پوزیشن داگی استایل

پوزیشن داگی استایل
پوزیشن داگی استایل

شیوهٔ سگی یا داگی استایل (به انگلیسی: Doggy style) یکی از روش‌های آمیزش جنسی است که در این روش برای آمیزش جنسی، دخول جنسی یا دیگر فعالیت‌های جنسی یک نفر خم می‌شود، بر روی تمام چهار دست و پایش (معمولا دست‌ها و زانوها) قرار گرفته یا بر روی شکم خود می‌خوابد، باسن خود را رو به عقب خم می‌کند و شخص دیگر از قسمت عقب، آلت مردی خود را در فرج یا مقعد شریک جنسی خود فروکرده و نزدیکی جنسی صورت می‌گیرد. این شیوه از آمیزش جنسی هم در دگر جنسگرایان و هم در همجنسگرایان صورت می‌گیرد.پوزیشن داگی در چند سال متوالی، دومین پوزیشن محبوب بین زوجین تمام جهان بوده است.

مشارکت‌کنندگان ویکی‌پدیا. «Doggy style». در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱ نوامبر ۲۰۱۴.

رابطه جنسی در زندگی زناشویی به عنوان یک اصل شناخته می شود و خیلی مهم است که در این رابطه دو طرفه ، زوجین از نظر جنسی ، جسمی و روانی ارضا شوند . یکی از راه هایی که اکثر زن و شوهر ها برای این منظور انجام می دهند ، امتحان کردن مدل های متنوع و خاص سکس است تا بتوانند از این طریق به رابطه خود تنوع بدهند و لذت خود و شریک جنسیشان را افزایش دهند .

احتمالا اگر شما هم جزو افرادی هستید که روش های مختلف سکس را امتحان کرده اید و می خواهید بدانید کدام پوزیشن ، می تواند بر لذت رابطه جنسی تان بیفزاید ، در این مقاله به شما پوزیشن doggy style را معرفی خواهیم کرد و شما با مزایای این روش آشنا خواهید شد .

پوزیشن داگی استایل یکی از انواع پوزیشن های سکس است که احتمالا اکثر زن و شوهر ها آن را تجربه کرده اند و نحوه انجام آن به طور کلی به این شکل است که زن به حالت چهار دست و پا می شود و وزن خود را روی کف دست ها و زانو هایش قرار می دهد ، مرد نیز در پشت سر او یا می ایستد یا زانو می زند و به این ترتیب آلت تناسلی خود را دقیقا در راستان واژن زن قرار می دهد و می تواند عمل دخول را انجام دهد .

در این مدل سکس ، تنظیم کردن راحت ترین حالت بدنی به خودتان بستگی دارد ، شما می توانید روی زانوهایتان قرار بگیرید یا روی میز یا اپن آشپزخانه خم شوید و وزن خود را روی آن ها بیندازید . می توانید قوس کمرتان را زیاد کنید و کاملا به پایین خم شوید به طوری که باسن بالاتر از سر قرار گیرد و یا می توانید یک حالت چار دست و پای ساده را امتحان کنید . اما در هر صورت این تغییرات ، می توانند تعیین کننده عمق نفوذ آلت تناسلی به داخل واژنتان باشد .

پوزیشن doggy style جزو محبوب ترین مدل های سکس است و می تواند علاوه بر افزایش لذت ارگاسم زن و مرد ، باعث صمیمیت بیشتر میان آن ها شود . در این قسمت از مقاله مزایای این روش به طور کامل توضیح داده شده اند .پوزیشن داگی استایل

کنترل بیشتر

 وقتی در این حالت قرار بگیرید ، از آن چیزی که فکر می کنید ، کنترل بیشتری خواهید داشت . شما می توانید در این پوزیشن با کمی بالا یا پایین بردن خود ، کمتر یا بیشتر کردن قوص کمر خود از میزان و عمق دخول بکاهید یا بر آن بیفزایید و به رابطه جنسی خود تنوع بدهید .

 عدم تماس چهره به چهره

سکس و رابطه جنسی همیشه هم به صورت چهره به چهره جذاب نیست در بعضی لحظات شاید هر کدام از دو شریک جنسی ترجیح دهند صورتشان توسط دیگری دیده نشود ، در این صورت این پوزیشن می تواند بهترین ایده باشد .

 تحریک بیشتر نقطه جی

در پوزیشن سگی ، آلت تناسلی مرد دقیقا با نقطه جی برخورد خواهد داشت و همین موضوع باعث لذت و تحریک بیشتر زن می شود و ارگاسم عمیقتری برای او اتفاق می افتد .

 جلوه زیباتر بدن زن

به دلیل قوس کمر زن در این پوزیشن ، بهترین تصویر از بدن زن در مقابل چشمان مرد قرار خواهد داشت که همین موضوع باعث تحریک بیشتر او می شود .

 احتمال بیشتر برای بارداری

پوزیشن Doggy style یکی از حالت هایی است که احتمال بارداری در آن بیشتر است زیرا انزال مرد نزدیکتر به دهانه رحم اتفاق می افتد . بنابراین اگر برای بارداری خود برنامه ریزی کرده اید و برای حاملگی و مادر شدن آمادگی دارید ، انتخاب این مدل سکس می تواند یک گزینه عالی باشد .

 

 راحت بودن

یکی دیگر از مزیت های پوزیشن سگی ، راحت بودن آن است یعنی فشار زیادی به شما وارد نخواهد شد ، حتی اگر احساس ناراحتی در قسمت زانو کنید ، می توانید به راحتی به روی شکم خود بخوابید . این پوزیشن حتی یکی از پوزیشن های توصیه شده در دوره بارداری است زیرا فشار کمتری به معده زن وارد می شود و با استفاده از این مدل می توانید تا پایان سه ماهه دوم بارداری خود ، از یک رابطه جنسی ایمن لذت ببرید .

 چند وظیفه بودن

در این حالت شریک جنسی زن می تواند در حین برقراری رابطه جنسی با لمس کلیتوریس (clitoris ) و یا سینه های زن ، لذت رابطه جنسی را برای او چندین برابر کند .

 عدم نیاز به تختخواب

این پوزیشن فقط مختص به تخت خواب نیست و در آشپزخانه ، حمام ، روی مبلمان و غیره قابل انجام است و از طرف دیگر به برهنه شدن کامل نیاز ندارد .

اگر شما نیز از آن دسته از بانوانی هستید که مدل سگی را امتحان کرده اید اما احساس کردید که انقدر ها هم تعریفی نبود و به حداکثر لذت نرسیده اید ، ممکن است فقط یک سری جزئیات را برای ایجاد یک رابطه جنسی صحیح نادیده گرفته باشید . شاید لازم باشید با مطالعه توصیه هایی که در این بخش برای بهتر کردن مدل داگی استایل ارائه داده ایم ، رابطه جنسی تان را به یک سکس فوق العاده تبدیل کنید .

 از آینه استفاده کنید .

اگرچه می توان از این روش در مواقعی استفاده کرد که طرفین نیاز دارند برای مدت کوتاهی توسط شریک جنسی شان دیده نشوند اما اگر آینه ای در رو به روی خود قرار دهید ، به طوری که مردی که در پشت شما قرار گرفته است بتواند شما را در حین رابطه تماشا کند ، می توانید یک رابطه پر از احساس و هیجان را تجربه کنید زیرا دیدن چنین صحنه ای برای مردتان بسیار لذتبخش خواهد بود .

 از بالش استفاده کنید .

گاهی زنان از تجربه روش مدل سکس سگی ، چیزی به جز درد سر زانو هایشان یا فشار زیادی که به کمرشان وارد شده است ، چیز دیگری به یاد نمی آورند . چرا در چنین مواقعی از یک بالش استفاده نمی کنید ؟ با قرار دادن بالش در زیر زانوها و یا شکمتان ، احساس راحتتری خواهید کرد و بعد از آن می توانید از با خیال راحت از رابطه تان لذت ببرید .

 حرف های بی پرده به سکستان اضافه کنید .

در این پوزیشن به دلیل این که تماس چشمی برقرار نمی کنید می تواند بهترین موقعیت برای زدن حرفهای به اصطلاح رکیک باشد ، می توانید خجالت را کنار بگذارید و حرف هایی بزنید که برای شریک جنسی تان تحریک کننده باشد . بنابراین در چنین شرایطی انتظاراتتان را با شریک جنسیتان مطرح کنید به عنوان مثال اگر نیاز دارید که شریک جنسیتان رانش های کم عمق تری داشته باشد ، به رابطه سرعت بدهد یا از سرعت آن بکاهد ، از او بخواهید که این کار ها را انجام دهد .

 فقط مطمئن شوید که از قبل با شریک جنسی خود صحبت کرده اید و می دانید که این گونه کلمات برایش آزار دهنده نیست .

 از دستانتان استفاده کنید .

در این پوزیشن می توانید با دستانتان آلت تناسلی و نقطه جی خود را تحریک کنید ، می توانید همین تحریکات را با سینه های خود انجام دهید و در صورتی که شریک جنسیتان با شما در این زمینه همکاری داشته باشد اوضاع بهتر هم خواهد شد . می توانید از او بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد .

 کلام آخر

به طور کلی ایجاد تنوع در پوزیشن های سکس می توانند به رابطه زناشویی نشاط و تازگی بدهد . اما یکی از پوزیشن هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا هر دو جنس از آن لذت می برند ، مدل داگی استایل است . با آگاهی از مزایای این روش و با اضافه کردن کمی هیجان به این نوع سکس می توانید بهترین لحظات را در کنار همسرتان سپری کنید و از رابطه جنسی خود نهایت لذت را ببرید .

✔ این پوزیشن برای هر دو شریک جنسی مزایای فراوانی دارد که باعث افزایش لذت آن دو در حین رابطه جنسی می شود ، این موارد به طور کامل در این مقاله بیان شده اند .

✔ برای این منظور می توان از آینه ، بالش ، دست ها و همچنین کلمات بدون خجالت استفاده کرد که توضیح این موارد به طور کامل در متن مقاله بیان شده اند .

✔ بله ، یکی از مزیت های روش داگی استایل عدم تماس چشمی است زیرا گاهی شریکان جنسی نیاز دارند که دیده نشوند و بعلاوه ، این عدم تماس چهره به چهره مزایای دیگری نیز دارد که برای آشنایی با آن ها می توانید به متن مقاله مراجعه کنید .


خود ارضایی دختر و زن

پوزیشن داگی استایل

عفونت در پریود

نحوه پریود شدن بعد نزدیکی

پریود مردانه چیست

علت خونریزی زیاد در پریود

توانایی نه گفتن در زندگی

هفته هفدهم بارداری

علت پریود نامنظم

اختلال پی ام دی دی PMDD چیست

کاندوم تاخیری

مصاحب یک سایت روانشناسی درباره موضوعات کودک ، خانواده ، ازدواج ، روان شناسی فردی و شغلی است . محتوای مقالات سایت بر اساس کتب روانشناسی معتبر و توسط کارشناسان و روانشناسان مجرب تولید می شود . امید است که با مطالعه محتوای تولید شده در این سایت مشکلات شخصی ، خانوادگی و اجتماعی کاربران مرتفع شود

تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از همکده، همانطور که بسیاری از متخصصان در کتاب های خود به ما نشان داده اند فعالیت جنسی در واقع دنبال کردن بی نهایت هاست. صدها راه وجود دارد که در آن بدن هردو مرد و زن می تواند برای دریافت لذت جنسی به یکدیگر نزدیک شود. اگر شما در یک رابطه ی جنسی با جنس مخالف هستید می دانید پوزیشن های جنسی متفاوتی هستند که می توانند کمک کنند یک عاشق مبتکرتر و بهتر برای شریک جنسی خود باشید.

جواب این سوال برای هر زوج بسیار متفاوت خواهد بود. هردو زوج مختلف به شکل می توانند می توانند ارتباط خوبی با هم برقرار کنند. باید روش های مختلف را با یکدیگر تجربه کرده و ببینید چه چیزی برای شما از همه بهتر خواهد بود اما سعی کنید همیشه در یک پوزیشن خاص ثابت نمانید زیرا به مرور زمان این روال برای شما کسل کننده خواهد شد.

همچنین در کنار تمام این ها باید به فاکتورهای غیرفیزیکی نیز دقت داشته باشید. برای مثال صمیمی تر و روابط عاشقانه ی بیشتر با یکدیگر، خصوصا برای زنان این روابط صمیمانه و عشق ورزی اولیه می تواند منجر به تجربیات جنسی بهتری شود.به همین دلایل است که گفته می شود زوج ها باید با یکدیگر راحت باشند و به قدری کافی به هم اعتماد داشته باشند تا در مورد چیزهایی که دوست دارند بتوانند باهم صحبت کرده و در کنار یکدیگر چیزهای جدیدی را امتحان کنند.

پوزیشن جنسی قرارگیری مردرو: این یک پوزیشن جنسی بسیار ساده است. زن به پشت دراز می کشد در حالی که پاهای خود را باز کرده و زانوهایش کمی تا شده اند. مرد میان پاهای زن دراز کشیده و آلت تناسلی خود را داخل واژن خواهد کرد. او باید در این حالت با کمک دست ها وزن بدن خود را کنترل کند.

مشکلی که در این پوزیشن جنسی وجود دارد این است که پوزیشن قرارگیری مردرو نمی تواند به خوبی لذت را به زنان منتقل سازد. در این وضعیت الت تناسلی کلیتوریس را تحریک نمی کند و البته تماس صورتی رودررو باعث صمیمیتی عالی بین زوجین خواهد شد. اما زاویه ی الت تناسلی اجازه نمی دهد نفوذ کاملی انجام شده یا نقطه ی G در بدن زن تحریک شود ( مکانی در دیواره ی جلویی واژن که بر اساس گفته های برخی محققان می تواند محرکی برای ارگاسم در زنان باشد.) برخی زنان همچنین شکایت دارند که در این پوزیشن جنسی به اندازه ی کافی کلیتوریس تحریک نمی شود تا به ارگاسم برسند.پوزیشن داگی استایل

با وجودی که پوزیشن جنسی مردرو پوزیشنی مشهور است اما در سراسر جهان زیاد استفاده نمی شود. تحقیقات پایه در مورد موضوعات جنسی که در میانه ی قرن بیست در آمریکا انجام شدند نشان می دهند مردان از این پوزیشن جنسی تنها در زمان ارضای جنسی خود استفاده می کنند.

در اغلب فرهنگ ها این پوزیشن جنسی زیاد قابل استفاده نیست. متخصصان جنسی می گویند اغلب افراد با این پوزیشن زیاد احساس راحتی ندارند.

اگر به دنبال بهتر کردن و دادن هیجان بیشتر به تجربه ی جنسی خود بوده و می خواهید از رابطه تان لذت بیشتری ببرید برخی از پوزیشن های جنسی زیر را بهتر است امتحان کنید.

پوزیشن زن در بالا برای زنانی خوب است که می خواهد شرایط را در کنترل داشته و تحریک خود را به نوعی رهبری کنند. زوایه ی آلت تناسلی مرد اجازه نفود بیشتر و تحریک نقطه ی G را می دهد و شریک جنسی مرد می تواند با استفاده از انگشتان خود و مالش ناحیه ی کلیتوریس به لذت زن در حین رابطه بیفزاید. بعلاوه مردان نسبت به تحریکات دیداری بسیار حساس هستند و این پوزیشن جنسی اجازه می دهد مرد بتواند شریک جنسی خود را ببیند.

در این پوزیشن جنسی مرد به پشت دراز می کشد و زن روی او قرار گرفته و زانو می زند و پاهای خود را باز کرده و آلت تناسلی مرد را داخل واژن خود خواهد کرد. او می تواند نشسته یا روی مرد دراز بکشد. بعلاوه در ایت حالت زن قادر است بدن خود را بالا و پایین حرکات داده یا ران هایش را به اطراف بچرخاند.

این سبک که با نام داگی استایل یا شیوه ی سگی شناخته می شود بهترین حالت برای نفوذی کاملا عمیق به داخل واژن است. این حالت به مرد آزادی کامل می دهد تا بتواند آلت خود را سخت و سریع حرکت دهد و اجازه می دهد بتواند بدن زن را در عین حال نوازش کند. این پوزیشن برای تحریک ناحیه ی G خوب است.

زن روی زمین زانو می زند و خود را با کمک دست ها و زانوهایش نگه می دارد. مرد پشت او قرار گرفته و از عقب آلت خود را داخل واژن خواهد کرد.

و اما یک مشکل: برخی زنان شکایت دارند که این پوزیشن جنسی بسیار نامناسب است زیرا هیچگونه تماس صورتی با یکدیگر ندارند.

این پوزیشن اجازه می دهد رابطه ی جنسی آرام و رومانتیکی داشته باشید. زوج ها رو به صورت هم هستند و می توانند در طول عشق بازی یکدیگر را بوسیده یا در بغل بگیرند. این پوزیشن جنسی آرامش بخش بوده و نیاز به نیروی زیادی از جانب هیچ کدام ندارد. همچنین برای کسانی که دچار چاقی یا اضافه وزن هستند نیز مناسب است. اگر یکی یا هردو زوج ها شدیدا سنگین باشند رابطه ی کنار به کنار بهتر است زیرا زوج دیگر تحت فشار وزن زیاد او نخواهد بود. این یک روش تحریکی خوب برای کلیتوریس است اما نفوذ آلت تناسلی در آن محدود است.

در طول رابطه ی کنار به کنار مرد و زن به پهلو دراز می کشند و رو به یکدیگر هستند. زن پای بالایی خود را بلند خواهد کرد تا مرد بتواند آلت تناسلی را وارد واژن کند. او می تواند پای خود را دور کمر مرد گذاشته یا به پای بالایی مرد تکیه دهد.

اگر یک پوزیشن جنسی تکراری را مرتبا با شریک جنسی خود امتحان کرده اید شاید زمان ایجاد کمی تنوع رسیده است، همانطور که گفته شد این کار زندگی شما را بهتر خواهد کرد. این را به یاد داشته باشید، با هم حرف بزنید و همه چیز را تجربه کنید.

چه مشکل شما بزرگ باشد یا کوچک، چیزهای زیادی هستند که می توانید برای بازگشت زندگی جنسی خود به حالت عادی انجام دهید. سلامت جنسی شما با سلامت کلی فیزیکی، روانی و عاطفی شما دست در دست است. مکالمه کردن با همسرتان، داشتن سبکی سالم در زندگی و کمک گرفتن از تجهیزات کمک به خود که در بازار موجود است، و کمی شوخ بودن و شادی کردن می توانند به روزهای سخت شما کمک کنند.

رابطه ی جنسی، کلمه ای که احساسات متفاوتی را برای بشر به همراه دارد. از عشث، هیجان و لذت گرفته تا اضطراب، ناامیدی و هوس. واکنش ها بر اساس تجربیات جنسی هر فرد متفاوت خواهد بود. بعلاوه افراد زیادی با این احساسات بد مقابله کرده و برخی دیگر مدام در زندگی جنسی خود در حال پسرفت هستند.

با همسر خود حرف بزنید.

بسیاری از زوج ها صحبت کردن در مورد رابطه ی جنسی برایشان کار سختی است. زمانی که مشکلات جنسی ایجاد می شوند احساس آسیب دیدن، خجالت، گناه و سرخوردگی می تواند مانع از صحبت کردن شود. از انجایی که صحبت کردن درست لازمه ای برای یک رابطه ی سالم است داشتن یک دیالوگ مناسب نه تنها اولین گام برای یک رابطه ی جنسی بهتر خواهد بود بلکه باعث پیوند عاطفی عمیق تری خواهد شد. این ها نکاتی برای صحبت در مورد این موضوع حساس هستند.

از انتقاد کردن خودداری کنید. اینگونه مکالمات باید بیانی مثبت داشته باشند مثلا ” زمانی که تو موهای من را نوازش می کنی من واقعا لذت می برم ” نه اینکه روی نقاط منفی تمرکز کنید. شما باید مشکل جنسی خود را با کمک هم حل کنید نه اینکه به دنبال مقصری برای این شرایط باشید.

همسر خود را از تغییرات بدنتان مطلع سازید. اگر گرگرفتگی ها در شب شما را بیدار نگه داشته یا یائسگی باعث خشکی واژنتان شده است در مورد آن ها با همسر خود صحبت کنید. بهتر است او بداند واقعا چه اتفاقی افتاده است نه اینکه این تغییرات فیزیکی را نداشتن علاقه نفسیر کند. به همین ترتیب اگر شما مرد هستید و دیگر مانند قبل در طول رابطه سریع به نعوظ نمی رسید به همسرتان نشان دهید چگونه شما را تحریک کند نه اینکه کاری کنید تصور کند دیگر به اندازه ی کافی جذاب نیست تا بتواند باعث تحریک شما گردد.

استفاده از استراتژی های کمک به خود

درمان مشکلات جنسی امروزه از همیشه راحت تر شده است. داروهای جدید و متخصصان درمانی روابط جنسی در صورت نیاز برای شما وجود دارند. اما می توانید با کمی تغییر در سبک عشق ورزش خود مشکل کوچکتان را خودتان حل کنید. این ها برخی کارهایی است که می توانید در خانه انجام دهید.

از لوبریکانت ها استفاده کنید. اغلب خشکی واژن قبل از دروان یائسگی شروع شده و می تواند با استفاده از ژل یا مایع های لوبریکانت به سادگی حل شود. این ها را برای اجتناب از رابطه ی جنسی دردناک به کار ببرید، مشکلی که می تواند منجر به کاهش میل جنسی و ایجاد تنش در رابطه شود. وقتی دیگر لوبریکانت ها برای شما تاثیر نداشتند در مورد گزینه های دیگر با پزشک خود صحبت کنید.

به محبت فیزیکی اهمیت دهید. اگر خسته اید، دچار تنش شده اید یا برای این مشکل خود ناراحتید نباید بوسیدن و بغل کردن را فراموش کنید. این ها برای داشتن ارتباط فیزیکی و عاطفی ضروری هستند.

پوزیشن های متفاوت را امتحان کنید. داشتن کمی تنوع در رابطه ی جنسی نه تنها باعث افزایش علاقه ی شما به عشق بازی با هم خواهد شد بلکه کمک می کند بتوانید بر مشکلات غلبه یابید. برای مثال افزایش تحریک در نقطه ی G در زمانی که مرد از پشت آلت را داخل کرده است می تواند در به ارگاسم رسیدن زن کمک کند.

نگرانی های شخصی و استفاده از اینترنت

اینترنت منبع ارزشمندی برای انواع متفاوت از اطلاعات است، از کتاب ها گرفته تا دیگر محصولات (مانند اسباب بازی های جنسی ) که می توانند زندگی جنسی شما را بهبود بخشند. شاید واضح باشد اما بدانید که هیچگاه از کامپیوتر محیط کار خود برای اینگونه تحقیقات استفاده نکنید تا باعث خجالت کشیده شما مقابل همکارتان نشود، کسی که ممکن است به سابقه ی جستجوهای شما نگاهی بیندازد.

مراقب سلامت خود باشید.

سلامت کلی شما برابر است با سلامت فیزیکی، عاطفی و روانی. از این رو عاداتی که برای تناسب اندام خود دارید می توانید به زندگی جنسی شما نیز کمک کنند.

مرتبا ورزش کنید. فعالیت فیزیکی اولین و مهم ترین رفتار سالمی است که می تواند عملکرد جنسی شما را بهبودبخشد. از آنجایی که برانگیختگی فیزیکی به شدن وابسته به گردش خون است، تمرینات ایروبیک که باعث تقویت قلب و رگ های خونی می شوند برای شما بسیار مهم خواهد بود. ورزش فواید دیگری برای سلامت نیز خواهد داشت، مانند پیشگیری از بیماری های قلبی، پوکی استخوان و بهبود وضعیت خلقی و در کنار این ها به خواب بهتر در شب کمک می کند.

رابطه جنسی یک بخش مهم از رابطه زن و شوهر است و تاثیر زیادی روی کیفیت رابطه زوجی و همچنین سلامت جسمانی و روانی افراد می‌گذارد، به همین خاطر طبیعی و البته ضروری است که به دنبال شیوه‌های مختلف افزایش کیفیت و تنوع رابطه جنسی‌تان باشید. راهکارهای زیادی برای جذاب‌تر کردن سکس با همسر وجود دارد؛ یکی از این راه‌ها تلاش برای یادگیری و امتحان کردن پوزیشن‌های مختلف رابطه جنسی است. استفاده از پوزیشن‌های مختلف و محدود نکردن خود به 2 یا 3 پوزیشن خاص،‌ در ایجاد تنوع،‌ لذت بیشتر،‌ تحمل درد و فشار کمتر و هیجان‌انگیزتر شدن رابطه تاثیر زیادی دارد. در این مقاله سعی داریم به اثر پوزیشن‌های جنسی بر جذابیت رابطه بپردازیم و چند پوزیشن کاربردی را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

مخاطب این مقاله فقط افراد متاهلی هستند که تمایل دارند روی جذابیت رابطه جنسی‌شان کار کنند و با یادگیری راهکارهایی در این زمینه به ازدواج و رابطه زناشویی‌شان دوام و استحکام ببخشند.

فهرست مطالب

برخی زوج‌ها با اینکه سال‌ها از زندگی زناشویی‌شان می‌گذرد، در رابطه جنسی فقط از چند پوزیشن سکس محدود استفاده می‌کنند. اما باید بدانید استفاده از پوزیشن‌های جنسی متنوع می‌تواند رابطه جنسی‌تان را از یکنواختی دور کند و لذت بسیار بیشتری برایتان ایجاد کند. هیچ‌وقت از امتحان کردن کارهای جدید در سکس طفره نروید، امتحانش کنید و اگر هردویتان از آن لذت بردید ادامه‌اش دهید. درباره پوزیشن‌های رابطه جنسی هم به همین شکل عمل کنید.با انواع پوزیشن‌های سکس آشنا شوید و امتحانشان کنید. اما خیلی مهم است که هردویتان از نظر جسمی و روانی با آن پوزیشن خاص ارتباط برقرار کنید و راحت باشید. آشنایی با پوزیشن‌های مختلف جدا از ایجاد جذابیت و تنوع برای رابطه‌تان، می‌تواند به برطرف شدن خیلی از مشکلات شما در رابطه جنسی مثل درد، به ارگاسم نرسیدن یا زودانزالی هم کمک کند؛ همچنین گاهی شرایطی وجود دارد که نمی‌توانید از بعضی پوزیشن‌ها در رابطه جنسی استفاده کنید. مثلا زمانی که خانم باردار است یا یکی از شما دچار دردهای جسمانی در ناحیه پا یا کمر هستید. در این شرایط به جای اینکه رابطه جنسی را برای مدتی متوقف کنید می‌توانید از پوزیشن‌های متناسب با شرایط‌تان استفاده کنید. ضمن اینکه استفاده از پوزیشن‌های جنسی مناسب می‌تواند باعث افزایش مدت زمان دخول شود، یعنی مرد دیرتر به انزال برسد،‌که در این صورت هردو لذت بیشتری را از سکس می‌برید. در ادامه به معرفی چند پوزیشن جنسی کاربردی و خاص‌تر می‌پردازیم.پوزیشن داگی استایل

درصورتیکه هربار در رابطه جنسی با همسرتان درد زیادی تحمل می‌کنید

یا از طریق دخول یا به روش‌های دیگر نمی‌توانید به ارگاسم برسید

یا اگر آقایی هستید که از مشکلات نعوظ یا زودانزالی رنج می‌برید

با مراجعه به یک سکس‌تراپ یا درمانگر متخصص در مسائل جنسی خانواده، راهکارهایی برای از بین بردن یا مدیریت مشکل‌تان یاد بگیرید و رابطه جنسی‌تان را متحول کنید.

می‌توان گفت این پوزیشن معروف‌ترین و پرکاربردترین پوزیشن جنسی در بین زوج‌ها است، که در آن خانم به پشت می‌خوابد و آقا روی او قرار می‌گیرد، به طوریکه هردو چهره به چهره هستند. این پوزیشن جنسی انعطاف‌پذیری بالایی دارد. به این صورت که عمل دخول قابل تنظیم بوده و تحریک کلیتوریس، ران‌ها، سینه‌‌ها و سایر نقاط بدن زن امکان‌پذیر است.

طبق یک سری نظرسنجی‌ها این پوزیشن جنسی، محبوب‌ترین پوزیشن از دیدگاه مردان بوده است. در این حالت خانم روی زانوها و دست‌هایش قرار می‌گیرد، آقا نیز روی زانوهایش تکیه می‌کند و از پشت به خانم می‌چسبد. در این حالت کنترل دخول دست آقا است و می‌تواند با عمق و زاویه دخول را تنظیم کند. با تنظیم زاویه مناسب امکان تحریک نقطه ‌G هم در این حالت وجود دارد.

نقطه G منطقه‌ای در واژن است که تحریک آن ارگاسم قوی و بسیار لذت‌بخشی را برای زنان ایجاد می‌کند. در این پوزیشن زن باید به پشت بخوابد و پاهایش را به صورت ضربدری بالا نگاه دارد، طوریکه مجرای واژن مقابل آلت تناسلی مرد قرار گیرد. ضربدری پاها باعث تنگ‌تر شدن مجرای واژن می‌شود و لذت بیشتری را به هردوی شما می‌دهد.

در مواردی که خانم مشکل رسیدن به ارگاسم دارد بهتر است از پوزیشن‌هایی استفاده شود که کنترل خانم روی دخول بیشتر باشد. یکی از بهترین حالت‌ها که به آن پوزیشن دخترگاوچران هم می‌گویند این است که آقا به پشت دراز بکشد و خانم روی آلت تناسلی او بنشیند. در این حالت دست‌های آقا آزاد است و می‌تواند همزمان با تحریک سینه‌ها یا کلیتوریس خانم او را برای ارگاسم آماده‌تر کند. ضمن اینکه می‌تواند یا گرفتن باسن خانم و فشار دادنش به سمت پایین دخول عمیق‌تری ایجاد کند. از طرفی خانم نیز روی دخول کنترل بیشتری دارد و می‌تواند متناسب با میل خود با حرکت‌های چرخشی کمرش، حرکت آلت را در واژنش کنترل و راحت‌تر کند.

پوزیشن دخترگاوچران می‌تواند به صورت معکوس هم اجرا شود، یعنی خانمی در حالتی روی بدن آقا می‌نشیند که پشتش به او باشد. در این حالت نقطه G خانم راحت‌تر تحریک شده و ارگاسم بهتری برای خانم ایجاد می‌کند.

زمانی که خانم باردار است باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنید که کمترین فشار ممکن روی شکم خانم ایجاد شود. بهترین حالت این است خانم به پشت بخوابد و آقا به صورت معکوس روی او قرار بگیرد، یعنی پاهایش به سمت سر خانم باشد، در حالیکه که کمترین تماس ممکن را با شکم خانم داشته باشد. خانم تا حد ممکن پاهایش را باز کند و آقا با احتیاط دخول را انجام دهد.

یک پوزیشن مناسب دیگر برای این شرایط پوزیشن قاشقی است. به این صورت که خانم به پهلو می‌خوابد و آقا نیز پشت سرش به پهلو دراز می‌کشد و او را در آغوش می‌گیرد. خانم باید یکی از پاهایش را جلوتر قرار دهد تا امکان دخول برای آقا فراهم شود. این روش نه تنها به شکم خانم فشار نمی‌آورد بلکه جلوی دخول عمیق و آسیب‌های احتمالی را می‌گیرد.

خیلی از زوج‌ها به دلیل نگرانی زیاد یا کمبود دانش رابطه جنسی‌شان را در دوران بارداری به شدت محدود می‌کنند. کاری که می‌تواند آسیب‌های زیادی را برای زندگی مشترک به همراه داشته باشد. اما بدانید لازم نیست رابطه جنسی را تعطیل کنید، فقط باید با یک مشاور خانواده یا سکس‌تراپ صحبت کنید.

برای رزرو نوبت می‌توانید:

با شماره تلفن 02146015870 تماس بگیرید.

به شماره 09035714068 در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

و یا بصورت اینترنتی نوبت خود را در روز و ساعت دلخواهتان رزرو کنید.

در این حالت خانم به پشت دراز می‌کشد و پاهایش را بالا می‌آورد. آقا روی زانوهایش جلوی خانم می‌ایستد و خانم پاهایش را روی سینه آقا می‌گذارد، به طوریکه واژن در مقابل آلت تناسلی آقا قرار گیرد و دخول انجام شود. در این پوزیشن نقطه ‌G به خوبی تحریک می‌شود.

آقا یک بالش راحت را زیر لگنش قرار دهد و زانوهایش را تاحدی عقب بیاورد که بالش بین ران‌ها و زانوهایش قرار گیرد و سپس خانم روی آقا قرار بگیرد. این روش باعث می‌شود دخول عمیق‌تری را تجربه کنید و کلیتوریس هم همزمان تحریک شود. این روش برای خانم‌هایی که از طریق دخول به ارگاسم نمی‌رسند، خیلی مفید است.

در این حالت مرد روی تخت یا یک صندلی می‌نشیند و خانم هم روی پاهای او می‌نشیند، طوری که پشت خانم به آقا باشد و دخول را انجام می‌دهند. آقا از پشت می‌تواند کمر، سینه‌ها و گردن خانم را ببوسد و نوازش کند. این حالت برای تحریک نقطه G و همچنین مردانی که زودانزالی دارند، بسیار مناسب است،‌ چون آلت تناسلی کمتر تحریک می‌شود و وضع قرارگیری آلت در واژن به گونه‌ای است که ماهیچه‌های آن می‌توانند بهتر عمل کرده و حالت نعوظ را حفظ کنند.

آقا به یک میز یا دیوار تکیه دهد، با در آغوش گرفتن خانم از زیر باسنش، واژن او را مقابل آلت تناسلی خود قرار دهد. بهتر است خانم برای ایجاد کنرل بیشتر، پاهایش را دور پاهای آقا حلقه کند. خانم با تکان‌های آرام و تماس دادن کلیتوریس خود به آلت تناسلی آقا می‌تواند باعث تحریک همزمان هردوطرف شود.

یک حالت دیگر در پوزیشن ایستاده این است که خانم به یک دیوار تکیه دهد، به طوریکه صورتش به سمت دیوار باشد و آقا پشت او قرار بگیرد. خانم باید پاهایش را از هم باز کند و آقا از پشت دخول را انجام دهد. در این حالت دست‌های آقا آزاد است و هم می‌تواند به تحریک سینه‌های خانم بپردازد و هم با تنظیم کمر و باسن خانم،‌ دخول را کنترل کند. در این حالت بهتر است آقا همزمان با دخول با بوسیدن یا مکیدن گردن، گوش یا شانه‌های خانم او را تحریک کند.

در این حالت آقا روی یک کاناپه یا صندلی می‌نشیند و خانم روی پای می‌نشیند،‌ طوریکه صورت‌های هر دو مقابل هم باشد و دخول را انجام می‌دهند. در این حالت زن و شوهر می‌توانند کاملا یکدیگر را در آغوش بگیرند و با بوسیدن سر و گردن هم و دیدن چهره همدیگر هنگام دخول، صمیمیت و لذت بیشتری تجربه کنند. امکان تحریک کلیتوریس و نقطه G هم در این حالت وجود دارد. این پوزیشن می‌تواند با نشستن آقای روی زمین هم انجام شود. به این صورت که آقا روی زمین می‌نشیند و پاهایش را دراز می‌کند، خانم روی آلت می‌نشیند و پاهایش را در دوطرف بدن مرد قرار می‌دهد. به این پوزیشن مرد تنبل هم می‌گویند.

در این حالت آقا به پشت دراز کشیده و پاهایش را به طوریکه از زانو خم شده بالا می‌آورد، خانم در حالیکه تکیه‌اش روی زانوها و پاهای خودش قرار دارد، روی آلت آقا قرار می‌گیرد و دخول انجام می‌شود. آقا می‌تواند پاهایش را دور کمر خانم یا کنار سینه‌های او نیز قرار دهد.

خانم روی تخت یا یک میز دراز می‌کشد و آقا در مقابل او می‌ایستد. خانم باید پاهاش را بالا بیاورد و روی شانه‌های آقا بگذارد و آقا با نگه داشتن باسن او لگنش را کمی بالا بیاورد و سپس دخول را انجام دهد. قرار دادن یک بالش زیر لگن خانم می‌تواند راحتی بیشتری برای هر دو طرف ایجاد کند. این پوزیشن تحریک عمیقی برای هر دو طرف ایجاد می‌کند.

یکی از حالات برقراری رابطه جنسی که می‌تواند روی افزایش کیفیت و جذابیت سکس تاثیر داشته باشد، بستن دست‌ها، پاها یا چشم‌های همسر است. شما می‌توانید در هر کدام از پوزیشن‌ها دست‌ها یا چشم‌های همسرتان را ببندید. در این حالت فردی که دست‌ها یا چشم‌هایش بسته شده کنترل کم‌تری روی رابطه دارد و نمی‌تواند حرکات همسرش را حدس بزند، به همین دلیل رابطه برایش جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شود.

در این حالت زن و مرد روبه‌روی هم دراز می‌کشند،‌ خانم پاهایش را دور کمر آقا حلقه می‌کند و هردو یکدیگر را در آغوش می‌گیرند. در این حالت یکی از پاهای خانم باید زیر بدن آقا قرار گیرد و آقا نیز از یکی از دست‌هایش به عنوان تکیه‌گاه زیر سر خانم استفاده می‌کند. دخول در این حالت بسیار صمیمانه و با بالاترین میزان تماس جسمانی است.

 آقا به صورت چهارزانو می‌نشیند و خانم روی پاهای می‌نشیند و پاهایش را دور کمر آقا حلقه می‌کند و او را محکم بغل می‌کند. کنترل دخول در این حالت بیشتر در اختیار خانم است و به خاطر تماس فیزیکی بالا، این پوزیشن احساس بسیاری خوبی در دو طرف ایجاد می‌کند و چون هر دو نفر کاملا در آغوش هم هستند، دخول به طور کامل انجام می‌شود.

در این پوزیشن زن زانو می‌زند و کف دست‌هایش را هم روی زمین قرار می‌دهد. آقا پشت سر او می‌ایستد. آقا مچ پاهای خانم را می‌گیرد و بالا می‌آورد و یکی از پاهای خودش را هم به صورت خم شده زیر کمر خانم قرار می‌دهد. دخول در این حالت بسیار عمیق و لذت‌بخش است، فقط به قدرت بدنی بالای خانم و آقا بستگی دارد.

در این حالت خانم روی زانوهایش قرار می‌گیرد، صورتش را روی زمین قرار می‌دهد و باسنش را بالا می‌گیرد، سپس آقا دخول را از پشت انجام می‌دهد. اگر بهتر زاویه مناسب خودتان را در این حالت پیدا کنید، می‌توانید به دخول عمیق دست پیدا کنید، بنابراین این حالت می‌تواند برای آقایانی که آلت کوچک‌تری دارند، مناسب باشد. در این حالت خانم می‌تواند همزمان کلیتوریس خود را تحریک کند.

اگر در رابطه جنسی خود احساس نارضایتی، درد یا کمبود لذت می‌کنید، اگر رابطه جنسی‌تان تکراری و یکنواخت شده و نسبت به آن بی‌میل شده‌اید، اگر در به ارگاسم رسیدن مشکل دارید یا اگر گاهی دچار اختلال نعوظ یا زود انزالی می‌شوید، بهترین کار برای شما مراجعه به سکس‌تراپ است. درمانگر ماهر در امور جنسی با بررسی رابطه شما، می تواند تکنیک‌ها و مهارت‌هایی به شما آموزش دهد که بتوانید به بهترین شکل رابطه جنسی‌تان را متحول کنید و دیگر در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشید.

ایجاد تنوع در رابطه جنسی و تلاش برای تکراری نشدن آن یکی از دغدغه‌های مهم همسران خصوصا بعد از چند سال زندگی مشترک است. یکی از مسائلی که می‌تواند به ایجاد تنوع در رابطه جنسی‌تان کمک کند و آن را برایتان لذت‌بخش‌تر و هیجان‌انگیزتر کند، کمک گرفتن از پوزیشن‌های مختلف سکس است. پوزیشن‌های مختلف علاوه بر ایجاد تنوع می‌تواند کیفیت سکس‌تان را هم در شرایط خاص افزایش دهد. مثلا اگر خانم کمتر به ارگاسم می‌رسد استفاده از پوزیشن‌هایی که نقطه ‌G را تحریک کنند یا کنترل خانم را در دخول بیشتر کنند، مثل پوزیشن دخترگاوچران، می‌تواند ارگاسم راحت‌تر و قوی‌تری را برایشان ایجاد کند. ضمن اینکه برخی پوزیشن‌ها مثل پوزیشن قاشقی برای دوران بارداری مناسب‌تر است و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. پوزیش‌های خاص‌تری مثل نشستن روی بالش، ایستاده، پروانه، نیلوفر آبی و لاک‌پشتی می‌توانند در ایجاد این تنوع به شما کمک کنند.

یکی از بهترین کارها این است که او را با پوزیشن‌های مختلف و اثر تنوع پوزیشن‌ها بر جذابیت سکس آشنا کنید و با صبر و حوصله، هر چند وقت یکبار پوزیشن جدیدی را امتحان کنید. اگر برخی از پوزیشن‌ها را نمی‌توانید اجرا کنید یا همسرتان در مقابل ایجاد تغییر در رابطه جنسی مقاومت می‌کند، صحبت کردن با یک مشاور خانواده یا سکس‌تراپ به شما کمک می‌کند. شما در روال سکس‌تراپی می‌توانید با تکنیک‌ها و پوزیشن‌هایی که متناسب با علایق خودتان است آشنا شوید.

تفاوت وزن زیاد زن و شوهر یکی از مواردی است که باعث ایجاد مشکل در رابطه جنسی می‌شود. اما علاوه بر تلاش برای بهبود تناسب اندام، استفاده از برخی پوزیشن‌های خاص می‌تواند کمک کننده باشد. شما باید پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که باعث فشار بدن‌تان روی شوهرتان نشود و دخول را نیز راحت‌تر کند. مثلا پوزیشنی به پشت بخوابید، یک بالش بزرگ زیر باسن‌تان قرار دهید و پاهای‌تان را به اندازه کافی باز کنید تا همسرتان بتواند به راحتی دخول را انجام دهد. همچنین می‌توانید پاهای‌تان را دور کمر همسرتان نیز قلاب کنید.پوزیشن داگی استایل

دیسک کمر یا دردهای ناحیه کمر و پا در زن یا شوهر،‌ در رابطه جنسی‌شان تاثیر می‌گذارد و حتی ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود. نکته مهم است که این مسائل نباید شما را در رابطه جنسی محدود کند، فقط کافی است پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که کمتر فشار را به ناحیه آسیب دیده ایجاد کند. مثلا افرادی که دیسک کمر دارند، باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنند که در آن کمر ثابت می‌ماند. ضمن اینکه باید آرامش کافی را در حین رابطه جنسی داشته باشید، چون استرس باعث تحریک درد می‌شود. استفاده از یک تکیه‌گاه برای کمر مثل بالش، می‌تواند درد و آسیب‌دیدگی کمر هنگام سکس را کمتر کند، یعنی فردی که درد دارد بالشی را زیر کمرش قرار دهد و همسرش روی او قرار گیرد،‌به طوریکه که کمترین فشار ممکن را به او بیاورد. همچنین پوزیشن قاشقی برای افرادی که کمردرد دارند بسیار مناسب است.

چنانچه تمایلی به بارداری ندارید و می‌خواهید از روش‌های طبیعی برای جلوگیری استفاده کنید،‌ باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنید که در آن‌ها کنترل دخول با مرد است تا هر زمان که انزال را احساس کرد بتواند دخول را قطع کند. یکی از حالت‌هایی که کنترا مرد را برای اینکار زیاد می‌کند، به این صورت است که خانم به پشت بخوابد، و یکی از پاهایش را با زاویه 90 درجه بالا بگیرد. مرد می‌تواند با دستش پای او را نگه‌ دارد یا آن را روی شانه‌اش بگذارد. در این حالت تحرک زن کمتر است و مرد به راحتی می‌تواند دخول را کنترل کند.

پوزیشن‌هایی که دخول عمیق را راحت می‌کنند و اسپرم مستقیم‌تر وارد گردنه رحم می‌شود،‌ احتمال بارداری را افزایش می‌دهند. پوزیشن‌های سنتی‌تر مثل missionary که زن به پشت روی زمین می‌خوابد و مرد روی او قرار می‌گیرد، بهترین پوزیشن‌‌های افزایش دهنده احتمال بارداری است. چون در این حالت واژن خانم به سمت پایین قرار دارد و اسپرم مستقیم‌تر وارد رحمش می‌شود. همچنین بهتر است تا 20 دقیقه بعد از انزال خانم از جایش بلند نشود.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “1.همسرم فقط از چند پوزیشن محدود میتونه استفاده کنه، چیکار کنم؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “یکی از بهترین کارها این است که او را با پوزیشن‌های مختلف و اثر تنوع پوزیشن‌ها بر جذابیت سکس آشنا کنید و با صبر و حوصله، هر چند وقت یکبار پوزیشن جدیدی را امتحان کنید. اگر برخی از پوزیشن‌ها را نمی‌توانید اجرا کنید یا همسرتان در مقابل ایجاد تغییر در رابطه جنسی مقاومت می‌کند، صحبت کردن با یک مشاور خانواده یا سکس‌تراپ به شما کمک می‌کند. شما در روال سکس‌تراپی می‌توانید با تکنیک‌ها و پوزیشن‌هایی که متناسب با علایق خودتان است آشنا شوید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “2.به دلیل اضافه وزن توی رابطه جنسی با شوهرم به مشکل خوردم. چه پوزیشن‌هایی برای افراد چاق بهتره؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تفاوت وزن زیاد زن و شوهر یکی از مواردی است که باعث ایجاد مشکل در رابطه جنسی می‌شود. اما علاوه بر تلاش برای بهبود تناسب اندام، استفاده از برخی پوزیشن‌های خاص می‌تواند کمک کننده باشد. شما باید پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که باعث فشار بدن‌تان روی شوهرتان نشود و دخول را نیز راحت‌تر کند. مثلا پوزیشنی به پشت بخوابید، یک بالش بزرگ زیر باسن‌تان قرار دهید و پاهای‌تان را به اندازه کافی باز کنید تا همسرتان بتواند به راحتی دخول را انجام دهد. همچنین می‌توانید پاهای‌تان را دور کمر همسرتان نیز قلاب کنید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “3.همسر من دیسک کمر داره، چیکار کنیم بتونیم رابطه جنسی داشته باشیم؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “دیسک کمر یا دردهای ناحیه کمر و پا در زن یا شوهر،‌ در رابطه جنسی‌شان تاثیر می‌گذارد و حتی ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود. نکته مهم است که این مسائل نباید شما را در رابطه جنسی محدود کند، فقط کافی است پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که کمتر فشار را به ناحیه آسیب دیده ایجاد کند. مثلا افرادی که دیسک کمر دارند، باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنند که در آن کمر ثابت می‌ماند. ضمن اینکه باید آرامش کافی را در حین رابطه جنسی داشته باشید، چون استرس باعث تحریک درد می‌شود. استفاده از یک تکیه‌گاه برای کمر مثل بالش، می‌تواند درد و آسیب‌دیدگی کمر هنگام سکس را کمتر کند، یعنی فردی که درد دارد بالشی را زیر کمرش قرار دهد و همسرش روی او قرار گیرد،‌به طوریکه که کمترین فشار ممکن را به او بیاورد. همچنین پوزیشن قاشقی برای افرادی که کمردرد دارند بسیار مناسب است.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “4.در چه پوزیشن‌هایی احتمال بارداری کمتر است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “چنانچه تمایلی به بارداری ندارید و می‌خواهید از روش‌های طبیعی برای جلوگیری استفاده کنید،‌ باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنید که در آن‌ها کنترل دخول با مرد است تا هر زمان که انزال را احساس کرد بتواند دخول را قطع کند. یکی از حالت‌هایی که کنترا مرد را برای اینکار زیاد می‌کند، به این صورت است که خانم به پشت بخوابد، و یکی از پاهایش را با زاویه 90 درجه بالا بگیرد. مرد می‌تواند با دستش پای او را نگه‌ دارد یا آن را روی شانه‌اش بگذارد. در این حالت تحرک زن کمتر است و مرد به راحتی می‌تواند دخول را کنترل کند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “5.من و همسرم برای بارداری تلاش می‌کنیم. در چه پوزیشن‌هایی احتمال بارداری بیشتر است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “پوزیشن‌هایی که دخول عمیق را راحت می‌کنند و اسپرم مستقیم‌تر وارد گردنه رحم می‌شود،‌ احتمال بارداری را افزایش می‌دهند. پوزیشن‌های سنتی‌تر مثل missionary که زن به پشت روی زمین می‌خوابد و مرد روی او قرار می‌گیرد، بهترین پوزیشن‌‌های افزایش دهنده احتمال بارداری است. چون در این حالت واژن خانم به سمت پایین قرار دارد و اسپرم مستقیم‌تر وارد رحمش می‌شود. همچنین بهتر است تا 20 دقیقه بعد از انزال خانم از جایش بلند نشود.”
}
}]
}

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

8 بازدید

169 بازدید

370 بازدید

397 بازدید

485 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

برای شناخت پوزیشن های مورد علاقه آقایان باید ابتدا اطلاعاتی در مورد ارگاسم در مردان داشته باشیم. ارگاسم مرد ممکن است آسان تر از ارگاسم زن به نظر برسد، اما بر اساس نظرسنجی های اخیر، 29٪ مردان گاهی بدون احساس لذت بردن از رابطه جنسی، انزال راتجربه می کنند و حتی 18٪ به دروغ به همسرشان می گویند که به ارگاسم رسیده اند!

محتوای صفحه (قابل کلیک)

این سوال کاملا ابتدایی  به نظر می رسد است. همه ما می دانیم که جواب چیست!

وقتی تحریک شدید جنسی منجر به انزال در مردان می شود، هجوم عصبی به سمت اندام های تناسلی منجر به انقباض پروستات (کانال هایی که اسپرم را حمل می کنند) و عضلات لگن، ران و پایه آلت تناسلی می شود. ضربان قلب و تنفس و فشار خون در حین انزال و ارگاسم افزایش می یابد. در طول این مدت کوتاه، مردان لذت شدیدی را تجربه می کند که متاسفانه تنها چند ثانیه طول می کشد. این زمانی است که مرد اسپرم را آزاد می کند.

به طور طبیعی، رابطه جنسی می تواند منجر به ارگاسم از طریق انزال شود، اما در طول رابطه جنسی، لذت معمولا بسیار قوی تر و عمیق تر است.پوزیشن داگی استایل

همچنین، حتی اگر لذت بردن در حین رابطه جنسی برای مردان زیاد باشد، مردان با تمرین می توانند یاد بگیرند که ارگاسم خود را به تاخیر بیاندازند و نهایتا با شدت بیشتری به ارگاسم برسند. وقتی یک مرد ارگاسم چندگانه را تجربه می کند، دومی یا سومی گاهی اوقات می تواند لذت بخش تر از اولین ارگاسم باشد.

مشکلات ارگاسم می تواند به دلایل فیزیولوژیکی (سن یا بیماری) یا دلایل روحی (افسردگی، فقدان اعتماد به نفس، خشم، اضطراب، گناه، خستگی، ترس از عدم امکان پذیر بودن و غیره) باشد.

توانایی انسان برای ارگاسم همچنین می تواند توسط الکل، ضد افسردگی ها و … تحت تاثیر قرار گیرد. فقدان تمایل و انگیختگی ناکافی نیز می تواند سبب عدم رسیدن به ارگاسم شود.

اگر در ارگاسم و انزال مشکل دارید بهتر است با یک سکس تراپیست مشورت کنید.

بهترین مرکز زوج درمانی و سکستراپی در کشور!

 

یکی از بهترین پوزیشن های مورد علاقه آقایان در اغلب آمار هایی که از مردان گرفته شده داگی استایل است (مانند شکل زیر)

چرا مردان این پوزیشن را خیلی دوست دارند؟

1- احساس قدرت و کنترل می کنند

2- نفوذ عمیق آلت را تجربه می کنند

3- نمای خوبی از بدن همسرشان دارند

در ادامه در تصاویر می پردازیم به موقعیت های جنسی مورد علاقه آقایان و بهترین موقعیت های جنسی برای تحریک کلیتوریس و نقطه جی در خانم ها

وضعیت توصیه شده اول:

چیزی که در تصویر متحرک بالا نمایش داده شده یکی از بهترین پوزیشن ها برای تحریک همزمان واژن و کلیتوریس است و حتی برای افرادی که سایر آلت خیلی کوچکی هم دارند با لذت زیادی برای شریک شان همراه خواهد بود.

پوزیشن چهره در چهره (رویارو)

این یکی دیگر از پوزیشن های مورد علاقه آقایان است و همچنین این موقعیت عاشقانه تنها با افزودن توجه بیشتر به کلیتوریس برای شما شیرین تر می شود. شما می توانید با چسباندن بدنتان به شریک جنسی تان کلیتوریس شریک تان را بیش از پیش تحریک کنید. گاهی زاویه رو به سمت عقب هم کمک کننده است.

در این پوزیشن (پوزیشن سگی) هم مرد در اوج تحریک است و هم زن و همزمان برای تحریک بیشتر نقطه جی زن میتواند دست ها را از هم بازتر کند و به زمین نزدیک تر شود و بازکردن باسن هم باعث نفوذ عمیق تر آلت مرد می شود. این هم یکی از پوزیشن های مورد علاقه آقایان است. 

سایر پوزیشن های لذت بخش جنسی برای زنان در ادامه در تصاویر آمده است و امیدواریم که از دیدن این تصاویر لذت ببرید و آموزش های کافی جنسی را برای شما به همراه داشته باشد.

منبع 1

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است

شماره تماس های نوبت گیری سریع

به دلیل شیوع کرونا، مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

 

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021 ☎

واحد انجام تست خواب ☎ 02122639401 ☎

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب ☎ 02122648627 ☎

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021 ☎

پوزیشن داگی استایل

 واحد مغز و اعصاب و روان غرب تهران (آزادی) ☎ 02166158469 ☎

اگر بی خوابی دارید، علاوه بر خدمات حضوری در کلینیک، میتوانید با تهیه دوره جامع درمان بیخوابی که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است، بی خوابی تان را بدون دارو و در منزل درمان کنید.

درمان بی خوابی بدون دارو با ۱۱۳ روش علمی و خانگی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

 

اگر دچار افسردگی هستید یا میخواهید احساس شادی و لذت را در زندگی تان تقویت کنید، میتوانید بصورت حضوری توسط متخصصین روانپزشکی یا روانشناسان مجموعه جایروس ویزیت شوید و علاوه بر خدمات حضوری، میتوانید با تهیه دوره آنلاین درمان افسردگی در خانه که توسط مجموعه پزشکان جایروس تهیه شده است، افسردگی تان را در منزل و بدون دارو درمان کنید (برای دیدن ویدئو معرفی دوره، کلیک کنید)

درمان افسردگی در منزل بدون دارو (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

 

باسلام چرا بسیاری از مقالات که عنوانشان در سایت هست متنشان وجود ندارد؟

سلام
اولین موردی بود که گزارش شده ممنون از شما بررسی خواهد شد.

مشکل برطرف شد

امتیاز بینندگان:2 ستاره

طراحی و سئو : زینوم

پوزیشن داگی استایل
پوزیشن داگی استایل
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *