قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

قرارداد اجاره خط تولید کارخانه
قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

قرارداد اجاره خط تولید کارخانه از انواع قراردادهای اجاره است. این قرارداد نیز با توجه به ماده‌های قانون مدنی نوشته و تنظیم می‌شود. کارخانه‌ها معمولاً واحدهای تولیدی بزرگی هستند که در زمینه تولید یا مونتاژ یک تا چندین محصول فعالیت می‌کنند. کارخانه‌های کوچک به تولید یک محصول مشغول هستند یا به اصطلاح یک خط تولید دارند. اما کارخانه‌هایی با قدمت‌ بیشتر و سابقه فعالیت طولانی شامل چندین خط تولید و مونتاژ، محصولات متنوع و حوزه فعالیت گسترده‌ای هستند. به نوعی که فعالیت یک لاین یا به اصطلاح یک خط تولید از این کارخانه‌ها می‌تواند سود و درآمدزایی بسیار بیشتری از یک کارخانه‌ کوچک داشته باشد. این واحد‌های تولیدی حتی می‌توانند آنقدر قوی باشند که نقش موثری در اقتصاد داشته باشند.

همانطور که پیش از این گفتم، نمونه قرارداد اجاره خط تولید کارخانه در ابتدا یک قرارداد اجاره است. این قرارداد با توجه به قانون مدنی نوشته می‌شود. پیش از این که درباره خط تولید توضیحات بیشتری بدهیم، به بحث قرارداد اجاره می‌پردازیم. قانون مدنی برای اجاره و قرارداد اجاره تعریفی آورده است. این تعریف در ماده 466 قانون مدنی است. این قرارداد با توجه به این ماده و مواد دیگری که مربوط به اجاره هستند تنظیم می‌شود.

این قرارداد به این معنا است که شما فرآیند تولید یک محصول در کارخانه را با تمام مسئولیت‌هایش به اجاره بگیرید. از بخش تهیه مواد و رسیدگی به پرسنل گرفته تا بخش تولید نهایی و فروش، به صورت یک بخش واحد به شما اجاره داده می‌شود. مالک اصلی کارخانه دیگر با این بخش کاری ندارد و مسئولیت صددرصد متوجه شما می‌شود. ممکن است یک کارخانه کوچک مد نظر شما باشد و شما خط تولید آن را به طور کامل در اختیار بگیرید. ممکن است در یک شرکت تولیدی و صنعتی بزرگ وارد شوید و یک لاین یا خط تولید از محصولات متنوع آن را به  اجاره بگیرید، در هر حال، با قرارداد اجاره خط تولید کارخانه و پرداخت شدن مبلغ مشخصی، شما صاحب موقت خط تولید کارخانه خواهید بود.

به مراحل اخذ مجوز و شروع به کار یک کارخانه بیندیشید. از زمان ایده تا عملی کردن آن ایده تولیدی را در نظر بگیرید. تمام فعالیت‌هایی که در زمینه تبلیغ و شناخته شدن آن کارخانه انجام می‌شود و…. انجام دادن تمام این مواردی که عنوان کردم، هم زمانبر است و هم هزینه‌ زیادی می‌خواهد. بدون شک احداث و راه اندازی کارخانه، کار بدون دردسری نیست. ولی به نسبت، با درآمد زیادی که به همراه دارد، بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جذب می‌کند. نمونه قرارداد اجاره خط تولید کارخانه نیز بسیار مورد توجه افراد دارای سرمایه است.

قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

بعضی از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ، زمانی که در زمینه کاریشان به اندازه‌ای رشد می‌کنند که کنترل و اداره تمام خط‌های تولید و بخش‌های مختلف کمی دشوار می‌‌شود، این امکان را فراهم می‌کنند که افراد متقاضی و سرمایه گذاران خرد‌تر از آن‌ها، در کارشان وارد شده و یکی از خطوط تولید را به عهده بگیرند. یا ممکن است این کارخانه‌های تولیدی بزرگ، با هدف اجاره دادن یک خط تولید خاص، اقدام به ایده پردازی و راه اندازی آن خط بکنند تا بتوانند در ادامه آن را اجاره دهند. حتی ممکن است شما با دنبال کردن یک واحد تجاری یا به اصطلاح برند، ایده‌ای عملی در جهت افزایش محصولات آن‌ها داشته باشید و بخواهید تولید آن محصول جدید مورد نظرتان را زیر نظر نام و برند این کارخانه تولید کنید.

در این شرایط می‌توانید با توافق با مالک اصلی، خط تولیدی را در اختیار بگیرید و اقدام به فعالیت کنید.

اگر شما شخصی هستید که به دنبال راه مناسبی برای هزینه کردن سرمایه و درآمدزایی از آن طریق هستید ولی می‌خواهید که زود به نتیجه برسید، یا هزینه احداث یک کارخانه مجزا را ندارید، یا موسسه و شرکتی هستید که برای افزایش و گسترش حوزه فعالیت خود اقدام به وارد شدن به خطوط تولیدی متفاوت می‌کنید، نمونه قرارداد اجاره خط تولید کارخانه می‌تواند مناسب شما باشد.

ماده ۴۶۶ قانون مدنی می‌گوید: «اجاره عقدی است که به موجب آن، مستأجر مالک منافع عین مستأجره می‌شود، اجاره‌ دهنده را موجر و اجاره‌کننده را مستأجر و مورد اجاره را عین مستأجره گویند.»

با توجه به ماده 466 که اجاره را تعریف می‌کند، هر نوع قرارداد اجاره‌ای می‌تواند منعقد گردد. بنا به این ماده‌، نمونه قرارداد اجاره خط تولید کارخانه از نظر قانون مشکلی ندارد و امکان عقد و تنظیم آن وجود دارد.

شروع هر فعالیتی نیازمند اخذ مجوز، پروانه اشتغال و بهره وری و تاییدیه بهداشت و این قبیل الزامات قانونی است. اما زمانی که یک کارخانه شروع به کار کرده است، یعنی از تمام این مراحل عبور کرده است. شما می‌توانید بی دردسرتر یک خط تولید این کارخانه را اجاره بگیرید و اقدام به فعالیت کنید. البته ممکن است خط تولید مورد نظر شما، لازم داشته باشد که تمام مراحل قانونی و اخذ مجوز را انجام داده و تاییدیه بهداشت را بگیرید. این مسئله به کاری که شما در آن مشغول هستید و زمینه فعالیت آن خط تولید بستگی دارد.

نمونه قرارداد اجاره خط تولید کارخانه از آن نظرکه نوعی قرارداد اجاره است، شامل قانون روابط موجر و مستاجر می‌شود. قانون روابط موجر و مستاجر برای اولین بار در سال 1356 تصویب شد. بعد‌ها یک بار در سال 1362 و یک بار در سال 1376 اصلاح شد. آخرین نسخه قانون روابط موجر و مستاجر مربوط به نسخه اصلاح شده سال 1376 است. قراردادهای اجاره‌ای که بعد از سال 1376 تنظیم می‌شوند براساس اصلاحیه این سال هستند. برای آن‌که نمونه قرارداد اجاره خط تولید کارخانه شامل قانون روابط موجر و مستاجر شود نیازمند سه شرط است:

با رعایت این سه شرط، قرارداد شامل قانون روابط بین موجر و مستاجر می‌شود. طبق این قانون هر توافقی میان طرفین درست است. پس ملاک، نظر و توافق شما است.

شما می‌توانید وظیفه تنظیم قرارداد خود را به ما بسپارید. برای این کار، روی اینجا بزنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * مشخص شده اند


سوالی دارید؟ با من صحبت کنید

معمولا کمتر از یک ساعت پاسخ می دهیم.

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟


we run on

crisp


سوالی دارید ؟ با من صحبت کنید!


با تیم رکلا صحبت کنید

قرارداد اجاره کارخانه قراردادی است که از نظر دسته بندی قراردادها، در گروه قراردادهای اجاره قرار می‌گیرد و با توجه به ماده‌های قانون مدنی نوشته و تنظیم می‌شود.

کارخانه‌ها، واحدهای تولیدی هستند که بخشی از اقتصاد را به خود اختصاص داده‌اند. سرمایه نقدی زیاد و درآمد کارخانه و واحد تولیدی، دلیلی برای لزوم تنظیم و عقد قرارداد برای بخش‌های مختلف و فعالیت‌های کارخانه است. کارخانه‌ها معمولاً به مکانی مجهز در داخل یا خارج از شهر نیاز دارند که بتوانند فعالیت‌ها و تولیدات خود را در آنجا انجام دهند. اگر مالکیت ملک مورد نظر در اختیار صاحبان و سهام داران کارخانه باشد که هیچ، ولی اگر ملک کارخانه را در اختیار نداشته باشند، بهترین گزینه اجاره کردن مکانی است که پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد.

ماده ۴۶۶ قانون مدنی می‌گوید: «اجاره عقدی است که به موجب آن، مستأجر مالک منافع عین مستأجره می‌شود. اجاره‌ دهنده را موجر و اجاره‌کننده را مستأجر و مورد اجاره را عین مستأجره گویند.»

براساس این ماده از قانون مدنی، نمونه اجاره نامه کارخانه قراردادی است که به موجب آن، زمین یا ملک و ساختمان مناسب برای راه اندازی کارخانه یا یک کارخانه با تمام تجهیزات و امکانات، به اشخاص متقاضی اجاره داده می‌شود. متقاضی اجاره کارخانه با توجه به کاری که انجام می‌دهد و تولید محصولی که در نظر دارد، به دنبال کارخانه آماده یا مکانی برای تاسیس کارخانه می‌گردد.

فرم قرارداد اجاره کارخانه در چه شرایطی نوشته می‌شود، یا بهتر که بپرسیم یک ملک یا کارخانه آماده با چه شرایطی، اجاره داده می‌شود؟قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

ممکن است که شما مالک و صاحب امتیاز یک کارخانه باشید اما دیگر تمایلی به کار و ادامه فعالیت نداشته باشید. در این شرایط می‌توانید تمامی کارخانه و تجهیزات و امکانات موجود در آن را به اشخاص متقاضی اجاره دهید. در این شرایط درآمد شما تنها از اجاره تعیین شده در قرارداد است و در بخش‌های دیگر کارخانه مشارکتی نخواهید داشت.

ممکن است شما زمین، ساختمان، یا ملکی را داشته باشید که شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک واحد کارخانه را داشته باشد. در این شرایط نیز اشخاصی تقاضا داشته باشند که ملک خود را در اختیارشان قرار دهید. شما می‌توانید با تعیین و توافق مبلغی، ملک را برای تاسیس کارخانه به آن‌ها اجاره دهید. حتی می‌توانید شرط کنید که مکان تنها برای فعالیت خاصی مورد استفاده قرار بگیرد.

ممکن است شما آن متقاضی باشید که به دنبال ملک یا کارخانه‌ای با این شرایط می‌گردید. در هر دسته از این اشخاص قرار بگیرید، برای شروع حرفه‌ای کارتان نیازمند تنظیم و نوشتن فرم اجاره نامه کارخانه هستید. هر شرایطی که در نظر داشته باشید در متن اجاره نامه کارخانه تعریف می‌شود.

پیش از تنظیم و نوشتن متن قرارداد اجاره کارخانه و هر گونه اقدام دیگر، مستاجر باید الزامات قانونی ثبت، راه اندازی و بهره برداری کارخانه مورد نظرش را مهیا کند. اخذ مجوز‌ها و پروانه‌های کسب و تاییدیه بهداشت و… از وظایف مستاجر است. مستاجر موظف است با توجه به فعالیتی که قرار است در کارخانه صورت بگیرد، ملک و ساختمان مورد نظر را انتخاب کرده و اجاره کند. همچنین موظف است سایر شرایط قانونی واحد اشتغال خود را بررسی کرده و به امور آن رسیدگی کند تا برای فعالیتشان منع قانونی وجود نداشته باشد.

در مجموع تمام این مسئولیت‌ها به عهده مستاجر است. در صورت کوتاهی مستاجر در این زمینه، یا بروز هرگونه خطا یا خلافی از مستاجر، خطا و ایرادی به موجر وارد نیست. زیرا موجر با دریافت یک مبلغ مشخص مالکیت ملکش را به صورت موقت به مستاجر سپرده است و در جریان فعالیت کارخانه نقش و مسئولیتی ندارد.

از قوانینی که در نوشتن و تنظیم متن اجاره نامه کارخانه تاثیر گذار است، قانون روابط موجر و مستاجر است. این قانون برای اولین بار در سال 1356 به تصویب رسید. همچنین بنا به شرایط اجتماعی و نیاز و دغدغه مردم  یک بار در سال 1362 و یک بار در سال 1376 اصلاح شد. قراردادهایی که تا پیش از سال 1376 تنظیم شده باشند، براساس شرایط قانونی قبلی رسیدگی می‌شوند و مابقی قراردادهایی که بعد از سال 76 و به تازگی تنظیم شده باشند، طبق قانون جدید روابط موجر و مستاجر بررسی خواهند شد. برای آن‌که  فرم اجاره نامه کارخانه شامل این قانون باشد لازم است که سه شرط در آن رعایت شده باشد:

با رعایت این سه شرط در زمان نوشتن نمونه اجاره نامه کارخانه ، این قرارداد شامل قوانین موجر و مستاجر خواهد شد. این قانون به توافق و نظر طرفین قرارداد اهمیت می‌دهد و می‌گوید که به شرط توافق میان طرفین، شروط اجاره پذیرفته شده است و طرفین باید با توجه به توافقاتشان عمل کنند.

برای تنظیم و نوشتن فرم قرارداد اجاره کارخانه لازم است به یک سری موارد دقت شود. در ابتدا مهم است که مشخص شود،کارخانه مورد نظر دقیقا به چه کار و فعالیتی مشغول خواهد شد. بدون شک میان تنظیم متن نمونه قرارداد اجاره کارخانه سنگبری ، نمونه قرارداد اجاره کارخانه آسفالت و نمونه قرارداد اجاره کارخانه تولیدی تفاوت‌هایی وجود دارد. مشاور حقوقی، وکیل یا هر شخص مطلع و آگاهی که اقدام به تنظیم متن قرارداد اجاره کارخانه می‌کند، لازم است بداند که کارخانه برای چه کاری اجاره گرفته شده است و با توجه به آن شرایط، متن اجاره نامه کارخانه را بنویسد.

اجاره نامه کارخانه سنگبری دارای ویژگی‌ها، شرایط و ماده‌هایی است که برای مثال در اجاره نامه کارخانه آسفالت نیست. نوع فعالیتی که در کارخانه انجام می‌شود حتی روی نوع ساختمان، ملک یا کارخانه‌ای که به اجاره گرفته می‌شود نیز تاثیر دارد. کارخانه‌ اجاره گرفته شده باید تجهیزات و امکانات کامل را داشته باشد. حتی اگر ملک به صورت ساختمان یا زمین اجاره داده می‌شود، باید امکان تجهیز شدن به صورت مورد نیاز را دارا باشد.

اولین چیزی که در نمونه قرارداد اجاره کارخانه نوشته می‌شود عنوان قرارداد است. همانطور که پیش‌تر گفتم محتوای کاری که در کارخانه اجرا و انجام می‌شود مهم است. در زمان تنظیم قرارداد، شخصی که نمونه قرارداد اجاره کارخانه شما را می‌نویسد، در عنوان به نوع فعالیت شما اشاره می‌کند.

برای مثال از عنوان‌های قرارداد اجاره کارخانه سنگبری ، قرارداد اجاره کارخانه آسفالت یا قرارداد اجاره کارخانه تولیدی یا هر عنوان دیگری که نشانگر کار و فعالیت شما باشد، استفاده می‌کند. همانظور که می‌بینید عنوان، عبارت کوتاه و مختصری است که به صورت کلی به محتوای قرارداد اشاره می‌کند.

به طور حتم لازم است که موجر و مستاجر در قرارداد معرفی شده و شناخته شوند. لازم است که بعد از عنوان به معرفی موجر و مستاجر بپردازیم و اطلاعات و مشخصات دقیق آن‌ها را در متن قرارداد بیاوریم. نمونه قرارداد اجاره کارخانه می‌تواند میان شخص حقوقی و حقیقی تنظیم شود. در این مساله تفاوتی خاصی نیست، به جز اطلاعاتی که از آن‌ها در قرارداد نوشته می‌شود. اگر شخصی که در نمونه اجاره نامه کارخانه حضور دارد شخص حقیقی باشد، لازم است که به اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، شماره ملی، آدرس دقیق محل اقامت، کد پستی و شماره تماس او اشاره کنیم. اما اگر شخص حاضر در فرم اجاره نامه کارخانه ، شخص حقوقی (شرکت، سازمان، موسسه) باشد، به مواردی مانند نام شرکت، شماره ثبت، کد اقتصادی، نشانی دقیق محل شرکت، تلفن، نام نماینده و سمت نماینده اشاره می‌کنیم.

اگر هرکدام از طرفین قرارداد، به جای خود وکیلشان را برای عقد قرارداد بفرستند، لازم است که اطلاعات وکیل نیز در این بخش ثبت شود.

مورد اجاره همان ملک یا کارخانه‌ای است که برای اجاره آن قرارداد را تنظیم می‌کنیم. لازم است که به طور دقیق به مشخصات ملک اشاره شود. برای مثال شما می‌توانید بنویسید که منافع یک واحد کارخانه (یا زمین یا ساختمان) شش دانگ به شماره پلاک اصلی و فرعی و سند مالکیت با تمام متعلقات و تجهیزات و امکانات مانند آب و برق و… به منظور راه اندازی و بهره وری تولید… ( هرچیزی که مد نظر شما است) به اجاره داده می‌شود. در حقیقت این بخش موضوع اصلی قرارداد اجاره است. شما با اشاره به نوع فعالیت کارخانه، می‌توانید شرط بگذارید که مستاجر در کارخانه تغییر کاربری صورت ندهد.

اگر شما صاحب ملک هستید، برای آنکه در انتهای قرارداد بتوانید ملک را همانگونه که اجاره دادید پس بگیرید، لازم است که در این بخش به تمامی تجهیزات و  امکانات ملک اشاره کنید. از داشتن آب، برق و گاز گرفته تا وسایل و لوازمی که در کارخانه وجود دارد باید در لیستی نوشته شود و به قرارداد پیوست شود. مستاجر نیز متعهد است در مدت قرارداد طبق ماده 493 قانون مدنی نسبت به حفظ و نگهداری از مورد اجاره و کلیه لوازم و دستگاه‌هایی که تحویل گرفته است تلاش کند.

مدت اجاره باید به صورت دقیق و با اشاره به روز و ماه و سال، در قرارداد نوشته شود. با به پایان رسیدن مدت، قرارداد نیز تمام می‌شود. اگر زمانی طرفین احساس نیاز به تمدید قرارداد داشتند، می‌توانند قرارداد مجددی تنظیم کرده و دوباره شروع به همکاری کنند. مدت قرارداد از یک سال تا هر چند سالی که طرفین برای آن توافق کنند نوشته می‌شود. اما معمولاً زمان طولانی را در نظر نمی‌گیرند.

مبلغ قرارداد، همان هزینه‌ای است که مستاجر بابت در اختیار گرفتن ملک یا کارخانه به موجر می‌پردازد. علاوه بر این که برای این هزینه قاعده‌ و نرخی وجود دارد که بیشتر در عرف متداول است، شرط اصلی تعیین مبلغ قرارداد، توافق طرفین است. موجر و مستاجر باید بر سر میزان ودیعه و اجاره و شرایط پرداخت آن با یکدیگر به توافق برسند.

شرایط، وظایف و تعهدات خاص موجر و مستاجر نسبت به یکدیگر در این بخش از قرارداد نوشته می‌شود که با امضای قرارداد، طرفین موظف به انجام آن خواهند بود.

از جمله این تعهدات می‌توانیم به چند مورد زیر اشاره کنیم:

تیم حقوقی رکلا انواع قرارداد اجاره را تنظیم کرده است و هرروز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

برای دسترسی به قراردادها روی تصویر زیر بزنید.

همچنین می‌توانید وظیفه تنظیم قرارداد اجاره کارخانه خود را به صورت اختصاصی ما بسپارید. برای این کار، اینجا کلیک کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * مشخص شده اند


سوالی دارید؟ با من صحبت کنید

معمولا کمتر از یک ساعت پاسخ می دهیم.

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟


we run on

crisp


سوالی دارید ؟ با من صحبت کنید!


با تیم رکلا صحبت کنید

سبد خرید شما خالی است.

سبد خرید شما خالی است.

بسمه تعالی

 

قرارداد اجاره:

قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

۱-طرفین قرارداد : این قرارداد در تاریخ                          در محل             فیمابین آقای  بمشخصات                               که در این قرارداد موجر (مالک ) نامیده میشود از یکطرف و شرکت بمشخصات          بمدیریت                        و دارندگان حق امضای                 بمشخصات                 که در این قرارداد مستاجر نامیده میشود و اعضای هیات مدیره شرکت مستاجر بمشخصات               که در این قرارداد ضامن نامیده میشوند با شرایط زیر منعقد گردید :

بموجب این قرارداد کلیه  اعضای هیات مدیره شرکت مستاجر که مشخصات آنها در ابتدای این قرارداد قید گردیده است در خصوص کلیه تعهدات مستاجر با شرکت مستاجر مسوولیت تضامنی خواهند داشت .

طرفین مکلفند در سامانه ثنا ثبت نام نمایند و کلیه ابلاغات از طریق ارسال اظهارنامه در سامانه ثنا توسط طرفین صورت خواهد گرفت .درج اظهارنامه در سامانه ثنای مخاطب  بمنزله ابلاغ به مخاطب خواهد بود و رویت یا عدم رویت آن تاثیری در وضعیت ابلاغ نخواهد داشت.

۲-مورد اجاره :  ششدانگ یک واحد تولیدی وتجاری از عرصه قطعه              تفکیکی پلاک                    اصلی بشماره پنج فرعی از اصلی مزبور واقع در                    بخش                       به مساحت  تقریبی                           متر مربع

تجهیزات و امکانات مورد اجاره به شرح زیر می باشد:

الف) برق صنعتی فشار قوی سه فاز و ۴۰۰آمپربه شماره اشتراک                        و شماره شناسایی  

ب ) گاز صنعتی

وخط تولید خمیر کاغذ شامل دستگاهها و ماشین آلات بشرح ذیل :

مشخصات دقیق ماشین آلات و سریال آنها بشرح نظریه کارشناسی پیوست قرارداد که به تاییدو امضای طرفین رسیده است میباشد .

۳-مدت اجاره : مدت اجاره برابر است با یک سال تمام شمسی  که تاریخ شروع آن  01/11/98 وخاتمه آن تاریخ ۱/۱۱/۹۹ هجری شمسی است .

تبصره: چنانچه مستاجر به تمامی تعهدات خود موجب این قرارداد عمل نماید و چک اول اجاره بهای سال دوم را در تاریخ مقرر کارسازی  نماید و چکهای اجاره بهای سال دوم راقبل از انقضای مدت قرارداد  تسلیم مستاجر کند قرارداد صرفا یکبار به مدت یکسال دیگر با شرایط همین قرارداد و صرفا با تغییر مبلغ اجاره بها تمدید میگردد. این تمدید ارتباطی به سالهای دیگر نخواهد داشت .(تاریخ و مبالغ چکهای سال دوم بشرح ذیل میباشد که همزمان با امضای قرارداد تحویل موجر گردید . تحویل چکها به موجر تغییری در مدت قرارداد اجاره نمی دهد.

)

تبصره: یکی از تعهدات مستاجر ، استفاده  صحیح ازمورد اجاره اعم از  ماشین آلات و تجهیزات  مورد اجاره وغیره می باشد که صحت  اجرای تعهدات مستاجر  در اینخصوص   قبل از اتمام قرارداد توسط کارشناس منتخب کانون کارشناسان  و یا موجر بررسی   وتمدید قرار داد منوط به  تایید کارشناس  مربوطه ویا موجر خواهد بود.

تقاضای کارشناس بایستی توسط طرفین وبموجب تقاضای واحد به عمل آید و در صورت عدم همکاری هر یک از طرفین طرف دیگر اقدام به ارائه تقاضا نموده و نظر کارشناس منتخب صرفا یکبار قابل اعتراض توسط طرف دیگر  خواهد بود ضمنا عدم تایید موجر صرفا در صورتی ملاک خواهد بود که مورد تایید مستاجرقرار گیرد. چنانچه مستاجر طی مدت یکماه از تاریخ اعلام ایرادات و نواقص طبق نظر کارشناس ویا موجر ، نسبت به رفع آنها  اقدام نماید ایرادات مربوطه مانع تمدید خودکار قرار داد و شرح  مذکور نخواهد بود .مشروط بر اینکه ایرادات قبل از انقضای مدت قرارداد یکساله مرتفع گردد.

در کلیه مواردی که در این قرارداد ارجاع به کارشناس پیش بینی گردیده است شرایط مقرر در این تبصره ملاک عمل برای طرفین خواهد بود .

۴-مبلغ قرض الحسنه و مبلغ  اجاره بها :

مبلغ دو میلیارد ریال بموجب یک فقره چک بشماره          مورخ                          عهده بانک                  همزمان با امضای قرارداد توسط مستاجر به موجر بصورت قرض الحسنه پرداخت گردید و موجر متعهد گردید پس از تخلیه وهمزمان با تحویل مورد اجاره توسط مستاجر و ارائهء کلیهء  مفاصا حسابهای مقرر در این قرارداد از جانب مستاجر به موجر و کسر کلیهء بدهیهای مستاجر بابت قرارداد اجاره ، نسبت به استرداد   الباقی  مبلغ  قرض الحسنه به مستاجر اقدام نماید . چنانچه موجر درموعدمقرر به تعهد خود اینخصوص عمل ننماید ، بایستی روزانه مبلغ شصت میلیون    ریال به عنوان خسارت به مستاجر پرداخت نماید.

چنانچه مفاصا حسابهای مورد توافق همزمان با تحویل توسط مستاجر ارائه نشود . استرداد  ودیعه پس از ارائهء مفاصا حسابها صورت خواهد گرفت ،(منظور از مفاصا فیش کلیهءقبوض و فیشها اعم از  بیمه تامین اجتماعی کارکنان و قبض برق و گاز می باشد.)

تبصره : با توجه به اینکه مالیات بر درآمد ناشی از اجاره بها طبق توافق صورت گرفته بعهده مستاجر میباشد لذا مقرر گردید پس از تخلیه و تحویل و ارائه مفاصاحسابها با عنایت به اینکه میزان مالیات بر درآمد اجاره درزمان تخلیه مشخص نمیباشد لذا معادل سه ماه اجاره بها از مبلغ ودیعه نزد موجر میماند و پس از پرداخت مالیات بر اجاره الباقی آن ظرف مدت یکهفته پس از تاریخ پرداخت به مستاجر مسترد خواهد شد. این امر تخلف موجر محسوب نمی گردد.

میزان اجاره بها جمعا مبلغ پنج میلیاردو دویست و هشتاد میلیون ریال از قرار ماهیانه مبلغ چهارصدوچهل میلیون ریال می باشد.با توافق طرفین در خصوص نحوه پرداخت بطریق زیر توافق گردید :

مبلغ دو میلیارد ریال همزمان با امضای قرارداد بموجب یک فقره چک بشماره                 مورخ                    عهده بانک                            شعبه                       توسط مستاجر به موجر پرداخت گردید.

مبلغ یک میلیارد ودویست وهشتاد میلیون ریال بموجب یک فقره چک بشماره                 مورخ                    5/12/98 عهده بانک                            شعبه                       توسط مستاجر به موجر پرداخت خواهد گردید.

 

الباقی مبلغ دو میلیارد ریال میباشد که بموجب یک فقره چک بشماره                 مورخ                    20/12/98 عهده بانک                            شعبه                       توسط مستاجر به موجر پرداخت خواهد گردید.

تبصره ۱: در صورت فسخ  قرارداد از طرف مستاجر بهر دلیل و بهر عنوان بجز شرایط مقرر در تبصره ۲ همین ماده در هرزمان ولو اینکه یکماه پس از انعقاد قرارداد صورت گیرد و یا در صورت انصراف مستاجر از ادامه فعالیت در محل و یا در صورت فسخ قرارداد از طرف موجر بدلیل تخلف مستاجر از تعهدات خود در این قرارداد ویاانفساخ آن بدلیل تخلف مستاجر از تعهدات خود در این قرارداد مبلغ اجاره بهای کل مدت اجاره به موجر تعلق میگیرد و به مستاجر مسترد نخواهد گردید و مستاجر هیچ حق و ادعایی نسبت به مبلغ اجاره بهای پرداختی  و نسبت به منافع مورد اجاره در خصوص الباقی مدت نخواهد داشت .

تبصره۲: چنانچه در اثر قصور یا تقصیر موجر و یا موجب احکام  و دستورات و یا تصمیمات مراجع قضایی واداری و دولتی و با قوه قاهره  مشکلی برای مورد اجاره  حادث   گردد که امکان انتفاع و بهره برداری مستاجر از مورد اجاره سلب گردد مشروط بر اینکه مستاجر هیچ دخالتی در خصوص مانع حادث گردیده نداشته  باشد درآنصورت  قرارداد منفسخ  و موجر ملزم به استرداد اجاره بهای الباقی مدت خواهد بود. چنانچه مستاجر بخواهد دستگاههای ماشین آلات کارخانه را ارتقاء دهد بایستی لیست و قیمت ماشین آلات تاسیسات و تجهیزات مورد نیاز را به موجر اعلام نماید و در صورت موافقت موجر با  ارتقا اعلامی توسط مستاجر ، ماشین آلات مذکوربه مورد اجاره الحاق خواهد گردید و در انقضای مدت یا فسخ یا انفساخ ،  مستاجر حق و ادعایی نسبت به ماشین آلات مذکور نخواهد داشت . پرداخت ارزش دستگاه ها توسط موجر در پایان قرارداد یا   فسخ یا انفساخ   و همزمان با تحویل مورد اجاره به موجر بر مبنای ارزش زمان خرید خواهد بود .

تبصره :چنانچه هریک ازچکهای مستاجر برگشت بخورد وظرف مدت ده روز از تاریخ برگشت کارسازی نگردد  قرارداد منفسخ می گردد ومستاجر هیچ حق و ادعایی نسبت به مبالغ پرداختی بابت اجاره بها  نخواهد داشت.مبلغ قرض الحسنه پس از کسر مطالبات موجرمحاسبه و مانده آن به مستاجر مسترد خواهد شد .

۵-سر قفلی  وحق کسب و پیشه : مستاجرهیچ وجهی بابت سر قفلی پرداخت نکرده است و به این ترتیب مستاجر هیچگونه حقی نسبت به سر قفلی و حقوق صنفی و حق کسب و پیشه متعلقه به ملک ندارد و در انقضای مدت چیزی از این بابت به وی تعلق نخواهد گرفت.

۶-تسلیم مورد اجاره : مورد اجاره همزمان با امضای قرارداد  و پس از انجام کارشناسی تحویل مستاجر گردید و مستاجر اقرار به تحویل مورد اجاره نمود.هزینه کارشناسی بالمناصفه بعهده طرفین میباشد

۷-محل تحویل : تحویل ماشین آلات مورد اجاره به مستاجر در سوله مورد اجاره   صورت گرفت و تحویل آنها به موجر نیز در همان مکان صورت خواهد گرفت.

سایرشروط قرارداد:

۸- مستاجر حق انتقال مورد اجاره را به غیرکلا یا جزئا یا مشاعا تحت هر عنوان و شرایطی اعم از مشارکت و اجاره و همکاری و غیره  ندارد.

۹-مورد اجاره صرفا بابت فعالیت  مندرج در پروانه بهره برداری پیوست قرارداد اجاره داده شده است و مستاجر به هیچ عنوان حق تغییر فعالیت و یا استفاده دیگری از مورد اجاره ندارد.

۱۰-حفظ و نگهداری مورد اجاره و تجهیزات آن شامل سوله ماشین آلات و سایر تجهیزات   بر عهده مستاجر می باشد و باید در انقضای مدت , مورد اجاره و تجهیزات  وماشین آلات آنرا با درنظر گرفتن استهلاک متعارف طبق نظر کارشناس  صحیح و سالم تحویل دهد.(مورد اجاره شامل سوله وماشین آلات  و تجهیزات آن به رویت مستاجر رسید و مستاجر اقرار به رویت  واقرار به سلامت آن نمود.)درصورتی که هر گونه  خسارتی به مورد اجاره اعم از سوله تجهیزات دستگاهها وماشین آلات وارد گردد مستاجر موظف و متعهد به جبران خسارت وارده (برمبنای نرخ زمان جبران )می باشد

۱۱-مستأجر متعهد است همانطوریکه مورد اجاره را طبق صورتمجلس  کارشناسی  اولیه تحویل وتحول تحویل گرفته  هنگام تحویل به موجر طبق صورتجلسه اولیه با درنظرگرفتن استهلاک متعارف  تحویل نماید و رسید کتبی دریافت دارد.قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

۱۲-موجر میتواند هرزمان بخواهد با هماهنگی قبلی (۱۲ساعت قبل ) نسبت به بازدید از نحوه فعالیت وعملکرد دستگاهها وماشین آلات مورد اجاره شخصا یا توسط نماینده خود بموجب معرفینامه کتبی اقدام نماید . عدم همکاری مستاجر در اینخصوص به منزله تخلف مستاجر از تعهدات خود خواهد بود.

۱۳-مستاجر حق انتقال و جابجایی تمام یا قسمتی از دستگاههارا از محل گارگاه واقع در    به هبچ عنوان و بهانه ای ندارد .

۱۴-مستاجر حق ترهین ماشین آلات را بمنظور اخذ وام و تسهیلات و یا به هر منظور دیگری ندارد .

۱۵-مستاجرمیتواند ۲۴ ساعته  از دستگاهها وماشین آلات مورد اجاره بصورت متعارف  استفاده وبهره برداری نماید

۱۶-مستاجر نمیتواند از ماشین آلات مورد اجاره استفاده غیر متعارف نماید یا از آنها بهره برداری خلاف دستورالعمل بنماید و یا از افراد غیر متخصص در بهره برداری از آنها استفاده نماید .                                                                                   

 

۱۷-تعمیرات  و رفع معایب کلی  وجزئی سوله بعهده موجر خواهد بود.مگر اینکه عیب یا تلف  ایجاد شده ناشی از قصور یا تقصیر یا سهل انگاری مستاجر باشد که در آنصورت مستاجر در قبال آن مسوول خواهد بود. تعمیرات کلی و جزئی دستگاه ها وماشین آلات و لوازم اساسی اعم از خرابی دستگاه وتعمیرات موتوری وهزینه های مصرفی بدون استثنا  بعهده  مستاجر می باشد.

 

۱۸-پرداخت کلیه هزینه های مربوط به مورد اجاره اعم از مالیات بر مستغلات ( مالیات بر درآمد ناشی از اجاره ) و مالیات بر درآمد   قبوض  برق گازو تامین اجتماعی پرسنل مستاجر و غیره  بر عهده مستأجر میباشد و مستأجر مسوول پرداخت آنها در موعد مقرر و قانونی خود می باشد.

۱۹–با توافق طرفین مقرر گردید کپی پروانه بهره برداری موجر در طول مدت اجاره در اختیار مستاجر قرار گیرد و مستاجر بتواند در حیطه اختیارات پروانه از آن بهره برداری نماید .

 تبصره : مستاجر مکلف است درخصوص استفاده از پروانه بهره برداری کلیه اصول و مقررات و            قوانین جاری و صنفی رارعایت نماید . چنانچه دراثر عملکرد مستاجر پروانه بهره برداری تعلیق یا           ابطال گردد مستاجر مسوول بوده و مکلف به جبران خسارت وارده میباشد .

موجر مکلف است در صورت نیاز به اصل پروانه جهت بررسی اصالت آن اصل آن را به مراجع قانونی ارائه نماید.

۲۰-اسقاط کافه خیارات منجمله خیارغبن ولو فاحش  بجز موارد مصرح در قرارداد از طرفین به عمل آمد.

۲۱ –مستأجر مکلف است مالیاتها و عوارض کسبی و تولیدی و حقوق و نیزحق بیمه کارگران و کارکنان خود را بموقع پرداخت نماید و نیز در فعالیت خود ضوابط قانونی وشرعی را دقیقا رعایت نماید..ضمنا مستاجر مکلف است در انقضای قرارداد و یا در صورت فسخ قرارداد  فیش پرداختی حق بیمه پرسنل  مالیات بر مستغلات مورد اجاره   برق گاز وسایر قبوض را از تاریخ انعقاد قرارداد تا زمان تخلیه  اخذ وپرداخت و به موجر ارائه نماید.

در صورت امتناع مستاجر موجر می تواند شخصا نسبت به پرداخت و تصفیه حسابهای مربوطه اقدام و از محل قرض الحسنه موضوع این قرارداد نسبت به وصول مبالغ پرداختی اقدام نماید. ضمنا موجر میتواند در صورت عدم کفایت قرض الحسنه در خصوص مانده مطالبات خود از طریق مراجع قضایی اقدام نماید .

۲۲-بین طرفین مقرر گردید که چنانچه مستأجر در انقضای مدت و یا در صورت فسخ  ویاانفساخ قرارداد ، از تخلیه و تحویل مورداجاره امتناع نماید بابت هر روز تاخیرباید مبلغ شصت میلیون ریال به موجر پرداخت نماید. این مبلغ با مبلغ قرض الحسنه این قرارداد قابل تهاتر  و مازاد از طریق مراجع قضایی  قابل وصول خواهد بود.

۲۳-تحویل مورد اجاره  در پایان مدت اجاره مستلزم تحویل آن بصورت صحیح و سالم و با تمامی متعلقات آن و همراه با اخذ کلیه مفاصاحسابها از جانب مستاجر میباشد .تحویل قسمتی از مورد اجاره و تحویل معیوب  و تحویل ناقص تحویل محسوب نمیگردد.

۲۴-مستاجر مکلف است حداکثر طرف مدت یکماه از تاریخ انعقاد قرارداد مورد اجاره را درقبال آتش سوزی و سایر خسارات مربوط به املاک  صنعتی وماشین آلات صنعتی در طول مدت قرارداد بیمه نماید.ضمنا مستاجر مکلف است نسبت به کلیه خطرات تولیدی و صنعتی در خصوص کارگران و مجموعه بیمه مسوولیت مدنی متناسب با ارزش مورد اجاره و خطرات محتمل  را اخذ نماید . بدیهیست در صورت عدم انجام این تعهد موجر میتواند قرارداد را فسخ نماید.بیمه گذار و ذینفع موجر خواهد بود. ضمنا بیمه مورد اجاره رافع مسوولیت مستاجر نخواهد بود.

۲۵- در صورتیکه در طول مدت این قرارداد هر خسارت یا تعهدی متوجه مورداجاره و متعلقات آن گردد که ناشی از اقدامات مستأجراعم از قصور ویا تقصیر باشد، مستأجر مسوول خواهد بود، اگرچه قصور ویا تقصیر و یا خسارت وارده بعد از انقضای مدت قرارداد آشکار گردد.

۲۶-موجر میتواند با حفظ حقوق مستاجر نسبت به انتقال مورد اجاره در قالب صلح بیع و یا هر قرارداد دیگری اقدام نماید .مشروط بر اینکه حقوق مستاجر در انتقال مورد اجاره لحاظ گردد.

۲۷–در صورت تخلف هریک از طرفین  از هریک از تعهدات خوددر این قرارداد طرف دیگر  میتواند قرارداد را بصورت یکجانبه فسخ نماید . قید حق فسخ در برخی از تعهدات بدلیل اهمیت بیشتر آنها بوده و بمعنی عدم ایجاد حق فسخ درخصوص سایر تعهدات  نخواهد بود. در اینصورت متخلف مکلف به جبران خسارت طرف دیگر خواهد بود.

۲۸- این قرارداد در        صفحه و هر صفحه در دو نسخه واحد تنظیم ودر کمال صحت عقل و اراده طرفین و با علم کامل طرفین به مفاد قرارداد و حقوق و تعهدات  به امضای طرفین قرارداد و شهود رسید.

 

امضای ضامنین

 

                       امضای   شاهد اول                                                           امضای   شاهد دوم

 

 شما میتوانید از طریق تماس با خطوط مشاوره گروه حقوقی طرح نو  سوالات خود را با وکلای پایه یک دادگستری گروه حقوقی طرح نو  مطرح فرمایید . وکلای گروه حقوقی طرح نو آماده ارائه خدمات در خصوص ارائه مشاوره و قبول وکالت دعاوی حقوقی کیفری  تجاری ( داخلی و بین المللی ) ملکی و خانوادگی و تنظیم قراردادهای موکلین بصورت تخصصی میباشند . وکلای گروه حقوقی طرح نو در سراسر ایران وکالت دعاوی شما را بعهده میگیرند .

خطوط مشاوره گروه حقوقی طرح نو عبارتند از :

۹۰۹۲۳۰۱۰۰۵ جهت استان تهران

۹۰۹۹۰۷۰۶۹۶ کشوری

(فقط از خط ثابت بدون کد )

ضمنا شما میتوانید جهت اخذ وقت مشاوره حضوری و یا در صورت تمایل به اعطای وکالت و یا تنظیم قرارداد توسط وکلای گروه حقوقی طرح نو با تلفنهای ۲۲۳۶۱۸۲۲ و ۰۹۱۲۳۵۹۹۹۱۳ تماس حاصل فرمایید . 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ثبت شکایات

آدرس : تهران، سعادت آباد، سرو غربی، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو ، برج سروناز ، پلاک 72 طبقه 5 واحد 22

تلفن هماهنگی : 09123599913-02122361822

 

کد تایید *

نام کاربری یا آدرس ایمیل *

گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

اوراق قضایی

آموزش تنظیم اوراق قضایی و قرارداد

قرارداد اجاره کارخانه باید مطابق با قوانین اجاره تنظیم شود. این قرارداد یکی از انواع قرارداد اجاره است. اگر با بسیاری از کارآفرینان که در زمینه تولیدات فعالیت می‌کنند صحبت کنید، متوجه می‌شوید که بسیاری از آن‌ها مالک ملک یا ساختمان کارخانه نیستند و آن را برای انجام فعالیت‌های خود اجاره کرده‌اند. معمولا تولیدکنندگان با هزینه‌ها، نیرو و تجهیزات کم‌تر شروع می‌کنند و پیوسته برای گسترش کارشان تلاش می‌کنند. اگر شما نیز جزء تولیدکنندگانی هستید که مالکیت ملک و کارخانه برای شما نیست و هرساله قصد اجاره کردن کارخانه را دارید، باید از قوانین مربوط به آن نیز آگاه باشید و در این زمینه از مشاوران حقوقی کمک بگیرید. در همین راستا، تیم ما تلاش کرده تا مطالب را با زبان ساده برای فهم راحت تر مطالب برای شما بیان کند تا با بندهای لازم فرم قرارداد اجاره کارخانه آشنا شوید.

قانون مدنی در ماده ۴۶۶ به طور صریح، عقد اجاره را تعریف کرده است. طبق این ماده، اجاره عقدی است که به موجب آن مستاجر مالک منافع عین مستاجره می‌شود. با توجه به این تعریف، نمونه قرارداد اجاره کارخانه عقدی است که به موجب آن اجاره گیرنده مالک منافع کارخانه می‌شود.

فرم قرارداد اجاره کارخانه در حالت‌های بسیاری قابل تنظیم است. گاهی ممکن است اشخاص به عنوان یک سرمایه‌دار و تولیدکننده که دیگر قصد ادامه فعالیت ندارد، تصمیم به اجاره کارخانه بگیرد، در این حالت می‌توانیم یک متن قرارداد اجاره کارخانه تنظیم کنیم. حالت دیگری را در نظر بگیرید که شخصی یک زمین وسیع در یک نقطه مناسب در شهرک صنعتی دارد که مناسب تاسیس کارخانه تولیدی است. این شخص ملک را تحت نمونه قرارداد اجاره کارخانه تولیدی ، اجاره می‌کند یا شخصی را فرض کنید که در زمینه سنگ‌بری فعالیت می‌کند و به دنبال یک کارخانه مناسب برای اجاره کردن است، در این حالت می‌تواند با تنظیم نمونه قرارداد اجاره کارخانه سنگبری ، فعالیت خود را دوباره راه اندازی کند. با توجه به احساس نیاز شما به کارخانه یا یک مستاجر برای کارخانه‌‌تان می‌توانید فرم قرار اجاره کارخانه را تنظیم کنید.قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

اگر قصد تنظیم نمونه اجاره نامه کارخانه دارید، قبل‌ از انعقاد قرارداد باید الزامات قانونی را رعایت کنید. اصولا قبل از انجام هر فعالیتی باید مجوزهای لازم برای انجام آن کار را گرفت. این مجوزها می‌تواند مجوز ثبت کارخانه، تائیدیه بهداشتی، مجوز بهره وری و موارد این‌ چنین باشد. برای راه اندازی یک کارخانه نیز باید مجوزهای لازم را رعایت کرد و مسئولیت رعایت این الزامات با مستاجر است زیرا موجر در فعالیت و تولید شریک نیست و فقط با دریافت اجاره کسب درآمد می‌کند. به عبارت دیگر مستاجر موظف است که تمام شرایط قانونی لازم برای فعالیتشان را بررسی و رسیدگی کند تا در هنگام شروع، منع قانونی نداشته باشند. اگر این الزامات رعایت نشود و مستاجر در انجام و رسیدگی به آن‌ها کوتاهی کند، تخطی به عهده مستاجر است و هیچ ایرادی بر موجر وارد نیست.

متن اجاره نامه کارخانه را باید مطابق قانون مدنی و مواد مرتبط در قانون روابط موجر و مستاجر تنظیم کرد. قانون روابط موجر و مستاجر با توجه به نیاز مردم در سال ۱۳۵۶ به تصویب رسیده است و تا سال ۱۳۷۶ دو مرتبه اصلاح شده است. قانون روابط موجر و مستاجر سه شرط را لازمه صحت فرم اجاره نامه کارخانه دانسته که این شروط شامل موارد ذیل است: تعیین نمودن مدت قرارداد و نوشتن آن در متن اجاره نامه کارخانه به صورت کتبی، امضاء موجر و مستاجر یه همراه امضاء دو شاهد در زمان انعقاد نمونه اجاره نامه کارخانه، سومین شرط قانون روابط موجر و مستاجر مربوط به تعداد نسخه‌های نمونه اجاره نامه کارخانه است که باید در دو نسخه تنظیم شود و هریک از نسخه‌ها در اختیار طرفین، قرار گیرد.

ضروری است که در قرارداد اجاره کارخانه مشخصات مورد اجاره که همان ملک یا ساختمان کارخانه است، به شکل دقیق و به صورت جزئی نوشته شود. برای مثال می‌توانید بنویسید که منافع یک واحد کارخانه شش دانگ به شماره پلاک اصلی و فرعی و سند مالکیت با تجهیزات کامل و امکاناتی چون آب، برق و دستگاه‌های مورد نیاز به منظور راه اندازی و بهره وری تولید موضوع مورد نظر مستاجر به اجاره داده می‌شود. موجر طبق قانون حق دارد تا با اشاره به نوع فعالیت در فرم قرارداد، برای مستاجر شرط بگذارد که مستاجر در کارخانه تغییر کاربری ندهد و طی این شرط، مستاجر دیگر حق تغییر نوع فعالیت اقتصادی خود را ندارد.

هر کارخانه‌ای تجهیزات و امکانات مربوط به همان کارخانه و نوع فعالیت مربوط به آن را دارد، به همین دلیل طرفین در هنگام تنظیم قرارداد باید تمام تجهیزات و امکانات موجود را با ویژگی‌های دقیق در متن آن بنویسند. این بند به موجر کمک می‌کند تا در پایان موعد قرارداد و تحویل کارخانه و تجهیزات، تمامی امکانات را به همان شکل که بوده‌اند، تحویل بگیرد.

در بند مدت اجاره باید تاریخ شروع و پایان قرارداد را به طور دقیق در فرم اجاره نامه کارخانه‌ به این شکل قید کنیم. برای مثال نمونه قرارداد اجاره کارخانه آسفالت از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۳۹۹ شروع و به مدت یکسال در تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۰ به پایان می‌رسد. در حقیقت با پایان موعد، قرارداد به خودی خود پایان می‌یابد مگر آنکه طرفین قصد داشته باشند آن را تمدید کنند.

مبلغ قرارداد همان مبلغی است که مستاجر برای اجاره کارخانه به موجر پرداخت می‌کند. اصولا مبلغ قرارداد که شامل ودیعه و اجاره است در عرف قابل تشخیص و تعیین است اما قانون این حق را برای موجر و مستاجر قائل شده است تا در مورد مبلغ قرارداد توافق کنند. طرفین قرارداد باید پس از توافق، مقدار ودیعه، اجاره و نحوه پرداخت آن را در فرم اجاره نامه کارخانه بنویسند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دانلود فوری مجموعه فایل های نمونه قراردادهای اداری ، تجاری ، ملکی و اجاره و مستاجر و مغازه ، شرکت ، رستوران ، املاک و پیمانکاری ، مشارکت و …
فهرست قسمتی از فایل ها به شرح زیر است (برای دیدن فهرست کامل به لینک آگهی سایت کلیک کنید.) :
نمونه قراردادهای تجاری اداری ملکی و اجاره و ….
327-نمونه قراردا د طراحی و اجرای پایگاه اینترنتی یک شرکت کامپیوتری
328-نمونه قرارداد قرارداد خدمات رایانه‌ای یک شرکت رایانه ای
329-نمونه قرارداد طراحی و ساخت وب سایت
330-نمونه قرارداد واگذاری فعالیتهای انفورماتیک
331-نمونه قرارداد پشتیبانی نرم افزار
332-نمونه قرارداد خرید نرم افزار
333-نمونه قرارداد خدمات رایانه‌ای یک شرکت کامپیوتری
110- نمونه فرم مبایه نامه خودرو
112- نمونه فرم مبایعه نامه فروش اقساطی خودرو
113- نمونه قرارداد فروش اقساطی خودرو
89- نمونه قرارداد کارگر به صورت پیمانکاری
90- نمونه قرارداد اداره کار
92- نمونه دیگری از قرارداد اجاره آپارتمان
93- نمونه دیگری از قرارداد اجاره اپارتمان تجاری
94- نمونه قولنامه انتقال ملک
95- نمونه قرارداد قطعی ملک
96- نمونه قرارداد صلح حقوق مغازه
97- نمونه قرارداد مشارکت در ساخت بنا
98- نمونه قرارداد نگهداری وسرویس وتعمیر بالابر و اسانسور
109- نمونه قرارداد اجاره خط ملک
110- نمونه فرم مبایه نامه خودرو
112- نمونه فرم مبایعه نامه فروش اقساطی خودرو
113- نمونه قرارداد فروش اقساطی خودرو
114- نمونه قرارداد مشاوره
116- نمونه قرارداد حق العمل کاری
117- نمونه قرارداد ساخت
194- نمونه قرارداد نمایندگی رسمی فروش محصولات
215- نمونه قرارداد ضمانت از دین
216- نمونه قرارداد حمل ونقل
219- نمونه قراردادپیمان جز
230- نمونه قرارداد تخلیه وبار گیری
231- نمونه قرارداد وارد کننده وتوزیع کننده انحصاری
233- نمونه قرارداد خرید بین المللی
234- نمونه قرارداد ساخت و نگهداری سوله اسکلت فلزی
نمونه قرارداد وکالت اداری_صنفی برای انجام کار
247- نمونه قرارداد وکالت امور اداری
248- نمونه قرارداد وکالت خرید ملک
249- نمونه قرارداد هبه از موارد رجوع
251- نمونه قرارداد وکالت نامه تعهدات شرکت
252- نمونه قرارداد خدمات بهداشتی
253- نمونه قرارداد واگذاری لیسانس ودانش فنی
255- نمونه قرارداد نقاش ساختمان
256- نمونه قرارداد نظارت بر اجرای ساختمان
256- نمونه قرارداد نصب کولر
257- نمونه قرارداد نصب شیشه دوجداره
258- نمونه قرارداد نصب سازه
259- نمونه قرارداد نصب دیوار جدا کننده
260- نمونه قرار داد نصب اسانسور
261- نمونه قرارداد نصب اسکلت فلزی
262- نمونه قرارداد موافقت نامه
263- نمونه قرارداد موافقت نامه پیمان مهندسی
264- نمونه قرارداد مدیریت پیمان
265- نمونه قرارداد مدیریت اجرای ساختمان
266- نمونه قرارداد محاسبات ساختمان
267- نمونه قرارداد لوله کشی گاز ساختمان
268- نمونه قرارداد لوله کشی فاضلاب ساختمان
269- نمونه قرارداد گود برداری وخاک برداری
270- نمونه قرارداد قالب بندی
271- نمونه قرارداد فروش
272- نمونه قرارداد طراحی ونصب لوله
273- نمونه قرارداد سنگ کاری ساختمان
274- نمونه قرارداد خرید دستگاه تابلوبرق
275- نمونه قرارداد خدمت
276- نمونه قرارداد خدمت کارشناسی
277- نمونه قرارداد خدمات اخذ پروانه ساختمانی پروژه
287- نمونه قراردادتولید وفروش وتحویل پارتیشن
288- نمونه قرارداد پیمان کاری
289- نمونه قرارداد پیمان کاری طراحی وساخت
290- نمونه قرارداد پیمان کاری جز ،
291- نمونه قرارداد ارماتور بندی
292- نمونه قرارداد خدمات مشاوره ای در امور
293- نمونه قرارداد انجام خدمات مدیریت طرح
294- نمونه قرارداد اجرای کلیه عملیات ساختمانی
295- نمونه قرارداد اجرای فوندانسیون
296- نمونه قرارداد اجرای عملیات گچ کاری
297- نمونه قرارداد اجرای عملیات سیمان کاری
298- نمونه قرارداد اجرای سقف کاذب
299- نمونه قرارداد اجرای داربست
300- نمونه قرارداد اجرای بتن
301- نمونه قرارداد اجاره بر اساس
302- نمونه قرارداد مشارکت درساخت وساز واحداث بنا
303- نمونه قرارداد تخریب ساختمان
304- نمونه قرارداد برسی امکان صدور ضمانت
306- نمونه قرارداد استعلام جهت استخدام
307- نمونه قرارداد نمونه صورت حساب فروش کالاوخدمات
308- نمونه قرارداد روش اجرایی مدیریتHSEپیمان کاران
309- نمونه قرارداد تفاهم نامه سه جانبه اماده سازی
310- نمونه قرارداد مشارکت تضامنی
311- نمونه قرارداد خدمت پاره وقت
312- نمونه قرارداد حفرچاه
313- نمونه قرارداد پیمانکاری به صورت دست دوم
314- نمونه قرارداد فرم درخواست استخدام
315- نمونه قرارداد فرم حقوق
316- نمونه قرارداد ضمانت نامه حسن انجام کار به زبان انگلیسی
317- نمونه قرارداد ضمانت نامه برای شرکت در مناقصه انگلیسی
318- نمونه فرم حکم ماموریت
319- نمونه قرارداد تصویب نامه هیت مدیره
320- نمونه قرارداد پرسشنامه اطلاعاتی شرکت جهت براورد حق الزحمه
321- نمونه فرم برگ درخواست مرخصی
322- نمونه قرارداد انتقال تکنولوژی
323- نمونه قرارداد کاشی کاری
324- نمونه قرارداد ساخت به انگلیسی
325- نمونه قرارداد شرایط عمومی پیمان
326- نمونه قرارداد پیمانکاری
327-نمونه قراردا د طراحی و اجرای پایگاه اینترنتی یک شرکت کامپیوتری
328-نمونه قرارداد قرارداد خدمات رایانه‌ای یک شرکت رایانه ای
329-نمونه قرارداد طراحی و ساخت وب سایت
انواع نمونه دادخواست حقوقی
نمونه برگه دادخواست دیوان عدالت اداری (در محیط ورد word)
و ………….. صدها نمونه قرارداد و نمونه فرمهای دیگر
برای چـــــگونگی دانــــــــــــــلــود می توانید به آدرس سایـــــــــــــت زیر مـــراجــــــــعه کنید.
www.sarasary.com

مشخصات آگهی


برای تماس با آگهی، اسکن کنید

عبارات کلیدی

دانلود فرم قرارداد |

قراداد نمونه |

قرارداد کار نمونه |

قرارداد کار |

قرارداد مشارکت در ساخت |

قرارداد نوشتن |

دانلود نمونه قرارداد |

فرم قرارداد |

نمونه قرارداد پیمانکاری |

فرم اظهارنامه |

فرم قرارداد نمونه |

نمونه قرارداد اجاره |

نمونه قرارداد مشاوره |

قرارداد نمایندگی |
قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

شرکت کبیر سازه اسپاد بارمان فعالیت خود را با بهره‌مندی از مهندسان و استادکاران مجرب و ماهر در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع سوله و سازه‌های فلزی، …

09129251794
www.3dpanelz.com

تلفن تماس تهران : 09129251794
تلفن تماس شمال : 09115764800

تری دی پانل ٠٩١٢٩٢٥١٧٩٤
www.aram3d.com ضد زلزله …

فروش و اجاره انواع قالبهای وافل یک طرفه و دو طرفه
قالبهای وافل ساده و قفل دار

این دستگاه تشکیل شده از یک کولر20000باپدسلولوزی
دو فیلتر تصفیه هوا

پالت سازی سعیدی آمادگی خودرا به تمام شرکتهای ایرانی اعلام مینماید سا خت پالت چوبی ساخت باکس پالت وتولید انواع تخته های ایرانی 09143202156سعیدی …

فروش اسلب کرم بژ تراورتن رامشه با کیفیت صادراتی و قیمت بسیار مناسب
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس حاصل فرمائید

ابعاد …

کارخانه سنگبری مسائلی
فرآوری و تولید کننده سنگ مرمریت گندمک و مرمریت پرطاووسی ارسنجان

کانکس ساندویچ پنل کف تیرآهن با کفپوش پشت گونی …

فروش و واگذاری و انتقال تجربه کارخانه فعال آب آشامیدنی – معدنی با بازار فروش مشخص در استان کرمان
گردش مالی و سود کارخانه در جلسه حضوری قابل توجیح …

مجموعه فنی-مهندسی گرین وافل
*مجری تخصصی اسکلت بتنی با سیستم سقف وافل با سابقه بیش از ٩٠٠هزار متر مربع پروژه اجرابی در سطح کشور و خاورمیانه

کد ملک:F490
فروش کارخانه مواد غذایی در زمینی به مساحت 2200 متر با 750 متر در دو سالن،آب و برق و گاز،دارای کلیه امکانات زیر بنایی،نوساز

کارخانه …

پوشش سوله|سقف شیبدار شیروانی|پلیت سوله|شیروانی سوله|کارخانه دژگستر
بورس فروش خدمات سوله پوشش شیروانی دژگستر اماده اراِِیه خدمات و مصالح سقف به شما …

نحوه تولید و نصب سیستم پوشش ایستا درز کلزیپ(زیپ تک)به صورتی است که هیچـگونه نقطه ضعفی که موجب نشتی آب گردد در آن وجود ندارد. بدین معنی که در لایه …

کد ملک:F942
فروش سوله صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد

کد ملک:F425
فروش کارخانه فلزی در شهرک سپهر نظرآباد در زمینی به مساحت 1000 متر با 400 متر بنای شیک و نوساز،350 متر سوله کاملا صنعتی،دارای تمامی …

کاروان های تولیدی مامیس کانکس در دو نوع ثابت و سیار و در ابعاد و اندازه های مختلف و بنا به سفارشات مشتریان گرامی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد …

20000متر زمین با جواز صنایع سنگبری واقع در فاز توسعه شهرک صنعتی شمس آباد

با شرایط اقساط 36ماهه

گروه مشاوران صنعتی شمس

09123000768 …

یک باب واحد کارگاهی 280 متری واقع در شهرک صنعتی شمس اباد به فروش می رسد
180 متر سوله 20متر سرویس ها و حیاط خلوت 60 متر اداری و 2 متر بالکن با برق …

از طریق مزایده عمومی با شرایط ویژه به صورت نقد و اقساط
قیمت اعلامی قیمت پایه شرکت در مزایده می باشد

کد ملک:F132
فروش کارخانه مواد غذایی در شهرک صنعتی نظرآباد

🔰فروش هتل تهران منطقه 1🔰
هتل 5 ستاره لوکس


جاده مخصوص کرج
1800 زمین


اجاره انبار
10 هزار متر زمین

۲۰۰۰۰ زمین ۷۰۰۰ سوله

۳۵۰۰۰ زمین ۱۶۰۰۰ سوله

۸۰۰۰ زمین ۴۰۰۰ سوله

۵۰۰۰ زمین ۲۵۰۰ سوله …


فروش هتل
تهران

کد ملک:F685
فروش کارخانه در زون پلاستیک و شیمیایی شهرک صنعتی اشتهارد

کد ملک:F208
3 هزار متر زمین با 2 هزار کتر سوله ،100 آمپر برق و 300 متر اداری بسیار شیک و اکازیون،دارای گاز و آب و کف تا سقف سرامیک،دارای مجوز مواد …

گروه صنعتی مدرن کانکس
طراح و تولید کننده انواع کانکس

خرید کانکس دست دوم 09128898507
کانکس دست دوم فروشی

بهترین خریدار نقدی کانکس دست دوم و کانتینر دست دوم شما می باشیم.فروش کانکس های دست دوم شرکت اعم از:کانکس دست دوم نگهبانی ، کانکس دست دوم کیوسک …

صفحه 1 از 10       1 2 3 4 5 6 7 8 9 10    بعد >   آخر >>

آگهی قبلی

آگهی بعدی


ورود اعضا


راهنمای ویژه
راهنمای پرداخت
قوانین درج آگهی
راهنمای تبلیغات
قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید.

شماره تلفن وب سایت ایستگاه: +98 (21) 22622020
تماس در ساعات اداری شنبه الی پنجشنبه

 

                        امضاء و اثر انگشت موجر                                                 نام و نام خانوادگی و امضاء و اثر انگشت شاهد نخست

                        امضاء و اثر انگشت مستأجر                                             نام و نام خانوادگی و امضاء و اثر انگشت شاهد دوم

 

نمونه سند حقوقی که به رایگان در اختیار دارید توسط متخصصین رشته حقوق تهیه شده و یصورت دوره ای ویرایش می شود. شما می توانید فایل ورد و پی دی اف سند فوق را دانلود کرده و پس از اعمال تغییرات ضروری مورد استفاده قرار دهید. بدیهی است که صلح؛ مرجع حقوقی ایران هیچ گونه مسوولیتی در مورد استفاده شما از این سند بر عهده نمی گیرد. پیشنهاد ما همواره این است که در انجام امور حقوقی خود از متخصصین یاری بگیرید، شما می توانید برای یافتن وکیل، کارشناس رسمی و یا دفتر اسناد رسمی مناسب در سراسر کشور از لینک های زیر استفاده کنید.
قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

دسترسی سریع

قرارداد

قوانین

کتاب

متخصصین

دفـاتر

%PDF-1.5
%
3 0 obj
>
>>
/MediaBox [0 0 612 792]
/Contents 4 0 R
>>
endobj
4 0 obj
>
stream
x^]Kqޟ_s
Hz
t’@, +Ó,

مرجع تخصصی خرید و اجاره املاک صنعتی,خرید سوله,اجاره سوله,خرید کارخانه,اجاره کارخانه

اجاره کارگاه نوعی اجاره ملک است. ما می دانیم که بسیاری از واحدهای تولیدی برای فعالیتهای کاری خود به کارگاههای مجهز نیاز دارند. همانطور که از نام کارگاه ها پیداست ، کارگاه ها مکان هایی هستند که می توانید در آن برای دستیابی به اهداف خاص کار کنید.
این کارگاه ها بسته به کارهایی که در آنجا انجام می شود به کارگاه های تولیدی و کارگاه های صنعتی تقسیم می شوند. از نظر کاربر ، املاک کارگاهی املاک تجاری محسوب می شوند زیرا امر تجاری در آنجا انجام می شود. بسیاری از صنایع ، کشاورزی ، معدن ، ساخت و ساز ، حمل و نقل ، مسافران ، خدمات ، بازرگانی و شرکت های تولیدی دارای کارگاه های تخصصی هستند که در آن کارگران ، پیمانکاران و مهندسان کار می کنند. به غیر از این موسسات و شرکتهای بزرگ ، کارگاهها به طور گسترده ای توسط شرکتهای نوپا و مشاغل کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرند. فرم های اجاره کارگاه را می توان برای اجاره 50 متر فضا و برای فضای بسیار بزرگتر تنظیم کرد. استاندارد در اینجا تهیه مکانی برای کار است. برای این منظور نمونه قرارداد اجاره کارگاه نیز موجود است.

ماده 4 قانون کار یک کارگاه را به شرح زیر تعریف می کند:
“این یک کارگاه محلی است که کارگران بنا به درخواست کارفرمایان یا نمایندگان خود در آنجا کار می کنند.” صنعت ، کشاورزی ، معدن ، ساخت و ساز ، حمل و نقل ، مسافر ، خدمات ، تجارت ، تولید ، مکانهای عمومی و غیره »
طبق تعریف قانون کار ، مکانهایی که کارگران مشمول قانون کار برای کارفرمایان خود کار می کنند شامل مفهوم و تعریف قانونی کارگاه است. قانون کار کارگاه ها را از نظر اهمیت و کاربرد به چندین دسته کلی از کارگاه های صنعتی ، کشاورزی ، ساختمانی ، خدماتی ، تجاری و تولیدی طبقه بندی می کند.

اهمیت امضای قرارداد اجاره کارگاه و نیاز به تأمین مکانی به عنوان محل کار برای تمام کارهایی که برای راه اندازی کارگاه نیاز است کاملاً مشخص است. اگر در ساخت کارگاه و شروع کار خود تازه وارد هستید ، با اهمیت برگزاری یک کارگاه خاص آشنا هستید. شما احتمالاً این اهمیت و نیاز را بهتر درک می کنید ، همانطور که سابقه طولانی دارید و به دنبال یک محل کار بزرگ و مجهز برای انجام فعالیت های گسترده کاری خود هستید. تو خواهی فهمید.قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

1. ممکن است شما در حال راه اندازی مشاغل جدید باشید و تجارت شما مانند این است که برای شروع به کارگاهی نیاز دارید. این کارگاه به شرایط خاص یا ویژگی خاصی احتیاج ندارد و می تواند یک انبار ، یک مکان بدون استفاده یا یک ساختمان خالی باشد. در این صورت می توانید ملک مورد نظر را اجاره کرده و در آن مکان کار خود را شروع کنید.
2. کاری که فکر می کنید ممکن است به گونه ای باشد که به مکانی خاص و کارگاهی ویژه با امکانات و تجهیزات خصوصی نیاز دارد. در این زمان ، شما باید کارگاهی را با این شرایط و ویژگی ها اجاره کنید. در این صورت ، ممکن است لازم باشد کارگاهی را با ویژگی های خاص پیدا کنید یا برای برآورده کردن این شرایط ، کارگاه را تغییر دهید. در این زمان لازم است برای ایجاد تغییرات و گرفتن مجوز برای ایجاد تغییرات ، از قبل با مالک موافقت کنید.
3. توصیه می کنیم در کارگاه های آماده سرمایه گذاری و اجاره کنید. به عنوان مثال ، صاحب اصلی یک کارگاه تولیدی یا صنعتی دیگر تمایلی به کار ندارد و می خواهد کارگاه را تعطیل کند. در این زمان ، کارگاه های وی در تمام کارگران ، پرسنل ، تجهیزات و امکانات برای اجاره در دسترس است.
علاوه بر موارد فوق ، موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که می تواند منجر به اجاره کارگاه شود. جدا از بهانه های تأسیس و ساخت کارگاه ، تهیه و امضای صحیح متن قرارداد اجاره کارگاه بسیار مهم است.

در حقیقت ، برای کلیه قراردادهای اجاره کارگاه که روزانه تنظیم و امضا می شود ، متن قرارداد اجاره کارگاه وجود دارد. زیرا قرارداد اجاره هر کارگاه دارای شرایط و نکات ویژه ای است و متناسب با آن قرارداد نوشته می شود.

دو نمونه معمول قرارداد

این قرارداد معمولاً به دو دسته تقسیم می شود:
1. کارگاه تولید نمونه قرارداد اجاره: به کارگاهی اطلاق می شود که فرآیند تولید محصول در آن اتفاق می افتد. نمونه کارگاه بلاکچین مانند کارگاه بلاکچین که در آن می توانید از قرارداد اجاره استفاده کنید. در کل ، کارگاه هایی که به روشی تولیدی کار می کنند می توانند از نمونه اجاره های کارگاه تولیدی استفاده کنند.
2. نمونه قرارداد اجاره کارگاه های صنعتی: این نتیجه گیری و هماهنگی آن در رابطه با کارها و فعالیت های صنعتی موجود و متن نمونه قرارداد اجاره کارگاه های صنعتی است.

3. توصیه می کنیم در کارگاه های آماده سرمایه گذاری و اجاره کنید. به عنوان مثال ، صاحب اصلی یک کارگاه تولیدی یا صنعتی دیگر تمایلی به کار ندارد و می خواهد کارگاه را تعطیل کند. در این زمان ، کارگاه های وی در تمام کارگران ، پرسنل ، تجهیزات و امکانات برای اجاره در دسترس است.
علاوه بر موارد فوق ، موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که می تواند منجر به اجاره کارگاه شود. جدا از بهانه های تأسیس و ساخت کارگاه ، تهیه و امضای صحیح متن قرارداد اجاره کارگاه بسیار مهم است.

قرارداد اجاره کارگاه از نگاه قانون

این قرارداد مطابق با قانون مدنی نوشته شده است. قانون مدنی به اجاره مطابق ماده 466 اشاره دارد:
در ماده 466 قانون مدنی آمده است: “اجاره عقدی است که طبق آن مستأجر مالک منافع همان مستأجر می شود ، موجر را موجر و موجر را مستأجر و مستأجر را همان مستأجر می داند. مستاجر
طبق این تعریف ، برای مبلغ مشخصی ، شما مالک موقت مزایای ملک می شوید و می توانید از آن برای هدفی که در ذهن دارید استفاده کنید.
علاوه بر ماده قانونی مندرج ، فرم نمونه قرارداد اجاره کارگاه نیز شامل قانون روابط موجر و مستأجر است.

از عزیزانی که در خصوص مقاله فوق سوالاتی دارند گروه مشاوره حقوقی املاک صنعتی فتح آماده پاسخگویی به شما می باشد.

شماره تماس : 48200-021

اجاره کارگاه کرج

اجاره کارگاه هنری

اجاره کارگاه نجاری در تهران

اجاره کارگاه در چهاردانگه

اجاره کارگاه خیاطی در تهران

اجاره کارگاه بهداشتی در تهران

اجاره کارگاه با برق صنعتی

اجاره کارگاه شرق تهران

yun

v.ht

bitly

b2n

bit.do

linkedin

 

25 آبان 1399 8:31 ق.ظ

روز بخیر
پیشهاد میکنم درباره اجاره کارگاه و قراردادهای اجاره و خرید و فروش آن مطالب بیشتری بزارید
سپاس

درود بر شما
خوشبختانه بخش جدیدی در سایت با عنوان مشاوره حقوقی اضافه خواهد شد. امیدواریم با راه اندازی این قسمت اطلاعات و آگاهی هموطنان گرامی در خصوص مسائل حقوقی اجاره و خرید و فروش املاک صنعتی بیشتر گردد.
موفق باشید

موضوع قرارداد اجاره کارگاه در تهران و به ویژه در شهرهای صنعتی اطراف تهران بسیار مهم است زیرا رابطه مستقیمی با بازار و اقتصاد دارد.
به هر حال اطلاعات خوب و مفیدی بودند. متشکرم.

با سلام بر شما
بله کاملا صحیح فرمودید ممنون از پیام لطف شما
با نظرات سازنده خود ما را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری فرمایید.
پایدار باشید

نگاهی به سوله تاپ از دریچه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

نگاهی به سوله تاپ از دریچه ایلنا

نگاهی به سوله تاپ از دریچه سایت اتفاق نو

نگاهی به سوله تاپ از دریچه سایت هوشمند خبری خبر فارسی

نگاهی به تسنیم از سایت خبری تسنیم

قرارداد اجاره خط تولید کارخانه

سوله تاپ از نظر سایت خبری تابناک

سوله تاپ از دید پارسی نیوز

جهت مشاوره قبل از خرید می توانید از راه های زیر استفاده نمائید:تلفن: 02148200  موبايل:09122488969آدرس: تهران، کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج بعد از بزرگراه آزادگان، جنب تام ایران خودرو

اینستاگرام:soletop.ir

پینترست:soletopir

همه زمان ها بر پایه 3.5 است . زمان هم اکنون 11:36 ق.ظ هست .

قرارداد اجاره خط تولید کارخانه
قرارداد اجاره خط تولید کارخانه
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *