فیمت دلار امروز

فیمت دلار امروز
فیمت دلار امروز

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۶ ارز افزایش و ۱۰ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت دلار آمریکا، امروز پنج شنبه ١۱ دی ماه ١٣٩٩ برای خرید ٢۴ هزار و ٧٠٠ تومان و برای فروش ٢۵ هزار و ٧٠٠ تومان است.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز چهارشنبه ١٠ دی ماه ١٣٩٩ برای خرید ٢۴ هزار و ٧٠٠ تومان و برای فروش ٢۵ هزار و ٧٠٠ تومان است.

بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه دهم دی ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد و هر پوند انگلیس با افزایش ۲۰۵ ریالی به قیمت ۵۶ هزار و ۸۷۷ ریال رسید.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ به ۲۵ هزار و ۷۴۰ تومان رسید.
فیمت دلار امروز

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز افزایش و ۱۵ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز دوشنبه ٨دی ١٣٩٩ برای فروش به ٢۵ هزار و ٧۴٠ تومان رسید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۱ ارز افزایش و ۱۳ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز یکشنبه ۷ دی ماه ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی برای خرید ۲۴ هزار و ۶۹۰ تومان و برای فروش ۲۵ هزار و و۶۹۰ تومان است.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز یکشنبه ۷ دیماه اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارزها نسبت به دیروز ثابت ماند.

قمیت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی، برای خرید به ۲۴ هزار و ۸۶۰ تومان و برای فروش به ۲۵ هزار و ۸۶۰ تومان رسید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز شنبه ۶ دیماه ۱۳۹۹ اعلام کرد که براساس آن نرخ ۱۸ ارز افزایش و قیمت ۱۹ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به عدم ثبات قیمت ها در بازار گفت: بسیاری از مردم زندگی خود را در بورس گذاشته اند اما این بازار اکنون رها شده است.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۷ ارز افزایش و ۵ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۵ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت دلار آمریکا(اسکناس) امروز پنج شنبه، چهارم دی ماه ۱۳۹۹ در صرافی های بانکی برای فروش، به ۲۵هزار و ۸۶۰ تومان رسید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۹ ارز افزایش و ۲۶ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت دلار آمریکا(اسکناس) امروز سه‌شنبه ۲ دیماه ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی برای خرید ۲۴ هزار و ۴۵۰ تومان و برای فروش ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان است.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز سه‌شنبه ۲ دی ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز افزایش و ۲۳ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز دوشنبه یکم دیماه، اعلام کرد که که بر اساس آن نرخ ۷ ارز افزایش و ۲۹ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ برای خرید در صرافی‌های بانکی به ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز شنبه ۲۹ آذرماه ۹۹ برای خرید در صرافی‌های بانکی به ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان و برای فروش به ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز شنبه ۲۹ آذرماه اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۷ ارز افزایش و ۱۸ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس)، امروز پنجشنبه ۲۷  آذرماه ۱۳۹۹ در صرافی‌های بانکی، برای خرید به ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان و برای فروش به ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۸ ارز افزایش و ۴ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۵ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز چهارشنبه ۲۶ آذرماه در صرافی‌های بانکی، برای خرید به ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان و برای فروش به ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۲۸ ارز افزایش و ۶ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ برای خرید در صرافی‌های بانکی به ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان و برای فروش به ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز سه شنبه ۲۵ آذرماه اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ ۱۳ ارز افزایش، ۱۹ ارز کاهش یافت و نرخ ۱۵ ارز نیز ثابت ماند.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز دوشنبه ۲۴ آذرماه ۹۹ در صرافی‌های بانکی برای خرید ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان و برای فروش ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان است.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

فیمت دلار امروز
فیمت دلار امروز
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *