فیش حقوقی تامین اجتماعی نیروهای مسلح

فیش حقوقی تامین اجتماعی نیروهای مسلح
فیش حقوقی تامین اجتماعی نیروهای مسلح

بازنشستگان نیروهای مسلح کشوری برای دریافت فیش حقوقی خود میتوانند به آدرس زیر مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات خود در بخش مربوطه فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

برای ورود به بخش اعضاء: نام کاربری عبارت است از شماره شناسائی ۱۳ رقمی مندرج در فیش حقوقی و رمز عبور عبارت است از پنج رقم سمت راست کد ملی، مگر اینکه تغییر داده باشید. با در دست داشتن این اطلاعات میتوانید از لینک زیر فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

تهران- ایرنا- رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح از اعمال همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری در مهرماه و پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به فرزندان کارآفرین آنها خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اشاره به تصمیم دولت برای همسان سازی در راستای برنامه ششم توسعه اظهارداشت: مقدمات کار چند ماه است آغاز شده و بعد از بحث‌های مختلف کارشناسی بین بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و صندوق بازنشستگی، در نهایت قرار شد تا در حقوق مهرماه همسان‌سازی را اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه مبنای همسان‌سازی برای اجرا ۹۰ درصد حقوق شاغلین فعلی است، افزود: جداول مربوطه تنظیم و ابلاغ شده و مراحل تنظیم حکم حقوقی و تنظیم فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح در حال انجام است و در حقوق مهرماه برای همه بازنشستگان نیروهای مسلح اعمال خواهد شد.

گودرزی درباره نحوه محاسبه جداول طبقات شغلی گفت: نحوه محاسبه جداول به این صورت است که یک عدد برای هر طبقه شغلی تعیین شده و مبنای تعیین این عدد میانگین حقوق شاغلین در آن طبقه است، به طوری که میانگین حقوق شاغلین در هر طبقه مشخص شده و این عدد در جدول تعیین شده است و ملاک محاسبه قرار می‌گیرد.

به گفته رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح، بازنشسته لشکری ۳۰ سال خدمت در پایین‌ترین طبقه، حقوق پایین‌تر از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت نمی‌کند بنابراین در طبقات مختلف حقوق متفاوت است.فیش حقوقی تامین اجتماعی نیروهای مسلح

گودرزی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده تا حقوق بازنشستگان یا شاغلین نیروهای مسلح همواره ۲۰ درصد بالاتر از حقوق بازنشستگان کشوری باشد اظهار داشت: در این جدول بخشی از این ۲۰ درصد لحاظ شده و بخش دیگری لحاظ نشده است و دلیل آن محدودیتی بود که درخصوص ۹۰ درصد حقوق شاغلین داشتیم.

وی افزود: مکاتبات مختلفی با سازمان برنامه و بودجه شده است و هفته گذشته آخرین جلسه برگزار و توافق شد تا این موضوع اجرایی شود و پس از آن مقرر شد تا کمیسیونی که در سازمان برنامه و بودجه، سازمان استخدامی، صندوق کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تشکیل شود تا درباره میزانی که از محل ۲۰ درصد می‌ماند تصمیم‌گیری شود.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: هر تصمیمی که گرفته شده، در ۶ ماه باقیمانده سال هم نیز اجرایی خواهد شد، لذا عملاً حقوق براساس همسان‌سازی پرداخت خواهد شد و برای سال آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

گودرزی با اشاره به اینکه امسال برای بازنشستگان چند وام را دنبال کرده‌ایم، یادآور شد: برای حدود ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام ۱۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه پرداخت خواهیم کرد، این وام به کسانی تعلق می‌گیرد که تاکنون از ما وامی دریافت نکرده‌اند، وام دیگری به سقف ۵۰ میلیون تومان درباره اشتغال فرزندان پیشکسوتان پیش بینی شده و این وام به  فرزندان پیشکسوتانی که اقدام به کارآفرینی می‌کنند  اختصاص خواهد یافت.

وی عنوان کرد: برای بازنشستگان که فرزندانشان ازدواج می‌کنند ۱۰ میلیون تومان وام خرید جهیزیه پرداخت میشود.  وام دیگری به نام وام جعاله تا سقف ۲۰ میلیون تومان را دنبال می‌کنیم که با همکاری بانک‌ها این موضوع انجام خواهد شد.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در همسان‌سازی به بحث نحوه محاسبه جدول توجه شده است، افزود: جدول و امتیازات بر مبنای جایگاه شغلی افراد است، اگر افراد علاوه بر جایگاه شغلی دارای رتبه حقوقی باشند، برای هرکدام از این رتبه‌ها امتیاز جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود، کسانی که سنوات ارفاقی دریافت کردند، آن را جزو سنوات خدمت محاسبه می‌کنیم و از حقوقشان کسر نخواهد شد.

گودرزی با اشاره به اینکه ما کسورات را از دولت دریافت نمی‌کنیم بلکه این کسورات در اختیار دولت است، گفت: دولت ۷۱ درصد به صورت مستقیم کمک می‌کند و بخشی از آن کسورات و بخش دیگر هم از آورده خود سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است که به حقوق کمک می‌کند.

وی بیان کرد: ما در سازمان تامین اجتماعی بر روی این موضوع کار کرده‌ایم و طرحی را تهیه کرده‌ایم که به سازمان امور استخدامی تحویل داده شده است، اما عملاً نیازمند بازنگری است، اگر صندوق‌ها بخواهند به جایی برسند باید بدانیم که تنها راه چاره بحث کارکرد بیمه‌ای صندوق‌ها است لذا احیا کردن کارکرد بیمه بهترین راهکار است، اما کشور ما شرایط خاص خود را دارد و باید بر روی آن کار کارشناسی شود، مجلس، دولت و صندوق‌های سازمان تامین اجتماعی باید در خصوص این موضوع چاره‌اندیشی کنند.

رییس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح تصریح کرد: در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح راجع به بحث شرکت‌هایی که واگذار شده‌اند کارهایی صورت گرفته است، انشاءالله در شرایط مناسب اعتباری که منظور شده را بتوانیم به فروش برسانیم تا بتوانیم حقوقی که به عهده سازمان گذاشته شده است را تامین کنیم.

تهران- ایرنا- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دستورالعمل اجرایی همسان سازی حقوق بازنشستگان…

تهران- ایرنا- در جلسه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری آیین…

تهران- ایرنا- متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان برابر اصل عدالت بیمه‌ای و در قالب فیش واحد و به همراه…

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: نمایندگان…

تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی…

تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با اتمام…

تهران – ایرنا – رییس مجلس شورای اسلامی گفت: پای کمک به مردم، استقلال…

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی…

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی مفاد…

تهران- ایرنا- نماینده پیشین مجلس خواستار ورود هیات نظارت بر رفتار…

تهران- ایرنا- وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ما طی برنامه‌ریزی…

تهران- ایرنا- رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان…

تهران-ایرنا- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) احداث بوستان…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

 

جهت دریافت فیش حقوقی روی عکس بالا کلیک کنید…

 

فیش حقوقی 

فیش حقوقی تامین اجتماعی نیروهای مسلح

فیش حقوقی 

به باز نشسته هاظلم نکنید اگر علمش رو ندارید به این کار ورود نکنید و خودتون رو هم در دنیا هم در اخرت متضرر نکنید

8

خودتون رو مسخره کردید از صبح هر کاری میکنم فایده نداره 

یه ترم افزار رو نمی تونید درست اجرا کنید 

دوروزه مخام وارد سایت مشاهده فیش حقوقی برم نمیشه رف . حتی سایر همکارانم نمیتونن وارد سایت یشن اخه  چرا باید ایطوری باشه

چرا مردم رو اسیر میکنید دفتر های ساتا که کاری نمیکنن میگن اینترنتی اینجا هم که جواب نمیده اپلیشکن هم که جواب نمیده یعنی چی خدارو خوش نمیاد 

 

با سلام چند ساعته با انواع و اقسام مرورگرها تلاش کردم وارد سایت بشم ولی نشد که نشد فقط یک خوبی داشت سرگرم بودم نمی دونم چند ساعت گذشت یک دفعه دیدم شب شده وقت شام است

من با درجه سروانی ورتبه 14بازنشست شده ام طبق جدول جدید همسان سازی مبلغ 100هزار تومان کم میگیرم لطفا اقدام کنید

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح ضمن تشریح جزئیات اجرای همسان سازی برای بازنشستگان نیروهای مسلح گفت: امروز با احتساب مزایا، برای بازنشسته ۳۰ سال خدمت در پایین ترین طبقه حقوق زیر چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نداریم. این رقم قبلا حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده که با همسان سازی تا چهارمیلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا گودرزی در  گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، با بیان اینکه موضوع همسان سازی چندسال است که مطرح است و در چهار سال گذشته هر سال در بودجه عددی به عنوان همسان سازی پیش بینی و به حقوق بازنشستگان اضافه شد گفت: اما در راستای ماده ۳۰ قانون برنامه ششم توسعه دولت تصمیم گرفت همسان سازی را به صورت یکجا اجرا کند.

وی افزود: تمهید مقدمات کار چندماهی است که در سطوح مختلف کارشناسی در سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور استخدامی و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در حال انجام است و در نهایت قرار بر این شد که همسان سازی را در حقوق مهرماه اعمال کنیم.

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با بیان اینکه مبنای همسان سازی، ۹۰ درصد حقوق شاغلین است اظهار کرد: جداول مربوط تنظیم و ابلاغ شده و مراحل تنظیم احکام و فیش حقوقی بازنشستگان در حال انجام است و برای همه بازنشستگان در حقوق مهرماه اعمال می شود. 

وی در پاسخ به اینکه با همسان سازی، حداقل حقوق دریافتی تا چه میزان افزایش پیدا کرده است؟ گفت: نحوه محاسبه جداول به این صورت است که یک عدد برای هر گروه شغلی تعیین شده و مبنای آن، میانگین حقوق شاغلین در آن طبقه بوده است. یعنی بر اساس اطلاعات جمع آوری شده میانگین حقوق شاغل در هرطبقه مشخص شده و ملاک محاسبه قرار گرفته است و یک ضریب مدیریت بر حسب جایگاه فرد از پنج تا ۲۵ درصد به آن افزوده می شود. آیتم های دیگر چون ایثارگری و عائله مندی و … جداگانه است و به این حقوق اضافه می شود.فیش حقوقی تامین اجتماعی نیروهای مسلح

وی افزود: امروز با احتساب مزایا، برای بازنشسته ۳۰ سال خدمت در پایین ترین طبقه حقوق زیر چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نداریم. این رقم قبلا حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده که با همسان سازی تا چهارمیلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. هرچند این نرخ برای طبقات مختلف، متفاوت است.

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با بیان اینکه در تبصره ۳ ماده ۱۱۷ قانون پیش بینی شده که حقوق بازنشستگان و شاغلین نیروهای مسلح همواره ۲۰ درصد بالاتر از حقوق بازنشستگان کشوری است گفت: در این جداول بخشی از آن ۲۰ درصد لحاظ شده و بخش دیگر لحاظ نشده است و یک علت آن محدودیتی بوده که راجع به افزایش ۹۰ درصدی نسبت به حقوق شاغلین داشتیم.

وی ادامه داد: بازنشستگان ما مطالبه گر هستند مکاتبات مختلفی با سازمان برنامه صورت گرفته و هفته گذشته در جلسه ای مطرح و توافق شد که همسان سازی اجرا شود و پس از اجرا کمیسیونی با حضور سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری استخدامی و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تشکیل شود و در این باره تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه طبق تصمیمی که اکنون اتخاذ شده در شش ماه باقی مانده سال عملا حقوق بر اساس همسان سازی پرداخت خواهد شد گفت: برای سال آینده مبنای حقوق در بودجه ۱۴۰۰ دیده می شود و سال آینده موضوعی به نام همسان سازی با این شرایط نخواهیم داشت.

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح درباره تامین منابع اجرای همسان سازی گفت: بخشی از منابع به صورت سهام به سازمان تامین اجتماعی واگذار شده که باید آن را تبدیل به پول کند و باقی مانده را سازمان برنامه و بودجه قول داده تا آخر سال تامین کند.

گودرزی با این توضیح که مبنای محاسبه ۳۰ سال خدمت است و اگر بالاتر از ۳۰ سال باشد هرسال ۲.۵ درصد به این عدد اضافه می شود و اگر کمتر باشد به نسبت هرسال خدمت ۲.۵ درصد از این حقوق کاهش می یابد گفت: نکته بعد اینکه همسان سازی تقریبا شامل همه بازنشستگان و وظیفه بگیران ما می شود و در ۷۰۰ هزار نفر حدود ۷۰۰ نفر هستند که همسان سازی شامل حالشان نمی شود و بالاتر از این فرمول است. اما در مجموع بازنشستگان این دغدغه را نداشته باشند؛ زیرا تقریبا به همه تعلق می گیرد.

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح با اشاره به اینکه همزمان با پرداخت حقوق فیش را صادر می کردیم گفت: ولی در این مرحله امیدواریم ظرف دو سه روز آینده فیش ها را آماده و بارگذاری کنیم تا بازنشستگام ما چند روز قبل از پرداخت حقوق اطلاعات همسان سازی خود را دریافت کنند.

وی درباره وام های بانکی برای بازنشستگان گفت: امسال چند نوع وام را دنبال می کنیم به حدود ۱۰۰ هزار نفر وام ۱۰ میلیون تومانی قرض الحسنه می دهیم و به کسانی تعلق می گیرد که تا کنون از ما وام نگرفته اند. درباره اشتغال فرزندان پیشکسوت دغدغه داریم و وام برای اشتغال فرزندان تا سقف ۵۰ میلیون پیش بینی کردیم.

گودرزی ادامه داد: همچنین وام درمان را پیش بینی کردیم. همچنین برای همه آنها که فرزندانشان ازدواج می کنند ۱۰ میلیون کمک هزینه ازدواج یا خرید جهیزیه را واریز می کنیم. هرکدام از فرزندان ازدواج می کنند خودمان وام را به حسابشان واریز می کنیم و محدودیت تعداد فرزند ندارد. وام دیگر وام جعاله تا سقف ۲۰ میلیون تومان را نیز در دست پیگیری داریم.

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح درباره بیمه تکمیلی نیز توضیح داد و در این باره اظهار کرد: بحث  درمان در سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح پیگیری می شود. دفترچه درمانی نیروهای مسلح از بهترین بیمه هاست. اما علاوه بر دفترچه، یک بیمه تکمیلی را پیش بینی کردیم که بیمه اختیاری است.

وی افزود: تعهدات خوبی وجود دارد، به عنوان مثال تا سقف ۳۰ میلیون تومان بستری و عمل جراحی، سه میلیون هزینه های پاراکلینیکی پیش بینی شده است. موضوع بیمه در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به عنوان راهبرد اصلی دنبال می شود. مثلا سقف بیمه حوادث در زلزله سرپل ذهاب  ۲۵ میلیون تومان بود اما امروز از ۱۸۰ میلیون تومان سال گذشته به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است و اگر اتفاقی بیفتد بازنشستگان ما تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان بیمه هستند. بیمه های دیگری نیز پیش بینی شده و با همکاری بیمه کوثر بیمه حامی را دنبال می کنیم که بازنشستگان را در موارد حقوقی تحت پوشش قرار می دهد و ماه آینده به اجرا در می آید.

گودرزی در پاسخ به اینکه آیا درجه مبنای محاسبه است یا جایگاه شغلی؟ گفت: نحوه محاسبه اینطور است که برمبنای جایگاه شغلی افراد است و اگر دارای رتبه حقوقی هم باشند آن هم امتیاز جداگانه دارد و سنوات ارفاقی هم جزو سنوات خدمتی شان محاسبه می شود.

وی درباره شیوه تامین اعتبار همسان سازی از طریق واگذاری سهام اظهار کرد: باید همکاری مشترکی میان دستگاه ها برای این کار بزرگ صورت می گرفت. در ساتا راجع به شرکت های واگذار شده کارهایی در حال انجام است تا میزان اعتبار منظور شده به فروش برسد و بودجه لازم برای افزایش حقوق ها تامین شود.

رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۸ اظهار کرد: همکاران ما به دنبال تامین اعتبار هستند.

به گفته وی حتما افزایش حقوق های ناشی از همسان سازی از مهرماه اعمال و پرداخت می شود. همکاری خوب سازمان برنامه، ستاد کل نیروها مسلح، سازمان اداری استخدامی و وزارت دفاع جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

فیش حقوقی تامین اجتماعی نیروهای مسلح
فیش حقوقی تامین اجتماعی نیروهای مسلح
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *