نمونه قرار داد

نمونه قرار داد
نمونه قرار داد

نمونه قرارداد
۱۴ مرداد ۱۳۹۶

نمونه قرارداد بین شرکت های بازاریابی شبکه ای و بازاریابان


۱- موضوع قرارداد
انجام تبلیغات حرفه ای و ارائۀ خدمات مشاوره برای شرکت به منظور معرفی و شناساندن محصولات شرکت و بازاریابی و جذب افراد علاقمند به منظور ارتقاء فروش و سوددهی شرکت.

نمونه قرار داد

۲- مدت قرارداد

از تاریخ امضاء به

نمونه قرارداد
۴ مرداد ۱۳۹۶

نمونه قرارداد چاپ کتاب


ماده ۱- طرفین قرارداد: این قرارداد فی مابین خانم/آقای ……… فرزند ……… به شناسنامه شماره ……… صادره از ……… متولد …… تلفن ……………… به نشانی …… و خانم/آقای ……… فرزند ……… به شناسنامه شماره ……… صادره از ……… متولد …… تلفن ……………… به نشانی ……

نمونه قرارداد
۳ مرداد ۱۳۹۶

نمونه قرارداد قالب بندی


ماده ۱- طرفین قرارداد

قرارداد حاضر فی ما‌بین ……………… به نمایندگی آقای ……………… به شماره ملی ……………… نام پدر ………………… به نشانی ……………………………… شماره تماس ……………… که ازین پس «کارفرما» نامیده خواهد شد، و ……………… به نمایندگی آقای ……………… به شماره ملی ……………… نام پدر ………………… به نشانی ……………………………… شماره تماس

نمونه قرارداد
۲ مرداد ۱۳۹۶

نمونه قرارداد خدمات گردشگری


ماده۱- طرفین قرارداد

قرارداد حاضر فی ما‌بین ………………… به نمایندگی آقای/خانم …………………… به شماره ملی…………………… نام پدر…………………… تلفن ………………… به نشانی ……………………………………… که ازین پس « شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی …. » نامیده خواهد شد، و ………………………به نمایندگی آقای/خانم ……………………… به شماره ملی …………………… نام پدر……………………تلفن

نمونه قرارداد
۱ مرداد ۱۳۹۶

نمونه قرارداد سنگ کاری ساختمان


ماده ۱- طرفین قرارداد

این قرارداد مابین ………………….. فرزند ……….. به شماره شناسنامه ……… تلفن ……………… به آدرس …………………………. که از این پس کارفرما نامیده می شود از یک طرف و ………………………. فرزند ………. به شماره شناسنامه ……….. تلفن ……..


نمونه قرارداد
۳۱ تیر ۱۳۹۶

نمونه قرارداد کانال کشی کولر


ماده ۱- طرفین قرارداد

قرارداد حاضر فی ما‌بین ………………… به نمایندگی آقای /خانم ……………………به شماره ملی ………………… نام پدر ……………… شماره تماس ………………آدرس …………………………………که ازین پس «کارفرما» نامیده خواهد شد، و ………………… به نمایندگی آقای /خانم …………


نمونه قرارداد
۲۸ تیر ۱۳۹۶

نمونه قرارداد اجرای تاسیسات برقی


ماده ۱- طرفین قرارداد

قرارداد حاضر فی ما‌بین ……………… به نمایندگی آقای ……………… به شماره ملی ……………… نام پدر ………………… به نشانی ……………………………… شماره تماس ……………… که ازین پس «کارفرما» نامیده خواهد شد، و ……………… به نمایندگی آقای ……………… به شماره ملی ……………… نام پدر ………………… به نشانی ……………………………… شماره تماس ……………… که ازین پس «پیمانکار» نامیده خواهد شد، به منظور انجام موضوع قرارداد منعقد می‌گردد


نمونه قرارداد
۲۵ تیر ۱۳۹۶

نمونه قرارداد گچ کاری


ماده ۱- طرفین قرارداد

نمونه قرار داد

این قرارداد در تاریخ ……………. فی مابین شرکت ………………… به نمایندگی …………………. تلفن …………………… به آدرس ………………………………………… که در این قرارداد کارفرما نامیده می شود از یک طرف و آقای ……………………. فرزند …………………… به شماره شناسنامه …………………… صادره از ……….. تلفن ………………….. به آدرس ….


نمونه قرارداد
۲۴ تیر ۱۳۹۶

نمونه قرارداد تامین نیروی انسانی


ماده ۱- طرفین قرارداد

قرارداد حاضر فی ما‌بین آقای/خانم ………………… به نمایندگی آقای/ خانم ………………… به شماره ملی ………………… نام پدر ………………… تلفن ……………………آدرس ………………………………که ازین پس «کارفرما»نامیده خواهد شد، و آقای/خانم ………………… به نمایندگی آقای/ خانم ………………… به شماره ملی ………………… نام پدر ………………… تلفن ……………………آدرس ……………………………… که ازین پس «پیمانکار» نامیده خواهد شد، به منظـور انجام موضوع قرارداد منعقد می گردد و طرفین ملزم و متعهد به اجرای مواد و اصول آن می باشند.

ماده ۲- موضوع قرارداد

عبارت است از تأمین نیروی انسانی


نمونه قرارداد
۲۲ تیر ۱۳۹۶

نمونه قرارداد محوطه سازی


ماده ۱- طرفین قرارداد

این قرارداد در تاریخ ……… فیمابین شرکت ……………. به نمایندگی ……………. تلفن ………………. به آدرس ………………………….. که در این قرارداد کارفرما نامیده می شود از یک طرف و آقای/خانم ……………. فرزند ………….. به شماره شناسنامه ………….. صادره از ……………… تلفن ……………. به آدرس ………………………….. از طرف دیگر پیمانکار نامیده می‌شود مطابق با شرایط و مشخصات


نمونه قرارداد
۲۱ تیر ۱۳۹۶

نمونه قرارداد تولید، فروش و تحویل پارتیشن


ماده ۱- طرفین قرارداد

این قرارداد در تاریخ ……… فیمابین شرکت …………… به نمایندگی …………… به آدرس ………………که منبعد در این قرارداد «فروشنده» نامیده می شود از یک طرف و شرکت ………………به نمایندگی آقای …………… به آدرس ………………… که منبعد در این قرارداد «خریدار» نامیده خواهد شد از طرف دیگر منعقد و طرفین متعهد به رعایت مفاد آن


نمونه قرارداد
۱۹ تیر ۱۳۹۶

نمونه قرارداد مشاوره حقوقی


ماده ۱- طرفین قرارداد

این قرارداد در تاریخ ……….. بین شرکت ……………….. به مدیریت خانم /آقای …………………. تماس ثابت …………….. همراه …………….. دورنگار ………….. به آدرس …………………………….. که من بعد «کارفرما» نامیده می شود از یک طرف و خانم/آقای ………………….. تماس ثابت …………….. همراه …………….. دورنگار ………….. به آدرس …………………………….. به عنوان «مشاور» منعقد می گردد.

ماده ۲- موضوع قرارداد

ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه امور حقوقی


نمونه قرارداد
۱۷ تیر ۱۳۹۶

نمونه قرارداد اجرای داربست


ماده ۱- طرفین قرارداد

این قرارداد مابین آقای/خانم …………………. فرزند …………………. به شماره شناسنامه …………………. صادره از …………… تلفن ………………… آدرس …………………………… که از این پس کارفرما نامیده می شود از یک طرف و آقای/خانم …………………. فرزند …………………. به شماره شناسنامه …………………. صادره از …………… تلفن ………………… آدرس …………………………… که از این پس پیمانکار نامیده می شود از طرف دیگر به شرح زیر منعقد می گردد.

ماده ۲- موضوع قرارداد

موضوع قرارداد عبارتست


نمونه قرارداد
۱۴ تیر ۱۳۹۶

نمونه قرارداد تخریب ساختمان


ماده ۱- طرفین قرارداد

این قرارداد در تاریخ ………… فی مابین آقای/خانم …………… به شماره شناسنامه ………… تلفن ………… آدرس ……………………… که از این پس کارفرما نامیده می شود از یکطرف و خانم /آقای ی مابین آقای/خانم …………… به شماره شناسنامه ………… تلفن ………… آدرس ……


نمونه قرارداد
۱۳ تیر ۱۳۹۶

نمونه قرارداد رهن


ماده ۱- طرفین قرارداد

راهن:

خانم/آقای …………. فرزند …………… به شماره شناسنامه …………………… کد ملی …………….. صادره از ……………. متولد …………. تلفن ثابت ……………… همراه ………………. به نشانی …………………………………

مرتهن:

خانم/آقای …………. فرزند …………… به شماره شناسنامه …..


نمونه قرارداد
۱۲ تیر ۱۳۹۶

نمونه قرارداد استخدام مسئول فنی


ماده ۱- طرفین قرارداد

با استناد به قانون کار جمهوری اسلامی ایران این قرارداد بین خانم / آقای ………… از یک طرف و خانم / آقای ………… که از این پس به عنوان موسس / مدیر عامل شرکت / موسسه …………. که از این پس کارفرما نامیده می شود، منعقد می گردد و طرفین مستند به ماده ۱۰ قانون مدنی اجرای مفاد آن را تعهد و مورد تایید قرار می دهند.

تذکر- انعقاد این قرارداد الزامی به عضویت اجباری مسئولین فنی در این جامعه نمی نماید.

مشخصات مسئول فنی:

نام ………….. نام خانوادگی …………… فرزند ……… شماره شناسنامه ………. صادره از ………. دارای مدرک تحصیلی …………….. از دانشگاه …………….. وضعیت نظام وظیفه ……….. تلفن ………….. فاکس ……………….. همراه …………..

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4

تلفن: 02188106553

ایمیل: info[at]dadrah[dot]ir

ایمیل شکایات: report[at]dadrah[dot]ir

© تمامی حقوق این وبسایت متعلق به دادراه می باشد.


نمونه قرارداد کارDownloads-icon

نمونه قرار داد طراحی سایت، خدمات طراحی گرافیک و انیمیشن، طراحی اپلیکیشن و آموزش تیم طراحی و تبلیغات لولسا. فضاهای خالی در زمان قرار داد و بسته به نوع قرار داد پر می شوند. 

این موافقتنامه در تاریخ (بحروف) ………………………. فیما بین ……………………………. به نشانی ……………………………. و شماره تماس …………………….. كه از این پس كارفرما نامیده می‌شود از یك سو، و تیم طراحی و تبلیغات لولسا كه از این پس مجری نامیده می‌شود طبق مقررات و شرایطی كه در اسناد و مدارك این قرارداد درج شده است منعقد می‌گردد.

تبصره – نماینده معرفی شده از سمت کارفرما تام الاختیار می باشد و کلیه تاییدیه ها از طرف ایشان انجام می گردد.

نام کارفرما: …………………….. نام نماينده: ……………………. سمت: ………………… شماره همراه نماینده: ………………….  آدرس ایمیل: …………………….

…………………………………

نمونه قرار داد

 

30% از کل مبلغ در زمان عقد قرارداد به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌گردد.

70% در زمان تحویل نهایی پروژه.

 

مبلغ قرارداد: …………………………………… تومان بدون مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد و درصورت نیاز کارفرما به فاکتور رسمی 6% به مبلغ فوق اضافه خواهد شد. (کلیه مبالغ تومان می باشند)

 

مدت این قرار داد …. روز کاری پس از امضا و ارائه برگه سفارش و پرداخت پیش پرداخت و ارائه اطلاعات مورد نیاز مجری از سوی کارفرما می‌باشد.

زمان بررسى و اظهار نظر و تاييد نمونه اوليه توسط كارفرما حداكثر به مدت 3 روز کاری می‌باشد.

شروع زمان بندى اجراى قرارداد منوط به پرداخت پيش پرداخت از سوى كارفرما به مجری و نيز تحويل اطلاعات و مدارك مورد نياز جهت اجراى موضوع قرارداد می باشد.

در صورت طولانی تر شدن زمان بررسی و تایید کارفرما، به منزله عدم تایید طرح های ارائه شده تلقی شده و مبلغ پیش قرارداد به عنوان حق الزحمه مجری در نظر گرفته می شود.

مرحله اول پس از عقد قرارداد: 

مرحله دوم: 

مرحله سوم: 

…..

 

مجری متعهد می گردد در صورت دریافت کلیه داده ها و موارد مورد نیاز در طراحی، موضوع قرارداد را حداکثر در مدت زمان ذکر شده در بند مدت قرارداد به کارفرما تحویل نماید.

مجری متعهد میگردد حداکثر تا …. اتود طراحی را به نوبت یا همزمان به کارفرما تحویل نماید. در صورت عدم تایيد هيچ يک از طرح ها، در صورت تمایل کارفرما مجری متعهد می شود اتود طراحی جدیدی را با کارفرما ظرف مدت … روز کاری تحویل نماید، این موضوع مبلغ …… تومان بابت حق الزحمه طراحی اتود جدید، به مبلغ قرار داد اضافه می کند؛ و این موضوع حداکثر تا …. با قابل تکرار بوده و در صورت عدم تایید کارفرما، قرارداد فسخ شده و 20 درصد از پیش پرداخت به کارفرما باز پس داده خواهد شد.

كلیه اطلاعاتى كه توسط كارفرما به عنوان اطلاعات محرمانه در اختيار مجری قرار میگیرد از سوی مجری محرمانه تلقی می گردد و مجری موظف به حفظ و نگهدارى اطلاعات داده شده بوده و حق انتقال به غير را ندارد. 

 

کارفرما متعهد می گردد کلیه اطلاعات مورد نیاز طراحی را ظرف مدت … روز کاری در اختیار مجری قراردهد. بدیهی است در صورت عدم تحویل اطلاعات و تصاویر صحیح مورد نیاز در طراحی به طراح، مجری هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تحویل به موقع موضوع قرارداد در مدت زمان ذکر شده بر عهده نخواهد داشت .

مجری حق دارد طراحى و اجراى اثر خود را در محل مناسب به طريقى كه به اصل طرح آسيب وارد نگردد امضاء نمايد. به كاربردن نشانى سایت به عنوان طراح نياز به تاييد كارفرما در متن قرارداد را نخواهد داشت.

چنان چه چند نمونه اولیه طراحى توسط مجری جهت بررسى به كارفرما ارائه گردد، كارفرما پس از انتخاب نمونه اوليه مناسب، ملزم به بازگرداندن تمام نمونه هاى ديگر به مجری بوده و هیچ گونه حق مالكيتى نسبت به ساير نمونه ها نخواهد داشت.

چنان چه بعد از تاييد نمونه اوليه كه به تایید طرفين قرارداد رسيده است، كارفرما انجام تغييراتى را در نمونه اوليه درخواست نمايد، ملزم به پرداخت هزينه اى مرتبط بر انجام تغييرات كه توسط مجری اعلام می گردد می باشد.

چنان چه کارفرما پس از تایید اولیه طرح، به هر دلیلی قرارداد را در هر مرحله ای فسخ نماید، ملزم به پرداخت مبلغ کل قرارداد مندرج (مبلغ حق الزحمه قرارداد) به مجری خواهد بود. 

حداکثر فرصت اعلام نظر نماينده کارفرما در خصوص تایید طرح های ارائه شده در مراحل سوم (مراحل اجرای موضوع قرارداد)، … روز کاری می باشد. بديهی است عدم اعلام نظر کتبی در مهلت اشاره شده به معنی تاييد آن مرحله خواهد بود. ضمنا حداکثر میزان اعمال تغییرات در مراحل چهارم و پنجم  مندرج در بند (مراحل اجرای موضوع قرارداد) 15% بوده و پس از مرحله هفتم مندرج در بند 6 (مراحل اجرای موضوع قرارداد)، در صورت درخواست از مجری برای اعمال تغییرات، صورتحساب جداگانه صادر خواهد شد.

کارفرما متعهد می گردد کلیه موارد ذکر شده (شرایط پرداخت) را به مجری تحویل نماید. 

پیش از تسویه کامل مبلغ قرارداد هیچ گونه فایل یا عکسی از طراحی نهایی قابل استفاده در اختیار کارفرما قرار نخواهد گرفت.

پرداخت کلیه کسورات قانونی مبلغ قرارداد بر عهده کارفرما می باشد و مبلغ قرارداد به صورت خالص به مجری پرداخت می گردد و کارفرما موظف به تحویل کلیه اسناد پرداختی به مجری می‌باشد. 

 

درموارد فورس ماژور بروز شرایط اضطراری، مانند جنگ اعلام شده یا نشده، اعتصاب های عمومی، شیوع بیماری های واگیردار، زلزله، سیل و طغیان های غیر عادی، خشکسالی های بی سابقه و همچنین آتش سوزی های دامنه دار، طوفان و حوادث مشابه به ترتیب زیر عمل خواهد شد:

هر گاه بروز شرایط اضطراری انجام قرارداد حاضر را برای یکی از دو طرف غیر ممکن سازد، می تواند پایان قرارداد را به طرف دیگر اعلام نماید.

هر گاه بروز شرایط اضطراری گذرا باشد و ادامه قرارداد به طور موقت امکان پذیر نباشد، مطابق ماده تعلیق، عمل می شود. 

 

قرار داد از نوع لازم تلقی شده و تنها در مورد زیر قابل فسخ می باشد.

1- قصور مجری در تحویل به هنگام کار، که در این صورت قرارداد می تواند از سوی کارفرما فسخ شود به شرط آن که کلیه هزینه کار انجام شده از سوی کارفرما با کسر خسارات احتمالی به مجری پرداخت شود و در مقابل مجری نیز موظف به تحویل کلیه اطلاعات و کارهای انجام شده به کارفرما می باشد.

نمونه قرار داد

2- توافق طرفین قرارداد.

تبصره – فسخ قرار با اخطار کتبی یک هفته ای از سوی طرفین ممکن خواهد بود.

 

تمدید این قرارداد مجاز می باشد. 

در صورت بروز اختلاف فی ما بین طرفین قرارداد، در صورتی که توافقی در مذاکرات حاصل نشد، ……………. به عنوان مرجع رفع اختلاف مقرر گردیده است.

تبصره 1- در صورتی که از لحاظ حقوقی …………………………………… صلاحیت رسیدگی به مورد موجب اختلاف را نداشته باشد، مورد از طریق مراجع ذی صلاح قضایی پیگیری می‌گردد.

 

این قرار داد در تاریخ (بحروف) …………………………. در 11 ماده در دو نسخه  که هر یک به تنهایی اعتبار یکسان دارند تنظیم و به امضای …………………………… به سمت مجری و …………………………. به سمت كار فرما رسید. 

امضای کارفرما                                        امضای مجری

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

در مورخه                       قرارداد حاضر بین                                    که منبعد در این قرارداد کارفرما نامیده می شود به نمایندگی آقای                    از یک طرف و آقای                فرزند               متولد         دارای شماره شناسنامه       صادره از          با تحصیلات                          در رشته                   که در این قرارداد مجری نامیده می شود از طرف دیگر ، طبق مقررات و شرایطی که در اسناد و مدارک این قرارداد درج شده است ، به شرح ذیل منعقد می گردد .

ماده یک – موضوع قرارداد :

موضوع قرارداد استفاده از خدمات مجری به منظور پروژه یا قرارداد:

1-

2-

نمونه قرار داد

ماده 2- اسناد و مدارک :

این قرارداد شامل اسناد و مدارک زیر است :

الف متن قرارداد

ب: مشخصات فنی (پیوست شماره یک )

ج: نمودار زمانبندی اجرای قرارداد (پیوست شماره دو )

د: یک برگ سفته به شماره                جهت تضمین حسن انجام کار سپرده شده از سوی مجری

ه: کپی کارت تحصیلی  و شناسنامه  مجری

ماده 3- مدت قرارداد :

مدت اجرای قرارداد                و زمان شروع آن از تاریخ پیش پرداخت می باشد .

ماده 4- مبلغ قرارداد :

مبلغ قرارداد                          ریال می باشد و بر  اساس جدول زیر پرداخت خواهد شد.

الف : معادل 20 درصد مبلغ پروژه در زمان انعقاد قرارداد به عنوان پیش پرداخت می باشد .

ب: معادل 40 در صد از مبلغ پروژه پس از ارائه صورت وضعیت دو ماهه از زمان شروع قرارداد با توجه به پیوست شماره 2

ج: معادل 40 درصد از مبلغ پروژه پس از اجرای موضوع قرارداد با توجه به پیوست شماره 2

تبصره : معادل 10 درصد هر یک از اقساط فوق (الف ، ب ، ج ) به عنوان حسن انجام کار کسر شده و در پایان قرارداد در صورت تایید نهایی کارفرما به عنوان تسویه حساب به مجری پرداخت می گردد . معادل 5 درصد از هر یک اقساط فوق نیز به عنوان علی الحساب مالیات مودی (دریافت کننده وجه ) کسر و به حساب تعیین شده از طرف وزارت امور اقتصادی و دارایی واریز و رسید آن به مجری تسلیم می شود.

ماده 5 – تعهدات مجری :

1-   کلیه تعهدات اجرایی مجری در قالب مشخصات فنی (پیوست شماره 1) ذکر گردیده است و مطابق نمودار زمانبندی اجرای قرارداد که به تائید کارفرما رسیده است ، (پیوست شماره 2) انجام می شود و از طرف مجری به کارفرما تسلیم می گردد .

2-     مجری متعهد می گردد گزارش نوبه ای پیشرفت پروژه را در فواصل             و به طور متوالی به کارفرما تسلیم کند .

3-     مجری متعهد می گردد در پایان هر مرحله گزارش پیشرفت پروژه را به کارفرما تسلیم کند .

4-      مجری متعهد می گردد در پایان پروژه مستندات آن را در دو نسخه به کارفرما تحویل دهد .

5-     هر گونه تغییر و اصلاح مفاد قرارداد توسط مجری می بایست کتباً به تائید کارفرما برسد .

6-     مجری بدون هماهنگی با کارفرما حق واگذاری مستندات و خروجی های پروژه را به اشخاص حقیقی و حقوقی ندارد .

7-   مجری متعهد می گردد طبق زمان بندی اجرای قرارداد به موقع عمل نماید  . مجری متعهد می گردد ، تهیه مستندات پروژه را مطابق فرمتی که توسط کارفرما پیشنهاد می شود ، تدوین نماید.

ماده 6- تعهدات کارفرما :

1-   کارفرما در حدود مقدورات متعهد می گردد اطلاعات مورد نیاز پروژه را تا آنجا که جنبه امنیتی و محرمانه نداشته باشد در اختیار مجری قرار دهد .

2-     پرداخت به موقع اعتبار مربوطه .

3-   کارفرما مخیر است هر زمان که صلاح بداند (جدا از بازدید ناظر ) از موضوع توافقنامه بازدید عمومی و تخصصی به عمل آورد و ناظر خود را جهت نظارت بر اجرای پروژه به طور رسمی معرفی نماید .

4-   حداکثر پس از 3 روز از گزارش نوبه ای و مرحله ای پیشرفت پروژه نظرات خود را به مجری اعلام نموده تا نسبت به رفع نواقص به هزینه  خود اقدام نماید . در غیر این صورت گزارش تائید شده تلقی می گردد .

5-   حداکثر پس از 5 روز از تاریخ دریافت گزارش نهایی پروژه نظرات خود را به مجری اعلام نموده تا نسبت به رفع نواقص به هزینه خود اقدام نمایند . در غیر این صورت گزارش تائید شده تلقی می گردد .

تبصره : نظرات اصلاحی کارفرما شامل گزارش های تایید شده قبلی نمی باشد .

6-     هرگونه تغییر در مشخصات فنی و مفاد این قرارداد توسط کارفرما مستلزم موافقت کتبی مجری یا انعقاد الحاقیه قرارداد می باشد.

ماده 7- ضمانت حسن انجام کار :

برای حصول اطمینان از حسن انجام تعهدات ، مجری معادل مبلغ قرارداد را در قالب یک فقره سفته همزمان با دریافت قسط اول قرارداد به کارفرما تحویل می دهد . این وجه الضمان در صورتیکه مجری به تعهدات ناشی از این قرارداد عمل ننماید به نفع کارفرما ضبط خواهد شد و در غیر این صورت در زمان تسویه حساب نهایی از سوی کارفرما به مجری مسترد می شود .

سفته به شماره                        مورخ ………………….

ماده 8- حوادث قهریه :

نمونه قرار داد

در شرایط اضطراری یا حوادث غیر مترقبه از قبیل جنگ ، زلزله ، سیل و آتش سوزی چنانچه طرفین قرارداد توافق نمایند ، می توانند بر اساس مفاد قرارداد و با تعیین خسارت های وارد شده به طور توافقی به اجرای قرارداد ادامه دهند و در صورتی که انجام قرارداد حاضر برای یک از طرفین غیر ممکن شود ، طرف ذیربط می تواند ختم قرارداد را به طرف دیگر اعلام نماید . در غیر این صورت ظرف مدت یک ماه بعد از اعلام ختم قرارداد مجری صورت حساب مبالغی که باید از طرف کارفرما به وی پرداخت شود به کارفرما تسلیم می نماید و کارفرما بعد از در یافت صورت حساب فوق و ارزیابی آن به مدت حداکثر یک ماه و محاسبه توسط کارشناسان مرضی الطرفین ، کلیه مبلغی را که به مجری تعلق می گیرد ، پرداخت خواهد نمود.

ماده 9- موارد فسخ قرارداد :

در صورتیکه مجری به علت قصور ، مدت انجام تعهدات ( طبق ماده 3) را تا پیش از یک چهارم مدت انجام کل پروژه به تعویق اندازد و یا اینکه به طور کلی مفاد تمام یا قسمتی از قرارداد را رعایت نکند ،کارفرما کتباً به مجری اخطار خواهد کرد که نقایص و معایب را ظرف مدت 20 روز مرتفع سازد. در صورتیکه مجری در ظرف مدت مذکور به تذکر کارفرما و بر طبق مفاد قرارداد عمل نکند کارفرما حق خواهد داشت این قرارداد را با اخطار کتبی 20 روزه فسخ نماید. در این صورت ارزش خدماتی که مجری در مراحل مختلف تا تاریخ فسخ قرارداد انجام داده ، توسط کارشناسان مرضی الطرفین ارزیابی شده و پس از محاسبه کامل ، تسویه حساب نهایی با مجری انجام می شود در صورتی که کارفرما موارد ذکر شده در ماده 6 را اجرا نکند در ابتدا مجری موضوع را کتباً با کارفرما اطلاع داده و برنامه کار را تا دو برابر زمان تاخیر شده از طرف کارفرما به تعویق خواهد افتاد . چنانچه این مدت تاخیر 20 روز به طول انجامد یا مفاد ماده 4 رعایت نشده و حق الزحمه مجری به طور کامل در زمان های قید شده در قرارداد پرداخت نگردد ، مجری حق دارد طی اخطار کتبی 20 روزه قرارداد را فسخ نماید و وجوهی را به شرح ذیل دریافت دارد ، کلیه هزینه های مربوط به خدمات انجام شده توسط مجری به منظور اجرای این قرارداد با ارائه اسناد و مدارک مربوطه و ارزیابی و محاسبه توسط کارشناسان مرضی الرفین.

ماده 10-

مجری اعلام میدارد که مشمول قانون مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی نبوده و در صورت اثبات خلاف آن شخصاً مسئول و جوابگو خواهد بود.

ماده 11- نشانی طرفین قرارداد :

کارفرما : 

آدرس :

تلفن :

مجری :

آدرس :

تلفن :

ماده 12- قانون قرارداد :

این قرارداد از هر حیث تابع قوانین دولت جمهوری اسلامی بوده و در سه نسخه تنظیم و به امضاء رسیده است و کلیه نسخ آن از اعتبار واحد برخوردارند .

این قرارداد در 12 ماده رویت شده و صحت مطالب مندرج در آن مورد تائید می باشد و ایجاد هر گونه تغییرات در متن این قرارداد ، متضمن تنظیم صورت جلسه جدید خواهد بود.

 

                                       امضاء کارفرما یا نماینده                                                    امضاء مجری           

نمونه سند حقوقی که به رایگان در اختیار دارید توسط متخصصین رشته حقوق تهیه شده و یصورت دوره ای ویرایش می شود. شما می توانید فایل ورد و پی دی اف سند فوق را دانلود کرده و پس از اعمال تغییرات ضروری مورد استفاده قرار دهید. بدیهی است که صلح؛ مرجع حقوقی ایران هیچ گونه مسوولیتی در مورد استفاده شما از این سند بر عهده نمی گیرد. پیشنهاد ما همواره این است که در انجام امور حقوقی خود از متخصصین یاری بگیرید، شما می توانید برای یافتن وکیل، کارشناس رسمی و یا دفتر اسناد رسمی مناسب در سراسر کشور از لینک های زیر استفاده کنید.

دسترسی سریع

قرارداد

قوانین

کتاب

متخصصین

دفـاتر

تلفن تماس با وکیل

ساعات کاری دفتر

نمونه قراردادهای حقوقی تنظیم شده توسط وکلای متخصص قرارداد

نمونه قرارداد اسپانسری و حمایت از پخش فیلم

نمونه قرارداد مشاوره و پشتیبانی حقوقی

نمونه قرار داد

نمونه قرارداد تأسیس داروخانه مجازی

نمونه قرارداد همکاری و مشارکت

نمونه قرارداد صلح آپارتمان مسکونی

نمونه قرارداد تمدید اجاره آپارتمان مسکونی

نمونه متن قرارداد مشارکت مدنی

متن قرارداد صلح – وکیل برای مشاوره و تنظیم انواع قرارداد

نمونه قرارداد حق الوکاله (مطالبه مهریه)

نمونه قرارداد اجاره مغازه

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکیل مسعود محمدی و دفتر وکالت دادگران حامی و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره حقوقی تلفنی، کلیک کنید. 

دفتر وکالت دادگران از سال 1384 با همکاری جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران تاسیس شد و تا به امروز با هدف قبول وکالت و اعطای مشاوره حقوقی به هموطنان ایرانی سراسر دنیا و خارجیان مقیم ایران، به حیات خود ادامه داده است.

محمدی

2020-06-08

مطالب خواندنی
3 دیدگاه ها

مشاهده فهرست

قرارداد کار موضوع مهمی است که ضروری است هر یک از کارمندان و کارفرمایان نسبت به آن شناخت لازم را داشته باشند. به موجب نمونه قرارداد کار که در امور مختلف موجود می‌باشد، تمام آنچه بین کارمند و کارفرما بوده لازم الاجرا می شود و در صورت بروز هرگونه تخلف می‌توان به آن استناد کرد.

شما می توانید فایلهای نمونه قرارداد کاری بین دو نفر را در فرمت پی دی اف و ورد به صورت رایگان از سایت ما دانلود کنید.

دانلود فایل ورد فرم شماره 1 ( نمونه قرارداد کار )

نمونه قرار داد

دانلود فایل pdf فرم شماره 1 ( نمونه قرارداد کار )

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 2  ( نمونه قرارداد کار موقت )

دانلود فایل pdf فرم شماره 2  ( نمونه قرارداد کار موقت )

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 3 ( نمونه قرارداد کار )

دانلود فایل pdf فرم شماره 3 ( نمونه قرارداد کار )

*******

دانلود فایل ورد فرم شماره 4 ( نمونه قرارداد کار )

دانلود فایل pdf فرم شماره 4 ( نمونه قرارداد کار )

*******

در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر این موضوع پرداخته شده و همچنین چند نمونه قرارداد کار گردآوری شده است تا افراد بتوانند به خوبی موضوع را متوجه شده از آن‌ها استفاده نمایند.

به موجب قرارداد کار الزامی بین کارگذار و کارمند ایجاد می شود تا به سبب آن هر یک از طرفین به وظایف خود عمل نمایند. بدین ترتیب روابط کارگر و کارفرما جنبه ای قانونی یافته و مواردی همچون حق الزحمه و مطالبات نیز در سایه قراردادی قانونی صورت می گیرند. لازم به ذکر است که با توجه به اهمیت این موضوع بخشی از قانون کار نیز به بررسی آن پرداخته است که به شرح زیر می‌باشد:

قرارداد کار به قراردادی کتبی یا شفاهی اطلاق می شود که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق السعی خود، کاری را برای مدتی موقت یا غیرموقت برای کارفرما انجام می دهد.

به طور کلی و در تمامی قرار داد های کاری همواره 2 طرف حضور دارند. این دو طرف عبارت اند از:

 

کارگر طبق ماده 2 قانون کار بدین شکل تعریف شده است:

شخصی حقیقی، در واقع به عنوان انسانی تعریف شده است که به دستور کارفرما کار را انجام داده و در قبال آن کار، مُزد دریافت می‫کند. این مزد می‫تواند به شکل های:

 

 همچنین در مقابل، کارفرما نیز بدین ترتیب تعریف شده است:

شخصی حقیقی یا حقوقی است که ضرورتی ندارد حتما انسان باشد. (می تواند هر نهاد و یا ارگان خاصی نیز در نظر گرفته شود.)

همچنین لازم به ذکر است که در صورت انعقاد قرارداد روابط بین‌ کارگر و کارفرما مطابق قانون کار رسمیت پیدا خواهد کرد.

 

با توجه به آنچه پیش تر بیان شد می توان ویژگی هایی را برای قرارداد کار در نظر گرفت که از قرار زیر هستند:

این فرایند در قانون به عنوان عقد شناخته شده و برای آن مقرارات خاصی نیز در نظر گرفته شده است.

برای انعقاد این قرارداد تشریفات خاصی نیاز نبوده و می توان آن را به صورت کتبی یا شفاهی منعقد نمود.

به موجب این نوع قرارداد کارگر در قبال انجام کار خود حق الزحمه دریافت کرده و کارفرما نیز در قبال کسی که این کار را انجام داده موظف است تا به او اجرتی را پرداخت کند.

بدین معنی که در این نوع قرارداد کار نمی توان مزایای در نظر گرفته شده برای کارگر را کمتر از میزان مقرر در قانون کار دانست. جز در مواردی استثنا که در قانون مشخص شده است.

در قرارداد موقت زمان اتمام قرارداد ذکر شده و بدین ترتیب در زمان تعیین شده به پایان می رسد. باید دانست در تمدید این نوع قرارداد دال بر بر دائمی شدن آن نمی باشدچنانچه این قرارداد در موعد مقرر تمدید نگردد و کارگر نیز در حال ادامه فعالیت خود باشد، می تواند ادعای تمدید قرارداد را نماید.

این نوع قرارداد برای اموری ترتیب داده می شود که مستمر بوده و در واقع قرارداد دائم است. لازم به ذکر است که در گذشته در خصوص این قراردادها به جای عبارت غیر موقت از واژه دائم استفاده می شده است اما بنا به دلایل زیر و با تشخیص مراجع مسئول امروزه از لفظ غیر موقت برای این نوع قرارداد استفاده می شود.

دلایل:

مثال:

برای تفهیم بهتر این موضوع کارگری را در نظر بگیرید که در کارگاهی مشغول به کار و قرارداد او دارای این دو بند است:

در نتیجه او یک کارگر دائم است.

نمونه قرار داد

 

برای اینکه بدانیم قرارداد کار واجد شرایط صحت است یا خیر، ضروری است تا به اطلاعاتی دسترسی داشته و آن ها را مد نظر قرار دهیم. این اطلاعات از قرار زیر هستند:

 

از جمله مواردی که ضروری است تا در قرارداد کار ذکر شوند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جمع بندی

هر‌آنچه در خصوص قرارداد کار و موارد مربوط به آن ضروری تلقی می شد بیان شدند. امید است تا هر یک از افراد با مطالعه این مطالب توانسته باشند اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کرده و با آگاهی به عقد قراردادهای کاری و …  بپردازند.

همچنین لازم به ذکر است که داشتن اطلاعات کافی در خصوص تمامی اموری که نیازمند عقد قرارداد هستند می تواند مانع از بروز مشکلات و درگیری ها در آینده و مسیر پیش رو شوند.

عالی…دستتون درد نکنه

با سلامخواهشمندام نمونه ای از قراداد که در ذیل شرح داده ام برایم ارسال نمایید:من دنبال نمونه قراداد با شرکت آبیاری هستم که در آن استفاده از نهر آب و کانال مربوط به آن برای بهره برداری بیشتر از نیروی آب و تولید برق و تا مدت طولانی و اینکه انحصار این فعالیت نزد من بوده و کسی حق استفاده را نداشته باشد مگر با اذن و اجازه من و اینکه اجاره بها به مقدار 5 تا 10 درصد از سود خالص بعد از کسر هزینه ها پرداخت شود.

با سلام میشه قراردادی نوشت که مشمول بیمه نشد

تمامی خدمات وب سایت استخدام شو، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


دانلود فایل pdf فرم شماره 1Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 2Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 3Downloads-icon


دانلود فایل pdf فرم شماره 4Downloads-icon

نمونه قرار داد
نمونه قرار داد
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *