قرارداد درصد از فروش

قرارداد درصد از فروش
قرارداد درصد از فروش

قرارداد کار درصدی یا قرارداد کار پورسانتی یکی از انواع قراردادهای کار است که هرکس شاید برای یک بار هم که شده در طول عمر کاری و حرفه‌ای خود با آن سر و کار داشته است. به عبارتی امروزه اکثر مردم به نحوی کسب و کارشان با قرارداد کار گره خورده است و بنا به کاری که انجام می‌دهند از یک نوع این قرارداد و شروط آن پیروی می‌کنند. با توجه به آنچه در قانون ذکر شده سه نوع قرارداد­ کار وجود دارد:

۱) قرارداد­ کار با مدت موقت ۲) قرارداد کار با مدت غیرموقت ۳) قراردادکار برای انجام کار معین.

اما بهتر است در ابتدا به این بپردازیم که:

در تمام قراردادهای کاری ما ۲ طرف داریم. یک طرف این قرارداد کارفرما و دیگری کارگر است. کارگر در ماده‌ ۲ قانون کار، شخص حقیقی یعنی یک انسان تعریف شده است که به دستور کارفرما کار را انجام می‌دهد و در قبال آن کار، مُزد دریافت می‫کند و این مزد می‫تواند روزانه، ماهانه یا هفتگی باشد؛ در مقابل، کارفرما می‫تواند شخص حقیقی یا حقوقی باشد به عبارتی لازم نیست حتما انسان باشد. رابطه بین‌ کارگر و کارفرما مطابق قانون کار در صورت انعقاد قرارداد بین کارگر و کارفرما رسمیت می‌یابد.

ماده‌ ۷ قانون کار، قرارداد کار را اینگونه تعریف کرده است : قرارداد کار عبارت است از قراردادی کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق‌العمل، کاری را برای مدت موقت یا مدت غیرموقت برای کارفرما انجام می‌دهد.قرارداد درصد از فروش

با توجه به اینکه قراردادکار و طرفین آن به طور مشخص در قانون تعریف شده، بنابراین طرفین این قرارداد نمی‌­توانند برخلاف شرایط و چارچوبی که در قانون معین شده قرارداد را منعقد کنند به همین دلیل انعقاد قرارداد کار نیاز به اطلاعات و شناخت ویژه‌ای از قوانین دارد تا نه حقوق کارگران در این بین نقض شود و نه کارفرمایان متضرر شوند. پیشنهاد می‌شود برای انعقاد این قرارداد از مشاوره کارشناسان حقوقی کمک بگیرید.

امروزه کارفرمایان برای گسترش کسب وکارشان و ایجاد رقابت بین کارگران به قراردادهای کار درصدی روی آورده‌اند و کارگران هم برای دریافت درصد و کارمزد کارشان تمایل بیشتری به انعقاد قرارداد کار درصدی دارند.

اما پورسانت در قراردادکار به چه معناست؟

 پورسانت از زبان فرانسوی گرفته شده و به معنای درصد و حق دلالی است که به دلیل مشارکت درکاری دریافت یا پرداخت می‌شود.

پورسانت یعنی اینکه وقتی شخصی برای شما کار می کند شما چند درصد از سهم خود را به او بدهید، که این درصد بسته به نوع کار و توافق صورت گرفته متفاوت است. قرارداد کار درصدی به افراد انگیزه برای کار بیشتر و رقابت با سایرین را می‌دهد، هرچند در ظاهر به نظر می‌رسد این کار باعث کاهش درآمد کارفرما می‌شود اما در واقع رشد زیادی را برای کار کارفرمایان به همراه دارد. این قرارداد نکات و شرایط زیادی دارد که باید آن‌ها را به طور دقیق در نظر داشت و رعایت کرد و بعد از آن وارد این قرارداد شد.

اگر نیاز به قرارداد کار درصدی حرفه‌ای دارد که نکات حقوقی در آن رعایت شده باشد می‌توانید درخواست تنظیم قرارداد کار درصدی را ثبت کنید تا کارشناسان حقوقی قراردادی متناسب با شرایط شما را برایتان تنظیم کنند.

برطبق قانون­ کار، کارگر در قرارداد درصدی باید حقوق پایه‌ای را که براساس قانون کار به او تعلق می‌گیرد دریافت کند و بر همین اساس؛ بسته به میزان حقوق ماهیانه او درصدی به عنوان پورسانت دریافت می‌کند.

فرقی نمی‌کند که شما کارفرما باشید و بخواهید افرادی را استخدام کنید و یا جویای کار باشید و بخواهید در شرکتی استخدام شوید! مهم این است که با مسائل حقوقی آشنایی حداقلی داشته باشید. باید در هنگام نگارش و عقد قراردادهای حقوقی، نکات مهم قرارداد کار‌ی را نیز مدنظر داشت.

براساس نمونه قرارداد کار درصدی طرفین قرارداد کار یعنی کارفرما و کارگر باید برای انعقاد این قرارداد شروط زیر را رعایت کنند؛

قرارداد کار علاوه بر مشخصات دقیق طرفین باید شامل موارد ذیل باشد:

این بندها مهم‌ترین بندهایی است که در قرارداد کار درصدی درج می‌شود و باید توجه کرد که بسته به نوع کاری که از کارگر خواسته می‌شود بندهای دیگری هم می‌تواند اضافه شود. اما در همه این قراردادها به دلیل اینکه همه زیر نظر قانون­ کار هستند رعایت شروط عام قرارداد کار الزامی‌ست.

چنانچه همه این شروط و قیود رعایت شود می‌توان انتظار یک توافق امن را داشت. امادر همه حال بهتر است برای نوشتن یک قرارداد حقوقی از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. کارشناسان حقوقی ما در این موضوع شما را راهنمایی می کنند.

زمانی که شما کسب‌وکار را آغاز می‌کنید نکته حیاتی و مهم، استخدام نیروی انسانی و تنظیم قرارداد حقوقی و قانونی با آن‌ها می‌باشد. یکی از چالش‌های حقوقی هر کسب‌وکاری به ویژه شرکت‌های تجاری آشنایی با حقوق جایگاه کارفرما و کارمند است که نقص اطلاعات در این زمینه می‌تواند صدمات زیادی از جمله از دست دادن زمان و هزینه برای آن‌ها به همراه داشته باشد. به‌همین منظور مدیران کسب‌وکارهای ایرانی با دریافت پکیج استخدام و منابع انسانی می‌توانند ریسک‌های حقوقی استخدام را پایین بیاورند. توجه داشته باشید که هیچ چارچوب استاندارد و از پیش تعیین‌شده‌ای برای عقد قرارداد، وجود ندارد و هیچ قراردادی نیست که بتواند، هر نوع کسب‌وکاری را در هر مکان و زمان، پاسخ دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‘4 زمان خواندنفضای کار اشتراکی محیطی است که طبق قرارداد فضای کار اشتراکی در آن افراد یا گروه‌های کاری با زمینه‌های شغلی متفاوت کسب‌وکار خود را در آنجا آغاز می‌کنند و در این مسیر می‌توانند ادامه مطلب…

‘4 زمان خواندناحتمالاً بسیاری از شما با دیدن عنوان این مطلب به این فکر خواهید کرد که اضافه‌کاری در عرف رایج و در روابط کارفرما و کارگر مفهوم مشخصی دارد و آن‌چنان پیچیده هم نیست. ادامه مطلب…

‘4 زمان خواندنبارها شده است که هنگام تنظیم یک قرارداد با شرطی به نام وجه التزام برخورده‌ایم و اگر اطلاعاتی از آن نداشته‌ایم درمورد آن توضیح خواسته‌ایم. در ابتدا باید بگوییم که یکی از مهم‌ترین ادامه مطلب…

نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی و درصدی

 

لینک مشاهده تمام نمونه قراردادها : http://bit.ly/2RTcwU5

 

http://bit.ly/2RTcwU5

قرارداد درصد از فروش

 

 

اگر امکان دارد فارسی ایمیل کنیدنتایج قرارداد کار بازاریابی ماهه مرجع حقوقی ایراننمونه قرارداد بازاریابی پورسانتینمونه فرم قرارداد کار بازاریابیمتن قرارداد قرارداد استخدام ویزیتورنمونه قرارداد بازاریابی درصدینمونه قرارداد بازاریابی قانون کار قرارداد کارآیا قرارداد بازاریابی پورسانتی درصد فروش تواند پاسخ آبان ضمن اینکه عنوان پیمانکار بجای واژه .

قرارداد موجب خارج شدن شمول قانون کار نبوده قرارداد های پیمانکاری نفره خصوصاً بخش vindadcom پرسش حقوقیقرارداد پورسانتی وینداد سلام تشکر قرارداد پورسانتی درصدی تعهدات شرایط پرداخت برای نمونه قرارداد کار بازاریابی بانک قرارداد قرار دادید ذکر نشده  نوشتن متن قرارداد بازاریابی هنگامه عسگری اردیبهشت متن قرارداد بازاریابی .

تمامی قراردادهای معتبر صحیح باید شامل ارکان الزحمه پورسانت بازاریاب معادل ریالی درصدی معین قیمت فروش تصاویر برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی درصدینتیجه تصویری برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی درصدینتیجه تصویری برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی درصدینتیجه تصویری برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی درصدینتیجه تصویری برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی .

 

https://www.legaldocs.ir/contract/43

درصدینتیجه تصویری برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی درصدینتیجه تصویری برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی درصدینتیجه تصویری برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی درصدینتیجه تصویری برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی درصدینتیجه تصویری برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی درصدینتیجه تصویری برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی بیشتر برای نمونه قرارداد بازاریابی پورسانتی .

درصدیگزارش تصاویرنتایج  postنمونه قرارداد بازاریابی راحله السادات رجالی blogfaاین نمونه قرارداد بازاریابی برای موکلم پورسانت تعیین شده توسط ایشون دریافت پایه حقوق میزان پنج درصد فروش بعنوان پورسانت یافت نمایدwwwsenacom خدمات حقوقیقرارداد بازاریابی فروش گروه وکلای سنادر جولای خدمات حقوقی نمونه قرارداد اعطاکننده بازاریابی متعهد می‌شود پایان ماه اساس .

شخصی بازاریاب پورسانت پرداخت  نمونه قرارداددانلود رایگان نمونه قرارداد کار بازاریابی جزوه دات کامدانلود رایگان نمونه قرارداد کار بازاریابی قرارداد کار قبل مراجعه مشتریان خود دفتر ،اسامی آنان مسئول دفتر اعلام پورسانت حساب شما منظور گردد itemنمونه قرارداد بازاریابی شبکه بانک قراردادهای ایران اردیبهشت ماده پورسانت قرارداد کارمزد .

بازاریاب پذیرفت درصد مبلغی بدین ترتیب شرکت مطالبه وصول شده باشد عنوان وجه التزام wpcontent uploads بازاریابان بخش خصوصیdocxPDFﻗﺮارداد ﻫﻤﮑﺎری ﺑﺨﺶ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺟﻬﺖ ﺟﺬب ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﻣﺠﺎزی ﺑﺎزار اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﭘﺴﺖ ﻣﺘﻌﻬﺪ اﺳﺖ ﺧﺼﻮص آﻣﻮزش ﺑﺎزارﯾﺎﺑﺎن ﺟﻬﺖ آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺳﺮوﯾﺴـﻬﺎی ﭘﺴـﺘﯽ ﺟﻤﻠـﻪ ﻓﺮآﯾﻨﺪ اﺟﺮاﯾﯽ ﺳﺮوﯾﺲ ﺧﺮﯾﺪ postقرارداد ویزیتوری بازاریابی .

قراردادهای رایج شرکت هاتعهدنامه قرارداد ویزیتور بازاریاب این قرارداد تعهدنامه وفق ماده قانون مدنی توجه ریال اساس قانون کار پورسانت فروش ماهانه خواهد بود فعالیت مشتری حتما پیشینه ازطریق پرکردن فرم های شناسایی کنترل کرده wwwtccimir Images  fileHelpDeskقرارداد العمل کاری بازاریابی پخش فروش DOCبازاریابی پخش فروش تولیدات آمر توسط .

فروش قرارداد، فرم قرارداد، عقد، قرارداد، العمل کاری، نمونه قرارداد العمل کاری، نمونه قرارداد بازاریابی، قرارداد wwwunpir news legaldocs jobنمونه قرارداد کار بازاریابی پرتال دانشگاهی اردیبهشت نمونه قرارداد کار بازاریابی ماهه قبل مراجعه مشتریان خود دفتر ،اسامی آنان مسئول دفتر اعلام پورسانت حساب شما منظور گردد ladinir other قراردادبازاریابیوفروشقرارداد بازاریابی .

فروش لادینفرم قرارداد قرارداد بازاریابی محصولات زعفران نگین سرخ قائنات این قرارداد بنا میزان فروش ماهیانه خود صرفا پورسانت بصورت درصدی بهره مند وبلاگ وکیل قراردادقرارداد بازاریابی مشاوره حقوقی وکیل بهمن ولی این قرارداد سعی شده است اصول قرارداد بازاریابی رعایت گردد ویرایش درصد متن قرارداد مطابق اراده طرفین، .

تنظیم خواهد key نمونهقراردادهایکارنمونه قرارداد های کار جذب بازاریاب حقوق ثابت پورسانتنمونه قرارداد های کار میکاییل عموزاد تکمیل کادر فنی خود بازار یاب بدون مراجعه خیابان جذب نماید حقوق ثابت پورسانت درصدی… شرایط کار بازاریابی بازاریابی وظیفه بازاریاب خدمات حسابداری آبان این دفتر موافقت خود برای .

شما جهت بازاریابی ارائه خدمات آنان مسئول دفتر اعلام پورسانت حساب شما منظور گردد userfiles file pdf gharardadنمونه قرارداد شرکت های بازاریابی شبکه بازاریابPDFفرم قرارداد بین شرکت های بازاریابی بازاریابان موضوع قرارداد انجام تبلیغات حرفه ارائۀ خدمات مشاوره برای پورسانت پرداخت نماید پورسانت حساب بانکی درصد محصوالتی شرکت صورت .

خریداری کرده است، قادر tag پورسانتبایگانی‌های پورسانت سایت قرارداد سایت قرارداد دانلود مدیر امور بین‌الملل شرکت نفت امضای قراردادی «ترافیگورا» سوئیس برای فروش نفت ایران پالایشگاه‌های چینی خبر داد گفت وارد نشده درصدی باید شامل این عبارت باشد News Detailسامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی قانون کار تامین شهریور .

الزحمه پورسانت بازاریاب معادل ریالی درصدی معین قیمت فروش همان کالا شرح خدماتیا نمونه های قابل نمایشمورد نیاز موضوع این قرارداد قوانین مقررات شرکت اولیه فرم ثبت نام ثبت گردد بایست مطابق اطلاعات دقیق شناسنامه باشد قرارداد توافق نامه بین مشاور شرکت صرفا جنبه همکاری جهت فروش مشاوران موظف .

خصوص پورسانت پاداش های نظر گرفته شده توسط اول سال مالیات درصد تکلیفی حذف شده است مسئولیت مطالب اطلاعات foroushiilogerir tagged قرارداد فروش پورسانتی لاگر–بازاریاب متعهد است درراستای بازاریابی فروش کلیه محصولتا شرکت تلاش نموده جهت ارتقاء سطح این نمونه قرارداد بازاریابی برای موکلم  blog مارکتینگ همکاری .

فروش چیست مزایا معایب مهر افیلیت مارکتینگ می‌تواند صورت توافق قرارداد طرفه میان حال این عمل می‌تواند خرید محصول، پرکردن فرم ثبت نام، عضویت خبرنامه، شرکت مورد پورسانت ازای فروش معمولا درصدها بین درصد فروش است learnmarketingorg tag دستورالعملپورسانتفروشآرشیو دستورالعمل پورسانت فروش لرن مارکتینگ آموزش مهر این درصد پورسانت فروش .

می‌شود برای نمونه های داخل ایران می‌توان صباویژن ای‌نتورک نام برد یکی دوستان لباس فروشی پارک‌وی کار می‌کند، قرارداد همکاری فروش کارفرمای خود امضا کردfarzaneghanir کارمزدهاوپورسانت‌هاکارمزد پورسانت‌ افق فرزانگاندانلود درس پژوهی اقدام پژوهی دانلود نمونه سوالات ادبیات پیامهای آسمان قرآن الزحمه پورسانت معادل ریالی درصدی معین قیمت فروش همان کالا .

خدمات است پورسانت بیشتری برسد، باعث می‌شود طرف قرارداد نیز فروش بیشتری داشته wwwpiscir blog post  مقررات بازاریابی شبکه PISC پنبه ریزمشتری مشتری ترجیحی مشاوره مستقل فروش قرارداد عقد قرارداد فسخ قرارداد دانلود فایل جدول تصمیم‌ گیری کمیته بازرسی نظارت داخلی شبکه فروش همچنین میزان پورسانت پرداختی حداکثر درصد .

فروش توجه امتیاز محصولات باشدwwwsystemgroupnet products راهکاران راهکارپخش  هدف‌گذاری پورسانت همکاران سیستمارزیابی ساده سریع عمکلرد پرسنل فروش پخش ماژول پورسانت فروش امکان قرارداد پورسانت، سیاست‌های کلان شرکت‌ها کاملا مشهود مشخص است؛ برای نمونه، ارزیابی عملکرد فروش، محاسبه پورسانت، درصد ویزیتور سایر کارمندان محاسبه آگهی‌های استخدام بازاریاب رستوران .

فست فود کافی بازاریابان  می‌بایست جهت مصاحبه عقد قرارداد همکاری محل دفتر شرکت بازاریاب آرایشی بهداشتی حرفه نیمه حرفه پورسانت درصد نیازمندیمdmacoursecom whatisaffiliateهمکاری فروش Affiliate چیست؟ راه کسب درآمد آکادمی رتبه رأی مرداد سیستم همکاری فروش افیلیت مارکتینگ بازاریابی پورسانتی واقع اقدام خرید کرد درصدی مبلغ خرید سایت فروش .

دهید یکی نمونه شبکه های ایرانی ارائه دهنده خدمات تبلیغات آنلاین این معامله طرفین سود کنند ضرری میان نیست خبری قرارداد های جدی نیستdivarir استخدام کاریابی غیر رایگان بازاریابی فروشبازاریاب برق ساختمان درصدیبازاریابی فروشتهران، بازاریاب برق ساختمان درصدیبازاریابی فروشتهران، پاسدارانخرید فروش بازاریاب برق ساختمان اقا یاخانم صورت پورسانتی درصد قرارداد .


1960 سوالات تخصصی دبیر علوم اجتماعی pdfDownloads-icon

PK

 قرارداد فروش عبارت است از تعهداتی که طرفین معامله درقبال خریدوفروش بایکدیگر باید به آن عمل نمایند . 

اگر بخواهیم تعریف دقیقی از یک قرارداد فروش داشته باشیم ، باید بگوییم عبارت است از قراردادی که شامل شرایط و تعهدات طرفین معامله درخصوص خریدوفروش کالایی خاص شده تا ضمن جلوگیری ازبه وجودآمدن مناقشات احتمالی درآینده ، مانع پایمال شدن حق طرفین قرارداد گردد . یک قرارداد فروش معمولا بین شرکت ها ، افراد و یا افراد با سازمان تنظیم می شود وشامل تمام جزئیاتی است که در رابطه با مسئله خریدوفروش ممکن است پیش بیاید . قرارداد فروش باید شامل تمامی بندهای مهم در اصول نوشتن قرارداد باشد تا از جامعیت کافی برخوردار وهیچ گونه ابهامی درآن وجود نداشته باشد . به طورکلی بخش های مختلف یک قرارداد فروش عبارتنداز :

 

فایل word نمونه قرارداد فروش1

فایل pdf نمونه قرارداد فروش1فایل word نمونه قرارداد فروش2قرارداد درصد از فروش

فایل pdf نمونه قرارداد فروش2فایل word نمونه قرارداد فروش3

فایل pdf نمونه قرارداد فروش3

فایل word نمونه قرارداد فروش4 

فایل pdf نمونه قرارداد فروش4

فایل word نمونه قرارداد فروش5

فایل pdf نمونه قرارداد فروش5 


فایل pdf نمونه قرارداد فروش1Downloads-icon


فایل pdf نمونه قرارداد فروش2Downloads-icon


فایل pdf نمونه قرارداد فروش3Downloads-icon


فایل pdf نمونه قرارداد فروش4Downloads-icon


فایل pdf نمونه قرارداد فروش5Downloads-icon


Downloads-icon

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

2 پاسخ

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

آدرس: تهران – میدان آزادی – بزرگراه جناح – بلوار صالحی – خ پیام – کوچه مولوی – پلاک 4 – واحد 4کد پستی: 1459644865

تلفن: 02166064395

تلگرام: RahkarModiriat@

قرارداد درصد از فروش


سؤال، پیشنهاد یا انتقاد

قرارداد فروش

این قرارداد بین شرکت {نام شرکت یا سازمان} به نمایندگی آقای/خانم {نام و نام خانوادگی نماینده شرکت}، فرزند {نام پدر نماینده خریدار} و نشانی پستی {محل شرکت} که در این قرارداد به خریدار نامیده می شود از یک طرف و {نام سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} به آدرس {نشانی پستی سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} و شماره تلفن{شماره تلفن تماس سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} به نمایندگی آقا/خانم {نام و نام خانوادگی نماینده} (سمت {سمت نماینده}) که در این قرارداد به اختصار فروشنده نامیده می شود از سوی دیگر مطابق مفاد زیر منعقد می گردد.

موضوع قرارداد عبارت است از: فروش {شرح موارد فروش}

محل تحویل {انبار شرکت/ ….} می باشد.

مدت زمان تحویل تحویـــــل {شرح موارد فروش} {تعداد روز کاری} روز کاری می باشد.

مبلغ قرارداد {مبلغ به عدد} ریال ({مبلغ به حروف} ریال ) میباشد.

پیش پرداخت: مبلغ {مبلغ پیش پرداخت} ریال معادل {مبلغ به حروف} ریال از خریدار بابت {میزان درصد / میزان فروش} موضوع قرارداد دریافت می گردد. مابقی مبلغ قرارداد در زمان تحویل {شرح موارد} تسویه می گردد.

2-1- فروشنده موظف است قطعات و تجهیزات موضوع قرارداد را در محل کارخانه شرکت پس از مونتاژ نهائی و تائید، تحویل نماید.

2-2- فروشنده تعهد مینماید که اقلام موضوع قرارداد را به تعداد کافی و بطور صحیح و بر اساس مشخصات فنی سفارش شده بنحوی که قابل استفاده باشد تهیه نماید.

2-3- فروشنده متعهد میگردد که کلیه اقلام را به نحوی بسته بندی نماید که مورد تایید خریدار و مشاوره بوده و آسیبی به آنها وارد نگردد.

2-4- فروشنده موظف است که اقلام موضوع قرارداد را به تفکیک علامت گذاری نموده و با نظارت نماینده خریدار و مشاور تحویل خریدار نماید. بنحویکه عملیات نصب در کوتاهترین مدت و بر اساس معیارهای استاندارد و حرفه ای قابل انجام باشد و آسیبی در روند کار وارد نسازد.

2-5- فروشنده متعهد گردید موضوع مورد قرارداد را بر اساس مدت قرارداد موضوع ماده 6 تحویل نماید.

2-6- فروشنده پیش بینی تغییر حجم سفارش موضوع مورد قرارداد را به مقدار بیست و پنج درصد(25%) (کاهش یا افزایش) را تعهد می نماید.

3-1- خریدار متعهد گردید که پس از تحویل {شرح موارد فروش} تمامی مطالبات فروشنده را پرداخت نماید .

3-2- خریدار هرنوع تغییر احتمالی در نقشه ها و محل نصب را کتبا با ذکر جزییات به فروشنده ابلاغ خواهد کرد ، تغییرات مذکور موجب افزایش مدت قرارداد خواهد شد.

تبصره 1: کلیه تجهیزات و امکانات لازم در کل محدوده اعم از لوله کشی، کابل کشی، وسایل ابزار دقیق و غیره به عهده خریدار می باشد.

تبصره 2: نصب و راه اندازی تجهیزات موضوع قرارداد به عهده خریدار بوده و در صورت نیاز با پرداخت هزینه نصب از سوی خریدار توسط پیمانکار فروشنده انجام میگیرد .لیکن کارشناس فروشنده به هنگام تحویل دستگاهها نظرات کارشناسی دستورهای خود را برای نصب به نصاب خریدار اعلام خواهد نمود.


کلیه مسئولیت تائید نقشه ها و کنترل و نظارت بر ساخت قطعات و تجهیزات تحت قرارداد و نظارت بر صورت وضعیتها بعهده نماینده خریدارو یا شرکت مهندسین مشاور ………………..(به نیابت خریدار) می باشد. معهذا ، کلیه مراتب، مکاتبات و هماهنگیها صرفاَ از طریق خریدار صورت می پذیرد و در صورت تماس مستقیم با مشاور جهت حل مسائل صرفاَ فنی رونوشت آن همزمان به خریدار تحویل گردد.

قرارداد درصد از فروش

آدرس های قید شده در متن قرارداد به عنوان محل اقامت دائمی دو طرف قرارداد تلقی میگردد و طرفین موظفند به محض تغییر محل مورد را کتباَ به دیگری اطلاع دهند.

موارد زیر منجر به فسخ قرارداد میگردد:

الف) توافق طرفین مبنی بر فسخ قرارداد

ب‌) عدم رعایت مفاد قرارداد توسط فروشنده که باعث زیان و یا خسارت گردد.

ج‌) هر گونه تاخیر در اجرای قرارداد بیش از مدت ذکر شده قرارداد که غیر مجاز تلقی گردد می تواند باعث فسخ قرارداد توسط خریدار گردد.

در صورت عدم تحویل یا عدم انجام به موقع موضوع ماده 1 قرارداد به ازای هر هفته تاخیر معادل {…} درصد مبلغ کالای تحویل نشده و تا سقف {…} درصد مبلغ قرارداد به عنوان خسارت تاخیر در انجام تعهد محاسبه و به عهده فروشنده تعلق خواهد گرفت .

تبصره: در صورت تاخیر بیش از 60 روز فروشنده بجز موارد غیر مترقبه در تحویل دستگاه موضوع قرارداد خریدار مختار به فسخ یکطرفه قرارداد میباشد بدیهی است در صورت فسخ قرارداد فروشنده ملزم به استرداد وجوه دریافتی به خریدار خواهد بود.

حل اختلاف

کلیه اختلافاتی که ممکن است در زمینه تعبیر، تفسیر و نحوه اجرای این قرارداد بین فروشنده و خریدار بروز کند از طریق مذاکرات و یا مکاتبات دوستانه مرتفع نگردد، طبق مقررات و قوانین جمهوری اسلامی ایران حل و فصل خواهد شد.

طرفین تعهد مینمایند که تا تعیین تکلیف و حل و فصل مواد یا موارد اختلاف کلیه تعهدات و وظایف خود را با حسن نیت انجام دهند.

این قرارداد شامل {…} ماده و {…} تبصره بوده که در 2 نسخه تنظیم شده که هر دو حکم واحد دارند.

برای اشتراک دریافت ایمیل‌های راهکار مدیریت، ایمیل خود را ثبت کنید:

شناسه مطلب: 881494308

تعداد بازدید: 125254

تاریخ ایجاد: ۱۰:۳۵:۲۰ ۱۳۸۷/۰۵/۰۱

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰:۰۲ ۱۳۸۷/۰۵/۰۱

تاریخ ویرایش: ۱۰:۳۵:۲۰ ۱۳۸۷/۰۵/۰۱

اینجا کلیک کنید

ارزیابی شما از مطلب جاری:

با سلام واحترام – در خصوص نمونه قرارداد فروش منتشره در سایت ، لازم دانستم مطالب زیر را باستحضار برسانم :




جهت اطلاع خوانندگان گرامی این مطلب بایستی عرض کنم این قرارداد حاوی نقایص متعددی در اصول اولیه قرارداد میباشد که در صورت عدم اصلاح ، میتواند برای طرفین ایجاد مشکل نماید:


1- مدت زمان اجرای قرارداد ، از چه روزی شروع میشود ؟ از زمان امضاء قرارداد و مبادله شدن نسخ آن ؟ یا از زمان مبادله شدن پیش پرداخت و تضمین مربوطه ؟ یا از تاریخ مندرج در صدر قرارداد ؟


2- مبلغ قرارداد خالص میباشد یا میبایستی پس از کسر کسورات پرداخت گردد ؟


3- آیا پیش پرداخت بدون مطالبه نمودن ضمانت پرداخت میگردد ؟ ( در اینصورت آدرس خریدار را اعلام نمایید تا خیل مشتاقان کلاهبرداری بتوانند کمال استفاده را بنمایند ! )


4- بالاخره محل تحویل موضوع قرارداد ، کارخانه است یا انبار ؟ صرف نظر از هزینه هایی که تعیین این محل در بر دارد ، بار حقوقی نیز برای طرفین دار ، بعنوان مثال ، چنانچه قرار باشد در محل انبار تحویل گردد ، به مبلغ قرارداد 16 درصد کسور تامین اجتماعی ( ناشی از دستمزد حمل ) تعلق میگیرد و قرارداد را از حالت قرارداد فروش صرف ، خارج میسازد.


5- در بند 2-3 اشاره شده که :


“خریدار هرنوع تغییر احتمالی در نقشه ها و محل نصب را کتبا با ذکر جزییات به فروشنده ابلاغ خواهد کرد ”


چنین تغییراتی بار مالی و حقوقی در بر دارند و اصولا ضمانت اجرایی برای هیچیک از طرفین در بر نخواهد داشت ، در اینصورت ، فلسفه انعقاد این قرارداد زیر سوال خواهد رفت.




صرفنظر از کلیه خطاهای حقوقی که ناشی از ضعف طراح قرارداد در مسائل حقوقی و قراردادها میباشد ( که البته فی نفسه اشکالی هم ندارد ولی حداقل مسولیت اخلاقی ایشان را از طراحی قرارداد و انتشار عمومی آن نهی میکند) مسائل دیگری را میتوان در قرارداد گنجاند تا موجب سهولت طرفین گردد.


مثلا بجای مذاکرات دوستانه !! که جایی در یک قرارداد رسمی ندارد ، میتوانستند پیش بینی کنند که در صورت بروز اختلاف ، مساله به هیات حل اختلاف مرضی الطرفین ارجاع میگردد و . . .



ارادتمند : آرمین خوشوقتی

با سلام و ارادت

قبل از ارائه نظر امیدوارم آقای مهدی نیا از بیان این مطالب دلگیر نشوند و آنها را حمل بر ایراد گیری ننمایند. بلکه به عنوان یک دوست از این نقطه نظرات در راه پیشرفت و کسب تجربه استفاده نمایند.

تقریباً تمام نظرات آقای خوشوقتی درست است. به این مطابل باید افزود :

1- قرارداد فروش فیمابین خریدار و فروشنده منعقد میگردد که در ابتدای قرارداد و در قسمت مشخصات طرفین ذکر میگردد (که گردیده). با این وصف دیگر جایی برای ذکر نام مجری/پیمانکار و کارفرما وجود ندارد، چرا که در این صورت قرارداد ، به عنوان قرارداد پییمانکاری یا قرارداد ساخت یا قرارداد نصب و . . . نامیده شود.

2- امکان دارد که فروش همراه با نصب موضوع قرارداد باشد. لذا میبایست عنوان قرارداد به «قرارداد فروش و نصب» تغییر یافته و یا قراردادی جداگانه در خصوص نصب منعقد گردد.

3- همیشه احتمال وقوع حوادث غیر مترقبه و خارج از حیطه کنترل افراد وجود دارد از قبیل جنگ، زلزله و . . . که قطعاً در انجام موضوع قرارداد در زمان تعهد شده تاثیر میگذارد. لذا جهت جلوگیری از سوءتفاهم و تعیین تکلیف وضعیت قبل از وقوع، در یک قرارداد رسمی آیتم «شرایط فرورس ماژور» یا« حوادث غیر مترقبه» را درج مینمایند.


با آرزوی توفیق

محمدرضا شهسواری

این مطلب که اگر محل تحویل کالا در انبار باشد 16 درصد کسورات تامین اجتماعی تعلق می گیرد صحیح به نظر نمی رسد ،چونکه منظور انبار کارخانه می باشد واگر منظور انبار خریدار بود استدلال شما صحیح به نظر می رسید.

با سلام به تک تک دوستان


هم آقای مهدی نیا با نیت خیر و قصد اطلاع رسانی اقدام به انتشار پیش نویس قرارداد فوق نموده و هم دوستان دیگر با نظرات صحیح و کارشناسانه نسبت به نواقص و ضعفهای قرارداد اقدام مناسبی نموده اند که از همگی جای تشکر را دارد.

ایرج باقرآبادی

بسیار خوب و مودبانه اشکالات عنوان شد

با سلام

خیلی متشکر از لطفتون

خیلی کمکم کرد.

شادتر باد دل آنکس که شاد می کند دل دیگران را

ممنون از اطلاع رسانی و نظر خیرتون

لطفا فقط یک نمونه قرارداد شرکت محصولات بهداشتی و آرایشی با مدیر فروش ارسال فرمائید.

ممنون از شما

لطفا یک نمونه قرداد فروش مواد معدنی (فلدسپات) ارسال فرمایید

با تشکر

خیلی ممنون از شما

باسلام

ممنون و سپاس از نمونه قرارداد فروش

لطفا یک نمونه قرارداد فروش سنگ ساختمانی گرانیت ارسال فرمایید

باتشکر

باسلام و عرض ادب

از اینکه محبت نموده و نمونه قراداد را اطلاع رسانی کردید و همچنین دوستان عزیز دیگر جهت رفع نواقص موجود در متن راهنمایی نمودند کمال امتنان دارد.ضمناً اگر لطف فرمایید نمونه قرارداد فروش لامپ کم مصرف را ارسال نمایید سپاسگزارم.

با تقدیم احترام

نگار صالحی

بسیار عالی بود خیلی استفاده کردم ضمنا اگر نمونه قراردادی در ارتباط با فروش روغن دارید بگذارید بسیار ممنون میشم.

با احترام صاعد

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر یا مدیران سایت.

عالی بود

عالی است

بسیار عالی بود . چون دنبال یک چنین قراردادی بودم.


اگر دوستان قراردادی برای فروش دربهای ضدسرقت دارن ممنون میشم برام بفرستن و یا راهنمایی کنن


Atilla.mosadegh@Gmail.com

واقعا فرصت کافی باید مطالعه کنم


با عرض سلام

اگر یک نمونه فرم قرارداد فروش اگهی در نشریه و مجلات هم قرار بدین ممنوم می شم

۸۸۳۲۱۰۸۸

ادامه مطلب

 

 

قرارداد درصد از فروش

متن کوتاه توضیخ در مورد مهدی قاسمی

مهدی قاسمی متولد بیستم مردادماه سال 1359 در شهر زیبا و باستانی مراغه از توابع استان آذربایجان شرقی و ساکن تهران هستم که هرسه مقطع دبیرستان و کارشناسی و کارشناسی ارشد را با رتبه ممتاز فارغ التحصیل شده‌ام و در حال حاضر به عنوان مدیر عامل شرکت بین المللی حقوقی برهان متین مشغول به ارائه خدمات حقوقی بوده و … .

ادامه مطلب

این قرارداد برای خرید و فروش اکثر کالاها قابل استفاده بوده و در آن بسیاری از شرایط و ضوابط مورد نیاز برای جلوگیری از اختلافات احتمالی آتی بین طرفین مورد پیش بینی قرار گرفته است.

اين قرارداد در تاریخ ………………. فیمابین شركت ………………… به شماره ثبت …………….. مورخ ………………. ثبت شده در اداره ثبت شركت های ………………. به نشاني ………………………………………………………….. با نمايندگي آقایان ………………………….. به عنوان ……………………………………. كه سمت و حدود اختيارات وي طبق روزنامه رسمي شماره ………………… مورخ …………………. و اساس نامه شركت به تائيد خريدار رسيده و از اين پس در اين قرارداد (فروشنده ) ناميده مي شود از يك طرف و شركت ………………… به شماره ثبت …………….. مورخ ………………. ثبت شده در اداره ثبت شركت های ………………. به نشاني ………………………………………………………….. با نمايندگي آقایان ………………………….. به عنوان ……………………………………. كه سمت و حدود اختيارات وي طبق روزنامه رسمي شماره ………………… مورخ …………………. و اساس نامه شركت به تائيد فروشنده رسيده كه از اين پس در اين قرارداد (خريدار) ناميده مي شوداز طرف ديگر ، منعقد و طرفين متعهد به اجراي مفاد آن می باشند .

عبارت است از فروش کالا با مشخصات ………………………………………………………….. مطابق پیوست شماره یک این قرارداد.

تبصره 1: كليه اسناد و مدارك و ضمائم مندرج در ماده 23 این قرارداد جزء لاينفك قرارداد بوده و هرگونه تخلف نسبت به رعايت و اجراي هر يك از آنها به عنوان تخلف فروشنده در اجراي اصل قرارداد تلقي خواهد شد .

تبصره 2: تشخيص تخلف مندرج در تبصره يك به عهده خريدار بوده كه پس از تائيد آن توسط ناظر، خريدار مي تواند ضمن ضبط تضمين قرارداد، كليه خسارت وارده را از فروشنده مطالبه و در صورت صلاحديد، راساً قرارداد را فسخ نمايد .

مدت اين قرارداد از تاريخ …………….. تا تاریخ ………………………. بوده و طرفین با توافق کتبی یکدیگر می توانند نسبت به تمدید مدت قرارداد اقدام نمایند.

فروشنده مكلف است حداکثر تا تاريخ …………………………………………. ( به حروف ………………………………………………………………) به هزينه …………………………………….. تمامي كالاها را مطابق جدول زمانبندي تحويل كالا (كه جزء لا ينفك اين قرارداد است) در نشانی ………………………….. به خریدار یا نماینده معرفی شده از سوی ایشان تحويل داده و گواهي تحويل موقت دريافت نماید .

1-5-كل مبلغ موضوع قرارداد با احتساب ماليات و هر گونه حقوق و عوارض و ساير هزينه ها …………………………………………… ريال ( به حروف ……………………………………. ) مي باشد . بهاي مورد معامله قطعی بوده و تحت هيچ عنوان اعم از نوسانات نرخ ارز یا افزایش هزینه های گمرگی یا تحریم یا هر عنوان دیگر قابل افزايش نمی باشد.

2-5- خریدار متعهد است در مقابل ضمانت نامه ای معادل 120 درصد مبلغ پيش پرداخت که از سوی فروشنده تحویل خریدار می گردد مبلغ …………………………………….. (معادل بيست و پنج درصد مبلغ کل قرارداد) را به عنوان پيش پرداخت به فروشنده پرداخت نماید.

3-5-تضمين پيش پرداخت پس از تحويل …………….. درصد از كالاي موضوع قرارداد طبق جدول زمانبندی و تائيد كالا توسط ناظر خريدار به فروشنده مسترد خواهد شد . در صورتی که فروشنده در مدت زمان مشخص شده مبادرت به تحویل کالاهای موضوع قرارداد ننماید خریدار می تواند کل مبلغ تضمین را به نفع خود برداشت نماید.

مبلغ قرارداد پس از تحويل هر قسمت از كالاي مورد معامله و ارائه رسيد مربوطه و در صورت تائيد ناظر خريدار مبني بر منطبق بودن كالاي تحويل شده با مشخصات قراردادي، طي يك فقره چك به فروشنده پرداخت خواهد شد .

تبصره 1- گواهي تحويل موقت پس از انجام كليه تعهدات موضوع قرارداد به فروشنده ارائه مي گردد .

تبصره 2- گواهي تحويل نهايي پس از طي دوره تضمين و رفع نواقص و عيوب احتمالي به فروشنده ارائه مي شود.

فروشنده معادل ده درصد كل مبلغ قرارداد را به صورت ……………………………. به عنوان تضمين انجام تعهد قبل از انعقاد قرارداد تسليم خريدار نموده است .

پنجاه درصد تضمين انجام تعهد پس از صدور گواهي تحويل موقت و پنجاه درصد باقيمانده متعاقب صدور گواهي تحويل نهايي با توجه به مفاد قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد .

فروشنده ، كارايي و كيفيت و سلامت كالاي موضوع قرارداد را براي مدت ……………. از تاريخ گواهي تحويل موقت تضمين مي نمايد . چنانچه در طول مدت مذكور در اين ماده معايب و نواقصي در كالاي موضوع قرارداد مشاهده شود كه ناشي از عدم رعايت مشخصات تعيين شده و يا به كار بردن مصالح و مواد نامناسب و نامرغوب باشد و به طور كلي هرگونه عيب و نقصي كه به عملكرد خريدار مرتبط نباشد ، فروشنده موظف است معايب و نواقص را به هزينه خود رفع نمايد و در صورت عدم قابليت تعمير نسبت به تعويض كالا اقدام نمايد .

خريدار به محض مشاهده معايب مراتب را كتباً به فروشنده ابلاغ و فروشنده مكلف است ظرف مدت پانزده روز از تاريخ ابلاغ اقدام لازم را به عمل آورد . در صورت خودداري فروشنده از انجام اين تعهد ،خريدار مي تواند راساً نسبت به رفع معايب نواقص اقدام نموده و كليه هزينه ها و خسارت را به تشخيص خود از تضمين فروشنده و يا ديگر دارايي او استيفاء نمايد و ارزيابي خريدار از هزينه ها و خسارات غير قابل اعتراض است .

1-9- خريدار آقا/ خانم ……………………………………………… را به عنوان ناظر بر اجراي قرارداد به فروشنده معرفي نموده و نظارت بر اجراي كليه تعهداتي كه فروشنده طبق مفاد اين قرارداد تقبل نموده است بر عهده وي می باشد . خريدار مي تواند در طول اجراي قرارداد شخص يا اشخاص ديگري را به عنوان ناظر جايگزين نمايد .

2-9- فروشنده موظف است مقدمات انجام بازرسي توسط ناظر و نمايندگان خريدار را در طول انجام قرارداد فراهم آورد . در صورتيكه به تشخيص ناظر در موقع بازرسي ، كالاي موضوع قرارداد معيوب يا ناقص بوده و يا طبق مشخصات مشروحه در قرارداد تهيه نشده باشد خريدار مي تواند از قبول آنها امتناع نموده ، اصلاح و يا تعويض آنها را از فروشنده درخواست نماید . هر گونه تاخير ناشي از اين بابت موجب افزايش مدت قرارداد نمي گردد . كليه هزينه ها و خسارات حاصله از اين تاخير به عهده فروشنده است.

1-10- فروشنده متعهد مي گردد كالاي موضوع قرارداد را طبق اسناد و مدارك قرارداد تهيه و به خريدار تحويل نمايد .

2-10- فروشنده موظف است فهرست قطعات يدكي ، كتب راهنمايي عمليات و راه اندازي ، نقشه ها و اطلاعات مربوط به كيفيت كالا را تهيه و به خريدار تحويل نمايد .

3-10- فروشنده متعهد است مطابق جدول پيوست قرارداد (جدول آموزش ) تدارك لازم جهت آموزش افراد معرفي شده از سوي خريدار را فراهم آورد .

4-10- فروشنده تعمير و نگه داري ، تامين قطعات يدكي و خدمات پس از كالاهاي موضوع قرارداد را به مدت …………………… ماه / سال تعهد مي نمايد . هزينه اين اقدامات قبل از پايان دوره تضمين مقرر در ماده هشت به عهده فروشنده است .

فروشنده تعهد مي نمايد كه هيچ گونه اطلاعات و يا مدارك مربوط به اين قرارداد را در اختيار اشخاص ثالث قرار ندهد . در صورت وقوع هر گونه تخلف از جانب فروشنده ، خريدار علاوه بر پيگيري از طريق مراجع ذيصلاح قانوني حق فسخ قرارداد و مطالبه خسارت به ميزان مورد ادعاي خود را خواهد داشت .

كليه هزينه هاي جانبي از قبيل هزينه هاي انجام بازرسي كالا و ……….. تا پايان قرارداد به عهده فروشنده است ، در صورت عدم پرداخت از طرف فروشنده ، هزينه هاي انجام شده به تشخيص خريدار به حساب بدهكاري وي منظور خواهد شد .

فروشنده بدون دريافت اجازه كتبي خريدار حق واگذاري اجراي هيچ قسمت از موضوع قرارداد را جزاً يا كلاً به غير ندارد . اجازه خريدار نيز فروشنده را در قبال تعهدات و مسئوليت هاي قراردادي خويش نسبت به خريدار به هيچ وجه مبري نخواهد كرد . فروشنده در قبال هر گونه تقصير و تخلف پيمانكاران ، سازندگان و فروشندگان فرعي (طرف قرارداد با وي ) به همان ترتيبي كه خود به موجب قرارداد مسئوليت دارد مسئول بوده و اشخاص مذكور نيز در قبال خسارت وارده به خريدار متضامناً با فروشنده مسئوليت خواهند داشت . فروشنده مكلف است در توافق خود با اشخاص مذكور اين شرط را صراحتاً قيد نمايد .

هرگاه فروشنده در تحويل موضوع قرارداد تاخير نمايد ، جريمه تاخير به شرح زير از وي دريافت مي شود :

الف ) در صورت بروز تاخير غير مجاز در اجراي كارهاي موضوع قرارداد براي هر ده روز تاخير بايد معادل …………… درصد موضوع ارزش كالاي تحويل نشده خسارت تاخير بپردازد .

تاخير كمتر از پنج روز محاسبه نشده و تاخير بيش از 5 روز و كمتر از ده روز ، ده روز محاسبه مي شود .

ب ) هر گاه زمان تاخير مشمول جريمه از …………….روز / ماه تجاوز نمايد ، خريدار حق دارد قرارداد را فسخ شده اعلام و علاوه بر ضبط تضمينات فروشنده كليه خسارات وارده را نيز از وي مطالبه نمايد .

تبصره : تشخيص غير مجاز بودن تاخير به عهده خريدار مي باشد و فروشنده حق هيچ گونه اعتراضي در اين مورد نخواهد داشت .

فروشنده با امضاء قرارداد تائيد مي نمايد كه از مشخصات و خصوصيات موضوع قرارداد ،وضعيت بازار ، قيمت مواد اوليه و غيره اطلاع كامل داشته و در اجراي قرارداد نمي تواند به عذر عدم اطلاع معتذر گردد .قرارداد درصد از فروش

خريدار مي تواند تا قبل از زمان تحويل كالا بدون توافق فروشنده تا بيست و پنج درصد موضوع قرارداد را كاهش يا افزايش دهد به اين ترتيب به همان نسبت از مبلغ قرارداد كاسته يا به مبلغ قرارداد افزوده مي شود . افزايش يا كاهش بيشتر از بيست و پنج درصد منوط به توافق خريدار و فروشنده است

در صورت وقع حادثه غير قابل پيش بيني كه طرفين در وقوع آن دخالت نداشته اند اجراي قرارداد غير ممكن گردد هر يك از طرفين مكلف هستند ظرف مدت دو روز طرف ديگر را از وقوع حادثه مطلع نمايند و حداكثر تلاش خود را جهت رفع وضعيت قوه قاهره اعمال كنند .

چنانچه با وجود انقضاء مدت دو ماه از تاريخ وقوع قوه قاهره ، شروع مجدد قرارداد امكان پذير نباشد هر يك از طرفين حق دارد قرارداد را خاتمه تلقي نموده و به طرف ديگر ابلاغ نمايد . در اين صورت فروشنده صرفاً مستحق دريافت هزينه كالاي تحويل شده خواهد بود و چنانچه اضافه بر آن مبلغي دريافت نموده باشد متعهد به استرداد آن و انجام تسويه حساب مي باشد .

در صورت رفع قوه قاهره قبل از دو ماه ، اجراي قرارداد از زمان توقف ادامه مي يابد و مدت قوه قاهره بر مدت قرارداد افزوده مي شود .

فروشنده تاكيد مي نمايد كه در اين قرارداد واسطه اي وجود نداشته و حق دلالي يا كميسيون و نظاير آن نپرداخته است . چنانچه خلاف اين مطلب به نحوي از انحاء ثابت شود خريدار حق دارد قرارداد را فسخ و تضمينات فروشنده را ضبط نمايد .

پرداخت بيمه ، ماليات ، عوارض و ساير كسور قانوني متعلق به اين قرارداد به عهده ……………….. مي باشد .

خريدار مي تواند در صورت تشخيص ناظر مبني بر نقض تمام با قسمتي از مفاد قرارداد يا هر گونه تخلف از شرايط صريح يا ضمني پس از اخطار كتبي به فروشنده قرارداد را فسخ نموده و مراتب را كتباً به اطلاع وي برساند . همين حق در صورت ناتواني فروشنده از انجام تعهدات خود ، ورشكستگي فروشنده ، مصادره اموال يا تصويب انحلال شركت فروشنده براي خريدار محفوظ است در صورت فسخ قرارداد ، خريدار بايستي مبالغي را كه مطابق اين قرارداد بايت كالاي تحويل شده به فروشنده تعلق مي گيرد (مشروط بر اينكه كالاي مذكور بدون عيب و نقص باشد ) به او پرداخت نمايد .

در صورت فسخ قرارداد ، خريدار استحقاق دارد علاوه بر ضبط تضمينات فروشنده جبران خسارت وارده را تيز از دارايي وي مطالبه نمايد .

كليه اجزا و قطعات كالا بايد قبل از حمل طبق توافق طرفين و استاندارد هاي متداول توسط فروشنده علامت گذاري و بسته بندي شود . به نحوي كه باز كردن و نصب قطعات به ترتيب مقرر در نقشه هاي اجرايي امكانپذير باشد .

تبصره : هنگام باز كردن بسته هاي محتوي كالاهاي حمل شده چنانچه خريدار متوجه اختلافاتي از جمله كسر ، تهيه كالاي اشتباهي يا خسارت ناشي از ضعف و نامرغوب بودن بسته بندي گردد اين موارد را كتباً به فروشنده اطلاع خواهد داد . در اين صورت فروشنده مي بايست سريعاً نسبت به جايگزين نمودن اقلام مربوط بدون هيچگونه هزينه اي براي خريدار و به طور مجاني اقدام نمايد .

فروشنده تاكيد مي نمايد كه مشمول ممنوعيت مذكور در قانون منع مداخله در معاملات دولتي مصوب 22/10/1337 نمي باشد و متعهد است كه تا پايان قرارداد به هيچ عنوان اشخاص مذكور در اين قانون را در اجراي قرارداد سهيم و ذينفع نكند . در صورتيكه احراز شود فروشنده مشمول قانون مزبور بوده و يا بر خلاف تعهد فوق الذكر رفتار كند خريدار حق خواهد داشت قرارداد را فسخ ، تضمينات فروشنده را ضبط و كليه خسارات وارده را به تشخيص خود تعيين و از دارايي فروشنده استيفاء كند .

اسناد و مدارك زير جزء لاينفك اين قرارداد مي باشد . هرگاه بين بعضي از اسناد تعارض وجود داشته باشد از نظر اولويت به ترتيب زير خواهد بود :

الف : متن قرارداد

ب: اسناد مناقصه

مشخصات فني موضوع قرارداد

ج: جدول زمان بندي تحويل كالا

د: مشخصات بسته بندي

ح: جدول آموزش

طرفین توافق نمودند در صورت بروز هرگونه اختلاف نظر در مفاد یا اجرای قرارداد ، موضوع اختلاف از طریق ارجاع امر به داوری حل و فصل نمایند . داور منتخب متعهد است حداکثر ظرف مدت یکماه از تاریخ ارجاع اختلاف به داور موضوع اختلاف را با توجه به قوانین و مقررات موضوعه و عرف و با تعیین نوع تخلف و متخلف و نوع میزان خسارت و نحوه جبران آن و نیز تفسیر قرارداد و چگونگی اجرای آن مبادرت به صدور رأی نماید . این رأی قطعی و لازم الاجراست و طرفین حق هرگونه ایراد و اعتراض به آن را از خود سلب و ساقط نمودند .

تبصره : طرفین ضمن این قرارداد آقای/ خانم …………… با کد ملی ……………….. را به عنوان داور مرضی الطرفین انتخاب نمودند و داور منتخب با امضاء ذیل این قرارداد قبول داوری نمود.

كليه مكاتبات و هر گونه اخطار و يا اعلام كتبي از طرف هر يك از متعاقدين به طرف ديگر به آدرس زير ارسال مي شود . طرفين قرارداد موظفند در صورت تغيير اقامتگاه يا شماره تلفن يا شماره نمابر مراتب را بلافاصله به يكديگر اطلاع دهند ، در غير اين صورت هرگونه ارسال مكاتبات به نشاني فوق ابلاغ شده محسوب مي گردد .

فروشنده :

نشاني :

تلفن :                                                                                        نمابر :

خريدار :

نشاني :

تلفن :                                                                                        نمابر

اين قرارداد در 26 ماده و ………….. تبصره و …………… نسخه پيوست و در سه نسخه متحد المتن در تاريخ …………………… تنظيم گرديده و کلیه نسخ در حكم واحد بوده و از تاریخ انعقاد برای طرفین لازم الاجرا می باشد .

وکیل پایه یک دادگستریعضو هیأت مدیره گروه بین المللی حقوقی برهانوکیل متخصص دعاوی املاک و اراضی، بیمه، حقوق مهندسی و پیمانکاریوکیل متخصص تنظیم قراردادهای داخلی، دعاوی ناشی از قراردادها، امور تجاری و شرکت‌ها

سلام اگر امکانش هست یک قرارداد برای مغازه سوپر مارکتها و خریدار تنظیم کنید ممنون میشم (منظورم برای مشتریانی که سر حساب میبرن و ماهانه می خوان حساب کنن).
با تشکر

در قرارداد های خرید و فروش کالا های صنعتی می بایست از کدام بخشنامه و یا آیین نامه ودستوالعمل تبعیت کرد آیا خریدار حق حذف یکی از سفارشات خود از مجموع سفارشات بصورت کامل دارد حتی اگر مبلغ آن کمتر از 25 درصد کاهش لحاظ شده در قرارداد باشد

لطفاً نمونه قرارداد براى فروش لوازم يدك ماشين هم در سایت بارگذاری فرمائید. ممنون

باسلام لطفا قرارداد فروش بيسكويت به بازارياب كه بتونم در قبالش تضميني هم بگيرم در سایت اضافه فرمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

موارد ستاره دار اجباری هستند.

تمام حقوق مادی و معنوی بانک قراردادهای ایران (بقا) محفوظ است. بازنشر محتوای این سایت با ذکر نام و آدرس سایت قراردادها بلامانع است. | طراحی وب امیتیس

مشخصات طرفین قرارداد

 این قرارداد بین شرکت {نام شرکت یا سازمان} به نمایندگی آقای/خانم {نام و نام خانوادگی نماینده شرکت}، فرزند ‌{نام پدر نماینده خریدار} و نشانی پستی {محل شرکت} که در این قرارداد خریدار نامیده می شود از یک طرف و {نام سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} به آدرس }نشانی پستی سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} و شماره تلفن{شماره تلفن تماس سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} به نمایندگی آقا/خانم {نام و نام خانوادگی نماینده} (سمت {سمت نماینده}) که در این قرارداد به اختصار فروشنده نامیده می شود از سوی دیگر مطابق مفاد زیر منعقد می گردد.

موضوع قرارداد

 موضوع قرارداد عبارت است از: فروش {شرح موارد فروش)

 محل اجرای قرارداد

قرارداد درصد از فروش

 محل تحویل {انبار شرکت/ ….} می باشد.

مدت قرارداد

 مدت زمان تحویل تحویـــــل {شرح موارد فروش} {تعداد روز کاری} روز کاری می باشد.

مبلغ قرارداد و نحوه تخصیص

 مبلغ قرارداد {مبلغ به عدد} ریال ({مبلغ به حروف} ریال ) می باشد.

نحوه پرداخت

پیش پرداخت: مبلغ  ….. ریال معادل ……… ریال از خریدار بابت …….   موضوع قرارداد دریافت می گردد. مابقی مبلغ قرارداد در زمان تحویل {شرح موارد} تسویه می گردد.

تعهدات فروشنده

 فروشنده موظف است قطعات و تجهیزات موضوع قرارداد را در محل کارخانه شرکت پس از مونتاژ نهائی و تائید، تحویل نماید.

فروشنده تعهد می نماید که اقلام موضوع قرارداد را به تعداد کافی و بطور صحیح و بر اساس مشخصات فنی سفارش شده بنحوی که قابل استفاده باشد تهیه نماید.

فروشنده متعهد می گردد که کلیه اقلام را به نحوی بسته بندی نماید که مورد تایید خریدار و مشاوره بوده و آسیبی به آنها وارد نگردد.

فروشنده موظف است که اقلام موضوع قرارداد را به تفکیک علامت گذاری نموده و با نظارت نماینده خریدار و مشاور تحویل خریدار نماید بنحوی که عملیات نصب در کوتاه ترین مدت و بر اساس معیارهای استاندارد و حرفه ای قابل انجام باشد و آسیبی در روند کار وارد نسازد.

فروشنده متعهد گردید موضوع مورد قرارداد را بر اساس مدت قرارداد موضوع ماده 6 تحویل نماید.

فروشنده پیش بینی تغییر حجم سفارش موضوع مورد قرارداد را به مقدار بیست و پنج درصد(25%) (کاهش یا افزایش) را تعهد می نماید.

تعهدات کارفرما

 خریدار متعهد گردید که پس از تحویل {شرح موارد فروش} تمامی مطالبات فروشنده را پرداخت نماید .

خریدار هرنوع تغییر احتمالی در نقشه ها و محل نصب را کتبا با ذکر جزییات به فروشنده ابلاغ خواهد کرد ، تغییرات مذکور موجب افزایش مدت قرارداد خواهد شد.

تبصره 1: کلیه تجهیزات و امکانات لازم در کل محدوده اعم از لوله کشی، کابل کشی، وسایل ابزار دقیق و غیره به عهده خریدار می باشد.

تبصره 2: نصب و راه اندازی تجهیزات موضوع قرارداد به عهده خریدار بوده و در صورت نیاز با پرداخت هزینه نصب از سوی خریدار توسط پیمانکار فروشنده انجام میگیرد .لیکن کارشناس فروشنده به هنگام تحویل دستگاهها نظرات کارشناسی دستورهای خود را برای نصب به نصاب خریدار اعلام خواهد نمود.

نظارت

کلیه مسئولیت تائید نقشه ها و کنترل و نظارت بر ساخت قطعات و تجهیزات تحت قرارداد و نظارت بر صورت وضعیت ها بعهده نماینده خریدارو یا ناظر………………..(به نیابت خریدار) می باشد. کلیه مراتب، مکاتبات و هماهنگی ها صرفاَ از طریق خریدار صورت می پذیرد و در صورت تماس مستقیم با مشاور جهت حل مسائل صرفاَ فنی رونوشت آن همزمان به خریدار تحویل گردد.

نشانی طرفین

 آدرس های قید شده در متن قرارداد به عنوان محل اقامت دائمی دو طرف قرارداد تلقی میگردد و طرفین موظفند به محض تغییر محل مورد را کتباَ به دیگری اطلاع دهند.

فسخ قرارداد

  موارد زیر منجر به فسخ قرارداد می گردد:

الف) توافق طرفین مبنی بر فسخ قرارداد

ب‌) عدم رعایت مفاد قرارداد توسط فروشنده که باعث زیان و یا خسارت گردد.

ج‌) هر گونه تاخیر در اجرای قرارداد بیش از مدت ذکر شده قرارداد که غیر مجاز تلقی گردد می تواند باعث فسخ قرارداد توسط خریدار می گردد. 

 تأخیر در انجام قرارداد

در صورت عدم تحویل یا عدم انجام به موقع موضوع ماده 1 قرارداد به ازای هر هفته تاخیر معادل {…} درصد مبلغ کالای تحویل نشده و تا سقف {…} درصد مبلغ قرارداد به عنوان خسارت تاخیر در انجام تعهد محاسبه و به عهده فروشنده تعلق خواهد گرفت .

تبصره : در صورت تاخیر بیش از 60 روز فروشنده بجز موارد غیر مترقبه در تحویل دستگاه موضوع قرارداد خریدار مختار به فسخ یک طرفه قرارداد می باشد بدیهی است در صورت فسخ قرارداد فروشنده ملزم به استرداد وجوه دریافتی به خریدار خواهد بود.

 حل اختلاف

کلیه اختلافاتی که ممکن است در زمینه تعبیر، تفسیر و نحوه اجرای این قرارداد بین فروشنده و خریدار بروز کند از طریق مذاکرات و یا مکاتبات دوستانه مرتفع حل می شود. در غیر این صورت موضوع اختلاف با حکمیت و داوری خانم/ آقا/ موسسه یا شرکت…………. بررسی و تصمیم داوری قطعی و لازم الاجرا است.

طرفین تعهد می نمایند که تا تعیین تکلیف و حل و فصل مواد یا موارد اختلاف کلیه تعهدات و وظایف خود را با حسن نیت انجام دهند.

 نسخه های قرارداد

قرارداد درصد از فروش

 این قرارداد شامل {…} ماده و {…} تبصره است که در 2 نسخه تنظیم شد که هر دو اعتبار یکسان دارند.

                                                     امضا فروشنده                                                 امضا خریدار

نمونه سند حقوقی که به رایگان در اختیار دارید توسط متخصصین رشته حقوق تهیه شده و یصورت دوره ای ویرایش می شود. شما می توانید فایل ورد و پی دی اف سند فوق را دانلود کرده و پس از اعمال تغییرات ضروری مورد استفاده قرار دهید. بدیهی است که صلح؛ مرجع حقوقی ایران هیچ گونه مسوولیتی در مورد استفاده شما از این سند بر عهده نمی گیرد. پیشنهاد ما همواره این است که در انجام امور حقوقی خود از متخصصین یاری بگیرید، شما می توانید برای یافتن وکیل، کارشناس رسمی و یا دفتر اسناد رسمی مناسب در سراسر کشور از لینک های زیر استفاده کنید.

دسترسی سریع

قرارداد

قوانین

کتاب

متخصصین

دفـاتر

 

 

دنیای امروز دنیای رقابت است و به دلیل رشد روز افزون تجارت در حوزه کسب و کار و افزایش رقابت، افراد برای این‌که در عرصه‌ی رقابت سبقت بگیرند و همچنین برای جلب مشتری بیشتر، از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنند؛ یکی از این ابزارها بازاریابی است. صاحبان کسب و کار از طریق بزاریابی، کارایی و کیفیت کالا و خدمات خود را به مشتریان معرفی کرده و از طریق جذب آن‌ها و برانگیختن تمایلشان برای خریداری آن کالا، سبب افزایش میزان فروش و به تبع آن افزایش سوددهی خود می‌شوند. برای این امر اولین گام انتخاب یک بازاریاب مناسب و گام دوم بستن قرارداد با او است؛ قردادی هم که بین صاحبان کسب و کار (اعطا کنندگان بازاریابی) و بازاریابان منعقد می‌شود، قرارداد بازاریابی گفته می‌شود که آن را با نام‌های قرارداد پورسانتی، قرارداد ویزیتوری نیز می‌شناسند.

نکته ای که بیان آن حائز اهمیت می‌باشد این است که از آن‌جایی که افراد فروشنده به عنوان یک نیروی مستقل از کارمندان شرکت  و مؤسسات محسوب می‌شود و به عنوان یک کارمند در کنار سایر کارمندان قرار نمی‌گیرند، پس قراردادی هم که  تحت عنوان قرارداد استخدام فروش با آن‌ها بسته می‌شود، مشمول قانون کار نمی‌باشد و افراد فروشنده یا به اصطلاح بازاریاب نیز تحت حمایت قواعد استخدامی قانون کار قرار نمی‌گیرند.

این مطلب را بخوانید: مهم‌ترین نکات حقوقی در خرید و فروش خودرو که باید به آن توجه کنیم.قرارداد درصد از فروش

قرارداد فروش کالا نیز همانند تمامی قراردادهای معتبر باید دارای ارکان عمومی قرارداد، مانند: درج مشخصات طرفین قرارداد- موضوع قرارداد- مدت قرارداد- مبلغ قرارداد- حقوق و تعهدات طرفین قرارداد و در صورت توافق بین طرفین، درج وجه التزام تخلف از تعهدات باشد که ما در این‌جا به توضیح هر کدام از این ارکان قرارداد می‌پردازیم.

 

این قرارداد فی مابین اقا/خانم….فرزند….به شماره ملی….به نشانی….(به این طرف قرارداد اعطاکننده بازاریابی گفته می‌شود) وآقا/خانم….فرزند….به نشانی….(به این طرف قرارداد بازاریاب گفته‌ می‌شود)

بازاریابی به معنای جذب مشتری و تلاش برای به فروش رساندن کالا است. انجام فعالیت‌های بازاریابی در طول دوره‌های ماهانه یا فصلی، حضور یا عدم حضور در دفتر مرکزی، معرفی خدمات و کالاهای شرکت از طریق مراجعات حضوری و غیرحضوری و شبکه‌های اجتماعی و غیره…موضوع قرارداد فروش بین اعطاکننده کالا و فروشنده است.

مدت قرارداد فروش کالا از تاریخ… لغایت… می‌باشد مگر قبل از پایان مدت قرارداد، از سوی کار فرما فسخ شود و یا با رضایت طرفین پایان یابد.

مبلغ قرارداد در واقع همان حق‌الزحمه یا پورسانت فروشنده است و طبق توافق صورت گرفته، درصد معینی از قیمت فروش کالا و خدمات است که با توجه به نوع فعالیت بازاریاب و حجم کاری او متفاوت می‌باشد. مبلغ پورسانت به شماره حساب… نزد بانک… به نام… پرداخت می‌گردد.

 

 

اعطا کننده کالا برای فروش باید لیست کالا یا شرح خدمات موضوع قرارداد را در اختیار بازاریاب قرار دهد و از طرفی هم مجاز است هر زمان که بخواهد عملکرد بازاریاب را مورد نظارت و بررسی قرار دهد.

همان طور که در پارگراف بالا بیان کردیم، قرارداد فروش کالا هیچ گونه تعهد استخدامی برای اعطا کننده بازاریابی ایجاد نمی‌کند و از شمول قانون کار و بیمه خارج است؛ بنابراین فروشنده نباید از کارفرمای خود انتظار داشته باشد که او را استخدام یا بیمه نماید.

دریافت مشاوره کسب و کار

در مقابل فروشنده نیز موظف است موضوع قرارداد که تبلیغات و جذب مشتری است را طبق اصول مناسبی انجام دهد.

در صورت فروش کالای مورد نظر باید درآمد حاصله از فروش را به حساب اعطا کننده‌ی بازاریابی واگذار کند و حق دریافت هیچ‌گونه وجه نقد از مشتری را ندارد.

انبار کالاهای مورد فروش که فروشنده سپرده می‌شود در دست او امانت است و فروشنده باید برای حفظ و نگهداری آن کالاها نهایت دقت و جدیت خود را به کار ببندد.

فروشنده در حفظ اطلاعات محرمانه کسب و کار اعطا کننده‌ی بازاریابی متعهد است و نباید آن‌ها را در جایی فاش کند.

فروشنده  حق واگذاری بخشی از کار و وظایف خود را به شخص ثالث دیگری را ندارد.

 

یک فقره سفته/چک به شماره… به مبلغ… ریال به عنوان تضمین حسن اجرای تعهدات فروشنده توسط اعطا کننده دریافت شده است.

برای مطالعه سایر مطالب به لامینگو بلاگ مراجعه بفرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید کانال تلگرام لامینگو



ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تمام حقوق قالب و محتوا برای این وبسایت محفوظ است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد


نام کاربری یا ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار

قرارداد درصد از فروش
قرارداد درصد از فروش
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *