قرص زینک پلاس و چاقی

قرص زینک پلاس و چاقی
قرص زینک پلاس و چاقی

ساعت 24- اگر میخواهید با معجزه قرص زینک پلاس در افزایش قد و بهبود عملکرد جنسی و تقویت سیستم ایمنی بدن و به طور کلی خواص قرص زینک و چاقی آشنا شوید این مطلب را بخوانید

قرص زینک از ماده معدنی بنام روی ساخته شده است این عنصر در طبیعت به وفور یافت می شود  روی از عناصری است که بعد از آهن فراوانترین عنصر جزئی در بدن به شمار می رود. این عنصر در فعالیت بیش از ۱۰۰ آنزیم مختلف بخصوص آنزیمهایی که در سوخت و ساز پروتئین ها و کربو هیدراتها درگیر هستند اثر دارد. اولین مطالعات کمبود روی در حدود ۵۲۰ سال قبل در مصر و ایران انجام شد و در حال حاضر نیز طبق آخرین بررسی های انجام شده کمبود آن در بین گروه های مختلف مردم کشورمان قابل توجه است. میزان مناسب روی در عملکرد سیستم ایمنی، ترمیم زخمها، تقویت قوه بویایی، بینایی، چشایی، تقسیم طبیعی سلولها، رشد و تکامل در طول بارداری، کودکی و بلوغ نقش دارد. بطور کلی رشد تا قبل از اتمام سنین رشد به این ماده معدنی وابستگی زیادی دارد. روی به عنوان یکی از مهمترین مواد معدنی در سلامت پوست، فرم گرفتن و استحکام ناخنها و تقویت ساختار مو نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

قرص زینک سبب تقویت و جلوگیری از ریزش مو می شود و همچنین نقش اثر بخشی در فرم گرفتن و سفتی ناخن ها دارد از زینک برای بهبود سلامت پوست هم استفاده می شود و همچنین برای افزایش قد در سنین رشد کودکان خواص بیشماری دارد قرص زینک کمک به ترمیم زخم ها می کند و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت سیستم بدنی می گردد با قرص زینک میتوانید برای ترمیم ترک لب ها هم استفاده کنید، مصرف روزانه قرص زینک از جنبه های فراوانی شامل افزایش قدرت جنسی در مردان، بارداری های موفق در زنان و سنتز هورمون های جنسی در سلامت دستگاه تولید مثلی موثر است. در بلوغ و تکامل اسپرم در مردان و نیز تکامل طبیعی نوزاد نیز تاثیر دارد. مصرف قرص زینک در بسیاری از موارد بزرگ شدگی غده پروستات نیز اثر گذار است

قرص زینک پلاس و چاقی

قرص زینک پلاس به دلیل داشتن مقادیر فراوان ویتامین های گروه ب و سایر املاح معدنی مفید برای بدن و همچنین برای کسانی که به دنبال چاقی بی ضرر هستن بسیار مفید است بهتر است با خوردن مکمل های پروتئنی در کنار مصرف روزانه قرص زینک پلاس در یک دوره 6 ماهه مبادرت به افزایش وزن کنید البته پیشنهاد می کنیم در خوردن آن زیاده روی نکنید و صرفا تا رسیدن به وزن نرمال خود ادامه دهید برای نو عروس های که مشکل لاغری صورت دارند هم قرص زینک خواص اعجاب آوری دارد میتوانید صبح ها بعد از صبحانه روزی یک عدد قرص زینک مصرف کنید و درکنار آن از مصرف تخم مرغ آبپز هم در صبحانه غفلت نکنید خوردن گوشت گوساله هم به سبب جذب آهن می شود البته قرص زینک به بهبود جذب آهن و درمان کم خونی هم کمک میکند.

روی یک عنصر کمیاب ضروری است که بدن انسان نمی تواند خود آن را تولید کند و فقط می تواند برای مدت کوتاهی ذخیره کند. بنابراین باید در مقادیر کافی و همیشه از طریق غذا مصرف شود. در صورت عدم امکان ، می توان با کمک قرص روی این نیاز را برطرف کرد. علائم کمبود روی به عنوان مثال ، از دست دادن اشتها ، لکه های سفید ناخن ، شکننده ، ریزش مو ، اختلالات بینایی (از جمله شب کوری) ، عفونت های مکرر ، اختلالات چشایی و بویایی ، اختلالات رشد و کم خونی است.

روی چه وظیفه ای را در بدن انجام می دهد؟

روی عملکردهای مختلفی را در بدن انجام می دهد. فرآیندهای متابولیکی متعددی برای اینکه بتوانند به درستی پیش روند ، به روی نیاز دارند. همچنین در رشد ، ذخیره انسولین ، سلامت پوست و مو ، سنتز پروتئین ، تولید اسپرم و سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارد. خاصیت ضد ویروسی و تقویت کننده مخاط آن باعث می شود ویروس ها در بدن نتوانند به خوبی تولید مثل کنند.

نکته اول: افراد بزرگسال در رژیم روزانه خود نیاز به پانزده میلی گرم مکمل زینک یا سی میلی گرم سبزیجات دارای زینک می باشند لذا اگر از مواد طبیعی استفاده نمائید نیازی به مصرف قرص نیست مثلا با مصرف حبوبات ،غلات،تخمه کدو ،صدف،آجیل و گوشت و تخم مرغ نیاز به مصرف قرص نمی باشد .

نکته دوم:طبق مطالعات نوزاد هفت ماهه تا سه ساله  سه میکروگرم، کودک چهار ساله تا هشت ساله پنج میکروگرم، نوجوان نه تا سیزده ساله هشت میکروگرم، مرد چهارده ساله و بزرگتر یازده میکروگرم، خانم چهارده تا هجده ساله نه میکروگرم، خانم باردار چهارده تا هجده ساله سیزده میکروگرم و خانم باردار نوزده ساله و بزرگتر یازده میکروگرم زینک استفاده نمایند.

نکته سوم:بهتر است قرص زینک را یک ساعت قبل غذا یا دو ساعت بعد از آن میل نمائید البته اگر ناراحتی معده یا گوارش دارید حین صرف غذا مصرف نمائید در ضمن اگر قرص آهن و کلسیم میل می نمائید با فاصله چند ساعته از قرص زینک میل نمائید.در ضمن اگر در مصرف قرص زینک زیاده روی نمائید  باعث سردرد و تهوع و استفراغ می گردد همچنین با مصرف این قرص مس بدن کاهش میابد لذا مکمل مس هم زمان مصرف گردد.

امیدواریم از مطلب خواص قرص زینک راضی بوده باشید.

تمامی حقوق برای ساعت24 محفوظ استسئو سایت توسط لینک 1

ساخت پوشه

با سلام

برای موهایم دکتر برایم قرص زینک داد مدتی است که مصرف کردم روزی یکی  اضافه وزن پیدا کردم چاق شدم به خاطر این قرص است؟

با سلام

بله قرص زینک یا همان روی باعث افزایش اشتها میشود.قرص زینک پلاس و چاقی

با سلام سمیه عزیز در تکمیل پاسخ همکار عزیزم توجه شما رو به موارد زیر جلب میکنم و اینکه ضمن تایید نظر ایشان باید مزایا و معایب مصرف زینک برای شما توسط پزشک تان سنجیده شود  با آرزوی سلامتی و بهروزی

لازم به ذکر است هیچ داروی شیمیایی نیست که عارضه ای نداشته باشد. بسیاری از این عوارض معمولاً در بروشور این داروها درج شده است لکن بسیاری از عوارض پس از چند سال گذشت زمان و مصرف آن توسط مردم، شناخته می شود.

در مورد ویتامین ها و املاح معدنی که بصورت قرص و کپسول تجویز می شوند باید توجه کرد که بدن انسان از بیش از 100 نوع عنصر و ویتامین و … تشکیل شده است. تماس این عناصر در محیط اطراف خاصه خاک وجود دارد. در واقع تشابه خیره کننده ای بین عناصر تشکیل دهنده خاک و عناصر تشکیل دهنده بدن انسان وجود دارد.این عناصر از خاک به گیاهان و از آن طریق به حیوانات منتقل می شود.

بنابراین مصرف میوه و سبزیجات و گوشت گوسفند و پرنده های حلال گوشت و لبنیات و روغن گاوی تمامی مواد مورد نیاز بدن را تأمین می کند. اگر بخواهیم برای هر یک این عناصر یک قرص یا کپسول بخوریم واضح است که چه کار خنده دار و مضحکی انجام داده ایم.

عملکرد و نقش روی در بدن چیست ؟ روی (زینک) یکی از عناصر مهم و ضروی است که نقش های بسیار مهم و حیاتی در بدن انسان ایفا می کند، بیش از 100 آنزیم و هورمون برای ترشح و فعال شدن نیاز به روی دارند.

1. سیستم ایمنی روی برای فعالیت سیستم ایمنی بدن ضروری و کمک به تولید گلبول های سفید خون(WBC) می کند که نقش سربازهای دفاعی در بدن برای مقابله با ویروس ها، باکتری ها و عوامل بیماری زا را بر عهده دارند، به همین جهت یکی از علائم کمبود روی ضعف سیستم ایمنی بدن و ابتلای مکرر به بیماری های ویروسی و عفونی مانند سرما خوردگی است.

2. تولید پروتئین هر آنچه که در بدن از پروتئین ساخته می شود نیازمند روی است، این شامل اکثر سلول های بدن از قبیل DNA و RNA، آنزیم ها، بسیاری از هورمون ها از جمله هورمون های جنسی می باشد، از علائم کمبود روی در مردان می توان به کاهش میل جنسی و حجم منی اشاره کرد، همچنین در صورت کمبود روی آنزیم های گوارشی به میزان کافی تولید نمی شوند و مشکلات گوارشی از قبیل نفخ و رفلاکس معده بروز می کنند.

3. تولید کلاژن و کراتین بخش اعظمی از پوست از پروتئینی بنام کلاژن ساخته شده و همان طور که اشاره شد روی برای تولید انواع پروتئین مورد استفاده قرار می گیرد از اینرو برای داشتن پوستی سالم و شاداب ضروری است به میزان کافی روی از طریق برنامه غذایی خود و یا به شکل مکمل غذایی (زینک پلاس، قرص زینک) دریافت کنید.

مو نیز از پروتئینی بنام کراتین ساخته شده است، ریزش موها، نازوکی تارهای مو می توانند ارتباط مستقیمی با کمبود روی در بدن داشته باشند.

4. سیستم بینایی غلظت بالایی از روی در چشم ها وجود دارد و برای فعالیت سیستم بینانی و حفظ سلامت بخش های مختلف آن از جمله قرنیه و غیره ضروی است. تحقیقات زیادی نشان می دهند افراد مسنی که از مکمل های روی، سلنیوم، ویتامین A و E به میزان کافی استفاده می کنند تا 60 درصد کمتر به مشکلاتی از قبیل آب مروارید مبتلا می شوند.

5. متابولیزم مواد غذایی روی با سایر مواد مغذی مانند منیزیم و ویتامین های ب کمک به تولید آنزیم های گوارشی، هضم و جذب مواد غذایی و تبدیل آن ها به انرژی می کنند که در اصطلاح به آن متابولیزم مواد غذایی گفته می شود.

6. مقابله با استرس از نقش های دیگر روی کمک به غدد فوق کلیوی برای فعالیت و تولید هورمون ها است، یکی از ده ها وظایف غدد فوق کلیوی کنترل و واکنش به استرس است، حین استرس بدن به مصرف مقادیر زیادی از روی، منیزیم، ویتامین های ب5، ث، ب1 و ب6 می پردازد. یکی دیگر از علائم کمبود روی عدم کنترل استرس می باشد.اگر به هر دلیلی تحت استرس اعم از جسمانی و روانی به واسطه شرایط زندگی و شغلی خود هستید نیاز به مصرف مقدار بیشتری از مواد مغذی ذکر شده خواهید داشت تا از سلامت و انرژی کافی برخوردار باشید.روی(زینک) عملکرد و نقش های متعدد دیگری نیز در بدن انسان ایفا می کند که صرفا در این مقاله به چند مورد اشاره شد.

مصرف زینک به چه افرادی توصیه میشود ؟

خانم های شیرده وباردار و افرادی که دارای فعالیت ورزشی مرتب و منظم هستند، نیاز به روی بیشتری نسبت به سایر افراد دارند و اگر مقدار دریافت آنها از روی، کافی نباشد دچار کمبود آن وعوارض حاصل از آن خواهند شد.افرادی که در طی روز سیگار زیادی می کشند وکسانی که مشروبات الکلی می خورند،به مقدار بیشتری روی نسبت به سایرین نیازمند هستند. بیمارانی که دارای مشکلات کبدی وکلیوی هستند، هم چنین بیماران مبتلا بهدیابت، نیازمندبه روی بیشتری هستند. در هنگام ابتلا به عفونتها، نیاز به دریافت روی ، بیشتر ازسایر مواقع است.

کسانی که دچار سوختگی شده اند و یا بیمارانی که سکته های قلبی ( آنفارکتوس قلبی)کرده اند، هم چنین افرادی که دچار آرتروز هستند، بیشتر از حد معمول به روی نیازدارند.مقدار روی دریافتی از راه غذا به بدن بیماران مبتلا به سرطان باید اضافه شود.کم خونی یکی از بیماری هایی است که نیاز به دریافت روی را در بدن افزایش می دهد.

تحقیقات و بررسی های بالینی نشان داده است کسانی که مبتلا به جوش های صورت یا آکنه هستند، دارای سطح پایینی از روی در خون بوده اند و دادن روزانه ۲۰۰ میلیگرم گلوکونات روی که معادل ۳۰ میلی گرم روی است می تواند باعث بهبود عفونت های جوشهای آن ها شود. کسانی که مبتلا به نورودرماتیت و پسوریازیس هستند، اغلب مبتلا به کمبود روی هستند. کسانی که مبتلا به زخم های پوستی اند، جهت ترمیم و بازسازی سریع تر،نیاز به مقدار روی بیشتری دارند. هم چنین افراد مبتلا به آلرژی و التهابات پوستی اغلب دچار کمبود سطح روی در خون هستند.

بررسی های انجام شده بر روی حیوانات نشان می دهد، طحال حیواناتی که دچار کمبود طولانی مدت روی شده اند پس از مدتی دچار چروکیدگی شده است. همان طور که می دانید طحال از اندام های ایمنی در بدن به شمار می رود. بنابراین کاهش روی موجب به هم خوردن سیستم ایمنی میشود و معمولا” افراد دچار نقص ایمنی و کمبود روی، اغلب مبتلا به گریپ و سرماخوردگی های متعدد می شوند.

قرص زینک

خداوند متعال تمام نیازهای ما را در غذاهایی که روزی ما کرده است قرار داده است. مصرف دارو فقط در هنگام بیماری جایز است آنهم وقتی جایگزین های طبیعی وجود دارد نیازی نیست که از داروی شیمیایی استفاده کنیم. زینک ( Zinc ) همان عنصر روی است لذا استفاده از ظروف برنجی با توجه به اینکه برنج آلیاژی از مس و فلز روی می باشد و همچنین مصرف آب جوشیده که در سماور یا کتری برنجی جوشانده شده است، جهت جبران کمبود روی در کنار مصرف مواد غذایی مذکور مفید است.

برای تقویت سیستم دفاعی و رشد مناسب قد و رشد خوب مو باید از غذاهایی مثل عسل، گوشت پرندگان، پسته، بادام، فندق، انجیر و زیتون و گوشت گوسفند و تخم مرغ عسلی رسمی استفاده نمایید.

حال که یافتیم حکمای قدیم برای جبران نیاز بدن ما به عناصر مختلف، هوشمندانه عمل کرده اند و از مواد غذایی، ادویه ها و ترکیبات غذاهای مرسوم گرفته تا ظروف غذا (ظروف مسی، برنجی و چدنی) و لوازم پخت و پز (کفگیر حسوم) برای تمامی این موارد پیشنهادات ارزنده ای ارائه نموده اند که به تدریج به عنوان سنت مورد پذیرش مردم قرار گرفته اند در ذیل در خصوص اهمیت روی و عوارض کمبود آن در بدن می پردازیم:

روی یکی از عناصر معدنی کمیاب می باشد که پس از آهن بیشترین مقدار را در بدن انسان به خود اختصاص داده است. انسان به مقادیر ناچیزی از روی نیاز دارد ولی همین مقدار کم برای سلامت عمومی و رشد بدن بسیار حیاتی است، بطوریکه این نیاز حتی از پیش از تولد آغاز می گردد.

بدن یک انسان عادی با وزن 70 کیلوگرم حدود 1.4تا 2.3 گرم روی دارد و این روی در مقادیر ناچیز در تمام بافت های بدن انتشار می یابد ولی مقدار آن در استخوان ها، دندان ها و غده پانکراس بیشتر از بقیه بخشهای بدن است. مقدار روی در خون نیز حدود0.7 میلی گرم در هر 100 میلی لیتر می باشد، در حالیکه این مقدار در سرم یا پلاسما حدود 0.1 میلی گرم در هر 100 میلی لیتر است. حدود 99 درصد از کل روی موجود در بدن در سلول ها ذخیره شده و بقیه آن نیز در پلاسما و مایعات خارج سلولی وجود دارد.

کمبود روی یکی از دلایل متعدد خستگی، ضعف و کاهش اشتها و نیز کاهش در قدرت عملکرد حس چشایی و بویایی می باشد. کمبود روی همراه با لکه های سفید روی ناخن ها بوده و یکی از دلایل شایع بیش فعالی در کودکان و نیز اختلالات شبکیه ای چشم در آنها می باشد.

کمبود روی در پسرهای جوان موجب تکامل نامناسب غده پروستات و نیز عدم رشد و تکامل بیضه ها می گردد. در دختران جوان نیز موجب بروز اختلالات هورمونی و نیز اختلال در عملکرد تخمدان ها و تکامل رحم و مختل شدن چرخه های جنسی در آنها می گردد. علائم کمبود روی عبارتند از:

بروز عفونت های متعدد هیپوگناد یسم در مردان ریزش مو کاهش اشتها بروز اختلال در حس چشایی و بویایی بروز اختلال در دید به هنگام تاریکی و شب بروز زخم ها و اختلالات متعدد در پوست تأخیر در بهبود زخم های ایجاد شده در پوست بروز اسهال های مزمن و شدید تورم قرنیه ها بروز اختلالات و ناهنجاری های رفتاری قابل ذکر است که همه این علامت ها در یک فرد بروز نکرده و به شرایط بدنی فرد و نیز میزان کمبود روی بستگی دارد. مقدار نیاز روزانه بدن به روی زنان بالغ روزانه به 5 الی 8 میلیگرم، مردان بالغ 8 الی 11 میلیگرم و کودکان 2 الی 5 میلیگرم روی نیاز دارند. حاملگی، ورزش، استرس و بیماری های مزمن نیاز بدن به روی را افزایش می دهند. علائم کمبود روی در بدن ضعف سیستم ایمنی و ابتلای مکرر به بیماری های عفونی و ویروسی تاخیر در بهبود زخم هاجوش و آکنه، خارش و آلرژی های پوستیریزش مو و نازک شدن تارهای موناتوانی جنسی در مردان و…. است

متشکرم

جایگزین ندارد اصلا نمی خواهم چاق بشوم

سمیه عزیز اگر طبق نظر پزشک علاوه بر رژیم غذایی حاوی زینک نیاز به مصرف مکمل دارید بهتر است رژیم غذایی سالم و ورزش را در برنامه زندگیتون قرار بدهید و در نظر بگیرید صرف مصرف یک مکمل به تنهایی باعث افزایش وزن نمی‌شود. 

سلام   زینک  پلاس   چاق  میکنه   واسه  مادر  ک  بچه  شیر میده  ضرر نداره  اخه من  ۷۲کیلو  بودم  الان  بعد  زیمانم ۴۹کیلوم   میخوام  چاق   بشم    چیکار کنم

باسلام خیر، مکمل زینک پلاس به تنهایی باعث افزایش وزن نخواهد شد، تاثیر این مکمل عموما از طریق افزایش اشتها میباشد.در مورد کاهش وزن پس از زایمان شما، این امر به دلیل انرژی که طی شیردهی از شما گرفته میشود امری طبیعی است.توصیه ما به شما این است که به رژیم غذایی خود توجه بیشتری داشته باشید و از همه گروه های غذایی به صورت متعادل مصرف کنید.ذکر این نکته ضروری است که مکمل زینک پلاس طی دوران شیردهی منبع مصرف دارد.

روزانه باید مصرف بشه؟؟؟

سلام من ی دختر هجده سالم وزنم۴۸کیلو زیاذی اشتهایی به خوردن صبحونه ندارمقبلا چاق بودم ولی از پاییز ۹۸افت وزن داشتم اشتهام به غذا نمیکشه کم حوصله شدم موهامم دیگه مثل سابق پرپشت نیستن صورتمم خیلی لاغر شده مثل قبلا چاق نیسمیخواستم بدونم زینک پلاس بخورم وزنم بالا میره و صورتمم چاق میشه یا مولتی ویتامین بخورم خوبهو اینکه روزانه چقدر باید مصرف کنمممنون میشم بهم خبر بدین تشکر

وزنم کمه چه کنم

 سلام خسته نباشید زینک پلاس در چ زمانی مصرف کنمقرص زینک پلاس و چاقی

 

من پسر ۱۹ سال هستم وزنم ۵۵ هس لطفاً ی دارویی معرفی کنید که بدون عوارض باشه 

سلاموز یک فضای آموزشی آنلاین در خصوص مباحث مرتبط با سلامتی برای افرادی است که می خواهند بهتر و سالم تر زندگی کنند. شعار ما “بیاموز تا سالم باشی” بیانگر فلسفه ی وجودی ماست.

بعضی ها برای پر و چاق شدن صورت خود راه های مختلفی را امتحان می کنند بعضی ها تزریق فیلر انجام می دهند بعضی ها یوگای صورت را امتحان می کنند، بعضی ها بیشتر می خورند تا با چاق شدن خودشان صورتشان هم چاقتر شود و بعضی ها به دنبال چاقی صورت با مصرف قرص ها و مکمل ها هستند. یکی از قرص هایی که خیلی ها برای چاقی صورت مصرف می کنند قرص زینک پلاس است. ولی آیا واقعا خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت مفید است؟

خوردن قرص زینک پلاس به دلیل اینکه حاوی مقادیر فراوان روی می باشد برای سلامت پوست و مو و ناخن بسیار مفید است. بسیاری از افرادی که قرص زینک پلاس مصرف کرده اند معتقدند که خوردن قرص زینک پلاس باعث چاقی صورت میشه و این به دلیل اثری است که قرص زینک پلاس روی افزایش اشتها میذاره.

البته این که قرص زینک پلاس باعث چاقی صورت میشود مورد تأیید همه افرادی که از ان استفاده کرده اند نمی باشد. برخی ها معتقدند که با خوردن قرص زینک پلاس اشتهای آن ها به شدن افزایش پیدا کرده و نسبت به قبل مقدار غذای بیشتری می خورده اند و برخی دیگر می گویند که خوردن قرص زینک پلاس هیچ تغییری بر روی اشتها و اضافه وزن آن ها نداشته و خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت برای آن ها بی نتیجه بوده است.

بنابراین شما در صورتی از فواید قرص زینک پلاس برای چاقی صورت بهره مند می شوید که جزو افرادی باشید که با خوردن قرص زینک پلاس اشتهای شما افزایش پیدا می کند.

خوردن قرص زینک پلاس برا چاقی صورت حتی اگر منجر به چاقی صورت هم نشود برای سلامت پوست صورت شما بسیار مفید و مؤثر است:قرص زینک پلاس و چاقی

سلولهای پوستی شما برای حفظ شادابی و سلامت به قدرت روی وابسته هستند. روی یک آنتی اکسیدان قوی است و تشکیل رادیکالهای آزاد در سطح پوست را کاهش می دهد و از چربی های مفید پوست در برابر اشعه UV خورشید محافظت می کند. چربی های پوست عامل اصلی ساخت کلاژن در پوست هستند. بنابراین روی موجود در قرص زینک پلاس به جوانسازی و احیا پوست صورت شما کمک می کند.

نقش مهم دیگر روی بر روی پوست صورت شما این است که با بهبود جریان گردش خون در سطح پوست مانع گرفتگی منافذ پوست می شود و به این شکل از تشکیل جوش جلوگیری کرده و التهابات پوستی را کاهش می دهد.

5 درمان خانگی برای جوش صورت

برای اینکه از فواید قرص زینک پلاس برای چاقی صورت برخوردار شوید مردان به حداقل 11 میلی گرم در روز و  زنان فقط به 8 میلی گرم در روز نیاز دارند.

شما می توانید این مقدار را با مصرف روزانه یک عدد قرص زینک پلاس بدست بیاورید. برای دریافت روی مورد نیاز راه های دیگری هم وجود دارد. تأمین روی از مواد غذایی مانند مرغ، گوشت بدون چربی، لوبیا  نخود و غلات غنی شده نیز می توانند به شما در تحقق هدفتان کمک کنند.

برای مصرف قرص زینک به منظور چاق شدن صورت می توانید از جدول زیر کمک بگیرید. جدول زیر مقدار مورد نیاز زینک دریافتی را با توجه به جنسیت و سن شما نشان می دهد.

قرص زینک پلاس علاوه بر روی دارای ویتامین های گروه B نیز می باشد. ویتامین های گروه B مواد معدنی هستند که باعث چاقی می شوند. چاقی بی ضرر یکی از نتایجی است که از خوردن قرص زینک پلاس حاصل می شود بنابراین اگر به دنبال چاق شدن صورت با زینک پلاس هستید می توانید یک دوره 4 تا 6 ماهه صبح ها بعد از صبحانه یک قرص زینک پلاس بخورید. برای اینکه خودتان چاق نشوید و فقط صورتتان پر شود بهتر است همراه با مصرف قرص زینک پلاس ورزش را فراموش نکنید.

مصرف قرص زینک پلاس علاوه بر اینکه باعث چاقی صورت میشه فواید دیگه ای هم داه:

همان طور که دیدید پاسخ این سوال که آیا خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت مفید است؟ مثبت است و شما می توانید با خوردن قرص زینک پلاس باعث چاق شدن صورت خود شوید.

ذخیره نام، ایمیل و سایت توسط مرورگر برای ارسال دیدگاه در زمانی دیگر.

صفحه اصلی » مقالات 🔥 » پزشکی و سلامت 🔥 » اطلاعات دارویی » زینک پلاس: خواص قرص و شربت زینک پلاس / زمان مصرف و دوره مصرف برای چاقی

زینک پلاس : وقتی از مشکلاتی که مو و پوست ما به آنها دچار هستند صحبت می کنیم، عده ای مصرف زینک را به ما معرفی می کنند.

دلیل این اثربخشی چیست؟

زینک همان روی است و روی حیاتی ترین ماده مورد نیاز بدن بعد از آهن است.

مهمترین خواص زینک عبارتند از: تاثیر مثبت به روی عملکرد سیستم ایمنی بدن، ترمیم زخم ها، سلامت پوست و ناخن و رشد مو است.قرص زینک پلاس و چاقی

زینک پلاس: خواص قرص و شربت زینک پلاس / زمان مصرف و دوره مصرف قرص زینک پلاس / خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت / قرص زینک پلاس و چاقی / زینک پلاس ویتالیا / زینک پلاس مارینوکس

کمبود روی در بدن می تواند عوارضی چون بد خوابی، اختلالات عصبی، ریزش مو داشته باشد، پس مصرف زینک پلاس به کسانی که دچار فقر روی هستند، توصیه می شود.

همچنین مصرف زینک می تواند قدرت باروری را تقویت کند.

بهترین زمان مصرف آن بعد از میل کردن نهار است و نکته حائز اهمیت این است که هنگام و بعد از مصرف قرص از فرآورده های لبنی و لبنیات خودداری کنید، چرا که کلسیم از جذب روی جلوگیری می کند.

 

روی یک فلز است از آنجا که مقدار کمی از آن برای سلامت انسان لازم و ضروری است عنصر کمیاب ضروری نامیده می شود.

قرص زینک پلاس برای درمان و پیش گیری از کمبود روی و پیامدهای آن مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مطلب با زینک پلاس و موارد کاربرد آن آشنا می شویم.

اطلاعات دارویی زینک پلاس

قرص زینک پلاس ترکیب ایده آلی برای سلامت سیستم ایمنی و حفاظت از پوست، مو و رشد ناخن می باشد.

این قرص حاوی ویتامین A است.

روی مسئول عملکردهای مختلفی در بدن است و به بهبود بخشیدن فعالیت ۱۰۰ آنزیم مختلف کمک می کند.

مقدار کمی از روی هر روزه برای بدن لازم و ضروری می باشد. ( ۸ میلی گرم در روز برای خانم ها و ۱۱ میلی گرم در روز برای آقایان)

روی در تنظیم ارتباطات بین نورون ها نقش اساسی ایفا می کند و بر چگونگی تشکیل خاطرات و نحوه یادگیری ما تاثیر می گذارد

خواص قرص زینک پلاس

روی بطور فعال در فرایند ترمیم پوست شرکت کرده و نیز در درمان التهابات و اختلالات پوستی بویژه در دوران نوجوانانی و بلوغ، نقش مهمی ایفا می کند.

همچنین روی در ترمیم سریع زخم ها نیز موثر است.

کمبود و یا کاهش میزان روی در بدن یکی از عوامل اصلی ایجاد کننده زخم های پوستی به شمار می رود.

همچنین روی در درمان آکنه و درمان اگزما که از شایع ترین اختلالات پوستی است، بسیار موثر میباشد.

بیمارانی که این اختلالات را داشتند بعد از مصرف مکمل های روی، تا حدود زیادی بهبودی حاصل کرده اند.

نقش روی در بهبود سریع زخم ها، بویژه به هنگام جراحت های ناشی از سوختگی و یا زخم هایی که در اثر عمل جراحی در بدن ایجاد می گردند، بسیار اهمیت پیدا می کند.

روی از جنبه های فراوانی شامل افزایش قدرت جنسی در مردان، بارداری های موفق در زنان و سنتز هورمون های جنسی در سلامت دستگاه تولید مثلی تاثیر می گذارد.

در بلوغ و تکامل اسپرم در مردان و نیز تکامل طبیعی نوزاد نیز تاثیر دارد.

مصرف روی در بسیاری از موارد بزرگ شدگی غده پروستات نیز موثر بوده است.

تحقیقات اخیر دانشمندان در این زمینه نشان می دهد که روی تا حدود زیادی در جلوگیری از ناباروری بویژه در مردان نقش دارد.

کمبود روی در مردان می تواند منجر به کاهش عملکرد ترشحی بیضه ها، کاهش قدرت و میل جنسی و نیز بزرگ شدگی غده پروستات گردد.

بهترین زمان برای مصرف قرص زینک پلاس بعد از وعده نهار است.

قرص زینک را در طول روز یکبار مصرف کنید و بهتر است که بعد از میل کردن نهار و یا هنگام نهار با آب فراوان مصرف شود.

نکته مهم این است که بعد از خوردن قرص زینک پلاس نباید تحت هیچ شرایطی شیر، لبنیات و هر ماده ای که حاوی کلسیم است را مصرف کنید.

کلسیم کی تواند از جذب روی در قرص زینک جلوگیری کند.

زمان مصرف قرص زینک پلاس

مصرف مواد کافئین دار نیز روی جذب روی از قرص زینک پلاس تاثیر می گذراند

پس توصیه می شود که یک ساعت قبل و یک ساعت بعد از مصرف دارو قهوه، چای و سایر نوشیدنی ها را نخورید.

مصرف زینک پلاس به صورت روزانه است و دوز مصرف این قرص برای هر سنی متفاوت است.

در نوزادان تا شش ماهگی میزان آن ۲ میلی گرم است.

قرص زینک پلاس و چاقی

مقدار دوز تجویزی در نوزدان بین ۶ ماه تا ۳ سال سه میلی گرم در روز می باشد.

با بالا رفتن سن کوک مقدار دوز این دارو نیز افزایش پیدا می کند

و کودکان ۴ تا ۸ سال می توانند ۵ میلی گرم از این دارو را مصرف کنند و کودکان نه تا سیزده سال ۸ میلی گرم از دارو را باید مصرف کنند.

از آن جایی که در این سنین کودکان رشد سریعتر و بهتری دارند بنابراین با مکمل قرار دادن رژیم غذایی, سبزیجات و میوه ها می توان به رشد بهتر و سریعتر نیز کمک کرد.

مکمل های حاوی روی و قرص زینک باید به همراه غذا مصرف شوند تا از ایجاد حالت تهوع جلوگیری شود.

اگر می خواهید این قرص خیلی خوب جذب شود باید آن را با آب و یا آب میوه (نه با شیر) در میان غذا مصرف کنید و همزمان مکمل های اهن و کلسیم را مصرف نکنید.

دوره مصرف قرص زینک پلاس

اگر این قرص برای معده شما ایراد درست می کند می توانید آن را همراه با غذا مصرف کنید.

افرادی که بین ۵۰ تا ۳۰۰ میلی گرم روی در روز مصرف می کنند شاد دچار اختلال در جذب املاح آهن و مس شوند و همپنین کمبود این دو املاح هم می تواند باعث ایجاد مشکل در بدن شود.

حتی دیده شده است کسانی که روزانه ۲ گرم به مدت طولانی روی خورده اند ، علائمی مثل استفراغ، تهوع، درد های شکمی و تب را نشان داده اند.

افرادی که دچار ناراحتی های کبدی و روده ای اند، بایستی قبل از مصرف مکمل های حاوی روی و بخصوص قرص زینک ، حتما با پزشک خود مشورت داشته باشند

قرص زینک پلاس به دلیل داشتن مقادیر فراوان ویتامین های گروه ب و سایر املاح معدنی مفید برای بدن و همچنین برای کسانی که به دنبال چاقی بی ضرر هستن بسیار مفید است

قرص زینک پلاس و چاقی

بهتر است با خوردن مکمل های پروتئنی در کنار مصرف روزانه قرص زینک پلاس در یک دوره ۶ ماهه مبادرت به افزایش وزن کنید

البته پیشنهاد می کنیم در خوردن آن زیاده روی نکنید و صرفا تا رسیدن به وزن نرمال خود ادامه دهید

برای نوعروس هایی که مشکل لاغری صورت دارند هم قرص زینک پلاس برای چاقی صورت خواص اعجاب آوری دارد

خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت

میتوانید صبح ها بعد از صبحانه روزی یک عدد قرص زینک مصرف کنید و درکنار آن از مصرف تخم مرغ آبپز هم در صبحانه غفلت نکنید

خوردن گوشت گوساله هم به سبب جذب آهن می شود البته قرص زینک به بهبود جذب آهن و درمان کم خونی هم کمک میکند

شربت زینک پلاس برای افزایش روند رشد جسمی و ذهنی کودکان و نوجوانان تجویز می شود.

اما این دارو برای مصارف دیگری مانند تقویت حافظه, افزایش اشتها, تقویت میل جنسی و دستگاه تولید مثل, تقویت سیستم دفاعی بدن, درمان آرتروز, کمک به ترمیم زخم ها, درمان سرما خوردگی و جلوگیری از آن, برای رشد ناخن, رویش مو و حفظ سلامت پوست موثر است.

شربت زینک پلاس حاوی روی, مواد معدنی, ویتامین های گروه B و C است.

روی یکی از عناصر ضروری بدن است که نقش موثری در حفظ ساختار بدن دارد.

شربت زینک پلاس

روی در بافتها و مایعات بدن وجود دارد.

کمبود روی ممکن است سبب توقف رشد خصوصا در کودکان, کاهش وزن, کاهش قدرت بینایی, کاهش قدرت چشایی, کاهش اشتها, اسهال مزمن, ابتلا به انواع عفونت ها و ریزش مو شود.

روی یکی از عناصر معدنی کمیاب می باشد که پس از آهن بیشترین میزان را در بدن انسان به خود اختصاص داده است.

بدن انسان در مقادیر ناچیز به روی نیاز دارد ولی همین مقدار کم برای سلامت عمومی و رشد بدن بسیار حیاتی است، بطوریکه این نیاز حتی از پیش از تولد آغاز می گردد.

حدود ۱۰ درصد از میزان روی موجود در بدن در سلول ها ذخیره شده و بقیه آن نیز در پلاسما و مایعات خارج سلولی وجود دارد.

مقدار مصرف زینک پلاس در بزرگسالان و کودکان متفاوت است.

بزرگسالان می توانند در طی روز یکبار از این دارو همراه غذا استفاده کنند.

اما در کودکان با توجه به رده بندی سنی شان متفاوت است.

کودکان ۱ تا ۷ سال: روزانه ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی)

کودکان ۷ تا ۱۳ سال: ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی) ۲ بار در روز

افراد ۱۳ سال به بالا: ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی) ۳ بار در روز

عنصر روی یکی از مهمترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است که نقش بسیار مهمی در سلامتی هر فرد دارد.

هر فرد سالم روزانه نیاز به مصرف ۱۰ الی ۱۵ میلی گرم روی در رژیم غذایی خود دارد.

کپسول زینک پلاس ویتالیا نیاز روزانه بدن به روی را تامین می نماید و در سلامت پوست، مو و ناخن موثر می باشد.

زینک پلاس ویتالیا

روی (زینک) ۵ mg
(Vitamin B1 (Thiamine 1.3 mg
(Vitamin B2 (Riboflavin 1.5 mg
ویتامین B12 (سیانوکوبالامین) ۳ mcg
Biotin 50 mcg
Folic Acid 200 mcg
Nicotinamide 9 mg
Pantothenic Acid 6 mg
ویتامین (پیریدوکسین) ۱٫۵ Vit  B6        mg

ویژگی های کپسول زینک پلاس مارینوکس:

زینک پلاس مارینوکس

 

Energy                                               ۲ Kj
Fat                                                   ۰.۱> g
Of Which Saturates                            ۰.۱> g
Carbohydrate                                       ۰.۱ g
of Which Sugars                               ۰.۰۱> g
Protein                                              ۰.۱> g
Zinc                                                   ۱۰ mg
Vitamin C                                            ۸۳ mg
Niacin                                                 ۱۶ mg
Vitamin B۱                                          ۸۳ mg
Vitamin B۶                                          ۱.۴ mg
Vitamin B۲                                          ۱.۴ mg
Pantothenic acid                                     ۶ mg
Folic Acid                                             ۲۰۰ ug
Biotin                                                    ۵۰ ug
Vitamin B۱۲                                          ۱.۶ ug

قرص زینک را در چه وعده غذایی برای چاقی صورت استفاده نمایم؟قبل یا بعد از غذا؟آیا میشود در همان روز ازقرص کلسیم هم استفاده کرد.در چه وعده غذایی..ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر

من دانشجوی پزشکی هستم و خودتم که این گونه قرص ها برای چاقی صورت اصلا توصیه نمی شن و بی اثرن

ولی بی تاثیر نیست دکتر جون

واقعا تاثیر داره حتما استفاده کن

قرص زینک پلاس (مشکی) خوبه برای مو که ریزش داره و ضعیف یا پاستیل مولتی ویتامین بزرگسال T_RQ?

سلام دخترمن ۹سالشه خیلی پرخاشگره یک مطلبی رودیرمیگیره تاحالازینگ بهش ندادم امیدداشته باشم بازینگ پلاس مشگلش حل میشه لطف میکنیدقیمت شربتوبگین

سلام من لاغرم زینک بخورم چاق میشم؟؟

سلام=خسته نباشید آیا قرص زینک پلاس برای چاقی وازبین بردن سیاهی دورچشم خوب است؟؟؟مرسی

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

صفحه اصلی » مقالات 🔥 » پزشکی و سلامت 🔥 » اطلاعات دارویی » زینک پلاس: خواص قرص و شربت زینک پلاس / زمان مصرف و دوره مصرف برای چاقی

زینک پلاس : وقتی از مشکلاتی که مو و پوست ما به آنها دچار هستند صحبت می کنیم، عده ای مصرف زینک را به ما معرفی می کنند.

دلیل این اثربخشی چیست؟

زینک همان روی است و روی حیاتی ترین ماده مورد نیاز بدن بعد از آهن است.

مهمترین خواص زینک عبارتند از: تاثیر مثبت به روی عملکرد سیستم ایمنی بدن، ترمیم زخم ها، سلامت پوست و ناخن و رشد مو است.قرص زینک پلاس و چاقی

زینک پلاس: خواص قرص و شربت زینک پلاس / زمان مصرف و دوره مصرف قرص زینک پلاس / خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت / قرص زینک پلاس و چاقی / زینک پلاس ویتالیا / زینک پلاس مارینوکس

کمبود روی در بدن می تواند عوارضی چون بد خوابی، اختلالات عصبی، ریزش مو داشته باشد، پس مصرف زینک پلاس به کسانی که دچار فقر روی هستند، توصیه می شود.

همچنین مصرف زینک می تواند قدرت باروری را تقویت کند.

بهترین زمان مصرف آن بعد از میل کردن نهار است و نکته حائز اهمیت این است که هنگام و بعد از مصرف قرص از فرآورده های لبنی و لبنیات خودداری کنید، چرا که کلسیم از جذب روی جلوگیری می کند.

 

روی یک فلز است از آنجا که مقدار کمی از آن برای سلامت انسان لازم و ضروری است عنصر کمیاب ضروری نامیده می شود.

قرص زینک پلاس برای درمان و پیش گیری از کمبود روی و پیامدهای آن مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مطلب با زینک پلاس و موارد کاربرد آن آشنا می شویم.

اطلاعات دارویی زینک پلاس

قرص زینک پلاس ترکیب ایده آلی برای سلامت سیستم ایمنی و حفاظت از پوست، مو و رشد ناخن می باشد.

این قرص حاوی ویتامین A است.

روی مسئول عملکردهای مختلفی در بدن است و به بهبود بخشیدن فعالیت ۱۰۰ آنزیم مختلف کمک می کند.

مقدار کمی از روی هر روزه برای بدن لازم و ضروری می باشد. ( ۸ میلی گرم در روز برای خانم ها و ۱۱ میلی گرم در روز برای آقایان)

روی در تنظیم ارتباطات بین نورون ها نقش اساسی ایفا می کند و بر چگونگی تشکیل خاطرات و نحوه یادگیری ما تاثیر می گذارد

خواص قرص زینک پلاس

روی بطور فعال در فرایند ترمیم پوست شرکت کرده و نیز در درمان التهابات و اختلالات پوستی بویژه در دوران نوجوانانی و بلوغ، نقش مهمی ایفا می کند.

همچنین روی در ترمیم سریع زخم ها نیز موثر است.

کمبود و یا کاهش میزان روی در بدن یکی از عوامل اصلی ایجاد کننده زخم های پوستی به شمار می رود.

همچنین روی در درمان آکنه و درمان اگزما که از شایع ترین اختلالات پوستی است، بسیار موثر میباشد.

بیمارانی که این اختلالات را داشتند بعد از مصرف مکمل های روی، تا حدود زیادی بهبودی حاصل کرده اند.

نقش روی در بهبود سریع زخم ها، بویژه به هنگام جراحت های ناشی از سوختگی و یا زخم هایی که در اثر عمل جراحی در بدن ایجاد می گردند، بسیار اهمیت پیدا می کند.

روی از جنبه های فراوانی شامل افزایش قدرت جنسی در مردان، بارداری های موفق در زنان و سنتز هورمون های جنسی در سلامت دستگاه تولید مثلی تاثیر می گذارد.

در بلوغ و تکامل اسپرم در مردان و نیز تکامل طبیعی نوزاد نیز تاثیر دارد.

مصرف روی در بسیاری از موارد بزرگ شدگی غده پروستات نیز موثر بوده است.

تحقیقات اخیر دانشمندان در این زمینه نشان می دهد که روی تا حدود زیادی در جلوگیری از ناباروری بویژه در مردان نقش دارد.

کمبود روی در مردان می تواند منجر به کاهش عملکرد ترشحی بیضه ها، کاهش قدرت و میل جنسی و نیز بزرگ شدگی غده پروستات گردد.

بهترین زمان برای مصرف قرص زینک پلاس بعد از وعده نهار است.

قرص زینک را در طول روز یکبار مصرف کنید و بهتر است که بعد از میل کردن نهار و یا هنگام نهار با آب فراوان مصرف شود.

نکته مهم این است که بعد از خوردن قرص زینک پلاس نباید تحت هیچ شرایطی شیر، لبنیات و هر ماده ای که حاوی کلسیم است را مصرف کنید.

کلسیم کی تواند از جذب روی در قرص زینک جلوگیری کند.

زمان مصرف قرص زینک پلاس

مصرف مواد کافئین دار نیز روی جذب روی از قرص زینک پلاس تاثیر می گذراند

پس توصیه می شود که یک ساعت قبل و یک ساعت بعد از مصرف دارو قهوه، چای و سایر نوشیدنی ها را نخورید.

مصرف زینک پلاس به صورت روزانه است و دوز مصرف این قرص برای هر سنی متفاوت است.

در نوزادان تا شش ماهگی میزان آن ۲ میلی گرم است.

قرص زینک پلاس و چاقی

مقدار دوز تجویزی در نوزدان بین ۶ ماه تا ۳ سال سه میلی گرم در روز می باشد.

با بالا رفتن سن کوک مقدار دوز این دارو نیز افزایش پیدا می کند

و کودکان ۴ تا ۸ سال می توانند ۵ میلی گرم از این دارو را مصرف کنند و کودکان نه تا سیزده سال ۸ میلی گرم از دارو را باید مصرف کنند.

از آن جایی که در این سنین کودکان رشد سریعتر و بهتری دارند بنابراین با مکمل قرار دادن رژیم غذایی, سبزیجات و میوه ها می توان به رشد بهتر و سریعتر نیز کمک کرد.

مکمل های حاوی روی و قرص زینک باید به همراه غذا مصرف شوند تا از ایجاد حالت تهوع جلوگیری شود.

اگر می خواهید این قرص خیلی خوب جذب شود باید آن را با آب و یا آب میوه (نه با شیر) در میان غذا مصرف کنید و همزمان مکمل های اهن و کلسیم را مصرف نکنید.

دوره مصرف قرص زینک پلاس

اگر این قرص برای معده شما ایراد درست می کند می توانید آن را همراه با غذا مصرف کنید.

افرادی که بین ۵۰ تا ۳۰۰ میلی گرم روی در روز مصرف می کنند شاد دچار اختلال در جذب املاح آهن و مس شوند و همپنین کمبود این دو املاح هم می تواند باعث ایجاد مشکل در بدن شود.

حتی دیده شده است کسانی که روزانه ۲ گرم به مدت طولانی روی خورده اند ، علائمی مثل استفراغ، تهوع، درد های شکمی و تب را نشان داده اند.

افرادی که دچار ناراحتی های کبدی و روده ای اند، بایستی قبل از مصرف مکمل های حاوی روی و بخصوص قرص زینک ، حتما با پزشک خود مشورت داشته باشند

قرص زینک پلاس به دلیل داشتن مقادیر فراوان ویتامین های گروه ب و سایر املاح معدنی مفید برای بدن و همچنین برای کسانی که به دنبال چاقی بی ضرر هستن بسیار مفید است

قرص زینک پلاس و چاقی

بهتر است با خوردن مکمل های پروتئنی در کنار مصرف روزانه قرص زینک پلاس در یک دوره ۶ ماهه مبادرت به افزایش وزن کنید

البته پیشنهاد می کنیم در خوردن آن زیاده روی نکنید و صرفا تا رسیدن به وزن نرمال خود ادامه دهید

برای نوعروس هایی که مشکل لاغری صورت دارند هم قرص زینک پلاس برای چاقی صورت خواص اعجاب آوری دارد

خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت

میتوانید صبح ها بعد از صبحانه روزی یک عدد قرص زینک مصرف کنید و درکنار آن از مصرف تخم مرغ آبپز هم در صبحانه غفلت نکنید

خوردن گوشت گوساله هم به سبب جذب آهن می شود البته قرص زینک به بهبود جذب آهن و درمان کم خونی هم کمک میکند

شربت زینک پلاس برای افزایش روند رشد جسمی و ذهنی کودکان و نوجوانان تجویز می شود.

اما این دارو برای مصارف دیگری مانند تقویت حافظه, افزایش اشتها, تقویت میل جنسی و دستگاه تولید مثل, تقویت سیستم دفاعی بدن, درمان آرتروز, کمک به ترمیم زخم ها, درمان سرما خوردگی و جلوگیری از آن, برای رشد ناخن, رویش مو و حفظ سلامت پوست موثر است.

شربت زینک پلاس حاوی روی, مواد معدنی, ویتامین های گروه B و C است.

روی یکی از عناصر ضروری بدن است که نقش موثری در حفظ ساختار بدن دارد.

شربت زینک پلاس

روی در بافتها و مایعات بدن وجود دارد.

کمبود روی ممکن است سبب توقف رشد خصوصا در کودکان, کاهش وزن, کاهش قدرت بینایی, کاهش قدرت چشایی, کاهش اشتها, اسهال مزمن, ابتلا به انواع عفونت ها و ریزش مو شود.

روی یکی از عناصر معدنی کمیاب می باشد که پس از آهن بیشترین میزان را در بدن انسان به خود اختصاص داده است.

بدن انسان در مقادیر ناچیز به روی نیاز دارد ولی همین مقدار کم برای سلامت عمومی و رشد بدن بسیار حیاتی است، بطوریکه این نیاز حتی از پیش از تولد آغاز می گردد.

حدود ۱۰ درصد از میزان روی موجود در بدن در سلول ها ذخیره شده و بقیه آن نیز در پلاسما و مایعات خارج سلولی وجود دارد.

مقدار مصرف زینک پلاس در بزرگسالان و کودکان متفاوت است.

بزرگسالان می توانند در طی روز یکبار از این دارو همراه غذا استفاده کنند.

اما در کودکان با توجه به رده بندی سنی شان متفاوت است.

کودکان ۱ تا ۷ سال: روزانه ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی)

کودکان ۷ تا ۱۳ سال: ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی) ۲ بار در روز

افراد ۱۳ سال به بالا: ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی) ۳ بار در روز

عنصر روی یکی از مهمترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است که نقش بسیار مهمی در سلامتی هر فرد دارد.

هر فرد سالم روزانه نیاز به مصرف ۱۰ الی ۱۵ میلی گرم روی در رژیم غذایی خود دارد.

کپسول زینک پلاس ویتالیا نیاز روزانه بدن به روی را تامین می نماید و در سلامت پوست، مو و ناخن موثر می باشد.

زینک پلاس ویتالیا

روی (زینک) ۵ mg
(Vitamin B1 (Thiamine 1.3 mg
(Vitamin B2 (Riboflavin 1.5 mg
ویتامین B12 (سیانوکوبالامین) ۳ mcg
Biotin 50 mcg
Folic Acid 200 mcg
Nicotinamide 9 mg
Pantothenic Acid 6 mg
ویتامین (پیریدوکسین) ۱٫۵ Vit  B6        mg

ویژگی های کپسول زینک پلاس مارینوکس:

زینک پلاس مارینوکس

 

Energy                                               ۲ Kj
Fat                                                   ۰.۱> g
Of Which Saturates                            ۰.۱> g
Carbohydrate                                       ۰.۱ g
of Which Sugars                               ۰.۰۱> g
Protein                                              ۰.۱> g
Zinc                                                   ۱۰ mg
Vitamin C                                            ۸۳ mg
Niacin                                                 ۱۶ mg
Vitamin B۱                                          ۸۳ mg
Vitamin B۶                                          ۱.۴ mg
Vitamin B۲                                          ۱.۴ mg
Pantothenic acid                                     ۶ mg
Folic Acid                                             ۲۰۰ ug
Biotin                                                    ۵۰ ug
Vitamin B۱۲                                          ۱.۶ ug

قرص زینک را در چه وعده غذایی برای چاقی صورت استفاده نمایم؟قبل یا بعد از غذا؟آیا میشود در همان روز ازقرص کلسیم هم استفاده کرد.در چه وعده غذایی..ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر

من دانشجوی پزشکی هستم و خودتم که این گونه قرص ها برای چاقی صورت اصلا توصیه نمی شن و بی اثرن

ولی بی تاثیر نیست دکتر جون

واقعا تاثیر داره حتما استفاده کن

قرص زینک پلاس (مشکی) خوبه برای مو که ریزش داره و ضعیف یا پاستیل مولتی ویتامین بزرگسال T_RQ?

سلام دخترمن ۹سالشه خیلی پرخاشگره یک مطلبی رودیرمیگیره تاحالازینگ بهش ندادم امیدداشته باشم بازینگ پلاس مشگلش حل میشه لطف میکنیدقیمت شربتوبگین

سلام من لاغرم زینک بخورم چاق میشم؟؟

سلام=خسته نباشید آیا قرص زینک پلاس برای چاقی وازبین بردن سیاهی دورچشم خوب است؟؟؟مرسی

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

صفحه اصلی » مقالات 🔥 » پزشکی و سلامت 🔥 » اطلاعات دارویی » زینک پلاس: خواص قرص و شربت زینک پلاس / زمان مصرف و دوره مصرف برای چاقی

زینک پلاس : وقتی از مشکلاتی که مو و پوست ما به آنها دچار هستند صحبت می کنیم، عده ای مصرف زینک را به ما معرفی می کنند.

دلیل این اثربخشی چیست؟

زینک همان روی است و روی حیاتی ترین ماده مورد نیاز بدن بعد از آهن است.

مهمترین خواص زینک عبارتند از: تاثیر مثبت به روی عملکرد سیستم ایمنی بدن، ترمیم زخم ها، سلامت پوست و ناخن و رشد مو است.قرص زینک پلاس و چاقی

زینک پلاس: خواص قرص و شربت زینک پلاس / زمان مصرف و دوره مصرف قرص زینک پلاس / خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت / قرص زینک پلاس و چاقی / زینک پلاس ویتالیا / زینک پلاس مارینوکس

کمبود روی در بدن می تواند عوارضی چون بد خوابی، اختلالات عصبی، ریزش مو داشته باشد، پس مصرف زینک پلاس به کسانی که دچار فقر روی هستند، توصیه می شود.

همچنین مصرف زینک می تواند قدرت باروری را تقویت کند.

بهترین زمان مصرف آن بعد از میل کردن نهار است و نکته حائز اهمیت این است که هنگام و بعد از مصرف قرص از فرآورده های لبنی و لبنیات خودداری کنید، چرا که کلسیم از جذب روی جلوگیری می کند.

 

روی یک فلز است از آنجا که مقدار کمی از آن برای سلامت انسان لازم و ضروری است عنصر کمیاب ضروری نامیده می شود.

قرص زینک پلاس برای درمان و پیش گیری از کمبود روی و پیامدهای آن مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مطلب با زینک پلاس و موارد کاربرد آن آشنا می شویم.

اطلاعات دارویی زینک پلاس

قرص زینک پلاس ترکیب ایده آلی برای سلامت سیستم ایمنی و حفاظت از پوست، مو و رشد ناخن می باشد.

این قرص حاوی ویتامین A است.

روی مسئول عملکردهای مختلفی در بدن است و به بهبود بخشیدن فعالیت ۱۰۰ آنزیم مختلف کمک می کند.

مقدار کمی از روی هر روزه برای بدن لازم و ضروری می باشد. ( ۸ میلی گرم در روز برای خانم ها و ۱۱ میلی گرم در روز برای آقایان)

روی در تنظیم ارتباطات بین نورون ها نقش اساسی ایفا می کند و بر چگونگی تشکیل خاطرات و نحوه یادگیری ما تاثیر می گذارد

خواص قرص زینک پلاس

روی بطور فعال در فرایند ترمیم پوست شرکت کرده و نیز در درمان التهابات و اختلالات پوستی بویژه در دوران نوجوانانی و بلوغ، نقش مهمی ایفا می کند.

همچنین روی در ترمیم سریع زخم ها نیز موثر است.

کمبود و یا کاهش میزان روی در بدن یکی از عوامل اصلی ایجاد کننده زخم های پوستی به شمار می رود.

همچنین روی در درمان آکنه و درمان اگزما که از شایع ترین اختلالات پوستی است، بسیار موثر میباشد.

بیمارانی که این اختلالات را داشتند بعد از مصرف مکمل های روی، تا حدود زیادی بهبودی حاصل کرده اند.

نقش روی در بهبود سریع زخم ها، بویژه به هنگام جراحت های ناشی از سوختگی و یا زخم هایی که در اثر عمل جراحی در بدن ایجاد می گردند، بسیار اهمیت پیدا می کند.

روی از جنبه های فراوانی شامل افزایش قدرت جنسی در مردان، بارداری های موفق در زنان و سنتز هورمون های جنسی در سلامت دستگاه تولید مثلی تاثیر می گذارد.

در بلوغ و تکامل اسپرم در مردان و نیز تکامل طبیعی نوزاد نیز تاثیر دارد.

مصرف روی در بسیاری از موارد بزرگ شدگی غده پروستات نیز موثر بوده است.

تحقیقات اخیر دانشمندان در این زمینه نشان می دهد که روی تا حدود زیادی در جلوگیری از ناباروری بویژه در مردان نقش دارد.

کمبود روی در مردان می تواند منجر به کاهش عملکرد ترشحی بیضه ها، کاهش قدرت و میل جنسی و نیز بزرگ شدگی غده پروستات گردد.

بهترین زمان برای مصرف قرص زینک پلاس بعد از وعده نهار است.

قرص زینک را در طول روز یکبار مصرف کنید و بهتر است که بعد از میل کردن نهار و یا هنگام نهار با آب فراوان مصرف شود.

نکته مهم این است که بعد از خوردن قرص زینک پلاس نباید تحت هیچ شرایطی شیر، لبنیات و هر ماده ای که حاوی کلسیم است را مصرف کنید.

کلسیم کی تواند از جذب روی در قرص زینک جلوگیری کند.

زمان مصرف قرص زینک پلاس

مصرف مواد کافئین دار نیز روی جذب روی از قرص زینک پلاس تاثیر می گذراند

پس توصیه می شود که یک ساعت قبل و یک ساعت بعد از مصرف دارو قهوه، چای و سایر نوشیدنی ها را نخورید.

مصرف زینک پلاس به صورت روزانه است و دوز مصرف این قرص برای هر سنی متفاوت است.

در نوزادان تا شش ماهگی میزان آن ۲ میلی گرم است.

قرص زینک پلاس و چاقی

مقدار دوز تجویزی در نوزدان بین ۶ ماه تا ۳ سال سه میلی گرم در روز می باشد.

با بالا رفتن سن کوک مقدار دوز این دارو نیز افزایش پیدا می کند

و کودکان ۴ تا ۸ سال می توانند ۵ میلی گرم از این دارو را مصرف کنند و کودکان نه تا سیزده سال ۸ میلی گرم از دارو را باید مصرف کنند.

از آن جایی که در این سنین کودکان رشد سریعتر و بهتری دارند بنابراین با مکمل قرار دادن رژیم غذایی, سبزیجات و میوه ها می توان به رشد بهتر و سریعتر نیز کمک کرد.

مکمل های حاوی روی و قرص زینک باید به همراه غذا مصرف شوند تا از ایجاد حالت تهوع جلوگیری شود.

اگر می خواهید این قرص خیلی خوب جذب شود باید آن را با آب و یا آب میوه (نه با شیر) در میان غذا مصرف کنید و همزمان مکمل های اهن و کلسیم را مصرف نکنید.

دوره مصرف قرص زینک پلاس

اگر این قرص برای معده شما ایراد درست می کند می توانید آن را همراه با غذا مصرف کنید.

افرادی که بین ۵۰ تا ۳۰۰ میلی گرم روی در روز مصرف می کنند شاد دچار اختلال در جذب املاح آهن و مس شوند و همپنین کمبود این دو املاح هم می تواند باعث ایجاد مشکل در بدن شود.

حتی دیده شده است کسانی که روزانه ۲ گرم به مدت طولانی روی خورده اند ، علائمی مثل استفراغ، تهوع، درد های شکمی و تب را نشان داده اند.

افرادی که دچار ناراحتی های کبدی و روده ای اند، بایستی قبل از مصرف مکمل های حاوی روی و بخصوص قرص زینک ، حتما با پزشک خود مشورت داشته باشند

قرص زینک پلاس به دلیل داشتن مقادیر فراوان ویتامین های گروه ب و سایر املاح معدنی مفید برای بدن و همچنین برای کسانی که به دنبال چاقی بی ضرر هستن بسیار مفید است

قرص زینک پلاس و چاقی

بهتر است با خوردن مکمل های پروتئنی در کنار مصرف روزانه قرص زینک پلاس در یک دوره ۶ ماهه مبادرت به افزایش وزن کنید

البته پیشنهاد می کنیم در خوردن آن زیاده روی نکنید و صرفا تا رسیدن به وزن نرمال خود ادامه دهید

برای نوعروس هایی که مشکل لاغری صورت دارند هم قرص زینک پلاس برای چاقی صورت خواص اعجاب آوری دارد

خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت

میتوانید صبح ها بعد از صبحانه روزی یک عدد قرص زینک مصرف کنید و درکنار آن از مصرف تخم مرغ آبپز هم در صبحانه غفلت نکنید

خوردن گوشت گوساله هم به سبب جذب آهن می شود البته قرص زینک به بهبود جذب آهن و درمان کم خونی هم کمک میکند

شربت زینک پلاس برای افزایش روند رشد جسمی و ذهنی کودکان و نوجوانان تجویز می شود.

اما این دارو برای مصارف دیگری مانند تقویت حافظه, افزایش اشتها, تقویت میل جنسی و دستگاه تولید مثل, تقویت سیستم دفاعی بدن, درمان آرتروز, کمک به ترمیم زخم ها, درمان سرما خوردگی و جلوگیری از آن, برای رشد ناخن, رویش مو و حفظ سلامت پوست موثر است.

شربت زینک پلاس حاوی روی, مواد معدنی, ویتامین های گروه B و C است.

روی یکی از عناصر ضروری بدن است که نقش موثری در حفظ ساختار بدن دارد.

شربت زینک پلاس

روی در بافتها و مایعات بدن وجود دارد.

کمبود روی ممکن است سبب توقف رشد خصوصا در کودکان, کاهش وزن, کاهش قدرت بینایی, کاهش قدرت چشایی, کاهش اشتها, اسهال مزمن, ابتلا به انواع عفونت ها و ریزش مو شود.

روی یکی از عناصر معدنی کمیاب می باشد که پس از آهن بیشترین میزان را در بدن انسان به خود اختصاص داده است.

بدن انسان در مقادیر ناچیز به روی نیاز دارد ولی همین مقدار کم برای سلامت عمومی و رشد بدن بسیار حیاتی است، بطوریکه این نیاز حتی از پیش از تولد آغاز می گردد.

حدود ۱۰ درصد از میزان روی موجود در بدن در سلول ها ذخیره شده و بقیه آن نیز در پلاسما و مایعات خارج سلولی وجود دارد.

مقدار مصرف زینک پلاس در بزرگسالان و کودکان متفاوت است.

بزرگسالان می توانند در طی روز یکبار از این دارو همراه غذا استفاده کنند.

اما در کودکان با توجه به رده بندی سنی شان متفاوت است.

کودکان ۱ تا ۷ سال: روزانه ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی)

کودکان ۷ تا ۱۳ سال: ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی) ۲ بار در روز

افراد ۱۳ سال به بالا: ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی) ۳ بار در روز

عنصر روی یکی از مهمترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است که نقش بسیار مهمی در سلامتی هر فرد دارد.

هر فرد سالم روزانه نیاز به مصرف ۱۰ الی ۱۵ میلی گرم روی در رژیم غذایی خود دارد.

کپسول زینک پلاس ویتالیا نیاز روزانه بدن به روی را تامین می نماید و در سلامت پوست، مو و ناخن موثر می باشد.

زینک پلاس ویتالیا

روی (زینک) ۵ mg
(Vitamin B1 (Thiamine 1.3 mg
(Vitamin B2 (Riboflavin 1.5 mg
ویتامین B12 (سیانوکوبالامین) ۳ mcg
Biotin 50 mcg
Folic Acid 200 mcg
Nicotinamide 9 mg
Pantothenic Acid 6 mg
ویتامین (پیریدوکسین) ۱٫۵ Vit  B6        mg

ویژگی های کپسول زینک پلاس مارینوکس:

زینک پلاس مارینوکس

 

Energy                                               ۲ Kj
Fat                                                   ۰.۱> g
Of Which Saturates                            ۰.۱> g
Carbohydrate                                       ۰.۱ g
of Which Sugars                               ۰.۰۱> g
Protein                                              ۰.۱> g
Zinc                                                   ۱۰ mg
Vitamin C                                            ۸۳ mg
Niacin                                                 ۱۶ mg
Vitamin B۱                                          ۸۳ mg
Vitamin B۶                                          ۱.۴ mg
Vitamin B۲                                          ۱.۴ mg
Pantothenic acid                                     ۶ mg
Folic Acid                                             ۲۰۰ ug
Biotin                                                    ۵۰ ug
Vitamin B۱۲                                          ۱.۶ ug

قرص زینک را در چه وعده غذایی برای چاقی صورت استفاده نمایم؟قبل یا بعد از غذا؟آیا میشود در همان روز ازقرص کلسیم هم استفاده کرد.در چه وعده غذایی..ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر

من دانشجوی پزشکی هستم و خودتم که این گونه قرص ها برای چاقی صورت اصلا توصیه نمی شن و بی اثرن

ولی بی تاثیر نیست دکتر جون

واقعا تاثیر داره حتما استفاده کن

قرص زینک پلاس (مشکی) خوبه برای مو که ریزش داره و ضعیف یا پاستیل مولتی ویتامین بزرگسال T_RQ?

سلام دخترمن ۹سالشه خیلی پرخاشگره یک مطلبی رودیرمیگیره تاحالازینگ بهش ندادم امیدداشته باشم بازینگ پلاس مشگلش حل میشه لطف میکنیدقیمت شربتوبگین

سلام من لاغرم زینک بخورم چاق میشم؟؟

سلام=خسته نباشید آیا قرص زینک پلاس برای چاقی وازبین بردن سیاهی دورچشم خوب است؟؟؟مرسی

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

صفحه اصلی » مقالات 🔥 » پزشکی و سلامت 🔥 » اطلاعات دارویی » زینک پلاس: خواص قرص و شربت زینک پلاس / زمان مصرف و دوره مصرف برای چاقی

زینک پلاس : وقتی از مشکلاتی که مو و پوست ما به آنها دچار هستند صحبت می کنیم، عده ای مصرف زینک را به ما معرفی می کنند.

دلیل این اثربخشی چیست؟

زینک همان روی است و روی حیاتی ترین ماده مورد نیاز بدن بعد از آهن است.

مهمترین خواص زینک عبارتند از: تاثیر مثبت به روی عملکرد سیستم ایمنی بدن، ترمیم زخم ها، سلامت پوست و ناخن و رشد مو است.قرص زینک پلاس و چاقی

زینک پلاس: خواص قرص و شربت زینک پلاس / زمان مصرف و دوره مصرف قرص زینک پلاس / خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت / قرص زینک پلاس و چاقی / زینک پلاس ویتالیا / زینک پلاس مارینوکس

کمبود روی در بدن می تواند عوارضی چون بد خوابی، اختلالات عصبی، ریزش مو داشته باشد، پس مصرف زینک پلاس به کسانی که دچار فقر روی هستند، توصیه می شود.

همچنین مصرف زینک می تواند قدرت باروری را تقویت کند.

بهترین زمان مصرف آن بعد از میل کردن نهار است و نکته حائز اهمیت این است که هنگام و بعد از مصرف قرص از فرآورده های لبنی و لبنیات خودداری کنید، چرا که کلسیم از جذب روی جلوگیری می کند.

 

روی یک فلز است از آنجا که مقدار کمی از آن برای سلامت انسان لازم و ضروری است عنصر کمیاب ضروری نامیده می شود.

قرص زینک پلاس برای درمان و پیش گیری از کمبود روی و پیامدهای آن مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مطلب با زینک پلاس و موارد کاربرد آن آشنا می شویم.

اطلاعات دارویی زینک پلاس

قرص زینک پلاس ترکیب ایده آلی برای سلامت سیستم ایمنی و حفاظت از پوست، مو و رشد ناخن می باشد.

این قرص حاوی ویتامین A است.

روی مسئول عملکردهای مختلفی در بدن است و به بهبود بخشیدن فعالیت ۱۰۰ آنزیم مختلف کمک می کند.

مقدار کمی از روی هر روزه برای بدن لازم و ضروری می باشد. ( ۸ میلی گرم در روز برای خانم ها و ۱۱ میلی گرم در روز برای آقایان)

روی در تنظیم ارتباطات بین نورون ها نقش اساسی ایفا می کند و بر چگونگی تشکیل خاطرات و نحوه یادگیری ما تاثیر می گذارد

خواص قرص زینک پلاس

روی بطور فعال در فرایند ترمیم پوست شرکت کرده و نیز در درمان التهابات و اختلالات پوستی بویژه در دوران نوجوانانی و بلوغ، نقش مهمی ایفا می کند.

همچنین روی در ترمیم سریع زخم ها نیز موثر است.

کمبود و یا کاهش میزان روی در بدن یکی از عوامل اصلی ایجاد کننده زخم های پوستی به شمار می رود.

همچنین روی در درمان آکنه و درمان اگزما که از شایع ترین اختلالات پوستی است، بسیار موثر میباشد.

بیمارانی که این اختلالات را داشتند بعد از مصرف مکمل های روی، تا حدود زیادی بهبودی حاصل کرده اند.

نقش روی در بهبود سریع زخم ها، بویژه به هنگام جراحت های ناشی از سوختگی و یا زخم هایی که در اثر عمل جراحی در بدن ایجاد می گردند، بسیار اهمیت پیدا می کند.

روی از جنبه های فراوانی شامل افزایش قدرت جنسی در مردان، بارداری های موفق در زنان و سنتز هورمون های جنسی در سلامت دستگاه تولید مثلی تاثیر می گذارد.

در بلوغ و تکامل اسپرم در مردان و نیز تکامل طبیعی نوزاد نیز تاثیر دارد.

مصرف روی در بسیاری از موارد بزرگ شدگی غده پروستات نیز موثر بوده است.

تحقیقات اخیر دانشمندان در این زمینه نشان می دهد که روی تا حدود زیادی در جلوگیری از ناباروری بویژه در مردان نقش دارد.

کمبود روی در مردان می تواند منجر به کاهش عملکرد ترشحی بیضه ها، کاهش قدرت و میل جنسی و نیز بزرگ شدگی غده پروستات گردد.

بهترین زمان برای مصرف قرص زینک پلاس بعد از وعده نهار است.

قرص زینک را در طول روز یکبار مصرف کنید و بهتر است که بعد از میل کردن نهار و یا هنگام نهار با آب فراوان مصرف شود.

نکته مهم این است که بعد از خوردن قرص زینک پلاس نباید تحت هیچ شرایطی شیر، لبنیات و هر ماده ای که حاوی کلسیم است را مصرف کنید.

کلسیم کی تواند از جذب روی در قرص زینک جلوگیری کند.

زمان مصرف قرص زینک پلاس

مصرف مواد کافئین دار نیز روی جذب روی از قرص زینک پلاس تاثیر می گذراند

پس توصیه می شود که یک ساعت قبل و یک ساعت بعد از مصرف دارو قهوه، چای و سایر نوشیدنی ها را نخورید.

مصرف زینک پلاس به صورت روزانه است و دوز مصرف این قرص برای هر سنی متفاوت است.

در نوزادان تا شش ماهگی میزان آن ۲ میلی گرم است.

قرص زینک پلاس و چاقی

مقدار دوز تجویزی در نوزدان بین ۶ ماه تا ۳ سال سه میلی گرم در روز می باشد.

با بالا رفتن سن کوک مقدار دوز این دارو نیز افزایش پیدا می کند

و کودکان ۴ تا ۸ سال می توانند ۵ میلی گرم از این دارو را مصرف کنند و کودکان نه تا سیزده سال ۸ میلی گرم از دارو را باید مصرف کنند.

از آن جایی که در این سنین کودکان رشد سریعتر و بهتری دارند بنابراین با مکمل قرار دادن رژیم غذایی, سبزیجات و میوه ها می توان به رشد بهتر و سریعتر نیز کمک کرد.

مکمل های حاوی روی و قرص زینک باید به همراه غذا مصرف شوند تا از ایجاد حالت تهوع جلوگیری شود.

اگر می خواهید این قرص خیلی خوب جذب شود باید آن را با آب و یا آب میوه (نه با شیر) در میان غذا مصرف کنید و همزمان مکمل های اهن و کلسیم را مصرف نکنید.

دوره مصرف قرص زینک پلاس

اگر این قرص برای معده شما ایراد درست می کند می توانید آن را همراه با غذا مصرف کنید.

افرادی که بین ۵۰ تا ۳۰۰ میلی گرم روی در روز مصرف می کنند شاد دچار اختلال در جذب املاح آهن و مس شوند و همپنین کمبود این دو املاح هم می تواند باعث ایجاد مشکل در بدن شود.

حتی دیده شده است کسانی که روزانه ۲ گرم به مدت طولانی روی خورده اند ، علائمی مثل استفراغ، تهوع، درد های شکمی و تب را نشان داده اند.

افرادی که دچار ناراحتی های کبدی و روده ای اند، بایستی قبل از مصرف مکمل های حاوی روی و بخصوص قرص زینک ، حتما با پزشک خود مشورت داشته باشند

قرص زینک پلاس به دلیل داشتن مقادیر فراوان ویتامین های گروه ب و سایر املاح معدنی مفید برای بدن و همچنین برای کسانی که به دنبال چاقی بی ضرر هستن بسیار مفید است

قرص زینک پلاس و چاقی

بهتر است با خوردن مکمل های پروتئنی در کنار مصرف روزانه قرص زینک پلاس در یک دوره ۶ ماهه مبادرت به افزایش وزن کنید

البته پیشنهاد می کنیم در خوردن آن زیاده روی نکنید و صرفا تا رسیدن به وزن نرمال خود ادامه دهید

برای نوعروس هایی که مشکل لاغری صورت دارند هم قرص زینک پلاس برای چاقی صورت خواص اعجاب آوری دارد

خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت

میتوانید صبح ها بعد از صبحانه روزی یک عدد قرص زینک مصرف کنید و درکنار آن از مصرف تخم مرغ آبپز هم در صبحانه غفلت نکنید

خوردن گوشت گوساله هم به سبب جذب آهن می شود البته قرص زینک به بهبود جذب آهن و درمان کم خونی هم کمک میکند

شربت زینک پلاس برای افزایش روند رشد جسمی و ذهنی کودکان و نوجوانان تجویز می شود.

اما این دارو برای مصارف دیگری مانند تقویت حافظه, افزایش اشتها, تقویت میل جنسی و دستگاه تولید مثل, تقویت سیستم دفاعی بدن, درمان آرتروز, کمک به ترمیم زخم ها, درمان سرما خوردگی و جلوگیری از آن, برای رشد ناخن, رویش مو و حفظ سلامت پوست موثر است.

شربت زینک پلاس حاوی روی, مواد معدنی, ویتامین های گروه B و C است.

روی یکی از عناصر ضروری بدن است که نقش موثری در حفظ ساختار بدن دارد.

شربت زینک پلاس

روی در بافتها و مایعات بدن وجود دارد.

کمبود روی ممکن است سبب توقف رشد خصوصا در کودکان, کاهش وزن, کاهش قدرت بینایی, کاهش قدرت چشایی, کاهش اشتها, اسهال مزمن, ابتلا به انواع عفونت ها و ریزش مو شود.

روی یکی از عناصر معدنی کمیاب می باشد که پس از آهن بیشترین میزان را در بدن انسان به خود اختصاص داده است.

بدن انسان در مقادیر ناچیز به روی نیاز دارد ولی همین مقدار کم برای سلامت عمومی و رشد بدن بسیار حیاتی است، بطوریکه این نیاز حتی از پیش از تولد آغاز می گردد.

حدود ۱۰ درصد از میزان روی موجود در بدن در سلول ها ذخیره شده و بقیه آن نیز در پلاسما و مایعات خارج سلولی وجود دارد.

مقدار مصرف زینک پلاس در بزرگسالان و کودکان متفاوت است.

بزرگسالان می توانند در طی روز یکبار از این دارو همراه غذا استفاده کنند.

اما در کودکان با توجه به رده بندی سنی شان متفاوت است.

کودکان ۱ تا ۷ سال: روزانه ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی)

کودکان ۷ تا ۱۳ سال: ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی) ۲ بار در روز

افراد ۱۳ سال به بالا: ۱ قاشق مرباخوری (۵ سی سی) ۳ بار در روز

عنصر روی یکی از مهمترین مواد معدنی مورد نیاز بدن است که نقش بسیار مهمی در سلامتی هر فرد دارد.

هر فرد سالم روزانه نیاز به مصرف ۱۰ الی ۱۵ میلی گرم روی در رژیم غذایی خود دارد.

کپسول زینک پلاس ویتالیا نیاز روزانه بدن به روی را تامین می نماید و در سلامت پوست، مو و ناخن موثر می باشد.

زینک پلاس ویتالیا

روی (زینک) ۵ mg
(Vitamin B1 (Thiamine 1.3 mg
(Vitamin B2 (Riboflavin 1.5 mg
ویتامین B12 (سیانوکوبالامین) ۳ mcg
Biotin 50 mcg
Folic Acid 200 mcg
Nicotinamide 9 mg
Pantothenic Acid 6 mg
ویتامین (پیریدوکسین) ۱٫۵ Vit  B6        mg

ویژگی های کپسول زینک پلاس مارینوکس:

زینک پلاس مارینوکس

 

Energy                                               ۲ Kj
Fat                                                   ۰.۱> g
Of Which Saturates                            ۰.۱> g
Carbohydrate                                       ۰.۱ g
of Which Sugars                               ۰.۰۱> g
Protein                                              ۰.۱> g
Zinc                                                   ۱۰ mg
Vitamin C                                            ۸۳ mg
Niacin                                                 ۱۶ mg
Vitamin B۱                                          ۸۳ mg
Vitamin B۶                                          ۱.۴ mg
Vitamin B۲                                          ۱.۴ mg
Pantothenic acid                                     ۶ mg
Folic Acid                                             ۲۰۰ ug
Biotin                                                    ۵۰ ug
Vitamin B۱۲                                          ۱.۶ ug

قرص زینک را در چه وعده غذایی برای چاقی صورت استفاده نمایم؟قبل یا بعد از غذا؟آیا میشود در همان روز ازقرص کلسیم هم استفاده کرد.در چه وعده غذایی..ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر

من دانشجوی پزشکی هستم و خودتم که این گونه قرص ها برای چاقی صورت اصلا توصیه نمی شن و بی اثرن

ولی بی تاثیر نیست دکتر جون

واقعا تاثیر داره حتما استفاده کن

قرص زینک پلاس (مشکی) خوبه برای مو که ریزش داره و ضعیف یا پاستیل مولتی ویتامین بزرگسال T_RQ?

سلام دخترمن ۹سالشه خیلی پرخاشگره یک مطلبی رودیرمیگیره تاحالازینگ بهش ندادم امیدداشته باشم بازینگ پلاس مشگلش حل میشه لطف میکنیدقیمت شربتوبگین

سلام من لاغرم زینک بخورم چاق میشم؟؟

سلام=خسته نباشید آیا قرص زینک پلاس برای چاقی وازبین بردن سیاهی دورچشم خوب است؟؟؟مرسی

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

زینک را تقریباً همه یک ترکیب و داروی مناسب برای پوست و مو می‌شناسند؛ در واقع زینک (روی) بعد از آهن یکی از ضروری‌ترین مکمل‌ها و ویتامین‌های موردنیاز بدن است؛ قطعاً کمبود روی عوارض زیادی برای بدن خواهد داشت. مصرف قرص، شربت و کپسول زینک فرقی نمی‌کند، فقط چیزی که اهمیت دارد، مصرف مداوم زینک پلاس است.

در کنار تمام ویتامین‌ها و مکمل‌ها، زینک یا روی یکی از عناصر مهم و ضروری برای بدن است که بیش از ۱۰۰ آنزیم و هورمون برای ترشح و فعال شدن نیاز به آن دارند. اهمیت این منبع غذایی تا جایی است که بیش از ۷۵ درصد مردم را با کمبود روی مواجه کرده است؛ البته اگر میزان روی در بدن کافی نباشد، ممکن است مشکلات زیادی برای بدن ایجاد شود.

ویتامین مهمی که برای پوست و مو کلاژن ساز است؛ همان‌طور که گفتیم، بیش از ۱۰۰ آنزیم و هورمون برای ترشح و فعال شدن نیاز به روی دارند.
روی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود؛ درنتیجه ویروس‌های عفونی مثل سرماخوردگی به سراغ شما نمی‌آیند.
اگر بدن شما با فقر یا کمبود روی مواجه شود، ممکن است علائمی مثل بدخوابی، اختلال عصبی و ریزش مو به سراغ شما بیاید.

بهترین منابع غذایی حاوی روی عبارت‌اند از:

البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که مصرف طولانی‌مدت یا دوز بالای مکمل روی باعث اختلال در جذب عنصر مس در بدن می‌شود که همین مسئله باعث کم‌خونی، ضعف قوای بدن و ریزش مو خواهد شد.قرص زینک پلاس و چاقی

از میان تمام مکمل‌های دارویی قرص زینک پلاس از اهمیت زیادی برخوردار است. این مکمل غذایی حاوی عنصر روی و برخی از ویتامین‌ها از قبیل ویتامین‌های B، A و C است. بیایید تا باهم مهم‌ترین خواص زینک پلاس را بررسی کنیم؛ این ویتامین و مکمل باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و قدرت باروری شده؛ زخم‌ها را ترمیم می‌کند و از طرفی باعث زیبایی و سلامت بیشتر پوست، مو و ناخن‌ها می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، زینک با خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی که دارد، دوست پوست، مو و ناخن شما است؛ بگذارید این‌گونه بگوییم که با مصرف زینک زیباتر خواهید شد. مکمل روی اختلال‌های پوستی مثل لک پوستی، جوش و آکنه و اگزما را درمان می‌کند و در بهبود سریع زخم‌های پوستی و دیابت بسیار مؤثر است.

یک مطالعه بالینی در میان مردان نشان داد که مصرف روی به‌طور موضعی می‌تواند ریزش مو و طاسی مردان را برطرف کند. چون این منبع ویتامین، خاصیت ضد باکتری و ضدالتهاب دارد و به‌طور مستقیم روی پوست سر تأثیرگذار است.

قرص زینک پلاس به دلیل اینکه مقدار زیادی ویتامین‌های گروه ب و سایر املاح معدنی مفید دارد، برای بدن و همچنین برای کسانی که می‌خواهند صورت چاق‌تری داشته باشند، بسیار مفید است.

زینک یک مکمل و داروی آرام‌بخش است؛ مصرف قرص یا شربت زینک می‌تواند بسیاری از مشکلات عصبی، بیش فعالی یا حملات ناشی از صرع را کاهش دهد.

کمبود روی می‌تواند خطر ابتلا به سرطان دهان، مری و معده را افزایش دهد، همچنین کمبود میزان روی در خون با سرطان‌های سر، گردن، ریه، پروستات، مثانه و تخمدان در ارتباط است؛ اگر یک منبع غذایی قوی و ضد تومورهای سرطانی می‌خواهید، زینک (روی) را انتخاب کنید.

طبق مطالعات دانشمندان مشخص‌شده است که کمبود روی با کاهش عملکرد غده تیروئید همراه است. درواقع، روی بر عملکرد غده تیروئید تأثیر مثبت دارد. در بیماران مبتلابه کم‌کاری تیروئید، قرص زینک می‌تواند سطح هورمون‌های تیروئید را در خون نرمال کند و عملکرد این غده را بهبود بخشد.

آیا قرص زینک پلاس باعث چاقی می‌شود؟ بله! همان‌طور که گفتیم این مکمل، چاق‌کننده است؛ مثلاً روی عضلات بدن و صورت شما تأثیرگذار است. این ویتامین و مکمل غذایی برای مردان هم بسیار مفید است؛ مکمل روی برای بدن پروتئین تولید می‌کند و یک ماده کلاژن ساز است که ریزش مو و طاسی سر آقایان را درمان می‌کند.

غلظت روی در مایع منی به‌طور مثبتی با تعداد اسپرم و تحرک آن ارتباط دارد؛ روی باعث افزایش قدرت جنسی در مردان، بارداری موفق زنان و سنتز صحیح هورمون‌های جنسی می‌شود و تعداد اسپرم آقایان را افزایش می‌دهد.

مصرف زینک (روی) می‌تواند از بزرگ شدن غده پروستات در آقایان جلوگیری کند. اگر مردان با کمبود روی در بدن خود مواجه شوند، اولین آسیب‌ها به غده پروستات آن‌ها وارد می‌شود؛ درنتیجه عملکرد بیضه‌ها هم با اختلال مواجه خواهد شد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کمبود روی با اختلالات هورمونی همراه است که می‌تواند منجر به مشکلات تخمدان، بی‌نظمی در دوره قاعدگی و حتی ناباروری شود، مطالعات دانشمندان نشان می‌دهد که مصرف خوراکی روی، درد قاعدگی خانم‌ها را کم می‌کند.

بهترین زمان مصرف مکمل‌های زینک (قرص و کپسول زینک یا شربت آن) بعد از وعده نهار است؛ نکته مهم این است که در هنگام مصرف زینک یا  بعد از مصرف این قرص از خوردن لبنیات یا شیر خودداری کنید؛ زیرا کلسیم از جذب روی جلوگیری می‌کند؛ البته اطلاعات پزشکی درباره دوره مصرف این مکمل‌ها باید زیر نظر پزشک متخصص مشخص شود.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

پکیج دانلودی درمان دائمی زود انزالی

برنامه جامع کنترل انزال شامل کتاب الکترونیکی + فایل صوتی دوره + برنامه تمرینی + آموزش تصویری تمرینات + موسیقی تراپی + پشتیبانی 35 روزه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام و نام خانوادگی

ایمیل

وب‌ سایت

خواهش میکنم، لطفا دارید…

خواهش میکنم، لطفا دارید…

خواهش میکنم، لطفا دارید…

سلام و درود بر شما خواهش میکنم، لطفا دارید…

خواهش میکنم، لطفا دارید…

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

تخفیفات استثنایی داروخانه آنلاین داروهلپ

از دست ندید

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید
قرص زینک پلاس و چاقی

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

قرص زینک پلاس و چاقی
قرص زینک پلاس و چاقی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *