فیلم کوسه ایرانی

فیلم کوسه ایرانی
فیلم کوسه ایرانی

به فیلم رای بده:

تلفن تماس:

۶۶۰۶۶۱۴۳-۰۲۱

استفاده از مطالب سلام سینما با ذکر منبع مجاز است.

کلیه حقوق این سایت برای سلام سینما محفوظ می‌باشد.

فیلم کوسه ایرانی

راه های ارتباطی با ما در شبکه های اجتماعی و پاسخ به سوالات شما:

فیلمبرداری فیلم سینمایی ایرانی کوسه از ماه پیش شروع شده و در حال حاضر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال ضبط است. در ادامه مروری بر عوامل، بازیگران و داستان فیلم سینمایی کوسه خواهیم داشت.

فیلم ایرانی کوسه یکی از فیلم‌های در دست تولید است که فیلمبرداری آن از ماه پیش در نیاوران آغاز شد و همچنان نیز در حال فیلمبرداری است. مراحل پیش تولید فیلم کوسه در زمان شیوع ویروس کرونا در حال انجام بود، اما پس از مدتی متوقف شد. خوشبختانه ضبط این فیلم پر ستاره و ویژه از ماه پیش و با رعایت تمام موازین بهداشتی از سر گرفته شد. عوامل و فهرست بازیگران فیلم سینمایی ایرانی کوسه نیز تکمیل شده و به نظر می‌رسد این فیلم بتواند برای اکران در پاییز 99 آماده شود. در ادامه نگاهی به جزئیات و عوامل فیلم کوسه می‌اندازیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

فیلم کوسه ایرانی

فیلم کوسه به کارگردانی علی عطشانی و نویسندگی پیمان عباسی در دست فیلمبرداری است و پیش بینی می شود بتواند یکی از فیلم‌های پرفروش سال 99 البته در فصل پاییز یا زمستان باشد. فیلم سینمایی ایرانی کوسه با حضور بازیگران کمدی و مطرح می‌تواند به عنوان نقطه عطف کارنامه هنری علی عطشانی در نظر گرفته شود. او تاکنون فیلم‌هایی چون دموکراسی تو روز روشن، تلفن همراه رئیس جمهور، آقای الف و سلفی با دموکراسی را کارگردانی کرده است. اما فیلم کوسه جدیدترین اثر کمدی اوست که با انتخاب هوشمندانه بازیگران، توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

درباره خلاصه داستان و تاریخ اکران فیلم کوسه هنوز اطلاعات دقیق و رسمی از سوی عوامل این فیلم منتشر نشده است. اما کوسه قطعا یک اثر کمدی جذاب است که می‌تواند نبض گیشه را در دست بگیرد. در ادامه مروری بر بازیگران فیلم سینمایی کوسه خواهیم داشت.

 

حضور بازیگران کمدی و محبوبی چون مهدی هاشمی، مهران احمدی و پژمان جمشیدی، فیلم کوسه را به یکی از کمدی‌های جذاب سال 99 تبدیل می‌کند. علاوه بر حضور بازیگران ایرانی در فیلم کوسه ایرانی، حضور یک بازیگر لبنانی معروف نیز در آن قطعی شده که چندی پیش برای شروع فیلمبرداری به تهران آمده است.

با این ترکیب ویژه بازیگران، فیلم سینمایی کوسه می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و احتمالا در صدر فیلم‌های پرفروش قرار گیرد. لیست کامل بازیگران فیلم سینمایی ایرانی کوسه به شرح زیر است:

 

مهدی هاشمی جزء بازیگران اصلی فیلم کوسه است که از همان ابتدا حضورش در این اثر قطعی شد. او متولد سال 16 آذر 1325 از لنگرود است و فعالیت هنری خود را از سال 1348 و با بازی در تئاتر آغاز کرد. از جمله آثار ماندگار مهدی هاشمی می‌توانیم به فیلم‌های خارج از محدوده، دو فیلم با یک بلیت، هیچ و سریال‌های طلسم شدگان، روزگار قریب، رقص پرواز و دردسرهای عظیم اشاره کنیم.

 

مهران احمدی نیز یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم سینمایی کوسه است که در این فیلم کمدی به ایفای نقش می‌پردازد. او متولد 1 اسفند 1352 از تهران است و فعالیت سینمایی خود را به طور جدی از سال 1385 و با بازی در فیلم «آدم» عبدالرضا کاهانی آغاز کرد. در چند سال اخیر نیز به واسطه حضور موفق در سریال پایتخت اکثرا او را به عنوان بهبود فریبا می‌شناسند. از آثار ماندگار مهران احمدی می‌توانیم به فیلم‌های خواب‌های دنباله‌دار، شیار 143، هزارپا، آشفتگی، قسم و سریال‌های صدایم کن، تا ثریا، پایتخت و آوای باران اشاره کنیم.

 

پژمان جمشیدی نیز آخرین بازیگری بود که به فیلم کوسه پیوست و همانطور که مشاهده می‌کنید، با گریمی منحصر به فرد و متفاوت در این فیلم حضور دارد. او متولد 20 شهریور 1356 از تهران است و فعالیت ورزشی خود را از سال 1372 شروع کرد و تا سال 1388 نیز به صورت حرفه‌ای به آن ادامه داد.

اما فعالیت هنری او از سال 1390 و با بازی در سریال جذاب پژمان رقم خورد و به تدریج به یکی از کمدین‌های پولساز سینمای ایران تبدیل شد. از آثار ماندگار پژمان جمشیدی می‌توانیم به فیلم‌های آتش بس 2، خوب بد جلف، لونه زنبور، تگزاس، هزارتو، ایده اصلی و سریال‌های پژمان، دیوار به دیوار، نفس و زیر خاکی اشاره کنیم.

 

سیما تیرانداز نیز یکی از بازیگران زن اصلی فیلم سینمایی ایرانی کوسه است که در کنار مهران احمدی به ایفای نقش می‌پردازد. او در کاراکترهای کمدی و جدی بسیاری ظاهر شده است و در هر نقش می‌تواند بسیار خوش بدرخشد. سیما تیرانداز متولد 9 شهریور 1349 از تهران است و فعالیت هنری حرفه‌ای خود را از سال 1366 و با بازی در یک نقش کوتاه در فیلم «هامون» به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز کرد. از آثار ماندگار او می‌توانیم به فیلم‌های پاداش سکوت، ماجان، پشت دیوار سکوت و سریال‌های حلقه سبز، ستایش، دودکش، نفس گرم، پادری، بچه مهندس و هیولا اشاره کنیم.

 

بهناز جعفری نیز یکی دیگر از بازیگران اصلی زن در فیلم کوسه است که در کنار مهدی هاشمی به ایفای نقش می‌پردازد. گریم او در این سریال با سایر کارهایش تفاوت دارد و این بار با چهره‌ای متفاوت در مقابل دوربین ظاهر می‌شود. بهناز جعفری متولد 11 دی 1353 از هشتگرد است و فعالیت هنری خود را از سال 1373 و با حضور در فیلم «روسری آبی» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد آغاز کرد. از آثار ماندگار او می‌توانیم به فیلم‌های خانه‌ای روی آب، زمانی برای دوست داشتن، ساکن طبقه وسط، لانتوری، خشم و هیاهو، جاده قدیم و سریال‌های خاک سرخ، دوران سرکشی، بیداری، مختارنامه و زیر پای مادر اشاره کنیم.

 

ریحانه پارسا نیز یکی دیگر از بازیگران فیلم سینمایی ایرانی کوسه است که در کنار مهدی هاشمی و بهناز جعفری به ایفای نقش می‌پردازد. او متولد 4 اسفند 1377 از تهران است که به تازگی با مهدی کوشکی، بازیگر و کارگردان معروف ازدواج کرده است. ریحانه پارسا در سال 1397 و با بازی در سریال «پدر» به عرصه بازیگری قدم نهاد و مورد توجه فیلمسازان قرار گرفت. او در سال 1398 نیز در فیلم خوب بد جلف 2 حضور پیدا کرد و اکنون نیز در فیلم کمدی کوسه در یک نقش متفاوت، هنرنمایی می‌کند.

 

آن ماری سلامه (Anne-Marie Salameh) نیز بازیگر اهل لبنان فیلم کوسه است که به تازگی برای شروع فیلمبرداری به تهران آمده است. او متولد 2 مرداد 1369 از لبنان بوده و با بازی در فیلم Galata omri به شهرت رسید. وی پیش از همکاری در فیلم کوسه، سابقه دو همکاری موفق دیگر در ایران را داشته است و اکنون برای سومین بار در مقابل دوربین کارگردانان ایرانی قرار می‌گیرد.

آن ماری سلامه در سال 1393 در فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» محصول مشترک ایران و لبنان و به دنبال آن نیز در سال 1397 در مجموعه تلویزیونی ایرانی «حوالی پاییز» به ایفای نقش پرداخته است.

از دیگر بازیگران فیلم کوسه می‌توانیم به محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، مهسا کامیابی و احمدرضا موسوی اشاره کنیم. بدون شک حضور چندین ستاره و کمدین ایرانی در این فیلم می‌تواند آن را به اثری پرفروش و پر مخاطب تبدیل کند. با این حال گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر آماده شدن این فیلم برای اکران در پاییز 99 وجود دارد، اما خبر قطعی آن تاکنون از سوی عوامل فیلم سینمایی ایرانی کوسه منتشر نشده است.

کوسه فیلمی کمدی به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی است. فیلم سینمایی کوسه پیش بینی می شود بتواند یکی از فیلم‌های پرفروش سال ۹۹ البته در فصل پاییز یا زمستان باشد.

کارگردان: علی عطشانی

تهیه کنندگی: سیدمحمد احمدی و علی عطشانی

نویسنده: پیمان عباسی

ژانر: کمدی

فیلم کوسه ایرانی

لوکیشن: تهران و ترکیه

مهدی هاشمی، مهران احمدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا، محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، بهراد خرازی، مهسا كامیابی، فرانک حسینی، احمدرضا موسوی، آن ماری سلامه از لبنان و آسیا تاشکین از ترکیه با حضور پژمان جمشیدی

قطعا یک اثر کمدی جذاب است که می‌تواند نبض گیشه را در دست بگیرد. خلاصه داستان بزودی تکمیل میشود.

آخرین و مهم‌ترین فعالیت حرفه‌ای آسیا تاشکین ایفای نقش زینب در سریال پرطرفدار «کیمسه بیلمز» (هیچکس نمی‌داند) (۲۰۱۹) است و این روزها با اضافه شدن به جمع بازیگران این فیلم سینمایی نقش یک شخصیت شناخته‌شده ترک را در این فیلم بازی می‌کند.

ماری سلامه بازیگر سرشناس لبنانی برای ایفای یکی از نقش‌های این فیلم شب گذشته (پنجشنبه ۱۲ تیرماه) به ایران آمد. آن ماری سلامه دارای مدرک مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای نمایشی است و بازیگری را از تئاتر شروع کرده‌است.

پژمان جمشیدی نقش و چهره‌ای متفاوت در این فیلم سینمایی دارد.

جشن پایان فیلمبرداری (شنبه ۱۱ مردادماه) در لوکیشن نیاوران به پایان رسید و کیک مراسم پایان فیلمبرداری توسط آسیا تاشکین بازیگر مهمان از کشور ترکیه بریده شد.

علی عطشانی کارگردان فیلم کوسه (زادهٔ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۵۷) کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر است. وی فعالیت فیلمسازی خود را از سال ۱۳۷۳ با ساخت فیلم داستانی حبیب آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های وی در مقام کارگردانی به فیلم‌های کوتاه و مستند نیز می‌توان اشاره کرد.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علی عطشانی فعالیت در فیلم کاتیوشا ، پارادایس و سلفی با دموکراسی بوده است.

پخش آنلاین آنونس رسمی فیلم

پخش آنلاین گفتگو با بهناز جعفری در جشن پایان فیلمبرداری درباره نحوه فیلمبرداری

پخش آنلاین حضور مهران احمدی در فیلم و صحبت هایش

لینک های دانلود و آنونس بزودی پس از اکران عمومی منتشر می شود.

دانلود فیلم با کیفیت عالی ۱۰۸۰

دانلود فیلم با کیفیت خوب ۷۲۰

دانلود فیلم با کیفیت متوسط ۴۸۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کوسه فیلمی به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی و نویسندگی پیمان عباسی محصول سال ۱۳۹٩ است.

تهران- ایرنا- تهیه‌کننده فیلم سینمایی در حال تولید «کوسه» گفت: این فیلم را در سال ۱۴۰۰ اکران می‌کنیم؛ زیرا فیلم‌هایی که اکنون نمایش داده‌ شده‌اند، پاسخگوی انتظارات نبوده‌اند.

فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی یکی از فیلم‌هایی بود که در دوران کرونا ساخته شد.

پیش تولید این فیلم از ۱۵ بهمن و در سکوت خبری آغاز شد و قرار بود فیلمبرداری آن از اواسط فروردین کلید بخورد، با شیوع کرونا به تعویق افتاد اما تیر و مرداد ۹۹ به تولید رسید. سیدمحمد احمدی تهیه‌کننده فیلم کوسه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا و درباره قصه و شرایط تولید این فیلم بیان کرد: این فیلم یک کمدی است که در دو زمان روایت می‌شود؛ زمان گذشته که قبل از انقلاب است و زمان آینده. دو شخصیت اصلی داریم که با توجه به تغییر فضا و پیروزی انقلاب تغییراتی کرده‌اند.

احمدی در توضیح علت حضور در این پروژۀ سینمایی عنوان کرد: با توجه به آشنایی با عطشانی همچنین به دلیل این که فیلم‌نامه را دوست داشتم، قبول کردم که این کار را انجام بدهیم و با توجه به همه مشکلاتی که وجود داشت (کرونا و …) توانستیم بازیگران را انتخاب کنیم و امیدوارم فیلم فروش خوبی داشته باشد.

وی در مورد سرمایه‌گذاران این فیلم گفت: دو سرمایه‌گذار داریم که یکی بیمه تجارت نو است و دیگری یکی از دوستانی که یک شرکت بازرگانی دارد.

فیلم کوسه ایرانی

احمدی در پاسخ به این سوال که آیا تقابل فضای قبل و بعد از انقلاب و انتخاب سوژۀ خوانندگی برای داستان فیلم، تکراری نیست، تاکید کرد: نه فضا بسیار متفاوت است و اگر ذهنیت فیلم سینمایی مطرب و امثال آن را دارید، باید بگویم این فیلم اصلاً در آن فضاها نیست و این‌که به نظرم کار خوبی در خواهد آمد.

سعی کردیم که تمامی پروتکل‌های ایام کرونا را رعایت کنیم؛ بر این اساس در ورودی ضدعفونی و دستگاه گذاشتیم، ضمن این که دکتر مقیم داشتیم که اکسیژن و فشار و تب را می‌گرفت و از عوامل هر ۲۰ روز یک بار آزمایش می‌گرفتیم؛ سعی کردیم تمام موارد را رعایت کنیم و فکر می‌کنم در این کار موفق هم بوده‌ایم.کوسه دومین کار من به‌عنوان تهیه‌کننده است و قبلاً سه، چهار کار را سرمایه‌گذاری کرده بودم و کم‌کم تصمیم گرفتم شخصاً تهیه‌کنندگی کار انجام دهم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی کوسه در انتها و در اشاره به تاریخ اکران این فیلم تصریح کرد: با توجه به شرایطی که اکنون وجود دارد، تصمیم گرفته‌ایم این فیلم را در سال ۱۴۰۰ اکران کنیم. زیرا فیلم‌هایی که اکنون نمایش داد شده‌اند، پاسخگوی انتظارات نبوده‌اند. قطعاً با توجه مواردی که گفته می‌شود، این بیماری تمام خواهد شد.

مهدی هاشمی، مهران احمدی، پژمان جمشیدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا، محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، بهراد خرازی، مهسا کامیابی، فرانک حسینی، احمدرضا موسوی، آن ماری سلامه (بازیگر لبنانی) و آسیا تاشکین (بازیگر اهل کشور ترکیه) مجموعه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از کارگردان: علی عطشانی، تهیه‌کننده: سید محمد احمدی، علی عطشانی، تهیه‌کننده اجرایی: مرتضی رحیمی، نویسنده: پیمان عباسی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، طراح صحنه و لباس: مجید علی‌اسلام، صدابردار: محمد شاهوردی، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی‌نژاد، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: وحید مهین دوست، موسیقی: پوریا حیدری، پشتیبانی فنی: حیدر احسانی، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، دستیار اول فیلمبردار: مهدی حسینی،مدیر امور بین‌الملل: امید چوگانی، مدیر تبلیغات: سید محمدصادق لواسانی، تیم تبلیغات: شراره داودی، مهسا مرزبان، عکاس و کارگردان فیلم پشت صحنه: بابک برزویه، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، حامی مالی: بیمه تجارت نو، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتافیلم: مریم قربانی‌نیا.

تهران- ایرنا- فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی «علی عطشانی» و تهیه‌کنندگی «سیدمحمد…

تهران- ایرنا- فیلمبرداری فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد…

تهران- ایرنا- آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی «بی‌همه چیز» با حضور پرویز پرستویی و شهاب حسینی …

تهران- فیلم «مرغ بیست میلیونی» به کارگردانی حامد صلح‌میرزایی وارد…

تهران – ایرنا – شرکت کنندگان در نخستین گردهمایی روسای دانشگاه‌های…

تهران- ایرنا- نویسندگان مهم ادبیات ترکیه در ایران کمتر شناخته شده‌اند،…

تهران- ایرنا- اثری از «وینستون چرچیل» سیاستمدار نامدار انگلیس که به…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

فیلم کوسه ایرانی
فیلم کوسه ایرانی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *