قرص جوشان ای سی سی

قرص جوشان ای سی سی
قرص جوشان ای سی سی

10درصد تخفیف بیشتر تا سقف صدهزار تومان برای مشتریان قدیمی با استفاده از کد تخفیف: SHIDERBACK یادتون نره کد تخفیف رو در مراحل خرید وارد نمایید.


@shider_store
مارا در اینستاگرام دنبال کنید

قرص جوشان ای سی سی لانگ از داروهای خلط‌آور است که با پاکسازی ریه موجب بهبود وضعیت تنفسی می‌شود؛ این دارو راه هوایی را باز کرده و سرفه را کاهش می‌دهد.

نقد و بررسی قرص جوشان ای سی سی لانگ هگزال
رقیق کردن موکوس و ترشحات دستگاه تنفسی کاربرد اصلی قرص جوشان ای سی سی لانگ در مسمومیت با استامینوفن و نیز جهت کمک به دفع خلط مجاری تنفسی بکار می‌رود. قرص جوشان استیل سیستئین خوراکی همچنین برای پیشگیری از نوعی نارسایی حاد کلیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دارو در درمان اعتیاد به کوکایین، سیگار کشیدن (کاهش استفاده) و افسردگی دو قطبی، روان گسیختی، اوتیسم و وسواس کندن موها (تریکوتیلومانیا) نیز بکار می‌رود.
گروه سولفیدریل استیل سیستئین باعث شکستن پل‌های دی سولفیدی ترشحات غلیظ سیستم برونشیال می‌شود، در نتیجه مولکول‌هایی با وزن کمتر ایجاد و جریان خلط را تسهیل می‌نماید که به واسطه سرفه خارج می‌شود، بدین شکل خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی دستگاه تنفسی را کاهش می‌دهد. همچنین با پاک‌سازی راه‌های تنفسی، سرفه تسکین می‌یابد و تنفس راحت‌تر می‌شود. در درمان مسمومیت با استامینوفن این دارو با احیای گلوتاتیون (گلوتاتیون متابولیت سمی استامینوفن به نام NAPQI را خنثی می‌کند) موجب کاهش آسیب کبدی استامینوفن و خنثی شدن آن می‌شود.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حداقل 8 کاراکتر

قرص جوشان ای سی سی

12,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

_ مهار کننده سرفه

_ ضد احتقان بینی

_ نرم کننده مخاط

_ خلط آور

رقیق کردن موکوس و ترشحات دستگاه تنفسی کاربرد اصلی قرص جوشان ای سی سی لانگ در مسمومیت با استامینوفن و نیز جهت کمک به دفع خلط مجاری تنفسی بکار می‌رود. گروه سولفیدریل استیل سیستئین باعث شکستن پل‌های دی سولفیدی ترشحات غلیظ سیستم برونشیال می‌شود، در نتیجه مولکول‌هایی با وزن کمتر ایجاد و جریان خلط را تسهیل می‌نماید که به واسطه سرفه خارج می‌شود، بدین شکل خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی دستگاه تنفسی را کاهش می‌دهد. همچنین با پاک‌سازی راه‌های تنفسی، سرفه تسکین می‌یابد و تنفس راحت‌تر می‌شود. در درمان مسمومیت با استامینوفن این دارو با احیای گلوتاتیون (گلوتاتیون متابولیت سمی استامینوفن به نام NAPQI را خنثی می‌کند) موجب کاهش آسیب کبدی استامینوفن و خنثی شدن آن می‌شود.

.

.

.

.

ACC Long pills are a laxative that improves breathing by clearing the lungs; it opens the airway and reduces coughing.

Features of ACC Long pills

_ Cough inhibitor

_ Anti-nasal congestion

_ Mucus softener

_ Sputum

Description

Dilution of mucus and respiratory secretions is the main use of ACC Long effervescent tablets in acetaminophen poisoning and also to help expel sputum from the airways. The sulfidryl acetylcysteine ​​group breaks down the dialysis steps of the concentrated secretions of the bronchial system, thus creating less weight molecules and facilitating the flow of sputum that is expelled by coughing, thus reducing the risk of infectious diseases of the respiratory tract. Also, by clearing the airways, the cough is relieved and breathing becomes easier. In the treatment of acetaminophen poisoning, the drug reduces the liver damage by acetaminophen by reducing glutathione (glutathione neutralizes the toxic metabolite acetaminophen called NAPQI).

قرص جوشان

عمومی

قوطی پلاستیکی

سازمان غذا و دارو

1228058899

ایران

بهستان دارو

www.behphar.com

10 عدد

مهار کننده سرفه

تعداد دفعات استفاده از قرص جوشان ای سی سی باید توسط پزشک تعیین شود.

به طور معمول روزانه یک عدد قرص جوشان ۶۰۰ میلی‌گرم در یک لیوان آب و یا تا ۳ عدد قرص ۲۰۰ میلی‌گرم مصرف می‌شود.

برای استفاده، قرص را داخل آب سرد حل کرده و بعد از حل شدن کامل میل کنید.

هیچ داروی دیگری به این محلول، نباید اضافه نشود.

طبق توصیه کارخانه سازنده آن نوجوانان بالاتر از ۱۴ سال سن و بزرگسازان: نصف قرص جوشان 2 بار در روز یا یک قرص یک بار در روز فقط با دستور پزشک.قرص جوشان ای سی سی

عوارض قرص جوشان ای سی سی خیلی شایع نیستِ ولی می توان به واکنش‌های حساسیتی، انقباض برونش و کاهش spo2، ادم صورت، بثورات جلدی اشاره نمود.

این دارو حاوی لاکتوز است؛ بنابراین کسانی که بیماری عدم تحمل لاکتوز دارند، باید قبل مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

در کودکان زیر 14 سال مصرف این دارو توصیه نمی‌شود.

در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد و دور از رطوبت و داخل بسته بندی نگهداری شود.

مصرف در دوران بارداری و شیردهی طبق تجویز پزشک صورت گیرد.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

برای ثبت دیدگاه، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، دیدگاه شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

کیفیت 0.0

بسته بندی 0.0

میزان اثر بخشی 0.0

ارزش نسبت به قیمت 0.0

0 محصول

اطلاعاتی در مورد موارد مصرف ای سی سی لانگ ثبت نشده است.

اطلاعاتی در مورد هشدارها ای سی سی لانگ ثبت نشده است.

اطلاعاتی در مورد عوارض جانبی ای سی سی لانگ ثبت نشده است.

اطلاعاتی در مورد تداخل های دارویی ای سی سی لانگ ثبت نشده است.

اطلاعاتی در مورد نکات قابل توصیه ای سی سی لانگ ثبت نشده است.
قرص جوشان ای سی سی

اطلاعاتی در مورد گروه بارداری ای سی سی لانگ ثبت نشده است.

اطلاعاتی در مورد هشدارهای بارداری ای سی سی لانگ ثبت نشده است.

اطلاعاتی در مورد نکات پیش از مصرف ای سی سی لانگ ثبت نشده است.

اطلاعاتی در مورد موارد منع مصرف ای سی سی لانگ ثبت نشده است.

اطلاعاتی در مورد عوارض مصرف بیش از اندازه ای سی سی لانگ ثبت نشده است.

اطلاعاتی در مورد فارماکودینامیک ای سی سی لانگ ثبت نشده است.

دکتر سید هادی اخباری

متخصص داخلی- فوق تخصص بیماری های روماتیسمی

دکتر مجتبی عاملی

متخصص اورولوژی-فلوشیپ فوق تخصصی جراحی درون بین کلیه ، مجاری ادراری و تناسلی ، اندویورولوژیست

دکتر مسعود امیدیان

متخصص کودکان-فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد

دکتر علی اجودی

فوق تخصص جراحی دست و اعصاب محیطی

روش های طبیعی کاهش اضطراب

خواص ویتامین ها و موثر بر سلامتی جسم

علائم جذام پیشرفته (راهنمای تصویری)

تمارين كيجل لتقوية عضلات قاع الحوض

روش های درمان زگیل تناسلی برای بارداری و تاثیر اضافه وزن برای بارداری

سلام من زگیل تناسلی دادم میتونم باردار بشم ؟ و اینکه وزنم بالاس برای بارداری چیکار کنم؟

علت های درد شانه و کتف و روش های پیشگیری و درمان

کتف دستم مدتی است هنگام بالا بردن صاف نمی شود ودر برخورد یک چیزی درد شدیدی میگیرد به مدت کوتاه. البته فکر میکنم مدتی ندانسته هنگام مطالعه روی همان دست تکیه کرده ام لطفا در این مورد راهنمایی کنید

راهکارهای موثر برای افزایش قد و بلند قدتر شدن پس از 18 سالگی

من امسال ۲۰ سالم میشه
بلوغ زود رس داشتم و قدم کوتاه
(۱۵۸ )از قدم اصلا راضی نیستم
میخوام برای افزایش قد اقدام کنم
توی این سن امکان افزایش قد هست ؟

هزینه جراحی زیبایی شکم و جراحی زیبایی سینه زنان

سلام و خسته نباشید
میخواستم حدود هزینه برای جراحی زیبایی پروتز و لیفت سینه همچنین ابدومینو پلاستی و لیپوماتیک ران و بازو رو بدونم با توجه به اینکه حجم چربی در ناحیه شکم و ران و بازو ها کم هست
قد ۱۶۰
وزن ۶۱
ثبات وزن علی رغم ورزش و رژیم در حدود یکسال به همین صورت هست

پادکست های مرتبط با ای سی سی لانگ

ویدیوهای مرتبط با ای سی سی لانگ

سلامتی24

ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان
و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات کلینیک و درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.


لوازم الکتریکی همراهDownloads-icon


پخش‌کننده MP3 و MP4Downloads-icon

طبقه بندی مارتیندل : داروهای مهار کننده سرفه،خلط آورها،نرم کننده های مخاط و ضد احتقان بینیطبقه بندی درمانی : عوامل درمانی متفرقه > پادزهر ها

استیل سیستئین ( قرص ای سی سی _ acc ) خلط آور است و به اشکال دارویی قرص و قرص جوشان مصرف می‌شود.

استیل سیستئین در درمان مسمومیت با استامینوفن با احیای گلوتاتیون (گلوتاتیون متابولیت سمی استامینوفن به نام NAPQI را خنثی می‌کند) موجب کاهش آسیب کبدی استامینوفن و خنثی شدن آن می‌گردد.

قرص جوشان ای سی سی

براساس نظر پزشک و شدت بیماری تعیین می گردد اما طبق توصیه کارخانه سازنده آن نوجوانان بالاتر از 14 سال سن و بزرگسالان : نصف قرص جوشان 2 بار در روز یا یک قرص یک بار در روز – یا به دستور پزشک

عوارض این دارو خیلی شایع نیست ولی می توان به واکنش‌های حساسیتی،انقباض برونش و کاهش spo2 ،ادم صورت،بثورات جلدی اشاره نمود.عوارض غیرشایع: استوماتیت، سردرد، وزوز گوشعوارض نادر: خونریزیعوارض بسیار نادر: واکنش های افزایش حساسیت مانند خارش، کهیر، بثورات جلدی، تنگی نفس بخصوص در بیماران مبتلا به آسم – اسپاسم مجاری تنفسی

نکته : مصرف طولانی مدت مداوم آن منجر به آسیب ریه می‌شود.

رده بارداری داروی استیل سیستئین B می باشد و در صورت مصرف زیر نظر پزشک و با دوز مشخص خطری جنین را تهدید نمی کند. ترشح این دارو در شیر انسان هنوز مشخص نیست و ایمنی مصرف در دوره شیردهی اثبات نشده است. بنابراین بهتر است مصرف این دارو در دوران شیردهی با احتیاط صورت گیرد.با توجه به اینکه هنوز اطلاعات کافی در مورد مصرف این دارو در این دوران وجود ندارد بنابراین مصرف آن در این دوران توصیه نمی گردد مگر به صلاحدید پزشک معالج و در صورتی که منافع مصرف بر مضار آن غلبه کند.

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم

2-Acetamido-3-sulfanylpropanoic acid[۱]

CC(=O)NC(CS)C(O)=O

قرص جوشان ای سی سی

InChI=1S/C5H9NO3S/c1-3(7)6-4(2-10)5(8)9/h4,10H,2H2,1H3,(H,6,7)(H,8,9) NKey: PWKSKIMOESPYIA-UHFFFAOYSA-N N

℞-only(US)


استیل سیستئین (به انگلیسی: ACETYLCYSTEINE) خلط‌آور است که به اشکال دارویی قرص و قرص جوشان مصرف می‌شود.

کاربرد اصلی این دارو در مسمومیت با استامینوفن و نیز جهت کمک به دفع خلط مجاری تنفسی بکار می‌رود.

سایر موارد کاربرد :
در درمان اعتیاد به کوکایین[۲] ـ ماری جوانا[۳]، سیگار کشیدن (کاهش استفاده) [۴] و قمار[۵]
افسردگی دوقطبی[۶]
روان گسیختی [۷]
درخودماندگی(اوتیسم)[۸]
وسواس کندن موها (تریکوتیلومانیا)[۹]

استیل سیستئین خوراکی همچنین برای پیشگیری از نوعی نارسایی حاد کلیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.[۱۰]

ممکن است بدلیل دفع خلط مجاری تنفسی برای درمان بیماری مزمن انسداد ریوی و یا سوختگی راه تنفس مفید باشد.

در درمان مسمومیت با استامینوفن و کربن مونواکسید این دارو با احیای گلوتاتیون (گلوتاتیون متابولیت سمی استامینوفن به نام NAPQI را خنثی می‌کند) موجب کاهش آسیب کبدی استامینوفن و خنثی شدن آن می‌گردد.

عوارض این دارو خیلی شایع نیست ولی می‌توان به عوارض واکنش‌های حساسیتی،انقباض برونش و کاهش spo2 ،ادم صورت،بثورات جلدی اشاره نمود.
مصرف طولانی مدت مداوم آن منجر به اسیب ریهمی‌شود.

عوارض جانبی رایج شامل تهوع استفراغ هنگام مصرف توسط دهان است.  گاهی ممکن است پوست با هر یک از شکل ها قرمز و خارش شود.  نوعی آنافیلاکسی غیر ایمنی نیز ممکن است رخ دهد.  به نظر می رسد در دوران بارداری بی خطر است

عوارض غیرشایع: استوماتیت، سردرد، وزوز گوش

عوارض نادر: خونریزی

عوارض بسیار نادر: واکنش‌های افزایش حساسیت مانند خارش، کهیر، بثورات جلدی، تنگی نفس بخصوص در بیماران مبتلا به آسم- اسپاسم مجاری تنفسی.[۱۱]

وقتی موجود شد به من خبر بده

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد .

قرص جوشان ای سی سی
قرص جوشان ای سی سی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *