وسایل ورزشی پارک

وسایل ورزشی پارک
وسایل ورزشی پارک

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟

هرکجا هستی به قدر توان در کار خیر سهیم باش

نحوه استفاده از لوازم ورزشی پارک

 

ولی معمولاً این سؤال مطرح ميشود که آیا این وسیله ها از استانداردهای لازم بهره مند هستند یا استفاده از آن ها احیانا سبب ایجاد اسیب می شود؟ جواب دادن به این سؤال باتوجه به بسیاری این وسایل منوط به این است که هر وسیله جداگانه مورد بررسی قرار گیرد. ولی در مجموع، این وسیله ها در قیاس با وسایل مشابه در مکان های تخصصی ورزشی از کاستی هایی بهره مند هستند.

وسایل ورزشی پارک

 

تمام افرادی که تصمیم استفاده از این وسیله ها را دارند، با اشخاص آگاه مشورت کنند. اما مراجعه به پلاک های نصب شده روی دستگاه ها هم کمک کننده است ولی کافی نیست. به اشخاص بیمار خصوصا بیماران قلبی و ریوی، مبتلایان به افزایش فشار خون و دیابت و مبتلایان به دردهای عضلانی – اسکلتی و مفصل ها و هم اشخاص مسن توصیه ميشود پیش از اقدام به هرگونه ورزش با پزشک خود مشورت کرده و مورد بررسی قرار گیرند.

 

دستگاه مسگری

دستگاه مسگری جهت تقویت ماهیچه های شکم، کمر، ستون فقرات و افزایش انعطاف پذیری و تحرک مفصل های ستون فقرات و پشت کاربرد دارد. چرخش کمر با کشش متعادل در ماهیچه های کمر تأثير به سزایی در باز کردن کانالها و رگها و سرعت در گردش خون و تقویت ماهیچه های کمر خواهد داشت.

 

دستگاه مسگری مناسب براي تمام سنین بوده و اندام ها را زیبا و متناسب می نماید.دستگاه بدن سازی مسگری در فضایی به ابعاد 5/ 1 در 5/ 1 متر قابل نصب و هم زمان به وسیله 3 ورزش‌کار قابل استفاده است.

 

اول دستگیرهای دو طرف دستگاه را بگیرید و با توجه هر دو پای خود را روی صفحه دستگاه بگذارید . با کمک عضلات مورب شکمی و عضلات کمری خود به آرامی آغاز به حرکت نیم دورانی به چپ و راست نمائید. در انجام حرکت سعی در حفظ تعادل و هماهنگی بر روی دستگاه نمایید.

 

پاندول

این دستگاه را با اسم ديگر یعنی اسکی فضایی می شناسند ولی باید ذکر کرد اسکی فضایی نام مناسبی براي این دستگاه نیست. اسکی فضایی اسم فارسی دستگاه الپتیکال است. یادتان باشد این دستگاه باعث تقویت عضلات کمر و پهلو ميشود ، همچنين اجرای بلندمدت آن میتواند به بهبود سیستم قلبی- عروقی کمک کند و باعث بهبود تعادل فرد ميشود .

 

براي استفاده از آن، روی کفه دستگاه بایستید و میله های دو طرف را بگیرید. به آرامی اندام تحتانی تان را مثل پاندول به چپ و راست حرکت دهید. توجه داشته باشید چنانچه کل بدن به چپ و راست تاب بخورد، تأثير کمتری بر تقویت عضلات پهلو و پشت می گذارد ولی اگر از ناحیه کمر به دو طرف تاب دهید، بیش تر باعث تقویت این ناحیه ميشود . باید توجه داشت افرادی که تعادل خوبی ندارند مثل سالخوردگان باید مراقب باشند خود را زيادي تاب ندهند و دیگر اشخاص هم سرعتشان را کنترل کنند.

 

 لوازم ورزشی پارک

 

دستگاه تخته شکم

با دستگاه تخته شکم میتوان براي تقویت و افزایش انعطاف پذیری ماهیچه های شکم و پشت و سوزاندن و کم کردن چربی شکم و کمر، مناسب براي تقویت ماهیچه های شکم و زیبای اندام استفاده کرد.

 

مچ پاها را در مقر پاها قرار داده و پس از اطمینان از تعادل بر روی تخته شکم خوابیده و حرکت دراز نشست را به آرامی انجام دهید.

 

سنین مختلف میتوانند دستگاه بدن سازی تخته شکم را استفاده کنند.

 

دستگاه ماساژور

دستگاه ماساژوربرای تقویت کمر، ماساژ دادن ماهیچه های کمر و ماساژ کامل عضلات پشتی بدن، سیستم عصبی مرکزي، بر طرف کردن خستگی و لایروبی کانال ها و رگ های خونی و سیستم گردش خون کاربرد دارد.

 

براي ماساژ بدن اول مقابل هر یک از قسمت های دستگاه ماساژور ایستاده و بعد بدن خود را به آرامی به طرف بالا و پائین و چپ و راست حرکت دهید. ورزش‌کار باید به این نکته توجه کند که بدن خود را به آرامی حرکت دهد.

 

دستگاه بدن سازی ماساژور براي جوانان، اشخاص میان سال و بزرگسالان مناسب میباشد .

 

دستگاه چرخ و فلک دو تایی

دستگاه چرخ وفلک دوتایی براي تقویت ماهیچه های بدن در قسمت بالا تنه و افزایش انعطاف پذیری و تحریک مفصل های شانه و عضلات، گردش سریع خون در کلیه عروق بدن و قلب مناسب است. باید توجه داشت که حرکات باید به آرامی و با تمرکز انجام شود و هر دورانی به چپ و راست، باید با تنفس عمیق همراه باشد.

 

گام زن

وسایل ورزشی پارک

اسم ديگر این دستگاه هوانورد است. این دستگاه پیاده روی را شبيه سازي ميکند و براي تقویت سیستم قلبی- عروقی و عضلات پا مطلوب است، حتی میتواند باعث کشش عضلات پا شود و به تعادل بدن کمک کند. فقط نباید پاها را خيلي به جلو یا عقب تاب بدهید زیرا تعادلتان به هم می خورد. براي استفاده از این دستگاه باید پاهایتان را روی صفحه ها بگذارید. دستگیره ها را بگیرید و به آرامی یک پا را به جلو و پای ديگر را به عقب ببرید و این روند را تکرار کنید.

 

اما میتوان پاها را بیش تر به جلو و عقب برد تا باعث کشش پاها هم بشود ولی باید مراقب بود و دستگیره ها را به خوبی گرفت. یادتان باشد استفاده از دستگاه های گام زن و پاندول امکان دارد براي برخی اشخاص سخت باشد. این عزیزان کافی است اول روی آن قرار گیرند و تاب کوچکی بخود بدهند، نیازی نیست پاها را خيلي به دو طرف یا جلو و عقب پرتاب کرد، براي آغاز زاویه کم، بسیار موثر و کارساز خواهد بود.

 

لوازم ورزشی گام زن

 

دستگاه گام زن دست و پا

براي تقویت عملکرد قلبی و ریوی و همچنين سوزاندن چربی مطلوب است.

مناسب براي تمام سنین( به جز افرادی که دچار پوکی استخوان هستند به علت احتمال زمین خوردن وشکستگی)

 

دستگیره دستگاه را بگیرید و با توجه یک پای خود را روی پدال قرار داده و هنگامیکه پایتان ثابت شد پای دیگرتان را روی پدال ديگر بگذارید و دستگیره¬ها را بگیرید. این حرکت شبیه قدم زدن عادی است و دست و پای مخالف به صورت هم زمان حرکت مینمایند.

 

توسن

عضلات درگیر:زیر بغل، جلو بازو، باسن، چهار سر ران، ساق پا.

توجه:در صورت داشتن آرتروز و یا درد در ناحیه ستون فقرات این حرکت را به آرامی و با احتیاط انجام دهید.

 

روی صندلی نشسته دو پا را در رکابهای پائین بگذارید، با دو دست دستگیره ها را محکم بگیرید، با فشار آوردن روی پدالها و در حالت تعادل شروع به فعالیت کنید.  این حرکت شبیه قدم زدن عادی است و دست و پای مخالف به صورت هم زمان حرکت مینمایند.

 

کشش لت

این حرکت مطلوب تقویت عضلات بالاتنه از جمله سرشانه، بازوها، بالای سینه و پشتی بزرگ است و نسبتا میتواند سخت باشد زیرا وزن خود را جابجا می کنید. براي استفاده از این دستگاه، روی صندلی بنشینید و دستگیره ها را بگیرید و به آرامی با انقباض عضلات، دستگیره ها را پائین بکشید و مجدد به وضعیت نخست بازگردید. توجه کنید امکان دارد دست فرد سالمندی به دلیل کم تحرکی یا هر علت دیگری نتواند بالا بیاید و دستگیره را بگیرد پس این حرکت براي این اشخاص که از ناحیه شانه رنج می برند، مناسب نیست.

  

پرس سینه

عملکرد دستگاه:افزایش قابلیت انعطاف و تقویت عضلات در اندام بالایی قفسه سینه، شانه ها و پشت به ویژه در عضلات سینه ای بزرگ، پشت بازو و مچ دست و شانه ای

کاربری:مناسب براي تمام سنین

 

ابتدا بر روی صندلی دستگاه نشسته و با گرفتن دستگیرهای دو طرف هر دو پای خود را از روی زمین بلند کنید. بعد با فشار به دستگیره ها به سمت جلوی بدن، وزن بدن به سمت بالا کشیده ميشود . این حرکت را در چند مرحله پی درپی و 8- 12 حرکت انجام دهید.

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 


معرفی خدمات خارج از کشور برای ایرانیان

نوبت دهی آنلاین دندانپزشک های برتر تهران

دیگه لازم نیست برای خرید بلیط بری ترمینال!


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین


شما هم در این کار خیر سهیم باشید

شیک ترین پاپوش های پسرانه را از تولو بخرید

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


تنها راه علمی افزایش قد بعد از سن رشد


تضمین افزایش فالوور در کوتاهترین زمان


دیگه وقتت رو با مراجعه به بانک تلف نکن!


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


ادوپریفیوم هایی که نمیتوان ازآن گذشت!


با هواپیما هم میشه ارزون سفر کرد!


با اضافه وزن خود خداحافظی کنید

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

معرفی انواع وسایل ورزشی پارک و وسایل بدنسازی پارک همراه با معرفی لیست قیمت و نحوه خرید وسایل ورزشی پارک و لوازم بدنسازی پارک از ایمن ترافیک کالا. از جمله گزینه های مهم که امروزه در مبلمان شهری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد لوازم ورزشی پارکی می باشد. همان گونه که می دانید ورزش موجب تندرستی، نشاط، فعالیت عضلانی بدن، توانمندی عضلات، آرامش اعصاب، تقویت گردش خون، انعطاف پذیری مناسب بدن، کشش عضلانی و… می شود. تمام موارد ذکر شده در مورد ورزش موجب می شود تا به هنگام استفاده از لوازم ورزشی پارکی، بدنی سالم و به دور از بیماری داشته باشید. امروزه لوازم ورزشی پارک در بسیاری از پارک ها و فضاهای سبز مورد استفاده قرار می گیرد همچنین استفاده از لوازم ورزشی در برخی مدارس و بسیاری از زندان ها و… نیز استفاده می شود.

طریقه استفاده از وسایل ورزشی پارک ها بسیار ساده می باشد و استفاده از آن ها به مانند وسایلی می باشد که در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما باشگاه دارای فضای سرپوشیده می باشد و به همین جهت فواید ورزش در پارک بسیار بیشتر از باشگاه ها می باشد. از جمله مهم ترین فواید ورزش در پارک می توان به وجود هوای پاک و تمیز برای ریه ها و اکسیژن رسانی مناسب اشاره نمود. نحوه کار با وسایل ورزشی پارک ها از آن جایی که اکثر آن ها برای مصرف تمام سنین تعریف شده است می تواند بسیار راحت باشد. استفاده از لوازم ورزشی پارک و وسایل بدنسازی پارک در فضاهای سبز کمک می نماید تا بدنی سالم تر و بدون بیماری داشته باشید. امروزه به دلیل فراگیر شدن لوازم ورزشی پارک می‌توان خرید و فروش لوازم ورزشی پارک و انواع لوازم بدنسازی را به راحتی و بدون مشکل به صورت اینترنتی انجام داد.

حال که با اهمیت ورزش و مزایای آن برای سلامتی بدن آشنا شدید لازم است در این بخش با تجهیزات ورزشی پارک که در فضاهای سبز قرار گرفته است و کارایی هریک از آن ها آشنا شوید تا بدانید هر یک از وسایل درون پارک ها برای تقویت و سلامت کدام بخش از اندام بدن طراحی شده است.

یکی از جمله تجهیزات ورزشی پارکی که امروزه بسیار پرکاربرد است دوچرخه ثابت می باشد. استفاده از دوچرخه ثابت در پارک موجب تقویت اندام ها به خصوص اندام فوقانی شانه ها و قفسه سینه می شود. همچنین با استفاده از دوچرخه ثابت در پارک می توان زانوها و مفاصل ران را نیز تقویت نمود تا در سنین بالا دچار مشکل پوکی استخوان و مشکلات ستون فقرات نشوید.

وسایل ورزشی پارک

یکی دیگر از لوازم ورزشی پارک که امروزه در اکثر پارک ها استفاده می شود دستگاه ورزشی گام زن می باشد. استفاده از دستگاه ورزشی گام زن موجب می شود به دلیل فعالیت بدنی بالا دستگاه قلب و عروق تقویت شود و همچنین برای تقویت عضلات پا و ران نیز بسیار مفید می باشد. لازم است بدانید که استفاده از دستگاه ورزشی گام زن  باعث تقویت عضلات سینه ای و بازوها نیز می شود. دلیل نام گذاری این دستگاه به دستگاه ورزشی گام زن به این جهت است که روش کاربرد آن نیز مانند گام زدن معمولی است و دست و پای مخالف به هنگام استفاده از آن به طور همزمان حرکت می کنند.

اسکی فضایی پارکی نیز به مانند دوچرخه ثابت موجب تقویت عضلات فوقانی و شانه ها می شود و همچنین سببب افزایش تحرک در اندام های تحتانی و کمر می باشد که برای بسیاری از بیماران به خصوص بیماران ریوی و قلبی بسیار مفید می باشد. اسکی فضایی پارکی از آن جهت که تمام اندام های بدن و عضلات را به تحرک در می آورد برای بدن بسیار مفید می باشد و استفاده از آن به بیماران مفصلی توصیه می شود. در صورت آگاهی از آخرین قیمت لوازم ورزشی پارک مانند دوچرخه ثابت (به جهت تقویت اندام فوقانی)، دستگاه ورزشی گام زدن (به جهت تقویت اندام تحتانی)، اسکی فضایی پارکی (به جهت تقویت تمام اندام های بدن) و… می توانید راهنمایی های خود را از مشاورین سایت ایمن ترافیک کالا دریافت نمایید.

میز شطرنج پارک یکی از وسایل ورزشی پارک می باشد که بسیاری از آن ها را در پارک ها و فضاهای سبز ملاحظه فرمودید. میز شطرنج پارکی یکی از بازی های فکری در فضای سبز می باشد که می تواند مغز انسان را درگیر نماید و به همین جهت موجب تقویت حافظه و جلوگیری از بیماری های ذهنی به خصوص آلزایمر می شود. میز شطرنج پارکی بدون محدودیت سنی می باشد و افراد از سنین پایین تا بزرگسالی و میانسالی می توانند از آن به جهت تقویت هوش و حافظه خود استفاده نمایند. میز شطرنج پارکی که امروزه در پارک ها نصب و اجرا می شود از جنس بسیار با دوامی می باشد و در برابر شرایط آب و هوایی گرم و سرد دچار از بین رفتن رنگ ها و همچنین دچار خرابی و شکستگی نمی شود اما اگر بعد از گذشت چندین سال مشکلی برای آن پیش آمد تعمیر میز شطرنج پارکی نیز امکان پذیر خواهد بود. به جهت خرید میز شطرنج پارکی می توانید سوالات خود را با مشاورین سایت ایمن ترافیک کالا مطرح نمایید تا بتوانند توضیحات لازم را در خدمت شما ارائه دهند.

یکی دیگر از لوازم ورزشی پارک که در بسیاری از پارک ها به جهت تقویت عضلات کمر نصب و اجرا می شود و برای استفاده افرادی که دچار گرفتکی عضلات کمر می باشند مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه قایقرانی پارکی است. استفاده از دستگاه قایقرانی پارکی علاوه بر عضلات کمر، عضلات دست و پا را نیز به هنگام ورزش درگیر می سازد و به همین جهت استفاده از آن تاثیر بسیاری بر عضلات بدن در هنگام ورزش دارد.

دستگاه دو فرمان پارکی مناسب برای افراد بزرگسال می باشد و به جهت تقویت عضلات شانه و بازوها و همچنین مچ دستان بسیار مفید می باشد. دستگاه دو فرمان پارکی از جمله وسایلی می باشد که در فیزیوتراپی نیز به جهت تقویت عضلات دست ها از آن استفاده می شود و به همین جهت قرارگیری دستگاه دو فرمان پارکی یکی از جمله تجهیزات ورزشی پارکی می باشد که استفاده از آن برای سلامت عضلات دست ها که از جمله اندام های بسیار پرکاربرد بدن می باشند مفید می باشد. دستگاه دو فرمان پارکی به دلیل کاربردی بودن در بسیاری از پارک ها نصب و اجرا می شود.

کارایی دستگاه پرس سینه پارکی مانند دستگاه پرس سینه ای می باشد که درون باشگاه ها و خانه ها از آن استفاده می شود. دستگاه پرس سینه پارکی به جهت تقویت عضلات شانه ها، ساعد و بازوها کاربرد دارد و استفاده از آن به انعطاف بیش تر مفاصل دست کمک می نماید. دستگاه پرس سینه پارکی در بسیاری از پارک ها نصب و اجرا می شود و می توان با استفاده از آن در فضای سبز، تندرستی و سلامت را برای بدن خود به ارمغان آورید.

کارایی دستگاه بارفیکس چرخشی پارکی به مانند بارفیکس معمولی می باشد و استفاده از آن می تواند بر تقویت عضلات و ماهیچه های فوقانی تاثیر شگرفی گذارد . استفاده از دستگاه بارفیکس چرخشی پارکی علاوه بر اندام فوقانی می تواند برای کمر و شکم و همچنین ستون فقرات نیز مفید واقع شود. در کنار موارد ذکر شده استفاده از دستگاه بارفیکس چرخشی پارکی می تواند ماهیچه های پهلو را نیز تقویت نماید. از جمله دستگاه های ورزشی که در سایر پارک ها و فضاهای سبز وجود دارند و می توان از آن ها در جهت سلامت و تندرستی بیشتر بدن استفاده نمود دستگاه قایقرانی پارکی که موجب تقویت عضلات کمر، دستگاه دو فرمان پارکی که موجب تقویت عضلات شانه و دست ها، دستگاه پرس سینه پارکی که موجب تقویت عضلات سینه، شانه ها و بازوها می شود و در نهایت دستگاه بارفیکس چرخشی پارکی که بر اندام فوقانی تاثیر گذار می باشند را نام برد. لوازم ورزشی پارکی از آن جایی که در فضاهای سبز و برای استفاده عموم مردم نصب و اجرا و مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای جنسی مقاوم باشد تا بتواند تحمل وزن افراد مختلف را به خوبی داشته باشد.

در کنار مقاوم بودن باید جنسی که در ساخت لوازم پارکی مورد استفاده قرار می گیرد از جنسی با کیفیت باشد تا در هنگام استفاده افراد از آن مشکلی برای سلامتی آن ها پیش نیاید. سایت ایمن ترافیک از جمله سایت های معتبری است که لوازم ورزشی پارکی را با کیفیتی بالا برای شهروندان عزیز فراهم می آورد و شما نیز به جهت خرید لوازم ورزشی پارکی می توانید اطلاعات لازم را از سایت ایمن ترافیک دریافت نمایید.

یکی دیگر از لوازم ورزشی پارکی که در اکثر پارک ها نصب و اجرا می شود پروانه پا باز پارکی می باشد. استفاده از پروانه پا باز پارکی می تواند کمک بسیاری برای تقویت عضلات و ماهیچه های پا باشد همچنین می تواند برای عضلات دست ها نیز مفید واقع شود. به طور کلی استفاده از پروانه پا باز پارکی برای افرادی که به دنبال ورزشی برای چربی سوزی پهلوها و تقویت عضلات پاهای خود می باشند بسیار کارآمد است.

استفاده از پرس جلو پا پارکی موجب تقویت عضلات پا و ماهیچه های ران می شود. از آن جایی که پرس جلو پا پارکی از جمله ورزش های سنگین محسوب می شود به همین جهت قبل از استفاده از این دستگاه باید از قبل نرمش کرده باشید و بدنتان از قبل گرم شده باشد در غیر این صورت ممکن است عضلات شما در هنگام کشش دچار مشکل شوند. پرس جلو پا پارکی از جمله وسایل پرمصرف در پارک ها و فضاهای سبز می باشد و انجام دادن این ورزش برای تقویت عضلات پاها بسیار مهم و کارآمد است.

دستگاه ورزشی ارتفاع پارکی یکی از وسایل موجود در فضاهای سبز است که موجب تقویت عضلات و ماهیچه دست ها می شود. دستگاه ورزشی ارتفاع پارکی که در پارک ها نصب و اجرا می شود دارای توپ یا هدف برای پرش می باشد و جهت ارتفاع آن از پایین به بالا قرار گرفته است. دستگاه ورزشی ارتفاع پارکی به جهت فشاری که بر روی عضلات ران پا و دست ها می آید موجب تقویت عضلات می شود.

دستگاه ریلکسیشن پارکی همان گونه که از نام آن برداشت می شود جهت انجام عمل ریلکس سازی عضلات بدن مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه ریلکسیشن پارکی می تواند به بهبود سیستم گردش خون و در نتیجه اکسیژن رسانی به اندام های مختلف بدن کمک بسیاری نماید. استفاده از دستگاه ریلکسیشن پارکی برای تمام سنین امکان پذیر می باشد تنها باید قبل از استفاده با نحوه کارایی آن آشنایی داشته باشند.

دستگاه تخت شکم در پارک موجب تقویت عضلات شکم و پهلوها می شود و موجب می شود شکمی تخت داشته باشید. دستگاه تخت شکم در پارک به جهت انجام فعالیت های ورزشی و تناسب اندام نصب و اجرا می شود و استفاده از آن برای بدن بسیار مفید می باشد و می توان به راحتی از آن استفاده نمود. دستگاه تخت شکم در پارک به مانند دستگاه دراز و نشست موجب چربی سوزی در ناحیه شکم و پهلو می شود و می تواند اندامی مناسب را برای شما به ارمغان آورد.

در هنگام استفاده از دستگاه ورزشی مختلف باید به این نکته توجه نمایید که باید دستگاه ورزشی مورد نظر مثلا دستگاه ورزشی ارتفاع پارکی و یا دستگاه ورزشی ریلکسیشن و یا هر دستگاه ورزشی را با کیفیتی مناسب تهیه نمایید تا در هنگام ورزش خطری سلامتی شما را تهدید نکند. سایت ایمن ترافیک یکی از جمله سایت هایی می باشد که در وهله اول ایمنی لوازم ورزشی را برای شما عزیزان فراهم می آورد تا در هنگام استفاده از هریک از لوازم ورزشی پارکی خطری سلامتی شما را تهدید نکند و آسیبی به اندام شما در هنگام ورزش نرسد.

لوازم ورزشی پارکی دوکاره از جمله لوازم پارکی می باشد که حتما در پارک ها آن ها را مشاهده نمودید. لوازم ورزشی پارکی دوکاره همان گونه که از نام آن انتظار می رود دستگاهی می باشد که قابلیت دوکاربره و دوکاره را دارد یعنی می توان دو ورزش متفاوت را بر روی یک دستگاه انجام داد. لوازم ورزشی پارکی دوکاره که امروزه تهیه و تولید می شوند برای عضلات فوقانی و تحتانی مورد استفاده قرار می گیرند و اندام های مختلف بدن را در هنگام ورزش تحت تاثیر قرار می دهند. لازم به ذکر است که در صورت به وجود آمدن مشکل و یا خرابی امکان تعمیر لوازم ورزشی پارکی دوکاره و نصب و اجرای مجدد آن امکان پذیر می باشد.

از جمله لوازم پارکی که امروزه در شهرهایی که احتمال بارندگی در آن ها وجود دارد می توان لوازم ورزشی پارکی سقف دار را نام برد. لوازم پارکی سقف دار در واقع همان لوازم ورزشی پارک ها می باشد که در یک فضای سر پوشیده مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال لوازم ورزشی پارکی گیلان به دلیل آنکه این شهر از جمله شهرهای شمالی می باشد و احتمال بارندگی در آن زیاد است از لوازم ورزشی پارکی سقف دار در این مناطق استفاده می شود و می توان گفت لوازم ورزشی پارکی گیلان در برخی مناطق به صورت سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرد. لوازم پارکی مختلفی که تا به این جا برای شما نام بردیم همگی جزو لوازم بدنسازی پارکی بودند و به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته می شود.

ممکن است به دلیل هزینه زیادی که امروزه وجود دارد بسیاری از افراد نتوانند به باشگاه های مختلف رفته و از امکانات باشگاه ها بهره مند شوند به همین جهت استفاده از لوازم بدنسازی پارکی فرقی با لوازم بدنسازی که داخل باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند ندارد زیرا لوازم بدنسازی پارکی از جنس آهن مقاوم می باشند و سطح تیزی در آن وجود ندارد و به همین جهت آسیبی به افراد به هنگام ورزش وارد نمی شود. استفاده از ست بدنسازی پارکی و لوازم ورزشی پارکی بدن سازی موجب می شود تا علاوه بر تندرستی و سلامتی بدن عمری طولانی و با نشاط داشته باشید.

شاید به این موضوع فکر کرده باشید که لوازم ورزشی پارکی خارجی دارای جنسی بهتر از وسایل داخلی می باشند اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که لوازم ورزشی پارکی اصفهان، لوازم ورزشی پارکی کرج و یا لوازم ورزشی پارکی در اهواز و سایر شهرها نیز به دلیل مواد اولیه و مناسبی که در ساخت لوازم ورزشی پارکی مورد استفاده قرار می دهند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند بنابراین نمی توان گفت که لوازم ورزشی پارکی خارجی بسیار با دوام تر و دارای ماندگاری بالاتری نسبت به لوازم پارکی اصفهان و یا سایر شهرهای بزرگ کشور می باشد.

در حال حاضر تعداد سازنده لوازم ورزشی پارکی در سراسر کشور بسیار زیاد می باشد و به بیانی دیگر می شود گفت تولید کننده لوازم ورزشی پارکی بسیاری در کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک دارای برند مخصوص به خود می باشند. یکی از جمله تولید کنندگان وسایل ورزشی پارکی که امروزه در بسیاری از پارک ها و فضاهای سبز مورد استفاده قرار می گیرد لوازم ورزشی پارکی هیگر می باشد که تجهیزات ورزشی خود را با بالاترین کیفیت ارائه می نمایند.

یکی دیگر از این برندهایی که انواع کفپوش ها و دستگاه های ورزشی و… را تهیه و تولید می نمایند و در کنار موارد گفته شده تولید کننده لوازم ورزشی پارکی نیز می باشند برند پالس اسپرت می باشد. پالس اسپرت یکی از برندهای فعال در زمینه تولید لوازم ورزشی پارکی است و به عنوان یکی از سازنده لوازم ورزشی پارکی شناخته می شود. لوازم ورزشی ارکید تردمیل هم از جمله تولید کننده لوازم ورزشی پارکی می باشد که به مانند دو تولید کننده قبل که نام برده شد در حوزه تولید لوازم ورزشی پارکی با بالاترین کیفیت در حال فعالیت می باشند.

اگر قصد خرید لوازم ورزشی پارک را دارید و می خواهید از آخرین قیمت لوازم ورزشی پارک ها، قیمت ست وسایل ورزشی پارکی و قیمت لوازم ورزشی پارکی دست دوم و… مطلع شوید و یا در نظر دارید تا با فروش تجهیزات ورزشی پارک و لوازم ورزشی پارک کرج و سایر شهرها آشنا شوید می توانید راهنمایی های خود را از مشاورین سایت ایمن ترافیک کالا دریافت نمایید. سایت ایمن ترافیک در تلاش می باشد تا لوازم ورزشی پارک قیمت مناسبی برای مشتریان داشته باشد و در کنار قیمت مناسب از کیفیت بالای محصولات نیز برخوردار باشند.

فضای سبز و زیبای پارک ها مکان بسیار مناسبی برای شادی و تفریحات مناسب برای کودکان می باشد به همین جهت قرارگیری وسایل بازی پارکی کودکان از جمله مهم ترین لوازم پارکی می باشد که باید درون پارک ها و فضاهای سبز برای بازی کودکان در نظر گرفته شود. وسایل بازی پارکی کودکان از جمله مبلمان شهری پر استفاده ای می باشد که در بسیاری از فضاهای سبز برای بازی و سرگرمی کودکان وجود دارد.وسایل بازی پارک کودکان که امروزه تهیه و تولید می شوند بیشتر از جنس پلی اتیلن می باشد تا برای سلامتی کودکان خطری نداشته باشد. چندین سال گذشته جنس وسایل بازی پارکی کودکان از فلز بود در حالی که در برخی موارد فلزها برای سلامتی کودکان مضر واقع می شدند و در برخی موارد نیز خطرآفرین بودند به همین جهت جنس وسایل بازی پارکی کودکان امروزه از پلی اتیلن می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و ضربات می باشند و استفاده از آن در پارک ها و مهد کودک ها بسیارمرسوم شده است و در هنگام استفاده خطری سلامت کودکان را تهدید نمی کند.

جنس لوازم ورزشی پارک و فضای باز که امروزه در بسیاری از فضاهای سبز مورد استفاده قرار می گیرد به صورت فلزی می باشد و به همین جهت دارای طول عمر بالایی می باشند و باید در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم باشند و دچار رنگ پریدگی و یا زنگ زدگی نشوند. لوازم ورزشی پارکی که در فضاهای سبز مورد استفاده قرار می گیرند عموما برای تمام سنین طراحی می شود اما اگر وسیله ای دارای محدودیت سنی می باشد باید سن مجاز و شرایط استفاده از آن بر روی بدنه لوازم بدنسازی پارکی حک شود تا افرادی که دارای شرایط جسمی و یا سن خاصی می باشند متوجه شوند که نمی توانند از آن لوازم پارکی استفاده نمایند.

از آن جایی که جنس تجهیزات ورزشی پارکی از مواد با کیفیت می باشد و در هنگام نصب و اجرای آن از بهترین مواد استفاده می شود در موارد بسیاری کمی ممکن است مشکلی برای لوازم پارکی پیش آید و به تعمیر احتیاج داشته باشد به همین جهت باید ذکر نمود که تعمیر لوازم ورزشی پارکی در تمام موارد امکان پذیر می باشد و اگر مشکلی برای لوازم پارکی پیش آید امکان تعمیر و نصب و اجرای مجدد آن نیز وجود دارد.

لوازم ورزشی پارک کودک به مانند لوازم ورزشی پارکی می باشد که درون پارک و فضاهای سبز وجود دارند با این تفاوت که در ابعاد کوچک تر و متناسب برای ورزش کودکان و سنین آن ها تعریف شده است. لوازم ورزشی پارکی کودکان در بسیاری از پارک کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و کودکان می توانند به راحتی از آن ها استفاده نماید. کودکان به جهت سلامتی بدن خود می توانند با کمک لوازم ورزشی پارکی کودک ورزش نمایند تا در سنین پایین دچار اضافه وزن نشوند و مهم تر از آن به بیماری هایی که به جهت اضافه وزن وجود دارد دچار نشوند.

با توجه به پیشرفته تکنولوژی در زمینه خرید لوازم ورزشی پارک در فضاهای سبز و خرید لوازم ورزشی پارکی کودکان در مهدکودک ها و یا پارک ها می توانید خرید خود را از سایت های مطمئن انجام دهید. سایت ایمن ترافیک کالا یکی از جمله سایت های معتبری می باشد که انواع لوازم ورزشی پارکی را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در جهت رفاه و سلامت شما عزیزان فراهم آورده است.

در پایان این مطلب لازم است ذکر نماییم که مشاوران و کارشناسان سایت ایمن ترافیک کالا می توانند شما را با انواع لوازم ورزشی پارکی سقف دار و قیمت هریک از لوازم ورزشی پارکی آشنا سازند تا بتوانید در هنگام خرید اطلاعاتی کامل و دقیق درمورد لوازم پارکی داشته باشید.

دستگاه های ورزشی و بدنسازی پارک توسط متخصصین ورزش های بدنسازی طراحی شده اند. این طراحی ها از دستگاه های بدنسازی موجود در باشگاه های بدنسازی الهام گرفته شده است. تولید کننده لوازم ورزشی پارکی با در نظر گرفتن این مهم که در حین ورزش نباید به افراد آسیب وارد شود این محصولات را طراحی می نمایند.

بیشترین مواد اولیه ای که تولید کننده وسایل بدنسازی پارکی به آن احتیاج دارند فلز است. فلز توسط دستگاه های بسیار پیشرفته در کارخانه ها به فرم های مختلف در می آید. مقاومت این فلزات باید بسیار بالا باشد تا بتواند وزن افراد سنگین وزن را نیز تحمل نموده و در استفاده های طولانی مدت فرم اصلی خود را از دست ندهد. آهن بهترین انتخاب برای تولید این محصولات است. اما چالشی که پیش روی تولید کننده لوازم ورزشی پارک قرار دارد این است که آهن در برابر رطوبت مقاومت چندانی ندارد. تولید کنندگان با استفاده از رنگ های کوره ای این مشکل را برطرف نموده اند. این محصولات بعد از رنگ آمیزی در کوره ها و در دمای مشخصی قرار می گیرند. به این شکل رنگ مقاومت بیشتری داشته و در برابر رطوبت، گرما، سرما و … مقاومت مناسبی خواهد داشت.

انتخاب فلز مشکل دیگری نیز ایجاد می کرد و آن هم نیاز به روغن کاری دستگاه در فواصل مشخص بود. این موضوع اما به مسئولین نگهداری از بوستان ها و پارک ها محول شد که در فواصل مشخص دستگاه را روغن کاری نمایند. در بعضی از قسمت های لوازم ورزشی شهری تولید کننده از پلاستیک استفاده نموده است. این پلاستیک نیز از انواع پلاستیک PVC و پلی اورتان تولید داخل است.

قیمت لوازم بدنسازی پارک با توجه به مدلهای آن متفاوت می باشد به همین دلیل برای خرید وسایل ورزشی پارکی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهتر راهنمایی کنند. ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع لوازم ورزشی شهری اقدام به تولید بهترین و جدیدترین دستگاه های بدنسازی پارکی کرده است. این شرکت با الهام از دستگاه های بدنسازی باشگاهی اقدام به تولید این محصولات نموده است و با فروش بدون واسطه آن شرایط مناسبی برای خریدار ایجاد نموده است.

وسایل ورزشی پارک

بطور کلی شما می توانید با انجام منظم برنامه ورزشی لوازم بدنسازی پارک ضمن افزایش قدرت بدنی به سیستم قلبی و عروقی، حفظ تعادل بدن و … کمک نمایید. در این مقاله با دستگاه های ورزشی که معمولا در پارک ها تعبیه شده اند آشنا و روش کار با هر کدام را توضیح می دهیم.

دستگاه بارفیکس پارک 

استفاده از این دستگاه برای افزایش قدرت بالا تنه مانند کتف، بازو، شانه، ارنج و بخصوص مچ دست موثر می باشد. بهتر است این برنامه ورزشی را از 30 ثانیه شروع کنید. به این صورت که ابتدا  فقط دستگاه بارفیکس را از بالا گرفته و آویزان شوید. به آرامی بدن خود را به سمت بالا بکشید و به مرور تعداد حرکت را افزایش دهید. انجام صحیح این ورزش بر کشش اندام بالایی و تقویت آن بسیار موثر می باشد.  این برنامه ورزشی برای افرادی که در قسمت مفاصل شانه، آرنج  و مچ احساس ناراحتی می کنند، ممنوع است.

دستگاه پرس سینه نشسته پارک

یکی دیگر از برنامه ورزشی لوازم بدنسازی پارک دستگاه پرس می باشد. با انجام این برنامه می توانید عضلات سینه، بازوها، شانه و پشت بدن را تقویت کنید. ابتدا روی صندلی نشسته و دستگیره های دستگاه را بگیرید. با انقباض عضلات دست، دستگیره را به جلو فشار داده و سپس عقب برانید. در ابتدا فشار زیادی را باید تحمل کنید ولی به مرور زمان و افزایش تمرینات، کار آسانتر خواهد شد.

دستگاه پرس پا پارک

یکی دیگر از برنامه ورزشی لوازم بدنسازی پارک که قدرتی محسوب می شود، کار با دستگاه پرس پا است. این ورزش برای تقویت عضلات ناحیه پا موثر می باشد. روش کار به این صورت است که ابتدا روی صندلی نشسته و پاهایتان را بر روی پدال بگذارید. زانوها حالت خمیده داشته باشند. بدن خود را به سمت عقب بکشید و زانو را صاف کنید. احتیاط کنید که زانو کاملا صاف نشود چون در این صورت به زانو آسیب خواهد رسید. سعی کنید به آرامی حرکات را انجام دهید.

دستگاه کشش لت پارک

این برنامه ورزشی برای تقویت عضلات بالاتنه مانند سرشانه، بالای سینه و پشتی بزرگ موثر است. تقریبا همان حرکت ورزشی پرس سینه می باشد با این تفاوت که در حالت نشسته این حرکت را انجام می دهید. ابتدا بر روی صندلی نشسته و دستگیره ها را بگیرید. به آرامی دستگیره ها را به سمت پایین بکشید و دوباره به حالت اول برگردانید. این برنامه ورزشی برای سالمندان که نمی توانند دست خود را بطور کامل باز و بسته کنند یا افرادی که از ناحیه شانه مشکل دارند ممنوع است.

دستگاه پاندول پارک

این برنامه ورزشی لوازم بدنسازی پارک می تواند به تقویت عضلات کمر و پهلو کمک کند و در دراز مدت بر سیستم قلبی و عروقی نیز تاثیر می گذارد. ابتدا روی کفه دستگاه ایستاده و میله ها را بگیرید. قسمت پایین بدنتان را به سمت چپ و راست مانند پاندول تاب دهید.  نکته مهم این است که کل بدن را به طرفین حرکت ندهید و قسمت کمر به پایین تاب بخورد. این حرکت ورزشی برای افراد مسن که تعادل کافی را ندارند،  با احتیاط انجام گیرد.

دستگاه گام زن پارک

این دستگاه مانند همان پیاده روی معمولی است. در کنار پیاده روی می تواند باعث کشش عضلات پا و ایجاد تعادل در بدن شود. ابتدا روی صفحات مخصوص ایستاده و دستگیره ها را بگیرید. سپس به آرامی یک پا را به جلو و پای دیگر به عقب رانده می شود. به مرور این حرکت را زیاد کنید. توجه داشته باشید زیاد پاهایتان را به عقب و جلو نرانید، چون ممکن است تعادلتان را از دست بدهید. برای افراد سالمند بهتر است به آرامی و با زاویه کمتری این حرکت انجام شود.

دستگاه مسگری پارک

این دستگاه برای تقویت ماهیچه های شکم و ستون فقرات بسیار موثر می باشد. ابتدا بر روی صفحه دستگاه ایستاده و دستگیره ها را با دست بگیرید. سپس عضلات کمر و شکم خود را به حالت نیم دورانی به چپ و راست تکان دهید.

دستگاه ماساژور پارک

در انتهای تمرینات با برنامه ورزشی لوازم بدنسازی پارک برای رفع خستگی، ماساژ دادن عضلات پشتی بدن و … می توانید از این دستگاه استفاده کنید. برای انجام ماساژ، ابتدا روبروی هریک از قسمت های دستگاه ایستاده و به آرامی همان قسمت را به بالا، پایین، چپ و راست حرکت دهید.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع دستگاه های ورزشی پارکی است. این مجموعه در زمینه نصب و گارانتی محصولات نیز خدمات مناسبی ارائه می نماید.

ورزش کردن تنها با پارک و باشگاه ختم نمی شود. شما با خرید لوازم بدنسازی پارکی و نصب آنها در ویلا، باغ، حیاط منازل و …. می توانید از مزایای آن استفاده نمایید. اما اگر این سوال برای  شما ایجاد شده است که کدام لوازم ورزشی پارکی برای باغ و ویلا مناسب است ما را همراهی نمایید.

گام زن پارکی

گام زن پارکی از جمله لوازم ورزشی پارک است که ضربان قلب شما را افزایش داده و باعث آب شدن چربی های شکم، ران پا و … می شود. نصب این دستگاه فضای کمی نیاز دارد. از گام زن پارگی در هر شرایط آب و هوایی می توانید استفاده کنید؛ چرا که فلز به کار رفته در ساخت آن با رنگ های کوره ای رنگ آمیزی شده است. از این رو در برابر رطوبت مقاومت مناسبی دارد. بعد از نصب این دستگاه پیشنهاد می شود به صورت دوره ای اتصالات را رنگ آمیزی نمایید.

اسکی فضایی پارکی

یکی از جذابترین انواع لوازم بدنسازی اسکی فضایی پارکی است. این دستگاه که فضای کمی را اشغال می کند کارکردی بین دوچرخه سواری و تردمیل را شبیه سازی می کند. به کمک این دستگاه می توانید ضربان قلب خود را افزایش دهید و عضلات دست و پای خود را تقویت نمایید. این دستگاه نیز به واسطه فلز مقاوم و رنگ کوره ای خود برای نصب در هر شرایط آب و هوایی مناسب است. برای افزایش ماندگاری محصول بهتر است اتصالات آن را به صورت منظم روغن کاری کنید.

دوچرخه پارکی

دوچرخه پارکی که از دستگاه دوچرخه ثابت الگو برداری شده است وسیله ای کم جا و در عین حال مفید است. دوچرخه ثابت را می توان یکی از جذابترین لوازم ورزشی پارک دانست. علاوه بر بزرگسالان کودکانی که اضافه وزن دارند نیز به ورزش کردن با این دستگاه علاقه دارند. نصب این دستگاه در ویلا و باغ نیاز به فضای زیادی ندارد. برای کاهش هزینه تعمیرات بهتر است در دوره های منظم آن را روغن کاری نمایید.

بارفیکس پارکی

بارفیکس پارکی را می توانید در کوچکترین فضای نیز نصب کنید. این وسیله با تقویت بازو ها و بالا بردن قدرت بدنی افراد از پر کاربردترین وسایل ورزشی پارک است که  می توان از آن در باغ، ویلا و حیاط منازل نیز استفاده نمود. بارفیکس نیز از آهن با روکش رنگ کوره ای ساخته شده است و نیاز صرف هزینه تعمیر و نگهداری ندارد.

پرس پا پارکی

پرس پا پارکی از لوازم ورزشی مربوط به بدنسازی است و به واسطه آن می توانید قدرت بندی خود را افزایش داده و عضلات ناحیه پا را تقویت کنید. این دستگاه بدنسازی پارکی فضای چندانی از حیاط ویلا و یا باغ شما را اشغال نمی کند. برای افزایش طول عمر مفید آن بهتر است مرتب روغن کاری شود. ایمن ترافیک کالا علاوه بر تولید انواع لوازم ورزشی پارکی نصب آن را نیز انجام می دهد.

استفاده از وسایل ورزشی پارک و انجام ورزش همگانی امری جهانی است. کشورهای همسایه ما نیز با اهمیت دادن به این مطلب سعی دارند که فرهنگ انجام ورزش های گروهی را در کشور خود افزایش دهند. از این رو نیاز این کشورهای به انواع لوازم ورزشی پارکی افزایش یافته است. خرید لوازم ورزشی پارکی از ایران برای کشورهایی همچون عراق، افغانستان، گرجستان، عمان و دیگر کشورهای همسایه مقرون به صرفه است. چرا که قیمت لوازم ورزشی ایرانی نسبت به دیگر کشورها پایین است. از دیگر دلایلی استقبال این کشورها از محصولات ایرانی کوتاه بون مسافت حمل و نقل کالا است که قیمت نهایی واردات لوازم ورزشی از ایران را مقرون به صرفه می نماید.

حال این شرکت های تولید کننده ایرانی است که باید با اهمیت دادن به کیفیت محصولات تولیدی خود این بازار پر درآمد را برای خود نگه دارد و شرکت های  ایران را به تجهیزکنندگان پارک های کشورهای همسایه تبدیل نمایند. از آنجایی که در تولید وسایل ورزشی پارک تنها فولاد و پلاستیک استفاده می شود نیاز به واردات مواد اولیه نخواهیم داشت. بهترین انواع فولاد در کارخانه های ایرانی تولید می شود. دستگاه بدنسازی پارک باید از بهترین مواد اولیه ساخته شود و شرکت های ایرانی باید سعی نمایند از طراحی های روز دنیا در تولید محصولات خود استفاده نمایند.

استفاده از لوازم ورزشی همچون لوازم بدنی که باعث افزایش ضربان قلب می شود مانند گام زن پارکی، دستگاه مسگری، دستگاه اسکی فضایی پارکی و یا دستگاه هایی که جهت بدن سازی و بالا بردن قدرت بندی استفاده می شود همچون دستگاه پرس سینه پارکی، دستگاه قایقرانی پارکی، دستگاه بارفیکس و … همگی از دستگاه های استاندارد و پرطرفدار ورزشی هستند و صادرات آنها می توان درآمد ارزی مناسبی ایجاد نماید.

زیر نظر داشتن شرکت های رقیب چینی و  بررسی تولیدات به روز آنها نیاز به یک گروه کاملا کارشناسی دارد. طراحان باید با الگو گرفتن از طراحان اروپایی و خلاقیت در این زمینه نظر کشورهای مقصد را به وسایل ورزشی و پارکی جلب نماید. استفاده از رنگ الکترواستاتیک و کوره ای برای رنگ آمیزی لوازم ورزشی و استفاده از رنگ بندی های زیبا و شکیل می تواند صادرات وسایل ورزشی پارک را افزایش دهد. در قسمت هایی از وسایل ورزشی پارک از پلاستیک استفاده می شود. پیشنهاد می شود از بهترین انواع پلاستیک پلی اورتان و یا abs استفاده شود. بالا بردن کیفیت محصولات این مزیت را دارد که می توان اعتماد  بازار را به دست بیاوریم و محصولات بیشتری به این کشورها صادر نماییم.

شرکت های ایرانی محدودی در زمینه تولید لوازم ورزشی  پارکی فعال هستند. ایمن ترافیک کالا نیز تلاش دارد با تولید محصولاتی با کیفیت علاوه ر تامین نیاز ایران محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر نماید.

برای نصب دستگاه بدنسازی پارکی در پارک ها تقریبا هیچ محدودیتی وجود ندارد. این محیط ها اکثرا فضای بسیار زیادی برای نصاب انواع تجهیزات ورزشی پارکی دارد به طوری که گاه از بعضی از دستگاه ها تعداد بیشتری نیز به چشم می خورد. اما در انتخاب نوع دستگاه بدنسازی و نصب آن باید اصول مهمی رعایت شود. فردی که برای ورزش کردن محیط پارک را انتخاب می کند باید بتواند پکیج کاملی از دستگاه ها را در کنار هم داشته باشد. پس در خرید دستگاه ورزشی پارکی باید به این نکته توجه شود که دستگاه بدنسازی ورزشی به همراه دستگاه هایی که باعث افزایش ضربان قلب می شوند در کنار هم قرار داشته باشند. در ادامه چند دستگاه مهم که می توان با نصب آنها پکیج کاملی به مشتریان اراده شود را نام خواهیم برد.

دستگاه ورزشی گام زن برای افزایش ضربان قلب و از بین بردن چربی های انباشته شده در ناحیه شکم و ران ها مناسب است. دستگاه ورزشی اسکی فضایی و تردمیل پارکی نیز به شما کمک می کند چربی های انباشته شده در شکم را از بین ببرید. اما بعد از انجام حرکات سخت برای کم کردن میزان چربی اشباع در بدن نوبت به انجام حرکات بدنسازی برای ساخت عضلات و تقویت آنها می رسد. در این زمان استفاده از دستگاه بدنسازی پارکی پرس پا و بارفیکس پارکی از جمله دستگاه هایی هستند که باید در کنار هم در پارک نصب شوند.

استفاده از دستگاه بدنسازی پارک تنها به پارک ها خلاصه نمی شود. خرید دستگاه بدنسازی پارکی و نصب آنها در حیاط منازل، فضای باز مجتمع مسکونی، باغ و ویلا نیز امکان پذیر است و به شما کمک می کند با کمترین هزینه ورزش نمایید. اگر برای نصب دستگاه بدنسازی پارک فضای زیادی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم از دستگاه های ترکیبی استفاده نمایید. این دستگاه ها شامل دستگاه مسگری و گام زن پارکی و یا دستگاه ترکیبی پرس پا و سینه استفاده می شود. این دستگاه ها می توانند در فضای کوچک نصب شده و پکیج کامل ورزشی برای شما ایجاد نمایند. قیمت دستگاه بدنسازی پارکی بسته به نوع فلز به کار رفته و تعداد دستگاه هایی که تصمیم دارید خریداری نمایید متفاوت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع وسایل ورزشی پارک است و در صورت تمایل می توانید برای نصب آنها از کارشناسان ما استفاده نمایید.

نمایش 1–16 از 47 نتیجه

فروشگاه ایمن ترافیک کالا، متخصص در تولید و تامین انواع تجهیزات ترافیکی، تجهیزات پارکینگی و مبلمان شهری، با بیش از 10 سال سابقه در خدمت شماست.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایمن ترافیک کالا می‌باشد.

سرفصل‌های مقاله

امروزه ورزش کردن در فضای پارک ها و بوستان ها به واسطه وجود لوازم یا دستگاه ورزشی پارک محقق شده است. این لوازم ورزشی پارک نه تنها به رشد و توسعه ورزش همگانی کمک نموده است بلکه به عنوان یکی از مفیدترین مبلمان شهری به شمار می‌آید که شهر را زیبا نموده اند. از فواید ورزش در پارک می توان به هوای تمیز آن، جمع شدن افراد با هدف ورزش، ایجاد جو شاد در پارک و همچنین کاهش وزن و لاغری افراد را می‌توان نام برد.

خانم ها و آقایان در هر ساعتی از روز که تمایل داشته باشند می‌توانند با مراجعه به نزدیک ترین پارک و فضای سبز اطراف محل زندگی خود به کمک تجهیزات ورزشی پارک ورزش کنند. اما در این میان این سوال پیش می آید که طرز استفاده صحیح از دستگاه ورزشی پارک ها چگونه است؟ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا نحوه کار با وسایل ورزشی پارک ها را به شما آموزش داده و از تاثیرات هر کدام از دستگاه های بدنسازی پارک ها بر روی عضلات شما سخن بگوییم.

 

وسایل ورزشی پارک

 

استفاده صحیح از وسایل ورزشی پارکی علاوه بر سلامت و کاهش وزن باعث می‌شود تا عضلات خود را نیز تقویت کنید. اما به شرطی که نحوه کار با دستگاه های ورزشی در پارک ها را بدانید و یا برنامه بدنسازی با وسایل پارک بدانید و یا از شخصی که در این زمینه تخصص دارد سوال نمایید. زیرا عدم آگاهی و استفاده نامناسب از این وسایل ممکن است بروز مشکلاتی برای شما شود. لوازم ورزشی پارکی تنوع زیادی دارند و هر کدام جهت تقویت یکی از اعضای بدن ساخته شده و در پارک ها نصب شده اند. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدای کار خود به آهستگی و با تعداد کم ،حرکات خود را شروع نمایید.

البته نرمش قبل از انجام ورزش را فراموش نکنید. پیاده روی سبک دور پارک می تواند نرمش مناسبی باشد.  بعد از شروع کار ممکن است در عضلات احساس گرفتگی داشته باشید که این در ابتدای شروع ورزش طبیعی است. برای کاهش گرفتگی عضلات در روزهای اول می توانید از دوش آب گرم بعد از ورزش استفاده کنید.

 

امروزه وسایل ورزشی پارک بسیار متنوع شده اند و در صورتی که تصمیم به استفاده از آنها را دارید باید نحوه کار با وسایل ورزشی پارک ها را بدانید و اطلاع داشته باشید که هر کدام برای تقویت چه عضله ای طراحی شده اند. بهتر است بدانید این وسایل ورزشی طبق استانداردهای جهانی توسط شرکت های تولید کننده نظیر ایمن ترافیک کالا تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید تا برای ورزش از این دستگاه ها استفاده کنید بهتر است با نحوه استفاده هر کدام از این وسایل آشنا شوید. در این جا قصد داریم تعدادی از مهمترین لوازم ورزشی پارک را به شما معرفی نموده و نحوه کار با آن ها را آموزش دهیم.

 

بیشتر بخوانید : ایمنی در اماکن ورزشی

 

این دستگاه را می توان جزء ست بدنسازی پارکی دانست. نحوه کار با دستگاه ورزشی لیفت نشسته بدین صورت است که فرد روی صندلی نشسته و با گرفتن دسته ها و فشار آن ها به جلو وزن خود را به سمت بالا می کشد. از آنجایی که باید وزن خود را تحمل نمایید این وسایل ورزشی پارکی را می توان جزء سخت ترین ورزش ها دانست. باید دقت کنید با تعداد زیاد شروع نکنید زیرا ممکن است در قسمت بازوها احساس گرفتگی نمایید. با انجام این حرکت عضلات بازو و پشت شما تقویت و خوش فرم خواهد شد.

 

 

دیگر ست بدنسازی پارکی دستگاه کشش لت می باشد. این دستگاه نیز شباهت زیادی به لیفت نشسته دارد با این تفاوت که در این دستگاه وزن خود را با بالا و پایین کردن دست ها، به سمت بالا می کشید. هر دوی این دستگاه ها برای تقویت قفسه سینه، شانه ها و پشت، پشت بازو و مچ دست و شانه طراحی شده است. در صورتی که برنامه بدنسازی با وسایل پارک را دارید این دو دستگاه را باید در اولویت قرار دهید.

 

این وسیله ورزشی پارکی نیز برای بدنسازی و فرم دهی به بدن طراحی شده و در پارک ها نصب شده اند. شما روی صندلی می نشینید و با پاها خود را به عقب و جلو هول می دهید. با این کار می توانید عضلات ران پا، لگن، مفصل زانو و مچ پا خود را تقویت نمایید. اگر از افرادی هستید که زانو درد دارید و وزنتان سنگین است باید با احتیاط بیشتری این ورزش را انجام دهید.

 

 

همه ما نحوه انجام بارفیکس را می دانیم. با انجام بارفیکس در تعداد منطقی می توانید عضلات بازو خود را تقویت نمایید. این ورزش به مرور باعث خوش فرم شدن بازوهایتان خواهد شد و قدرت بدنی شما را افزایش می‌دهد.

 

 

با گرفتن دایره ای فلزی و آویزان نمودن خود از آن می‌توانید عضلات زیر بغل و بازوی خود را تقویت نمایید. در صورتی که تمایل دارید می‌توانید خود را به چپ و راست حرکت دهید. این وسایل ورزشی پارکی برای تقویت بالا تنه طراحی شده است.

 

از دستگاه تخته شکم برای دراز نشست رفتن در پارک استفاده می شود. دراز نشست نقش مهمی در تقویت عضلات شکمی دارد. این دستگاه به شکلی طراحی شده است که بتوانید پای خود را میله محکم نمایید و به راحتی حرکت دراز نشست را انجام دهید. در صورتی که قصد لاغری با وسایل ورزشی پارک را دارید استفاده از دستگاه دراز نشست را باید بیشتر مد نظر قرار دهید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه ریلکسیشن می باشد. فرد روی این دستگاه دراز می کشد و با فشار آوردن با پا، بدن را به حالت افقی در می آورد. با این کار گردش خون در بدن بهبود یافته و همچنین عضلات مچ و روی پا نیز تقویت خواهد شد. این دستگاه به ورزشکار آرامش خاصی می دهد  به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب نموده اند.

 

 

دستگاه گام زن پارکی در واقع راه رفتن را شبیه سازی می کند. با گذاشتن کف پا روی محل مورد نظر و حرکت به جلو می توانید از این دستگاه استفاده کنید. فواید دستگاه گام زن بسیار زیاد است و شما با شروع آهسته با این دستگاه می توانید به عنوان نرمش کار را شروع کنید و با افزایش سرعت ضربان قلب خود را افزایش دهید. همانطور که می دانید با افزایش ضربان قلب مصرف انرژی در بدن افزایش می یابد و بدن شروع به سوزاندن کالری می نماید. از طرفی در این دستگاه دست ها نیز درگیر فعالیت می شوند و می توان گفت بازوها نیز خوش فرم خواهند شد. پس می‌توان ادعا داشت دستگاه کام زن پارکی می‌تواند عضلات بازو، ران و ساق پا و دستگاه قلبی عروقی را تقویت نماید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه گام زن جلو و عقب می باشد.گام زن جلو و عقب نیز برای لاغری با وسایل ورزشی پارک و به عنوان دستگاه گام زن پارکی طراحی شده است. در این دستگاه شما دو پای خود را در محل مورد نظر قرار داده و با دست ها میله را می‌گیرید. به آهستگی شروع به حرکت دادن پاها کنید. این کار را به آهستگی شروع کنید و اجازه دهید ضربان قلبتان افزایش یابد، به آهستگی سرعت خود را بکاهید و پاها را بیشتر باز کنید. با این کار عضلات پا کشش مناسبی یافته و تقویت می شود. البته در باز کردن پاها احتیاط کنید که تعادلتان به هم نخورد.

 

وسایل ورزشی پارک

 

یکی دیگر ازدستگاه ورزشی پارک، دستگاه مسگری می باشد. یکی دیگر از دستگاه های لاغری ورزشی پارک دستگاه مسگری است. استفاده از این وسیله را به افرادی که در پهلوی خود چربی زیادی دارند توصیه می کنیم. البته دقت داشته باشید حین ورزش با این دستگاه باید بالاتنه را ثابت نگه داشته و پایین تنه را حرکت دهید تا بتوانید نتیجه مطلوب بگیرید. علاوه بر پهلو استفاده از این دستگاه چربی های شکمی را نیز از بین خواهد برد.

 

یکی دیگر ازدستگاه ورزشی پارک، دستگاه پاندولی می باشد. دستگاه پاندولی نیز برای لاغر کردن پهلوها طراحی شده است. پاها را به صورت جفت در کنار هم قرار دهید. صاف بایستید و بالا تنه را ثابت نگه داشته و پاها را به شکل تاندول ساعت حرکت دهید. فشار وارد آمده به پلوها باعث از بین روفتن چربی انباشته شده در این ناحیه می شود. بهتر است زانوها را خم نکنید و بالاتنه را تکان ندهید تا بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید. این حرکت را تا بالا رفتن صربان قلب تکرار نمایید. این دستگاه جهت تقویت عضلات سر شانه، ساق پا، پشت و جلو بازو و همچنین افزایش راندمان قلب طراحی شده است. برای اطلاع از لیست قیمت و مشاهده سایر محصولات وسایل ورزشی پارکی به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه توسن می باشد. عملکرد این دستگاه برای تقویت عضلات ران، ساق پا، عضلات زیر بغل و پشت طراحی شده است. ورزشکار روی این دستگاه نشسته و پاهای خود را در محل تعبیه شده قرار می‌دهد. سپس با فشار پا دستگاه را به جلو هول داده و با دست ها دسته را به سمت خود می‌کشد. این دستگاه هم باعث لاغری شده و هم جزء ست بدنسازی پارکی به شمار می‌آید.

 

یکی دیگر از انواع دستگاه ورزشی پارک ، دستگاه ماساژور می باشد. این دستگاه را می توانید در انتهای کار مورد استفاده قرار دهید. رول های برجسته این دستگاه این امکان را می‌دهند که بتوانید عضلات ناحیه پشت خود را ماساژ داده و بدن خود را سرد نمایید.

 

 

 

مطلب مفیدی بود برای منی که هر روز تو پارک ورزش میکنم – متشکر

خسته نباشید، مطلب مفیدی بود برای خرید دستگاه پرس سینه پارکی چطور میشه اقدام کرد؟ مدل های ترکیبی رو دارید؟

با سلام؛ برای خرید دستگاه پرس سینه پارکی باید به لندینگ وسایل ورزشی پارکی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. خوشبختانه دستگاه لوازم ورزشی پارکی ۲ کاره – پرس سینه و سرشانه به صورت ترکیبی طراحی شده است. با مراجعه به لندینگ با دیگر مدل ها آشنا خواهید شد.

خیلی خوبه در کنار فروش وسایل بدنسازی پارکی آموزش نحوه کار باهاشون رو گذاشتید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با سلام؛ ایمن ترافیک کالا تلاش داشته است راهنمایی خرید تجهیز…

سلام راهنمای خرید تجهیزات ترافیکی ارایه شده کامل هست؟ چطور م…

با سلام؛ بین انواع چراغ راهنمایی بیشترین قیمت مربوط به چراغ…

در میان انواع چراع راهنمایی کدام مدل قیمت بیشتری دار؟…

خرید چراغ راهنمایی نیاز به بررسی شرایط محیطی و میزان استفاده…

آیا حساب کاربری ندارید؟

سرفصل‌های مقاله

امروزه ورزش کردن در فضای پارک ها و بوستان ها به واسطه وجود لوازم یا دستگاه ورزشی پارک محقق شده است. این لوازم ورزشی پارک نه تنها به رشد و توسعه ورزش همگانی کمک نموده است بلکه به عنوان یکی از مفیدترین مبلمان شهری به شمار می‌آید که شهر را زیبا نموده اند. از فواید ورزش در پارک می توان به هوای تمیز آن، جمع شدن افراد با هدف ورزش، ایجاد جو شاد در پارک و همچنین کاهش وزن و لاغری افراد را می‌توان نام برد.

خانم ها و آقایان در هر ساعتی از روز که تمایل داشته باشند می‌توانند با مراجعه به نزدیک ترین پارک و فضای سبز اطراف محل زندگی خود به کمک تجهیزات ورزشی پارک ورزش کنند. اما در این میان این سوال پیش می آید که طرز استفاده صحیح از دستگاه ورزشی پارک ها چگونه است؟ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا نحوه کار با وسایل ورزشی پارک ها را به شما آموزش داده و از تاثیرات هر کدام از دستگاه های بدنسازی پارک ها بر روی عضلات شما سخن بگوییم.

 

وسایل ورزشی پارک

 

استفاده صحیح از وسایل ورزشی پارکی علاوه بر سلامت و کاهش وزن باعث می‌شود تا عضلات خود را نیز تقویت کنید. اما به شرطی که نحوه کار با دستگاه های ورزشی در پارک ها را بدانید و یا برنامه بدنسازی با وسایل پارک بدانید و یا از شخصی که در این زمینه تخصص دارد سوال نمایید. زیرا عدم آگاهی و استفاده نامناسب از این وسایل ممکن است بروز مشکلاتی برای شما شود. لوازم ورزشی پارکی تنوع زیادی دارند و هر کدام جهت تقویت یکی از اعضای بدن ساخته شده و در پارک ها نصب شده اند. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدای کار خود به آهستگی و با تعداد کم ،حرکات خود را شروع نمایید.

البته نرمش قبل از انجام ورزش را فراموش نکنید. پیاده روی سبک دور پارک می تواند نرمش مناسبی باشد.  بعد از شروع کار ممکن است در عضلات احساس گرفتگی داشته باشید که این در ابتدای شروع ورزش طبیعی است. برای کاهش گرفتگی عضلات در روزهای اول می توانید از دوش آب گرم بعد از ورزش استفاده کنید.

 

امروزه وسایل ورزشی پارک بسیار متنوع شده اند و در صورتی که تصمیم به استفاده از آنها را دارید باید نحوه کار با وسایل ورزشی پارک ها را بدانید و اطلاع داشته باشید که هر کدام برای تقویت چه عضله ای طراحی شده اند. بهتر است بدانید این وسایل ورزشی طبق استانداردهای جهانی توسط شرکت های تولید کننده نظیر ایمن ترافیک کالا تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید تا برای ورزش از این دستگاه ها استفاده کنید بهتر است با نحوه استفاده هر کدام از این وسایل آشنا شوید. در این جا قصد داریم تعدادی از مهمترین لوازم ورزشی پارک را به شما معرفی نموده و نحوه کار با آن ها را آموزش دهیم.

 

بیشتر بخوانید : ایمنی در اماکن ورزشی

 

این دستگاه را می توان جزء ست بدنسازی پارکی دانست. نحوه کار با دستگاه ورزشی لیفت نشسته بدین صورت است که فرد روی صندلی نشسته و با گرفتن دسته ها و فشار آن ها به جلو وزن خود را به سمت بالا می کشد. از آنجایی که باید وزن خود را تحمل نمایید این وسایل ورزشی پارکی را می توان جزء سخت ترین ورزش ها دانست. باید دقت کنید با تعداد زیاد شروع نکنید زیرا ممکن است در قسمت بازوها احساس گرفتگی نمایید. با انجام این حرکت عضلات بازو و پشت شما تقویت و خوش فرم خواهد شد.

 

 

دیگر ست بدنسازی پارکی دستگاه کشش لت می باشد. این دستگاه نیز شباهت زیادی به لیفت نشسته دارد با این تفاوت که در این دستگاه وزن خود را با بالا و پایین کردن دست ها، به سمت بالا می کشید. هر دوی این دستگاه ها برای تقویت قفسه سینه، شانه ها و پشت، پشت بازو و مچ دست و شانه طراحی شده است. در صورتی که برنامه بدنسازی با وسایل پارک را دارید این دو دستگاه را باید در اولویت قرار دهید.

 

این وسیله ورزشی پارکی نیز برای بدنسازی و فرم دهی به بدن طراحی شده و در پارک ها نصب شده اند. شما روی صندلی می نشینید و با پاها خود را به عقب و جلو هول می دهید. با این کار می توانید عضلات ران پا، لگن، مفصل زانو و مچ پا خود را تقویت نمایید. اگر از افرادی هستید که زانو درد دارید و وزنتان سنگین است باید با احتیاط بیشتری این ورزش را انجام دهید.

 

 

همه ما نحوه انجام بارفیکس را می دانیم. با انجام بارفیکس در تعداد منطقی می توانید عضلات بازو خود را تقویت نمایید. این ورزش به مرور باعث خوش فرم شدن بازوهایتان خواهد شد و قدرت بدنی شما را افزایش می‌دهد.

 

 

با گرفتن دایره ای فلزی و آویزان نمودن خود از آن می‌توانید عضلات زیر بغل و بازوی خود را تقویت نمایید. در صورتی که تمایل دارید می‌توانید خود را به چپ و راست حرکت دهید. این وسایل ورزشی پارکی برای تقویت بالا تنه طراحی شده است.

 

از دستگاه تخته شکم برای دراز نشست رفتن در پارک استفاده می شود. دراز نشست نقش مهمی در تقویت عضلات شکمی دارد. این دستگاه به شکلی طراحی شده است که بتوانید پای خود را میله محکم نمایید و به راحتی حرکت دراز نشست را انجام دهید. در صورتی که قصد لاغری با وسایل ورزشی پارک را دارید استفاده از دستگاه دراز نشست را باید بیشتر مد نظر قرار دهید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه ریلکسیشن می باشد. فرد روی این دستگاه دراز می کشد و با فشار آوردن با پا، بدن را به حالت افقی در می آورد. با این کار گردش خون در بدن بهبود یافته و همچنین عضلات مچ و روی پا نیز تقویت خواهد شد. این دستگاه به ورزشکار آرامش خاصی می دهد  به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب نموده اند.

 

 

دستگاه گام زن پارکی در واقع راه رفتن را شبیه سازی می کند. با گذاشتن کف پا روی محل مورد نظر و حرکت به جلو می توانید از این دستگاه استفاده کنید. فواید دستگاه گام زن بسیار زیاد است و شما با شروع آهسته با این دستگاه می توانید به عنوان نرمش کار را شروع کنید و با افزایش سرعت ضربان قلب خود را افزایش دهید. همانطور که می دانید با افزایش ضربان قلب مصرف انرژی در بدن افزایش می یابد و بدن شروع به سوزاندن کالری می نماید. از طرفی در این دستگاه دست ها نیز درگیر فعالیت می شوند و می توان گفت بازوها نیز خوش فرم خواهند شد. پس می‌توان ادعا داشت دستگاه کام زن پارکی می‌تواند عضلات بازو، ران و ساق پا و دستگاه قلبی عروقی را تقویت نماید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه گام زن جلو و عقب می باشد.گام زن جلو و عقب نیز برای لاغری با وسایل ورزشی پارک و به عنوان دستگاه گام زن پارکی طراحی شده است. در این دستگاه شما دو پای خود را در محل مورد نظر قرار داده و با دست ها میله را می‌گیرید. به آهستگی شروع به حرکت دادن پاها کنید. این کار را به آهستگی شروع کنید و اجازه دهید ضربان قلبتان افزایش یابد، به آهستگی سرعت خود را بکاهید و پاها را بیشتر باز کنید. با این کار عضلات پا کشش مناسبی یافته و تقویت می شود. البته در باز کردن پاها احتیاط کنید که تعادلتان به هم نخورد.

 

وسایل ورزشی پارک

 

یکی دیگر ازدستگاه ورزشی پارک، دستگاه مسگری می باشد. یکی دیگر از دستگاه های لاغری ورزشی پارک دستگاه مسگری است. استفاده از این وسیله را به افرادی که در پهلوی خود چربی زیادی دارند توصیه می کنیم. البته دقت داشته باشید حین ورزش با این دستگاه باید بالاتنه را ثابت نگه داشته و پایین تنه را حرکت دهید تا بتوانید نتیجه مطلوب بگیرید. علاوه بر پهلو استفاده از این دستگاه چربی های شکمی را نیز از بین خواهد برد.

 

یکی دیگر ازدستگاه ورزشی پارک، دستگاه پاندولی می باشد. دستگاه پاندولی نیز برای لاغر کردن پهلوها طراحی شده است. پاها را به صورت جفت در کنار هم قرار دهید. صاف بایستید و بالا تنه را ثابت نگه داشته و پاها را به شکل تاندول ساعت حرکت دهید. فشار وارد آمده به پلوها باعث از بین روفتن چربی انباشته شده در این ناحیه می شود. بهتر است زانوها را خم نکنید و بالاتنه را تکان ندهید تا بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید. این حرکت را تا بالا رفتن صربان قلب تکرار نمایید. این دستگاه جهت تقویت عضلات سر شانه، ساق پا، پشت و جلو بازو و همچنین افزایش راندمان قلب طراحی شده است. برای اطلاع از لیست قیمت و مشاهده سایر محصولات وسایل ورزشی پارکی به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه توسن می باشد. عملکرد این دستگاه برای تقویت عضلات ران، ساق پا، عضلات زیر بغل و پشت طراحی شده است. ورزشکار روی این دستگاه نشسته و پاهای خود را در محل تعبیه شده قرار می‌دهد. سپس با فشار پا دستگاه را به جلو هول داده و با دست ها دسته را به سمت خود می‌کشد. این دستگاه هم باعث لاغری شده و هم جزء ست بدنسازی پارکی به شمار می‌آید.

 

یکی دیگر از انواع دستگاه ورزشی پارک ، دستگاه ماساژور می باشد. این دستگاه را می توانید در انتهای کار مورد استفاده قرار دهید. رول های برجسته این دستگاه این امکان را می‌دهند که بتوانید عضلات ناحیه پشت خود را ماساژ داده و بدن خود را سرد نمایید.

 

 

 

مطلب مفیدی بود برای منی که هر روز تو پارک ورزش میکنم – متشکر

خسته نباشید، مطلب مفیدی بود برای خرید دستگاه پرس سینه پارکی چطور میشه اقدام کرد؟ مدل های ترکیبی رو دارید؟

با سلام؛ برای خرید دستگاه پرس سینه پارکی باید به لندینگ وسایل ورزشی پارکی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. خوشبختانه دستگاه لوازم ورزشی پارکی ۲ کاره – پرس سینه و سرشانه به صورت ترکیبی طراحی شده است. با مراجعه به لندینگ با دیگر مدل ها آشنا خواهید شد.

خیلی خوبه در کنار فروش وسایل بدنسازی پارکی آموزش نحوه کار باهاشون رو گذاشتید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با سلام؛ ایمن ترافیک کالا تلاش داشته است راهنمایی خرید تجهیز…

سلام راهنمای خرید تجهیزات ترافیکی ارایه شده کامل هست؟ چطور م…

با سلام؛ بین انواع چراغ راهنمایی بیشترین قیمت مربوط به چراغ…

در میان انواع چراع راهنمایی کدام مدل قیمت بیشتری دار؟…

خرید چراغ راهنمایی نیاز به بررسی شرایط محیطی و میزان استفاده…

آیا حساب کاربری ندارید؟

سرفصل‌های مقاله

امروزه ورزش کردن در فضای پارک ها و بوستان ها به واسطه وجود لوازم یا دستگاه ورزشی پارک محقق شده است. این لوازم ورزشی پارک نه تنها به رشد و توسعه ورزش همگانی کمک نموده است بلکه به عنوان یکی از مفیدترین مبلمان شهری به شمار می‌آید که شهر را زیبا نموده اند. از فواید ورزش در پارک می توان به هوای تمیز آن، جمع شدن افراد با هدف ورزش، ایجاد جو شاد در پارک و همچنین کاهش وزن و لاغری افراد را می‌توان نام برد.

خانم ها و آقایان در هر ساعتی از روز که تمایل داشته باشند می‌توانند با مراجعه به نزدیک ترین پارک و فضای سبز اطراف محل زندگی خود به کمک تجهیزات ورزشی پارک ورزش کنند. اما در این میان این سوال پیش می آید که طرز استفاده صحیح از دستگاه ورزشی پارک ها چگونه است؟ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا نحوه کار با وسایل ورزشی پارک ها را به شما آموزش داده و از تاثیرات هر کدام از دستگاه های بدنسازی پارک ها بر روی عضلات شما سخن بگوییم.

 

وسایل ورزشی پارک

 

استفاده صحیح از وسایل ورزشی پارکی علاوه بر سلامت و کاهش وزن باعث می‌شود تا عضلات خود را نیز تقویت کنید. اما به شرطی که نحوه کار با دستگاه های ورزشی در پارک ها را بدانید و یا برنامه بدنسازی با وسایل پارک بدانید و یا از شخصی که در این زمینه تخصص دارد سوال نمایید. زیرا عدم آگاهی و استفاده نامناسب از این وسایل ممکن است بروز مشکلاتی برای شما شود. لوازم ورزشی پارکی تنوع زیادی دارند و هر کدام جهت تقویت یکی از اعضای بدن ساخته شده و در پارک ها نصب شده اند. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدای کار خود به آهستگی و با تعداد کم ،حرکات خود را شروع نمایید.

البته نرمش قبل از انجام ورزش را فراموش نکنید. پیاده روی سبک دور پارک می تواند نرمش مناسبی باشد.  بعد از شروع کار ممکن است در عضلات احساس گرفتگی داشته باشید که این در ابتدای شروع ورزش طبیعی است. برای کاهش گرفتگی عضلات در روزهای اول می توانید از دوش آب گرم بعد از ورزش استفاده کنید.

 

امروزه وسایل ورزشی پارک بسیار متنوع شده اند و در صورتی که تصمیم به استفاده از آنها را دارید باید نحوه کار با وسایل ورزشی پارک ها را بدانید و اطلاع داشته باشید که هر کدام برای تقویت چه عضله ای طراحی شده اند. بهتر است بدانید این وسایل ورزشی طبق استانداردهای جهانی توسط شرکت های تولید کننده نظیر ایمن ترافیک کالا تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید تا برای ورزش از این دستگاه ها استفاده کنید بهتر است با نحوه استفاده هر کدام از این وسایل آشنا شوید. در این جا قصد داریم تعدادی از مهمترین لوازم ورزشی پارک را به شما معرفی نموده و نحوه کار با آن ها را آموزش دهیم.

 

بیشتر بخوانید : ایمنی در اماکن ورزشی

 

این دستگاه را می توان جزء ست بدنسازی پارکی دانست. نحوه کار با دستگاه ورزشی لیفت نشسته بدین صورت است که فرد روی صندلی نشسته و با گرفتن دسته ها و فشار آن ها به جلو وزن خود را به سمت بالا می کشد. از آنجایی که باید وزن خود را تحمل نمایید این وسایل ورزشی پارکی را می توان جزء سخت ترین ورزش ها دانست. باید دقت کنید با تعداد زیاد شروع نکنید زیرا ممکن است در قسمت بازوها احساس گرفتگی نمایید. با انجام این حرکت عضلات بازو و پشت شما تقویت و خوش فرم خواهد شد.

 

 

دیگر ست بدنسازی پارکی دستگاه کشش لت می باشد. این دستگاه نیز شباهت زیادی به لیفت نشسته دارد با این تفاوت که در این دستگاه وزن خود را با بالا و پایین کردن دست ها، به سمت بالا می کشید. هر دوی این دستگاه ها برای تقویت قفسه سینه، شانه ها و پشت، پشت بازو و مچ دست و شانه طراحی شده است. در صورتی که برنامه بدنسازی با وسایل پارک را دارید این دو دستگاه را باید در اولویت قرار دهید.

 

این وسیله ورزشی پارکی نیز برای بدنسازی و فرم دهی به بدن طراحی شده و در پارک ها نصب شده اند. شما روی صندلی می نشینید و با پاها خود را به عقب و جلو هول می دهید. با این کار می توانید عضلات ران پا، لگن، مفصل زانو و مچ پا خود را تقویت نمایید. اگر از افرادی هستید که زانو درد دارید و وزنتان سنگین است باید با احتیاط بیشتری این ورزش را انجام دهید.

 

 

همه ما نحوه انجام بارفیکس را می دانیم. با انجام بارفیکس در تعداد منطقی می توانید عضلات بازو خود را تقویت نمایید. این ورزش به مرور باعث خوش فرم شدن بازوهایتان خواهد شد و قدرت بدنی شما را افزایش می‌دهد.

 

 

با گرفتن دایره ای فلزی و آویزان نمودن خود از آن می‌توانید عضلات زیر بغل و بازوی خود را تقویت نمایید. در صورتی که تمایل دارید می‌توانید خود را به چپ و راست حرکت دهید. این وسایل ورزشی پارکی برای تقویت بالا تنه طراحی شده است.

 

از دستگاه تخته شکم برای دراز نشست رفتن در پارک استفاده می شود. دراز نشست نقش مهمی در تقویت عضلات شکمی دارد. این دستگاه به شکلی طراحی شده است که بتوانید پای خود را میله محکم نمایید و به راحتی حرکت دراز نشست را انجام دهید. در صورتی که قصد لاغری با وسایل ورزشی پارک را دارید استفاده از دستگاه دراز نشست را باید بیشتر مد نظر قرار دهید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه ریلکسیشن می باشد. فرد روی این دستگاه دراز می کشد و با فشار آوردن با پا، بدن را به حالت افقی در می آورد. با این کار گردش خون در بدن بهبود یافته و همچنین عضلات مچ و روی پا نیز تقویت خواهد شد. این دستگاه به ورزشکار آرامش خاصی می دهد  به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب نموده اند.

 

 

دستگاه گام زن پارکی در واقع راه رفتن را شبیه سازی می کند. با گذاشتن کف پا روی محل مورد نظر و حرکت به جلو می توانید از این دستگاه استفاده کنید. فواید دستگاه گام زن بسیار زیاد است و شما با شروع آهسته با این دستگاه می توانید به عنوان نرمش کار را شروع کنید و با افزایش سرعت ضربان قلب خود را افزایش دهید. همانطور که می دانید با افزایش ضربان قلب مصرف انرژی در بدن افزایش می یابد و بدن شروع به سوزاندن کالری می نماید. از طرفی در این دستگاه دست ها نیز درگیر فعالیت می شوند و می توان گفت بازوها نیز خوش فرم خواهند شد. پس می‌توان ادعا داشت دستگاه کام زن پارکی می‌تواند عضلات بازو، ران و ساق پا و دستگاه قلبی عروقی را تقویت نماید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه گام زن جلو و عقب می باشد.گام زن جلو و عقب نیز برای لاغری با وسایل ورزشی پارک و به عنوان دستگاه گام زن پارکی طراحی شده است. در این دستگاه شما دو پای خود را در محل مورد نظر قرار داده و با دست ها میله را می‌گیرید. به آهستگی شروع به حرکت دادن پاها کنید. این کار را به آهستگی شروع کنید و اجازه دهید ضربان قلبتان افزایش یابد، به آهستگی سرعت خود را بکاهید و پاها را بیشتر باز کنید. با این کار عضلات پا کشش مناسبی یافته و تقویت می شود. البته در باز کردن پاها احتیاط کنید که تعادلتان به هم نخورد.

 

وسایل ورزشی پارک

 

یکی دیگر ازدستگاه ورزشی پارک، دستگاه مسگری می باشد. یکی دیگر از دستگاه های لاغری ورزشی پارک دستگاه مسگری است. استفاده از این وسیله را به افرادی که در پهلوی خود چربی زیادی دارند توصیه می کنیم. البته دقت داشته باشید حین ورزش با این دستگاه باید بالاتنه را ثابت نگه داشته و پایین تنه را حرکت دهید تا بتوانید نتیجه مطلوب بگیرید. علاوه بر پهلو استفاده از این دستگاه چربی های شکمی را نیز از بین خواهد برد.

 

یکی دیگر ازدستگاه ورزشی پارک، دستگاه پاندولی می باشد. دستگاه پاندولی نیز برای لاغر کردن پهلوها طراحی شده است. پاها را به صورت جفت در کنار هم قرار دهید. صاف بایستید و بالا تنه را ثابت نگه داشته و پاها را به شکل تاندول ساعت حرکت دهید. فشار وارد آمده به پلوها باعث از بین روفتن چربی انباشته شده در این ناحیه می شود. بهتر است زانوها را خم نکنید و بالاتنه را تکان ندهید تا بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید. این حرکت را تا بالا رفتن صربان قلب تکرار نمایید. این دستگاه جهت تقویت عضلات سر شانه، ساق پا، پشت و جلو بازو و همچنین افزایش راندمان قلب طراحی شده است. برای اطلاع از لیست قیمت و مشاهده سایر محصولات وسایل ورزشی پارکی به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه توسن می باشد. عملکرد این دستگاه برای تقویت عضلات ران، ساق پا، عضلات زیر بغل و پشت طراحی شده است. ورزشکار روی این دستگاه نشسته و پاهای خود را در محل تعبیه شده قرار می‌دهد. سپس با فشار پا دستگاه را به جلو هول داده و با دست ها دسته را به سمت خود می‌کشد. این دستگاه هم باعث لاغری شده و هم جزء ست بدنسازی پارکی به شمار می‌آید.

 

یکی دیگر از انواع دستگاه ورزشی پارک ، دستگاه ماساژور می باشد. این دستگاه را می توانید در انتهای کار مورد استفاده قرار دهید. رول های برجسته این دستگاه این امکان را می‌دهند که بتوانید عضلات ناحیه پشت خود را ماساژ داده و بدن خود را سرد نمایید.

 

 

 

مطلب مفیدی بود برای منی که هر روز تو پارک ورزش میکنم – متشکر

خسته نباشید، مطلب مفیدی بود برای خرید دستگاه پرس سینه پارکی چطور میشه اقدام کرد؟ مدل های ترکیبی رو دارید؟

با سلام؛ برای خرید دستگاه پرس سینه پارکی باید به لندینگ وسایل ورزشی پارکی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. خوشبختانه دستگاه لوازم ورزشی پارکی ۲ کاره – پرس سینه و سرشانه به صورت ترکیبی طراحی شده است. با مراجعه به لندینگ با دیگر مدل ها آشنا خواهید شد.

خیلی خوبه در کنار فروش وسایل بدنسازی پارکی آموزش نحوه کار باهاشون رو گذاشتید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با سلام؛ ایمن ترافیک کالا تلاش داشته است راهنمایی خرید تجهیز…

سلام راهنمای خرید تجهیزات ترافیکی ارایه شده کامل هست؟ چطور م…

با سلام؛ بین انواع چراغ راهنمایی بیشترین قیمت مربوط به چراغ…

در میان انواع چراع راهنمایی کدام مدل قیمت بیشتری دار؟…

خرید چراغ راهنمایی نیاز به بررسی شرایط محیطی و میزان استفاده…

آیا حساب کاربری ندارید؟

سرفصل‌های مقاله

امروزه ورزش کردن در فضای پارک ها و بوستان ها به واسطه وجود لوازم یا دستگاه ورزشی پارک محقق شده است. این لوازم ورزشی پارک نه تنها به رشد و توسعه ورزش همگانی کمک نموده است بلکه به عنوان یکی از مفیدترین مبلمان شهری به شمار می‌آید که شهر را زیبا نموده اند. از فواید ورزش در پارک می توان به هوای تمیز آن، جمع شدن افراد با هدف ورزش، ایجاد جو شاد در پارک و همچنین کاهش وزن و لاغری افراد را می‌توان نام برد.

خانم ها و آقایان در هر ساعتی از روز که تمایل داشته باشند می‌توانند با مراجعه به نزدیک ترین پارک و فضای سبز اطراف محل زندگی خود به کمک تجهیزات ورزشی پارک ورزش کنند. اما در این میان این سوال پیش می آید که طرز استفاده صحیح از دستگاه ورزشی پارک ها چگونه است؟ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا نحوه کار با وسایل ورزشی پارک ها را به شما آموزش داده و از تاثیرات هر کدام از دستگاه های بدنسازی پارک ها بر روی عضلات شما سخن بگوییم.

 

وسایل ورزشی پارک

 

استفاده صحیح از وسایل ورزشی پارکی علاوه بر سلامت و کاهش وزن باعث می‌شود تا عضلات خود را نیز تقویت کنید. اما به شرطی که نحوه کار با دستگاه های ورزشی در پارک ها را بدانید و یا برنامه بدنسازی با وسایل پارک بدانید و یا از شخصی که در این زمینه تخصص دارد سوال نمایید. زیرا عدم آگاهی و استفاده نامناسب از این وسایل ممکن است بروز مشکلاتی برای شما شود. لوازم ورزشی پارکی تنوع زیادی دارند و هر کدام جهت تقویت یکی از اعضای بدن ساخته شده و در پارک ها نصب شده اند. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدای کار خود به آهستگی و با تعداد کم ،حرکات خود را شروع نمایید.

البته نرمش قبل از انجام ورزش را فراموش نکنید. پیاده روی سبک دور پارک می تواند نرمش مناسبی باشد.  بعد از شروع کار ممکن است در عضلات احساس گرفتگی داشته باشید که این در ابتدای شروع ورزش طبیعی است. برای کاهش گرفتگی عضلات در روزهای اول می توانید از دوش آب گرم بعد از ورزش استفاده کنید.

 

امروزه وسایل ورزشی پارک بسیار متنوع شده اند و در صورتی که تصمیم به استفاده از آنها را دارید باید نحوه کار با وسایل ورزشی پارک ها را بدانید و اطلاع داشته باشید که هر کدام برای تقویت چه عضله ای طراحی شده اند. بهتر است بدانید این وسایل ورزشی طبق استانداردهای جهانی توسط شرکت های تولید کننده نظیر ایمن ترافیک کالا تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین اگر قصد دارید تا برای ورزش از این دستگاه ها استفاده کنید بهتر است با نحوه استفاده هر کدام از این وسایل آشنا شوید. در این جا قصد داریم تعدادی از مهمترین لوازم ورزشی پارک را به شما معرفی نموده و نحوه کار با آن ها را آموزش دهیم.

 

بیشتر بخوانید : ایمنی در اماکن ورزشی

 

این دستگاه را می توان جزء ست بدنسازی پارکی دانست. نحوه کار با دستگاه ورزشی لیفت نشسته بدین صورت است که فرد روی صندلی نشسته و با گرفتن دسته ها و فشار آن ها به جلو وزن خود را به سمت بالا می کشد. از آنجایی که باید وزن خود را تحمل نمایید این وسایل ورزشی پارکی را می توان جزء سخت ترین ورزش ها دانست. باید دقت کنید با تعداد زیاد شروع نکنید زیرا ممکن است در قسمت بازوها احساس گرفتگی نمایید. با انجام این حرکت عضلات بازو و پشت شما تقویت و خوش فرم خواهد شد.

 

 

دیگر ست بدنسازی پارکی دستگاه کشش لت می باشد. این دستگاه نیز شباهت زیادی به لیفت نشسته دارد با این تفاوت که در این دستگاه وزن خود را با بالا و پایین کردن دست ها، به سمت بالا می کشید. هر دوی این دستگاه ها برای تقویت قفسه سینه، شانه ها و پشت، پشت بازو و مچ دست و شانه طراحی شده است. در صورتی که برنامه بدنسازی با وسایل پارک را دارید این دو دستگاه را باید در اولویت قرار دهید.

 

این وسیله ورزشی پارکی نیز برای بدنسازی و فرم دهی به بدن طراحی شده و در پارک ها نصب شده اند. شما روی صندلی می نشینید و با پاها خود را به عقب و جلو هول می دهید. با این کار می توانید عضلات ران پا، لگن، مفصل زانو و مچ پا خود را تقویت نمایید. اگر از افرادی هستید که زانو درد دارید و وزنتان سنگین است باید با احتیاط بیشتری این ورزش را انجام دهید.

 

 

همه ما نحوه انجام بارفیکس را می دانیم. با انجام بارفیکس در تعداد منطقی می توانید عضلات بازو خود را تقویت نمایید. این ورزش به مرور باعث خوش فرم شدن بازوهایتان خواهد شد و قدرت بدنی شما را افزایش می‌دهد.

 

 

با گرفتن دایره ای فلزی و آویزان نمودن خود از آن می‌توانید عضلات زیر بغل و بازوی خود را تقویت نمایید. در صورتی که تمایل دارید می‌توانید خود را به چپ و راست حرکت دهید. این وسایل ورزشی پارکی برای تقویت بالا تنه طراحی شده است.

 

از دستگاه تخته شکم برای دراز نشست رفتن در پارک استفاده می شود. دراز نشست نقش مهمی در تقویت عضلات شکمی دارد. این دستگاه به شکلی طراحی شده است که بتوانید پای خود را میله محکم نمایید و به راحتی حرکت دراز نشست را انجام دهید. در صورتی که قصد لاغری با وسایل ورزشی پارک را دارید استفاده از دستگاه دراز نشست را باید بیشتر مد نظر قرار دهید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه ریلکسیشن می باشد. فرد روی این دستگاه دراز می کشد و با فشار آوردن با پا، بدن را به حالت افقی در می آورد. با این کار گردش خون در بدن بهبود یافته و همچنین عضلات مچ و روی پا نیز تقویت خواهد شد. این دستگاه به ورزشکار آرامش خاصی می دهد  به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب نموده اند.

 

 

دستگاه گام زن پارکی در واقع راه رفتن را شبیه سازی می کند. با گذاشتن کف پا روی محل مورد نظر و حرکت به جلو می توانید از این دستگاه استفاده کنید. فواید دستگاه گام زن بسیار زیاد است و شما با شروع آهسته با این دستگاه می توانید به عنوان نرمش کار را شروع کنید و با افزایش سرعت ضربان قلب خود را افزایش دهید. همانطور که می دانید با افزایش ضربان قلب مصرف انرژی در بدن افزایش می یابد و بدن شروع به سوزاندن کالری می نماید. از طرفی در این دستگاه دست ها نیز درگیر فعالیت می شوند و می توان گفت بازوها نیز خوش فرم خواهند شد. پس می‌توان ادعا داشت دستگاه کام زن پارکی می‌تواند عضلات بازو، ران و ساق پا و دستگاه قلبی عروقی را تقویت نماید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه گام زن جلو و عقب می باشد.گام زن جلو و عقب نیز برای لاغری با وسایل ورزشی پارک و به عنوان دستگاه گام زن پارکی طراحی شده است. در این دستگاه شما دو پای خود را در محل مورد نظر قرار داده و با دست ها میله را می‌گیرید. به آهستگی شروع به حرکت دادن پاها کنید. این کار را به آهستگی شروع کنید و اجازه دهید ضربان قلبتان افزایش یابد، به آهستگی سرعت خود را بکاهید و پاها را بیشتر باز کنید. با این کار عضلات پا کشش مناسبی یافته و تقویت می شود. البته در باز کردن پاها احتیاط کنید که تعادلتان به هم نخورد.

 

وسایل ورزشی پارک

 

یکی دیگر ازدستگاه ورزشی پارک، دستگاه مسگری می باشد. یکی دیگر از دستگاه های لاغری ورزشی پارک دستگاه مسگری است. استفاده از این وسیله را به افرادی که در پهلوی خود چربی زیادی دارند توصیه می کنیم. البته دقت داشته باشید حین ورزش با این دستگاه باید بالاتنه را ثابت نگه داشته و پایین تنه را حرکت دهید تا بتوانید نتیجه مطلوب بگیرید. علاوه بر پهلو استفاده از این دستگاه چربی های شکمی را نیز از بین خواهد برد.

 

یکی دیگر ازدستگاه ورزشی پارک، دستگاه پاندولی می باشد. دستگاه پاندولی نیز برای لاغر کردن پهلوها طراحی شده است. پاها را به صورت جفت در کنار هم قرار دهید. صاف بایستید و بالا تنه را ثابت نگه داشته و پاها را به شکل تاندول ساعت حرکت دهید. فشار وارد آمده به پلوها باعث از بین روفتن چربی انباشته شده در این ناحیه می شود. بهتر است زانوها را خم نکنید و بالاتنه را تکان ندهید تا بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید. این حرکت را تا بالا رفتن صربان قلب تکرار نمایید. این دستگاه جهت تقویت عضلات سر شانه، ساق پا، پشت و جلو بازو و همچنین افزایش راندمان قلب طراحی شده است. برای اطلاع از لیست قیمت و مشاهده سایر محصولات وسایل ورزشی پارکی به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

 

یکی دیگر از دستگاه ورزشی پارک، دستگاه توسن می باشد. عملکرد این دستگاه برای تقویت عضلات ران، ساق پا، عضلات زیر بغل و پشت طراحی شده است. ورزشکار روی این دستگاه نشسته و پاهای خود را در محل تعبیه شده قرار می‌دهد. سپس با فشار پا دستگاه را به جلو هول داده و با دست ها دسته را به سمت خود می‌کشد. این دستگاه هم باعث لاغری شده و هم جزء ست بدنسازی پارکی به شمار می‌آید.

 

یکی دیگر از انواع دستگاه ورزشی پارک ، دستگاه ماساژور می باشد. این دستگاه را می توانید در انتهای کار مورد استفاده قرار دهید. رول های برجسته این دستگاه این امکان را می‌دهند که بتوانید عضلات ناحیه پشت خود را ماساژ داده و بدن خود را سرد نمایید.

 

 

 

مطلب مفیدی بود برای منی که هر روز تو پارک ورزش میکنم – متشکر

خسته نباشید، مطلب مفیدی بود برای خرید دستگاه پرس سینه پارکی چطور میشه اقدام کرد؟ مدل های ترکیبی رو دارید؟

با سلام؛ برای خرید دستگاه پرس سینه پارکی باید به لندینگ وسایل ورزشی پارکی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. خوشبختانه دستگاه لوازم ورزشی پارکی ۲ کاره – پرس سینه و سرشانه به صورت ترکیبی طراحی شده است. با مراجعه به لندینگ با دیگر مدل ها آشنا خواهید شد.

خیلی خوبه در کنار فروش وسایل بدنسازی پارکی آموزش نحوه کار باهاشون رو گذاشتید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با سلام؛ ایمن ترافیک کالا تلاش داشته است راهنمایی خرید تجهیز…

سلام راهنمای خرید تجهیزات ترافیکی ارایه شده کامل هست؟ چطور م…

با سلام؛ بین انواع چراغ راهنمایی بیشترین قیمت مربوط به چراغ…

در میان انواع چراع راهنمایی کدام مدل قیمت بیشتری دار؟…

خرید چراغ راهنمایی نیاز به بررسی شرایط محیطی و میزان استفاده…

آیا حساب کاربری ندارید؟

واحد کالا:

تاریخ بروزرسانی:

1399/11/6

تعداد بازدید:
23166

برای سفارش تلفنی با این شماره ها تماس بگیرید : 9 صبح الی 17 خانم زارع و آقای سعادتمندی 02166968374 — 02166968347 — 02166962918 &&& از ساعت 17 الی 21 با شماره همراه 09196800067

وسایل ورزشی پارک

لیست قیمت تجهیزات پارکی

 

وسایل ورزشی پارک

 

 

16000000 ریال

16000000 ریال

16000000 ریال

16000000 ریال

21500000 ریال

33500000 ریال

34500000 ریال

15500000 ریال

17500000 ریال

37000000 ریال

هایبرد : طراحی سایت

02144288050مشاوره تلفنی

پیشنهاد شگفت انگیز

سطح شیب دار کودک

ست اشکال هندسی فومی 21 تکه

اسکوتر چهار چرخ کودک B4

وسایل ورزشی پارک

ماشین فومی تعادلی

فوتبال دستی تاشو ساده

فوتبال دستی خانگی کد 720

مبل بادی راحتی اینتکس دو تکه

اسکوتر کودک سه چرخ چراغ دار مدل B1

وسایل ورزشی پارکی به نوعی زیر مجموعه ای از تجهیزات پارکی و مبلمان شهری محسوب می شوند. قطعا شما هم این دستگاه های ورزشی همگانی را در پارک و فضای سبز دیده اید. این وسایل ورزشی با مهندسی دقیق و با کمک پزشکان متخصص برای ورزش تمامی قشر ها در یک فضای روباز و با کمترین هزینه طراحی شده اند. اگر به دنبال تاب و سرسره پارکی میگردید به این صفحه از محصولات مراجعه کنید.

همه افراد نیاز به ورزش کردن دارند اما بسیاری امکانات ورزشی مناسبی در اختیار نداشته و یا فرصت استفاده از امکانات ورزش حرفه ای را ندارند از همین رو، وسایل ورزشی پارکی می توانند فرصتی کوتاه را برای پر کردن این کمبود در اختیار همه افراد قرار دهند.

این دستگاه ها در مدل های متنوعی ساخته و طراحی می شوند تا بتوانند همه امکاناتی را که در یک باشگاه ورزشی وجود دارد شبیه سازی کنند. جنس بدنه ی این وسایل ورزشی پارکی فلزی بوده و در برخی از مدل ها دارای بخش های پلی اتیلنی در قسمت نشیمنگاه و یا دسته ها هستند. قیمت لوازم ورزشی پارک ها با توجه به تعداد زیاد دسته بندی ها متغیر است. اما شما با هر بودجه ای میتوانید لوازم ورزشی پارک ها را خریداری کنید

وسایل ورزشی پارکی یا لوازم بدنسازی پارکی همانطور که گفته شد بسیار متنوع و با کاربرد های متفاوتی ساخته می شوند. هریک از دستگاه های بدنسازی پارکی برای تقویت بخشی از عضلات بدن کاربرد داشته و عمدتا شیوه استفاده از محصول نیز کاملا واضح و آشناست.

این دستگاه ها برای تقویت عضلات دست، شکم، پا و کمر ساخته شده اند. این محصولات شامل دستگاه بدنسازی دراز و نشست پارکی، ست بدنسازی پرس سینه پارکی، ست پارو و…. هستند؛ برخی مدل ها نیز می توانند ترکیبی از دو وسیله بدنسازی در کنار هم باشند؛ مانند ست کوهپیمایی و مسگری پارکی.

در کنار این موارد، محصولاتی برای شبیه سازی ماساژ بعد از استفاده از دستگاه های بدنسازی پارکی تعبیه شده است.همانطور که گفته شد مبلمان شهری نیز در این دسته از محصولات قرار می گیرند، مبلمان شهری شامل انواع نیمکت های پارکی فلزی، نیمکت های پارکی چوبی و مدل های مختلف سطل زباله پارکی و فضای باز هستند که همه این مبلمان شهری قابلیت استفاده در فضای سبز، ویلا ها و باغ ها را نیز دارند.

آیا درباره این محصول سوالی دارید ؟!

تعتبر المعدات الریاضیه فی المتنزهات احد فروع معدات الحدائق وأثاث المدن. دون شک رأیتم هذه الآلات الریاضیه فی الحدائق والساحات المتنزهات العامه . تم تصمیم هذه المعدات الریاضیه بعنایه فائقه و برعایه الأطباء المتخصصین لیمارس جمیع افراد المجتمع الریاضه فی الساحت العامه و بأقل تکلفه. إذا کنت تبحث عن الأرجوحه والوسم، یرجى الرجوع إلى هذه الصفحه من المنتجات.

یحتاج الجمیع إلى ممارسه الریاضه، ولکن العدید لا یملکون صالات ریاضیه مناسبه أو لا تتاح لهم الفرصه لاستخدام صالات ریاضیه محترفه، لذلک یمکن للمعدات الریاضه فی الحدائق العامه أن توفر فرصه قصیره لسد هذا النقص.

یتم تصمیم و تصنیع هذه الأجهزه فی نماذج متنوعه بحیث یمکن محاکاه جمیع الأجهزه الموجوده فی صاله الألعاب الریاضیه. المعدات الریاضیه للحدائق تصنع من المواد المعدنیه کما ان فی بعض النماذج یتم الاستفاده من البولی إیثیلین فی  المقاعد و المقابض. اسعار المعدات الریاضیه فی الحدائق یختلف نظرا لتنوعها. ولکن یمکنک شراء المعدات الریاضیه للحدائق بأی میزانیه.

المعدات الریاضیه أو معدات کمال الأجسام فی الصالات الریاضیه حدیقه، کما ذکر أعلاه، وهی متنوعه جدا ویتم إجراؤها مع تطبیقات مختلفه. یتم استخدام کل جهاز لکمال الأجسام فی الحدائق لتقویه جزء من عضلات الجسم و طریقه استخدام المنتج بسیط و واضح جدا.

تم صناعه هذه الأجهزه لتقویه عضلات الید والبطن والقدم والظهر. وتشمل هذه المنتجات آله کمال الاجسام لحرکات المعده ،مجموعه کامله لعضلات الصدر ، مجموعه مجداف, إلخ. یمکن أن تکون بعض المعدات ایضا مزیجا من جهازی اللیاقه البدنیه معًا، مثل مجموعه تسلق الجبال و الأرداف السفلى.

بالإضافه إلى هذه المنتجات ، یتم تأمین منتجات شبیه للتدلیک بعد استخدام أجهزه کمال الأجسام فی الحدائق.

کما ذکرنا، یوضع الأثاث الحضری (المدن) أیضا ضمن هذه الفئه من المنتجات، والأثاث الحضری یشمل مجموعه متنوعه من مقاعد الحدائق المعدنیه، ومقاعد خشبیه ونماذج مختلفه من دلو النفایات فی الهواء الطلق، و یمکن استخدامها فی الساحات العامه والفلل و البساتین.

 

هل لدیک سؤال حول هذا المنتج؟!

بازی سازان تولیدکننده و صادرکننده انواع محصولات مهد و مراکز بازی کودک، پارک، خانه بازی و شهربازی می باشد. مشاوران این مجموعه ۲۴ ساعته به صورت حضوری و آنلاین آماده ی خدمت رسانی هستند. در فروشگاه آنلاین بازی سازان نیز سعی شده تا محصولاتی متنوع با بهترین قیمت در اختیار شما قرار گیرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به BAZISAZAN می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.


کاتالوگ

Downloads-icon

معمولا وسایلی را در پارک ها مشاهده می کنیم که برای ورزش طراحی شده اند، اما اغلب این وسایل را نمی شناسیم و حتی نام آنها را نمی دانیم که در این مطلب به طور خلاصه به معرفی این وسیله ها پرداخته می شود

ورزش، بخشی از زندگی سالم است . استفاده از فضاهای ورزشی درهمه جای دنیا حق شهروندی محسوب می شود و به این منظور، در کشورما نیزامکاناتی مهیا شده تا شهروندان با کمترین هزینه، از امکانات ورزشی در پارک ها استفاده کنند.نکته ای که از ابتدای نصب و استفاده این وسایل مطرح بوده، نگرانی درباره استاندارد نبودن وعوارض احتمالی آن هاست. برخی معتقدند بیشترکاربران این وسایل، اهل انجام ورزش حرفه ای نیستند و از روش های درست حرکات آگاهی ندارند و ممکن است استفاده ازآن ها باعث تشدید یا بروز بیماری هایی مانند آرتروز شود.در این مطلب لوازم ورزشی پارک ها را  از جنبه های مختلف مورد بررسی قرارمی دهیم.

به طور کلی می توان گفت بیشتر دستگاه های ورزشی موجود در پارک ها به دلیل این که در آن ها به جنسیت متفاوت کاربران، تناسب جثه ای آن ها، آمادگی جسمانی پایه ای و ایمنی لازم توجه نشده، استاندارد نیستند و نمی توان از آن ها برای ارتقای آمادگی بدنی سود برد.معمولا ناآشنایی کاربر با روش صحیح استفاده از دستگاه، ندیدن آموزش لازم و نداشتن تناسب جسمی، عوارضی است که به دنبال استفاده از این وسایل به وجود می‌آیند. متاسفانه بیشتر این وسایل قابل تنظیم نیستند بنابراین ممکن است شخص پس از کار با آن ها دچار التهاب تاندونی، لیگامانی، عضلانی و مفصلی به علت وارد شدن نیروهای اضافی و در راستای غلط بر اعضا شود. اگرچه شاید استفاده از این وسایل برای افرادی که جثه شان با آن ها متناسب است وورزشکار هستند و قصد دارند سطوح آمادگی قبلی خود را حفظ کنند، مناسب باشد ولی برای استفاده عموم، باید روش استفاده صحیح از این وسایل و اصول گرم کردن، انعطاف پذیری و سرد کردن و نحوه تنفس صحیح حین تمرین های قدرتی آموزش داده شود.

دستگاه های موجود در پارک ها برای آمادگی جسمانی پیش بینی شده اند و به هیچ وجه قابلیت درمانی ندارند بنابراین افرادی که دچار مشکلات اسکلتی- عضلانی هستند، نباید برای بهبود بیماری از آن ها استفاده کنند.در صورتی که جزو گروه های آسیب پذیر (سالمندان، کودکان یا زنان باردار) هستید، بدون مشورت با پزشک از انجام هرگونه فعالیت ورزشی با این دستگاه ها خودداری کنید.صرف نظراز ایرادهایی مانند چگونگی نصب و جانمایی این وسایل با توجه به هزینه زیاد، قرار ندادن ضربه گیر در کف ، نداشتن تابلوی راهنمای مناسب ، در بعضی موارد رعایت نشدن فاصله مناسب دستگاه ها با هم و ….در ادامه  به چند وسیله ورزشی در پارک ها وکاربرد آن ها اشاره می کنیم . ناگفته نماند اگر چه نصب این وسایل، کار ارزشمندی برای همگانی کردن ورزش در سطح جامعه بوده اما موضوع قابل تامل این است که شهرداری ها و مسئولان ورزشی، باید در ادامه استفاده بهینه و بهتراز آن به شهروندان خدمات بیشتری ارائه دهند تا وسایل بدون استفاده نماند و هزینه ای که صرف شده است، به هدر نرود.

وسایل ورزشی پارک

 برای تقویت عضلات زیربغل، پشت بازو و سرشانه مناسب است .

دستگاه تخته شکم برای تقویت و افزایش انعطاف پذیری ماهیچه های شکم و پشت و سوزاندن و کاستن چربی شکم و کمر، مناسب است و می توان برای تقویت ماهیچه های شکم و زیبایی اندام از آن استفاده کرد.

از دستگاه ریلکسیشن می توان برای بهبود و ارتقای سیستم گردش خون و اکسیژن رسانی سریع به تمامی اندام های بدن استفاده کرد.

 برای تقویت عملکرد قلبی و ریوی و همچنین سوزاندن چربی مناسب است.

این دستگاه به دلیل ایجاد چرخش در ناحیه کمر، اگرچه برای افراد سالم مفید است ولی درافراد باسابقه جدید کمردرد و آسیب دیسک کمری، می تواند خطرساز باشد.

دستگاه پاندولی (پهلو و بغل ران) برای تقویت ماهیچه ها در اعضای کمر، شکم ، پشت و افزایش توازن در هر چهار عضو  است.

دستگاه چرخ وفلک دوتایی برای تقویت ماهیچه های بدن در قسمت بالا تنه و افزایش انعطاف پذیری و تحریک مفاصل شانه و عضلات، گردش سریع خون در کلیه عروق بدن و قلب مناسب است. باید توجه داشت که حرکات باید به آرامی و با تمرکز انجام شود و هر چرخشی به چپ و راست، باید با تنفس عمیق همراه باشد.

برای تقویت کمر، ماساژ دادن ماهیچه های کمر و ماساژ کامل عضلات پشتی بدن، تقویت سیستم عصبی مرکزی، برطرف کردن خستگی و لای روبی رگ های خونی و سیستم گردش خون کاربرد دارد.نخستین دستگاه های بدنسازی پارکی، درسال ۱۹۹۸ میلادی درکشور چین ساخته و در سال ۱۳۸۴ در پارک های ایران  نصب شد. توجه به این که هر وسیله ورزشی برای چه گروه از افراد و چه محدوده سنی طراحی شده است ضرورت دارد حتی اگر دستگاه مناسب تمام سنین باشد.

بیشتر بدانید : با این عادت صبحگاهی 10 دقیقه ای هفته ای 400 کالری بیشتر بسوزانید!!

بیشتر بدانید : بهترین زمان برای ورزش کردن

بیشتر بدانید : ورزش هایی برای شادابی صبحگاهی دانش آموزان!

بیشتر بدانید : بهترین زمان ورزش کردن برای خانم های شاغل

گردآوری : گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthمنبع : yjc.ir و روزنامه سلامت 

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

هفته نامه سلامت – حمید مهدوی‌محتشم*: فعالیت بدنی محدودیت سنی ندارد و در همه جا و همه شرایط و با کمترین تجهیزات می‌توان به آن پرداخت. دیدگاه اشتباهی که در جامعه ما وجود دارد، این است که وقتی می‌گوییم ورزش کنید تا سالم باشید، فکرها به سمت باشگاه‌‌‌‌های ورزشی می‌رود.

در کل، زمانی که دو واژه ورزش و سلامت کنار هم می‌آیند، منظور اجرای فعالیت‌‌‌‌های بدنی است که می‌تواند در قالب یک رشته ورزشی مثل فوتبال باشد یا در قالب پیاده‌روی که البته انتخاب آن به علاقه و امکانات شخص بستگی دارد.

به طور کلی، پیاده‌روی، دویدن، اجرای حرکات کششی و قدرتی در منزل یا پارک و استفاده از وسایل ورزشی در فضای باز شرایطی را برای افزایش تحرک در فرد ایجاد می‌کنند. بنابراین با کمترین هزینه می‌توان به این فعالیت‌‌‌‌های بدنی پرداخت.

وسایل ورزشی پارک

گروه‌بندی وسایل

متخصصان حوزه سلامت این وسایل را با توجه به تاثیر و عملکردشان بر بدن به 4 گروه کلی تقسیم کرده‌اند که عبارتند از:

1. قدرتی: این گروه از وسایل به افزایش قدرت عضلانی بدن کمک می‌کنند.

2. قلبی- عروقی: این گروه از وسایل گردش خون را بهبود می‌بخشند و به عملکرد ریه‌‌‌‌ها کمک می‌کنند.

3. انعطاف‌پذیری: این گروه از وسایل، از طریق کشش اندام‌‌‌‌ها به بهبود دامنه حرکتی اعضای بدن کمک می‌کنند.

4. تعادل و هماهنگی: این گروه از وسایل موجب بهبود تعادل بدن می‌شوند و پاسخگویی بدن به واکنش‌‌‌‌های بیرونی را تقویت می‌کنند.

البته بعضی از دستگاه‌‌‌‌های موجود در پارک‌‌‌‌ها، ممکن است فقط یکی از این ویژگی‌‌‌‌ها را داشته باشد و بعضی دیگر شامل 2 یا 3 مورد از موارد فوق‌الذکر شوند.

یادتان باشد که…

• تعداد تکرار و ست‌‌‌‌ها به آمادگی و قوای جسمانی شما بستگی دارد اما توصیه می‌شود برای شروع همیشه تمرین‌‌‌‌های خود را با تعداد تکرار و ست پایین آغاز کنید تا بدنتان با آن وضعیت آشنا شود.

• قبل از شروع هرگونه فعالیت بدنی، ابتدا بدن خود را با حرکات جهشی و کششی گرم کنید.

• پس از پایان فعالیت بدنی نیز حتما با حرکات کششی سبک و کوتاه‌مدت بدن خود را سرد کنید.

تمرین اول: بارفیکس

از این وسیله می‌توان به 2 شکل استفاده کرد:

1- تقویت قدرت و استقامت بالاتنه (دست، شانه و تقویت مچ، آرنج و کتف): اصولا حرکت بارفیکس برای افراد مبتدی دشوار است و ممکن است از اجرای آن دست بکشند اما این عزیزان برای شروع می‌توانند ابتدا آویزان شوند و سعی کنند 10 ثانیه آویزان بمانند سپس زمان آن را بیشتر کنند. زمانی که به 60 ثانیه رسیدند می‌توانند با کمک، حرکت بارفیکس را اجرا کنند.

2- کشش ستون فقرات و اندام فوقانی: کافی است فقط از دستگاه آویزان شوید. با این کار فشارهای واردشده روی ستون فقرات‌تان کاهش می‌یابد.

یادتان باشد به صورت دوستانه می‌توانید همزمان از این دستگاه استفاده کنید.

تمرین دوم: پرس پا

این دستگاه برای تقویت عضلات پا مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابتدا روی کفه‌‌‌‌های صندلی شکل بنشینید، پاهایتان را روی پدال‌‌‌‌ها بگذارید. ابتدا زانوها به صورت خمیده هستند. با انقباض عضلات پا، زانو را صاف کنید. توجه داشته باشید زانو کاملا صاف نشود یا بهتر بگویم زانو را قفل نکنید. این کار موجب آسیب رساندن به زانو می‌شود. سپس متناوبا عقب بکشید. توصیه می‌شود حرکات را به آرامی انجام دهید.

تمرین سوم: پرس سینه نشسته

هدف از استفاده این دستگاه، بهبود قدرت و استقامت عضلات سینه، بازوها، شانه‌‌‌‌ها و پشت است. این حرکت می‌تواند اندکی دشوار باشد زیرا شما وزن خود را جابجا می‌کنید. بنابراین روی صندلی بنشینید و دستگیره‌‌‌‌ها را بگیرید. سپس به آرامی با انقباض عضلات دست و سینه دستگیره را به سمت جلو فشار دهید و به آرامی دستگیره‌‌‌‌ها را به عقب برگردانید.

تمرین چهارم: کشش لت

این حرکت مناسب تقویت عضلات بالاتنه از جمله سرشانه، بازوها، بالای سینه و پشتی بزرگ است و نسبتا می‌تواند دشوار باشد زیرا وزن خود را جابجا می‌کنید. برای استفاده از این دستگاه، روی صندلی بنشینید و دستگیره‌‌‌‌ها را بگیرید و به آرامی با انقباض عضلات، دستگیره‌‌‌‌ها را پایین بکشید و دوباره به حالت اول بازگردید. توجه کنید ممکن است دست شخص سالمندی به علت کم‌تحرکی یا هر دلیل دیگری نتواند بالا بیاید و دستگیره را بگیرد پس این حرکت برای این افراد که از ناحیه شانه رنج می‌برند، مناسب نیست.

تمرین پنجم: پاندول

این دستگاه را با نام دیگر یعنی اسکی فضایی می‌شناسند اما باید گفت اسکی فضایی اسم مناسبی برای این دستگاه نیست. اسکی فضایی نام فارسی دستگاه الپتیکال است. یادتان باشد این دستگاه موجب تقویت عضلات کمر و پهلو می‌شود، همچنین اجرای بلندمدت آن می‌تواند به بهبود سیستم قلبی-عروقی کمک کند و موجب بهبود تعادل فرد می‌شود.

برای استفاده از آن، روی کفه دستگاه بایستید و میله‌‌‌‌های طرفین را بگیرید. به آرامی اندام تحتانی‌تان را مانند پاندول به چپ و راست حرکت دهید. توجه داشته باشید اگر کل بدن به چپ و راست تاب بخورد، تاثیر کمتری بر تقویت عضلات پهلو و پشت می‌گذارد اما اگر از ناحیه کمر به طرفین تاب دهید، بیشتر سبب تقویت این ناحیه می‌شود. باید توجه داشت افرادی که تعادل خوبی ندارند مانند سالمندان باید مراقب باشند خود را زیادی تاب ندهند و سایر افراد هم سرعتشان را کنترل کنند.

تمرین ششم: گام‌زن

نام دیگر این دستگاه هوانورد است. این دستگاه پیاده‌روی را شبیه‌سازی می‌کند و برای تقویت سیستم قلبی- عروقی و عضلات پا مناسب است، حتی می‌تواند موجب کشش عضلات پا شود و به تعادل بدن کمک کند. فقط نباید پاها را خیلی به جلو یا عقب تاب بدهید چون تعادلتان به هم می‌خورد. برای استفاده از این دستگاه باید پاهایتان را روی صفحه‌‌‌‌ها بگذارید. دستگیره‌‌‌‌ها را بگیرید و به آرامی یک پا را به جلو و پای دیگر را به عقب ببرید و این روند را تکرار کنید.

البته می‌توان پاها را بیشتر به جلو و عقب برد تا موجب کشش پاها نیز بشود اما باید مراقب بود و دستگیره‌‌‌‌ها را به خوبی گرفت. یادتان باشد استفاده از دستگاه‌‌‌‌های گام‌زن و پاندول ممکن است برای بعضی افراد دشوار باشد. این عزیزان کافی است ابتدا روی آن قرار گیرند و تاب کوچکی به خود بدهند، نیازی نیست پاها را خیلی به طرفین یا جلو و عقب پرتاب کرد، برای شروع زاویه کم، بسیار مفید و کارساز خواهد بود.*کارشناس ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی

دسگاه بدنسازی پارکی یا ست بدنسازی پارکی از وسایل تفریخی و ورزشی در پارکها می باشد . دستگاه بدنسازی پارکی که امروزه جزئ پر استفاده ترین دستگاه های ورزشی پارکی است توسط گروه تولیدی آبان ، تولید شده و در اختیار شما قرار گرفته است. این وسایل دارای استاندارد ایران و ضمانت نامه های کیفیتی بین المللی می باشد

دستگاه بدنسازی پارکی با کاربری های خاص طراحی و تولید شده است و در راستای زیبا سازی فضای شهری تنوع رنگ بسیاری دارد.

گروه تولیدی آبان علاوه بر دستگاه بدنسازی پارکی در این مجموعه وسایل دارای تولیداتی چون نیمکت پارکی و سطل زباله پارکی و شهری می باشد


دستگاه بدنسازی پارکی چهار فرمان

وسایل ورزشی پارک

دستگاه بدنسازی پارکی سرشانه نشسته

دستگاه بدنسازی پارکی زیر بغل و کول

دستگاه بدنسازی پارکی دوچرخه ثابت

دستگاه بدنسازی پارکی پرس سینه

دستگاه بدنسازی پارکی جلوپا

دستگاه بدنسازی پارکی ماساژور

دستگاه بدنسازی پارکی مسگری

دستگاه بدنسازی پارکی توسن

دستگاه بدنسازی پارکی قایقرانی

دستگاه بدنسازی پارکی لیفت نشسته

دستگاه بدنسازی پارکی بارفیکس ثابت

دستگاه بدنسازی پارکی دراز و نشست

دستگاه بدنسازی پارکی قوس کمر

دستگاه بدنسازی پارکی پارالل

دستگاه بدنسازی پارکی چهار فرمان

دستگاه بدنسازی پارکی پرس سرشانه

دستگاه بدنسازی پارکی گام زن چپ و راست

دستگاه بدنسازی پارکی گام زن جلو و عقب

دستگاه بدنسازی پارکی گام زن دست و پا

دستگاه بدنسازی پارکی – پرس پا

درباره ما

معرف ‌ما کیفیت ‌برتر محصولات ‌تولیدی
گروه تولیدی آبان سازنده انواع سازه‌های فلزی و پلی‌اتیلن ، توليدكننده لوازم و تجهیزات مدرن پارکی
و مبلمان‌ شهری و زیباسازی‌ محیط که شامل دستگاههاى ورزشى فضاى باز و بدنسازى پاركى(ست ورزشی)،
مجموعه بازى كودكان و مهدكودك، انواع نيمكت، سطل و مخازن زباله، میز‌ تنیس و شطرنج، فوتبال‌دستی،
تاب سرسره، پایه‌چراغ‌ و پرچم، صنايع روشنائى، برج نوری، دکل‌ پرچم‌ مرتفع، آلاچیق،
ایستگاه‌اتوبوس‌وتاکسی، کفپوش، علائم و تجهیزات زیباسازی محیط شهری و روستائی است ، می باشد
این مجموعه آمادگى دارد كالا يا سفارش مورد نیاز مشتریان عزیز را با بهترين كيفيت و مناسبترين قيمت،
تولید و ارائه نماید.
در این مجموعه همواره تلاش می شود سفارشات در حداقل زمان ممکن و با اقتصادی ترین شیوه ها تولید شوند
تا با کاهش هزینه ها، رضایت مشتری جلب گردد.

آدرس : جاده شهریار به آدران نرسیده به سه راه آدران شهرک صنعتی شهید زواره
ای صنعت هفتم پلاک ۶


طراحی سایت توسط وبودید

نخستین دستگاه های بدنسازی پارکی، در سال ۱۹۹۸ میلادی در کشور چین ساخته و در سال ۱۳۸۴ وارد ایران و در پارک ملت نصب شدند. نظرات متعددی در رابطه با فوائد، مزایا، معایب و خطرات این نوع دستگاه ها مطرح شده است. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد که با معرفی هرکدام از این دستگاه ها به طور کامل به بررسی آن بپردازیم. با دلگرم همراه باشید.

نام وسیله: خرک

طرز استفاده ذکر شده برای این دستگاه:در حالی که به صورت عمودی قرار دارید فاصله خود را نسبت به دستگاه تنظیم کنید. دستگیره را گرفته و خیلی آرام به طرف پشت و یا بالعکس بر روی دستگاه خم شوید.

وسایل ورزشی پارک

اهداف ذکر شده برای این دستگاه:تقویت گروه ماهیچه های اعضای بدن در قسمت بالا تنه و ماهیچه های شکمی، کمر و همچنین توازن بدن.تمرین با این وسیله باعث باز شدن ستون مهره ها می­شود. در این حالت عضلات شکمی کشیده می شوند. اما چون حرکت موافق با نیروی جاذبه انجام می گیرد عضلات کمر کاری انجام نمی دهند بنابراین تقویتی در هیچ کدام از این عضلات صورت نمی گیرد.

معایب:

با توجه به موارد فوق استفاده از این وسیله مناسب به نظر نمی رسد و بهتر است در انتخاب این وسیله دقت بیشتری صورت بگیرد. می توان حرکت زیر را با حرکت بر روی این وسیله جایگزین نمود.

به پشت بخوابید در حالی که کف پا بر روی زمین قرار دارد. باسن را از روی زمین بلند کنید تا جایی که رانها و بدن در یک راستا قرار بگیرد.البته این حرکت بیشتر بر روی تقویت عضلات کمری و شکمی تاثیر دارد و اگر هدف کشش عضلات شکمی باشد. بهتر است در حالت خوابیده به پشت دستها را بطرف بالا و کنار سر قرار داده و بکشید (نگذارید از زمین بلند شوند) در همین حال سعی کنید کمر را از زمین جدا کنید. این حرکت باعث کشش مناسبی در عضلات شکمی می شود.

نام وسیله: صندلی قدرت

طرز استفاده ذکر شده برای این دستگاه:به طوریکه سر و کمر به صورت کشیده قرار گیرد بر روی صندلی نشسته و پاهای خود را روی پدال ها فشار دهید و با خم و راست نمودن زانوها حرکت های بالا و پایین را انجام دهید.

اهدف ذکر شده برای این دستگاه:تقویت عضلات شکم و ماهیچه های پشت زانو

معایب:

حرکت زیر جایگزین مناسبی برای این وسیله می باشد.بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. حالا مانند هنگامی که می خواهید روی صندلی بنشینید به وضعیت نیم نشسته در آید. در هنگام پائین رفتن دست های خود را تا حد شانه بالا بیاورید. بعد از مکث کوتاهی دوباره به حالت ایستاده در آیید.افرادی که دچار صدمات زانو می باشند بهتر است از حرکت زیر استفاده کنند. به پشت دراز بکشید و یک حوله را رول کنید و در زیر زانو قرار دید به طوری که پا از زانو خم شود. سپس سعی کنیید پای خود را از زانو باز کنید و بالا بیارید.

این دو مورد را بررسی کردیم. به طور کلی می‌توان گفت بیشتر دستگاه‌های ورزشی موجود در پارک‌ها به دلیل اینکه در آن‌ها به جنسیت متفاوت کاربران، جثه آن‌ها، آمادگی جسمانی پایه‌ای و ایمنی لازم توجه نشده، استاندارد نیستند و نمی‌توان از آن‌ها برای ارتقای آمادگی بدنی سود برد.معمولا ناآشنایی کاربر با روش صحیح استفاده از دستگاه، ندیدن آموزش لازم و نداشتن تناسب جسمی با این وسایل از مشكلات استفاده از این وسایل است.متاسفانه بیشتر این وسایل قابلیت تنظیم ندارند بنابراین ممکن است شخص پس از کار با آن‌ها دچار التهاب تاندونی، عضلانی و مفصلی به علت وارد شدن نیروهای اضافی و در راستای غلط بر اعضا شود. گرچه شاید استفاده از این وسایل برای افرادی که جثه‌شان با آن‌ها متناسب است و قصد دارند سطوح آمادگی قبلی خود را حفظ کنند، مناسب باشد

اگر دفعه ی دیگر به پارک رفتید تا از وسایل ورزشی پارک ها استفاده کنید، بهتر است وضعیت جسمانی خود را بسنجید و با یک متخصص ورزش درمورد استفاده از این وسایل مشورت بگیرید. چرا که همین طور که این وسایل می توانند برای سلامت مفید باشند، به همان اندازه هم می توانند خطرناک باشند.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد راهنمایی های لازم را درباره وسایل ورزشی پارک ها به شما بدهد. چنان چه شما پیشنهاد یا نظری در مورد این مقاله داشته باشید می توانید آن را در قسمت دیدگاه با ما درمیان بگذارید.

وسایل ورزشی پارک
وسایل ورزشی پارک
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *