قرارداد کارمند فروش

قرارداد کارمند فروش
قرارداد کارمند فروش

بسمه تعالی

این قرارداد منطبق با قانون کار جمهوری اسلامی ایران میان کارفرما/ یا نماینده قانونی ایشان و کارگر منعقد می گردد.

1- مشخصات طرفین :

1-1 کارفرما/ نماینده قانونی کارفرما

آقا/خانم/شرکت ……… فرزند ……. شماره شناسنامه(ش.ش) ………… شماره ثبت ……….. به نشانی …………..کد پستی ………..قرارداد کارمند فروش

2-1 کارگر/کارمند

آقا / خانم ………. فرزند ……… متولد ………. شماره شناسنامه(ش.ش) ……….. شماره ملّی ……….. میزان تحصیلات …………. نوع و میزان مهارت ………….. به نشانی ……………… کد پستی …………. .

2- نوع قرارداد :

3- نوع کار یا حرفه یا حجم کار یا وظیفه ای که کارگر/کارمند به آن اشتغال می یابد :

معرفی انواع خدمات و محصولات شرکت ….. به بازاریابان و مشتریان و نیز انعقاد قرارداد با نمایندگی ها و تمامی اشخاص حقیقی و حقوق و مشاغلی که مستقیم یا غیر مستقیم با محصولات شرکت در ارتباط هستند؛ در همین رابطه مدیر فروش ملزم به انجام وظایف مشروح ذیل است :

1-3 مدیر فروش متعهد می گردد کلیه تعهدات مشروح در ابتدای ماده 3 را به طور کامل و بدون هر گونه اعتراض انجام دهد.

2-3 مدیر فروش متعهد می گردد تمام تلاش خود را در جهت جذب و رضایتمندی مشترک به طور کامل به کار گیرد.

3-3 مدیر فروش متعهد می گردد در آرامش کامل پاسخگوی هر گونه پرسش یا حتی نارضایتی مشتریان باشد.

4-3 مدیر فروش در قبال هر گونه خسارت و آسیب به شرکت بواسطه ایشان، مسئول می باشد و می بایست جبران خسارت اعم از مادی یا معنوی نماید.

5-3 مدیر فروش در صورتی که دیگر راغب به ادامه فعالیت نباشد می بایست یک ماه جلوتر این امر را به اطلاع کارفرما برساند.

6-3 مدیر فروش متعهد می گردد که بهنگام فعالیت در این شرکت، حق مشارکت و فعالیت در هیچ شرکت مشابه یا غیر مشابه فعالیت و محصولات شرکت را نداشته باشد.

4- محل انجام کار :

دفتر اصلی شرکت به نشانی ……. و بعضاً حضور یافتن در دفاتر و نمایندگی های شرکت به آدرس های …. .

5- تاریخ انعقاد قرارداد :

………………………………………….

6- مدت قرارداد : …………………….

7- ساعات کار : ……………………….

 ( میزان ساعات کار و زمان شروع و خاتمه آن صرفاً با رضایت طرفین تعیین می گردد. ساعات کار نمی تواند بیش از میزان مندرج در قانون کار تعیین شود اما کم تر از آن مجاز است).

8- حق السعی :

1-8 مزد ثابت/مبنا روزانه/ ساعتی …………………………….. ریال (حقوق ماهیانه ………………. ریال).

2-8 پاداش افزایش تولید و بهره وری در حرفه تخصصی با عنایت به تخصص کارگر/کارمند …………………………ریال که طبق توافق طرفین قابل پرداخت است.

3-8 شرح سایر مزایا و امتیازات …………………………………………… .

9- حقوق و مزایا به صورت هفتگی/ماهیانه کارگر/کارمند به حساب شماره …………… شعبه ……………………… توسط کارفرما یا نماینده قانونی ایشان پرداخت می گردد.

10- بیمه :

به موجب شماره بیمه ……. کارگر در تاریخ ……. تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفت.

(به موجب ماده 148 قانون کار، کارفرما مکلف است کارگر را نزد سازمان تامین اجتماعی و یا سایر دستگاه های بیمه گذار بیمه نماید).

11- عیدی و پاداش سالانه :

به موجب ماده واحده قانون مربوط به تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه های مشمول قانون کار – مصوب ۱۳۷۰/۱۲/۶ مجلس شورای اسلامی- به ازای یک سال کار معادل شصت روز مزد ثابت/مبنا (تا سقف نود روز روزانه قانونی کارگران) به عنوان عیدی و پاداش سالانه به کارگر پرداخت می شود. کار کم تر از یک سال تمام میزان عیدی و پاداش و سقف مربوط به نسبت محاسبه خواهد شد.

12- حق سنوات یا مزایای پایان کار :

به هنگام فسخ یا خاتمه کار حق سنوات براساس نسبت کارکرد کارگر پرداخت می شود.

13- شرایط فسخ یا خاتمه قرارداد :

به موجب این قرارداد به موجب موارد ذیل هر یک از طرفین قادر به فسخ قرارداد می باشند و در غیر این صورت طرف فسخ کننده می بایست وجه التزام به مبلغ …… پرداخت نماید.

…………

14- سایر موضوعات مندرج در قانون کار و مقررات تبعی از جمله استحقاقی، کمک هزینه مسکن، کمک هزینه عائله مندی نسبت به این قرارداد اعمال خواهد شد.

15- این قرارداد در ….. نسخه و ….. صفحه تنظیم می شود که یک نسخه نزد کارفرما، یک نسخه نزد کارگر، و نسخه های دیگر در اختیار ….. قرار خواهد گرفت.قرارداد کارمند فروش

 

محل امضاء و اثر انگشت کارفرما/یا نماینده قانونی ایشان                                   محل امضاء و اثر انگشت مدیر فروش

(تهیه و انتشارتوسط مرجع حقوقی ایران)

نمونه سند حقوقی که به رایگان در اختیار دارید توسط متخصصین رشته حقوق تهیه شده و یصورت دوره ای ویرایش می شود. شما می توانید فایل ورد و پی دی اف سند فوق را دانلود کرده و پس از اعمال تغییرات ضروری مورد استفاده قرار دهید. بدیهی است که صلح؛ مرجع حقوقی ایران هیچ گونه مسوولیتی در مورد استفاده شما از این سند بر عهده نمی گیرد. پیشنهاد ما همواره این است که در انجام امور حقوقی خود از متخصصین یاری بگیرید، شما می توانید برای یافتن وکیل، کارشناس رسمی و یا دفتر اسناد رسمی مناسب در سراسر کشور از لینک های زیر استفاده کنید.

دسترسی سریع

قرارداد

قوانین

کتاب

متخصصین

دفـاتر

سایت اقدام پژوهی –  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و تلگرام : 09159886819 و آیدی : @dabiryar  –  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .فایل بعد از خرید هم مستقیم دانلود می شود هم به ایمیل شما فرستاده می شود (پوشه inbox یا s pam )

3 – درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل   را بنویسید.

قرارداد کارمند فروش

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

نمونه قرارداد كار موقت (كارمند) بصورت رایگان :

 

فایل ورد و قابل ویرایش  مربوط به قرارداد كار موقت (كارمند) را می توانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود نمایید.

 

  

 

همچنین متن قرارداد بالا در زیر قرار داده شده است :

 

قرارداد كار موقت (كارمند)

 

            اين قرارداد در تاريخ  /  / 1392 في مابين شركت ……………….. به نشاني . …………………………………………………………………… به نمايندگي آقاي ……………… كه اختصارا كارفرما ناميده ميشود از يك سو و آقاي ……………… فرزند ……………. به شماره شناسنامه …….. صادره از …….. متولد …….. و به نشاني ……………………………………………………………….(تلفن : ………………………… / موبايل : ……………………..) داراي مدرك تحصيلي …………………………….. كه اختصارا كارپذير (كارمند) ناميده ميشوند از سوي ديگر طبق قوانين و مقررات جاري جمهوري اسلامي ايران و شرائط مورد توافق منعقد و طرفين ملزم و مكلف به رعايت كليه مفاد قرارداد حاضر ميباشند .

 

ماده 1 ) موضوع قرارداد :

موضوع قرارداد عبارتست از استفاده از خدمات كارپذير بصورت ساعتي و بر اساس وظائف محوله با عنوان شغل …………………………. طبق شرح وظائف ابلاغي .

 

ماده 2 ) مدت قرارداد  :

            اين قرارداد موقت بوده و مدت آن ….. ماه شمسي از تاريخ …………………… تا تاريخ …………………………. تعيين ميگردد و با توافق كتبي طرفين قابل تمديد يا تغيير ميباشد .

تبصره 1- هيچ گونه حق و حقوق ديگري در حين يا پس از اتمام قرارداد ، از قبيل استخدام رسمي يا پيماني و غيره نسبت به شركت براي كارپذير ايجاد نخواهد شد .

تبصره 2 – ميزان كار كارپذير در اين قرارداد حداكثر 240 ساعت در ماه خواهد بود و وي موظف است در محل اجراي موضوع قرارداد كه از سوي كارفرما تعيين و ابلاغ ميگردد حاضر و نسبت به انجام دقيق و صحيح موضوع قرارداد اقدام نمايد .

 

ماده 3 ) حق الزحمه :

            كل دستمزد كارپذير اعم از حقوق ، مزايا ، كمك هزينه خوار و بار ، اياب و ذهاب ، سابقه كار ،  مسكن ، تاهل ، اولاد و غيره بصورت ساعتي محاسبه گرديده و از قرارهرساعت كار -/……………….. ريال مي باشد كه در دوره هاي زماني يك ماهه بر اساس كاركرد تائيد شده كارپذير پس از كسر كسورات قانوني به وي پرداخت خواهد گرديد . نيز در صورت اتمام موفق پروژه (بنا به تشخيص مدير پروژه) و عدم شمول قرارداد در بندهاي جرائم و تاخيرات ناشي از عدم كاركرد كارپذير ، در انتهاي هر قرارداد تا سقف اعتباري پروژه در سهم كـــارپذير با نامبرده تسويه حساب بعمل خواهد آمد .

تبصره 3 – در صورت دريافت هر گونه تسهيلات توسط كارپذير ، به ميزان ارزش تسهيلات دريافت شده از دستمزد كارپذير كسر خواهد شد .

ماده 4 ) مرخصــــــي :

            مرخصي در اين قرارداد بصورت مرخصي از كار تلقي گرديده و بايستي حداقل سه روز پيش از استفاده به تائيد مدير پروژه مربوطه رسيده باشد .

تبصره 4 : استفاده از مرخصي استحقاقي با هماهنگي قبلي كارپذير و توافق مسئول مربوطه وفق قوانين و مقررات بوده و عدم حضور بدون اطلاع قبلي غيبت محسوب ميگردد و در صورت غير موجه بودن طبق مفاد قانوني و قراردادي اقدام خواهد شد .

 

ماده 5 ) تعهدات كارپذير :

            كارپذير متعهد و مكلف است بر اساس قانون و مقررات وظائف محوله را بشرح زير به نحو احسن انجام دهد :

5-1-     كوشش و حسن نيت و عملكرد در انجام امور محوله .

5-2-     رعايت قوانين , مقررات و بخشنامه هاي صادره .

5-3-     اطلاعات ، اسناد و اسرار شركت كارفرما و مدارك و آمارهائي كه در ضمن كار در اختيار كارپذير قرار ميگيرد كاملا محرمانه تلقي و افشاء آنها وفق قوانين و مقررات مربوطه قابل تعقيب كيفري و مستلزم جبران خسارت وارده از سوي كارپذير ميباشد .قرارداد کارمند فروش

5-4-     حضور منظم و به موقع در محل كار و رعايت موازين و شئون اسلامي و اخلاقي و سلسله مراتب سازماني .

5-5-     انجام امور محوله در زمانهاي تعيين شده توسط كارفرما يا مدير پروژه .

 

ماده 6 ) موارد فسخ قرارداد :

            قرارداد قبل از انقضاء مدت قابل فسخ نميباشد مگر درصورت حدوث هر يك از شرائط ذيل :

6-1-     عدم رعايت مقررات مندرج در ماده 5 اين قرارداد .

6-2-     غيبت غير موجه بيش از 5 روز متوالي توسط كارپذير .

6-3-     نداشتن كارائي و عدم انجام وظائف محوله به نحو مطلوب از سوي كارپذير به تشخيص كارفرما .

6-4-     تقاضاي كتبي كارپذير مبني بر استعفا و يا فسخ قرارداد يكماه قبل از پايان كار و موافقت كارفرما .

6-5-     از دست دادن صلاحيت هاي امنيتي و عقيدتي ، سياسي كارپذير .

 

ماده 7 ) ساير شروط :

7-1-     در صورت بروز هر گونه مشكل و يا درخواستي كارپذير موظف است موضوع را در اسرع وقت با كارفرما يا مدير مستقيم خود در ميان بگذارد و نظر كارفرما در اين زمينه لازم الاجرا ميباشد .

7-2-     اين قرارداد مشمول بيمه نگرديده و هيچگونه تعهدي از اين بابت نسبت به برعهده كارفرما نميباشد . تنها در صورت تمايل كارپذير و موافقت كارفرما ، وي ميتواند در طول مدت اين قرارداد با صرف هزينه شخصي از سوي شركت بيمه گردد .

7-3-     كارفرما در ازاي سرويس اياب و ذهاب و هزينه هاي ارتباطات (از جمله تلفن ، تلفن سيار ، اينترنت ، اينمارست ،و موارد مشابه ) كارپذير در شهر محل كار هيچگونه تعهدي نخواهد داشت و تنها در صورت نياز به مسافرتهاي برون شهري و اقامت در مقصد (بجز تهران)‌ هزينه هاي مربوطه بعهده كارفرما خواهد بود .

7-4- طي اين قرارداد 25% از حق الزحمه در زمان تسويه حسابهاي ماهيانه بعنوان سپرده حسن انجام كار ، نزد كارفرما باقي مانده و پس از تائيد محصولات تامين شده توسط كارپذير از سوي كارفرماي قرارداد ، به كارپذير پرداخت ميگردد .

 

 

اين قرارداد در 7 ماده و4 تبصره ، در دو نسخه تنظيم و پس از امضاي طرفين مبادله گرديده و هر نسخه حكم واحد را دارد .

 

نماينده كارفرما                                                                        كارپذير

………………………………………….                                                            ………………………….

                 مدير عامل

 

تاريخ                                                                                  تاريخ

 

امضاء                                                                                 امضاء

 

همچینن می توانید از سایر فرم های قرارداد از لینک های زیر استفاده کنید :

 

 

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این
سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از
مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می
توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت
بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم
اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام و نام خانوادگی نام فایل و ایمیل خود را به شماره همراه 09159886819 ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل به ایمیل
شما  فرستاده می شود .

سایت آموزش و پرورش

رتبه الکسا سایت

ویکی پدیا

معلم سایت

از اينکه به سايت ما آمده ايد بسيار خوشحاليم. به دليل بروز بودن سايت لطفا از صفحات ديگر هم بازديد نماييد.

بسمه تعالی

این قرارداد منطبق با قانون کار جمهوری اسلامی ایران میان کارفرما/ یا نماینده قانونی ایشان و کارگر منعقد می گردد.

۱- مشخصات طرفین :

۱-۱ کارفرما/ نماینده قانونی کارفرما

آقا/خانم/شرکت ……… فرزند ……. شماره شناسنامه(ش.ش) ………… شماره ثبت ……….. به نشانی …………  کد پستی ……… .قرارداد کارمند فروش

۲-۱ کارگر/کارمند

آقا / خانم ………. فرزند ……… متولد ………. شماره شناسنامه(ش.ش) ……….. شماره ملّی ……….. میزان تحصیلات …………. نوع و میزان مهارت ………….. به نشانی ……………… کد پستی …………. .

۲- نوع قرارداد :

o قرارداد غیرموقت یا دائمی

o قرارداد موقت یا مدت معین

o قرارداد معین

o قرارداد آزمایشی

o قرارداد آموزشی

۳- نوع کار یا حرفه یا حجم کار یا وظیفه ای که کارگر/کارمند به آن اشتغال می یابد :

۱-۳ اعطای سمت بازاریاب به منظور جذب مشتریان و حمل و به فروش رساندن کالا ( نام کالا، نوع و میزان آن قید گردد)

۲-۳ بازاریاب حق هیچ گونه اخذ وجوه مالی را از مشتری به صورت نقداً ندارد و صرفاً می بایست از طریق دستگاه POS شرکت به شماره …. مبالغ فروش محصول را دریافت نماید.

۳-۳ بازاریاب موظف است که پیش از اعلام بهای محصول عرضه شده، قیمت خرد فروشی یا کلی فروشی محصول را از طریق شماره تماس دفتر ….. استعلام نماید.

۴-۳ هنگام مکاتبات و تماس های تلفنی اعلام کد پرسنلی بازاریاب الزامی می باشد.

۵-۳ بازاریاب متعهد می گردد با رعایت اصول اخلاقی و عرفی تمام تلاش خویش را در جهت حفظ منافع کارفرما(اعطاء کننده تصدی بازاریابی) به کار گیرد.

۶-۳ بخش از انبار مرتبط با محصولات شرکت در ید بازاریاب امانی بوده و ایشان می بایست نهایت دقت و جدیت خود را در حفظ و نگهداری و رعایت امانت به عمل خواهد آورد.

۷-۳ بازاریاب حق واگذاری جز یا کل اجرای این قرارداد را به اشخاص ثالث ندارد.

۸-۳ درآمد حاصل از ارائه خدمات و فروش محصول به مشتریان، مطابق با قرارداد، پس از ارائه خدمت و پایان کار به حساب شما، به شماره ….. واریز خواهد شد.

۴- محل انجام کار :

بین ساعات … الی …. بازاریاب می بایست در دفتر شرکت به منظور رسیدگی به خدمات و فروش های ارائه شده روز پیشین حاضر گردد و بین ساعات … الی …. ایشان موظف است در مسیر …. که حوزه فروش محصول می می باشد، مشتری به مشتری مراجعه نموده و نسبت به اخذ سفارش محصول اقدام نماید.

۵- تاریخ انعقاد قرارداد :

………………………………………….

۶- مدت قرارداد : …………………….

۷- ساعات کار : ……………………….

 ( میزان ساعات کار و زمان شروع و خاتمه آن صرفاً با رضایت طرفین تعیین می گردد. ساعات کار نمی تواند بیش از میزان مندرج در قانون کار تعیین شود لیکن کم تر از آن مجاز است).

۸- حق السعی :

۱-۸ مزد ثابت/مبنا روزانه/ ساعتی …………………………….. ریال (حقوق ماهیانه ………………. ریال).

۲-۸ پاداش افزایش تولید و بهره وری در حرفه تخصصی با عنایت به تخصص کارگر/کارمند …………………………ریال که طبق توافق طرفین قابل پرداخت است.

۳-۸ شرح سایر مزایا و امتیازات …………………………………………… .

۹- حقوق و مزایا به صورت هفتگی/ماهیانه کارگر/کارمند به حساب شماره …………… شعبه ……………………… توسط کارفرما یا نماینده قانونی ایشان پرداخت می گردد.

۱۰- بیمه :

به موجب شماره بیمه ……. کارگر در تاریخ ……. تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفت.

(به موجب ماده ۱۴۸ قانون کار، کارفرما مکلف است کارگر را نزد سازمان تامین اجتماعی و یا سایر دستگاه های بیمه گذار بیمه نماید).

۱۱- عیدی و پاداش سالانه :

به موجب ماده واحده قانون مربوط به تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه های مشمول قانون کار – مصوب ۱۳۷۰/۱۲/۶ مجلس شورای اسلامی- به ازای یک سال کار معادل شصت روز مزد ثابت/مبنا (تا سقف نود روز روزانه قانونی کارگران) به عنوان عیدی و پاداش سالانه به کارگر پرداخت می شود. کار کم تر از یک سال تمام میزان عیدی و پاداش و سقف مربوط به نسبت محاسبه خواهد شد.

۱۲- حق سنوات یا مزایای پایان کار :

قرارداد کارمند فروش

به هنگام فسخ یا خاتمه کار حق سنوات براساس نسبت کارکرد کارگر پرداخت می شود.

۱۳- شرایط فسخ یا خاتمه قرارداد :

به موجب این قرارداد به موجب موارد ذیل هر یک از طرفین قادر به فسخ قرارداد می باشند و در غیر این صورت طرف فسخ کننده می بایست وجه التزام به مبلغ …… پرداخت نماید.

۱۴- سایر موضوعات مندرج در قانون کار و مقررات تبعی از جمله استحقاقی، کمک هزینه مسکن، کمک هزینه عائله مندی نسبت به این قرارداد اعمال خواهد شد.

۱۵- این قرارداد در ….. نسخه و ….. صفحه تنظیم می شود که یک نسخه نزد کارفرما، یک نسخه نزد کارگر، و نسخه های دیگر در اختیار ….. قرار خواهد گرفت.

 

محل امضاء و اثر انگشت کارفرما/یا نماینده قانونی ایشان                      محل امضاء و اثر انگشت کارمند



© 2020 شناسنامه | مقررات اداری، استخدامی و مالی

محمدی

2020-01-18

مطالب خواندنی
24 دیدگاه ها

مشاهده فهرست

در این پست از سایت استخدام شو ما قصد داریم چند نمونه فرم قرارداد کار بازاریابی مفید و جامع برای شما قرار دهیم.

شما می توانید این فایل ها را در فرمت پی دی اف و ورد می به صورت رایگان از سایت ما دانلود کنید.

با استفاده از این فایل ها شما می توانید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی ارتقا دهید.قرارداد کارمند فروش

دانلود فایل ورد فرم شماره 1

دانلود فایل pdf فرم شماره 1

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 2

دانلود فایل pdf فرم شماره 2

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 3

دانلود فایل pdf فرم شماره 3

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 4

دانلود فایل pdf فرم شماره 4

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 5

دانلود فایل pdf فرم شماره 5

دانلود فایل ورد فرم شماره 6

دانلود فایل pdf فرم شماره 6

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 7

دانلود فایل pdf فرم شماره 7

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 8

دانلود فایل pdf فرم شماره 8

دانلود فایل ورد فرم شماره 9

دانلود فایل pdf فرم شماره 9

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 10

دانلود فایل pdf فرم شماره 10

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 11

دانلود فایل pdf فرم شماره 11

*******

ابتدا قصد داریم کاربرد این نوع قرار داد را برای شما بیان کنیم.  نمونه قرارداد کار بازاریابی برای  افردی که قصد بازاریابی دارند با ارائه توضیحات کاملی به معرفی کالا و خدمات خود می پردازد.

مشتریان با استفاده از نمونه قرارداد کار بازاریابی هر نوع اطلاعاتی که تمایل داشته باشند در مورد کالا به دست خواهند آورد. بازاریابی به این صورت در جهت افزایش سود شرکت ها و جذب مشتری صورت می گیرد.

فرد بازاریاب با طراحی نمونه قرارداد کار بازاریابی در راستای اهداف شرکت ها به جذب مشتری خواهد پرداخت.

کار این بازاریاب فقط جذب سرمایه بیشتر برای شرکت ها می باشد.قرارداد کارمند فروش

بازاریابی که به این روش با شرکت های مختلف همکاری می کند، کارمند رسمی یا غیر رسمی آن شرکت نخواهد بود.

بر اساس قوانین اداره کار این فرد کارمند هیچ یک از این شرکت ها نخواهد بود، این گونه افراد فقط با همکاری با شرکت ها نوعی رابطه کاری با این شرکت ها خواهند داشت.

نمونه قرارداد کار بازاریابی  نمی تواند یک قرارداد انحصاری باشد.  نمونه قرارداد کار بازاریابی  فقط مختص یک فرد حقیقی یا حقوقی نیست.

شرکت ها می توانند در صورت تمایل با افراد مختلفی نمونه قرارداد کار بازاریابی  را امضا نمایند.

نمونه قرارداد کار بازاریابی دارای نام های دیگری نیز می باشد در پایین به برخی از آنها اشاره می کنیم.

قرارداد پورسانتی، قرارداد بازاریابی فروش و …

اگه این چند تا نمونه قرارداد جوابگو نبوده در نظرات بنویسید که دقیقا چه قراردادی میخواید؟ تا به صورت رایگان به ایمیل شما ارسال کنیم.

عرض سلام وادب غرض ازمزاحمت بنده باتوجه به سوابق فروشی که قبلا داشتم قراره محصول یک کارخانه نوشیدنی جدید روبعهده بگیرم.وبابت فروش به هرشرکت ویافروشگاهی پورسانت تازمان خرید طرف قرارداد به حساب من واریز بشه نکته فقط درمورد ادامه قرارداد تازمان خرید هرشرکتی که توسط من معرفی میشه….سپاس

باسلام
بنده نمونه قرادادصاحبان دفتراملاک(کارفرمایان)
بامشاورین(کارمندان)رامیخواستم.ممنون میشم برام ارسال کنید.تشکر

باسلام و احترام
یک نمونه قرارداد کاری جهت بازاریاب فروش روغن موتور ایرانی و خارجی میخواستم
خیلی ممنون و سپاس فراوان

سلام و عرض ادب من نمونه قرارداد بازاریابی برای فروش روغن کرمانشاهی میخواستم ممنون میشم برام ارسال کنید

سلام خدا نگهدارتون باشه.یه نمونه قرارداد بابت پخش زغال میخواستم.اگه نمونه ای یا راهنمایی داشتین ممنون میشم برام ارسال کنید.تو واتساپ یا تلگرام ممنونم.09367443342

قرارداد سرپرست واحد فروش و تبلیغات شرکت

سلام برای بازار یابی دستگاه ضدعفونی کننده که به تازگی اختراع شده، نمونه قرارداد بازاریابی لازم داشتم. مقدور هست ارسال کنید؟

سلام قراردادهمکاری فروش محصولات معدنی به مدت 2 سال و درصدی از فروش ویک پایه حقوق ثابت در 6ماهه اول سپاس

سلام و درود,من نیاز به یک قرارداد درصدی دارم که محصولات یک کارخانه را به صورت یک جا بفروش برسونم

سلام و درود بر شما. بنده سعید میرانی هستم. شخصی که مدیر عامل کارخانه تولیدی کنسروجات هستن، از بنده ه عنوان مدیررکلدفروش دعوت به همکاری نموده، لطفا یک قرارداد مدیریت کل فروش کنسروجات برای بنده ارسال نمایید. و ضمنا ایشان به بنده برای قائم مقامی نیز پیشنهاد دادند. لذا لطف فرموده و یک قرارداد دیگر نیز در همین راستا مرحمت فرمایید. از شما بسیار ممنونم.

سلام من نمونه قرار داد پیمانکاری برای حسابدار میخواستم امکانش هست ارسال کنید ممنون میشم

ba salam
omidvarim har ruz har lahze shahede movafaghiat haye bishomaretun bashim
matn nemune baraye gharardad fimabeyne departemane furush ba hasteye aslie sherkate madar mikham
bishtar be samte departman bashe lotfan
sepasgozaram az bazle enayatetun ghorban

عرض سلام وادب غرض ازمزاحمت بنده به دنبال یک قرار داد برای توزیع کنندگان پخش مواد غذایی هستم ممنون میشم کمکم کنید

سلام دوست عزیز:
نمونه قرارداد مواد پخش مواد غذایی برای شما ارسال شد…
با سپاس از حسن انتخاب شما.

سلام و عرض ادب لطفا قصد دارم با چند طراح صنعتی برای طراحی محصولات همکاری داشته باشم ک طراحی فنی اون رو انجام بدن و میخوام بابتش بهشون پورسانت بدم قراردادی هست ک بدون حق بیمه بشه همکاری کرد؟ لطفا اگر هست ارسال کنید
با تشکر

درود بر شما یه قرارداد بازاریابی فروش محصولات آرایشی میخوام که مشمول بیمه و مالیات نباشه

سلام و عرض ادب
من نمونه قرارداد برای مدیریت تبلیغات و بازاریابی یک رستوران میخواستم نه یک قرارداد پورسانتی ساده

سلام وقت بخیر نمونه قرارداد برای فروش لوازم خودرو میخوام که شامل قانون کار بیمه و مالیات نباشه

سلام روز شما بخیر من نمونه خام فرم قرارداد برای استخدام مشاور املاک بصورت درصدی و همچنین فرم قرارداد خام درصدی برای مباشر املاک نیاز دارم ممنون میشم این دو فرم را در اختیار من قرار دهید.

باسلام خسته نباش من پیمانکار ساختمان هستم هم اجرت وبامصالح میخاستم یک نمونه قرارداد بفرستین که دراواسط کار یادر پایان اگر تسویه نشد 1 جلو کار گرفته بشه 2تاخیر وتهدیه 3تمامی خسارات به عقده کار فرما باشد ممنون وسپاس

با سلام وقت بخیر
نمونه قرارداد بازاریاب تلفنی هم دارید که به صورت تلفی تماس میگیرند و در دفتر فروش مشغول کار هستن؟ با تشکر فراوان

سلام ممنون ميشم واسه بازاريابي به صورت پورسانت واسه صرافي ،واسم اگه قراردادي دارين بفرستين

سلام و عرض ارادت
با عرض پوزش
بنده قصد دارم جهت بازاریابی مشاور املاک برای پیدا کردن موردی برای فروش و یا خریدار بازاریاب استخدام کنم. و نیاز به یک قرار داد برای این کار دارم در صورت امکان راهنمایی بفرماین یا حتی المقدور قراردادی در این زمینه برای بنده به ادرس ایمیل بفرستین

سلام من افشار هستم از هلند ما شرکت بازاریابی داریم و در اروپا و همرای شرکتهای ایرانی و افغانستانی فعالیت
می کنیم با این که حقوق و درآمد اینجا تا ایران قابل مقایسه نیست خیلی بالا است بعضی وقتها با همکارانمان با مشکل مواجه می شویم. 
برای قرارداد بازاریابی اروپا شما چه نوع قراردادی را پیشنهاد می دهید 
ممنون می شوم از پاسختان و نمونه قرارداد 

تمامی خدمات وب سایت استخدام شو، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


دانلود فایل pdf فرم شماره 1Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 2Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 3Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 4Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 5Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 6Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 7Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 8Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 9Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 10Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 11Downloads-icon

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در شروع هر رابطه‌ای ممکن است مطرح گردد، انعقاد قرارداد است. برای مثال و در ساده‌ترین حالت برای شروع یک زندگی مشترک شما اقدام به انعقاد قرارداد یا عقد ازدواج یا نکاح می‌کنید.
در همین راستا برای انجام کارهای مختلفی که در توانایی ما نیست و ما برای رسیدن به هدف و مقصود خود چاره‌ای جز استفاده از قابلیت‌ها و توانایی افراد دیگر جامعه به معنای اخص نیروی انسانی نداریم. برای شروع یک رابطه‌ی کاری بین افراد مختلف باید قراردادی بانام قرارداد کاربر طبق قانون کار جمهوری اسلامی ایران تنظیم گردد و در آن تعهدات و التزامات طرفین قرارداد به‌طور کامل بیان گردد. یکی از مهم‌ترین مشاغلی که برای انجام خدمت خود نیاز به نیروی انسانی دارد فروشگاه‌ها و موضوع مهم قرارداد کار فروشگاه است.

در حقیقت فروشگاه برای پیشبرد اهداف خود ناچار به استخدام فروشنده یا سایر کارکنان است. در همین راستا قراردادی تحت عنوان قرارداد کار فروشگاه باید منعقد گردد که در ادامه توضیحات تکمیلی در مورد آن بیان می‌شود. با ما همراه باشید.

در ساده‌ترین تعریف می‌توان گفت قرارداد کار عبارت است از توافق قانونی طرفین قرارداد در چارچوب و ضوابط قانون کار که میان درخواست دهنده کار یعنی کارفرما و انجام دهنده کار یعنی کارگر یا کارمند منعقد می‌شود. با امضای این قرارداد هر یک از طرفین باید به تعهدات و الزاماتی که در قرارداد مشخص‌شده است، پایبند باشند. برای مثال کارفرما باید بر طبق قرارداد حقوق و مزایای تعیین‌شده برای کارگر را بپردازد و در مقابل کارگر باید به تعهدات خود مانند فروش محصول به بهترین قیمت را به نحو احسن انجام دهد.

همان‌طور که در بالا بیان شد برای انجام کار در این قرارداد یعنی به‌صورت خاص انجام کار فروش باید قرارداد کاری با کننده کار که در اینجا فروشنده است، منعقد گردد. از این قرارداد به‌عنوان قرارداد کار فروشگاه یا قرارداد کار فروشندگی یاد می‌شود. البته باید توجه داشت که فروشندگی مصداق بارز قرارداد کار فروشگاه است و این در حالی است که برای یک فروشگاه ممکن است به نیروهای انسانی دیگر نیز احتیاج باشد که تحت همین عنوان قرارداد کار فروشگاه منعقد می‌شود.

برای اثبات رابطه‌ی قراردادی بین کارفرما با کارگر یا کارمند باید قراردادی منعقد شود. این قرارداد باید تمام شرایط که در ماده 7 قانون کار آمده است منعقد شود. برای فهم این شرایط باید به تعریف قرارداد کار در قانون کار جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنید که بیان می‌دارد؛ قرارداد کار عبارت است از قراردادی کتبی یا شفاهی که به‌موجب آن کارگر در قبال دریافت حق السعی کاری را برای مدت موقت یا مدت غیرموقت برای کارفرما انجام می‌دهد.قرارداد کارمند فروش

در صورت عدم تنظیم قرارداد طرفین با تهدید جدی در مواردی که اختلاف در قرارداد به وجود آید، روبه‌رو می‌شوند. از طرف دیگر تنظیم قرارداد میزان موفقیت ما را دررسیدن به خواسته‌ای که قرارداد برای رسیدن به آن منظور منعقدشده است را افزایش می‌دهد.

امروزه اکثر روابط کاری در قالب قرارداد کار موقت منعقد می‌شود. در همین راستا قرارداد کار با فروشنده نیز در قالب قرارداد کار موقت باید تنظیم شود. در این قرارداد باید به موارد زیر تصریح شود:

در قرارداد کار فروشگاه باید طرفین قرارداد مشخص گردد. منظور از طرفین قرارداد در این قرارداد کارگر و کارفرما است. در قانون کار این اشخاص به‌صورت دقیق تعریف‌شده‌اند.  کارگر ازلحاظ قانون کار، کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد، حقوق، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می‌کند.

توجه داشته باشید که در قرارداد کار کارگر یا کارمند حتماً شخص حقیقی است اما کارفرما می‌تواند شخص حقیقی یا حقوقی باشد. توجه داشته باشید که در حالتی که یکی از طرفین قرارداد، شخص حقوقی باشد، باید شخصی که می‌تواند به‌جای وی قرارداد را امضا کند مشخص گردد. در حقیقت نام و سمت صاحب امضا مجاز باید در قرارداد ذکر گردد.

در قانون کار، قرارداد کار به انواع مختلفی ازجمله قرارداد دائمی، قرارداد با مدت مشخص، قرارداد کار معین و … تقسیم‌شده است. برای تنظیم قرارداد کار فروشگاه شما باید بعد از ذکر مشخصات طرفین قرارداد یکی از این انواع را انتخاب و بر اساس آن اقدام به تنظیم قرارداد کنید.

درصورتی‌که قرارداد دائمی یا برای کار معین نباشد، شما باید بندی در قرارداد خود بگنجانید که در آن تاریخ شروع و خاتمه قرارداد با ذکر تاریخ دقیق درج گردد. ازآنجایی‌که قرارداد کار فروشگاه معمولاً به‌عنوان قرارداد با مدت معین است این بند حتماً باید به‌صورت دقیق بیان گردد.

محلی که در آن کارمند فروشگاه باید در آن به فعالیت بپردازد باید به‌طور دقیق مشخص شود. البته در کنار این ماده کارفرما این اختیار را دارد که متناسب با شرایط محل کار را تغییر دهند.

با مشخص شدن وظایف کارگر حال باید به این نکته توجه کرد که کارگر یا کارمند در قبال انجام وظایف مستحق دریافت دستمزد و یا در بعضی موارد علاوه بر مزد پاداش نیز هست. درهرصورت حقوق دریافتی با ذکر شماره‌حساب شخص باید در قرارداد درج گردد.

در این بند هر یک از طرفین قرارداد با توجه به توافقات شفاهی خود باید انتظارات خود را از طرف مقابل در قرارداد درج نماید تا طرف مقابل وظایف خود را در قبال یکدیگر بدانند.

همان‌طور که بیان شد بهترین قرارداد برای استخدام فروشنده، استفاده از قرارداد کار است و به‌خصوص قرارداد کار با مدت معین می‌باشد. در تنظیم قرارداد خود موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

با توجه به این‌که برای انجام هر کاری باید قراردادی بین طرفین قرارداد منعقد شود که هدف آن‌ها را از انعقاد قرارداد مشخص و انتظارات آن‌ها را در قالب قرارداد گنجانده شود. در همین راستا برای اداره فروشگاه باید قرارداد کار فروشگاه منعقد و شرایط قرارداد به‌درستی تبین گردد. ما در این مطلب مهم‌ترین نکات تنظیم قرارداد کار فروشگاه بیان کردیم. شما می‌توانید برای سهولت و اطمینان بیشتر نسبت به قرارداد تنظیمی از متخصصان و مشاوران قراردادی وینداد استفاده کنید. کافی است با وینداد برای تنظیم قرارداد تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‘4 زمان خواندنتنظیم رابطه کارگر و کارفرما یکی از رسالت‌های مهم نظام‌های حقوقی جهان به حساب می‌آید. روابط کارگر و کارفرما در ایران، تابع مقررات قانون کار است و قانون کار سند اصلی مقررات مرتبط ادامه مطلب…

‘4 زمان خواندنقرارداد کار بنایی از انواع قراردادهای پیمان‌کاری در حوزه‌ی ساخت‌وساز است. امروزه انعقاد قرارداد بنایی کاربرد بسیاری در حوزه‌ی ساخت‌وساز داشته و در موارد مختلفی از آن استفاده می‌شود. ساخت‌وساز ساختمان، فعالیتی بسیار ادامه مطلب…

‘4 زمان خواندنبرای کار کردن در مدارس به عنوان معلم معمولا باید در یکی از دانشگاه های فرهنگیان یا در رشته های دبیری درس خواند یا در یکی از آزمون های استخدامی آموزش و پرورش ادامه مطلب…

قرارداد کار درصدی یا قرارداد کار پورسانتی یکی از انواع قراردادهای کار است که هرکس شاید برای یک بار هم که شده در طول عمر کاری و حرفه‌ای خود با آن سر و کار داشته است. به عبارتی امروزه اکثر مردم به نحوی کسب و کارشان با قرارداد کار گره خورده است و بنا به کاری که انجام می‌دهند از یک نوع این قرارداد و شروط آن پیروی می‌کنند. با توجه به آنچه در قانون ذکر شده سه نوع قرارداد­ کار وجود دارد:

۱) قرارداد­ کار با مدت موقت ۲) قرارداد کار با مدت غیرموقت ۳) قراردادکار برای انجام کار معین.

اما بهتر است در ابتدا به این بپردازیم که:

در تمام قراردادهای کاری ما ۲ طرف داریم. یک طرف این قرارداد کارفرما و دیگری کارگر است. کارگر در ماده‌ ۲ قانون کار، شخص حقیقی یعنی یک انسان تعریف شده است که به دستور کارفرما کار را انجام می‌دهد و در قبال آن کار، مُزد دریافت می‫کند و این مزد می‫تواند روزانه، ماهانه یا هفتگی باشد؛ در مقابل، کارفرما می‫تواند شخص حقیقی یا حقوقی باشد به عبارتی لازم نیست حتما انسان باشد. رابطه بین‌ کارگر و کارفرما مطابق قانون کار در صورت انعقاد قرارداد بین کارگر و کارفرما رسمیت می‌یابد.

ماده‌ ۷ قانون کار، قرارداد کار را اینگونه تعریف کرده است : قرارداد کار عبارت است از قراردادی کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق‌العمل، کاری را برای مدت موقت یا مدت غیرموقت برای کارفرما انجام می‌دهد.قرارداد کارمند فروش

با توجه به اینکه قراردادکار و طرفین آن به طور مشخص در قانون تعریف شده، بنابراین طرفین این قرارداد نمی‌­توانند برخلاف شرایط و چارچوبی که در قانون معین شده قرارداد را منعقد کنند به همین دلیل انعقاد قرارداد کار نیاز به اطلاعات و شناخت ویژه‌ای از قوانین دارد تا نه حقوق کارگران در این بین نقض شود و نه کارفرمایان متضرر شوند. پیشنهاد می‌شود برای انعقاد این قرارداد از مشاوره کارشناسان حقوقی کمک بگیرید.

امروزه کارفرمایان برای گسترش کسب وکارشان و ایجاد رقابت بین کارگران به قراردادهای کار درصدی روی آورده‌اند و کارگران هم برای دریافت درصد و کارمزد کارشان تمایل بیشتری به انعقاد قرارداد کار درصدی دارند.

اما پورسانت در قراردادکار به چه معناست؟

 پورسانت از زبان فرانسوی گرفته شده و به معنای درصد و حق دلالی است که به دلیل مشارکت درکاری دریافت یا پرداخت می‌شود.

پورسانت یعنی اینکه وقتی شخصی برای شما کار می کند شما چند درصد از سهم خود را به او بدهید، که این درصد بسته به نوع کار و توافق صورت گرفته متفاوت است. قرارداد کار درصدی به افراد انگیزه برای کار بیشتر و رقابت با سایرین را می‌دهد، هرچند در ظاهر به نظر می‌رسد این کار باعث کاهش درآمد کارفرما می‌شود اما در واقع رشد زیادی را برای کار کارفرمایان به همراه دارد. این قرارداد نکات و شرایط زیادی دارد که باید آن‌ها را به طور دقیق در نظر داشت و رعایت کرد و بعد از آن وارد این قرارداد شد.

اگر نیاز به قرارداد کار درصدی حرفه‌ای دارد که نکات حقوقی در آن رعایت شده باشد می‌توانید درخواست تنظیم قرارداد کار درصدی را ثبت کنید تا کارشناسان حقوقی قراردادی متناسب با شرایط شما را برایتان تنظیم کنند.

برطبق قانون­ کار، کارگر در قرارداد درصدی باید حقوق پایه‌ای را که براساس قانون کار به او تعلق می‌گیرد دریافت کند و بر همین اساس؛ بسته به میزان حقوق ماهیانه او درصدی به عنوان پورسانت دریافت می‌کند.

فرقی نمی‌کند که شما کارفرما باشید و بخواهید افرادی را استخدام کنید و یا جویای کار باشید و بخواهید در شرکتی استخدام شوید! مهم این است که با مسائل حقوقی آشنایی حداقلی داشته باشید. باید در هنگام نگارش و عقد قراردادهای حقوقی، نکات مهم قرارداد کار‌ی را نیز مدنظر داشت.

براساس نمونه قرارداد کار درصدی طرفین قرارداد کار یعنی کارفرما و کارگر باید برای انعقاد این قرارداد شروط زیر را رعایت کنند؛

قرارداد کار علاوه بر مشخصات دقیق طرفین باید شامل موارد ذیل باشد:

این بندها مهم‌ترین بندهایی است که در قرارداد کار درصدی درج می‌شود و باید توجه کرد که بسته به نوع کاری که از کارگر خواسته می‌شود بندهای دیگری هم می‌تواند اضافه شود. اما در همه این قراردادها به دلیل اینکه همه زیر نظر قانون­ کار هستند رعایت شروط عام قرارداد کار الزامی‌ست.

چنانچه همه این شروط و قیود رعایت شود می‌توان انتظار یک توافق امن را داشت. امادر همه حال بهتر است برای نوشتن یک قرارداد حقوقی از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. کارشناسان حقوقی ما در این موضوع شما را راهنمایی می کنند.

زمانی که شما کسب‌وکار را آغاز می‌کنید نکته حیاتی و مهم، استخدام نیروی انسانی و تنظیم قرارداد حقوقی و قانونی با آن‌ها می‌باشد. یکی از چالش‌های حقوقی هر کسب‌وکاری به ویژه شرکت‌های تجاری آشنایی با حقوق جایگاه کارفرما و کارمند است که نقص اطلاعات در این زمینه می‌تواند صدمات زیادی از جمله از دست دادن زمان و هزینه برای آن‌ها به همراه داشته باشد. به‌همین منظور مدیران کسب‌وکارهای ایرانی با دریافت پکیج استخدام و منابع انسانی می‌توانند ریسک‌های حقوقی استخدام را پایین بیاورند. توجه داشته باشید که هیچ چارچوب استاندارد و از پیش تعیین‌شده‌ای برای عقد قرارداد، وجود ندارد و هیچ قراردادی نیست که بتواند، هر نوع کسب‌وکاری را در هر مکان و زمان، پاسخ دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‘4 زمان خواندنتنظیم رابطه کارگر و کارفرما یکی از رسالت‌های مهم نظام‌های حقوقی جهان به حساب می‌آید. روابط کارگر و کارفرما در ایران، تابع مقررات قانون کار است و قانون کار سند اصلی مقررات مرتبط ادامه مطلب…

‘4 زمان خواندنقرارداد کار بنایی از انواع قراردادهای پیمان‌کاری در حوزه‌ی ساخت‌وساز است. امروزه انعقاد قرارداد بنایی کاربرد بسیاری در حوزه‌ی ساخت‌وساز داشته و در موارد مختلفی از آن استفاده می‌شود. ساخت‌وساز ساختمان، فعالیتی بسیار ادامه مطلب…

‘4 زمان خواندنبرای کار کردن در مدارس به عنوان معلم معمولا باید در یکی از دانشگاه های فرهنگیان یا در رشته های دبیری درس خواند یا در یکی از آزمون های استخدامی آموزش و پرورش ادامه مطلب…

قرارداد مدیر فروش یکی از انواع قرارداد کار است. از این قرارداد برای به کارگیری نیرویی انسانی مورد نظر برای شغل مدیر فروش استفاده می‌شود. اگر بخواهیم مدیر فروش را تعریف کنیم باید بگوییم که ایشان شخصی است که فروش کالای یک مجموعه را رهبری می‌کند. علاوه بر این که میزان فروش را در نظر دارد، به نحوه فروش نیز توجه دارد. مدیر فروش تلاش می‌کند که سیاست فروش کالای یک سیستم، به خوبی پیش برود.

بدون شک اشخاص متعددی می‌توانند برای فروش کالای شرکت فعالیت کنند. این مدیر فروش است که مانند یک رهبر خوب، نحوه فروش و میزان فروش آن‌ها را رهبری می‌کند. می‌توانیم بگوییم که مجموعه‌هایی که محصول یا کالایی برای ارائه و فروش دارند، به یک نیروی مدیر فروش نیازمندند. این مجموعه‌ها می‌کوشند که شخص مناسبی را برای این سمت شغلی جذب کند. جذب مدیر فروش و توافق در مورد چگونگی قرارداد با او، به وسیله تنظیم این قرارداد امکان پذیر می‌شود.

قراردادی است که به وسیله آن، یک شخص در سمت مدیر فروش به خدمت گرفته می‌شود. نمونه متن قرارداد استخدام مدیر فروش ، متن مکتوبی است که درباره سمت شغلی مورد نظر، چگونگی انجام قرارداد، شرح وظایف، تعهدات و مسئولیت‌ها، حقوق و مزایا و موارد مهم دیگر توضیح می‌دهد. کارمند موظف است که براساس شرح وظیفه‌ای که در نمونه فرم قرارداد استخدام مدیر فروش آمده است، اقدام به اجرای قرارداد و انجام وظایف محوله کند. قرارداد کار مدیر فروش سند معتبر و قانونی است که به اعتبار آن، رابطه همکاری مدیر فروش و کارفرما برقرار می‌شود. اگر عملی، برخلاف چیزی که در قرارداد آمده است اجرا شود، طرفین می‌توانند با استناد به قرارداد، در اداره کار شکایت کنند.

فرم قرارداد مدیر فروش از نگاه قانون، یک قرارداد کاری است. متن قرارداد با توجه به قانون کار تنظیم می‌شود. قانون کار توضیحات مفصلی درباره ماهیت قرارداد کار و طرفین قرارداد داده است. قانون کار تعریف مشخصی از قرارداد کار دارد. هر قراردادی که با شرایط این ماده تنظیم شود، نوعی قرارداد کار محسوب می‌شود. ماده 7 قانون کار می‌گوید:

«قرارداد کار عبارت است از قرارداد کتبی یا شفاهی که به موجب آن، کارگر در قبال دریافت حق السعی، کاری را برای مدت موقت یا مدت غیر موقت برای کارفرما انجام می‌دهد.»قرارداد کارمند فروش

همانطور که مشاهده می‌کنید، قرارداد کار با ارتباط کارگر، کارفرما و تعین میزان حق السعی برقرار می‌شود. این قانون، کارگر و کارفرما را نیز تعریف کرده است. ماده 2  قانون کار از کارگر می‌گوید. در ماده 2 قانون کار آمده است:

«کارگر کسی است که به هر عنوان، در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد، حقوق، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می‌کند.»

در ادامه و در ماده 3 قانون کار، کارفرما نیز تعریف شده است:

«کارفرما یک شخص حقیقی یا حقوقی است. کارفرما کارگران و پرسنل را برای انجام کاری مشخص و با یک قرارداد استخدام در اختیار می‌گیرد و به اندازه میزان زحمت و کارشان به آن‌ها حقوق می‌دهد.»

لازم به یادآوری است که کلمه کارگر اصطلاحی است که به طور کلی، سِمَت‌های شغلی مختلف را شامل می‌شود. بنابراین براساس قانون کار، مدیر فروش نیز حکم کارگر را دارد. یعنی از تمام حقوق و مزایایی که قانون برای کارگر در نظر گرفته است، برخوردار می‌شود.

برای تنظیم نمونه قرارداد با مدیر فروش ، باید نسبت به محتوای قرارداد و چگونگی تنظیم آن آگاهی کامل داشته باشید. آگاهی در مورد نحوه نوشتن و تنظیم قرارداد باعث می‌شود که قرارداد با خطای کمتری تنظیم شود و حقوق طرفین به خوبی رعایت شود. متن قرارداد با مدیر فروش ، شامل تمامی مسائل دارای اهمیت در این ارتباط کاری است و در اجرای قرارداد بسیار موثر است. در ادامه مطلب، درباره محتوای مهم نمونه قرارداد استخدام مدیر فروش صحبت می‌کنیم.

نمونه قرارداد شرکت با مدیر فروش را با اشاره به این مساله آغاز می‌کنیم که قرارداد حاضر براساس قانون کار نوشته شده است. قرارداد میان کارفرما و مدیر فروش منعقد می‌شود. اگر قرار است نماینده یا وکیلی از جانب کارفرما، قرارداد را امضا کند، در این بخش از قرارداد به این مساله نیز اشاره می‌شود که قرارداد بین نماینده قانونی کارفرما و کارمند تنظیم شده است.

در ابتدای این بخش از قرارداد، کارفرما را معرفی می‌کنیم. کارفرما شرکت، موسسه یا مجموعه‌ای است که مدیر فروش را استخدام می‌کند. در این حالت کارفرما یک شخص حقوقی محسوب می‌شود. برای معرفی او نیز باید از اطلاعاتی مانند نام مجموعه یا شرکت ، شماره ثبت، کد اقتصادی، نشانی دقیق محل مجموعه یا شرکت، تلفن، نام نماینده و سمت نماینده استفاده کرد.

بعد از معرفی کارفرما، نوبت به معرفی مدیر فروش می‌رسد. مدیر فروش شخص حقیقی و نیروی انسانی است. برای معرفی او از اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، آدرس دقیق محل اقامت، کد پستی و شماره تماس استفاده می‌شود. از آنجایی که قرارداد به منطور استخدام مدیر فروش است، علاوه بر این اطلاعات پایه‌ای، اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری درباره وضعیت تاهل، وضعیت نظام وظیفه، تعداد فرزندان، سطح تحصیلات و آخرین مدرک تحصیلی، نداشتن سو سابقه، کارت سلامت و عدم اعتیاد نیز نوشته می‌شود. این اطلاعات در میزان مزایا و حقوق مدیر فروش تاثیر خواهد گذاشت.

از بخش‌های مهمی که لازم است در قرارداد کاری مدیر فروش درباره آن صحبت شود شرح وظایف کارمند است. این وظایف متن قرارداد نوشته می‌شود و او موظف است که براساس آن عمل کند. در ادامه به مواردی از این وظایف اشاره می‌کنیم:

اگر مدیر فروش قصد داشته باشد که از مجموعه جدا شود، لازم است که از مدتی قبل، این مساله را به اطلاع کارفرما برساند.

شما می‌توانید وظیفه تنظیم قرارداد خود را به ما بسپارید. برای ثبت درخواست تنظیم قرارداد مدیر فروش روی اینجا بزنید.

از طرفی، تیم حقوقی رکلا، قرارداد کار موقت را تنظیم کرده است. روی تصویر زیر بزنید و وارد توضیحات این قرارداد شوید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * مشخص شده اند


سوالی دارید؟ با من صحبت کنید

معمولا کمتر از یک ساعت پاسخ می دهیم.

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟


we run on

crisp


سوالی دارید ؟ با من صحبت کنید!


با تیم رکلا صحبت کنید

%PDF-1.5
%
1 0 obj
>>>
endobj
2 0 obj
>
endobj
3 0 obj
>/ExtGState>/ProcSet[/PDF/Text/ImageB/ImageC/ImageI] >>/MediaBox[ 0 0 595.32 841.92] /Contents 4 0 R/Group>/Tabs/S/StructParents 0>>
endobj
4 0 obj
>
stream
x=ي$Ir
,hh
2 = _nGe]HKMVgY}x|/_?o_~ןx]o/^^nO_۷~o,߄7k?/)ϟ1Θ3vQL+/:Cx

شما وارد حساب کاربری خود نشده اید جهت استفاده از تمام امکانات سایت وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که هنوز عضو کاربران سایت نشده اید ثبت نام کنید.

جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی روی کلیدهای زیر کلیک کنید

همچنین میتوانید لینک کوتاه زیر را جهت دسترسی به صفحه فوق برای اشتراک گذاری کپی کنید

گزارش با موفقیت ثبت شد

مشکلی در ارتباط با سرور بوجود آمده است. لطفا دوباره تلاش کنیدقرارداد کارمند فروش

جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی روی کلیدهای زیر کلیک کنید

همچنین میتوانید لینک کوتاه زیر را جهت دسترسی به صفحه فوق برای اشتراک گذاری کپی کنید

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

این وب سایت در سامانه ساماندهی به آدرس www.samandehi.ir ثبت گردیده است.

فرم قرارداد کار با فروشنده به طور رسمی تهیه نشده است. یعنی کارفرما این فرصت را دارد که هر ماده ای را که مغایر با قانون کار نباشد با این سند وارد کند. در عین حال ، لیستی از شرایط ضروری در توافق طرفین وجود دارد که در صورت عدم وجود آن ، کارفرمای می تواند توسط بازرسان روسترود جریمه شود.

بخشهای اجباری قرارداد شامل موارد زیر است:

محل و تاریخ امضای سند ؛

حقوق و تعهدات طرفین

قرارداد کارمند فروش

مکان و روش انجام فعالیت ها ؛

اندازه حقوق و شرایط پرداخت آن ؛

زمینه های فسخ قرارداد.

از آنجا که قرارداد فروشنده نمونه بسیار شبیه قرارداد با سایر کارمندان است ، تهیه یک قرارداد آسان خواهد بود.

لازم به یادآوری است که چنین سندی باید شامل بندی در مورد مسئولیت مادی کامل یا جزئی فروشنده باشد ، زیرا اغلب کارگران تجارت مستقیماً با ارزشهای مادی یا پولی مرتبط هستند.

قرارداد کار با فروشنده محصولات غذایی کمی متفاوت خواهد بود ، مثلاً یک صندوقدار یا یک مشاور. اگر یک زیردست همزمان باید وظایف صندوقدار و مشاور را انجام دهد ، تمام وظایف او باید در قرارداد با او شرح داده شود.

به عنوان مثال ، مهم است که یک مشاور از جزئیات کالا مطلع شود ، او باید آماده شرکت در تبلیغات باشد ، اما صندوقدار به این مورد احتیاج ندارد ، او باید بتواند استفاده کند صندوق پول و باید چک را به خریدار صادر کند.

بنابراین شرح دقیق مسئولیت ها به شما کمک می کند تا از درگیری های مرتبط با انجام ندادن کار خاصی جلوگیری کنید.

نکته مهم دیگر نحوه عملکرد است. این امر به ویژه در فروشگاه های راحتی یا سوپرمارکت هایی که صندوقداران و مشاوران زیادی در آن وجود دارد ، صادق است. طبق هنر. 94 قانون کار فدراسیون روسیه ، حداکثر مدت شیفت کاری نباید بیش از 12 ساعت باشد ، در حالی که هفته کار نباید بیش از 36 ساعت باشد. اگر خود کارمند موافقت کند ، این نرخ ممکن است کمی افزایش یابد. با این حال ، این لحظه ، مانند برنامه روزانه و

در تجارت ، اشتغال برای شخص کارآفرین صادر شده قرارداد کار یک کارآفرین فردی با فروشنده… باید بلافاصله پس از استخدام کارمند ، همیشه در دو نسخه تنظیم شود.

سند را بارگیری کنید ، چاپ کنید و با دست پر کنید. یک نمونه در زیر وجود دارد.

هیچ فرم یکپارچه ای از قرارداد کار بین یک کارآفرین فردی و یک فروشنده وجود ندارد. به هر شکلی قرارداد تنظیم کنید ، اما حتماً تعدادی از نکات را مشخص کنید. بیایید با استفاده از یک مثال نگاه دقیق تری به آنها بیندازیم.

برای اینکه قرارداد از نظر قانونی صحیح باشد ، در آن مشخص کنید:

در زیر نمونه ای از قرارداد کار بین فروشنده و یک کارآفرین فردی آورده شده است.

لطفا توجه داشته باشید: نام و آدرس ثبت نام کارآفرین به عنوان محل کار مشخص شده است.

مهمترین قسمت قرارداد حقوق و تعهدات طرفین است. تا آنجا که ممکن است آنها را با جزئیات بنویسید ، در این صورت حل و فصل موقعیت های جنجالی آسان تر خواهد بود. به عنوان مثال ، نشان دهید که برای تأخیر در کار جریمه خواهد شد.

سند باید توسط کارمند و کارفرما امضا شود. اگر مهر و موم وجود دارد ، باید آن را بگذارید.

دوره آزمایشی فروشنده نمی تواند بیش از سه ماه باشد. به یاد داشته باشید ، نصب نمی شود:

در زیر می توانید نمونه قرارداد کار با فروشنده برای یک کارآفرین فردی را بصورت رایگان بارگیری کنید: این ارائه می دهد تحت مراقبت… فقط اطلاعات خود را وارد کنید و چاپ کنید ، و اطلاعات کارمند را با دست وارد کنید.

علاوه بر قرارداد با فروشنده ، ممکن است به اسناد دیگری نیز نیاز داشته باشید: رسید فروش ، الگوهای برچسب قیمت یا قرارداد تأمین کالا. در MoySklad تمام اسناد مورد نیاز در تجارت ، دستورالعمل های پر کردن آنها و نمونه های آماده را پیدا خواهید کرد.

اگر یک فروشنده را برای مدت محدودی استخدام می کنید – به عنوان مثال ، در طول تجارت فصلی یا در غیاب کارمند اصلی – قرارداد کار با مدت زمان مشخص را پر کنید. صرف نظر از ماهیت کار ، هنگام استخدام با یک کارآفرین فردی که کمتر از 35 کارمند دارد نیز نتیجه گیری می شود. برای تجارت خرده فروشی و خدمات مصرفی – بیش از 20 نفر.

برای نقض قانون ، فرم قرارداد کار با فروشنده برای یک کارآفرین فردی باید حداکثر سه روز پس از آن امضا شود کارمند جدید وظایف خود را به عهده می گیرد انعقاد قرارداد مدت دار مجاز است اما فقط:

اغلب اوقات ، سندی که توسط کارمند و کارفرما امضا شده است ، مدت نامحدود است. نمونه قرارداد بین یک کارآفرین فردی و فروشنده در دو نسخه تنظیم و به امضای هر دو طرف رسیده است. همچنین ، اگر یک کارآفرین فردی یک مهر و موم داشته باشد ، بر روی آن مهر و موم شده است.

پس از امضای سند ، یک نسخه به شهروند شاغل منتقل می شود ، نسخه دوم توسط کارفرما نگهداری می شود.

برای انعقاد قرارداد ، یک شهروند باید مدارک زیر را به شخص کارآفرین ارائه دهد:

پس از امضای قرارداد کار ، کارفرما فرم استاندارد T-1 را صادر می کند.

سندی که با کارآفرین انفرادی امضا شده است ، به معنی آن و روش امضای آن ، هیچ تفاوتی با قرارداد کار معمول ندارد. برای تنظیم قرارداد کار بین یک کارآفرین فردی و یک فروشنده ، فرم می تواند از قبل تهیه شود. برای وارد کردن اطلاعات زیر باید شامل خطوط باشد:

1.1 کارمند برای موقعیت فروشنده استخدام می شود ج.

1.2 این توافق نامه یک توافق نامه است: در محل اصلی کار.

2.1 این توافق نامه برای مدت نامشخص منعقد می شود.

2.2. کارمند متعهد می شود شروع به انجام وظایف پیش بینی شده در بند 3.2 کند. بند 3 این “” توافق نامه سال.

2.3 این توافق نامه یک دوره آزمایشی از ماه ایجاد می کند.

3.1 کارمند حق دارد:

3.1.1 تأمین کار مقرر در قرارداد کار برای وی ؛

3.1.2. محل کارانطباق با شرایط مندرج در استانداردهای دولتی سازمان و ایمنی کار و توافق نامه جمعی ؛قرارداد کارمند فروش

3.1.3. اطلاعات کامل مطمئن در مورد شرایط کار و الزامات محافظت از نیروی کار در محل کار ؛

3.1.4. حفاظت از داده های شخصی

3.1.5. ساعت کار مطابق با قانون قابل اجرا ؛

3.1.6. زمان استراحت

3.1.7. دستمزد و سهمیه بندی کار

3.1.8. دریافت دستمزد و سایر مبالغ ناشی از کارمند در موعد مقرر (در صورت تاخیر در پرداخت حقوق برای مدت بیش از 15 روز – برای تعلیق کار برای کل دوره تا زمان پرداخت مبلغ تأخیر با اطلاع کارفرما به صورت کتبی ، به استثنای آنچه در ماده 142 قانون کار پیش بینی شده است) RF)؛

3.1.9. ضمانت و جبران خسارت ؛

3.1.10. آموزش حرفه ای، آموزش مجدد و آموزش پیشرفته ؛

3.1.11. حمایت از کار

3.1.12. حق اتحادیه های صنفی برای حمایت از اتحادیه های صنفی حقوق کار، آزادی ها و منافع مشروع

3.1.13. مشارکت در مدیریت سازمان مطابق با قانون کار فدراسیون روسیه ، دیگر قوانین فدرال و فرم های توافق جمعی

3.1.14. چانه زنی جمعی و انعقاد قراردادها و قراردادهای جمعی از طریق نمایندگان آنها و همچنین اطلاعات مربوط به اجرای قرارداد جمعی.

3.1.15. حمایت از حقوق کارگری ، آزادی ها و منافع مشروع آنها به هر روشی که توسط قانون منع نشده باشد.

3.1.16. اجازه فردی و جمعی اختلافات کارگری، از جمله حق اعتصاب ، مطابق روال تعیین شده توسط قانون کار فدراسیون روسیه ، سایر قوانین فدرال ؛

3.1.17. جبران خسارت وارده به کارمند در رابطه با عملکرد وی وظایف شغلی و جبران خسارت معنوی طبق روال تعیین شده توسط قانون کار فدراسیون روسیه ، سایر قوانین فدرال ؛

3.1.18. بیمه اجتماعی اجباری در موارد مقرر در قوانین فدرال ؛

3.1.19. مزایا ، غرامت ، کمک مادی و تضمین های اضافی ایجاد شده توسط قرارداد جمعی و سیستم حقوق و دستمزد نیروی کار در این شرکت.

3.1.20. ارائه پیشنهادات به مدیریت شرکت برای بهبود کار ، مربوط به تعهدات فروشنده و کل شرکت به طور کلی ؛

3.2 کارمند انجام وظایف زیر را بر عهده می گیرد:

3.2.1 عملکرد بی وقفه بخش کالا را تضمین می کند ، در تمام مدت کار در محل کار خود است و فقط در صورت جایگزینی فروشنده دیگر با موافقت رئیس بخش (معاون بخش اصلی) می تواند محل کار خود را ترک کند.

3.2.2. خدمات پیشگیرانه و مودبانه را به خریداران ارائه می دهد ، شرایط لازم را برای آنها فراهم می کند تا کالاهای مورد علاقه خود را انتخاب و آشنا شوند ، عدم وجود نقض قوانین تجارت را کنترل می کند ، اقدامات لازم را برای اطمینان از عدم وجود صف انجام می دهد.

3.2.3. آماده سازی کامل کالا را قبل از فروش انجام می دهد (بررسی نام ، مقدار ، کامل بودن ، درجه ، قیمت ، انطباق با برچسب ، بسته بندی ، بازرسی ظاهر، دیگر)؛

3.2.4. سرپرست فوری خود را مطلع می کند ، و در صورت لزوم ، مدیریت شرکت را در مورد موارد شناسایی کالاهایی که شرایط لازم برای آماده سازی قبل از فروش را برآورده نمی کنند ،

3.2.5. با توجه به محله کالا ، تعداد دفعات تقاضا ، راحتی کار ، کالاها را براساس گروه ها ، انواع آنها ترتیب می دهد.

3.2.6. پیشنهاد و نمایش کالا را به خریداران انجام می دهد. در انتخاب کالاها به خریداران کمک می کند ، در مورد مقصد ، خصوصیات ، کیفیت کالاها ، قوانین مراقبت از کالاها ، قیمت ها ، پیشنهاد کالاهای قابل تعویض ، کالاهای جدید و مرتبط با آنها ، محاسبه قیمت خرید ، صدور قبض و صدور گذرنامه به خریداران مشاوره می دهد (سند دیگر) ) برای محصولی که دارد دوره ضمانت؛ بسته بندی خرید ، صدور یا انتقال خرید برای کنترل ، مبادله کالا را ایجاد می کند.

3.2.7. در دسترس بودن کالا را در بخش تجارت کنترل می کند ، کیفیت ، تاریخ انقضا کالا را بررسی می کند ، در دسترس بودن و انطباق مارک ها ، برچسب های قیمت کالاها را بررسی می کند.

3.2.8. نظارت بر ایمنی کالا ، تجهیزات فروشگاه و سایر ارزشهای مادی ؛

3.2.9. اقداماتی برای جلوگیری و از بین بردن موقعیت های درگیری انجام می دهد.

3.2.10. کاستی های موجود در خدمات مشتری را به مدیریت اطلاع می دهد ، برای رفع آنها تدابیری اتخاذ می کند.

3.2.11. فضای مطبوعی را در محیط کار حفظ کرده و نمونه ای شخصی از خدمات مشتری ارائه می دهد. فروشنده باید در انتخاب و بررسی کالاها توسط خریداران صبور ، با دقت ، مودب باشد. هنگام تحویل خرید ، خریدار باید از او تشکر کند.

3.2.12. از نظافت و نظم در محل کار ، در بخش کالا و همچنین در طبقه تجارت به طور کلی اطمینان حاصل می کند.

3.2.13. نظم کار و تولید ، قوانین و مقررات حفاظت از کار ، شرایط بهداشت و بهداشت صنعتی ، الزامات ایمنی در برابر آتش و دفاع مدنی را رعایت می کند.

3.2.14. دستورات و دستورات مدیریت و اداره مستقیم شرکت را اجرا می کند.

3.2.15. با لباس فرم در محل کار است ، باید ظاهری مرتب داشته باشد.

3.2.16. توافق نامه ای درمورد مسئولیت کامل در اولین درخواست کارفرما مطابق با قانون قابل اجرا منعقد می کند.

3.3 کارمند باید بداند:

3.3.1. مقررات اساسی ، قوانین و مقررات حاکم بر روابط بین فروشنده و خریدار ؛

3.3.2. اشکال ، روش و روش های تجارت و گزارش نقدی

3.3.3. استانداردها ، شرایط فنی و ویژگی های محصولات فروخته شده ؛

3.3.4. فروش قیمت های خرده فروشی ، کالاهای فروخته شده

3.3.5. شرایط نگهداری و حمل و نقل برای محصولات فروخته شده توسط شرکت.

3.3.6. اشکال فعلی حسابداری و گزارشگری ؛

3.3.7. اخلاق کسب و کار؛

3.3.8 روانشناسی و اصول فروش ؛

3.3.9. ساختار بخش خرده فروشی

3.3.10. اسناد ، دستورات و مقررات ناظر بر روابط درون شرکتی ؛

3.3.11. مقررات داخلی کار؛

3.3.12. قادر به استفاده از صندوق پول نقد در کار باشد.

3.3.13. دارای رایانه در سطح یک کاربر مطمئن ، از جمله توانایی استفاده از برنامه های رایانه ای برای حسابداری کالا.

4.1. کارفرما حق دارد:

4.1.1 انجام مذاکرات جمعی و انعقاد قراردادهای جمعی ؛

4.1.2. تشویق کارمند برای کار وظیفه شناسانه و موثر.

4.1.3. کارمند را ملزم به انجام وظایف کار خود و احترام به دارایی کارفرما و سایر کارمندان کند تا از قوانین مقررات داخلی کار سازمان پیروی کند.

4.1.4. برای آوردن کارمند به مسئولیت انضباطی و مادی به روشی که در قانون کار فدراسیون روسیه ، سایر قوانین فدرال تعیین شده است.

4.1.5. برای تصویب مقررات محلی

4.2. کارفرما موظف است:

4.2.1 مطابق با قوانین و سایر اقدامات قانونی نظارتی ، مقررات محلی ، شرایط قرارداد جمعی ، موافقت نامه ها و قراردادهای کار.

4.2.2. اطمینان از ایمنی شغلی و شرایط مطابق با الزامات ایمنی و بهداشت شغلی ؛

4.2.3. تجهیزات ، وسایل ، اسناد فنی و سایر وسایل لازم برای انجام وظایف شغلی را به کارمند ارائه دهد.

4.2.4. مبلغ کامل را به کارمند پرداخت کنید دستمزد در شرایط تعیین شده توسط قانون کار فدراسیون روسیه ، قرارداد جمعی ، مقررات داخلی کار سازمان ، این توافق نامه ؛

4.2.5. مطابق روال تعیین شده توسط قوانین فدرال ، بیمه اجتماعی اجباری کارمند را انجام دهید.

4.2.6. جبران خسارت وارده به کارمند در ارتباط با انجام وظایف شغلی وی و همچنین جبران خسارت معنوی به روشی که در قانون کار فدراسیون روسیه ، قوانین فدرال و سایر اقدامات قانونی نظارتی مقرر شده است.

5.1 کارمند کاملا تحت پوشش مزایا و ضمانت های تعیین شده در قانون و مقررات محلی است.

5.2 خسارت وارده به کارمند در اثر جراحت یا صدمه دیگر به سلامتی مرتبط با انجام وظایف شغلی وی طبق قانون کار فدراسیون روسیه قابل جبران است.

6.1 کارمند موظف است وظایف کارگری پیش بینی شده در بند 3.2 بند 3 این توافق نامه را در مدت زمانی که مطابق با مقررات داخلی کار تعیین شده است و همچنین در دوره های زمانی دیگر که مطابق با سایر اقدامات قانونی نظارتی مربوط به ساعت کار است انجام دهد.

6.2 به کارمند یک هفته کاری ساعتی با یک روز کاری استاندارد اختصاص داده می شود.

6.3 کارفرما موظف است طبق قانون فعلی ، زمان استراحت را به کارمند ارائه دهد:

6.4 کارفرما موظف است مرخصی استحقاقی سالانه با مدت زمان زیر را به کارمند ارائه دهد:

7.1 کارفرما موظف است طبق قوانین ، سایر اعمال قانونی نظارتی ، موافقت نامه های جمعی ، موافقت نامه ها ، مقررات محلی و قرارداد کار ، کار کارمند را پرداخت کند.

7.2 این توافق نامه حقوق زیر را تعیین می کند:

7.3 پرداخت دستمزد به ارز خارجی انجام می شود فدراسیون روسیه (به روبل)

7.4 کارفرما موظف است حقوق را مستقیماً به کارمندان با شرایط زیر پرداخت کند.

7.5 کارفرما موظف است حقوق خود را به کارمند پرداخت کند:

8.1 کارفرما موظف به انجام بیمه های اجتماعی کارمند پیش بینی شده در قوانین فعلی فدراسیون روسیه است.

8.2 انواع و اقسام بیمه های اجتماعی به طور مستقیم با آنها مرتبط است فعالیت کارگری: .

8.3 این توافق نامه تعهد کارفرما را نیز به عهده دارد انواع زیر بیمه اضافی کارمند:.

9.1 فروشنده مسئول این موارد است:

9.1.1 عدم انجام ، انجام نادرست وظایف عملکردی ؛

9.1.2. اطلاعات نادرست در مورد وضعیت اجرای وظایف و دستورات دریافت شده ، نقض مهلت اجرای آنها ؛

9.1.3. عدم رعایت دستورات ، دستورات مدیریت مستقیم و اداره شرکت ؛

9.1.4. نقض مقررات کار ، قوانین ایمنی و ایمنی در برابر آتش سوزی در شرکت ؛

9.1.5. افشای اسرار تجاری ؛

9.1.6. از دست دادن ، خسارت و کمبود کالا و سایر ارزشهای مادی مطابق با قانون قابل اجرا.

9.2 طرف قرارداد کار که خسارتی به طرف دیگر وارد کرده باید این خسارت را طبق قوانین فعلی فدراسیون روسیه جبران کند.

9.3 این توافق نامه مسئولیت زیر را در مورد خسارت وارده به کارمند کارفرما تعیین می کند.

10.1 این توافق نامه از تاریخ امضای آن توسط کارمند و کارفرما لازم الاجرا می شود و تا زمان خاتمه آن به دلایل تعیین شده توسط قوانین فدراسیون روسیه معتبر است.

10.2 تاریخ امضای این توافقنامه تاریخی است که در ابتدای توافق نامه مشخص شده است.

11.1 اختلافات ناشی از اجرای این قرارداد بین طرفین به روشی که در قانون کار فدراسیون روسیه مقرر شده حل خواهد شد.

11.2 این توافق نامه در 2 نسخه منعقد شده و شامل می شود.

11.3 هر یک از طرفین این قرارداد دارای یک نسخه از توافق نامه هستند.

11.4 شرایط این توافق نامه ممکن است با توافق مشترک طرفین تغییر یابد. هرگونه تغییر در شرایط این توافق نامه به صورت امضا شده توسط طرفین انجام می شود توافقنامه تکمیلی، که جز integ لاینفک این توافق نامه است.

قرارداد کار با فروشندگان مشخصات خاص خود را دارد: فرم و نمونه سال 2018 را می توانید در مقاله بارگیری کنید. در قرارداد ، تمام مسئولیت های شغلی را یادداشت کنید ، مسئولیت مادی را ذکر کنید.

فروشنده کارمند یک منطقه فروش ، فروشگاه یا هر نقطه فروش دیگری است که شرکت در آن فروش انجام می دهد. در بیشتر موارد ، به فروشنده بستگی دارد که درآمد شرکت چقدر باشد. پس از همه ، با توجه به نتایج کار ، مشخص است که کدام محصول مورد تقاضا است یا در انبار ذخیره می شود. علاوه بر این ، فروشنده همچنین یک کارمند مسئول مالی است. او مسئول کالا است و رسید را ثبت می کند پول از فروش

تعدادی از الزامات ویژه به کارگران بازرگانی که درگیر کار با تماس با مشتریان و محصولات هستند اعمال می شود. در مرحله اول ، کارمندان در زمینه تجارت تحت معاینات پزشکی اجباری قرار می گیرند (بند 15 لیست ، با تأیید وزارت بهداشت و توسعه اجتماعی روسیه از تاریخ 12 آوریل 2011 ، شماره 302n ، ماده 213 قانون کار فدراسیون روسیه).

ثانیاً ، چنین کارکنانی قبل از استخدام تحت معاینه پزشکی قرار می گیرند. برای پذیرش در کار ، او باید نظر پزشکی را بر اساس نتایج یک معاینه پزشکی ارائه دهد. علائم مربوط به فرصت کار در زمینه تجارت در پرونده پزشکی شخصی ثبت می شود (تصویب شده توسط دستور Rospotrebnadzor در تاریخ 20 مه 2005 شماره 402)

شرکت ها اغلب یک فروشنده را نه به عنوان یک متخصص باریک ، بلکه به عنوان یک متخصص عمومی استخدام می کنند. بنابراین ، اغلب شرکت هایی وجود دارد که فروشنده ، او نیز یک صندوقدار ، یک مشاور ، و حتی یک انبار کننده در یک انبار است. اینها اضافه کار فروشنده. به همین دلیل است که علاوه بر تعهدات اصلی ، کلیه تعهدات اضافی نیز در قرارداد کار با وی تجویز شده است.

قرارداد کار فروشنده جداگانه ندارد فرم واحد… بنابراین ، خود شرکت می تواند شکل خاص خود را توسعه دهد و فقط موارد مورد نیاز خود را شامل شود. در عین حال ، فراموش نکنید که قانون کار حکم می کند و شرایط اجباری قراردادها (ماده 57 قانون کار فدراسیون روسیه).

در یک قرارداد کاری برای قانون کار باید باشد:

کلیه موارد فوق الزامی است. اگر چیزی در قرارداد گنجانده نشده باشد ، این مبنایی برای شناختن آن نیست که منعقد نشده و منجر به فسخ آن نخواهد شد. اما بازرسان ممکن است شکایتی داشته باشند. بنابراین ، از نزدیک به طراحی نگاهی بیندازید. قراردادهای کار با فروشنده

اگر چیزی فراموش شود ، قرارداد کار باید با اطلاعات و شرایط از دست رفته تکمیل شود. علاوه بر این ، اطلاعات مستقیماً در متن توافق نامه وارد می شود و شرایط از طریق پیوست قرارداد یا از طریق یک توافق نامه جداگانه درج می شود. چنین سندی باید کتبی تهیه شود و جز an لاینفک قرارداد کار خواهد بود.

این شرکت با صلاحدید خود تمام امتیازات اضافی را به الگو اضافه می کند. اما تحت هیچ شرایطی نباید حقوق کارمند خود را نقض کنند. و در اینجا ممکن است یک وضعیت دوگانه ایجاد شود ، یا با برنامه ریزی تمام شرایط قرارداد زحمت نکشید ، یا بالعکس – همه چیز را با جزئیات بنویسید. گزینه دوم ایمن تر است ، زیرا اگر اتفاقی بیفتد می توانید فروشنده را به دادگاه بکشید. به عنوان مثال ، می توان از فروشنده صندوقدار در صندوق کمبود مطالبه کرد و از خسارت وارد شده به کالا ، خسارت به یک انباردار پرداخت کرد.

هنگام استخدام فروشنده ، شرکت حق دارد یک دوره آزمایشی را در قرارداد در نظر بگیرد. اما به یاد داشته باشید ، طبق قانون کار فدراسیون روسیه ، این دوره نمی تواند بیش از 3 ماه باشد (ماده 70 قانون کار فدراسیون روسیه). برای قراردادهای مدت دار دو تا شش ماهه ، دادگاه می تواند حداکثر دو هفته تعیین شود. اگر چنین شرطی در متن قرارداد لحاظ نشده باشد ، کارمند بدون دوره آزمایشی استخدام شده تلقی می شود. پس اخراج وی به دلیل نتایج نامطلوب آزمون غیرممکن است (نامه روسترود به تاریخ 11 مارس 2010 ، شماره 642-6-1).

توابع کار اضافی فروشنده را در قرارداد به روشنی مشخص کنید و بلافاصله با فروشنده موافقت کنید که آیا مبلغ بیشتری برای آنها پرداخت می شود و به چه مبلغی. به عنوان مثال ، اگر فروشنده انبار دار نیز باشد ، لیست را لیست کنید وظایف کاری شما می توانید عبارت “فروشنده موظف است به انبار ببرد ، توزین کند ، ذخیره کند و از مواد مختلف مواد مختلف را آزاد کند: سوخت ، مواد اولیه ، محصولات نیمه تمام ، محصولات نهایی ، قطعات ، ابزار ، وسایل.”

همچنین در قرارداد شرط کنید که کارمند متعهد می شود از ایمنی کالا و یکپارچگی کالا اطمینان حاصل کند. کارمند مجبور است برای چنین کاری هزینه اضافی بپردازد ، بنابراین ، در بخش “شرایط پاداش” ، به طور جداگانه مقدار حق استحقاق خود را تعیین کنید.

در بخش “موضوع قرارداد” ، ذکر کنید که شما مستقیماً کارمندی را برای موقعیت فروشنده-صندوقدار استخدام می کنید ، نه فقط یک فروشنده. به عنوان مثال ، می توان به صورت زیر نوشت: “کارمند متعهد می شود شخصاً وظایف کارگری فروشنده-صندوقدار را انجام دهد ، تا از مقررات داخلی کار مربوط به کارفرما پیروی کند.”

همچنین یک مورد اجباری در بخش “حقوق و تعهدات یک کارمند” شامل شرط مسئولیت مالی فروشنده است. بنابراین در صورت سرقت یا کمبود ، می توانید خسارات وارده را از وی جبران کنید. به عنوان مثال ، می توانید عبارت زیر را به صورت زیر وارد کنید: “یک کارمند یک شخص مسئول مالی است و پس از صدور دستور در انتصاب خود برای کار ، او باید در هنگام دریافت ، با دستورالعمل شماره 3210-U بانک روسیه از 11 مارس 2014 آشنا شود و توافق نامه ای در مورد مسئولیت کامل منعقد کند.” یعنی قرارداد کار چنین فروشنده ای از نظر مادی مسئولیت خواهد داشت.

همچنین مهم است که تنها توصیف توابع در قرارداد کافی نیست. بنابراین ، از جمله ، جزئیات را صادر کنید شرح شغلآنچه فروشنده-صندوقدار موظف است انجام دهد. او باید با دستورالعمل های زیر امضا آشنا شود.

آنچه را که دقیقاً فروشنده باید انجام دهد در قسمت حقوق و مسئولیت های کارمندان قرار دهید. به عنوان مثال ، در قرارداد کار با یک فروشنده فروشگاه مواد غذایی ، ممکن است توابع زیر را ذکر کنید:

قرارداد کار بین یک کارآفرین و فروشنده از نظر شکل و محتوا با توافق نامه بین یک شرکت و فروشنده تفاوتی ندارد. روش تنظیم قرارداد کار با فروشنده به صورت کلی است. نکته اصلی قبل از استخدام ، از او اسناد بخواهید (ماده 65 قانون کار فدراسیون روسیه. به عنوان مثال:

همانند این شرکت ، هیچ فرم یکسانی برای کارآفرینان وجود ندارد. قرارداد کار را به هر شکلی تنظیم کنید. اما وضعیت کارفرما و ویژگی های فصل 48 قانون کار فدراسیون روسیه را در نظر بگیرید. به خصوص:

همچنین یک برنامه کاری را بنویسید که شامل آن باشد زمان کاری و زمان استراحت ساعات کاری ، روش اعطای روزهای تعطیل و تعطیلات با حقوق سالانه توسط کارآفرینان با توافق با کارمند تعیین می شود (ماده 305 قانون کار فدراسیون روسیه). شما می توانید هر حالت عملیاتی را تنظیم کنید ، از جمله برای هر کارمند جداگانه. در صورت لزوم ، کارآفرین حق ورود به حسابداری خلاصه را دارد.

اگر یک کارآفرین انفرادی بیش از 35 کارمند نداشته باشد ، می تواند با توافق طرفین ، بدون در نظر گرفتن فوریت کار یا عدم کار ، تا 5 سال با آنها قرارداد کار مدت دار ببندد (ماده 59 قانون کار فدراسیون روسیه). قوانین مربوط به خدمات خرده فروشی و مصرف کننده یکسان است ، اما تعداد کارمندان کمتر است – فقط 20 نفر. اما اگر کارمند اصرار به انعقاد قرارداد نامحدود داشته باشد ، تأمین وی فقط بر این اساس امکان پذیر نخواهد بود (ماده 64 قانون کار فدراسیون روسیه).

در قرارداد کار با فروشنده ، کارآفرین می تواند در مورد دلایل دیگری برای اخراج به ابتکار کارفرما توافق کند ، قانون کار (ماده 307 قانون کار فدراسیون روسیه). به عنوان مثال – هرگونه نقض یکباره وظایف کارگری توسط یک کارمند. برای فروشندگان ، این ممکن است عدم استفاده از CCP باشد. اما ایجاد زمینه هایی که منجر به تبعیض شود غیرممکن است (ماده 3 قانون کار فدراسیون روسیه). به عنوان مثال ، شما نمی توانید به دلیل رسیدن به سن بازنشستگی اخراج شوید.

یکی دیگر از ویژگی های قرارداد با کارآفرینان این است که شما می توانید شرایط اخطار اخراج ، موارد و میزان پرداخت حق انصراف و سایر پرداخت های خسارت را برای خود تعیین کنید.

لطفا توجه داشته باشید: اگر یک کارآفرین از ویژگی های یک شرکت خرد برخوردار باشد ، حق استفاده از فرم استاندارد قرارداد کار را دارد (مصوب 27 فوریه 2016 ، شماره 858 توسط دولت فدراسیون روسیه). چنین کارفرمایانی می توانند بندهایی را که به دلیل ماهیت کار پر نمی کنند از بند قرارداد حذف کنند و بندهایی که در یادداشت های مربوط به قرارداد استاندارد (نامه وزارت کار روسیه به تاریخ 30 ژوئن 2017 شماره 14-1 / B-591). اگر یک کارآفرین فردی از فرم استاندارد استفاده کند ، ممکن است تا حدی یا کاملاً مقررات کار ، آیین نامه مربوط به پاداش ، آیین نامه پاداش ، برنامه شیفت و سایر مقررات محلی کار را رها کند.

تبلیغات

مشترک شدن در اخبار

قرارداد کارمند فروش
قرارداد کارمند فروش
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *