نمونه قرارداد اجاره مرغداری

نمونه قرارداد اجاره مرغداری
نمونه قرارداد اجاره مرغداری

نمونه قرارداد اجاره مرغداری مانند قرارداد اجاره دامداری، یک نوع مهم از قرارداد اجاره و مصداق ماده 466 قانون مدنی ایران است.

ممکن است مالک یک مرغداری باشید و برای به دست آوردن درآمد بیشتر، آن ملک را اجاره دهید. از طرف دیگر، ممکن است به منظور توسعه کسب و کار خود ملکی که مناسب مرغداری است اجاره کنید. در هر دو صورت، امضای نمونه قرارداد برای شما لازم است.

هر قرارداد در دنیای حقوق و در عرصه‌های مختلف همچون خرید و فروش، مشارکت یا اجاره ، ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. برای مثال، ممکن است هر یک از طرفین، به تعهدات خود توجه نکنند و مستاجر، اجاره بها را در زمان تعیین شده پرداخت نکند. یا به عنوان مثال، صاحب ملک به امتیازاتی که طبق قرارداد اجاره به مستاجر تعلق دارد، توجه نکند یا به دلایل مختلف، اختلاف به وجود آید به طوری که مراجعه به دادگاه ضروری شود.

بنابراین نوشتن یک قرارداد اجاره به صورت کتبی، که از تمامی امتیازات خاص مربوط به مالک و مستاجر برخوردار باشد، برای شما یک اقدام ضروری است. از طرف دیگر، یک قرارداد خوب باعث می‌شود تا رسیدگی به شکایات و اختلافات از سوی دادگاه آسان‌تر و سریع‌تر انجام شود.

قرارداد اجاره مرغداری با سایر قرارداد‌های اجاره موضوع ماده 466 قانون مدنی فرقی ندارد.مقررات مربوط به تخلیه ملک، مالیاتی که از سوی دولت به ملک اختصاص داده می‌شود و همچنین، سایر قوانین مربوط به اجاره نامه محل کسب و کار، باید در مورد این قرارداد نیز رعایت شود.

نمونه قرارداد اجاره مرغداری

پیش از نوشتن هر نوع قرارداد مانند عقد اجاره، باید از قوانینی که به موضوع آن قرارداد مربوط می‌شوند، اطلاع داشته باشید.
در مورد نمونه قرارداد اجاره سالن مرغداری نیز، مهمترین قوانین، قانون مدنی و قوانین روابط موجر و مستاجر است.
طبق مفاد این قوانین، هر یک از طرفین قرارداد اجاره ، دارای حقوق و تکالیفی هستند که در ادامه این مقاله به آن‌ها اشاره کوتاهی می‌کنیم.

مطابق آیین دادرسی مدنی، تخلیه ید هنگامی است که شخص ادعا می‌کند ادامه تسلط خوانده بر ملک بر خلاف قرارداد یا قانون است و باید ملک را تخلیه کند. بنابراین، ممکن است میان طرفین قرارداد از این جهت، اختلاف به وجود بیاید. برای مثال، مستاجر بیشتر از آنچه در قرارداد تعیین شده است، در ملک بماند و  موجر به عنوان طرف دیگر قرارداد اجاره مرغداری ، ادعا کند که این کار، خلاف توافقات مندرج در قرارداد است. در این صورت، چگونگی تخلیه مستاجر، در قانون روابط موجر و مستاجر و مقررات مربوط به اجاره سالن مرغداری ذکر شده است.

اولین اقدامی که باید به آن توجه لازم داشته باشید، مکتوب بودن نمونه قرارداد اجاره مرغداری گوشتی است. هرگز به صورت شفاهی توافق نکنید.

همچنین در قرارداد اجاره سالن مرغداری باید تمامی شرایط و تعهدات مربوط به هر یک از طرفین قرارداد ذکر شود. پس از آنکه شرایط و تعهدات در قرارداد اجاره مرغداری نوشته شد، دو شاهد باید این قرارداد را امضاء کنند. همچنین بهتر است این دو شاهد درمورد مشخصات طرفین قرارداد اجاره مرغداری و تعهدات آنان، اجاره بها و سایر شرایط هر یک از طرفین، توضیحات اجمالی در صفحه آخر قرارداد بدهند و آن را امضاء کنند.

در اینجا به فرآیند تنظیم نمونه قرارداد اجاره سالن مرغداری می‌پردازیم:

طرفین قرارداد‌های مربوط به اجاره، موجر و مستاجر نامیده می‌شوند.

هر دو طرف قراردا،د باید در هنگام تنظیم آن حضور داشته باشند یا وکیل آن‌ها به نمایندگی از ایشان، در جلسه حضور داشته باشد.

همانطور که اشاره شد، نمونه قرارداد مرغداری ، باید به صورت مکتوب تنظیم شود و البته طرفین قرارداد باید تمام صفحات آن را امضاء کنند.

از طرفی، مطابق ماده 211 قانون مدنی، هر یک از طرفین معامله باید عاقل، بالغ و رشید باشند.

قانون فوق، در ماده 212، معاملات انجام شده میان افرادی که از ویژگی‌های بالا برخوردار نیستند را باطل می‌داند.

البته قانون مدنی برای مالکینی که از ویژگی‌های بالا برخوردار نیستند هم راه‌حل ارائه کرده است.

در صورتی که مالکی از ویژگی‌های عقل، بلوغ و رشید بودن (رسیدن به سن 18 سال تمام) برخوردار نباشد، ولی یا قیم او، می‌تواند قرارداد اجاره را امضاء کند.

در هرقراردادی، تعیین موضوع مربوط به آن، از اهمیت بسیاری برخوردار است. لازم است مشخصات و جزئیات دقیق مرغداری در این قسمت نوشته شود. به عبارت دیگر، در این بخش به ماهیت آنچه موضوع قرارداد اجاره است اشاره می‌شود (بر اساس ماده 467 قانون مدنی) یعنی باید کمیت و کیفیت مرغداری مشخص شود.

تعیین میزان اجاره بها در نمونه قرارداد اجاره مرغداری براساس توافق است. معمولا اجاره بها با توجه به در‌آمد معمول ناشی از ملک مورد اجاره، تعیین می‌شود. اما طرفین می‌توانند در مورد مبلغ بیشتر یا کمتر نیز، توافق کنند. همچنین در تعیین میزان اجاره بها به امکانات ملک مورد اجاره مانند برخورداری از آب، برق، تلفن، چاه، گاز و… نیز توجه می‌شود.

هر یک از طرفین قرارداد اجاره مرغداری گوشتی ، حقوق و تعهداتی دارند.
به عبارت دیگر هرکدام از طرفین انتظاراتی دارند که باید مورد توجه قرارگیرد و برای انجام شدن هر چه بهتر آن‌ها، ضمانت اجرای مناسبی نیز در نظر گرفته شود.

تمامی نکات زیر باید در متن قرارداد اجاره سالن مرغداری به صورت کتبی ذکر شود:

در صورتی که هر یک از طرفین به تعهدات، شرایط یا هریک از مفاد مندرج در قرارداد مرغداری عمل نکند، طرف دیگر می‌تواند دادخواست تنظیم کنید و به دادگاه یا شورای حل اختلاف تقدیم کند.

از قرارداد اجاره باید دو نسخه تهیه شود ، یک نسخه به موجر تعلق دارد و نسخه دیگر نیز باید به مستاجر داده شود. همچنین لازم است، دو شاهد قرارداد اجاره را امضاء کنند. این یک شرط ضروری است.

تیم حقوقی رکلا، قرارداد اجاره دامداری را در دو قالب (با پیش پرداخت و بدون پیش پرداخت) تنظیم کرده است. روی قرارداد مورد نظر و مناسب خودتان بزنید و وارد توضیحات آن شوید.

شما همچنین می‌توانید، تنظیم قرارداد خود را به عهده ما بگذارید. از طرف دیگر، می‌توانید مشاوره حقوقی تلفنی دریافت کنید.

قرارداد اجاره دامداری (با پول پیش)

قرارداد اجاره دامداری (بدون پول پیش)

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * مشخص شده اند


سوالی دارید؟ با من صحبت کنید

معمولا کمتر از یک ساعت پاسخ می دهیم.

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟


we run on

crisp


سوالی دارید ؟ با من صحبت کنید!


با تیم رکلا صحبت کنید

100,000 تومان

درمورد قرارداد اجاره مرغداری باید بگوییم که داشتن قرارداد برای هر کاری حتی همین اجاره مرغداری هرچند کوچک بسیار مهم است. این امر باعث میشود تا از هزینه های زیاد برای دریافت مشاوره حقوقی جلوگیری شود. پس در نوشتن قرارداد های خود دقت کنید و آن ها را جدی بگیرید.

آنچه اکنون به عنوان مقررات قابل اجرا بر روابط استیجاری حاکم است،‌ قانون روابط مؤجر و مستأجر مصوب سال ۱۳۷۶ است. در صورتی قرارداد اجاره یا رابطه استیجاری مشمول قانون سال ۱۳۷۶ می شود که ضوابطی درباره تنظیم قرارداد رعایت شود. از جمله این که قرارداد به صورت کتبی، ‌در دو نسخه و به امضای دو نفر شاهد و طرفین تنظیم شود. ولی اجاره محل های مسکونی که پیش از لازم الاجرا شدن قانون ۱۳۷۶ تنظیم شده باشند، مشمول قانون سال۱۳۶۲ و قانون روابط مؤجر و مستأجر مصوب ۱۳۵۶ می باشند.

بنا به قوانین جاری لازم نیست که موجر مالک عین مستأجره باشد، ولی باید مالک منافع عین مستأجره شناخته شود. بنابراین اگر الف خانه‌ای را از دیگری اجاره کرد چون مالک منافع آن است قادر به انتقال منافع در مدت اجاره به دیگری است. ولی باید گوشزد نمود که طریقه عملی در قراردادهای اجاره این است که شرط خلاف آن می شود، بدین صورت که معمولاً شرط می شود، مستأجر حق انتقال منافع را به غیر ندارد.

قرارداد اجاره مرغداری صرفاً به صورت نمونه می باشد. از آنجایی که تنظیم قرارداد های حقوقی نیازمند تخصص و تجربه کافی عملیانی در این زمینه می باشد و مضافاً اینکه اینگونه قراردادها بر مبنای توافقات طرفین تنظیم می گردد و  همچنین با توجه به پیچیدگی های این موضوع و فراوانی موضوعات پیشنهاد می گردد جهت تنظیم قرارداد جامع و کامل با وکلای ما در این زمینه مشورت نمایید.

نمونه قرارداد اجاره مرغداری

به دلیل جوانب متعدد و گاهاً پیچیده در این موارد لطفا قبل از هرگونه اقدامی اطلاعات کامل را در این خصوص کسب نمایید.گروه حقوقی وکلای عدالتبا کادری از بهترین وکلا و مشاورین حقوقی تا رفع کامل این مشکل در کنار شما خواهند بود. با ما  تماس بگیرید و در این زمینه یا موارد با وکیل پایه یک دادگستری مورد نظر  مشاوره حقوقی حضوری یا مشاوره حقوقی تلفنی  بگیرید.

bonyadvokala

از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در تهران آغاز نمود. با توجه به گستردگی موضوعات حقوقی و همچنین پیچیدگی های فرآیند های دادرسی در مراجع قضایی برنامه ریزی های تخصصی در این زمینه صورت گرفت تا در زمان دفاع از حقوق موکلین، از تضیع حقوق قانونی آنها جلوگیری گردد.

تهران سعادت آباد خیابان بیست و هفتم پلاک ۱ طبقه سوم واحد۱۱ تهران شهرک اندیشه ابتدای فاز مجتمع پدر طبقه اول واحد ۱ 0912688752002165503762

کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت وکلای عدالت متعلق به موسسه حقوقی اساتید مهر ایرانیان می‌باشد.

قرارداد اجاره مرغداری

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن دقت کنیم در هر کسب و کار و بیزینس، مخصوصا در کسب و کار هایی که حجم معاملات زیاد است این است که یک قرارداد محکم و قانونی داشته باشیم، که از منابع و منافع ما دفاع کند.

همچنین داشتن قرارداد امنیت معامله را افزایش می‌دهد و باعث جلوگیری از کلاهبرداری های احتمالی می‌‌شود.

داشتن قرارداد اجاره ۲ مزیت دارد

که در ادامه هر یک را با ذکر مثال برای شما شرح می‌دهیم.

نمونه قرارداد اجاره مرغداری

طبق ماده ۹۲ و ۹۳ قانون ثبت، مفاد اسناد رسمی در مورد دیون و اموال منقول و معاملاک املاک ثبت شده مستقلا و بدون نیاز به حکم دادگاه لازم‌الاجرا و قابل اجرا است و مفاد این اسناد طبق آیین‌نامه اجرای مفاد اسناد رسمی توسط مامورین دایره اجرا، اجرا می‌شود.

برای این که متن بالا را بهتر درک کنیم برای شما یک مثال آورده ایم:

برای مثال اگر مستاجر در موعد مقرر ملکی که اجاره کرده است را تخلیه ننماید یا در موعد های مقرر اجاره را به مالک پرداخت نکند، مالک می‌تواند که به دفتر خانه مراجعه کند و از دفترخانه تقاضای صدور اجرائیه کند و دفترخانه نیز موکلف است این درخواست را به دایره اجرای ثبت ارسال کند.

به طور خلاصه مالک می‌تواند با یکبار مراجعه به دفترخانه، پس از حداکثر ۴۸ ساعت ، در دفاتر اسناد رسمی انجام می‌شود و اداره اجرا نیز مفاد سند را اجرا می‌کند و ملک را تخلیه یا اجاره بها را از مستاجر وصول می‌کند.

شما می‌توانید به راحتی با هزینه کم از منابع با ارزش حقوقی خود که داخل قرارداد ذکر کرده اید دفاع کنید و نگران هیچ چیز نباشید.

طبق تحقیقات انجام شده اکثر کلاهبرداری های انجام شده در داخل ایران مشکل قراردادی داشته اند، پس در تهیه قرارداد دقیق و اخذ آن از یک وکیل پایه یک دادگستری عجله کنید.

در ادامه خلاصه ای از مواد قرارداد را آورده ایم بین دو طرف موجر و مستاجر است:

ماده ۱ – طرفین قرارداد اجاره مرغداری

۱-۱ موجر:
۱-۲- مستاجر:

ماده ۲ – موضوع قرارداد و مشخصات مورد اجاره مرغداری

عبارتست از تملیک منافع شش دانگ یک واحد پرورش جوجه گوشتی

ماده ۳ – مدت اجاره:

مدت اجاره ۱۲

ماده ۴ – اجاره بها و نحوه پرداخت اجاره مرغداری

۴-۱- میزان اجاره بها جمعا مبلغ
۴-۲-۱- چک شماره و پنج میلیون ریال
۴-۲-۲- چک شماره و پنج میلیون ریال
۴-۲-۳- چک شماره و پنج میلیون ریال
۴-۲-۴- چک شماره و پنج میلیون ریال

ماده ۵ – تسلیم مورد اجاره مرغداری

۵-۱- موجر مکلف است
ماده ۶- فسخ قرارداد
۶-۱- در صورتی که مستاجر به هر
۶-۲- در صورت عدم انجام هریک از تعهدات
۶-۳-در صورتی که آب مرغداری قطع شود و یا
۶-۴- در صورتی که موجر ملک موضوع
۶-۵- مستاجر کلیه خیارات

ماده ۷– سایر شرایط قرارداد اجاره مرغداری

۷-۱- مستاجر نمی تواند از مورد
۷-۲- مستاجر حق استفاده
۷-۳- موجر باید مالک یا متصرف قانونی یا قراردادی مورد.
۷-۴- پرداخت هزینه های مصرفی آب/ برق/سوخت/

۷-۵- مالیات مستغلات و
۷-۶- مستاجر مکلف است در زمان تخلیه ،
۷-۷- تمدید قرارداد اجاره فقط با
۷-۸- مستاجر موظف است در پایان مدت اجاره نسبت
۷-۹- مستاجر موظف است نسبت به ارائه مفاصا
۷-۱۰- مستاجرموظف است نسبت به اخذ پروانه بهره برداری از سازمان
۷-۱۱- به منظور تضمین انجام کامل تعهدات قراردادی، مستاجر یک فقره چک
این قرارداد در تاریخدر تهران و در سه نسخه بین طرفین تنظیم ، امضاء و مبادله گردید .

پیشنهاد می گردد به دلیل جوانب متعدد و گاهاً پیچیده در این موارد لطفا قبل از هرگونه اقدامی اطلاعات کامل را در این خصوص کسب نمایید. گروه حقوقی اساتید مهر ایرانیان با کادری از بهترین وکلا و مشاورین حقوقی تا رفع کامل این مشکل در کنار شما خواهند بود.با ما  تماس بگیرید و در این زمینه یا موارد با وکیل پایه یک دادگستری مورد نظر  مشاوره حقوقی خانواده رایگان حضوری یا تلفنی تخصصی  بگیرید.

ارائه دهنده کلیه خدمات حقوقی شامل:

در خدمت شما عزیزان است، برای گرفتن مشاوره رایگان کلیک کنید تا از خدمات مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در تهران آغاز نمود. با توجه به گستردگی موضوعات حقوقی و همچنین پیچیدگی های فرآیند های دادرسی در مراجع قضایی برنامه ریزی های تخصصی در این زمینه صورت گرفت تا در زمان دفاع از حقوق موکلین، از تضیع حقوق قانونی آنها جلوگیری گردد.

تهران سعادت آباد خیابان بیست و هفتم پلاک ۱ طبقه سوم واحد۱۱ تهران شهرک اندیشه ابتدای فاز مجتمع پدر طبقه اول واحد ۱ 0912688752002165503762

کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت وکلای عدالت متعلق به موسسه حقوقی اساتید مهر ایرانیان می‌باشد.

قرارداد اجاره مرغداری

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن دقت کنیم در هر کسب و کار و بیزینس، مخصوصا در کسب و کار هایی که حجم معاملات زیاد است این است که یک قرارداد محکم و قانونی داشته باشیم، که از منابع و منافع ما دفاع کند.

همچنین داشتن قرارداد امنیت معامله را افزایش می‌دهد و باعث جلوگیری از کلاهبرداری های احتمالی می‌‌شود.

داشتن قرارداد اجاره ۲ مزیت دارد

که در ادامه هر یک را با ذکر مثال برای شما شرح می‌دهیم.

نمونه قرارداد اجاره مرغداری

طبق ماده ۹۲ و ۹۳ قانون ثبت، مفاد اسناد رسمی در مورد دیون و اموال منقول و معاملاک املاک ثبت شده مستقلا و بدون نیاز به حکم دادگاه لازم‌الاجرا و قابل اجرا است و مفاد این اسناد طبق آیین‌نامه اجرای مفاد اسناد رسمی توسط مامورین دایره اجرا، اجرا می‌شود.

برای این که متن بالا را بهتر درک کنیم برای شما یک مثال آورده ایم:

برای مثال اگر مستاجر در موعد مقرر ملکی که اجاره کرده است را تخلیه ننماید یا در موعد های مقرر اجاره را به مالک پرداخت نکند، مالک می‌تواند که به دفتر خانه مراجعه کند و از دفترخانه تقاضای صدور اجرائیه کند و دفترخانه نیز موکلف است این درخواست را به دایره اجرای ثبت ارسال کند.

به طور خلاصه مالک می‌تواند با یکبار مراجعه به دفترخانه، پس از حداکثر ۴۸ ساعت ، در دفاتر اسناد رسمی انجام می‌شود و اداره اجرا نیز مفاد سند را اجرا می‌کند و ملک را تخلیه یا اجاره بها را از مستاجر وصول می‌کند.

شما می‌توانید به راحتی با هزینه کم از منابع با ارزش حقوقی خود که داخل قرارداد ذکر کرده اید دفاع کنید و نگران هیچ چیز نباشید.

طبق تحقیقات انجام شده اکثر کلاهبرداری های انجام شده در داخل ایران مشکل قراردادی داشته اند، پس در تهیه قرارداد دقیق و اخذ آن از یک وکیل پایه یک دادگستری عجله کنید.

در ادامه خلاصه ای از مواد قرارداد را آورده ایم بین دو طرف موجر و مستاجر است:

ماده ۱ – طرفین قرارداد اجاره مرغداری

۱-۱ موجر:
۱-۲- مستاجر:

ماده ۲ – موضوع قرارداد و مشخصات مورد اجاره مرغداری

عبارتست از تملیک منافع شش دانگ یک واحد پرورش جوجه گوشتی

ماده ۳ – مدت اجاره:

مدت اجاره ۱۲

ماده ۴ – اجاره بها و نحوه پرداخت اجاره مرغداری

۴-۱- میزان اجاره بها جمعا مبلغ
۴-۲-۱- چک شماره و پنج میلیون ریال
۴-۲-۲- چک شماره و پنج میلیون ریال
۴-۲-۳- چک شماره و پنج میلیون ریال
۴-۲-۴- چک شماره و پنج میلیون ریال

ماده ۵ – تسلیم مورد اجاره مرغداری

۵-۱- موجر مکلف است
ماده ۶- فسخ قرارداد
۶-۱- در صورتی که مستاجر به هر
۶-۲- در صورت عدم انجام هریک از تعهدات
۶-۳-در صورتی که آب مرغداری قطع شود و یا
۶-۴- در صورتی که موجر ملک موضوع
۶-۵- مستاجر کلیه خیارات

ماده ۷– سایر شرایط قرارداد اجاره مرغداری

۷-۱- مستاجر نمی تواند از مورد
۷-۲- مستاجر حق استفاده
۷-۳- موجر باید مالک یا متصرف قانونی یا قراردادی مورد.
۷-۴- پرداخت هزینه های مصرفی آب/ برق/سوخت/

۷-۵- مالیات مستغلات و
۷-۶- مستاجر مکلف است در زمان تخلیه ،
۷-۷- تمدید قرارداد اجاره فقط با
۷-۸- مستاجر موظف است در پایان مدت اجاره نسبت
۷-۹- مستاجر موظف است نسبت به ارائه مفاصا
۷-۱۰- مستاجرموظف است نسبت به اخذ پروانه بهره برداری از سازمان
۷-۱۱- به منظور تضمین انجام کامل تعهدات قراردادی، مستاجر یک فقره چک
این قرارداد در تاریخدر تهران و در سه نسخه بین طرفین تنظیم ، امضاء و مبادله گردید .

پیشنهاد می گردد به دلیل جوانب متعدد و گاهاً پیچیده در این موارد لطفا قبل از هرگونه اقدامی اطلاعات کامل را در این خصوص کسب نمایید. گروه حقوقی اساتید مهر ایرانیان با کادری از بهترین وکلا و مشاورین حقوقی تا رفع کامل این مشکل در کنار شما خواهند بود.با ما  تماس بگیرید و در این زمینه یا موارد با وکیل پایه یک دادگستری مورد نظر  مشاوره حقوقی خانواده رایگان حضوری یا تلفنی تخصصی  بگیرید.

ارائه دهنده کلیه خدمات حقوقی شامل:

در خدمت شما عزیزان است، برای گرفتن مشاوره رایگان کلیک کنید تا از خدمات مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در تهران آغاز نمود. با توجه به گستردگی موضوعات حقوقی و همچنین پیچیدگی های فرآیند های دادرسی در مراجع قضایی برنامه ریزی های تخصصی در این زمینه صورت گرفت تا در زمان دفاع از حقوق موکلین، از تضیع حقوق قانونی آنها جلوگیری گردد.

تهران سعادت آباد خیابان بیست و هفتم پلاک ۱ طبقه سوم واحد۱۱ تهران شهرک اندیشه ابتدای فاز مجتمع پدر طبقه اول واحد ۱ 0912688752002165503762

کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت وکلای عدالت متعلق به موسسه حقوقی اساتید مهر ایرانیان می‌باشد.

قرارداد اجاره مرغداری

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن دقت کنیم در هر کسب و کار و بیزینس، مخصوصا در کسب و کار هایی که حجم معاملات زیاد است این است که یک قرارداد محکم و قانونی داشته باشیم، که از منابع و منافع ما دفاع کند.

همچنین داشتن قرارداد امنیت معامله را افزایش می‌دهد و باعث جلوگیری از کلاهبرداری های احتمالی می‌‌شود.

داشتن قرارداد اجاره ۲ مزیت دارد

که در ادامه هر یک را با ذکر مثال برای شما شرح می‌دهیم.

نمونه قرارداد اجاره مرغداری

طبق ماده ۹۲ و ۹۳ قانون ثبت، مفاد اسناد رسمی در مورد دیون و اموال منقول و معاملاک املاک ثبت شده مستقلا و بدون نیاز به حکم دادگاه لازم‌الاجرا و قابل اجرا است و مفاد این اسناد طبق آیین‌نامه اجرای مفاد اسناد رسمی توسط مامورین دایره اجرا، اجرا می‌شود.

برای این که متن بالا را بهتر درک کنیم برای شما یک مثال آورده ایم:

برای مثال اگر مستاجر در موعد مقرر ملکی که اجاره کرده است را تخلیه ننماید یا در موعد های مقرر اجاره را به مالک پرداخت نکند، مالک می‌تواند که به دفتر خانه مراجعه کند و از دفترخانه تقاضای صدور اجرائیه کند و دفترخانه نیز موکلف است این درخواست را به دایره اجرای ثبت ارسال کند.

به طور خلاصه مالک می‌تواند با یکبار مراجعه به دفترخانه، پس از حداکثر ۴۸ ساعت ، در دفاتر اسناد رسمی انجام می‌شود و اداره اجرا نیز مفاد سند را اجرا می‌کند و ملک را تخلیه یا اجاره بها را از مستاجر وصول می‌کند.

شما می‌توانید به راحتی با هزینه کم از منابع با ارزش حقوقی خود که داخل قرارداد ذکر کرده اید دفاع کنید و نگران هیچ چیز نباشید.

طبق تحقیقات انجام شده اکثر کلاهبرداری های انجام شده در داخل ایران مشکل قراردادی داشته اند، پس در تهیه قرارداد دقیق و اخذ آن از یک وکیل پایه یک دادگستری عجله کنید.

در ادامه خلاصه ای از مواد قرارداد را آورده ایم بین دو طرف موجر و مستاجر است:

ماده ۱ – طرفین قرارداد اجاره مرغداری

۱-۱ موجر:
۱-۲- مستاجر:

ماده ۲ – موضوع قرارداد و مشخصات مورد اجاره مرغداری

عبارتست از تملیک منافع شش دانگ یک واحد پرورش جوجه گوشتی

ماده ۳ – مدت اجاره:

مدت اجاره ۱۲

ماده ۴ – اجاره بها و نحوه پرداخت اجاره مرغداری

۴-۱- میزان اجاره بها جمعا مبلغ
۴-۲-۱- چک شماره و پنج میلیون ریال
۴-۲-۲- چک شماره و پنج میلیون ریال
۴-۲-۳- چک شماره و پنج میلیون ریال
۴-۲-۴- چک شماره و پنج میلیون ریال

ماده ۵ – تسلیم مورد اجاره مرغداری

۵-۱- موجر مکلف است
ماده ۶- فسخ قرارداد
۶-۱- در صورتی که مستاجر به هر
۶-۲- در صورت عدم انجام هریک از تعهدات
۶-۳-در صورتی که آب مرغداری قطع شود و یا
۶-۴- در صورتی که موجر ملک موضوع
۶-۵- مستاجر کلیه خیارات

ماده ۷– سایر شرایط قرارداد اجاره مرغداری

۷-۱- مستاجر نمی تواند از مورد
۷-۲- مستاجر حق استفاده
۷-۳- موجر باید مالک یا متصرف قانونی یا قراردادی مورد.
۷-۴- پرداخت هزینه های مصرفی آب/ برق/سوخت/

۷-۵- مالیات مستغلات و
۷-۶- مستاجر مکلف است در زمان تخلیه ،
۷-۷- تمدید قرارداد اجاره فقط با
۷-۸- مستاجر موظف است در پایان مدت اجاره نسبت
۷-۹- مستاجر موظف است نسبت به ارائه مفاصا
۷-۱۰- مستاجرموظف است نسبت به اخذ پروانه بهره برداری از سازمان
۷-۱۱- به منظور تضمین انجام کامل تعهدات قراردادی، مستاجر یک فقره چک
این قرارداد در تاریخدر تهران و در سه نسخه بین طرفین تنظیم ، امضاء و مبادله گردید .

پیشنهاد می گردد به دلیل جوانب متعدد و گاهاً پیچیده در این موارد لطفا قبل از هرگونه اقدامی اطلاعات کامل را در این خصوص کسب نمایید. گروه حقوقی اساتید مهر ایرانیان با کادری از بهترین وکلا و مشاورین حقوقی تا رفع کامل این مشکل در کنار شما خواهند بود.با ما  تماس بگیرید و در این زمینه یا موارد با وکیل پایه یک دادگستری مورد نظر  مشاوره حقوقی خانواده رایگان حضوری یا تلفنی تخصصی  بگیرید.

ارائه دهنده کلیه خدمات حقوقی شامل:

در خدمت شما عزیزان است، برای گرفتن مشاوره رایگان کلیک کنید تا از خدمات مشاوره رایگان ما بهرمند شوید.

از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در تهران آغاز نمود. با توجه به گستردگی موضوعات حقوقی و همچنین پیچیدگی های فرآیند های دادرسی در مراجع قضایی برنامه ریزی های تخصصی در این زمینه صورت گرفت تا در زمان دفاع از حقوق موکلین، از تضیع حقوق قانونی آنها جلوگیری گردد.

تهران سعادت آباد خیابان بیست و هفتم پلاک ۱ طبقه سوم واحد۱۱ تهران شهرک اندیشه ابتدای فاز مجتمع پدر طبقه اول واحد ۱ 0912688752002165503762

کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت وکلای عدالت متعلق به موسسه حقوقی اساتید مهر ایرانیان می‌باشد.

سایت اقدام پژوهی –  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و تلگرام : 09159886819 و آیدی : @dabiryar  –  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .فایل بعد از خرید هم مستقیم دانلود می شود هم به ایمیل شما فرستاده می شود (پوشه inbox یا s pam )

3 – درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل   را بنویسید.

نمونه قرارداد اجاره مرغداری

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

نمونه قرارداد اجاره سردخانه بصورت رایگان :

 

فایل ورد و قابل ویرایش  مربوط به قرارداد اجاره سردخانه را می توانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود نمایید.

 

  

 

همچنین متن قرارداد بالا در زیر قرار داده شده است :

 

قرارداد اجاره سردخانه

 

این قرارداد بین شرکت ……………..  به مدیریت آقای …………….. فرزند …………….. شماره شناسنامه …………….. صادره از …………….. متولد …………….. ساکن …………….. به شماره ثبت …………….. به نمایندگی آقای ……………………….. فرزند ……………. محل اقامتگاه …………….. که کارفرما نامیده می شود و شرکت …………….. به مدیریت آقای …………….. فرزند ………………. شماره شناسنامه …………….. صادره از ……………… متولد ………………… ساکن ……………….. شماره ثبت ……………. به نمایندگی آقای ……………………. فرزند ……………. اقامتگاه ………………….. که از این پس سردخانه نامیده می شود از طرف دیگر با شرایط زیر منعقد می گردد : 

ماده 1) موضوع : عبارت است از اجاره ظرفیت زیر صفر سردخانه به طور دربست و مازاد به ظرفیت از قرار هر تن ……………….. جهت نگهداری گوشت , مرغ , ماهی و پرتقال و سیب و غیره .

ماده 2) مدت : از تاریخ ………………… لغایت …………………… می باشد .

ماده 3) بیمه کالا : هزینه بیمه کالای موجود در سالن های سردخانه موضوع قرارداد به عهده صاحب کالا بوده که به وسیله سردخانه بیمه گردیده و اصل بیمه نامه به مدیریت شرکت …………… ارسال خواهد شد در غیر این صورت مسئولیت خسارت وارده ( ناشی از بیمه نبودن ) به عهده سردخانه خواهد بود .

ماده 4) تخلیه و بارگیری و تأمین نیروی کارگری به عهده سردخانه می باشد و شرکت کارفرما ………………. بابت تخلیه و یا بارگیری انواع کالاهای تحویلی مبلغ …………………. به سردخانه پرداخت خواهد نمود .

ماده 5) سردخانه موظف است حداکثر استفاده از فضای مورد اجاره جهت چیدن مواد غذایی را به کار گیرد .

ماده 6) سردخانه موظف است در ساعات ……………….نسبت به تخلیه و بارگیری کالای شرکت کارفرما اقدام نماید .

ماده 7) سردخانه متعهد است مقدار کالا وارده را سالم تحویل گرفته و در برودت منهای بیست (20-) الی منهای بیست و پنج (25-) درجه سانتیگراد با شرایط استاندارد نگهداری و سالم تحویل نماید .

ماده 8) مسئولیت نگهداری کالای شرکت کارفرما به عهده سردخانه می باشد و در صورت بروز هرگونه خسارات و ضایعات ناشی از عدم رعایت نگهداری کالا و نقص فنی , سردخانه موظف به جبران خسارات طبق نظر کارشناس رسمی دادگستری می باشد .

ماده 9) سردخانه ملزم به توزین در هنگام دریافت و تحویل کالا می باشد که می بایست عیناً در دفاتر کالا و برگ های ورود و خروج و کاردکس ثبت شود تا در صورت بروز مشکل قابل رسیدگی باشد .

ماده 10) ظرفیت تخلیه و یا بارگیری سردخانه برای انواع ……………. تن روزانه می باشد و کامیون هایی که بیش از ………………….. ساعت برای تخلیه و بارگیری متوقف شوند کلیه خسارات وارده ناشی از تخلیه و بارگیری به عهده سردخانه می باشد مشروط به این که تریلر در اول وقت کاری در محل سردخانه آماده برای تخلیه باشد .

میزان حق توقف برای تریلر بیش از ………………… ساعت براساس مصوبه وزارت راه و ترابری هر ساعت …………………… ریال می باشد .

ماده 11) افت معقول کالای سردخانه مورد قبول شرکت کارفرما ……………….. می باشد و افت بیش از حد معقول آن طبق نظر کارشناس رسمی دادگستری به عهده سردخانه خواهد بود .

ماده 12) سردخانه متعهد است ورود و خروج کالای شرکت کارفرما …………………. را هر روز به صورت تلفنگرام به مدیریت ……………….. گزارش نماید .

ماده 13) حق الحفاظ سردخانه و هزینه تخلیه و بارگیری توسط مدیریت …………………. برای پرداخت به شرکت کارفرما ………………… ارسال خواهد شد .

ماده 14) شرکت کارفرما ……………….. به منظور اجرای کامل مفاد قرارداد ضمانت نامه بانکی شماره …………………… به مبلغ ……………… صادره از بانک ………………….. مبلغ ……………….. به شرکت تسلیم و سردخانه را مجاز و مختار می نماید در صورت عدم انجام هریک از تعهدات  فوق الذکر مبلغ مذکور را به نفع خود تملک و سردخانه از این بابت هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت و خسارات مازاد بر مبلغ مذکور در صورت وقوع بین نمایندگان طرفین رسیدگی و تسویه می شود و در صورت عدم حصول توافق از طریق مراجع قضایی حل و فصل خواهد شد .

ماده 15) نماینده شرکت سهامی گوشت کشور در سردخانه مستقر و نظارت خواهد نمود .

 

 

ماده 16) سردخانه بانک …………………. شعبه ……………….. را جهت واریز حق الحفاظ و هزینه تخلیه و بارگیری اعلام تا از طریق شرکت اقدام لازم معمول گردد .

 

 

ماده 17) در صورت بروز اختلاف , ابتدا به صورت مسالمت آمیز حل و فصل می گردد و در مرحله بعد مراجع قضایی صالح به رسیدگی و اتخاذ تصمیم می باشند .

نمونه قرارداد اجاره مرغداری

ماده 18 ) این قرارداد در 18 ماده و در سه نسخه تنظیم و به امضای طرفین رسید که هرسه نسخه آن در حکم واحد می باشد که پس از مبادله لازم الاجرا می باشد .

 

کارفرما                                                                        پیمانکار

 

شهود : 1) آقای …………….. فرزند ……………..

            2) آقای …………….. فرزند ……………..

 

همچینن می توانید از سایر فرم های قرارداد از لینک های زیر استفاده کنید :

 

 

 

  

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این
سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از
مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می
توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت
بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم
اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام و نام خانوادگی نام فایل و ایمیل خود را به شماره همراه 09159886819 ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل به ایمیل
شما  فرستاده می شود .

سایت آموزش و پرورش

رتبه الکسا سایت

ویکی پدیا

معلم سایت

از اينکه به سايت ما آمده ايد بسيار خوشحاليم. به دليل بروز بودن سايت لطفا از صفحات ديگر هم بازديد نماييد.

سایت اقدام پژوهی –  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و تلگرام : 09159886819 و آیدی : @dabiryar  –  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .فایل بعد از خرید هم مستقیم دانلود می شود هم به ایمیل شما فرستاده می شود (پوشه inbox یا s pam )

3 – درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل   را بنویسید.

نمونه قرارداد اجاره مرغداری

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

نمونه قرارداد قرداد پرورش مرغ گوشتی

 

فایل ورد و قابل ویرایش  مربوط به قرارداد قرداد پرورش مرغ گوشتی را می توانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود نمایید.

 

 

 

 

همچینن می توانید از سایر فرم های قرارداد از لینک های زیر استفاده کنید :

 

 

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این
سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از
مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می
توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت
بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم
اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام و نام خانوادگی نام فایل و ایمیل خود را به شماره همراه 09159886819 ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل به ایمیل
شما  فرستاده می شود .

سایت آموزش و پرورش

رتبه الکسا سایت

ویکی پدیا

معلم سایت

از اينکه به سايت ما آمده ايد بسيار خوشحاليم. به دليل بروز بودن سايت لطفا از صفحات ديگر هم بازديد نماييد.

03537213727- 03537212137 – 03537212137 -03537227196

44765748 – 44489402-44489397

09122320009

88979050

دانــــلود فــــــوری مجموعه نمونه قراردادهای اداری ، تجاری، ملکی و اجاره و مستاجر و مغازه ، شرکت، رستوران،املاک و پیمانکاری، مشارکت و …

فهرست قسمتی از فایل ها به…

نمونه قرارداد اجاره مرغداری

اگهی فروش یامشارکت مرغداری گوشتی فعال ونمونه دررودبار گیلان زیرقیمت کارشناسی 6500 متربنا باظرفیت اسمی 65 ورسمی 85 هزارقطعه دردوره دارای اب ، برق، گاز، تلفن، راه جملگی ا…

باسلام و خسته نباشید . شراکت در ضمینه بازرگانی تازه تاسیس – شخص مورد شراکت -خانم : متاهل دیپلم به بالا ( برای سرمایه گذاری در ملک اجاره ای یعنی قرض الحسنه ودیعه را ایشان…

دانلود فوری مجموعه فایل های نمونه قراردادهای اداری ، تجاری، ملکی و اجاره و مستاجر و مغازه ، شرکت، رستوران،املاک و پیمانکاری، مشارکت و …

فهرست قسمتی از فایل ها به شر…


در این وب سایت تلاش گردیده است اطلاعات حقوقی مفید و کاربردی، با هدف ارتقاء دانش حقوقی کشور، به طور رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار گیرد.

نمونه قرارداد اجاره یا اجاره نامه « املاک تجاری »   اجاره نامه   موجر : خانم/ آقاي……..فرزند……….به شناسنامه شماره……….به نشاني……..شركت………..ثبت شده به شمارة …………به نشاني………..با مديريت ……….(به موجب روزنامه رسمي شماره ……….مورخ ……..) وكيل موجر : خانم/ آقاي………كه با اختيار حاصله از وكالتنامة شماره…….مورخ……..تنظيمي در دفترخانة………..اين اجاره نامه را امضاء كرده است. مستأجر : […]

مستأجر :
خانم/ آقاي………فرزند……..به شناسنامه شماره………صادره از………..به نشاني…………شركت………..ثبت شده به شمارة……….به نشاني………با مديريت………..(به موجب روزنامه رسمي شماره ……..مورخ……..).وكيل مستاجر :
خانم / آقاي……كه با اختيار حاصله از وكالتنامه شماره ………مورخ………تنظيمي در دفترخانة………..اين اجاره نامه را امضاء كرده‌اند.

مورد اجاره: ……دانگ يك باب مغازه/ يك دستگاه آپارتمان/ يك باب ساختمان واقع در شهر ………خيابان …….. كوچه ……..شماره ……….كه مشخصات ثبتي آن به شرح آتي است:پلاك ثبتي اصلي……….پلاك ثبتي فرعي……..منطقه ثبتي ………مساحت……..ساير مشخصات……….مورد اجارة به موجب پروانه ساختمان شماره ……….مورخ ……..و گواهي پايان كار مورخ ………شماره ………داراي كاربري تجاري است و براي شغل……….اجاره داده مي‌شود.تجهيزات و امكانات مورد اجاره به شرح ذيل است:۱-     وسائل گرمايش و سرمايش: شوفاژ- كولر- فن كويل- تهوية مطبوع مركزي- پكيج حرارتي و برودتي- بخاري- شومينه- ساير…….۲-    برق- آب- گاز تلفن/تلفنهاي (به شماره……….)۳-    لوستر- تجهيزات اداري- قفسه بندي- يخچال صنعتي.۴-    پاركينگ و انباري۵-    ساير موارد …….

نمونه قرارداد اجاره مرغداری

مدت اجاره: …………سال/ماه شمسي كه آغاز آن ………..مي‌باشد.

مبلغ اجاره:
براي تمام مدت…………..ريال معادل…………تومان است كه: (۱) مبلغ ………..ريال آن در اول هر ماه در قبال اخذ رسيد به موجر پرداخت می شود. (۲) طي ………فقره چك به موجر پرداخت شد. (۳) طي ……..فقره سفته به موجر پرداخت شد. (۴) مستأجر در اول ماه مبلغ ………ريال به حساب جاري شماره ………شعبة…………بانك ……….واقع در……….به نام موجر واريز خواهد كرد و بري الذمه خواهد شد. (۵) ساير روشهاي دیگر پرداخت ………. (با تفصيل نوشته شود).

سرقفلي:
۱- مستأجر هيج وجهي بابت سرقفلي پرداخت نكرده است و به اين ترتيب هيچ حقي نسبت به سرقفلي و حقوق صنفي متعقله به ملك ندارد و در انقضاء مدت چيزي از اين بابت به وي تعلق نخواهد گرفت.۲- مستأجر مبلغ …………ريال به عنوان سرقفلي به موجر پرداخت كرد و بين طرفين مقرر گردید :الف- اين وجه متعلق به موجر است و در قبال پرداخت آن با اجاره دادن ملك به مستأجر با شرايط و مبلغ مندرج در اين اجاره نامه موافقت كرده است و براي اين سرقفلي هيچ ما بازاء و عوض ديگري در نظر گرفته نشده و در انقضاء مدت مستأجر مكلف به تخليه است و چيزي بابت سرقفلي يا عوض آن دريافت نخواهد كرد.ب- در پايان مدت و زمان تخليه معادل همين مبلغ به مستأجر پرداخت خواهد شد. افزايش نرخ تورم و تغيير قيمت سرقفلي تأثيري در اين امر نخواهد داشت.ج- در پايان مدت رقم پرداختي مستاجر به علاوه مبلغي كه بر مبناي شاخص بانك مركزي جبران كاهش ارزش پول را  با توجه به مدت اجاره بكند به مستأجر تآديه خواهد شد.د- در پايان مدت سرقفلي متعلق به محل بر مبناي نرخ عادله و قيمت معاملاتي زمان تخليه به مستأجر پرداخت خواهد شد. منظور از نرخ عادله و قيمت معاملاتي وجهي است كه مستأجرين جهت اجاره كردن مورد اجاره اين سند، با مدت و شروط مشابه و مبلغ اجاره‌اي معادل مبلغ احاره اين سند به علاوه نرخ تورم به نسبت مدت اجاره، آمادگي پرداخت آن را به عنوان سرقفلي دارند. در صورت عدم توافق در اين خصوص، نظر هيأتي متشكل از سه نفر كارشناس رسمي دادگستري متبع خواهد بود.

شروط ضمن عقد:
۱- مستأجر حق انتقال مورد اجاره را به غير ندارد/ دارد.۲- مورد اجازه صرفاً براي شغل ……اجاره داده شده و مستأجر به هيچ وجه حق تغيير شغل ندارد.۳- حفظ و نگهداري مورد اجاره و تجهيزات آن بر عهدة مستأجر است. و بايد در انقضاء مدت، مورد اجاره و تجهيزات آن را صحيح و سالم تحويل دهد.۴- تعميرات جزئي عين مستأجره بر عهده مستأجر و تعميرات كلي بر عهده موجر است.۵- پرداخت هزينة آب و برق و گاز و تلفن بر عهدة مستأجر است.۶-   پرداخت هزينه نگهداري (شارژ) ساختمان بر مبناي مصوبات هيات‌ مديره بر عهدة مستأجر/موجر است و تغييرات اين ارقام نيز مورد قبول مي‌باشد.۷-    اسقاط كافه خيارات منجمله غبن- به هر درجه‌اي كه باشد- از طرفين به عمل آمد.۸-   مستأجر مكلف است مالياتها و عوارض كسبي و حق بيمة كارگران و كاركنان خود را به موقع پرداخت و نيز در كسب و كار خود ضوابط قانوني و شرعي را دقيقاً رعايت كند.۹-   تأخير در پرداخت اجاره بها براي موجر حق فسخ اجاره و تخليه عين مستأجره را ايجاد خواهد كرد. در اين حالت حق مستأجر نسبت به سرقفلي نيز (در صورت وجود) ساقط خواهد شد. تخلف مستأجر از هر يك از شروط مندرج در اين سند نيز همين آثار را خواهد داشت.

اين اجاره نامه در تاريخ …………با حضور آقايان:۱-     …………………..فرزند……….به شناسنامه………به نشاني…………۲-     …………………..فرزند……….به شناسنامه………به نشاني…………افراد معتمد موجر و مستأجر كه به عنوان شاهد ذيل آن را امضاء كرده‌اند. در دو نسخه با اعتبار واحد تنظيم و امضاء و مبادله شد.قسمتها و مطالب زايد در هر دو نسخه قلم زده و ابطال شده است.

امضاء موجر                                                                           امضاء مستأجر

امضاء شاهد ۱                                                                       امضاء شاهد ۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

شماره تلفن :

توجه : این شماره تلفن، شماره موسسه حقوقی می باشد. لطفاً جهت ارتباط با مراجع قضایی با این شماره تماس حاصل ننمائید)

88772691 – 88671120 

آدرس : تهران، میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 53، طبقه سوم

« مشاوره به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی می باشد »

 

توجه: این شماره تلفن مربوط یه موسسه حقوقی می‌باشد. لطفا جهت ارتباط با مراجع قضایی با این شماره، تماس حاصل ننمایید.
021-88772691

021-88671120

 

info@abdilawyer.com

تهران، میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک 53، طبقه سوم

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به موسسه حقوقی علی عبدی می باشد

دانلود فوری مجموعه فایل های نمونه قراردادهای اداری ، تجاری ، ملکی و اجاره و مستاجر و مغازه ، شرکت ، رستوران ، املاک و پیمانکاری ، مشارکت و …
فهرست قسمتی از فایل ها به شرح زیر است (برای دیدن فهرست کامل به لینک آگهی سایت کلیک کنید.) :
نمونه قراردادهای تجاری اداری ملکی و اجاره و ….
327-نمونه قراردا د طراحی و اجرای پایگاه اینترنتی یک شرکت کامپیوتری
328-نمونه قرارداد قرارداد خدمات رایانه‌ای یک شرکت رایانه ای
329-نمونه قرارداد طراحی و ساخت وب سایت
330-نمونه قرارداد واگذاری فعالیتهای انفورماتیک
331-نمونه قرارداد پشتیبانی نرم افزار
332-نمونه قرارداد خرید نرم افزار
333-نمونه قرارداد خدمات رایانه‌ای یک شرکت کامپیوتری
110- نمونه فرم مبایه نامه خودرو
112- نمونه فرم مبایعه نامه فروش اقساطی خودرو
113- نمونه قرارداد فروش اقساطی خودرو
89- نمونه قرارداد کارگر به صورت پیمانکاری
90- نمونه قرارداد اداره کار
92- نمونه دیگری از قرارداد اجاره آپارتمان
93- نمونه دیگری از قرارداد اجاره اپارتمان تجاری
94- نمونه قولنامه انتقال ملک
95- نمونه قرارداد قطعی ملک
96- نمونه قرارداد صلح حقوق مغازه
97- نمونه قرارداد مشارکت در ساخت بنا
98- نمونه قرارداد نگهداری وسرویس وتعمیر بالابر و اسانسور
109- نمونه قرارداد اجاره خط ملک
110- نمونه فرم مبایه نامه خودرو
112- نمونه فرم مبایعه نامه فروش اقساطی خودرو
113- نمونه قرارداد فروش اقساطی خودرو
114- نمونه قرارداد مشاوره
116- نمونه قرارداد حق العمل کاری
117- نمونه قرارداد ساخت
194- نمونه قرارداد نمایندگی رسمی فروش محصولات
215- نمونه قرارداد ضمانت از دین
216- نمونه قرارداد حمل ونقل
219- نمونه قراردادپیمان جز
230- نمونه قرارداد تخلیه وبار گیری
231- نمونه قرارداد وارد کننده وتوزیع کننده انحصاری
233- نمونه قرارداد خرید بین المللی
234- نمونه قرارداد ساخت و نگهداری سوله اسکلت فلزی
نمونه قرارداد وکالت اداری_صنفی برای انجام کار
247- نمونه قرارداد وکالت امور اداری
248- نمونه قرارداد وکالت خرید ملک
249- نمونه قرارداد هبه از موارد رجوع
251- نمونه قرارداد وکالت نامه تعهدات شرکت
252- نمونه قرارداد خدمات بهداشتی
253- نمونه قرارداد واگذاری لیسانس ودانش فنی
255- نمونه قرارداد نقاش ساختمان
256- نمونه قرارداد نظارت بر اجرای ساختمان
256- نمونه قرارداد نصب کولر
257- نمونه قرارداد نصب شیشه دوجداره
258- نمونه قرارداد نصب سازه
259- نمونه قرارداد نصب دیوار جدا کننده
260- نمونه قرار داد نصب اسانسور
261- نمونه قرارداد نصب اسکلت فلزی
262- نمونه قرارداد موافقت نامه
263- نمونه قرارداد موافقت نامه پیمان مهندسی
264- نمونه قرارداد مدیریت پیمان
265- نمونه قرارداد مدیریت اجرای ساختمان
266- نمونه قرارداد محاسبات ساختمان
267- نمونه قرارداد لوله کشی گاز ساختمان
268- نمونه قرارداد لوله کشی فاضلاب ساختمان
269- نمونه قرارداد گود برداری وخاک برداری
270- نمونه قرارداد قالب بندی
271- نمونه قرارداد فروش
272- نمونه قرارداد طراحی ونصب لوله
273- نمونه قرارداد سنگ کاری ساختمان
274- نمونه قرارداد خرید دستگاه تابلوبرق
275- نمونه قرارداد خدمت
276- نمونه قرارداد خدمت کارشناسی
277- نمونه قرارداد خدمات اخذ پروانه ساختمانی پروژه
287- نمونه قراردادتولید وفروش وتحویل پارتیشن
288- نمونه قرارداد پیمان کاری
289- نمونه قرارداد پیمان کاری طراحی وساخت
290- نمونه قرارداد پیمان کاری جز ،
291- نمونه قرارداد ارماتور بندی
292- نمونه قرارداد خدمات مشاوره ای در امور
293- نمونه قرارداد انجام خدمات مدیریت طرح
294- نمونه قرارداد اجرای کلیه عملیات ساختمانی
295- نمونه قرارداد اجرای فوندانسیون
296- نمونه قرارداد اجرای عملیات گچ کاری
297- نمونه قرارداد اجرای عملیات سیمان کاری
298- نمونه قرارداد اجرای سقف کاذب
299- نمونه قرارداد اجرای داربست
300- نمونه قرارداد اجرای بتن
301- نمونه قرارداد اجاره بر اساس
302- نمونه قرارداد مشارکت درساخت وساز واحداث بنا
303- نمونه قرارداد تخریب ساختمان
304- نمونه قرارداد برسی امکان صدور ضمانت
306- نمونه قرارداد استعلام جهت استخدام
307- نمونه قرارداد نمونه صورت حساب فروش کالاوخدمات
308- نمونه قرارداد روش اجرایی مدیریتHSEپیمان کاران
309- نمونه قرارداد تفاهم نامه سه جانبه اماده سازی
310- نمونه قرارداد مشارکت تضامنی
311- نمونه قرارداد خدمت پاره وقت
312- نمونه قرارداد حفرچاه
313- نمونه قرارداد پیمانکاری به صورت دست دوم
314- نمونه قرارداد فرم درخواست استخدام
315- نمونه قرارداد فرم حقوق
316- نمونه قرارداد ضمانت نامه حسن انجام کار به زبان انگلیسی
317- نمونه قرارداد ضمانت نامه برای شرکت در مناقصه انگلیسی
318- نمونه فرم حکم ماموریت
319- نمونه قرارداد تصویب نامه هیت مدیره
320- نمونه قرارداد پرسشنامه اطلاعاتی شرکت جهت براورد حق الزحمه
321- نمونه فرم برگ درخواست مرخصی
322- نمونه قرارداد انتقال تکنولوژی
323- نمونه قرارداد کاشی کاری
324- نمونه قرارداد ساخت به انگلیسی
325- نمونه قرارداد شرایط عمومی پیمان
326- نمونه قرارداد پیمانکاری
327-نمونه قراردا د طراحی و اجرای پایگاه اینترنتی یک شرکت کامپیوتری
328-نمونه قرارداد قرارداد خدمات رایانه‌ای یک شرکت رایانه ای
329-نمونه قرارداد طراحی و ساخت وب سایت
انواع نمونه دادخواست حقوقی
نمونه برگه دادخواست دیوان عدالت اداری (در محیط ورد word)
و ………….. صدها نمونه قرارداد و نمونه فرمهای دیگر
برای چـــــگونگی دانــــــــــــــلــود می توانید به آدرس سایـــــــــــــت زیر مـــراجــــــــعه کنید.
www.sarasary.com

مشخصات آگهی


برای تماس با آگهی، اسکن کنید

عبارات کلیدی

دانلود فرم قرارداد |

قراداد نمونه |

قرارداد کار نمونه |

قرارداد کار |

قرارداد مشارکت در ساخت |

قرارداد نوشتن |

دانلود نمونه قرارداد |

فرم قرارداد |

نمونه قرارداد پیمانکاری |

فرم اظهارنامه |

فرم قرارداد نمونه |

نمونه قرارداد اجاره |

نمونه قرارداد مشاوره |

قرارداد نمایندگی |

نمونه قرارداد اجاره مرغداری

آگهی قبلی

آگهی بعدی

خریدوفروش بوقلمون نژاد B.U.T – فروش جوجه بوقلمون نژاد Hybrid – فروش جوجه بوقلمون نژاد Nicholas – بهترین خریدار زنده
بوقلمون -مشاوره رایگان در امر پرورش بوقلمون – مشاوره در خصوص جیره در سنین متفاوت ودر نژاد های مختلف بوقلمون –

فروش جوجه بوقلمون یکماه
از تهیه جوجه تا بارگیری و ارسال به کشتارگاه و مشاوره در خصوص جیره نویسی و دان مخصوص هریک از نزادها.

_فروش دان مرغ گوشتی بصورت پلیت و آردی
_فروش دان مرغ تخمگذار بصورت عمده و جزءی

فروش گوشت بوقلمون – فروش تخم نطفه دار بوقلمون – فروش بوقلمون اماده کشتار – فروش دان بوقلمون – فروش بوقلمون
جیره بوقلمون – فروش ایخوری و دان خوری بوقلمون

فروش مرغ بومی گلپایگانی 4 ماهه اصلاح شده
این نژاد از مرغ با راندمان تولید 75 درصدی و مصرف دان 100 گرمی جزء نژاد های تخمگذار می باشد

بوقلمون بیوتی – فروش جوجه بوقلمون یکروزه – فروش تخم بوقلمون نطفه دار – فروش دان بوقلمون – بهترین خریدار بوقلمون
فروش دان مخصوص بوقلمون در کل طول دوران پرورش به صورت آغازین و پیش دان و میان در و پایان دان به تفکیک و بالاترین کیفیت

فروش جوجه بوقلمون برنز امریکایی/انگلیسی/ترکی/سینه پهن/ یک روزه و یک ماهه
فروش دان مخصوص به بوقلمون

قیمت مرغ تخمگذار – طیور فروش مرغ تخمگذار
فروش دان و تجهیزات مرغ تخمگذار از صفر تا صد

مجتمع صنعتی دانش بنیان ماندانا پلیمر دارای شماره ثبت (31204) وتنها شرکت
مدرسان دوره: پروفسور عبدالرضا میرمحسنی استاد دانشگاه (شیمی دان برجسته ی سال 98) و با بیش از 20 سال سابقه تدریس وسابقه کاردرتولید و صنعت کارافرین برتر سال 96

09124439674فروش جوجه شترمرغ 1 هفته 1 ماه 2 ماه و…
با فرمول رایگان ، مشاوره رایگان09131392838

برنز فرانسه – فروش دان بوقلمون – خرید بوقلمون کشتاری – فروش تخم بوقلمون – فروش دستگاه جوجه کشی بوقلمون – فروش دان
فروش و عرضه دان با کیفیت برای کلیه سنین بوقلمون ها با پرتیین و انرژی بالا

فروش جوجه گوشتی یک روزه واکسن خورده فوق سنگین
فروش دان جوجه گوشتی در کل طول دوران پرورش

فروش مرغ تخمگذار صنعتی نژاد ال افروش مرغ تخمگذار
فروش دان انواع طیور

فروش جوجه یکروزه بوقلمون نژاد – فروش جوجه یکروزه بوقلمون نژاد هیبرید -فروش جوجه بوقلمون نیکولاس – فروش جوجه
بوقلمون هیبرید – فروش جوجه بوقلمون برنز – خرید بوقلمون پرواری – فروش دان بوقلمون -فروش تخم بوقلمون – فروش

اجاره دهنده مینی بیل 09124977282 و بیل مکانیکی و بابکت 09126885202مجهز به چکش هیدرولیکی(پیکور)جهت تخریب سنگ،
۳۰ ،۷۰،۴۰ سانتی و کندن چاله درخت،نیلینگ و تاپ دان بصورت ماهیانه و شیفتی در تهران وحومه با کادری مجرب

فروش جوجه یکروزه بلدرچین در سه نژاد ژاپنی ، سنگین و فوق سنگین
تغذیه شده با دان درجه یک و ویتامینهای مصرفی به طور منظم

فروش نیمچه مرغ و خروس گلپایگانی درجه 1
دان پلت درجه 1

فروش جوجه اردک یک روزه
فروش جوجه اردک پکنی و هیبرید المانی

اجاره مینی بیل ، بیل مکانیکی مجهز به پیکور و باکت ۴۰
جهت کلیه عملیات ساختمانی ، عمرانی و راهسازی اعم از : تخریب ، خاکبرداری ، حفر کانال ، نیلینگ ، تاپ دان ، درختکاری ، پی کنی و …

آمریکایی جوجه کبک جوجه مرغ بومی جوجه مرغ محلی دستگاه جوجه کشی مرغ بوقلمون دان بلدرچین بلدرچین ماده تخمگذار
4- عرضه خوراک با کیفیت بلدرچین مرغ و بوقلمون با استفاده از بهترین دستگاه های تولید دان

قفس ارزان و با کیفیت را از ما بخواهید!!
3- نوع دانخوری : گالوانیزه گرم و ضد زنگ (دارای لبه جهت جلوگیری از پرت دان)

گروه تولیدی زرین بلدرچین دارای پروانه بهره برداری از وزارت جهاد کشاورزی به شماره 1362-04-17 ، تولید کننده بلدرچین
– فروش دان آماده گله های مولد ، تخم گذار و گوشتی و ارائه جیره و مکملهای غذایی مناسب

فروش جوجه بوقلمون نژاد فوق سنگین بیوتی 6
تهیه دان و خوراک مخصوص بوقلمون

معدنی بدست می آید،که همواره در فرمولاسیون خوراک دان آنها استفاده می شود. از منابع غیر معدنی تامین کلسیم می
منبع کلسیم جیره دان استفاده می نمایند. این ماده معدنی در صورت دارا بودن کیفیت خوب و پایین بودن حجم فلوئور می

کلاغ و گنجشک دورکن و گراز دورکن با کپسول ویا پیکنیک گاز مایع کار میکندو شدت صدای این دستگاه 120 دیسیبل می باشد که
انبار دان و محوطه مرغداریها

فروش ویژه مرغ تخم گذار نژادهای -نیک چیک-بونز-ال اس ال-لوهمن
_عرضه دان مرغ تخم گذار بصورت عمده و جزءی

فروش دان و کنسانتره مخصوص به بوقلمون با بهترین کیفیت و فروش به صورت عمده و جزءی و ارسال به سراسر کشور
فروش دان آماده وپلیت و دان مش یا آردی

« پیمانکاری لطفی »
کانال آب، برق و گاز، تونل، پی کنی، کندن چاله درخت، فضای سبز، نیلینگ، تاپ دان، سازه نگهبان توسط مینی بیل و

ساخت انواع دان تخصصی مرغ بومی واصلاح نژاد و کبک، بلدرچین،غاز،بوقلمون،اردک،مرغ محلی،بومی،گوشتی وانواع
فروش جیره ،دان آماده ،کنسانتره تخصصی ۵٪ گوشتی و تخمگذار انواع طیور گوشتی،تخمگذار،مولد و…..

پراکسیدین : کاملا ارگانیک
ضدعفونی گل دان ها قبل از کاشت

صفحه 1 از 9       1 2 3 4 5 6 7 8 9    بعد >   آخر >>

آگهی قبلی

آگهی بعدی


ورود اعضا


نمونه قرارداد اجاره مرغداری

راهنمای ویژه
راهنمای پرداخت
قوانین درج آگهی
راهنمای تبلیغات

حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.

با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید.

شماره تلفن وب سایت ایستگاه: +98 (21) 22622020
تماس در ساعات اداری شنبه الی پنجشنبه

نمونه قرارداد اجاره مرغداری
نمونه قرارداد اجاره مرغداری
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *