قبض برق گیلان

قبض برق گیلان
قبض برق گیلان

مشترکین محترم برای مشاهده و پرداخت صورتحساب برق مصرفی ماهیانه خود با دردست داشتن کد 8 رقمی اشتراک خود ، اینجا را کلیک کنید.

مشاهده آنلاین صورت حساب مشترکین شرکت برق منطقه ای مشاهده قبض برق استان گیلان و شرکت های توزیع نیروی برق

این روزها پرداخت هزینه بسیاری از خدمات رنگ و بوی اینترنتی به خود گرفته است، اما در مسیری که به الکترونیکی شدن بسیاری از امور مختلف از صدور صورتحساب تا پرداخت هزینه خدمات منتهی می شود، در حوزه هایی مانند صدور قبض بهای آب، گاز یا برق مصرفی مشترکان همچنان شیوه های سنتی ارجح است.

مصرف کنندگان می توانند از طریق این سامانه اطلاعات مربوط به قبض های خود را مشاهده کنند.

قبض برق گیلان

جهت آگاهی از صورت حساب خود روی لینک زیر کلیک کنید:

همچنین میتوانید با ورود به سامانه پرداخت قبوض الکترونیکی از طریق وب سایت Ghabzino.Com اقدام فرمایید.

حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض برق یکی از شهرهای استان گیلان را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم. مثلا خانه ای در گیلان داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم. بدین منظور باید از روش های آنلاین مشاهده قبض و پرداخت اینترنتی قبض برق استان گیلان استفاده کنیم. ما در این مقاله می خواهیم روش های مشاهده قبض برق و پرداخت آنلاین قبض برق استان گیلان را شرح دهیم.

با توجه به گستردگی شهرها و روستاهای استان گیلان و به دلیل سهولت دسترسی به خدمات الکترونیکی ، سایت شرکت برق استان گیلان امکان پرداخت اینترنتی قبوض برق را فراهم کرده است.
سایت شرکت برق استان گیلان: www.gilanpdc.ir
در این سایت همانطور که مشاهده می کنید به سادگی امکان پرداخت الکترونیکی قبوض برق فراهم شده است. همچنین سایر خدمات نظیر اخبار و رویدادهای مربوط به برق استان و نکات ایمنی در این سایت وجود دارد.

 

 

برای مشاهده قبض برق استان گیلان وارد سایت www.gilanpdc.ir  شوید. همانطور که مشاهده می کنید در سمت چپ سایت گزینه ای به نام پرداخت قبوض وجود دارد. بر روی آن کلیک کرده و وارد صفحه زیر می شویم:

قبض برق گیلان

 

حال باید شماره اشتراک برق خود را که در قبض های پرداختی قبلی نیز وجود دارد ، وارد کنیم تا بتوانیم قبض برق خود را مشاهده کنیم. پس از مشاهده آخرین قبض خود می توانید شناسه پرداخت و شناسه قبض خود را یادداشت کنید و مانند سایر قبوض کاغذی نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید.

 

تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان هیواتک از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071667 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305695 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان هیواتک به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی هیواتک استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره هیواتک را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان هیوا در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی هیواتک هر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبارفناوری اطلاعات از جمله رایانه، تلفن همراه، شبکه های اجتماعی و … را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار مهم فناوری در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

در خبرنامه ایمیلی هیواتک هر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبارفناوری اطلاعات از جمله رایانه، تلفن همراه، شبکه های اجتماعی و … را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار مهم فناوری در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

یکی از جداب ترین امکانات رایگان هیواتک برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های فناوری اطلاعات برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی هیوا در موضوعات مختلف  اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست موضوع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

12,000,000 +

بازدید کننده هیواتک تاکنون

220,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی هیواتک تاکنون

18730

تعداد سوالات سایت هیواتک

من کامل ترین و سریع ترین پاسخ های رایانه ای ام را از این سایت گرفتم و مشتری پر و پا قرص هیواتک هستم.

استفاده از کارشناسان مجرب ، نقطه قوت مرکز مشاوره هیواست.

سلام. سایت خیلی خوبی دارید. امیدوارم همیشه مطالب مفید همره با ویدیوهای آموزشی توی سایت هیوا ببینیم. .

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 53818-021 تماس حاصل فرمایید.

بالا

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵

همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸   صبح   الی   ۱  شب

نظر شما:

  

تمامی حقوق برای «گیل خبر» محفوظ است

استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است

نظر شما:

  

تمامی حقوق برای «گیل خبر» محفوظ است

استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز است

اینترنت ارزان به شرط سند

وبگاه هاي بيمارستاني با استانداردهای جهانی غریبه اند

طرح ساماندهي وبگاه هاي دستگاه هاي اجرايي تدوين شد

پورتال الكترونيكي به «كار چاق كني» در سازمان ها پایان می دهد

بدون بودجه 8 ميلياردی پروژه های وزارت راه را پيش مي بريم

قبض برق گیلان

بازوي كارشناسي پروژه هاي ICT كشور هستيم

‘ + item.CommentText + ‘

پاسخ مدیر’ + ‘:’ + item.Answer + ‘

مشترکان محترم در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر می توانند به ادارات خدمات مشترکین امور ها ی توزیع برق مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۶۶۵۰۰۰ دفتر روابط عمومی توزیع برق گیلان تماس حاصل نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شرکت توزیع نیروی برق گیلان در رابطه با حذف قبوض کاغذی برق اطلاعیه فوری صادر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

به اطلاع می رساند آن دسته از مشترکین برق که تاکنون به هر دلیلی موفق به ثبت شماره تلفن همراه خود برای دریافت قبض پیامکی (شناسه قبض و شناسه پرداخت) نشده اند، لطفا در اسرع وقت شناسه قبض برق را از طریق کد ذیل به سامانه ۱۰۰۰۱۳۱۱۲۱ ارسال نمایند تا مشمول مقررات عدم پرداخت بدهی نشوند. شناسه قبض *M مشترکان محترم در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر می توانند به ادارات خدمات مشترکین امور ها ی توزیع برق مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۶۶۵۰۰۰ دفتر روابط عمومی توزیع برق گیلان تماس حاصل نمایند.

قبض برق گیلان

document.getElementById(“comment”).setAttribute(“id”,”ae0291c70abd425a30df41a1723936cb”);document.getElementById(“d4754472ab”).setAttribute(“id”,”comment”);

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح از ۲۴ ماهه شدن خدمت…

اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس…

سردار ملکی گفت: به زودی پلیس اقتصادی استان در از لحاظ ساختاری شکل میگیرد…

دومین جلسه رسیدگی به پرونده محمد امامی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی…

قبض برق گیلان
قبض برق گیلان
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *