نمونه قرارداد کار موقت بدون بیمه pdf

نمونه قرارداد کار موقت بدون بیمه pdf
نمونه قرارداد کار موقت بدون بیمه pdf

کار کردن در معنای قانونی آن به ارائه کالا یا خدمات در مقابل دریافت مزد مشخص گفته می ­شود. امروزه با افزایش کارخانه ها ، کارگاه ها، شرکت های پیمانکاری و غیره نیاز به نیروی کار نیز افزایش پیدا کرده است؛ و همین موضوع باعث قاعده‌مندسازی اقدامات در این زمینه و ایجاد قوانین و مقررات مشخصی برای حفظ حقوق کارگر و کارفرما شده است که برای هر چه بهتر شدن رابطه بین کارگر و کارفرما آَشنایی با این قوانین به نظر ضروری می‌رسد.

با تسلط به قوانین حوزه کار و نوشتن قرارداد می‌­توان از پایمال نشدن حقوق طرفین و رعایت همه نکات حقوقی اطمینان حاصل کرد و قراردادی که شامل همه جزئیات مورد نظر باشد، نوشت.

بنابراین در ادامه با مفاهیم کارگر، کارفرما، انواع قرارداد کار آشنا خواهید شد و نهایتا به این سوال پاسخ خواهیم داد که قرارداد کار موقت بدون بیمه صحیح است یا نه.
چنانچه پس از مطالعه مطلب سوال داشتید می‌توانید از کارشناسان حقوقی امور قراردادها کمک بگیرید و یا قرارداد موردنیازتان را از بانک قراردادهای وینداد دریافت کنید.

تشخیص درست کارگر و کارفرما از آن جهت اهمیت دارد که تنها در صورتی که فردی بر اساس قانون، کارگر یا کارفرما نامیده شود می­‌تواند از حمایت های قانونی بهره­ مند شود و در صورت شکایت در محاکم قانون کار ابتدا باید کارگر یا کارفرما بودن شخص محرز شود، سپس به شکایت رسیدگی می‌­شود؛ پس به این تعاریف قانونی دقت کنید:

کارگر بر اساس ماده ۲ قانون کار ۱۳۶۹ ” کارگر از لحاظ این قانون کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حق‌السعی اعم از مزد ، حقوق ، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می‌کند.”نمونه قرارداد کار موقت بدون بیمه pdf

کار فرما نیز در همان قانون این­گونه تعریف شده است ” کارفرما شخصی است حقیقی یا حقوقی که کارگر به درخواست و به حساب او درمقابل دریافت حق السعی کار می کند. مدیران و مسئولان و به طور عموم کلیه کسانی که عهده دار اداره کارگاه هستند؛ نماینده کارفرما محسوب می­‌شوند و کارفرما مسئول کلیه تعهداتی است که نمایندگان مذکور در قبال کارگر به عهده می‌گیرند. در صورتی که نماینده کارفرما خارج از اختیارات خود تعهدی بنماید و کارفرما آن را نپذیرد در مقابل کارفرما ضامن است.”

رابطه بین کارگر و کارفرما با قرارداد کار مشخص می­‌شود. جزیئیاتی که در قرارداد کار وجود دارد مانند ساعت کار، دست مزد کارگر، مشخصات طرفین و غیره محدوده این رابطه را روشن می­‌سازد.

قرارداد کار طبق تعریف قانون ” قرارداد کار عبارت است از قرارداد کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق السعی کاری را برای مدت موقت، یا مدت غیرموقت برای کارفرما انجام می‌دهد.”

قرارداد کار طبق قانون ۳ نوع است:

۱.قرارداد کار دائم: در این نوع قرارداد طرفین توافقی بر سر خاتمه کار نمی­‌کنند و تا زمانی نا معلوم قرارداد پا برجاست. این نوع از قرارداد به دلیل امنیت شغلی ای که برای کارگر ایجاد می‌­کند مطلوب اوست اما کارفرمایان تمایلی به بستن این نوع از قرارداد ندارند. تبصره ۲ ماده ۷ قانون کار می­‌گوید در صورتی که کار مستمر باشد و زمانی برای آن تعیین نشده باشد قرارداد کار دائمی خواهد بود.

۲.قرارداد کار موقت: قرارداد کار موقت همان­طور که از نامش پیداست قراردادی ست که کارفرما با کارگر برای مدت معینی مثلا ۳ ماه، یک سال یا هر مدت دیگری می­‌بندد. موقت بودن این قرارداد نباید باعث تضییع شدن حقوق کارگر یا فرار کردن کارفرما از پرداخت حقوق خاص کارگر باشد.

۳.قرارداد کار معین: کار معین کاری ست که در بازه زمانی مشخص شروع و خاتمه می­‌یابد و قراردادی که موضوعش این نوع از کار باشد قرارداد کار معین نامیده می‌­شود. قرارداد کار با پایان یافتن کار معین اتمام می­‌یابد. با مشخص کردن حدودی زمان اتمام کار می‌­توان از حقوق کارگر و کارفرما دفاع کرد.

قبل از پاسخ به این سوال که آیا قرارداد کار موقت بدون بیمه صحیح است یا نه ابتدا باید وضعیت بیمه در قراردادها را مشخص کنیم. طبق ماده ۱۴۸ قانون کار “کارفرمایان کارگاه‌های مشمول این قانون مکلفند بر اساس قانون تأمین اجتماعی ، نسبت به بیمه نمودن کارگران واحد خود اقدام نمایند”.

پس کارفرمایان موظفند کارگران خود را با هر نوع قراردادی که دارند (موقت، دائم یا کار معین) بیمه کنند.

ماده ۴ قانون تامین اجتماعی نیز بیان می‌­دارد که سه دسته از افراد مشمول بیمه تامین اجتماعی هستند:

الف- افرادی که به هر عنوان در مقابل دریافت مزد یا حقوق کار می‌کنند.

ب – صاحبان حرف و مشاغل آزاد.

ج – دریافت‌کنندگان مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت.

کارگران نیز جزو دسته اول این تقسیم بندی قرار گرفته اند و فارغ از نوع قراردادشان باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

نحوه بیمه کردن در قرارداد کار موقت بر اساس ساعت کار کارگر است؛ بدین صورت که به ازای هر ۸ ساعت کار باید یک روز حق بیمه به سازمان بیمه پرداخت شود.

حال ببینیم ما قرارداد کار موقت بدون بیمه داریم؟

همان­طور که مشاهده کردید همه کارگران اعم از دائمی یا موقتی باید توسط کارفرما بیمه شوند، حق بیمه کارگر ماهانه از حقوق او کسر می‌شود.

کسر شدن حق بیمه از حقوق کارگر و تمایل نداشتن کارفرما به پرداخت حق بیمه برای کارگران موقتی، باعث شده که طرفین گاهی بر سر پرداخت نکردن حق بیمه و بیمه نشدن کارگر توافق کنند. گرفتن ضمانت از کارگر یا امضای کارگر مبنی بر عدم دریافت بیمه از راه های متداول بیمه نکردن کارگر است.

اما هر نوع توافقی بر سر بیمه نکردن کارگر غیر قانونی بوده و کارگر می­‌تواند از کارفرما در این مورد شکایت کند. قرارداد کار موقتی هر چقدر هم کوتاه (مثلا پاره وقت یا ساعتی) باشد بر اساس ساعت کاری باید حق بیمه از آن کسر شود. بعضی کارفرمایان برای فرار از پرداخت حق بیمه کارگران با آن ها قراردادی با عنوان قرارداد پیمانکاری امضا می­کنند در قرارداد پیمانکاری کارفرما موظف به پرداخت حق بیمه نیست. عوض شدن عنوان قرارداد در ماهیت قرارداد تفاوتی ایجاد نمی­‌کند و در صورتی که کارگر در محاکم حقوق کار از کارفرما شکایت کند و قرارداد کار او اثبات شود، کارفرما موظف به پرداخت کامل بیمه و جرائم آن است.

پس در قراردادهای کاری تان فراموش نکنید که درمورد حق بیمه شفاف سازی های لازم را انجام دهید و مطمئن باشید که قرارداد کار موقتی که در آن حق بیمه ذکر نشده یا بر سر پرداخت نکردن حق بیمه توافقی ایجاد شده، غیر قانونی است.

امور قراردادها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از تنظیم هر قراردادی با یک مشاور حقوقی مسلط به امور قراردادها مشورت کنید.
برای این که قرارداد کاری استاندارد و قانونی که مختص به خودتان باشد، داشته باشید می­‌توانید به بانک قرارداد وینداد سری بزنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‘4 زمان خواندنقراردادهای کار به عنوان رایج‌ترین قراردادهای استخدامی در فضای کسب‌وکارها شناخته می‌شوند. از قراردادهای کار برای اهداف متنوع استخدامی از قبیل استخدام کارمند اداری، معلم و مدرس، کارگر ساختمانی و… می‌توان استفاده کرد. ادامه مطلب…

‘4 زمان خواندنفضای کار اشتراکی محیطی است که طبق قرارداد فضای کار اشتراکی در آن افراد یا گروه‌های کاری با زمینه‌های شغلی متفاوت کسب‌وکار خود را در آنجا آغاز می‌کنند و در این مسیر می‌توانند ادامه مطلب…

‘4 زمان خواندناحتمالاً بسیاری از شما با دیدن عنوان این مطلب به این فکر خواهید کرد که اضافه‌کاری در عرف رایج و در روابط کارفرما و کارگر مفهوم مشخصی دارد و آن‌چنان پیچیده هم نیست. ادامه مطلب…

برای مشاهده لیست وارد شوید…

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

این محصول را خریداری کرده اند!

2.000 تومان 1.000 تومان

قیمت در نظر گرفته برای محصول

نمونه قرارداد کار موقت بدون بیمه pdf

دانلود فایل ورد آماده قرارداد کار (کار موقت – مدت موقت) با PDF رایگان

قراردادکار بین……………………………… بعنوان کارفرما و آقای/ خانم …………………………………….. فرزند ………………………… متولد……….. شماره شناسنامه………… صادره از……………. مجرد متاهل بعنوان کارگر………………… از تاریخ…………….. لغایت…………….بمدت……………..سال و……………..ماه بااستناد مواد 7و8و9 قانون کار بشرح ذیل منعقد میگردد.

1-باستناد ماده 51 قانونکار ساعت کار روزانه 7 ساعت و 20 دقیقه و در هر هفته 44 ساعت که کارگر موظف به انجام کلیه امور مربوط به شغل خود زیر نظر کارفرما و نماینده او میباشد.

ساعت شروع کار ……………….  و پایان کار ……………….  می باشد.

2-باستناد ماده 34 قانونکار حقی السعی نامبرده عبارت است :

الف : دستمزذ پایه روزانه…………………………… ب: خوارو بار ماهانه مبلغ…………………………………………

ج: کمک هزینه مسکن مبلغ……………………………د: کمک عایله مندی مبلغ…………………………………….

ت:ترمیم دریافتی برای ماههای 30 روز …………….. و برای ماههای 31 روز……………………………………

ث:بابت بن کالاهای اساسی ماهانه مبلغ ………………………. ریال واریز ان بحساب اتحادیه امکان

جهت دانلود فایل word لطفا فایل را خریداری نمایید

  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دانلود فایل ورد آماده قرارداد کار (کار موقت – مدت موقت) با PDF رایگان

2.000 تومان 1.000 تومان

خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

2.000 تومان 500 تومان

دانلود فایل ورد (قابل ویرایش) آماده دادخواست درخواست صدور حکم ورشکستگی از طرف تاجر  

2.000 تومان 1.500 تومان

دانلود فایل ورد (قابل ویرایش) قرارداد اجاره یک دستگاه آپارتمان مسکونی + PDF رایگان   جهت دانلود فایل word لطفا فایل را خریداری نمایید دانلود رایگان فایل PDF  

2.000 تومان 1.500 تومان

دانلود فایل ورد قرارداد حسابرسی مالیاتی + PDF رایگان   جهت دانلود فایل word لطفا فایل را خریداری نمایید دانلود رایگان فایل PDF  

2.000 تومان

دانلود فایل ورد آماده قرارداد سیمان کاری به همراه قوانین و تبصره ها + PDF رایگان جهت دانلود فایل word لطفا فایل را خریداری نمایید دانلود رایگان فایل PDF  

2.000 تومان

دانلود فایل ورد قرارداد نیروی کارگر به صورت پیمانکاری (PDF رایگان)   جهت دانلود فایل word لطفا فایل را خریداری نمایید دانلود رایگان فایل PDF  

2.000 تومان

قرارداد ساخت و نگه داري سوله اسكلت فلزي این قرار داد شامل 15 ماده و 9 تبصره میباشد . که تیتر های آن به صورت زیر است. ماده 1: اين قرارداد در تاريخ                            في مابين                                  به نمايندگي به موجب معرفي…

1000

نمونه قرارداد کار موقت بدون بیمه pdf

423

344

3221

956

12

آدرس: اصفهان  –  نایین – خیابان امام – ابتدای سه راه پیرنیا – اصفهان کامپیوتر | کد پستی 8391839779

پشتیبانی 24 ساعته مشتریان : 46257129-031

© کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به آموزشیار می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت پیگرد قانونی دارد.

0

0

سلام کاربر میهمان

ورود و عضویت


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


دانلود رایگان فایل PDFDownloads-icon


قرارداد قانون کار 98 pdf Downloads-icon


افزودن به سبد خریدDownloads-icon

سایت اقدام پژوهی –  گزارش تخصصی و فایل های مورد نیاز فرهنگیان

1 -با اطمینان خرید کنید ، پشتیبان سایت همیشه در خدمت شما می باشد .فایل ها بعد از خرید بصورت ورد و قابل ویرایش به دست شما خواهد رسید. پشتیبانی : بااسمس و تلگرام : 09159886819 و آیدی : @dabiryar  –  صارمی

2- شما با هر کارت بانکی عضو شتاب (همه کارت های عضو شتاب ) و داشتن رمز دوم کارت خود و cvv2  و تاریخ انقاضاکارت ، می توانید بصورت آنلاین از سامانه پرداخت بانکی  (که کاملا مطمئن و محافظت شده می باشد ) خرید نمائید .فایل بعد از خرید هم مستقیم دانلود می شود هم به ایمیل شما فرستاده می شود (پوشه inbox یا s pam )

3 – درهنگام خرید اگر ایمیل ندارید ، در قسمت ایمیل ، ایمیل   را بنویسید.

نمونه قرارداد کار موقت بدون بیمه pdf

لیست گزارش تخصصی   لیست اقدام پژوهی     لیست کلیه طرح درس ها

نمونه قرارداد کار معین  بصورت رایگان :

 

فایل ورد و قابل ویرایش  مربوط به قرارداد کار معین را می توانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود نمایید.

 

  

همچینن می توانید از سایر فرم های قرارداد از لینک های زیر استفاده کنید :

 

 

نمونه قرارداد کار و امور اجتماعی  بصورت رایگان :

 

فایل ورد و قابل ویرایش  مربوط به قرارداد کار و امور اجتماعی را می توانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود نمایید.

 

  

 

همچنین متن قرارداد بالا در زیر قرار داده شده است :

نمونه قرارداد كار  اين قرارداد به موجب ماده (10) قانون كار جمهوري اسلامي ايران وتبصره (3) الحاقي به ماده (7) قانون كار موضوع بند (الف) ماده(8) قانون رفع برخي از موانع توليد وسرمايه گذاري صنعتي –مصوب 25/8/1387 مجمع تشخيص مصلحت نظام بين كارفرما/نماينده قانوني كارفرما وكارگر منعقد مي شود. 1)مشخصات طرفين:كارفرما/نماينده قانوني كارفرما آقاي/خانم/شركت…………………..فرزند………………..شماره شناسنامه/شماره ثبت: ………………….. به نشاني:… وكارگر آقاي /خانم……………….فرزند………………….متولد………………..شماره شناسنامه…………… شماره ملي……………….ميزان تحصيلات……………….نوع وميزان مهارت……………………………. به نشاني:……………………………………………………………………………….منعقد مي گردد. 2)نوع قرارداد: دائم                        موقت                            كارمعين 3)نوع كار يا حرفه يا حجم كار يا وظيفه اي كه كارگر به آن اشتغال مي يابد:……………………………… … 4)محل انجام كار:… 5)تاريخ انعقاد قرارداد:… 6)مدت قرارداد:… 7)ساعات كار:… ميزان ساعات كار وساعت شروع وپايان آن با توافق طرفين تعيين مي گردد.ساعات كار نمي تواند بيش از ميزان مندرج در قانون كار تعيين شود ليكن كمتر از آن مجاز است. 8)حق السعي: الف:مزد ثابت/مبنروزانه/ساعتي………………………..ريال(حقوق ماهيانه……………………………..ريال) ب:پاداش افزايش توليد يا بهره وري…………………………….ريال كه طبق طوافق طرفين قابل پرداخت است. ج:ساير مزايا:… 9)حقوق ومزايا به صورت هفتگي/ماهيانه كارگر به حساب شماره…………………..نزد بانك……………… شعبه…………………توسط كارفرما يا نماينده قانوني وي پرداخت مي گردد. 10)بيمه:به موجب ماده (148) قانون كار كارفرما مكلف است كارگر را نزد سازمان تامين اجتماعي ويا ساير دستگاههاي بيمه گذار بيمه نمايد. 11)عيدي وپاداش سالانه:به موجب ماده واحده قانون مربوط به تعيين عيدي وپاداش سالانه كارگران شاغل در كارگاههاي مشمول قانون كار-مصوب 6/12/1370 مجلس شوراي اسلامي-به ازاي يكسال كار معادل شصت روز مزد ثابت/مبنا(تا سقف نود روز حداقل مزد روزانه قانوني كارگران)به عنوان عيدي وپاداش سالانه به كارگر پرداخت مي شود.براي كار كمتر از يك سال ميزان عيدي وپاداش وسقف مربوط به نسبت محاسبه خواهد شد. 12)حق سنوات ومزاياي پايان كار:به هنگام فسخ يا خاتمه قرارداد كار حق سنوات مطابق قانون ومصوبه 25/8/78 مجمع تشخيص مصلحت نظام بر اساس نسبت كار كرد پرداخت مي شود. 13)شرايط فسخ قرارداد:اين قرارداد در موارد ذيل توسط هر يك از طرفين قابل فسخ است.فسخ قرارداد ………….روز قبل به طرف مقابل كتبا اعلام مي شود. … 14)ساير موضوعات مندرج در قانون كار ومقررات تبعي از جمله مرخصي استحقاقي كمك هزينه مسكن كمك هزينه عائله مندي نسبت به اين قراردا اعمال خواهد شد. 15)اين قراردا در چهر نسخه تنظيم مي شود كه يك نسخه نزد كارفرما يك نسخه نزد كارگر يك نسخه به تشكل كارگري(در صورت وجود)ويك نسخه نيز توسط كارفرما از طريق نامه الكترونيكي يا اينترنت يا ساير طرق به اداره كار وامور اجتماعي محل تحويل مي شود.                             محل امضاء كارفرما                                            محل امضاء كارگر

 

همچینن می توانید از سایر فرم های قرارداد از لینک های زیر استفاده کنید :

 

 

 

پشتیبان سایت همیشه در خدمت شماست.

 سامانه خرید و امن این
سایت از همه  لحاظ مطمئن می باشد . یکی از
مزیت های این سایت دیدن بیشتر فایل های پی دی اف قبل از خرید می باشد که شما می
توانید در صورت پسندیدن فایل را خریداری نمائید .تمامی فایل ها بعد از خرید مستقیما دانلود می شوند و همچنین به ایمیل شما نیز فرستاده می شود . و شما با هرکارت
بانکی که رمز دوم داشته باشید می توانید از سامانه بانک سامان یا ملت خرید نمائید . و بازهم
اگر بعد از خرید موفق به هردلیلی نتوانستیدفایل را دریافت کنید نام و نام خانوادگی نام فایل و ایمیل خود را به شماره همراه 09159886819 ارسال نمائید، در سریعترین زمان فایل به ایمیل
شما  فرستاده می شود .

سایت آموزش و پرورش

رتبه الکسا سایت

ویکی پدیا

معلم سایت

از اينکه به سايت ما آمده ايد بسيار خوشحاليم. به دليل بروز بودن سايت لطفا از صفحات ديگر هم بازديد نماييد.

%PDF-1.5
%
14 0 obj
>
endobj

32 0 obj
>/Filter/FlateDecode/ID[]/Index[14 35]/Info 13 0 R/Length 90/Prev 35633/Root 15 0 R/Size 49/Type/XRef/W[1 2 1]>>stream
hbbd“b`$_@mH0`̫AD:h

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

1 پاسخ

با سلام

 نمونه قرارداد کار موقت رو می تونید از طریق لینک زیر دانلود کنید:نمونه قرارداد کار موقت بدون بیمه pdf

دانلود رایگان نمونه قرارداد کار موقت 

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید


نمونه-قرارداد-کار-موقت-بدون-بیمه-pdfDownloads-icon


قولنامه-خرید-خانه-pdfDownloads-icon


قولنامه-خرید-خانه-pdfDownloads-icon

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

1 پاسخ

لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید دیدگاهی ارسال نمایید


نمونه-قرارداد-کار-موقت-بدون-بیمه-pdfDownloads-icon


نمونه-قرارداد-کار-موقت-بدون-بیمه-pdfDownloads-icon

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای ضروری با * مشخص شده اند

بر اساس مفاد ماده 2 قانون کار جمهوری اسلامی ایران ، این قرارداد کار بین 

شرکت /آقای / خانم : …………………………………… فرزند …………….. دارای شناسنامه شماره ……………… صادره از ………… ساکن ……………………………………………………………………  که در این قرارداد به اختصار (کارفرما ) نامیده می شود.

و آقای / خانم : …………………………………….. فرزند …………….. دارای شناسنامه شماره ……………… صادره از ………… ساکن ……………………………………………………………………………..که از این پس (کارگر) نامیده می شود منعقد می گردد.

تبصره : اینقرارداد جهت کار موقت با توجه به بند (و ) از ماده 10 قانون کار بین طرفین  تنظیم گردیده است.

1-  مدت قرارداد : مدت این قرارداد ……………… ماه است که شروع آن از تاریخ …………….. و پایان آن تاریخ ………………… می باشد و محل انجام کار ، واقع در محل ……….. به نشانی ……………………………………… می باشد.نمونه قرارداد کار موقت بدون بیمه pdf

تبصره :  ۳ ماه از ابتدای مدت این قرارداد جنبه آزمایشی دارد و در حین و پایان مدت مذکور چنانچه نحوه خدمت کارگر فوق الذکر مورد تایید کارفرما نباشد طبق مقررات قانون کار به این قرارداد خاتمه داده خواهد شد.

2-  موضوع قرارداد : انجام خدمت در قسمت  ……………. شرکت می باشد  و آقای / خانم ………………. متعهد است که وظایف محوله را با رعایت مقررات و طبق شرح وظایف ابلاغ شده به ایشان انجام دهد .

3-  ساعت کار : ساعت کار شرکت معادل 44 ساعت کار در هفته می باشد و در صورت  انجام کار اضافی ، طبق مقررات قانون کار مزایای اضافه کار به کارگر پرداخت خواهد شد .

۴-     حق السعی :

4-1) حقوق ماهیانه : ………………. ریال

4-2) حق جذب ماهانه : ……………. ریال

4-3) خواربار و مسکن : …………… ریال

4-4) کمک عائله مندی :……………….. ریال

۴-۵) سایر مزایا : ……………………. ریال

تبصره : مالیات بر حقوق و مزایا و کسورات مربوط به حق بیمه تامین اجتماعی و سایر کسورات قانونی از دریافتی ماهانه کارگر کسر و خالص پرداختی از طرف کارفرما به نامبرده  پرداخت خواهد شد.

5) خانم / آقای ……………….. طی مدتی که برای شرکت کار می کنند حق استفاده از تعطیلات  رسمی و مرخصی استحقاقی سالیانه را براساس مقررات قانون کار دارا خواهد بود.

6) این قرارداد پس از پایان خدمت از سوی هر یک از طرفین قابل فسخ خواهد بود ولی در حین اجرای آن نیز با توافق طرفین و پرداخت حق سنوات معادل یک ماه آخرین حقوق و مزایای دریافتی در ازای هر سال خدمت می توان این قرارداد را فسخ کرد مشروط بر اینکه این تصمیم یک ماه قبل به طرف مقابل اعلام شده باشد.

7) خانم / آقای ……………….. با دریافت مبلغ مذکور هر گونه ادعای بعدی در مورد دریافت مزایای پایان قرارداد کار را از خود سلب می نماید .

8) اختلافات ناشی از اجرای این قرارداد ، بدواً از طریق سازش بین طرفین حل و فصل و در صورت عدم سازش در مراجع حل اختلاف مذکور در قانون کار حل و فصل خواهد شد.

9) بقیه مواردی که در این قرارداد پیش بینی نشده باشد بر اساس قانون کار و سایر قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود .

این قرارداد در 9 بند و 3 تبصره و 3 نسخه در تاریخ ………………… تنظیم و به امضاء طرفین رسید به هریک نسخه ای تسلیم شد.

 

                        امضاء کارفرما ء                                                                        امضاء کارگر 

نمونه سند حقوقی که به رایگان در اختیار دارید توسط متخصصین رشته حقوق تهیه شده و یصورت دوره ای ویرایش می شود. شما می توانید فایل ورد و پی دی اف سند فوق را دانلود کرده و پس از اعمال تغییرات ضروری مورد استفاده قرار دهید. بدیهی است که صلح؛ مرجع حقوقی ایران هیچ گونه مسوولیتی در مورد استفاده شما از این سند بر عهده نمی گیرد. پیشنهاد ما همواره این است که در انجام امور حقوقی خود از متخصصین یاری بگیرید، شما می توانید برای یافتن وکیل، کارشناس رسمی و یا دفتر اسناد رسمی مناسب در سراسر کشور از لینک های زیر استفاده کنید.

دسترسی سریع

قرارداد

قوانین

کتاب

متخصصین

دفـاتر

نمونه قرارداد کار موقت بدون بیمه pdf
نمونه قرارداد کار موقت بدون بیمه pdf
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *