قیمت دلار و طلا امروز

قیمت دلار و طلا امروز
قیمت دلار و طلا امروز

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 109 هزار تومان، قیمت دلار 24 هزار و 300 تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 11 میلیون و 90 هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 10 میلیون و 900 هزار تومان است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 250 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 150 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.قیمت دلار و طلا امروز

 

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک میلیون و 109 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 480 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 805 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش جزئی همراه شده است؛ از جمله دلایل نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

 

به گزارش تسنیم،‌ در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار 24 هزار و 300 تومان، قیمت یورو 29 هزار و 400 تومان و درهم امارات 6 هزار و 700 تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار  23 هزار و 870 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 23 هزار و 420 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 28 هزار و 950 تومان و قیمت خرید یورو نیز 28 هزار و 500 تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: دو‌شنبه 13  بهمن 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

23  هزار و 870

قیمت دلار (بازار آزاد)

24  هزار و 300

قیمت یورو (صرافی بانکی)

28 هزار و 950

قیمت یورو (بازار آزاد)

29 هزار و 400

قیمت درهم

6 هزار و 630

قیمت پوند

32 هزار و 300

بروز رسانی: دوشنبه 13 بهمن ساعت 13:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  10 میلیون و 900 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 90 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 250 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4 میلیون و 150 هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 300 هزار

قیمت دلار و طلا امروز

بروز رسانی: دو‌شنبه 13 بهمن ساعت 13:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 109 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 480 هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 805 هزار

انس طلا(دلار)

1862.6

انتهای پیام/

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

قیمت طلا و سکه امروز، با پیروی از افت بهای طلای جهانی و افت نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به ده میلیون و ۵۹۸ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا در معاملات روز پنج‌شنبه در بازار جهانی با افت ۱٫۲۶ درصدی، معادل ۲۲٫۸۸ دلار به ۱۸۱۰،۱۵ دلار رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۹، با ۱۹ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۳،۷۴۷ تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.قیمت دلار و طلا امروز

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز ‌پنج‌شنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۹، با ۹۸ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲۸،۵۴۶ تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح قدیم ده میلیون و ۵۴۸ تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ده میلیون و ۵۹۸ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۷۴ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است.


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

بازار رمال‌ها و دعانویس‌ها گرم است. حالا دیگر پایشان به معاملات اقتصادی، بورسی، فروش اجناس و… باز شده است. یکی از این دعانویس‌ها می‌گوید: «طلسمی دارد برای انجام انواع معاملات اقتصادی و قیمت آن هم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.» اما برخی از آنها ادعاهای دیگری در درمان بیماری هم دارند. یکی از

افت ۲٫۸ درصدی حاصل عملکرد این هفته شاخص بازار سهام بود. اما در ادامه برای هفته آینده وضعیت بازار سهام چطور پیش‌بینی می‌شود؟ آخرین اخبار حاوی چه سیگنال‌هایی برای بورس هستند؟ در این گزارش به ۱۰ خبر مهم و احتمالا اثرگذار بر بورس اشاره می‌شود.

در هفته اخیر وزارت راه و شهرسازی طرحی را آغاز کرده که در آن مدعی است رانندگان برون‌شهری صاحب خانه خواهند شد. این درحالیست که در دیگر طرح حمایتی این وزارتخانه، حدود ۲۹ هزار متقاضی مسکن ملی آورده اولیه را واریز نکردند و از لیست دریافت مسکن ملی حذف شدند.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

هدف بخش

«سایت‌خوان دنیای اقتصاد»

گسترش اطلاع‌رسانی است و انتشار این مطلب به معنی تأیید محتوای آن نیست.

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت طلا امروز در بازار ایران و جهان روند نزولی را تجربه کرد.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۲۱ (یک هزار و هشتصد و بیست و یک ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۸ درصدی داشته است.

 

قیمت دلار و طلا امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۰۷۴,۲۰۰ (یک میلیون و هفتاد و چهار هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۳۶ درصدی داشته است.

 

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۱.۳۵ درصدی، از ۴,۷۱۷,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و هفده هزار) تومان به ۴,۶۵۴,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و پنجاه و چهار هزار) تومان رسید.

گروه نشریات دنیای اقتصاد

درباره ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به روزنامه دنيای اقتصاد بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

قیمت دلار و طلا امروز
قیمت دلار و طلا امروز
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *