قیمت بابونه خشک شده

قیمت بابونه خشک شده
قیمت بابونه خشک شده

ثبت نام سریع برای استفاده از تمام امکانات

10 درصد تخفیف تا سقف 30 هزار تومان برای خرید حداقل دو محصول مختلف از این غرفه

بابونه اعلاء (درجه یک و پاک شده)جوشانده یا خیسانده گل بابونه مقوی عمومی بدن، خصوصا معده است. همچنین نفخ معده و روده را از بین می‌برد. دمنوش آن برای میگرن، سر درد، کمر درد و… مفید است، که به خاطر…

محصولات قنادی

دمنوش ها

کنجد

سایر محصولات

خشکبار

قیمت بابونه خشک شده

صمغ

مواد شیمیایی

بذریجات

گیاهان دارویی

مایه پنیر

ادویه‌جات

زعفران

زعفران بهرامن

زعفران عباس زاده

زعفران نفیس

قیمت: 150,000 تومان

حداقل خرید یک کیلوگرم می باشد.

شما می توانید برای خرید عمده گل بابونه خشک شیرازی با شماره

در تماس باشید و یا به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

18 در انبار

در این مطلب شما را در مورد خرید گل بابونه راهنمایی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

بابونه نوعی گیاه دارویی پرخاصیت و پرطرفدار به‌شمار می‌آید که از عطر و بو بی‌نظیری برخوردار است و به سه صورت تازه، خشک و پودر بابونه توسط بسیاری از مراکز خشکبار و عطاری‌ها عرضه می‌شود.

بابونه در مناطق مختلفی از ایران کشت و برداشت می‌شود و محصول هر شهر با نام همان منطقه شناخته می‌شود و از نظر شکل ظاهری، طعم، عطر و کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند. گل بابونه شیرازی یکی از انواع بابونه‌های موجود در بازار خشکبار و ادویه‌جات به‌حساب می‌آید که در مزارع و باغ‌های شهر شیراز کشت می‌شود و رنگی مایل به سبز دارد.

بابونه از طبع گرم و خشک برخوردار است و از دیرباز در طب سنتی به عنوان گیاه شفابخش مورد استفاده قرار می‌گرفته است. امروزه از این گیاه علاوه بر خواص درمانی، در صنایعی چون لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود.

به طور کلی خرید بابونه خشک و پودر آن در بازار خشکبار رونق بیشتری دارد و توسط بسیاری از بازرگانی‌های فعال در زمینه انواع گیاهان دارویی و ادويـه‌جات از قبیل گیاهینه عرضه می‌شود؛ بنابراین اگر قصد خرید بابونه خشک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کرده تا محصولی با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب را تهیه کنید.

در اینجا سعی خواهیم کرد تا راهنمای کامل و جامعی در ارتباط با فصل برداشت بابونه، خرید بابونه خشک و عوامل موثر بر قیمت روز آن در اختیارتان قرار دهیم؛ پس توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

گل بابونه از گیاهان دارویی و شفابخش به‌حساب می‌آید که از دیرباز مورد توجه بسیاری از پزشکان طب سنتی و مردم قرار داشته است.

 

این گیاه از طبع گرم و خشک برخوردار است و بو معطری دارد. گیاه بابونه در مناطق مختلفی از کشور می‌روید که با نام همان منطقه شهرت دارد.

گل بابونه شیرازی یکی از انواع گیاه بابونه به‌شمار می‌آید که گل‌های بسیار ریزی دارد و رنگ آن مایل به سبز است. بابونه شیرازی در مقایسه با سایر بابونه‌ها دارای عطر و طعم بهتری است.

گل بابونه به صورت تازه، خشک و پودر بابونه توسط بسیاری از عطاری‌های به فروش می‌رسد و به صورت دمنوش، پودر بابونه و … مصرف می‌شود یا در بسیاری از صنایع چون محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.

به طور کلی از خواص منحصر به فرد گیاه بابونه، می‌توان به درمان سردرد، تقویت معده، درمان کم خونی، التیام زخم، درمان کمردرد و نقرس، تقویت دستگاه گوارش، تقویت پوست و مو، لاغری، رفع کرم معده و روده، افزایش ترشح شیر مادر، آرامش‌بخش و … اشاره کرد.

اگر به دنبال خرید بابونه خشک هستید تا از خواص درمانی آن بهره ببرید، توصیه می‌کنیم بابونه شیرازی را انتخاب کنید؛ زیرا علاوه بر عطر و طعم بی‌نظیر، از تلخی کمی برخوردار است.

بابونه نوعی گیاه علفی و یک ساله است که در مناطقی با شرایط آب و هوایی مساعد چون شیراز کشت و برداشت می‌شود. گیاه بابونه به دو صورت پاییزه و بهاره کشت می‌شود. این گیاه به آبیاری منظم، نور فراوان، سمپاشی علف‌های هرز و … نیاز دارد تا محصول به گلدهی مناسبی برسد.

به طور کلی فصل برداشت بابونه با توجه به زمان کاشت و شرایط اقلیمی منطقه متفاوت است. معمولا بابونه شیرازی در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد گلدهی خواهد داشت و تمام گل‌ها در مدت ۱۰-۱۶ روز ظاهر می‌شوند؛ بنابراین فصل برداشت گل بابونه شیرازی، خرداد و تیر هر سال است.

گل بابونه شیرازی از عطر و طعم بهتری نسبت به دیگر بابونه‌ها برخوردار است و برخلاف سایر بابونه‌ها، تلخی ندارد. گل بابونه شیرازی به سه صورت تازه، خشک و پودر بابونه توسط بسیاری از مراکز فعال در زمینه عرضه انواع گیاهان دارویی به دست مشتریان می‌رسد که گل بابونه خشک فروش بیشتری دارد.

گل بابونه خشک شیرازی با توجه به خواص دارویی و درمانی به شکل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از مهمترین کاربردهای گل بابونه خشک، می‌توان به تهیه دمنوش یا چای بابونه، جویدن بابونه، استفاده در صنعت آرایشی و بهداشتی، تهیه پودر بابونه و … اشاره کرد. علاوه بر مشتریان جزئی و خانگی، بسیاری از شرکت‌های فعال لوازم بهداشتی از مشتریان گل بابونه هستند.

قیمت خرید بابونه خشک تحت تاثیر فاکتورهایی چون فصل برداشت، کیفیت و مرغوبیت بابونه، خالص و تمیز بودن محصول، حجم سفارش و … تعیین می‌شود.

قیمت پودر بابونه آماده در بازار با توجه به ناخالصی محصول (آسیاب شدن چوب و خاشاک همراه با گل) کمتر از گل بابونه خشک است.قیمت بابونه خشک شده

اگر به دنبال بابونه و پودر آن هستید، توصیه می‌کنیم به خرید بابونه خشک از مراکز معتبر و مجاز اقدام کرده تا بتوانید به میزان دلخواه، بابونه خشک را آسیاب و پودر خالص تهیه کنید.

به دنبال گیاه دارویی بابونه مرغوب هستید؟ قصد خرید بابونه خشک شیرازی را دارید؟

بدون شک فصل برداشت این محصول از مناطق مختلف شیراز، بهترین زمان خرید بابونه خواهد بود؛ زیرا بازار در فصل برداشت بابونه از این گیاه اشباع شده است و قیمت گل بابونه خشک بسیار مناسب خواهد بود و در شش ماه دوم سال به دلیل ثابت بودن عرضه و افزایش تقاضا، قیمت گل بابونه افزایش می‌یابد.

به طور کلی از فاکتورهای موثر بر قیمت خرید بابونه خشک، می‌توان به شکل ظاهری، تمیز و بدون خس و خاشاک بودن محصول، تازه بودن، خشک بودن و … اشاره کرد.

هر چقدر گل بابونه عطر و بو بهتری داشته باشد، خشک‌تر باشد، تمیز و بدون ناخالصی باشد، بدون تردید از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و قیمت بالاتری در بازار روز گیاهان دارویی و خشکبار دارد.

این نکته را در نظر بگیرید که بابونه شیرازی با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالا، دارای جنبه‌‌های صادراتی است؛ از این‌رو قیمت خرید بابونه خشک شیرازی در بازار نسبت به سایر بابونه‌ها بیشتر است.

اگر به دنبال تهیه و خرید بابونه خشک شیرازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم در فصل برداشت یعنی تابستان به خرید گل بابونه شیرازی مرغوب و با کیفیت از مراکز معتبری چون گیاهینه اقدام کنید.

قیمت خرید و فروش گل بابونه شیرازی تحت تاثیر فاکتورهایی از قبیل تازه و خالص بودن، رنگ، عطر و طعم محصول، خشک بودن بار، حجم خرید و … تعیین می‌شود.

حال به منظور خرید بابونه خشک شیرازی، می‌توانید اطلاعات تکمیلی خرید و قیمت گل بابونه خشک شیرازی را از کارشناسان سایت گیاهینه از طریق شماره تلفن‌های 09134255340 و 03195010045 دریافت کنید.

گیاهینه خرید و فروش عمده و جزئی گل بابونه خشک شیرازی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در حجم‌های مختلف به دست مشتریان می‌رساند و خریداران، می‌توانند به ثبت سفارش آنلاین اقدام کرده و محصول خریداری شده را با توجه به حجم از طریق باربری، اتوبوس و پست‌بار در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

 

نام لاتین: Camomille

گیاهی است همیشگی و کوچک که ارتفاع آن به 30 سانتی متر می رسد. عطر زیادی دارد و در خاک های شنی می روید. ساقه این گیاه سبز روشن است و برگ های کوچک پوشیده از کرکی دارد. گل های بابونه سفید رنگ است و پرچم های آن به رنگ زرد است و در فصل تابستان بسیار دیده می شود.

این گیاه به صورت خودرو است. قسمت مورد استفاده این گیاه مرکز گل گیاه است که به آن کاپیتول گفته می شود و در ماه های اردیبهشت تا مهر برداشت می شود. نام لاتین این گیاه از ترکیب کلمات یونانی Khamai و Malon گرفته شده است که به معنی گل های کوچک با عطر سیب است.

بابونه رومی در میان دیگر نمونه های بابونه معروفتر است. این گیاه از گیاهان بومی در مناطق مدیترانه ای است. منشا آن را آسیای صغیر می دانند. بابونه به طور گسترده ای در اروپا و آسیای غربی، آفریقای شمالی، استرالیا و آمریکا یافت می شود.

در ایران بابونه معمولا در مناطقی چون آذربایجان، لرستان، فارس، قیر، کارزین غربی، اندیمشک و خوزستان و همچنین اطراف تهران و دماوند و چمن زار های چهارمحال بختیاری می روید.

استفاده از بابونه در مصارف زبایی قدمت طولانی دارد. بابونه برای پوست های حساس و شکننده بسیار مفید است. بخور دادن گل بابونه برای جوان سازی پوست بسیار مفید است. شامپو هایی که حاوی بابونه است مقداری مو را رو شن می کنند.

ایجاد آلرژی در برخی از افراد،سردرد پس از استتفاده زیاد از آن،ورم کردن چشم،زیاد شدن عرق بدن،زخم دهان و….

خرید گل بابونه

کارشناسان گیاهینه در این راهنمای مختصر و کاربردی برای خرید بابونه به معرفی انواع و اقسام گیاه بابونه خواهند پرداخت، تا کسانی که قصد خرید بابونه دارند؛ راحت‌تر ویژگی‌های هر نوع بابونه را تشخیص بدهند، کاربرد به خصوص آن نوع را بدانند، عوامل تاثیرگذار بر قیمت بابونه را بشناسند تا در نهایت خریدی مناسب و به صرفه داشته باشند.با گیاهینه همراه باشید.

بابونه را از روزگاران پیشین به نام گیاه شفابخش می‌شناسند. این گیاه علاوه بر خواص درمانی بسیار، در صنعت آرایشی بهداشتی نیز کاربرد گسترده‌ای دارد. قدم اول برای خرید بابونه شناخت انواع بابونه موجود در بازار است.

گل بابونه اگرچه به دو صورت تازه و خشک وجود دارد، اما در اکثر مواقع خرید بابونه به صورت گل خشک شده است، البته گل بابونه عطاری‌ ها به صورت پودر شده نیز مشتری دارد.

برای خرید بابونه اگرچه سه حالت مختلف عرضه گیاه وجود دارد، باید دید چه نوع بذری برای ما مناسب‌تر است، چرا که گیاه بابونه بسته به محل کشت، شکل ظاهری، طعم و عطر و کاربردهای متفاوتی دارد. قیمت بابونه خشک شده

بابونه در مناطق مختلفی از جمله شیراز، شهرکرد، لرستان و یاسوج کشت می‌شود و بابونه هر کدام از مناطق نام برده شده به اسم همان منطقه شهرت دارند مثلا بابونه شیرازی، بابونه لرستان و … .

دو نوع دیگر بابونه نیز در ایران کشت می‌شود: بابونه چشم‌گاوی و بابونه آلمانی. بابونه چشم‌گاوی به دلیل درشت بودن گل‌ها و شباهت ظاهری به چشم گاو، به این نام مشهور است، بابونه آلمانی اگرچه در ایران کشت می‌شود، نژاد بذر آن آلمانی است.

یکی از تفاوتهای بارز گیاه بابونه شکل ظاهری گل آن‌هاست. در هنگام خرید بابونه به تفاوت ظاهری انواع مختلف این گیاه توجه کنید:

یکی دیگر از تفاوت‌های انواع بابونه در غلظت عطر و طعم آن است. در این شاخصه بابونه شیرازی بسیار معطر است وتفاوت بارزی با بقیه انواع بابونه دارد. اگر به خرید بابونه می‌روید تا دمنوش‌هایی بی‌نظیر تهیه کنید قطعا بابونه شیرازی را انتخاب کنید چرا که علاوه بر عطر خوبی که دارد، طعم آن برخلاف انواع بابونه، تلخی ندارد.

قیمت بابونه یکی دیگر از شاخصه‌های متفاوت در انواع این گیاه است. خرید بابونه شیرازی هزینه بیشتری می‌برد چرا که مرغوب‌ترین نوع بابونه است.

مدل پودر شده بابونه اصولا ارزان‌تر است چرا که تمام اجزای گیاه اعم از چوب، خس و خاشاک آن آسیاب شده و طبیعتا ناخالصی‌های بیشتری دارد و همین مسئله از مرغوب بودن آن می‌کاهد.

کارشناسان گیاهینه معتقدند اگر نیاز به پودر بابونه دارید برای خرید بابونه، نوع گل خشک شده آن را خریداری کنید و سپس خودتان در منزل آن ‌را آسیاب کنید. بدین ترتیب پودر بابونه باکیفیت ‌تری خواهید داشت.

بابونه خشک کاربردهای مختلفی دارد: تهیه دمنوش، مصارف درمانی و مصارف زیبایی آرایشی برخی از متداول ‌ترین کاربردهای بابونه است.

همانطور که در بخش قبل اشاره شد، اگر می‌خواهید از گل بابونه به عنوان دمنوش استفاده کنید، به خرید بابونه شیرازی مبادرت کنید.

بابونه شیرازی عطر و طعمی که از یک دمنوش عالی انتظار دارید را به شما می‌بخشد.

بابونه در درمان خانگی بسیاری از بیماری ‌ها خصوصا ناراحتی ‌های گوارشی کاربرد بسیاری دارد که دستور تهیه فرمول ‌های درمانی بابونه معمولا به نوع پودری این گیاه نیاز دارد مثلا برای درمان ریزش مو می‌توانید از مخلوط بابونه و حنا استفاده کنید.

اگر قصد استفاده از بابونه در مصارف درمانی و آرایشی را دارید، نیازی نیست در خرید بابونه وسواس به خرج دهید چرا که انواع مختلف بابونه خواص یکسانی دارند.

کارخانه ‌جات داروهای گیاهی و تولیدی ‌های لوازم آرایشی بهداشتی مانند صابون، شامپو، روغن‌های معطر و … برای خرید بابونه مورد نیاز خود به صورت عمده می‌توانند با گیاهینه از طریق شماره‌ تلفن‌های ۹۵۰۱۰۰۴۵-۰۳۱ و ۰۹۱۳۴۱۰۷۰۴۸ ارتباط برقرار کنند و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان، محصول سفارشی خود را در نزدیک‌ ترین زمان و با بهترین کیفیت دریافت کنند.

قیمت بابونه همواره تحت تاثیر عوامل مختلفی است: از آب و هوا گرفته تا میزان کشت و برداشت محصول در سالهای متفاوت، همه از عواملی است که باعث تفاوت در قیمت بابونه می‌شود.مهم آن است که بدانیم برای خرید بابونه عطاری چه زمانی اقدام کنیم تا بتوانیم بهترین محصول را با مناسب ‌ترین قیمت در اختیار داشته باشیم.

فصل برداشت بابونه تابستان است و طبیعتا هر چه به سمت زمستان برویم با توجه به ثابت بودن عرضه و افزایش تقاضا، قیمت بابونه مسیر رو به افزایش را طی خواهد کرد. بهترین زمان برای خرید بابونه تابستان است.

عامل مهم دیگر که بر قیمت بابونه اثر می‌گذارد شکل ظاهری گل بابونه، تمیز و خالص بودن آن است و اینکه کاملا خشک شده باشد. هر چقدر گل بابونه خشک تمیزتر باشد و عاری از خس و خاشاک؛ قطعا محصول بهتری است و قیمت بالاتری خواهد داشت. البته بابونه شیرازی به دلیل دارا بودن جنبه‌ های صادراتی و سطح کیفیت عالی، از انواع دیگر بابونه گران‌ تر است. خرید بابونه شیرازی مرغوب و انواع دیگر بابونه را به گیاهینه بسپارید.

قیمت عمده زنجبیل خشک

معرفی و قیمت تخم شربتی

قیمت عمده هل اکبر بنفش

بابونه خشک, گیاه دارویی بابونه

ارسال دیدگاه
4,794 بازدید

قیمت هر کیلو بابونه خشک شده بسته به مرغوبیت گیاه بابونه در سال ۹۷ از ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان متفاوت می باشد. بابونه خشک شده در انواع گونه های بابونه گاوی، بابونه آلمانی، بابونه شیرازی موجود می باشد و هرکدام با توجه به کیفیت محصول قیمت روز متفاوتی دارد.

به دلیل خواص دارویی بابونه و مصرف بالای آن در صنایع دارویی و بهداشتی، به یکی از گیاهان ارزشمند و پرکاربرد در بازار گیاهان دارویی تبدیل شده است. و کیفیت گیاه روی قیمت هر کیلو بابونه خشک تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

 

قیمت بابونه خشک شده

عملیات برداشت و انبار کردن گیاهان دارویی، انتقال گیاهان باید به گونه ای باشد که کمترین آسیب به گیاه وارد شود و کیسه هایی که گیاه در آن حمل می شود نیز باید تازه و بدون آلودگی باشند

دما نباید پایین باشد چرا که باعث افزایش زمان خشک شدن و افزایش میزان آلودگی در گیاه خواهد شد.

بنابراین دما باید بالای ۴۵ درجه سانتی گراد باشد و رطوبت گیاه به کمتر از ۲۵ درصد برسد.

می توان از حشک کن نواری برای حاصل شدن بهترین نتیجه استفاده نمود.

 

 

یک فرآیند ۳ مرحله ای بسیار ساده است:

بسته به اندازه گل ها و همچنین میزان رطوبت آنها و میزان رطوبت محلی که در آن قرار دارند، ۳ تا ۴ هفته زمان می‌برد تا بابونه شما کاملا خشک شده و آماده عرضه به بازار فروش بابونه و گیاهان دارویی شود.

 

فایده ای که خشک کردن بابونه در دستگاه خشک کن دارد این است که به دلیل دمای کنترل شده و جریان هوای ثابت در داخل دستگاه بابونه نسبتاً سریع خشک خواهد شد و همچنین کیفیت بالایی خواهد  داشت.

هرگز وسوسه نشوید تا برای تسریع خشک شدن بابونه ها دمای دستگاه را بالا ببرید زیرا در این صورت نه تنها بابونه ها خشک نخواهند شد بلکه بابونه را از دست خواهید داد.

برای خشک کردن بابونه در دستگاه آون باید دقت نمایید تا از دستگاهی استفاده نمایید که دمای آن ۸۵ درجه فارنهایت یا ۲۹ درجه سانتیگراد باشد چرا که اگر از تنظیم دمای کافی برخوردار نباشد گرمای بیش از حد گلهای بابونه را از بین خواهد برد.

سرهای گل تازه انتخاب شده خود را به طور مساوی روی یک حوله کاغذی تمیز پخش کنید.

آنها را در مایکروویو قرار دهید ، و با یک حوله کاغذی تمیز دیگر بپوشانید.

مایکروویو را در پایین ترین تنظیمات دمایی تنظیم کنید. برای اکثر مایکروویو ها ، تنظیمات “یخ زدایی” است.

Zap را در فواصل ۳۰ ثانیه ای بگذارید و ۱-۲ دقیقه بین هر zap فاصله دهید تا گل های بابونه خنک شود و رطوبت آنها آزاد شود.

بسته به اندازه سر گل و میزان رطوبت موجود در آن، ۵ تا ۸ ضرب طول می کشد تا بابونه کاملاً خشک شود.

بیشترین میزان خرید و فروش بابونه به منظور صادرات به کشورهای همسایه صورت می گیرد.

برچسببابونه خشک بابونه خشک شده قیمت بابونه قیمت هر کیلو بابونه

فروش گیاه دارویی بابونه در ایران از طریق نمایندگی های مستقردر شهرستان های تولید کننده …

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


Downloads-icon

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.


12,000 تومان – 58,000 تومان

برای خرید گیاه بابونه خشک شده پس از انتخاب وزن مورد نظر بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

بابونه خشک شده بذرگران از میان بهترین گل های بابونه برداشت شده و سپس به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی شده است.قیمت بابونه خشک شده

این محصول در سال جاری و از دامنه کوه های استان فارس برداشت شده است.

در صورتی که پس از خرید این محصول از کیفیت آن ناراضی باشید میتوانید آن را مرجوع کرده و وجه خود را به صورت کامل دریافت کنید.

این محصول بدون واسطه از شیراز به دست شما میرسد و به همین دلیل دارای کیفیت فوق العاده و قیمت مناسبی است.

اصالت و کیفیت تمامی محصولات بذرگران توسط کارشناسان مجرب تایید شده است.

در صورتی که از محصولات ما ناراضی باشید آن را مرجوع کرده و وجه خود را به صورت کامل دریافت کنید.

بذرگران محصولات را بدون واسطه از کشاورزان در اختیار شما قرار میدهد تا سود بیشتری به کشاورزان برسد.

تمامی محصولات بذرگران در سال جاری زراعی تولید شده اند.

برای خرید گل بابونه خشک شده پس از انتخاب وزن مورد نظر بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

حتما شما نیز تا به حال از نوشیدن دمنوش بابونه لذت برده اید. برخی چای بابونه را به دلیل نداشتن کافئین جایگزین مناسبی برای چای سبز و چای سیاه میدانند.

بابونه یک گیاه خودرو است و معمولا در دامنه کوه‌ها رشد میکند. گل بابونه در صنایع مختلف آرایشی بهداشتی، غذا و داروسازی مورد استفاده فرار میگیرد. اما باز هم عمده مصرف آن به صورت داروگیاهی است.

گل بابونه خشک شده را معمولا به صورت جوشانده، دم کرده و عرق آن مصرف میکنند. برخی نیز آن را به صورت کرم موضعی استفاده میکنند.

مهد گیاه بابونه در ایران استان فارس است. سالیانه مقدار زیادی بابونه در این استان فرآوری میشود.

یکی از دلایل محبوبیت گیاه بابونه خواص و فواید آن بر روی سلامتی و زیبایی است. در ادامه برخی از خواص گل بابونه که به صورت علمی اثبات شده است را مطالعه کنید.

گیاه بابونه دارای طبعی گرم و خشک است.

مصرف بابونه برای زنان باردار تنها با اجازه پزشک توصیه میشود زیرا میتواند احتمال سقط جنین را افزایش دهد.

هیچ مدرک معتبری مبنی بر اینکه بابونه با بی خوابی مقابله میکند وجود ندارد.

برای تهیه دمنوش بابونه میتوانید مقداری بابونه خشک شده را داخل ظرف ریخته و به آن آب جوش اضافه کنید. سپس در ظرف را ببند و ۵ دقیقه صبر کنید تا دم بکشید.

همینطور میتوانید مقدار عسل و یا آب لیمو به دمنوش خود اضافه کنید. برخی این دمنوش را همراه با دارچین و یا به صورت تلفیقی با بهارنارنج مصرف میکنند.

برای مشاهده و خرید دمنوش های متنوع دیگر کلیک کنید.

بذرگران

100 گرم, 250 گرم, 50 گرم

سال جاری زراعی

شیراز

شکیل و بهداشتی


فاطمه مشفقی
– بهمن ۱۹, ۱۳۹۹

نوشیدن دم کرده بابونه در کنار خانواده آن هم در این عصرهای زمستانی لذت وصف نشدنی داره 🙂

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

غنچه گل محمدی خشک شده

آویشن کوهی خشک شده

بذرگران در بهار سال 1399 با هدف ایجاد امکان خرید بدون واسطه از کشاورزان فعالیت خود را آغاز کرده است.قیمت بابونه خشک شده


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *


عضویت

قیمت هر کیلو گل بابونه خشک شده در کیفیت های مختلف متفاوت است زیرا این گیاه پر مصرف دارویی در نوع خود از مرغوبیت گوناگونی در ساقه و گل برخوردار است.

ایران یکی از مهم ترین کشور ها در زمینه تولید انواع گیاهان دارویی است.

انواع گیاهان دارویی در ایران نه تنها نیازهای داخلی را برطرف می سازد بلکه صادرات گسترده ای نیز به بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی دارد.

گیاهان دارویی یکی از مهم‌ مواد اولیه در صنایع مختلف است.

کشور آلمان از این گیاه بسیار استقبال کرده و معتقد هستند که بابونه می تواند بسیاری از مرض ها را درمان کند.قیمت بابونه خشک شده

صنعت داروسازی، غذا، مواد آرایشی و بهداشتی و… عمده ترین نیازمندان خرید انواع گیاهان دارویی هستند.

بابونه نیز یکی از همین گیاهان است.

این گل به صورت خودرو در دشت ها و مراتع اغلب در دامنه کوه ها رشد کرده و استفاده های گوناگونی نیز از آن می شود.

بابونه دارای گلی سفید رنگ است که به مرکزیت پرچم های زرد رنگ احاطه شده است.

طبع بابونه گرم و خشک است و خواص آن نیز بسیار زیاد می باشد.

بابونه را به صورت جوشانده، دم کرده و عرق آن مصرف می نمایند.

بابونه ضد التهاب پوست است و به مانند کورتون عمل می کند اما با این تفاوت که عوارض کورتون رو ندارد.

بابونه می تواند نفخ شکم را نیز کاهش داده و زخم های دهانی را نیز التیام بخشد.

با بابونه می توان سردرد ها را کاهش داد و با ناراحتی های عصبی نیز مقابله کرد.

قیمت هر کیلو بابونه خشک در بازار عطاران و تاجران گیاهان دارویی اغلب با گوناگونی هایی همراه است.

این اختلاف قیمت در فاکتورهای گوناگونی رخ می دهد.

هرچه بابونه دارای ساقه کوتاه تر و کیفیت بالاتری باشد طبعا قیمت بالاتری را نیز شامل می شود.

امروزه کیفیت در کنار قیمت مناسب حرف اول را در تجارت انواع گیاهان دارویی دارد و این قانون در رابطه با بابونه هم صدق میکند.

شرکت سبزینه دشت قائم در فروردین سال ۱۳۹۶ به مدیریت مهندس زهرا برزگر با هدف تولید و بسته بندی انواع محصولات و مشتقات طبیعی شامل انواع ترشیجات، زیتون، رب گوجه، رب انار، رب لیمو عمانی، رب زرشک، رب آلبالو، رب نارنج، رب زغال اخته و محصولاتی دیگر نظیر آب نارنج، آبلیمو، انواع آبمیوه های طبیعی، بسته بندی بهار نارنج و بهار مرکبات و همچنین فروش مرکبات خشک مانند بالنگ و لیمو خشک در استان مازندران، شهر قائمشهر تاسیس گردیده است.

خرید بابونه شیرازی در طول سال به جهت کیفیت و خواص فراوان آن انجام می شود و مصرف کنندگان این گیاه به خوبی می دانند که تنها این نوع بابونه دارای خواص بسیاری است. در بین انواع بابونه که خاصیت چندانی ندارند تنها خرید بابونه شیرازی در بین تجاران گیاهان…

بابونه یکی از بهترین گیاهان دارویی است که خوشبختانه در ایران هم بصورت خودرو و هم به شکل پرورشی می روید و جهت خرید و فروش گیاه بابونه از هر دو آن در بازار وجود دارد. خرید و فروش گیاه بابونه به سبب خواص ویژه اش انجام شده و در طول سال این روند ادامه…

ارتباط با مدیر فروش: ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰

ارتباط با مدیر فروش: ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰

شرکت سبزینه دشت قائم در فروردین ۱۳۹۶ با هدف تولید و بسته بندی انواع محصولات و مشتقات میوه و مرکبات، ترشیجات و گیاهان دارویی در استان مازندران، شهر قائمشهر تاسیس گردیده است.

تمام حقوق این سایت متعلق است به شرکت سبزینه

ارتباط با مدیر فروش: ۰۹۱۱۱۵۵۰۰۷۰


لوازم الکتریکی همراهDownloads-icon


پخش‌کننده MP3 و MP4Downloads-icon


لوازم الکتریکی همراهDownloads-icon


پخش‌کننده MP3 و MP4Downloads-icon

موجود در انبار

نام محصول: گیاه بابونه

خواص: کاهش اضطراب، افزایش شیر مادران، افزایش گلبول سفید، تقویت مو، اشتها آور، درمان سرماخوردگی، رفع بی خوابی

وزن : 50 گرم

قیمت بابونه خشک شده

خواص بابونه زیاد است و از راه های گوناگونی می توان از این فواید بهره برد؛ استفاده از این گیاه دارویی سبب کاهش اضطراب، افزایش شیر مادران، افزایش گلبول سفید، همچنین باعث تقویت مو می شود (اگر مو ها را با جوشانده گل آن بشویید)، مصرف آن با اسطوخودوس دافع سودا است، دم کرده گل بابونه برای درمان سرماخوردگی مناسب است. همچنین اشتها آور است و برای از بین بردن استفراغ مفید است.

برای رفع بی خوابی و داشتن یک خواب آرام و راحت، کافی است ده دقیقه قبل از اینکه به رختخواب بروید یک فنجان چای بابونه بنوشید. در برخی از کشورها نظیر مکزیک، بعد از زایمان به مادران دمنوش بابونـه می دهند تا ماهیچه های شکم شان آرام شوند و بتوانند استراحت کنند. برخی آدم ها حتی جهت مبارزه علیه التهاب غشای مخاطی درون دهان و بینی دمنوش یا عصاره این گیاه را غرغره می کنند.

یک فنجان از دمنوش بابونه حاوی دو کالری، دو میلی گرم سدیم، و عاری از کلسترول است.

*برای بچه ها از همین دم کرده هر نیم ساعت الی یک ساعت یک قاشق مرباخوری کافی است.

بهترین راه برای درمان عفونت این است که آن را با مواد گیاهی درمان کنید. برای تهیه‌ این دوش، به اسطوخودوس و بابونه نیاز دارید. یک قاشق چایخوری پودر هر یک از این گیاهان را آماده کنید و آن را به نصف فنجان آب گرم اضافه کنید. خوب مواد را با هم مخلوط کنید و اجازه بدهید مدتی دم بکشد. سپس ترکیب حاصل را صاف کرده و برای دوش واژینال استفاده کنید.

گفته می شود گیاه بابونه به طور خفیفی باعث تحریک رحم می شود، از این رو، چنانچه باردار هستید، پیش از مصرف خوراکی بابونه با یک متخصص مشورت کنید.

 

برای ارتباط با بخش پشتیبانی فروشگاه عطارک و دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید از طریق پیام رسان های اجتماعی و یا تماس با شماره تلفن فوق اقدام نمایید.

پشتیانی تلگرام

گیاه بابونه خشک اعلاء

پاکتی/کاغذی

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری
خود شوید. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه خریده باشید، نظر شما به
عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.


رحیمه
– 1398/07/25

موقع سرماخوردگی فقط دمنوش بابونه رو استفاده کنید تا ببینید چقدر سریع و مؤثر می تونه باشه


عطارک
– 1398/07/26

درود بر شما
بابت ثبت نظر و تجربتون از شما ممنون و سپاسگزاریم
لطفا دیگر محصولات را امتحان کنید
سپاس فراوان


ریحانه فقیهی
– 1398/11/26

از کیفیتش راضی ام 🙂 🙂 🙂
من بخور بابونه رو برای صورت استفاده میکنم


عطارک
– 1398/11/26

درود بر شما
خوشحالیم که این محصول باعث رضایت شما گردیده و سپاس از اینکه تجربه تان را باما به اشتراک گذاشتید.
شاد باشید


رستگار
– 1399/04/28

بهترین بابونه ای بود که تا امروز خریداری کردم👍


عطارک
– 1399/04/29

درود بر شما

بسیار خوشحالیم که این محصول موجب رضایت شما شده است و سپاسگزاریم که نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید؛

شاد و سلامت باشید؛

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امروزه استفاده از داروهای گیاهی بخش قابل توجهی از بازار درمان را در همه جهان بخودش اختصاص داده است. و این روند به سرعت در حال پیشرفت است.

نماد اعتماد الکترونیکی

اپلیکیشن اندروید


کد تایید *

قیمت بابونه خشک شده

سبد خرید

فروشگاه

تماس

ورود

قیمت بابونه خشک شده
قیمت بابونه خشک شده
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *