فونت فارسی اینستاگرام چیست

فونت فارسی اینستاگرام چیست
فونت فارسی اینستاگرام چیست

اینستاگرام با الفبای فارسی چندان سر سازگاری ندارد. البته این مقوله در مورد همه زبان های راست چین صدق می کند. در واقع کمبود تنوع فونت های فارسی در اینستاگرام موضوعی نیست که چندان خوشایند باشد. این مشکل یک راه حل ساده دارد که در این نوشته می خواهیم به آن بپردازیم. تغییر فونت فارسی در استوری اینستاگرام و در بایوی آن موضوعی است که آن را در ادامه بررسی می کنیم. تغییر رنگ فونت، نحوه دانلود و نصب فونت های مختلف از دیگر موضوعاتی هستند که به آنها می پردازیم. لطفا تا انتهای نوشته همراه ما باشید.

اگر بخواهیم تاثیر فونت و زیبایی نوشته بر انتقال مطلب به مخاطب را نادیده بگیریم، بسیار سهل انگارانه رفتار کرده ایم. اینستاگرام به دلایل معلوم و بعضا نامعلومی برای الفبای زبان های راست چین(یعنی زبان هایی که از سمت راست نوشته می شوند) ارزش زیادی قائل نشده است. این یعنی یک فارسی زبان شانس زیادی برای زیبا نوشتن در استوری یا بایوی اینستاگرام به زبان خودش ندارد. اما این موضوع باعث نشده تا از اهمیت زیبایی بصری غافل شویم. در ادامه تغییر فونت فارسی در استوری اینستاگرام و در بایوی آن را بررسی می کنیم تا ببینید ما هم می توانیم با فونت دلخواهمان به زبان فارسی کار کنیم.

بیشتر بدانید: سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

در واقع در ادامه می خواهیم اپلیکیشن هایی را معرفی کنیم که به واسطه ی آنها می توانید بافونت فارسی استوری اینستاگرام بسازید و آن را به طور مستقیم در اینستاگرام بارگذاری کنید.

Inshot هم برای گوشی های اندرویدی و هم برای گوشی های آیفون وجود دارد. امکانات این نرم افزار بسیار گسترده است اما می خواهیم ویژگی پشتیبانی آن از فونت های فارسی را بررسی کنیم. بعد از دانلود و نصب این برنامه وارد محیط آن می شویم. همانطور که گفتیم این اپلیکشن امکانات زیادی در اختیار شما قرار می دهد. با انتخاب بخش Photo از سه گانه ای که در ابتدا ظاهر می شود به گالری گوشی از طریق برنامه وارد می شویم. در ابتدا باید عکس مورد نظرمان را انتخاب کنیم. با استفاده از تنظیمات crop در منوی ظاهر شده در پایین صفحه آن را به ابعاد استوری اینستاگرام در می آوریم.

فونت فارسی اینستاگرام چیست

حال با انتخاب گزینه ی T از منوی پایین می توانیم بر روی عکس بنویسیم. در اینجا صحبت از تغییر فونت فارسی در استوری اینستاگرام است. پس بعد از نوشتن متن به زبان فارسی و استایل دهی به آن نوبت به انتخاب فونت می رسد. برای تغییر فونت فارسی باید روی آیکون Aa بزنید. در اینجا لیستی از فونت های انگلیسی پیشفرض inshot برای شما ظاهر می شود. انتخاب این فونت ها هیچ تاثیری بر روی نوشته ی فارسی ما نخواهد داشت. در کنار این بخش دو آیکون به چشم می خورد:

آیکون اول: آیکون اول نماد فروشگاه است. با زدن بر روی این آیکون صفحه ای برای شما باز می شود که در آن می توانید از میان فونت های زیادی که برای زبان های مختلف قرار دارد، فونت مورد نظرتان را دانلود کنید. خوشبختانه اینکه در این بخش فونت های فارسی نسبتا جذابی وجود دارد.

دکمه ی download موجود در کنار هر فونت را بزنید و فونت را به لیست مورد نظرتان اضافه کنید. اگر به صفحه ی قبل برگردیم فونت های دانلود شده در لیست ظاهر می شود. می توانید با انتخاب هر یک تغییر فونت فارسی را ببینید. ممکن است بعضی از این فونت ها مخصوص زبان عربی بوده و برای بعضی حروف فارسی مشکل ایجاد کند. در نسخه ی فعلی این شات امکان حذف فونت دانلود شده وجود ندارد. در هرصورت ممکن است فونت های ارائه شده توسط فروشگاه اینشات برای شما راضی کننده نباشد و یا به دنبال فونت خاصی باشید که در لیست وجود ندارد. اینشات خوشبختانه برای این مورد راه حل خوبی در آیکون دوم ارائه داده است.

بیشتر بدانید: آموزش و راهنمای کامل هایلایت اینستاگرام در استوری

آیکون دوم: آیکون دوم نمادی از import یا ورود فایل به برنامه دارد. این آیکون دقیقا در زیر آیکون فروشگاه قرار دارد. قبل از استفاده از این آیکون یک مرحله در پیش داریم. ما در ابتدا باید فایل فونت های مورد نظرمان را از اینترنت دانلود کرده و در گوشی همراهمان در جای مشخصی قرار دهیم. برای این کار با جستجوی فونت مورد نظرتان آن را از اینترنت دانلود کنید. فونت ها معمولا چند فایل در کنار هم در قالب زیپ هستند. در داخل این فولدر زیپ شده چند فایل دیگر وجود دارد. ما به آن فایلی نیاز داریم که با پسوندهای .ttf یا .otf مشخص شده است:

باید این فایل را در پوشه ای داخل گوشی تان قرار دهید. مهم این است که جایگاه ذخیره سازی آن در گوشی تان را به خاطر بسپارید چرا که می خواهیم از داخل اینشات به این پوشه دسترسی داشته باشیم. دقت داشته باشید که روند گفته شده برای گوشی های اندرویدی است. در هر صورت گوشی های آیفون نیز از ساز و کار مشابهی پیروی می کنند.مورد دیگر اینکه اگر گوشی شما از فایل های زیپ پشتیبانی نمی کند ممکن است نتوانید به محتویات داخل فایل های دانلودی برای فونت دستری داشته باشید. برای رفع این مشکل ابتدا فایل زیپ را با یک برنامه ی جانبی در داخل گوشی یا کامپیوتر باز کنید و صرفا فایل با پسوندهای گفته شده را نگاه دارید:

تا این مرحله فونت مورد نظر در گوشی ما قرار گرفت. حال وارد برنامه ی inshot  می شویم. بر روی آیکون دوم می زنیم که از آن طریق وارد فایل های گوشی همراهتان می شوید. محل ذخیره سازی فونتی که در مرحله ی قبل دانلود کردید را به یاد بیاورید. مستقیم به آن پوشه بروید. فونت هایی که دانلود کردید به صورت لیست شده جلوی شما ظاهر می شود. فونت های مورد نظرتان را انتخاب کنید تا به برنامه ی inshot  اضافه شوند. تغییر فونت فارسی در استوری اینستاگرام در این مرحله به پایان می رسد:

حال اگر به برنامه برگردید می توانید فونت های اضافه شده را در لیست فونت ها ببینید. با زدن بر روی هر کدام فونت موردنظرتان به نوشته ی فارسی اعمال می شود. آخرین تغییرات را بر روی نوشته هایتان اعمال کنید و بر روی save بزنید.

در صفحه ی ظاهر شده بر روی آیکون اینستاگرام بزنید. در منوی ظاهر شده می توانید انتخاب کنید که این استوری در دایرکت اینستاگرام، فید اینستاگرام به صورت پست یا نهایتا در استوری اینستاگرام منتشر کنید. در واقع شما با انجام این کار می توانید به جای اینکه استوری اینستاگرام را در محیط اینستاگرام بسازید و از فونت های محدود آن برای زبان فارسی استفاده کنید، می توانید در اینشات و با استفاده از هر فونتی که دوست دارید، استوری های جذاب بسازید و آن را در استوری منتشر کنید. اگر می خواهید واترمارک inshot در گوشه ی تصویر خروجی برنامه را حذف کنید، یا باید نسخه ی pro اینشات را به دلار بخرید و یا نسخه ی کرک شده ی آن را از اینترنت دانلود کنید. در صورت امکان بدیهی است که گزینه ی اول توصیه می شود.

بیشتر بدانید: مشکلات استوری اینستاگرام

دیگر اپلیکیشن مناسب برای تغییر فونت فارسی اینستاگرام اپلیکیشن فونتو است. این اپلیکیشن نیز هم برای کاربران اندروید و هم برای کاربران ios قابل نصب و اجراست. فضای فونتو به پیچیدگی اپلیکیشن اینشات نیست. در واقع به نظر می رسد رسالت فونتو در ایجاد عکس نوشته است. برای ایجاد استوری هایی با فونت های مختلف فارسی برنامه ی فونتو را دانلود و نصب کنید. با نصب برنامه وارد فضای بسیار ساده ی اپلیکیشن می شوید.با زدن بر روی آیکون عکس در گوشه ی بالای صفحه سه گزینه پیش روی شما ظاهر می شود. شما می توانید یک عکس از گالری گوشی خود انتخاب کنید و یا یک صفحه سفید از صفحات پیشفرض اپلیکیشن و یا نهایتا یکی از پروژه های قبلی فونتو را باز کنید. اگر می خواهید پروژه ی خروجی شما در اندازه ی استوری باشد، بهتر است. یعنی در نهایت خروجی دقیقا در استوری اینستاگرام فیکس می شود. این ابعاد 1080 در 1920 پیکسل است. اگر از صفحات پیشفرض اپلیکیشن استفاده کنید می توانید آن را با تنظیمات به ابعاد دلخواهتان در بیاورید. در هر صورت شما بعد از انتخاب عکس مورد نظرتان می توانید نوشتن بر روی آن را آغاز کنید.

با زدن آیکون مداد در بالای صفحه می توانید متن دلخواه خود را بنویسید. با زدن روی دکمه ی Font می توانید از میان فونت های پیشفرض اپلیکیشن فونت مورد نظرتان را انتخاب کنید. همانطور که می بینید فونت های فارسی در بین این موارد دیده نمی شود. برای تغییر فونت فارسی در استوری اینستاگرام باید فونت های مورد نظرمان را به اپلیکیشن اضافه کنیم. این کار روند بسیار ساده ای دارد. بعد از نصب برنامه ی فونتو، یک پوشه به نام Phonto در فایل های گوشی شما ذخیره می شود. در این پوشه یک فولدر به نام fonts موجود است. مانند آنچه در اپلیکیشن قبلی یعنی اینشات گفته شد، شما نیاز به فایل های فونت با پسوند .ttf یا .otf دارید. یعنی ابتدا فونت مورد نظرتان را از اینترنت دانلود کنید و فایل هایی با پسوند گفته شده را در پوشه ی fonts قرار دهید. برای اینکار کافیست این فایل ها را کپی کرده و در پوشه ی fonts قرار دهید.

حال به برنامه ی فونتو بروید و بر روی نوشته تان بزنید. با زدن روش نوشته 6 دکمه ظاهر می شود که font یکی از آنهاست. بر روی آن بزنید و در صفحه ی باز شده روی تب my fonts بزنید. فونتی که در مرحله ی قبل در پوشه ی fonts قرار دادید در این قسمت قرار میگیرد. می توانید آن را انتخاب کرده و بر نوشته ی خود اعمال کنید.

در نهایت می توانید با زدن سه نقطه در بالای صفحه و زدن روی گزینه ی share تصویر نهایی را در فرمت های رایج عکس در استوری اینستاگرامتان منتشر کنید. دیگر در برخورد با عباراتی مانند فونت نستعلیق در استوری اینستاگرام می دانید که چرا راهی در پیش دارید.

با استفاده از دو اپلیکیشن اینشات و فونتو که هر دو هم برای سیستم عامل های اندروید و ios هستند می توانیم مشکل تغییر فونت فارسی در استوری اینستاگرام را حل کنیم. اپلیکیشن های دیگری مانند picsart یا unfold نیز از فونت های فارسی پشتیبانی می کنند. به دلیل تشابه روند کاری از توضیح آن خودداری می کنیم.در واقع ما بعنوان کاربر فارسی زبان یک گام بیشتری از کاربران دیگر باید برای زیبا سازی استوری هایمان تلاش کنیم. از استوری که گذر کنیم، تغییر فونت فارسی بایو اینستاگرام نیز مورد علاقه ی کاربران فارسی زبان است. بند بعدی را به این موضوع اختصاص دادیم.

بیشتر بدانید: چگونه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

بعد از بررسی تغییر فونت فارسی در استوری اینستاگرام نوبت به تغییر فونت فارسی در بیو اینستاگرام می رسد.برای تغییر فونت فارسی در اینستاگرام متاسفانه در حال حاضر راه حلی وجود ندارد. این یعنی ما نمی توانیم بایویی با خط نستعلیق یا ایران سنس داشته باشیم و بایستی برای بایوهای فارسی از پیشفرض اینستاگرام استفاده کنیم. البته با وجود کیبوردهای مختلف می توانیم نسبت به کشیدگی حروف، یا اضافه کردن symbol های مختلف و یا ایموجی بایو های فارسی جذاب بسازیم. برای مثال کاربران ios می توانند از کیبورد sprezz استفاده کنند. این کیببورد شکل های مختلفی از یک حرف را ارائه می دهد:موضوع اما برای سایر زبان ها متفاوت است. آنها می توانند با استفاده از ابزارهای آنلاین فونت های متفاوتی به بایوی خود بدهند. در ادامه سه ابزار معروف در این زمینه را با هم بررسی می کنیم:

وبسایت CoolFont ظاهری بسیار مبتدی دارد و کار کردن با آن بسیار ساده است. شما کافیست عبارت مورد نظر خود را در باکسی که در ابتدای صفحه تعبیه شده بنویسید. در ادامه این سایت به شما تعداد زیادی از همان نوشته با فونت های مختلف ارائه می کند:

 کاری که شما باید انجام دهید شامل دو قسمت است: در ابتدا فونت مورد نظرتان را از همین بخش کپی می کنید. coolfont از دکمه ی copy برای انجام راحت این کار استفاده می کند. همچنین می توانید با استفاده از دکمه ی decorate شمایل مختلف نوشته ی خودتان را با symbol های مختلف ببینید. این دو دکمه به ازای هر خروجی سایت وجود دارد:

در نهایت یا با زدن دکمه ی کپی یا با هایلایت کردن و copy کردن نوشته ی موردنظرتان را در کیبورد گوشی تان ذخیره کنید. در مرحله ی دوم به اینستاگرام بروید. بر روی edit profile بزنید. در بخش bio نوشته را paste کنید. تیک آبی رنگ گوشه ی بالای صفحه را بزنید و کار تمام است. تغییر فونت اعمال شده است.

بیشتر بدانید: چگونه در استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم؟

برای ویژگی decorate می توانید از نوشته های فارسی هم استفاده کنید. گرچه نتیجه چندان دلچسب نیست:

igFonts از سازو کار مشابهی با مورد قبلی پیروی می کند. همچنان از تغییر فونت فارسی در بایو اینستاگرام پشتیبانی نمی کند و کافیست متن انگلیسی خود را در باکس تعبیه شده در بالای صفحه بنویسید تا انواع و اقسام اشکال آن را برای شما نمایش دهد:

کار بعدی مشخص است: copy کردن متن از این سایت و paste کردن آن در بایو اینستاگرام و تمام!

این سایت نیز چیز بیشتری برای ارائه ندارد. ساختار آن دقیقا مشابه با دو مورد قبلی است. پس از توضیح آن خودداری می کنیم.

سه برنامه ی آنلاین معرفی شده برای تغییر فونت بایوی اینستاگرام در دسته ی معروف ترین ها هستند. البته اپلیکیشن fonts برای ios و اندروید نیز کارکردی مشابه سایت های بالا دارد که می توانید نصب کرده و از آنها استفاده کنید.

بیشتر بدانید: چگونه در استوری اینستاگرام فیلم بگذاریم؟

اپلیکیشن اینستاگرام در حال حاضر برای اضافه کردن فونت های فارسی به طور مستقیم برنامه ای قرار ندارد. شما با استفاده از اپلیکیشن هایی که در بندهای قبلی معرفی شد می توانید هر نوع فونت فارسی را دانلود کرده و استوری های خود را با آن فونت بنویسید.

تغییر فونت استوری اینستاگرام برای دارندگان آیفون را در بندهای بالاتر با استفاده از اپلیکیشن های مختلف بررسی کردیم. در این بخش اما می خواهیم به طور مستقیم در استوری اینستاگرام کاربران آیفون از فونت زیبای نستعلیق استفاده کنیم. این ترفند منحصر بفرد شما را خوشحال خواهد کرد. لطفا گام های زیر را دنبال کنید:

حال نوبت امتحان کردن این فونت در هنگام تغییر فونت در استوری اینستاگرام است. به بخش استوری بروید. عبارت shortcut که در اینجا نستعلیق بود را بنویسید. یک فاصله بزنید تا علامتی که از گوگل کپی کرده بودید ظاهر شود. حال می بینید که فونت نستعلیق بر تمام نوشته های شما اعمال می شود.

حال شما نیز به سادگی می توانید به طور مستقیم و از طریق اینستاگرام نوشته های استوری خود را با فونت نستعلیق بنویسید. کاربران اندرویدی نیز با اپلیکیشن های معرفی شده می توانند با طی یک گام بیشتر از این فونت در استوری هایشان استفاده کنند.

بیشتر بدانید: UGC یا محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟

سخن پایانی

در اپلیکیشن تصویر محوری مانند اینستاگرام، البته که زیبایی آنچه به مخاطبانمان عرضه می کنیم اهمیت زیادی دارد. اینستاگرام از این جهت با کاربران ایران سر سازگاری ندارد. این یعنی برای مخاطبان فارسی زبان فونت های زیادی برای ایجاد نوشته های خوانا و جذاب وجود ندارد و آنها باید به یکی از پیشفرض های این برنامه راضی باشند. ما در این نوشته سعی کردیم برای حل این مشکل چند راه حل کاربردی ارائه دهیم. هدف این بود با رعایت اصول زییا شناسی بتوانیم به اندازه ی دیگر کاربران اینستاگرام از مزایای آن بهره ببریم. اگر در استفاده از هر یک از این اپلیکیشن ها و یا سایر برنامه ها تجربه ی جالبی دارید، لطفا در بخش نظرات نیز با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید: ایده های خلاقانه و پولساز برای پیج اینستاگرام

فونت فارسی اینستاگرام چیست

سوالات متداول

برای اینکار باید از اپلیکیشن های جانبی استفاده کنیم چرا که اینستاگرام فونت های متنوع و جذابی برای ما در نظر نگرفته است. اپلیکیشن هایی مانند inshot، phonto و pixcsart از فونت های فارسی پشتیبانی می کنند. این یعنی شما می توانید با دانلود انواع فونت ها و قرار دادن آن در برنامه عکس نوشته هایی با فونت دلخواهتان بسازید. گام بعدی ساده است، کافیست خروجی این اپلیکیشن ها را مستقیما در اینستاگرام بارگذاری کنید.

برای اینکار باید پیش از ورود به اینستاگرام فونت نوشته ها را در اپلیکیشن های جانبی فونت دلخواهتان را انتخاب کنید و استوری خود را با استفاده از همان فونت ها بنویسید. تغییر فونت در استوری اینستاگرام برای زبان فارسی ممکن نیست. البته وضعیت برای دارندگان گوشی های آیفون کمی متفاوت است. آنها می توانند با طی چندگام ساده فونت نستعلیق را به طور مستقیم در استوری اینستاگرامشان استفاده کنند.

در بایوی اینستاگرام اگر بخواهیم صرفا از زبان فارسی استفاده کنیم شانس زیادی برای تغییر فونت نداریم. تنها می توانیم با استفاده از symbol های مختلف و یا ایموجی های موجود به ظاهر آن برسید. اما وضعیت برای الفبای انگلیسی بهتر است. شما با استفاده از ابزارهای آنلاین تغییر فونت یا کیبوردهای مختلف می توانید تغییر فونت را تجربه کنید و بایوی اینستاگرام این فونت تغییر یافته را به خوبی نمایش می دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Publisher – مرجع آموزش ایسنتاگرام

در این مقاله آموزش می‌دهیم که چگونه می‌توان فونت استوری اینستاگرام را تغییر داد و از انواع فونت‌های فارسی در استوری استفاده کرد. نرم‌افزارهای ویرایش عکس را معرفی می‌کنیم و در انتهای مقاله لینک دانلود فونت‌های فارسی را قرار می‌دهیم.

 

 

فونت فارسی اینستاگرام چیست

ویدیو آموزشی «چگونه از فونت‌های فارسی در استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟» 

 

 

در ادامه، ویدیو را به صورت مقاله نیز منتشر کرده‌ایم که شما می‌توانید ویدیو را تماشا کنید یا اگر دوست دارید مقاله را مطالعه کنید.

 

 

 

     

 

در مرحله اول باید نرم‌افزاری جهت ویرایش عکس، برای گوشی خود انتخاب و دانلود کنیم. به عنوان مثال می‌توان از یکی از سه نرم‌افزار ویرایش عکس زیر استفاده کرد:

۱. نرم‌افزار ویرایش عکس Polish

۲. نرم‌افزار ویرایش عکس InShot

۳. نرم‌افزار ویرایش عکس  Collage Maker

 

 

 

در مرحله دوم هر کدام از فونت‌های فارسی را که مدنظر ماست دانلود می‌کنیم. به عنوان مثال فونت‌های فارسی تیتر، یکان،‌ ایران نستعلیق، نسیم، ایران سنس و فونت‌های دیگری را که دوست داریم می‌توانیم دانلود و استفاده کنیم.

می‌توانیم فونت‌های فارسی را از آخر همین مقاله دانلود کنیم.

 

 

 

در این مرحله یکی از سه نرم‌افزار ویرایش عکس را که در بالا گفته شد و دانلود کردیم، باز می‌کنیم. ما در این آموزش از نرم‌افزار ویرایش عکس Polish استفاده می‌کنیم.

 

 

نرم‌افزار Polish را باز کرده و روی گزینه Photo (عکس) کلیک می‌کنیم تا وارد گالری گوشی شود.

 

 

از گالری گوشی عکس موردنظر خود را انتخاب می‌کنیم سپس از نوار پایین صفحه روی گزینه Crop (برش) کلیک می‌کنیم.

 

 

فونت فارسی اینستاگرام چیست

در این قسمت سایزهای مختلف را در پایین صفحه مشاهده می‌کنیم. روی گزینه Ins Story کلیک می‌کنیم تا عکس ما را به سایز استوری اینستاگرام برش دهد.

 

 

باید روی تیک بالای صفحه سمت راست، کلیک کنیم تا اندازه انتخاب شده ما تایید شود.

 

 


آموزش پین کردن کامنت در اینستاگرام

شادوبن (Shadowban) اینستاگرام چیست؟ و چگونه از شر آن خلاص شویم؟


آموزش کپی کردن متن (Caption) از اینستاگرام

در این قسمت منوی پایین صفحه را به سمت راست می‌کشیم تا به گزینه Text (متن) که به شکل A است برسیم سپس روی آن کلیک می‌کنیم.

 

 

متن مورد نظر خود را تایپ می‌کنیم و روی تیک تایید در بالای صفحه سمت راست، کلیک می‌کنیم تا متن روی عکس قرار گیرد.

 

 

از منوی آبی رنگ پایین صفحه روی گزینه Aa کلیک می‌کنیم تا لیست فونت‌ها را مشاهده کنیم.

 

 

در صفحه فونت‌ها که باز شده است روی گزینه + در پایین صفحه سمت راست، کلیک می‌کنیم.

 

 

در این صفحه لیستی از فونت‌های رایگان وجود دارد که می‌توانیم آن‌ها را دانلود و استفاده کنیم.

 

 

برای استفاده از فونت‌های فارسی که قبلا دانلود کردیم باید روی گزینه IMPORT YOUR FONTS کلیک کنیم تا لیست فونت‌های دانلود شده را مشاهده کنیم.

 

 

روی فونتی که می‌خواهیم کلیک می‌کنیم تا در لیست فونت‌های نرم‌افزار قرار گیرد و متن ما به آن فونت تبدیل شود.

 

 

با استفاده از فلش کنار متن می‌توانیم اندازه متن را کوچک‌تر یا بزرگ‌تر کنیم.

 

 

با استفاده از گزینه بو‌م‌رنگ، رنگ متن را تغییر می‌دهیم و با استفاده از آیکون کنار آن که به شکل شطرنجی است می‌توانیم برای نوشته خود رنگ پس‌زمینه انتخاب کنیم.

 

 

با استفاده از گزینه آخر هم می‌توانیم برای متن خود Style ایجاد کنیم. در نهایت که کار ما تمام شد در نوار پایین صفحه روی آخرین گزینه، تیک تایید کلیک می‌کنیم.

 

 

در آخر روی گزینه Save (ذخیره) کلیک می‌کنیم تا پروژه ویرایش عکس ما ذخیره شود.

 

 

در صفحه باز شده روی آیکون اینستاگرام کلیک می‌کنیم و سپس روی گزینه Stories کلیک می‌کنیم تا در استوری اینستاگرام ما قرار گیرد. به این ترتیب فونت استوری اینستاگرام را تغییر می‌دهم و عکس را در استوری اینستاگرام به اشتراک می‌گذاریم.

استفاده از دو نرم‌افزار InShot و Collage Maker نیز شبیه به نرم‌افزار Polish است.

لینک دانلود ۷۵۶ فونت‌ فارسی که می‌توانیم برای گوشی خود استفاده کنیم.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشد. لطفا مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

Prev Post

چگونه در استوری اینستاگرام خود آهنگ قرار دهیم؟

Next Post

چگونه تایید هویت دو مرحله‌ای (Two-Factor Authentication) را در اینستاگرام فعال کنیم؟

آموزش پین کردن کامنت در اینستاگرام

شادوبن (Shadowban) اینستاگرام چیست؟ و چگونه از شر آن خلاص شویم؟

آموزش کپی کردن متن (Caption) از اینستاگرام

چگونه تایید هویت دو مرحله‌ای (Two-Factor Authentication) را در اینستاگرام فعال کنیم؟

ممنونم، آموزش شما عالی بود، هم ویدیو و هم مقاله

خواهش می‌کنم. خوشحالیم که مورد استفاده‌تون قرار گرفته.

سلام خداقوت بهتونـ، تشکر بابت اموزش کاملتون 🙂

سلام دوست عزیز. خوشحالیم که مورد استفاده شما قرار گرفته. ممنون از انرژی که میدید.

سلام آموزش نصب فونت و باید در آموزش تون میدادید.

سلام دوست عزیز ممنون از توجه شما. بله حق با شماست باید به این نکته هم توجه می‌کردیم.

میشه بگید چطوری بازش کنیم یعنی من هرچقدر فایل رو دان میکنم پیگه برنامه ای برای باز کردن این فایل موجود نیست چیکار کنم☹بعد باید حتما برنامه ای باشه گوشیم a10 هست☹

سلام آیناز عزیز.
من متوجه مشکل شما نشدم دقیقا. فایل به صورت زیپ شده است و باید Extract روش انجام شه.
اگر قادر به حل مشکل نیستید با شرکت تماس گرفته تا بتونم بیشتر کمکتون کنم . شماره شرکت ۰۲۱۸۸۲۷۹۸۷۱

سلام
فونته دانلود نمیشه که

سلام دوست عزیز. ما چندبار امتحان کردیم مشکلی نداره. اگر که با شماره شرکت تماس بگیرید و دقیقا بگید مشکلتون چی هست بهتر می‌تونیم شما را راهنمایی کنیم.
۰۲۱۸۸۲۷۹۸۷۱

سلام ممنون از کاری ک کردین ولی کاش فونتای خوبو گلچین میکردین اینجوری بهتر بود

سلام دوست عزیز. ممنون از کامنت شما. سلیقه هر کسی در استفاده از فونت فرق می‌کنه شاید از نظر من فونتی خوب باشه ولی بقیه دوستش نداشته باشن. واسه همین اختلاف سلیقه نمیشه جدا کرد.

سلام چرا از فونت های فارسی پشتیبانی نمیکنه؟ من از برنامه پولیش استفاده کردم

سلام دوست عزیز. برنامه پولیش هم مشکلی نداشته و فونت های فارسی را پشتیبانی می‌کنه. ما تست کردیم مشکلی نداشته. اگر شما خطای که برنامه میده را بفرمایید شاید بهتر بتونیم راهنمایی کنیم.

سلام وقت بخیر
چرا لینک دانلود فونت های فارسی خطا میده؟

سلام جناب مهدی وقت شما هم بخیر.
لطفا خطا را واسمون بنویسید تا بتونیم راهنمایی کنم. چون فایل تست شده و مشکلی نداشته است.

سلام وقت بخیر لینک دانلود فونت که گذاشتین واسم باز نمیشه چرا؟

سلا سهیلای عزیز
بعد از دانلود فایل را از حالت اکسترکت Extract خارج کنید تا بتونید استفاده کنید.

سلام دوست عزیز. برنامه پولیش هم مشکلی نداشته و فونت های فارسی را پشتیبانی می‌کنه. ما تست کردیم مشکلی نداشته. اگر شما خطای که برنامه میده را بفرمایید شاید بهتر بتونیم راهنمایی کنیم.

سلام
میخواستم بابت وب سایت خوب و مفیدی که دارید ازتون تشکر کنم آموزشتون عالی بسیار راحت و قابل درک بود خیلی ممنونم

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

Recent Posts

آموزش ساخت کاور ویدئو اینستاگرام با گوشی موبایل


آموزش پین کردن کامنت در اینستاگرام

شادوبن (Shadowban) اینستاگرام چیست؟ و چگونه از شر آن خلاص شویم؟


آموزش کپی کردن متن (Caption) از اینستاگرام

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.


لینک دانلود ۷۵۶ فونت‌ فارسی که می‌توانیم برای گوشی خود استفاده کنیم.Downloads-icon

غالبا تغییر فونت شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام به منظور افزایش جذابیت و برجسته شدن در بین دیگر اکانت ها مورد استفاده قرار می گیرد. اپلیکیشن اینستاگرام در حالت عادی یک فونت پیش فرض دارد که مورد استفاده تمام کاربران است. با وجود اینکه اینستاگرام به بخش استوری خود تعدادی فونت اضافه نموده اما تنوع این فونت ها کم است و قابل استفاده برای سایر بخش های اینستاگرام نخواهد بود. بنابراین به منظور تغییر فونت بخش هایی همچون بیو اینستاگرام نیاز به استفاده از اپلیکیشن های جانبی و یا سایت های تغییر فونت خواهید داشت. در این مطلب از میزبان فا مگ به آموزش تغییر فونت اینستاگرام می پردازیم.

روش های تغییر فونت اینستاگرام:

در اینستاگرام برای جذب مخاطبین هر روز نیاز به تغییرات خواهیم داشت. بنابراین وقت آن است که استفاده از فونت های ساده را کنار بگذاریم و از فونت های جذاب برای ایجاد تحول در اکانت اینستاگرام خود استفاده نماییم. به کمک فونت های جذاب می توانید اکانت خود را سفارشی سازی کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از اپلیکیشن های تغییر فونت اینستاگرام می پردازیم.

اپلیکیشن رایگان تغییر فونت در اینستاگرام که از گوگل پلی قابل دانلود و نصب هست. این اپلیکیشن استایل های جذابی از انواع فونت ها را ارائه می کند و با زیباتر کردن پیج اینستاگرام آن را شخصی سازی می کند. همچنین امکان پیش نمایش فونت و تغییر سریع فونت ها را برای شما فراهم می کند. تغییراتی که می توان با استفاده از اپلیکیشن Fonts for Instagram روی متن اعمال کرد شامل تغییر نوع فونت، سایز، رنگ، چرخش و… هست.
روش کار به این صورت است که متن را داخل اپلیکیشن تایپ می کنید پس از انتخاب نوع فونت، رنگ و … آن را کپی و در اینستاگرام Paste کنید.

cool font یکی از اپلیکیشن های رایگان تغییر فونت اینستاگرام است که از گوگل پلی می توان آن را نصب نمود. امکان تغییر فونت بیو، کپشن و استوری های اینستاگرام را فراهم می کند. روش استفاده از این اپلیکیشن نیز مشابه سایر برنامه های تغییر فونت است. استایل های اپلیکیشن Cool font بر اساس یونیکد ایجاد شده اند و بنابراین فونت های استفاده شده برای دیگر کاربران قابل مشاهده خواهد بود. این اپلیکیشن برای تغییر فونت رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس بوک، واتس آپ و… مناسب خواهد بود.

فونت فارسی اینستاگرام چیست

این اپلیکیشن دارای تعداد 30 فونت متنوع و جذاب است و مشابه دیگر اپلیکیشن های تغییر فونت اینستاگرام استایل های متنوعی از فونت های اینستاگرامی را ارائه می کند. علاوه بر این تعدادی کاراکتر جذاب به ابتدا و انتهای متن می افزاید.
Text Font Generator از طریق فعالسازی گزینه Encode امکان رمزگذاری متن ها را برای کاربران فراهم می کند. این کار یک روش محافظت از متن نوشته شده است. در این صورت مطمئن خواهید بود که هیچ کسی نمی تواند متن شما را بخواند. تنها کسی که secret key را در اختیار داشته باشد قادر به رمزگشایی متن رمز شده خواهد بود.

این برنامه امکان ویرایش و یا سفارشی کردن فونت ها را با اضافه کردن نمادها و شکلک ها در اطراف حروف، کلمات و عبارت فراهم می کند. متن مورد نظر خود را در کادر متنی بالای برنامه تایپ کنید. با نگه داشتن انگشت روی فونت مورد نظر آن را کپی و در اینستاگرام paste کنید.

اپلیکیشن های معرفی شده همگی فقط قابلیت تغییر فونت را دارند و برای تغییر دادن فونت بیو، کپشن، کامنت، استوری و… اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند. اما اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که بتوانید به کمک آن عکس دلخواهتان را با فونت های جذاب ایجاد کنید و آن را پست یا استوری کنید می توانید از کانوا استفاده کنید.کانوا یک اپلیکیشن گرافیکی برای تولید تصاویر با فونت های جذاب است. تصاویر ایجاد شده در این اپلیکیشن قابل استفاده برای پست ها و استوری اینستاگرام است. تنوع تعداد فونت ها در این اپلیکیشن بسیار زیاد است و در هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس است. می توان الگوی استوری و یا پست اینستاگرام را انتخاب نمود.

نکته بسیار مهم: در اپلیکیشن رسمی اینستاگرام متاسفانه امکان تغییر فونت وجود ندارد. البته در نظر داشته باشید در بخش استوری اینستاگرام برخلاف دیگر بخش ها به چند نوع فونت متفاوت دسترسی دارید و می توانید هر کدام از آنها را به دلخواه انتخاب نمایید. وب سایت های مختلفی برای تغییر فونت اینستاگرام ارائه شده است. در این مطلب مهم ترین آنها را به شما معرفی می کنیم.

روش استفاده از سایت igfonts:

lingojam یکی دیگر از سایت های رایگان و قابل دسترس برای تغییر فونت اینستاگرام است. روش کار با آن بسیار آسان است. کافیست به آدرس https://lingojam.com/FontsForInstagram بروید. عبارت خود را در کادر متنی سمت چپ تایپ کرده، فونت دلخواهتان را از کادر سمت راست انتخاب و کپی نمایید.

سایت آنلاین ارائه دهنده مجموعه ای از جذاب ترین فونت های اینستاگرامی است.

نکات بسیار مهم:

با استفاده از سایت ها و برنامه های تغییر فونت اینستاگرام می توان فونت اکانت اینستاگرام را شخصی سازی کرد. در این مطلب به معرفی سایت و اپلیکیشن هایی پرداختیم که برای این منظور استفاده می گردند. اپلیکیشن های معرفی شده به شما در جذاب تر کردن پست ها، استوری و بیو اینستاگرام کمک می کند. آیا سایت یا اپلیکیشن دیگری برای تغییر فونت اینستاگرام می شناسید؟ نظرات خود را با میزبان فا مگ به اشتراک بگذارید.

آموزش اینستاگرام

درود
اینها همه برای تایپ انگلیسی کاربرد داره. برای تغییر فونت بیو فارسی ابزاری هست؟

سلام روزبخیر؛
برای فونت فارسی تدارک خاصی دیده نشده اما می تونید از نرم افزار Ana Muhtarif Al Khat روی گوشیتون استفاده کنید متن دلخواهتون رو بنویسید و در بیو قرار بدید.

سلام برای تغییر فونت فارسی در استوری و پست چه کاری باید کرد؟

سلام روزبخیر؛
تیتر شماره 2 یعنی تغییر فونت استوری اینستاگرام Cool font را مطالعه کنید.

مطلب عالی بود

این اپلیکیشن ها فونت های فارسی رایج مثل ایران سنس،لاله زار و غیره را هم داند ؟

سلام روزبخیر؛
اکثر این برنامه ها برای فونت های لاتین طراحی شدن و شخصی سازی در خصوص فونت های فارسی صورت نگرفته.

سلام ممنون بابات مقاله خوبتون . لطفا چند تا فونت خوب دست نویس فارسی که برای طراحی پست های اینستاگرام کاربرد دارن معرفی کنید.

سلام روزبخیر؛
در حال حاضر فقط قابلیت تغییر فونت های لاتین داخل اینستگرم فراهم هست.

عالی بود دوستان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام دوست عزیز آپدیت رو از چه طریقی انجام دادین؟…

سلام ویندوز 10 من بعد از دریافت یه اپدیت و نصبش روز به روز د…

انجام دادم اما بازم اینترنت وصل نشد…

خیلی ممنون از راهنمایی تون سایت خیلی خوبی دارید…

فونت فارسی اینستاگرام چیست

ببینید قطعات معمولا از رم و پردازنده استفاده می کنند و تا حد…

سلام دوست عزیز آپدیت رو از چه طریقی انجام دادین؟…

سلام ویندوز 10 من بعد از دریافت یه اپدیت و نصبش روز به روز د…

انجام دادم اما بازم اینترنت وصل نشد…

خیلی ممنون از راهنمایی تون سایت خیلی خوبی دارید…

ببینید قطعات معمولا از رم و پردازنده استفاده می کنند و تا حد…

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

فونت فارسی اینستاگرام چیست

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

همه ما آدم‌ها ناخودآگاه دنبال جذاب‌تر بودن هستیم و سعی می‌کنیم جذاب‌ترین چیزها را انتخاب کنیم. این روزها که همه ما وقت زیادی را در اینستاگرام می‌گذرانیم، باید دنبال جذابیت‌های بیشتر در اینستاگرام باشیم که بتوانیم خودمان را بهتر به بقیه معرفی کنیم. فونت‌ها یکی از ابزارهای مهم در افزایش جذابیت شما هستند. در این مقاله راجع به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تغییر فونت اینستاگرام و فونت‌های استوری صحبت خواهیم کرد.

اگر دنبال فونت‌های جذاب برای بیو و استوری اینستاگرام هستید، می‌توانید از سایت‌های زیر برای این کار استفاده کنید.

با ورود به سایت font-Generator صفحه‌ای مثل عکس زیر می‌بینید.

عبارتی که مدنظرتان هست را در جای خالی بنویسید، فونت مورد نظرتان را هم از گزینه‌های زیر آن انتخاب کنید. بعد از آن هم روی دکمه Go کلیک کنید تا عبارتتان را با فونت مشخص شده به شما نشانم دهد.

کار کردن با سایت igfonts برای فونت اینستاگرام خیلی راحت است. کافی است وارد سایت شوید و عبارت مدنظرتان را در کادر سفید وارد کنید. بعد از وارد کردن عبارت، انواع مختلف فونت‌ها برای استفاده به شما نشان داده می‌شود. هر کدام از این فونت‌ها را که دوست داشتید کپی کنید. بعد هم در بیو اینستا، استوری یا هرجای دیگری که خواستید جایگذاری کنید.

سایت instafonts هم تقریبا مثل سایتی هست که بالاتر معرفی کردیم. برای تغییر فونت فقط باید عبارت مورد نظرتان را وارد کنید تا فونت‌های مختلفی را به شما نمایش دهد. بعد هم آن را کپی و جایگذاری کنید.

یکی دیگر از سایت‌هایی که طرفدار زیادی برای تغییر فونت اینستاگرام دارد، سایت lingojam است. با وارد شدن به سایت، در کادر خالی سمت چپ، عبارت را نوشته تا فونت‌های مختلف نشان داده شود.

فونت فارسی اینستاگرام چیست

سایت metatags یکی از سایت‌های جالب برای تغییر فونت بیو اینستاگرام است. با ورود به این سایت وارد صفحه‌ای مثل عکس زیر می‌شوید.

یکی از ویژگی‌‌های جالب این سایت، این هست که با نوشتن عبارت مورد نظر، می‌توانید عبارت با همان فونت را در بیو اینستاگرام ببینید.

با نصب کردن این نرم افزارها، می‌توانید بدون وارد شدن به سایت‌های مختلفی، از داخل اپلیکیشن موبایلتان فونت‌های مختلفی را انتخاب کنید.

با دانلود این نرم افزار می‌توانید بیوی اینستاگرام جذابی بسازید. البته نه فقط اینستاگرام. برای همه سوشال مدیاها می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید و فونت‌های مختلف انتخاب کنید.

این نرم افزار بیشتر از ۱۴۰ فونت زیبا و هنری دارد.

دانلود نرم افزار Cool Fonts for Instagram اندروید

با این نرم افزار می‌توانید فونت استوری و بیو اینستاگرامتان را تغییر دهید. در این برنامه می‌توانید انواع مختلف فونت‌ها، با رنگ‌های مختلفی را انتخاب کنید.

دانلود نرم افزار Fonts for Instagram برای اندروید

این نرم افزار یکی از نرم افزارهای خیلی پیشرفته برای ساختن حرفه‌ای عکس و فونت‌های مختلف است. اگر قصد دارید حرفه‌ای در اینستاگرام محتوا تولید کنید، از پست و استوری گرفته تا تغییر فونت، این نرم افزار گزینه مناسبی است. دوست دارید با این سایت حرفه‌ای و جذاب به صورت کامل آشنا شوید؟ ما در دوره آموزشی طراحی پست اینستاگرام به شما یاد می‌دهیم با سایت کانوا، حرفه‌ای ترین پست‌ها را طراحی کنید.

دانلود نرم افزار Canva برای اندروید

۵ استایل مختلف برای تغییر فونت اینستاگرام در استوری وجود دارد. اینستاگرام به شما این قابلیت را ارائه می‌کند که بتوانید متن موردنظر خود را با ۵ فونت مختلف بنویسید! هر یک از فونت‌ها کاربرد و زیبایی خاص خودشان را دارند و از آن مهم‌تر، مخاطبان هر فونت با هم متفاوت هستند؛ مثلاً برخی فونت‌ها برای صفحاتی که مخاطبان مرد دارند استفاده می‌شوند اما برخی فونت‌ها نظر خانم‌ها را بیشتر جلب می‌کنند. یک فونت که به صورت پیش‌فرض وجود دارد و معمولاً همان فونت موبایل شما است! این فونت با عنوان فونت کلاسیک (Classic) در اینستاگرام شناخته می‌شود و در بخش تغییر فونت اینستاگرام با همین نام قابل مشاهده است. اما علاوه بر این، ۴ فونت جذاب دیگر هم وجود دارند که این‌جا راجع به آن توضیح می‌دهیم.

فونت modern نسبت به فونت کلاسیک کمی بزرگ‌تر است. معمولا برای نوشته‌هایی که جنبه رسمی دارد از این فونت استفاده می‌شود. البته برای نوشته‌های انگلیسی کاربردش بیشتر از فارسی است. این فونت کمی حالت برجسته (Bold) دارد اما خواندن آن برای کاربران خسته‌کننده نیست! می‌توانید برای کسب‌وکار مدرن خود به راحتی از این فونت استفاده کنید.

نئون یکی از فونت‌هایی است که با آن می‌توانید استوری‌هایتان را جذاب‌تر کنید. . البته مخاطبان این فونت معمولاً خانم‌ها هستند. پس اگر یک صفحه با مخاطبان خانم دارید، حتما از استوری شما لذت می‌برند و تعامل استوری‌هایتان بالا می‌رود.

اگر دنبال یک فونت ساده و جذاب هستید، این فونت گزینه مناسبی است. اگر مدیریت یک صفحه ساده یا شخصی را برعهده دارید، این فونت مناسب است.

نکته جالب این است که فونت Typewriter یکی از بهینه‌ترین فونت‌ها برای استوری است. متن‌های این فونت به سادگی خوانده می‌شود. بسیاری از صفحات فارسی که نمی‌خواهند از فونت پیش‌فرض (کلاسیک) استفاده کنند، از این فونت استفاده می‌کنند و کاربران به راحتی می‌توانند متن‌های آن‌ها را بخوانند.

دنبال جلب توجه کاربران هستید؟ strong یکی از بهترین فونت‌ها برای این کار است. این فونت کمی کج (Italic) شده است تا در کنار برجسته و درشت بودن خود، بتواند نظر کاربران را بیشتر جلب کند! پیشنهاد می‌کنم تنها برای عنوان‌های کوتاه از این فونت استفاده کنید.

وقتی فونت استوری را انتخاب کردید، می‌توانید رنگ آن را هم تغییر دهید. در انتخاب رنگ فونت خیلی دقت کنید، چون یکی از مهم‌ترین موارد برای بالا بردن تعامل کابران است. پس از نوشتن متن موردنظر کافی است از طریق چندین رنگ نمایش داده شده در پایین صفحه، یکی را انتخاب کنید:

همیشه رنگی را انتخاب کنید که خوانایی مخاطب را کم نکند. اگر خواستید محل متن را تغییر دهید باید انگشتتان را روی متن قرار دهید و آن را به محل دلخواه خود بکشید و سپس رها کنید.

برخی از کاربران می‌خواهند کل متن یک رنگ باشد اما تنها به یک یا چند کلمه خاص رنگ دیگری بدهند؛ برای این کار باید آن کلمات را جداگانه انتخاب و رنگ موردنظر خود را بر روی آن اعمال کنید! توجه کنید که اگر چند کلمه مدنظرتان است و آن کلمات پشت سر هم نیستند، باید هر کلمه را به صورت جدا انتخاب و تغییر رنگ دهید. مثلاً در تصویر بالا at You like نوشته شده است و کلمه You رنگ دیگری دارد.

دوست دارید سایز فونت را در استوری تغییر دهید. برای این کار یک راه حل وجود دارد. برای تغییر سایز فونت کلاسیک در استوری اینستاگرام کافی است متن خود را انتخاب کنید؛ در سمت چپ صفحه اینستاگرام ابزاری برای کوچک یا بزرگ‌ کردن متن وجود دارد:

کافی است آن را برای بزرگ‌تر کردن به سمت بالا و برای کوچک‌تر کردن به سمت پایین بکشید و متن انتخاب‌شده را به اندازه دلخواه در بیاورید.

برای تغییر ۴ فونت دیگر در استوری اینستاگرام باید متن خود را از حالت انتخاب‌شده خارج کنید؛ سپس دو انگشت خود را بر روی آن متن قرار دهید و با نزدیک کردن انگشتان خود (Zoom out) آن نوشته را کوچک‌تر کنید!

بعد از تغییر فونت اینستاگرام در استوری و تغییر رنگ متن، اینستاگرام قابلیت دیگری را هم در اختیار کاربران قرار داده است. با استفاده از قابلیت تغییر بک‌گراند متن در استوری اینستاگرام، کاربران به راحتی می‌توانید متن خود را در ۳ حالت (بدون بک‌گراند، با بک‌گراند کامل و بک‌گراند نیمه‌شفاف) منتشر کنند. برای این کار کافی است متن خود را انتخاب کنید یا بر روی آن کلیک کنید؛ سپس بر روی آیکن A در بالا و سمت چپ صفحه کلیک کنید تا بک‌گراند شما تغییر کند. با هربار کلیک بر روی آن، بک‌گراند تغییر می‌کند.

باید به یک نکته مهم توجه کنید! در صورت استفاده از بک‌گراند، رنگ انتخاب شده در مرحله قبل بر روی بک‌گراند اعمال می‌شود و نوشته شما رنگی متضادِ بک‌گراند می‌گیرد تا کاملاً خوانا باشد! بنابراین اگر پس از تغییر رنگ متن در استوری، بک‌گراند انتخاب کرده باشید، ممکن است رنگ آن متناسب با سلیقه شما نباشد؛ کافی است یک بار دیگر متن خود را انتخاب کنید و با ابزار تغییر رنگ در پایین این صفحه، رنگ بک‌گراند خود را تغییر دهید.

بعد از تغییر فونت اینستاگرام در استوری و تغییر رنگ متن، اینستاگرام قابلیت دیگری را هم در اختیار کاربران قرار داده است. با استفاده از قابلیت تغییر بک‌گراند متن در استوری اینستاگرام، کاربران به راحتی می‌توانید متن خود را در ۳ حالت (بدون بک‌گراند، با بک‌گراند کامل و بک‌گراند نیمه‌شفاف) منتشر کنند. برای این کار کافی است متن خود را انتخاب کنید یا بر روی آن کلیک کنید؛ سپس بر روی آیکن A در بالا و سمت چپ صفحه کلیک کنید تا بک‌گراند شما تغییر کند. با هربار کلیک بر روی آن، بک‌گراند تغییر می‌کند.

باید به یک نکته مهم توجه کنید! در صورت استفاده از بک‌گراند، رنگ انتخاب شده در مرحله قبل بر روی بک‌گراند اعمال می‌شود و نوشته شما رنگی متضادِ بک‌گراند می‌گیرد تا کاملاً خوانا باشد! بنابراین اگر پس از تغییر رنگ متن در استوری، بک‌گراند انتخاب کرده باشید، ممکن است رنگ آن متناسب با سلیقه شما نباشد؛ کافی است یک بار دیگر متن خود را انتخاب کنید و با ابزار تغییر رنگ در پایین این صفحه، رنگ بک‌گراند خود را تغییر دهید.

 

بی نهایت عالی بود ممنون از وقتی که برای نوشتن این مطالب گذاشتین

سلام، خوشحالم که مطالب مفید واقع میشه. موفق باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

 

| فونت اینستاگرام – قلم رسمی لوگوی اپلیکیشن Instagram |

فونت فارسی اینستاگرام چیست

 

فونت اینستاگرام نام قلم جدیدی است که برای شما طراحان خوش ذوق آماده کرده‌ایم! در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یک فونت جالب و بسیار زیبا در خدمت شما هستیم که در نگاه اول بسیار برایتان آشنا خواهد بود! استفاده از فونت‌ها و استایل‌های نوشتاری مختلف در طرح‌های گرافیکی، از اهمیت بالایی برخودار است. به همین جهت کاربران همواره در انتخاب فونت مربوط به طرح‌های خود دچار تردید می‌شوند. اگر شما نیز به دنبال یک فونت انگلیسی خاص و شیک برای طرح‌های خود هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فونت رسمی لوگوی اپلیکیشن اینستاگرام را از دست ندهید!

این فونت انگلیسی Billabong نام دارد و همانطور که در تصویر بالا پیداست، به کمک این فونت شما می‌توانید تمامی کلمات دلخواه خود را در همین سبک و سیاق پیاده‌سازی کنید. این فونت، یکی از فونت‌های استاندارد در نوشتارهای انگلیسی بوده و از آن می‌توانید در طرح‌های گرافیکی خود، تایپوگرافی انگلیسی، ساخت عکس نوشته‌های خاص و … بهره ببرید. هم اکنون می توانید فونت زیبای اینستاگرام را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: Billabong
سال انتشار: 2006
ضخامت: Medium

 

 


سلام برای کامپیوتره؟

سلام برای کامپیوتره؟


سلام دوست عزیز
بله

سلام دوست عزیز
بله


اینکه فونت جدیدش نیست فونت قدیمیشه

اینکه فونت جدیدش نیست فونت قدیمیشه


بعد از نصب کجا فایل رو کجا قرار بدیم؟ ?

بعد از نصب کجا فایل رو کجا قرار بدیم؟ ?

سلام دوست عزیز
برای نصب فونت و استفاده از فونت ها می توانید به یکی از روش های زیر عمل کنید :
1 – فونت ها را در این مسیر کپی کنید: C:Windows->Fonts
2 – ابتدا وارد Control panel ویندوز شوید و بر روی دسته fonts کلیک کنید .
3 – در صورتی که از ویندوز ویستا , 7 یا 8 استفاده میکنید می توانید با کلیک بر روی فونت و زدن دکمه Install به راحتی فونت ها را نصب کنید .

سلام دوست عزیز
برای نصب فونت و استفاده از فونت ها می توانید به یکی از روش های زیر عمل کنید :
1 – فونت ها را در این مسیر کپی کنید: C:Windows->Fonts
2 – ابتدا وارد Control panel ویندوز شوید و بر روی دسته fonts کلیک کنید .
3 – در صورتی که از ویندوز ویستا , 7 یا 8 استفاده میکنید می توانید با کلیک بر روی فونت و زدن دکمه Install به راحتی فونت ها را نصب کنید .

سلام خسته نباشید
فونتش این نیست
اینه
https://fonts.google.com/specimen/Lobster+Two?preview.size=42
اسمش Lobster هست و توی گوگل فونت هم هست

سلام خسته نباشید
فونتش این نیست
اینه
https://fonts.google.com/specimen/Lobster+Two?preview.size=42
اسمش Lobster هست و توی گوگل فونت هم هست

راهنمای دانلود کامل

تمام بازی های سایت قبل از ارسال از نظر شئونات اخلاقی و اسلامی بررسی می شوند، ولی اگر شما بازی یا مطلبی دارای محتویاتی مغایر با شئونات اخلاقی مشاهده نمودید، لطفا به ما گزارش بدهید تا مدیران سایت بررسی و اقدام مناسب رو انجام نمایند.

گــزارش تــخــلف

در خبرنامه یاس دانلود عضو شویـــد تا
جدیدترین هـــای دنیـای اینترنت را در
ایمیل خود دریافت کنید

سایت تنها راه ارتباط با ما نیست !!!
شما می توانید در شبکه های اجتماعی
ما را دنبال کنید .

فروش تسبیح ، انگشتر ، نقره جات ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، مدال ، نگین و … از جنس سنگ ، نقره و استیل


khastany.ir

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند.
سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.


ابزار PDFDownloads-icon


کتاب الکترونیکی PDFDownloads-icon


دانلود PDF Link Editor PRO 2.5.2 – مدیریت و ویرایش لینک ها در فایل های PDFDownloads-icon

 

دانلود فونت به کار رفته در لوگوی اینستاگرام ، مطمئنا نیاز به توضیحات اضافه نمی باشد ، همه تایپوگرافی شبکه اجتماعی اینستاگرام را دیده ایم،این فونت به لحاظ ساختار شبیه به فونت های دست نویس می باشد و با کمی ارفاغ می توان این فونت را در دسته فونت های گرافیکی هم نیز اضافه کرد ، هم اکنون برای اولین بار و بصورت کاملا اختصاصی فونت این تایپوگرافی برای شما همراهان گرامی فونت برتر بصورت رایگان قابل دسترس است.

لازم به توضیح می باشد نام این فونت Billabong می باشد پس لازم است برای فراخوانی در نرم افزار ها این نام را جستجو نمایید

ابتدا دقت داشته باشید فایل دانلودی را از حالت فشرده خارج کرده باشید.اگر از ویندوز ۷ به بالا استفاده میکنید کافی است که روی فونت و یا فونت ها کلیک راست کنید (فقط فایلهای با فرمت ttf و otf دقت کنید فایل دیگری را انتخاب نکرده باشید) و روی گزینه install کلیک کنید تا فونت ها نصب گردند.در حالت کلی فونت مورد نظر را در مسیر فونتهای ویندوز کپی نمایید، مسیر پیش فرض: C:WINDOWSFonts

فونت فارسی اینستاگرام چیست


حجم فایل : 73 کیلوبایت

منبع : فونت برتر

رمز فایل فشرده : ندارد

تمامی اطلاعات محفوظ است!

Check your inbox or spam folder to confirm your subscription.

اونا رو پولاشون به هم نزدیک کرد ما رو باورامون

اپ های مختلفی وجود دارن که امکان تغیر فونت بیو و استوری اینستاگرام رو به شما میدن ، تا به حال امکان داره بیو و استوری هایی با فونت های عجیب و غریب دیده باشید،بیو اینستاگرام قسمتی از پروفایل تان است که به شما امکان می دهد با نوشتن متنی کوتاه خود را به طور مختصر به مخاطبانتان معرفی کنید. معمولا اولین چیزی که هر کس هنگام ورود به یک پیج به آن توجه می کند قسمت بیو است.

پس اگر از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم برای جذب مخاطب به این بخش توجه ویژه ای داشته باشید. یکی از راههایی که می توانید از طریق آن پروفایل خود را جذاب تر کنید تغییر فونت بیو اینستاگرام است. این افراد همگی از اپ های تغیر فونت استفاده کردن. برای تغیر فونت بیو و استوری اینستاگرام همراه سلطان باشید.

را به شما معرفی می کنیم. این وبسایت دارای تعداد زیادی از فونت های قابل پشتیبانی در اینستاگرام بوده و به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

فونت فارسی اینستاگرام چیست

برای استفاده از فونت های مختلف در اینستاگرام کافی است وارد وبسایت IGfonts شوید و در باکس اول، جمله و یا عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید. بعد از این مرحله، باکس جدیدی ایجاد می شود که حاوی عبارت تایپ شده شما با فونت های مختلف است. بعد از نمایان شدن این باکس کافی است متن را کپی و سپس به بخش دلخواه خود در اینستاگرام وارد کنید. در این باکس می توان با کلیک روی گزینه Load more fonts  فونت های بیشتری را بارگذاری کرد.

فونت های موجود در این سرویس برای نوشتن کپشن پست ها، بیوگرافی صفحه و استوری ها قابل استفاده هستند. دقت داشته باشید در این وبسایت از زبان فارسی پشتیبانی نمی شود و شما باید از حرف های لاتین برای تغییر فونت استفاده کنید.

اینستاگرام پنج فونت مختلف برای استوری های اینستاگرام ارائه می دهد. می توانید با کلیک کردن بر روی متن و سپس نام قلم در مرکز بالای صفحه تغییر فونت استوری را انجام بدهید.

برای هر متن دیگری در اینستاگرام ، گزینه های شخصی سازی موجود نیست. خواه بیوگرافی اینستاگرام شما باشد یا متن در نظرات و شرح تصاویر ، هیچ گزینه ای در دسترس نیست.

با این وجود ، می توانید با نوشتن با فرمت متفاوت روی یک برنامه یا مولد فونت مبتنی بر وب ، قلم را تغییر داده و سپس متن را در اینستاگرام کپی کنید. چندین برنامه و ابزار ایجاد فونت سازگار با اینستاگرام وجود دارد.

برای نوشتن آنچه می خواهید در اینستاگرام ارسال کنید می توانید از هر یک از این موارد استفاده کنید. بعد از نوشتن ، می توانید فونت مورد نظر خود را از گزینه های بی شماری که توسط آن ابزار خاص ارائه شده است ، انتخاب کنید. پس از انجام سفارشی کردن متن ، باید به سادگی آن را کپی کرده و در هر کجا که می خواهید در اینستاگرام قرار دهید.

به عنوان مثال اگر می خواهید قلم بیو و نام اینستاگرام خود را تغییر دهید ، می توانید با کلیک بر روی گزینه “ویرایش پروفایل” این کار را انجام دهید. لیستی از گزینه های مانند نام ، ایمیل و بیو و جعبه های کنار اینها را مشاهده خواهید کرد. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است می توانید متن را با قلم انتخاب شده خود در این جعبه ها بچسبانید.

برنامه فونت اینستاگرام Fonts for Instagram که برای سیستم عامل iOS است به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فونت اینستاگرام آیفون را تغییر بدهید و از فونت های مختلف برای تغییر فونت اینستاگرام در آیفون استفاده کنید.

راه دیگر برای ایجاد فونت اینستاگرام فارسی جدید استفاده از کیبوردهای مختلف است. برنامه های کیبورد به شما این امکان را می دهد تا فونت های تازه ای را استفاده کنید و تغییر اندازه فونت اینستاگرام و تغییر فونت فارسی در استوری اینستاگرام را انجام دهید.

برنامه Sprezz یکی از اپلیکیشن های تغییر فونت است و گزینه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آن برای تغییر فونت استفاده کنید.

Cool Symbol یک ابزار آنلاین است که می توانید برای تولید انواع فونت استفاده کنید این ابزار دارای لیست بزرگی از بیش از ۱۰۰ گزینه فونت برای انتخاب است.

یکی دیگر از ابزارهایی که می توانید از آن برای ایجاد فونت و تغییر فونت اینستاگرام استفاده کنید ابزار Instagram Fonts Top است. با استفاده از این ابزار می توانید تغییرات بسیار زیادی بر روی فونت خود اعمال کنید.

بررسی دنیای اینستاگرام

اونا رو پولاشون به هم نزدیک کرد ما رو باورامون

بررسی دنیای اینستاگرام

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

فونت اینستاگرام در پشتیبانی از زبان فارسی محدودیت‌های زیادی را به همراه دارد. در این مقاله قصد داریم تا تغییر فونت اینستاگرام را آموزش دهیم. با پلازامگ همراه باشید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام یک محل مفرح و جذاب است که در آن می‌توان ساعت‌های زیادی را سپری کرد. جلوه‌های بصری نیز از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌آید. جدا از عکس‌ها و فیلم‌های متنوع، نوشتن متن نیز یکی از الزامات اینستاگرام است که این نرم افزار در این بخش محدودیت‌های قابل توجهی دارد؛ مخصوصا در زبان فارسی. از آنجایی که خود اینستاگرام قابلیتی برای تغییر فونت در زبان فارسی تدارک ندیده است، در این مطلب قصد داریم تا تغییر فونت در اینستاگرام را آموزش داده و چند نرم افزار برای این‌کار معرفی کنیم.

در ویدیوی زیر می‌توانید «نحوه استفاده از حالت تایپ در استوری های اینستاگرام» را با زیرنویس فارسی تماشا کنید:

آنچه در این مقاله می‌خوانید: 

 

فونت فارسی اینستاگرام چیست

همانطورکه در مقدمه نیز اشاره کردیم، جلوه‌های بصری از ویژگی‌های مهم و قابل توجه نرم افزار اینستاگرام است. به‌غیر از عکس و فیلم، نوشتن متن نیز یکی از روش‌های جذب مخاطب است؛ پس چه بهتر از فونت‌های متنوع و جذاب در این بخش استفاده کنیم. از این فونت‌ها می‌توان در هر بخش از اینستاگرام استفاده کرد. 

به عنوان مثال تغییر فونت بیو اینستاگرام می‌تواند برای مخاطب جالب توجه باشد. پس نوشتن یک متن کوتاه و جذاب در این بخش، قطعا به چشم می‌آید و جلو ملزومات است. استفاده از اموجی‌های مختلف و متنوع نیز می‌تواند در این بخش مخاطب جذب کند.

در استوری اینستاگرام نیز این حالت صدق می‌کند. با اضافه شدن بخش Story اینستاگرام، تعداد پست‌های روزانه کم و در عوض استوری‌هایی که 24 ساعت می‌ماند بسیار بیشتر شده است. پس تعجبی ندارد اگر بگوییم که تمرکز بسیاری از پیچ‌های اینستاگرام اکنون روی بخش استوری اینستا است. اینستاگرام برای استوری‌ها بخشی مجزا درنظر گرفته که در آن با استفاده از قابلیت Type Mode می‌توانید متن دلخواه خود را با فرم و شکلی جدید به نمایش بگذارید. در ادامه به معرفی کامل این بخش نیز خواهیم پرداخت.

در این بخش به آموزش تغییر فونت بیو و استوری اینستاگرام می‌پردازیم.

نکته : تصاویر گرفته شده در این مطلب، در سیستم عامل  iOS گرفته شده است ولی کاربران اندرویدی هم می توانند به راحتی از همین ویژگی استفاده کنند.

مرحله 1: روی آیکون دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

مرحله 2: روی گزینه‌های موجود سوایپ (Swipe) کنید تا به گزینه حالت “Create” برسید و روی آن ضربه بزنید.

مرحله 3: برای باز کردن صفحه کیبورد روی صفحه ضربه بزنید.

مرحله 4: متن مورد نظر خود را تایپ کنید.

مرحله 5 (اختیاری): به طور پیش فرض، فونت «مدرن» انتخاب خواهد شد، اما چهار قلم موجود دیگر هم در اختیار شما قرار دارد که می توانید فونت را تغییر دهید. برای تغییر فونت روی قسمت بالای صفحه ضربه بزنید تا از گزینه‌های در دسترس استفاده کنید.

مرحله 6 (اختیاری): روی دایره رنگی در سمت چپ صفحه کلیک کنید تا رنگ پس زمینه را بتوانید تغییر دهید. به طور پیش فرض، انتخاب‌های مختلف پس زمینه برای هر نوع فونت در اختیار شما قرار دارد. (مرحله 8 زیر را ببینید).

مرحله 7: هر زمان آماده بودید روی فلش ضربه بزنید.

مرحله 8 (اختیاری): اکنون می توانید قبل از اشتراک گذاری پست خود، به چندین روش دیگر، پست خودتان را ویرایش کنید. مثلا می توانید روی آن زوم کنید تا تغییر سایز بدهید. موقعیت مکانی آنرا تغییر دهید و یا متنی به آن اضافه یا کم کنید.

بعد، شما می توانید رنگ متن را با ضربه زدن روی متن و انتخاب یکی از رنگ های مشخص شده در بالای صفحه نمایش تغییر دهید.

نکته: اگر متن شما حاوی چندین کلمه باشد، می توانید هر کلمه را با رنگ مختلفی تنظیم کنید و نمایش دهید. همچنین توجه داشته باشید که می توانید نوع فونت را از این منو با ضربه زدن به نام فونت در بالای صفحه تغییر دهید. به علاوه این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که سبک فونت‌های مختلف و ترکیب پس زمینه خود را از مرحله 6 که توضیح دادیم، تغییر دهید. بعد از اتمام کار روی گزینه Done ضربه بزنید.

مرحله 9: وقتی ویرایش را انجام دادید.  دکمه «ارسال برای» یا «Send To » را برای اشتراک گذاری پست به استوری خودتان کلیک کنید.

توجه: شما همچنین می توانید عناصر دیگری را قبل از اشتراک گذاری ، به پست خود مانند نقشه‌ها، برچسب‌ها و GIF‌ها اضافه کنید و زیبایی بیشتری به پست خودتان بدهید.

نستعلیق نوشتن در استوری اینستاگرام یکی از مسائلی است که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند. اگر آیفون با سیستم عامل iOS 11 به بالا دارید، می‌توانید با روشی که در ادامه ذکر می‌شود، از فونت نستعلیق در اینستاگرام آیفون استفاده کنید.

ابتدا عبارت را در گوگل جستجو کرده و علامتی که طبق تصویر زیر در کادر جستجو ظاهر می‌شود را کپی کنید.

 

به مسیر Settings > General > Keyboard > Text Replacement رفته و در قسمت بالایی روی علامت + بزنید. علامتی را که کپی کرده بودید در قسمت Phrase پیست کنید. در قسمت Shortcut یک کلمه دلخواه (مثلا نستعلیق) بنویسید. پس از طی مراحل روی Save ضربه بزنید تا ذخیره شود.

 

هر وقت که خواستید با فونت نستعلیق در اینستاگرام ایفون بنویسید، وارد بخش استوری اینستاگرام خود شوید و کلمه‌ای که در مرحله قبل در بخش Shortcut نوشته بودید (در اینجا نستعلیق) را بنویسید تا علامتی که پیست کرده بودید را ببینید.

حال یک فاصله بزنید تا آن علامت در قسمت تایپی ظاهر شود و سپس فاصله اضافی را پاک کنید. حال مشاهده می‌کنید که نوشته‌های شما با فونت نستعلیق نوشته می‌شوند. نکته‌ای که در این میان باید توجه کنید آن است که به فاصله باید از نیم فاصله کیبورد فارسی استفاده کنید. بدین ترتیب می‌بینید که نستعلیق نوشتن در استوری اینستاگرام کار راحتی است.

 

اگر کیبورد گوشی آیفون شما فارسی نیست، به مسیر Settings > General > Keboard > Keboards > Add new Keyboard رفته و Persian را انتخاب کنید. امیدواریم با این روش بتوانید از فونت نستعلیق در اینستاگرام ایفون استفاده کنید.

فونت فارسی اینستاگرام چیست

در این بخش به معرفی بهترین وب‌سایت‌ها و نرم افزار های تغییر فونت اینستاگرام برای اندروید و iOS می‌پردازیم.

Adobe Spark Post یک نرم افزار حرفه‌ای و کاربردی برای ویرایش متن و عکس است. با استفاده از این نرم افزار و با انجام چند کلیک ساده می‌توانید تصاویر و متون خاص خود را بسازید و از آن‌ها در اینستاگرام استفاده کنید.

فقط کافیست وارد نرم افزار شده و عکس موردنظرتان را انتخاب، و سپس از بین فونت‌های موجود یکی را انتخاب کرده و روی عکس اجرا کنید. سپس عکس بدست آمده را می‌توانید در استوری یا پست‌های خود بکار گیرید. نرم افزار تغییر فونت اینستاگرام Adobe Spark Post برای اندروید و iOS در دسترس است.

 

دانلود نرم افزار تغییر فونت اینستاگرام Adobe Spark Post برای اندروید | iOS

 

Canva یک نرم افزار کاربردی و جذاب برای استفاده در اینستاگرام است. تعداد فونت‌ها و آپشن‌هایی که این نرم افزار به شما می‌دهد از Adobe Spark Post نیز بیشتر است. از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به سازگاری کامل آن با اینستاگرام اشاره کرد؛ بطوری که تعدادی گزینه مخصوص فقط برای ساخت استوری یا پست در اینستا به شما می‌دهد. برنامه فونت اینستاگرام Canva برای اندروید و iOS در دسترس است.

دانلود برنامه فونت اینستاگرام Canva برای اندروید | iOS

“انا محترف الخط” یک نرم افزار خوشنویسی عربی برای اندروید و آیفون است که به وسیله آن می‌توانید با فونت نستعلیق متون دلخواه خود را برای اینستاگرام بسازید. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و به راحتی می‌توانید از آن نتیجه بگیرید.

 

دانلود برنامه فونت نستعلیق برای اینستاگرام Ana Muhtarif Al Khat برای اندروید | iOS

بطور کلی در این مقاله سعی کردیم آموزش‌های لازم را برای تغییر فونت اینستاگرام چه در استوری و چه در پست را ارائه دهیم. همچنین ساخت فونت نستعلیق در اینستاگرام را نیز با تصویر آموزش دادیم. در انتها نیز دو نرم افزار و دو سایت جهت تغییر فونت آنلاین و افلاین معرفی کردیم.

نظر شما درمورد این مقاله چیست؟ آیا توانستید با استفاده از آموزش‌ها به فونت نستعلیق اینستاگرام دسترسی پیدا کنید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

کافیست نرم افزار در گوشی شخص مورد نظر نصب کنید تا با 3 قدم به راحتی از موقعیت آن با خبر شود.

 

مشاوره و پشتیبانی :051-4225-6641051-4321-50000902-4040-897

امروز مطلب جدیدی ارسال نشده است

اینستاگرام، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی بین ایرانیان و شاید جهان است. اکثر افراد به دنبال این هستند که به نحوی در اینستاگرام خاص باشند و دنبال‌کننده،لایک و کامنت جمع کنند و به طور خلاصه بیشتر دیده شوند. امروز راهی پیش رویتان می‌گذاریم تا در اینستاگرام متن‌هایی خاص و زیبا بگذارید و زیبایی را به صفحه پروفایل اینستاگرام‌تان را بیاورید.در این مقاله قصد داریم سایتی را معرفی کنیم که فونت‌های قابل پشتیبانی در اینستاگرام را ارائه می‌کند تا متن‌های زیباتری در اینستاگرام بنویسید. با این سایت قادر به تغییر فونت اینستاگرام خواهید بود. با ما همراه باشید.

فونت فارسی اینستاگرام چیست

برای این که متن‌هایی با فونت متفاوت در اینستاگرام بنویسید، ابتدا وارد سایت igfonts.io شوید.

مطابق عکس زیر در محل مشخص شده، متنی را که قصد تغییر و قرار دادن آن را در اینستاگرام دارید وارد کنید.

با وارد کردن متن، کمی پایین‌تر متن‌های تغییر یافته دیده می‌شوند. این متن‌ها با فونت‌های مختلف و گاهی با استیکر نشان داده می‌شوند و آزادانه می‌توانید هر کدام را به صورت رایگان انتخاب و استفاده کنید. هر کدام را که می‌خواهید در اینستاگرام قرار دهید کپی کنید.

پس از کپی کردن متن، آن را به اینستاگرام انتقال دهید و در دایرکت، استوری، بیوگرافی یا هر جای اینستاگرام که مایلید جای‌گذاری کنید. می‌بینید که فونت متن متفاوت از فونت اصلی اینستاگرام است.

همانطور که می‌بینید در این روش فقط متن کپی شده تغییر کرده و فونت اینستاگرام بی تغییر است. برای تغییر دادن فونت کل اینستاگرام و کل گوشی به لینک زیر مراجعه کنید.

در ضمن اگر هرگونه مشکل یا سؤالی در این زمینه دارید یا رهنمایی دقیق‌تری می‌خواهید در بخش نظرات اعلام کنید.

پین‌شو یک نرم‌افزار کاربردی برای ردیابی افراد بدون اینترنت است.مشاوره و پشتیبانی:051-4225-66410902-4040-897

یک دانشجوی برنامه نویسی و تولید محتوا و علاقه مند به کامپیوتر و it

[…] همچنین بخوانید: چگونه فونت اینستاگرام را تغییر دهیم؟ […]

[…] همچنین بخوانید: چگونه فونت اینستاگرام را تغییر دهیم؟ […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پین‌شو یک نرم‌افزار کاربردی برای ردیابی افراد بدون اینترنت است.مشاوره و پشتیبانی:051-4225-66410902-4040-897


شرکت طلایه داران ارتباطات هوشمند آینده

فونت فارسی اینستاگرام چیست
فونت فارسی اینستاگرام چیست
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *