مصاحبه ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

مصاحبه ریحانه پارسا و مهدی کوشکی
مصاحبه ریحانه پارسا و مهدی کوشکی



محمدرضا یزدان پرست ، روزنامه نگار و مجری تلویزیون در توییتی از درآمدزایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از ازدواج دروغین خود پرده برداشت.

یزدان پرست در توییت خود نوشت:

«برای ازدواج نکرده و زن و شوهر نبوده، ۱۰۰ میلیون در فروردین ۹۹ گرفتند و مهمان پانوراما شدند تا بگویند کی اول گفت فلان! فقط یک نمونه درآمد این ازدواج نمایی! مقصر کسی نیست که ابتذال می فروشد. مخاطب زردپسند، خریدار ابتذال شده!»

مصاحبه ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

 

اشاره ی یزدان پرست به برنامه ی اینترنتی گفتگو محور پانوراما با مجری گری اشکان خطیبی است که با حمایت رایتل تولید شده و اولین قسمت آن روز سیزده بدر امسال با حضور مهمانان مختلفی از جمله ریحانه پارسا و مهدی کوشکی منتشر شد.

این اولین مصاحبه ی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بعد از اعلام خبر ازدواج شان بود. در بخشی از این گفتگو اشکان خطیبی چند سؤال از پارسا و کوشکی درباره ی ازدواج شان پرسید که یکی از آن ها این بود که کدام شان اول حرف ازدواج را اول پیش کشید که آن ها گفتند ریحانه پارسا اول این پیشنهاد را مطرح کرده بود.

ریحانه پارسا که مدتی است به ترکیه رفته، هفته ی قبل در میانه ی لایو اینستاگرامی خود یکباره کشف حجاب کرد و از تصمیم خود برای مهاجرت و کناره گیری از بازیگری و سینمای ایران خبر داد.

پارسا در لایو جنجالی خود درباره ی بحث روابط آزاد صحبت کرد که به نظر می رسید اشاره ای ضمنی به ماجرای ازدواجش با مهدی کوشکی باشد.

او گفت وقتی تصمیم می گیرید با کسی زندگی کنید، به خاطر محدودیت ها مجبور به پذیرش برچسب ها و دستور العمل های مشخصی مثل ازدواج می شوید تا رابطه ی شما برای جامعه قابل هضم شود و امکان علنی کردن آن باشد.

یک روز بعد، ریحانه پارسا به درخواست خودش مصاحبه ای از طریق لایو اینستاگرام با مسیح علینژاد، خبرنگار جنجالی ساکن آمریکا داشت، امری که از سوی برخی مخاطبان تلاشی برای دریافت پناهندگی تلقی شد.

او در این مصاحبه به وضوح اعلام کرد که او و مهدی کوشکی هرگز با یکدیگر عقد نکرده بودند اما برای آنکه بتواند رابطه ی خود را علنی کند و همچنین به دیگران بگوید که متأهل است و مردی بالای سر خود دارد، به دروغ اعلام کرده بود که ازدواج کرده است. پارسا گفت آن ها ازدواج سفید کرده بودند.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی اسفند سال گذشته، در میانه ی قرنطینه کرونایی در اینستاگرام خود خبر از ازدواج شان دادند.

مهدی کوشکی، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما که تجربه ی حضور در سریال های نمایش خانگی را هم دارد، متولد ۱۳۵۹ در خرم آباد است. او که قبلاً هم ازدواج کرده، از همسر سابق خود یک پسر دارد.

از همان ابتدا خبر ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در شبکه های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.

چند ماهی بیشتر نگذشته بود که ریحانه پارسا با یک توییت جنجالی درباره ی حق طلاق مردان خبرساز شد. او در توییت خود نوشته بود: «حق طلاق می‌ دید به زن هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟»

به دنبال این اظهارنظر جنجالی، مهدی کوشکی هم در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد به نظر او هم حق طلاق صد درصد با مرد است و اصلاً لزومی ندارد حق طلاق با زن باشد. او در این ویدئو گفت: «به قول قدیمی ها، زن باید با لباس سفید بیاد خونه ی شوهر و با کفن سفیدم از خونه ی شوهر بره.»

پس از انتشار این استوری ظاهراً اینستاگرام به صورت پیش فرض دست به حذف پست اینستاگرامی کوشکی زده بود که واکنش وی را در پی داشت.

کوشکی در واکنش به این اتفاق نوشت: «استوری من بدون حق انتخاب من یا سؤالی از من تنها با یک گزینه ok پاک شد؛ عدم آزادی بیان در اینستاگرام هم وجود دارد…»

با این حال، ریحانه پارسا در مصاحبه ی جدیدی که پس از ترک کشور با رادیوفردا داشته با اشاره به ماجرای توییت جنجالی خود درباره ی حق طلاق مردان مدعی شد این توییت‌ به درخواست یک تهیه کننده ی بانفوذ سینما منتشر ‌شد چرا که این تهیه‌ کننده می‌ گفته انتشار این توییت‌ می‌ تواند به حل و فصل پرونده ی قضایی این بازیگر کمک کند. پارسا نام این تهیه‌ کننده را اعلام نکرد.

ریحانه پارسا ادعا می کند در زمان فعالیت بازیگری اش در ایران ۴ حکم کیفری تحت عناوین مختلف برایش صادر شده و او ۶ ماه ممنوع الکار شده بود و فشارهای روانی ناشی از این اتفاقات او را از سینمای ایران فراری داد.

اما ماجرای ازدواج ساختگی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از قرار معلوم در تابستان امسال به پایان رسید. اوایل شهریور ماه بود که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شدند پارسا و کوشکی در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه ی شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند.

چند روز بعد پارسا با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش به شایعه ی طلاق خود دامن زد. او در این ویدئو ضمن تشکر از کسانی که پیگیر احوالش بودند اعلام کرد که حالش خوب است و در انتها گفت امیدوارم آقای کوشکی هم هر جا هستند خوب باشند.

با وجود کنجکاوی و پیگیری مداوم کاربران فضای مجازی، پارسا و کوشکی دیگر صحبتی از رابطه ی خود نکردند تا هفته ی گذشته که پارسا در ترکیه حقیقت ماجرا را بیان کرد.

حاشیه سازی ها و جنجال آفرینی های مداوم ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از ابتدای رابطه شان سبب شده بود آن ها به فرصت طلبی برای جلب توجه متهم شوند. منتقدان آن ها معتقد بودند همه ی این کارها برای کسب شهرت و بازارگرمی است.

بیشتر بخوانید:

پایان «ریحانه پارسا» در ایران با انتشار عکس نیمه برهنه

اشک های ریحانه پارسا پس از کشف حجاب: «می خواهند دستگیرم کنند»

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی در لایو اینستاگرامی جدیدش

کشف حجاب ریحانه پارسا و انتقاد شدید بهنوش بختیاری + ویدئو

رابطه ریحانه پارسا و محسن افشانی، جنجال تازه ملکه و سلطان حاشیه ایران! + ویدئو

داستان رابطه ریحانه پارسا با پویان مختاری، قمار باز معروف چیست؟

مصاحبه ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

واکنش ریحانه پارسا به شایعه رابطه اش با روزبه بمانی

بغض ریحانه پارسا: باید بین بازیگری و خانواده یکی را انتخاب می کردم + ویدئو

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

به قولی…برای ازدواجِ نکرده و زن و شوهرِ نبوده، ۱۰۰میلیون تومن در فروردین۹۹ گرفتند و مهمان برنامه شدند تا بگویند کی اول گفت فلان! فقط یک نمونه درآمد این ازدواج‌نمایی! مقصر کسی نیست که ابتذال می‌فروشد. مخاطبِ زردپسند، خریدار ابتذال شده!

آفرین به خانم بهنوش بختیاری این ریحانه پارسا یه سریال پدر و یک فیلم بازی کرده 🤬😡
حالا فکر کرده کیه به نظر من خانم بختیاری دم این خورده بچه را چید و خوب هم چید ایشالله همه بازیگران بلایی سرش بیارن که عروسک بی جون ندیده چه برسه به ریحانه پارسا
این خورده بچه باید از سینمای ایران بره بیرون 🙂🤬😡

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی گفت: بعضا بازیگرهای جوان حتی به پیشکسوتان سلام نمی‌کنند. فاجعه است که کارگردان براساس تعداد فالور بازیگر را انتخاب کند! وقتی بازیگران کم‌کار می‌شوند در اینستاگرام حاشیه‌سازی می‌کنند و دعوای صوری، ازدواج صوری و طلاق صوری راه می‌اندازند. منبع: خبرفوری

265 262

اسنپ تریپ برای ارائه بهترین قیمت خدمات سفر اقدام به راه‌اندازی پویشی با عنوان «نوروز از امروز» کرده است. در این پویش به مسافران نوروزی توصیه می‌شود برای خرید ارزان بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، بلیط قطار و رزرو هتل داخلی و خارجی و اقامتگاه برای سفرهای نوروزی زودتر اقدام کنند تا از تخفیف‌های ویژه اسنپ تریپ بهره‌مند شوند.

مالدیو از آن مقاصد گردشگری است که تمام گردشگران آرزو سفر به آن را دارند. یکی از مکانهایی که قبل از مرگ باید دید جزایر مالدیو است.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

مصاحبه ریحانه پارسا و مهدی کوشکی
مصاحبه ریحانه پارسا و مهدی کوشکی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *