نحوه مشاهده سوابق بیمه

نحوه مشاهده سوابق بیمه
نحوه مشاهده سوابق بیمه

مشاهده سوابق بیمه با اهداف مختلفی می تواند انجام شود. اینکه بدانیم تاکنون چقدر سابقه بیمه تامین اجتماعی داریم و آیا همه سوابق بیمه ما اعمال شده است یا خیر برای ما مهم می باشد. در اینجا در مورد انواع روش های مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی یا شماره بیمه صحبت می کنیم.

در صورتیکه برای بازنشستگی، بیمه بیکاری، شکایت از کارفرما بابت رد نشدن سوابق بیمه، سختی کار و دیگر موضوعات مربوط به سازمان تامین اجتماعی و قانون کار نیاز به مشاوره با متخصص را دارید می توانید بیدبرگ را به عنوان مشاور خود انتخاب کنید تا به صورت تخصصی در حوزه بیمه تامین اجتماعی و اداره کار مشاوره دریافت کنید.

برای استعلام و مشاهده سوابق بیمه می توانید از یکی از راهکارهای زیر استفاده کنید:

برای مشاهده سوابق بیمه در سایت بیمه تامین اجتماعی ابتدا می بایست در این سایت ثبت نام کرد. در صورتیکه قبلا در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی ثبت نام کرده اید، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا سوابق بیمه ای خود را مشاهده کنید:

در صورتی که هنوز در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی ثبت نام نکرده اید، می توانید به راهنمای گذاشته شده در پایین همین صفحه مراجعه کنید. >> اینجا کلیک کنید <<

نحوه مشاهده سوابق بیمه

اگر قبلا در سایت سوابق بیمه ثبت نام کرده اید برای مشاهده راهنمای ورود و استفاده از سامانه سابقه بیمه >> اینجا کلیک کنید << فایل صوتی راهنمای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی را در زیر میتوانید گوش کنید.

 

یکی دیگر از راه های مشاهده سوابق بیمه بدون دانستن شماره بیمه، استفاده از کد دستوری USSD موبایل می باشد. از این طریق می توان از تاریخ و مبلغ آخرین حق بیمه واریزی توسط کارفرمای خود اطلاع پیدا کنید.برای اینکار می توان کد دستوری #۴* را با گوشی تلفن همراه شماره گیری کرده، سپس گزینه ۳ که مربوط به تامین اجتماعی می باشد را انتخاب کنید. در منوی آمده گزینه استعلام را انتخاب کنید و پس از آن گزینه آخرین سابقه را انتخاب کنید و سپس کد ملی خود را وارد کنید. همچنین می توان #۱۴۲۰* را شماره گیری کرد و سپس گزینه استعلام را انتخاب کرد.

توجه داشته باشید که برای دریافت استعلام و آخرین سابقه بیمه رد شده از این طریق ابتدا می بایست در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی ثبت نام کنید. >> در صورتی که هنوز در سایت سوابق بیمه ثبت نام نکرده اید اینجا کلیک کنید <<

امکان دریافت و مشاهده سوابق بیمه با مراجعه حضوری به کارگزاری های تامین اجتماعی نیز وجود دارد. برای این کار با داشتن کارت ملی و دفترچه بیمه خود به نزدیکترین کارگزاری بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنید. برای مشاهده لیست >> کارگزاری بیمه تامین اجتماعی << کلیک کنید

در این راهنما نحوه ایجاد حساب کاربری جهت مشاهده سوابق بیمه ارائه شده است. حساب کاربری ایجاد شده از طریق این سامانه قابلیت دسترسی به کلیه خدمات نوین سازمان بیمه تامین اجتماعی را خواهد داشت. برای ایجاد حساب کاربری در سایت تامین اجتماعی به روش زیر عمل نمائید : نحوه ثبت نام در سیستم غیر حضوری سازمان بیمه تامین اجتماعی:

توجه داشته باشید امکان ثبت نام در سایت تامین اجتماعی از خارج ایران مسدود می باشد. ابتدا به سایت سامانه نوین تامین اجتماعی وارد می شویم:

برای ثبت نام در سایت تامین اجتماعی مراحل زیر میبایست انجام شود:

در این مرحله کافیست بیمه شده کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نموده سپس دکمه مرحله بعد را انتخاب نماید.

: توجه داشته باشید

در این مرحله میبایست اطلاعات هویتی وارد شده مطابق با اطلاعات شناسنامه فرد باشد.

در این مرحله ثبت اطلاعات ایمیل ، گذرواژه و سوالات امنیتی صورت میگیرد. پر کردن مقادیر ستاره دار الزامی میباشند.

فرمت مجاز جهت ثبت گذرواژه :

نمونه گذرواژه که سایت سابقه قبول می کند مانند:  Bidbarg#95 یا #Bidbarg95

بیمه شده گرامی در حفظ و نگهداری رمز (گذر واژه) خود دقت نمائید، مسئولیت افشای رمز و هرگونه سوء استفاده از ان بعهده شما می باشد.

دقت داشته باشید که ثبت درخواست به معنی ایجاد کاربر نبوده و کاربر شما پس از صحت سنجی درخواست ایجاد خواهد شد و نتیجه ان از طریق پیامک به شما اعلام میگردد . بنابراین الزم است تا زمان دریافت پیامک منتظر بمانید و پس از ان در صورتیکه در متن پیام شما نیاز به “مراجعه به شعبه” وجود داشت با به همراه داشتن مدارک هویتی به واحد نامنویسی نزدیکترین شعبه سازمان تامین اجتماعی مراجعه نمائید.

در این مرحله اطلاعات جهت بازبینی و تایید نهایی به کاربر نمایش داده میشود.

پیامک در صورت فعال سازی حساب کاربری : جناب اقای/سرکار خانم به سیستم های متمرکز سازمان تامین اجتماعی خوش امدید. حساب کاربری شما فعال گردید.

پیامک در صورت فعال نشدن حساب کاربری : جناب اقای/سرکار خانم ثبت نام شما تائید شد، جهت فعال سازی حساب کاربری با در دست داشتن مدارک هویتی به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمائید .

پیامک در صورت مغایرت اطلاعات هویتی : اطلاعات هویتی وارد شده توسط شما با پایگاه مرجع مطابقت ندارد، میتوانید مجددا ثبت نام نمائید. چنانچه از صحت اطلاعات ثبت شده اطمینان دارید با در دست داشتن مدارک هویتی خود به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمائید.

توجه داشته باشید ! چنانچه در زمان ورود اطلاعات اشتباهی از طرف شما صورت گرفته میتوانید مجددا اقدام به ثبت نام نمائید.

کاربر عزیز ! چنانچه پس از گذشت ۴۸ ساعت از زمان ثبت نام پیامکی مبنی بر فعال سازی حساب کاربری خود دریافت ننموده اید، مجددا اقدام به ثبت نام نمائید

در صورتیکه برای بازنشستگی، بیمه بیکاری، شکایت از کارفرما بابت رد نشدن سوابق بیمه، سختی کار و دیگر موضوعات مربوط به سازمان تامین اجتماعی و قانون کار نیاز به مشاوره با متخصص را دارید می توانید بیدبرگ را به عنوان مشاور خود انتخاب کنید تا به صورت تخصصی در حوزه بیمه تامین اجتماعی و اداره کار مشاوره دریافت کنید.

پس از ثبت نام و دریافت پیامک تایید می توانید به سامانه سوابق بیمه ورود پیدا کنید و سوابق خود را مشاهده نمایید:

در صورتی که به صورت موفق آمیز در سایت خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کرده اید، ابتدا می بایست در این سامانه ورود پیدا کرده:

در صورتی که گذرواژه (رمز عبور) خود را فراموش کرده اید برای بازیابی گذرواژه سایت سوابق بیمه به راهنمای زیر مراجعه نمایید:

برای مشاهده سوابق بعد از سال ۸۶ و ریز دستمزد خود روی آیکون ( سوابق بعد از سال ۸۶ ) کلیک نمائید.

برای مشاهده کلیه سوابق خود بر روی آیکون ( کلیه سوابق ) کلیک نمائید.

برای این منظور همان طور که مشاهده می نمایید، پس از وارد شدن به پرتال سابقه بیمه کافیست در گوشه سمت چپ از قسمت نام کاربری گزینه پروفایل را انتخاب نموده سپس در قسمت مربوطه تغییرات لازم را اعمال نمایید. فایل صوتی راهنمای مشاهده سابقه بیمه را در زیر میتوانید گوش کنید.

نحوه مشاهده سوابق بیمه

در صورتیکه برای بازنشستگی، بیمه بیکاری، شکایت از کارفرما بابت رد نشدن سوابق بیمه، سختی کار و دیگر موضوعات مربوط به تامین اجتماعی نیاز به مشاوره تلفنی دارید می توانید از خدمات مشاوره تلفنی بیدبرگ که به صورت تخصصی در حوزه بیمه تامین اجتماعی فعالیت می کند بهره مند شوید.

من در زمینه بیمه، مالیات و امور حقوقی و کیفری سعی می کنم شما را راهنمایی کنم
اگر نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه بیمه، مالیات و امور حقوقی و کیفری دارید می تونید بیدبرگ رو به عنوان مشاور خودتون انتخاب کنید تا از مشاوران متخصص استفاده کنید.

با سلام گام اول ثبت نام را انجام دادم منتظر پیامک شدم ولی به علت دیر امدن پیام صفحه مرورگر را بستم الان که میخواهم کدی را که پیامک شده رو وارد کنم همش گام اول میاد و من نمیتونم کد را وارد کنم

سلام اگر با سایت جدید سوابق به مشکلی برخورد کردید می توانید مشکل خود را در مرجع سوالات بیمه مطرح نمایید تا توسط مشاوران و کارشناسان پاسخ داده شود https://www.bidbarg.com/bimeh/

سلام من ثبت نام میکنم تا مرحله گذر واژ هر چی کلمه عدد میزنم گذرواژه علامت ضربدر میخوره لطفا راهنمایی کامل کنید گل واژه چی بنویسم متشکرم

باید ۸ رقمی باشه ۲ تا حرف اینگلیسی هم باشه عالیه اعدادتم لاتین باشه

شرایط گذرواژه در لینک زیر آمده است

توجه کن اولش پنج رقم اول لاتین باشه اولین حروفشم حروف بزرگ باشه بعد چند تا عدد مثلا Garme222

س باید یک حروف کوچک و یک حروف بزرگ و هشت رقم باشد مثال a24657894A

کد ملی رو بزن برو پیج بعدی صفحه شناسه میاد فقط یک ساعت نگذشته باشه

سلام بنده کد ملی و تلفن همراه اول را وارد نمودم اما الان دو روزه پیامک حاوی کد فعالسازی ارسال نمی شود.چند مرتبه هم این کار رو انجام دادم اما پیامکی دریافت نکردم از کجا باید پیگیر شوم؟؟

سلام. پیامک ها با تاخیر ارسال میشه. می تونید در کانال بیدبرگ به آدرس زیر عضو بشید تا در جریان بروزرسانی های سایت سابقه بیمه باشید https://www.bidbarg.com/telegram.html

سلام پیامک نیامد در مرحله اول ماندم راهنمائی کنید

منم شماره موبایل وارد کردم اما با ۶ ساعت تاخیر در ساعت ۱ شب پیامک کد شناسه برام اومد. جالبه که توو متن پیامک نوشته این کد شناسه فقط ده دقیقه قابل استفاده است. امروزم هر چند بار سعی کردم، میگه این کدملی قبلا درخواست داده. در کل هممون سر کاریم !!

در صورتی که پیامکی از طرف سامانه برای شما ارسال نشده پس از اطمینان از صحت اطلاعات درج شده بعد از چند روز دوباره برای ثبت نام تلاش کنید

بعد کلی منتظر شدن برای باز شدن سایت.الان گام اول رد میشه منتها ساعت ها منتظر پیامک کد شناسه میشه.کد پیامک نمیشه

پیامک ها با تاخیر ارسال میشه. در حال حاضر سایت سوابق بیمه در حال توسعه و آزمایشی بالاست.. ازتون دعوت می کنم در کانال بیدبرگ عضو شوید تا از بروزرسانی های سایت سوابق بیمه با خبر شوید https://www.bidbarg.com/telegram.html

در حال حاضر سایت شون انگار پیامک نمی فرسته

سوال بیمه ای خود را در بیدبرگ – مرجع سوالات بیمه مطرح کنید

سلام اگر با سایت جدید سوابق به مشکلی برخورد کردید می توانید مشکل خود را در مرجع سوالات بیمه مطرح نمایید تا توسط مشاوران و کارشناسان پاسخ داده شود https://www.bidbarg.com/bimeh/

باسلام من ثبت نام کردم وپیام اومد که منتظر پیامک باشیدالان دوروزه که پیامکی نیومده کی جوابش میاد ممنونم

خیلی خوبه اگه بدرستی کارکند

در قسمت اطلاعات منظور از کشور و شهر چیست ؟ محل سکونت – محل صدور – محل تولد

اصلا به درستی کار نمیکنه وضعیت برنامه خیلی ضعیفه. خب چه اشکالی داشت مثل قبل راحت به سابقه بیمه دسترسی داشته باشیم

آخه قبلی نیاز نبود بری کارگزاری پول بدی برای تهیه لیست ، الان جوری سایت رو پردست انداز کردن که قیدش رو بزنی بری با پرداخت هزینه ، سوابق بگیری ، به همین راحتی

سلام ۴ روزه سعی میکنم ثبتنام کنم اما یا پیامک نمیاد یا اگر یبار هم اومد میگه اطلاعات مشکل داره ثبت نام کن دوباره الان چند روزه منتظره پیامکم باز دیونه سدم ابن یامانه خیلی مشکل داره مردم رو سره کار گذاشته نمیدونم وقتی میدونن مشکل داذه جرا با مردم بازی میکنند

سلام بعد از ۵ساعت کد فعال سازی امده ومیگه یکساعت بیشتر وقت نداری درغیر اینصورت حذف میشود من در ان لحظه دیگر دسترسی به سایت نداشتم وحالا هرچقدر مراحل را دوباره میروم دیگر جواب نمیدهد. عزیز من نمیشه که چند ساعت کنار کامپیوتر نشست تا شما یک شماره بفرستید اول اشکالات را درست کنید بعد اعلام کنید

با سلام . نمیدونم چرا این همه زحمت کشیدند یک هفته است سر کاریم

با سلام من مراحل ثبت نام را ۵ روز قبل انجام دادم ولی هنوز رمز برای من پیامک نشده لطفا راهنمایی بفرمایید

تا به اخر ثبت نام کردم و وب سایت اعلام کرد که ثبت نام شما با موفقیت به انجام شد ولی تاکنون اس ام اس فعال سازی برایم ارسال نشده است.

با سلام.

از طریق سایت جدید بیمه ثبت نام کردم و پیامک اومده که برای فعالسازی با در دست داشتن مدارک هویتی به شعبه مراجعه کنید.

چند بارم تو این سه روز اخیر مراجعه کردم شعبه میگه والا بخدا فقط واس خودشون پیامک میدن خودکار،هیچ راهکاری واس اینکه بتونیم حسابهایی که با این پیغام بما مراجعه میکنن رو فعال کنیم! باید منتظر بشین سایت درست بشه! مشکل داره و مردم رو سرکار گذاشتن مسئولهای سایتش

سلام سایت مشاهده سابقه بیمه به صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته است و در هفته های آتی کامل تر می شود و این مشکلات بر طرف می شود و می توانید برای ثبت نام و مشاهده سابقه بیمه اقدام نمایید

برای مثال در هفته گذشته ابتدا اصلا پیامک ارسال نمی شد، سپس پیامک تایید یا عدم تایید ثبت نام ارسال نمی شد، بعد از آن پیامک عدم تایید هویت می آمد و در حال حاضر مراحل ثبت نام کامل انجام می شود ولی پس از ورود به پروفایل آیکون ها فعال نمی باشند

در هفته های آینده مشکلات بر طرف می شود و می توانید سوابق تان را مشاهده نمایید

من ثبت نام را انجام دادم ولی پیامکی برای دادن رمز نیامد.توی سایت نوشته که رمز پس از ۴۸ ساعت داده میشود صحیح است یا خیر؟

بعد از حدود ۴ ماه این واقعا افتضاحه .حالا یعنی بروزشد؟؟؟به شهبه هم زنگ میزنم ببینم بیم رد شده میگن حضوری بیا .من ک کارم روی دریاس چجوری بیام اخه.شورشو در اوردن

راهنمایی هایتان عالی بود

چیکار دارن میکنن با سایت خدا میدونه!!! اگه خراب بوده چرا سایتو بالا آوردن آخه!

واس من پیغام اومده بود با در دست داشتن مدارک هویتی جهت فعالسازی به شعبه مراجعه کنید. نه تنها من چند نفر دیگه از دوستان هم رفتن شعبه ها میگن سایتشون مشکل داره واس خودشون اس ام اس نامربوط میفرستم! ما نمیتونیم فعال کنیم!!!!

“در صورتی که پیامک زیر را دریافت کردید نیازی نیست به شعب تامین اجتماعی مراجعه نمایید و در هفته آینده دوباره برای ثبت نام اقدام نمایید”

جناب آقای/ سرکار ******* اطلاعات هویتی وارد شده توسط شما با پایگاه مرجع مطابقت ندارد. چنانچه اطمینان دارید در زمان ورود اطلاعات اشتباهی رخ نداده، با در دست داشتن مدارک هویتی خود به نزدیکترین شعبه مراجعه نمائید.سازمان تامین اجتماعی

سلام من چند روزه ثبت نام کردم ولی پیام نیومده چرا مردم گذاشتنی سرکار

!!!

سلام سایت سابقه بیمه در حال تکمیلی شدن می باشد بعد از چند روز دوباره برای ثبت نام اقدام نمایید

بابا این چه وضعیه .فک کنم سیستمشون با نفت کار میکنه ..من ثبت ناممم تکمیل شده ..ولی ۲ روزه پشت گزینه دریافت اطلاعات موندم خدا این دو روزه کی میخواد اطلاعات این سایت …با ما بده…در حال دریافت اطلاعات

من ثبت نام کردم و پیامک هم امد ورود به سیستم رو خوش آمد هم گفت که حساب کاربری فعال شما فعال شد ولی نمی توان وارد شد

سلام با یک مرورگر دیگر امتحان کنید

سلام رمزعبورجهت دریافت سوابق بیمه فراموش شده است

سلام می تونید از بخش بازیابی رمز عبور استفاده نمایید https://me.tamin.ir/service/secure/forgot

من قبلا ثبت نام کردم کد هم برام اس ام اس شد و حساب کاربربریم فعال شد ولی الان که می خوام وارد بشم گذرواژه را فراموش کردم و از قسمت بازیابی گذر واژه هرچی رمز جدید را وارد می کنم( بارعایت تمامی موارد ذکر شده) پیام می دهد : بازیابی گذرواژه با مشکل مواجه شد، چنانچه از صحت پاسخ سوال امنیتی اطمینان دارید مجددا تلاش نموده و در غیر اینصورت به نزدیکترین شعبه مراجعه نمائید. چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

By

با سلام بنده فرایند ثبت نام و ورود به سامانه را با موفقیت به انجام رسانده ام. بیمه بنده از خرداد ۸۶ پرداخت شده و در قسمت سوابق بعد از سال ۸۶ به درستی منعکس گردیده است. با این وجود در برگه کلیه سوابق، صرفاً موارد مربوط به سال ۸۹ به بعد درج میگردد. لازم به ذکر است بیمه های بنده از سال ۸۶ لغایت ۸۹ در شعبه ۲۹ (شمیران) پرداخت شده که پس از تغییر محل اشتغال، اقدام لازم جهت انتقال سوابق به شعبه ۲۲ (محل پرداخت بیمه محل اشتغال بعدی) صورت پذیرفته است. با این وجود در قسمت کلیه سوابق پیام ذیل نمایش داده میشود: «چنانچه اطمینان دارید در شعبه / شعب بیست و نه تهران دارای سابقه می باشید ، با در دست داشتن مدارک مستند و متقن به شعبه محل بیمه پردازی خود مراجعه نمایید» لطفاً راهنمائی بفرمائید. با سپاس

سلام می تونید سوالتون رو در مرجع سوالات بیمه مطرح نمایید https://www.bidbarg.com/bimeh/

سلام میشه شما چند مثال برای گذروازه بزنین من هرچی انتخاب میکنم قبول نمیکنه

سلام توجه داشته باشید صفحه کلید به زبان انگلیسی (EN) باشد.

فرمت مجاز جهت ثبت گذرواژه :

باید با کاراکترهای لاتین باشد. باید با یک حرف آغاز شود . باید حداقل شامل یک حرف بزرگ ، یک حرف کوچک و یک عدد باشد. گذرواژه نباید شامل نام ، نام خانوادگی و کد ملی باشد. فقط کاراکترهای التین حرف و عدد و ! # $ % & مجاز می باشند. طول گذرواژه نباید کمتر از ۸ کاراکتر باشد. نمونه گذرواژه که سایت سابقه قبول می کند مانند: Bidbarg95#

توجه داشته باشید که لغت انگلیسی B لغت باید بزرگ باشد.

سوالی هم در این زمینه داشتید در بیدبرگ – مرجع سوالات بیمه مطرح کنید https://www.bidbarg.com/bimeh/

با سلام،من هرچی برا گذر واژه میزنم ایراد میگیره—تمام موارد رو هم رعایت کردم—حتی دیگه زد به سرم همین گذر واژه ی شما رو هم امتحان کردم همون ایراد رو گرفت!!! حرف بزرگ حرف کوچیک شروع با حرف شامل حرف و عدد حداقل هشت کاراکتر و… همه رو رعایت کردم هی ایراد میگیره!

سامانه به طور آزمایشی به اطلاع عموم رسیده و این مشکلات رو داره. من الان همون Bidbarg95# رو امتحان کردم (توجه داشته باشید که حرف B بزرگ هست نه حرف کوچک b ) بدون گذاشتن # هم امتحان کردم و قبول کرد.

آقا گذرواژه نمیشه همینم کپی کردم نشد

سامانه به طور آزمایشی به اطلاع عموم رسیده و این مشکلات رو داره. من الان همون Bidbarg95# رو امتحان کردم (توجه داشته باشید که حرف B بزرگ هست نه حرف کوچک b ) بدون گذاشتن # هم امتحان کردم و قبول کرد.

در حال حاضر که سایت سوابق بیمه با مشکلات زیادی روبرو هست بهترین کار صبر کردن است تا این مشکلات برطرف بشه

لطفا سوالات مربوط به گذرواژه و موارد مروبط به سایت سابقه بیمه رو در سایت بیدبرگ – مرجع سوالات بیمه مطرح کنید https://www.bidbarg.com/bimeh/

در صورتی که وارد سایت سابقه می شوید اما چیزی معلوم نیست، مشکل از مرورگر شماست. با آپدیت کردن مرورگر فایرفاکس یا کروم خود، مجددا تلاش کنید

من می توانم سوابق بیمه ای رو ببینم ولی نمی دانم چطور می شود پرینت گرفت لطفاً راهنمایی نمایید .

سلام سایت سوابق بیمه در حال تکمیلی شدن می باشد و به همین دلیل برخی مشکلات در سایت وجود دارد برای نمونه پرینت سوابق درحال حاضر فقط از طریق گرفتن اسکرین شات ممکن می باشد

با سلام و خسته نباشید من سه روز ثبت نام کردم ولی وقتی وارد می شوم میگوید لطفا منتظر بمانید حتی چهار ساعت منتظر بودم ولی وارد سایت نمیشدم لطفا از شما عزیزان درخواست می کنم مشکلات سایت را بررسی کنید و عیب آن را بگیرید

باتشکر از شما زحمت کشان این مرز بوم

سلام پیامک ها با تاخیر ارسال می شود در ضمن برای مشاهده سایت سوابق و استفاده از آن بهتر است از آخرین ورژن مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید دانلود آخرین ورژن مرورگر فایر فاکس = https://www.mozilla.org/en-US/firefox/products/

با سلام وخسته نباشید،بنده ثبت نام رابه طور کامل انجام دادم وموفق بوده ولی بعد ازچندروز که دوبارهبا همان حساب کاربری ورمز که تشکیل دادیم قبول نمی کنه وبه قسمت ثبت نام دوباره که میرویم پیغام می ده که حساب کاربری شما قبلاً ایجاد شده ولی مشکل درورود به آن دارد دراینصورت چگونه می توان ان را حذف ودوباره ثبت نام کرد؟

من تمام مراحل ثبت نام را انجام داده ام ولیکن بعد از ۴۸ ساعت بعد با شماره رمز که درست کرده ایم قبول نمی کند وپیغام(حساب کاربری شما قبلاً ایجاد شده چه باید کرد که آن حساب را ازنو شروع کرد

سلام خیلی خوبه فقط چطوری سابقه بیمه راروبرگه a4بگیرم

M1037969f

سایتشونم مثل خودشون مسخرس.من ده روزه منتظر پیامکم.اینا یا باید به اختلاس برسن و بچاپن یا بازم بچاپن دیگه مردم واسه اینا معنی نداره.واقعلا نمیدونم اینا تفکراتشون چطوریه

عالی بود. دست شما درد نکنه

من چندین بار مراحل ثبت نام را رفتم ولی گذرواژه را قبول نکرد. مجددا برای ثبت نام اقدام کردم این پیام را سیستم می دهد:کاربر گرامی، با عرض پوزش ادامه عملیات به دلیل خطا امکان پذیر نمی باشد و نمی توانم وارد مراحل ثبت نام شوم ،لطفا راهنمایی کنید

سلام در روز های آینده دوباره برای ثبت نام اقدام نمایید در صورتی که سوالی در زمینه ثبت نام در سایت سوابق بیمه دارید می تونید در مرجع سوالات بیمه مطرح نمایید https://www.bidbarg.com/bimeh/

دوستان اینا همش چرت پرته سری اول فقط باید به نزدیکترین شعبه مراجعه کنید همون جا که کارمند بیمه ثبت نام کرد فورا براتون اس ام اس میاد و میتونید وارد سایت سوابق شوید اصلا از تو خونه نمیشه ثبت نام کرد و منتظر اس م اس نباشید از ما گفتن بود

سلام آقای ارشیا برای ثبت نام می تونید هم از کافی نت یا شعبه یا خودتون و یا هر کس که این مراحل رو بتونه بره انجام دهید

در ضمن در همه شعب بیمه تامین اجتماعی کارمندان برای بیمه گذاران این کار رو انجام نمیدن و بسته به کارمند داره

اگر بر اساس راهنمای ارایه شده مراحل را انجام دهید و به جزییات توجه کنید نیازی به مراجعه به جایی نمی باشد اگر هم سوالی در این زمینه داشتید می تونید در مرجع سوالات بیمه به صورت کاملا رایگان مطرح نمایید

سلام من هرکاری کردم سوابق بیمه نیومد مثل قبلی نیست ما اصلا گذرواژه نداشتیم فقطشماره بیمه رومیزدیم باکد ملی الان گذرواژه میخواد لطفا راهنمایی کنید

سلام در سامانه قبلی نیازی به ثبت نام نبود در سامانه جدید سوابق شما باید ابتدا ثبت نام نمایید پس از دریافت پیامک تایید ثبت نام می تونید سوابق بیمه خود را مشاهده نمایید

مشاهده سوابقه بیمه

با سلام ببخشید پیامک فعالسازی برای من اومده ولی وقتی میخوام وارد حساب کاربری بشم با خطای ۴۰۳ مواجه میشم این خطا به چه معنی هست و برای رفع این خطا چکار باید کنم؟

سلام می تونید به لینک زیر مراجعه نمایید https://www.bidbarg.com/bimeh/39007/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%A8%D9%82-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-403-forbidden

روش قبلی چش بود ملت و سر کار گذاشتین ؟؟! سر درد شدم

برا من پیامک اومده میگه برای فعال سازی باید بری شعبه بیمه،خدمات غیر حضوری بخوره تو سرشون،وقتشو که ندارم هیچ،حوصله ی اینکه دو سه ساعت وایسم تو نوبت رو هم ندارم،نخواستیم اصلا.

جناب آقای/ سرکار ******* اطلاعات هویتی وارد شده توسط شما با پایگاه مرجع مطابقت ندارد. چنانچه اطمینان دارید در زمان ورود اطلاعات اشتباهی رخ نداده، با در دست داشتن مدارک هویتی خود به نزدیکترین شعبه مراجعه نمائید.سازمان تامین اجتماعی

“در صورتی که پیامک فوق را دریافت کردید نیازی نیست به شعب تامین اجتماعی مراجعه نمایید و در هفته آینده دوباره برای ثبت نام اقدام نمایید”

مشاهده سابقه بیمه درسایت قبلی راحت تر بود.

خوبه

سلام در صورتی که وارد سایت سابقه می شوید و سایت کند هست یا مشکل دارد، مشکل از مرورگر شماست. با آپدیت کردن مرورگر فایرفاکس یا کروم خود، مجددا تلاش کنید دانلود آخرین ورژن مرورگر فایر فاکس = https://www.mozilla.org/en-US/firefox/products/

اقا من ثبت نام کردم پیامشم اومد ولی برای سوابق که میرم همش میزنه نام کار بری با گذر واژه مطابقت نداره ولی گذر واژه رو کاملا درست میزنم

سلام.

برای شناسنامه هایی که المثنی هستن و سری شناسنامه ( مثلا الف / ۵۰) ندارن و فقط یک عدد ( مثلا یک یا دو و…) نوشته شده چی کار باید کرد چون هنگام ثبت نام کردن روی قسمت سری شناسنامه علامت ضربدر می زنه که باید پر شود ولی اینجور شناسنامه ها ( المثنی ) ندارن باید چی کار کرد؟ لطفا راهنمایی کنید.

سلام می تونید سوالتون رو در مرجع سوالات بیمه مطرح نمایید https://www.bidbarg.com/bimeh/

همیشه این سایت مشکل داره نمیتونید یه سایت جمع کنید

نمیشه پرینت گرفت اگه امکان راهنمایی کنید

سلام من نمیدونم سایت قبلی رو برای چی دستکاری کردن.هنوزبه من پیامک نشده. هر کاری هم میکنم خطا میده .الان یه هفته هس دنبال یه سابقه بیمه هستم

سلام من در سایت بیمه ثبت نام کردم ولی وقتی پروفایلم رو باز کردم تاریخ تولدم صحیح نیست. چطوری میتونم اصلاحش بکنم؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

سلام می تونید سوالتون رو در مرجع سوالات بیمه مطرح نمایید https://www.bidbarg.com/bimeh/

چقدر طراحی سایت بوده قبلانا بهتر بود. واقعا که….

هر چه فلاکت می کشیم از این سوءمدیریت تامین اجتماعی است .از وضعیت فلاکت بار بیمارستان ها تا پرداخت حق بیمه مردم.این ها بلد نیستند یه سابقه بیمه بدهند دست مردم

سلام خسته نباشید خدمت مسئولین محترم بیمه اینجانب در سامانه مشاهده سوابق ثبت نام کردم پیامک موفقیت ثبت نیز از بیمه دریافت کردم اما نمیتونم وارد مشاهده سوابق بشم لطفا مرا راهنمایی کنید ممنون

فقط می بتونم بگم که برای مدیریت سازمان تامین اجتماعی خیلی متاسفم . همین

باید برای این خدمت رسانی خوبتون جناب مدیریت محترم تامین اجتماعی پاداشهای کلانی که گرفتی به خزانه برگردانند بابت سایت سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی و جای تشکر داره که تلاش هم میکنید ولی نتیجه نمیگیرید

چرا ما ثبت نام میکنیم برای سوابق و اس ام اس برام بعد از یک هفته هنوز نیامده .مردم رو کم اذیت کنید و کم بازی دهید لذا اگر روزی در این بازی مردم برنده بشوند وای به احوال شما مدیران بی لایق ان روز هم زیاد دور نیست ما مردم برای این اداره هم تجمع خواهیم کرد به اعتراض عملکرد اجرایی بد شما

دوستان این گذرواژه چیه متوجه نمیشم لطفا راهنمایی کنید.ممنون از لطفتون

گذرواژه همون رمز عبور هست. سوال بیمه ای تون رو می تونید در سایت بیدبرگ – مرجع سوالات بیمه بپرسید https://www.bidbarg.com/bimeh/

۱

با سلام خدمت شما برای فعال سازی حساب کاربری حتما باید بریم یکی از شعبه ها؟

عالیه

واقعاخیلی افتضاح است این برنامه را هر کی نوشته خیلی بی سواد بوده شمابلدید ازمردم پول بگیرید وخدمات صفر ارائه کنید فقط بلدید مردم راسرکار بزارید

با عرض سلام و خسته نباشید سایت جدید بیمه خیلی خوب و راحته درسته در ابتدا یه کم مشکل داشت ولی الان راحت و خوبه کسانی هم که نمی تونند وارد بشند بلد نیستند و عیب روی سایت نگذارند و کار را به کار دان بسپارند و اینقدر غر نزنند

سایت قبلی ازاین بهتر بود در این سایت هیچی رونمیاره الان سایت شده پوخ

من الان سه ماهه تو سیستم جدید ثبت نام کردم ولی هنوز اس ام اس گذرواژه نیومده برام باید چیکار کنم؟

در صورتی که پیامکی را دریافت کردید نیازی نیست به شعب تامین اجتماعی مراجعه نمایید و در هفته آینده دوباره برای ثبت نام اقدام نمایید.

سلام.مگه مردم چه مشکلی داشتند که این سامانه مسخره را ایجادکردین ک۹۰درصدمردم نتونن سواببقشونوببینن درست یک ماهه یه بام تواننترنت هست یه بام تو تامین اچتمای هنوزم نتونستم موفق بشم ککدو بگیرم

با توجه به ثبت نام و اشتباه در تسلسل شناسنامه قبلی والمثنی قادر به مشاهده سوابق خود نیستم و با سه روز مراجعه به بیمه شعبه رباط کریم که لیست من در این شعبه میباشد هنوز نتیجه ای نگرفته ام

متن با سلام و ادب و احترام خدت شما من عملیات ثبت نام رو به سختی سپری کردم پیام برام اومد ک ب سیستم تامین اجتماعی خوش آمدید شماره کاربری شما فعال شد حالا باید چکار کنم ک سوابق بیمه برام بیادلطفا راهنمایی کنی ممنون میشم

می تونید به راهنمای زیر مراجعه نمایید: راهنمای مشاهده سوابق بیمه در سایت جدید سابقه بیمه : https://www.bidbarg.com/%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%A8%D9%82-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C/

چندین سال است به بیمه مراجعه می کنم . با اینترنت نمیتونم سوابق خودم را ببینم. میگه رمز اشتباه است. بارها به بیمه مراجعه کردم فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و مدارک دیگه خواستند. گفتند بعد از بیست روز رمز فعال میشه اما فعال نشد. مگر وارد کردن یک عدد ۶ رقمی (سریال شناسنامه بعنوان رمز) چقدر سخته که انجام نمیدید؟ از سایت قدیم خیری ندیدیم. و اما سایت جدید : هفته پیش ثبت نام کردم هنوز پیامکی دریافت نکرده ام. در خود اداره بیمه هم که میدانید نحوه برخورد با ارباب رجوع چطوره. به نظر شما اگر کسی بخواهد سوابق بیمه اش را بدونه راهکار چیست؟ ابه احتمال زیاد به این ثبت نظر هم اهمیتی داده نمیشود.

در حال حاضر تنها راه مشاهده سوابق بیمه، ثبت نام در این سامانه می باشد. البته شما می توانید از طریق شعبه نیز درخواست استعلام سوابق را انجام دهید. در صورتی که سوالی داشتید می تونید در بیدبرگ – مرجع سوالات بیمه و قانون کار به رایگان مطرح نمایید: https://www.bidbarg.com/bimeh

خجالت بکشید سال ۲۰۱۷ شد دنیا کجاست ما کجایم .برای دیدن سابقه بیمه هم نقشه پلید میکشید .انقدر حواله دادیمتون به خدا از کارهای زشت و کلک بازیهاتون که خدا هم کاری انجام نمیده شما هم فهمیدید .ی بچه هم دیگه بلد برنامه ی سایت رو دروست کنه .شماها چیگیرتون میاد که انقدر پیچیده میکنید ی سابقه دیدنرو .بازم امیدوارم خدا سرتون بیاره که وقت و زندگی طلف شده مردم براتون هیچ حساب میشه .تو اداره بیمه اصلا ادم ناسالم نداریمها??? .عربها و غربیها دزدنها اختلاسم میکنن ووو….??

واقعا همینطوره. من یک هفته تمام هست که میرم و میام ولی هیچ فایده ای نداره!!! یک چیز به این سادگی رو نمیتونن درست کنند که مردم اینقدر اذیت نشن!!! واگذارن به خدا…

با عرض سلام و خسته نباشید. یه سوال داشتم خدمتون. بنده پروانه کسی در رسته خواربارفروشی دارم و آیا می توانم از طریق پروانه کسب خود را بیمه کنم ؟؟ هزینه آن چقدر است ؟

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه بیمه تامین اجتماعی دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

من وارد سایت میشم همش میگه سوابقتون رو قبلا به سایر صندوق ها انتقال دادین این مسخره بازیه جدیده؟؟؟؟

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه سایت سابقه بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

من چند بار گذرواژه عوض کردم بازم میگه عم تطابق نام کاربری و گذرواژه کارم هم بسیار فوریه

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه سایت سابقه بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

من چند بار گذر واژمو تغییر دادم تمام مراحل و درست میرم ولی باز میزنه گذر واژه صحیح نیست چیکار باید بکنم؟

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه سایت سابقه بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

سلام شماره همراه وارد شد باید با شماره همراهی که تو فرم ثبت نام پر میکنیم یکی باشه ؟

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه سایت سابقه بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

باسلام اصولا در دوران دریافت بیمه بیکاری، کارکرد هرماه توسط اداره کار به تامین اجتماعی اعلام و پس از ثبت در سامانه حقوق پرداخت میشود. سوال من مشخصا این است که چند روز قبل از واریز حقوق، امکان مشاهده کارکرد ماه مربوطه در سامانه سوابق وجود دارد؟ باسپاس

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

من کریم دستگیری هستم حدود هیجده سال پیش بازنشسته شده ام . بیست و هفت سال سابقه پرداخت بیمه دارم .من بیست سال قبل به کانادا مهاجرت کرده ام خلاصه اینکه من وقتی با نشسته میشدم قانونی بود که با بیست و پنج سال کار بیمه کامل سی روز انجام میشد و چون خود من نبودم کسی پیگیر کارم نبود در نتیجه برای من بجای بیست و هفت سال سابقه کار بیست و چهار سال سابقه کار گزارش کرده اند در نتیجه من امروز یک میلیون صد هزار تومان حقوق بازنشستگی میگیرم. من درجه تحصیلاتم فوق لیسانس ماشین آلات کشاورزی هستم و سوابق کاریم در حد کارشناس مدیر تولید و امثالهم بوده . حالا میخواهم بدانم اگر برای این اشتباه اقدام کنم میتوانم نتیجه بکیرم .استنادا اینکه تمام ودارک بیمه من در بایگانی وزارت کار و اداره بیمه موجود میباشد. لطفا آدرستان را در تهران همرا با شماره تلفنتان را برای من ارسال دارید. من هر مقار که هزینه انجام این کار باشد آماده پرداخت هستم. موفق باشید قربان شما. خواهش میکنم مرا راهنمائی کنید.

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

سلام من در بخش سوابق تامین اجتماعی که وارد میشم نمی توانم بفهمم که از کجا میتوانم ببینم که چه عنوان شغلی برای من گزارش شده است؟

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

ممنون از اطلاعات مفیدتون

باسلام من سوابق بیمه میخام بشم ولی وارد نمیشه چه کاری میبایست انجام بدهم؟

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه سایت سوابق بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

با سلام من به عنوان کارفرما در سایت ثبت نام کرده ام و لیست بیمه کارگاه با کد من رد میشه. من به عنوان کارگر جای دیگر شماره بیمه گرفته ام ولی نمیتونم در سایت ثبت نام کنم. راه حل چیه؟ تشکر

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه سایت سوابق بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

سلام من ثبت نام کردم و برای پیام اومده که حساب کاربری شما فعال شد. اما میخوام وارد شم همش خطا میده :به دلیل عدم تطابق نام کاربری با گذرواژه امکان ورود به سیستم وجود ندارد. رمزم رو دوباره عوض کردم ، گفتم شاید اشتباه میزنم . اما بازم همین خطا رو میده

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه سایت سوابق بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

سلام من خارج از کشور هستم میخوام سابقه بیمه خودم و ببینم نمیتونم وارد سایت بشم کد هم دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون

سایت tamin.ir به روی IP های خارج کشور بسته شده. یعنی شما نمی تونید از خارج از کشور به این سایت وصل بشید برای اطلاع بیشتر می تونید به لینک زیر مراجعه کنید: https://www.bidbarg.com/bimeh/68815

سلام ممنون از سامانه عالی و کاربردی .. کلی استفاده کردم سپاس

سوال : آیا اگر قبل از دوران خدمت سربازی ۲ ماه بیمه داشته باشیم باز هم باید هزینه خرید بیمه سربازی رو جهت سابقه کار پرداخت کنیم.. و یا اینکه در زمان خدمت سربازی بیمه از طرف شرکت پرداخت بشه باز هم باید هزینه رو پرداخت کرد…؟

در صورتی که هر گونه سوالی در زمینه سایت سوابق بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh

با سلام من چند ماه بیمه تامین اجتماعی دارم که مال شهر خرمشهر تو استان خوزستانه اما خودم الان تو اردبیل زندگی میکنم و میخام برای یه شرکت سابقه بیمه مو بدم که ازم میخان از کارگزاری رسمی بگیرم اما کارگزاری شهرمون میگه باید بری اون شهری که آخرین بار اونجا بیمه واریز کردی و از اونجا درخواست کنی ایا نمیشه از کارگزاری استانی بغیر از استان محل اشتغال سوابق رسمیه بیمه دریافت کرد؟

در صورتی که هر گونه سوال در زمینه سوابق بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره تلفنی یا رزرو جلسه مشاوره دارید می تونید با پرداخت هزینه از طریق لینک زیر اقدام کنید

https://www.bidbarg.com/set/?a=cm

با سلام وخسته نباشد وارد سامانه سوابق بیمه که میشم پیام زیر میاد. با اینکه آخرین ورژن های کروم و فایر فاکس را استفاده می کنم. با تشکر.

HTTP method POST is not supported by this URL

در صورتی که هر گونه سوال در زمینه سوابق بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره تلفنی یا رزرو جلسه مشاوره دارید می تونید با پرداخت هزینه از طریق لینک زیر اقدام کنید

https://www.bidbarg.com/set/?a=cm

برای این کدملی درخواست بلاتکلیف وجود دارد. لطفا حداقل یک ساعت بعد دوباره تلاش کنید. در صورت بروز چنین مشکلی چه باید بکنیم

در صورتی که هر گونه سوال در زمینه سوابق بیمه دارید می توانید به رایگان در بیدبرگ مرجع بیمه و قانون کار مطرح نمایید تا از راهنمایی مشاوران متخصص بهره مند شوید. https://www.bidbarg.com/bimeh همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره تلفنی یا رزرو جلسه مشاوره دارید می تونید از طریق لینک زیر اقدام کنید

https://www.bidbarg.com/set/?b=cm

چرا روش قبلی رو عوض کردید که آسون بود. خدا بهتون انصاف بده. فقط مردم رو توی دردسر و زحمت بندازید.آخه ایجاد اکانت و بعد مراجعه ی حضوری؟؟ : (

من هربار سایت تامین اجتماعی رفتم برای دریافت سوابق، سایت بالا نمیومده!

با سلام من در سایت ثبت نام کردم و بازیابی رمز عبور را زدم ولی وقتی در قسمت نام کاربری و پسود اطلاعات را وارد میکنم پیغام به دلیل عدم تطابق نام کاربری و گذرواژه امکان ورود به سیستم وجود ندارد رو میده دلیل این پیغام چیه؟

با سلام واحترام ان چند مدتی سایت سوابق بیمه ارور می ده ایا قطع شده یا خیر سایت جدید در نظر گرفتیدواسه فقط خودم نیت واسه چند نفری هست این طوری شده

سلام خسته نباشید دوماهی میشه که نمتیونم وارد سایت بیمه بشم و ارور ۴۰۳ میده تماس گرفتم با بیمه و گفتن سایت مشکلی نداره باید چیکار کنیم؟؟؟

خداوکیلی مسول انفورماتیک این سایت ثبت نام را باید از نزدیک دید . اخه پیامک تایید کی میاد ۱۰ بار تو دو روز گذشته ثبت نام کردم.پول بیمه کارگرها رو که بالا کشیدن حتما سوابقشون هم داره پاک میشه

نام*

آدرس ایمیل*

وبسایت

دیدگاه *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

1 پاسخ

سلام در صورتی که منظور شما سامانه samt.tamin.ir  است به مقاله زیر مراجعه نمایید

و اگر منظور شما سامانه مشاهده سوابق بیمه به آدرس sabeghe.tamin.ir  یا eservices.tamin.ir ابتدا بر روی بازیابی گذرواژه کلیک کنید (مطابق تصویر 1 در پایین صفحه)

نحوه مشاهده سوابق بیمه

سپس مطابق تصاویر،بعد وارد کردن کد ملی خود در صفحه جدید نوع بازیابی گذر واژه را مشخص کنید

متن پیامک ارسالی به شماره تلفن ثبت شده به این صورت است:

*سازمان تامین اجتماعی*

کد شناسه مورد نیاز برای بازیابی گذرواژه ##### میباشد. توجه نمایید که زمان اعتبار این شناسه بیست دقیقه میباشد.

سازمان تامین اجتماعی

در فیلد مورد نظر باید عدد (#####) را وارد نمایید

در قسمت پاسخ سوال امنیتی، پاسخی که در هنگام ثبت نام به سوال امنیتی داده اید را وارد کنید. در صورتی که این پاسخ را فراموش کرده اید به نزدیکترین شعبه تامین اجتماعی مراجعه کنید.

سپس در قسمت گذرواژه  و تکرار گذرواژه نیز، کلمه عبور جدید خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شرایط گذرواژه سایت سابقه بیمه می بایست رعایت شود. 

توجه داشته باشید صفحه کلید به زبان انگلیسی (EN) باشد.

فرمت مجاز جهت ثبت گذرواژه :

نمونه گذرواژه که سایت سابقه قبول می کند مانند:  Bidbarg#95 یا #Bidbarg95

 

در این صفحه کد ملی که با آن ثبت نام سایت سوابق را انجام دادید را وارد نمایید:

سپس روش بازیابی مدنظر خود را انتخاب نمایید: 

در صورت انتخاب دریافت پیامک، شناسه ارسالی را وارد نمایید:

پس وارد کردن شناسه پیامک شده می توانید رمز جدید را با توجه به نکات بالا وارد نمایید

و درصورت انتخاب بازیابی رمز عبور به وسیله پاسخ به سوالات امنیتی:

پس از پاسخ صحیح به سوالات امنیتی مطرح شده می توانید رمز جدید را با توجه به نکات بالا وارد نمایید

 پس از ان می توانید به سامانه ورود نمایید و سوابق بیمه خود را مشاهده نمایید:

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

برای مشاهده سوابق بیمه در سامانه سابقه بیمه ابتدا باید ثبت نام کرده و پس از ایجاد حساب کاربری می توانید سوابق بیمه پرداختی خود را مشاهده کنید. برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه مشاهده سوابق بیمه می توانید از راهنمای زیر استفاده نمایید. در صورتی که قبلا در سایت سابقه بیمه ثبت نام کرده اید نیازی به ثبت نام مجدد نمی باشد و می توانید با نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه ثبت شده در زمان ثبت نام سوابق خود را مشاهده نمایید. >> مشاهده اینترنتی سوابق بیمه

بیمه شده ای که کار خود را بصورت غیر ارادی از دست می دهد، برای دریافت مقرری بیمه بیکاری، باید حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز از تاریخ بیکاری، موضوع را به واحدهای اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع دهد و آمادگی خود را برای اشتغال به کار تخصصی خود و یا کار مشابه آن اعلام کند. مقرری بیمه بیکاری بیمه شدگان واجد شرایط از روز اول شروع بیکاری آنان محاسبه و پرداخت می شود. در ضمن مدت دریافت مقرری بیمه بیکاری جزو سوابق پرداخت حق بیمه شما محسوب می شود. >> شرایط دریافت بیمه بیکاری

نحوه مشاهده سوابق بیمه

بیمه شدگانی که به سن قانونی (۶۰ سال سن تمام برای مردان و ۵۵ سال تمام برای زنان) برسند در صورتی که دارای حداقل سابقه پرداخت حق بیمه برای سال مورد نظر باشند، می توانند تقاضای بازنشستگی کنند.حداقل سابقه پرداخت حق بیمه ۲۰ سال می باشد. اما در چند مورد استثناهایی وجود دارد:… >> مشاهده شرایط جدید بازنشستگی

قدرت گرفته از ابر آروان

برای مشاوره مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

برای مشاوره مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

 

امروزه بسیاری از شاغلان در حوزه های مختلف چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی بیمه شده تامین اجتماعی هستند و ماهانه مبلغی را بابت حق بیمه خود می پردازند . البته به غیر از مبلغی که هر ماه بابت حق بیمه از حقوق افراد کسر می شود ، سهمی هم برای کارفرما در نظر گرفته شده که باید در فواصل زمانی تعیین شده بپردازد .

برای آنکه شاغلان دارای بیمه تامین اجتماعی اطمینان حاصل کنند کارفرما به صورت منظم سهم خود را از حق بیمه می پردازد و در زمان بازنشستگی دچار مشکل نشوند ، لازم است که نسبت به مشاهده سوابق بیمه خود اقدام نمایند . به همین منظور سازمان تامین اجتماعی ، سامانه ای طراحی کرده تا بیمه شدگان بتوانند به راحتی با صرف کمترین وقت و انرژِی سوابق بیمه ای خود را مشاهده نمایند .

نحوه مشاهده سوابق بیمه

البته دریافت سوابق بیمه تامین اجتماعی از طریق مراجعه حضوری به کارگزاری های تامین اجتماعی هم امکان پذیر است اما برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی توصیه می شود که به صورت آنلاین این سوابق مشاهده شوند . در ادامه به توضیحات کاملی در خصوص سوابق بیمه تامین اجتماعی می پردازیم .

قبل از  آنکه در مورد نحوه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی توضیحات لازم را ارائه کنیم لازم به ذکر است که براي آنکه بيمه شدگان بتوانند سابقه بيمه خود را مشاهده کنند ابتدا بايد در اين سامانه ، ثبت نام به عمل آورند . بنابراین پیش شرط استفاده از خدمات سامانه تامین اجتماعی و مشاهده سوابق بیمه ، ثبت نام در این سامانه است .

مشاهده سابقه بیمه یک ضرورت حیاتی برای تمامی بیمه شدگان می باشد ، زیرا از این طریق اطمینان حاصل می شود که کارفرما حق بیمه خود را به صورت کامل پرداخته و حق بیمه ای که از روی حقوق شما کسر شده است نیز بابت بیمه اجباری پرداخت شده است . برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی باید مراحل ذیل به ترتیب انجام شود :

 

مراجعه به سامانه بیمه تامین اجتماعی به آدرس account.tamin.ir

ثبت نام در سامانه بیمه تامین اجتماعی

ورود به سیستم با درج کد ملی و گذر واژه

انتخاب گزینه سوابق تلفیقی از قسمت خدمات سابقه

بیشتر بخوانید: ثبت نام سوابق بیمه تامین اجتماعی

 

بیمه شدگان محترم برای مشاهده سوابق بیمه ای خود بعد از انجام ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی می توانند با درج کد ملی و گذرواژه خود وارد صفحه کاربری شده و از خدمات این سامانه بهره مند گردند . برای دسترسی به سوابق بیمه از طریق سامانه تامین اجتماعی باید به روش ذیل عمل کنید :

 

1- برای ورود به صفحه مشاهده سابقه بیمه ابتدا باید در مرورگر اینترنتی خود عبارت سامانه بیمه و یا آدرس account.tamin.ir را جستجو کرده و دقیقا وارد همین صفحه شوید .

 

 

2- بعد از ورود به سامانه ، دو کادر خالی برای شما نمایش داده می شود که لازم است در آن ها کد ملی و گذر واژه خود را وارد نمایید و سپس گزینه ورود را فعال کنید .

 

 

3- در این مرحله کاربر به صفحه کاربری خود وارد می شود و برای دسترسی به سوابق بیمه باید مطابق تصویر از قسمت خدمات سابقه ، گزینه سوابق تلفیقی را انتخاب نماید .

 

 

4- بعد از نمایش سوابق بیمه ، در صورتی که می خواهید فایل سوابق بیمه خود را ذخیره کنید گزینه سبز رنگ دانلود فایل را انتخاب نمایید .

 

 

++++ برای ورود به صفحه سوابق بیمه تامین اجتماعی کلیک کنید ++++

 

کلیه موارد گفته شده برای مشاهده سوابق بیمه با گوشی تلفن همراه نیز امکان پذیر می باشد . همچنین یکی از مهم ترین خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان بعد از رسیدن به سن بازنشستگی ارائه می کند ، پرداخت مستمری بازنشستگی است . بازنشستگان محترم برای دریافت فیش حقوقی مستمری خود باید ابتدا اقدام به ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی کرده و سپس از طریق صفحه کاربری خود در همان سامانه فیش حقوقی مستمری خود را دریافت نمایند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی​ به کانال تلگرام موضوعات حقوقی مراجعه کنید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی پاسخ دهند .

 

 

نحوه مشاهده سوابق بیمه

برای مشاوره مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

برای مشاوره مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری سایت مشاوره دینا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.


قانون مجازات اسلامی جدیدDownloads-icon


دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییهDownloads-icon


فرم پیش نویس ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییهDownloads-icon


فرم پیش نویس ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستریDownloads-icon


ظرفیت پذیرش آزمون اخذ پروانه مشاوره خانوادهDownloads-icon

مشاهده سوابق بیمه با اهداف مختلفی می تواند انجام شود. اینکه بدانیم تاکنون چقدر سابقه بیمه تامین اجتماعی داریم و آیا همه سوابق بیمه ما اعمال شده است یا خیر برای ما مهم می باشد. در اینجا در مورد انواع روش های مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی یا شماره بیمه صحبت می کنیم.

در صورتیکه برای بازنشستگی، بیمه بیکاری، شکایت از کارفرما بابت رد نشدن سوابق بیمه، سختی کار و دیگر موضوعات مربوط به تامین اجتماعی نیاز به مشاوره تلفنی یا حضوری دارید می توانید از خدمات مشاوره تلفنی یا حضوری بیدبرگ که به صورت تخصصی در حوزه بیمه تامین اجتماعی فعالیت می کند بهره مند شوید.

برای استعلام و مشاهده سوابق بیمه می توانید از یکی از راهکارهای زیر استفاده کنید:

برای مشاهده سوابق بیمه در سایت بیمه تامین اجتماعی ابتدا می بایست در این سایت ثبت نام کرد. در صورتیکه قبلا در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی ثبت نام کرده اید، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا سوابق بیمه ای خود را مشاهده کنید:

در صورتی که هنوز در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی ثبت نام نکرده اید، می توانید به راهنمای گذاشته شده در پایین همین صفحه مراجعه کنید.

نحوه مشاهده سوابق بیمه

یکی دیگر از راه های مشاهده سوابق بیمه بدون دانستن شماره بیمه، استفاده از کد دستوری USSD موبایل می باشد. از این طریق می توان از تاریخ و مبلغ آخرین حق بیمه واریزی توسط کارفرمای خود اطلاع پیدا کنید.برای اینکار می توان کد دستوری #۴* را با گوشی تلفن همراه شماره گیری کرده، سپس گزینه ۳ که مربوط به تامین اجتماعی می باشد را انتخاب کنید. در منوی آمده گزینهاستعلام را انتخاب کنید و پس از آن گزینه آخرین سابقه را انتخاب کنید و سپس کد ملی خود را وارد کنید. همچنین می توان #۱۴۲۰* را شماره گیری کرد و سپس گزینه استعلام را انتخاب کرد.

توجه داشته باشید که برای دریافت استعلام و آخرین سابقه بیمه رد شده از این طریق ابتدا می بایست در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی ثبت نام کنید.

امکان دریافت و مشاهده سوابق بیمه با مراجعه حضوری به کارگزاری های تامین اجتماعی نیز وجود دارد. برای این کار با داشتن کارت ملی و دفترچه بیمه خود به نزدیکترین کارگزاری بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنید.

برای مشاهده سوابق بیمه در سامانه سابقه بیمه ابتدا باید در سایت سوابق بیمه ثبت نام کرده و پس از ایجاد حساب کاربری می توانید سوابق بیمه اعمال شده خود را مشاهده کنید. در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید نیازی به ثبت نام مجدد نمی باشد و می توانید با نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه ثبت شده در زمان ثبت نام سوابق خود را مشاهده نمایید

ابتدا با کلیک بر روی دکمه زیر به سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی بروید:

سپس بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا به صفحه ای مانند شکل زیر وارد شوید.

سپس کدملی خود (بیمه شده) را در قسمت کد ملی وارد کنید. در قسمت اپراتور، نام ارائه دهنده سرویس تلفن خود را انتخاب کنید و سپس شماره تلفن همراه خود (بیمه شده) را وارد نمائید. توجه داشته باشید شماره تلفن همراه وارد شده صرفا می بایست متعلق به شخص شما (بیمه شده) می باشد.

تذکر: در صورتی که شماره تلفن همراه وارد شده متعلق به شخص شما (بیمه شده) نباشد نیاز است پس از طی کلیه مراحل ثبت نام شخصا (بیمه شده) با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه به یکی از شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه نمائید.

پس از وارد نمودن کلیه موارد، بر روی گزینه ثبت نام کلیک نموده و منتظر دریافت پیامک شناسه فعالسازی از طریق تلفن همراه باشید.

تکمیل فرآیند ثبت نام در سایت سابقه بیمه در این گام انجام میگردد ، همانطور که در شکل زیر مشخص می باشد :

در قسمت شهر نام شهری که شعبه بیمه تامین اجتماعی شما در آن قرار دارد را وارد نمایید. برای مثال اگر شما در قزوین زندگی می کنید و محل کارتان استان البرز باشد ولی شعبه بیمه پردازی تهران باشد باید بسته به محل شعبه یکی از گزینه های تهران بزرگ – شرق تهران بزرگ – غرب تهران بزرگ را انتخاب نمایید.

پس از پر کردن کلیه موارد روی دکمه ثبت نام کلیک نمائید.

توجه داشته باشید که:

توجه داشته باشید صفحه کلید به زبان انگلیسی (EN) باشد.

فرمت مجاز جهت ثبت گذرواژه :

نمونه گذرواژه که سایت سابقه قبول می کند مانند: Bidbarg#95 یا #Bidbarg95

در نهایت بعد از کلیک بر روی دکمه ثبت نام، پیام سیستم مطابق زیر مشاهده می شود :

کاربر گرامی

درخواست شما با موفقیت ثبت گردید. اطلاعات ثبت شده توسط شما، با پایگاه های مرجع سازمان تامین اجتماعی صحت سنجی شده و نتیجه ظرف ۴۸ ساعت آینده از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

بدیهی است ظرف مدت مذکور کاربر شما جهت استفاده از خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی فعال نخواهد بود.

در صورت دریافت پیامک مبتنی بر عدم تطابق اطلاعات با پایگاه مرجع درخواست شما حذف شده و امکان ثبت مجدد درخواست فراهم خواهد بود.

با تشکر

سازمان تامین اجتماعی

ظرف ۴۸ ساعت بعد از پایان فرآیند ثبت نام، پیامکی به شما ارسال می شود که دو امکان دارد:

1- پیامک سازمان تامین اجتماعی در صورت موفقیت آمیز بودن:
جناب آقای/سرکار خانم به سیستم های متمرکز سازمان تامین اجتماعی خوش آمدید .حساب کاربری شما ایجاد گردید.

2- پیامک سازمان تامین اجتماعی در صورت مغایرت اطلاعات:
جناب آقای/ سرکار ******* اطلاعات هویتی وارد شده توسط شما با پایگاه مرجع مطابقت ندارد. چنانچه اطمینان دارید در زمان ورود اطلاعات اشتباهی رخ نداده، با در دست داشتن مدارک هویتی خود به نزدیکترین شعبه مراجعه نمائید. سازمان تامین اجتماعی”
* در صورتی که پیامک فوق را دریافت کردید نیازی نیست به شعب تامین اجتماعی مراجعه نمایید و در هفته آینده دوباره برای ثبت نام اقدام نمایید”

در صورتی که به صورت موفق آمیز در سایت سوابق بیمه ثبت نام کرده اید، با کلیک بر روی دکمه زیر می توانید به صفحه اصلی سایت سوابق بیمه رفته و با ارائه نام کاربری و گذرواژه خود به سایت سوابق بیمه ورود پیدا کنید.

در صورتی که گذرواژه (رمز عبور) خود را فراموش کرده اید برای بازیابی گذرواژه سایت سوابق بیمه به راهنمای زیر مراجعه نمایید:

برای مشاهده سوابق بعد از سال ۸۶ و ریز دستمزد خود روی آیکون ( سوابق بعد از سال ۸۶ ) کلیک نمائید.

برای مشاهده کلیه سوابق خود بر روی آیکون ( کلیه سوابق ) کلیک نمائید.

برای این منظور همان طور که مشاهده می نمایید، پس از وارد شدن به پرتال سابقه بیمه کافیست در گوشه سمت چپ از قسمت نام کاربری گزینه پروفایل را انتخاب نموده سپس در قسمت مربوطه تغییرات لازم را اعمال نمایید.

تا‌به‌حال به این فکر کرد­ید که آیا همۀ سوابق بیمه شما توسط کارفرما اعمال شده یا نه؟!

اصلاً می­‌دانید چقدر سابقه بیمه دارید؟

یا اینکه چطور باید سوابق بیمه‌تان را ببینید؟

از روش­های جدید برای پیگیری سوابق، بدون شماره بیمه اطلاعی دارید؟

اگر جواب‌تان به سوال‌های بالا منفی است، ما تمام روش­‌های مشاهدۀ سوابق بیمه را بررسی کردیم، یک نگاهی به ادامۀ مطلب بیندازید.

نحوه مشاهده سوابق بیمه

چون بیمه تأمین اجتماعی در بین سایر شرکت­‌های بیمه‌ بیشترین بیمه‌گزار را در سطح کشور دارد؛ من در این مطلب روش‌های مختلف استعلام سابقه این بیمه را بررسی می‌کنم. بیمه‌گزاران این بیمه شامل دو دسته بیمه‌شده اصلی و بیمه‌شده فرعی هستند. منظور از بیمه‌شده اصلی همان فرد شاغل است که به‌عنوان کارگر شناخته می‌شود و بیمه‌شده فرعی فردی است که به‌واسطه بیمه‌شده اصلی بیمه شده است.

از این تعاریف و تفاسیر که بگذریم، یک خبر خوش برایتان دارم! مشاهده سوابق بیمه تأمین اجتماعی، به­‌صورت غیرحضوری آن هم بدون نیاز به شمارۀ بیمه، کاملاً امکان­‌پذیر است؛ بنابراین دیگر نیازی نیست که از کار و زندگی بیفتید و برای اطلاع از سابقه بیمه‌تان، حضوری به کارگزاری بیمه بروید.

منظور از سابقه بیمه، مدت زمانی است که فرد در محل کارش مشغول به کار بوده و توسط کارفرما برای او بیمه رد شده است.

به‌غیر‌از مراجعه حضوری، همانطوری که در بالا گفتم، روش‌های غیرحضوری هم برای مشاهده سابقه بیمه وجود دارد که در ادامه همه‌شان را بررسی کردم.

در این روش شما باید با در دست داشتن کارت ملی و دفترچۀ بیمه‌تان، حضوری به دفاتر یا کارگزاری­‌های بیمه تأمین اجتماعی مراجعه کنید تا بتوانید از سابقه بیمه‌تان مطلع شوید.

برای اینکار باید به صفحه مشاهده سوابق در سایت تامین اجتماعی مراجعه کنید. برای ورود به سامانه باید قبلاً ثبت نام کرده باشید. درصورتی‌که ثبت­‌نام کردید مطابق راهنمای تصویری زیر پیش بروید:

کدملی و گذرواژه خودتان را وارد کنید.

بعد از ورود به حساب کاربری­تان (مطابق تصویر زیر) بدون نیاز به داشتن شماره بیمه، از سوابق خودتان مطلع می‌شوید.

نکته: درصورتی‌که قبلاً عضو این سامانه نشدید، باید اول ثبت‌نام کنید. برای اینکار:

اول به سایت تامین اجتماعی بروید. روی لینک مشاهده سوابق بیمه­‌شدگان کلیک کنید.

صفحۀ جدیدی برای شما باز می‌­شود که باید گزینۀ ثبت‌نام را انتخاب کنید. (دقت داشته باشید که پس از اتمام ثبت‌نام می‌­توانید از طریق گزینۀ پیگیری ثبت‌نام (فلش زرد رنگ) ثبت‌نام خودتان را پیگیری کنید.)

بعد از ورود به سامانۀ ثبت‌نام، اطلاعت شخصی‌تان را وارد کنید، از جمله کدملی، شمارۀ موبایل متعلق به شخص بیمه­‌شده، ایمیل، گذرواژه. سعی کنید حتماً گذرواژه مورد تأیید سایت باشد (پیام سبز رنگ).

در پایان هم برای امنیت بیشتر باید به سوالات امنیتی پاسخ بدهید.

حالا تمام اطلاعاتی را که تا این مرحله وارد کردید تأیید کنید و درخواست­‌تان را ارسال کنید.

بعد از اتمام کار، پیامک فعالسازی حساب کاربری­ را دریافت می­‌کنید. حالا ­می­‌توانید طبق راهنمای تصویری اولی که در بالا گفتم، وارد سایت شوید و از سوابق بیمۀ خودتان مطلع شوید.

بیمه‌شدگان برای مشاهده سوابق بیمه‌شان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #142* (برای مشترکین همراه اول) و کد دستوری #1420* (برای مشترکین ایرانسل و همراه اول) از خدمات غیرحضوری بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند و آخرین سابقه‌شان را هم با چند کلیک ساده ببینند.

نکته: برای مشاهده سوابق بیمه خودتان به کمک کد دستوری، باید در سامانه تامین اجتماعی ثبت‌نام کرده باشید.

برای اینکار بعد از شماره­‌گیری کد مورد نظر، با منوی زیر روبرو می­‌شوید که برای استعلام سوابق بیمه، باید گزینۀ 1 یعنی استعلام را انتخاب کنید.

در ادامه با انتخاب گزینۀ استعلام، با منوی جدیدی روبرو می­شوید که برای اطلاع از آخرین سابقۀ خودتان باید گزینه 1 را انتخاب کنید.

سپس در کادری که برای شما نمایش داده می­‌شود، کد ملی خودتان را وارد کنید و منتظر نتیجه بمانید.

البته از کد دستوری #4*هم می‌توانید برای استعلام سوابق بیمه خودتان استفاده کنید. به این صورت که بعد از شماره­‌گیری کد، با منوی زیر روبرو می­‌شوید:

گزینۀ 3 را انتخاب کنید تا به سامانه تأمین اجتماعی بروید. با ورود به سامانه تامین اجتماعی امکانات سامانه برایتان باز می­‌شود که دراینجا ما به دنبال سابقۀ بیمۀ خودمان هستیم. پس گزینۀ 2 یعنی استعلام‌ها را انتخاب می‌­کنیم.

در پایان گزینۀ 1 (آخرین سابقه) را می‌­زنیم.

در این مرحله با واردکردن کدملی منتظر نتیجه می­‌مانیم.

دقت داشته باشید که در هر مورد باید کدملی متعلق به صاحب سیم‌­کارتی باشد، که با آن کد دستوری را شماره‌­گیری کردید، در غیر این صورت به نتیجه‌ای نمی‌رسید.

از دیگر راه­‌های مشاهده سوابق بیمه تأمین اجتماعی، استفاده از اپلیکیشن تأمین اجتماعی من است که سازمان تامین اجتماعی آن را در اختیار ما قرار داده است. شما می­‌توانید با دانلود و نصب این اپلیکیشن روی موبایل­تان، هر زمان می­‌خواهید از سوابق بیمه‌ای خودتان مطلع شوید. در این اپلیکیشن علاوه‌بر مشاهده سوابق بیمه، می‌توانید خدماتی مثل فیش حقوق مستمری، نوبت‌دهی اینترنتی، برگ پرداخت حق بیمه و… را هم مشاهده کنید.

اگر می­‌خواهید که هنگام بازنشستگی، بعد از یک عمر کار و زحمت، به مشکل بیمه برنخورید، حتماً از همین الان پیگیر سوابق بیمه­‌ای خودتان باشید. فراموش نکنید که با استفاده از کد دستوری و اپلیکیشن تأمین اجتماعی من و همین‌طور سامانه اینترنتی سازمان تأمین اجتماعی (که در بالا کامل در مورد هر کدام‌شان توضیح دادم.) دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست.

نحوه مشاهده سوابق بیمه
نحوه مشاهده سوابق بیمه
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *