نمونه دولتی پایه دهم

نمونه دولتی پایه دهم
نمونه دولتی پایه دهم

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ امسال همانند سال گذشته به صورت جداگانه بوده و  با آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت هماهنگ ثبت نام و برگزار نمی شود . کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 از طریق سایت ثبت نام استانی انجام می شود .

نمونه دولتی پایه دهم

برای مشاوره ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

برای مشاوره ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر ساله توسط آموزش پرورش تمامی استان های ایران و برای ورود دانش آموزان فارغ التحصیل پایه نهم به مدارس نمونه دولتی برگزار می گشت . آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیز به صورت هماهنگ کشوری و در یک روز برگزار می شود . در این مقاله می خواهیم به توضیح زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401​ بپردازیم .

با توجه به آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی در فصل بهار درسال های گذشته ، پیش بینی می شود زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401​ نیز در همین بازه زمانی سال باشد .

متقاضیان تحصیل در پایه دهم مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ برای شرکت در آزمون ورودی آن باید ابتدا به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود مراجعه نموده و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور ، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند که در ادامه می توانید وب سایت ثبت نام نمونه دولتی هر استان را در جدول زیر مشاهده نمایید .

 

برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام مدارس نمونه دولتی می توانید عضو کانال تلگرام نمونه دولتی شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس نمونه دولتی را دنبال نمایید . اگر در مراحل ثبت نام خود دچار سوال یا ابهامی شدید ، می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .

از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401​​ ، اولا اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهم بوده و دوما ثبت نام آزمون نمونه دولتی به معدل دانش آموز بستگی دارد . معدل دانش آموز در نیمسال اول پایه نهم باید بالای 17 باشد . از دیگر شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی می توان به داشتن تابعیت ایرانی دانش آموز اشاره کرد ، البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند با شرایط خاص در آزمون نمونه دولتی شرکت کنند . 

در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد معدل پایه نهم در قبولی دانش آموز تاثیر دارد ، به عنوان مثال اگر معدل دانش آموز 20 باشد نسبت به دانش اموز دیگری که وضعیت مشابهی در آزمون با او دارد ولی معدلش 19 است شانس قبولی بیشتری دارد . برای مطالعه متن کامل شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ کلیک کنید .

سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401​​ فقط از کتاب های درسی پایه نهم طرح می شود و به صورت تستی و چهارگزینه ای بوده و فقط یکی از گزینه ها پاسخ صحیح می باشد . به ازای هر پاسخ صحیح 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط 1 امتیاز منفی برای داوطلب در نظر گرفته می شود .

در صورتی که داوطلب در یک سوال بیش از یک گزینه را علامت بزند پاسخ آن سوال غلط در نظر گرفته می شود به دلیل داشتن نمره منفی آزمون ، اگر به پاسخ خود مطمئن نیستید هیچکدام از گزینه ها را علامت نزنید . 

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ فقط به صورت استعداد تحصیلی بوده و شامل سوالات استعداد تحلیلی یا هوش نخواهد بود . هم چنین سوالات آزمون ورودی نمونه دولتی از کتاب های هشتم و نهم و طبق جدول زیر تعیین می گردد که تعداد سوالات و ضرایب آن به شرح زیر می باشد : 

 

( جدول بالا ، منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در سال تحصیلی گذشته را نشان می دهد . به محض انتشار منابع آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401 ، جدول بالا به روز رسانی خواهد شد . )

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم جمعا شامل 100 سوال و 120 دقیقه زمان برای پاسخگویی می باشد . دانش آموزان می توانند علاوه بر کتاب ها درسی از کتاب های کمک درسی برای درک بهتر مفاهیم و متن کتاب های درسی استفاده کنند .

با توجه به برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سال گذشته در  تیر ماه ، پیش بینی می شود آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401 نیز در این بازه زمانی برگزار شود . داوطلبان می بایست یک هفته قبل از آزمون و با مراجعه به سایت ثبت نام استانی خود ، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایند . احتمالا زمان اعلام نتایج نمونه دولتی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ یک ماه بعد از برگزاری آزمون می باشد . داوطلبان می توانند نتایج خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نامی دریافت کنند . 

لازم به ذکر است كارت ورود به جلسه ، صرفاً برای دانش آموزانی فعال خواهد شد كه پرداخت خود را به صورت كامل انجام داده و كد رهگيری دريافت نموده باشند . در صورتی که قصد ثبت نام در رشته انسانی را دارید ، پیشنهاد می کنیم مقاله ای که در ادامه قرار گرفته است را مطالعه کنید .

✔️ بله . با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم دانش آموزان برای ثبت نام در این آزمون باید دارای شرط معدل تعیین شده باشند .

✔️ داوطلبان برای ثبت نام در آزمون نهم به دهم 1400 – 1401 باید به سایت ثبت نام استانی مراجعه نموده و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند .

✔️ این زمان هنوز مشخص نشده است اما به محض اعلام زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

 

برای مشاوره ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

برای مشاوره ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

سلام ببخشید الان با این شرایط که ویروس کرونای انگلیسی اومده میشه بگید امتحانات نوبت دوم پایه نهم حضوری است یا غیر حضوری

سلام . طبق آخرین اخبار منتشر شده امتحانات نوبت دوم پایه نهم به صورت حضوری برگزار میشه ، در صورتی که تغییری در نحوه برگزاری امتحانات در نظر گرفته شه از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس هیوا ( irmadares@ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام عرض می کنم خدمت مشاورین گرامی یه سوال داشتم اینکه شرط معدل برای ازمون دولتی چند است؟

سلام . برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم باید حداقل معدل نوبت اول پایه نهم 17 باشه .

سلام وقت بخیر ، ببخشید من برای اینکه در آزمون نمونه دولتی قبول بشم خیلی مصرع هستم و شروع کردم به تست زدن و قصد دارم که عید درس های سه سال را بخونم ، فقط نمیدونم چه جوری درسامو جمع بندی کنم ؟ و کامل بلد باشم تا در آزمون انشاالله قبول بشم یک سوال دیگه ای هم که دارم این هست که توی مطالبتون خوندم که آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ فقط از نهم هست می خواستم بدونم فقط از نهم هست یا سه سال هست؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید

سلام . برای قبولی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیازی به مطالعه دروس سه سال متوسطه اول نیست فقط باید کتاب های درسی پایه نهم رو بخونین .

سلام و عرض خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم تا کی وقت داریم برای آزمون نمونه دولتی ثبت نام کنیم؟

سلام . در حال حاضر ثبت نام آزمون نمونه دولتی شروع نشده ، باید منتظر بمونین تا زمان و مهلت ثبت نام اعلام شه ، به محض مشخص شدن زمان ثبت نام از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا ( sampadtest@ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

نمونه دولتی پایه دهم

سلام ببخشید آیا امسال نوبت دوم امتحانات نوبت دوم پایه نهم به صورت هما هنگ استانی برگزار نمی شود ؟ آخه در یکی از مطالب نوشته بود که به صورت هماهنگ استانی برگزار نم یشود . و سوال بعدی اینکه آیا حضوری است یا غیر حضوری .

سلام . طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده امتحانات نوبت دوم پایه نهم به صورت حضوری برگزار میشه ولی در حال حاضر مشخص نیست که امتحانات به صورت هماهنگ استانی برگزار میشه و یا در سطح مدرسه .

سلام زمان ثبت نام به ازمون دولتی کی است

سلام . در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مشخص نیست به محض مشخص شدن زمان دقیق از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا ( sampadtest@ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام آزمون نمونه دولتی فقط شامل رشته های نظری می شود یا رشته هایی مثل کامپیوتر ونرم افزار هست ؟

سلام . در مدارس نمونه دولتی در رشته های شاخه فنی حرفه ای از طریق آزمون پذیرش صورت می گیره .

سلام ببخشید یک سوال برای اینکه از الان استرس آزمون نمونه را نداشته باشم باید چیکارکنم ؟ و اینکه ممکن است امسال آزمون نمونه برگزار نشه؟

سلام. بهتره در آزمون های آزمایشی شرکت کنین تا با نحوه طراحی سوالات و فضای حاکم بر آزمون آشنا بشین ، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی طبق روال سال گذشته برگزار میشه .

سلام ببخشید لطفا میشه بگید زمان دقیقا آزمون نمونه نهم به دهم در چه تاریخی است؟

سلام . در حال حاضر زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم مشخص نیست به محض مشخص شدن زمان دقیق از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا (sampadtest@ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام ببخشید آزمون نمونه در چه سطحی است و باید درس ها را چند درصد بزنی تا قبول بشی؟

سلام . آزمون مدارس نمونه دولتی در سطح استاندارد و نرمالی برگزار میشه ترازهای قبولی متفاوته به رقابت میان دانش آموزان متقاضی هر رشته در هر مدرسه بستگی داره ، برای تعیین شانس قبولی عبارت نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس نمونه دولتی هیوا رو در گوگل سرچ کنین .


مقالات منتخب سردبیر

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401​ می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام استانی ، فرم مربوطه را با اطلاعات دانش آموزی خود تکمیل نموده و ضمن پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ، فرآیند ثبت نام را به پایان برسانند .

نمونه دولتی پایه دهم

برای مشاوره ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

برای مشاوره ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

دوره دوم متوسطه یکی از مهم ترین مقاطع تحصیلی برای دانش آموزان است ، چون در بدو ورود به این دوره یعنی پایه دهم آن ها موظف اند رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند . از این رو دانش آموزان و والدین آن ها تمایل دارند تا این مقطع حساس را در مدرسه ای با امکانات آموزشی و علمی بیشتر تحصیل نمایند .

یکی از مدارسی که هر ساله در این مقطع اقدام به پذیرش دانش آموز می کنند ، مدارس نمونه دولتی می باشد که برای تحصیل در این مدارس باید در آزمون ورودی نهم به دهم نمونه دولتی شرکت نمایید . در ادامه به شرح زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401​ می پردازیم .

زمان ثبت نام آزمون ورودی نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401​ احتمالا نیمه اول سال در بهار و تابستان بوده و کلیه مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401​ از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی استانی و یا سامانه همگام مدارس به نشانی hamgam.medu.ir انجام می پذیرد .

زمان ثبت نام آزمون ورودی نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401​ هنوز اعلام نشده است . به محض دریافت خبرهای بیشتر ، این قسمت به روز رسانی می شود .

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401​ به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان می بایست در بازه زمانی مشخص با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی و یا سامانه hamgam.medu.ir ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی را دریافت و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط ذکر شده اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند .

داوطلبان پس از مراجعه به سایت مذکور در زمان مشخص شده باید ابتدا کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نمایند پس از ورود به پرتال دانش آموزی خود فرم مربوطه را باید با اطلاعات دانش آموزی تکمیل نموده و در انتها با پرداخت هزینه ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ، ثبت نام خود را نهایی نمایند . در جدول زیر می توانید سایت ثبت نام نمونه دولتی هر استان را مشاهده نمایید .

 

 

از جمله شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ داشتن تابعیت ایرانی است که البته دانش آزموان غیر ایرانی نیز با شرایط خاص می توانند در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند .

از مهمترین شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم می توان به کسب معدل حداقل 17 در نیم سال اول تحصیلی و از شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401​نیز کسب معدل کل سالانه حداقل 17 در پایه نهم اشاره کرد .

پذیرش دانش آموزان در دبیرستان های دوره دوم متوسطه نمونه دولتی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ بر اساس محاسبه میانگین 50 درصد معدل کل پایه نهم و 50 درصد امتیاز کل آزمون ورودی انجام می شود .

پذیرش نهایی در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه برای رشته های تحصیلی ( علوم تجربی ، ریاضی فیزیک و ادبیات و علوم انسانی ) منوط به کسب شرایط احراز رشته مطابق آیین نامه هدایت تحصیلی است .

ضمنا تغییر رشته در مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی در سال اول پذیرش ممنوع بوده و شرط تغییر رشته در سال بعد نیز کسب کف امتیاز قبولی در رشته ی مورد نظر در آزمون ورودی دبیرستان مقصد و دارا بودن شرایط تغییر رشته تحصیلی می باشد .

در صورت تمایل برای رفع ابهام یا سوالات خود در خصوص ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 می توانید از طریق برقراری یک تماس تلفنی با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید .

✔️ ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم همزمان با ثبت نام آزمو تیزهوشان نهم به دهم به صورت هماهنگ انجام می شود در این مقاله به تاریخ دقیق آن اشاره شده است .

✔️ هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب با مراجعه به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان پرداخت می شود که در این مقاله به آن اشاره شده است .

✔️ داوطلبان جهت دریافت دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400 باید به سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان مراجعه نمایند که در این مقاله آدرس آن ذکر شده است .

برای مشاوره ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

برای مشاوره ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

زمان ثبت نام به نمونه دولتی کی است

سلام . در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم سال 1400 مشخص نیست ، به محض مشخص شدن زمان دقیق از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا ( sampadtest@ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام خسته نباشید .. با توجه به شیوع بیماری کرونا آیا این امکان وجود داره و باز آزمون تیزهوشان که قرار بود 27 تیر برگزار بشه و الان می خواد 10 مرداد برگزار شه باز ب تعویق بیافته ؟ چون شیراز تا 13 ام همه جا تعطیله…

سلام . طبق اطلاعیه مرکز سنجش و پرورش استعدادهای درخشان آزمون تیزهوشان نهم به دهم ساعت 9 صبح روز جمعه 10 مرداد برگزار میشه .

سلام خسته نباشید من یکی از داوطلبین آزمون نمونه دولتی امسال بودم که آزمونم رو دادم و رشته ای که وارد سایت کرده بودم انسانی بوداما بنابه مشکلاتی قصد دارم رشته ام رو به تجربی تغییر بدم و ازنظر نمره مشکلی ندارم و خدا روشکر هر3 سل با نمره 20 قبولی آوردم وفعلا نمیدونم نتیجه هدایت تحصیلی چی قراره بیاد.خواستم بدونم بعد ازمون نمونه دولتی امکان تغییر رشته ام وجود داره یانه؟؟؟

سلام . شما نمی تونین در مدارس نمونه دولتی در رشته تجربی تحصیل کنین ، تغییر رشته در سال اول پذیرش ممکن نیست .

سلام . ببخشید می خواستم بدونم امتحان ورودی مدارس نمونه دولتی اذربایجان غربی که لغو شد کی برگزار میشه؟؟؟

سلام . در حال حاضر زمان دقیق اعلام نشده به محض مشخص شدن زمان دقیق برگزاری آزمون از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا ( sampadtest @) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام، ببخشید امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده تو فرم ثبت نام تیزهوشان وجود داره؟ اگه میشه ویرایش کرد، چطوری باید این کارو انجام بدم؟

نمونه دولتی پایه دهم

سلام . فرصت ویرایش آزمون تیزهوشان تمام شده .

سلام نتایج آزمون نمونه خوزستان کی اعلام میشه؟

سلام . زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اعلام نشده ولی اکثر استان ها اعلام کردن نتایج تا نیمه مرداد اعلام میشه ، برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج می تونین عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام تیزهوشان و نمونه دولتی هیوا ( sampadtest @) بشین .

سلام اگر بعد دریافت کارت ورود به جلسه اطلاعاتی مثلا رشته را تغییر بدیم, کد داوطلبی تغییر می کند و باید کارت ورود به جلسه جدیدی بگیریم؟

سلام . بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی امکان تغییر رشته امتحانی وجود  نداره  . 

ببخشید خونه ما کنار بیمارستان کرونایی ها هست و شهر ما هم در وضعیت قرمز است . من در ۳ سال قبل در تیزهوشان درس می خواندم و امسال تصمیم گرفتم نمونه دولتی برم . ولی به خاطر کرونا پدر و مادرم رضایت ندارند . می خواستم بدون چقدر احتمال داره که ازمون انلاین یا لغو بشه ؟؟؟

سلام . آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت حضوری در تاریخ تعیین شده برگزار میشه .

سلام .. خسته نباشید .. ما نمی تونیم پول تیزهوشان رو پرداخت کنیم چون هرچی رمز همگام رو میزنیم سایت ارور میده و میزند مشخصات وارد شده اشتباه می باشد و ی اطلاعیه اومده ک رمز همگام خودتون رو ازمدرسه بگیرید ولی رمز ما هیچ تغییری نکرده همونه که باهاش ثبت نام اولیه رو انجام دادیم .. حالا چکار کنم ؟ چون فقط ی روز دیگه برا واریز پول وقته

سلام . مجددا رمز عبور همگام رو از مدرسه بگیرین در صورتی که رمز شما درسته ولی موفق به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نمیشین ، می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

سلام بعد از اتمام تایم ثبت نام اصلا امکان ویرایش نیست ؟؟؟ من رشتمو اشتباه زدم نمی خوام این فرصت طلایی رو از دست بدم .چیکار کنم؟

سلام . باید سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان تون رو چک کنین ، ممکنه مجددا فرصت ویرایش در نظر گرفته شه .


مقالات منتخب سردبیر

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

ایران مشاوره

نظری بدهید

مدارس نمونه دولتی از جمله مدارسی هستند که به دلیل توجه ویژه ای که بر استعداد و توانایی دانش آموزان می شود، طرفداران بسیاری را جذب خود کرده اند. دانش آموزانی که تمایل دارند در مدارس نمونه دولتی به تحصیل بپردازند، می بایست حتما دارای شرایط ثبت نام نمونه دولتی باشند و در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود در سایت مربوطه اقدام نمایند.

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی، همچنین شرایط و مدارک موردنیاز در آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم با ما همراه باشید.

نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم به صورت اینترنتی از طریق سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هر یک از استان ها انجام می پذیرد.

نمونه دولتی پایه دهم

ثبت نام نمونه دولتی پایه نهم به دهم به روش استانی انجام می گیرد. به این صورت که دانش آموزان می بایست به سایت ثبت آزمون مدارس نمونه دولتی استان مورد تقاضای خود، مراجعه نموده و فرآیند نام نویسی خود را انجام دهند. متقاضیان ثبت نام در سال 99 از روز شنبه 17 خرداد ماه لغایت روز سه شنبه 27 خرداد ماه فرصت داشتند تا با مراجعه به سایت مذکور برای شرکت در این آزمون اعلام علاقه مندی نمایند. البته در برخی از استان ها مهلت نام نویسی را 31 خرداد ماه اعلام کرده بودند.

در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای که مشخص کننده زمان ثبت نام آزمون مذکور در سال تحصلی 1400 – 1401 باشد صادر نشده است اما به محض انتشار اخبار جدید، این مقاله به روز رسانی می گردد. همچنین می توانید در کانال تلگرام نمونه دولتی ایران مشاوره با ما همراه باشید تا شما را در اسرع وقت از شروع مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم آگاه کنیم.

با توجه به این که نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی هر یک از استان های کشور به صورت اختصاصی از طریق سامانه مربوطه انجام می پذیرد، لذا نمی توان مراحل آن را به صورت دقیق توضیح داد. اما به صورت کلی پس از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی، دانش آموزان می بایست جهت نام نویسی خود به انجام اقدامات زیر بپردازند.

(جهت مشاهده، روی عکس کلیک کنید.)

همان طور که می دانید، ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی در پایه نهم به دهم به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه اختصاصی هر یک از استان ها انجام می شود. بنابراین دانش آموزان استان های مختلف می بایست با نشانی این سایت در استان مورد نظر آشنا باشند. در جدول پایین آدرس سامانه هر استان را قرار داده ایم.

با توجه به این که ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم به صورت غیرحضوری انجام می شود، بنابراین مدارک خاصی برای ارائه نیاز نیست اما داوطلبان باید برخی از اطلاعات را از مدارک شناسایی و تحصیلی خود استخراج نمایند و در فرم ثبت نام اینترنتی این آزمون درج کنند. این اطلاعات عبارت اند از:

علاوه بر مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401 فوق، دانش آموزان باید عکس پرسنلی خود را هنگام تکمیل فرم نام نویسی این آزمون بارگذاری نمایند. عکسی که دانش آموز آن را برای ارسال انتخاب می کند، باید دارای ویژگی های زیر باشد.

تمامی جزئیات مربوط به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم اعم از زمان و نحوه ثبت نام، شرایط، مدارک مورد نیاز و… در قالب یک دفترچه راهنما بیان می شوند که داوطلبان می توانند نسخه الکترونیکی آن را از طریق سایت رسمی اداره آموزش و پرورش استان محل سکونت خود دریافت نمایند. چنانچه قصد دارید در مدارس نمونه دولتی پایه دهم هر یک از استان های زیر به تحصیل بپردازید، می توانید دفترچه راهنمای ثبت نام آن را از طریق کلیک بر روی لینک های موجود در جدول زیر، دریافت نمایید.

در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم داوطلبان باید به 100 سوال آزمون در مدت 120 دقیقه پاسخ دهند. لازم به ذکر است که سوالات آزمون از کتاب های درسی آموزش قرآن و پیام‌های آسمانی، فارسی، عربی، مطالعات اجتماعی (جغرافیا، تاریخ، مدنی)، زبان انگلیسی، علوم تجربی و ریاضی پایه نهم سال تحصیلی 99 – 1400 طرح می‌شوند.

دانش آموزان باید در نظر داشته باشند که پذیرش آن ها، بر اساس میانگین نمره کل آزمون ورودی و معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به نسبت مساوی (50 درصد نمره آزمون ورودی و 50 درصد معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم) خواهد بود. البته شرط محاسبه 50 درصد معدل کتبی برای پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی داشتن حداقل معدل کتبی 17 در ارزشیابی پایانی نوبت دوم می باشد. شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400 – 1401 بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

به صورت اینترنتی و از سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هر یک از استان های کشور

این دو آزمون ارتباطی به یکدیگر نداشته و شما می توانید در هر دوی آن ها ثبت نام نمایید.

تاریخ نام نویسی این آزمون برای متقاضیان سال 1400 – 1401 تا به حال اعلام نشده است اما با عضویت در کانال نمونه دولتی ایران مشاوره در اولین فرصت جدیدترین اخبار در این باره را دریافت کنید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاآزمون نمونه دولتی ثبت نام آزمون نمونه دولتی ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم

بهمن ۱۳, ۱۳۹۹

بهمن ۱۱, ۱۳۹۹

بهمن ۱۱, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ایران مشاوره

۴ نظرها

داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی می باشند می بایست در زمان مشخص با فراهم کردن مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401خود اقدام کنند. معمولا سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، ماهیت تستی دارند و از 2 بخش اصلی سوالات استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی تشکیل شده اند. تمامی جزئیاتی که لازم است متقاضیان از آن مطلع باشند در قالب یک دفترچه راهنمای ثبت نام ارائه شده و در اختیار آن ها قرار می گیرد. برای اطلاع از زمان انتشار آن دفترچه و مندرجات آن به ادامه مطلب توجه کنید.

مطابق با مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی، 10 درصد از ظرفیت این مدارس در صورت وجود متقاضی، به دانش آموزان شاهد تعلق می گیرد.

به طور معمول دفترچه ثبت نام به صورت همزمان با شروع مهلت نام نویسی منتشر می گردد. در سال گذشته با توجه به این که ثبت نام این آزمون از 17 لغایت 23 خرداد ماه انجام گرفت، دفترچه مذکور نیز در همان تاریخ در دسترس داوطلبان قرار گرفت. اما با توجه به مشخص نبودن زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401 نمی توان راجع به تاریخ انتشار دفترچه آن نیز اظهار نظر کرد. اما در اولین فرصت پس از انتشار فایل دفترچه این دوره، مقاله حاضر به روز رسانی شده و همچنین لینک دریافت فایل های مذکور نیز فعال می گردند.

نمونه دولتی پایه دهم

شاید دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم را دارند آگاهی چندانی از جزئیات آن نداشته باشند. با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم و مطالعه کامل آن، تمامی دانش آموزان می توانند از زمان و شرایط ثبت نام نمونه دولتی 1400 – 1401، تعداد سوالات آزمون، زمان دریافت کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری و… آگاه شوند و سپس با آمادگی کامل نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که فرآیند نام نویسی داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی به صورت استانی برگزار می گردد، هر یک از متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان خود، نسبت به دریافت دفترچه مربوطه اقدام نموده و پس از مطالعه آن، مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.

به منظور دسترسی آسان تر شما عزیزان با شرایط نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی، لینک دانلود دفترچه ثبت نام مدارس تعدادی از استان ها را در جدول زیر قرار داده ایم که این لینک ها در زمان انتشار فایل مربوط به هر استان، فعال خواهد شد.

در برخی استان هایی که به صورت اختصاصی دفترچه را منتشر نکرده اند، دانش آموزان می توانند مطابق با دستورالعمل منتشر شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، نسبت به ثبت نام خود در آزمون مدارس نمونه دولتی ثبت نام نمایند.

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی حکم یک راهنما را برای دانش آموزان دارد و به آن ها نشان می دهد که برای نام نویسی در این آزمون نیازمند داشتن چه شرایط و آگاهی از چه مولفه هایی هستند. به طور کلی محتویات دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم متشکل از مجموعه موارد زیر می باشد.

ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هر یک از استان ها انجام می شود. همچنین کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون دانش آموزان نیز از این طریق منتشر می گردند. یکی از اطلاعاتی که دانش آموزان برای انجام فرآیند نام نویسی خود به آن نیاز دارند رمز همگام بوده که لازم است به این منظور با نحوه دریافت رمز ورود همگام ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی آشنا باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از عناوین ذکر شده، بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید.

از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان مورد نظر قابل دریافت می باشد.

همزمان با شروع ثبت نام، این دفترچه در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد.

هر آن چه که برای ثبت نام باید بدانید، از شرایط و مدارک گرفته تا زمان و نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون، در این دفترچه ذکر شده اند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاثبت نام نمونه دولتی

بهمن ۱۳, ۱۳۹۹

بهمن ۱۱, ۱۳۹۹

بهمن ۱۱, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام ببخشید آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان باهم برگزار میشن؟

با سلام، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر عدم برگزاری آزمون تیزهوشان منتشر نشده است، شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره از آخرین اخبار مطلع شوید.

سلام.در صورت قبول شدن در آزمون نمونه دولتی یک شهر امکان جابجابی به شهر دیگر وجود دارد؟

با سلام و درود، در صورت تایید آموزش و پرورش مجاز به جابجایی پس از آزمون نمونه دولتی می باشید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

استادبانک – انتخاب آنلاین معلم خصوصی – انتخاب آنلاین معلم خصوصی

آنچه مطالعه خواهید کرد

فایل نمونه سوالات نمونه دولتی نهم با جواب برای به تسلط رسیدن شما دانش‌آموزان عزیز در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی آماده شده است. استادبانک برای افزایش سطح آمادگی شما دانش‌آموزان عزیز نهمی برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی 3 پیشنهاد موثر ارائه کرده است که به شرح زیر می‌باشد:

استفاده از سایر نمونه سوالات مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در کنار حل نمونه سوالات نمونه دولتی پایه نهم

در صورت نیاز می‌توانید در کنار مطالعه و حل نمونه سوالات نمونه دولتی پایه نهم، سایر نمونه سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان را نیز مشاهده و دانلود نمایید. برای دسترسی به این فایل روی لینک زیر کلیک کنید:

نمونه دولتی پایه دهم

جهت دانلود نمونه سوال نمونه دولتی پایه نهم روی لینک زیر کلیک کنید:

تمام نمونه سوالات در یک اپلیکیشن

استادبانک بزرگترین سایت تدریس خصوصی در کشور است

 دانلود مستقیم اپلیکیشن (فایل APK)

 دانلود مستقیم اپلیکیشن (فایل APK) (لینک کمکی)

 لینک دریافت رایگان از Google Play

 لینک آشنایی بیشتر با اپلیکیشن

از طریق لینک زیر نمونه سوال را دانلود کنید.

دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی ادبیات [کلیک کنید]

دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی ریاضی [کلیک کنید]

دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی علوم [کلیک کنید]

دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی پیام آسمانی [کلیک کنید]

دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی مطالعات اجتماعی [کلیک کنید]

دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی عربی [کلیک کنید]

دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی نهم به دهم (تمامِ دروس) [کلیک کنید]

[سوالات همراه با جواب است – حجم فایل: 3 مگابایت]

چنانچه برای حل نمونه سوال نمونه دولتی نهم با جواب و همچنین آمادگی برای شرکت در این آزمون، نیاز به معلم خصوصی دارید می‌توانید روی استادبانک و اساتید حرفه‌ای آن، حساب باز کنید.

بله. تمامِ نمونه سوالات این بخش جواب تشریحی دارند.

بله. نمونه سوالات امتحانی شاملِ سوالات دی ماه (ترم اول) و سوالات خرداد ماه (ترم دوم) می‌شود.

بله. اپلیکیشن نمونه سوال و گام به گام استادبانک کاملا رایگان است.

همیشه نوشتن راهی بوده برای زیبا توصیف کردن افکارمون … من به عنوان نویسنده استادبانک می نویسم تا بتونم به زیبایی افکارم رو توصیف کنم.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات نام و ایمیل من را برای ثبت نظر دوباره ذخیره کن

سلام . پس چرا پاسخ نمونه دولتی استان مارندران نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون که گفتید ….پیگیری میشه

من سوالات و کلید آزمون نمونه دولتی سال ۹۵-۹۶ رو میخام.کجاست؟

سلام چرا من نمیتونم pdf رو باز کنم وقتی وارد میشم میگه شاید مشکل از ما باشه کمک لطفا

باید آفیس نصب کنی

سلام. ببخشيد آزمون نمونه دولتي لرستان رو پس چرا نميزنيد؟

نمونه دولتی پایه دهم

ببخشید پاسخنامه اش کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بد نبود میتونست کامل ترو جامع تر باشه

سلام pdf مشکل داره و اینکه پاسخ نامه هم نداره اگه میشه رسیدگی کنید

سلام … ممنون از اطلاع رسانی شما … مشکلات PDF برطرف شده و این گروه از سوالات متاسفانه پاسخنامه ندارن …

سلام من اپ رو دان کردم اما هیچ نمونه سوال امتحانی نمونه دولتی توش نبود

سلام اینجا نوشتید سوالات نمونه دولتی اما اینا سوالات تیزهوشان!!!

سلام بله ممنون از اطلاعی که دادید … لینک دانلود رو به زودی اصلاح خواهیم کرد …

نمونه سوال نمونه دولتی که نداره اصلا …. نمونه سوالات تیزهوشان هستند سوالاتتون

سلام بله درست می‌فرمایید … ممنون از اطلاع رسانیتون. این مشکل رو برطرف می‌کنیم به زودی

سلام چرا لینک دانلود پی دی اف نمونه سوالات نمونه مردمی با جواب در حالی که پاسخنامه نداره

با سلام من میخوام برم ازمون نمونه دولتی بدم هیچی نخوندم کتابارم رو ندارم نمیدونم چکار کنم هر کی میتونه کمکم کنه ممنون میشم*

پی دی اف کتابارو بگیر از روشون با دقتتتتتتتت بخون همراهش کتابای تست که همراه درس نامه رو بگیر ولی خوب و دقیق باید بخونی ریز به ریز ایشالله موفق شی

در کادر زیر نمونه سوال، گام به گام، جزوه، نکات درسی، مشاوره و … را جستجو کنید

جدیدترین مطالب

همه چیز درباره سنجش کشوری کلاس اولی ها

طبقه بندی انواع مدارس کشور به چه صورت است؟

چگونه به فرزندم دیکته بگویم؟

اضطراب فرزندمان را چطور برطرف کنیم؟ با دانش آموز مضطرب چگونه برخورد کنیم؟

آموزش جدول ضرب سوم ابتدایی به شکلِ ساده

خبرنامه استادبانک

والدین عزیز با عضویت در خبرنامه استادبانک هر هفته علاوه بر مطلع شدن از جدیدترین اخبار و مقالات آموزشی، یک روش یادگیری مفید در زمینه آموزش فرزندانتان دریافت خواهید کرد.

حمایت شده توسط پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف

استادبانک مفتخر است که توانسته است، با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به درجه دانش بنیانی نائل شود

استادبانک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

استادبانک در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

استادبانک تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه استادبانک می باشد.


دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی ادبیات [کلیک کنید]Downloads-icon


دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی ریاضی [کلیک کنید]Downloads-icon


دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی علوم [کلیک کنید]Downloads-icon


دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی پیام آسمانی [کلیک کنید]Downloads-icon


دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی مطالعات اجتماعی [کلیک کنید]Downloads-icon


دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی عربی [کلیک کنید]Downloads-icon


دانلود نمونه سوالات نمونه دولتی نهم به دهم (تمامِ دروس) [کلیک کنید]Downloads-icon

Contents

سایت آزمون ورودی ششم به هفتم – tehranedu.ir

سایت آزمون ورودی نهم به دهم – tehranedu.ir

 

جهت تکمیل روند ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های نمونه دولتی – دریافت لیست مدارس نمونه دولتی سراسر کشور ، اطلاع از زمان بندی تاریخ و تراز قبولی در آزمون نمونه دولتی و مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی با شماره زیر تماس بگیرید :

نمونه دولتی پایه دهم

9099072952 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی از با توجه به شیوع ویروس کرونا با تاخیر چند ماهه از امروز 17 خرداد ماه آغاز شد لذا اولیا گرامی قبل از هر گونه اقدامی در راستای خرید کارت ثبت نام و یا تکمیل مراحل نسبت به مطالعه شیوه نامه و شرایط ثبت نام اقدام نمایند و یا از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره از سراسر کشور با شماره 9099072952 تماس حاصل نمایند شایان ذکر است ثبت نام این دوره مدارس نمونه دولتی طبق سنوات گذشته به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد.

 

هزینه شرکت در آزمون سال تحصیلی برابر 250/000 ریال معادل بیست و پنج هزار تومان می باشد که دانش آموزان و اولیا گرامی فقط از طریق درگاه ثبت نام اقدام به پرداخت نمایند

 

ضمنا به اطلاع می رسانیم دانش آموزان گرامی جهت ثبت نام از سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی به نشانی tehranedu.ir ، روند ثبت نام خود را تکمیل نمایند و جهت اطلاعات بیشتر در مورد روند ورود به مدارس نمونه دولتی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند ضمنا شایان ذکر است روال نام نویسی آزمون همانند سنوات گذشته فقط به صورت الکترونیکی و از طریق سایت ثبت نام به نشانی nemoone.medu.ir انجام خواهد شد.

 

هیچگونه پذیرشی به صورت حضوری انجام نخواهد شد لذا داوطلبان گرامی می توانند پس از آگاهی از شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و زمان نام نویسی در آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق مطالعه دفترچه ثبت نام به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند ضمنا دانش آموزان گرامی باید کارت حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت کرده و در آزمون شرکت کنید لازم به ذکر است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مطابق سنوات گذشته حدودا پس گذشت 3 هفته از برگزاری آزمون روی سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی قابل مشاهده خواهد بود ضمنا لازم به ذکر است ثبت نام دانش آموزان در مدارس با توجه به آدرس مدارس نمونه دولتی و محل سکونت داوطلب صورت خواهد گرفت.

 

مطابق شرایط جدید هر داوطلب پایه نهم حق انتخاب صرفا یک رشته در هنگام ثبت نام آزمون را خواهد داشت

 

ثبت نام آزمون همانند سال های گذشته که هر یک از مراکز استان های کشور برای دانش آموزان آن استان یک سامانه ثبت نام معرفی کرده بود برای سال تحصیلی نیز دانش آموزان می توانند از همان درگاه های ثبت نام قبلی اقدام به ثبت نام نمایند لازم به ذکر است که پذیرش در مدارس نمونه دولتی ازپذیرش در مدارس تیزهوشان راحت تر است و این موضوع به دلیل این است که ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی بیشتر از ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان است لذا دانش آموزانی که تلاش کنند حتما در آزمون موفق می شوند و این هدف برای آن ها دست یافتنی خواهد بود ضمنا جهت دریافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و مشاوره قبولی می توانید از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل بهره مند شوید و موفقیت خود را تضمین کنید.

 

 

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به نشانی tehranedu.ir از امروز 17 خرداد ماه آغاز به کار کرد

 

 

 

پذیرش در مدارس نمونه دولتی همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود ، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحتر از مدارس سمپاد خواهد بود اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند باید حتما تابع شرایط پذیرش مدارس نمونه دولتی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی باشند که چند مورد از قوانین آن را ذکر می کنیم :

 

به اطلاع می رساند آن دسته از دانش آموزانی که در مناطقی سکونت دارند که منطقه دارای مدرسه نمونه دولتی نمی باشد می بایست پیرو جدول مندرج در شیوه نامه ثبت نام نسبت به انتخاب مدرسه جایگزین اقدام نمایند شایان ذکر است در غیر این صورت حتی اگر دانش آموز در آزمون پذیرفته شود پذیرش وی کان لم یکن تلقی خواهد شد و دانش آموز حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

شایان ذکر است مطابق دفترچه ثبت نام ثبت نام دانش آموزان مناطق زیر در مدارسی خواهد بود که در جلوی مناطق ذکر گردیده:

دانش آموزان منطقه 3 (پسرانه) = دبیرستان امام موسی صدر واقع در منطقه یک شهرداری

دانش آموزان پسر منطقه 11 = دبیرستان نمونه دولتی جاودان واقع در منطقه شش شهرداری

دانش آموزان منطقه 13 (پسر) = دبیرستان دکتر حسابی منطقه 14 تهران

 

ملاک پذیرش در آزمون مطابق آخرین اطلاعیه آموزش و پرورش 50% تاثیر آزمون و 50% تاثیر معدل کتبی ترم دوم پایه نهم (در صورتی که بالای 17 باشد) خواهد بود

 

 

 

مدارس تیزهوشان برای هر پایه تحصیلی با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان دانش آموزان را در پایه های مختلف تحصیلی ثبت نام می نماید. مدارس نمونه دولتی نیز ، همانند سایر مدارس دیگر ابتدا زمان بندی برای هر پایه در نظر دارند و بر اساس آن، ثبت نام را برای کلیه داوطلبان به انجام خواهد رسانید.

ثبت نام هایی که به صورت اینترنتی می باشند ، از طریق سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان صورت می پذیرد. لذا داوطلبان در صورتی خواهند توانست در ثبت نام این مدارس شرکت نمایند که سامانه امکان ثبت نام را در اختیار آنان قرار دهد. پس از اتمام مهلت ثبت نام ، سامانه به صورت خودکار بسته خواهد شد و لذا امکان ثبت نام برای هیچ یک از دانش آموزان پس از آن وجود نخواهد داشت.

در زمان ثبت نام نمونه دولتی دفترچه ثبت نام در اختیار کلیه داوطلبان از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان قرار داده خواهد شد. لذا آن دسته از داوطلبانی که مایل به شرکت در این آزمون می باشند، لازم است ابتدا به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون اقدام نمایند و پس از آن نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک در سامانه مورد نظر اقدام نمایند.

 

نمونه دولتی پایه دهم

 

 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی در سال های اخیر دچار تغییراتی برای پایه های مختلف شده است.

 

 

 

 

 

 

 

ثبت نام برای کلیه داوطلبان و دانش آموزان پایه نهم تحصیلی در مقطع دبیرستان به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان صورت خواهد پذیرفت. لذا کلیه داوطلبان لازم است در زمان ثبت نام نمونه دولتی دهم به سامانه Azmoon.medu.ir مراجعه نمایند. متقاضیان توجه داشته باشند که ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی برای این مقطع در سال های اخیر در یک روز صورت خواهد پذیرفت.

زمان ثبت نام نمونه دولتی در سال های اخیر با تغییراتی همراه بوده است و همین مسئله موجب شده تا دانش آموزان برای ثبت نام دچار مشکلاتی شوند. با توجه به برخی از تغییراتی که در رابطه با زمانبندی آزمون تیزهوشان صورت گرفته است، جابه جایی های ممکن است در زمان ثبت نام این آزمون ملاحظه گردد. در سال های گذشته زمان ثبت نام نمونه دولتی دهم به بعد از فروردین موکل گردید.

احتمالا زمان ثبت نام نمونه دولتی دهم در بهمن ماه و یا اسفند ماه باشد اما برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام و برگزاری این آزمون می توانید با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید و یا در کانال تلگرامی ایران تحصیل عضویت خود را به ثبت برسانید و از آخرین اخبار مطلع شوید.

 

 

 

 

 

تغییرات ایجاد شده در رابطه با زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم در سال های اخیر ، موجب حذف این آزمون گردیده است. به طوری که در سال های گذشته ما شاهد عدم برگزاری این آزمون بوده ایم و این مدارس به شکل های دیگری در حال فعالیت می باشند. چنانچه قوانین جدید تغییر یابند ، ثبت نام برای دانش آموزان همانند سال های گذشته به صورت اینترنتی خواهد بود.

شکل تغییر یافته مدارس تیزوشان پایه دوم متوسطه به صورت مدارس هیئت امنایی می باشد. به همین دلیل این مدارس دیگر آزمون ورودی نخواهند داشت و ثبت نام آنان به صورت حضوری و در مدارس مربوطه صورت خواهد پذیرفت. لذا دانش آموزان واجد پذیرش در این مدارس خواهند توانست در این آزمون پذیرفته شوند.

 

 

 

 

 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی هفتم ، همزمان با ثبت نام سایر مدارس صورت خواهد پذیرفت. لذا کلیه دانش آموزان عزیز می توانند به مدارس محل تحصیل خود جهت ثبت نام مراجعه نمایند. شرایط معدلی در نظر گرفته شده برای این دانش آموزان نیز کمتر از این شرایط ثبت نام نمونه دولتی نخواهد بود. لذا دانش آموزان عزیز لازم است نسبت به اطلاع از این شرایط اقدامات لازم را انجام دهند.

 

پیرو آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی و انتشار دفترچه ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی به اطلاع آن دسته از دانش آموزان که عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند می رسانیم که در این دوره از پذیرش مدارس نمونه دولتی نیز سهمیه 10 % به ترتیب اولویت به شرح زیر به این عزیزان اختصاص داده شد ضمنا کلیه داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های 10 % جهت پذیرش را دارند می بایست تا موعد ثبت نام اقدام به دریافت کد احراز هویت از بنیاد نمایند تا در موعد ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

تبصره : ثبت نام مدارس نمونه دولتی در صورتی برای داوطلبان خانواده های شاهد و ایثارگران با اعمال سهمیه خواهد بود که دانش آموز متقاضی حداقل 70% نمره آخرین دانش آموزی که در آزمون شرکت کرده را کسب نماید اعمال سهمیه در پذیرش انها تاثیر نخواهد داشت ضمنا تمامی سهمیه های مربوط به ثبت نام آزمون نمونه دولتی در صورتی که در کارنامه آزمون نمونه دولتی دانش آموزان درج نگشته باشد هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

 

 

به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام مدارس نمونه دولتی می رسانیم که اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی برای شرکت در آزمون و موفقیت در آن الزامی خواهد بود که بدین منظور مرکز مشاوره ایران تحصیل آماده ارائه بهترین منابع قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی می باشد که توصیه می کنیم دانش آموزان و اولیا گرامی قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید و موفقیت خود را با اطلاعات دقیق در مورد سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی تضمین نمایید ضمنا تماس برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مرکز مشاوره ایران تحصیل از سراسر کشور با تلفن ثابت امکان پذیر خواهد بود ، شماره تماس های مشاوره 9099072952 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب خواهد بود شایان ذکر است توضیح کوچکی در مورد سوالات آزمون نمونه دولتی می دهیم که امیواریم مفید واقع شود :

توجه فرمایید 80% محتوای سوالات آزمون ورودی از محتوای کتب آموزشی پایه نهم خواهد بود و 20% مربوط به سال های پیش .

 

 

 

 

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند هر پاسخ صحیح در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم دارای 3 امتیاز مثبت و هر پاسخ اشتباه دارای یک امتیاز منفی خواهد بود لذا از پاسخ به سوالاتی که پاسخ آن را نمی دانید پرهیز کنید شایان ذکر است سوالاتی که دارای پاسخ نباشد بدون امتیاز مثبت یا منفی محاسبه خواهند شد و سوالاتی که دو گزینه مختلف را انتخاب کنید حتی اگر یکی از گزینه ها به عنوان گزینه صحیح باشد به صورت امتیاز منفی محاسبه می شود.

 

مطالب مرتبط:

دریافت رمز عبور همگام مدارس

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان

مزایای تحصیل در مدارس نمونه دولتی

روش قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی

مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

پیش ثبت نام مدارس شاهد

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی همه ساله برای دانش آموزان 2 مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود.

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ثبت نام با تاخیر چندماهه از 17 خرداد ماه آغاز شده و تا 27ام ادامه خواهد داشت.

پیرو اطلاعیه ثبت نام آزمون برگزاری آزمون در روز جمعه 20 خرداد ساعت 9 صبح خواهد بود

سلام من دنبال یکی از مدارس تو پرند هستم ک ریس مدرسه شخصی بنام خانم خرمی هست میشه کمکم کنید

سلام جهت اطلاع از لیست مدارس نمونه دولتی پرند با مشاوران مرکز تماس بگیرید

سلام من نامزدم در شهر لالی هستن میتونن ثبت نام کنن و ایا خوابگاه دارد؟

سلام بله شما می توانید در مدارس نمونه دولتی 98-98 ثبت نامتونو انجام بدین خوابگاه هم باید تماس بگیرید مشاوران مرکز ایران تحصیل بهتون اطلاع بدن

ببخشید میخواستم زمان ثبت نام آزمون نمونه سال 98_99 رو بدونم. لطفا هر چه سریع تر پاسخ دهید.

سلام و وقت بخیر سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم 99-1400 به احتمال زیاد نیمه اول اردیبهشت باز بشه شما جهت اینک اطلاع کامل داشته باشین با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام و وقت بخیر سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم 99-1400 به احتمال خیلی زیادی نیمه دوم اردیبهشت باز بشه که جهت اطلاع کافی با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام نمونه دولتی خوبه یا شاهد؟

سلام برای پایه ششم به هفتم نمونه دولتی نداریم شاهد هم مدرسه خیلی خوبیه

سلام خسته نباشید.میشه ی بار کاملا بگین ک زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم و منابعشون چیا هستن؟؟من از هرکس میپرسم ی چیزی بم میگه.لطفاا سریع تر.مرسی‌ممنون

سلام وقت بخیر جهت اطلاع شرایط و زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی هفتم ئ دهم 99-1400 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام ایا اصفهان مدرسه ی نمونه دولتی شبانه روزی دارع؟دخترانهبرای رشته ی ریاضی؟

سلام دوستم پایه پنجم در نوبت دوم یک خوب داشت اما پایه ششم نوبت اول و دوم خیلی خوب بوده ومی خواهد ثبت نام کند آیا می تواند ثبت نام کند!؟

سلام و وقت بخیر تو مجموع پنجم و ششم یک خوب داشته باش میتونه بخونه

سلام لیست مدارس از مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید راهنمایی بگیرید

ببخشید برای آزمون بین پایه ای نمونه دولتی منبع سوالات چگونه است چه چیزهاییو باید بخونیم چقدر باید تلاش کنیم

سلام دوست عزیز شما جهت اطلاع از منابع ازمون نمونه دولتی میان پایه با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی شهر پاکدشت باید چیکار کنم؟ اگه رهنمایی کنید ممنون میشم

سلام و وقت بخیر جهت دریافت کارت ورود به جلسه با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرد براتون ارسال کنند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

تهران- ایرنا- معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش، دستورالعمل آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معاونت آموزش متوسطه در نامه‌ای دستورالعمل آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را برای اجرا به استان‌ها ابلاغ کرد.

بر این اساس؛ در راستای اجرای زیر نظام پژوهش و ارزشیابی از برنامه‌های ابلاغی سند تحول در سال ۱۳۹۹ و همچنین در خصوص اجرای مفاد اساسنامه مدارس نمونه دولتی مصوب هشتصدو چهل و هفتمین جلسه شورای عالی آموزش‌وپرورش، آزمون تراکمی دانش آموزان با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

براساس این دستورالعمل، کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی در استان‌ها تشکیل و تدابیر لازم در خصوص اعلام آدرس سامانه ثبت‌نام اینترنتی استان برای آزمون ورودی، اطلاع‌رسانی دقیق، ثبت‌نام، طراحی سؤال، برگزاری آزمون، اعلام نتایج و…، تهیه و تدوین دفترچه راهنمای ثبت‌نام، انجام فرایندهای آزمون و… را اتخاذ کنند.

تمام دانش آموزان پایه نهم در صورت داشتن معدل بالای ۱۷ مجاز به شرکت در این آزمون هستند و رقابت علمی در آزمون بین دانش آموزان هر منطقه خواهد بود و هر منطقه می‌تواند نسبت به تعیین شرایط خاص در محدوده جغرافیایی خود اقدام کند.

نمونه دولتی پایه دهم

هر داوطلب می‌تواند صرفاً در یک‌رشته تحصیلی از شاخه نظری (علوم تجربی، ریاضی فیزیک و ادبیات و علوم انسانی) را انتخاب کند.

ضوابط و شرایط ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی به شرح زیر است:

*داشتن تابعیت ایرانی؛ تبصره: ثبت نام اتباع غیر ایرانی، بر اساس بخشنامه شماره ۴۶۶۵۵ مورخ ۱۳۹۶

*تمامی دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هستند.

تبصره: ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، کسب حداقل معدل کتبی « ۱۷» در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (معدل نمرات خردادماه بدون اعمال نمرات تکوینی) برای فارغ التحصیلان پایه نهم است.

* رقابت علمی در آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه دولتی در بین دانش آموزان همان منطقه خواهد بود.

*تبصره: در راستای سیاست محوری وزارت آموزش و پرورش در خصوص کاهش تمرکز، کار گروه استانی آزمون ورودی می تواند در موارد خاص نسبت به تعیین ضوابط و شرایط ثبت نام در محدوده جغرافیایی منطقه، ناحیه، شهرستان تصمیم گیری کنند.

*هر داوطلب صرفا می‌تواند در نمون برگ تقاضای ثبت نام، یک رشته تحصیلی از شاخه نظری علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی) را انتخاب کند.

*تعداد اولویت‌های انتخابی دبیرستان‌های نمونه دولتی، توسط کارگروه استانی آزمون ورودی تعیین و در شیوه نامه ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

* هر داوطلب صرفا می‌تواند در نمون برگ تقاضای ثبت نام، یک هنرستان از شاخه فنی و حرفه‌ای را انتخاب کنند.

* رقابت علمی برای ورود به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی، در بین دانش آموزان شهر و شهرستان، بدون لحاظ نمودن منطقه یا ناحیه خواهد بود.

*دانش آموزان عشایری به دلیل کوچ رو بودن، در هر منطقه‌ای در سطح استان مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون است.

*دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس خارج از کشور که متقاضی ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند، با توجه به این که آزمون مجزا برای این قبیل از دانش آموزان برگزار نمی‌شود، ضروری است در موعد مقرر، مطابق با دستورالعمل آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، نسبت به ثبت نام خود در استان مورد تقاضا اقدام کنند.

*تبصره ۱: مسئولیت اطلاع رسانی به دانش آموزان مدارس خارج از کشور در خصوص ثبت نام و شرکت در آزمون، بر عهده مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور است.

مهلت ثبت نام، زمان توزیع کارت و تاریخ برگزاری آزمون

*دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی، از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی، توسط اداره کل آموزش پرورش استان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

تبصره: مشخصات و ظرفیت پذیرش هر رشته در مدارس نمونه دولتی استان که دانش آموزان می توانند در آزمون ورودی آن شرکت کنند، هنگام ثبت نام برای داوطلبان قابل مشاهده خواهد بود.

*ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از شنبه ۱۷ خرداد تا سه شنبه ۲۷ خرداد ماه از طریق سامانه ثبت نام اعلام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان انجام خواهد شد.

*تبصره: تمامی مراحل ثبت نام، اعلام نتایج آزمون، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن، از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج استان انجام خواهد شد.

*کارت ورود به جلسه آزمون شامل: مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه محل تحصیل، رشته مورد تقاضا، اولویت انتخاب مدارس نمونه دولتی و نشانی دقیق حوزه امتحانی، حداقل سه روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، از طریق سامانه ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. تبصره: شرکت داوطلبان در جلسه آزمون، بدون ارائه کارت ورود به جلسه، ممنوع است. آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، رأس ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه  سال جاری در سراسر کشور به صورت همزمان  برگزار خواهد شد.

*به استناد ماده ۱۴ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مصوب ۱۳۸۰، مبلغ ثبت نام ۲۵۰ هزار ریال است.

* تبصره: مبلغ فوق ثابت بوده و به جز این مبلغ، دریافت هرگونه وجه تحت هر عنوان ممنوع است. منابع آزمون، تعداد و ضریب سؤالات تبصره: تعیین میزان (درصد) محتوای منابع آزمون به کار گروه استانی تفویض می‌شود. ضروری است به منظور آگاهی دانش آموزان شرکت کننده در آزمون ورودی، محتوای مورد نظر به تفکیک دروس پایه نهم، در دفترچه راهنمای ثبت نام، اطلاع رسانی شود.

*سؤالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، به شیوه چهار گزینه‌ای (فقط با یک پاسخ صحیح)، از محتوای کتب درسی است.

کرمان – ایرنا – معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان، ضوابط و شرایط نام‌نویسی…

تهران- ایرنا- نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد نیاز به چرت زدن روزانه در…

تهران- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: خانه مدرسه اول و مدرسه خانه…

تهران- ایرنا- مطالعات اخیر محققان آمریکایی نشان می‌دهد رژیم غذایی…

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: بر اساس آمار…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

ایسنا/کرمان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کرمان از اعلام نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.

“سید محمد حبیب الهی” با اعلام این خبر افزود: لیست پذیرفته شدگان اصلی آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹اعلام و کارنامه شرکت کنندگان از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج به نشانی sanjesh.kermanedu.ir قابل مشاهده می باشد.

 وی بیان کرد: پذیرفته شدگان می توانند از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ مردادماه ۹۹ نسبت به ثبت نام خود در مدرسه پذیرفته شده اقدام کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کرمان تاکید کرد: دانش آموزانی که نسبت به نتایج آزمون خود اعتراض داشته باشند، می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ مردادماه ۹۹ نسبت به ثبت اعتراض خود در  سامانه ثبت نام و اعلام نتایج به نشانی اینترنتی  sanjesh.kermanedu.ir اقدام و نتیجه آن را نیز در همین سامانه پیگیری کنند.

حبیب الهی در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه دانش آموزان پذیرفته شده اصلی قصد انصراف داشته باشند؛ لازم است فرم اعلام انصراف از ثبت نام توسط آنان و ولی ایشان تکمیل و در دبیرستان  نگهداری شود.

نمونه دولتی پایه دهم

انتهای پیام

نمونه دولتی پایه دهم
نمونه دولتی پایه دهم
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *