نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان

نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان
نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان

1. مشخصات طرفین قرارداد

1. 1 مشخصات کارفرما :

آقا/ خانم/ شرکت ……… به مدیریت/ نمایندگی …… به شماره ملّی/ شماره ثبتی …… به نشانی …….. شماره تلفن ثابت ……. و شماره همراه ……. می باشد.

1. 2 مشخصات پیمانکار :

آقا/ خانم/ شرکت ……… به مدیریت/ نمایندگی …… به شماره ملّی/ شماره ثبتی …… به نشانی …….. شماره تلفن ثابت ……. و شماره همراه ……. می باشد.

نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان

2. موضوع قرارداد و محل انجام آن

با عنایت به محوریت قرارداد پیمانکاری، موضوع قرارداد شامل کلیه کرسی چینی ها، دیوارهای بیرونی، دیوارهای داخلی و بخش بندی آن ها، نصب چهارچوب های فلزی، ساخت و نصب نعل درگاهی، نصب فریم های فلزی پنجره های ساختمان در طبقات ….. و ابعاد ….. می باشد.

محل انجام پروژه به نشانی ……. که دارای مجوز ساختمانی به شماره ….. تاریخ …/…/…. می باشد.

3. محاسبات و مشخصات فنی پروژه

مشخصات فنی و تکنیکال پروژه بر مبنای نقشه ها و دستورالعمل های صادره از سوی کارفرمای پروژه و مهندس ناظر خواهد بود، که وظیفه اخذ کنترل و تأیید کیفیت مصالح و پیشرفت فیزیکی آن را مطابق با برنامه زمان بندی شده انجام خواهد گرفت.

ابعاد ارضی پروژه به مساحت ….. متر مربع و نیز ابعاد سازه ای آن به مساحت ….. متر مربع می باشد.

4. هزینه قرارداد( به تفکیک و کلی)

هزینه کل انجام پروژه محوله براساس هر متر مربع زیربنای ساختمان معادل …. ریال تعیین می گردد.

هزینه ها به تفکیک مراحل انجام پروژه:

4. 1 اجرای کلیه کرسی چینی ها به قرار هر متر مربع معادل ….. ریال تعیین می گردد.

4. 2 اجرای دیوارهای بیرونی و داخلی و بخش بندی آن ها به قرار هر متر مربع معادل ….. ریال تعیین می گردد.

4. 3 نصب چهارچوب های فلزی از قرار هر متر مربع معادل …… ریال تعیین می گردد.

4. 4 ساخت و نصب نعل درگاهی از قرار هر متر مربع معادل …… ریال تعیین می گردد.

4. 5 نصب فریم های فلزی پنجره های ساختمانی از قرار هر متر مربع معادل ….. ریال تعیین می گردد.

5. شرایط پرداخت

5. 1 مبلغ …… ریال معادل ….. درصد از کل ارزش قرارداد در هنگام عقد قرارداد پرداخت می گردد( در ازای دریافت چک تضمین به ارزش ……. ریال به شماره ….. ).

5. 2 مبلغ …… ریال معادل …… درصد از کل ارزش قرارداد پس از انجام 50% کار با تأیید سرپرست کارگاه.

5. 3 مبلغ …… ریال معادل …… درصد از کل ارزش قرارداد پس از تکمیل کامل پروژه با تأیید (نهاد منتخب نظارتی) .

5. 4 مبلغ …… معادل …… درصد از کل ارزش قرارداد پس از اتمام دوره گارانتی و رفع نواقص احتمالی( دوره گارانتی …. می باشد).

6. اسناد و مدارک پیمان

این قرارداد در برگیرنده اسناد و مدارک ذیل می باشد :

الف- سند قرارداد(پیمان پیش رو)

ب- نقشه های کلی، تفصیلی و اجرایی

7. مدت انجام موضوع قرارداد

مدت کامل انجام پروژه ……….. روز کاری بوده و تاریخ شروع قرارداد ………… و تاریخ خاتمه قرارداد …………… می‌باشد.

8. دیرکرد طرفین در انجام پروژه

چنانچه پیمانکار، بدون مجوز تمدید تاریخ قرارداد از سوی کارفرما، مبادرت به تأخیر اجراء کار نماید برای هر روز تأخیر پس از اتمام تاریخ قرارداد روزانه ………….. ریال به عنوان جریمه تأخیر از مطالبات پیمانکار کسر می گردد.

در مقابل هرگاه کارفرما به نحوی موجب تأخیر عملیات اجرایی پروژه شود با تأیید سرپرست کارگاه به همان نسبت به مدت اجرای قرارداد افزوده خواهد شد.

9. نظارت

نظارت در اجرای تعهداتی که پیمانکار بر طبق مفاد این قرارداد و اسناد و مدارک پیوست آن تقبل نموده است، به عهده کارفرما/ یا نماینده وی و یا دستگاه نظارت معرفی شده از سوی کارفرما، خواهد بود. پیمانکار موظف است کارها را طبق قرارداد، اصول فنی و دستورات کارفرما/ یا نماینده ایشان/ یا دستگاه نظارت، طبق مشخصات، اسناد و مدارک پیوست این قرارداد اجرا نماید.

10. تجهیز و برچیدن کارگاه محل پروژه

هزینه های مربوط به تجهیز و برچیدن کارگاه با توافق طرفین به عهده …. است.  ایشان می بایست کارگاه را به نحوی مناسب تجهیز نماید که شروع و ادامه کار تا تحویل موقت، بدون وقفه و با کیفیت لازم انجام پذیرد. در پایان کار، ایشان باید نسبت به تخریب و خارج نمودن مواد حاصل از تخریب، اقدام نماید، مصالح بازیافتی از تخریب متعلق به ….. است .

11. نگهداری از درصد پیشرفت پروژه و مصالح کار

پیمانکار موظف است از درصد پیشرفت پروژه و همچنین مصالحی که در صورت وضعیت منظور می شود اعم از آنچه که در کارگاه و یا در خارج از آن در انبارها و غیره باشد متعلق به کارفرما بوده به نحو مقتضی نگهداری نماید و در صورت فقدان خسارت وارده را جبران نماید .

12. تعهدات پیمانکار

نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان

12. 1 پیمانکار موظف می باشد بلادرنگ پس از اطلاع و ابلاغ قرارداد، نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام نماید.

12. 2 مطابق با توافق فی مابین کارفرما و پیمانکار، اجرای قرارداد قائم به شخص ایشان می باشد، و حق انتقال موضوع قرارداد را به غیر ندارد.

12. 3 در صورت تعطیل نمودن فعالیت پروژه از سوی پیمانکار، ایشان پیش از انجام می بایست اذن و مجوز کارفرما را اخذ نماید.

12. 4 پیمانکار متعهد است که کرسی چینی زیرزمین را مطابق با ارتفاع و عرض مشخص شده در نقشه ها و تحت نظارت مهندس ناظر انجام دهد.

12. 5 مطابق با اعلان پیشین در ماهیت و مشخصات فنی پروژه، پیمانکار موظف است از جنس مرغوب در آجرگری بهره گیرد و در طبقات از آجرهای سفالی 7، 10، 15، 20 سانتی متری استفاده کند.

12. 6 پیمانکار متعهد می گردد که نحوه دیوارچینی را با رعایت جدیدترین استانداردها و تحت نظارت مهندس ناظر انجام دهد.

12. 7 پیمانکار متعهد است که در استفاده از مصالح ساختمانی از مرغوب ترین نوع آن بهره گیرد و هر گونه قصور از آن، ایشان مسئولیت مطلق در قبال عمل خویش را داراست.

12. 8 پیمانکار موظف است قبل از اجرای دیوارچینی ابتدا کلیه دیوارهای یک طبقه را یک رگی نموده و پس از تأیید کارفرما نسبت به اجرای کامل آن ها اقدام نماید.

12. 9 به طور کلی، پیمانکار موظف است کلیه مسیر ساخت و نصب را براساس نظر مستقیم کارفرما که از پیش مقرر می شود، انجام دهد و متعاقباً تحت نظارت مهندس ناظر قرار گیرد.

12. 10 به هنگام نصب چهارچوب های فلزی پیمانکار بایستی چهار تراشی را در کمرکش چهارچوب فلز تهویه کند تا هنگام پر نمودن پشت آن چهارچوب ها قوس برندارد.

12. 11 پیمانکار موظف است یک دستگاه بالابر برقی تک فاز و کلیه وسایل و ابزار کار جهت اجرای قرارداد از جمله شمشه، تراز، شاقول، ریسمان، دستکش لاستیکی، ماله و سایر ابزارهای مربوطه را تهیه نموده و مسئولیت حفظ و نگهداری و تعمیرات وسایل مزبور نیز بعهده پیمانکار می باشد.

12. 12 پس از پایان کار، پیمانکار موظف است تمامی ابزارها و مصالح تهیه شده از جانب کارفرما را به صورت دسته بندی شده و فهرست شده، تحویل کارفرما دهد.

12. 13 پیمانکار موظف است تا حد امکان تلاش نماید تا هدر رفتن منابع و مصالح ساختمانی به حداقل برسد و معقول باشد؛ در غیر اینصورت هزینه هدر رفت بیش از حد متعارف، از حساب بستانکاری پیمانکار کسر خواهد شد.

12. 14 کلیه نقل و انتقال و جابه جایی مصالح بر عهده پیمانکار می باشد.

12. 15 پیمانکار متعهد می گردد که با علم و اطلاع کافی نسبت به تمام اسناد پروژه از جمله نقشه ها و دستورالعمل های مربوطه عمل می نماید و به هنگام عقد قرارداد نکته و مسئله ای نامفهوم برای ایشان باقی نمانده است.

12. 16 پیمانکار متعهد می گردد که محل انجام پروژه و کارگاه را کاملاً رویت نموده است.

12. 17 پیمانکار موظف به رعایت موارد حفاظتی و ایمنی کار و به طور کلی رعایت موارد مبحث 12 مقررات ملّی ساختمانی ایران در کارگاه می باشد و نسبت به اجباری بودن استفاده از وسایل ایمنی آگاه است. هر گونه عملی خلاف مقتضای عبارت مقرر شده در این بند، در وهله نخست پیمانکار مسئول و در صورت قصور از جانب پرسنل ایشان، پیمانکار به همراه کارکنانش مسئول می باشد و کلیه عواقب مالی، حقوقی و جزایی بعهده پیمانکار می باشد و کارفرما هیچگونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت. وسایل ایمنی مندرج در مبحث 12، شامل کلاه چانه دار، کفش ایمنی، کمربند ایمنی، لباس ضخیم کار، دستکش مناسب، ماسک و عینک و …. می باشد.

12. 18 پیمانکار متعهد می گردد که افراد دارای صلاحیت فنی را به کار گمارد؛ در غیر اینصورت کارفرما و مهندس ناظر مجاز می باشند به موجب اطلاع به پیمانکار، درخواست تغییر ایشان را بخواهند.

12. 19 مسئولیت هر گونه سوء رفتار، کشف فساد، فحشاء در محل انجام کار یا کارگاه، کلاهبرداری، درگیری و این قسم موارد از سوی پرسنل پیمانکار در طول مدت اجرای پروژه، متوجه مستقیم پیمانکار می باشد.

12. 20 پیمانکار در برابر حقوق و سنوات، پاداش و عیدی کارگران خویش متعهد می باشد و از این بابت هیچ مسئولیتی بر عهده کارفرما نمی باشد.

12. 21 پیمانکار متعهد می گردد که ساعات فعالیت کارگاه را اکیداً رعایت نماید تا موجبی بر سلب آسایش همسایگان نشود. در صورت نیاز به فعالیت خارج از زمان تعیین شده، با مجوز کارفرما منعی وجود ندارد.

12. 22 در صورت وجود نواقص و اشکالات فنی که منجر به حکم تخریب شود یا اصلاح سازه گردد، متوجه پیمانکار می باشد و موظف به جبران قصور خویش می باشد.

12. 23 تهیه، پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب، مسکن، بیمه و غذای افراد مشغول در کارگاه برعهده پیمانکار می باشد.

13. تعهدات کارفرما

13. 1 آب، برق و در صورت وجود گاز مورد نیاز پیمانکار، جهت اجرای عملیات در محل کارگاه و هر طبقه به طور مجزا بر عهده کارفرما می باشد.

13. 2 ابزار غیر مصرفی از جمله کابل برای روشنایی، بشکه، تخته زیرپایی، آهن آلات نعل درگاهی و وال پست ها، چهارچوب ها و فریم های فلزی، آجرهای گری و سفالی، ماسه و سیمان و سایر مصالح درخواستی از سوی پیمانکار .

13. 3 کارفرما نسبت به مواردی از جمله مصالح که در اختیار پیمانکار قرار می دهد، حق دریافت هیچگونه وجهی را ندارد.

13. 4 کارفرما موظف است محلی را به منظور استراحت و صرف غذا ، سرویس بهداشتی در محل کارگاه برای کارکنان فراهم نماید.

13. 5 کارفرما موظف است کارگاه را درمقابل حوادث ناشیه از فعالیت در کارگاه، بیمه نماید.

14. ضمانت حسن اجرای تعهدات از سوی پیمانکار

پیمانکار متعهد می گردد موقع امضاء و مبادله قرارداد اقدام به ارائه ضمانت نامه حسن اجرای تعهدات که به صورت، تضمین نامه بانکی/ یا سفته به امضای مجاز شرکت که معادل 5% مبلغ کل موضوع قرارداد می باشد را تسلیم کارفرما نماید و در صورتی که پیمانکار از اجرای هر یک از تعهدات خود تخلف نماید کارفرما مخیر است در چارچوب قرارداد، اسناد تضمینی را تا میزان خسارت وارده به نفع خود ضبط و وصول نماید .

15. دستگاه نظارت

نظارت بر اجرای تعهداتی که پیمانکار طبق مفاد قرارداد تقبل نموده است به عهده ………. که دستگاه نظارت نامیده می شود خواهد بود.

16. مالیات پروژه

هر گونه مالیات و کسورات قانونی متعلق به این قرارداد بر عهده …….. است، که بر اساس قوانین و مقررات تعیین و همراه سایر کسورات قانونی از صورت وضعیت های ارائه شده کسر خواهد شد.

17. موارد فسخ قرارداد

17. 1 انتقال قرارداد یا واگذاری عملیات به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر از طرف پیمانکار.

17. 2 عدم اجراء تمام یا قسمتی از موارد قرارداد در موعد پیش بینی شده.

17. 3 تأخیر در شروع بکار پروژه بیش از …………… روز از تاریخ ابلاغ قرارداد.

17. 4 تأخیر در اجرای کار به طوری که دلالت بر عدم صلاحیت مالی و فنی و با سوء نیت پیمانکار باشد.

17. 5 غیبت بدون اجازه پیمانکار و یا تعطیل کردن کار بدون کسب اجازه کتبی از کارفرما.

18. اختلافات ناشی از قرارداد

اختلافات ناشی از این قرارداد ابتدا از طریق سازش بین طرفین و در صورت عدم سازش، با مراجعه به مرجع داوری حل و فصل خواهد شد. طرفین قرارداد بدواً ………… را به عنوان داوری مرضی الطرفین برگزیدند.

19. موارد متفرقه

1۹. 1 موارد اضطراری از قبیل جنگ، زلزله، عدم وجود مواد اولیه و امثالهم برای طرفین قرارداد محفوظ است .

1۹. 2 در صورت بروز هرگونه اختلاف بین طرفین این قرارداد موضوع از طریق حکمیت حل و فصل می گردد و آخرین حکم مرضی الطرفین در این قرارداد مراجع ذیصلاح قانونی می باشد .

1۹. 3 موارد پیش بینی نشده در این قرارداد با توافق طرفین براساس اصل آزادی اراده خواهد بود .

20. نُسخ قرارداد

قرارداد حاضر در …….. ماده و ……. نسخه تهیه و به  امضاء طرفین رسیده است و هر نسخه حکم واحد و یکسان دارد.

 

امضاء و اثرانگشت کارفرما/ یا نماینده قانونی ایشان       امضاء و اثرانگشت پیمانکار/ یا نماینده قانونی ایشان

نمونه سند حقوقی که به رایگان در اختیار دارید توسط متخصصین رشته حقوق تهیه شده و یصورت دوره ای ویرایش می شود. شما می توانید فایل ورد و پی دی اف سند فوق را دانلود کرده و پس از اعمال تغییرات ضروری مورد استفاده قرار دهید. بدیهی است که صلح؛ مرجع حقوقی ایران هیچ گونه مسوولیتی در مورد استفاده شما از این سند بر عهده نمی گیرد. پیشنهاد ما همواره این است که در انجام امور حقوقی خود از متخصصین یاری بگیرید، شما می توانید برای یافتن وکیل، کارشناس رسمی و یا دفتر اسناد رسمی مناسب در سراسر کشور از لینک های زیر استفاده کنید.

دسترسی سریع

قرارداد

قوانین

کتاب

متخصصین

دفـاتر

۸۸۳۲۱۰۸۸

ادامه مطلب

 

 

نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان

متن کوتاه توضیخ در مورد مهدی قاسمی

مهدی قاسمی متولد بیستم مردادماه سال 1359 در شهر زیبا و باستانی مراغه از توابع استان آذربایجان شرقی و ساکن تهران هستم که هرسه مقطع دبیرستان و کارشناسی و کارشناسی ارشد را با رتبه ممتاز فارغ التحصیل شده‌ام و در حال حاضر به عنوان مدیر عامل شرکت بین المللی حقوقی برهان متین مشغول به ارائه خدمات حقوقی بوده و … .

ادامه مطلب

این قرارداد مابین آقای …………………….. به نشانی …………………………………………………………………………. و تلفن ……………………… که از این پس کارفرما نامیده می شود از یک طرف وآقای ………………………….. فرزند ……………….. متولد ………………. صادره از ………………….. به شماره شناسنامه ………………….. به نشانی …………………………………………………………………………………………… وشماره تلفن ……………… که از این پس پیمانکار نامیده می شود از طرف دیگر به شرح زیر منعقد می گردد.

موضوع قرارداد عبارتست از اجرای کلیه کرسی چینی ها ، دیوارهای بیرونی ، دیوارهای داخلی و پارتیشن ها ، نصب چهارچوب های فلزی ، ساخت و نصب نعل درگاهی ، نصب فریم های فلزی پنجره های ساختمان …………………… طبقه …………………. به آدرس ………………………………………………………………… دارای پروانه ساختمانی شماره ………………………………….. .

به طور کلی مشخصات فنی بر اساس نقشه ها و دستورالعمل های صادره از جانب کارفرما و مهندس ناظر می باشد و همچنین کنترل و تایید کیفیت مصالح و کار اجرا شده مطابق با نقشه ها ، به عهده مهندس ناظر و کارفرما می باشد .

مدت اجرای این قرارداد به مدت ……………………… ماه شمسی از تاریخ انعقاد قرارداد می باشد.

4-1- پیمانکار موظف است بلافاصله پس از ابلاغ قرارداد ، نسبت به تجهیزکارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام نماید .4-2- پیمانکار موظف است کارهای موضوع قرارداد را شخصا انجام دهد و حق واگذاری تمام و یا قسمتی از موضوع پیمان را به دیگری ندارد.4-3- پیمانکار مجاز به تعطیلی کار بدون اجازه کار فرما نمی باشد .4-4- پیمانکار می بایستی کرسی چینی های زیرزمین را بر اساس ارتفاع و عرض اعلام شده از سوی کارفرما اجرا نماید .4-5- سیمانکاری روی کرسی چینی و دیوارهای بیرونی در زیرزمین به عهده پیمانکار است .4-6- جنس آجر دیوارهای زیرزمین از نوع آجر گری و در طبقات از آجرهای سفالی 7 ، 10 ، 15 و 20 سانتی متری می باشد .4-7- پیمانکار موظف است که دیوارچینی را به شکلی اجرا نماید که حداکثر چفت و بست آنها رعایت گردد.4-8- پیمانکار در کلیه دیوارچینی ها بایستی از ملات ماسه و سیمان با عیار استاندارد استفاده نماید .4-9- کلیه دیوارچینی ها بایستی شاقول و امتداد آنها نیز مطابق نقشه ها باشد و گوشه های آن نیز بر اساس نقشه گونیا باشد .4-10- پیمانکار بایستی قبل از اجرای دیوارچینی ابتدا کلیه دیوارهای یک طبقه را یک رگی نموده و پس از تایید کارفرما نسبت به اجرای کامل آنها اقدام نماید .4-11- ساخت و نصب نعل درگاهی های فلزی مطابق دستور کار کارفرما به عهده پیمانکار است .4-12-نصب چهارچوب های فلزی به عهده پیمانکار است و پیمانکار ملزم است که پشت کلیه چهارچوب ها را با ملات ماسه و سیمان پر نماید .4-13-نصب فریم های فلزی پنجره ها بر اساس دیتیل تایید شده کارفرما به عهده پیمانکار است .4-14- نصب میلگرد های اسکوپ به عهده پیمانکار است .4-15- در هنگام کارگذاری چهارچوبهای فلزی پیمانکار بایستی چهار تراشی را در کمرکش چهارچوب فلز نصب نماید تا هنگام پر نمودن پشت آن چهارچوب ها قوس برندارد .4-16- پیمانکار موظف است یک دستگاه بالابر برقی تک فاز و کلیه وسایل و ابزار کار جهت اجرای قرارداد از جمله شمشه ، تراز ، شاقول ، ریسمان ، دستکش لاستیکی ، ماله و …. را تهیه نموده و مسئولیت حفظ و نگهداری و تعمیرات وسایل مزبور نیز به عهده پیمانکار می باشد 4-17- پیمانکار ملزم است باقیمانده مصالح را به صورت مرتب دسته بندی نموده و تحویل کارفرما نماید .4-18- پیمانکار موظف است به طریقی عمل نماید تا پرت مصالح در حد متناسب و معقول بوده و در غیر این صورت هزینه پرت بیش از حد متعارف مصالح ، به حساب بدهکاری پیمانکار منظور خواهد شد.4-19- حمل مصالح از جمله ماسه ، سیمان ، آجر ، سفال ، چهارچوب ، فریم فلزی ، نعل درگاه و …. از پای کار به طبقات به عهده پیمانکار است .4-20- پیمانکار موظف است پس از اتمام کار محل را کاملا تمیز نموده و با نظارت کارفرما و مهندس ناظر اقدام به عمل نخاله از طبقات به محوطه تعیین شده در کارگاه نماید .4-21- پیمانکار تایید می نماید که کلیه اسناد ، مدارک و نقشه های موضوع مندرج در ماده یک این قرارداد را کاملا مطالعه نموده و تایید می نماید که هنگام امضاء قرارداد ، هیچ نکته ای باقی نمانده است که بعدا بتواند در مورد آن استناد به جهل خود نماید .4-22- پیمانکار تایید می نماید که محل کارگاه و محل اجرای پروژه مورد قرارداد را کاملا رویت نموده است .4-23- پیمانکار بایستی کلیه آجرچینی ها را به سقف مهر نماید .4-24- پیمانکار موظف کلیه صفحات فلزی ، وال پست ها و یا آهن آلات خاص دیگری را بر اساس دستور کار کارفرما کار بگذارد .4-25- پیمانکار موظف به رعایت موارد حفاظتی و ایمنی کار و به طور کلی رعایت موارد مبحث 12 مقررات ملی ساختمانی ایران در کارگاه می باشد و استفاده از وسایل ایمنی در کارگاه اجباری است ، چنانچه در اثر عدم رعایت شرایط ایمنی کار توسط پیمانکار و یا قصور کارکنان وی ، خود یا افراد پیمانکار و یا دیگران دچار سانحه شوند ، جبران کلیه عواقب مالی ، حقوقی و جزایی به عهده پیمانکار می باشد و کارفرما هیچگونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت . وسایل ایمنی و حفاظتی شامل کلاه چانه دار ، کفش ایمنی ، کمربند ایمنی ، لباس ضخیم کار ، دستکش مناسب ، ماسک و عینک و ….. می باشد .4-26- پیمانکار موظف است افراد دارای صلاحیت فنی را به کار گمارد در غیر این صورت کارفرمل و ناظر حق خواهند داشت طی نامه ای به پیمانکار اعلام و پیمانکار نیز بایستی نسبت به تعویض افراد فاقد صلاحیت اقدام نماید .4-27- در صورتی که افراد پیمانکار به تشخیص کارفرما و مهندس ناظر و سرپرست کارگاه در داخل کارگاه به هر شکلی باعث بروز هر نوع خسارتی گردند ، پیمانکار موظف به جبران آن به هزینه خود بوده و در صورت استنکاف ، کارفرما مخیر خواهد بود راسا خسارت وارده را مرتفع و هزینه آن را به هر طریقی که صلاح بداند از پیمانکار وصول نماید .4-28- مسئولیت کشف هرگونه فساد ، فحشا ، کلاهبرداری ، درگیری و مشابه آن توسط افراد پیمانکار در طول مدت اجرای پروژه به عهده پیمانکار می باشد .4-29- پرداخت هایی مانند عیدی ، انعام ، پاداش و …. به کارگران خود به عهده پیمانکار می باشد .4-30- پیمانکار موظف است ایام و ساعات کاری کارگاه را رعایت نموده و ترتیبی اتخاذ نماید تا سر و صدای اجرای عملیات باعث مزاحمت همسایگان نگردد . در صورت نیاز به اضافه کاری با کسب مجوز از کارفرما ، مجاز خواهد بود . 4-31- کارفرما در هیچیک از موارد احتمالی مورد اختلاف پیمانکار و کارکنان او دخالتی نداشته و مسئولیت هر گونه عوارض ناشی از درخواستهای حقوق و موضوعات رفاهی کارکنان پیمانکار به عهده خود پیمانکار است .4-32- پیمانکار موظف است که کلیه مقررات قانون کار و سایر قوانین موضوعه کشور را رعایت نماید و تاکید می گردد حق بکارگیری اتباع خارجی و مخصوصا نیروهای افغانی را ندارد .4-33- پیمانکار موظف است جهت تهیه صورت وضعیت با نماینده قانونی کارفرما نسبت به متراژ و احجام عملیات اجرایی اقدام نماید .4-34- پیمانکار بایستی پس از اجرای کامل هر طبقه نسبت به تحویل آن به نماینده کارفرما اقدام نماید .4-35- اشکالات فنی کار ناشی از قصور پیمانکار که منجر به دستور تخریب یا اصلاح گردد متوجه پیمانکار بوده و موظف است مورد اشکال را به هزینه خود رفع نماید .4-36- پیمانکار موظف است کلیه لغازهای آجری ساختمان را با میلگرد های داخل ملات آن اجرا نماید .4-37- دیوار چینی باید کاملا قائم و شاقولی بوده ، امتداد رجها کاملا افقی باشد و بندهای قائم یک رج در میان دقیقا در مقابل هم قرار گرفته و شاقولی باشند ضخامت بند آجرها باید طبق نقشه های اجرایی باشد . ضخامت این بندها ، نباید کمتر از 10 میلی متر و بیشتر از 12 میلی متر باشد .آجر چینی باید با رعایت اصول صورت پذیرد ، به نحوی که قفل و بست کامل بین آجرها ایجاد شود .4-38- قبل از اجرای آجر چینی با آجرگری و با توجه به شرایط آب و هوایی و دستورات دستگاه نظارت آجرها بایستی به مدت 60 دقیقه در آب خیسانده و بلافاصله به کار برده شوند . ریختن آب بر روی آجر مجاز نمی باشد .4-39- عرض کرسی چینی باید حداقل نیم آجر از دیوار بالای آن بیشتر اختیار شود و محور کرسی چینی حتی الامکان بر محور دیوار منطبق باشد . نقش عمده کرسی چینی ، تامین سطح اتکای بیشنر برای دیوار و تامین ارتفاع تا رقوم کف سازی می باشد . به دلیل تماس مستقیم و دائم کرسی چینی با رطویت ، آجرهای به کار رفته در کرسی چینی ، باید از میان آجرهای مقاوم با میزان کم جذب آب انتخاب شوند .4-40- به منظور تامین حداکثر مقاومت و قفل و بست کامل ، نحوه چیدن آجر ، باید طبق نقشه های اجرایی و دستورالعمل های دستگاه نظارت باشد .4-41- سوراخ ها و محل های باز برای کارگذاری چهارچوب ها ، درها ، پنجره ها ، مجراهای تهویه ، عبور لوله ها و کابل های توکار و نظایر آن ، باید قبلا بر اساس نقشه های اجرایی کاملا مشخص و هنگام آجر چینی تعبیه گردند تا نیازی به کندن و تخریب دیوارها به منظور تامین فضاهای باز وجود نداشته باشد .4-42- آجر چینی در درجه حرارت کمتر از 5 درجه سانتی گراد مجاز نیست ، در شرایط آب و هوایی سرد دیوارهای تازه چیده شده ، باید با پوشاندن و گرم کردن محافظت شوند ، در شرایط متعارف آجرکاری با ملات ماسه سیمان باید حداقل 3 روز مرطوب نگه داشته شود و از خشک شدن آن جلوگیری به عمل آید .4-43- اجرای رنگ سرنج به عهده پیمانکار است .4-44- جوش کاری کلیه میلگردهایی که بر طبق نقشه در داخل آجر چینی ها کار گذاشته می شود به عهده پیمانکار است .4-45- تهیه و پرداخت هزینه های بیمه ، ایاب و ذهاب ، مسکن و غذای افراد پیمانکار ، به عهده ی وی می باشد .

5-1-آب و برق مورد نیاز پیمانکار ، جهت اجرای عملیات در محل کارگاه و هر طبقه به طور مجزا با کارفرما می باشد.5-2- ابزار و وسایل زیرتوسط کارفرما تهیه و در اختیار پیمانکار قرار داده می شود :استانبولی ، نردبان ، طناب ، سطل ، شیلنگ آب ، بشکه ، تخته زیرپایی ، کابل برای روشنایی ، آهن آلات نعل درگاهی و وال پست ها ، چهارچوب و فریم های فلزی ، آجرهای گری و سفالی ، ماسه و سیمان .5-3- کلیه چهارچوب ها و فریم های فلزی توسط عوامل کارفرما ساخته می شوند و پس از آن تحویل پیمانکار داده می شود .5-4- کلیه رقوم های ارتفاعی در هر طبقه توسط نماینده کارفرما به پیمانکار تحویل داده می شود.5-5- عایق کاری روی دیوار های بیرونی و کرسی چینی ها به عهده عوامل کارفرما است .5-6- کارفرما از بابت مواردی که بایستی در اختیار پیمانکار بگذارد ، حق دریافت هیچگونه وجهی را ندارد. 5-7- کارفرما موظف است مکانی جهت استراحت و غذا خوری برای کارگران مهیا نماید .5-8- کارفرما بایستی سرویس بهداشتی مناسب و کافی برای کارگران احداث نماید .5-9- کارفرما بایستی کارگاه را در مقابل حوادث کارگاهی بیمه نماید این بیمه شامل بیمه ساختمان در حال احداث ، ساختمان های اطراف ، و اشخاصی است در آن مشغول بکار می شوند .5-10- کارفرما مخیر می باشد که حجم قرارداد را تا میزان 25 درصد افزایش یا کاهش دهد و پیمانکار از این بابت هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت و مبالغ واحد قرارداد هیچ تغییری نخواهد کرد. تبصره ( 1 ) پیمانکار می تواند در حد بیمه مسئولیت کارگاه در صورت حادثه از محل بیمه استفاده نماید .

مبلغ موضوع ماده یک بر اساس ………………. متر مربع زیر بنای ساختمان از قرار هر متر مربع ……………… ریال معادل ……………………… ريال است .تبصره ( 2 ) به قیمتهای مندرج در ماده شش این قرارداد هیچگونه تعدیل یا به عبارت دیگر افزایش نرخی تعلق نخواهد گرفت . تبصره ( 3 ) هیچگونه اضافه بها مانند سختی کار ، ارتفاع زیاد ، انحنا ، دوجداره بودن ، زاویه داشتن و سایر صعوبت هایی که اجرای کار را مشکل تر می کند ، قابل پرداخت نیست . تبصره ( 4 ) قیمت واحد در ماده شش تعیین کننده مشخصات نیست بلکه این قیمت در صورتی قابل اعمال می باشد که کارهای انجام شده بر طبق نقشه و مشخصات فنی باشد .تبصره ( 5 ) پیمانکار نمی تواند به استناد و شرح قیمت ماده شش و مقایسه آن با قیمت های روز وجوه دیگری را مطالبه نماید .تبصره ( 6 ) از هر پرداخت ……………… بابت حسن انجام کار کسر خواهد شد.

کسورات این قرارداد شامل ………….. بیمه و ………………. مالیات می باشد .

پرداخت های موقت بر اساس سطح طبقات در پایان هر طبقه به پیمانکار پس از کسر کسورات و ……………… حسن انجام کار پرداخت می گردد ، ……………….. حسن انجام کار پس از اتمام دوره تضمین و تایید کارفرما و مهندس ناظر آزاد خواهد شد.

تغییر مدت قرارداد در شرایط زیر می باشد .9-1- با توافق طرفین9-2- در صورتی که تمام یا بخشی از نقشه های تهیه شده توسط کارفرما تغییر نماید .9-3- در صورتی که قوانین و مقررات جدیدی از طرف مراجع قانونی مرتبط وضع شود که در مدت اجرای قرارداد موثر باشد.9-4- موارد فورس ماژور مانند زلزله ، سیل ، آتش سوزی ، آتشفشان ، انقلاب ، جنگ و غیره

هرگاه در اجرای مفاد قرارداد بین طرفین اختلافی رخ دهد و این اختلاف را نتوان از طریق مذاکره حل و فصل نمود ، اختلاف حاصله از طریق ارجاع به داور مرضی الطرفین حل و فصل خواهد شد . آقای ……………………. به عنوان داور مرضی الطرفین انتخاب گردیدند و داوری ایشان برای طرفین لازم الاجرا است .

11-1- در صورتی که پیمانکار بیش از ………………… برنامه زمان بندی تاخیر داشته باشد کارفرما می تواند قرارداد را فسخ نماید .11-2- در صورت عدم حسن اجرا یا عدم اجرای کامل یا قسمتی از هر یک از مراحل این قرارداد کارفرما می تواند قرارداد را فسخ نماید .11-3- در صورت بروز هرگونه حوادث فورس ماژور و قهریه قرارداد می تواند فسخ گردد .

در صورت تاخیر در اجرای عملیات به شرطی که میزان تاخیر موجبات فسخ را فراهم نیاورد پیمانکار به ازاء هر روز تاخیر غیر مجاز معادل ………………….. ریال جریمه خواهد شد . تشخیص مجاز یا غیر مجاز بودن تاخیر با مهندس ناظر و کارفرما است .

حسن انجام کلیه عملیات موضوع قرارداد از تاریخ تحویل به مدت …………….. ماه شمسی از طرف پیمانکار تضمین می گردد و این مدت دوره تضمین نامیده می شود و چنانچه در دوره تضمین معایب و نقایصی در کارها دیده شود که ناشی از عدم رعایت مشخصات فنی و عملکرد پیمانکار باشد ، کارفرما موارد را با ذکر معایب و نقایص و محل آن کتبا به پیمانکار ابلاغ و پیمانکار مکلف است به هزینه خود حداکثر 5 روز بعد از ابلاغ مراتب ، شروع به رفع معایب و نقایص کند و آنها را طی مدتی که با تراضی کارفرما معین شود رفع نماید . تبصره ( 7 ) هرگاه پیمانکار در انجام تعهد خود قصور ورزد کارفرما حق دارد وکالتا آن معایب و نقایص را راسا و یا به هر ترتیب که مقتضی بداند رفع و هزینه آن را به اضافه 15 درصد بالاسری از محل مطالبات پیمانکار برداشت نماید .

این قرارداد در 13 ماده و 7 تبصره در دو نسخه متحدالمتن که هر یک حکم واحد را دارند در تاریخ تنظیم گردیده است . کارفرما/ پیمانکار

 

 

وکیل پایه یک دادگستریعضو هیأت مدیره گروه بین المللی حقوقی برهانوکیل متخصص دعاوی املاک و اراضی، بیمه، حقوق مهندسی و پیمانکاریوکیل متخصص تنظیم قراردادهای داخلی، دعاوی ناشی از قراردادها، امور تجاری و شرکت‌ها

اقا دست مریزاد
خدا خیرت بده ان شاالله وهمیشه وهمیشه موفق وپیروز باشید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

موارد ستاره دار اجباری هستند.

تمام حقوق مادی و معنوی بانک قراردادهای ایران (بقا) محفوظ است. بازنشر محتوای این سایت با ذکر نام و آدرس سایت قراردادها بلامانع است. | طراحی وب امیتیس



۲۶مهر,۹۶
فرم های خام ضروری و پرکاربرد

سفت کاری ساختمان به مجموعه عملیات اجرای (خاکبرداری و پی کنی، اجرای فونداسیون، تهیه، نصب و اجرای اسکلت فلزی یا بتنی ، اجرای سقف ها و نصب چهارچوب های فلزی ، شیب بندی پشت بام و هر آنچه که مربوط به ساختار کلی یک ساختمان بوده ) ، “عملیات سفت کاری” نامیده می شود. در ساخت و ساز های معمولی و مرسوم در کشور ، معمولاً به جهت سهولت و تسریع در فرایند ساخت و سازهای ساختمان ها به خصوص ساختمانی مسکونی ، اجرای این بخش از عملیات ساختمان به اشخاص حقیقی و گاهاً حقوقی ، کارآشنا و به اصطلاح کاربلد در قالب قرارداد اجرای عملیات سفت کاری ساختمان واگذار می گردد. اما برخی اوقات به علت کمبود آگاهی صاحب ملک و یا به عبارتی کارفرما ، این نوع از قراردادها، به لحاظ حقوقی و فنی ، کاملاً با نقص تهیه و تنظیم می گردد.

یک قرارداد سفت کاری ساختمان کامل باید نکات زیر را در برگیرد:

نکات بالا تنها بخشی از بندهایی است که بایستی در یک نمونه قرارداد سفت کاری ساختمان وجود داشته باشد. نکاتی که شاید در هر نوع قراردادی وجود خواهد داشت ، ولی هر یک از زیر بخش های آنها دارای نکاتی بسیار ریزی هستند که بایستی به آنها دقت زیادی شود، که در غیر این صورت امکان بروز اختلافات بسیار بین دو طرف قرارداد خواهد شد و در بسیاری از موارد به دلیل وجود خلأهای بسیار در این نوع از قراردادها، معمولاً اختلاف بیشتر شده و کار به مراجع قضایی نیز خواهد کشید. بنابراین بایستی در تهیه و تنظیم یک قرارداد سفت کاری حداکثر دقت بکار گرفته شده و از کوچکترین نکات و ذکر آن در قرارداد به صورت سطحی عبور نکنید. شاید مهمترین بخش اختلاف در این نوع از قراردادها ، بخش مشخصات فنی و نحوه کنترل های مهندسی و همچنین قسمت پرداخت حق الزحمه پیمانکار باشد. بنابراین بر روی این قسمتها بایستی تمرکز بیشتری به خرج داده و آن را بصورت کامل تهیه و تنظیم نمایید.

نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان

به اطلاع کاربران گرامی می رسانیم این محصول به مدت بیش از دو سال در سایت ما به رایگان در دسترس کاربران گرامی قرار گرفته بود اما از آنجا که به علت تورم بیش از حد هزینه های تعمیر و نگهداری وبسایت به ناچار مجبور شدیم برای پوشش این هزینه ها مبلغ ناچیزی را برای این محصول تعیین نماییم . از اینکه با خرید این محصول ما رو در حفظ و بهبود مطالب سایت حمایت می کنید از شما متشکریم . (با احترام مدیریت عمران F1)

۱۳,۰۰۰ تومانخرید و دانلود فوری

۱۳آبان,۹۶

۱۴مرداد,۹۶

۱۳مرداد,۹۶

تجزیه بها فهرست بها سال ۱۳۹۷ ابلاغ و منتشر شد! بعد از گذشت حدود ۶ …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


تصویر امنیتی
*

لامینگو یکی از خدماتی بود که ما مدتها بود منتظر عرضه‌شدن آن بودیم و خوشحالم که این انتظار ارزش داشت و توانستیم خدمات خوب و باکیفیتی رو در بخش‌های مختلف حقوقی بگیریم. شاید بتونم بگم به جرات در زمان ما بسیار بسیار تاثیر گذار بود.

مجموعه ما از خدمات علمی تخصصی لامينگو با مدیریت آقای دکتر قاسمی بهره مند شده و بدین وسیله از ایشان و همکاران محترم در خصوص ارایه رهنمودهای کارساز حقوقی تشکر فراوان می‌نمایم. در شرایط دشوار اقتصادی داشتن مشاوره حقوقی کارآمدی چون ایشان نعمت گرانبهایی است.

پاسخ سریع و دقیق به مسایل حقوقی کسب و کار‌ها به ویژه استارتاپ‌ها، چالشی‌ست که لامینگو راه حل مناسبی برای آن است. نوین‌تک تاکنون از تجربه مشاوران لامینگو در حوزه سرمایه‌گذاری و قراردادهای شتابدهی بهره گرفته که این همکاری قطعا بلندمدت خواهد بود.

اتفاقات توسعه فناوری که در مرکز صنعتی سازی نانو رقم خورد، قطعا بدون بهره‌مندی از مشورت‌های شخص آقای دکتر قاسمی و گروه توانمندشان در لامینگو محقق نمی‌شد و به همین دلیل آی‌کن مدیون تخصص و مشورت با ایشان است.

با دکتر قاسمی و دیگر متخصصین موسسه حرفه‌ای لامینگو، بسیار اقتصادی، دقیق، سریع و هوشمند به نتایج مطلوب رسیدیم و این تازه آغاز کار است.

نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان

با مدیریت جناب آقای دکتر قاسمی، مجموعه‌ای کاربلد و امین در لامینگو گرد هم آمدند که مجموعه شرکت مهرپارس در مقاطع و حوزه‌های مختلف حقوقی از آن بهره‌مند گردیده است. دانش کافی، خلاقیت و آگاهی به مسایل روز حوزه کسب‌وکارها همکاری با ایشان را برای مهرپارس اطمینان‌بخش و لازم نموده است.

زمانی‌ که در کشور هنوز مفهوم استارتاپ و حقوق تکنولوژی فراگیر نشده بود آقای دکتر قاسمی جزء معدود افرادی بودند که یار و همراه مرکز ما بودند و همیشه از مشورت‌های هوشمندانه و تخصصی ایشان استفاده کردیم. شکی نیست لامینگو هم با مدیریت مدبرانه ایشان یکی از پیشگامان خدمات هوشمند حقوقی در کشور خواهد شد.

خوشحالم اعلام کنم که آقای دکتر قاسمی و تیم ایشان در لامینگو با خدمات حقوقی حرفه‌ای، دقیق، اقتصادی و هوشمند توانسته‌اند جایگاه مشاوره تخصصی آنلاین خود را اثبات کنند.

در طی سالیان اخیر ضرورت حضور نهادی با قابلیت ارایه سبدی متنوع از خدمات حقوقی و قراردادی در کنار ارزشگذاری حرفه‌ای و از همه مهمتر توانمندی در تجاری‌سازی فناوری‌ها و دارایی‌های فکری به شدت احساس می‌شده است که خوشبختانه به همت دوست و برادر عزیزمان آقای دکتر قاسمی و به پشتوانه تخصص بی نظیر و تجربیات گرانبهای ایشان با تاسیس لامینگو این خلا مهم در اکوسیستم نوآوری و فناوری ایران برداشته شده است.

جای خالی این گونه خدمات تخصصی به شدت احساس می‌شد. لامینگو ترکیبی است از تخصص، تجربه و نوآوری که با همت و توانمندی جناب آقای دکتر قاسمی و تیم فوق‌العاده ایشان به وجود آمده است‌‌. امیدوارم روز به روز موفق‌تر باشند.

وقتی یک قرارداد در واحد حقوقی شرکت تنظیم میشه، همیشه به این موضوع فکر می‌کنیم آیا این قرارداد می‌تونست بهتر از این هم باشه. آیا نکته‌ای هست که ما ازش غافل شده باشیم، چون برامون خیلی مهمه قراردادی که از واحد حقوقی شرکت بیرون میره به طور کامل حافظ منافع شرکت باشه. مطمئنا این موضوع دغدغه بسیاری از مدیران نیز است، لامینگو با داشتن تیمی حرفه‌ای و با مدیریت آقای دکتر قاسمی برای این موضوع راه حلی اقتصادی، سریع و کارآمد به شمار می‌آید.

برخی واژه‌ها در عین مثبت بودن دارای تعریف مبهمی هستند. مثلا وقتی می‌گوییم حرفه‌ای با انواع و اقسام صفات و خصوصیات روبه‌رو می‌شویم و برای درک بهتر مفهوم آن، هیچ چیز مانند یک نمونه نمی‌تواند کارساز باشد. آقای دکتر قاسمی عزیز نمونه‌ای بی‌دلیل در تعریف واژه حرفه‌ای هستند. دو سال قبل، وقتی در اوج بحران در یک پرونده مهم بین‌المللی در سوئیس با ایشان روبرو شدم، امید چندانی به بهبود نداشتم. امّا با درایت ایشان نه تنها راه‌های برون رفت پدیدار شدند که توفیق و پیروزی بسیار سهل و مطمئن نمایان شدند.

رویای برون‌سپاری فعالیت‌های حقوقی برای شرکت‌ها و دریافت خدمات حقوقی برای اشخاص حقیقی با کیفیت ممتاز و با هزینه پایین، با تیم فوق‌العاده و تجارب موفق لامینگو در زمینه هوشمندسازی خدمات حقوقی، می‌تواند به بهترین نحو ممکن محقق شود.

از همکاری و مساعدت‌های‎ خالصانه جناب آقای دکتر قاسمی و مجموعه متخصصان لامینگو کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورم. خدمات این تیم متخصص منجر به امضای یک قرارداد همکاری فناورانه بین شرکت بنده با یکی از بزرگترین شرکت‌های بین‌المللی حوزه نفت و گاز شده است. تعهد این مجموعه در خصوص حفظ اطلاعات و تخصص مثال‌زدنی این تیم در رعایت استانداردهای حقوقی، برگ ارزشمندی جهت ارایه خدمات نوین حقوقی به جامعه فناوری ایران اسلامی‌مان خواهد بود.

 

شاید به جرئت بتوان اولین گام در مرحله اجرائی ساخت‌وساز یک ساختمان را، عملیات سفت‌کاری دانست. با توجه به اینکه این عملیات خود دربرگیرنده امور و بخش‌های مختلفی است، درنتیجه نیازمند بهره‌وری از خدمات افراد متخصص و مجرب در این زمینه است. برای پیشبرد رسمی و قانونی این نوع از همکاری طرفین می‌باید اقدام به تنظیم قرارداد در این راستا نمایند. قرارداد موجود در این زمینه، قرارداد پیمانکاری سفت‌کاری ساختمان است، که علاوه بر تعیین دقیق مشخصات فنی و محاسبات ویژه متناسب با موضوع قرارداد در آن، از جهتی موجبی برای اطمینان خاطر هر دو طرف در شکل‌گیری رابطه همکاری فی‌مابینشان نیز است.

 

برای پاسخ به این پرسش می‌باید یک گام به‌عقب برداشته و به بررسی دسته‌بندی کلی از عملیات ساخت‌وساز پرداخت. به‌طورکلی فرآیند احداث و ساخت یک سازه شامل دو مرحله کلی است که دربرگیرنده ۱) عملیات سفت‌کاری ساختمان و ۲) عملیات نازک‌کاری ساختمان است.

برای تعریف عملیات سفت‌کاری باید بیان کنیم که این عملیات خود دربرگیرنده‌ی فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای می‌شود که کلیه آن‌ها می‌باید در قرارداد موردتوجه قرارگرفته و با جزئیات درج گردد. برای مثال فرآیند سفت‌کاری از عملیات گودبرداری و خاک‌برداری در راستای آماده‌سازی بستر مناسب برای احداث سازه، تا نهایتاً ساخت تیرچه‌بلوک‌ها و سقف‌ها را نیز می‌تواند در بربگیرد.

برخلاف عملیات سفت‌کاری که آماده‌سازی اولیه برای احداث یک سازه و شروع فرآیند ساخت‌وساز است، عملیات نازک‌کاری شامل امور جزئی‌تری همچون فرآیند برق‌رسانی به ساختمان، معماری‌های داخلی، اجرای نمای ساختمان و امثالهم را شامل می‌شود. باید توجه داشت که انجام هر یک از این امور مستلزم استفاده از خدمات افراد متخصص و ماهر در این زمینه است، که درنتیجه برای شکل‌گیری همکاری با هر یک از آن‌ها نیازمند مشورت گرفتن از متخصص حقوقی در این زمینه و پس از آن تنظیم قراردادی متناسب با موضوع آن فعالیت هستیم. شما می‌توانید با مراجعه به بانک قراردادهای لامینگو، اقدام به ثبت درخواست و تهیه انواع قراردادهای پیمانکاری ساختمان نمایید.

 

قرارداد پیمانکاری یکی از انواع قراردادهای استخدامی است که عموماً برای انجام موضوعاتی که به‌صورت پروژه‌ای پیش می‌روند مورداستفاده قرار می‌گیرد. انجام عملیات سفت‌کاری ساختمان نیز ماند اکثر عملیات‌های موردنیاز در فرآیند ساخت‌وساز به‌صورت پروژه‌ای بوده و به‌عبارت‌دیگر شخص کارفرما، فرد متخصصی را انتخاب نموده و ایشان را مأمور در انجام موضوع قرارداد در مدت مشخصی و مطابق با ضوابط مشخصی می‌نماید. در این نوع قراردادها شخص کارفرما الزامی به بیمه نمودن شخص پیمانکار نداشته و همچنین نیاز به تعیین ساعات کاری مشخصی در این زمینه نیز ندارد بلکه طرفین تنها بازه زمانی خاصی را برای انجام موضوع قرارداد در نظر خواهند گرفت.

 

یکی از مواردی که درج آن در هر قراردادی واجب و ضروری است، بندی مرتبط با شرایط به وجود آمدن حق فسخ برای طرفین قرارداد است. در قرارداد پیمانکاری سفت‌کاری ساختمان، برای شخص کارفرما هنگامی حق فسخ ایجاد خواهد شد که برای مثال پیمانکار فعالیت خود را با تأخیری غیرمتعارف و بدون دلیل موجه شروع کند، از طرفی ممکن است قصور، بی‌مبالاتی و یا عملکرد نادرست پیمانکار نیز موجب تعطیلی عملیات سفت‌کاری و پیشبرد کار بشود، که درنتیجه در چنین شرایطی نیز حق فسخ برای شخص کارفرما ایجاد خواهد شد.

اما از طرفی مواردی که برای شخص پیمانکار حق فسخ ایجاد می‌کند می‌تواند برای مثال، زمانی باشد که پرداخت مبلغ قرارداد توسط شخص کارفرما با تأخیری طولانی و بدون عذر موجه صورت گیرد و یا ممکن است فورس ماژور عامل ایجاد حق فسخ برای هر یک از طرفین قرارداد باشد.

 

در قرارداد تهیه‌شده توسط تیم حقوقی لامینگو، ضمن در نظر گرفته شدن تمامی ظرایف و نکات ویژه حقوقی در این زمینه، شما می‌توانید درخواست تنظیم قراردادی متناسب با شرایط و نیازهای قراردادی مختص به خود در این راستا نمایید. همچنین در صورت وجود هرگونه پرسش و یا ابهام حقوقی می‌توانید با مشاوران حقوقی و وکلای ما در لامینگو در ارتباط باشید.

{{item.content}}

ثبت اطلاعات تکمیلی کاملا اختیاری بوده و صرفا جهت تسریع در آماده سازی متن کامل قرارداد شما در نظر گرفته شده است .

02188678691 | 02188673186

info (at) lawmingo.com

اولین شرکت دانش‌بنیان کشور در زمینه خدمات حقوقی و ارزش گذاری

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * مشخص شده اند

با عضویت در سایت دانلود عمران و معماری میتوانید – بصورت دائمی و بدون محدودیت دانلود – از سایت استفاده نموده و فایل های مورد نیاز خود را در زمینه عمران، معماری و ساختمان دانلود نمایید.

دانلود جزوات درسی و گزارش کارآموزی عمران، طراحی سازه، دانلود مقالات ، پایان نامه و سمینار عمران، دانلود پروژه دانشجویی ، کتاب و مجلات عمران، جزوه کارشناسی ارشد عمران و گرایش های عمران

دانلود نقشه و پلان معماری، کتاب و مجلات معماری ، فایل و مقالات معماری ، کارشناسی ارشد و سوالات نظام مهندسی ، فیلم، دکوراسیون، عکس های معماری، تری دی مکس، شهرسازی و طراحی شهری

در این سایت مطالب و مقالات در زمینه های مختلف مهندسی عمران، معماری، ساختمان و همچنین سایر موارد مرتبط گردآوری گردیده که میتواند مورد استفاده همکاران و علاقمندان قرار گیرد.

نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان

موضوع قرارداد: كرسی چینی و دیوار چینی ۳۵ سانتی طبقه زیر زمینی با آجر فشاری، دیوار چینی۲۰ سانتی با آجر فشاری زیر زمین، دیوار چینی با آجر ۱۰ سوراخ ۳۵ سانتی و ۲۲ سانتی دورتا دور زیر زمین دیوارچینی با آجر سفال ۲۰ سانتی طبقات، آجرچینی فشاری ۱۰ سانتی پشت قیرگونی زیرزمین، همچنین سیمانكاری آستر دورتا دور طبقه زیرزمین، بلوكاژ شامل قلوه چینی و شن ریزی و بتن ریزی مگر كف زیرزمین و نصب چهارچوب دربها و نعل درگاهها.

سایت دانلود مهندسی عمران و معماری

تلفن:   02144129247

همراه: 09122847548

ایمیل:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloak29c7219ab8e8d4002286452c2426588b’).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addy29c7219ab8e8d4002286452c2426588b=’arshasite’+’@’;addy29c7219ab8e8d4002286452c2426588b=addy29c7219ab8e8d4002286452c2426588b+’gmail’+’.’+’com’;var addy_text29c7219ab8e8d4002286452c2426588b=’arshasite’+’@’+’gmail’+’.’+’com’;document.getElementById(‘cloak29c7219ab8e8d4002286452c2426588b’).innerHTML+=’‘+addy_text29c7219ab8e8d4002286452c2426588b+’‘;

کانال تلگرام عمران، معماری و صنعت ساختمان

فیلم های دکوراسیون و طراحی داخلی

ورود به کانال تلگرام عمران و معماری

کلیه حقوق نزد سایت دانلود عمران و معماری محفوظ میباشد.

عضویت دائمی و بدون محدودیت دانلود

پرداخت حق عضویت و فعالسازی کاربری بلافاصله و آنلاین می باشد

حق عضویت دائمی در سایت – 25 هزار تومان

%PDF-1.5
%
1 0 obj
>>>
endobj
2 0 obj
>
endobj
3 0 obj
>/Font>/ProcSet[/PDF/Text/ImageB/ImageC/ImageI] >>/MediaBox[ 0 0 612 792] /Contents 4 0 R/Group>/Tabs/S/StructParents 0>>
endobj
4 0 obj
>
stream
x]ێ$m}`%0hzFaoYZ؀
ceY’kɒmj=V3 yȗ˗}rz?|~&Kqŕ?fbd{鏟?o>z??үӿ/$e#TBO?|7ݤ”G’o_e!/?O*+Kպo~(uί+~Sʿ)^~ϟ0/glV1i2Plb+;N)2XmhE7



برای تمام خدمات ساختمانی، قراردادهایی وجود دارد که تنظیم آنها قبل از شروع به کار، احتمال سوء تفاهم و خلف وعده را کاهش داده و نحوه پرداخت و تعهدات طرفین را آشکار می سازد.

در متن هریک از این قراردادها مواردی پیش بینی شده که شاید در لحظه شروع به کار بعید و دور از ذهن باشد، اما توجه به آنها از یکسو احتمال بروز اختلاف را به حداقل می رساند و از سوی دیگر، در صورت بروز اختلاف و دعوی، دادرسی به مسئله آسانتر، سریعتر و کم هزینه تر خواهد بود.

برای دانلود قرارداد، روی آیکون word و یا Pdf کلیک کنید.

نمونه قرارداد تخریب ساختمان:

نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان

نمونه قرارداد خاکبرداری ساختمان -نمونه 1:

نمونه قرارداد خاکبرداری ساختمان -نمونه 2:

نمونه قرارداد خاکبرداری ساختمان -نمونه 3:

نمونه قرارداد قالب بندی بتن ساختمان:

نمونه قرارداد فونداسیون ساختمان:

نمونه قرارداد آرماتوربندی ساختمان:

نمونه قرارداد بتن ریزی ساختمان:

نمونه قرارداد اسکلت فلزی ساختمان:

نمونه قرارداد حفر چاه ساختمان:

نمونه قرارداد دیوار کشی ساختمان:

نمونه قرارداد سفت کاری ساختمان:

نمونه قرارداد داربست ساختمان:

نمونه قرارداد سنگ کاری ساختمان:

نمونه قرارداد آسانسور ساختمان:

نمونه قرارداد سرویس آسانسور ساختمان:

نمونه قرارداد آسفالت ساختمان:

نمونه قرارداد سیمان کاری ساختمان:

نمونه قرارداد لوله کشی آب ساختمان:

نمونه قرارداد لوله کشی گاز ساختمان:

نمونه قرارداد برق کاری (سیم کشی) ساختمان:

نمونه قرارداد کاشی کاری ساختمان:

نمونه قرارداد گچ کاری ساختمان:

نمونه قرارداد سقف کاذب ساختمان:

نمونه قرارداد در و پنجره ساختمان:

نمونه قرارداد شیشه دو جداره ساختمان:

نمونه قرارداد نقاشی ساختمان:


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon

محمدی

2020-01-20

مطالب خواندنی
48 دیدگاه ها

مشاهده فهرست

در این پست از سایت استخدام شو ما قصد داریم چند نمونه فرم قرارداد پیمانکاری مفید و جامع برای شما قرار دهیم.

شما می توانید این فایلها را در فرمت پی دی اف و ورد به صورت رایگان از سایت ما دانلود کنید.

دانلود فایل ورد فرم شماره 1

نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان

دانلود فایل pdf فرم شماره 1

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 2

دانلود فایل pdf فرم شماره 2

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 3

دانلود فایل pdf فرم شماره 3

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

دانلود فایل ورد فرم شماره 2

دانلود فایل pdf فرم شماره 2

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان

دانلود فایل pdf فرم

*******

دانلود فایل ورد فرم

دانلود فایل pdf فرم

*******

قبل از اینکه یک قرارداد پیمانی تنظیم شود، باید کارهای لازم از جمله مشخص شدن دقیق طرفین قرارداد (کارفرما و پیمانکار) و همچنین شفاف سازی رابطه کاری بین آن ها انجام شود و ماهیت فعالیت و یا خدمت موضوع قرارداد باید کاملا مشخص و واضح باشد.

به عبارتی خدماتی که قرار است پیمانکار ارائه دهد و همچنین کارهایی که کارفرما انتظار انجام آنها را از طرف پیمانکار دارد، باید به طور مفصل در قرارداد توضیح و شرح داده شود تا هیچ جای ابهام و شک و شبه ای وجود نداشته باشد.

برخی بر این باورند که تنظیم قرارداد پیمانکاری، کار ساده ای است غافل از اینکه در تنظیم این نوع قرارداد مهم باید دقت و توجه بسیار کرد چرا که کوچکترین اشتباهی در اعداد و ارقام و یا آدرس و نام ها می تواند منجر به فسخ قرارداد و یا دعواهای بین پیمانکار و کارفرما گردد.

معمولا مواردی که در یک نمونه قرارداد پیمانکاری درج می شوند، عبارتند از موضوع، مدت و مبلغ پیمان یا قرارداد، مشخصات طرفین قرارداد، زمان پایان قرارداد، تعهدات طرفین و همچنین فسخ قرارداد که باید با دقت فراوان تکمیل، خوانده و امضا شود تا مشکلی پیش نیاید.

یک قرارداد پیمانکاری باید مطابق با قوانین کشور بین طرفین به امضا برسد و این قراردادها در انواع مختلفی از جمله قرارداد پیمانی مقطوع، امانی و قرارداد بر اساس مواد و دستمزد وجود دارند که بسته به نوع کار بین کارفرما و پیمانکار منعقد می شوند.

در تنظیم این نوع قرارداد در روش اول، پیمانکار، کل عملیات موضوع قرارداد یا پیمان را در ازای دریافت مبلغی به طور تمام و کمال انجام می دهد و در روش دوم، پیمانکار برای انجام هر واحد کاری (مثلا در مورد قراردادهای ساختمانی برای هر یک متر مربع) مبلغ تعیین شده ای را دریافت و کار و موضوع عملیات قرارداد را انجام می دهد.

در قراردادهای پیمانکاری به صورت امانی، کارفرما تمامی مخارج تعیین شده در پیمان را به پیمانکار می دهد و حقوق پیمانکار در ازای خدماتی که ارائه می دهد، به او پرداخت خواهد شد، خدماتی از قبیل ساخت تجهیزات، مدیریت و بسیاری موارد دیگر.

قرارداد بر اساس مواد و دستمزد و پیمان امانی از نظر مفاد قرارداد و تنظیم آن مشابه یکدیگر هستند و دستمزد پیمانکار در این نوع قرارداد معمولا به صورت ساعتی و با توجه به قیمت مواد و مصالح و هزینه های دیگری که او متحمل شده است، تعیین می شود و بر طبق آن پیمانکار موظف به اتمام موضوع عملیات پیمان می باشد و در حقیقت در این نوع قرارداد، این پیمانکار است که دستمزد خود را با توجه به هزینه های غیر مستقیم و بازیافت و سود نرخ ساعتی آن معین و به کارفرما اعلام می کند.

اگه این چند تا نمونه قرارداد جوابگو نبوده در نظرات بنویسید که دقیقا چه قراردادی میخواید؟ تا به صورت رایگان به ایمیل شما ارسال کنیم.

مطالب مرتبط :

دانلود نمونه قرارداد کاری

با سلام و احترام
قرارداد پیمانکاری یک شخص با شرکت چای را دارم
لطفا مساعدت فرمائید
با تشکر

نمونه قرارداد پیمانکاری بدون بیمه وقرارداد پورسانتی جهت پخش مرسولات پستی

ضمن قدردانی از زحمات شما ،، درخواست من از شما انعقاد قراردادشرکت تولیدی بصورت word که متاسفانه قراردادهای موجود که مرقوم گشته فایل صخقی هیچ یک word ksdjkn T نسبت به محصولات تولیدی شرکت و بصورت کارمزدی با متریال و بدون متریال و با در نظر گرفتن تمام حقوق دولتی و حقوق نیروی استخدامی پیمانکار ,…. و در صورت لزوم ارسال آن از طریق تلگرام ویا واتس آپ و تحت فایل ورد وبشماره 09192126456 انجام پذیرد. سپاسگزارم

سلام لطفا قرارداد پیمانکاری نظافت مجتمع مسکونی برایم ارسال کنید.

مدیر شرکت ارزیابی خسارت هستم که تعدادی نیرو بصورت موردی و pear cass بکار گرفته ام . میزان پرداختی به تناسب کارکرد است و نمیتوان پیش بینی کرد که چقدر کار میکنند . لطفا اگر نمونه قرارداد را دارید مرحمت فرمایید. ضمنا شرکت من پیمانکار شرکت بیمه است

با سلام و عرض خسته نباشید

نمونه قرارداد سرویس ایاب و ذهاب پرسنل و نمونه قرارداد اجاره ماشین آلات مانند بیل مکانیکی ، لودر ، جرثقیل رو میخواستم

ممنون

سلام وقت بخیر
نمونه قرارداد پیمانکاری جهت اجرای کانال آبرسان به استخرهای میگو میخواستم
با تشکر
ضمنا این کار شامل اجرای بلوک چینی و پلاستر دیوارها و کف سازی همراه با بتن ریزی میباشد

نمونه قرار داد پیمانکاری راننده ماشین سنگین بدون بیمه ،فقط حقوق ثابت

سلام لطفا نمونه قراردا برای طراحی تاسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان
قرارداد اجرا نمیخوام لطفا طراحی باشه ممنون

با سلام .
نمونه قرارداد پیمانکاری برای کارگاه صحافی می خواستم که بصورت کنترات با قیمت مشخص واگذار کنم.

با سلام وعرض تشکر درصورت امکان فرم قرارداد اجاره زمین زراعی مورد نیاراینجانب است

سلام و عرض خسته نباشید دارم . شرکت بازرگانی دارم و قصد همکاری با یک تولیدکننده فرش دستباف برای فروش تولیدات ایشان در خارج از کشور رو دارم . هزینه ها بر عهده تولید کننده بوده و من فقط از فروش درصدی رد برمیدارم . این قرار داد در چه قالبی باید نوشته بشه

نمونه قرار داد شرکت‌ تاسیساتی و خدماتی با نفرات به صورت پیمانی که پروژه کار میکنند و ثابت نیستند که شامل بیمه و حوادث حین کار نشود

سلام نمونه قرارداد براساس برآورد کلی یا قیمت ثابت

با سلام.به قرارداد برای اپراتور پیک که دستمزد ساعتی برایشان محسوب میشود لازم دارم.ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر

قرار داد پیمانکار با نصاب

سلام ممنون از سایت کاربردی و خوبتون لطفا برای نمونه قرارداد گنبد فایبرگلاس برای مسجد راهنمایی بفرمایید

باسلام و احترام و تشکر از مطالب و قراردادهای کاربردی ارایه شده. در صورت امکان یک توافقنامه استاندارد مابین شرکت سازنده مسکن و خریدار حقیقی در مورد پیش خرید یک واحد آپارتمان بصورت ورد ارایه گردد با تشکر

باسلام نمونه قراردادنگهبانی بامسوول ساختمان درحال ساخت (پایان کار)جهت نگهبانی ازساختمان وابزارالات ولوازم مصرفی درساختمان

سلام. قرارداد کار در امورمشترکین رومیخاستم .باتشکر

ب عرض سلام و خسته نباشید من یک نمونه قرارداد برای تعمیر سقف شیبدار لازم دارم.
ممنون میشم بتونید منو راهنمایی کنید.

با سلام
به بنده یک پروژه تدوین فرآیندهای سازمانی برای انجام طی مدت 3 ماه پیشنهاد شده است. لطفا یک نمونه قرارداد پروزه برایم ارسال فرمائید.

سلام لطفا قرارداد کار بین دو طرف در کافی شاپ رو برام ارسال کنید. کارگر و کارفرمایی نباشه لطفا

سلام لطفا قرارداد کار ماده ۱۰ قانون مدنی برای کافی شاپ رو برام ارسال کنید

سلام وقت بخیر
یک مجموعه اداری که به بهره بردار سپرده شده، مدیریت مجموعه قصد سپردن سالن آمفی تئاتر را به یک گروه هنری دارد. که بجای دریافت اجاره بها، این گروه ملزم به ارائه خدمات مدنظر مدیریت مجموعه میباشد.
راهنمایی می فرمائید شکل قرارداد به چه صورتی باید باشه؟
ممنون

سلام نصر هستم .یک نمونه از قراردادهای الحاقیه پروزه های تصفیه خانه فاضلاب رو احتیاج داشتم. ممنون

با عرض سلام وخسته نباشید لطفاچند نمونه فرم فهرست پیمانکاران مورد تایید-شماسنامه پیمانکاران- ارزیابی دوره ای پیمانکاران-لیست پیمانکاران تایید و تاییدنشده- چک لیست ارزیابی پیمانکاران خدمات تولیدی و رتبه بندی پیماتکاران-چک لیست ارزیابی توانمندی پیمانکاران و چک لیست ممیزی فرایند پیمانکاران رو برام در صورت مقدور بودن ارسال فرمایید. با سپاس

سلام.قرارداد پیمانکاری جهت انجام مدیریت .خرید تجهیزات و استخدام پرسنل جهت راه اندازی فروشگاه زنجیره ایی مثل کوثر با شخص حقیقی لازم دارم.ممنون از لطف شما

سلام
نمونه ی قرارداد آهن کشی آسانسور فی ما بین شرکت آسانسوری و نصاب رو میخاستم
با تشکر.

باسلام یک نمونه قرارداد نگهبانی ساختمان در حال ساخت میخاستم که چون نگهبانم بیمه نمیخاهد چگونه قرارداد را باید نوشت که فردا نرود اداره کار شکایت کند.اگه کمکم کنید و یه نمونه قرارداد بهم بدهید ممنونتون میشم تشکر

سلام
وقتتون بخیر
از سایت بسیار مفید و ارزشمندتون بسیار ممنونم.
براتون مقدور هست قراردادی در خصوص انجام یک پروژه تحقیقاتی و مطالعاتی از طرف اینجانب برای یک شخص دیگر یا شرکت دیگر رو لطف کنین؟
از لطفتون بسیار سپاسگزارم

سلام یه نمونه قرار داد برای کاشی و سنگ کاری ساختمان میخواستم

یک قرارداد مشاوره ساعتی که مشمول قانون کار نباشد

سلام وقت به خیر قرار داد پیمانکاری پخش مواد غذایی بین شخص و کارخانه را تقاضا دارم . باسپاس فراوان افضل

سلام وقت به خیر احترامآ قرار داد پیمانکاری پخش موراد غذایی بین شخص و کارخانه یا تولید کننده را تقاضا دارم. با سپاس فراوان. افضلی

سلام
قرار داد مابین کارگاه ذوب فلزات و ریختگری با پیمانکار می خواستم

سلام وقت بخیر نمونه قرار داد مدیریت پیمان و مشارکت در ساخت برای ساخت صفر تا 100 باغ و ویلا میخواستم

سلام دوست عزیز:
قرارداد مدیریت پیمان و مسارکت در ساخت برای شما ارسال شد…

سلام نمونه قراداد ساختمانی با افراد شخصی و شرکتها دولتی و خصوصی مثل معادن لطفاً و قراداد کار با پرسنل مجموعه میخواستم ممنونم

سلام اگر ممکنه نمونه قرارداد مشاوره مشمول قانون کار وغیر مشمول قانون کار رو ازسال بفرمایید.

سلام یک قراردادنگهداری وتامین نیروهاتخصصی عملیاتی نیروهای اتش نشانی ایستگاه های اتش نشانی شهرک های صنعتی لطفا09125426858 تلگرام یاواتساپ

باسلام ،نمونه قرارداد سرپرست کارگاه میخواستم

باسلام و احترام
من یک قرارداد پیمانکاری میخوام مربوط به برق صنعتی شرکت ریسندگی که حقوق ماهانه میگرد و بیمه هم میشود.
باتشکر

سلام وقت بخیر سپاسگزارم بابت مطالب مفید وکاربردی سایت
لطفاً یک نمونه قرارداد کار معین ساعتی که بین مدیر مدرسه و دبیران هست ارسال کنین واینکه آیا حق عائله مندی و مسکن شامل بانوان هم میشه یا نه

با سلام در یک مجموعه بزرگ مرغداری کار میکنم که هر از گاهی تعدادی کارگر توسط شخصی از بیرون مجموعه برای انجام کارهایی مثل واکسیناسیون جوجه ها و بارگیری کود و مرغ و آماده سازی سالن ها به داخل شرکت آورده می شود بنده چه نوع قرارداد پیمانکاری با این فرد تنظیم کنم که در صورت بروز حادثه حین کار برای هر کدام از این کارگران مشکلی برای شرکت پیش نیاید چون تمام دستمزد کارگران به پیمانکار مربوطه پرداخت می شود وهیچ رابطه مزدی بین شرکت و کارگر مذکور هم نیست.ممنون میشوم نمونه قرارداد را با توجه به توضیحات بالا… خواندن بیشتر »

سلام وقت بخیر نمونه قرارداد پیمانکاری یک شخص با شرکت جهت توزیع مواد غذایی که فاقد بیمه باشد را دارم
ممنون از مساعدت شما
با تشکر

باسلام یک نمونه قرارداد نگهبانی ساختمان در حال ساخت میخاستم که چون نگهبانم بیمه نمیخاهد چگونه قرارداد را باید نوشت که فردا نرود اداره کار شکایت کند.اگه کمکم کنید و یه نمونه قرارداد بهم بدهید ممنونتون میشم تشکر

سلام وقت بخیر نمونه قرار داد مدیریت پیمان برای ساخت صفر تا 100 اپارتمان 5 طبقه میخواستم
ممنونم

تمامی خدمات وب سایت استخدام شو، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


دانلود فایل pdf فرم شماره 1Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 2Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 3Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 2Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon


دانلود فایل pdf فرمDownloads-icon

نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان
نمونه قرارداد پیمانکاری سفت کاری ساختمان
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *