هزینه کاور لتر

هزینه کاور لتر
هزینه کاور لتر

600,000 تومان

با پرداخت هزینه نگارش کاورلتر سفارش شما ثبت میگردد و کارشناس مربوطه با شما تماس میگیرد و هماهنگی های لازم صورت می پذیرد.

ساختار نگارشی کاورلتر در مجموعه همیار اپلای منحصر به فرد و استاندارد می باشد.

کاورلتر یک نامه پوششی می باشد که ینا به اهداف ان در موارد مختلف استقاده می شود. اگر برای پذیرش تحصیلی نگارش شود به عنوان همان انگیزه نامه خواهد و قصد و انگیزه خود را برای تحصیل در آن کشور و دانشگاه توضیح دهید. اگر برای مقاله نوشته شود در کاورلتر نقاط قوت مقاله خود را باید برجسته نمایید و به مجله اطمینان می دهید که این مقاله مجله دیگری ارسال نگردیده است همچنین تعداد نویسندگان و یک گزارش کلی از مقاله را برای سردبیر در کاورلتر ذکر می نمایید. همچنین کاورلتر برای پتنت و کنفرانس ها نیز مورد استقاده قرار می گیرد.

هزینه نگارش کاورلتر و ثبت نهایی سفارش | هزینه نگارش COVER LETTER | هزینه نگارش نامه پوششی | هزینه ویرایش کاورلتر برای اپلای

هزینه کاور لتر

shahi – خرداد 6, 1399:

ممنون از گروه خوبتون برای این تحویل به موقعتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

گروه همیار اپلای از کارشناسان داخل و خارج از ایران تشکیل شده و مفتخر به ارائه خدمات مشاوره تحصیلی، ویراستاری و ترجمه متون علمی، نگارش نامه های اداری و کارهای مرتبط با ثبت حقوق مالکیت فکری است. در همین راستا، بخش طراحی همیاراپلای سعی در ارائه خدمات طراحی چکیده انتزاعی، تدوین و ویراستاری محتوای سخنرانی و طراحی وب سایت شخصی آکادمیک و حقوقی با بالاترین کیفیت به پژوهشگران گرامی دارد.

دفتر مرکزی تهران: 982166595238+ – نمایندگی هلند: 31633794137+ – نمایندگی انگلستان: 441143607172+

مشاوره تخصصی اپلای: 09120269404 – مشاوره خدمات: 09381969147 – مشاوره مقاصد اپلای: 09374391709

کلیه حقوق و امتیازات این وبسایت متعلق به مجموعه همیاراپلای می‌باشد

600,000تومان

با پرداخت هزینه نگارش کاورلتر سفارش شما ثبت میگردد و کارشناس مربوطه با شما تماس میگیرد و هماهنگی های لازم صورت می پذیرد.

ساختار نگارشی کاورلتر در مجموعه بورسیه منحصر به فرد و استاندارد می باشد.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه کاور لتر

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کلیه حقوق و امتیازات وب سایت متعلق به گروه مشاوره تحصیلی بورسیه است

صفحه اصلی / مشترک کشورها / تحصیلات / راهنمای جامع نوشتن کاورلتر

یکی از این اسناد کاور لتر برای اپلای است. در این مقاله درباره اینکه کاور لتر چیست و چه کاربردهایی دارد صحبت خواهیم کرد و نکات مهم جهت نگارش کاور لتر استاندارد را بیان خواهیم کرد. کاورلتر ها معمولا در دسته نوشته هایی قرار دارند که در هنگام پذیرش کاری و تحصیلی به عنوان تشریح رزومه و یا سابقه کاری و تحصیلی خود ارسال می شود.

متقاضیان برای اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی در مسیر اپلای، به قوانین متفاوت هر دانشگاه برخورد می کند. یکی از گزینه هایی که در اکثر اوقات برای متقاضیان کارشناسی ارشد و دکتری لازم می شود کاورلتر Cover Letter است.

کاورلتر یک سند یک صفحه ای است که شما به عنوان بخشی از درخواست تحصیلی، شغلی خود در کنار CV یا رزومه کاری خود ارسال می کنید. هدف آن معرفی خود و خلاصه کردن پیشینه حرفه ای شما است. برای مقصود های متفاوت، کاورلتر نیز متفاوت است، اما به طور متوسط، کاورلتر بهتر است که در محدوده 250 تا 400 کلمه باشد.

از طرف دیگر، یک کاورلتر بد باعث می شود که درخواست شما مستقیماً به خردکننده کاغذ روانه شود. بنابراین، برای اطمینان از این که چنین اتفاقی نیفتد، ضروری است بدانید که چگونه یک نامه پوششی قانع کننده بنویسید.

هزینه کاور لتر

نگارش کاورلتر Cover Letter، فرصتی را فراهم می کند تا هرگونه شرایط خاص و غیرعادی در رزومه، کارنامه تحصیلی و مقاطع تحصیلی تان را شرح داده و در این زمینه شفاف سازی نمایید. این شرایط خاص ممکن است شامل موارد زیر باشند:

علاوه بر این کاور لتر Cover Letter فرصتی مناسب را برای جلب نظر مخاطب درباره سطح حرفه ای وی و بالا بردن احتمال دعوت به مصاحبه شغلی یا مصاحبه تحصیلی می باشد. همچنین کاور لتر Cover Letter توضیحی بر توانایی های متقاضی بر اساس سوابق تحصیلی و عملی به همراه دلایلی جهت مناسب بودن شما در یک موقعیت تحصیلی است. بنابراین دانشجویانی که آگاهی لازم را در مورد نگارش کاورلتر Cover Letter ندارند ممکن است با رزومه یا همان CV اشتباه بگیرند.

تفاوت کاورلتر Cover Letter با رزومه در این است که علی رغم یکسان بودن بسیاری از اطلاعات در کاورلتر با رزومه، متن کاورلتر Cover Letter توانایی و افتخارات رزومه را توضیح می دهد در حالیکه در CV به صورت تیتر وار این عناوین بیان می شود.

از طرف دیگر، کاور لتر بصورت نامه ای استفاده می شود که همراه با مقاله، پروپوزال ارسال می شود. هدف از ارسال این دست کاورلتر Cover Letter توضیح محتویات سند و ایجاد انگیزه در خواننده می باشد. با توجه به طولانی بودن مقالات، پروپوزال ها، تهیه یک کاورلتر Cover letter در فرآیند سابمیت مقاله در بسیاری از مجله های ضروری بوده و عدم تهیه آن ممکن است باعث بی توجهی سردبیر مجله ها به سند ارسالی شما شود. نگارش کاورلتر Cover Letter یک فرصت به شما می دهد تا به سردبیر مجله نشان دهید که تحقیق شما، جدید و نوع است  که باید در یک مجله چاپ گردد. از این رو با یک کاور لتر روشن و مشخص می توان شانس بازبینی مقاله را افزایش داد. در متن کاور لتر برای سردبیر مجله باید دلایل ارسال مقاله به مجله مورد نظر را باید توضیح داد. در نگارش کاورلتر Cover Letter نکات کلیدی مقاله می بایست بیان شود و دلایل جذابیت مقاله برای خوانندگان این مقاله باید توضیح داده شود.

علاوه بر این کاورلتر Cover Letter توضیحی در جهت قانع نمودن کمیته پذیرش است که متقاضی را مناسب ترین فرد برای موقعیت تحصیلی موجود معرفی کند. نامه پوششی یا Cover Letter مانند رزومه سوابق علمی، تحقیقاتی و پژوهشی را معرفی میکند ولی این تفاوت را دارد که هر فعالیتی که شایستگی متقاضی را برای رسیدن به موقعیت مورد نظر تشریح می دهد.

اهمیت کاورلتر یا نامه پوششی زمانی مشخص می‌شود که زودتر از بقیه مدارک مانند رزومه، توصیه نامه، مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. از آنجایی که مراحل اولیه اهمیت زیادی در رد پذیرش یا قبول پذیرش دارد و کوچک‌ترین اشتباه و یا نداشتن جذابیت باعث کنار رفتن متقاضی از روند اپلای خواهد شد. بنابراین کاورلتر اولین گام در بررسی صلاحیت متقاضیان است و بدون تردید عدم قبولی در پذیرش در این مرحله بیش از سایر مراحل خواهد بود که با نگارش یک کاور لتر مناسب و جذاب شانس متقاضی را در ادامه روند اپلای افزایش خواهد یافت. از طرفی کمیته داوران زمانی حاضر می شوند که برای بررسی مدارک متقاضیان وقت صرف کنند که متقاضی دارای صلاحیت اولیه که ناشی از بررسی کاورلتر است را داشته باشد.

البته بخاطر داشته باشید که یک کاورلتر به عنوان مکمل رزومه کاری شماست، نه جایگزینی. یعنی، شما فقط آنچه را که در رزومه خود ذکر شده است، تکرار نکنید. اگر برای اولین بار در حال نوشتن کاورلتر هستید، نوشتن همه اینها ممکن است بسیار سخت به نظر برسد.

یکی از مهمترین دغدغه های هر نیروی کار مهاجر، اشتغال و کاریابی است. اشتغال و کاریابی درست همانند فرآیند اپلای دانشجویان نیاز به مدارک اولیه می باشد. یکی از این مدارک کاورلتر است. بدون شک کاورلتر، یکی از سخت ترین مدرک لازم برای درخواست شغل است. زیرا انطباق کاور لتر با رزومه (CV) و هم جهت کردن آنها با هر یک از مشاغلی که درخواست می دهد، کار سختی است. حتی وقتی که قصد داریم تا کاورلتر را مطابق با خواسته های کارفرمایان بنویسیم، کار دشوارتر خواهد شد. نکته اولی که باید در نگارش کاورلتر برای شغل در نظر داشت این است که کاورلتر  از جای دیگری کپی نشود. نکته ی بعد که باید توجه شود این است که  کاورلتر را متناسب با توصیف شغل مدنظر بنویسید. علاوه براین از مهارت های خود تعریف کنید تا شما را فردی با اعتماد بنفس نشان دهد. با ذکر این نکته می توان کاورلتر شغلی را نگارش کرد ولی اگر نگارنده تخصصی در این زمینه ندارد بهترین کار این این است که به افرادی اعتماد کنند که مسئولیت نگارشش را برعهده بگیرند. زیرا صرف داشتن دانش  زبانی کفایت نمی کند و نیاز به تجربه کافی در این زمینه می باشد.

البته بخاطر داشته باشید که یک کاورلتر مکمل رزومه کاری شماست، نه جایگزین آن. این بدان معنی است که، شما آنچه را که در رزومه خود ذکر کرده اید، دوباره تکرار نکنید. اگر برای نخستین بار است که در حال نوشتن کاورلتر هستید، نوشتن همه اینها ممکن است بسیار سخت به نظر برسد. مسئله این است که، شما نیازی به خلاقیت یا حتی اینکه یک نویسنده خوب باشید، ندارید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک قالب استاندارد و منحصربفرد که متناسب با رزومه شما است و همچنین آزمایش شده است را دنبال کنید بطور کلی این موارد می توانند به صورت زیر باشند:

پس از یک تعریف کلی از کاورلتر Cover Letter و آشنا شدن به اهمیت آن برای نگارش آن باید از ساختار یک نمونه استاندارد آگاه باشیم. نخستین نکته در نگارش کاورلتر این است که یک نمونه استاندارد باید حداکثر دو صفحه و حداقل یک و نیم صفحه باشد. علاوه براین ایجاد فاصله خالی در میان متن آن منزله کافی نبودن شایستگی‌های متقاضی تلقی می شود و در نتیجه منجر به حذف متقاضی از فرایند پذیرش می‌گردد.

همانطور که گفته شد ساختار Cover Letter به صورت یک متن همراه با توضیح است و در چند پاراگراف شایستگی ها تشریح می‌گردد. در این بین برای نگارش Cover Letter ادبیات متن نیز بسیار مهم می‌باشد و دانش زبانی شاید کفایت لازم را برای نگارش آن را نداشته باشد. بنابراین برای نگارش یک Cover Letter مناسب و استاندارد  باید از ادبیات رسمی و علمی و آکادمیک استفاده شود و از لحن غیر رسمی به شدت باید پرهیز شود. این ادبیات در حوزه معرفی سوابق، قابلیت‌ها و ویژگی‌های ممتاز متقاضی باید رعایت شود. با این وجود ممکن است که برخی موارد که در رزومه ذکر می شود در این جا نیز بیان ‌شود ولی نحوه بیان سوابق و شایستگی متقاضی نباید به صورت کپی برداری  از رزومه باشد، بلکه باید به صورت یک تشریحی کامل از شایستگی های متقاضی باشد و دلایلی ذکر شود که شما برای این جایگاه تحصیلی تمام شرایط را دارید.

بنابراین با بیان این مقدمه به ذکر ساختار یک کاور لتر استاندار که در زمینه اپلای بتواند کمک کننده باشد می پردازیم. یک نامه پوششی Cover Letter از پنج قسمت زیر تشکیل شده است:

نمونه کاور لتر | نمونه Cover Letter | راهنمای نوشتن کاورلتر | راهنمای ویرایش کاورلتر | ساختار استاندارد کاورلتر | روش نگارش کاورلتر | کاولتر شغلی | نمونه کاور لتر برای کار

بخش معرفی کاور لتر شامل نام کامل متقاضی، موقعیت فعلی شغلی و علمی، زمینه‌‌ها و تخصص های تحقیقاتی، معرفی و تشریح شخصیت متقاضی می باشد. این بخش باید به صورت کاملا روشن و واضح به یک سری سوالات که بطور نمونه در زیر آمده است پاسخ داده شود:

در این بخش باید سعی شود که شایستگی خود را برای بدست آوردن فرصت تحصیلی بصورت شفاف و به دور از پیچیدگی ها نشان داده شود. از نکات بسیار مهم در این بخش مشخص نمودن وضعیت فعلی متقاضی در زمینه شغلی چه  آکادمیک و چه غیر آکادمیک و همچنین وضعیت دفاع متقاضی از رساله خود می باشد. اگر متقاضی در زمان اپلای از پایان‌نامه خود دفاع نکرده است فقط به ذکر این موضوع که در آینده دفاع خواهد کرد بسنده نکند و به عنوان مثال یک تاریخ تقریبی از دفاع پایان‌نامه ذکر کند. همچنین در ذکر تاریخ دفاع صداقت را باید در نظر داشته و آنرا از قبل با استاد راهنمای خود هماهنگ کرده باشید. چون اگر اختلافی در تاریخ ذکر شده توسط متقاضی با تاریخ ذکر شده توسط استاد در توصیه‌ نامه به قیمت حذف از روند پذیرش تمام شود.

این بخش یکی از سخت ترین  قسمت های کاورلتر است. این کار وقتی دشوارتر می شود متقاضی مجبور می شود که پیش از دفاع از پایان‌نامه، کاورلتر خود را آماده کند. چرا که ممکن است در رابطه با جزییات پایان‌نامه، روش به کار رفته و یا تاریخ دفاع شرایط مبهمی را ایجاد نماید. بنابراین برای نگارش این بخش باید سعی شود که برای هر قسمت از پایان‌نامه یک جمله اختصاص داد، که در نهایت بتوان یک پاراگراف مناسب برای تشریح پایانه نوشت، که این کار پس از چندین بار بازنویسی تا رسیدن به متنی مناسب، پیوسته و تاثیر گذار به دست می آید.

نکاتی که در این بخش حائز اهمیت هستند موضوع تحقیق پایان نامه و بخش‌بندی آن و حوزه تحقیقات مرتبط با موضوع پایان‌نامه و همچنین موقعیت ارائه شده، مقالات، کتب و یا همایش‌هایی را که در گذشته در این زمینه داشته‌اید می باشد. علاوه بر این بخش‌هایی از پایان‌نامه که با موقعیت ارائه شده در زمینه اپلای همخوانی دارد را باید بیشتر برجسته کرد تا جذابیت کار خود را برای کمیته پذیرش و بررسی بالا برده شود. ذکر این نکته مهم است که اگر چه متن این قسمت باید بصورت رسمی و علمی نوشته شده باشد اما توجه باید کرد که تمام اعضای کمیته بررسی و پذیرش لزوما در حیطه تخصصی شما مشغول به فعالیت نمی‌باشند، بنابراین در کنار لحن علمی توضیحات، سادگی و شفاف بودن مطالب نباید فراموش شود.

نکته ی دیگر اندیشیدن به آینده تحقیقاتی خود است، زیرا باید چشم اندازی از آینده تحقیقاتی خود در پنج و یا شش سال پیش رو را نیز با توجه به علایق، سابقه و همچنین چهارچوب‌های موقعیت ارائه شده را مشخص کنید. در نهایت اگر موفقیت‌هایی همچون برگزیده شدن در همایش‌های علمی، دریافت بورسیه و جوایز و یا تقدیر در زمینه علمی مرتبط در حوزه تحقیقاتی ذکر شده دارید از بیان آن اجتناب نکنید.

این بخش نیز برای بسیاری از دانشجویان و داوطلبانی که سابقه تدریس کمی برخوردار هستند یکی از چالش‌های پیش روی آنها است. اطلاع از سوابق تدریس به این دلیل ضروری است که در اخذ دریافت بورسیه و یا کمک هزینه به عنوان TA کمک کننده است، البته در موقعیت های ارائه شده به صورت تحقیقاتی محض این مورد استثنا می باشد. برای نگارش در این قسمت هم توصیه می‌شود تا ابتدا سوابق تدریس، حوزه‌های تدریس و همچنین نحوه و فلسفه تدریس خود را در چند صفحه به صورت کامل توضیح داده و سپس آن را در یک الی دو پاراگراف برای ذکر در کاورلتر خلاصه نمایید.

حتی اگر در برخی موارد توانایی‌های خاصی در تدریس برخی دروس دارید، حتی در صورتی که این موضوعات با حیطه کاری پیشنهادی در موقعیت ارائه شده فاصله داشته باشد حتما ذکر کنید که برخی به اشتباه عنوان می کنند که این موضوع برعکس عمل کرده و شایستگی شما برای این موقعیت را کمرنگ می کند. اگر این موضوع شما را می آزارد برای دور شدن از آن سوابق و توانایی‌‌های خود را با موقعیت ارائه شده تطبیق دهید و سپس بخش‌های مرتبط و مفید آن را برجسته سازید.

شاید این به نظر آید که ذکر سابقه کاری با کاورلتر Cover Letter همخوانی ندارد اما آگاهی هیئت داوران یا کمیته پذیرش از توانایی‌های کاری متقاضی خارج از حیطه دانشگاهی می‌تواند به شناخت شخصیت شما و نحوه تعامل شما با گروه کمک کند. توجه به این نکته ضروری است که جایگاه سابقه کاری کامل در رزومه آکادمیک است، بنابراین در اینجا تنها به مواردی باید پرداخت که شما را به عنوان فرد مفیدی و ارزشمند در گروه با توانایی همکاری و انجام اموری فراتر از تحقیق نشان می‌دهد. زیرا در کل طول دوره باید به دور از انزوا باشید و به همکاران علمی خود در گروه تعامل داشته باشید. بنابراین باید به فکر نشان دادن ابعاد برجسته شخصیت خود در انجام کارهای گروهی با توجه به سابقه خود باشید. این موضوع زمانی حائز اهمیت خواهد بود که سابقه کاری در زمینه‌هایی خاص از الزامات پذیرش است از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد.

این بخش، قسمت پایانی نگارش کاورلتر است. در این قسمت یک  جمع بندی کوتاه در رابطه با کل موضوع باید داشت و به مدارکی که در پیوست خواهد آمد مانند رزومه ، توصیه نامه و … می توان اشاره کرد. علاوه بر این اگر وب سایت شخصی یا آدرسی برای دسترسی به پروفایل آنلاین مانند لینکداین و غیره دارید در این بخش معرفی کنید. نکته پایانی این است که متن کاورلتر Cover Letter خود را فارغ از هر گونه تشکر یا تملق اضافی به طوری که نشان دهد شما منتظر لطف کمیته پذیرش یا هیئت بررسی برای اخذ پذیرش هستید به اتمام برسانید.

به عنوان یک مثال، نمونه از یک کاورلتر همراه با ساختار کاورلتر را می توانید در زیر مشاهده نمایید : 

مطالب مرتبط:

اشتراک گذاری : فیس بوک | توییتر | تلگرام | واتز اپ | رد ایت | لینکدین | تامبلر

لینک کوتاه: برای اشتراک گذاری کلیک نمایید

برای گزارش یک اشتباه یا مشکل در این مطلب کلیک کنید

عضویت در مجموعه شبکه های اجتماعی وی والت

کپی رایت    حریم خصوصی    سلب مسئولیت  |  VWALT ©2021

  maptastudy@gmail.com   021-88317685 / 09379960900

بعد از اینکه دانشگاه و استاد های مورد نظر خودتان را پیدا کردید، ایمیل زدن به استاد ها اولین قدم برای گرفتن پذیرش در بسیاری از دانشگاه ها می باشد. در اهمیت این ایمیل ها که اولین تماس شما با استاد ها هستند شکی نیست. خیلی از ایمیل هایی که دانشجو ها برای اساتید دانشگاه های خارجی می فرستند حتی بدون اینکه باز شوند توسط استاد ها حذف می شوند. تعداد زیاد دیگری هم بلافاصله بعد از باز شدن حذف می شوند. این یعنی این دسته از دانشجوها حتی شانس این را هم پیدا نخواهند کرد که توانایی ها و رزومه خودشان را به استاد نشان بدهند. دلیلش خیلی ساده است:

اغلب دانشجو ها از ایمیل های کلیشه ای و تکراری استفاده می کنند و اساتید به هیچ وجه ایمیل های کلیشه ای و از پیش آماده شده را نمی خوانند.

ایمیل زدن به استاد ها تنها برای نشان دادن توانایی و ارائه رزومه شما نیست. یک استاد از روی ایمیلی که شما برای گرفتن پذیرش برایش می فرستند می تواند میزان علاقه و جدیت شما را (هم در ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس یا دکتری و هم به کار با آن استاد) تخمین بزنند. بنابراین نحوه ایمیل زدن به استاد می تواند سرنوشت اپلای شما را در همان ابتدا تغییر بدهد.

استفاده از ایمیل های آماده ،معروف به تمپلیت (Template)، به استاد می گوید نه تنها شما در کار خود جدی نیستید، بلکه حتی برای استاد به آن اندازه ارزش قائل نبودید که کار های تحقیقاتی او را مطالعه کنید و  برایش ایمیلی جداگانه و اختصاصی بنویسید. از طرف دیگر، ایمیل های عمومی که می توان آنها را به ۱۰۰ نفر دیگر هم فرستاد این ذهنیت را در استاد بوجود می آورد که شما فقط قصد گرفتن پذیرش دارید و اصلا رشته و دانشگاه و استاد برای شما فرقی نمی کند و این ها یعنی به احتمال زیاد شما علاقه و انگیزه لازم برای کار در شرایط گاهاً سخت تحصیلات تکمیلی (graduate studies) را نخواهید داشت.

هزینه کاور لتر

من گاهی می بینم برخی شرکت ها ادعا می کنند ایمیل ۱۰۰ ها استاد از رشته های مختلف را دارند و قالب ایمیل ثابتی طراحی کرده اند که در آن تنها  اسم استاد را تغییر می دهند و برای ۱۰۰ یا ۲۰۰ استاد موجود در دیتا بیس خود می فرستند. هزینه هر ایمیل هم نسبتا کم و در حدود ۵۰۰۰ هزار تومان است. دانشجو ها هم دلخوش به اینکه با هزینه کمتری به تعداد بیشتری ایمیل زده اند منتظر نتیجه می مانند. اما متاسفانه از هر ۱۰۰ ایمیل ممکن است یکی یا دو تا جواب داده شود که این یعنی از قضا دانشجوی مورد نظر هزینه بسیار بسیار گزافی (۵۰۰ هزار تومان) برای فقط ۲ ایمیل پرداخت کرده است. ضررهای دیگر مثل اتلاف وقت و نا امید شدن او که دیگر جای خود دارند. این افراد حتی آنقدر حرفه ای عمل نمی کنند که برای مثلاً هر ۱۰ نفر اعضای هیات علمی یک رشته در یک دانشکده همزمان ایمیل نزنند! مراقب باشید چطور برای آینده خود سرمایه گذاری می کنید.

حتی موضوع یا Subject ایمیل هم بسیار مهم است. خیلی از اساتید بعضی از ایمیل های ارسال شده از طرف دانشجو ها را حتی باز نکرده حذف می کنند. اگر شما هم در روز ۲۰ ایمیل دریافت کنید که همگی شبیه هم باشند و آنچه شما دنبالش هستید را در نداشته باشند، شما هم همه آن ۲۰ ایمیل را حذف خواهید کرد.  پس، خیلی مهم است که بدانید چطور باید اولین ایمیل را به استاد بزنید تا شانس باز شدن و خوانده شدن داشته باشد. این یک فرصت طلایی برای بالا بردن شانس گرفتن پذیرش و فاند (کمک هزینه تحصیلی) است.

اگر شما رزومه خیلی خوبی هم داشته باشید، بالاخره باید اول بتوانید توجه استاد را به خودتان جلب کنید تا بخواهد بیشتر در مورد شما و پس زمینه تحصیلی و توانایی های شما بداند. این دقیقاً همان کاری است که ایمیل زدن به استاد انجام می دهد. در ایمیل هایی که تیم مپتااستادی برای شما می نویسد، برای علاقه مند و جدی نشان دادن شما در اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظرتان، از کارهای تحقیقاتی استاد ها و مقالات آنها هم استفاده می شود که این کار به استاد ثابت می کند شما در مورد حوزه های تحقیقاتی و مقالات او مطالعه کرده اید و واقعا دوست دارید با او دوره فوق لیسانس یا PhD خود را بگذرانید.

http://asanpaziresh.com/wp-content/uploads/2016/04/emailing-professors-300×172.jpg 300w, http://asanpaziresh.com/wp-content/uploads/2016/04/emailing-professors-450×259.jpg 450w” title=”emailing-professors emailing-professors” style=”box-sizing: border-box; vertical-align: middle; border-style: none;”>

بعد از اولین ایمیل، مکاتبات شما با استاد هایی که ایمیل اول شما را خوانده اند ادامه پیدا خواهد کرد و از این پس باز هم شما باید هوشمندانه به سوال های پرسیده شده جواب بدهید. در صورتی که ما درمپتااستادی  ایمیلی را برای شما بنویسیم، پنج پاسخ رایگان به ایمیل های ارسالی از طرف استاد در مورد همان ایمیل به شما هدیه خواهیم داد. پس از سال ها کار با دانشجو های متعدد و طی کردن مسیر پذیرش با آنها، ما به راحتی می توانیم برای شما بهترین و بهینه ترین پاسخ ها را بنویسیم تا مطمئن شوید شانس گرفتن پذیرش شما توسط ایمیل های اشتباه از بین نمی رود. این ایمیل ها هم از نظر گرامری و ساختاری و هم از نظر نوع پاسخ در ایده آل ترین شکل خواهند بود.

از طرفی گاهی استاد ها ایمیل دانشجو ها را می خوانند و به علت مشغله زیاد به آنها پاسخ نمی دهند. در این صورت دانشجو باید بعد از مدتی معین یک ایمیل follow up یا پیگیری به همان استاد بفرستد و موضوع را به او یاد آوری کند. در صورتی که ایمیل اول را آسان پذیرش برای شما بنویسد، این ایمیل های follow up هم بصورت رایگان برایتان نوشته خواهند شد.

طرح های مختلفی برای نوشتن متن ایمیل ارسالی به استاد ها وجود دارد که هزینه هر یک (به تومان) در جدول پایین آمده است.

طرح A:   نوشتن ایمیل تماس با استاد

100000 تومان

در این طرح شما باید اطلاعاتی که در مورد زمینه تحقیقاتی و یکی از مقالات استاد که با زمینه تحقیقاتی شما همخوانی دارد را در اختیار مپتااستادی بگذارید.

طرح B:   نوشتن ایمیل تماس با استاد + بررسی مقالات

200000 تومان

در این طرح شما فقط مشخصات استاد را به ما داده و تیم مپتااستادی پس از بررسی مقالات و زمینه های تحقیقاتی استاد، ایمیل مناسب را برای شما می نویسد.

چند نکته:

این ایمیل ها قالب خاصی دارند که با داشتن یکی از آنها می توانید قسمت هایی که مربوط به آشنایی شما با مقالات و کار های تحقیقاتی استاد است را برای هر استاد دیگری تغییر بدهید. پس، مثلا اگر یکی از این ایمیل ها را خریداری کنید، می توانید از آنها برای ارتباط با اساتید دیگر مدنظر خودتان هم استفاده کنید.

اگر دوست دارید بررسی مقالات و کارهای تحقیقاتی استاد را هم ما برایتان انجام بدهیم، طرح B، هزینه ایمیل اول را کامل پرداخت می کنید و برای ایمیل های بعدی فقط باید نیمی از هزینه را پرداخت کنید. مثلا نوشتن ۵ ایمیل در طرح B هزینه اش می شود 200هزار تومان برای ایمیل اول و 100 هزار تومان برای هر یک از ۴ ایمیل بعدی.

فهرست مطالب

کاورلتر ها معمولا جزء نوشته هایی هستند که در هنگام درخواست کاری یا تحصیلی به عنوان رزومه و پیشینه و یا سابقه کاری یا تحصیلی خود به موسسه مورد نظر ارسال می‌کنید. به این معنی که با استفاده از این نامه خود را به مسئولان موسسه مدنظر معرفی می‌کنید که با استفاده از آن بتوانند برای شما کار مناسبی را در نظر بگیرند؛ به چنین نوشته ای کاورلتر می گویند.

ممکن است شما درخواست یک کار خاص و تبلیغاتی را داشته باشید (بخواهید خود را معرفی کنید) و یا ممکن است با کارفرمای مورد نظر تماس بگیرید تا ببینید که آیا در موسسه آنها برای شما جایی وجود دارد یا نه. در هرصورت کاورلتر شما باید شامل نکات زیر باشد:

یک نمونه از تجربیات خود را ارائه بدهید تا توانایی شما را برای موقعیت سازمان مورد نظر نشان دهند.

در زیر تصویر یک نمونه کاور لتر برای آشنایی بهتر شما عزیزان با نحوه نگارش کاورلتر قرار داده شده است. در انتها این مطلب نیز فایل ورد نمونه کاور لتر جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است.

هزینه کاور لتر

جهت دانلود نمونه کاورلتر اینجا را کلیک کنید.

 

مجموعه ” بورسیه پلاس ” به وسیله متخصصان خود آماده است تا شما را در نگارش و ویرایش باکیفیت ترین کاورلتر ها یاری نماید. برای اطلاع از تعرفه‌های نگارش و ویرایش کاورلتر می توانید به این لینک مراجعه کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

4 دی 1397

رزومه های شغلیکاور لترکاور لتر چیستکاورلترنگارش کاور لتر

یک حقوق خوان برنامه نویس عاشق کار و تلاش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جهت اطلاعات بیشتر و سفارش خدمات روی لینک های زیر کلیک کنید

وب‌سایت بورسیه پلاس در سال ۹۷ و با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی و پایگاه جامع آموزشی برای دانشجویان فارسی‌زبان راه‌اندازی گردید. عمده فعالیت این وب‌سایت در جهت تولید محتوای آموزشیِ مرتبط با تحصیل در خارج از کشور و اشتراک گذاری رایگانِ جدیدترین بورسیه‌ها و موقعیت‌های تحصیلی ارائه شده در سراسر جهان است. بورسیه پلاس ضمن ارائه خدمات آموزشی و نگارش محتوای مرتبط با اپلای، هیچ گونه خدماتی در امور مربوط به مهاجرت، اعزام دانشجو، اخذ ویزا و … را انجام نمی‌دهد.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجموعه بورسیه پلاس بوده و هرگونه استفاده غیرقانونی از آن، غیر مجاز است و پیگرد قانونی دارد.

میدونستی انگیزه نامه یکی از مهم ترین مدارک جهت اخذ پذیرش و بورسیه است؟!

نگارش انگیزه نامه یک کار تخصصیه، با یک انگیزه نامه عالی می تونی آینده تو تغییر بدی و بهترین بورسیه ها رو بگیری. تضمین میکنیم که بهترین انگیزه نامه رو برات بنویسیم. 

info@apply-tehran.com

77832281(021) – 09199935612

مراحل ثبت و دریافت سفارش:

هزینه کاور لتر

۱) اطلاع از هزینه های نگارش 

۲) دریافت فرم مشخصات فردی 

پس از دریافت و تکمیل فرم مورد نظر خود، آن را به ایمیل زیر ارسال کرده:

apply.tehran@yahoo.com

۳) تماس با مرکز اپلای تهران و ثبت تلفنی سفارش (شماره های تماس:‌09199065914 – 77832287(021))

۴) واریز نیمی از مبلغ به عنوان پیش پرداخت جهت شروع کار، و اطلاع به ما از طریق تماس تلفنی جهت دریافت فاکتور

شماره کارت جهت واریز مبلغ:

6104337935911089 به نام بهروز اسدبیگی بانک ملت

۵) انجام کار بین 4 الی 12 روز کاری بسته به حجم سفارش شما

۶) واریز باقی مانده مبلغ و تحویل سفارش

جهت ثبت سفارش نگارش یا تصحیح انواع انگیزه نامه، سی وی، توصیه نامه، نامه کوتاه به اساتید و …. با شماره های زیر در تماس باشید:

77832281(021)

09199935612

————————————————

دریافت فرم های مشخصات فردی جهت نگارش نامه ها:

دریافت فرم مشخصات جهت نگارش انگیزه نامه SOP

دریافت فرم مشخصات جهت نگارش SRI

دریافت فرم مشخصات جهت نگارش انگیزه نامه SOP

دریافت فرم مشخصات دو منظوره جهت نگارش انگیزه نامه SOP و سی وی CV

دریافت فرم مشخصات جهت نگارش سی وی CV

دریافت فرم مشخصات جهت نگارش نامه کوتاه به اساتید دانشگاه مقصد

دریافت فرم مشخصات جهت نگارش توصیه نامه LOR

دریافت فرم مشخصات جهت نگارش رزومه

پس از دریافت و تکمیل فرم مورد نظر خود، آن را به ایمیل زیر ارسال کرده و از طریق تلفن های تماس بالا به ما اطلاع دهید:

apply.tehran@yahoo.com

————————————————

هزینه های نگارش و تصحیح :

قبل از واریز هزینه حتما با شماره های مرکز تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید.

شماره های تماس:

77832281(021)

09199935612

شماره کارت جهت واریز مبلغ:

6104337935911089 به نام بهروز اسدبیگی بانک ملت

نگارش Essay انجام Assignments

نگارش Essay انجام Assignments خدمات نگارش تکالیف و مقالات دانشجویی به زبان انگلیسی

هزینه کاور لتر

24 بهمن, 1399

آموزش نگارش ایمیل مکاتبه با اساتید / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش / موضوعات / نگارش متن ایمیل به اساتید

اپلای پذیرش تحصیلی یافتن استاد مورد نظر جهت اپلای و اخذ پذیرش از طریق سایت کیو اس QS

9 مرداد, 1399

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / نگارش و تصحیح SOP / نمونه SOP یا انگیزه نامه / نمونه نامه ها

دانلود نمونه انگیزه نامه تحصیلی دانلود رایگان نمونه (SOP (Statement of Purpose

20 مهر, 1398

مصاحبه پذیرش / مطالب سایت / موضوعات / نمونه سوالات مصاحبه پذیرش همراه با پاسخ

مصاحبه ویزای دانشجویی – نمونه پرسش و پاسخ ها با ترجمه فارسی Student Visa Interview

20 مهر, 1398

نکات ویزای تحصیلی

ویزای دانشجویی تحصیلی – مصاحبه سفارت: نمونه پاسخ به سوالات Student Visa Interview

15 اسفند, 1397

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

انگیزه نامه SOP پذیرش تحصیلی – نکات مهم در نگارش انگیزه نامه با کیفیت برای پذیرش (قسمت اول)

20 مرداد, 1397

آموزش نگارش SOP / مطالب سایت / موضوعات

نوشتن انگیزه نامه SOP یا Statement of Purpose جهت اپلای برای ادمیشن دانشگاه ها

6 خرداد, 1397

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش انگیزه نامه تحصیلی با کیفیت – چند نکته مهم در نگارش انگیزه نامه SOP یا بیانیه هدف

25 بهمن, 1396

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش انگیزه نامه – هشت”P” که کیفیت انگیزه نامه را بالا می برند

14 بهمن, 1396

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / دسته‌بندی نشده / مطالب سایت

نگارش SOP انگیزه نامه – نکاتی برای شروع نوشتن انگیزه نامه تحصیلی SOP

26 دی, 1396

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / دسته‌بندی نشده / مطالب سایت

سی وی CV – نکات مهم در نوشتن سی وی CV با کیفیت

16 دی, 1396

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش سی وی CV آکادمیک استاندارد به زبان انگلیسی

24 آبان, 1396

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها

نوشتن انگیزه نامه با کیفیت – چطور یک انگیزه نامه عالی برای پذیرش تحصیلی بنویسیم

25 مهر, 1396

خدمات ما / مطالب سایت / نگارش متن ایمیل به اساتید

نگارش متن ایمیل انگلیسی – نگارش و تصحیح متن ایمیل به اساتید و درخواست پذیرش تحصیلی

11 بهمن, 1395

خدمات ما / مطالب سایت / نگارش بیانیه علایق پژوهشی SRI

نگارش بیانیه علایق پژوهشی SRI یا Statement of Research Interest

11 بهمن, 1395

خدمات ما / نگارش کاور لتر

نگارش کاور لتر – نوشتن و ویرایش کاور لتر Cover Letter

11 بهمن, 1395

خدمات ما / ویرایش مقالات انگلیسی

ویرایش مقاله انگلیسی – ادیت گرامری و نگارشی مقالات انگلیسی و ISI

10 بهمن, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های جهان بر اساس رشته و موضوع – رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان

11 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های دنیا در سال 2016 طبق رتبه بندی کیو اس QS

11 شهریور, 1395

آموزش نگارش ایمیل مکاتبه با اساتید / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

ایمیل به اساتید – آموزش نگارش نامه و مکاتبه با اساتید جهت پذیرش و اپلای همراه با نمونه نامه

11 شهریور, 1395

مصاحبه پذیرش / مطالب سایت / نمونه سوالات مصاحبه پذیرش همراه با پاسخ

مصاحبه پذیرش – نمونه سوالات و پاسخ ها در مصاحبه پذیرش تحصیلی Admission Interview

10 شهریور, 1395

آموزش نگارش Cover Letter / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت / نمونه کاور لتر / نمونه نامه ها

کاور لتر Cover Letter – آموزش و نحوه نگارش همراه با نمونه کاور لتر

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

رتبه دانشگاه های ایران – برترین دانشگاه های ایران در رده بندی جهانی کیو اس QS 2016

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

بهترین سیستم های آموزشی دنیا – کشورهای با برترین سیستم آموزش عالی طبق رده بندی QS 2016

10 شهریور, 1395

اخبار / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

تحصیل در خارج از کشور به زبان انگلیسی – کشورهای ارائه دهنده برنامه های تحصیلی انگلیسی

10 شهریور, 1395

اخبار / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / تحصیل رایگان در خارج از کشور / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

ادامه تحصیل در هلند – ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در هلند

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

بهترین شهرهای دانشجویی / رتبه بندی شهرهای دانشجویی دنیا ۲۰۱۶ QS

8 مرداد, 1395

مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش / نکات مهم اخذ پذیرش تحصیلی

ادمیشن و اخذ پذیرش – شش نکته برای افزایش شانس شما در اخذ پذیرش

8 مرداد, 1395

اخبار / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / تحصیل رایگان در خارج از کشور / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

تحصیل رایگان خارج از کشور – تحصیل در کدام دانشگاه های جهان رایگان است؟

8 مرداد, 1395

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نوشتن CV سی وی – بخش های یک سی وی CV استاندارد

12 تیر, 1395

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش سی وی و انگیزه نامه انگلیسی – عباراتی برای توصیف تحصیلات

6 تیر, 1395

آزاد سازی مدارک (دانشنامه و ریز نمرات) / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش / نکات مهم اخذ پذیرش تحصیلی

آزاد کردن مدرک دانشگاهی دانشنامه و ریز نمرات

5 تیر, 1395

نگارش و تصحیح CV

نگارش CV آکادمیک- خدمات نوشتن CV سی وی

2 تیر, 1395

نگارش و تصحیح SOP

نگارش SOP یا انگیزه نامه – خدمات نوشتن SOP یا انگیزه نامه

2 تیر, 1395

اخبار / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

دانشگاه آلبرتا کانادا University of Alberta

20 خرداد, 1395

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش انگیزه نامه – جملات انگلیسی کاربردی برای نگارش انگیزه نامه SOP

17 خرداد, 1395

آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش رزومه – نگارش مهارت های کلیدی به انگلیسی key Skills

15 خرداد, 1395

👇 سایت آیلتس-تافل-تهران 👇www.ielts-toefl-tehran.com
آموزش زبان انگلیسی و برگزار کننده کلاس های خصوصی آمادگی آیلتس IELTS ، تافل TOEFL، جی آر ای GRE، زبان تجاری Business English در تهران تحت مدیریت استاد بهروز اسدبیگی با بیش از ده سال سابقه در تدریس
————————————-
👇 سایت زبان تجاری تهران 👇www.tehran-business-english.com
برگزار کننده جلسات خصوصی آموزش مکالمات و مکاتبات تجاری انگلیسی
————————————-
👇 سایت مترجم همزمان 👇www.interpreterpersian.com
خدمات ترجمه همزمان فارسی-انگلیسی تلفنی و در محل برای اهداف تجاری
————————————-
👇 سایت بهروز آکادمی 👇www./behrouzacademy.com
ارائه مطالب آموزشی در تمامی زمینه ها

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

مدارک مورد نیاز برای اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

انگیزه نامه SOP چیست ؟ Statement of purpose

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

تفاوت CV و رزومه Resume – سی وی و رزومه چه فرقی با هم دارند؟

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

توصیه نامه اساتید یا Letter of recommendation – توصیه نامه چیست

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

تقاضانامه Application form یا فرم ثبت درخواست

9 بهمن, 1394

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های جهان بر اساس رشته و موضوع – رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان

11 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های دنیا در سال 2016 طبق رتبه بندی کیو اس QS

11 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

رتبه دانشگاه های ایران – برترین دانشگاه های ایران در رده بندی جهانی کیو اس QS 2016

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

بهترین سیستم های آموزشی دنیا – کشورهای با برترین سیستم آموزش عالی طبق رده بندی QS 2016

10 شهریور, 1395

تمامی حقوق محفوظ و متعلق است به وب سایت اپلای تهران

info@apply-tehran.com

77832281(021) – 09199935612

توسط
اپلای تهران
·
منتشر شده بهمن 11, 1395
· بروزرسانی شده بهمن 12, 1395

هزینه کاور لتر

نگارش و تصحیح کاور لتر

کاور لتر Cover Letter نامه ایست که به رزومه، سی وی، مقاله، پروپوزال، انواع درخواستهای همکاری برای دوره های ارشد، دکترا یا پست دکترا (فوق دکترا) یا هر سند ارسالی شما پیوست می شود و هدف از آن توضیح محتویات سند ارسالی شما، معرفی و ایجاد انگیزه در خواننده است. مثلا اگر مقاله یا رزومه یا پروپوزال خود را بدون کاور لتر ارسال نمایید، ممکن است گیرنده ایمیل شما (سردبیر ژورنال یا استاد مورد نظر شما) به سند ارسالی شما توجهی نکند. با توجه به طولانی بودن مقالات ، پروپوزالها ویا رزومه ، شما می بایست در یک نامه مختصر Cover letter در حد نیم یا یک صفحه به محتویات رزومه یا مقاله یا پروپوزال خود اشاره نمایید

————————————————————————————————

هزینه نگارش: 200 هزار تومان

————————————————————————————————

هزینه ویرایش : 100 هزار تومان

————————————————————————————————

ابتدا فرم زیر را دریافت کرده و تکمیل کنید:

دریافت فرم مشخصات جهت نگارش Cover Letter کاور لتر

————————————————————————————————

پس از دریافت و تکمیل فرم بالا، آن را به ایمیل زیر ارسال کرده و از طریق تماس تلفنی به ما اطلاع دهید:

apply.tehran@yahoo.com

————————————————————————————————

شماره تماس جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر:
77832281(021) – 09199065914

————————————————————————————————

توجه داشته باشید که برای شروع کار، نیمی از هزینه باید به عنوان پیش پرداخت واریز شود. پس از واریز پیش پرداخت و اطلاع به ما از طریق تماس تلفنی، فاکتور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

شماره کارت جهت واریز مبلغ:

6104337935911089 به نام بهروز اسدبیگی بانک ملت

————————————————————————————————

جهت مشاهده آموزش نگارش و نمونه کاور لتر کلیک کنید

نگارش Essay انجام Assignments

نگارش Essay انجام Assignments خدمات نگارش تکالیف و مقالات دانشجویی به زبان انگلیسی

24 بهمن, 1399

آموزش نگارش ایمیل مکاتبه با اساتید / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش / موضوعات / نگارش متن ایمیل به اساتید

اپلای پذیرش تحصیلی یافتن استاد مورد نظر جهت اپلای و اخذ پذیرش از طریق سایت کیو اس QS

9 مرداد, 1399

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / نگارش و تصحیح SOP / نمونه SOP یا انگیزه نامه / نمونه نامه ها

دانلود نمونه انگیزه نامه تحصیلی دانلود رایگان نمونه (SOP (Statement of Purpose

20 مهر, 1398

مصاحبه پذیرش / مطالب سایت / موضوعات / نمونه سوالات مصاحبه پذیرش همراه با پاسخ

مصاحبه ویزای دانشجویی – نمونه پرسش و پاسخ ها با ترجمه فارسی Student Visa Interview

20 مهر, 1398

نکات ویزای تحصیلی

ویزای دانشجویی تحصیلی – مصاحبه سفارت: نمونه پاسخ به سوالات Student Visa Interview

15 اسفند, 1397

هزینه کاور لتر

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

انگیزه نامه SOP پذیرش تحصیلی – نکات مهم در نگارش انگیزه نامه با کیفیت برای پذیرش (قسمت اول)

20 مرداد, 1397

آموزش نگارش SOP / مطالب سایت / موضوعات

نوشتن انگیزه نامه SOP یا Statement of Purpose جهت اپلای برای ادمیشن دانشگاه ها

6 خرداد, 1397

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش انگیزه نامه تحصیلی با کیفیت – چند نکته مهم در نگارش انگیزه نامه SOP یا بیانیه هدف

25 بهمن, 1396

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش انگیزه نامه – هشت”P” که کیفیت انگیزه نامه را بالا می برند

14 بهمن, 1396

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / دسته‌بندی نشده / مطالب سایت

نگارش SOP انگیزه نامه – نکاتی برای شروع نوشتن انگیزه نامه تحصیلی SOP

26 دی, 1396

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / دسته‌بندی نشده / مطالب سایت

سی وی CV – نکات مهم در نوشتن سی وی CV با کیفیت

16 دی, 1396

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش سی وی CV آکادمیک استاندارد به زبان انگلیسی

24 آبان, 1396

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها

نوشتن انگیزه نامه با کیفیت – چطور یک انگیزه نامه عالی برای پذیرش تحصیلی بنویسیم

25 مهر, 1396

خدمات ما / مطالب سایت / نگارش متن ایمیل به اساتید

نگارش متن ایمیل انگلیسی – نگارش و تصحیح متن ایمیل به اساتید و درخواست پذیرش تحصیلی

11 بهمن, 1395

خدمات ما / مطالب سایت / نگارش بیانیه علایق پژوهشی SRI

نگارش بیانیه علایق پژوهشی SRI یا Statement of Research Interest

11 بهمن, 1395

خدمات ما / نگارش کاور لتر

نگارش کاور لتر – نوشتن و ویرایش کاور لتر Cover Letter

11 بهمن, 1395

خدمات ما / ویرایش مقالات انگلیسی

ویرایش مقاله انگلیسی – ادیت گرامری و نگارشی مقالات انگلیسی و ISI

10 بهمن, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های جهان بر اساس رشته و موضوع – رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان

11 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های دنیا در سال 2016 طبق رتبه بندی کیو اس QS

11 شهریور, 1395

آموزش نگارش ایمیل مکاتبه با اساتید / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

ایمیل به اساتید – آموزش نگارش نامه و مکاتبه با اساتید جهت پذیرش و اپلای همراه با نمونه نامه

11 شهریور, 1395

مصاحبه پذیرش / مطالب سایت / نمونه سوالات مصاحبه پذیرش همراه با پاسخ

مصاحبه پذیرش – نمونه سوالات و پاسخ ها در مصاحبه پذیرش تحصیلی Admission Interview

10 شهریور, 1395

آموزش نگارش Cover Letter / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت / نمونه کاور لتر / نمونه نامه ها

کاور لتر Cover Letter – آموزش و نحوه نگارش همراه با نمونه کاور لتر

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

رتبه دانشگاه های ایران – برترین دانشگاه های ایران در رده بندی جهانی کیو اس QS 2016

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

بهترین سیستم های آموزشی دنیا – کشورهای با برترین سیستم آموزش عالی طبق رده بندی QS 2016

10 شهریور, 1395

اخبار / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

تحصیل در خارج از کشور به زبان انگلیسی – کشورهای ارائه دهنده برنامه های تحصیلی انگلیسی

10 شهریور, 1395

اخبار / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / تحصیل رایگان در خارج از کشور / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

ادامه تحصیل در هلند – ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در هلند

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

بهترین شهرهای دانشجویی / رتبه بندی شهرهای دانشجویی دنیا ۲۰۱۶ QS

8 مرداد, 1395

مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش / نکات مهم اخذ پذیرش تحصیلی

ادمیشن و اخذ پذیرش – شش نکته برای افزایش شانس شما در اخذ پذیرش

8 مرداد, 1395

اخبار / تحصیل به زبان انگلیسی در خارج از کشور / تحصیل رایگان در خارج از کشور / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

تحصیل رایگان خارج از کشور – تحصیل در کدام دانشگاه های جهان رایگان است؟

8 مرداد, 1395

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نوشتن CV سی وی – بخش های یک سی وی CV استاندارد

12 تیر, 1395

آموزش نگارش CV / آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش سی وی و انگیزه نامه انگلیسی – عباراتی برای توصیف تحصیلات

6 تیر, 1395

آزاد سازی مدارک (دانشنامه و ریز نمرات) / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش / نکات مهم اخذ پذیرش تحصیلی

آزاد کردن مدرک دانشگاهی دانشنامه و ریز نمرات

5 تیر, 1395

نگارش و تصحیح CV

نگارش CV آکادمیک- خدمات نوشتن CV سی وی

2 تیر, 1395

نگارش و تصحیح SOP

نگارش SOP یا انگیزه نامه – خدمات نوشتن SOP یا انگیزه نامه

2 تیر, 1395

اخبار / مطالب سایت / معرفی دانشگاه های مختلف

دانشگاه آلبرتا کانادا University of Alberta

20 خرداد, 1395

آموزش نگارش SOP / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش انگیزه نامه – جملات انگلیسی کاربردی برای نگارش انگیزه نامه SOP

17 خرداد, 1395

آموزش نگارش رزومه / آموزش نگارش نامه ها / مطالب سایت

نگارش رزومه – نگارش مهارت های کلیدی به انگلیسی key Skills

15 خرداد, 1395

👇 سایت آیلتس-تافل-تهران 👇www.ielts-toefl-tehran.com
آموزش زبان انگلیسی و برگزار کننده کلاس های خصوصی آمادگی آیلتس IELTS ، تافل TOEFL، جی آر ای GRE، زبان تجاری Business English در تهران تحت مدیریت استاد بهروز اسدبیگی با بیش از ده سال سابقه در تدریس
————————————-
👇 سایت زبان تجاری تهران 👇www.tehran-business-english.com
برگزار کننده جلسات خصوصی آموزش مکالمات و مکاتبات تجاری انگلیسی
————————————-
👇 سایت مترجم همزمان 👇www.interpreterpersian.com
خدمات ترجمه همزمان فارسی-انگلیسی تلفنی و در محل برای اهداف تجاری
————————————-
👇 سایت بهروز آکادمی 👇www./behrouzacademy.com
ارائه مطالب آموزشی در تمامی زمینه ها

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

مدارک مورد نیاز برای اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

انگیزه نامه SOP چیست ؟ Statement of purpose

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

تفاوت CV و رزومه Resume – سی وی و رزومه چه فرقی با هم دارند؟

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

توصیه نامه اساتید یا Letter of recommendation – توصیه نامه چیست

9 بهمن, 1394

مدارک مورد نیاز برای اپلای / مطالب سایت / مطالب مهم در مورد اپلای و اخذ پذیرش

تقاضانامه Application form یا فرم ثبت درخواست

9 بهمن, 1394

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های جهان بر اساس رشته و موضوع – رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان

11 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

برترین دانشگاه های دنیا در سال 2016 طبق رتبه بندی کیو اس QS

11 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

رتبه دانشگاه های ایران – برترین دانشگاه های ایران در رده بندی جهانی کیو اس QS 2016

10 شهریور, 1395

اخبار / رتبه بندی دانشگاه ها و شهرهای دانشجویی / مطالب سایت

بهترین سیستم های آموزشی دنیا – کشورهای با برترین سیستم آموزش عالی طبق رده بندی QS 2016

10 شهریور, 1395

تمامی حقوق محفوظ و متعلق است به وب سایت اپلای تهران

Cover Letter

هنگامی که برای پذیرش تحصیلی در خارج از کشور اقدام می‌کنید با برخی واژه‌ها جهت آماده سازی مدارک مورد نیاز مواجه می‌شوید. یکی از این واژه‌ها که احتمالا با آن رو‌به‌رو شده‌اید نمونه کاور لتر برای اپلای است. در این مطلب کمی در مورد اینکه Cover Letter چیست و چه کاربردهایی دارد صحبت می‌کنیم، سپس راهکارهایی برای نوشتن یک نمونه استاندارد و تاثیر گذار به شما معرفی خواهیم کرد و در انتها دانلود نمونه کاور لتر قابل ویرایش را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

پذیرش در هر دانشگاهی ممکن است روال‌ مخصوص به خود را داشته باشد اما یکی از مواردی که در بیشتر مواقع به خصوص برای متقاضیان کارشناسی ارشد و دکترا برای تکمیل مدارک پذیرش لازم است Cover Letter است.

کاور لتر در اصل شرحی است بر قابلیت‎های شما بر اساس سوابق تحصیلی و عملی به همراه توضیحاتی درباره دلیل مناسب بودن شما در موقعیت تحصیلی (استخدامی) ارائه شده. شاید پیش از این با رزومه تحصیلی آکادمیک (Academic CV) آشنا شده باشید. بسیاری از اطلاعات ارائه شده در Cover Letter مشابه با CV شما است با این تفاوت که متن Cover Letter به صورت مشروح و توضیحی است (بر خلاف CV که به صورت تیتر وار است) و همچنین به شرحی در جهت قانع نمودن کمیته انتخاب برای مناسب دانستن شما در موقعیت ارائه شده است.

شاید بار اهمیت CV در قبولی و یا رد شما بسیار مهم باشد اما نکته طلایی در آماده نمودن مدارک پذیرش توجه به ترتیب بررسی موارد توسط کمیته بررسی می‌باشد. اینجاست که اهمیت حیاتی Cover Letter مشخص می‌شود! Cover Letter، رزومه آکادمیک، معرفی‌نامه (توصیه نامه)، مقاله و سپس سایر موارد. از آنجا که در هر مورد پذیرش تعداد درخواست‌ها به ویژه در دانشگاه‌‌های برتر بسیار زیاد است مراحل اولیه اهمیت بالاتری در رد و قبول خواهد داشت و کوچک‌ترین نقص و یا عدم جذابیتی منجر به حذف شما از روند پذیرش خواهد شد. از این رو با توجه به اینکه نمونه کاورلتر اولین گام در بررسی صلاحیت متقاضیان است بی‌شک درصد ریزش در این مرحله بیش از سایر مراحل خواهد بود که با نوشتن یک Cover Letter استاندارد و درست شانس شما در باقی ماندن در روال پذیرش افزایش می‌یابد. تنها هنگامی داوران حاضر به صرف وقت برای بررسی مدارک شما هستند که شما را برای موقعیت مورد نظر دارای صلاحیت اولیه تشخیص دهند که این صلاحیت اولیه از بررسی Cover Letter شما ناشی می‌شود. این مرحله ممکن است بررسی کلیات صلاحیت شما را طی 5 دقیقه به اتمام برساند یا شما را برای صرف زمان بیشتر جهت بررسی مورد تایید قرار دهد.

هزینه کاور لتر

پیشنهاد مطالعه: نحوه نگارش رزومه یا CV

کاور لتر همانند CV به معرفی سوابق علمی، تحقیقاتی و پژوهشی می‌پردازد با این تفاوت که به صورت مشروح هر فعالیتی قابل توضیح است تا لیاقت شما را برای رسیدن به موقعیت ارائه شده نشان دهد.

حال که با اهمیت Cover Letter آشنا شدید به ساختار یک نمونه استاندارد می‌پردازیم. یک نمونه کاور لتر استاندارد نباید بیش از  دو صفحه و کمتر از یک و نیم صفحه باشد. همچنین ایجاد فاصله خالی در این میان نیز به منزله کافی نبودن شایستگی‌های شما تلقی شده و منجر به خروج شما از چرخه پذیرش می‌گردد. ساختار Cover Letter به صورت متن توضیحی بوده و در چند پاراگراف خلاصه می‌گردد. بر خلاف CV از هر گونه توضیح به صورت بولتی در نوشتن Cover Letter خودداری نمایید. ادبیات متن نیز بسیار مهم می‌باشد. برای نوشتن یک نمونه کاور لتر خوب باید از ادبیات رسمی و علمی استفاده کنید و از لحن غیر رسمی به شدت اجتناب کنید. این ادبیات در حیطه معرفی سوابق، قابلیت‌ها و ویژگی‌های بازر شما باید رعایت گردد. هر چند برخی موارد که در رزومه شما بیان خواهد شد در این جا نیز بیان می‌شود اما نحوه بیان سوابق و کیفیت‌های شما نباید کپی برداری شده از CV شما باشد بلکه باید به صورت توضیحی جامع از قابلیت‌های شما و دلایلی برای مناسب بودن شما در آن جایگاه و آن جایگاه برای شما می‌باشد.

این بخش با نام کامل شما، موقعیت فعلی شغلی و علمی، زمینه‌‌های تحقیقاتی و معرفی شخصیت شماCover Letter را شروع می‌نماید. این بخش باید به صورت کاملا شفاف و واضح به سوالات زیر پاسخ دهد:

سعی کنید در این بخش بسیار شفاف و به دور از پیچیدگی‌ها لیاقت خود را برای موقعیت ارائه شده نشان دهید. یکی از نکات بسیار مهم مشخص نمودن وضعیت فعلی شما در زمینه شغلی (به خصوص شغل آکادمیک) و همچنین وضعیت دفاع شماست. اگر هنوز از پایان‌نامه خود دفاع نکرده‌اید فقط به ذکر این موضوع که در آینده دفاع خواهید کرد بسنده نکنید و به عنوان مثال از “در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۱۶ به دفاع از پایان‌نامه خواهم پرداخت” استفاده کنید. همچنین در ذکر تاریخ دفاع خود صادق باشید و آنرا از پیش با استاد راهنمای خود هماهنگ نمایید. هرگونه اختلاف در تاریخ ذکر شده توسط شما با آنچه در توصیه‌نامه استادتان بیان شده ممکن است به قیمت حذف شما از روند پذیرش تمام شود.

یکی از دشوارترین بخش‌های Cover Letter شما پاراگراف مربوط به پایان‌نامه می‌باشد. به خصوص از آنجا که در بسیاری موارد شما مجبور هستید که پیش از دفاع از پایان‌نامه Cover Letter خود را آماده کنید. این موضوع ممکن است در رابطه با جزییات پایان‌نامه، متدولوژی به کار رفته و یا تاریخ دفاع شرایط مبهمی را ایجاد نماید. از این رو برای نوشتن این پاراگراف سعی کنید برای هر بخش از پایان‌نامه خود یک جمله اختصاص دهید، که در نهایت پاراگرافی پنج تا شش جمله‌ای را شامل می‌شود. برای رسیدن به یک متن خوب سعی کنید چندین بار این بخش را بازنویسی کنید تا به متنی مناسب، پیوسته و تاثیر گذار دست یابید. نکات مهم در این بخش موضوع تحقیق شما و بخش‌بندی آن می‌باشد. همچنین اگر متدولوژی به کار رفته در پایان‌نامه بخش مهمی از روند تحقیق است اندکی نیز درباره آن توضیح دهید. همچنین بخش‌هایی از پایان‌نامه شما را که با موقعیت ارائه شده همخوانی بیشتری دارد را نیز اندکی برجسته کنید تا جذابیت کار خود را برای هیئت بررسی بالا ببرید. هر چند متن شما باید رسمی و علمی باشد اما توجه کنید که تمام اعضای هیئت بررسی لزوما در حیطه تخصصی شما مشغول به فعالیت نمی‌باشند، از این رو در کنار لحن علمی توضیحات از سادگی و شفاف بودن مطالب بیان شده به راحتی عبور نکنید.

حوزه تحقیقات در این پاراگراف به حیطه‌های مرتبط با موضوع پایان‌نامه و همچنین موقعیت ارائه شده خواهد پرداخت. مقالات، کتب و یا همایش‌هایی را که در گذشته در این زمینه داشته‌اید را ذکر کنید. در ضمن به آینده تحقیقاتی خود نیز بیندیشید زیرا باید کلیاتی از آینده تحقیقاتی خود در پنج و یا شش سال پیش رو را نیز با توجه به علایق، سابقه و همچنین چهارچوب‌های موقعیت ارائه شده را نیز مشخص کنید. در ضمن اگر موفقیت‌هایی همچون برگزیده شدن در همایش‌های علمی، دریافت بورسیه و جوایز و یا تقدیر در زمینه علمی مرتبط در حوزه تحقیقاتی ذکر شده دارید از بیان آن اجتناب نکنید.

این پاراگراف برای بسیاری از دانشجویان یکی از چالش‌های اساسی است به خصوص اگر از سابقه تدریس کمی برخوردار باشید. به جز مواردی که مطمئن هستید موقعیت ارائه شده تنها به صورت تحقیقاتی محض(research-only position) است در سایر موارد اطلاع از سوابق تدریس ضروری است، به خصوص هنگامی که شما قصد دریافت بورسیه و یا کمک هزینه به عنوان TA را داشته باشید. پس از همین حالا به توانایی‌ها و سوابق خود در تدریس بیندیشد تا این پاراگراف را هم به سلامت طی نمایید. برای تمرین در این بخش هم توصیه می‌شود تا سابقه تدریس، حوزه‌های تدریس و همچنین فلسفه تدریس خود را دو صفحه به صورت کامل شرح دهید و سپس آن را در یک و یا دو پارگراف برای درج درCover Letter خلاصه نمایید. در برخی موارد توانایی‌های خاص شما در تدریس برخی دروس می‌تواند مفید باشد هر چند در صورتی که این موضوعات با حیطه کاری پیشنهادی در موقعیت ارائه شده فاصله داشته باشد ممکن است برعکس عمل کرده و شایستگی شما برای این موقعیت را کمرنگ نماید. پس در این بخش نیز سوابق و توانایی‌‌های خود را با موقعیت ارائه شده تطبیق دهید و سپس بخش‌های مرتبط و مفید آنرا پر رنگ سازید.

درج سابقه کاری شما شاید با Cover Letter همخوانی نداشته باشد اما آگاهی هیئت داوران از توانایی‌های کاری شما خارج از حیطه کاری می‌تواند به شناخت شخصیت شما و نحوه تعامل شما با گروه کمک نماید. توجه داشته باشید جایگاه سابقه کاری کامل شما در CV آکادمیک خواهد بود پس در اینجا تنها به مواردی بپردازید که شما را به عنوان فرد مفیدی در گروه با توانایی تعامل و انجام اموری فراتر از تحقیق نشان می‌دهد. قرار نیست در کل طول دوره شما در اتاق خود حبس شده و با دیگران هیچگونه رفت و آمدی نداشته باشید، پس از همین حالا به فکر نشان دادن ابعاد برجسته شخصیت خود در انجام کارهای گروهی با توجه به سابقه خود باشید. این موضوع به خصوص در مواردی که داشتن سابقه کاری در زمینه‌هایی خاص از الزامات پذیرش است از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد.

در پایان جمع بندی کوچکی در رابطه با کل موضوع داشته باشید و حتی می‌توانید به مدارکی که در پیوست خواهد آمد (همچون CV، توصیه نامه و …) اشاره کنید. اگر آدرسی برای دسترسی به پروفایل آنلاین شما همچون وب سایت شخصی دارید بد نیست آن را نیز در این بخش معرفی کنید. در پایان توصیه می‌شود متن خود را فارغ از هر گونه تشکر اضافی به نحوی که منتظر لطف هیئت بررسی برای قبولی شما است به پایان برسانید. این موضوع را قبول کنید که قرار نیست بدون تلاش شما لطفی در حق شما انجام شود چون شما می‌خواهید در یک رابطه دو طرفه وارد شوید که مستلزم تلاش بی‌وقفه شما خواهد بود. 

اهمیت Cover Letter در ترتیب بررسی مدارک شما مشخص می‌شود. از آنجا که کاور لتر نخستین گام از بررسی  صلاحیت شما است یک Cover Letter بد کار شما را در گام نخست تمام می‌کند اما یک کاور لتر خوب نظر هیئت را برای ادامه جلب خواهد نمود.

چند نمونه Cover Letter استاندارد

برای داشتن تصور بهتر راجع به یک Cover Letter استاندارد و همچنین شروعی آسان نمونه زیر را دانلود کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

اگر پاسخی به نظر من داده شد، از طریق ایمیل باخبرم کنید.

> درباره آریام > دانشجویان آریام > مدیر آموزش > دانلود سنتر > تعیین سطح آنلاین > کلینیک آیلتس > آیلتس چیست؟ > آیلتس تضمینی > آیلتس خصوصی و فشرده > ثبت‌نام در آزمون آیلتس > همکاری با ما

> نشانی

تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن) بابک مرکزی، بن بست اورنگ، پلاک ۲

–کالج آریام تنها در تهران و نشانی فوق، فعالیت دارد–

> تلفن تماس۰۲۱-۴۱۲۷۶۰۲۱-۸۸۷۹٠۰۶۵ > ساعت کاریمرکز آموزش همه روزه ۸ الی ۲۰ واحد اداری شنبه تا پنج‌شنبه ۹ الی ۱۸

> تماس با ما

کپی رایت © 2019 – کالج بین المللی آریام

هزینه کاور لتر
هزینه کاور لتر
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *