وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد
وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

منبع تصویر، Tasnim

درآمد برخی از مشاغلی بنابر ویژگی آن درآمد آن ثابت نیست مثل دارندگان واحدهای تجاری و فروشگاه ها که پشتوانه مالی مناسب تری از نظر دولت دارند هم مشمول دریافت وام نیستند

دولت حسن روحانی، رئیس جمهور ایران همزمان با دومین دور تعطیلی های گسترده برای مبارزه با شیوع گسترده ویروس کرونا اعلام کرده است که مساعدت های مالی برای گروهی از شهروندان ایرانی در نظر گرفته است.

این حمایت های مالی شامل پرداخت چهار ماه کمک هزینه بلاعوض و یک امکان دریافت یک وام بانکی است.

مبلغ کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومان است که آذر ماه تا پایان سال به حساب برخی از واجدان شرایط واریز می شود و میزان وام یک میلیون تومان است که بازپرداخت آن در اقساط سی ماهه در نظر گرفته شده است.

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

اما این حمایت های مالی شامل حال تمام شهروندان ایرانی نمی شود. قرار است کمک هزینه بلاعوض به ۳۰ میلیون نفر پرداخت شود و واجدان شرایط دریافت وام هم ۱۰ میلیون نفر اعلام شده اند.

منبع تصویر، President.ir

حسن روحانی رئیس جمهور ایران همزمان رئیس ستاد ملی مقابله با کروناست

حسن روحانی رئیس جمهور ایران گفته در حدود یک سوم جمعیت ایران واجد دریافت کمک هزینه دولتی هستند که در ماه های آذر، دی، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان است. مشخصات دریافت کنندگان این کمک اعلام نشده اما رئیس جمهور ایران کسانی را که آن را دریافت نمی کنند مشخص کرده است.

این ۱۰۰ هزار تومان به کسانی که حقوق ثابت دارند داده نخواهد شد. بنابراین کارکنان دولت و شرکت ها در میان حدودا ۳۰ میلیون نفری که این کمک هزینه را دریافت می کنند، نیستند. رسانه های ایران می گویند مشخص نیست کارگرانی که بر اثر این تعطیلات کارگاه های آنها از سوی کارفرما تعطیل شده و حقوقی دریافت نمی کنند مشمول این کمک هزینه هستند یا نه.

به طور معمول دولت ایران زنان سرپرست خانوار، کارگران روزمزدی که درآمد ثابت ندارند و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را در زمره افراد مورد حمایت طرح های دولتی قرار می دهد اما مشخصات دریافت کنندگان این کمک به طور دقیق روشن نیست.

مشخصات دقیق واجدان شرایط دریافت وام یکی میلیونی اعلام نشده و رسانه های ایران هم می گویند توضیحات شفافی از سوی دولت در اختیار نیست اما مشخص است که این وام فقط به افراد فاقد درآمد ثابت تعلق خواهد گرفت و مثلا کارکنان دولت و شرکت و موسساتی که حقوق مشخصی دارند، نمی توانند این وام را دریافت کنند.

همچنین درآمد برخی از مشاغل بنابر ویژگی آنها ثابت نیست مثل دارندگان واحدهای تجاری و فروشگاه ها که پشتوانه مالی مناسب تری از نظر دولت دارند هم مشمول دریافت این وام نیستند.

منبع تصویر، Tasnim

به گفته عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران، دولت پرداخت سود وام یک میلیونی به بانک ها را تقبل کرده است

حسن روحانی گفته این وام به افرادی که حقوق بگیر هستند هم داده نخواهد شد با این حساب احتمالا کارگران بخش خصوصی که حقوق بگیر ثابت بر اساس کارکرد روزانه محسوب می شوند اما ممکن است در جریان تعطیلی دو هفته ای مشاغل حقوقی دریافت نکنند، مجاز به دریافت این وام نیستند..

رسانه های ایران می گویند با توجه به اینکه افراد واجد شرایط ۱۰ میلیون نفر عنوان شده اند احتمالا این افراد فاقد شغل ثابت هستند که سرپرست خانوار محسوب می شوند و احتمالا تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارند.

دولت ایران می گوید وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه است و به آن کارمزدی تعلق نمی گیرد. به این ترتیب، ۱۰ میلیون ایرانی واجد شرایط که یک میلیون را دریافت می کنند مطابق وعده دولت باید عینا همین مبلغ را در سی ماه بازپس دهند.

به گفته عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران، دولت پرداخت سود این وام به بانک ها را تقبل کرده است.

با این همه منابع مالی پرداخت این وام مشخص نشده و برخی از نمایندگان مجلس هم به همین دلیل از وعده پرداخت این مبلغ به شهروندان از دولت انتقاد کرده اند.

دولت ایران در ابتدای شیوع ویروس کرونا پرداخت یک تا دو میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با نرخ سود چهار درصدی به چهار میلیون خانوار را تصویب کرده که عمدتا به صاحبان کسب و کار‌های خرد تعلق می گرفت.

قرار بر این شده بود تا این وام به حساب بانکی مرتبط به دریافت یارانه آنها واریز شود و اقساط این تسهیلات نیز پس از یک دوره تنفس سه ماهه از همان محل یارانه معیشتی خانوارها کسر شود. دوره بازپرداخت این تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده‌ بود.

افزایش یارانه کالاهای اساسی در شورای نگهبان رد شد

کرونا در ایران؛ دولت می‌گوید وام یک میلیون تومانی به برخی شهروندان می‌دهد

محدودیت‌های کرونا در سراسر ایران از فردا تا ‘تغییر وضعیت’: ۱۶۰ شهر تعطیل و ۲۰۸ شهر نیمه تعطیل

© 2020 بی بی سی. بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست. سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

از دهم تا سی‌ام آذرماه سه یارانه و یک وام به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. اما این یارانه‌ها هر کدام چقدر است و به چه کسانی تعلق می‌گیرد و چه تاریخی واریز می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در آذرماه قرار است جز یارانه نقدی و یارانه بنزین، یارانه 100 هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی کرونا هم به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

این چهار یارانه به کل جمعیت کشور تعلق نمی‌گیرد و هر کدام به تعداد خاصی از افراد تعلق می‌گیرد. اما احتمالا برخی از خانوارها مشمول هر سه یارانه و وام یک میلیون تومانی کرونا می‌شوند. با این حساب یک خانوار چهارنفره ممکن است این ماه بیش از یک میلیون و 500 هزار تومان کمک مالی از دولت دریافت کند.

اولین واریزی آبان ماه مربوط به یارانه بنزین است که قرار است امشب، 10 آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

من یه زن سرپرست خانواده هستم و بعد از بیست سال کار کردن یه پراید خریدم و مجبورم با ماشین خودم سر کار برم بخدا راضی نیستم پول بنزین از منو امثال من گرفته بشه و به اونهایی که تو خونه نشستن و ماشین هم ندارن پرداخت بشه واقعا دولت باید خجالت بکشه از یکی مثل من می گیره می ده به یکی دیگه شرم بر این دولت

سلاامماخبرنداشتیم وام یک ملیونی میدن ١۶اذرپیام دادیم کدملی فرستادیم باید چکارکنیم مهلت نمیدین خواهشارسیدگی کنن من ٣تا بچه دارم بیکارم

باسلام
چطوری بفهمیم مشمول وام یک میلیونی هستیم یا خیر؟

سلام من وام کرونا مرحله اول رو گرفتم، اما برا آذر ماه ثبت نام نکردم ،چون خبر نداشتم،آیابرای ارسال کد ملی دوباره باید اقدام میکردم یا چون مرحلهی قبل گرفتم ،باز خودشون به حساب ما میریزن؟

مچم

به خانمی که ۷۸سالشه تک نفره هست و حقوقی نداره یعنی یک میلیون وام مرحله دوم تهلق نمیگیره؟

باسلام خسته نباشید براماهم چیزی هنوز نریختن وخیلی ب این پول احتیاج داریم تازه جاب جا شدیم وتوجابجایی یخچالم خراب شده وآقام ازوقت کرونائی یرهیچ کاری نمیره ودرآمدی نداریم

سلام برا ماهم نزدن تازه ازدواج کردیم با کلی قرض ک ب این پول خیلی احتیاج داریم

واقعا ظالم هستن بخدا من با مسافرکشی به چه بدبختی خودم برجی ۶۰۰ پول بیمه واریز میکنم خرج خانه برام نمی مونه آخه ما با اونا بی که بیمه براشون رد میشه فرق نداریم ۶ ماهه بیکارم دستم عمل کردم پشت ماشین نمیتونم بشینم خدا جواب ظالم را بده

سلام.من رابطش رو داشتن اما ثبت نام نکردم چه راهکاری هست؟

سلام.من شرایط وام رو داشتم اما ثبت نام نکردم حالا چکار کنم؟

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک پیام ویدئویی از تایید مجوز استفاده اضطراری از واکسن کرونای تولید شرکت فایزر و بیون‌تک توسط سازمان غذا و داروی آمریکا خبر داد و اعلام کرد که در ۲۴ ساعت آینده تزریق و واکسیناسیون در آمریکا آغاز می‌شود.

علیرضا رزم‌حسینی بورس را بهترین جایگاه برای عرضه نقدینگی دانست و تصریح کرد: نقدینگی‌های موجود در جامعه باید به سمت بورس هدایت شود و بنگاه‌ها نیز با استفاده از روش‌های نوین تامین مالی از بورس تغذیه کنند.

پس از دو عرضه اولیه در هفته اخیر به نام‌های وکبهمن و بوعلی، در هفته آینده ممکن است سهامداران شاهد عرضه اولیه کدام نمادها باشند؟

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

در پی اعمال محدودیت‌های کرونایی و افزایش فشار روی معیشت خانوارها قرار است دولت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا و یارانه ۱۰۰ هزار تومانی را پرداخت کند. جزئیات این دو بسته حمایتی را در این گزارش بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، ثیت‌نام وام یک میلیون تومانی کرونا از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز شده و تا سه‌شنبه هفته آینده ادامه دارد.

پرداخت این بسته حمایتی پس از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی مصوب شد و دولت آن را برای بار دوم اجرا می‌کند، جزئیات این طرح به شرح زیر است:

وام یک میلیونی کرونا شامل چه کسانی می‌شود؟

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

11 میلیون خانوار شامل 29 میلیون و 700 هزار نفر از جمعیت کشور این وام را دریافت می‌کنند.

وام یک میلیونی کرونا شامل چه کسانی نمی‌شود؟

شرایط(نحوه دریافت)

ملاک برای شناسایی مشمولان وضعیت شغل سرپرستان خانوار در فروردین ماه است، اگر متقاضی در ابتدای سال درآمد ثابت نداشته و بیمه نشده جزو دریافت کنندگان این وام هستند.

زمان پرداخت

به تمام کسانی که وام یک میلیون تومانی کرونا تعلق می‌گیرد یارانه 100 هزار تومانی نیز پرداخت می‌شود.

شماره پیامک(کد)(سرشماره)

شیوه ارسال پیامک

زمان ارسال پیامک


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

چرا وام من که سرپرست خانوارم تا حالا ریخته نشده است؟ شماره ملی رو هم ارسال کرده ام

تورا خدا مردم مسخره نکنید من ۹ آذرماه پیامک فرستادم دفعه قبل هم وام یک میلیونی رو گرفتم ولی ایندفعه ندادن حالا تقصیر ماست یا شما

وام کرونایکه واریزنشد دهم هرماه یارانه معیشتی هم واریزنشده

سلام همسر من بیکار وام یک میلیونی واریز نشده ولی همسایمون شوهرش جز کادر سپاه و دو جا کار میکنه وام یک میلیونی واسش واریز شده خود خود خانم هم سر کار و بیمه داره معلوم نیست چطوری پرداخت میکنن

پدر من مستمری بگیر وام که نیاز داره براش نیومده ولی همسایه مون نظامی و وضع خوب چند روز پیش براش واریز شده ؟
چرا باید اینجوری باشه، خدا رو خوش نمیاد
حتی اینجا هم … !

سلام کد ارسالی اگه کسی که وام اول رو گرفته حالا یک یادو روز بعد زمان مشخص بفرسته و با سیمکارتی که بنامش هست وبرای وام اولی اقدام نکرده با اون خط فرستاد و تایید شد وام تعلق میگیره پول گوشی واسه دخترم برای درسش کلاس اینترنتی رو ندارم نگهبان شبم از دار دنیا یه حساب ویه عابر دارم اگه واسه ارسال دوباره پیامک راهی داره راهنمایی بکنین ممنون

سری اول وام۱ملیونی حساب بنده مسدودبودوالان حسابم که بازشده ثبت نام کردم اماوام روواریرنکردن

سلام لطفا به ماهم وام ۱تومانی بدهین خیلی نیازمندم غلامعلی فتح

با سلام بنده غلامعلی فتح هستم وشدیدن به وام ۱تومانی نیازمندم درامدم خیلی کم است فقط اجاره خونه وقسط میشه پسر دانشجو نودانش اموزب دارم وام مبخام لطفا به من هم بدهین از درامد کمم هیچی برا خرجی زن وبچم نمیمونه لطفا به من هم بدهین ممنون م

ایا این وام را کی میدهند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک پیام ویدئویی از تایید مجوز استفاده اضطراری از واکسن کرونای تولید شرکت فایزر و بیون‌تک توسط سازمان غذا و داروی آمریکا خبر داد و اعلام کرد که در ۲۴ ساعت آینده تزریق و واکسیناسیون در آمریکا آغاز می‌شود.

علیرضا رزم‌حسینی بورس را بهترین جایگاه برای عرضه نقدینگی دانست و تصریح کرد: نقدینگی‌های موجود در جامعه باید به سمت بورس هدایت شود و بنگاه‌ها نیز با استفاده از روش‌های نوین تامین مالی از بورس تغذیه کنند.

پس از دو عرضه اولیه در هفته اخیر به نام‌های وکبهمن و بوعلی، در هفته آینده ممکن است سهامداران شاهد عرضه اولیه کدام نمادها باشند؟

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

۱۰ میلیون خانوار مشمول دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا در مرحله دوم می‌شوند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با تصمیم دولت مقرر است در دومین مرحله پرداخت وام کرونا به متقاضیان ، یک میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت گردد. طبق اعلام عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی تامین این منابع از محل منابع بانک مرکزی نخواهد بود . این تسهیلات از محل ۷۵ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای جبران بخشی از خسارات ناشی از کرونا پرداخت می گردد .

 پیش از این نیز یک میلیون تومان تسهیلات به خانوارهای یارانه بگیر پرداخت شد و تا کنون ۵ قسط از محل یارانه پرداختی به این افراد کسر شده است. مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در گفتگو با رادیو ایران اعلام کرده است که حداکثر تا پایان هفته سوم آذر ماه این وام واریز خواهد شد.

به گفته وی، مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا به یارانه‌بگیر معیشتی تعلق می‌گیرد که شامل حدود ۱۰ میلیون سرپرست خانوار است.همانند دیگر طرح‌های حمایتی دولت، وظیفه شناسایی خانوارها به عهده وزارت کار است و این وزارتخانه همانند دور قبلی یک پیامک به سرپرستان خانوار می‌فرستد.

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

در این پیامک از سرپرستان خانوار پرسیده می‌شود که اگر مایل به دریافت مرحله دوم وام کرونا هستند کد تایید را بفرستند.

اقساط این وام از محل یارانه معیشتی کسر می‌شود، بازپرداخت آن نیز ۳۱ قسط ۳۵ هزار تومانی است از یارانه معیشتی کسر می‌شود.به گفته شهرزاد دانشمند، لیست مشمولان از سوی وزارت کار شناسایی، جمع‌بندی و به بانک مرکزی ارسال می‌شود.

او همچنین در خصوص کسانی که مرحله اول وام کرونا را گرفته‌اند گفت: فردی مرحله اول را دریافت کرده و جزو یارانه معیشتی بگیران نیز باشد، اگر مشمول دریافت مرحله دوم نیز شناسایی شود این مرحله از وام را نیز می‌گیرد.

223223

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند. شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

بر اساس تصمیم دولت قرار است از ماه آینده هر ماه یارانه ای به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان تا پایان سال به یک سوم جمعیت ایران تعلق گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس تصمیم دولت مقرر است در چهار ماه آینده علاوه بر یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به یک سوم جمعیت ایران ، یارانه ای برابر با صد هزار تومان پرداخت گردد .

 این مبلغ به یک سوم جمعیت ایران تعلق می گیرد و با توجه به جمعیت ۸۴ میلیون نفری ایران بیش از ۲۵ میلیون نفر این یارانه را از دولت دریافت می کنند .به این ترتیب این افراد تا پایان سال مبلغی برابر با ۴۰۰ هزار تومان را طی چهار ماه به صورت بلاعوض دریافت می‌کنند .

پیش بینی می شود با توجه به اینکه دهک های پایینی جامعه از این یارانه خاص بهره من می شوند، کارگران فصلی، زنان سرپرست خانوار، کسانی که حقوق و دریافتی ثابت ندارند و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، در اولویت دریافت این اعتبار باشند.

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

رییس جمهوری دوره پرداخت این یارانه را چهار ماه اعلام کرد است. وی در توضیح شرایط پرداخت این تسهیلات گفته است: طبق برآورد باید به یک سوم جامعه برای ۴ ماه آینده بسته کمک معیشتی ارائه کنیم. روز شنبه در ستاد کرونا این موضوع را تصویب می‌کنیم و افرادی که مشمول این کمک می‌شوند در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر صد هزار تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند. برای همین خانواده‌ها که حدود ۱۰ میلیون خانواده می‌شوند وام یک میلیونی هم در نظر گرفته‌ایم که مثل وام قبلی پرداخت می‌شود. البته این وام برای همه دریافت کنندگان نیست.

مشروح گزارش در خصوص یارانه های پرداختی را اینجا بخوانید.

۲۲۳۲۲۳

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند. شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادهای عمومی غیردولتی، بازنشستگان، بیمه‌پردازان سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل وام یک میلیون تومانی کرونا نمی شوند.

این دومین مرحله وام یک میلیون تومانی برای خانوارهای مشمول دریافت این تسهیلات است. سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیش از این از ارسال فهرست ۲.۴ میلیون نفر برای دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومان خبر داد.

هفته گذشته بانک مرکزی اعلام کرد وام یک میلیون تومانی کرونا برای چهار میلیون و ۵١۵ هزار و ۶۵١نفر از سرپرستان خانوار واجد شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا هستند، واریز شده است .این وام قرار است برای ۱۱ میلیون سرپرست خانوار واریز گردد .

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همه افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند. 

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

بنابراین افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادهای عمومی غیردولتی، بازنشستگان، بیمه‌پردازان سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

در مجموع ۱۱ میلیون خانوار معادل ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تسهیلات یک‌میلیون‌تومانی دریافت می‌کنند. 

 تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد چهار درصد از محل باقی‌مانده منابع بسته جبرانی ستاد ملی مدیریت کرونا، با اقساط ۳۰ ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهیانه خانوار خواهد بود.

بنابراین کسر این اقساط از محل یارانه معیشتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومانی است که دهم هر ماه به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود. مبلغ اقساط ۳۵ هزار تومان خواهد بود.

 


پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹

حقیر فرهنگی بازنشسته که 36 سال است پسری دارم مشکل قلبی صعب العلاج دارد که یکبار هم یکسال قبل از پایان جنگ تحمیلی بعلت تحریم و جنگ تحمیلی تجهیزات نبود و با فروختن حتی یخچال خانه ام به خارج کشور بردمش، نوبت زدند که دوباره ببرم که المداله جنگ تمام شد و پنج بار هم در ایران جراحی شد، سه ماه پیش برای تعویض باطری(پیس میکر) جراحی شد و در حین جراحی دچار ایست قلبی شد که لطف خدا بعد از چهار روز به هوش آمد و دو ماه با این گرانی و وضعیت کرونا نزدیک سی میلیون هزینه کردم حالا اگه امکان دارد وام یک میلیونی کرونا لطف کنید به حسابم واریز کنید چون بدهکار مغازه و مرغ فروش هستم.. با احترام اکبر میر شماره ملی 4559647518 و کد پرسنلی 82564509 و شماره حساب 0303139768009 میباشد، همیشه استثنا باید باشد. منتظر لطف و مرحمت شما هستم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام چرا برای من واریز نشده نه حقوق دارم نه بیمه تامین اجتماعی سرپرست خانواده هستم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

درمقابل هشتادمیلیون ایرانی چهارمیلیون خیلی کمه هشتاددرصدایران الان زیرفشاراقتصادی هستن اگه چهارمیلیون سرپرست روچهارنفردر نظربگیریم میشه شونزده میلیون نفرپس بقیه چی چراانقدرمردمو ازار و اذیت میکنین از افزایش بنزین به سه تومن به هر ایرانی پنج میلیون بلاعوض بدین بازجاداره واقعا مامردم ایران هستیم این همه شعار نه شرقی نه غربی استقلال و ……پس چی شد همه به روز فلاکت افتادیم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام به کسانی که امانت علی (ع)دستشون هست بدانن که بعضی بیمه ندارن واموال زیاد دارن مشمولن ولی کسی هست بیمه هست ولی خودش مجبوره بپردازه ازاین امتیازها محرمه .یا علی مدد


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بر پدر مادر دروغگو لعنت چرا پس برای من واریز نشده من جوز بدبخت جامع هستم چرا بمن ندادین پس


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

به خدا کسی رو سراغ دارم که شوهرش بیکاره وبا معشیتی ویارانه بیمه رانندگان را می ریزه به حساب چون کارت هوشمند داره وسال ی بار میره تمدید مکنه بهش نمی دن چرا چون بیمه رد میکنه خودش اونم چی با پول یارانه ومعشیتی به خدا هیچی نداره با عسل فروشیه دوره گردی میکنع اخه خدا رو خوش میاد ۴ نفرن هستند حالا شاید یکی بدای خودش ببمه رد کنه ولی با چه قیمتی حداقل ۱ ملیونم یک ملیونه براش نمی دونم چطور مروم را بررسی مکنند تو را خدا به همه بدید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

نظری ندارم وام می‌خوام که بهم تعلق نمیگیره چون دوماه یک بار دومیلیون و دویست حقوق میگیرم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من واقعا به این پول احتیاج داشتم من ازدواج کردم ولی یارانمو از خانوادم جدا نکردم ۳ ساله پدرم کارت یارانه رو به من داده برای خودم بابام کارگره فقط بیمه تامین اجتماعی رو رد کرده چرا شامل این قشر افراد نمیشه ؟


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من که نه کار ثابتی دارم با یه بچه نه بیمه هستم نه چیزی پس چرا به من تعلق نگرفته؟؟؟


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

برای من هم واریز نشده چهار ماهه ک حقوق نگرفتم این چه وضعشه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من سرپرست خانوار ۴ نفره هستم نه بیمه دارم نه مال و منال وام کرونا ندادن اما برای کسانی که وضعیتشون بهتر از من هست دادن.لعنت خدا به انصافشون


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام.کارگر ساختمانی بیکار .مستاجر .متاهل .بدهکار.بدون اینده که ازهیچکس شانس نیاورده مسل من نمیدید.پس به کی میدید.واقعاحق ماچیه؟چیه؟اقازادها جواب بدید.گردن کلفتابترسیداز گردن کلفتی که روزی میترکه.حق کارگری مثل من این نیست.خودتون بخورید.خدای ماهم بزرگه.


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام مگر من چیکاره هستم که نه معیشتن ن میدید نه وام مستجرم بیمه نیستم خدا لعنت کنه کسی که مشغول این کاره روز قیامت باید جوابگو بشه الان چند وقته بیکارم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام به خدا قسم ماهی 170هزارتومان برای پرداخت بیمه تامین اجتماعی اونم آزاد نه با گرفتن مدرک فنی حرفه ای بطور سیار والله به بدبختی پرداخت میکنم کار درست نیست مخصوصاً تو این موقعيت کرونایی خدایی شامل من میشه دست خالیم خونه و ماشین و هیچی به خدا ندارم واریز کنید خواهشن خدا خوشش نمیاد


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

عزیز من به این وام احتیاج دارم ۲سال بیکارم بخدا دیگه شرمنده زن و بچم شدم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

مال بازنشسته های تامین اجتماعی چرا خردن داره.


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من زن سرپرست خانوار بدون حقوق وبازنشستکی چرا 1میلیون تومن واریزنشد واقعا چرا پس به چه کسانی پرداخت شد


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

با سلام خدمت شما این جانب به علت بیماری خدا شاهد من الان چند سال نمیتوانم کارکنم ولی


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

باسلام‌وخسته نباشید خدمت شما مسعولان .
من نه حقوق ثابت دارم نه بیمه هستم. فقط هم یارانه نفری ۴۵تومن رودریافت میکنم. چرا یارانه ی معیشتی به ما تعلق نگرفته. چرا من نباید از این بسته های حمایتی دولت بهرهمند باشم
من شغل آزاد دارم که الانم یک سال هست به خاطر کرونا هیچ درامدی ندارم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

باسلام
امیدوارم زنان سرپرست خانوار هم شامل این وام بشن 😔


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر،،، تروخدا ب ما هم این 1 میلیون رو بدین،، بیکارم،، هیچ درامدی ندارم،، کرایه خونه میدم ماهی 300 تومن،، خرج بچه هست خرج خونه هست،، این کرونا نابودمون کرد،، از کار بی کار شدم،، هیچ جا استخدامی نداره،، همه میگن فروش نداریم درامد نداریم،، امیدمون ب این 1 میلیون هست ک حداقل باهاش 2 تا کرایه خونه و قبض هارو بدیم اگه چیز کمی هم موند باهاش برای دختر کوچولوم،، دردش تو قلبم بخوره ک ب تنقلات میگه تقققلات و مقداری میوه بخرم تا بدنش پروتئین و ویتامین های از دست رفته رو جبران کنه،، خدایا کمکم کن ب خانوادم کمک کن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

پسر من بیکاره منم بی سرپرستم شاگرد مغازه بود به خاطر کرونا بیکار شد لطفا به همچین جوونایی هم کمک کنید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من بیکارم ویک هزار تومنی درآمد ندارم دفعه قبل هم وام یک میلیونی گرفتم این دفعه درخواست دادم نه وام بهم دادن نه مبلغ صدهزارتومنی بلاعوضو خدا همشونو لعنت کنه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چی میگن اینا بقران من یک کارگر ساده ام یکساله بیکارم پس وام یک ملیونی کجاست


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

آقا بسته معیشتی بنزین برای من که بیکارم وسه تا بچه دارم واریز نکردن نمیدانم پیش کی اعتراض کنیم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بی وجدانا بیمه پردازای تامین اجتماعی مثل قالیبافا ویا کارگرساختمونیا چه توانی دارن که شامل نمیشن!!!!چرابه بدهکارای ستاددیه کشورچیزی ندادیدهیچ وقت طبق معمول که مهریه بدهکارن و بدبخت ترازهمن اصلاهیچ کسی نمیگه خرت به چندمن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من پدرم نه دارایه حقوق ثابته و نه بیمه تامین اجتماعی دارن ولی این وام که خیلی بهش احتیاج دارن تعلق نگرفته ولی برای یکی از اشناهامون که حقوق ثابت و بیمه داره تعلق گرفته واقعا درک نمیکنم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

منم سرپرستم ، مستمربگیر شوهرم هستم منم مستحق این وام بودم چرا برا من واریز نشد کرایه نشینم و خرجم به زور در میارم لطفا رسیدگی کنید ممنون


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

پسرمن از پارسال بخاطر کرونا تعدیل شدند ۱۱ماهه که بیکاره ولی وام کرونا دریافت نکرده است ؟؟؟


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

گیرم دارن حقوقهای نجومی میدن برای کارمندهای دولت گرچه حقوقشون از یک کارگر بیشتر اه مظلوم هم جواب خودش را داره


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من نه درامد دارم نه حقوقی نه بیمه جایی هستم نمیدونم چرا به من معیشتی ندادن وام یک میلیونی ندادن ثبت نام کردم فقط یارانه ۴۵ دارم چرا


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

جالب اینجاست که مارفتیم چندسال برای مملکت جنگیدیم حالامستاجرهستیم وچون ۳میلیون حقوق میگیریم که اجاره خانه وپول اب وبرق وگازسرسان اورهم نمیشود کمکهای دولت شامل حال مانمیشودولی همسایه ما مغازه داراست وده برابرمن درامدداردیکروزهم جبهه وجنگ راندیده تمام کمکهای این دولت بی عدالت رامیگیرد!! اگراینبارجنگ بشودنه تنها خودم وفرزندانم رامنع میکنم ازجنگیدن بلگه برادرواقوام ودوست واشناراهم نمیگذارم برای این دولت بروندبجنگند.


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام والا تمام بازنشسته ها این وامو دریافت کردند بجز ماکارگرای کارخانه های عمومی


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

حالا باز ناشکری کنیم هی بگیم دولت در فکر مردم نیست بابا انصاف داشته باشیم دولت باتمام تلاشش این است که مردم در دین فشار تحریمهای ظالمانه قرار نگیرد. بهرحال با این شرایط بازهم درفکر مردم است وخواهد بود.


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چرابرای من واریزنکردن نه بیمه دارم نه شغل ثابت بیکلرم هستم این چه مسخره بازیه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

دست دولت مردان درد نکنه، در این شرایط بسیار سخت و پیچیده تحریم های ظالمانه همین مقدار اگر خدا را در نظر بگیرید روی هم رفته رقم قابل توجهی است، از همه دست اندرکاران کمال تشکر ویژه را دارم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

نریختن برامن یه زن تنهاهستم 😢😢😢😢😢😢😢


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چرابمن نریختن زن تنهاهستم مستاجرم 😢😢😢😢😢


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

در مرحله اول وام یک میلیون تومانی به همه تعلق گرفت که انرا باز پس گرفتید وقتی نگاه به کشورهای دیگه میکنم متوجه کار خوب دولتمان میشوم چون بقیه کشورها که به مردمشان پولی پرداخت کردن بدون هیچ اما و اگر و شرایطی گذاشته بودن و نه ان مبلغ را پس گرفتن بهر حال سرمایه این کشور برای مردم خودش روا نمیباشد شکر خدا که اینبار به همه وام ندادید حتمن برای اختلاسگر بعدی گذاشته اید خداوند همه شما را صحت و سلامت نگهدارد تا به وقتش


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

یک میلیون فقط باید بشینی و نگاش کنی و ماتم بگیری .چ کاری میشه باهاش کرد .
الان میان میگن خیلیا لنگ همینن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

کدوم تسهیلات ؟ کدوم یارانه تقدی ؟ چرا دروغ میگین؟ کل یارانه نقدی ما دونفر درماه ۹۱۰۰۰ تومن بوده که ۷۰۰۰۰ هزار تومن ان واسه قسط کم میکنید وباقینانده واسه ما ۲۱۰۰۰ هزار تومن میمونه درسته؟ چرا مرتبه دوم پیام دادین که ۵۶۰۰۰ هزارتومن مصوبه مبارزه با کرونا واسمون پرداخت کردین؟؟؟ چرا دروغ میگین چرا؟؟؟؟؟ از این ۵۶ تومن که ۲۱۰۰۰ هزار تومن باقی یارانه خودمان بوده چرا دروغ میگین چرا؟؟؟؟؟ درضمن من زن سرپرست خانوار وتحت پوشش کمیته امداد شما هستم
لعنت خدا ونفرین خدا بر شما که صدقه سر اقازاده هاتونو بما میدین خدا جوابتونو بده


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

لطفا به منم وام بدید. یارانه نقدی بدید کمک معیشتی بدید لطفا خواهشا به خدا یک ساله کار نمیکنم. خودم هم به حضرت علی کارمند اینا نیستم هیچ چی نیستم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

وام یک میلیونی به ما تعلق ن.رفت من نه تحت پوشش ساز مانی هستم نه حمایتی از جایی میشم چرا آخه ؟؟؟ مستاجرم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

آخه مگه کسی که بیمه داره پول داره من خودم از تا جاری بیمه کردن برای درمان همین چون دیابت داره مجبور هستم که بیمه باشم بخاطر آزمایشات و انسولین مستجر هستم درآمد ثابت ندارم فقط چون ازناچاری بیمه پرداخت میکنم نباید کمک معیشتی دریافت کنم بیمه اختیاری هم بیمه بیکاری پرداخت نمیکند پس چجوری زندگی کنم؟ ؟


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام والا شوهرم نه حقوق ثابت داره ن چیزی کارگر ی مزرعس که صاحب اونجا بیممون کرده کلی امید داشتیم واسمون بریزن و نریختن برای خیلیا که بیمه دارن یا درامد ثابت این پول واریز شده اخه انصافتون کجاست؟؟!


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بدون درامد. بدون بیمه و بدون یک ریال پس انداز هستم و زن و دو فرزند محصل دارم. و بجز یارانه معمولی. نه سهام عدالت شاملم شده نه هیچ کمک معیشتی. این بود عدل اسلامی؟ چندین ساله بخاطر کارگری دیسک کمر شدید دارم و خونه نشین شدم بترسید از اه بی پناه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام و خسته نباشید برای من هیچ پیامی نیامد که اسمم ثبت بشه برای دریافت وام یک ملیونی من یه کار گر ساده ام لطفا راهنمایی ام کنید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

با سلام این ماه از بنده هم از معیشت و هم از یارانه که دهم و بیستم هرماه میباشد سه مبلغ ۳۵۰۰۰ و۳۵۰۰۰ و۴۵۰۰۰از بنده کسر شده.چرا از چه کسی باید سوال شود.لطفا راهنمایی کنید.


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

کلا خجالت نکش بگو برای ۷۸ میلیون نفر واریز نمیشه دیگه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

این وام اسمش روش هست وام کرونایی برای عموم مردم هست چون هزینهای این ویروس زیاد است انهایی هم که درامد ثابت هم داشته باشند باید هزینه کنند الخصوص بازنشستگان پس فرقی نمیکند برای بازنشستگان هم ویا هرکس که درامدی ثابت دارند هزینه تحمیلی هست مثل زلزله سیا اتش سوز ی دولت بای کمک کند بازنشستگان بیش از. درامدشان نمیتوانند هزینه کنند وام را بدهید به بازنشستگان


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من نمی دونم چرا کارمندی که تفاوت حقوق اول فروردین ۹۸اون با آلان ۱۵درصد است در حالی که تفاوت قیمت ها ۱۵۰در صد است جز این گروه ها نیستند


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من بیکارم در آمد ثابت هم ندارم بیمه نیستم وام به من پرداخت نشده دوست من کارمند است هر دو اینها را گرفته بابا این چه عدالتی است


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

باسلام چراوام1تومنی برامن واریزنشدمن که بخداکارثابت ندارم وضعیت مالی خوبی ندارم چراواریزنکردید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام …من نه درآمدثابت دارم نه کارمندم..
نه یه ملیون برام واریز شده نه معیشتی ششصد هزاری ونه نفری صدتومانی که قراربود بریزند آمارورقام دقیق نیست کلا قاطی شده


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

به من که ندادن کارمندهم نیستم صدبارهم تاحالاثبت نام کردم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

ماکه درامدثابتی نداریم وقتی که کارگرساختمانی هستیم الان هم که یابخطرکرونایایک ماهه هم که باران میادنمیریم سرکاربیکارهستیم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من یک خانواده 5نفره ام من تویک شرکت شخصی کارمیکنم وبیمه تامین اجتماعی دارم ولی 3تابچه بزرگ دارم وخرج آنها زیاده حالاچون من بیمه دارم وسرپرست آنهاهستم وآنهانه بیمه دارن نه هیچی باآنها چه ارتباطی داره


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

این آخرناعدالتی هست واقعابرای مسئولین متاسفم اونهایی که واجدشرایط هستن اتفاقاقشرضعیف کارگرهستندکه زیرچترتامین اجتماعی وبیمه کارگری هستن مگه من کارگرچقدردریافتی دارم که وام به من تعلق نگرفته


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

با سلام من کارگر آذاد هستم مرحله اول وام دریافت کردم اما مرحله دوم هنوز پولی به حساب من واریز نشده است چرا نمی‌دانم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام و ارادت —بنده ب عنوان سرپرست و ۱ سال ب خاطر کرونا بیکارم و تو اجاره خونم موندم این وام ب آدمایی تعلق گرفت ک خودم میشناسمشون واقعا حق خوری شد ایکاش دقیقتر بررسی میکردین


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

پس چرا من سرپرست خانوارم برای من نریختن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام پس چرا این وام به ما تعلق نگرفت ما هم بیکار بودیم چند وقت کلی قسط وبدهکاری داریم سری قبل برامون واریز کردین اما این سری نریختین بحسابمون حتی مادرمم که بی سرپرسته به اونم تعلق نگرفته


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من درآمد ثابتم کجاست بیمه ام کجاست که ندادین یکم خجالت خوبه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام سری اول وام وبه تمام کسانی که بیمه پرداخت میکنن دادین مرحله دوم میگین نمیدیم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چطور به من تعلق نگرفته بیکار بدونه درآمد مستاجر تمام سایت های آبراه را بگرد ببین هزاری درآمد دارم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من که مرحله اول گرفتم برای من واریز نشده”درصورتی که گفتن تمام کسانی که معیشتی میگیرن.


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من یک گرگر ساختمانی هستم و برام واریز نشده بیمه هم ندارم نمیدونم چرا اینقدر دروغ میگن انشالاه خدا ازتون نو «ره


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چرا به من که سرپرستان هستم ندادن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

ما چرا پس وام نگرفتیم .شوهرم کارگر ساده هست .یعنی چی مستاجریم .خدارو خوش میاد


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بابام نه شغل داره نه بیمه داره،یعنی این وام شامل حال ما نمیشه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بخدا ماکه درآمد نداریم برای ما واریز نشد برای بعضی باز نشسته ها شد وحقوق بگیرا


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

باسلام خدمت مسولین عزیز من یه سوال دارم اگر کسی یارانه معیشتی نمی گیره بهر دلیلی تورم وبدبختی وبیکاری را داره باجون می خره وزن وبچه اش محتاج هستن چطور باید ثابت کنه که گرفتاره چطور باید ثابت کنه که محتاجه بابا ماهم گرفتاریم بدلیل عدم اگاهی واستفاده نادرست از کارت بانکی اسم ما جز ۴درصدها رو کاغذ در رفت بخدا دیگه سرمایه دار نیستم .ممنون میشیم این مشکل را حل کنید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

با سلام خسته نباشی پس چرا این یارانه ووام کرنا به پسر من نمیدن نه شغل داره نه خانه داره با دوتا بچه کلی قرض چه کار کنه مگر این جزع این مملکت نیست تا چه اندازه بی عدالتی به خدا حق مظلوم خیلی سخته باید تاوان داد


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بنظرشما کرونا از بازنشستگان میترسه وسراغشان نمیاد یا بازنشستگان پول پارو میکنندو کرونا نمی‌گیرند عجب استدلالی تورم در هرحال وجود دارد همانقدرکه درمورد بازنشستگان کوتاهی میکنید دراین مورد هم بکنید شاید خوب باشد متاسفم که اینچنین فکر میکنید مااز کشورهای عربی ایراد میگیریم اما آنان وقتی ماندن درخانه را اجرا می‌کنند حسنشان این است که تمام مایحتاج مردم را میرسانند وحتی پولی نمیگیرن و پول هم میدهند اماذاینجا یک بازنشسته کرایه بده کم درآمد که فقط چندروز پول تو دستش میمونه وچشم امید داره تا زودتر برج بشود تا بتواند کرایه ومایحتاج فرزندانش را فراهم کند ذیحق نیست پس کرونا دورغ است


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

وام اولی رو به حساب ما واریز شد اما یک میلیون الان هنوز واریز نشده


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من دورقبل وام گرفته بودم نه کارمندم ونه حقوق ثابتی دارم چرا این دور وام ندادن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

منم وام میخواهم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

همکارمن بازنشسته بانک ملت هست وام بهشون دادن من خانم سرپرست خانواده بدون مسکن و ماشین مستاجروام ندادن موندم کرایه این ماهمو از کجا بدم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بله وام باید به آقا زاده ها تعلق یره وامهای میلیارد ی بدون بازگشت ولی من وامثال من که کارگر هستم وام یک میلیونی هم نباید تعلق بگیره


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

متأسفانه من بااینکه همه شرایط رو دارم ولی هنوز پولی برام واریز نشده. نه یک ملیون نه صدهزارتومن. جایی هم برای پیگیری وجود نداره. پیامک هم ارسال کرده ام


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

ایا یارانه کوجایی به ما هم تعلق میگیرد نه کار دارین این وضع نه پولی


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

مردشورتونا ببرن با کمک کردنتون ما چی داریم که به ما تعلق نگرفت دزدا


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من که بهم وام ندادید درصورتیکه پیام ارسال کردم ولی جوابی دریافت نکردم،حتی شرایطش دارم ک وام بهم تعلق بگیره،این اسمش عدالت نیس،


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام گفته بودندنفری 100هزارتومان ميدند حالا میدندیانه ماخیلی گرفتاریم به پول نون محتاجیم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

خوبه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

واقعن زیرپاهاتان خراب کردین پاهایتان تا زانو داخمدفع خودتان فرورفته آنهایک شب میاد ازشام خبرینیست این‌ نگرفتن کسانیک أين پول دسرشان نمیشود دریافتکردن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من نه بیمه هستم ونه بازنشسته چراوام یک ملیون واسه من واریزنکردیدمن که احتیاج دارم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام همه بیمه شده های اجتماعی حقوق قانون کارنمیگیرن من خودم سرپرست بچه هامم شغلمم فروشنده لوازم خانگیه ۱ماهه تعطیلیم فقط۷۰۰حقوقونو میدن اجاره خونمونمیشه برام وام ۱تمن نریختن.


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من الان 3ماه بیکار م هیچ درآمد ثابتی ندارم فقط خدا کمک کنه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

اززحمات بی شائبه شما عزیزان کمال تشکروباارزوی موفقیت درتمامی شئونات زندگی رابرایتان آرزومندم.


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

یک راننده تاکسی کجای درامدش تو این شرایط کروناثابته که شامل وام نمیشه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من ۴ ماه شوهرم فوت کرده زیر پوشش کمیته هستم سرپرست خانواده هستم برای من وام نریختن چرا


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من برام واریز نشد حقوق ثابت هم ندارم چرا


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

مادراند نداریم که به ما وام ندادن داریم از حیب خودمون بیمه میدیم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

ما که نه شغل ثابت داریم ون درامدی داریم زیر پوشش هیچ نهادی هم نیستیم نه خونه داریم نه ماشین داریم زیر فقر هستیم به ما یارانه معیشتی و وام یک میلیون تعلق نمیگیره ماها باید بمیریم هر چند زیر فشار مشکلات دوام نمیاریم فقط امیدواریم امام زمان زودظهور کنند به داد ما بیچارگان برسند


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام وام یک میلیونی کی واریز میشود ممنون


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من یک خانمم سرپرست ۲تابچمم تولوازم خانگی کارمیکنم پورسانتی هستیم و نزدیک ۱ماه تعطیل بودم وفقط۷۰۰تمن حقوق به مامیدن بیمه تامین اجتماعی هستم امانصفش ازحقوق کم میشه وبخاطر کرونا حقوق قانون کارنمیگیرم ولی۱تمن وام رو برام نریختین من با۷۰۰تمن حقوقیکه میدن اجاره بدم یاخرج خونه؟


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام ببخشید کسانی که جا موندن از وام یک ملیون تومانی میتونن الان اقدام کنن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

نه کارمندم نه بیمه دارم دفعه بهدی وام بهم دادن صد تا پیامک هم به 6369دادم یعنی ندیدن یا جدیدا کارمند شدم خبر ندارم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چه طرح مزخرف و مسخره مگر بازنشستگان میلیاردی میگیرند


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چرا این مرحله برام وام واریز نشد


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

خخخ خنده داره کارگران ک تامین اجتماعی هستن مگه ب وام نیاز ندارن🤔🤔🤔🤔هبچی از رو حساب و کتاب نیس لطفا خاستین ببینین کی نیاز داره کی نداره ببینین درامدش چقده ،چقد کرایه خونه میده ،چند تا وام داره ،چقد برا خودش مبمونه ،کارگری ک ۱۸۰۰ پایه حقوقشه خنده داره ک شامل وام نمیشه 😑😑😑😑😑😑😑


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

هنوز وام یک ملیون برا من واریز نشده علت چیست


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من تمام شرایط پرداخت شدن رو داشتم ولی باز خبری نشد


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

به نظر من برابری پرداخت وام درست انجام نشده


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

اینم مثل بقیه برنامه ریزیاشونه برای کارگری که ماهی ۲ ملیون حقوق میگیره ولی بیمس واریز نکردن ولی مغازه داری که ماهیانه خداتومن درامد داره واریز شده اه اه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

راه جهنم کجاست. دیگر خسته شدیم از دست این زندگی. بنده با هزار مصیبت هزینه بیمه تامین اجتماعی را پرداخت میکنم. اسم امثال بنده از نظر دولت. توانمند بحساب میاد. خاک تو سر این هدف مند کردن مصیبت


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام برای مادر من که کمیته امدادی هست پیامک اومد صبح که وام واریز شد ولی پولی تو حسابش نیومده،حسابشم صندوق امداد ولایته،این دیگه چجورشه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من کدملیم را با شماره دیگری اشتباها به 6369 فرستادم الان باید چکارکنم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

پس ما چی من ک شوهرم بیکاره بیمه نداره حقوق نداره پس چرا وام رو ندادید ب ما


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

به من که ندادن واجط شرایط هم بودم یارانه معیشتی هم دارم خدا رو خوش نمیاد چرا فرق میزارید منم شوهرم کارگره اه من شماها رو بکیره


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

همش دروغه من نه حقوق بگیرم نه مغازه دا راننده اسنپم ولی یک تومن برام واریز نکردن فقط بلدن حرف بزنن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

آقا براماکه نریختن نه کارمندیم نه حقوق ثابت داریم دفعه اول گرفته بودم ولی الان نریختن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

پول واسه من نریخن من خودم پول بیمه بیکاری میریزم حساب و حقوقی دریافت نمیکنم نصف مردم پول بیکاری میریزن حساب بیمه بگردین کسی که حقوق نمیگیره پول بهش بدین


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

کسی تو بیمه تامین اجتماعی هست برین ببینین که حقوق دریافت میکنه یا نه نه اینکه تو بیمه باشه پول بهش ندین اقا من خودم پول بیمه بیکاری میریزم حساب من با پول یارانه زندگی میکنم نظارت ضعیفه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من بیکار معیشتی میگیرم اما وام کرونا برام واریزنشده


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من برا مردم رانندگی میکنم مگه چقدر درآمد دارم که شامل این طرح نمیشوم انصاف هم خوب چیزیه که شما ندارین


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام، آخه این چه عدالتیه، چه قانونیه، کسی که وضع زندگیش خیلی خوبه هفته پیش وام یک تومنی را دریافت کرده اونوقت من بدبخت که نه کار دارم نه خونه دارم نه ماشین دارم نه بیمه دارم با وجود زن وبچه واین وضع اقتصاد و گرانی وام یک تومنی واسم واریز نشده، چه کسی پاسخگو هستش لطفا جواب بدید 09215451215


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

این وبدونین که ما قشرکم درآمدی که الان بیکاریم وریالی نداریم واگذارتون وبه خدامیکنیم انشالله دردادگاه عدل الهی حقمون ومیگیرم صدبارپیام دادم هزاربارگفتم بیکارم اجاره خونموموندم توخونه های مردم کارمیکنم الان بخاطرکرونا میگن برای کارنیایدواگذارتون بخدامن یه زنم وپناهی جزخداندارم دندونم پرازعفونت وچرک شده پول ندارم برم دکتر


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

ما شامل هیچ کدوم اینهای که گفتید نبودیم برای چی نریختی هاااا


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من تو یه کارخونه کار میکنم که همه گارگراش زیر نظر بیمه تامین اجتماعی هستن میخام ببینم چطوریه که ازبین ۲۰۰ کارگری که داریم کار میکنیم حدود ۳۰ نفر وام ۱میلیونی وماهی ۱۰۰ تومان به حساب اونها واریز بشه ولی اون ۱۷۰ نفر دیگه هیچی چطوری تفکیک کردید ما هممون مثل هم حقوق میگیریم مثل هم بیمه پرداخت میکنیم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

مرحله اول وام دادید چرا الان که گرفتاریم واریز نشده خدا از تون نگزره


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بنظر افرادی که از قالی بافی بیمه شدن پر درامدن هستن اخه چرا به فکر ما نیستین


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چرا به کسانی که بیمه پرداخت میکنن نمیدید مگه گناه کردیم نه حقوق داریم نه چیزی


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بخدا به این پول نیاز داریم تورو خدا به کسانی که بیمه تامین اجتمایی میریزن هم بدید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من تو یه شرکت شخصی کار میکنم ..قراردادی هستم بیمه تامین اجتماعی هستم .به من تعلق میگیرد لطفا بجوابید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

برای‌ما‌وام‌نریختن‌کارگریم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید ما وام یک میلیون را نگرفتیم شوهرم یک سال بیکار شده تقاضا دادیم ولی هنوز دریافت نکردیم هم مستجر هستیم هم شوهرم بیکار وهیچ درآمدی هم نداریم بخدا وصایل خونه را می‌فروشیم برا خرج خورد وخوراکمون ی فکری هم بحال ما باشید شما که آمار همه را میگیرید چرا به ما که بیکار هستیم وام را ندادید ممنون از شما


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

خدا لعنتتون کنه .من زن سرپرست خانواده سرپرست س بچه صغیر .مستاجر هزار جور بدبختی ..یک ملیونو ندادین .ک ک چی مستعمری بگیر هستیم .با دوملیون ۳۰۰ .با س تا بچه مستاجر هزار جور بدبختی .اینجام بازنشتگان ومستعمری تامین اجتماعی ادم حساب نشدن ..دمتون گرم .


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

این چه عدالتیه من یه کارمندم همکار منم یه کارمند با تفاوت حقوقیه ۵ملیونی من حقوق اداره کاری میگیرم ماهی ۲ملیون و ۶۰۰هزار همکارم ماهی ۷ملیون به بالا چرا به کساییکه حقوق اداره کار میگیرن توجهی نمیکنین امسال فقط ما با گرون شدن اجتاس مواجه شدیم یک ریال به حقوقمون اضاف نشد درحالیکه کارمندا و بازنشستهای رسمی اضاف شد چرا چرا چرا چرا اینهمه تبعیض


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من سر پرست خانواده عم و یه بچه دارم مستاجر چرا واریز نکردید
عدالت کجاست مگه من حقوق ثابت دارم به هر کسی که دلتون خواست دادید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

#منم وام میخوام


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چرا برای من که حقوق ثابت ندارم واریز نشده مستاجر و یه بچه دارم
برای پولدارها واریز کردید ؟؟


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

والا بخدا من31سال دارم سه تا بچه کوچیک هم دارم بدون هیچ درامدی کارگری میکنم چند ماهی هم هست بخاطر کار زیاد کمرم رو عمل کردم فعلا نه وام رو برام واریز کردن نه اون600هزار تومن اگه کسی میدونه بگه من کجا اقدام کنم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من نه کارمند دولت هستم نه حقوق ثابت دارم کارم روزمزدی هست چرابرامن نمیفرستن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

خداوکیلی دروغ میگین چون این وام به آنهایی تعلغ گرفت وداده شدکه دولت گفته بودبهشون این وام رونمیدیم یعنی بازم به آنهایی تعلغ گرفت که همه چی داشتن وبه آنهایی که بیکاربودن ومستاجروبیمه هم نداشتن تعلغ نگرفت این عین بی عدالتیه اینجورجاهاکه می‌خوان کمک کنم ماهاروپیدانکیکنن .ولی خدانکنه ازیه کسی انتقاد تندی بکنیم بشمارسه پیدامون میکنن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

شانسی به یک عده دادن بقیه مردم باد هوا بخورند عجب عدالتی


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

این چه مسخره بازیه که راه انداختین من مستاجرم با سه تا بچه ب من طعلق نمیگیره بعد یاره سه طبقه خونه داره گرفته این مملکت رو گندو کثافت گرفته همه جاشو بی عدالتی تا کی اقایون مسئول درختی که از ریشه خراب باشه میوه نمیده


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

خدا ازتون نگذره


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

به ما هم ندادن واقعانکه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

این وام کرونا رو ب کی میدن ماهم نه شعل ثابتی داریم ن اقازاده مفتخور هستیم چرا ب ما ندادن جایی هم نیست زنگ بزنیم وپیگیری کنیم لعنت خدا شبانه روز بر مفتخوران و ظالمان خدا از حلقومتون بکشه بیرون


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من با سه تا بچه خونه اجاره ای با حقوق ثابت یکملیون و هشتصد چون بیمه هستم دیگه مشکل مالی ندارم خدارو شکر


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام این چ عدالتیه مام درامد ثابت نداریم چرا درخواست وام دادیم بهمون نرختین لازم داشتیم ک درخواست دادیم وگرنه یک میلیون تو این مملکتی ک ساختین پولی نیست😏😒


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام کلیه شرایط لازم را داشتم سری اول گرفتم اما الان با توجه به اینکه ثبت نام کردم هنوز دریافت نکردم لطفا دلیلی دارد با سپاس بررسی شود


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

برای من که کارگر ساختمانی هستم یارانه معیشتی نمیدن سه ماه ببکارم وام بهم نمیدن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

کسانیکه بنگاه معاملات ملکی ،ماشین وخانه لوکس وحتی صاحبخانه بنده میباشند وام یک میلیونی میگیرند نمیدانم صدای مارا کی خدا خواهد شنید فقط اینکه با روان این مردم کم بازی کنید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من نمیدونم کی چه کسانی تشخیص میدن من وامثال من شامل وام کرونا نمیشیم .من که نه ملکی دارم نه خونه ای ونه ماشینی ونه پول نقدی در بانک دارم ..میشه بگید معیار سنجش شما چیه ..من هم بدونم ..خیلی بی انصافید من چشمهایم رو تازه عمل کردم با کلی هزینه وعذاب …باباگلی به گوشه چمالتون


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

شوهرم ۴ ماهه بیکار نه بیمه دارم نه درآمد ثابت به ما ندادن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

مادر من مدجو کمیته امداد امام خمینی هست وام یک میلیون تومانی را براش نریختن… دوره پیش ریخته بودن… چرا..


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چرا وام یه میلیونی به نصف ارتشیا داده شده به بقیه نه مگه ارتش کارمندنیستن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چه قانونی این کسی که بیمه تامین اجتماعی داره داره بیمه پرداخت نیکنه از جیبش مگه درامد ثابت داره که وام تعلغ نمیگیره .


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

.نوشتین کارمند دولت نمیگیره من یکی از نزدیکانم نظانیه گرفته …من بیمه تامین اجتماعی هستم نوشتید بیمه ها نمیگیرن ولی دوستم بیمه تامین اجتماعیه گرفته..


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من سرپرست خانواده هستم چرا وام یک میلیون تومانی به من تعلق نمیگیره ،درضمن بیمه تامین اجتماعی پرداخت میکنم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

با۲۲۶۰هزارحقوق کارافتادگی به من تعلق نگرفته گدای تامین اجتماعی


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام یه مرحله دیگه مونده فکرکنم‌واریزبشه دوستان..دیشب همشوواریزنکردن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من یه کارگری هستم که باموتورتوپیک کارمیکردم دوماه ازموتورافتادم پام شکسته تابرج ۱۱ بایدپاموتکون ندم کرایه خونه خرج زن وزندگی خرج پام حالاخودتون ایمانتون من باپای شکسته ازکجابیارم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چراکسانی که حقوق وبیمه تامین اجتمائی داشتن وام یک میلیونی به حسابشان واریز شده چراحق الناس می کنید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

منم نه بیمه دارم نه کارمندم نه حقوق ثابت دارم.واسه من چرا واریز نشده


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام خدمت آقایان زحمت کش ایران بابا اونایی که از همه واجب تر بودن نریختن مرسی مرسی خوانواده پنج نفره که هیچ درآمد ثابتی ندارن ندادن بهشون


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

شوهر من سه ماه حقوق نگرفته هیچ درامد ثابتی هم ب جز یارانه نداریم فقط بیمه هستیم چون بیمه داریم باید برامون پول نریزن بی انصافا خیلی بی انصاف هستید فکر کنم فقط برای اونایی ک زیر سازمان بهزیستی هستن پول ریختن😂


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من عصر روز بیستم پیامک وام فرستادم آیا مهلتش رد شده بود؟


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من هم مستاجر هستم برا صاحبخانه پول ریختن ولی برا من نه این از سهام فروختنتون اینم از این پول ریختنتون فقط برا مایه دار ریختین خواهشاً پیگیری کنید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام مگه مابازنشسته هاچقدرمیگیریم که وام کروناراازماسلب میکنید عادلانه نیست


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام چرا به ما وام یک میلیونی تعلق نگرفته شغل همسرم غیردولتی هستش چرا به کارمندانه ایران خودرو تعلق میگیره به ما که کم داراند هستیم تعلق نگرفت اگه به خاطره کرونا هستش اکثر مردم گرفته الان منو دخترم کرونا گرفتیم به خاطره بچم مجبور شدم تلویزیون دوتا فرشهامو بفروشم به داروهای دخترموخودم خرج کنم چرا اخه باید اینجوری باشه چرا کسی نیست جواب بده الان کلا به خاطره کرونا خونه نشین شدیم چند روز بدونه تلویزیون موندیم این واقعا یه فاجعه بزرگی است


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام منم کارگرساده ام بیمه تامین اجتماعی ام خودم میریزم توراخداواس منم بریزین لازم دارم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من شوهرم کارگر ساختمانی هستش و نصف سال بیکار با هزار بدبختی خودمون بیمه میریزیم این انصافه که وامو نمیدن ؟؟؟ کاش این مسئولین یک روز مثل ما بدبخت بیچاره ها زندگی میکردن 😭


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بنده کارگر فصلی فضای سبز زنجان میباشم وبه مدت چهار ماه است که بیکار شده وبیمه ام قطع میباشد متاهل ومستاجر میباشم وبه من وام یک میلیونی کرونا واریز نشده لطف کنید استعلام نموده تا مشخص شود که بنده بیکارم وبیمه ندارم کد پرسنلی بنده3194 میباشد ودر منطقه ۳ شهرداری زنجان مشغول به کار به صورت فصلی میباشم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چرت چرا میگین من کسایی رو میشناسم که بازنشسته دولت هستن ویا تامین اجتماعی که این وام رو واسشون ریختن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من که تا این لحظه وام یک میلیون تومانی به حسابم واریز نشده،نمیدونم این وامی که میخوان با این همه منت به خلق الله بدن،به حساب چه کسانی واریز شده???…


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من کمک راننده مسافربری هستم کرونا ۱ساله بیکارم کرده بیمه رو بزور میریزم چرا احتیاج وام دارم ندادند


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

خدا لعنتشون کنه که مارو پیش زن بچه کم میارت


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام وخسته نباشی به دولت گرامی دستتون درد نکنه دمتون گرم اینقدر بلف زدند دیگه به خودم شک دارم نکنه واریز کردند من متوجه نشدم ممنونم که به فکر مستمری بگیر تامین اجتماعی هستید خدا قوت دلاور


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چرا نریختن آخه اعصابم خراب شده


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

الهی خداازتون نگذره ما زوری پول بیمه رو جورمیکنیم ک اینده دست نگراولاددرعصرروحانی نباشیم چطور بماندادید.دروغگویان شماگفتیدهرکس یارانه معیشتی میگیره بهش تعلق داره چرا زدیدزیرقولتان


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

خدا لعنتتون کنه اخه من ۲۳ ساله با هیچ سابقه و کاری متاهل هستم چطور بهم تعلق نمیگیره خدا ازتون نگذره که همه ارزوی مرگ دارن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

چه کسانی وام یک میلیون تومانی امشب را نمی گیرند؟

مردم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

خیر نبین مگه حقوق ماها چقدرمیشه بخدا برای یک کسای پول داری ریختن که لازم ندارن ما به خدا واگذار میکنم بله خره یه روز یه جای باید جواب بدن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من موندم این وام رو چرا به من ندادن این دفعه نه کارمندم ونه چیز دیگه از آخرین دوره احمدی نژاد هم تقریبا بیکارم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بخدا من واسه نون شبم میمونم تاکسی دارم با هزار خرابی و مشکلات ماشین کنارش بچه من حتی خرج خرید موبایل برای درس خوندن بچه رو هم ندارم بعد بهم تعلق نگرفتهچون تو این دنیای بزرگ یه 405 مدل 80 به ناممه و سرمایه دارم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

اخه کسی که با هزار بدبختی یه بیمه پرداخت میکنه برای پیروکوریش جز دهک بالا حساب میشه .چرا نمایندگان مجلس لالند چیزی نمیگند .روحانی درد ملت براش مهم نیست شما که تا دیروز خودتون راجز این مردم میدونستید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من نه بیمه داشتم تا حالا نه سرمایه و خونه و هیچی..مستاجر و بیکار..اما همین هم ندادن..خدا لعنتتون کنه😔


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بخوره توسرتوتون


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

گلچین کردیدواسه وام یه میلیونی خجالت اور.اونی که مغازه داره وپول نقدتوحسابش واسش واریزکردید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

برا منم واریز نشد چیکار کنم الان با دست خالی؟ امیدم فقط ب همین 1 تومن بود 😔 دوتا دختر کوچیک دارم مستاجرم خدا خودش کمکم کنه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من سه نفرم وحقوقم یک میلیون تومان در ماه است فقط بیمه تامین اجتماعی دارم بس نه خانه دارم و نه حقوق بایک میلیون چی است است که در ماه میگیرم الآنم به خاطر بیمه یک میلیون وام به مانمیدند


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام. چرا به ما وام.ندادن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

آیا مهلت ثبت نام وام یک میلیونی مرحله دوم تمدیدمیشودیانه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

منم مستاجرم و در امدی ندارم لطفا اگه راهی است برای من هم معیشتی واریز کنید


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

یارانه رو گرفتیم ولی خبری از وام یک میلیونی نیست امشب جمعه بریزید تروخدا


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام این همه بسته غذایی گفتند به خانواده های ندار دادند من کار ندارم . حقوق ندارم بیمه هم ندارم مستاجرم هستم پس اینا رو به کی میدن واقعا


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

زن سرپرست باپسرم زندگی میکنم پسرم بساطی شغل ثابت نداره بیمه نیست اجاره نشین هستیم هیچ بسته معیشتی نمیدن باراول به ما وام دادن با اینکه پسرم شب بازار میره الان یکماه بیکاره چون اول گفتن تاساعت شش بعد هم گفت از ساعت نه تردد تازه اینا ساعت نه پهن میکردن این چه عدالتی هست نمیتونید درست رسیدگی کنید به همه بدیدخدا براعمال همه اگاه هست


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

به خدا خیلی بی انصافیه خدارو شکر درامد نداریم که ثابت باشه یا متغیر این چه قانونیه واسه ما نریختین به خدا خیلی بی انصافین


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من یگ زن تنها هستم شوهرم فوت کرده پوشش کمیته امداد هستم بار اول هم ندادن این بار هم نریختن


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

ما ملت مشکلمان التماس کردن است اگر اتحاد داشته باشیم حقمان را میگیریم این وام از منابع کشور برای همه باید باشد چه پولدار چه ففیر حال انهلی که دستشان به دهانشان می رسد نگیرن و بین نیاز مندان تقصیم شود من خودم به شدت نیاز دارم ولی التماس به اینها نباید کرد


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام ، من در دور قبلی وام یک میلیون تومانی دریافت کردم ولی این دفعه هنوز به حسابم واریز نشده در حالی که مشمول دریافت وام هستم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام بنده شغل ثابت ندارم و چند ساله دنبال کار میگردم همسرم کار میکنه و احتیاج مبرم به وام دولت دارم دخترم داره ازدواج میکنه جهیزیه ندارم بدم از دولت واز مسئولین طلب یاری وکمک میخوام خدایا نظرت برنگردد باسپاس


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

از 4اذر ماه تا 20اذر بنده بالای 50بار پیام به6369دادم نه کارمندم نه حقوق بگیر نه بیمه تو هفت اسمون یه ستاره هم ندارم 3330270470اینم کد ملیم استعلام بگیرید اگه 50هزار تو کل زندگیم بود حق باشماس وام ندین


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

جماران نیوز برای ما که بیمه نداریم و معیشتی می گیریم و شغل ثابت هم نداریم و درخواست ارسال کردیم واریز نشده است ایابه حق هست اعتراض ما را به گوش مسولان برسانید؟ ممنونم.


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

بنده کارگر هستم نه کار ونه بیمه دارم ولی یک میلیون تومان را برایم واریز نشده باید چکار کنم چون واقعا زیر خرج ومخارج زندگی ماندم تو این اوضاع


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام من کارگرپیمامکاروپنج. سال است حقوق ثابت میگیرم خوب دیگه وضع مالی من یعنی خوب است خیلی آزمردم مثل من حقوق بگیرند اما چه حقوقی سه میلیون تومان خرج یک خانواده چهارنفری آرمیده بعد یه شخصی حقوق صابت نداره ولی وضع مالی انجنان ماشاءالله این عادلانه نیست من واقعا محتاج این وام بودم ممنون


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام
اخه این چه وصعش هست من که نه بیمه دارم نه کار خودم هم متاهل با دو فرزند واسه من نریختند یعنی چه


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

سلام منکا

سلام من کارگر تولیدی کیف دوزی هستم درست بیمه وارزر مکنم ولی سه ماه نیم بیکارم ولی نه بیمه بکاری گرفتم نه درآمدی سابت دارم معشیتی ندارم وام هم ندادیت پس این وامرا بکه دادیت ما مردم این ایران نسیتم


جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹

من نه درامد ثابتی دارم نه کارمندم نه بیمه دارم پس چرا تا الان برام نریختن برا مردم بریزید دیگه

:با امام

The online version of the Iranian daily Hamshahri

حمایت جبرانی معیشت خانوارها به افرادی تعلق می‌گیرد که درآمد ثابتی نداشته باشند، متقاضی وام یک میلیون تومانی کرونایی در ابتدای سال بوده باشند و دریافت کننده بسته حمایت معیشتی باشند.

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال ارسال سوالات مطرح شده از سوی برخی رسانه‌های گروهی درخصوص چگونگی حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت‌های شدید کرونایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این سوالات به شرح زیر پاسخ داده است:

آیا افرادی که یارانه‌بگیر هستند ولی بسته معیشتی را دریافت نمی‌کنند و حقوق ثابت و بیمه نیز ندارند مشمول دریافت این بسته می‌شوند؟

خیر، بسته جدید یارانه معیشتی فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که بسته حمایت معیشتی دریافت می‌کنند.

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved

۱۰ میلیون نفر از سرپرستان خانواری که یارانه معیشتی می‌گیرند جزو مشمولان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا هستند و این وام حداکثر تا پایان هفته سوم آذر ماه واریز می‌شود. نحوه ثبت‌نام چگونه است؟

به گزارش «نود اقتصادی»، با شروع محدودیت‌ها از اول آذر ماه دولت برای حمایت از خانوارهای آسیب دیده از تعطیلی‌های کرونایی سیاست‌هایی را در نظر گرفته است.

روز گذشته رئیس‌جمهور اعلام کرد: مصوب شد که برای نزدیک به ۳۰ میلیون نفر تا پایان سال در هر ماه، ۱۰۰ هزار تومان بلاعوض بدهیم و هم برای ۱۰ میلیون خانوار وام یک میلیون تومانی در نظر گیریم. همچنین برخی موارد حمایتی دیگر نیز وجود دارد.

زمان واریز

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در گفتگو با رادیو ایران به جزئیاتی درباره نحوه اجرای این طرح اشاره کرد که به گفته او، حداکثر تا پایان هفته سوم آذر ماه این وام واریز می‌شود.

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

نحوه ثبت‌نام

به گفته وی، مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا به یارانه‌بگیر معیشتی تعلق می‌گیرد که شامل حدود 10 میلیون سرپرست خانوار است.

همانند دیگر طرح‌های حمایتی دولت، وظیفه شناسایی خانوارها به عهده وزارت کار است و این وزارتخانه همانند دور قبلی یک پیامک به سرپرستان خانوار می‌فرستد.

در این پیامک از سرپرستان خانوار پرسیده می‌شود که اگر مایل به دریافت مرحله دوم وام کرونا هستند کد تایید را بفرستند.

اقساط وام

اقساط این وام از محل یارانه معیشتی کسر می‌شود، بازپرداخت آن نیز 31 قسط 35 هزار تومانی است از یارانه معیشتی کسر می‌شود.

به گفته شهرزاد دانشمند، لیست مشمولان از سوی وزارت کار شناسایی، جمع‌بندی و به بانک مرکزی ارسال می‌شود.

او همچنین در خصوص کسانی که مرحله اول وام کرونا را گرفته‌اند گفت: فردی مرحله اول را دریافت کرده و جزو یارانه معیشتی بگیران نیز باشد، اگر مشمول دریافت مرحله دوم نیز شناسایی شود این مرحله از وام را نیز می‌گیرد.

روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: مصوبات دولت برای حمایت از خانوارها در دوره محدودیت‌های کرونایی هنوز به وزارت کار ابلاغ نشده و تا زمان ابلاغ این دستورالعمل باید صبر کنیم.

منبع:تجارت نیوز

پاک کردن فرم
ارسال

“نود اقتصادی” قرار است رسانه‌ای تخصصی در حوزه اقتصاد باشد که با کنار گذاشتن تعارفات و ملاحظات معمول در رسانه‌های اقتصادی، مشکلات و مطالبات مردم را در این حوزه مهم پیگیری کند.

رصد، تحلیل و نقدهای منصفانه نسبت به سازمان‌ها، جریان‌ها و دستگاههای دولتی و غیردولتی در حوزه اقتصاد از جمله امور محوله به این رسانه مردمی است.

امید است که به یاری شما در دهه‌‎ای که برطرف کردن معضلات اقتصادی مردم ایران دغدغه همه گروه‌ها، تفکرات و اندیشه‌های موجود در کشور است، بتوانیم گامی کوچک در این بخش برداریم و گره کوچکی را از مشکلات اقتصادی شما باز کنیم. ان‌شاءالله.

صاحب امتیاز: موسسه مطبوعاتی نوین رسانه سپهر تصویر | مدیر مسئول: محمدسعید جباری | تحریریه خبر: 86071673,86071659-021 | نمابر: 88839741-021

در آستانه اجرایی شدن تعطیلات کرونایی به مدت دو هفته در شهرها و مناطق پرخطر کشور از جمله تهران، رئیس کل بانک مرکزی از پرداخت وام یک میلیون تومانی به واجدان شرایط خبر داد.

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

به گزارش کاماپرس، وام یک میلیون تومانی کرونا یک دیگر و در ابتدای شیوع این بیماری به سرپرستان خانوارهایی که یارانه 45 هزار و 500 تومانی دریافت می کردند و تمایل به دریافت این وام داشتند پرداخت شد.

وام یک میلیون تومانی مذکور به صورت اقساط از مبلغ یارانه ماهانه سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کردند، کسر شد که این کسری همچنان نیز ادامه دارد.

اکنون همتی رئیس کل بانک مرکزی از پرداخت وام یک میلیون تومانی دیگری خبر داده است که به نظر می رسد دایره شمول آن به وسعت وام یک میلیون تومانی قبل نیست.

10 میلیون نفر سرپرست خانوار وام یک میلیونی می گیرند

بر اساس آنچه همتی – رئیس کل بانک مرکزی امروز سه شنبه 27 آبان ماه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است این وام به توقف فعالیت برخی از مشاغل از اول آذر ماه مرتبط دانسته شده و مبلغ ان نیز چنان که پیشتر ذکر شد، یک میلیون تومان است. همتی در اینستاگرام نوشته است:  با توجه به توقف فعالیت برخی از مشاغل از اول آذر ماه، پرداخت یک میلیون تومان وام قرض الحسنه به ۱۰ میلیون سرپرست خانوارهای یارانه بگیر که درآمد ثابت ندارند با قبول مابه التفاوت سود توسط دولت از محل وام کرونایی انجام خواهد شد.

وام یک میلیونی به کارگران پرداخت می شود؟

بنا به اعلام ایرانا این وام برای 10 میلیون نفر که حقوق دولتی نداشته و فاقد حقوق ثابت هستند پرداخت خواهد شد. به این ترتیب به نظر می رسد این وام به کارگران نیز که حقوق ثابت دارند تعلق نخواهد گرفت.

در مورد این که این افراد چگونه شناسایی می شوند و چگونه باید برای دریافت این وام اقدام کنند، توضیحی در یادداشت رئیس کل بانک مرکزی نیست و متقاضیان واجد شرایط باید در انتظار اطلاع رسانی های بعدی باشند.

اخبار مهم روز را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

حدیث از مطرب و مِی گو و راز دهر کمتر جو —

که کس نگشود و نگشاید به حکمت این معما را

سلام
این هم یکی از وعده های سر خرمن دولتی هاست؟
مثل یارانه کالایی!؟!؟!؟!؟

این چه وضع مملکت داریه خداوکیلی به این بهونه میخوان پول یارانه را به مردم بدبخت ندن دیگه اندازه کشورهایی که منابع نفتی ندارندو به مردمانشان هزینه یکماه دادن هم نیست کشور مر از منابع نفتی ما
واقعا برای دولتمردامون که نمیتونن کشور اداره کنند تاسف میخورم

٪۱۰۰ شک نکنید که مثل یارانه ۶۰ تومنی دروغه و برای ماله کشیدن روی کسافت کاریاشون و سرگرم کردن مردمه. بیچاره مردم که بازیچه دست اینان.وقتی به این جمله میرسم اتیش میگیرم که تنها وظیفه دولت اینهکه مردم رو تو رفاه قرار بده ولی دولت ما تنها وظیفشو فراموش کرده و همه کار میکنه جزء انجام وظیفه

دوست عزیز چرا برا دولتمردان تاسف میخوری برا خودمون تاسف بخوریم که اونا دارن ثروت این مملکت را چپاول می‌کنند و ماهم ساکت نشستیم.

یا معنی قرض الحسنه عوض شده یا ما از اول نمیدونستیم قرض الحسنه چیه جالبه میگین کسانی ک درآمد ندارن این یک میلیون کجای درد زندگی اونارو دوا میکنه و اینکه وقتی کار نیست چشم امید اونا بازم ب همین یارانست ک همینم میخواین ازشون پس بگیرید با سودش البته ک بازم ب فکر سود خودتون هستین و براش سود تعیین میکنید ده میلیون تا سود یک میلیون تومن چهارصدمیلیون زیبانیست😊🌸

رییس کل بانک مرکزی : بابت درایتت ک ایران ب قطب اقتصاد اول دنیا تبدیل کردی متشکریم🌷⚘🌹🌺🌸💐

تاسف برای دولت مردهای ما.به به محله گل و بلبله.

واقعا خنده داره با این اوضاع گرانی بدبختی اون به واجد شرایط ها والا حسابشو بکنی همه واجد شرایط هستند اول دومی اینکه الان یک میلیون تومن درد یک ۱سوم ماه هم حل نمی کنه سوم اینکه می خواهی قسطشم بگیرید یه یارانه میدی از اونور نقش می کشید چطور از جیب مردم در بیاریدخیلی از خانواده ها واقعا اصلا درامد ندارند با یارانه اونم به سختی زندگی می کنند بعد اونموقع شما قسط کم کنید ماه های بعد کوفت بخورند تین یک میلیون تومن اصلا بگو خرج یک ماه که باشد ماه های بعد باید باد هوا بخورند خنده داره

مردم دیگه از این به بعد روی صف باید وایسن همه چیز صف مرغ یخ زده معلوم نیست مال کی هستن صف ارد صف روغن گوشت گوسفندی صف نمیخواد چون فقط نگا میکنن ورد میشن

واقعا هاک بر سر ما مردم کنن با این دولتمون.دیگه حرفی برا گفتن نمونده!!!

اقایون این چه وضعی یک میلیون اونم قرض وتازه بین خانوار پنج نفره ویک نفره هیچ فرقی نمیذارید

خوب پنج نفره یک سرپرست داره اما من یک نفر کیو دارم بعدم والا همون یارانه همون ۵۵ اینم که معلوم نیست بدن یا نه بعد گفته نفری ۱۰۰ نه خانواری امیدوارم به شما پونصد بدن اما ۱۰۰ تومن هم دردی از من تنها دوا نمیکنه

نزدیک هشتاد درصد ملت بایارانه مخارجشون را تامین وبرنامه ریزی میکنند اخه بااین گرانی یکمیلیون تومن چه دردی رادوا میکند یک میلیون فقط هفت کیلو گوشت میشه انهم نصفش چربی واستخوان است انهم به صورت وام بدهید وازیارانه کم کنید تاسی ماه دیگه چکار باید بکنیم کشورهای دیگه مبالغ خیلی بیشتر میدهند وپس نمیگیرند تاز تورم انها یک تا دودرصد است خجالت بکشید روغن که زمانی مردم نمی خوردند کره که زمانی باتخم مرغ پخته جیره مدرسمان بود حالا گیر نمیاد اگه باشه روغن 4/5کیلو ۱۰۰۰۰۰هزارگیر نمیاید دیگه ازصبر ملت چی میخواهید ملت خیلی درسختی زندگی میکنند انوقت یک میلیون ایابدیدید یانه انهم وام خخخخخخخخ

یعنی خجالت نمیکشید. که یک میلیون وام میدید و جار میزنید از پول تو جیبی ماهیانه بچه های سران دولت کمتره.😆😆😆😆😆😆😆😆😆

فقر و اقتصاد ضعیف فقط و فقط دو دلیل دارد:
یا حاکمان احمقند یا احمقها حاکمند .
جنگ و خشکسالی فقط بهانه اند.

فقط فقط به بنیادیها میدهند وگروه های وابسته به دولت

«واقعا»اگه میخواهید به وعدهایتون عمل بکنیدهمین وامی که عرض میکنیدتوی همین هفته عملیش بکنید که مردم باوربکنندوبهتون اطمینان کنندکلی قسط هایمان افتاده روهم کارنیست پنج ماهه بیکاریم وام یکمیلیونی هیچ دردی دعوانمیکنه

درود
دوست عزیز شما فرض کنید منم مثل باقی دوستان مثل همه سالها و ماهها و روزها دیدگاهم رو نوشتم . آیا مشکلی رفع میشه یا اتفاق خوبی در راهه که ما ازش بی اطلاعیم ؟! اگه با گفتن مشکل حل میشد ۴۴ سال زندگی ما اینگونه نبود و هر سال بدتر از سال قبل نمی شد . با تشکر از شما

این چه اوضاعی است باز یک ماه مردم را سرکاربزارید که دنبال این باشن که بهشان تعلق میگیرد یا خیر واقعا مردم را بازیچه قرار داده اید یکی از اقشار کم درامد وگاهی بی درامد کارگران ساختمانی هستن که درماه های گذاشت وامی اعلام کردید که بهشان می دهید اما فقط سرکارگذاشتید انهارا حالا هم بازی از سر گرفته شده شما خودبهترمیدانید که حتی کارگرانی یا کارمندهایی که حقوقی دارن کفاف زندگی شان را نمی کند چه برسه به کسانی که حقوقی ندارن شما وظیفه دارید به تمام ایرانی ها به جزاون چهار درصدی ها کمک مالی کنید درحقیقت حق شان را میدهید اگر این کار را بکنید اما خجالت بکشیدواسم از نفر پنجاه تومان یا صد تومان نبرید به اسم کمک

هر چقد بخواین در مورد این موضوعات حرف بزنید فقط اعصاب خودتون رو خراب میکنید وقتی ملت ایران خودشون این وضع مملکت رو دوست دارن چرا ما بعضی ها اعصابمون رو خراب کنیم خود کرده را تدبیر نیست البته این رو هم بگم اگه این فشارها رو ملت ایران نباشه اینا یک ماه هم نمیتونن مملکت داری بکنند خوب راهش رو پیدا کردن مگه زمان قبل انقلاب سیر نبودن،. چیکار کردن (هار) شدن ی شاه مملکت رو از کشور خودش که ی ایرانی اصیل بود بیرون کردن پس مشکل از ما هستش که جنبه شکم سیری رو نداریم ن از اینا

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد

برای اینکه مردم زندگی بخور نمیری داشته باشن دولت باید هرماه یارانه حداقل دو تومنی بده. وام یه تومنی چه چیزو میخواد حل کنه؟؟؟!!!!

سلام خوب هستین هنوز کرونا هست دارن قسط اون وام یک میلیون تومانی را بر میدارند قرار بود بعد از رفع کرونا قسط وام گرفته شود.

من قبلا نتونستم این وام ۱ میلیونی بگیرم و الان شدیدا به پول نیاز دارم چون مدتی بیکار شدم خواهشن این سری بهم بدید.و اولویت با کسایی باشه که قبلا نگرفتن و نتونستن استفاده کنن از این مزایا

چرا به کارگران که بیش از همه گرفتار بی پولی هستن وام فوق العاده با ارزش ۱میلیونی تعلق نمی گیره.چرا ایقدر مارا عذاب میدین‌.

یکمشت احمق هستیم که غیرتمان را گرفتند

خاک عالم توسرتون بااین مملکتتون همه چیووووصدبرابرگرون کردیدولی چندین ساله یارانه همون45تومن بریدبمیریدروووحاااانی سرطان بگیری ک ماهیچی توخونمون نداریم وتوداری شاهانه زندگی میکنی

اینا همه فیلمه به چندنفری وامو میدن الباقیشم چندتا اقازاده میبرن بعدش میگن ب مردم وام دادیم. ب اسم مردمو ب کام اقازادها. بعدشم خجالت نمیکشن اسم وام یک میلیونی میارن توی این گرونی یک میلیون بکجا میرسه اخه خدا مارو ازاین دولت ومسولین نجات بده.

در کشورهای اروپایی و عربی در زمان تعطیلی مشاغل به افراد،شاغل ۱۰۰درصد حقوق ماهانه وافراد بدون شغل ۸۰درصدحقوق پرداخت میشه بغیر ازبسته های حمایتی ولی در مملکت ثروت مند ایران یک طبقه حاکم فارق از همه مشکلات زندگی لاکچری داره و بقیه مردم هم شدن نخودی و غیرخودی .مرگ بر انگلیس .مرگ برانگلیس…

دولت عزیز جان خودت ی شماره کارت بده تا همین الان سه تا یه میلیون تومان برات بفرستم اما سود ازت نمیگیرم

لعنت به شما دولتمرداااااان ،البته شما ها مرد نیستید که . یه مشت بی خرد که حال و روز این روزای مارو نمیبینن … بعد دم از کرونا میزنید ؟ من یکی که کرونا هم گرفتم ولی عمرا خونه بمونم چون باید نون ببرم خونه میفهمید نفهماااا یا هنوزم نفهمیدددد

اقا من احتیاج دارم به یک میلیون

بابا بخدا قسم اگه مرگ ارزون تر در میومد مردم مرگ رو انتخاب می کردن چقدر نفهمید شما من از بورج 11تا الان یه یک ریالی هم درامد نداشتم به زور نون پیدا می کنم می خورن ولی همش به فکر مردای هستم که الان ماهاست که شرمنده زنو بچشونن بابا بفهمید مردم درامد ندارن مستعجر هستن قسط دارن خوردو خوراک نیاز دارن چجوری پیدا کنن همین میشه مرد بی چاره دوزد شه یا اون زن بیچاره برای زنده ماندن خود فروشی می کنه بهمید ابرومون توکل جهان رفته این همون ایرانی هست که همه به تاریخچش قبطه می خوردن همون سر زمینیه که دسته دسته جوناش براش فدا کاری کردن رفتن جبه بخدا که اگه خود شهدا می دونستن در اینده شماها می خاید این بلا هارو سر مردوم بیارید نمی رفتن نمی جنگیدن ایثار نمی کردن جون خودشونو برای شماها فدا نمی کردن می فهمید چی می گم یا نه حنوض خودتون رو زدید به اون راه

واقعاینی چی تکلیف مارومعلوم کنید این یه تومن به کسی ک ازاول کرونابیکارشده وخرج ومخارج زندگیشوازاین واون قرض میگیره تعلق نداره میدونیدبخاطرکروناچقدمردم بیکارشدن ،شمافقطکرونارومیبینید مردم به خاطرفقرم میمیرن

یعنی خجالت نمی‌کشید یک میلیون وام دارین میدین. واقعا خاک بر سرهمتون کنن. من بچه کوچیک یازده ماهه دارم یک میلیون پول دوهفته شیر خشک و پوشک اش میشه فقط. شوهرمنم بیکار وکارگر ساختمونیه.حالا پول اجاره خونه و هزینه آب وبرق و گازی که داریم میدیم بماند. این یک میلیون پول تو جیبی یک روز آقازاده هاتون.. واقعا متاسفم از اینکه ایران به دنیا اومدم. ایمان مارو شما دولت مردها سست کردین. لعنت خدا بر ظالم ها

عاغامن به یه میلیون احتیاج دارم بخدا. نیاز دارم بمولا

با سلام دولت گردان فقط به فکر منافع خودشون هیج کسی به فک مردم بیچاره نیست… مردم عزیز…. باید خودت برای خود کاری کنید.. ما ک چشم از دولت بستیم…. الان این همه مردم بیچاره روزی 400 نفر می میرند… نزدیک 40 هزار نفر مردن… حساب کنی یارانه 40 هزار نفر 160میلیارد میشه.. این ب نفع دولت از خداشونه

یعنی خدایی کشورهای دیگرو میبینین خجالت نمیکشین؟ برو کشورایی که نفت ندارنو نگاه کن ببین چه زندگی برای مردماش درست کرده بعد شما نفت و گاز ملت رو میخورین بعد ی میلیون میخوای بدی اونم از یارانه کم میکنی میخوای بیا اینم بخور من بهت پول میدم والا😆🥒

آقای روحانی به امام حسین وام یک میلونی کورونا را هنوز دریافت نکردم چرا یک کارمند بازشسته می باشم حالا باید امید وام ۱۰ میلونی باشم چرا ما را سر کار می گزارید خدا یا پناه بر شما می آریم .

اخه ی میلیون و میخاییم کجای دلمون بزاریم اهای دولت بچه هاتون پول تو جیبیشون از ی میلیون بیشتره بعد با ی میلیون میخاین این مردمو از خواری نجات بدین اجاره خونه ای ک یک میلیونو خوردیه مواد غذایی ک از سفره های مردم حزف شده بخاطر گرانیو نداری بیکاری بدبختی واقعا نمیخایین جوابگو باشین ،ایول ب اونی ک یارانه رو ثابت نگه داشته عجب ادمیه ببین بیشترش نکنی مردم از سیری میمیرن

توف ب ذاتتون ک چندر قاز پول میدید دهن مارو سرویس کردید انقد جار زدید،تو خونه هامون هیچی پیدا نمیشه انقد گرونیه
چرا ی تومن یا صد تومنو جار میزنید
شد بیاین بگید آهای ایاالناس روغن شده ۱۳۰ تومن،گوشت شده ۱۵۰ تومن برنج شده کیلو ۳۰ تومن
از کجا بیاریم
مرگ شرف داره
اما پول قبریتونم نداریم
بابا بخدااااا گتا داریم ما بدبختا اگه مشکلات نداشتیم صدامون درنمیاد
انشالله نخورید از گلوتون پایین نره

بیشرف ها با اعلام کردن یارانه نداده باعث گرانی مرغ و برنج و روغن شدن ریالی هم ندادن از این ۱۰۰تومان فکر کن روزی که بخوان بدند هم نقدینگی باعث ۳۰ تا ۴۰ درصد تورم میشه و مرغ میشه کیلویی ۱۰۰هزار نان دانه ای ۱۰ هزار

سلام من از امسال دو ماه بیمه دارم چند سال هم بیمه بود به من بیمه بیکاری تلعق میگیره یا نه به خدا زندگیم دره از هم میپاشه شمارو خدا چکار کنم

برین گم شین با سه فرزند نمیدونم چی کار کنم خاک بر سرتون که مرغ شده ۳۷۰۰۰۰ول کن بابا این حرفهارو مگه به همه میدیی که اعلام میکنین برین گم شین خاک عالم برسرتون باید اون دونیا جواب تک تک مارو بدین که فرزندانم در حسرت یه لقمه نون چرب وچیره موندن ایامیدونید بعضی از خانواده ها حتی سالی یه بار هم گوشت نمیدن به بچه هاشون جمع کن برو خاک برسرت

اگه واقعا راست میگویید به همه بدین چرا فقط به کمیته امدا یا بهزیستی میدید به خدا کسانی رو میشناسم که عضو کمیته امداد هستند چه خونه زندگی دارند که بیاوببین ما همه ۲۰ ساله مستاجریم به خدا انصاف نیست با سه بچه به ما تعلق نگیره

اقایان محترم وقتی که به فکر بچه بودی باید این روزها رو هم فگر میکردی یکی نه دو تا نه سه تا فرزند شاید هم به چهارمی حامله هست .خودت بدبختی چرا میخواین اون بچه ها روهم بدبخت کنینی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 

 

مجوزی که شورای رقابت برای افزایش قیمت مصوب خودروها -هر…

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد خودروهایی که در هشت مرحل…

دپو شدن 152 هزار خودرو در پارکینگ دو غول خودروسازی ایرا…

بررسی قیمت مصوب کارخانه خودروی کوئیک در سالجاری حکایت ا…

صد و هجدهمین مرحله یارانه نقدی  45 هزار و 500 تومانی (ی…

سخنگوی دولت در تازه ترین خبر از عرضه اولیه شرکت نفت ستاره خلیج فارس اظهار ک…

نمایندگان مجلس طرحی ارائه کرده اند که با اجرای آن عملا قیمت بنزین آزاد شده…

هفته گذشته سخنگوی دولت از عرضه اولیه قریب الوقوع سهام شرکت نفت ستاره خلیج ف…

در شرایطی که بحران کرونا از ترددهای بین شهری و سفرهای تفریحی مردم کاسته، با…

برخی شرکتهای حاضر در تالار بورس، بر اساس صورت‌های مالی‌شان زیان‌ده هستند ام…

عضو فراکسیون کارگری مجلس اعلام کرد، با اینکه تاکنون نماینده های دولت جوابی نداده اند، اما برگزاری جلسه سه جانبه برای افزایش حقوق کارگران را…

شب گذشته برای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار همزمان با واریز یارانه نقدی، وام یک میلیون تومانی کرونا نیز واریز شد. به گزارش کاماپرس،…

صد و هجدهمین مرحله یارانه نقدی  45 هزار و 500 تومانی (یارانه آذرماه 1399) امشب در حالی به حساب سرپرستان خانوارهای کشور واریز می شود…

به گفته سازمان تامین اجتماعی وام 5 میلیونی بازنشستگان با حقوق آذر ماه به آنها پرداخت می شود. به گزارش کاماپرس، وام بازنشستگان تامین اجتماعی…

وام یک میلیونی کرونا به حساب بیشتر مشمولان واریز شده، اما فعلا خبری از واریز یارانه ۱۰۰ هزار تومانی نیست. به گزارش کاماپرس، از پنج…

یک مقام مسئول در وزارت کار از واریز مجزای یارانه 100 هزار تومانی در 4 ماه پایانی سال جدا از یارانه معیشتی خبر داد و…

مجلس در حال بررسی بودجه 1400 است و از همین رو به دولت پیشنهاد کرده است که حقوق کارگران را دو بار در سال افزایش…

برای صنوف آسیب دیده از اعمال محدودیت های کرونا وام و تسهیلات جدیدی در نظر گرفته شده است. به گزارش کاماپرس، محدودیتها و تعطیلی های…

پس از تجربه کردن الگوهای مختلف پیش‌فروش، فروش فوق‌العاده، قرعه‌کشی و سایر شیوه‌های فروش خودرو در سایپا و …

ثبت نام مرحله سوم فروش فوق العاده 5 محصول شرکت ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر سه ماهه …

یکی از پیامدهای ناخوشایند ریزش متوالی هفته های اخیر بورس، منفی شدن سهام های عرضه اولیه ای است …

پالایش یکم صندوقی که بسیاری از بورس بازها در انتظار آمدنش بودند زمانی آمد که با توجه به …

تحلیل های مختلفی درباره آینده بورس وجود دارد که برخی خوش بینانه و بعضی دیگر بدبینانه اند اما …


طراحی سایت: متاوب

وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد
وام کرونا به چه کسانی تعلق میگیرد
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *