مشخصات کوییک اس

مشخصات کوییک اس
مشخصات کوییک اس

کوییک S محصول جدید گروه خودروسازی سایپاست که بر پایه خودروی تیبا ۲ و در اصل پروژه x200 سایپا ساخته شده است.کوییک S نسخه فیس لیفت شده کوییک معمولی است که با نام کوییک ۹۹ هم شناخته میشود. این خودرو به این دلیل به نام کوییک ۹۹ نامیده می شد که قرار بود در سال ۹۹ رونمایی شود و سایپا شروع به پیش فروش این خودرو کرده است. خودرویی که اطلاعات زیادی از آن موجود نیست اما با گمانه زنی ها و تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است می‌توان حدس های خوبی درمورد مشخصات فنی ، ظاهری و تفاوت های آن نسبت به کوییک معمولی زد. در ادامه با Z4Car همراه باشید.

تغییرات، جزئی اما تاثیر گذار

می توان گفت که عمده ی تغییراتی که در کوییک s میبینیم در بحث ظاهری و داخل کابین است. در بیرون خودرو پلتفرم اصلی خودرو حفظ شده است؛ چیزی که از یک خودروی فیس لیفت انتظار میرود. سپر جلو کمی تغییر کرده است و جلو پنجره نیز در نتیجه ی تغییر سپر به روز شده و جلوه ی جذاب تری به خودرو داده است. در نمای کناری خودرو تغییر خاصی دیده نمی شود اما در نمای عقب خودرو مشاهده می‌کنیم که گرافیک چراغ های عقب تغییر کرده و به همراه سپر عقب نمایی جدید به خودروی کوییک بخشیده است. باید گفت کوییک s به عنوان خودرویی بر پایه تیبا 2، فیس لیفت بسیار خوبی ارزیابی میشود که توانسته با پذیرفتن تغییرات جزئی ، تغییر زیادی در ظاهر خودرو  ایجاد کند.

بخش فنی، مثل همیشه بدون تغییر

کوییک S در بخش مشخصات فنی کاملا شبیه ساینا S است و همان موتور مشترک تمامی خودرو های سری ایکس 200 یعنی تیبا، ساینا و کوییک معمولی زیر کاپوت کوییک S جا خوش کرده است. روی این خودرو موتور موسوم به  M15 وجود دارد که با ۱۵۰۰ سی سی حجم ، ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتون متر گشتاور را از طریق گیربکس دستی ۵ سرعته به چرخ های جلو میرساند. سایپا گفته که ممکن است روی این خودرو از گیربکس اتوماتیک هم استفاده کند. گیربکسی که دیگر CVT نیست و اتوماتیک AT است. باید دید در بازار چه اتفاقی برای کوییک s می افتد و در نتیجه ی آن سایپا چه تصمیمی می‌گیرد . اما میتوان ‌گفت هر تصمیمی که در رابطه با ساینا s گرفته شود روی کوییک s نیز قابل اجرا خواهد بود.

مشخصات کوییک اس

کابین و آپشن، برگ برنده سری جدید ایکس 200

در تیپ پایه کوییک اس تجهیزاتی مثل کیسه هوا راننده و سرنشین، فرمان دی کات، کامپیوتر سفری، چراغ روشنایی در روز (day light) ،سنسور دنده عقب و شیشه و اینه های برقی وجود دارند. از طرفی در تیپ فول آپشن علاوه بر موارد یاد شده آپشن هایی مثل نمایشگر و سیستم مولتی مدیای 7 اینچی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، تنظیم باد لاستیک ها، روکش صندلی چرم، دوربین دنده عقب، رینگ های آلومینیومی و رهیاب ماهواره ای دیده می شوند. جالب است بدانید آپشن هایی که گفته شد در هیچکدام از خودروهای هم رده قیمتی کوییک s وجود ندارند و باید گفت از لحاظ آپشنی کوییک s واقعا خودرویی مناسب به شمار می آید.

نتیجه گیری در رابطه با سرنوشت کوییک اس

باید گفت موفقیت یا عدم موفقیت کوییک s تنها به قیمت آن بستگی دارد. اگر کوییک s با قیمت مناسبی در بازار حضور داشته باشد می‌توان گفت این خودرو یکی از خودروهای موفق در بازار خواهد بود. البته انتظار میرود سایپا بتواند در عرضه ی این خودرو به بازار به موقع عمل کند و ده ها هزار نفری که این خودرو را پیش خرید کرده اند به زودی به خودروی خود برسند.

تصاویر و اطلاعات بیشتر از کوییک S به زودی در سایت Z4Car منتشر خواهد شد.

با توجه به پیش پرداختی که سایپا در پیش فروش کوییک S در نظر گرفته است انتظار می رود کوییک S در محدوده قیمتی کوییک R و البته مقدار جزئی گران تر به بازار عرضه شود که البته باید دید با چه قیمتی در بازار آزاد عرضه خواهد شد و از نظر قیمتی چه میزان تفاوت با خودروهای رقیب خود داراست تا بتوانیم در مورد ارزش خرید کوییک S صحبت کنیم.

شرایط فروش کوییک S / بهمن ۹۹

اولین تصویر خودرو کوییک S منتشر شد

کوییک S زمستان امسال وارد بازار می‌شود

68 دیدگاه ها برای “کوییک S”

تو گوگل بزنید (کار زار ب قیمت کوییک میاد ) ی نظر سنجیه ک اگ ب دوهزار نفر برسه رسیدگی میکنن ب این اوضاعی ک سایپا راه انداخته ، ب اطرافیانتونم بگید ک زود تر ب دو هزار نفر برسیم و زود تر رسیدگی بشه

سلام ماهم ثبت نام کردیم تحویلی بهمن کویک اس الان میگن فعلا تولید نه شده بیان معمولی باپرداخت ۹۰ ملیون دیگه که بشه ۱۳۲ میلیون تومان برای یک ماه دیگه بیام باهم یک کمپین اعتراضی درستکنیم یابریم جلو سایپا اعتراض کنیم ماشینی که توقرار داد است روبخوایم کلاه سرمون نره نمایندگی پرسیدیم اختلاف ۱۰۰ تومان قیمت دارند ار واس

فقط انصراف بدین همشون دزدن

سلام لطفاً در کمپین اصلاح قیمت کوییک شرکت کنید

واقعا چی بگم از کلاهبرداری سایپا کوییک s ثبت نام کردم حالا موقع تکمیل وجه میگه هنوز ساخته نشده بیا تیبا معمولی یا کوییک معمولی ببر چقدر دزدن

خودروسازها مجاز بودن درسه ماهه سوم سال جاری قیمت خودرو را حداکثر تا ۲۳ درصد افزایش دهند حال آنکه سایپا قیمت کوییک و کوییک ار را ۴۰درصد افزایش داده برای اعتراض در کمپین اصلاح قیمت کوییک شرکت کنیم

موعد تحویل ماشین شما کی بوده؟

سایپا واقعا دزد و کلاهبردارن، اگه این شرکت مال بخش خصوصی بود هیات مدیره و مدیرعاملشو به جرم دزدی و کلاهبرداری آویزون میکردن ولی چون دولتیه و برای خودشون بخور بخور داره دست کسی به جایی بند نیست.

سلام من کوییک اس تحویل بهمن ثبت نام کرده‌ام، بهم میگن بیا کوییک ساده بهت بدیم اما من کوییک اس میخوام، بهشون می‌خوام بگم به سایپا همونی که ثبت نام کردم رو می‌خوام حتی حاضر چند ماه صبر کنم، اونا قبول میکنن ؟!!؟

فرق کوییک اس با آر و معمولی چیه؟؟؟

هر غلطی که میخوان میکنن مقصر ماییم که از این بیشرفای دزد خرید میکنیم آشغالای دوزاریشونو پیش فروش میکنن به ما بعد خودشون مرسدس سوار میشن از ماست که بر ماست بخدا مردم اگر اتحاد داشتن و از این شرکتهای دزد خرید نمیکردن اونوقت میدیدیم چجوری التماس مردمو میکردن و این خودروهای آشغالو با قیمت اصلی ۱۰میلیون تومان میفروختن مقصر یه سری دلاله که به خون خوری عادت کردن پراید ۱۰۰میلیون بخدا هر جای دنیا بری بگی بدون استعلام بهت پناهندگی میدن بیایید انقدر این تازه به دوران رسیده های بی ریشرو گنده نکنیم ✌

بچه ها من کوییک s ثبت نام کردم ۴۰ میلیون ۸۰۰ هم دادیم برای مهر به نظرتون تا اون موقع میدن

همینقدر بس که اونایی که میدونن تو ایران شرکت سایپا در شرایط تحریم نمیتونه و یا نمیخواد یا نمیذارن خودرو تولید کنه چرا پول برای خرید کوئیک R، S، G، E،……. و غیره میدن به قول معروف خلایق هرچه لایق

سلام من کوییک معمولی ثبت نام کردم ۳۰ میلیون الانم ۱۰۰تومن دادم گفتن عید۱۴۰۰تحویل میدیم

لعنت به سایپا،لعنت به آدمای دزد وپست،الهی که به درد بی درمون دچار بشید .مردم را احمق فرض کردن ///.خرداد که ثبت نام بود کوییک s چهل ملیون وهشتصد ثبت نام بود وقیمت نهایی هشتاد ملیون وهشتصد بود امروز واسه تکمیل پرداخت به من زنگ زدن که sاصلا نداریم بیا کوئیک rببر واسه سفید ۹۵میلیون وپانصد نقد ورنگ قهوه ای وآبی۸۹میلیون دویست و پانزده نقد دیگه باید بیاری *** میگه نخواستی ۴ماه دیگه۴۰ میلیونتا میدیم.دزدای سر گردنه یعنی یه کوئیک آر ۱۳۵ میلیون

قيمت (ميليون تومان):از : تا :

مشخصات کوییک اس

با توجه به نیاز روز افزون مردم جهت خرید و فروش آسان و بی واسطه خودرو وب سایت Z4Car زدفورکار (زوم فور کار) بر آن شد تا فضایی مطمئن و کارآمد را در مسیر خرید و فروش خودرو ارائه دهد و علاوه بر آن در حیطه خودرو اطلاعات جامع و دقیقی را اعم از نقد و بررسی خودروها ، قیمت روز خودرو،شرایط فروش شرکتها و … برای مخاطبان فراهم کند.

قیمت روز خودرو

کانال تلگرام Z4car

قیمت خودرو منطقه ازاد

مشخصات فنی خودرو 

شرایط فروش خودرو

نقد و بررسی خودرو

مشاوره خرید خودرو  

خرید و فروش خودرو 

رپورتاژ آگهی

ورود/عضویت

تماس با ما

Designed By: M.M.R Group . © 2017 . All rights reserved

اسفند 99 | برخلاف ساینا اس، که مدت‌هاست تولیدشده و آماده تحویل به مشتریان است، اما تولید نهایی سایپا کوییک اس (S) از اواخر بهمن‌ماه 99 در کارخانه سایپا آغاز شده و احتمالا به همین دلیل است که سایپا، پیشنهاد طرح تبدیل به خریداران کوییک S داده است. آنطور که حواله‌داران کوییک اس می‌گویند، سایپا برای تحویلی‌های موعد اسفند 99 چهار پیشنهاد تبدیل دارد که عبارتند از:

همانطور که گفتیم، طرح تبدیل کوییک اس، صرفا بصورت پیشنهادی بوده و در صورت عدم تمایل مشتریان، امکان تحویل خودرو کوییک S با تاخیر، وجود دارد.

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی سایپا (قیمت مصوب فروش) را برای خودروهای کوییک مشاهده می‌کنید:

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

مشخصات کوییک اس

بیشتر بخوانید:

# معرفی تیبا پلاس# معرفی ساینا پلاس# معرفی ساینا S جدید# معرفی سایپا 151 پلاس

همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت خودروهای سایپا و همچنین جدیدترین قیمت کوییک، قیمت کوییک R و قیمت کوییک R پلاس، لینک‌های زیر را ببینید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز کوییک

»» قیمت روز محصولات سایپا

بهمن 99 | سایپا کوییک S، در واقع نسخه فیس‌لیفت کوییک معمولی است و لحاظ طراحی و سطح تجهیزات، یک پله بالاتر از کوییک آر قرار می‌گیرد. در قسمت بیرونی خودرو، مهم‌ترین تغییری که در کوییک اس رخ داده، جلوپنجره و سپر جدید جلوست. اما جزییات دیگری مانند چراغ‌ها، رینگ‌ها و سپر عقب، بدون تغییر باقی مانده‌اند. در تصویر زیر، تفاوت چهره کوییک اس و کوییک معمولی را به خوبی مشاهده می‌کنید.

به محض ورود به کابین کوییک است، اولین نکته که جلب توجه می‌کند، تغییر طراحی در پنل دکمه‌های سمت چپ فرمان است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، دکمه‌های زیر در این پنل به چشم می‌خورد:

البته در تیپ‌های گرانتر کوییک نیوفیس، مانند تیپ کوییک G و همچنین تیپ کوییک اتومات جدید، باید شاهد اضافه‌شدن 3 دکمه‌ دیگر نیز به پنل فوق باشیم. این دکمه‌ها عبارتند از:

دومین نکته‌ جدیدی که در کابین کوییک اس خودنمایی می‌کند، تغییر صفحه کیلومتر است که دقیقا مشابه ساینا اس طراحی شده و ویژگی‌هایی مانند کامپیوتر سفری، نشانگر سنسور عقب، نشانگر وضعیت تعویض دنده و … وجود دارد. البته بازهم باید یادآوری کنیم که در تیپ‌های گران‌تر کوییک نیوفیس، ویژگی‌هایی دیگری مانند نشانگر کنترل پایداری، نشانگر سنسور باد تایر و نشانگر سنسور نور (اتولایت) نیز به صفحه کیلومتر اضافه خواهند شد.

سومین نکته جدیدی که در کابین کوییک اس، جلب توجه می‌کند، تغییر غربیلک فرمان بوده و بهتر است بگوییم که همان غربیلک فرمان کوییک اتومات پلاس، حالا در کابین کوییک اس دنده‌ای هم دیده می‌شود. دقیقا همین نوع فرمان دی‌کات، قبلا نیز در کوییک آر و ساینا اس هم استفاده شده بود.

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، فرمان کوییک اس، فاقد دکمه‌های کنترلی (برای تنظیم سیستم صوتی و بلوتوث) بوده چراکه سایپا از این دکمه‌ها، فقط در تیپ‌های گران‌تر کوییک نیوفیس استفاده کرده است.

در قسمت فنی، متاسفانه باید بگوییم که سایپا نتوانسته موتور M15GSI ساخت مگا موتور را به تولیدانبوه برساند. این یعنی سری اول کوییک نیوفیس، با همان موتور M15 کوییک معمولی تحویل خریداران شده ولی با این تفاوت که به دریچه گاز برقی مجهز است. اما در نیمه اول سال 1400، سایپا قول داده تا موتور M15GSI جدیدش را، هم روی کوییک اس و هم روی ساینا اس، نصب کند.

موتور M15GSI که قرار است در سایپا اطلس نیز بکار گرفته شود، استاندارد آلایندگی یورو5 (قابل ارتقا به یورو6) دارد و چندین ارتقای مهم در آن صورت گرفته است مانند: اضافه شدن سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ و سیستم جرقه‌زنی جدید.

این تغییرات مختصر اما مفید، باعث شده تا قدرت این موتور به محدوده 90 تا 94 اسب بخار و گشتاور تولیدی‌اش نیز به محدوده 135 تا 138 نیوتن متر برسد. همانطور که گفتیم، متاسفانه سری اول تعهدات کوییک اس و ساینا اس، بدون موتور M15GSI بدست خریداران می‌رسد.

آذر 99 | سایپا سرانجام در برابر تاخیر پیش‌آمده در تحویل کوییک اس جدید، واکنش نشان داد. سایپا در تاریخ 11 آذرماه خبر داده که تاخیر در تولید کوییک S جدید، بدلیل تغییر در فرآیندهای کنترل کیفیت سایپا و همچنین تغییر در شرایط کاری بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از شرکت‌های قالب‌سازی خارجی این محصول، بوجود آمده است.

آنطور که سایپا خبر داده است، تا پایان آذرماه جاری، انتقال قالب از شرکت خارجی به شرکت سایپا انجام می‌شود. سپس تا پایان دی‌ماه 99، مجوزهای شماره‌گذاری از شرکت بازرسی و استاندارد و همچنین از نیروی انتظامی نیز دریافت شده و سرانجام در بهمن 99 نیز اولین سری کوییک S جدید، تحویل مشتریان خواهد شد.

خواندنی‌های جالب کوییک:

»» تجربه رانندگی با کوییک اتومات

»» تجربه رانندگی با کوییک R

»» معرفی کوییک R پلاس

مرداد 99 | سایپا در تاریخ 16 مردادماه 99، در مراسم معرفی 3 محصول جدیدش برای سال 99، در کنار معرفی سایپا ساینا S و همچنین کراس اور جدید سایپا، برای نخستین بار از فیس لیفت کوییک نیز پرده برداشت؛ کوییک جدید قرار است از نیمه دوم سال 99 به بازار بیاید و ابتدا در مدل کوییک S و سپس در تیپ گران‌تر کوییک G تحویل مشتریانش می‌شود.

اما در حاشیه این مراسم، چیزی که بیشتر از کوییک جدید جلب توجه می‌کرد، نسخه اسپرت این خودرو بود که با نام کوییک اسپرت ادیشن یا کوییک SE رونمایی شد. رونمایی این هاچ بک اسپرت، چیزی شبیه بازارگرمی بود چراکه سایپا فعلقرار نیست چنین محصولی را به بازار بیاورد.

اسپلیتر سپر جلو، ورودی هوای روی کاپوت، رینگ‌های فورج کاری شده رنگی، اسکوپ سقف، بکسل بند اسپرت، نصب باله عقب در انتهای سقف، طرح گرافیکی بدنه از جمله مهم‌ترین تغییرات ظاهری در کوییک اسپرت SE است.

اما سایپا علاوه بر تغییرات ظاهری، کابین کوییک اسپرت SE را هم اندکی تغییر داده که صفحه کیلومتر جدید، رنگ‌بندی نارنجی و مشکی صندلی‌ها و حک شدن لوگوی SE روی داشبورد از جمله این تغییرات هستند.

از آنجایی که سایپا قرار است در آینده، کوییک جدید را در نسخه R (دو رنگ) نیز عرضه کند، ممکن است برخی از این ویژگی‌ها را در کوییک R جدید هم ببینیم. در تصویر فوق، کابین کوییک اسپرت SE را مشاهده می‌کنید.

خواندنی‌های جالب سایپا:

»» تجربه رانندگی با تیبا هاچ بک

»» تجربه رانندگی با ساینا دنده ای

تیر 99 | هم اکنون نسخه اولیه آن با نام کوییک S به مرحله تولید آزمایشی رسیده و احتمالا در تابستان امسال نیز، تولیدانبوهش شروع می‌شود. بعد از پروژه‌های جدید سایپا مانند سایپا شاهین، تیبا 2 پلاس، ساینا S و پراید 151 پلاس، حالا باید کوییک S را پنجمین محصول جدید سایپا بدانیم که در سال 99 راهی بازار می‌شود.

از یک طرف می‌دانیم که سایپا در تهیه و تامین گیربکس اتومات برای محصولاتش با مشکلات جدی روبروست. از طرف دیگر می‌دانیم که هم کابین کوییک اتومات و هم کابین ساینا اتومات، اندکی با نسخه دنده‌ای آنها متفاوت است. حال اگر این دو موضوع را کنار هم قرار دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که سایپا می‌خواهد کابین «کوییک S» را به تقلید از کابین «کوییک اتومات» بسازد؛ یعنی دقیقا شبیه همان کاری که سایپا برای «ساینا S» هم انجام داده است.

پس با این اوصاف، در کوییک S جدید (که قطعا دنده ای است، نه اتومات!)، علاوه بر تغییر احتمالی سپرها و شاید هم گرافیک چراغ ها، باید منتظر دیدن فرمان دی‌کات به همراه سیستم مولتی مدیا (با نویگیشن، مانیتور لمسی و دوربین عقب) و همچنین صفحه کیلومتری جدید نیز باشیم.

البته بعید نیست که سایپا از سایر آپشن های «کوییک اتومات پلاس» برای کوییک جدید نیز استفاده کند؛ آپشن هایی مثل دکمه های کنترلی فرمان، سنسور فشار باد تایر، بلوتوث و حتی کیلس استارتر. 

فیس لیفت جدید کوییک قرار است در دو نسخه کوییک S یا تیپ پایه و کوییک G یا تیپ فول، به بازار بیاید و احتمالا در سال 1400 با سقف دو رنگ (مدل R) نیز قابل خریداری خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش سایپا کوییک و همچنین دیدن بروزترین آگهی‌های کوییک دنده ای و کوییک اتومات، لینک‌های زیر را ببینید:

مشخصات کوییک اس

»» شرایط فروش و پیش فروش سایپا

»» خرید و فروش سایپا کوییک

برای دانلود دفترچه راهنمای خودرو کوییک و سایر محصولات سایپا، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» دانلود دفترچه راهنمای خودرو

برای اطلاع از شرایط سرویس اولیه سایپا کوییک و سرویس دوره ای کوییک، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» سرویس اولیه سایپا


امداد نوروزی سایپا تا 14 فروردین


کاهش قیمت در راه است


برای اولین‌بار با 4 ستاره کیفی

دست مریزاد میگم ، به بهترین خودروساز جهان که حتی ۹۰ درصد پراید تولیدی هم مونتاژ هست از زبان خودشون .
با این همه اپشن اخه من چکار کنیم .
بلد نیستم باهاشون کار کنم .

دمتون گرم دوتا برچسب آدامس خرسی روش زدین با یه مانیتور 700 تومنی قیمتشو 20 . 30 ملیون بالاتر بردید همینجوری پیش برید عالی میشه نسخه بعدیشم با مانیتور پشت سندلی می خواین بدید یه میلیارد حتما با این اوضاع دمتونم گرمممممممممممممممممممم

واقعا کوییک آر باید مانیتور داشته باشه رو فرمون دکمه های بلند گو سیستم از اینا داشته باشه این چه اوضاعی هست زشته خدایی ناموسن این کارو با مردم بدبخت نکیند.

قیمت کوییک آر چندی پیش ۸۸ میلیون توسط کارخانه اعلام شد میخواستم بدونم کوییک های جدید اس با همین قیمت فروخته خواهند شد یا باز هم سایپا به اسم آپشنال بودن قیمت رو از ۸۸ میلیون هم بالاتر خواهد برد؟

سلام. تازمانی که مردم چشم بسته و بدون تفکر از دو خودرو ساز داخلی بدون اینکه خواسته ای داشته باشند پشت سرهم ثبت نام و پیش خرید میکنند به هیچ عنوان دو خودرو ساز داخلی نه تنها پیش رفت نمیکنند بلکه سال به سال چند قدم عقب گرد هم دارند مطمئن باشید که ما مردم هستیم که هیچ انتظاری از دو خودرو ساز نداریم حتی اگه این دو شرکت یک شاسی معموث با چارتا چرخ درست کنه مردم ما برای پیش خرید آن سر و دست میشکنند خداوکیلی شمادر کجای دنیا همچین ملتی سراغ دارید . خداوکیلی ماشین هایی که الان در این دو خودرو ساز توابد میشه . در همین کشورهایی که جمعیتشون به اندازه یک استان ایران هم نمیشه مفتی هم نمیخرند اون وقت ما با 2500سال تاریخ و تمدن سرودست میشکتیم واسه آشغال …

یه مانیتور اضافه کردو به تیبا میگن پلاس😄 تو کجای دنیا اینطوریه

خوبه عالی

تو حالت خوشه چی خوبه ؟؟؟

با سلام
آیا بین ساینا آپشنال و ساینا ۹۹ تفاوتی وجود ندارد و این ها یک محصول هستند؟
کارشناسان در سایت های مختلفی بین این دو محصول تفاوت قائل شده بودند اما شما در مقاله خودتون ساینا آپشنال رو فیس لیفت معرفی کردید و سایپا اعلام کرده بود که ساینا ۹۹ نسخه فیس لیفت ساینا هست …
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سایپا یه قالپاق می ندازه رو ماشین میگه آپشن های جدید بعد چند ماه هم اون یه تیکه پلاستیکی که انداخته به اسم آپشن رو حذف می کنه میگه که تحریمیم اگه می خوای پول زیادی بده مردم هم تو یک ثانیه همش رو ثبت نام می کنن که واسه یک ساله دیگه باید بیای باقی پولش رو به قیمت روز بدی که بعد 8 ماه با هزار منت میگه بیا ماشینت رو ببر اونجا هم که میری تا استارت می زنی می فهمی 500 جاش خرابه حالا باید بودویی تو نمایندگی ها دنبال درست کردنش. چی شد که ما مردم ایران به این روز افتادیم خدا می دونه :)))))))))))

روی سنگ پا قزوین و سفید کردیدخجالت که نمی کشید

اسفند 99 | برخلاف ساینا اس، که مدت‌هاست تولیدشده و آماده تحویل به مشتریان است، اما تولید نهایی سایپا کوییک اس (S) از اواخر بهمن‌ماه 99 در کارخانه سایپا آغاز شده و احتمالا به همین دلیل است که سایپا، پیشنهاد طرح تبدیل به خریداران کوییک S داده است. آنطور که حواله‌داران کوییک اس می‌گویند، سایپا برای تحویلی‌های موعد اسفند 99 چهار پیشنهاد تبدیل دارد که عبارتند از:

همانطور که گفتیم، طرح تبدیل کوییک اس، صرفا بصورت پیشنهادی بوده و در صورت عدم تمایل مشتریان، امکان تحویل خودرو کوییک S با تاخیر، وجود دارد.

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی سایپا (قیمت مصوب فروش) را برای خودروهای کوییک مشاهده می‌کنید:

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

مشخصات کوییک اس

بیشتر بخوانید:

# معرفی تیبا پلاس# معرفی ساینا پلاس# معرفی ساینا S جدید# معرفی سایپا 151 پلاس

همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت خودروهای سایپا و همچنین جدیدترین قیمت کوییک، قیمت کوییک R و قیمت کوییک R پلاس، لینک‌های زیر را ببینید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز کوییک

»» قیمت روز محصولات سایپا

بهمن 99 | سایپا کوییک S، در واقع نسخه فیس‌لیفت کوییک معمولی است و لحاظ طراحی و سطح تجهیزات، یک پله بالاتر از کوییک آر قرار می‌گیرد. در قسمت بیرونی خودرو، مهم‌ترین تغییری که در کوییک اس رخ داده، جلوپنجره و سپر جدید جلوست. اما جزییات دیگری مانند چراغ‌ها، رینگ‌ها و سپر عقب، بدون تغییر باقی مانده‌اند. در تصویر زیر، تفاوت چهره کوییک اس و کوییک معمولی را به خوبی مشاهده می‌کنید.

به محض ورود به کابین کوییک است، اولین نکته که جلب توجه می‌کند، تغییر طراحی در پنل دکمه‌های سمت چپ فرمان است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، دکمه‌های زیر در این پنل به چشم می‌خورد:

البته در تیپ‌های گرانتر کوییک نیوفیس، مانند تیپ کوییک G و همچنین تیپ کوییک اتومات جدید، باید شاهد اضافه‌شدن 3 دکمه‌ دیگر نیز به پنل فوق باشیم. این دکمه‌ها عبارتند از:

دومین نکته‌ جدیدی که در کابین کوییک اس خودنمایی می‌کند، تغییر صفحه کیلومتر است که دقیقا مشابه ساینا اس طراحی شده و ویژگی‌هایی مانند کامپیوتر سفری، نشانگر سنسور عقب، نشانگر وضعیت تعویض دنده و … وجود دارد. البته بازهم باید یادآوری کنیم که در تیپ‌های گران‌تر کوییک نیوفیس، ویژگی‌هایی دیگری مانند نشانگر کنترل پایداری، نشانگر سنسور باد تایر و نشانگر سنسور نور (اتولایت) نیز به صفحه کیلومتر اضافه خواهند شد.

سومین نکته جدیدی که در کابین کوییک اس، جلب توجه می‌کند، تغییر غربیلک فرمان بوده و بهتر است بگوییم که همان غربیلک فرمان کوییک اتومات پلاس، حالا در کابین کوییک اس دنده‌ای هم دیده می‌شود. دقیقا همین نوع فرمان دی‌کات، قبلا نیز در کوییک آر و ساینا اس هم استفاده شده بود.

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، فرمان کوییک اس، فاقد دکمه‌های کنترلی (برای تنظیم سیستم صوتی و بلوتوث) بوده چراکه سایپا از این دکمه‌ها، فقط در تیپ‌های گران‌تر کوییک نیوفیس استفاده کرده است.

در قسمت فنی، متاسفانه باید بگوییم که سایپا نتوانسته موتور M15GSI ساخت مگا موتور را به تولیدانبوه برساند. این یعنی سری اول کوییک نیوفیس، با همان موتور M15 کوییک معمولی تحویل خریداران شده ولی با این تفاوت که به دریچه گاز برقی مجهز است. اما در نیمه اول سال 1400، سایپا قول داده تا موتور M15GSI جدیدش را، هم روی کوییک اس و هم روی ساینا اس، نصب کند.

موتور M15GSI که قرار است در سایپا اطلس نیز بکار گرفته شود، استاندارد آلایندگی یورو5 (قابل ارتقا به یورو6) دارد و چندین ارتقای مهم در آن صورت گرفته است مانند: اضافه شدن سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ و سیستم جرقه‌زنی جدید.

این تغییرات مختصر اما مفید، باعث شده تا قدرت این موتور به محدوده 90 تا 94 اسب بخار و گشتاور تولیدی‌اش نیز به محدوده 135 تا 138 نیوتن متر برسد. همانطور که گفتیم، متاسفانه سری اول تعهدات کوییک اس و ساینا اس، بدون موتور M15GSI بدست خریداران می‌رسد.

آذر 99 | سایپا سرانجام در برابر تاخیر پیش‌آمده در تحویل کوییک اس جدید، واکنش نشان داد. سایپا در تاریخ 11 آذرماه خبر داده که تاخیر در تولید کوییک S جدید، بدلیل تغییر در فرآیندهای کنترل کیفیت سایپا و همچنین تغییر در شرایط کاری بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از شرکت‌های قالب‌سازی خارجی این محصول، بوجود آمده است.

آنطور که سایپا خبر داده است، تا پایان آذرماه جاری، انتقال قالب از شرکت خارجی به شرکت سایپا انجام می‌شود. سپس تا پایان دی‌ماه 99، مجوزهای شماره‌گذاری از شرکت بازرسی و استاندارد و همچنین از نیروی انتظامی نیز دریافت شده و سرانجام در بهمن 99 نیز اولین سری کوییک S جدید، تحویل مشتریان خواهد شد.

خواندنی‌های جالب کوییک:

»» تجربه رانندگی با کوییک اتومات

»» تجربه رانندگی با کوییک R

»» معرفی کوییک R پلاس

مرداد 99 | سایپا در تاریخ 16 مردادماه 99، در مراسم معرفی 3 محصول جدیدش برای سال 99، در کنار معرفی سایپا ساینا S و همچنین کراس اور جدید سایپا، برای نخستین بار از فیس لیفت کوییک نیز پرده برداشت؛ کوییک جدید قرار است از نیمه دوم سال 99 به بازار بیاید و ابتدا در مدل کوییک S و سپس در تیپ گران‌تر کوییک G تحویل مشتریانش می‌شود.

اما در حاشیه این مراسم، چیزی که بیشتر از کوییک جدید جلب توجه می‌کرد، نسخه اسپرت این خودرو بود که با نام کوییک اسپرت ادیشن یا کوییک SE رونمایی شد. رونمایی این هاچ بک اسپرت، چیزی شبیه بازارگرمی بود چراکه سایپا فعلقرار نیست چنین محصولی را به بازار بیاورد.

اسپلیتر سپر جلو، ورودی هوای روی کاپوت، رینگ‌های فورج کاری شده رنگی، اسکوپ سقف، بکسل بند اسپرت، نصب باله عقب در انتهای سقف، طرح گرافیکی بدنه از جمله مهم‌ترین تغییرات ظاهری در کوییک اسپرت SE است.

اما سایپا علاوه بر تغییرات ظاهری، کابین کوییک اسپرت SE را هم اندکی تغییر داده که صفحه کیلومتر جدید، رنگ‌بندی نارنجی و مشکی صندلی‌ها و حک شدن لوگوی SE روی داشبورد از جمله این تغییرات هستند.

از آنجایی که سایپا قرار است در آینده، کوییک جدید را در نسخه R (دو رنگ) نیز عرضه کند، ممکن است برخی از این ویژگی‌ها را در کوییک R جدید هم ببینیم. در تصویر فوق، کابین کوییک اسپرت SE را مشاهده می‌کنید.

خواندنی‌های جالب سایپا:

»» تجربه رانندگی با تیبا هاچ بک

»» تجربه رانندگی با ساینا دنده ای

تیر 99 | هم اکنون نسخه اولیه آن با نام کوییک S به مرحله تولید آزمایشی رسیده و احتمالا در تابستان امسال نیز، تولیدانبوهش شروع می‌شود. بعد از پروژه‌های جدید سایپا مانند سایپا شاهین، تیبا 2 پلاس، ساینا S و پراید 151 پلاس، حالا باید کوییک S را پنجمین محصول جدید سایپا بدانیم که در سال 99 راهی بازار می‌شود.

از یک طرف می‌دانیم که سایپا در تهیه و تامین گیربکس اتومات برای محصولاتش با مشکلات جدی روبروست. از طرف دیگر می‌دانیم که هم کابین کوییک اتومات و هم کابین ساینا اتومات، اندکی با نسخه دنده‌ای آنها متفاوت است. حال اگر این دو موضوع را کنار هم قرار دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که سایپا می‌خواهد کابین «کوییک S» را به تقلید از کابین «کوییک اتومات» بسازد؛ یعنی دقیقا شبیه همان کاری که سایپا برای «ساینا S» هم انجام داده است.

پس با این اوصاف، در کوییک S جدید (که قطعا دنده ای است، نه اتومات!)، علاوه بر تغییر احتمالی سپرها و شاید هم گرافیک چراغ ها، باید منتظر دیدن فرمان دی‌کات به همراه سیستم مولتی مدیا (با نویگیشن، مانیتور لمسی و دوربین عقب) و همچنین صفحه کیلومتری جدید نیز باشیم.

البته بعید نیست که سایپا از سایر آپشن های «کوییک اتومات پلاس» برای کوییک جدید نیز استفاده کند؛ آپشن هایی مثل دکمه های کنترلی فرمان، سنسور فشار باد تایر، بلوتوث و حتی کیلس استارتر. 

فیس لیفت جدید کوییک قرار است در دو نسخه کوییک S یا تیپ پایه و کوییک G یا تیپ فول، به بازار بیاید و احتمالا در سال 1400 با سقف دو رنگ (مدل R) نیز قابل خریداری خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش سایپا کوییک و همچنین دیدن بروزترین آگهی‌های کوییک دنده ای و کوییک اتومات، لینک‌های زیر را ببینید:

مشخصات کوییک اس

»» شرایط فروش و پیش فروش سایپا

»» خرید و فروش سایپا کوییک

برای دانلود دفترچه راهنمای خودرو کوییک و سایر محصولات سایپا، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» دانلود دفترچه راهنمای خودرو

برای اطلاع از شرایط سرویس اولیه سایپا کوییک و سرویس دوره ای کوییک، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» سرویس اولیه سایپا


امداد نوروزی سایپا تا 14 فروردین


کاهش قیمت در راه است


برای اولین‌بار با 4 ستاره کیفی

دست مریزاد میگم ، به بهترین خودروساز جهان که حتی ۹۰ درصد پراید تولیدی هم مونتاژ هست از زبان خودشون .
با این همه اپشن اخه من چکار کنیم .
بلد نیستم باهاشون کار کنم .

دمتون گرم دوتا برچسب آدامس خرسی روش زدین با یه مانیتور 700 تومنی قیمتشو 20 . 30 ملیون بالاتر بردید همینجوری پیش برید عالی میشه نسخه بعدیشم با مانیتور پشت سندلی می خواین بدید یه میلیارد حتما با این اوضاع دمتونم گرمممممممممممممممممممم

واقعا کوییک آر باید مانیتور داشته باشه رو فرمون دکمه های بلند گو سیستم از اینا داشته باشه این چه اوضاعی هست زشته خدایی ناموسن این کارو با مردم بدبخت نکیند.

قیمت کوییک آر چندی پیش ۸۸ میلیون توسط کارخانه اعلام شد میخواستم بدونم کوییک های جدید اس با همین قیمت فروخته خواهند شد یا باز هم سایپا به اسم آپشنال بودن قیمت رو از ۸۸ میلیون هم بالاتر خواهد برد؟

سلام. تازمانی که مردم چشم بسته و بدون تفکر از دو خودرو ساز داخلی بدون اینکه خواسته ای داشته باشند پشت سرهم ثبت نام و پیش خرید میکنند به هیچ عنوان دو خودرو ساز داخلی نه تنها پیش رفت نمیکنند بلکه سال به سال چند قدم عقب گرد هم دارند مطمئن باشید که ما مردم هستیم که هیچ انتظاری از دو خودرو ساز نداریم حتی اگه این دو شرکت یک شاسی معموث با چارتا چرخ درست کنه مردم ما برای پیش خرید آن سر و دست میشکنند خداوکیلی شمادر کجای دنیا همچین ملتی سراغ دارید . خداوکیلی ماشین هایی که الان در این دو خودرو ساز توابد میشه . در همین کشورهایی که جمعیتشون به اندازه یک استان ایران هم نمیشه مفتی هم نمیخرند اون وقت ما با 2500سال تاریخ و تمدن سرودست میشکتیم واسه آشغال …

یه مانیتور اضافه کردو به تیبا میگن پلاس😄 تو کجای دنیا اینطوریه

خوبه عالی

تو حالت خوشه چی خوبه ؟؟؟

با سلام
آیا بین ساینا آپشنال و ساینا ۹۹ تفاوتی وجود ندارد و این ها یک محصول هستند؟
کارشناسان در سایت های مختلفی بین این دو محصول تفاوت قائل شده بودند اما شما در مقاله خودتون ساینا آپشنال رو فیس لیفت معرفی کردید و سایپا اعلام کرده بود که ساینا ۹۹ نسخه فیس لیفت ساینا هست …
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سایپا یه قالپاق می ندازه رو ماشین میگه آپشن های جدید بعد چند ماه هم اون یه تیکه پلاستیکی که انداخته به اسم آپشن رو حذف می کنه میگه که تحریمیم اگه می خوای پول زیادی بده مردم هم تو یک ثانیه همش رو ثبت نام می کنن که واسه یک ساله دیگه باید بیای باقی پولش رو به قیمت روز بدی که بعد 8 ماه با هزار منت میگه بیا ماشینت رو ببر اونجا هم که میری تا استارت می زنی می فهمی 500 جاش خرابه حالا باید بودویی تو نمایندگی ها دنبال درست کردنش. چی شد که ما مردم ایران به این روز افتادیم خدا می دونه :)))))))))))

روی سنگ پا قزوین و سفید کردیدخجالت که نمی کشید

اسفند 99 | برخلاف ساینا اس، که مدت‌هاست تولیدشده و آماده تحویل به مشتریان است، اما تولید نهایی سایپا کوییک اس (S) از اواخر بهمن‌ماه 99 در کارخانه سایپا آغاز شده و احتمالا به همین دلیل است که سایپا، پیشنهاد طرح تبدیل به خریداران کوییک S داده است. آنطور که حواله‌داران کوییک اس می‌گویند، سایپا برای تحویلی‌های موعد اسفند 99 چهار پیشنهاد تبدیل دارد که عبارتند از:

همانطور که گفتیم، طرح تبدیل کوییک اس، صرفا بصورت پیشنهادی بوده و در صورت عدم تمایل مشتریان، امکان تحویل خودرو کوییک S با تاخیر، وجود دارد.

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی سایپا (قیمت مصوب فروش) را برای خودروهای کوییک مشاهده می‌کنید:

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

مشخصات کوییک اس

بیشتر بخوانید:

# معرفی تیبا پلاس# معرفی ساینا پلاس# معرفی ساینا S جدید# معرفی سایپا 151 پلاس

همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت خودروهای سایپا و همچنین جدیدترین قیمت کوییک، قیمت کوییک R و قیمت کوییک R پلاس، لینک‌های زیر را ببینید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز کوییک

»» قیمت روز محصولات سایپا

بهمن 99 | سایپا کوییک S، در واقع نسخه فیس‌لیفت کوییک معمولی است و لحاظ طراحی و سطح تجهیزات، یک پله بالاتر از کوییک آر قرار می‌گیرد. در قسمت بیرونی خودرو، مهم‌ترین تغییری که در کوییک اس رخ داده، جلوپنجره و سپر جدید جلوست. اما جزییات دیگری مانند چراغ‌ها، رینگ‌ها و سپر عقب، بدون تغییر باقی مانده‌اند. در تصویر زیر، تفاوت چهره کوییک اس و کوییک معمولی را به خوبی مشاهده می‌کنید.

به محض ورود به کابین کوییک است، اولین نکته که جلب توجه می‌کند، تغییر طراحی در پنل دکمه‌های سمت چپ فرمان است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، دکمه‌های زیر در این پنل به چشم می‌خورد:

البته در تیپ‌های گرانتر کوییک نیوفیس، مانند تیپ کوییک G و همچنین تیپ کوییک اتومات جدید، باید شاهد اضافه‌شدن 3 دکمه‌ دیگر نیز به پنل فوق باشیم. این دکمه‌ها عبارتند از:

دومین نکته‌ جدیدی که در کابین کوییک اس خودنمایی می‌کند، تغییر صفحه کیلومتر است که دقیقا مشابه ساینا اس طراحی شده و ویژگی‌هایی مانند کامپیوتر سفری، نشانگر سنسور عقب، نشانگر وضعیت تعویض دنده و … وجود دارد. البته بازهم باید یادآوری کنیم که در تیپ‌های گران‌تر کوییک نیوفیس، ویژگی‌هایی دیگری مانند نشانگر کنترل پایداری، نشانگر سنسور باد تایر و نشانگر سنسور نور (اتولایت) نیز به صفحه کیلومتر اضافه خواهند شد.

سومین نکته جدیدی که در کابین کوییک اس، جلب توجه می‌کند، تغییر غربیلک فرمان بوده و بهتر است بگوییم که همان غربیلک فرمان کوییک اتومات پلاس، حالا در کابین کوییک اس دنده‌ای هم دیده می‌شود. دقیقا همین نوع فرمان دی‌کات، قبلا نیز در کوییک آر و ساینا اس هم استفاده شده بود.

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، فرمان کوییک اس، فاقد دکمه‌های کنترلی (برای تنظیم سیستم صوتی و بلوتوث) بوده چراکه سایپا از این دکمه‌ها، فقط در تیپ‌های گران‌تر کوییک نیوفیس استفاده کرده است.

در قسمت فنی، متاسفانه باید بگوییم که سایپا نتوانسته موتور M15GSI ساخت مگا موتور را به تولیدانبوه برساند. این یعنی سری اول کوییک نیوفیس، با همان موتور M15 کوییک معمولی تحویل خریداران شده ولی با این تفاوت که به دریچه گاز برقی مجهز است. اما در نیمه اول سال 1400، سایپا قول داده تا موتور M15GSI جدیدش را، هم روی کوییک اس و هم روی ساینا اس، نصب کند.

موتور M15GSI که قرار است در سایپا اطلس نیز بکار گرفته شود، استاندارد آلایندگی یورو5 (قابل ارتقا به یورو6) دارد و چندین ارتقای مهم در آن صورت گرفته است مانند: اضافه شدن سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ و سیستم جرقه‌زنی جدید.

این تغییرات مختصر اما مفید، باعث شده تا قدرت این موتور به محدوده 90 تا 94 اسب بخار و گشتاور تولیدی‌اش نیز به محدوده 135 تا 138 نیوتن متر برسد. همانطور که گفتیم، متاسفانه سری اول تعهدات کوییک اس و ساینا اس، بدون موتور M15GSI بدست خریداران می‌رسد.

آذر 99 | سایپا سرانجام در برابر تاخیر پیش‌آمده در تحویل کوییک اس جدید، واکنش نشان داد. سایپا در تاریخ 11 آذرماه خبر داده که تاخیر در تولید کوییک S جدید، بدلیل تغییر در فرآیندهای کنترل کیفیت سایپا و همچنین تغییر در شرایط کاری بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از شرکت‌های قالب‌سازی خارجی این محصول، بوجود آمده است.

آنطور که سایپا خبر داده است، تا پایان آذرماه جاری، انتقال قالب از شرکت خارجی به شرکت سایپا انجام می‌شود. سپس تا پایان دی‌ماه 99، مجوزهای شماره‌گذاری از شرکت بازرسی و استاندارد و همچنین از نیروی انتظامی نیز دریافت شده و سرانجام در بهمن 99 نیز اولین سری کوییک S جدید، تحویل مشتریان خواهد شد.

خواندنی‌های جالب کوییک:

»» تجربه رانندگی با کوییک اتومات

»» تجربه رانندگی با کوییک R

»» معرفی کوییک R پلاس

مرداد 99 | سایپا در تاریخ 16 مردادماه 99، در مراسم معرفی 3 محصول جدیدش برای سال 99، در کنار معرفی سایپا ساینا S و همچنین کراس اور جدید سایپا، برای نخستین بار از فیس لیفت کوییک نیز پرده برداشت؛ کوییک جدید قرار است از نیمه دوم سال 99 به بازار بیاید و ابتدا در مدل کوییک S و سپس در تیپ گران‌تر کوییک G تحویل مشتریانش می‌شود.

اما در حاشیه این مراسم، چیزی که بیشتر از کوییک جدید جلب توجه می‌کرد، نسخه اسپرت این خودرو بود که با نام کوییک اسپرت ادیشن یا کوییک SE رونمایی شد. رونمایی این هاچ بک اسپرت، چیزی شبیه بازارگرمی بود چراکه سایپا فعلقرار نیست چنین محصولی را به بازار بیاورد.

اسپلیتر سپر جلو، ورودی هوای روی کاپوت، رینگ‌های فورج کاری شده رنگی، اسکوپ سقف، بکسل بند اسپرت، نصب باله عقب در انتهای سقف، طرح گرافیکی بدنه از جمله مهم‌ترین تغییرات ظاهری در کوییک اسپرت SE است.

اما سایپا علاوه بر تغییرات ظاهری، کابین کوییک اسپرت SE را هم اندکی تغییر داده که صفحه کیلومتر جدید، رنگ‌بندی نارنجی و مشکی صندلی‌ها و حک شدن لوگوی SE روی داشبورد از جمله این تغییرات هستند.

از آنجایی که سایپا قرار است در آینده، کوییک جدید را در نسخه R (دو رنگ) نیز عرضه کند، ممکن است برخی از این ویژگی‌ها را در کوییک R جدید هم ببینیم. در تصویر فوق، کابین کوییک اسپرت SE را مشاهده می‌کنید.

خواندنی‌های جالب سایپا:

»» تجربه رانندگی با تیبا هاچ بک

»» تجربه رانندگی با ساینا دنده ای

تیر 99 | هم اکنون نسخه اولیه آن با نام کوییک S به مرحله تولید آزمایشی رسیده و احتمالا در تابستان امسال نیز، تولیدانبوهش شروع می‌شود. بعد از پروژه‌های جدید سایپا مانند سایپا شاهین، تیبا 2 پلاس، ساینا S و پراید 151 پلاس، حالا باید کوییک S را پنجمین محصول جدید سایپا بدانیم که در سال 99 راهی بازار می‌شود.

از یک طرف می‌دانیم که سایپا در تهیه و تامین گیربکس اتومات برای محصولاتش با مشکلات جدی روبروست. از طرف دیگر می‌دانیم که هم کابین کوییک اتومات و هم کابین ساینا اتومات، اندکی با نسخه دنده‌ای آنها متفاوت است. حال اگر این دو موضوع را کنار هم قرار دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که سایپا می‌خواهد کابین «کوییک S» را به تقلید از کابین «کوییک اتومات» بسازد؛ یعنی دقیقا شبیه همان کاری که سایپا برای «ساینا S» هم انجام داده است.

پس با این اوصاف، در کوییک S جدید (که قطعا دنده ای است، نه اتومات!)، علاوه بر تغییر احتمالی سپرها و شاید هم گرافیک چراغ ها، باید منتظر دیدن فرمان دی‌کات به همراه سیستم مولتی مدیا (با نویگیشن، مانیتور لمسی و دوربین عقب) و همچنین صفحه کیلومتری جدید نیز باشیم.

البته بعید نیست که سایپا از سایر آپشن های «کوییک اتومات پلاس» برای کوییک جدید نیز استفاده کند؛ آپشن هایی مثل دکمه های کنترلی فرمان، سنسور فشار باد تایر، بلوتوث و حتی کیلس استارتر. 

فیس لیفت جدید کوییک قرار است در دو نسخه کوییک S یا تیپ پایه و کوییک G یا تیپ فول، به بازار بیاید و احتمالا در سال 1400 با سقف دو رنگ (مدل R) نیز قابل خریداری خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش سایپا کوییک و همچنین دیدن بروزترین آگهی‌های کوییک دنده ای و کوییک اتومات، لینک‌های زیر را ببینید:

مشخصات کوییک اس

»» شرایط فروش و پیش فروش سایپا

»» خرید و فروش سایپا کوییک

برای دانلود دفترچه راهنمای خودرو کوییک و سایر محصولات سایپا، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» دانلود دفترچه راهنمای خودرو

برای اطلاع از شرایط سرویس اولیه سایپا کوییک و سرویس دوره ای کوییک، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» سرویس اولیه سایپا


امداد نوروزی سایپا تا 14 فروردین


کاهش قیمت در راه است


برای اولین‌بار با 4 ستاره کیفی

دست مریزاد میگم ، به بهترین خودروساز جهان که حتی ۹۰ درصد پراید تولیدی هم مونتاژ هست از زبان خودشون .
با این همه اپشن اخه من چکار کنیم .
بلد نیستم باهاشون کار کنم .

دمتون گرم دوتا برچسب آدامس خرسی روش زدین با یه مانیتور 700 تومنی قیمتشو 20 . 30 ملیون بالاتر بردید همینجوری پیش برید عالی میشه نسخه بعدیشم با مانیتور پشت سندلی می خواین بدید یه میلیارد حتما با این اوضاع دمتونم گرمممممممممممممممممممم

واقعا کوییک آر باید مانیتور داشته باشه رو فرمون دکمه های بلند گو سیستم از اینا داشته باشه این چه اوضاعی هست زشته خدایی ناموسن این کارو با مردم بدبخت نکیند.

قیمت کوییک آر چندی پیش ۸۸ میلیون توسط کارخانه اعلام شد میخواستم بدونم کوییک های جدید اس با همین قیمت فروخته خواهند شد یا باز هم سایپا به اسم آپشنال بودن قیمت رو از ۸۸ میلیون هم بالاتر خواهد برد؟

سلام. تازمانی که مردم چشم بسته و بدون تفکر از دو خودرو ساز داخلی بدون اینکه خواسته ای داشته باشند پشت سرهم ثبت نام و پیش خرید میکنند به هیچ عنوان دو خودرو ساز داخلی نه تنها پیش رفت نمیکنند بلکه سال به سال چند قدم عقب گرد هم دارند مطمئن باشید که ما مردم هستیم که هیچ انتظاری از دو خودرو ساز نداریم حتی اگه این دو شرکت یک شاسی معموث با چارتا چرخ درست کنه مردم ما برای پیش خرید آن سر و دست میشکنند خداوکیلی شمادر کجای دنیا همچین ملتی سراغ دارید . خداوکیلی ماشین هایی که الان در این دو خودرو ساز توابد میشه . در همین کشورهایی که جمعیتشون به اندازه یک استان ایران هم نمیشه مفتی هم نمیخرند اون وقت ما با 2500سال تاریخ و تمدن سرودست میشکتیم واسه آشغال …

یه مانیتور اضافه کردو به تیبا میگن پلاس😄 تو کجای دنیا اینطوریه

خوبه عالی

تو حالت خوشه چی خوبه ؟؟؟

با سلام
آیا بین ساینا آپشنال و ساینا ۹۹ تفاوتی وجود ندارد و این ها یک محصول هستند؟
کارشناسان در سایت های مختلفی بین این دو محصول تفاوت قائل شده بودند اما شما در مقاله خودتون ساینا آپشنال رو فیس لیفت معرفی کردید و سایپا اعلام کرده بود که ساینا ۹۹ نسخه فیس لیفت ساینا هست …
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سایپا یه قالپاق می ندازه رو ماشین میگه آپشن های جدید بعد چند ماه هم اون یه تیکه پلاستیکی که انداخته به اسم آپشن رو حذف می کنه میگه که تحریمیم اگه می خوای پول زیادی بده مردم هم تو یک ثانیه همش رو ثبت نام می کنن که واسه یک ساله دیگه باید بیای باقی پولش رو به قیمت روز بدی که بعد 8 ماه با هزار منت میگه بیا ماشینت رو ببر اونجا هم که میری تا استارت می زنی می فهمی 500 جاش خرابه حالا باید بودویی تو نمایندگی ها دنبال درست کردنش. چی شد که ما مردم ایران به این روز افتادیم خدا می دونه :)))))))))))

روی سنگ پا قزوین و سفید کردیدخجالت که نمی کشید

اسفند 99 | برخلاف ساینا اس، که مدت‌هاست تولیدشده و آماده تحویل به مشتریان است، اما تولید نهایی سایپا کوییک اس (S) از اواخر بهمن‌ماه 99 در کارخانه سایپا آغاز شده و احتمالا به همین دلیل است که سایپا، پیشنهاد طرح تبدیل به خریداران کوییک S داده است. آنطور که حواله‌داران کوییک اس می‌گویند، سایپا برای تحویلی‌های موعد اسفند 99 چهار پیشنهاد تبدیل دارد که عبارتند از:

همانطور که گفتیم، طرح تبدیل کوییک اس، صرفا بصورت پیشنهادی بوده و در صورت عدم تمایل مشتریان، امکان تحویل خودرو کوییک S با تاخیر، وجود دارد.

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی سایپا (قیمت مصوب فروش) را برای خودروهای کوییک مشاهده می‌کنید:

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

مشخصات کوییک اس

بیشتر بخوانید:

# معرفی تیبا پلاس# معرفی ساینا پلاس# معرفی ساینا S جدید# معرفی سایپا 151 پلاس

همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت خودروهای سایپا و همچنین جدیدترین قیمت کوییک، قیمت کوییک R و قیمت کوییک R پلاس، لینک‌های زیر را ببینید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز کوییک

»» قیمت روز محصولات سایپا

بهمن 99 | سایپا کوییک S، در واقع نسخه فیس‌لیفت کوییک معمولی است و لحاظ طراحی و سطح تجهیزات، یک پله بالاتر از کوییک آر قرار می‌گیرد. در قسمت بیرونی خودرو، مهم‌ترین تغییری که در کوییک اس رخ داده، جلوپنجره و سپر جدید جلوست. اما جزییات دیگری مانند چراغ‌ها، رینگ‌ها و سپر عقب، بدون تغییر باقی مانده‌اند. در تصویر زیر، تفاوت چهره کوییک اس و کوییک معمولی را به خوبی مشاهده می‌کنید.

به محض ورود به کابین کوییک است، اولین نکته که جلب توجه می‌کند، تغییر طراحی در پنل دکمه‌های سمت چپ فرمان است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، دکمه‌های زیر در این پنل به چشم می‌خورد:

البته در تیپ‌های گرانتر کوییک نیوفیس، مانند تیپ کوییک G و همچنین تیپ کوییک اتومات جدید، باید شاهد اضافه‌شدن 3 دکمه‌ دیگر نیز به پنل فوق باشیم. این دکمه‌ها عبارتند از:

دومین نکته‌ جدیدی که در کابین کوییک اس خودنمایی می‌کند، تغییر صفحه کیلومتر است که دقیقا مشابه ساینا اس طراحی شده و ویژگی‌هایی مانند کامپیوتر سفری، نشانگر سنسور عقب، نشانگر وضعیت تعویض دنده و … وجود دارد. البته بازهم باید یادآوری کنیم که در تیپ‌های گران‌تر کوییک نیوفیس، ویژگی‌هایی دیگری مانند نشانگر کنترل پایداری، نشانگر سنسور باد تایر و نشانگر سنسور نور (اتولایت) نیز به صفحه کیلومتر اضافه خواهند شد.

سومین نکته جدیدی که در کابین کوییک اس، جلب توجه می‌کند، تغییر غربیلک فرمان بوده و بهتر است بگوییم که همان غربیلک فرمان کوییک اتومات پلاس، حالا در کابین کوییک اس دنده‌ای هم دیده می‌شود. دقیقا همین نوع فرمان دی‌کات، قبلا نیز در کوییک آر و ساینا اس هم استفاده شده بود.

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، فرمان کوییک اس، فاقد دکمه‌های کنترلی (برای تنظیم سیستم صوتی و بلوتوث) بوده چراکه سایپا از این دکمه‌ها، فقط در تیپ‌های گران‌تر کوییک نیوفیس استفاده کرده است.

در قسمت فنی، متاسفانه باید بگوییم که سایپا نتوانسته موتور M15GSI ساخت مگا موتور را به تولیدانبوه برساند. این یعنی سری اول کوییک نیوفیس، با همان موتور M15 کوییک معمولی تحویل خریداران شده ولی با این تفاوت که به دریچه گاز برقی مجهز است. اما در نیمه اول سال 1400، سایپا قول داده تا موتور M15GSI جدیدش را، هم روی کوییک اس و هم روی ساینا اس، نصب کند.

موتور M15GSI که قرار است در سایپا اطلس نیز بکار گرفته شود، استاندارد آلایندگی یورو5 (قابل ارتقا به یورو6) دارد و چندین ارتقای مهم در آن صورت گرفته است مانند: اضافه شدن سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ و سیستم جرقه‌زنی جدید.

این تغییرات مختصر اما مفید، باعث شده تا قدرت این موتور به محدوده 90 تا 94 اسب بخار و گشتاور تولیدی‌اش نیز به محدوده 135 تا 138 نیوتن متر برسد. همانطور که گفتیم، متاسفانه سری اول تعهدات کوییک اس و ساینا اس، بدون موتور M15GSI بدست خریداران می‌رسد.

آذر 99 | سایپا سرانجام در برابر تاخیر پیش‌آمده در تحویل کوییک اس جدید، واکنش نشان داد. سایپا در تاریخ 11 آذرماه خبر داده که تاخیر در تولید کوییک S جدید، بدلیل تغییر در فرآیندهای کنترل کیفیت سایپا و همچنین تغییر در شرایط کاری بدلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از شرکت‌های قالب‌سازی خارجی این محصول، بوجود آمده است.

آنطور که سایپا خبر داده است، تا پایان آذرماه جاری، انتقال قالب از شرکت خارجی به شرکت سایپا انجام می‌شود. سپس تا پایان دی‌ماه 99، مجوزهای شماره‌گذاری از شرکت بازرسی و استاندارد و همچنین از نیروی انتظامی نیز دریافت شده و سرانجام در بهمن 99 نیز اولین سری کوییک S جدید، تحویل مشتریان خواهد شد.

خواندنی‌های جالب کوییک:

»» تجربه رانندگی با کوییک اتومات

»» تجربه رانندگی با کوییک R

»» معرفی کوییک R پلاس

مرداد 99 | سایپا در تاریخ 16 مردادماه 99، در مراسم معرفی 3 محصول جدیدش برای سال 99، در کنار معرفی سایپا ساینا S و همچنین کراس اور جدید سایپا، برای نخستین بار از فیس لیفت کوییک نیز پرده برداشت؛ کوییک جدید قرار است از نیمه دوم سال 99 به بازار بیاید و ابتدا در مدل کوییک S و سپس در تیپ گران‌تر کوییک G تحویل مشتریانش می‌شود.

اما در حاشیه این مراسم، چیزی که بیشتر از کوییک جدید جلب توجه می‌کرد، نسخه اسپرت این خودرو بود که با نام کوییک اسپرت ادیشن یا کوییک SE رونمایی شد. رونمایی این هاچ بک اسپرت، چیزی شبیه بازارگرمی بود چراکه سایپا فعلقرار نیست چنین محصولی را به بازار بیاورد.

اسپلیتر سپر جلو، ورودی هوای روی کاپوت، رینگ‌های فورج کاری شده رنگی، اسکوپ سقف، بکسل بند اسپرت، نصب باله عقب در انتهای سقف، طرح گرافیکی بدنه از جمله مهم‌ترین تغییرات ظاهری در کوییک اسپرت SE است.

اما سایپا علاوه بر تغییرات ظاهری، کابین کوییک اسپرت SE را هم اندکی تغییر داده که صفحه کیلومتر جدید، رنگ‌بندی نارنجی و مشکی صندلی‌ها و حک شدن لوگوی SE روی داشبورد از جمله این تغییرات هستند.

از آنجایی که سایپا قرار است در آینده، کوییک جدید را در نسخه R (دو رنگ) نیز عرضه کند، ممکن است برخی از این ویژگی‌ها را در کوییک R جدید هم ببینیم. در تصویر فوق، کابین کوییک اسپرت SE را مشاهده می‌کنید.

خواندنی‌های جالب سایپا:

»» تجربه رانندگی با تیبا هاچ بک

»» تجربه رانندگی با ساینا دنده ای

تیر 99 | هم اکنون نسخه اولیه آن با نام کوییک S به مرحله تولید آزمایشی رسیده و احتمالا در تابستان امسال نیز، تولیدانبوهش شروع می‌شود. بعد از پروژه‌های جدید سایپا مانند سایپا شاهین، تیبا 2 پلاس، ساینا S و پراید 151 پلاس، حالا باید کوییک S را پنجمین محصول جدید سایپا بدانیم که در سال 99 راهی بازار می‌شود.

از یک طرف می‌دانیم که سایپا در تهیه و تامین گیربکس اتومات برای محصولاتش با مشکلات جدی روبروست. از طرف دیگر می‌دانیم که هم کابین کوییک اتومات و هم کابین ساینا اتومات، اندکی با نسخه دنده‌ای آنها متفاوت است. حال اگر این دو موضوع را کنار هم قرار دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که سایپا می‌خواهد کابین «کوییک S» را به تقلید از کابین «کوییک اتومات» بسازد؛ یعنی دقیقا شبیه همان کاری که سایپا برای «ساینا S» هم انجام داده است.

پس با این اوصاف، در کوییک S جدید (که قطعا دنده ای است، نه اتومات!)، علاوه بر تغییر احتمالی سپرها و شاید هم گرافیک چراغ ها، باید منتظر دیدن فرمان دی‌کات به همراه سیستم مولتی مدیا (با نویگیشن، مانیتور لمسی و دوربین عقب) و همچنین صفحه کیلومتری جدید نیز باشیم.

البته بعید نیست که سایپا از سایر آپشن های «کوییک اتومات پلاس» برای کوییک جدید نیز استفاده کند؛ آپشن هایی مثل دکمه های کنترلی فرمان، سنسور فشار باد تایر، بلوتوث و حتی کیلس استارتر. 

فیس لیفت جدید کوییک قرار است در دو نسخه کوییک S یا تیپ پایه و کوییک G یا تیپ فول، به بازار بیاید و احتمالا در سال 1400 با سقف دو رنگ (مدل R) نیز قابل خریداری خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش سایپا کوییک و همچنین دیدن بروزترین آگهی‌های کوییک دنده ای و کوییک اتومات، لینک‌های زیر را ببینید:

مشخصات کوییک اس

»» شرایط فروش و پیش فروش سایپا

»» خرید و فروش سایپا کوییک

برای دانلود دفترچه راهنمای خودرو کوییک و سایر محصولات سایپا، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» دانلود دفترچه راهنمای خودرو

برای اطلاع از شرایط سرویس اولیه سایپا کوییک و سرویس دوره ای کوییک، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» سرویس اولیه سایپا


امداد نوروزی سایپا تا 14 فروردین


کاهش قیمت در راه است


برای اولین‌بار با 4 ستاره کیفی

دست مریزاد میگم ، به بهترین خودروساز جهان که حتی ۹۰ درصد پراید تولیدی هم مونتاژ هست از زبان خودشون .
با این همه اپشن اخه من چکار کنیم .
بلد نیستم باهاشون کار کنم .

دمتون گرم دوتا برچسب آدامس خرسی روش زدین با یه مانیتور 700 تومنی قیمتشو 20 . 30 ملیون بالاتر بردید همینجوری پیش برید عالی میشه نسخه بعدیشم با مانیتور پشت سندلی می خواین بدید یه میلیارد حتما با این اوضاع دمتونم گرمممممممممممممممممممم

واقعا کوییک آر باید مانیتور داشته باشه رو فرمون دکمه های بلند گو سیستم از اینا داشته باشه این چه اوضاعی هست زشته خدایی ناموسن این کارو با مردم بدبخت نکیند.

قیمت کوییک آر چندی پیش ۸۸ میلیون توسط کارخانه اعلام شد میخواستم بدونم کوییک های جدید اس با همین قیمت فروخته خواهند شد یا باز هم سایپا به اسم آپشنال بودن قیمت رو از ۸۸ میلیون هم بالاتر خواهد برد؟

سلام. تازمانی که مردم چشم بسته و بدون تفکر از دو خودرو ساز داخلی بدون اینکه خواسته ای داشته باشند پشت سرهم ثبت نام و پیش خرید میکنند به هیچ عنوان دو خودرو ساز داخلی نه تنها پیش رفت نمیکنند بلکه سال به سال چند قدم عقب گرد هم دارند مطمئن باشید که ما مردم هستیم که هیچ انتظاری از دو خودرو ساز نداریم حتی اگه این دو شرکت یک شاسی معموث با چارتا چرخ درست کنه مردم ما برای پیش خرید آن سر و دست میشکنند خداوکیلی شمادر کجای دنیا همچین ملتی سراغ دارید . خداوکیلی ماشین هایی که الان در این دو خودرو ساز توابد میشه . در همین کشورهایی که جمعیتشون به اندازه یک استان ایران هم نمیشه مفتی هم نمیخرند اون وقت ما با 2500سال تاریخ و تمدن سرودست میشکتیم واسه آشغال …

یه مانیتور اضافه کردو به تیبا میگن پلاس😄 تو کجای دنیا اینطوریه

خوبه عالی

تو حالت خوشه چی خوبه ؟؟؟

با سلام
آیا بین ساینا آپشنال و ساینا ۹۹ تفاوتی وجود ندارد و این ها یک محصول هستند؟
کارشناسان در سایت های مختلفی بین این دو محصول تفاوت قائل شده بودند اما شما در مقاله خودتون ساینا آپشنال رو فیس لیفت معرفی کردید و سایپا اعلام کرده بود که ساینا ۹۹ نسخه فیس لیفت ساینا هست …
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سایپا یه قالپاق می ندازه رو ماشین میگه آپشن های جدید بعد چند ماه هم اون یه تیکه پلاستیکی که انداخته به اسم آپشن رو حذف می کنه میگه که تحریمیم اگه می خوای پول زیادی بده مردم هم تو یک ثانیه همش رو ثبت نام می کنن که واسه یک ساله دیگه باید بیای باقی پولش رو به قیمت روز بدی که بعد 8 ماه با هزار منت میگه بیا ماشینت رو ببر اونجا هم که میری تا استارت می زنی می فهمی 500 جاش خرابه حالا باید بودویی تو نمایندگی ها دنبال درست کردنش. چی شد که ما مردم ایران به این روز افتادیم خدا می دونه :)))))))))))

روی سنگ پا قزوین و سفید کردیدخجالت که نمی کشید



جدیدترین محصول سایپا نسخه‌ای از کوییک هاچبک محسوب می‌شود که در ظاهرش تغییراتی اِعمال شده و از مدل اصلی جذاب‌تر است. قیمت این محصول بدون احتساب مالیات و هزینه‌های جانبی، ۱۲۵ میلیون تومان خواهد بود.

بیش از یک سال پیش و در آبان‌ ۱۳۹۸، کوییک R به مجموعه‌ی محصولات سایپا اضافه شد. این خودرو با مدل اصلی کوییک هاچبک تفاوت فنی نداشت و صرفا در بخش‌هایی مثل سقف و سپر و آینه‌های جانبی رنگش قرمز بود.

ناتوانی خودروسازان داخلی در تولید محصولات هماهنگ با استاندارد جهانی موضوع جدیدی نیست و به‌روزرسانی مدل‌های قدیمی و جایگزینی آن‌ها با نمونه‌های جدید نیز با کُندی همراه است. سایپا و ایران‌خودرو معمولا به توقف تولید محصولات قدیمی علاقه‌ای ندارند؛ اما با اِعمال تغییرات جزئی در نمای بیرونی خودروهای موجود، مدل جدید به خط‌تولید اضافه می‌کنند.

ساینا و کوییک از‌نظر فنی تفاوت چندانی با تیبا ندارند. سایپا این خودروها را محصولاتی متفاوت و متنوع معرفی می‌کند؛ درحالی‌که هرکدام نسخه‌هایی زیرمجموعه با امکانات خاص خود دارند. برای مثال، افزایش ارتفاع فنرها و نصب ریل باربند به تولید کوییک کراس منجر شد. کمی بعد، ادوات قرمز‌رنگ به بدنه اضافه شد تا کوییک R متولد شود و حالا تعویض سپر جلو، کوییک S را به مجموعه‌ی افتخارات سایپا اضافه کرده است.

مشخصات کوییک اس

پیشرفت بزرگ دپارتمان طراحی خودرو سایپا در تغییر چهره‌ی (فیس‌لیفت) کوییک S سپر و جلوپنجره را شامل می‌شود. طرح X در نمای رو‌به‌رو به‌وضوح دیده می‌شود و حالت اسپرت خودرو را تقویت می‌کند. شیب جلوپنجره و ساختار مشبک آن هماهنگی بسیار خوبی با اندازه‌ی چراغ‌ها دارد.

در طرفین سپر علاوه‌بر مه‌شکن‌ها، روشنایی روز نصب شده که برای خودروهای ساخت ایران آپشنی لوکس و فراتر از انتظار است. دیگر نکته‌ی مثبت در نمای رو‌به‌رو، پیش‌بینی جایگاه مناسب برای نصب پلاک باتوجه به ابعاد آن است. هنوز تصاویر رسمی از زوایای مختلف کوییک S منتشر نشده است؛ اما بنابر اطلاعات موجود، نمای جانبی و پشت این خودرو با کوییک استاندارد تفاوتی ندارد.

در فضای داخلی، داشبورد استاندارد کوییک و ساینا برای کوییک S نیز استفاده می‌شود که البته باتوجه‌به توان مهندسی در گروه سایپا عجیب نیست. احتمالا محصول جدید فرمان متفاوتی خواهد داشت که کنترل سیستم صوتی و پاسخ به مکالمات تلفنی ازطریق رابط بلوتوث را آسان‌تر خواهد کرد.

قرار است سایپا برای کوییک S و ساینا S از پنل پشت فرمان جدید استفاده کند. این بخش علاوه‌بر ساختار زیباتر برای نشانگرهای سرعت و دور موتور، کامپیوتر سفر خواهد داشت که اطلاعاتی مثل حرارت پیشرانه، سوخت موجود، باز‌بودن درهای ورودی و کیلومتر کارکرد را نشان می‌دهد.

سایپا کوییک S دو کیسه‌ی هوا، چراغ روشنایی روز، فرمان جدید، رینگ فولادی، قابلیت تنظیم ارتفاع کاسه‌ی چراغ، ترمز ABS ،EBD و ترمز کمکی BAS، ریموت و کلید و پنل پشت فرمان جدید، حسگر پارک عقب، تهویه‌ی الکتریکی دستی، شیشه‌های برقی و آینه‌های قابل‌تنظیم برقی خواهد داشت.

موتور کوییک S مشابه دیگر اعضای خانواده مثل انواع تیبا و ساینا، ۱/۵ لیتر چهار سیلندر هشت سوپاپ با قدرت ۸۷ اسب‌بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن‌متر است. بهینه‌سازی‌هایی مگاموتور روی پیشرانه M15 انجام داده تا نمونه‌ی جدید با کد M15GSI مصرف سوخت کمتر و عملکرد فنی بهتر از گذشته داشته باشد. نصب سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها و دریچه‌ی گاز برقی، مهم‌ترین تفاوت این پیشرانه با موتور فعلی است که احتمالا سال آینده روی کوییک S نصب خواهد شد. بنابر اطلاعات غیررسمی، پیشرانه‌ی M15GSI با قدرت ۹۰ تا ۹۵ اسب‌بخار و گشتاور ۱۳۵ تا ۱۴۰ نیوتن‌متر تولید می‌شود.

طبق اعلام رسمی شورای رقابت، کوییک اس با قیمت ۱۲۵ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه خواهد شد. به این مبلغ مالیات و هزینه بیمه و عوارض اضافه می‌شود.

لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

داغ‌ترین‌های امروز

سرورهای زومیت توسط پارس پک میزبانی می‌شود.

 بعد از موفقیت قابل توجه کوییک و کوییک آر ، سایپا تصمیم گرفت تا این خانواده را بزرگتر کند و نتیجه ی این تصمیم یک فیس لیفت جدید به نام کوییک s است. مهمترین و اساسی ترین تغییر کوییک s به نسبت مدل معمولی سپر جلو ، جلوپنجره و چراغ های عقب جدید و همینطور تغییرات کمی در طراحی داخلی ماشین هستند.

خبرهای فیس‌لیفت خودروی کوئیک در اوایل سال جدید از طرف مدیران سایپا به بیرون درز کرد و حالا پس از حدود ۵ ماه و با شروع پیش فروش ،نام این خودروی جدید مشخص شده است. حدود ۳۰ هزار نفر در اولین پیش فروش کوییک s برای خرید آن صف کشیدندو همین  پیش فروش نشان می‌دهد که این خودرو تا چه اندازه می تواند از لحاظ بازار فروش خوب عمل کند. طراحی ظاهری کوییک s یا همان کوئیک ۹۹ از روی یوزپلنگ ایرانی الگو برداری شده است و به همین دلیل قرار بود با نام کوئیک چیتا به بازار عرضه شود. اما هنگام عرضه در سایپا این نام به کوییک اس تغییر پیدا کرد.

فهرست مطالب

 از جمله مهم ترین تفاوت های کوئیک معمولی و فیس لیفت یا همان کوییک اس می شود به جلو پنجره و سپر جلوی جدید ، چراغ های عقب و سپر عقب جدید ، خط جانبی روی گلگیر و درب های جلو و برخی از قسمت های کابین خودرو اشاره نمود. جالب است بدانید کوئیک اس نیز مانند کوئیک r قرار است به صورت دو رنگ عرضه شود. یعنی سقف ها و آیینه ها رنگ متفاوت از رنگ بدنه داشته باشند.

 

مشخصات کوییک اس

همچنین پیشنهاد میکنیم از صفحه ی زیر بازدید فرمایید :

[vc_row][vc_column][vc_btn title=” فروش اقساطی کوییک ” style=”3d” color=”peacoc” size=”lg” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fautokhosravani.com/saipa-quick%2F|||”][vc_separator border_width=”3″][/vc_column]

مثل همیشه سایپا تصمیم ندارد به موتور ماشین دست بزند و کوئیک S نیز همانند تیبا ، کوئیک ، ساینا و کوییک آر از موتور M15 استفاده می کند. این موتور با ۱۵۰3 سی‌سی حجم می تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. در حال حاضر کوئیک اس فقط با جعبه دنده ۵ سرعته دستی عرضه می شود. اما قرار است پس از گذشت مدت زمانی از عرضه ، سایپا اقدام به تولید و عرضه ی نمونه اتوماتیک نیز بنماید. قابل توجه است که سایپا اعلام کرده در کوییک اس قرار است به جای جعبه دنده CVT از جعبه دنده اتوماتیک معمولی AT استفاده کند.

 کوئیک اس قرار است در دو تیپ ساده و فول آپشن به بازار عرضه شود در حال حاضر خبری از جعبه دنده اتوماتیک نیست و هر دو با دنده ی دستی وارد بازار می شوند زیرا سایپا در تولید و مونتاژ گیربکس های اتوماتیک به مشکلات جدی برخورده و تصمیمی برای تولید خودروهای اتوماتیک ندارد. در نمونه ی ساده شاهد امکاناتی مانند کیسه هوای راننده و سرنشین ، ترمز ABS و EBD و سیستم کمکی ترمز ، فرمان هیدرولیک ، چراغ های روز ، سنسور پارک دنده ، عقب کامپیوتر سفری و نمایشگر تعویض دنده هستیم. اما در نمونه ی فول آپشن امکانات دیگری مانند رینگ آلومینیومی ، سنسور نور ، نمایشگر لمسی ۷ اینچی دارای ناوبری ماهواره‌ای و قابلیت نمایش تلفن‌همراه بر روی نمایشگر ، دوربین عقب ، سنسور نمایش باد لاستیک ها و صندلی های چرم به موارد بالا افزوده شده اند.

همچنین پیشنهاد میکنیم از صفحه ی زیر بازدید فرمایید :

[vc_row][vc_column][vc_btn title=” بررسی کوییک آر ” style=”3d” color=”peacoc” size=”lg” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fautokhosravani.com/quick-r%2F|||”][vc_separator border_width=”3″][/vc_column]

 

با توجه به اینکه مبلغ پیش ثبت نام این خودرو ۴۱ میلیون تومان بود و با تجربه ای که سایپا در دریافت مبلغ پیش ثبت نام ها نشان داده انتظار می رود کوییک اس با مبلغ نهایی بیش از ۸۰ میلیون تومان به بازار راه یابد. که چندان رقم کمی برای یک خودروی تولید سایپا آن هم قیمت کارخانه به حساب نمی آید. اما با این حال باید دید وضعیت خرید و فروش و قیمت این خودرو در بازار به چه شکل رقم میخورد و آیا مثل برادرانش میتواند بازار خوبی کسب کند یا خیر. 

سلام مگر قرار نبود کویک اس اتوماتیک باشه همچینین گفتن گیربکسش cvt به AT تغییر پیدا کرده

سلام دوستان همش دروغه ، برج چهار 99 کوئیک s ثبت نام کردم تو فروش ویژه الان که دعوت نامه برای تکمیل وجه اومده میگن فقط کوئیک معمولی تحویل میدیم ! دزدی که فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیستش ! گول این مارهای خوش خط وخال رو نخورین .

آقا نخرید
از سایپا چیزی نخرید

بر پدر و مادر همتون لعنت که یه چیزی عکس میزارین برای ماشین بعد یچیز دیگه میدین آخه عوضیا کوییک اس مگه مانیتور نداشت که الان بدون مانیتور هیچ کوفتو رهر ماری فقط همون کوییکه چراغاشو عوض کردین دارین میدین یه مشت گوساله نفهم جمع شدین دارین تر میزنین تو مملکت خاک تو سرتون و بر پدر و مادرتون لعنت

اینام فیس لیفتای طوفانی میزننا… ممد آقا ماست فروش سر کوچه ما قشنگ تر از اینا پراید تیونینگ میکنه!

یعنی خدا ازشون نگذره،اگه قیامتی هم درکار باشه ازشون نمیگذرم اگرم نه. نوش جونشون
6 ماه پول مارو گرفتن به مبلغ 41 میلیون الان فقط 6 ماه گذشته میگن 90 میلیون باید برای تکمیل دعوتنامه بدید
این انصافه ،پول ماهم 6 ماه ارزش خودشو داشت حالا چی .انصرافم بخا بدیم میگن 3 ماه پولتونو بهتون نمیدیم ،امکان تبدیل و معاوضه هم نمیدن، خودروسازی که وابسته به وارداتی هستید غلط میکنی کارخونه رو راه اندازی میکنی .ملت رو به تمسخر گرفتن .مگه مردم ما در امدشون دلاری براساس دلاره.من که توان مالیش رو نداشتم مجبور شدم ،همینجوری بدمش یکی دگه رو. تا بتونم همون 41 تومنم رو بگیرم.خدا ازتون نگذره.اگر41 تومن رو زمین برای زندگی خریده بودم تا الان ارزشش بهتر از این بود ،بیام کد ملیم رو خراب کنم،دولتم فکر میکنه مردم پول دارن خودرو میخرن،نمیدونن از این و اون،قرض میکنن،بعدبا هزاران سختی بدهیشونو بدن،فک میکنن جیب مردم هم مثل خودشون که حق بیت المال رو میخورن روایه،دنیا زود گذره،خوب و بدش زود میگذره،

ایشالا رفع شه این مشکل

خرداد ماه 99 ثبت نام کردیم کوییک اس به هزار وعده سر مارو شیره مالید سایپا که تحویل به موقع میدیم قیمت مناسب میدیم و … الان بعد از 7 ماه هنوز خط تولید نداره این ماشین! این دزد ها تو این مدت با پولمون سود کردن حالا هنوز هم مشخص نیست که اصلا این ماشین تولید بشه یا نه و با چه قیمتی خیلی جالبه! توی کدوم کشور بی درو پیکری میشه اینجوری کلاهبرداری کرد جز ایران؟

بر پدر مادرتون لعنت که تو5 ماه 5 بار افزایش قیمت از 63تومن تا 144
معلوم نیست چه ماشینی اونجا بدن

متاسفانه اوضاع ناجوره تو خودروهای داخلی. ایشالا به ثبات و ارامش برسه بازار

متاسفانه…ناراضی خیلی زیاد هست تو موضوع کوئیک اس

دزدسایپا و شورای رقابت ….قبلا شورا رقابت تو باندشون راه نمیدادن الان دستشون تو یه کاسه هس مگه میشه قیمت خودرو سایپا و ایرانخودرو یکی باشه …کوییک اس نوشتیم میگن نداریم گو خوردید همون اول نگفتید باید صرر مردم بدید بر پدر مادر دزد لعنت …اقای رییس ورود کن

متاسفانه بازار خودروی بخاطر انحصار واقعا بی سر و سامان هستش

نام و نام خانوادگی

ایمیل

پیام

ثبت دیدگاه

جهت اطلاع از اخبار تازه ایمیل خود را وارد کنید.

طراحی سایت توسط اسپاد مارکتینگ

بهینه سازی سایت توسط اسپاد مارکتینگ

مدیریت و اجرای همه جانبه اینستاگرام توسط اسپاد مارکتینگ

سایپا کوییک اس محصول خانواده کوییک در دو تیپ تولید و عرضه خواهد شد.

بیت ران – سایپا کوییک اس به عنوان جدیدترین محصول از خانواده کوییک خواهد شود.

این خودرو در دو تیپ ساده و فول آپشن عرضه خواهد شد.

کوییک اس فیس لیفت کوییک معمولی است.

مشخصات کوییک اس

سایپا می گوید در طراحی این محصول از یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته است.

کوییک S یک هاچ بک کراس اوور است که زیر کاپوت خود موتور M15 دارد و قدرت آن 87 اسب بخار است.

این خودرو همچنین از جعبه دنده دستی 5 سرعته بهره می برد.

کوییک اس نیز همچون کوییک معمولی ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور دارد.

این خودرو شباهت ظاهری زیادی با تیبا ۲ و ساینا دارد به طوری که در کاپوت و چراغ جلو آن با ساینا یکی است.

کوییک چندان تفاوت ابعادی با تیبا۲ ندارد.

کیسه هوای راننده و سرنشین

فرمان هیدرولیک

غربیلک فرمان طرح D (که در کوییک آر پلاس هم نصب می شود)

دسته دنده جدید

شیشه ها و آینه های برقی

ترمز ABS ، BA و EBD

تهویه دستی الکتریکی

سامانه مدیریتی BCM

چراغ روشنایی روز

سنسور پارک عقب

نمایشگر تعویض دنده GSI

کامپیوتر سفر

سایپا کوییک در ۴ مدل ST، SE، SE-A و SE-A LUX عرضه می شود.

کوییک دستی و اتوماتیک از لحاظ پیشرانه فرقی باهم ندارند، اما در نمونه اتوماتیک از گیربکس بلژیکی پانچ و دریچه گاز برقی استفاده شده است.

از جمله امکاناتی که در سایپا کوییک می توان به آنها اشاره کرد:

فرمان کمکی برقی مجهز به سنسور سرعت،

کروزکنترل،

محدود کننده سرعت،

سیستم تهویه با نمایشگر و نیمه اتوماتیک،

مانیتور،

نویگیشن،

دوربین و سنسور عقب،

سنسور فشار باد لاستیک،

دی لایت،

تنظیم سیستم صوتی روی فرمان،

شیشه ها و آینه های برقی،

سامانه ورود به خودرو بدون کلید،

مشخصات کوییک اس

استارت دکمه ای،

صندلی شش حالته راننده با پشتی برقی،

چراغ همراهی،

کامپیوتر سفر پیشرفته،

بلوتوث و… اشاره کرد.

کوئیک به کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو مجهز شده است.

نکته‌ جالب در مورد سایپا کوئیک، سامانه‌های ایمنی متنوع به کار رفته در آن است.

سایپا کوییک همانند بسیاری از خودروهای داخلی، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) دارد.

سیستم ترمز EBD از کاربردی‌ترین سامانه‌های ترمزی یک خودرو است که این خودرو هم دارا ست.

ترمزگیری اضطراری (BA) هم از دیگر سیستم‌های به کار رفته در این خودرو است.

کوییک به سیستم کنترل پایداری (ESC) هم مجهز شده است.

کوییک به سیستم «پایش فشار باد تایرها» (TPMS) بهره‌مند شده است.

این سامانه، میزان باد لاستیک‌ها را به راننده اعلام می‌کند.

سامانه‌ی TPMS کنار نمایش اطلاعات لازم، در صورت کم‌بودن باد لاستیک‌ها، به راننده هشدار می‌دهد.

از جمله محصولات خانواده کوییک کوییک آر پلاس است.

کوییک +R نام جدیدترین مدل معرفی شده از خانواده کوییک است که روز 12 تیرماه رونمایی شد.

محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا در سال 99 همان سه محصول کوییک اس، ساینا اس و خودرو شاهین خواهند بود.

این خودرو محصول جدیدی نیست و در ادامه همان کوییک آر است که کمی زرق و برق دارد.

خودرویی که بیشتر در رنگ متفاوت است تا در مشخصات فنی و آپشن.

کوییک +R در نسخه سفید و مشکی، سفید و قرمز ، مشکی قرمز و مشکی و نقره ای معرفی شده است.

در این مدل از کوییک فرمان و برچسب مدل خودرو روی بدنه متفاوت از دیگر کوییک ها است.

همچنین این نسخه از کوییک به مانیتور تجهیز شده است.

این خودرو با گیربکس پنج دنده دستی معرفی شده است.

در سبد محصولات سایپا کوییک آر همان کوییک فقط دو رنگ است.

پس کوییک +R کوییک دو رنگی است که چند تغییر محدود نسبت به کوییک آر دارد.

در نامگذاری محصولات سایپا، کلمه R اول کلمه rainbow به معنی رنگین کمان است.

وزن خالص: 1065 کیلوگرم

نوع و مدا موتور: بنزینی – خطی – M15

تعداد سیلندر و سوپاپ: 4 سیلندر و 8 سوپاپ

حجم موتور: 1503 سی سی

حداکثر قدرت: 87 در 5400 دور بر دقیقه

حداکثر گشتاور: 126 در 3600 دور بر دقیقه

حداکثر سرعت: 170 کیلومتر در ساعت

گیربکس (سیستم انتقال قدرت): دستی پنج دنده

سیستم تعلیق جلو: سیستم مستقل مک فرسون

سیستم تعلیق عقب: سیستم میل پیچشی

سیستم فرمان: هیدرولیک

ترمز جلو: دیسکی تهویه شونده

ترمز عقب: کاسه ای

 

بیشتر بخوانید:

خب مدل اس چه قیمتی داره اونوقت؟

قیمتش خداکنه زیاد نباشه 😥😥😥

سلام مگر قرار نبود کویک اس اتوماتیک باشه همچینین گفتن گیربکسش cvt به AT تغییر پیدا کرده

این همه مدل و اسم گذاری فقط نشستن اینور اونورشو تیکه رنگ میزنن

واسه یه ذره رنگ ۱۰میلیون ۲۰میلیون اختلاف قیمت بیخودی

قیمتشو اونقدر بالا بردن که فکر کردیم قراره چی بهمون بدن

کوییک معمولی ساخته شد بعد کوییک آر ساختن تفاوتشون توی دورنگ بودن کوییک آر نسبت به کوییک معمولی با قیمت بالا حالا کوییک اس یه رنگ مشکی توی چراغهای جلو به قول خودشون طرح یوز ایرانی بازهم قیمت رفت بالا حالا میخوان کوییک جی در تابستان ۱۴۰۰ بدن بازار تفاوت فقط گریبکس اتومات بازم قیمت بالا برین بخرین من که میرم دوچرخه میخرم برا سلامتیمم بهتر پول زیادم نمیدم یه دجال مفتخور بخورن به ریشمم بخندن

نام ، ایمیل و آدرس وبسایت من را در برای ارسال دیدگاه مجدد در این مرورگر ذخیره کن

گروه خودروسازی سایپا از ظهر امروز ثبت نام اولیه «کوییک S» را آغاز کرده است. این خودرو که قبلا «کوییک ۹۹» نام داشت، به عنوان نسخه فیس لیفت و آپشنال نمونه های فعلی این هاچ بک کراس شناخته می شود و قرار است تا در هفته های آتی به بازار معرفی گردد.

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ پروژه ساینا S و کوییک S شبیه هم است و در بخش ویژگی های کابین تفاوتی خاصی میان این دو خودرو وجود ندارد. کوییک S در بخش طراحی سپر و جلو پنجره تغییر کرده و تا حدی الگوی خط بینی و چشم یوز ایرانی در آن استفاده شده است. همچنین سپر عقب و گرافیک چراغ های کوییک S نسبت به نمونه های فعلی تغییر پیدا کرده و به روزتر شده است. با این وجود هنوز هیچ تصویر رسمی برای نسخه فیس لیفت کوییک وجود ندارد و تنها تصویر چند طرح پیش فرض و نسخه کامل نشده در رسانه منتشر شده است.

با وجود اینکه سایپا هیچ اطلاعات، تصاویر و مشخصات رسمی را برای کوییک S منتشر نکرده است، اما اطلاعات اولیه حاکی از آن است که ده ها هزار نفر مشتری برای خرید این محصول ناشناخته اقدام به پیش خرید کرده اند!

حال با پیگیری خبرنگار اسب بخار از برخی منابع آگاه، فهرست رسمی از امکانات تیپ های مختلف کوییک اِس به دست آمده است. آن طور که مشخص است، کوییک S در دو تیپ ساده و فول آپشن به بازار می آید و تیراژ حداکثری بر اساس پیش بینی ها برای نسخه کامل تر آن خواهد بود.

این هاچ بک کراس فیس لیفت شده به پیشرانه M15 مجهز است. این پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و قدرت ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی کوییک S توان پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال می دهد. با توجه به اطلاعات موجود، برنامه عرضه این سدان اقتصادی با نسخه اتوماتیک هم مطرح شده و سایپا برنامه دارد تا پس از قطعی شدن نتایج تست ها، نسخه جدید کوییک اتوماتیک را به بازار عرضه کند. برخی منابع خبری می گویند که این بار به جای استفاده از جعبه دنده CVT در کوییک اتوماتیک، احتمالا کوییک S اتوماتیک به جعبه دنده AT مجهز خواهد بود. البته که این بحث ها جز احتمال ها است و شاید نتوان به صورت قطعی به آن پرداخت.

مشخصات کوییک اس

نسخه پایه سایپا کوییک اِس دارای ویژگی های زیر است:

کیسه هوای راننده و سرنشین

ترمز ABS، EBD و BA

فرمان هیدرولیک

غربیلک فرمان طرح D

دسته دنده جدید

شیشه ها و آینه های برقی

تهویه دستی الکتریکی

چراغ روشنایی روز

جلو آمپر جدید

سنسور پارک عقب

کامپیوتر سفر

کامپیوتر سفر

نمایشگر تعویض دنده GSI

سامانه مدیریتی BCM

باربند تزیینی

همچنین در نسخه فول آپشن کوییک S ویژگی های بیشتری به شرح زیر دیده می شود:

شیشه های عقب دودی

رینگ آلومینیومی

سنسور نور

نمایشگر لمسی ۷ اینچی

رهیاب ماهواره ای

دوربین عقب

سنسور باد لاستیک

قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

تریم داخلی چرم

در جدیدترین طرح فروش بلند مدت گروه سایپا، پیش فروش محصولاتی چون ساینا S، کوییک S، شاهین، کوییک آر و… در حال برگزاری است.

پایگاه خبری اسب بخار

مشخصات کوییک اس

در قسمت پایانی و دوازدهم فصل ششم اسب بخار روایتی متفاوت از اتفاقات رخ داده در سال ۱۳۹۹ داریم. این برنامه که به سبک روایتی و مستند تهیه شده است، نگاهی طنز به رخدادهای یازده قسمت فصل ششم اسب بخار دارد. قسمت پایانی و دوازدهم مجموعه برنامه های ویدیویی اسب بخار در سال ۱۳۹۹، در […]

در قسمت یازدهم فصل ششم اسب بخار سوژه های جذابی را به نمایش گذاشته ایم و در این برنامه به سراغ تست و بررسی مرسدس بنز CLA A45 AMG با کیت MEC رفته ایم. همچنین کامیونت ایسوزو در جایگاه یک خودروبَر و مشاغل آیتم ماشین کار به اسب بخار آمده است.

در قسمت دهم فصل ششم اسب بخار به سراغ سوژه های جدیدی رفته ایم و تست و بررسی FMC SX5 خودروسازی فردا و ب ام و ۶۳۰i سری اتاق E63 را در کنار سایر آیتم ها برای این قسمت آمده کرده ایم.

در قسمت نهم فصل ششم اسب بخار به سراغ تست و بررسی خودروهایی مانند سایپا آریو ( زوتی Z300 تولید داخل ) ، لکسوس NX300h و دی اس ۷ کراس بک رفته ایم.

در هشتمین قسمت فصل ششم اسب بخار به سراغ بررسی یکی از جدیدترین کراس اوورهای بازار رفته ایم. «SWM G01» کراس اوور تک دیفرانسیلی است که پس از حواشی «بیسو» به خط تولید «سیف خودرو» آمد. همچنین در این برنامه رانندگی با خودروی کار و تجاری را تجربه کرده ایم که در این روزها می […]

در قسمت هفتم فصل ششم اسب بخار شاهد تست و بررسی خودروهای پرتقاضایی هستیم. همچنین سوژه هایی برای عنوان در این برنامه انتخاب شده است که شاید این روزها، سوال بسیاری از افراد باشد. تست و بررسی سایپا شاهین دنده ای، بررسی تویوتا کمری هیبرید LE تاکسی، بررسی وضعیت خودروهای حفاظت از شخصیت ها در […]

در این قسمت از برنامه اسب بخار، رنو تندر ۹۰ پیکاپ را در جایگاه یک خودروی کار و تجاری و از سویی امدادی بررسی کرده ایم. همچنین به سراغ تست و بررسی کراس اوور جدید گروه بهمن رفته ایم و دیگنیتی پرایم را به برنامه اسب بخار آورده ایم. پیگیری تخلفات آشکار در بازار خودرو، […]

در قسمت پنجم فصل ششم اسب بخار، قرار است تا تجربه ای متفاوت را با هم درمیان بگذاریم. رانندگی با تویوتا هایس آمبولانس در یک بعد از ظهر شلوغ تهران و از سویی بررسی «لیفان X70» از جمله بخش های این قسمت اسب بخار است.

در قسمت چهارم فصل ششم اسب بخار به سراغ بررسی «ام وی ام X55» رفته ایم و می خواهیم تا به یکی از شغل های پرحاشیه با خودرو بپردازیم. از سویی نگاهی به نوع زیان خودروسازان و بازی دولت بر سر این ماجرا انداخته ایم و مسابقه ای جدید را برپا کرده ایم.

در قسمت سوم فصل ششم اسب بخار به سراغ بررسی پرفروش ترین خودروی هیبریدی بازار جهانی رفته ایم. تویوتا پریوس در این قسمت اسب بخار پا به چالش های جدیدی می گذارد.

در قسمت دوم فصل ششم اسب بخار، چهار نسل تویوتا لندکروزر مورد تست و بررسی قرار گرفته است. همچنین وانت زامیاد (نیسان آبی) در جایگاه یک خودروی کار و تجاری به اسب بخار آمده و می خواهیم ببینیم که با این خودروی قدیمی، می توان چه میزان از درآمد را به صورت روزانه داشت؟

بالاخره فصل ششم اسب بخار آغاز شد و در قسمت اول این برنامه خودرویی، تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک انجام داده ایم. همچنین با توجه به تغییرات اتفاق افتاده در فصل جدید اسب بخار به سراغ پلیس نامحسوس، بررسی وضعیت قیمت گذاری خودروها، راه های ورود به صنعت طراحی خودرو، روشی آسان برای […]

مشخصات کوییک اس
مشخصات کوییک اس
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *