وام یک میلیونی شامل چه خانوارهایی می شود ؟

وام یک میلیونی شامل چه خانوارهایی می شود ؟
وام یک میلیونی شامل چه خانوارهایی می شود ؟

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

در پی اعمال محدودیت‌های کرونایی و افزایش فشار روی معیشت خانوارها قرار است دولت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا و یارانه 100 هزار تومانی را پرداخت کند. جزئیات این دو بسته حمایتی را در این گزارش بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، ثیت‌نام وام یک میلیون تومانی کرونا از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز شده و تا سه‌شنبه هفته آینده ادامه دارد.

پرداخت این بسته حمایتی پس از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی مصوب شد و دولت آن را برای بار دوم اجرا می‌کند، جزئیات این طرح به شرح زیر است:

وام یک میلیونی کرونا شامل چه کسانی می‌شود؟

وام یک میلیونی شامل چه خانوارهایی می شود ؟

11 میلیون خانوار شامل 29 میلیون و 700 هزار نفر از جمعیت کشور این وام را دریافت می‌کنند.

وام یک میلیونی کرونا شامل چه کسانی نمی‌شود؟

شرایط(نحوه دریافت)

ملاک برای شناسایی مشمولان وضعیت شغل سرپرستان خانوار در فروردین ماه است، اگر متقاضی در ابتدای سال درآمد ثابت نداشته و بیمه نشده جزو دریافت کنندگان این وام هستند.

زمان پرداخت

به تمام کسانی که وام یک میلیون تومانی کرونا تعلق می‌گیرد یارانه 100 هزار تومانی نیز پرداخت می‌شود.

شماره پیامک(کد)(سرشماره)

شیوه ارسال پیامک

زمان ارسال پیامک


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

کسی جوابتان نمیده با خودتون حرف میزنید ؟

سلام خسته نباشید بنده بیکارم نه شغلی ونه درآمدیی چرا به من وام تعلق نگرفت اون پول واسه من خیلی ارزش داشت

سلامم ما نه حقوق ثابتی نداریم شوهرم مسافر کش و مستاجر هستیم فقط بیمه تامین اجتماعی داریم اون هم خودمون با قناعت اون رو بزور جمع میکنیم چرا به ما ماهی ۱۰۰ هزار و نمی دهید وام هم به ما نمی دهید ما انسان نیستیم فقط کمیته وبهزستی آدم هستن لطفاً رسیدگی کنید سایت اعتراض بزارید.

سلام لطفا یه سایتی چیزی برای اعتراض به مرحله دوم وام یک میلیونی بزارید تا افرادی که براشو ن واریز نشده بتونند اعتراض کنند ودوباره بررسی بشود که چرا باوجود پرداخت وام یک میلیونی مرحله اول وگرفتن معیشتی ماهانه وام یک میلیونی مرحله دوم وکمک معیشتی پرداخت نشده .

باسلام‌ من‌ نه‌ بیمه‌ ام‌ نه‌ وام‌ یک‌ ملیونی‌ رو‌ گرفتم‌ ‌ نه‌ صدتومن‌ باید‌ چکار‌ کنم‌

وام یک ملییون هم واسه من واریز نشده خاهشن به این پول نیاز داریم

سلام ما وام اول گرفتیم ولی وام دوم بهمون ندادن کد فرستادیم .میشه لطف کنید دلیش رو بگید شوهر من مغازه دار .الان باید چیکار کنیم لطف کنید راهنمایی کنید

خبر جدید اومده خانم روحانی یک میلیون میخواهد
پرداخت کنم آیا صحت دار این خبر

مرحله سوم این یک میلیون کی پرداخت میشود

نوزادان به خاطر عمل پسرم بیمه شدم چرا ندادنحدقل وام میدادیم بخدا گرفتاریم

بازار ارز در سال ۱۴۰۰ به کدام سو می‌رود؟ قیمت ارز در سال انتخابات ریاست جمهوری و در سالی که گمانه‌های مختلفی درباره احیاء برجام مطرح است، تحت تاثیر کدام متغیرها قرار خواهد گرفت؟ به گزارش تجارت‌نیوز، در سال آینده چهار مولفه مهم و اساسی بر بازار ارز تاثیرگذار خواهد بود و سمت و سوی

حدود ۵.۵ میلیون نفر سود سال ۹۸ سهام عدالت خود را نگرفتند. سازمان بورس اعلام کرد که از حدود ۴۹ میلیون نفر مشمول سهام عدالت، ۴۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۶۱۸ نفر سود سهام عدالتشان واریز شده است.

سریال فانتزی و اکشن ویچر محصول سال ۲۰۱۹ که بر اساس مجموعه داستانی به همین نام به نویسندگی آندژی ساپکوفسکی لهستانی ساخته شده است، به شکلی متفاوت در بخشی از روایت خود به ایده آدام اسمیت پرداخته و آن را در لایه‌هایی از درام و قصه خود به شکلی سینمایی گنجانده است.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

منبع تصویر، Tasnim

درآمد برخی از مشاغلی بنابر ویژگی آن درآمد آن ثابت نیست مثل دارندگان واحدهای تجاری و فروشگاه ها که پشتوانه مالی مناسب تری از نظر دولت دارند هم مشمول دریافت وام نیستند

دولت حسن روحانی، رئیس جمهور ایران همزمان با دومین دور تعطیلی های گسترده برای مبارزه با شیوع گسترده ویروس کرونا اعلام کرده است که مساعدت های مالی برای گروهی از شهروندان ایرانی در نظر گرفته است.

این حمایت های مالی شامل پرداخت چهار ماه کمک هزینه بلاعوض و یک امکان دریافت یک وام بانکی است.

مبلغ کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومان است که آذر ماه تا پایان سال به حساب برخی از واجدان شرایط واریز می شود و میزان وام یک میلیون تومان است که بازپرداخت آن در اقساط سی ماهه در نظر گرفته شده است.وام یک میلیونی شامل چه خانوارهایی می شود ؟

اما این حمایت های مالی شامل حال تمام شهروندان ایرانی نمی شود. قرار است کمک هزینه بلاعوض به ۳۰ میلیون نفر پرداخت شود و واجدان شرایط دریافت وام هم ۱۰ میلیون نفر اعلام شده اند.

منبع تصویر، President.ir

حسن روحانی رئیس جمهور ایران همزمان رئیس ستاد ملی مقابله با کروناست

حسن روحانی رئیس جمهور ایران گفته در حدود یک سوم جمعیت ایران واجد دریافت کمک هزینه دولتی هستند که در ماه های آذر، دی، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان است. مشخصات دریافت کنندگان این کمک اعلام نشده اما رئیس جمهور ایران کسانی را که آن را دریافت نمی کنند مشخص کرده است.

این ۱۰۰ هزار تومان به کسانی که حقوق ثابت دارند داده نخواهد شد. بنابراین کارکنان دولت و شرکت ها در میان حدودا ۳۰ میلیون نفری که این کمک هزینه را دریافت می کنند، نیستند. رسانه های ایران می گویند مشخص نیست کارگرانی که بر اثر این تعطیلات کارگاه های آنها از سوی کارفرما تعطیل شده و حقوقی دریافت نمی کنند مشمول این کمک هزینه هستند یا نه.

به طور معمول دولت ایران زنان سرپرست خانوار، کارگران روزمزدی که درآمد ثابت ندارند و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را در زمره افراد مورد حمایت طرح های دولتی قرار می دهد اما مشخصات دریافت کنندگان این کمک به طور دقیق روشن نیست.

مشخصات دقیق واجدان شرایط دریافت وام یکی میلیونی اعلام نشده و رسانه های ایران هم می گویند توضیحات شفافی از سوی دولت در اختیار نیست اما مشخص است که این وام فقط به افراد فاقد درآمد ثابت تعلق خواهد گرفت و مثلا کارکنان دولت و شرکت و موسساتی که حقوق مشخصی دارند، نمی توانند این وام را دریافت کنند.

همچنین درآمد برخی از مشاغل بنابر ویژگی آنها ثابت نیست مثل دارندگان واحدهای تجاری و فروشگاه ها که پشتوانه مالی مناسب تری از نظر دولت دارند هم مشمول دریافت این وام نیستند.

منبع تصویر، Tasnim

به گفته عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران، دولت پرداخت سود وام یک میلیونی به بانک ها را تقبل کرده است

حسن روحانی گفته این وام به افرادی که حقوق بگیر هستند هم داده نخواهد شد با این حساب احتمالا کارگران بخش خصوصی که حقوق بگیر ثابت بر اساس کارکرد روزانه محسوب می شوند اما ممکن است در جریان تعطیلی دو هفته ای مشاغل حقوقی دریافت نکنند، مجاز به دریافت این وام نیستند..

رسانه های ایران می گویند با توجه به اینکه افراد واجد شرایط ۱۰ میلیون نفر عنوان شده اند احتمالا این افراد فاقد شغل ثابت هستند که سرپرست خانوار محسوب می شوند و احتمالا تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارند.

دولت ایران می گوید وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه است و به آن کارمزدی تعلق نمی گیرد. به این ترتیب، ۱۰ میلیون ایرانی واجد شرایط که یک میلیون را دریافت می کنند مطابق وعده دولت باید عینا همین مبلغ را در سی ماه بازپس دهند.

به گفته عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران، دولت پرداخت سود این وام به بانک ها را تقبل کرده است.

با این همه منابع مالی پرداخت این وام مشخص نشده و برخی از نمایندگان مجلس هم به همین دلیل از وعده پرداخت این مبلغ به شهروندان از دولت انتقاد کرده اند.

دولت ایران در ابتدای شیوع ویروس کرونا پرداخت یک تا دو میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با نرخ سود چهار درصدی به چهار میلیون خانوار را تصویب کرده که عمدتا به صاحبان کسب و کار‌های خرد تعلق می گرفت.

قرار بر این شده بود تا این وام به حساب بانکی مرتبط به دریافت یارانه آنها واریز شود و اقساط این تسهیلات نیز پس از یک دوره تنفس سه ماهه از همان محل یارانه معیشتی خانوارها کسر شود. دوره بازپرداخت این تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده‌ بود.

افزایش یارانه کالاهای اساسی در شورای نگهبان رد شد

کرونا در ایران؛ دولت می‌گوید وام یک میلیون تومانی به برخی شهروندان می‌دهد

محدودیت‌های کرونا در سراسر ایران از فردا تا ‘تغییر وضعیت’: ۱۶۰ شهر تعطیل و ۲۰۸ شهر نیمه تعطیل

© 2021 بی بی سی. بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست. سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

The online version of the Iranian daily Hamshahri

حمایت جبرانی معیشت خانوارها به افرادی تعلق می‌گیرد که درآمد ثابتی نداشته باشند، متقاضی وام یک میلیون تومانی کرونایی در ابتدای سال بوده باشند و دریافت کننده بسته حمایت معیشتی باشند.

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال ارسال سوالات مطرح شده از سوی برخی رسانه‌های گروهی درخصوص چگونگی حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت‌های شدید کرونایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این سوالات به شرح زیر پاسخ داده است:

آیا افرادی که یارانه‌بگیر هستند ولی بسته معیشتی را دریافت نمی‌کنند و حقوق ثابت و بیمه نیز ندارند مشمول دریافت این بسته می‌شوند؟

خیر، بسته جدید یارانه معیشتی فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که بسته حمایت معیشتی دریافت می‌کنند.وام یک میلیونی شامل چه خانوارهایی می شود ؟

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon

پرداخت کمک معیشتی و وام یک میلیونی فقط به سرپرستان خانوارهای بدون درآمد انجام می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، دولت در نظر دارد برای حدود 11 میلیون سرپرست خانوار که درآمد ثابت ندارند، با پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی و نیز پرداخت کمک حمایت معیشتی 100 هزار تومانی به مدت چهار ماه، از آنها حمایت کند.

این کمک‌ها به کسانی تعلق می‌گیرد که درآمد ثابتی نداشته و بیمه تأمین اجتماعی هم نداشته باشند، در واقع برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و افراد بدون درآمد در نظر گرفته شده که کل جامعه هدف 11 میلیون نفر سرپرست خانوار هستند که با تعداد اعضا خانوار آنها حدود 29.7 میلیون نفر را در بر می‌گیرد.

سرپرست خانوار کافی است کد ملی خود را با شماره همراهی که به نامش است را به سرشماره 6369 ارسال کند و نیازی به درج هیچ کلمه‌ای در این پیامک نیست و فقط کد ملی سرپرست خانوار ارسال شود که به منزله تقاضا برای وام یک میلیون تومانی تلقی می‌شود.

از شرایط دریافت این وام این است که این افراد یارانه‌بگیر باشند و در نوبت فروردین سال 99 هم وام یک میلیون تومانی کرونایی دریافت کرده باشند. وام یک میلیونی شامل چه خانوارهایی می شود ؟

بسته کمک معیشتی بلاعوض برای چهار ماه باقیمانده سال به ازای هر نفر ماهانه 100 هزار تومان از طرف دولت پرداخت می‌شود که برای دریافت بسته کمک بلاعوض نیازی به ثبت‌نام نیست، فقط وام یک میلیون تومانی نیاز به ثبت‌نام دارد که آن هم تنها با ارسال شماره ملی سرپرست خانوار به سرشمار 6369 انجام می‌شود.

با توجه به اینکه وام یک میلیون تومانی قبل از حساب یارانه ماهانه دریافت می‌شود، برای کسانی که وام یک میلیونی جدید درخواست کنند از محل کمک معیشتی یارانه بنزین آنها کسر خواهد شد.

کسانی که تقاضا برای تسهیلات یک میلیونی می‌دهند، حتماً باید یارانه‌بگیر و کمک‌معیشتی بگیر بنزین باشند.

کارگرانی که بیمه تأمین اجتماعی دارند، اما حقوق‌بگیر دولت نیستند، جزو خانواده‌های با درآمد ثابت تلقی می‌شوند.

در بیمه خویش‌فرما هم با توجه به اینکه یک خانوار 2 نفری ماهانه یک میلیون تومان پرداخت می‌شود، آنها هم جزو خانوارهای با درآمد به حساب می‌آیند و در این مرحله تسهیلات یک میلیونی و کمک معیشتی فقط به خانوارهایی تعلق می‌گیرد که هیچ درآمدی ندارند، مانند برخی کشاورزان، عشایر، روستاییان، دستفروشان، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و دیگر افرادی که درآمد ثابتی ندارند، چه شهری یا روستایی باشند، به آنها تعلق می‌گیرند.

اگر در رابطه با بورس/مسکن/خودرو/دلار سئوال دارید کلیک کنید

کجا میدن من یه کارگر ساه هستم چرا به من ندادن وام یک میلیون تومان رو

والا ی بنده خدایی کارمنده رسمیه ماهی نه ملیون حقوقشه براش ی تومنو ریختن علط کردن ک فقط بهزیستیو کمیته

واقعا نیاز دارم اخه چطور شناسای مکنید من سه ماه بیکارم بخاطر کرونا ریختن بیرون پول ندادن بیمه قطع شد این گوشی من نیست چون گوشیم خرابه گوشی پدر شوهرمه


چ

سلام چرابه ماکه نه حقوق داریم نه بیمه وام ندادن الانم صدتومن همینطورچطوری بررسی میکنن به کی میدن خواهشن رسیدگی شود

والا درسته ما بیمه هستیم اما ماهی دوملیون برا پنج نفر درامدی هستش نه وام رو ریختن نه نفری صد تومن رو،،،اونایی که شغل ازاد دارن ماهی 15ملیون درامد دارن براونا درنطر گرفته شده اما ما چون دوملیون میگیریم بیمه هم هستیم خیلی داریم با پنج نفر دوملیون هیچی هم نمیشه خرید

من راننده کمکی تاکسی هستم چند ماه بیکارم فقط بیمه رو خودم میریزم نه وام یک میلیونی دادن نه 100 هزارتومن چرا


وام یک میلیونی

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

خبرها را در تلگرام تابناک دنبال کنید:

 

کلیات

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امروز همزمان با واریز یارانه نقدی برای خانه ۷۸ میلیون نفر ایرانی وام یک میلیون تومانی کرونا نیز برای ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،این دومین مرحله وام یک میلیون تومانی برای خانوارهای مشمول دریافت این تسهیلات است. سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیش از این از ارسال فهرست ۲.۴ میلیون نفر برای دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومان خبر داد.

هفته گذشته بانک مرکزی اعلام کرد وام یک میلیون تومانی کرونا برای چهار میلیون و ۵١۵ هزار و ۶۵١نفر از سرپرستان خانوار واجد شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا هستند، واریز شده است .این وام قرار است برای ۱۱ میلیون سرپرست خانوار واریز گردد .

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همه افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند.  بنابراین افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادهای عمومی غیردولتی، بازنشستگان، بیمه‌پردازان سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق‌های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند. در مجموع ۱۱ میلیون خانوار معادل ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تسهیلات یک‌میلیون‌تومانی دریافت می‌کنند. وام یک میلیونی شامل چه خانوارهایی می شود ؟

 تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد چهار درصد از محل باقی‌مانده منابع بسته جبرانی ستاد ملی مدیریت کرونا، با اقساط ۳۰ ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهیانه خانوار خواهد بود. بنابراین کسر این اقساط از محل یارانه معیشتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومانی است که دهم هر ماه به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود. مبلغ اقساط ۳۵ هزار تومان خواهد بود.

۲۲۳۲۲۳

سوغاتی آوردن، یکی از سنت‌های کهن ایرانیان است. سنتی که اگر زمان شروعش مشخص نیست، اما در اشعاری که به حمله مغولان و حکومت ایلخانان باز می‌گردد اشاراتی به آن شده است. سوغات با هدیه و تحفه فرق دارد، هر چند گاهی از واژه تحفه هم برای آن استفاده کرده‌اند. سوغات در واقع ره‌آورد سفر است و به همه عزیزانی که همراهمان نبودند، نشان می‌دهد که ما به یاد آنها بوده‌ایم و می‌خواهیم لذت‌های سفر را با آنها شریک شویم. در نتیجه، آنچه به عنوان سوغات انتخاب می‌کنیم،باید نشانی از فرهنگ و سنت‌های مقصد سفر ما باشد. در این مطلب می‌خواهیم تعدادی از معروف‌ترین سوغات مشهد را با هم مرور کنیم.

مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی امروزه خیلی بیشتر از قبل است زیرا جستجو در فضای اینترنت اولین ابزار تحقیق و بررسی برای تهیه کالا و خدمات است. اکثر مردم برای اینکه خرید بهتری داشته باشند قبل از خرید کالا خود را در اینترنت جستجو میکنند و به بررسی ارائه کنندگان آن در فضای آنلاین میپردازند و بهترین آن را انتخاب می کنند و به خرید اقدام می کنند.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

وام یک میلیونی شامل چه خانوارهایی می شود ؟
وام یک میلیونی شامل چه خانوارهایی می شود ؟
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *