مبلغ یارانه معیشتی

مبلغ یارانه معیشتی
مبلغ یارانه معیشتی

بانک اول – زمان واریز سه یارانه اسفند 99 مشخص شد.

به اشتراک بگذارید:

به گزارش بانک اول سال کرونایی 99 با تمام سختی هایش دارد تمام می شود و شاید خیلی ها در این سال بیکار شده اند و یا به صورت پاره وقت کارشان را انجام دهد. دولت برای کمک به برخی از اقشار ضعیف جامعه طرح چهارماهه یارانه 100 تا 120 هزارتومانی مطرح کرد که با کمک مجلس اجرایی شد و فقط یک ماه مانده که آخرین یارانه نقدی امسال به حساب سرپرستان هر خانوار واریز شودمبلغ یارانه معیشتی

 

گفتنی است سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد که یکصد و بیستمین مرحله یارانه نقدی در بهمن ماه، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت 24 روز دوشنبه 20 بهمن 99 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

 

مبلغ یارانه بهمن 99 به ازای هر خانوار  ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که در تاریخ ذکر شده به حساب سرپرست خانوار واریز می شود

ناگفته نماند؛ مقرر شده هر ماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه هر خانوار کسر شود.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات کرونایی نیز ۳۰ ماه در نظر گرفته شده است.

 

زمان واریز یارانه معیشتی اسفند 99

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها،‌ پانزدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24:00 روز پنج شنبه مورخ 1399/11/09به حساب سرپرستان خانوار واریز شد

همانند دوره های قبل، خانواده های یک نفره 55 هزار تومان، خانواده های دو نفره 103 هزار تومان، خانواده های سه نفره 138 هزار تومان، خانواده های چهار نفره 172 هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند نمود.

 

زمان واریز چهارمین و آخرین نوبت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کرونا

چهارمین نوبت از یارانه معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی کرونا در هفته پایانی اسفند به حساب ۳۴ میلیون نفر واریز می‌شود.

طبق روال دو ماه گذشته مرحله سوم یارانه معیشتی کرونا در آخرین روز‌های ماه جاری به حساب مشمولان واریز می‌شود.

مبلغ یارانه معیشتی کرونا برای ۹ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۱۲۰ هزار تومان و برای ۲۵ میلیون نفر از افراد کم درآمد نفری ۱۰۰ هزار تومان است.

 

این یارانه در دو ماه آذر و دی در روز‌های ۲۷ یا ۲۸ واریز شد و به نظر می‌رسد در این ماه نیز این یارانه در همین روز‌ها واریز می‌شود. یعنی در هفته آینده.

 

یارانه کرونا قرار بود در چهار نوبت واریز شود که سه نوبت آن پرداخت شده، و آخرین مرحله نیز در 27 تا 28 اسفند واریز می‌شود. آنگونه که برخی از نمایندگان مجلس گفته‌اند یارانه کرونا در سال آینده واریز نمی‌شود و محدود به چهار ماه پایانی سال ۹۹ بوده است.

 

کدام یارانه ها در سال 1400 واریز می شوند؟

 مجتبی توانگر، یکی از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس اعلام کرد، دو یارانه نقدی و معیشتی بنزین در سال آینده یکی شده است. همچنین بودجه سال آینده دو سقفی بسته شده و دولت منابع پرداخت کرونا را برای سال آینده نیز دارد.

بر اساس اعلام کمیسیون تلفیق مجلس شورای اعلامی یارانه پرداختی به مردم در سال آینده به این شرح است؛ به ۲۳ میلیون نفر مبلغ ۱۳۶ هزار تومان، ۲۰ میلیون نفر مبلغ ۹۰ هزار تومان، ۱۰ میلیون نفر عضو بهزیستی و کمیته امداد مبلغ ۲۶۷ هزار تومان و ۲۵ میلیون نفر مبلغ ۱۸۸ هزار تومان پرداخت می‌شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی به جزئیات افزایش یارانه در سال آینده پرداخت و اظهار داشت: افزایش یارانه تصمیم خوبی است که دو معضل را حل می‌کند؛ هم یارانه اقشار محروم و ضعیف را افزایش می‌دهد و هم یارانه‌هایی مانند معیشتی را در قالب هدفمندی یکپارچه می‌کند.

 

وی با بیان اینکه رقم یارانه در سال آینده به ترتیب ۹۱، ۱۳۶ هزار و ۱۸۰ هزار تومان برای اقشار مختلف، متفاوت خواهد بود، عنوان کرد: بر اساس دهک‌ها این رقم متفاوت خواهد بود و کسانیکه در حال حاضر یارانه معیشتی دریافت می‌کنند با یکپارچه شدن یارانه‌ها، از یارانه بیشتری بهره‌مند خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در پاسخ به این سوال که منابع این افزایش یارانه از کجا خواهد بود، توضیح داد: منابع یارانه هرساله توسط دولت در بودجه دیده می‌شود و با توجه به اینکه دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را برای تمام اقلام اساسی به جز روغن و نهاده‌های دامی حذف کرده، مابه تفاوت این مبلغ به خزانه واریز و منبع افزایش یارانه‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه زمانی یارانه خوب است که به اقشار ضعیف مردم کمک کند، گفت: با توجه به اینکه در همین سال جاری دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی اقلام ضروری را حذف کرد و افزایش قیمت‌ها به وجود آمد، یارانه سال آینده اثر تورمی نخواهد داشت. زیرا این یارانه از مابه تفاوت همان ارزی که برای اقلام اساسی بود، پرداخت می‌شود.

میرتاج‌الدینی با اشاره به اینکه آزادسازی قیمت کالاها مبلغ قابل توجهی را به خزانه واریز می‌کند، یادآور شد: بخشی از این مبلغ به عنوان یارانه به مردم پرداخت و بخشی هم برای کنترل بازار در اختیار دولت قرار می‌گیرد.

وی در خصوص اینکه آیا این افزایش یارانه نهایی شده یا خیر، خاطرنشان کرد: افزایش یارانه در کمیسیون تلفیق تصویب شده و معمولا مصوبات این کمیسیون در مجلس تصویب می‌شود، با این حال این طرح در مجلس چالشی خواهد بود.

یارانه معیشتی دی ماه نیز به روال ماه‌های قبل ساعت ۲۴ روز دهم ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، از آبان ماه سال گذشته و با اصلاح قیمت بنزین، پرداخت کمک های معیشتی از  محل مابه‌التفاوت ایجاد شده در دستور کار قرار گرفت و در دهم هر ماه مبلغ نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

قرار بود یارانه معیشتی برای حدود ۶۰ میلیون نفر(۱۹ میلیون خانوار) از بین جمعیت ۷۸ میلیون نفری یارانه بگیران پرداخت شود که در ابتدا با حدود ۱۷.۵ میلیون خانوار شروع شد.

مبلغ پرداختی کمک معیشتی براساس تعداد اعضای خانوار متغیر است؛ به طوری که مبلغ پرداختی برای خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار، سه نفره ۱۳۸ هزار، چهار نفره ۱۷۲ هزار و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

سالانه حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بابت کمک معیشتی پرداخت می شود که این روال براساس آنچه در بودجه پیش بینی شده برای سال آینده نیز ادامه دارد.مبلغ یارانه معیشتی

دولت  بابت یارانه نقد ی۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نیز رقمی حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان در سال می پردازد.

انتهای پیام

سلام چرا یارانه معیشتی به من ندادی من نه بیمه دارم نه خونه دارم

چرا یارانه یک ملیون تومنی به ما ندادن لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

من شیش نفرم چرایارنه پنچ نفربرام واریزمکنن

سلام به من۳نفر هستم ۲نفر واریز شده۱۰۳۰۰۰تومان؟؟؟چرا؟؟

ما ک نخ یارانه بنزین بهمون تعلق گرفت ن وام یک میلیونی مرحله دوم و ن این نفری 100…در حالی ک همسرم بیکاره و بیمه کارگری کشاورزی رو ازاد پرداخت میکنیم…واقعا باید چکار کنیم

سلام

من فقط یک تاکسی شهری اصفهان سمند 86دارم پدرومادر ندارم یک زن ودختر 14ساله لحظه به لحظه شرمنده خانواده هستم برام نمی ریزند معیشتی را.فقط میدونم ایران با اینکه سرمایه دارس مثل کارتون خواب هایم حیف این هونهاریخته

      توجه : قیمت ها به صورت لحظه ای نمی باشد و روزانه به روز می گردد      

گرم 18 عیار 1,077,300 -1,154

      توجه : قیمت ها به صورت لحظه ای نمی باشد و روزانه به روز می گردد      

اونس طلا 1750.8 -0.9

جهت نمایش نرخ ها در ساعت لاگین کنید

مبلغ یارانه معیشتی

زمان رسمی واریز یارانه معیشتی اسفند ماه اعلام شد+ مبلغ
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، شانزدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۰۰: ۲۴ روز یک شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

همانند دوره های قبل، خانواده های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند نمود.

لازم به ذکر است سومین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده اند از این ماه کسر خواهد شد.


سایر خبر های مفید در 5 ساعت گذشته

تمامی حقوق برای موسسه فرهنگی فن آوران زرّین قلم محفوظ است.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

پس از واریز آخرین یارانه امسال، در سال ۱۴۰۰ چه کسانی منتظر اولین دریافت یارانه سال ۱۴۰۰ خواهند بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، شب گذشته آخرین مرحله یارانه معیشتی کرونا به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

مبلغ یارانه کرونا برای ۲۵ میلیون نفر از افراد فاقد بیمه و درآمد که حقوق آنها از حداقل اداره کاری پایین‌تر باشد ۱۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و برای ۹ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مبلغ ۱۲۰ هزار تومان بوده است.

اما برای سال بعد اولین یارانه احتمالا چیست؟

مبلغ یارانه معیشتی

یارانه معیشتی از دی ماه سال ۹۸ به صورت مرتب در روز دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است و اگر قرار بر ادامه این حمایت باشد، در اولین ماه امسال نیز این زمان‌بندی تکرار خواهد شد. مبلغ این یارانه برای خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

اما همانند یارانه معیشتی واریز یارانه نقدی نیز منظم شده و معمولا در روز بیستم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. احتمالا در ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ نیز یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

سلام علیکم دوستان شما درشهرستان زندگی میکنی یک چیزی پیدا میکنی به زن وبچه هات میدی ما در روستاهای بلوچستان زندگی میکنیم جز بدبختی هیجی نیست کاربارنیست

سلام دوستان یه خیری پیدا مشه ب من کمک کنه خانه بسازم خانه ندارم زن بچه دارم کارگرم بیمه ندارم شغلی ندارم پولی هم ندارم

من بک سوال از مسولین دارم.واقعا خدا وکیلی خجالت نمی کشید حدودا یک دهه بیشتر یارانه ۴۵۵۰۰تومان باقی مونده.یک کالا حالا هرچی که شما بگید اقای روحانی که قیمتش مثل یارانه تغییر نکرده رو خودتون اسم ببرید.پیدا نمیشه.خدایا نمیخواهی مارو از دست کافران نجات بدی.

۴۵ هزار دیگه ارزشی ندارد لطفا زیاد ش کنید تا کمک حال مردم باشد،،،

۴۵ هزار در این موقعیت ارزشی دارد ،لطفا بداد مردم برسید،

خداوکیلی ۴۵ هزارتومان دیگه پوله،بریز الان چند برابر میشد ،این یک نوع توحید به ملت ،،،که گرفتارند،،،،

من مستاجر هستم بخدا بجز ۴۵۰۰۰تومن هیچی به من ندادن.انقدر سخت زندگی میکنیم که دیگه اه ندارم با ناله سودا کنیم

تورو به حضرت عباس تورو بخدا اینقدر دوروغ نگین چرا هی میگین همسان سازی سخت وزیان بازنشستگان واریز شد شوهر من بیست سال توکوره کار کرد ریه اش داغونه ولی حقوق امروز دادن دریغ از یه هزاری کهـداده باشن پس به کی دادین ازما بهتر ها تورو خدا به دادمان برسین

خدایش مردم از گرونی وگوشنگی میمیرن حدقل یارانه 450با‌ش قیمت جنس کم کنید به فکر مردم فقر باشن

آخه با ۴۵۰۰۰تومن چیکار میشه کرد وقتی ی مرغ میشه ۶۰۰۰۰تومن توروخدا مسولین رسیدگی کنید آخه ۴۵۰۰۰تومنم شد پول حداقل نفری ۵۰۰تومن بدین توروخدا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دقایقی پیش خبر داد که علی‌الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی تا سقف یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا دو سه روز آینده واریز می‌شود.

نوروز امسال را با برنامه‌های کافه‌بورس همراه تجارت‌نیوز و معامله‌گران حرفه‌ای بورس باشید. اگر برای شما جذاب است که بدانید معامله‌گران حرفه‌ای بورس چطور وارد این عرصه شدند و چه تجربه‌های شیرین و تلخی دارند ویدیوهای کافه بورس را ببینید. تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» را آغاز کرده که جزئیات

همین حالا اگر از کسی که اندک اطلاعات تجاری و اقتصادی داشته باشد، این سوال را بپرسید که «بهشت مالیاتی چست و کدام کشورها بهشت مالیاتی هستند؟» احتمالاً چندتایی نام آشنا به گوش‌تان می‌خورَد: «سوئیس»، «لوکزامبورگ»، «هنگ کنگ»، «موناکو» و «پاناما». اما «بهشت مالیاتی» کجاست و اطلاق این صفت به یک کشور به چه معنا

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

طبق اعلام کمیسیون تلفیق مجلس، در سال آینده یارانه پرداختی به خانوارها افزایش می‌یابد. بر این اساس برای ۷۸ میلیون نفر بین ۹۰ تا ۲۶۷ هزار تومان واریز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی لایحه بودجه سال آینده است. این کمیسیون در خصوص یارانه، تصمیمات جدیدی گرفته که براساس آن مبلغ  یارانه و ترکیب جمعیتی یارانه‌ها تغییر می‌کند.

در سال جاری دولت دو یارانه معیشتی و نقدی را به ترتیب در روزهای دهم و بیستم هر ماه به طور منظم واریز کرد. در حال حاضر تعداد یارانه‌بگیران معیشتی ۶۰ میلیون نفر و تعداد یارانه بگیران نقدی ۷۸ میلیون نفر است.

در خصوص مبلغ این دو یارانه نیز یارانه نقدی به‌ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان بدون سقف تعداد اعضای خانوار است. یارانه معیشتی نهایتا تا سقف پنج نفر از اعضای خانواده پرداخت می‌شود و مبلغ آن بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان است.مبلغ یارانه معیشتی

در خصوص یارانه سال آینده اعلام مجتبی توانگر عضو کمیسیون تلفیق اعلام کرده که برای ۱۰ میلیون نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، مبلغ ۲۶۷ هزار تومان؛ برای ۲۵ میلیون نفر از اقشار ضعیف و دریافت‌کنندگان یارانه معیشتی، مبلغ ۱۸۸ هزار تومان؛ ۲۳ میلیون نفر، مبلغ ۱۳۶ هزار تومان یارانه بنزین و به ۲۰ میلیون نفر دیگر مبلغ ۹۱ هزار تومان یارانه نقدی پرداخت می‌شود.

در مجموع ۷۸ میلیون نفر یارانه دریافت می‌کنند. در بیشترین مقدار یک خانوار چهار نفره تحت پوشش نهادهای حمایتی ماهانه مبلغ یک میلیون و ۶۸ هزار تومان و در کمترین مقدار مبلغ ۳۶۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

در لایجه بودجه امسال آمده که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه دارد سه دهک بالای درآمدی را از لیست یارانه‌بگیران شناسایی و حذف کند. بنابراین اگر این کار انجام شود حدود ۲۰ میلیون نفر حذف می‌شوند اما طبق یارانه پرداختی که کمیسیون مجلس اعلام کرده، یارانه کسی حذف نمی‌شود.

در حالی که مجلس برای پرداخت این یارانه‌ها مبلغ ۱۴۷ هزار و ۵۷۶ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته، دولت در لایحه بودجه مبلغ ۷۳ هزار و ۵۸۸ میلیارد تومان منابع را برای واریز یارانه نقدی و معیشتی بنزین اعلام کرده، در واقع مجلس بودجه پرداخت یارانه را دو برابر کرده است.

دو برابر کردن یارانه در حالی در کمیسیون تلفیق تصویب شده که دولت نتوانست مصوبه مجلس در خصوص پرداخت شش نوبت یارانه کرونا به ۶۰ میلیون را اجرا کند و در نهایت اعلام کرد که به ۳۴ میلیون نفر در چهار نوبت یارانه می‌دهد.

باید دید با توجه به محدودیت منابع دولت و کسری بودجه این مصوبه در صحن مجلس نیز رای می‌آورد.


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

وقتی‌یارنه‌۲تاچندبرابرمیشه
فکرکنیداقلام‌چندبرابرمیشه؟؟
خدارحم‌کنه

باسلام مگراحمدی نجات بیاد تافقیرله نشه

خدا رحم کنه

بابا نخواستیم زیاد بشه پدر مردم و در آوردن فردا تخم مرغ میشه ۱۰ تومان

فکر میکنن خیلیه دارن مردم رو میکشن بابا غرور لعنتی رو کنار بزار تحریم نمونه مردم رفاه میخوان

سلام دوستان عزیز مردم بیچاره مادارن زیر فشارتحریم وتورم لح میشن دولت مردان کجا هستن به داد مردم برسن ازکجا بیارن واسه فرزندانشون لباس وغذا تهیه کنند خداوکیلی این همه ذلت واسه چی هست تا آقا امام زمان نیاد راحت نمیشیم ازاین همه بدبختی یه طوفان بیاد منو ببره راحت بشم ازاین همه عذاب فشار وام وبیکاری داره بیداد میکنه شاید این جمعه بیاید شاید

از نالیدن چیزی حاصل نمیشه دعا کنید یک دولت عادل و مردمی بیاد سر کار تحریم ها رو بردارن همه چی درست میشه انشاالله

خدا خودش به هممون رحم کنه ما که همه ی زندگیمون شده وام اخر چطور این همه وام رو پرداخت کنیم خدا میدونه
خدایا خودت کمک کن😔

خدایا

اخه مگه اب برق گاز تلفن اینترنتی وارداتی است هرروزولت خودش گران وگرانترش میکنه یارانه بهانه ای است برای گران شدن اجناس مردم شبهاداخل اشغالی میگردندچیزی پیداکنندببرندبرای زن وبجه شون

دو برابر چیه باید 10 برابر بشه .روی دریای ثروت هستیم بعد ماهی 100 تومن بگیریم باید ماهی 2500 بدید به هر نفر

اقایی که به دروغ اینجا میگی مشگل دارم واسه بچم تبلت میخوام واسه درس اوم گوشی که اینجا بیهوده پیام میدی پول نت هم که داری بده بچه ات بره درس بخونه خودتم به اینواون الاکی التماس نکن پدر محترم شماهم از سن شما گذشته گوشی اندروید داشته باشین بفروشین پول همه چیز درست میشه تا ما ملت به همدیگه رحم نکنیم وای به حال …مرد هستین التماس رو ترجیح به گوشی لمسی واقعنا که

گرونی و تورم بدطور عذابمون میده توروخدا. فکری کنید زندکی واقعا جهنم شده هی کارمیکنیم باید بخوریم قشنگ چیزا ده برابر شدن ماباید چیکارکنیم کرایه نشین کارگر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دقایقی پیش خبر داد که علی‌الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی تا سقف یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا دو سه روز آینده واریز می‌شود.

نوروز امسال را با برنامه‌های کافه‌بورس همراه تجارت‌نیوز و معامله‌گران حرفه‌ای بورس باشید. اگر برای شما جذاب است که بدانید معامله‌گران حرفه‌ای بورس چطور وارد این عرصه شدند و چه تجربه‌های شیرین و تلخی دارند ویدیوهای کافه بورس را ببینید. تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» را آغاز کرده که جزئیات

استارتاپ‌ها با چالش‌های مختلفی از جمله تحریم داخلی و خارجی، مدل کسب و کاری، قانون‌گذاری‌های یک‌شبه، کمبود سرمایه و انحصار مواجه‌اند و در یک سال اخیر کرونا هم به آنها اضافه شده است. این موضوعات، تعدادی از آنها را در ماه‌های گذشته به تعطیلی کشاند.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

آخرین مرحله یارانه معیشتی کرونا، ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوارها واریز می‌شود.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ پس از شیوع کرونا، بسیاری از کسب و کارها با تعطیلی مواجه شد و افراد بسیاری شغل و منبع درآمدی خود را از دست دادند؛ در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و بی‌بضاعت، چند یارانه و وام به این افراد تعلق گرفت.

یکی از این یارانه‌ها که پرداخت آن از آذر ماه سال جاری آغاز شد، یارانه معیشتی کرونا بود و مقرر شد یارانه معیشتی کرونا در دو مبلغ 100 و 120هزار تومانی به حساب مشمولان واریز شود.

همانطور که گفته شد، یارانه معیشتی کرونا در دو مبلغ 100 و 120هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز می‌شود؛ یارانه 120هزار تومان به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و… تعلق می‌گیرد.

دریافت یارانه 100هزار تومانی نیز 4شرط داشت که نداشتن درآمد، بیمه‌پرداز نبودن، قرارگیری در شاخص‌های پایین درآمدی و… از شروط دریافت این یارانه بود؛ تا کنون 3مرحله از این یارانه به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز شده است.مبلغ یارانه معیشتی

اولین مرحله از یارانه معیشتی کرونا اواخر آذر ماه واریز و براساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد تا 3مرحله باقی‌مانده در اواخر دی، بهمن و اسفند به مشمولان اعطا شود؛ حال آخرین مرحله از این یارانه ساعت24 امشب به افرادی که قبلا یارانه معیشتی کرونا به آن‌ها تخیصیص یافته بود، تعلق می‌گیرد.

باتوجه به اظهارات اولیه در خصوص یارانه معیشتی کرونا، مقرر شده بود تا این یارانه در 4مرحله به افراد تعلق گیرد؛ حال امشب مرحله چهارم نیز به پایان خواهد رسید و ادامه‌دار بودن یا نبودن این یارانه، پرسش بسیاری از مشمولان طرح است؛ به گفته حسین میرزایی سخنگوی ستاد حمایت معیشتی کرونا، پرونده این یارانه بسته شده است.

اگر در رابطه با بورس/مسکن/خودرو/دلار سئوال دارید کلیک کنید

من زیر زیرخط فقرم وهیچ یارانه معیشتی هم نگرفته ام

سلام جناب ریئس جمهور محترم لطفا در کمک معشتی و یارانها را افزایش بده بخدا عید هست دستمون خالی است خودت جای ما حساب کن ببین پیش خانواده سر پایین میشی یا نه لطفا یاری بفرمایید


فقط دعا کنین

سلامجناب.ریس جمهور عزیز.تورو خدا یارانه کرنا تا آخر بهار قطع نکن من بیکاری نزار شرمنده زن بچه بشم کارگر ساختمانی که قلبم عمل کردم چشم کور شده مستاجرش حد اقل کمک کوچکی بهمون میکند هم محصل دارم تورو جون بچه هات تورو خدا التماست میکنم یارانه کرنا تا آخر بهار قطع نکن یارانه زیاد کن قسم ات میدم جان عزیزانِت


خدا

سلام خدمت همه کسانی که این پیام‌رومیخونن چرا برای پول دارها یارانه ۱۰۰تومانی میر یزید برای من که هیچی ندارم نمیریزید این چه مملکتیه

اقای روحانی این همه گرانی به پا کردی لاعقل اقسادیک میلیون کرونا را نگیر.مگه چقدریارانه میدیدکه دوتا اقسادمیگیرید

حذف یارانه معیشتی بزرگترین اشتباه است بااین کارافزایش فقروجرم بیشترخواهد شد وازلحاظ روحی بدترخواهدشد بهتراست به جای حذف افزایش یابد

نونی که اونا دارن میخورن در اصل میزنن تو خون مردم میخورن

خداشاهده گرفتارم یه هفته ست فقط ویفر میخوریم ندارم چکار کنم

خاک بر سر دولت
ما نه حقوق بگیریم ن خونه داریم هیچی هم بهمون ندادن با دوتا بچه یتیم

خدا برکت بده با این که کم هست اما کاچی بعضی هیچی امشب واریز شد. فردا صبح بر می گرد جای اولش چهار تا قبض دارم که بایدپرداخت کنم. از این جیب درآوردن گذشتن توی آن جیب

توروخدابیشتربریزیدشرمنده بچهامم قسمتون میدم

خدا براشون نسازه من هیچی ندارم ولی برام نریختن حساب!!؟؟

سلام توروخدا توروبه دست بریده عباس این یارانه کرونا قطع نکنیداقای ریس جمهوراین ملت بااین بارانه کرونا زنده هستن شمارابه اون امام حسین که باوردارین التماس میکنیم

من بدبخت بایت 1 ماه کار کنم تا بتونم یه کفش بخرم خودتون فکرش بکنین

به ماهم که شاملش می‌شدیم چیزی تعلق نگرفت.بودن کسانیکه دوروبرم بودنو ازلحاظ مالی کاملا خوب بودن به اونا تعلق گرفت.نمیدونم چجوری حساب کرده دولت!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

لعنت به تویی که مردم به این روز رسوندین نگین امریکا بده انگلیس بده پول اگه بده واسه مردمش خوبه پول نفت ملت میریزین تو خشتک شلوار اباتون پر نمیشه خون مردم کردین توشیشه ای امام زمان ای صاحب زمان حق مارو ازاین دزدای کلاه بردار بگیر مرد واقعی احمدی نژاد خدا پدرتو بیامرزه مرده مرد خدایا روزی میرسه جوابشونو توری بدی نتونن بلند شن از زمین

کجا ریختن یارانه آخه ؛ساعت یک ونیم شده هنوز خبری نیست

زحمت کشیدین 100 تمن زیاده نفری 5 ا تک تمن بدید بسمونه زشت نیست ملت نمک. نشناس از آقایون مسئولین زحمت کش چی میخواهید بیچاره ها آنقدر اختلاص کردن خوردن بردن چاپ قاپیدن خسته شدن

من الان ۱سال ک بیکارم وجایی هم بیمه نیستم مستاجر هستم با ۲تابچه این شب عیدی مارو شرمنده زن و بچمون نکنین آقای رییس جمهور تورو خاک پدرومادرت قسم حداقل تا برج۳ بعد ماه مبارک رمضان معیشتی کرونا رو تمدید اش کنین یا یا یارانه ها رو حداقل اضافه کنین ب فاطمه زهرا داریم نابود میشیم…بخدا قسم شما مسئولین مملکت یه روز باید جوابگویه این مردم فهیم باشین…قیامت و مردن برا همه هست شاه وگدا نداره

واقعا فکر میکنید عدل الهی نیست. ی روزی برسه ک بچه هاتون رو همین مردم با دندون تیکه تیکه کنند….ببین چ جوری مردم با این همه دارایی و منابع برای ۱۰۰ تومن دارن التماس میکنن 😔😔😔🥺

پرداختی قابلی نیست امامثل بقیه اقدامات عدالتی ندارد

واقعا همینطوره واسه پولدارا پول میریزن مثلا پدر شوهر من قطر هست و ماهی بیست میلیون در آمد داره ولی خونشون تو روستا هست این یارانه رو می‌گیرند ولی من شوهرم بیکار هست خودم تازه امسال استخدام اموزش و پرورش شدم حقوقم دو میلیون و نهصده نمیدن تازه که به داماد شوهرم که کشاورز یه عالم میوه و خرما همه مدل میفروشه معلوم نیست ماهی چقد درآمد داره هم میده

اخه مردحسابی با۱۰۰ت.چکارمیشه کرد.من ۱سال ونیمه بیکارم الانم کرونا گرفتم.تواین وضعیت فقط دعامیکنم زودترراحت بشم.مردم رااصالت وایمان وشرف وغیرتشون راازبین بردن.چیزی دیگه نذاشتن واسمون به نامه اسلام هزارجنایت دارن میکنن.این کجااقتدارعلی هست.یه عمردرس خوندم ورزومه عالی ازخودم گذاشتم ولی کو.برای چی.ازخدامیخوام زودراحتم کنه.

سلام تورو خدا حداقل یارانه رو افزایش بدین این چ زندگی ک برا مردم درست کردین دوساله ک بچه هام میوه نخوردن ازجلو میوه فروشیا ک ردمیشم بچم گریه میکنه خدایا صاحب مملکت روبروسون دیگ خسته شدیم


مردم ر گدا کردین

بخورید حق ما بدبخت بیچاره هارو انشاالله خدا از حلقومتون بکشه الهی آمین دلمون خوش بود که یارانه صدهزار تومانی واریز می‌شود ولی ماهیجی نصیب مون نشد بخورید تا قیامت

اقای رئیس جمهور یه زمانی گفت کاری میکند که مردم نیازی به یارانه ۴۵هزاری نداشته باشن،حالا الان موجهه شدم که ایشون چی میگفت😂😂

حسن آقا یادته موقعی که رأی میخواستی میگفتی چنان رونق اقتصادی درست کنیم که مردم فکر یارانه نباشند….حالا ببین چی به سر این مردم آوردی که برای گرفتن حق خودشون دارن التماس تو میکنند وشما هزاران میلیارد حق این مردم را خودتون و فرزندان ناپاکتون مصادره کردین و دارین باهاش خوشگذرونی میکنید…. امیدوارم خدا ازتون نگذره

آقای روحانی خواهش میکنم حداقل اونایی که تحت پوشش کمیته هستن یارانه کرونا رو قطع نکنید مبلغ یارانه معیشتی

منم خانوار تک نفره هستم ماهی صدتومن بهم یارانه کرونا میدادن تو این چهار ماه از اونجایی هم که مجبور شدم دوتا وام کرونایی بگیرم کلااا یارانه نقدی و یارانه بنزین بدلیل کسری وام خیلی کم شدن دلم به همین صدتومن خوش بود که الانم دولت میخوات قطع کنه 😔😢😔

خاکبرسمون که عادتمون دادن به گدایی

من 25اسفند ثبت کردم ولی صدتومنی واسه من نزدن

من۴ماه بیکارم جکارکنم یارانه کرونا ندادن

سلام خانم خانه داری هستم که همسرم را سی سال پیش از دست داده و داری سه فرزند میباشم چون نمیدانستم که چگونه مشخصاتم را برای دریافت یارانه ثبت کنم از دریافت ان معذور شده ام راهنمایی کنید که چکار کنم که بتونم معیشتی ام را بگیذم ممنون

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

مبلغ یارانه معیشتی
مبلغ یارانه معیشتی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *