مشاهده قبض گاز

مشاهده قبض گاز
مشاهده قبض گاز

شما هنوز وارد حساب کاربری خود نشده‌اید

با

ورود به حساب کاربری

سابقه استعلام‌ها و قبض‌های قبلی شما در دسترس خواهد بود

با وارد کردن شناسه قبض گاز خود در کادر بالا می‌توانید
به راحتی اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت
قبض گاز نمائید. برای استعلام قبض گاز خود کافیست شناسه قبض موجود روی قبض کاغذی
دوره‌های قبل و یا شناسه قبض موجود در پیامک قبض اداره گاز را در بخش مربوطه
وارد کرده و گزینه استعلام قبض گاز را انتخاب کنید. جهت چاپ رسید قبوض
پرداختی نیز می‌توانید به بخش سوابق در پروفایل کاربری خود مراجعه کنید.
در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با پشتیبانی قبضینو در تماس باشید.

تنها با یک بار وارد کردن شناسه قبض گاز خود می‌توانید آخرین قبض صادره
را مشاهده و پرداخت کنید. همچنین امکان پرداخت گروهی قبوض در سبد قبض قبضینو
فراهم شده است تا قبض گاز را در کنار سایر قبوض به صورت یکجا پرداخت نمایید.
با قبضینو به راحتی قبوض گاز خود را پرداخت نمایید.

جزئیات کامل قبض گاز شامل تاریخ قرائت،
بهای مصرفی گاز، شماره کنتور و .. در قبضینو قابل مشاهده است و
دیگر نیازی به قبض کاغذی نخواهید داشت. با وارد کردن شناسه قبض گاز خود به همه
این جزئیات دسترسی خواهید داشت، شناسه قبض برای همه قبض های گاز شما ثابت است.

مشاهده قبض گاز

قبضینو کلیه استعلام‌ها و پرداخت‌های مربوط به قبض گاز
را در پروفایل شما ذخیره می کند. کافیست یک بار شناسه قبض گاز خود
را در قبضینو وارد کنید تا اطلاعات مربوط به قبض مورد نظر ذخیره شود. علاوه بر
این امکان نام‌گذاری قبوض نیز در اختیار شما قرار دارد تا قبوض خود را مدیریت کنین.

با نصب اپلیکیشن قبضینو می توانید از جزئیات کامل قبض قبض گاز ( مهلت پرداخت، زمان قرائت، مبلغ دوره، بدهی قبلی قبض گاز و ..) مطلع شوید.

کافیست یکی از قبض های کاغذی دوره های قبل را داشته و یا شماره اشتراک گاز یا شناسه قبض را بدانید. اگر یکی از این اطلاعات را داشته باشید و فقط یک بار این اطلاعات را در قبضینو وارد کنید دیگر نیازی به اطلاعات جدید نخواهد بود و هر قبض جدیدی که برای شما صادر شود در قبضینو نمایش داده خواهد شد. اگر هیچ یک از اطلاعات اولیه را نداشته باشید به اداره گاز منطقه خود مراجعه و با ارائه کدپستی محل سکونت خود، شناسه قبض یا اشتراک را دریافت کنید.

برای راحتی کار اپلیکیشن قبضینو رو نصب کنید و منتظر پیامک نباشید. تنها با یک بار واردکردن اطلاعات قبض تمامی مشخصات قبض شما در قبضینو ثبت خواهد شد و از ماه های بعد قبضینو به طور اتوماتیک قبض های جدید را برای شما نمایش خواهد داد و امکان پرداخت قبض را نیز خواهید داشت. در صورت تغییر مکان هم کافی است اطلاعات قبض مکان جدید را یک بار وارد کنید و مکان قبلی را حذف کنید. برای اطلاعات بیشتر مقاله حذف قبوض کاغذی قبضینو را مطالعه کنید.

شهروندان محترم ضمن تاکید بر مطابقت هزینه پرداختی قبض مورد نظر و هزینه تراکنش خود، در صورت پرداخت اشتباهی هر یک از قبوض آب، برق و گاز، با در دست داشتن مدارک پرداخت به سازمان مربوطه مراجعه کنید.

اپلیکیشن قبضینو يک نرم‌افزار بسيار کاربردي و رايگان است که با استفاده از آن امکان
پرداخت همه قبوض به روشي متفاوت و آسانتر از هميشه بدون نیاز به قبض کاغذی
و شناسه پرداخت در اختيار شماست. سوابق استعلام و پرداختی برای همیشه در
قبضینو قابل دسترس است قبضینو شما را از صدور قبض های جدید مطلع خواهد کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم قبضینو در وب سایت منتشر خواهد شد.

نام و نام خانوادگی وارد نشده است

پست الکترونیک ورد نشده است

شماره موبایل جهت پیگری وارد نشده است

متن دیدگاه یا پیام وارد نشده است

با استفاده از سامانه پرداخت قبض قبضینو میتوانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کنید. در قبضینو از دو روش میتوانید قبض گاز خود را پرداخت کنید.

با وارد کردن شماره اشتراک ۱۲ رقمی روی قبض خود می توانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبض گاز نمایید. لازم به ذکر است برای برخی از استان های کشور شماره اشتراک قبض گاز کمتر از ۱۲ رقم می باشد که در این صورت کاربر باید به اندازه تعداد ارقامی که کم است از سمت چپ صفر به شماره اشتراک خود وارد نماید. برای مثال شماره اشتراک قبض گاز تهران ۱۲ رقمی است. متاسفانه شرکت گاز  هیج راهکار درستی برای دریافت قبض گاز از طریق شماره کانتور  و یا کد پستی ارایه نداده است.

روش دوم در مشاهده و استعلام قبض با شناسه پرداخت و شناسه قبض می باشد. برای استفاده از این بخش با انتخاب گزینه ” قبض کاغذی گاز ” و سپس وارد کردن شناسه قبض گاز و شناسه پرداخت قبض گاز، میزان کارکرد گاز شهری را در دوره مشخص استعلام و مشاهده کنید. برای پیگیری قبض گاز خود و یا پرداخت قبض گاز تاریخ گذشته نیز میتوانید از سامانه قبضینو استفاده نمایید. 

شماره تلفن اداره گاز  ۲۰۰ می باشد و شهروندان با تماس از طریق تلفن ثابت و با داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت میتواند عملیات پرداخت را انجام دهند.

شهروندان تهرانی می توانند با اعلام شماره اشتراک گاز، به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۴ قبض الکترونیکی دریافت کنند به طوری که پس از ارسال این شماره مبلغ گاز بها، شماره اشتراک، کد شناسایی را دریافت خواهند کرد و می توانند از این طریق  صورتحساب قبض گاز خود را  مشاهده و پرداخت نمایند.

برای مشاهده صورتحساب قبض استان آذربایجان شرقی مشترکین علاوه بر استفاده از سامانه ۲۱۹۴ می توانند با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ از آخرین صورتحساب و بدهی مصرف خود با جزئیات آگاه شوند.

هم وطنان عزیز با مراجعه به سایت های استانی پرداخت شرکت گاز میتواند قبض گاز خود را به صورت آنی استعلام، دریافت و پرداخت کنند. برای نمونه آدرس اینترنتی شرکت گاز چند استان به شرح زیر است:‌ مشاهده قبض گاز اصفهان :‌http://www.nigc-isfahan.ir/Portal/Home   گاز مازندارن :‌ http://www.nigc-mazandaran.ir  گاز مشهد :‌ http://www.egas.ir/egas/default.aspx قبض گاز همدان :‌ http://www.nigc-hm.ir دریافت قبض گاز شیراز :‌ http://nigc-fars.ir/Portal/Home برای محاسبه قبض گاز و  چگونگی محاسبه گازبهای مشترکین خانگی گاز طبیعی میتوانید به آدرس http://billing.nigc.ir/gasPrice مراجعه فرماید. 

 


* کلیه خدمات قبضینو رایگان است *

ساختمان مرکزی :
تهران – خیابان کریمخان زند، خیابان شهید عضدی(آبان) جنوبی، نبش خیابان سپند، ساختمان شهدای شرکت ملی گاز ایران

021-84870

info@nigc.ir

با اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری، حدود ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی خواهد شد و به تبع آن، هزینه گازبهای مشترکین نیز کاهش می‌یابد.

با همت و تلاش پرسنل شرکت ملی گاز ایران، عملیات گازرسانی به برخی دیگر از شهرهای استان سیستان و بلوچستان اجرایی شد.

مشاهده قبض گاز

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ايران از برون سپاري قريب به 50 درصد دارايي هاي این شركت خبر داد.

تولید گاز و میعانات گازی در 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته در پالایشگاه گاز پارسیان افزایش یافت.

جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحساب های گاز، با درج شماره اشتراک خود در کادر
بالا دکمه مشاهده را کلیک کنید

جهش گازرسانی در آذربایجان غربی؛ مفهومی زیبا که استاندار آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از طرح‌های گازرسانی که با حضور رئیس جمهوری و بصورت ویدئو کنفراس، برگزار شد، خطاب به وی و در توصیف وضعیت گازرسانی در این استان عنوان کرد.

گازرسانی به روستاهای محروم و دورافتاده آذربایجان‌غربی از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون بسیار چشمگیر بوده و به بیش از سه برابر پیش از این دولت رسیده که همین امر، موجب گرما و رفاه بیشتر مردم و رضایتمندی جامعه روستایی در این استان شده است.

.

مرزنشینی توام با مصائب است. مصائبی برآمده از دل محرومیت که روح و روان ساکنان‌‌اش را می‌آزارد و همچون خراشی عمیق بر تن رنجورشان، آنها را زجر می‌دهد.

.

با ثبت 660 پيشنهاد در دبيرخانه نظام مشاركت و همياري منطقه در 6 ماهه نخست سال 1399، سود صرفه جوئي 23 ميليارد و 284 ميليون و 770 هزار ريال از اجراي پيشنهادات كمي ارائه شده و افزايش 52 درصدي سرانه دريافت پيشنهادات نسبت به سال گذشته، بدست آمده است.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز ایران، از نشت یابی 1370 کیلومتر از خط لوله در 6 ماهه نخست سال 99 و همچنین استقرار نرم افزار پایش آنلاین نشت یابی در این منطقه خبر داد.

عملیات نصب شير دوم بلودان ایستگاه لانچر رسیور تربت جام بر روی خط لوله 16 اینچ تربت جام- تایباد با هدف جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی در کمترین زمان ممکن اجرا شد.

مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز از قابليت اطمينان 100 درصدي تاسيسات تقويت فشار منطقه 8 عمليات انتقال گاز طي نيمه نخست سال جاري خبر داد.

عملیات تعمیر 11 نقطه ازخط لوله هفتم سراسری با هدف مقاوم سازی و افزایش ایمنی شبکه انتقال گاز کشور به انجام رسید.

پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یک پالایشگاه کاملاً ایرانی، به زودی به تولید کامل خود مطابق طراحی می رسد.

مديركل سازمان بازرسي خراسان رضوي و هيات همراه از واحدهاي عملياتي شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد بازديد و از نزديك با روند توليد گاز طبيعي و خدمت رساني به هموطنان عزیز آشنا شدند.

مدير پالايشگاه دوازدهم پارس جنوبي گفت: 100 درصد کار‌های برنامه‌ریزی شده و ضروری دربازه تعمیرات اساسی انجام ‌شده است و فازهای 22 و 24 مجتمع گاز پارس جنوبي با توان کامل برای تولید محصولات خود در زمستان آماده هستند.

مجتمع گاز پارس جنوبی بازار هدف بسيار مناسبي برای شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان قطعات و تجهيزات داخلی مي‌باشد و با برنامه ریزی صحیح، مدون و استراتژيك مي‌توان زیر ساخت های صنعتی و اقتصادی کشور را براین مبنا، ترسیم کرد.

تولید گاز و میعانات گازی در 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته در پالایشگاه گاز پارسیان افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در آستانه فرارسیدن ایام سرد سال بهره مندی از حلاوت و شیرینی گاز طبیعی را مستلزم مصرف ایمن و بهینه این نعمت خدادادی دانست.

مديرعامل شركت گاز استان مركزي گفت: در 6 ماهه نخست سال جاري در مجموع سه میلیارد و 292 میلیون مترمكعب گاز طبيعي در بخش هاي مختلف استان به مصرف رسيده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال، پنج میلیارد و ۵۹۴ میلیون مترمکعب گاز در این استان مصرف شده که نسبت به پارسال 7.3 درصد افزایش دارد.

برترین های نظام پیشنهادات شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بر اساس عملکرد سال 98 مورد تقدیر قرار گرفتند.

تعامل سازنده و همکاری فی مابین دو شرکت گاز استان مازندران و پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، در خصوص رفع مشکل تامین سوخت در ایام سرد سال، می‌تواند بسیار مفید و سازنده باشد.

با اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری، حدود ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی خواهد شد و به تبع آن، هزینه گازبهای مشترکین نیز کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ايران از برون سپاري قريب به 50 درصد دارايي هاي این شركت خبر داد.

وزارت نفت مشتمل بر شرکت ملی گاز ایران به همراه سه شرکت اصلی برای دومین سال متوالی به عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی برگزیده شدند.

یکی از مشخصه‌های بارز دولت‌های یازدهم و دوازدهم در حوزه گازرسانی، افزایش تولید گاز در عسلویه و به تبع آن، افزایش گازرسانی روستایی است.

در راستای اجرای طرح پویش استان سبز، امروز، کرمان شاهد بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی از چندین پروژه گازرسانی خواهد بود.

مشاهده قبض گاز

National Iranian Gas Company – Copyright© 2018

©
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت ملی گاز می باشد. 1397


راهبرد مشارکت مصوبDownloads-icon

ساختمان مرکزی :
تهران – خیابان کریمخان زند، خیابان شهید عضدی(آبان) جنوبی، نبش خیابان سپند، ساختمان شهدای شرکت ملی گاز ایران

021-84870

info@nigc.ir

گاز ساختگی را می توان مانند گاز سنتز از گازسازی زغال سنگ و یا گازرسانی مواد نفتی بدست اورد ارزش گرمایی این گاز در مقایسه با گاز سنتز بسیار بالاتر است چون مانند گاز طبیعی بخش عمده آن را گاز متان تشکیل می دهد. گاز ساختگی را می توان با روش لورگی نیز بدست آورد ( همچنین نگاه کنید به لورگی – رهرگس فرایند).

گاز سنتز گازی است بی بو ، بی رنگ و سمی که در حضور هوا و دمای 574 درجه سانتیگراد بدون شعله می سوزد. وزن مخصوص گاز سنتز بستگی به میزان درصد هیدروژن و کربن منواکسید دارد از گاز سنتز می توان به عنوان منبع هیدروژن برای تولید آمونیاک ،متانول و هیدروژن دهی در عملیات پالایش و حتی به عنوان سوخت استفاده کرد گاز سنتز از گاز طبیعی ، نفتا، مواد سنگین و زغال سنگ بدست می آید . معمولا برای تولید هر یک تن گاز سنتز که در آن نسبت مولی H2/CO=1 باشد ، به 0/55 تن متان نیاز است . در صورتی که این نسبت 3 باشد 0/49 تن متان لازم خواهد بود. تهیه گاز سنتز از منابع هیدروکربورها امکان پذیر است که به شرح زیر خلاصه می شود: 

مشاهده قبض گاز

اصطلاحا به گازی گفته می شود که از طریق خط لوله از یک مجتمع تولید گاز به مصرف کنندگان تحویل می شود . گاز شهری یا از زغال سنگ و یا از نفتا تولید و در مناطقی مصرف می شود که یا گاز طبیعی در دسترس نباشد و یا زغال سنگ ارزان به وفور یافت شود ترکیب گاز شهری هیدروژن %50، متان%20 تا %30، کربن منواکسید %7 تا %17، کربن دی اکسید%3، نیتروژن %8، هیدروکربورها %8 علاوه بر این ناخالصی های دیگری مانند بخار آب ، امونیال ، گوگرد، اسید سیانیدریک نیز در گاز شهری وجود دارد. به گاز شهری گاز زغال سنگ و یا گاز سنتز نیز می گویند. در ایران گازی که از طریق خط لوله به مشترکین در شهرها عرضه می گردد گاز طبیعی است و ترکیب آن مشابه گاز شهری نیست.

گازشیرین گازی است که هیدروژن سولفید و کربن دی اکسید آن گرفته شده باشد.

گاز طبیعی عمدتا از هیدروکربوها همراه با گازهایی مانند کربن دی اکسید ، نیتروژن و در بعضی از مواقع هیدروژن سولفید تشکیل شده است بخش عمده هیدروکربورها را گاز متان تشکیل می دهد و هیدروکربورهای دیگر به ترتیب عبارتند از اتان ، پروپان ، بوتان، پنتان و هیدروکربورهای سنگین تر ناخالصی های غیرهیدروکربوری نیز مانند آب ، کربن دی اکسید ، هیدروژن سولفید و نیتروژن در گاز طبیعی وجود دارد. گاز چنانچه در نفت خام حل شده باشد گاز محلول (SOLUTION GAS ) نام دارد و اگر در تماس مستقیم با نفت از گاز اشباع شده باشد گاز همراه (ASSOCIATED GAS) نامیده می شود.

گاز غیر همراه ( NON-ASSOCIATED GAS)از ذخایری که فقط قادر به تولید گاز به صورت تجاری باشد استخراج می شود در بعضی موارد گاز غیر همراه حاوی بنزین طبیعی و یا چکیده نفتی ( CONDENSATE) استخراج می شود که حجم قابل توجهی از گاز را از هر بشکه هیدروکربور بسیار سبک آزاد می کند.

گاز طبیعی عمدتا از متان تشکیل شده است و دراکثر نقاط جهان یافت می شود. (نگاه کنید به گاز طبیعی ) گاز طبیعی را می توان از طریق خط لوله و یا به صورت گاز طبیعی مایع شده (LNG) با نفتکش حمل نمود. از گاز طبیعی فشرده و یا به اختصار سی ان جی می توان در اتومبیل های احتراقی به عنوان سوخت استفاده کرد در حال حاضر حدود یک میلیون وسیله نقلیه در جهان با گاز فشرده حرکت می کنند. در ایتالیا در مقیاس وسیعی از سی ان جی استفاده می شود و در زلاندنو و آمریکای شمالی نیز استفاده از گاز طبیعی فشرده رواج دارد.

ترکیبات گاز طبیعی متفاوت است و بستگی به نوع میدان گازی دارد که از ان بدست امده است ناخالصی ها شامل هیدروکربورهای سنگین ، نیتروژن ، دی اکسید، اکسیژن و هیدروژن سولفید می باشد. در اتومبیل گاز طبیعی فشرده باید در مخزن سنگین و بزرگ و در فشاری برابر 220 اتمسفر ذخیره گردد. البته از لحاظ میزان ذخیره و ارزش حرارتی سی ان جی که حدود 8/8 هزار ژول /لیتر است ( در مقایسه بنزین حدود 32 هزار ژول می باشد مسافتی که اتومبیل می پیماید محدود خواهد بود. علاوه بر این به علت محدودیت تعداد ایستگاه ای سوخت گیری اتومبیل باید به نحوی طراحی شود که علاوه بر سی ان جی بتواند از بنزین هم استفاده نماید.مزایای سی ان جی به شرح زیر است:

معایت سی ان جی به شرح زیر است:

در ایران طرح گاز سوز کردن خودروها یا استفاده از گاز طبیعی فشرده یکی از برنامه های اساسی شرکت ملی گاز ایران است در شهرهای شیراز ، مشهد و تهران چندین جایگاه تحویل سوخت با تاسیسات و دستگاه های جانبی و کارگاه تبدیل سیستم خودروها از بنزین سوز به گاز سوز احداث شده و مورد بهرهه برداری قرار گرفته است و عملیات اجرایی برای ساخت تعداد دیگری ایستگاه در دست اجرا قرار دارد.

مایعات گاز طبیعی معمولا همراه با تولید گاز طبیعی حاصل می شود. مایعات گازی (Gas liquids) نیز مترادف مایعات گاز طبیعی می باشد. مایعات گاز طبیعی را نباید با گاز طبیعی مایع و یا ال ان جی اشتباه کرد مواد متشکله در مایعات گاز طبیعی عبارت است از اتان ، گاز مایع ( پروپان و بوتان ) و بنزین طبیعی (natural gasoline) و یا کاندنسیت ( condensate) که درصد هر کدام بستگی به نوع گاز طبیعی و امکانات بهره برداری دارد. در سال 1996 کل تولید مایعات گاز طبیعی در جهان بالغ بر روزانه 5.7 میلیون بشکه بوده که از این مقدار تولید اوپک در حدود 2.6 میلیون بشکه در روز گزارش شده است.

گاز طبیعی عمدتا از متان تشکیل شده است و چنانچه تا منهای 161 درجه سانتیگراد در فشار اتمسفر سرد شود به مایع تبدیل می شود و حجم ان به یک ششصدم حجم گاز اولیه کاهش می یابد در نتیجه حمل آن در کشتی های ویژه به مراکز مصرف امکان پذیر می شود برای مایع کردن گاز متان می توان آن را تا 2/5 درجه سانتیگراد زیر صفر خنک نمود و تحت زیر صفر خنک نمود و تحت فشار 45 اتمسفر به مایع تبدیل کرد این روش از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است ولی از طرف دیگر حمل ان تحت فشار زیاد احتیاج به مخازن بسیار سنگین با جدار ضخیم دارد که امکان پذیر نیست و از نظر ایمنی توصیه نمی شود در نتیجه در فرایند تولید گاز طبیعی مایع ، فشار آن رابه اندکی بیش از یک اتمسفر کاهش می دهند تا حمل آن آسان باشد. اولین محموله گاز طبیعی مایع یا به اختصار ال ان جی به صورت تجاری در سال 1964 از الجزایر به بریتانیا حمل شد و از ان هنگام تجارت گاکردن امکانات بندری و ذخیره سازی در بنادر بارگیری و تخلیه و همچنین ساخت کشتی های ویژه حمل ال ان جی احتیاج به سرمایه گذاری هنگفتی دارد در حالی که قیمت فروش گاز طبیعی مایع در حال حاضر در سطح نازلی است لذا فروشنده و خریدار باید قبلاً نسبت به انعقاد یک قرارداد طولانی 15 الی 20 ساله نحوه قیمت گذاری و سایر شرایط توافق لازم را به عمل آورند.

در تولید گاز مایع چهار مرحله عمده وجود دارد:

گاز غیر همراه از میادینی که تنها تولید گاز از انها به صورت اقتصادی امکان دارد استخراج می شود به گاز استخراج شده از میادین نفت میعانی که درصد گاز حاصله از هر بشکه هیدروکربورهای مایع سبکه خیلی زیاد است نیز گاز غیر همراه می گویند.

حجمی از لایه مخزن در اعماق زمین را کلاهک گاز و یا گنبد گاز (GAS DOME) نامیده اند که در آن گاز در بالای نفت جمع شود. معمولا مرتفع ترین ، یا یکی از مرتفع ترین مناطق لایه مخزن محسوب می گردد.

گاز کلاهک به گازی گفته می شود که در کلاهک گاز محبوس شده باشد.

مایع و یا به اختصار ال پی جی از پروپان و بوتان تشکیل شده است گازی که در سیلندر نگهداری می شود و در منازل مورد استفاده قرار می گیرد همان گاز مایع و یا مخلوط پروپان و بوتان است. گاز مایع را می توان از سه منبع بدست آورد:

در جهان روزانه بیش از 5 میلیون بشکه گاز مایع مصرف می شود مصارف گاز مایع در کشورهای مختلف متفاوت است متوسط درصد مصرف آن طی دهه 1990 در جهان در بخش های مختلف به شرح زیر است: تجاری و خانگی %60، صنایع شیمیایی %15، صنعتی %15، خدماتی %5، تولید بنزین%5 هر تن متر یک پروپان معادل 12.8 بشکه و بوتان برابر 11.1 بشکه است. گاز مایع را با کامیون های مخصوص خط لوله و یا کشتی های ویژه ای که برای همین منظور ساخته شده است حمل می نمایند.

هیدروکربورهای سبک ممکن است به صورت گاز از شیرهای ایمنی در دستگاه های بهره برداری ، پالایشگاه ها و یا مجتمع های پتروشیمی ، گذشته و از طریق مشعل سوزانده شود چنانچه یکی از واحدهای پالایشگاه به علت بروز اشکالاتی در سیستم برق یا آب سرد کننده از کار بیفتد لازم است که مقادیر خوراک مجتمع و یا محصولات پالایشگاه از طریق دودکش به مشعل هدایت و سوزانده شود تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود. در مجتمع های بزرگتر و مجهزتر معمولا دستگاه های بازیاب نصب شده که می توان در مواقع اضطراری بخشی از مایعات و یا گازها را به انجا هدایت کرد و از وسوختن آنها جلوگیری نمود.

گاز همراه یا به صورت محلول در نفت خام است که در مراحل بهره برداری از نفت خام جدا می شود و یا به صورت جداگانه از نفت خام اشباع شده حاصل می شود.

بقایای گیاهان و جانورانی که اجساد آنها طی میلیونهاسال به قسمت های زیرین دریاچه ها و اقیانوسهای قدیمی رانده شده بتدریج تجزیه و به صورت عناصر آلی درآمده وبراثرفشارو گرمای درونی زمین به نفت وگاز تبدیل و در مخازن زیرزمینی و در عمق سه تا چهار هزار متری و با فشار حدود چند صد اتمسفر ذخیره گردیده است .

برای مصرف گاز طبیعی به هنگام استخراج دارای ناخالصی هایی مانند شن و ماسه ، آب شور و ;گازهای اسیدی می باشد که در پالایشگاههای گاز تصفیه شده و به صورت گاز قابل مصرف در می آید . گاز پالایش شده از طریق خطوط لوله انتقال گاز فشار قوی ;به شهرها و مراکز مصرف منتقل می شود .

گاز طبیعی گازی است بی رنگ ، بی بو و سبک تر از هوا . برای تشخیص نشت گاز ،در ایستگاههای دروازه ورودی شهرها به آن مواد بودار کننده اضافه می کنند تا ایمنی مصرف کنندگان گاز طبیعی تامین گردد . گاز طبیعی مورد استفاده در استان خراسان از مخازن گازی سرخس تامین می گردد و 98 درصد آن را گازمتان تشکیل می دهد (CH4). ارزش حرارتی هر متر مکعب گاز طبیعی تقریبامعادل ارزش حرارتی یک لیتر نفت سفید می باشد .

تامین هوای کافی برای سوخت کامل گاز . هر متر مکعب هنگام سوختن نیاز به حدود10 متر مکعب هوا دارد و هرچه شعله آبی رنگ تر باشد نشاندهنده رسیدن هوای کافی برا ی سوخت می باشد.

– استفاده از فیلتر گاز در وسایل گاز سوز و تمیز کردن به موقع آن

– استفاده از کلاهک تعدیل جریان محصولات احتراق در وسایل گاز سوز

– انتخاب ظرفیت (قطر) مناسب برای دودکش ها

– عایقکاری صحیح مخزن آبگرمکن و منبع دوجداره تبدیل انرژی در موتورخانه ها و عایقکاری منبع انبساط در پشت بام‌ها

– بیشترین اتلاف انرژی حرارتی در ساختمانها از طریق پنجره ها می باشد لذا بکارگیری مصالح ساختمانی مناسب و استفاده از پنجرههای دو جداره درکاهش مصرف انرژی بسیارموثر می باشد.

 

تاریخ بروزرسانی: مرداد 1397

National Iranian Gas Company – Copyright© 2018

©
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت ملی گاز می باشد. 1397


راهبرد مشارکت مصوبDownloads-icon

ساختمان مرکزی :
تهران – خیابان کریمخان زند، خیابان شهید عضدی(آبان) جنوبی، نبش خیابان سپند، ساختمان شهدای شرکت ملی گاز ایران

021-84870

info@nigc.ir

National Iranian Gas Company – Copyright© 2018

©
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت ملی گاز می باشد. 1397


راهبرد مشارکت مصوبDownloads-icon

مشاهده قبض گاز

National Iranian Gas Company – Copyright© 2018

©
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت ملی گاز می باشد. 1397


Downloads-icon


176Downloads-icon


Downloads-icon


175Downloads-icon


Downloads-icon


174Downloads-icon


Downloads-icon


173Downloads-icon


Downloads-icon


172Downloads-icon


Downloads-icon


171Downloads-icon


Downloads-icon


170Downloads-icon


Downloads-icon


169Downloads-icon


Downloads-icon


168Downloads-icon


Downloads-icon


167Downloads-icon


Downloads-icon


166Downloads-icon


Downloads-icon


165Downloads-icon


Downloads-icon


164Downloads-icon


Downloads-icon


163Downloads-icon


Downloads-icon


161Downloads-icon


Downloads-icon


160Downloads-icon


Downloads-icon


159Downloads-icon


Downloads-icon


158Downloads-icon


Downloads-icon


157Downloads-icon

ساختمان مرکزی :
تهران – خیابان کریمخان زند، خیابان شهید عضدی(آبان) جنوبی، نبش خیابان سپند، ساختمان شهدای شرکت ملی گاز ایران

021-84870

info@nigc.ir

National Iranian Gas Company – Copyright© 2018

©
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت ملی گاز می باشد. 1397


راهبرد مشارکت مصوبDownloads-icon

مشترکین ازاین پس می توانند برای پرداخت قبض گاز خود به سامانه جامع پرداخت قبض بامن ۲۴ به آدرس اینترنتی baman۲۴.ir به منظور پرداخت قبض برق، تلفن ثابت، آب، گاز و دیگر قبوض مراجعه کنند و با وارد نمودن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض خود را به راحتی پرداخت نمایند.

برای صدور قبض پیامکی، به منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

از طریق کنتورخوان های شرکت گاز
با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

ارسال پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۱۹۴
شرکت ملی گاز سرشماره ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۱۹۴ اقدام کنند.

مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی گاز

مشاهده قبض گاز

مشترکین می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://ghabz.nigc.ir/ اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به دقت وارد و ثبت نمایند.

یکی از بهترین روش های پرداخت قبض، مراجعه به سامانه بامَن ۲۴ است که با چند کلیک ساده به راحتی این امکان را فراهم ساخته است. این سامانه علاوه بر پرداخت قبض، خدمات خرید شارژ و خرید بسته اینترنتی را نیز ارائه می دهد.

به سامانه بامَن ۲۴ به آدرس اینترنتی www.Baman۲۴.ir مراجعه کنید، پس از انتخاب گزینه «پرداخت قبض» به گزینه های پرداخت قبض تلفن ثابت، همراه اول، ایرانسل، برق، گاز، آب، عوارض شهرداری، جریمه راهنمایی و رانندگی و مالیات دسترسی خواهید داشت.

«پرداخت قبض گاز» را انتخاب کرده و «شناسه پرداخت» و «شناسه قبض» را وارد کنید. پس از استعلام و مشاهده اطلاعات قبض گاز خود مانند مبلغ قابل پرداخت، گزینه پرداخت را انتخاب و هزینه قبض خود را پرداخت نمایید.

با سایت قبضینو میتوانید با وارد کردن شماره اشتراک ۱۲ رقمی روی قبض خود می توانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبض گاز نمایید. لازم به ذکر است برای برخی از استان های کشور شماره اشتراک قبض گاز کمتر از ۱۲ رقم می باشد که در این صورت کاربر باید به اندازه تعداد ارقامی که کم است از سمت چپ صفر به شماره اشتراک خود وارد نماید. برای مثال شماره اشتراک قبض گاز تهران ۱۲ رقمی است. تنها با استفاده از روش مذکور امکان استعلام قبض گاز وجود دارد و امکان دریافت قبض گاز از طریق شماره کنتور و یا کدپستی وجود ندارد.

تمامی مشترکین برای صدور پیامکی قبض گاز، می‌توانند شماره
اشتراک خود را به صورت *1شماره اشتراک به سرشماره 1000194 ارسال کنند.

مشترکین با مراجعه به آدرس اینترنتی
http://billing.nigc.ir/billing/gasAll.aspx آخرین قبض و سوابق را مشاهده
و در صورت تمایل آن را پرداخت کنند.

با استفاده از اپلکیشن‌هایی همچون پیشخوان 24، آپ، 724 و .. که امکان
پرداخت قبوض
را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند می‌توانید به
راحتی قبوض خود را پرداخت کنید.

یکی از دیگر از روش‌های پرداخت قبض گاز، استفاده از دستگاه
خودپرداز بانک‌هاست. پس از وارد
کردن کارت بانکی، شناسه قبض و پرداخت را در منوی پرداخت قبض وارد
کرده یا بارکد قبض کاغذی
گاز خود را از طریق دستگاه اسکن کنید تا مبلغ از حساب شما کسر شود.

با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان
می‌توانید به راحتی قبوض گاز خود را پرداخت کنید. کافیست
اطلاعات قبض خود را داشته باشید و با انتخاب بخش قبوض، پرداخت را انجام دهید.

مشاهده قبض گاز

شماره تلفن گویای (۲۰۰۰) برای پرداخت غیرحضوری قبض گاز از طریق
تلفن راه اندازی شده است و از جمله روش‌های پرداخت قبوض گاز است.
مشترکین با استفاده از این شماره
پیگیری قبوض خود را نیز می‌توانند انجام دهند.

قبض گاز پرداخت شده ممکن است تا ۷۲ ساعت بعد تسویه شود. در صورتی که
اقدام به پرداخت قبض گاز تاریخ گذشته کنید،
یعنی پرداخت، بعد از مهلت پرداخت صورت بگیرد زمان بیشتری جهت تسویه نیاز است.


تمامی قبوض پرداختی شما در اپلیکیشن
پیشخوان 24
و در بخش سوابق ذخیره می‌شوند و به راحتی می‌توانید
با مراجعه به این بخش وضعیت پرداخت قبوض خود را مشاهده کنید. علاوه بر این،
مشترکین گاز شهری می‌توانند برای پیگیری قبوض خود به وب سایت شرکت گاز به آدرس اینترنتی
http://billing.nigc.ir/billing/gasAll.aspx مراجعه نمایند. با وارد کردن شناسه اشتراک، وضعیت پرداخت خود را پیگیری کنند.

همچنین با وارد نمودن شناسه قبض و شناسه پرداخت خود در سایت
https://bill.samanepay.com/Public/BillStat.aspx
می توانید از وضعیت پرداخت قبض خود در سامانه پرداخت اینترنتی بانک سامان مطلع گردید. زیرساخت
پرداخت پیشخوان 24 نیز متعلق به بانک سامان است و تمامی قبوضی پرداختی از طریق
پیشخوان 24 در این سایت نیز نمایش داده می‌شوند و می‌توانید با وارد کردن شناسه
قبض و شناسه پرداخت خود در این سایت از وضعیت پرداخت قبوض خود مطلع شوید.

طبق آخرین اطلاعیه شرکت گاز، در صورتی که
فردی به هر دلیلی قبض خود را دوبار پرداخت کند، به صورت اتوماتیک به عنوان بستانکار
روی قبوض آینده وی اعمال می شود. اما در مواردی نیز مشاهده شده است که پرداخت دوم در
حساب مشتری اعمال نشده است و مشترک فرض را بر این گرفته که در دوره بعد روی قبض وی
اعمال می‌شود و مشکل را پیگیری نکرده است. مشترک بعد از دریافت قبض دوره‌ای به شرکت
مربوطه مراجعه کرده و تقاضای کد پیگیری هر دو پرداخت را کرده تا به مشکل رسیدگی شود.

با سامانه ایقبضمی‌توانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کنید و با شناسه قبض مبلغ آن را پرداخت نمایید. 

بله، با حذف قبوض کاغذی، در سامانه ایقبض میتوانید نسبت به مشاهده و پرداخت قبض الکترونیک خود اقدام نمایید.

کافسیت شناسه قبض و شناسه پرداخت اشتراک خود را از قبوض قبل داشته باشید و با استفاده از سامانه ایقبض با اطلاعات دقیق حساب خود دسترسی داشته باشید. و هر قبض جدیدی که صادر شود نیز در این سامانه قابل رویت می باشد.

با ثبت اطلاعات در سامانه ایقبض و یا استفاده از اپلیکیشن بامن24 در پرداخت های بعد فقط با مراجعه به سامانه به حساب خود دسترسی خواهید داشت که این امر خیالتان را از بابت پرداخت قبض مربوط به اشتراک خودتان راحت می کند.

اگر به هر دلیلی قبض تکراری را پرداخت کنید،  با در دست داشتن اطلاعات مربوط به اشتراک و پرداخت، به سازمان مربوطه مراجعه نمایید. البته امکان پرداخت قبض تکراری در سامانه ایقبض نیست.

مشاهده قبض گاز

مطالب مرتبط

 

در این متن، قصد داریم روش‌های مختلف استعلام و پرداخت قبض گاز که شامل موارد حضوری و غیرحضوری می‌شوند را به شما معرفی کنیم.

برای پرداخت غیرحضوری قبض گاز یا استعلام هزینه‌ها راه‌های مختلفی وجود دارد که در اینجا به آن اشاره می‌کنیم.

برای پرداخت و استعلام قبض گاز می‌توانید به وبسایت شرکت ملی گاز به آدرس billing.nigc.ir مراجعه کنید.

سپس، شماره اشتراک و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد نمائید.

در این سایت می‌توانید آخرین قبض و سوابق قبض گاز را مشاهده کرده و در صورت تمایل قبض خود را پرداخت کنید.

در مرحله بعد، اطلاعات کارت بانکی خود را که شامل شماره کارت ۱۶ رقمی، رمز پویا، CVV2 و تاریخ انقضا می‌شود را وارد کرده تا قبض شما پرداخت شود.

در آخر، رسید دیجیتالی پرداخت به ایمیل شما ارسال می‌شود.

شماره تلفن گویای ۲۰۰۰ برای پرداخت قبض گاز با استفاده از تلفن راه اندازی شده است.

در این شیوه هم به شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی و رمز دوم نیاز خواهید داشت.

بهتر است بدانید که از این طریق می‌توانید پیگیری پرداخت قبض گاز را نیز انجام دهید.

در این روش، برای پرداخت قبض گاز موردنظر خود باید به دستگاه‌های خودپرداز (ATM) موجود در سطح شهر مراجعه کنید.

پس از وارد کردن کارت بانکی خود، وارد منوی «پرداخت قبوض» شوید.

سپس شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض موردنظر را وارد کرده و در صورت صحیح بودن اطلاعات نمایش داده شده، دکمه تأیید را بزنید تا قبض شما پرداخت شود و در آخر رسید کاغذی خود را دریافت کنید.

با استفاده از دستگاه‌های کارت خوان (POS) موجود در فروشگاه‌ها و سایر مراکز می‌توان انواع قبوض خدماتی از جمله قبض گاز را پرداخت کرد.

در این روش نیز به رمز اصلی کارت بانکی و اطلاعات قبض خود نیاز خواهید داشت.

برای صدور پیامکی قبض، تمامی مشترکین می‌توانند شماره اشتراک خود را به صورت *۱ شماره اشتراک به شماره ۱۰۰۰۱۹۴ ارسال کنند که این سرشماره را شرکت ملی گاز اعلام کرده است.

علاوه بر موارد گفته شده در بالا، قبض گاز را می‌توان از طریق اینترنت بانک هم پرداخت کرد.

اما از معایب این روش این است که برای پرداخت قبض از مبدا هر بانک باید وارد اینترنت بانک همان بانک شوید. اطلاعات ورود به اینترنت بانک هر بانکی را باید از شعبه همان بانک دریافت کنید.

مطالب مرتبط

شهروندان تهرانی می توانند با اعلام شماره اشتراک قبض گاز، به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۴ قبض الکترونیکی دریافت کنند؛

به طوری که پس از ارسال این شماره مبلغ گاز بها، شماره اشتراک، کد شناسایی را دریافت خواهند کرد و می توانند از این طریق  صورتحساب قبض گاز خود را  مشاهده و پرداخت نمایند.

تگ ها

شرکت گاز استان اصفهان در راستای مقابله با ویروس کرونا اقداماتی نیز انجام داد، که امکان استفاده و بهره مندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استان اصفهان از طریق مراجعه به سایت http://www.nigc-isfahan.ir 

 جهت هرگونه شکایات، انتقادات، دریافت و پرداخت قبض گاز استان اصفهان امکان پذیر است.

امکان پرداخت تلفنی صورتحساب گاز امکان پرداخت صورتحساب گاز از طریق تلفن گویا امکان پذیر است.

مشترکین استان اصفهان میتوانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری ۳۸۱۹۴ نسبت به پرداخت قبض گاز خود اقدام کنند.

تگ ها

همچنین میتوانید با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز و یا با پیامک شماره اشتراک گاز به همراه ستاره و شماره یک (۱*شماره اشتراک) به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۴ به عنوان سامانه پیامکی متمرکز شرکت ملی گاز، صورتحساب خود را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، این شرکت با بیان اینکه طرح حذف قبوض کاغذی گاز به منظور توسعه ارائه خدمات الکترونیک به مشترکان این شرکت و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اجرا خواهد شد، اظهار داشت:

در مرحله اول این طرح نسبت به جمع‌آوری شماره تلفن همراه مشترکین اقدام می‌شود که در مراحل بعدی با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مشترکین، پروژه تکمیل خواهد شد. 

 ثبت شماره اشتراک و تلفن همراه مشترکان گاز استان برای حذف قبوض کاغذی آغاز شده است و مشترکین می توانند شماره اشتراک خود را به سامانه پیام کوتاه 3000711 ارسال نمایند.  مشترکان برای دریافت اطلاعات صورتحساب گاز خود می‌توانند به 3 روش الکترونیکی شامل:

مراجعه به وب‌سایت شرکت گاز استان فارس ، مراجعه به سایت شرکت ملی گاز و همچنین استفاده سامانه پیامکی 3000711 اقدام کنند.

مشترکین گاز آذربایجان شرقی می‌توانند شماره اشتراک گاز خود را به سامانه ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ ارسال کنند، تا جزئیات آخرین قبض خود را مشاهده کنند.

مشاهده قبض گاز

هم چنین مشاهده قبض گاز آذربایجان با استفاده از سامانه ۲۱۹۴ نیز امکان پذیر است.

تگ ها

حتما برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم قبض گاز یکی از شهرهای استان مازندران را در شهر خودمان پرداخت کنیم اما به مشکل خورده ایم.

مثلا خانه ای در مازندران داریم و هر ماه نمی توانیم به آنجا سر بزنیم. در این حالت قبوضی که برای خانه مان می آید را نیز نمی توانیم دریافت کنیم.

بدین منظور باید از روش های اینترنتی مشاهده قبض و پرداخت آنلاین قبض گاز استان مازندران استفاده کنیم.

روش های مشاهده قبض گاز و پرداخت آنلاین قبض گاز استان مازندران :

” پرداخت الکترونیکی قبوض گاز استان مازندران “

معرفی سایت شرکت گاز استان مازندران

با توجه به گستردگی شهرها و روستاهای استان مازندران و به دلیل سهولت دسترسی به خدمات الکترونیکی ، سایت شرکت گاز استان مازندران امکان پرداخت اینترنتی قبوض گاز را فراهم کرده است.
سایت شرکت گاز استان مازندران: http://www.nigc-mazandaran.ir

تگ ها

برخی از شماره‌های مشترکین دریافت کننده قبض گاز در بانک اطلاعاتی شرکت گاز استان خراسان رضوی موجود بوده که شماره آن برای تایید مجدد بر روی آخرین قبض گاز درج شده است. همچنین راههای گوناگونی برای ثبت و تغیر شماره تلفن همراه دریافت کننده قبض پیامکی وجود دارد. وی اظهار داشت:

مشترکین می توانند برای ثبت و تکمیل اطلاعات به صورت غیرحضوری، شماره اشتراک و تلفن خود را به صورت(شماره اشتراک * شماره تلفن ثابت) به سامانه ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ یا طی تماس با تلفن گویای ۳۷۰۷۴ و ۱۸۹۴ اعلام کنند.

هر شماره تلفن همراه قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات چندین اشتراک گاز را دارد. 

 “طرح جمع‌آوری اطلاعات تماس مشترکین گاز” نیز بر روی سایت شرکت گاز خراسان رضوی و شرکت ملی گاز ایران بارگذاری شده و امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت کننده پیامک نیز از طریق مراجعه به سایت شرکت گاز استان فراهم است

در همین راستا این شرکت گاز استان گیلان اقدام به گسترش خدمات خط تلفنی ۳۴۱۴ نموده و مشترکین پس از تماس با این شماره علاوه بر ثبت نظرات، درخواست ها و شکایات، می توانند با کارشناسان امور مشترکین ارتباط برقرار کرده و یا کارکرد کنتور خود را ثبت و قبض آن را پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان تصریح کرد: البته هم اکنون بخش ارتباط با کارشناسان امور مشترکین ۳۴۱۴ مختص به شهرستان رشت می باشد که در حال آماده سازی این خدمت برای سراسر استان هستیم.

وی افزود: هم اکنون سامانه های تلفنی ۳۴۱۴ و ۳۴۱۵، سایت اینترنتی گاز گیلان به آدرس  www.nigc-gl.ir، سامانه ۲۰۰۰۶۱۹۴، نرم افزار موبایلی و دفاتر منتخب پیشخوان شش درگاهی است که آماده خدمت رسانی به مردم و مشترکین گرامی است.

تگ ها

1. ارسال شماره اشتراک گاز خود به سامانه پیامکی 1000194 به صورت نمونه، به زبان لاتین: (شماره اشتراک * 1).

2.مراجعه به صفحه اول سایت اینترنتی شرکت ملی گاز ایران به آدرس www.nigc.ir یا کلیک بر روی لینک زیر

3. اعلام شماره تلفن همراه به مامورین کنتورخوان در محل

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به تمهیدات گسترده این شرکت برای ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان ؛ از مهیا شدن امکان پرداخت تلفنی قبض گاز شهروندان رشتی خبر داد.

 شرکت گاز گیلان پس از شیوع ویروس کرونا زیرساخت های لازم را برای ارائه خدمات مجازی و غیر حضوری در استان فرا هم کرده است، اظهار کرد: هم اکنون سامانه های تلفنی ۳۴۱۴ و ۳۴۱۵، سایت اینترنتی گاز گیلان به آدرس  www.nigc-gl.ir، سامانه ۲۰۰۰۶۱۹۴، نرم افزار موبایلی و دفاتر منتخب پیشخوان درگاههایی هستندکه آماده خدمت رسانی به مردم و مشترکان  می باشند.

وی  با اشاره به امکان برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان  از طریق راه اندازی سامانه تلفنی ۳۴۱۴و ۳۴۱۵  تصریح کرد: مشترکان پس از تماس با این شماره علاوه بر ثبت نظرات،درخواست ها و شکایات، می توانند با کارشناسان امور مشترکین ارتباط برقرار کرده و یا کارکرد کنتور خود را ثبت و قبض آن را پرداخت نمایند.

وی افزود: البته هم اکنون بخش ارتباط با کارشناسان امور مشترکین ۳۴۱۴ مختص به شهرستان رشت می باشد که در حال آماده سازی این خدمت برای سراسر استان هستیم.

تگ ها

این در حالی است که حدود ۲۴ میلیون نفر مشترک گاز در کشور وجود دارند که ۲۱.۵ میلیون نفر شماره همراهشان ثبت شده و بقیه به‌دلایل مختلف از جمله نبود امکانات مخابرات، نداشتن تلفن همراه یا نداشتن علم استفاده از امکانات تلفن همراه، شماره همراهشان ثبت نشده است.

کسانی که شماره تلفن خود را برای دریافت قبوض گاز ثبت نکرده‌اند می‌توانند از طریق شرکت‌های گاز استانی و با مراجعه به سایت یا استفاده از شماره همراه بستگان خود، از قبض گاز خود مطلع شوند.

با حذف قبوض گاز برای برخی از افراد سوالاتی نظیر قبض گاز را چگونه دریافت و یا پرداخت کنیم به وجود آمده است که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

سخنگوی شرکت ملی گاز کشورگفت: در حال حاضر در سایت شرکت گاز هر استان، جزییات قبوض گاز مشترک به طور کامل وجود دارد، و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت مورد نظر اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند و تا کنون نیز هیچ مشکلی در این رابطه وجود نداشته است.

مردم می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز و یا با پیامک شماره اشتراک گاز به همراه ستاره و شماره یک (۱*شماره اشتراک) به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۴ به عنوان سامانه پیامکی متمرکز شرکت ملی گاز، صورتحساب خود را دریافت کنند.

جهت استعلام و یاپرداخت قبض گاز کلیلک کنید

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 20001704 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://ghabz.nigc.ir/ اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۱۹۴ اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://ghabz.nigc.ir/ اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 3000711 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-fars.ir/ اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 20006194 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-gl.ir/fa/default.aspx اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال شماره اشتراک گاز به همراه ستاره و شماره یک (1*شماره اشتراک ) به سامانه پیامکی 1000194 بعنوان یک سامانه پیامکی متمرکز شرکت ملی گاز برای هموطنان می باشد

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی  nigc-eazar.ir  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره3000618300 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-ksh.ir/#section1 اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره30008811 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-hm.ir/#section1 اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 3000220000 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://nigc-ar.ir/ اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 200020194 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-mazandaran.ir/#section1 اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 100002194 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-eazar.ir/ اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 1000194 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-eazar.ir/Intro/1/index.html  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره  ۱۰۰۰۱۹۴ اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://nigc-golestan.ir/  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 300019404 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-wazar.ir/  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 10005194 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-ilam.ir/  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 1000341194 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-ksh.ir/#section1  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 200074194 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://nigc-kb.ir/  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره  300019406 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-lorestan.ir/  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره  30004720 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-mpgc.ir/  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره  ۱۰۰۰۱۹۴ اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-hpgc.ir/#section1  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره  10005194 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-yazd.ir/  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره  30003194 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-isfahan.ir/  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره  ۱۰۰۰۱۹۴ اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-boushehr.ir/#section1  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره  30007657 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-skgc.ir/   اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره  ۳۰۰۰۸۲۱۹۴ اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://ghabz.nigc.ir/ اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره  200019400 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://nigc-khgc.ir/#section1  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز

برای صدور قبض پیامکی، به‌منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

شرکت ملی گاز سرشماره‌ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 300037074 اقدام کنند.

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.nigc-khrz.ir/  اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به‌دقت وارد و ثبت نمایند.

۵ روش پرداخت قبض پیامکی گاز


درباره ایقبض

مشترک گرامی شما می توانید کلیه قبوض آب ، برق ، گاز تلفن ثابت ، تلفن همراه ، جرایم خودرو و موتورسیکلت خود را علاوه بر استعلام در سامانه ای قبض پرداخت نمایید. اگر تلفن همراه یا ثابت شما قطع شده باشد برای وصلی آنی آن نیاز به حضور در دفاتر مخابراتی را ندارید به محض پرداخت تلفن شما وصل می گردد. کلیه خدمات و پرداخت قبوض شما بصورت رایگان و بدون کسر هزینه پرداخت می گردد . شرکت ارتباطات کنام با شناسه ملی 10104091428 و شماره ثبت 262877 در سال 1388 تاسیس و در حوزه B2B ارائه سرویس به دفاتر پیشخوان کشور جهت فروش شارژ ، سیم کارت ، بسته های اینترنت ، پرداخت قبوض و فروش بلیط فعالیت دارد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به ای قبض می باشد .

با نصب اپلیکیشن بامن24، برای استعلام قبض گاز نیازی به شناسه قبض و یا شناسه پرداخت ندارید، فقط با داشتن شماره اشتراک قبض گاز می‌توانید استعلام قبوض گاز خود را بگیرید.

با نصب اپلیکشن بامن24 قبض الکترونیکی گاز را دریافت می‌کنید که جزئیات کامل قبض گاز نظیر تاریخ قرائت، بهای مصرفی گاز، شماره کنتور و … در آن نمایش داده می‌شود.

در اپلیکشن بامن24 سوابق کلیه استعلام ها و پرداخت های قبوض قابل مشاهده است. می‌توانید با یک کلیک از قبض گاز خود استعلام بگیرید و برای پرداخت آن اقدام کنید.

این سامانه همواره می کوشد تا ایمنی و سهولت در استعلام قبض گاز و دیگر خدمات را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. با در اختیار داشتن کارت های بانکی عضو شتاب و رمز دوم یا رمز پویا، اقدام به استعلام قبض، پرداخت قبض و استفاده از سایر خدمات وبسایت نمایید. همچنین می‌توانید این وبسایت را به صفحه اصلی خود اضافه کرده و یا اپلیکیشن بامن24 را نصب کنید و از خدمات این سامانه در هر زمان و مکانی که نیاز بود به راحتی استفاده نمایید.

مشاهده قبض گاز

بله، با حذف قبوض کاغذی، در سامانه بامن24 میتوانید نسبت به مشاهده و پرداخت قبض الکترونیک خود اقدام نمایید.

کافسیت شناسه قبض و شناسه پرداخت اشتراک خود را از قبوض قبل داشته باشید و با استفاده از سامانه بامن24 با اطلاعات دقیق حساب خود دسترسی داشته باشید. و هر قبض جدیدی که صادر شود نیز در این سامانه قابل رویت می باشد.

با ثبت اطلاعات در سامانه بامن24 و یا استفاده از اپلیکیشن بامن24 در پرداخت های بعد فقط با مراجعه به سامانه به حساب خود دسترسی خواهید داشت که این امر خیالتان را از بابت پرداخت قبض مربوط به اشتراک خودتان راحت می کند.

بامن24 را می توانید از کافه بازار و یا وبسایت بامن24 دانلود و نصب کنید.

اگر به هر دلیلی قبض تکراری را پرداخت کنید، در صورت استفاده از سامانه بامن24 می توانید با پشتیبانی تماس برقرار کنید و در صورت عدم استفاده از سامانه بامن24 باید با در دست داشتن اطلاعات مربوط به اشتراک و پرداخت، به سازمان مربوطه مراجعه نمایید.

مشاهده قبض گاز
مشاهده قبض گاز
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *