نمونه سوالات آزمون رانندگی

نمونه سوالات آزمون رانندگی
نمونه سوالات آزمون رانندگی

⭐️به وب سایت تست درایو خوش آمدید⭐️

سوالات آیین نامه اصلی (قبولی ۱۰۰٪) برای افراد مختلف دانلود رایگان، در درجه ی اول با هدف افزایش اطلاعات و دانش آنها در مورد قوانین راهنمایی و رانندگی و سپس موفقیت آنها در آزمون آیین نامه رانندگی  اصلی (قبولی ۱۰۰٪) ارائه می شود. نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب شامل بخش های فنی، فرهنگ رانندگی، تابلوها وعلائم راهنمایی و رانندگی می شود. استفاده از آزمون های آیین نامه اصلی آنلاین قبولی شما را در آزمون آیین نامه اصلی ۱۰۰% تضمین می کند. توجه داشته باشید آزمون های آیین نامه اصلی شامل ۴۴ آزمون می باشد و پیشنهاد ما به شما برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی تست تمامی آزمون هاست.

🎯هدف تست داریو🚗 آموزش رانندگی و ایجاد آزمون های آزمایشی آیین نامه راهنمایی و رانندگی در سال ۹۹ با جدیدترین آزمون های اصلی، سوالات فنی آیین نامه رانندگی و سوالات فرهنگ رانندگی جهت بالا بردن سطح آمادگی هنرجویان در آزمون آیین نامه رانندگی می باشد.

⭐️فیلم آموزش روش تست زدن آزمون های آیین نامه بخش اصلی تست درایو⭐️نمونه سوالات آزمون رانندگی

هنرجوی گرامی قبل از اقدام جهت تست آزمون های آنلاین آیین نامه اصلی (تست درایو) حتما فیلم آموزش روش تست زدن آزمون ها و چگونگی مشاهده پاسخ های درست و نادرست و همچنین کارنامه را مشاهده نمایید.

 

 

سوالات آیین نامه اصلی با جواب

آیین نامه رانندگی، مجموعه ای از دستورات، قوانین و مقررات است که به منظور افزایش ایمنی در جاده ها و خیابان ها و کاهش تصادفات و حوادث رانندگی وضع شده اند. آموزش صحیح به افرادی که متقاضی دریافت انواع گواهینامه رانندگی با خودرو و ماشین های سنگین هستند امری ضروری است و اجرای دقیق آن بر عهده مؤسسات آموزشی معتبر می باشد.

آزمون آیین نامه اصلی شامل بخش ها و مفاهیم متعددی است که به صورت مدون و کامل در کتاب راهنمای دریافت گواهینامه درج شده است. آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، قوانین ترافیکی و نحوه رانندگی ایمن با خودرو، آشنایی با سیستم های فنی یک خودرو، روش های تعمیرات و نگهداری قطعات خودرو و سایر موارد فرهنگ سازی رانندگی و حقوق شهروندی، مهم ترین سرفصل های آموزشی برای تست آیین نامه اصلی هستند.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب

آزمون آیین نامه اصلی که متقاضیان دریافت گواهینامه باید در آن قبول شوند شامل موارد و اصطلاحاتی است که در حوزه ترافیک مطرح می شود و یک راننده برای رانندگی با وسایل نقلیه باید بر آن ها به خوبی مسلط باشد. سوالاتی که در این قسمت مطرح می شوند اکثراً شامل آشنایی با تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اصطلاحات تخصصی راه و جاده هستند.به طور مثال، راه های فرعی و اصلی، تابلوها و علائم خطر و احتیاط، انواع علائمی که در کنار خیابان ها و جاده ها یا مسیر پیاده روها نصب می شوند و آشنایی با انواع وسایل نقلیه و تقدم عبور هر یک از آن ها در موقعیت های مختلف، تنها بخشی از مهم ترین موارد تست آیین نامه اصلی هستند.

 

سوالات آیین نامه اصلی رایگان

خط کشی راه ها در خیابان ها و جاده ها به منظور سهولت عبور و مرور وسایل نقلیه و آگاه ساختن رانندگان و عابرین پیاده از وضعیت راه ها اجرا می شود. در آزمون آیین نامه اصلی گواهینامه رانندگی، خط کشی های متفاوتی برای متقاضی بیان می شوند که کاربر باید به خوبی به آن ها پاسخ دهد.موارد فوق در آزمون آیین نامه اصلی آنلاین نیز مطرح هستند و نوع آزمون در تعداد و مفهوم سوالات نقشی نخواهد داشت. خط کشی ممتد طولی در سوالات آیین نامه اصلی به معنای عدم مجوز عبور راننده از روی خط است. خطوط منقطع در راه ها به معنای اجازه عبور وسیله نقلیه از روی خطوط و با رعایت حق تقدم می باشد.این خطوط در برخی از موقعیت ها به حالت مورب و منقطع هستند؛ در این وضعیت، اتومبیل و وسایل نقلیه می توانند در راستای خط کشی در کنار جاده یا خیابان توقف کنند. در برخی مکان ها و یا جاده های فرعی و اصلی در هنگام تغییر مسیر عبور، یک فلش در جهت جاده رسم شده است که راهنمای رانندگان به شمار می رود.

دانلود سوالات آیین نامه اصلی

یکی از ساده ترین روش هایی که هر فرد متقاضی دریافت گواهینامه رانندگی می تواند برای موفقیت در آزمون آیین نامه اصلی آن را اجرا کند، دریافت نمونه سوالات آیین نامه اصلی رایگان است. برای دریافت فایل سوالات، وب سایت هایی هستند که در این زمینه فعالیت دارند و تمام سوال هایی که ممکن است در آزمون اصلی آیین نامه مطرح شوند را در فضای اینترنت منتشر می سازند.شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که دریافت و دانلود سوالات آیین نامه اصلی چه فایده ای دارد؟! اما تجربه ثابت کرده است هر ساله تعداد زیادی آزمون آیین نامه اصلی در کشور برگزار می شود که سوالات این آزمون، هر ساله تکرار می شوند. به طور قطع مطالعه سوالات سال های قبل می تواند کمک زیادی به متقاضی دریافت گواهینامه رانندگی کند.

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی

بهترین راه برای موفقیت در آزمون آیین نامه اصلی، شرکت در آزمون های مرحله و به ویژه آزمون آیین نامه اصلی آنلاین است. اگر در یک آزمون ۳۰ سوالی آیین نامه رانندگی شرکت کنید و سپس در پایان آزمون نتایج را ثبت کنید به راحتی می توانید نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنید. به طور مثال، ممکن است در سوالات مربوط به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و یا مقررات ایمنی و ترافیک یا در سوالات مربوط به بخش فنی دچار مشکل باشید. در این صورت به راحتی با آزمون های آنلاین می توانید آن ها را برطرف کنید.

یکی دیگر از راه های موفقیت در آزمون آیین نامه اصلی، مطالعه کتاب مخصوص آزمون و قوانین رانندگی است. البته باید این نکته را همواره در خاطر داشته باشید که استفاده از کتاب و منابع متنی آزمون آیین نامه یا دریافت و دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی حتماً مطابق با آخرین تغییرات سال صورت گیرد و منابع و مطالب به روز و جدید باشند.

تست آیین نامه اصلی شامل تعدادی سوال فنی و کاربردی است. حدود ۷ سوال از کل سوالات این آزمون مربوط به بخش فنی خودروها است. پیشنهاد می کنیم حداقل یک هفته زودتر از روز آزمون، شروع به مطالعه منابع و سوالات پر تکرار سال های قبل کنید.ترس و استرس روز آزمون آیین نامه اصلی عامل اصلی عدم موفقیت شرکت کنندگان در آزمون است. این حالت به ویژه برای جوان ترها که دارای حداقل سن دریافت گواهینامه رانندگی هستند، بیشتر صدق می کند. بنابراین غلبه بر استرس و نگرانی های روز امتحان می تواند موجب موفقیت کاربر در اولین آزمون باشد.

سوالات آیین نامه سرهنگ

زمانی که به دنبال اخذ گواهی‌نامه می‌روید اولین قدم طی کردن مرحله آزمون آیین نامه مقدماتی است. این آزمون توسط افسر انجام نمی‌شود و در خود آموزشگاه و توسط مربیان آموزشگاه برگزار می‌شود. پس از طی کردن کلاس‌های عملی باید در آزمون آیین نامه اصلی شرکت کنید و پس از آن نیز آزمون عملی را تجربه خواهید کرد. برای موفقیت در آزمون آیین نامه اصلی نیاز دارید بیش از ۱۰ نمونه سوال را پیش از آزمون در اختیار داشته باشید. سوالات آیین نامه اصلی با جواب نیز به شما کمک خواهد کرد تا با نکات سوالات آشنا شوید و به مرور اشکالات شما به صفر می‌رسد. با توجه به تکراری بودن سوالات هر ساله آیین نامه می‌توانید با مرور نمونه سوالات اصلی قبولی خود را تضمین کنید.

⭐️سوالات آیین نامه اصلی فنی در بخش سوالات آیین نامه مقدماتی غایب استسوالات آیین نامه اصلی فنی بخشی از سوالات است که تمرکز خود را بر مسائل کاربردی فنی ماشین قرار داده است. این بخش از سوالات آیین نامه اصلی فنی مربوط به هر آن‌چیزیی می‌شود که یک راننده موظف است از ماشین و رانندگی بداند. بخش سوالات آیین نامه اصلی فنی خیلی وارد مباحث تخصصی نمی‌شود اما تمامی آنچه لازم دارید به عنوان راننده بدانید را پوشش می‌دهد. به دلیل زمان ناکافی برای مطالعه منابع بخش فنی ماشین، در اختیار داشتن سوالات آیین نامه اصلی به شما کمک خواهد کرد.

⭐️اهمیت در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب می‌دانید که پیش از آزمون اصلی آزمون مقدماتی را گذرانده‌اید و می‌دانید که پس از آزمون اصلی بخش عملی خواهد بود. بین این دو آزمون نیز زمان کوتاهی است که بیش‌تر تمرکز خود را بر یادگیری عملی رانندگی قرار داده‌اید. بنابراین وقت کافی برای مطالعه سوالات آیین نامه اصلی نخواهید داشت. علاوه بر این بخش سوالات آیین نامه اصلی فنی در آزمون مقدماتی اعمال نشده و در واقع شما پیش از این با این بخش سوالات آشنایی چندانی نداشته‌اید. از طرف دیگر سوالات آیین نامه اصلی نسبت به مقدماتی تعداد سوالات سخت بالاتری دارد و مهم است که از پیش چنین آزمون ‌هایی را بررسی کرده باشید.

 

سال‌ها تجربه افسران و مربیان مجرب ما در حوزه آموزش آیین نامه نشان داده است که زمان ناکافی برای آزمون اصلی دردسر ساز است و افرادی که برای آیین نامه مقدماتی بیش‌تر مطالعه داشته‌اند، هم استرس کم‌تری تجربه خواهند کرد و هم می‌توانند بیش‌تر انرژی خود را برای آزمون عملی بگذارند. بنابراین در صورتی که برای آزمون مقدماتی مطالعه می‌کنید شدیدا توصیه می‌کنیم که تمامی نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب را مطالعه کنید. ما سوالات آیین نامه اصلی pdf در یک فایل برای هر آزمون در اختیار شما قرار می‌دهیم. با بررسی این سوالات هم برای آزمون مقدماتی آماده خواهید شد و هم خیالتان از بابت آزمون اصلی راحت می‌شود. با این کار فقط لازم است که برای آزمون اصلی بخش سوالات آیین نامه اصلی فنی را مرور کنید.

سوالات آيين نامه اصلي

✅بررسی سوالات آیین نامه اصلی به کاهش استرس شما کمک خواهد کردشرکت در هر آزمونی تا حدودی استرس‌زا است و داشتن استرس در مورد امتحان امری طبیعیست. اما افرادی هستند که این استرس را بیش‌از حد تجربه می‌کنند. افرادی که در مواجه با هر آزمون آنقدر مضطرب خواهند شد که تمامی آنچه در ذهنشان بوده فراموش می‌شود. در این موارد مشکل استرس امتحان حاد است و باید برای رفع آن اقدام کرد. یکی بهترین راه‌حل‌ها عادی کردن شرکت در امتحان است. ما سوالات آیین نامه اصلی رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهیم و هر چند بار که بخواهید می‌توانید در این آزمون ‌ها شرکت کنید. آنقدر این کار را تمرین کنید تا شرکت در آزمون برایتان عادی شود. سعی کنید شرایط آزمون را در خانه شبیه سازی کنید. بدون شک در خانه استرس کم‌تری دارید و آزمون آزمایشی نمی‌تواند تمام فشارهای سر جلسه اصلی را برای شما تداعی کند اما در صورتی که نمونه سوالات آیین نامه اصلی را بارها و بارها مرور کنید، در شرایطی که زمان را در نظر گرفته‌اید و خیلی جدی آزمون ‌ها را بررسی میکنید تا حدودی می‌تواند شرایط آزمون را برایتان شبیه سازی کند و این شبیه سازی به مرور و و با تکرار به کاهش استرس شما کمک بزرگی خواهد کرد. به طور کلی هر چقدر که تسلط شما بر سوالات آیین نامه اصلی بیش‌تر باشد و بیش‌تر در آزمون ‌های آزمایشی شرکت‌ کرده باشید استرس شما کمتر است.

اولین سوالی که هنرجویان خواهند داشت آن است که چگونه نمونه سوالات آیین نامه اصلی را مطالعه کنند. بهترین شیوه برای مطالعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی که در اختیار شما قرار می‌دهیم آن است که در قدم اول هر سوال را مطالعه کنید و با توجه به آگاهی‌های خود پاسخ دهید. هر آزمون را کامل پاسخ دهید. اگر یک سوال را بلد نیستید آزمون را متوقف نکنید. تصور کنید که سر جلسه امتحان هستید و روی هر سوال انرژی و وقت بگذارید و با تمرکز به سوالات پاسخ دهید. هر آزمون که تمام می‌شود به فاصله یک ساعت نوبت به بررسی پاسخ سوالات می‌رسد. هر سوالی که پاسخ دادید حتی اگر پاسخ درست داده باشید بهتر است بخش نکته مربوط به آن سوال را بیابید و یادداشت کنید. سوالاتی که پاسخ اشتباه داده‌اید را جداگانه یادداشت کنید. در مرور بعدی روزهای آینده دوباره سوالاتی که اشتباه پاسخ داده‌اید را بررسی کنید. سوالاتی که اشتباه پاسخ داده‌اید آنقدر مرور کنید که در چند نوبت پاسخ درست بدهید و نکات آن در ذهنتان ثبت شود. هر روز یک یا دو آزمون را به همین شیوه بررسی کنید. هر آزمون نکاتی دارد، آنها را یادداشت کنید. پس از آزمون ششم به وضوح متوجه خواهید شد که نکات سوالات تکراری است. پس از آزمون دهم حتی سوالات و گزینه‌ها تکراری خواهد بود. این اتفاقی است که با کمی تمرین صبر قطعا تجربه خواهید کرد.

سوال آیین نامه اصلی

اگر سال‌هاست که در هیچ آزمونی شرکت نکردید به نمونه سوالات آیین نامه اصلی نیاز پیدا می‌کنیددریافت گواهی نامه پس از سن ۱۸ سال ممکن است. اما بسیاری از افراد در سنین بالا به دنبال اخذ گواهی نامه می‌روند، در شرایطی که مدت‌هاست در هیچ آزمونی شرکت نکرده‌اند و عادت به درس خواندن مدت‌هاست از شما دور شده، در این شرایط شرکت در آزمون‌‌های آزمایشی آیین نامه و در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی به شدت لازم است. به مرور با بررسی این سوالات در شرایط درس خواندن و آزمون قرار می‌گیرید و از پس این چالش به راحتی برمی‌آیید.سوالات آیین نامه اصلی را می‌توان در چهار دسته تقسیم بندی کرد

⭐️سوالات مفهومی⭐️سوالات حفظی ⭐️سوالات تحلیلی⭐️سوالات تجربی

✅سوالات آیین نامه اصلی – مفهمومیدسته اول سوالات مفهومی از آن دسته سوالات است که شما با دانش مربوط به رانندگی خود به آن پاسخ می‌دهید. این سوالات می‌تواند در هر زمینه‌ای طرح شود. از فهم شما نسبت به قوانین آیین نامه بیشترین موارد سوالات طرح می‌شود. اهمیت این سوالات به گزینه‌های شک برانگیزی است که پرسیده می‌شود. شاید شما حتی دقیق قانون مربوط به سوالی که طرح شده را بدانید اما نتوانید بین دو گزینه پاسخ سوال مورد نظر را تشخیص دهید. زیرا در حین خوانش قانون به نکته مطرح شده در سوال توجه نکرده‌اید. تنها راهی که به شما می‌آموزد از چه زاویه به متون آیین نامه نگاه کنید بررسی نمونه سوالات آیین نامه اصلی است که شیوه طرح سوالات را به شما نشان می‎‌دهد.

✅سوالات آیین نامه اصلی – حفظیبخش حفظی سوالات به تکنیک و فهم خاصی نیاز ندارد. کافیست پیش از آزمون دو یا سه بار نکته مربوط را خوانده باشید. اگر قوانین و تابلوها در ذهنتان باشد مشکلی در پاسخ دادن به سوالات حفظی پیدا نخواهید کرد اما این داستان زمانی است که زمان مطالعه از آزمون دور نباشد. طبیعی است که حافظه‌تان برای مدت طولاتی نمی‌تواند موارد مربوط به حفظیات آیین‌نامه را در خود نگه دارد. چاره چیست؟ تکرار . تکرار بهترین راه برای ماندگاری موارد حفظی در ذهن است. اگر یک هفته سوالات آیین‌نامه را بررسی کنید متوجه خواهید شد موارد حفظی در ذهن تثبیت شده است. سوالات آیین نامه اصلی در بخش حفظی در بخش تابلوها بیش‌تر خود را نشان میدهد و حافظه تصویری با تکرار می‌تواند این موارد را برای مدت طولانی در خود نگه‌دارد.

سوالات آیین نامه نهایی

⭐️سوالات آیین نامه اصلی – تحلیلیشاید به نظر بسیاری از هنرجویان بخش سوالات تحلیلی سخت‌ترین بخش سوالات باشد. اما واقعیت این است که از نظر حجم، مطالبی که برای پاسخ به سوالات تحلیلی لازم دارید بسیار کم است. اما باید بتوانید سر جلسه امتحان تمرکز خود را حفظ کنید. اگر نمی‌توانید سر جلسه مباحث تحلیلی را بررسی کنید و استرس و فشار آزمون این اجازه را به شما نمی‌دهد تنها راهی که پیش پای شماست بررسی چندباره تمامی سوالات تحلیلی پیش از آزمون است. نمونه سوالات آیین نامه اصلی رایگان در اختیار شماست. تمامی سوالاتی بخش تحلیلی که بیش‌تر مربوط به سوالات حق تقدم و بخشی هم در مورد تحلیل شرایط و حوادث است. بارها این سوالات را حل کنید تا سر جلسه آزمون نیاز به تحلیل بیش‌تر نداشته باشد. البته این دسته از سوالات برای کسانی که سر آزمون بر خود مسلط هستند ایده‌ال است. بدون آنکه جزئیات را حفظ کنند و تمامی مفاهیم را در ذهن داشته باشند تنها با دانستن کلیات تمامی این سوالات امکان پاسخگویی دارد. با بررسی سوالات آیین نامه اصلی می‌توانید با این سبک سوالات آشنا شوید.

⭐️سوالات آیین نامه اصلی – تجربیسوالات تجربی منظور سوالاتی است که در حین یادگیری رانندگی به صورت عملی با پاسخ آنها آشنا می‌شوید. این بخش سوالات بدون آنکه مطالعه داشته باشید تنها از طریق تجربیات اصولی رانندگی امکان پاسخ خواهد داشت. در واقع اگر حتی آیین نامه را مطالعه نکرده باشید اما رانندگی کرده باشید می‌توانید این سوالات را پاسخ دهید اما اغلب افرادی که به دنبال گواهی نامه هستند از نظر تجربه رانندگی وضعیت ضعیفی دارند. به همین دلیل سوالات آیین نامه اصلی در بخش سوالات تجربی به شما کمک خواهد کرد تا توجه‌تان به نکات عملی جلب شود. در حین آموزش عملی رانندگی نمونه سوالات آیین نامه اصلی pdf را در تلفن هوشند یا تبلت خود داشته باشید و هر جایی که در مترو و اتوبوس و وقت‌های اضافه این فایل‌ها را مرور کنید. زمانی که برای آموزش عملی می‌روید به نکات مطرح شده در آیین نامه بیش‌تر دقت کنید. به این ترتیب می‌توانید مفاهیمی که قابل لمس هستند را به صورت عملی به کار ببرید تا تا ابد در ذهنتان جای بگیرد.

⛔️به هر نمونه‌ای از سوالات آیین نامه اصلی اعتماد نکنیدمتاسفانه افراد غیر متخصص و سود جو اقدام به انتشار نسخه‌هایی از سوالات آیین نامه اصلی کردند که پاسخ‌نامه اشتباه دارد. برای هنرجویان تشخیص اشتباه بودن پاسخ‌ها سخت است و بالاخره زمانی متوجه می‌شوند که مفاهیم غلط در ذهنشان شکل گرفته است. بلد نبودن مطلب بسیار بهتر از اشتباه یادگرفتن است و تغییر این ذهنیت اشتباه دشوار خواهد بود. انتشار غیر مسؤلانه سوالات آیین نامه اصلی بدون نظارت مربیان و افسران با تجربه کار بسیار اشتباهی است که برخی وب‌سایت‌ها انجام می‌دهند و هنر جویان را به اشتباه می‌اندازند. به شما توصیه می‌کنیم منابع سوالات آیین نامه اصلی را از وب سایت‌های معتبر تهیه کنید. تیم تخصصی ما سال‌هاست که در زمینه تدریس به هنرجویان سابقه دارد و جزئیات آزمون آیین نامه و سوالات آن‌را می‌داند. ما به شما اطمینان می‌دهیم که حرفه‌ای‌ترین سوالات را در اختیار شما قرار خواهیم داد. نمونه سوالات آزمون رانندگی

⏳اگر زمان کمی تا آزمون مانده شانس خود را امتحان کنیدبسیاری از هنرجویان ما تا روزهای آخر قبل از آزمون هیچ مطالعه‌ای نداشتند و از قبولی ناامید بودند. با بررسی سوالات آیین نامه اصلی که ما در اختیارشان گذاشتیم روزهای آخر را به بررسی نمونه سوالات آیین نامه پرداختند و با حل کردن تعداد زیادی از آزمون ‌ها و بررسی پاسخ‌نامه‌ای که در اختیارشان قرار گرفت توانستند به راحتی آزمون آیین نامه اصلی را پشت سر بگذارند. واقعیت این است که سوالات آیین نامه اصلی هر ساله تقریبا مشابه است و داشتن نمونه سوالات متعدد می‌تواند تمرین بسیار خوبی پیش از آزمون باشد. بنابراین حتی اگر تا روزهای آخر مطالعه نداشتید به ما اعتماد کنید و نمونه سوالاتی که در اختیارتان می‌گذاریم را با دقت مرور کنید. موفقیت دور از دسترس نیست.

۱۰ نکته طلایی برای قبولی در آزمون شهری پیشنهاد تست درایو

هنرجوی گرامی بعد از قبولی در آزمون آیین نامه اصلی تست درایو برای شما هنرجوی گرامی و قبولی در ازمون افسر ۱۰ نکته طلایی از نکات بسیار مهم آزمون شهری مانند: روش صحیح پارک دوبل، قلق گیری کلاچ، رفع استرس در آزمون عملی رانندگی، اشتباهات آزمون عملی رانندگی، راهکار قبولی در امتحان عملی رانندگی و …جهت آمادگی هرچه بیشتر شما در روز آزمون شهری رانندگی آماده نموده است. با مطلالعه این ده روش دیگر نگران آزمون عملی رانندگی نخواهید بود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

من ۱۲/۶ برای اولین بار امتحان دادم وحدود ۳۰ تا از آزمونارو زدم و امتحان خیلی اسون بود مباحث سرعت تو در جاده و تابلو برام اهمیت زیادی داشت

سلام من به لطف سوالای شما واسه اولین بار آیین نامه رو با دو تا غلط قبول شدم ، مرسی از سایت خوبتون 🌹🙏🏻

سلام من امروز جمعه آزمون دادم به شدت سوال ها اشنا بود برا ازمون هم شما اصلا نخونید فقط تست بزنید مثل کنکور😁

سلام بچه ها با کدوم سوالات قبول شدین

سلام من دیروز برای اولین بار امتحان آیین نامه دادم و برای اولین بار بدون ِاط قبول شدم فقط فایل ۹۹ رو خوانده بودم و همه سوالات برای تکراری بود و اولین نفر تحویل دادم ممنونم از سایت خوبتون

سلام من امروز آزمون داشتم اصلا کتابو نخوندم فقط ۸ آزمون از اینجا زدم با بسته طلایی با ۲ غلط قبول شدم اونایی که غلط هم زدم جابه جا بود
ممنون از پکیج فوق العادتون
عین امتحان بود سوالاته طلایی👌🏻

سلام وقت بخیر وااااقعااااا دستتتون درد نکنه امروز ۶اسفند من بعد از دوبار ایین نامه رو قبول شدم ،شما فوق العاده ای فقط پک طلایی رو خوندم و تست های ازمون سایت زدم .خداقوووت خیلی فوق العاده این

واقعن سوالاتش مثل سوالات ایین نامس ولی خب در کنارش باید کتاب رو یه دور خوند بیشتر سوالات از فصل ۱ و ۲ هست من امروز بدون غلط قبول شدم

سلام خدمت دوستان عزیز 🙏🌹 من بار دوم بدون غلط قبول شدم ، دمت گرم تست درایو دوستان برای اینکه قبولی خود رو تضمین کنید حتما بسته طلایی رو بخرید هزینه آنچنانی هم نداره ،و پی دی اف ۹۹ رو قسمت های که برگه زرد داره رو خوب بخوانید قبولی تون تضمینی هستش ،نمیدونم چجوری بگم که شما باور کنین که فقط اون برگه های زرد رو بخوانید قبولید صدرصد💯💯💯 ، سوالات عینه سوالات سر جلسه می باشد ، منظور من شبیه بودن سوالات نیس ، دقیقا کلمه به کلمه تطابق دارند ، وقتی که برگه های زرد رو بخوانید… ادامه مطلب »

روزبخیرمن امروزامتحان دادم دفعه اول قبول شدم وممنون ازسایتتون …وازمون های۱تا۵و۱۶و۳۰روزدم.

سلام واقعا ممنون ازسایتتون فوق العاده خوبه ولی یکی دوتا تستاش جوابش مثله کتاب نبود.من امروز امتحان دادم دفعه اولم بود قبول شدم یکی غلط داشتم ازمون های۱تا۵و۳۰و۱۶رو زدم…

سلام ممنون از سایت خوبتون برای امتحان اصلا استرس نداشتم با سوال های خوبتون فقط موقعه جواب گرفتن که خدارو شکر قبول شدم برای موفقیت همه ی بچه ها هم دعا می کنم .🙏

سلام من امروز ازمون دادم و قبول شدم
چجوری میشه سوال هایی که یادم رو براشون بفرستم استفاده کنن

سلام…خواستم از سایت خوبتون تشکر کنم…من امروز ۹۹/۱۲/۴ برای اولین بار ازمون ایین نامه دادم و بدون غلط قبول شدم…تمام سوالاتی که تو امتحان اومده بود داخل سایت بود و با اینکه من فقط ۱۲ تا از ازمونای سایت رو رسیدم حل کنم ولی فقط با خوندن فصل یک کتاب و ۱۲ تا از نمونه سوالای سایت قبول شدم…ممنونم ازتون😍😍❤🌺🌺

سلام من امروز برای بار اول ایین نامه دادم قبول شدم واقعا خدا خیرتون بده سوالات اینجا خیلی کمکم کردمن یه دور کتاب رو خوندم و تقریبا حدود ۱۵ ۲۰ازمون سایت رو زدم سوالات سایت خیلی شباهت بیشتری با سوالات ازمون داشت و تقریبا ۹۵درصد سوالای اینجا تو ازمون هم اومده بوداصلا نگران نباشید فقط یه دور کتاب رو بخونید و تستای اینجا رو بزنید

این سایت واقعا خیلی خفنه =)))))
من یه سری از آزمونای اینجا رو زدم و بسته ی طلاییم گرفتم
امروز واسه بار اول امتحان دادم و بدووون غلط قبول شدم =)))

با سلام و عرض وقت بخیر

بر خود لازم می دانم از شما عزیزان برای سایت خوبتان که با ارائه نمونه سوالات مناسب موجب موفقیتم در آزمون آیین نامه شدند بی نهایت سپاس گزاری کنم.

هنرجویانی که می خواهند در آزمون شرکت کنند یک بار به دقت کتاب را بخوانند و بعد از آن تمام تست های این سایت را بررسی کنند یقین دارم در همان دفعه اول موفق می شوند.
با سپاس فراوان

من امروز ۳۰/۱۱ ازمون رو بار اول قبول شدم. دیشب از غروب شروع کردم و تا ازمون ۱۶ این سایت رو زدم. صبح هم یک دور نکات مهم رو کامل از رو کتابم دوره کردم. یک غلط داشتم اون هم مربوط به تابلو ها بود که میگفت کدوم تابلو فقط عبور از سمت راست مجاز است رو نشون میده. به جز اون کل ازمون رو در عرض ۵ دقیقه با اطمینان کامل زدم. سوالا راحته(واقعا میگم!) بخونید و اصلا نگران نباشید.

من امروز امتحان دادم بار اول قبول شدم کتاب رو یه بار روخوانی کردم ولی ۲۶تا از تست ها رو زدم اکثر سوال ها از این تستا بود ممنون از سایت عالی تون🌹

با سلام و عرض ادب..من با اینکه بار اولم بود ولی دیروز شرکت کردم و قبول شدم خداروشکر..خواستم از سایت تون تشکر کنم واقعا تست هاتون کمک کننده بود که در زمان کم بیشترین بازده رو داره و ممنون که رایگان گذاشتید…به سایر داوطلبا هم پیشنهاد میکنم این تستارو بزنن تا تسلط پیدا کنن و اصلا نگران نباشن چرا که اگه دقت کنن رو سوالا واقعا ساده س و قبول میشن

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر

لطفا از طریق تلگرام به آی دی زیر پیام دهید.

آی دی تلگرام :

@hdaneshjoo

لطفا جهت راهنمای برای خرید بسته طلایی سوالات آیین نامه به پشتیبان سایت پیام دهید.

هدف وب سایت آموزشگاه آنلاین آیین نامه رانندگی ایرانیان،آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جدیدترین آزمون آیین نامه اصلی سال 1399 با پاسخنامه می باشد.نمونه سوال آیین نامه رانندگی با جواب،سوالات آیین نامه رانندگی اصلی با جواب،نمونه سوالات ایین نامه با پاسخ،سوالات آیین نامه رانندگی مقدماتی با جواب ، دانلود رایگان سوالات آیین نامه رانندگی با جواب،چنانچه قصد شرکت در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی را دارید پیشنهاد می کنیم جهت آمادگی قبل از شرکت در آزمون آیین نامه و صرف هزینه وقت در آزمون های وب سایت شرکت نموده تا با نوع سوالات آشنا شوید.

وب سایت آزمون آنلاین آیین نامه راهنمایی و رانندگی ایرانیان (تست درایو) جهت رفاه کاربرانی که امکان آنلاین شدن و تست زدن آزمون های آیین نامه اصلی رانندگی را ندارند✅بسته طلایی نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب  که شامل ۳ بسته + نکات کلیدی و سوالات مهم آزمون آیین نامه سال ۹۹ می باشد، طبق نگارش جدید کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی تهیه و تنظیم نموده است. هنرجوی گرامی شما با پرداخت هزینه بسته طلایی سوالات آیین نامه به مبلغ۱۰ هزار تومان ۳ بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شامل: سوالات پرتکرار آیین نامه،⭐️سخت ترین سوالات آیین نامه،⭐️مهم ترین سوالات آیین نامه،⭐️برنامه تست سوالات آیین نامه ⭐️موارد مهم  آزمون شهری 🚗و…می باشد.

⬅️جهت خرید بسته طلایی سوالات آیین نامه به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

 

با خواندن  نمونه سوالات آیین نامه رانندگی (بسته طلایی) نیاز به جزوه دیگری برای شرکت در آزمون آیین نامه ( اصلی) ندارید. این مجموعه از منابع بسیار معتبر جمع آوری شده که در آزمون های سال ۹۹ برگزار شده است، لازم به ذکر است پاسخنامه تمامی سوالات به رنگ سبز⬅✅ (تیک خورده) مشخص شده است. با خواند نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با اطمینان و آمادگی کامل در آزمون آیین نامه رانندگی شرکت نمایید و قبول شوید.

همان طور که میدانید در هر آزمونی مطالعه نمونه سوالات دوره های قبل آزمون و مطالعه ی جزوات آموزشی و خلاصه مطالب یکی از بهترین و مهمترین عوامل تسلط به موضوعات یاد گرفته شده و مرور سریع مطالب است. همانطور که مستحضر هستید بیشتر جرایم راهنمایی و رانندگی به علت اطلاع نداشتن از قوانین است بنابراین امروزه آزمون راهنمایی و رانندگی اهمیت بسیار زیادی یافته است. این سوالات به صورت یک یکی تایپ شده و تابلوها جمع آوری شده بنابراین مانند دیگر نمونه سوالات موجود در اینترنت اسکن شده و بدون کیفیت نیست.نمونه سوالات آزمون رانندگی

نمونه سوالات بسته طلایی آیین نامه شامل تمامی فصل های کتاب آیین نامه می باشد:

⭐️فصل اول : قوانین و مقرار راهنمایی و رانندگی ⭐️فصل دوم:رانندگی ایمن⭐️فصل سوم :آشنایی با سیستمهای فنی خودرو وسرویس و نگهداری⭐️فصل چهارم: فرهنگ رانندگی ⭐️فصل پنجم: امداد و نجات ⭐️فصل ششم : آلودگی های ترافیک

 

⭐️بسته ویژه نمونه سوالات سال ۱۳۹۹ :

حاوی نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه رانندگی

✔فرمت سوالات بسته شماره ۱ : فایل PDF قابل اجرا در کامپیوتر، تبلت، گوشی های اندروید و IOS (آیفون)

✔تعداد سوالات سال ۹۹: ۳۰۰ سوال

⬅️پاسخ نامه دارد؟ بله

⭐️ بسته شماره: یک مناسب برای آزمون آیین نامه اصلی :

حاوی نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه رانندگی

✔فرمت سوالات بسته شماره ۱ : فایل PDF قابل اجرا در کامپیوتر، تبلت، گوشی های اندروید و IOS (آیفون)

✔تعداد سوالات بسته شماره ۱: ۱۰۰ سوال

⬅️پاسخ نامه دارد؟ بله

⭐️بسته شماره دو: مناسب برای آزمون آیین نامه اصلی ( سوالات فنی آیین نامه)

✔حاوی نمونه سوالات فنی آیین نامه با جواب ( پاسخ سوالات در کادر سوال به صورت پاسخ صحیح مشخص شده است).

✔فرمت سوالات بسته شماره دو: فایل PDF قابل اجرا در کامپیوتر، تبلت، گوشی های اندروید و IOS(آیفون)

⬅️پاسخنامه دارد؟ بله

🚦مطالب آموزشی : آموزش رانندگی ماشین

بخشی از  نمونه سوالات بسته طلایی آیین نامه راهنمایی و رانندگی :

 سوال ۱: هنگام سبقت گرفتن اعم از اینکه روز باشد یا شب، برای جلب توجه وسایل نقلیه پشت سر، انجام کدام مورد زیر ضروری است؟

✅پاسخ صحیح: گزینه شماره ۴

سوال ۲: در چه شرایطی می‌توان شاسی خودرو را عوض کرد؟

✅پاسخ صحیح: گزینه شماره ۳

سوال ۳:در چند متری ورودی تونل ها سبقت گرفتن ممنوع است؟

✅پاسخ صحیح:گزینه ۴

سوال ۴: چند متر بعد از تونل و پل ها سبقت آزاد است؟

✅پاسخ صحیح: گزینه ۳

سوال ۵:در بزرگراه های بیرون شهر،حداکثر سرعت مجاز برای انواع وانت بار چند کیلومتر در ساعت است؟

✅پاسخ صحیح:گزینه ۳

سوال ۶: حداکثر میزان سرعت مجاز در بزرگراه های بیرون شهر برای سواری چند کیلومتر در ساعت است؟

✅پاسخ صحیح: گزینه ۴

سوال ۷: جمله “دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است” چه مفهومی دارد؟

✅پاسخ صحیح : گزینه ۱- پرهیز از عجله و شتاب در رانندگینمونه سوالات آزمون رانندگی

سوال ۸: تا چه فاصله ای از تقاطع ها و میادین توقف وسایل نقلیه ممنوع است؟

✅پاسخ صحیح: گزینه شماره ۲

سوال ۹: شست‌وشوی وسایل نقلیه در راه‌ها، ……………

✅پاسخ صحیح: گزینه شماره ۴

سوال ۱۰: نام تابلوی شکل زیر چیست؟

✅جواب درست : گزینه شماره ۱

سوال ۱۱: نام تابلوی تصویر زیر چیست ؟

✅جواب درست : گزینه شماره ۳

سوال ۱۲: در تقاطع زیر رعایت حق تقدم با کدام خودرو می باشد ؟اتومبیل آتش نشانی در حال ماموریت  است.

✅جواب میشه: گزینه شماره ۱

سوال ۱۳: در تقاطع شکل زیر رعایت حق تقدم با کدام خودرو می باشد ؟

✅پاسخ درست : گزینه شماره ۳

سوال ۱۴: در راه‌هایی که مسیر حرکت وسایل نقلیه به علت وجود موانع ثابت اهم از وسایل نقلیه پارک‌شده، مصالح ساختمانی، اشیاء عملیات عمرانی، حفاری و خرابی راه بسته و یا برای عبور از مسیر مجاز کافی نباشد، حق تقدم عبور با وسیله‌ای است که ……………

✅جواب درست میشه : گزینه شماره ۲

سوال۱۵: در چهار راه شکل زیر حق تقدم را به ترتیب خودرو مشخص کنید

✅جواب درست میشه : گزینه شماره ۴

سوال ۱۶:اگر خودرویی با نور بالا از روبرو به شما نزدیک شود چه کاری انجام می دهید؟

✅جواب درست میشه : گزینه شماره ۳

سوال ۱۷: حداکثر سرعت در جاده های اصلی برون شهری چند کیلومتر است؟

✅جواب درست میشه: گزینه شماره ۱

 

⭐این بخشی از سوالات بسته طلایی آیین نامه رانندگی بود تا شما عزیزان با محتویات بسته طلایی آشنا شوید.⭐

لطفاً به این نکات توجه فرمایید:

jQuery( document ).ready(function() {
jQuery(‘#page_mobile’).keypress(function(){
var persian=[‘۰’,’۱’,’۲’,’۳’,’۴’,’۵’,’۶’,’۷’,’۸’,’۹’];
var arabic=[‘٠’,’١’,’٢’,’٣’,’٤’,’٥’,’٦’,’٧’,’٨’,’٩’];
var english=[‘0′,’1′,’2′,’3′,’4′,’5′,’6′,’7′,’8′,’9’];
var str=jQuery(‘#page_mobile’).val();
var strx=”;
for (var i = 0; i < str.length; i++) {
for (var a = 0; a < persian.length; a++) {
if(str.charAt(i) == persian[a])
strx=strx+english[a];
}
for (var a = 0; a < arabic.length; a++) {
if(str.charAt(i) == arabic[a])
strx=strx+english[a];
}
for (var a = 0; a < english.length; a++) {
if(str.charAt(i) == english[a])
strx=strx+english[a];
}
}
jQuery('#page_mobile').val(strx);
});

jQuery('#page_mobile').focusout(function(){
var persian=['۰','۱','۲','۳','۴','۵','۶','۷','۸','۹'];
var arabic=['٠','١','٢','٣','٤','٥','٦','٧','٨','٩'];
var english=['0','1','2','3','4','5','6','7','8','9'];
var str=jQuery('#page_mobile').val();
var strx='';
for (var i = 0; i < str.length; i++) {
for (var a = 0; a < persian.length; a++) {
if(str.charAt(i) == persian[a])
strx=strx+english[a];
}
for (var a = 0; a < arabic.length; a++) {
if(str.charAt(i) == arabic[a])
strx=strx+english[a];
}
for (var a = 0; a < english.length; a++) {
if(str.charAt(i) == english[a])
strx=strx+english[a];
}
}
jQuery('#page_mobile').val(strx);
});

});

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سلام ممنونم ازتون من امروز قبول شدم دفعه دوم همش هم تستای که ازتون گرفتم بود خدا خیرتون بده مرسی

کسی که بسته طلایی رو تهیه کنه
از نظر من محکومه به قبولی بدون غلط🔥🔥🔥👌

سلام خدمت دوستان عزیز🌹 من بار دوم بدون غلط قبول شدم ، دمت گرم تست درایو دوستان برای اینکه قبولی خود رو تضمین کنید حتما بسته طلایی رو بخرید هزینه آنچنانی هم نداره ،و پی دی اف ۹۹ رو قسمت های که برگه زرد داره رو خوب بخوانید قبولی تون تضمینی هستش ،نمیدونم چجوری بگم که شما باور کنین که فقط اون برگه های زرد رو بخوانید قبولید صدرصد 💯💯💯💯💯، سوالات عینه سوالات سر جلسه می باشد ، منظور من شبیه بودن سوالات نیس ، دقیقا کلمه به کلمه تطابق دارند ، وقتی که برگه های زرد رو بخوانید ،… ادامه مطلب »

دوستان گلم من اولش شک داشتم خب این بسته فک میکردم دروغه و نمیخریدم دل رو زدم به دریا و بسته طلایی رو خریدم بهتون بگم سوالا مو نمیزنه ی بار کتاب رو روزنامه وار بخونید بخش زرد رنگ بسته ویژه رو بخونید قبولید من برای بار دوم قبول شدم بار اول هم نخونده بودم و بسته رو نخریده بودم بهتون قول میدم حتمااااا با این بسته قبول هستین شک نکنید در خریدش ده هزار تومن در مقابل قبولی تضمینی چیزی نیست

سلام دوستان. من یکشنبه آزمون داشتم برای بار اول بدون غلط قبول شدم خیلی خیلی راحت بود همه سوالا رو جز ی دونه رو اینجا دیده بودم. ی بار کتاب خوندم و ۱۰ تا ازمون رانندگی همین سایتو زدم با بسته طلایی رو ۸ تا ازمون رو زدم. دمتون گرم واقعا

سلام یه دنیا ممنون سوالات مو نمیزد نجاتم دادین اصلا خیر ببینید از زندگیتون

سلام من همین الان از امتحان اومدم برای اولین بار قبول شدم با یکی دو تا غلط.. با خودم گفتم قبول شدم حتما بیام بگم .روزنامه وار کتاب رو خوندم اما تستای این سایتو زدم ..ممنون از سایت خوبتون .

سلام بسته طلایی عالی ترین بسته اس من با سوالاتش بار دوم قبول شدم حتی یدونه سوال هم تغییر پیدا نکرده بود ممنون ازتون..قیمتش در برابر کیفیت سوالا خیلی کمه باز هم ممنون تز سایتتون

❤️

سلام من امروز امتحان داشتم کتابو که اصلا باز نکردم فقط تابلوهارو اونم یه نظر نگا کردم ۱۶تا تست این ازمونو زدم و یه دور سوالاته اینن نامه رو نگا کردم همه اینا ۳ساعت هم بیشتر طول نکشید بعدش رفتم امتحان از ۳۰تا سوال ۳۰تاش رو درست زدم اونم تو بار اول و میخواستم از این سایت هم تشکر کنم اصلا استرس نداشته باشین سوالا خیلی خیلی اسونه

سلام. واقعا مرسی. بار اول قبول شدم سوالا دقیقا عین بسته طلایی بود. ممنووون

سلام
خسته نباشید
بستتون رو خریدم و دفعه اول قبول شدم
دمتون گرم…☯❤

بسته طلایی عالی و بهترینه من بسته طلایی ۹۹رو خوندم دفع اول قبول شدم بدون هیچ غلطی ک همون ک امتحان می‌گرفت پشماش ریخت به ده دقیقه گفتم من تمام کردم همه پشماشون ریخت و فقطم من قبول شدم اولین نفر و دو نفر دیگه بسته طلایی عالی ترینه

دست به خاک بزنین طلا شه قبوول شدم اونم فقط با سوالای شما چقدز دعاتون کردج

سلام
سایت فوق العاده ای دارید. واقعا ممنونم ازتون. بسته رو خریداری کردم و قبول شدم آزمون رو امروز. به بقیه هم حتما پیشنهاد میکنم که از این بسته استفاده کنند. سراغ خریدن سوالا و تقلب نرید. اکثر سوال ها اتفاقا تو همین بسته هست و تکراریه.
با تشکر و آرزوی موفقیت

من برا ۴/۱۲امتخان دارم

منم بسته طلایی رو خریدم و اصلا کتاب نخوندم فقط تست هارو خوندم تو دو روز بار اول قبول شدم واقعا سوالات همونا بودن ممنون از پکیج کاملتون واقعا خیلی خوشحالم دوتا غلط داشتم

سلام و تشکر ازتون خدا خیرتون بده امروز ۷ بهمن آزمون داشتم و بدون غلط قبول شدم همش بخاطر بسته طلایی شما بود دقیقا همین سوالات بود توی آزمونم بازم مرسی

سلام خوبی من امتحان دارم ۲۸, اسفند ب نظر شما اگه بسته رو بخرم قبول میشم مرسی

سلام. من ۹۹٫۱۱٫۱ امتحان دادم و اولین بار قبول شدم. ۱ دور کتاب و خوندم و اینم بگم سوالات عین همون سوالاتی هست که از بسته طلایی خریداری کرده بودم. به خودتون اعتماد داشته باشین و به خودتون بگین من حتما میرم تا قبول بشم. موفق باشین

سلام وخسته نباشید خواستم ازتون تشکری کنم واسه ۴۴ازمون آنلاین عالی بود همه رو تست زدم خداروشکر امروز قبول شدم قبل از هرچیزی توکل به خدا از همه مهمتره من توکل کردم خدا این سایت رو نشونم داد وتلاش هم زیاد کردم کتابو خوندم به امید موفقیت خودم وهمه هنرجویان در آزمون شهری وازمون آیین نامه برای بقیه

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر

لطفا از طریق تلگرام به آی دی زیر پیام دهید.

آی دی تلگرام :

@hdaneshjoo

لطفا جهت راهنمای برای خرید بسته طلایی سوالات آیین نامه به پشتیبان سایت پیام دهید.

هدف وب سایت آموزشگاه آنلاین آیین نامه رانندگی ایرانیان،آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جدیدترین آزمون آیین نامه اصلی سال 1399 با پاسخنامه می باشد.نمونه سوال آیین نامه رانندگی با جواب،سوالات آیین نامه رانندگی اصلی با جواب،نمونه سوالات ایین نامه با پاسخ،سوالات آیین نامه رانندگی مقدماتی با جواب ، دانلود رایگان سوالات آیین نامه رانندگی با جواب،چنانچه قصد شرکت در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی را دارید پیشنهاد می کنیم جهت آمادگی قبل از شرکت در آزمون آیین نامه و صرف هزینه وقت در آزمون های وب سایت شرکت نموده تا با نوع سوالات آشنا شوید.

آزمون آیین نامه اصلی شماره: ۳۰ سال ۹۹

آزمون آزمایشی آیین‌ نامه رانندگی شماره ۳۰، از سری آزمون های آیین‌ نامه اصلی رانندگی می باشد. لازم است در زمان تعیین شده به سوالات پاسخ دهید،مدت زمان پاسخگویی، بیست دقیقه است. تعداد سوالات سی تا.برای آگاهی از چگونگی مشاهده جواب های درست و یا نادرست میتوانید بعد از آزمون، به بخش نمایش سوالات آزمون مراجعه کرده و از پاسخ درست سولات آزمون آیین نامه اصلی رانندگی شماره سی با خبر شوید.

نظرات و پیشنهادات شما عزیزان ما را در هر چه بهتر شدن سایت یاری میکند، منتظر نظرات شما هستیم.پیروز باشید.

آزمون اصلی شماره 30:

محدوده زمانی: 0

0 از 30 سوالات تکمیل شده است .

پرسش و پاسخ:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

اطلاعات

مدت زمان آزمون ۲۰ دقیقه می باشد

در حال حاضر آزمون را تکمیل کرده اید . شما نمیتوانید دوباره شروع کنید.

آزمون در حال بارگذاری است

شما برای اجرای آزمون باید عضو شده باشید یا وارد پنل کاربری شوید

ورود / ثبتنام

شما برای شروع این آزمون باید آزمون های مشخص شده را تکمیل نمائید :

” آزمون اصلی شماره 30: ” سپاس از اینکه تا پایان با ما همراه بودید

شما به 0 سوال از 30 سوال بدرستی جواب دادید

وقت شما:

زمان سپری شده است

امتیاز نهایی شما : 0

پاسخ داده شده : 0

تعداد سوالات صحیح : 0 مورد و امتیاز دریافتی 0

تعداد سوالات غلط : 0 مورد و امتیاز دریافتی 0

میانگین امتیاز

 

 

امتیاز شما

 

 

دسته بندی نشده

پاسخ های انتخابی : 0

تعداد سوالات صحیح: 0 و امتیاز شما 0

تعداد سوالات غلط : 0 و نمره منفی 0

جهت مشاهده پاسخ سوالات درست و یا نادرست روی گزینه“ نمایش سوالات آزمون“ کلیک کنید.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

پاسخ داده شده

مرور

سوال 1 از 30

1. سوال

1 امتیاز

بر روی جاده خیس ترمزی می کنید وسیله شما شروع به لغزش می کند اولین کاری که انجام می دهید چیست؟

الف. ترمز را کاملا آزاد می کنید

ب. به سرعت ترمز دستی را بکشید

ج. پای خود را با شدت بیشتری بر ترمز فشار دهید

د. پای خود را بر روی کلاج بگذارید

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: ترمز را کاملا آزاد می کنید

سوال 2 از 30

2. سوال

1 امتیاز

ساییدگی نا متوازن یا بیش از حد لاستیک ناشی از کدام موارد زیر است؟

الف. میزان نبودن باد چرخها

ب. سرعت بیش از حد

ج. تنظیم نبودن فرمان عدم تنظیم چرخها و ترمزها

د. تاب داشتن گاردان

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: تنظیم نبودن فرمان عدم تنظیم چرخها و ترمزها

سوال 3 از 30

3. سوال

1 امتیاز

مفهوم خطوط طولی در شکل زیر چیست؟

الف. به هیچ وجه نباید از روی آن عبور نمود.

ب. عبور از روی آن مجاز می باشد.

ج. با احتیاط می توان از روی آن دور زد.

د. در صورت لزوم می توان از روی آن سبقت گرفت.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: به هیچ وجه نباید از روی آن عبور نمود.

سوال 4 از 30

4. سوال

1 امتیاز

در چه مواردی می توانید به رانندگان و عابرین با چراغ علامت دهید؟

الف. جهت اعلام اینکه به آنها راه داده اید.

ب. جهت اعلام اینکه دنده عقب می روید.

ج. جهت اعلام اینکه حق تقدم با شماست.

د. جهت اعلام حضور با آنها.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: جهت اعلام حضور با آنها

سوال 5 از 30

5. سوال

1 امتیاز

شکل زیر چه چیزی را نشان می دهد؟

 

الف. نمایش سطح روشنایی خودروها

ب. استفاده از نور پایین در فواصل کمتر از 150 متر با خودروی جلویی

ج. توجه به جلو در حین رانندگی با روشن نمودن چراخ ها

د. استفاده از نور بالا در فواصل کمتر از 150 متر با خودروی جلویی

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: استفاده از نور پایین در فواصل کمتر از ۱۵۰ متر با خودروی جلویی

سوال 6 از 30

6. سوال

1 امتیاز

عنوان کدام یک از تابلوهای زیر راهنمای مسیر می باشد؟

الف. 1

ب. 2

ج. 3

د. 2 و 4

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: ۲ و ۴

سوال 7 از 30

7. سوال

1 امتیاز

جهت رانندگی خوب از چه فاصله ای پلاک اتومبیلها را بخوانید؟

الف. 10 متری

ب. 15 متری

ج. 20 متری

د. 25 متری

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: ۲۰ متری

سوال 8 از 30

8. سوال

1 امتیاز

وظیفه رانندگان در برخورد با وسیله نقلیه امدادی که دستگاههای خبری و صوتی را به کار انداخته چیست؟

الف. در کنار وسیله نقلیه حرکت کنند.

ب. باید به منتهی الیه سمت راست هدایت و عند الزوم تا گذاشتن وسیله نقلیه امدادی توقف کنند.

ج. به مسیر خود ادامه دهند.

د. به سمت پچ متمایل شوند.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: باید به منتهی الیه سمت راست هدایت و عند الزوم تا گذاشتن وسیله نقلیه امدادی توقف کنند

سوال 9 از 30

9. سوال

1 امتیاز

شکل زیر چه موردی را هشدار می دهد؟

الف. زمانی که شرایط جاده استاندارد نیست و چاله و دست انداز وجود دارد باید احتیاط نمود.

ب. در شرایطی مانند مه یا ریزش باران که شعاع دید کم است باید با سرعت کمتر از محدوده سرعت قانونی حرکت نمود.

ج. در شرایطی که در جاده عابر پیاده یا دوچرخه سوار وجود دارد باید سرعت مناسب را انتخاب نمود.

د. در نزدیکی مراکز خرید از سرعت خود بکاهید.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: زمانی که شرایط جاده استاندارد نیست و چاله و دست انداز وجود دارد باید احتیاط نمود.

سوال 10 از 30

10. سوال

1 امتیاز

شما در اتومبیل خود دو کودک دارید چه کسی مسئولیت دارد که کودکان کمربند ایمنی را بسته باشند؟

الف. کودکان

ب. والدین بچه ها

ج. راننده

د. مسافری که صندلی جلو نشسته

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: راننده

سوال 11 از 30

11. سوال

1 امتیاز

کدامیک از موارد زیر صحیح است؟

الف. حمل مسافر در قسمت بار یا صندوق عقب ممنوع است.

ب. سبقت گرفتن برای اتوبوسها و کامیونها ممنوع است.

ج. از 150 متر مانده به ورودی تونلها و پل ها سبقت ممنوع است.

د. از 100 متر مانده به پیچ ها تا 100 متر پس از آن سبقت گرفتن ممنوع است.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: حمل مسافر در قسمت بار یا صندوق عقب ممنوع است.

سوال 12 از 30

12. سوال

1 امتیاز

چه عاملی موجب بهم خوردن تمرکز در رانندگی می شود؟

الف. استفاده از شیشه شور اتومبیل

ب. نگاه کردن به آیینه انومبیل

ج. نگاه کردن به طرف اتومبیل

د. نگاه کردن به نقشه وگوش کردن به موزیک و استفاده از موبایل

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: نگاه کردن به نقشه وگوش کردن به موزیک و استفاده از موبایل

سوال 13 از 30

13. سوال

1 امتیاز

هنگامیکه از نزدیکی مدرسه ای عبور می کنید احتمال عبور کودکان وجود دارد چه اقدامی انجام می دهید؟

الف. با بوق زدن مداوم آنان را آگاه می سازید.

ب. همیشه سرعت مناسبی داشته باشید و پیش بینی خطرات جانبی را بنمایید.

ج. با روشن کردن چراغ به آنها هشدار می دهید.

د. قبل ورود کودکان به سواره رو با سرعت عبور می کنید.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: همیشه سرعت مناسبی داشته باشید و پیش بینی خطرات جانبی را بنمایید

سوال 14 از 30

14. سوال

1 امتیاز

مصرف مشروبات الکلی چه تاثیری در رانندگی دارد؟

الف. قدرت واکنش را کم کرده هماهنگی را کاهش داده و تشخیص سرعت را مختل می کند.

ب. قدرت واکنش را زیادتر کرده هماهنگی را کاهش داده و تشخیص سرعت را مختل می کند.

ج. اعتماد به نفس را کم کرده قدرت واکنش را زیادتر می کند.

د. اعتماد به نفس را کم کرده تشخیص قدرت را زیادتر می کند.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: قدرت واکنش را کم کرده هماهنگی را کاهش داده و تشخیص سرعت را مختل می کند.

سوال 15 از 30

15. سوال

1 امتیاز

در مواقعی که اتومبیل خود را پارک می کنید نبایستی….؟

الف. در جاده اصلی پارک کنید.

ب. در دنده بگدارید.

ج. ترمز دستی را بکشید.

د. مانع سایر استفاده کنندگان از راه شوید.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: مانع سایر استفاده کنندگان از راه شوید

سوال 16 از 30

16. سوال

1 امتیاز

اگر عابری را ببینید که عصای سفید دارد به چه معناست؟

الف. معلول است.

ب. ناشنوا است.

ج. نابینا است.

د. مسن است.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: نابینا است

سوال 17 از 30

17. سوال

1 امتیاز

در جاده های اصلی بیرون شهر، حداکثر سرعت در شب ها چند کیلومتر در ساعت است؟

الف. 80

ب. 75

ج. 95

د. 85

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: ۸۵

سوال 18 از 30

18. سوال

1 امتیاز

در چه شرایطی می توانید از خط عبور سمت چپ در آزادراه استفاده نمایید؟

الف. برای سبقت گرفتن از سایر وسایل نقلیه

ب. برای کنار رفتن از سر راه کامیونهای بزرگ

ج. برای رانندگی در سرعت بیش از 90 کیلومتر

د. هنگامیکه با سرعت کم در حال رانندگی هستید.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: برای سبقت گرفتن از سایر وسایل نقلیه

سوال 19 از 30

19. سوال

1 امتیاز

در کدامیک از موارد زیر نباید دنده عقب بروید؟

الف. برای مسافتهای طولانی تر از اندازه اتومبیل

ب. دنده عقب به داخل یک خیابان فرعی

ج. برای مسافتهای طولانی

د. دنده عقب در مناطق مسکونی و شهری

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: برای مسافتهای طولانی

سوال 20 از 30

20. سوال

1 امتیاز

فاصله اتومبیل ها در جاده یخبندان با سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت چند اتومبیل می باشد؟

الف. 6

ب. 12

ج. 18

د. 24

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: ۱۲

سوال 21 از 30

21. سوال

1 امتیاز

تابلو زیر بیانگر چیست؟

الف. عبور حیوانات وحشی

ب. عبور حیوانات اهلی

ج. منطقه حیات وحش

د. محل عبور حیوانات

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: عبور حیوانات اهلی

سوال 22 از 30

22. سوال

1 امتیاز

نام تابلوی شکل زیر چیست ؟

الف. رعایت حق تقدم

ب. به تابلو رعایت حق تقدم نزدیک می شوید

ج. خطر

د. عبور با رعایت حق تقدم

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: رعایت حق تقدم

سوال 23 از 30

23. سوال

1 امتیاز

در صورت مشاهده تابلو زیر منتظر چه چیزی باید بود؟

الف. گردش به چپ ممنوع

ب. پیچهای پی در پی (اولین پیچ به چپ)

ج. پیچ به چپ

د. پیچ به راست

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: پیچ به چپ

سوال 24 از 30

24. سوال

1 امتیاز

مفهوم تابلوی شکل زیر چیست؟

الف. جاده دو طرفه.

ب. فقط عبور مستقیم مجاز است.

ج. عبور از هر دو سمت مجاز است.

د. حق تقدم عبور با وسیله نقلیه مقابل است.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: حق تقدم عبور با وسیله نقلیه مقابل است.

سوال 25 از 30

25. سوال

1 امتیاز

تابلوی تصویر زیر بیانگر چیست؟

الف. دور زدن ممنوع

ب. گردش به چپ ممنوع

ج. پیچ های پی در پی

د. پیچ به چپ

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: دور زدن ممنوع

سوال 26 از 30

26. سوال

1 امتیاز

نام تابلوی شکل زیر چیست؟

الف. راه لغزنده

ب. خطر سقوط در آب

ج. شانه خطرناک

د. سر بالایی خطرناک

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: شانه خطرناک

سوال 27 از 30

27. سوال

1 امتیاز

در شکل زیر حق تقدم به ترتیب با کدام وسیله می باشد ؟

الف. سبز- آبی – زرد- بنفش

ب. زرد- بنفش- آبی-سبز

ج. آبی- سبز- بنفش- زرد

د. آبی-زرد-بنفش-سبز

صحیح

غلط

بدون تاثیر

سوال 28 از 30

28. سوال

1 امتیاز

در شکل زیر حق تقدم به ترتیب با کدام وسیله می باشد ؟

الف. قرمز – آبی – زرد

ب. قرمز – زرد – آبی

ج. آبی – قرمز – زرد

د. زرد – آبی – قرمز

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: آبی – قرمز – زرد

سوال 29 از 30

29. سوال

1 امتیاز

مفهوم شکل زیر چیست؟

الف. پشت خط توقف بایستید.

ب. فقط به راست گردش کنید.

ج. فقط به چپ گردش کنید.

د. قصد متوقف کردن دارد.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: قصد متوقف کردن دارد

سوال 30 از 30

30. سوال

1 امتیاز

کدام یک از تابلوهای زیر مربوط  به پارکینگ می باشد؟
 
 

الف.

ب.

ج.

د.

صحیح

غلط

بدون تاثیر

راهنمای سوال را بررسی کنید !

جواب: گزینه د

window.wpProQuizInitList = window.wpProQuizInitList || [];

window.wpProQuizInitList.push({

id: ‘#wpProQuiz_27’,

init: {

quizId: 27,

mode: 3,

globalPoints: 30,

//customized code :add “negativePoints”.

negativePoints: [0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0],

timelimit: 1200,

resultsGrade: [0],

bo: 1920,

qpp: 0,

catPoints: [30],

formPos: 0,

lbn: “u067eu0627u06ccu0627u0646 u0622u0632u0645u0648u0646”,

json: {“791”:{“type”:”single”,”id”:791,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[1,0,0,0]},”792″:{“type”:”single”,”id”:792,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,1,0]},”793″:{“type”:”single”,”id”:793,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[1,0,0,0]},”794″:{“type”:”single”,”id”:794,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,0,1]},”795″:{“type”:”single”,”id”:795,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,1,0,0]},”796″:{“type”:”single”,”id”:796,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,0,1]},”797″:{“type”:”single”,”id”:797,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,1,0]},”798″:{“type”:”single”,”id”:798,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,1,0,0]},”799″:{“type”:”single”,”id”:799,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[1,0,0,0]},”800″:{“type”:”single”,”id”:800,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,1,0]},”801″:{“type”:”single”,”id”:801,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[1,0,0,0]},”2897″:{“type”:”single”,”id”:2897,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,0,1]},”803″:{“type”:”single”,”id”:803,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,1,0,0]},”804″:{“type”:”single”,”id”:804,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[1,0,0,0]},”805″:{“type”:”single”,”id”:805,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,0,1]},”806″:{“type”:”single”,”id”:806,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,1,0]},”807″:{“type”:”single”,”id”:807,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,0,1]},”808″:{“type”:”single”,”id”:808,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[1,0,0,0]},”809″:{“type”:”single”,”id”:809,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,1,0]},”810″:{“type”:”single”,”id”:810,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,1,0,0]},”811″:{“type”:”single”,”id”:811,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,1,0,0]},”812″:{“type”:”single”,”id”:812,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[1,0,0,0]},”813″:{“type”:”single”,”id”:813,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,1,0]},”814″:{“type”:”single”,”id”:814,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,0,1]},”815″:{“type”:”single”,”id”:815,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[1,0,0,0]},”816″:{“type”:”single”,”id”:816,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,1,0]},”817″:{“type”:”single”,”id”:817,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,0,1]},”818″:{“type”:”single”,”id”:818,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,1,0]},”819″:{“type”:”single”,”id”:819,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,0,1]},”820″:{“type”:”single”,”id”:820,”catId”:0,”negative_points”:0,”points”:1,”correct”:[0,0,0,1]}}
}

});

0 از 30 سوالات تکمیل شده است .

نمونه سوالات آزمون رانندگی

پرسش و پاسخ:

مدت زمان آزمون ۲۰ دقیقه می باشد

در حال حاضر آزمون را تکمیل کرده اید . شما نمیتوانید دوباره شروع کنید.

آزمون در حال بارگذاری است

شما برای اجرای آزمون باید عضو شده باشید یا وارد پنل کاربری شوید


ورود / ثبتنام

شما برای شروع این آزمون باید آزمون های مشخص شده را تکمیل نمائید :

شما به 0 سوال از 30 سوال بدرستی جواب دادید

وقت شما:

زمان سپری شده است

امتیاز نهایی شما : 0

پاسخ داده شده : 0

تعداد سوالات صحیح : 0 مورد و امتیاز دریافتی 0

تعداد سوالات غلط : 0 مورد و امتیاز دریافتی 0

جهت مشاهده پاسخ سوالات درست و یا نادرست روی گزینه“ نمایش سوالات آزمون“ کلیک کنید.

بر روی جاده خیس ترمزی می کنید وسیله شما شروع به لغزش می کند اولین کاری که انجام می دهید چیست؟

جواب: ترمز را کاملا آزاد می کنید

ساییدگی نا متوازن یا بیش از حد لاستیک ناشی از کدام موارد زیر است؟

جواب: تنظیم نبودن فرمان عدم تنظیم چرخها و ترمزها

مفهوم خطوط طولی در شکل زیر چیست؟

جواب: به هیچ وجه نباید از روی آن عبور نمود.

در چه مواردی می توانید به رانندگان و عابرین با چراغ علامت دهید؟

نمونه سوالات آزمون رانندگی

جواب: جهت اعلام حضور با آنها

شکل زیر چه چیزی را نشان می دهد؟

 

جواب: استفاده از نور پایین در فواصل کمتر از ۱۵۰ متر با خودروی جلویی

عنوان کدام یک از تابلوهای زیر راهنمای مسیر می باشد؟

جواب: ۲ و ۴

جهت رانندگی خوب از چه فاصله ای پلاک اتومبیلها را بخوانید؟

جواب: ۲۰ متری

وظیفه رانندگان در برخورد با وسیله نقلیه امدادی که دستگاههای خبری و صوتی را به کار انداخته چیست؟

جواب: باید به منتهی الیه سمت راست هدایت و عند الزوم تا گذاشتن وسیله نقلیه امدادی توقف کنند

شکل زیر چه موردی را هشدار می دهد؟

جواب: زمانی که شرایط جاده استاندارد نیست و چاله و دست انداز وجود دارد باید احتیاط نمود.

شما در اتومبیل خود دو کودک دارید چه کسی مسئولیت دارد که کودکان کمربند ایمنی را بسته باشند؟

جواب: راننده

کدامیک از موارد زیر صحیح است؟

جواب: حمل مسافر در قسمت بار یا صندوق عقب ممنوع است.

چه عاملی موجب بهم خوردن تمرکز در رانندگی می شود؟

جواب: نگاه کردن به نقشه وگوش کردن به موزیک و استفاده از موبایل

هنگامیکه از نزدیکی مدرسه ای عبور می کنید احتمال عبور کودکان وجود دارد چه اقدامی انجام می دهید؟

جواب: همیشه سرعت مناسبی داشته باشید و پیش بینی خطرات جانبی را بنمایید

مصرف مشروبات الکلی چه تاثیری در رانندگی دارد؟

جواب: قدرت واکنش را کم کرده هماهنگی را کاهش داده و تشخیص سرعت را مختل می کند.

در مواقعی که اتومبیل خود را پارک می کنید نبایستی….؟

جواب: مانع سایر استفاده کنندگان از راه شوید

اگر عابری را ببینید که عصای سفید دارد به چه معناست؟

جواب: نابینا است

در جاده های اصلی بیرون شهر، حداکثر سرعت در شب ها چند کیلومتر در ساعت است؟

جواب: ۸۵

در چه شرایطی می توانید از خط عبور سمت چپ در آزادراه استفاده نمایید؟

جواب: برای سبقت گرفتن از سایر وسایل نقلیه

در کدامیک از موارد زیر نباید دنده عقب بروید؟

جواب: برای مسافتهای طولانی

فاصله اتومبیل ها در جاده یخبندان با سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت چند اتومبیل می باشد؟

جواب: ۱۲

تابلو زیر بیانگر چیست؟

جواب: عبور حیوانات اهلی

نام تابلوی شکل زیر چیست ؟

جواب: رعایت حق تقدم

در صورت مشاهده تابلو زیر منتظر چه چیزی باید بود؟

جواب: پیچ به چپ

مفهوم تابلوی شکل زیر چیست؟

جواب: حق تقدم عبور با وسیله نقلیه مقابل است.

تابلوی تصویر زیر بیانگر چیست؟

جواب: دور زدن ممنوع

نام تابلوی شکل زیر چیست؟

جواب: شانه خطرناک

در شکل زیر حق تقدم به ترتیب با کدام وسیله می باشد ؟

در شکل زیر حق تقدم به ترتیب با کدام وسیله می باشد ؟

جواب: آبی – قرمز – زرد

مفهوم شکل زیر چیست؟

جواب: قصد متوقف کردن دارد

کدام یک از تابلوهای زیر مربوط  به پارکینگ می باشد؟

 

 

جواب: گزینه د

الف: در سرپیچ های تند و سربالایی که میدان دید راننده کم است.ب: از ۵۰ متر مانده به پیچ تا ۵۰ متر پس از آن یا در تقاطع راهها یا در تقاطع راه آهن، مگر آنکه به وسیله علایم، سبقت مجاز شناخته شده باشد.پ:هنگامی که روشنایی و میدان دید به هر علت کافی نباشد.ت: سبقت از وسیله نقلیه که خود در حال سبقت گرفتن است، مگر در راهی که به دلیل وجود سه خط عبور یا بیشتر، این عمل مجاز باشد.ث: برای اتوبوس ها و کامیون ها در معابر شهری.ج: از ۱۰۰ متر مانده به ورودی تونل ها و پل ها تا انتهای آنها، مگر آنکه به وسیله علایم، سبقت مجاز شناخته شده باشد.چ: در نقاطی که با نصب علایم ویژه سبقت گرفتن ممنوع اعلام شده باشد.ح: هنگامی که وسیله نقلیه ای در فاصله ای نزدیک و غیر ایمن از روبرو در حال حرکت می باشد.

برگرفته از صفحه ۵۰ کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سئوال ۸ هم غلط است

جواب درسته. کتاب رو بخونید

سوال ۲۸ اشتباهه
مگه نمیگیم اگه در یک تقاطع چند خودرو بهم برسند حق تقدم با خودرویی است که در طرف راست خودروی دیگر باشد اینجا قرمز طرف راسته دگ حق تقدم داره نسبت به زرد و آبی

اره منم فکر میکنم اشتباه باشه

نه درسته .اون تابلو ایست دارع .این یکی ها بینشون .اونی که مستقیم میرع حق تقدم داره

برای سه راهی هاست این موردی که شما میگین

من فردا امتحان دارم کتاب رو یه بار خوندم تست های اینجارم خوندم ببینم چیکار میکنم

خوب امتحان رو دادم امروز نتیجه فردا مشخص میشه ولی خودم میگم قبولم تست های اینجام عالیه خیلی تست ها تو ازمونم اومده بود ولی تست های اینجا خوبه هر کی بخونه نتیجه خوبی میگیره

الان زنگ زدم پرسیدم گفت قبول شدم گفتم چندتا غلط داشتم گفت نمیدونم مشخص نکردن ولی خودم میگم یا یکی یا دوتا یا اصلا با هیچی غلط قبول شدم

سوال ۱۲ ترمز نیست تمرکز هست😎😂😂

باسلام و احترام
باتشکر از توجه شما سوال اصلاح شد.

سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون من برای بار اول امتحان رو قبول شدم تست ها خیلی کمک کردن ب قبولی من بازم ممنون

آقا دم شما گرم خدایی یه دو سه ساعت این تست هاتون رو خوندم امروز امتحان داشتم قبول شدم واقعا ممنونم❤🤍

سلام اول یه تشکر جانانه از سایت خوبتون میکنم که واقعا عاااالی بود من یه دور اجمالی فقط جاهای مهم رو خوندم بعد ۴۱تست اینجا رو انجام دادم و ۴شنبه امتحان دادم اولین نفر بودم که تو سالن تموم کردم و بدون غلط قبول شدم سوالات دقیقا همین سوالهای تست درایو بود و واقعا عالی بود خیلی ازتون ممنونم ؛من با سایت خوب تست درایو بار اول قبول شدم و خداروشکر میکنم
بازم ممنون امیدوارم همه قبول بشن بار اول چون خیلی کیف داره😁👌

سلام فردا ۲۹ مردا آزمون دارم الان دارم سوالا رو میخونم قبول شم حتما اینجا نتیجه رو میگم

سلام دوستان من دیروز امتحان دادم بار اول با سه غلط قبول شدم پیشنهادمیکنم تستارو بزنین تابلوهارو خوب خونین و فاصلع ها ومطالب فنی مربوط ب کاتالیست واینارو بخونین هم تست بزنین هم کتاب درکنارش شک نکنین قبولین من توی هفت دقیقه تموم کردم قبول شدم باتشکراز سایت خوبتون

سلام.درموردسوال شماره ۲۰٫فاصله خودرو توی جاده یخ درسرعت ۳۰کیلومتر چند طول اتومبیل میشه.اینجا نوشه۱۲ولی توی کتاب چیزی نگفته.دوستان جواب بدید

در جاده یخبندان به ازای هر ۶اتومبیل باید فاصله داشته باشی اینجا گفته ۳۰ینی تقسیم به ۱۵میشه دو .دورو ضرب بر ۶که بکنی میشه ۱۲

حاجی من کتاب جلوم هست من هم متعقدم جواب۶ هست چون ب ازای سرعت ۱۵کیلومتر سه اتومبیل در شرایط برفی باید فاصله داشته باشی پس درحالت ۳۰کیلومتر جواب ۶ اتومبیل فاصله داشته باشی ۱۲ اتومبیل برای سرعت ۶۰کیلومتر هست

دوست گرامی اون در مواقع برفیه،این برای یخبندان هست در برف میشه ۶ در ۳۰ کیلومتر،ولی در یخ بندان میشه ۱۲ چون یخ بندان ۶ هست و ضرب در ۲ میشهد۱۲

اووو چقدر طولانی میکنید😐جاده خشک ۱ فاصله تو هر ۱۵ کیلومتر، خیس و شنی ۲ تا، برف ۳ تا، یخ هم ۶ تا، البته اینا ک گفتم تو هر ۱۵ کیلومتره ها

سلام من فردا امتحان دارم. لطفا برام دعا کنید لطفااااااااااااااااا

قبول شدی؟

ایشالله قبولی

سلام من فردا برای بار دوم امتحان دارم دفعه اول با ۶ تا غلط رد شدم کتاب رو دوبار خوندم این تستا رو هم زدم خیلی استرس دارم

قبول شدی؟؟

من امروز آزمون داشتم و واقعا فقط ۳۰ تا آزمون رو زدم و تابلوهای کتاب و البته یه سری نکات هم نوشتم بعد دو بار امروز بالاخره قبول شدم واقعا باورم نمیشه ممنون از سایت خوبتون

خیلیییییی ممنونم از سوالای خوبتون واقعا که عالیه من امروز با دو غلط قبول شدم مرسی❤

اول یه تشکر ویژه از ادمین و همچنین سایت خوبشون دارم دوستانی که میخان قبول شن اول یه دور کامل و جامع کتاب را بخونن بعدم بیان اینجا تست بزنن من کتابا خوندم تقریبا بیست و پنج تا تست زدم و امتحان را با یدونع غلط قبول شدم همه سوالا را تو پنج دقیقه جواب دادم واقعا این تستا نیازه چون هم سرعت و هم دقت ادما میبرع بالا انشالا موفق باشید💓

از فصل های اخر کتاب یعنی ۵ و ۶ زیاد میدن؟

سوال ۱۸ . طرح سوال اشتباهه

با سلام من۴۱ از تستارو زدم برای بار اول قبول شدم ممنون از سایت خوبتون البته کتاب هم یک بار روزنامه وار خوندم همه سوالات داخل این تست ها بود

سلام من فردا ازمون دارم دعا کنید اگه قبول شدم همینجا میگم😊

قبول شدی؟؟

قبول شدی

من چرا قبول نمیشم جریان چیه سوالات رو دستکاری میکنن از کتاب هم سوال نمیاد فردا هم میرم ببینم چی میشه واقعا دیگه خسته شدم

انشالله قبول شی

سلام ببخشید سوال ۲۰ جوابش اشتباه هستش باید ۶ باشه نه ۱۲ چون در جاده یخبندان سرعت ۱۵ نیست بعد سرعت ۱۵ سرعت ۳۰ هستش اونم ۶ در سرعت ۴۵ اون موقع ۱۲ هستش در سرعت ۶۰ هم ۱۸ هستش اگه امکانش هست جوابو درست کنید

آقا مبین جواب درسته داداش شما صفحه ۹۳ و ۹۴ جدول و نگاه کن متوجه میشی زده ۱۲

سلام بنظر منم جواب ۶ میشه.

بله ۶ درسته

هر۱۵تایک ماشین حساب میشه …پس ۳۰تا میشه ۲تا ماشین….تو۳۰تا چندتا۱۵ داریم …؟۲تا ۱۵داریم…..پس ۲رو ضربدر۶میکنیم میشه ۱۲

عزیز دل جدول رو نگاه کن صفحه ۹۴ اول صفحه یخ بعد ۱۵ کیلومتر ۶ و ۳۰ کیلومتر ۱۲ و ۴۵ کیلومتر میشه ۱۸ و تمام،ادامه دیگه نداره تا ۴۵ کیلومتر هست پس جواب ۱۲ میشه

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر

لطفا از طریق تلگرام به آی دی زیر پیام دهید.

آی دی تلگرام :

@hdaneshjoo

لطفا جهت راهنمای برای خرید بسته طلایی سوالات آیین نامه به پشتیبان سایت پیام دهید.

هدف وب سایت آموزشگاه آنلاین آیین نامه رانندگی ایرانیان،آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جدیدترین آزمون آیین نامه اصلی سال 1399 با پاسخنامه می باشد.نمونه سوال آیین نامه رانندگی با جواب،سوالات آیین نامه رانندگی اصلی با جواب،نمونه سوالات ایین نامه با پاسخ،سوالات آیین نامه رانندگی مقدماتی با جواب ، دانلود رایگان سوالات آیین نامه رانندگی با جواب،چنانچه قصد شرکت در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی را دارید پیشنهاد می کنیم جهت آمادگی قبل از شرکت در آزمون آیین نامه و صرف هزینه وقت در آزمون های وب سایت شرکت نموده تا با نوع سوالات آشنا شوید.

دانلود نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان

در این جا مجموعه ای از نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان درج شده است. نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان در اختیار شما است.

برای مشاهده بر روی لینک های زیر کلیک کنید :

 

نمونه سوالات آزمون رانندگی

اگر می خواهید به تعدادی از مهم ترین نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان دسترسی داشته باشید در ادامه ما را همراهی نمایید، در این جا می توانید به تعدادی از آن ها دسترسی داشته باشید و از آن ها بهره بگیرید.

حتما شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که چندین مرتبه در امتحان رانندگی شرکت کرده اید اما نتوانستید گواهینامه رانندگی خود را دریافت نمایید. در این جا تعدادی از نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان را با دسته بندی در بخش های مختلف در دسترس قرار داده ایم تا بتوانید از آنها برای افزایش احتمالی قبولی خود بهره بگیرید.

 

✅ تابلوهای راهنمایی رانندگی نصب شده در آزاد راه چه رنگی هستند؟ پاسخ: آبی رنگ

✅ هنگامی که اتومبیل شما در آزاد راه دچار مشکل فنی می شود باید از تابلو مثلثی برای آگاهی دیگران بهره بگیرید، حال فاصله این تابلو تا اتومبیل شما باید چند متر باشد؟ پاسخ: ۱۵۰ متر

✅ مشاهده دو خط دنباله دار در کنار یکدیگر چه موضوعی را گوشزد می کند؟ پاسخ: عدم حرکت روی خطوط با تاکید فراوان

✅ فشار داخلی لاستیک ها هر چند وقت باید بررسی شود؟

الف. هر ماه یکبار           ب. هر روز یک بار                   ج. یک بار در هفته                  د. هر ماه دو بار

پاسخ صحیح:ج

✅ در صورتی که قفسه سینه بیمار حرکت می کند اما جریان هوا شنیده یا احساس نشود نشانه چیست؟

الف. انسداد راه هوایی ریه                                                   ب. فشار خون

ج. قلب                                                                        د. ستون فقرات

پاسخ صحیح:الف

✅ روش یک طول اتومبیل و روش دو ثانیه زمان برای چیست؟

الف. شرایط جوی                    ب. مسافت                  ج. زمان           د. فاصله با اتومبیل جلویی

پاسخ صحیح:د

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

✅ معاینه و آزمایش فنی وسایل نقلیه شامل چیست؟

الف. تشخیص اصالت                                                        ب. سلامت زیست محیطی و فنی

ج. تجهیزاتی و ایمنی وسیله نقلیه                                         د. همه موارد

پاسخ صحیح:د

✅ نظارت با دوربین پلیس جزء چه تابلویی است؟

الف. اخباری                ب. اخطاری                           ج. انتظامی                  د. محلی

پاسخ صحیح:د

✅ برای سبقت گرفتن در روز چگونه باید عمل کرد؟

الف. با چند بوق زدن کوتاه                                                 ب. با چراغ زدن

ج. با حرکت دست                                                           د. با زدن راهنما

پاسخ صحیح:الف

✅ در صورتی که لاستیک اتومبیل صاف باشد باعث می شود که هنگام ترمز کردن …

الف. اتومبیل فورا متوقف شود                          ب. اتومبیل به موقع توقف ننموده و باعث تصادف می گردد

ج. تاثیری در کیفیت توقف ندارد                      د. هیچکدام

پاسخ صحیح:ب

دانلود نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نمونه سوالات آزمون رانندگی

✅ حداقل فاصله ای را که رانندگان وسیله نقلیه بایستی از طریق آیینه ها پشت سرشان را رویت کنند چقدر است؟

الف. ۱ متر                  ب. ۲ متر                             ج. ۳ متر                    د. ۴ متر

پاسخ صحیح:ب

✅ صدای بوق وسیله نقلیه حداقل بایستی از چه فاصله ای شنیده شود؟

الف. ۱ متری               ب. ۲ متری                           ج. ۳ متری                 د. ۴ متری

پاسخ صحیح:ج

✅ حداقل فاصله ای که رانندگان وسایل نقلیه بایستی بتوانند اشیا و اشخاص مقابل را بوضوح مشاهده کنند چقدر است؟

الف. ۱ متری               ب. ۲ متری                           ج. ۳ متری                 د. ۴ متری

پاسخ صحیح:ب

✅ در جاده های اصلی محدوده بیرونی شهر می توان با چه سرعتی حرکت کرد؟ پاسخ: در طول روز سرعت ۹۵ کیلومتر مجاز می باشد و در شب ها سرعت ۸۵ کیلومتر.

✅ اگر قصد داشتید اتومبیل خود را در یک خیابان یک طرفه پارک کنید، باید کدام سمت را انتخاب کنید؟ پاسخ: سمت چپ

✅ اگر قصد پارک کردن اتومبیل خود در یک خیابان دارای جدول و همچنین سرازیری را داشته باشید توجه به چه نکته ای حائز اهمیت است؟ پاسخ: چرخاندن فرمان اتومبیل به سمت راست

✅ دور زدن از چه فاصله ای مانده به پیچ ها و سربالایی ها ممنوع است؟

الف. ۱ متری               ب. ۲ متری                           ج. ۳ متری                 د. ۴ متری

پاسخ صحیح:الف

 ✅ هنگام پارک اتومبیل در کنار خیابان حق تقدم با وسیله ای است که:

الف. زودتر رسیده باشد                                                      ب. با حرکت به جلو مشغول پارک است    

ج. ضمن حرکت به جلو با دنده عقب مشغول پارک کردن است        د. وسیله ای که بزرگتر است

پاسخ صحیح:ج

✅ خطوط پر و مقطع وسط بعضی از خیابان ها دارای چه مفهومی است؟

الف. تقسیم راه به دو قسمت برای عبور دو طرفه

ب. تقسیم راه به یک قسمت یک طرفه

ج. تقسیم راه به سه قسمت برای عبور دو طرفه

د. تقسیم راه برای جدا کننده

پاسخ صحیح:الف

✅ در صورت تغییر محل سکونت مالک وسیله نقلیه باید …

الف. آدرس محل جدید را ظرف ۱۰ روز به نیروی انتظامی اطلاع دهد

ب. آدرس محل جدید را ظرف یک هفته به نیروی انتظامی اعلام نماید

ج. وسیله نقلیه را بفروشد

د. اقدام خاصی لازم نیست انجام دهد

پاسخ صحیح:الف

✅ شما اولین نفری هستید که به محل تصادف میرسید کدام مورد را باید انجام دهید؟

الف. افراد زخمی را از اتومبیل خارج کنیم

ب. به اورژانس خبر دهیم

ج. موتور اتومبیل حادثه دیده را خاموش کنیم و با افراد صحبت کنیم و آنها را آرام کنیم و نیروهای امدادی را خبر کنیم

د. محل حادثه را فورا ترک کنیم

پاسخ صحیح:ج

✅ مهمترین عضو در رانندگی چیست؟

الف. پاها                     ب. چشم ها                          ج. دست ها                 د. همه موارد

پاسخ صحیح:ب

✅ کم بودن باد تایر باعث چه می شود؟

الف. فرسایش تایرها                                                         ب. افزایش مصرف سوخت

ج. از دست رفتن تعادل، هدایت پذیری و فرمان پذیری                 د. همه موارد

پاسخ صحیح:د

✅ زیاد بودن باد تایر باعث چه می شود؟

الف. فرمان پذیری خودرو را کاهش میدهد و باعث ایجاد خطر می شود

ب. فرمان پذیری خودرو را افزایش می دهد

ج. کاهش مصرف سوخت

د. حرکت سریع و پر شتاب

پاسخ صحیح:الف

 

سخت ترین نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان

✅ چه عاملی باعث افزایش مسیر توقف شده و احتمال بروز حادثه و تصادف را بالا میبرد؟

الف. عدم دقت در رانندگی                                                  ب. گوش دادن به موسیقی

ج. خرابی و نقص ترمز                                                       د. حرکت با دنده خلاص

پاسخ صحیح:ج

✅ در زمان ترمز گیری چه عاملی را باید مد نظر قرار داد؟

الف. اندازه خودرو                                                            ب. وزن و بار خودرو

ج. شرایط جاده و تایرها                                                     د. تمام موارد

پاسخ صحیح:د

✅ توقف در چه سطوحی نیازمند طی زمان و مسافت بیشتری می باشد؟

الف. لغزنده                 ب. سرازیری                          ج. سربالایی                د. موارد الف و ب

پاسخ صحیح:د

✅ مسافت توقف در چه جاده هایی افزایش خواهد یافت؟

الف. جاده آغشته به قیر                       ب. جاده ای که شن و ماسه در سطح آسفالت وجود داشته باشد

ج. شرایط آب و هوایی بد                     د. تمامی موارد

پاسخ صحیح:د

✅ تجاوز وسیله نقلیه به مسیر مقابل در جاده دو طرفه:

الف. ممنوع است                                                   ب. مجاز است

ج. در زمان سبقت با رعایت ضوابط سبقت مجاز است         د. در صورت خلوت بودن مسیر ایرادی ندارد

پاسخ صحیح:ج

✅ در طول عبور از خط راه آهن نباید

الف. دنده عوض کرد                                              ب. نباید ایست گرفت

ج. ترمز گرفت                                                      د. تمام موارد

پاسخ صحیح:الف

✅ در تقاطع در صورت نداشتن خط ایست در چه فاصله ای از چراغ راهنمایی توقف میکنیم؟

الف. ۷ متری               ب. ۵ متری                           ج. ۳ متری                 د. ۱ متری

پاسخ صحیح:ب

✅ در هنگام عبور از خط راه آهن وقتی صدای قطار را میشنوید و اتومبیل گیر کرده باید چه کرد؟

الف. سریع اتومبیل را روشن کرده و حرمت کنید              ب. سریع اتومبیل را هل داده و از خط خارج کنید

ج. سریع محل را ترک کنید                                      د. سریع به قطار علامت دهید

پاسخ صحیح:ج

✅ در کدامیک از موقعیت های زیر وزش باد شدید میتواند بر مسیر شما تاثیر بگذارد؟

الف. بعد از سبقت گرفتن از وسیله نقلیه بزرگ در مسیرهای باز و بدون درخت و موانع طبیعی

ب. در شهرها                                   ج. در تونل ها                                  د. در جاده ها

پاسخ صحیح:الف

✅ در پشن تقاطع جاده و راه آهن راننده چه هنگام مجاز به عبور است؟

الف. هنگامی که قطار عبور می کند                             ب. زمانی که چراغ محل همچنان روشن بماند

ج. هنگامی که چراغ محل تقاطع خاموش میشود              د. موارد الف و ب خاموش میشود

پاسخ صحیح:ج

✅ بسته آموزشی نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

رانندگی خطرساز و تهاجمی چیست؟

الف. حرکت با سرعت زیاد                                                            ب. حرکت مار پیچ

ج. مجموعه رفتارهای منفی در رانندگی                                   د. سبقت های ممنوع پی در پی

پاسخ صحیح:ج

✅ خستگی در رانندگی چه علائمی دارد؟

الف. کم شدن توجه به رانندگی                       ب. عدم درک مناسب از موقعیت و شرایط موجود

ج. کاهش سرعت تصمیم گیری                        د. تمام موارد

پاسخ صحیح:د

✅ کدامیک جان راننده را به خطر می اندازد؟

الف. فقدان تنفسی                                                 ب. خونریزی شدید

ج. حالت بیهوشی                                                  د. تمام موارد

پاسخ صحیح:د

✅ چرا در شرایط غیرعادی مانند برف و باران باید از دنده سنگین استفاده کرد؟

الف. راحت تر ترمز کرد                                           ب. جهت جلوگیری از لغزش چرخها

ج. تا در صورت لغزش بتوانیم دنده عوض کنیم                د. تمام موارد

پاسخ صحیح:ب

✅ در شرایط هوایی بسیار گرم سطح جاده نرم است کدامیک از موارد زیر تحت تاثیر نرمی جاده قرار میگیرد؟

الف. هدایت و گردش اتومبیل و ترمز کردن                              ب. تعویض دنده

ج. میزان باد تایر                                                             د. کلاچ سفت میشود

پاسخ صحیح:الف

✅ در آزاد راهی لاستیک شما پنچر میشود چه میکنید؟

الف. در خط توقف اضطراری توقف میکنید

ب. در خط عبور توقف کرده و شروع به تعویض لاستیک میکنید

ج. در همان جا توقف کرده و تابلوی هشدار نصب میکنید

د. چراغ اضطراری را روشن کرده و همان جا شروع به تعویض لاستیک میکنید

پاسخ صحیح:الف

✅ اگر هنگام ترمز کردن ماشین به یک طرف کشیده شود مشکل از کجاست؟

الف. ترمزها به خوبی تنظیم نشده است                                   ب. فرمان ماشین تنظیم نیست

ج. لاستیک ساییده شده است                                              د. روغن ترمز کم شده است

پاسخ صحیح:الف

✅ حق تقدم در میدانی که علامت و چراغ ندارد چگونه است؟

الف. حق تقدم با وسیله ای است که به میدان وارد میشود

ب. حق تقدم با وسیله ای است که درون میدان در حال حرکت است

ج. حق تقدم با وسیله ای است که سمت راست آن باشد

د. وسیله ای که مستقیم حرکت وی کند

پاسخ صحیح:ب

✅ در آزادراه زمانی که اشتباها از محل خروجی مورد نظر خود رد میشوید …

الف. با دقت دنده عقب رفته و از باند سمت چپ به عقب برگردید

ب. تا خروجی بعدی به راه خود ادامه دهید

ج. در محل اولین بریدگی وسط آزادراه دور بزنبد

د. هیچکدام

پاسخ صحیح:ب

✅ زمانی که سعی دارید اتومبیل را بر روی سراشیبی پارک کنید چه اقدامی باید انجام دهید؟

الف. نزدیک به سپر اتومبیل جلویی پارک کنید-ترمز دستی را بکشید-در دنده جلو قرار دهید

ب. چرخ ها را به سمت جدول چرخانده ترمز دستی را کشیده و در دنده عقب قرار دهید

ج. ترمز دستی را بکشید و با فاصله از جدول بایستید

د. اتومبیل را در دنده قرار دهید

پاسخ صحیح:ب

✅ چه عاملی میتواند میزان خطر ناشی از آسیب دیدگی را گردن در مواقع تصادف کم کند؟

الف. ترمز ضدقفل                                        ب. وجود پشتی مناسب سر و تنظیم کننده

ج. کیسه هوا                                             د. صندلی مجهز به بالشتک هوا

پاسخ صحیح:ب

✅ معنی و مفهوم استفاده از نوربالا چیست؟

الف. جهت اینکه حق تقدم با شماست                 ب. جهت اعلام اینکه به آنها راه داده اید

ج. جهت اعلام حضور به آنها                           د. جهت اعلام بسته بودن مسیر

پاسخ صحیح:ج

✅ در آزادراهها میخهای زرد چشم گربه ای در چه محلی دیده میشود ؟

۱-در باند کاهش و افزایش سرعت۲-بین شانه خاکی و باند اصلی۳-بین هر دو باند مجاز۴-غالبا در مسیر رفت و برگشت جاده ها و در سمت چپ مسیر ( یا بین محل خالی وسط آزادراه و باند اصلی )

پاسخ صحیح گزینه : ۴

✅ مفهوم تابلوی شکل زیر چیست ؟

۱-عبور سواری ممنوع۲-عبور کامیون ممنوع۳-سبقت برای کامیون ممنوع۴-سبقت ممنوع

پاسخ صحیح: شماره ۳

✅ تابلوی شکل زیر را در حین رانندگی مقابل خود میبینید به چه معناست ؟

۱-محدوده توقف ممنوع در طول شبانه روز۲-محدوده ورود ممنوع۳-محدوده توقف ممنوع در ساعات معین۴-پایان محدوده توقف ممنوع

پاسخ صحیح : گزینه شماره ۳

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان (تهیه و تنظیم توسط وب سایت تست درایو)

مطالب مرتبط : 

خاطرات شیرین امتحان شهری رانندگی

نکاتی مهم در مورد امتحان شهری

 

مدیر تست درایو

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ازتون به خاطر تستا ممنونم واقعا عالی بود من امتحان آیین با خوندن تست این سایت قبول شدم😍😍😍😍😍

عالی واقعا ممنونم

اینا درستن؟

بله که درستن و واقعا عالی بودن و ممنونم بابت این زحمتشون

سخت ترین سوالات آیین نامه رانندگی با جواب
بسیاری از کاربران سایت تماس میگیرند و در مورد سوالات آزمون آیین… ادامه مطلب

رانندگی کردن از محل کار به سمت خانه برای کارکنان شیفت عصر می تواند خطرناک باشد؛ بویژه اگر تمام… ادامه مطلب

با سلام خدمت کاربران گرامی وب سایت تست درایو

در این پست قصد داریم شما عزیزان را با قوانین سرعت… ادامه مطلب

طریقه حرکت خودرو

در این پست از وب سایت آزمون آنلاین آیین نامه راهنمایی و رانندگی ایرانیان با نحوه حرکت… ادامه مطلب

چراغ راهنمایی و تاریخچه آن

چراغ راهنمایی یک وسیله یا نماد راهنمایی و رانندگی است. این چراغ در تقاطع جاده‌ها،… ادامه مطلب

سلام به همه هنرجویان گرامی و همرهان تست درایو؛ من چگونه بار اول در آزمون آیین نامه رانندگی قبول… ادامه مطلب

تنظیم باد لاستیک خودرو یکی از نکات مهم در کاربری و نگهداری خودرو است. اگر چه بسیاری از رانندگان… ادامه مطلب

دانشجویان طراحی ماشین فکر می‌کنند که شرکت خودروسازی تسلا برای ساخت اتومبیل جدید “تسلا رودستر” از خودروی آکورا NSX… ادامه مطلب

در این پست از وب سایت آزمون آنلاین آیین نامه راهنمایی و رانندگی ایرانیان فهرست آموزشگاه های رانندگی استان… ادامه مطلب

با سلام خدمت هنرجویان  گرامی تست درایو؛

امروز قصد داریم برای شما هنرجویان گرامی یکی از موارد مهم آزمون شهری که… ادامه مطلب

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر

لطفا از طریق تلگرام به آی دی زیر پیام دهید.

آی دی تلگرام :

@hdaneshjoo

لطفا جهت راهنمای برای خرید بسته طلایی سوالات آیین نامه به پشتیبان سایت پیام دهید.

هدف وب سایت آموزشگاه آنلاین آیین نامه رانندگی ایرانیان،آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جدیدترین آزمون آیین نامه اصلی سال 1399 با پاسخنامه می باشد.نمونه سوال آیین نامه رانندگی با جواب،سوالات آیین نامه رانندگی اصلی با جواب،نمونه سوالات ایین نامه با پاسخ،سوالات آیین نامه رانندگی مقدماتی با جواب ، دانلود رایگان سوالات آیین نامه رانندگی با جواب،چنانچه قصد شرکت در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی را دارید پیشنهاد می کنیم جهت آمادگی قبل از شرکت در آزمون آیین نامه و صرف هزینه وقت در آزمون های وب سایت شرکت نموده تا با نوع سوالات آشنا شوید.


کتاب PDF آیین نامه رانندگیDownloads-icon


کتاب PDF آیین نامه رانندگیDownloads-icon

محتویات

سوالات آیین نامه اصلی ۹۹

آیا میدانید سوالات آیین نامه اصلی امسال تغییر کرده است؟؟؟

به وب سایت تست درایوینگ ✅بهترین آموزشگاه رانندگی اینترنتی کشور ✅ خوش آمدید

قبولی در آزمون آیین نامه اصلی نیاز به برنامه ریزی و مطالعه و تمرین دارد. بهتر است نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را پیش از آزمون آیین نامه رانندگی مرور کرد و تمامی نکات آزمون‎‌های قبلی را شناخت. مطمئناً سوالات آیین نامه اصلی ۹۹ اشتراکات زیادی با آزمون‌های پیشین دارد. با ما همراه باشید تا از طریق ازمون ایین نامه اصلی آنلاین تسلط کافی را به سوالات آیین نامه اصلی با جواب پیدا کنید.نمونه سوالات آزمون رانندگی

به شما تضمین می‌دهیم که ۱۰۰ درصد قبولی در آزمون آیین نامه اصلی دستاوردی است که سال‌هاست فعالان این حوزه به متقاضیان آزمون آیین نامه هدیه دادند. تیم تخصصی ما عین سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی را در اختیار شما می‌گذارد که با مرور آنها امکان ندارد قبولی را تجربه نکنید.

مهم‌ نیست چه سنی دارید و یا سطح سواد شما چگونه است. تمامی سنین و تمامی افراد، حتی کسانی که ترس از امتحان دارند یا سال‌هاست در هیچ آزمونی شرکت نکردند.

دوستان برای تهیه مجموعه سوالات جدید آیین نامه اصلی بسیار زمان و هزینه صرف شده اگر واقعا میخواهید در همان آزمون اول موفق شوید تمام سوالات را مطالعه نمایید.

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی pdf :

 

دوستان توجه داشته باشید ما هم از سوالات عکس گرفتیم و هم برای خوانایی بهتر تایپ کردیم بعد از خرید محصول لینک دانلود هر دو فایل به شما نمایش داده می شود.

در صورتی که فرصت کافی برای مطالعه آیین نامه ندارید و وقت کمی تا آزمون باقی مانده تنها شانس قبولی شما در اختیار داشتن سوالات آیین نامه اصلی است. این سوالات بهترین راه برای افزایش تسلط در زمان کوتاه است و شما را از خواندن خط به خط آیین نامه بی نیاز می‎‌کند.

با وجود آنکه سوالات آیین نامه معمولا از بانک سوالات مشترکی بدست می‌آید اما سال به سال شاهد تغییراتی در آزمون‌ها هستیم که تا حدودی رویکرد سوالات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر به دنبال بهترین مجموعه سوال هستید حتما در نظر داشته باشید که سوالات آیین نامه اصلی سال ۹۹ را تهیه کنید. سوالات جدیدتر درصد موفقیت شما را بالا خواهد برد.

بسیاری از هنرجویان نیاز دارند که به صورت جداگانه سوالات فنی را در اختیار داشته باشند زیرا بر سایر موارد آزمون تسلط نسبی دارند و به ترتیب می‌توانند تنها با بررسی بخش فنی بر تمام بخش‌ها تسلط پیدا کنند. به جای آنکه در کتابفروشی‌ها و موسسات به دنبال جزوه بخش فنی باشید ما سوالات فنی آیین نامه اصلی آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهیم. تنها با یک کلیک به هر آنچه لازم دارید دسترسی پیدا خواهید کرد.

پس از دانلود سوالات آیین نامه باید روش صحیح مطالعه را بیاموزید. ابتدا باید تسلط کلی به آیین نامه داشته باشید و پیش از شروع آزمون‌ها نگاهی هر چند گذرا بر نکات آیین نامه بیندازید. بخش‌های مربوط به حق تقدم نیاز به مطالعه زیاد ندارد اما حتما باید منطق آن را دریافت. تنها کافیست یک نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پیچید‎تر را بررسی کنید و دقیقا متوجه قوانین حق تقدم شوید به این ترتیب تمام سوالات این دست را پاسخ خواهید داد. توجه داشته باشید که نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب را دانلود کنید تا نتیجه آزمون‌ها برایتان مشخص باشد.

✅ قبولی ۱۰۰% تضمینی و آسان ✅ صرفه جویی در هزینه و زمان ✅ ضمانت بی قید و شرط بازگشت وجه

بنده به عنوان مدیر آموزشگاه رانندگی، به شما این تضمین را می دهم که در صورت عدم رضایت از کیفیت و محتوای پکیج طلایی سوالات آیین نامه ، ۱۰۰% مبلغ پرداختی را بی قید و شرط به شما بازگردانم.

محتویات بسته طلایی :

۱- عین سوالات آزمون آیین نامه اصلی سال ۹۹ با جواب

۲- عین سوالات فنی آزمون آیین نامه اصلی سال ۹۹ با جواب

۳- سخت ترین سوالات آیین نامه اصلی سال ۹۹

۴- نرم افزار تست آزمون آیین نامه

نکته : قابل اجرا در کامپیوتر، تبلت، گوشی های اندروید و آیفون IOS

نگران نباش با پکیج طلایی فقط یک قدم تا قبولی در آزمون آیین نامه فاصله داری

این پکیج با ۵۰% تخفیف به قیمت ۹۹۰۰ تومان فروخته می شود.فقط ۲۴ ساعت مهلت دارید از تخفیف استفاده کنید. لینک دانلود بلافاصله بعد از پرداخت به صورت اتوماتیک نمایش داده می شود.

 

سوالات آیین نامه

دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی

نمونه سوالات آیین نامه

سوالات آیین نامه اصلی رایگان

سوالات آیین نامه اصلی

 

 

چند مورد از نمونه سوالات آیین نامه اصلی جدید سال ۹۹

☑️ کدام‌یک از موارد زیر جزء رفتار ناهنجار اجتماعی و ناپسند نمی‌باشد؟

۱) نصب بوق‌های گوش‌خراش ۳) نصب سیستم‌های صوتی پرقدرت

۳) رانندگی با سرعت مجاز ۴) استفاده از لامپ‌های غیرمجازنمونه سوالات آزمون رانندگی

۳) رانندگی با سرعت مجاز

☑️ از زمانی که راننده تشخیص می‌دهد. نیاز به توقف دارد، تا لحظه به کار گرفتن ترمزها چه نام دارد؟

۱) مسافت توقف ۲) مسافت ترمز ۳) زمان واکنش ۴) زمان ترمز

۳) زمان واکنش

☑️ توقف و یا ایستادن در کدام‌یک از محل‌های زیر مجاز است؟

١) کارگاه پياده

۲) پیاده‌رو

۳) کنار وسایل نقلیه‌ای که خود متوقف می‌باشد.

۴) محدوده پارک آزاد

۴) محدوده پارک آزاد

☑️ در کدام‌یک از موارد زیر بوق‌زدن مجاز است؟

۱) صدازدن افراد ۲) سبقت مجاز در روز

۳) اعلام حضور و بازکردن در منزل ۴) خداحافظی

۲) سبقت مجاز در روز

☑️ در برخورد راه اصلی با راه فرعی، تقدم عبور با وسیله‌ای است که ……………

۱) از راه فرعی عبور می‌کند.

۲) از راه اصلی عبور می‌کند.

۳) به سمت راست گردش می‌کند.

۴) در طرف راست وسیله نقلیه دیگر قرار دارد.

۲) از راه اصلی عبور می‌کند.

☑️ علائم هشدار دهنده برای خطر به چه شکلی ترسیم می‌گردند؟

۱) مثبت گوشه ۲) لوزی‌ شکل ۳) مثلث ۴) دایره‌ای

۳) مثلث

☑️ در راه‌های شیبدار کوهستانی که در آن‌ها عبور در وسیله نقلیه کنار هم مشکل می‌باشد، حق تقدم عبور با کدام است؟

۱) وسیله نقلیه‌ای که در سرازیری در حال حرکت است.

۲) حق تقدم با وسایل نقلیه سبک می‌باشد.

۳) حق تقدم با وسایل نقلیه سنگین است.

۴) وسیله نقلیه‌ای که در سربالایی در حال حرکت است.

۴) وسیله نقلیه‌ای که در سربالایی در حال حرکت است.

☑️ علائم اختصاری برای گرفتن سبقت در شب کدام مورد است؟

۱) تعویض نور چراغ بالا و پایین ۲) بوق کوتاه و چراغ راهنما

۳) اشاره با دست ۴) افزایش سرعت و تبدیل متناوب نور چراغ

۱) تعویض نور چراغ بالا و پایین

☑️ حداکثر سرعت در بزرگراه‌های واقع در شهرها و مناطق مسکونی چند کیلومتر در ساعت است؟

۱) ۱۲۰ ۲) ۱۰۰ ۳) ۱۱۰ ۴) ۱۳۵

۲) ۱۰۰

☑️ در معابر اصلی حداکثر سرعت چند کیلومتر در ساعت می‌باشد؟

۱) ۴۰ ۲) ۵۰ ۳) ۴۵ ۴) ۳۰

۴) ۳۰

☑️ در هنگام رو به‌ رو شدن با وسیله نقلیه‌ای که از جهت مخالف حرکت می‌کند، برای افزایش ایمنی تردد از چه فاصله‌ای باید چراغ نور پایین استفاده نمود؟

۱) ۵۰ متری ۲) ۱۵۰ متری ۳) ۱۰۰ متری ۴) ۷۵ متری

۱) ۵۰ متری

☑️ کدام مورد زیر از مصادیق رانندگی پرخطر و پرخاشگرانه است؟

۱) رانندگی بین خطوط ۲) توقف پشت خط ایست

۳) رعایت فاصله طولی ۴) مانور و تغییر مسیر به طور مکرر

۴) مانور و تغییر مسیر به طور مکرر

☑️ از جمله احتیاط‌های لازم در هنگام وقوع تصادفات انجام کدام‌یک از موارد زیر اشتباه است؟

۱) هشدار توسط افراد به دیگر رانندگان تا سرعت خودرو را کاهش دهند.

۲) روشن نگه‌داشتن خودرو حتی در صورتی که خودرو قابلیت حرکت ندارد.

۳) استفاده زا تابلو اعلام خطر

۴) تذکر جهت روشن‌ نکردن سیگار در صورت آسیب باک سوخت خودرو

۲) روشن نگه‌داشتن خودرو حتی در صورتی که خودرو قابلیت حرکت ندارد.

☑️ یکی از عوامل اصلی حوادث جاده‌ای مرگ و میر در گروه سنی زیر ۴۰ سال در کشور ایران چه چیزی می‌باشد؟

۱) رعایت سرعت مطمئنه

۲) رعایت اصول ایمنی

۳) بی‌توجهی به فرهنگ رانندگی و عدم رعایت قوانین و مقررات

۴) رعایت قوانین و مقررات

۳) بی‌توجهی به فرهنگ رانندگی و عدم رعایت قوانین و مقررات

☑️ کدام گزینه درباره ضدیخ صحیح می‌باشد؟

۱) بهتر است کل مخزن رادیاتور به جای آب از ضدیخ پر شود.

۲) مایع ضدیخ از یخ‌زدگی آب در سرما جلوگیری نمی‌کند.

۳) ضدیخ در جلوگیری از زنگ‌زدگی رادیاتور و قطعات سیستم خنک‌کاری کاربرد دارد.

۴) عدم استفاده از ضدیخ در تابستان می‌تواند منجر به جوش‌آوردن زودتر شود.

۴) عدم استفاده از ضدیخ در تابستان می‌تواند منجر به جوش‌آوردن زودتر شود.

☑️ در هنگام افزایش دمای موتور برای خنک‌شدن سریع موتور چه اقدامی انجام باید بدهیم؟

۱) آب بر روی بلوک موتور می‌ریزیم.

۲) با احتیاط مقداری آب بر روی رادیاتور می‌ریزیم.

۳) به طور متناوب ولی با احتیاط آب را بر روی موتور می‌ریزیم.

۴) با احتیاط فقط آب تصفیه‌شده بر روی بلوک موتور می‌ریزیم.

۲) با احتیاط مقداری آب بر روی رادیاتور می‌ریزیم.

☑️ سطح روغن موتور را با چه وسیله‌ای می‌توان کنترل نمود؟

۱) سیم روغن (گیج روغن) ۲) در مخزن روغن

۳) فیلتر روغن ۴) پمپ روغن

۱) سیم روغن (گیج روغن)

☑️ کدام‌یک از موارد زیر در خصوص ایمن‌کردن صحنه حادثه می‌باشد؟

۱) پارک خودرو در فاصله مناب ـ کشیدن چند نفس عمیق و آرام

۲) پارک خودرو در نزدیکی صحنه تصادف ـ بررسی وضعیت مصدومین ـ دور کردن مصدوم از صحنه حادثه

۳) مطمئن‌شدن از اینکه خطری شما را تهدید می‌کند ـ پارک خودرو در فاصله مناسب ـ استفاده زا تابلوی اعلام خطر

۴) استفاده از تابلوی اعلام خطر ـ گرفتن شرح حال از مصدومین ـ کشیدن چند نفس آرام و عمیق

۳) مطمئن‌شدن از اینکه خطری شما را تهدید می‌کند ـ پارک خودرو در فاصله مناسب ـ استفاده زا تابلوی اعلام خطر

☑️ جمله «دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است»، چه مفهومی را می‌رساند؟

۱) پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی ۲) رعایت‌ کردن قوانین مربوط به پارک

۳) عدم توجه به قوانین و مقررات ۴) با سرعت بالا حرکت‌ کردن

۱) پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی

☑️ کدام مورد نمونه‌ای از رفتار پرخطر هنگام رانندگی است؟

۱) حرکت بین خطوط ۲) استفاده از تلفن همراه

۳) توجه به جلو ۴) رعایت فاصله طولی

۲) استفاده از تلفن همراه

☑️ در کدام‌ یک از موارد زیر باید نور بالا را به نور پایین تبدیل نماییم؟

۱) زمانی که فاصله شما با خودرویی که در جلوی شما حرکت می‌کند، از ۱۵۰ متر بیشتر است.

۲) نیازی به تغییر نور بالا به نور پایین به‌ جز در جاده‌های پر رفت و آمد نیست.

۳) زمانی که فاصله شما با خودرویی که در جلوی شما حرکت می‌کند، ۲۰۰ متر باشد.

۴) زمانی که فاصله شما با خودرویی که از مقابل به شما نزدیک می‌شود، ۱۵۰ متر یا کمتر باشد.

۴) زمانی که فاصله شما با خودرویی که از مقابل به شما نزدیک می‌شود، ۱۵۰ متر یا کمتر باشد.

☑️ در کدام‌ یک از سطوح زیر مسافت توقف افزایش می‌یابد؟

۱) آسفالت با شرایط مطلوب ولی خشک

۲) در جاده‌های سنگلاخ

۳) آسفالت با شرایط نامطلوب و آغشته به قیر

۴) آسفالت زبر

۳) آسفالت با شرایط نامطلوب و آغشته به قیر

☑️ کدام‌یک از موارد زیر در حین رانندگی مجاز است؟

۱) توجه کامل به جلو ۲) استفاده از تلفن همراه

۳) عدم تمرکز ۴) استعمال دخانیات

۱) توجه کامل به جلو

☑️ چه هنگام می‌توان از ترمز دستی استفاده نمود؟

۱) هنگام توقف خودرو و یا در سرعت‌های بسیار پایین

۲) در هر شرایطی

۳) تنها در سرعت‌های بالا

۴) هنگام حرکت در سرازیری‌ها یا سربالایی‌ها

۱) هنگام توقف خودرو و یا در سرعت‌های بسیار پایین

☑️ هرگاه دارنده گواهینامه رانندگی یک از شرایط پزشکی مربوطه برای رانندگی را از دست بدهد، بایستی ……………

۱) با همان وضعیت به رانندگی ادامه دهد.

۲) ظرف مدت یک ماه به راهنمایی و رانندگی مراجعه نماید.

۳) به آن توجهی ننماید.

۴) به درمانگاه مراجعه نماید

۲) ظرف مدت یک ماه به راهنمایی و رانندگی مراجعه نماید.

☑️ در گذرگاه پیاده که فاقد چراغ راهنمایی و رانندگی است، حق تقدم عبور با کدام است؟

۱) وسیله نقلیه در حال حرکت ٢) وسیله نقلیه در حال گردش

٣) پیادگان ۴) به وسیله نقلیه‌ای که متوقف شده است.

٣) پیادگان

☑️ یکی از علت‌های تقطی قوانین و مقررات و بی‌احترامی به سایر رانندگان و انجام اقدامات حادثه‌ساز توسط راننده کدام است؟

۱) داشتن خودروی ایمن

۲) وقت‌شناس نبودن و عدم برنامه‌ریزی مناسب برای رسیدن به مقصد

۳) از مهارت و تجربه کافی در رانندگی برخوردار است

۴) راننده در زمان خلوتی معابر می‌تواند قوانین و مقررات را نقض و اقدامات حادثه‌ساز انجام دهد.

۴) راننده در زمان خلوتی معابر می‌تواند قوانین و مقررات را نقض و اقدامات حادثه‌ساز انجام دهد.

☑️ کدام مورد از مصادیق حقوق شهروندی در حین رانندگی می‌باشد؟

١) حرکت با سرعت غیرمجاز ۲) حرکت مارپیچ در رانندگی

۳) حرکت غیر ایمن ۴) حرکت بین خطوط ترافیک

۴) حرکت بین خطوط ترافیک

☑️ یکی از راه‌های کاهش مصرف سوخت کدام است؟

۱) حرکت با سرعت زیاد ۲) تنظیم باد تایرها

۳) عدم تنظیم موتور ۴) باز‌ کردن ترموستات خودرو در تابستان

۲) تنظیم باد تایرها

☑️ برای راه‌اندازی خودرو راننده در چه مرحله‌ای بایستی کمربند ایمنی را ببندد؟

۱) در حین حرکت ۲) قبل از روشن‌ کردن موتور خودرو

۳) پس از روشن‌ کردن موتور خودرو ۴) نیازی به بستن کمربند ایمنی نمی‌باشد.

۳) پس از روشن‌ کردن موتور خودرو

☑️ کدام قطعه از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می‌کند؟

۱) انژکتور ۲) صافی بنزین ۳) صافی هوا ۴) پروانه

۳) صافی هوا

☑️ یکی از مزیت‌های ترمزهای ضد قفل (ABS)، عبارت است از ……………

۱) در هنگام ترمزگیری از قفل شدن درهای خودرو جلوگیری می‌کند.

۲) در هنگام ترمزگیری مسافت توقف خودرو را افزایش می‌دهد.

۳) در هنگام ترمزگیری موجب سُرخوردن وسیله نقلیه می‌شود.

۴) در هنگام ترمزگیری امکان فرمان‌دادن و هدایت بهتر خودرو را می‌دهد.

۴) در هنگام ترمزگیری امکان فرمان‌دادن و هدایت بهتر خودرو را می‌دهد.

☑️ تا چند متری ورودی و خروجی مراکز فوریت‌های پزشکی ایستادن وسایل نقلیه ممنوع است؟

۱) ۱۵۰ متری ۲) ۲۰ متری ۳) ۱۵ متری ۴) محدودیتی ندارد.

۳) ۱۵ متری

☑️ در هنگام پارک در سربالایی و در راه بدون جدول، فرمان وسیله نقلیه باید به کدام سمت چرخانده شود؟

۱) به سمت راست ۲) تفاوتی ندارد. ۳) سمت راست ۴) مخالف عقربه ساعت

۳) سمت راست

 

✅ وظیفه کدام قطعه، جلوگیری از ورود بخارهای بنزین به هوا است؟

۱) کاتالیست ۲) مافلر ۳) کنیستر ۴) سنسور اکسیژن

۳) کنیستر

✅ در خیابان‌ها و جاده‌هایی که نور کافی وجود دارد، ……………

۱) باید تنها از چراغ‌های جانبی جلو و عقب استفاده نمود.

۲) باید از نوربالا استفاده نمود.

۳) تمام چراغ‌ها را باید خاموش نمود.

۴) باید تنها از نور پایین استفاده نمود.

۱) باید تنها از چراغ‌های جانبی جلو و عقب استفاده نمود.

✅ کدام گزینه در مورد گردش به چپ در راه‌های یک‌طرفه درست است؟

۱) گردش به چپ در خیابان یک‌طرفه ممنوع است.

۲) رانندگان موظف‌اند وسیله نقلیه را به منتهی‌الیه طرف راست خیابان هدایت و سپس به چپ گردش کنند.

۳) رانندگان موظف‌اند وسیله نقلیه را به منتهی‌الیه طرف چپ خیابان هدایت و سپس به چپ گردش کنند.

۴) باید منتظر بمانند تا خیابان خلوت شود.

۳) رانندگان موظف‌اند وسیله نقلیه را به منتهی‌الیه طرف چپ خیابان هدایت و سپس به چپ گردش کنند.

✅ تکیه‌نمودن و آویزان‌شدن اشخاص به وسایل نقلیه ……………

۱) مجاز است.

۲) با رعایت احتیاز مجاز است.

۳) ممنوع است.

۴) در صورت بی‌خطر بودن مجاز است.

۳) ممنوع است.

✅ شست‌وشوی وسایل نقلیه در راه‌ها، ……………

۱) ممنوع است.

۲) مجاز است.

۳) باعث سدّ راه و ایجاد خطر و انحراف وسایل نقلیه از مسیر حرکت می‌شود.

۴) موارد ۱ و ۳

۴) موارد ۱ و ۳

✅ در چه شرایطی می‌توان شاسی خودرو را عوض کرد؟

۱) در هیچ شرایطی نمی‌توان عوض نمود.

۲) تعویض آن دل به خواه و بدون اشکال است.

۳) تنها با مجوز راهنمایی و رانندگی می‌توان به این کار اقدام نمود.

۴) مجوز کارخانه سازنده برای این کار کافی است.

۳) تنها با مجوز راهنمایی و رانندگی می‌توان به این کار اقدام نمود.

✅ برای امن‌کردن محل حادثه با چه اقدامی می‌توان صحنه را عاری از خطر نمود؟

۱) خاموش‌ کردن وسیله نقلیه حادثه‌دیده

۲) مراقب سلامت خود باشید.

۳) مصدوم را تا حد ممکن از محل دور نمایید.

۴) موارد ۱ و ۲

۴) موارد ۱ و ۲

✅ کنیستر هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض دارد؟

۱) هر دو سال یکبار ۲) هر سال یکبار

۳) هر ۶ ماه یکبار ۴) هر بار تعویض روغن موتور

۱) هر دو سال یکبار

✅ عمر تسمه تایم بسته به نوع خودرو می‌تواند بین …………… باشد.

۱) ۵۰ تا ۱۰۰ هزار کیلومتر ۲) ۴۰ تا ۷۰ هزار کیلومتر

۳) ۶۰ تا ۹۰ هزار کیلومتر ۴) هیچ‌‌کدام

۳) ۶۰ تا ۹۰ هزار کیلومتر

✅ ضد یخ چه عملی در رادیاتور انجام می‌دهد؟

۱) جلوگیری از یخ‌زدگی آب رادیاتور ۲) به تأخیراندازی نقطه جوش آب

۳) جلوگیری از زنگ‌زدگی رادیاتور و قطعات ۴) همه موارد

۴) همه موارد

✅ روغن جعبه‌دنده (گیربکس یا واسکازین) هر چند کیلومتر پیمایش نیاز به تعویض دارد؟

۱) هر ۳۰ هزار کیلومتر ۲) هر ۲۰ هزار کیلومتر

۳) هر ۴۰ هزار کیلومتر ۴) هر ۵۰ هزار کیلومتر

۱) هر ۳۰ هزار کیلومتر

✅ ترمز سرویس (پایی) بر کدام چرخ‌ها عمل می‌کند؟

۱) عقب ۲) جلو ۳) تمامی چرخ‌ها ۴) هیچ‌کدام

۳) تمامی چرخ‌ها

✅ نام دیگر اهرم ترمز دستی چیست؟

۱) ترمز توقف ۲) ترمز پارک ۳) ترمز سرویس ۴) موارد ۱ و ۲

۴) موارد ۱ و ۲

✅ کدام ابزار در خودرو صحت یا عدم سلامت بخش‌های مهمی همچون جلوبندی و وضعیت فرمان‌پذیری را آشکار می‌کند؟

۱) چرخ‌ها ۲) غربیلک فرمان ۳) دسته دنده ۴) هیچ‌کدام

۲) غربیلک فرمان

✅ کلیدی‌ترین ابزار در کنترل خودرو چیست؟

۱) پدال گاز ۲) پدال ترمز ۳) غربیلک فرمان ۴) پدال کلاچ

۳) غربیلک فرمان

✅ در شرایط جوش‌آوردن موتور چه کاری باید انجام داد؟

۱) موتور را خاموش کرده و روی موتور آب

۲) موتور را نباید خاموش کرد و درب رادیاتور را باز نمی‌کنیم و با احتیاط مقداری آب روی رادیاتور می‌ریزیم.

۳) موتور را خاموش کرده و درب رادیاتور را باز می‌کنیم و مقداری آب داخل رادیاتور می‌ریزیم.

۴) تا تعمیرگاه به راه خود ادامه می‌دهیم.

۲) موتور را نباید خاموش کرد و درب رادیاتور را باز نمی‌کنیم و با احتیاط مقداری آب روی رادیاتور می‌ریزیم.

✅ منظور از علامت N بر روی دسته دنده چیست؟

۱) آماده حرکت عقب ۲) خلاص‌بودن دنده

۳) حالت پارک ۴) هیچ‌کدام

۲) خلاص‌بودن دنده

✅جهت رانندگی خوب باید از چه فاصله‌ای پلاک اتومبیل‌ها را بخوانید؟

۱) از فاصله ۱۵ متری ۲) از فاصله ۱۰ متری

۳) از فاصله ۲۸ متری ۴) از فاصله ۲۰ متری

۴) از فاصله ۲۰ متری

✅ موتورسواران معمولاً نسبت به اتومبیل‌سواران آسیب‌پذیرترند، برای اینکه ……………

۱) با سرعت بیشتری پیچ‌ها را طی می‌کنند.

۲) تغییرات سطح راه بر روی آن‌ها تأثیرات بیشتری دارد.

۳) نسبت به اتومبیل شتاب بیشتری می‌گیرند.

۴) سرعت آن‌ها از اتومبیل‌ها سریع‌تر است.

۲) تغییرات سطح راه بر روی آن‌ها تأثیرات بیشتری دارد.

✅ در شرایط یخبندان چگونه می‌توانید از لغزش چرخ‌های اتومبیل جلوگیری کنید؟

۱) به دفعات بیشتر و به آرامی ترمز کنید.

۲) با سرعت کمتر و با دنده یک حرکت کنید.

۳) در تمامی مواقع با دنده سنگین حرکت کنید.

۴) اگر چرخ‌ها شروع به لغزندگی کرد از ترمز دستی استفاده کنید.

۳) در تمامی مواقع با دنده سنگین حرکت کنید.

✅ صحیح‌ترین روش ترمزکردن چیست؟

۱) ابتدا به آرامی ترمز کرده، سپس پدال ترمز را بیشتر فشار دهید.

۲) به شدت ترمز کنید و پدال کلاج را همزمان فشار دهید.

۳) ابتدا سریعاً ترمز کرده و دنده را به صورت خلاص درآورید. ترمز دستی را در مرحله قبل از توقف کامل بکشید.

۴) اندکی ترمز کرده، پدال را فشار دهید، ترمز دستی را درست قبل از توقف بکشید.

۱) ابتدا به آرامی ترمز کرده، سپس پدال ترمز را بیشتر فشار دهید.

در صورتی که از آن دسته از افراد هستید که از امتحان هراس دارید و به شدت دچار استرس می‌شوید آزمون‌‍‌های آزمایشی آیین نامه به شما کمک خواهد کرد. افراد بسیاری وجود دارند که با وجود آگاهی‌های بالا و خواندن ویادگیری مطالب آیین نامه باز هم در مواجه با امتحان استرس می‌گیرند و توانایی پاسخ‌گویی به سوالات را از دست می‌دهند اینجاست که سوالات آیین نامه اصلی و آزمون‌های آزمایشی ما به کمک خواهد آمد.

در چند نوبت خود را در شرایط آزمون قرار دهید و به نمونه سوالات آیین نامه اصلی جواب دهید. مقایسه‌ی پاسخ‌های شما با جواب سوالات آزمون آیین نامه رانندگی به شما اعتماد به نفس کافی می‌دهد و مطمئن باشید در آزمون‌های سوم به بعد استرس را فراموش خواهید کرد.

ما بخش زیادی از سوالات آیین نامه اصلی رایگان را در اختیار شما می‎‌گذاریم. به ترتیب می‎توانید بدون پرداخت حتی یک ریال به بخشی از سوالات دسترسی داشته باشید. سوالات آیین نامه اصلی رایگان از کیفیت بالایی برخوردار است و توسط مربیان و افسران با تجربه بارها بازنگری و تصحیح شده است.

این آزمون توسط افسر گرفته می‌شود. به دلیل فشردگی کار قطعا در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی افسری کمک زیادی به شما خواهد کرد.

هنرجویان می‌توانند با هر دستگاهی که در اختیار دارند و هر جایی که هستند فایل سوالات را دانلود و مطالعه کنند. اگر زمان کمی در اختیار دارید می‎توانید روی زمان‌های بدون استفاده در مترو و اتوبوس و بین دو کلاس و انتظار در مطب پزشک و … استفاده کنید. بنابراین سوالات آیین نامه اصلی با جواب pdf را دانلود و هرکجا که باشید بتوانید از فایل سوالات استفاده کنید.

توجه : نمونه سوالات آزمون های پایه سوم – دوم – اول و موتور سیکلت همه مشابه هم می باشند منتهی آزمون شهری متفاوتی دارند.

 

هنرجویانی که برای گواهینامه پایه سوم اقدام می‌کنند در گام اول باید آزمون اصلی را پشت سر بگذارند و سپس وارد پرسه آموزش رانندگی به صورت عملی شوند اما پیش از آنکه آزمون عملی بدهند نوبت به آزمون اصلی می‌رسد که باید این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذراند تا بتوانند در آزمون عملی شرکت کنند. اینجاست که در اختیار داشتن سوالات ایین نامه اصلی پایه سوم بسیار مهم است.

متقاضیان گواهی‌نامه پایه دوم افرادی هستند که مدتی سابقه رانندگی دارند و آشنایی کافی با آیین نامه و مسائل فنی ماشین دارند. اغلب برای استفاده از وسایل نقلیه سنگین‎‌تر به دنبال اخذ گواهی‌نامه میروند زمان کمی نیز برای آمادگی در آزمون خواهند داشت. به همین دلیل نیاز به داشتن سوالات آیین نامه اصلی پایه دوم را بیش‌تر حس می‌کنند. دو یا سه آزمون اول تسلط کافی بر سوالات را پیدا می‌کنند و آزمون‎های بعدی را به راحتی پاسخ می‌دهند. یک راننده با داشتن سوالات ایین نامه اصلی پایه دوم می‌تواند چشم بسته به سوالات پاسخ دهد.

افرادی که به دنبال گواهی‌نامه پایه یک هستند، رانندگان حرفه‌ای خواند بود که پیش‌تر سابقه نسبتا طولانی در رانندگی داشتند و در این مرحله به دنبال آن هستند که رانندگی با ماشین سنگین را به عنوان شغل انتخاب کنند. اخذ گواهی‌نامه پایه یکم کار ساده‌ای نیست. باید حداکثر تسلط عملی و نظری در شما وجود داشته باشد. تمام سوالات آیین نامه اصلی پایه یکم به صورت یکجا در اختیار شما قرار می‎گیرد و شما بهتر است تمام این سوالات را بررسی کنید و پایان هر آزمون نکات را یادداشت کنید. در صورتی که مجموعه مناسبی در اختیار داشته باشید و مطالعه کافی بر نمونه سوالات آیین نامه رانندگی انجام دهید قطعا موفق خواهید بود.

بخش بزرگی از سوالات آیین نامه به سوالات تابلوها بازمی‌گردد. روش مطالعه سوالات آیین نامه اصلی تابلوها با سایر بخش‌ها تفاوت دارد. نشستن و حفظ کردن تابلو کمک چندانی نمی‎کند در عین حال که سوالات را با هم قاطی می‎کنید و فراموش خواهید کرد. شما باید منطق هندسی و رنگ‌ها و نشانه‌های کلی را بشناسید، سپس به دنبال استثناها بروید. در آخر تمامی سوالات آیین نامه اصلی تابلوها را مطالعه کنید، این کار واجب است زیرا شیوه طرح سوال از بخش تابلوها به نحوی است که شما را دچار تردید خواهد کرد. و معمولا دو گزینه به نظرتان درست می‌آید. با جواب دادن به سوالات اختصاصی این بخش امکان خطا کاهش می‌یابد.

همانطور که می‌دانید برای آزمون اصلی باید به ۳۰ سوال در مدت ۲۰ دقیقه به صورت تستی پاسخ دهید. غلط‌های شما باید کمتر از ۴ باشد تا قبول شوید. سوالات آیین نامه اصلی تستی است. باید بتوانید با تمرین و تکرار در زمان مشخص به سوالات تستی جواب دهید و شیوه درس خواندن خود را به نحوی تنظیم کنید برای پاسخ به سوالات تستی مناسب باشد.

اگر به دنبال آزمون‎های آنلاین هستید ما به شما امکان شرکت در آزمون‎های آنلاین را خواهیم داد. نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اصلی تست آنلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خودتان را محک بزنید و به نقاط ضعف و قدرت خود پی ببرید بدون آنکه نیاز به جزوه و کتاب و کاغذ و قلم باشد. با تلفن همراه و کامپیوتر شخصی خود به راحتی می‎توانید از آزمون‏‌های آنلاین استفاده کنید.

پاسخ به این سوال بسته به شیوه یادگیری هنرجویان دارد. برخی از هنرجویان با مباحث تحلیلی به مشکل می‌خورند و برخی از هنرجویان با مباحث حفظی. سوال سخت برای هر کدام متفاوت است اما معمولا سوالاتی که بیش‌ترین درصد خطا را دارد از هر دو طیف به صورت یکجا جمع‌آوری شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد تا شما بتوانید به راحتی از پس این سوالات نیز برآیید.

در سال‌های اخیر تغییراتی در شیوه طرح سوالات داده شده است. به همین دلیل مجموعه‌ای که در اختیار شما گذاشته‌ایم آخرین ویرایش سوالات است و می‌توانید با خیال راحت به آن اطمینان کنید. سوالات آیین نامه اصلی جدید برای آزمون‌های اخیر برگزار شده در سال ۹۹ به صورت مجوعه‌ای جامع در اختیار شماست.

سوالات آیین نامه اصلی منطبق با کتاب جدیدی است که در اختیار هنرجویان قرار گرفته، مربیان و افسران با تجربه که طی سال‌ها آموزش در زمینه رانندگی تسلط کافی بر آزمون‎ها دارند مجموعه سوالات را ویرایش کردند و سوالاتی که در آزمون‎های اخیر اضافه شده است را به صورت مجموعه‌ای جامع در اختیار شما قرار داده‌اند تا از سردرگمی و تلف شدن وقت شما جلوگیری شود.

داشتن سوالات آیین نامه اصلی گذر از یکی از مراحل اخذ گواهی‌نامه را برای شما آسان کرده تا بتوانید بر تمرکز خود را بر آموزش عملی قرار دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به گواهی‎نامه برسید.

اگر قرار باشد به آموزشگاه مراجعه کنید و در کلاس‌های آیین نامه شرکت کنید احتمال زیاد مدت زمان طولانی را برای رفت و آمد و شرکت در کلاس صرف خواهید کرد.

در کنار زمان هدر رفته پول بسیار زیادی است که خرج می‌کنید در حالی که شرایط آزمون آیین نامه اصلی آنلاین این امکان را برای شما فراهم آورده تا هر ساعت شبانه روز در هر نقطه‌ای که باشید تنها با دسترسی به اینترنت در فضای کاملا آرام و بی حاشیه آزمون آیین نامه اصلی که به صورت نمونه در اختیار شما قرار می‌گیرد را مرور کنید سپس با آرامش پاسخ‌ها را چک کنید.

قطعا چنین آرامش و تمرکزی که در خانه دارید را سر کلاس نخواهید داشت. بعلاوه هر کسی نیاز دارد بخش متفاوتی از سوالات آیین نامه اصلی را تمرین کند و در آن بخش خاص اشکال دارد. با استفاده از شرایط آزمون آنلاین می‌تواند هر چند بار که بخواهد سوالات مشکل دارد را مرور کند تا تسلط کامل ایجاد شود. علاوه بر آن فضای بی‌کرانی در اختیار شما می‌گذارد تا تعداد سوالات زیادی را بررسی کنید.

به جای آنکه یک کتاب پر حجم و کلی جزوه زیر بغل بزنید و سعی کنید آنها را مطالعه کنید هر سوال واضح پیش چشم شما نقش می‌بندد و می‌توانید به راحتی به سوال بعدی یا قبلی بروید و تمرکز بالایی نیز خواهید داشت. بنابراین کیفیت استفاده از خدمات آنلاین برای شرکت در آزمون آیین نامه اصلی بالاتر است.

استفاده از آن مقرون به صرفه‌ خواهد بود، وسعت نمونه سوالات آیین نامه رانندگی ای که در اختیارتان گذاشته می‌شود بیش‌تر است و در آزمون‌های آزمایشی متعددی شرکت خواهید کرد.

سوالاتی که در اختیار شما می‌گذاریم بر اساس متد‌های آموزشی طبقه بندی شده است. از آزمون اول که شروع به پاسخگویی میکنید به مرور تسلط شما افزایش می‎یابد. باید پس از هر آزمون ایرادات خود را بررسی و اصلاح کنید. حتما سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب را تهیه کنید.

زیرا در صورتی که پاسخنامه در اختیار نداشته باشید و یک یا دو سوال را شک کنید مدت زیادی زمان تلف پیدا کردن پاسخ خواهد شد و از طرف دیگر نمی‌توانید اشتباهاتی که خودتان متوجه آن نیستید را بیابید و تا روز آزمون هم سوالات اینچنینی را به اشتباه پاسخ می‎دهید. پاسخنامه معتبر اهمیت زیادی در موفقیت شما خواهد داشت.

جهت مشاهده سوالات آزمون آیین نامه مقدماتی اینجا کلیک کنید

یکی از ارکان مهم نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به روز بودن سوالات است. بسیاری از هنرجویان پس از پایان آزمون گلایه می‌کنند که نمونه سوالات آیین نامه رانندگی که پیش‌تر حل کرده بودند با سبک سوالاتی که روز آزمون طرح شده بود تفاوت دارد.

البته ذکر این نکته ضروری است که در هر صورت نکات آیین نامه تغییرات زیادی ندارد اما شیوه طرح سوال ممکن است در طی سال‌ها تفاوت کند و سبک سوالات متفاوتی طرح شود. بنابراین نمونه سوالات آیین نامه رانندگی جدید به شما کمک می‌کند تا با سبک جدید سوالات آشنا شوید که سر آزمون به مشکل بر نخورید.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان در اختیار شما قرار گرفته تا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بتوانید خود را محک بزنید. کیفیت و سبک سوالات در این آزمون‌ها مشخص است. شما با پاسخگویی به سوالات می‌توانید تشخیص دهید که برای موفقیت صد در صدی در آزمون نیاز به سوالات بیش‌تری دارید یا خیر .

سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی از مباحث مربوط به قوانین جاده و خیابان، قوانین مربوط به خودرو و عابرین پیاده، اولویت سنجی در مواقع خطر و ایمنی اتومبیل، شناسایی تابلوهای راهنمایی و رانندگی همچنین شناخت قوانین حق تقدم و در آزمون اصلی بخش فنی را شامل می‎‌شود. آزمون به صورت تستی برگزار می‎شود.

به شما اطمینان می‌دهیم بر اساس سال‌ها تجربه در زمینه ارائه خدمات برای اخذ گواهی‌نامه شما هر شرایط سنی که داشته باشید و هر میزان سواد و هر محدوده زمانی که در اختیار داشته باشید برایتان راه‎‌حل اختصاصی داریم. قبولی در آزمون در صورت در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی معتبر قطعی است.

این روزها فضای اینترنت بهترین جا برای آموزش و یادگیری است. مطمئنا در سال‌های آینده نقش اینترنت در میزان یادگیری افراد بیش امروز تعیین کننده است. ما سعی داریم بهترین خدمات آموزش آیین نامه را در اختیار شما بگذاریم. سوالات آیین نامه تست آنلاین در وب سایت موجود است. می‌توانید در آزمون‌ها شرکت کنید و توانایی خود را محک بزنید.

بانک سوالات آیین نامه تغییرات بنیادین در طی سال‌ها نخواهد کرد اما باید توجه داشته باشید که نمونه سوالات آیین نامه رانندگی جدید در سبک طرح سوالات ممکن است تفاوتی‌هایی داشته باشد و در صورتی که هنرجویان پیش از آزمون با نمونه سوالات آیین نامه جدید آشنا نشده باشند ممکن است در مواجه با سوالات جدید دچار استرس شوند یا زمان را از دست بدهند تا به سوالات جدید عادت کنند که باعث کاهش راندمان آنها خواهد شد. سعی کنید نمونه سوالات آیین نامه جدید را تهیه کنید.

سوالات فنی مربوط به بخش‌های مختلف اتومبیل است. شما در حدی که لازم دارید باید بدانید که علائم خرابی هر قطعه چیست، زمان چکاپ برای هر قسمت کدام است. در صورت مواجه با هر علامتی در ماشین باید چه واکنشی نشان دهید. برای آزمون در اختیار داشتن نمونه سوالات فنی آیین نامه کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

جهت مشاهده سوالات آزمون آیین نامه فنی اینجا کلیک کنید

نمونه سوالات آیین نامه مربوط به قوانین و مقرراتی است که باید هر راننده پیش از آنکه به صورت قانونی شروع به رانندگی کند بشناسد و به آن عمل کند. این قوانین در اغلب موارد می‌تواند جلوی حوادث را بگیرید و ترافیک را روان کند. برای قبولی در آزمون تئوری در صورتی که نمونه سوالات آیین نامه رانندگی شهری را در اختیار داشته باشید احتمال قبولی شما بسیار بالا خواهد رفت.

هنرجویانی که به ما اعتماد می‌کنند مطمئن باشند که ساده‌ترین و سریع‌ترین راه اخذ گواهی‌نامه را پیش پایشان خواهند دید. ما سال‌ها تجربه در زمینه ارائه خدمات مربوط آموزش رانندگی را در کنار تکنولوژی و شیوه‌های جدید آموزشی قرار دادید و مجموعه جامعی را با عنوان بسته طلایی سوالات آیین نامه تهیه کردیم. با داشتن این مجموعه نگرانی بابت قبولی در آزمون آیین نامه نخواهید داشت.

آزمون آیین نامه به صورت چهار گزینه‌ای است. عکس سوالات آیین نامه اصلی برای چند آزمون به صورت نمونه در اختیار شما قرار گرفته تا با شیوه طرح سوالات آشنا شوید. با مشاهده این عکس‌ها خواهید دید که سوالات پیچیدگی خاصی ندارد اما در صورتی که پیش از آزمون هیچ نمونه سوالی را مطالعه نکرده باشید احتمال دارد که در زمان آزمون به مشکل بر بخورید.

بخشی از قوانین نانوشته رانندگی را با عنوان فرهنگ رانندگی همه ما می‌شناسیم. رفتار و عملکرد یک راننده در سطح شهر نشان دهنده فرهنگ هر فرد است و نشان می‌دهد تا چه اندازه مسئولیت خود را به عنوان شهروند می‌داند اساسا آیا او را می‌توان شهروند قلمداد کرد یا خیر. سوالات آیین نامه فرهنگ رانندگی در خصوص مفاهیمی است که علاوه بر ایجاد نظم در سطح شهر، آرامش را در رانندگی به رانندگان بازمی‎گرداند. این بخش سوالات شاید راحت باشد اما بسیار مهم است. سعی کنید پیش از آزمون با این نمونه سوالات آشنا شوید.

سوالات آیین نامه کتبی رانندگی به صورت پرسش‌های چهارگزینه‌ای طرح شده و در مدت ۳۰ دقیقه به شما اجازه پاسخگویی داده می‌شود. این سوالات از بخش‌های مختلف آیین نامه طرح می‌شود و در صورتی که آزمون اصلی شرکت کنید بخش فنی سوالات نیز اضافه خواهد شد. شما باید بر سوالات آیین نامه کتبی رانندگی تسلط داشته باشید تا بتوانید در آزمون‌های تئوری قبول شوید اجازه شرکت در آزمون عملی پیدا کنید.

شما سه آزمون در پیش دارید که دو تا از آزمون‌ها مربوط به آیین نامه است که به صورت کتبی برگزار می‎شود. به شما اطمینان می‌دهیم در صورتی که به ما اعتماد کنید و نمونه سوالات آیین نامه‌ ای که در اختیارتان می‌گذاریم با شیوه درست مطالعه کنید به طور قطع این دو آزمون را به راحتی پشت سر می‌گذارید و راه برای اخذ گواهی‌نامه هموار می‎شود.

بدون شک شما از اهمیت تمرین و تکرار سوالات پیش از آزمون آگاهی دارید اما در واقعیت چگونه این سوالات را مطالعه می‌کنید. بدترین کار ممکن آن است که از روی سوال بخوانید و بدون آنکه فکر کنید به سراغ پاسخنامه بروید و پاسخ آن‌را حفظ کنید.

به احتمال زیاد در سوال دهم به یاد نمی‌آورید که سوال یکم چه بوده؛ با این تنها وقت خود را هدر می‌دهید. برای یادگیری باید مغز خود را فعال نگه دارید بنابراین کار درست آن است که پس از مطالعه هر سوال کاملا بر روی آن تمرکز کنید و فکر کنید و پاسخی که به نظرتان منطقی می‌آید را علامت بزنید. تنها زمانی به پاسخ نامه نگاه کنید که یک آزمون کامل را تمام کرده باشید. در حین بررسی پاسخ‌نامه حتما نکته برداری را فراموش نکنید.

روز آزمون شما قرار است به ۳۰ سوال در طی ۲۰ دقیقه پاسخ دهید. می‌دانید بر روی هر سوال چه میزان اجازه دارید فکر کنید؟ ۴۰ ثانیه زمانی است که شما بر روی هر سوال زمان می‌گذارید.

اما به شما توصیه می‌کنیم برای هر سوال کمتر از ۳۰ ثانیه زمان بگذارید زیرا به سوالاتی بر می‌خورید که خواندن را روی متن سوال زمان زیادی را تلف می‌کند و شما عملا نمی‌توانید در مدت ۴۰ ثانیه پاسخ دهید یا سوالات بخش حق تقدم نیاز به تحلیل دارد و زمان بیش‌تری لازم دارید. سعی کنید پایان آزمون کمی وقت ذخیره کنید تا مرور سریع بر سوالات داشته باشید. در این فرآیند شما باید کمتر از ۴ خطا داشته باشید.

در صورتی که مجموعه جامعی از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی راهنمایی و رانندگی در اختیار داشته باشید یعنی ۷۰ درصد راه را رفته‌اید. در واقع شما پیش از آزمون سوالات را دارید می‌دانید قرار است چه پیش آید. این شرایط ایده‌آل برای موفقیت در هر آزمونی است به شرط آنکه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی آزمون آیین نامه معتبر را با پاسخنامه دانلود کنید و با شیوه درست آزمون‌ها را پاسخ دهید.

بخشی از سوالات آیین نامه اصلی به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان گذاشته می‎شود. این سوالات به بسیاری از هنرجویان کمک می‎کند تا خود را محک بزنند و پیش از آزمون از میزان تسلط خود آگاهی پیدا کنند. البته در صورتی که می‌خواهید صد در صد نتیجه دلخواهتان را با کمترین زمان تلف شده بگیرید به مجموعه‌ای جامع نیاز خواهید داشت.

اگر به تازگی در آموزشگاه رانندگی ثبت نام کرده‌اید و در حال گذراندن کلاس‌های تئوری هستید حتما میدانید که در پایان کلاس‌های تئوری و پیش از شروع آموزش عملی باید در آزمون آیین نامه شرکت کنید. موفقیت در آزمون گام اول در رسیدن به گواهی‎‌نامه است.

سال‌ها تجربه در کنار آموزش‌های مداوم به هنرجویان توسط افسران و مربیان با تجربه به ما در جمع‌آوری بالاترین کیفیت نمونه سوالات آیین نامه رانندگی کمک کرده است. سوالات تحلیل بررسی می‌شود و طبقه بندی مناسب انجام می‎شود تا هنرجویان بتوانند در یک مجموعه منسجم با بالاترین سرعت ممکن به حداکثر تسلط مورد نیاز خود برسند.

در صورتی که منبع اصلی را هنوز مطالعه نکردید و زمان کوتاهی تا آزمون مانده و ناامید از قبولی در آزمون آیین نامه اصلی شدید راه‌حل شما پیش ماست. راه حل میانبر برای قبولی در آزمون آیین نامه حل نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پیشین است.

بسیاری از افراد این ادعا را باور نمی‌کنند اما ما به شما تضمین می‌دهیم در صورتی که تمامی مجموعه سوالاتی که اختیارتان می‌گذاریم را بررسی کنید به نحوی که روی هر کدام از سوالات فکر کنید و جواب منطقی که به ذهنتان می‌رسد را جواب دهید. پس از آن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اصلی با جواب در اختیارتان قرار می‌گیرد.

سعی کنید آزمون آزمایشی را جدی بگیرید و حسابی تحت فشار به سوالات فکر کنید مهم نیست پیش از این منابع ازمون ایین نامه رانندگی را مطالعه نکردید سعی کنید در هنگام پاسخ به سوالات کاملا با فراغ بال و آرامش و صبر تک تک سوالات را بررسی کنید و سعی کنید تمامی سوالات را دقیق و مفهومی بخوانید. به سراغ آزمون بعدی بروید و همین روند را تکرار کنید.

سوالات آیین نامه آزمون بعدی که دقیقاً منطبق با آزمون اصلی آیین نامه طراحی شده مجدد در اختیارتان قرار می‌گیرد. سعی کنید خود را در شرایط آزمون تصور کنید و به تک تک سوالات با منطق خود جواب دهید.

آزمون که تمام شد پاسخنامه آزمون آیین نامه‌ در اختیارتان قرار خواهد گرفت و تک به تک سوالات آیین نامه اصلی را چک کنید و منطق هر سوال را در یابید. این دقیقا راه حلی است که شانس شما را برای قبولی تا حد زیادی بالا خواهد برد. اما چرا شرکت در آزمون آزمایشی آیین نامه اصلی می‌تواند برای افرادی که هنوز آیین نامه اصلی را مطالعه نکردند راهگشا باشد؟ پاسخ به عملکرد مغز بازمی‌گردد.

محققان اعتقاد دارند در صورتی که افراد تحت فشار شرایط حساسی مانند آزمون قرار گیرند و البته این فشار را بتوانند مدیریت کنند عملکرد مغز سرعت بیش‌تری خواهد گرفت و به همین ترتیب قدرت یادگیری بالا خواهد رفت.

شاید در شرایط نرمال ۲ ساعت وقت بگذارید تا مطلبی مربوط به تجهیزات ماشین را حفظ کنید اما زمانی که یک بار تحت فشار دقیقا با سوالی در همین زمینه روبرو می‌شوید بدون آنکه متن اصلی آیین نامه را خوانده باشید سعی می‌کنید طبق منطق و دیده‌ها و شنیده‌های خود پاسخ درست را انتخاب کنید و از داشته‌های ذهنی خود نهایت استفاده را می‌برید.

زمانی که پس از آزمون جواب سوالات آیین نامه اصلی پیش چشمتان باشد بیش‌ترین یادگیری در کوتاه‌ترین زمان را تجربه خواهید کرد. مغز به شدت فعال است و منتظر پیدا کردن پاسخ است. با رسیدن به پاسخ، همه چیز در ذهنتان نقش می‌بیندد و راه چند ماهه را چند روزه طی می‌کنید.

در واقع مغز خود را به یک بازی دعوت می‌کنید که سعی کند پاسخ را بیابد و پایان بازی نیز پاسخ را در اختیارش می‌گذارید. هم به بالا بردن سرعت یادگیری کمک می‌کند و هم با سوالات آیین نامه اصلی آشنا می‌شوید و در عین حال تمامی مطالب در ذهنتان نقش می‌بندد.

در گام اول بهتر است با شما صادق باشیم. هیچ کس به جز خود شما نمی‌تواند تضمین ۱۰۰ درصد قبولی بدهد. تیم تخصصی ما به دنبال تبلیغات اینچنینی نیست اما می‌توانیم به شما تضمین دهیم که در صورتی که با ما هم گام باشید تحت هر شرایطی قبول خواهید شد.

کافیست کمی حوصله کنید و تک تک نمونه سوالات آیین نامه اصلی که در اختیارتان می‌گذاریم را بررسی کنید و پاسخ آنها را چک کنید.

این کار را آنقدر تکرار کنید که بخش بزرگی از سوالات برایتان تکراری شود. این اتفاق شاید برای یک هنرجو پس از ۱۰ آزمون بیوفتد و برای هنرجوی دیگر پس از ۵ آزمون یا برای فرد دیگری تعداد بالاتری آزمون نیار باشد تا تسلط کافی ایجاد شود. به هر ترتیب تمرین و تکرار باید تا رسیدن به تسلط کافی ادامه پیدا کند.

همانطور که می‌دانید برای اخذ گواهی‌نامه باید از دو سد عبور کنید. سد اول ازمون ایین نامه اصلی است و سد دوم ازمون عملی رانندگی است. برخی هنرجویان ادعا می‌کنند که بخش آزمون آیین نامه اصلی بسیار سخت است و قبولی در آن برای هنرجویان به چالشی تبدیل شده است. بگذارید با شما صادق باشیم.

اگر آیین نامه را دو یا سه بار مطالعه کرده باشید و پیش از آزمون نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را بررسی نکرده باشید، می‌توان گفت که در آزمون آیین نامه اصلی به مشکل برمی‌خورید اما به طور قطع اگر پیش از آزمون نمونه سوالات آیین نامه رانندگی قبلتر را دیده باشید بدون شک کار برایتان آنقدر آسان می‌شود که گذشتن از این مرحله مثل آب خوردن خواهد بود.

سوالات ازمون ایین نامه اصلی بیش‌تر از بخش‌های فنی ماشین است و آزمون توسط افسر انجام می‌شود. همین امر باعث شده بسیاری از هنرجویان دچار استرس شوند و تنها چاره این حالت شرکت در آزمون‌های آزمایشی آیین نامه اصلی است.

حداقل نمره برای قبولی در آزمون ۲۶ است و در صورتی که با سوالات آیین نامه رانندگی اصلی پیش از شرکت در آزمون مواجه شده باشید می‌توانید به راحتی زمان را مدیریت کنید، استرس را مدیریت کنید و به سوالات پاسخ درست دهید.

زیرا تقریبا نمونه تمامی سوالات آیین نامه اصلی را حداقل یک بار از پیش دیده‌اید و در باره آن فکر کرده‌اید. ازمون ایین نامه اصلی پس از شرکت در کلاس‌های شهری و توسط افسر گرفته می‌شود و باید در مدت ۲۰ دقیقه به حداقل ۲۶ سوال پاسخ درست دهید.

بسیاری از هنرجویان ادعا می‌کنند که این آزمون بر رانندگی آنها تاثیری ندارد اما واقعیت چنین نیست. در درجه اول آمادگی برای آزمون آیین نامه اصلی باعث خواهد شد تا شما مجبور باشید تا از قسمت‌های فنی ماشین اطلاع کسب کنید.

بدون شک ناآگاهی از بخش‌های فنی ماشین پس آنکه راننده شدید به شما ضرر خواهد زد. باید بتوانید وسیله‌ای که زیر پایتان است را مدیریت کنید در غیر این صورت راننده نیستید.

نکته دوم در مورد سوالاتی است که یک شرایط خاص را ترسیم کرده و از شما می‌پرسد حق تقدم با چه کسی است یا کار درست در این لحظه چیست؟ نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اصلی بسیار مفید هستند. شما در شرایط استرس امتحان باید تصمیم بگیرید که کدام گزینه درست است دقیقا همان حالتی پشت فرمان دارید.

اگر بتوانید در شرایط امتحان تصمیم درست را بین چهار گزینه تشخیص دهید به احتمال زیاد در عمل نیز راه درست را انتخاب خواهید کرد. شما با شرکت در آزمون‌ آیین نامه اصلی آنلاین و تمرین سوالات می‌توانید نکات مهم مربوط به رانندگی را در ذهن خود ثبت کنید.

گام به گام با شما همراه خواهیم بود تا مفاهیم آیین نامه اصلی را بیاموزید. تمامی سوالات تحت نظر افسران با تجربه طراحی شده و به صورت طبقه بندی شده در اختیار شما قرار گرفته. کافیست در آزمون‌های آنلاین سایت ما شرکت کنید تا یک گام به گواهینامه رانندگی نزدیک شوید.

افسران با تجربه ما دقیقا می‌دانند که هنرجویان در کدام مباحث بیش‌تر دچار ایراد و اشکال هستند؛ حتی با استفاده از آمار می‌دانند که کدام سوالات امکان بیش‌تری برای رسیدن به پاسخ اشتباه را خواهد داشت .

دام هر سوال را می‌شناسند و نکته هر سوال را می‌دانند.نمونه سوالات آیین نامه رانندگی اصلی بر اساس تجربیات سال‌های طولانی افسران ما طبقه بندی شده و با اولویت و سیستم‌های نوین یادگیری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این سوالات دقیقا همان‌هایی خواهد بود که در آزمون‌ آیین نامه اصلی قرار است با آن مواجه شوید اما به نحوی طبقه بندی شده و شما با برنامه‌ای ویژه به این سوالات پاسخ می‌دهید که در مدت زمان کوتاهی حتی خودتان متوجه نخواهید شد که چه زمانی چنین مهارتی را در آزمون آیین نامه اصلی آنلاین پیدا کردید.

سوالات آیین نامه اصلی به صورت رایگان با کیفیت عالی در اختیار شما قرار میگیرد و میتوانید به راحتی از محتوای اصلی آزمون آیین نامه رانندگی آگاه شوید.

با این روش به کلیت آزمون پی میبرید و دیدگاه تان نسبت به آزمون استاندارد مشخص میشود. اگر میخواهید که سوالات آیین نامه را تهیه کنید میتوانید آن را رایگان دانلود کنید که قبل از آزمون آیین نامه اصلی آنلاین به شیوه نگارش و طرح سوالات آشنایی کامل داشته باشید.

سالانه سوالات جدیدی به بانک سوالات آیین نامه اضافه میشود و ممکن است طرح های متفاوتی برای سوالات پیاده کنند که هنرجویان در آزمون ممکن است گیج و گمراه شوند.

هرچه سوالات جدیدتری در اختیار تان قرار بگیرد احتمال گیج شدن در آزمون آیین نامه اصلی به حداقل میرسد. ذهن خود را میتوانید با سوالات جدید هماهنگ کنید تا سر جلسه آزمون رانندگی به دردسر نیافتید. همیشه سعی کنید سوالات جدید را دریافت نمایید.

بخش فنی سوالات دقیقا همان سوالاتی است که قرار است به آزمون اصلی اضافه شود و هنرجویان در آزمون اصلی به سوالات آن پاسخ نداده اند.

اطلاعات خود را بر قسمت های فنی افزایش دهید که بعد ها به عنوان یک راننده بتوانید از پس مشکلات خود بر بیایید. به هنگام آموزش عملی حداقل سعی کنید برای یکبار هم که شده کاپوت ماشین را بالا بزنید و از اجزای داخلی آن آگاه باشید و از تعویض و یا چک کردن بخش های مختلف ماشین اطلاعات بدست آورید.

به صورت جداگانه سوالات مربوط به بخش فنی را مرور نمایید تا با مرور سوالات به صورت جدا و نوشتن نکات در هنگام پاسخ ‌گویی به هر آزمون تسلط کافی بر بخش فنی مانند سایر بخش‌ ها داشته باشید. سوالات فنی آیین نامه را از سایت تست درایوینگ دانلود نمایید.

فروردین – اردیبهشت – خرداد – تیر – مرداد – شهریور – مهر – آبان – آذر – دی – بهمن – اسفند

آنچه برای قبولی در آزمون آیین نامه نیاز دارید داشتن نمونه سوالات آیین نامه است که بر اساس آخرین تغییرات آزمون آیین نامه نگارش شده باشد. به یاد داشته باشید که این سوالات در صورتی که قدیمی باشند و تغییرات جدید را اعمال نکنند نه تنها به قبولی شما کمک نخواهد کرد بلکه بیش‌تر گمراه می‌شوید و روز آزمون متوجه می‌شوید که بخش‌هایی به سوالات اضافه شده که شما به آن توجه نکردید یا سبک سوالات تغییر کرده است. همیشه مطمئن‌ترین راه دانلود سوالات جدید آیین نامه است.

اگر ۲۳ سال تمام دارید، بیش از دو سال پیش گواهینامه پایه سه را اخذ کرده‌اید و از اعتبار گواهینامه پیشین شما حداقل ۶ ماه مانده است می‌توانید برای اخذ گواهینامه پایه دو اقدام کنید.

با داشتن این گواهینامه می‌توانید حداکثر ۶ تن را جابجا کنید یا ۲۶ مسافر را منتقل کنید. با این گواهینامه می‌توان شغل رانندگی را برگزید و با آن کسب درآمد کرد زیرا این میزان بار و این تعداد مسافر اغلب مناسب مینی بوس و ون و این میزان بار مناسب وانت و کامیونت خواهد بود.

در صورتی که به اینترنت و PC یا لپ تاپ دسترسی دارید به جای آنکه انبوهی از کتاب و جزوه و دفتر به همراه خود داشته باشید کافیست به وب سایت ما سر بزنید. تمامی مطالب آیین نامه به همراه نمونه سوالات و از همه مهم‌تر شبیه ساز آزمون آیین نامه در این وب سایت قرار داده شده است.

به بخش امتحان آیین نامه رانندگی اصلی آنلاین بروید و چند بار خود را در شرایط آزمون قرار دهید تا بتوانید قبولی خود را تضمین کنید.

اتفاقی که می‎‌افتد آن است که آزمون عملی برایتان استرس‌آور است و ممکن است نتوانید با موفقیت آن‌را پشت سر بگذارید که دردسر ساز است و کار شما را عقب می‌اندازد زیرا برای اخذ گواهینامه حتما باید این آزمون را با نمره قبولی پشت سر بگذارید.

در صورتی که به سوالات آزمون اصلی دسترسی داشته باشید می‌توانید شیوه مطالعه خود را و همچنین منابع و شیوه پاسخگویی به سوالات را تنظیم کنید. پس از پایان هر آزمون اگر پاسخنامه را در اختیار نداشته باشید نمی‌توانید از درست یا نادرست بودن پاسخ‌ها اطمینان حاصل کنید و در نهایت به مشکل برمی‌خورید بنابراین تلاش کنید که همیشه سوالات را با جواب دانلود کنید.

پس از آنکه احساس کردید برای شرکت در آزمون آماده هستید به بخش آزمون آنلاین گواهینامه اصلی بروید و خود را محک بزنید. مواردی مشاهده شده که در آزمونی که به صورت آنلاین برگزار شده است برخی هنرجویان که عملکرد ضعیفی داشته‌اند به شدت دچار استرس می‌شوند و تمام آن چیزی که بلد بودند ر نیز فراموش می‌کنند.

هیچ ایرادی ندارد که آزمون‌های ابتدایی دچار مشکل شده باشید و طبیعیست که نتوانید عملکرد درستی از خود به نمایش بگذارید زیرا در آزمون‌های اول تازه ایراد کار دستتان می‌آید. کمی حوصله کنید و ناامید نشوید مطمئن باشید به راحتی آزمون را پشت سر خواهید گذاشت.

در تست سوالات اصلی رانندگی که در وب سایت قرار داده شده است امکان دسترسی به جدیدترین سوالات آیین نامه فراهم است. می‌توانید در محیطی شبیه سازی شده آزمون‌های استاندارد ما را شرکت کنید و مطمئن باشید که بخش زیادی از سوالات آیین نامه را پس از چند آزمون اول خواهید دید و دقیقا همین سوالات به شما در قبولی آزمون اصلی کمک خواهد کرد. به یاد داشته باشید که در آزمون‎‌های استاندارد شرکت کنید تا گمراه نشوید.

تغییراتی که در آزمون‌های آیین‌نامه اصلی ایجاد شده برخی از هنرجویان را دچار مشکل کرده است. به آیین نامه بخش‌هایی اضافه شده مانند بخش فنی و امداد و نجات و فرهنگ رانندگی که این بخش‌ها نیاز به در اختیار داشتن سوالات استاندارد دارد تا نمونه سوالات به هنرجویان در قبولی کمک کند و در حین مطالعه بتوانند برنامه مطالعه خود را با سبک سوالات تنظیم کنند.

اگر برای شرکت در آزمون آیین نامه آماده می‌شوید قطعا در آموزشگاه‌ها ثبت نام کرده‌اید و هزینه‌های بالایی برای شرکت در کلاس‌های تئوری و عملی پرداخت کردید. ما به شما کمک می‌کنیم به جای آنکه هزینه مازاد برای تهیه جزوات و سوالات آزمون آیین نامه صرف کنید با کمترین هزینه پکیج آموزشی کامل در اختیار شما قرار داده شود و بخشی از آزمون‌ها به صورت آنلاین در اختیار شما قرار گیرد.

یکی از اشتباهاتی که هنرجویان پیش از آزمون انجام می‌دهند آن است که بدون توجه به اعتبار نمونه سوال آیین نامه با سرچ ساده در گوگل سوالاتی را دانلود می‌کنند که استاندارد نیست و یا بسیار قدیمی است و از همه بدتر پاسخنامه اشتباه در اختیار هنرجویان قرار گرفته است.

مشکل بزرگی که پیش می‌آید آن است که هنرجویان تشخیص نخواهند داد که پاسخ‌ها اشتباه است و همان پاسخ اشتباه را یاد می‌گیرند و به سختی می‌توان ذهنیت اشتباهی که در ذهنشان شکل گرفته را اصلاح کرد.

توجه داشته باشید که نمونه سوال آیین نامه با پاسخنامه را حتما از وب سایت‌های معتبر دانلود کنید، سوالاتی که در این وب سایت ارائه شده است توسط افسران و مربیان با تجربه بارها بررسی و اصلاح شده و نسخه ویرایش شده در اختیار کاربران قرار گفته است.

هنگامی که برای آزمون آیین نامه مطالعه می‌کنید توجه داشته باشید که این سوالات برای قبولی در آزمون عملی نیز به کارتان خواهد آمد. زمانی که در آزمون عملی بر تابلوها و قوانین و حق تقدم‌ها تسلط کافی داشته باشید و احیانا سوالاتی که افسر از شما می‌پرسد را به راحتی جواب دهید تمرکز و اعتماد به نفس شما برای قبولی در آزمون عملی نیز بیشتر خواهد شد.

بخشی از سوالات که مربوط به تابلوها و حق تقدم‌ قوانین خیابان است به دلیل آنکه نسبت به سایر بخش‌ها قدیمی‌تر است احتمال طرح سوالات خلاقانه نیز در آن زیاد است. وسعت نمونه سوالاتی که در این زمینه وجود دارد زیاد است و وقت زیادی از شما می‌گیرد. لازم است که تیم تخصصی سوالات نکته‌دار را جدا کند و به صورت منسجم در آزمون‌ها بگنجاند تا پس از مرور سوالات تمامی نکات یک بار مرور شود.

بخش دیگری از سوالات از بخش‌هایی طرح شده که جدیدا به آیین نامه اضافه شده است. بخش‌هایی نظیر فرهنگ رانندگی، امداد و نجات و بخش فنی. در این زمینه لازم است تمامی نمونه سوالات استاندارد آزمون‌هایی که تا به حال برگزار شده جمع‌آوری شود و گزینش شود و این سوالات به صورت طبقه بندی شده در اختیار هنرجویان قرار گیرد تا شیوه طرح دست برای هنرجویان مشخص شود.

همانطور که می‌دانید آزمون آیین نامه به صورت تستی برگزار می‌شود. این آزمون نمره منفی ندارد و آزمون به صورت زماندار است. در سوالات اغلب دو گزینه نزدیک به هم داده می‌شود و شما را به شک می‌اندازد. به همین دلیل لازم است پیش از آزمون از شیوه طراحی سوالات اطلاع حاصل کنید.

آنچه ما به شما ارائه می‌کنیم بسته‌ای است که با مطالعه و بررسی سوالات آن قبولی شما تضمین است. پس از آنکه بسته را تهیه کردید بدون آنکه نیاز باشد خط به خط آیین نامه را بلد باشید می‌توانید شروع به پاسخگویی به سوالات کنید بدون آنکه به پاسخ نامه نگاه کنید و در آخر پاسخنامه را بررسی کنید و اشتباهات خود را تصحیح کنید.

نمونه سوالاتی که در اختیارتان گذاشته می‌شود بر اساس آخرین تغییرات آیین نامه تهیه شده است. بارها توسط مربیان و افسران با تجربه بررسی و اصلاح و تدوین شده و در نهایت بسته‌ای ارائه شده که با مطالعه اصولی آن قبلوی شما تضمین است.

در این وب سایت خدمات شبیه سازی آزمون آیین نامه ارائه می‌شود. فضایی که برای این کار طراحی شده دقیقا شبیه آزمون اصلی است و شما می‌توانید با پیش از آزمون بارها خود را محک بزنید. اگر استرس آزمون دارید حتما از این امکانات استفاده کنید.

رانندگانی که به دنبال گواهینامه پایه یک هستند قصد دارند وقت زیادی را به صورت حرفه‌ای پشت ماشین سنگین بنشینند و به همین دلیل می‌بایست با دقت و تسلط کافی بر مباحث عملی و تئوری به حداکثر آمادگی برسند.

پیش از آزمون آیین نامه با دانلود بسته آزمون آیین نامه پایه یک می‌توانید مباحث آیین نامه را مرور کنید و نکات خاص آیین نامه پایه یک را نیز در این مجموعه می‌توان یافت.

آنچه در اختیار شما گذاشته می‌شود مجموعه‌ای استاندارد، هدفمند و طبقه بندی شده است که در صورت مطالعه اصولی به سادگی شما در آزمون آیین نامه قبول خواهید شد بدون آنکه زمان زیادی را صرف مطالعه کرده باشید.

نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم به همراه پاسخنامه ارائه می‌شود به همین دلیل لازم است که شیوه درست مطالعه را پیش بگیرید تا از مطالعه بهترین نتیجه را بگیرید.

مطالب مرتبط :

سوالات آیین نامه اصلی

سوالات متداول :

آیا سؤالات آیین‌نامه امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد؟⭐️

بله، طراحان هر سال سؤالات جدیدی طرح می‌کنند که با سؤالات سال‌های قبل کاملاً متفاوت است. اما جای نگرانی وجود ندارد، چرا ‌که ما در این سایت بدون فوت وقت سؤالات جدید را با سؤال‌های قدیمی جایگزین می‌کنیم.

 

آیا ضمانت عودت وجه برای بسته طلایی سؤالات آیین‌نامه سایت تست درایوینگ به‌صورت صد درصد است؟⭐️

بله، به متقاضیان تضمین داده می‌شود که در صورت عدم رضایت از کیفیت و محتوای پکیج طلایی سؤالات آیین‌نامه، ۱۰۰% مبلغ پرداختی بدون هیچ قید و شرطی به آن‌ها بازگردانده شود.

 

آیا پکیج سؤالات آیین‌نامه، قبولی در آزمون آیین‌نامه اصلی را به‌صورت صد در صد تضمین می‌کند؟⭐️

بله، اگر متقاضیان به‌صورت کامل و با دقت نمونه سؤالات ارائه شده در سایت را مطالعه کنند، قبولی آن‌ها در آزمون صد درصد خواهد بود.

 

نمونه سؤالات آیین‌نامه رانندگی جدید شامل چه مواردی است؟⭐️

نمونه سؤالات آیین‌نامه امسال مانند سال‌های گذشته مشتمل بر تکنیک‌های رانندگی، نکات مربوط به راننده، قوانین مربوط به خیابان‌های درون شهر و جاده‌های بین‌شهری، توضیحات در مورد تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تشخیص حق تقدم و در پایان سؤالات بخش فنی خواهد بود.

 

آیا در آزمون مرحله دوم آیین‌نامه اصلی از بخش فنی هم سؤال طرح می‌شود؟⭐️

بله، در امتحان آیین‌نامه اصلی از بخش فنی نیز سؤالاتی مطرح می‌شود.

 

مهم‌ترین و پر‌تکرار‌ترین سؤال‌های آزمون آیین‌نامه کدام هستند؟⭐️

ممکن است برخی سؤالات بیشتر از سایرین به چشم بخورند، ولی برای قبولی در آزمون، مطالعه تمام سؤالات لازم است و مطالعه گزینشی بخشی از سؤالات نمی‌تواند قبولی شما را تضمین کند.

سلام ببخشید من این سوالات خریداری کردم خواستم ببینم سوالات کارتکس ها بروز هستن امروز۸/۱۲/۹۹بروز هستن و امتحانروز یکشنبه بخوام بدم سوالت فرق دارن یا ن قدیمی هستن ممنون میشم جواب بدین

سلام دوست عزیز اینا جدیدترین سوالات آزمون هستش دقیقا از این سوالات در آزمون داده میشه

سلام خسته نباشید فقط با خوندن بسته طلایی میشه قبول شد؟ بدون اینکه از رو کتابم بخونیم

سلام
بله اصلا نیاز به کتاب نیست

لطفا زود جوابم رو بدید من هیچی نخوندم اگه بگیرم قبول میشم

صد در صد قبولید

سلام من فردا امتحان دارم بسته طلایی رو بگیرم کی دستم میرسه وقت میکنم بخونم

سلام
بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشه

سلام چند تا آزمون تو پکیج طلایی هست که باید بخونیم بعد امتحان آیین نامه شهر به شهر فرق میکنه مثلا آیین نامه ی تهران با قزوین فرق میکنه تو پکیج طلایی برای هر شهر جداگونه هست ؟

سلام
سوالات همه شهرها و استانها یکیه

سلام روزتون بخیر و خیییلی ممنونم امروز من امتحان ایین نامه دادم ۲۶ بهمن ۹۹ و بار اول بدون هیچ غلطی قبول شدم بسته طلایی رو خریدم و فقط فایل اول رو خوندم از کتابم فقط تابلو ها و حق تقدم رو خوندم و هرکی میخواد زود قبول بشه فقط بسته طلایی رو بخونه به خدا ۱۰ تومن پولی نیس حلالتون باشه تشکرررر

سلام سوالات اصلی امتحان چنتا سری هست
من از یه جا گرفتم بهم ۱۱ سری سوال داده.
همیناس یا بازم هست؟؟

فروش کارتکس سال ۹۹ سوالات ازمون واقعی

قبولی ۱۰۰ در ۱۰۰ با مطالعه یک ساعت (حتی نیاز به خواندن کتاب نیست)

سلام من بسته طلایی رو گرفتم هنوز نخوندم دوهفته دیگه امتحان دارم خیلی استرس دارم اگر این پی دی افا رو بخونم حتما قبول میشم؟یه اپلیکیشن بود ولی اونو دانلود نکردم مشکلی نداره؟؟

سلام
فقط بسته ها رو بخونید قبولید

سلام قبول شدی؟؟واقعی بود؟؟

سلام میش بگیدبسته طلای روبایدچجوربخرم

سلام
از همین صفحه میتونید به صورت اینترنتی خرید کنید

سلام واسه گرفتن پایه ۲ ازهمین سوالات طلایی میاد

سلام بله پایه دوم و سوم یکیه

سلام فقط پکیج شمارهی ۱ بخوانیم قبول میشیم اقای ادمین؟؟

سلام. من بسته طلایی رو دانلود کردم ولی تو پاسخ ها غلط وجود داره!حالا دگ نمیدونم امیدوارم قبول شم

سلام .من ۶ دور بیصتر کتاب و خوندم .کل ازمونای سایتم زدم همش ۳تا یا تهش ۴تا غلط بوده .این بسته طلاییم خریدم .یعنی بسته طلایی و بخونم و تستاشو با دقت بزنم اوکی میشم واسه سه شنبه؟اگه نشد چیکار کنم

سلام من چگونه باید بسته رو بگیرم

سلام.چرا هرکاری میکنم بسته خریداری نمیشه؟

سلام
سایت مشکلی نداره با یک مرورگر و یا سیستم دیگه امتحان کنید

سلام
من بسته رو خریدم و هزینشو پرداخت کردم ولی سوالات برام لود نشد میشه بگید چیکار کنم

سلام خسته نباشی …امروز ۹۹/۱۱/۲ آزمون دادم … اولین بار قبول شدم یک غلط داشتم ….با تشکر ممنون…

سلام من این بسته رو خریداری کرده بودم دوهفته بود تست نزده بودم امروز اومدم تست بزنم دیدم بسته برام غیر فعال شده باید دوباره بگیرم
چرا؟؟؟

سلام
از تماس با ما پیام بدید

اقا دمت گرم خداییش هزینش حلالت باشه امروز ایین نامه داشتم برای دفعه اول قبول شدم سوالا همونایی بود که خونده بودم

🌹

سلام سوالات ایین نامه ۹۹رومیخوام فرداامتحان دارم ممنون میشم

سلام من دیشب بسته طلایی رو گرفتم و فقط فایل اول رو یه دور خوندم ، از کتاب هم فقط بخش تابلوها، رنگ ها و حق تقدم رو یه دور خوندم بقیشو نگاه هم نکردم .امروز ۲۹.۱۰.۹۹رفتم امتحان دادم و با سه غلط قبول شدم . به همین راحتی 🙂

سلام میشه برا منم بفرستی دوست عزیز سوالاتو

سلام

دوست عزیز از تماس با ما پیام بدید و یک ایمیل درست هم وارد کنید ایمیل alirezadeiss@gmail.com اشتباه هستش !!!!

سلام.واسه آزمون مینی بوس و خاور کدوم سوالاتو باید گرفت؟؟؟!!

تو قسمت پرداخت نوشته شماره حساب باید شماره کارت خودمونو به همراه رمز وارد کنیم؟

خیلی خیلی عااااااالی بود پکیج طلاییتون من واقعا فکر نمیکردم انقدر راحت قبول بشم سر آزمون آیین نامه اینقدر راحت سوالارو جواب دادم که خودمم تعجب کردم

پکیج رو کجا میفرستن، چرا کسی پاسخ نمیده

سلام من امسال می‌خوام آزمون آیین نامه بدم همین الان پکیج طلایی رو خریداری کردم با خوندن این پکیج آیا من برای بار اول در آزمون قبول میشم؟ چون وقت برای خوندن کتاب ندارم!

بله

اگه همین سوالایی که رایگان گذاشتید و پی دی اف هارو بخونیم قبول میشیم؟یا حتما باید پکیج طلایی رو خریداری کنیم

سلام
اینها نمونه هستش باید حتما سوالات طلایی رو بخونید

چرا جواب نمیدی پس ؟؟

خیلی خیلی عالی بود من دیروز آیین نامه رو بدون غلط قبول شدم و از کل پی دی اف های بسته ی طلایی فقط وقت کردم اولیشو بخونم! واقعا ممنون
حتی نیازی نبود کتاب رو باز کنم ولی برای اطمینان سوالایی که سر کلاس نوشته بودیم رو هم روخونی کردم که نیازی نبود همش داخل پی دی اف اول بود

سلام
پی دی اف اول همون سی تا قسمت رو منظورتون هست… که زمان داره

https://testdriving.ir/wp-content/uploads/Untit56756led.png

کل سوالا هست؟ من کلی استرس دارم میترسم برم سر امتحان آیین نامه بعد سوالای امتحان فرق داشته باشه

دقیقا از همین ها میاد

سلام قبول شدی؟؟واقعی بود؟؟همینا بود؟

با سلام و عرض ادب من امتحان آیین نامه رو یک بار دادم اما متاسفانه نتونستم نمره قبولی رو بگیرم و رد شدم الان میخام دوباره دوباره آزمون بدم‌ لطفا بگید کتابو بخونم یا پکیج طلایی خیلی برام مهمه این بار باید صد درصد قبول بشم

عزیزان پکیج رو تو قالب ورد میفرستن یا پی دی اف یا ی برنامه دیگ

پی دی اف هستش

خیلی هم عالی

من از سایتای دیگ خریده بودم‌سوالا قدیمی بود این پکیج سوالاش به روزه؟

قیمت بسته طلایی چنده؟

ده هزار تومان

بله

تو ایمیل میفرستید سوالارو یا تو شبکه های اجتماعی

لینک دانلود بعد از پرداخت نمایش داده میشه

واااای هرچقدر از خویی پکیجتون بگم کم گفتم هم سوالاش به روز بود هم واقعا قیمت مناسبی داشت خوشحالم که پکیج رو از شما خریداری کردم بچه پکیجشون واقعا عالی بود خریدنش ضرر نداره عالیه عالی

کیفیت پکیجشون چه شکلیه؟ قبلا سوالات آیین‌نامه رو خریده بودم از جاهای دیگ اصلا واضح نبود

سلام سئوالات خوبی دارید
اما حیف که موجودی ندارم
برای خرید پکیج کل سئوالات.

من از ی سایت دیگ با قیمت بالا پکیج رو خریدم ولی کیفیتش خوب نبود حالا امروز از این سایت میخرم ببینم چطوره اگر اوکی بود میگم دوستان

سلام لطفا چطور سوالات به دستتون رسیدن من از همین سایتشون ۶۹۰۰۰تومانی خریدم ولی هیچی دستگیرم نشده،یه شماره واتس اپ هست که جوابگونمیباشد

سلام
دوست عزیز شما از یک سایت دیگه خرید کردید ۶۹ تومن!
ما ده تومن گذاشتیم
یک سری ها فکر میکنن که چون اون سایت بالا گذاشته حتما اون بهتره!

واقعا نونی که در میارید نوش جونتون باشه من اصلا کتابو نخونده بودم ولی بخدا بدون اغراق از اونایی که کتابو خونده بودن نمره بهتری گرفتم خدا انشالا بهتون برکت بده واقعا کمکم کردید

سلام من فردا امتحان دارم میشه سوالت رو برا منم بفرستی

بچه ها من پس فردا امتحان دارم به نظرتون می رسم این سوالارو بخونم

من سوالارو کلا تو چندین ساعت خوندم و قبول شدم، اگه تلاش کنید حتما قبول می شید

سوالای این پکیج خیلی زیاد و سخته؟ من وفتم خیلی کمه میترسم نرسم همرو بخونم لطفا هرکی خریده بگه

عزیزانی که سوال یا حرفی دارن تو قسمت تماس با ما از طریق شماره های داده شده می تونن با پیشتیبان سایت ارتباط داشته باشن من خودم سوال پرسیدم زود جواب دادن
هم پکیجتون عالی بود و هم قیمت مناسبی داشت نسبت به بقیه سایتا ممنونم ازتون مرسی واقعا

سلام امروز امتحان دادم و راحت قبول شدم در صورتی که بقیه همش ناراحت بودن و میگفتن که چقدر سخت بود و حجم کتاب بالا بود و فلان خیلی خیلی ازتون ممنونم

تبریک
بله بسته طلایی بخونند خیلی راحت قبول میشن

من دیروز بسته طلایی شمارو خریدم امروز برای بار اول امتحان دادم و قبول شدم من اصلا کتابو باز نکردم فقط سوالات شمارو خوندم اونم همه رو وقت نشد فقط ۷ آزمون رو خوندم واقعا ممنونم ازتون خیلی خوشحالم

سلام میشه برام بفرستین

نمونه سوالات آیین نامه سال ۰۰ میخوام

چجوری بسته رو خریداری کنم راهنمایی میکنید

تو همین صفحه گزینه خرید و دانلود فوری موجود هستش اگر خرید اینترنتی بلد نیستید تو نت سرچ کنید: آموزش خرید اینترنتی از سایتها

لطفا بگید چطور فایل پکیج رو دانلود کنیم زودتر ج بدید بیست روز دیگ آزمون دارم

سلام
بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشه

من هنوز هیچی نخوندم تازه الان میخام‌نمونه سوالارو بخونم ایشالا که قبول بشم

من کلا چند ساعت آخر همین سوالارو خوندم و قبول شدم دوستامم تعجب کرده بودن چون اصلا وقت خوندن نداشتم خدا خیرتون بده ایشالا کسب و کارتون پر رونق باشه

سلام این پک چنتا سواله؟من پسفردا امتحان دارم هیچیم نخوندم نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین

تقریبا ۵۰۰ سوال تو چند ساعت میشه همه رو مطالعه کرد

چهارشنبه امتحان دادم و قبول شدم مرسی از لطف شما

من کلا سوالاتو دوبار خوندم ولی کتابو حتی ی نگاه کوچولوهم ننداختم به نظرتون قبول میشم؟

من چند وقت پیش از همین سایت خریده بودم پکیج طلایی رو و با ی غلط قبول شدم خیلی آزمون ساده ای بود، ولی دوستام کتابو خوندن رد شدن جون کتاب خیلی تو ذهن نمیمونه سوالای این پکیج آسون تره

بچه ها اگر ایمیل نداشته باشیم سوالات رو تو تلگرام برامون میفرستن؟ چون من ایمیلم برام باز نمیشه توروخدا بگید چه کار کنم سه روز دیگ امتحان دارم

سلام
بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشه براتون

من خودم خدایی دوباره رد میشم دیگ نمیخاستم آزمون بدم اما به اصرار خانواده این بار هم با کمک این‌پکیج آزمون دادم خوب بود مرسی

من خرید رو انجام دادم و نوشته بود خرید موفق اما هنوز هیچی برام نیومده چرا؟

دوستانی که خرید کردین میتونین از قسمت تماس با ما یا شماره تلگرام ی ارتباط بگیرید و باید شماره تراکنش رو براشون بفرستید نگران نباشید اگر واریز سده باشه حتما سوالارو واستون میفرستن

چقدر وقت لازمه تا این سوالارو کامل بخونیم دوستان؟

سلام خسته نباشید شرمنده میخواستم ببین امکان داره لینک دانلود رایگان رو برای من بفرستید ، متاسفانه من دانشجو هستم هزینه کتاب و کلاسا واقعا زیاده ۱۰ تومنم تو این شرایط برای من ۱۰ تومنه دوشنبه امتحان دارم اگر امکانش هست برام لینک دانلود رایگانشو بفرستید

با یکبار خوندن کتاب آیین نامه و زدن همین تستای آنلاین میشه قبول شد بابا. ملت حوصله خوندن ندارن اینهمه آمار ردی بالاست

اگر فقط سوالات این پکیج رو بخونیم و دیگ سوالای کتاب رو نخونیم احتمال رد شدنمون هست؟

من که خیلی راضی بودم واقعا آزمون رو با کمترین میزان غلط قبول شدم

دوستانی که میگن واسه روز آزمون اضطراب دارن باید بگم‌ اگر یک بار کتاب رو مرور کنید د بعد این سوالارو بخونید قبولیتون حتمیه چون من خودمم هنین کارو کردم بار اول قبول شدم

تو ابن پکیج از تابلو ها هم سوال هست؟

بچه ها تو آزمون من از تابلو ها ۱۵تا سوال اومده بود ولی درکل آزمون سختی نبود

عزیزان میخاستم بدونم‌سوالات این پکیج طلایی آیین نامه از ی شهر با شهر دیگ فرق داره یا نه؟

یکیه

واقعا بسته عالللی هس بخونید قطعا قبول میشید.ممنونم ازتون

دوستان سوالات سراسری هستش و همه شهر ها یکیه

بله همه استانها سوالات مشابه هستش

من بار اول رد شدم چیکار کنم

با سلام
امکانش هست سوالات به ایمیل دوستم برام بفرستید
خیلی ممنون

من مربیم سایت شمارو بهم معرفی کره اما زیاد از سایت و اینجور چیزا سر در نمیارم لطفا بگید پکیج طلایی رو چطور بخرم

من فردا امتحان آیین نامه دارم برام دعا کنید که قبول بشم

من از ی سایتی سوالات رو با قیمت بالایی خریدم اما سوالا قدیمی بود خدا خیرش نده حالا میخام از اینجا بخرم

واقعا اولین سایتی هستید که این محصول فوق العاده رو با این قیمت مناسب گذاشتید ممنونم ازتون خیلی عالی بود من خریده بودم و تو آزمون آیین نامه هم قبول شدم ی دنیا ممنون

سلام بچه ها چطور میشه این سوالارو دانلود کرد؟

سلام باید بخرید

دوستان کسی میدونه چطوری باید مراحل پرداخت رو انجام بدیم؟ من میخام خریداری کنم

سلام قیمت بسته طلاییتون چنده؟

سلام ده تومن

از خدا میخام هرچی می خواید بهتون بده من امروز آزمون آیین نامه رو دادم و قبول شدم واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم ازتون به بقیه هم پیشنهاد می کنم فقط و فقط از همین سایت سوالارو بخرن

سلام کجا باید دانلود کنم اگه خوبه واقعان نتیجه داره من میخوام

قیمت پکیج چقدر هستش؟لطفا پاسخ بدید

ده تومن

عزیزانی که‌ پکیج رو خریدن سوالات کامله؟ همه سوالا توش هست؟

سلام خسته نباشید
دوستای گلم نگران نباشید اگر عملیات پرداخت رو انجام دادید بعدش لینک دانلود نمایش داده میشه

فردا امتحان دارم لطفاً کمک کنید,😭

سلام من امروز امتحان داشتم برای بار اول امتحان دادم و قبول شدم فقط سوالاتی که داخل این سایت هست را خواندم و آزمون ها رو زدم. من میگم این سوالات وآزمونها راخوب بخوانید مثل این آزمونها دقیقا سوالات خواهد آمد.

سلام یعنی بسته طلایی رو خریداری کردید

وای اصلا باور نمیشه فثط با خواندن سوالات وب سایت شما قبول شدم. ممنوم

اگر این سوالات رو بخریم تا کی اعتبار داره!!

واقعا کار سایت عالیه من دفعه ی اول رد شدم بسته طلایی رو گرفتم فقط اولیشو خوندم رفتم دفعه دوم قبول شدم کارتان درسته .

من ازمون ایین نامه اصلی سال ۱۴۰۰ باید بدم چون سنم کمه از الان میخونم تا اون وقت سوالات همه رو بزنم

سلام ممنون از سایت خوبتان من شنبه آیین نامه داشتم بار اولمم بود قبول شدم ممنون از سازنده سایت و طراح سوالات آنهایی هم که می خواهند بخوانند اول کتاب رو بخوانند بعد سوالای اینجارا قبول می شوند بار اول.

با سلام و خسته نباشید من دیروز برای بار اول آزمون آیین نامه دادم و قبول شدم. کتاب رو یک دور خواندم و آزمونها را هم حل کردم سوالات واقعا شبیه همیناست و بعضا کاملا مشابهه! مطمئن باشین قبول شدن توی آزمون خیلی آسان خواهد بود حتی اگر کتاب را نخوانید و چند تا از همین نمونه سوال ها رو با دقت حل کنین قطعا قبول میشید! نمونه سوالات تابلو ها رو هم اگه بخوانید خیلی خوبه چون بعضی آزمون ها زیاد از تابلو ها سوال میدن و سوالاتش هم آسان است حیفه که بلد نباشید! (مثلا آزمون دیروز من حدودا ۱۴ – ۱۵ تا سوال از تابلو ها آمده بود) با آرزوی موفقیت و قبولی برای همه شما عزیزان

ببخشید پک سوالات را از کجا خرید کردین؟

از همین صفحه

جلسه دوم قبول شدم تشکر

من همیشه وقت کم میارم میشه یکی راهنماییم کنه آخرای آزمون استرس می‌گیرم خراب می‌کنم

سلام
دوست عزیز شما باید سوالات بسته طلایی رو چند بار مطالعه کنید تا وقتی خواستید ازمون بدید وقتی سوال رو خوندید سریع متوجه بشید جواب کدوم مورد هستش
در آزمون های ایین نامه سایت هم شرکت کنید

سلام امروز اولین بار امتحان دادم و قبول شدم بدون غلط -فصل اول رو یکبار کامل خوندم و بقیشو بسته طلایی رو خریدم و ۵۰ صفحه از بسته ۱ رو خوندم و ۱۰تا ازاین ۴۵تا ازمون رو هم دادم- پیشنهاد میکنم حتما از بسته طلایی استفاده کنید و یا این ۴۵ ازمون رو کامل بدید و از جوابای غلطتان را حتما یادداشت بردارید و شب قبل ازمون آنها را مرور کنید و قطعا قبول خواهید شد برای بار اول.

خیلی خوب بود. همه سوالا و تستا رو خوندم توی ازمون یه دونه غلط هم نداشتم

سلام، من امروز تازه ثبتنام کردم و میخوام اولین بار امتحان آیین نامه رو قبولشم میخوام یه بسته بگین که اونو بخونمو صددرصد قبولشم.
و میخوام بدونم امتحان در یه شهر با شهر دیگه فرق داره یا همه یکی هستن؟!🙏

سلام سوالات سراسری هستش

سلام خسته نباشید. هفته گذشته توی امتحان آیین نامه اصلی سوالی اومده بود که در آن نوشته شده بود میخ های زر چشم گربه ای این عبارت چه معنایی داره و جواب چی میشه؟

اگر در مسیر رفت و برگشت جاده ها دقت کرده باشید در سمت چپ مسیر یا در باند اصلی و یا بین محل خالی وسط آزادراه ها میخ های زردی را مشاهده می کنید که نصب شده اند. اینها همان میخ های زرد چشم گربه ای هستند.

لطفا در صورت امکان به سوالم پاسخ دهید. ممنوعیت توقف برای وسایل نقلیه از تقاطع ها و میدان ها چقدر است؟

۱۵ متر

قبول شدی

فردا امتحان دارم خیلی استرس دارم برام دعا کنید

سلام و عرض ادب
من خریدم اما هیچ لینکی نداشت تو سایتش
چیکار کنم؟؟؟؟

به تلگرام سایت پیام بدید یا از تماس با ما پیام بدید

من نتونستم دانلود کنم همش خطا میزنه جای دیگه نیست بتونم دانلودش کنم لطفان کمکم کنید

سلام سایت مشکلی نداره
از یک مرورگر دیگه امتحان کنید

سلامم
ممنون که این بسته طلایی اماده کردید
تنها خرید اینترنتی که ازش راضی بودن همینه ههه

خدایی عالی بود خیلی راحت ازمون دادم تازه ده دقیقه وقت اضافه اوردم

سلام
خیلییییی عالی من دیروز امحان دادم قبول شدم ادرس سایتتون یادم رفته بود الان پیدا کردم

سلام من فردا امتحان دارم، کتاب رو اصلا نخوندم الان بسته طلایی رو بخونم فردا تضمینی قبول میشم؟؟؟

سلام
بله تو چند ساعت میتونید سوالات رو بخونید

سلام خسته نباشید

خدا رو شکر با ۳ تا غلط قبول شدم بسته طلایی حتما بخونید اشتباه کردم از اول نخوندم سه بار ایین نامه رد شدم

سلام من بسته طلایی رو خریدم مبلقش از حسابم کم شد پس بسته چی شد چیزی برام نیومد

به ایدی تلگرام @pesariranam پیام بدید

من الان دارم کل سایتارو می گردم واسه سوال نمیدونم اینارو بخرم بخونم قبول میشم یا نه هنوز هیچی نخوندم

سلام قیمت بسته طلایی چنده.؟و ازکجا میفرستید برام؟و همین اکتفا میکنه دیگ من کتابو نخوندم و مث همه استرس دارم و میخوام بار اول قبول شم.ممنون میشم قیمتو اعلام کنید

سلام دوست عزیز قیمت ده تومن هستش و بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشه همین سوالات بخونید صد در صد قبولید

سلام من بسته رو دیروز خریداری کردم امیدوارم قبول بشم

میشه کتاب رو نخوند؟ یعنی میشه با خوندن همین تستا امتحانو پاس کنیم؟

بله صد در صد

میشه یکی بهم بگه روغن موتور هر چند یه بار باید عوض بشه؟

۸ تا ۱۰ هزار کیلومتر یکبار

دمتون گرم سایتتون خیلی کمک می‌کنه. واقعا کتاب آیین نامه حوصله آدمو سر می‌بره آخرشم هرچی بخونی تو جواب دادن می‌مونی- بهترین راهش همینه که سوالای سایت شما رو مرور کنیم.

امروز امتحان آیین نامه دادم و همه سوالات برام آشنا بود. ممنونم بابت سوالات خیلی ممنون

سلام
بچه ها من هم دو روز پیش قبول شدم واقعا این بسته طلایی کار ادم راحت میکنه یه سری بنده خدا ها بودن تو اموزشگاه که بیشتر از ۵ بار بود رد شده بودن و نمیدونستن که میتونن سوالات از اینترنت خرید من بار اول قبول شدم

هرکس بسته طلایی رو بخونه صد درصد قبول میشه

بسته طلایی رو گرفتم فقط یک روز وقت داشتم بخونم قبول شدم با یکی غلط خیلی خوشحالمممممممممممم

سلام من میخوام خرید کنم از سایت شما بلد نیستم یکی بهم یاد بده
مربیم سایت شما رو معرفی کرده میگفت سایت تست درایوینگ دقیقا سوالات گذاشته

بهترین سایت ازمون ایین نامه بچه ها ازمونهای این سایت حتما امتحان کنید

من با دو تا غلط قبول شدم ولی تو ده دقیقه تمام تست ها رو زدم

سلام من هم با سوالات بسته طلایی ایین نامه اصلی سایت شما تو ازمون قبول شدم خیلی ممنون همون دفه اول قبول شدم

منم قبول شدم خدا رو شکر این سوالات دقیقا اومده بودن

سلم خسته نباشید بسته طلای راخریدم
همون بار اول قبول شدم خیلی حال داد

سلام
بچه ها لطفا وقتی با بسته طلایی قبول شدید بیاید اینجا نظر بزارید و اگه موردی هستش به بچه ها بگید

سلام. من پک طلایی رو خریدم و فایلها رو گرفتم همه رو خوندم با یک غلط قبول شدم

من سوالات ایین نامه را از یک سایتی ۸۰ هزار تومان خریدم خدا خیرش نده حرامش بشه سوالاش قدیمی بود مرسی از بسته طلایی که گداشتید

سلام اگه براتون امکان داره پاسخ دهید سوالات فنی هم بود؟

عالی

سلام میشه من ازتون یه خواهش بکنم

واسه منم میفرسی؟ @ho_ws تلگرام

من فقط بسته طلایی رو تو یک روز خوندم و بعد امتحان دادم با یکی غلط قبول شدم خیلی عالیییییییی

سلام من فقط بسته طلایی سایت شما را خریدم و مطالعه کردم حتی نرسیدم که کتاب بخوانم با یک غلط قبول شدم خیلیییی ممنووووون که کمک کردید.

من رفته بودم ثبت نام کنم برای گواهینامه دخترها از پسرها بیشتر بودن! اخه خانومی تو اخرش باید بشینی روی ماشین لباسشویی گواهینامه میخوای چیکار هههههه

واقعا ماسفم برا طرز فکرت / ینی خاهر یا مامانت بخاد گواهی میگی برو بشین روش(لباسشویی)؟؟؟

با سلام من سی دی کتاب آموزش رانندگی ویژه متقاضیان گواهینامه پایه ۳ رو میخواستم

اخه تو چقد حسوووودی دیگه !!!

شمام اخرش باید بشینی تو اسنپ حمالی شون رو کنی هههه

با سلام خدمت شما خسته نباشید من مدتی است که امتحان ایین نامه دادم ولی متاسفانه قبول نشدم چکارکنم که درامتحان ایین نامه قبول شوم ۱۰۰درصد قبول شوم ۱۰۰درصد از لطفا مرا راهنمایی کنید چه کنم

سلام
بسته طلایی را کامل بخونید

چه جوری بسته طلای بگیریم اما صددرصد قبولی باشه

سلام
باید خرید کنید خیالتون راحت به راحتی قبول میشید

سلام ببخشید یه سؤال سؤالات بسته طلایی همین سؤالاتیه که توسایت این پایین نوشتینه یا فرق داره؟؟؟؟

برا سال ۹۹ تغییر ایجاد شده ؟ خدایی تضمیین می کنید ؟

سلام بله سوالات عوض شده بسته طلایی سوالات جدید هستش و خیلی راحت میتونید قبول بشید حتی نیاز نیست کتاب رو باز کنید فقط سوالات بسته طلایی کافیه.

سلام خیلی خیلی ممنونم من امروز امتحان دادم خدا رو شکر قبول شدم با یک غلط فقط هم سوالات سایت شما رو خوندم کتاب رو هم اصلا وقت نشد بخونم واسه اینکه شاغل هستم
مرسییی

جدی قبول شدی؟؟؟

موندم هیچی نمیدونم کمکم کنید

سلام من پنجشنبه امتحان دارم بسته طلایی بخرم تضمینی قبول میشم ؟؟؟

سلام اگر سوالات بسته طلایی را کامل بخوانید صد در صد قبولید

من اصلاً كتاب رو نخوندم و با سوالات همين سايت اولين بار قبول شدم
ممنون بابت سايت خوبتون🌹🙏🏼

من دو بار خوب کتابو خوندم رفتم امتحان دادم هر بار با ۸ غلط رد شدم اما ان شبی که بسته طلایی شمارا خریدم دو روز فرصت دارشتم یعنی اخر شب چهارشنبه خریدم شنبه امتحان بود کلا دو روز وقت داشتم بخونم همرو خوندم اون اپلیکیشین که گزاشتین اونم کار کردم شبنه صبح تو ۱۲ دقیقه همرو زدم ۸ دقیقه هم اضافه اوردم بدون غلط قبول شدم خودمم باورم نمیشد بسته طلایی شما اینقدر تاثیر گزار باشه خلاصه اگر بسته طلایی شما نبود با این سوال های هچلفتی که درست کردن حالا حالاها رد میشدیم خواستم تشکر کنم به فکر مردم هستین همچین بسته ای درست کردین واقعا کارو تمام میکنه فقط دو روز خوندم حتی یک سوال نبود که تو بسته شما نبوده باشه همرو چشم بسته زدم دستتون درد نکنه داداش گلم خیلی اقایی من هر کی امتحان داره میگم بیاد ازتون بخره بازم تشکر تشکر تشکر .❤️❤️😍💪❤️❤️

سلام .من امروز امتحان اول ایین نامه رو رد شدم با ۶ تاغلط. اگه بسته طلایی بخرم قبولیم صددرصده؟؟؟

بله صد در صد

سلام بسته طلایی وچجوری خریداری کنیم چنده قیمتش

چجوری خریداری کنم

‼سوالات ایین نامه۹۹🚩
به مبلغ ۲۰ ت فروخته می شود
تضمینی بدون شک اگر این ۱۷ تا ازمونو
بخونین قبولین

پیام بدید

سلام شماسوالات روخريدين

در برخورد با یک شئی اشیا درجلو شما از چراغ….استفاده میکنید ؟ جوابش چیه؟ ۱-چراغ جانبی عقب- ۲-چراغ جانبی جلو- ۳-چراغ نور بالا-۴-نور پائین سرور هستم

نورپایین

بسیار عالی و مفید در یک روز تمام قوانین را میتونید بخونید سوالات عالی هستند واقعا زحمت کشیده شده است جای تشکر و قدردانی دارد سپاس از شما موفق باشید

سلام چطوری میتونم از بسته های طلایی سایت شما خرید کنم

سلام
دوست عزیز تو این صفحه توضیحات کامل داده شده

داداش من شنبه امتحان دارم بسته طلایی رو بخرم قبول میشم خدایی

صد در صد اگر حتی یکی از سوالات آزمون در بسته طلایی نبود هزینه برگشت داده میشه

سلام.خیلی ممنونم از سایت خوبتون.بار اول با یک غلط قبول شدم.کتاب رو خوندم و از آزمون های سایت شما استفاده کردم مفید بود. میخواستم بگم حتما کتاب رو بخونید سوالا طوری هستن که بدون خوندن کتاب و فقط با حل نمونه سوال احتمالش ضعیفه که قبول بشید.

سلام من بسته طلاییو خریداری کردم اگه فقط این بسترو بخونم کافیه؟میتونم دیگه کتابو اصلا نخونم؟چون میترسم کتابو نخونم نتونم امتحانو قبول بشم

سوالات اگه کامل بخونید نیاز به کتاب نیست

سلام
من اصلا کتاب نخوندم اگه بسته طلایی رو بخونم حتما قبول میشم؟؟؟؟

بله صد در صد

بسته طلایی چه جوری میشه خریداری کرد لطفا پاسخ بدید

سلام
در این صفحه کامل توضیح دادیم

چه جوری باید بسته رو خریداری کنیم؟

این سوالات برای موتور هم هست

چهاردهم امتحان دارم و نوزدهم میرم سربازی – امیدوارم بتونم همین دفعه اول که امتحان میدم قبول بشم

سلااااام
من امروز یا ی غلط قبول شدم
سایتتون خیلی کمکم کرد اجرتون با خدا

آفرین خوش بحالت منم دوشنبه امتحان آیین نامه دارم نمیدونم چه کار کنم کسیم چیزی نمیگه

از این سایت متشکرم .
بچه ها تست بزنید خیلی مفیده.

من دوشنبه امتحان آیین نامه دارم فقط میخوام قبول بشم چندبارامتحان دادم افتادم میخوام این دفعه قبول بشم میشه کمکم کنید تروخداجواب بدین

سلام، من دو بار آیین نامه امتحان دادم. بار اول فقط کتاب خودم و با پنج غلط افتادم. بار دوم هر چی تست داخل سایت شما پیدا کردم زدم و خلاصه نویسی که انجام دادم هم خوندم و قبول شدم. فکر نمی کنم تست اشتباهی بار دوم زده باشم ولی نمره ها رو به ما نشون ندادن. بهتون پیشنهاد می کنم اول تست کار کنید و بعد توی کتاب جداول، تابلوها، اعداد و تیتر ها بخوانید. اگه جواب خیلی از سوالات آزمون ها نمی دونی روی پایان آزمون کلیک کن تا جواب های صحیح ببینی و فقط جواب های صحیح بخون و روی جواب های غلط روخوانی هم نکن. داخل آزمون یک شکل مربوط به حق تقدم و تابلو و اعداد هم می آید.

من پس فردا امتحان دارم هیچی نخوندم پوووووف

خو میخواستی بخونی

من امروز برای ااولین بار با دوتا غلط قبول شدم با خوندن کامل کتاب و سوالای سایتتون مرسی

کیا مث من فردا امتحان دارن

Mn

سلام خوبی من

دست رودلم نزار که خونه منم مثل خودت فردا امتحان دارم الان هم از رو بیچارگی توسایتا دنبال سؤال میگردم😂😁

من بد تر تو تا حالا سه بار خرید زدم 🤣🤣🤣

سلام.من ۲ باره که رد شدم و خیلی ناامیدم و نمیدونم باید چیکار کنم ،چهارشنبه هفته دیگه هم امتحان دارم .این متن ها و سوالات رو بخونم قبول میشم؟

صد در صد

کجاروباید بزنیم برای خرید کتاب من متوجه نشدم

سلام
بخشی که در رابطه با سوالات بسته طلایی توضیح دادیم در همین صفحه

من امروز ازمون رانندگی داشتم قبول شدم اولش خیلی استرس داشتم بعد که دیدم دقیقا سوالات بسته طلایی هستش خیلی خوشحال شدم بدون غلط قبول شدم ممنون از سایت خوبتون

سلام خسته نباشی میخواستم بگم سوالات داری ممنون

سلام میشه لطف کنید چه سولاتی تو امتحان اومده بود

سلام

میشه بسته رو واسه من بفرستی لطفا

خیلی عالی بود من بار اول بادوغلط قبول شدم ۲۰ تا آزمون این سایتو زدم

بسیار عالی👌

سلام خواستم بگم من ۴ دفعه رد شدم.اما این دفعه که۱۱ تا نمونه سوالاتتون رو خوندم خوشبختانه قبول شدم.کاش از اول میخوندم اینارو ….با تشکر زیاد.

سلام خسته نباشید من فردا امتحان دارم این سئوال هایی که به طورت فایل گذاشتین منظورم بسته طلایی نیستش منظورم‌۱۵ بخش پی دی اف هستش اینا رو بخونم قبول میشم؟!

سلام
این ۱۵ تا فقط جزئی از بسته طلایی هستش برای قبولی تضمینی باید همه سوالات رو مطالعه کنید

سلام شما با این سوالای بسته طلایی قبول شدین؟همین مرداد ماه امتحان دادین؟

سلام من چهارشنبه امتحان دارم چطوری میشه این سوالات بسته طلایی رو تهیه کرد لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام
بسته طلایی رو میتونید به صورت اینترنتی خریداری کنید

این بسته برای چه زمانیه؟

سلام
این مجموعه بروز شده و تمام سوالات جدید ازمون اصلی موجوده

من امروز امتحان دارم ولي نخوندم😭چجوري ميشه اين سوالاتونا تهيه كرد؟

توضیحات کامل در این صفحه داده شده

من سه ساعت پیش آیین نامه امتحان دادم و با یک غلط قبول شدم، سوالی که غلط زدم در باره زمان تعویض تسمه تایم بود هر چی فکر کردم زمانش یادم نیومد. کسی میدونه سوالات برای جلوگیری از آسیب به موتور تسمه تایم رو باید بعد از چند کیلومتر عوض کنیم؟

بین ۶۰ تا ۹۰ هزار کیلومتر

۶۰تا۹۰هزارکیلومتر

سلام کدوم سوالاتو خوندی

۶۰ تا ۹۰ هزار کیلومتر

همین امروز خوندمش؛ بین ۶۰ تا ۹۰ هزار کیلومتر

بین ۶۰ تا ۹۰ هزار کیلومتر

۶۰تا۸۰هزارکیلومتر

سلام خسته نباشید مت روز یک شنبه امتحان ایین نامه اصلی دارم چند بار رد شدم اگر بسته طلایی بخرم قبول میشوم .

سلام
بله تضمینی هستش

از کجا بابد خرید کنم سوالها رو

از همین صفحه

سوالات اینه نامه جدید

سلام ببخشید من سوالات طلایی رو خریدم پول هم پرداخت کردم ولی متاسفانه نتونستم چند تا از نمونه سوالات رو دریافت کنم از سایت ناخواسته خارج شدم دوباره که برگشتم دیگه سوالات رو دیگه نتونستم دریافت کنم و دوباره گفت شد پول پرداخت کنم

سلام
از لینک زیر تو تلگرام پیام بدیدhttp://t.me/pesariranam

سلام من چطوری این برنامه رو خریداری کنم

به صورت اینترنتی میتونید خرید کنید

سلام من اون هفته امتحان داشتم قیول نشدم نمیدونم اینو بخرم قبول میشم یا نه دوشنبه امتحان دارم همینارو بخونم کفایت میکنه یا نه

اگر دمای اتومبیل بالا بیاد یا اصطلاحا جوش بیاره باید چکار کنیم که سریع دما کم بشه؛ جوابش کجای آیین نامه است؟

با احتیاط مقداری آب بر روی رادیاتور میریزیم

سلام من قصد دارم بسته رو کارت به کارت کنم اما تلگرامم هیچوره کد نمیده که بتونم نصب کنم یعنی کد اس ام اس نمیاد ولی واتس اپ دارم .. چیکارکنم ؟ به جیمیل ارسال میکنین یا واتس اپ . نیاز فوری به سوالادارم .لطفا ی راه حل ارایه بدین بتونم سوالارو بگیرم

از قسمت تماس با ما پیا بدید (مشکل تلگرام مثله اینکه حل شده)

سلام خسته نباشید من امروز اولین کلاسم بود گفتن ک از یه ماه پیش بعده عید ۹۸تست هارو برداشتن مستقیم میره واسه امتحان اصلی استرس شدیدی دارم اگه این برنامه رو خریداری کنم قبول میشم یا نه توروخدا کمکم کنید/؟؟

سلام
بله اگر کامل سوالات رو مطالعه کنید تضمینی قبول خواهید شد

چه سوالهایی میشه راهنمایی کنین

ببخشيد من دوتا سوال داشتم ممنون ميشم جواب بديد؟
نوع كمر بند خودرو ها چيست(دو نقطه،١ نقطه)
و در صورت نبود چراغ قرمز در چند متري بايد ايستاد؟

۳نقطه اتصال و در ۵متری

سلام من دوشنبه امتحان آیین نامه دارم میشه کمکم کنید

من دوشنبه امتحان آیین نامه دارم میخوام قبول بشم میشه کمکم کنید

سوالات ایین نامه تعغییرکرده ماالان باید کدوم ازمونارو بخونیم

سلام
این سوالات چند روز میشه در سایت قرار دادیم

سوالهاتغییرکرده بازهم میتونیم خریداری کنیم

بعضی ها چقد کم عقل هستند تو ازمون اصلی فقط ۵ نفر قبول شدیم بقیه رد شدن خنکها

خنگ بی بی ته
بی تربیت

سلام
من بعد از یک ماه مطالعه سوالات بسته طلایی موفق شدم ازمون ایین نامه اصلی رو قبول بشم ازمون اصلی را هم با اموزشهای رانندگی سایت تست درایوینگ به راحتی پشت سر گذاشتم از مدیریت سایت خیلی ممنونم
خدانگهدار

سلام سوالات برا اذربایجان شرقی هم هست

سوالات تمام استان ها یکی هستش چون قانون راهنمایی رانندگی تو هر استان یکی هستش!

مهدیزاده سلام خسته نباشید چند تا سوال از امتحان فنی می آید

سلام من الان بسته سوالاتو خریداری کردم هزینه رو هم پرداخت کردم الان هروقت وارد سایت بشم میتونم ازسوالات استفاده کنم

سلام
بله
میتونید فایلها رو هم دانلود کنید ذخیره داشته باشید

سلام

سوالات مربوط به بخش فنی درباره مخزن کنیستر پرسیده، میشه به زبان ساده یکی توضیح بده دقیقا وظیفه کنیستر در خودرو چیه؟

از ورود بخارهای بنزین به فضای آزاد جلوگیری می کند

سلام امتحان راهنمایی چند تاشو اشتباه می زنیم مردود می شیم

با سلام خدمت دوستان قبولی طاعات عبادت همگی
سوالی داشتم چ چیزی باعث خورندگی رنگ خودرو میشود؟

روغن ترمز

هفته قبل همین سوالا اومده بود

با سلام من خرید رو انجام دادم چرا چیزی برام نیومد لطفا راهنماییم کنید

سلام
شماره تراکنش رو از تماس با ما یا تلگرام بفرستید

از مدیر سایت تشکر میکنم برای این بسته طلایی
من چهار بار پشت سر هم رد شدم آزمون مقدماتی رو ولی بعد از خواندن سوالها هر دو تاش قبول شدم مرسی

این بسته طلایی از کجا دانلود میشه؟

از همین صفحه

سلام خوبین خسته نباشین .من اهل بجنوردم ..از عید ب اینور میگن نمونه سوالا تقییر کرده و اصلا اونی که ما میخونیم نیست.من هفته قبل امتحان اصلی داشتم واقعا سوالا اونایی نبود ک خونده بودم .و الان این پکیج طلاییتونو دانلود کنم واقعا تاثیری داره لطفا جواب بدید چون س شنبه دوباره ازمون دارم

سلام دوست عزیز در توضیحات هم نوشتیم این سوالات مربوط به سال ۹۸ هستش سوالات امسال تغییر داشته با مطالعه این بسته قبولی شما تضمین شده هستش

من همین الان بسته رو دانلود کردم و هزینه رو هم پرداخت کردم .سه شنبه هم امتحان اصلی دارم .اگه قبول شم بخدا شیرینی شو هم براتون میزنم..

انشالله قبول میشید

من فردا امتحان آیین نامه دارم و الان یه سواله که هر چی دنبال جوایش می‌گردم پیدا نمی‌کنم استرس گرفتم. فاصله ای که باید نور پایین بزنیم زمانی که ماشین از روبرو داره میاد چند متره؟ عدد دقیقش رو اگه کسی میدونه بگه لطفا

فاصله ۱۵۰ متری

۵۰ متر

کسی میدونه که آیا محدودیتی برای سرعت در میدان وجود داره؟ در واقع سقف سرعت در میدان چقدره توی آیین نامه قانون خاصی برای سرعت در میدان داره؟

۳۰ کیلومتر در ساعت

سلام من بسته طلایی رو خریدم یه سوال میگم بسته شماره ۵ پکیج طلایی فقط نرم افزار اندرویده؟ چون مثل بقیه بسته ها به صورت pdf نبود منظورتون از این که نوشتین واسه ازمون اصلی بسته شماره ۵ رو هم بخونین همین نرم افزاره اندرویده دیگه ؟؟؟؟؟

سلام
بله نرم افزار هم تو گوشی نصب کنید آزمونها رو مطالعه کنید هم اندروید هستش هم برای آیفون

سلام بنده هم ايفونه گوشيم نميتونم نصب كنم

نسخه آیفون را نصب کنید

سلام من خریدم نتونستم تو گوشیم دانلود کنم

سلام
دوست عزیز لطفا تو تلگرام پیام بدید

ببخشید سوالات آیین نامه اصلی ۹۸ موتور سیکلت رو ندارین؟

از لینک زیر سوالات موتور رو دانلود کنیدhttps://testdriving.ir/questions-motorcycle/

سلام
من دیروز امتحان آیین نامه اصلی رو با خوندن سوالات این سایت و خوندن تابلو ها دادم و قبول هم شدم
خیلییییییی ممنون

تبریک میگم دوست عزیز

خوش بحالت

سلام واقعا این سوالا عین سوالای آزمون هستش؟

سلام
بله دقیقا از همین سوالات تو ازمون اصلی میاد

والا من که فقط همینا رو خوندم و علاوه بر سوالای خودم سوال بچه های دیگه رو هم بلد بودم

من امروز آزمون آیین نامه داشتم و رد شدم سوالا به نظرم اصلا آشنا نبود؛ مثلا یکی از سوالات این بود که از زمانی که راننده تشخیص میده که باید بایسته تا زمانی که ترمز میگیره چه نام داره؟ من تا الان این سوالات رو ندیده بودم اگر کسی جوابش رو میدونه ممنون میشم بگه.

این سوال جز سوالات جدید هستش که تو پکیج طلایی موجود هستش جواب صحیح : زمان واکنش

اتفاقا همین سوال رو من خونده بودم
میشه زمان واکنش، عکس‌العمل یه همچین چیزایی

زمان واکنش

لحظه واكنش

سلام این بسته طلایی رو وقتی انلاین پرداخت کردم اتوماتیک فایل دانلودش برام میاد دیگه؟ یا بعد از پرداخت باید کار دیگه انجام بدم؟؟؟؟ لطفا ج بدید

سلام
بعد از پرداخت لینک دانلود بلافاصله نمایش داده می شود

انصافا دست سازنده این پکیج درد نکنه واقعا تنها سایتی هستید که انقدر سوالات رو کامل و جامعه آورده بودید خدا خیرتون بده دستتون طلا

در بخش سوالات امداد و نجات من بین دو گزینه شک دارم اگر ممکنه راهنماییم کنید. سوال اینه که در برخورد با مصدوم بیهوش، مهم ترین اقدام کدام است؟ من بین دو گزینه گرم نگه داشتن بدن و باز کردن را هوایی شک دارم، کدوم جواب درسته؟

جواب درست باز کردن راه هوایی تنفس می باشد

باز کردن راه هوایی

باز كردن راه هوايي

با سلام در مورد یکی از سوالات آیین نامه می‌خواستم راهنماییم کنید که دقیقا توی کدوم بخش کدوم صفحه باید پاسخ رو پیدا کنم، سوال اینه که معیوب بودن سیستم تعلیق یک خودرو موجب چه مشکلی میشه؟ اگر امکانش هست هم پاسخ این سوال رو بدید و هم بگید کجای آیین نامه است.

دقیقا خاطرم نیست کدوم صفحه کتاب هستش ولی جواب سوال شما اینه : فرمان پذیری و سیستم هدایت خودرو دچار اختلال میشه

باعث سخت شدن فرمان پذیری میشه

سلام خسته نباشید من سوالات آیین نامه اصلی را خرید و دانلود کردم یه درخواست داشتم میشه لطف کنید فیلم های اموزشی رو برام ارسال کنید.

لطفا در تلگرام پیام دهید تا ارسال کنیم

خیلی ممنون الان پیام میدم

قبول شدی؟

به چه شماره ایی

به این آیدی http://t.me/pesariranam

ای دی تلگرامتون؟؟؟

تلگرام نصب نمیشه چیکارکنم ازوات بفرستید

سلام بخشید من سوالاتو میخواستم بزه آین نامه اصلی خیلی رد شدم قبول نمیشم

سلام من دیروز امتحان دادم خیلیی خیلی ممنونم از شما چند ماه بود شرکت میکردم قبول نمیشدم بسته طلایی رو که خریدم خوندم راحت قبول شدم

یعنی واقعا تاثیری داره برا قبولی؟؟

سلام ببخشید هزینه بسته طلایی چقدر هستش من چند بار افتادم شوهرم همش دعوام میکنه چطوری باید دانلود کنم میشه راهنماییم کنین

تو این صفحه تمام توضیحات داده شده

میشه ب تلگرامم پیام بدین ۲سوال ذهنمو مشغول کرده ILOVE_YOS

سلام من اسفند ماه ازمون دادم بیشتر ازمون های شما رو هم زدم ولی با ۵ سوال رد شدم . خیلی ها میگفتن سوالها تغییر کرده وبیشتر به سمت فنی رفته و الان هم سوال های اخر شما مثلا ۳۵ و چندتای قبل ۹۰ درصدش فنی شده دلیلش چیه؟

من دیروز ایبن نامه اصلی داشتم بدون غلط قبول شدم خیلی ممنون از پکیج طلایی سوالات

خواهش میکنم

سلام پکیج طلایی رو از کجا باید تهیه کنم؟ پولی است؟ من پنج شنبه امتحان دارم تورو خدا کمک کنین

سلام
بله پکیج طلایی در همین مطلب می توانید خریداری کنید و فقط با یک دور خواندن سوالات به راحتی در آزمون قبول خواهید شد.

قیمتش چنده؟

۱۹ هزار تومان هستش

سلام من شنبه امتحان دارم تورو خدا دعای خیر برام بکنید قبول شهم امتحان آیین نامه اصلی

سلام قبول شدید؟چجور بود امتحانش

سلام شنبه که رفتی امتحان دادی قبول شدی یا نه؟

یک سوال
زمان آزمون آیین نامه اصلی چه ساعتی هستش

معمولا چهارشنبه ها ساعت ۷:۳۰ صبح هستش تو بعضی از اموزشگاه ها ساعت ۹ صبح ازمون گرفته میشه

سلام این سوالای اصلی ایین نامه ۹۸؟

جواب سوالات آیین نامه جواب سوالات آیین نامه اصلی ۹۸ جواب سوالات آیین نامه جدید جواب سوال آیین نامه پایه سوم جواب سوال ایین نامه رانندگی جواب سوال های آیین نامه ۹۹ سوالات آیین نامه چگونه است

سوالات آیین نامه چندتاست سوالات آیین نامه چراغ سبز سوالات ایین نامه چهارراه سوالات آیین نامه فصل چهارم کتاب سوالات آیین نامه چراغ سبز سوالات ایین نامه اصلی چندتاست سوالات  ویرایش چهارم سوالات چهارگزینه ای آیین نامه سوالات آیین نامه حق تقدم سوالات آزمون آیین نامه حق تقدم سوالات حتمی آیین نامه سوالات آیین نامه خودرو سوالات آیین نامه خراسان رضوی سوالات آیین نامه خرداد ۹۹ سوالات آیین نامه خرداد ۹۸

سوالات آیین نامه زرد سوالات ایین نامه زنجان نمونه سوالات آیین نامه زرد سوالات آیین نامه سال ۹۹ سوالات آیین نامه سایت ایرانیان
سوالات آیین نامه سال ۹۸ سوالات آیین نامه سال ۹۸ سوالات آیین نامه سال ۱۳۹۹
سوالات آیین نامه سال ۹۷ سوالات آیین نامه سال ۹۹ رایگان سوالات آیین نامه سال ۹۹ پایه سوم سوالات آیین نامه سایت تست درایوینگ

سوالات آیین نامه سال ۱۳۹۸ سوالات آیین نامه شهری سوالات آیین نامه شهریور ۹۸
سوالات آیین نامه شهریور ۹۸ سوالات آیین نامه شهریور۹۹
سوالات آیین نامه شهریور ۹۹

سوالات ایین نامه شهرک ازمایش اصفهان سوالات آیین نامه فصل ششم نمونه سوالات آیین نامه شهریور ۹۸ سوالات آیین نامه صوتی
سوالات آیین نامه صورتی سوالات ایین نامه صددرصد قبولی سوالات آیین نامه بهمراه پاسخنامه صحیح
سوالات صددرصدی آیین نامه سوالات آیین نامه طلایی سوالات ایین نامه طلای سوال ایین نامه طلایی
سوالات آیین نامه ۹۸ طلایی سوالات آیین نامه بسته طلایی ۹۹ سوالات آزمون آیین نامه طلایی نمونه سوالات ایین نامه طلایی ۹۹
آیا سوالات آیین نامه عوض شده است

عکس سوالات آیین نامه عکس سوالات آیین نامه اصلی سوالات عددی آیین نامه عکس سوالات آیین نامه رانندگی عکس سوالات آیین نامه مقدماتی سوالات عملی آیین نامه عکس نمونه سوالات آیین نامه اصلی عکس های سوالات آیین نامه اصلی
آیین نامه ۹۷ (سوالات+علائم) سوالات آیین نامه فنی سوالات آیین نامه فصل اول سوالات آیین نامه فصل پنجم سوالات آیین نامه فصل دوم
سوالات آیین نامه فصل سوم
سوالات آیین نامه فقط تابلوها

سوال ایین نامه گواهینامه نمونه سوالات آیین نامه گواهینامه پایه سه سوالات آیین نامه لو رفته
سوالات ایین نامه لودر سوالات آیین نامه اصلی لو رفته
ایا سوالات ایین نامه لو میرود لیست سوالات آیین نامه رانندگی سوالات آیین نامه ماشین
سوالات آیین نامه مهر ۹۹

سوالات آیین نامه رانندگی همراه با جواب نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم ۹۹
نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب نمونه سوالات آیین نامه با جواب نمونه سوالات آیین نامه موتور سوالات آیین نامه ی ۹۹ سوالات ایین نامه ی سال ۹۹
سوالات ایین نامه ی جدید

برنامه ی سوالات ایین نامه دانلود برنامه ی سوالات ایین نامه سوالات آیین نامه ی رانندگی سوالات آیین نامه ۱۳۹۹ سوالات آیین نامه ۱۴۰۰
سوالات آیین نامه ۱۳۹۸ سوالات امتحانی آیین نامه ۱۳۹۸ نمونه سوالات آیین نامه ۱۳۹۸
سوالات آیین نامه رانندگی ۱۳۹۹ سوالات آیین نامه پایه ۲ نمونه سوالات آیین نامه ۲ سوالات آیین نامه اصلی پایه ۲
دانلود سوالات آیین نامه پایه ۲ سوالات آیین نامه ۲ سوالات ایین نامه ۳
سوالات آیین نامه پایه ۳ سال ۹۹ سوالات آیین نامه پایه ۳ ۹۸
سوالات آیین نامه رانندگی پایه ۳

سوالات آیین نامه ماشین پایه ۳ سوالات ایین نامه اصلی شماره ۳۰
نمونه سوالات آیین نامه پایه ۳ سال ۹۸ سوالات ایین نامه ۸۹ سوالات آیین نامه سال ۸۷ سوالات آیین نامه ۹۹ با جواب
سوالات آیین نامه ۹۹ pdf سوالات آیین نامه ۹۹ جدید سوالات آیین نامه ۹۹ پایه ۳ سوالات آیین نامه ۹۸ پایه سوم

سلام خانم امتحانی که امروزمن دادم خیلی سخت وگیج کننده بوداگرسوالات ایین نامه جدیدراداریدلطف میکنیدبرامن هم بفرستید

من سوالات بسته طلایی همین سایت رو خوندم قبول شدم

سلام امکانش هست برام بفرستین سوال های ایین نامه ۹۸ رو ب ایمیلم

سلام پک طلایی سال ۹۸ رو خریداری کردم
عالی بود

سلام
موفق باشید

سلام میشه سوالات آیین نامه را به ایمیل من ارسال کنید ممنون

سلام من گواهینامه پایه دوم دارم وپنج ماه ازتاریخ اخذش گذشته آیاحرف میزنن که مدت دوسال که بایدبگذره کم شده یاحذف کردن آیامیتونم ثبت نام کنم

اصلا سوالتون رو متوجه نشدم

باید دوسال بگذره حتما

سلام خسته نباشید یک سوال داشتم لطفا راهنمایی کنید :
در چند متری ورودی تونل ها سبقت گرفتن ممنوع است؟

در ۱۰۰ متری

۲۰۰۰۰ متری

‌۱۵۰متری

۱۵۰متری

سلام سوالات ایین نامه اصلی سایت شما عالیه ممنون
یه سوال در چند متری ورودی تونل ها ، سبقت گرفتن ممنوع است ؟

۱۰۰ متری

سلام ببخشید یه سوال داشتم منظورتون از آزمون فنی چیه؟
یعنی یه آزمون تئوری داره بعد از اونم به آزمون فنی یعنی این دو تا آزمون از هم جداست؟

سلام به همگی یه سوال داشتم . اگه کسی بخواد گواهی نامه پایه دو بگیره امتحان پایه دوم هم درست مثل امتحان پایه سومه؟ یعنی عینا مثل اون آیین نامه مقدماتی و آیین نامه اصلی داره؟ میخوام ثبت نام کنم لطفا هر کی میدونی بهم جواب بده . ممنون

سلام میشه سوالات آیین نامه را به ایمیل من ارسال کنید ممنون

ارسال شد

با سلام و تشکر از سایت خوبتون
میخواستم بدونم در مورد سوالات حق تقدم میدان باید چه نکاتی رو بدونیم
ممنون میشم راهنماییم کنید

نکته اصلی سوالات مربوط به حق تقدم میدان آن است که باید بدانید حق تقدم با وسیله‌ای است که در میدان در حال حرکت است.

من امروز امتحان دادم و پنج تا غلط داشتم یکی از سوالاتی که غلط زدم نوشته بود چرا نباید مدت زیادی پا روی کلاچ باشد من زدم عمر گیربکس کاهش می‌یابد چرا این پاسخ غلطه؟

هنرجوی گرامی، شما باید در انتخاب گزینه زمانی که بین دو گزینه‌ای که به نظر درست می‌آید قرار می‌گیرید گزینه‌ای را انتخاب کنید که اولویت بالاتری دارد. در این سؤال اولویت با گزینه‌ای است که اشاره به از دست رفتن کنترل ماشین می‎کند. شما باید درست‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

سلام به گیریبکس ربطی نداره دیسکو صفحه خراب میشه

در سوالات حق تقدم اگر دو ماشین روبروی هم از دو خیابون هم عرض به هم برسد کدوم ماشین اجازه داره اول بپیچه؟

با سلام هنرجوی گرامی، در این سوالات حق تقدم این نکته را در نظر داشته باشید که حق تقدم با اتومبیلی است که به راست گردش می‌کند.

با سلام و تشکر از پاسخ‌های دقیقتون میخواستم یکی از سوالاتی که از جوابش مطمئن نیستم رو بپرسم، سوال پرسیده وقتی اتومبیل را پارک می‌کنید نباید ……… ، این سواله و گزینه‌ها میگه نباید در جاده اصلی پارک کنید، نباید مانع استفاده از راه شوید، نباید در دنده بگذارید، نباید ترمز دستی را بکشید. از این چهار گزینه دو تاش به نظر درست میاد کدوم رو باید انتخاب کرد؟

سلام، هنرجوی گرامی، در مورد سوالاتی که دو گزینه به نظر درست می‌آیند باید گزینه‌ای انتخاب شود که درست‌تر است. در واقع سوال بالا دو گزینه سه و چهار که کاملا رد می‎شود. گزینه یک گفته در جاده اصلی پارک نکنید، شاید در برخی جاده‌های اصلی پارک ممنوع باشد اما لزوما در همه جا اینطور نیست. بنابراین این گزینه‌هم غلط است. پاسخ درست این است که هنگام پارک نباید مانع استفاده سایر افراد از راه شوید

سلام سوال های اینامه پایه یوم صددرصدقبولی می خوام دوبارامتحان دادم قبول نشدم لطفا

بسته طلایی رو بخونید تضمینی قبولید

بچه ها من الان پرداخت رو انجام دادم از حسابمم کم شده ولی فایل رو هنوز نفرستادن چطور میشه پیگیری کرد؟

از تماس با ما پیام بدید

اگر در یک سوال طرح بشه که علت تصادف با اتومبیل جلویی چیست بهترین گزینه کدومه؟

معمولا پاسخ درست عدم توجه به مسیر و نزدیک شدن بیش‌از حد به اتومبیل جلویی

موارد زیادی دیدم که شبها از نوربالا استفاده می‌کنن و خیلی وقتا واقعا آزار دهنده است. می‌خواستم بپرسم که قانون در مورد استفاده از نوربالا محدودیتی نداره؟ در چه شرایطی میشه از نور بالا در شب استفاده کرد؟

نور بالا در شب جهت اعلام حضور به اتومبیل لاین روبرو استفاده می‌شود.

اگر سوالی شرایط خاصی مشخص نکرده باشه بین مسیر اصلی و فرعی، حق تقدم برای ماشینیه که در مسیر اصلی قرار داره با ماشینی که مستقیم حرکت می‌کنه؟

در صورتی که ماشین‌های خاص مانند آمبولانس و آتش‌نشانی و … حضور نداشته باشه حق تقدم با مسیر اصلی است

سلام ببخشید میشه سی سعال اصلی را برام بفرستید ممنون میشم

سلام اگر لطف کنید به این سوال من جواب بدید ممنون می‌شم؛ چندباری هست که اشتباه پاسخ می‌دهم و الان شک دارم که جواب درست چیه، اگر سوال بپرسه که ماشین‌هایی مثل آمبولانس میتونن ورود ممنوع برن یا نه، جواب چیه؟ آمبولانس نمی‌تونه ورود ممنوع بره؟

خیر، آمبولانس یا هر وسیله‌ی دیگری به دلیل آنکه گذر از ورود ممنوع دارای مخاطرات بسیاری است باید طبق قانون از وارد شدن به منطقه ورود ممنوع اجتناب کند.

سلام خسته نباشید همه برنامه ها به خصوص پی دی اف خیلی خیلی خوب بود من یه هفته وقت گذاشتم عوضش همون دفعه اول قبول شدم خیلی خوب بود می ارزید

سلام pdf تونه برامن میفرستید شنبه امتحان دارم به این آیدی تلگرام برام بفرست

سلام چطوری سوالا روبگیرم ازطریق واتساپ

خیلی خوب بود. با استفاده از سوالای این سایت تقریبا همه سوالای مقدماتی و اصلی رو جواب دادم.

من فراد امتحان دارم الان دارم تستا رو میزنم. برای همتون آرزوی موفقیت دارم امیدوارم همه اونایی که توی آذر امتحان دارن قبول بشن.

آیا آزمون مقدماتی و اصلی شبیه هم می باشد؟

نه توی مقدماتی سوال فنی نداره ولی توی آزمون اصلی چهار تا سوال مهم فنی داره.

آزمون اصلی ۶ تا سوال فنی داشت برای من

از سایت خوبتون خیلی تشکر می کنم. منم با استفاده از سایت شما امتحان اصلی رو دادم و بدون غلط قبول شدم.

سلام دوستان ببخشید اگه ممکنه یکی به این سوال من جواب بده. فرض کنید افسر راهنمایی و رانندگی به شما ایست بده و شما به راهتون ادامه بدید حکمش چیه؟

بستگی به افسرش داره اگه با ماشین باشه میتونه بیوفته دنبالت و ماشین رو بخوابونه یا شماره پلاک رو برداره جریمه بنویسه

خبری نیست جریمت میکنن عدم رعایت نکردن ب ایست پلیسه

امروز آزمون اصلی داشتم با یه غلط قبول شدم کاری که کردم خوندم کتاب بود و بعدشم آزمونای شما رو جواب دادم سایتتون خیلی خوبه به درد من خورد از مدیریت خیلی تشکر میکنم.

این سایت رو یکی از دوستانم معرفی کرد که حتی بدون خوندن آیین نامه قبول شد. فقط سوالات آزمون‌های شما رو مرور کرد بود. اما من یه مرور کوتاه رو آیین نامه داشتم و از سایت شما استفاده کردم امروز بدون غلط آیین نامه اصلی رو پاس شدم. واقعا سایت معرکه‌ای دارید.

سلام دوستان ممنون از سوالاتتون

سلام به همه کسایی که قراره آزمون آیین نامه بدن پیشنهاد می کنم بعد از خوندن کتاب این تستها رو مطالعه کنن خیلی به درد بخوره و شانس قبولیشون بالا میره

کدام تست ها لطفا راهنمایی کنید چه سوالاتی میاد

اگه می خواهید به راحتی گواهینامه بگیرید حتماً از نمونه سوالاتی که اینجا قرار داده شده استفاده کنید. من واقعاً از مدیر این سایت تشکر می کنم چون تونستم تو اولین آزمون آیین نامه به راحتی قبول بشم.

هر چقدر تلاش میکنم نمیتونم توراخدا بهم کمک کنین

مشکلتون چیه؟

سلام من تازه میخوام ثبت نام کنم برا پایه یک چکار کنم آینامه سریع قبول بشم

سوالات را میشه برام بفرستین

سلام
باید بسته طلایی را کامل بخوانید

چه جوری بسته طلایی بگیریم,من ۱۶،بار رفتم امتحان قبول نشدم😢

سلام
تو همین سایت کامل توضیح دادیم

قبول شدی الان؟ لطفا اینستاگرام راهنماییم کنین چند روز دیگ امتحان دارم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


دانلود رایگان قسمتی از سوالات تایپ شدهDownloads-icon


دانلود بخش اولDownloads-icon


دانلود بخش دومDownloads-icon


دانلود بخش سومDownloads-icon

محتویات

دانلود رایگان سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی شامل آزمون مقدماتی و آزمون اصلی

همه ی ما از کودکی آرزو داریم تا زودتر به سن قانونی رسیده ، ماشینی تهیه کرده و نسبت به گرفتن گواهینامه خود اقدام کنیم و در خیالات به شهر های مختلفی سفر میکنیم. در ایران این آرزو از سن ۱۸ سالگی تمام به بعد در دسترس می باشد و تمامی دختران و پسران میتوانند در هر یک از آموزشگاه های رانندگی سطح شهر ثبت نام کرده و پس از گذراندن ۸ جلسه تئوری ، آزمون تستی ، ۱۲ جلسه آموزش درون شهری و در نهایت آزمون عملی آن نسبت به دریافت گواهینامه اقدام نمایند.

برای شرکت در آزمون آیین نامه اصلی کلیک کنید

نمونه سوالات آزمون رانندگی

کدام یک از موارد زیر جزو رفتار های رانندگان پر خطر و پرخاشگر نمیباشد؟

رعایت حقوق شهروندی و حریم دیگران در هنگام رانندگی

در صورتی که اتوموبیلی معایینه فنی معتبر نداشته باشد رانندگی کردن با این خودرو چگونه است ؟

ممنوع است

مهمترین اقدام در برخورد با یک مصدوم بیهوش چیست؟

باز کردن راه هوایی تنفس

یکی از علت های نقص قوانین و مقررات و بی احترامی به سایر رانندگان و انجام اقدامات حادثه ساز توسط راننده کدام است؟

راننده در زمان خلوتی معابر میتواند قوانین و مقررات را نقص و اقدامات حادثه ساز را انجام دهد

حرکت کردن از روی خط هاشور در حاشیه راه ها که معمولا کنار اتوبان ، آزاد راه ها ، بزرگراه ها و تونل کشیده میشود

ممنوع است

توقف وسایل نقلیه از چه فاصله ای در تقاطع ها و میادین ممنوع است ؟

۱۵ متری

سبقت گرفتن در چند متری تونل و پل ها آزاد است ؟

۱۰۰ متری

نحوه ی استفاده از لاستیک های فرسوده و غیر استاندارد در وسایل نقلیه چگونه است ؟

ممنوع است

کدام گزینه در مورد ضد یخ صحیح است ؟

عدم استفاده از ضد یخ در تابستان میتواند منجر به جوش آوردن زودتر موتور شود

سطح روغن موتور را با چه وسیله ای میتوان کنترل کرد ؟

سیم روغن (گیج)

برای جلوگیری از آسیب رسی به بخش های موتور ، تسمه تایم پس از طی چه مسافتی بایستی تعویض شود؟

بین ۶۰ تا ۹۰ هزار کیلومتر

بوق زدن در چه مواردی مجاز است؟

سبقت مجاز در روز

ترمز دستی به نام ترمز …. و ترمز پایی به نام ترمز …. یا ترمز سرویس شناخته میشود.

ثانویه – اولیه

رانندگی هر فرد نشاندهنده ی چیست ؟

شخصیت و درک اجتماعی

در هنگام افزایش دمای موتور برای خنک شدن سریع موتور چه اقدامی انجام دهیم ؟

با احتیاط مقداری آب روی رادیاتور میریزیم

کدامیک از موارد زیر در خصوص ایمن کردن صحنه حادثه می باشد

مطمئن شدن از اینکه خطری شمارا تهدید نمیکند- پارک خودرو در فاصله ی مناسب – استفاده از تابلو ی اعلام خطر

کدام یک از گزینه های زیر جزو رفتار ناهنجار اجتماعی و ناپسند نمی باشد.؟

رانندگی با سرعت مجاز

زمانی که راننده تشخیص می دهد نیاز به توقف دارد تا لحظه ی به کار گرفتن ترمز ها چه نام دارد؟نمونه سوالات آزمون رانندگی

زمان واکنش

توقف و یا ایستادن در کدام یک از محل های زیر مجاز است ؟

محدوده پارک آزاد

کدام یک از موارد زیر جان فرد را به خطر می اندازد

فقدان تنفس

کدام مورد نمونه ای از رفتار های خطر ناک هنگام رانندگی است ؟

استفاده از تلفن همراه

حرکت در پوشش وسایل نقلیه امدادی در حال ماموریت برای سایر وسایل نقلیه چگونه است ؟

ممنوع است

در کدام یه از موارد زیر سبقت گرفتن ممنوع است؟

بر روی خط ممتد

خستگی و خواب الودگی راننده چه تاثیری بر رانندگی وی دارد؟

کاهش سطح هوشیاری و سرعت واکنش فرد

تابلو های منع کننده با چه رنگی نمایش داده میشوند؟

قرمز

دور زدن از چه فاصله ای از تونل ها ک دید کافی و ایمنی لازم را ندارد ممنوع است؟

۱۵۰ متری

هرگاه دارنده گواهی نامه رانندگی یکی از شرایط پزشکی مربوطه برای رانندگی را از دست بدهد بایستی….

طی مدت یکماه به راهنمایی و رانندگی مراجعه نماید

حداکثر سرعت در بزرگراههای واقع در شهرها و مناطق مسکونی چند کیلومتر در ساعت است؟

۱۰۰

سبقت از طرف راست وسیله نقلیه ای که در حال گردش به چپ میباشد ……

مجاز است

کدام یک از موارد زیر جزو سیستم اگزوز خودرو می باشد؟

کاتالیست

اگر خودرویی با نور بالا از روبه رو به شما نزدیک شود چه باید بکنید؟

سرعت را کاهش داده و به سمت جاده نگاه کرد و با کنار چشم حرکت خودرو مقابل را تحت نظر داشته باشد

کدام یک از موارد زیر صحیح است؟

باز کردن درهای وسیله نقلیه پیش از توقف کامل مجاز نیست

حداکثرسرعت در میدان ها چند کیلومتر است؟

۳۰ کیلومتر در ساعت

کدام یک از موارد زیر در خصوص حرکت با دنده عقب صحیح است؟

در حرکت با دنده عقب باید میدان دید عقب را کنترل نموده و به آرامی و با نگاه کردن به فضای پشت حرکت نمود

وظیفه کنیستر در خودرو چیست ؟

از ورود بخار های بنزین به فضای آزد جلوگیری میکند

کدام یک از موارد زیر توسط راننده مجاز است؟

بستن دو عدد چراغ ویژه مه با نور زرد در دوطرف قسمت جلو خودرو

در تقاطع های هم عرض اگر دو وسیله نقلیه ای که روبه روی یک دیگر در حال حرکت هستند بخواهند با هم وارد خیابان مجاور شوند حق تقدم عبور با چه وسیله ایست؟

به سمت راست گردش میکند

علائم اخباری برای سبقت گرفتن در روز کدام است؟

بوق کوتاه و چراغ راهنما

کدامیک از موارد زیر از مصادیق رانندگی پر خطر و پرخاشگرانه است؟

مانور و تغییرمسیر به طور مکرر

در ابتدایی بارندگی بدلیل احتمال افزایش سر خوردن چه مواردی را باید رعایت کرد؟

تمام موارد بالا

وظیفه قطع و وصل نمودن مدار آب از موتور به رادیاتور را کدام قطعه انجام میدهد؟

ترموستات

انتقال نیرو در سیستم ترمز پدالی توسط ………. انجام میشود.

روغن ترمز

مزیت استفاده از ترمز ABS در سیستم خودرو چیست؟

کاهش مسافت توقف خودرو

منظور از کمربند سه نقطه ای کمربندی است که …………..

دارای سه محل اتصال است

کشیدن ترمز دستی بدون فشردن ضامن سبب چه مسئله ای میشود؟

استهلاک زودتر لنت ها

چرا باید در هنگام رانندگی توجه به جلو و اطراف داشته باشیم؟

خطرات احتمالی را پیش بینی کرده و زمان بیشتری برای واکنش داشته باشیم

از پای راست برای کنترل کدام پدال استفاده میشود؟

موارد ۱ و ۳

معیوب بودن سیستم تعلیق خودرو چه عواقبی را ایجاد مینماید؟

تمامی موارد صحیح است

کاربرد روش ۲ ثانیه در کجا بکار می رود؟

تخمین فاصله با اتومبیل جلویی

چگونه می توان در سربالایی سبقت گرفت؟

این کار ممنوع می باشد

در تقاطعها در چه فاصله ای توقف ممنوع است؟

پانزده متری

میخ های زرد رنگ در وسط جاده به چه معنی است؟

خط ممتد

کدام قطعه جزو سیستم خنک کاری موتور نمیباشد؟

سیلندر

لرزش غربیلک فرمان در سرعتهای بالا نشانه چیست؟

بالانس نبودن چرخ ها

با چرخاندن غربیلک فرمان میتوان………………..

جهت حرکت خودرو را تغییر داد

نقص در جلوبندی چه مشکلی ایجاد میکند؟

سخت شدن کنترل و فرمانپذیری خودرو

با فشردن پدال کلاچ چه اتفاقی می افتد؟

موارد یک و سه

سیستم هدایت فرمان هر چند وقت یکبار میبایست مورد بازید قرار گیرد؟

هر شش ماه یکبار

کلید بوق در کدام قسمت خودرو ممکن است قرار گرفته باشد؟

در تمام مواقع با دنده سنگین حرکت کنیم

سیستم هدایت و فرمانپذیری در چه زمانی معیوب میباشد؟

موارد یک و دو

دسته دنده معمولی خودروهای سواری دارای چند حالت میباشد؟

۷ حالت

در مسیر انتقال قدرت از موتور به چرخهای محرک بعد از کلاچ ……………..وجود دارد.

گیربکس یا جعبه دنده

وضعیت باد تایرها هر چند وقت یکبار میبایست مورد بررسی قرار گیرد؟

هفته ای یکبار

کدام قطعه در خودرو صحت سلامت یا عدم سلامت بخش های مهمی مانند جلوبندی و وضعیت فرمان پذیری را آشکار مینماید؟

غربیلک فرمان

در سیستم ترمز ضد قفل ABS برای ترمز گیری باید پا را به صورت ……….روی پدال ترمز فشرد.

ممتد

وظیفه سیستم ………… ایجاد تعادل میان سرعت و نیرو است.

گیربکس

وظیفه روغن ترمز چیست؟

انتقال نیرو در سیستم ترمز

این قطعه وظیفه جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار و دیگر ذرات معلق را به داخل موتور و فضای احتراق بر عهده دارد.

فیلتر هوا

وظیفه …………..به گردش در آوردن آب داخل پوسته موتور و اطراف سیلندرها میباشد.

واتر پمپ

شرکت در آزمون راهنمایی و رانندگی یکی از پر استرس ترین بخش های دریافت گواهینامه می باشد بسیاری از داوطلبین به جهت آنکه اولین بار است در این آزمون شرکت میکنند اغلب نمی دانند که سوالات به چه صورتی طرح و می بایست به چه صورتی به آنها پاسخ دهند از این رو برای این دسته از عزیزان نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را به صورت یک جا گرداوری کرده ایم که شما میتوانید به صورت رایگان نمونه سوالات آیین نامه را دریافت نمایید.

شما با دانلود رایگان سوالات آیین نامه مقدماتی و اصلی می توانید با مروری بر تمامی سوالاتی که تا کنون در آزمون های راهنمایی طرح شده است با آمادگی کاملی بر سر جلسه آزمون شرکت نمایید و به دلیل تجربه ی مطالعه سوالات به خوبی به این سوالات پاسخ دهید.

توجه داشته باشید که بسیاری از وب سایت ها این نمونه سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی را با دریافت هزینه به شما تحویل میدهند ولی شما میتوانید همینک با استفاده از لینکی که در انتهای همین صفحه قرار داده شده است نسبت به دانلود رایگان سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی به طور کامل اقدام نمایید و با مطالعه ی آنها در همان اولین آزمون قبول شده و وارد مرحله ی بعدی شوید.

دانلود رایگان سوالات آیین نامه اصلی حتی برای افرادی که تا کنون بار ها و بار ها آزمون راهنمایی و رانندگی را رد شده و تعداد جواب های نادرست آنها از حد معقول بیشتر می باشد نیز مناسب می باشد و شما می توانید همینک با دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی از وب سایت تست درایوینگ در سری بعدی آزمون موفق بوده و با کمترین میزان اشتباه به مرحله ی بعد وارد شوید.

بسیاری از افراد به دلیل اینکه در دفعات مختلف آزمون داده و در آن رد می شوند از گرفتن گواهینامه دلسرد شده و حتی ادامه فرایند آنرا پیگیری نمیکنند. دانلود نمونه سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی برای این دست از عزیزان نیز مفید و حتی راه گشا می باشد. این گونه افراد میتواند با استفاده از لینک موجود در همین صفحه نسبت به دانلود رایگان سوالات آیین نامه مقدماتی اقدام نموده و برای آزمون بعدی آماده شوند.

دانلود رایگان سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی حتی به افرادی که قصدی برای گرفتن گواهینامه ندارند نیز توصیه میشود زیرا میتوانند با اطلاع از سوالات و نوع طرح ریزی آنها آشنا شده و در زمانی که برای دریافت گواهینامه اقدام نمودند با چالش های کمتری رو به رو شوند.

نوجوانانی که هنوز به سن ۱۸ سالگی نرسیدند میتوانند با دانلود سوالات آیین نامه مقدماتی نسبت به مرور دوره ای آنها اقدام نمایند. سوالاتی که شما آنها را دریافت میکنید کامل ترین سوالاتی خواهد بود که شامل پر تکرار ترین سوالاتی است که توسط راهنمایی و رانندگی از افراد تحت آموزش تا به امروز گرفته شده است. و شما در هر سن و جایگاهی که هستید می توانید با دانلود نمونه سوالات کامل راهنمایی و رانندگی درصد موفقیت خود در این آزمون را تا حد بالایی افزایش دهید.

بسیاری از کاربرانی که نسبت به دانلود رایگان سوالات آیین نامه اصلی اقدام نموده اند سوالات در خور توجهی را پرسیده اند که در اینجا قصد داریم به آنها پاسخ دهیم.

 

 

یکی از سوالاتی که توسط کاربران بسیاری از ما پرسیده میشود این است که دانلود نمونه سوالات راهنمایی رانندگی با جواب بهتر است یا بدون جواب؟ در جواب این دسته از دوستان باید گفت که با توجه به تجربه چندین ساله ما در زمینه ارائه نمونه سوالات راهنمایی و رانندگی بهترین نتیجه زمانی حاصل میشود که شما در ابتدای راه چند نمونه سوال راهنمایی و رانندگی را به همراه پاسخ آن مطالعه نمایید و پس از آن که با نحوه سوالات آشنا شدید سعی کنید سوالات راهنمایی و رانندگی ارائه شده را بدون نگاه به پاسخنامه آن پاسخ دهید و خود را با یک آزمون واقعی رو به رو کنید تا سطح خود را به درستی تعیین کنید.

پیشنهاد میکنیم قبل از شروع کلاس ها یک دوره تست ها را کار کنید تا میزان سطح دانش خود را بسنجدید پس از پایان کلاس ها و همچنین مطالعه کتاب آموزشی یک بار دیگر تست ها را مرور کنید و ببینید بعد از کلاس ها تا چه میزان پیشرفت داشته اید.

همانطور که میدانید برای عبور از مرحله ی اول دریافت گواهینامه می بایست دو آزمون مقدماتی و اصلی را پاس نمایید با توجه به اینکه بسیاری از افراد طالب دریافت گواهینامه در یکی از این دو آزمون مردود میشوند به همین جهت نیاز است تا با دانلود سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی به طور کامل که در پایین آورده شده است با هر دو این آزمون ها و سوالاتی که در آنها مطرح میشود آشنا شوید تا بتوانید به درستی پاسخ همه سوالات را دهید.

ثبت نام گواهینامه

پس از اینکه شما در یک آموزشگاه رانندگی ثبت نام میکنید آموزشگاه یک سری مدارک از شما مطالبه خواهد نمود که می بایست آنها را تهیه نمایید. این مدارک کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ، عکس ۳ در ۴ به تعداد مورد نیاز و گروه خونی می باشد. پس از آن می بایست در تست چشم پزشکی که از سوی آموزشگاه معرفی میشود شرکت نمایید.

شرکت در کلاس های گواهینامه

پس از تکمیل مدارک می بایست نسبت به شرکت در ۸ جلسه تئوری اقدام کنید. این کلاس ها در محل آموزشگاه و به صورت عمومی برگزار میشود و در آن نکات و راهنمایی های لازمه به جهت یاد گیری علائم راهنمایی و رانندگی و همچنین درک کاربرد آنها به شما آموزش داده میشود. در پایان شما می توانید در آزمون تستی راهنمایی و رانندگی که در رابطه با نام و کاربرد و همچنین مفهوم علائم راهنمایی و رانندگی می باشد شرکت نمایید.مطالب مرتبط :

 

 

 

سوالات متداول:

نمونه سوالات رایگان آزمون رانندگی تا چه حد برای قبولی در آزمون کمک میکند؟

نمونه سوالات آزمون به صورت هدفمند دسته بندی و جمع آوری شده است و قبولی در آزمون را برای هنرجویان تضمین می کند.

 

آیا نمونه سوالات آزمون رانندگی منبع معتبری است ؟

بله این نمونه سوالات با تلاش زیاد به صورت جامع از روی سوالات پرتکرار و آخرین بروزرسانی های مطالب آزمون رانندگی  گردآوری شده است.

 

دسترسی به سوالات راهنمایی و رانندگی هزینه دارد؟

خیر با لینکی که در وب سایت قرار گرفته میتوانید به کلیه سوالات بدون پرداخت هزینه دسترسی پیدا کنید.

من ایمیلم باز نمیشه، این سوالارو میخام بخرم لطفا بگین چطور اقدام کنم

سلام
ایمیل نیاز نیست بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشه

پس سوالات کجاست من که خرید کردم فردا امتحان دارم

دوست عزیز صبح ایمیل کردم!!!

آزمون

دمتون گرم

سلام خسته نباشید تست میخواستم چه چطوری به دستم میرسونید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

جدیدترین نمونه سوالات آیین نامه همراه با جواب کامل. هر آنچه برای قبولی ۱۰۰ درصد در آزمون آیین نامه نیاز دارید در همین صفحه است. تمام!

کمی پایین تر هم میتوانید بسته طلایی را داشته باشید و هم میتوانید به صورت کاملا رایگان در آزمون های آنلاین آیین نامه شرکت کنید.

هنگام توقف اگر وسیله نقلیه چراغ راهنما نداشته باشد باید ……

جواب درست گزینه ۲

نمونه سوالات آزمون رانندگی

مهم ترین وظایف روغن در موتور چیست؟

جواب درست گزینه ۳

کدام گزینه نادرست است؟

جواب درست گزینه ۳

در کدامیک از موارد زیر دور کردن خود و اطرافیان از صحنه تصادف از اهمیت بیشتری نسبت به سایر موارد برخوردار است؟

جواب درست گزینه ۳

از مثلث متساوی الضلاع (نشسته روی قاعده) معمولا برای چه نوع تابلوهایی استفاده می شود؟

جواب درست گزینه ۳

در تقاطع هم عرض اگر دو وسیله نقلیه ای که روبروی یکدیگر در حرکتند بخواهند با هم وارد خیابان مجاور واحدی شوند حق تقدم عبور با وسیله نقلیه ای است که …… ؟

جواب درست گزینه ۱

بلند کردن دست های پلیس به دو طرف و به طور افقی به چه معناست؟

جواب درست گزینه ۲

کدامیک از موارد زیر در خصوص عبور از روی خط آهن صحیح می باشد؟

جواب درست گزینه ۳

در چه شرایطی می توان مانع سبقت گرفتن خودروی در حال سبقت شد؟

جواب درست گزینه ۴

مفهوم چراغ سبز راهنمایی چیست؟

جواب درست گزینه ۴ 

مفهوم این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۳

هرگاه وسیله نقلیه ای شب در کنار و بیرون سطح راه توقف نماید و نور کافی در آن محل برای تشخیص اشخاص از فاصله ۱۵۰ متری وجود نداشته باشد انجام کدام مورد زیر ضروری است؟

جواب درست گزینه ۳

کدام یک جزو وظایف سیستم تعلیق نمی باشد؟

جواب درست گزینه ۲

کدام یک از موارد زیر در خصوص کمک های اولیه صحیح می باشد؟

جواب درست گزینه ۳

منظور از طراحی خط ایست در ورودی تقاطع کدام است؟

جواب درست گزینه ۲

در راه های مسطح که دو طرف راه منتهی به کوه و پرتگاه می باشد حق تقدم با کدام وسیله است؟

جواب درست گزینه ۴

کمک های اولیه چیست؟

جواب درست گزینه ۴

مفهوم رنگ زرد در علائم عبور و مرور چیست؟

نمونه سوالات آزمون رانندگی

جواب درست گزینه ۳

حداقل عمق شیار تایرها چند میلی متر باید باشد؟

جواب درست گزینه ۳

کدام یک به مفهوم (( ایست وسیله نقلیه برای هر مدت ممنوع )) می باشد؟

جواب درست گزینه ۲

در تصویر زیر حق تقدم وسایل نقلیه به ترتیب از راست به چپ کدام است؟

جواب درست گزینه ۴

در تصویر زیر حق تقدم وسایل نقلیه به ترتیب از راست به چپ کدام است؟

جواب درست گزینه ۳

در تصویر زیر حق تقدم وسایل نقلیه به ترتیب از راست به چپ کدام است؟

جواب درست گزینه ۱

در تصویر زیر حق تقدم وسایل نقلیه به ترتیب از راست به چپ کدام است؟

جواب درست گزینه ۴

در تصویر زیر حق تقدم وسایل نقلیه به ترتیب از راست به چپ کدام است؟

جواب درست گزینه ۳

در تصویر زیر حق تقدم وسایل نقلیه به ترتیب از راست به چپ کدام است؟

جواب درست گزینه ۱

در تصویر زیر حق تقدم وسایل نقلیه به ترتیب از راست به چپ کدام است؟

جواب درست گزینه ۲

در تصویر زیر حق تقدم وسایل نقلیه به ترتیب از راست به چپ کدام است؟

جواب درست گزینه ۳

در تصویر زیر حق تقدم وسایل نقلیه به ترتیب از راست به چپ کدام است؟

جواب درست گزینه ۲

نمونه سوالات آیین نامه + جواب

براساس آخرین تغییرات

بهمن ۱۳۹۹ 😍

قبولی 100 درصد تضمینی ✅

قبولی بدون نیاز به کتاب ❌

قیمت ۶۹۰۰۰ تومان

برای خرید و دانلود فوری بر روی دکمه زیر کلیک کنید:


0 سوال از 10 سوال تکمیل شد.

سؤالات:


سوالات آنلاین آیین نامه از بخش هوشیاری

برروی دکمه شروع آزمون در زیر کلیک کنید!

شما قبلا این آزمون را به پایان رسانده اید و نمی توانید مجددا درون آن شرکت کنید.


آزمون در حال بارگذاری است

برای شروع آزمون لازم است که ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

برای شروع آزمون، لازم است آزمون زیر را به اتمام برسانید.

به 0 سوال از 10 سوال به درستی پاسخ داده اید.


زمان شما:


زمان سپری شده است


امتیاز شما 0 از 0 است، (0)

برای دیدن جواب های صحیح، کمی پایین تر بر روی دکمه نمایش سوالات آزمون کلیک کنید.

وقتی در حین رانندگی حواس شما پرت چیز دیگری باشد، با این کار:

آمادگی در رانندگی شامل چه مواردی است؟

حالت و وضعیت شما در رانندگی به چه عواملی بستگی دارد؟

بی توجهی به علائم و مقررات رانندگی نشانه ی چیست؟

تنها موقعی می توانید از تلفن همراه در رانندگی استفاده کنید که …… ؟

اگر به هنگام رانندگی متوجه بوی بنزین شدید چه اقدامی می کنید؟

هنگامی که پلیس راهنمایی مستقر در تقاطع دست راست خود را به صورت قائم (مانند تصویر) نگه می دارد، منظور چیست؟

کدام گزینه به ترتیب اولویت صحیح می باشد؟

هوای گرم بر کدام قسمت خودرو اثر می گذارد؟

در شکل زیر راننده چه قصد و نیتی دارد؟


0 سوال از 10 سوال تکمیل شد.

سؤالات:


بر روی دکمه شروع آزمون در زیر کلیک کنید!

آزمون آنلاین سوالات فنی

شما قبلا این آزمون را به پایان رسانده اید و نمی توانید مجددا درون آن شرکت کنید.


آزمون در حال بارگذاری است

برای شروع آزمون لازم است که ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

برای شروع آزمون، لازم است آزمون زیر را به اتمام برسانید.

به 0 سوال از 10 سوال به درستی پاسخ داده اید.


زمان شما:


زمان سپری شده است


امتیاز شما 0 از 0 است، (0)

برای دیدن جواب های درست، کمی پایین تر بر روی دکمه نمایش سوالات آزمون کلیک کنید.

دینام را هر از چه مدت باید بازدید کنیم ؟

تعویض وایر شمعها هر از چه مدت باید انجام شود؟

بازدید سطح روغن ترمز هر از چه مدت باید انجام شود؟

بازدید آب رادیاتور هر از چه مدت باید انجام شود؟

بازدید سطح آب مخزن شستشوی شیشه ی خودرو هر از چه مدت باید انجام شود؟

بازدید کشش تسمه های پمپ آب هر از چه مدت باید انجام شود؟

بازدید فیلتر هوا هر از چه مدت باید انجام شود؟

بازدید کمپرسور دستگاه تهویه مطبوع هر از چه مدت باید انجام شود؟

بازدید سطح مایع باطری خودرو هر چه از مدت باید انجام شود؟

چه چیزی باعث خورندگی رنگ خودرو میشود؟


0 سوال از 16 سوال تکمیل شد.

سؤالات:


برای نمایش سوالات بر روی دکمه شروع آزمون در زیر کلیک کنید!

در پایان آزمون میتوانید پاسخ های صحیح را ببینید.

شما قبلا این آزمون را به پایان رسانده اید و نمی توانید مجددا درون آن شرکت کنید.


آزمون در حال بارگذاری است

برای شروع آزمون لازم است که ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

برای شروع آزمون، لازم است آزمون زیر را به اتمام برسانید.

به 0 سوال از 16 سوال به درستی پاسخ داده اید.


زمان شما:


زمان سپری شده است


امتیاز شما 0 از 0 است، (0)

برای دیدن جواب های درست، کمی پایین تر بر روی دکمه نمایش سوالات آزمون کلیک کنید.

حداقل فاصله ای را که رانندگان وسایل نقلیه بایستی از طریق آیینه ها پشت سرشان را رویت کنند چقدر است؟

صدای بوق وسیله نقلیه حداقل بایستی از چه فاصله ای شنیده شود؟

حداقل فاصله ای که رانندگان وسایل نقلیه بایستی بتوانند اشیا و اشخاص مقابل را به وضوح مشاهده کنند چقدر است؟

دور زدن از چه فاصله ای مانده به پیچ ها و سربالایی ها ممنوع است؟

در شرایط یخ بندان فاصله توقف چه مقدار ممکن است افزایش یابد؟

کدام فاصله بین دو اتومبیل چنانچه راه خشک و هوا خوب باشد، مناسب است؟

شما با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت در یک جاده خشک در حال رانندگی هستید. فاصله شما با اتومبیل جلویی چقدر باید باشد؟

فاصله قبل و بعد از تونل ها برای گرفتن سبقت چند متر است؟

در زمانی که قصد گردش به چپ و یا راست را دارید از چه فاصله ای باید راهنما را بزنید؟

در صوتی که میزان سرعت رانندگی به وسیله تابلو و یا علائم دیگر راهنمایی و رانندگی معین نشده باشد حداکثر سرعت در شب برای راه های برون شهری مناطق غیر مسکونی چند کیلومتر است؟

حداکثر سرعت در معابر شریانی درجه یک چند کیلومتر است؟

اگر شما در راهی دچار حادثه شوید تابلوی احتیاط را در چه فاصله ای قرار می دهید؟

فاصله مناسب اتومبیل شما در پارک دوبل با اتومبیل جلویی چقدر است؟

فاصله مناسب وسیله نقلیه شما در پارک دوبل با جدول چقدر است؟

در هنگام مواجه شدن با اتومبیل مقابل در شب از فاصله چند متری از نور پایین استفاده می کنید؟

حداقل فاصله ایمن در جاده های برفی به ازای هر ۱۵ کیلومتر در ساعت فاصله ای به اندازه چند اتومبیل است؟


0 سوال از 7 سوال تکمیل شد.

سؤالات:


نمونه سوالات آيین نامه آنلاین از بخش تصادفات

برای شروع آزمون آنلاین بر روی دکمه شروع آزمون در زیر کلیک کنید!

در پایان آزمون می توانید نتیجه آزمون را ببینید.

شما قبلا این آزمون را به پایان رسانده اید و نمی توانید مجددا درون آن شرکت کنید.


آزمون در حال بارگذاری است

برای شروع آزمون لازم است که ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

برای شروع آزمون، لازم است آزمون زیر را به اتمام برسانید.

به 0 سوال از 7 سوال به درستی پاسخ داده اید.


زمان شما:


زمان سپری شده است


امتیاز شما 0 از 0 است، (0)

برای دیدن جواب های درست، کمی پایین تر بر روی دکمه نمایش سوالات آزمون کلیک کنید.

برای رانندگی در راه حداقل پوشش بیمه قانونی مورد نیاز چیست؟

برای کدام مورد زیر چراغ های هشدار دهنده خطر (فلاشر) باید روشن باشد؟

به هنگام ترکیدن لاستیک کدام مورد را باید انجام دهید؟

در آزادراهی لاستیک اتومبیل شما پنچر می شود چه کار می کنید؟

در صحنه تصادفی جهت کمک توقف کرده اید، کدام مورد را انجام می دهید؟

کدام یک از موارد زیر عامل تصادف با اتومبیل جلویی است؟

برای بهبود وضع ترافیک کدام مورد زیر را باید انجام داد؟

 

برای داشتن نسخه کامل بسته طلایی، کمی پایین تر می توانید پرداخت و دانلود کنید.

ویژه کسانی که وقت برای خواندن ندارند و میخواهند فوری 100 درصد قبول شوند.

(( بدون نیاز به کتاب ))

 

قیمت: ۶۹۰۰۰ تومان

شماره پشتیبانی واتساپ: ۰۹۳۹۸۴۰۹۳۰۸

بسیاری از شما عزیزان از ما خواسته بودید که جزوه خلاصه آیین نامه رانندگی رایگان برای در سایت قرار دهیم.

ما نیز تلاش کردیم تصاویری از جزوه خلاصه آیین نامه رانندگی که نکات بسیار مهمی در آنها وجود دارد را کمی پایین تر برای شما قرار دهیم.

دقت کنید که این خلاصه ها بسیار مهم هستند و جواب بسیاری از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی هستند.

در زیر می توانید تصاویر خلاصه نکات بسیار مهم کتاب آیین نامه که سوالات زیادی از این قسمت می آید را مشاهده نمایید.

در واقع کارتکس ایین نامه همان سوالاتی است که در زمان آزمون آیین نامه به شما می دهند و شما باید پاسخ آن ها را برگه ها پاسخنامه به صورت تستی پاسخ دهید.

برای نمونه ما تصویری از کارتکس ایین نامه را در قسمت زیر قرار داده ایم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

برای دانلود مجموعه کاملی از سوالات بر روی دکمه زیر کلیک کنید (بسته طلایی)

در ادامه مهم ترین تابلوهای آیین نامه رانندگی که در آزمون ها معمولا از آن ها سوال می آید را برای شما قرار داده ایم.

 

 

 

 

در قسمت بلاگ می توانید اطلاعات و آموزش ها و نمونه سوالات جدید آیین نامه رانندگی را ببینید.

هر متقاضی گواهینامه رانندگی پایه سوم ، پایه 2 و پایه یک و همین طور متقاضیان گواهینامه موتور سیکلت برای اخذ گواهینامه رانندگی نیاز است در یک آزمون آیین نامه تستی و کتبی و یک امتحان شهری رانندگی قبول شوند.

داوطلب گواهینامه رانندگی باید در آزمون آیین نامه کتبی قبول شود .

آزمون آیین نامه توسط افسر یا سرهنگ راهنمایی و رانندگی گرفته می شود .

هر آزمون آیین نامه شامل ۳۰ سوال می باشد و مدت زمان ۲۰ دقیقه برای هر کدام از این آزمون ها در نظر گرفته شده است .

معمولا بسیاری از متقاضیان با دانلود نمونه سوالات آیین نامه جدید و خواندن آن قبل از آزمون خود به راحتی و با بار اول در امتحان آیین نامه قبول می شوند .

شدیدا توصیه می کنیم برای قبولی در آزمون ، نمونه سوالات آیین نامه (بسته طلایی) را از همین سایت دانلود کنید و بخوانید .

ما در ادامه تعدادی از نمونه سوالات امتحان آیین نامه رایگان برای شما آورده ایم تا کمی با سبک نمونه سوالات آشنا شوید .

۱- تابلوی راهنمایی و رانندگی زیر به چه معنایی می باشد ؟

جواب درست گزینه ۱

۲- مفهوم تابلوی زیر چیست ؟

جواب درست گزینه ۱

۳- تابلوی راهنمایی و رانندگی زیر یعنی چه ؟

جواب درست گزینه ۳

۱- در تصویر زیر حق تقدم به ترتیب با کدام یک از وسایل نقلیه می باشد ؟

جواب درست گزینه ۳

۲- در چهار راه زیر حق تقدم به ترتیب با کدام یک است ؟

جواب درست گزینه ۲

۱- کدام مورد زیر منظور و مفهوم رانندگی رانندگی با سرعت مطمئنه است ؟

جواب درست گزینه ۱

۲- رانندگی هر فرد نشان دهنده چه چیزی می باشد ؟

جواب درست گزینه ۲

۳- حرکت از روی خطوط هاشور ر حاشیه راه ها ه معمولا کنار اتوبان ها ، آزاد راه ، بزرگراه ها  تونل ها کشیده می شوند … ؟

جواب درست گزینه ۴

۴- علائم اخباری برای گرفتن سبقت در روز کدام است ؟

جواب درست گزینه ۲

۱- هنگام رانندگی کدام یک از مدارک زیر را باید به همراه داشته باشیم ؟

جواب درست گزینه ۴

۲- شما با سرعت ۴۵ کیلومتر در ساعت ر یک جاده خشک در حال رانندگی هستید . فاصله شما با اتومبیل جلویی چند طول اتومبیل باید باشد ؟

جواب درست گزینه ۱

۳- چرا رانندگی در شب مشکل تر است ؟

جواب درست گزینه ۴

متاسفانه باید گفت که خواندن کتاب به تنهایی در بیشتر مواقع منجر به قبولی نمی شود. شما باید در کنار کتاب از مکملی استفاده کنید تا یادگیری خود را کامل کنید و راحت تر در آزمون قبول شوید.

بهترین مکمل در کنار خواندن کتاب، قطعا مطالعه جدیدترین نمونه سوالات می باشد. که پیشنهاد ما به شما بسته طلایی است.

برای قبولی در امتحان شهری رانندگی بهترین روش تمرین عملی رانندگی است شما هر چه بیشتر تمرین عملی رانندگی با پراید داشته باشید شانس بیشتری برای قبولی در امتحان شهری رانندگی خواهید داشت .

بنابراین سعی کنید کلاس های اضافی بیشتری را با مربی عملی آموزشگاه رانندگی بگیرید تا بتوانید به تسلط لازم و کافی در رانندگی برسید و در آزمون عملی رانندگی قبول شوید .

بعضی از افراد صحبت از خرید گواهینامه رانندگی می کنند. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان امکان خرید گواهینامه رانندگی نیست و هر فردی که به شما قول خرید گواهینامه رانندگی را می دهد صد در صد کلاه بردار است.

ما از کاربران عزیز تقاضا داریم به هیچ عنوان به صحبت افرادی که وعده خرید گواهینامه رانندگی را می دهند و قصد کلاه برداری از شما را دارند توجهی نکنید. شما خیلی راحت با خواندن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی و مطالعه کتاب آیین نامه می توانید در آزمون آیین نامه قبول شوید.

یکی از مهم ترین عامل در قبولی ۱۰۰ درصد در بار اول در آزمون آیین نامه ، تست زدن است. 

به همین خاطر ما در قسمت زیر مهمترین سوالات را طبقه بندی کردیم که شما بتوانید در یک فضای آنلاین و رایگان مشغول به تست زدن آیین نامه شوید.

دقت داشته باشید که تست های آنلاین زیر بسیار مهم هستند و به صورت فصل به فصل و طبقه بندی شده برای شما عزیزان قرار گرفته اند.

یکی مهم ترین راهکارها برای مقابله با استرس در شب قبل از آزمون، خواندن بیشتر است. هرچه شما سوالات بیشتری بخوانید و دانش بیشتری داشته باشید در هنگام آزمون استرس کمتری خواهید داشت. این مطلب را ببنید:

The best way to remove any sense of doubt and fear that could lead to stress is to set yourself up to be a success. This means arming yourself with the knowledge necessary to pass your test. Studying will help ensure that you are ready on the day of the test to do your absolute best. (Source: https://driving-tests.org/beginner-drivers/overcome-permit-test-anxiety/)

من امروز امتحان ایین نامه رو قبول شدم. متشکرم از بسته طلایی. دمتون گرم

مبارککککککک باشه

سه بار رد شدم خسته شدم بخدا دوست ندارم برم

خب نرو

ولی اعتماد بنفست خیلی پایینه من 5 بار رد شدم شیشمین بار قبول شدم مگه چیه

چ اعتماد ب نفسی داشتی

اینقدر ما رو نا امید نکن منم استرس میگیرم

سلام چهارشنبه امتحان توشهری دارم باید چیکارکنم خسته شدم دیگه دفعه قبل کمربند نبسته بودم قبول نشدم التماسشم کردم نشد. افسرمیگه رانندگیت خیلی خوبه پس چرا قبولم نمیکنه بخدا خسته شدم دوست ندارم برم اگه نرم چی میشه پولم میره تا کی مهلت دارم؟

دوسال بشه آیین نامه ت باطل میشه دوباره باید امتحان بدی

سلام بچه ها منم امروز تو ایین نامه بالاخره قبول شدم. تو شهری هم قبول بشم دیگه هیچ آرزویی ندارم

سوال ها چطور بود؟

خوب بود. یکم سخت بود ولی قبول شدم

دوستان توجه داشته باشید برای آزمون پاسخ فقط با یک رنگ یا مشکی یا آبی باید باشه جواب کاملا باید پر باشه چند جواب قابل قبول نیست ناقص پر کردن ،تیک زدن ،ضربدر زدن قابل قبول نیست پاسخنامه ها بعد از آزمون مورد بازرسی قرار میگره. کارشناس از کسی قبول نمی کنه خودش زیر سوال میره

ممنون بابت راهنمایی که کردین

من اصلا تو حق تقدم مشکل دارم یاد نمیتونم بگیرم. مثلا کدوم ماشین حق تقدم دارد عبور کند؟

در بحث حق تقدم در تقاطعها
اول باید ببینی تقاطع هم عرض یا غیرهم عرض
چطوری تشخیص میدیم که هم عرض یا غیرهم عرض
اگه تابلو رعایت حق تقدم یا ایست داشت تقاطع غیرهم عرض هست
در غیراینصورت هم عرض است
در تقاطع هم عرض حق تقدم با ماشینیه که خیابون سمت راستش خالیه
در تقاطع هم عرض هم خیابونی که تابلو ایست داره فرعی حساب میشه
اونیکه مستقیم میره اول میره بعد اونیکه میپیچه دوم

من الان 10روزه کارم شده خوندن تست زدن … ولی موقع امتحان دادن همش یادمون میره

نباید حفظ کنید باید یاد بگیرید

هرکی نسخه جدید بسته طلایی رو داره بفرسته بی زحمت

از طریق سایت میتونید پرداخت و دانلود کنید

سلام خوبین بچه ها میشه یکی علائم دست پلیس رو برای من لطف کند توضیح دهد من هر کاری میکنم مغزم نمیره همیشه هم امتحان میاد اشتباه میکنم

کجا شو مشکل دارین؟ اگه دست مامور عمودی بالا بره یعنی توقف ولی اونهایی که زود تر وارد تقاطع شدند می تونند توقف نکنند. اگه دو دست افقی باشه همه باید توقف کنند.

من خرید کردم نمونه سوالات رو الان پاک شده میخواستم مجدد دانلود کنم نمیشه
یعنی چی اخه پول دادم

به پشتیبانی در واتساپ پیام دهید. اگر قبلا خریدید نیاز به خرید مجدد نیست فایل را در واتساپ برای شما می فرستند.

سلام کسی کانال آموزش رانندگی مبتدی داره ؟؟

کانال آموزش رانندگی مبتدی که مفید باشد نمی شناسم ولی مطالب مفیدی درمورد رانندگی برای مبتدی ها در سایت گذاشته ایم که پیشنهاد می کنیم آنها را بخوانید.

آقا نمونه سوالات گواهینامه موتور با ماشین فرق دارد؟

بعضی از سوالات گواهینامه موتور و سوالات گواهینامه ماشین یکی هست اما بعضی از سوالات نیز کاملا متفاوته

برای قبولی در امتحان تو شهری چه راهکاری دارید؟

برای قبولی در امتحان تو شهری یا آزمون عملی فقط باید تمرین عملی کنید

من نمونه سوالات فصل دوم آيین نامه رانندگی می خوام

مهم ترین نمونه سوالات فصل دوم آيین نامه رانندگی را در سایت قرار داده ایم. همچنین در بسته طلایی نیز برخی از مهم ترین سوالاش است.

کسی اینجا اطلاعاتی درمورد آزمون پایه یک رانندگی دارد؟

بله دقیقا سوالتون درمورد آزمون پایه یک رانندگی چیه؟ سوالتون مطرح کنید تا پاسخ دهیم

نمونه سوالات مهم آیین نامه رانندگی رایگان میخوام کسی میتونه برام بفرسته؟

بسته طلایی مهم ترین و سخت ترین نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی را دارد.

نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب pdf جدید اینجا کسی داره؟ اگه دارید لطفا جواب بدید خیلی ضروریه برام. من پول ندارم بسته طلایی رو بخرم!

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی 【جدید جدید جدید】 هر کسی سوالات جدید رو میخواد به من پیام بده براش بفرستم

نمونه سوالات آزمون مربیگری رانندگی رو میخوام. چطوری میتونم به نمونه سوالات آزمون مربیگری رانندگی دسترسی داشته باشم؟؟

سوالات آموزش رانندگی فرقی کرده؟

سوالات آموزش رانندگی منظورتون همون نمونه سوالات آزمون آیین نامه هست؟ بله بنظر میرسه نسبت به چند ماه پیش تفاوت هایی داشته

این بسته طلایی برای سوالات آیین نامه ب2 هم هست؟

بله میتونه مفید باشه. نمونه سوالات آیین نامه گواهینامه پایه یک ، نمونه سوالات گواهینامه پایه دو ، نمونه سوالات گواهینامه پایه سه این ها همه تقریبا نمونه سوالات مشابه ای دارند.

بسته طلایی برای قبولی در آزمون خیلی کمکم کرد ممنون

سلام بچه ها پی دی اف رو از کجا دانلود کنیم؟

وقتی پرداخت میکنی یه صفحه برات میاره اونجا یه دکمه داره روی اون دکمه که بزنی فایل دانلود میشه راحته

من کل سوالات رو میخوام. کانال تلگرام نمونه سوالات آیین نامه آدرسش چی هست؟

کانال تلگرام نداره

فروش سوالات آیین نامه تلگرام اینستاگرام ما را دنبال کنید از مدیر سایت معذرت میخوام که دارم اینجا تبلیغ می کنم لطفا کامنت من رو تایید کنید مرسی

آدرس تلگرام و اینستاگرام آیین نامه نذاشتی که

بچه ها آزمون شما در دوران کرونا چطور بود؟

یعنی چی؟ آزمون گرفتن دیگه با رعایت پرتکل های بهداشتی

عجب داستانی شده هااااا هرچی میرم قبول نمیشم

امروز خیلی خوشحالم چون قبول شدم و تموم شد این لعنتی

بابا شما چی میخونید که قبول میشید؟

چرا نظر من رو تایید نمی کنید؟؟؟؟؟

فیلم آموزش رانندگی میخوام واقعا رانندگی من خیلی بده البته میگن رانندگی خانوما بده ولی من قبول ندارم بنظرم اتفاقا خانوم ها خیلی قوانین رو بیشتر رعایت می کنند و بخاطر همین هم بقیه فکر می کنند رانندگیشون بد هست ولی من واقعا رانندگی بدی دارم آزمون تستی رو قبول شدم الان یه فیلم آموزش رانندگی قوی میخوام که خوب توضیح بده تو این وضعیت نمیتونم برم کلاس عملی بگیرم میخوام فقط با فیلم آموزشی راننده حرفه ای بشم یه فیلم که پارک دوبل هم خوب توضیح داده باشه چون نقطه ضعف توی پارک دوبل هست.

آقایون خانوم ها کتاب سبز چیه؟

یه کتاب قدیم بود نمونه سوال داشت برای همین ایینامه

اسمش کتاب چراغ سبز هست فکر کنم نمونه سوال داره منتها مال چند سال پیش هست فکر نکنم دیگه ویرایش جدید داده باشه نمونه سوال هاش قدیمیه باید همین توی سایتا نمونه سوال های جدید رو دانلود کنی

ویرایش جدید نداده فکر کنم منم پرسیدم از یه بنده خدایی گفتن که قبلا گواهینامه میگرفتن این کتابه را بعضیا میخوندن اخه اون موقع مثل الان سایت و برنامه ها برای آزمون نبود مردم محبور بودن برن این کتابه رو بخرن

چراااااا رفتی چرااااااااا من بی قرارم …. گفتم اینجا براتون یه آواز هم بخونم همش درس نخونید اقا یکم صدای من گوش بدید لذت ببرید پدر موسیقی پاپ ایران میشم حالا بنشین تماشا کن

داداش صدات خیلی قشنگ بود لذت بردم

سلام به همه دوستانی که اینجا حضور دارند من تصمیم گرفتم یه توضیحی درمورد تجربه خودم از قبولی در آزمون به شما بدم امیدوارم مفید باشه آخه من خودم چند خیلی اذیت شدم ولی در نهایت چند روز گذشته قبول شدم ببینید دوستان مهم ترین قضیه اینه که سوال ها رو بخونی حالا این سوال ها از کجا باشه بنظر من خیلی مهم نیست ولی هرچی سوال بیشتری بخونی راحت تری ببین سر جلسه راحت میتونی جواب بدی چون سوال زیاد دیدی بخاطر همین سوال های آزمون برات آشناس با خودت میگی عه اینو یه بار قبلا دیدمش و اونموقع هست که کلی ذوق میکنی پس اگر نظر منو میخواید کتاب اینارو بی خیال فقط نمونه سوال فقطططط من خودم چند فایل را دانلود کردم خوندم خیلی هم مفید بود بعضیا هم میگن سوالات جدید شده و این حرفا اره جدید شده ولی همون قدیمیا هم مفیده که بخونی بعضی از سوالات هنوز مثل قدیم هست یادیش بخیر قبلا یه کتاب آیین نامه چاپ قدیم بود سوال هم داشت مردم همونا رو میخوندن قبول میشدن ولی متاسفانه ویرایش جدید کتاب سوال نداره امیدوارم موفق باشید دوستان من

اقا این تابلوهای مشابه که گذاشتید خیلی خوبه من همش قاطی میکردم تابلو توقف ممنوع و ایستادن ممنون خیلی شبیه هم هستند ولی توی این تصویری که گذاشتید مشخص شدن همش. بچه ها راستی ایا باید برای آزمون آیین نامه همه تابلوها رو حفظ باشیم؟؟؟؟ اخه خیلی تابلو هست نمیشه انقد حفظ کرد که من تابلوهای ابی ها و قرمز ها رو خوندم ولی بعضیاش یادم میره اگه کسی چیزی میدونه راجع به تابلو ها بگه لطفا

خداوکیلی یکی از بهترین سایت ها برای اموزش ایین نامه و نمونه سوال ایین نامه هست من خودم از همه ازمون های انلاین و اموزش هایی که گذاشتید استفاده میکنم بسیار عالیه مشکل من سر حق تقدم ها و سرعت در راه های مختلف بود که با این اموزش ها و تصاویری که گذاشتید دقیق فهمیدم چطوریه خلاصه خواستم ازتون تشکر کنم بابت کمکی که به ما میکنید امیدوارم همیشه سالم و موفق باشید

سلام من حدود 2 سال ثبت نام کردم واس گواهینامه فقط شهری مونده هر وقت خواستم میتونم برم؟

در تقاطع بدون علامت حق تقدم با وسیله ایست که براست گردش میکند،
سمت راست آن خالی ست،
سمت راست وسیله نقلیه دیگر قرار دارد
این نکته خیلی مهمه توی بسیاری از نمونه سوال ها دیده بودم

سلام من ازمون ایین نامه با نمره ۲۷ قبول شدن خیلی عالی بود فکرش نمیکردم که پاس بشم ولی خداروشکر شد خیلی حس خوبیه وقتی میبینی قبول شدی من تو شهریم فقط مونده خیلی نگرانم نمیدونم چ چیزیو ازم امتحان میگیرن ؟

سلام دوستان حالتون خوبه میگم امروز رفتم پست میگه هنوز نرسیده پست بعد پیام میدم به یه شماره که الان دقیق یادم نیست چند بود!!! میگه گواهینامه شمابه پست تحویل گردید منظورش چیه.ممنون میشم اگه راهنماییم بکنید با تشکر ۲ ماه گذشت از گواهینامه ام. اگر کسی میدونه لطفا حتما منو راهنمایی کنه خیلی نگران هرجا هم سرچ میکنم چیزی پیدا نمیکنم امیدوارم یکی از شما ها کامنت من رو بخونه و بتونه به من جواب بده من هر روز به این سایت سر میزنم تا اگر کسی جواب داد متوجه بشم.

سلام کی امتحان ایین نامه قبول شده ممنون میشم که راهنمایی کنه که بگه چی بخونیم ممنون

سلام سوالی داشتم از کارشناس سایت تقاضای جواب دارم بنده از یک خیابانی وارد فلکه یا میدانی شدم وقصد دور زدن میدان را داشتم یک سواری در میدان با من تصادف کرد و زد به سواری من نحوه برخورد به این شکل اتفاق افتاد : گوشه جلوسمت راست (شاگرد) سپر محل راهنما جلو ی سواری زد به درب عقب به طرف گلگیر عقب سمت چپ راننده سواری بنده بعضی ها میگویند مقصر منم چون حق تقدم در میدان من نبودم اما بعضی ها میگند مقصر آن یکی است چون من جلو بودم و ماشین عقبی زده به درب عقب ماشین من پس من رد کرده بودم وآن یکی زده لطفا راهنمایی کنید

دوتا نکته مهم بهتون بگم:
در آزاد راه ها میخ های زرد رنگ چشم گربه ای بین محل خالی وسط آزاد راه و باند استفاده می شود.
میخ های قرمز رنگ در مسیرهای ورودی و خروجی و باندهای کاهش و افزایش سرعت استفاده می شوند.
خودم همیشه اینارو اشتباه میکردم گفتم شاید شما هم اشتباه کنید به همین خاطر اینجا فرستادم که همه استفاده کنند

منم اینجا یه سری نکات مهم براتون مینویسم نکاتی که برای سوالات فنی خیلی به کار میاد حتما با دقت بخونید خب بریم سراغ نکاتی که میخوام بهتون بگم: آب رادیاتور از دو چیز کلی تشکیل شده است:
آب مقطر + مواد شیمیایی معروف به ضد یخ
ضدیخ+ضدجوش+ضدرسوب+ضداکسید
بصورت هفتگی باید اب رادیاتور و منبع انبساطی رو بازدید کرد و سالی یکبار تعویض شود
ضدیخ علاوه بر آنکه از یخ زدن آب در سرما جلوگیری می کند، در به تأخیراندازی نقطه جوش نیز تاثیر دارد.
عدم استفاده از ضد یخ در تابستان میتواند باعث زودتر جوش آوردن موتور شود و همچنین در جلوگیری از زنگ زدگی قطعات موتور و سیستم خنک کاری تاثیر زیادی دارد.

بکی از بچه ها دیدم پرسیده بود کلاس های آیین نامه چند جلسه هست ببین دوست عزیزم تئوری:6جلسه آیین نامه+2جلسه فنی 12جلسه شهری هست اینارو باید حتما شرکت کنی تا بتونی گواهینامه بگیری

سلام دوستان گواهینامه چند وقت طول میکشه بیاد ممنون میشم کسانی که به تازگی گواهینامه گرفته اند راهنمایی کنند چون شاید قدیم زودتر میومده ولی سوال من برای همین روزاس که چقدر طول میکشه تا گواهینامه به دستمون برسه

سلام وقت بخیر همگی من این هفته گذشت قبول شدم سوالات تقریبن سخت بود ولی من سوال داشت خواندم قبول شدم هرکی میخواد براش میفرستم

بچه ها ماهم قبول شدیم

سلام دوستان قبول شدم خداروشکر نکته هایی که تو کتاب علامت زده بودم رو خوندم به اضافه بسته طلایی

کتاب خوندم بعد اون فایل رو هم خوندم فنی و فصل اول کتاب رو بیشتر خوندم بیشتر سوال هاهم فنی اومده بود

دوستان عزیز این چند بار میگم کتاب را بخون و نکته برداری کن تصاویر را هم بخون با تابلوها راحتتر از این آیین نامه نیست گول سوال را نخورید چرا پولتون را الکی هدر بدید البته بسته طلایی خوب بود ولی اکثر سوالاتی که تو گوگل هستند بدرد نمیخورند

سلام من امتحان آیین نامه دادم چند تا از سوال ها که یادمه براتون میگم سوالا رعایت حق تقدم بود یکی چندتا ماشین در تقاطع یکی هم خط ممتد بود ک عبور از روش ممنوعه یکی تابلو طول محدوده توقف ممنوع یکی تابلو راننده معلول یکی اولین کار برای امن کردن محل حادثه یکی تابلو جریان همگرا یکی سرعت در جاده شریانی فرعی عمر یکی کنیستر محل نصب کاتالیست عمده ترین آلودگی

چقد خسیسن مگه سوال هارو میخاین چیکارکنین که برای بقیه نمیفرستین

سوال موتور کی داره؟

سلام به همه من گواهینامه پایه دو و سوم رو باهم گرفتم گواهینامه موتور رو جدا گرفتم چند ماه پیش گواهینامه پایه یک رو هم گرفتم الان دارم گواهینامه لیفتراک رو میگیرم سوال های ما با شما فرق میکنه یک هفته اس با این سایت اشنا شدم بهترین کار و پیشنهاد برای هم خوندن خود ائین نامه هستش به غیر اون سوال دیگه نمیاد ولی همه سوال ها مبهم است که گیج بشیم سوال واضح هم که توش 7×8 تایی هستش ائین نامه بخونید ائین نامه جدید رو مطالعه کنین مطمعن باشید قبول میشید یه پیشنهاد همیشه از اخرین سوال جواب دادن روشروع کنین چون سوال اولیا اسونن سریع میزنین ولی به سوال اخریا میرسید هی سوال رو میخونید هی گیج تر میشید و پیشنهاد میکنم از اخر به اول تست ها رو بزنید

6 تا غلط داشتم سر اینکه دوتاشو گذاشتم اخرجواب بدم که وقت تموم شد وگرنه قبول بودم

حال تهوع گرفتم از بس خوندم

بنظرم اول کتاب بعدش تست زدن کمک میکنه با سوالات آشنا بشیم و از استرس کمتر کنه چون پیچیدس سوال ها هم

مثلاً یکی از این سوالات اینه که سبقت چند متر بعد از تونلها و پیچ‌ها مجاز است؟

خواهشا هر کدوم زود تر امتحان دادیم…سوالات رو بذارید

سلام اقا جان من کرج امتحان ائین نامه دادم دو بارشو رد شدم هر سری هم 9 تا غلط !!!!!! ازمون ایین نامه ماشین با موتور فرق میکنه آیا ؟

سلام به همه…فردا امتحان آیین نامه دارم…کسایی هستن که تازه امتحان دادن و قبول شدن؟؟؟ الان چی بخونیم واسه فردا؟

منم میخام سه شنبه امتحان دارم اگ سوال امتحانی مهمی دارین بفرسین ممنون

دوستان من دوباره میرم امتحان بدم رد میشم خیلی مسخرس من ازمونا انلاین شاید از ۴۲ ازمون که هر کدوم سی سواله از کلشون چهار پنج غلط بیشتر نداشتم بد اون وقت ایین نامه بهم گفت ۸ غلط سوالا هم اسون بود زودی جواب دادم قضیه چیه چکار کنم چی بخونم این سوالات که سایت میفروشن بخرم خوبه؟

صفحه ۸۸ واسه من اومده بود علام خستگی خواب الودگی راننده چیه میشود احساس سنگینی پلکها زیاد جوابش اینم اومده بود چراغ چشمک زن قرمز هم اومده بود چشمک زن قرمز میشه ایست و عبور خیلی سخته عهه فکر نکنم قبول شم به این زودی

در خیابان یک طرفه کجا نباید ماشین را پارک کرد؟ در کجا ها مسافت ترمز افزایش میابد؟ در جاده های که نور کافی وجود دارد از چه چراغ‌هایی استفاده میشود؟ ده تا تابلو هستند… حداقل سرعت در بزرگها و حداکثر سرعت برای وانت و سواری در آزاد راه … برای ایمن کردن صحنه حادثه مهمترین کار چیست … دوباره اومده بود سبقت گرفتن دورزدن فحاشی جز کدامیک از رفتارهای رانندگان میباشد … روغن موتور کارش روان‌کاری موتور هست …

من امروز آیین نامه دادم با دو غلط قبول شدم آیین نامه مثلاً می‌گفت چه نوع کمربندی در خودرو الزامی هست سه نقطه ای دو نقطه ای کمربند ران هیچ کدام سبقت در کجا ممنوع نیست کدام مورد درباره سیستم تعلیق نادرست است ایستادن وسیله نقلیه در زمان بلند بدون حضور راننده یک ماشین سنگین داده بود گفت نقاط کورش را مشخص کنید

سلام دوستان حالتون خوبه انشالله میگم ببخشید چه سوالایی میاره برا امتحان ایین نامه چی باید بخونم ممنون میشم اگه راهنماییم بکنید من یکشنبه ها امتحان ایین نامه دارم.

سلام من تازه گواهی نامه ماشین گرفتم برای اینکه گواهی نامه موتور بگیرم باید دوباره معاینه پزشکی برم؟

سلام نمونه سوال های بهمن ماه با دی ماه فرقی کرده؟

نمونه تست از فصل تصادفات دارید؟

نمونه سوال ها تراکتور میخوام چرا همش فقط به پایه ۳ می پردازید ما که میخواهیم گواهینامه تراکتور بگیریم هم دل داریم حواستون به ما هم باشه. اگر تو سایتتون جایی نمونه سوالات تراکتور هست اطلاع بدید یا لینکش را برای من بفرستید باتشکر

بچه ها بنظر من هرکسی هر نمونه سوالی که خوانده و توی آزمون اومده را بیاد اینجا بگه اینطوری واقعا میتونیم به هم کمک زیادی بکنیم پایه باشید این کار را انجام بدیم ما فقط میتونیم به هم کمک کنیم خواهش می کنم این نظر من را تایید کنید و از دوستانی که نظر من را می بینند خواهش می کنم همکاری کنید و نمونه سوال های که در آزمون شما اومده را بگید من دوباره چند ساعت دیگه میام چک می کنم امیدوارم نظرم تایید شده باشد و بقیه هم نمونه سوال بذارن مرسی

کسی نمونه آزمون ها رو داره؟ منظورم یه سری نمونه آزمون هایی است که قبلا دیگران امتحان دادند

بچه امتحان همه آموزشگاه ها دوشنبه ها برگزار میشه؟ آخه من از یکی پرسیدم میگفت آموزشگاه اونا دوشنبه ها آزمون میگرفتند نمیدونم راست میگه یا نه ولی من نمیتونم برم آموزشگاه تلفن هم جواب نمیدن فقط میدونم آزمون ساعت ۴ هست اما روزش رو نمیدونم چیکار کنم؟

ولا خیلی آسان بود یه غلط داشتم

من بار اول با هفت تا غلط افتادم دوستم اين بسته و برام فرستاد چك كردم ديدم ازمون دفعه اولم توش هست فقط همين بسته رو خوندم بدون غلط دفعه دوم قبول شدم

این تصاویری زردی که برای نمونه سوال ها گذاشتید بی نظیر هستند بسیاری از این ها در آزمون آیین نامه بنده اومده بود خیلی ممنونم از شما

بچه ها واقعن نمونه سوالاتی که گذاشتند توی این سایت عالی هستند چند بار هر روز بیاید همینارو بخونید قبول میشید باور کنید با همین سوالات راحت میتونید قبول بشید

پنج ستاره به شما دادم خیلی خوب بود

نمونه سوال های تهران دارید؟

آزمون های شهر های مختلف یکسان است

چرا من هرچی میخونم قبول نمیشم پس؟ شماها که میگید با نمونه سوال قبول میشید من کلی نمونه سوال خواندم چرا قبول نمیشم؟؟ البته من قبلا هر آزمونی که میدادم حدود ۱۰ تا ۱۲ غلط داشتم ولی از وقتی نمون سوال ها را میخونم تعداد غلط هام خیلی کم تر شده دفعه قبلی که امتحان دادم ۵ غلط داشتم بخاطر یه غلط اضافی مردود شدم واقعا خسته شدم دیگه هرچی میگم گواهینامه نمیخوام اصلا نمیخوام رانندگی کنم ولی خانواده قبول نمیکنند و میگن تا اینجا اومدی دیگه گواهینامت رو بگیر حیفه دوستان عزیز اگر کامنت من تایید شد لطفا به این نظر جواب بدید و به من بگید چیکار کردید که تونستید قبول بشید تا منم از راهنمایی شما استفاده کنم من هر روز به این سایت میایم تا ببینم کسی جوابی به نظر من داده یا نه از مدیریت سایت هم خواهش می کنم این کامنت را تایید کنند. باتشکر

اول اینکه نا امید نباشید همین که ۵ تا غلط داشتید یعنی چیزی تا قبولی باقی نمانده! و به امید خدا در دفعه بعدی با کمی تلاش میتوانید قبول شوید. دوم اینکه کدام نمونه سوالات را دقیقا دارید میخونید؟ در فضای اینترنت نمونه سوال های زیادی هستند ولی شما باید نمونه سوالات جدیدی که مطمئن هستید جوابشان صحیح است را بخوانید چون در غیر اینصورت به شما کمکی نمی کند و حتی باعث می شود اشتباهات بیشتری بکنید. امیدوارم دیگر دوستان هم نظرشان را اعلام کنند و به شما کمک کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

بله فرق دارد. شما باید نمونه سوالات آیین نامه ماشین و موتور را جداگانه دانلود کنید و مطالعه نمایید.

بله سوالات تغییراتی داشته است که میتوانید جدیدترین سوال ها را اینجا مشاهده نمایید.

مهم ترین عامل در قبولی صد در صد ، خواندن نمونه سوالات آیین نامه است. جدیدترین سوالات را دانلود کنید و بخوانید.

۴ غلط

۳۰ سوال

خیر نمره منفی ندارد.

اگر سوال های زیادی قبل از آزمون خوانده باشید، نه. خیلی هم آسان است.

12 ساعت پیش
آیین نامه رانندگی

0

آیا امتحان آیین نامه سخته؟ داشتن گواهینامه رانندگی برای تمام افراد لازم است. افراد بعد از رسیدن به 18 سالگی میتوانند برای اخذ گواهینامه اقدام کنند. اما چون  اکثر افراد تجربه ای از آن دارند از افرادی که قبلا گواهینامه گرفته اند سوالاتی نظیر ” آیا امتحان آیین نامه سخته؟ …

1 روز پیش
آیین نامه رانندگی

0

امتحان آیین نامه چند سوال دارد؟ در این مقاله قصد داریم به پاره ای از سوالاتی که ممکن است برای متقاضیان گواهینامه پیش بیاید پاسخ دهیم. یکی از این سوالات این است که امتحان آیین نامه چند سوال دارد؟ در رابطه با این سوال به طور مفصل صحبت کرده ایم. …

3 روز پیش
آیین نامه رانندگی

0

چند غلط در آیین نامه مجاز است؟ متقاضیان دریافت گواهینامه برای اخذ گواهینامه رانندگی باید در آزمون آیین‌نامه قبول شوند.سوالی که مطرح می شود این است که  چند غلط در آیین نامه مجاز است؟ در ادامه پاسخ این سوال را به طور کامل داده ایم. البته لازمه قبولی در آزمون …

3 هفته پیش
آیین نامه رانندگی

0

کارتکس گواهینامه چه مدت اعتبار دارد؟ پس از شرکت در کلاس‌های تئوری آیین‌نامه، فنی و عملی شهر به شرط نداشتن غیبت، وقبولی در آزمون مقدماتی آئین نامه و عملی شهر کاردکس گواهینامه رانندگی برای شما صادر خواهد شد. سوالی که پیش می آید این است که کارتکس گواهینامه چه مدت …

3 هفته پیش
آیین نامه رانندگی

0

شرایط تبدیل گواهینامه ب1 به ب2 در اینجا سعی داریم در رابطه با شرایط تبدیل گواهینامه ب1 به ب2 صحبت کنیم. فردی كه داراي گواهينامه ب1 بوده و دو سال تمام از صدور اوليه گواهينامه ب1 گذشته باشد و حداقل 21سال تمام داشته باشند مي توانند جهت اخذ گواهينامه ب2ثبت …

3 هفته پیش
آیین نامه رانندگی

0

گواهینامه لازم برای ایسوزو گواهینامه پایه دو مختص رانندگی با ماشین هایی با ظرفیت حداکثر ۱۵ نفر و همچنین خودرو های با وزن حداکثر ۳۵۰ کیلوگرم (مانند تاکسی، خودرو های آموزشی، خودروی مدارس، کامیونت، ماشین آتش نشانی، آمبولانس، وانت، سواری کار و …) می باشد. در اینجا شما را با …

3 هفته پیش
آیین نامه رانندگی

0

محدودیت گواهینامه ب1 بر اساس ماده 27 آئين نامه راهنمايي و رانندگي برای گواهينامه ب 1  محدودیت هایی وجود دارد. که در اینجا قصد داریم در رابطه با محدودیت گواهینامه ب1 بحث کنیم. براي درخواست كنندگان گواهینامه ب 1 در اولين مرحله با اعتبار موقت يكساله صادر مي شود. دارنده …

3 هفته پیش
آیین نامه رانندگی

0

ازمایش خون برای گواهینامه رانندگی در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با ازمایش خون برای گواهینامه رانندگی و شرایط گواهینامه رانندگی صحبت کنیم. این گواهینامه در سال‌های نه چندان دور به‌نام پایه 2شناخته می‌شد. اما این نامگذاری تغییر کرد و به پایه 3 تبدیل شد. اعتبار گواهینامه‌ها تا سن ۶۵ …

4 هفته پیش
آیین نامه رانندگی

0

نیسان گواهینامه پایه چند میخواد؟ مدتی است هنرجویان گرامی سوالات متعددی می پرسند. یکی از این سوالات این است که ” نیسان گواهینامه پایه چند میخواد؟ “در این مطلب به طور کامل در مورد گواهینامه صحبت خواهیم کرد. انواع گواهینامه رانندگی: گواهینامه های صادره از ۶ نوع به سه نوع …

4 هفته پیش
آیین نامه رانندگی

0

گواهینامه بدون کارت پایان خدمت با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح، گرفتن گواهینامه بدون کارت پایان خدمت ممکن شد. شرط وجود کارت پایان خدمت و یا معافیت از سربازی حذف شده  است. در سال های گذشته گرفتن گواهینامه برای پسران منوط به داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت بود. اما …

سوالات آیین نامه اصلی

نمونه سوالات آیین نامه

آزمون آنلاین آیین نامه

سوالات آیین نامه اصلی


دانلود بسته طلایی PDFDownloads-icon


دانلود بسته طلاییDownloads-icon


دانلود رایگان سوالاتDownloads-icon


دانلود بسته طلاییDownloads-icon

اگر به دنبال سوالات آیین نامه اصلی 99 همراه با جواب جدید ویژه دوران کرونا هستید و میخواهید بدون کتاب و با بار اول قبول شوید، این بخش را تا انتها ببینید.

آیا می دانید که سوالات آیین نامه اصلی تغییر کرده و دیگر خواندن سوالات آزمون آیین نامه اصلی که قدیمی هستند، هیچ فایده ای ندارد؟

تصاویر جدیدترین سوالات آیین نامه اصلی را کمی پایین تر برای شما قرار داده ایم.

نمونه سوالات آزمون رانندگی

برای دانلود محموعه کامل سوالات با کیفیت عالی بر روی دکمه زیر کلیک کنید:


0 سوال از 10 سوال تکمیل شد.

سؤالات:


آزمون آیین نامه اصلی شماره ۱

شما قبلا این آزمون را به پایان رسانده اید و نمی توانید مجددا درون آن شرکت کنید.


آزمون در حال بارگذاری است

برای شروع آزمون لازم است که ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

برای شروع آزمون، لازم است آزمون زیر را به اتمام برسانید.

به 0 سوال از 10 سوال به درستی پاسخ داده اید.


زمان شما:


زمان سپری شده است


امتیاز شما 0 از 0 است، (0)

تبریک میگم عالی بود …

آمادگی خیلی خوبی داری

اگر میخوای برای محکم کاری قبولیت رو 100% کنی، توصیه میکنم که

بسته طلایی رو هم بخونی

برای دیدن پاسخ های صحیح، کمی پایین تر

بر روی دکمه “نمایش سوالات آزمون” کلیک کن

برای پرداخت و دانلود بسته طلایی بر روی دکمه “پرداخت و دانلود” در زیر کلیک کن

پرداخت و دانلود

متاسفم خیلی بد بود

بنظر میرسه آمادگی کمی برای آزمون داری!!!

برای دیدن پاسخ های صحیح، کمی پایین تر

بر روی دکمه “نمایش سوالات آزمون” کلیک کن

بسته طلایی رو میتونی دانلود کنی و

آمادگیت رو به 100 درصد افزایش بدی

برای پرداخت و دانلود بسته طلایی بر روی دکمه “پرداخت و دانلود” در زیر کلیک کن

پرداخت و دانلود

مفهوم این تابلو چیست؟

نمونه سوالات آزمون رانندگی

وظایف روغن در موتور چیست؟

روی یدک و هر نوع وسیله نقلیه ای که وسیله نقلیه دیگر آن را می کشد باید ………… بر روی وسیله نقلیه نصب تا سایر رانندگان آن را ببینند.

برای گردش به چپ اگر وسیله نقلیه موتوری فاقد چراغ راهنما باشد باید ……… ؟

مفهوم مستطیل پرچمی در علائم عبور و مرور کدام است؟

در ارائه کمک های اولیه اصل کلی بر این است که …… ؟

در امن کردن محل حادثه ترافیکی، کدام مورد صحیح نمی باشد؟

در تصویر حق تقدم وسایل نقلیه به ترتیب کدام است؟

مقدار ولتاژ باتری در خودروهای معمول سواری چند ولت است؟

کدامیک جزو سیستم انتقال قدرت نمی باشد؟


0 سوال از 10 سوال تکمیل شد.

سؤالات:


آزمون آیین نامه اصلی شماره 2

شما قبلا این آزمون را به پایان رسانده اید و نمی توانید مجددا درون آن شرکت کنید.


آزمون در حال بارگذاری است

برای شروع آزمون لازم است که ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

برای شروع آزمون، لازم است آزمون زیر را به اتمام برسانید.

به 0 سوال از 10 سوال به درستی پاسخ داده اید.


زمان شما:


زمان سپری شده است


امتیاز شما 0 از 0 است، (0)

خیلی خوب بود…

برای دیدن پاسخ های صحیح، کمی پایین تر

بر روی دکمه “نمایش سوالات آزمون” کلیک کن

اگر میخوای برای محکم کاری قبولیت رو 100% کنی، توصیه میکنم که

بسته طلایی رو هم بخونی

برای پرداخت و دانلود بسته طلایی بر روی دکمه “پرداخت و دانلود” در زیر کلیک کن

پرداخت و دانلود

 

شما مردود شدی

بنظر میرسه آمادگی کمی برای آزمون داری!!!

برای دیدن پاسخ های صحیح، کمی پایین تر

بر روی دکمه “نمایش سوالات آزمون” کلیک کن

بسته طلایی رو میتونی دانلود کنی و

آمادگیت رو به 100 درصد افزایش بدی

برای پرداخت و دانلود بسته طلایی بر روی دکمه “پرداخت و دانلود” در زیر کلیک کن

پرداخت و دانلود

 

کدام یک از موارد زیر در خصوص سرعت و حرکت صحیح می باشد؟

منظور از توقف چیست؟

از چند متری تقاطع ها سبقت گرفتن ممنوع است؟

کم بودن عمق شیار تایر منجر به چه می شود؟

کدام مورد زیر از علائم خستگی و خواب آلودگی راننده می باشد؟

به همراه چراغ چشمک زن قرمز معمولا کدام تابلو راهنمایی و رانندگی نصب می گردد؟

ترمز سرویس (ترمز پایی) مطابق با الزامات استاندارد های خودرویی باید بر …… عمل کند؟

مهمترین مزیت ترمز ضد قفل چیست؟

بزرگ ترین منبع آلودگی هوا در کلان شهر ها کدام است؟

…………. علاوه بر اینکه کلیدی ترین ابزار در کنترل خودرو می باشد، می توان به عنوان بازخوردی مناسب، صحت یا عدم سلامت بخش های مهمی از خودرو همچون سیستم جلوبندی و وضعیت فرمان پذیری را آشکار نماید.


0 سوال از 10 سوال تکمیل شد.

سؤالات:


آزمون آیین نامه اصلی شماره ۳

شما قبلا این آزمون را به پایان رسانده اید و نمی توانید مجددا درون آن شرکت کنید.


آزمون در حال بارگذاری است

برای شروع آزمون لازم است که ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

برای شروع آزمون، لازم است آزمون زیر را به اتمام برسانید.

به 0 سوال از 10 سوال به درستی پاسخ داده اید.


زمان شما:


زمان سپری شده است


امتیاز شما 0 از 0 است، (0)

نمره شما عالی بود …

اگر میخوای برای محکم کاری قبولیت رو 100% کنی، توصیه میکنم که

بسته طلایی رو هم بخونی

برای دیدن پاسخ های صحیح، کمی پایین تر

بر روی دکمه “نمایش سوالات آزمون” کلیک کن

برای پرداخت و دانلود بسته طلایی بر روی دکمه “پرداخت و دانلود” در زیر کلیک کن

پرداخت و دانلود

 

نمره شما بد بود

برای دیدن پاسخ های صحیح، کمی پایین تر

بر روی دکمه “نمایش سوالات آزمون” کلیک کن

بسته طلایی رو میتونی دانلود کنی و

آمادگیت رو به 100 درصد افزایش بدی

برای پرداخت و دانلود بسته طلایی بر روی دکمه “پرداخت و دانلود” در زیر کلیک کن

پرداخت و دانلود

 

میزان کارایی روغن های معمولی موتور چند کیلومتر می باشد؟

چه هنگام می توان از ترمز دستی استفاده نمود؟

کدام یک جزو سیستم انتقال قدرت نمی باشد؟

ایستادن ممنوع همان ……….. است.

توقف کدام نوع وسیله نقلیه در خط سوم آزادراه ها ممنوع نیست؟

مهم ترین نکته ای که در خرید خودرو باید در نظر داشت چیست؟

سطح روغن موتور را با چه وسیله ای می توان کنترل نمود؟

مهمترین وسیله هشدار دهنده در خودرو چیست؟

عمر مفید کنیستر چقدر است؟

هدف از طراحی شانه راه در دو طرف خط های عبور و رفت و برگشت کدام است؟

برای دیدن همه‌ی آزمون های آنلاین آيین نامه رایگان، بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

سوال 1

در برخورد با یک مصدوم بیهوش مهم ترین اقدام چیست؟

جواب درست گزینه ۲

سوال 2

سبقت گرفتن از وسیله نقلیه ای که خود در حال سبقت است …؟

جواب درست گزینه ۴

سوال 3

انجام کدام یک از اعمال زیر در خصوص زخمیهای صحنه تصادف نادرست است؟

جواب درست گزینه ۴

سوال 4

استفاده از کدام نوع کمربند ایمنی در خودرو الزامی است؟

جواب درست گزینه ۴

سوال 5

با مشاهده چراغ قرمز راهنمایی و در صورت نبودن خط ایست برای توقف در چند متری چراغ باید توقف کرد؟

جواب درست گزینه ۳

سوال 6

( سوالات آیین نامه اصلی ) کدام جمله درباره کیسه هوا صحیح نمی باشد؟

جواب درست گزینه ۴

سوال 7

قرار گرفتن طولانی مدت رانندگان در شرایط نامساعد زیست محیلی منجر به چه می شود؟

جواب درست گزینه ۳

سوال 8

استفاده از چراغ های چشمک زن و رنگا رنگ در وسایل نقلیه … ؟

جواب درست گزینه ۳

سوال 9

در شهرها و مناطق مسکونی، در خیابان های شریان اصلی حداکثر سرعت چند کیلومتر در ساعت است؟

جواب درست گزینه ۳

سوال 10

کدام یک از موارد زیر جان فرد را نسبت به موارد دیگر دیرتر به خطر می اندازد؟

جواب درست گزینه ۲

سوال 11

رنگ تابلوهایی که به مفهوم هشدارهای عمومی می باشند …. است.

جواب درست گزینه ۱

سوال ۱۲

تابلو مورد نظر چه مفهومی را می رساند؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۱۳

در هنگام رانندگی ناگهان متوجه بوی بنزین می شوید چگونه عمل می کنید؟

جواب درست گزینه ۴

سوال ۱۴

فاصله شما با خودرو جلویی در رانندگی 50 متر است از کدام مورد باید استفاده کنید؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۱۵

این تابلو به چه معناست ؟

جواب درست گزینه ۳

سوال ۱۶

حداکثر سرعت مجاز برای رانندگی در بزرگراه درون شهری چقدر است؟

جواب درست گزینه ۳

سوال ۱۷

معنی این تابلو چیست ؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۱۸

پارک در کدام محل ممنوع است؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۱۹

مفهوم این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۴

نکته: سوالات آیین نامه اصلی این صفحه را چند بار در روز های مختلف بخوانید تا کامل در ذهن بسپارید.

سوال ۲۰

در صورتی که در راه دچار تصادف شده که منجر به مجروح شدن یا فوت شود چگونه باید عمل کرد؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۲۱

این تابلو به چه معناست ؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۲۲

آزاد راه ها فاقد …. می باشند و برای عبور از آنها باید از …. استفاده کرد.

جواب درست گزینه ۴

سوال ۲۳

در هنگام پارک دوبل فاصله خودرو از اتومبیل جلویی به چه میزان باید باشد؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۲۴

مفهوم این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۳

سوال ۲۵

راننده در چه زمانی مجاز به استفاده از فلاشر نیست؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۲۶

معنی این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۲۷

در تقاطع اگر پلیس دست راست خود را به صورت عمودی بالا بیاورد به چه معناست؟

جواب درست گزینه ۳

سوال ۲۸

مفهوم این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۲۹

چراغ چشمک زن قرمز برای چیست؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۳۰

عبور عابر که عصای سفید به دست دارد به معنای چیست؟

جواب درست گزینه ۴

سوال ۳۱

این تابلو به چه معناست؟

جواب درست گزینه ۳

سوال ۳۲

تبعیت از جهت نما که روی سطح جاده ها کشیده می شود ….. می باشد.

جواب درست گزینه ۲

سوال ۳۳

دنده عقب در کدام مورد ممنوع است؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۳۴

موتورسواران و دوچرخه سواران به این دلیل آسیب پذیر هستند که …

جواب درست گزینه ۳

سوال ۳۵مفهوم این تابلو چیست ؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۳۵

اقدام به هر عملی که موجب آلودگی هوا شود … است.

جواب درست گزینه ۴

سوال ۳۶

کدام خط در امتداد طول راه کشیده می شود؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۳۷

در راه کم عرض راحت ترین راه برای دور زدن …. می باشد.

جواب درست گزینه ۱

سوال ۳۸

کدام گزینه غلط است؟

جواب درست گزینه ۴

سوال ۳۹

ترتیب درست برای خارج شدن از پارک کدام است؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۴۰

کدام گزینه غلط است؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۴۱

معنی تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۴۲

معنی این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۳

سوال ۴۳

در این تصویر حق تقدم به ترتیب با کدامیک از موارد زیر است ؟

سفید – آبی – قرمز – سبز
آبی – سفید – قرمز – سبز
سفید – فرمز – سبز – آبی
قرمز – آبی – سفید – سبز

جواب درست گزینه ۲

سوال ۴۴

کدامیک نقص فنی نمی باشد؟

جواب درست گزینه ۳

سوال ۴۵

روشن شدن چراغ زرد در تقاطع به چه معناست ؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۴۶

معنی این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۴

سوال ۴۷

تابلوی راهنمایی و رانندگی زیر به چه معناست ؟

جواب درست گزینه ۳

سوال ۴۸

به هنگام حرکت پشت یک وسیله نقلیه در جاده مرطوب و سرعت 45 کیلومتر فاصله طولی ایمن باید به چه میزان باشد؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۴۹

معنی تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۳

سوال ۵۰

معنی این تابلو کدام یک از گزینه های زیر می باشد؟

جواب درست گزینه ۱

نکته: اگر فقط همین سوالات آیین نامه اصلی موجود در این بخش را کامل بخوانید به احتمال زیاد بار اول قبول می شوید.

سوال ۵۱

در هنگام رانندگی همراه داشتن کدامیک اجباری است؟

جواب درست گزینه ۴

سوال ۵۲

از مستطیل قائم برای …. استفاده می شود.

جواب درست گزینه ۳

سوال ۵۳

در رانندگی در شب در جاده های اصلی حداکثر سرعت مجاز چقدر است؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۵۴

مفهوم این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۵۵

ایستادن تا فاصله …. از چراغ راهنمایی و رانندگی ممنوع می باشد.

20 متری
15 متری
30 متری
10 متری

جواب درست گزینه ۲

سوال ۵۶

این تابلو به چه معناست؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۵۷

مفهوم این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۵۸

تابلوهای بازدارنده به شکل … می باشند.

جواب درست گزینه ۳

سوال ۵۹

دلیل استفاده از دنده سنگین و عدم ترمز گیری سریع در شرایط یخبندان …. می باشد.

جواب درست گزینه ۴

سوال ۶۰

علت اصلی شنیده نشدن صدای تنفس بیمار حادثه دیده چیست؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۶۱

وزش باد شدید در کدام مورد می تواند در حرکت شما تاثیر بگذارد؟

جواب درست گزینه ۲

سوال ۶۲

خطوط کشیده شده در ورودی تقاطع ها که راننده هنگام مواجه با آن باید توقف نماید کدام است؟

جواب درست گزینه ۴

سوال ۶۳

علت اصلی بیشتر تصادفات رانندگی چیست؟

شلوغ بودن راه
سرعت کم
نقص فنی در سیستم ترمز
توجه به علائم رانندگی

جواب درست گزینه ۳

سوال ۶۴

در زمان دیدن گیج روغن در چه حالت باید روغن مورد بررسی قرار گیرد ؟

جواب درست گزینه ۴

سوال ۶۵

اگر اتومبیل روی ریل گیر کند چه کاری باید انجام داد ؟

جواب درست گزینه ۳

سوال ۶۶

چه زمان سیستم هدایت و فرمان پذیری معیوب است ؟

جواب درست گزینه ۴

سوال ۶۷

فرمان پلیس اگر مغایر با علایم یا مقررات محل باشد.

جواب درست گزینه ۳

سوال ۶۸

پلیس مدرسه کیست؟

جواب درست گزینه ۱

سوال ۶۹

ایستادن در …. ممنوع می باشد.

جواب درست گزینه ۳

مراقب باشید تابلوهای راهنمایی و رانندگی که خیلی شبیه به هم هستند و معمولا کسانی که آزمون آیین نامه اصلی دارند در سر جلسه امتحان، آن ها را باهم اشتباه می گیرند را با دقت ببینید.

ما سوالات آیین نامه اصلی مهم و پرتکرار مربوط به تابلو ها که معمولا در آزمون آیین نامه اصلی می آید را به طور کامل در بسته طلایی قرار داده ایم.

یکی از موارد دیگری که معمولا افراد اشتباه می کنند و خیلی هم سوالات زیادی از آن می آيد، بخش سرعت های مجاز در راه های مختلف است.

ما در بسته طلایی، انواع سوالات پرتکرار از بخش سرعت ها را نیز به طور جامع در اختیار شما قرار داده ایم. همچنین در تصویر زیر به طور خلاصه سرعت مجاز در راه های مختلف را خواهید دید.

1) برای بهبود وضع ترافیک کدامیک از کارهای زیر را باید انجام داد؟

جواب درست گزینه ۱

جواب درست گزینه ۱

2) کدام گزینه به ترتیب اولویت صحیح است؟

جواب درست گزینه ۲

3) ترمز سرویس (ترمز پایی) مطابق با الزامات استانداردهای خودرویی باید بر …………… عمل کند.

جواب درست گزینه ۳

4) کدام گزینه در مورد حداقل فاصله طول ایمن با خودروی جلوئی در شرایط برف صحیح نمی باشد؟

جواب درست گزینه ۲

5) بر روی یک راه لغزنده قسمت عقب اتومبیل شما به سمت راست میلغزد، چکار باید انجام دهید؟

جواب درست گزینه ۱

6) کدام جمله درباره کیسه هوا صحیح نمی باشد؟

جواب درست گزینه ۲

۷) در سربالایی فاقد جدول کناری فرمان را به کدام حالت باید قرار داد؟

جواب درست گزینه ۲

۸) معنای این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۲

۹) قبل از ورود تونل از چه فاصله ای سبقت ممنوع است؟

جواب درست گزینه ۱

۱۰) این تابلو به چه معناست ؟

جواب درست گزینه ۴

۱۱) پس از روشن شدن چراغ سبز راهنمایی باید منتظر روشن شدن کدام رنگ بود؟

جواب درست گزینه ۳

۱۲) تابلوی مقابل چه مفهومی را می رساند؟

جواب درست گزینه ۲

۱۳) مقدار کارآیی روغن های موتور معمولا چگونه است؟

جواب درست گزینه ۲

۱۴) معنی این تابلو چیست ؟

جواب درست گزینه ۱

۱۵) کدام گزینه غلط است؟

جواب درست گزینه ۴

۱۶) این تابلو به چه معناست ؟

جواب درست گزینه ۴

۱۷) سیستم هدایت فرمان یا همان جلوبندی باید دست کم هر …. یکبار مورد بازرسی قرار گیرد؟

جواب درست گزینه ۱

۱۸) این تابلو چه مفهومی می رساند؟

جواب درست گزینه ۲

۱۹) برای گرفتن پدال ترمز باید از …. استفاده نمود.

جواب درست گزینه ۲

۲۰) این تابلو به چه معناست؟

جواب درست گزینه ۱

۲۱)کسب 30 نمره منفی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی چه عواقبی دارد؟

جواب درست گزینه ۳

۲۲) تابلوی ایست یک تابلو … می باشد.

جواب درست گزینه ۱

۲۳) معنی این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۳

۲۴) کدامیک در خصوص حرکت با دنده عقب صحیح است؟

جواب درست گزینه ۳

۲۵) این تابلو چه مفهومی را می رساند؟

جواب درست گزینه ۲

۲۶) خط ایست یک خط … می باشد.

جواب درست گزینه ۲

۲۷)بیش از 70 درصد آلودگی شهرها …. می باشد.

جواب درست گزینه ۱

۲۸) چراغ سبز در تقاطع ها به معنای چیست؟

جواب درست گزینه ۳

۲۹) کاربرد تابلوی مثلثی برای …. می باشد.

جواب درست گزینه ۴

۳۰) معنای این تابلو چیست؟

جواب درست گزینه ۴

۳۱) خط کشی ها در خیابان ها به چه منظور می باشد؟

جواب درست گزینه ۴

 

۳۲) عدم رعایت حق تقدم عبارت است از:

جواب درست گزینه ۱

۳۳) تفاوت تابلو توقف ممنوع و ایستادن ممنوع در چیست؟

جواب درست گزینه ۳

۳۴) در گذرگاه پیاده فاقد چراغ راهنمایی حق تقدم با … است.

جواب درست گزینه ۱

۳۵) کشیده شدن خطوط به شکل زیگزاگ در راه ها به چه معناست؟

جواب درست گزینه ۳

۳۶) برای زدن راهنما قبل از تقاطع از چند متری باید اقدام نمود؟

جواب درست گزینه ۲

با بسته طلایی 100% تضمینی در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی قبول شوید .

بله . ما این تضمین را می دهیم که با دانلود بسته طلایی و خواندن آن به راحتی و ۱۰۰٪ تضمینی در آزمون آیین نامه اصلی قبول می شوید .

دلیل آن باز خوردی است که در چندین سال گذشته از کسانی که بسته طلایی را خوانده اند و آزمون آیین نامه اصلی داده اند، دیده ایم . (ما هر از مدتی بسته طلایی را مطابق با سوالات جدید ویرایش می کنیم)

در واقع با ما با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از کسانی که بسته طلایی را خوانده اند و قبول شده اند، میگوییم شما نیز به احتمال نزدیک به 100 درصد در آزمون آیین نامه اصلی قبول می شوید.

پاسخ به برخی از سوال های پرکاربرد شما در مورد آزمون آیین نامه اصلی و سوالات را در زیر آورده ایم.

بسیاری از افرادی که جدیدا می خواهند گواهینامه رانندگی بگیرند فکر می کنند سوالات آیین نامه اصلی تهران با کرج یا مشهد یا شیراز یا اصفهان و شهرهای دیگر … متفاوت است.

این تصور اشتباه است. در حقیقیت، اینکه سوالات آزمون آیین نامه اصلی شما چه باشد، ارتباطی به شهر محل آزمون ندارد بنابراین شما باید مجموعه سوالات را بخوانید چراکه سوالات آزمون اصلی نیز از بین همین مجموعه سوال ها خواهد آمد.

اگر بخواهیم براساس تجربه پاسخ دهید باید بگوییم افراد زیادی بوده اند که فقط با خواندن سوالات آیین نامه اصلی (بسته طلایی) و بدون خواندن کتاب قبول شده اند.

اما از آنجایی که ما وسواس خاصی برای قبول شدن شما عزیزان داریم و تمام تلاش خود را می کنیم که به شما کمک کنیم در بار اول قبول شوید، توصیه می کنیم کتاب را نیز بخوانید.

البته اگر وقت خواندن کتاب را ندارید توصیه می شود فقط بخش مفهوم تابلوها را از کتاب بخوانید و بقیه موارد را از بسته طلایی بخوانید.


چقدر پول مهمه واقن! اگر الان پول داشتم بسته طلایی رو می خریدم و قبول میشدم. همه جا پول کار رو راه می اندازه

داداش پولش مگه چقدره؟ شما بیست برابره پول این رو دادی آموزشگاه رانندگی ثبت نام کردی :))

میشه. بسته. خریداری تو برای منم بفرستید ممنون میشم

فقط ایندفعه میخوام قبول بشم چون با توجه به کرونا وقبول نشدن ،بار اول بیش از سه ماه طول کشیده ، ترو خدا یه کاری بکنید ،ممنون میشم،،

سلام من فقط با خواندن با بسته طلایی سایت شما توانستم بار اول در آزمون آیین نامه اصلی قبول شوم. فقط خواستم از سایت بسیار مفیدتان تشکر کنم.

باسلام ، لطف میکنید بسته خریداری شده رو واسم بفرستین ، ممنون

سلام میشه بسته خریداری رو برای منم بفرستید

عالی بود من فقط همین سوالات را خواندم و قبول شدم. تشکر

ینی منم بخرم قبول میشم شماها ک خریدین راضی بودین قبول شدین؟!

سلام میشه به ایمیلم بفرستین

اصلا کتابو مطالعه نکردید

همین سوالات برای ما اومد

بچه های راهنمایی کنید بنظرتون این سوالات رو بخریم ۱۰۰ درصد قبولیم ؟ یکی از دوستان من میگفت همین سوالات میاد . نمیدونم بخرم یا نه

سلام من مبلغ رو پرداخت کردم ولی واسم لینک دانلود نیومد
حالا چکار باید بکنم

عکس رسید پرداختی رو برای پشتیبانی در واتساپ بفرستید فایل رو براتون میفرستند

کسی از دوستان اینجا هستش که با بسته طلایی تو ازمون موتور سیکلت قبول شده باشه ..من کتاب موتور سیکلت رو خریدم ولی این سومین باره که افتادم از ازمون/

سلام بچه ها شنبه آزمون آیین نامه اصلی دارم فقط به بسته طلایی اکتفاکنم؟

سلام و تشكر ميكنم از راه اندازي و مديريت سايت مفيدو ارزشمندتان كه باعث خدمت رساني وكمك به هموطنانتان هستيد من براي سومين بار است كه در امتحان اصلي ايين نامه موتور سيكلت با نمرات ٢٣الي ٢٤رد ميشوم از مديريت محترم سايت خواهشمندم كه بنده را راه در راستاي موضوع راهنمايي كنيد

ممنون بابت سوالهاتون

یعنی من بخرم صد درصد قبولم؟

سلام ببخشید این سوالا رو بخوانیم دیگه نیازی به کتاب نیست قبول میشیم صدرصد

سلام بله به احتمال بسیار زیاد

مشکلی که دارم اینه که با کتاب که میخونم اصلا قبول نمیشم

این مشکل را افراد زیادی دارند. شما باید سوالات رو بخونید

سلام
من چند ماه پیش این بسته طلایی رو خریده بودم ولی نمیدونم چرا از توی گوشیم پاک شده

لطفا عکس رسید پرداختی یا کد رهگیری خریدتان را برای پشتیبانی در واتساپ ارسال نمایید. در سریع ترین زمان ممکن فایل را در واتساپ برای شما ارسال خواهیم کرد.

سلام قیمت سوالات آزمون چقده

سلام اگه میشه این بسته طلایی را برای من ارسال کنید برای سوالات پایه ۱

سلام وقت بخیر این بسته طلایی چه جوریه؟

بسته طلایی یک فایل pdf شامل جدیدترین سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب است.

سلام شمارو خدا کمکم کنین من سوالات طلایی رو بخونم دوشنبه امتحان دارم قبول بشم

نگران نباشید دوست عزیز با خواندن بسته طلایی به احتمال بسیار زیاد قبولید. امیدواریم خبر قبولی شما را خیلی زود بشنویم…

جوابها به چه صورت ‌می باشد؟

سوال و جواب تستی هستند

سلام چجوری میتونم سوالات ازمون رانندگی امسال رو بدونم ؟؟

سلام بسته طلایی براساس آخرین تغییرات ویرایش شده است

حتما قبول میشم ؟ من تا الان ۱۵مرتبه رفتم

قطعا مشکل شما اینه که سوالات جدید و معتبر به همراه جوابشان رو نمی خوانید. حتما توصیه می کنم بسته طلایی را بخوانید. شانس قبولی نزدیک به 100 درصد خواهد بود (براساس تجربه ای که داشته ایم)

سلام خسته نباشین من تو امتحانات آیین نامه اصلی ۱۰ بار مردود شدم ایا سوالاتی هست من بخونم قبول شم یه کمکی برام میکنین ممنون میشم

سلام ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم. بسته طلایی قدرتمندترین و بهترین منبع برای خواندن سوالات آزمون آیین نامه اصلی است.

سلام سوال آیین نامه افسر میخوام

سوالات آیین نامه افسر در واقع همان آزمون آيین نامه اصلی است. برای دانلود جدید ترین سوالات آزمون آیین نامه اصلی باجواب بسته طلایی را دانلود بفرمایید.

ببخشید من اگ فقط سوالات بسته طلایی رو بخونم ۱۰۰ درصد قبول میشم ؟؟

باتوجه به تجربه و بازخوردی که از دیگر کاربران داشته ایم با احتمالی نزدیک به ۱۰۰ درصد با بسته قبولی میتوانید در آزمون آیین نامه اصلی قبول شوید.

من سه با امتحان دادم رد شدم میخوام هفته دیگه قبول بشم

دنبال سوالهای امتحان آئین نامه پایه 3 هستم

بسته طلایی را مطالعه بفرمایید.

میخوام برای اولین بار ایین نامه قبول بشم. چیا بخونم؟

صد در صد بسته طلایی بهترین منبعی هست که میتوانید بخوانید و برای اولین بار قبول شوید.

سلام ببخشید من بلد نیستم چطور دانلود کنم میشه بهم شماره حساب بدید براتون واریز کنم بعد از واتساپ برام بفرستید؟

سلام لطفا در واتساپ به پشتیبانی پیام بدید. شماره پشتیبانی در واتساپ: ۰۹۳۹۸۴۰۹۳۰۸ (فقط از طریق واتساپ)

برای دریافت بسته طلایی باید چیکار کنم؟

بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید پرداخت را انجام دهید بعد از پرداخت، اتوماتیک به صفحه ای منتقل می شوید که آنجا میتوانید فایل pdf بسته طلایی را دانلود کنید اگر مشکلی بود در واتساپ به پشتیبانی پیام دهید.

سلام لینک دانلود سوالات آزمون آيین نامه اصلی رو میخوام

سلام در همین صفحه به راحتی می توانید پرداخت کنید و بلافاصله پس از پرداخت میتوانید فایل را دانلود کنید هر مشکلی بود به پشتیبانی در واتساپ پیام بدید.

سلام آیا دیگر نیاز نیست کتاب آیین نامه را بخوانیم و فقط بسته طلایی کافیه؟؟

سلام مورد های زیادی داشتیم که فقط بسته طلایی را خوانده اند و قبول شدند.

سلام خسته نباشین میخام سوال دانلود کنم سه شنبه امتحان دارم

وقت زیادی ندارم برای خوندن فقط تاصبح. میشه لطف کنید زودتر ارسال کنید

اگر از طریق سایت پرداخت کرده باشید بلافاصله بعد از پرداخت میتوانید فایل را دانلود کنید. اما اگر به هر دلیلی پس از پرداخت موفق به دانلود نشده اید، نگران نباشید به پشتیبانی در واتساپ پیام دهید و فایل را از طریق واتساپ دریافت نمایید.

سلام ببخشید یه سوال داشتم سوالات آیین نامه عوض شدن یانه همون سوالاتن؟

سوالات عوض شده اند و بسته طلایی براساس آخرین تغییرات ویرایش شده است

سلام من فردا امتحان آیین نامه دارم میشه کمکم کنید

سلام اصلا نگران نباشید و استرس نداشته باشید. اگر فردا آزمون دارید حتما همین الان تا دیر نشده بسته طلایی را دانلود کنید و بخوانید تا وقت کافی را برای مطالعه تمام سوالات بسته طلایی داشته باشید. و توصیه میکنیم علاوه بر بسته طلایی برای اطمینان بیشتر، تابلوها هم چند بار از روی کتاب دوباره بخوانید. مطمئن باشید با این روش قبولی را به احتمال نزدیک به ۱۰۰ درصد تجربه خواهید کرد.

ببخشید واسه من iOS چجوری نصبش کنم

بسته طلایی یک فایل pdf است و بر روی تمام گوشی های iOS اندروید و تبلت و لپ تاپ قابل اجراست

من این بسته رو چهار ساعت مونده به امتحان خریدم ودوبار بود که قبول نشده بودم واین بار با خوندن سوالات قبول شدم .خیلی عالی بود ممنونم…

خیلی عالی بوددددددددددددد

سلام خسته نباشید
من فقط این بسته رو تهیه کنم و بخونم قبول میشم؟؟

احتمالش خیلی زیاده افراد زیادی دیده ایم که خوانده اند و قبول شدند

آقا تشکر میکنم بابت سوالات. کاملا کپی بودن

اقا چرا نظر منو نمیزارید پس چرا قسمت نظراتو گذاشتید حقیقت و قبول ندارید؟

این سوالا اومده بود یا نه؟

من چند بار امتحان دادم و رد شدم این بسته طلایی قبول میشم لطفا راهنماییم کنید خواهش میکنم

چی بوده نظرتون که پاک شده ؟ همه که راضی بودن از سوالات بسته طلایی منم خریدم ولی هنوز امتحان ندادم فعلا دارم میخونم

سلام.من امروز امتحان دادم خداشکر بار اول قبول شدم.

خوب بود بیشتر دوستان اموزشگاه ما از همین سوالات استفاده کردن قبول شدن

سلام درسته سوالا خیلی زیاده ولی اگه همرو بخونید مطمئن باشید قبول میشید
یه هفته وقت بزارید همرو کامل میخونید
منم قبول شدم وقتی این سوالارو خوندم خیل ممنون ازتون

سلام واقعا مرسی من بار اول قبول شدم همه سوالات شما بود

ميشه به ايميل من بفرستيد سوالا رو؟؟

سوالات تضمینی ایین نامه رو میخوام؟ بسته طلایی تضمینی ۱۰۰ درصد هست؟

سلام من واریز کردم ولی هنوز جواب نگرفتم ….هرچی هم زنگ میزنم جواب نمیدین

سلام لطفا در واتساپ به پشتیبانی پیام بدید خیلی سریع پاسخ می دهیم. البته بعد از پرداخت خودتان میتوانید فایل را دانلود کنید ولی اگر باز هم نیاز به کمکی دارید در واتساپ به ما پیام بدید.

سلام ببخشيد هزينه ي بسته ي طلاييتون چقده و چطوري ميتونم تهيه كنم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

23 ساعت پیش
بلاگ

0

وظیفه روغن ترمز چیست؟ یکی از موارد مورد نیاز در خودرو روغن موتور است. که باید حجم آن را چک کنید تا در حین رانندگی مشکلی برایتان پیش نیاید. حال وظیفه روغن ترمز چیست؟ روغن ترمز به عنوان سيال هيدروليك شناخته مي شود وظيفه آن این است که تا تمام …

3 هفته پیش
بلاگ

0

چگونه گواهینامه پایه یک بگیریم؟ با خواندن این مطلب با جواب سوال چگونه گواهینامه پایه یک بگیریم؟ آشنا شوید. گواهینامه رانندگی پایه یک به منظور اجازه رانندگی با خودروهای سنگین به جز وسایل نقلیه ویژه موتور سیکلت و موتور گازی محسوب می شود. انتظار می رود  که همه چیز در …

3 هفته پیش
بلاگ

0

چند سالگی میتوان گواهینامه گرفت؟ اولین سوالی که متقاضیان دریافت گواهینامه دارند این است که چند سالگی میتوان گواهینامه گرفت؟ در این مقاله سعی کرده ایم که تمام مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را شرح دهیم. تا هنگام ثبت نام با مشکل مواجه نشوید. یکی از شرایط اخذ گواهینامه …

3 هفته پیش
بلاگ

0

محدودیت قد برای گرفتن گواهینامه برای رانندگی در ایران باید حتما دارای گواهینامه معتبر باشید. برای اخذ گواهینامه در ایران شرایطی وجود دارد که یکی از آن ها محدودیت قد برای گرفتن گواهینامه است. که در این مطلب به طور کامل شرح داده ایم. قوانین کلی رانندگی در ایران ! …

3 هفته پیش
بلاگ

0

محدودیت گواهینامه پایه سوم صدور گواهینامه دارای شرایط و محدودیت های تعیین شده ای است که در صورت رعایت آنها گواهینامه تا سقف ۱۰ سال اعتبار دریافت خواهد کرد. در اینجا در مورد محدودیت گواهینامه پایه سوم که باعث ابطال گواهینامه میشوند صحبت میکنیم. محدودیت ها شامل چه مواردی هستند؟ …

4 هفته پیش
بلاگ

0

گرفتن گواهینامه در 16 سالگی سال‌هاست که براساس آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، سن برای صدور گواهینامه برای متقاضیان 18 سال تمام اعلام شده است. در این مطلب در مورد موضوع “گرفتن گواهینامه در 16 سالگی” که به تازگی مطرح شده صحبت خواهیم کرد. در خصوص شرایط سنی صدور گواهینامه رانندگی …

4 هفته پیش
بلاگ

0

مدت زمان گرفتن گواهینامه امروزه داشتن گواهینامه یکی از ضروریات است. بسیاری از افراد پس از ثبت نام در اموزشگاه فکر میکنند تا یک ماه گواهینامه شان را خواهند گرفت. اما اینطور نیست. در اینجا قصد داریم در مورد مدت زمان گرفتن گواهینامه با شما صحبت کنیم. برای ثبت نام …

4 هفته پیش
بلاگ

0

مهلت گرفتن گواهینامه از زمان ثبت نام در این قسمت از سایت قصد داریم در مورد مهلت گرفتن گواهینامه از زمان ثبت نام و شرایط اخذ گواهینامه رانندگی صحبت کنیم. زمانی که شما به عنوان هنرجو در کلاس‌های تئوری آیین‌نامه، فنی و عملی شهر شرکت می‌کنید به شرط نداشتن هیچ‌گونه …

4 هفته پیش
بلاگ

0

سامانه معاینات پزشکی گواهینامه رانندگی یکی از اولین اقدام‌ها در دریافت گواهینامه، دریافت صلاحیت پزشکی است. دریافت صلاحیت پزشکی از جمله شروط اجباری است. در این قسمت قصد داریم در رابطه با سامانه معاینات پزشکی گواهینامه رانندگی صحبت کنیم. برای «تایید سلامت» فقط به مراکز مورد تایید نیروی انتظامی میتوانید …

ژانویه 25, 2021
بلاگ

0

شرایط گرفتن گواهینامه پایه 2 بسیاری از افراد امروزه برای گواهینامه پایه 2 اقدام میکنند. در این بخش سعی داریم در رابطه با شرایط گرفتن گواهینامه پایه 2 و نحوه ثبت نام صحبت کنیم. گواهینامه پایه دو برای رانندگی با ماشین های با ظرفیت حداکثر ۱۵ نفر و خودرو های …

سوالات آیین نامه اصلی

نمونه سوالات آیین نامه

آزمون آنلاین آیین نامه

سوالات آیین نامه اصلی


دانلود بسته طلایی PDFDownloads-icon


ادامه و دانلودDownloads-icon

نمونه سوالات آیین نامه 99 رانندگی با نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی بار اول قبول شوید

دانلود سوالات آیین نامه اصلی

نمونه سوالات آزمون رانندگی

دانلود سوالات آیین نامه مقدماتی

دانلود سوالات فنی آیین نامه رانندگی

دانلود سوالات جامع آیین نامه رانندگی

امتحان شهری رانندگی

در اینجا تعدادی از مهم ترین نمونه سوالات امتحان آیین نامه اصلی را به عنوان نمونه بررسی می کنیم .

۱- ترتیب علائم و مقررات راهنمایی و رانندگی به چه صورت است ؟

ترتیب علائم و مقررات راهنمایی و رانندگی بدین ترتیب است :

۲- در چه مواردی سبقت گرفتن ممنوع است ؟

۳- حداکثر سرعت مجاز در راه های برون شهری چقدر است ؟

۴- حداکثر سرعت مجاز در راه های درون شهری و  مسکونی چقدر است ؟

۵- در گردش به چپ در جاده دو طرفه به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

۶- در چه جاهایی دور زدن ممنوع است ؟

۷- وقتی ماشین ما دچار نقص فنی می شود مثلث خطر را باید در چه فاصله ای از خود قرار دهیم ؟

۸- وسایل نقلیه انتطامی و امدادی در هنگام ماموریت مجاز به چه مواردی می باشند ؟

۹- راننده هر وسیله نقلیه باید چهار مدرک را حتما با خود داشته باشد آن ۴ مدرک کدام اند ؟

۱۰- نحوه پارک در سربالایی ها دارای جدول و بدون جدول را توضیح دهید ؟

۱۱- نحوه پارک در سرازیری ها دارای جدول و بدون جدول چگونه است ؟

برای آشنایی بیشتر با نمونه سوالات ازمون ایین نامه اصلی و مقدماتی با جواب ، نمونه سوالات آیین نامه pdf را از وب سایت سوال آیین نامه دانلود نمایید .

حل و مرور کردن نمونه سوالات آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی قبل از امتحان آیین نامه خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید در قبولی شما در آزمون آيین نامه تاثیر گذار است .

آزمون های تئوری آیین نامه که شامل دو آزمون میباشد :

تفاوت این دو آزمون از نظر محتوا در سوالات فنی است . در آزمون آیین نامه اصلی سوالات فنی وجود دارد در حالی که در آزمون آیین نامه مقدماتی معمولا سوالات فنی نمی آید .

طبق تجربه کاربران آزمون آیین نامه اصلی سخت تر از آزمون آیین نامه مقدماتی است .

اما راهکار چیست ؟

چگونه برای بار اول در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی قبول شویم ؟

چگونه بدون خواندن کتاب آیین نامه در آزمون آیین نامه قبول شویم ؟

و …

همه ی این سوالات فقط یک پاسخ دارند و آن هم حل نمونه سوالات آزمون آیین نامه است . خیلی از افراد هستند که فقط با خواندن نمونه سوالات آیین نامه اصلی و مقدماتی و بدون نگاه کردن به کتاب می روند برای دادن آزمون آیین نامه و اتفاقا نمره قبولی هم می آورند .

باید دقت کرد که حل نمونه سوالات امتحانی قبل از هر آزمونی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد . اما در رابطه با آزمون آیین نامه باید بگویم حل نمونه سوالات آیین نامه بیش از حد تاثیر گذار است . چرا که سوالات آیین نامه در سال های مختلف تکرار می شود و تنوع زیادی در سوالات آزمون آیین نامه وجود ندارد .

بنابراین با حل نمونه سوالات آزمون آیین نامه با جواب می توانید آمادگی بسیار زیادی را در قبولی در آزمون آيین نامه بدست بیاورید .

مفهوم این تابلو ها بسیار مهم است و معمولا سوالات آیین نامه از تابلوهای زیر می باشد پس آنها را به خوبی به خاطر بسپارید .

مفهوم : عبور دوچرخه سوار

مفهوم : پایان آزاد راه

نمونه سوالات آزمون رانندگی

مفهوم : سرعت توصیه شده

مفهوم : پارکینگ

مفهوم : پارک سوار

مفهوم : پارک سوار

مفهوم : راه لغزنده

 

Download sample test questions of traffic regulations

Sample driving license driving exam questions

Question of the driving license

به امید اینکه با حل نمونه سوالات آیین نامه بتوانید در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی قبول شوید .

مهم ترین نمونه سوالات آیین نامه 99 برای قبولی در آزمون آیین نامه .

ما برای آشنایی شما با پرتکرارترین نمونه سوالات آیین نامه در ادامه تعدادی از این نمونه سوالات را با جواب آورده ایم .

۱- بعد از ورود به میدان قصد ادامه مسیر دارید چه کار می کنید ؟

جواب صحیح 3

۲- در هنگام شب رانندگی می کنید و نور بالای چراغ اتومبیل هایی که از روبه رو می آیند شما را اذیت و چشمان شما را خیره می کنند چه کار می کنید ؟

جواب صحیح گزینه 2

۳- کدام مورد است که هنگام روبه رو شدن با آن باید فضای بیش تری را در نظر بگیرید ؟

جواب صحیح گزینه 1

۴- در شرایط جوی با هوای مه آلود چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که برای خودرو های دیگر قابل رویت هستید ؟

جواب صحیح گزینه 1

۵- بعد از ورود به میدان قصد ادامه مسیر را دارید چه کار می کنید ؟

جواب صحیح گزینه شماره 3

۶- رانندگان وسایل نقلیه امدادی در چه مواقعی مجاز به استفاده از آژیر و چراغ هشدار گردان می باشند ؟

جواب صحیح گزینه شماره 3

۷- دلیل اسنفاده از دنده سنگین در شرایط بد جوی چیست ؟

جواب صحیح گزینه شماره 2

۸- یک چراغ قرمز راهنمایی به معنی ….؟

جواب صحیح گزینه شماره 1

۹- برای تنظیم صندلی کدام یک از شرایط زیر باید مهیا گردد ؟

جواب صحیح گزینه شماره 4

۱۰- اگر مجبور شوید در هوای مه آلود رانندگی کنید کدام مورد را باید مورد بررسی قرار دهید ؟

جواب صحیح گزینه 1

۱۱- در شرایط برف و بارانی بهترین کار این است که با دنده ی سنگین حرکت کنید علت را بیان کنید ؟

جواب صحیح گزینه 1

۱۲- تابلو های با زمینه قهوه ای نشانگر کدام یک از موارد زیر است ؟

جواب صحیح گزینه 4

۱۳- فاصله اتومبیل ها در جاده خشک با سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت چند اتومبیل می باشد ؟

جواب صحیح گزینه شماره 4

۱۴- حالت روحی و وضعیت شما در رانندگی به چه عواملی بستگی دارد ؟

حواب صحیح گزینه 3

۱۵- در شرایط یخ بندان چگونه می توانید از لغزش چرخ ها جلوگیری کنید ؟

گزینه صحیح گزینه 2

۱۶- در کدام یک از موارد زیر نباید دنده عقب بگیریم ؟

جواب صحیح گزینه شماره 1

۱۷- چرا سبقت گرفتن از کامیون طویل خطر ناک تر از سبقت گرفتن از وسیله ی نقلیه ی عمومی است ؟

جواب صحیح گزینه 4

اگر بخواهیم نگاهی کلی تر به نیاز به مطالعه نمونه سوالات و رابطه خواندن نمونه سوال با موفقیت در هر آزمونی داشته باشیم باید بگوییم که این موضوع فقط به آیین نامه رانندگی مربوط نمی شود.

شما در هر آزمون و کتابی که نگاه کنید خواندن نمونه سوالات می تواند تمرین بسیار خوبی برای شما و موفقیت در امتحان مورد نظر باشد.

مثلا در مبحث گرامر انگلیسی برای یادیگیری عمیق تر آن و قبولی در آزمون تافل یا سایر آزمون های زبان انگلیسی خواندن نمونه سوالات گرامر زبان انگلیسی می تواند تاثیر به سزایی در موفقیت در آزمون زبان انگلیسی داشته باشد.

https://bit.ly/36UMxQU

بچه ها من تازه آموزشگاه رانندگی ثبت نام کردم میخوام بار اول 100 درصد تضمینی در آزمون آیین نامه مقدماتی و آزمون آیین نامه اصلی قبول بشم . بنظرتون دقیقا چیکار کنم ؟ اگر کسی تجربه داره و الان گواهینامه رانندگی گرفته لطفا راهنمایی کنه ؟ باتشکر

من گواهینامه رانندگی پایه 3 گرفتم و بار اول هم تو آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی قبول شدم . پیشنهاد می کنم وقتت رو روی خواندن نمونه سوالات ایین نامه بذاری

ببین آزمون مقدماتی آیین نامه آسونه شاید حتی اگر نمونه سوال آیین نامه هم نخونی قبول شی یعنی من خودم نمونه سوال نخوندم البته خواندم ولی خیلی کم . ولی آزمون آیین نامه اصلی سخت تره اون رو حتما باید نمونه سوالات آیین نامه اصلی رو دانلود کنی بخونی که بتونی راحت قبول بشی

برای ما که آزمون آیین نامه مقدماتی هم سخت بود . خیلی هم سخت بود !!!

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی رایگان بیشتری را میخوام بخونم فردا آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی مرحله دوم دارم 

دانلود نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب pdf

چجوری میتونم نمونه سوال آیین نامه اصلی رو تهیه کنم ؟

سوالات ازمون رانندگی 97 نسبت به سال نمونه سوالات ازمون رانندگی ۹۶ چه تفاوت هایی کرده ؟

یکی از دوستان من میگفت تغییر زیادی نکرده حتی می گفت نمونه سوالات آیین نامه رانندگی کتاب چاپ قدیم رو اگر بخونی هم خیلی مفیده . حالا نمیدونم . من خودم تست نکردم فقط یه سری نمونه سوال آیین نامه بود تو اینترنت اونارو خوندم قبول هم شدم .

نمونه سوالات راهنمایی رانندگی با جواب کامل پایه سوم کسی داره اینجا بفرسته ؟؟

آخه چجوری اینجا نمونه سوالات راهنمایی و رانندگی رو بفرستن برای شما ؟؟ همین نمونه سوالات راهنمایی و رانندگی با جواب کامل پایه سوم رو جستجو کنید میادش

نمونه سوالات آزمون رانندگی مقدماتی را میخواستم از کجا دانلود کنم ؟

بزن دانلود نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی با جواب میاد کار سختی نیست !

نمونه سوالات مهم آیین نامه رانندگی چندتا بگید همینجا 

نمونه سوال آیین نامه زیاده که مهم هم هستند همشون باید کلی سوال بخونی 

دانلود کتاب راهنمایی و رانندگی 97

کتاب آیین نامه رانندگی رو میخوای چیکار ؟ اگر میخوای تو امتحان آیین نامه قبول بشی فقط نمونه سوال آیین نامه راهنمایی و رانندگی دانلود کن و بخون همین !!!

pdf نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب رو می خوام ؟

کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان یک شغل خانگی پر سود   شراء متابعين انستقرام  : اینستاگرام در ابتدا چیزی بیشتر از یک اپلیکیشن ساده برای انتقال داده ها و اطلاعات تصویری و ویدئویی نبود، اما رفته رفته و با فراگیر شدن گوشی های هوشمند تقریبا افراد زیادی به صورت ناگهانی و به یک باره اقدام […]

آزمون آیین نامه ( Driving license test ) . آزمون آیین نامه ۹۹ با جواب این آزمون ۳۰ سوال داره وقتی به کل سوالا جواب دادی، اون پایین بر روی دکمه پایان آزمون بزن و هم جواب های صحیح رو ببین و هم نمرت رو ببین. ما در ادامه همین بخش مهم ترین و پرتکرارترین […]

پرورش بوقلمون پرورش بوقلمون : ابتدا راجع به پرورش بوقلمون صحبت کنیم منبع این مطلب وب سایت پرورش دات کام است وب سایت پرورش در تمامی زمینه های راه اندازی کسب و کار می توان یک مرجع به حساب آورد برخی از آموزش های این وب سایت عبارت اند از : پرورش زالو آموزش پرورش […]

آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی 99 – در ادامه قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید در این آزمون در بار اول قبول شوید. آزمون آیین نامه اصلی pdf دانلود نمونه سوال های آزمون آیین نامه اصلی PDF کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. تصویر یکی از صفحات آزمون آیین نامه […]

دانلود نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب و قبولی ۱۰۰٪ در امتحان آیین نامه اصلی مهم ترین و پر تکرارترین سوالات آیین نامه اصلی 99 دانلود نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی با جواب + سوالات فنی این سوالات برای قبولی در آزمون اصلی کافیست و نیازی به خواندن کتاب نیست بیش از 500 […]نمونه سوالات آزمون رانندگی

سوالهای ایین نامه رانندگی و بررسی دقیق انواع این سوالها قبل از آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . دقت داشته باشید که جهت قبولی در آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی حتما نمونه سوال های آیین نامه را دانلود کنید و بخوانید . توصیه می کنیم مجموعه ای […]

 دانلود نمونه سوال آیین نامه با جواب

در ابتدا باید خدمتتان عرض کنیم , اگر می خواهید اصل سوالات آیین نامه رانندگی را فورا دانلود و دریافت کنید می توانید از همین صفحه , کمی پایین تر , اصل سوالات سال 99 با آخرین تغییرات را به راحتی دانلود کنید . توجه داشته باشید : سوالات آیین نامه رانندگی , به صورت سراسری و کشوری می باشد یعنی , سوالات در آموزشگاه های رانندگی سراسر کشور باهم مشابه می باشند . منظور ما از سوالات ” اصل سوالات آیین نامه رانندگی ” است .

به طور طبیعی اگر بخواهیم آمار دقیقی از تعداد قبولی های امتحانات آیین نامه بدهیم به این صورت می باشد که :اگر شما یک کلاس 30 نفره را در نظر بگیرید , تعداد قبولی حدود 8 الی 10 نفر خواهد بود که این آمار بسیار به واقعیت نزدیک است . کسانی که قبول میشوند خب مبارکشان باشد اما مابقی تکلیفشان چیست و چکار باید انجام بدهند ؟ خب واضح است که یک هفته دیگر از زمان با ارزششان را به راحتی می سوزانند و بدتر از آن باید سر صبح بروند بانک و در یک صف طولانی ایستاده یک فیش به حساب آموزشگاه و راهنمایی و رانندگی پرداخت کنند که واقعا ( فااااجعست ) و در هزینه گواهینامه نیز ضرر چشمگیری خواهند کرد .

خب واضح است که دو راه دارید :1_ یا باید کتاب آیین نامه رانندگی با آن حجم زیادش که بسیار حوصله سر بر هست را بخوانیم , که برای دانلود رایگان کتاب آیین نامه می توانید از همین صفحه , کمی پایین تر , کتاب را دانلود کنید اما پیشنهاد ما به شما این است که : اصل سوالات را دانلود کنید , زیرا دقیقا خود سوالات امتحان آیین نامه 99 را قرار داده ایم و پس از دانلود شما هیچ نیازی به خواندن کتاب نخواهید داشت .2_ یا باید سوالات ایین نامه که قرار است فردا امتحان بدهیم را فراهم کنیم !!!!!!!!!!!!! بله , اکثر کسانی که بار اول قبول می شوند یا ساعت ها کتاب آیین نامه با آن حجم زیادش را خواندند و یا اصل سوالات را داشتند . که ما در همین صفحه اصل سوالات سال 99 , با آخرین تغییرات را برای شما قرار داده ایم .

نکته بسیار مهم : شما “” دقیقا خودِ سوالات با آخرین تغییرات که قرار است در امتحان ببینید “”را دانلود خواهید کرد . نه صدها نمونه سوال که باعث کلافگی شما و در نتیجه مردود شدن در امتحان می شود . وقتی اصل سوالات هست نمونه سوال دیگر چرا ؟ و این یعنی قبولی 100% و قطعی , چون شما دیگر خودِ سوالات را خواهید داشت و یکبار برای همیشه امتحان خواهید داد

نمونه سوالات آزمون رانندگی

توجه کنید :

تا دانلود کامل سوالات و رسیدن سوالات به دست شما , تیم پشتیبانی آنلاین سایت , همواره در کنار شما خواهد بود

🔴 دانلود اصل سوالات آیین نامه ” 99 ” ” به علت تخفیف ویژه اسفند ماه , تا پایان 10 اسفند 99 ” از قیمت اصلی به “” 14/500 “” تومان تغییر یافت . پس از تاریخ ذکر شده اصل سوالات آیین نامه به قیمت اصلی سایت , 35/000 تومان باز خواهد گشت . باز هم تکرار می کنیم : شما دقیقا خودِ سوالات با آخرین تغییرات در اسفند ماه 99 را دانلود خواهید کرد و این یعنی قبولی 100% و قطعی . ” این سوالات عینا در امتحان آمده است ” ” سوالات به صورت کشوری بوده و سوالات تمام آموزشگاه های رانندگی در سراسر کشور یکیست ” ** سوالات دارای گارانتی بازگشت وجه بی قید و شرط می باشد . ” درگاه پرداخت : زرین پال “ ” درگاه امن بانکداری اینترنتی ایران “” راه های ارتباط با پشتیبانی 7 روز هفته از ساعت 11 صبح الی 10 شب “⭐️ نماد اعتماد الکترونیک از زرین پال :

دانلود آسان و فوری اصل سوالات آیین نامه تعداد دانلود از 1 بهمن 99 تا 1 اسفند 99 : 1081 نفر ارائه آمار ماهانه سایت گواهیران از , زرین پال درگاه پرداخت ایمن بانکداری اینترنتی ایران نام دارنده حساب ( مدیریت وبسایت گواهیران ) : محمد سجاد عسگری

نکته مهم : به دستور بانک مرکزی : از بهمن ماه 1398 , هم می توانید از رمز عادی خود و هم از رمز پویا استفاده کنید . یعنی عزیزانی که رمز پویای خود را هنوز فعال نکرده اند نیز , می توانند اصل سوالات آیین نامه را از همینجا به راحتی دانلود کنند .

در صورتی که سوالی دارید می توانید از طریق چت باکس سایت با ما در ارتباط باشید و فورا پاسخ سوالات و مشکلاتتان را دریافت کنید ( ساعات پاسخگویی همه روزه از 11 صبح الی 10 شب )

در ابتدا باید بگوییم که سوالات دانلود شده در تمامی ” موبایل ها و لپ تاپ ها و کامپیوتر ها ” قابل اجرا می باشد . در زیر عکس فایلیست که پس از دانلود در موبایل و یا کامپیوتر خود , خواهید دید .

دانلود رایگان کتاب آیین نامه رانندگی

برای دانلود کتاب آیین نامه میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید , اما پیشنهاد ما به شما عزیزان دانلود اصل سوالات سال 99 با آخرین تغییرات است . که در این صورت دیگر هیچ نیازی به خواندن کتاب آیین نامه با آن حجم زیاد و حوصله سر برش را نخواهید داشت .

برو به صفحه دانلود رایگان کتاب آیین نامه

1 _ سایت پشتیبان آنلاین دارد ؟

بله . در صورت داشتن هرگونه سوال , میتوانید به راحتی از طریق قسمت ” چَت باکس ” ( مانند عکس زیر )

به ما پیام دهید تا با پشتیبانان سایت گواهیران به راحتی در ارتباط باشید .در ضمن بعد از دادن پیام , جهت برقراری ارتباط حتما در سایت حضور داشته باشید .

2 _ سوالاتی که دانلود میکنیم در قبولی ما تاثیری دارد و یا صرفا چندین سوال متفرقه است ؟

بله , در صورت خواندن کامل پی دی اف سوالات , به راحتی مانند تمامی کاربران قبول می شوید . خیر ! در این سایت شما به هیچ وجه ” نمونه سوالات متفرقه و ساختگی ” دریافت نمی کنید .

3 _ اصل سوالات چه سال هایی را دانلود خواهیم کرد ؟

اصل سوالات سال ( 98 _ 99 _ ” امسال ” )

4 _ سوالات به راحتی دانلود و دریافت میشوند ؟

بله , دانلود سوالات را طوری قرار داده ایم که به راحتی دانلود و دریافت شوند .

5 _ سوالات بعد از دانلود در چه سیستم هایی باز میشوند ؟

سوالات بعد از دانلود به راحتی در” انواع موبایل ها و تبلت ها و کامپیوترها و لپ تاپ ها ” باز میشوند .

خب همانطور که میدانید بعد از قبولی در امتحان آیین نامه ” که واقعا هم کار سختیست بدون داشتن سوالات قبول شدن ” و متاسفانه هر کسی حداقل 1 بار مردود شده و 1 هفته خود را به هدر داده و به شدت به زحمت خواهده افتاد . اما کسانی که قبول میشوند باید به سراغ امتحان شهری بروند .امتحان شهری برای موتور سواران شامل رانندگی با موتور در پیست آموزش موتور درست در جلوی دید افسر صورت میگیرد که بسیار هم آسان است .امتحان شهری برای افرادی که میخواهند گواهینامه رانندگی با ماشین را بگیرند کمی سخت میشود که واقعا هم میشود گفت بعضی ها به قدری مردود میشوند که امید خود را از دست میدهند .کار ساده ای نیست , امتحان دادن و راندن خودرو در کنار افسر جدی راهنمایی و رانندگی اما خوبی کار اینجاست که بعد از چند مدت به مواردی که از شما درخواست میشد خواهید خندید که چقدر ساده بود , دور دو فرمان _ دور یک فرمان , پارک دوبل , دنده عقب و … میبینید بسیار ساده است اما جو روانی باعث میشود که بارها خراب کنید . تنها راه اینه که با مشکل و ترستان به شدت رو به رو شوید . باور کنید حتی اگه 4 بار به بالا هم مردود شوید بالاخره قبول میشوید اما ضرر مالی و زمانی به خودتان میزنید , که این هم مهم نیست .تنها چیزی که مهم است این است که بعد از گرفتن گواهینامه میتوانید بدون محدودیت به هرجایی که میخواهید بدون ترس رانندگی کنید , پس می ارزد .

دوستان عزیز , گرفتن گواهینامه اصول دارد , عده ای بعد از مردودی در آزمونها چه شهری چه آیین نامه , بارها باز هم دچار مردودی می شوند . زیرا نمی خواهند تمرین کنند , مثلا شخصی پس از مردودی در امتحان شهری نمی خواهد دوباره تمرین کند چون آموزشگاه گران می گیرد خب حق هم دارد اما با ماشین خانواده هم تمرین نمی کند . یا سعی می کند ساعت های تمرین را نادیده بگیرد و تا می تواند از ساعتها کم کند تا زودتر ساعت های تمرین تیک بخورد . هرچند که باید در حضور مالک خودرو تمرین انجام شود آن هم در کوچه ها و راه های خلوت , که این کار را هم نمی کند و می رود و باز هم متاسفانه مردود می شود . یا در امتحان آیین نامه بارها و بارها مردود می شود . ضرر زمانی حتی مالی هم به خود میزند اما حاضر نمی شوند از منابع استفاده کنند .در هر صورت آرزوی پیروزی و موفقیت برای شما عزیزان را داریم و بدانید گرفتن گواهینامه هفت خان رستم نیست اگر با اصول پیش بروید .موفق باشید .

سلام من دیشب خریدم فایل سوالارو با قیمت 35 تومن الان امزور اومدم یه سوال بپرسم ازتون دیدم تخفیف زدید 19 تومن سوالارو … مبلغش مهم نیست چون عددی نیست اما خواهشا پاسخگو باشید الان سوالا فرق کرده یا این فقط یه تخفیفه ؟ من شنبه امتحان دارم لطفت جواب بدید سریعتر واقعا دیگه خسته شدم از امتحان سر صب دومین باره دارم رد میشم راهنمایی کنید ممنونم

درود .

سلامت باشید .

خیر عزیز سوالات تغییری نکرده . در هر ماه حدودا 1 الی 2 بار تخفیف ویژه در سایت برای سوالات اعمال می شود .

فایلی که در اختیار دارید رو کامل بخوانید مثل تمامی کاربران به راحتی در امتحان آیین نامه قبول می شوید . سوالی داشتید از پشتیبان آنلاین بپرسید کامنت ها کمی دیر پاسخ داده می شوند .

پیروز باشید .

سلاممم مرسی بابت سوالاتون عااالییی بودن من امروز امتحان داشتم فقط سوالای شما و تابلوها تو کتاب خوندم اصلا عاااالیییی براوووو مرسیییی

ایمیل : fatemekhaledee1378@email.com

تبریک عرض میکنیم موفق باشید ( نظر شما در سایت منتشر خواهد شد ) .

سلام شما کدام از سوالات و دانلود کردین؟

نمونه سوالات آزمون رانندگی

سوالات تو آیفون باز میشه ؟

سلام دوست عزیز . بله سوالات در تمامی موبایل ها و لپ تاپ ها و کامپیوتر ها به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی باز می شود , در صورت داشتن سوالی دیگر لطفا با پشتیبانان در قسمت چت باکس پیام دهید .

سوالات آیین نامه رانندگی کشوری هستند ؟

سلام بله عزیز , سوالات آیین نامه رانندگی به صورت کشوری میباشد و سوالات هیچ تفاوتی باهم در استان های مختلف ندارند .

سلام من از طریق زرین پال خریدم ….چطوری دانلود کنم ؟شماره پیگیری هم دارم

سلام دوست عزیز . بعد از خرید به صورت کاملا واضح لینک دانلود نمایش داده میشه که خیلی راحت مثل همه میتونید کلیک کنید و سوالات رو دانلود کنید به همین راحتی اما اگر صفحه را بسته اید به پشتیبانی خیلی راحت از طریق چت باکس سمت راستِ صفحتون پیام بدید تا لینک سوالات براتون ارسال شه . (( پیام شما دیده شد , سوالات برای شما ارسال شد . با تشکر از شما )) . مدیریت گواهیران .

سلام اصل سوالات آیین نامه رو گرفتم و 2 تا از عکسها بدون پاسخ بود شما که گفتید همه آن ها پاسخ داره🤨🤨

سلام دوست عزیز . اون عکسی که واضح نیست و جواب نداره اگر دقت کنید پایین تر از همان پوشه به صورت واضح و سیاه سفید با جواب قرار دارد هرچند که کل سوالات رو در پی دی اف در همان پوشه قرار داده ایم تا در صورت خوانا نبودن از پی دی اف سوالات رو بخوانید ( چون اصل سوالات هست و با موبایل عکس گرفته شده بعضی از آنها تار بود که درستشان کردیم ) . باز سوالی بود به پشتیبانان سایت از طریق چت باکس پیام دهید . با تشکر .

سوالات رو دانلود کردم و جالب بود برام که اصل سوالا بود اما سوالات آموزشگاه ما با آموزشگا رانندگی دیگه واقعا فرقی نداره ؟ ممنون میشم جواب بدید دوشنبه امتحان دارم .

سلام وقت بخیر . بله خیالتان راحت باشد . سوالات آیین نامه رانندگی به صورت سراسری بوده و فرضا سوالات آموزشگاه رانندگی تجریش تهران با سوالات آموزشگاهی در اصفهان یا در کل هر شهری , هیچ تفاوتی با هم ندارند اما ممکن است رنگ بندی صفحات یا ترتیب سوالات فرق داشته باشد که اصلا اهمیتی ندارد . اگر سوال دیگری داشتید لطف کنید از قسمت چت باکس سوالتون رو بپرسید تا سریع تر به جواب سوالتون برسید . ممنون از شما دوست عزیز .

سلام عزیزم شما سالای ۹۸رو خوندین قبول شدین

اشتباه در جوابها وجود دارد

سلام سوالاتی که شما چند غلط در اون پیدا کردید سوالات دست اول با آخرین تغییرات بهمن ماه هست که به لطف شما و دوستان دیگر کاملا درست و اصلاح شدند . چون این سوالات دست اول هستند و در هیچ سایتی هنوز قرار نگرفته است کمی ایراد در جواب 5 سوال داشت که تصحیح شد با این حال ممنونیم از لطف شما همه سوالات الان درست هستند . موفق باشید .

من امروز امتحان داشتم قبول شد سوالات عالی بودن ممنونم

ممنون اولا بابت مطلع کردن تیم گواهیران برای تصحیح سوالات و دوما خوشحالیم دوست عزیز به امید خدا زود گواهینامه رانندگیتون رو هم بگیرید . میتونید از منو وارد صفحه ” آزمون شهری عملی ” شوید و نکات مهم رو بخوانید . سربلند و موفق باشید . ( مدیریت سایت گواهیران )

سلام ببخشید من به اشتباه 2 بار خرید کردم یعنی بار اول خرید کردم و اشتباها زدم رفت و دوباره خرید کردم و بعد از چند دقیقه اس ام اس کسر از حساب برام اومد برای هر دو خرید میشه لطفا کمک کنید باید چیکار کنم ؟؟!!!!!!

درود . هیچ مشکلی نیست عزیز , از طریق قسمت چت باکس ( قسمت آبی رنگ , پایین سمت راست صفحتون ) به پشتیبانان پیام بدید که در صورت تایید , از شما شماره حسابتون رو خواهند گرفت و فورا مبلغ به حسابتون واریز خواهد شد , اصلا جای نگرانی نیست . موفق باشید . ( مدیریت سایت گواهیران )

واقعا ممنونم ازتون جناب , مبلغ به حسابم واریز شد واقعا ممنون بابت پشتیبانی قویتون و سوالاتی که دانلود شد من 2 بار رد شدم سوالاتی که به من افتاده بود رو یادم مونده بود و همشون تو سوالات شما هست الان … من بازم تشکر میکنم .

ببخشید سوالم اینه که گفتید اصل سوالات , منظورتون نمونه سوال هست یا خود سوالات امتحان آیین نامه ؟ بنده دوشنبه هفته بعد امتحانم هست ممنون میشم راهنمایی کنید به پشتیبانی هم حدود 5 صبح پیام دادم . منتظرتون هستم .

سلام . دوست عزیز , سایت گواهیران ” اصل سوالات , یعنی : خود سوالات امتحان را که در جلسه امتحان آیین نامه خواهید دید ” را ارائه می دهد و این یعنی قبولی 100% قطعی و تضمینی سایت گواهیران به شما عزیزان . ما به هیچ وجه نمونه سوال ارائه نمی دهیم زیرا فایده ای هم ندارد پس از بابت قبولی بار اول در امتحان مطمئن باشید همانطور که تمامی عزیزان موفق به قبولی بار اول در این امتحان با سوالات سایت گواهیران شدند . اما اینکه فرمودید به پشتیبانان پیام داده اید , بله چک شد . دوست عزیز ساعت کاری پشتیبانان از 10 صبح الی 22 هست و در بعضی ساعات خارج از ساعات کار مدیریت سایت حضور دارد و شما در ساعت غیر کاری پیام داده بودید . موفق باشید . ( پشتیبان سایت )

سلام من سوالات رو دانلود کردم , شما گفتید دیگه نیاز نیست کتاب رو بخونیم درسته ؟ من اولین بار هست که میخوام امتحان بدم خیلی استرس میدن کسایی که 5بار یا حتی شیش باره که دارن امتحان میدن لطفا پاسخگو باشید .

درود . دوست عزیز اگر سوالات آیین نامه دانلود شده را نگاه کرده باشید متوجه شده اید که شما اصل سوالات را دانلود کرده اید ( نَه نمونه سوال ) و این یعنی قبولی 100% و تضمینی . بله افراد بسیار زیادی در این امتحان مردود می شوند که همانطور که در سایت توضیح داده ایم تعدادشان بسیار زیاد است زیرا صرفا کتاب آیین نامه را خوانده اند . خیر شما دیگر به هیچ وجه نیاز به خواندن کتاب آیین نامه ندارید , با خواندن سوالات بار اول قبول خواهید شد ( زیرا دقیقا خود سوالاتی را که قرار است در امتحان آیین نامه رانندگی ببینید را در اختیار دارید ) . لطفا اگر سوالی دارید از قسمت چت باکس سایت به پشتیبانان پیام دهید , در قسمت نظرات , پاسخگویی کمی طول خواهد کشید در هر صورت نظر شما را در سایت منتشر کرده ایم تا پاسخی برای سوالات مشابه مخاطبین عزیز و همچنین پاسخی برای شما , باشد . با تشکر ( مدیریت سایت گواهیران ) .

ممنونم از پشتیبانی و پاسخگوییتون جناب کمتر سایتی هست که این امکاناتو داره موفق باشید همیشه

درود به شما دوست عزیز . این از لطف شماست , سایت گواهیران معتبر ترین سایت ارائه سوالات آیین نامه رانندگی در ایران , به لطف خدا و شما عزیزان می باشد . ساختن اعتماد و پاسخگویی به مشکلات کاربران و رفع آنها نکته بسیار مهمیست که در این سالها هدف اصلی سایت و تیم بزرگ گواهیران بوده است . امیدواریم گواهینامه رانندگیتان را خیلی زود دریافت کنید . پیروز و موفق باشید ( مدیریت سایت گواهیران ) .

ببخشید سوالی که داشتم این هست که آیا واقعا اگر این سوالات رو دانلود کنیم دیگه نیاز نیست کتاب آیین نامه رو بخونیم ممنون میشم جواب بدید

درود . دوست عزیز بعد از دانلود سوالات متوجه خواهید شد که دقیقا اصل سوالات را در اختیار دارید . بله ” به هیچ وجه , تکرار می کنم به هیچ وجه نیاز به خواندن کتاب آیین نامه با حجم بسیار زیاد و حوصله سر برش را ندارید ” زیرا دقیقا “”” خود سوالات را دانلود خواهید کرد “”” . موفق باشید . ( مدیریت سایت گواهیران ) .

من دفعه اول مردود شدم امتحان بعدیم 12 تیر هست اسن سوال ها بدردم میخوره؟؟ چون واقعا نمیخوام اون کتابو بخونم دفعه قبلیم فقط نمونه سوال خوندم

درود . دوست عزیز سوالی دارید باید از طریق چت باکس از پشتیبانان سایت بپرسید نه از طریق کامنت . اما بله سوالات سایت عینا در امتحان آمده است و ما اصل سوالات رو در سایت قرار داده ایم نه نمونه سوال .

موفق باشید ( پشتیبان فنی – سید ایمان علوی )

برای خرید سوالات باید فیلتر شکن خاموش باشه ؟ تو صفحه خرید زده بودید

درود به شما دوست عزیز . بله “” برای دانلود سوالات حتما باید فیلتر شکن خاموش باشد “” تا ارتباط فورا برقرار شود . موفق باشید . ( مدیریت گواهیران )

سلام من سوالات بهمن ماه رو از سایتتون دانلود کرده بودم ولی اسفند امتحان آیین نامه دارم سوالات اسفند با بهمن فرق می کنه ؟

درود به شما دوست عزیز , خیر شما همان سوالات آیین نامه بهمن ماه را بخوانید به راحتی مثل تمام مخاطبین عزیز سایت گواهیران همان بار اول قبول خواهید شد . سوالات در اسفند ماه تغییر بسیار جزیی کرده است که به صورت آپدیت در سایت قرار داده ایم و به راحتی می توانید اصل سوالات اسفند 98 رو فورا دانلود کنید اما پیشنهاد من به شما این است که , همان سوالات بهمن ماه را بخوانید و نیازی به دانلود مجدد سوالات ندارید .

موفق باشید . ( مدیریت سایت گواهیران ) .

تشکر

سلام من پولو واریز کردم ولی وقتی تکمیل فرایند و زدم گوشیم عمل نکرد و نتونستم دانلودش کنم کمکم میکنید شماره تراکنشم دارم

درود . مشکلی نیست دوست عزیز از طریق چت باکس به پشتیبانان پیام بدید لینک رو مجدد برای شما ارسال می کنند به مشکلی بر خوردید می توانید از طریق چت باکس سایت با ما در ارتباط باشید و فورا مشکلتان را حل کنید .

قسمت دانلود سوالات پس کجاس ؟!!!!!!!

درود به شما , دوست عزیز دکمه قرمز رنگ بزرگ در همین صفحه قرار داده شده , خیلی واضح هست ! با این حال ایرادی ندارد , بر روی نوشته زیر کلیک کنید تا صفحه شما رو مستقیم بر روی دکمه دانلود منتقل کند ( بالای فلش , دکمه دانلود قرار دارد ) موفق باشید .

( برو به سمت دکمه دانلود سوالات آیین نامه )

سلام من سوالاتو دیشب 28/000 تومن خریدم بعد الان زدید 12/500 !!!!!!!!!!

درود .

دوست عزیز قبل از تخفیف در هیچ سایتی خبر نمی دهند .

سوالی داشتید از پشتیبان سایت بپرسید در خدمت شما هستیم .

پیروز و سربلند باشید .

سلام من 3 بار رد شدم آقا الان عکسایی که گزاشتید دقیقا همون سوالاتی هست که تو امتحان اومد بعد از دانلود همین ها به دستمون میرسه ؟ من شنبه امتحان دارم لطف میکنید راهنمایی کنید ؟؟؟؟؟؟

درود , بله دوست عزیز ما فقط اصل سوالات را ارائه می دهیم ( نمونه سوال متفرقه به هیچ وجه در سایت گواهیران قرار داده نمی شود ) و این یعنی قبولی 100% شما . موفق باشید .

سلام سه شنبه آزمون دارم واقعا اگه سوالات همیناس خرید کنم؟ ممنون

درود .

تمام کاربران قبول شدند .

پیروز باشید .

ببخشید من سوالاتو حتما میخوام اما رمز دوم ندارم که بتونم دانلود کنم میشه شماره حساب بدید ؟

درود .

به دستور بانک مرکزی برای پرداخت زیر 100.000 تومان نیازی به رمز پویا نیست اما اگر به کل رمز دوم ندارید , به دلیل ایجاد امنیت برای کاربران , سایت حدود 1 سال هست که از درگاه زرین پال استفاده می کند .

می توانید از کارت دیگری اقدام کنید .

پیروز باشید .

سلام من سوالات پارسال رو از سایتتون دانلود کردم سوالات اسفند 98 الان سوالات تو سال 99 تغییر کرده ؟

درود به شما دوست عزیز . اگر سوالات اسفند ماه رو دارید نیازی به دانلود سوالات فروردین 99 نیست . طبق آخرین تصمیم راهنمایی و رانندگی , سوالات آیین نامه تا اسفند ماه 99 تغییر نخواهد کرد . اما 3 سوال تشریحی تغییر داشته که ما کاملا سوالات رو به روز رسانی کردیم . در هر صورت اگر سوالات 98 رو دارید نیازی به دانلود سوالات 99 ندارید و همان را بخوانید به راحتی قبول خواهید شد . موفق باشید .

سلام سوالات رو دانلود کردم . برای امسال هست دیگه ؟ و اینکه نیاز به خوندن کتاب دیگه نداریم ؟ و سوال آخر اینکه آموزشگاه ها بستس کی باز میشه ؟

درود . بله سوالات آیین نامه , اصل سوالات با به روزترین ویرایش سال 1399 است . خیر نیازی هم به خواندن کتاب حتی 1 صفحه , نخواهید داشت زیرا دقیقا خود سوالات سر جلسه امتحان را در پکیج قرار داده ایم . بله درسته به دلیل بیماری کرونا و تعطیلات عید فعلا آموزشگاه ها بسته هستند اما به زودی , آموزشگاه ها دوباره به فعالیت خود ادامه خواهند داد . موفق باشید .

سلام ببخشید آموزشگاه ها کی باز میشن ؟ سوالات دقیقا برای جلسه امتحان هست یعنی مثل بقیه سایتا نمونه سوال نیست ؟ ممنون میشم جواب بدید .

درود , آموزشگاه ها تا اطلاع ثانوی بسته هستند , خیر در سایت گواهیران دقیقا اصل سوالات یعنی خود سوالاتی که سر جلسه امتحان خواهید دید , برای دانلود قرار داده شده است . موفق باشید . ( پشتیبان سایت گواهیران )

سلام خسته نباشید پی دی اف رو بخونیم یا عکسارو ؟

درود , دوست عزیز در پی دی اف توضیحات اگر دقت بفرمایید توضیح داده شده , سوالات از پی دی اف ها می آیند ( عکس ها به صورت ویرایش شده در پی دی اف قرار داده شدند تا راحت و با کیفیت سوالات را بخوانید ) موفق باشید .

سلام من سوالات درفروردین ماه 99دانلودکردم احتیاجی هست سوالات دراردیبهشت 99هم دانلودکنم یانیازنیست وچرانوشتین آخرین پدیت دراردیبهشت 99ودوپی ادف یکی سوالات اصل 99وپی ادف 98و99بخونم کافیه؟

درود , در صورتی که سوالات را در فروردین ماه دانلود کرده اید ,نیازی به دانلود سوالات اردیبهشت ندارید . پی دی اف ها را کامل بخوانید , کل سوالات از همان پی دی اف ها می آیند , در پی دی اف توضیحات هم توضیحات لازم داده شده است . موفق باشید .

سلام وخسته نباشید خدمت دست اندر کاران سایت ممنون از لطف شما این سوالات رو که بخونیم قبولی صد در صد هست؟؟؟

درود , بله دوست عزیز , در سایت گواهیران اصل سوالات آیین نامه قرار داده شده است .

سلام بخشید من امتحانم میوفته برای خرداد , سوالاتون فقط برای اردیبهشت 99 هست یا خیر و اینکه 3 بار کامنت گزاشتم جواب ندادید لطفا پاسخ بدید

درود . دوست عزیز سوالات در این ماه آپدیت شده و تا اسفند ماه 1399 معتبر بوده و تغییری نخواهد کرد .

اگر سوالی دارید فقط از طریق چت باکس با پشتیبانان سایت در ارتباط باشید , نظرات زیادی در روز از سمت کاربران و مخاطبین عزیز برای ما ارسال میشود که به دلیل تکراری بودن سوالات لزومی به نشر آنان در سایت نیست . پس اگر سوالی دارید از قسمت آبی رنگ سمت راست پایین صفحتون به ما پیام بدید . موفق باشید . ( پشتیبان سایت ) .

سلام من کتاب آیین نامه رو از سایتتون دانلود کردم نوشته بودید که اگر سوالات رو دانلود کنیم دیگه نیاز نیست کتاب رو بخونیم درسته ؟ یعنی من الان سوالات رو دانلود کنم واقعا لازم نیست کتاب بخونم وقتم خیلی کم هست و 1 بار رد شدم نمی تونم از کارم بزنم هرهفته لطفا راهنمایی کنید واقعا وقت و کتاب خوندن ندارم ممنون .

درود , بله , در صورت دانلود سوالات آیین نامه حتی نیاز به خواندن یک صفحه از کتاب آیین نامه را نخواهید داشت زیرا دقیقا اصل سوالات را دانلود خواهید کرد و عینا همان ها را در جلسه امتحان خواهید دید . فقط کافیست سوالات را حفظ کنید .

موفق باشید . (مدیریت سایت گواهیران )

سلام ببخشید سوالاتو دانلود کرذم و به اشتباهی از گوشیم پاک شده میشه لطفا سوالات رو بدید ؟

درود , دوست عزیز اگر مشکلی پیش اومده براتون باید از چت باکس سایت به پشتیبانان پیام بدید تا مشکلتون حل شه , به علت زیاد بودن کامنت ها پاسخدهی بسیار زمان بر خواهد بود .

موفق باشید . (مدیریت گواهیران)

جناب امروز امتحانم بود قبول شدم واقعا ممنون و ممنون از پشتیبانیتون که کمک کردن خانوم پوریاری بودن خیلی خیلی متشکرم سوالاتون دقیق تو امتحان اومده بود یه 2 تا جواب غلط داشت که براتون فرستادم اونم درست کنید عالی هست هرچند که از تابلو ها بود . خدانگهدارتون امید وارم شهری قبول شم

درود , دوست عزیز ممنون بابت ارسال و تصحیح جواب درست بله به دلیل اصل بودن سوالات ایجاد تغییرات به سرعت امکانپذیر نبود . تشکر می کنم از شما و تبریک عرض میکنم .

نظر شما در سایت منتشر خواهد شد . شاد , پیروز و سربلند باشید .

(پشتیبان سایت)

سلام شما در بالا گفتین سوالات تا پایان اردیبهشت تغییر نمی کنند امتحان من ۶ خرداد هستش سوالات جدید رو کی بارگذاری می کنین؟

درود . سوالات آپدیت شده دوست عزیز می توانید هم اکنون به راحتی سوالات رو دانلود بفرمایید .

سوالات تا اسفند 1399 معتبر است .

آقا سوالاتتون آپدیت شده ؟ گفتید سوالات تا اردیبهشت تغییر نمیکنه الان خرداده ممنون میشم توضیح بدید

درود . دوست عزیز سوالات تغییر کرده و آپدیت سوالات با آخرین تغییرات در سایت اعمال شده و سوالات تا اسفند 1399 معتبر است .

گواهیران به روز ترین سایت ارائه سوالات آیین نامه بوده و هرگونه تغییر در سوالات بلافاصله اعمال خواهد شد .

( مدیریت سایت و آموزشگاه گواهیران )

سلام داداش ، دمتون گرم من اولین امتحان آیین نامه قبول شدم ، فقط هم سوالای شما رو خوندم اونم بگم چشمی فقط نگاه کردم یبار کپی سوالای آزمون بود 🙂 خدایش دمتون گرم ♥ email : amir_azimi021@yahoo.com

درود . تبریک عرض میکنیم خدمت شما ( نظر شما در سایت درج شد ) .

موفق باشید . ( مدیریت گواهیران )

سوالات عالی بودن

سلام چجورى ميتونيم سوالات رو بخريم؟

درود . دوست عزیز کمی بالاتر بروید یک دکمه قرمز رنگ میبینید با عنوان ( دانلود آسان و فوری اصل سوالات آیین نامه )

اقا واقعا عالی من قبول شدم با همین سوالا و تصاویر

تبریک عرض میکنیم . موفق باشید .

سلام ببخشید سولی دارم میشه راهنمایی کنید ؟

درود دوست عزیز باید از طریق چت باکس سوالتون رو بپرسید . تیم پشتیبانی آنلاین هست .

موفق باشید . ( مدیریت سایت گواهیران )

سلام یعنی سئوالا هر هفته که امتحان میگیرن یکیه عوض نمیشه؟

درود . سوالات 15 آزمون و 30 سوال را در برمیگیرد .

یکیش به شما خواهد افتاد برای همین تمام سوالات موجود در پی دی اف را باید بخوانید .

سوالات در تیر ماه آپدیت شده و تا اسفند 99 معتبر است .

سلام خیلی عالی بود قبول شدمممم فقط متاسفامه چ یه تعداد از سوالات جواباش غلطه ک بنظرم حیفه درستش کنید دیگه بی نقص میشید

درود . تبریک عرض میکنیم .

سوالات تصحیح و آپدیت شد .

موفق باشید ( مدیریت تیم فنی سایت گواهیران )

سلام وقت بخیر ببخشید من سوالات رو تابستون 99 خرداد یا تیر دانلود کردم ولی الان یعنی مهرماه امتحان دارم، سوالات تغییری کردن؟؟ باید دوباره دانلود کنم پی دی اف جدید رو؟؟ یا نیازی نیست!!

درود

بله تغییر کرده است

به پشتیبانان پیام بدید ( نیازی به خرید دوباره نیست , به صورت رایگان برای شما ارسال می شود )

پیروز باشید .

Slm soalaro bayad as koja download konim ?lotfan javab bedin

درود

کمی بالاتر درست در همین صفحه , دکمه قرمز رنگ قرار دارد با کلیک بر روی دکمه میتوانید سوالات رو دانلود کنید .

اگر سوال داشتید از چت باکس با پشتیبانان به صورت آنلاین در ارتباط باشید .

من سه بار رد شده بودم ۲باره اول با۶ غلط ودفعه سوم با۱۱غللللط هفته پیش این سوالا رو خریداری کردم و امروز قبوووول شدممممم دوستان پیشنهاد میکنم شماهم این سوالا رو تهیه کنید شک نکنید قبولید عین همینا برام اومده بود به خدا.ممنون ازاین سایت خوب تشکر.موفق باشید

درود .

تبریک عرض میکنیم خدمت شما . به امید پیروزی و موفقیت روز افزون شما .

سلام. من امروز امتحانمو رد شدم و اومدم از سایت شما سوال خریدم. دقیقا 3 صفحه از سوالای امتحانمو پیدا کردم. کاش زودتر با سایتتون آشنا می شدم.

5 روز دارم پیام میدم

کاربر گرامی به چت باکس پیام بدید و با پشتیبانان در ارتباط باشید . کامنت دیر پاسخ داده میشه . موفق باشید .

سلام ممنونم از سایت خوبتون واقعاااا ممنونم امروز امتحان دادم و قبول شدم سپاسگزارم شک نکنید دوستان بهترین سایت واسه سوالات راهنمایی رانندگی همینجاست:))

درود .

به امید موفقیت روز افزون شما دوست عزیز .

هر روز یه قیمت میزنید این چه وضعشه

درود

تخفیف ویژه در مدت بسیار محدود در سایت قرار می گیرد

پیروز باشید .

سلام بینهایت سپاس واقعا باورم نمی شد خود سوالات باشه!!!.تا اینکه رفتم و امتحان دادم و در کمال ناباوری همونا بود و قبول شدم. خیلی خیلی ممنونم .با ارزوی موفقیت برای دیگر عزیزان.بازم ممنونم از سایت خوبتون

درود

پیروز و موفق باشید ( مدیریت وبسایت گواهیران )

من یکشنبه امتحان دارم ی بار رد شدم میخوام ببینم با فقط خوندن اینا من قبول میشم واقعا استرس دارم

سلام شما نتیجه گرفتین؟؟؟

سلام میشه لطفا سوالات شهریور ۹۹هم قرار بدید من خریداری کنم اخه چهارشنبه امتحان دارم

درود .

سوالات شهریور از جمعه 31 مرداد در سایت قرار داده خواهد شد ( تفاوتی در سوالات نیست 3 مورد تغییر داشته که فورا به وسیله کارشناسان اصلاح شد ) .

سلام من ۱۲ شهریور امتحان دادم ولی الان خریداری کردم ولی تو پیاما دیدم که سوالات شهریور ۳ تاش فرق داره امکان فرستادن اون ۳ تا سوالو دارین ؟ یا باید دوباره خریداری کنم؟!

درود , خیر نیازی به خریداری مجدد نیست , تغییرات از تابلو ها بوده و اهمیتی ندارند . همان فایلی که در مرداد دانلود کردید را کامل بخوانید قبول هستید .

پیروز باشید .

واقعاً ممنونم ازتون،برای بار اول قبول شدم،دقیقا همون سوالایی اومده بود که داخل جزوه بود…بازم ممنون ازتون💙

درود .

به امید پیروزی و موفقیت روز افرون شما .

سلام من هزینه رو واریز کردم تکلیف چیه؟

درود . دوست عزیز بعد از واریز , صفحه سوالات فورا نمایش داده میشه و می توانید به راحتی سوالات رو دانلود کنید ولی اگر به اشتباه صفحه را بستید ایرادی ندارد به پشتیبانی پیام بدید فورا چک میشه

سوالی داشتید از پشتیبانی بپرسید . موفق باشید .

سلام ،من نزدیک ۲۰ روزه پیش سوال هارو از این سایت خریدم و دیروز درکمال ناامیدی که صد در صد امتحان ایین نامه رو میفتم رفتم سره جلسه امتحان،من اصلا کتاب رو نخوندم و فقط دو بار همین سوال رو که خریدم رو خوندم. و وقتی که سره جلسه سوال هارو دادن اصلا باورم نمیشد که دقیقا همین سوالاس که تو پی دی اف بود و تقریبا ۱۰ دقیقه کشید که ۳۰ تا سوال رو جواب دادم و قبول شدم،😍😍😍😍😍😍.. واقعا باورم نمیشه ، هنوزم تو شوک هستم. حلالتون باشه هر قیمتی که میگیرید . واقعا مرسیییی😍😍

درود . به امید پیروزی و موفقیت روز افزون شما . نظر شما در سایت منتشر خواهد شد . موفق باشید .

خدایی راستو حسینی قبوب شدین ؟ به خدا خسته شدم انقد افتادم میشه به منم بدید سوالاتو ؟

بله الان چند وقتی هست گواهیناممو به کمک خدا و این سایت گرفتم ولی واقعا پاسخگو هستن یعنی من قبل خرید واقعا شک داشتم کلی اذیتشون کردم ولی واقعا قبول شدم شک نکن آقا . من هر روز مقاله سایتشونو با اجازه خودشون کپی می کنم تو وبلاگام جزو بهترین سایتاس واقعا مهم کاراییو پشتیبانی آنلاینشونه که تو کمتر سایتی دیدم . قبول میشید شک نکن الانم عوض شدن سوالا از همین صفحه می تونید دانلود کنید .

باسلام من یکبارسوالات روخریداری کردم وازگوشیم حذف شده.بگزیم گذشته. اگرسوالات روالان خریداری کنم برای امتحان درمهرماه ۹۹یعنی ماه بعدی سوالات تغییری میکنندیانه؟الان دانلودش کنم یامهرماه فرقی نداره وسوالات تغییری نخواهدکرد؟

درود .

نیازی به خرید مجدد نیست . به پشتیبانی پیام بدید تا خریدتون رو فورا چک کنند و بعد از تایید خرید شما , بلافاصه لینک سوالات در چت باکس به شما داده خواهد شد . سوالات به دلیل شرایط کرونا فعلا تا آبان 1399 معتبر است و در صورت تغییرات فورا آپدیت خواهد شد .

پیروز باشید . ( مدیریت سایت گواهیران )

سلام فوق العاده بود‌ من یک سال درگیر آیین نامه بودم نمیرفتم از ترس افتادن اما واقعا قبول شدم اولش شک کردم به سایت که سوالا همینا نباشه اما دقیقا همینا بدونم خیلی ازتون ممنونم خیلی البته من کتاب رو هم خونده بودم کتاب و این سوالا قبولی صد درصده

به امید پیروزی و موفقیت رو افزون شما .

( مدیریت گواهیران )

سلام ببخشید ما حدود 3 هفته دیگه ازمون اییننامه داریم امروز یکشنبه 16شهریور 99 هستش میخواستم بپرسم کلا یک دور سوالات طرح میشه اخه دوستانی که دیدگاه گذاشتند قبل من گذاشتند میخواستم بدونم که این سوالاتی که 3هفته دیگه امتحان میدیدم مطابقت داره یا خیر

درود

سوالات در ابتدا هر ماه آپدیت می شود

سوالی داشتید از پشتیبانی آنلاین سایت بپرسید .

پیروز باشید .

سلام ببخشید چجوری میشه از سایت جریمه پرداخت کنیم ؟ این سایت تبلیغ شده بود الان میگردم جایی برای پرداخت نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

درود

از قسمت منوی سایت می توانید بر روی گزینه ( دریافت خلافی ) کلیک کنید و مستقیما وارد صفحه بشید .

سپس در صفحه با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ می توانید مستقیما به سایت راهور متصل شده و جریمه رانندگی خود را پرداخت نمایید .

پیروز باشید ( مدیریت سایت گواهیران ) .

سلام وقتتون بخیر من امروز امتحان آیین نامه دادم و قبول شدم و نمونه سوالت شما دقیقا همون داخل امتحان بود به جز یکی دوتاش خیلی مچکرم

درود

پیروز باشید .

سلام فردا صبح امتحان دارم 😐 استرس دارم سئوالارو چژوری دان کنم واسه شهریورو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ببخشین سوالات مهر امسال با سوالات شهریور فرق میکنه یا هر سال یبار عوض میشن؟ سوالات تا کی اعتبار داره ؟

درود

سوالی دارید باید از پشتیبانان سوال کنید پاسخ شما عزیزان در نظرات دیر داده میشه

گواهیران به روزترین سایت در زمینه آیین نامه رانندگی بوده و در صورت تغییر و یا اصلاحات به سرعت تغییرات صورت خواهد گرفت .

اما سوالات به دلیل شرایط کرونا تا اسفند 1399 معتبر خواهد بود و در صورتی که هر کاربر اقدام به خرید کند می تواند برای اطمینان قبل از امتحان به پشتیبانی سایت پیام دهند تا آپدیت را به صورت رایگان بعد از تایید خریدشان دریافت کنند . ( البته در صورت تغییر سوالات – هرچند که سوالات دیگر تغییری تا انتهای سال نخواهد داشت )

پیروز باشید ( پشتیبان )

سلام من فردا امتحان دارم سوالات تضمینی هستن صد درصد قبول میشم ک دان کنم بخونم..خعلی استرس دارم ممنون میشم جواب بدین

درود

پاسخ سوال شما داده شده عزیز

اما بله پی دی اف رو کامل بخوانید قبول هستید

پیروز باشید ( پشتیبان )

میشه بگین پی دی اف چند صفحس…

سلام ، سئوالات ماه به ماه است یا سالیانه

درود

به دلیل شرایط کرونا سوالات تا اسفند 1399 معتبر است .

سوالی داشتید از پشتیبان سوال کنید ( از قسمت چت باکس ) .

پیروز باشید ( سید ایمان علوی – مدیریت برنامه نویسی سایت )

سلام میگم من تازه خریداری کردم ولی هنوز کلاس تئوریم شروع نشده کلاس عملیم هم شروع نشده امتحان هم شروع نشده به نظرت تا اون موقع سوالات اعتبار دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

درود

سوالات تا اسفند 99 معتبر است

پیروز باشید .

سلام خسته نباشید من به پشتیبانی پیام دادم ولی جواب ندادید من فردا امتحان دارم و میخوام بدونم که با خوندن اینا صددرصد قبولم دیگه؟؟ و اینکه من تو شهرستانم سوالات برای ما هم مشترکه؟؟

درود

شما حدودا ساعت 5 صبح پیام دادید عزیز , پشتیبانان از ساعت 11 صبح الی 1 بامداد آنلاین هستند .

بله کامل بخوانید قبول هستید .

بله یکی هست سوالات .

پیروز باشید .

سلام وقتتون بخیر من امروز امتحان آیین نامه دادم و قبول شدم و نمونه سوالات شما دقیقا همون داخل امتحان بود خیلی ممنون از لطفتون.

درود

به امید پیروزی و موفقیت روز افزون شما ( نظر شما در سایت منتشر خواهد شد )

باسلام ممنون ازتون فقط این برای گواهینامه پایه ۳ هستش

درود

بله

پیروز باشید .

سلام من تازه میخوام برای گرفتن گواهینامه اقدام کنم. آیا تا زمانی که من میخوام آزمون بدم این سوالات در آزمون تغییری نمیکنند؟

درود

سوالات تا اسفند 99 معتبر است

نیازی به خرید و یا دانلود مجدد ندارید .

پیروز باشید . ( سوالی داشتید از پشتیبان بپرسید )

سلام من سوالات خریدم ولی برا شهریور بود میشه اپدیت شدتش رو برام بفرستید؟ ممنون میشم

درود

سوالات تا اسفند 99 معتبر است

نیازی به خرید و یا دانلود مجدد ندارید .

پیروز باشید . ( سوالی داشتید از پشتیبان بپرسید )

سلام دوستان من امروز امتحان داشتم بار اولم بود، بدون غلط قبول شدم حتما دانلود کنید، سایتشون معتبر و عالیه

درود

پیروز و موفق باشید . ( نظر شما در سایت منتشر شد )

سلام خسته نباشید من خرید کردم سوالا تا کی اعتبار دارن ؟ ممنون میشم جواب بدید

درود

سوالات تا پایان اسفند 1399 معتبر است .

پیروز باشید . ( مدیریت سایت )

اقا دستت طلا بدون غلط قبول شدم

درود

به امید خدا همیشه پیروز و موفق باشید .

نظر شما در سایت منتشر شد .

خداوکیلی دمتون گرم من دو روز قبل امتحان آیین نامه سوالات شما رو خوندم عینا همونا اومد تونستم تو ۵ دقیقه ۳۰ تا سوال رو جواب بدم و بدون غلط بار اول قبول شم . ممنون از سایت گواهیران.🌷🌷🌷

درود . به امید پیروزی و موفقیت شما در تمامی مراحل رانندگی

نظر شما در سایت درج می شود . ( پشتیبان )

سلام من سوالاتو شهریورماه گرفتم سوالات تغییر کرده یا ن؟

درود

خیر . سوالات تا اسفند 1399 معتبر است

پیروز باشید

سلام سوالا فقط یه پی دی اف ۴۷ صفحه ایه

درود

بله جدیدترین آپدیت هست

سوالی دارید از پشتیبانان سایت بپرسید

پیروز باشید

سلام امروز امتحان دادم قبول شدم . ممنون

سلام سئوالات آپدیت شده برای آبان۹۹هست؟

درود

بله سوالات آپدیت و تا اسفند 1399 معتبر است

لطفا اگر سوالی دارید از پشتیبان بپرسید

پیروز باشید

نمونه سئوالات رو دانلود کردم فقط یک پی‌دی‌اف 43صفحه‌ایی هست،درسته؟ بعد اول pdf نوشته کتاب خوانده شود بعد نمونه سئوالات را بخوانید الان باید کتاب هم بخونیم؟

سلام من چطوری میتونم سوالات رو دانلود کنم…وکجا باید هزینش رو پرداخت کنم..بیشتر توضیح بدید..کلی لینک اینجاست😔

درود .

دانلود رو به شیوه ای قرار داده ایم که حتی کسانی که اولین بار هست دانلود می کنند بتوانند به راحتی دانلود کنند .

مشکلتون رو از طریق ارتباط با پشتیبانی می توانید به راحتی بر طرف کنید .

در کل دانلود سوالات مجموعا 20 ثانیه هم نمی شود .

سوالی داشتید از پشتیبان بپرسید .

پیروز و سربلند باشید .

سلام واقعاخسته نباشد و ممنون بابت سوالا من امروز امتحان داشتم و قبول شدم و اصلا به کتاب دست نزدم و یک کلمه از کتاب نخوندم و فقط همین سوالات رو خوندم و قبول شدم خیلی خیلی ممنون بابت سوالات

سلام. سوالات تا اسفند99 همینایی است که روی سایت گذاشتید؟

درود .

بله .

پیروز باشید

سلام اطلاعی ندارین کی امتحانا شروع میشن؟ هنوز بخاطر محدودیتای کرونایی آزمونا تعطیله و خیلی از کارامون عقب افتادیم…!

سلام قبول شدم امروز ممنونم ازتون خیلی ممنونم ازتون از پستیبان تون تشکر کردم خواستم نظرمو بزرام خدا خیرتون بده الان برای اتحان شهری چیکار باید کنم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

درود

تبریک عرض میکنیم خدمتتون .

برای قبولی در امتحان شهری از طریق منوی سایت بالا صفحه راست وارد صفحه ( آزمون شهری بشید ) .

پیروز و موفق باشید ( مدیریت وبسایت گواهیران ) .

سلام وقت بخیر اگه سوالا رو از الان بخرم، این سوالا بدرد ماه های دیگه(بهمن و یا حتی اسفند)میخورره؟ زود جواب بدین از تخفیف استفاده کنم…

درود .

سوالات تا اسفند 1399 معتبر است .

واقعا دمتون گرم اصلا فک نمیکردم با خوندن این pdf قبول بشم اولش شک کردم که سرکاری باشه ولی خب ریسک کردم خریدم و امروز از آزمون برمیگردم و برا بار اول قبول شدم یه توصیه برای بقیه که میخوان pdf رو بخونن سوالایی که با یه بار خوندن تو ذهنتون نمیره(مخصوصا قسمت فنی) رو تو یه دفتر بنویسین و چنبار بخونین صددرصد قبولین به امید موفیت بقیه دوستان♥️

درود .

خودتان را برای رانندگی در شهر آماده کنید .

پیروز و موفق باشید .

سلام خسته نباشین.سوالات فنی هم هست؟

درود

بله . کامل فایل رو بخوانید و طبق توضیحات درون فایل عمل کنید به راحتی قبول هستید .

پیروز باشید .

سلام ممنون از سایت خوبتون خواستم تشکر کنم واقعا سئوال های ازمون کاملا با سئوال های شما یکی بود و من قبول شدم برای بار اول

درود .

به امید پیروزی و موفقیت شما .

برای قبولی در آزمون رانندگی در شهر حتما مقاله ( آزمون شهری ) از طریق منوی سایت را بخوانید .

پیروز باشید ( پشتیبان سایت )

سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۲ بهمن ماه آزمون دارم سوالات رو الان دانلود کنم یا اینکه در خود بهمن ماه با آخرین تغییرات دانلود کنم؟ و اینکه اگر سوالات بعد از خرید تغییری داشته باشه مجددا رایگان میتونیم سوالات آپدیت شده را دانلود کنیم؟

درود .

سوالات تا اسفند 1399 معتبر است .

هر چند قبل از امتحان می تونید پیام بدید تا در صورت تغییر که بعید هم هست تغییری داشته باشد , فایل آپدیت برای شما رایگان ارسال خواهد شد .

موفق باشید .

سلام ببخشید میشه بگید تعداد آزمون ها و سوالات چند تاست؟ و اینکه بعد از خرید آزمون های چه سالهایی را دانلود میکنیم؟ چون در بالا اشاره کرده بودید که سوالات 97-98 و 98-99 را دانلود خواهیم کرد

درود .

سوالات امسال رو دانلود خواهید کرد . فایل کامل هست .

باز هم سوالی داشتید از پشتیبانی آنلاین سایت و یا از طریق راه ارتباطی سایت به واتس اپ آنلاین پیام بدید فورا پاسخگو خواهیم بود .

دستتون دردنکنه. من با سوالاتتون قبول شدم.

درود .

به امید پیروزی و سربلندی شما در تمامی مراحل زندگی .

( مدیریت سایت گواهیران )

سلام ببخشید بعدازخریدسوالات -سوالات روبه چه صورت ارسال میکنید؟؟

درود .

سوالات پس از پرداخت بلافاصله برای شما نمایش داده شده و می توانید به راحتی دانلود کنید اگر مشکلی داشتید می توانید از 2 راه ارتباطی پیام داده و سریعا پاسخگو خواهیم بود .

هر چند دریافت فایل رو بسیار ساده قرار دادیم تا هرکسی حتی برای اولین بار هست خرید اینترنتی می کند بتواند به راحتی فایل رو دریافت کند .

پیروز باشید . ( پشتیبان سایت گواهیران )

ببخشید شما از این سوالا قبول سدی

ممنون ک پیگیری کردید

بطور یقین میتونم بگم که میطونین به این سایت اعتماد کنین ممنون از شما

درود .

خواهش می کنم , وظیفه تیم پشتیبانی هست سرکار خانم . سوالی داشتید باز هم در خدمت هستیم .

پیروز باشید ( پشتیبان سایت گواهیران )

من سوالاتتونو خریدم و امروز در ازمون آیین نامه قبول شدم ممنوون ازشمااا…

درود .

پیروز و سربلند باشید .

( مدیریت سایت ) .

عالییییی بود😍😍😍بار اول قبول شدم کتابو وقت نکردم بخونم فقط چند صفحه تابلو ها و حق تقدم و سرعت های مجاز رو خوندم و سوالای شما اونم ۷ ۸ صفحه اخرو نرسیدم همه سوالا تو پی دی اف بود همشون تکراری بود😍اگه نگرفته بودم قبول نمیشدم😍مرسی واقعا

درود .

پیروز و سربلند باشید .

سلام میشه سوالارو واسه من بفرستی ؟

با سلام امروز امتحان آیین نامه داشتم و قبول شدم واقعا واقعا سوالات شما خیلی کمکم کرد خدا خیرتون بده ممنون

درود . به امید خدا همیشه پیروز و موفق باشید .

من همین الان از جلسه امتحان رسیدم خونه و قبول شدم. فقط سوالای شما رو خوندم و هنوزم باورم نمیشه! یه دنیا ممنون😍😍😍

درود .

پیروز و سربلند باشید .

واقعا ممنون من دوبارامتحان دادم اون دفعه کتاب رو خونده بودم کلی استرس داشتم ولی این بار خیلی کارداشتم حوصله خوندن این کتاب حوصله سربرروهم نداشتم همه نکات که گفته بودیدرو رعایت کردم قبول شدم آرامشمم بیشتربود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نمونه سوالات آزمون رانندگی
نمونه سوالات آزمون رانندگی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *