قبض برق شیراز

قبض برق شیراز
قبض برق شیراز

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: امکان ثبت درخواست خدمات و پرداخت آنلاین قبوض برق مصرفی برای مشترکان این شرکت فراهم شده است. به گزارش اول فارس، سید باقر احمدی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با تلاش کارشناسان و متخصصان توزیع برق شیراز و ایجاد زیرساخت‌های لازم، هم […]

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: امکان ثبت درخواست خدمات و پرداخت آنلاین قبوض برق مصرفی برای مشترکان این شرکت فراهم شده است.

به گزارش اول فارس، سید باقر احمدی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با تلاش کارشناسان و متخصصان توزیع برق شیراز و ایجاد زیرساخت‌های لازم، هم اینک امکان دریافت خدمات مختلف از طریق سایت الکترونیکی این شرکت فراهم شده است.

وی افزود: اکنون در سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، به نشانی www.shirazedc.co.ir با ورود به بخش میز خدمت الکترونیکی امکان ثبت و پیگیری تمام خدمات اعم از ثبت درخواست انشعاب برق، افزایش یا کاهش قدرت انشعاب، ادغام یا تفکیک انشعاب و خدمات پس از فروش مانند تغییرنام اشتراک برق، تغییرمکان داخلی کنتور برق، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب و دیگر خدمات فراهم شده است.قبض برق شیراز

احمدی ادامه داد: این اقدام در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و قابل دسترس شدن تمام خدمات شناسه دار شرکت توانیر، اجرایی شده است.

وی بیان کرد: از این پس تمام مشترکان برق شرکت توزیع نیروی برق شیراز و متقاضیان انشعاب، این امکان را خواهند داشت که تنها با مراجعه به سایت این شرکت، بدون مراجعه حضوری به اداره برق یا دفاتر پیشخوان دولت، نسبت به ثبت درخواست خدمات و پیگیری آن اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین از ایجاد قابلیت پرداخت آنلاین قبوض برق از طریق مراجعه به سایت این شرکت خبر داد و اضافه کرد: افزایش سرعت پرداخت قبوض و اعمال آنی مبلغ پرداخت شده در سیستم اداره برق، امنیت در پرداخت قبوض، کاهش مراجعات مردم به بانک یا دستگاه‌های خودپرداز بانکی برای پرداخت قبوض از مزایای این اقدام نام برد.

احمدی تصریح کرد: توسعه بستر ارائه خدمات الکترونیکی توسط این شرکت، زمینه ساز کاهش قابل توجه حجم مراجعات، افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات، کاهش مواجهه حضوری شهروندان و مشکلات ناشی از این مواجهه و ارتقاء شفافیت در ارائه خدمات شده است.

مدیر روابط عمومی توزیع برق شیراز تاکید کرد که علاوه بر سایت این شرکت، بستر پرداخت آنلاین بهای برق مصرفی براساس مشخصات قید شده در قبوض از طریق تمام درگاه‌های بانک صادرات، اعم از خودپرداز، کارتخوان، اینترنت بانک و … فراهم شده است به گونه‌ای که بلافاصله هزینه پرداختی از بدهی مشترک کسر خواهد شد.

سیروس

تاریخ : ۹ – دی – ۱۳۹۸

سلام واقعا خیلی زشت و سخیف که حقوق را با سه چهار ماه تأخیر پرداخت می‌کنند ولی بخاطر فقط ۵۰هزارتومان
مأمور اداره برق ساعت ۱۲ظهر برق قطع میکنه میره بدون اخطار بدون اطلاع
کسی واسه‌ی ۵۰تومن فرار نمی‌کنه
هممون داریم تو این شرایط زندگی می‌کنیم رحم مروت….

پاسخ

مشاهده آنلاین صورت حساب مشترکین شرکت برق منطقه ای مشاهده قبض برق استان فارس و شرکت های توزیع نیروی برق

این روزها پرداخت هزینه بسیاری از خدمات رنگ و بوی اینترنتی به خود گرفته است، اما در مسیری که به الکترونیکی شدن بسیاری از امور مختلف از صدور صورتحساب تا پرداخت هزینه خدمات منتهی می شود، در حوزه هایی مانند صدور قبض بهای آب، گاز یا برق مصرفی مشترکان همچنان شیوه های سنتی ارجح است.

مصرف کنندگان می توانند از طریق این سامانه اطلاعات مربوط به قبض های خود را مشاهده کنند.

جهت آگاهی از صورت حساب خود روی لینک زیر کلیک کنید:قبض برق شیراز

همچنین میتوانید با ورود به سامانه پرداخت قبوض الکترونیکی از طریق وب سایت Ghabzino.Com اقدام فرمایید

مشاهده قبض برق استان فارس شیراز

قبض برق شیراز

برای مشاهده قبض برق استان فارس کلیک کنید

با استفاده از شناسه قبض

________________________________



این نرم افزار برای ارائه خدمات ذیل طراحی و ساخته شده است.

این نرم افزار فعلا برای شهروندان ساکن در شیراز قابل ارائه است. 

در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید برای ورود به نرم افزار  از کد ملی خود استفاده کنید.   قبض برق شیراز

خدمات ارائه شده :

1.پیگیری درخواست

2.سوابق قبض و قبض المثنی

3.سوابق پرداخت

4.سوابق مصرف 

5. جستجو و پیگیری

6- اصلاح نام

7- تغییر نام

8 – تست کنتور

قبض برق شیراز
قبض برق شیراز
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *