نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای
نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

برای این که بتوانید رزومه‌ی خوبی را جهت اخذ پذیرش تحصیلی تهیه کنید، بهتر است قبلاً چند نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید. یکی از مدارک لازم برای ورود به دانشگاه‌ها داشتن یک رزومه خوب است و هر دانشجو باید توانایی نوشتن یک رزومه قوی را که نظر مسئولان جذب دانشجو را به خود جلب کند، را داشته باشد. باید بدانید که داشتن یک رزومه‌ی قوی می‌تواند تاثیر بسیاری در موفقیت شما در اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های برتر داشته باشد. به همین دلیل آماده کردن یک رزومه خوب و قوی دارای اهمیت بسیاری است. هنگام نوشتن رزومه تحصیلی باید به چند نکته‌ی مهم در رزومه‌ی خود اشاره کنید. همچنین رزومه‌ی شما باید دارای ساختار قابل قبولی باشد. این متن شما را با نحوه‌ی نوشتن یک رزومه‌ی استاندارد و نکاتی که هنگام آماده کردن رزومه‌ی خود باید به آن توجه نمایید، آشنا می‌کند. همچنین در این متن با چند نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای آشنا خواهید شد.

 

 

رزومه انگلیسی برای اپلای

باید بدانید که نوشتن یک رزومه‌ی تحصیلی آکادمیک با نوشتن رزومه‌های کاری متفاوت است. در رزومه‌ی تحصیلی آکادمیک خود باید به مهارت ها و توانایی‌های خود در زمینه‌ی تحصیلی و آنچه که شما را برای ادامه تحصیل در یک رشته و مقطع خاص به عنوان یک فرد مناسب معرفی می‌کند، اشاره کنید. رزومه تحصیلی شما باید به گونه‌ای نوشته شود که نظر فرد خواننده و مسئول جذب دانشجوی دانشگاه مورد نظر را به خود جلب کند و شما به عنوان یک داوطلب دارای صلاحیت برای ادامه تحصیل در آن دانشگاه شناخته شوید. باید اضافه کرد که نوشتن یک رزومه خوب حتی می‌تواند در اخذ کمک هزینه‌ی تحصیلی به شما کمک کند. چرا که بیشتر دانشگاه‌ها با در نظر گرفتن سوابق تحصیلی و استعدادهای فردی و موفقیت‌های علمی هر داوطلب اقدام به پذیرش و اعطاء خدمات و کمک هزینه‌های تحصیلی به او می‌کنند.

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

 

نوشتن رزومه

نکته‌ی اول در مورد نوشتن رزومه انگلیسی برای اخذ پذیرش تحصیلی این است که بدانید نوشتن یک رزومه‌ی معمولی با نوشتن رزومه‌ی تحصیلی آکادمیک متفاوت است. در حالی که یک رزومه‌ی معمولی و رزومه‌ی تحصیلی آکادمیک هر ۲ به صورت خلاصه به معرفی فعالیت‌های شما می‌پردازند، دارای تفاوت‌هایی نیز هستند. یک رزومه‌ی معمولی بیشتر روی دست آوردهای تجربی و حرفه‌ای شما تمرکز دارد. در حالی که رزومه‌ی تحصیلی آکادمیک به معرفی دستاوردهای آکادمیک و علمی شما می پردازد. به همین دلیل برای ورود به بیشتر دانشگاه‌های معتبر و ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی به یک رزومه‌ی خوب و استاندارد نیاز خواهید داشت. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که در صورت ارسال درخواست اخذ پذیرش در رشته‌ی MBA و زیر شاخه‌های آن ممکن است دانشگاه از داوطلبان رزومه کاری و تجربی آنها را نیز درخواست کند.

نوشتن رزومه‌ی خوب

دومین نکته‌ای که هنگام نوشتن رزومه تحصیلی آکادمیک باید به آن توجه کنید، تمرکز روی پیش زمینه‌ی آکادمیک‌تان است. یکی از قوانین طلایی برای موفقیت در نوشتن یک رزومه تحصیلی آکادمیک خوب تاکید کردن بر دستاوردهای آکادمیک و حرفه ای‌تان است. شما باید به صورت مشخص و واضح تجربیات حرفه‌ای مرتبط با رشته‌ی تحصیلی‌ خود را عنوان کنید. علاوه بر این لازم است که با ذکر جزئیات به معرفی و توضیح اطلاعات مربوط به دوره‌های تحصیلی قبلی خود بپردازید. برای مثال داوطلبان باید به رشته‌ی تحصیلی دیپلم اخذ شده و تاریخ فارغ التحصیلی خود اشاره کنند. همچنین لازم است به واحدهای درسی گذرانده شده مرتبط با به رشته‌ی تحصیلی مورد نظر داوطلب که قصد ادامه تحصیل در آن را دارد، اشاره کرد. در صورتی که داوطلبان موفق به اخذ جایزه‌ها و موفقیت‌های علمی مرتبط با رشته تحصیلی مورد نظرشان شده‌اند، باید آنها را در رزومه تحصیلی آکادمیک خود قید نمایند. اما باید دقت کنید که در توضیح و معرفی سوابق تحصیلی و موفقیت‌های آکادمیک خود اغراق و افراط نکنید. هر جمله‌ای که در رزومه‌ی تحصیلی آکادمیک شما قید می‌شود، باید شامل جزئیات لازم و ضروری باشد و در عین حال لازم است که از ذکر کردن اطلاعات اضافه جلوگیری کرد.

سومین موردی که باید هنگام نوشتن رزومه تحصیلی آکادمیک خود به آن توجه کنید این است که شرکت شما در کارهای داوطلبانه و فعالیت‌های اجتماعی بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید، مهم هستند. فعالیت‌های داوطلبانه‌ی شما نشان می‌دهند که شما علاقه‌مند به فعالیت در چه زمینه‌هایی هستید. همچنین فعالیت‌های داوطلبانه‌ی شما نشان می‌دهند که شما تنها علاقه‌مند به کار در زمینه‌های مربوط به رسیدن به اهداف مادی نیستند. قید کردن فعالیت‌های داوطلبانه می‌تواند در آینده به شما کمک کند که رشته‌ی تحصیلی خود را نیز با توجه به زمینه‌ی فعالیت‌های خود تغییر دهید. در این قسمت باید به فعالیت‌هایی که در گذشته آنها را انجام داده‌اید اشاره کنید، نه فعالیت‌هایی که در آینده قصد انجام آنها را دارید. اگر به صورت داوطلبانه در زمینه‌ی تدریس شرکت کرده‌اید حتماً آن را قید کنید. حتی اگر برای انجام فعالیت‌های داوطلبانه مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت کرده‌اید، می‌توانید نوع فعالیت خود را قید نمایید.

چهارمین نکته در مورد نوشتن یک رزومه تحصیلی آکادمیک خوب استفاده از زبان قوی و ساختار صحیح و روشن است. طول استاندارد و ایده‌آل یک رزومه‌ی آکادمیک تحصیلی ۱ الی ۲ صفحه است. بنابراین هنگام نوشتن رزومه‌ی تحصیلی آکادمیک نباید از کلمه‌ها و عبارت‌های بی معنی و اضافه استفاده کرد. شما باید در انتخاب کلمات مناسب بسیار دقیق و نکته‌سنج باشید. در واقع شما باید در چند صفحه‌ی محدود تمام دستاوردهای تحصیلی و علمی خود را ارائه کنید. برای نوشتن رزومه‌‌ی خود می‌توانید از نمونه رزومه انگلیسی اپلای که در سایت‌های اینترنتی قرار داده شده‌اند، کمک بگیرید. شما می‌توانید جمله‌ها و عبارت‌های کلیشه را از نمونه رزومه‌های ارائه شده بردارید.

یکی دیگر از مهم‌ترین مسائلی که باید به آن توجه نمایید، ساختار رزومه‌ی شما است. برای مثال رزومه‌ی شما باید دارای سر تیتری باشد که شامل نام شما و اطلاعات تماس‌تان است. شما باید قسمت‌های مختلف نوشته‌ی خود را با عنوان‌های مناسب جدا کنید. برای مثال می‌توانید چند پاراگراف را به عنوان‌های “فعالیت‌های کاری مربوطه”، “زمینه‌های علمی مورد علاقه” یا “تکنیک‌ها و مهارت‌های آزمایشگاهی” اختصاص دهید. هنگام نوشتن رزومه باید به نکات دستوری و نگارشی صحیح دقت کنید. همچنین باید ترتیب نوشتن موضوعات را رعایت نمایید و جمله‌ها و پاراگراف‌ها به صورت مرتب و مرتبط با یکدیگر نوشته شوند.

پنجمین نکته،‌ شما را با مواردی که باید در رزومه تحصیلی آکادمیک خود به آنها اشاره کنید، آشنا می‌کند. رزومه‌ی شما باید دارای موارد زیر باشد:

علاقه‌مندی‌ها درتحقیق و پژوهش: تحقیقات و پژوهش‌هایی که انجام داده‌اید باید مرتبط با رشته و برنامه‌ی تحصیلی باشد که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید.

دوره‌های تحصیلی: داوطلبان باید دوره‌های تحصیلی گذرانده شده را به ترتیب با ذکر تاریخ شروع به تحصیل و فارغ التحصیلی خود قید کنند.

تجربیات مربوط به تالیف کتاب یا مقاله: اگر سابقه‌ی تالیف مقاله یا کتاب را دارید، حتماً آن را در رزومه خود قید کنید.

دریافت جایزه‌ها و افتخارات: در این قسمت باید به موفقیت‌هایتان در دریافت جایزه‌ها و افتخارات کسب شده‌ی خود اشاره کنید. باید به این نکته توجه کنید که تنها آن دسته از موفقیت‌ها را قید کنید که مهم و مرتبط هستند. برای مثال اگر موفقیت در یک زمینه باعث اعطاء کمک هزینه‌ی تحصیلی در دوره‌های تحصیلی قدیم به شما شده است، حتماً به آن اشاره کنید.

سابقه‌ی تدریس: اشاره به سوابق تدریس می‌تواند نشان دهنده‌ی علاقه‌ی شما به دنبال کردن هدف‌های آکادمیک باشد.

مهارت‌های کامپیوتری: اگر مهارت خاصی در زمینه‌ی کامپیوتر دارید که به برنامه‌ی تحصیلی شما مربوط است، حتماً آن را ذکر کنید.

مهارت‌های زبانی: در صورتی که قبلاً در آزمون‌های زبان انگلیسی مانند تافل و جی آر ای شرکت کرده‌اید، نمره‌ی کسب شده‌ی خود را در رزومه اعلام نمایید.

سابقه‌ی عضویت در سازمان‌ها: اگر شما سابقه‌ی عضویت در یک سازمان را دارید یا در حال حاضر یک عضو فعال در سازمانی هستید که به رشته‌ی تحصیلی شما مرتبط است، آن را قید کنید.

آخرین نکته‌ی مهم در مورد نوشتن رزومه تحصیلات آکادمیک این است که نوشته‌ی شما باید دارای ظاهر تمیز و نگارش صحیح باشد. هر عبارت و جمله‌ای که در رزومه‌ی تحصیلی خود آن را به کار می‌برید، باید دارای جمله بندی و نگارش صحیح بوده و به دقت ویرایش شده باشد. همچنین برگه‌ای که به عنوان رزومه‌ی تحصیلی خود ارائه می‌دهید، باید با فونت مناسب تایپ شده و خوانا و تمیز باشد.

منبع: mastersportal

بنده هدفم این هست که کارفرما با دیدن رزومه من، توجه ویژه به قسمت سوابق کاریم داشته باشه. برای نگارش رزومه بین المللی شغل طراحی سایت رزومه پرو فشنال مواردی که توی این مقاله نوشته بودین رو انجام دادم خداکنه که بتونم جاب آفرمو بگیرم

دوست عزیز
امیدوارم که نتیجه مطلوب خودتان را به دست بیاورید. خوشحال می‌شویم که نتیجه را هم با ما به اشتراک بگذارید.

سلام ،اگر اطالات براتون بفرستیم شما برای ما رزومه تنظیم میکنین ؟

دوست عزیز
بلی امکانپذیر است، شما می‌توانید برای تنظیم رزومه، انگیزه‌نامه و توصیه نامه اطلاعات و درخواست‌تان را از طریق ایمیل برای ما ارسال کنید.

سلام من میخوام اطالاعاتمو بفرستم برام رزومه تهیه کنید چجوری باهاتون درارتباط باشم

دوست عزیز
بهترین راه ارتباطی با ما ارتباط از طریق ایمیل است.
لطفن رزومه تحصیلی و درخواست خودتان را از طریق ایمیل به همکاران ما ارسال کنید.

سلام من رزومه كاري انگليسي ميخوام

دوست عزیز
درخواست خودتان را به صورت ایمیل به همکاران ما ارسال کنید تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.

یک رزومه تحصیلی میخوام

دوست عزیز
لطفاً از طریق ایمیل با همکاران ما در ارتباط باشید تا شما را در اسرع وقت راهنمایی کنند.

Your Feedback Is Appreciated

نکست ابرود سعی می‌کند راهنمای کاملی از چگونگی اپلای را در اختیار شما بگذارد

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

موسسه مهاجرتی نکست ابرود در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی مشاوره کاملاً رایگان و متناسب با نیازهای شما را ارائه می‌دهد. از صفحه تماس با ما می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

All rights reserved. | 2019

info@apply-tehran.com

77832281(021) – 09199935612

توسط
اپلای تهران
·
منتشر شده ژانویه 28, 2016
· بروزرسانی شده بهمن 8, 1394

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

نمونه CV رزومه آکادمیک برای اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی

تاریخچه آکادمیک یا CV)  Curriculum Vitae) یکی از مهم ترین مدارک مورد نیاز جهت اخذ پذیرش تحصیلی و اپلای است. به عبارتی دیگر، CV نوعی رزومه آکادمیک و آموزشی است. CV باید به زبان انگلیسی و بدون اشتباهات گرامری و نگارشی نوشته شود.

 نمونه یک رزومه آکادمیک Curriculum Vitae به زبان انگلیسی برای اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی:

 

نمونه CV رزومه

نمونه CV رزومه

نمونه CV رزومه

اینستاگرام اپلای تهران

کانال تلگرام اپلای تهران

برچسب‌ها: Academic CVCV sampleاپلایاخذ پذیرش تحصیلینمونه CVنمونه رزومه آکادمیکنمونه سی وی


تیر 2, 1395

 توسط
اپلای تهران
· Published ژوئن 22, 2016
· Last modified تیر 2, 1395


خرداد 20, 1395

 توسط
اپلای تهران
· Published ژوئن 9, 2016
· Last modified خرداد 20, 1395


خرداد 11, 1395

 توسط
اپلای تهران
· Published می 31, 2016
· Last modified خرداد 11, 1395

بسیار خوب

ممنون گرامی

[…] Download Image More @ apply-tehran.com […]

[…] Download Image More @ apply-tehran.com […]

[…] Download Image More @ apply-tehran.com […]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

آموزش نگارش ایمیل مکاتبه با اساتید / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش / موضوعات / نگارش متن ایمیل به اساتید

اپلای پذیرش تحصیلی یافتن استاد مورد نظر جهت اپلای و اخذ پذیرش از طریق سایت کیو اس QS

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

9 مرداد, 1399

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / نگارش و تصحیح SOP / نمونه SOP یا انگیزه نامه / نمونه نامه ها

دانلود نمونه انگیزه نامه تحصیلی دانلود رایگان نمونه (SOP (Statement of Purpose

20 مهر, 1398

مصاحبه پذیرش / مطالب سایت / موضوعات / نمونه سوالات مصاحبه پذیرش همراه با پاسخ

مصاحبه ویزای دانشجویی – نمونه پرسش و پاسخ ها با ترجمه فارسی Student Visa Interview

20 مهر, 1398

نکات ویزای تحصیلی

ویزای دانشجویی تحصیلی – مصاحبه سفارت: نمونه پاسخ به سوالات Student Visa Interview

15 اسفند, 1397

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

انگیزه نامه SOP پذیرش تحصیلی – نکات مهم در نگارش انگیزه نامه با کیفیت برای پذیرش (قسمت اول)

20 مرداد, 1397

آموزش نگارش SOP / مطالب سایت / موضوعات

نوشتن انگیزه نامه SOP یا Statement of Purpose جهت اپلای برای ادمیشن دانشگاه ها

6 خرداد, 1397

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش انگیزه نامه تحصیلی با کیفیت – چند نکته مهم در نگارش انگیزه نامه SOP یا بیانیه هدف

25 بهمن, 1396

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش انگیزه نامه – هشت”P” که کیفیت انگیزه نامه را بالا می برند

14 بهمن, 1396

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / دسته‌بندی نشده / مطالب سایت

نگارش SOP انگیزه نامه – نکاتی برای شروع نوشتن انگیزه نامه تحصیلی SOP

26 دی, 1396

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / دسته‌بندی نشده / مطالب سایت

سی وی CV – نکات مهم در نوشتن سی وی CV با کیفیت

16 دی, 1396

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش سی وی CV آکادمیک استاندارد به زبان انگلیسی

24 آبان, 1396

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها

نوشتن انگیزه نامه با کیفیت – چطور یک انگیزه نامه عالی برای پذیرش تحصیلی بنویسیم

25 مهر, 1396

خدمات ما / مطالب سایت / نگارش متن ایمیل به اساتید

نگارش متن ایمیل انگلیسی – نگارش و تصحیح متن ایمیل به اساتید و درخواست پذیرش تحصیلی

11 بهمن, 1395

خدمات ما / مطالب سایت / نگارش بیانیه علایق پژوهشی SRI

نگارش بیانیه علایق پژوهشی SRI یا Statement of Research Interest

11 بهمن, 1395

خدمات ما / نگارش کاور لتر

نگارش کاور لتر – نوشتن و ویرایش کاور لتر Cover Letter

11 بهمن, 1395

خدمات ما / ویرایش مقالات انگلیسی

ویرایش مقاله انگلیسی – ادیت گرامری و نگارشی مقالات انگلیسی و ISI

10 بهمن, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های جهان بر اساس رشته و موضوع – رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان

11 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های دنیا در سال 2016 طبق رتبه بندی کیو اس QS

11 شهریور, 1395

آموزش نگارش ایمیل مکاتبه با اساتید / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

ایمیل به اساتید – آموزش نگارش نامه و مکاتبه با اساتید جهت پذیرش و اپلای همراه با نمونه نامه

11 شهریور, 1395

مصاحبه پذیرش / مطالب سایت / نمونه سوالات مصاحبه پذیرش همراه با پاسخ

مصاحبه پذیرش – نمونه سوالات و پاسخ ها در مصاحبه پذیرش تحصیلی Admission Interview

10 شهریور, 1395

آموزش نگارش Cover Letter / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت / نمونه کاور لتر / نمونه نامه ها

کاور لتر Cover Letter – آموزش و نحوه نگارش همراه با نمونه کاور لتر

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

رتبه دانشگاه های ایران – برترین دانشگاه های ایران در رده بندی جهانی کیو اس QS 2016

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

بهترین سیستم های آموزشی دنیا – کشورهای با برترین سیستم آموزش عالی طبق رده بندی QS 2016

10 شهریور, 1395

اخبار / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

تحصیل در خارج از کشور به زبان انگلیسی – کشورهای ارائه دهنده برنامه های تحصیلی انگلیسی

10 شهریور, 1395

اخبار / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / تحصیل رایگان در خارج از کشور / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

ادامه تحصیل در هلند – ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در هلند

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

بهترین شهرهای دانشجویی / رتبه بندی شهرهای دانشجویی دنیا ۲۰۱۶ QS

8 مرداد, 1395

مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش / نکات مهم اخذ پذیرش تحصیلی

ادمیشن و اخذ پذیرش – شش نکته برای افزایش شانس شما در اخذ پذیرش

8 مرداد, 1395

اخبار / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / تحصیل رایگان در خارج از کشور / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

تحصیل رایگان خارج از کشور – تحصیل در کدام دانشگاه های جهان رایگان است؟

8 مرداد, 1395

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نوشتن CV سی وی – بخش های یک سی وی CV استاندارد

12 تیر, 1395

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش سی وی و انگیزه نامه انگلیسی – عباراتی برای توصیف تحصیلات

6 تیر, 1395

آزاد سازی مدارک (دانشنامه و ریز نمرات) / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش / نکات مهم اخذ پذیرش تحصیلی

آزاد کردن مدرک دانشگاهی دانشنامه و ریز نمرات

5 تیر, 1395

نگارش و تصحیح CV

نگارش CV آکادمیک- خدمات نوشتن CV سی وی

2 تیر, 1395

نگارش و تصحیح SOP

نگارش SOP یا انگیزه نامه – خدمات نوشتن SOP یا انگیزه نامه

2 تیر, 1395

اخبار / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

دانشگاه آلبرتا کانادا University of Alberta

20 خرداد, 1395

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش انگیزه نامه – جملات انگلیسی کاربردی برای نگارش انگیزه نامه SOP

17 خرداد, 1395

آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش رزومه – نگارش مهارت های کلیدی به انگلیسی key Skills

15 خرداد, 1395

مراحل اپلای / مطالب سایت / نکات مهم اخذ پذیرش تحصیلی

مراحل اپلای و اخذ پذیرش – تمامی مراحل ادمیشن و اخذ پذیرش تحصیلی

11 خرداد, 1395

👇 سایت آیلتس-تافل-تهران 👇www.ielts-toefl-tehran.com
آموزش زبان انگلیسی و برگزار کننده کلاس های خصوصی آمادگی آیلتس IELTS ، تافل TOEFL، جی آر ای GRE، زبان تجاری Business English در تهران تحت مدیریت استاد بهروز اسدبیگی با بیش از ده سال سابقه در تدریس
————————————-
👇 سایت زبان تجاری تهران 👇www.tehran-business-english.com
برگزار کننده جلسات خصوصی آموزش مکالمات و مکاتبات تجاری انگلیسی
————————————-
👇 سایت مترجم همزمان 👇www.interpreterpersian.com
خدمات ترجمه همزمان فارسی-انگلیسی تلفنی و در محل برای اهداف تجاری
————————————-
👇 سایت بهروز آکادمی 👇www./behrouzacademy.com
ارائه مطالب آموزشی در تمامی زمینه ها

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

مدارک مورد نیاز برای اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

انگیزه نامه SOP چیست ؟ Statement of purpose

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

تفاوت CV و رزومه Resume – سی وی و رزومه چه فرقی با هم دارند؟

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

توصیه نامه اساتید یا Letter of recommendation – توصیه نامه چیست

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

تقاضانامه Application form یا فرم ثبت درخواست

9 بهمن, 1394

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های جهان بر اساس رشته و موضوع – رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان

11 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های دنیا در سال 2016 طبق رتبه بندی کیو اس QS

11 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

رتبه دانشگاه های ایران – برترین دانشگاه های ایران در رده بندی جهانی کیو اس QS 2016

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

بهترین سیستم های آموزشی دنیا – کشورهای با برترین سیستم آموزش عالی طبق رده بندی QS 2016

10 شهریور, 1395

تمامی حقوق محفوظ و متعلق است به وب سایت اپلای تهران



 سمپل و نمونه های پر کاربرد رزومه حرفه ای و سی.وی (CV) آکادمیک جهت اپلای در تحصیلات تکمیلی یا پذیرش MBA دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی ارائه می شود.

جهت راهنمایی در تدوین و تدارک رزومه حرفه ای یا CV آکادمیک با کیفیت بالا، برای مدارس تحصیلات تکمیلی، ما دو نسخه اصلی رزومه حرفه ای و CV آکادمیک

به همراه دو نسخه فایل راهنمایی بخش های مختلف هر یک از آنها (CV آکادمیک و رزومه حرفه ای) که دارای یادداشت های کارشناسانه (مشاور تحصیلات تکمیلی) هستند. برای دانلود و بررسی توسط دانشجو در ادامه ارائه شده است. شما می توانید فایل PDF آنها را دانلود کرده و پرینت بگیرید و مطالعه کنید.

اولین گام آسان و مطمئن برای پذیرش موفق در یک برنامه تحصیلات تکمیلی در خارج از کشور، ایجاد یک CV آکادمیک قانع کننده، و درخشان است. اما برای اطمینان از اینکه رزومه تحصیلی شما به یاد ماندنی خواهد بود، باید:

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

CV آکادمیک باید تمام تجربیات و دستاوردهای علمی و حرفه ای شما را بطور برجسته ابراز نماید. – خصوصا آنهایی را که بیشتر مرتبط با رشته تحصیلی و تخصص شما هستند. به این معنی که CV آکادمیک خود را به رشته تخصصی مورد نظر جهت اپلای اختصاص دهید. و رزومه حرفه ای را برای بیان تجارب کاری یا کار آموزی خود، نگارش نمائید. در تفاوت های رزومه حرفه ای و CV آکادمیک بیان شد که رزومه حرفه ای می تواند در پذیرش MBA نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ساختار منسجم و منظم همچنین یکی از ویژگی های مهم و شاخص در یک CV آکادمیک برای اپلای در یک برنامه تحصیلات تکمیلی است. تمام رزومه ها باید شامل یک عنوان، نام و اطلاعات تماس شما باشد؛ و همچنین شمارش گر صفحه اگر رزومه حرفه ای یا CV آکادمیک شما بیش از یک صفحه است.

 همچنین توصیه می شود که ترتیب تاریخچه زمانی معکوس رعایت شود. به گونه ای که تازه ترین تجارب و رویدادهای هر عنوان، ابتدا بیایند.

در نگارش آن از یک فونت مرسوم و خوانا (از قبیل Calibri, Tahoma, or Times New Roman) استفاده کنید، رنگ قلم مورد نظر را تنها سیاه انتخاب گردد. ضمنا از قرار دادن هر گونه کلیپ هنری یا هر شکل و تصاویر دیگر در CV آکادمیک خود اجتناب کنید.

CV آکادمیک برای اپلای در یک تحصیلات عالی و تکمیلی به طور کامل خالی از اشتباهات است. منظور اشتباهات سهوی است که در گرامر، علامت گذاری، اشتباهات املایی و یا قالب بندی پیش می آید. می توان پتانسیل خطاهای قالب بندی را با ذخیره کردن آن در فرمت یک فایل PDF حذف کنید. فرمت PDF مورد پذیرش اکثر مدارس تحصیلات تکمیلی نیز است.

اکنون که پارامترهای مهم در نگارش یک CV آکادمیک استاندارد تحصیلات تکمیلی را می دانیم.، به دو نمونه با کیفیت عالی از رزومه و CV آکادمیک نگاه کنید. این مثالها برای اخذ پذیرش از مدارس آموزش عالی در ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته اند. و تمامی پارامترهای بیان شده در قسمت های پیشین این مقاله (محتوا – ساختار و بایدها و نبایدها) را دارا می باشد.

نمونه اول از یک رزومه حرفه ای – یک صفحه اینمونه دوم از یک رزومه حرفه ای حاوی یادداشت مشاور تحصیلی

 نمونه سوم: CV آکادمیک برای تحصیلات تکمیلی   نمونه چهارم: CV آکادمیک حاوی یادداشت مشاور تحصیلی

منابع متعدد دیگر برای الهام گرفتن جهت نگارش رزومه یا CV آکادمیک جهت اپلای در مقطع کارشناسی ارشددر دانشگاه های خارج کشور وجود دارد.

علاوه بر چهار نمونه فوق، دیگر منابعی و نمونه های مرسوم رزومه حرفه ای و سی.وی (CV) آکادمیک وجو دارد. برای پیدا کردن نمونه های با کیفیت رزومه حرفه و CV آکادمیک کارشناسی ارشد، که شما می توانید به صورت رایگان و آنلاین به آنها دسترسی داشته باشید وجود دارد. آن منابع چیزی نیست جز وب سایت های دانشگاهی، به ویژه وب سایت مراکز حرفه ای دانشگاه ها. در ادامه مطلب دو منبع قابل استناد که مورد استفاده بسیاری از دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی قرار می گیرد. را خدمت شما ارائه می کنیم. این منابع می تواند الهام بخش شما باشد تا بهترین و حرفه ای ترین رزومه یا CV آکادمیک را تدوین نمائید. این منابع همچنین نمونه های موفق رزومه حرفه ای و سی.وی (CV) آکادمیک را نیز در دسترس قرار می دهند.

The only opportunity you’ll have to summarize all of your academic and professional achievements in a single document.

با این حال، قبل از مراجعه به منابع، توجه داشته باشید که اکثر نمونه های رزومه و CV آکادمیک در واقع دارای تفاوت هایی هستند . تفاوت عمده آنها در شغل-گرا بودن رزومه و تحصیلات محور بودن CV آکادمیک، است. مدارس تحصیلات تکمیلی عموما از دانشجویان خود درخواست ارسال CV آکادمیک می کنند. کمیته های ارزیاب به همراه دیگر مدارک نظیر توصیه نامه ها،به شرح حال و سوابق تحصیلی و کاری دانشجویان اپلای کننده پی خواهند برد.

بهترین منابع برای نمونه های پیشرفته CV آکادمیک در یک دانشکده تحصیلات تکمیلی، وبسایت دانشگاه های مرجع هستند. در ادامه دو منبع راهنما، اولی از دانشگاه پنسیلوانیا و دومی از دانشگاه هاروارد برای شما آماده شده است. با مطالعه آنها به دانش و تجربه خود در تدوین CV آکادمیک بیافزائید.

همیشه بخاطر دستاوردهای خود خرسند باشیم.

 

بخش خدمات حرفه ای، در دانشگاه پنسیلوانیا (UPenn) مجموعه ای گسترده از نمونه های رزومه و CV آکادمیک برای هر دو دانشجویان محصل یا فارغ التحصیل مقطع کارشناسی، همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد، Ph.Ds و غیره) ارائه می دهد. برای دستیابی به این منبع ارزشمند روی لینک زیر کلیک نمائید.

راهنمای جامع نگارش رزومه تحصیلی و CV آکادمیک، ارائه شده توسط دانشگاه پنسیلوانیا – مرکز مشاغل دانشگاهی، شغل دانشجویی و مشاغل بین المللی در دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا

 

راهنمای دوم که یک فایل PDF در مورد چگونگی نوشتن رزومه حرفه ای، کاور لتر یا نامه پوششی به همراه درخواست اخذ اطلاعات مصاحبه و نمونه نامه سپاس و تشکر جهت برگزاری مصاحبه است، تمرکز دارد. این فایل مخصوصا برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال تحصیل بسیارمناسب است.

چهار نمونه رزومه حرفه ای در صفحات ۵-۸ فایل راهنمای نگارش رزومه و نامه پوششی توسط دانشگاه هاروارد قابل دانلود است. هر رزومه شامل اطلاعات مقدماتی مفیدی است. که هدف از نگارش رزومه و نحوه سازماندهی آن را توضیح می دهد. همچنین در ادامه ی آن، الگوی نگارش به همراه نمونه واقعی نامه پوششی می آید. در انتها دو درخواست رسمی و محترمانه در سطوح آکادمیک (اولی درخواست اخذ اطلاعات مصاحبه و دومی نامه رسمی تشکر) وجود دارد.

دوستانیکه علاقمند به همکاری جهت کامنت گذاری در این فایل های نمونه یا ترجمه فایل های انگلیسی زبان هستند، در پائین همین پست، کامنت بگذارند. شما می توانید این کار را یک خدمت اجتماعی (فعالیت داوطلبانه و عام المنفعه) در نظر بگیرید.

امیدوارم این پست مفید بوده باشد. و خوشحال خواهیم شد که نظراتتان را در فیس بوک اپلای پدیا یا لینکت این اپلای پدیا، مطرح نموده؛ و مقالات ما را به اشتراک بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

نام

ایمیل

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

شماره تماس

سلام بورسیه تحصیلی بانک توسعه اسلامی اغلب بدون انجام تعهد خا…

دقیقا تعهدات بورسیه بانک توسعه اسلامی چیه به غیر از بحث مالی…

خیلی خیلی ممنونم که به من پاسخ دادین من یه سوال دیگه دارم و…

سلام بورسیه تحصیلی بانک توسعه اسلامی اغلب بدون انجام تعهد خا…

دقیقا تعهدات بورسیه بانک توسعه اسلامی چیه به غیر از بحث مالی…

خیلی خیلی ممنونم که به من پاسخ دادین من یه سوال دیگه دارم و…

سلام خدمت شما فرد. سپاس از اینکه اپلای پدیا را انتخاب کردید….

خیلی خیلی منون…

حساب کاربری ندارید؟


رزومه حرفه ای – یک صفحه ایDownloads-icon


رزومه حرفه ای حاوی یادداشت مشاور تحصیلیDownloads-icon


CV آکادمیک برای تحصیلات تکمیلیDownloads-icon


CV آکادمیک حاوی یادداشت مشاور تحصیلیDownloads-icon


Resumes & Cover Letters for Master’s StudentsDownloads-icon

چگونه باید یک رزومه ی انگلیسی حرفه ای ساخت؟ چه چیزهایی را باید در رزومه انگلیسی نوشت؟ تفاوت رزومه و فارسی و انگلیسی چیست؟ برای کشور هایی مثل آلمان، فرانسه، اسپانیا به چه زبانی باید رزومه ساخت؟ این موارد نمونه ای از سوالات و دغدغه های کاربران عزیز سایت رزومه ساز (سی وی بیلدر – cvbuilder) بود که ما را بر آن داشت تا یک صفحه اختصاصی درباره نحوه ی ساخت رزومه ی تحصیلی و کاری انگلیسی برای شما فراهم کنیم. در ضمن می توانید به طور همزمان فرم انگلیسی رزومه ساز cvbuilder.me را باز کنید و قدم به قدم با آموزش های این صفحه، رزومه انگلیسی خود را نیز بسازید.

آن چه در این صفحه خواهید خواند:

فارغ از این که در چه سطحی از مهارت و دانش قرار دارید، باید بدانید که یک رزومه ی حرفه ای کلید اصلی موفقیت شما در مسیر مهاجرت کاری و تحصیلی است. در صورتی که نتوانید مهارت ها، سوابق کاری و سوابق آکادمیک خود را به درستی در رزومه ی خود به طرف مقابل نشان دهید، همانند این است که فاقد این توانمندی ها هستید. چرا که تنها راه شناخت اولیه ی شما، رزومه ی شما است. البته که شما بعد از این مقاله می توانید به صورت آفلاین و در یک فایل Word رزومه خود را بسازید، اما با استفاده از رزومه ساز آنلاین انگلیسی می توانید سرعت ساخت رزومه انگلیسی خود را افزایش دهید.

ساخت یک رزومه ی انگلیسی حرفه ای، دو دلیل عمده دارد:

یکی از مهم ترین قواعد رزومه نویسی، پرهیز از ساخت رزومه ی عمومی است. شما باتوجه به شرایط خود و داشته هایتان و همین طور موقعیتی که پیش رو دارید باید یک رزومه ی سفارشی و مخصوص همان هدف بسازید. پس در همین ابتدای راه و قبل از شروع مسیر ساخت رزومه انگلیسی، باید مشخص کنید که هدف شما از نوشتن این رزومه چیست؟ آیا می خواهید برای گرفتن پذیرش تحصیلی و اپلای در دانشگاه های خارجی رزومه بنویسید؟ آیا به دنبال استخدام در شغل های دانش محور و آکادمیک هستید؟ یا می خواهید برای فعالیت در سایر حوزه های کاری یک رزومه کاری انگلیسی بنویسید؟ حال که هدف خود را از ساخت یک رزومه ی انگلیسی مشخص کردید، در هر بخش، آموزش های مخصوص به خود را مرحله به مرحله اجرا کنید تا در انتهای این مقاله به یک رزومه حرفه ای، هدفمند و رضایت بخش برسید.

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

برای ساخت یک رزومه ی حرفه ای دو نکته ی مهم را همواره در نظر بگیرید:

نکته مهم: اگر شغل شما جزو شغل های آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی (مشاغل دانش محور) است شما باید از قواعد ساخت رزومه ی تحصیلی یا همان CV پیروی کنید.

شما با یادگیری اصول مشترک و قواعد رزومه نویسی تحصیلی یا کاری می توانید نمونه ی اولیه و ناقص رزومه انگلیسی خود را آماده کنید.

اما چرا گفتیم نسخه ی اولیه؟ بخش هایی در رزومه وجود دارند که مختص رزومه ی انگلیسی است و در رزومه ی فارسی مرسوم نیستند. در قدم بعدی باید به شما این تازه ها را آموزش می دهیم تا آن بخش ها را به رزومه ی کاری و تحصیلی خود اضافه کنید. در قدم بعدی باید بدانیم برای کدام کشور می خواهید درخواست کار یا پذیرش تحصیلی دهید. چرا که هر کشور یک سری قواعد و استانداردهای محلی مخصوص به خود دارد که باید آن ها را برای حذف نشدن رزومه تان رعایت کنید. پس ازهمه ی این مراحل و آماده شدن نسخه نهایی، رزومه شما باید proofread شود. در صورت تایید نسخه نهایی توسط Proofreader باید شروع به نوشتن یک Cover Letter کنید و آن را ضمیمه ی رزومه خود کنید. پس از ضمیمه کردن یک کاورلتر می توانیم بگوییم رزومه ی انگلیسی شما آماده ی ارسال به دانشگاه یا یک شرکت خارجی است.

پس ابتدا بخش اصول کلی رزومه نویسی را با دقت بخوانید و نسخه ی اولیه رزومه انگلیسی خود را آماده کنید و نگران مراحل اشاره شده در بالا نباشید، چرا که تمامی آن ها را با جزییات و به صورت کاربردی با یک دیگر بررسی خواهیم کرد.

این بخش را در سه قسمت جداگانه توضیح می دهیم. هر یک از شما برای ساخت رزومه ی انگلیسی خود باید از ترکیب بخش اول و یکی از بخش های دوم یا سوم (بسته به نوع رزومه تان) استفاده کنید.• آموزش اصول مشترک رزومه ی کاری و تحصیلی• اصول مختص به رزومه ی کاری• اصول مختص به رزومه تحصیلی

درآموزش نگارش رزومه کاری و رزومه آکادمیک و علمی ابتدا اصول و قواعد مشترک بین این دو را مطرح کرده و پس از آن تفاوت ها و اصول و قواعد مختص هر کدام را شرح خواهیم داد:

در یک جمله «رزومه شما آگهی تبلیغاتی است که مهارت ها و توانمندی های شما را به کارفرما می فروشد». پس رزومه تان باید هم چون یک آگهی تبلیغاتی زیبا، چشم نواز، کوتاه، مختصر و مفید باشد و در یک نگاه، نظر کارفرما را جلب کند. در رزومه کاری انگلیسی می توانید از قالب های رنگی و فانتزی استفاده کنید. در ضمن یک رزومه ی کاری خوب رزومه ای یک صفحه ای است که با مرتبط ترین اطلاعات به آن موقعیت شغلی پرشده است. حداکثر طول یک رزومه کاری انگلیسی 2 صفحه است. تاکید بیشتر رزومه ی کاری انگلیسی بر روی مهارت ها و توانمندی های کارجو است و بخش تحصیلات و اطلاعات آکادمیک شما سهم کوچکی از آن را شامل می شود. رزومه ی انگلیسی حرفه ای هم می تواند به صورت رسمی (یعنی کاملاً به صورت متنی) و هم به صورت غیر رسمی (یعنی یک رزومه ی اینفوگرافیک یا یک رزومه ی ویدیویی و تصویری) باشد.

تذکر: رزومه کاری، با کلمه اختصاری رزومه نیز شناخته می شود. در طول مقاله هرجا از رزومه (Resume) استفاده شده منظور همان رزومه کاری است.

بر خلاف رزومه که ماهیتی بازاری و تجاری دارد، یک CV برای موقعیت های علمی و آکادمیک استفاده می شود. رزومه انگلیسی (رزومه ی کاری) صرفاً برای فرصت های شغلی مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که CV هم برای فرصت های شغلی و هم برای گرفتن بورسیه تحصیلی و اپلای نوشته می شود. شغل هایی که در آن می توانید از یک رزومه ی علمی و آکادمیک استفاده کنید شامل شغل های آموزشی (تدریس در دانشگاه و کالج و سایر محیط های آموزشی)، شغل های پژوهشی و تحقیقاتی و به طور کلی شغل های دانش محور هستند.تفاوت دیگر رزومه (Resume) و سی وی (CV) در ظاهر آن ها است. یک CV باید کاملا رسمی باشد و به صورت سیاه و سفید (یا خاکستری و سفید) باشد و استفاده از قالب های رنگی در رزومه ی آکادمیک انگلیسی بی معنا است.طول یک رزومه ی علمی و دانش محور بیشتر از رزومه است و معمولاً تعداد 2 تا 5 صفحه برای یک رزومه ی تحصیلی قابل قبول است. در ضمن تمرکز CV بر روی اطلاعات تحصیلی و سوابق آکادمیک و تحقیقات شما است. یعنی شما باید به طور دقیق و با جزییات کامل درباره سوابق تحصیلی و دستاورد های آکادمیک خود در رزومه ی علمی تان صحبت کنید.

نکته: در هنگام چینش بخش های مختلف و اولویت بندی آن ها باید بر همین اساس رفتار کنید. یعنی در CV تمرکز بر روی اطلاعات تحصیلی و دانشگاهی است، پس بخش سوابق تحصیلی، نشریات (مقالات، کتاب های تالیفی و ترجمه ای)، افتخارات و جوایز علمی باید بالاتر از بخش سوابق شغلی نوشته شوند. در حالی که در رزومه کاری انگلیسی ماجرا فرق می کند و شما باید سوابق شغلی، مهارت ها و توانمندی های خود را در قسمت های بالایی رزومه بنویسید و آن ها را به بهترین شکل به کارفرمای آینده ی خود نشان دهید.

تا این جا بایدها و نبایدها، اصول کلی رزومه نویسی، تفاوت رزومه کاری یا رزومه (Resume) و رزومه تحصیلی و سی وی (CV) را آموختیم. همین طور اکنون با توجه به هدف (مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری ) و نوع شغل خود، می دانیم که از چه نوع رزومه مهاجرتی استفاده کنیم و همین طور می دانیم که چطور یک رزومه بنویسیم؟ همین طور نحوه نگارش یک رزومه تحصیلی و علمی یا همان CV را نیز آموختیم.

اما هر کشور با توجه به تمایلات فرهنگی مردم و قوانین حاکمیتی اش، یک سری قوانین محلی و مخصوص به خود را دارد. در ادامه راه و همزمان با آموزش نوشتن بخش های مختلف رزومه انگلیسی، این اصول و قوانین خاص را برای شما توضیح خواهیم داد.

دقت داشته باشید مواردی که در این بخش معرفی می کنیم، تمامی اجزای رزومه انگلیسی است که یا در رزومه کاری یا تحصیلی کاربرد دارند. پس در قدم اول با تمامی اجزای رزومه انگلیسی آشنا می شویم و سپس با توجه به هدف خود، نوع کاربرد رزومه تان و همین طور قوانین کشور مقصد بخش های مخصوص به رزومه انگلیسی خود را شناخته و با تکمیل هر کدام از آن بخش ها، ساخت رزومه انگلیسی خود را به پایان می رسانید. فارغ از همه محدویت ها و شرایط، اجزای یک رزومه انگلیسی شامل عکس، اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس، توصیف خلاصه، سوابق شغلی، سوابق تحصیلی، مهارت ها، زبان های خارجی، گواهی نامه ها، تحقیقات و نشریات، پروژه ها، جوایز و افتخارات، علاقه مندی ها، آدرس شبکه ها اجتماعی و بخش رفرنس و افراد معرف است.در ادامه هر کدام از این بخش را به طور مفصل شرح داده و می گوییم که در چه شرایطی مجاز به استفاده از این بخش ها در رزومه ی خود هستید و هر کدام از آن ها را چه طور باید تکمیل کرد.

عکس شما حاوی اطلاعات شخصی مهمی هم چون جنسیت، نژاد، سن و سال، ویژگی هایی فیزیکی، دین شما است. کارفرما از روی عکس شما می تواند تقریباً تمامی این اطلاعات را از عکس شما دریافت کند.

این مسئله کاملاً بدیهی و قابل قبول است، خب که چی؟ چه لزومی به اختصاص دادن یک بخش مقاله به توضیحات راجع عکس بود.آیا می دانید در برخی از کشور ها استفاده از رزومه ی تحصیلی و کاری عکس دار ممنوع است؟ آیا کشور مقصد شما جزو این دسته است؟ اصلاً علت این ممنوعیت چیست؟ به علت ایجاد فرصت یکسان و عادلانه استخدام افراد بر اساس تخصص و توانمندی های آن ها، نه کارجو مجاز به نوشتن اطلاعات شخصی خود مانند سن و تاریخ تولد، جنسیت، دین، وضعیت تاهل، نژاد است و نه کارفرما اجازه دارد که این اطلاعات شخصی را از فرد متقاضی استخدام درخواست کند.

طبیعتاً زمانی که ارائه ی این اطلاعات شخصی در رزومه ممنوع باشد، قرار دادن عکس که حاوی اطلاعات شخصی زیادی است، نیز ممنوع می شود.

در مقاله «در نگارش رزومه کاری کانادا، آلمان و استرالیا از رزومه عکس دار استفاده کنیم؟» تقریبا تمامی کشور ها را پوشش داده ایم و شما با پیدا کردن کشور مورد نظر خود می توانید تشخیص دهید که رزومه ی عکس دار باید بسازید یا بدون عکس؟

نکته ی مهم: توضیحات بالا مختص افرادی است که می خواهند رزومه کاری بسازند و برای ساخت یک رزومه ی تحصیلی یا همان CV نیازی به عکس در رزومه نداریم.

بخش اطلاعات شخصی درواقع شامل نام، تاریخ تولد، ملیت، جنسیت، وضعیت تاهل و اطلاعات تماس است. تنها نکته ی این بخش قوانین حاکم بر کشور مقصد است. نکته: می توانید از مقاله ی بالا برای این بخش نیز کمک بگیرید، مقاله ی بالا در واقع راجع به ممنوع بودن یا نبودن رزومه ی عکس دار است، اما شما می توانید آن را به اطلاعات شخصی نیز نسبت دهید. زمانی که یک کشور رزومه عکس دار را ممنوع می کند یعنی ارائه ی اطلاعات شخصی در رزومه را ممنوع کرده است و بالعکس.

اطلاعات تماس شامل شماره تلفن به همراه کد شهر و کشور، آدرس ایمیل حرفه ای و آدرس وبسایت شخصی است.

فرمت صحیح شماره در داخل رزومه ساز انگلیسی cvbuilder.me طراحی شده است و شما تنها باید کد شهر (بدون صفر) و شماره تلفن خود را وارد نمایید. اما در مقاله  نحوه نوشتن رزومه تحصیلی رزومه به طور کامل انواع ایمیل حرفه ای را معرفی و نحوه ساخت یک ایمیل استاندارد و حرفه ای برای رزومه مهاجرتی را توضیح داده ایم. در صورتی که وبسایت شخصی دارید می توانید آدرس آن را در قسمت اطلاعات تماس وارد کنید.

توصیف خلاصه با نام ها ی دیگری هم چون خلاصه رزومه یا اهداف رزومه نیز شناخته می شود. توصیف خلاصه در واقع اصلی ترین بخش رزومه است. شما باید تمام هنر خود را برای نوشتن این بخش به کار بگیرید، چرا که باید در چند خط، مهم ترین اطلاعات رزومه ی خود را در یک متن کوتاه اما پر مغز خلاصه کنید. در قسمت های 1 تا 3 تفاوتی بین رزومه ی تحصیلی و کاری وجود نداشت و آن چه باعث تمایز رزومه ها می شد قوانین محلی کشور ها بود. اما اینجا تفاوت بر سر نوع کاربرد رزومه است:اگر می خواهید رزومه ی کاری بنویسید متن توصیف خلاصه شما باید در2-3 خط جمع شود. دقت کنید نام این بخش خلاصه رزومه است، پس نیازی نیست از زندگی شخصی و خانواده و علایق خود در این قسمت بنویسید. هیچ ایرادی هم ندارد که کلمات بخش های دیگر رزومه تان در اینجا تکرار شود. برای نوشتن خلاصه رزومه کاری از فرمول زیر استفاده کنید:

«کارهای انجام شده [X]، اندازه گیری شده با مقیاس [Y]، انجام بوسیله مهارت [Z]»

مثال1. اگر طراح پوشاک هستید می توانید از فرمول بالا این طور استفاده کنید: [طراحی لباس در شرکت تولید پوشاک به مدت یک سال]، [افزایش فروش شرکت نسبت به سال گذشته به میزان 10%]، [با نرم افزار های Corel، Gemini، Adobe illustrator cs6.]

مثال2. توصیف خلاصه ی دندان پزشک:جراح و دندان پزشک با بیش از 1357 عمل ایمپلنت و 1378 واحد لمینت و انجام 1388 واحد پروتز دندانی و دارای بورد تخصصی از آلمان.

در ضمن شما با مراجعه به صفحه نمونه رزومه های برتر از سایت رزومه ساز (سی وی بیلدر cv builder) می توانید ضمن مشاهده ی نمونه رزومه های فارسی و انگلیسی مشاغل مختلف، توصیف خلاصه یا همان خلاصه رزومه های نوشته شده را مشاهده نمایید.

در این بخش باید به بهترین شکل با ارزش ترین مهارت ها و دستاوردهای خود را نه با کلمات عمومی و کیفی بلکه با آمار و ارقام و به صورت کمی به کارفرما ارائه دهید. اگر می خواهید خلاصه رزومه تحصیلی بنویسید می توانید آن را مفصل تر و طولانی تر از خلاصه رزومه رزومه ی کاری بنویسید. دلیل آن هم تعداد صفحات است. در رزومه شما حد اکثر 2 صفحه فضا برای نوشتن رزومه دارید در حالی که طول رزومه آکادمیک یا همان سی وی (CV) از 2 صفحه شروع می شود و تا 5 صفحه می تواند ادامه پیدا کند. نکته ی دیگر این که در این جا تمرکز شما باید بر روی گذشته علمی و تحصیلی تان باشد و بیشتر باید درباره سوابق تحصیلی، سوابق آموزشی، تحقیقات و نشریات و افتخارات علمی خود صحبت کنید.نکته ی آخر این که می توانید این توصیف خلاصه ی CV را به صورت لیستی بنویسید و لزومی ندارد، توصیف خلاصه در قالب پاراگراف باشد.

مهم ترین نکته در ساخت بخش سوابق شغلی رزومه انگلیسی، رعایت «قاعده ترتیب زمانی معکوس» است. بر اساس این قاعده ی رزومه نویسی، آخرین شغل شما باید به عنوان اولین سابقه ی شغلی در در رزومه ساز انگلیسی نوشته شود و بعد از آن به همین ترتیب ادامه دهید تا اولین شغل تان به عنوان آخرین ردیف سابقه ی شغلی و در پایین ترین قسمت بخش سوابق شغلی رزومه انگلیسی تان قرار بگیرد.

تذکر: افرادی که سابقه ی شغلی طولانی دارند باید تنها به سوابق شغلی 15 سال اخیر خود اشاره کنند. در ضمن اگر تعداد سوابق شغلی که می توانید در رزومه کاری بنویسید بین 3 تا 5 مورد سابقه ی کاری است. در ضمن با توجه به محدودیت تعداد سوابق شغلی رزومه (3-5 ردیف) باید مرتبط ترین آن ها با موقعیت شغلی که به دنبال آن هستید را در رزومه ی کاری خود بنویسید.

همچنین افرادی که می خواهند رزومه ی تحصیلی و آکادمیک انگلیسی بسازند، باید همان قاعده ی ترتیب زمانی معکوس را رعایت کنند. اما با توجه به طولانی تر بودن طول CV محدودیتی برای تعداد ردیف های شغلی رزومه ی تحصیلی خود ندارند و می توانند تعداد شغل های بیشتری را در بخش سوابق شغلی فرم رزومه ساز انگلیسی و آنلاین cv builder.me وارد کنند.

تذکر: برای رزومه تحصیلی تمرکز شما باید بیشتر بر روی سوابق شغلی آموزشی، تحقیقاتی باشد. برای رزومه کاری گفتیم که باید سوابق شغلی باید با موقعیت شغلی آینده مرتبط باشد. ولی در اینجا تاکید بر سوابق شغلی دانش محور است.

یادآوری: رزومه تحصیلی (آکادمیک، علمی) یا همان CV صرفا برای افرادی که قصد گرفتن پذیرش تحصیلی و اپلای دارند نیست، بلکه افرادی که می خواهند در شغل های آموزشی (مثل استاد دانشگاه)، تحقیقاتی و پژوهشی و حتی برای یک فرصت مطالعاتی اقدام کنند، باید از رزومه تحصیلی یا همان سی وی (CV) استفاده کنند.

امروزه یکی از مواردی که کم ترین اهمیت را برای یک کارفرمای خارجی دارد سوابق تحصیلی است. در ضمن فضای رزومه کاری ما هم محدود است. پس در رزومه کاری خود یک بخش کوچک و مختصر را برای نوشتن سوابق تحصیلی قرار دهید.برای نوشتن سوابق تحصیلی رزومه باید از بالاترین مدرک تحصیلی خود شروع به نوشتن کنید. در ضمن دو مدرک آخر شما برای ثبت در رزومه ساز انگلیسی کافی است. به عنوان مثال اگر مدرک دکترا دارید، ابتدا مدرک دکترا و بعد از آن مدرک کارشناسی ارشد را در رزومه بنویسید و دیگر نیازی به نوشتن مقطع کارشناسی در رزومه تان ندارید. در رزومه ی کاری تنها مقطع و نام رشته تحصیلی، نام دانشگاه، تاریخ شروع و اتمام را بنویسید.

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

توضیحات بالا مختص افرادی است که می خواهند رزومه کاری انگلیسی بنویسند. اگر شما جزو افرادی هستید که می خواهند یک نمونه رزومه ی تحصیلی آماده کنند، باید به صورت زیر رفتار کنید:نکته ی اول این که باید تمامی سوابق تحصیلی آکادمیک خود به علاوه ی سوابق مقطع دبیرستان را در بخش سوابق تحصیلی رزومه انگلیسی وارد کنید. در ضمن باید سوابق تحصیلی آکادمیک خود را با جزییات بیشتری بنویسید. به عنوان مثال علاوه بر نام رشته، مقطع تحصیلی، نام دانشگاه و تاریخ شروع و پایان، معدل و عنوان پایان نامه و پروژه پایانی خود را در بخش سوابق تحصیلی بنویسید. دقت داشته باشید که برای نوشتن جزییات بیشتر سوابق تحصیلی هیچ محدودیتی وجود ندارد.

نکته: در ضمن شما باید تمامی ارائه ها، سخنرانی های مهمی که دردانشگاه یا کنفرانس ها داشته اید، همین طور اگر قبل از این بورسیه تحصیلی شده بودید، اگر عضو انجمن های علمی و تخصصی هستید، یا این که در فلوشیپ ها و دوره های تخصصی شرکت کرده اید، تمامی این ها را باید در رزومه ی تحصیلی بنویسید.

در این بخش از رزومه باید بر روی مرتبط ترین و با ارزش ترین مهارت های تخصصی خود تاکید کنید و آن ها را در رزومه ی خود بنویسید. به طور کلی مهارت ها به دودسته تقسیم می شوند:

دقت داشته باشید هم در محیط های آکادمیک و هم در محیط های صنعتی و تجاری اهمیت مهارت های نرم بسیار بالا است. پس ضمن نوشتن مهارت های فنی و تخصصی خود، مهارت های نرم را نیز در بخش مهارت های رزومه وارد کنید.نکته: در نوشتن رزومه انگلیسی همواره سعی کنید به طور واقعی و به دور هرگونه اغراق صحبت کنید و مطالب غیر واقع را در رزومه و CV خود ننویسید. همان طور که گفتیم اهمیت مهارت های نرم کم از مهارت های تخصصی و فنی شما نیست و یکی از مهم ترین این مهارت های نرم، صداقت است.

بدون شک یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت شما برای گرفتن پذیرش از دانشگاه ها یا استخدام در شرکت های خارجی میزان تسلط شما به زبان های خارجی است. اگر بر زبان هایی که مد نظر کارفرما یا دانشگاه است تلسط بالایی داشته باشید، به طور چشم گیری شانس موفقیت شما افزایش خواهد یافت. حتماً یک بخش مجزا برای زبان های خارجی قرار دهید و نام و میزان تسلط خود بر آن ها را بنویسید.

یکی از بخش های مهم برای افراد تازه کار و آن هایی که فاصله ی زمانی خالی در بین شغلی هایشان وجود دارد، بخش گواهینامه ها است. در این بخش مهارت هایی که به همراه دریافت مدرک فراگرفته اید را می نویسید.

نکته مهم: افرادی که می خواهند برای استخدام در شرکت ها ی خارجی اقدام کنند و یک رزومه مهاجرتی کاری بنویسند، اگر در بین سوابق شغلی که در رزومه نوشته اند زمان بیکار ی و فواصل خالی دارند می توانند با تهیه گواهینامه های آموزشی در زمینه های مرتبط باشغل خود (اما به تاریخ همان زمان هایی که بی کار بوده اند!) می توانند فواصل بیکاری خود را از کارفرمای خارجی خود پنهان کنند.

تذکر: دقت داشته باشید که گپ و خلاهای زمانی بین دو شغلتان اصلاً برای کارفرمای خارجی پسندیده نیست و بهتر است که این موارد را با تهیه گواهی نامه های نرم افزاری و تخصصی شغل خود پرکنید تا شانس پذیرش تان کاهش نیابد.افرادی که می خواهند رزومه تحصیلی بنویسند نیز باید دوره های تخصصی و فلوشیپ هایی که گذرانده اند را در این قسمت از CV خود قید کنند.

این بخش برای افرادی که می خواهند یک رزومه کاری تهیه کنند، کاربرد بیشتری دارد. در نوشتن رزومه تحصیلی شما باید بر روی مقالات، تحقیقات و فعالیت های علمی و آکادمیک خود تاکید کنید.در سراسر بخش های رزومه باید قانون اختصار را رعایت کنید، چرا که شرایط شما با افرادی که رزومه تحصیلی می نویسند، متفاوت است و شما حد اکثر 2 صفحه در اختیار دارید. پس برای نوشتن پروژه های خود، باید تعداد محدودی از مهم ترین آن ها را در فرم رزومه ساز حرفه ای انگلیسی وارد کنید. در بخش توضیحات پروژه از وسعت پروژه، جایگاه شغلی و دستاوردهای خود در آن پروژه صحبت کنید.

بر خلاف بخش پروژه ها، این بخش بیشتر برای رزومه های تحصیلی و علمی موثر است. البته که برای رزومه ی کاری هم می توانید مقالات، کتاب های تالیفی و ترجمه ای خود را در بخش تحقیقات فرم رزومه ساز آنلاین درج کنید، اما این بخش برای افراد آکادمیک بسیار مهم تر است و آن ها باید این بخش را با جزییات و خیلی مفصل تر بنویسند.مواردی که در این بخش می توانید بنویسید شامل مقالات، کتاب های تالیفی، ترجمه ها، رساله و پایان نامه است.

در این بخش لیست جوایز و تقدیر نامه هایی که در شرکت و محیط کار و چه جشنواره های علمی و تخصصی دریافت کرده اید را بنویسید.

این بخش یک یاز بخش های مهمی است که ما در رزومه ی فارسی نداریم. اما یکی از بخش های مهم در هر دو رزومه ی تحصیلی و کاری است.آن دسته که در حال ساخت رزومه کاری هستند، باید لیست کارفرمایان، مشتریان، تامین کننده ها و همکاران برجسته خود را در این لیست بنویسند. دقت داشته باشید بسته به نوع شغلی که داشته اید باید لیست افراد را تهیه کنید. اما در حالت کلی می توانید از شرکت هایی که در آن ها کار کرده اید (حداقل 2 شرکت اخیر) یک رضایت نامه برای این منظور دریافت کنید و نام این مدیر خود به همراه اطلاعات تماس او را در این بخش وارد کنید.

برای افراد آکادمیک و دانشگاهی نیز این بخش با لیست اسامی اساتید برجسته و مطرحی که با آن ها کار کرده اید، پر می شود. در این قسمت نام و اطلاعات تماس اساتید برجسته ای که شناخت خوبی از شما و سطح علمی تان دارند را به عنوان رفرنس و معرف بنویسید.

دقت داشته باشید که با توجه به هدف و وضعیت خود و میزان اثر بخشی هر بخش برای شما می توانید چیدمان را تغییر دهید. طلایی ترین بخش رزومه نیمه ی بالای صفحه اول رزومه تان است. پس بالاترین بخش رزومه را برای مهم ترین اطلاعات قرار دهید. اگر هدف رزومه ی تحصیلی است باید سوابق تحصیلی، تحقیقات و نشریات، ارائه ها، دوره های تخصصی بالاتر از بخش هایی هم چون سوابق شغلی باشد.اگر هدف شما رزومه کاری است بخش سوابق تحصیلی، تحقیقات و نشریات جای خود را به بخش سوابق شغلی، مهارت ها، گواهی نامه ها و پروژه ها می دهد و شما باید این بخش ها را بسته به این که کدام یک پربار تر و برای شما امتیاز آور تر است را در بالاترین قسمت های رزومه قرار دهید.

یکی از اشتباهاتی که ما در ساخت رزومه انجام می دهیم ساخت رزومه ی عمومی انگلیسی و استفاده از آن رزومه تا مدت ها است. در صورتی که بارها اشاره کردیم، باید برای هر فرصت شغلی با توجه داشته های خود و نوع شغل مورد نظر و همین طور آن چه که کارفرما در آگهی استخدام خواسته است، یک رزومه ی سفارشی انگلیسی بسازید. اما انجام این ویرایش ها بر روی یک فرم خام رزومه در نرم افزار Word کاری زمان بر و طاقت فرسا است. در صورتی که در فرم رزومه ساز تنها کافی است که متن خود را ویرایش کنید و به هیچ وجه نیاز نیست نگران ظاهر و چیدمان مطالب در رزومه نهایی و آماده خود باشید.

برای کاریابی و استخدام در هر موقعیتی، نیاز نیست که شما به دنبال یک کارفرما و شرکت باشید. شما می توانید یاست خود را در گوگل ثبت کنید و این امکان را برای خود فراهم کنید که یک کارفرمای احتمالی که به دنبال یک فرد با مهارت ها و توانایی های شما است، رزومه شما در گوگل مشاهده کند و او شما را پیدا کرده و با شما تماس بگیرد. برای این کار کافی است پس از ساخت رزومه ی خود در سایت رزومه ساز آنلاین سی وی بیلدر (cv builder) در قسمت دریافت رزومه بر روی دکمه ی زرد رنگ نمایش رزومه در گوگل کلیک کنید.

از آن جایی که در زمینه ساخت رزومه ی فارسی و انگلیسی مرجع کاملی به زبان وجود ندارد و همواره در سایت های مختلف به صورت پراکنده مطالبی نشر داده می شود، ما در سایت رزومه ساز «سی وی بیلدر» cv builder بر آن شدیم تا شما را در مسیر ساخت رزومه تان یاری کنیم. از  شما نیز تقاضا داریم با نظرات ارزشمندتان  ما را در رفع نقاط ضعف خود یاری فرمایید.

مثل  سایر رزومه ها ، نوشتن رزومه انگلیسی برای اپلای و مهاجرت تحصیلی هم آسان تر از آن چیزی هست که به نظر می رسد. سخت ترین و مهم ترین بخش نوشتن رزومه خوب برای اپلای، شروع نوشتن رزومه است. یک رزومه تحصیلی برای دکتری یا کارشناسی ارشد ، صرفاً رزومه کاری برای پیدا کردن یک شغل مناسب نیست، پس اگر می خواهید برای اپلای و پذیرش در یک دانشگاه خارجی اقدام کنید، ضروری است که یک رزومه انگلیسی خوب برای اپلای بنویسید.

نمونه رزومه انگلیسی ساخته شده در رزومه ساز cvbuilder.me

هر گونه اطلاعاتی که طی فرآیند پذیرش دانشگاه شما را از سایرین متمایز می کند در رزومه تان بنویسید.

1. خیلی مهم است که رزومه شما شامل هرگونه اطلاعاتی که دانستن آن برای واحد پذیرش دانشگاه ارزشمند است، باشد. اگر جایزه و تقدیر نامه ای دریافت کرده اید و یا دوره کارشناسی را سه ساله به پایان رسانده اید، حتماً این موارد را در رزومه خود بنویسید و آن ها را در رزومه خود برجسته جلوه بدهید.شاید این نکته به نظر شما هوشمندانه به نظر نرسد، اما بخاطر همین مسئله حجم بالایی از رزومه ها حذف می شوند. تواضع در رزومه یک اشتباه بزرگ است و مساوی با حذف شما از لیست انتخابی دانشگاه خواهد بود. داشتن تواضع و فروتنی در زندگی عادی بسیار خوب است اما برای فرآیند پذیرش مهاجرت تحصیلی بدون نوشتن مطلب دروغ و خلاف واقع هر چه می توانید از دستاوردها و مهارت ها و تجارب خود در رزومه بنویسید.2. درست است که نوشتن تمامی مهارت ها و دستاوردها و تجارب در رزومه کار بسیار تأثیرگذاری است اما به شدت از اغراق و دروغ پرهیز کنید. صحبت های اغراق آمیز ممکن است رزومه شما را خراب کند و در عین حال ننوشتن همه مهارت ها در رزومه، نمی تواند خاص بودن و منحصر به فرد بودن شما را به کمیته بررسی رزومه نشان دهد. پس در رزومه خود از کم گویی وهمین طور اغراق و دروغ به شدت پرهیز کنید.

وقتی که می خواهید راجع به تجربیات خود صحبت کنید، از لیست های نشانه دار استفاده کنید، چرا که تأثیر فوق العاده ای در جلب نظر کمیته بررسی کننده رزومه ها دارد. استفاده از لیست های نشانه دار کار کمیته بررسی کننده را راحت تر می کند و اینکه تجربیات شما بیشتر در چشم باشد خیلی اثر مثبتی بر رزومه شما می گذارد.

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

1. برای نوشتن هر ردیف از لیست نشانه دار از افعال عملی استفاده کنید.2. برای نوشتن لیست نشانه دار از نوشتن کلمات اضافه مثل ازآن جایی که، یک، زمانی که، بنابراین، از این رو و غیره پرهیز کنید و جملات خود را با ادبیاتی خاص و حرفه ای و بصورت مختصر و مفید بنویسید.3. در لیست های نشانه دار بجای نوشتن مسئولیت های خود، از دستاوردها و مهارت های خود بنویسید.

 

تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی

در «رزومه پرو» معتقدیم افراد و کسب و کارها دارای شایستگی های متفاوتی هستند که میبایست با دقت تمام و منحصر به فرد برای هر یک زمان تخصیص داده شده تا در قالب رزومه بین المللی حرفه ای بتوانند توانایی ها، تخصص و خدمات شان را به بهترین نحو معرفی و پروموت نمایند.

© 1399 — کلیه حقوق برای «رزومه پرو» محفوظ است. کپی مطالب ممنوع و پیگیرد قانونی به همراه دارد.

مجری سایت : برندبوم


نمونه رزومه تحصیلی انگلیسی کارشناسیDownloads-icon


نمونه رزومه تحصیلی انگلیسی کارشناسی ارشدDownloads-icon


نمونه رزومه تحصیلی انگلیسی دکتریDownloads-icon



لینک دانلود فقط برای اعضا ویژه در مدت محدود فعال می شود.

ملاحظات:

هزینه: 50,000 تومان

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای

در پکیج حاضر، نگارش حرفه‌ای رزومه (تحصیلی / شغلی) شما طی مدت یک هفته صورت می پذیرد.

مراحل آماده سازی رزومه شما به قرار ذیل است:

هزینه: 250,000 تومان

در پکیج حاضر، نگارش حرفه‌ای رزومه (تحصیلی / شغلی) شما طی مدت سه روز کاری صورت می پذیرد.

مراحل آماده سازی رزومه شما به قرار ذیل است:

هزینه: 350,000 تومان

تیم اپلای‌پَل (Applypal) ارائه دهنده خدمات اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های خارج از کشور است. ایـن تیم با حمایت موسسه عالی زبان‌های خارجی دانش پژوهان ایجاد شده است؛ متشکل از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های خارج از کشور شامل آمریکا، کانادا، انگلستان و …  باسابقه موفق اخذ پذیرش و اخذ بورسیه تحصیلی.

تیم اپلای‌پَل ارائه‌دهنده خدمات متعدد و متنوعی در زمینه اپلای (Apply) است نظیر برگزاری همایش‌های اپلای، مشاوره‌های خصوصی، تدوین و ویرایش مدارک مهاجرتی برای متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی. این گروه قصد دارد تا فرآیندهای پیچیده، زمان‌بر و پرهزینه در مسیر اخذ پذیرش را با ارائه راهکارهای هوشمندانه و حرفه‌ای، تسهیل کند. واضح است که عدم آگاهی دقیق از مسیر اپلای و نکات ریز و درشت در این رابطه باعث می‌شود تا فرد نتواند این مسیر را با موفقیت پشت سر بگذارد. روش‌های هوشمندانه و حرفه‌ای که توسط تیم اپلای‌پَل ارائه می‌گردد نه تنها باعث آگاهی شما از جزئیات این مسیر پر پیچ و خم می‌شود، بلکه با ارئه خدمات باکیفیت و حرفه‌ای شانس موفقیت شما برای اخذ پذیرش را به شدت بالا خواهد برد.

با ما همراه باشید.

خدمات اپلای, پذیرش, فاند, بورس, ویزا, مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو

All Rights Reserved @2021 – Design by: DibaDesignTeam

نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای
نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *