پرداخت قبض ثابت

پرداخت قبض ثابت
پرداخت قبض ثابت

شما هنوز وارد حساب کاربری خود نشده‌اید

با

ورود به حساب کاربری

سابقه استعلام‌ها و قبض‌های قبلی شما در دسترس خواهد بود

تلفن ثابت همواره یکی از ابزارهای پر کاربرد و
ضروری در محل کار و خانه است و پرداخت دوره‌ای قبوض تلفن ثابت نیز یکی از
مهم‌ترین دغدغه‌های ما در زمینه پرداخت قبوض است. به منظور تسهیل فرایند
استعلام و پرداخت، قبضینو امکان استعلام بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت
قبض تلفن را فراهم کرده است. در این بخش کافیست شماره تلفن ثابت خود را
وارد کتید و مبلغ کارکرد و جزئیات قبض را مشاهده و در صورت تمایل اقدام
به پرداخت کنید. قبضینو ضمن آرشیو کردن تمام قبض های تلفن ثابت، امکان
نامگذاری و دسته بندی قبض ها را نیز فراهم کرده است. جهت چاپ رسید قبوض
پرداختی نیز می‌توانید به بخش سوابق در پروفایل کاربری خود مراجعه کنید.
در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با پشتیبانی قبضینو در تماس باشید.

به منظور تسهیل فرایند مشاهده و
پرداخت قبوض، امکان استعلام قبض تلفن ثابت بدون نیاز به شناسه
قبض و شناسه پرداخت و تنها با استفاده از شماره تلفن ثابت
فراهم شده است. با وارد کردن شماره خود مبلغ قبض میان دوره
و پایان دوره در دسترس خواهد بود. همچنین امکان پرداخت
گروهی قبوض در سبد قبض قبضینو فراهم شده است تا قبض تلفن
ثابت خود را در کنار سایر قبوض به صورت یکجا پرداخت نمایید.

قبضینو امکان نمایش قبض میان‌دوره و
پایان‌دوره تلفن ثابت را در اختیار شمار کاربران عزیز قرار داده
است. قبض پایان دوره، کارکرد یک دوره کامل (تا زمان صدور قبض)
است اما قبض‌میان دوره کل هزینه کارکرد را تا همان روزی که
استعلام را انجام می‌دهید به شما نمایش می‌دهد. اگر قبض میان‌دوره تلفن ثابت
خود را پرداخت کنید دیگر نیازی به پرداخت قبض پایان‌دوره نخواهید داشت.
پرداخت قبض ثابت

با استـفاده از سـامانه قـبضینو می‌تـوانید
به سادگی قبـض تلـفن ثابت خود را استـعلام بگیرید. امکان مـشاهده
مبلغ قـبض تلـفن به تفکـیک کـارکرد میـان‌دوره و پایان‌دوره و همـچنین
جزئیات کـامل آخـرین قـبض پایان دوره شـامل ریز اطـلاعات قـبض کـاغذی،
در اخـتیار شـما کاربران عزیز قرار گرفته است. در صـورت قطـعی،
دو تا سـه روز کـاری پس از پـرداخت، تلـفن ثـابت شما وصـل خـواهد شد.

کلیه قبوض پرداختی شما بلافاصله بعد از پرداخت از طریق درگاه پرداخت بانک سامان تسویه می شوند، ولی ممکن است فرایند وصل تلفن ثابت تا 48 ساعت کاری زمان ببرد. در صورتی که تمایل به وصل سریع تلفن داشته باشید، می‌توانید با مراکز امور مشترکین تلفن ثابت منطقه خود تماس گرفته و کد پیگیری خود را اعلام کنید. کد پیگیری پس از پرداخت قبض تلفن صادر می‌شود، با اعلام کد پیگیری به مراکز تلفن منطقه خود، تلفن شما وصل خواهد شد.

قبض پایان دوره کاردکرد ۲ ماه آخر تلفن شما را نشان می دهد. قبض میان دوره کل هزینه کارکرد تلفن شما را شامل می شود. برای مثال اگر شما در تاریخ ۱۰ خرداد قبض خود را استعلام کنید، قبض پایان دوره هزینه کارکرد از تاریخ یک فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ( دو ماه ) را نمایش می دهد. در حالی که قبض میان دوره برای این مثال هزینه کارکرد ۷۰ روز ( ۶۰ روز پایان دوره + ۱۰ روز از ماه جاری ) را نمایش می دهد.

به طور کلی میان دوره = پایان دوره + تعداد روز های ماه جاری.

قبض پایان دوره و میان دوره را نباید همزمان پرداخت کنید. اگر قبض میان دوره را پرداخت کرده باشید قبض پایان دوره نیز به طور اتوماتیک پرداخت خواهد شد.

با توجه به زیر ساخت کاملا اتوماتیک این سرویس در کشور، در صورت پرداخت تکراری قبض، بلافاصله به عنوان بستانکار شناخته می‌شوید. چون این سرویس، قبض میان دوره هم ارائه میدهد، به راحتی می‌توانید با استعلام قبض میان دوره این مورد را چک کنید. البته در قبضینو امکان پرداخت تکراری قبوض وجود ندارد.

مشترکین درصورتی که دوره های قبل را هم از طریق قبضینو پرداخت کرده باشند، می‌توانند از قسمت سوابق اطلاعات تراکنش هایشان را مشاهده کنند، در غیر اینصورت بایستی به اداره مربوطه منطقه خود مراجعه نمایند.

برای حل پرداخت گروهی و مدیریت قبض ها، قبضینو ورژن جدیدی به نام قبضینو سازمانی ارائه می‌دهد که با استفاده از آن امکان پرداخت آسان قبوض فراهم گردیده است. برای درخواست می‌توانید با پشتیبانی در ارتباط باشید.

اپلیکیشن قبضینو يک نرم‌افزار بسيار کاربردي و رايگان است که با استفاده از آن امکان
پرداخت همه قبوض به روشي متفاوت و آسانتر از هميشه بدون نیاز به قبض کاغذی
و شناسه پرداخت در اختيار شماست. سوابق استعلام و پرداختی برای همیشه در
قبضینو قابل دسترس است قبضینو شما را از صدور قبض های جدید مطلع خواهد کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم قبضینو در وب سایت منتشر خواهد شد.

نام و نام خانوادگی وارد نشده است

پست الکترونیک ورد نشده است

شماره موبایل جهت پیگری وارد نشده است

متن دیدگاه یا پیام وارد نشده است

تلفن ثابت همواره یکی از ابراز های پر کابرد و ضروری در محل کار و خانه است به طوری که با ظهور تلفن های همراه و موبایل همچنان استفاده از تلفن ثابت پا برجا است. در این بخش روش های پرداخت قبض تلفن ثابت را بیان خواهیم کرد. لازم به ذکر است یکی ا ز راه پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه، استفاه از سامانه پرداخت قبضینو می باشد. اکثر روش ها نیازمند شناسه پرداخت و شناسه قبض هستند. با استفاده از قبضینو نیازی به قبض کاغذی نخواهید داشت و قبضینو هر ماه شما را از قبض های جدید مطلع خواهد کرد. برای استعلام قبض و مشاهده جزئیات قبض تلفن ثابت، شماره تلفن خود را در فرم بالای این صفحه وارد کنید و سپس کلید استعلام قبض تلفن ثابت را انتخاب نمایید. در ادامه سایر روش های پرداخت اینترنتی قبض ذکر شده است. 

مشترکین تلفن ثابت با مراجعه به وبسایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir می‌توانند از سرویس های مشاهده قبض تلفن ثابت، استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت استفاده نمایند. در ا​ین روش برای پرداخت اینترنتی قبض تلفن ثابت، پس از ورود به سایت  tci.ir با انتخاب گزینه پرداخت من، تکمیل فرم اطلاعات ثبت نام، دریافت کد تایید و تکمیل ثبت نام میتوانید از بخش پرداخت اینترنتی قبض تلفن به راحتی تمامی قبض های تلفن ثابت خود را پرداخت نمایید. مشترکین ساکن تهران میتوانند برای مشاهده و استعلام قبض تلفن ثابت تهران و استفاده از سایر خدمات اینترنتی مخابراتی به سایت مخابرات تهران به آدرس http://tehran.tci.ir مراجعه نمایند. 

با استفاده از تلفن همراه و تلفن گوشی به را​حتی میتوانید  مبلغ صورت حساب قبض تلفن ثابت را استعلام نموده و در صورت تمایل قبض خود را پرداخت نمایید. روش های پرداخت قبض تلفن ثابت با تلفن به شرح ذیل می باشد:  پرداخت قبوض تلفن با ۱۸۱۸ : مشترکین محترم تلفن ثابت میتوانند با شماره گیری ۱۸۱۸ (‌از تلفن ثابت یا تلفن همراه) و قبض خود را پرداخت نمایند. از دیگر امکانات سامانه پرداخت غیر حضوری شرکت مخابرات (۱۸۱۸)‌ دریافت قبض میان دوره تلفن ثابت است.مشترکان تلفن ثابت می توانند با شماره ۱۸۱۸ تماس گرفته و ریز مکالمات خ​ود را به همراه آخرین دوره صورتحساب دریافت و از طریق همین سامانه اقدام به پرداخت قبوض خود کنند. در صورتی که پرداخت قبوض تلفن‌های ثابت، آخر ماه و زمان اوج استفاده از این سامانه باشد، اعلام وصول‌ها به طول می‌انجامد اما در حالت عادی حداکثر ظرف مدت یک ساعت، اعلام وصول انجام می گردد و بدهی کابر تسویه می شود. مشترکان تمامی بانک‌های عضو شتاب با دارا بودن رمز دوم کارت خود می‌توانند به پرداخت غیر حضوری قبض با ۱۸۱۸ اقدام کنند. اگر پس از پرداخت توسط سمانه ۱۸۱۸  اتصال تلفن انجام نگیرد، مشترکین میتوانند با مراجعه به سایت مخابرات و درج ۴ رقم پرداخت قبوض با سامانه ۲۰۰ : شرکت مخابرات استان تهران برای راحتی شهروندان تهرانی سامانه ۲۰۰ را طراحی کرده است. مشترکین با شماره گیری ۲۰۰ و درج شناسه قبص و شناسه پرداخت میتوانند تمام قبوض خود را ( قبض تلفن همراه اول، قبض گاز، قبض تلفن، پرداخت قبض مالیات و قبض جریمه) را پرداخت نمایند. از برنامه‌های آینده این سامانه، فروش شارژهای اعتباری تلفن همراه و کدهای دستوری ( امکان دسترسی از طریق USSD) است.

برای دریافت خلاصه صورتحساب دوره، مشترکین میتوانند با ارسال شماره ۸ رقتی تلفن ثابت خود بدون کد به شماره ۳۰۰۰۷۱۳ خلاصه صورتحساب دوره ای خود را مشاهده نمایند. استفاده از این سرویس پیامکی رایگان است.

اپلیکیشن های  پرداخت موبایلی  که در نسخه های مختلف IOS و اندوریدی و ویندوزی ارایه می شوند، امکان پرداخت آسان  را فراهم کرده اند.  برای پرداخت آنلاین قبض میتوانید از این اپلیکیش های استفاده کنید. از جمله نرم افزاز های پرداخت معروف می توان به اپلیکیشن آپ، سکه و نرم افزار پرداخت قبضینو اشاره کرد. در دسترس بودن و پرداخت آسان قبض، انتقال وجه و پیگیری قبوض پرداخت شده و کارت به کارت از مزایای این نرم افزار ها است.  در صورت نیاز به قبض کاغذی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه فرمایید و برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ساعات اداری با شماره ۳۶۹۹۹ تماس  بگیرد.


* کلیه خدمات قبضینو رایگان است *

تجارت الکترونیک پارسیان

تهران، خیابان نلسون ماندلا، خیابان سایه، پلاک 8

021-2318
info@pec.ir

با حذف قبض کاغذی تلفن ثابت، پرداخت قبض تلفن ثابت الکترونیکی شد. روش های مختلفی برای مشاهده قبض تلفن ثابت و پرداخت آن وجود دارد. در ادامه با روش های پرداخت قبض تلفن بیشتر آشنا خواهید شد.

جهت پرداخت قبض تلفن ثابت می‌توانید از طریق سامانه بامن 24 یا نصب اپلیکیشن بامن 24 اقدام کنید. با استفاده از آن می‌توانید تمامی قبوض شهری و خدماتی خود را به صورت گروهی پرداخت کنید. این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک های زیر دانلود کنید.

با پرداخت قبض تلفن، میزان بدهی تسویه خواهد شد. اما ممکن است اتصال خط تلفن قطع شده تا 48 ساعت کاری زمان ببرد.

در صورتی که تمایل دارید خط تلفن قطع شده شما بلافاصله بعد از پرداخت صورتحساب وصل شود، بایستی با مراکز امور مشترکین تلفن ثابت منطقه خود و یا شماره تلفن 2021 تماس بگیرید. سپس کد پیگیری قبض تلفن پرداخت شده را اعلام کنید تا خط شما به صورت آنی وصل شود.پرداخت قبض ثابت

با ورود به بخش پرداخت قبض تلفن ثابت بامن 24  شما می‌توانید از قبض میان‌دوره و پایان دوره تلفن ثابت خود استعلام بگیرید.

در این سامانه امکان پرداخت قبض تلفن بدون شناسه وجود دارد هم چنین با شناسه پرداخت و شناسه قبض نیز امکان پذیر است.

در سامانه بامن 24 امکان پرداخت گروهی قبوض وجود دارد؛ برای این کار باید بعد از استعلام قبض تلفن ثابت، افزودن به لیست را انتخاب کنید. سپس می‌توانید همه قبوض خدماتی و شهری خود را به صورت یکجا و با یک درگاه پرداخت کنید.

جهت پرداخت قبض تلفن از طریق سایت مخابرات باید وارد آدرس اینترنتی www.tci.ir شوید. در منوی اصلی سایت، گزینه “تلفن ثابت” را انتخاب کنید، سپس پرداخت قبض را بزنید.

در صفحه باز شده گزینه قبض پایان دوره و قبض به روز تلفن ثابت را مشاهده می‌کنید. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر، شماره تلفن ثابت را وارد کنید تا مبلغ قبض تلفن ثابت نمایش داده شود.

حال شما می‌توانید جهت پرداخت قبض تلفن ثابت، روی گزینه پرداخت بزنید.

روش دیگری که پرداخت قبض تلفن ثابت را برای شما فراهم می‌کند، از طریق شماره گیری 1818 و یا 2000 است. با ورود شماره تلفن ثابت خود، می‌توانید از قبض تلفن ثابت استعلام بگیرید و در صورت داشتن رمز دوم، قبض تلفن ثابت خود را پرداخت نمایید.

یکی دیگر از روش های پرداخت قبض تلفن، نصب اپلیکیشن پرداخت قبض بامن 24 است. شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن بدون داشتن شناسه قبض از قبوض خود استعلام بگیرید و در صورت تمایل پرداخت کنید.

جهت خرید شارژ، بسته اینترنت و استعلام قبوض از طریق لینک زیر به سامانه بامن۲۴ مراجعه کنید و یا اپلیکیشن بامن۲۴ را دانلود نمایید:

دانلود اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴ از کافه بازار

دانلود مستقیم اپلیکیشن پرداخت قبض بامن۲۴

وب‌سایت خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبض بامن۲۴

از اینکه دیدگاه خود را با ما در میان می گذارید، سپاسگزاریم.

عاشق نوشتن هستم و دوست دارم محتوایی بنویسم که برای مخاطبم کاربرد داشته باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به بامن24 می باشد.



 

در اپلیکیشن همراه کارت، تنها با وارد کردن شماره تلفن می‌توانید قبض تلفن ثابت تمام شهرها را استعلام گرفته و اقدام به پرداخت آن کنید.

در صفحه اصلی اپلیکیشن با لمس گزینه استعلام موبایل و تلفن، امکان مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت به دو صورت میان دوره و پایان دوره وجود دارد.پرداخت قبض ثابت

اپلیکیشن همراه کارت را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید:

چند راه مختلف برای مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت در همراه کارت ارائه شده است:

 

در این روش تنها با وارد کردن شماره تلفن و کد شهر می­‌توانید صورتحساب تلفن ثابت را مشاهده و پرداخت کنید. مثلا برای پرداخت قبض تلفن ثابت اصفهان باید کد ۰۳۱ و شماره تلفن وارد شود. نحوه دریافت قبض تلفن ثابت تهران هم به این صورت است که با وارد کردن کد ۰۲۱ در قسمت کد شهر و وارد کردن شماره تلفن می‌توانید قبض میان دوره و پایان دوره را مشاهده و پرداخت کنید.

کافیست بارکد روی قبض تلفن ثابت را در همراه کارت اسکن کنید، تا شناسه قبض و شناسه پرداخت از روی بارکد خوانده شده و به طور مستقیم به صفحه پرداخت قبض منتقل شوید. بنابراین، به سادگی و بدون نیاز به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت می‌توانید قبض تلفن خود را بسیار سریع پرداخت کنید.

شما می‌­توانید شناسه قبض و شناسه پرداخت را به صورت دستی در همراه کارت وارد کرده و اقدام به پرداخت قبض نمایید. همچنین، همراه کارت امکان تشخیص شناسه قبض و پرداخت از طریق متن قبض‌های پیامکی دریافتی را دارد.

 

 

در صورت پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل توجه کنید که قبض پرداخت شده ممکن است تا ۷۲ ساعت بعد تسویه شود.

 

در صورتی که خط تلفن به دلیل داشتن بدهی، قطع یا یک‌­طرفه شده است، برای وصل فوری باید از طریق سامانه­‌های شرکت مخابرات اقدام به پرداخت نمایید.

 

همراه کارت از پرداخت تکراری یک قبض جلوگیری می­‌کند؛ ولی اگر قبض از درگاه دیگری پرداخت شده باشد، با پرداخت مجدد آن در همراه کارت بستانکار خواهید شد و این مبلغ از قبض تلفن ثابت در دوره بعد کسر خواهد شد.

 

برای مشاهده قبوض پرداخت شده و دریافت کد پیگیری می‌توانید به بخش سوابق تراکنش­‌ها در صفحه اصلی همراه کارت مراجعه کنید.

 

پرداخت قبض از مبدا همه بانک­‌ها در همراه کارت فعال است. مثلا برای پرداخت قبوض می­‌توانید بانک صادرات و یا هر بانک دیگری را انتخاب نموده و اقدام به پرداخت نمایید.

اگر به هر دلیلی امکان پرداخت قبض تلفن ثابت با موبایل را ندارید می­‌توانید از روش­‌های زیر استفاده کنید:

 

پس از وارد کردن کارت با زدن رمز عبور از در منو نمایش داده شده گزینه «پرداخت قبوض» را انتخاب کرده و نوع قبض را مشخص کنید. در دستگاه خودپرداز می­‌توانید با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت و یا اسکن بارکد، قبض تلفن ثابت را پرداخت کنید.

 

در این روش برای مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت با شماره (۰۲۱۱۸۱۸) یا (۰۲۱۲۰۰۰) تماس بگیرید. پس از راهنمایی تلفن گویا، شماره تلفن و مشخصات کارت بانکی خود را وارد کرده و قبض را پرداخت نمایید.

 

برای پرداخت اینترنتی قبض کافیست وارد وبسایت شرکت مخابرات ایران شده و قبض میان دوره یا پایان دوره موردنظر خود را برای استعلام و پرداخت انتخاب کنید. سپس با وارد کردن مشخصات خط تلفن، آن را از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت نمایید.

 

*امکانات دیگری همچون کارت به کارت، استعلام و پرداخت قبض همراه اول، پرداخت قبض ایرانسل و پرداخت قبض آب، برق، گاز و جریمه‌های رانندگی هم در اپلیکیشن همراه کارت ارائه شده است.*

قبض پایان دوره، هزینه 2 ماه آخر تلفن ثابت را نشان می‌دهد. در صورتی که قبض میان دوره، نشان دهنده کل کارکرد تلفن شماست. به عنوان مثال، اگر در تاریخ 15‌ شهریور قبض خود را استعلام کنید، قبض پایان دوره هزینه دوماه تلفن شما از تاریخ 1 تیرماه تا 31 مرداد را نشان می‌دهد. در حالی که، قبض میان دوره، هزینه کارکرد تلفن را در 75 روز که شامل 60 روز پایان دوره به اضافه 15 روز از ماه جاری است را شامل می‌شود. به طور کلی، می‌توان گفت که میان دوره برابر با پایان دوره به اضافه تعداد روزهای ماه جاری است.

سلام ، من با همراه کارت قبض تلفن ثابت رو پرداخت کردم و از حسایم کم شد ولی الان بعد گذشت چند ساعت هنوز بدهی تلفن میزنه و این که توی بخش سوابق تراکنش اپلیکیشن این تراکنش رو اصلا نشون نمیده و من کد پیگیریش رو روی حساب این که همیشه اونجا سیو میشه یادداشت نکردم، میشه لطفا راهنمایی کنید چون الان هم از حسابم کم شده هم همچنان بدهی میزنه برام

سلام تسویه قبوض توسط سازمان مربوطه انجام می شود و چند روز کاری زمان می برد.در صورت نیاز لطفا با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

سلام چطوری میتونم تاریخچه قبض های گذشته رو پیدا کنم؟

سلام در صورتی که قبض را پرداخت کرده باشید می توانید رسید تراکنش ها را در سوابق تراکنش ها مشاهده کنید.

سلام خط تلفن من یکطرفه شده بود که پرداخت کردم متاسفانه هنوز وصل نشده چطور باید پیگیری کنم

سلام لطفاً با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس بگیرید.

سلام با توجه به اینکه قبض تلفن صادر نمی شود. حالا اگر بخواهم ریز صورت حساب تلفن ثابت را ببینم از چه طریق وارد شوم؟

سلام همراه کارت صرفا بدهی میان دوره و پایان دوره تلفن را استعلام و نمایش می دهد.پرداخت قبض ثابت

با خود پرداز قبض تلفن رو پرداخت کردم اما یادم رفت ریید دریافت کنم بابات کد رهگیری میشه لطفل بفرمایید برای کد رهگیری چه کنم ؟

سلام لطفا به بانک مراجعه فرمایید.

با همراه کارت تلفن ثابت و پرداخت کردم‌ولی به دلیل بدهی قطع بود بعداز پرداخت وصل نشد الان چیکارکنم

سلام. وصل شدن خط شما ممکنه تا ۴۸ ساعت طول بکشه. متاسفانه قبض تلفن با تاخیر تسویه میشه.

پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه چطوری انجام میشه؟

تو بخش استعلام قبض اپلیکیشن همراه کارت با وارد کردن شماره تلفن ثابت میتونید قبض رو مشاهده و پرداخت کنید و نیازی به وارد کردن شناسه قبض و پرداخت ندارین.

۶۵۱۲۲۱۴۷

با سلام و خسته نباشید، منم همین مشکل رو داشتم، شما میتونید با مراجعه به نزدیکترین امور مشترکین پیگیری وصل تلفن ثابت خودتون رو انجام بدید مهم نیس خط به نام چه کسیه، فقط قبض آخر خط رو ببرید و بگین تا ۴۸ ساعت بعد وصل میشه

نام و ایمیل اختیاری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

توسعه تجاری اپلیکیشن همراه کارت برعهده «شرکت فناوری همراه پیدا» بوده که زیرمجموعه «شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا» است. ارتباط فردا دارای مجوز رسمی از شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) است.

همراه کارت آماده ارائه اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات شما می‌باشد. همچنین فراموش نکنید همراه کارت از شنیدن پیشنهادات و انتقادات تک تک مخاطبان خود استقبال می‌کند.

{{invalidField.message}}

برای پرداخت جریمه به وبسایت ایتور به نشانی etore.me/bill مراجعه کرده و قبض خود را پرداخت کنید.

به دلیل آنلاین نبودن آپدیت های سایت راهور نتیجه پرداخت قبض تا آپدیت بعدی قابل مشاهده نخواهد بود و امکان دارد با وجود پرداخت قبض همچنان جریمه در لیست سایت راهور موجود باشد.

برای پرداخت قبوض کد بالا را اسکن نمایید.

https://etore.me/bill

پرداخت قبض ثابت

یکی دیگر از امکانات سایت ایتور، امکان پرداخت قبض تلفن ثابت می‌باشد با کمک این ویژگی شما با وارد کردن شماره‌ی تلفن ثابت خود به آسانی می‌توانید اقدام به دریافت قبض تلفن ثابت خود نمایید. استعلام قبض تلفن ثابت با ایتور بسیار ساده بوده و تنها به شماره تلفن و کد استان نیاز می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این امکان ادامه‌ی این مطلب رو مشاهده نمایید.

3000 سال پیش ایرانی‌ها برای ارسال پیام به سایرین، گروهی را که صدای بلندی داشتند را به کار می‌گرفتند تا پیام را به گوش سایرین برسانند اما کمتر از 150 سال پیش، کشف اتفاقی آقای بل باعث تغییر بنیادینی در نحوه‌ی ارتباط بشر گردید. ماجرا از این قرار است که آقای بل نیمه شب مشغول کار در اتاق زیر شیروانی بود که ناگهان دستش به باتری می‌خورد و محتویات آن لباس وی را کثیف می‌کند. در این حین آقای بل معاونش را صدا می‌کند و معاون وی متوجه صدای او می‌شود در صورتی که در حالت عادی هیچ موقع صدا از اتاق شیروانی به طبقه پایین نمی‌‍رسید! این اتفاق به دلیل وجود سیم تلگرافی که از اتاق شیروانی تا طبقه‌ی پایین امتداد داشت افتاده بود.

“آقای واتسون بیا اینجا با تو کار دارم” اولین پیام صوتی بود که از طریق سیم‌های مسی منتقل شد و از آن تاریخ نزدیک به 150 سال میگذرد و اما حالا این دستاورد آقای بل زندگی بشر را به طور کامل تغییر داد. دیری نپایید که سیم‌های مسی خانه‌ها را به یکدیگر، شهرها را به یکدیگر و قاره‌ها را به هم متصل کرد.

10 سال پس از اختراع بل، اولین سیم تلفن به طول 8 کیلومتر، تهران را به شاه عبدالعزیم متصل کرد و سه سال بعد ارتباط بین ایستگاه ماشین دودی تهران و شهر ری برقرار شد. 27 سال پس از اختراع تلفن، بصیرالممالک بنیان شبکه تلفن سراسری را بنا نهاد و طبق امتیازی که از مظفرالدین شاه گرفت قرار بود ظرف 10 سال شبکه تلفن سراسری را دایر کند که موفق نشد. پس از آن ارباب کیخسرو این وظیفه را به عهده گرفت که علارغم مشکلات و موانع زیاد توانست این شبکه را راه‌اندازی نماید.

یکی از امکانات سایت ایتور، استعلام قبض تلفن ثابت می‌باشد برای استفاده از این روش کافیست که شماره تلفن ثابت خود را در فیلد مربوط به آن وارد نموده تا نتیجه استعلام قبض به شما نشان داده شود نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که می‌بایست شماره تلفن ثابت خود را به همراه کد استان وارد نمایید به عنوان مثال برای تهران شماره به صورت 02188994422 وارد شود.

پس از آن قبض تلفن ثابت از مخابرات دریافت شده و شما می‌توانید قبض میان‌دوره و یا پایان‌دوره خود را مشاهده نمایید. برای پرداخت نیز شما می‌توانید از خود لینک پرداخت سایت ایتور استفاده کرده و یا شناسه قبض و پرداخت را کپی کرده و از هر طریقی که راحت می‌باشید اقدام به پرداخت قبض تلفن ثابت خود نمایید.

 

یکی دیگر از روش‌های دریافت قبض تلفن ثابت، سامانه 1818 و یا 2000 (بسته به استان شما) می‌باشد با کمک این سامانه شما می‌توانید نسبت به دریافت قبض تلفن و پرداخت آن اقدام نمایید.

پس از شماره‌گیری یکی از این شماره‌ها، به صورت زیر عمل کنید:

ابتدا کلید 1 را فشار دهید (خدمات غیرحضوری تلفن ثابت)

سپس سامانه شماره‌ای که شما با آن وارد سیستم شده اید را اعلام می‌کند در صورتی که قصد دارید با این شماره را دارید کلید 1 و در غیر اینصورت به اصلاح شماره کلید 2 را فشار دهید در صورت نیاز به تغییر شماره، دقت داشته باشید که شماره را با کد استان وارد نمایید.

سپس شما می‌توانید برای پرداخت قبض پایان‌دوره کلید 1 و برای پرداخت قبض میان‌دوره کلید 2 را فشار دهید.

سپس از با داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب و وارد کردن شماره کارت و رمز خود می‌توانید به آسانی نسبت به پرداخت قبض تلفن ثابت خود اقدام نمایید.

 

یکی دیگر از روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت، استفاده از سایت مخابرات می‌باشد. شما با مراجعه به سایت https://www.tci.ir/index.html#!/service/welcome و کلیک بر روی گزینه “پرداخت قبض” وارد صفحه مربوط به استعلام قبض تلفن ثابت خواهید شد.

در این صفحه شما می‌بایست از بین سه گزینه‌ی قبض “پایان دوره”، “میان‌دوره” و قبض “تجمیعی” بسته به نیاز خود یکی را انتخاب کرده و شماره تلفن ثابت خود به همراه کد استان را وارد نمایید.

سپس یک تصویر شامل اعداد به شما نشان داده خواهد شد این تصویر برای جلوگیری از سواستفاده توسط ربات‌ها می‌باشد با وارد کردن اعداد موجود در این تصویر در فیلد مربوطه و کلیک بر گزینه “دریافت مبلغ قبض”، اطلاعات قبض تلفن به شما نشان داده خواهد شد. شما علاوه بر مشاهده شناسه قبض و شناسه پرداخت و مبلغ قبض، امکان پرداخت قبض از طریق سایت مخابرات خواهید داشت.

دانلود نرم افزار اندرویدی خرید شارژ و پرداخت قبض ایتور

پرداخت قبض ثابت
پرداخت قبض ثابت
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *