قیمت ارز دیجیتال pi

قیمت ارز دیجیتال pi
قیمت ارز دیجیتال pi

پیش از هر تصمیمی برای سرمایه‌گذاری مطالعات و ملاحظات لازم را انجام دهید. پای نتورک چیست | قیمت پای نتورک | فروش پای نتورک | خرید پای نتورک | ارز پای نتورک | ارز pi

تنها در صورت تمایل به خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگر وارد شوید.

پیش از هر تصمیمی برای سرمایه‌گذاری مطالعات و ملاحظات لازم را انجام دهید. پای نتورک چیست | قیمت پای نتورک | فروش پای نتورک | خرید پای نتورک | ارز پای نتورک | ارز pi

تنها در صورت تمایل به خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگر وارد شوید.

بر خلاف معمول، ابتدا سوالات رایجی که درباره ارز pi پرسیده می‌شود را می‌آوریم تا شاید توجه شما به موارد مشکوک این ارز بیشتر جللب شود. در ادامه نیز به دو موضوع پای چیست و موارد مشکوک مربوط به پای می‌پردازیم.

قیمت ارز دیجیتال pi

۰. سوالات متداول | قیمت ارز دیجیتال pi چه قدر است ؟ از کجا پای نتورک بخرم؟ پای نتورک را در چه کیف پولی می‌توانم نگهداری کنم؟ ۱. مقدمه | پس از فوین، TBC و کینگ‌مانی، ارز دیجیتال مشکوک دیگری به میان ایرانیان آمده است … ۲. پای نتورک چیست |  اولین ارز دیجیتالی که می‌توان آن را با گوشی‌های همراه استخراج کرد (به ادعای سایت minepi.com) ۳. موارد مشکوک درباره پای نتورک | استخراج بدون اتصال به اینترنت، هدف اصلی: تسهیل استخراج، مقاله‌ای بدون شباهت به مقاله، دانشگاه استنفورد به عنوان یک پوشش

در حال حاضر قیمت ارز pi صفر دلار است. در واقع این ارز تا کنون به بازار عرضه نشده است. برای همین قیمت آن هنوز مشخص نیست. در برخی از سایت‌ها مانند beincrypto.com قیمتی را برای پای نشان می‌دهند که البته قابل استناد نیست. چرا که این ارز هنوز در بازار وجود ندارد.

این اعداد صرفا نشان می‌دهند که شما چه مقدار ارز pi دارید. اینکه آیا واقعا این ارزها استخراج می‌شوند جای سوال دارد! به نظر نمی‌رسد که در واقعیت شما چیزی استخراج کنید. صرفا اپلیکیشن پای نتورک به شما یک عدد نشان می‌دهد و می‌گوید اینقدر استخراج کرده‌اید. و هر بار که به اپلیکیشن سر بزنید یا آن را به دیگران معرفی کنید، فلان قدر بیشتر استخراج می‌کنید. اما اینکه آیا در واقعیت هم اتقافی می‌افتد، جای بحث دارد.

این ارز تاکنون عرضه نشده است. هیچ کیف پولی نیز برای نگهداری از آن وجود ندارد. بنابراین خرید پای نتورک یا فروش آن غیر ممکن است. به طور کلی، نه می‌توان پای نتورک خرید کرد، نه می‌توان آن را از یک کیف پول به دیگری انتقال داد، نه اصلا این ارز وجود دارد که بخواد در کیف پولی باشد که انتقال داده شود و نه قیمت آن مشخص است. صرفا اپلیکیشن پای نتورک به شما می‌گوید چه مقدار پای استخراج کرده‌اید.

بله. بر روی کاغذ، هر دستگاهی که توانایی پردازش اطلاعات و محاسبه دارد، می‌تواند استخراج را انجام دهد. اما در عمل، این کار با استفاده از گوشی همراه بی فایده خواهد بود. چرا که قدرت پردازش گوشی‌های همراه نسبت به دستگاه‌های مخصوص استخراج، بسیار بسیار کمتر است. و شاید سال‌ها زمان ببرد تا شما با استفاده از گوشی همراهتان ۱ بیت کوین را استخراج کنید.

ادعای پای نتورک پای نتورک ادعا می‌کند که بدون مصرف باطری گوشی (برق) و بدون پردازش دیتا (!) استخراج را بر روی گوشی همراه انجام می‌دهد. چگونه چنین چیزی ممکن است؟!

نکته: البته تکنولوژی ثابت کرده است که همواره کارهای ناممکن را ممکن می‌کند. زمانی نگهداری این مقدار اطلاعات تنها بر روی یک گوشی همراه کوچک غیر ممکن به نظر می‌رسید. مطمئنا تکنولوژی می‌تواند به جایی برسد که با گوشی همراه (یا شبکه‌ای از گوشی‌های همراه، همانطور که پای ادعا می‌کند) کارهای بسیار بسیار بزرگتری کرد. اما آیا پای نتورک واقعا به چنین تکنولوژی‌ای رسیده است؟ چگونه می‌توانند افراد زمانی که در برنامه نیستند، یا گوشیشان خاموش است استخراج کنند؟! آیا در مقاله خود به طور علمی و فنی به آن پرداخته است؟

باید گفت که هدف این ارز مشخص نیست. در حال حاضر این ارز به اطلاعات میلیون‌ها نفر دسترسی دارد. و باید گفت که ارزش اطلاعات از پول هم بیشتر است. شما با نصب برنامه پای نتورک، سخت افزار و اطلاعات شخصی خود و دوستانتان را در اختیار این برنامه قرار می‌دهید. نمی‌توان پیش بینی کرد که چه هدفی این سایت می‌تواند داشته باشد!

ممکن نیست! اگر ارز pi را می‌توان استخراج کرد، پس این ارز یک کوین (coin) است. در نتیجه بلاکچین خودش را دارد. این بلاکچین باید در بستر اینترنت بالا آورده شده باشد تا تمامی افراد در کل جهان به آن دسترسی داشته باشند. حال اگر گوشی همراه شما بخواهد استخراج کند، باید به دفتر کلی که در این بلاکچین قرار دارد متصل شود (تا تاریخچه افراد را در آن ببیند و بتواند تراکنش‌های جدید را تایید یا رد کند). این در حالی است که پای می‌گوید زمانی که به اینترنت متصل نباشید، استخراج همچنان ادامه دارد!!! چنین چیزی ممکن نیست.

پای نتورک چیست ، قیمت پای نتورک ، خرید پای نتورک ، فروش پای نتورک ، ارز pi

با ظهور هر تکنولوزی جدیدی، شیوه های کلاهبرداری جدیدی نیز به وجود میاید. در دنیای ارزهای دیجیتال نیز ارزهای دیجیتال کلاهبرداری فراوانی به وجود آمده‌اند. به نقل از بیت کوین نیوز، ۸۰ درصد از ICOها کلاهبرداری هستند! ارزهای کلاهبرداری که به یکباره به دل یک جامعه نفوذ می‌کنند پس از مدتی ناپدید می‌شوند. به تازگی نیز ارز دیجیتال pi نتورک در بین ایرانیان محبوب شده است. ارزی که که در حال حاضر به مانند سایر ارزهای کلاهبرداری، هنوز پول و سرمایه افراد را نشانه نگرفته است! معلوم نیست هدف این پروژه در نهایت چه چیزی است، اما چیزی که مشخص است آن است که باید از آن دوری کرد. خوشبختانه خرید پای نتورک در حال حاضر ممکن نیست. چرا که این ارز عرضه نشده است. بنابراین از نظر خرید ارز pi نتورک و وارد شدن سرمایه به این پروژه، حدافل خیالمان راحت است!

در حال حاضر نمی‌توان به طور قطع درباره کلاهبرداری بودن ارز دیجیتال pi نتورک نظری داد. اما چیزی که مشخض است، لزوم در نظر گرفتن موارد مشکوک به این ارز است. برخی استدلال می‌کنند که:

نصب یک برنامه بر روی گوشی ضرری برای هیچ کسی ندارد، پولی هم که قرار نیست خرج شود. بنابراین حتی اگر پای نتورک کلاهبرداری هم باشد، نصب برنامه آن بر روی گوشی همراه ضرری نخواهد داشت.

اما باید گفت که کلاهبرداری همیشه مالی نیست. دسترسی به میلیون‌ها گوشی همراه و اطلاعات شخصی شاید از پول هم ارزشمندتر باشد!

به هر حال، این نوشته به هیچ عنوان به دنبال اثبات هیچ چیزی نیست! هدف این نوشته تنها این موضوع است که پیش از هر تصمیمی برای سرمایه‌گذاری، مطالعات و ملاحظات لازم را انجام دهید. 

پیش از آنکه به سراغ نکات مشکوک پای نتورک برویم، به طور اجمالی به بررسی سایت این ارز و مقاله آورده شده در آن می‌پردازیم. تمامی مطالب آورده شده صرفا ادعای سایت minepi.com است. رابکس هیچکدام از این ادعاها را تایید نمی‌کند. در قسمت بعدی به بررسی نکات مشکوک پای نتورک می‌پردازیم.

اگر به وبسایت رسمی این ارز بروید، در اولین نگاه با این جمله رو به رو می‌شود:

The First Digital Currency You Can Mine On Your Phone …

پای نتورک، خود را به عنوان اولین ارز دیجیتالی معرفی می‌کند که می‌توان آن را گوشی‌های همراه استخراج کرد.

در ادامه‌ی این صفحه با چنین جملاتی رو به رو می‌شویم:

استخراج ارزهای دیجیتال سخت است. سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال پرخطر است. بسیاری از ما از انقلاب ارزهای دیجیتال جا مانده‌ایم.

پای، استخراج ارزهای دیجیتال را آسان می‌کند تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد تا بدون آنکه باطری گوشیتان مصرف شود، استخراج کنید.

در این جا، سایت کاربر را به خواندن درباره این تکنولوژی، یا در واقع همان مقاله پای نتورک هدایت می‌کند. در ادامه به طور خیلی خلاصه و کلی به مطالب آورده شده در این مقاله می‌پردازیم. 

 

فهرست مطالب این مقاله به این شکل است:

پای نتورک چیست ، قیمت پای نتورک ، خرید پای نتورک ، فروش پای نتورک ، ارز pi

نویسندگان در پیشگفتار به بیان ماموریت و چشم انداز این ارز پرداخته‌اند:

ماموریت: ساخت یک ارز دیجیتال و پلفترم قراردادهای هوشمند، که اداره و برقراری امنیت آن توسط خود افراد انجام شود. چشم انداز: ساخت فراگیرترین بازار همتا به همتای جهان، که در آن پای (pi)، رایج‌ترین ارز دنیا، به عنوان سوخت این بازار استفاده می‌شود.

 

قیمت ارز دیجیتال pi

در مقدمه، نویسندگان درباره اهمیت ارزهای دیجیتال صحبت می‌کنند. آن‌ها ابتدا محدودیت‌ها و مشکلات انواع دیگر پول‌ها (مثلا متمرکز بودن، دسترسی به اطلاعات شخصی افراد، هزینه انتقال پول، زمان بر بودن انتقال پول و غیره) را بیان می‌کنند. سپس از بیت کوین به عنوان یک راه حل مناسب برای از بین بردن این محدودیت‌ها صحبت می‌کنند. به طور خاص مطالبی درباره دفتر کل و مزیت‌های آن آورده می‌شود.

 

در این قسمت نویسندگان توضیح می‌دهند که در کنار آنکه بیت کوین، مشکلات زیادی را حل کرده است. اما به طور ناخواسته یک محدودیت و مشکل دارد. آن‌ها می‌گویند که:

 

ارز pi می‌گوید که برای از بین بردن چنین محدودیتی می‌توان استحراج را بر روی گوشی‌های همراه انجام داد. (در واقع هدف وجودی خود را این می‌داند). همانطوری که می‌دانید، دو موضوع اجماع و گره، عضوهای جدایی ناپذیر ارزهای دیجیتال هستند. بنابراین مقاله باید این دو موضوع را توضیح دهد. برای توضیح الگوریتم اجماع، مقاله ابتدا به طور کلی توضیح می‌دهد که الگوریتم‌های اجماع (A Simplified Introduction To Consensus Algorithms) چه هستند؟ سپس به توضیح الگوریتم اجماع استلار (A Simplified Introduction To Stellar Consensus Protocol) می‌پردازد. در آخر نیز ارز pi می‌گوید که الگوریتم اجماع آن، بر روی الگوریتم اجماع استلار بنا شده است.

الگوریتم اجماع پای: ارز pi ادعا می‌کند که بر خلاف استلار، که اعلب نودهای آن موسسات و سازمان‌ها هستند،‌ تمایل دارد که این افراد واقعی باشند که در پروتکل آن فعالیت می‌کنند و پاداش می‌گیریند. 

چهار نقش برای کاربران Pi به عنوان ماینرهای Pi وجود دارد:

در ادامه نیز به توضیح گره‌ها، کاربران گوشی همراه، پاداش استخارج و هزینه انتقال پرداخته می‌شود.

باقی مقاله نیز به توضیح مدل اقتصادی، حاکمیت و نقشه راه پرداخته می‌شود.

توسعه‌دهندگان این ارز به شرح زیر هستند:

پای نتورک چیست ، قیمت ، خرید پای نتورک ، فروش پای

و اما موارد مشکوک …

ارز pi، خود را به عنوان اولین ارز دیجیتالی معرفی می‌کند که می‌توان آن را گوشی‌های همراه استخراج کرد. در حالی که اینگونه نیست. شما می‌توانید هر ارز دیجیتالی را با گوشی همراهتان ماین یا استخراج کنید! در واقع، هر دستگاهی که توانایی پردازش اطلاعات و محاسبه داشته باشد، می‌تواند فرایند استخراج را انجام دهد. اما در عمل، این کار با استفاده از گوشی همراه بی فایده است. چرا که قدرت پردازش گوشی‌های همراه پایین است (نسبت به دستگاه‌های مخصوص استخراج). و سال‌ها زمان می‌برد تا به اندازه یک دستگاه ماینر استخراج انجام دهید.

حتی اگر از این موضوع هم بگذریم، بیاد بگوییم که ارزهایی مانند الکترونیوم (Electroneum)، ارزهایی هستند که پیش از پای ایده‌ی استخراج با استفاده از گوشی همراه را مطرح کرده‌اند.

هدف بیت کوین حل مشکل دو بار خرج کردن پول، سریع کردن انتقالات، افزایش حریم شخصی افراد و در عین حال شفافیت بوده است. در یک کلام هدف بیت کوین، ذخیره و انتقال امن پول است. هدف اتریوم تبدیل شدن به یک کامپیوتر جهانی است. این ارز به دنبال حذف تمرکز از تمام فرایندهاست. هدف اصلی ریپل را می‌توان ارائه یک راه‌حل برای انتقال بین بانک‌های سر تا سر جهان، و هدف استلار را می‌توان تسهیل پرداخت‌های بین افراد در سر تا سر جهان دانست.

اما هدف پای، تسهیل استخراج است! استخراج به تنهایی چه فایده‌اید خواهد داشت؟ در شبکه بیت کوین هم استخراج انجام می‌شود. اما این استخراج با هدف تامین امنیت شبکه است. هدف استخراج در شبکه پای چیست؟

۱. مقاله پای هیچ شباهتی به مقاله ندارد! با نگاهی به فهرست این مقاله متوجه این موضوع خواهید شد. نبود بخش جمع بندی، وجود بخش نقشه راه در آخر مقاله (!) و عجیب‌تر از آن بسیار کلی بودن این نقشه (نقشه راه پای به این شکل است: طراحی، آزمایش و پیاده‌سازی!)، نبود بخش منابع و مآخذ، عدم توضیح علمی و تکنیکی مفاهیم آورده شده و عدم توضیح برخی از پارامترها و توابع ریاضی آورده شده چند مورد از موارد عجیب درباره مقاله است.

۲. پای استقلال ندارد! در طول مقاله مدام از مفاهیم مربوط به بیت کوین و استلار وام گرفته می‌شود. پای تنها تفاوت خود نسبت به بیت کوین و استلار را در تسهیل استخراج اعلام می‌کند. هیچ مفهوم علمی جدید و با ارزشی در این مقاله ارائه نشده است.

۳. مقاله بسیار بسیار کلی است. تا جایی که به یک مطلب آموزشی برای کسانی که می‌خواهند با ارزهای دیجیتال آشنا شوند بیشتر شبیه است تا یک مقاله.

۴. هیچ سورس کدی (حتی تیکه‌هایی از آن) در هیچ جایی از سایت یافت نمی‌شود. نه تنها پروژه پای متن باز نیست بلکه حتی تیکه‌هایی از آن نیز در دسترس نیست.

۵. در جایی از مقاله پارامتیر با نام M معرفی شده است. برای محاسبه این پارامتر، مقاله از تابعی به اسم f استفاده کرده. اما در هیچ جایی نگفته که این تابع چه تابعی است!

 

پای نتورک چیست ، قیمت پای نتورک ، خرید پای نتورک ، فروش پای نتورک ، ارز pi

۱. در مقاله پای اشاره‌ای به بلاک چین آن نشده است! نمی‌دانیم این ارز یک کوین است که بلاکچین مخصوص به خود را دارد، یا صرفا یک توکن است (و تنها از طریق برنامه موبایل در حال توزیع این توکن‌ها است).

۲. اما منطقا باید گفت که پای باید یک کوین باشد. چرا که می‌توان آن را استخراج کرد. و یک کوین باید بر روی بلاکچین خود بالا آورده شود و کار کند.

۳. یک بلاکچین برای کار کردن نیاز به یک شبکه دارد. از آنجایی که ارز pi در سطح جهانی می‌خواهد فعالیت داشته باشد، این شبکه باید جهانی باشد. و تنها راه تشکیل که شبکه جهانی، بالا آوردن آن بر بستر اینترنت است. بنابراین منطقا باید بلاکچین پای بر بستر اینترنت باشد.

بنابراین ارز pi یک کوین است. چرا که می‌توان استخراجش کرد. ه رکوین باید یک بلاکچین داشته باشد. در سطح جهانی این بلاکچین باید بر بستر اینترنت بالا آورده شود. تا تمامی افراد در دنیا به آن دسترسی داشته باشند.

حال پای ادعا می‌کند که زمانی که گوشی شما به اینترنت، و در نتیجه بلاکچین پای متصل نیست، می‌تواند فرایند استخراج را انجام دهد !!!!!!! اصلا بلاکچین پای کجاست؟ تراکنش‌ها در کجا ثبت می‌شود؟ اگر گوشی‌های همراه فرایند استخراج را انجام می‌دهند، پس باید اطلاعاتی از تراکنش‌های ثبت شده را در خود نگهداری کنند (که بتوانند تراکنش‌ها را تایید یا رد کنند و از دوبار خرج شدن آن جلو گیری کنند). این اطلاعات (که حجم آن نمی‌تواند کم باشد) در کجا ذخیره می‌شود؟‌ حتی اگر فرض کنیم که کل این اطلاعات را در یک مگا بایت ذخیره کنیم، زمانی که گوشی همراه به اینترنت و بلاکچین متصل نیست، چگونه می‌تواند تراکنشی که در جایی دیگر از این جهان انجام شده است را تایید یا رد کند ؟!!

۱. پای را دانشگاه استنفورد بالا نیاورده است. سه دانشجویی که در دانشگاه استنفورد تحصیل می‌کردند بالا آورده‌اند.

۲. بسیاری از کلاه‌برداری‌ها با بهره‌برداری از نام‌های معروف انجام می‌گیرید.

۳. مقاله‌ی آورده شده در سایت (که شبیه به مطالب آموزشی است) از سطح دانشگاه استفورد بسیار فاصله دارد.

۴. تاکنون هیچ منبع معتبری این ارز را تایید نکرده است.

۱. ارز دیجیتال بیت کوین ۲. ارز دیجیتال اتریوم ۳. ارز دیجیتال تتر ۴. ارز دیجیتال ترون ۵. ارز دیجیتال کاردانو ۶. ارز دیجیتال وی چین

پای نتورک چیست ، قیمت ، خرید پای نتورک ، فروش پای ، ارز pi

فروش تتر

خرید تتر

فروش بیت کوین

خرید بیت کوین

قیمت جهانی بیت کوین

خرید بیت کوین

فروش بیت کوین

قیمت بیت کوین

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، PCHAIN با نماد اختصاری PI یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 2.74 میلیون دلار، در رتبه 610 بازار قرار داشته و سهم 0.001 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از PCHAIN در این لحظه با قیمت 0.003 دلار، با احتساب نرخ دلار 15,700 تومان معادل 55 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 9.67 هزار دلار است. قیمت در 24 ساعت اخیر %-3.84 کاهش یافته است. بالاترین قیمت PCHAIN در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۸(17 November 2019) معادل 0.01 دلار بوده که همینک 70.06% پایین تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش PCHAIN 772.58 میلیون و تعداد کل واحدهای آن 2.1 میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن PCHAIN معامله می شود، صرافی Bithumb Global با سهم 48.73% از حجم معاملات روزانه است.

در دنیای ارزهای دیجیتال همواره ارزهایی نوظهور وجود دارند که به دنبال معرفی و کسب ارزش هستند. ارزهای جدید برای اینکه بتوانند خودشان را در بین دیگر ارزها معرفی کنند تحت یک سایت یا اپلیکیشن موبایلی به صورت رایگان به کاربران ارائه می شوند.
یکی از این ارزهای تازه تاسیس ارز دیجیتال pi است که قصد داریم در ادامه بیشتر با آن آشنا شویم.

پای نتورک یک ارز دیجیتال جدید است که توانسته سود استخراج ارز دیجیتال را بار دیگر به افراد معمولی جامعه برگرداند. اما چطور؟
در گذشته بیت کوین قابل استخراج با یک سیستم معمولی بود ولی این ارز دیگر این امتیاز را ندارد و فقط افرادی که تراشه های تخصصی asic دارند می توانند به استخراج یا ماینینگ این رمزارز بپردازند. ولی شبکه ی پای دوباره این امکان را به جامعه برگردانده که هر فرد با داشتن یک گوشی معمولی بتواند سود کند.
pi رمزارزی است که به تازگی لانچ شده و کسب آن کاملا رایگان است و از طریق اپلیکیشن پای نتورک صورت می گیرد. این ارز که اولین ارز دیجیتال با امکان استخراج توسط گوشی موبایل می باشد توسط سه تن از دانشجویان دکترای دانشگاه استنفورد طراحی و ارائه شده است.
اگر بخواهیم ویژگی ها و مزایای این رمزارز نوظهور را به اختصار بیان کنیم اشاره به موارد زیر ضروری است:

از این برنامه استقبال بی نظیری در سراسر دنیا صورت گرفته است و تا پایان ماه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از سه میلیون و پانصد هزار کاربر در این برنامه عضو شده اند. این کاربران می توانند با دعوت از دوستان خود برای نصب این اپلیکیشن توکن رایگان دریافت کنند. جذب این تعداد کاربر نشان از آینده ی درخشان این ارز دیجیتال دارد.
این برنامه قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios می باشد.
هرچند طریقه ی نصب اپلیکیشن pi network بسیار ساده است با این حال توضیح مختصری نیز در این باب ارائه می کنیم.

ارز دیجیتال پای دارای وایت پیپر یا همان شناسنامه هست ولی هنوز در صرافی های معتبر خرید و فروش نمی شود. اما شما می توانید امید داشته باشید با حمایت از این شبکه و دریافت پاداش به پیشرفت آن کمک کنید. هیچ کس فکر نمی کرد بیت کوین یک دلاری امروز ۱۰۰۰۰ دلار ارزش داشته باشد پس می توان به آینده ی این ارز نوظهور خوشبین بود.

قیمت ارز دیجیتال pi

کوین سرا – در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار بیت کوین و ارزهای رمزپایه مطلع می شوید.


پاییر چیست؟ چگونه یک حساب پاییر بسازیم؟

موج الیوت چیست؟ آیا استفاده از آن در معاملات کارایی دارد؟

یرن فایننس (YFI) چیست؟ چگونه می توان آن را بدست آورد؟

چطور می توان GPU را برای افزایش قدرت استخراج اورکلاک کرد؟

قیمت ارز دیجیتال pi

پی چین(به انگلیسی: PCHAIN؛ نماد: PI) یک ارز دیجیتال رمزپایه یا رمزنگاری شده است. ارز پی چین در عمل یک توکن غیر قابل استخراج است. توکن های غیر قابل استخراج در ابتدا توسط خالق آن توکن استخراج شده اند و سپس به عموم عرضه می شوند.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام و ایمیل برای ارسال نظرات بعدی از این مرورگر

تایید در کمتر از چند دقیقه، من هر ۵ دقیقه پروفایلم رو چک میکنم دوستان

اگه لینک واستون باز نشد حتما از تحریم شکن استفاده کنید
لینک دعوت:

https://initiativeq.com/invite/gowUbQt5h

اگه باورشون نداری چرا اومدی اینجا نظر دادن
یا نه اومدی گردش.

با سلام روش خرید یوآن دیجیتال چین رو میگین،ممنون

سلام سیس کوین نمیشه اینجا فروخت

سلام من چند ماهیه که من ارز دیجیتال cbm دارم خیلی راضی هستم

سلام این ارزروچجوری وازکجا بخریم من واردسایتش شدم هف هشتاارزدیگه نشون میداد مثل بیت تریکس وخیلی سخته ثبت نام واحراز هویتش ایرانو اصلانداره توکشورهاش کسی راهی بلده واسه خریداین ارزممنون میشم راهنمایی کنه؟؟؟

تایید در کمتر از چند دقیقه، من هر ۵ دقیقه پروفایلم رو چک میکنم دوستان
لینک دعوت:

https://initiativeq.com/invite/gowUbQt5h

دوستان اگر لینک برایتان باز نشد حتما از تحریم شکن استفاده کنید.

ببین مثل من اشتباه نکن من درعرض یه هفته 30نفروزیرمجموعم کردم الان اکانتم بسته شده ونمیتونم کسیو زیرمجموعم کنم میگن لیستت کامل شده بایدزیرمجموعه هات نفراضافه کنن که واسه من هم امتیازیاهمون کیواضافه بشه چهارتا ادم درست حسابی اددکن به مشکل نخوری

با سلام . مدتی در سایت https://eth.cryptominer.tel/ کار میکنم. حالا میخام برداشت کنم. کسی هست بتونه راهنماییم کنه؟ آدمین محترم ، لطفا پاسخ رو به ایمیلم بفرستین. ممنون میشم.

پاسخ بدین با مراما

سلام برای خرید ارز دیجیتالی یوان چین چطوری باید اقدام کنیم.شما میتوانید کمک کنید برای خرید.

کیف پول اتومیک چطور کیف پولی هست خوبه و قابل اطمینان با نه و برای خرید و فروش مناسب هست

درود
کیف پول امنی هست ولی کارمزد جابجایی بالایی داره و حتی برای چنج کردن هم کارمزد بالایی میگیره , باید ببینید چه کوینی میخواهید ذخیره کنید در کیف پولتون !!!
اگه ترون و کوین های وابسته هست , از ترون لینک پرو استفاده کنید , واگرنه برای کوین دیگه من شخصا کوینومی رو پیشنهاد میکنم!
البته برای کوین vet من خودم اتومیک رو نصب کردم

با سلام و خسته نباشید.
۱-کدام کیف پول بهتر است برای استفاده.
۲-برای خرید و فروش ارز دیجیتال باید چیکار کرد.
۳-خرید و فروش ارز دیجیتال خوبه و سود داره

دوستان از کجا یوان دیجیتال بخرم؟

اگه راستش روبخواین همه ارزهای دیجیتال اسکم هستند چون ارزش ذاتی ندارن و صرفا بصورت قرادادی مبادله میشن. اسکناس کاغذی در هر کشور بر پایه ذخایر طلا و داراییهای خاصی چاپ و ارزش گذاری میشه ولی ارزهای دیجیتال مبنای مشخصی ندارند. مثل جنس عتیقه میمونن که که سمسار هر چی تیغش ببره می فروشه.

سلام متاسفم این قدر بدون اطلاعات و پشتوانه صحبت میکنین بهتره اول کمی مطالعه راجب ارز های فیات و دیجیتال داشته باشین بعد نظر بدین…..

سواد کافی نداری نظر نده

سلام آرش جان
در مورد موجودیت کل ارزها دقیقا به زبان ساده گفتی و حرفتم درسته
اما در مورد اینکه اسکم هستن مطمعنن اشتباهه چون مثلا بیتکوین که همه میشناسن هر چهار سال پاداش استخراجش یا همون سختی بدست آوردنش نصف میشه که جلوی تورم و خیلی چیزها رو میگیره
در مورد اینکه مثل سمساری میمونه در اشتباهید چون هر ارز دیجینالی که مردم بخرن حتما قیمتش عوض میشه یعنی در کل این ارزها دولتی نیستند و ارز مردم حساب میشن چون فقط مردم دنیا میتونن قیمتشو بالا پایین ببرن که اگه در این ضمینه مطالعه کرپه باشین مطمعنن اسم نهنگ های ارز بگوشتون خورده که ثروت زیادی دارن و گاها دست به یکی میکنن و یک ارز خاص رو میخرن و میفروشن و از تاثیر همین خرید فروش ها پول خوبی به جیب میزنن
دنیای ارز دیجیتال خیلی وسیعه و پر از انتخاب های گوناگون
مطمعنن این پولها جای پولهای کاغذی رو میگیرن بدلیل اینکه ساختار بلاکچین جوری هست که غیر متمرکزه و به هیچ وجه نمیشه توش دست برد .. یه مثال : من مقداری از هر ارزی رو که به کیف شما بفرستم همین معامله توسط چندین ملیون آدم تایید میشه و من و شما نمیتونیم این وسط کاری انجام بدیم چون همه شاهد هستن که انتقال انجام شده(یعنی نه چک نه سفته نه قول نه وعده .. هیچکدوم اینجا جایی ندارن
تنها فرضیه اینکه یک حکومت بخواد کنترل یک ارز رو در دست بگیره و بخواد فقط یکم قیمت رو بالا پایین کنه باید 51 درصد از کل کامپیوتر و موبایل و هر وسیله هوشمند توی دنیا رو در اختیار داشته باشه که این امر محاله (این فقط برای تاثیر روی ارز بود چه برسه بخوان کلا ارز رو از بین ببرن که هیچوقت شدنی نیست)
ارز دیجیتال پول آیندست و هیچ شکی توش نیست و جالبه با هرچقد پول میتونید وارد این بازار بشید و خودتون فکر کنین و تحقیق کنین و ارز بخرید و مطمعنا سودآور خواهد بود مگه اینکه به حرف های بقیه گوش کنید و ضرر موقت کنین(چون مثل بورس بالا پایین داره و اگه ضررم کردی مطمعنن با صبر کردن سود میکنی)
آرزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم
کوچیک شما محمدعلی 🌷🌷🌷

البته نمیدونم چجور اینقدر مطمئنید که کلاهبرداریه ، اگه مستندات خودتون رو بیان میکردید درستتر بود

ارز آریا کوین رو میگم

قیمت ارز دیجیتال pi

سلام من کجا میتونم کیو مو بفروشم؟

تقریبا میشه گفت که هیچ جا کیو نمیخره
ولی اگر فروختی دیگه تو کیو سرمایه گذاری نکن که اینده نداره

سلام
ارزهایی که هنوز تایید جهانی نشدن و در هیچ صرافی لیست نشدن رو نمیشه خرید یا فروخت … نمیگم امثال کیو و پی نتوورک کلاهبردایه .. چون هنوز دارن پشتوانه جمع میکنن و یروز به ICO جهانی میرن و قیمت‌گذاری میشن اونوقت میبینید چه جوری قیمت هاشون با خرید و فروش مردم بالا میره … در این مورد(کیو و پی نتوورک) رمز و ایمیلتون رو حتما تو دفتر یادداشت کنین برای روزی که لیست بشه و مورد تایید قرار بگیره بتونین دوباره لاگین بشین و ارزتون رو به کیف پول بریزید و خرید و فروش رو شروع کنید . هنوز هیچ قیمتی و حتی زمان تایید شدنشون معلوم نیست ولی بالاخره تایید میشن

اگه میخواین کلیک کنید و پول واقعی در بیارید اولا نباید توقع داشته باشین زود پولدار بشین .. سایت های معتبر زیادی وجود دارن که در قبال دیدن تبلیغات بهتون ارز بیتکوین یا لایت کوین و و و میدن حتی رول ساعتی داره اما باید صبور باشید
من بشخصه از لحاظ کلیکی فقط توی سه سایت و دو اپلیکیشن و یک موتور جسنحو فعالیت میکنم و همشونم برداشت داشتم..کلا قبل از وارد شدن به خرید ارز دوسال فقط و فقط کلیک میکردم و به کیف پولم انتقال میدادم .. البته خودم چندین ماه توسط کانال های تلگرام و بعضی سایتای اسکم وقتم تلف شد ولی.. بالاخره سایتای معتبر رو پیدا کردم ..شما میتونید با همین سرچ کردن توی گوگل روزانه با 32 تا سرچ حدودا 2,400 تومان پول در بیارین(فقط با سرچ ساده)
من نه کانال دارم نه پست میذارم که کسی بیاد زیرمجموعه من بشه .. فقط دوسدارم اطلاعاتم رو با هموطنام به اشتراک بذارم و اگه میشه توی نظرات اسم این سایت های معتبر رو ببرم حتما اینکارو میکنم (نه با دادن لینک رفرال خودم بلکه اسمشونو به فارسی میگم خودتون برید ثبت نام کنید)
در بعضی سایتها معمولا کامنتها اگه حاوی اسم اپلیکیشن یا اسم سایت توش باشه منتشر نمیشه اما اگه این سایت خوب کوین سرا میذاره هموطنامو راهنمایی کنم و نظرمو تایید میکنه مطمعنن دریغ نمیکنم و راهنمایی میکنم
موفق و موید باشید و صد البته سلامت 🌷🌷🌷

حداقل بکم تحقیق کن و بعد پست بگذار همه مثل شما اسکل و پکیج فروش نیستند که مزخرفاف شما را قبول کنند
در ضمن اریا کوین قابل استخراج هست ولی بخاطر سختی شبکه فعلا مقرون به صرفه نیست برای استخراج
در ضمن فراموش نکن آریا در مقابل حملات 51% کاملا ایمن هست قبول نداری از همکارانت بپرس که چندبار هزاران دلار هزینه کردند و شکست خردند

سلام ممنون

سلام ایا سایتی برای استخراج یرن فایننس هست

درود بنده دو کامپیوتر متوسط دارم و قبض برقمون هم مبلغ ثابتی میاد استخراج ارز به صرفه هست و اینکه کدوم ارز رو استخراج کنم؟
هر پیشنهادی بدید ممنون میشم.

استخراج هیچ ارزی با کامپیوتر به صرفه نیست اگر رم قویی داشته باشی شاید بتوی اتریم استخراج کنی

سلام.چطور میتوان یوان چین کوین خرید؟

.لطفا دوستانی که اطلاع دارند بفرمایند از چه کیف پولی برای yfi استفاده کنم ؟ شنیدم تراست والت بعدا نصب کردم چندین ارز رو داره ولی این ارز رو نداره شاید به اسم دیگری است یا هرچه دیگه Guarda رو نصب کردم ولی کیف و ادرس برای یرن فایننس نداره لطفا رهانمایی کنید .

شما با مراجعه به سایت کوین سرا می توانید جواب سوال خود را پیدا کنید.https://coinsara.com/review-yearn-finance-yfi/

سلام
اول اطلاعات ارزتون رو پیدا کنید مثل لیبل و اعشار و شماره قراردادش
بعد توس همون تراست والت یا کوینومی برید قسمت اد توکن بزنین و اطلاعاتی که گفتم رو وارد کنید تا ارزتون به کیف اضافه بشه .. کیف اتمیک هم میشه اینکارو کرد
حتما بعد اضافه کردن به کیف … به لوگوی ارزتون توجه کنید و مطمعن بشید خودشه چون خیلی ارزها اسمشون شبیه همدیگست
موفق و سالم باشید 🌷🌷🌷

سلام کی میشه ارز کیو رو فروخت و چطوری بفروشیم ممنون میشم کسی راهنمایی کنه

سلام؛مگه ارز Q رایگان و شما گرفتید ؛که میخواید بفروشیش

سلام من ۱۲ هزار یونی دارم و اینکه چجوری میتونم تبدیل به تومان کنم و برداشتش کنم؟ میشه هرکیی خوند راهنماییم کنه؟

من تو بانک او ترون پول گذاشتم همه ترونهام رفته .چطور میشه برداشت کنم .ممنون

سلام
بانک آف ترون وسطای تابستون بود یادمه واردش شدم و خودش پیام هشدار داد که از این به بعد سرمایه گذاری نکنید یا کوتاه مدت سرمایه بذارید چون ریسکش بالاست .. مطمعنم بعضی از دوستان متوجه پیام شدن و شاید خیلی ها هم اصلا براشون پیام هشدار نیومده .. درست یمدت بعد این هشدارشون دیگه یجورایی اسکم شد و دیگه براش نمیصرفید که سود بدن به مردم
هموطنم شکور عزیز … میدونم حس بدیه که ثمره زحمتتو از دست بدی اما کاش زودتر با بانک آف ترون آشنا میشدی و به سودت میرسیدی ولی الان ناراحتی چیزی رو حل نمیکنه .. اولا توصیه میکنم گاهی اوقات بری و چک کنی شاید راهی باشه برای برداشت .. دوما اگه راهی نبود بجاش انگیزه بگیر و با سایتای قطره ای سعی کن حداقل یه بخشی از پولتو یجورایی جبران کنی
من توی سایپر دراگون به اصرار دوستم اونموقه 0.002 ساتوشی گذاشتم و بعد شش روز اسکم شد .. جدا از اینکه رفتم از صرافی اونموقه دقیقا با 208 هزار تومن اون سرمایه رو خریدم و جایگزین کردم … اما با خودم گفتم حداقل شبا یساعت قبل خواب برم در کنار بقیه کارها دوتا سایت کلیکی معتبر رو هم کلیک کنم و یجورایی هم خودم رو تنبیه کنم بابت اینکه چرا با اصرار دوستم رفتم تو سایتی که بهش اعتماد نداشتم سرمایه گذاشتم و هم اینکه بذارمش پای تجربه بد و ازش درس بگیرم و با همین سایت کلیکی هرچقد شد جبران ضرر کنم که اتفاقا بعد 70 روز تونستم 200 هزار ساتوشی رو بدست بیارم
به خودم گفتم چرا در کنار خرید از صرافی روزی یساعت نرم یه سایت کلیکی؟
میتونستم نرم و با خودم بگم ولش کن فدای سرم 208 تومن پوله مگه چی شده .. ولی لُپ کلام اینکه میشه از هر طریقی حالا هرچقدم کم باشه درآمد کسب کرد

امیدوارم هیچکسی ضرر نکنه و همه با اطلاعات تحقیقات خودمون و در آخر با تصمیمی که خودمون میگیریم بریم جلو نه با تحلیل های بقیه .. 🌷🌷🌷

دوستان پی نتورک خیلی خوب داره جلو می‌ره قابل توجه اونایی که میگفتن کلاهبرداریه می‌خوام بگم که شبکه بلاکچینشو هم تشکیل داده و الان ند ها و سوپر ند ها میتونن شبکه رو ببینن،تو خود ایران هم چنتا فروشگاه هست که بجای ریال ارز پی دریافت مسکنه،هر کی خواست بره نصب کنه همین الان تو ایران ۲۰هزار بصورت توافقی معامله میشه ولی تراکنشای خارجی رو که دیدم ارزشش خیلی بیشتر از اینم بود،مثلا کفش آدیداس رو با یه پی و لپ تاپ دل رو با ۱۱۳پی خریده بودن،هر کی خواست بره نصب کنه فقط حواستون باشه که برای هر نفر یک اکانت ساخته باشه نه بیشتر،کد معرفمو هم پایین ومیزارم کسی خواست می‌تونه راهنمایی کنم تو قسمت چت پای.
rouintan.
دانلود از گوگل پلی و اپ استور

با وجود انسان هایی مثل شماست که زندگی سخت میشه

اره والا ،الکی بچه های مردم رو سرکار نذار

با سلام و احترام بنده نزديك دو سال هست كه ارز ازبيت خريداري كردم قرار بود ارديبهشت ٩٨ قيمت گذاري بشه مه تا الان خبري نست،از اساتيد محترم ميشه خواهش كنم نظراتشون رو در مورد اين ارز بفرمايند و در مورد آينده ي اين ارز نظراتتون رو لطف كنيد ؟بينهايت سپاس

ببخشید آیا aitrades.com کلاهبردار از آب درومده؟من ۵۰۰۰ دلار توش داشتم.

بله کلاه برداره

ارز پای هم کلاهبرداره

سلام هموطن
تا الان که ازمون خاسته روزانه یک کلیک کنیم و چندتا زیرمجموعه بیاریم که اونا هم فقط روزی یک کلیک کنن.. خودم فقط 4 نفر آوردم و بعدش بقیه رو به اون 4 نفر معرفی کردم .. اگه چیزی ازمون گرفته بود یا چیزی بیشتر از کلیک کردن ازمون خاسته بود میشد بگیم کلاهبردار…ولی چرا بی صبری و کم تحملی و نا امیدی خودمون رو به کلاه بردار بودن پی نتوورک ربط بدیم؟ خب نهایتا خسته و نا امید شدی دیگه از این به بعد کلیک نکن چرا بقیه رو تشویق میکنی؟ (اکثرا بعد فیلتر شدنش دیگه کلیک نمیکنن) اشکال نداره ولی لطفاً جیمیل و رمز ورودیتونو یادداشت کنید برا روزی که تایید شد … اگرم نشد که نشد..چیزی کم نشده روزی یبار یا چند روز یبار سه تا لمس صفحه چه ضرری داشته که کلاهبرداری باشه…روزی چندین هزار بار صفحه گوشیو لمس میکنیم این چندتا هم روش
سنک مفت گنجشک هم مفت…تایید نشد که هیچی از دست ندادیم .. اما اگه تایید بشه یچیزی بدست میاریم..هممون بدست میاریم

در مورد دوستی که گفت کفش آدیداس 113 پی …فقط سکوت میکنم چون اگه آدم بگه لطفا با کد من وارد شید خیلی بهتره تا این دروغ ها…آخه چیزی که هنوز تایید نشده چطور فروشگاه ها قبول میکنن؟ انگار با پول برره بری آیفون بخری
گیرم مثلا مثلا مثلا بلاکچینش درست شده باشه گیرم بازم فقط مثلا بشه مانیتورش کرد ولی وقتی تایید نشه و قیمتش معلوم نشه کدوم فروشگاه یا اصلا کدوم فردی میاد بخره؟؟

هموطنایی که اطلاعاتشون کمتره رو چرا باید سکو کنیم برای بالا رفتن خودمون

خدا کنه یروز تایید بشه تا حداقل هموطنامون تو این وضعیت یه کمکی بحالشون شده باشه

موفق و سلامت باشید 🌷🌷🌷

سلام چطور میشه ارز cvt رو خرید

سلام چطور مییشه این ارز رو خرید

سلام

دلایل و مستندات شما در مورد کاهبرداری بودن این پروژه چیست؟

سلام خسته نباشید دوستان من یکی مشکلی توی کیف پول کونومی داشتم این هست که مونرو داخلش ریختم ولی نمی تونم برداشت کنم لطفا راهنماییم کنید

دوست گرامی فعلا در دسترس نیست چند روز دیگه امتحان کن

میشه بفرمایین ارزQچیه وایا واقعیت داره یانه ثبت نام کنیم یانه؟

سلام ارز دیجیتال Q حدود دو هفته گذشته عرضه شد به هر نفر 2000 حدودا داده و رایگان. حالا اگه بعدا ارزش پیدا کنه یه چیزی میشه فعلا هم عرضه نداره.

درود بر شما
ارز Q چه موقع قابل خرید و فروش میشه ؟ من حدود ۱۷۰۰۰ تا دارم

سلام دوستان وقت همگی بخیر میخواستم از تریدرای حرفه ای بپرسم نظرشون درمورد ارزترون وآیندش چیه من تازه وارداین عرصه شدم و همون اول۲۷هزارتا ترون خریدم روی قیمت۸۸۷ ولی الان هی داره میادپایین وکلا چیز مثبتی ازش توسایتا ندیدم.من میخوام این ارزوتاپایان سال نگه دارم به نظرتون چجوری میشه

سلام ارز بسیار خوبیه ولی باید صبر داشته باشی تا خبرهای فاندامنتال بعدی برای صعود

کسی می دونه برا ارز بیت تورنتbtt کدام کیف پول مناسبه؟؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

لجر

به نظر من برو دوج کوین بخر هم قیمتش نسبت به بقیه ارزونتره – هم افت قیمت خیلی داشته – هم سرشناسه تو بیشتر سایت ها خارجی – ولی بیت تورنت را تو خیلی سایت ها خارجی باهاش کار نمیکنن

Trust

Tron wallet خوبه
Tron link بهتره ! اما ترون ولت برای موبایل راحت ترو را دست تره و بسیار امنیت خوبی داره اما برای اینکه بخوای باهاش بیت تورنت نگه داری کنی باید فیلتر شکن وصل کنی که بدون اذیت کردن برات لود کنه تعداد توکن هاتو

ارز بیت تورنت رو میتونید روی ترون ولت یا تراست ولت بریزید
البته که کیف پول های دیگه ای هم هستش

سلام
کیف پول ترون ولت

توی کیف پول ترون لینک پرو , ترون ولت و ترون پاکت و اتومیک میتونی بی تی تی نگهداری کنید

ارز Q چیه و آیا ارزشی داره یا نه؟ ممنون میشم جواب بدید

ارز کیو هنوز قیمت گذاری نشده ولی با تیم کار کشته و با تجربه ای پی پال حتما قیمت گذاری خوبی روش انجام میشه . هدفشون 1 دلاره
من توصیه میکنم برای بلند مدت نگه دارید چون نگرش خیلی ها نسبت به این ارز مثبت هست و میگن که بیت کوین جدید هستش این ارز

سلام ببخشید ایا میشه با چنتا جیمیل وارد بشی و چنتا حساب داشته باشی برا ارز کیو از طریق گوگل

سلام.نه نمیشه

بله Qقرار قیمت 1 دلار بهش بدن

جرت

نظرتون درباره ارز هالیوودد کوین چیه؟

سلام لطفا میتونین برای استخراج ارز مجازی راهنماییم کنید یک ارز ارزان قیمت با رشد بالا مثل آنتولوژی

اگه نظر منو میخوای بیا برو همین ارز بی ایکس بی رو کار کن خیلی خوب برو راجبش تحقیق کن

سلام ،اگه کسی حرفه‌ای هست لطفا راهنمایی کنه
الان بهتره چی بخریم ؟ وتا کِی نگهش داریم و بفروشیم؟
از

سلام خسته نباشید،اگر امکانش هست میشه بگید ک عایا سایتhttps://computta.com/?ref=621992 برای استخراج بیتکوین یک سایت معتبره و میشه برداشت گرد از این سایت؟

سلام سوالی ندارم دستتون درد نکنه
خسته نباشید
ادامه بدید پاینده باشید
فردا دوابره میام
دستتون درد نکنه از شما بسیار ممنون انشالله همیشه برقرار باشید
جیباتون پر از بیت کوین کیفاتون پر از لایت کوین

سلام سوالی ندارم خسته نباشید

سلام
میخواستم درباره هشدار اسکمی که داده شده جدی بگیریم و الف خرید کنیم یا نخریم

من می خواستم بیت کوین اتم خرید کنم
میشه بگید کدوم صرافی میفروشه؟؟؟

سلام با بروز رسانی کیف پول اتمیکم موجودی کاردان و پرید علت چیه؟

نمیپره. با نسخه دسکتاپ میتونید برگردونید. به پشتیبانی پیام بدید راهنماییتون میکنن

خسته نباشید.ایاخریدار کالیفرنیوم هستش

سلام چطور میشه تو این بیت تورنت سرمایه گذاری کرد میشه بگین

سلام لطفا بگین این ultra رو چجوری میشه خرید .یا از چه ولتی میشه چنج کرد و داخلش نگه داشت

جسارتا لیبرا کسی هست بخره؟؟؟

چرا اجازه میدید سوالهایی که هیچ ربطی به این صفحه (نانو) نداره اینجا پرسیده بشه؟
آدم میاد اینجا ببینه در مورد نانو چه دیدگاه هایی وحود داره. از شیر مرغ تا جون آدمیزاد اینجا صحبت شده الا نانو 😐

دقیقا بهدنکته خوبی اشاره کردی ممنون

اقا erd در بایننس تبدیل نمیشه.کسی میدونه چرا؟ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام شما در جریانید که چرا رمز ارز ERD در صرافی بایننس نمایش نمیده در ضمن سایت TRADINGVIEW هم نشونش نمیده

سلام.خسته نباشید من نمیتونم چند تا ارز رو جا بجا کنم.مثلا دنت.اصلا انتقال پیدا نمیکنه.چه چیزی نیازه تا انتقالش باز بشه

یه سوال داشتم لطفا پاسخ بدید .
من مدتی هست که از کیف پول تراست والت استفاده میکنم .
و چند وقت پیش خود کیف پول 888’888واحد kickToken به ارزش ۲۳دلار ریخته توش
این چیه و چرا قابل برداشت یا انتقال نیست

سوال داشتم.
چطور از ترون والت همراه میتونم قرارداد هوشمند tron gold رو ترون بزارم

سلام
چرا ایمیل من تایید نمیشه

ممنون ک به روزید

سلام من میخواستم یکم بیت کوین بخرم اما داره میره بالا ایا پاین میاد یا فقت میره بالا

سلام و احترام
ببینید هر چیزی تو دنیا عمر خودش و داره و بیت کویین کشش اینو نداره مثلا پولتونو بخوابونید ده سال به امید اینکه ده سال دیگه پولتون چند برابر بشه و روزی میرسه که بیت کویین هم ماننده خیلی ارز های دیگه از دور خارج بشه
من نمیگم خیلی بار علمیم زیاده برعکس هیچی از ترید کردن هم بلد نیستم چون تا الان خیلی ضرر دادم و دوست ندارم کسی مثل من ضرر کنه بعنوان برادر کوچیک تر به شما نصیحت بی گدار به آب نزنید و گول تبلیغاتو نخورید
شما حالا میتونید یه مقدار تحقیق کنید از اساتید ترید کمک بگیرید داخل وب سایت ها تحقیق کنید و بعد بصورت کوتاه مدت ترید کنید خوابوندن پول بلند مدت اشتباهه به نظر من
موفق و پیروز باشید
یاعلی

سلام بر اساتید محترم
ارز trtl را از کدام صرافی داخلی تهیه گنیم

سلام. وقت بخير يك كيف پول كه IQ رو پشتيباني كنه لطفا بهم معرفي كنيد و صرافي جهت فروشش. ممنونم

کیف پول trust wallet.
و صرافی هم بایننس

وقت بخیر لطفا راهنمایی کنید سایتی هست که لحظه ورود ارز ها رو به صرافی های خارج از ایران رو اعلام کنه ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

سوال منم هست

کوین مارکت کپ

چه صرافی و ولتی ارز کوبوکوین را ساپورت میکند؟؟؟

سلام
حداقل تعداد ترون برای خرید باید چقدر باشه

سلام.الان تزوس بخرم سه ماه دیگه چه پیش بینی میکنید؟

سلام ولت تورچین کسی میدونه؟

سلام این ارز رو از کجا میشه خرید uycc

من ۳۰ لیبرا دارم چطور میتونم اونو مستقیم بفروشم.ممنون میشم راهنمایی کنید

ترون والت داخل مرورگرش مارکت های زیادی داره براحتی میتونید چنج کنید

لطفا جواب بدید

سلام من ۱۳ تا بیت کوین استخراج کردم میتونم بفروشمشون

chetori estekhraj kardi yade maham bede

به نظر من یکسال دیگه بفروش

از کجا ؟ با ماینر؟ چند تا صرافی هست . صرافی ارز اینجا خوبه. من کار کردم

سلام میتونید توضیح بدید چطور استخراج کردید؟
ممنون میشم

اره چرا نشه

سلام اول برداشتش کن و به یک کیف پول انتقالش بده بعد اقدام بفروش کن

سلام من دیجی بایت ماین میکنم .دنبال خریدارم

سلام چطوری ماین میکنین

من از این ترز خرید کردم دوستم گفت باید تبدیل کنم به ارز دیگری آیا این واقعیت دارد؟

تمام ارزها از دید این سایت اسکم و کلابرداری هستن بعد چند ماه تو رتبه ی 1 تا صد هستن همه شون خخخخخخخخخخخخخخخخخ او..ل

افرین

بیت کویینم همین حرفو امثال تو میزدن که هر یدونه بیت کویین قیمتش به 8000دلار رسید 🙂

سلام به همگی
خوتستم بدونم نظر دوستانی ک اطلاعات دارن در مورد دگ کوین چیه نطرشون؟

سلام چگونه ارز کین بخرم؟

سلام .خسته نباشید .
این ارز ترامپ کوین رو از کجا و چطور میشه خرید و فروش کرد ؟
ممنون

سلام
یکی بی زحمت راهنمایی کنه
ترون لینک از گوشی پاک شده دوباره نصب کردم import کردم قسمت private key
12 کلمه رو هر طور مینویسم میزنه اشتباه
موندم چکار کنم
فقط میشه ازطریق واچ والت وارد شد اما ترانسفر نمیشه کرد
چرا 12 کلمه رو نمی پذیره
دقیقا موقع نصب اولیه 12 کلمه رو درست نوشتم و یادداشت کردم
خواهشا راهنمایی کنید

توی قسمت provate key نباید 12 تا کلمه بزنی اون
باید قسمت mnemonic pharase اون 12 تا کلمه رو بزنی !!

حتما باید حروف کوچک باشه و بین هر کلمه فقط یه فاصله

باید بین هر کلمه یه فاصله بذاری مثلا ماشین خانه .اینجوریه فقط

گرایویت کی با 12 کلمه عبور فرق میکنه عزیزم

یه ارزفیات،باآینده ای روشن

در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

تماس با ما: [email protected]

محبوب ترینها

یرن فایننس (YFI) چیست؟ چگونه می توان آن را بدست آورد؟

موج الیوت چیست؟ آیا استفاده از آن در معاملات کارایی دارد؟


پاییر چیست؟ چگونه یک حساب پاییر بسازیم؟

پر بحث ترینها

ارز دیجیتال کیو یا Initiative Q چیست؟ آیا یک طرح کلاهبرداری است یا…

دیفای چیست؟ اهداف، مزایا و موارد استفاده آن چه هستند؟

کیف پول ترون والت چیست؟ نحوه نصب و راه اندازی آن چگونه است؟

الگوریتم Equihash چیست؟ چه ارزهایی از آن استفاده می کنند؟

کمتر از 2.5 میلیون بیت کوین برای استخراج باقی مانده


پاییر چیست؟ چگونه یک حساب پاییر بسازیم؟

موقعیت خرید (long) یا فروش (short) چیست؟ چگونه می توان از آنها…

منتخب سردبیر

کیف پول ترون والت چیست؟ نحوه نصب و راه اندازی آن چگونه است؟

همه چیز درباره کیف پول تراست والت(trust wallet)؛ نحوه نصب، راه…

5 نکته ای که هر سرمایه گذار مبتدی باید بداند

5 علامتی که نشان می دهند احتمالا بیت کوین وارد چرخه صعودی خواهد شد

نحوه تنظیم و پیکربندی کیف پول اندروید مایسلیوم: راهنمای مبتدیان

استیکینگ اتریوم 2.0 چیست و چگونه کار می کند؟

بیت مین قدرتمندترین دستگاه استخراج خود را عرضه کرد


پاییر چیست؟ چگونه یک حساب پاییر بسازیم؟

موج الیوت چیست؟ آیا استفاده از آن در معاملات کارایی دارد؟

یرن فایننس (YFI) چیست؟ چگونه می توان آن را بدست آورد؟

چطور می توان GPU را برای افزایش قدرت استخراج اورکلاک کرد؟

خوش آمدید؛ به حساب خودتان لاگین کنید

بازیابی کلمه عبور

یک کلمه عبور از طریق پست الکترونیک برای شما ارسال می شود.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

پاسخ نهایی این پرسش می‌تواند شدیدا بستگی به این داشته باشد که از چه رویکردی به مسئله نگاه کنید؛ اما نظر نگارنده با توجه به اینکه بنده مدت‌هاست که در مورد ارزهای دیجیتال مطالعه می‌کنم و مقاله می‌نویسم این است که می‌توان به ارز دیجیتال شبکه پای و بنیان‌گذاران آن اعتماد کرد.

بگذارید این‌گونه توضیح دهیم.

من اولین بار چند ماه پیش با ارز دیجیتال پای نتورک (Pi Network) آشنا شدم. این آشنایی بدین‌صورت بود که یکی از دوستانم پیامی را برایم فرستاد که از او دعوت می‌کرد با نصب اپلیکیشن این ارز دیجیتال و با استفاده از کد معرفی فرستنده، وارد این شبکه شود و ارز دیجیتال رایگان بگیرید. از این طریق کسی که وی را به این شبکه معرفی کرده است نیز مقداری ارز دیجیتال می‌گرفت.

سؤال او این بود که آیا این شبکه قابل‌اعتماد است یا نه؟ نصب اپلیکیشن برای وی هزینه‌ای نداشت اما چون این دوست من پیش از آن چند بار قربانی برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش شده بود، از این می‌ترسید که استفاده از اپلیکیشن باعث شود اطلاعات بانکی و خصوصی وی سرقت شوند و در نهایت او از این قضیه ضربه ببیند.

قیمت ارز دیجیتال pi

در نتیجه او به من به‌عنوان کسی که می‌دانست احتمالا دانشی در این زمینه دارم مراجعه کرد تا ببینید این ارز دیجیتال قابل‌اطمینان است یا نه؟ من در آن زمان برای پاسخ به این سوال، تحقیقاتی انجام دادم. نتیجه این تحقیقات مختصرا این بود که این ارز دیجیتال قابل‌اطمینان نیست. دلایل متعددی هم برای آن وجود داشت.

بنیان‌گذاران این ارز دیجیتال که ۳ دانشجوی دکترای کامپیوتر در استنفورد با نام نیکولاس کوکالیس (Nicolas Kokkalis)، چنگدایو فن (Chengdiao Fan) و وینسنت مک‌فیلیپ (Vincent McPhillip) بودند پروفایل لینکدین قابل‌اعتمادی نداشتند. مهارت‌های آن‌ها توسط تعداد معدودی تایید شده بود.

در سایت دانشگاه استنفورد فقط نام و عکس نیکولاس کوکالیس وجود داشت. چنگدایو فن که دیگر برنامه‌نویس این تیم بود، صرفا یک پروفایل بدون عکس و بدون مشخصات دیگر مثل رزومه بود.

عکس‌هایی که در سایت رسمی ارز دیجیتال پای نتورک وجود داشت، صرفا عکس‌‌های بودند و هستند که از عکس دسته‌جمعی بالا در مقاله‌ای که در نشریه رسمی دانشگاه استنفورد منتشر شده، کراپ شده‌اند.

اکانت توییتر ارز دیجیتال پای نتورک خالی بود و هیچ پستی نداشت. صفحه اینستاگرام پای نتورک فقط عکس‌ها و پست‌های وینسنت مک‌فیلیپ بود که کارش همین مدیریت شبکه‌های اجتماعی بود.
همین دلایل باعث انتقاد و شک بسیاری متخصصین این حوزه شده بود؛ زیرا چنین وضعیتی نشان‌دهنده نبود شفافیت کافی در مورد ارز دیجیتال پای نتورک بود.

مشکلاتی که در پاراگراف بالا گفتیم امروز تا حدی برطرف شده است. اکانت توییتر ارز دیجیتال پای نتورک فعال است. صفحه اینستاگرام آن نیز پر از ویدئوهایی است که این سه نفر با هم و تنها در مورد مراحل اجرای کار و مثلا منتشر شدن نسخه بتا یکی از نرم‌افزارهای موردنیاز در شبکه توضیح می‌دهند.

وقتی به لباس‌ها و قیافه‌ ایشان خصوصا دو نفر برنامه‌نویس این تیم یعنی نیکولاس کوکالیس و چنگدایو فن توجه کنید، تصویر دانشجویان دکترای نردی را می‌بینید که حتی شاید موهایشان را نیز شانه نمی‌کنند و احتمالا سرشان خیلی هم شلوغ است.

من می‌دانم که باز هم هیچ‌کدام این‌ها دلیل قطعی نیست که بتوان گفت ارز دیجیتال پای نتورک قابل‌اعتماد است؛ اما این تغییرها باعث شد من وایت‌پیپر این ارز دیجیتال را بخوانم. وایت‌پیپر ارز دیجیتال پای نتورک با اینکه از نظر برخی کلی‌گویی است اما وقتی آن را دقیق می‌خوانید به جزئیات جالبی در مورد این ارز دیجیتال پی‌ می‌برید.

طبق چیزهایی که در وایت‌پیپر ارز دیجیتال پای نتورک نوشته‌شده، این ارز دیجیتال درصد حل مشکلات مهمی در دنیای ارزهای دیجیتال است. ازاین‌روی به نظر من ارز دیجیتال پای نتورک می‌تواند آینده خوبی داشته باشد.

دلیل اینکه بسیاری از متخصصین از روزهای ابتدایی معرفی پای نتورک به آن بی‌اعتماد بودند، نحوه معرفی آن از طرف بنیان‌گذارانش بود. لااقل معرفی و ایجاد سروصدای زیاد پیش از آنکه نسخه اولیه نرم‌افزارهای آن نیز نوشته شوند، بی‌تدبیری بود.

کاربرانی که پیش‌ازاین تجربه کلاهبرداری ارز دیجیتال وان‌کوین (One Coin) را داشتند و دیده بودند که چگونه می‌توان صرفا با برپایی نمایش‌های فریبنده و سخنان شورانگیز، کاربران را فریب داد و پول‌های آن‌ها را گرفت و در نهایت با ۴ میلیارد دلار شد غیب شد، می‌ترسیدند که دوباره چنین بلایی سرشان بیاید.

به همین دلیل تصویر کلی در شبکه‌های اجتماعی یا لااقل در نظر کسانی که دانشی در مورد ارزهای دیجیتال داشتند این بود که احتمالا ارز دیجیتال پای نتورک نیز یک کلاه‌برداری است.

در نهایت به نظر من احتمالا می‌توان آینده قبول قابل قبولی برای ارز دیجیتال پای نتورک در نظر گرفت. البته در دنیایی که بیش از ۵۰۰ نوع ارز دیجیتال وجود دارد که هرکدام نقاط قوت و ضعف مخصوص خود را دارند، سر بلند کردن و یافتن یک جایگاه مناسب کار سختی است.

هدف اصلی من از نوشتن این مقاله این بود که تمام جزئیات مربوط به ارز دیجیتال پای نتورک را توضیح دهم. جزئیاتی شامل مسائل فنی، تفاوت آن با دیگر ارزهای دیجیتال و اینکه ارز دیجیتال پای نتورک قرار است دقیقا چه‌کار کند.

اما در میانه نوشتن متوجه شدم اگر بخواهم تمام این مطالب را در یک مقاله بیاورم، بحث بسیار طولانی می‌شود. در نتیجه تصمیم گرفتم که چگونگی کارکرد ارز دیجیتال پای نتورک و جزئیات فنی آن را به مقاله بعدی موکول کنم.

اما بااین‌همه ما تا بدین جا گفتیم که می‌توان به ارز دیجیتال و بنیان‌گذاران آن اعتماد کرد؛ اما هنوز نگفته‌ایم قرار است ارز دیجیتال پای نتورک چه‌کار کند؟ به بیانی هنوز نمی‌دانیم این ارز دیجیتال جدید می‌خواهد چه چیزی را به دنیا اضافه کند.

برای اینکه به این پرسش پاسخ دهیم بگذارید به این بپردازیم که مهم‌ترین ارزهای دیجیتال در دنیا یعنی بیت‌کوین و اتریوم چه ایرادهایی دارند؟

ایراد اول، مسئله تایید تراکنش‌ها در شبکه بیت‌کوین و اتریوم است. این دو ارز دیجیتال مهم برای تایید تراکنش‌ها و حل مسئله «خرج کردن دوباره» (Double spent) از الگوریتم اثبات کار (Proof of work) استفاده می‌کنند. ما پیش از در مقاله نحوه عملکرد شبکه بیت‌کوین کل این فرآیند را توضیح داده‌ایم.

چون اجرای الگوریتم اثبات کار در طول زمان سخت‌تر و انرژی‌برتر می‌شود و همچنین در ازای انجام آن و تولید بلاک‌های جدید و اتصال به بلاک‌چین، شبکه به کسی که فرآیند اثبات کار را به نتیجه رسانده پاداش می‌دهد، این کار به چیزی مثل استخراج یک فلز گران‌بها از معدن تشبیه شده است و در نتیجه به آن ماینینگ (Mining) یعنی استخراج گفته می‌شود.

در صورتی کل این فرآیند در اصل تلاشی برای تایید تراکنش‌ها در چهارچوب معیارهای شبکه است. معیارهایی که در طول زمان سخت‌تر شده‌اند.

این مسئله باعث شده است اگر امروز شما بخواهید به شبکه کمک کنید و تراکنش‌های آن را تایید کنید و شاید پاداشی هم بگیرید، عملا نتوانید. چون فرآیند اثبات کار یک رقابت تسهیلاتی بین ماینرها ایجاد کرده است؛ زیرا هر چه ابزارهای شما قوی‌تر و توان پردازشی شما بیشتر باشد، بیت‌کوین‌های بیشتری به دست خواهید آورد.

اگر شما هم بخواهید تراکنش‌های شبکه بیت‌کوین یا اتریوم را تایید کنید و کمی پاداش بگیرید، باید کلی هزینه بابت تجهیزات و البته برق مصرفی بپردازید.

این در حالتی است که روش‌های دیگر تایید تراکنش‌ها مثل اثبات دارایی (Proof of Stack) یا اثبات صلاحیت (Proof of Authority) که در ارزهای دیجیتال دیگری مثل گرم شرکت تلگرام (اخیرا پروژه متوقف شده است) و ارز دیجیتال لیبرای فیس‌بوک استفاده می‌شوند، نیازمند چنین توان پردازشی و مصرف انرژی بالا نیستند.

ارز دیجیتال پای نتورک الگوریتمی برای تایید تراکنش‌ها دارد که از الگوریتم مورداستفاده در ارز دیجیتال stellar بهره می‌برد و بر پایه پروتکل توافق استلار (Stellar Consensus Protocol) یا SCP ساخته شده که باز هم نیازمند توان پردازشی کمی است و یک کاربر می‌تواند با استفاده از گوشی هوشمند خود نیز به تایید تراکنش‌ها بپردازد و پاداش بگیرد.

خود بنیان‌گذاران ارز دیجیتال پای نتورک توضیح داده‌اند که این‌ها صرفا فرآیند‌های تایید تراکنش هستند که به‌طورمعمول در دنیای ارزهای دیجیتال به فرآیند تایید تراکنش‌ها و دریافت پاداش از بابت آن، ماینینگ گفته می‌شود.

در نتیجه با اینکه در این اتفاق‌ها چیزی استخراج نمی‌شود، بنیان‌گذاران پای نتورک نیز به این فرآیند تایید تراکنش، ماینینگ می‌گویند هر چند خود اذعان دارند که این کلمه درباره همه ارزهای دیجیتال عبارتی نادرست است.

این مسئله یکی از محل‌های ایرادی بود که بسیاری منتقدین نسبت به ارز دیجیتال پای نتورک مطرح می‌کردند؛ زیرا تایید تراکنش‌های در این سیستم توان پردازشی زیادی لازم ندارد و در نتیجه آن‌ها معتقد بودند که نمی‌توان به آن ماینینگ گفت و ازاین‌روی در مورد درستی کل ارز دیجیتال پای نتورک شک می‌کردند.

مشکل بعدی ارزهای دیجیتال مثل بیت‌کوین این است که هر چه زمان می‌گذرد و انرژی بیشتر صرف ماینینگ آن‌ها می‌شود، بیت‌کوین کمتری نصیب ماینرها می‌گردد؛ زیرا هم رقابت بیشتر می‌شود، هم توان پردازشی واحدهای مختلف زیاد می‌گردد و هم بیت‌کوین‌هایی که به‌عنوان پاداش به ماینر داده می‌شوند کاهش می‌یابند؛ مثلا در ۱۱ می ۲۰۲۰ تعداد بیت‌کوین‌های پاداش ماینینگ نصف و به ۶.۲۵ بیت‌کوین رسید.

به همین دلیل حدود ۸۷ درصد کل بیت‌کوین‌هایی که تا الان استخراج شده‌اند عملا بدون هزینه و تجهیزات خاصی در روزهای ابتدایی ظهور بیت‌کوین که کسی اصلا نمی‌دانست بیت‌کوین یعنی چه، استخراج شده‌اند و در تنها اختیار تنها ۱ درصد از ماینرها هستند.

ازآنجایی‌که قیمت بیت‌کوین هم احتمالا دوباره بالا می‌رود این ماینرها دارایی خود را نمی‌فروشند و نگه می‌دارند. در نتیجه تعداد بیت‌کوین‌هایی که عملا در گردش هستند بسیار کمتر می‌شود. همه این‌ها در حالتی است که حداکثر ۲۱ میلیون بیت‌کوین می‌تواند استخراج شود و مشخصا این رقم بسیار کمتر از رقم ۸ میلیاردی جمعیت کره زمین است.

در شبکه پای تعداد ارزهای دیجیتال قابل‌استخراج یا قابل دریافت به‌عنوان پاداش، متناسب با تعداد کاربران شبکه تنظیم می‌شوند. یعنی تعداد مشخصی برای هر کاربر در نظر گرفته می‌شود که اگر وی به تایید تراکنش‌ها بپردازد به او پاداش داده خواهد شد. در نتیجه هیچ‌کسی نمی‌تواند بخش عمده از ارزهای دیجیتال پای نتورک موجود را در اختیار بگیرد.

مشکل دیگر همین برق مصرفی زیاد برای تایید تراکنش‌ها مثلا در شبکه بیت‌کوین ایجاد می‌شود، گرمایش زمین و آسیب به سیاره است. در مقاله عوامل موثر بر قیمت بیت‌کوین گفتیم که توان مصرفی شبکه بیت‌کوین در رتبه ۶۲‌ام رتبه‌بندی برق مصرفی کشورهای دنیا، بعد از کشور فنلاند و قبل از کشور بلغارستان قرار دارد. یعنی اگر کل شبکه بیت‌کوین را یک کشور در نظر بگیریم، برق مصرفی این کشور کمی کمتر از برق مصرفی کشور فنلاند خواهد بود. البته این اعداد مربوط به چندین ماه قبل است و احتمالا میزان برق مصرفی شبکه بیت‌کوین امروزه از این هم بزرگتر است.

یعنی اگر کل شبکه بیت‌کوین خاموش شود، برق مصرفی در دنیا به حد چشم‌گیری کاهش می‌یابد. برق مصرفی بیشتر هم یعنی تولید گازهای گلخانه‌ای بیشتر، گرمایش زمین و آسیب به محیط‌زیست.

یکی از دلایل وجودی بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال این است که مثل ارزهای رایج یک مرکز کنترل برای آن وجود ندارد و قرار است کنترل آن در دست همه کاربران باشد؛ اما الگوریتم اثبات کار در آن و رقابت ماینرها برای کسب پاداش بیت‌کوین ماینینگ عملا باعث شده است که بخش عمده کنترل شبکه در دست گروه‌های کمی بیفتد.

ازآنجایی‌که توان پردازشی موردنیاز برای ماینینگ چه در شبکه بیت‌کوین و چه در شبکه اتریوم بسیار زیاد است، ماینرها دورهم جمع می‌شوند، توان پردازشی سیستم‌های خود را کنار هم می‌گذارند و در یک استخر (Pool) شروع به بیت‌کوین ماینینگ می‌کنند.

قیمت ارز دیجیتال pi

در این حالت لاجرم باید یک نود یا یک گروه خاص کنترل کل استخر و کامپیوترهای آن را در دست بگیرند. با چنین کاری کنترل شبکه عملا در دست گروه‌های محدودی قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید بیشتر در این مورد بدانید به مقاله برندگان واقعی بیت‌کوین ماینینگ مراجعه کنید.

درصورتی‌که یک گروه بتواند بیش از نصف توان پردازشی شبکه بیت‌کوین را به دست بگیرد، این گروه عملا کنترل شبکه در دست خواهد گرفت. اتفاقی که به آن حمله ۵۱ درصد می‌گویند.

الگوریتم تایید تراکنش‌هایی که قرار است در پای نتورک استفاده شود، عملا به‌صورت پیش‌فرض از بروز چنین رخدادی و دادن کنترل شبکه به دست گروه‌های معدود جلوگیری می‌کند.

مطالبی که در این مقاله گفتیم حاصل بررسی شخصی خود من و همچنین مطالعه وایت‌پیتر ارز دیجیتال پای نتورک بود. من شخصا با بررسی این ارز دیجیتال نوظهور به این رسیدم که می‌توان به این ارز دیجیتال و بنیان‌گذاران آن اعتماد کرد.

از آنجایی هم که توضیح جزئیات فنی درباره نحوه عملکرد پای نتورک، این مقاله را بسیار طولانی می‌کرد، ترجیح دادم که این مسئله را به مقاله بعدی موکول کنم. در نتیجه اگر می‌خواهید در مورد این جزئیات فنی ارز دیجیتال پای نتورک اطلاعاتی کسب کنید، مقاله بعدی ما در مورد نحوه عملکرد شبکه پای یا ارز دیجیتال پای نتورک را از دست ندهید.


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

https://initiativeq.com/invite/2eEVarA3o

سیستم پرداخت جهانی به صورت رایگان در همان ابتدای ثبت نام بعد از تایید ایمیل حدودا به شما ۱۴۴۴ کیو که برابر است با هزار ۱۴۴۴ دلار است میده
با گرفتن زیر مجموعه در طول چهارده روز این مقدار به ازای هر نفر افزایش می یابد بعداز ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر ۵ نفر زیر مجموعه بگیرید ثبت نام هم فقط و فقط با لینک دعوت صورت می گیرد ثبت نامش هم ساده است اسمتون به صورت کامل میخواد با ایمیل و یک بسورد دلخواه اولش حرف بزرگ و بقیه اش حرف کوچک و اعداد باشه بعد حتما وارد ایمیلتون بشید و ایمیلتون را تایید کنید سعی کنید قبل از ثبت نام نحوه ثبت نامش را از سایتها یاد بگیرید بعد ثبت نام کنید. درخواست می کنم ثبت نام کنید که بعدا افسوس نخورید.
لازم به ذکر است بعد از ثبت نام منتظر بمانید که ما شما را تایید کنیم تا ۱۴۴۴کیو که معادل ۱۴۴۴دلار است به حسابتان واریز شود

بعد از ثبت نام ارز کیو و تایید ایمیل و تایید توسط معرف مجددا از گوگل پلی اپلیکیشن ارز کیو را نصب کنید و ایمیل و پسورد بدید تا کیو بیشتری بهتون بده

سلام من به درخواست دوستان و از سر کنجکاوی اقدام به نصب کردم که در همان ابتدای نصب برای فعال سازی یک کد را باید به یکی از سه شماره پیامک میکردم که هر سه شماره مربوط به دشمنان ما یعنی آمریکا اسراییل و انگلیس بود بعد از فعال کردن و بعد از چند روز کلنجار رفتن با برنامه متوجه استخراج اطلاعا ت گوشی توسط برنامه مذکور شدم که فایلهای استخراح شده روهر بار به اینترنت وصل میشدم به سایتهای کشورهای سازنده و یا جای دیگر مخابره میکنه و هدفش دسترسی به اطلاعات گوشی و حسابهای بانکی و چیزای دیگه کاربران ایران و خاورمیانه هست با ترفندهای پوچ افزایش پای وسهم و غیره ما رو فریب میدن تا اعتماد کنیم به همچین برنامه هایی تا آنها اقدام به جاسوسی از کاربرانشان بکنن. شاید خیلیها قبول نداشته باشن حرفهای اینجانب رو. خیلی ساده شما میتونید برید داخل پوشه مموری اگر دارید بعد پوشه DCIM بعد یک پوشه میبینید ساخته شده که قبل از نصب برنامه نبود بنام thumbnails که داخلش یکسری فایلهای سنگین و کوچک هست که ناخوانا هست و یکسره هم افزایش پیدا میکنه که وقتی به اینترنت وصل میشین این اطلاعات به سرور سازنده ش ارسال میشه برای همین گفته شده شما باید هر ۲۴ ساعت به اینترنت وصل بشین و نرم افزار رو اجرا کنید و یا پوشه Huawei تو گوشیهای هوواوی بعد پوشه CloudDrive یک پوشه ساخته شده به همون نام یعنی thumbnail یک پوشه داخلش هست بنام category که داخلش اطلاعات گوشی شما بصورت رمز گذاری شده ذخیره میشه و در هنگام اتصال به اینترنت ارسال میشه به ناکجاآباد.که اگر پاک هم بکنید دوباره بعد از اجرای برنامه درست میشه یکسری از فایلهای داخلش خوانده شده که مربوط به عکسهای گرفته شده با دوربین بود ولی مابقی فشرده شده بود و غیر خوانا و تنها راه خلاصی از شر برنامه خروج از برنامه و حذف نصب و ریست فکتوری کردن گوشی هست و فرمت مموری گوشی اگر دارید.این تجربه سه روز کار من با نرم افزار جاسوسی دشمنان . یا حق.

دوست عزیز این برنامه جهانیه و فقط مال ایران یا خاور میانه نیست که بخوان جاسوسی کنن…تمام افرادی که اینو نصب میکنن آدمهای عادی هستن جاسوسی گوشی های ما به چه دردشون میخوره

سلام برادر تو کاملا در اشتباهی اون پوشه ای که تو میگی برای پیش نمایش عکس های تو گالریت هست و هیچ ربطی به هیچ برنامه ای نداره . من درباره جاسوسی بودن این برنامه اطلاعی ندارم ولی میدانم این چیزی که تو میگی هم نیست . اگر اون پوشه رو پاک کنی عکس های تو گالری با اندکی تاخیر لود میشن. زود قضاوت کردن و قضاوت کردن در کل از گناهان کبیره هستند. حاج اقا!

چهارتا احمق مث تو کشور رو به این روز آوردن!
یخورده مطالعه کن بزار اون دنیا نری جهنم بخاطر حماقتت!

این پوشه ها بدون برنامه پای هم به وجود میاد😐اطلاعات ما همین الان دست اینستاگرام و فیسبوک و یوتوپ و …. هست😐افرین به تو که گوگل پلی ۱.۵ سال نفهمید که برنامه جاسوسیه ولی شما ۳ روزه فهمیدی😐 تا حالا حساب های بانکی چه کسی هک شده؟ پای نتورک سر کی رو کلاه گذاشته؟ خودت تنهایی به این نتیجه رسیدی یا بقیه هم کمکت کردن ؟!

من گشتم این پوشه نبود شاید چون نزاشتم کد رو بفرستند اینطوریه نمیدونم دقیقا

:))))))
پوشه تامبنیل همیشه توی اندروید هست
و در واقع preview عکس ها و فیلم های داخل گالری شماست.

تشکر از معلومات تان
من نزدیک به یک سال میشه به این شبکه آشنا شدم و الان دارم استخراج میکنم 😍

چجوری استخراج میکنی؟!

ب راحتی

استخراج پای نتورک چجوریه؟؟من الان ۲ماهه این برنامه رو دارم ولی راه استخراجشو بلد نیستم…یه چند جا خودندم ک میگن با ۲ میلیون پول میشه کلی پول دراورد تو نتورک..چجوری ممکنه؟؟

سلام از کدمعرف استفاده کنید که هر دو نفع ببریم

۱٫۰۳۸۰پای میده

hasan1249

معرف=hasan1249

دیدم دوستانی به دنبال مد معرف میگشتن
minepi.com/hosseinghalteh

کد معرف hiripton بزنید
بسیار پر جمعیت و فعاله

برنامه خوبیه و موفق آمیز، استفاده کنید….

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

میخوای برای دوستت گل بخری؟ کلیک کن

نام این ایردراپ از عدد PI ( ∏ ) گرفته شده است.

minepi پای نتورک یک ارز دیجیتال قابل استخراج یا  ماین با گوشی موبایل است که توسط ۳ نفر از دانشجوهای دکترای دانشگاه استنفورد با نام های Dr. Nicolas Kokkalis و Dr. Chengdiao Fan و Vincent McPhillip طراحی و توسعه داده شده است.

شعار اصلی آن استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل به صورت آسان بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاص و پردازشهای سنگین می باشد.

و به گفته توسعه دهندگانش جزو اولین پروژه های ارز دیجیتال است که بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت و فقط توسط یک گوشی امکان بدست آوردن ارز دیجیتال رایگان را برای کاربران خود فراهم می کند.

نکته بسیار مهم این است که استخراج ارز PI با گوشی پردازش سنگینی ( مثل استخراج سایر ارزهای دیجیتال ) ندارد و فشاری بر سخت افزار موبایل وارد نمی کند و همچنین مصرف اینترنت بالایی نیز ندارد. حتی نیاز ندارد گوشی شما همیشه روشن و فعال باشد.

قیمت ارز دیجیتال pi

در حال حاضر ارز Pi قیمت گذاری نشده ، پس تا قیمت نگرفته و به دست آوردن آن آسان است،تلاش خود را انجام دهید.

همه ما از زمانی که علم ریاضیات را یاد گرفتیم ، با عدد پی ∏ ( تلفظ صحیح انگلیسی آن پای است ) آشنا شده ایم. پی ( ۳٫۱۴ )یکی از اعداد جادویی ریاضیات است که کاربردهای زیادی در محاسبات مثلثات ریاضی دارد.

ایردراپ نیز به معنای تقسیم ارز دیجیتال رایگان بین مردم به مدت محدود برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با ارز مورد نظر می باشد. پس از جذب مخاطبان ، ارز دیجیتال در صرافی های بین المللی لیست و قیمت گذاری شده و قابلیت خرید و فروش پیدا می کند.

ایردراپها در صورتی که بتوانند در جذب تعداد مخاطبان بیشتر و توسعه بازار خود موفق شوند و پس از ارزش گذاری ، قیمتشان افزایش پیدا کند پتانسیل درآمدزایی بالایی خواهند داشت و  یکی از بهترین روشهای کسب درامد دلاریاز اینترنت هستند.

و بیشترین سود را کسانی می کنند که صبر داشته باشند و در زمان ارائه رایگان ارز آنها ، سکه یا توکن بیشتری جمع آوری نمایند.

امروزه ارزهای مختلفی در بازار ارز دیجیتال معرفی می شوند که سعی دارند با معرفی خود، اعتبار و ارزش آن را بالاتر ببرند. ارز جدیدی که قصد معرفی آن را داریم Pi است. که تحت اپلیکیشن Pi Network مانند یک ایردراپ، روزانه به اعضای خود Pi رایگان می دهند، اما چرا ایردراپ ها باید ارز رایگان بین افراد مختلف پخش کنند. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل و آموزش استفاده از آن بپردازیم.

 

کسب درآمد دلاری

آموزش و معرفی روشهای کسب درآمد دلاری

قیمت رمز ارز Pi Network :

Market Cap Rank: رتبه پای بر اساس ارزش کل بازار در بین همه ارزهای دیجیتال در جهان

۲۴H High : حداکثر قیمت در ۲۴ ساعت گذشته

قیمت ارز دیجیتال pi

۲۴H Low: حداقل قیمت در ۲۴ ساعت گذشته

۲۴H Volume : ارزش کل بازار (میزان خرید و فروش ) در ۲۴ ساعت گذشته

Market Cap:  ارزش کل بازار ( تعداد کل ارز pi ضربدر قیمت لحظه ای ) در حال حاضر چون مقدار کل ارز پای مشخص نیست این پارامتر صفر است.

Pi در صرافی fubt.com لیست و قابل ترید (خرید و فروش ) می باشد جهت مشاهده نمودار ترید (روی لینک زیر کلیک نمایید):

⇐ قیمت ارز پای Pi

برای دیدن قیمت pi و همچنین سایر ارزهای دیجیتال به تومان ، می توانید اپلیکیشن کوین گرام را نصب نمایید.

⇐ آموزش کسب درآمد از طریق اپلیکیشن کوین گرام

⇐  کسب درآمد با اپلیکیشن  Pi Network و ارز دیجیتال پی ( پای )

⇐ سوالات متداول در مورد رمزارز پای و نحوه افزایش درآمد

⇐ ترجمه سند رسمی یا وایت پیپر ارز PI

⇐ معرفی اجمالی اپلیکیشن و ارز دیجیتال PI NETWORK و نکات مهم در رابطه با آن

⇐ پای نتوورک مارکت (Pi network market) یا فروشگاه پای چیست ؟

⇐ آیا ارز دیجیتال پای نتوورک کلاهبرداری هست ؟

سلام‌ برای وریفای اقدام می کنم ولی پاسخی دریافت نمی شه. لطفا راهنمایی بفرمایید.

متاسفانه وریفای با شماره های همراه اول مشکل دارد.
بهتر است با شماره ایرانسل چک کنید و یا با اکانت فیسبوک خود وریفای در پای نتورک را انجام دهید.

سلام مدیر محترم من تو سایت کوینگرام به pi نگاه میکردم دوتا بودن میتونید اون یکی چیه

ارزی به اسم pi chain هست که هیچ ارتباطی با pi network نداره

coingecko.com :
رفتم چک کردم اصلا پای نتوورک وجود نداره

بله حذف شده از داخل سایت coingecko.com . به دلیل اینکه این سایت اطلاعات قیمت را از داخل صرافی ها می گیره و اون صرافی که ارز پای داخلش خرید و فروش میشده آنرا حذف کرده چون هنوز شبکه بلاکچین پای به صورت رسمی راه اندازی نشده و طبق گفته تیم اصلی در حال حاضر خرید و فروش ارز پای نتورک ممنوع می باشد. چون هنوز به صورت رسمی ارز پای در صرافی ها لیست نشده است .

سلام. ببخشید نظرتون راجع به این که کوین مارکت کپ پای رو آماده کرده برای لیست کردن چی هست !؟ این خبر خوبی هست ! چند روزی هست که کوین مارکت کپ پای رو در حالت لیستینگ قرار داده !

با سلام و احترام.
بله قطعا لیست شدن ارز دیجیتال پای pi netrwork در سایت بسیار معتبر و معروف کوین مارکت کپ اعتبار بیشتری به این پروژه می دهد.
منتظر رسیدن اخبار خوب در مورد پای باشید و به افراد و سایتهای ایرانی که متاسفانه در مورد این پروژه به صورت کورکورانه و کپی وار اظهار نظر و انتقاد کردند گوش ندهید.
حتما عضو کانالهای سایت دلاری شوید تا از آخرین اخبار اطلاع پیدا کنید.
@kasbe_bitcoin

سلام ببخشین کی قیمت گذاری میشه

زمان قیمت گذاری ارز پای هنوز توسط تیم اصلی مشخص نشده است.درواقع برای قیمت گذاری pi باید فاز دوم تکمیل شود.یعنی نسخه نهایی نرم افزار node pi تکمیل شده و شبکه بلاکچین مراحل تست نهایی خود را باموفقیت به پایان برساند و از طرفی باید کاربران پای تایید هویت یا کی وای سی شوند و اکانتهای فیک حذف گردند.
در هر صورت زمان دقیق توسط اطلاعیه های رسمی تیم اصلی از طریق اپلیکیشن pi اعلام می گردد.

با احترام،
من مدتیست این برنامه را نصب کرده و هر روز خریداری میکنم ولی چند روز است که برنامه لود نمیشود و پس از یک دقیقه پیغام طولانی شدن لود فرستاده و erorr میدهد مشکل چی میتونه باشه؟
کد پیغام:۱۰۰۱-

دوست عزیز منظورتون از خریداری چی هست؟ خرید و فروش ارز پای هنور به صورت رسمی و عمومی فعال نشده است!
اگر منظورتون خطا در برنامه پای هستش باید با فیلتر شکن بازش کنید.

سلام خسته نباشید…لطفا طبق سایتی که در حال حاضر خرید و فروش پای انجام میشه راهنمایی بفرمایین که نحوه فروش پای چطوری انجام میشه…ممنون میَم توضیح بیشتر و واضح تر واسم بگین

با سلام و احترام.
ببینید بعضی مواقع قبل از اعلام رسمی و قیمت گذاری یک ارز دیجیتال در بعضی از صرافی ها چیزی شبیه به پیش فروش ، شروع به خرید و فروش آن ارز (به صورت ترید ) می کنند(فقط داخل خود صرافی ).
فعلا خرید و فروش ارز پای رسمی نشده چون شبکه بلاکچین هنوز تکمیل نشده.امکان انتقال به صرافی یا برداشت نیست.فقط کاربرانی که kyc یا تایید هویت شون تکمیل شده می توانند از طریق داخل برنامه به کاربران دیگر پای منتقل کنند. البته کم کم داخل بعضی از وبسایتهای خارجی امکان خرید و فروش کالا با ارز pi فعال شده.توضیحات بیشتر در کانال تلگرام سایت دلاری هست :
@kasbe_bitcoin
بهتره فعلا به فکر فروش نباشید. یک کم صبر داشته باشید و فقط روی کسب زیرمجموعه و افزایش میزان پای خودتان تمرکز کنید.
این برنامه را به عنوان یک سرمایه گذاری بدانید که تنهای سرمایه ای که باید خرجش کنید مقدار کمی وقت و صبر و صبر و صبر است.

سلام وخسته نباشید.ببخشید من چطوری باید تایید هویتم را ارسال کنم .؟چون زیرمجموعه هام چندین بار سوال پرسیدن ولی جوابی براشون نداشتم .ممنون میشم که یه توضیح مختصری بهم بدید

توضیحات در مورد مرحله کی وای سی ارز پای در صفحه زیر داده شده است.
https://dolari.ir/4422
لطفا برای آموزشهای تکمیلی عضو کانال ما شوید :
@kasbe_bitcoin

سلام
لطفا توضیح بدین از کدوم قسمت برنامه باید زیر مجموعه خودمو درست کنم و چجوری باید افراد رو دعوت کنم یا لینک خودمو شیر یا کپی کنم براشون

نحوه کار و کسب درامد از برنامه پای نتورک به صورت کامل در سایت دلاری آموزش داده شده است . لطفا روی لینکهای زیر کلیک کنید :
pi network چیست ؟
آموزش برنامه پای نتورک

سلام ببخشید چطور میشه تایید هویت کرد یا مدارک رو فرستاد؟!
و اینکه اگه دعوتنامه ای فرستادن کجا میفرستن و چطور ما باید به اونا مدارک پاسپورتو ارسال کنیم؟

پیام احراز هویت از طریق خود اپلیکیشن پای انجام میشه.
لطفا عضو کانالم ما شوید.از طریق این کانال اطلاع رسانی و آموزش داده می شود :
@kasbe_bitcoin

برای اهراز هویت حتما باید پاسپورت باشد

قیمت ارز دیجیتال pi

در حال حاضر و مرحله آزمایشی شبکه نیاز هست. ولی تیم اصلی قول داده است روشهای جایگزین برای احراز هویت ارائه شود.

میشه بگید چطوری باید تایید هویت کنیم

از طرف برنامه براتون یک پیام برای تایید هویت ارسال می شود. فعلا نگران تایید هویت نباشید.

هرموقع دوتا تیک سبز خورد تو قسمت وریفای میفهمیم ک تائید هویت شدیم یا ن؟اگه دوتا تیک سبز شه ینی تائید هویت شدیم؟

خیر دوست من.همانطور که در توضیحات گفته شده بحث وریفای در پای با تایید هویت فرق می کند.

ببخشید به ازای هر زیر مجموعه چقدر پای در ساعت میگیرم ؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفاً جواب بدین ممنون 🙏

فرمولش در این صفحه توضیح داده شده است :
https://dolari.ir/3892

میشه قیمت هارو بروزرسانی کنید

این قیمت دست ما نیست و مستقیما (از طریق اسکریپت api ) از سایت coingecko.com گرفتیم.

سلام من برنامم خود به خود پاک شده چه کار کنم،وریفای کردم یوزر،پس هم دارم

با همان شماره قبلی مجددا نصبش کنید. همه pi هایی که قبلا بدست آووردید داخل حساب تان محفوظ است

سلام. الان که تو فاز دوم هست پای…
میشه توضیح بدید در مورد فاز دوم؟ مثلا باید چیکار کنیم…این node چیه….
و….

در فاز دوم شبکه بلاکچین پای (و سیستم غیرمتمرکز تراکنشهای ارز پای) تکمیل شده و کاربران حقیقی احراز هویت می شوند.
در حال حاصر فعلا نیازی نیست کار خاصی بکنید. فقط سعی کنید اطلاعات خودتان را در مورد برنامه پای نتوورک و کل پروژه بالا ببرید و در اپ فعال باشید و در صورت امکان برای افزایش درامدخودتان زیرمجموعه بگیرید.

سلام وقتتون بخیر.من امشب برنامه روبرایکی فرستادم که نصب کنه برام عکس فرستادازاینکه اومده نصب کنه وگوشی بهش اخطارداده که بهمه برنامه هاش دسترسی داره.کارت حافظه.گالری.مخاطبین همه چیزخلاصه
الان خودمم ترسیدم نکنه تخلیله اطلاعاتی وحساب بانکی ایناشیم
برااینایی ام ک فرستاده بودم گفتم دست نگه دارن نصب نکنن
بیزحمت راهنمایی میکنین منو؟نمیدونم چیکارکنم
درصورت امن نبودن چطوری میشه دیلیت اکانت زد؟

با سلام
این موردی که می فرمایید بسیار عجیب هست. عکس از چی دقیقا فرستاده ؟ ما تاحالا هزاران نصب از این برنامه داشتیم و چنین موردی نداشتیم.بعد از نصب برنامه هم وقتی وارد قسمت تنظیمات گوشی و قسمت دسترسی های برنامه شوید می بینید که تنها دسترسی تعریف شده برای برنامه به قسمت contacts گوشی جهت اضافه کردن شماره کاربران به سپر امنیتی یا حلقه های امنیتی هست.
به هر حال در صورت عدم تمایل می توانید برنامه را از گوشی خود حذف کنید.
با برنامه پای را با سیستمهای امنیتی چک کردیم و در صفحه زیر اطلاعات کاملی در مورد دسترسی های برنامه ارائه شده است .حتما مطالعه بفرمایید :
https://dolari.ir/4697

سلام وقت بخیر.. من قسمت مشخصات اسم خودم و فامیل رو بصورت مختصر ثبت کردم و طبق عادت معمول مثلا Somi که مخفف اسمم هست میخواستم بدونم بعدها مشکلی ندارم برای استخراج ؟؟ ضمنا با شماره وارد شدم … ممنون از شما

باسلام
خیر مشکلی نیست.

باسلام یکی اززیر مجموعه های من تلفنش تاید نشده است به چه صورت می توانم درستش کنم البته بطور موداوم کسب کوبن میکند متشکرم

ظاهرا متاسفانه سرورهای پیامک برنامه پای با شماره های همراه اول مشکل دارد.با فیسبوک وریفای کنید.

سلام شنیدم دوتا صرافی خرید و فروش میکنن میشه بگید چطور خرید و فروش میشه

ببینید این قیمت گذاری رسمی نیست. چون هنوز شبکه بلاکچین پای کامل نشده فعلا امکان انتقال یا برداشت از صرافی ها وجود ندارد. فقط داخل صرافی چیزی شبیه به صورت پیش فروش خرید و فروش میشه (یک چیزی مثل مزایده )
این کار برای بعضی از ارزها که هنوز رسما وارد بازار نشده انجام میشه. مثلا شبکه ارز گرام تلگرام هنوز هم به صورت رسمی راه اندازی نشده ولی در بعضی از صرافی ها (فقط داخل خود صرافی ) خرید و فروش میشه.

سلام. برای تایید هویت لطفا دقیقتر توضیح بدین چه مدارکی باید ارسال بشه؟ و به چه شکل این مدارک تایید میشن؟آیا به صورت تماس تصویری هست ؟

فعلا پاسپورت نیاز دارد و پس از اینکه دعوتنامه برای شما در برنامه ارسال شد باید از طریق یک برنامه تایید هویت (از طریق دوربین و ارسال عکس از پاسپورت) تایید هویت شوید.
البته در صورتی که پاسپورت ندارید نگران نباشید. قرار شده مشکل تایید هویت با پاسپورت حل بشه زیرا در سراسر دنیا کاربران زیادی هستند که پاسپورت ندارند.

درود بر شما
از مزایای Pi نسبت به بیت کوین گفته شده صرفه جوئی در انرژی و…
آیا امنیت شبکه بدون دستگاه‌های سخت افزاری مانند بیت کوین، در حد بالا خواهد بود؟

ببینید به طور کلی پروتکل ارز پای با پروتکل بیت کوین و خیلی ارزهای دیجیتال متفاوت هستش. پروتکل پای scp یا الگوریتم اجماع ستاره ای است . شبکه بلاکچین پای برای تایید تراکنشها از طریق کامپیوترها اجرا می شه و به تازگی شبکه تست راه اندازی گردیده است. باید صبر کنیم تا سورس منبع شبکه پای به صورت عمومی در گیت هاب public شود تا وضعیت و امنیت شبکه برسی گردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروتوکل پای به وایت پیپر مراجعه نمایید.

باسلام .
وقتی هیچکدوم از اعضا حتی یک ریال هم سرمایه گذاری نکردن چرا از کلاهبرداری حرف میزنن ؟
کدوم کلاه باید برداشته بشه ؟ در نهایت چه چیزی رو از دست میدیم ؟
از اونجایی که در ایران جا افتاده هیچ ارزانی بی حکمت نیست دیگه جرأت مشارکت در هیچ کاری رو نداریم .
هدف اصلی پای نتورک در اختیار قراردادن ارز دیجیتال بدون نیاز به اقدامات پیچیده و سخت افزار گران قیمته .
داشتن یک گوشی هوشمند تنها ابزار بدست آوردن این ارز هست .
پس تورو خدا اونهایی که دم از کلاهبرداری میزنن یا دلایل منطقی و بی عیب و نقص ارائه بدن یا لطف کنن خفه بشن بذارن کارمون رو بکنیم .
اصلا به شما چه ؟ ما دوست داریم کلاهمون برداشته بشه . این همه کلاهبرداری اینم روش !

در صفحه زیر اتهاماتی که به پروژه pi network در سایتهای دیگر زده شده ، بررسی شده است :
https://dolari.ir/4697

سلام از کجا بفهمیم که تایید هویت شدیم باشتکر

در صورتی که دعوتنامه تایید هویت برای شما ارسال شد و مدارک تان را ارسال نمودید. پس از تایید ، گزینه Transfer به منوی اصلی سمت راست برنامه اضافه می گردد و شما از طریق آن می توانید از طریق اکانت خود به سایر کاربران pi ارسال یا دریافت نمایید.

من اولین سایتی هست که داره میگه واقعیه
میشه خیلی بهتر توضیح بدین چون همه سایت ها میگن که الکی

با سلام و احترام
هنوز دلیل ۱۰۰ درصد قطعی برای واقعی یا غیر واقعی بودن این پروژه ثابت نشده است.بعضی از وبسایتها اشکالاتی به آن گرفته اند و بعضی هم با دلایلی غیر منطقی کاملا آنرا کلاهبرداری اعلام کرده اند.در صفحه زیر سعی نموده ایم به صورت بی طرفانه pi network را مورد تحلیل قرار دهیم :
https://dolari.ir/4697

مدیر عزیز و کلاهبردار گرامی..
همون سایتی که از تووش قیمت رو اعلام کردین هزااااار بار چک کردم..هیچ ارزی به این نام وجود نداره..موندم با چه رویی حتی ادرس coingecko.com رو زدین..خب هر انسان ساده ای بره توو همین سایت میفهمه که الکیه..
نکنین توروخدا..یا حداقل هدفتون رو مشخص کنین

با سلام و احترام کاربر عزیز
و تشکر از لطفتان.
واقعا علت اینکه ما را کلاهبردار خطاب کردید چی هستش ؟ لطفا چند دقیقه از وقت بسیار گرانبها تر از طلای خود را بگذارید و دقیقتر بررسی کنید. سپس دیگران را کلاهبردار خطاب کنید!!!
هدف ما فقط اطلاع رسانی صحیح به مردم هستش!!
شما توی سایت برید و کلمه pi network را جستجو کنید تا اطلاعات در مورد ارز پای را نشان دهد.
این هم آدرس دقیقش :
https://www.coingecko.com/en/coins/pi-network-iou
البته همانطور که گفته شد این قیمت گذاری رسمی نیست .

سلام میگیم برای تایید شماره موبایل شماره موبایل ایران میشه یا نه نوشته فقط شماره ایالت امریکا که

با سلام و احترام
بله با شماره ایران هم می تونید وریفای کنید. شما باید به اون شماره یک پیامک بفرستید تا حسابتان تایید بشه. آموزش وریفای حساب را در صفحه زیر مطالعه بفرمایید :
https://dolari.ir/3892

سلام ادمین جان
وقت بخیر
خسته نباشی
بنده از زیرمجموعه های شما هستم(مهدی پورمحبعلی)
استاد وقتی بلاکچین راه اندازی نشده چطور خرید و فروش میشه؟
من شمارم رو ویرفای کرده ام یعنی هویتم تایید شده یا نه؟
خیلی برام مهمه من فعال هستم ۳۳ تا زیرمجموعه هم دارم ،

بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم

ممنون

با سلام و احترام.
ببینید در حال حاضر تعداد اندکی از کاربران تایید هویت ( kyc ) را انجام دادند و امکان انتقال درون برنامه ای برای آنها فعال هستش.
البته فاز ۲ شبکه هم به صورت آزمایشی راه اندازی شده ولی شبکه هنوز به صرافی ها متصل نیست. اگر در صرافی هم قیمت خورده چیزی حالت پیش فروش دارد و امکان انتقال به صرافی نیست و فقط داخل صرافی خرید و فروش میشه و این قیمت رسمی هم نیست!
در ضمن تایید هویت با وریفای متفاوت است.برای تایید هویت در پای باید مدارک شناسایی ارسال شود.

سلام ببخشید من گوشیم خراب شده و گوشی جدید گرفتم مسخوام برنامه pi رو که رو گوشی قدیمی بوده رو گوشی جدید نصب کنم آیا دخیره pi قبلیام صفر میشه . تو گوشی قبلیم شمارم رو veriy نکرده بودم ولی پسوردم و دارم چطور باید آکانت قبلیم رو بیارم بالا

سلام
کافیست هنگام نصب مجدد برنامه همان شماره قبلی را وارد کنید تا اطلاعات و ارزهایی که دارید بازیابی شود.

Man Zadam kode moaref @dolari1
As saeite khodeton ghabol karde dg avaz nakonam Alan shode dollari

خیر مشکلی نداره. می تونید با همان کد قبلی که زدید کار کنید

ببخشید چجوری باید برداشت داشت؟؟؟؟

کاربرانی که تایید هویت شوند می توانند برداشت یا واریز داشته باشند.ولی برای خرید فروش رسمی باید فاز ۲ تکمیل و شبکه بلاکچین به طور کامل راه اندازی شده باشد.

بعضیا میگن کلاهبرداریه راسته؟

بله در بعضی از وبسایتها صحبت از کلاهبرداری pi network شده است.ولی هیچکدام از دلایلی که آورده شده منطقی و ثابت کننده برای کلاهبرداری این پروژه نیست.در صفحه زیر کامل توضیح دادیم.لطفا مطالعه بفرمایید.
آیا ارز دیجیتال پای نتوورک کلاهبرداری هست ؟

سلام، خواهرزاده من پای رو توی گوشی من و با شماره من قبلا نصب کرده بود، پسوورد رو اصلا یادمون نمیومد که چی بود و اسم پروفایل هم اسم عجیب و غریبی گذاشته بود، در کل برای اسم و پسوورد جدی نگرفته بود، برنامه پاک شد، حالا هرکاری میکنم فعال بشه نمیشه، شماره موبایل وارد میکنم و پسوورد میدم میگه اشتباهه، چیکار کنم که فعال بشه؟؟؟؟؟

با سلام و احترام
اگر وریفای کردید طبق آموزش گفته شده در صفحه زیر اقدام کنید :
https://dolari.ir/4422
اگر وریفای نکرده باشید و پسوورد هم فراموش کرده باشید متاسفانه دیگه راهی برای بازیابی اکانت تون نیست.باید با یک شماره جدید مجددا برنامه پای را نصب کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

   kasbe_bitcoin@


کپی رایت

تمام حقوق سایت دلاری  متعلق است به گوگل ایران .  هرگونه کپی برداری از مطالب این وبسایت بدون اجازه و ذکر منبع ممنوع می باشد info@dolari.ir

قیمت ارز دیجیتال pi
قیمت ارز دیجیتال pi
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *