نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی
نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

نمونه قرارداد استخدام یا قرارداد کار و شرایط قرارداد استخدام یکی از رایج‌ترین نوع سوالات و درخواست‌های حقوقی است که در مورد شروع به کار و ادامۀ آن وجود دارد. در ادامه، این نوع از قرارداد را توضیح می‌دهیم و یک نمونه قرارداد استخدام موقت را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

معمولاً پس از آن که مصاحبۀ استخدام به پایان می‌رسد و توافقی میان کارگر و کارفرما ایجاد می‌شود و کارفرما تصمیم به استخدام شخص مصاحبه شونده می‌گیرد، نوبت به نوشتن شرایط قرارداد استخدام و ایجاد یک توافق منسجم قانونی و حقوقی می‌رسد. این توافق نامه در قالب قرارداد کار زیر نظر قانون کار و سایر قوانین مرتبط تنظیم و امضاء می‌شود.

کلیه کارفرمایان مشمول قانون کار جمهوری اسلامی ایران موظف هستند بر اساس قانون تامین اجتماعی و ماده 148 قانون کار، کارگران تحت نظر خود را بیمه کنند. در صورت کوتاهی در این خصوص، با توجه به مادۀ 183 قانون کار با آن‌ها برخورد می‌شود.

این برخورد، جریمۀ نقدی معادل دو تا ده برابر حق بیمه است.

در صورتی که کارگر در واحدهای صنفی، تولیدی، کشاورزی، ساختمانی، خدماتی، تجاری، ترابری و اماکن عمومی دچار حادثه و صدمه شود می‌تواند با طرح شکایت یا تقدیم دادخواست حسب مورد در دادسرا یا دادگاه منطقه محل حادثه اقدام به طرح دعوا نماید. پس از بررسی مقام قضایی در این خصوص، نیروی انتظامی محل، به منظور تشکیل پرونده و ارجاع نامه به دایرۀ بازرسی ادارۀ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین به منظور بررسی چگونگی وقوع صدمه، تحقیقات لازم را انجام می‌دهد.

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

ضمن آنکه نظر پزشکی قانونی نیز در این خصوص گرفته می‌شود.

بازرسان اداره کار معمولاً پس از مراجعه به محل وقوع حادثه اقدامات زیر را انجام می‌دهند:

سپس یافته‌های خود را به نیروی انتظامی محل ارسال می‌کنند و پرونده از آن جا به مرجع قضایی ارسال می‌شود.

در شرایط کاری میان کارگر و کارفرما اینگونه ذکر شده است:

صبح و عصر

 

حقوق عادی + 10 درصد حقوق ماهیانه

صبح و شب

 

حقوق عادی + 22.5 درصد حقوق ماهیانه

عصر و شب

 

حقوق عادی + 22.5 درصد حقوق ماهیانه

برای کارگران زنی که فرزند شیرخوار دارند، در صورتی که زایمان یک فرزند یا دو قلو باشد شش ماه و چنانچه زایمان سه قلو یا بیشتر باشد یکسال مرخصی زایمان تعلق می‌گیرد. در خصوص کارگران زنی که به هر دلیلی فرزند خود را شیر نمی‌دهند مرخصی زایمان 90 روز و چنانچه زایمان دو قلو یا بیشتر باشد 104 روز مرخصی خواهند داشت. لازم به ذکر است که مرخصی زایمان تا فرزند سوم کارگر به ایشان داده خواهد شد و  از این مرخصی برای فرزندان بیشتر استفاده نمی‌شود. در نتیجه در این حالت، مرخصی زن از مرخصی استحقاقی محاسبه و کسر می‌شود.

مطابق با ماده 78 قانون کار در کارگاه‌هایی که مستخدمین زن دارند، کارفرما وظیفه دارد به زن‌های شیردهنده تا پایان دو سالگی فرزند آن ها، پس از هر سه ساعت، نیم ساعت فرصت به منظور شیر دادن به فرزند بدهد. ضمن آن که این فرصت جزء ساعات کار آنان محسوب می‌شود. کارفرما مکلف است متناسب با تعداد فرزندان و متناسب سن آن‌ها، مراکز مربوط به نگهداری کودکان مانند مهد کودک ایجاد کند.

پاداش بازنشستگی از قرار سالی یک ماه آخرین حقوق کارگر است و صرفا در زمان بازنشستگی کارگر، کارفرما موظف به پرداخت آن خواهد بود.

مطابق تبصرۀ مادۀ 50 قانون کار، هر کارگر می‌تواند روزانه 4 ساعت اضافه کار انجام دهد. جزئیات اضافه کاری با توافق کارگر و کارفرما تعیین می‌شود. لازم به ذکر است که میزان فوق العاده اضافه کار، به میزان 40 درصد اضافه بر مزد هر ساعت کار عادی است.

در صورتی که مستخدمین، متقاضی وام ساخت مسکن یا تکمیل آن باشند یا به منظور رفع سایر نیاز‌های ضروری و تحصیلی مساعدت درخواست کنند و آن مساعدت‌ها تابع قانون کار و تامین اجتماعی باشد، باید به سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مراجعه کنند.

مطابق مصوبه  مجلس شورای اسلامی، پاداش و عیدی کارگرانی که دوازده ماه تمام مشغول به کار باشند معادل 2 ماه آخر حقوق خواهد بود. مشروط به این که از سقف 90 برابر حقوق روزانه بیشتر نشود. ضمن آنکه عیدی کارگران با کمتر از 12 ماه سابقه کار، متناسب با ماه‌های کارکرد ایشان پرداخت می‌شود.

مطابق ماده 21 قانون کار، قرارداد کار با یکی از شرایط زیر به پایان می‌رسد:

اگر کارگری بخواهد استعفا بدهد موظف است استعفای کتبی خود را از یک ماه قبل به کارفرما تحویل دهد.

اگر این کار را حداکثر ظرف مدت 15 روز انجام نداد، استعفای او منتفی است.

در رابطه با اخراج کارگر نکته مهم و اولیه، موجه بودن این کار است که مراتب خود را دارد. از جمله این مراتب، تذکرات کتبی و تشکیل کمیته انظباطی است .

پس از موجه بودن اخراج کارگر، کارفرما حق دارد علاوه بر مطالبات و حقوق عقب افتاده به نسبت هر سال سابقه کار معادل یک ماه آخرین حقوق کارگر را به عنوان حق سنوات به او پرداخت کند و قرارداد فسخ شود.

تیم حقوقی رکلا اقدام به تهیۀ نمونه قرارداد استخدام کرده است. این نمونه قرارداد برای هر نوع استخدام از قبیل استخدام منشی ، استخدام شرکت خصوصی، استخدام کارمند و… مناسب است. این قرارداد در دو نسخه pdf (قابل چاپ) و word (قابل ویرایش) آماده شده است.

این نمونه قرارداد را با کلیک روی تصویر زیر دریافت کنید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * مشخص شده اند


سوالی دارید؟ با من صحبت کنید

معمولا کمتر از یک ساعت پاسخ می دهیم.

سلام! چگونه می توانم به شما کمک کنم؟


we run on

crisp


سوالی دارید ؟ با من صحبت کنید!


با تیم رکلا صحبت کنید

بسمه تعالی

 

این قرارداد منطبق با قانون کار جمهوری اسلامی ایران میان کارفرما/ یا نماینده قانونی ایشان و کارگر منعقد می گردد.

۱- مشخصات طرفین :

۱-۱ کارفرما/ نماینده قانونی کارفرما

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

آقا/خانم/شرکت ……… فرزند ……. شماره شناسنامه (ش.ش) ………… شماره ثبت ……….. به نشانی ………… کد پستی ……… .

۱-۲ کارگر (کارمند)

آقا / خانم ………. فرزند ……… متولد ………. شماره شناسنامه(ش.ش) ……….. شماره ملّی ……….. میزان تحصیلات …………. نوع و میزان مهارت ………….. به نشانی ……………… کد پستی ………….

۲- نوع قرارداد :

۳- نوع کار یا حرفه یا حجم کار یا وظیفه ای که کارگر (کارمند) به آن اشتغال می یابد :

……………………………………………………………………………………………………………………………..

۴- محل انجام کار :

…………………………………………………………………………………………………………………………….

۵- تاریخ انعقاد قرارداد :

………………………………………….

۶- مدت قرارداد : …………………….

۷- ساعات کار : ……………………….

 ( میزان ساعات کار و زمان شروع و خاتمه آن صرفاً با رضایت طرفین تعیین می گردد. ساعات کار نمی تواند بیش از میزان مندرج در قانون کار تعیین شود اما کم تر از آن مجاز است).

۸- حق السعی :

۸-۱   مزد ثابت/مبنا روزانه/ ساعتی …………………………….. ریال (حقوق ماهیانه ………………. ریال).

۸-۲  پاداش افزایش تولید و بهره وری در حرفه تخصصی با عنایت به تخصص کارگر ……………………………. ریال که طبق توافق طرفین قابل پرداخت است.

۸-۳  شرح سایر مزایا و امتیازات …………………………………………… .

۹- حقوق و مزایا به صورت هفتگی/ماهیانه کارگر به حساب شماره …………… شعبه ……………………… توسط کارفرما یا نماینده قانونی ایشان پرداخت می گردد.

۱۰- بیمه :

به موجب شماره بیمه ……. کارگر در تاریخ ……. تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفت.

(به موجب ماده 148 قانون کار، کارفرما مکلف است کارگر را نزد سازمان تامین اجتماعی و یا سایر دستگاه های بیمه گذار بیمه نماید).

۱۱- عیدی و پاداش سالانه :

به موجب ماده واحده قانون مربوط به تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه های مشمول قانون کار – مصوب ۱۳۷۰/۱۲/۶ مجلس شورای اسلامی- به ازای یک سال کار معادل شصت روز مزد ثابت/مبنا (تا سقف نود روز روزانه قانونی کارگران) به عنوان عیدی و پاداش سالانه به کارگر پرداخت می شود. کار کم تر از یک سال تمام میزان عیدی و پاداش و سقف مربوط به نسبت محاسبه خواهد شد.

۱۲- حق سنوات یا مزایای پایان کار :

به هنگام فسخ یا خاتمه کار حق سنوات براساس نسبت کارکرد کارگر پرداخت می شود.

۱۳- شرایط فسخ یا خاتمه قرارداد :

به موجب این قرارداد به موجب موارد ذیل هر یک از طرفین قادر به فسخ قرارداد می باشند و در غیر این صورت طرف فسخ کننده می بایست وجه التزام به مبلغ …… پرداخت نماید.

۱۴- سایر موضوعات مندرج در قانون کار و مقررات تبعی از جمله استحقاقی، کمک هزینه مسکن، کمک هزینه عائله مندی نسبت به این قرارداد اعمال خواهد شد.

۱۵- این قرارداد در ….. نسخه و ….. صفحه تنظیم می شود که یک نسخه نزد کارفرما، یک نسخه نزد کارگر، و نسخه های دیگر در اختیار ….. قرار خواهد گرفت.

 

محل امضاء و اثر انگشت کارفرما/یا نماینده قانونی ایشان                    محل امضاء و اثر انگشت کارگر         

(تهیه و انتشارتوسط مرجع حقوقی ایران)

نمونه سند حقوقی که به رایگان در اختیار دارید توسط متخصصین رشته حقوق تهیه شده و یصورت دوره ای ویرایش می شود. شما می توانید فایل ورد و پی دی اف سند فوق را دانلود کرده و پس از اعمال تغییرات ضروری مورد استفاده قرار دهید. بدیهی است که صلح؛ مرجع حقوقی ایران هیچ گونه مسوولیتی در مورد استفاده شما از این سند بر عهده نمی گیرد. پیشنهاد ما همواره این است که در انجام امور حقوقی خود از متخصصین یاری بگیرید، شما می توانید برای یافتن وکیل، کارشناس رسمی و یا دفتر اسناد رسمی مناسب در سراسر کشور از لینک های زیر استفاده کنید.

دسترسی سریع

قرارداد

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

قوانین

کتاب

متخصصین

دفـاتر

یکی از مسائلی که مدیرعاملان و کارفرمایان دائما با آن دست و پنجه نرم می­کنند، بکارگیری نیرو و تنظیم قرارداد استخدام کارمند است. استخدام کارمند بیش از هر موضوعی در شرکت نیاز به توجه و دقت دارد، زیرا نه تنها قرار است یکی از کمبودهای شرکت یا سازمان را پوشش دهد و به بهره ­وری آن کمک کند بلکه سهمی از منابع مالی به پرداخت حقوق او اختصاص داده می­شود بنابراین اگر شرایط و جزئیات همکاری بین دو طرف از قبل مشخص نشود، ممکن است آسیب زیادی به شرکت و سازمان وارد کند. کارمند نیز ممکن است صرفا به دلیل کوتاهی مدیر در بررسی و ایجاد شرایط مناسب دچار ضرر و زیان شده و فرصت­های شغلی دیگر را از دست بدهد.

اولین و مهم­ترین رابط میان کارمند و کارفرما قرارداد است، کارفرما موظف است تمام جزئیات مورد نظر خود را در قرارداد ذکر کند و کارمند نیز باید با خواندن آن­ها موافقت و عدم موافقت خود را با بندهای مختلف آن بیان کند. حال بیایید بررسی کنیم که منظور از قرارداد کار استخدامی چیست و چه نکات مهمی دارد؟

منظور از استخدام در معنای عام به کارگرفتن شخص برای انجام کار در ازای دست­مزد است اما در معنای خاص کارگیری کارمند اگر در بخش دولتی و توسط نهادهای دولتیاتفاق بیافتد از قانون استخدام کشوری تبعیت می­کند و قرارداد آن نیز تحت حمایت همان قانون خواهد بود؛ اما اگر کارمند در بخش خصوصی و توسط شرکت­ها و سازمان­های خصوصی به کار گرفته شود از قانون کار تبعیت خواهد کرد.

در این جا نیز منظور از استخدام کارمند به کارگیری شخص در شرکت­ها و سازمان­های خصوصی­، نیمه دولتی یا قراردادهای شرکتی است که منجر به تنظیم قراردادی بر مبنای قانون کار خواهد شد. قرارداد در واقع توافق­نامه ای­ست که دو طرف تحت موضوع قرارداد با یکدیگر تنظیم می­کنند و جزئیات رابطه را در آن ذکر می­کنند.

مزایای تنظیم قرارداد عبارت­ست از:

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

همان طور که می­بینید نقش قرارداد در جلوگیری از بروز اختلاف و دادگاهی ­شدن مسائل بسیار مهم است و هر دو طرف باید به آن اهمیت دهند. اما قرارداد استخدامی شامل چه بندها و مفادی می­شود؟

مهم­ترین بندهای قرارداد استخدام کارمند شامل موارد زیر می­‌شود ( ناگفته نماند هر قرارداد با توجه به خواست و توافقات طرفین می­تواند شامل بندهای متفاوتی باشد اما ذکر مواد زیر در قرارداد استخدامی ضروری است.):

مدارک و سوابق کارمند باید به نسخه‌­ای از قرارداد که نزد کارفرماست ضمیمه شود و یک نسخه از قرارداد نیز نزد کارمند باشد.

حال که با قرارداد استخدام کارمند آشنا شدید بهتر است بدانید که کارمند باید ارزش سرمایه­‌ای برای او کنارگذاشته می­‌شود داشته باشد یعنی ابتدا شما کمبود را در سازمان حس کنید و متوجه شوید هیچ‌یک از افراد موجود در سازمان قادر به جبران آن کمبود نیستند و سپس اقدام به استخدام کارمند کنید برای بهینه‌سازی این موضوع به این نکات توجه کنید:

استخدام و به­کارگیری کارمند نقش مهمی در عملکرد سازمان دارد گاهی یک کارمند کلیدی و خوب می­تواند نقش چند کارمند را در سازمان ایفا کند وسرمایه­ی آن را هدر ندهد. یکی از بهترین راه­ها برای ذخیره سرمایه سازمان و جلوگیری از ایجاد دردسر برای آن تنظیم یک قرارداد اصولی و مناسب با کارمند است. اما شما به عنوان یک کارفرما ممکن است دانش حقوقی کافی در این مورد را نداشته باشید بنابراین باید تنظیم قرارداد را به متخصص آن بسپارید. وینداد با در اختیار داشتن کارشناسان حقوقی مجرب در حوزه قراردادنویسی آماده است تا قراردادی کامل و جامع با هر موضوع و جزئیاتی برای شما تنظیم کند. برای استفاده از این خدمت با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را در اینجا ثبت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‘4 زمان خواندنقراردادهای کار یکی از مهم‌ترین عناصر دنیای کسب‌وکارها به شمار می‌روند. قرارداد کار قراردادی است که ما بین کارگر و کارفرما با هدف تنظیم رابطه طرفین آن و تصریح حقوق و تعهدات هر ادامه مطلب…

‘4 زمان خواندنقرارداد کار چاه یکی از انواع قراردادهای پیمان‌کاری بوده که بر اساس آن پیمان‌کار متعهد می‌شود در برابر دریافت حق‌الزحمه‌ی توافقی، اقدام به حفر چاه برای کارفرما نماید. عملیات حفر چاه، مانند هر ادامه مطلب…

‘4 زمان خواندنوجود چوب و کارهای چوبی در معماری و طراحی داخلی و خارجی ساحتمان قطعاً سبب زیبایی بیشتر ساختمان می‌شود. بدین سبب شاهد تمایل بیشتر سازندگان ساختمان به استفاده از کارهای چوبی افزایش یافته ادامه مطلب…

فایل نمونه

صفحه

هزار تومان قیمت

برای خرید دو راه وجود دارد:

۱- روش آسان پرداخت آنلاین با کلیه کارت های بانکی شبکه شتاب با استفاده از لینک زیر

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

77,000 تومان

پس از پرداخت لینک دانلود فایل ها به ایمیل شما فرستاده خواهد شد و در لحظه فایل ها را خواهید داشت.

۲- کارت به کارت به شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۱۷۴۹۵۴۶۵۲ به نام فرزانه اخترشناس

پس از پرداخت کارت به کارت کد پیگیری، ایمیل و موضوع خریداری شده را به شماره ۰۹۱۵۱۳۷۱۶۶۷ اس ام اس کنید تا مجموعه به ایمیل شما ارسال گردد.

برای هر گونه سوال و یا ابهام از بخش تماس با ما اقدام فرمائید.

این مجموعه برای کسانی که در حوزه امور قراردادها کار می کنند بسیار کارساز خواهد بود. شما برای جمع آوری این مجموعه با کیفیت و کاربردی نیاز به حداقل شش ماه زمان دارید اما در ویکی قرارداد تنها در عرض ۵ دقیقه شما به این مجموعه دسترسی پیدا می کنید و پس از پرداخت به صورت آنلاین دانلود می کنید.

مجموعه حاضر برای الگوبرداری بسیار مفید خواهد بود. در زمان خود صرفه جویی کنید، ارزش زمان طلایی خود را بخرید و وقت و انرژی خود را روزها در حال جستجو (که عمدتاً بی نتیجه هم هست) نگذارید. قطعاً قطعاً و قطعاً اگر بنده در جایگاه شما بودم و به دنبال نوشتن یک قرارداد حرفه ای بودم، بی درنگ خریداری می‌کردم. ما خودمان به کیفیت کاری که انجام شده ایمان داریم. چراکه تنها با پرداخت مبلغ ناچیزی زمان ارزشمندی را خریداری کرده ایم و از طرفی مجموعه ای نیز دریافت کرده ایم که سالهای سال می توان از آن استفاده کرد و از طرفی هر زمان در طی سالهای آینده این مجموعه بروزآوری شود بصورت رایگان مجموعه بروزآوری شده برایتان ارسال می گردد.

به جای تامل با کلیک بر روی لینک زیر اقدام کنید.

77,000 تومان

⇐⇐ در حیطه کسب کار دانستن موضوعات حقوقی می تواند همچون چراغی برای تعیین مسیرهای مهم مراودات تجاری باشد. آگاهی از اطلاعات و دانستنی های حقوقی ابزاری است که برای کسب و کار شما ایمنی، اعتبار و سود و رضایتمندی مشتریان شما را به دنبال خواهد داشت.

قرارداد صحیح، پیشـگیری است که ما را بی نیاز از هزینه های گزاف بعد از آن می کند.

⇐⇐ در پکیج های قرارداد سعی شده است تمام جوانب حقوقی قرارداد دیده شود، در صورت عدم استفاده از این مجموعه ها یا مشاور حقوقی ممکن است بسیاری از نکات توسط ذینفعان قرارداد بصورت مخفی و یا مبهم باقی بماند و این خود ضرر بسیار بزرگی را متوجه شرکاء می‌نماید.

فرض کنید که در قرارداد شما تضمین‌های مناسب و متناسبی برای ایجاد اهرام فشار در جهت الزام به اجرای تعهدات قرار داده نشده باشد؟ به راحتی می‌توانید حدس بزنید که چه اتفاق ناگوار و ضرری را میتواند به همراه داشته باشد که جبران آن دقیقا چه هزینه‌هایی را برای شما و کسب و کارتان به همراه خواهد داشت.


⇐⇐ هر قراردادی با توجه به موضوع آن یک سری بندهای اختصاصی دارد که در سایر قراردادها وجود ندارد. مثلاً در قرارداد جذب نیروی کار، ممکن است موضوع سفته ضمانت مطرح شود، حال آنکه در قرارداد سرمایه گذاری اصلاً چنین بندی نیاز نباشد. بنابراین سعی شده است پکیج های متنوع نمونه قراردادی تهیه گردد تا تمام نیازها را پاسخگو باشد و شما پکیج متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

⇐⇐ با توجه به ارتباط نزدیک ویکی قرارداد با وکلا و صاحب نظران حقوقی، مجموعه های موجود در ویکی قرارداد اعتبارسنجی گردیده است. هر چند در موارد خاص تغییرات لازم را باید در نمونه قراردادها اعمال فرمائید، اما در نوشتن قرارداد بسیار کمک خواهد کرد.

⇐⇐ اگر در بخش حقوقی شرکتتان به عنوان کارمند فعالیت دارید. کارهای شما، چابکی و خلاقیت شما در کار توسط رئیس و مدیر بالادست شما همیشه رصد می شود. سعی کنید همیشه پیشتاز باشید و با استفاده از مجموعه های ویکی قرارداد دانش عملی خود را بالا ببرید تا قدرت خود را به رئیس و مدیرتان نشان دهید و آن ها را ذوق زده کنید. 


⇐⇐ قلب موضوع برونسپاری قرارداد است. اگر فعالیتی و یا موضوعی را میخواهید برونسپاری کنید، از مهم ترین موضوع آن یعنی بندهای قرارداد غافل نشوید. شاید در موضوع مورد برونسپاری متخصص باشید، منتها از موضوعات حقوقی داستان در نوشتن قرارداد غفلت نکنید.


⇐⇐ این مجموعه‌ها را داشته باشید، با مجموعه قرارداد های جاری خود مقایسه کنید و بهبود دهید. تاکید ما این است که از مجموعه های ویکی قرارداد ایده بگیرید و قرادادهای سازمانتان و یا قراردادهای شخصی خود را بهبود دهید.


⇐⇐ به این نکته فکر کنید که اگر شما در حال حاضر این مجموعه را دریافت کنید در آینده هر زمان که مجموعه بروزآوری شد، مجموعه بروزآوری شده کاملاً رایگان برای شما ارسال می گردد، حتی اگر قیمت آن مجموعه افزایش پیدا کند (که قطعاً افزایش پیدا خواهد کرد.)

عملاً دانش تخصصی و حقوقی خود را برای سال های سال گارنتی کنید.


⇐⇐ این مجموعه دارای گارانتی بازگشت وجه برای الگوبرداری است. اگر مجموعه دریافتی از ویکی قرارداد نظر شما را جلب نکرد، فرم گارانتی بازگشت وجه را پر کنید تا در همان روز مبلغ به کارت شما واریز گردد.


⇐⇐ در ویکی قرارداد امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور فراهم شده است و دوستانی که می خواهند مجموعه را برای شرکتی که در آن مشغول هستند خریداری کنند، می توانند از امکان صدور فاکتور استفاده کنند.


⇐⇐ خیلی ها حتی تا پائین این صفحه را مطالعه نکردند، به شما تبریک می گوئیم که به این نقطه رسیده اید، این نشانه این است که شما آدم هدفمندی هستید و برای رسیدن به خواسته هایتان و بهبود کار و حرفه تان مدام در حال تلاش هستید. به شما تبریک می گوئیم و از شما می خواهیم از این مجموعه برای توانمندسازی خود و ارتقاء شغلی و امنیت کسب و کار خود استفاده کنید.

شک نکنید و روی پیشرفت خودتان سرمایه گذاری کنید.

77,000 تومان

این سایت به آدرس wikigharardad.com جهت ارائه نمونه قراردادهای عمومی و تخصصی فعالیت دارد. با استفاده از ویکی قرارداد شما می توانید در لحظه نمونه های آماده و قابل ویرایش از قراردادهای مختلف را داشته باشید.

استناد به نوشتارها و نمونه اسناد و قراردادهاي اين سايت و استفاده از آن هيچ مسووليتي براي مالكان و مديران آن ايجاد نمي كند و استفاده كننده يا استناد كننده و هيچ شخص حقيقي يا حقوقي نمي توانند مدعي حقي نسبت به مفاد سايت و مديران و مالكان آن باشند.

 

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

بهترین راه تماس: (ایمیل)

info@wikigharardad.com

farzaneh.akhtarshenas@gmail.com

تماس در ضرورت: (پیامک)

به شماره 09151371667

محمدی

2020-06-08

مطالب خواندنی
5 دیدگاه ها

مشاهده فهرست

قرارداد کار موضوع مهمی است که ضروری است هر یک از کارمندان و کارفرمایان نسبت به آن شناخت لازم را داشته باشند. به موجب نمونه قرارداد کار که در امور مختلف موجود می‌باشد، تمام آنچه بین کارمند و کارفرما بوده لازم الاجرا می شود و در صورت بروز هرگونه تخلف می‌توان به آن استناد کرد.

شما می توانید فایلهای نمونه قرارداد کاری بین دو نفر را در فرمت پی دی اف و ورد به صورت رایگان از سایت ما دانلود کنید.

دانلود فایل ورد فرم شماره 1 ( نمونه قرارداد کار )

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

دانلود فایل pdf فرم شماره 1 ( نمونه قرارداد کار )

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 2  ( نمونه قرارداد کار موقت )

دانلود فایل pdf فرم شماره 2  ( نمونه قرارداد کار موقت )

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 3 ( نمونه قرارداد کار )

دانلود فایل pdf فرم شماره 3 ( نمونه قرارداد کار )

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 4 ( نمونه قرارداد کار )

دانلود فایل pdf فرم شماره 4 ( نمونه قرارداد کار )

*******

در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر این موضوع پرداخته شده و همچنین چند نمونه قرارداد کار گردآوری شده است تا افراد بتوانند به خوبی موضوع را متوجه شده از آن‌ها استفاده نمایند.

به موجب قرارداد کار الزامی بین کارگذار و کارمند ایجاد می شود تا به سبب آن هر یک از طرفین به وظایف خود عمل نمایند. بدین ترتیب روابط کارگر و کارفرما جنبه ای قانونی یافته و مواردی همچون حق الزحمه و مطالبات نیز در سایه قراردادی قانونی صورت می گیرند. لازم به ذکر است که با توجه به اهمیت این موضوع بخشی از قانون کار نیز به بررسی آن پرداخته است که به شرح زیر می‌باشد:

قرارداد کار به قراردادی کتبی یا شفاهی اطلاق می شود که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق السعی خود، کاری را برای مدتی موقت یا غیرموقت برای کارفرما انجام می دهد.

به طور کلی و در تمامی قرار داد های کاری همواره 2 طرف حضور دارند. این دو طرف عبارت اند از:

 

کارگر طبق ماده 2 قانون کار بدین شکل تعریف شده است:

شخصی حقیقی، در واقع به عنوان انسانی تعریف شده است که به دستور کارفرما کار را انجام داده و در قبال آن کار، مُزد دریافت می‫کند. این مزد می‫تواند به شکل های:

 

 همچنین در مقابل، کارفرما نیز بدین ترتیب تعریف شده است:

شخصی حقیقی یا حقوقی است که ضرورتی ندارد حتما انسان باشد. (می تواند هر نهاد و یا ارگان خاصی نیز در نظر گرفته شود.)

همچنین لازم به ذکر است که در صورت انعقاد قرارداد روابط بین‌ کارگر و کارفرما مطابق قانون کار رسمیت پیدا خواهد کرد.

 

با توجه به آنچه پیش تر بیان شد می توان ویژگی هایی را برای قرارداد کار در نظر گرفت که از قرار زیر هستند:

این فرایند در قانون به عنوان عقد شناخته شده و برای آن مقرارات خاصی نیز در نظر گرفته شده است.

برای انعقاد این قرارداد تشریفات خاصی نیاز نبوده و می توان آن را به صورت کتبی یا شفاهی منعقد نمود.

به موجب این نوع قرارداد کارگر در قبال انجام کار خود حق الزحمه دریافت کرده و کارفرما نیز در قبال کسی که این کار را انجام داده موظف است تا به او اجرتی را پرداخت کند.

بدین معنی که در این نوع قرارداد کار نمی توان مزایای در نظر گرفته شده برای کارگر را کمتر از میزان مقرر در قانون کار دانست. جز در مواردی استثنا که در قانون مشخص شده است.

در قرارداد موقت زمان اتمام قرارداد ذکر شده و بدین ترتیب در زمان تعیین شده به پایان می رسد. باید دانست در تمدید این نوع قرارداد دال بر بر دائمی شدن آن نمی باشدچنانچه این قرارداد در موعد مقرر تمدید نگردد و کارگر نیز در حال ادامه فعالیت خود باشد، می تواند ادعای تمدید قرارداد را نماید.

این نوع قرارداد برای اموری ترتیب داده می شود که مستمر بوده و در واقع قرارداد دائم است. لازم به ذکر است که در گذشته در خصوص این قراردادها به جای عبارت غیر موقت از واژه دائم استفاده می شده است اما بنا به دلایل زیر و با تشخیص مراجع مسئول امروزه از لفظ غیر موقت برای این نوع قرارداد استفاده می شود.

دلایل:

مثال:

برای تفهیم بهتر این موضوع کارگری را در نظر بگیرید که در کارگاهی مشغول به کار و قرارداد او دارای این دو بند است:

در نتیجه او یک کارگر دائم است.

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

 

برای اینکه بدانیم قرارداد کار واجد شرایط صحت است یا خیر، ضروری است تا به اطلاعاتی دسترسی داشته و آن ها را مد نظر قرار دهیم. این اطلاعات از قرار زیر هستند:

 

از جمله مواردی که ضروری است تا در قرارداد کار ذکر شوند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جمع بندی

هر‌آنچه در خصوص قرارداد کار و موارد مربوط به آن ضروری تلقی می شد بیان شدند. امید است تا هر یک از افراد با مطالعه این مطالب توانسته باشند اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کرده و با آگاهی به عقد قراردادهای کاری و …  بپردازند.

همچنین لازم به ذکر است که داشتن اطلاعات کافی در خصوص تمامی اموری که نیازمند عقد قرارداد هستند می تواند مانع از بروز مشکلات و درگیری ها در آینده و مسیر پیش رو شوند.

عالی…دستتون درد نکنه

با سلامخواهشمندام نمونه ای از قراداد که در ذیل شرح داده ام برایم ارسال نمایید:من دنبال نمونه قراداد با شرکت آبیاری هستم که در آن استفاده از نهر آب و کانال مربوط به آن برای بهره برداری بیشتر از نیروی آب و تولید برق و تا مدت طولانی و اینکه انحصار این فعالیت نزد من بوده و کسی حق استفاده را نداشته باشد مگر با اذن و اجازه من و اینکه اجاره بها به مقدار 5 تا 10 درصد از سود خالص بعد از کسر هزینه ها پرداخت شود.

با سلام میشه قراردادی نوشت که مشمول بیمه نشد

باسلام وخداقوت
میخاستم یه قرارداد فی مابین دو مرکز مشاوره دررابطه با اینکه قرارچنتا نیرو مشاوراز دفتر … دردفترمشاوره …که دوتا اتاق به ماداده است کارکنیم ووارد حوزهای کاری اون دفترنیزنشویم و درحوزهای مشخص شده فعالیت کنیم

بسیار عالی

تمامی خدمات وب سایت استخدام شو، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


دانلود فایل pdf فرم شماره 1Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 2Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 3Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 4Downloads-icon

ثبت آگهی استخدام

مصاحبه‌/جلسه‌ی آنلاین کاران

رزومه بسازید

از کلمات مناسب تر استفاده کنید

قرارداد کاری یا همان قرارداد استخدام، موضوع بسیار مهمی است که حتما باید به عنوان کارجو و یا کارفرما از آن اطلاع داشته باشید. در این مقاله کاران با طرز نوشتن قرارداد استخدامی و نمونه قرارداد کاری تمام وقت و نکات ضروری درباره قرارداد استخدام در شرکت های خصوصی آشنا می شویم.

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

محاسبه آنلاین مبلغ حقوق بیمه بیکاری

اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی‌‌های استخدام

آیا مایل هستید اعلانات مربوط به گفتگوهای آنلاین خود را روی دستگاه
خود دریافت کنید؟

در پنجره باز شده روی دکمه Allow کلیک کنید…

تمام موضوعات خانواده شامل طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزندان، مهریه، نفقه و بسیار اطلاعات دیگر

موضوعات پیرامون مسائل کیفری مانند جرایم قتل، سرقت و مواد مخدر

قرارداد استخدام در شرکت خصوصی، قراردادی است که میان شرکت و شخصی حقیقی، یکی به عنوان متعهد و دیگری به عنوان متعهد له، منعقد میشود.

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی

موضوع این قرارداد، تعهد استخدامی در شرکت خصوصی است که متعهد که شخصی حقیقی میباشد، تعهد میکند برای مدت مشخص مستخدم شرکت باشد و به انجام فعالیت مذکور که شرکت تعیین میکند، بپردازد.

مدت این قراردادها میتواند با توجه به توافق دو طرف تنظیم شود که معمولا سه ماه، شش ماه و یک سال است.

پرداخت مبلغ به مستخدم نیز، میتواند به صورت یکجا و یا ماهیانه باشد. در صورتیکه مدت قرارداد به اتمام برسد، دو طرف میتوانند با توافق یکدیگر برای تمدید قرارداد اقدام کنند.


واقعا عالی.

وقت شناس، کاربلد و پاسخگو

بسیار با علم و دانش و وقت شناس

تمام حقوق برای بنیاد وکلا محفوظ است.

نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی
نمونه قرارداد استخدام شرکت خصوصی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *