پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال

پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال
پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال

با دعوت از دوستانتان از نوبیتکس پاداش بگیرید!

بیشتر بدانید

اولین و تنها پلتفرم دانش بنیان، صرافی ارز دیجیتال در ایران

معاملات انجام شده

مشتریان نوبیتکس

جمع مبادلات

پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال

بهترین و ساده‌ترین راه برای نگه‌داری، خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران که امنیت آن توسط نوبیتکس تضمین می‌شود.

بهترین و ساده‌ترین راه برای نگه‌داری، خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران که امنیت آن توسط نوبیتکس تضمین می‌شود.

جهت دانلود کد زیر را اسکن کنید.

ما در نوبیتکس از آخرین استانداردهای امنیتی وب استفاده کرده‌ایم و با انجام آزمون‌های دوره‌ای نفوذ، از امنیت پلتفرم اطمینان حاصل می‌کنیم. ذخیره سازی سرد رمزارزها، امنیت کیف پول کاربران را دوچندان می‌کند.

در نوبیتکس کیف پول اختصاصی و امن خواهید داشت که می‌توانید بدون نگرانی، دارایی‌های رمزاریتان را در آن نگه‌داری نمایید. کلید خصوصی شما به صورت آفلاین نگه‌داری می‌شود و در برابر هک ایمن خواهد بود.

نوبیتکس یک بازار 24 ساعته و تمام خودکار است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز معامله نمایید و همگام با بازارهای جهانی، کسب درآمد کنید. ‫مطمئن‬ باشید پشتیبانی نوبیتکس همیشه در کنارتان خواهد بود.

در نوبیتکس علاوه بر امکان مبادله رمزارزها با ریال، امکان مبادله با تتر با کمترین کارمزد هم وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به انتقال دارایی‌های خود به بازارهای خارجی، از ریزنوسان‌های بازار هم کسب درآمد کنید.

نوبیتکس یک بستر امن و کاملاً بومی است که در آن می‌توانید بدون نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید. مهمترین ویژگی نوبیتکس، قابلیت سفارش گذاری با قیمت مدنظر در یک بازار رقابتی می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزها را در نوبیتکس خواهید یافت. همچنین بازار نوبیتکس به صورت 24 ساعته فعال بوده و امکان معامله در آن همیشه وجود دارد. نوبیتکس با تأییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری، اولین بستر دانش بنیان مبادله رمزارزها در ایران است.

با دعوت از دوستانتان از نوبیتکس پاداش بگیرید!

بیشتر بدانید

در این بخش قیمت ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه ای و براساس دو
واحد پولی تومان و دلار مشاهده میکنید

با انتخاب ارز مبدا و مقصد قیمت روز معاملات براساس تومان و دلار را
مشاهده کنید

محاسبه بر اساس آخرین قیمت در بازار نوبیتکس

قیمت ارزهای دیجیتال در بازار ایران تابع قیمت جهانی ارزهای دیجیتال و
قیمت ارز در ایران است. از آنجایی که غالب معاملات ارزدیجیتال در دنیا
با تتر انجام می شود، بنابراین قیمت ارزدیجیتال به ریال از حاصلضرب
قیمت آن به تتر در بازارهای جهانی در قیمت تتر به ریال در ایران به دست
می آید. بر خلاف تصور عموم، قیمت تتر معادل قیمت دلار نقدی گزارش شده
توسط بانک مرکزی یا حتی در بازار آزاد ایران نیست. بلکه بر اساس عرضه و
تقاضا در بازارهای ایرانی به دست می آید. اما برای اینکه تخمین مناسبی
از قیمت تتر داشته باشید، لازم به ذکر است برای تبدیل هر دلار آمریکا
به تتر در بازارهای جهانی، هزینه ای بین 3 تا 7 درصد بسته به روش
واریز، به صورت معمول کسر خواهد شد. بنابراین نرخ دلار حواله به اضافه
3 تا 7 درصد هزینه تبدیل می تواند نرخ مناسبی برای قیمت تتر به ریال به
حساب آید. هرچند همانطور که گفته شد قیمت تتر بیشتر تابع عرضه و تقاضای
داخلی بوده و در زمان رشد قیمت رمزارزها که با فشار فروش مواجه هستیم،
قیمت تتر می تواند حتی به زیر نرخ دلار نقدی در بازار آزاد نیز نزول
نماید. ویژگی صفحه قیمت ارزهای دیجیتال نوبیتکس این است که تمامی قیمت
های گزارش شده بر اساس نرخ لحظه ای تتر موجود در بازار نوبیتکس بوده و
با شرایط لحظه ای بازار مطابقت کامل دارد. از این پس کاربران می توانند
با داشتن قیمت واقعی دارایی های دیجیتال خود بر اساس نرخ های لحظه ای
بزرگترین بازار ایران، نوبیتکس، اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال
نمایند.


NOBITEX


Crypto Exchange

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

اینها سوالاتی هستند که می‌توانند با توجه به مقدار خرید، هدف از خرید و حسابی که در اختیار دارید و سایر عوامل، پاسخ متفاوتی داشته باشند.

در ادامه با یک راهنمای کامل برای خرید و فروش ارز دیجیتال (کریپتو کارنسی‌ها) همراه ما باشید.

سلب مسئولیت: در خرید و فروش ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی‌ها یا اصطلاحا رمزارزها) ریسک زیادی وجود دارد و ممکن است کل سرمایه شما از بین برود. با وجودیکه تلاش شده سایت‌ها و پلتفرم‌های معتبر در بورسینس به شما معرفی شود، مسئولیت تحقیق کامل و بررسی همه جوانب با شما کاربر گرامی است و مجموعه بورسینس هیچ مسئولیتی در قبال سود/زیان احتمالی شما ندارد.

برای خرید ارز دیجیتال موردنظرتان با حساب بانکی شتاب (تبدیل ریال به ارز دیجیتال) می‌توانید از سایت نوبیتکس اقدام کنید.پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال

پس از خرید ارز، می‌توانید آنرا در کیف پول نگهدارید یا اگر قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگر را دارید، آن ارز را در پلتفرم‌های معاملاتی خارجی مانند بایننس معامله کنید:

راهنمای پلتفرم معاملاتی بایننس

همه ارزهای دیجیتال در یک پلتفرم معامله نمی‌شوند.

هیچ بازار مرکزی برای معاملات کل ارزهای دیجیتال تشکیل نشده است. در اکسچنج‌های بزرگ مانند سایت بایننس که محبوبیت و اعتبار بالایی دارند، ارزهایی که قابلیت معامله دارند (در صرافی پذیرفته شده‌اند) با توجه به سیاست‌های کاری خود صرافی انتخاب می‌شوند.

ممکن است در یک صرافی‌ یا پلتفرم‌، ارز دیجیتال مدنظرتان وجود نداشته باشد.

البته ارزهای دیجیتال مشهور و محبوب مانند بیت‌‌کوین، اتریوم، تتر، لایت‌کوین، ریپل و موارد مشابه در همه صرافی‌ها یافت می‌شود.

اگر ارز دیجیتال موردنظر شما، ارزی غیر از ارزهای مشهور اشاره شده است، به احتمال زیاد صرافی آنلاینی را نخواهید یافت که ارز موردنظرتان را با تومان (پول ایران) خریداری کنید. در این مواقع ابتدا باید یک ارز رایج تهیه کنید ( پیشنهاد ما بیت‌کوین، تتر یا اتریوم) سپس آن ارز را در صرافی‌های معتبر خارجی مانند بایننس به ارز موردنظر تبدیل نمایید.

توجه: در سایت نوبیتکس کلیه ارزهای زیر معامله می‌شود پس به راحتی می‌توانید این ارزها را با پرداخت ریال خریداری کنید:

>> ورود به سایت نوبیتکس

در صورتی که ارز موردنظرتان در لیست فوق وجود ندارد مراحل پیشنهادی زیر را طی کنید:

مراحل خرید سایر ارزهای دیجیتال:

قدم 1 – در سایت نوبیتکس بیت‌کوین، تتر یا اتریوم خریداری کنید.

قدم 2 – ارز را وارد همان صرافی کنید که ارز موردنظرتان در آن معامله می‌شود.

نکته: برای اینکه بدانید ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی معامله می‌شود، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، نام ارز را جستجو کنید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.

به طور مثال ارز ترون در این صرافی‌ها لیست شده است:

 

3 – پس از عضویت در سایت صرافی، ارزها را به هم تبدیل کنید و موجودی موردنظرتان را وارد یک کیف پول معتبر نمایید (در صورتی که قصد نگهداری آنرا دارید)

مهم: تقریبا همه صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی خارجی اجازه فعالیت ایرانیان را نمی‌دهند و فقط در برخی آنها با تغییر آی‌پی می‌توان خرید و فروش کرد که در لیست پایین مطلب مشاهده می‌کنید.

مطلب مرتبط: لیست کیف پول‌های معتبر ارزهای دیجیتال

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در برابر دلار، بستگی به این دارد که حساب دلاری شما چیست.

برای یک شخص معمولی ایرانی، فقط امکان بازکردن حساب‌هایی در سیستم پرفکت مانی و وب‌مانی وجود دارد و گزینه‌های زیادی برای افتتاح حساب دلاری نیست. و این حساب‌ها نیز در اکثر پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال معتبر پذیرفته نمی‌شوند.

اگر شما دارای حساب بانکی در یکی از بانک‌های خارج از کشور هستید و ویزا کارت یا مستر کارت در اختیار دارید، در برخی از صرافی‌ها مانند سایت cex.io و Binance.com امکان خرید بیت‌کوین و سایر ارزها با کارت‌های اعتباری وجود دارد.

این روزها ارزهای دیجیتالی که معادل دلار آمریکا هستند مانند تتر (Tether) در بین ایرانیان محبوب شده زیرا استفاده از آن با محدودیت کمی همراه است. بنابراین اشخاص به جای تبدیل ارزهایی مانند بیت‌کوین به دلار پرفکت مانی یا وب‌مانی یا دلار اسکناس، بیت‌کوین را به تتر تبدیل می‌کنند.

تتر در واقع ارز دیجیتالی است که هر 1 واحد آن معادل 1 دلار آمریکا ارزش دارد.

پس بطور کلی خرید و فروش ارز دیجیتال با دلار، معمولا از طریق ارز Tether انجام می‌شود که یک ارز دیجیتال معادل دلار آمریکاست و بیشتر صرافی‌های معتبر به سمت این ارز رفته‌اند و با نماد USDT مشخص است.

بیشتر بخوانید: دلار تتر (Tether) چیست؟

اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت هستید و توانایی احراز هویت را دارید (برای خرید ارز دیجیتال با مستر و ویزاکارت نیاز به احراز هویت است)،  از صرافی‌های معتبر مانند Binance استفاده کنید، از آنجا امکان تبدیل بیت‌کوین و اتریوم به سایر ارزها به راحتی مقدور خواهد بود.

اما اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت نیستید، توصیه می‌کنیم از وب‌مانی یا پرفکت‌مانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوری کنید، چون علاوه بر قیمت نامتعادل و کارمزدهای بالا، در صرافی‌هایی که با این 2 سیستم کار می‌کنند احتمال کلاهبرداری بیشتر است.

در ایران، صرافی‌های آنلاین زیادی هستند که می‌توانید از آنها ارزهای دیجیتال شناخته‌شده مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، تتر، ریپل، بیت‌کوین‌کش و … را بخرید یا به آنها بفروشید.

اما به همه صرافی‌های آنلاین ایرانی نمی‌توان اطمینان کرد.

خرید ارز دیجیتال، به سادگی خرید اینترنتی است که با کارت بانکی پرداخت آنلاین را انجام می‌دهید. این صرافی‌های آنلاین نیاز به احراز هویت دارند به این معنی که باید تصویر کارت ملی، کارت بانکی و گاهی سلفی خودتان را برای آنها بفرستید. اینکار برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام می‌شود.

با این حال، با فرستادن مدارک هویتی ممکن است از اطلاعات شخصی شما سوءاستفاده کنند.

و متاسفانه روشی برای خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت نیز وجود ندارد.

چاره این است که احراز هویت را در یک سایت معتبر انجام دهید، سایتی که شناخته شده و دارای حجم معاملات بالا باشد تا هربار نیاز نداشته باشید تصویر مدارک هویتی‌تان را به صرافی‌های آنلاین متفرقه بدهید.پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال

از جمله سایت‌های ایرانی که خرید ارز دیجیتال را ساده‌تر کرده‌اند و اعتبار مناسبی نیز دارند سایت نوبیتکس است.

 سایت نوبیتکس سیستمی طراحی کرده که افراد با هم وارد خرید و فروش می‌شوند ولی خود سایت است که احراز هویت را یکبار انجام می‌دهد و امکان معاملات بین خریداران و فروشندگان را فراهم کرده است.

پس یک راهکار برای اینکه هربار نخواهید تصویر مدارک شناسایی و کارت بانکی شما به دست افراد ناشناخته بیفتد این است که از پلتفرم‌هایی معاملاتی مانند سایت نوبیتکس استفاده کنید.

نکات قابل توجه در انتخاب صرافی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

در ادامه چند سایت‌ که خرید و فروش ارزهای دیجیتال (مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، ریپل) در آنها قابل انجام است را لیست کردیم.

برخی از این سایت‌ها پلتفرم‌های معاملاتی برای معامله‌گران حرفه‌ای هستند که می‌توان در آنها به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت، البته می‌توان به عنوان صرافی و برای تبدیل ارزهای رمزنگاری شده هم از آنها استفاده کرد.

برای تشخیص نوع فعالیت به مشخصات هر صرافی توجه کنید. توجه داشته باشید سایت بورسینس در تلاش است سایت‌های معتبر را معرفی کند ولی در ادامه، مسئولیت تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص این سایت‌ها برعهده خودتان است.

.

.

در صورتی که تجربه یا نظری در خصوص این صرافی‌ها دارید در بخش دیدگاه بنویسید. نوشتن تجربه‌تان به سایرین کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشند.

سلام اقای جهاندیده
یه سوالی داشتم و اینکه چرا خرید و فروش در صرافی ارزخانه اختلاف قیمت خیلی زیادی با سایر صرافی ها داره! طوری که ادم شک میکنه و میترسه خرید کنه! شما تا حالا تجربه کار با این صرافی رو داشتید؟ آیا تا بحال توانسته اید بعد از خرید ارز، بدون مشکلی آن را برداشت و به کیف پول شخصی خودتان منتقل کنید؟
سپاس

سلام وقت بخیر دوست عزیز. تجربه ای با این سایت نداشتم.

باسلام آیادرپلتفرم بایننس مشیه فارکس کارکرد وآیا میشه دوحساب مثلا نوبیتیکس وبایننس به صورت همزمان ساخت؟

سلام خسته نباشید
ببخشید میخاسم بدونم صرافی اکسکوینو و کیف پول اتومیک والت از نظر شما که تجربه این کار را دارین امن و مناسب و قابل اعتماد هست ؟

و اینکه امکان خرید و فروش حضوری در صرافی ها وجود داره ؟ اگه داره میشه بگید چطوری میتونم پیداشون کنم ؟

اصلا وارد اکسکوینو نشین که الان اوضاعش بیریخته من دارم تلاش میکنم ارزم رو ازش خارج کنم.

سلام. نظرتون در مورد صرافی excoino چیه. آیا معتبره. البته تعداد ارزهایی که ساپورت میکنه از نوبیتکس خیلی بیشتره و کار کردن باهاش هم خیلی راحت تره. ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پلتفرم مناسب، 5 پلتفرم ارزدیجیتال قابل استفاده برای کاربران را بررسی کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پس از آن که بیت‌‌کوین جای خود را به عنوان یک نوآوری پولی در اذهان عمومی باز کرد، به تدریج توانست ضمن تلاش برای از بین بردن مسائل و مشکلات پول فیزیکی، تمام کارکردهای پول را ارائه دهد. در همین راستا ظرف مدت کوتاهی عرضه و تقاضای رمزارزها به میزان قابل ملاحظه‌ای رشد کرد که در این میان ضرورت وجود بستری مناسب جهت بکارگیری و معاملات بیت‌کوین و سایر رمزارزها احساس شد. از نخستین‌ باری که بیت‌کوین در یک پلتفرم مبادله شد بیش از 11سال می گذرد که در این مدت بیش از 300 پلتفرم به منظور ارائه خدمات در حوزه رمزارزها ایجاد شده و همین امر انتخاب پلتفرم مناسب را  برای کاربران کمی مشکل کرده است. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پلتفرم مناسب، 5 پلتفرم ارزدیجیتال قابل استفاده برای کاربران را بررسی نماییم.

در جدول زیر برخی از مهم ترین ویژگی‌های یک پلتفرم ارز دیجیتال را مقایسه شده است:

Binanace

پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال

این صرافی براساس رتبه‌بندی وب‌سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) با حجم معاملات بیش از 5 میلیارد دلار در روز، در رتبه اول صرافی‌های ارز دیجیتال قرار دارد. بالابودن تعداد تریدرها در این پلتفرم باعث تسریع در انجام معاملات می‌شود.

مقدار کارمزد این پلتفرم 0.1درصد است که در صورت استفاده از توکن BNB، این رقم کاهش پیدا می‌کند. برخی بر این باورند که بازار ارزدیجیتال توسط بایننس دست‌کاری می‌شود و نوسان‌ گیری در این وب‌سایت به‌ علت کنترل بسیاری از رمزارزها توسط ربات‌ها و نهنگ‌ها، بسیار مشکل است.

Bitmex

علت محبوبیت این پلتفرم دریافت کارمزد کم، امکان معاملات قرادادی و margin trading است. در این پلتفرم تراکنش‌ها  صرفاً با بیت‌کوین صورت می‌گیرند. کارمزدهای بیتمکس چندان مشخص نیست و بسته به نوع ارز دیجیتال و نوع قرارداد آن متفاوت خواهد بود.

نداشتن اپلیکیشن اختصاصی و هم‌چنین رابط کاربری پیچیده از جمله ایراداتی است که از بیتمکس گرفته می‌شود.

HitBTC

صرفاً، با انجام ثبت نام و به سادگی می‌توان در این وب‌سایت شروع به معامله کرد. معاملات ارزهای فیات در این پلتفرم نیازمند انجام فرآیند سخت و زمان‌بر احراز هویت است. مقدار کارمزدها از5 تا 45 دلار متغیر، کارکردن با این وب‌سایت پیچیده و سرعت عملیات برداشت از حساب تقریباً کند است.

Kucoin

این پلتفرم در سال 2017 ایجاد شد و پس از ارائه رمزارزهایی که ICO آن‌ها به اتمام رسیده است، به شهرت رسید. کارمزد کو‌کوین نیز 0.1درصد است. این صرافی از ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌کند و امکان سپرده‌گذاری فقط با رمزارزها مهیا می‌باشد.  در این پلتفرم هیچ محدودیتی برای مقدار واریز و برداشت سرمایه‌ وجود ندارد.

DidEx

همانطور که می دانیم پس از اعمال تحریم های ظالمانه نسبت به ایران، عموم کاربران ایرانی امکان استفاده از پلتفرم های بین المللی را از دست داده اند. ویژگی بارز پلتفرم دیدکس ارائه‌ی سرویس به تمام کاربران فارغ از در نظر گرفتن ملیت ها به جز کاربران ایالات متحده است. از امکانات این پلتفرم می‌توان به انجام معاملات و برداشت از حساب(به صورت محدود)، بدون نیاز به احراز هویت و همچنین کارمزدهای پایین اشاره کرد.

در این پلتفرم برای حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران، 90 درصد از سرمایه‌های کاربر به شکل آفلاین (offline) نگهداری می شود. دراین پلتفرم بسته های متنوع و جذاب سرمایه گذاری نیز به کاربران ارائه می گردد. ارائه درگاه پرداخت، اپلیکیشن اختصاصی، p2p و پشتیبانی 24 ساعته از دیگر ویژگی‌های این پلتفرم به ‌حساب می‌آید.

هم‌چنین دیدکس در آغاز کار خود برای کاربران جدیدی که در وب‌سایت ثبت نام و احراز هویت کنند، جایزه‌ی 10 دلاری در نظر گرفته است.

جمع بندی

تمامی پلتفرم های ارزهای دیجیتال قصد دارند تا خدمتی در کلاس جهانی از حیث فن آوری، امنیت و پیشرو بودن را به کاربران خود  ارایه نمایند. با توجه به رشد روزافزون کاربرد رمزارزها در انجام معاملات و پذیرش آنها در میان مردم، قطعاً انتخاب یک پلتفرم مناسب مهم ترین دغدغه کاربران می باشد. امیدواریم با ارائه این مقاله توانسته باشیم اطلاعات جامعی پیرامون انتخاب دقیق پلتفرم مناسب در اختیار کاربران و علاقه مندان به این حوزه قرار داده باشیم.

شما چه تجربه‌ای از فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال داشته‌اید؟ لطفاً تجربه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

این خبر رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

88492747

88830950

info@bornanews.ir

تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

در سامانه خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارزوال، بدون مرز ترید کنید.

شماره همراه

پرداخت می‌کنید:

دریافت می‌کنید:

محاسبه بر اساس دلار نرخ … ریال انجام می‌شود.

پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال

با ارزوال، خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در محیطی امن و حرفه ای تجربه کنید

کاربری ساده سایت ارزوال این امکان را به شما می دهد تا به سادگی در آن معامله کنید.

از مدرن‌ترین زیرساخت‌ها و تکنولوژی‌ها برای حفظ امنیت اطلاعات و دارایی دیجیتال شما در ارزوال استفاده می‌شود.

از به‌روزرسانی لحظه‌ای و دقیق قیمت ارزهای دیجیتال گرفته تا انجام معاملات، تمام فرایندها در نهایت سرعت انجام می‌شوند.

امنیت

اپلیکیشن

مستندات API

شرایط استفاده

شروع به کار با ارزوال

خرید و فروش بیت کوین

سطوح کاربری

شروع به کار با ارزوال

خرید و فروش بیت کوین

سطوح کاربری

آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان کوه نور، بن بست دوم، پلاک ١۶

ایمیل: info@arzwall.com

تلفن: ۸۶١٢۰۶۴٢-۰٢١

Copyright © 2019-2020 Arzwall All rights reserved

پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال
پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *