منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹
منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

مطابق دفترچه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است، برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته معماری نیازی به داشتن مدرک کارشناسی با رشته مرتبط نیست. فارغ‌‌التحصیلان کلیه رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور مجاز به ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد این رشته هستند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

رشته معماری در مقطع کارشناسی ارشد دارای ۶ گرایش به شرح زیر است:

۱) مهندسی معماری

 ۲) مهندسی معماری منظر

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

۳) مهندسی معماری اسلامی

۴) مطالعات معماری ایران

۵) بازسازی پس از سانحه

۶) معماری داخلی

داوطلبان هر یک از گرایش‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد رشته معماری لازم است با توجه به سرفصل ها و ضرایب دروس امتحانی آزمون کارشناسی ارشد رشته معماری که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ درج شده، به سؤالات امتحانی ۷ سرفصل آزمون کارشناسی ارشد رشته معماری پاسخ دهند.

تعداد سؤالات دروس امتحانی رشته معماری در کنکور کارشناسی ارشد بر اساس دفترچه سؤالات کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ معماری مطابق جدول زیر است:

ردیف

دروس امتحانی

تعداد سؤالات

۱

زبان عمومی و تخصصی انگلیسی

۳۰

۲

دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزئیات، تأسیسات)

۳۰

۳

دروس تاریخ و مبانی نظری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی، مبانی نظری معماری)

۳۰

۴

درک عمومی معماری

۲۰

۵

درک عمومی معماری منظر

۲۰

۶

تاریخ شهر در ایران

۲۰

۷

مبانی بازسازی پس از سانحه (گونه‌شناسی و طراحی اسکان موقت و دائم، واژگان و تعاریف بلایا و سوانح، مدیریت و برنامه‌ریزی بازسازی و مدیریت بحران)

۲۰

سازمان سنجش هر ساله تنها به اعلام عناوین دروس امتحانی آزمون کارشناسی ارشد معماری و ضرایب دروس امتحانی برای هر یک از گرایش‌های این رشته به‌صورت کلی اقدام می‌کند. اما جزئیات منابع آزمون کارشناسی ارشد رشته معماری اعلام نمی‌شود.

در ادامه منابع پیشنهادی آزمون کارشناسی ارشد معماری که می‌توانند منابع مناسبی جهت موفقیت داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ باشند ارائه شده است.

۱- Tofel reading comprehension and vocabulary workbook

۲- فرهنگ مصور معماری، ترجمه دی کین گ چینگ
۳- انگلیسی معماری دکتر حسن رستگارپور
۴- واژه های کاملاً ضروری ۵۰۴

۵- Essential words for Tofel

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

 

ازجمله منابع مهم برای کسب آمادگی جهت آزمون ارشد، مطالعه و مرور سؤالات کنکور کارشناسی ارشد سال‌های گذشته است. چرا که از طرفی داوطلبان با نحوه طرح سؤالات از سوی طراحان آشنا شده و از سویی دیگر احتمال تکرار سؤالات سال‌های گذشته دور از ذهن نیست. علاوه بر این، مرور سؤالات به نوعی مرور مباحث مطالعه‌ شده نیز می‌باشد.

سؤالات کنکور کارشناسی ارشد معماری از طریق صفحات زیر قابل دریافت است:

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ معماری

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۷-۹۸ معماری

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ – ۹۶ مجموعه معماری

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ – ۹۵ مجموعه معماری

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته معماری ۹۴-۹۵

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته معماری ۹۳-۹۴

دانلود تست کارشناسی ارشد مجموعه معماری ۹۲-۹۳

دانلود سوال کارشناسی ارشد مجموعه معماری ۹۱

دانلود سوالات کارشناسی ارشد مجموعه معماری ۹۰

دانلود سوالات تست ارشد مجموعه معماری ۸۹

دریافت رایگان تست ارشد مجموعه معماری ۸۸

دانلود سوالات تست ارشد مجموعه معماری ۱۳۸۷

جهت کسب اطلاع از ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌های سراسری و آزاد در گرایش‌های مختلف رشته معماری می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

ظرفیت پذیرش کنکور کارشناسی ارشد معماری

 

جهت کسب اطلاع از کارنامه و رتبه‌های قبولی کنکور کارشناسی ارشد در گرایش‌های مختلف رشته معماری سال‌های گذشته می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

رتبه های قبولی کنکور ارشد معماری

همچنین جهت کسب اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹  و زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۹ می‌توانید به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.

 

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

ایران مشاوره

نظری بدهید

یکی از آزمون هایی که هر ساله داوطلبان زیادی را به خود جذب می کند کنکور کارشناسی ارشد است. با توجه به پیشرفت جوامع و بالا رفتن سطح فرهنگ عموم، تعداد علاقه مندان به ارتقا سطح دانش روز به روز در حال افزایش است. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در آذر ماه انجام می گیرد. داوطلبانی که علاقه دارند در رشته مهندسی معماری شرکت کنند می بایست با مطالعه منابع مرتبط آمادگی لازم جهت حضور در جلسه آزمون را کسب نمایند.

با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد ، منابع کنکور ارشد 1400  نیز برای داوطلبان هر دو دانشگاه یکسان می باشد. به دلیل رقابت تنگاتنگ داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد بهتر است داوطلبان بعد از تهیه منابع، از مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد  استفاده نمایند تا بتوانند به بهترین نحو برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد  خود را انجام دهند و در فرصت باقی مانده تا برگزاری کنکور ارشد بهترین عملکرد را داشته باشند.

علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد می بایست در آذرماه از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

در هنگام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، به دلیل گستردگی رشته های ارائه شده، داوطلبان در یک مجموعه رشته شرکت می نمایند و در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد، رشته و گرایش موردنظر خود را در دانشگاه های ارائه شده انتخاب می کنند. رشته مهندسی معماری نیز یکی از رشته های گروه هنر می باشد که ضرایب و اهمیت دروس آن متفاوت است.

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

رشته مهندسی معماری مباحث و دروس زیر را شامل می شود.

رشته مهندسی معماری جزء رشته های اصلی آزمون کارشناسی ارشد می باشد یعنی داوطلبان می توانند علاوه بر این رشته،   در یکی از رشته های شناور نیز در آزمون شرکت نمایند. علاقه مندان به رشته مهندسی معماری می بایست ابتدا با منابع آن آشنا شده سپس با مطالعه آن ها خود را برای شرکت در آزمون آماده نمایند.

 معرفی این منابع به معنی انحصاری بودن آن نیست بلکه شما می توانید برای تسلط بیشتر، کتاب ها و منابع مرتبط را نیز مطالعه نمایید یا برای دروسی که چندین منبع معرفی شده است در صورت مشابه بودن محتوا بهتر است یکی از آن ها را مطالعه نمایید.

علاقه مندانی که در  زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد در رشته مهندسی معماری در آزمون شرکت نموده اند با انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد  می توانند کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند. همچنین داوطلبانی که با توجه به مندرجات کارنامه خود حدنصاب علمی لازم را کسب نموده اند یا به عبارتی مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 شده اند، می توانند در زمان مقرر نسبت به ثبت کد رشته محل های مورد نظر خود در زمان مربوطه اقدام نمایند.

 

به طور انحصاری نمی توان منابع خاصی را معرفی نمود اما برخی از منابع مفید در این مقاله ذکر شده است.

خیر، شما می توانید از بین منابعی که در این مقاله معرفی گشته است یا دیگر منابع موجود در بازار تنها منبعی که برای شما قابل فهم می باشد را انتخاب کنید.

برخی کتاب های مفید و موثر را برای موفقیت داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد پیشنهاد داده ایم.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هامنابع آزمون ارشد

2 روز پیش

6 روز پیش

6 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

 طبق دفترچه کنکور ارشد معماری سال ۱۳۹۹ که از سوی سازمان سنجش اعلام شد برای شرکت در آزمون ارشد معماری نیاز به مدرک کارشناسی با رشته مرتبط ندارید . فارغ‌‌التحصیلان دانشگاهها و موسسات تمامی رشته ها می توانند در کنکور ارشد معماری شرکت کنند .

داوطلبان و شرکت کنند گان عزیز هر یک از گرایش‌های امتحانی آزمون ارشد معماری لازم است با توجه به سرفصل ها و ضرایب دروس امتحانی آزمون کارشناسی ارشد رشته معماری که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ درج شده، به سؤالات امتحانی ۷ سرفصل آزمون کارشناسی ارشد رشته معماری پاسخ دهند.

تعداد سؤالات دروس امتحانی رشته معماری در کنکور کارشناسی ارشد بر اساس دفترچه کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ معماری مطابق جدول زیر می باشد:

زمان کنکور ارشد سال ۱۳۹۹  پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

با آرزوی موفقیت برای شما – کمک معمار

دانلود نمونه سوالات رایگان کنکور کارشناسی ارشد معماری (۹۴ تا ۹۸)

آزمون رایگان آنلاین ارشد معماری

پیشنهاد ویژه و رد نشدنی : جزوات و منابع مهم ارشد معماری برای کنکور ۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

فرستادن دیدگاه

درباره ما
تیمی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه برای افزایش کیفیت آموزش کنکور ارشد و دکترا و آموزش های دانشگاهی تصمیم به تاسیس مجموعه کمک معمار گرفتند کیفیت آموزش ها توسط نخبگان دانشگاهی بارها کنترل شده تا محصول نهایی دارای بیشترین بهره وری و کیفیت در سطح کشور باشد.

پشتیبانی محصولات

پشتیبانی فروش

تمامی حقوق برای سایت کمک معمار محفوظ می باشد.

* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟

ضرایب و گرایش های مجموعه معماری براساس دفترچه آزمون سال 99

 

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

عناوین دروس امتحانی: 1- زبان عمومی و تخصصی (انگلیسی)، 2- دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزئیات، تأسیسات)، 3- دروس تاریخ و مبانی نظری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی، مبانی نظری معماری)، 4- درک عمومی معماری، 5- درک عمومی معماری منظر، 6- تاریخ شهر در ایران، 7- مبانی بازسازی پس از سانحه (گونه شناسی و طراحی اسکان موقت و دائم، واژگان و تعاریف بلایا و سوانح، مدیریت و برنامه ریزی بازسازی و مدیریت بحران)، 8- پروژه عملی طراحی (اسکیس معماری)، 9- پروژه عملی طراحی (اسکیس معماری منظر)، 10- پروژه تشریحی مطالعات فرهنگ و معماری ایران، 11- پروژه عملی طراحی (اسکیس معماری داخلی).

 

 

توجه: در کلیه رشته های مجموعه معماری، آزمون به صورت تستی و تشریحی برگزار می گردد که پس از تصحیح اوراق تستی، از داوطلبانی که با توجه به نمره اکتسابی، مجاز به انتخاب رشته شده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را نیز تکمیل نموده باشند، آزمون تشریحی به عمل خواهد آمد.

 

« زبان عمومي و تخصصي »

تعداد سؤالات اين درس در آزمون 30 سؤال مي‌باشد. همان‌طور كه از نام درس پيداست، تعدادي از سؤالات اين درس زبان عمومي و تعدادي از آن‌ها نيز مربوط به اصطلاحات و متون تخصصي مهندسي معماري مي‌باشد. بدون ترديد اگر دانشجويان در درس زبان حداقل‌هايي را داشته باشند مطالعه و سرمايه‌گذاري در اين درس مي‌تواند منطقي باشد. معمولاً منبع درس زبان تخصصي در اكثر رشته‌ها در دانشگاه‌هاي مختلف فرق مي‌كند و اساتيد اين درس به صورت سليقه‌اي منابع و يا جزوات مورد نظر خود را به دانشجويان معرفي مي‌كنند. خواندن كتاب‌هاي زبان عمومي و همچنين زبان تخصصي موسسه مدرسان شريف براي رسيدن به تسلط در اين درس كفايت مي‌كند. در كتاب زبان عمومي مطالب گرامري و يك سري لغات و اصطلاحات عمومي و همچنين تست‌هاي عمومي رشته‌هاي مختلف گنجانده شده و داوطلبان حتي در صورت فراموشي درس زبان مي‌توانند خود را به سطح مطلوبي با استفاده از اين كتاب برسانند. در كتاب زبان تخصصي موسسه مدرسان شريف علاوه بر بررسي و ارايه پاسخ تشريحي و ترجمه تست‌هاي كنكورهاي كارشناسي ارشد سال‌هاي قبل (از سال 95 ـ 75) لغات، اصطلاحات و متون رايج در رشته مهندسي معماري به همراه ترجمه آن‌ها گنجانده شده و ضمن آموزش و ترجمه متون مختلف، تست‌هاي چهارگزينه‌اي تأليفي براي آشنايي هرچه بيشتر داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد با سؤالات درس زبان تخصصي اين رشته آورده شده است. در ضمن در اين كتاب سؤالات و پاسخ‌هاي تشريحي سه رشته‌ي مجموعه هنرهاي ساخت و معماري، برنامه‌ريزي شهري و همچنين رشته‌ي طراحي شهري نيز در كتاب گنجانده شده است.

 

« دروس فني ساختمان »

(تنظيم شرايط محيطي ، ايستايي، شناخت مواد، عناصر و جزئيات، تأسیسات)

همان­طور كه ملاحظه مي­ كنيد اين درس خود شامل 4 عنوان درسي مي ­باشد (البته در دفترچه اصلي كنكور دو درس تنظيم شرايط محيطي و تأسيسات از يكديگر مجزا نوشته شده، ولي انتشارات مدرسان شريف اين دو درس را در غالب يك عنوان درسي به بازار ارائه كرده است). تعداد تست های اين دروس در آزمون کارشناسی ارشد 30 سؤال مي­ باشد.

« تنظيم شرايط محيطي و تأسيسات »

تعداد سؤالات اين درس در آزمون كارشناسي ارشد 8 سؤال است. منابع مهم اين درس كتاب راهنماي طراحي اقليمي و كتاب اقليم و معماري تأليف مرتضي كسمايي، دو كتاب بررسي اقليمي ابنيه سنتي و راهنماي طراحي اقليمي تأليف دكتر وحيد قباديان و كتاب تأسيسات ساختمان تأليف مجتبي نائينيان مي­باشد. همان­طور كه ملاحظه مي شود، منابع اين درس متفاوت مي­ باشد و بعضاً مباحث در منابع مختلف تكراري است.

انتشارات مدرسان شريف براي اين درس كتاب تنظيم شرايط محيطي و تأسسيات خود را به بازار كتاب ارائه كرده است. در اين كتاب رئوس اصلي مطالب كه در كنكور كارشناسي ارشد سراسري و آزاد، مورد نظر طراحان مي ­باشد مورد بررسي قرار گرفته است. بررسي عوامل موثر در تنظيم شرايط محيطي، تأثير اقليم و محيط بر انسان، تأثير عوامل اقليمي در ساختمان­ سازي، مشخصات اقليمي مناطق مختلف، تأسيسات حرارتي و برودتي، تأسيسات الكتريكي و روشنايي، صوت و اكوستيك از رئوس اصلي اين كتاب هستند. در اين كتاب تمامي تست‌هاي آزمون‌هاي كاردانی به كارشناسی (از سال 75 تا 95) و كارشناسي به كارشناسي ارشد (از سال 81 تا 95) به صورت كاملاً طبقه‌بندي شده با پاسخ تشريحي گنجانده شده است. هر فصل شامل درسنامه كامل و مفيدي مي‌باشد كه مباحث با ارايه تست‌هاي تأليفي در لابه‌لاي متون آموزش داده شده است. در ضمن در اين كتاب تمامي سؤالات و پاسخ‌هاي تشريحي دانشگاه دولتي در رشته‌ي مجموعه هنرهاي ساخت و معماري گنجانده شده است كه اين موضوع باعث آشنايي با تست‌هاي بيشتري مي‌شود. با توجه به وجود خلاء يك كتاب خوب در بازار، مطالعه‌ي اين كتاب مي‌تواند تمام نياز‌هاي داوطلبان را براي آزمون برآورده سازد.

« ايستايي »

از 30 سؤال دروس فني ساختمان 14 سؤال به درس ايستايي اختصاص دارد. منابع مهم اين درس دو كتاب ترجمه شده توسط آقاي دكتر محمود گلابچي به نام‌هاي درك رفتار سازه‌ها و سازه در معماري تأليف سالوادوري ماريو، ايستايي تأليف مريام، استاتيك تأليف شيلز ترجمه غلامرضا قره‌داغي و مقاومت مصالح تأليف بيروجانسون ترجمه هدايت موتابي مي‌باشند و بيشتر مباحث رفتارشناسي سازه و انواع سازه‌ها در معماري در كتاب آقاي دكتر گلابچي مورد مطالعه قرار مي‌گيرد براي اين درس نيز انتشارات مدرسان شريف كتابي با در نظر گرفتن دو مبحث فوق آماده و به چاپ رسانده است. در اين كتاب با بررسي كتاب‌هاي مرجع تمام مباحث دسته‌بندي شده و با مثال‌هاي متعدد و ارايه تصوير از سازه‌ها سعي شده تمام مفاهيم به داوطلب آموزش داده شود. در تست‌هاي استاتيك و مقاومت داوطلبان نياز به اطلاعات در زمينه بردارها، نيروها و فيزيك دارند كه در كتاب مدرسان شريف اين مباحث يادآوري شده است. تمامي تست‌هاي آزمون‌هاي دانشگاه دولتي و آزاد در سال‌هاي گذشته به طور كامل در اين كتاب گنجانده شده است تا داوطلب از هر حيث آماده روبه‌رو شدن با تست‌هاي مختلف باشد. با توجه به استقبال داوطلبان، اين كتاب در ميان دانشجويان معماري جايگاه ويژه‌اي پيدا كرده است.

« شناخت مواد »

تعداد سؤالات اين درس در آزمون دانشگاه دولتي 4 سؤال مي‌باشد منابع مهم اين درس كتاب مصالح ساختماني تأليف احمد حامي و كتاب مصالح ساختماني تأليف سام فروتني مي‌باشند. مطالعه‌ي مبحث پنجم مقررات ملي ساختمان (مصالح و فرآورده‌هاي ساختماني) نيز مي‌تواند مفيد باشد. براي اين درس نيز انتشارات مدرسان شريف كتابي بسيار كامل و مفيد به بازار كتاب ايران عرضه كرده است. در اين كتاب مباحث كاملاً طبقه‌بندي شده‌اند و تمام مباحث از جزء به كل آموزش داده شده و در ضمن متون درسي، تست‌هاي تأليفي گنجانده شده است تا داوطلبان کارشناسی ارشد معماری با انواع تست‌هاي اين درس آشنا شوند. در پايان هر فصل تمامي تست‌هاي كنكورهاي كارشناسي ارشد رشته معماري از سال 75 تا 95 با پاسخ تشريحي ارايه شده است و پس از آن يك سري نمونه تست براي تمرين بيشتر داوطلبان گنجانده شده است يكي ديگر از نقاط قوت اين كتاب آوردن سؤالات و پاسخ‌هاي تشريحي رشته هنرهاي ساخت و معماري مربوط به دانشگاه دولتي در كتاب است. مطالعه‌ي اين كتاب تمام نياز داوطلبان را براي تسلط كامل بر تست‌هاي مختلف آن، برآورده مي‌كند و ديگر لازم نيست داوطلب كتاب ديگري را مطالعه كند.

« عناصر و جزئيات »

تعداد تست های اين درس 4 سؤال مي‌باشد. از حيث مباحث اين درس كمي وسيع‌تر از درس شناخت مواد و مصالح مي‌باشد. منابع مهم اين درس كتاب اجزاء ساختمان تأليف سياوش كباري و اجزاء ساختمان دكتر جليل شاهي، مبحث 8 مقررات ملي سازمان (دفتر تدوين مقررات ملي ساختمان) مي‌باشند. براي اين درس نيز انتشارات مدرسان شريف كتابي بسيار موفق روانه بازار كتاب كرده كه از هر حيث پاسخگوي نياز داوطلبان در اين رشته مي‌باشد. ارايه تمام متون آموزشي، ترسيم اشكال و دياگرام‌هاي سازه‌هاي مختلف، گنجاندن تست‌هاي تأليفي در لابه‌لاي متون آموزشي، پاسخ تشريحي به تمام تست‌هاي 15 سال اخير اين درس در آزمون‌هاي كارشناسي ارشد دانشگاه دولتي بررسي سؤالات دانشگاه آزاد و آوردن پاسخ تشريحي براي آن‌ها، ارايه تست‌هاي خودسنجي به صورت كاملاً طبقه‌بندي شده با پاسخ كليدي، پاسخ به تست‌هاي آخرين آزمون برگزار شده در سال 95 از مشخصات اين كتاب بسيار ويژه مي‌باشد.

 

« دروس تاريخ و مباني نظري »

(تاريخ معماري جهان، معماري معاصر، معماري اسلامي، مباني نظري معماري)

تعداد سؤالات اين درس در آزمون دانشگاه دولتي رشته معماری 30 سؤال مي‌باشد. منابع مهم اين دروس دو كتاب معماري اسلامي و كتاب سبك‌شناسي استاد كريم پيرنيا، كتاب فضا، زمان و معماري ترجمه‌ي منوچهر مزيني، كتاب آشنايي با تاريخ معماري و شهرسازي ايران (سمينارهاي بم) كتاب مباني و مفاهيم معماري معاصر غرب تأليف دكتر وحيد قباديان، كتاب آشنايي با معماري جهان تأليف ابراهيم زارعي، كتاب تاريخ هنر معماري ايران در دوران اسلامي تأليف يوسف كياني است. همان‌طور كه ملاحظه مي‌كنيد منابع اين درس بسيار وسيع و پراكنده هستند و بسياري در خواندن آن‌ها دچار سردرگمي مي‌شوند. به همين دليل نياز به يك كتاب واحد احساس مي‌شد به همين منظور انتشارات مدرسان شريف كتابي جامع و مفيد به جامعه‌ي معماري كشور ارايه كرده است. در اين كتاب با الهام از تمام كتاب‌هاي فوق با دسته‌بندي مناسب تمام مباحث به طور منظم و قابل فهم آموزش داده شده‌اند. در اين كتاب سعي شده هر جا كه لازم است، تست‌هاي متفاوت ارايه شده تا داوطلب با گونه‌هاي مختلف مسائل چهار گزينه‌اي آشنا شود. استفاده از شكل‌ها و تصاوير مربوط به اين درس، در تمام فصول مختلف انجام شده است. در پايان هر فصل، تست‌هاي طبقه‌بندي شده از سال 75 تا 95 با پاسخ تشريحي آن‌ها گنجانده شده است و پس از آن يك سري تست تكميلي براي داوطلبان برتر در نظر گرفته شده تا از حيث فراواني تست هيچ دغدغه‌اي نداشته باشند. مطالعه‌ي اين كتاب خوب به تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد معماری پيشنهاد مي‌شود.

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

« درك عمومي معماري »

تعداد تست های اين درس در آزمون كارشناسي ارشد معماری دانشگاه دولتي 20 سؤال مي‌باشد. منابع مهم اين درس كتاب‌هاي عناصر معماري از صورت تا مكان ترجمه‌ي فرزين فردانش، زيباشناسي معماري يورگ گودتر، كتاب فرم فضا، نظم معماري ترجمه‌ي زهره قره‌گوزلو، كتاب ريشه‌ها و گرايش‌هاي نظريه معماري تأليف دكتر محمد منصور فلامكي، كتاب پرسپكتيو ترجمه هرمز معزز می‌باشند. مباحث اين درس بسيار تئوريك و بر پايه‌ي مفاهيم محض معماري بنا شده‌اند. كتاب‌هاي فوق از نقطه نظر اينكه اكثراً ترجمه هستند، مشكلات خاص خود را براي استفاده‌ي داوطلبان در آزمون ارشد دارند. انتشارات مدرسان شريف براي اين درس نيز كتاب خود را به بازار ايران ارايه كرده است. در اين كتاب مطابق ديگر كتب اين مركز تمام كتاب به فصل‌هاي گوناگون تقسيم شده و هر فصل به لحاظ ساختاري به سه بخش تفكيك شده است. در بخش اول درس و مطالب لازم به همراه مثال‌هاي چهار گزينه‌اي آورده شده است. در بخش دوم تمامي تست‌هاي كنكورهاي ارشد گذشته به صورت كاملاً طبقه‌بندي شده مربوط به آن فصل با پاسخ تشريحي آورده شده و معماری پس از آن بخش سوم كه اختصاص به تست‌هاي خودسنجي دارد، قرار داده شده است كه اين بخش معمولاً ويژه داوطلبان خواهان دانشگاه‌هاي برتر و يا داوطلباني است كه از زمان كافي براي مطالعه برخوردار هستند.

 

« درك عمومي معماري منظر »

تعداد سؤالات اين درس در آزمون دانشگاه دولتي 20 سؤال مي‌باشد. از نظر اهميت جزء پر اهميت‌ترين دروس براي گرايش معماري منظر مي‌باشد و براي ساير گرايش‌ها، اهميت آن كم مي‌باشد. منابع مهم اين درس كتاب باغ‌هاي ايران، مؤلف غلامرضا نعيما، كتاب باغ ايراني بازتابي از بهشت، به همت سازمان ميراث فرهنگي، كتاب اصول طراحي فضاي سبز در محيط‌هاي مسكوني به كوشش مركز تحقيقات مسكن، كتاب باغ ايراني استاد كريم پيرنيا، كتاب باغ ايراني حكمت كهن منظر جديد (موزه هنرهاي معاصر) كتاب باغ‌هاي ايراني و كوشك‌هاي آن تأليف دونالدويلبر مي‌باشند. همان طور كه ملاحظه مي‌كنيد، منابع مهم اين درس در مقطع کارشناسی ارشد نيز همچون درس تاريخ و مباني معماري بسيار وسيع و پراكنده مي‌باشد. در اين درس نيز انتشارات مدرسان شريف كتابي مناسب و مفيد به بازار كتاب ايران ارايه كرده است. در اين كتاب سعي شده عكس‌ها و شكل‌هاي مختلف از مراجع مختلف جمع‌آوري شود و مطالب مربوطه در كنار آن‌ها آموزش داده شود. در كتاب مدرسان شريف تست‌هاي متفاوت براي تقويت قدرت تفكيك داوطلبان در مواجهه با سؤالات ارايه شده است. تمامي تست‌هاي دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد در 10 سال گذشته با پاسخ تشريحي در اين كتاب گنجانده شده است. ارايه پاسخ تشريحي به آخرين آزمون برگزار شده (بهمن 93) از ديگر نقاط قوت اين كتاب است.

کارشناسی ارشد

دکتـــــری

کاردانی به کارشناسی

دپارتمان زبان

تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©


جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نماییدDownloads-icon

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » وزارت علوم و تحقیقات » کارشناسی ارشد وزارت علوم » رشته معماری کنکور کارشناسی ارشد 99

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

جهت مشاوره در زمینه رشته معماری کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته معماری کنکور کارشناسی ارشد 99 ، دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد و ضرایب هر کدام از دروس، منابع رشته معماری کنکور کارشناسی ارشد 99 و البته بازار کار این رشته اهدافی است که در این مقاله تخصصی توسط گروه مشاور گروپ دنبال می شود. همه ما درباره تفاوت های نیم کره راست و چپ مغز شنیده ایم. اینکه افراد با استعداد های هنری بیشتر از نیم کره چپ مغز خود استفاده می کنند و افراد با استعداد های منطقی و ریاضی بیشتر از نیم کره راست مغز خود بهره می برند.  در این میان هستند انسان هایی که می توانند با ترکیب موثر و مفیدی از استفاده ی از هر دو نیم کره ی مغزشان آثار و بناهایی را طراحی و اجرا نمایند که ذوق هنری را بسیار زیبا و چشم نواز و البته اصولی با علوم مهندسی در آمیخته. به این افراد از گذشته های دور تا به امروز معمار و یا مهراز گفته میشد. این افراد که علوم هندسی و به اصطلاح امروز مهندسی را هم خوب می دانستند با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی، محیطی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی و … بناها را طراحی کرده و می ساخته اند. امروز نیز نقش معمار در جوامع بسایر پررنگ و حائض اهمیت است و این علم و استعداد چیزی نیست که در همه افراد بتوان آن را یافت. این مقاله مختص معماران دوست داشتنی است که برای مقطع کارشناسی ارشد نیز انتخابشان رشته معماری از زیرشاخه های گروه هنر است. با ما همراه باشید.

در صورتی که درباره ی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی مربوط به رشته معماری کنکور کارشناسی ارشد 99 به سوال و یا ابهامی برخوردید می توانید از مشاوران خودتان در مشاور گروپ صحیح ترین و بروز ترین راهنمایی ها را دریافت نمایید. ما تا آخر مسیر همراه شماییم.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071614 (بدون پیش شماره)

شماره تماس مخصوص استان تهران 9092301613

توجه کنید که:

در كلیه رشته های مجموعه معماری، آزمون به صورت تستی و تشریحی برگزار می گردد. به طوری که پس از تصحیح اوراق تستی، از داوطلبانی كه با توجه به نمره اكتسابی، مجاز به انتخاب رشته شده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را نیز تكمیل نمایند، آزمون تشریحی به عمل خواهد آمد.

 

سر فصل ها

قطعا شناخت منابع مناسب که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای رشته معماری کنکور کارشناسی ارشد 99 آماده شوید، یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید. اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است. ما  در این بخش سعی داریم منابع مناسب رشته معماری کنکور کارشناسی ارشد 99 که پس از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

۲- فرهنگ مصور معماری، ترجمه دی کین گ چینگ
۳- انگلیسی معماری دکتر حسن رستگارپور
۴- واژه های کاملاً ضروری ۵۰۴

۵- Essential words for Tofel

۲- کتاب راهنمای طراحی اقلیمی تألیف مرتضی کسمایی

۳- اقلیم و معماری تألیف مرتضی کسمایی

۴- بررسی اقلیمی ابنیه سنتی، دکتر وحید قبادیان

۵- راهنمای طراحی اقلیمی دکتر وحید قبادیان

۶- معماری و روشنایی دکتر حیدری

۷- مهندسی آوا و روشنایی در معماری دکتر مرتضی حسن زاده

۸- مبانی فیزیک ساختمان ۱: آکوستیک، قیابکلو

۹- مبانی فیزیک ساختمان ۲: تنظیم شرایط محیطی ، قیابکلو

۲- سازه در معماری؛ سالوادوری ماریو ترجمه دکتر محمود گلابچی

۳- معمار+مهندس= ساختار

4- سازه های مشبک فضایی

5- سیستمهای ساختمانی آینده

6- فناوری نوین ساختمانی

7- ساختمانها چگونه عمل میکنند؟

8- مطالعات موردی در سایر کتابهای گلابچی

9- کتابهای جدید دکتر گلابچی

۲- نشریه ی ۵۵ (مشخصات فنی عمومی کارهای ساختمانی)

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

۳- مصالح ساختمانی مؤلف سام فروتنی

۴- مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان ، مصالح و فراورده های ساختمانی

۵- مصالح شناسی محمد کزازی

۲- عناصر و جزئیات محمد کزازی

۳- کتاب ساختمان ها چگونه عمل می کنند، تالیف ادوارد آلن، مترجمان محمود گلابچی و کتایون تقی زاده، انتشارات دانشگاه تهران.

۲- کتاب تاسیسات برقی برای دانشجویان معماری، تالیف محمدرضا سلطان دوست، انتشارات یزدا.

۳- کتاب تاسیسات مکانیکی ساختمان، تالیف امیررضا روحی زاده، انتشارات عصر کنکاش.

۲- کتاب سیراندیشه های معماری: تاریخ معماری جهان، تاریخ معماری معاصر و مبانی نظری معماری، تالیف محمدجواد مهدی نژاد، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تهران.

۳- کتاب تاریخ معماری جهان، تالیف سعید سعیدی پور، انتشارات آرمان دانش.

۲- کتاب فضا، زمان، معماری، تالیف زیگفرید گیدیون، ترجمه منوچهر مزینی، انتشارات علمی و فرهنگی.

۳- کتاب مبانی و مفاهیم معماری معاصر غرب، تالیف وحید قبادیان، انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی.

۴- کتاب معماری غرب ریشه ها و مفاهیم، تالیف امیر بانی مسعود، انتشارات هنر معماری قرن.

۲- کتاب سبک شناسی معماری ایرانی، تالیف محمدکریم پیرنیا و غلامحسین معماریان، انتشارات پژوهنده.

۳- کتاب معماری اسلامی، تالیف هیلن براند، ترجمه باقر آیت الله زاده شیرازی، انتشارات روزنه.

۴- کتاب آشنایی با معماری اسلامی ایران، تالیف محمدکریم پیرنیا، انتشارات نغمه نواندیش.

۲- زیباشناسی معماری؛یورگ گروتر انتشارات دانشگاه شهید بهشتی

۳- فرم فضا نظم معماری؛ دی کینگ چینگ ترجمه زهره قره گوزلو

۴- پرسپکتیو؛ گ. وایت ترجمه هرمز معزز

۵- کتاب فرم، فضا، نظم در معماری ایران؛ دکتر محسن فیضی و مهدی خاک وند انتشارات علم و صنعت

۶- تفکر ترسیمی؛ پل لازیو مترجم سعید آقایی

۷- حس وحدت؛ نادر اردلان و لاله بختیار

۸- طراحی اقلیمی ابنیه سنتی؛ وحید قبادیان انتشارات دانشگاه تهران

۹- نویفرت اطلاعات معماری؛ ارنست نویفرت

۱۰- مقررات ملی ساختمان

۱۱- اقلیم و معماری تألیف مرتضی کسمایی

۱۲- راهنمای طراحی اقلیمی دکتر وحید قبادیان

۱۳- درک رفتار سازه ها؛ ترجمه دکتر محمود گلابچی

۱۴- سازه در معماری؛ ترجمه دکتر محمود گلابچی

۱۵- ساختما نها چگونه عمل می کنند؟

۱۶- سبک شناسی؛ استاد کریم پیرنیا

۱۷- معماری ایران در دوران اسلامی؛ محمد یوسف کیانی

۱۸- معماری ایرانی (غلامحسین معماریان)

۲- باغ ایرانی حکمت کهن، منظر جدید: موزه هنرهای معاصر

۳- باغ ایرانی بازتابی از بهشت؛ سازمان میراث فرهنگی

۴- اصول طراحی فضای سبز در محیط های مسکونی؛ مرکز تحقیقات مسکن

۵- باغ ایرانی؛ مؤلف استا د کریم پیرنیا

۶- باغ های ایرانی و کوشک های آن؛ دونالد ویلبر

۷- معماری و طبیعت در گذر زمان؛ دکتر بهبهانی

۸- پارادایم های پردیس آزاده شاه چراغی

۲- معماری سکونتگاه های موقت پس از سوانح؛ دکتر علیرضا فلاحی، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی

– مهندسی مشاور به صورت رهبری و سرپرستی دفاتر مشاور معماری
–  مهندسی ناظر  به صورت نظارت عمومی بر درستی انجام کار در عملیات اجرایی ساختمانی
– مدیریت پروژه و هماهنگی اجرایی پروژه‌های معماری
– تأسیس و سرپرستی مؤسسات پیمانکاری و احداث ساختمان

– طراحی تک بناها در مقیاس کوچک و انجام دکوراسیون داخلی
– انجام کارهای پژوهشی و آموزشی در زمینه طراحی فضا
– تدریس در دانشکده های رشته معماری و نقشه کشی
– استخدام در کلیه سازمان های دولتی نظیر شهرداری، مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، بانک ها ( به عنوان کارشناس ارزیابی) و …

– طراحی دکوراسیون داخلی و ایجاد کارگاهی برای تولید محصولات طراحی شده معمار مانند کارگاه کابینت سازی
– فارغ‌التحصیل‌ معماری‌ آمادگی‌ کار در رشته‌های‌ مرتبط‌ با معماری‌ مثل‌ طراحی‌ صحنه‌ یا طراحی‌ صنعتی‌ را نیز دارد.

– طراحی پارک‌ها و میادین شهری و محوطه سازی آنها (بیشتر برای مهندسین منظر مناسب است)
– مشارکت در پروژه‌های برنامه ریزی و طراحی شهری و شهرسازی

– کسب و کار خود راه انداز : معمار در طول دوران تحصیل به کار با نرم افزارهای نقشه کشی و طراحی آشنا می شود و گروه طراحی و معماری خودش را داشته باشد.

سوالات متداول رشته معماری کنکور کارشناسی ارشد 99

تفاوت کار مهندس عمران با معماری چیست؟

در ساختمان سازی تصمیم گیری در زمینه اسکلت سازه نظیر تیرها، ستون ها، بادبندها، پی و … بر عهده مهندس عمران است و تصمیم گیری در زمینه نمای ساختمان، پلان های طبقات، دکوراسیون داخلی و …. بر عهده مهندس معمار است.

معماری منظر چیست؟

معماری منظر رشته ای است که از لحاظ آموزش آکادمیک در کشور ما عمر کوتاهی دارد و هنوز جایگاه واقعی خود را در فرهنگ عمومی و جامعه حرفه ای به دست نیاورده است. اما این رشته را می توان همان مهندسی فضای سبز دانست که با معماری خارجی و طراحی فضای سبز به بهبود استفاده از محیط زیست کمک می نماید.

رشته معماری برای آقایان مناسب تر است یا خانم ها ؟

با توجه به وضعیت رو به رشد انواع ساخت و سازهای مسکونی، تجاری، فرهنگی و … و پول ساز بودن همیشگی این رشته، به نظر می رسد بازار کار نسبتا مناسبی پیش روی معماران باشد. موفقیت یک معمار حرفه ای در یافتن موقعیت شغلی مناسب، چه خانم باشد چه آقا، بیشتر به میزان علاقه، مهارت، دانش و تجربه و علم به روز شده ی او بستگی دارد

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [
{
“@type”: “Question”,
“name”: “تفاوت کار مهندس عمران با معماری چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “در ساختمان سازی تصمیم گیری در زمینه اسکلت سازه نظیر تیرها، ستون ها، بادبندها، پی و … بر عهده مهندس عمران است و تصمیم گیری در زمینه نمای ساختمان، پلان های طبقات، دکوراسیون داخلی و …. بر عهده مهندس معمار است.”
}
}
, {
“@type”: “Question”,
“name”: “معماری منظر چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “معماری منظر رشته ای است که از لحاظ آموزش آکادمیک در کشور ما عمر کوتاهی دارد و هنوز جایگاه واقعی خود را در فرهنگ عمومی و جامعه حرفه ای به دست نیاورده است. اما این رشته را می توان همان مهندسی فضای سبز دانست که با معماری خارجی و طراحی فضای سبز به بهبود استفاده از محیط زیست کمک می نماید.”
}
}
, {
“@type”: “Question”,
“name”: “رشته معماری برای آقایان مناسب تر است یا خانم ها ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “با توجه به وضعیت رو به رشد انواع ساخت و سازهای مسکونی، تجاری، فرهنگی و … و پول ساز بودن همیشگی این رشته، به نظر می رسد بازار کار نسبتا مناسبی پیش روی معماران باشد. موفقیت یک معمار حرفه ای در یافتن موقعیت شغلی مناسب، چه خانم باشد چه آقا، بیشتر به میزان علاقه، مهارت، دانش و تجربه و علم به روز شده ی او بستگی دارد”
}
}
]
}

در ساختمان سازی تصمیم گیری در زمینه اسکلت سازه نظیر تیرها، ستون ها، بادبندها، پی و … بر عهده مهندس عمران است و تصمیم گیری در زمینه نمای ساختمان، پلان های طبقات، دکوراسیون داخلی و …. بر عهده مهندس معمار است.

معماری منظر رشته ای است که از لحاظ آموزش آکادمیک در کشور ما عمر کوتاهی دارد و هنوز جایگاه واقعی خود را در فرهنگ عمومی و جامعه حرفه ای به دست نیاورده است. اما این رشته را می توان همان مهندسی فضای سبز دانست که با معماری خارجی و طراحی فضای سبز به بهبود استفاده از محیط زیست کمک می نماید.

با توجه به وضعیت رو به رشد انواع ساخت و سازهای مسکونی، تجاری، فرهنگی و … و پول ساز بودن همیشگی این رشته، به نظر می رسد بازار کار نسبتا مناسبی پیش روی معماران باشد. موفقیت یک معمار حرفه ای در یافتن موقعیت شغلی مناسب، چه خانم باشد چه آقا، بیشتر به میزان علاقه، مهارت، دانش و تجربه و علم به روز شده ی او بستگی دارد

جهت مشاوره در زمینه رشته معماری کنکور کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

در صورتی که به هر دلیل به تلفن ثابت دسترسی ندارید ما برای مشاوره با شما تماس میگیریم!

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.
این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.
تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.
لازم به ذکر است مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

سلامالان یه مدت این سوال شدیدا ذهن منو به خودش مشغول کرده که فرق رشته انرژی معماری با معماری پایدار چیه؟ سوال دیگم اینه رشته فناوری معماری با تکنولوژی یکیه یا دوتا رشته جدا هستند؟

سلام ببخشید برای رشته مهندسی معماری گرایش مسکن ازمون اسکیس هست؟واینکه تو دفترچه باید قید بشه گرایش مسکن؟

سلامبنظر شما تغییر رشته از مهندسی کامپیوتر به ارشد مهندسی معماری موفقیت درپی دارد؟

سلام و عرض ادبآخرین رتبه های پذیرفته شده در گرایش معماری معماری دوره ی روزانه ی دانشگاه های سراسری در چه بازه ای بوده؟آیا بنده با کسب درصدهای ۲۷ زبان، ۲۲ فن ساختمان، ۲۰ تاریخ، ۴۶ درک عمومی معماری و ۵ درک عمومی منظر از شانسی جهت قبولی در دوره ی روزانه برخوردار هستم؟پیشاپیش سپاسگزارم

سلام خواستم به پرسم من 60درصد منظر و 35.5درصد تاریخ و 26درصد درک و 21درصد زبان و 12درصد فن آیا احتمال مجاز شدن برای شبانه را دارم ؟

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

منابع مورد نیاز آزمون کارشناسی ارشد رشته معماری

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی

در اینجا منابع مورد نیاز آزمون کارشناسی ارشد رشته معماری به ترتیب اولویت مشخص شده اند: 

 

ثبت نام و شروع مشاوره و برنامه ریزی


مهسا‏ – 97/7/13

سلام میشه لطفا توضیح بدین که برای بعضی دوروس کتابای مختلف با اولویت بندی ارائه شده با خوندن کتابای اولویت اول تنها، میشه رتبه ی خوبی کسب کرد؟


مهسا‏ – 96/8/27

سلام ببخشید میشه بگید از این جدول اولویت بندی به چه صورت میشه استفاده کرد؟ یعنی تمام این منابع ذکر شده باید استفاده بشه یا استفاده از یه ستون مشخص میتونه به یه نتیجه مشخص برسه ؟


مریم‏ – 96/7/17

سلام میشه لطفا جزوه عناصر جزییات ساختمان دکتر طباطبایی. رو برای دانلود بگذارید?


فاطمه یزدان پناه‏ – 96/7/9

سلام آیا برای کارشناسی ارشد معماری داخلی ازمون عملی داره/


همایون مقیمی‏ – 95/7/9

خواهشمند است ایمیل دکتر طباطبایی از رشته معماری برای درس ایستایی را برای من ارسال نمائیدبا تشکر


پشتیبانی 3گام‏ – 96/1/20

چنین ایمیلی رو نداریم دوست عزیز.


رضا‏ – 95/6/31

سلام، ببخشید برای گرایش های مجموعه ی هنر ساخت و معماری معرفی منابع ندارید ؟


پشتیبانی 3گام‏ – 95/7/4

سلام. در حال حاضر خیر.

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

در این بخش منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته ی معماری جهت آزمون ورودی دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد، با توجه به آخرین تغییرات کنکور 99 و بر اساس جزوه ها و نکات مورد توجه اساتید دانشگاه های معتبر و طراحان سؤال تألیف و ارائه می شوند.

از سال 1396 کنکور کارشناسی ارشد معماری دانشگاه دولتی و آزاد به صورت مشترک برگزار می شود. منابع کنکور گروه معماری  به شرح زیر است:

الف- منابع مجموعه ی معماری جهت آزمون کارشناسی ارشد سراسری (دولتی) و ضرایب آن:

1-مهندسی معماری: زبان عمومی و تخصصی :(ضریب 2) دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزئیات، تأسیسات) : (ضریب 3) دروس تاریخ و مبانی نظری (تاریخ معماری جهان-معماری معاصر- معماری اسلامی، مبانی نظری معماری) : (ضریب2) درک عمومی معماری: (ضریب 3) درک عمومی معماری منظر (ضریب1)اسکیس طراحی: (ضریب5)

2- معماری منظر: زبان عمومی و تخصصی :(ضریب 2) دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزئیات، تأسیسات) : (ضریب 1) دروس تاریخ و مبانی نظری (تاریخ معماری جهان-معماری معاصر- معماری اسلامی، مبانی نظری معماری) : (ضریب2) درک عمومی معماری: (ضریب 1) درک عمومی معماری منظر (ضریب3)اسکیس معماری منظر: (ضریب5)

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

3- مهندسی معماری اسلامی: زبان عمومی و تخصصی :(ضریب 2) دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزئیات، تأسیسات) : (ضریب 2) دروس تاریخ و مبانی نظری (تاریخ معماری جهان-معماری معاصر- معماری اسلامی، مبانی نظری معماری) : (ضریب2) درک عمومی معماری: (ضریب 2) درک عمومی معماری منظر (ضریب1)اسکیس طراحی: (ضریب5)

4- مطالعات معماری ایران: زبان عمومی و تخصصی :(ضریب 2) دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزئیات، تأسیسات) : (ضریب 1) دروس تاریخ و مبانی نظری (تاریخ معماری جهان-معماری معاصر- معماری اسلامی، مبانی نظری معماری) : (ضریب4) درک عمومی معماری: (ضریب3) تاریخ شهر در ایران: (ضریب 2)  پروژه تشريحي مطالعات فرهنگ و معماري ايران: (ضریب5)

5- بازسازی پس از سانحه: زبان عمومی و تخصصی :(ضریب 3) دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزئیات، تأسیسات) : (ضریب 3) دروس تاریخ و مبانی نظری (تاریخ معماری جهان-معماری معاصر- معماری اسلامی، مبانی نظری معماری) : (ضریب1)درک عمومی معماری: (ضریب1) مبانی مبانی بازسازی پس از سانحه (گونه شناسی و طراحی اسکان موقت و دائم، واژگان تعریف بلایا و سوانح، مدیریت و برنامه ریزی بازسازی و مدیریت بحران (ضریب2) اسکیس طراحی: (ضریب2)

6-معماری داخلی: زبان عمومی و تخصصی :(ضریب 2) دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزئیات، تأسیسات) : (ضریب 3) دروس تاریخ و مبانی نظری (تاریخ معماری جهان-معماری معاصر- معماری اسلامی، مبانی نظری معماری) : (ضریب2) درک عمومی معماری: (ضریب 3) اسکیس معماری داخلی: (ضریب5)

در کلیه ی رشته های مجموعه ی معماری پس از تصحیح اوراق تستی، در صورت مجاز بودن بر اساس نمره ی اکتسابی آزمون تشریحی یا اسکیس به عمل می آید.

ب- منابع مجموعه ی معماری جهت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و ضرایب آن که تا سال 1395 برگزار شد (در حال حاضر برگزار نمی گردد):

1-مهندسی معماری- معماری داخلی- تکنولوژی معماری: زبان تخصصی انگلیسی: (ضریب 2) دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزئیات، تأسیسات): (ضریب3) دروس تاریخ و مبانی نظری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، مبانی نظری معماری): (ضریب2) درک عمومی معماری (ضریب 3) اسکیس طراحی: (ضریب5)

2-بازسازی پس از سانحه: زبان تخصصی انگلیسی: (ضریب 3) دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزئیات، تأسیسات): (ضریب3) دروس تاریخ و مبانی نظری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، مبانی نظری معماری): (ضریب1) درک عمومی معماری (ضریب 1) مبانی بازسازی پس از سانحه (گونه شناسی و طراحی اسکان موقت و دائم، واژگان و تعاریف بلایا و سوانح، مدیریت وبرنامه ریزی و مدیریت بحران): (ضریب2) اسکیس معماری: (ضریب2)

 گروه تلگرام کنکور کارشناسی ارشد معماری برای معرفی منابع  و آموزش ها

برای شرکت در کلاس های آمادگی کنکور ارشد معماری، به آیدی تلگرام ArchSupport پیام دهید.

موارد ارائه شده در این دسته بندی عباتند از:

منابع کنکور ارشد معماری 99
دانلود منابع ارشد معماری
شرایب دروس آزمون کارشناسی ارشد معماری
جزوه کارشناسی ارشد معماری


نمایش دادن همه 19 نتیجه


نمایش دادن همه 19 نتیجه

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به منظور موفقیت در آزمون جامع سازمان سنجش نیازمند برنامه ریزی صحیح و مطالعه دقیق منابع کنکور کارشناسی ارشد می باشند . انتخاب منابع مفید و مناسب مسیر داوطلب را هموار کرده و او را به کسب رتبه قبولی در ارشد 1400 نزدیک می کند . 

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

 

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد 1400

 

 

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد 1400

 

 

یکی از مهم ترین بخش های آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد ، شناسایی منابع مناسب و مفیدی می باشد که اگر به درستی انتخاب شده و برنامه ریزی حساب شده و دقیقی برای مطالعه آنها صورت گیرد ، داوطلبان را به کسب رتبه قبولی نزدیک می کند .

با توجه به این که امسال نیز ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ادغام شده و یک آزمون جامع توسط سازمان سنجش برگزار می شود ، منابع کارشناسی ارشد متقاضیان رشته های تحصیلی دانشگاه های سراسری و آزاد نیز یکسان می باشد .

بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1400 از هم اکنون به دنبال این منابع بوده و ممکن است در انتخاب آنها با مشکلاتی مواجه شوند . از آن جا که منابع مشخص و ثابتی برای آزمون ارشد وجود ندارد در این مقاله سعی کرده ایم به معرفی منابع مفیدتر که بر اساس تجربیات سال های گذشته گردآوری شده است ، بپردازیم .

 

بر اساس دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ، رشته های مختلف این مقطع با توجه به تجانس آنها به گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، هنر و دامپزشکی تقسیم می شوند . داوطلبان بر اساس میزان علاقه مندی خود ، رشته امتحانی مورد نظر را انتخاب و پس از ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد در آزمون مربوط به آن شرکت می کنند .

هر رشته امتحانی از رشته گرایش هایی تشکیل شده که دارای کد ضریب های مختلفی می باشند . رشته گرایش هایی که ضرایب دروس یکسانی دارند در یک کد ضریب قرار گرفته و منابع آن ها نیز یکسان می باشد . در ادامه منابع آزمون کارشناسی ارشد 1400 این رشته ها را به تفکیک گروه های مختلف ارائه می دهیم . در هر گروه با کلیک روی رشته مورد نظر خود می توانید لیست منابع مربوط به آن رشته را مشاهده نمایید .

 

برای دریافت فایل منابع مجموعه امتحانی ارشد 1400 کلیک کنید .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در مقطع کارشناسی ارشد رشته های علوم پایه تنوع بسیار زیادی پیدا می کنند که در جدول زیر می توانید لیست رشته های کارشناسی ارشد علوم پایه را مشاهده کرده و برای آشنایی با منابع کنکور هر گرایش آن روی رشته مورد نظر خود کلیک کنید .

 

 

رشته مهندسی در دنیا رشته ای شناخته شده و پر درآمد است که در صورت ادامه تحصیل در آن می توان به موفقیت شغلی و تحصیلی بالایی دست یافت . برای قبولی در این رشته پیشنهاد می شود منابع گرایش مورد علاقه خود را از جدول زیر پیدا و مطالعه نمایید .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

رشته کشاورزی و منابع طبیعی از جمله رشته هایی است که دانشجویان را به دوران سنتی و محیط طبیعی می برد . رشته هایی مانند مهندسی آب ، گیاه شناسی و یا علوم و طیور از جمله گرایش های این رشته هستند که می توانید منابع آن را از جدول زیر مطالعه نمایید .

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

رشته های هنری از جمله رشته های پرطرفدار در میان متقاضیان کنکور ارشد 1400 است که دارای رشته های مختلف هنری ، موسیقی ، نمایشی و .. است . برای آشنایی بیشتر با رشته های مختلف گروه هنر جدول زیر را مطالعه نمایید .

 

 

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دامپزشکی‌ علم‌ شناخت‌ بیماری‌ های‌ دامی‌ اعم‌ از بیماری‌ های‌ مشترک‌ بین‌ انسان‌ و حیوان‌ یا بیماری‌ های‌ خاص‌ ویژه حیوانات و نحوه درمان و پیشگیری آن هاست . رشته های مختلف گروه دامپزشکی در جدول زیر به همراه منابع مطالعاتی کنکور ارشد آن ارائه شده است .

 

 

داوطلبان توجه داشته باشند که در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب رشته محل های مرتبط با مجموعه امتحانی خود می باشند ، از این رو می بایست رشته امتحانی مورد علاقه خود را در فرم ثبت نامی وارد کرده و برای مطالعه منابع کارشناسی ارشد مربوط به آن رشته برنامه ریزی نمایند تا در مرحله اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد شاهد رتبه و تراز قابل قبولی در کارنامه کارشناسی ارشد باشند .

هم چنین متقاضیان می توانند برای برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شوند .

بله ، با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد کلیه داوطلبان در یک آزمون جامع شرکت کرده و به سوالات یکسانی پاسخ می دهند . 

خیر ، کنکور کارشناسی ارشد منابع ثابت و مشخصی ندارد . 

در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دروس امتحانی هر مجموعه به همراه ضریب هر درس مشخص شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . 

 

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد 1400

 

 

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد 1400

 

سلام میکروبیولوژی خوندم می خوام ارشد باکتری شناسی بخونم چه منابعی رو باید بخونم ؟

سلام . عبارت منابع کنکور کارشناسی ارشد باکتری شناسی دامپزشکی هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری حرفه فن رشته مکانیک چ کتابی برای اختصاصی ها باید بخرم منبعش چیا باشه ممنون میشم بگید

سلام . برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش منبع خاصی مشخص نشده باید دروس دانشگاهی رشته ای که پذیرش صورت می گیره رو یاد داشته باشین .

سلام رشته کارشناسی من مترجمی زبان بود می تونم برا ارشد الان حقوق شرکت کنم ؟ یعنی بعدن با مدرک ارشد حقوق می تونم دنبال کارباشم ؟

سلام . بهتره در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ای مرتبط با رشته کارشناسی تحصیل کنین ، با مدرک کارشناسی ارشد حقوق نمی تونین در آزمون وکالت و بسیاری از آزمون های استخدامی مربوط به رشته حقوق شرکت کنین .

سلام،من رشتم آموزش ابتدایی هست و در حال حاضر دانشجو معلمم ،  می تونم برای ارشد، اموزش زبان و ادبیات فارسی بخونم؟و دبیر ادبیات بشم؟

سلام . شما به آموزش و پرورش تعهد خدمت دارین برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد و ادامه تحصیل باید از آموزش و پرورش اجازه نامه کتبی بگیرین معمولا باید سه سال از تعهد شما بگذره تا مجاز به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد بشین .

سلام من رشتم مهندسی پزشکی هستش می خواستم بدونم برای ارشد باید کدوم یکی از این منبع هایی که شما گذاشتین رو بخونم

سلام . باید منابع رشته ای که قصد دارین در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنین و قصد ادامه تحصیل دارین رو مطالعه کنین .

سلام ببخشید من رشتم اموزش ابتدایی هست و استخدام اموزش پرورش هستم برای ارشد چه رشته ای بهتره بخونم

سلام . انتخاب رشته یک موضوع بسیار مهمه ، باید با توجه به هدفی که دارین انتخاب رشته کنین .

سلام . دروس کنکور ارشد کره ای رو بفرمائید ؟ در ایران، کدوم دانشگاه ها ارشد کره ای پذیرش دارند؟

سلام . در مقطع کارشناسی ارشد در رشته زبان کره ای پذیرش صورت نمی گیره .

ببخشید خاستم بدونم ارشد بالینی دروسش حذفیات داشته؟؟

سلام . منابع کنکور کارشناسی ارشد 99 مجموعه روانشناسی تغییر نکرده و حذفیات نداره .

سلام منابع الاهیات برای سال۹۷ هستش امسال هم مثل همان سال هست

سلام . منابع کنکور کارشناسی ارشد 99 رشته الهیات تغییر نکرده .

سلام من میخوام ارشد مطالعات زنان شرکت کنم مهمترین منابع با توجه ب فرصت کم رو معرفی میکنید

سلام . مقاله منابع کنکور کارشناسی ارشد مطالعات زنان هیوا رو مطالعه کنین .


مقالات منتخب سردبیر

منتخب های خواندنی

گوش شنوای دیگران باشید

مهارت هایی که قبل از ازدواج باید داشته باشید

آموزش زبان بدن

فرار مغزها

کدام کشور را برای تحصیل انتخاب می کنید

بورسیه تحصیلی چیست

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


برای دریافت فایل منابع مجموعه امتحانی ارشد 1400 کلیک کنید .Downloads-icon

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

.alink span{ font-size:17px !important; font-weight:normal !important;}
.alink strong{ font-weight:normal !important}
.alink b{ font-weight:normal !important}
.alink p { line-height:40px !important}
.alink ul li { line-height:40px !important}
.alink ol li { line-height:40px !important}
.alink h2 { font-size:20px !important}
.alink h3 { font-size:19px !important}

داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 99 رشته معماری شرکت کرده اند اغلب به دنبال دفترچه سوالات و پاسخنامه سال های پیش هستند تا از این طریق با انواع سوالات آشنا شده و درصد هر درس را محاسبه کنند . دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون کارشناسی ارشد معمولا تا دو روز پس از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

برای مشاوره دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد معماری 99

برای مشاوره دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد معماری 99

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، مجموعه معماری یکی از مجموعه های گروه هنر می باشد . سوالات مربوط به دروس امتحانی کلیه کد ضریب های این مجموعه در یک دفترچه تحت عنوان دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد معماری منتشر شده و در اختیار داوطلبان حاضر در جلسه آزمون قرار می گیرد .

متقاضیانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 این مجموعه امتحانی را انتخاب کرده اند می بایست به سوالات مربوط به رشته گرایش مورد علاقه خود پاسخ دهند . سازمان سنجش معمولا به فاصله یک تا دو روز پس از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ ، دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد معماری و حداکثر یک هفته پس از آن پاسخنامه کلیدی مربوطه را در سایت خود منتشر کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد که در ادامه می توانید آن را دریافت نمایید .

 

دفترچه سوالات کنکور ارشد معماری ۹۹

 

کلید اولیه کنکور ارشد معماری ۹۹

 

برای اطلاع از زمان دقیق انتشار سوالات و کلید آزمون کارشناسی ارشد معماری 99 و زمان اعلام نتایج ارشد می توانید عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنید .

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد معماری 98 – 99 این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا پاسخ های خود را مورد بررسی و مقایسه قرار داده و قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ ، درصد دروس خود را محاسبه نمایند . در همین راستا ، نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد نیز برای برخی رشته های پرطرفدار طراحی شده که امکان تخمین رتبه داوطلب را بر اساس این درصدها فراهم می کند .

مطالعه این مقاله را به متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد معماری سالیان بعد نیز توصیه می کنیم . چرا که با بررسی این سوالات ، آمادگی بیش تری برای حضور در جلسه آزمون یافته و نتیجه بهتری کسب می نمایند که این نتیجه مطلوب تاثیر بسزایی در مرحله سرنوشت ساز انتخاب رشته کارشناسی ارشد خواهد داشت .

داوطلبان سایر رشته های امتحانی نیز می توانند با مراجعه به مقاله دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد ، سوالات مربوط به رشته امتحانی خود را دریافت نمایند . کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با ارائه خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی سوالات شما در کلیه مراحل کنکور کارشناسی ارشد 99 هستند .

✔️ لینک دانلود دفترچه سوالات کارشناسی ارشد معماری به همراه کلید اولیه آزمون در متن مقاله موجود است .

✔️ از جمله مواد امتحانی رشته معماری در دفترچه سوالات داخل متن موجود است .

✔️ معمولا یک تا دو روز پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ، دفترچه سوالات منتشر می شود .

برای مشاوره دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد معماری 99

برای مشاوره دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد معماری 99


دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


دفترچه سوالات کنکور ارشد معماری ۹۹Downloads-icon


کلید اولیه کنکور ارشد معماری ۹۹Downloads-icon

منابع کنکور ارشد معماری سال 99

تمام جزوات و منابع مهم کارشناسی ارشد معماری سال ۱۳۹۹ به صورت طبقه بندی شدهبرای کسانی که رتبه های تک رقمی می خواهند موثرترین جزوات کنکور سالهای گذشته، رتبه های برتر همه از این محصول استفاده کرده اند. برای اطلاعات بیشتر توضیحات  را بررسی کنید به شما قول خواهم داد با خواندن فهرست این پکیج معماری , به ارزش آن پی خواهید برد

نگران نباشید تمام جزوات و منابع مهم و مورد نیاز برای کنکور ارشد معماری ۹۹ در این مجموعه موجود می باشد خواندن این مطلب تنها ۵ دقیقه از وقت شما را می گیرد و می تواند در نتیجه قبولی شما در کنکور ۹۹ نقش بسیاری داشته باشد . قیمت کم این مجموعه دلیل بی کیفیت بودن آن نیست. ارزش واقعی این پکیج خیلی بیشتر از این می باشد شما با خواندن توضیحات پایین این صفحه متوجه ارزش واقعی آن خواهید شد

با خرید مجموعه جزوات کنکور ارشد معماری دیگر نگران اتلاف وقت در پیدا کردن منابع در فضای مجازی و سایر … نباشید .شما همه ی جزوات و آزمون ها و هرآنچه که برای کنکور کارشناسی ارشد معماری ۱۳۹۹ لازم هست را به صورت یکجا می توانید داشته باشید.

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

نگران نباشید تمام جزوات و منابع مهم و مورد نیاز برای کنکور ارشد معماری ۹۹ در این مجموعه موجود می باشد خواندن این مطلب تنها ۵ دقیقه از وقت شما را می گیرد و می تواند در نتیجه قبولی شما در کنکور ۹۹ نقش بسیاری داشته باشد . قیمت کم این مجموعه دلیل بی کیفیت بودن آن نیست. ارزش واقعی این پکیج خیلی بیشتر از این می باشد شما با خواندن توضیحات پایین این صفحه متوجه ارزش واقعی آن خواهید شد

تنها سوالی که بعد از خواندن این لیست برای شما پیش خواهد آمد این هست که، تمام این مطالب واقعا در این پکیج موجود می باشد؟

شناخت منابع درست برای کنکور کارشناسی ارشد از ملزومات رسیدن به موفقیت در این رشته هست . مجموعه کمک معمار سعی کرده تمام جزوات ارشد معماری دانشگاه های برتر کشور و آموزشگاه های برتر ایران را به صورت یکجا جمع آوری کند تا دانشجویان و داوطلبان از وقت خود به نحوه مطلوب استفاده کنند و دچار سردرگمی نشوند . این جزوات حاصل زحمات چندین ساله چندین نفر از دانشجویان و داوطلبین رشته معماری می باشد خیلی سعی شده تا بتونیم تمام دغدغه های داوطلبین ارشد معماری رو برطرف کنیم .

شما بعد از خرید, طبق لیست پایین فایلهای را به صورت منظم و طبقه بندی شده به شکل زیر برای دانلود مشاهده خواهید کرد.

دانلود فایل – آزمون بخش ۱  حجم فایل :   300.1M

دانلود فایل – آزمون بخش ۲  حجم فایل :  200.4M

دانلود فایل – اسکیس   حجم فایل : ۳۷.۲M

دانلود فایل – درک عمومی منظر حجم فایل : ۹۱.۹M

دانلود فایل – درک عمومی معماری حجم فایل :۱۱۰.۴M

دانلود فایل – مطالعه  حجم فایل : ۹۲.۳M

دانلود فایل – زبان حجم فایل : ۱۳۱.۵M

دانلود فایل – معماری اسلامی (پوشه تاریخ) حجم فایل : ۱۰۹.۶M

دانلود فایل – معماری جهان (پوشه تاریخ) حجم فایل :  274.2M

دانلود فایل – معماری معاصر (پوشه تاریخ)   حجم فایل : ۱۰۸.۳M

دانلود فایل – عناصر جزئیات (پوشه فن ساختمان ) حجم فایل : ۱۴۵.۹M

دانلود فایل – تنظیم شرایط محیطی(پوشه فن ساختمان ) حجم فایل : ۵۱.۸M

دانلود فایل – تاسیسات (پوشه فن ساختمان )  حجم فایل : ۱۳۹.۸M

دانلود فایل – سازه بخش ۱ (پوشه فن ساختمان )  حجم فایل : ۲۵۹.۳M

دانلود فایل – سازه بخش ۲ (پوشه فن ساختمان )  حجم فایل : ۲۱۹.۴M

حجم کل فایل : ۲/۴۲GB

۳۲۹ فولدر و ۳۴۶۳ فایل موجود در پکیج معماری

http://manuelxvtq16150.pages10.com/–30584161

http://beauxwvs27271.ampblogs.com/–28899594

http://sergionmli84949.blogolize.com/–30745363

http://stephenwusp16050.blogzet.com/-9435419

http://elliotkigd61605.suomiblog.com/-9982460

http://rowanxvur27261.blogminds.com/-9265462

http://sethvusp16150.full-design.com/–31155943

http://emilioihfe61616.thezenweb.com/–31835993

http://andersonkjlj94938.tinyblogging.com/–29998633

http://caidenihfc71616.blog5.net/29832017

http://kameronnnli83837.affiliatblogger.com/26163353

http://archerfeby59493.diowebhost.com/24417725

http://gunnercazx49483.fitnell.com/28626563

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹

http://laneonlj94931.dbblog.net/20039694

http://hectorecax49483.blogs-service.com/19438002

http://gregorymljh83727.bluxeblog.com/19999639

http://garrettbzyw49305.mpeblog.com/13845604/

http://juliuswkch96284.articlesblogger.com/13700666/

http://johnathanigec61605.arwebo.com/13676271/

http://waylonbfeb61616.blogerus.com/13785417/

http://shanefdbz50494.bloggin-ads.com/13779198/

http://emilianoutqo06050.blogpostie.com/13778237/

http://brooksspnl94948.designertoblog.com/19371078/

http://zaneazxv38382.blogprodesign.com/13624803/

http://trevorfebz50505.tblogz.com/-9601436

http://holdensrpm02949.canariblogs.com/-10522116

http://lorenzorqnl05050.qowap.com/26842201/

http://laneonmk94050.blog2learn.com/28007049/

http://paxtonssro16161.jiliblog.com/25536442/

http://trentonkjhf82727.getblogs.net/19552220/

http://brooksdcbf82726.dsiblogger.com/19822923/

http://holdengdby59494.ka-blogs.com/19264639/

http://titusqpol05049.blogofoto.com/19662210/

http://josueigfc61505.timeblog.net/20596908/

http://paxtoncbyw49383.acidblog.net/19711747/

http://raymondywtr27161.aioblogs.com/19732533/

http://raymonddcby59494.fireblogz.com/19403164/

http://trevordbzw49383.xzblogs.com/19634748/

http://marioxvuq26161.free-blogz.com/19331594/

http://edgarihfb61605.widblog.com/19596233/

http://keeganffda50504.collectblogs.com/19579724/

http://stephenihfc61605.amoblog.com/-16408462

http://elliottqpnk94949.total-blog.com/-19683147

http://codynmkh83827.ambien-blog.com/339516/منابع-ارشد-معماری

http://donovanonmj94949.isblog.net/-12193730

http://trevorjkjh84838.blogoscience.com/340800/منابع-ارشد-معماری

http://deanwvur27261.bloggosite.com/374791/منابع-ارشد-معماری

http://devinedby50494.blog-a-story.com/354447/منابع-ارشد-معماری

http://lorenzodbzw40505.blogrelation.com/349244/منابع-ارشد-معماری

http://simondbaw49483.bloggerswise.com/369958/منابع-ارشد-معماری

http://mylesomkh83827.blogproducer.com/370040/منابع-ارشد-معماری

http://rowanpnli83837.csublogs.com/365433/منابع-ارشد-معماری

http://erickywus27271.blogrenanda.com/388517/منابع-ارشد-معماری

http://landennnki93838.is-blog.com/431211/منابع-ارشد-معماری

http://shanebbby50494.loginblogin.com/352629/منابع-ارشد-معماری

http://damienmlkm05054.develop-blog.com/390606/منابع-ارشد-معماری

http://jaidenkssq27172.blue-blogs.com/347661/منابع-ارشد-معماری

http://stephengfdb61505.thenerdsblog.com/409611/منابع-ارشد-معماری

http://troytrqn05050.mdkblog.com/439403/منابع-ارشد-معماری

http://shaneazwt37272.theobloggers.com/408510/منابع-ارشد-معماری

http://cruzppnl05949.topbloghub.com/470308/منابع-ارشد-معماری

http://edgarutsp16160.digiblogbox.com/14931026/

http://chancewusp16050.win-blog.com/532863/منابع-ارشد-معماری

http://tysonigeb61505.bloginwi.com/17316242/

http://claytonyxur27161.jaiblogs.com/15479402/

http://landennmjg82727.worldblogged.com/544738/منابع-ارشد-معماری

http://johnnyihec61505.imblogs.net/17962426/

http://codysrom05049.blogstival.com/13703337/http://wayloncczx49483.designi1.com/13556759/

http://finnqnli83827.ivasdesign.com/13568182/

http://josueonki83827.educationalimpactblog.com/13572932/

http://hectorlkjg83827.link4blogs.com/13661804/

http://ricardogeca60504.mybloglicious.com/13671121/

http://fernandoonki94938.post-blogs.com/13530612/

http://devinknmk94949.review-blogger.com/13342156/

http://elliotwvur27261.blogzag.com/17277137/

http://claytonyxur27161.jaiblogs.com/15479551/

http://franciscoomjg82727.look4blog.com/17344257/

http://devinjlkh83838.blogginaway.com/101680/منابع-ارشد-معماری

http://simonomkh83727.bloggactif.com/691630/منابع-ارشد-معماری

http://andrecaxv38372.blogolenta.com/573806/منابع-ارشد-معماری

http://marcoigeb61616.blogripley.com/106488/منابع-ارشد-معماری

http://martinbayv48383.dreamyblogs.com/88473/منابع-ارشد-معماری

http://zanderfdcz50505.blogsuperapp.com/70356/منابع-ارشد-معماری

http://shaneljif72717.dgbloggers.com/119129/منابع-ارشد-معماری

http://rafaelljhe72616.blogsmine.com/42558/منابع-ارشد-معماری

http://emilianowusp16150.kylieblog.com/93088/منابع-ارشد-معماری

http://simonomkh83827.frewwebs.com/141062/منابع-ارشد-معماری

http://marioecay49494.luwebs.com/131906/منابع-ارشد-معماری

http://zaneoljh82727.howeweb.com/125517/منابع-ارشد-معماری

http://claytonyxur27161.bligblogging.com/55094/منابع-ارشد-معماری

http://cristianigfd61615.webbuzzfeed.com/44762/منابع-ارشد-معماری

http://zandersqnk94938.theideasblog.com/56524/منابع-ارشد-معماری

http://edgarnmkg83837.blog-mall.com/61483/منابع-ارشد-معماری

http://tituscayv38382.slypage.com/498711/منابع-ارشد-معماری

http://franciscobayw38383.thelateblog.com/61253/منابع-ارشد-معماری

http://finnpmkh83727.targetblogs.com/134178/منابع-ارشد-معماری

http://jaidenxvsq16160.newsbloger.com/195827/منابع-ارشد-معماری

http://josuezwus27261.bleepblogs.com/145408/منابع-ارشد-معماری

 

منابع کنکور ارشد معماری ۹۹
منابع کنکور ارشد معماری ۹۹
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *