مواد تاخیری طبیعی

مواد تاخیری طبیعی
مواد تاخیری طبیعی

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از پارسینه،مشکلات روانی که به اشکال مختلف می توانند باعث ایجاد انزال زودرس شوند زیادند. مثلا اضطراب، هیجان و استرس های روانی که فرد در زندگی روزمره خود دچار آنها می شود در بروز بیماری انزال زودرس نقش مهمی ایفا می کنند.

معمولا این هیجانات و استرس ها باعث می شوند تا فرد در حین نزدیکی توانایی خود را در راحتی و تمرکز روی رابطه جنسی از دست داده و انزال زودرس رخ دهد. یکی دیگر از مسایلی که از طریق ایجاد مشکل روانی باعث بروز انزال زودرس می شود، ترس از بروز اختلا ل نعوظ است. در واقع ترسی که فرد نسبت به از دست دادن نعوظ دارد باعث می شود تا به صورت ناخود آگاه انزال زودتر از موعد رخ دهد. البته در موارد نادری هم مصرف برخی داروها مثل بعضی از دارو های اعصاب باعث بروز انزال زودرس می شود.

زود انزالی چیست؟

زود انزالی (انـزال زودرس) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از رابطه و یا بلافاصله مدت کوتاهی پـس از آن انـجـام گیـرد. معمولا انزال زودرس بین ۳۰ ثانیه تا ۲ دقیقه بعد از شروع دخول صورت می گیرد.

زود انزالی یکی از مشکلات شایع در میان مردان است که تاثیر مستقیمی بر کیفیت روابط زناشویی در زندگی مشترک می گذارد. خیلی از آقایان برای رفع این مشکل به مصرف داروهایی که در این زمینه و با ادعای درمان زود انزالی در بازار وجود دارد پناه می برند در صورتی که استفاده از این داروها و انواع قرص تاخیری در دراز مدت ممکن است مشکلات و عوارضی را برای فرد به دنبال داشته باشند. بهترین روش برای درمان زود انزالی استفاده از روش های طبیعی و کاملا بی خطر است. در ادامه شما را با روش های درمان زود انزالی آشنا خواهیم کرد.

زنجبیل

زنجبیل به دلیل داشتن طبع گرمی و خواص فوق العاده ای که دارد به طور مستقیم می تواند در کنترل ناتوانی های جنسی به خصوص زود انزالی عمل کند.

خرما

خرما ما را به یاد کشورهای عربی می اندازد چرا که از هزاران سال پیش، خرما در کشورهای عربی محبوب بود و روی سکه ها و نقاشی های دیواری به تصویر کشیده شده است. این ماده ی خوراکی می تواند به رفع مشکلات مختلف مربوط به سلامتی مانند مشکلات قلبی، یبوست، کم خونی، اسهال خفیف و سرطان معده کمک کند. خرما همچنین می تواند برای اضافه کردن وزن استفاده شود. بعضی از متخصصان تغذیه معتقدند که خوردن دو عدد خرما در روز می تواند به یک رژیم غذایی سالم و متعادل منجر شود.

خرما خوب نیست، اگر:

– اگر به عدم تحمل فروکتوز مبتلا باشید. در این صورت ممکن است از اسهال، گاز معده، درد شکم و سایر مشکلات رنج ببرید.

– دیابتی هستید سطح قند خون باید تحت نظارت یک پزشک باشد.

هندوانه

مهم ترین فایده ی هندوانه این است که می تواند عروق خونی را آرام کند، بدون این که هیچ گونه عوارض جانبی داشته باشد.

دارچین

دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می شود. این پوست معمولا برای سرماخوردگی، مشکلات معده، اسهال و ناراحتی های دستگاه گوارش (GI) استفاده می شود. در واقع، روغن دارچین به طور گسترده ای در محلول های مخصوص غرغره، لوسیون، صابون، خمیر دندان، لوازم آرایشی و محصولات دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، تعداد بسیار کمی از آدم ها می دانند که دارچین می تواند اشتها را تحریک کند، گرفتگی های قاعدگی را درمان کند، و به درمان زودانزالی کمک کند و عفونت های ناشی از کرم های انگلی و باکتری را درمان کند.

شکلات تلخ

شکلات تلخ منبع قدرتمند آنتی اکسیدان ها است. این ویژگی می تواند جریان خون و فشار خون را بهبود بخشد. یک ترکیب قوی از شکلات تلخ، باعث آزادی اندورفین در بدن می شود. این غذای خوشمزه می تواند بسیاری از مشکلات انزال را درمان کند، طوری که جریان خون را به اندام جنسی افزایش می دهد. این شکلات حاوی L-Arginine HCL، یک اسید آمینه حیاتی است که تولید هورمون های بدن را تنظیم می کند.

گردو

گردو یک منبع درخشان از اسید های چرب امگا ۳ ضد التهابی هستند. گردو همچنین دارای آنتی اکسیدان ها، مس، منگنز، ویتامین B و مولیبدن است. این غذای خوشمزه می تواند اختلال نعوظ، انزال زودرس و ناتوانی جنسی را درمان کند. به طور مرتب گردو مصرف کنید و مزیت های باور نکردنی سلامت آن را احساس کنید.

انجیر و کندر

یکی از راحت ترین درمان ها در طب سنتی استفاده از ۶ یا ۷ انجیر به همراه کندر است. به این صورت که یک تکه کندر را داخل اجیر گذاشته و مصرف کنید.

آیا ممکن است مردی دچار انزال شود بدون اینکه لذتی از رابطه برده باشد؟
این موضوع مشغله ذهنی مردان نیست اما بسیاری از زنان در رابطه با میزان اسپرم خارج شده هنگام انزال و ارتباط آن با رضایت مردان سوال می پرسند. زمانی که مردی دچار استرس است یا مشغله ذهنی دارد، ارگاسم می تواند با رضایت جنسی پایین همراه باشد. با افزایش سن نیز میزان اسپرم کاهش می یابد

توسط گروه مهندسی پزشکی همراه|

1398/5/1 12:34:06

اسفند 27ام, 1397|اطلاعات پزشکی, دسته‌بندی نشده|

روش‌های مختلفی برای درمان زود انزالی مطرح می‌شود که برخی از آنها دارویی و برخی نیز جنبه تمرینی دارند. در این مطلب ما ۱۰ مورد مهم از این روش‌ها را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با توجه به شرایط خود یکی از آنها را اجرا کنید:

گروه مهندسی پزشکی همراه گفته:

گروه مهندسی پزشکی همراه گفته:

گروه مهندسی پزشکی همراه گفته:

مواد تاخیری طبیعی

بنیان خانواده را می توان اصلی ترین نهاد حفظ بقاء بشر و سلامت جامعه دانست. امروزه عوامل بسیار زیادی این نهاد را تهدید می کنند که یکی از تاثیرگذارترین آنها، عوامل نارضایتی جنسی است. این عامل موجب بروز افسردگی، اختلاف، نارضایتی و حتی جدایی در بین زوجین می شود که در جامعه ما نیز بسیار مشاهده می شود.

گروه مهندسی پزشکی همراه، مخترع و درمانگر اختلالات جنسی در ایران است و خانواده های ایرانی را تشویق می کند تا به جای پنهان ساختن و بزرگتر کردن این مشکل، آن را با کارشناسان ما مطرح کنند تا بهترین و موثرترین روش ها را معرفی نمائیم.

ایمیل شما (الزامی)

پیام شما(الزامی)

© تمامی حقوق این صفحات و محصولات به گروه مهندسی پزشکی «همراه» تعلق دارد. بهینه سازی سایت توسط مهران مقدسی در شرکت “رایان مهر رهجو”

یکی از مسائلی که امروزه بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند موضوع زود انزالی می باشد. راهکارهای مختلفی برای این مسئله وجود دارد که شاید بهترین و مطمئن ترین روش آن استفاده از انواع مواد تاخیری طبیعی برای درمان زود انزالی باشد. در این مقاله از بلاگ عطاری آنلاین عطارمارت سعی کرده ایم مهم ترین انواع این مواد تاخیری طبیعی را به شما معرفی نماییم. در این موضوع از بیانات اساتید بزرگ طب سنتی همچون دکتر خیراندیش و آیت الله تبریزیان و آیت الله ضیایی نیز بهره برده ایم.

مواد تاخیری طبیعی در واقع برخی از موادی است که اصالتا ریشه طبیعی و گیاهی داشته و برای بدن انسان عوارضی را به همراه ندارد. این تاخیری های طبیعی ممکن است دارای اثر موقت و برخی دارای اثر دائمی باشند. در ادامه به تمامی موادی که دارای اثر تاخیری در انسان هستند را معرفی خواهیم کرد.

برای درمان زود انزالی شوهران 15 مطلب و داروی تاخیری طبیعی وجود دارد که در واقع مواد تاخیری طبیعی هستند.

1- صبح ها و عصرها یک لیوان آب جزل یا اینکه 2 الی 3 عدد هویج زرد (زردک) خورده شود.مواد تاخیری طبیعی

2- در اول و آخر غذا مخلوط پودر آویشن شیرازی با پودر نمک سنگ به نسبت مساوی یک الی دو گرم قبل و بعد از غذا خورده شود.

3- در 24 ساعت یک مشت نخود پخته خام و کشمش با هم خورده شود. اگر فرد دچار قندخون، چربی خون یا فشارخون می باشد روزی دو بار با آب کرفس خام آلت خود را ماساژ دهد.

4- اگر هنگام جماع نوک آلت را با ترکیب روغن کنجد و دارچین طبیعی ماساژ دهید باعث تقویت قوای جنسی و ایجاد تاخیری می شود.

5- بوییدن گل سنجد و زدن عطر گل سنجد باعث تقویت قوای باه در زن و مرد می شود.

6- شب ها یک قاشق مرباخوری سیاه دانه با عسل خورده شود و به مقدار نصف قاشق چای خوری پودر خلنجان را در دهان گذاشته تا با آب دهان فرو رود.

7- حلیم گندم گوشت در صبح ناشتا خورده شود.

8- مسواک زدن با پودر سعد کوفی

9- قرص گیاهی جنتیانا هم درمان ناتوانی جنسی و هم درمان خستگی جنسی مناسب می باشد و یکی از مواد تاخیری طبیعی مناسب برای آقایان به شمار می رود.

10- خوردن مغز خام تخمه آفتاب گردان روزی یک مشت و خوردن روغن گیاهی طبیعی آفتاب گردان یک قاشق غذاخوری در روز برای تقویت قوای جنسی مفید است اما منع مصرف دارد برای نوجوانان و جوانان دختر و پسر مجرد.

11- هر 8 ساعت یک قاشق چای خوری روغن نارگیل تازه خورده شود. قبل از رابطه نیز با روغن نارگیل ماساژ داده شود.

12- قرص گیاهی آفرودیت برای نعوظ و افزایش اسپرم مفید است.

13- خوردن مغز خام پسته برای تقویت قوای باه روزی 14 عدد بسیار مفید است به شرطی که به خوبی جویده شود. برای افرادی که رقت خون دارند نیز مناسب است.

14- اگر شوهری گرم مزاج است و خستگی جنسی دارد، تخمه پنبه با سکنجبین میل شود.

15- اگر شوهر سرد مزاج است انار شیرین و اگر گرم مزاج است انار ترش خورده شود. مایع منی را زیاد کرده و بچه آن ها زیبا می نماید.

برای درمان زود انزالی در بدن باید سطح صفرا را در بدن افزایش داد. اگر بخواهیم کیسه جنسی را که مملو از مواد جنسی هست را حفظ بکنیم و در موقع مقتضی آن را به اختیار خارج کنیم باید سطح صفرا را در بدن افزایش بدیم. بدین منظور باید موارد زیر را رعایت کنیم:

انزال زودرس یکی از مشکلات شایع در خانواده ها می باشد و به بنده در این مورد مراجعات زیادی می شود. درمان های متعددی برای این مسئله وجود دارد. دارویی داریم به نام داروی تاخیری که عمده ترکیب آن شاه زیره یا کراویا می باشد. شاه زیره در واقع مشابه زیره است، طعم و عطر زیره را ندارد. از زیره کمی تیره تر است. البته این تاخیری طبیعی کراویا ترکیبی از 10 ماده است اما بخش عمده آن همین شاه زیره می باشد.

البته به غیر از این، مواد تاخیری طبیعی و گیاهی دیگری نیز هست که ترکیب انجیر و کندر بوده و باید انجیر را باز کرده و یک دانه کندر درون آن قرار دهید. روزی 7 عدد انجیری که داخلش کندر وجود دارند مصرف نمایید. ترجیحا هر دو این روش ها انجام دهید چرا که هر کدام از جهتی در این مسئله بهبود ایجاد می کند. اگر علت زود انزالی گشادی مجاری منی باشد انجیر و کندر آن را درمان می کند. اما کراویا، ایرسا و حتی شاه دانه جلوی تولید آب منی را گرفته و عمل انزال به تاخیر می افتد. چه بسا تا 2 ساعت هم در انزال تاخیر ایجاد شود.

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد می پرسند استفاده از خمیر دندان برای ایجاد تاخیری در مردان می باشد. متاسفانه امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی بعضا مطالب و محتواهایی دست به دست می شود که عملا در واقعیت کاربرد نداشته و صرفا برای جذب مخاطب صورت می گیرد. یکی از این موضوعات بحث استفاده از خمیر دندان برای تاخیر در انزال می باشد.

اخیرا یک ویدئو در یوتیوب پخش شده بود که فردی ادعا کرده بود که خمیر دندان می تواند انزال زودرس را درمان کند و تا سی دقیقه می تواند انزال را به تاخیر بیندازد. اما طبق بررسی های ما و مطالعه متخصصان امر که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد، متوجه شدیم این مسئله نه تنها واقعیت ندارد بلکه می تواند عوارض جدی را برای فرد و همسرش باقی بگذارد.

دکتر جیمز لوآن: این متخصص بیان می دارد مواد شیمیایی و سفید کننده های موجود در خمیر دندان می تواند موجب حساسیت، زخم و تاول در فرد شود.

دکتر ریچ وینی: این متخصص هم بیان می کند که استفاده از خمیر دندان می تواند باعث بروز حساسیت و عفونت در واژن زنان شود.

دکتر عبدل دورانی متخصص اورولوژیست از هند نیز استفاده از خمیر دندان برای تاخیر در انزال را رد کرده است. برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید مقاله تاخیری با خمیر دندان مطالعه نمایید.

 

سنگ جهنم یکی از مواد تاخیری طبیعی بوده که اثر موقتی داشته و باید 2 الی 5 ساعت قبل از رابطه به شکل صحیح آن مورد استفاده قرار بگیرد. کافی است چند قطره آب روی آن ریخته و با دست کمی سنگ را ماساژ دهید تا تغییر رنگ در سنگ ظاهر شود.

سپس آن را به اطراف کلاهک بمالید. این کار را چند بار انجام داده تا اثرات آن را مشاهده نمایید. سنگ جهنم در مدل های چینی، هندی و پاکستانی موجود است که نوع هندی آن از نظر کارایی عملکرد بهتری دارد.

خرید سنگ جهنم

این روغن از جهت اینکه می تواند باعث افزایش قطر و طول آلت تناسلی شود و ماهیچه های آلت را قوی نماید می تواند اثرات تاخیری مناسبی را برای فرد به همراه داشته باشد.

به این روغن، روغن کرم خاکی نیز گفته می شود، چرا که از یک نوع کرم خاکی به نام  ایزینیا فتیدا تهیه می شود. خواص این روغن طبیعی اثبات شده است و در صورت خرید روغن خراطین اصل می توانید اثرات شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید. این روغن علاوه بر تاخیری طبیعی که یکی از کاربردهای آن می باشد دارای خواصی نظیر حجیم کردن گونه ها، سینه، بازو و بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان می باشد.

برای استفاده از این روغن ابتدا عضو مربوطه را باید به حدی ماساژ دهید تا کمی سرخ و ملتهب شود. سپس چند قطره روغن را بر روی موضع ریخته و به خوبی ماساژ می دهیم. این کار را در طول روز یک الی دو بار تکرار کنید. بعد از 40 روز اثرات آن را بر عضو مربوطه مشاهده خواهید کرد.

قرص گیاهی جنطیانا تولیدی حکیم مومن بوده که مجوز وزارت بهداشت و درمان را هم به همراه خود دارد. این قرص یکی از مواد تاخیری طبیعی بوده و ترکیبی از چند ماده به نام های دارچین، میخک، سنبل الطیب و بهارنارنج تشکیل شده است. برای مصرف این قرص تاخیری طبیعی کافی است روزی 3 مرتبه و در هر بار یک عدد قرص را بعد از غذا میل کنید. لازم به ذکر است این تاخیری طبیعی را نباید کسانی که زخم روده و معده دارند مصرف کنند.

کراویا که اسم های دیگر آن شاه زیره یا زیره رومی می باشد در طب سنتی به داروی تاخیری مشهور شده است. از نظر ظاهری به زیره شباهت دارد اما از نظر طعم و مزه کاملا متفاوت می باشد. علاوه بر ایجاد حالت تاخیری طبیعی در انسان خواص دیگری نظیر بهبود بیماری روماتیسم، ضد نفخ، مقوی دستگاه گوارش و تسکین دردهای رحمی را دارا می باشد. به منظور بهره بردن از خواص تاخیری این گیاه دارویی باید آن را آسیاب کرده و یک ساعت قبل از رابطه جنسی به اندازه یک قاشق مرباخوری میل کنید.مواد تاخیری طبیعی

خرید کراویا

یکی دیگر از مواد تاخیری طبیعی که به معجون کثیرالمنافع مشهور است و علاوه بر تقویت قوای جنسی و بهبود زود انزالی در آقایان، می تواند برای تمامی سیستم های بدن اثرات مفیدی را داشته باشد.

معجون کثیرالمنافع در واقع معجون تقویت کننده قوای جسمی در مردان و زنان می باشد و از ترکیب حدود 11 ماده مغذی و مفید تشکیل شده است. این ترکیب شامل بادام، فندق، پسته کوهی، نارگیل، کنجد سیاه، بادام هندی، جوانه گندم، عسل، شیره خرما، زعفران، هل، دارچین، زنجبیل، وانیل و روغن زرد می باشد.

با توجه به این ترکیبات می توان انتظار خواص زیادی را از این تاخیری طبیعی داشت. مهم ترین خواص آن به شرح زیر می باشد:

خرید معجون کثیرالمنافع

یکی دیگر از مواد تاخیری طبیعی انجیر می باشد. همان طور که پیشتر در بیانات آیت ا… تبریزیان گفتیم مصرف روزانه 7 عدد انجیر که داخلش کندر قرار داده شده است در این زمینه راهگشا می باشد. البته این راهکارها برای درمان دائمی این مسئله بوده و اثرات فوری ندارد. جناب دکتر خیراندیش هم خوردن 7 عدد انجیر در هنگام شب را برای ایجاد تاخیر در انزال را مناسب می داند.

در طب سنتی کندر هم دارای اثرات مقبولی در زمینه ایجاد تاخیری و درمان زود انزالی می باشد. یکی از کاربردهای آن همراه با انجیر بود که در قسمت های قبل بیان شد. روش دیگری که می توانید از آن بهره ببرید بدین صورت است که روزی یک عدد کندر را به صورت کامل به مدت 5 دقیقه بجوید و باقی مانده را دور بریزید.

حنا یکی دیگر از موادی است که در طولانی مدت می تواند به درمان زود انزالی کمک کند. چگونگی کمک حنا به این صورت است که با ماساژ حنا به اندام تناسلی در دراز مدت باعث افزایش ضخامت پوست آلت شده و حساسیت آن کم می کند که باعث ایجاد تاخیر در انزال می شود. البته حنا باعث تغییر رنگ آلت می شود که در صورت رضایت طرفین این امر مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

اسپند یا اسفند نیز در عموم مردم برای دور کردن چشم زخم استفاده می شود اما کاربرد آن می تواند فراتر از این موضوع باشد. کاربرد خاص اسپند کمک به انزال زودرس می باشد. البته برای کارایی بیشتر باید ترکیبی از چند ماده تاخیری طبیعی را استفاده نمایید. بدین منظور ده گرم میخک و بیست گرم کندر را ترکیب و به خوبی بسایید. سپس پنجاه گرم اسپند سالم را به آن اضافه کرده و شبی یک قاشق مرباخوری مصرف کنید. البته این روش هم یک درمان بلندمدت می باشد.

این ماده طبیعی تاخیری در واقع نوعی صمغ بوده که دارای طبع گرم و خشک بوده و در کنار کندر می تواند یک مکمل خوب باشد.

خرما از قدیم الایام در طب سنتی به عنوان یک ماده گرم و تقویت کننده قوای جنسی مطرح بوده است. در کشورها و شهرهایی که مصرف خرما زیاد است ابتلا به زود انزالی  بسیار کمتر می باشد.

زیتون را می تونید هر روز صبح 7 عدد میل کنید تا به مسئله زود انزالی کمک نماید. همچنین روغن زیتون نیز در این زمینه راهگشا می باشد. بدین منظور باید ترکیبی مساوی از روغن زیتون و کنجد را به مناطقی نظیر بیضه ها، زیر شکم و کشاله ران بمالید. اینکار را 40 تا 120 روز تکرار کنید تا باعث تقویت شما در کنترل انزال شود.

نخود یکی از در دسترس ترین موادی است که برای کلیه عملکردهای جنسی انسان می تواند بسیار موثر واقع شود. از قدیم الایام خوردن نخود و آب آن که به نخوداب مشهور است بسیار رایج بوده است. اما امروزه از این غذای سالم غفلت می شود. به گفته دکتر خیراندیش برای داشتن نعوظ خوب نیاز باد در بیضه هستیم که این باد توسط نخود به خوبی تامین می شود. همچنین مصرف نخود و بخود آب می تواند باعث افزایش صفرا در بدن شود که خود صفرا عامل اصلی ایجاد یک انزال مناسب و کنترل شده می باشد.

این عطر به خاطر خواصی که بر روی قوای جنسی هر دو جنس علی الخصوص جنس ماده می گذارد شهرت پیدا کرده است. گفته شده است بوییدن گل سنجد باعث افزایش قوای باه در انسان می شود. همچنین زدن عطر آن قبل از رابطه می تواند به داشتن یک رابطه گرم کمک شایانی نماید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اطلاعات مرا در مرورگر ذخیره کن

برای ارتباط با شما لحظه شماری می کنیم

عطاری آنلاین عطارمارت یکی از فروشگاه های تخصصی ایران می باشد که در زمینه عرضه تازه ترین ادویه جات، گیاهان دارویی و محصولات ارگانیک فعالیت می کند. تمامی محصولات این فروشگاه از معتبرترین تامین کننده های ایران تهیه و در فروشگاه اینترنتی عرضه می شود. تمامی تلاش تیم عطارمارت بر این بوده تا محصولات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دست مصرف کننده محترم برسد. ارسال محصولات برای خرید های بیشتر از 150 هزار تومان رایگان خواهد بود. عطارمارت حاصل تلاش جمعی از جوانان این کشور می باشد که در راستای رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان حرکت می کند.
خرید گیاهان دارویی

c 2019 کليه حقوق اين سايت از قبیل عکس ها، متن ها و سایر محتواها برای فروشگاه اینترنتی عطارمارت محفوظ بوده و استفاده بدون ذکر عنوان و لینک پیگرد قانونی دارد.

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

زودانزالی یک اختلال جنسی است که در دستگاه تناسلی مردان دیده می شود. انزال زودرس یعنی قبل از اینکه همسر ارضا شود، مایع منی مرد خارج شود. علاوه بر درمان های دارویی، درمان خانگی و گیاهی برای زودانزالی وجود دارد. در این مطلب به درمان زود انزالی با روشهای طبیعی و استفاده از مواد غذایی می پردازیم.

 مسائلی در روابط زناشویی وجود دارد که ممکن است مرتبط با مشکلات جسمانی باشد. در بعضی از این مسائل ما حاضر به بیان موضوع نبوده و حتی تمایلی به مواجه شدن با مشکل نداریم. زود انزالی یکی از همین مشکلات است. حال آنکه درمان زود انزالی می تواند به بهبود روابط زناشویی کمک کند.

این بیماری را می توان با نام انزال بدون کنترل که سریعا قبل یا پس از مدت کوتاهی از دخول روی می دهد. این بیماری اثرات سو نظیر اضطراب و افسردگی هم بر روی مرد و هم بر روی زن خواهد گذاشت.

یکی از روشهای جلوگیری از زودانزالی، استفاده از اسپری تاخیری است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنیدمواد تاخیری طبیعی

اسپری تاخیری برای مردان

مرد کمتر از ۲ دقیقه دخول ارضا می شود و انزال صورت می گیرد. دو نوع زود انزالی داریم، با در نظر گرفتن این دو نوع خواهید فهمید زودانزالی دارید یا نه:

انزال اصلی و یا مادام العمر: این نوع انزال معمولا به سنین نوجوانی مربوط می شود و تعیین روش مناسب درمان در این حالت سخت است.  معمولا دلایل این مسئله روان شناسی است. در واقع شرایط استرس زای محیطی سبب می شود، شما به فکر زودتر ارضا شدن باشید.

انزال ثانویه: این نوع انزال در سنین بالاتر روی می دهد و علت اصلی این مسئله هم اساسا فاکتورهای روانشناسی مانند مشکلات و استرس های موجود در روابط است. زمانی که علت این مشکل فیزیکی باشد ممکن است به دیابت و یا فشار خون بالا مرتبط باشد.

درمان زودانزالی با این میوه شگفت زده تان خواهد کرد. این میوه نوعی خاصیت تاخیری داشته و باعث پایین آمدن فشار خون می شود و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. روش استفاده از این میوه برای درمان زود انزالی به شکل زیر است:

– هندوانه را به قسمت های کوچک تقسیم کنید.

– مقداری پودر زنجبیل و نمک را بر روی قطعات هندوانه بپاشید.

مارچوبه گیاهی گلدار است که به علت خواص پزشکی زیادی که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این گیاه مانند دیگر گیاهان از قسمت های مختلقی تشکیل شده است، به طوری که تمام این قسمت ها خواص ویژه و خاص خود را دارند.

این گیاه به رنگ های بنفش، سبز و سفید وجود دارد. نحوه استفاده از این گیاه برای درمان زود انزالی بشکل زیر است. ۲ قاشق چایخوری پودر مارچوبه را در یک فنجان شیر حل کنید.

حال این ترکیب را بجوشانید. درب آن را گزاشته و بگذارید ۱۵ دقیقه بجوشد. این مخلوط فشار داده و صاف کنید. روزانه سه مرتبه بخورید.

زعفران تقویت کننده قوای جنسی و بنابراین می توان از زعفران برای درمان زود انزالی استفاده نمود.

برای بهره بردن از فواید این گیاه بی نظیر مراحل زیر را انجام دهید.

– به هنگام شب ۱۰ عدد بادام را در آب خیس کنید.

– صبح روز بعد پوست این ۱۰ عدد بادام را کنده در مخلوط کن به همراه یک فنجان شیر مخلوط کنید.

– مقداری زعفران، زنجبیل و هل را به آن اضافه کرده و بنوشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری و درمان آن به وب سایت دکتر ولی پور مراجعه نمائید

چوب دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می شود. چوب دارچین برای درمان سرماخوردگی های معمول، نفخ شکم، اسهال و ناراحتی های گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت روغن دارچین کاربردهای گسترده ای دارد که به عنوان مثال در لوسیون ها، صابون ها ، خمیردندان  و محصولات بهداشتی استفاده می شود.

چوب دارچین در افزایش اشتها، درمان گرفتگی های عضلانی در دوران قاعدگی و درمان زود انزالی موثر است. برای درمان زود انزالی توسط چوب دارچین مراحل زیر را انجام دهید.

۲ قاشق غذاخوری پودر چوب دارچین طبیعی و ۵ قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. مخلوط آماده شده را روزانه دو وعده میل کنید.

دانه پیازچه برای بهبود زود انزالی مفید است. مزیت این سبزی، توانایی رشد بالا در تمامی وضعیت های آب و هوایی است. پیازچه از مراحل ابتدایی چرخه ی رشد پیاز محسوب می شود. بنابراین برای درمان زود انزالی بسیار مفید است. مراحل زیر را انجام دهید:

– برگ سبز پیازچه را تمیز کرده و قسمت هایی که فاسد شده اند را از خود پیاز جدا کنید.

– بایستی پوست سطح بیرونی پیازچه را جدا کرد. حال شما پیازچه ای ترد و تازه دارید.

– شما می توانید پیازچه را به قطعات کوچک تر تقسیم کرده و ترکیب با انواع سالاد و غذا میل کنید.

این گیاه یکی از بهترین درمان های خانگی برای زود انزالی محسوب می شود. معمولا گیاهان همیشه قوای بدن را تقویت می کنند و استقامت بدن را بهبود می بخشند.

معمولا این گیاه برای درمان باروری مردان، ناتوانی جنسی و مشکلاتی که در شور جنسی مردانه وجود دارد را درمان می کند. این گیاه همچنین احساساتی نظیر استرس، اضطراب و بی خوابی را درمان و حتی موجب کند شدن رشد تومور می شود.

دستور مصرف: ریشه ی زغال اخته را از عطاری تهیه کنید. یک قاشق چای خوری از ریشه زغال اخته را با یک لیوان شیر به همراه یک قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید. بطور مرتب از این مخلوط میل کنید.

خودارضایی یا استمنا می تواند باعث زودانزالی در رابطه زناشویی شود. خودارضایی چه مضراتی دارد؟ 

خطرات خودارضایی 

کاندوم ضخیم تر از حساس بودن آلت شما جلوگیری می کند.

یک باور قدیمی و اشتباهی وجود دارد که تمرینات کگل را بایستی فقط مردان انجام دهند. این باور درستی نیست و حتی زنان هم می توانند از این تمرین استفاده کنند.

تمرینات کگل لگن را تقویت می کنند. برای زنان این تمرینات ماهیچه های بالا برنده ی مقعد را تقویت می کنند.  بیشتر پزشکان عقیده دارند که این تمرینات می تواند انزال زودرس را درمان کند.مواد تاخیری طبیعی

ارتباط مناسب بین دو زوج می تواند هر گونه اختلافی را مثل افسردگی، اختلافات بین حالت های مورد علاقه، افسردگی که به علت انزال زودرس روی می دهد و غیره را از بین ببرد.

بنابراین داشتن رابطه ای سالم با شریک زندگی موجب بدست آوردن لحظات شاد در زندگی شما می شود. اگر شما نزدیک روان شناس بروید، شما درمانی متناسب با مشکلی که دارید دریافت خواهید کرد.

تیم ترجمه نبض ما


چند دلیل ساده کاهش میل جنسی زنان

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی مردان

روش های تشخیص هرپس تناسلی یا HSV

علائم و شکل ظاهری تبخال تناسلی در زنان و مردان

علت کمردرد و درد مفاصل بعد از انزال

مراحل تولید اسپرم در مردان چگونه است؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

من مجرد استم و زود انزال میشوم . برایم رهنمای دیگر هم کنید . در ایمیل برایم بفرستید . بسیار رنج میبرم .
تشکر

سلام..بنده زود انزالی دارم قبلا خودارضایی هم میکردم میخواستم بدونم با ترک خودارضایی زودانزالی ام درمان شدنی هست یا خیر

سلام,
میخواستم راههای موثر درمان زود انزالی در مردان رو بپرسم.
چطوری میشه زود انزالی رو درمان کرد

اره فقط باید گیرتو ببری بندازی دور

سلام خواهش میکنم به سوال من جواب بدید
من یک نوجوان ۱۵ ساله هستم که دچار زود انزالی هستم و چند باری هم خود ارزایی کرده ام . میخواستم بدون با قطع خود ارزایی یا فاصله انداختن بین دفعات مشکلم برطرف میشود؟

من ازپانزده سالگی زودانزالی داشتم حالاسنم چهلوسه سال است بااین مریضی مشکل دارم

سلام اقای دکتر من چند سالی ازدواج کردم زمان جماع کردن زود انزالی دارم لذتی به من نمیده اسپری استفاده کردم جواب نگرفتم شما چه پیشنهادی دارید تشکر

سلام.. من۳۴ سالمه. از بچگی خود ارضایی کردم..روزی ۱بار.. ولی الان ۲۰ روزی ی بار مجبور میشم.. جدیدا زود ارضا میشم و موقع ادرار منی ازم خارج میشه.. چیکار کنم.. ممنون

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

مطالب پیشنهادی


درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


سوالات شایع زگیل تناسلی

ویدیو های سلامت


آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


آزمایش خون تان را تفسیر کنید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

زودانزالی یک اختلال جنسی است که در دستگاه تناسلی مردان دیده می شود. انزال زودرس یعنی قبل از اینکه همسر ارضا شود، مایع منی مرد خارج شود. علاوه بر درمان های دارویی، درمان خانگی و گیاهی برای زودانزالی وجود دارد. در این مطلب به درمان زود انزالی با روشهای طبیعی و استفاده از مواد غذایی می پردازیم.

 مسائلی در روابط زناشویی وجود دارد که ممکن است مرتبط با مشکلات جسمانی باشد. در بعضی از این مسائل ما حاضر به بیان موضوع نبوده و حتی تمایلی به مواجه شدن با مشکل نداریم. زود انزالی یکی از همین مشکلات است. حال آنکه درمان زود انزالی می تواند به بهبود روابط زناشویی کمک کند.

این بیماری را می توان با نام انزال بدون کنترل که سریعا قبل یا پس از مدت کوتاهی از دخول روی می دهد. این بیماری اثرات سو نظیر اضطراب و افسردگی هم بر روی مرد و هم بر روی زن خواهد گذاشت.

یکی از روشهای جلوگیری از زودانزالی، استفاده از اسپری تاخیری است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنیدمواد تاخیری طبیعی

اسپری تاخیری برای مردان

مرد کمتر از ۲ دقیقه دخول ارضا می شود و انزال صورت می گیرد. دو نوع زود انزالی داریم، با در نظر گرفتن این دو نوع خواهید فهمید زودانزالی دارید یا نه:

انزال اصلی و یا مادام العمر: این نوع انزال معمولا به سنین نوجوانی مربوط می شود و تعیین روش مناسب درمان در این حالت سخت است.  معمولا دلایل این مسئله روان شناسی است. در واقع شرایط استرس زای محیطی سبب می شود، شما به فکر زودتر ارضا شدن باشید.

انزال ثانویه: این نوع انزال در سنین بالاتر روی می دهد و علت اصلی این مسئله هم اساسا فاکتورهای روانشناسی مانند مشکلات و استرس های موجود در روابط است. زمانی که علت این مشکل فیزیکی باشد ممکن است به دیابت و یا فشار خون بالا مرتبط باشد.

درمان زودانزالی با این میوه شگفت زده تان خواهد کرد. این میوه نوعی خاصیت تاخیری داشته و باعث پایین آمدن فشار خون می شود و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. روش استفاده از این میوه برای درمان زود انزالی به شکل زیر است:

– هندوانه را به قسمت های کوچک تقسیم کنید.

– مقداری پودر زنجبیل و نمک را بر روی قطعات هندوانه بپاشید.

مارچوبه گیاهی گلدار است که به علت خواص پزشکی زیادی که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این گیاه مانند دیگر گیاهان از قسمت های مختلقی تشکیل شده است، به طوری که تمام این قسمت ها خواص ویژه و خاص خود را دارند.

این گیاه به رنگ های بنفش، سبز و سفید وجود دارد. نحوه استفاده از این گیاه برای درمان زود انزالی بشکل زیر است. ۲ قاشق چایخوری پودر مارچوبه را در یک فنجان شیر حل کنید.

حال این ترکیب را بجوشانید. درب آن را گزاشته و بگذارید ۱۵ دقیقه بجوشد. این مخلوط فشار داده و صاف کنید. روزانه سه مرتبه بخورید.

زعفران تقویت کننده قوای جنسی و بنابراین می توان از زعفران برای درمان زود انزالی استفاده نمود.

برای بهره بردن از فواید این گیاه بی نظیر مراحل زیر را انجام دهید.

– به هنگام شب ۱۰ عدد بادام را در آب خیس کنید.

– صبح روز بعد پوست این ۱۰ عدد بادام را کنده در مخلوط کن به همراه یک فنجان شیر مخلوط کنید.

– مقداری زعفران، زنجبیل و هل را به آن اضافه کرده و بنوشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری و درمان آن به وب سایت دکتر ولی پور مراجعه نمائید

چوب دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می شود. چوب دارچین برای درمان سرماخوردگی های معمول، نفخ شکم، اسهال و ناراحتی های گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت روغن دارچین کاربردهای گسترده ای دارد که به عنوان مثال در لوسیون ها، صابون ها ، خمیردندان  و محصولات بهداشتی استفاده می شود.

چوب دارچین در افزایش اشتها، درمان گرفتگی های عضلانی در دوران قاعدگی و درمان زود انزالی موثر است. برای درمان زود انزالی توسط چوب دارچین مراحل زیر را انجام دهید.

۲ قاشق غذاخوری پودر چوب دارچین طبیعی و ۵ قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. مخلوط آماده شده را روزانه دو وعده میل کنید.

دانه پیازچه برای بهبود زود انزالی مفید است. مزیت این سبزی، توانایی رشد بالا در تمامی وضعیت های آب و هوایی است. پیازچه از مراحل ابتدایی چرخه ی رشد پیاز محسوب می شود. بنابراین برای درمان زود انزالی بسیار مفید است. مراحل زیر را انجام دهید:

– برگ سبز پیازچه را تمیز کرده و قسمت هایی که فاسد شده اند را از خود پیاز جدا کنید.

– بایستی پوست سطح بیرونی پیازچه را جدا کرد. حال شما پیازچه ای ترد و تازه دارید.

– شما می توانید پیازچه را به قطعات کوچک تر تقسیم کرده و ترکیب با انواع سالاد و غذا میل کنید.

این گیاه یکی از بهترین درمان های خانگی برای زود انزالی محسوب می شود. معمولا گیاهان همیشه قوای بدن را تقویت می کنند و استقامت بدن را بهبود می بخشند.

معمولا این گیاه برای درمان باروری مردان، ناتوانی جنسی و مشکلاتی که در شور جنسی مردانه وجود دارد را درمان می کند. این گیاه همچنین احساساتی نظیر استرس، اضطراب و بی خوابی را درمان و حتی موجب کند شدن رشد تومور می شود.

دستور مصرف: ریشه ی زغال اخته را از عطاری تهیه کنید. یک قاشق چای خوری از ریشه زغال اخته را با یک لیوان شیر به همراه یک قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید. بطور مرتب از این مخلوط میل کنید.

خودارضایی یا استمنا می تواند باعث زودانزالی در رابطه زناشویی شود. خودارضایی چه مضراتی دارد؟ 

خطرات خودارضایی 

کاندوم ضخیم تر از حساس بودن آلت شما جلوگیری می کند.

یک باور قدیمی و اشتباهی وجود دارد که تمرینات کگل را بایستی فقط مردان انجام دهند. این باور درستی نیست و حتی زنان هم می توانند از این تمرین استفاده کنند.

تمرینات کگل لگن را تقویت می کنند. برای زنان این تمرینات ماهیچه های بالا برنده ی مقعد را تقویت می کنند.  بیشتر پزشکان عقیده دارند که این تمرینات می تواند انزال زودرس را درمان کند.مواد تاخیری طبیعی

ارتباط مناسب بین دو زوج می تواند هر گونه اختلافی را مثل افسردگی، اختلافات بین حالت های مورد علاقه، افسردگی که به علت انزال زودرس روی می دهد و غیره را از بین ببرد.

بنابراین داشتن رابطه ای سالم با شریک زندگی موجب بدست آوردن لحظات شاد در زندگی شما می شود. اگر شما نزدیک روان شناس بروید، شما درمانی متناسب با مشکلی که دارید دریافت خواهید کرد.

تیم ترجمه نبض ما


چند دلیل ساده کاهش میل جنسی زنان

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی مردان

روش های تشخیص هرپس تناسلی یا HSV

علائم و شکل ظاهری تبخال تناسلی در زنان و مردان

علت کمردرد و درد مفاصل بعد از انزال

مراحل تولید اسپرم در مردان چگونه است؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

من مجرد استم و زود انزال میشوم . برایم رهنمای دیگر هم کنید . در ایمیل برایم بفرستید . بسیار رنج میبرم .
تشکر

سلام..بنده زود انزالی دارم قبلا خودارضایی هم میکردم میخواستم بدونم با ترک خودارضایی زودانزالی ام درمان شدنی هست یا خیر

سلام,
میخواستم راههای موثر درمان زود انزالی در مردان رو بپرسم.
چطوری میشه زود انزالی رو درمان کرد

اره فقط باید گیرتو ببری بندازی دور

سلام خواهش میکنم به سوال من جواب بدید
من یک نوجوان ۱۵ ساله هستم که دچار زود انزالی هستم و چند باری هم خود ارزایی کرده ام . میخواستم بدون با قطع خود ارزایی یا فاصله انداختن بین دفعات مشکلم برطرف میشود؟

من ازپانزده سالگی زودانزالی داشتم حالاسنم چهلوسه سال است بااین مریضی مشکل دارم

سلام اقای دکتر من چند سالی ازدواج کردم زمان جماع کردن زود انزالی دارم لذتی به من نمیده اسپری استفاده کردم جواب نگرفتم شما چه پیشنهادی دارید تشکر

سلام.. من۳۴ سالمه. از بچگی خود ارضایی کردم..روزی ۱بار.. ولی الان ۲۰ روزی ی بار مجبور میشم.. جدیدا زود ارضا میشم و موقع ادرار منی ازم خارج میشه.. چیکار کنم.. ممنون

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

مطالب پیشنهادی


درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


سوالات شایع زگیل تناسلی

ویدیو های سلامت


آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


آزمایش خون تان را تفسیر کنید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

زودانزالی یک اختلال جنسی است که در دستگاه تناسلی مردان دیده می شود. انزال زودرس یعنی قبل از اینکه همسر ارضا شود، مایع منی مرد خارج شود. علاوه بر درمان های دارویی، درمان خانگی و گیاهی برای زودانزالی وجود دارد. در این مطلب به درمان زود انزالی با روشهای طبیعی و استفاده از مواد غذایی می پردازیم.

 مسائلی در روابط زناشویی وجود دارد که ممکن است مرتبط با مشکلات جسمانی باشد. در بعضی از این مسائل ما حاضر به بیان موضوع نبوده و حتی تمایلی به مواجه شدن با مشکل نداریم. زود انزالی یکی از همین مشکلات است. حال آنکه درمان زود انزالی می تواند به بهبود روابط زناشویی کمک کند.

این بیماری را می توان با نام انزال بدون کنترل که سریعا قبل یا پس از مدت کوتاهی از دخول روی می دهد. این بیماری اثرات سو نظیر اضطراب و افسردگی هم بر روی مرد و هم بر روی زن خواهد گذاشت.

یکی از روشهای جلوگیری از زودانزالی، استفاده از اسپری تاخیری است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنیدمواد تاخیری طبیعی

اسپری تاخیری برای مردان

مرد کمتر از ۲ دقیقه دخول ارضا می شود و انزال صورت می گیرد. دو نوع زود انزالی داریم، با در نظر گرفتن این دو نوع خواهید فهمید زودانزالی دارید یا نه:

انزال اصلی و یا مادام العمر: این نوع انزال معمولا به سنین نوجوانی مربوط می شود و تعیین روش مناسب درمان در این حالت سخت است.  معمولا دلایل این مسئله روان شناسی است. در واقع شرایط استرس زای محیطی سبب می شود، شما به فکر زودتر ارضا شدن باشید.

انزال ثانویه: این نوع انزال در سنین بالاتر روی می دهد و علت اصلی این مسئله هم اساسا فاکتورهای روانشناسی مانند مشکلات و استرس های موجود در روابط است. زمانی که علت این مشکل فیزیکی باشد ممکن است به دیابت و یا فشار خون بالا مرتبط باشد.

درمان زودانزالی با این میوه شگفت زده تان خواهد کرد. این میوه نوعی خاصیت تاخیری داشته و باعث پایین آمدن فشار خون می شود و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. روش استفاده از این میوه برای درمان زود انزالی به شکل زیر است:

– هندوانه را به قسمت های کوچک تقسیم کنید.

– مقداری پودر زنجبیل و نمک را بر روی قطعات هندوانه بپاشید.

مارچوبه گیاهی گلدار است که به علت خواص پزشکی زیادی که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این گیاه مانند دیگر گیاهان از قسمت های مختلقی تشکیل شده است، به طوری که تمام این قسمت ها خواص ویژه و خاص خود را دارند.

این گیاه به رنگ های بنفش، سبز و سفید وجود دارد. نحوه استفاده از این گیاه برای درمان زود انزالی بشکل زیر است. ۲ قاشق چایخوری پودر مارچوبه را در یک فنجان شیر حل کنید.

حال این ترکیب را بجوشانید. درب آن را گزاشته و بگذارید ۱۵ دقیقه بجوشد. این مخلوط فشار داده و صاف کنید. روزانه سه مرتبه بخورید.

زعفران تقویت کننده قوای جنسی و بنابراین می توان از زعفران برای درمان زود انزالی استفاده نمود.

برای بهره بردن از فواید این گیاه بی نظیر مراحل زیر را انجام دهید.

– به هنگام شب ۱۰ عدد بادام را در آب خیس کنید.

– صبح روز بعد پوست این ۱۰ عدد بادام را کنده در مخلوط کن به همراه یک فنجان شیر مخلوط کنید.

– مقداری زعفران، زنجبیل و هل را به آن اضافه کرده و بنوشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری و درمان آن به وب سایت دکتر ولی پور مراجعه نمائید

چوب دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می شود. چوب دارچین برای درمان سرماخوردگی های معمول، نفخ شکم، اسهال و ناراحتی های گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت روغن دارچین کاربردهای گسترده ای دارد که به عنوان مثال در لوسیون ها، صابون ها ، خمیردندان  و محصولات بهداشتی استفاده می شود.

چوب دارچین در افزایش اشتها، درمان گرفتگی های عضلانی در دوران قاعدگی و درمان زود انزالی موثر است. برای درمان زود انزالی توسط چوب دارچین مراحل زیر را انجام دهید.

۲ قاشق غذاخوری پودر چوب دارچین طبیعی و ۵ قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. مخلوط آماده شده را روزانه دو وعده میل کنید.

دانه پیازچه برای بهبود زود انزالی مفید است. مزیت این سبزی، توانایی رشد بالا در تمامی وضعیت های آب و هوایی است. پیازچه از مراحل ابتدایی چرخه ی رشد پیاز محسوب می شود. بنابراین برای درمان زود انزالی بسیار مفید است. مراحل زیر را انجام دهید:

– برگ سبز پیازچه را تمیز کرده و قسمت هایی که فاسد شده اند را از خود پیاز جدا کنید.

– بایستی پوست سطح بیرونی پیازچه را جدا کرد. حال شما پیازچه ای ترد و تازه دارید.

– شما می توانید پیازچه را به قطعات کوچک تر تقسیم کرده و ترکیب با انواع سالاد و غذا میل کنید.

این گیاه یکی از بهترین درمان های خانگی برای زود انزالی محسوب می شود. معمولا گیاهان همیشه قوای بدن را تقویت می کنند و استقامت بدن را بهبود می بخشند.

معمولا این گیاه برای درمان باروری مردان، ناتوانی جنسی و مشکلاتی که در شور جنسی مردانه وجود دارد را درمان می کند. این گیاه همچنین احساساتی نظیر استرس، اضطراب و بی خوابی را درمان و حتی موجب کند شدن رشد تومور می شود.

دستور مصرف: ریشه ی زغال اخته را از عطاری تهیه کنید. یک قاشق چای خوری از ریشه زغال اخته را با یک لیوان شیر به همراه یک قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید. بطور مرتب از این مخلوط میل کنید.

خودارضایی یا استمنا می تواند باعث زودانزالی در رابطه زناشویی شود. خودارضایی چه مضراتی دارد؟ 

خطرات خودارضایی 

کاندوم ضخیم تر از حساس بودن آلت شما جلوگیری می کند.

یک باور قدیمی و اشتباهی وجود دارد که تمرینات کگل را بایستی فقط مردان انجام دهند. این باور درستی نیست و حتی زنان هم می توانند از این تمرین استفاده کنند.

تمرینات کگل لگن را تقویت می کنند. برای زنان این تمرینات ماهیچه های بالا برنده ی مقعد را تقویت می کنند.  بیشتر پزشکان عقیده دارند که این تمرینات می تواند انزال زودرس را درمان کند.مواد تاخیری طبیعی

ارتباط مناسب بین دو زوج می تواند هر گونه اختلافی را مثل افسردگی، اختلافات بین حالت های مورد علاقه، افسردگی که به علت انزال زودرس روی می دهد و غیره را از بین ببرد.

بنابراین داشتن رابطه ای سالم با شریک زندگی موجب بدست آوردن لحظات شاد در زندگی شما می شود. اگر شما نزدیک روان شناس بروید، شما درمانی متناسب با مشکلی که دارید دریافت خواهید کرد.

تیم ترجمه نبض ما


چند دلیل ساده کاهش میل جنسی زنان

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی مردان

روش های تشخیص هرپس تناسلی یا HSV

علائم و شکل ظاهری تبخال تناسلی در زنان و مردان

علت کمردرد و درد مفاصل بعد از انزال

مراحل تولید اسپرم در مردان چگونه است؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

من مجرد استم و زود انزال میشوم . برایم رهنمای دیگر هم کنید . در ایمیل برایم بفرستید . بسیار رنج میبرم .
تشکر

سلام..بنده زود انزالی دارم قبلا خودارضایی هم میکردم میخواستم بدونم با ترک خودارضایی زودانزالی ام درمان شدنی هست یا خیر

سلام,
میخواستم راههای موثر درمان زود انزالی در مردان رو بپرسم.
چطوری میشه زود انزالی رو درمان کرد

اره فقط باید گیرتو ببری بندازی دور

سلام خواهش میکنم به سوال من جواب بدید
من یک نوجوان ۱۵ ساله هستم که دچار زود انزالی هستم و چند باری هم خود ارزایی کرده ام . میخواستم بدون با قطع خود ارزایی یا فاصله انداختن بین دفعات مشکلم برطرف میشود؟

من ازپانزده سالگی زودانزالی داشتم حالاسنم چهلوسه سال است بااین مریضی مشکل دارم

سلام اقای دکتر من چند سالی ازدواج کردم زمان جماع کردن زود انزالی دارم لذتی به من نمیده اسپری استفاده کردم جواب نگرفتم شما چه پیشنهادی دارید تشکر

سلام.. من۳۴ سالمه. از بچگی خود ارضایی کردم..روزی ۱بار.. ولی الان ۲۰ روزی ی بار مجبور میشم.. جدیدا زود ارضا میشم و موقع ادرار منی ازم خارج میشه.. چیکار کنم.. ممنون

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

مطالب پیشنهادی


درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


سوالات شایع زگیل تناسلی

ویدیو های سلامت


آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


آزمایش خون تان را تفسیر کنید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

زودانزالی یک اختلال جنسی است که در دستگاه تناسلی مردان دیده می شود. انزال زودرس یعنی قبل از اینکه همسر ارضا شود، مایع منی مرد خارج شود. علاوه بر درمان های دارویی، درمان خانگی و گیاهی برای زودانزالی وجود دارد. در این مطلب به درمان زود انزالی با روشهای طبیعی و استفاده از مواد غذایی می پردازیم.

 مسائلی در روابط زناشویی وجود دارد که ممکن است مرتبط با مشکلات جسمانی باشد. در بعضی از این مسائل ما حاضر به بیان موضوع نبوده و حتی تمایلی به مواجه شدن با مشکل نداریم. زود انزالی یکی از همین مشکلات است. حال آنکه درمان زود انزالی می تواند به بهبود روابط زناشویی کمک کند.

این بیماری را می توان با نام انزال بدون کنترل که سریعا قبل یا پس از مدت کوتاهی از دخول روی می دهد. این بیماری اثرات سو نظیر اضطراب و افسردگی هم بر روی مرد و هم بر روی زن خواهد گذاشت.

یکی از روشهای جلوگیری از زودانزالی، استفاده از اسپری تاخیری است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنیدمواد تاخیری طبیعی

اسپری تاخیری برای مردان

مرد کمتر از ۲ دقیقه دخول ارضا می شود و انزال صورت می گیرد. دو نوع زود انزالی داریم، با در نظر گرفتن این دو نوع خواهید فهمید زودانزالی دارید یا نه:

انزال اصلی و یا مادام العمر: این نوع انزال معمولا به سنین نوجوانی مربوط می شود و تعیین روش مناسب درمان در این حالت سخت است.  معمولا دلایل این مسئله روان شناسی است. در واقع شرایط استرس زای محیطی سبب می شود، شما به فکر زودتر ارضا شدن باشید.

انزال ثانویه: این نوع انزال در سنین بالاتر روی می دهد و علت اصلی این مسئله هم اساسا فاکتورهای روانشناسی مانند مشکلات و استرس های موجود در روابط است. زمانی که علت این مشکل فیزیکی باشد ممکن است به دیابت و یا فشار خون بالا مرتبط باشد.

درمان زودانزالی با این میوه شگفت زده تان خواهد کرد. این میوه نوعی خاصیت تاخیری داشته و باعث پایین آمدن فشار خون می شود و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. روش استفاده از این میوه برای درمان زود انزالی به شکل زیر است:

– هندوانه را به قسمت های کوچک تقسیم کنید.

– مقداری پودر زنجبیل و نمک را بر روی قطعات هندوانه بپاشید.

مارچوبه گیاهی گلدار است که به علت خواص پزشکی زیادی که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این گیاه مانند دیگر گیاهان از قسمت های مختلقی تشکیل شده است، به طوری که تمام این قسمت ها خواص ویژه و خاص خود را دارند.

این گیاه به رنگ های بنفش، سبز و سفید وجود دارد. نحوه استفاده از این گیاه برای درمان زود انزالی بشکل زیر است. ۲ قاشق چایخوری پودر مارچوبه را در یک فنجان شیر حل کنید.

حال این ترکیب را بجوشانید. درب آن را گزاشته و بگذارید ۱۵ دقیقه بجوشد. این مخلوط فشار داده و صاف کنید. روزانه سه مرتبه بخورید.

زعفران تقویت کننده قوای جنسی و بنابراین می توان از زعفران برای درمان زود انزالی استفاده نمود.

برای بهره بردن از فواید این گیاه بی نظیر مراحل زیر را انجام دهید.

– به هنگام شب ۱۰ عدد بادام را در آب خیس کنید.

– صبح روز بعد پوست این ۱۰ عدد بادام را کنده در مخلوط کن به همراه یک فنجان شیر مخلوط کنید.

– مقداری زعفران، زنجبیل و هل را به آن اضافه کرده و بنوشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری و درمان آن به وب سایت دکتر ولی پور مراجعه نمائید

چوب دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می شود. چوب دارچین برای درمان سرماخوردگی های معمول، نفخ شکم، اسهال و ناراحتی های گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت روغن دارچین کاربردهای گسترده ای دارد که به عنوان مثال در لوسیون ها، صابون ها ، خمیردندان  و محصولات بهداشتی استفاده می شود.

چوب دارچین در افزایش اشتها، درمان گرفتگی های عضلانی در دوران قاعدگی و درمان زود انزالی موثر است. برای درمان زود انزالی توسط چوب دارچین مراحل زیر را انجام دهید.

۲ قاشق غذاخوری پودر چوب دارچین طبیعی و ۵ قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. مخلوط آماده شده را روزانه دو وعده میل کنید.

دانه پیازچه برای بهبود زود انزالی مفید است. مزیت این سبزی، توانایی رشد بالا در تمامی وضعیت های آب و هوایی است. پیازچه از مراحل ابتدایی چرخه ی رشد پیاز محسوب می شود. بنابراین برای درمان زود انزالی بسیار مفید است. مراحل زیر را انجام دهید:

– برگ سبز پیازچه را تمیز کرده و قسمت هایی که فاسد شده اند را از خود پیاز جدا کنید.

– بایستی پوست سطح بیرونی پیازچه را جدا کرد. حال شما پیازچه ای ترد و تازه دارید.

– شما می توانید پیازچه را به قطعات کوچک تر تقسیم کرده و ترکیب با انواع سالاد و غذا میل کنید.

این گیاه یکی از بهترین درمان های خانگی برای زود انزالی محسوب می شود. معمولا گیاهان همیشه قوای بدن را تقویت می کنند و استقامت بدن را بهبود می بخشند.

معمولا این گیاه برای درمان باروری مردان، ناتوانی جنسی و مشکلاتی که در شور جنسی مردانه وجود دارد را درمان می کند. این گیاه همچنین احساساتی نظیر استرس، اضطراب و بی خوابی را درمان و حتی موجب کند شدن رشد تومور می شود.

دستور مصرف: ریشه ی زغال اخته را از عطاری تهیه کنید. یک قاشق چای خوری از ریشه زغال اخته را با یک لیوان شیر به همراه یک قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید. بطور مرتب از این مخلوط میل کنید.

خودارضایی یا استمنا می تواند باعث زودانزالی در رابطه زناشویی شود. خودارضایی چه مضراتی دارد؟ 

خطرات خودارضایی 

کاندوم ضخیم تر از حساس بودن آلت شما جلوگیری می کند.

یک باور قدیمی و اشتباهی وجود دارد که تمرینات کگل را بایستی فقط مردان انجام دهند. این باور درستی نیست و حتی زنان هم می توانند از این تمرین استفاده کنند.

تمرینات کگل لگن را تقویت می کنند. برای زنان این تمرینات ماهیچه های بالا برنده ی مقعد را تقویت می کنند.  بیشتر پزشکان عقیده دارند که این تمرینات می تواند انزال زودرس را درمان کند.مواد تاخیری طبیعی

ارتباط مناسب بین دو زوج می تواند هر گونه اختلافی را مثل افسردگی، اختلافات بین حالت های مورد علاقه، افسردگی که به علت انزال زودرس روی می دهد و غیره را از بین ببرد.

بنابراین داشتن رابطه ای سالم با شریک زندگی موجب بدست آوردن لحظات شاد در زندگی شما می شود. اگر شما نزدیک روان شناس بروید، شما درمانی متناسب با مشکلی که دارید دریافت خواهید کرد.

تیم ترجمه نبض ما


چند دلیل ساده کاهش میل جنسی زنان

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی مردان

روش های تشخیص هرپس تناسلی یا HSV

علائم و شکل ظاهری تبخال تناسلی در زنان و مردان

علت کمردرد و درد مفاصل بعد از انزال

مراحل تولید اسپرم در مردان چگونه است؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

من مجرد استم و زود انزال میشوم . برایم رهنمای دیگر هم کنید . در ایمیل برایم بفرستید . بسیار رنج میبرم .
تشکر

سلام..بنده زود انزالی دارم قبلا خودارضایی هم میکردم میخواستم بدونم با ترک خودارضایی زودانزالی ام درمان شدنی هست یا خیر

سلام,
میخواستم راههای موثر درمان زود انزالی در مردان رو بپرسم.
چطوری میشه زود انزالی رو درمان کرد

اره فقط باید گیرتو ببری بندازی دور

سلام خواهش میکنم به سوال من جواب بدید
من یک نوجوان ۱۵ ساله هستم که دچار زود انزالی هستم و چند باری هم خود ارزایی کرده ام . میخواستم بدون با قطع خود ارزایی یا فاصله انداختن بین دفعات مشکلم برطرف میشود؟

من ازپانزده سالگی زودانزالی داشتم حالاسنم چهلوسه سال است بااین مریضی مشکل دارم

سلام اقای دکتر من چند سالی ازدواج کردم زمان جماع کردن زود انزالی دارم لذتی به من نمیده اسپری استفاده کردم جواب نگرفتم شما چه پیشنهادی دارید تشکر

سلام.. من۳۴ سالمه. از بچگی خود ارضایی کردم..روزی ۱بار.. ولی الان ۲۰ روزی ی بار مجبور میشم.. جدیدا زود ارضا میشم و موقع ادرار منی ازم خارج میشه.. چیکار کنم.. ممنون

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

مطالب پیشنهادی


درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


سوالات شایع زگیل تناسلی

ویدیو های سلامت


آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


آزمایش خون تان را تفسیر کنید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

زودانزالی یک اختلال جنسی است که در دستگاه تناسلی مردان دیده می شود. انزال زودرس یعنی قبل از اینکه همسر ارضا شود، مایع منی مرد خارج شود. علاوه بر درمان های دارویی، درمان خانگی و گیاهی برای زودانزالی وجود دارد. در این مطلب به درمان زود انزالی با روشهای طبیعی و استفاده از مواد غذایی می پردازیم.

 مسائلی در روابط زناشویی وجود دارد که ممکن است مرتبط با مشکلات جسمانی باشد. در بعضی از این مسائل ما حاضر به بیان موضوع نبوده و حتی تمایلی به مواجه شدن با مشکل نداریم. زود انزالی یکی از همین مشکلات است. حال آنکه درمان زود انزالی می تواند به بهبود روابط زناشویی کمک کند.

این بیماری را می توان با نام انزال بدون کنترل که سریعا قبل یا پس از مدت کوتاهی از دخول روی می دهد. این بیماری اثرات سو نظیر اضطراب و افسردگی هم بر روی مرد و هم بر روی زن خواهد گذاشت.

یکی از روشهای جلوگیری از زودانزالی، استفاده از اسپری تاخیری است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنیدمواد تاخیری طبیعی

اسپری تاخیری برای مردان

مرد کمتر از ۲ دقیقه دخول ارضا می شود و انزال صورت می گیرد. دو نوع زود انزالی داریم، با در نظر گرفتن این دو نوع خواهید فهمید زودانزالی دارید یا نه:

انزال اصلی و یا مادام العمر: این نوع انزال معمولا به سنین نوجوانی مربوط می شود و تعیین روش مناسب درمان در این حالت سخت است.  معمولا دلایل این مسئله روان شناسی است. در واقع شرایط استرس زای محیطی سبب می شود، شما به فکر زودتر ارضا شدن باشید.

انزال ثانویه: این نوع انزال در سنین بالاتر روی می دهد و علت اصلی این مسئله هم اساسا فاکتورهای روانشناسی مانند مشکلات و استرس های موجود در روابط است. زمانی که علت این مشکل فیزیکی باشد ممکن است به دیابت و یا فشار خون بالا مرتبط باشد.

درمان زودانزالی با این میوه شگفت زده تان خواهد کرد. این میوه نوعی خاصیت تاخیری داشته و باعث پایین آمدن فشار خون می شود و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. روش استفاده از این میوه برای درمان زود انزالی به شکل زیر است:

– هندوانه را به قسمت های کوچک تقسیم کنید.

– مقداری پودر زنجبیل و نمک را بر روی قطعات هندوانه بپاشید.

مارچوبه گیاهی گلدار است که به علت خواص پزشکی زیادی که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این گیاه مانند دیگر گیاهان از قسمت های مختلقی تشکیل شده است، به طوری که تمام این قسمت ها خواص ویژه و خاص خود را دارند.

این گیاه به رنگ های بنفش، سبز و سفید وجود دارد. نحوه استفاده از این گیاه برای درمان زود انزالی بشکل زیر است. ۲ قاشق چایخوری پودر مارچوبه را در یک فنجان شیر حل کنید.

حال این ترکیب را بجوشانید. درب آن را گزاشته و بگذارید ۱۵ دقیقه بجوشد. این مخلوط فشار داده و صاف کنید. روزانه سه مرتبه بخورید.

زعفران تقویت کننده قوای جنسی و بنابراین می توان از زعفران برای درمان زود انزالی استفاده نمود.

برای بهره بردن از فواید این گیاه بی نظیر مراحل زیر را انجام دهید.

– به هنگام شب ۱۰ عدد بادام را در آب خیس کنید.

– صبح روز بعد پوست این ۱۰ عدد بادام را کنده در مخلوط کن به همراه یک فنجان شیر مخلوط کنید.

– مقداری زعفران، زنجبیل و هل را به آن اضافه کرده و بنوشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری و درمان آن به وب سایت دکتر ولی پور مراجعه نمائید

چوب دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می شود. چوب دارچین برای درمان سرماخوردگی های معمول، نفخ شکم، اسهال و ناراحتی های گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت روغن دارچین کاربردهای گسترده ای دارد که به عنوان مثال در لوسیون ها، صابون ها ، خمیردندان  و محصولات بهداشتی استفاده می شود.

چوب دارچین در افزایش اشتها، درمان گرفتگی های عضلانی در دوران قاعدگی و درمان زود انزالی موثر است. برای درمان زود انزالی توسط چوب دارچین مراحل زیر را انجام دهید.

۲ قاشق غذاخوری پودر چوب دارچین طبیعی و ۵ قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. مخلوط آماده شده را روزانه دو وعده میل کنید.

دانه پیازچه برای بهبود زود انزالی مفید است. مزیت این سبزی، توانایی رشد بالا در تمامی وضعیت های آب و هوایی است. پیازچه از مراحل ابتدایی چرخه ی رشد پیاز محسوب می شود. بنابراین برای درمان زود انزالی بسیار مفید است. مراحل زیر را انجام دهید:

– برگ سبز پیازچه را تمیز کرده و قسمت هایی که فاسد شده اند را از خود پیاز جدا کنید.

– بایستی پوست سطح بیرونی پیازچه را جدا کرد. حال شما پیازچه ای ترد و تازه دارید.

– شما می توانید پیازچه را به قطعات کوچک تر تقسیم کرده و ترکیب با انواع سالاد و غذا میل کنید.

این گیاه یکی از بهترین درمان های خانگی برای زود انزالی محسوب می شود. معمولا گیاهان همیشه قوای بدن را تقویت می کنند و استقامت بدن را بهبود می بخشند.

معمولا این گیاه برای درمان باروری مردان، ناتوانی جنسی و مشکلاتی که در شور جنسی مردانه وجود دارد را درمان می کند. این گیاه همچنین احساساتی نظیر استرس، اضطراب و بی خوابی را درمان و حتی موجب کند شدن رشد تومور می شود.

دستور مصرف: ریشه ی زغال اخته را از عطاری تهیه کنید. یک قاشق چای خوری از ریشه زغال اخته را با یک لیوان شیر به همراه یک قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید. بطور مرتب از این مخلوط میل کنید.

خودارضایی یا استمنا می تواند باعث زودانزالی در رابطه زناشویی شود. خودارضایی چه مضراتی دارد؟ 

خطرات خودارضایی 

کاندوم ضخیم تر از حساس بودن آلت شما جلوگیری می کند.

یک باور قدیمی و اشتباهی وجود دارد که تمرینات کگل را بایستی فقط مردان انجام دهند. این باور درستی نیست و حتی زنان هم می توانند از این تمرین استفاده کنند.

تمرینات کگل لگن را تقویت می کنند. برای زنان این تمرینات ماهیچه های بالا برنده ی مقعد را تقویت می کنند.  بیشتر پزشکان عقیده دارند که این تمرینات می تواند انزال زودرس را درمان کند.مواد تاخیری طبیعی

ارتباط مناسب بین دو زوج می تواند هر گونه اختلافی را مثل افسردگی، اختلافات بین حالت های مورد علاقه، افسردگی که به علت انزال زودرس روی می دهد و غیره را از بین ببرد.

بنابراین داشتن رابطه ای سالم با شریک زندگی موجب بدست آوردن لحظات شاد در زندگی شما می شود. اگر شما نزدیک روان شناس بروید، شما درمانی متناسب با مشکلی که دارید دریافت خواهید کرد.

تیم ترجمه نبض ما


چند دلیل ساده کاهش میل جنسی زنان

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی مردان

روش های تشخیص هرپس تناسلی یا HSV

علائم و شکل ظاهری تبخال تناسلی در زنان و مردان

علت کمردرد و درد مفاصل بعد از انزال

مراحل تولید اسپرم در مردان چگونه است؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

من مجرد استم و زود انزال میشوم . برایم رهنمای دیگر هم کنید . در ایمیل برایم بفرستید . بسیار رنج میبرم .
تشکر

سلام..بنده زود انزالی دارم قبلا خودارضایی هم میکردم میخواستم بدونم با ترک خودارضایی زودانزالی ام درمان شدنی هست یا خیر

سلام,
میخواستم راههای موثر درمان زود انزالی در مردان رو بپرسم.
چطوری میشه زود انزالی رو درمان کرد

اره فقط باید گیرتو ببری بندازی دور

سلام خواهش میکنم به سوال من جواب بدید
من یک نوجوان ۱۵ ساله هستم که دچار زود انزالی هستم و چند باری هم خود ارزایی کرده ام . میخواستم بدون با قطع خود ارزایی یا فاصله انداختن بین دفعات مشکلم برطرف میشود؟

من ازپانزده سالگی زودانزالی داشتم حالاسنم چهلوسه سال است بااین مریضی مشکل دارم

سلام اقای دکتر من چند سالی ازدواج کردم زمان جماع کردن زود انزالی دارم لذتی به من نمیده اسپری استفاده کردم جواب نگرفتم شما چه پیشنهادی دارید تشکر

سلام.. من۳۴ سالمه. از بچگی خود ارضایی کردم..روزی ۱بار.. ولی الان ۲۰ روزی ی بار مجبور میشم.. جدیدا زود ارضا میشم و موقع ادرار منی ازم خارج میشه.. چیکار کنم.. ممنون

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

مطالب پیشنهادی


درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


سوالات شایع زگیل تناسلی

ویدیو های سلامت


آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


آزمایش خون تان را تفسیر کنید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

انزال زودرس ازمشکلات شایع جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد ، هرچه رابطه جنسی زوجین با کیفیت بیشتر و لذت بیشتری همراه باشد، نشاط و روحیه افراد در زندگی روزمره نیز بالا می رود. از این رو رابطه جنسی نباید کوتاه و فقط در حد رفع نیاز غریزی صورت گیرد. طولانی و مسرت بخش بودن نزدیکی از نشانه های رضایت جنسی است بنابراین همانطور که در ادامه این بخش از سلامت جنسی نمناک خواهیم گفت آقایان باید توانایی کنترل انزال را داشته باشند تا مدت زمان بیشتری را بتوانند در رابطه بگذرانند.

زنان معمولا دیرتر از مردان ارضا می شوند و عدم آگاهی زوجین از چگونگی ایجاد تطابق، زمان طولانی ارضا شدن زوجه و زمان کوتاه تر زوج، باعث نمود بیشتر و عذاب آورتر این مشکل می شود. در حالی که می توان با یک آموزش درست در این زمینه از احساس نارضایتی زوجین جلوگیری کرد. معمولا بیشتر افرادی که انزال زود رس دارند به علت های متفاوت از رفتن به پزشک سر باز می زنند اما اگر بیماری زودانزالی درمان نشود ، فرد می تواند به مرحله دیر ارضا شدن برسد . در ادامه سعی داریم به روش هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها مشکل انزال زودرس درمان شده و فرد بتواند به صورت طبیعی یک رابطه جنسی سالم و طولانی و لذت بخش را تجربه کند.

برای افزایش زمان نزدیکی و کنترل انزال زودرس روشی موثر توسط مسترز و جانسون در دهه ی 60 میلادی ارائه شد که در آن فرد زمان نزدیک شدن به ارگاسم باید با انگشتهای نشانه و شصت حلقه ای به دور آلت درست کند و به آن فشار آورد تا زمانی که تحریک جنسی او به پایان رسد. این کار باید سه مرتبه تکرار گردد و در مرتبه سوم انزال صورت پذیرد . تکنیک فشردن باعث رهایی از زود انزالی می شود و با تکرار این روش 1 تا 2 مرتبه در هفته می توانید توانایی کنترل انزال را به دست آورید و از لذت جنسی بیشتری برخوردار شوید.مواد تاخیری طبیعی

در این روش فرد توسط خود یا زوج جنسی تحریک می شود و هنگامی که به اوج هیجان جنسی رسید باید این کار را متوقف سازد .افرادی که به زود انزالی دچار هستند باید این روش را در نوبت و اوقات مختلف انجام دهند تا در هر نزدیکی توانایی بیشتری در کنترل انزال به دست آورند ویا به عبارتی زمان هر نزدیکی بالاتر رود.

در این شیوه که شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است ، مرد به پشت می خوابد و به آرامی رابطه را شروع می کند ولی به محض رسیدن به ارگاسم مدتی حالت ریلکس به خود گرفته و دوباره نزدیکی را آغاز می کند.

روش start & stop از موثرترین روش ها برای درمان زود ارضایی در مردان است . در این تکنیک شما باید قبل از رسیدن به ارگاسم ، از رابطه جنسی دست بکشید و مدت زمان کوتاهی هیچ کار تحریک کننده ای انجام ندهید و سپس دوباره به فعالیت جنسی بپردازید. این کار سبب می شود به مرور زمان شما توانایی کنترل انزال را به دست آورید و از لذت جنسی بیشتری برخوردار شوید.

بسیاری از مشکلات در زندگی وجود دارد که در روابط جنسی ما تاثیر گذار است .

شما می توانید با این تکنیک ها آستانه انزال را در خودتان بالاتر ببرید و انزال را کنترل کنید و مدت رابطه جنسی خود را بالا ببرید تا شریک جنسیتان از شما راضی باشد.

 



انزال زودرس و مصرف قرص تاخیری

 

انزال زودرس

بیماری جنسی برای هر کسی ممکن است اتفاق بیافتد. برای درمان بیماری‌های جنسی روش‌های متفاوتی وجود دارد؛ یکی از مهم‌ترین اختلالات جنسی به ویژه در آقایان زود انزالی است. مواد تاخیری طبیعی

 

فردی که دچار زود انزالی یا زود ارضایی است بلافاصله پس از دخول ارضا می شود و منی از بدنش خارج می شود و نمی تواند نیازهای جنسی همسرش را برآورده کند. ممکن است این مشکل به صورت دائم و یا موقت باشد باشد.

 

زود انزالی سردی در روابط و نارضایتی جنسی را باعث می‌شود و در نهایت ممکن است منجر به فروپاشی نظام خانواده شود. اما خوشبختانه امروزه محصولات زیادی برای درمان مقطعی و دائم این مشکل به بازار آمده است. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از تکنیک های ذهنی و جسمی نیز برای درمان انزال زودرس بسیار حائز اهمیت است.

 

عوامل زیادی بر زود ارضایی تاثیر می گذارند و به همین دلیل زود انزالی را می توان با ترکیبی از درمان های ذهنی، دارویی و تکنیک های خاص جنسی درمان کرد که در ادامه به معرفی داروی‌های موثر بر درمان انزال زودرس پرداخته‌ایم.

 

انواع قرص‌های تاخیری

انواع قرص تاخیری

 

مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین

این نوع داروها یکی از انواع قرص‌های تاخیری بوده که از آنها برای افزایش طول رابطه جنسی و درمان زود انزالی استفاده می‌شود. تاثیرات جانبی مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین یک از موارد تاثیرگذار بوده و هنگام انتخاب آن‌ها به عنوان داروی تاخیری باید به این تاثیرات جانبی توجه نمود. 

 

این تاثیرات جانبی شامل عوارض روانی و عصبی، واکنش‌های پوستی، اثرات آنتی کولینرژیک، نوسان در وزن بدن، تداخلات دارویی و تاثیرات جانبی جنسی بجز انزال زودرس همچون کاهش میل جنسی و یا اختلال نعوظ می‌باشند. از داروهای مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین می‌توان به: پاروکستین (paroxetine)، سرترالین (Zoloft)، سیتالوپرام (Celexa) و فلوکستین (Fluoxetine) اشاره داشت.

 

داروهای نام برده شده از انواع قدرتمند داروهای  SSRI بوده که می شود از آن برای درمان زود انزالی استفاده نمود. احتمالا بهبود حاصل از این قرص‌های تاخیری تا ۳ هفته بعد از شروع مصرف خود را نشان ندهد. اگر این قرص تاخیری تا شش هفته تاثیر خود بر زود انزالی را نشان نداد و یا تاثیرات جانبی آن مشکل ساز شد، باید با دارویی دیگر جایگزین شود.

 

 

ویاگرا (سیلدنافیل)

سیلدنافیل با نام‌های تجاری ویاگرا و ارکتو یکی دیگر از داروهای درمان ناتوانی جنسی در مردان است که به صورت خوراکی مصرف می شود. مقدار مصرف معمول آن ۵۰ میلی گرم و یک ساعت پیش از رابطه جنسی است.

 

ویاگرا بیشتر از یکبار در روز نباید مصرف شود. این دارو متعلق به خانواده داروهای بازدارنده فسفودی استراز-۵ است و با افزایش جریان خون در آلت تناسلی، به درمان اختلال نعوظ می پردازد.

 

قرص‌های سیلدنافیل که در مقادیر ۵۰، ۲۵ و ۱۰۰ میلی گرمی بوده و ماکزیمم دوز روزانه ۱۰۰ میلی گرم بوده و بهتر است از مقادیر ۲۵ شروع شود و در صورت عدم پاسخ دهی مناسب مقدار مصرف افزایش یابد. هرگونه اختلال غیر معمولی چون تاری دید و سیانوپسیا (تغییر رنگ در دید و دیدن اشیا به رنگ آبی) و اختلالات شنوایی بوده  نیاز به قطع مصرف و مراجعه فوری به پزشک دارد.

 

تادافیل (سیالیس)

قرص‌های سیالیس عملکردی مشابه ویاگرا دارد اما بسیار قوی تر از ویاگرا بوده و ماده تأثیر گذار اصلی آن تادالافیل می‌باشد که موجب نعوظ (سفت و راست شدن) آلت می‌شود و تا حدودی در تأخیر در انزال نیز تأثیر گذار می‌باشد.

 

معمولاً سیالیس را بصورت یک قرص در زمان مورد نیاز مصرف می‌کنند، این زمان می‌تواند از ۳۰ دقیقه تا ۴۰ دقیقه قبل از تصمیم به مقاربت و نزدیکی مصرف شود. (توصیه می‌شود جهت جذب بهتر اثرات دارو، یک لیوان آب خنک بنوشید)

 

کپسول اگزوتیک پلاس مارنیز

کپسول‌های تقویت جنسی اگزوتیک پلاس مارنیز (Marnys Exotique Plus Capsulas) شامل ترکیبات گیاهی: جینسینگ کره ای (Panax Ginseng) که یک تونیک و آداپتوژن گیاهی است و در ارتقاء عملکرد قوای جنسی مؤثر می‌باشد، گوارانا (Guarana) جهت رفع خستگی و افزایش توان و تحریک پذیری جنسی، گیاه Eleuterococcus جهت قدرت مقابله با استرس و خستگی و موثر در حفظ سلامت جنسی و افزایش میل جنسی، ماده بسیار مغذی Royal jelly که غذای ویژه ملکه زنبور عسل می‌باشد و یک انرژی طبیعی با اثرات شگفت انگیز است و اسید آمینه تورین جهت ارضاء روانی و تحریک پذیری جنسی می‌باشد. این داروی تاخیری باید روزانه ۱ تا ۲ کپسول قبل از غذا میل شود.

 

وگادول

وگادول Vega-Dol نام تجارتی مخدر ترامادول در کشور هندوستان می‌باشد که با اسامی دیگر مانند Veldrol و وکتادول VICTADOL و مشابه آن بر روی اینترنت به فروش می‌رسد. این قرص از ترکیب ترامادول با سیلدنافیل که ماده‌ای بسیار خطرناک است تهیه می‌شود.مواد تاخیری طبیعی

 

قرص ترکیبی وگادول (سیلدنافیل و ترامادول) حاوی ۱۰۰ میلی‌گرم سیلدنافیل و ۵۰ میلی‌گرم ترامادول است. وگادول نباید در دراز مدت مصطف شود زیرا می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن بگذارد.

موارد منع مصرف قرص تاخیری

 

افرادی که باید از مصرف این قرص‌ها بپرهیزند

• افرادی که به بیماری های قلبی مبتلا هستند، فعالیت جنسی، خطر مشکلات قلبی شان را بالا می برد. بنابراین مصرف قرص‌های تاخیری در آنها بسیار خطرناک است.

 

• مصرف قرص‌های تاخیری در افراد مبتلا به پریاپیسم، مضر است و مشکل آنها را شدیدتر و بسیار دردناک می کند. از عوارض ناشی از ابتلا به پریاپیسم می‌توان به مشکلات در گلبول های قرمز خون مانند کم خونی داسی شکل، سرطان خون، میلوما چندگانه که سرطانی شدن سلول های خونی پلاسماسل است و به صورت درد استخوان یا شکستگی، نارسایی کلیه، کم خونی بروز می کند و بیماری پیرونی که نوعی بیماری در آلت تناسلی مردانه است، اشاره کرد.

 

• افرادی که مشکلات بینایی دارند، نباید از قرص‌های تاخیری استفاده کنند. احتمال نابینایی فرد مبتلا به نوروپاتی قدامی غیرآرتریتیکی عصب بینایی، بسیار زیاد است.

 

• افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و یا کسانی که دیالیز می شوند. بدن این افراد نمی تواند این دارو را به درستی دفع کند و باقی ماندن دارو در بدن عوارض جانبی آن را به شدت افزایش می دهد. بدن افراد مبتلا به بیماری های کبدی به علت اینکه نمی تواند به درستی این دارو را پردازش کند، فرد را گرفتار عوارض جانبی بسیار شدید داروی تادافیل می کند.

 

• مصرف قرص‌های تاخیری وضعیت مبتلایان به زخم معده و یا کسانی که به اختلالات خونریزی مبتلا هستند را بدتر می کند. در صورت مصرف این دارو آنها باید کاملا تحت نظر پزشک باشند.

 

• افراد مسن و کسانی که دچار حساسیت های شدید هستند، نباید از این دارو مصرف کنند.

 

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

درمان افسردگی یک بار برای همیشه

راه ورسم حفظ وتداوم عشق درزندگی مشترک

لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

مشاوره تلفنی طلاق

عوارض خطرناک لیزر موهای زائد

مایع مشکین شوی رو ارزان تر از همه جا بخر!!

سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

سوغات خوشمزه و مقوی نقاط مختلف ایران

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی

رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات

روغن حیوانی گوسفندی درجه یک کرمانشاه

درمان اختلالات جنسی توسط سکس تراپیست

تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن

چگونه زندگی شاد و آرامی داشته باشم؟

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین‌ها: عوامل روانشناختی و بیولوژیکی در زودانزالی نقش دارند. اگرچه بسیاری از افراد خجالت می‌کشند در خصوص زودانزالی صحبت کنند، اما زودانزالی یک مشکل شایع و قابل درمان است. داروها، مشاوره‌ها و تکنیک‌های جنسی و یا ترکیبی از آن‌ها به بهبود رابطه جنسی کمک می‌کند.

زودانزالی زمانی اتفاق می‌افتد که مرد در طی رابطه جنسی زودتر از زمانی که خودش یا همسرش می‌خواهد ارضا شود. زودانزالی زودرس یک مشکل رایج در رابطه جنسی است. معمولا از هر ۳ نفر یک نفر از زودانزالی رنج می‌برند. تا زمانی که این اتفاق به طور مداوم نیفتد، باعث نگرانی نمی‌شود. با این حال، در صورتی که موارد زیر را مشاهده کنید زودانزالی را تجربه می‌کنید:

علائم زود انزالی چیست؟

مواد تاخیری طبیعی

علامت اصلی زودانزالی، عدم توانایی انزال برای بیش از یک دقیقه پس از دخول است. زودانزالی را می‌توان به دسته‌های زیر طبقه بندی کرد:

طول عمر (اولیه): زودانزالی دائمی از اولین رابطه جنسی شروع می‌شود.

اکتسابی (ثانویه): زودانزالی اکتسابی پس از تجربه جنسی بدون مشکل در گذشته دیده می‌شود.

برای زودانزالی چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

در صورت زودانزالی با پزشک خود صحبت کنید. خجالت از صحبت کردن در خصوص این مسئله امری طبیعی است، اما اجازه ندهید این مسئله مانع از صحبت کردن با پزشک شود. زودانزالی یک مشکل معمول و قابل درمان است.

برای برخی از افراد، گفتگو با پزشک باعث کاهش نگرانی‌ها می‌شود. به عنوان مثال ممکن است متوجه شوید زودانزالی گاه و بیگاه امری طبیعی است و متوسط زمان از شروع مقاربت تا انزال حدود پنج دقیقه است.

علت زود انزالی چیست؟

علت دقیق زودانزالی ناشناخته است. زمانی تصور می‌شد زودانزالی مشکلی روانشناختی است، اما پزشکان اکنون متوجه شده اند زودانزالی شامل تعامل پیچیده عوامل روانشناختی و بیولوژیکی است.

۱- علل روانشناختی

عوامل روانشناختی که ممکن است نقش مهمی داشته باشند عبارتند از:

عوامل دیگری که می‌توانند نقش داشته باشند عبارتند از:

اختلال نعوظ:

مردانی که در مورد دستیابی یا حفظ نعوظ در طول رابطه جنسی دچار اضطراب می‌شوند ممکن است الگویی از عجله برای انزال داشته باشند.

اضطراب:

بسیاری از مردان مبتلا به زودانزالی با اضطراب مواجه هستند.

مشکلات رابطه:

اگر رابطه جنسی قبلی شما رضایت بخش بوده است و اکنون رابطه جنسی مطابق میل ندارید، ممکن است دچار زودانزالی شوید.

۲- علل بیولوژیکی

تعدادی از عوامل بیولوژیکی ممکن است به زودانزالی کمک کند، از جمله:

عواملی که باعث انزال زودرس میشود؟

عوامل مختلف می‌توانند خطر ابتلا به زودانزالی را افزایش دهند، از جمله:

۱- اختلال نعوظ:

اگر گاهی و یا به طور مداوم مشکل نعوظ داشته باشید، بیشتر در معرض خطر زودانزالی قرار دارید. ترس از دست دادن نعوظ ممکن است باعث شود آگاهانه یا ناخودآگاه رابطه جنسی سریعی داشته باشید.

۲- استرس:

فشار‌های احساسی یا ذهنی در هر دوره‌ای از زندگی ممکن است در زودانزالی نقش داشته باشد. سعی کنید آرام باشید و به رابطه جنسی تمرکز کنید.

عوارض جانبی زود انزالی

زودانزالی می‌تواند باعث مشکلات شخصی در زندگی شود، از جمله:

زود انزالی چگونه تشخیص داده میشود؟

پزشک علاوه بر این که در خصوص رابطه جنسی شما سوال می‌کند، درباره سابقه بیماری سوال خواهد کرد و ممکن است یک معاینه فیزیکی انجام دهد. اگر هم مشکل زودانزالی داشته باشید و هم مشکل حفظ نعوظ، پزشک آزمایش خون برای بررسی سطح هورمون مردانه (تستوسترون) یا سایر آزمایشات را تجویز می‌کند. در برخی موارد، پزشک ممکن است به شما توصیه کند که به یک متخصص ارولوژی یا متخصص بهداشت روانی مراجعه کنید.

درمان زود انزالی چگونه است؟

گزینه‌های رایج درمان زودانزالی شامل تکنیک‌های رفتاری، بی حسی موضعی، دارو‌ها و مشاوره می‌باشد. به خاطر داشته باشید ممکن است پیدا کردن درمان یا ترکیبی از درمان‌هایی که برای شما موثر باشد، طول بکشد. درمان رفتاری به اضافه مصرف دارو موثر‌ترین روش درمان است.

۱- تکنیک‌های رفتاری در انزال زودرس

در بعضی موارد، درمان زودانزالی شامل اقداماتی ساده مانند خودارضایی یک یا دو ساعت قبل از مقاربت می‌باشد تا بتوانید انزال را در طول رابطه جنسی به تاخیر بیندازید. پزشک همچنین ممکن است توصیه کند در یک مقطع زمانی از مقاربت اجتناب کرده و بر انواع دیگر بازی‌های جنسی تمرکز کنید تا فشار از روی رابطه جنسی برداشته شود.

۲- ورزش‌های کف لگن

عضلات کف لگن ضعیف می‌توانند توانایی شما را برای تاخیر در انزال کاهش دهند. تمرینات کف لگن (تمرینات Kegel) می‌تواند به تقویت این عضلات کمک کند.مواد تاخیری طبیعی

برای انجام این تمرینات:

• عضلات را به درستی پیدا کنید. برای شناسایی عضلات کف لگن، ادرار را در اواسط جریان ادرار متوقف کرده یا عضلاتی که از عبور گاز جلوگیری می‌کنند را سفت کنید. این فعالیت‌ها از عضلات کف لگن استفاده می‌کنند. هنگامی که عضلات کف لگن را شناسایی کنید، می‌توانید تمرینات را در هر موقعیتی انجام دهید.

• تکنیک خود را کامل کنید. عضلات کف لگن را منقبض کنید، سه ثانیه انقباض را حفظ کرده و سپس سه ثانیه شل کنید. چند بار پشت سر هم این کار را انجام دهید. هنگامی که عضلات شما قوی‌تر شدند، سعی کنید تمرینات Kegel را در حین نشستن، ایستاده یا پیاده روی انجام دهید.

• تمرکز خود را حفظ کنید. برای بهترین نتایج، فقط بر عضلات کف لگن تمرکز کنید. مراقب باشید ماهیچه‌های شکم، ران یا باسن را سفت نکنید. نفس خود را نگه ندارید. در عوض، در طول تمرین آزادانه نفس بکشید.

• این تمرین را ۳ بار در روز تکرار کنید. حداقل سه مجموعه ۱۰ تایی از این تمرین را در روز انجام دهید.

۳- تکنیک توقف فشار

پزشک شما ممکن است به شما و همسرتان در استفاده از روش تکنیک توقف فشار کمک کند. این روش به شرح زیر عمل می‌کند:

فعالیت جنسی را طبق معمول شروع کنید. آلت تناسلی را تحریک کنید تا زمانی که تقریبا آماده انزال هستید.

به همسرتان بگویید انتهای آلت تناسلی شما را، در نقطه‌ای که سر آلت به شفت می‌رسد، فشار دهد و فشار را برای چند ثانیه حفظ کند تا زمانی که میل به انزال برطرف شود.به همسرتان بگویید این عمل را در صورت لزوم تکرار کند.

با تکرار این کار می‌توانید به نقطه دخول بدون انزال دسترسی پیدا کنید. پس از چند جلسه تمرین، احساس چگونگی تاخیر در انزال به عادت تبدیل می‌شود که دیگر نیازی به تکنیک توقف فشار نیست. اگر تکنیک توقف فشار درد دارد، روش دیگر برای جلوگیری از تحریک جنسی قبل از انزال، صبر کردن تا کاهش سطح شهوت و دوباره شروع می‌باشد. این روش به عنوان روش توقف- شروع شناخته می‌شود.

۴- کاندوم

کاندوم ممکن است حساسیت آلت تناسلی را کاهش دهد که می‌تواند به تاخیر در انزال کمک کند.

۵- دارو‌های مصرفی در زود انزالی

برای درمان انزال زودرس استفاده از کرم‌ها و اسپری‌های بیهوشی که حاوی عامل بی حسی هستند مانند بنزوکائین، لیدوکایین یا پریلوکائین، مناسب می‌باشد. این محصولات ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قبل از رابطه جنسی برای کاهش احساس و کمک به تاخیر در انزال به آلت تناسلی اعمال می‌شود.

یک کرم لیدوکایین-پریلوکائین برای انزال زودرس (EMLA) به صورت تجویزی در دسترس است. اسپری‌های لیودو کایین برای انزال زودرس بدون نسخه پزشک در دسترس می‌باشند. اگر چه عوامل موضعی بی حس کننده موثر هستند و به خوبی تحمل می‌شوند، عوارض جانبی بالقوه دارند. به عنوان مثال، برخی از مردان از دست دادن موقت حساسیت و کاهش لذت جنسی را گزارش می‌کنند. گاهی هم شرکای زن این اثرات را گزارش کرده اند.

دارو‌های خوراکی

بسیاری از دارو‌ها ممکن است ارگاسم را به تاخیر بیندازد. اگر چه هیچ کدام از این دارو‌ها به طور خاص توسط اداره غذا و داروی آمریکا برای درمان انزال زودرس مورد تایید نیست، برخی از این دارو‌ها برای این منظور استفاده می‌شوند از جمله دارو‌های ضد افسردگی، ضد درد و مهارکننده‌های فسفودی استراز

دارو‌های ضد افسردگی

یک اثر جانبی برخی از دارو‌های ضد افسردگی، تاخیر در ارگاسم می‌باشد. به همین علت برای کمک به تاخیر در انزال، مهارکننده‌های بازجذب سروتونین انتخابی (SSRIs) مانند اسکلیتوپام (Lexapro)، سرترالین (Zoloft)، پاروکستین (Paxil) یا فلوکستین (Prozac، Sarafem) مورد استفاده قرار می‌گیرند. پاروکستین موثرترین این دارو‌ها است. این دارو‌ها معمولا ۵ تا ۱۰ روز طول می‌کشد تا شروع به کار کنند.

اگر SSRI‌ها زمان انزال خود را بهبود ندهند، پزشک ممکن است کولومپیامامین ضد افسردگی (Anafranil) را تجویز کند. عوارض جانبی ناخواسته دارو‌های ضد افسردگی ممکن است شامل تهوع، چرت زدن، خواب آلودگی و کاهش میل جنسی باشد.

دارو‌های ضد درد

ترامادول (Ultram) دارویی است که معمولا برای درمان درد استفاده می‌شود. این دارو دارای عوارض جانبی است که باعث تاخیر در انزال می‌شود. عوارض جانبی ناخواسته ممکن است تهوع، سردرد، خواب آلودگی و سرگیجه باشد. این دارو زمانی که SSRI موثر نبوده است تجویز می‌شود. ترامادول را نمی‌توان در ترکیب با SSRI استفاده کرد.

مهار کننده‌های فسفودی استراز ۵

بعضی از دارو‌های مورد استفاده برای درمان اختلال نعوظ مانند سیلدنافیل (ویاگرا، رتیویو)، تادالافیل (Cialis، Adcirca) واروداوافیل (Levitra، Staxyn) نیز ممکن است به انزال زودرس کمک کنند. عوارض جانبی ناخواسته ممکن است شامل سردرد، سوزش صورت و سوء هاضمه باشد. این دارو‌ها در ترکیب با SSRI موثرتر هستند.

درمان احتمالی آینده

تحقیقات نشان می‌دهد دارو‌های متعددی در درمان زودانزالی موثر هستند، اما مطالعات بیشتری لازم است. این دارو‌ها عبارتند از:

Dapoxetine. این دارو SSRI است که اغلب به عنوان اولین درمان برای انزال زودرس در کشور‌های دیگر استفاده می‌شود. این دارو در حال حاضر در آزمایشات بالینی در ایالات متحده استفاده می‌شود.

مدافینیل (Provigil). این درمان برای نارکولپسی اختلال خواب است.

سیلوادوزین (Rapaflo). این دارو معمولا درمانی برای افزایش غده پروستات (هیپرپلازی خوش خیم پروستات) است.

درمان‌های خانگی زود انزالی به روش آسان

۶- هندوانه

مزیت اصلی این میوه است شل کردن عروق خونی می‌باشد، اما هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. برای غلبه بر مشکل زودانزالی، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: هندوانه را به قطعات کوچک تبدیل کنید.

مرحله ۲: پودر زنجبیل و نمک را بر روی تکه‌ها بمالید.

مرحله ۳: تکه‌های هنداونه را بخورید. همچنین می‌توانید این هنداونه را به سالاد میوه اضافه کنید.

این روش چطور اثر میکند؟

ماده اصلی که باعث ایجاد تغییر می‌شود ماده مغذی citrulline است. این جزء می‌تواند میل جنسی هر فرد را افزایش دهد.

۷- مارچوبه

متعلق به گروه خانواده نیلوفر‌ها است و به شدت خواص دارویی آن ارزش دارد. تقریبا تمام قسمت‌های بدنه مارچوبه خواص دارویی دارند. این گیاه به رنگ بنفش، سبز و سفید است. برای متوقف کردن زودانزالی، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: دو قاشق چایخوری مارچوبه هندی (پودر ریز) و یک فنجان شیر را مخلوط کنید.

مرحله ۲: مخلوط را روی اجاق گاز بجوشانید. می‌توانید از شیر گاو استفاده کنید.

مرحله ۳: درب را بپوشانید و بگذارید مخلوط به مدت ۱۵ دقیقه جوشانده شود.

مرحله ۴: مخلوط را سه بار در روز بنوشید.

این روش چطور اثر میکند؟

این گیاه به عنوان منبع خوبی از ویتامین ها، پروتئین‌ها و مواد معدنی ضروری شناخته شده است. این گیاه غنی از ویتامین A، تیامین (B۱)، ریبوفلاوین (B۲)، اسید پانتوتنیک (B۵)، نیاسین (B۳)، فولات، B۶، ویتامین C، E و K هستند. مواد معدنی موجود در ماروچوبه عبارتند از فسفر، پتاسیم، سلنیوم، روی، منگنز. این گیاه کالری کم است و غنی از فیبر رژیمی است. مقدار روی موجود در بدن برای تولید تستوسترون ضروری است. ویتامین A برای تنظیم هورمون جنسی، پروژسترون و تولید تستوسترون مورد نیاز است.

ویتامین ۳B باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود و سطح کلسترول را کاهش می‌دهد. ویتامین C می‌تواند تعداد اسپرم، جریان خون و فشار خون در آلت تناسلی را افزایش دهد (تاثیر ویتامین e بر اسپرم). بنابراین، این گیاه را می‌توان به عنوان یکی از بهترین دارو‌های گیاهی برای درمان انزال زودرس انتخاب کرد.

شناخته شده است که اگر متابولیسم کامل باشد، تمام عملکرد‌های بدن به طور معمول انجام می‌شود. اجزای ضد التهابی عبارتند از پروتوودوسین، دیوسژنین، آسپارینین، ساراساپوژنین، ایزورامنتین. برخی از فلاونوئید‌های موجود در مارچوبه عبارتند از Isorhamnetin، Kaempferol و Asparanin. برای حفظ سلامتی، جذب مواد مغذی برای بدن حیاتی است. کربوهیدرات پیچیده تا زمان رسیدن به روده بزرگ هضم نمی‌شوند.

۸- زعفران

زعفران یک داروی مقوی قوای جنسی است و از این رو می‌توان برای درمان زودانزالی استفاده شود. برای استفاده از این درمان، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: بادام‌ها را شب در آب خیس کنید.

مرحله ۲: روز بعد پوست بادام‌ها را کنده و آن‌ها را آسیاب کرده و با یک فنجان شیر گاو داغ مخلوط کنید

مرحله ۳: کمی زعفران، زنجبیل و هل به آن اضافه کنید. هر روز صبح بنوشید

این روش چطور اثر میکند؟

زعفران دارای بسیاری از کاروتنوئید‌ها به شکل لیکوپن، α-کاروتن، β-کاروتن و زاکسانتیین است. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان‌ها عمل می‌کنند که می‌توانند در جلوگیری از بیماری‌های انسان مانند عفونت، سرطان و مدولاتور‌های ایمنی کمک کنند. برای درمان زودانزالی، بدن شما نیاز به برخی از مواد معدنی ضروری مانند روی، فسفر، منگنز، آهن، سلنیوم دارد که همه در زعفران وجود دارد. پتاسیم جزء مهمی از مایعات بدن و سلول است. این ماده به تنظیم فشار خون و ضربان قلب کمک می‌کند. آهن برای افزایش گلبول‌های قرمز و بسیاری از آنزیم‌های بدن لازم است.

برای داشتن یک زندگی جنسی شاد، بدن شما نیاز به فشار خون طبیعی دارد و برای حفظ آن باید از مصرف بیش از حد سدیم اجتناب کنید. از آنجا که بادام به طور طبیعی دارای مقدار کمی سدیم است، مصرف آن مناسب می‌باشد.

۹- بادام

دارای مواد شیمیایی مانند L-کارنیتین، ریبوفلاوین و فنیل آلانین است که می‌تواند حافظه و عملکرد عصبی را بهبود بخشد. بادام غنی از ویتامین‌های A، ۱B، B۲، B۶ و E می‌باشد. مواد معدنی موجود در بادام منگنز، مس، منیزیم، پتاسیم، فسفر و کلسیم هستند. فیبر رژیمی موجود در بادام، به هضم و آزادسازی انرژی کمک می‌کند.

۱۰- زنجبیل

ترکیبات اصلی ضد التهابی و آنتی اکسیدان در زنجبیل عبارتند از کورکومین، سالیسیلات، اسید کافئیک، کپسایسین، بتا کاروتن و گینگرول. مواد معدنی که می‌توانند از انزال زودرس جلوگیری کنند عبارتند از: روی، فسفر، منیزیم، پتاسیم و آهن.

۱۱- هل

حاوی منابع ارزشمندی از مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم و پتاسیم است. پتاسیم برای کنترل ضربان قلب، فشار خون و مس برای ارتقای گلبول‌های قرمز ضروری است. مواد معدنی مانند آهن، منگنز، روی، فسفر، منیزیم و … نیز در هل وجود دارد.

این چند روش خوب نیست، اگر:‌می‌خواهید وزن کم کنید. مصرف بیش از حد بادام موجب افزایش وزن می‌شود. همچنین ممکن است باعث یبوست و نفخ شود.

حامله هستید. مقدار زیاد زعفران به دلیل انقباض رحم منجر به سقط جنین می‌شود. شما دارو برای اختلال دوقطبی مصرف می‌کنید. می‌توانید تغییرات روحی را مشاهده کنید. در صورت فشار خون پایین، از مصرف زعفران خودداری کنید یا به پزشک اطلاع دهید.

مشکل سنگ صفرا دارید. قبل یا بعد از جراحی توصیه پزشک را دنبال کنید. اگر حامله هستید، نوزاد شیر می‌دهید، مشکل قلبی یا بیماری دیابت دارید و خون شما رقیق است، از مصرف زنجبیل اجتناب کنید.

حامله هستید یا نوزاد شیر می‌دهید. هل را به مقدار کم مصرف کنید.

۱۲- دارچین

از پوست درخت آن تهیه می‌شود. این پوست معمولا برای مشکلات سرماخوردگی، معده، اسهال و ناراحتی‌های دستگاه گوارش (GI) مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع، روغن دارچین به طور گسترده‌ای در لوسیون، صابون، خمیر دندان، لوازم آرایشی و محصولات دارویی استفاده می‌شود. با این حال، تعداد بسیار کمی می‌دانند این پوست می‌تواند اشتها را تحریک کند، گرفتگی عضلات قاعدگی را برطرف کند و از زودانزالی جلوگیری کند و عفونت‌های ناشی از کرم‌های انگلی و باکتری را درمان کند. برای متوقف کردن انزال زودرس با کمک دارچین اقدامات زیر را انجام دهید:

مرحله ۱: دو قاشق غذاخوری پودر دارچین ارگانیک و پنج قاشق غذاخوری آب را مخلوط کنید.

مرحله ۲: مخلوط را دوبار در روز بعد از غذا مصرف کنید.

این روش چطور اثر میکند؟

خواص دارویی دارچین سه جزء (سینامیل استات، الکل سینامیل و سینامالدئید) و سایر مواد فرار است. خواص ضد التهابی آن مسئول سطوح پایین اسید آراکیدونیک (از غشای سلولی) هستند. روغن‌های فرار موجود در این پوست می‌تواند باعث کاهش نفخ شود. این ماده جریان خون را افزایش می‌دهد و بنابراین متابولیسم اشتها را تحریک می‌کند. خواص ضد قارچ این ماده به عنوان تانن مانع از اسهال می‌شود. اگر مشکل انزال زودرس به خاطر مشکلات گوارشی رخ داده است، این روش بسیار موثر است.

دارچین خوب نیست، اگر:

حامله هستید یا نوزاد شیر می‌دهید. تحقیقات پزشکی هنوز به طور کامل در این زمینه کار نکرده است.

دیابتی هستید. می‌توانید از هیپوگلیسمی (کم قند خون) رنج می‌برید. بنابراین، با احتیاط، سطح قند خون خود را کنترل کنید. دارو‌های ضد دیابتی احتمالا با پوست دارچین تداخل دارند.

عمل جراحی انجام داده اید. سطح قند خون ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد. لطفا دو هفته قبل یا بعد از جراحی مصرف دارچین را متوقف کنید.

۱۳- دانه پیاز سبز

دانه‌های این ماده برای کاهش نشانه‌های انزال زودرس مورد استفاده قرار می‌گیرند. مزیت این گیاه این است که می‌توان آن را در تمام اقلیم‌ها رشد داد. این گیاه دارای ویژگی‌های مناسبی برای غلبه بر مشکل انزال زودرس هستند. در اینجا کاری که باید انجام دهید ذکر شده است:

مرحله ۱: برگ‌های خارجی را تمیز کنید و قطعات سبز که شروع به پوسیدگی می‌کنند را خارج کنید.

مرحله ۲: سطح بیرونی باید از پوست جدا شود و پیاز تازه و ترد را بردارید.

مرحله ۳: می‌توانید پیاز را به قطعه‌های کوچک تقسیم کنید و در غذا استفاده کنید.

روش جایگزین:

مرحله ۱: دانه‌ها را بشویید و پنج قاشق چای خوری آب بردارید.

مرحله ۲: بگذارید پودر در آب به مدت سه ساعت بماند.

مرحله ۳: قبل از غذا، مخلوط را برای جلوگیری از انزال زودرس مصرف کنید.

این روش چطور اثر میکند؟

دانه‌های پیاز سبز، مانند پیاز طبیعی، مزایای سلامتی متعددی دارند. Quercetin آنتی اکسیدانی است که دارای خواص ضد التهابی و ضد هیستامین است. کروم موجود در پیاز سبز به بدن کمک می‌کند که مواد مغذی را ذخیره کند، پروتئین‌های گلوکز و متابولیسم را مدیریت کند.

ویتامین C در آن‌ها به بدن کمک می‌کند تا با بیماری‌های چشم مبارزه کند و چین و چروک پوست را کاهش دهد. دیگر مواد معدنی حیاتی آن‌ها شامل پتاسیم، مس، منگنز و فیبر هستند. پتاسیم به تنظیم قلب کمک می‌کند در حالی که ویتامین C تعداد اسپرم‌ها را افزایش می‌دهد، فشار خون را حفظ می‌کند و خون را برای یک مقاربت جنسی سالم مقاوم می‌کند. بنابراین، به کاهش مشکلات انزال کمک می‌کند.

۱۴- زنجبیل و عسل

اجداد ما همیشه بر مصرف میوه‌ها و سبزیجات تأکید داشتند. گرچه علم تا قرن بیستم پیشرفت نکرده بود، آن‌ها می‌دانستند که مصرف مواد غذایی طبیعی موجب تقویت ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری‌ها می‌شود. زنجبیل یکی از ادویه‌های مورد علاقه در بسیاری از دستور العمل‌های آشپزی است. این مورد برای درمان بیماری‌های ساده مانند اسهال، کولیک و آرتروز استفاده شده است. زنجبیل همچنین به دلیل توانایی آن برای درمان مشکلات جنسی مانند انزال زودرس، به عنوان یک داروی قوای جنسی شناخته می‌شود. ترکیب زنجبیل و عسل باعث افزایش میل جنسی، عملکرد و احساسات شهوت انگیز می‌شود.

مرحله ۱: یک قاشق غذاخوری زنجبیل را با عسل مخلوط کنید.

مرحله ۲: هر روز مخلوط برای یک ماه مصرف کنید.

این روش چطور اثر میکند؟

خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی زنجبیل به علت حضور مولکول‌هایی نظیر کافئین، سالیسیلات، کورکومین، کپسایسین، بتا کاروتن، گینگرول و شگاول است. خواص دارویی می‌تواند باعث کاهش تحریک گوارشی، بزاق و تولید صفرا در صورت نیاز شود.

چای زنجبیل می‌تواند باعث تغییر واکنش بدن شود. در واقع، ضربان قلب سریعتر می‌شود همچنین، در گردش مناسب خون، سم زدایی، و پاکسازی کمک می‌کند. افزایش جریان خون منجر به حل مسائل اختلال نعوظ می‌شود. عسل، در مناطق مختلف، می‌تواند طعم‌های مختلف و خواص دارویی داشته باشد.

۱۵- جوز هندی

یکی از مواد معروف موجود در خانه‌های اندونزی ها، جوز هندی است که برای درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص آروماتیزی این ادویه آن را به عنوان بهترین درمان خانگی برای درمان انزال زودرس تبدیل کرده است.

خواص دارویی آن باعث شده است این ادویه در کشور‌هایی مانند عربستان و مالزی بسیار محبوب باشد. ادویه با مجموعه‌ای از منافع بهداشتی همراه است، از جمله کمک به درد، مشکلات گوارشی، کاهش انزال زودرس، کمک به سم زدایی بدن، بهبود شرایط دهان و گردش خون در سراسر بدن. می‌توانید پودر جوز هندی را به سوسیس، سوپ کدو تنبل و … اضافه کنید.

مرحله ۱: یک و نیم لیتر آب، چند دانه کدو تنبل تمیز، ۲ سیب زمینی رنده شده و ۵ حبه سیر بردارید.

مرحله ۲: آب را بجوشانید.

مرحله ۳: بقیه مواد را به آب جوش اضافه کنید.

مرحله ۴: بگذارید ۱۰ دقیقه بجوشد، سپس درب را ببندید.

مرحله ۵: سوپ را مصرف کنید.

این روش چطور اثر میکند؟

روغن‌های فرار (الکتلیسین، اگنول، سیفرول، میریستیکین) در جوز هندی به آن طعم می‌دهد. روغن‌های دیگر که گروه را تشکیل می‌دهند terpineol، sabinene، cineol، pinene، camphene و لینالول است. جوز هندی دارای برخی از اجزای قوی مانند منگنز، روی، منیزیم، مس، پتاسیم، آهن است.

پتاسیم برای تنظیم ضربان قلب و همچنین فشار خون (یک جزء حیاتی از مایعات بدن و سلول) لازم است. مس و منگنز برای تولید آنزیم سوپر اکسید دیسموتاز استفاده می‌شود که یک آنتی اکسیدان است. روی باعث افزایش صلاحیت جنسی فرد می‌شود.

۱۶- آووکادو

دارای بسیاری از خواص دارویی است. آووکادو در غلبه بر مشکل انزال زودرس بسیار مفید است. دستورالعمل زیر را برای بهترین نتایج امتحان کنید:

مرحله ۱: یک سالاد میوه با میوه‌های تازه آماده کنید.

مرحله ۲: یک کاسه گوجه فرنگی خرد شده، پیاز، آووکادو، آب لیمو و … داشته باشید

مرحله ۳: آب پرتقال، نعناع تازه، و دانه‌های رازیانه را مخلوط کنید.

مرحله ۴: آن‌ها را خوب مخلوط و مصرف کنید.

این روش چطور اثر میکند؟

این روش مقدار زیادی آنتی اکسیدان (گلوتاتیون) و مواد معدنی دارد. ویتامین E در آن‌ها به رابطه جنسی مرد کمک می‌کند. مواد معدنی آن شامل روی، ویتامین A، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، آهن، فسفر و … است. مهمترین آن، پتاسیم است که به حفظ الکترولیت‌ها در عملکرد‌های بدن انسان کمک می‌کند. لوتئین و zeaxanthin آنتی اکسیدان‌هایی هستند که از آب مروارید جلوگیری می‌کنند.

اگر آووکادو را در سالاد مصرف می‌کنید اطمینان حاصل کنید که تمام مواد مغذی محلول در چربی جذب می‌شوند. همچنین این ماده حاوی چربی غیرمستقیم (چربی خوب) است. خواص ضد التهابی آووکادو به کاتکین ها، پروکاریدین‌ها (فلاونوئیدها) و … نسبت داده می‌شود. ویتامین E موجود در آووکادو باعث افزایش شدت ارگاسم می‌شود.

۱۷- خرما

ما را به یاد کشور‌های عربی می‌اندازد. خرما به مشکلات مختلفی مانند مشکلات قلب، یبوست، کم خونی، بروز خفیف اسهال و سرطان شکم کمک می‌کند. همچنین می‌تواند برای به دست آوردن وزن استفاده شود. برخی از متخصصان تغذیه معتقدند که مصرف دو خرما در روز می‌تواند به یک رژیم متعادل منجر شود. با این حال، برای درمان زودرس انزال، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: از خرمای خشک برای صبحانه استفاده کنید یا قبل از رفتن به خواب آن‌ها را با شیر مصرف کنید.

مرحله ۲: آن‌ها را در دستور‌های غذایی شیرین استفاده کنید.

این روش چطور اثر می‌کند؟

این میوه غنی از فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ها است، که مشکلاتی مانند اسهال، یبوست، اختلال عملکرد جنسی و مشکلات معده را درمان میکند. اجزای دارویی که در انزال زودرس کمک می‌کنند، فلاونوئید‌ها و استرادیول است که می‌تواند کیفیت اسپرم را افزایش دهد، وزن تخمک‌ها را افزایش می‌دهد و میزان اسپرم را افزایش می‌دهد. یکی از اجزای خرما، شکر است که به مدت طولانی در طول رابطه جنسی به انرژی فیزیکی تبدیل می‌شود.

۱۸- دانه کدو تنبل‌می‌تواند عملکرد شما را در اتاق خواب افزایش دهد. یکی از مزایای عمده این دانه این است که دارای منیزیم می‌باشد. منیزیم، ماده معدنی است که به تستوسترون کمک می‌کند وارد جریان خون شود.

مرحله ۱: دانه‌ها را به درستی تمیز کنید. سپس آن‌ها را زیر نور خورشید خشک کنید.

مرحله ۲: دانه‌ها را با روغن زیتون سرخ کنید و سپس با نمک و فلفل مخلوط کنید.

این روش چطور اثر میکند؟

چربی‌های غیر اشباع دارای اجزایی هستند که برای جریان خون و قلب مفید هستند و می‌توانند به شما در کنترل عواطف خود و جلوگیری از انزال زودرس یا اختلال نعوظ کمک کنند.

بهترین اسپری تاخیری دنیا چیست ؟ روش، طریقه و نحوه استفاده و مصرف از انواع اسپری تاخیری چگونه است. و چطور میتوانیم رابطه ای طولانی تر با همسر خود داشته باشیم؟ همانطور که می دانید، زود انزالی به یکی از دغدغه های زوج های امروزی تبدیل شده است . این موضوع در بسیاری از موارد موجب سرد شدن رابطه بین زن و شوهر می شود. اما امروزه راهکارهایی در قالب روش های درمانی با استفاده از قرص تاخیری یا اسپری تاخیری جهت جلوگیری از زود انزالی به وجود آمده اند. در ادامه این مطلب شما را با ۱۰ اسپری تاخیری برتر دنیا آشنا می کنیم.

 

متاسفانه مشکل زود انزالی باعث اتفاقات بدی در روابط زناشویی و رابطه می شود که این اصلا عادلانه نیست. بدبختانه این مشکل در بین افراد جامعه بسیار رایج است و خیلی ها با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. مشکل زود انزالی علاوه بر سرد کردن و خراب کردن روابط می تواند تاثییرات بسیار مخربی بر روی فرد داشته باشد.

خوشبختانه امروزه محصولات زیادی برای درمان مقطعی و دائم این مشکل به بازار آمده است.  امروز می خواهیم چندتا از بهترین و محبوب ترین محصولات برای درمان زود انزالی را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید اسپری ها و کرم های تاخیری خیلی قوی میتواند اثرات منفی به همراه داشته باشد. اما اسپری های ضعیف تر و کم اثر تر میتواند تا حدودی مشکلات زود انزالی شما را حل کند.

 

مواد تاخیری طبیعی

برای انتخاب یک محصول مناسب و بی خطر بهتر است که با دکتر خود مشورت داشته باشید. بعضی از مردان در سنین بالاتر به دلیل ضعف های جسمی دچار این مشکل می شوند و بعضی ها نیز از ابتدا با این مشکل مواجه هستند. فرقی نمی کند که چه زمانی و چرا این اتفاق افتاده است. مهم این است که شما در هر سنی که هستید نمی خواهید قربانی طبیعت شوید. اگر به دنبال محصولاتی برای درمان زود انزالی رفته باشید می دانید که محصولات بسیار زیاد و متنوعی به این منظور وارد بازار شده است. حقیقت این است که بعضی از تولید کنندگان فقط به دنبال پر کردن جیب خود هستند. و عمدتا محصولاتی را وارد بازار میکنند که هیچ خاصیت درمانی ندارد . حتی بعضی از آن ها می تواند مشکلات و عوارض جانبی نیز به همراه داشته باشد. پس حتما قبل از اقدام به خرید محصولی برای درمان مشکل زود انزالی خود حتما این مقاله را مطالعه نمائید.

یکی از نکاتی که درمورد اسپری های تاخیری خوب وجود دارد این است که آن ها هیچ اثری بر روی عصب شما نمیگذارند. حسی که دریافت می کنید کاملا با قبل از مصرف یکی خواهد بود با این تفاوت که زمان روابط شما بسیار بیشتر و بهتر از قبل خواهد بود. با این حال حتی بهترین محصولات نیز اشکالاتی دارند. توجه داشته باشید که اکثر کار به عهده شما می باشد و کرم ها، اسپری ها و یا پماد های تاخیری فقط قسمتی از مشکل شما را حل میکند. نصف دیگر مشکل شما ذهن و افکارتان است که باید آن ها را کنترل کنید.

در این جا قصد داریم ۱۰ تا از بهترین اسپری های تاخیری را به شما معرفی کنیم. ممکن است نظر هر کدام از شما در مورد هر یک از این محصولات متفاوت باشد. در واقع تجربه هر فرد با هر محصول منحصر به فرد است .شما می توانید با نظرات خود کمک کنید تا دیگران نیز محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. این ۱۰ محصول تاخیری که در اینجا به شما معرفی میکنیم بهترین و محبوب ترین محصولات زود انزالی از دید کاربران بوده است . هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

اسپری PROMESCENT یا همان شتاب زده یکی از بهترین اسپری های تاخیری در بازار می باشد. این اسپری از لیدوکائین و کمی مواد تشکیل دهنده فعال تهیه شده است که از معروفترین اسپری های تاخیری موجود به شمار می رود. تاثیرات بلند مدت و خفیف این اسپری می تواند مشکل زود انزالی شما کاملا برطرف کند.

بر عکس محصولات قبل این اسپری حاوی ترکیبات خوشبو کننده می باشد که برای کسانی که از رابطه دهانی استفاده می کنند بسیار مناسب است. اما مصرف بیش از حد آن می تواند شریک شما را خسته کند. همچنین می تواند اثرات جانبی منفی برای شریک شما داشته باشد. طبق تجربه مصرف کنندگان تاثیر اصلی این اسپری به طور میانگین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است که زمان بسیار ایده آل و مناسبی برای افرادی است که مشکل زود انزالی دارند.

یکی دیگر از ویژگی های این اسپری ضد آب بودن آن است، این اسپری به سرعت از طریق پوست جذب می شود . همین امر موجب شده تا بتوان از آن در حمام یا استخر نیز استفاده کرد. همچنین از این محصول می توان به همراه کاندوم نیز استفاده کرد. اگر می خواهید رابطه طولانی مدت بدون طعم و بوی تند و تیز داشته باشید و از آن در هر جایی استفاده کنید این محصول یکی از بهترین پیشنهادات برای شما است.

 

اسپری Adam & Eve یکی دیگر از بهترین اسپری های درمان زود انزالی به شمار می آید. این محصول از یک شرکت بسیار معروف و مطمئن می باشد که دارای ترکیبات مطمئن و شناخته شده می باشد. ماده اصلی تشکیل دهنده این اسپری بنزوکائین می باشد که می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که لیدوکائین حساسیت دارند. این اسپری تقریبا بعد از ۱۵ دقیقه به حداکثر توان بالقوه خود می رسد که می تواند تا مدت زمان بسیار زیادی اثرات خود را حفظ کند. درست است که تاثیرات این اسپری کمی دیر شروع می شود ولی بعد از اثر گذاری می توانید یک رابطه لذت بخش و طولانی مدت را تجربه کنید. لطفا توجه داشته باشید در زمان استفاده از این اسپری به هیچ عنوان روابط دهانی نداشته باشید.

جالب توجه این است که این اسپری به طرز شگفت آوری مردان را قوی می کند می کند. با این وجود تمام ترکیبات موجود در آن از مجوز FDA برخوردار است.

اسپری تاخیری VigRX یکی از بهترین اسپری های تاخیری در جهان به شمار می آید . این اسپری تاخیری با تاثیر بر روی عصب های آلت تناسلی باعث کاهش احساسات آن و در نتیجه بیشتر شدن زمان روابط می شود. این محصول به صورت اسپری طراحی شده است و بسیار موثر و کاربردی می باشد.

 

با وجود اسم عجیب و غریب این اسپری که اشاره به یک شکل باستانی ژاپنی دارد، این اسپری بسیار ایمن و دارای ترکیبات استاندارد است. این محصول به عنوان یک اسپری تاخیری قوی معرفی نشده است، اما می تواند تا حدودی زمان رابطه شما را افزایش دهد. این اسپری نیز مانند محصول شماره ۲، از ترکیبات ۱۰% لیدوکائین به همراه مقداری مواد تشکیل دهنده فعال می باشد .پس تا حدودی به همان اندازه می تواند رابطه شما را افزایش دهد. این اسپری را می توانید به همراه کاندوم نیز استفاده کنید اما بر عکس محصول شماره ۲ برای رابطه دهانی مناسب نمی باشد.

توجه کنید که دستورالعمل های روی بسته کمی صرفه جویی کرده است و نظر کاربران این را نشان می دهد که برای داشتن یک رابطه بلند مدت باید کمی بیشتر از مقدار توصیه شده استفاده کنید. البته هر چقد که این اسپری را بیشتر استفاده کنید، سوزش بیشتری احساس خواهید کرد. این شاید برای هر کسی خوشایند نباشد اما خب از نظر قیمت این محصول خیلی به صرفه تر از سایر محصولات می باشد.

 

کرم تاخیری Power Plus یکی از معروفترین و محبوب ترین برند های محصولات جنسی در دنیا است . به هیچ عنوان از لیدوکائین در محصولات خود استفاده نمی کند. ماده فعال اصلی این محصول بنزوکائین است که در این فرمول با دوز ۷٫۵ درصد استفاده شده است.

اگرچه شرکت Doc johanson محصولات بسیار زیاد و متنوعی برای درمان انزال زود رس تولید می کند، اما این محصول با این قدرت در قالب کرم منحصر به فرد است. همچنین به دلیل کرم بودن این محصول کنترل آن بسیار راحت تر از اسپری است. شما می توانید به راحتی آن را در هر قسمتی که می خواهید استفاده کنید. البته کرم بودن این تاخیری مشکلاتی هم دارد زیرا هیچ برچسب یا راهنمای اندازه گیری روی محصول درج نشده است که مصرف کننده بتواند مقدار مناسب هر بار استفاده را تشخیص دهد.

اگرچه محصولات Doc Johanson بسیار محبوب هستند اما هیچ کدام آن ها برای استفاده از رابطه دهانی تایید نشده است. این محصول بر خلاف سایر محصولات موجود در لیست که برای رابطه دهانی مناسب نیستند. اصلا طعم و بوی تلخ و تندی ندارد و می توانید از آن برای رابطه دهانی استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید این محصول بسیار قوی است،پس مراقب باشید که مقدار زیادی از آن را استفاده نکنید.

در این محصول نیز مانند بیشتر محصولات قدرتمند موجود در بازار از ترکیب اصلی ۱۰ درصد لیدوکائین و یک فرمول انحصاری استفاده شده  که به نسبت سایر محصولات  از نظر قدرت قابل مقایسه است. با این حال یک تفاوتی که این اسپری با سایر محصولات موجود دارد، این است که با مصرف ویتامین E پوست خود را هم تامین می کنید.

از آن جایی که این محصول در شکل اسپری طراحی شده است دیگر نگرانی بابت استفاده بیش از حد نخواهید داشت. اما با این حال هر پمپ یک اندازه خاص دارد بنابراین شما باید در مصرف این اسپری به یک الگوریتم خاص برسید. اسپری Super Dragon یکی از قوی ترین محصولات تاخیری موجود در بازار است که تنها ۳ تا ۵ دقیقه بعد از مصرف به حداکثر تاثیر خود می رسد. این اسپری یکی از بهترین ها برای درمان زود انزالی و داشتن یک رابطه لذت بخش و طولانی مدت است.

فرمول تولید این اسپری به گونه ای است که بسیار در برابر آب مقاوم است و می توانید از این محصول به راحتی در حمام یا استخر استفاده کنید. به دلیل داشتن ویتامین E در این اسپری داشتن رابطه دهانی حداقل تا بعد از ۴۵ دقیقه توصیه نمی شود. توجه داشته باشید این محصول بسیاری قدرتمند است، پس از استفاده بیش از حد آن خودداری کنید. کاربرانی که این محصول را استفاده می کنند می گویند که بعد از استفاده از این اسپری باید زنگ هشدار تنظیم کرد تا مطمئن شوید خودتان را نمی سوزانید.

اسپری ویگا ۵۰۰۰ نیز یکی دیگر اسپری های تاخیری محبوب برای درمان زود انزالی است. در ترکیبات این اسپری نیز مانند اکثرا محصولات دیگر در لیست از تریکب ۱۰ درصد لیدوکائین به همراه ویتامین E استفاده شده است. شاید این محصول از نظر قدرت قابل قیاس با سایر محصولات نباشد. اما دارای ویژگی هایی است که باعث شده است این محصول نیز به یک محصول محبوب برای درمان انزال زود رس شناخته شود. اول از همه این محصول یکی از بهترین اسپری ها از نظر طعم و بو است. همچنین این محصول دارای ترکیبات بسیار ایمن و استاندارد است. البته از نظر قیمت نیز این محصول کمی گران تر از سایر محصولات است که به دلیل استفاده از ترکیبات طبیعی و استاندارد در این اسپری می باشد.

کاربرانی که این اسپری را استفاده می کنند، می گویند این اسپری بسیار قوی تر از سایر محصولات  موجود در بازار عمل می کند. ولی با این وجود جدول ترکیبت محصول نشان می دهد که این محصول نیز دقیقا ترکیبات مشابه با سایر محصولات موجود در لیست را دارد. احتمال می رود راز نهفته قدرت این محصول در سایر ترکیبات انحصاری آن باشد. اگر شما هم با مشکل زود انزالی مواجه هستید و بسیار بر روی بی خطر بودن و طبیعی بودن محصول خود تاکید دارید. ویگا ۵۰۰۰ می تواند پیشنهادی مناسب برای شما باشد.

سرعت عمل تاثیر گذاری این اسپری نیز بسیار بالا است. به طوری که کمتر از ۵ دقیقه زمان می برد تا به حداکثر قدرت خود برسد. این اسپری نیز مانند محصول قبل دارای ویتامین E در ترکیبات خود می باشد. به همین علت توصیه  می شود که ۶۰ تا ۹۰ دقیقه بعد از شستشو از رابطه دهانی اجتناب نمائید.

 

این اسپری بسیار عالی و پر قدرت کار می کند، که به دلیل استفاده از ترکیبات مشکوک بیشتر در جوامع غیر مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از ترکیب کاملا طبیعی چند گیاه دارویی چینی تهیه شده است و از لحاظ فنی این محصول کاملا طبیعی و قابل خوردن می باشد. اما به هیچ عنوان آن را نخورید. این اسپری تاخیری از ترکیبات طبیععی مانند دارچین، جینسینگ کره ای، آلوئه ورا و گل میخک تهیه و تولید شده است. البته در مورد استفاده از این محصول مراقب باشید، زیرا بخشی از ترکیبات این محصول دارای عوارض سنگ سازی صفراوی است. صرف نظر از این ها این محصول می تواند یک جایگزین طبیعی بسیار عالی برای لیدوکائین و بنزوکائین باشد، چرا که هر دو آن ها باعث تحریک پوست و عوارض دردناک طولانی مدت می شود.

متاسفانه این محصول با این که دارای ترکیبات طبیعی است، اما چندین نقص دارد. اول اینکه بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه زمان می برد تا به حداکثر قدرت خود برسد. دوم اینکه ممکن است باعث سوزش آلت تناسلی در طول رابطه شود. با این حال این محصول نیز به اندازه فرمول های مدرن امروزی موثر است و می تواند مدت زمان رابطه را تا حد زیادی افزایش دهد. یکی دیگر از ویژگی های این اسپری شستشوی راحت آن است که باعث می شود بدون از بین رفتن تاثیر آن را بشویید تا بتوانید رابطه دهانی داشته باشید. با این حال این محصول برای رابطه دهانی تایید نشده است.مواد تاخیری طبیعی

(این محصول در آمازون موجود نبوده و امکان خرید ندارد)

محصول سنگ جامائیکا که از میوه یک درخت در کارائیب تهیه شده و در بین مردان جامائیکا بسیار محبوب است. این محصول روش مصرف عجیبی دارد که به هیچ یک از محصولات قبل شبیه نیست. شما برای استفاده از این محصول آن را با آب مخلوط کنید و ماده خمیری شکل به دست آمده را استفاده کنید. این محصول بسیار قوی بوده و به سرعت به حداکثر تاثیر خود می رسد، که می تواند تا مدت زمان زیادی ادامه داشته باشد. این محصول نیز مانند سایر محصول برای رابطه دهانی تایید نشده است. علاوه بر تمام این موارد اگر از این محصول به درستی استفاده نکنید می تواند باعث یک سوزش شدید شود که تا ساعت ها باقی می ماند. از آن جایی که این محصول در بیشتر کشور های دنیا ممنوع است به سختی می توان آن را در یک فروشگاه آنلاین پیدا کرد. البته این محصول به صورت اسپری در آمازون انگلیس به فروش می رسد.

(این محصول در آمازون موجود نبوده و امکان خرید ندارد)

اسپری Tauro Extra Power یک معجزه کاملا طبیعی در صنعت داروهای جنسی به شمار می آید. اگرچه این اسپری دارای قدرت فوق العاده زیاد است، اما تمام ترکیبات موجود در این اسیپری طبیعی است .این اسپری متشکل از عصاره گیاهانی همچون Chamomilla، عصاره Ginko Biloba و عصاره Hedera تهیه شده شده است. دیگر ترکیبات موجود در این اسپری عصاره جینسینگ  و عصاره هلی کوپتر است. اگر می خواهید از تمام ترکیبات موجود در این محصول مطلع شوید بهتر است آن را در مرورگر خود سرچ نمائید. اما  تمام ترکیبات موجود در این اسپری صددرصد گیاهی و بدون هیچ گونه عوارض جانبی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این اسپری نسبت به سایر محصولات طبیعی برای درمان زود انزالی تولید آن در قالب اسپری است . کنترل  و استفاده از آن را بسیار راحت می کند.

این محصول بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال یک اسپری تاخیری قوی با ترکیبات طبیعی و تایید شده هستند. این اسپری تقریبا بعد از ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت به حداکثر قدرت خود می رسد و می تواند تا ۳۰ دقیقه زمان رابطه شما را افزایش دهد. این اسپری نیز مانند سایر محصولات برای رابطه دهانی تایید نشده است. پس حتما قبل از داشتن رابطه دهانی آن را با آب و صابون بشویید. توجه داشته باشید این اسپری دارای طعم و بویی مانند اتاق عمل و بیمارستان است، پس به هیچ عنوان قبل از شستشو رابطه دهانی نداشته باشید.

درست است که این محصول دارای طعم و بوی بدی است و برای رابطه دهانی مناسب نیست اما می تواند جایگزین محصولات گران قیمت مشابه، لیدوکائین ها و بنزوکائین ها باشد. این اسپری را می توانید حتی در زمان استفاده از کاندوم استفاده کنید و از آن جا که تمام ترکیبات این اسپری طبیعی و گیاهی است هیچ گونه عوارض جانبی برای پوست شما نخواهد داشت. به طور کلی این اسپری یک محصول فوق العاده برای افرادی است که می خواهند مشکل زود انزالی خود را با تریکبات طبیعی درمان کنند.

با در نظر گرفتن ویژگی های محصولاتی که در لیست وجود دارد بهترین محصول را برای مصرف انتخاب کنید. مشکلات خود و شرایط ایده آل خود را بررسی کنید و به نسبت آن ها محصول مورد نظر خود زرا انتخاب کنید. در ادامه قصد دارم تجربه هایی که در این باره کسب کرده ام را با شما به اشتراک بگذارم.

 

در ابتدا مقاله نیز این مورد را ذکر کردیم که این محصولات سوای از شرکت، ترکیبات، قیمت و محبوبیت به هیچ عنوان یک درمان دائمی برای مشکلات زود انزالی نمی باشند. تمام محصولات موجود در این لیست با هر ترکیبات فقط می توانند به شما کمک کنند تا رابطه لذت بخش تر و طولانی تری را تجربه کنید. پس اگر به دنبال راهی برای درمان کامل زود انزالی هستید، بهتر است به پزشک متخصص مشکلات جنسی مراجعه کنید. خوشبختانه تکنیک های زیادی برای کنترل زود انزالی وجود دارد. امروز در بازار لوازمی مدرن طراحی و تولید شده است که می تواند به شما در درمان مشکل زود انزالی کمک کند که در مقاله فوق با ۱۰ تا از بهترین محصولات این حوزه در دنیا آشنا شدید. لازم به ذکر است که این مقاله ترجمه یک مقاله از سایت های خارجی می باشد که به دلیل مغایرت محتوای عمومی آن سایت با قوانین جمهوری اسلامی، از معرفی آن و درج لینک آن خود داری کرده ایم. همچنین اکیدا توصیه می کنیم تا برای درمان زود انزالی و حتی استفاده از محصولات این حوزه با پزشک خود مشورت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اسپری adam&eve چرا نمیشه خرید؟؟؟

این اسپری عوارض دارد

درود برای خرید ویگا ۵۰۰۰۰ لینک نیست میزنم ی چیز دیگه میاد بالا

سلام کدامیک از اسپری های فوق ضمن تاخیری بودن برای نعوظ و توان جنسی تقویت کننده نیز هستن؟ چون بیشتر اسپریهای موجود بازار باتوجه به بی حسی که ایجاد می کنن مشکل عدم نعوظ کامل رو ایجاد میکنن ممنون میشم به دقت پاسخ بفرمایید

با سلام چگونه میتوانم این اسپری PROMESCENT رو خریداری کنم؟ ممنون

با سلام.

دکمه خرید در داخل متن قرار داده شده. روش کلیک کنید و سفارشتون رو ثبت کنید

باسلام خسته نباشید این اسپری ها و ژل ها تنها راه خریدشون از سفارش اینترنتی هست؟ ینی نمیشه از داروخانه ها خریداری کرد؟!

سلام این اسپره ها مبلغ شون درسته ۵۰۰ هزارتومن…..

با نرخ دلار روز و هزینه حمل و گمرک بله. قیمتها درسته. البته می‌تونید در صفحه محصول، ریز هزینه‌ها رو ببینید و قیمت رو به روزرسانی کنید و قیمت رو بر اساس ارزش دلار لحظه‌ای ببینید

سلام در وقت استفاده کردن اسپری مدت زمان معین است بین رابطه یا خیر

با سلام،

معمولا ۱۵ دقیقه طول می‌کشه تا اسپری تاثیر خودش رو بگذاره و بعد از اون بسته به نوع اسپری، بین ۱۵ دقیقه تا ۳۰ دقیقه و یا حتی بیشتر تاثیر خودش رو حفظ می‌کنه.

با سلام اسپری شماره ۱۰ یعنیTauro Extra Power چطوری سفارش بدم و قیمتشو نگاه کنم اخه هیچ لینکی نداره

سلام.

لینک اضافه شد.

با سلام من میخوام اسپری شماره ۱۰ یعنیtaura extra powerرو سفارش بدم ولی هیچ لینکی نیس ک برم و هم قیمتش رو ببینم و هم سفارش بدم

لینک اضافه شد

سلام اسپری D6000 جعبه‌ای (۱۲ تا) ۴۱۱۰۰۰ تومن اس؟

خیر. یک عدد. لینک محصول قرار داده شد

مبلغ اسپری D6000 چقد اس. اعداد و ارقام قید شده نامتعارفه وزن چاپ شده ۵۰۰ گرم قیمت بالای ۴۰۰ هزار تومن لطفا اعداد وزن و حجم و قیمت نهایی بشه ممنون میشم. در ضمن من یک قلم از این کالا رو میخوام. با تشکر

با سلام.

لینک محصول قرار داده شد.

با سلام من الان این محصول را میخوام سفارش بدم ولی انگار موجود نیست Super Dragon 6000 چطور میتونم سفارش بدم؟

با سلام.

از طریق این لینک می‌تونید سفارش بدید:

https://malltina.com/product/mlt-345191

سلام، خسته نباشید آیا اسپری یا ژلی داریم که هم باعث تاخیر در انزال بشه هم نعوظ رو افزایش بده ممنون میشم جواب بدین

برنامه های ما

تلفن تماس: 02636164000 ساعت تماس: هفت روز هفته، ۸:۳۰ تا ۲۳ ایمیل: shop@malltina.com

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید !

درباره ما

مالتینا واسطه خرید از فروشگاه اینترنتی Amazon.com در ایران است و دروازه قانونی ورود کالاهای خاص و اصیل (اورجینال) به کشور محسوب می‌شود. مشتریان مالتینا به تنوع کالایی بی‌نظیری از ۶۰۰ میلیون نوع قلم کالای باکیفیت دسترسی دارند.

 

از تخفیف های مالتینا زودتر از همه با خبر شوید

 

یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردان در رابطه جنسی زود انزالی است؛ به همین دلیل بسیاری از آن‌ها به سراغ داروها و قرص تاخیری می‌روند تا مشکل خود را حل کنند. زود انزالی و سردی در روابط جنسی منجر به افزایش نارضایتی، احتمال خیانت و طلاق می‌شود و در نهایت ممکن است فروپاشی نظام خانواده را به همراه داشته‌باشد. برخی از مردان برای درمان این عارضه به مصرف قرص‌های تاخیری روی می‌آورند. گرچه این داروها مشکلات زودانزالی مردان را تا حدی رفع می‌کنند اما به دلیل عوارضی که دارند نباید در دراز مدت مورد استفاده قرار بگیرند. در عوض می‌توان از روش‌ها و تکنیک‌های مختلف در درمان زود انزالی استفاده کرد. مشاوره جنسی به شما این امکان را می‌دهد تا به جای قرص‌ها، روش‌های مؤثرتری را جایگزین کنید. برای اطلاع از روش‌های درمان زود انزالی و اختلال زود انزالی کلیک کنید.

ساده‌ترین راه حل برای درمان زود انزالی، استفاده از داروهای تاخیری است؛ البته استفاده از این داروها عوارض زیادی به دنبال دارد. یکی از عمده‌ترین مشکلات پس از قطع مصرف قرص‌های تاخیری بازگشت زودانزالی با شدت بیشتر است. از دیگر عوارض کلی این قرص‌ها اختلال پریاپیسم (نعوظ مانا)، تغییر در دید و شنوایی، آبریزش بینی، درد بدن، سرگیجه، مشکلات گوارشی و… است. برای اطلاع از روش‌های افزایش زمان انزال در مردان کلیک کنید.

 

در واقع داروهای مختلفی با دیگر اهداف درمانی بر زود انزالی تأثیر دارند. از این داروها برای درمان زود انزالی نیز استفاده می‌شود که در ادامه هر کدام را به اختصار شرح داده‌ایم:مواد تاخیری طبیعی

داروهای مهارکننده بازجذب سروتونین یک نوع از قرص‌های تاخیری هستند که برای زیاد شدن مدت زمان رابطه جنسی و درمان زود انزالی از آن استفاده می‌کنند. مصرف این دارو همراه با عوارض جانبی است که در هر فردی به صورت متفاوت بروز پیدا می‌کند. این داروها بهتر است بعد از وعده غذایی مصرف شوند.

داروی پاروکستین علاوه بر درمان افسردگی، در درمان زود انزالی هم به کار می‌رود. این دارو باعث افزایش آرامش در فرد می‌شود. اگر مصرف این قرص‌ها در بازه زمانی 6-3 هفته بهبودی در زود انزالی حاصل نکرد یا عوارض جانبی قرص زیاد شد، باید داروی دیگری تجویز شود.

عوارض پاروکستین: تهوع، افزایش یا کاهش وزن، سردرد، خشکی دهان، افزایش تعریق، یبوست، لرزش، اختلال در نعوظ، خواب‌آلودگی، کاهش اشتها و گیجی از عوارض این قرص می‌باشد. قطع ناگهانی پاروکستین می‌ تواند باعث ایجاد سندرومی‌شود که با علائمی مانند گیجی، ضعف، تهوع، سردرد، افسردگی، اضطراب، بی‌ خوابی، تمرکز ضعیف، علائم تنفسی فوقانی، پارستزی و علائم مشابه میگرن همراه شود. برای اطلاع بیشتر و آشنایی کامل با پاروکستین کلیک کنید.

سرترالین یکی دیگر از داروهای ضد افسردگی است که به عنوان قرص تاخیری هم استفاده می‌شود. اگر بهبودی در زودانزالی با مصرف این قرص در بازه زمانی 6-3 هفته حاصل نشد یا عوارض جانبی قرص زیاد باشد باید داروی دیگری تجویز شود.

عوارض سرترالین: کاهش تمایلات جنسی، تاخیر در انزال، خونریزی‌های غیرطبیعی (نقاط قرمز در سطح پوست)، گرفتگی و پرش ناگهانی عضلات، تب، سرگیجه، خشکی دهان، افزایش احساس تشنگی، خستگی، تغییرات ناگهانی در خلق، تپش قلب، احساس خارش در پوست، تهوع، احساس منگی و ناراحتی معده. برای اطلاع بیشتر و آشنایی بیشتر از موارد مصرف و عوارض سرترالین کلیک کنید.

سیتالوپرام از داروهایی ست که در درمان اختلالات خلقی و اضطرابی به کار گرفته می‌شود. اگر مصرف این قرص‌ها در بازه زمانی 6-3 هفته بهبودی در زود انزالی حاضل نکرد یا عوارض جانبی قرص زیاد باشد باید داروی دیگری تجویز شود.

عوارض سیتالوپرام: اسهال، یبوست، خشکی دهان، احتباس ادرار، بی خوابی، اختلالات جنسی، تهوع، تاری دید، اختلال ادراک، اشکال در تنفس، تکرر ادرار، یبوست، کاهش فشار خون، آبریزش بینی، تعریق زیاد، لرزش، کاهش اشتها، تغییر در توانایی‌های جنسی، بزرگ شدن مردمک. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیتالوپرام کلیک کنید.

فلوکستین داروی دیگری است که در درمان افسردگی و زود انزالی تجویز می‌شود. اگر مصرف این قرص‌ها در بازه زمانی 6-3 هفته بهبودی در زود انزالی حاصل نکرد یا عوارض جانبی قرص زیاد باشد باید داروی دیگری تجویز شود. این دارو بهتر است صبح‌ها مصرف شود در غیر این صورت ممکن است خواب فرد مختل شود.

عوارض فلوکستین: اضطراب، خشکی دهان، بی خوابی و لرزش، حالت تهوع، عصبانیت، تعریق، خواب آلودگی، عوارض پوستی، رویاهای غیر معمول را می‌توان از عوارض این دارو برشمرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فلوکستین کلیک کنید.

داپوکستین نوعی مهار کننده باز جذب سروتونین (SSRI) است که به صورت اختصاصی برای درمان زود انزالی استفاده می‌شود. این دارو برای مردان در دامنه سنی 18 تا 64 سال استفاده می‌شود. جنبه منفی این داروها این است که فرد باید به صورت روزانه آن را مصرف کند تا به نتیجه برسد. این دارو زمان انزال را افزایش داده و کنترل فرد بر انزال بیشتر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه داپوکستین کلیک کنید.

عوارض داپوکستین: تغییرات خلق، ضعف و خستگی، تعریق بیش از حد، اسهال، یبوست، سرگیجه، تاری دید، سو هاضمه، نفخ معده، احساس لرزش، کابوس شبانه

داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای علاوه بر درمان افسردگی در درمان زود انزالی هم استفاده می‌شود. کلومی پرامین ازجمله داروهایی است که برای این منظور به کار برده می‌شود که اثر مهاری قوی تری بر بازجذب سروتونین دارد.

عوارض SSRI: خشکی دهان، افزایش وزن و اشتها، تاری دید، افت فشار وضعیتی، آریتمی قلبی و تشنج، مشکلات گوارشی. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه داروهای ضد افسردگی کلیک کنید.

وگادول دارویی نیمه گیاهی و ترکیبی است و زود انزالی را به تاخیر می‌اندازد و از ترکیب ترامادول با سیلدنافیل تهیه می‌شود. این دارو در دسته مواد مخدر قرار می‌گیرد چون در دراز مدت باعث ایجاد وابستگی می‌شود. معمولا به صورت غیر مجاز فروخته می‌شود. در هیچ داروخانه ای به فروش نمی‌رسد و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. این دارو در هند ساخته می‌شود و به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه داروی وگادول کلیک کنید.

عوارض وگادول: سکته قلبی ناگهانی، سکته مغزی، از دست رفتن بینایی و شنوایی، افزایش فشار چشم و سو هاضمه.

سیلدنافیل که با نام‌های تجاری ویاگرا و ارکتو شناخته می‌شود، از حمله معروف‌ترین داروهای درمان زودانزالی و ناتوانی جنسی در مردان است. بهتر است این دارو را در دوز 50 میلی‌گرم و یک ساعت پیش از برقراری رابطه جنسی مصرف کنید. این دارو موجب افزایش جریان خون در آلت تناسلی شده و به این طریق به درمان نعوظ کمک می‌کند. این دارو را نباید بیشتر از یک بار در روز مصرف کرد. این قرص تاخیری ممکن است باعث بروز تاری دید، اختلال شنوایی و تغییر در رنگ دید شود. در صورت مشاهده این علائم سریعا به پزشک مراجعه کنید.

قرص تادالافیل همانند ویاگرا عمل می‌کند اما تأثیرگذاری بیشتری دارد و موجب سفت و راست شدن آلت می‌شود. این قرص تا حد زیادی در درمان کوتاه مدت زود انزالی مفید است. معمولا این قرص را 30 تا 40 دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف می‌کنند.

کپسول‌های تقویت جنسی اگزوتیک پلاس ترکیبات گیاهی از جمله جینسینگ کره‌ای که باعث ارتقاء عملکرد قوای جنسی می‌شود، گیاه Eleuterococcus برای کاهش استرس و افزایش میل جنسی، گوارانا برای رفع خستگی و افزایش تحریک پذیری جنسی و ماده بسیار مغذی Royal jelly را شامل می‌شود. Royal jelly موجود در این کپسول یک انرژی طبیعی است که اثرات بسیار زیادی بر ارضا روانی و تحریک جنسی دارد. این دارو باید روزانه به میزان 1 یا 2 کپسول قبل از غذا مصرف شود.

 

با توجه به داروهایی که ذکر کردیم، هر کدام دارای فواید و عوارضی هستند. مصرف بلند مدت هر کدام بدون عارضه نبوده و می‌تواند شدت مشکل را نیز دو چندان بکند. بنابراین هر کدام می‌توانند در ابتدای امر داروی مناسبی باشند، اما نمی‌توان از آن‌ها به عنوان راهی برای برطرف کردن مشکل استفاده کرد. به همین دلیل در نهایت بهترین و مطمئن‌ترین راه دریافت مشاوره جنسی و بهره‌مندی از آموزش‌ها و تکنیک‌های درمانی است.

 

ویاگرا، وادنافیل و تادالافیل داروهایی هستند که برای درمان اختلال نعوظ استفاده می‌شوند. این داروها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان زود انزالی تایید نشده‌اند. گرچه این داروها انزال را به تاخیر نمی‌اندازند ولی به فرد کمک می‌کنند تا بعد از انزال زودرس در فاصله یک ربع تا نیم ساعت بعد دوباره قدرت نعوظ را داشته باشند و در بار دوم انزال با تاخیر بیشتری انجام می‌شود. در واقع به نعوظ دوباره بعد از انزال کمک می‌کند. در این شرایط شاید شریک جنسی رضایت بیشتری داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویاگرا و تادالافیل کلیک کنید.

عوارض مهار کننده‌های فسفودی استراز نوع 5: سرگیجه، سر درد، دید ناواضح، اسهال، عوارض پوستی، عفونت دستگاه ادراری، افت شدید فشار خون، آریتمی بطنی، سکته مغزی، افزایش فشار داخل چشم.

 

کپسول تاخیر جنسی کیمیاگر یک محصول گیاهی است که براساس طب سنتی تهیه شده است و با کم کردن حساسیت اندام تناسلی در درمان انزال زودرس می‌توان بهره گرفت. از عوارض جانبی آن می‌توان به یبوست، دل درد، انقباضات شکمی اشاره کرد.

 

قرص آفرودیت از گیاهان خشک میوه خارخاسک، زنجبیل، زعفران، دارچین تهیه می‌شود. در درمان ناتوانی‌های جنسی، افزایش تمایلات جنسی و درمان زودانزالی استفاده می‌شود.  مصرف دارو در بیماران با مشکلات قلبی، بیماران مبتلا به کمبود فشار خون و بیمارانی که به اسانس‌های گیاهی حساسیت دارند باید با احتیاط انجام شود.

 

بسیاری از افراد به دلیل مشکلات جنسی شان به سمت مصرف داروهایی چون ترامادول و یا مواد مخدر می‌روند. در حالی که این مواد تنها برای مدت کوتاهی می‌توانند موثر باشند و بعد از مدتی موجب تشدید مشکلات جنسی فرد می‌شوند. برای اطلاع از روش درمان مشکلات جنسی بعد از ترک اعتیاد کلیک کنید.

خوشبختانه تکنیک‌هایی چون مسترز و جانسون بدون استفاده از دارو می‌توانند موجب بالا رفتن کیفیت رابطه بشوند. در این تکنیک‌های طبیعی به فرد کمک می‌شود تا طی مراحل و ایجاد وقفه‌های کوتاه حین رابطه جنسی، انزال را به تعویق بیاندازد و بر مدت رابطه جنسی بیافزاید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تکنیک مسترز و جانسون کلیک کنید.

 

مواد تاخیری طبیعی

کرم‌ها و داروهای بی‌حس کننده یکی از کم خطرترین داروهایی هستند که برای درمان اختلالات جنسی استفاده می‌شود. این کرم‌های موضعی باعث کاهش حساسیت و تحریک پذیری آلت می‌شوند که نتیجتا به تاخیر در انزال کمک می‌کنند. این داروها عوارض جانبی کمی به دنبال دارند از جمله این داروها می‌توان به لیدوکائین و پریلوکائین اشاره کرد که به صورت اسپری یا کرم می‌باشد. این دارو‌ها با بی حس کردن ناحیه تحریک پذیر در آلت، از زود انزالی جلوگیری می‌کند و ممکن است از لذت جنسی کم کند. در واقع اثر درمانی خود را با تحریک کردن عصب‌ها یا روان ایفا نمی‌کند.

با توجه به مطالب گفته شده درمان‌های متعدد و داروهای مختلفی برای درمان وجود دارند که انتخاب را برای شما سخت می‌کنند. مشاوره جنسی از مرکز مشاوره حامی هنر زندگی به شما این امکان را می‌دهد که مطمئن‌ترین و کم خطرترین درمان را انتخاب نمایید. برای دریافت اطلاع از روش های درمان اختلالات جنسی کلیک کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه قرص تاخیری در انزال زودرس می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

به نظرتون استفاده از این قرصا بهترین روش برای درمان زود انزالی… اخه خیلی از این قرصا بد می گن می گن خیلی عوارض داره ؟ من چند ساله شوهرم این مشکلو داره واقعا نمی دونم باید چی کار کنم … تو رو خدا کمکم کنید ممنون از سایته خوبتون …

همانطور که در مقاله ذکر شده قرص های تاخیری داروهایی جهت درمان نیستند و اثرات آن ها کوتاه مدت بوده و با ادامه مصرف تنها به مشکلات زودانزالی و مشکلات نعوظ فرد افزوده می شود. روش های غیر دارویی که توسط مشاوران جنسی ارائه می شوند بهترین نوع درمان بدون عوارض هستند که تنها کافی است برای درمان زودانزالی خود به یک مشاور متخصص در زمینه جنسی مراجعه کرده تا با تکنیک های مخصوص به شما کمک کنند

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مواد تاخیری طبیعی
مواد تاخیری طبیعی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *