مدونا شیطان پرست

مدونا شیطان پرست
مدونا شیطان پرست

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین‌ها: تصور صنعت موسیقی مدرن بدون مدونا بسیار دشوار است. بر اساس برآورد‌ها تعداد آلبوم‌های به فروش رفته این خواننده مشهور و سنت‌شکن به ۲۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده و او توانسته در طول دوران فعالیتش سه بار برنده جایزه گرمی شده، ۲۵ آهنگش در میان ۱۰ آهنگ برتر قرار گرفته و حتی یک جایزه گلدن گلوب نیز بدست آورد. علیرغم موفقیت‌های فراوان، اما شاید بتوان مادر بودن را بزرگ‌ترین دستاورد این خواننده دانست. در واقع او همانند خوانندگی‌اش، سبکی خاص در مادر بودن دارد که می‌تواند سرمشق بسیاری از مادران باشد.

مدونا خود در مصاحبه‌ای در سال جاری در این مورد چنین گفته است: «هیچ مدل زنده‌ای از من در این مورد وجود ندارد، زیرا هیچ کسی کاری که من می‌کنم را انجام نمی‌دهد؛ و این به نحوی ترسناک است… بعنوان مادری تنها برای ۶ فرزند، به خلاق بودن و هنرمند بودن و فعال بودن در حوزه سیاسی ادامه می‌دهم، برای داشتن صدا، برای انجام تمام کار‌هایی که انجام می‌دهم. خب منظورم این است که هیچ کسی در شرایط من قرار ندارد».

مدونا ۶ فرزند دارد: دو فرزند بیولوژیکی به نام‌های لوردس لئون و روکو ریچی و ۴ فرزند خوانده به نام‌های دیوید باندا، مرسی جیمز و دوقلو‌های استر و استلا اموال. البته که بزرگ کردن فرزند در چنین شرایطی کار دشوار بوده و بدون دردسر و رسوایی ممکن نیست. این شما و این واقعیاتی گفته نشده در مورد فرزندان مدونا.

مدونا شیطان پرست

مدونا یک مادر بسیار سختگیر است

مدونا همواره به خاطر سنت‌شکنی‌ها و درنوردیدن مرز‌ها شناخته می‌شده است. با این وجود وی در یک عرصه از زندگی خود بسیار سختگیر بوده و ولنگاری‌های دیگرش در آن دیده نمی‌شود و آن بزرگ کردن فرزندانش است. او قوانین سختگیرانه‌ای را برای فرزندانش در نظر گرفته که اغلب با ناخشنودی آن‌ها مواجه می‌شود. در یک مصاحبه در سال ۲۰۰۵ با مجله نیوزویک، ملکه پاپ به هیچ یک از فرزندانش اجازه تماشای تلویزیون یا خواندن مجلات را نمی‌داد. آن‌ها همچنین اجازه خوردن شیر و بستنی را نداشتند. وی همچنین تنبیهات سختی را برای فرزندانش در نظر می‌گرفت.

برای مثال گفته می‌شود در صورتی که دختر بزرگش لباس‌های کثیفش را در خانه رها می‌کرد یا هنگام انداختن آن‌ها در ماشین لباسشویی ایجاد کثیفی می‌کرد تمامی آن لباس‌ها توسط مادرش ضبط می‌شد. این موضوع باعث شد که لوردس لئون مجبور شود تنها یک لباس را برای ساعات مدرسه‌اش بپوشد تا اینکه به گفته مدونا «درسش را یاد گرفت». همچنین گفته می‌شود که لئون حق رنگ کردن موهایش را نداشت، دستکم تا ۱۴ سالگی در حالی که مدونا خود به خاطر مو‌های رنگ کرده بلوندش شناخته می‌شود. بدین ترتیب به نظر می‌رسد که مدونا قوانینی را برای فرزندانش اجباری کرده که خود آن‌ها را رعایت نمی‌کند.

روکو ریچی از دست مامان مدونا فرار کرد

روکور ریچی، فرزند مدونا از شوهر سابقش، گای ریچی، بعد از این که ظاهراً خانه مادرش در آمریکا را ترک کرده و برای زندگی با پدرش به لندن رفت باعث یک درگیری حضانت بزرگ بین پدر و مادر خود شد. ظاهراً روکو در یکی از تور‌های مادرش نقش رقصنده جایگزین را بر عهده داشت و به اعتراف خود مدونا، پسرش علاقه زیادی به اجرا روی صحنه نداشت: «وقتی ۱۴ سال دارید مامان چندان دوست داشتنی نیست». به نظر می‌رسد که روکو واقعاً رقصندگی را دوست نداشته است، زیرا به ادعای دیلی میل در میانه تور و بعد از این که مادرش تلفن همراهش را از او گرفت فرار کرده و به لندن آمد و موضوع به اینستاگرام و وقت‌گذرانی بیش از حد در اینترنت مربوط می‌شده است.

در ادامه روکو حتی از بازگشت به خانه مادری‌اش برای دوران تعطیلات نیز خودداری کرده تا این که مدونا مجبور شد دست به دامان دادگاه شود و بدین ترتیب بود که قاضی دستور بازگرداندن روکو نوجوان به خانه مادرش را داد. اما روکو به خانه بازنگشته و این موضوع باعث درگیری مدونا و گای ریچی بر سر حضانت او شد. این دو در نهایت در سال ۲۰۱۶ بر سر این مسئله به توافق رسیدند و روکو نزد پدرش ماند هر چند در دورانی که گای ریچی در لندن نباشد، مدونا به لندن آمده تا مراقب پسرش باشد. ظاهراً او با این کار می‌خواهد از انتشار تصاویر پسرش در حال سیگار کشیدن و میگساری جلوگیری کند.

مدونا در تمام طول دوران دستگیری روکو به خاطر مواد مخدر در کنار او بود

بعد از فرار از تور مدونا، روکو حقیقتاً وارد یک مرحله شورشگرانه نوجوانی شده که البته از مادرش به ارث برده بود. در سال ۲۰۱۶، همان سالی که تصاویری از روکو در حال مصرف مواد مخدر و میگساری زیر یک پل توسط پاپاراتزی‌ها منتشر شد، پلیس او را به خاطر داشتن مقداری حشیش دستگیر کرد. ماجرا با شکایت همسایگان شروع شد که ظاهراً بار‌ها روکو را در حال سیگار کشیدن یا مصرف مواد مخدر دیده بودند.

چند بار به او در این زمینه اخطار داده شد تا اینکه یک بار پس از نزدیک شدن نیرو‌های پلیس به او، روکو بسته‌ای را از جیبش درآورده و دور می‌اندازد و بعد‌ها بقایای حشیش روی لباس او و مقداری ماریجوانا نیز در کیف او پیدا می‌شود. در آن دوران روکو در محله زندگی خود به چهره مشهوری تبدیل شده بود و البته نه برای کار‌های خوبش. به گفته همسایه‌ها، او همیشه مشکوک به نظر می‌رسید. اگر چه روکو به زندان انداخته نشد، اما مجبور شد که در کلاس‌های توجیهی مواد مخدر شرکت نماید. در تمام این دوران مدونا از پسرش حمایت می‌کرد و در مصاحبه‌ای با آسوشییتدپرس در این باره چنین گفت: «من پسرم را خیلی دوست دارم. برای اینکه حمایتی که او نیاز دارد را به او بدهم دست به هر کاری خواهم زد».

به فرزند‌خواندگی پذیرفتن دیوید ریشه در تراژدی دارد

مدونا پسرش دیوید باندا را در سال ۲۰۰۶ به فرزندخواندگی پذیرفت، اما گذشته این پسر ریشه تراژیکی دارد. به ادعای روزنامه گاردین، اهل روستایی به نام لیپونگا در غرب مالاوی با تنها ۳۰۰ نفر جمعیت بوده است. خواهر و برادرانش- گارنت و بابل- هر دو پیش از رسیدن به سن سه سالگی جانشان را از دست می‌دهند. گارنت به دلیل مالاریا و در سن دو سال و هشت ماهگی جان داد و دومی نیز در ۱۸ ماهگی و به دلیل یک بیماری نامعلوم درگذشت. دیوید حتی مادرش را نیز نمی‌شناخت، زیرا او نیز تنها ۶ روز پس از بدنیا آمدن دیوید درگذشت.

همین موضوع بود که باعث شد پدرش، یوهان باندا، پسرش را به یتیم‌خانه بسپارد. در هنگام مرگ همسرش، باندا هنوز حدود ۱۰.۰۰۰ کواچا (خدود ۷۶۵ دلار) به پدر و مادر همسر خود به خاطر مهریه بدهکار بود به همین دلیل آن‌ها در بزرگ کردن نوه خود به او کمکی نکردند. یوهان که در مزرعه شخصی پیاز و گوجه فرنگی خودش کار می‌کرد حتی توان تامین شیر پسربچه خردسالش را نداشت. به خاطر مراقبت از فرزندش و اینکه او نیز به سرنوشتی مشابه دیگر فرزندانش دچار نشود، یوهان پسرش را به یک یتیم‌خانه دارای کلینیک درمانی مستقر سپرد تا در صورت بیمار شدن به او رسیدگی شود. با این وجود، او دو بار در هفته و سوار بر دوچرخه ۵۰ مایل را برای دیدن پسرش می‌پیمود.

او بعد‌ها به روزنامه گاردین در این باره چنین گفت: «ما رابطه بسیار نزدکی با فرزندمان داشتیم. هر وقت یتیم‌خانه را ترک می‌کردم دیوید گریه می‌کرد». در هنگام نوشتن این مقاله، یوهان شرایط خوبی دارد و همانند مدونا پیانو می‌نوازد.

مدونا برای به فرزندخواندگی پذیرفتن دیوید برخی قوانین را دور زد

وقتی که مدونا دیوید را به فرزندخواندگی پذیرفت این کار او در ابتدا با جنجال‌هایی روبرو شد. به ادعای روزنامه گاردین، بر اساس قوانین کشور مالاوی برای این که یک خارجی بتواند کودکی در این کشور را به فرزندخواندگی بپذیرد باید دستکم ۱۸ ماه در این کشور اقامت داشته و سپس اجازه خواهد داشت آن کودک را همراه خود ببرد. در طول این مدت بر رفتار شخص متقاضی فرزندخواندگی نظارت خواهد شد تا از مناسب بودن تمام شرایط او برای پذیرفتن آن کودک اطمینان حاصل شود، اما ظاهراً مدونا این فرآیند را طی نکرده است، زیرا به نحوی موفق شده که این قوانین سختگیرانه مالاوی در زمینه فرزندخواندگی را دور بزند.

او نه تنها توانست فرزندخواندگی یک پسربچه که دارای بستگان زنده بود را بدست آورد که در مالاوی بسیار غیرمعمول بود بلکه برای مدت مذکور نیز در مالاوی ساکن نشد. بر اساس رأی موقتی یک قاضی، مدونا می‌توانست در صورت رضایت پدر دیوید، او را با خود به ایالات متحده بیاورد بدون این که کسی مانع وی شود. ۱۸ ماه بعد مدونا همراه با شوهر سابقش، گای ریچی، به مالاوی بازگشت و فرزندخواندگی دیوید به طور رسمی اعلام شد. اگر چه این فرزندخواندگی کاملاً قانونی بود، اما با قانون اساسی مالاوی همخوانی نداشت و به همین دلیل گروه‌های مدافع حقوق بشر به آن اعتراض کردند.

اما نظر مدونا در مورد فرزندخوانده‌اش کاملاً متفاوت بود و در مصاحبه خود با اپرا وینفری در این باره چنین گفت: «در مالاوی هیچ قانونی برای فرزندخواندگی وجود ندارد و از جانب مددکار اجتماعی‌ام به من هشدار داده شد از آنجایی که هیچ قانون مشخصی در این زمینه در مالاوی وجود نداشتند، همزمان با ماجرای ما قوانینی در این مورد در حال شکل‌گیری بود».

عموی مرسی جیمز فکر می‌کند که مدونا او را گول زده است

مدونا در اوایل دهه ۲۰۱۰ برای فرزندخواندگی دوم خود از مالاوی دست به کار شد، اما این بار کار بسیار دشوارتر از قبل بود. گفته می‌شود به دلیل اینکه در آن دوران مدونا به تازگی از ریچی جدا شده بود، دولت مالاوی فرزندخواندگی مرسی جیمز را مناسب مدونا نمی‌دید. در آن دوران مرسی از مالاریا رنج می‌برد و مدونا تیمی از وکلا را استخدام کرد که این پرونده را به دادگاه عالی مالاوی کشاندند تا بتوانند فرزندخواندگی او را انجام دهند.

ظاهراً عموی مرسی جیمز نیز با این موضوع موافق نبوده و می‌خواسته با برادرزاده‌اش در تماس بوده و او را به خانه بازگرداند. با وجود اینکه مرسی برای دیدار‌های فرهنگی به مالاوی سفر داشت، اما خانواده‌اش در جریان این سفر‌ها قرار نداشتند. همچنین مادربزرگ مرسی نیز در صحبت با رسانه‌ها در سال ۲۰۱۶ از مدونا خواهش کرد که اجازه دهد او برای آخرین بار با نوه خود ملاقات داشته باشد. مادر واقعی مرسی تنها ۸ روز پس از بدنیا آوردن او درگذشت و مادربزرگش تنها به این دلیل که توان بزرگ کردن او را نداشت او را به مدونا داد، اما فکر می‌کرد که او و نوه‌اش بعد از فرزندخواندگی نیز در تماس خواهند بود. اگر چه مدونا دختر خوانده‌اش را به ملاقات خانواده واقعی‌اش نمی‌برد، اما گفت می‌شود که ۸.۵ میلیون دلار برای برنامه‌های آموزشی کودکان در مالاوی کمک کرده است.

لوردس لئون با خاطر تمیز نکردن مو‌های بدنش مورد انتقاد قرار گرفت

لوردس لئون نسخه کوچک مادر خود است هر چند امروز ۲۰ و چند سال سن دارد. او که فرزند مدونا و کارلوس لئون، مربی تناسب اندام سابق مدونا، است در آرایش کردن و تمیزی یک عادت مشترک با مادرش دارد و آن این است که کلیشه‌های تمیزی زنانه را دنبال نکرده و مو‌های زائد بدنش را تمیز نمی‌کند. مدونا در مصاحبه‌ای گفته بود که وی مو‌های زیربغلش را به نشانه شورش در مقابل کلیشه‌های دخترانه و زنانه تمیز نمی‌کرده است. او می‌گوید برای نشان دادن اعتراض خود به اینکه زنان برای جلب توجه مردان باید رفتار‌های خاصی داشته باشند از تمیز کردن مو‌های زائد بدنش سر باز می‌زده است.

ظاهراً انگیزه لئون نیز برای این کار چندان متفاوت از مادرش نیست، زیرا شخصیت تند و زمختی مانند مادرش دارد. بار‌ها تصاویری از او با پا‌های دارای مو و در لباس بیکینی با زیربغل‌های تمیز نشده دیده شده است. این رفتار‌ها به نحوی تکرار شد که در حساب اینستاگرامش او را به زیاده‌روی در تفکرات فمنیستی و تلاش برای دور کردن مردان از خود با مو‌های زائد بدنش متهم کردند. اما لئون نیز مانند مادرش به این انتقادات توجهی نکرده و در مصاحبه با مجله ووگ در این باره چنین گفت: «من خودم نیز این دردسر را داشته‌ام، جایی که بدن زنان چنان عمومی شده است که همه کس احساس می‌کنند باید در مورد آن نظر بدهند. وقتی کسی خود را ادای کسی که نیست را در نمی‌آورد او را دوست دارم».

و، اما داستان دوقلو‌های استلا و استر

در سال ۲۰۱۷، مدونا دوقلو‌هایی را و این بار باز هم از مالاوی به فرزندخواندگی پذیرفت. ظاهراً ایده فرزندخواندگی این دو پس از آنکه مدونا به بی‌خانمانی و آوارگی کودکان بسیاری در مالاوی پی برد تصمیم به این کار گرفت و با خود گفت: «چرا آشپزخانه من پر از کودکان در حال رقصیدن نیست؟».

ظاهراً این دو رابطه خوبی با حرفه مادرشان داشته و با پوشیدن کلاه گیس‌های و لباس‌هایی شبیه او خوشگذرانی می‌کنند. مدونا در مصاحبه‌ای ادعا کرده که فرزندان بزرگترش اهمیتی به شهرت او نمی‎‌دهند، اما دوقلو‌ها آن را جذاب می‌دانند. مدونا در این باره چنین گفته است: «امروز دوقلو‌های ۶ ساله من به من گفتند، ماماان همه از ما می‌پرسند که آیا مدونا مادر شماست؛ و ما به آن‌ها می‌گوییم نه، خانم ایکس مادر ماست». خانم ایکس (Madame X) عنوان چهاردمین آلبوم مدونا است.

منبع: nickiswift

تعدادی از بازیگران مشهور هالیوود و خوانندگان و مدلهای مشهور یا به صراحت عنوان می‌کنند که شیطان پرست هستند و یا با کنایه در سخنان خود به این مورد اشاره کرده اند که در این گزارش به تعدادی از آنها اشاره می شود.

کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر»، یکی از تولید‌کنندگان محصولاتی از این دست است که برای آن مصادیق زیادی وجود دارد.

فیلم «شیوع» با بازی «مت دیمون» و «گوینت پالترو» از جمله این آثار است.

«شیوع» داستان حدود یک میلیارد از جمعیت کره زمین است که توسط سازمان سیا/پنتاگون/گروهی از نژادپرستان محکوم به فنا می‌شوند.

مدونا شیطان پرست


در این فیلم علاوه بر تبلیغ سازمان‌های خاص(نظیر CDC، WHO، FEMA و ارتش
آمریکا)، ترسی فراگیر به مخاطب القاء می‌شود ترسی که در سایه آن به هیچ‌کس
نمی‌توان اعتماد کرد، حتی نمی‌توان به آغوش گرم مادر به عنوان یک مأمن نگاه
کرد، در کنار این ترس تمام افراد آگاه و باخبر در بندند که تمامی این
افکار زیر مجموعه‌ای از تفکرات فرقه انحرافی کابالیست‌های یهودی است.

فیلم «تعویض» به کارگردانی «دیوید دوبکین» نیز یک فیلم کمدی از کمپانی
«برادران وارنر» است که داستان آن درباره دو دوستی است که یکی بی‌قید و بند
و معتاد به ماریجوآنا و دیگری مردی متاهل و متعهد با دو فرزند است که در
یک شب آرزو می‌کنند که جایشان با یکدیگر عوض شود و آرزویشان به واقعیت
می‌انجامد.


در این فیلم، همچون آنچه که در افکار فراماسونرها و شیطان‌پرست‌ها وجود
دارد، تمام شخصیت زن در موجودی شیطانی و اغواگر و مادر شیاطین خلاصه
می‌شود.

یکی دیگر از نمادهای شیطان‌پرستانه‌ای که در فیلم «تعویض» مشاهده
می‌کنیم، زمانی است که دو شخصیت اصلی فیلم همزمان با ادرار کردن در آب،
آرزو می‌کنند و آرزویشان برآورده می‌شود.

در کنار فیلم «تعویض»، فیلم «خماری 2» ساخته می‌شود که ظاهرا صرفا یک فیلم کمدی بسیار بامزه و سرگرم کننده است.

در تمام فیلم یک مونولوگ با این مضمون وجود دارد که همه شخصیت‌ها یک
شیطان غالب در درون خود دارند، یک تفکر شیطان‌پرستانه دیگر که به همان
مالکیت شیطان بر جسم و روح انسان برمی‌گردد.

«نیکولاس دوپلسیس»، محقق در نمادهای فراماسونری و شیطان پرستانه بر این
عقیده است که شیطان پرستان هالیوود به بازیگرانی که نتوانند کنترل آنها را
در دست بگیرند علاقه چندانی ندارند و انتخاب اولشان، بازیگرانی است که به
نوعی با مشکلاتی چون اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند و این یکی از دلایلی
است که بسیاری از این بازیگران آخر و عاقبت چندان مطلوبی ندارند.

«دوپلسیس» متذکر می‌شود: «چارلی شین» از جمله این بازیگران است، کمتر کسی
است که نداند که او یک معتاد حرفه‌ای و دائم الخمر است. «کمپانی برادران
وارنر» نیز در یکی از پروژه‌های سینمایی با او قراردادی بالغ بر 25 میلیون
دلار امضاء می‌کند و در کنار آن مواد او را نیز در طول فیلمبرداری تأمین
می‌کند.


این محقق آمریکایی تاکید می‌کند: به هیچ عنوان نمی‌توان باور کرد که
هالیوود به شما اجازه دهد که در شوهای پرزرق و برق باقی بمانید و هر ساله
100 میلیون دلار به جیب بزنید و در عوض روحتان را به آنها نفروشید.

«دوپلسیس» در ادامه به «هیث لجر»، بازیگر فیلم‌های «کوهستان بروکبک» و
نقش جوکر در فیلم «بتمن: شوالیه تاریکی» اشاره می‌کند و اینطور ادامه
می‌دهد: «هیث لجر»، هرگز سابقه استفاده از مواد مخدر نداشت تا آنکه با
کمپانی برادران وارنر قرارداد بست و تنها مدتی بعد در آپارتمانش در نیویورک
درحالی که بر اثر استفاده بیش از حد کوکائین درگذشته بود، پیدا شد.

دوپلیسیس معتقد است که عامل اصلی اعتیاد و سرنوشت غم‌انگیز «هیث لجر»،
کمپانی «برادران وارنر» است که خیلی راحت این مواد را در اختیار بازیگرانش
می‌گذارد.


او در وبلاگ خود نیز به این مطلب اشاره می‌کند و عنوان می‌کند: در حقیقت
زمانی‌که از طریق اخبار متوجه شدم که «لجر» برای بازی در فیلم «شوالیه
تاریکی» با کمپانی «برادران وارنر» قرارداد بسته است، همان موقع با خودم
گفتم که به زودی او به دردسر خواهد افتاد. «لجر» نابود شد، مواردی از این
دست زیاد است آنچنان‌که ضروری می‌بینم که به زودی کتابی در این باره
بنویسم.

«براد پیت»، یکی دیگر از قربانیان کمپانی «برادران وارنر» است که توانست خود را از این منجلاب نجات دهد.

او که 20 سال پیش در فیلم «مصاحبه با خون‌آشام» در کنار «تام کروز» خوش
درخشید، این پروژه سینمایی را یکی از بدترین و تاریکترین خاطرات حرفه‌ای
خود می‌داند چون به گفته خود در طول ساخت این فیلم بدترین بلاها را به سر
خود آورده و گویی عقل در سرش نبوده است.

اگرچه او در مصاحبه خود هیچگاه به این مسئله که منظورش از بدترین بلاها
چه بوده اشاره نکرد ولی با توجه به گفته‌های «دوپلسیس»، می‌توان در این
باره حدس‌هایی زد.


فیلم «مصاحبه با خون‌آشام» داستان خون‌آشامی است که داستان زندگی‌اش را برای یک روزنامه‌نگار تعریف می‌کند.

اگرچه «براد پیت» تاکنون به صراحت اعلام نکرده که یک شیطان پرست است ولی
چند سال پیش در یکی از مصاحبه‌‌هایش اینگونه عنوان کرد: من در یک محیط
بسیار مسیحی و سالم و خانواده‌ای دوست‌ داشتنی بزرگ شدم ولی در همان فضا
پارامترهایی وجود داشت که برای من قابل درک نبود. من با تردید به آنها نگاه
می‌کردم. این تردید تا زمان بزرگسالی با من همراه بود تا آنکه با چیز
جدیدی آشنا شدم و آن شیطان پرستی بود که به خوبی جوابگو بود.


«جانی دپ»، دیگر بازیگر مطرح هالیوود با آنکه همواره یک انگشتر اسکلت
نشان (یکی از علائم شیطان پرستی) در دست دارد که هیچگاه آن را از خود جدا
نمی‌کند ولی تاکنون به صراحت به این موضوع اعتراف نکرده است.


با اینحال او از جمله بازیگرانی است که نامش در بسیاری از لیست‌هایی که
از اسامی هالیوود‌های شیطان پرست منتشر شده، موجود است و دلیل آن حضور او
در برخی میهمانی‌های شیطان پرستان و دوستی با افرادی است که به صراحت به
شیطان‌پرست بودنشان اعتراف کردند.


مطلب شائبه برانگیز دیگری که در مورد او وجود دارد، به چهار سال پیش
برمی‌گردد، زمانی‌که دو مرد آمریکایی به نام‌های «چارلز جیسون بالدوین» و
«جسی لیود میسکلی» به اتهام قتل سه کودک 8 ساله در یکی از محافل آئینی
شیطان پرستان دستگیر و به حبس ابد محکوم شدند، «جانی دپ» یکی از چند نفری
بود که نسبت به محکومیت آنها به شدت اعتراض کرد و حتی در یکی از برنامه‌های
تلویزیونی شبکه سی‌بی‌اس آمریکا حاضر شد و از این دو تن حمایت کرد.

«لیندسی لوهان»، بازیگر و مدل آمریکایی که مشهور به دختر بد هالیوود است
سال گذشته در کنار جنجال‌های زیادی که به خاطر اعتیادش به مواد مخدر و
مشروبات الکلی به پا کرده بود با اعلام خبر شیطان پرست شدنش بار دیگر در
صدر اخبار ایستاد.


او در یکی از مصاحبه‌هایش به صراحت اعلام کرد که یک کاتولیک به دنیا آمده
و تاکنون نیز یک کاتولیک بوده ولی اکنون قصد دارد که یک کابالیست شود.

مدونا شیطان پرست

«بیانسه»، خواننده و همچنین بازیگر سینما که در فیلم‌هایی چون «پلنگ
صورتی» و «دختران رویایی» ایفای نقش کرده است، یکی از کسانی است که تاکنون
بارها به صراحت به شیطان پرست بودن خود اعتراف کرده و همواره در کنسرت‌هایش
از نمادهای شیطان پرستی استفاده می‌کند.


او معتقد است، زمانی که روی صحنه می‌رود، یک روح شیطانی به نام «ساشا فیرث» او را تسخیر می‌کند.

«بیانسه» در این باره می‌گوید: زمانی که مردم با من ملاقات می‌کنند،
انتظار دارند که ساشا را ببینند و حقیقتا هیچ کس مثل او نیست، او کارهایی
می‌کند که من قادر به انجامشان نیستم، کمی پیش از آنکه اجرایم را شروع کنم،
دستم را بالا می‌برم و از همان موقع است که احساس می‌کنم که چیزی در دورنم
شکل می‌گیرد و زمانی که روی صحنه می‌روم، اینگار که روح در بدن ندارم به
طوری که اگر پایم را ببرم و یا حتی از بلندی به پایین پرت شوم به هیچ عنوان
احساس نمی‌کنم، فوق‌العاده نترس می‌شوم و هیچ کدام از اعضای بدنم را حس
نمی‌کنم.


مدونا، لیدی گاگا و ریحانا،خواننده، مدل و بازیگران هالیوودی از دیگر
کسانی هستند که به طور آشکار با علائم شیطانی در برابر دید عموم ظاهر
می‌شوند.


مدونا




لیدی گاگا



لیدی گاگا

بنا براین گزارش، ساتانیسم، کابالیسم و ایلومیناتی و … همه و همه
فرقه‌هایی از شیطان پرستی هستند که امروزه نه تنها در آثار هالیوودی که در
میان ستارگاناینصنعت سینماییبه شدت رواج یافته تا آنجا که امروزه
اخلاق‌گراهای غربی نیز به این مسئله معترفند و نسبت به آن ابراز نگرانی
می‌کنند.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

ما برای بهبود خدمات خود از کوکی‌ها استفاده می‌کنیم. جزئیات بیشتر را در صفحه “حفظ حریم خصوصی کاربران” در وبسایت دویچه وله بخوانید.

یک اسقف اعظم کاتولیک در فیلپین به کنسرت‌ مدونا، خواننده نامی آمریکایی در این کشور اعتراض کرد. او که پیش‌تر به کنسرت “لیدی گاگا” در فیلیپین اعتراض کرده بود گفت، نمی‌داند چرا کشورش به “مکانی برای جذب کفر” تبدیل شده.

مدونا در کنسرتی در تایوان در فوریه ۲۰۱۶

مدونا این روزها با آلبوم جدیدش “ربل هارت” (قلب سرکش) در حال اجرای یک تور آسیایی است. او قرار است که در این راستا دو کنسرت هم در فیلیپین برگزار کند.

مدونا شیطان پرست

در آستانه ورود مدونا به صحنه اسقف رامون آرگولس از این اتفاق هنری انتقاد کرد و کنسرت‌های این خواننده محبوب جوانان را “حمله‌های ظریف شیطان” خواند.

آرگولس در سال ۲۰۱۲ کنسرت “لیدی گاگا” در فیلیپین را نیز “عملی شیطانی” نامیده بود.

این اسقف کلیسای کاتولیک ضمن بیان اینکه نمی‌داند چرا کشورش “به مکانی برای جذب کفر” تبدیل شده، از کاتولیک‌های مؤمن خواست، اگر خدا را دوست دارند، از این “گناه” دوری کنند.

مدونا پس از ورود به فیلیپین از یک خانه امن کودکان خیابانی و یک یتیم‌خانه وابسته به کلیسای کاتولیک بازدید کرد. به گفته مدیر خانه امن کودکان خیابانی، مدونا با لباس بلند سیاه در آنجا حضور یافته و با کودکان بازی کرده و رقصیده است.

او گفت، کودکان بی‌سرپرست در کنار ستاره نامدار آمریکایی اوقات بسیار خوشی را گذرانده‌اند. مدونا در یک خانواده مذهبی کاتولیک بزرگ شده است.

حدود ۸۰ میلیون نفر از ۱۰۰ میلیون شهروند فیلیپین کاتولیک هستند.

مدونا، رهبر راستگرایان فرانسه را برای تصحیح «برداشت‌های غلط از یکدیگر» به «صرف نوشیدنی» دعوت کرده است. او پیش‌تر تصویری از مارین لو پن را با علامت صلیب ‌شکسته در یکی از کنسرت‌هایش نشان داده بود. (03.03.2015)
 

مدونا در اولین کنسرت خود در روسیه، روی صحنه برای آزادی خوانندگان گروه “پوسی رایوت” دعا کرد. او همچنین برای دموکراسی بیشتر در روسیه شعار داد. در سراسر جهان، هنرمندان بیشماری آزادی سه خواننده را خواستار شدند. (08.08.2012)
 

(27.05.2012)
 

مادونا، ستاره سرشناس موسیقی پاپ جهان یک تابلو از مجموعه قیمتی خود را به حراج می‌گذارد تا از طریق فروش آن‌ به آموزش دختران در افغانستان و پاکستان یاری رساند. (04.04.2013)
 

مدونا، فوق ستاره موسیقی پاپ در شصت‌وپنجمین رقابت‌های یورویژن شرکت می‌کند. این مسابقه در تل آویو برگزار می‌شود. مخالفان و طرفداران دولت اسرائیل برای شرکت یا عدم شرکت در مسابقه فراخوان داده بودند.

پژوهشگران از بررسی مومیایی تائو دوم نتیجه گرفتند او در۴۰ سالگی کشته شده و تغییر شکل دست‌ها نشان می‌دهد، اعدام شده است.
 

در پادکست این هفته “آواهای کم‌شنیده از دیروز تا امروز” از داوود مقامی، از خوانندگان مطرح سبک کوچه بازاری گفته‌ایم.
 

هیئت داوران جشنواره فیلم برلین (برلیناله) امسال دو ویژگی دارد: رئیس ندارد و اعضای آن همگی از برندگان خرس طلایی هستند.
 

© 2021 Deutsche Welle |
حریم خصوصی کاربران |
شناسنامه |
تماس
| نسخه موبایل

شیطان پرستی نیز مانند هر آیین دیگری در جهان برای خود پیروانی دارد، جدا از هر گونه قضاوت و یا نقد هوادارن شیطان، امروزه جمعیت کثیری به این عقیده گرایش پیدا کرده اند. در هیچ دین یکتا پرستی اطاعت از شیطان مجاز شمرده نشده و در تمام ادیان بر خودداری و مقابله با شیطان بسیار تاکید، شده است.

در میان مردم جهان برخی افراد مشهور و محبوب نیز به این دین کذایی گرایش داشته و به صراحت عقاید خود را بیان می کنند. در این مقاله قصد bestfarsi شما را با 10 تن از مشهور ترین شیطان پرستان دنیا آشنا خواهد کرد، پس با ما همراه باشید.

کارلوس ایروین استیوز با نام هنری چارلی شین، هنرپیشه آمریکایی، متولد 1965 نیویورک است، او از سال 2015 در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که به بیماری ایدز مبتلاست. و در سال 2017 رسما گرایش خود را به دین شیطان پرستی بیان کرد. چارلی معتقد است، که شیطان نیز به عنوان یک موجود فرابشری می تواند پیروان خود را داشته باشد.

مدونا شیطان پرست

مدونا خواننده، ترانه سرا و بازیگر معروف آمریکایی، که در سال 1958 به دنیا آمد، نیز یکی دیگر از مشهور ترین شیطان پرستان جهان به شمار می رود. او به عنوان پردرآمدترین هنرمند سال های 2012 و 2015 شناخته می شود.

مدونا در یک خانواده کاتولیک متولد شد و پدر ومادری معتقد نیز داشت. بعد ها با برند های مختص به خودش در زمینه لباس و عطر توانست ثروت بیشماری را به دست آورد. این خواننده سرشناس در یکی ازکنسرت هایش، با چند نماد شیطان پرستی به روی صحنه رفت و رسما دین خود را به هوادارنش اعلام نمود.

روبین ریانا فنتی با نام هنری ریحانا، از محبوب ترین خوانندگان، بازیگران و طراحان مد اهل باربادوس می باشد. او رسما از سال 2003 فعالیت هنری خود را شروع کرد. ریحانا در سال 2016 با انتشار آلبوم ” ضد” گرایشات شیطان پرستانه خود را ابراز نمود. وی تاکنون جوایز بسیاری از حوزه موسیقی و هنر به دست آورده است.

دیوید دابکین، کارگردان و تهیه کننده فیلم انگلیسی تبار در سال 1969 متولد شد و فعالیت خود را در سینما و هالیوود آغاز کرد. این کارگردان علاوه بر ابراز عقاید شیطان پرستانه خود، به این موضوع که کمپانی برادران وارنر، نیز انتخاب های خود را بر اساس گرایشات دینی افراد انجام می دهند، اعتراف نمود.

او بیان کرد که این کمپانی اشخاصی را که شیطان پرستند را برای ایفای نقش های برتر فیلم های خود انتخاب می کند.

لیندزی مورگان (دی) لوهان بازیگر، خواننده و مانکن دورگه ایرلندی. ایتالیایی، متولد 1986 می باشد. لیندزی از معروف ترین چهره های هالیوود به شمار می رود، که به صراحت دین شیطان پرستی و اعتیادش را به الکل وموادمخدر اعلام می کند.

ضمن اینکه وی را تا به حال بارها به خاطر سرقت ، قمار و فروش مخدر دادگاهی کرده اند. او درکنار ترویج عقاید خود به حمایت از همجنس گرایان نیز می پردازد.

جان کریستوفر “جانی” دپ، متولد 1963 کنتاکی، از مشهورترین هنرپیشه و تهیه کنندگان هالیوود به شمار می رود. جانی موفق به کسب جوایز بسیاری از جمله گلدن گلوب و بهترین بازیگر مرد را از انجمن سینمایی، شده است. دپ در سال های جوانی خود بارها به دلیل خودآزاری و ایجاد جراحت های گوناگون، مورد مشاوره و مداوا قرار گرفت.

اگر چه جانی دپ رسما شیطان پرستی خود را اعلام ننموده، اما در بسیاری از مصاحبه هایش از فرقه های شیطان پرستی حمایت کرده، که همین امر موجب شده تا او را نیز یکی از هوادارن شیطان بدانند. از سویی دیگر انگشتری با نشان اسکلت، که از مهمترین نماد های شیطان پرستان است را به انگشت دارد، و بر عقایدش صحه می گذارد.

لیدی گاگا خواننده، تهیه کننده موسیقی، هنرپیشه، ترانه سرا و تاجر آمریکایی موفق و مشهور، نیز از افراد محبوبی است که به دین شیطان پرستی گرایش داشته و در تمام آهنگ های خود، نماد و یا نشانه ای را از این عقیده به همراه دارد.

او در سال های اخیر جزو پردرآمدترین هنرمندان بوده، که آلبوم هایش از فروش بسیار بالایی در جهان برخوردار می باشد. گاگا از شیطان پرستان معروف دنیا و معدود خوانندگانی که موفق به کسب جایزه اسکار شده است، می باشد.

بیانسه جیزل نولز. کارتر، متولد 4981 از خوانندگان مطرح آمریکا به شمار می رود، که در هوستون، تگزاس به دنیا آمد. او فعالیتش را به طور مستقل از سال 1998 آغاز کرد و به سرعت توانست هواداران بیشماری را برای خود، دست و پا کند.

بیانسه در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد، از هوادارن فرقه های شیطان پرستی حمایت می کند و هرگونه اقدامی را برای به رسمیت شناخته شدن شان در جهان انجام خواهد داد.

ویلیام بردلی پیت با نام هنری براد پیت، متولد 1963 آمریکایی تبار است که طی دو دهه سینمای هالیوود را در انحصار چهره و توانایی خاص خود قرار داده، و هوادارن بیشماری را در سراسر جهان دارد.

برد پیت نیز تا کنون به صراحت عقاید شیطان پرستانه خود را اعلام نکرده، اما در همه محافل مطبوعاتی از طرفداران این فرقه اهریمنی حمایت می کند.

برایان هیو وارنر با نام هنری “مریلین منسون”، خواننده، ترانه سرا، موسیقی دان، روزنامه نگار و نویسنده آمریکایی با تباری سرخ پوستی، متولد 1969 می باشد. که به استاد اعظم شیطان شهرت دارد.

او می گوید: شیطان مجموعه ای از زیبایی و زشتی در کنار هم است و این تضاد را ارزشمند می شمارد. مریلین نام خود را از ترکیب مرلین مونرو، که نماد زیبایی و خوبی در هالیوود محسوب می شود، و چالرز منسون قاتل زنجیره ای و مخوف آمریکا می داند. او گروه موسیقی پر طرفداری نیز دارد، و در تمام آهنگ هایش نماد های شیطان پرستی را به نمایش می گذارد.

به نظر شما معروف ترین شیطان پرست دنیا کدامند؟

شیطان پرستن واقعا؟ شایعه نیست اینا؟ ینی حقیقت داره؟؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


تصویر امنیتی
*

ورود به حساب کاربری:

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مدونا شیطان پرست

در مقاله ی قبل به این موضوع اشاره شد که مدونا نمادهای کابالیستی و فراماسونری را در ویدئو موزیک های خودش استفاده کرده است . همچنین در تصویر زیر میتوانید عکس چشم جهان بین را روی لباس مدونا مشاهده کنید.

 

مدونا در مصاحبه با یک برنامه ی تلویزیونی نیز صحبت های جالبی را میگوید که در زیر به آنها اشاره میشود.

وقتی از مدونا سوال میشود که چه دینی دارد او جواب میدهد:

-بزار فکر کنم. من عبادت یهودی را انجام نمیدهم.

-واضح تر بگو…

-خب من تورات میخوانم اما یهودی نیستم…! و دین خودم رو هم یهود نکرده ام. من فکر میکنم به مذهبی قدیمی تر متصل هستم!

“مذهبی قدیمی تر”

اکنون مدونا رهبر هنرمندان ایلومناتی است.

این به این معنی نیست که هرکسی که در صنعت موسیقی کار میکند شیطان پرست است و یا دستوراتی را دنبال میکند… . خواننده های بسیاری هستند که هنرمندان بزرگی هستند و اهنگ خودشان را میسازند.

با این وجود بیشتر خواننده های سبک پاپ و متال معمولا ابزار هایی برای ایلومناتی هستند.

در واقع این خواننده های پاپ خواننده های واقعی نیستند . آنها موزیک خود را نمینویسند و اشعارشان را نیز نمینویسند یا آهنگهایشان را خود انتخاب نمیکنند. بلکه فقط آن طور که به آن ها گفته شده عمل میکنند.

و از آنجا که ایلومناتی صنعت موسیقی را کنترل میکند آنها بیشتر آهنگ های برتر را کنترل میکنند تا جو لازم برای موفقیت را بدست بیاورند. تمام چیزی که این خواننده دارند یک صدای قابل قبول است. اگرچه بیشتر آن ها همین صدا را هم ندارند. آنها مانند عروسک هایی عمل میکنند که آخرین تمایلات را به ما تلقین میکنند. بعضی از آنها طرح اصلی و بزرگ را درک

نمیکنند. اما بعضی دیگر به خوبی با آن ها آشنا هستند.

به هر حال این شیوه ای است که ایومناتی از طریق موسیقی به عنوان ابزاری برای کنترل استفاده میکند و اینگونه آهنگ های شیطانی تولید میشوند.

(ستاره ایلومناتی از ایک دروازه ستاره با طرح شطرنجی وارد میشود)

متن این ترانه:

قلب من برای توست. دنیای ما هیچوفت نمیتونه از هم جدا بشه.

اما تو همچنن ستاره من خواهی بود. چون در تاریکی… ماشین های درخشان را نمیبینی.

و آن هنگام است که به من احتیاج خواهی داشت.

بهت گفته بودم که همیشه اینجا پیشت میمونم.

قسم خوردم که تا آخر پاش می ایستم.

حالا که باران شدیدتر از همیشه شده…

اینو بدون که ما هنوز همدیگه رو داریم.

میتونی بیا زیر چتر من.زیر چتر من.

اگر شما خواننده موفقی باشید که از موسیقی برای بیان مطالب مهم (مانند مبارزه با نژاد پرستی و بیان درد جامعه و…) استفاده کنید آنگاه شما مورد توجه قرار میگیرید.

ابتدا سعی میکنند چهرا اجتماعی شما را تخریب کنند و یا اینکه شما را از دور خارج میکنند.

آنها این سبک از موسیقی متعالی را نمی پسندند که بر صنعت موسیقی غلبه کند و دست روی چیزهایی بگذارد که جامعه نیاز دارد. در عوض آنها خواننده های دست نشانده خودشان را دارند تا پیام مورد نظرشان را تلقین کنند.

مثل آهنگ”مانند یک باکره”

آگیلرا این اهنگ را بر روی یک زمین شطرنجی میخواند.

هرم فراماسونری 33 درجه دارد”امتیاز اسکاتلندی” و 13 سطح برای “امتیاز خانواده سلطنتی”

مدونا شیطان پرست

از پله ها پائین می آید و تعداد این پله ها 13 میباشد

ایلومناتی یکی از دخترها را ترخیص میکند و دیگری را ترفیع میدهد

بریتنی ترخیص شد

کریستینا ترفیع میگیرد

بعد آنها به هرمی که برای آن کار میکنند اشاره میکنند.

بر روی زمین شطرنجی… بریتنی رها شد!

اما آیا او واقعا رها شد؟!

بریتنی بچه هایش را از دست میدهد – شما هر دو اشتباه بودید

معشوقه جدید بریتنی! بله او یک زن است! – پرستار بچه های بریتنی همه چیز را میگوید

و از آنجاییکه کریستینا اولین قدم را روی زمین شطرنجی برداشت او برای همیشه زیبا و برازنده باقی خواهد ماند!

 

و آنها تنها مثالی از خیلی موارد دیگر هستند.

تنها یکی از ابزارهایی که توسط صهیونیسم و شیطان به کار گرفته میشود.

دیگر سایت های ما :

آهنگ‌های شیطانی
بسیاری از مردم دنیا به موسیقی گوش می دهند. هدف آنها از این کار لذت بردن است، اما هدف گردانندگان اصلی موسیقی فراهم کردن لحظاتی خوش برای مخاطبان موسیقی نیست، آنها نه تنها هیچ علاقه ای به استفاده کنندگان از آهنگ ها ندارند، بلکه در عمل ثابت کرده اند که دشمنان سرسخت طرفداران موسیقی هستند. آنها پلیدترین پیام های شیطانی را از طریق خوانندگان تحت سلطه خود در قالبی جذاب به مخاطبان شان ارائه می دهند و به صورت غیر مستقیم مردم را به پرستش شیطان دعوت می کنند.
البته اکثر مردم از پیام های شیطانی آهنگ ها اطلاعی ندارند. آنها صرفاً برای سرگرمی از موسیقی استفاده می کنند. با این حال کسانی که به مباحث مربوط به شیطان پرستی و نمادهای این فرقه آشنایی دارند، می دانند که در بسیاری از آهنگ های پاپ غربی به واضح ترین شکل ممکن از نمادها و پیام های شیطان پرستی استفاده می شود. با اینکه تعداد این نوع آهنگ ها بسیار زیاد است، اما در ادامه با رعایت اختصار، به دو ویدئو موزیک پاپ غربی که توسط دو خواننده معروف آمریکایی برای دعوت مردم به شیطان پرستی خوانده شده می پردازیم.ویدئو کلیپ یخ‌زده!
«یخ زده» نام آهنگی است که توسط یک خواننده شیطان پرست آمریکایی به نام مدونا (Madonna) خوانده شده است. برای درک بهتر این ویدئو موزیک، لازم است که ابتدا به معنای ترانه آن توجه کنیم. مدونا در این آهنگ می گوید: «تو فقط چیزهایی رو می بینی که چشمات می خواد ببینه. چطور ممکنه زندگی طوری باشه که تو می خواهی باشه! تو منجمد شدی. وقتی که قلبت باز نباشه با چیزی که برات پیش می آد از پا در اومدی. وقتت رو با نفرت و پشیمانی به هدر می دی. تو شکسته شده ای وقتی قلبت باز نباشه. ای کاش می تونستم قلبت رو ذوب کنم. اون وقت دیگه هیچ وقت از هم جدا نمی شدیم. خودت رو به من تسلیم کن. در دست خود توست … کلید! حالا دیگه پیدا کردن مقصر هیچ دردی را دوا نمی کنه و باید بدونی که منم به اندازه تو عذاب می کشم. اگر تو رو از دست بدم قلبم خواهد شکست. عشق پرنده ایه که به پرواز نیاز داره. بذار همه غم های درونت بمیرند. تو منجمد هستی وقتی قلبت باز نباشه. خودت رو به من تسلیم کن! در دست خود توست کلید!»
معنی ترانه: مفهوم ظاهری این ترانه ابراز علاقه به جنس مخالف است، اما در حقیقت یک بیانیه شیطانی است. یک بار دیگر متن ترانه را بخوانید. حال به مفهوم اصلی این آهنگ توجه کنید. مدونا در این آهنگ از زبان شیطان چنین می گوید:«ای انسان تو دچار جمود فکری شده ای که پس از گناه کردن ناراحت می شوی. تو نباید پس از گناه کردن احساس نفرت و پشیمانی از گناه را داشته باشی. تو با حساسیت نسبت به گناهان، خود را عذاب می دهی. ای کاش می توانستم در قلب تو نفوذ کنم، طوری که هیچ وقت از من [شیطان] جدا نشوی. اما نمی توانم به قلبت راه یابم چون من فقط می توانم تو را وسوسه کنم و تا وقتی که کلید قلبت را به رویم باز نکنی نمی توانم در قلب تو بنشینم. [ای انسان] عذاب وجدان پس از گناه کردن، دردی را دوا نمی کند. تو باید بدانی که وقتی از گناه کردن ناراحت و پشیمان می شوی (چون زمینه توبه کردنت فراهم می شود) من از این ناراحتی تو عذاب می کشم. اگر نتوانم تو را به سمت خودم متمایل کنم به شدت ناراحت می شوم. تو اگر وسوسه می شوی باید گناه کنی. با انجام دادن گناه لحظاتی خوش را برای خودت فراهم کن. خودت را به من تسلیم کن، اما بدان کلید قلب تو دست من نیست من فقط می توانم تو را به گناه دعوت کنم.بررسی ویدئو آهنگ یخ‌زده
این ویدئو کلیپ در تاریخ 12 فوریه 1998 میلادی در اروپا و چهار روز بعد در تلویزیون MTV (شبکه 24 ساعت موسیقی) به نمایش درآمد و از آن زمان تاکنون بارها از شبکه های ماهواره ای پخش شده است. مدونا در این ویدئو با لباسی سیاه ظاهر می شود. او در حین اجرای آهنگ همانند جن چهره خود را تغییر داده و به کلاغ های سیاه (نماد شیطان) تبدیل می شود. او در ادامه برای تأثیرگذاری بیشتر باز هم تغییر شکل می دهد و این بار به یک سگ سیاه(نماد شیطان) تبدیل می شود. گفتنی است او در این آهنگ تا جایی که توانسته از نمادهای شیطان استفاده کرده تا جای هیچ گونه شک و تردیدی برای شیطانی بودن این آهنگ باقی نماند.آهنگ E.T
این آهنگ توسط کتی پری (Katy Perry ) خواننده، ترانه سرا و بازیگر اهل آمریکایی سروده و خوانده شده است. « تی ای» در تاریخ 17 اوت 2010 میلادی منتشر و به کمک غول های رسانه ای غربی به شهرتی جهانی دست یافت.متن ترانه E.T
کتی پری در این آهنگ می گوید:«تو واقعاً ساحره هستی، می تونی شیطان باشی، می تونی فرشته باشی، تو همه را با لمس کردن خود جذب می کنی، احساس می کنم که دارم شناور می شوم، منو رها کن و بذار بدنم بدرخشه، اون ها می گن من بترسم، تو شبیه بقیه نیستی، پیشرو عشق، ژنتیک متفاوت داری، اون ها تو را نمی فهمند، تو از یک دنیای کاملاً متفاوت هستی، ابعاد متفاوت داری، تو چشم منو باز کردی، من آماده رفتنم، منو به سمت روشنایی دعوت کن، منو ببوس، منو عاشق خودت کن، وجودم را از خودت پر کن، من را با خودت ببر، می خواهم یک قربانی باشم، آماده ای که من را بدزدی، پسر، تو یک آدم فضایی هستی، لمس های تو بیگانه است، این خیلی خارق العاده است، ماوراءالطبیعه، این یک چیز متعالی است، در یک سطح دیگه، پسر تو ستاره شانس منی، من می خواهم در ازای موج هایت راه بروم اون جا باشم و وقتی می لرزی من از همه چیزم برای با تو بودن می گذرم.»بررسی ترانه E.T
این ترانه هم در ظاهر ابراز علاقه یک دختر به دوست پسرش است، اما با توجه به ویدئو کلیپ این آهنگ متوجه می شویم که مجموعه ای از حرف های شیطانی است که کتی پری به نمایندگی از شیطان خوانده است. ترانه «ای تی»، نحوه وسوسه انسان ها توسط شیطان را بیان می کند. در ابتدای ترانه که گفته می شود «تو واقعاً ساحره هستی، می تونی شیطان باشی، می تونی فرشته باشی» بیانگر این است که شیطان انسان را به گناه مجبور نمی کند، بلکه انسان با اختیار خود می تواند راه او را انتخاب کند و مقامی پست در دنیا و آخرت داشته باشد و یا راه الهی را در پیش گیرد و چنان مقام او بالا رود که همانند فرشته ها و حتی بالاتر از آنها شود.
در بخشی دیگر از ترانه که گفته می شود «تو شبیه بقیه نیستی… آنها تو را نمی فهمند» بیانگر ترغیب شیطان به خودبرتربینی انسان نسبت به اطرافیانش است. لازم به ذکر است، کسانی که احساس می کنند با همه مردم فرق دارند و از بقیه مردم بالاتر هستند و جامعه آنها را درک نمی کند به شدت مستعد شیطان پرست شدن هستند. معمولاً مبلغان شیطان پرستی هم با استفاده از این ضعف اخلاقی آنها را جذب فرقه خود می کنند. رمزگشایی از دیگر قسمت های این ترانه را به عهده شما مخاطبان فهیم واگذار می کنیم.ویدئو کلیپ E.T
ویدئو کلیپ « ای تی»: در ابتدای این کلیپ، تصویر یک چشم جهان بین را در فضای تاریک آسمان مشاهده می کنیم که همانند یک ستاره می درخشد. در ادامه، تصویر جنین یک بز نشان داده می شود، سپس زنی زشت رو را می بینیم که از آسمان در حال سقوط به سمت زمین است این زن وقتی به زمین می رسد تبدیل به یک دختر زیبارو می شود و به سمت یک ربات بی حرکت راه می افتد و دستش را بر روی قلب ربات می گذارد، این کار او سبب می شود که ربات شروع به حرکت کند و از جایش بلند شده و با زن رابطه ای نزدیک برقرار کند. در ادامه لباس های زن از تنش کنده شده و پاهای او شبیه پای بز می شود. در انتهای کلیپ هم زن سم دار به همراه ربات به سمت روشنایی حرکت می کنند.بررسی ویدئو کلیپ
در این کلیپ چشم جهان بین درخشانی که در آسمان نشان داده می شود بیانگر سیاره زهره است. شیطان پرستان تصور می کنند شیطان در سیاره زهره زندگی می کند جنین بز هم بیانگر بز بافومت (چهره ای که شیطان پرستان از شیطان متصورند) است. ربات بی حرکت و از کار افتاده ای که بر روی زمین افتاده نشان دهنده انسان بی اراده است.
قرار دادن دست بر روی قلب ربات و روشن شدن قلبش هم نشان دهنده اجازه شیطان برای ورود به قلب انسان و استقبال انسان از وسوسه های شیطانی است. نشان دادن سم به جای پا هم بیانگر این است که شیطان همانند اجنه دارای سم است، اما تغییر چهره شیطان از زنی زشت رو به زنی زیباچهره و در نهایت تبدیل شدن به زنی با پاهای سم دار هم بیانگر این است که شیطان ابتدا با ترفندهای مختلف به قلب انسان راه می یابد و پس از آن که انسان را فریب داد آنگاه نیات پلید خود را آشکار می کند و انسان را گرفتار خود می سازد، به گونه ای که انسان نتواند به راحتی از دست او خلاص شود، اما پیام اصلی این کلیپ در انتهای آن نهفته است. جایی که ربات به همراه زن سم دار به سمت روشنایی حرکت می کند. سازندگان این کلیپ می خواهند این طرز تفکر را القا کنند که موفقیت در گرو دل دادن به شیطان است و هر کس با شیطان باشد به سمت موفقیت و روشنایی حرکت می کند.
با تمام این اوصاف شاید برخی این تحلیل ها را قبول نداشته باشند و همه این شواهد را ناشی از توهم توطئه بدانند، اما چه بخواهیم و چه نخواهیم شیطان پرستان و حامیان آنها از طریق مخفی کردن پیام ها و نمادهای شیطان پرستی در آهنگ های خواننده ها در حال تبلیغ افکار و عقاید خود هستند. آنها با استفاده از روش غیرمستقیم سعی می کنند که ذهن ناخودآگاه بشریت را کنترل کنند تا برای پذیرش حکومتی که آن را حکومت جهانی شیطان می خوانند، آماده شود.
¤¤¤ در تصاویر مربوط به این مقاله علاوه بر عکس های دو آهنگ معرفی شده، نمادهای شیطان پرستی در ویدئو کلیپ ها و کنسرت های خوانندگان هم نشان داده می شود.منابع در دفتر نشریه موجود است.

مدونا شیطان پرست
مدونا شیطان پرست
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *