هتل های معروف کیش

هتل های معروف کیش
هتل های معروف کیش



جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. علاوه بر آثار تاریخی متعدد می توان به پارک‌های ساحلی و تفریحی مانند پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای و مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، دلفیناریوم شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی به گل نشسته یونانی را نام برد

جزیره کیش دارای هتل های بسیار برای اقامت گردشگران می باشد که به معرفی برخی از این هتل ها می پردازیم

 معرفی هتل های جزیزه کیش

هتل های معروف کیش

هتل دریایی ترنج کیش 

مجموعه گردشگری و هتل ۵ ستاره دریایی ترنج با طراحی منحصربه‌فرد بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس در جزیره زیبای کیش و در منطقه بکر و اکوسیستم طبیعی به‌تازگی افتتاح‌شده است. کل مجموعه ترنج در دو فاز تعریف می‌شود، که فاز اول بر روی آب و فاز دوم طبقاتی ساحلی می باشد.

 

در ساخت این مجموعه تمام توان گروه مهندسی بر این اساس بوده تا این هتل دوستدار محیط ‌زیست باشد و کمترین آسیب به محیط‌ زیست برسد، ایجاد دو جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی جزیره زیبای کیش صورت گرفته و چشم‌انداز زیبا و خاطره‌انگیزی را پدید آورده است. هتل دریایی ترنج با معماری و امکانات خاص و مدرن در منطقه‌ای زیبا پذیرای گردشگران است تا لحظات به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند. هتل داریوش کیش

هتل بزرگ پنج ستاره داریوش با سرمایه گذاری جناب آقای حسین ثابت، و الهام از معماری باستانی تخت جمشید در زمینی به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره کیش نزدیک به ساحل خلیج فارس ساخته شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی بدیل ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران شاهنشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز رقم خواهد زد. هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیریست که چشم هر بیننده‌ای را مسحور می‌کند، چشم انداز هتل داریوش و آب‌های نیلگون خلیج فارس خاطره‌ای به یادماندنی را در ذهن شما بر جای خواهند گذاشت. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است. 

 هتل شایان کیشهتل پنج ستاره پارس شایان، در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۵۱ بنا شده و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش به بهره برداری رسیده است. هتل پارس شایان در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد، این هتل در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج فارس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری واقع شده است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز روبروی هتل شایان قرار دارد. فضای داخلی مدرن هتل و چشم انداز زیبای اسکله آرامش خلیج‌فارس لحظات به یاد ماندنی و زیبایی را در خاطر میهمانان عزیز نقش خواهد زد. هتل شایان کیش همچون دیگر هتل‌های پنج ستاره دارای چندین رستوران و سالن مجلل است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذت اقامت را در این هتل تکمیل خواهد کرد. هدیه هتل شایان به میهمانان گرامی جشن مفرح شبانه است که هر شب از ساعت ۳۰: ۱۲ الی ۳ بامداد در هتل برگزار می‌شود.

 

 هتل شایگان کیشهتل ۵ ستاره شایگان کیش در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره کیش افتتاح گردید. این هتل دارای ۱۴۰ اتاق، سوئیت و آپارتمان ویژه در ۶ طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهایی نظیر پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت و همچنین نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک‌ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد. 

 هتل مارینا پارک کیشهتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز زیبا با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می‌سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را به یادماندنی می‌نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.  

 

دور دنیا با یک کلیک

تنوع فوق العاده طرح و رنگ صندلهای چرم

دریافت سود روز شمار بدون ریسک

رزرو آلاچیق های اختصاصی شاخه نبات

با ترک سیگار جلوی نابودی بدنت رو بگیر!

پایین ترین نرخ وبیشترین تنوع پکیج تورکیش

رزرو تورهای داخلی و خارجی از درگاه معتبر

تجویز انواع سمعک نامرئی و هوشمند

معرفی بهترین روش برای ترک سیگار

باغ رستوران باصفا وتوریستی/تنوع غذایی عالی

سروانواع غذاهادرزیباترین باغ رستوران تهران

هوشمند سرمایه گذاری کنید

تست شنوایی و درمان وزوز گوش

برنامه آخر هفته رو اینجا فوق العاده بچین!

این بار دیگه میتونی راحت ازسیگارخلاص بشی

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

خنک شدن هوا، بازار سفر به شهرهای جنوبی، از جمله کیش را داغ‌تر می‌کند و در این موقع مسئله‌ای به اسم اقامت هم به میان می‌آید.  یکی از مزیت‌های کیش، داشتن هتل‌های متنوع، با قیمت‌های متفاوت است. اما در این میان هتل های لوکس کیش، از بقیه پرطرفدارترند؛ چون هم امکانات بیشتری دارند و هم دسترسی‌شان به دریا و مراکز خرید کیش راحت‌تر است. این هتل‌های لوکس که ارزان هم نیستند را بشناسیم.

هتل بین‌المللی کیش، یکی از هتل های لوکس کیش است که از سال ۱۳۹۶ کارش را شروع کرده. هتلی بزرگ که ۱۴ طبقه و ۱۰۰ اتاق دارد و شامل اتاق‌های سینگل، کانکت، توئین، دبل، تریپل و سوییت است.

نزدیک بودن هتل به جاهای دیدنی کیش، مثل اسکله تفریحی و مراکز خرید کیش یکی از امتیازهای هتل بین المللی محسوب می‌شود. اگرچه خود هتل هم خدمات تفریحی مثل گشت دور جزیره، سافاری و بازی‌های دریایی هم به مسافرانش ارائه می‌دهد.

هتل های معروف کیش

برخورد خوب کارکنان، طراحی دل‌باز و زیبای لابی، اتاق‌های شیک و تمیز، صبحانه‌ متنوع و رستوران خوب از نقاط قوت هتل بین‌المللی کیش است که بیشتر مسافران به آنها اشاره کرده‌اند. ترانسفر فرودگاهی برای رفت‌وبرگشت هم از خدمات رایگانی است که در اینجا به مسافران ارائه می‌شود.

امکانات هتل: روم سرویس ۲۴ ساعته، آسانسور، پارکینگ، خشکشویی، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع مرکزی، کافی‌شاپ، تلویزیون کابلی یا ماهواره، اینترنت رایگان در اتاق و لابی، رستوران، سالن صبحانه‌خوری، فروشگاه، باشگاه بدن‌سازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و زمین تنیس استاندارد.

جاذبه‌های نزدیک: ۱۱ دقیقه تا فرودگاه، ۱۲ دقیقه پیاده تا اسکله تفریحی، ۴ دقیقه پیاده‌ تا بازار ونوس، ۴ دقیقه با ماشین تا مجتمع تجاری کیش و ۲۰ دقیقه با ماشین تا کشتی یونانی.

قیمت: قیمت اتاق یک تخته ۲۷۹ هزار و سوییت یک خوابه چهار تخته ۱ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان است.

هتل شایان ، از دیگر هتل های لوکس و قدیمی کیش است که از سال ۱۳۵۴ فعالیش شروع شده. با وجود قدیمی بودن، هتل شایان با داشتن نمایی زیبا و طراحی داخلی قابل قبول، با خیلی از هتل‌های نوساز کیش رقابت می‌کند. این هتل در مجموع ۱۹۵ اتاق و سوییت دارد که بعضی‌ از آنها رو به دریا هستند.

با اینکه مبلمان اتاق‌ها در این هتل چندان نو نیست، ولی تمیزی آنها در حد معقول است. منوی صبحانه رستوران یک روز در میان تکراریست و تنوع چندانی ندارد، اما همه اینها را که فاکتور بگیریم، برخورد خوب و دوستانه کارکنان در رستوران و قسمت پذیرش، از نقاط قوت هتل شایان است.

امکانات هتل: روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته،‌ اینترنت در لابی، خشک‌شویی و اتو، خدمات بیدار باش، تراس، آسانسور، صبحانه و ناهار در اتاق، تبدیل ارز، اتاق چمدان، خدمات تور، اجاره ماشین با راننده، خدمات نگهداری از کودکان، رستوران، چایخانه در فضای باز و سرپوشیده، کافی‌شاپ، امکانات کاری مثل سالن همایش، کنفرانس و اجتماعات، سالن بیلیاد، اتاق سیگار، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و آلاچیق، ترانسفر رفت به فرودگاه.

جاذبه‌های نزدیک: ۸ دقیقه تا فرودگاه، ۵ دقیقه تا اسکله تفریحی، ۵ دقیقه پیاده تا بازار ونوس و بولینگ مریم، یک ربع پیاده تا بازارهای پردیس ۱ و ۲ و پانیذ، ۲۰ دقیقه با ماشین تا کشتی یونانی.

قیمت: قیمت رزرو سوییت دو تخته در این هتل ۳۷۸ هزار تومان و سوییت دو خوابه شش تخته دوبلکس ۱ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.

 

اگر دنبال تجربه‌ای متفاوت از اقامت در کیش هستید، هتل ترنج بهترین انتخاب است؛ ترنج، روی آب‌های خلیج‌فارس بنا شده‌ و اولین هتل روی آب ایران است. در این هتل، از بازارها و شلوغی جزیره دور هستید، اما از خیر رفتن به بازار که بگذرید، خود هتل جذابیت زیادی دارد.

این هتل روی آب کیش، در مجموع شامل ۱۰۰ سوییت است. بخشی از اتاق‌ها، کف پوش شیشه‌ای دارند و زیر پایتان نمایی هیجان‌انگیز از دریا را می‌بینید. به‌جز منظره کف، از تراس سوییت‌ها هم می‌توانید دیدی رو به دریا داشته باشید. سوییت‌ها که با اسکه‌های چوبی به‌هم وصل شده‌اند، در سه متراژ ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متری هستند و چیدمان مدرنی دارند. البته این را هم بگوییم که بعضی‌ها از کیفیت غذاهای هتل ناراضی بوده‌اند.

امکانات هتل: روم سرویس، مبلمان، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، میزتحریر، تراس، خشک‌شویی، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفا حریق در داخل اتاق، اجاره خودرو، اورژانس، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، رستوران، کافی‌شاپ ساحلی، رستوران روی دریا، رستوران ساحلی، سالن اسپا و ماساژ، سالن بازی ساحلی شامل بیلیارد، فوتبال‌دستی و ایرهاکی.

جاذبه‌های نزدیک:۱۰ دقیقه تا فرودگاه، ۵ دقیقه با ماشین تا کشتی یونانی، ۱۶ دقیقه تا اسکله تفریحی، ۱۶ دقیقه با ماشین تا بازار ونوس و بولینگ مریم.

قیمت: ارزان‌ترین واحدهای اقامتی این هتل، دوتخته با منوی بوفه هستند که قیمت رزرو آنها ۱ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان است. هزینه رزرو سوییت دو خوابه چهار تخته با منو بوفه ۴ میلیون تومان است.

هتل داریوش از معروف‌ترین هتل‌های لوکس کیش است که در سال ۱۳۸۰ ساخته و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده. ساختمان ۳ طبقه این هتل در مجموع ۱۵۰ اتاق دارد که چشم‌اندازشان دریا، ساحل یا محوطه هتل است. نما و محوطه بیرونی هم با الهام از تخت‌جمشید ساخته شده.

در هتل داریوش صبحانه و ناهار متنوع و باکیفیت سرو می‌شود. بعضی از مسافران از خدمات روم‌سرویس ناراضی بوده‌اند، اما به نظرشان برخورد کارکنان دوستانه و خوب بوده.

امکانات هتل: روم‌سرویس ۲۴ساعته، کافی‌نت،‌ خشک‌شویی، صبحانه و ناهار در اتاق، تبدیل ارز، اجاره ماشین بدون راننده، ترانفسر فرودگاهی رایگان، دستگاه خودپرداز، آسانسور، تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی، کافی‌شاپ، رستوران، ساحل اختصاصی، دسترسی راحت به مسیر دوچرخه‌سواری، آلاچیق ساحلی، زمین تنیس رایگان، سالن بیلیارد غیررایگان، سالن بدنسازی رایگان، اتاق سیگار، غواصی، ماساژ تایلندی، پینت‌بال، استخر ویژه آقایان، جکوزی رایگان، سالن کنفرانس و امکانات کاری.

جاذبه‌های نزدیک: فاصله تا فروگاه ۸ دقیقه با ماشین، ۵ دقیقه تا اسکله، ۳ دقیقه با ماشین تا پلاژ آقایان و ۸ دقیقه تا پلاژ خانم‌‌ها، ۶ دقیقه با ماشین تا بولینگ مریم و ۱۴ دقیقه تا شهر زیرزمینی کاریز.

قیمت: قیمت دو تخته تویین و دابل ۵۵۲ هزار و چهار تخته لوکس رو به دریا ۲ میلیون و ۷۲ هزار تومان است.

اگر دلتان بخواهد در هتلی که ۷۵۰ متر ساحلی اختصاصی دارد، باشید، هتل مارینا پارک می‌تواند انتخابتان باشد. هتل مارینا پارک برای عاشقان تفریح‌های دریایی مناسب است، چون در خود هتل امکانات غواصی، جت اسکی، کلوب ورزشی و پارک آبی اختصاصی هم وجود دارد.

امکانات هتل: آسانسور، سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، خودپرداز، استخر، اسکله، سونا، سالن ورزشی، اسپا، رستوران فضای باز، جکوزی، قایق سواری، جت اسکی، ساحل اختصاصی، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، آسانسور، سالن ورزشی.

قیمت: قیمت ارزان‌ترین اتاق این هتل ۶۸۰ هزار تومان و گران‌ترین اتاق که دولوکس دو خوابه چهار تخته است یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.

اینها هتل های لوکس کیش بودند، برای رزرو هتل ارزان در کیش به ارزان ترین هتل های کیش نگاهی بیاندازید.

نام*

ایمیل*

کد امنیتی *
پنج
 × 

 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}



 شماره روابط عمومی:

021-96669066

 آدرس:

تهران، بلوار نلسون ماندلا، کوچه ایرج، پلاک صفر

هتل های معروف کیش


 کد پستی:
1917754328

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد

بسیاری از ما عکس‌هایی از هتل‌های روی آب مالدیو و کارائیب را دیده‌ایم، شاید امکان سفر به این سواحل برایمان محیا نباشد، اما هتل ترنج کیش از سال ۹۴ امکان تجربه‌ای مشابه را در جزیره کیش برایمان فراهم کرده است. هتل ترنج یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش است و با معماری متفاوت و خدمات خیلی خوبش توانسته نظر مسافران جزیره کیش را به خودش جلب کند. هتل ترنج در دو فاز ساخته شده، فاز اول سوئیت‌هایی روی آب است و مهمانان می‌توانند اقامت روی دریا را تجربه کنند. اینکه بتوانید از آکواریوم‌های کف اتاقتان دریا را ببینید هیجان‌انگیز خواهد بود. فاز دوم این هتل، ساختمانی ۴ طبقه و ساحلی‌ است که هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده است.

هتل ترنج کیش تفریحاتی متنوعی را برای مهمانانش فراهم کرده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از سالن بازی‌های ساحلی و زمین دوچرخه‌سواری هتل استفاده‌ کنید. همچنین رستوران‌ها و کافه‌ها و لمکده‌ سنتی هتل به بهترین شکل از شما پذیرایی می‌کند. اقامت در هتل ترنج کیش تجربه‌ای لوکس و منحصر به فرد است.

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

یکی از هتل های پنج ستاره کیش، هتل شایان است. هتل شایان از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های کیش است. حدود ۵۰ سال پیش در کنار اسکله قدیمی ساخته شد و در سال ۸۸ به جمع هتل‌های پارس پیوست. ساختمان اصلی هتل با معماری منحصر بفرد و مدور در چهار طبقه ساخته شده و ۱۹۵ اتاق با امکانات کامل دارد.  تعدادی از اتاق‌های هتل رو به دریاست و تعدادی از آنها رو به باغ مصفای هتل. جایی که می‌شود عصرها در آن قدم زد و قدری فکر و خیال‌ها را از خود دور کرد. جدا از این اتاق‌های هتل تراس بزرگی هم دارد که نشستن و چای خوردن و تماشای آنهمه زیبایی از آنها آدم را غرق لذت می‌کند. هتل جز اتاق‌های تراس‌دارش، سوئیت‌هایی در ساحل با چشم انداز دریا هم دارد.

یکی از اولین هتل های باشکوه و مجهز کیش که نامش با جزیره گره خورده، هتل داریوش است. هتلی که خودش یکی از جاذبه‌های توریستی جزیره است و هرکس که به کیش سفر می‌کند بازدید از آن را در برنامه‌هایش می‌گنجاند. این هتل، با الهام از تخت جمشید ساخته شده و در آن همه‌ وسایل خوش‌گذرانی مهیاست. هم دریاچه‌ اختصاصی دارد و هم چندین زمین ورزش، هم دارای باغ پرندگان است و هم دارای کشتی تفریحی و فضایی برای ورزش‌های آبی.

هتل های معروف کیش

اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه هم در هتل داریوش واقع شده. زمین اختصاصی برای پینتبال و تنیس، سالن بدنسازی، غواصی اختصاصی و قایق‌سواری در دریاچه از جذابیت‌های دیگر هتل داریوش است.  هتل، علاوه بر اتاق، ویلاهای ساحلی هم دارد که صبح‌ها از پنجره‌هایش طلوع آفتاب دیدن دارد. می‌توان در رستوران هتل داریوش از بین ۱۲ نوع غذا به صورت سلف سرویس یکی را انتخاب کرد و لذت یک زندگی اعیانی را چشید.

مارینا زیباترین هتل کیش است. هم از حیث معماری خود هتل و هم از حیث موقعیتش در جزیره. مارینا که درست کنار ساحل مرجانی کیش است، محوطه باصفایی دارد. درختان باغ تا بالکن‌های اتاق پیشروی کرده‌اند و در بالکنش که بایستی منظره پر دارو درخت و پرگلی پیش رویت است. بخش دیگری از اتاق‌های هتل هم رو به دریاست و تا آبی بیکرانش فاصله چندانی نداری. نزدیکی به مسیر دوچرخه‌سواری که دورتا دور جزیره را هم طی می‌کند و وجود چند استخر در هتل از جذابیت‌های هتل مارینا پارک است. از جمله نکات مثبت هتل مارینا که مسافران زیادی به آن اشاره کرده‌اند، ترانسفر به موقع فرودگاهی و برخورد خوب کارکنان هتل است.

منوی رستوران هتل غذاهای متنوعی دارد و به غیر از غذاهای ثابت، دو سه نوع غذا نیز به صورت روزانه پخته می‌شود و خورشت مرغ و کباب‌هایش طرفدار زیاد دارد. صبحانه در هتل مارینا از ناهارش دلچسبتر است، تنوع خوراکی‌های میز صبحانه بالاست و حضور آشپز مخصوصی برای پخت نیمرو و املت بی‌تاثیر نیست. تنها مشکل هتل مارینا دوری از مراکز خرید جزیره است که آن هم چندان به چشم نمی‌آید چون چیزی که در کیش زیاد است، تاکسی است.

هتل شایگان یکی از هتل‌های محبوب کیش است که کمتر ازده سال از عمرش می‌گذرد و با این حال توانسته خودش را در دل مسافران جزیره جا کند. آرام و دنج است و فضای سبز و بازی اختصاصی دارد. در هر اتاقی که ساکن باشید، چشم انداز قشنگی به جزیره و دریای پهناورش دارید و چی از این بهتر. هتل شایگان سه رستوران دارد؛ یکی رستوران شانی ، به عنوان رستوران اصلی که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را به صورت آلاکارت و به همراه موسیقی زنده ارائه می‌کند، دومی سفره‌خانه‌ سنتی صباست که در باغ مصفای هتل قرار گرفته و نان داغ و کباب داغ، دیزی و آش رشته و غذاهای محلی سراسر ایران را سرو می‌کند و دیگری فست فود شانلی است که می‌توان در آن انواع اسنک، پیتزا و ساندویچ را سفارش داد. دو کافه‌ سرسرای شهنوش و کافه آفتابگردان این مجموعه را کامل می‌کنند.

هتل شایگان در نوار ساحلی شرقی کیش (نوار سیاحتی) و در قلب مراکز تفریحی و تجاری واقع شده است. یعنی در حقیقت مراکز خرید و بازارهایی مثل پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ و هایپرمارکت در فاصله کمی از هتل قرار گرفته‌اند. نزدیکی به دریا و اسکله از دیگر مزیت‌های هتل شایگان است.

هتل مریم قبلاً یکی از هتل‌های ۴ ستاره‌ کیش بود که با پیوستن به مجموعه هتل‌های سورینت و بازسازی کامل، تبدیل به یک هتل ۵ ستاره شد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل مریم، معماری‌اش است که از سبک اروپایی باروک تاثیر گرفته. این هتل با فاصله‌ کمی که از ساحل و اسکله‌ تفریحی دارد و با نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی کیش مثل ساحل و اسکله تفریحی، تالار شهر، مراکز اصلی خرید مثل بازارهای مروارید، پردیس ۱ و ۲ ، مرکز تجاری  و هایپرمارکت  توانسته نظر مسافران را به خود جلب کند. از امکانات هتل سورینت مریم می‌توان به سالن فست فود داخل محوطه‌ هتل، سالن بیلیارد، سالن‌های همایش و ارائه خدمات پزشکی و در کنار همه اینها به سرویس رفت و آمد به فرودگاه، اتاق‌های دلباز و برخورد خوب پرسنل هتل اشاره کرد.

هتل بین‌المللی ایران کیش در سال ۱۳۷۵ فعالیتش را شروع کرد . سال ۱۳۸۴ روند ساخت بنای جدید و بازسازی‌اش شروع شد و تقریباً ۸ سال طول کشید، بنابراین ایران، هتلی نوساز است. در حال حاضر ساختمان این هتل به صورت دو برج مجزاست که در طبقات همکف و هفتم به هم متصل می‌شوند. اتاق‌های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا هستند و تراس بزرگی مشرف به دریا دارند، اتاق‌های ضلع جنوبی هم رو به جزیره و پارک بزرگ شهرند. این هتل ۵ ستاره، تنها هتل جزیره‌ کیش است که از نسل جدید سیستم تهویه استفاده می‌کند، بنابراین گرمای گاه طاقت‌فرسای جزیره در این هتل چندان احساس نمی‌شود. از جمله مزایای اقامت در این هتل می‌توان به استخر رایگان و امکانات ورزشی خوبش اشاره کرد. یک شب اقامت در اتاق دوتخته هتل ۵۲۰ هزار تومان در می‌آید.

هتل پارمیدا بر اساس امتیازهای کاربران اسنپ تریپ دومین رتبه را در لیست بهترین هتل های کیش به ترتیب به دست آورده است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید قرار گرفته، پس اگر به قصد خرید به کیش سفر می‌کنید، این هتل انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. هتل پارمیدا به خاطر نظافت و برخورد خوب پرسنلش بین مسافران محبوب است. همچنین استخر تمیز هتل و امکانات رفاهی‌ای مانند استخر و و سونا و جکوزی، سالن ماساژ و زمین تنیس این هتل را به یکی از انتخاب‌های اول مسافران تبدیل کرده است.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات

هتل پارمیس حدود ۱۱ سال است که در جزیره کیش فعالیت می‌کند و طی این سال‌ها توانسته به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها بین مسافران تبدیل شود. برای نام‌بردن از بهترین هتل‌ های کیش به ترتیب هتل پارمیس با اختلاف کمی در مقام سوم قرار گرفته. هتل پارمیس از آن هتل‌هایی است که کسانی که یک بار در این هتل اقامت دارند، برای سفرهای بعدی باز هم همین هتل را انتخاب می‌کنند. این هتل مانند همه هتل‌های ۵ستاره امکانات رفاهی خیلی خوبی برای مهمانانش فراهم کرده است، ۴ رستوران، سالن ماساژ، استخر و سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و سالن بازی‌های کامپیوتری اجازه نمی‌دهند در این هتل احساس کسالت کنید. یکی از نکات مثبتی که خیلی از مسافرها به آن اشاره می‌کنند این است که این هتل جزو معدود هتل‌های کیش است که در آن همزمان با رزرو اتاق ناهارتان را هم رزرو کرده‌اید.

آدرس: کیش، میدان پردیس

هتل گراند یکی از هتل‌های ۳ ستاره‌ای است که توانسته با خدمات خوبش مسافران را انقدر راضی نگه دارد که انتخاب چهارمشان در لیست «بهترین هتل های کیش به ترتیب» باشد. مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند، خدمات، نظافت و غذاهای هتل را با هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اند مقایسه کرده و از اقامتشان راضی بوده‌اند. نزدیک‌بودن به ساحل و دسترسی مناسب به شهر یکی دیگر از نکاتی است که این هتل را هتل محبوبی تبدیل کرده است.

این هتل سه ستاره توانسته امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی را برای میهمانان مهیا کند، از جمله تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای اقامتی)، چای ساز (بعضی از واحدهای اقامتی)، اینترنت در لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، سالن بیلیارد، کافی شاپ، رستوران، فضای سبز و پارکینگ. هتل کمی از دریا و مراکز خرید کیش دور است و علاقمندان به خرید برای دسترسی به مراکز خرید و بازارها باید کمی وقت صرف کنند، البته جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا هتل دارای سرویس رفت و برگشت به مراکز خرید بوده و مسافران به سهولت می توانند به مراکز خرید و بازارهای کیش دسترسی داشته باشند.

چایخانه سنتی هتل که در بخش شمالی آن قرار گرفته، دارای فضای باز و مسقف بوده و با انواع دمنوش ها و چایی ها پذیرای میهمانان است. کافی شاپ هتل در سرسرای باران واقع شده و بطور ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران می باشد. در این کافی شاپ با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرها از میهمانان پذیرایی می شود.

هتل جام جم که در واقع جزو بهترین هتل های سه ستاره جزیره کیش است امکانات رفاهی خوبی برای میهمانان فراهم آورده است، از جمله یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، رستوران، اینترنت بی سیم، کافی شاپ، باشگاه بیلیارد، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، خانه داری ٢٤ ساعته و خشکشویی.

از آنجا که بطور معمول مسافران کیش به قصد خرید و تفریح به این جزیره سفر می کنند، هتل جام جم می تواند گزینه‌ی مناسبی برای اقامت باشد زیرا موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که میهمانان در زمانی اندک و به راحتی به بازار مروارید، بازار دیپلمات، بازار زیتون، بازار پانیذ، هایپرمارکت، مرکز خرید مریم، مرکز تجاری ونوس و اسکله تفریحی دسترسی خواهند داشت.

هتل آفتاب شرق کیش یکی از هتل های سه ستاره شهر کیش با بهره مندی از پرسنل آموزش دیده  آماده پذیرایی از میهمانان است.  

لابی ، بیلیارد،  کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت در لابی ، صندوق امانات  در پذیرش ، تاکسی سرویس ، خشک شویی ، روزنامه در لابی ، فضای سبز ، نماز خانه ، سیستم اطفاء حریق ، سفرخانه سنتی، سشوار ، یخچال ، تلوزیون LCD ، مینی بار در اتاق ، حمام ، تلفن ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سرویس بهداشتی فرنگی از امکانات این مجموعه است. 

هتل سان رایز کیش در سال ۱۳۸۰ با ۴۹ باب اتاق و سوییت به بهره برداری رسید. هتل سان رایز با دسترسی آسان به مراکز خرید و پرسنل مجرب آماده پذیرایی از میهمانان است. 

امکانات هتل سان رایز کیش: از جمله مهمترین امکانات هتل می توان اشاره کرد به پارکینگ، روزنامه، لابی، کافی شاپ، رستوران، اینترنت در لابی و اتاق، خدمات بیدارباش، اجاره ماشین، خدمات اداری،  ترانسفر رفت فرودگاهی، پارکینگ

هتل خاتم کیش در سال ۱۳۷۶ به بهره برداری رسید. این مجموعه با بهره مندی از پرسنل آموزش دیده  آماده پذیرایی از میهمانان شهر کیش است.

امکانات هتل خاتم کیش: رستوران ، اینترنت در لابی، نماز خانه، یخچال ، تلوزیون، حمام ، تلفن ، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی از امکانات این مجموعه است. 

هتل دو ستاره گلدیس کیش در سال ۱۳۵۴ به بهره برداری رسید. این هتل که یکی از قدیمی ترین هتل های کیش است در سال ۱۳۹۵ تحت بازسازی و نوسازی قرار گرفت. ساختمان ۳ طبقه هتل گلدیس با ۶۵۵۰ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۲۷۰۰۰ مترمربع بنا شده است و در مجموع ۷۴ فضای اقامتی برای میزبانی از مسافران جزیره کیش دارد.

امکانات هتل گلدیس کیش: برخی از امکانات و خدمات رفاهی این هتل عبارتند از تلفن، تلویزیون، یخچال، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، روم سرویس، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، زمین فوتبال، زمین والیبال، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ.

هتل گلدیس در شمال جزیره کیش قرار دارد و نزدیک ترین هتل به بندرگاه محسوب می شود. علاوه بر این مسافران در مدت زمان کوتاهی می توانند به ساحل دامون بروند.

هتل تماشا کیش در میدان امیرکبیر کیش و نزدیک به اماکن مهم قرار دارد. این هتل شامل ۶۲ باب اتاق در ۲ طبقه در سال ۱۳۹۲ بازسازی شد. 

امکانات هتل تماشا کیش: از جمله مهمترین امکانات هتل می توان اشاره کرد به لابی ، کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت در لابی ، تاکسی سرویس ، خشک شویی ، ترانسفر رفت فرودگاهی،  سشوار ، یخچال ، تلوزیون LCD ، مینی بار در اتاق ، حمام ، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، ماهواره ، صندوق امانات ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سرویس بهداشتی فرنگی

کمترین قیمت ممکن بلیط هواپیما با استفاده از قوی ترین و بروزترین موتورها جستجو پرواز.

برای دریافت آخرین اطلاعات تور های لحظه آخری با شماره 1685 و داخلی 4 تماس بگیرید

از تاریخ :

به مدت :

آخرین هتل های رزرو شده در کیش

هتل های معروف کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل پارمیس کیش

هتل داریوش کیش

هتل پارسیان کیش

هتل صدف کیش

هتل رُیان قائم کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل گامبرون کیش

هتل ویدا کیش

هتل کیش کیش

تخفیف رزرو تا

( استان هرمزگان )

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱,۴۹۵,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۶۵۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۷۵۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲,۳۸۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

درحال بروزرسانی قیمت

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۶۴۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۵۶۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۶۸۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۳۲۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۵۵۵,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱,۰۰۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

هتل های معروف کیش

شروع قیمت
از ۵۷۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۳۵۲,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۳۳۸,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۶۴۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۴۱۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲۹۴,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲۸۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۵۵۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۳۳۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱۹۵,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲۰۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲۳۲,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۳۰۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱۹۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲۳۵,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲۱۵,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲۹۵,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱۷۵,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱۷۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۳۸۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲۰۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱۵۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱۹۸,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱۶۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱۵۸,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲۴۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱۵۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۳۱۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱۳۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

درحال بروزرسانی قیمت

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲۹۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۱۵۹,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۲۶۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

درحال بروزرسانی قیمت

تخفیف رزرو تا

شروع قیمت
از ۳۱۰,۰۰۰
تومان

تخفیف رزرو تا

درحال بروزرسانی قیمت

تخفیف رزرو تا

درحال بروزرسانی قیمت

تخفیف رزرو تا

درحال بروزرسانی قیمت

کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

رضایت مندی کاربران

۷ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق یک تخته استاندارد هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۶۶۵,۰۰۰

۱,۴۹۵,۰۰۰ تومان

۱,۶۶۵,۰۰۰

۱,۴۹۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت یکخوابه دو نفره هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳,۲۱۹,۰۰۰

۲,۸۲۶,۰۰۰ تومان

۳,۲۱۹,۰۰۰

۲,۸۲۶,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت یکخوابه جونیور دو نفره هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۹۹۷,۰۰۰

۲,۶۱۷,۰۰۰ تومان

۲,۹۹۷,۰۰۰

۲,۶۱۷,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته دبل پارک هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۲۲۰,۰۰۰

۱,۹۶۷,۰۰۰ تومان

۲,۲۲۰,۰۰۰

۱,۹۶۷,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته دبل دریا هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۶۶۴,۰۰۰

۲,۳۴۰,۰۰۰ تومان

۲,۶۶۴,۰۰۰

۲,۳۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته توئین پارک هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۲۲۰,۰۰۰

۱,۹۶۷,۰۰۰ تومان

۲,۲۲۰,۰۰۰

۱,۹۶۷,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته توئین دریا هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۶۶۴,۰۰۰

۲,۳۴۰,۰۰۰ تومان

۲,۶۶۴,۰۰۰

۲,۳۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت دوخوابه جونیور چهار نفره هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴,۱۰۷,۰۰۰

۳,۵۷۰,۰۰۰ تومان

۴,۱۰۷,۰۰۰

۳,۵۷۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت ویژه دو خوابه چهار نفره هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵,۵۵۰,۰۰۰

۴,۷۹۷,۰۰۰ تومان

۵,۵۵۰,۰۰۰

۴,۷۹۷,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت روبال شش نفره هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۷,۶۵۹,۰۰۰

۶,۵۹۰,۰۰۰ تومان

۷,۶۵۹,۰۰۰

۶,۵۹۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

رضایت مندی کاربران

۶ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته دبل

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۴۰۰,۰۰۰

۶۵۰,۰۰۰ تومان

۱,۴۰۰,۰۰۰

۶۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته توئین

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۴۰۰,۰۰۰

۶۵۰,۰۰۰ تومان

۱,۴۰۰,۰۰۰

۶۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته دبل لوکس پانوراما

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۳۰۰,۰۰۰

۸۸۰,۰۰۰ تومان

۲,۳۰۰,۰۰۰

۸۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۹۶۰,۰۰۰

۸۵۰,۰۰۰ تومان

۱,۹۶۰,۰۰۰

۸۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق پانوراما سه تخته لوکس

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۷۰۰,۰۰۰

۹۸۰,۰۰۰ تومان

۲,۷۰۰,۰۰۰

۹۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق کانکت چهار نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳,۲۰۰,۰۰۰

۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

۳,۲۰۰,۰۰۰

۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق کانکت چهار نفره لوکس(لوکس+توئین)

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳,۷۰۰,۰۰۰

۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

۳,۷۰۰,۰۰۰

۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

رضایت مندی کاربران

۷ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۳۳۰,۰۰۰

۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان

۱,۳۳۰,۰۰۰

۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته جزیره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۱۳۰,۰۰۰

۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

۱,۱۳۰,۰۰۰

۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت ساحلی دو نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۸۸۰,۰۰۰

۷۵۰,۰۰۰ تومان

۸۸۰,۰۰۰

۷۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۶۳۰,۰۰۰

۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

۱,۶۳۰,۰۰۰

۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته جزیره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۴۴۰,۰۰۰

۱,۳۱۳,۰۰۰ تومان

۱,۴۴۰,۰۰۰

۱,۳۱۳,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت ساحلی سه نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۱۲۰,۰۰۰

۱,۰۱۳,۰۰۰ تومان

۱,۱۲۰,۰۰۰

۱,۰۱۳,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

دوبلکس چهار نفره دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۰۰۰,۰۰۰

۱,۹۲۰,۰۰۰ تومان

۲,۰۰۰,۰۰۰

۱,۹۲۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

دوبلکس چهار نفره جزیره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۶۸۰,۰۰۰

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۱,۶۸۰,۰۰۰

۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت ساحلی چهار نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۳۳۰,۰۰۰

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

۱,۳۳۰,۰۰۰

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت رویال یکخوابه چهار نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۱۴۰,۰۰۰

۲,۰۸۰,۰۰۰ تومان

۲,۱۴۰,۰۰۰

۲,۰۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت چهار نفره معمولی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۹۵۰,۰۰۰

۱,۸۴۰,۰۰۰ تومان

۱,۹۵۰,۰۰۰

۱,۸۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

ویلا ساحلی دو خوابه چهار نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۹۵۰,۰۰۰

۱,۷۲۵,۰۰۰ تومان

۱,۹۵۰,۰۰۰

۱,۷۲۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت رویال دو خوابه شش نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۵۲۰,۰۰۰

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

۲,۵۲۰,۰۰۰

۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت رویال دوبلکس دو خوابه شش نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳,۱۲۰,۰۰۰

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۳,۱۲۰,۰۰۰

۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

كیش، بلوار دریا

رضایت مندی کاربران

۷ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دوتخته استاندارد دبل رو به جزیره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۲۰۰,۰۰۰

۵۸۰,۰۰۰ تومان

۱,۲۰۰,۰۰۰

۵۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دوتخته استاندارد توئین رو به جزیره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۲۰۰,۰۰۰

۵۸۰,۰۰۰ تومان

۱,۲۰۰,۰۰۰

۵۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت جونیور دو نفره رو به جزیره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۵۰۰,۰۰۰

۸۰۰,۰۰۰ تومان

۲,۵۰۰,۰۰۰

۸۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دوتخته استاندارد دبل رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۲۰۰,۰۰۰

۶۸۰,۰۰۰ تومان

۱,۲۰۰,۰۰۰

۶۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دوتخته استاندارد توئین رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۲۰۰,۰۰۰

۶۸۰,۰۰۰ تومان

۱,۲۰۰,۰۰۰

۶۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت جونیور دو نفره رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۵۰۰,۰۰۰

۹۰۰,۰۰۰ تومان

۲,۵۰۰,۰۰۰

۹۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت کابانا دو نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۲۰۰,۰۰۰

۵۲۰,۰۰۰ تومان

۱,۲۰۰,۰۰۰

۵۲۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت دو نفره لوکس

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳,۵۰۰,۰۰۰

۱,۸۷۰,۰۰۰ تومان

۳,۵۰۰,۰۰۰

۱,۸۷۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دوبلکس دو تخته کابانا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۵۰۰,۰۰۰

۷۴۰,۰۰۰ تومان

۲,۵۰۰,۰۰۰

۷۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت دو خوابه دو نفره پرزیدنتال

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵,۵۰۰,۰۰۰

۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

۵,۵۰۰,۰۰۰

۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت کابانا سه نفره(دو تخته+سرویس اضافه)

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۲۰۰,۰۰۰

۷۰۰,۰۰۰ تومان

۱,۲۰۰,۰۰۰

۷۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته جزیره(دو تخته + سرویس اضافه)

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۳۶۰,۰۰۰

۷۶۰,۰۰۰ تومان

۱,۳۶۰,۰۰۰

۷۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته دریا(دو تخته + سرویس اضافه)

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۳۵۰,۰۰۰

۸۶۰,۰۰۰ تومان

۱,۳۵۰,۰۰۰

۸۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت دو خوابه چهار نفره رویال

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴,۵۰۰,۰۰۰

۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان

۴,۵۰۰,۰۰۰

۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )

رضایت مندی کاربران

۶ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۲۰۰,۰۰۰

۵۶۰,۰۰۰ تومان

۱,۲۰۰,۰۰۰

۵۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته VIP

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۵۰۰,۰۰۰

۱,۰۱۰,۰۰۰ تومان

۱,۵۰۰,۰۰۰

۱,۰۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۸۰۰,۰۰۰

۷۶۰,۰۰۰ تومان

۱,۸۰۰,۰۰۰

۷۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته VIP

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۰۰۰,۰۰۰

۱,۳۱۰,۰۰۰ تومان

۲,۰۰۰,۰۰۰

۱,۳۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت چهار نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲,۸۰۰,۰۰۰

۱,۳۶۰,۰۰۰ تومان

۲,۸۰۰,۰۰۰

۱,۳۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت چهار نفره VIP

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳,۸۰۰,۰۰۰

۲,۳۱۰,۰۰۰ تومان

۳,۸۰۰,۰۰۰

۲,۳۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، میدان پردیس

رضایت مندی کاربران

تخفیف رزرو تا

سوئیت دو تخته رو به جزیره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۸۰۰,۰۰۰

۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان

۱,۸۰۰,۰۰۰

۱,۲۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت دو تخته رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۹۰۰,۰۰۰

۱,۳۷۰,۰۰۰ تومان

۱,۹۰۰,۰۰۰

۱,۳۷۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته لوکس رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۹۵۰,۰۰۰

۶۹۰,۰۰۰ تومان

۹۵۰,۰۰۰

۶۹۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته لوکس رو به جزیره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۰۰۰,۰۰۰

۷۴۰,۰۰۰ تومان

۱,۰۰۰,۰۰۰

۷۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته لوکس رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۱۰۰,۰۰۰

۷۸۵,۰۰۰ تومان

۱,۱۰۰,۰۰۰

۷۸۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، میدان ساحل، جنب بازار زیتون

رضایت مندی کاربران

۶ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۰۰,۰۰۰

۳۲۰,۰۰۰ تومان

۵۰۰,۰۰۰

۳۲۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۶۰۰,۰۰۰

۳۹۰,۰۰۰ تومان

۶۰۰,۰۰۰

۳۹۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۷۰۰,۰۰۰

۴۶۰,۰۰۰ تومان

۷۰۰,۰۰۰

۴۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق پنج تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۸۰۰,۰۰۰

۵۳۰,۰۰۰ تومان

۸۰۰,۰۰۰

۵۳۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، میدان پردیس، بلوار رودکی

رضایت مندی کاربران

۷ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق چهار تخته VIP

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۵۰۰,۰۰۰

۱,۰۴۰,۰۰۰ تومان

۱,۵۰۰,۰۰۰

۱,۰۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۷۵۰,۰۰۰

۵۳۰,۰۰۰ تومان

۷۵۰,۰۰۰

۵۳۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۹۰۰,۰۰۰

۶۲۴,۰۰۰ تومان

۹۰۰,۰۰۰

۶۲۴,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۰۰۰,۰۰۰

۸۶۰,۰۰۰ تومان

۱,۰۰۰,۰۰۰

۸۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت یکخوابه دو نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۳۰۰,۰۰۰

۹۵۰,۰۰۰ تومان

۱,۳۰۰,۰۰۰

۹۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته VIP

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

كيش، میدان داریوش

رضایت مندی کاربران

۸ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق سه تخته کابانا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۶۵۰,۰۰۰

۱,۵۸۵,۰۰۰ تومان

۱,۶۵۰,۰۰۰

۱,۵۸۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته کابانا رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۸۰۰,۰۰۰

۱,۷۲۰,۰۰۰ تومان

۱,۸۰۰,۰۰۰

۱,۷۲۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته لوکس روبه باغ

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق دو تخته لوکس رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به باغ

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به باغ

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق دو تخته استاندارد رو به باغ

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق دو تخته استاندارد رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق دو تخته کابانا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق دو تخته کابانا (حمام سانروف)

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق سه تخته کابانا (حمام سانروف)

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

کیش، ابتدای بلوار رودکی

رضایت مندی کاربران

۷ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۹۵۰,۰۰۰

۵۷۰,۰۰۰ تومان

۹۵۰,۰۰۰

۵۷۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۰۰۰,۰۰۰

۶۸۰,۰۰۰ تومان

۱,۰۰۰,۰۰۰

۶۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته ویلایی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

سوئیت یک خوابه چهار نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۶۰۰,۰۰۰

۱,۰۱۵,۰۰۰ تومان

۱,۶۰۰,۰۰۰

۱,۰۱۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

كيش، ميدان پرديس

رضایت مندی کاربران

۵ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق یک تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق چهار نفره(سه تخته+یک سرویس اضافه)

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۰۰۰,۰۰۰

۴۴۲,۰۰۰ تومان

۱,۰۰۰,۰۰۰

۴۴۲,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

کیش، میدان پردیس

رضایت مندی کاربران

۷ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

سوئیت یکخوابه دو نفره رو به جزیره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۴۰۰,۰۰۰

۷۴۰,۰۰۰ تومان

۱,۴۰۰,۰۰۰

۷۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۸۰۰,۰۰۰

۸۴۰,۰۰۰ تومان

۱,۸۰۰,۰۰۰

۸۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته استاندارد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۱۰۰,۰۰۰

۶۴۰,۰۰۰ تومان

۱,۱۰۰,۰۰۰

۶۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته سمت دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق سه تخته استاندارد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۵۰۰,۰۰۰

۷۴۰,۰۰۰ تومان

۱,۵۰۰,۰۰۰

۷۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

رضایت مندی کاربران

۵ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق سه تخته جزیره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۱۰۰,۰۰۰

۷۶۰,۰۰۰ تومان

۱,۱۰۰,۰۰۰

۷۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۱۰۰,۰۰۰

۸۶۰,۰۰۰ تومان

۱,۱۰۰,۰۰۰

۸۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوییت چهار نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۶۰۰,۰۰۰

۹۶۰,۰۰۰ تومان

۱,۶۰۰,۰۰۰

۹۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته رو به دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۱۰۰,۰۰۰

۶۶۰,۰۰۰ تومان

۱,۱۰۰,۰۰۰

۶۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته رو به جزیره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۱۰۰,۰۰۰

۵۶۰,۰۰۰ تومان

۱,۱۰۰,۰۰۰

۵۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق یک تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۱,۱۰۰,۰۰۰

۴۱۰,۰۰۰ تومان

۱,۱۰۰,۰۰۰

۴۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، میدان ساحل، بین بازارمرکزی تجاری وزیتون، رو به روی تالار شهر

رضایت مندی کاربران

۶ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۰۰,۰۰۰

۲۹۴,۰۰۰ تومان

۵۰۰,۰۰۰

۲۹۴,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۵۰,۰۰۰

۳۱۱,۰۰۰ تومان

۴۵۰,۰۰۰

۳۱۱,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۶۰۰,۰۰۰

۳۳۷,۰۰۰ تومان

۶۰۰,۰۰۰

۳۳۷,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق پنج تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۸۰,۰۰۰

۳۸۲,۰۰۰ تومان

۵۸۰,۰۰۰

۳۸۲,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ، هتل گاردنیا

رضایت مندی کاربران

۴ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته ویلایی هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق سه تخته ویلایی هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق دو تخته هتلی هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق سه تخته هتلی هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق چهار تخته هتلی هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق چهار تخته ویلایی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۷۵۰,۰۰۰

۵۰۵,۰۰۰ تومان

۷۵۰,۰۰۰

۵۰۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق یک تخته هتلی هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، هتل پارمیدا

رضایت مندی کاربران

۷ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۶۰۰,۰۰۰

۳۳۰,۰۰۰ تومان

۶۰۰,۰۰۰

۳۳۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهارنفره (سه تخته +یک سرویس اضافه)

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۷۰۰,۰۰۰

۳۶۰,۰۰۰ تومان

۷۰۰,۰۰۰

۳۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت یک خوابه سه نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا، حدفاصل آنا و فلامینگو

رضایت مندی کاربران

۵ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۰۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰ تومان

۴۰۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۵۰,۰۰۰

۲۸۰,۰۰۰ تومان

۴۵۰,۰۰۰

۲۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

کیش، انتهای بلوار دریا

رضایت مندی کاربران

۷ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق سه نفره لوکس(دو تخته+سرویس اضافه)

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۲۰,۰۰۰

۲۵۵,۰۰۰ تومان

۴۲۰,۰۰۰

۲۵۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت یکخوابه چهارنفره رویال(دو تخته+دو سرویس اضافه)

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۰۰,۰۰۰

۳۰۷,۰۰۰ تومان

۵۰۰,۰۰۰

۳۰۷,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته لوکس

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۸۰,۰۰۰

۲۲۸,۰۰۰ تومان

۳۸۰,۰۰۰

۲۲۸,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته ممتاز

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

کیش، میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات

رضایت مندی کاربران

۶ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۰۰,۰۰۰

۲۶۰,۰۰۰ تومان

۵۰۰,۰۰۰

۲۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

کیش، بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون

رضایت مندی کاربران

۵ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته معمولی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲۵۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰ تومان

۲۵۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته جهت دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۰۰,۰۰۰

۲۳۵,۰۰۰ تومان

۳۰۰,۰۰۰

۲۳۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته لوکس

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۲۸۰,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۲۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته معمولی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۲۶۵,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۲۶۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته جهت دریا

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۸۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰ تومان

۳۸۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته لوکس

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۳۰,۰۰۰

۳۵۲,۰۰۰ تومان

۴۳۰,۰۰۰

۳۵۲,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته لوکس

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۷۳۰,۰۰۰

۶۷۷,۰۰۰ تومان

۷۳۰,۰۰۰

۶۷۷,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، بلوار موج و دریا، مقابل بازار ونوس

رضایت مندی کاربران

۵ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۲۳۰,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۲۳۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۰۰,۰۰۰

۲۵۷,۰۰۰ تومان

۴۰۰,۰۰۰

۲۵۷,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۰۰,۰۰۰

۲۸۵,۰۰۰ تومان

۵۰۰,۰۰۰

۲۸۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، جنب بازار پردیسان، خیابان رودکی

رضایت مندی کاربران

۷ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

سوئیت سه نفره رویال

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۶۲۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰ تومان

۶۲۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۲۰,۰۰۰

۲۴۰,۰۰۰ تومان

۵۲۰,۰۰۰

۲۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۷۰,۰۰۰

۲۷۰,۰۰۰ تومان

۵۷۰,۰۰۰

۲۷۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته لوکس

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۶۰۰,۰۰۰

۴۱۰,۰۰۰ تومان

۶۰۰,۰۰۰

۴۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته لوکس

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۷۰۰,۰۰۰

۴۶۰,۰۰۰ تومان

۷۰۰,۰۰۰

۴۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت سه نفره رویال لوکس

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۸۰۰,۰۰۰

۵۱۰,۰۰۰ تومان

۸۰۰,۰۰۰

۵۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۷۰,۰۰۰

۲۱۰,۰۰۰ تومان

۴۷۰,۰۰۰

۲۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، بین میدان داریوش و سیری، روبه روی هتل داریوش

رضایت مندی کاربران

۵ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۱۶۰,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۱۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۱۷۰,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۱۷۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق پنج تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، میر مهنا، ابتدای بلوار جاسک

رضایت مندی کاربران

۵ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۰۰,۰۰۰

۱۶۵,۰۰۰ تومان

۳۰۰,۰۰۰

۱۶۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۲۰,۰۰۰

۲۰۵,۰۰۰ تومان

۳۲۰,۰۰۰

۲۰۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۰۰,۰۰۰

۲۴۵,۰۰۰ تومان

۴۰۰,۰۰۰

۲۴۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق پنج تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۲۰,۰۰۰

۲۸۵,۰۰۰ تومان

۴۲۰,۰۰۰

۲۸۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

كيش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

رضایت مندی کاربران

۷ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته ویلایی معمولی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۵۰,۰۰۰

۳۸۰,۰۰۰ تومان

۵۵۰,۰۰۰

۳۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته هتلی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۶۰۰,۰۰۰

۴۲۵,۰۰۰ تومان

۶۰۰,۰۰۰

۴۲۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته ویلایی معمولی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۷۰۰,۰۰۰

۵۲۰,۰۰۰ تومان

۷۰۰,۰۰۰

۵۲۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته هتلی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۷۰۰,۰۰۰

۵۷۰,۰۰۰ تومان

۷۰۰,۰۰۰

۵۷۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته ویلایی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۷۰۰,۰۰۰

۵۶۵,۰۰۰ تومان

۷۰۰,۰۰۰

۵۶۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته ویلایی لوکس

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۸۰۰,۰۰۰

۵۵۰,۰۰۰ تومان

۸۰۰,۰۰۰

۵۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته ویلایی معمولی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۸۰۰,۰۰۰

۶۶۵,۰۰۰ تومان

۸۰۰,۰۰۰

۶۶۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته هتلی

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۸۵۰,۰۰۰

۷۱۰,۰۰۰ تومان

۸۵۰,۰۰۰

۷۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته ویلایی لوکس

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۹۵۰,۰۰۰

۶۹۰,۰۰۰ تومان

۹۵۰,۰۰۰

۶۹۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

كيش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان

رضایت مندی کاربران

۶ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۰۰,۰۰۰

۲۳۵,۰۰۰ تومان

۵۰۰,۰۰۰

۲۳۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۶۰۰,۰۰۰

۲۲۰,۰۰۰ تومان

۶۰۰,۰۰۰

۲۲۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

کیش، خیابان رودکی، جنب رویا مال

رضایت مندی کاربران

۴ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۱۵۰,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۱۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۰۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰ تومان

۴۰۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق پنج تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۵۰,۰۰۰

۲۱۰,۰۰۰ تومان

۴۵۰,۰۰۰

۲۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت دوبلکس دو خوابه هفت نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

کیش، میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید

رضایت مندی کاربران

۵ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۰۰,۰۰۰

۱۹۵,۰۰۰ تومان

۴۰۰,۰۰۰

۱۹۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۵۰,۰۰۰

۲۱۲,۰۰۰ تومان

۵۵۰,۰۰۰

۲۱۲,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۵۰,۰۰۰

۲۳۰,۰۰۰ تومان

۴۵۰,۰۰۰

۲۳۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق پنج تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۵۰,۰۰۰

۲۴۸,۰۰۰ تومان

۴۵۰,۰۰۰

۲۴۸,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، مقابل بازار پردیس ۲

رضایت مندی کاربران

۵ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته دبل رویال

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۰۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰ تومان

۵۰۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت یکخوابه سه نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۰۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰ تومان

۳۰۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت یکخوابه چهار نفره

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۲۳۰,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۲۳۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

کیش، بلوار ایران ، جنب اداره آب و برق

رضایت مندی کاربران

۵ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۱۵۸,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۱۵۸,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۰۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰ تومان

۵۰۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهارتخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۰۰,۰۰۰

۲۰۵,۰۰۰ تومان

۵۰۰,۰۰۰

۲۰۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق پنج نفره (چهار تخته+سرویس اضافه)

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۰۰,۰۰۰

۲۵۵,۰۰۰ تومان

۵۰۰,۰۰۰

۲۵۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، ابتدای جاده جهان، بعد از مارینا پارک

رضایت مندی کاربران

۶ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۰۰,۰۰۰

۲۲۵,۰۰۰ تومان

۳۰۰,۰۰۰

۲۲۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۲۶۰,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۲۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۵۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰ تومان

۴۵۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق پنج تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۵۰۰,۰۰۰

۳۴۰,۰۰۰ تومان

۵۰۰,۰۰۰

۳۴۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

كيش، خیابان میر مهنا، ضلع جنوبی بازار پارس خلیج

رضایت مندی کاربران

۴ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق یک تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲۵۰,۰۰۰

۱۴۵,۰۰۰ تومان

۲۵۰,۰۰۰

۱۴۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۲۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰ تومان

۳۲۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۴۰۰,۰۰۰

۲۰۵,۰۰۰ تومان

۴۰۰,۰۰۰

۲۰۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

کیش، میدان ساحل

رضایت مندی کاربران

۵ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق دو تخته هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۷۵۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰ تومان

۷۵۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۸۰۰,۰۰۰

۳۸۰,۰۰۰ تومان

۸۰۰,۰۰۰

۳۸۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۸۰۰,۰۰۰

۴۶۰,۰۰۰ تومان

۸۰۰,۰۰۰

۴۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

سوئیت جونیور یکخوابه چهار نفره هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

سوئیت رویال دو خوابه چهار نفره هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

نیازمند استعلام

استعلام

كيش، مير مهنا، بلوار نیایش، خیابان اقبال

رضایت مندی کاربران

۴ از
۱۰

تخفیف رزرو تا

اتاق پنج تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۵۰,۰۰۰

۲۲۰,۰۰۰ تومان

۳۵۰,۰۰۰

۲۲۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۲۰,۰۰۰

۲۸۵,۰۰۰ تومان

۳۲۰,۰۰۰

۲۸۵,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته هافبرد

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۸۰,۰۰۰

۳۵۰,۰۰۰ تومان

۳۸۰,۰۰۰

۳۵۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق دو تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲۵۰,۰۰۰

۱۳۰,۰۰۰ تومان

۲۵۰,۰۰۰

۱۳۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق سه تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۲۵۰,۰۰۰

۱۶۰,۰۰۰ تومان

۲۵۰,۰۰۰

۱۶۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

اتاق چهار تخته

۹۹/۰۸/۲۱ چهارشنبه

۳۰۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰ تومان

۳۰۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰ تومان

رزرو سریع

ظرفیت اتاق در این تاریخ تکمیل می باشد.

شما می توانید مبلغ نهایی رزرو خود را به یکی از شماره کارت های زیر واریز نموده و پس از واریز وجه،
مشخصات واریز را در فیلدهای زیر وارد کنید. توجه داشته باشید که رسید وجه واریز شده را تا روز اقامت در
هتل نزد خود نگهداری کنید.

(مدت اقامت شما از به مدت ۳ شب می باشد)

ایجاد اختلال
کسانی كه به هر شكل در شبكه ایجاد مزاحمت نمایند ، از قبیل ایجاد رزروهای موقت پی در پی یا تماسهای تلفنی و … ، با هماهنگی قبلی صورت گرفته با سازمان گردشگری و قوه ی محترم قضاییه بخش جرائم اینترنتی ، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
اطلاعات و مشخصات هتل ها
مسئولیت تمام اطلاعات و مشخصاتی كه در مورد هتلها در سایت مشاهده می گردد ، اعم از قیمت اتاقها ، روش محاسبه ی عوارض و حق سرویس ، صبحانه برای اتاقها ، استخر و سونا ، ترانسفر از فرودگاه و راه آهن و تمامی امكانات و تجهیزاتی كه نام برده شده است بعهده ی هتل می باشد ، زیرا این اطلاعات عیناً از هتلها اخذ گردیده و بر روی شبكه قرارداده شده است ، مسافرینی كه كوچكترین شك و تردیدی در خصوص اطلاعات ذكر شده دارند ، باید قبل از تصمیم گیری در خصوص رزرو ، با هتل مستقیماً تماس گرفته و موارد را مطرح نموده و سپس تصمیم گیری نمایند. با توجه به اینكه این شبكه اجازه ارائه تلفن هتلها را به افراد ندارد ، مسافرین باید خود از طریق مبادی كه به همین منظور ایجاد گردیده اند مانند اطلاعات تلفن ۱۱۸ شماره ی هتل مورد نظر خود را تهیه نمایند.
ورود به شهر و اقامت در هتل
این مركز هیچگونه مسئولیتی در قبال کلیه مواردی كه در زمان ورود مسافر به شهر مورد نظر وجود دارد ، اعم از استقبال در فرودگاه و راه آهن ، كیفیت اتاق ، كیفیت غذا و خدمات هتل و غیره را ندارد ، لیكن در نظرسنجی هایی كه از مسافرین پس از سفر ایشان بعمل خواهد آمد ،(بصورت ارسال به ایمیل شبكه) موارد از مسافرین اخذ گردیده و در صورت مشاهده مشكلات ، تمامی آنها به اتحادیه هتل ها منعكس خواهد شد. و در صورت کثرت مشکلات اطلاعات هتل از سایت حذف خواهد گشت .
قوانین کنسلی رزرو
مسافرین محترم حتما قبل از واریز وجه و نهایی نمودن رزرو موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.
قوانین کنسلی از طرف مرکز:
۱- مسافرین محترم باید پس از تایید رزرو در اسرع وقت وجه رزرو را واریز نمایند،علی الخصوص در ایام پیک که ظرفیت اتاق هتل ها محدود می باشد تاخیر در واریزی وجه می تواند سبب پر شدن اتاق وعدم نهایی شدن رزرو گردد که در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.
۲- در موارد نادری ممکن است پس از تایید نهایی رزرو،به دلیل مشکلات فنی و خرابی در هتل و اتاق رزرو شده و یا مسائل امنیتی در شهر یا هتل رزرو شده یا اشتباه هتل و یا کارمندان مرکز،رزرو نهایی شده با اعلام مرکز کنسل گردد،در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.
قوانین کنسلی از طرف مسافر:
۱- مسافرین محترمی که به هر دلیل از انجام سفر منصرف می گردند باید در اسرع وقت کنسلی رزرو خود را به اپراتور پشتیبان رزرو خود اطلاع دهند .

۲-مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت(در اکثر هتل ها تنها عقد نامه دائمی مورد پذیرش واقع می شود) که قانونا موجب عدم پذیرش میهمان درهتل می شود به عهده میهمان بوده و عموما هتل ها در این موارد یک شب کنسلی را دریافت می کنند.

۳- رزرو های نوروزی و رزروهای ایام پیک (تابستان،تعطیلات ،اعیاد،شهادت ائمه اطهار و…ایام پیک می باشد) به هیچ عنوان کنسل نمی شود و هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمی شود.

۴- رزرو های مربوط به هتل های کیش و قشم که اغلب گارانتی و تور می باشند و هتل هایی که در قالب خدمات تور ارائه می گردد به هیچ عنوان کنسل نمی شود.

۵- متاسفانه به دلیل اینکه قانون واحدی جهت مبلغ و میزان کنسلی هتل ها وجود ندارد و این قوانین بین شهر ها و هتل ها در ایام مختلف،متفاوت می باشد، تعیین مبلغ کنسلی به عهده هتل بوده و مرکز نقشی در تعیین میزان کنسلی ندارد .

۶- مبلغی که باید به مسافر عودت داده شود به اعتبار مسافر در وب سایت اقامت 24 افزوده می گردد.

مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویتی و زوجیتی( در اکثر هتل ها تنها عقدنامه دائمی مورد پذیرش واقع می شود ) که قانونا موجب عدم پذیرش مهمان در هتل می گردد، به عهده میهمان بوده و طبق اعلام نظر هتل، اعمال می شود

رزرو های نوروزی و رزروهای ایام پیک (فصلی و تعطیلات رسمی) به هیچ عنوان کنسل نمی شود و هیچ مبلغی به میهمان عودت داده نمی شود. ( هتل های کیش در تمام فصول سال شامل کنسلی نمی شوند)

متاسفانه به دلیل گوناگونی قوانین کنسلی هتل ها با یکدیگر، تعیین میزان مبلغ کنسلی به عهده هتل بوده و پس از تعیین مبلغ کنسلی رزرو از سوی هتل، ظرف مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت مبلغ به میهمان عودت داده می شود

لازم به ذکر است اقامت ۲۴ هیچگونه هزینه ای بابت کارمزد کنسلی از مبلغ رزرو میهمان کسر نخواهد کرد

در ساعات آتی پاسخگوی تماس پشتیبان های اقامت ۲۴ خواهم بود

لطفا توجه فرمایید این درخواست تنها به منزله اعلام کنسلی رزرو از جانب مهمان بوده و به عنوان کنسلی قطعی رزرو نمی باشد

تخفیف رزرو تا

آدرس :

کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

تخفیف رزرو تا

آدرس :

كیش، بلوار دریا

تخفیف رزرو تا

آدرس :

کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

تخفیف رزرو تا

آدرس :

کیش، میدان ساحل، بین بازارمرکزی تجاری وزیتون، رو به روی تالار شهر

تخفیف رزرو تا

آدرس :

تهران، خيابان دكتر فاطمي، نبش حجاب

تخفیف رزرو تا

آدرس :

تهران، خيابان طالقانی، تقاطع نجات الهی (ویلا) شماره ۱۱۵

تخفیف رزرو تا

آدرس :

مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، کیلومتر ۵ طرقبه، جنب پمپ بنزین گلستان

تخفیف رزرو تا

آدرس :

مشهد، چهار راه بی سیم، نرسیده به بیمارستان سینا، جهاد ۵

تخفیف رزرو تا

آدرس :

سلمانشهر انتهای دریا گوشه، تیلاکنار

تخفیف رزرو تا

آدرس :

چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، روبروی رستوران آبشار

تخفیف رزرو تا

آدرس :

چابهار، منطقه آزادتجاری صنعتی

تخفیف رزرو تا

آدرس :

گيلان، آستارا، جنب پلیس راه آستارا تالش

تخفیف رزرو تا

آدرس :

شیراز، دروازه قرآن

تخفیف رزرو تا

آدرس :

شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

تخفیف رزرو تا

آدرس :

اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه

تخفیف رزرو تا

آدرس :

یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک دويست و چهارده

۲۴ مورد یافت شد،
همه هتل های ایران

با خدمات ۲۴ ساعته
مرکز رزرواسیون هتل ها و اماکن اقامتی کشور (اقامت۲۴)، در ۷ روز هفته همراه ما باشید:

خدمات ۲۴ ساعته ، در ۷ روز هفته

1685


۰۲۱
۹۱۰۱۵۵۰۲

برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد
۳ را به شماره ۳۰۰۰۲۱۴۳ پیامک کنید.

مرکز ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور به عنوان اولین و تنها مرکز رسمی رزرواسیون هتل در ایران که
موافقت اصولی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در
این زمینه دارا است، فعالیت خود را در زمینه رزرواسیون و اسکان مکانیزه گردشگران از سال ۱۳۸۵ آغاز
کرد… بیشتر

اقامت۲۴ را در صفحه آپارات دنبال کنید

اقامت۲۴ را در کانال تلگرام دنبال کنید

اقامت۲۴ را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید

اقامت۲۴ را در صفحه گوگل پلاس دنبال کنید

اقامت۲۴ را در صفحه فیسبوک دنبال کنید

فعالیت تحت مجوز رسمی بند ب از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری به نام شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی گردشگران شهر خورشیداطلاعات بیشتر

آدرس دفتر مشهد: خیابان فرهاد، نبش فرهاد ۱۴، پلاک ۱۲۸

تلفن :
1685

1685

پست الکترونیک : info@eghamat24.com

تمامی خدمات این وب سایت دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت های این سایت تابع قوانین
و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

۱۳۸۸-۱۳۹۸© اقامت۲۴

جزیره کیش ، میدان ساحل ، هتل بین المللی شایان کیش

هتل شایان کیش هتلی مجلل و با امکانات خوب اقامتی در بهترین موقعیت جزیره و نزدیک به ساحل و بازاهای جزیره زیبای کیش.

جزیره کیش، بلوار رودکی، هتل سارا کیش

هتل سارا کیش با قیمت مناسب و موقعیت عالی در نزدیکی بازارها و ساحل واقع شده است.

جزیره کیش، میدان امیر کبیر، روبروى شهربازى، هتل سورینت مریم کیش.

هتل های معروف کیش

موقعیت خوب هتل ، وجود رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و  نزدیکی به بازارها و مراکز خرید از دلائل انتخاب این هتل زیباست.

جزیره کیش، بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش هتلی بازسازی شده و شیک در موقعیتی عالی در جزیره‌ی زیبای کیش نزدیک به بازارها و ساحل قرار دارد.

کیش، میدان داریوش هتل بزرگ داریوش.

هتل بزرگ داریوش کیش هتلی مجلل و با شکوه با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی هتل داریوش کیش.

كيش ،میدان امیر کبیر ،بلوار دریا

هتل فلامینگو کیش هتلی مجلل، با امکانات خوب اقامتی، رفاهی و دسترسی به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید و بولینگ مریم دارد.

جزیره زیبای کیش، میدان پردیس، هتل پارمیس کیش.

قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره، امکانات و خدمات مناسب 

کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو، هتل مارینا پارک کیش.

هتل مارینا پارک کیش هتلی مجلل، پنچ ستاره و با امکانات عالی استخر و سونا و نهار رایگان تنها هتلی که مارینای اختصاصی دارد ( ساحل اختصاصی ).

جزیره کیش ، ابتدای جاده جهان ، بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل دریایی ترنج دارای سوئیت هایی مجهز است که با  قرار گیری به روی دریا و برخورداری از امکانات ویژه پذیرای مهمانان است. همچنین تنوع در تعداد رستوران ها و چشم انداز زیبا از دلائل انتخاب این هتل است.

کیش، میدان امیر کبیر بلوار خلیج فارس

موقعیت عالی، نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای جزیره، معماری منحصر به فرد

کیش ، جنب بازار پردیس ، پشت بازار پانیذ ،هتل شایگان کیش

سرویس دهی خوب هتل – دسترسی آسان به مراکز خرید – واقع شدن در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره کیش

جزیره کیش، ميدان اميركبير، هتل جام جم کیش.

هتل جام جم کیش  با قیمت مناسب و ساختمان بازسازی شده.

رزرواسیون مهر یکی از بزرگترین و کاملترین شبکه های رزرواسیون هتل های ایران است که امکان خرید بلیط هواپیما برای سراسر ایران و رزرو هتل های سراسر کشور را برای شما فراهم کرده است. یک مرجع کامل و جامع از مراکز اقامتی که به شما کمک می کند مناسب ترین هتل را با بهترین قیمت انتخاب کنید. انتخابی آگاهانه متناسب با سلیقه و نیازتان. با رزرو هتل از گروه وب سایت های کیش بالاترین تخفیف ها به شما تعلق میگیرد. این سامانه به دلیل حجم بالای فروش بهترین قیمت ها را به شما ارائه می دهد. بنابراین با خرید و رزرو از رزرواسیون مهر می توانید تا حد چشمگیری از هزینه های سفرتان بکاهید.



هتل های لوکس کیش، از هتل ترنج تا هتل داریوش و هتل شایان، با ارائه خدمات و امکانات درجه یک و مدرن، اقامتی سرشار از لذت را به گردشگران هدیه می‌دهند.

جزیره کیش، منطقه‌ای توریستی است و از همین رو، هتل‌ها و مراکز اقامتی مختلفی دارد که پذیرای گردشگران داخلی و خارجی هستند. در این میان لوکس‌ترین و بهترین هتل‌ های کیش، با ارائه خدمات و امکانات فوق‌العاده عالی، اقامتی لذت‌بخش و رویایی را برای گردشگران به وجود می‌آورند؛ آیا با بهترین هتل کیش آشنا هستید؟ تاکنون تجربه اقامت در یکی از بهترین هتل های کیش را داشته‌اید؟ در این مقاله از کجارو فهرستی از هتل های لوکس کیش را گردآوری کرده‌ایم تا با مقایسه آن‌ها، بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

منبع عکس: سایت هتل ترنج کیش

هتل های معروف کیش

هتل دریایی ترنج که به سبک هتل‌های خاورمیانه‌ای ساخته شده است، از هتل های لوکس کیش به حساب می‌آید. سوئیت‌های چوبی هتل روی دریا ساخته شده‌اند و در کف هر یک از آن‌ها، بخشی شیشه‌ای تعبیه شده است تا امکان تماشای دریا به‌راحتی میسر باشد. این هتل به‌لطف رستوران‌ها، کافی‌شاپ و فست فود ساحلی، سالن کنفرانس، باغ رویایی با آلاچیق‌های دیدنی، روم سرویس، آتلیه عکاسی، خانه بازی کودک، اجاره ماشین، خدمات خشک‌شویی و… پذیرایی گرمی از مهمانان خود به عمل می‌آورد.

اگر حتی در طول سفر به فکر تندرستی و ورزش هستید،‌ امکانات فوق‌العاده هتل ترنج از سالن اسپا و ماساژ با اتاق‌های کف شیشه‌ای تا بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، پیست دوچرخه‌سواری، سالن ورزشی روی آب، سالن بدن‌سازی، استخر و سونا بخار و جکوزی و سالن بدن‌سازی بهترین فرصت را برای شما فراهم می‌کنند تا انرژی و نشاط مضاعفی به دست آورید.

هتل ترنج فقط به‌اندازه ۱۰ دقیقه با فرودگاه فاصله دارد؛ مضاف بر اینکه در نزدیکی شهر زیرزمینی کاریز و شهرباستانی حریره، مسیر ویژه دوچرخه‌سواری کیش، کشتی یونانی، مرکز خرید پدیده و بازار پارس خلیج فارس قرار گرفته است.

هتل ۵ ستاره داریوش، در شمال شرق جزیره زیبای کیش در استان هرمزگان قرار دارد و به‌خاطر معماری خاص و فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود که با الهام از تخت جمشید ساخته شده است. بارزترین مزیت این هتل، قرارگیری آن در کنار دريا است که امکان پیاده‌روی و گردش در ساحل را برای مهمانان تسهیل می‌کند. فضای پیاده‌روی، اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس، آلاچيق ساحلی، خدمات درجه یک، کارکنان حرفه‌ای و… همگی باعث شده‌اند که هتل داریوش یکی از بهترین هتل های کیش باشد.

هتل بزرگ داریوش ۱۹۳ اتاق، سوئیت و کابانای لوکس دارد که رو به دریا یا باغ هستند. مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند از امکاناتی همچون غواصی اختصاصی، سالن بیلیارد، استخر روباز بانوان و آقایان، ماساژ تایلندی، فضای سبز و فضای باغ، گیم نت، سالن بدن‌سازی و غیره استفاده کنند.

با توجه به فاصله نزدیک هتل به بسیاری جاهای دیدنی کیش و مراکز خرید، در وقتتان حسابی صرفه‌جویی می‌شود و دسترسی راحتی به پارک ساحلی مرجان کیش، مرکز خرید مرجان کیش، پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان، مرکز خرید مروارید، بازار پانیذ، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و بازار ونوس خواهید داشت.

منبع عکس: سایت هتل شایان

هتل شایان یکی دیگر از هتل های کیش است که از دهه ۱۳۵۰ فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره شناخته می‌شود. این هتل چهار طبقه علاوه بر ۱۹۳ اتاق و سوئیت لوکس که اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان رقم می‌زند، مجهز به امکاناتی همچون آتليه عكاسی، پاركينگ، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، کافی شاپ، پذيرش ۲۴ ساعته، روم سرويس، اجاره ماشین، خدمات تور و ترانسفر رفت فرودگاهی است. وجود دو رستوران، ‌یک کافی‌ شاپ و فست‌فود نیز قطعا خاطره سفر به جزیره را دلچسب‌تر می‌کنند.

باشگاه بیلیارد، اسنوکر، وایت بال، دوچرخه سواری، فوتبال دستی، تنیس روی میز و دارت، استخر، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ نیز برای علاقه‌مندان به ورزش در نظر گرفته شده است.

هتل مذکور در بهترین نقطه از کیش قرار دارد و در نتیجه به بسیاری از جاهای دیدنی و مراکز خرید کیش نظیر مرکز خرید زیتون، ونوس، هایپر مارکت و مرکز تجاری، بازار پانیذ و مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ نزدیک است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره کیش نیز درست روبه‌روی هتل شایان قرار گرفته است و با در نظر گرفتن تمامی این مزایا، می‌توانید از بین هتل های لوکس کیش، هتل شایان را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل شایگان در نوار ساحلی شرق جزیره کیش قرار دارد؛ به‌طوری که با ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید به دریای نیلگون خلیج فارس برسید؛ اما این همه ماجرا نیست و به مرکز تجاری پانیذ، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و بازار زیتون دسترسی راحتی خواهید داشت و حتی می‌توانید با پای پیاده این مسافت را طی کنید و در فصول مناسب از هوای خوب جزیره بهره‌مند شوید.

اگر به‌دنبال اقامت در بهترین هتل کیش هستید، هتل مجلل شایگان با ۱۳۰ اتاق مجلل و سوئیت‌ و ویلاى لوکس می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد؛ به‌خصوص که امکانات و خدماتی نظیر پارکینگ، اینترنت رایگان، آرایشگاه، کافی شاپ تراس، رستوران (فود کلاب)، سالن ورزشی، خشک‌شویی، آتلیه، عابر بانک، استخر و سونا و جکوزی رایگان، ماساژ، خدمات تور و اجاره دوچرخه و خودروهای لوکس را برای مهمانان خود فراهم آورده است.

عکاس: احسان دیاری

هتل کوروش در میدان پردیس جزیره کیش قرار گرفته است و با توجه دسترسی راحت به مراكز تجاری و تفريحی همچون پاساژ كوروش، بازار مرجان، بازار مريم، مراکز خرید پرديس ۱ و ۲، باغ پرندگان، ساحل مرجان، اسکله تفریحی کیش و دلفيناريوم می‌تواند یکی از گزینه‌های اقامتی ایدئال از میان هتل‌های لوکس کیش باشد.

هتل کوروش از هتل‌های نوساز کیش است که در سال ۱۳۹۷ در ۱۶ طبقه افتتاح شد و شامل ۱۹۸ اتاق و سوئيت مجلل می‌شود که از اتاق دوتخته سمت دریا تا سوئیت رویال یک‌خوابه رو به جزیره و سوئیت رویال دوخوابه رو به دریا را در بر می‌گیرند. اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی در سرویس حمام و دستشویی، مبلمان، تلویزیون، ‌تلفن، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق و یخچال از جمله امکانات اتاق‌های هتل هستند.

این هتل به‌خاطر استفاده از انرژی خورشیدی، عنوان نخستین هتل سبز ایران را از آن خود کرده است و با اینکه مدت‌زمان زیادی از آغاز به کار آن نمی‌گذرد، جای خود را در میان بهترین هتل‌های کیش محکم کرده است. امکاناتی مثل سالن بدن‌سازی، دو استخر مجزا برای بانوان و آقایان، سونا و جكوزی، ماساژ، آتلیه عکاسی، پارکینگ، خدمات خشک‌شویی، صرافی، فروشگاه، خدمات پزشکی و… نیز مزید بر علت هستند تا گردشگران زیادی زمان سفر به کیش، در این هتل اقامت کنند.

منبع عکس: ایران بوکینگ

هتل مارینا پارک کیش در سال ۱۳۹۰ در دو طبقه آغاز به کار کرد و ۱۹۰ اتاق با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن دارد. از آنجا که این هتل مجلل در یکی از بهترین مناطق کیش قرار دارد، به‌راحتی می‌توانید به باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و آکواریوم کیش دسترسی داشته باشید و از مراکز خرید نزدیک به هتل نظیر بازار مریم، بازار کیش مال، بازار مرجان و بازار پدیده استفاده کنید.

هتل یادشده مثل هر یک از هتل های لوکس کیش، مجهز به رستوران، کافی‌شاپ، استخر و سونا و جکوزی، پارک ساحلی، اینترنت، خانه‌داری ۲۴ ساعته، صندوق امانات، کافی نت، تاکسی سرویس، سالن پذیرایی، سالن همایش، ترانسفر فرودگاه و پارکینگ است.

اسکله اختصاصی از مزایای منحصربه‌فرد این هتل است که به‌لطف انواع تفریح‌های ساحلی، ورزش‌های آبی و رستوران‌های متنوع، گزینه‌ای عالی برای تفریح و سرگرمی به شمار می‌رود. برخورداری از یک نوار ساحلی اختصاصی به طول ۷۵۰ متر با چشم‌اندازی حیرت‌انگیز به خلیج فارس را به فهرست ویژگی‌های متفاوت و ایدئال هتل اضافه کنید. با این اوصاف، بی‌دلیل نیست که هتل مارینا پارک عنوان بهترین هتل کیش را با خود یدک می‌کشد.

هتل بین المللی کیش در بهار سال ۱۳۹۶ در ۱۴ طبقه افتتاح شد و از آنجا که جزو هتل‌های معروف کیش به حساب می‌آید، انتخاب اول بسیاری از مهمانان بین‌المللی، مقام‌های ارشد سیاسی و فرهنگی، گردشگران، تجار و… است. در صورتی که شما نیز این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، با امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی، سالن همایش چند منظوره، کافی شاپ، مجموعه بازی کودکان، زمین تنیس، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، صندوق امانات و تاکسی سرویس مواجه خواهید شد. با این حال، امکانات هتل بین‌المللی کیش به همین مقدار خلاصه نمی‌شود و امکان استفاده از سالن اسپا و انواع ماساژهای درمانی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حمام سنتی و زمین تنیس نیز برایتان مهیا است.

هتل بین‌المللی کیش نیز همانند سایر هتل‌های جزیره از موقعیت مکانی خوبی نسبت به جاذبه‌ها و مراکز خرید برخوردار است؛ به‌گونه‌ای که این هتل در نزدیکی مراکز خرید مریم و ونوس، مرکز خرید مروارید، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مرجان، پلاژ ساحلی بانوان، کشتی یونانی، فرودگاه کیش و پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

عکاس: امین مقبلی

هتل ایران در سال ۱۳۹۳ در جزیره زیبای کیش شروع به کار کرد و شامل دو برج هفت طبقه‌ای سفیدرنگ می‌شود که در طبقه‌های همکف و هفتم به هم متصل شده‌اند. چه برای تفریح و گردش یا پاساژگردی و خرید به کیش رفته باشید، با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی خوبی به کارتینگ کیش، پارک شهر و اسکله تفریحی، مرکز خرید مروارید، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مرجان، پارک ساحلی مرجان، پلاژ ساحلی بانوان و فرودگاه کیش داشته باشید.

امکانات این هتل نیز در حد عالی هستند و از ترانسفر فرودگاهی، خشک‌شویی و تاکسی سرویس گرفته تا اینترنت در لابی، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، استخر، ، روم سرویس، اجاره خودرو، خودپرداز، خدمات پزشکی، سالن آمفی‌تئاتر، سالن همايش و… می‌توانند هر مهمانی با هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارند. ۱۲۸ واحد اقامتی هتل ایران مجهز به مبلمان و تختخواب‌های راحت و نور مناسب هستند که چشم‌اندازی رو به جزیره کیش یا منظره نیلگون خلیج فارس دارند.

منبع عکس: اینستاگرام هتل میراژ  (miragehotelkish)

هتل میراژ از جمله هتل‌های لوکس کیش است که ۱۷۸ اتاق و سوئیت در هشت طبقه دارد و به‌دلیل تنوع اتاق‌هایش، دست شما برای انتخاب باز است. با اقامت در این هتل فرصتی استثنایی برای لذت‌بردن از ساحل دریای خلیج فارس خواهید داشت؛ چراکه هتل میراژ در نزدیکی اسکله اصلی کیش قرار دارد و در نتیجه می‌توانید از تفریح‌های ساحلی نظیر قایق‌سواری، جت‌اسکی، غواصی و… نهایت لذت را ببرید.

هتل های معروف کیش

رستوران هتل میراژ نیز با فضای دل‌باز و دلنشین و دکوراسیون لوکس و مدرن و ارائه انواع غذاهای دریایی، ایرانی و عربی، لذت حضور در جزیره را دوچندان می‌کند.

برخی از پاساژها و مراکز مهم کیش نظیر مرکز خرید مروارید، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مرجان، فرودگاه کیش، پلاژ ساحلی بانوان، مرکز همایش بین‌المللی کیش و پارک ساحلی مرجان در فاصله کمی از هتل میراژ قرار دارند و از همین رو با صرف زمان کمی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این هتل با ارائه خدمات و امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی، رستوران، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت، تاکسی سرویس، کرایه ماشین بدون راننده، سالن بیلیارد و کافی شاپ توانسته است خود را در بین بهترین هتل‌های کیش قرار دهد.

هتل ویدا (الوند) یکی دیگر از هتل‌های تازه تاسیس کیش است که در بهار سال ۱۳۹۶ به صحنه هتلداری کشور پا گذاشت و اکنون یکی از معروف‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود. هتل مجلل ویدا در چند قدمی دریای خلیج فارس قرار دارد؛ به‌طوری که با یک پیاده‌روی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای به ساحل این دریای زیبا خواهید رسید. برای خرید هم می‌توانید به مرکز خرید مروارید، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و مرکز خرید مرجان بروید که در همان حوالی هتل هستند. ضمن اینکه هتل ویدا فاصله چندانی با فرودگاه کیش و پلاژ ساحلی بانوان ندارد و دسترسی به آن‌ها نیز راحت است.

هتل لوکس ویدا ۱۲ طبقه و ۱۴۴ واحد اقامتی دارد و با در اختیار داشتن سالن همایش و سمینار، رستوران، کافی شاپ، لابی مجلل، اجاره ماشین و دوچرخه، مجموعه ورزشی، خدمات خشک‌شویی، آرایشگاه، آتلیه، سالن کودک، غرفه‌های تجاری و دسترسی به اینترنت، پذیرایی صمیمانه‌ای از مهمانان خود به عمل می‌آورد. به غیر از اسپا و ماساژ، سالن بدن‌سازی، حمام سنتی، استخر، سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کجارو تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است

تولید و توسعه نرم افزار کجارو توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

هتل های معروف کیش
هتل های معروف کیش
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *