قطره افزایش میل بانوان

قطره افزایش میل بانوان
قطره افزایش میل بانوان

داروخانه اینترنتی آرتان طب

آرتان طب ارائه دهنده محصولات طبی و دارویی

65,000 تومان

قطره محرک قوی بانوان با برند اسپانیش فلای محصولی خاص و ویژه می باشد. که تنها با افزودن چند قطره از این محصول به نوشیدنی بانوان ، تنها در 20 دقیقه تاثیر شگفت آوری خواهد داشت و سردمزاجی را می توان به صورت موقت با این قطره درمان نمود.

قطره اسپانیش فلای یک داروی محرک فوری بانوان می باشد که به عنوان قطره حشره کننده زنان نیز معروف است و تنها با ریختن چند قطره از آن داخل نوشیدنی تاثیر می کند.

قطره افزایش میل بانوان

چند قطره از این محصول را درون نوشیدنی بریزید و نوشیدنی را به همسرتان بدهید و پس از 20 دقیقه تاثیر آن را شاهد خواهید بود. این قطره هیچ طعم و بویی ندارد! کافیست این محصول را از طریق فرم انتهای این صفحه سفارش دهید.

فهرست مطالب

اسپانیش فلای در لغت به معنی پرواز اسپانیایی می باشد. با مصرف قطره اسپانیش فلای بانوان یک تحریک جنسی فوق العاده را تجربه می کنند که همین تحریک جنسی بی نظیر و معرکه سبب می شود شخص مصرف کننده یک ارگاسم لذت بخش و دیوانه واری را تجربه کند. البته رفتار همسر یا شریک جنسی شما نیز در میزان لذتی که شما از یک رابطه جنسی می برید، اهمیت دارد. عوامل بسیاری مثل یک عطر خوش بو با یکدیگر همراه می شوند تا شما یک مقاربت و نزدیکی دل چسب را تجربه کنید. ولی قطعا مهم ترین عامل قطره اسپانیش فلای همین افزایش میل جنسی می باشد که در خانم ها کارساز خواهد بود تا آن ها با استفاده از این قطره بتوانند میل جنسی خویش را افزایش داده و از این طریق در رابطه های جنسی خویش لذت بیشتری ببرند. این لذت را با شریک جنسی خویش نیز تقسیم کنند تا آن ها نیز بتوانند به اوج لذت های جنسی خویش برسند و رابطه ای گرم را با یکدیگر تجربه کنند.

رابطه زناشویی

همه ی ما همواره تلاش می کنیم تا به ابعاد مختلف زندگی کیفیت ببخشیم. یکی از ابعاد مهم در زندگی مدرن و امروزی مسئله رابطه جنسی میان زوجین است. با استفاده از محصولات بهداشتی مخصوص زوجین می توان کیفیت رابطه را بین زووجین افزایش داد. از جمله محصولاتی که در این زمینه وجود دارد داروهای تاخیری است که می تواند با درمان مشکل زود انزالی کیفیت روابط را بهبود ببخشند. اما مشکلات جنسی تنها محدود به مردان نمی شود و گاهی بانوان نیز دچار مشکلاتی از قبیل سردمزاجی می شوند. برای درمان این مشکل بانوان داروهای مختلفی وجود دارد. قطره اسپانیش فلای نیز یکی از این محصولات است که می تواند برای درمان سرد مزاجی بانوان از آن بهره برد. تمامی محصولات که برای افزایش کیفیت رابطه جنسی و همچنین درمان اختلالات جنسی زوجین استفاده می شوند هدف واحدی دارند. هدف از این دارو ها این است که زوجین بتوانند از رابطه های جنسی خود به خوبی استفاده کنند و هر یک از طرفین از رضایت کافی به هنگام برقراری رابطه های جنسی خود بهره مند شوند. چرا که همان طور که می دانید ممکن است در پاره ای از مواقع رابطه های جنسی میان زن و شوهر با عدم رضایت یکی از آنان مواجه گردد و حتی در موارد حادتر منجر به طلاق عاطفی میان آن ها شود که این امر بسیار بغرنج و مسئله ساز می باشد.

یکی از مشکلات در زمینه های زناشویی و جنسی که بسیاری از بانوان با آن دست و پنجه نرم می کنند، کاهش میل جنسی آن هاست. همین موضوع سبب شده است لذت رابطه زناشویی برای مردانی که همسران بی میل یا به قول معروف سرد مزاجی دارند، بسیار کاهش یافته و یا به طور کلی این افراد را نسبت به رابطه زناشویی سرد می کند. یکی از روش های موثر برای درمان این بی میلی در بانوان استفاده از قطره اسپانیش فلای می باشد. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که برای درمان بی میلی در بانوان راهکارهای بسیار زیادی وجود دارد که از جمله می توان به استفاده از داروی محرک بانوان اشاره نمود که شاید به علت شیمیایی بودن این دارو ها برخی از بانوان استفاده از این دارو ها را نپسندند. این در حالی است که استفاده از قطره اسپانیش فلای بدون کوچکترین عارضه ای می باشد. با خرید این قطره می توان آن را پیش از رابطه جنسی به کار برد و شاهد تاثیر قطره حشره کننده زنان بود. بنابراین شما می توانید درمان بی میلی جنسی خود را تنها با خرید قطره اسپانیش فلای برطرف کنید.

اگر به دنبال زندگی خوش طراوت و شاداب تری هستید، به روابط زناشویی خود اهمیت بدهید و تمامی مشکلات مربوط به این مسئله را حل و فصل کنید. یکی از این مشکلات کمبود میل جنسی بانوان است که یک راه حل طبیعی و مطمئن برای این مسئله مصرف قطره اسپانیش فلای است. بانوان با مصرف این محصول کاملا طبیعی و مفید به خواسته خود می رسند که افزایش امیال جنسی و آمیزشی است. همین افزایش میل جنسی در آن ها خود نیاز بسیاری از خانم ها می باشد که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین طیف وسیعی از بانوان هستند تا با خرید محصولی بتوانند به افزایش میل جنسی خود برسند که قطره اسپانیش فلای می تواند بهترین راهکار برای آن ها به حساب آید.

اسپانیش فلای تمام مواردی که سبب افزایش میل جنسی در بانوان می شود را در بدن اعمال می کنند. این محصول با اثر بر سیستم گردش خون ، خون رسانی به عضو کلیتوریس را تقویت می کنند؛ عضوی که بیشترین گیرنده های حسی در زمینه جنسی را در خود جای داده است. قطره اسپانیش فلای همچنین بنیه شخص مصرف کننده را افزایش داده و سبب می شود شخص در برابر ضعف ایجاد شده بر اثر رابطه جنسی مقاوم شود یا کمترین میزان ضعف را تجربه کند. این محصول به دلیل تقویت و افزایش میل جنسی در بانوان سبب می شود فواصل نزدیکی و رابطه را کمتر می کند. از طرفی این قدرت را به مصرف کننده اعطا می کند که در یک بار رابطه چندین ارگاسم داشته باشد. مورد دیگر که بسیاری از بانوان به هنگام رابطه زناشویی از آن رنج می برند، خشکی واژن است که قطره اسپانیش فلای با قدرت بخشیدن به خون رسانی در این عضو ترشح ماده لزج از این ناحیه را تحریک می کنند. این قطره علاوه بر تاثیرات بر روی دستگاه تناسلی و تولید مثلی با اثرات مثبت بر حافظه جنسی سبب می شود به هنگام مقاربت شما را از اندیشیدن به خاطرات تلخی جنسی باز دارد. با حالی که این دارو اثرات بسیاری دارد که همگی آن ها ذکر شد؛ اما مهم ترین و اولین هدف برای تولید این محصول درمان سرد مزاجی در بانوان است.

چرا داروی محرک فوری بانوان به شکل قطره ساخته شده است ؟

شاید این سوال برای شما هم بوجود آمده باشد که چرا این محصول به شکل قطره تولید شده است ! در پاسخ باید اشاره کنیم که این محصول به منظور استفاده آسان به این شکل تولید شده است. زیرا برخی مردان گاهی نیاز به داشتن رابطه با همسرشان هستند و نمی خواهند این نیاز را ابراز کنند. در چنین مواقعی این قطره می تواند یک محصول طلایی برای این مردان باشد. به این صورت که تنها با اضافه نمودن چند قطره اسپانیش فلای در نوشیدنی همسرشان ، در مدت زمانی کوتاه شاهد خواهند بود که همسرشان خواهد بود که مرد را به تخت خواب دعوت می نماید. دقت نمایید این دارو بر روی مردان تاثیری ندارد و استفاده از آن تنها برای بانوان و آن هم توسط همسرشان مجاز است و سو استفاده از تاثیرات این دارو ممنوع است.

شرایط ساخت قطره محرک جنسی

این محصول در آزمایشگاه های بسیار پیشرفته و تحت نظر افراد متخصص و مجرب با رعایت استاندارد های جهانی تولید شده و در بسته بندی های بهداشتی به داروخانه ها و مراکز و فروشگاه های بهداشتی عرضه می شود. این دارو اولین بار در یکی از شرکت های ساخت دارو و لوازم بهداشتی در کشور اسپانیا تولید شده است که از نامش هم مشخص است که منشا این دارو نوعی حشره اسپانیایی است. هم اکنون این محصول در بسیاری از کشور های دنیا به منظور تحریک حس و میل جنسی برای بانوان تولید و عرضه می شود.

ماده موثر این قطره از نوعی سوسک اسپانیایی بدست می آید. البته از مواد گیاهی دیگری نیز به منظور تقویت تاثیر این دارو استفاده شده است که این مواد گیاهی عبارتند از: عصاره گیاه گوارا، ابسنتینوم، عصاره کولا، تاورین، دارچین، ریحان، کافئین، رزماری، نعناع، انیس، همچنین ویتامین ها و دیگر عصاره های گیاهی

قطره اسپانیش فلای یک محصول بهداشتی است که به صورت خوراکی تولید شده است و مصرف کنندگان این محصول صرفا بانوان می باشند. برای بهره مندی از تاثیرات این دارو  کافیست بیست تا سی قطره از آن را در نوشیدنی (ترجیحا نوشیدنی سرد) حل کرده و پس از مصرف آن توسط همسر خود در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه شاهد تحریک همسر خود خواهید بود و می بینید که سردمزاجی همسرتان از بین رفته است.  معجزه این قطره را پس از گذشت زمان مذکور حس خواهید کرد. این محصول در بطری های ۱۵ میلی لیتری تولید و در بازار عرضه می شوند.

موارد منع مصرف قطره اسپانیش فلای

موارد مصرفی که در بروشور این محصول آمده حاکی از آن است که این دارو مختص بانوان است و تمامی موادی که در این دارو وجود داد، با بدن و سیستم های تناسلی و جنسی بانوان سازگار است و مصرف آن برای آقایان اکیدا ممنوع است. بنابراین به هنگام مصرف قطره اسپانیش فلای می بایست این شرایط را در نظر داشته باشید و به هیچ عنوان این قطره را برای آقایان مورد استفاده قرار ندهید. همچنین استفاده از این محصول برای بانوانی که دچار اختلالات عصبی هستند نیز توصیه نمی شود. در ضمن در صورتی که همسر شما از داروهای دیگری به منظور درمان سردمزاجی استفاده می نماید قبل از استفاده از این قطره با پزشک مشورت نمایید.

 

آیا قطره اسپانیش فلای تاثیر درمانی دائمی دارد؟

امروز بسیاری از داروها و محصولات جنسی اثر موقتی دارند و حتما قبل از شروع رابطه جنسی مصرف کننده باید از آن استفاده کند تا به نتیجه برسد و حتی اگر طولانی مدت از آن محصول استفاده کند، پس از قطع کردن آن هیچ اثری را در رابطه جنسی خود مشاهده نمی کند. قطره اسپانیش فلای نیز می تواند برای مدت کوتاهی سردمزاجی را رفع نموده و یک تحریک فوری و البته قوی را به دنبال داشته باشد. اما پس از گذشت مدتی از تاثیر آن کم شده و به مرور تاثیر آن نیز از بین می رود. با توجه به این نکته این یک داروی درمانی دائمی نیست و برای داشتن یک رابطه جنسی خاص با حداکثر تحریک کاربرد دارد.

منشا اصلی و مواد اولیه این قطره گیاهی است. در واقع منشا کاملا طبیعی این محصول سبب شده است این قطره هیچ گونه عارضه ای برای مصرف کنندگان به همراه نداشته باشد. البته با این اوصاف عده قلیلی از مصرف کنندگان نسبت به این محصول آلرژن تولید می کنند و این آلرژن ها با تاثیر بر ناحیه تناسلی سبب خارش کوتاه مدت در این ناحیه می شوند. همان طور که بیان شد این عارضه در شمار کمی از افراد مشاهده می شود. به همین علت یعنی عوارض پایین این محصول طرفداران زیادی دارد و البته برای تمامی بانوان در رده سنی بالاتر از 18 و زیر 50 سال قابل استفاده می باشد.

درمان های غیر مستقیم قطره اسپانیش فلای

این دارو در اصل برای رفع سرد مزاجی و ایجاد میل جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. اما درمان های غیر مستقیمی را نیز به همراه دارد. شما با مصرف قطره اسپانیش فلای به ظاهر فقط سرد مزاجی خود را درمان کرده اید. اما در باطن این گونه نیست شما با مصرف این محصول آرامش را به زندگی خود تزریق می کنید. زیرا افرادی که از نظر جنسی به طور کامل و صحیح نیاز خود را برطرف کنند، آرامش روانی را برای خود و همسرشان به ارمغان می آورند. علاوه بر آن یک رابطه جنسی تمام عیار سبب می شود هورمون شادی به مقدار زیادی توسط مغز شما ترشح شود. شما با یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش حس اعتماد به نفس و غرور را در همسرتان افزایش می دهید که همین امر سبب می شود علاقه و حس تعلق خاطر او نسبت به شما دو چندان شود. شاید این دارو بر روی کاغذ تاثیری کوچک به نام درمان سرد مزاجی دارد اما با مصرف آن متوجه می شوید درمان های این قطره چیزی ورای آن است که بیان می شود.

قیمت محصول اورجینال: 65000 تومان

فرم سفارش قطره اسپانیش فلای اورجینال

 

 

قطره خوراکی

طعم و رنگ و بوی خاصی ندارد

مخصوص بانوان

محرک فوری بانوان

قطره افزایش میل بانوان

15 میلی لیتر

محسن – 2020-12-30

سلام چند قطره در هر دفعه استفاده باید ریخته بشه ؟

آرتان طب – 2021-01-02

درود بر شما 20 تا 30 قطره برای هر بار استفاده کافیست.

حسین – 2020-11-16

آیا برای کسی که قرص لوبل لوتیراستام مصرف میکنه عوراض نداره

آرتان طب – 2020-11-16

درود بر شما از آنجایی که داروی مورد نظر شما در عملکرد داروهای دیگر در بدن اختلال ایجاد می کند؛ بهتر است قبل از مصرف هر داروی دیگر با پزشک مشورت نمایید.

بهناز خ – 2020-10-04

سلام چندروزه سفارش دادم چرا به دستم نرسیده بستم، این ادمو به استرس میندازه سه تاقطره سفارش دادم لطفا جواب بدین.تاحالا کسی خرید کرده که به دستش نرسه سفارشش

آرتان طب – 2020-10-04

درود بر شما رسیدن سفارش به دست مشتری بسته به شهر سکونت می تواند تا 6 روز کاری (یک هفته) طول بکشه. لطفا در صورت نیاز به کد رهگیری سفارشتون از طریق تماس با ما اطلاعات سفارشتون رو بفرستید تا شماره مرسوله مربوط به بسته پستی براتون ارسال بشه. با تشکر

حمید – 2020-09-27

سلام چه مدتی طول میکشه تماس گرفته بشه چه مدت طول میکشه ب دستمون برسه؟

آرتان طب – 2020-09-27

درود بر شما سفارشات در فاصله زمانی حداکثر یک روز، با تماس تلفنی تعیین تکلیف شده و 1 تا 5 روز کاری طول می کشه تا بدست خریدار برسه

ابوالفضل – 2020-09-11

سلام پرداخت چطوری باید انجام داد؟؟

آرتان طب – 2020-09-12

درود پس از ثبت سفارش، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و نحوه پرداخت و دریافت کالا را مشخص خواهید نمود.

جلال – 2020-09-03

ببخشید اگر برای اولین بار بریزیم تاثیر می زاره یا باید تا مدت ها استفاده تاثیر می زاره

آرتان طب – 2020-09-03

درود بر شما نیازی به استفاده مکرر نیست و همان بار اول نیز تاثیر گذار هستش.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با استفاده از خدمات خرید اینترنتی آرتان طب می توانید داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند را به صورت اینترنتی خریداری و دریافت نمایید.

در صورتی که در مورد دارویی سوال دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

اگر شما سفارشی را ثبت کردید و نیاز به ویرایش سفارش خود احساس کردید، نگران نباشید امکان تغییر و ویرایش سفارش برای شما وجود دارد.

همواره قبل از ارسال سفارش کارشناسان آرتان طب با شما تماس می‌گیرند و در این هنگام می‌توانید سفارش خود را تغییر دهید و حتی با کارشناسان در مورد خرید محصول مورد نظر خود مشورت نمایید.

داروخانه اینترنتی آرتان طب

آرتان طب ارائه دهنده محصولات طبی و دارویی

65,000 تومان

قطره محرک قوی بانوان با برند اسپانیش فلای محصولی خاص و ویژه می باشد. که تنها با افزودن چند قطره از این محصول به نوشیدنی بانوان ، تنها در 20 دقیقه تاثیر شگفت آوری خواهد داشت و سردمزاجی را می توان به صورت موقت با این قطره درمان نمود.

قطره اسپانیش فلای یک داروی محرک فوری بانوان می باشد که به عنوان قطره حشره کننده زنان نیز معروف است و تنها با ریختن چند قطره از آن داخل نوشیدنی تاثیر می کند.

قطره افزایش میل بانوان

چند قطره از این محصول را درون نوشیدنی بریزید و نوشیدنی را به همسرتان بدهید و پس از 20 دقیقه تاثیر آن را شاهد خواهید بود. این قطره هیچ طعم و بویی ندارد! کافیست این محصول را از طریق فرم انتهای این صفحه سفارش دهید.

فهرست مطالب

اسپانیش فلای در لغت به معنی پرواز اسپانیایی می باشد. با مصرف قطره اسپانیش فلای بانوان یک تحریک جنسی فوق العاده را تجربه می کنند که همین تحریک جنسی بی نظیر و معرکه سبب می شود شخص مصرف کننده یک ارگاسم لذت بخش و دیوانه واری را تجربه کند. البته رفتار همسر یا شریک جنسی شما نیز در میزان لذتی که شما از یک رابطه جنسی می برید، اهمیت دارد. عوامل بسیاری مثل یک عطر خوش بو با یکدیگر همراه می شوند تا شما یک مقاربت و نزدیکی دل چسب را تجربه کنید. ولی قطعا مهم ترین عامل قطره اسپانیش فلای همین افزایش میل جنسی می باشد که در خانم ها کارساز خواهد بود تا آن ها با استفاده از این قطره بتوانند میل جنسی خویش را افزایش داده و از این طریق در رابطه های جنسی خویش لذت بیشتری ببرند. این لذت را با شریک جنسی خویش نیز تقسیم کنند تا آن ها نیز بتوانند به اوج لذت های جنسی خویش برسند و رابطه ای گرم را با یکدیگر تجربه کنند.

رابطه زناشویی

همه ی ما همواره تلاش می کنیم تا به ابعاد مختلف زندگی کیفیت ببخشیم. یکی از ابعاد مهم در زندگی مدرن و امروزی مسئله رابطه جنسی میان زوجین است. با استفاده از محصولات بهداشتی مخصوص زوجین می توان کیفیت رابطه را بین زووجین افزایش داد. از جمله محصولاتی که در این زمینه وجود دارد داروهای تاخیری است که می تواند با درمان مشکل زود انزالی کیفیت روابط را بهبود ببخشند. اما مشکلات جنسی تنها محدود به مردان نمی شود و گاهی بانوان نیز دچار مشکلاتی از قبیل سردمزاجی می شوند. برای درمان این مشکل بانوان داروهای مختلفی وجود دارد. قطره اسپانیش فلای نیز یکی از این محصولات است که می تواند برای درمان سرد مزاجی بانوان از آن بهره برد. تمامی محصولات که برای افزایش کیفیت رابطه جنسی و همچنین درمان اختلالات جنسی زوجین استفاده می شوند هدف واحدی دارند. هدف از این دارو ها این است که زوجین بتوانند از رابطه های جنسی خود به خوبی استفاده کنند و هر یک از طرفین از رضایت کافی به هنگام برقراری رابطه های جنسی خود بهره مند شوند. چرا که همان طور که می دانید ممکن است در پاره ای از مواقع رابطه های جنسی میان زن و شوهر با عدم رضایت یکی از آنان مواجه گردد و حتی در موارد حادتر منجر به طلاق عاطفی میان آن ها شود که این امر بسیار بغرنج و مسئله ساز می باشد.

یکی از مشکلات در زمینه های زناشویی و جنسی که بسیاری از بانوان با آن دست و پنجه نرم می کنند، کاهش میل جنسی آن هاست. همین موضوع سبب شده است لذت رابطه زناشویی برای مردانی که همسران بی میل یا به قول معروف سرد مزاجی دارند، بسیار کاهش یافته و یا به طور کلی این افراد را نسبت به رابطه زناشویی سرد می کند. یکی از روش های موثر برای درمان این بی میلی در بانوان استفاده از قطره اسپانیش فلای می باشد. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که برای درمان بی میلی در بانوان راهکارهای بسیار زیادی وجود دارد که از جمله می توان به استفاده از داروی محرک بانوان اشاره نمود که شاید به علت شیمیایی بودن این دارو ها برخی از بانوان استفاده از این دارو ها را نپسندند. این در حالی است که استفاده از قطره اسپانیش فلای بدون کوچکترین عارضه ای می باشد. با خرید این قطره می توان آن را پیش از رابطه جنسی به کار برد و شاهد تاثیر قطره حشره کننده زنان بود. بنابراین شما می توانید درمان بی میلی جنسی خود را تنها با خرید قطره اسپانیش فلای برطرف کنید.

اگر به دنبال زندگی خوش طراوت و شاداب تری هستید، به روابط زناشویی خود اهمیت بدهید و تمامی مشکلات مربوط به این مسئله را حل و فصل کنید. یکی از این مشکلات کمبود میل جنسی بانوان است که یک راه حل طبیعی و مطمئن برای این مسئله مصرف قطره اسپانیش فلای است. بانوان با مصرف این محصول کاملا طبیعی و مفید به خواسته خود می رسند که افزایش امیال جنسی و آمیزشی است. همین افزایش میل جنسی در آن ها خود نیاز بسیاری از خانم ها می باشد که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین طیف وسیعی از بانوان هستند تا با خرید محصولی بتوانند به افزایش میل جنسی خود برسند که قطره اسپانیش فلای می تواند بهترین راهکار برای آن ها به حساب آید.

اسپانیش فلای تمام مواردی که سبب افزایش میل جنسی در بانوان می شود را در بدن اعمال می کنند. این محصول با اثر بر سیستم گردش خون ، خون رسانی به عضو کلیتوریس را تقویت می کنند؛ عضوی که بیشترین گیرنده های حسی در زمینه جنسی را در خود جای داده است. قطره اسپانیش فلای همچنین بنیه شخص مصرف کننده را افزایش داده و سبب می شود شخص در برابر ضعف ایجاد شده بر اثر رابطه جنسی مقاوم شود یا کمترین میزان ضعف را تجربه کند. این محصول به دلیل تقویت و افزایش میل جنسی در بانوان سبب می شود فواصل نزدیکی و رابطه را کمتر می کند. از طرفی این قدرت را به مصرف کننده اعطا می کند که در یک بار رابطه چندین ارگاسم داشته باشد. مورد دیگر که بسیاری از بانوان به هنگام رابطه زناشویی از آن رنج می برند، خشکی واژن است که قطره اسپانیش فلای با قدرت بخشیدن به خون رسانی در این عضو ترشح ماده لزج از این ناحیه را تحریک می کنند. این قطره علاوه بر تاثیرات بر روی دستگاه تناسلی و تولید مثلی با اثرات مثبت بر حافظه جنسی سبب می شود به هنگام مقاربت شما را از اندیشیدن به خاطرات تلخی جنسی باز دارد. با حالی که این دارو اثرات بسیاری دارد که همگی آن ها ذکر شد؛ اما مهم ترین و اولین هدف برای تولید این محصول درمان سرد مزاجی در بانوان است.

چرا داروی محرک فوری بانوان به شکل قطره ساخته شده است ؟

شاید این سوال برای شما هم بوجود آمده باشد که چرا این محصول به شکل قطره تولید شده است ! در پاسخ باید اشاره کنیم که این محصول به منظور استفاده آسان به این شکل تولید شده است. زیرا برخی مردان گاهی نیاز به داشتن رابطه با همسرشان هستند و نمی خواهند این نیاز را ابراز کنند. در چنین مواقعی این قطره می تواند یک محصول طلایی برای این مردان باشد. به این صورت که تنها با اضافه نمودن چند قطره اسپانیش فلای در نوشیدنی همسرشان ، در مدت زمانی کوتاه شاهد خواهند بود که همسرشان خواهد بود که مرد را به تخت خواب دعوت می نماید. دقت نمایید این دارو بر روی مردان تاثیری ندارد و استفاده از آن تنها برای بانوان و آن هم توسط همسرشان مجاز است و سو استفاده از تاثیرات این دارو ممنوع است.

شرایط ساخت قطره محرک جنسی

این محصول در آزمایشگاه های بسیار پیشرفته و تحت نظر افراد متخصص و مجرب با رعایت استاندارد های جهانی تولید شده و در بسته بندی های بهداشتی به داروخانه ها و مراکز و فروشگاه های بهداشتی عرضه می شود. این دارو اولین بار در یکی از شرکت های ساخت دارو و لوازم بهداشتی در کشور اسپانیا تولید شده است که از نامش هم مشخص است که منشا این دارو نوعی حشره اسپانیایی است. هم اکنون این محصول در بسیاری از کشور های دنیا به منظور تحریک حس و میل جنسی برای بانوان تولید و عرضه می شود.

ماده موثر این قطره از نوعی سوسک اسپانیایی بدست می آید. البته از مواد گیاهی دیگری نیز به منظور تقویت تاثیر این دارو استفاده شده است که این مواد گیاهی عبارتند از: عصاره گیاه گوارا، ابسنتینوم، عصاره کولا، تاورین، دارچین، ریحان، کافئین، رزماری، نعناع، انیس، همچنین ویتامین ها و دیگر عصاره های گیاهی

قطره اسپانیش فلای یک محصول بهداشتی است که به صورت خوراکی تولید شده است و مصرف کنندگان این محصول صرفا بانوان می باشند. برای بهره مندی از تاثیرات این دارو  کافیست بیست تا سی قطره از آن را در نوشیدنی (ترجیحا نوشیدنی سرد) حل کرده و پس از مصرف آن توسط همسر خود در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه شاهد تحریک همسر خود خواهید بود و می بینید که سردمزاجی همسرتان از بین رفته است.  معجزه این قطره را پس از گذشت زمان مذکور حس خواهید کرد. این محصول در بطری های ۱۵ میلی لیتری تولید و در بازار عرضه می شوند.

موارد منع مصرف قطره اسپانیش فلای

موارد مصرفی که در بروشور این محصول آمده حاکی از آن است که این دارو مختص بانوان است و تمامی موادی که در این دارو وجود داد، با بدن و سیستم های تناسلی و جنسی بانوان سازگار است و مصرف آن برای آقایان اکیدا ممنوع است. بنابراین به هنگام مصرف قطره اسپانیش فلای می بایست این شرایط را در نظر داشته باشید و به هیچ عنوان این قطره را برای آقایان مورد استفاده قرار ندهید. همچنین استفاده از این محصول برای بانوانی که دچار اختلالات عصبی هستند نیز توصیه نمی شود. در ضمن در صورتی که همسر شما از داروهای دیگری به منظور درمان سردمزاجی استفاده می نماید قبل از استفاده از این قطره با پزشک مشورت نمایید.

 

آیا قطره اسپانیش فلای تاثیر درمانی دائمی دارد؟

امروز بسیاری از داروها و محصولات جنسی اثر موقتی دارند و حتما قبل از شروع رابطه جنسی مصرف کننده باید از آن استفاده کند تا به نتیجه برسد و حتی اگر طولانی مدت از آن محصول استفاده کند، پس از قطع کردن آن هیچ اثری را در رابطه جنسی خود مشاهده نمی کند. قطره اسپانیش فلای نیز می تواند برای مدت کوتاهی سردمزاجی را رفع نموده و یک تحریک فوری و البته قوی را به دنبال داشته باشد. اما پس از گذشت مدتی از تاثیر آن کم شده و به مرور تاثیر آن نیز از بین می رود. با توجه به این نکته این یک داروی درمانی دائمی نیست و برای داشتن یک رابطه جنسی خاص با حداکثر تحریک کاربرد دارد.

منشا اصلی و مواد اولیه این قطره گیاهی است. در واقع منشا کاملا طبیعی این محصول سبب شده است این قطره هیچ گونه عارضه ای برای مصرف کنندگان به همراه نداشته باشد. البته با این اوصاف عده قلیلی از مصرف کنندگان نسبت به این محصول آلرژن تولید می کنند و این آلرژن ها با تاثیر بر ناحیه تناسلی سبب خارش کوتاه مدت در این ناحیه می شوند. همان طور که بیان شد این عارضه در شمار کمی از افراد مشاهده می شود. به همین علت یعنی عوارض پایین این محصول طرفداران زیادی دارد و البته برای تمامی بانوان در رده سنی بالاتر از 18 و زیر 50 سال قابل استفاده می باشد.

درمان های غیر مستقیم قطره اسپانیش فلای

این دارو در اصل برای رفع سرد مزاجی و ایجاد میل جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. اما درمان های غیر مستقیمی را نیز به همراه دارد. شما با مصرف قطره اسپانیش فلای به ظاهر فقط سرد مزاجی خود را درمان کرده اید. اما در باطن این گونه نیست شما با مصرف این محصول آرامش را به زندگی خود تزریق می کنید. زیرا افرادی که از نظر جنسی به طور کامل و صحیح نیاز خود را برطرف کنند، آرامش روانی را برای خود و همسرشان به ارمغان می آورند. علاوه بر آن یک رابطه جنسی تمام عیار سبب می شود هورمون شادی به مقدار زیادی توسط مغز شما ترشح شود. شما با یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش حس اعتماد به نفس و غرور را در همسرتان افزایش می دهید که همین امر سبب می شود علاقه و حس تعلق خاطر او نسبت به شما دو چندان شود. شاید این دارو بر روی کاغذ تاثیری کوچک به نام درمان سرد مزاجی دارد اما با مصرف آن متوجه می شوید درمان های این قطره چیزی ورای آن است که بیان می شود.

قیمت محصول اورجینال: 65000 تومان

فرم سفارش قطره اسپانیش فلای اورجینال

 

 

قطره خوراکی

طعم و رنگ و بوی خاصی ندارد

مخصوص بانوان

محرک فوری بانوان

قطره افزایش میل بانوان

15 میلی لیتر

محسن – 2020-12-30

سلام چند قطره در هر دفعه استفاده باید ریخته بشه ؟

آرتان طب – 2021-01-02

درود بر شما 20 تا 30 قطره برای هر بار استفاده کافیست.

حسین – 2020-11-16

آیا برای کسی که قرص لوبل لوتیراستام مصرف میکنه عوراض نداره

آرتان طب – 2020-11-16

درود بر شما از آنجایی که داروی مورد نظر شما در عملکرد داروهای دیگر در بدن اختلال ایجاد می کند؛ بهتر است قبل از مصرف هر داروی دیگر با پزشک مشورت نمایید.

بهناز خ – 2020-10-04

سلام چندروزه سفارش دادم چرا به دستم نرسیده بستم، این ادمو به استرس میندازه سه تاقطره سفارش دادم لطفا جواب بدین.تاحالا کسی خرید کرده که به دستش نرسه سفارشش

آرتان طب – 2020-10-04

درود بر شما رسیدن سفارش به دست مشتری بسته به شهر سکونت می تواند تا 6 روز کاری (یک هفته) طول بکشه. لطفا در صورت نیاز به کد رهگیری سفارشتون از طریق تماس با ما اطلاعات سفارشتون رو بفرستید تا شماره مرسوله مربوط به بسته پستی براتون ارسال بشه. با تشکر

حمید – 2020-09-27

سلام چه مدتی طول میکشه تماس گرفته بشه چه مدت طول میکشه ب دستمون برسه؟

آرتان طب – 2020-09-27

درود بر شما سفارشات در فاصله زمانی حداکثر یک روز، با تماس تلفنی تعیین تکلیف شده و 1 تا 5 روز کاری طول می کشه تا بدست خریدار برسه

ابوالفضل – 2020-09-11

سلام پرداخت چطوری باید انجام داد؟؟

آرتان طب – 2020-09-12

درود پس از ثبت سفارش، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و نحوه پرداخت و دریافت کالا را مشخص خواهید نمود.

جلال – 2020-09-03

ببخشید اگر برای اولین بار بریزیم تاثیر می زاره یا باید تا مدت ها استفاده تاثیر می زاره

آرتان طب – 2020-09-03

درود بر شما نیازی به استفاده مکرر نیست و همان بار اول نیز تاثیر گذار هستش.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با استفاده از خدمات خرید اینترنتی آرتان طب می توانید داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند را به صورت اینترنتی خریداری و دریافت نمایید.

در صورتی که در مورد دارویی سوال دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

اگر شما سفارشی را ثبت کردید و نیاز به ویرایش سفارش خود احساس کردید، نگران نباشید امکان تغییر و ویرایش سفارش برای شما وجود دارد.

همواره قبل از ارسال سفارش کارشناسان آرتان طب با شما تماس می‌گیرند و در این هنگام می‌توانید سفارش خود را تغییر دهید و حتی با کارشناسان در مورد خرید محصول مورد نظر خود مشورت نمایید.

داروخانه اینترنتی آرتان طب

آرتان طب ارائه دهنده محصولات طبی و دارویی

65,000 تومان

قطره محرک قوی بانوان با برند اسپانیش فلای محصولی خاص و ویژه می باشد. که تنها با افزودن چند قطره از این محصول به نوشیدنی بانوان ، تنها در 20 دقیقه تاثیر شگفت آوری خواهد داشت و سردمزاجی را می توان به صورت موقت با این قطره درمان نمود.

قطره اسپانیش فلای یک داروی محرک فوری بانوان می باشد که به عنوان قطره حشره کننده زنان نیز معروف است و تنها با ریختن چند قطره از آن داخل نوشیدنی تاثیر می کند.

قطره افزایش میل بانوان

چند قطره از این محصول را درون نوشیدنی بریزید و نوشیدنی را به همسرتان بدهید و پس از 20 دقیقه تاثیر آن را شاهد خواهید بود. این قطره هیچ طعم و بویی ندارد! کافیست این محصول را از طریق فرم انتهای این صفحه سفارش دهید.

فهرست مطالب

اسپانیش فلای در لغت به معنی پرواز اسپانیایی می باشد. با مصرف قطره اسپانیش فلای بانوان یک تحریک جنسی فوق العاده را تجربه می کنند که همین تحریک جنسی بی نظیر و معرکه سبب می شود شخص مصرف کننده یک ارگاسم لذت بخش و دیوانه واری را تجربه کند. البته رفتار همسر یا شریک جنسی شما نیز در میزان لذتی که شما از یک رابطه جنسی می برید، اهمیت دارد. عوامل بسیاری مثل یک عطر خوش بو با یکدیگر همراه می شوند تا شما یک مقاربت و نزدیکی دل چسب را تجربه کنید. ولی قطعا مهم ترین عامل قطره اسپانیش فلای همین افزایش میل جنسی می باشد که در خانم ها کارساز خواهد بود تا آن ها با استفاده از این قطره بتوانند میل جنسی خویش را افزایش داده و از این طریق در رابطه های جنسی خویش لذت بیشتری ببرند. این لذت را با شریک جنسی خویش نیز تقسیم کنند تا آن ها نیز بتوانند به اوج لذت های جنسی خویش برسند و رابطه ای گرم را با یکدیگر تجربه کنند.

رابطه زناشویی

همه ی ما همواره تلاش می کنیم تا به ابعاد مختلف زندگی کیفیت ببخشیم. یکی از ابعاد مهم در زندگی مدرن و امروزی مسئله رابطه جنسی میان زوجین است. با استفاده از محصولات بهداشتی مخصوص زوجین می توان کیفیت رابطه را بین زووجین افزایش داد. از جمله محصولاتی که در این زمینه وجود دارد داروهای تاخیری است که می تواند با درمان مشکل زود انزالی کیفیت روابط را بهبود ببخشند. اما مشکلات جنسی تنها محدود به مردان نمی شود و گاهی بانوان نیز دچار مشکلاتی از قبیل سردمزاجی می شوند. برای درمان این مشکل بانوان داروهای مختلفی وجود دارد. قطره اسپانیش فلای نیز یکی از این محصولات است که می تواند برای درمان سرد مزاجی بانوان از آن بهره برد. تمامی محصولات که برای افزایش کیفیت رابطه جنسی و همچنین درمان اختلالات جنسی زوجین استفاده می شوند هدف واحدی دارند. هدف از این دارو ها این است که زوجین بتوانند از رابطه های جنسی خود به خوبی استفاده کنند و هر یک از طرفین از رضایت کافی به هنگام برقراری رابطه های جنسی خود بهره مند شوند. چرا که همان طور که می دانید ممکن است در پاره ای از مواقع رابطه های جنسی میان زن و شوهر با عدم رضایت یکی از آنان مواجه گردد و حتی در موارد حادتر منجر به طلاق عاطفی میان آن ها شود که این امر بسیار بغرنج و مسئله ساز می باشد.

یکی از مشکلات در زمینه های زناشویی و جنسی که بسیاری از بانوان با آن دست و پنجه نرم می کنند، کاهش میل جنسی آن هاست. همین موضوع سبب شده است لذت رابطه زناشویی برای مردانی که همسران بی میل یا به قول معروف سرد مزاجی دارند، بسیار کاهش یافته و یا به طور کلی این افراد را نسبت به رابطه زناشویی سرد می کند. یکی از روش های موثر برای درمان این بی میلی در بانوان استفاده از قطره اسپانیش فلای می باشد. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که برای درمان بی میلی در بانوان راهکارهای بسیار زیادی وجود دارد که از جمله می توان به استفاده از داروی محرک بانوان اشاره نمود که شاید به علت شیمیایی بودن این دارو ها برخی از بانوان استفاده از این دارو ها را نپسندند. این در حالی است که استفاده از قطره اسپانیش فلای بدون کوچکترین عارضه ای می باشد. با خرید این قطره می توان آن را پیش از رابطه جنسی به کار برد و شاهد تاثیر قطره حشره کننده زنان بود. بنابراین شما می توانید درمان بی میلی جنسی خود را تنها با خرید قطره اسپانیش فلای برطرف کنید.

اگر به دنبال زندگی خوش طراوت و شاداب تری هستید، به روابط زناشویی خود اهمیت بدهید و تمامی مشکلات مربوط به این مسئله را حل و فصل کنید. یکی از این مشکلات کمبود میل جنسی بانوان است که یک راه حل طبیعی و مطمئن برای این مسئله مصرف قطره اسپانیش فلای است. بانوان با مصرف این محصول کاملا طبیعی و مفید به خواسته خود می رسند که افزایش امیال جنسی و آمیزشی است. همین افزایش میل جنسی در آن ها خود نیاز بسیاری از خانم ها می باشد که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین طیف وسیعی از بانوان هستند تا با خرید محصولی بتوانند به افزایش میل جنسی خود برسند که قطره اسپانیش فلای می تواند بهترین راهکار برای آن ها به حساب آید.

اسپانیش فلای تمام مواردی که سبب افزایش میل جنسی در بانوان می شود را در بدن اعمال می کنند. این محصول با اثر بر سیستم گردش خون ، خون رسانی به عضو کلیتوریس را تقویت می کنند؛ عضوی که بیشترین گیرنده های حسی در زمینه جنسی را در خود جای داده است. قطره اسپانیش فلای همچنین بنیه شخص مصرف کننده را افزایش داده و سبب می شود شخص در برابر ضعف ایجاد شده بر اثر رابطه جنسی مقاوم شود یا کمترین میزان ضعف را تجربه کند. این محصول به دلیل تقویت و افزایش میل جنسی در بانوان سبب می شود فواصل نزدیکی و رابطه را کمتر می کند. از طرفی این قدرت را به مصرف کننده اعطا می کند که در یک بار رابطه چندین ارگاسم داشته باشد. مورد دیگر که بسیاری از بانوان به هنگام رابطه زناشویی از آن رنج می برند، خشکی واژن است که قطره اسپانیش فلای با قدرت بخشیدن به خون رسانی در این عضو ترشح ماده لزج از این ناحیه را تحریک می کنند. این قطره علاوه بر تاثیرات بر روی دستگاه تناسلی و تولید مثلی با اثرات مثبت بر حافظه جنسی سبب می شود به هنگام مقاربت شما را از اندیشیدن به خاطرات تلخی جنسی باز دارد. با حالی که این دارو اثرات بسیاری دارد که همگی آن ها ذکر شد؛ اما مهم ترین و اولین هدف برای تولید این محصول درمان سرد مزاجی در بانوان است.

چرا داروی محرک فوری بانوان به شکل قطره ساخته شده است ؟

شاید این سوال برای شما هم بوجود آمده باشد که چرا این محصول به شکل قطره تولید شده است ! در پاسخ باید اشاره کنیم که این محصول به منظور استفاده آسان به این شکل تولید شده است. زیرا برخی مردان گاهی نیاز به داشتن رابطه با همسرشان هستند و نمی خواهند این نیاز را ابراز کنند. در چنین مواقعی این قطره می تواند یک محصول طلایی برای این مردان باشد. به این صورت که تنها با اضافه نمودن چند قطره اسپانیش فلای در نوشیدنی همسرشان ، در مدت زمانی کوتاه شاهد خواهند بود که همسرشان خواهد بود که مرد را به تخت خواب دعوت می نماید. دقت نمایید این دارو بر روی مردان تاثیری ندارد و استفاده از آن تنها برای بانوان و آن هم توسط همسرشان مجاز است و سو استفاده از تاثیرات این دارو ممنوع است.

شرایط ساخت قطره محرک جنسی

این محصول در آزمایشگاه های بسیار پیشرفته و تحت نظر افراد متخصص و مجرب با رعایت استاندارد های جهانی تولید شده و در بسته بندی های بهداشتی به داروخانه ها و مراکز و فروشگاه های بهداشتی عرضه می شود. این دارو اولین بار در یکی از شرکت های ساخت دارو و لوازم بهداشتی در کشور اسپانیا تولید شده است که از نامش هم مشخص است که منشا این دارو نوعی حشره اسپانیایی است. هم اکنون این محصول در بسیاری از کشور های دنیا به منظور تحریک حس و میل جنسی برای بانوان تولید و عرضه می شود.

ماده موثر این قطره از نوعی سوسک اسپانیایی بدست می آید. البته از مواد گیاهی دیگری نیز به منظور تقویت تاثیر این دارو استفاده شده است که این مواد گیاهی عبارتند از: عصاره گیاه گوارا، ابسنتینوم، عصاره کولا، تاورین، دارچین، ریحان، کافئین، رزماری، نعناع، انیس، همچنین ویتامین ها و دیگر عصاره های گیاهی

قطره اسپانیش فلای یک محصول بهداشتی است که به صورت خوراکی تولید شده است و مصرف کنندگان این محصول صرفا بانوان می باشند. برای بهره مندی از تاثیرات این دارو  کافیست بیست تا سی قطره از آن را در نوشیدنی (ترجیحا نوشیدنی سرد) حل کرده و پس از مصرف آن توسط همسر خود در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه شاهد تحریک همسر خود خواهید بود و می بینید که سردمزاجی همسرتان از بین رفته است.  معجزه این قطره را پس از گذشت زمان مذکور حس خواهید کرد. این محصول در بطری های ۱۵ میلی لیتری تولید و در بازار عرضه می شوند.

موارد منع مصرف قطره اسپانیش فلای

موارد مصرفی که در بروشور این محصول آمده حاکی از آن است که این دارو مختص بانوان است و تمامی موادی که در این دارو وجود داد، با بدن و سیستم های تناسلی و جنسی بانوان سازگار است و مصرف آن برای آقایان اکیدا ممنوع است. بنابراین به هنگام مصرف قطره اسپانیش فلای می بایست این شرایط را در نظر داشته باشید و به هیچ عنوان این قطره را برای آقایان مورد استفاده قرار ندهید. همچنین استفاده از این محصول برای بانوانی که دچار اختلالات عصبی هستند نیز توصیه نمی شود. در ضمن در صورتی که همسر شما از داروهای دیگری به منظور درمان سردمزاجی استفاده می نماید قبل از استفاده از این قطره با پزشک مشورت نمایید.

 

آیا قطره اسپانیش فلای تاثیر درمانی دائمی دارد؟

امروز بسیاری از داروها و محصولات جنسی اثر موقتی دارند و حتما قبل از شروع رابطه جنسی مصرف کننده باید از آن استفاده کند تا به نتیجه برسد و حتی اگر طولانی مدت از آن محصول استفاده کند، پس از قطع کردن آن هیچ اثری را در رابطه جنسی خود مشاهده نمی کند. قطره اسپانیش فلای نیز می تواند برای مدت کوتاهی سردمزاجی را رفع نموده و یک تحریک فوری و البته قوی را به دنبال داشته باشد. اما پس از گذشت مدتی از تاثیر آن کم شده و به مرور تاثیر آن نیز از بین می رود. با توجه به این نکته این یک داروی درمانی دائمی نیست و برای داشتن یک رابطه جنسی خاص با حداکثر تحریک کاربرد دارد.

منشا اصلی و مواد اولیه این قطره گیاهی است. در واقع منشا کاملا طبیعی این محصول سبب شده است این قطره هیچ گونه عارضه ای برای مصرف کنندگان به همراه نداشته باشد. البته با این اوصاف عده قلیلی از مصرف کنندگان نسبت به این محصول آلرژن تولید می کنند و این آلرژن ها با تاثیر بر ناحیه تناسلی سبب خارش کوتاه مدت در این ناحیه می شوند. همان طور که بیان شد این عارضه در شمار کمی از افراد مشاهده می شود. به همین علت یعنی عوارض پایین این محصول طرفداران زیادی دارد و البته برای تمامی بانوان در رده سنی بالاتر از 18 و زیر 50 سال قابل استفاده می باشد.

درمان های غیر مستقیم قطره اسپانیش فلای

این دارو در اصل برای رفع سرد مزاجی و ایجاد میل جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. اما درمان های غیر مستقیمی را نیز به همراه دارد. شما با مصرف قطره اسپانیش فلای به ظاهر فقط سرد مزاجی خود را درمان کرده اید. اما در باطن این گونه نیست شما با مصرف این محصول آرامش را به زندگی خود تزریق می کنید. زیرا افرادی که از نظر جنسی به طور کامل و صحیح نیاز خود را برطرف کنند، آرامش روانی را برای خود و همسرشان به ارمغان می آورند. علاوه بر آن یک رابطه جنسی تمام عیار سبب می شود هورمون شادی به مقدار زیادی توسط مغز شما ترشح شود. شما با یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش حس اعتماد به نفس و غرور را در همسرتان افزایش می دهید که همین امر سبب می شود علاقه و حس تعلق خاطر او نسبت به شما دو چندان شود. شاید این دارو بر روی کاغذ تاثیری کوچک به نام درمان سرد مزاجی دارد اما با مصرف آن متوجه می شوید درمان های این قطره چیزی ورای آن است که بیان می شود.

قیمت محصول اورجینال: 65000 تومان

فرم سفارش قطره اسپانیش فلای اورجینال

 

 

قطره خوراکی

طعم و رنگ و بوی خاصی ندارد

مخصوص بانوان

محرک فوری بانوان

قطره افزایش میل بانوان

15 میلی لیتر

محسن – 2020-12-30

سلام چند قطره در هر دفعه استفاده باید ریخته بشه ؟

آرتان طب – 2021-01-02

درود بر شما 20 تا 30 قطره برای هر بار استفاده کافیست.

حسین – 2020-11-16

آیا برای کسی که قرص لوبل لوتیراستام مصرف میکنه عوراض نداره

آرتان طب – 2020-11-16

درود بر شما از آنجایی که داروی مورد نظر شما در عملکرد داروهای دیگر در بدن اختلال ایجاد می کند؛ بهتر است قبل از مصرف هر داروی دیگر با پزشک مشورت نمایید.

بهناز خ – 2020-10-04

سلام چندروزه سفارش دادم چرا به دستم نرسیده بستم، این ادمو به استرس میندازه سه تاقطره سفارش دادم لطفا جواب بدین.تاحالا کسی خرید کرده که به دستش نرسه سفارشش

آرتان طب – 2020-10-04

درود بر شما رسیدن سفارش به دست مشتری بسته به شهر سکونت می تواند تا 6 روز کاری (یک هفته) طول بکشه. لطفا در صورت نیاز به کد رهگیری سفارشتون از طریق تماس با ما اطلاعات سفارشتون رو بفرستید تا شماره مرسوله مربوط به بسته پستی براتون ارسال بشه. با تشکر

حمید – 2020-09-27

سلام چه مدتی طول میکشه تماس گرفته بشه چه مدت طول میکشه ب دستمون برسه؟

آرتان طب – 2020-09-27

درود بر شما سفارشات در فاصله زمانی حداکثر یک روز، با تماس تلفنی تعیین تکلیف شده و 1 تا 5 روز کاری طول می کشه تا بدست خریدار برسه

ابوالفضل – 2020-09-11

سلام پرداخت چطوری باید انجام داد؟؟

آرتان طب – 2020-09-12

درود پس از ثبت سفارش، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و نحوه پرداخت و دریافت کالا را مشخص خواهید نمود.

جلال – 2020-09-03

ببخشید اگر برای اولین بار بریزیم تاثیر می زاره یا باید تا مدت ها استفاده تاثیر می زاره

آرتان طب – 2020-09-03

درود بر شما نیازی به استفاده مکرر نیست و همان بار اول نیز تاثیر گذار هستش.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با استفاده از خدمات خرید اینترنتی آرتان طب می توانید داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند را به صورت اینترنتی خریداری و دریافت نمایید.

در صورتی که در مورد دارویی سوال دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

اگر شما سفارشی را ثبت کردید و نیاز به ویرایش سفارش خود احساس کردید، نگران نباشید امکان تغییر و ویرایش سفارش برای شما وجود دارد.

همواره قبل از ارسال سفارش کارشناسان آرتان طب با شما تماس می‌گیرند و در این هنگام می‌توانید سفارش خود را تغییر دهید و حتی با کارشناسان در مورد خرید محصول مورد نظر خود مشورت نمایید.

داروخانه اینترنتی آرتان طب

آرتان طب ارائه دهنده محصولات طبی و دارویی

65,000 تومان

قطره محرک قوی بانوان با برند اسپانیش فلای محصولی خاص و ویژه می باشد. که تنها با افزودن چند قطره از این محصول به نوشیدنی بانوان ، تنها در 20 دقیقه تاثیر شگفت آوری خواهد داشت و سردمزاجی را می توان به صورت موقت با این قطره درمان نمود.

قطره اسپانیش فلای یک داروی محرک فوری بانوان می باشد که به عنوان قطره حشره کننده زنان نیز معروف است و تنها با ریختن چند قطره از آن داخل نوشیدنی تاثیر می کند.

قطره افزایش میل بانوان

چند قطره از این محصول را درون نوشیدنی بریزید و نوشیدنی را به همسرتان بدهید و پس از 20 دقیقه تاثیر آن را شاهد خواهید بود. این قطره هیچ طعم و بویی ندارد! کافیست این محصول را از طریق فرم انتهای این صفحه سفارش دهید.

فهرست مطالب

اسپانیش فلای در لغت به معنی پرواز اسپانیایی می باشد. با مصرف قطره اسپانیش فلای بانوان یک تحریک جنسی فوق العاده را تجربه می کنند که همین تحریک جنسی بی نظیر و معرکه سبب می شود شخص مصرف کننده یک ارگاسم لذت بخش و دیوانه واری را تجربه کند. البته رفتار همسر یا شریک جنسی شما نیز در میزان لذتی که شما از یک رابطه جنسی می برید، اهمیت دارد. عوامل بسیاری مثل یک عطر خوش بو با یکدیگر همراه می شوند تا شما یک مقاربت و نزدیکی دل چسب را تجربه کنید. ولی قطعا مهم ترین عامل قطره اسپانیش فلای همین افزایش میل جنسی می باشد که در خانم ها کارساز خواهد بود تا آن ها با استفاده از این قطره بتوانند میل جنسی خویش را افزایش داده و از این طریق در رابطه های جنسی خویش لذت بیشتری ببرند. این لذت را با شریک جنسی خویش نیز تقسیم کنند تا آن ها نیز بتوانند به اوج لذت های جنسی خویش برسند و رابطه ای گرم را با یکدیگر تجربه کنند.

رابطه زناشویی

همه ی ما همواره تلاش می کنیم تا به ابعاد مختلف زندگی کیفیت ببخشیم. یکی از ابعاد مهم در زندگی مدرن و امروزی مسئله رابطه جنسی میان زوجین است. با استفاده از محصولات بهداشتی مخصوص زوجین می توان کیفیت رابطه را بین زووجین افزایش داد. از جمله محصولاتی که در این زمینه وجود دارد داروهای تاخیری است که می تواند با درمان مشکل زود انزالی کیفیت روابط را بهبود ببخشند. اما مشکلات جنسی تنها محدود به مردان نمی شود و گاهی بانوان نیز دچار مشکلاتی از قبیل سردمزاجی می شوند. برای درمان این مشکل بانوان داروهای مختلفی وجود دارد. قطره اسپانیش فلای نیز یکی از این محصولات است که می تواند برای درمان سرد مزاجی بانوان از آن بهره برد. تمامی محصولات که برای افزایش کیفیت رابطه جنسی و همچنین درمان اختلالات جنسی زوجین استفاده می شوند هدف واحدی دارند. هدف از این دارو ها این است که زوجین بتوانند از رابطه های جنسی خود به خوبی استفاده کنند و هر یک از طرفین از رضایت کافی به هنگام برقراری رابطه های جنسی خود بهره مند شوند. چرا که همان طور که می دانید ممکن است در پاره ای از مواقع رابطه های جنسی میان زن و شوهر با عدم رضایت یکی از آنان مواجه گردد و حتی در موارد حادتر منجر به طلاق عاطفی میان آن ها شود که این امر بسیار بغرنج و مسئله ساز می باشد.

یکی از مشکلات در زمینه های زناشویی و جنسی که بسیاری از بانوان با آن دست و پنجه نرم می کنند، کاهش میل جنسی آن هاست. همین موضوع سبب شده است لذت رابطه زناشویی برای مردانی که همسران بی میل یا به قول معروف سرد مزاجی دارند، بسیار کاهش یافته و یا به طور کلی این افراد را نسبت به رابطه زناشویی سرد می کند. یکی از روش های موثر برای درمان این بی میلی در بانوان استفاده از قطره اسپانیش فلای می باشد. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که برای درمان بی میلی در بانوان راهکارهای بسیار زیادی وجود دارد که از جمله می توان به استفاده از داروی محرک بانوان اشاره نمود که شاید به علت شیمیایی بودن این دارو ها برخی از بانوان استفاده از این دارو ها را نپسندند. این در حالی است که استفاده از قطره اسپانیش فلای بدون کوچکترین عارضه ای می باشد. با خرید این قطره می توان آن را پیش از رابطه جنسی به کار برد و شاهد تاثیر قطره حشره کننده زنان بود. بنابراین شما می توانید درمان بی میلی جنسی خود را تنها با خرید قطره اسپانیش فلای برطرف کنید.

اگر به دنبال زندگی خوش طراوت و شاداب تری هستید، به روابط زناشویی خود اهمیت بدهید و تمامی مشکلات مربوط به این مسئله را حل و فصل کنید. یکی از این مشکلات کمبود میل جنسی بانوان است که یک راه حل طبیعی و مطمئن برای این مسئله مصرف قطره اسپانیش فلای است. بانوان با مصرف این محصول کاملا طبیعی و مفید به خواسته خود می رسند که افزایش امیال جنسی و آمیزشی است. همین افزایش میل جنسی در آن ها خود نیاز بسیاری از خانم ها می باشد که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین طیف وسیعی از بانوان هستند تا با خرید محصولی بتوانند به افزایش میل جنسی خود برسند که قطره اسپانیش فلای می تواند بهترین راهکار برای آن ها به حساب آید.

اسپانیش فلای تمام مواردی که سبب افزایش میل جنسی در بانوان می شود را در بدن اعمال می کنند. این محصول با اثر بر سیستم گردش خون ، خون رسانی به عضو کلیتوریس را تقویت می کنند؛ عضوی که بیشترین گیرنده های حسی در زمینه جنسی را در خود جای داده است. قطره اسپانیش فلای همچنین بنیه شخص مصرف کننده را افزایش داده و سبب می شود شخص در برابر ضعف ایجاد شده بر اثر رابطه جنسی مقاوم شود یا کمترین میزان ضعف را تجربه کند. این محصول به دلیل تقویت و افزایش میل جنسی در بانوان سبب می شود فواصل نزدیکی و رابطه را کمتر می کند. از طرفی این قدرت را به مصرف کننده اعطا می کند که در یک بار رابطه چندین ارگاسم داشته باشد. مورد دیگر که بسیاری از بانوان به هنگام رابطه زناشویی از آن رنج می برند، خشکی واژن است که قطره اسپانیش فلای با قدرت بخشیدن به خون رسانی در این عضو ترشح ماده لزج از این ناحیه را تحریک می کنند. این قطره علاوه بر تاثیرات بر روی دستگاه تناسلی و تولید مثلی با اثرات مثبت بر حافظه جنسی سبب می شود به هنگام مقاربت شما را از اندیشیدن به خاطرات تلخی جنسی باز دارد. با حالی که این دارو اثرات بسیاری دارد که همگی آن ها ذکر شد؛ اما مهم ترین و اولین هدف برای تولید این محصول درمان سرد مزاجی در بانوان است.

چرا داروی محرک فوری بانوان به شکل قطره ساخته شده است ؟

شاید این سوال برای شما هم بوجود آمده باشد که چرا این محصول به شکل قطره تولید شده است ! در پاسخ باید اشاره کنیم که این محصول به منظور استفاده آسان به این شکل تولید شده است. زیرا برخی مردان گاهی نیاز به داشتن رابطه با همسرشان هستند و نمی خواهند این نیاز را ابراز کنند. در چنین مواقعی این قطره می تواند یک محصول طلایی برای این مردان باشد. به این صورت که تنها با اضافه نمودن چند قطره اسپانیش فلای در نوشیدنی همسرشان ، در مدت زمانی کوتاه شاهد خواهند بود که همسرشان خواهد بود که مرد را به تخت خواب دعوت می نماید. دقت نمایید این دارو بر روی مردان تاثیری ندارد و استفاده از آن تنها برای بانوان و آن هم توسط همسرشان مجاز است و سو استفاده از تاثیرات این دارو ممنوع است.

شرایط ساخت قطره محرک جنسی

این محصول در آزمایشگاه های بسیار پیشرفته و تحت نظر افراد متخصص و مجرب با رعایت استاندارد های جهانی تولید شده و در بسته بندی های بهداشتی به داروخانه ها و مراکز و فروشگاه های بهداشتی عرضه می شود. این دارو اولین بار در یکی از شرکت های ساخت دارو و لوازم بهداشتی در کشور اسپانیا تولید شده است که از نامش هم مشخص است که منشا این دارو نوعی حشره اسپانیایی است. هم اکنون این محصول در بسیاری از کشور های دنیا به منظور تحریک حس و میل جنسی برای بانوان تولید و عرضه می شود.

ماده موثر این قطره از نوعی سوسک اسپانیایی بدست می آید. البته از مواد گیاهی دیگری نیز به منظور تقویت تاثیر این دارو استفاده شده است که این مواد گیاهی عبارتند از: عصاره گیاه گوارا، ابسنتینوم، عصاره کولا، تاورین، دارچین، ریحان، کافئین، رزماری، نعناع، انیس، همچنین ویتامین ها و دیگر عصاره های گیاهی

قطره اسپانیش فلای یک محصول بهداشتی است که به صورت خوراکی تولید شده است و مصرف کنندگان این محصول صرفا بانوان می باشند. برای بهره مندی از تاثیرات این دارو  کافیست بیست تا سی قطره از آن را در نوشیدنی (ترجیحا نوشیدنی سرد) حل کرده و پس از مصرف آن توسط همسر خود در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه شاهد تحریک همسر خود خواهید بود و می بینید که سردمزاجی همسرتان از بین رفته است.  معجزه این قطره را پس از گذشت زمان مذکور حس خواهید کرد. این محصول در بطری های ۱۵ میلی لیتری تولید و در بازار عرضه می شوند.

موارد منع مصرف قطره اسپانیش فلای

موارد مصرفی که در بروشور این محصول آمده حاکی از آن است که این دارو مختص بانوان است و تمامی موادی که در این دارو وجود داد، با بدن و سیستم های تناسلی و جنسی بانوان سازگار است و مصرف آن برای آقایان اکیدا ممنوع است. بنابراین به هنگام مصرف قطره اسپانیش فلای می بایست این شرایط را در نظر داشته باشید و به هیچ عنوان این قطره را برای آقایان مورد استفاده قرار ندهید. همچنین استفاده از این محصول برای بانوانی که دچار اختلالات عصبی هستند نیز توصیه نمی شود. در ضمن در صورتی که همسر شما از داروهای دیگری به منظور درمان سردمزاجی استفاده می نماید قبل از استفاده از این قطره با پزشک مشورت نمایید.

 

آیا قطره اسپانیش فلای تاثیر درمانی دائمی دارد؟

امروز بسیاری از داروها و محصولات جنسی اثر موقتی دارند و حتما قبل از شروع رابطه جنسی مصرف کننده باید از آن استفاده کند تا به نتیجه برسد و حتی اگر طولانی مدت از آن محصول استفاده کند، پس از قطع کردن آن هیچ اثری را در رابطه جنسی خود مشاهده نمی کند. قطره اسپانیش فلای نیز می تواند برای مدت کوتاهی سردمزاجی را رفع نموده و یک تحریک فوری و البته قوی را به دنبال داشته باشد. اما پس از گذشت مدتی از تاثیر آن کم شده و به مرور تاثیر آن نیز از بین می رود. با توجه به این نکته این یک داروی درمانی دائمی نیست و برای داشتن یک رابطه جنسی خاص با حداکثر تحریک کاربرد دارد.

منشا اصلی و مواد اولیه این قطره گیاهی است. در واقع منشا کاملا طبیعی این محصول سبب شده است این قطره هیچ گونه عارضه ای برای مصرف کنندگان به همراه نداشته باشد. البته با این اوصاف عده قلیلی از مصرف کنندگان نسبت به این محصول آلرژن تولید می کنند و این آلرژن ها با تاثیر بر ناحیه تناسلی سبب خارش کوتاه مدت در این ناحیه می شوند. همان طور که بیان شد این عارضه در شمار کمی از افراد مشاهده می شود. به همین علت یعنی عوارض پایین این محصول طرفداران زیادی دارد و البته برای تمامی بانوان در رده سنی بالاتر از 18 و زیر 50 سال قابل استفاده می باشد.

درمان های غیر مستقیم قطره اسپانیش فلای

این دارو در اصل برای رفع سرد مزاجی و ایجاد میل جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. اما درمان های غیر مستقیمی را نیز به همراه دارد. شما با مصرف قطره اسپانیش فلای به ظاهر فقط سرد مزاجی خود را درمان کرده اید. اما در باطن این گونه نیست شما با مصرف این محصول آرامش را به زندگی خود تزریق می کنید. زیرا افرادی که از نظر جنسی به طور کامل و صحیح نیاز خود را برطرف کنند، آرامش روانی را برای خود و همسرشان به ارمغان می آورند. علاوه بر آن یک رابطه جنسی تمام عیار سبب می شود هورمون شادی به مقدار زیادی توسط مغز شما ترشح شود. شما با یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش حس اعتماد به نفس و غرور را در همسرتان افزایش می دهید که همین امر سبب می شود علاقه و حس تعلق خاطر او نسبت به شما دو چندان شود. شاید این دارو بر روی کاغذ تاثیری کوچک به نام درمان سرد مزاجی دارد اما با مصرف آن متوجه می شوید درمان های این قطره چیزی ورای آن است که بیان می شود.

قیمت محصول اورجینال: 65000 تومان

فرم سفارش قطره اسپانیش فلای اورجینال

 

 

قطره خوراکی

طعم و رنگ و بوی خاصی ندارد

مخصوص بانوان

محرک فوری بانوان

قطره افزایش میل بانوان

15 میلی لیتر

محسن – 2020-12-30

سلام چند قطره در هر دفعه استفاده باید ریخته بشه ؟

آرتان طب – 2021-01-02

درود بر شما 20 تا 30 قطره برای هر بار استفاده کافیست.

حسین – 2020-11-16

آیا برای کسی که قرص لوبل لوتیراستام مصرف میکنه عوراض نداره

آرتان طب – 2020-11-16

درود بر شما از آنجایی که داروی مورد نظر شما در عملکرد داروهای دیگر در بدن اختلال ایجاد می کند؛ بهتر است قبل از مصرف هر داروی دیگر با پزشک مشورت نمایید.

بهناز خ – 2020-10-04

سلام چندروزه سفارش دادم چرا به دستم نرسیده بستم، این ادمو به استرس میندازه سه تاقطره سفارش دادم لطفا جواب بدین.تاحالا کسی خرید کرده که به دستش نرسه سفارشش

آرتان طب – 2020-10-04

درود بر شما رسیدن سفارش به دست مشتری بسته به شهر سکونت می تواند تا 6 روز کاری (یک هفته) طول بکشه. لطفا در صورت نیاز به کد رهگیری سفارشتون از طریق تماس با ما اطلاعات سفارشتون رو بفرستید تا شماره مرسوله مربوط به بسته پستی براتون ارسال بشه. با تشکر

حمید – 2020-09-27

سلام چه مدتی طول میکشه تماس گرفته بشه چه مدت طول میکشه ب دستمون برسه؟

آرتان طب – 2020-09-27

درود بر شما سفارشات در فاصله زمانی حداکثر یک روز، با تماس تلفنی تعیین تکلیف شده و 1 تا 5 روز کاری طول می کشه تا بدست خریدار برسه

ابوالفضل – 2020-09-11

سلام پرداخت چطوری باید انجام داد؟؟

آرتان طب – 2020-09-12

درود پس از ثبت سفارش، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و نحوه پرداخت و دریافت کالا را مشخص خواهید نمود.

جلال – 2020-09-03

ببخشید اگر برای اولین بار بریزیم تاثیر می زاره یا باید تا مدت ها استفاده تاثیر می زاره

آرتان طب – 2020-09-03

درود بر شما نیازی به استفاده مکرر نیست و همان بار اول نیز تاثیر گذار هستش.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با استفاده از خدمات خرید اینترنتی آرتان طب می توانید داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند را به صورت اینترنتی خریداری و دریافت نمایید.

در صورتی که در مورد دارویی سوال دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

اگر شما سفارشی را ثبت کردید و نیاز به ویرایش سفارش خود احساس کردید، نگران نباشید امکان تغییر و ویرایش سفارش برای شما وجود دارد.

همواره قبل از ارسال سفارش کارشناسان آرتان طب با شما تماس می‌گیرند و در این هنگام می‌توانید سفارش خود را تغییر دهید و حتی با کارشناسان در مورد خرید محصول مورد نظر خود مشورت نمایید.

80,000 تومان

خرید قطره محرک فوری بانوان بهترین داروی گیاهی با اثر بخشی فوق العاده برای تحریک کردن زنان و افزایش میل جنسی با هدف رسیدن به اورگاسم بهتر و درمان سرد مزاجی خانمها

قطره محرک فوری بانوان اسپانیش فلای قویترین داروی گیاهی تحریک کننده زنان ساخت کشور آلمان میباشد و به تایید سازمان غذا و دارو آلمان و همچنین FDA  آمریکا رسیده است. بدون رنگ و طعم , شربت افزایش میل جنسی زنان به رنگ شفاف بوده و هیچ گونه طعمی ندارد و براحتی در تمام نوشیدنی ها حل میشود .

قطره محرک جنسی زنان

تنها کافی است چند قطره از اسپانیش فلای را در نوشیدنی همسر خود بچکانید این عمل میتواند با اطلاع قبلی یا بدون اطلاع وی صورت بگیرد بعد از ۳۰ دقیقه شاهد نتایج شگفت انگیز قطره محرک فوری بانوان خواهید بود در زیر به برخی از ویژگیهای این داروی گیاهی میپردازیم.

قطره افزایش میل بانوان

تمایل فوق العاده بالا به برقراری رابطه جنسی تنها چند دقیقه بعد از مصرف

نگاه پر حرارت و آتشین , بدن داغ و آماده برای مقاربت زناشویی

رسیدن به اوج هیجان و لذت جنسی , خارش در واژن و مرطوب شدن اندام تناسلی زن

سریع شدن نسبی ضربان قلب و افزایش ترشح واژن

بهبود کامل خشکی مهبل و لزج نمودن مجرای واژن بوسیله تشدید جریان خون

پر خون شدن و تحریک بافت کلیتوریس

تنظیم ترشح هورمونهای جنسی جهت تعدیل پاسخ اندام تناسلی زنانه به تحریک

تقویت قدرت اورگاسم  و سهل تر نمودن دستیابی به اورگاسم پی در پی

جمع کننده و ضدعفونی کننده دهانه و مجرای واژن

سفت شدن سینه , تنظیم قائدگی و کوتاه نمودن آن

اسپانیش فلای

نحوه استفاده از قطره اسپانیش فلای

کافی است ۲۰ تا ۳۰ قطره از این مایع به همراه نوشیدنی زوجه خود بچکانید و پس از مصرف ، شاهد نتیجه اعجاب انگیز آن باشید. اثرات کامل این مکمل ۳۰ دقیقه پس از مصرف نمایان میشود. دقت نمایید که قطره تحریک کننده زنان تنها باید توسط کسی نوشیده شود که قصد برقراری رابطه جنسی با او را دارید. همچنین به هیچ عنوان از این قطره جهت تحریک جنسی در آقایان استفاده نکنید.

ترکیبات قطره اسپانیش فلای آلمانی

این قطره نوعی مایع است که از سوسک های اسپانیایی استخراج میشود . سوسک های نر برای فریب دادن سوسک های ماده ,این مایع را ازخودشان ترشح میکردند و با اینکار نظر جنس مخالف را جلب میکردند و از آنها برای برقراری رابطه جنسی دعوت بعمل میاوردند. این مایع هم اکنون در لابراتوارهای پیشرفته آلمان فرآوری و تلغیظ شده است و با ترکیب چند گیاه دیگر به عنوان بهترین مکمل گیاهی تحریک کننده زنان شناخته شده است.

گیاهان مورد استفاده در ترکیبات اسپانیش فلای عبارتند از: عصاره گیاه گوارا، ابسنتینوم، عصاره کولا، تاورین، دارچین، ریحان، کافئین، رزماری، نعناع، انیس، شراب غنی شده، مکمل های حاوی ویتامین ها و دیگر عصاره های گیاهی.

عوارض احتمالی و موارد منع مصرف

با مشاهده ترکیبات این دارو متوجه میشویم که کاملا از مواد طبیعی و گیاهی ساخته شده است و در فرآوری قطره محرک فوری بانوان از مواد شیمیایی استفاده نکرده اند و تاکنون عوارض خاصی مشاهده نگردیده است با اینحال برای افراد مبتلا به اختلالات عصبی توصیه نمیشود . یا خانم هایی که از دیگر داروهای تجویزی برای بهبود عملکرد جنسی خود استفاده میکنند بهتر است قبل از مصرف با پزشک معالج خود مشورت کنند.

 

قطره اسپانیش فلای با تحریک و تقویت لیبیدو زن (انرژی روانی جنسی), وی را برای برقراری بهتر مقاربت جنسی آماده میسازد. افزایش اعتماد به نفس در رابطه زناشویی برای رسیدن به ارگاسم شدیدتر زنان و رسیدن به اوج لذت جنسی از ویژگیهای بارز قطره اسپانیش فلای آلمانی میباشد.

 

قطره محرک جنسی فوری بانوان با تقویت کردن رابطه جنسی , با افزایش حساسیت اندام تناسلی زنانه و افزایش چیرگی بر تجربیات منفی  گذشته ناشی از سرد مزاجی, اوضاع روانی زن را برای برقراری هر چه بهتر رابطه زناشویی بهبود میبخشد .

سوالات متداول در مورد قطره اسپانیش فلای

سوالات متداول در خصوص قطره خوراکی اسپانیش فلای

♦ قطره اسپانیش فلای چیست ؟

◊ یک قطره خوراکی طبیعی است که برای افزایش میل جنسی و تحریک کردن زنان بکار میرود. همانطور که از اسم آن پیداست از یک حشره اسپانیایی کشف و استخراج شده است.

♦ تاثیرات و عملکرد قطره اسپانیش فلای برای خانم ها چیست؟

◊ اثرات دارویی اسپانیش فلای برای درمان سرد مزاجی خانم ها کاربرد دارد . اگر خانمی از دشواری رسیدن به اورگاسم طبیعی رنج میبرد و یا اصلا به امور جنسی ذوق نشان نمیدهد را درمان میکند. و در خانمهایی که میل جنسی متعادلی دارند برای بیشتر شدن علاقه و اشتیاق و بالا بردن میل و رغبت جنسی از این قطره استفاده میشود.

♦ آیا استفاده از این قطره گروه سنی مشخصی دارد ؟

◊ خیر ، اما به توصیه سازندگان ، بهتر است در افراد جوان و بین سنین ۱۸ تا ۴۰ سال استفاده گردد.

♦ نحوه عملکرد این قطره به چه صورت است ؟

◊ پس از اینکه حدود ۱۵ قطره را در یک نوشیدنی مخلوط کردید و همسر شما آن را نوشید ، پس از حدود ۳۰ دقیقه اثرات آن نمایان میشود.

♦ آیا این قطره اثرات منفی جانبی دارد ؟

◊ به دلیل اینکه این قطره طبیعی میباشد ، اگر بیش از ۱ بار در هفته مصرف نشود هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. از این قطره به هیچ عنوان به خانمهای باردار داده نشود.

♦ آیا این محصول بر روی همه افراد تاثیر یکسانی دارد ؟

قطره افزایش میل بانوان

◊ خیر، برخی افراد اثرات آن را پس از ۳۰ دقیقه استفاده به وضوح مشاهده خواهند کرد . عده ای دیگر اثرات آن را با یکبار مصرف مشاهده نمیکنند بلکه این قطره اثر آنی برای آنها ندارد بنابراین باید مصرف آن را ادامه دهند تا از تاثیرات دارویی آن بهره مند شوند.

تاریخچه اسپانیش فلای

اسپانیش فلای سوسکی با رنگ سبز براق است که در منطقه ای با نام Latin Cantharis یا Lytta در مناطق جنوبی اروپا (اسپانیا) زندگی میکنند. بدن این سوسک ها معمولا ۱۵ تا ۲۲ میلی متر طول و ۵ تا ۸ میلی متر پهنا دارد. همچنین این سوسک ها بوی بسیار قوی و مزه ای تند و زننده دارند. جسد خشک و فشرده شده این سوسک ها سالها است که به عنوان محرک و دارو در علم پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین در بسیاری موارد از آن به عنوان داروی محرک قوی و تقویت کننده قوای جنسی استفاده میشود. عصاره استخراج شده از این سوسک ها به عنوان یک محرک جنسی فوری و قوی باعث تحریک جنسی در زنان شده و سبب ایجاد احساس خارش و تحریک در اندام تناسلی میشود. این احساس میتواند علاقه شدیدی برای برقراری رابطه جنسی و آمیزش در زنان ایجاد نماید.

میلان – فوریه 2, 2019

خوبه

تینا طب – فوریه 3, 2019

درود برشما ، سپاس

سعید – فوریه 23, 2019

از کجا بدونم واقعا کارایی داره؟؟؟؟

تینا طب – فوریه 24, 2019

درود بر شما ما سعی کردیم توضیحات کاملتری را درباره قطره اسپانیش فلای در اختیار مشتریان گرامی قرار دهیم . با اینحال شما میتوانید با جستجو در سایتهای ایرانی و یا خارجی اطلاعات بیشتری بدست آورید. موفق باشید.

روزالدین – مارس 5, 2019

سلام عرض ادب خدمت شما در خارج از ایران شما میتونی بفرستی داروی مورد نیاز ما را لطفا معلومات ارائه نماید بطور مثال افغانستان پاکستان

تینا طب – مارس 6, 2019

با سلام و درود بر شما متاسفانه امکان ارسال به خارج از کشور وجود ندارد.

مینا – مارس 7, 2019

سلام من استفاده کردم اصلا خوب نبود

تینا طب – مارس 7, 2019

سلام ممنون از نظرتان . لطفا عزیزانی که تجربه استفاده از قطره اسپانیش فلای را داشتند کاملتر توضیح دهند از کجا و چه مارکی خرید کردن و آیا محصول اصل و ساخت آلمان بوده یا خیر؟ با تشکر

Mhrn – مارس 23, 2019

روی دختر هم جواب میده؟ یا فقط زن؟

تینا طب – مارس 27, 2019

بله فرقی نمیکنه ولی استفاده برای خانمهای زیر ۱۸ سال ممنوع میباشد. سپاس

منوچهر – مارس 26, 2019

ترکیبات این محصول چیه؟ ایا داخلش ماده cantharidin وجود داره ؟

تینا طب – مارس 27, 2019

درود ، ترکیبات این دارو در توضیحات محصول ذکر شده و دارای تاییدیه از سازمان غذا و دارو آمریکا و اروپا میباشد و ماده ای که شما فرمودید از ترکیبات این دارو وجود ندارد . متاسفانه برخی از سایتها برای اینکه محصول جایگزین خود را بفروشند و مجوز فروش قطره اسپانیش فلای را ندارند اقدام به فرافکنی و دروغ گویی در مورد این محصول میکنند. شما میتوانید از سایتهای خارجی تحقیق کنید اسپانیش فلای پرفروش ترین داروی تحریک کننده جنسی در کشورهای پیشرفته محسوب میشود. موفق باشید.

حسین – مارس 30, 2019

سلام برای خانوم شیرده ضرر داره یا نه

تینا طب – مارس 30, 2019

سلام بله برای خانم های باردار و شیر ده توصیه نمیشود. سپاس

احمد – آوریل 4, 2019

سلام.روی بسته که ارسال میشه اسم محصول هم مینویسید

تینا طب – آوریل 5, 2019

سلام . درود بر شما ارسال و بسته بندی بصورت محرمانه است و هیچ نامی از محصول روی بسته نوشته نمیشود. ما معمولا نام یک قطعه از کامپیوتر را در فاکتور سفارشات درج میکنیم.

محمد – آوریل 4, 2019

سلام اول اینکه شما کدام شهر هستین و هزینه پست هم داره یا فقط ۶۰ تومن خدش هست و چند ساعت بعد از سفارش به دستمون میرسه ممنون?

تینا طب – آوریل 5, 2019

سلام دوست عزیز ما تهران هستیم و برای کل کشور سفارشات را در اسرع وقت ارسال میکنیم هزینه پیک برای تهران و پست برای شهرستانها به عهده مشتریان گرامی میباشد. در صورتی که بالای ۲۰۰ هزار تومان خرید داشته باشید رایگان برایتان ارسال میکنیم. به درود

shalgam – آوریل 16, 2019

ایا برای کسی که تا حالا با ما رابطه نداشته هم میتوانیم استفاده کنیم برای اولین بار؟

تینا طب – آوریل 16, 2019

بله مشکلی پیش نمیاد.

عبدالباقی – آوریل 16, 2019

سلام اگه واسه خانم شیرده ضرر داره باید یه داروی دیگه باشه واسه خانم شیرده

تینا طب – آوریل 18, 2019

سلام بله داروی جایگزین بزودی برای خانم های شیرده معرفی میگردد.

shalgam – آوریل 16, 2019

چقدر طول میکشد که پیک برسد و وقتی قطره هارا در نوشیدنی کسی که میخاهیم با ان باشیم میریزیم بعد از ۳۰ دقیقه چه علاعمی را از خود نشان میدهد

تینا طب – آوریل 18, 2019

درود ما به استثناء روزهای تعطیل معمولا همان روز سفارشات را ارسال میکنیم . در پاسخ به سوال دوم شما ، این قطره محرک جنسی بانوان است و برای رفع سرد مزاجی و کمک برای رسیدن به ارگاسم شدید کاربرد دارد. بعد از ۳۰ دقیقه علائم افزایش میل و ارگاسم و … نمایان میشود.

کامران – آوریل 18, 2019

آیا این دارو را به خانومت بدی ولی نتونی باهاش رابطه برقرار کنی مثلا یه کاری پیش بیاد یا هر چیز دیگه ضرر داره یا نه ؟ ممنون

تینا طب – آوریل 19, 2019

درود ، از نظر سلامتی مشکلی بوجود نمیاد و عوارضی ندارد ولی شرایط روحی ، روانی و … شریک زندگیتان را هم باید در نظر بگیرید و بهتر است با خودشان در میان بگذارید. سپاس

عبدالباقی – آوریل 21, 2019

سلام باید چطوری مخصوص خانم های شیرده سفارش بدم الان لازم دارم

تینا طب – آوریل 23, 2019

درود ، برای خانم های شیرده و باردار در حال حاضر داروی جایگزین نداریم . در صورت موجود بودن از طریق این وبسایت اطلاع رسانی میشود. سپاس

حامد – آوریل 23, 2019

سلام آیا میشه از این دارو ۲ تا ۳ بار در یک روز برای یک خانم استفاده کرد

تینا طب – آوریل 23, 2019

سلام ، معمولا یکبار در روز کافیه و بیش از آن توصیه نمیشود . لطفا در این مورد با پزشک مشورت نمایید . با تشکر

بنیامین – آوریل 23, 2019

سلام ! واقعا کارایی داره ولی من از اصالت کالا اطمینان داشتم! محرک فوری خیلی مطمئن!

باقر – آوریل 24, 2019

با سلام آیا روی کسی که قرص پرانول میخورد تاثیر دارد

تینا طب – آوریل 24, 2019

درود ، یکی از عوارض جانبی قرص پروپرانولول (که عمدتاً برای درمان فشارخون و نامنظمی تپش قلب مورد استفاده قرار می‌گیرد) ممکن است کاهش توانایی جنسی باشد. و برای رفع این مشکل بهتر است با پزشک مشورت کنید و در صورت تایید از قطره اسپانیش فلای استفاده نمایید. موفق باشید.

فرشید – آوریل 30, 2019

سلام اگه این قطره رو بریزم نوشیدنیش متوجه میشه؟

تینا طب – می 2, 2019

سلام هیچ گونه طعم و عطری نداره

AKBAR – می 7, 2019

ایا امکان تخفیف وجود دارد یا پرداخت قصتی

تینا طب – می 9, 2019

درود ، برای خرید عمده و مشتریان عزیزی که قبلا از ما خرید کرده اند امکان تخفیف برای بعضی محصولات وجود دارد .

mmi.ellahi – می 10, 2019

سلام خسته نباشید میخاستم بدونم ارسال برای شهرستان چه مدت طول میکشه؟

تینا طب – می 11, 2019

سلام کاربر گرامی ، تحویل سفارش برای شهرستان ها معمولا ۲ تا ۴ روز کاری زمان میبرد.

شهاب – ژوئن 3, 2019

سلام چند قطره باید داخل نوشیدنی ریخت؟؟

تینا طب – ژوئن 10, 2019

سلام لطفا توضیحات محصول را مطالعه نمایید . با تشکر

محمدرضا – ژوئن 7, 2019

با سلام خدمت ادمین عزیز سوال پیش اومد که بانوانی که مشکل قند دارند چطور؟یا اگه ۳۰ قطره رو داخل نوشابه یا آبمیوه بریزیم فرقی میکنه؟

تینا طب – ژوئن 10, 2019

سلام محمدرضا عزیز این محصول مشکلی با بیماری دیابت ندارد و خانم ها میتوانند با هر نوشیدنی مصرف نمایند.

parsa – ژوئن 9, 2019

سلام . ۲تا سوال . یکی اینکه تاریخ انقضا داره؟ و یکی هم اینکه طریقه نگهداریش چطوریه مثلا توی یخچال باید باشه یا میتونم جای دیگه هم بزارم؟

تینا طب – ژوئن 10, 2019

درود ، بله تاریخ انقضا دارد و بهتر است در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود.

محمد – ژوئن 20, 2019

سلام.برای کرج چقد طول میکشه بفرستید؟

تینا طب – ژوئن 20, 2019

سلام دوست عزیز حداکثر ۲ تا ۳ روز

زیدان – ژوئن 24, 2019

با سلام. یکی از دوستانی که مصرف کردن این قطره رو نظر بدهند……………

محمد – ژوئن 27, 2019

محصول چند ساعته میرسه دست مشتری؟

تینا طب – ژوئن 27, 2019

با سلام برای تهران تا ۴۸ ساعت و شهرستانها ۲ تا ۴ روز کاری

Mk-sh – جولای 3, 2019

مثلا بیش تر از ۳۰ قطره بریزیم چه اتفاقی می افته؟؟

تینا طب – جولای 4, 2019

درود ، بهتر است همون مقدار که توصیه شده استفاده نمایید و کافیه

سعید – آگوست 12, 2019

سلام خانوم پول بریزیم بعد چند روز میاد درخونمون خونه مشهد هستش

تینا طب – آگوست 15, 2019

سلام آقای سعید عزیز برای مشهد مقدس ۳ تا ۵ روز

sadegh – آگوست 13, 2019

سلام ، مصرف این دارو برای آقایان چه مضراتی دارد؟؟؟ آیا میل جنسی مردان رو افزایش نمیدهد؟

تینا طب – آگوست 15, 2019

با سلام این دارو برای مردان طراحی نشده است و توصیه نمیگردد.

محمدرضا – آگوست 14, 2019

لطفا دوستانی که استفاده کردن نظر بده که جواب داده

محمد – آگوست 17, 2019

اگه با پست ویژه بخوایم برامون ارسال میکنید؟میخوام یک روزه به دستم برسه.شهرستان رودسر.

تینا طب – آگوست 19, 2019

با سلام برای شهرستان ها با پست پیشتاز ۲ تا ۴ روزه میرسه

hamid – سپتامبر 3, 2019

من خریدار هستم باید چیکار کنم . و بندرعباس چندروزه میرسه به دستم ؟

تینا طب – سپتامبر 3, 2019

سلام کاربر گرامی لطفا سفارش خودتان را ثبت کنید برای بندر عباس ۳ تا ۵ روزه میرسد.

میترا صابری – سپتامبر 14, 2019

ببخش خانومی خواستم بدونم واسه منی که زیر ۱۸ سالم چه مشکلایی میتونه پیش بیاد؟؟؟

تینا طب – سپتامبر 15, 2019

شاید مشکلی پیش نیاد ولی برای زیر ۱۸ سال فروش این محصول ممنوع و غیر قانونی میباشد.

حسين قويدل – سپتامبر 22, 2019

با سلام وخسته نباشید امکان تماس تلفنى نیس؟! براى خرید محصولات

تینا طب – سپتامبر 26, 2019

با سلام و تشکر از شما ، امکان خرید تلفنی وجود دارد لطفا از بخش مشاوره شماره تماس خودتان را ثبت نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

محمد – سپتامبر 24, 2019

سلام خداقوت. دلیل اینکه به صورت محرمانه ارسال می‌شه با نام یه قطعه کامپیوتری چیه؟ مگه مجوز بین المللی نداره؟

تینا طب – سپتامبر 26, 2019

سلام دوست عزیر ، در تمام دنیا محصولات زناشویی بصورت محرمانه ارسال میشود و اکثرخریداران عزیز از ما درخواست میکنند نام محصول روی بسته نوشته نشود.

مهدی – سپتامبر 25, 2019

سلام درود به همه عزیزان از دوستانی که این دارو را تهیه کردند و استفاده کردند طلفا اعلام نتیجه بفرماییند تشکر سپاس از ادمین و عزیزان پاسخگو

ali – اکتبر 1, 2019

ببخشید میشه در خونه نیاد مستقیم بره پست؟

تینا طب – اکتبر 2, 2019

بله لطفا در توضیحات بنویسید که خودتان از اداره پست تحویل میگیرید.

بیژن عزیزی – اکتبر 4, 2019

واقعا عالیه

علی – اکتبر 17, 2019

سلام.در روزهای تعطیل ارسال دارین

تینا طب – اکتبر 17, 2019

با سلام ، سفارشات روزهای تعطیل را فردای آن روز ارسال میکنیم.

Binam – نوامبر 2, 2019

این محصول در زمان دوره ماهانه میشه استفاده بشه؟

تینا طب – نوامبر 3, 2019

بله میشه استفاده کرد ولی توصیه نمیشود.

ارمین – نوامبر 9, 2019

سلام چندروز طول میکشه به یکی ازشهرستان های آذربایجان شرقی. منطقه ازاد ارس برسه؟

تینا طب – نوامبر 16, 2019

با سلام ۳ تا ۵ روز کاری

حدیث – نوامبر 15, 2019

سلام چجوری سفارش بدم که اسم محصول روی برگه و جعبه نوشته نشه و محرمانه ارسال بشه ؟

تینا طب – نوامبر 16, 2019

با سلام ، سفارشات بصورت کاملا محرمانه ارسال میشوند و جای نگرانی نیست .

Aman – دسامبر 1, 2019

سلام من این محصول رو سفارش دادم پرداخت درب منزل زده کد رهگیری پاک شد هرمزگان هستم محصول ارسال میشه یا باید حتما پرداخت اینترنتی انجام بدم ممنون میشم جداب بدین

تینا طب – دسامبر 11, 2019

با سلام کاربر گرامی مشکلی نیست محصول برای شما ارسال میشود.

mohamad – دسامبر 20, 2019

آیا قطره اسپانیش فلای مختص زن و شوهر است؟

تینا طب – دسامبر 21, 2019

بله برای خانمهای متاهل پیشنهاد میشود.

فرشته – دسامبر 23, 2019

سلام ببخشید من قرص فلوکستین مصرف میکنم با این دارو تداخل نداره؟

تینا طب – دسامبر 23, 2019

با سلام یکی از عوارض جانبی جدی قرص فلوکستین کاهش تمایلات جنسی است شما میتوانید با قطره اسپانیش فلای میل جنسی خود را افزایش دهید البته با نظر پزشک

عمو – دسامبر 26, 2019

باسلام من خرید زدم ولی شک دارم شهررو درست زدم یانه ایمیلم وارد نکردم شماره پیگیری دارم ولی بدون ایمیل نمیشه انگار من جیکارکنم

تینا طب – دسامبر 28, 2019

درود ، همکارانم با شما تماس میگیرند. ممنون از حسن انتخاب شما

علی – دسامبر 26, 2019

من قبلا خریدم به طور معجزه اسایی طرف مقابلتون میل جنسیش میره بالا که نگو واقعا عالیه این قطره توصیه میکنم بخرید. کسی خواست بیشتر مطمئن بشع واتساپ پیام بده بهم ۰۹۳۸…۱۷۶

هومن – دسامبر 26, 2019

ایا مامور پست متوجه خرید ما میشود

تینا طب – دسامبر 28, 2019

درود ، محتویات بسته روی آن نوشته نمیشود و کاملا محرمانه است.

afshar – دسامبر 29, 2019

سلام خسته نباشید دوتا سول ۱- اینکه من شاغل در تهران هستم و از شرکت ثبت سفارش کردم آیا به دستم میرسه ؟؟ ۲- اینکه آیا فرد تحویل دهنده بسته را در ساعت اداری و تحویل خود شخص که بنده باشم حتما میده و اینکه بسته محرمانه هست دیگه؟؟

تینا طب – ژانویه 2, 2020

با سلام و درود بر شما ، برای تهران تا ۴۸ ساعت سعی میکنیم سفارش را دست مشتریان عزیز برسانیم . بسته بندی کاملا محرمانه است و روی آن در مورد نام محصول چیزی نوشته نمیشود.

علی – ژانویه 10, 2020

شما قرص provestra یا ladu era ندارید?یا مشابه این قرص

تینا طب – ژانویه 18, 2020

درود ، فعلا موجود نیست .

علی هجرتیی – ژانویه 20, 2020

سلام من رشت هستم سفارش دادم میخواستم بدونم چند روزه به دستم میرسه و ۲ اینکه قیمت پست چقد میشه؟

تینا طب – ژانویه 20, 2020

با سلام کاربر گرامی ممنون از خریدتان، برای شهرستانها ۳ تا ۵ روز طول میکشه و هزینه پستی از روی وزن محصول محاسبه میشود.

حسین – ژانویه 22, 2020

سلام من تهرانم از کجا بفهمم کی میرسه دستم

تینا طب – ژانویه 26, 2020

با سلام حداکثر تا ۴۸ ساعت

هومن – فوریه 11, 2020

درود می خواستم بدونم مازندران کی ارسال میشه؟؟

تینا طب – فوریه 16, 2020

سلام سفارشات تا ۲۴ ساعت ارسال میشوند و ۲ تا ۵ روز کاری دستتون میرسد.

مجتبی – فوریه 17, 2020

سلام

واقعا کارایی داره یانه الکی هس

خواهشا راستشو بگین

اگه داروی دیگه ای هس که بهتر از اینه اونو بخریم

ممنون

تینا طب – فوریه 20, 2020

با سلام ۱۰۰ درصد موثره ، داروهای مشابه هم هستن میتونید از دسه بندی ها مشاهده بفرمایید.

امیر – فوریه 22, 2020

سلام من بندرعباس هستم میخوام این بسته رو در ساعت مشخص درب خانه تحویل بگیرم آیا میشه

تینا طب – مارس 5, 2020

بله دوست عزیز ما در خدمتیم.

حامد – فوریه 22, 2020

امیدوارم که خوب باشه

Sivash – فوریه 23, 2020

سلام خسته نباشید…ببخشید این قطره توو سایت شما نوشته ساخت آلمان هست ولی توو یه سایت دیگه که چند لحظه پیش نگاه میکردم نوشته بود ساخت اسپانیا‌ واقعا ساخت کجاست و میتونیم از اصل بودن این کالا مطمعین باشیم

تینا طب – مارس 5, 2020

با سلام لطفا از مراجعه به سایتها و وبلاگها بی نام و نشان پرهیز کنید با مطالعه سایت اصلی این دارو هم متوجه خواهید شد که ساخت کشور آلمان است.

Merce – مارس 4, 2020

من این دارو رو تو یکی از شهرستان ها پیدا کردم و گرفتم. عین همین شکل و مشخصات دارو شماست فقط سوال اینکه ۱۰۰ در صد تضمینی هست مشکلی که پیش نمیاد واسه خانم های متاهل یا مجرد تضمینی هست این دارو و جواب میده آیا؟ و تاریخ انقضا کجا میزنه؟

تینا طب – مارس 5, 2020

با سلام لطفا فقط از داروخانه ها خرید کنید. این محصول عوارضی ندارد و تاریخ انقضا روی آن نوشته شده است.

بینام – مارس 5, 2020

سلام برا کسی ک تا حالا رابطه باهاش نداشتیم میشه استفاده کرد و اون پیش قدم بشه

سعید – مارس 16, 2020

سلام واس قزوین چقد طول میکشه بفرستین

تینا طب – مارس 19, 2020

با سلام رای شهرستانها ۲ تا ۵ روز میرسه

مهدی حسین خانی – مارس 21, 2020

سلام میخواستم ببینم اگه این قطره رو به دختر باکره هم بدی جواب میده آخه من هنوز زیر یه سقف با همسرم نرفتم و دوران عقدیم ولی از این خشک مذهبی هاست نمیشه به راحتی بهش نزدیک شد واین که روش جواب میده چون فک نکنم تا حالا مزه …. و چشیده باشه

حسین – مارس 24, 2020

سلام آیا توی چای هم میشه ریخت و خواصشو حفظ میکنه تو دمای بالا

تینا طب – مارس 24, 2020

بله ربطی به دما نداره

امیرعلی – مارس 25, 2020

سلام میخواستم بدونم توی آب میوه هم میشه ریخت ؟ یا نوشابه ؟

تینا طب – مارس 27, 2020

بله فرقی نمیکنه

Rb – مارس 30, 2020

سلام خسته نباشید.این دارو رو بدیم به یه نفر که تا حالا باهاش رابطه نداشتیم ونمیشه باهاش رابطه داشت وقتی دارو رو بخوره خودش به سمت ما میامد؟؟؟؟لطفا جواب بدید

تینا طب – آوریل 4, 2020

سلام دوست عزیز ، از نظر روانشناسی رفتار همه افراد یکی نیست بنابر این با اطمینان نمیتوانیم پاسخ سوال شما را بدهیم.

مهدی – آوریل 6, 2020

صلام خسته نباشید ، این دارو رو داروخونه ها هم میدن ؟ یا فقط باید از طریق سایت خریداری کرد؟

تینا طب – آوریل 11, 2020

با سلام فروش ما بصورت آنلاین است.

راستين – آوریل 9, 2020

سلام خسته نباشد.. میشه یه شربت خواب اور بزرگسالان بدون تجویز پزشک بهم معرفی کنید.

Mohamad – آوریل 20, 2020

سلام من بسته رو سفارش دادم اهل کرج هستم کی به دستم میرسه؟؟؟

تینا طب – آوریل 22, 2020

درود بر شما حداکثر تا ۳ روز کاری

آرتان – می 3, 2020

سلام چند روز طول میکشه تا ب دستم برسه؟ شیراز هستم

تینا طب – می 7, 2020

با سلام ۳ تا ۵ روز در نظر بگیرید.

محمد – می 12, 2020

سلام من این بسته رو سفارش دادم واسه اصفهان کی ب دستم میرسه و خواستم ک این بسته رو از خود اداه پست تحویل بگیرم چطوری باید بفهمم ک رسیده ب پست؟ توی توضیحات ننوشتم ک میخوام پست تحویل بگیرم

تینا طب – می 17, 2020

درود بر شما ، ۳ تا ۵ روزه به آدرس دقیق که در فرم سفارش پر کردین میرسه و برای تحویل از اداره پست میتوانید با همکاران ما که با شما برای تایید سفارش تماس میگیرند در میان بگذارید. سپاس

مهدی – می 13, 2020

میخوام بدونم من چهارده سالمه میتونم بخرم مشکلی پیدا میکنه و در داروخانه وجود دارد . ممنون

تینا طب – می 17, 2020

با سلام از فروش برای افراد زیر ۱۸ سال معذوریم.

بهزاد – می 15, 2020

سلام من صبح سفارش دادم تهران هستم ولی خبری نشد از کجا بفهمم سفارشم ثبت شده یا نه لطفا جواب بدین

تینا طب – می 17, 2020

درود بر شما ، اگر در سایت عضو شده باشید میتوانید با ورود به سایت وضعیت همه سفارشات خود را ببینید و یا از بخش پیگیری سفارشات مشاهده نمایید. با اینحال ما قبل از ارسال برای تایید سفارش با مشتریان تماس میگیریم. سپاس

sb13831388 – می 17, 2020

سلام ببخشید اگه اکانت نداشته باشیم نمیشه سفارش داد؟

تینا طب – می 20, 2020

با سلام بدون عضویت در سایت هم میتونید براحتی خرید کنید.

Barzakh – می 28, 2020

سلام اگه این قطرع داخل نوشیدنی داغ ریخته بشه اثرشو از دست نمیده؟

تینا طب – ژوئن 1, 2020

با سلام نه فرقی ندارد.

حسام – ژوئن 6, 2020

سلام من امروز ساعت ۹ صبح سفارش دادم تا کی به دستم میرسه

تینا طب – ژوئن 7, 2020

درود بر شما تا عصر میرسه دستتون ولی بطور معمول برای تهران لطفا تا ۴۸ ساعت در نظر بگیرید.

Hiva – ژوئن 27, 2020

سلام ،شرمنده این قطره میل جنسی بانوان رنگ و بو و طعم داره؟

تینا طب – ژوئن 28, 2020

سلام دوست عزیز ، بدون رنگ ، بو و طعم است.

میلاد محمدی – ژوئن 30, 2020

ایا این محصول روی دخترای بالای ۱۸ سالم جواب میده

تینا طب – جولای 2, 2020

با سلام بله برای کسانی که سرد مزاجی دارند مفید است.

محمدرضا – جولای 24, 2020

سلام برای سفارش از تهران امکان داره ۲ یا ۳ ساعته برسه دستمون؟ لطفا عجله دارم

تینا طب – جولای 25, 2020

درود بر شما ، بستگی به حجم سفارشات و شرایط دیگر دارد ولی در کل سعی میکنیم سفارشات تهران را همان روز به دست مشتریان عزیز برسانیم.

مهدی – آگوست 6, 2020

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم هر ۳۰ قطره از این دارو برای یک نفر هست یا میشه ۳۰ قطره رو داخل یه نوشیدنی بریزیم و به سه نفر بدیم یا باید برای هر نفر ۳۰ قطره بریزیم؟

تینا طب – آگوست 9, 2020

با سلام برای هر یک نفر توصیه شده

علبرضا – آگوست 9, 2020

خانم برای استان اصفهان چقدر طول میکشد

تینا طب – آگوست 19, 2020

درود ، ۳ تا ۵ روز

رضا – آگوست 19, 2020

سلام من دیروز سفارش دادم شیراز هستم کی به دستم میرسه

تینا طب – آگوست 19, 2020

با سلام و درود ، ۳ تا ۵ روز

ali_77 – سپتامبر 4, 2020

سلام من همین الان خرید کردم چقدر طول میکشه به دستم برسه؟ اصفهان. نجف آباد

تینا طب – سپتامبر 8, 2020

درود ، ۳ تا ۵ روز

علیرضا – سپتامبر 6, 2020

سلام.من حواسم نبود شماره خونه رو زدم و اون خرابه.الان از کجا بفهمم کی میاد .

تینا طب – سپتامبر 8, 2020

با سلام لطفا مجدد ثبت سفارش نموده و شماره ای که به آن دسترسی دارید را وارد نمایید . زیرا بدون تایید تلفنی سفارش شما ارسال نخواهد شد . با تشکر

Mina – نوامبر 1, 2020

سلام وقت بخیر مشابه این قطره برای آقایان موجود نیست؟؟؟

تینا طب – نوامبر 20, 2020

درود ، فعلا عرضه نشده

حسین – نوامبر 16, 2020

سلام وقت بخیر خانمم من قرص لوتیراستام لوبل مصرف میکنه این قطره و مصرف کنه مشکلی نداره ؟؟!!

تینا طب – نوامبر 20, 2020

درود بر شما ، لطفا با پزشک مشورت نمایید.

رضا – نوامبر 27, 2020

باعرض سلام و خسته نباشین و ممنون که واسه هم وقت میزارین،خانم بنده این محصول سفارش دادم ولی خواستم بدونم کسی که مطلقه باشه و این محصول بهش بدی درحالیکه رابطه ای هم باهاش نداشته باشی ینی معمولی باشه روش تاثیر میزاره حتما ممنون میشم جواب بدین..خود زنه هم خیلی احساسی باشه چی

تینا طب – نوامبر 29, 2020

با سلام این محصول برای متاهلین است و قبل از رابطه مصرف میشود.

رضا – دسامبر 23, 2020

سلام خسته نباشید میشه از قطره به خانم بالا ۶۰ سال یا ۷۰ سال بدید فقط جواب بدید خواهسن

تینا طب – دسامبر 27, 2020

سلام نه تاثیری نخواهد داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

داروخانه آنلاین تینا با مجوز رسمی در زمینه فروش محصولات غیر دارویی و زناشویی اصل و مجاز ،مکمل های بدنسازی، چاقی و لاغری ، افزایش قد ، آرایش و بهداشتی و تجهیزات پزشکی ، امکان خرید آنلاین راحت و مطمئن را در هر ساعت شبانه روزی فراهم کرده است.

 

ارسال سریع به سراسر ایران پرداخت در محل ویژه تهران ارسال با پیک در تهران ارسال با پست پیشتاز به سراسر ایران

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

 

۷۲۲۵۴ ۰۲۱

۳۳,۰۰۰ تومان

قطره گیاهی آفرودیت گل دارو تهیه شده از مواد موثره گیاهانی همچون زعفران، زنجبیل، دارچین و خارخاسک است که در آقایان موجب رفع ناتوانی‎های جنسی، انزال زودرس و افزایش تمایلات جنسی آنها خواهد شد. همچنین مصرف این فرآورده در افزایش میل جنسی بانوان نیز موثر است.

در انبار موجود نمی باشد

مکانیسم فیزیولوژیک نعوظ آلت تناسلی شامل آزاد شدن اکسید نیتریک در کورپوس کاورنوزوم در حین تحریکات جنسی است. اکسید نیتریک آنزیم گوانیل سیکلاز را فعال می‎کند، در نتیجه میزان cGMP افزایش یافته، موجب اتساع عروق آلت شده و گردش خون آن زیاد می‎شود. این مکانیسم در زن‎ها نیز موجب افزایش تمایل جنسی می‎شود مواد موثره گیاهی بخصوص ساپونین و اسانس‎ها و استروئیدهای موجود در گیاهان به کار رفته در قطره گیاهی آفرودیت گل دارو در برطرف نمودن ناتوانی جنسی موثر است و با مکانیسم فوق موجب اتساع عروق آلت و در نتیجه با تجمع خون در این عضو باعث نعوظ می‎شود. همچنین تمایلات جنسی را افزایش داده و انزال‎های زودرس و ناقص پیشگیری نموده و موجب ظهور یک عمل جنسی رضایت بخش می‎شود.

قطره افزایش میل بانوان

مطالعات بالینی متعدد نشان داده است که ساپونین‎های موجود در خارخاسک موجب افزایش تعداد اسپرم شده و می‎تواند در بیمارانی که به علت کمبود اسپرم دچار درجاتی از عقیمی هستند موثر واقع شود. در مطالعات آزمایشگاهی نشان داده شده است که عصاره این گیاه حرکت اسپرم و مدت زنده ماندن آن را افزایش می‎دهد ساپونین موجب افزایش هورمون LH شده و از این طریق میزان تستوسترون را در بدن افزایش می‎دهد. ثابت شده است که خارخاسک به کار رفته در فرمولاسیون دارو موجب افزایش تمایلات جنسی در زنان شده و فرآیند اوولاسیون را تحریک می‎نماید.

خارخاسک: ساپونین‎های استروئیدی، دیزوژنین، یاموژنین، کوئرستین و کامفرول

زنجبیل: زینجیبرن، بیزابولن، زینجیبرول، فلاندرن و الئورزین (شوگائول)

زعفران: کروسین، پیکروکروسین و کاروتنوئیدها

دارچین: آلدئید، سینامیک و فنول‎ها (اوژنول، سافرول، پی نن)

۵۰ تا ۶۰ قطره ۳ بار در روز در یک فنجان آب قند بعد از غذا میل شود.

بیمارانی که نسبت به اسانس‎های گیاهی حساسیت نشان می‎دهند بایستی این دارو را با احتیاط مصرف نمایند.

در بیماران قلبی و بیمارانی که مبتلا به کمبود فشار خون هستند مصرف دارو باید با احتیاط انجام شود.

در افرادی‎که داروهای ضد انعقاد مصرف می‎نمایند قبل از مصرف حتما با پزشک خود مشورت نمایند.

در زنان باردار نباید مصرف شود.

•پیشگیری از ا ن زال زودرس و ناقص

•افزایش میل (ج ن س ی) در بانوان

•برطرف نمودن ناتوانی (ج ن س ی)

•محرک قوای (ج ن س ی) آقایان

•افزایش تعداد اسپرممکانیسم فیزیولوژیک (ن ع و ظ آ ل ت) تناسلی شامل آزاد شدن اکسید نیتریک در کورپوس کاورنوزوم در حین تحریکات (ج ن س ی) است. اکسید نیتریک آنزیم گوانیل سیکلاز را فعال می‎کند، در نتیجه میزان cGMP افزایش یافته، موجب اتساع عروق (آ ل ت) شده و گردش خون آن زیاد می‎شود. این مکانیسم در زن‎ها نیز موجب افزایش تمایل (ج ن س ی) می‎شود مواد موثره گیاهی بخصوص ساپونین و اسانس‎ها و استروئیدهای موجود در گیاهان به کار رفته در فرآورده آفرودیت، در برطرف نمودن ناتوانی (ج ن س ی) موثر می‎باشد و با مکانیسم فوق موجب اتساع عروق (آ ل ت) و در نتیجه با تجمع خون در این عضو باعث (ن ع و ظ) می‎گردد. همچنین تمایلات (ج ن س ی) را افزایش داده و (ا ن ز ا ل)‎های زودرس و ناقص پیشگیری نموده و موجب ظهور یک عمل (ج ن س ی) رضایت بخش می‎شود. مطالعات بالینی متعدد نشان داده است که ساپونین‎های موجود در خارخاسک موجب افزایش تعداد اسپرم شده و می‎تواند در بیمارانی که به علت کمبود اسپرم دچار درجاتی از عقیمی هستند موثر واقع شود.

در مطالعات آزمایشگاهی نشان داده شده است که عصاره این گیاه حرکت (ا س پ ر م) و مدت زنده ماندن آن را افزایش می‎دهد ساپونین موجب افزایش هورمون LH شده و از این طریق میزان تستوسترون را در بدن افزایش می‎دهد. ثابت شده است که خارخاسک به کار رفته در فرمولاسیون دارو موجب افزایش تمایلات (ج ن س ی) در زنان شده و فرآیند اوولاسیون را تحریک می‎نماید.

مهمترین مواد موثره به ترتیب گیاهان موجود عبارتند از:

خارخاسک: ساپونین‎های استروئیدی، دیزوژنین، یاموژنین، کوئرستین و کامفرول

زنجبیل: زینجیبرن، بیزابولن، زینجیبرول، فلاندرن و الئورزین (شوگائول)

زعفران: کروسین، پیکروکروسین و کاروتنوئیدها

دارچین: آلدئید، سینامیک و فنول‎ها (اوژنول، سافرول، پی نن)

۵۰ تا ۶۰ قطره ۳ بار در روز در یک فنجان آب قند بعد از غذا میل شود.

گل دارو

1228017858

6260232310054

تقویت میل جنسی

قطره خوراکی

خارخاسک, دارچین, زعفران, زنجبیل

بزرگسالان

آقایان, خانم ها

30 میلی لیتر

بطری

شیشه ای

ایران

گل دارو

قطره افزایش میل بانوان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

داروخانه آنلاین مثبت سبز بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. شما مخاطبین محترم میتوانید با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید از داروخانه آنلاین مثبت سبز بهترین لذت خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

تهران، میدان رسالت، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، چهارراه ارشی

کد پستی 1645637563

کلیه حقوق این سایت متعلق به داروخانه آنلاین مثبت سبز می باشد.


کد تایید *


کد تایید *


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود


کمبود میل جنسی زنان از مشکلات شایعی است که باعث نارضایتی زوج‌ها از رابطه جنسی می‌شود. به همین سبب در بسیاری موارد افزایش میل جنسی زنان می تواند راهی برای پایان مشکلات زناشویی باشد. تحقیقات نشان داده‌اند که حدود یک سوم از زنان به رابطه جنسی بی‌میل یا اصطلاحا سردمزاج هستند. اگر در صدد راهی برای افزایش میل جنسی همسر خود هستید بهتر است ابتدا بررسی کنید که این مشکل از چه زمانی وجود داشته است؟ آیا بی میلی همسرتان ریشه جسمانی دارد؟ گاهی نوع نامناسب رابطه و شرایطی که برای برقراری رابطه جنسی در نظر می‌گیرید، باعث بروز بی میلی در خانم می‌شود. بهتر است با مطالعه این مقاله علت و راه‌های افزایش میل جنسی زنان را بهتر بشناسید. برای کسب اطلاعات از دیگر مشکلات جنسی زنان کلیک کنید.

تمایل به افزایش میل جنسی در زنان می‌تواند از دو مشکل به وجود بیاید. نوع اول زنانی هستند که دچار بی‌میلی جنسی یا سردمزاجی هستند و به همین دلیل به رابطه جنسی علاقه زیادی نشان نمی‌دهند. این مشکل می‌تواند انواع و شدت‌های متنوعی داشته باشد.

دسته دوم زوجینی هستند که با یکدیگر تفاهم یا سازگاری جنسی محدودی دارند. برای مثال امکان دارد میل جنسی شما متعادل باشد اما میل جنسی همسرتان از حالت عادی بیشتر باشد. اگر به فکر افزایش میل جنسی یا کاهش میل جنسی همسر خود هستید نخست باید دریابید که مشکل حاد جنسی و یا نوعی کژکاری جنسی وجود دارد یا نه. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اختلالات کژکاری جنسی کلیک کنید.

قطره افزایش میل بانوان

علت بی‌میلی جنسی زنان می‌تواند بسیار متنوع باشد. کمبود ترشح هورمون تستسترون، سوءتغذیه، دیابت، تنگی عروق، مصرف داروهای ضدافسردگی، فشار خون و ضدبارداری می‌توانند از علل فیزیکی بی میل جنسی زنان باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بی میل جنسی زنان کلیک کنید.

اما معمولا مهم‌ترین دلایل بی‌میلی جنسی بانوان عوامل روان‌شناختی هستند؛ در واقع همان اختلالات جنسی که باید به کمک روانشناس ریشه‌یابی شده و درمان شوند. برای مثال نگرش منفی به مسائل جنسی که از طرف والدین و جامعه سنتی به دختران آموزش داده می‌شود، برداشت منفی از تصویر بدنی خود و نارضایتی از شکل بدن، مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفتن در گذشته، ضعف در رابطه با همسر یا وجود مشکل عاطفی با او از جمله این عوامل هستند.

علاوه بر مسائل ذکر شده، مشکلات جنسی مردان مانند زودانزالی و اختلال نعوظ که باعث ناکامی زن در رابطه می‌شود، همه می‌توانند از عوامل کاهش میل جنسی زنان باشد. در کنار این مسائل وجود اختلالات روان‌شناختی مانند اضطراب، افسردگی و ترس از بارداری نیز منجر به این مسئله می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اختلالات جنسی کلیک کنید.

برای افزایش میل جنسی زنان داروهای شیمیای مورد تایید سازمان‌های دارویی معتبر زیادی وجود ندارد. در طب سنتی استفاده از چند داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی توصیه می‌شود که می‌توانید با مشورت پزشک از آن‌ها استفاده کنید.

فلیبانسرین (Addyi) تنها دارویی است که توسط سازمان غذا و داروی امریکا برای افزایش میل جنسی زنان مورد تایید قرار گرفته است. اما تحقیقات مرتبط با آن اختلافات زیادی دارند و به دلیل گزارش‌های متناقض توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه بدون نظر پزشک از آن استفاده نکنید.

استفاده از قرص‌های ضدبارداری باعث کاهش تستسترون شده و میل جنسی را محدود می‌کند. این قرص‌ها حتی ممکن است درد در حین رابطه را افزایش دهد. اگر به خاطر مشکلات روان‌شناختی داروهای روانپزشکی مصرف می‌کنید، برخی از این داروها ممکن است باعث کاهش میل جنسی شوند. توصیه می‌کنیم در مورد تغییر دارو در صورت امکان با روان‌پزشک خود مشورت کنید.

قطره ویتاگنوس از گیاه دارویی پنج انگشت تهیه می‌شود. این دارو بر روی ترشحات هورمونی تاثیرگذار است و علاوه بر افزایش میل جنسی می‌تواند عوارض یائسگی و قاعدگی را نیز کاهش دهد. توصیه می‌شود درباره آن با پزشک متخصص مشورت کنید.

برای افزایش میل جنسی می‌توانید مواد غذایی موثری را در رژیم خود بگنجانید که تا حدی تاثیرگذار هستند. اسفناج به دلیل افزایش جریان خود در بدن و اندام تناسلی باعث تجربه طبیعی‌تر ارگاسم و لذت بیشتر رابطه می‌شود. شکلات تلخ سطوح دوپامین و سروتونین را در مغز افزایش داده و خون‌رسانی را افزایش می‌دهد. تخم کدو تنبل به دلیل وجود روی و تریپتوفان منجر به افزایش میل جنسی می شود. کاتچین موجود در چای سبز نیز تاثیری مشابه دارد و همچنین فلفل تند هم با افزایش متابولیسم میل جنسی را افزایش می‌دهد.

استرس زیاد نقش مهمی در کاهش میل جنسی شما دارد. برای کاهش استرس از روش‌های رفتاری مانند ورزش کردن، حمام آب گرم قبل از رابطه جنسی یا آرامش عضلانی استفاده کنید. همچنین با شناختن منابع استرس‌زا و مدیریت آن‌‌ها در مسیر درمان استرس حرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درمان اضطراب و استرس کلیک کنید.

خواب شبانه کافی می‌تواند میل جنسی زنان را افزایش دهد. تحقیقات نشان داده‌اند میل جنسی زنان در اثر خواب مناسب و کافی می‌تواند تا 14% افزایش یابد.

ورزش علاوه بر کاهش استرس، بدن را برای رابطه جنسی آماده می‌کند. ورزش کردن باعث می‌شود سیستم عصبی به لمس حساسیت بیشتری نشان دهد. باهم ورزش کردن علاوه بر تاثیر جسمانی موجب افزایش صمیمیت شما می‌شود و در نهایت رابطه جنسی رضایت‌بخش‌تری را منجر می‌شود. باهم ورزش کنید، برقصید، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کنید.

یکی از دلایل کاهش میل جنسی زنان می‌تواند خستگی جسمی باشد. برای مقابله با این مسئله می‌توانید وظایف خانه را با همسرتان تقسیم کنید. زنان سطح علاقه و صمیمیتشان زمانی که همسرشان در کارهای خانه کمک می‌کنند افزایش می‌یابد. افزایش صمیمیت و کاهش خستگی جسمی هر دو منجر به افزایش میل جنسی می‌شود.

تحقیقات نشان داده‌اند که ایجاد وقفه‌های کوتاه مدت از هرگونه تماس جنسی می‌تواند به هردو طرف رابطه کمک کند تا به دنبال کشف تجربه‌های جدید و فعال شدن میل جنسیشان شود.

حضور کودک خردسال شما در اتاق خواب می‌تواند احساسات جنسی شما را تحت تاثیر قرار داده و مانع تحریک جنسی شود. علاوه بر این ممکن است کودک از خواب بیدار شده و رابطه شما را مشاهده کند. این شرایط تأثیرات مخربی بر ذهن او می‌گذارد.

سعی کنید بدن خودتان را بیشتر بشناسید و بدانید که چه چیزهایی شما را بیشتر تحریک می‌کند. در مورد فانتزی‌های جنسی و حرکات و حالات مورد علاقه‌تان با همسرتان صحبت کنید. لیستی از حالات مورد علاقه، فانتزی‌ها و دانش خود درباره بدنتان را تهیه کنید و درمورد آن با همسرتان گفت و گو کنید و به سوالات یکدیگر پاسخ دهید. بالا رفتن اطلاعات شما درباره سلیقه جنسی طرف مقابل به رضایت جنسی شما کمک می‌کند.

خشکی واژن می‌تواند موجب دردناک شدن دخول و سختی رابطه شود و میل شما را به رابطه کاهش دهد. استفاده از روان‌کننده‌ها در حین رابطه مانع عوارض خشکی واژن شده و رابطه لذت‌بخش‌تری را برای شما ایجاد می‌کند.

ترشح آدرنالین در مغز با افزایش حواس انسان ارتباط مستقیمی دارد و منجر به تنفس سریع، افزایش ضربان قلب و در نتیجه افزایش میل جنسی می‌شود. معمولا فعالیت‌های هیجان انگیز و پر شور سطح ترشح ادرنالین را بالا می‌برند. با همسر خود به شهر بازی بروید، فیلم‌های ترسناک ببینید و یا از هر ایده‌ی هیجان انگیزی که به ذهنتان می‌رسد استفاده کنید تا رابطه جنسی خود را بهبود ببخشید.

در نهایت اگر این راهکارها موثر واقع نشد، بهتر است به متخصص روان‌شناس یا روان‌پزشک درمانگر اختلالات جنسی مراجعه کنید تا با شناسایی دقیق علت بی میلی جنسی برنامه درمانی مناسب را برای شما شروع کند. همانطور که گفتیم بی‌میلی جنسی یا سردمزاجی می‌تواند علل متفاوتی داشته باشد که همه آن‌ها در صورت شناخته شدن قابل درمان هستند. با دریافت مشاوره جنسی به حل موثرتر روابط زناشویی بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

من مشکل دام با زنم. روزای اول می گفت خیلی هاتم. ولی به مرور زمان همش منو پس می زنه دیگه مثل روزای اول میل جنسی نداره . نمی دونم باید چیکار کنم ؟ چرا اینطوری شده ؟ خیلی میل جنسیش کم شده این روزا. پیشه پزشکم رفتم بعد از اینکه چکاپش کرد. گفت سلامته و هیچ مشکلی نداره. به نظرتون این بی میلیش به خاطر این نیست که به من علاقه ای نداره ؟؟؟

سلام زنان برای برقراری رابطه جنسی نیازهای متعددی ازجمله معاشقه، پیش نوازی، آرامش، دوری از استرس و… را دارند. زمانی که تجارب جنسی آنان فاقد ارضای نیازهای اولیه آنها شود ممکن است دچار بی میلی جنسی شده و نتوانند از برقراری رابطه لذت ببرند. بنابراین توصیه می کنیم برای تجدید رابطه زناشویی خود به همراه همسرتون مشاوره جنسی دریافت کرده و از راهنمایی های متخصص بهره مند شوید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

We and third parties such as our customers, partners, and service providers use cookies and similar technologies (“cookies”) to provide and secure our Services, to understand and improve their performance, and to serve relevant ads (including job ads) on and off LinkedIn. For more information, see our Cookie Policy.

Select Accept cookies to consent to this use or Manage preferences to make your cookie choices. You can change your cookie choices and withdraw your consent in your settings at any time.

عوارض خطرناک و مرگ آور قطره های محرک جنسی برای زنان و مردان – اسپانیش فلای (spanish fly) (قطره محرک جنسی)

چرا نباید داروهایی که مورد تائید سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت نمی باشند را خریداری نکنیم ، حتی از داروخانه ها !

قطره افزایش میل بانوان

معاون وزیر امور دارویی امریکا ، گفت: قطره پرواز اسپانیایی (اسپانیش فلای)که دارای ماده موثره کانتاریدین Cantharidin است،داروی تحت نظارت سازمان Food and Drug Administration) FDA) امریکا نیست و سازمان نظارت بر غذا و دارو امریکا انرا تائید نمی کند .

قطره اسپانیش فلای که با تبلیغات کاذب مبنی بر افزایش میل جنسی زنان به فروش می رود هیچ تاثیری بر روی میل جنسی (لیبیدو) ندارد و بعلت افزایش خون در ناحیه تناسلی زنان و متورم کردن این قسمت از بدن بانوان باعث ایجاد گرم شدن و خارش واژن شده بطوریکه فرد احساس می کند نیاز به مقاربت دارد.

با مصرف قطره اسپانیش فلای ناحیه تناسلی خانمها متورم و بی حس می شود و گاهی این تورم جلوی خروج ادرار را گرفته و باعث می شود زنان قادر به ادرار کردن نباشند.

این داستان که استفاده از قطره اسپانیش فلای باعث افزایش میل جنسی و تحریک زنان می شود یک اسطوره است و حقیقت ندارد.

این دارو برای تحریک حیوانات در طول دوره پرورش و جفت گیری استفاده می شود اما همان اثرات را بر روی انسان ندارد.

اسپانیش فلای (کانتاردین) بالقوه کشنده می باشد و دارای عوارض جانبی زیاد از قبیل تورم دستگاه ادرار، تشنج، کما و نارسایی قلبی است.

این ماده به صورت مایعی بدون رنگ و بی بو می باشد.

بنابراین زنان باید مراقب باشید که دیگران این قطره را با نوشیدنی ها مخلوط و بدون اجازه به انها ندهند.

هیچ قطره ای وجود ندارد که بتواند ولع مصرف جنسی، زنان را افزایش دهد و استفاده از داروی وایاگرا هم در مردان فقط کمک به حفظ نعوظ در زمان مقاربت جنسی می کند وحتی داروی سیلدنافیل (وایاگرا) هم لیبیدو را افزایش نمی دهد.

عوارض جانبی قطره اسپانیش فلای :

پرواز اسپانیایی می تواند باعث دفع دردناک ادرار، تب و ترشحات خونی شود.

همچنین می تواند باعث آسیب دائمی به کلیه ها و آلت تناسلی شود .

در صورتی که مردان می خواهند از این قطره به زنان بدهند باید آنها را اگاه کرده و استفاده از قطره اسپانیش فلای باید با رضایت زنان باشد.

اثرات اسپانیش فلای در مردان :

پرواز اسپانیایی (قطره اسپانیش فلای) قابلیت های افزایش قدرت جنسی را در مردان ندارد.

منبع : وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز

برای رفع سردی بانوان قطره فموره که ساخت آمریکا و مورد تائید FDA و سازمان غذا و دارو ایران می باشد توصیه می گردد. البته این کرم مصرف درمانی داشته و به مرور زمان موجبات افزایش تحریک پذیری بانوان و گرم شدن کانون زندگی زناشویی می گردد :

کرم فموره مخصوص بانوان Femore for women

از بين برنده دردهاي ناشي از نزديکي خصوصاً براي نو عروسان

جلوگيري از جراحات ناشي از تماس هاي جنسي زوجين

افزايش دهنده ميل جنسي در تمامي سنين حتي يائسگي

تنظيم زمان ارگاسم و هماهنگي زوجين در يک زمان

کرم فموره

تقویت قوای جنسی و درمان ناتوانی جنسی بانوان

مناسب برای خانم های سرد مزاج

مناسب برای مقاربتهای دردناک

مناسب برای خانم هایی که دستگاه تناسلیشان گشاد شده

مناسب برای دوران بعد از زایمان

برای سفارش پیامکی کرم فموره مخصوص بانوان Femore for women کافی است کد CRFE را به شماره 10005420 ارسال نمائید.

کرم فموره مخصوص بانوان

از بين برنده دردهاي ناشي از نزديکي خصوصاً براي نو عروسان

جلوگيري از جراحات ناشي از تماس هاي جنسي زوجين

ايجاد لغزندگي مناسب و بهبود ارتباط جنسي زوجين

رفع خشکي واژن در حين نزديکي و ايجاد رطوبت طبيعي در طول رابطه جنسي

مؤثر در فعال سازي غدد بارتولين درجهت از بين رفتن خشکي واژن

قطره افزایش میل بانوان

ايجاد خنکي واژن هنگام نزديکي

افزايش دهنده ميل جنسي در تمامي سنين حتي يائسگي

امکان رسيدن به رضايتمندي کامل از تماس هاي جنسي زوجين براي تمامي سنين

تنظيم زمان ارگاسم و هماهنگي زوجين در يک زمان

– عامل غير مستقيم ولي مؤثر در جلوگيري ازشيوع بيماري هاي آميزشي نظير ايدز و هپاتيت

ايجاد رابطه جنسي سالم در جهت استحكام روابط زناشويي

بالا بردن اعتماد به نفس بانوان در روابط جنسي سالم

ترکیبات:

متیل نیکوتینات : ویتامین ب – یک ترکیب وازودیلاتور بوده و از طریق انبساط عروق پوستی و افزایش جریان خون باعث کاهش و یا حذف درد می گردد.

ال آرژنین : بعلت وجود ال آرژنین جریان خون در منطقه کلیتوریس افزایش یافته و ارگاسم به وجود می آیاد و طبعا لیبیدو (میل جنسی) افزایش می یابد.

محل مصرف

ناحيه خارجي دستگاه تناسلی.

این کرم جهت مصرف خارجی می باشد و استفاده از این کرم بصورت موضعی در ناحیه کلیتوریس می باشد.

نحوه مصرف:

جهت درمان باید به مدت سه ماه هر هفته دو بار کرم فموره را بصورت کاملا ملایم 5 تا 10 دقیقه قبل از مقاربت در ناحیه کلیتوریس (بالای مجاری ادرار) مالیده آرام ماساژ داده شود.هر تیوپ حاوی 30 میلی لیتر کرم برای 30 بار استفاده می باشد.

شرکت سازنده

امريکن هلث دياگنوستيک

سن مصرف

بدون محدوديت

شماره مجوز وزارت بهداشت : 1228073120

ساشه کرم فموره SACHET FEMORE CREAM

کرم فموره تقویت کننده قوای جنسی و درمان ناتوانی جنسی بانوان

مناسب برای خانم های سرد مزاج

رسیدن به اوج لذت جنسی و ارگاسم

درمان دیسپارونیا(درد حین مقاربت)

درمان کاهش لیبیدو (میل جنسی)

درمان عدم ارگاسم(رضایت مندی کامل جنسی)

درمان مشکلات جنسی بانوان و کمک به حفظ سلامت خانواده

مخصوص بانوان،برای حفظ سلامت زوجین

دارای ترکیبات طبیعی و بدون هورمون

موارد مصرف:

درمان دیسپارونیا(درد حین مقاربت)

درمان کاهش لیبیدو (میل جنسی)

درمان عدم ارگاسم(رضایت مندی کامل جنسی)

موثر در فعال سازی غدد بارتولین جهت از بین رفتن خشکی واژن خصوصا در خانم های یائسه

درمان دیسپارونیا:

افرادی که مبتلا به درد حین نزدیکی هستند می بایست 2 تا 3 دقیقه قبل از مقاربت محتوای ساشه را در ناحیه کلیتوریس مالیده و آرام ماساژ دهند و سپس نزدیکی نمایند.صبعا این افراد پس از هر بار مصرف نتیجه رضایت بخشی خواهند گرفت.

درمان خشکی واژن در خانم های یائسه:

خانم های یائسه ای که از خشکی واژن رنج می برند می توانند هفته ای 2 تا 3 بار ،محتوای ساشه را در ناحیه کلیتوریس و اطراف آن مالیده و آرام ماساژ دهند.در این روش چون هدف برگرداندن فعالیت غدد طبیعی بدن و ترشح نرمال واژن می باشد نیازی نیست فرد نزدیکی داشته باشد.

درمان کاهش لیبیدو و عدم ارگاسم:

افرادی که تمایلات جنسی ضعیفی دارند ،یا به اوج لذت جنسی در حین نزدیکی نمی رسند،می بایست 2 تا 3 دقیقه قبل از مقاربت ،محتوای ساشه را در ناحیه کلیتوریس مالیده و آن را ماساژ دهند،این افراد برای درمان کامل (تثبیت لیبیدو و رسیدن به ارگاسم)می بایست تقریبا سه ماه،هر هفته دو بار از کرم استفاده کرده و نزدیکی نمایند.

موارد منع مصرف:

مصرف این کرم در دوران بارداری توصیه نمی گردد.

از این کرم بیش از 2 بار در 12 ساعت استفاده ننمایید.

عوارض جانبی و موارد احتیاط:

این کرم حاوی ترکیبات کاملا طبیعی و فاقد هورمون است و تاکنون عوارض جانبی خاصی شناخته نشده است.

این کرم فقط جهت مصرف خارجی است و استفاده از این کرم به صورت موضعی در ناحیه کلیتوریس می باشد.(از مصرف واژینال کرم خودداری نمایید.)

در صورت ایجاد حساسیت به خصوص در افرادی که به مواد آرایشی بهداشتی حساسیت دارند،محل را با آب سرد شسته و با پزشک خود مشورت نمایید.

دارای مجوز درمان ناتوانی جنسی بانوان از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران مورد تایید FDA آمریکا

ساخت کمپانی American Health Diagnostics کشور آمریکا

شماره مجوز وزارت بهداشت : IRC:1228073120

www.femore.com

April 26, 2019

September 3, 2015

May 2, 2015

 

افزایش دهنده میل جنسی

ضد افسردگی

 

قطره افزایش میل بانوان

خرید از داروکده

خرید از داروکلیک

افسردگی از شایع‌ترین اختلالات روانپزشکی با شیوع ۲۰-۱۵ درصد میباشد که میتواند موجب افت عملکرد فرد در زمینه های مختلف شخصی و اجتماعی و عدم احساس لذت و ایجاد فشار عاطفی گردد.گل سرخ احتمالاً اولین گلی است که در ایران در قرن دهم میلادی از آن اسانس با روش تقطیر به دست آمد.گل سرخ از دیرباز در متون طب ایرانی به عنوان نشاط افزا، ضدافسردگی و ضداضطراب و درآروماتراپی به عنوان یک ضدافسردگی ملایم اما قدرتمند، افزاینده میل جنسی در زنان و مردان و یک اسانس عالی در مراقبت از پوست مطرح بوده است. اسانس گل سرخ به علت دارابودن ویژگی‌های بسیار مطلوب؛ موجب ایجاد آرامش دلخواهی می‌شود. همچنین مشخص شده که اسانس گل سرخ دارای اثر محرک روی مغز انسان می‌باشد.

در یک مطالعه تجربی بیخبر با گروه شاهد برای بررسی اثر ضدافسردگی قطره گل سرخ باریج اسانس در موش های آزمایشگاهی؛ مشخص گردیدکه در مقایسه با دارونما، قطره گل سرخ با غلظت های ۱۰،۲۰ و ۴۰% به طور معنی داری افسردگی را کاهش داد که مشابه تأثیر آمفتامین بود. محققین نتیجه گرفتند از آنجا که اثر ضدافسردگی قطره گل سرخ همانند آمفتامین به صورت حاد و با فاصله کم ظاهر شد؛ احتمالاً این تأثیر ناشی از تغییر آزادسازی نورآمین‌های پیش سیناپسی(presynaptic) می‌باشد. البته باید در نظر داشت که سازوکار احتمالی تأثیر دارو در حیوانات ضرورتاً همانی نیست که در مورد افسردگی انسان وجود دارد.

۲ بار در روز، هر بار ۱۵ قطره همراه با مقداری مایعات میل شود.

اسانس گل محمدی (Rosa damascena)

مواد موثره:

سیترونلول، ژرانیول، نرول، لینالول، فنیل اتیل الکل

قطره ۱۵ میلی‌لیتری دارای قطره چکان در جعبه مقوایی با بروشور

بر اساس حداقل ۰/۲ میلی‌گرم نرول در هر میلی‌لیتر

موارد منع مصرف:

دوران بارداری، کودکان

عوارض جانبی:

با مصرف مناسب مقادیر توصیه شده درمانی هیچگونه عارضه‌ای مشاهده نشده است.

تداخلات دارویی:

ممکن است مصرف همزمان قطره گل سرخ با داروهای آرامبخش و ضدافسردگی موجب تشدید اثرات آنها گردد.

نکات قابل توصیه:

۱- همانند سایر داروها، قطره گل سرخ را از دسترس اطفال دور نگهدارید.۲- افسردگی را با تشخیص پزشک درمان نمایید.۳- بلافاصله پس از مصرف قطره گل سرخ، درب آنرا محکم ببندید و دور از نور، در دمای۳۰-۱۵ درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.

شرکت داروسازی باریج اسانس، تولید کننده داروهای گیاهی و اولین شرکت دانش بنیان دارویی در کشور میباشد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ با هدف بهبود و ارتقای سطح سلامت جامعه تاسیس گردید.

ادامه …

کانل باریج اسانس در آپارات

آدرس کارخانه : کاشان مشهد اردهال

دفتر تهران : خیابان مرزداران – بین آریافر و سرسبز – پلاک ۷۸

تلفن کارخانه : ۴۰۰۲ (۰۸۶)

تلفن صدای مشتریان:  ۴۹۹۲۱ (۰۲۱)

سبد خرید شما خالی است !

578

(این گزینه
تنها در صورت موجود بودن ایمیل شما در حساب کاربریتان, عمل خواهد
کرد.)

قطره افزایش میل بانوان

تعداد :

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های داروخانه باخبر شوید:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.


داروخانه آنلاین پارسین به عنوان یک سایت شناخته شده فروشگاه اینترنتی با بیش از چند سال تجربه با پایبندی به سه اصل کلیدی ، پرداخت در محل ، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا موفق شده همگام با فروشگاه های معتبر جهان به بروزترین سایت ایران تبدیل شود . به محض ورود به سایت داروخانه اینترنتی پارسین با یک سایت کاربر پسند رو به رو می شوید ! هر آنچه که در زمینه ی مکمل های ورزشی ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، مادر و کودک ، پوست و مو و تجهیزات پزشکی نیاز دارید در در این سایت می توانید پیدا کنید .داروخانه پارسین یک فروشگاه آنلاین است که که انواع برندها نظیر اپتیمم نوتریشن ( on ) ، سلوکور (Cellocur) ، دوبیس (Doobis ) ، سینره ، سی گل ، الارو و انواع برند های داخلی و خارجی دیگر داخل آن به آسانی یافت می شود. شما می توانید با قدم گذاشتن در سایت داروخانه آنلاین پارسین یک خرید اینترنتی لذت بخش و آسان ، با قیمت های مناسب و ارزان به همراه تخفیف های ویژه و پیشنهاد های شگفت انگیز را تجربه کنید .

استفاده از مطالب این سایت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
کلیه حقوق این سایت متعلق
به داروخانه اینترنتی پارسین می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط
میلاد عزیزی بصیر

اسپانیش فلای دارو محرک جنسی زنان و بانوان که تنها با افزودن چند قطره از این محصول به نوشیدنی بانوان تنها در 20 دقیقه تاثیر شگفت آوری خواهد داشت.

اسپانیش فلای

سرد مزاجی را به طور موقت با این قطره درمان نمود.

قطره اسپانیش فلای قوی ترین داروی گیاهی تحریک کننده زنان ساخت کشور آلمان می باشد.

و به تایید سازمان غذا دارو آلمان و Fda امریکا رسیده است.

قطره افزایش میل بانوان

قطره افزایش میل جنسی زنان بدون طعم و رنگ بوده و به راحتی در تمام نوشیدنی ها حل می شود.

تمایل فوق العاده بالا به تمایل میل جنسی تنها چند دقیقه بعد مصرف

نگاه پر حرارت و آتشین بدن داغ و آماده برای مقارب زناشویی

رسیدن به اوج هیجان و لذت جنسی خارش در واژن و مرطوب شدن اندام تناسلی زن

سریع شدن نسبی ضربان قلب و افزایش ترشح واژن

تقویت قدرت ارگاسم و سهل تر نمودن دستیابی به ارگاسم پی در پی

سفت شدن سینه تنظیم کننده قائدگی و کوتاه نمودن آن

قطره اسپانیش فلای

کافی است 20 الی 30 قطره از این دارو را به نوشیدنی خانوم چکانده و پس از مصرف شاهد نتیجه اعجاب انگیز آن باشید.

اثرات کامل این دارو 30 دقیقه پس از مصرف نمایان می شود. دقت کنید قطره تحریک کننده زنان تنها باید توسط کسی نوشیده شود که قصد برقراری رابطه جنسی با او دارید.

به هیچ عنوان از این قطره جهت تحریک کننده جنسی مردان استفاده نشود.

ترکیبات داروی اسپانیش فلای

این قطره از نوعی سوسک اسپانیایی استخراج می شود.سوسک های نر برای فریب دادن سوسک های ماده این مایع را از خود ترشح می کنند.

این کار نظر جنس مخالف را جلب می کند و از آنها جهت بر قراری رابطه جنسی دعوت به عمل می آورد.

این مایع هم اکنون در لابراتوار های پیشرفته آلمان فرآوری و تلغیض می شود و با ترکیب چند گیاه دیگر به عنوان بهترین مکمل گیاهی تحریک کننده زنان شناخته می شود.

گیاهان مورد استفاده در داروی اسپانیش فلای

عصاره گیاه گوارا , ابسنتینوم , عصاره کولا , تاورین , دارچین , ریحان , کافئین , رزماری , نعناع , انیس , شراب غنی شده , ویتامین ها

قطره تحریک کننده جنسی زنان

جهت خرید داروی اسپانیش فلای با 09380230867 دکتر عظیمی تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط :خرید امپول پتیدین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

داروخانه آنلاین

سبد خرید شما خالی است!

قطره گیاهی آفرودیت گل دارو حاوی عصاره گیاهان دارویی است که موجب تقویت میل جنسی در آقایان می‌شود. این قطره برای افزایش و تقویت میل جنسی آقایان، بهبود تحرکات جنسی و افزایش کیفیت روابط زناشویی بسیار مناسب است.

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در افزایش کیفیت زندگی مشترک برقراری رابطه جنسی مطلوب است. رابط جنسی، علاوه بر تاثیرات مثبت جسمی، دارای جنبه‌های روحی و عاطفی بسیاری است.

سردی و کاهش میل جنسی در زوجین موجب سردی روابط خانوادگی و سستی بنیان خانواده می‌شود. کیفیت تحرکات جنسی و نعوظ در آقایان یکی از مهمترین نکات روابط جنسی زناشویی است. حالت نعوظ در اقایان بر اثر آزاد سازی نیتریک اکساید و سپس گشاد شدن عروق آلت تناسلی اتفاق می‌افتد.

قطره افزایش میل بانوان

عصاره گیاهان خارخاسک، زنجبیل، زعفران و دارچین حاوی ترکیبات استروئیدی، فنول‌ها و ترکیبات آنتی اکسیدانی هستند که میل جنسی را در آقایان افزایش می‌دهند و موجب بهبود فرآیند نعوظ در آنها می‌شوند.

داروخانه آنلاین با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را فراهم ساخته است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و طی بیست و چهار ساعت در تهران و هفتاد و دو ساعت در سایر شهرستانها محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

مشاوره های داروخانه آنلاین در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را در مورد انواع مکملها به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.

قطره افزایش میل بانوان
قطره افزایش میل بانوان
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *