هزینه نوشتن پروپوزال دکتری

هزینه نوشتن پروپوزال دکتری
هزینه نوشتن پروپوزال دکتری

هزینه نوشتن رساله دکتری کاملا به موضوع رساله بستگی دارد و دانشجویان دکتری باید پیش از انتخاب موضوع و نوشتن رساله خود به فکر هزینه های آن باشند. در این بخش سعی داریم تا هزینه نوشتن رساله دکتری و همچنین قیمت انجام پایاننامه کارشناسی ارشد را به صورت کامل توضیح می دهیم.

هزینه نوشتن رساله دکتری در وحله اول به موضوع رساله بستگی دارد. عموما موضوعات آزمایشگاهی بیشترین هزینه را به خود اختصاص می دهند. هزینه هایی همچون تهیه مصالح، ساخت ابزار و انجام آزمایشات. دانشجویان مقطع دکتری باید سعی کنند در انتخاب موضوع عامل هزینه را حتما بسنجند چرا که عدم دقت به این موضوع سبب بروز مشکلاتی در فرایند انجام رساله می گردد که در آخر دانشجو مجبور به داده سازی و یا برون سپاری رساله خود است که امری بسیار ناشایست می باشد.

در کل هزینه نوشتن رساله دکتری برای افرادی که خود اقدام به انجام آن می نمایند حدودا بین 1 میلیون تومان برای موضوعات تحلیلی و عددی تا 15 میلیون تومان برای موضوعات میدانی، آزمایشگاهی و ساخت تمام می شود. درصورتی که بخشی از کار خود را برون سپاری کرده باشید قیمت ها به تفکیک به شرح زیر می باشد:

انتخاب موضوع: رایگان الی 150 هزار تومان
پروپوزال: 1 الی 3 میلیون تومان
فصل یک و دو: بین 1 الی 2 میلیون تومان
فصل سوم: 1 الی 3 میلیون تومان
فصل چهار و پنج: 2 الی 8 میلیون تومان 

البته لازم به ذکر است که هزینه نوشتن رساله دکتری به رشته هم بستگی دارد. حدود قیمت رشته های محتلف در حالتی که کار برون سپاری شده است به شرح زیر می باشد:هزینه نوشتن پروپوزال دکتری

علوم انسانی: از 4 میلیون تومان شروع می شود.
پزشکی: از 5 میلیون تومان آغاز می گردد.
فنی و مهندسی: از 8 میلیون تومان آغاز می گردد.
زبان و هنر: از 5 میلیون تومان آغاز می گردد.

در ارتباط با هزینه نوشتن رساله دکتری عوامل دیگری همچون استخراج و پذیرش مقاله، پاور دفاع، آموزش های اضافی، فرمت بندی کار و غیره نیز دخیل می باشند.

قیمت انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد نیز همچون دکتری به پارامتر های مختلفی وابسته است که موضوع پایان نامه مهمترین آن می باشد. در ادامه قیمت کلی بخش های مختلف پایان نامه ارشد رائه شده است.

پروپوزال: 300 الی 700 هزار تومان
فصل یک و دو: 500 الی 800 هزار تومان
فصل سوم: 600 الی 900 هزار تومان
فصل چهار و پنج: از 800 هزار تومان آغاز می گردد.

همچنین قیمت انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد به تفکیک رشته به شرح زیر می باشد.

علوم انسانی: از 1 میلیون و 500 هزار تومان آغاز می گردد.
پزشکی: از 2 میلیون تومان شروع می شود.
فنی و مهندسی: از دو میلیون ششصد هزار تومان آغاز می گردد.
زبان و هنر: از 2 میلیون و 400 هزار تومان آغاز می گردد.

در انجام پایان نامه های ارشد نیز برخی هزینه ها به طور غیرمستقیم دخیل می باشند که باید مدنظر قرار داد.

جهت آگاهی از هزینه نوشتن رساله دکتری و همچنین قیمت انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد با ما در ارتباط باشید.

به منظور آموزش انجام پایان نامه رشته مدیریت آموزشی در این بخش نمونه فصل پنجم پایا […]

در این بخش از آموزش انجام پایان نامه کامپیوتر به ارائه نمونه فصل نتیجه گیری […]

در این بخش به منظور آموزش انجام پایان نامه جغرافیا-توریسم اقدام به ارائه […]

جدیدترین اخبار علمی ایران در ادامه ارائه می گردد.

[…]

آخرین و مهمترین اخبار علمی-فرهنگی کشور به شرح زیر می باشد:

[…]

در این بخش با خلاصه ای از مهمترین و بروزترین اخبار حوزه علمی- آموزشی کشور با ما همراه باشید.

[…]

در این بخش سعی داریم جدیدترین اخبار حوزه علمی آموزشی کشور به خصوص حوزه آزمون های سازمان سنجش و سایر ارگان های کشور را به حضورتان رسانیم.

[…]

زلزله تهران را لرزاند. زلزله ساعت 12.50 دقیقه شب تهران را لرزاند.

[…]

ریسرچ پروپوزال دکتری

خدمات ریسرچ پروپوزال اپلای پست داک و دکتری و رساله جامع دکترا داخل

قیمت انجام پایان نامه دکتری,دانلود رایگان رساله دکتری مدیریت,انجام پایان نامه دکتری مدیریت,قیمت رساله دکتری عمران,صنایع,حسابداری,معماری,پلیمر,جامعه شناسی,هنر

طرح تحقیق اپلای

نوشتن طرح و پلان علمی یا شورت پروپوزال Short proposal برای پذیرش در دانشگاه های خارجی از ضرورت ها محسوب میشود، مهمترین زمان هزینه ای که در ریسرچ پروپوزال اپلای صرف میشه هزینه فرصتی است که برای نوشتن پلان مبتنی بر نوآوری ها، درک ریسرچ گپ Research gap، تجاری سازی طرح و .. در نظر گرفته میشه. تیم پژوهشی Phd proposal به صورتی کاملا تخصصی آماده همراهی در نوشتن یک ریسرچ پروپوزال کوبنده برای اخذ پذیرش پوزیشن دکتری است.هزینه نوشتن پروپوزال دکتری

هزینه نوشتن پروپوزال پایان نامه معادل مدت زمانیست که برای انجام پروپوزال یا پایان نامه صرف میکنید. قیمت انجام پایان نامه دکتری به معنی انجام فصل اول پایان نامه شامل کلیات و مقدمات تحقیق، انجام فصل دوم رساله شامل محتوای ادبیات و پیشینه تحقیق که کلیه سوابق داخلی و خارجی و تئوری های مرتبط با تحقیق را در بر میگیرد، تهیه فصل سوم پایان نامه یا متدولوژی و روش تحقیق، انجام تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه در فصل چهارم پایان نامه با نرم افزار های تجزیه و تحلیل آماری مانند SPSS و LISREL، انجام فصل پنج پایان نامه که مشتمل بر نتیجه گیری، پیشنهادات و خلاصه تحقیق میباشد.

هزینه راهنمایی نوشتن و قیمت تهیه پروپوزال پایان نامه و  هر یک از فصل های پنجگانه پایان نامه دکتری در تمام رشته ها توافقی است.

برای نوشتن و مشاوره فصل های پایان نامه از منابع دست اول و غیرتکراری استفاده میشود. منابع عینا ارائه میشود. بهترین کاری که برای نوشتن پروپوزال دکتری میتواند انجام داد این است که منابع استفاده شده هایلایت شود و در اختیار استاد راهنما قرار گیرد. حتی برای نوشتن پروپوزال اپلای، بورسیه و گرفتن فاند و گرانت، بهتر این است که منابعی که در پروپوزال بکار رفته را در فایل PDF هایلایت کنید و به پیوست مدارک پروپوزال و رزومه در یک فایل زیپ ارسال کنید. طبیعتا در نگارش پروپوزال دکتری اپلای، بورسیه، دکتری داخل و دانشگاه های سراسری و آزاد، نمیتوان یک پاراگراف کامل را عینا به پروپوزال یا فصل های یک پایان نامه یا رساله دکتری وارد کرد. شما باید تفسیر خودتان را متناسب با منبع و ریفرنس انتخابی در رساله درج کنید. حال، این منبع یا منابع میتونه مقاله ISI باشه، ایبوک باشه و یا مقالات علمی پژوهشی داخلی.

مسلما برای نوشتن پروپوزال پایان نامه یا خود فصل های پنجگانه پایان نامه دکتری ما هزینه هایی داریم و قیمت و پولی را باید بپردازیم. در نوشتن پروپوزال و خود رساله دکتری، مواردی مثل تایپ، ترجمه منابع تخصصی، هزینه های خرید کتاب و نیز مقالاتی که باید از سایت هایی مثل سیویلیکا خریداری کرد، قیمت و هزینه ای تعریف شده است که باید در طی مراحل انجام پایان نامه این موارد را هم در نظر داشته باشیم. گرچه ما معتقدیم بهترین موسسه انجام پایان نامه دکتری خود دانشجو است اما موسسات علمی هم هستند که وظیفه گردآوری و تدوین داده ،ترجمه و تایپ را با هزینه ای مناسب بعهده میگیرند. ما باید برآورد کنیم فرصت از دست رفته ما و تناسب آن با قیمت و هزینه ای که برای انجام گردآوری داده ها، ترجمه و … چطور است؟. اگر ما در طول یک ماه حقوق و پاداشی معادل یک میلیون و هشتصد ۱۸۰۰۰۰۰ هزار تومان در شغل خود دریافت میکنیم، و نیز تصمیم بگیریم که یک ماه مرخصی بدون حقوق و دستمزد داشته باشیم و صرف انجام پایان نامه و گردآوری داده ها و ترجمه و .. کنیم میدانیم که ضرر کرده ایم، چون یک موسسه علمی پژوهشی ممکن است طی همین زمان و هزینه، عملیات مربوط به نگارش پایان نامه ما از قبیل تایپ و ترجمه و گردآوری منابع و .. را با مبلغ ۳۰۰ هزار تومان انجام دهد. ما مبلغ ۳۰۰ از ۱۸۰۰ کسر میکنیم و ۱۵۰۰ تومان سود داریم و فرصت از دست رفته ای نخواهد بود و بالعکس آن که به صرف خواهد بود..

در مجموع، هزینه نوشتن یک پایان نامه معادل زمان و زحمتی است که شما برای نگارش و انجام آن صرف میکنید. باید بدانیم که انجام پروپوزال و پایان نامه جز با زحمت فراوان و خوردن دود چراغ میسر نیست. در مسیر اجرایی ساختن پایان نامه باید یک مدیریت و روانشناسی به خرج بدهیم و حسابداری هزینه و درآمد و فرصت از دست رفته را مهندسی و معماری کنیم. بدانیم که فرضا نوشتن محتوای فصل دوم پایان نامه که سرشار از ایده ها، نظریه ها، پیشینه و سوابق تحقیق در زمینه داخلی و خارجی است، بدون صرف زمان امکانپذیر نیست. ما ابتدا باید منابع را گزینش کنیم، منابع خارجی را ترجمه سلیس انجام بدهیم، یکپارچگی مطالب و همخوانی آن با پروپوزال و دیگر فصل های پایان نامه رعایت کنیم، از تکراری شدن محتوای ادبیات تحقیق بر حذر باشیم و یک فصل تکمیل شده را آماده و مهیا کنیم که حدود ۸۰ منبع داشته باشد و شامل ۱۰۰ صفحه مطلب باشد. با درک و پیش بینی این مثال، خیلی بهتر میتوانیم جهت انجام آن و سفارشی سازی اش قدم برداریم. پروپوزال یا هر یک از فصل های پایان نامه دکتری، طبق موضوع پایان نامه شما باید تهیه شود.

در پی اچ دی پروپوزال، پیشنهاد موضوع پایان نامه بر اساس مقاله بیس ۲۰۲۰ – ۲۰۱۹ انجام میگیرد. قبل از شروع به نوشتن پروپوزال پایان نامه، تاییدیه غیرتکراری بودن موضوع پایان نامه ایرانداک را در دست داشته باشید. برای آشنایی با ایرانداک و روش گرفتن تایید غیر تکراری بودن پایان نامه به لینک زیر مراجعه کنید:

تکراری نبودن پایان نامه، پیشینه و ثبت موضوع پایان نامه در ایرن داک

بهتر است برای نوشتن Research proposal اپلای از یک فرد متخصص کمک بگیرید. پی اچ دی پروپوزال در این زمینه میتواند کمکهای خوبی ارائه دهد.

هزینه های آماده سازی و انجام یک پایان نامه دکتری از مرحله انتخاب موضوع شروع میشود؛ برای آماده کردن یک پایان نامه حرفه ای دوره دکتری PHD ابتدا یک موضوع خوب انتخاب کنید که حداقل ۵ مقاله بیس اتکایی برای انجام رساله دکتری خود داشته باشید و مدل های مفهومی آن روشن ترسیم شده باشد. سعی کنید برای کاهش هزینه های بعدی خود، چکیده چند نمونه مقاله بیس را ترجمه کنید. یا اگر در پی یافتن موضوع رساله دکتری مدیریت ورزشی یا بازرگانی و یا مدیریت آموزشی هستید، از وب سایت های معتبر پیشنهاد دهنده مانند phd proposal کمک بخواهید. خدمات پیشنهاد موضوع رایگان است و هزینه ای متقبل نخواهید شد. همچنین وب سایت هایی مانند پی اچ دی پروپوزال این امکان را فراهم کرده اند که بتوانید مثلا دانلود رایگان رساله دکتری مدیریت آموزشی را انجام بدهید و با الگو و ایده گرفتن از آن، دید اولیه ای برای نگارش بدست آورید؛ که این البته در طول زمان توان خوبی برای نگارش و انجام رساله دکتری را به بار می آورد. مشاوره های موضوعی خصوصی هم میتواند کمک خوبی برای انجام پایان نامه دکتری شما باشد.

واتساپ پاسخ به سوالات نگارش ریسرچ پلن اپلای دکتری و فوق لیسانس: 09124384291

PhD Research proposal

طراحی وب سایت شخصی برای اپلای آسانتر

ریسرچ پروپوزال

تاثیر گپ تحصیلی در اپلای دکتری فاند و بورسیه

قیمت انجام پایان نامه دکتری

هزینه نوشتن پروپوزال دکتری سوالیست که اغلب متقاضیان در این مقطع تحصیلی از ما می‌پرسند. البته از تغییر قیمت‌های هر ساله که بگذریم، عوامل زیادی در تعیین قیمت پروپوزال تاثیرگذار است. مهم‌ترین عواملی که قیمت نوشتن پروپوزال دکتری را تعیین می کنند، در ادامه سایت پروژه دونی توضیح داده شده اند.

یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه نوشتن پروپوزال دکتری رشته تحصیلی است. حتما می دانید که در برخی از رشته ها جمع آوری اطلاعات و تحلیل داده ها کار ساده ای نیست. رشته های حسابداری، مدیریت، اقتصاد و … به نرم افزارهای زیادی نیاز دارند.

کسی که کار پروپوزال نویسی را بر عهده می گیرد باید بتواند داده های علمی و دقیق را جمع اوری کند. در برخی از رشته های علوم انسانی این کار به صورت کتابخانه ای انجام می شود. بنابراین نیازی نیست تا محقق وقت و انرژی زیادی را برای بدست آوردن اطلاعات صرف کند.

به همین دلیل قیمت نوشتن پروپوزال دکتری در این رشته ها کمتر از رشته های تجربی و ریاضیات است. البته فقط برخی از رشته های علوم انسانی شامل این امتیاز هستند.

 

هزینه نوشتن پروپوزال دکتری

وقتی برای نوشتن پایان نامه خود موضوع انتخاب می کنید، پروپوزال هم باید براساس همان موضوع نوشته شود. اگر موضوع شما سخت، بدون منبع و جدید باشد، کار محقق را سخت می کند. بنابراین هزینه انجام پروپوزال دکتری بیشتر محاسبه می شود.

اگر به سراغ موضوعات ساده تری بروید که کار بر روی آنها سخت و زمانبر نباشد، بدون شک قیمت نوشتن پروپوزال برایتان کمتر می شود. بسیاری از موضوعات مربوط به رشته های علوم پایه که با آزمایشگاه سر و کار دارند، گرانتر از رشته های علوم انسانی هستند. طبیعتا در رشته های علوم انسانی محقق با مطالعه مقالات و پایان نامه های قبلی می تواند داده های علمی زیادی را استخراج کند.

بیشتر بخوانید: چگونه پروپوزال دکترا بنویسیم + نحوه انتخاب عنوان پروپوزال

حتما می دانید رتبه و اعتبار دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید، می تواند بر روی قیمت پروپوزال نویسی تاثیر بگذارد. در واقع هزینه نوشتن پروپوزال دکتری تا حد زیادی از اعتبار دانشگاه تاثیر می گیرد. هر چقدر که دانشگاه محل تحصیل اعتبار بالاتری داشته باشد، محقق باید با دقت بیشتری پروپوزال را بنویسد.

زیرا چنین دانشگاه هایی سخت گیری های بیشتری نسبت به پروپوزال دارند. بنابراین طبیعی است که قیمت انجام پروپوزال دکتری نیز افزایش یابد.

یکی از عواملی که می تواند در تعیین قیمت پروپوزال دکترا نقش داشته باشد، مدت زمانی است که برای محقق تعیین می شود. اگر دانشجو فرصت کمی برای این کار داشته باشد، محقق مجبور است به صورت فشرده پروپوزال را آماده کند. در چنین شرایطی طبیعی است که قیمت نوشتن پروپوزال دکتری نیز افزایش می یابد.

در حال حاضر موسسات زیادی سر برآورده اند که در زمینه نوشتن پروپوزال و پایان نامه فعالیت دارند. همین عامل باعث افت کیفیت پروپوزال ها و پروژه های دانشجویی شده است. برخی از این موسسات بدون مجوز فعالیت دارند. به همین دلیل هزینه نوشتن پروپوزال دکتری را با شرایط نازل تعیین می کنند.

اما انتخاب چنین موسساتی باعث ایجاد مشکلات زیادی در زمان تایید پروپوزال می شود. از سوی دیگر پروپوزال شما اساس پایان نامه است. اگر از ابتدا آن را به موسسات غیرمجاز بسپارید، مجبورید زمان زیادی را هم برای اصلاح آن صرف کنید. به جای این کار به سراغ موسسات با سابقه، معتبر و مجاز بروید.

بدون شک چنین موسساتی پروپوزال را با کیفیت استاندارد به شما تحویل می دهند. حتی اگر قیمت انجام پروپوزال دکتری در چنین موسساتی بالا باشد، مجبور به دوباره کاری نیستید.

اگر به قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری زیاد اهمیت می دهید، باید به سراغ یک موسسه معتبر بروید. پیدا کردن یک موسسه انجام پایان نامه و پروپوزال کار سختی نیست. کافیست در مورد نام موسسه تحقیق کنید و یا زمان مراجعه و عقد قرارداد از مدیران موسسه مجوزهای لازم را درخواست کنید. همچنین می توانید با بررسی سوابق کار و تجربه چنین موسساتی کار نوشتن پروپوزال خود را به آنها بسپارید.

اگر برای نوشتن پایان نامه به مشاوره نیاز داشتید و یا برای نوشتن پروپوزال یا پایان نامه دچار مشکل شدید، به قسمت « انجام پایان نامه » بروید. در این صفحه بر روی درخواست خود کلیک کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنید. کارشناسان ما بعد از دریافت اطلاعات با شما تماس می‌گیرند. همچنین می توانید با شماره های 09126232588 و یا 86036675-021 تماس بگیرید و از هزینه و نحوه مشاوره برای نوشتن پروپوزال و پایان نامه مطلع شوید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


Math Captcha
77 − = 71

پروژه دونی فعالیت خود را از سال 1392 با بهره گیری از تیم متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاهی آعاز کرده است. این موسسه تاکنون در بیش از 300 پروژه دانشگاهی و صنعتی به عنوان مجری نقش ایفا کرده است. از خدمات این موسسه می توان به ارائه مشاور اولیه رایگان، همکاری با متخصصین مجرب و تیم پشتیبانی پروژه حرفه ای اشاره کرد.

مریم کوهشاری هستم. با مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی. چند سالی هست که در حوزه تولید محتوا و SEO فعالیت میکنم. https://irselfmade.com/

هزینه نوشتن رساله دکتری در وحله اول به موضوع رساله بستگی دارد. عموما موضوعات آزمایشگاهی بیشترین هزینه را به خود اختصاص می دهند. هزینه هایی همچون تهیه مصالح، ساخت ابزار و انجام آزمایشات. دانشجویان مقطع دکتری باید سعی کنند در انتخاب موضوع عامل هزینه را حتما بسنجند چرا که عدم دقت به این موضوع سبب بروز مشکلاتی در فرایند انجام پایان نامه می شود. البته مهم ترین عامل در تعیین هزینه نوشتن پروپوزال دکتری و ارشد، رشته و دانشگاه محل تحصیل است.

پروپوزال (Proposal) يک واژه اي انگليسي به معني پيشنهاد و طرح اوليه و نقشه کلي برای انجام تحقیق است . همانگونه که براي انجام کوچکترين کاري لازم است در ابتدا طرح و نقشه ي آن کار آماده شود. اگرچه ممکن است به صورت ذهني باشد.

براي سفارش انجام پایان نامه و تحقيق که معمولا کار زمانبر و پرزحمتي است، بدون ترديد داشتن طرحي که همه ي جوانب امر درآن پيش بيني شده باشد ضرويست. هرچه قدر انجام پروپوزال يک پایان نامه، دقيق و همه جانبه باشد، به همان اندازه کار تحقيقگر در زمان انجام پروژه ي تحقيقي راحت تر و درزمان کمتري انجام خواهد شد.

قیمت انجام پروپوزال دکتری براساس چندین معیار مشخص می شود که عبارتند:هزینه نوشتن پروپوزال دکتری

1- رشته و گرایش،

2- دانشگاه محل تحصیل،

3- موضوع پایان نامه و حجم موارد مطروح شده در پروپوزال،

4- مقطع محقق پایان نامه،

5- تعداد ساعات توافق شده برای آموزش پایان نامه ،

6- نرم افزار و یا نرم افزارهایی که در انجام پایان نامه ارشد مطرح شده است،

7- استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و پذیرش مقاله.

مهم ترین عامل در تعیین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته و دانشگاه محل تحصیل است.

به طور کلی به عنوان بخشی از الزامات اولیه برای نوشتن یک پایان نامه یا مقاله نوشته می شوند. آنها به طور کلی از قالب مشابه مقاله تحقیق پیروی می کنند و این شامل بیان مسئله ، بررسی متون (ادبیات) ، بحث در مورد روش تحقیق و اهداف و فرضیات است. این ساختار اساسی ممکن است باتوجه به نوع دانشگاه یا مراکز تحقیقاتی متفاوت باشد و هر یک از آنها ممکن است الزامات خاص خود را داشته باشند. در کشور ما در زمینه رشته های علوم پزشکی، اکثر پروپوزال ها در دانشکده های پزشکی از موارد گفته شده پیروی می کنند.

از منابع دست اول و غیر تکراری برای نوشتن و توصیه فصل های پایان نامه استفاده می شود. منابع دقیق ارائه شده است. بهترین کاری که می توانید در نوشتن پروپوزال دکترا انجام دهید برجسته کردن منابع مورد استفاده و در دسترس قرار دادن مدرس است. حتی برای نوشتن یک برنامه، بورس تحصیلی و دریافت بودجه و کمک هزینه، بهتر است منابع مورد استفاده در پروپوزال را در یک فایل PDF برجسته کنید و اسناد و مدارک پیشنهادی و CV را در یک فایل zip ضمیمه کنید .

به طور طبیعی، هنگام نوشتن درخواست برای یک پروپوزال دکترا، بورس تحصیلی، دکترا داخلی و دانشگاه ملی و آزاد، درج یک پاراگراف کامل به طور مستقیم به پیشنهاد یا فصول یک رساله یا رساله دکترا. شما باید تفسیر خود را مطابق با منبع و مرجع انتخابی خود در پایان نامه قرار دهید. اکنون این منبع (ها) می توانند مقاله های ISI، کتاب های الکترونیکی یا مقالات علمی پژوهشی داخلی باشند. هزینه نوشتن پروپوزال کارشناسی ارشد در موسسه پروژه دونی بسته به رشته تحصیلی و میزان کار مورد نیاز در پروپوزال متفاوت است. در اینجا لیستی از هزینه های گروه انضباطی و همچنین خدمات ارائه شده است.

مریم کوهشاری هستم. با مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی. چند سالی هست که در حوزه تولید محتوا و SEO فعالیت میکنم. https://irselfmade.com/

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

مشاوره انجام پایان نامه، پروپوزال و مقاله ارشد و دکتری | رایان پیپر

مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری، پروپوزال و مقاله isi در کمترین زمان و بالاترین کیفیت

هزینه نوشتن پروپوزال کارشناسی ارشد در موسسه رایان پیپر بسته به رشته تحصیلی و حجم کاری خواسته شده در پروپوزال متفاوت است. در ادامه لیست هزینه ها به تفکیک گروه رشته ها همراه با خدمات ذکر شده است.

     – علوم مهندسی: بین ۴۰۰٫۰۰۰ تا ۶۰۰٫۰۰۰ تومان

     – علوم انسانی و مدیریت: ۴۵۰٫۰۰۰ تا ۵۵۰٫۰۰۰ تومانهزینه نوشتن پروپوزال دکتری

     – علوم پایه: بین ۴۰۰٫۰۰۰ تا ۵۰۰٫۰۰۰ تومان

     – علوم پزشکی: بین ۶۵۰٫۰۰۰ تا ۹۵۰٫۰۰۰ تومان

لازم به ذکر است هزینه نوشتن پروپوزال در ابتدای سفارش به دانشجو اعلام می گردد. سپس در یک قرارداد کتبی شامل تعهدات رایان پیپر، نحوه قسط بندی هزینه و زمان تحویل پروپوزال به اطلاع دانشجو می رسد. با پرداخت مبلغ تعیین شده در قرارداد به عنوان پیش پرداخت فرآیند تدوین پروپوزال آغاز می شود.در نهایت مرحله به مرحله، کارها انجام شده و تحویل دانشجو می گردد.

موسسه رایان پیپر، تصویب پروپوزال شما را در داخل و خارج از کشور تضمین می نماید. از مهمترین قابلیت های تیم تخصصی رایان پیپر این است که در صورت عدم پذیرش پروپوزال و رد کردن آن، مجدد پروپوزالی جدید با موضوع خاص تری را انجام می دهد.

*لازم به ذکر است هزینه پروپوزال برای مقطع دکتری بسته به موضوع متفاوت خواهد بود.

جهت سفارش پروپوزال یا پایان نامه کلیک کنید. مشاورین و مسئولین رایان پیپر در کمتر از یک ساعت با شما تماس حاصل می نمایند.

« سفارش طراحی جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی ، مشاوره و علوم تربیتی »

انجام صفر تا صد پایان نامه ویژه ایام کرونا بدون مراجعه حضوری از سراسر ایران

 در صورت نیاز به کسب اطلاعات دقیق تر درخصوص هزینه نوشتن پروپوزال دکتری روانشناسی صنعتی و سازمانی می توانید از سایت های معتبر کمک بگیرید.

انسان ها در ارتباط با محیط تاثیرات مختلفی را می پذیرند و این تاثیرات به صورت رفتار و اعمال مختلف و در نهایت به شکل شخصیت های گوناگون در افراد ظاهر می شود که ناشی از محیط نیز است.

مطالعه در خصوص ارتباط محیط با شکل گیری شخصیت افراد و به طور کلی تاثیرات مختلف محیطی در زندگی و روان آدمی بر عهده ی روانشناسان محیطی است که در مقاطع مختلف این رشته تحصیل نموده اند.هزینه نوشتن پروپوزال دکتری

دانلود این فایل پس از پرداخت امکان پذیر است.

قیمت : 32500 تومان

خرید از این سایت کاملا امن و تحت نظارت بانک مرکزی است.

قبل از خرید حتما حتما فیلتر شکن را خاموش کنید


دانلود کتاب بانک موضوع پایان نامهDownloads-icon

موسسه پروژه آنلاین مشاوره سفارش انجام پروپوزال کارشناسی ارشد و انجام پروپوزال دکتری در کلیه رشته با قیمت بسیار ارزان خدمات ارائه میدهد. جهت استعلام قیمت و مدت زمان انجام کار از طریق ثبت سفارش اقدام کنید تا از قیمتهای باور نکردنی ما اطلاع پیدا کنید. پروپوزال (Proposal)  يک واژه اي انگليسي به معني پيشنهاد و طرح اوليه و نقشه کلي برای انجام تحقیق است . همانگونه که براي انجام کوچکترين کاري لازم است در ابتدا طرح و نقشه ي آن کار آماده شود اگرچه ممکن است به صورت ذهني باشد.

براي سفارش انجام پایان نامه و تحقيق که معمولا کار زمانبر و پرزحمتي است، بدون ترديد داشتن طرحي که همه ي جوانب امر درآن پيش بيني شده باشد ضرويست. هرچه قدر انجام پروپوزال يک پایان نامه، دقيق و همه جانبه باشد، به همان اندازه کار تحقيقگر در زمان انجام پروژه ي تحقيقي راحت تر و درزمان کمتري انجام خواهد شد.

جهت استعلام قیمت و مدت زمان انجام کار از طریق ثبت سفارش اقدام کنید تا از قیمتهای باور نکردنی ما اطلاع پیدا کنید. برای انجام پروپوزال عالی و بروزترین منابع و موضوعات روز این فرصت را از دست ندهید.

دانشجو بايد بداند که در تهيه طرح پيشنهادي تحقيق همه نکات لازم را به ويژه درباره مسائل کليدي رعايت کند. اين نکته درباره رساله دکتري در ايران به ويژه دانشگاه هاي دولتي که رسما براي دفاع طرح پيشنهادي تحقيق جلسه رسمي با داوران داخلي و خارجي مي گذارد، اهميت بسيار دارد. دانشجو بايد در کاري که تحويل مي دهد همه نکات لازم را رعايت کند؛ مثلا چکيده، فهرست مندرجات، استناد دهي مناسب، آوا نويسي اسامي خارجي و مانند آن را رعايت کرده باشد تا داوران بتوانند با سرعت بيشتري به نقد محتوا بپردازند.هزینه نوشتن پروپوزال دکتری

پس از تکميل انجام پروپوزال و قبل از تسليم آن به يک سازمان، بهتر است آن را مرور و ميزان مطلوبيت آن را بررسي نماييد. محورهايي که در بالا آمده است، براي اين منظور طراحي شده اند. نکته اي که بايد مورد توجه قرار گيرد، اين است که تمامي محورهاي مورد بحث در مورد تمامي پروپوزال ها صدق نمي کند و به طور کلي مطرح شده اند. به عنوان مثال، در پژوهش هاي توصيفي ممکن است نيازي به نگارش فرضيه يا فرضيه هاي پژوهش نباشد، لذا رعايت محورهاي مطرح شده زير در بخش فرضيه، براي چنين پژوهش هايي، ضرورتي نخواهد داشت. از نظر اصول علمي، زماني انجام پروپوزال پيشنهادي از مطلوبيت مناسبي برخوردار خواهد بود که محورهاي زير در فرآيند تکميل آن رعايت شده باشد.

موسسه پژوهشی پروژه آنلاین در تمامي رشته هاي دانشگاهی فعالیت می کند . برخی از رشته ها به شرح زیر است.

 با توجه به سابقه چندين ساله متخصصان ما در امر پژوهش، آماده خدمت رساني به شما دانشجويان مي باشیم. لذا اگر در نظر داريد نگارش پروپوزال شما با همکاري و مشورت متخصصين اين رشته انجام دهيد از طریق ثبت سفارش اقدام کرده و اطلاعات درخواستي را تکميل بفرماييد.

تحقیق و پژوهش آخرین تلاش شما در نتیجه رساندن و گرفتن مدرک تحصیلی است که بیشتر در زمان تحصیل در کارشناسی ارشد و دکتری نیازمند آن هستید. گام نخست درنگارش و تدوین پایان نامه  و مهم ترین و اصلی ترین ارکان یک کار تحقیقی و پژوهشی، طرح تحقیق یا همان پروپوزال است.بسیاری از دانشجویان و پژوهشگران تازه کار درک درستی از معناء، کارکرد و اهمیت پروپوزال پژوهشی ندارند قبل از آغاز بحث اگر بخواهیم توضیح دهیم پروپوزال چیست؟ و یک تعریف دقیق و درست از پروپوزال ارشد ارائه کنیم می توان گفت پروپوزال نقشه انجام تحقیق برای عملیاتی کردن یک پروژه تحقیقاتی است. حال این پروژه می تواند یک طرح تحقیقاتی وسیع در سطح یک منطقه یا کشور باشد و یا یک پایان نامه ی کارشناسی ارشد.

در انجام پروپوزال  این نکته ضروری میباشد که نگارش پروپوزال دقیق، درست و منطقی میتواند محقق را از چالشها و مشکلات بعدی  در مسیر انجام پایان نامه  نجات دهد، کیفیت پژوهش نسبت مستقیمی با کیفیت پروپوزال دارد. پروپوزال بد حتی  اگر به تصویب هم برسد پروژه را خراب می کند.

پروپوزال خوب، برعکس، نه تنها موفقیت پروژه و رساله را نوید می دهد، بلکه کمیته پروژه را نیز در به رسمیت شناختن شما به عنوان پژوهشگری توانا  تحت تأثیر قرار می دهد. درنتیجه می توان اینطور بیان کرد پروپوزال ارشد و پایان نامه مکمل یکدیگر هستند و هرگونه سهلانگاری درانجام پروپوزال باعث اشتباه و سردرگمی شما و در نتیجه  انجام نشدن پایان نامه بر مبنای خواستههای اولیه درج شده در پروپوزال خواهد شد پس بهتر است برای نوشتن پروپوزال خود وقت صرف کنید.

با توجه به اینکه انجام پروپوزال یکی از دغدغه های دوره تحصیل دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری میباشد لذا جهت اطلاعات بیشتر دانشجویان عزیز نحوه نگارش پروپوزال ارشد را به استحضار می رسانیم و به بررسی و توضیح قسمتهای اصلی پروپوزال خواهیم پرداخت. برای نگارش هرچه بهتر این مهم و انجام یک پروپوزال کارآمد و اثرگذار شما می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی، انجام و ویرایش پروپوزال فرم ثبت سفارش موسسه مشاوران کبیر را تکمیل فرمایید.

اولین اقدامی که برای انجام پایان نامه ارشد باید انجام دهید انتخاب یک موضوع است برای آشنایی با نحوه انتخاب موضوع لطفا مقاله چگونه موضوع پایان نامه انتخاب کنم را بخوانید. در واقع می توان گفت مهم ترین بخش در پروپوزال  قسمت موضوع است.

استاندارد کاملاً تعریف شدهای برای نگارش یک پروپوزال وجود ندارد. ساختار پروپوزال بر اساس موضوع و نیاز سازمانها و بنا بر هدفی که از آن دارید و یا به مقتضای رشته تحصیلی شما می تواند قدری تغیر کند. برخی از سازمانها یا نهادها و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای پایان نامه های ارشد یا دکترا فرمت مشخصی دارد که باید در آن زمینه ارائه شود. بنابراین بهتر است که از همان ابتدا فرم مربوطه را دریافت کنید و به بررسی نمونه انجام پروپوزال ها بپردازید و بعد اقدام به تهیه پروپوزال خود کنید.

وقتی مسئله شما مشخص شد حالا می توانید موضوعتان را بنویسید.عنوان موضوع از همه قسمت های کار بیشتر خواننده دارد.

کلید واژه نمایش مفاهیم اساسی و محوری موضوع پژوهشی است که در قالب واژهها، ترکیبات یا اصطلاحات معین نوشته میشود. این واژگان کلیدی اغلب تعریفهای مشخص و روشنی دارد که باید از منابع معتبر اخذ شود و این مآخذ در پایان تعاریف ذکر گردد (مولف: سال، ص ). در صورتی که تعریفی برای این واژگان در منابع و مآخذ معتبر یافت نشود دانشجو با هماهنگی استاد راهنما تعاریف روشن و دقیقی از آن به دست می دهد. هدف از ذکر کلید واژه سهولت در جستجوی رایانه ای برای راهنمایی استفاده کنندگان از موضوع پایان نامه است. بنابراین ذکر مهمترین منبع این واژگان کلیدی که بین ۴ تا ۷ خواهد بود ضروری است. لاتین کلید واژه‌ها درداخل پرانتز  مقابل آن باید نوشته شود.

نوع پژوهش از نظر هدف به شکل زیر است .

پژوهشی است که با هدف گسترش مرزهای دانش عمومی بشر صورت میگیرد بنابراین هر یک از موضوعاتی که در حوزه علوم انسانی و تجربی بتواند به گسترش این علوم کمک کند و به شرح و تبیین آن بپردازد و وجوه ناشناخته آن را روشن کند در حوزه تحقیقات توسعه ای جای می گیرد.

تحقیقی است که به منظور حل مشکل یا معضل خاص علمی یا اجتماعی انجام می گیرد. تحقیق کاربردی باید به صورت روشن و مشخص در کارگاه یا کارخانه یا جامعه مورد استفاده قرار میگیرد.

تحقیقی است که در جستجوی کشف حقایق و واقعیت ها و شناخت پدیده ها و اشیاء است و روابط علمی را کشف مینماید و به تبیین ویژگی ها و صفات یک واقعیت می‌پردازد. با اندیشه و تفکر منطقی سر و کار دارد. به نقل دیگر تحقیق بنیادی شرح و تبیین یک تفکر یا پایه گذار اندیشه های جدید است.

ابتدا لازم به ذکر است که در فرمت پروپوزال برخی دانشگاه ها مقدمه حذف شده است اما واقعیت این است که بخش مقدمه در یک پروپوزال بسیار اهمیت دارد چون زمینه لازم برای ورود به بحث اصلی را فراهم می کند.در این بخش محقق با نوشتن مطالب کلی نظر خواننده را به سوی موضوع تحقیق متمایل می کند. در نوشتن مقدمه بهتر است ابتدا یک تعریف از موضوع مورد نظر از قول منابع معتبر داشته باشید.( این منبع باید از همه مهم تر باشد , اعتبار بیشتر سبب جلب توجه بیشتر خواننده می شود). سپس مطالب مرتبط به مقدمه را در این بخش بگذارید. (یادتان باشد هیچ جمله ای را بدون منبع ننویسید). ارجاع دهی در این بخش ضروری است.

شرایطی که وجود دارد و در ذهن پژوهشگر ایجاد سوال می کند و پژوهشگر را بر می انگیزد که در آن کندکاو کند. این مسئله، مشکل احساس شده ای است که محقق به حل آن علاقه است و می خواهد راه حل آن را بیابد. هنگامی که محقق چنین احساسی پیدا میکند میتوان گفت که او موضوع و مسئله تحقیق خود را انتخاب کرده است.اما احتمالا از بیان آن به گونه ای که دیگران نیز آن را ادراک کنند، ناتوان است. معمولا مسئله و موضوع پژوهش به صورت سوالی بیان نمیشود، بلکه به صورت یک جمله کامل مثبت، دقیق و صریح مطرح میگردد. به عبارت دیگر، مسئله و موضوع پژوهش باید به گونه ای تنظیم و بیان شود که به طور عملی قابل بررسی و تحقیق باشد. انتخاب کلمات باید به دقت و با توجه به مسئله و موضوع انتخابی باشد

اهمیت وارزش پژوهش مشخص کننده آناست که نتایج حاصله از انجام این پژوهش تا چه حدی برای خود محقق ودیگران مفید ومثمرثمر است. وچه اطلاعات جدیدی بدست خواهد آمد.

هدف کلی هر تحقیق همان عنوان انتخاب‌شده خواهد بود و اهداف ویژه یا اختصاصی، موارد جزئی است که محقق را به هدف کلی می‌رساند. در هریک از انواع پژوهش‌ها، اهداف خاصی دنبال می‌شود که آن‌ها بر شکل‌گیری و چگونگی بیان مسئله تأثیر می‌گذارد و از آن تأثیر می‌پذیرد. یکی از عوامل مؤثر بر تعیین هدف پژوهش این است که دانشجو با خود بی اندیشد که پس از پایان پژوهش راجع به چه چیزی گزارش خواهد داد. دقت کنید که در قسمت هدف پروپوزال، باید فقط هدف کلی واصلی از پروپوزال یا تحقیقتان رو ذکر کنید، مثلاً بنویسید با این طرح چه‌کاری می‌خواهید انجام دهید و یا اینکه چه اتفاقی می‌خواهید. در این قسمت توی ۳ الی ۴ تا خط ، هدف اصلی پروپوزال رو بنویسید.

در تحقیقاتی که جنبه اکتشافی و توصیفی دارند، و از مبانی نظری و یافته‌های تجربی کافی برخوردار نیست، به‌جای فرضیه همیشه محققان سؤال طرح می‌کنند، و پژوهشگر نباید به‌هیچ‌عنوان، در هنگام طرح سؤال، دوباره آن را از طریق فرضیه آزمون کند (البته در برخی تحقیقات هم فرضیه و هم سؤال مطرح می‌شود، نه برای یک برآورد، بلکه برای برآوردهای جداگانه).

فرضیه پاسخی فرضی به مسئله یا پرسش‌های پژوهش می‌باشد. فرضیه یک پیشنهاد یا پیش‌بینی منطقی است که پس از آزمایش و بررسی رد یا قبول می‌شود. فرضیه‌هایی که در تحقیق بیان می‌شوند باید مانند اهداف موردمطالعه به‌طور دقیق، واضح و کامل و با استفاده از واژه‌های قابل‌بررسی بیان شوند.

در این قسمت در یک پاراگراف و تقریباً ۴ الی ۵ خط، یک نتیجه‌گیری کلی از پروپوزالتان می‌نویسید، دقت کنید که این قسمت را طوری بنویسید که اگر کسی مطالعه کرد لازم به خواندن پروپوزال نباشد یعنی اینجا باید بنویسید که با فلان تحقیق به فلان نتیجه می‌رسم همین کفایت می‌کند. نتیجه‌گیری یک قسمت کاملاً خلاصه از نوشته‌هایتان در پروپوزال است.

جهت استعلام قیمت و مدت زمان انجام کار از طریق ثبت سفارش اقدام کنید تا از قیمتهای باور نکردنی ما اطلاع پیدا کنید. برای انجام پروپوزال عالی و بروزترین منابع و موضوعات روز این فرصت را از دست ندهید.

جهت انجام بهتر خدمات از بخش ثبت سفارش فرم مربوطه را تکمیل نمایید .

کارشناس : 09120981713

ایمیل : projehline[@]gmail.com

شنبه تا پنج شنبه : فعال – جمعه : تعطیل

از ساعت 09:00  الی 14:00 به صورت تلفنی یا واتساپ

مرکز پژوهشی پروژه آنلاین از سال 1390 سابقه فعالیت در امر آموزش و مشاوره امور پژوهشی در کلیه رشته ها متشکل از تیم حرفه ای و مجرب زیر نظر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی فعالیت می کند .

پشتیبانی واقعی – سرعت عمل در پاسخ گویی

تیم حرفه ای و متخصص – قیمت باورنکردنی و ارزان

هزینه نوشتن پروپوزال دکتری
هزینه نوشتن پروپوزال دکتری
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *