مشاهده قبض تلفن

مشاهده قبض تلفن
مشاهده قبض تلفن

شما هنوز وارد حساب کاربری خود نشده‌اید

با

ورود به حساب کاربری

سابقه استعلام‌ها و قبض‌های قبلی شما در دسترس خواهد بود

تلفن ثابت همواره یکی از ابزارهای پر کاربرد و
ضروری در محل کار و خانه است و پرداخت دوره‌ای قبوض تلفن ثابت نیز یکی از
مهم‌ترین دغدغه‌های ما در زمینه پرداخت قبوض است. به منظور تسهیل فرایند
استعلام و پرداخت، قبضینو امکان استعلام بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت
قبض تلفن را فراهم کرده است. در این بخش کافیست شماره تلفن ثابت خود را
وارد کتید و مبلغ کارکرد و جزئیات قبض را مشاهده و در صورت تمایل اقدام
به پرداخت کنید. قبضینو ضمن آرشیو کردن تمام قبض های تلفن ثابت، امکان
نامگذاری و دسته بندی قبض ها را نیز فراهم کرده است. جهت چاپ رسید قبوض
پرداختی نیز می‌توانید به بخش سوابق در پروفایل کاربری خود مراجعه کنید.
در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با پشتیبانی قبضینو در تماس باشید.

به منظور تسهیل فرایند مشاهده و
پرداخت قبوض، امکان استعلام قبض تلفن ثابت بدون نیاز به شناسه
قبض و شناسه پرداخت و تنها با استفاده از شماره تلفن ثابت
فراهم شده است. با وارد کردن شماره خود مبلغ قبض میان دوره
و پایان دوره در دسترس خواهد بود. همچنین امکان پرداخت
گروهی قبوض در سبد قبض قبضینو فراهم شده است تا قبض تلفن
ثابت خود را در کنار سایر قبوض به صورت یکجا پرداخت نمایید.

قبضینو امکان نمایش قبض میان‌دوره و
پایان‌دوره تلفن ثابت را در اختیار شمار کاربران عزیز قرار داده
است. قبض پایان دوره، کارکرد یک دوره کامل (تا زمان صدور قبض)
است اما قبض‌میان دوره کل هزینه کارکرد را تا همان روزی که
استعلام را انجام می‌دهید به شما نمایش می‌دهد. اگر قبض میان‌دوره تلفن ثابت
خود را پرداخت کنید دیگر نیازی به پرداخت قبض پایان‌دوره نخواهید داشت.

مشاهده قبض تلفن

با استـفاده از سـامانه قـبضینو می‌تـوانید
به سادگی قبـض تلـفن ثابت خود را استـعلام بگیرید. امکان مـشاهده
مبلغ قـبض تلـفن به تفکـیک کـارکرد میـان‌دوره و پایان‌دوره و همـچنین
جزئیات کـامل آخـرین قـبض پایان دوره شـامل ریز اطـلاعات قـبض کـاغذی،
در اخـتیار شـما کاربران عزیز قرار گرفته است. در صـورت قطـعی،
دو تا سـه روز کـاری پس از پـرداخت، تلـفن ثـابت شما وصـل خـواهد شد.

کلیه قبوض پرداختی شما بلافاصله بعد از پرداخت از طریق درگاه پرداخت بانک سامان تسویه می شوند، ولی ممکن است فرایند وصل تلفن ثابت تا 48 ساعت کاری زمان ببرد. در صورتی که تمایل به وصل سریع تلفن داشته باشید، می‌توانید با مراکز امور مشترکین تلفن ثابت منطقه خود تماس گرفته و کد پیگیری خود را اعلام کنید. کد پیگیری پس از پرداخت قبض تلفن صادر می‌شود، با اعلام کد پیگیری به مراکز تلفن منطقه خود، تلفن شما وصل خواهد شد.

قبض پایان دوره کاردکرد ۲ ماه آخر تلفن شما را نشان می دهد. قبض میان دوره کل هزینه کارکرد تلفن شما را شامل می شود. برای مثال اگر شما در تاریخ ۱۰ خرداد قبض خود را استعلام کنید، قبض پایان دوره هزینه کارکرد از تاریخ یک فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ( دو ماه ) را نمایش می دهد. در حالی که قبض میان دوره برای این مثال هزینه کارکرد ۷۰ روز ( ۶۰ روز پایان دوره + ۱۰ روز از ماه جاری ) را نمایش می دهد.

به طور کلی میان دوره = پایان دوره + تعداد روز های ماه جاری.

قبض پایان دوره و میان دوره را نباید همزمان پرداخت کنید. اگر قبض میان دوره را پرداخت کرده باشید قبض پایان دوره نیز به طور اتوماتیک پرداخت خواهد شد.

با توجه به زیر ساخت کاملا اتوماتیک این سرویس در کشور، در صورت پرداخت تکراری قبض، بلافاصله به عنوان بستانکار شناخته می‌شوید. چون این سرویس، قبض میان دوره هم ارائه میدهد، به راحتی می‌توانید با استعلام قبض میان دوره این مورد را چک کنید. البته در قبضینو امکان پرداخت تکراری قبوض وجود ندارد.

مشترکین درصورتی که دوره های قبل را هم از طریق قبضینو پرداخت کرده باشند، می‌توانند از قسمت سوابق اطلاعات تراکنش هایشان را مشاهده کنند، در غیر اینصورت بایستی به اداره مربوطه منطقه خود مراجعه نمایند.

برای حل پرداخت گروهی و مدیریت قبض ها، قبضینو ورژن جدیدی به نام قبضینو سازمانی ارائه می‌دهد که با استفاده از آن امکان پرداخت آسان قبوض فراهم گردیده است. برای درخواست می‌توانید با پشتیبانی در ارتباط باشید.

اپلیکیشن قبضینو يک نرم‌افزار بسيار کاربردي و رايگان است که با استفاده از آن امکان
پرداخت همه قبوض به روشي متفاوت و آسانتر از هميشه بدون نیاز به قبض کاغذی
و شناسه پرداخت در اختيار شماست. سوابق استعلام و پرداختی برای همیشه در
قبضینو قابل دسترس است قبضینو شما را از صدور قبض های جدید مطلع خواهد کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم قبضینو در وب سایت منتشر خواهد شد.

نام و نام خانوادگی وارد نشده است

پست الکترونیک ورد نشده است

شماره موبایل جهت پیگری وارد نشده است

متن دیدگاه یا پیام وارد نشده است

تلفن ثابت همواره یکی از ابراز های پر کابرد و ضروری در محل کار و خانه است به طوری که با ظهور تلفن های همراه و موبایل همچنان استفاده از تلفن ثابت پا برجا است. در این بخش روش های پرداخت قبض تلفن ثابت را بیان خواهیم کرد. لازم به ذکر است یکی ا ز راه پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه، استفاه از سامانه پرداخت قبضینو می باشد. اکثر روش ها نیازمند شناسه پرداخت و شناسه قبض هستند. با استفاده از قبضینو نیازی به قبض کاغذی نخواهید داشت و قبضینو هر ماه شما را از قبض های جدید مطلع خواهد کرد. برای استعلام قبض و مشاهده جزئیات قبض تلفن ثابت، شماره تلفن خود را در فرم بالای این صفحه وارد کنید و سپس کلید استعلام قبض تلفن ثابت را انتخاب نمایید. در ادامه سایر روش های پرداخت اینترنتی قبض ذکر شده است. 

مشترکین تلفن ثابت با مراجعه به وبسایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir می‌توانند از سرویس های مشاهده قبض تلفن ثابت، استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت استفاده نمایند. در ا​ین روش برای پرداخت اینترنتی قبض تلفن ثابت، پس از ورود به سایت  tci.ir با انتخاب گزینه پرداخت من، تکمیل فرم اطلاعات ثبت نام، دریافت کد تایید و تکمیل ثبت نام میتوانید از بخش پرداخت اینترنتی قبض تلفن به راحتی تمامی قبض های تلفن ثابت خود را پرداخت نمایید. مشترکین ساکن تهران میتوانند برای مشاهده و استعلام قبض تلفن ثابت تهران و استفاده از سایر خدمات اینترنتی مخابراتی به سایت مخابرات تهران به آدرس http://tehran.tci.ir مراجعه نمایند. 

با استفاده از تلفن همراه و تلفن گوشی به را​حتی میتوانید  مبلغ صورت حساب قبض تلفن ثابت را استعلام نموده و در صورت تمایل قبض خود را پرداخت نمایید. روش های پرداخت قبض تلفن ثابت با تلفن به شرح ذیل می باشد:  پرداخت قبوض تلفن با ۱۸۱۸ : مشترکین محترم تلفن ثابت میتوانند با شماره گیری ۱۸۱۸ (‌از تلفن ثابت یا تلفن همراه) و قبض خود را پرداخت نمایند. از دیگر امکانات سامانه پرداخت غیر حضوری شرکت مخابرات (۱۸۱۸)‌ دریافت قبض میان دوره تلفن ثابت است.مشترکان تلفن ثابت می توانند با شماره ۱۸۱۸ تماس گرفته و ریز مکالمات خ​ود را به همراه آخرین دوره صورتحساب دریافت و از طریق همین سامانه اقدام به پرداخت قبوض خود کنند. در صورتی که پرداخت قبوض تلفن‌های ثابت، آخر ماه و زمان اوج استفاده از این سامانه باشد، اعلام وصول‌ها به طول می‌انجامد اما در حالت عادی حداکثر ظرف مدت یک ساعت، اعلام وصول انجام می گردد و بدهی کابر تسویه می شود. مشترکان تمامی بانک‌های عضو شتاب با دارا بودن رمز دوم کارت خود می‌توانند به پرداخت غیر حضوری قبض با ۱۸۱۸ اقدام کنند. اگر پس از پرداخت توسط سمانه ۱۸۱۸  اتصال تلفن انجام نگیرد، مشترکین میتوانند با مراجعه به سایت مخابرات و درج ۴ رقم پرداخت قبوض با سامانه ۲۰۰ : شرکت مخابرات استان تهران برای راحتی شهروندان تهرانی سامانه ۲۰۰ را طراحی کرده است. مشترکین با شماره گیری ۲۰۰ و درج شناسه قبص و شناسه پرداخت میتوانند تمام قبوض خود را ( قبض تلفن همراه اول، قبض گاز، قبض تلفن، پرداخت قبض مالیات و قبض جریمه) را پرداخت نمایند. از برنامه‌های آینده این سامانه، فروش شارژهای اعتباری تلفن همراه و کدهای دستوری ( امکان دسترسی از طریق USSD) است.

برای دریافت خلاصه صورتحساب دوره، مشترکین میتوانند با ارسال شماره ۸ رقتی تلفن ثابت خود بدون کد به شماره ۳۰۰۰۷۱۳ خلاصه صورتحساب دوره ای خود را مشاهده نمایند. استفاده از این سرویس پیامکی رایگان است.

اپلیکیشن های  پرداخت موبایلی  که در نسخه های مختلف IOS و اندوریدی و ویندوزی ارایه می شوند، امکان پرداخت آسان  را فراهم کرده اند.  برای پرداخت آنلاین قبض میتوانید از این اپلیکیش های استفاده کنید. از جمله نرم افزاز های پرداخت معروف می توان به اپلیکیشن آپ، سکه و نرم افزار پرداخت قبضینو اشاره کرد. در دسترس بودن و پرداخت آسان قبض، انتقال وجه و پیگیری قبوض پرداخت شده و کارت به کارت از مزایای این نرم افزار ها است.  در صورت نیاز به قبض کاغذی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه فرمایید و برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ساعات اداری با شماره ۳۶۹۹۹ تماس  بگیرد.


* کلیه خدمات قبضینو رایگان است *

تجارت الکترونیک پارسیان

تهران، خیابان نلسون ماندلا، خیابان سایه، پلاک 8

021-2318
info@pec.ir


همراه اول در شبکه‌های اجتماعی:

با انتخاب هر یک از درگاه های بانکی زیر و با در اختیار داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت، می توانید صورتحساب خود را پرداخت کنید.


همراه اول در شبکه‌های اجتماعی:

با انتخاب هر یک از درگاه های بانکی زیر و با در اختیار داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت، می توانید صورتحساب خود را پرداخت کنید.

کپی رایت © ۱۳۹۸ _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

برای دریافت و مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت و دریافت شناسه قبض تلفن ثابت و پرداخت قبض تلفن ثابت میتوانید از روش های زیر استفاده کنید.

دریافت قبض تلفن ثابت با استفاه از TCI.ir

ورود به سامانه www.Tci.ir

انتخاب گزینه منوی “مخابرات من”

مشاهده قبض تلفن

ثبت نام در سامانه www.Tci.ir در منوی “مخابرات من”جهت ثبت نام یک نام کاربری دلخواه و یک رمز عبور دلخواه وارد نمایید. سپس روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

دریافت کد فعالسازی از طریق تلفن همراه و درج آن در قسمت “کدفعالسازی” و انتخاب دکمه “بعدی”

خروج از سامانه www.Tci.ir و ورود دوباره به سامانه www.tci.ir و انتخاب منوی های مخابرات من ورود

سایر روش های مشاهده قبض تلفن ثابت

تماس رایگان با سامانه ۲۰۰۰ و پرداخت صورتحساب

دریافت خلاصه صورتحساب دوره از طریق پیامک رایگان با یک بار ارسال شماره تلفن ثابت خود (۸ رقم بدون کد) از طریق تلفن همراه به سامانه ۳۰۰۰۷۱۳
کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با سامانه ۳۶۹۹۹ در ساعات اداری

تلفن ثابت همواره یکی از ابراز های پر کابرد و ضروری در محل کار و خانه است به طوری که با ظهور تلفن های همراه و موبایل همچنان استفاده از تلفن ثابت پا برجا است. به منظورتسهیل فرایند استعلام و پرداخت، قبضینو امکان استعلام بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض تلفن را فراهم کرده است. در این بخش تنها با وارد کردن شماره تلفن ثابت می توانید از مبلغ کارکرد تلفن آگاه و در صورت تمایل اقدام به پرداخت کنید. قبضینو ضمن آرشیو کردن تمام قبض های تلفن ثابت، امکان نامگذاری و دسته بندی قبض ها را نیز فراهم کرده است. در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با پشتیبانی قبضینو تماس بگیرید.

روش های استعلام قبض گاز به صورت آنلاین
روش های دریافت قبض الکترونیکی برق
روش مشاهده و پرداخت قبض سیم کارت دائمی همراه اول

در این مقاله، همراه کارت قصد دارد روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت را معرفی کند. شما می‌توانید به دلخواه یکی از روش‌ها را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، درست است که با ظهور موبایل‌ها، استفاده از تلفن‌های ثابت کاهش یافته است؛ اما هنوز هم تلفن ثابت یکی از ابزارهای ضروری در خانه‌ها و به خصوص در ادارات است. در ادامه به راه‌های مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت می‌پردازیم.

روش‌های استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت

دستگاه‌های خودپرداز ( ATM)

بعد از وارد کردن کارت بانکی و زدن رمز عبور، در منوی نمایش داده شده گزینه «پرداخت قبوض» را انتخاب کرده و نوع قبض موردنظر خود را مشخص کنید. در مرحله بعد شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را وارد کرده و قبض تلفن ثابت خود را پرداخت کنید.

مشاهده قبض تلفن

در دستگاه‌های خودپردازی که مجهز به بارکد خوان هستند می‌توانید با انتخاب گزینه پرداخت از طریق بارکدخوان، بارکد مندرج در قبض خود را توسط دستگاه، اسکن کرده و اقدام به پرداخت قبض نمائید.

پرداخت از طریق تلفن گویا

یکی دیگر از راه‌های پرداخت قبوض تلفن ثابت، استفاده از تلفن‌های گویاست. مشترکین می‌توانند از طریق سامانه‌های ۱۸۱۸ و ۲۰۰۰ هزینه کارکرد تلفن را دریافت کرده و بدهی خود را از همان طریق پرداخت نمایند. تنها کافیست از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه خود، شماره‌های ذکر شده را شماره‌گیری نمائید.

در این روش، پس از راهنمایی تلفن گویا بایستی شماره تلفن و مشخصات کارت بانکی خود را وارد کرده و عملیات پرداخت را انجام دهید.

اپلیکیشن‌های پرداخت

روش دیگر پرداخت قبض تلفن، استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت است که برای گوشی‌های اندورید و ios ارائه شده و امکان کارهای اینترنتی غیرحضوری را برای کاربران خود فرآهم می‌کنند. در دسترس بودن، کاربری آسان و امنیت بالا از مزایای آنهاست.

یکی از این اپلیکیشن‌ها، همراه کارت است که با نصب آن می‌توانید به آسانی قبض تلفن خود را استعلام یا پرداخت کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به وبسایت همراه کارت به آدرس https://hamrahcard.ir/ مراجعه کنید.

در این اپلیکیشن، علاوه بر قبض تلفن می‌توانید پرداخت قبض گاز تهران و سایر شهرستان‌های دیگر، قبض آب، برق و سایر تراکنش‌ها مانند کارت به کارت و پرداخت جریمه‌های راهنمایی و رانندگی را نیز انجام دهید.

همچنین، پرداخت قبض همراه اول و ایرانسل هم در همراه کارت امکان پذیر است و مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی این دو اپراتور می‌توانند پرداخت قبض خود را بسیار آسان و سریع انجام دهند.

یکی دیگر از تراکنش‌هایی که در همراه کارت می‌توانید انجام دهید، دریافت مانده حساب خود در بانک‌های مختلف کشور است؛ برای مثال می‌توانید موجودی بانک تجارت، کشاورزی، آینده، ملی، ملت و … را دریافت کنید.

پرداخت در وبسایت شرکت مخابرات

برای پرداخت اینترنتی قبض می‌توانید وارد وبسایت شرکت مخابرات شده و قبض میان‌دوره یا پایان دوره موردنظر خود را انتخاب کرده و اقدام به استعلام و پرداخت آن کنید. در مرحله بعد با وارد کردن مشخصات خط تلفن، آن را از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت کنید.

استعلام قبض تلفن از طریق سامانه پیامکی

به منظور دریافت خلاصه صورتحساب دوره، مشترکین می‌توانند شماره ۸ رقمی تلفن ثابت خود را بدون کد به شماره ۳۰۰۰۷۱۳ ارسال کرده و به این ترتیب خلاصه صورتحساب دوره‌ای تلفن ثابت خود را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که استفاده از این سرویس پیامکی رایگان است.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

مشاهده قبض تلفن
مشاهده قبض تلفن
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *