فیش حقوق فرهنگیان

فیش حقوق فرهنگیان
فیش حقوق فرهنگیان

(حج13)-کسي را مي‏خواند که ضررش از نفعش زودتر مي‏رسد ، و اين چه بد معبود و همدمي است که او را بپرستند.

پایگاه اطلاعات پرسنل و فیش حقوقی فرهنگیان شاغل و بازنشسته و مستمری بگیر آموزش و پرورش خراسان رضوی

همکاران شاغل از شماره پرسنلی بعنوان نام کاربری و بطور پیش فرض از کد ملی همراه با صفر های ابتدایی آن بعنوان کلمه عبور استفاده نمایند.

همکاران بازنشسته از شماره حساب بعنوان نام کاربری بدون صفرهای ابتدای آن و بطور پیش فرض از کد پرسنلی بعنوان کلمه عبور استفاده نمایند

پس از ورود به سایت امکان تغییر رمز برای هر دو گروه وجود دارد.

فیش حقوق فرهنگیان

بازنشستگان-بازنشستگی


 


Downloads-icon

ایران مشاوره

نظری بدهید

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه خدمات سامانه فیش حقوقی فرهنگیان و کلیه اطلاعیه های مربوط به آن می توانید در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره و یا پیج اینستاگرام مدارس ایران مشاوره عضو شوید.

نظام آموزش و پرورش، یک خانواده بسیار بزرگ است که کل اعضای این خانواده برای ارتقا سطح دانش آینده سازان تلاش می کنند. میزان کارآمدی آموزش و توسعه ملی، نتیجه فعالیت معلمان و قشر فرهنگی کشور و ادای رسالت آن ها به کشور می باشد که در واقع مسیر اصلی توسعه، رشد و پیشرفت کشور از تلاش معلمان عبور می کند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی با هدف تسریع در انجام امور داری این قشر پرکار، در چند سال اخیر فیش حقوقی فرهنگیان به صورت اینترنتی در اختیار آن ها قرار گرفت؛ اما همچنان امکان تهیه این فیش ها به صورت حضوری نیز وجود دارد. جهت اطلاع از نحوه دریافت فیش حقوقی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

لینک مستقیم ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوق فرهنگیان

دریافت فیش حقوقی معلمان آموزش و پرورش، با به همراه داشتن کد ملی و شماره پرسنلی از طریق سایت fish.medu.ir انجام می گیرد.

در دهه های قبل، دریافت فیش حقوقی قشر فرهنگی از طریق مراجعه حضوری به اداره آموزش و پرورش منطقه یا ناحیه محل خدمت وی یا مراجعه به مدیر مدرسه محل خدمت انجام می شد. اما امروزه از آن جایی که قشر فرهنگی یکی از پرکارترین و زحمت کش ترین اقشار کشور به شمار می رود، مراجعات حضوری و پی در پی به اداره آموزش و پرورش و پیگیری های مکرر این قشر دغدغه مند جهت دریافت فیش حقوقی امری مشکل و وقت گیر خواهد بود.

در چند سال اخیر با راه اندازی سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، انجام این کار به صورت اینترنتی میسر شد و از آن پس معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش برای دریافت فیش حقوقی خود نیازی به مراجعه حضوری نداشته و با به همراه داشتن کد ملی و شماره پرسنلی می توانند نسبت به دریافت حقوق ماهیانه خود اقدام فرمایند.

لازم به ذکر است که دریافت این فیش از طریق شماره حساب ممکن نخواهد بود و متقاضیان، درصورت عدم تمایل به دریافت اینترنتی می توانند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش نسبت به دریافت حضوری آن اقدام فرمایند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات در این زمینه با مشاوران تخصصی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

جامعه فرهنگیان جهت دریافت فیش حقوقی خود می بایست از سایت دریافت فیش حقوقی آموزش و پرورش اقدامات لازم را انجام دهند که روند انجام این امر به صورت زیر می باشد.

گذرواژه سامانه فیش حقوقی همان گذرواژه سامانه همگام می باشد. در صورت فعال نبودن این گذرواژه، پیامی تحت عنوان “پنل شما در سامانه همگام فعال نیست” دریافت خواهید کرد که در این حالت شما ملزم به تعریف یک گذرواژه در سامانه fish.medu.ir هستید. برای انجام این کار از فرآیند زیر پیروی کنید.

در این حالت، رمز یا همان گذرواژه همگام شما فعال خواهد شد. این گذرواژه را یادداشت کرده و نزد خود نگه دارید؛ چرا که در دفعات بعدی ورود به سامانه به آن نیاز خواهید داشت. اگر از صحت اطلاعات درج شده اطمینان کامل دارید ولی مجددا با پیامی تحت عنوان “عدم ثبت اطلاعات فرهنگی” رو به رو می شوید، لازم است برای رفع این مشکل به کارشناس هوشمندسازی اداره فناوری اطلاعات منطقه خود مراجعه فرمایید.

بعد از دریافت فیش حقوقی می توانید بخش های مختلفی را در آن مشاهده نمایید که هر کدام در قسمت های مختلف جدول موجود بر روی فیش به چشم می خورند. یکی از بخش ها “حقوق و مزایای فرهنگی” است که مقدار دریافتی شما در ماه جاری را نشان می دهد.

البته در صورت وجود مبلغ معوقه، می توانید بخشی تحت عنوان “معوقه” نیز در جدول مربوطه مشاهده کنید. قسمت دیگر نیز شامل وام هایی می شود که از اداره آموزش و پرورش دریافت نموده اید در واقع، می توانید مبلغ کسری ماهیانه بابت وام دریافتی را در قسمت کسری ها و بدهی های فرهنگی ببینید.

همچنین دیگر موارد مهم مانند کمک به صندوق مسکن، صندوق ضروری، کشت و صنعت و کمک به صندوق قرض الحسنه باز و وام باز نیز در این فیش نمایان است. لازم به ذکر است که به جز موارد مذکور، برای فرهنگیان آقا بخشی تحت عنوان “حق اولاد” نیز وجود دارد که جزئیات آن در فیش حقوقی ذکر شده است.

فرهنگیان شاغل می توانند با مراجعه به سایت fish.medu.ir فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

بله، به صورت حضوری نیز می توان نسبت به دریافت فیش حقوقی اقدام نمود.

برای دریافت مجدد رمز به مدیر مدرسه مراجعه فرمایید و یا با کارشناس فناوری اداره همگام تماس بگیرید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

3 روز پیش

4 روز پیش

2 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

🎥 فیلم جدید درباره آموزش سامانه شاد و راهکار مشکلات سامانه شاد

سایت اصلی کارگزاری مفید+ایزی تریدر

معرفی سایت ها

پورتال دریافت فیش حقوقی معلمان ، فرهنگیان و بازنشسته های فرهنگی وابسته به وزارت آموزش و پرورش ( www.fish.medu.ir )

برای دریافت آخرین فیش حقوقی روی دکمه ورود به سیستم کلیک کنید. تا به سایت fish.medu.ir متصل شوید.

ورود به سیستم فـیـش حـقوقـی

فیش حقوق فرهنگیان

فیش حقوقی کارکنان و بازنشستگان آموزش و پرورش

برچسبfish.medu.ir پورتال فیش حقوقی فرهنگیان سایت فیش حقوقی فرهنگیان صدور فیش حقوقی فرهنگیان فیش حقوقی فیش حقوقی آموزش و پرورش فیش حقوقی معلمان ورود به سیستم فیش حقوقی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

هشت
 − 
5
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

وب‌سایت دانش‌چی با هدف یک سایت آموزشی، تحقیقی، وبگردی و اطلاع رسانی در جهت پیشرفت علمی دانش آموزان، دانشجویان و کاربران اینترنت راه‌اندازی شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی نیازی به مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش استان ها ندارند و به سهولت می توانند از سایت فیش حقوقی فرهنگیان به آدرس زیر استفاده کنند:

 

فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش اعم برای دریافت فیش حقوقی باید به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان که آدرس آن در بالا قرار داده شده است وارد شوند و کد ملی، شماره پرسنلی را وارد کرده و گزینه بعدی را بزنند. در  صفحه بعد لازم است گذرواژه همگام و کد امنیتی را نوشته و به حساب کابری خود وارد شوند و در این صفحه امکان مشاهده و دریافت فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان عزیز وجود دارد.

فرهنگیانی که برای اولین بار وارد می شوند و سایت فیش حقوقی برای آنها فعال نباشد با وارد کردن کد ملی در سامانه فیش حقوقی فرهنگیان با این پیام مواجه خواهند شد: «پنل شما در سامانه همگام فعال نیست»

فیش حقوق فرهنگیان

 

با مشاهده این پیام یک کلمه عبور انتخاب کرده و در کادر گذرواژه و تایید گذرواژه را نیز وارد کنید. با این اقدام این رمز برای شما ثبت می شود و در دفعات بعدی می توانید برای ورود به سامانه فیش حقوقی از آن استفاده کنید.بدین ترتیب رمز سامانه همگام برای این دسته از افراد به وجود آمده و ضروری است برای دغعات بعد حتما آن را به خاطر بسپارید و یا یادداشت کنید.

 

 

نکات:

استفاده از نرم افزار و یا سایت‌های غیررسمی جهت دریافت فیش حقوقی غیرمجاز بوده و مسئولیت تبعات ناشی از آن برعهده کاربر می‌باشد.تنها مرجع رسمی دریافت فیش حقوقی سایت fish.medu.ir می‌باشد.کاربرانی که از سایت‌ها یا نرم افزارهای دیگر برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده نموده‌اند سریعتر نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند.

 

فرهنگیان بازنشسته توجه کنند برای دریافت فیش حقوقی می توانند از سایت صندوق بازنشستگی کشوری برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته اقدام کنند. برای توضیحات بیشتر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

فیش حقوق فرهنگیان
فیش حقوق فرهنگیان
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *