نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره

نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره
نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره

قراردادهای پیمانکاری از انواع قراردادهای استخدامی هستند که در میان کسانی که به‌صورت پروژه‌ای همکاری می‌کنند بسیار متداول است. در واقع زمانی که شما برای انجام یک کار مشخص قصد برون‌سپاری فعالیت موردنظرتان را دارید حتماً به قرارداد پیمانکاری احتیاج پیدا خواهید کرد.
قراردادهای پیمانکاری صرفاً در پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز به کار نمی‌رود، بلکه قراردادهایی دیگر که کارفرما پروژه‌ای را به پیمانکار در در ازای پرداخت مبلغی می سپارد هم قرارداد پیمانکاری محسوب می‌شود. اما قرارداد پیمانکاری تک نفره چه نوع قراردادی است؟

قرارداد پیمانکاری تک نفره قراردادی است که کارفرما پروژه‌ای را به پیمانکار (شخص حقیقی) در ازای پرداخت مبلغی می‌سپارد. قراردادهای مشاوره‌ای را می‌توان به جای قراردادهایی که بر اساس میزان ساعت کار، مزد پرداخت می‌شود، به قراردادهای پیمانکاری که پروژه محور هستند تبدیل نمود. به عبارت دیگر قراردادهای پیمانکاری تک نفره، با ماهیت پیمانکاری و انجام قسمتی از امور بین کارفرما و شخص مقابل منعقد می‌گردد، بدین نحو که به طور مثال کارفرما طراحی سایت خود را به شخصی واگذار می‌کند.

در بسیاری از موارد و حتی در مورد کسب کارهای نو پا و استارتآپ‌ها، افرادی وارد شرکت یا کارگاه می‌شوند که در واقع رابطه آنها با کارفرما خارج از چارچوب قانون کار بوده و اصولاً توافقات بین آنها نیز مشمول مواردی است که دال بر وجود رابطه کارگر و کارفرمایی نمی‌باشد. در این موارد و مخصوصاً زمان بروز اختلافات فی‌مابین، طرف دوم اقدام به طرح شکایت مطالبه حقوق کارگری و بیمه خواهد کرد و ممکن است که در بسیاری از موارد کارفرما محکوم شود.

نکته حائز اهمیتان است که برای حل این مشکل و کمک به مدیران شرکت‌ها بایستی موضوع تعهد را در قالب خاص حقوقی که عبارت است از قراردادهای تک نفره پیمانکاری طرح و منعقد نمود. قراردادها از آنجایی که در صورت بروز اختلاف فی مابین طرفین حکمیت دارند دارای ارزش و اعتبار می‌باشند و چنانچه شروطی در این قرارداد ذکر شود تا جایی که مخالف صریح قوانین آمره نباشد برای طرفین لازم الاتباع می‌باشد و در صورت عدم تبعیت می‌توان الزام آنها را از دادگاه درخواست نمود.

شما می‌توانید درخواست تنظیم قرارداد پیمانکاری را همین الان ثبت کنید.نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره

وضعیت بیمه قرارداد پیمانکاری چگونه است؟

در بسیاری از کسب و کارها، مدیران پرداخت حق بیمه کارمندان را شرط می‌کنند، در صورتی که چنین امری دارای منشأ قانونی نبوده و توافق بر خلاف قوانین آمره قانون کار باطل است. در بخشنامه جدید قانون تأمین اجتماعی که در سال ۹۴ تصویب شد نیز کارفرما مکلف به پرداخت حق بیمه افرادی است که از وی تبعیت اقتصادی و دستوری دارند. بنابراین توجه به تهیه متن قرارداد و عدم شمول مفاد قرارداد به تبعیت اقتصادی و دستوری و سایر مواردی که قرارداد به شکل محکم و منسجمی قرارداد تک نفره پیمانکاری قرار دهد، ضروری است. توجه داشته باشید که تهیه قراردادهایی که بایستی دارای ساختاری منسجم و غیر قابل تفسیر می‌باشد امری بسیار تخصصی می‌باشد.

قراردادهای پیمانکاری دارای کسورات بیمه‌ای می‌باشند و بخشی از مبلغ دریافتی پیمانکار صرف پرداخت بیمه می‌شود. اما قرارداد پیمانکاری تکنفره این گونه نیست. در قرارداد پیمانکاری تکنفره اگر قرارداد کار به نحو صحیحی در قالب قرارداد پیمانکاری تکنفره منعقد شود، استارتاپ دیگر تعهدی به بیمه کردن پرسنل ندارد. حتی مشمول مقررات بیمه‌ای مربوط به سایر قراردادهای پیمانکاری نیز نمی‌گردد.

اگر نیاز به مشاوره در خصوص قرارداد پیمانکاری تک نفره دارید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در قرارداد پیمانکاری تک‌ نفره شما انجام یک فعالیت خاص را به یک نفر می‌سپارید که ایشان شخصاً آن را به اتمام می‌رسانند. درواقع وجه‌ تسمیه این قرارداد به این دلیل است که ایشان در قالب یک تیم این کار را انجام نمی‌دهند و به ‌بیان ‌دیگر خودشان کارفرمای تعدادی کارگر نخواهند بود چون در این صورت مفاد قرارداد تا حدودی متفاوت خواهد بود و باید در قالب یک قرارداد پیمانکاری گروهی نوشته شود. در واقع طرف مقابل قرارداد شما که به‌عنوان پیمانکار شناخته می‌شود یک شخص حقیقی است. قراردادهای پیمانکاری تک‌نفره و گروهی در مباحث بیمه‌ای باهم تفاوت دارند که نگارش آن‌ها به‌دقت و دانش کافی نیازمند است. درواقع اگر قراردادهای پیمانکاری تک‌نفره بر اساس قوانین و قالب درستی تنظیم شوند نیازی به بیمه پیمانکار توسط کارفرما نخواهند داشت.

از این‌ رو این قراردادها میان کسب‌وکارهای نوپا به‌شدت پرطرفدار هستند و باید توجه داشت که هر قرارداد با توجه به شرایط طرفین می‌بایست منعقد گردد و نمی‌توان از نمونه قراردادهای آماده در تمام موضوعات بهره بردچرا که این غمل در بسیاری از موارد می‌تواند موجب بروز و ایجاد اختلاف و متضرر شدن طرفین گردد.
پیشنهاد می‌کنیم درخواست تنظیم قرارداد پیمانکاری تک نفره را ثبت کنید تا کارشناسان ما بهترین قرارداد را برای شما تنظیم کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‘3 زمان خواندنقطعاً در خیابان‌ها و محوطه‌های باز شاهد ایجاد جداول سیمانی و بلوک سازی در مناطق مختلف بوده‌اید. جداولی که در پارک‌ها، بلوارها، جوب ها و خیابان‌ها می‌بینید به راحتی ساخته نشدند. ساخت این ادامه مطلب…

‘3 زمان خواندناز قرارداد پیمانکاری شرکت چه می‌دانید؟ بسیاری از فعالیت‌هایی که امروزه با آنها سروکار داریم در قالب قرارداد پیمانکاری اجرا می‌شوند. این فعالیت‌ها که در بخش‌های مختلفی همچون خدماتی،کشاورزی، ساختمانی و… به اجرا ادامه مطلب…

‘3 زمان خواندنزمین‌های زیادی در سطح کشور وجود دارند که از نظر نوع خاک برای کشاورزی مناسبند اما به دلیل پستی بلندی‌ها و ناهواری‌هایی در زمین وجود دارد امکان انجام کشاورزی در آن‌ها نیست. اما ادامه مطلب…

لامینگو یکی از خدماتی بود که ما مدتها بود منتظر عرضه‌شدن آن بودیم و خوشحالم که این انتظار ارزش داشت و توانستیم خدمات خوب و باکیفیتی رو در بخش‌های مختلف حقوقی بگیریم. شاید بتونم بگم به جرات در زمان ما بسیار بسیار تاثیر گذار بود.

مجموعه ما از خدمات علمی تخصصی لامينگو با مدیریت آقای دکتر قاسمی بهره مند شده و بدین وسیله از ایشان و همکاران محترم در خصوص ارایه رهنمودهای کارساز حقوقی تشکر فراوان می‌نمایم. در شرایط دشوار اقتصادی داشتن مشاوره حقوقی کارآمدی چون ایشان نعمت گرانبهایی است.

پاسخ سریع و دقیق به مسایل حقوقی کسب و کار‌ها به ویژه استارتاپ‌ها، چالشی‌ست که لامینگو راه حل مناسبی برای آن است. نوین‌تک تاکنون از تجربه مشاوران لامینگو در حوزه سرمایه‌گذاری و قراردادهای شتابدهی بهره گرفته که این همکاری قطعا بلندمدت خواهد بود.

اتفاقات توسعه فناوری که در مرکز صنعتی سازی نانو رقم خورد، قطعا بدون بهره‌مندی از مشورت‌های شخص آقای دکتر قاسمی و گروه توانمندشان در لامینگو محقق نمی‌شد و به همین دلیل آی‌کن مدیون تخصص و مشورت با ایشان است.

با دکتر قاسمی و دیگر متخصصین موسسه حرفه‌ای لامینگو، بسیار اقتصادی، دقیق، سریع و هوشمند به نتایج مطلوب رسیدیم و این تازه آغاز کار است.نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره

با مدیریت جناب آقای دکتر قاسمی، مجموعه‌ای کاربلد و امین در لامینگو گرد هم آمدند که مجموعه شرکت مهرپارس در مقاطع و حوزه‌های مختلف حقوقی از آن بهره‌مند گردیده است. دانش کافی، خلاقیت و آگاهی به مسایل روز حوزه کسب‌وکارها همکاری با ایشان را برای مهرپارس اطمینان‌بخش و لازم نموده است.

زمانی‌ که در کشور هنوز مفهوم استارتاپ و حقوق تکنولوژی فراگیر نشده بود آقای دکتر قاسمی جزء معدود افرادی بودند که یار و همراه مرکز ما بودند و همیشه از مشورت‌های هوشمندانه و تخصصی ایشان استفاده کردیم. شکی نیست لامینگو هم با مدیریت مدبرانه ایشان یکی از پیشگامان خدمات هوشمند حقوقی در کشور خواهد شد.

خوشحالم اعلام کنم که آقای دکتر قاسمی و تیم ایشان در لامینگو با خدمات حقوقی حرفه‌ای، دقیق، اقتصادی و هوشمند توانسته‌اند جایگاه مشاوره تخصصی آنلاین خود را اثبات کنند.

در طی سالیان اخیر ضرورت حضور نهادی با قابلیت ارایه سبدی متنوع از خدمات حقوقی و قراردادی در کنار ارزشگذاری حرفه‌ای و از همه مهمتر توانمندی در تجاری‌سازی فناوری‌ها و دارایی‌های فکری به شدت احساس می‌شده است که خوشبختانه به همت دوست و برادر عزیزمان آقای دکتر قاسمی و به پشتوانه تخصص بی نظیر و تجربیات گرانبهای ایشان با تاسیس لامینگو این خلا مهم در اکوسیستم نوآوری و فناوری ایران برداشته شده است.

جای خالی این گونه خدمات تخصصی به شدت احساس می‌شد. لامینگو ترکیبی است از تخصص، تجربه و نوآوری که با همت و توانمندی جناب آقای دکتر قاسمی و تیم فوق‌العاده ایشان به وجود آمده است‌‌. امیدوارم روز به روز موفق‌تر باشند.

وقتی یک قرارداد در واحد حقوقی شرکت تنظیم میشه، همیشه به این موضوع فکر می‌کنیم آیا این قرارداد می‌تونست بهتر از این هم باشه. آیا نکته‌ای هست که ما ازش غافل شده باشیم، چون برامون خیلی مهمه قراردادی که از واحد حقوقی شرکت بیرون میره به طور کامل حافظ منافع شرکت باشه. مطمئنا این موضوع دغدغه بسیاری از مدیران نیز است، لامینگو با داشتن تیمی حرفه‌ای و با مدیریت آقای دکتر قاسمی برای این موضوع راه حلی اقتصادی، سریع و کارآمد به شمار می‌آید.

برخی واژه‌ها در عین مثبت بودن دارای تعریف مبهمی هستند. مثلا وقتی می‌گوییم حرفه‌ای با انواع و اقسام صفات و خصوصیات روبه‌رو می‌شویم و برای درک بهتر مفهوم آن، هیچ چیز مانند یک نمونه نمی‌تواند کارساز باشد. آقای دکتر قاسمی عزیز نمونه‌ای بی‌دلیل در تعریف واژه حرفه‌ای هستند. دو سال قبل، وقتی در اوج بحران در یک پرونده مهم بین‌المللی در سوئیس با ایشان روبرو شدم، امید چندانی به بهبود نداشتم. امّا با درایت ایشان نه تنها راه‌های برون رفت پدیدار شدند که توفیق و پیروزی بسیار سهل و مطمئن نمایان شدند.

رویای برون‌سپاری فعالیت‌های حقوقی برای شرکت‌ها و دریافت خدمات حقوقی برای اشخاص حقیقی با کیفیت ممتاز و با هزینه پایین، با تیم فوق‌العاده و تجارب موفق لامینگو در زمینه هوشمندسازی خدمات حقوقی، می‌تواند به بهترین نحو ممکن محقق شود.

از همکاری و مساعدت‌های‎ خالصانه جناب آقای دکتر قاسمی و مجموعه متخصصان لامینگو کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورم. خدمات این تیم متخصص منجر به امضای یک قرارداد همکاری فناورانه بین شرکت بنده با یکی از بزرگترین شرکت‌های بین‌المللی حوزه نفت و گاز شده است. تعهد این مجموعه در خصوص حفظ اطلاعات و تخصص مثال‌زدنی این تیم در رعایت استانداردهای حقوقی، برگ ارزشمندی جهت ارایه خدمات نوین حقوقی به جامعه فناوری ایران اسلامی‌مان خواهد بود.

قراردادهای پیمانکاری از انواع قراردادهای استخدامی هستند که در میان کسانی که به‌صورت پروژه‌ای همکاری می‌کنند بسیار متداول است. درواقع زمانی که شما برای انجام یک کار مشخص قصد برون‌سپاری فعالیت موردنظرتان را دارید حتماً به قرارداد پیمانکاری احتیاج پیدا خواهید کرد.

در قرارداد پیمانکاری تک‌نفره شما انجام یک فعالیت خاص را به یک نفر می‌سپارید که ایشان شخصاً آن را به اتمام می‌رسانند. درواقع وجه‌تسمیه این قرارداد به  این دلیل است که ایشان در قالب یک تیم این کار را انجام نمی‌دهند و به‌بیان‌دیگر خودشان کارفرمای تعدادی کارگر نخواهند بود چون در این صورت مفاد قرارداد تا حدودی متفاوت خواهد بود و باید در قالب یک قرارداد پیمانکاری گروهی نوشته شود. درواقع طرف مقابل قرارداد شما که به‌عنوان پیمانکار شناخته می‌شود یک شخص حقیقی است. قراردادهای پیمانکاری تک‌نفره و گروهی در مباحث بیمه‌ای باهم تفاوت دارند که نگارش آن‌ها به‌دقت و دانش کافی نیازمند است. درواقع اگر قراردادهای پیمانکاری تک‌نفره بر اساس قوانین و قالب درستی تنظیم شوند نیازی به بیمه پیمانکار توسط کارفرما نخواهند داشت. ازاین‌رو این قراردادها میان کسب‌وکارهای نوپا به‌شدت پرطرفدار هستند.

{{item.content}}

ثبت اطلاعات تکمیلی کاملا اختیاری بوده و صرفا جهت تسریع در آماده سازی متن کامل قرارداد شما در نظر گرفته شده است .

02188678691 | 02188673186

info (at) lawmingo.com

اولین شرکت دانش‌بنیان کشور در زمینه خدمات حقوقی و ارزش گذاری

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * مشخص شده اند

دریافت بلافاصله متن

تضمین کامل بودن متن

یک روز ضمانت بازگشت

پشتیبانی 24 ساعته

نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره

شعبه تهران: انتهای یادگار امام جنوب – سی متری جی – نبش شاه محمدی – تالار مجلل کاخ – طبقه هفتم

شعبه شیراز: بلوار مدرس – حد فاصل دانشگاه صنعتی شیراز و کارخانجات مخابراتی ایران (ITMC) – بلوار آزادگان – کارخانه نوآوری

تلفن ثابت : 02171053758

تمامی حقوق برای رُکلا محفوظ است. 1399-1397

در بسیاری از موارد و علی الخصوص در مورد کسب کارهای نو پا و استارت آپ ها، افرادی وارد شرکت یا کارگاه می شوند که در واقع رابطه آنها با کارفرما خارج از چارچوب قانون کار بوده و اصولاً توافقات بین آنها نیز مشمول مواردی است که دال بر وجود رابطه کارگر و کارفرمایی نمی باشد. در این موارد و مخصوصاً زمان بروز اختلافات فی مابین، طرف دوم (کسی که عهده دار وظیفه ای در شرکت بوده) اقدام به طرح شکایت مطالبه حقوق کارگری و بیمه خواهد کرد و ممکن است که در بسیاری از موارد کارفرما محکوم شود.

حال برای حل این مشکل و کمک به مدیران شرکت ها بایستی موضوع تعهد را در قالب خاص حقوقی که عبارت است از قراردادهای تکنفره پیمانکاری طرح و منعقد نمود. قراردادها از آنجایی که در صورت بروز اختلاف فی مابین طرفین حکمیت دارند دارای ارزش و اعتبار می باشند به دیگر سخن شاید قرارداد منعقده را بتوان در حکم قانون برای طرفین تلقی نمود. چنانچه شروطی در این قرارداد ذکر شود تا جایی که مخالف صریح قوانین آمره نباشد برای طرفین لازم الاتباع می باشد و در صورت عدم تبعیت می توان الزام آنها را از دادگاه درخواست نمود.

داوری در قراردادها دارای ارزش و اعتبار است به نحوی که در قراردادهای با شرط داوری دادگاه نمی تواند به عنوان مرجع قانونی تظلم خواهی ورود ماهیتی نموده و اقدام به رسیدگی و یا صدور رای نماید.

مواردی که در خصوص قرارداد پیمانکاری تک نفره می بایست مد نظر قرار دهید عبارت است از

لازم به توضیح است شما عزیزان می توانید ضمن مطالعه مقاله پیش رو در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال حقوقی اقدام به دریافت مشاوره از وکیل متخصص دعاوی کارگر و کارفرما در موسسه حقوقی دادآوران نستوه نمایید.نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره

قراردادهای پیمانکاری تک نفره، با ماهیت پیمانکاری و انجام قسمتی از امور بین کارفرما و شخص مقابل منعقد می گردد، بدین نحو که به طور مثال کارفرما طراحی سایت خود را به شخصی واگذار می کند.

ماهیت قراردادهای تکنفره بایستی به نحوی باشد که برای طرف دوم الزام به پیروی از دستورات کارفرما، حضور فیزیکی مداوم در محل کار و نیز ورود و خروج قانونمند و مرتب وجود ندارد.

در قراردادهای پیمانکاری تکنفره، نبایستی طرف دوم به کاری که برای کارفرما انجام می دهد وابستگی اقتصادی داشته باشد و به عبارت دیگر نبایستی که معیشت طرف دوم بوسیله کار برای کارفرما تامین شود. به طور مثال طرف دوم همزمان چند پروژه طراحی سایت را انجام بدهد.

قبل از هر چیز لازم به توضیح است که هر قرارداد با توجه به شرایط طرفین می بایست منعقد گردد و نمی توان از نمونه قراردادهای آماده در تمام موضوعات بهره برد. این کار در بسیاری از موارد می تواند موجب بروز و ایجاد اختلاف و متضرر شدن طرفین گردد. از این رو مستدعیست نسبت به تنظیم قرارداد مشخص با توجه به شرایط خود توسط وکیل متخصص امور قراردادها اقدام نمایید.

در بسیاری از کسب و کارها، مدیران پرداخت حق بیمه کارمندان را شرط می کنند، در صورتی که چنین امری دارای منشا قانونی نبوده و توافق بر خلاف قوانین آمره قانون کار باطل است. در بخشنامه جدید ازمان تامین اجتماعی که در سال 94 تصویب شد نیز کارفرما مکلف به پرداخت حق بیمه افرادی است که از وی تبعیت اقتصادی و دستوری دارند. بنابراین توجه به تهیه متن قرارداد و عدم شمول مفاد قرارداد به تبعیت اقتصادی و دستوری و سایر مواردی که قرارداد به شکل محکم و منسجمی قرارداد تک نفره پیمانکاری قرار دهد، ضروری است. توجه داشته باشید که تهیه قراردادهایی که بایستی دارای ساختاری منسجم و غیر قابل تفسیر می باشد امری بسیار تخصصی می باشد.

بنابراین بهتر است تهیه و تنظیم این قراردادها را به یک وکیل متخصص استارت آپها واگذار نمایید. برای اخذ مشاوره، طرح سوال و یا تنظیم قرارداد و غیره با دپارتمان حقوق استارت آپ های موسسه حقوقی دادآوران نستوه تماس بگیرید.

تهران- خیابان پاسداران- بوستان دوم- ابتدای گیلان- پلاک ۴۶ – طبقه سوم جنوبی

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۲۰ و پنج شنبه ها از ساعت ۱۰ الی ۱۶

۰۲۱ – ۲۲۸۸۱۹۵۱ ۰۲۱ – ۲۲۸۷۳۹۷۲ 09125431634

محمدی

2020-01-20

مطالب خواندنی
46 دیدگاه ها

مشاهده فهرست

در این پست از سایت استخدام شو ما قصد داریم چند نمونه فرم قرارداد پیمانکاری مفید و جامع برای شما قرار دهیم.

شما می توانید این فایلها را در فرمت پی دی اف و ورد به صورت رایگان از سایت ما دانلود کنید.

دانلود فایل ورد فرم شماره 1

نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره

دانلود فایل pdf فرم شماره 1

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 2

دانلود فایل pdf فرم شماره 2

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 3

دانلود فایل pdf فرم شماره 3

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

دانلود فایل ورد فرم شماره 2

دانلود فایل pdf فرم شماره 2

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

قبل از اینکه یک قرارداد پیمانی تنظیم شود، باید کارهای لازم از جمله مشخص شدن دقیق طرفین قرارداد (کارفرما و پیمانکار) و همچنین شفاف سازی رابطه کاری بین آن ها انجام شود و ماهیت فعالیت و یا خدمت موضوع قرارداد باید کاملا مشخص و واضح باشد.

به عبارتی خدماتی که قرار است پیمانکار ارائه دهد و همچنین کارهایی که کارفرما انتظار انجام آنها را از طرف پیمانکار دارد، باید به طور مفصل در قرارداد توضیح و شرح داده شود تا هیچ جای ابهام و شک و شبه ای وجود نداشته باشد.

برخی بر این باورند که تنظیم قرارداد پیمانکاری، کار ساده ای است غافل از اینکه در تنظیم این نوع قرارداد مهم باید دقت و توجه بسیار کرد چرا که کوچکترین اشتباهی در اعداد و ارقام و یا آدرس و نام ها می تواند منجر به فسخ قرارداد و یا دعواهای بین پیمانکار و کارفرما گردد.

معمولا مواردی که در یک نمونه قرارداد پیمانکاری درج می شوند، عبارتند از موضوع، مدت و مبلغ پیمان یا قرارداد، مشخصات طرفین قرارداد، زمان پایان قرارداد، تعهدات طرفین و همچنین فسخ قرارداد که باید با دقت فراوان تکمیل، خوانده و امضا شود تا مشکلی پیش نیاید.

یک قرارداد پیمانکاری باید مطابق با قوانین کشور بین طرفین به امضا برسد و این قراردادها در انواع مختلفی از جمله قرارداد پیمانی مقطوع، امانی و قرارداد بر اساس مواد و دستمزد وجود دارند که بسته به نوع کار بین کارفرما و پیمانکار منعقد می شوند.

در تنظیم این نوع قرارداد در روش اول، پیمانکار، کل عملیات موضوع قرارداد یا پیمان را در ازای دریافت مبلغی به طور تمام و کمال انجام می دهد و در روش دوم، پیمانکار برای انجام هر واحد کاری (مثلا در مورد قراردادهای ساختمانی برای هر یک متر مربع) مبلغ تعیین شده ای را دریافت و کار و موضوع عملیات قرارداد را انجام می دهد.

در قراردادهای پیمانکاری به صورت امانی، کارفرما تمامی مخارج تعیین شده در پیمان را به پیمانکار می دهد و حقوق پیمانکار در ازای خدماتی که ارائه می دهد، به او پرداخت خواهد شد، خدماتی از قبیل ساخت تجهیزات، مدیریت و بسیاری موارد دیگر.

قرارداد بر اساس مواد و دستمزد و پیمان امانی از نظر مفاد قرارداد و تنظیم آن مشابه یکدیگر هستند و دستمزد پیمانکار در این نوع قرارداد معمولا به صورت ساعتی و با توجه به قیمت مواد و مصالح و هزینه های دیگری که او متحمل شده است، تعیین می شود و بر طبق آن پیمانکار موظف به اتمام موضوع عملیات پیمان می باشد و در حقیقت در این نوع قرارداد، این پیمانکار است که دستمزد خود را با توجه به هزینه های غیر مستقیم و بازیافت و سود نرخ ساعتی آن معین و به کارفرما اعلام می کند.

اگه این چند تا نمونه قرارداد جوابگو نبوده در نظرات بنویسید که دقیقا چه قراردادی میخواید؟ تا به صورت رایگان به ایمیل شما ارسال کنیم.

مطالب مرتبط :

دانلود نمونه قرارداد کاری

با سلام و احترام
قرارداد پیمانکاری یک شخص با شرکت چای را دارم
لطفا مساعدت فرمائید
با تشکر

نمونه قرارداد پیمانکاری بدون بیمه وقرارداد پورسانتی جهت پخش مرسولات پستی

ضمن قدردانی از زحمات شما ،، درخواست من از شما انعقاد قراردادشرکت تولیدی بصورت word که متاسفانه قراردادهای موجود که مرقوم گشته فایل صخقی هیچ یک word ksdjkn T نسبت به محصولات تولیدی شرکت و بصورت کارمزدی با متریال و بدون متریال و با در نظر گرفتن تمام حقوق دولتی و حقوق نیروی استخدامی پیمانکار ,…. و در صورت لزوم ارسال آن از طریق تلگرام ویا واتس آپ و تحت فایل ورد وبشماره 09192126456 انجام پذیرد. سپاسگزارم

سلام لطفا قرارداد پیمانکاری نظافت مجتمع مسکونی برایم ارسال کنید.

مدیر شرکت ارزیابی خسارت هستم که تعدادی نیرو بصورت موردی و pear cass بکار گرفته ام . میزان پرداختی به تناسب کارکرد است و نمیتوان پیش بینی کرد که چقدر کار میکنند . لطفا اگر نمونه قرارداد را دارید مرحمت فرمایید. ضمنا شرکت من پیمانکار شرکت بیمه است

با سلام و عرض خسته نباشید

نمونه قرارداد سرویس ایاب و ذهاب پرسنل و نمونه قرارداد اجاره ماشین آلات مانند بیل مکانیکی ، لودر ، جرثقیل رو میخواستم

ممنون

سلام وقت بخیر
نمونه قرارداد پیمانکاری جهت اجرای کانال آبرسان به استخرهای میگو میخواستم
با تشکر
ضمنا این کار شامل اجرای بلوک چینی و پلاستر دیوارها و کف سازی همراه با بتن ریزی میباشد

نمونه قرار داد پیمانکاری راننده ماشین سنگین بدون بیمه ،فقط حقوق ثابت

سلام لطفا نمونه قراردا برای طراحی تاسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان
قرارداد اجرا نمیخوام لطفا طراحی باشه ممنون

با سلام .
نمونه قرارداد پیمانکاری برای کارگاه صحافی می خواستم که بصورت کنترات با قیمت مشخص واگذار کنم.

با سلام وعرض تشکر درصورت امکان فرم قرارداد اجاره زمین زراعی مورد نیاراینجانب است

سلام و عرض خسته نباشید دارم . شرکت بازرگانی دارم و قصد همکاری با یک تولیدکننده فرش دستباف برای فروش تولیدات ایشان در خارج از کشور رو دارم . هزینه ها بر عهده تولید کننده بوده و من فقط از فروش درصدی رد برمیدارم . این قرار داد در چه قالبی باید نوشته بشه

نمونه قرار داد شرکت‌ تاسیساتی و خدماتی با نفرات به صورت پیمانی که پروژه کار میکنند و ثابت نیستند که شامل بیمه و حوادث حین کار نشود

سلام نمونه قرارداد براساس برآورد کلی یا قیمت ثابت

با سلام.به قرارداد برای اپراتور پیک که دستمزد ساعتی برایشان محسوب میشود لازم دارم.ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر

قرار داد پیمانکار با نصاب

سلام ممنون از سایت کاربردی و خوبتون لطفا برای نمونه قرارداد گنبد فایبرگلاس برای مسجد راهنمایی بفرمایید

باسلام و احترام و تشکر از مطالب و قراردادهای کاربردی ارایه شده. در صورت امکان یک توافقنامه استاندارد مابین شرکت سازنده مسکن و خریدار حقیقی در مورد پیش خرید یک واحد آپارتمان بصورت ورد ارایه گردد با تشکر

باسلام نمونه قراردادنگهبانی بامسوول ساختمان درحال ساخت (پایان کار)جهت نگهبانی ازساختمان وابزارالات ولوازم مصرفی درساختمان

سلام. قرارداد کار در امورمشترکین رومیخاستم .باتشکر

ب عرض سلام و خسته نباشید من یک نمونه قرارداد برای تعمیر سقف شیبدار لازم دارم.
ممنون میشم بتونید منو راهنمایی کنید.

با سلام
به بنده یک پروژه تدوین فرآیندهای سازمانی برای انجام طی مدت 3 ماه پیشنهاد شده است. لطفا یک نمونه قرارداد پروزه برایم ارسال فرمائید.

سلام لطفا قرارداد کار بین دو طرف در کافی شاپ رو برام ارسال کنید. کارگر و کارفرمایی نباشه لطفا

سلام لطفا قرارداد کار ماده ۱۰ قانون مدنی برای کافی شاپ رو برام ارسال کنید

سلام وقت بخیر
یک مجموعه اداری که به بهره بردار سپرده شده، مدیریت مجموعه قصد سپردن سالن آمفی تئاتر را به یک گروه هنری دارد. که بجای دریافت اجاره بها، این گروه ملزم به ارائه خدمات مدنظر مدیریت مجموعه میباشد.
راهنمایی می فرمائید شکل قرارداد به چه صورتی باید باشه؟
ممنون

سلام نصر هستم .یک نمونه از قراردادهای الحاقیه پروزه های تصفیه خانه فاضلاب رو احتیاج داشتم. ممنون

با عرض سلام وخسته نباشید لطفاچند نمونه فرم فهرست پیمانکاران مورد تایید-شماسنامه پیمانکاران- ارزیابی دوره ای پیمانکاران-لیست پیمانکاران تایید و تاییدنشده- چک لیست ارزیابی پیمانکاران خدمات تولیدی و رتبه بندی پیماتکاران-چک لیست ارزیابی توانمندی پیمانکاران و چک لیست ممیزی فرایند پیمانکاران رو برام در صورت مقدور بودن ارسال فرمایید. با سپاس

سلام.قرارداد پیمانکاری جهت انجام مدیریت .خرید تجهیزات و استخدام پرسنل جهت راه اندازی فروشگاه زنجیره ایی مثل کوثر با شخص حقیقی لازم دارم.ممنون از لطف شما

سلام
نمونه ی قرارداد آهن کشی آسانسور فی ما بین شرکت آسانسوری و نصاب رو میخاستم
با تشکر.

باسلام یک نمونه قرارداد نگهبانی ساختمان در حال ساخت میخاستم که چون نگهبانم بیمه نمیخاهد چگونه قرارداد را باید نوشت که فردا نرود اداره کار شکایت کند.اگه کمکم کنید و یه نمونه قرارداد بهم بدهید ممنونتون میشم تشکر

سلام
وقتتون بخیر
از سایت بسیار مفید و ارزشمندتون بسیار ممنونم.
براتون مقدور هست قراردادی در خصوص انجام یک پروژه تحقیقاتی و مطالعاتی از طرف اینجانب برای یک شخص دیگر یا شرکت دیگر رو لطف کنین؟
از لطفتون بسیار سپاسگزارم

سلام یه نمونه قرار داد برای کاشی و سنگ کاری ساختمان میخواستم

یک قرارداد مشاوره ساعتی که مشمول قانون کار نباشد

سلام وقت به خیر قرار داد پیمانکاری پخش مواد غذایی بین شخص و کارخانه را تقاضا دارم . باسپاس فراوان افضل

سلام وقت به خیر احترامآ قرار داد پیمانکاری پخش موراد غذایی بین شخص و کارخانه یا تولید کننده را تقاضا دارم. با سپاس فراوان. افضلی

سلام
قرار داد مابین کارگاه ذوب فلزات و ریختگری با پیمانکار می خواستم

سلام وقت بخیر نمونه قرار داد مدیریت پیمان و مشارکت در ساخت برای ساخت صفر تا 100 باغ و ویلا میخواستم

سلام دوست عزیز:
قرارداد مدیریت پیمان و مسارکت در ساخت برای شما ارسال شد…

سلام نمونه قراداد ساختمانی با افراد شخصی و شرکتها دولتی و خصوصی مثل معادن لطفاً و قراداد کار با پرسنل مجموعه میخواستم ممنونم

سلام اگر ممکنه نمونه قرارداد مشاوره مشمول قانون کار وغیر مشمول قانون کار رو ازسال بفرمایید.

سلام یک قراردادنگهداری وتامین نیروهاتخصصی عملیاتی نیروهای اتش نشانی ایستگاه های اتش نشانی شهرک های صنعتی لطفا09125426858 تلگرام یاواتساپ

باسلام ،نمونه قرارداد سرپرست کارگاه میخواستم

باسلام و احترام
من یک قرارداد پیمانکاری میخوام مربوط به برق صنعتی شرکت ریسندگی که حقوق ماهانه میگرد و بیمه هم میشود.
باتشکر

سلام وقت بخیر سپاسگزارم بابت مطالب مفید وکاربردی سایت
لطفاً یک نمونه قرارداد کار معین ساعتی که بین مدیر مدرسه و دبیران هست ارسال کنین واینکه آیا حق عائله مندی و مسکن شامل بانوان هم میشه یا نه

با سلام در یک مجموعه بزرگ مرغداری کار میکنم که هر از گاهی تعدادی کارگر توسط شخصی از بیرون مجموعه برای انجام کارهایی مثل واکسیناسیون جوجه ها و بارگیری کود و مرغ و آماده سازی سالن ها به داخل شرکت آورده می شود بنده چه نوع قرارداد پیمانکاری با این فرد تنظیم کنم که در صورت بروز حادثه حین کار برای هر کدام از این کارگران مشکلی برای شرکت پیش نیاید چون تمام دستمزد کارگران به پیمانکار مربوطه پرداخت می شود وهیچ رابطه مزدی بین شرکت و کارگر مذکور هم نیست.ممنون میشوم نمونه قرارداد را با توجه به توضیحات بالا… Read more »

سلام وقت بخیر نمونه قرارداد پیمانکاری یک شخص با شرکت جهت توزیع مواد غذایی که فاقد بیمه باشد را دارم
ممنون از مساعدت شما
با تشکر

تمامی خدمات وب سایت استخدام شو، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


دانلود فایل pdf فرم شماره 1Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 2Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 3Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 2Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon

در مورخه                       قرارداد حاضر بین                                    که منبعد در این قرارداد کارفرما نامیده می شود به نمایندگی آقای                    از یک طرف و آقای                فرزند               متولد         دارای شماره شناسنامه       صادره از          با تحصیلات                          در رشته                   که در این قرارداد مجری نامیده می شود از طرف دیگر ، طبق مقررات و شرایطی که در اسناد و مدارک این قرارداد درج شده است ، به شرح ذیل منعقد می گردد .

ماده یک – موضوع قرارداد :

موضوع قرارداد استفاده از خدمات مجری به منظور پروژه یا قرارداد:

1-

2-

نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره

ماده 2- اسناد و مدارک :

این قرارداد شامل اسناد و مدارک زیر است :

الف متن قرارداد

ب: مشخصات فنی (پیوست شماره یک )

ج: نمودار زمانبندی اجرای قرارداد (پیوست شماره دو )

د: یک برگ سفته به شماره                جهت تضمین حسن انجام کار سپرده شده از سوی مجری

ه: کپی کارت تحصیلی  و شناسنامه  مجری

ماده 3- مدت قرارداد :

مدت اجرای قرارداد                و زمان شروع آن از تاریخ پیش پرداخت می باشد .

ماده 4- مبلغ قرارداد :

مبلغ قرارداد                          ریال می باشد و بر  اساس جدول زیر پرداخت خواهد شد.

الف : معادل 20 درصد مبلغ پروژه در زمان انعقاد قرارداد به عنوان پیش پرداخت می باشد .

ب: معادل 40 در صد از مبلغ پروژه پس از ارائه صورت وضعیت دو ماهه از زمان شروع قرارداد با توجه به پیوست شماره 2

ج: معادل 40 درصد از مبلغ پروژه پس از اجرای موضوع قرارداد با توجه به پیوست شماره 2

تبصره : معادل 10 درصد هر یک از اقساط فوق (الف ، ب ، ج ) به عنوان حسن انجام کار کسر شده و در پایان قرارداد در صورت تایید نهایی کارفرما به عنوان تسویه حساب به مجری پرداخت می گردد . معادل 5 درصد از هر یک اقساط فوق نیز به عنوان علی الحساب مالیات مودی (دریافت کننده وجه ) کسر و به حساب تعیین شده از طرف وزارت امور اقتصادی و دارایی واریز و رسید آن به مجری تسلیم می شود.

ماده 5 – تعهدات مجری :

1-   کلیه تعهدات اجرایی مجری در قالب مشخصات فنی (پیوست شماره 1) ذکر گردیده است و مطابق نمودار زمانبندی اجرای قرارداد که به تائید کارفرما رسیده است ، (پیوست شماره 2) انجام می شود و از طرف مجری به کارفرما تسلیم می گردد .

2-     مجری متعهد می گردد گزارش نوبه ای پیشرفت پروژه را در فواصل             و به طور متوالی به کارفرما تسلیم کند .

3-     مجری متعهد می گردد در پایان هر مرحله گزارش پیشرفت پروژه را به کارفرما تسلیم کند .

4-      مجری متعهد می گردد در پایان پروژه مستندات آن را در دو نسخه به کارفرما تحویل دهد .

5-     هر گونه تغییر و اصلاح مفاد قرارداد توسط مجری می بایست کتباً به تائید کارفرما برسد .

6-     مجری بدون هماهنگی با کارفرما حق واگذاری مستندات و خروجی های پروژه را به اشخاص حقیقی و حقوقی ندارد .

7-   مجری متعهد می گردد طبق زمان بندی اجرای قرارداد به موقع عمل نماید  . مجری متعهد می گردد ، تهیه مستندات پروژه را مطابق فرمتی که توسط کارفرما پیشنهاد می شود ، تدوین نماید.

ماده 6- تعهدات کارفرما :

1-   کارفرما در حدود مقدورات متعهد می گردد اطلاعات مورد نیاز پروژه را تا آنجا که جنبه امنیتی و محرمانه نداشته باشد در اختیار مجری قرار دهد .

2-     پرداخت به موقع اعتبار مربوطه .

3-   کارفرما مخیر است هر زمان که صلاح بداند (جدا از بازدید ناظر ) از موضوع توافقنامه بازدید عمومی و تخصصی به عمل آورد و ناظر خود را جهت نظارت بر اجرای پروژه به طور رسمی معرفی نماید .

4-   حداکثر پس از 3 روز از گزارش نوبه ای و مرحله ای پیشرفت پروژه نظرات خود را به مجری اعلام نموده تا نسبت به رفع نواقص به هزینه  خود اقدام نماید . در غیر این صورت گزارش تائید شده تلقی می گردد .

5-   حداکثر پس از 5 روز از تاریخ دریافت گزارش نهایی پروژه نظرات خود را به مجری اعلام نموده تا نسبت به رفع نواقص به هزینه خود اقدام نمایند . در غیر این صورت گزارش تائید شده تلقی می گردد .

تبصره : نظرات اصلاحی کارفرما شامل گزارش های تایید شده قبلی نمی باشد .

6-     هرگونه تغییر در مشخصات فنی و مفاد این قرارداد توسط کارفرما مستلزم موافقت کتبی مجری یا انعقاد الحاقیه قرارداد می باشد.

ماده 7- ضمانت حسن انجام کار :

برای حصول اطمینان از حسن انجام تعهدات ، مجری معادل مبلغ قرارداد را در قالب یک فقره سفته همزمان با دریافت قسط اول قرارداد به کارفرما تحویل می دهد . این وجه الضمان در صورتیکه مجری به تعهدات ناشی از این قرارداد عمل ننماید به نفع کارفرما ضبط خواهد شد و در غیر این صورت در زمان تسویه حساب نهایی از سوی کارفرما به مجری مسترد می شود .

سفته به شماره                        مورخ ………………….

ماده 8- حوادث قهریه :

نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره

در شرایط اضطراری یا حوادث غیر مترقبه از قبیل جنگ ، زلزله ، سیل و آتش سوزی چنانچه طرفین قرارداد توافق نمایند ، می توانند بر اساس مفاد قرارداد و با تعیین خسارت های وارد شده به طور توافقی به اجرای قرارداد ادامه دهند و در صورتی که انجام قرارداد حاضر برای یک از طرفین غیر ممکن شود ، طرف ذیربط می تواند ختم قرارداد را به طرف دیگر اعلام نماید . در غیر این صورت ظرف مدت یک ماه بعد از اعلام ختم قرارداد مجری صورت حساب مبالغی که باید از طرف کارفرما به وی پرداخت شود به کارفرما تسلیم می نماید و کارفرما بعد از در یافت صورت حساب فوق و ارزیابی آن به مدت حداکثر یک ماه و محاسبه توسط کارشناسان مرضی الطرفین ، کلیه مبلغی را که به مجری تعلق می گیرد ، پرداخت خواهد نمود.

ماده 9- موارد فسخ قرارداد :

در صورتیکه مجری به علت قصور ، مدت انجام تعهدات ( طبق ماده 3) را تا پیش از یک چهارم مدت انجام کل پروژه به تعویق اندازد و یا اینکه به طور کلی مفاد تمام یا قسمتی از قرارداد را رعایت نکند ،کارفرما کتباً به مجری اخطار خواهد کرد که نقایص و معایب را ظرف مدت 20 روز مرتفع سازد. در صورتیکه مجری در ظرف مدت مذکور به تذکر کارفرما و بر طبق مفاد قرارداد عمل نکند کارفرما حق خواهد داشت این قرارداد را با اخطار کتبی 20 روزه فسخ نماید. در این صورت ارزش خدماتی که مجری در مراحل مختلف تا تاریخ فسخ قرارداد انجام داده ، توسط کارشناسان مرضی الطرفین ارزیابی شده و پس از محاسبه کامل ، تسویه حساب نهایی با مجری انجام می شود در صورتی که کارفرما موارد ذکر شده در ماده 6 را اجرا نکند در ابتدا مجری موضوع را کتباً با کارفرما اطلاع داده و برنامه کار را تا دو برابر زمان تاخیر شده از طرف کارفرما به تعویق خواهد افتاد . چنانچه این مدت تاخیر 20 روز به طول انجامد یا مفاد ماده 4 رعایت نشده و حق الزحمه مجری به طور کامل در زمان های قید شده در قرارداد پرداخت نگردد ، مجری حق دارد طی اخطار کتبی 20 روزه قرارداد را فسخ نماید و وجوهی را به شرح ذیل دریافت دارد ، کلیه هزینه های مربوط به خدمات انجام شده توسط مجری به منظور اجرای این قرارداد با ارائه اسناد و مدارک مربوطه و ارزیابی و محاسبه توسط کارشناسان مرضی الرفین.

ماده 10-

مجری اعلام میدارد که مشمول قانون مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی نبوده و در صورت اثبات خلاف آن شخصاً مسئول و جوابگو خواهد بود.

ماده 11- نشانی طرفین قرارداد :

کارفرما : 

آدرس :

تلفن :

مجری :

آدرس :

تلفن :

ماده 12- قانون قرارداد :

این قرارداد از هر حیث تابع قوانین دولت جمهوری اسلامی بوده و در سه نسخه تنظیم و به امضاء رسیده است و کلیه نسخ آن از اعتبار واحد برخوردارند .

این قرارداد در 12 ماده رویت شده و صحت مطالب مندرج در آن مورد تائید می باشد و ایجاد هر گونه تغییرات در متن این قرارداد ، متضمن تنظیم صورت جلسه جدید خواهد بود.

 

                                       امضاء کارفرما یا نماینده                                                    امضاء مجری           

نمونه سند حقوقی که به رایگان در اختیار دارید توسط متخصصین رشته حقوق تهیه شده و یصورت دوره ای ویرایش می شود. شما می توانید فایل ورد و پی دی اف سند فوق را دانلود کرده و پس از اعمال تغییرات ضروری مورد استفاده قرار دهید. بدیهی است که صلح؛ مرجع حقوقی ایران هیچ گونه مسوولیتی در مورد استفاده شما از این سند بر عهده نمی گیرد. پیشنهاد ما همواره این است که در انجام امور حقوقی خود از متخصصین یاری بگیرید، شما می توانید برای یافتن وکیل، کارشناس رسمی و یا دفتر اسناد رسمی مناسب در سراسر کشور از لینک های زیر استفاده کنید.

دسترسی سریع

قرارداد

قوانین

کتاب

متخصصین

دفـاتر

نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره
نمونه قرارداد پیمانکاری تک نفره
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *