نمونه قرارداد فروش

نمونه قرارداد فروش
نمونه قرارداد فروش

 قرارداد فروش عبارت است از تعهداتی که طرفین معامله درقبال خریدوفروش بایکدیگر باید به آن عمل نمایند . 

اگر بخواهیم تعریف دقیقی از یک قرارداد فروش داشته باشیم ، باید بگوییم عبارت است از قراردادی که شامل شرایط و تعهدات طرفین معامله درخصوص خریدوفروش کالایی خاص شده تا ضمن جلوگیری ازبه وجودآمدن مناقشات احتمالی درآینده ، مانع پایمال شدن حق طرفین قرارداد گردد . یک قرارداد فروش معمولا بین شرکت ها ، افراد و یا افراد با سازمان تنظیم می شود وشامل تمام جزئیاتی است که در رابطه با مسئله خریدوفروش ممکن است پیش بیاید . قرارداد فروش باید شامل تمامی بندهای مهم در اصول نوشتن قرارداد باشد تا از جامعیت کافی برخوردار وهیچ گونه ابهامی درآن وجود نداشته باشد . به طورکلی بخش های مختلف یک قرارداد فروش عبارتنداز :

 

فایل word نمونه قرارداد فروش1

فایل pdf نمونه قرارداد فروش1فایل word نمونه قرارداد فروش2نمونه قرارداد فروش

فایل pdf نمونه قرارداد فروش2فایل word نمونه قرارداد فروش3

فایل pdf نمونه قرارداد فروش3

فایل word نمونه قرارداد فروش4 

فایل pdf نمونه قرارداد فروش4

فایل word نمونه قرارداد فروش5

فایل pdf نمونه قرارداد فروش5 


فایل pdf نمونه قرارداد فروش1Downloads-icon


فایل pdf نمونه قرارداد فروش2Downloads-icon


فایل pdf نمونه قرارداد فروش3Downloads-icon


فایل pdf نمونه قرارداد فروش4Downloads-icon


فایل pdf نمونه قرارداد فروش5Downloads-icon


Downloads-icon

۸۸۳۲۱۰۸۸

ادامه مطلب

 

 

نمونه قرارداد فروش

متن کوتاه توضیخ در مورد مهدی قاسمی

مهدی قاسمی متولد بیستم مردادماه سال 1359 در شهر زیبا و باستانی مراغه از توابع استان آذربایجان شرقی و ساکن تهران هستم که هرسه مقطع دبیرستان و کارشناسی و کارشناسی ارشد را با رتبه ممتاز فارغ التحصیل شده‌ام و در حال حاضر به عنوان مدیر عامل شرکت بین المللی حقوقی برهان متین مشغول به ارائه خدمات حقوقی بوده و … .

ادامه مطلب

این قرارداد برای خرید و فروش اکثر کالاها قابل استفاده بوده و در آن بسیاری از شرایط و ضوابط مورد نیاز برای جلوگیری از اختلافات احتمالی آتی بین طرفین مورد پیش بینی قرار گرفته است.

اين قرارداد در تاریخ ………………. فیمابین شركت ………………… به شماره ثبت …………….. مورخ ………………. ثبت شده در اداره ثبت شركت های ………………. به نشاني ………………………………………………………….. با نمايندگي آقایان ………………………….. به عنوان ……………………………………. كه سمت و حدود اختيارات وي طبق روزنامه رسمي شماره ………………… مورخ …………………. و اساس نامه شركت به تائيد خريدار رسيده و از اين پس در اين قرارداد (فروشنده ) ناميده مي شود از يك طرف و شركت ………………… به شماره ثبت …………….. مورخ ………………. ثبت شده در اداره ثبت شركت های ………………. به نشاني ………………………………………………………….. با نمايندگي آقایان ………………………….. به عنوان ……………………………………. كه سمت و حدود اختيارات وي طبق روزنامه رسمي شماره ………………… مورخ …………………. و اساس نامه شركت به تائيد فروشنده رسيده كه از اين پس در اين قرارداد (خريدار) ناميده مي شوداز طرف ديگر ، منعقد و طرفين متعهد به اجراي مفاد آن می باشند .

عبارت است از فروش کالا با مشخصات ………………………………………………………….. مطابق پیوست شماره یک این قرارداد.

تبصره 1: كليه اسناد و مدارك و ضمائم مندرج در ماده 23 این قرارداد جزء لاينفك قرارداد بوده و هرگونه تخلف نسبت به رعايت و اجراي هر يك از آنها به عنوان تخلف فروشنده در اجراي اصل قرارداد تلقي خواهد شد .

تبصره 2: تشخيص تخلف مندرج در تبصره يك به عهده خريدار بوده كه پس از تائيد آن توسط ناظر، خريدار مي تواند ضمن ضبط تضمين قرارداد، كليه خسارت وارده را از فروشنده مطالبه و در صورت صلاحديد، راساً قرارداد را فسخ نمايد .

مدت اين قرارداد از تاريخ …………….. تا تاریخ ………………………. بوده و طرفین با توافق کتبی یکدیگر می توانند نسبت به تمدید مدت قرارداد اقدام نمایند.

فروشنده مكلف است حداکثر تا تاريخ …………………………………………. ( به حروف ………………………………………………………………) به هزينه …………………………………….. تمامي كالاها را مطابق جدول زمانبندي تحويل كالا (كه جزء لا ينفك اين قرارداد است) در نشانی ………………………….. به خریدار یا نماینده معرفی شده از سوی ایشان تحويل داده و گواهي تحويل موقت دريافت نماید .

1-5-كل مبلغ موضوع قرارداد با احتساب ماليات و هر گونه حقوق و عوارض و ساير هزينه ها …………………………………………… ريال ( به حروف ……………………………………. ) مي باشد . بهاي مورد معامله قطعی بوده و تحت هيچ عنوان اعم از نوسانات نرخ ارز یا افزایش هزینه های گمرگی یا تحریم یا هر عنوان دیگر قابل افزايش نمی باشد.

2-5- خریدار متعهد است در مقابل ضمانت نامه ای معادل 120 درصد مبلغ پيش پرداخت که از سوی فروشنده تحویل خریدار می گردد مبلغ …………………………………….. (معادل بيست و پنج درصد مبلغ کل قرارداد) را به عنوان پيش پرداخت به فروشنده پرداخت نماید.

3-5-تضمين پيش پرداخت پس از تحويل …………….. درصد از كالاي موضوع قرارداد طبق جدول زمانبندی و تائيد كالا توسط ناظر خريدار به فروشنده مسترد خواهد شد . در صورتی که فروشنده در مدت زمان مشخص شده مبادرت به تحویل کالاهای موضوع قرارداد ننماید خریدار می تواند کل مبلغ تضمین را به نفع خود برداشت نماید.

مبلغ قرارداد پس از تحويل هر قسمت از كالاي مورد معامله و ارائه رسيد مربوطه و در صورت تائيد ناظر خريدار مبني بر منطبق بودن كالاي تحويل شده با مشخصات قراردادي، طي يك فقره چك به فروشنده پرداخت خواهد شد .

تبصره 1- گواهي تحويل موقت پس از انجام كليه تعهدات موضوع قرارداد به فروشنده ارائه مي گردد .

تبصره 2- گواهي تحويل نهايي پس از طي دوره تضمين و رفع نواقص و عيوب احتمالي به فروشنده ارائه مي شود.

فروشنده معادل ده درصد كل مبلغ قرارداد را به صورت ……………………………. به عنوان تضمين انجام تعهد قبل از انعقاد قرارداد تسليم خريدار نموده است .

پنجاه درصد تضمين انجام تعهد پس از صدور گواهي تحويل موقت و پنجاه درصد باقيمانده متعاقب صدور گواهي تحويل نهايي با توجه به مفاد قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد .

فروشنده ، كارايي و كيفيت و سلامت كالاي موضوع قرارداد را براي مدت ……………. از تاريخ گواهي تحويل موقت تضمين مي نمايد . چنانچه در طول مدت مذكور در اين ماده معايب و نواقصي در كالاي موضوع قرارداد مشاهده شود كه ناشي از عدم رعايت مشخصات تعيين شده و يا به كار بردن مصالح و مواد نامناسب و نامرغوب باشد و به طور كلي هرگونه عيب و نقصي كه به عملكرد خريدار مرتبط نباشد ، فروشنده موظف است معايب و نواقص را به هزينه خود رفع نمايد و در صورت عدم قابليت تعمير نسبت به تعويض كالا اقدام نمايد .

خريدار به محض مشاهده معايب مراتب را كتباً به فروشنده ابلاغ و فروشنده مكلف است ظرف مدت پانزده روز از تاريخ ابلاغ اقدام لازم را به عمل آورد . در صورت خودداري فروشنده از انجام اين تعهد ،خريدار مي تواند راساً نسبت به رفع معايب نواقص اقدام نموده و كليه هزينه ها و خسارت را به تشخيص خود از تضمين فروشنده و يا ديگر دارايي او استيفاء نمايد و ارزيابي خريدار از هزينه ها و خسارات غير قابل اعتراض است .

1-9- خريدار آقا/ خانم ……………………………………………… را به عنوان ناظر بر اجراي قرارداد به فروشنده معرفي نموده و نظارت بر اجراي كليه تعهداتي كه فروشنده طبق مفاد اين قرارداد تقبل نموده است بر عهده وي می باشد . خريدار مي تواند در طول اجراي قرارداد شخص يا اشخاص ديگري را به عنوان ناظر جايگزين نمايد .

2-9- فروشنده موظف است مقدمات انجام بازرسي توسط ناظر و نمايندگان خريدار را در طول انجام قرارداد فراهم آورد . در صورتيكه به تشخيص ناظر در موقع بازرسي ، كالاي موضوع قرارداد معيوب يا ناقص بوده و يا طبق مشخصات مشروحه در قرارداد تهيه نشده باشد خريدار مي تواند از قبول آنها امتناع نموده ، اصلاح و يا تعويض آنها را از فروشنده درخواست نماید . هر گونه تاخير ناشي از اين بابت موجب افزايش مدت قرارداد نمي گردد . كليه هزينه ها و خسارات حاصله از اين تاخير به عهده فروشنده است.

1-10- فروشنده متعهد مي گردد كالاي موضوع قرارداد را طبق اسناد و مدارك قرارداد تهيه و به خريدار تحويل نمايد .

2-10- فروشنده موظف است فهرست قطعات يدكي ، كتب راهنمايي عمليات و راه اندازي ، نقشه ها و اطلاعات مربوط به كيفيت كالا را تهيه و به خريدار تحويل نمايد .

3-10- فروشنده متعهد است مطابق جدول پيوست قرارداد (جدول آموزش ) تدارك لازم جهت آموزش افراد معرفي شده از سوي خريدار را فراهم آورد .

4-10- فروشنده تعمير و نگه داري ، تامين قطعات يدكي و خدمات پس از كالاهاي موضوع قرارداد را به مدت …………………… ماه / سال تعهد مي نمايد . هزينه اين اقدامات قبل از پايان دوره تضمين مقرر در ماده هشت به عهده فروشنده است .

فروشنده تعهد مي نمايد كه هيچ گونه اطلاعات و يا مدارك مربوط به اين قرارداد را در اختيار اشخاص ثالث قرار ندهد . در صورت وقوع هر گونه تخلف از جانب فروشنده ، خريدار علاوه بر پيگيري از طريق مراجع ذيصلاح قانوني حق فسخ قرارداد و مطالبه خسارت به ميزان مورد ادعاي خود را خواهد داشت .

كليه هزينه هاي جانبي از قبيل هزينه هاي انجام بازرسي كالا و ……….. تا پايان قرارداد به عهده فروشنده است ، در صورت عدم پرداخت از طرف فروشنده ، هزينه هاي انجام شده به تشخيص خريدار به حساب بدهكاري وي منظور خواهد شد .

فروشنده بدون دريافت اجازه كتبي خريدار حق واگذاري اجراي هيچ قسمت از موضوع قرارداد را جزاً يا كلاً به غير ندارد . اجازه خريدار نيز فروشنده را در قبال تعهدات و مسئوليت هاي قراردادي خويش نسبت به خريدار به هيچ وجه مبري نخواهد كرد . فروشنده در قبال هر گونه تقصير و تخلف پيمانكاران ، سازندگان و فروشندگان فرعي (طرف قرارداد با وي ) به همان ترتيبي كه خود به موجب قرارداد مسئوليت دارد مسئول بوده و اشخاص مذكور نيز در قبال خسارت وارده به خريدار متضامناً با فروشنده مسئوليت خواهند داشت . فروشنده مكلف است در توافق خود با اشخاص مذكور اين شرط را صراحتاً قيد نمايد .

هرگاه فروشنده در تحويل موضوع قرارداد تاخير نمايد ، جريمه تاخير به شرح زير از وي دريافت مي شود :

الف ) در صورت بروز تاخير غير مجاز در اجراي كارهاي موضوع قرارداد براي هر ده روز تاخير بايد معادل …………… درصد موضوع ارزش كالاي تحويل نشده خسارت تاخير بپردازد .

تاخير كمتر از پنج روز محاسبه نشده و تاخير بيش از 5 روز و كمتر از ده روز ، ده روز محاسبه مي شود .

ب ) هر گاه زمان تاخير مشمول جريمه از …………….روز / ماه تجاوز نمايد ، خريدار حق دارد قرارداد را فسخ شده اعلام و علاوه بر ضبط تضمينات فروشنده كليه خسارات وارده را نيز از وي مطالبه نمايد .

تبصره : تشخيص غير مجاز بودن تاخير به عهده خريدار مي باشد و فروشنده حق هيچ گونه اعتراضي در اين مورد نخواهد داشت .

فروشنده با امضاء قرارداد تائيد مي نمايد كه از مشخصات و خصوصيات موضوع قرارداد ،وضعيت بازار ، قيمت مواد اوليه و غيره اطلاع كامل داشته و در اجراي قرارداد نمي تواند به عذر عدم اطلاع معتذر گردد .نمونه قرارداد فروش

خريدار مي تواند تا قبل از زمان تحويل كالا بدون توافق فروشنده تا بيست و پنج درصد موضوع قرارداد را كاهش يا افزايش دهد به اين ترتيب به همان نسبت از مبلغ قرارداد كاسته يا به مبلغ قرارداد افزوده مي شود . افزايش يا كاهش بيشتر از بيست و پنج درصد منوط به توافق خريدار و فروشنده است

در صورت وقع حادثه غير قابل پيش بيني كه طرفين در وقوع آن دخالت نداشته اند اجراي قرارداد غير ممكن گردد هر يك از طرفين مكلف هستند ظرف مدت دو روز طرف ديگر را از وقوع حادثه مطلع نمايند و حداكثر تلاش خود را جهت رفع وضعيت قوه قاهره اعمال كنند .

چنانچه با وجود انقضاء مدت دو ماه از تاريخ وقوع قوه قاهره ، شروع مجدد قرارداد امكان پذير نباشد هر يك از طرفين حق دارد قرارداد را خاتمه تلقي نموده و به طرف ديگر ابلاغ نمايد . در اين صورت فروشنده صرفاً مستحق دريافت هزينه كالاي تحويل شده خواهد بود و چنانچه اضافه بر آن مبلغي دريافت نموده باشد متعهد به استرداد آن و انجام تسويه حساب مي باشد .

در صورت رفع قوه قاهره قبل از دو ماه ، اجراي قرارداد از زمان توقف ادامه مي يابد و مدت قوه قاهره بر مدت قرارداد افزوده مي شود .

فروشنده تاكيد مي نمايد كه در اين قرارداد واسطه اي وجود نداشته و حق دلالي يا كميسيون و نظاير آن نپرداخته است . چنانچه خلاف اين مطلب به نحوي از انحاء ثابت شود خريدار حق دارد قرارداد را فسخ و تضمينات فروشنده را ضبط نمايد .

پرداخت بيمه ، ماليات ، عوارض و ساير كسور قانوني متعلق به اين قرارداد به عهده ……………….. مي باشد .

خريدار مي تواند در صورت تشخيص ناظر مبني بر نقض تمام با قسمتي از مفاد قرارداد يا هر گونه تخلف از شرايط صريح يا ضمني پس از اخطار كتبي به فروشنده قرارداد را فسخ نموده و مراتب را كتباً به اطلاع وي برساند . همين حق در صورت ناتواني فروشنده از انجام تعهدات خود ، ورشكستگي فروشنده ، مصادره اموال يا تصويب انحلال شركت فروشنده براي خريدار محفوظ است در صورت فسخ قرارداد ، خريدار بايستي مبالغي را كه مطابق اين قرارداد بايت كالاي تحويل شده به فروشنده تعلق مي گيرد (مشروط بر اينكه كالاي مذكور بدون عيب و نقص باشد ) به او پرداخت نمايد .

در صورت فسخ قرارداد ، خريدار استحقاق دارد علاوه بر ضبط تضمينات فروشنده جبران خسارت وارده را تيز از دارايي وي مطالبه نمايد .

كليه اجزا و قطعات كالا بايد قبل از حمل طبق توافق طرفين و استاندارد هاي متداول توسط فروشنده علامت گذاري و بسته بندي شود . به نحوي كه باز كردن و نصب قطعات به ترتيب مقرر در نقشه هاي اجرايي امكانپذير باشد .

تبصره : هنگام باز كردن بسته هاي محتوي كالاهاي حمل شده چنانچه خريدار متوجه اختلافاتي از جمله كسر ، تهيه كالاي اشتباهي يا خسارت ناشي از ضعف و نامرغوب بودن بسته بندي گردد اين موارد را كتباً به فروشنده اطلاع خواهد داد . در اين صورت فروشنده مي بايست سريعاً نسبت به جايگزين نمودن اقلام مربوط بدون هيچگونه هزينه اي براي خريدار و به طور مجاني اقدام نمايد .

فروشنده تاكيد مي نمايد كه مشمول ممنوعيت مذكور در قانون منع مداخله در معاملات دولتي مصوب 22/10/1337 نمي باشد و متعهد است كه تا پايان قرارداد به هيچ عنوان اشخاص مذكور در اين قانون را در اجراي قرارداد سهيم و ذينفع نكند . در صورتيكه احراز شود فروشنده مشمول قانون مزبور بوده و يا بر خلاف تعهد فوق الذكر رفتار كند خريدار حق خواهد داشت قرارداد را فسخ ، تضمينات فروشنده را ضبط و كليه خسارات وارده را به تشخيص خود تعيين و از دارايي فروشنده استيفاء كند .

اسناد و مدارك زير جزء لاينفك اين قرارداد مي باشد . هرگاه بين بعضي از اسناد تعارض وجود داشته باشد از نظر اولويت به ترتيب زير خواهد بود :

الف : متن قرارداد

ب: اسناد مناقصه

مشخصات فني موضوع قرارداد

ج: جدول زمان بندي تحويل كالا

د: مشخصات بسته بندي

ح: جدول آموزش

طرفین توافق نمودند در صورت بروز هرگونه اختلاف نظر در مفاد یا اجرای قرارداد ، موضوع اختلاف از طریق ارجاع امر به داوری حل و فصل نمایند . داور منتخب متعهد است حداکثر ظرف مدت یکماه از تاریخ ارجاع اختلاف به داور موضوع اختلاف را با توجه به قوانین و مقررات موضوعه و عرف و با تعیین نوع تخلف و متخلف و نوع میزان خسارت و نحوه جبران آن و نیز تفسیر قرارداد و چگونگی اجرای آن مبادرت به صدور رأی نماید . این رأی قطعی و لازم الاجراست و طرفین حق هرگونه ایراد و اعتراض به آن را از خود سلب و ساقط نمودند .

تبصره : طرفین ضمن این قرارداد آقای/ خانم …………… با کد ملی ……………….. را به عنوان داور مرضی الطرفین انتخاب نمودند و داور منتخب با امضاء ذیل این قرارداد قبول داوری نمود.

كليه مكاتبات و هر گونه اخطار و يا اعلام كتبي از طرف هر يك از متعاقدين به طرف ديگر به آدرس زير ارسال مي شود . طرفين قرارداد موظفند در صورت تغيير اقامتگاه يا شماره تلفن يا شماره نمابر مراتب را بلافاصله به يكديگر اطلاع دهند ، در غير اين صورت هرگونه ارسال مكاتبات به نشاني فوق ابلاغ شده محسوب مي گردد .

فروشنده :

نشاني :

تلفن :                                                                                        نمابر :

خريدار :

نشاني :

تلفن :                                                                                        نمابر

اين قرارداد در 26 ماده و ………….. تبصره و …………… نسخه پيوست و در سه نسخه متحد المتن در تاريخ …………………… تنظيم گرديده و کلیه نسخ در حكم واحد بوده و از تاریخ انعقاد برای طرفین لازم الاجرا می باشد .

وکیل پایه یک دادگستریعضو هیأت مدیره گروه بین المللی حقوقی برهانوکیل متخصص دعاوی املاک و اراضی، بیمه، حقوق مهندسی و پیمانکاریوکیل متخصص تنظیم قراردادهای داخلی، دعاوی ناشی از قراردادها، امور تجاری و شرکت‌ها

سلام اگر امکانش هست یک قرارداد برای مغازه سوپر مارکتها و خریدار تنظیم کنید ممنون میشم (منظورم برای مشتریانی که سر حساب میبرن و ماهانه می خوان حساب کنن).
با تشکر

در قرارداد های خرید و فروش کالا های صنعتی می بایست از کدام بخشنامه و یا آیین نامه ودستوالعمل تبعیت کرد آیا خریدار حق حذف یکی از سفارشات خود از مجموع سفارشات بصورت کامل دارد حتی اگر مبلغ آن کمتر از 25 درصد کاهش لحاظ شده در قرارداد باشد

لطفاً نمونه قرارداد براى فروش لوازم يدك ماشين هم در سایت بارگذاری فرمائید. ممنون

باسلام لطفا قرارداد فروش بيسكويت به بازارياب كه بتونم در قبالش تضميني هم بگيرم در سایت اضافه فرمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

موارد ستاره دار اجباری هستند.

تمام حقوق مادی و معنوی بانک قراردادهای ایران (بقا) محفوظ است. بازنشر محتوای این سایت با ذکر نام و آدرس سایت قراردادها بلامانع است. | طراحی وب امیتیس

مشخصات طرفین قرارداد

 این قرارداد بین شرکت {نام شرکت یا سازمان} به نمایندگی آقای/خانم {نام و نام خانوادگی نماینده شرکت}، فرزند ‌{نام پدر نماینده خریدار} و نشانی پستی {محل شرکت} که در این قرارداد خریدار نامیده می شود از یک طرف و {نام سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} به آدرس }نشانی پستی سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} و شماره تلفن{شماره تلفن تماس سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} به نمایندگی آقا/خانم {نام و نام خانوادگی نماینده} (سمت {سمت نماینده}) که در این قرارداد به اختصار فروشنده نامیده می شود از سوی دیگر مطابق مفاد زیر منعقد می گردد.

موضوع قرارداد

 موضوع قرارداد عبارت است از: فروش {شرح موارد فروش)

 محل اجرای قرارداد

نمونه قرارداد فروش

 محل تحویل {انبار شرکت/ ….} می باشد.

مدت قرارداد

 مدت زمان تحویل تحویـــــل {شرح موارد فروش} {تعداد روز کاری} روز کاری می باشد.

مبلغ قرارداد و نحوه تخصیص

 مبلغ قرارداد {مبلغ به عدد} ریال ({مبلغ به حروف} ریال ) می باشد.

نحوه پرداخت

پیش پرداخت: مبلغ  ….. ریال معادل ……… ریال از خریدار بابت …….   موضوع قرارداد دریافت می گردد. مابقی مبلغ قرارداد در زمان تحویل {شرح موارد} تسویه می گردد.

تعهدات فروشنده

 فروشنده موظف است قطعات و تجهیزات موضوع قرارداد را در محل کارخانه شرکت پس از مونتاژ نهائی و تائید، تحویل نماید.

فروشنده تعهد می نماید که اقلام موضوع قرارداد را به تعداد کافی و بطور صحیح و بر اساس مشخصات فنی سفارش شده بنحوی که قابل استفاده باشد تهیه نماید.

فروشنده متعهد می گردد که کلیه اقلام را به نحوی بسته بندی نماید که مورد تایید خریدار و مشاوره بوده و آسیبی به آنها وارد نگردد.

فروشنده موظف است که اقلام موضوع قرارداد را به تفکیک علامت گذاری نموده و با نظارت نماینده خریدار و مشاور تحویل خریدار نماید بنحوی که عملیات نصب در کوتاه ترین مدت و بر اساس معیارهای استاندارد و حرفه ای قابل انجام باشد و آسیبی در روند کار وارد نسازد.

فروشنده متعهد گردید موضوع مورد قرارداد را بر اساس مدت قرارداد موضوع ماده 6 تحویل نماید.

فروشنده پیش بینی تغییر حجم سفارش موضوع مورد قرارداد را به مقدار بیست و پنج درصد(25%) (کاهش یا افزایش) را تعهد می نماید.

تعهدات کارفرما

 خریدار متعهد گردید که پس از تحویل {شرح موارد فروش} تمامی مطالبات فروشنده را پرداخت نماید .

خریدار هرنوع تغییر احتمالی در نقشه ها و محل نصب را کتبا با ذکر جزییات به فروشنده ابلاغ خواهد کرد ، تغییرات مذکور موجب افزایش مدت قرارداد خواهد شد.

تبصره 1: کلیه تجهیزات و امکانات لازم در کل محدوده اعم از لوله کشی، کابل کشی، وسایل ابزار دقیق و غیره به عهده خریدار می باشد.

تبصره 2: نصب و راه اندازی تجهیزات موضوع قرارداد به عهده خریدار بوده و در صورت نیاز با پرداخت هزینه نصب از سوی خریدار توسط پیمانکار فروشنده انجام میگیرد .لیکن کارشناس فروشنده به هنگام تحویل دستگاهها نظرات کارشناسی دستورهای خود را برای نصب به نصاب خریدار اعلام خواهد نمود.

نظارت

کلیه مسئولیت تائید نقشه ها و کنترل و نظارت بر ساخت قطعات و تجهیزات تحت قرارداد و نظارت بر صورت وضعیت ها بعهده نماینده خریدارو یا ناظر………………..(به نیابت خریدار) می باشد. کلیه مراتب، مکاتبات و هماهنگی ها صرفاَ از طریق خریدار صورت می پذیرد و در صورت تماس مستقیم با مشاور جهت حل مسائل صرفاَ فنی رونوشت آن همزمان به خریدار تحویل گردد.

نشانی طرفین

 آدرس های قید شده در متن قرارداد به عنوان محل اقامت دائمی دو طرف قرارداد تلقی میگردد و طرفین موظفند به محض تغییر محل مورد را کتباَ به دیگری اطلاع دهند.

فسخ قرارداد

  موارد زیر منجر به فسخ قرارداد می گردد:

الف) توافق طرفین مبنی بر فسخ قرارداد

ب‌) عدم رعایت مفاد قرارداد توسط فروشنده که باعث زیان و یا خسارت گردد.

ج‌) هر گونه تاخیر در اجرای قرارداد بیش از مدت ذکر شده قرارداد که غیر مجاز تلقی گردد می تواند باعث فسخ قرارداد توسط خریدار می گردد. 

 تأخیر در انجام قرارداد

در صورت عدم تحویل یا عدم انجام به موقع موضوع ماده 1 قرارداد به ازای هر هفته تاخیر معادل {…} درصد مبلغ کالای تحویل نشده و تا سقف {…} درصد مبلغ قرارداد به عنوان خسارت تاخیر در انجام تعهد محاسبه و به عهده فروشنده تعلق خواهد گرفت .

تبصره : در صورت تاخیر بیش از 60 روز فروشنده بجز موارد غیر مترقبه در تحویل دستگاه موضوع قرارداد خریدار مختار به فسخ یک طرفه قرارداد می باشد بدیهی است در صورت فسخ قرارداد فروشنده ملزم به استرداد وجوه دریافتی به خریدار خواهد بود.

 حل اختلاف

کلیه اختلافاتی که ممکن است در زمینه تعبیر، تفسیر و نحوه اجرای این قرارداد بین فروشنده و خریدار بروز کند از طریق مذاکرات و یا مکاتبات دوستانه مرتفع حل می شود. در غیر این صورت موضوع اختلاف با حکمیت و داوری خانم/ آقا/ موسسه یا شرکت…………. بررسی و تصمیم داوری قطعی و لازم الاجرا است.

طرفین تعهد می نمایند که تا تعیین تکلیف و حل و فصل مواد یا موارد اختلاف کلیه تعهدات و وظایف خود را با حسن نیت انجام دهند.

 نسخه های قرارداد

نمونه قرارداد فروش

 این قرارداد شامل {…} ماده و {…} تبصره است که در 2 نسخه تنظیم شد که هر دو اعتبار یکسان دارند.

                                                     امضا فروشنده                                                 امضا خریدار

نمونه سند حقوقی که به رایگان در اختیار دارید توسط متخصصین رشته حقوق تهیه شده و یصورت دوره ای ویرایش می شود. شما می توانید فایل ورد و پی دی اف سند فوق را دانلود کرده و پس از اعمال تغییرات ضروری مورد استفاده قرار دهید. بدیهی است که صلح؛ مرجع حقوقی ایران هیچ گونه مسوولیتی در مورد استفاده شما از این سند بر عهده نمی گیرد. پیشنهاد ما همواره این است که در انجام امور حقوقی خود از متخصصین یاری بگیرید، شما می توانید برای یافتن وکیل، کارشناس رسمی و یا دفتر اسناد رسمی مناسب در سراسر کشور از لینک های زیر استفاده کنید.

دسترسی سریع

قرارداد

قوانین

کتاب

متخصصین

دفـاتر

بسمه تعالی

 

با عنایت به مواد 10، 190، 219 و 220 قانون مدنی، قرارداد حاضر بر مبنای اصل آزادی اراده، احراز صحت و سلامت طرفین قرارداد شرایط و رعایت قواعد عمومی قرارداد مندرج در فصل سوم از قسمت دوم قانون مدنی و همچنین علم و آگاهی طرفین قرارداد به مفاد مندرج در آن تنظیم می­گردد.

ماده نخست: طرفین قرارداد

این قرارداد فی­مابین آقا/خانم …… فرزند ……. به شماره ملی ……. و به نشانی ………… و شماره تلفن ثابت ……… که اختصاراً در قرارداد طرف اول یا خریدار معرفی می­شود، و از سوی دیگر آقا/خانم ……. فرزند ……. به شماره ملی ……… و نشانی ………. و با شماره تلفن ثابت ………. که اختصاراً در قرارداد طرف دوم یا فروشنده معرفی می­شود، تحت مواد ذیل منعقد می­گردد.نمونه قرارداد فروش

ماده دوم: موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارت است از فروش محصولات کشاورزی از قبیل گندم، جو و …. به صورت فله با حجم …… کیلوگرم در دوره …………. ساله که از طریق کامیون­های مخصوص حمل محصولات کشاورزی از مبدأ به نشانی ……………………… به مقصد به نشانی ………………….. حمل می ­شود، می باشد.

بند 1- محصولات کشاورزی خریداری شده بایست پیش از بارگیری وزن و پس از آن نیز وزن گردند.

بند 2- مرغوبیت محصولات کشاورزی خریداری شده مطابق با قرارداد و توافق فی­ مابین بایست از نوع درجه یک باشد.

ماده سوم: مدت قرارداد

مدت قرارداد مذکور با عنایت به دوره ………….ساله آن، از تاریخ …………………. آغاز و به صورت فصلی در سال چهار مرتبه با حجم توافق شده تأمین می شود و پایان قرارداد تاریخ ………………….. می باشد.

ماده چهارم: محل تخلیه محصولات کشاورزی

همانطور که در ماده 2 به آن اشاره شد، محل تخلیه محصولات کشاورزی خریداری شده برای دوره اول(سال نخست) به نشانی ………………………… می باشد. در دوره دوم به نشانی ……………… و دوره سوم به نشانی …………………. و همچنین دوره چهارم به نشانی  …………………  خواهد بود.

بند 1- در صورت تغییر محل انتقال محصولات کشاورزی، طرفین با توافق محل جدید را تعیین می کنند.

ماده پنجم: سرمایه قرارداد

سرمایه در نظر گرفته شده به منظور خریداری محصولات کشاورزی در چهار دوره مزبور، به ارزش …………………… ریال تعیین می گردد که هزینه­ های بارگیری و حمل و نقل نیز به آن اضافه می شود.

بند 1- البته شرط تغییر بنیادین اوضاع و احوال در صورت تفاوت فاحش ارزش محصولات خریداری شده بنا بر هر دوره محفوظ می باشد.

بند 2- بنا بر این اصل که خرید به صورت ادواری انجام می شود، طرف اول با خرید محصول هر دوره، ……………………… درصد از مبلغ کل دوره بعدی را به عنوان پیش پرداخت، تأدیه خواهد نمود؛ که این پیش پرداخت آن دوره را مستثنی از تغییر بنیادین اوضاع و احوال می کند.

ماده ششم: نظارت

نظارت بر حسن اجرای موضوع قرارداد تماماً بر عهده­ طرف اول می باشد و در واقع طرف دوم می بایست همسو با طرح ها و خواسته های طرف اول اقدام به جابه جایی محصولات کشاورزی و مسیر های انتقال نسبت به دوره خریداری آن ها نماید. طرف اول محق است در صورتی عدم توانایی سرکشی مستمر، نماینده یا وکیل قانونی یا کارشناس متخصص به نمایندگی از خود به منظور امر نظارت معرفی نماید.

ماده هفتم: تعهدات طرف اول

1- طرف اول متعهد می گردد که مطابق جدول زمانبندی توافق شده، مطالبات طرف دوم را پرداخت نماید.

2- طرف اول ملزم است در صورت هر گونه تغییر در جدول زمانبندی تحویل محصولات کشاورزی، حداقل ……………… روز پیش از اعمال تغییرات، این امر را به اطلاع طرف دوم برساند. هر گونه قصور از این اطلاع رسانی، مسئولیت آن بر عهده طرف اول می باشد.

3- طرف اول محق است تحت هر شرایطی نسبت به بازرسی و نظارت محصولات کشاورزی از مبدأ، بارگیری آن تا مقصد و تخلیه آن اقدام نماید یا نماینده ای برای انجام این امر مشخص نماید.

4- طرف اول متعهد می گردد که به منظور اجتناب از اتلاف زمان، محل مسقفی را به منظور تخلیه محصولات کشاورزی خریداری شده فراهم نماید و در غیر اینصورت و ورود هر گونه خسارت از بابت تأخیر در تخلیه آن، شخص ایشان مسئول می باشد.

ماده هشتم: تعهدات طرف دوم

1- طرف دوم(فروشنده) متعهد می گردد که تمامی نکات ایمنی و باربری را به هنگام بارگیری محصولات کشاورزی و حمل آن رعایت نماید و هر مسئولیت گونه آسیب و خسارت به آن ها در مرحله حمل و نقل، بارگیری و حتی تخلیه بر عهده ایشان می باشد.

2- طرف دوم ملزم است توالی زمانی ارسال محصولات کشاورزی را با عنایت به جدول زمانبندی که از سوی طرف اول در اختیار ایشان قرار گرفته، رعایت نماید.

3- طرف دوم متعهد می گردد که در فصول سرد و پر بارش سال، به دلیل پیشگیری از نم زدگی و خیس شدن محصولات از پارچه های ضد آب به منظور پوشش آن ها بهره گیرد.

4- در صورت تغییر در جدول زمانبندی ارسال محصولات کشاورزی، طرف اول ملزم است آن را به اطلاع طرف دوم برساند و در صورت وجود شرایط عادی، ایشان حق اعتراض به تغییر جدول زمانبندی ندارد.

5- طرف دوم ملزم است محصول را از بدو بارگیری تا مرحله تخلیه بیمه نماید و قصور در آن مسئولیت را متوجه شخص ایشان می کند.

ماده نهم: ضمانت اجرا

طرف دوم متعهد می گردد در صورت نقض تعهدات مندرج در ماده هشتم و سایر مواد این قرارداد، مسبب خسارت به طرف اول و اموال ایشان شود، مبلغ ………. ریال بابت نقض قرارداد نقداً بعنوان وجه التزام و ضمانت اجرای حسن انجام کار به طرف اول پرداخت نماید.

ماده دهم: فسخ قرارداد

چنانچه طرف اول در طریقه اعمال، رفتار، نحوه کار و بسته بندی و سورتینگ و حمل و نقل محصولات کشاورزی، از سوی طرف دوم تخلف یا ایرادی را تشخیص داد، یا چگونگی و نحوه اداره عملیات موضوع قرارداد را به صلاح و منفعت خویش ندید، حق فسخ قرارداد را پس از ارجاع به نهاد داوری و احراز تخلف ایشان خواهد داشت.

در مقابل در صورتی که طرف اول مطابق با تعهدات پذیرفته شده ذیل ماده هفتم، از تعهدات مالی و غیرمالی خویش سرباز زند و موجب زیان و ضرر طرف دوم شود، ایشان پس از ارجاع به داوری و احراز عدم انجام تعهدات، حق فسخ دارد. داوری حرفه ای و سازمانی یکی از مراکز داوری از جمله مرکز داوری اتاق بازرگانی یا کانون وکلای مرکز برای حل و فصل اختلاف و حکمیت پیشنهاد می شود.

ماده یازدهم: حوادث غیرمترقبه

در صورت بروز حوادث غیرقابل اجتناب و غیرقابل پیش بینی که خارج از اراده طرفین باشد، چنانچه اجرای پروژه از زمان آغاز بیش از 10 روز متوقف شود، هر یک از طرفین حق فسخ قرارداد را خواهند داشت.

ماده دوازدهم: نُسخ قرارداد

این قرارداد در …. نسخه و دوازده ماده با اعتبار واحد هر نسخه تنظیم شده و برای طرفین آن لازم الاجراست.نمونه قرارداد فروش

 

امضا و اثر انگشت طرف اول :                                           امضاء و اثر انگشت طرف دوم :

 

                                        امضاء شهود :

نمونه سند حقوقی که به رایگان در اختیار دارید توسط متخصصین رشته حقوق تهیه شده و یصورت دوره ای ویرایش می شود. شما می توانید فایل ورد و پی دی اف سند فوق را دانلود کرده و پس از اعمال تغییرات ضروری مورد استفاده قرار دهید. بدیهی است که صلح؛ مرجع حقوقی ایران هیچ گونه مسوولیتی در مورد استفاده شما از این سند بر عهده نمی گیرد. پیشنهاد ما همواره این است که در انجام امور حقوقی خود از متخصصین یاری بگیرید، شما می توانید برای یافتن وکیل، کارشناس رسمی و یا دفتر اسناد رسمی مناسب در سراسر کشور از لینک های زیر استفاده کنید.

دسترسی سریع

قرارداد

قوانین

کتاب

متخصصین

دفـاتر

تلفن تماس با وکیل

ساعات کاری دفتر

نمونه قراردادهای حقوقی تنظیم شده توسط وکلای متخصص قرارداد

قرارداد بیع یا همان قرارداد خرید و فروش یکی از متداول ترین و فراگیرترین عقود و قراردادها در تمام دنیا و در تمام اعصار و زمان ها بوده است.خرید و فروش یا بیع به آن معنا است که کسی که در مقابل دادن پول، وجه نقد) مالی اخذ و ابتیاع و خریداری نماید.احکام و شرایط و مقررات و جزییات و حواشی عقد بیع آنقدر زیاد است که در مورد آن در سیستم حقوقی ایران و اسلام و غرب کتاب ها نوشته شده است.عقد بیع یا خرید و فروش می تواند کتبی یا شفاهی باشد یا حتی می تواند بدون رد و بدل شدم هیچ لفظی صورت گیرد(بیع معاطات) و با زندگی اجنماعی آنچنان آمیخته شده است که بدون آن حتی حیات ممکن نیست و هر انسان ممکن است در طول روز دهها عقد بیع انجام دهد مثل وقتی که به مغازه سوپر مارکت رفته و در واقع یک عقد بیع شفاهی منعقد می کنید.

تماس، مشاوره و ارتباط با وکیل متخصص قراردادها

نمونه قرارداد فروش

 

1- یکی از مهم ترین و متداولترین انواع قراداد،قراداد بیع یا همان قرارداد فروش است. 
2- افراد برای آنکه بتوانند به تعهدات خود نظم و ترتیب بخشند باید آنچه در عالم ذهن به وقوع می پیوندد را در قالب الفاظ و به صورت کتبی منعقد سازند تا به این وسیله آثار قانونی بر قرارداد مکتوب وارد شود. ضمن اینکه برای اثبات مسائلی که در تعهدات طرفین وجود دارد می توان به قرارداد رجوع کرد.
3- از جمله قراردادهایی که در روابط بین مردم وجود دارد و انعقاد آن اجتناب ناپذیر است، قرارداد بیع است که طرفین برای انعقاد صحیح و قانونی آن ملزم هستند نکاتی را رعایت نمایند.
4- هر قراردادی از متنی تشکیل شده که این متن هم اجزایی دارد که در تنظیم قرارداد باید به آنها توجه نمود.
5- طرفین قرارداد ( با ذکر مشخصات کامل و آدرس و شماره تلفن آنها )
6- موضوع قرارداد ( به صورت کامل مشخص شود. زیرا قرار است قرارداد در چهارچوب آن اجرا شود )
7- مبلغ قرارداد ( به صورت کامل مشخص شود )
8- برای ذکر نکات تکمیلی همچون زمان تحویل مبیع می توان از شروط ضمن عقد استفاده کرد.

9- شروط ضمن عقد شامل کلیه توافقات بین طرفین می شود و تنظیم دقیق آن از دعاوی احتمالی آتی جلوگیری خواهد نمود.
10- عباراتی که در تنظیم قرارداد بیع آورده می شود باید بدون ابهام باشند و به صورت عبارات حقوقی تنظیم شوند و حتی علائم نگارشی نیز می توانند در تغییر معنای جملات نقش به سزایی داشته باشند بنابراین باید به صورت دقیق به کار برده شوند.
11- ضروری است قبل از انعقاد قرارداد و امضای قرارداد با یک وکیل متخصص قرارداد جهت تنظیم و نگارش محتوای قرارداد مشورت نمایید.
12- برای تنظیم قرارداد بیع، تسلط به موادی از قانون مدنی که در باب بیع به تصویب رسیده است و سایر قوانین مرتبط لازم و ضروری است و همچنین توجه به عرف های موجود در جامعه در خصوص بیع. 

13- تمام نکات ذکر شده در بالا اموری تخصصی هستند و البته بسیار دقیق که با حضور یک وکیل آشنا به امور قراردادها می توان از انجام صحیح هر یک از آنها اطمینان حاصل نمود.
14- امضای طرفین آنها را به آنچه نوشته شده است ملزم خواهد نمود. بنابراین در صورت اطمینان از متن قرارداد و تصمیمی که اتخاذ می کنید و با خواندن و تحلیل همه جانبه متن قرارداد، آن را امضا کنید. لازم به ذکر است اگر قرارداد در چند صفحه تنظیم شده باشد تمام صفحات آن باید امضاء شود. داشتن نسخه هایی از قرارداد به جز نسخه اصلی نیز توصیه می شود.
15- برای اطمینان خاطر می توانید از طرف قرارداد خود بخواهید با زدن اثر انگشت کنار امضایش از سوء استفاده هایی که این روزها در جعل امضای طرفین می شود خاطر شما را آسوده سازد.
16- در تنظیم قرارداد از خط خوردگی ها و حاشیه نویسی خودداری کنید و در درج تاریخ دقت لازم را مبذول دارید.
17- از هر اقدامی که راه جعل و کلاهبرداری را باز می سازد خودداری کنید و تا حد امکان برای جلوگیری از این پیش آمد قسمت سفید و پر نشده ای در قرارداد باقی نگذارید.
18- وجود شاهد در بار اثبات قرارداد حتما به کار شما خوهد آمد. پس در صورت امکان قرارداد را نزد شهود منعقد سازید و مشخصات ایشان را درج نمایید.
19- تنظیم یک قرارداد، ارزش و موضوع آن هرچه که باشد،آنقدر مهم و حساس هست که لازم باشد برای نگارش محتوا آن با اخذ مشاوره حقوقی در زمینه تنظیم انواع قرارداد (خرید،فروش، اجاره ، هبه،صلح ، وکالت، …) با یک وکیل دادگستری و مشاوره حقوقی متخصص قراردادها و یک وکیل با تجربه مشورت نمایید، هرچند که این کار مستلزم پرداخت هزینه است ولی علی الاصول هزینه آن بیشتر از حق دلالی و کمیسیون بنگاه املاک نیست!!!هرچند که کار وکیل دادگستری و مشاوره حقوقی شما در تنظیم قرارداد بسیار بسیار مهم تر از کار بنگاه و دلال معاملات ملکی است.

اطلاع از شرایط و ویژگی های قرارداد بیع یا خرید و فروش

 

 

1-1فروشنده/فروشندگان: خانم/آقای …فرزند…. به شماره شناسنامه……صادره از…… متولد…… ساکن……به کد ملی……. با وکالت/قیمومت/ولاتی/وصایت …… فرزند……به شماره شناسنامه……متولد ….. به موجب…..
1-2خریدار/خریداران: خانم/آقای …فرزند…. به شماره شناسنامه……صادره از…… متولد…… ساکن……به کد ملی……. با وکالت/قیمومت/ولایتی/وصایت …… فرزند……به شماره شناسنامه……متولد ….. به موجب…..
 

عبارت است از انتقال …..دانگ یک…..دارای پلاک ثبتی شماره…… فرعی  از اصلی قطعه ….واقع در بخش……حوزه ثبتی…..به مساحت…..مترمربع به انضمام پارکینگ….. و انباری…… دارای حق اشتراک آب/برق/گازو …به شماره… به نشانی….

 

3-1ث من مورد معامله به طور مقطوع ….. ریال تعیین گردید.
3-2 همزمان با این توافق، مبلغ …. ریال معادل… توامن نقدا طی چک شماره … شعبه….به فروشنده پرداخت گردید.باقیمانده ثمن…. ریال در زمان تنظیم سند در دفتراسناد رسمی پرداخت خواهد شد.

 

4-1 طرفین متعهد گردیدندجهت تنظیم سند، طبق قرارداد در تاریخ …..در دفتر اسناد رسمی شماره … حاضر شوند و فروشنده متعهد گردید سند را به نام خریدار یا هرکسی که خریدار معرفی میکند انتقال دهد.در ضمن، اجرای تعهد به تنظیم سند از جانب فروشنده به نام انتقال گیرنده بعدی، موکول به احراز انتقال از طریق ارائه قرارداد می باشد.در صورت عدم حضور هر یک از طرفین در دفتر اسناد رسمی برای تنظیم سند، گواهی سردفتر مثبت تخلف نامبرده است.عدم ارائه اصول ومستندات از طرف فروشنده و عدم پرداخت ثمن از طریق خریدار، در حکم عدم حضور است.سردفتر در موارد مزبور مجاز به صدور گواهی عدم حضور می باشد.
 

فروشنده موظف است مورد معامله را در تاریخ…با تمام توابع و ملحقات و منضمات آن تسلیم خریدار کند و هرگونه موانع در استیفا و بهره برداری کامل از مورد معامله را برطرف کند.
در صورتی که معلوم گردد، مورد معامله در اثر قوه قاهره قابلیت انتقال نداشته و این مورد مربوط به زمان انعقاد مبایعه نامه می باشد، عقد باطل است و فروشنده موظف است ثمن دریافتی را به خریدار مسترد کند.
در صورتی که معلوم گردد مورد معامله به هر علتی غیر از عامل قوه قهریه مانند رهن، مصادره،عملیات اجرایی دادگستری و یا اجرای اسناد رسمی، مستحق للغیر  و یا غصبی بودن، قانونا قابل انتقال به خریدار نبوده، فروشنده موظف است علاوه بر استرداد ثمن معامله، معادل… ریال بعنوان خسارت به خریدار بپردازد.
کلیه هزینه های ناشی از تسلیم مورد معامله، بعهده فروشنده است، مگر اینکه بصورت دیگری توافق ظده باشد.

 

6-1 این قرارداد فروشنده را از هرگونه انتقال مورد قرارداد به هر عنوان و به هر دلیل به غیر ازخریدار منع می کند و در صورت تخلف و انتقال به غیر، خریدار حق خواهد داشت درخواست فسخ قرارداد را نموده  و یا با اقامه دعوی ابطال بطرف فروشنده و منتقل الیه، الزام فروشنده را به انتقال مورد معامله بخواهد.
6-2 در صورتی که الزام ممکن نباشد، خریدار حق فسخ معامله را دارد و فروشنده موظف است کلیه هزینه هایی را که خریدار متقبل شده بپردازد و معادل… ریال به عنوان خسارت تخلف از عدم انجام تعهد به وی پرداخت کند.
6-3 فروشنده متعهد است قبلا و یا حداکثر تا زمان مقرر برای تنظیم سند رسمی، کلیه مجوزها و مدارک لازم از مراجع مختلف در خصوص مورد معامله از قبیل مفاصا حساب شهرداری، مالیاتی و غیره اخذ کند.
6-4 فروشنده موظف است کلیه بدهی های احتمالی در خصوص توابع، اعیان، مستحدثات و امکانات موجود در مورد معامله را حداکثر تا زمان تنظیم سند رسمی تسویه نماید.
6-5 هزینه های نقل و انتقال اعم از دارایی و عوارض شهرداری بر عهده فروشنده، حق الثبت و حق التحریر برعهده … می باشد.
6-6 قیمت توافق شده برای معامله در بند 1 ماده3 به هیچ عنوان و به جهت نوسان قیمت مورد معامله قابل تغییر نیست و از این حیث برای فروشنده یا برای خریدار حق ادعایی متصور نیست.
6-7 کلیه خیارات از جمله خیار غبن به استثنای خیار تدلیس با توافق طرفین اسقاط گردید.
6-8 در صورتی که عدم اجرای تعهد از جانب فروشنده باشد، وی مکلف است به ازای هرروز تاخیرمبلغ… ریال به عنوان خسارت تاخیراجرای تعهد به طرف مقابل پرداخت کند.خسارت مذکور علاوه بر انجام تعهد اصلی بوده و با آن قابل جمع است.

امضاء فروشنده                                

امضاء خریدار                            

امضاء شاهد

 

ضرورت مشاوره با وکیل در تنظیم قراردادها و عقود

 

1- نکات مهم درخصوص قرارداد بیع یا خرید و فروش

2- عقود معین و قراردادهای بانام، وکیل قرارداد

3- شرایط اساسی صحت معاملات، انواع عقود و معاملات

4- مشاوره با وکیل جهت تنظیم قرارداد،وکیل متخصص قرارداد

نمونه متن هبه نامه یا عقد هبه یا قرارداد بخشش

متن قرارداد صلح – وکیل برای مشاوره و تنظیم انواع قرارداد

عقد لازم و عقد جایز

نمونه قرارداد معاوضه

من را از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه بساز
نمونه قرارداد فروش

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید. 

دفتر وکالت دادگران از سال 1384 با همکاری جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران تاسیس شد و تا به امروز با هدف قبول وکالت و اعطای مشاوره حقوقی به هموطنان ایرانی سراسر دنیا و خارجیان مقیم ایران، به حیات خود ادامه داده است.

قرارداد فروش قطعه طرفین قرارداد قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ شرکت…………….. به نمایندگی آقایان………………………به سمت رئیس هیئت مدیره و ……………………. به سمت مدیر […]

قرارداد فروش نرم افزار تحلیل ، طراحی وبرنامه نویسی طرفین قرارداد قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ ………………………. به نمایندگی آقای……………………….به شماره ملی ………………………. […]

فروش قطعی یک باب خانه مسکونی طرفین قرارداد قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ خانم/آقای “……………..” به شماره شناسنامه ……………………….، کد ملی ………………………..، صادره […]

قرارداد فروش واحد های واقع در بلوک………………… طرفین قرارداد قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ ………………………. به نمایندگی آقای……………………….به شماره ملی ………………………. نام پدر […]

قرارداد نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش طرفین قرارداد قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ ………………………. به نمایندگی آقای……………………….به شماره ملی ………………………. نام […]نمونه قرارداد فروش

قرارداد پیش فروش  طرفین قرارداد قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ خانم/آقای “……………..” به شماره شناسنامه ……………………….، کد ملی ………………………..، صادره از ……………………….، تلفن […]

قرارداد نصب یک دستگاه کنترلر هوشمند طرفین قرارداد قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ ………………………. به نمایندگی آقای……………………….به شماره ملی ………………………. نام پدر ………………………. […]

قرارداد سولــه طرفین قرارداد قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ ………………………. به نمایندگی آقای……………………….به شماره ملی ………………………. نام پدر ………………………. شماره تماس ………………………. آدرس […]

 قرارداد فروش و  نصب و راه اندازی آسانسور طرفین قرارداد قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ ………………………. به نمایندگی آقای……………………….به شماره ملی ………………………. نام […]

قرارداد فروش واحد مسکونی طرفین قرارداد قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ ………………………. به نمایندگی آقای……………………….به شماره ملی ………………………. نام پدر ………………………. شماره تماس […]

قرارداد فروش ۵۰۰ عدد کیسه فیلتر طرفین قرارداد قرارداد حاضر فی ما‌بین؛ ………………………. به نمایندگی آقای……………………….به شماره ملی ………………………. نام پدر ………………………. […]

قرارداد فروش طرفین قرارداد ………………………. به نمایندگی آقای……………………….به شماره ملی ………………………. نام پدر ………………………. شماره تماس ………………………. آدرس …………………………………………………………………. که ازین پس […]

داشتن قرارداد فروش کالا یا خدمات میتواند به شما کمک کند تا با خیالی آسوده و راحت به فروش محصول خود یا خدمات خود فکر کنید و حتی اقدام نمایید.

نبود قرارداد میتواند مسائلی را بعد از فروش برای شما به وجود آورد که حتی فکر آن را هم نمی کنید. شما میتوانید جهت دریافت مشاوره حقوقی رایگان برای نوشتن قرارداد خود از طریق تلفن های تماس داخل سایت و فرم های تماس اقدام نمایید. وکلای ما در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ خواهند داد.

قرارداد عاملی کمک کننده برای خرید و فروش هر محصول می باشد.

شما می توانید در قرارداد هرچیزی را که لازم می دانید به آن نیاز است وارد کنید.

اما گاهی اوقات برخی موارد وجود دارد که شما از نظر حقوقی در آن دچار شک می شوید که داخل قرارداد استفاده کنید یا خیر؟ برای همین تیم تخصصی وکلای عدالت تصمیم گرفته تا نمونه ای از قراردادهای مهم و حرفه ای را برای شما عزیزان گردآوری کند. برای مثال در زیر شما می توانید قرار داد فروش کالا را دانلود و خریداری نمایید و از بابت حقوقی، با خیالی آسوده قرارداد را ببندید و محصول یا کالا را به فروش برسانید.نمونه قرارداد فروش

در بیشتر مواقع زمانی که شما می خواهید یک کالا یا محصولی را به فروش برسانید نیاز به یک قرارداد فروش کالا دارید که می تواند از این طریق خیال طرفین قرارداد را بابت فروش و خرید کالا راحت سازد.

قرارداد فروش کالا باعث می شود تا از بروز مشکلاتی مثل دعوا و جر و بحث درمورد جنس، مدل، رنگ و … محصول یا کالا جلوگیری شود. پس شما می توانید با نوشتن قرارداد فروش کالا که نمونه آن در زیر گذاشته شده است از بروز بسیار از مشکلات و جر و بحث ها جلوگیری کنید.

جهت خرید محصول میتوانید روی دکمه خرید کلیک کنید.

پیرو مذاکرات صورت گرفته طرفین ذیل ضمن عقد خارج لازم و مستنداً به ماده ۱۰ قانون مدنی قرارداد فروش کالا ذیل را با شروط و تعهدات مصرّحه در آن در تهران و در تاریخ………………………………منعقد نمودند.

۱- طرف اول:

۲- طرف دوم:

تبصره۱:

تبصره۲:

موضوعات مندرج در بند ۱ و ۲ قابل تفکیک از یکدیگر نبو…………………………………..

تبصره۳:

کل خرید محصولات غذایی تحت نظر و…………………….

ماده ۳- مدت قرارداد فروش کالا:

مدت این قرارداد یک سال از ………

تبصره ۱:

مدت قرارداد  شامل ۴دوره ۳ ماهه است که شروع و ورود به دوره های بعد م………………………..

تبصره ۲:

با توافق کتبی طرفین، قرارداد قابل تمدید خواهد بود.

ماده ۴ – سرمایه  و نحوه پرداخت آن توسط طرف اول:

تبصره۱ :

هزینه های سردخانه و حمل، سورتینگ، بسته بندی و هزینه کارکنان طرح و بطور کلی هر هزینه ای که………………………….

تبصره ۲:

حداکثر زمان خرید ده روز پس از وصول  وجوه حاصل از …………………………

تبصره ۳ :

در صورت عدم انجام تبصره ۲ از سوی……………………..

تبصره ۴:

طرف اول غیر از تأمین سرمایه جهت اجرای موضوعات قرارداد تعهد دیگری اعم از کسورات قانونی و مالیات، حق……………

تبصره۵:

تایید کمیت و کیفیت محص…………………………..

تبصره ۶:

طرف دوم می بایست قیمت کالای موضوع قرارداد را به طرف اول اعلام نماید و در……………..

ماده ۵ – نحوه تقسیم سود حاصله:

از  سود حاصل از اجرای کامل موضوعات قرارداد …………………………

تبصره۱:

هرگونه سود تحت هر عنوان از قبیل جوایز صادراتی و … که در نتیجه اجرای قرارداد حاصل شده با……………………………….نمونه قرارداد فروش

ماده ۶ –   تعهدات طرف اول:

ماده ۷ – تعهدات طرف دوم :

ماده۸: اقامتگاه قانونی:

نشانی مندرج در ماده یک این قرارداد فروش کالا ……………………..

ماده۹- حل اختلاف:

در صورت بروز هر گونه اختلاف در تفسیر یا اجرای بند های این قرارداد فروش کالا  چن……………

ماده ۱۰ – حوادث غیر قابل اجتناب (غیر قابل پیش بینی):

در صورت بروز حوادث غیر قابل اجتناب و غیر قابل پیش بینی که خارج از اراده طرفین باشد چنانچه اجرای طرح از ………………………..

ماده ۱۱ – نسخ قرارداد فروش کالا:

این قرارداد در ۳ نسخه با اعتبار واحد تنظیم شده است.

به دلیل جوانب متعدد و گاهاً پیچیده در این موارد لطفا قبل از هرگونه اقدامی اطلاعات کامل را در این خصوص کسب نمایید.گروه حقوقی وکلای عدالت با کادری از بهترین وکلا و مشاورین حقوقی تا رفع کامل این مشکل در کنار شما خواهند بود. با ما  تماس بگیرید و در این زمینه یا موارد با وکیل پایه یک دادگستری مورد نظر  مشاوره حقوقی حضوری یا تلفنی تخصصی  بگیرید.

وینداد[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row] حراج! نمونه قرارداد فروش کالا 250,000 تومان 100,000 تومان افزودن به سبد خرید

از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در تهران آغاز نمود. با توجه به گستردگی موضوعات حقوقی و همچنین پیچیدگی های فرآیند های دادرسی در مراجع قضایی برنامه ریزی های تخصصی در این زمینه صورت گرفت تا در زمان دفاع از حقوق موکلین، از تضیع حقوق قانونی آنها جلوگیری گردد.

تهران،صادقیه، خیابان ولیعصر،جنب متروی صادقیه،نبش کوچه چهارم،پلاک۵٫۳ واحد ۱۴ تهران ، میدان فردوسی ، خیابان شهید موسوی ، نبش اعتماد مقدم ، پلاک ٣٠، طبقه۴ شهریار ، میدان فرمانداری ، مجتمع آسمان ، طبقه۴ ، واحد٢۵ ۰۹۱۲۶۸۸۷۵۲۰ 09197868482 02165503762

کلیه حقوق مادی و معنوی وب سایت وکلای عدالت متعلق به موسسه حقوقی اساتید مهر ایرانیان می‌باشد

برای عضویت اینجا کلیک کنید

قرارداد فروش

ماده 1- مشخصات
طرفین قرارداد

نمونه قرارداد فروش

 

این قرارداد مابین شرکت ….. شناسه ملی ……………به
نمایندگی آقای ………… که در این قرارداد شرکت نامیده می شود ار یک طرف
وشرکت/ فروشگاه /جناب اقای  /سرکارخانم
……………………….دارای شماره ثبت……….. جوازکسب
به شماره ……………..و کدملی …………..که در این قرارداد فروشنده و یا
طرف دوم نامیده می شود از سوی دیگر؛ طبق شرایط زیر در شهر تهران و طبق قوانین
جمهوری اسلامی ایران به امضاء رسید

ماده 2- موضوع قرارداد

 موضوع قرارداد عبارت است از: فروش ………………..

 ماده 3 – محل اجرای
قرارداد

 محل اجرای قرارداد شهر تهران  و محل تحويل 
کالا  درب فروشگاه / انبار شركت/
………………. مي باشد.

ماده 4- مدت
قرارداد

 این قرارداد به مدت سه  ماه از تاریخ امضای قرارداد می باشد و زمان آن بعداز
توافق طرفین قابل تمدید می باشد. 

5-  نحوه پرداخت

الف) خربدار متعهد می گردد در ابتدای عملیاتی شدن
قرارداد مبلغی معادل  پانصد میلیون
ریال  بعنوان پیش پرداخت  بصورت نقد و یا ضمانت نامه بانکی بابت خرید موضوع قرارداد به فروشنده
بپردازد.

ب)خریدار موظف است   پنجاه
درصد قیمت کالا را همزمان با تحویل آن و مابقي مبلغ را حداکثر یک هفته تسويه
نماید.

6- تعهدات فروشنده

الف) ارسال محصولات  سفارش
شده حداکثر ظرف 3روز بعداز اعلام.

ب‌)  
رعایت کیفیت محصول از جهات مختلف .

ج‌)    
فروشنده اطلاعات مختلف و کافی اعم
از متن و تصویر وکاتالوگ به شکل الکترونیکی جهت تبلیغ محصول را در اختیار طرف دوم/
فروشگاه / آقای….. قرار می دهد.

د)  فروشنده تعهد مي نمايد كه
اقلام موضوع قرارداد را به تعداد كافي و بطور صحيح و بر اساس مشخصات فني سفارش شده
بنحوي كه قابل استفاده باشد تهيه نمايد.

ه)فروشنده پيش بيني تغيير حجم سفارش موضوع مورد قرارداد را به مقدار
بيست و پنج درصد(25%) (كاهش يا افزايش) را تعهد مي نمايد.

و) فروشنده عودت کالاهای معیوب را تا سه روز زمان تحویل می پذیرد .

7- شرایط حاکم
بر قرارداد

طرفین موظفند کلیه اطلاعات محرمانه طرف دیگر از
جمله کلیه اسناد و قرارداد فی مابین را در زمان قرارداد و پس از آن محرمانه نگه
دارند.

8- نشاني طرفين

 آدرس هاي قيد شده در متن قرارداد به
عنوان محل اقامت دائمي و قانونی دو طرف قرارداد تلقي ميگردد و طرفين موظفند به محض
تغيير محل مورد را كتباَ به ديگري اطلاع دهند.

9-    فسخ قرارداد

  موارد زير منجر به فسخ قرارداد مي گردد:

الف) توافق طرفين مبني بر فسخ قرارداد

ب‌) عدم رعايت مفاد قرارداد توسط خریدار كه باعث زيان و يا خسارت
گردد.

ج‌) هر گونه تاخير در اجراي قرارداد بيش از مدت ذكر شده قرارداد كه
غير مجاز تلقي گردد مي تواند باعث فسخ قرارداد توسط خريدار مي گردد. 

10- حل اختلاف

كليه اختلافاتي كه ممكن است در زمينه تعبير، تفسير و نحوه اجراي اين
قرارداد بين فروشنده و خريدار بروز كند از طريق مذاكرات و يا مكاتبات دوستانه
مرتفع حل مي شود. در غير اين صورت موضوع اختلاف با حكميت و داوري موسسه  حقوقی سخن گویان قانون سراج بررسي و تصميم
داوري قطعي و لازم الاجرا است.

طرفين تعهد مي نمايند كه تا تعيين تكليف و حل و فصل مواد يا موارد
اختلاف كليه تعهدات و وظايف خود را با حسن نيت انجام دهند.

11- نسخه هاي قرارداد 

اين قرارداد شامل 11 ماده است كه در 2 نسخه تنظيم شد كه هر دو اعتبار
يكسان دارند.

              فروشنده                                                                  خريدار

 

 

نمونه قرارداد فروش

Copyright © 2019-2020, vakilkamali.com. Developed by Rezabayrami.ir

نمونه قرارداد فروش
نمونه قرارداد فروش
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *