پیش فروش ماشین ایران خودرو

پیش فروش ماشین ایران خودرو
پیش فروش ماشین ایران خودرو

طرح پیش فروش تارا ایران خودرو، از روز شنبه 20 دی آغاز می‌شود. ثبت نام ایران خودرو بصورت شبانه‌روزی بوده و تا پایان روز دوشنبه 22 دی نیز ادامه خواهد داشت. موعد تحویل تارا نیز از تیر تا دی 1400 خواهد بود.

طبق اعلام ایران خودرو، در پیش فروش جدید تارا، مشتریان علاوه بر امکان انتخاب رنگ‌های مختلف، می‌توانند تارا را هم با گیربکس دستی و هم با گیربکس اتومات، سفارش دهند. جزییات پیش فروش اینترنتی ایران خودرو را از لینک زیر، مطالعه کنید:

پیش فروش اینترنتی تارا ایران خودرو – ویژه 20 الی 22 دی (PDF)
 

مرحله جدید پیش فروش ایران خودرو که از روز چهارشنبه 10 دی شروع شده، همچنان نیز ادامه دارد. ثبت نام ایران خودرو بصورت شبانه‌روزی است و نهایتا در پایان روز شنبه 13 دی‌ماه نیز به اتمام می‌رسد. در این مرحله از پیش فروش اینترنتی ایران خودرو، مشتریان امکان خریداری پارس سال، 206 تیپ 2، رانا پلاس، سورن پلاس و 207 پانوراما را دارند.پیش فروش ماشین ایران خودرو

 

طبق شرایط پیش فروش ایران خودرو، موعد تحویل خودروها حداکثر 12 ماهه است. 

لیست قیمت پاییزی محصولات ایران خودرو، از تاریخ 10 آبانماه 99، مطابق بخشنامه زیر، به نمایندگی‌های ایران خودرو ابلاغ شده است:

»» لیست قیمت پاییزی محصولات ایران خودرو (PDF) ««

در جدول زیر، آخرین قیمت اعلامی در دعوتنامه‌های صادر شده محصولات ایران خودرو را مشاهده می‌کنید:

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

*براساس شرایط مختلف در قراردادهای فروش فوری ایران خودرو و پیش فروش ایران خودرو (مانند سود یا جریمه تاخیر، هدیه مشارکت، تخفیف ویژه، تغییر رنگ خودرو، تغییر آپشن و …)، ممکن است قیمت تمام شده خودرو در دعوتنامه، از قیمت رسمی شرکت، متفاوت باشد.

همچنین آخرین قیمت روز خودروها و به روزترین قیمت محصولات ایران خودرو را می توانید از لینک های زیر ببینید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز محصولات ایران خودرو

آخرین شرایط تبدیل حواله های محصولات ایران خودرو را از لینک زیر ببینید:

»» شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام قرعه ‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو و آخرین آمارها و خبرهای مرتبط با آن و همچنین جهت اطلاع از تعداد ثبت نام کنندگان خودروها به همراه فهرست برندگان قرعه کشی ایران خودرو را از لینک زیر مطالعه کنید: 

»» راهنمای نحوه ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو

برای ثبت نام در کلیه شرایط فروش ایران خودرو، اعم از طرح های پیش فروش فوری ایران خودرو، خرید اقساطی ایران خودرو و فروش فوری ایران خودرو، باید به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر، متقاضیان خرید اینترنتی ایران خودرو می توانند با مرکز پشتیبانی این شرکت، به شماره تلفن 096440 تماس بگیرند.

– مرحله اول: متقاضی، بعد از مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو، با وارد نمودن «کد کاربری» و «کلمه عبور»، می تواند به صفحه ثبت نام خودرو وارد شده و خودرو موردنظر خود را انتخاب کند.

– مرحله دوم: پس از پایان 3 روزه مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش ایران خودرو، در صورت بیشتر بودن متقاضیان از ظرفیت بخشنامه، فرآیند قرعه کشی انجام و اعلام اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی صورت می پذیرد.

– مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق «سایت فروش اینترنتی ایران خودرو» و همچنین از طریق «ارسال پیامک» اعلام خواهد شد.

– مرحله چهارم: پس از اعلام اسامی برندگان انتخاب شدگان در قرعه کشی ایران خودرو، متقاضی باید ظرف 3 روز کاری، پیش پرداخت اولیه خودرو (مطابق قرارداد) را از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو، واریز نماید. عدم واریز پیش پرداخت، به منزله انصراف از ثبت نام ایران خودرو تلقی می گردد و شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت.

– مرحله پنجم: تحویل خودرو براساس زمان اعلام شده در قرارداد و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو، انجام خواهد شد.

1- در قراردادهای پیش فروش فوری ایران خودرو، قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل (مندرج در قرارداد) خواهد بود.

2- پس از اعلام اسامی، انتخاب شدگان باید مبلغ پیش پرداخت هر خودرو را از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو، واریز کرده و الباقی وجه را هم در زمان ارسال دعوتنامه (با لحاظ هزینه های قانونی) پرداخت کنند.

3- تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان نهایی خودروها، مشتری نیازی به پرداخت وجه ندارد.

4- در هیچ مرحله ای از ثبت نام ایران خودرو، نیازی به ارائه چک از سوی مشتری نخواهد بود.

5- متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره کارت بانکی و شماره حساب مربوط به خود را معرفی نماید و از همان کارت نیز برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده، باید به نام شخص متقاضی باشد.

6- حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا باید 36 ماه باشد.

7- به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو در کل بخشنامه های فروش ایران خودرو و سایپا تعلق می گیرد.

8- حداقل سن متقاضی خرید خودرو باید 18 سال تمام باشد. همچنین خریدار ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است و در صورت نداشتن گواهینامه، ثبت نام متقاضی باطل شده و به مدت 3 سال نیز امکان شرکت در سایر طرح های فروش فوری ایران خودرو و همچنین طرح های پیش فروش ایران خودرو را ندارد.

9- شرکت در ثبت نام ایران خودرو برای «مشتریان حقوقی» امکان پذیر نیست.

10- متقاضی شرکت در ثبت نام ایران خودرو، نباید پلاک انتظامی فعال (به نام خود) داشته باشند. در غیر اینصورت، ثبت نام متقاضی باطل شده و به مدت 3 سال نیز امکان شرکت در سایر طرح های فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو را ندارد.

11- انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث، ممنوع است.

12- گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل و در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل می گردد. همچنین در زمان مراجعه به نمایندگی های ایران خودرو، کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

13- کد نمایندگی ایران خودرو که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می گردد، باید با آدرس و کد پستی متقاضی «در یک استان» باشد.

14- هر متقاضی می تواند فقط از طریق یکی از خودرو سازان (یا ایران خودرو یا سایپا) در شرایط پیش فروش خودرو شرکت کند.پیش فروش ماشین ایران خودرو

15- انتخاب شدگان در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا، امکان شرکت در طرح های پیش فروش یک ساله را نخواهند داشت.

16-در قراردادهای پیش فروش ایران خودرو، «امکان صلح» وجود ندارد. مگر آنکه طی شرایطی خاص و در متن قرارداد، اعلام شده باشد.

17- در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز هویت متقاضی، تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی باطل می شود.

ایران خودرو طی ابلاغیه جدیدی که در تاریخ 29 اردیبهشت 99 منتشر کرده، از نمایندگی هایش خواسته تا از تحویل خودروی بدون پلاک به مشتریان، اکیدا خودداری کنند. همچنین خرید و فروش خودروهای پلاک دار نیز در نمایندگی‌های ایران خودرو، ممنوع شده است. 

»» بخشنامه الزامی شدن نصب پلاک ««

قوانین جدید ایران خودرو برای نمایندگی هایش، در راستای ساماندهی بازار خودرو و بدستور پلیس راهور اتخاذ شده است.  

سیستم جدید احراز هویت مشتریان در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو از تاریخ 15 اردیبهشت ماه 99، اجرایی شده است. ایران خودرو با بهره گیری از سامانه امتا، می خواهد مشکلات ناشی از ثبت اطلاعات شخصی اشتباه را به حداقل برساند. به همین دلیل نیز تغییراتی در نحوه ثبت نام ایران خودرو در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir بوجود آمده، که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

1- ابتدا به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو مراجعه کنید. به قسمت «ورود کاربر» بروید و در صفحه جدید، گزینه «ثبت نام یا تنظیم رمز» را مطابق تصویر زیر، انتخاب کنید.

2- مطابق تصویر زیر، به درگاه کاربری سامانه امتا، منتقل میشوید. حالا باید شماره موبایل‌ را وارد کرده و گزینه «ادامه» را کلیک کنید. توجه داشته باشید که این شماره موبایل، باید «متعلق به مشتری» باشد چراکه در غیر اینصورت، احراز اطلاعات فردی، امکان پذیر نیست.

3- مطابق تصویر زیر، به صفحه ثبت نام منتقل میشوید. در این حالت، مجددا شماره موبایل مشتری و کد امنیتی نشان داده شده را وارد و سپس گزینه «ادامه» را کلیک کنید.

4- کد احراز امتا به شماره موبایل ثبت شده، پیامک میشود. مطابق تصویر زیر، بعد از وارد کردن کد احراز امتا و همچنین وارد کردن «کد ملی» و «تاریخ تولد»، گزینه «ثبت و تایید» را کلیک کنید.

5- مطابق تصویر زیر، صفحه جدیدی برای شما نشان داده میشود. در اینجا باید گزینه «اعطای مجوز ورود یکپارچه» را انتخاب کنید.

6- مجددا به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو منتقل میشوید. در اینجا باید اطلاعات شخصی‌تان را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که واردکردن تمامی موارد ستاره دار (*) الزامی است.

7- پس از تکمیل فرم فوق، کد اعتبارسنجی به شماره مشتری، پیامک میشود. این کد را در قسمت مربوطه وارد کرده تا مطابق تصویر زیر، به صفحه «ثبت نهایی اطلاعات» منتقل شوید. اطلاعات نشان داده شده را یکبار دیگر چک کنید و اگر ایرادی در آن وجود نداشت، کد امنیتی را وارد کرده و گزینه «ثبت نهایی درخواست» را کلیک کنید. حالا مراحل ثبت نام شما، تکمیل شده و به پایان میرسد. 

در صورت وجود هر گونه سوال درباره نحوه ثبت نام ایران خودرو و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید:

»» مشخصات انواع پژو 405 ایران خودرو

»» مشخصات انواع پژو پارس ایران خودرو

»» مشخصات انواع سمند ایران خودرو

سود مشارکت در پیش فروش های ایران خودرو، حداکثر تا پایان قرارداد (زمان تحویل خودرو) محاسبه میشود. اما در صورت عدم تکمیل وجه توسط مشتری، سود مشارکت تا پایان زمان انقضای دعوتنامه محاسبه میشود.

1- سود انصراف از یکماه پس از تاریخ ثبت نام، شروع شده و بصورت روزشمار و مطابق جدول پیوست قرارداد ایران خودرو، محاسبه میشود.

2- سود انصراف، حداکثر تا پایان قرارداد (زمان تحویل خودرو)، یا تا زمان انقضای دعوتنامه (در صورت عدم تکمیل وجه توسط مشتری) یا تا تاریخ اعلام انصراف توسط مشتری، محاسبه میشود.

3- سود انصراف، حداکثر تا 20 روز پس از تاریخ درخواست، پرداخت میشود.

1- در صورت تاخیر در تحویل از جانب ایران خوردو، سود تاخیر متناسب با مبلغ پرداختی مشتری تعیین میشود. بنابراین سود تاخیر فقط برای «قراردادهای تکمیل وجه شده» است. 

2- سود تاخیر بصورت روزشمار (12 درصد سالیانه) بوده و از زمان تحویل درج شده در قرارداد تا زمان تحویل خودرو به مشتری محاسبه میشود.

با سلام من گواهینامه رانندگی پایکم هستم و بازنشسته وتا این ساعت از خدا پنجاه سال عمر گرفتم وتا به حال جز در سال هشتاد یا بیشتر یک پیکان داشتم و تمام وتا به این ساعت هیچی نداشتم و تا الان هفت بار ثبت نام کردم و لی موفق نشدم ، چون روی حساب کتاب اینها ماشین به کسی که باید بدن،ماشین نمیدن

سایپا بنویسی زود تر به اسمت در میاد من خودم شاهین سایپا به اسمم در اومد

سلام ببخشید من میخوام ثبت نام کنم میزنه خطای کد 97 این یعنی چی ..اگه میشه راهنمایی کنید

سلام باید اول ثبت نام کنی و بعد رمز عبور خودت رو بسازی تا بعدش ثبت نام کنی

سلام من ثبت نام کردم ولی خودرو انتخاب نکردم چی میشه حالا

سلام چرا سمنددوگانه سوز تحویل بهمن ۹۸ تکمیل وجه شده رو نمیدید

سلام به همه من میخوام ثبت نام پژو کنم

سلام ببخشید من الان پراید دارم از بنگاه گرفته ام دوساله پلاک به اسمم دارم ایا میتونم شرکت کنم اینو بفروشم ۔لطفا پاسخ دهید باتشکر

اگر درسال 92 از ایران خودرو ماشین خریده باشم ایا میتونیم توی این مرحله ثبت نام کنیم

بله.تا ٤٨ ماه قبل نبايد خريده باشيد و الان هم پلاك فعال نبايد به نامتون باشه

اگر همه شرایط رو داشته باشیم ولی هنوز سربازی نرفته باشیم میشه نوشت ؟
به خاطر احتمال سند نزدن میپرسم

سلام میخوام ببینم الان از امتا تایید کارت بانکی حذف شده یا هست من برام نمیاد ،کد پستی و …میاد و میزنم ولی شماره کارت گزینش نیست

سلام من سند ماشین به نامم هست ولی پلاکش فک پلاک شده پلاک فعال به نامم ندارم میتونم فرعه کشی ثبتنام کنم یا نه ؟ممنون میشم راهنمایی کنید

دلار اومده پايين ايران خودرو قصد نداره قيمتاش رو بياره پايين ؟تازه بالام اورده ؟تا وقتي قيمتا معقول نشن ثبت نام كردن بزرگترين خيانت به خودمونه


پیش فروش اینترنتی تارا ایران خودرو – ویژه 20 الی 22 دی (PDF)Downloads-icon


»» لیست قیمت پاییزی محصولات ایران خودرو (PDF) ««Downloads-icon


»» بخشنامه الزامی شدن نصب پلاک ««Downloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon

آبان 99 | از آنجایی که قیمت جدید محصولات ایران خودرو ویژه سه ماهه سوم سال اعلام شده، حالا مشتریان انواع سمند ال ایکس و سمند EF7 که موعد قراردادشان برای آبان و آذرماه امسال بوده، دعوتنامه ایران خودرو، مطابق با قیمت‌های جدول زیر برای آنها صادر خواهد شد:

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است. 

تیر 99 | بعد از توقف تولید پژو 405، حالا ایران خودرو می‌خواهد سمند سال را جایگزین آن کند؛ اما این سمند سالی که از آن حرف می‌زنیم، ظاهرا تفاوت‌های زیادی با سمند سال فعلی دارد چراکه ایران خودرو از آن، بعنوان «سمند سال بهینه» نام برده است.

آنطور که معاون تحقیقات ایران خودرو گفته، در سمند سال بهینه، به جز سقف، تمامی تزئینات داخلی خودرو یا بهبود یافته یا مجددا طراحی شده؛ این یعنی داشبورد، رودری‌ و صندلی‌های جدیدی در سمند سال بهینه استفاده شده است.پیش فروش ماشین ایران خودرو

سمند سال بهینه قرار است در دو تیپ به بازار بیاید؛ یکی تیپ پایه با موتور 1.8 لیتری XU7 و دیگری نیز تیپ لوکس‌ با موتور 1.6 لیتری EF7. البته هردو موتور، استاندارد آلایندگی یورو5 دارند. همچنین در تیپ لوکس، علاوه بر تغییر موتور، شاهد تغییرات ظاهری دیگری مانند تغییر چراغ‌ها، جلوپنجره و دستگیره‌ها خواهیم بود؛ ضمن اینکه ایران خودرو برای تیپ لوکس، می‌خواهد «ترمز دیسکی» و «رینگ آلومینیومی» را بصورت استاندارد استفاده کند.

ایران خودرو بعد از تولید انبوه سمند سال بهینه، به سراغ تولید نسخه دوگانه سوز آن با موتور EF7 نیز می‌رود که هنوز زمان عرضه آن به بازار مشخص نیست. سمند سال بهینه که احتمالا از نیمه دوم سال 99 به بازار خواهد آمد، ظرفیت تولیدی معادل 450 دستگاه در روز داشته و می‌تواند بهترین جایگزین در دوران پسا 405 باشد!

اسفند 98 | یکی از محصولات جدیدی که در سال 99 به خانواده سمند ایران خودرو اضافه میشود، مدل جدیدی به نام سمند پلاس خواهد بود؛ خودرویی که هم اکنون ایران خودرو مشغول تست های جاده ای آن است.

ظاهرا ایران خودرو قرارست فقط تیپ سمند LX با موتور EF7 را تبدیل به سمند پلاس کند. بنابراین دیگر نباید منتظر نسخه دیگری با نام «سمند سال پلاس» باشیم! درباره خانواده سمند سورن نیز ظاهرا هم مدل ELX و هم مدل ELX توربو قرارست تبدیل به «سورن پلاس» شوند. از آنجایی هنوز مشخصات سمند پلاس منتشر نشده، پس فعلا باید به تصاویر محدودی که از آن منتشر شده، بسنده کنیم؛ در سمند پلاس باید منتظر چراغ های جدید، تغییر سپر و همچنین طراحی جدید جلوپنجره خودرو باشیم.

دقیقاً سه سال قبل از خداحافظی ایران‌ خودرو با پیکان، شاهد ورود سمند به بازار کشورمان بودیم؛ خودرویی که 2 دهه از زندگی‌اش گذشته و علی‌رغم تغییرات اساسی اندک در طول زمان زندگی‌اش، همچنان هم یکی از پرفروش‌ترین خودروهای داخلی است. «باما» همراه شوید تا همه چیز را درباره سمند و مدل‌های مختلفش بدانید.

سمند اولین خودرویی بود که یک خودروساز داخلی، صفر تا صدِ ساختش را مدیریت می‌کرد. به همین دلیل به آن لقب «اولین خودرو ملی» دادند که به تولیدانبوه می‌رسید.

البته برخی‌ها از این لقب، برداشت اشتباهی دارند و تصور می‌کنند که خودرویی ملی باید همه چیزش ملی باشد! در صورتی‌که چنین چیزی صحیح نیست. هر خودروسازی برای کاهش هزینه‌های تولیدش، مجبور است از دانش فنی یا حتی مشاوره مهندسی سایر شرکت‌ها کمک بگیرد. درباره سمند هم دقیقاً همین اتفاق رخ داده چراکه طراحی بدنه و شاسی آن را به دست فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها سپردند، پلتفرمش (مشترک با 405) را در فرانسه ساختند، قالب‌های بدنه‌اش را ژاپنی‌ها برای ایران‌ خودرو طراحی کردند و حتی ساخت خط تولیدش را هم کره‌ای‌ها برعهده داشتند.

شورولت مچکریم!

با اینکه اصطلاح «خودرو ملی» با تولید سمند بر سر زبان‌ها افتاد، اما تقریباً یک دهه قبل از شروع تولید سمند بود که برای اولین‌بار با چنین واژه‌ای آشنا شدیم.

اوایل دهه 70 شمسی، سازمان گسترش و نوسازی (ایدرو) با حمایت شهرداری تهران و وزارت صنعت (صنایع سنگین سابق) پروژه‌ای به اسم خودرو ملی را تعریف کرد؛ هدف از انجام این پروژه این بود که آیا مهندسان ایرانی می‌توانند با مهندسی معکوس، یک خودرو را از اول بسازند یا نه.

آن‌ها برای انجام این پروژه، شورولت رویال را انتخاب کردند؛ همان خودرویی که دهه 50 شمسی در جنرال‌موتورز ایران (پارس خودرو فعلی) هم مونتاژ می‌شد. مهندسان ایرانی، این شورولت را شکافتند و از اول ساختند! سپس اولین پروتوتایپ آن‌را با نام «خودرو ملی ایران» برای نخستین‌بار در سال 1372 به نمایش گذاشتند.

پیکان جدیدی که نشد!

بعد از کپی/پیست موفق ایرانی‌ها از شورولت، در اواسط دهه 70 شمسی، پروژه ساخت سمند در ایران خودرو رسماً آغاز شد. فراموش نکنیم که ایران‌ خودرو می‌خواست سمند، جایگزینی برای پیکان باشد تا آنجایی که قبل از فرارسیدن دهه 80 شمسی، نخستین پروتوتایپ‌های سمند را با نام «پیکان جدید» رونمایی می‌کرد.

اما متاسفانه استراتژی اشتباه مدیران ایران خودرو در انتخاب همکارانشان در این پروژه، منجر به تغییرات متوالی (چه در قسمت فنی و چه در قسمت طراحی) در سمند شد. این اتفاقات دست به دست هم داد تا تولید سمند با تاخیر بسیار، سرانجام در سال 1381 آغاز شود.

اما سمندی که در سال 81 تحویل مشتریان شد، هم‌قیمت پژو 405 شده بود و تقریباً 12 میلیون تومان قیمت داشت درحالی‌که ایران خودرو در همان سال، پیکان انژکتوری را با قیمت تقریبی 6 میلیون تومان به مشتریانش می‌فروخت! به این ترتیب سمندی که روزی قرار بود برای قشر ضعیف جامعه هم قابل خریداری باشد، برای همیشه از دسترس این مشتریان، دور شد.

قبل از آنکه به معرفی انواع سمند بپردازیم، باید با پیشرانه‌ها و مشخصات فنی انواع سمند آشنا شوید. با کمک جدول زیر، می توانید مقایسه انواع سمند را به راحتی انجام دهید.

*اعداد مندرج در جدول فوق، طبق اعلام ایران خودروست.
*قدرت، گشتاور، شتاب و سرعت برای موتورهای XU7 دوگانه و EF7 دوگانه، در حالت گاز نوشته شده چراکه در حالت بنزین، تفاوتی خاصی با موتورهای بنزینی‌شان ندارند.

سمند X7 یا «سمند معمولی»، اولین عضو خانواده سمند بود که ایران خودرو آنرا با پیشرانه XU7 و از سال 81 به بازار فرستاد. سمند X7 هم در مدل بنزینی و هم در مدل دوگانه سوز فروخته می‌شد و «ایربگ جلو» و سیستم «کنترل بخار بنزین» آن فقط در نسخه‌های صادراتی‌اش موجود بود. 

به‌دلیل استقبال بیشتر مشتریان از LX سال، ایران خودرو تولید سمند X7 را در سال 88 متوقف کرد.

سمند EL که ایران خودرو به آن «سمند کار» لقب داده بود، از سال 82 به بازار آمد و ابتدا در اختیار ناوگان تاکسیرانی قرار گرفت ولی بعدها ایران خودرو راضی شد که آن‌را به عموم مشتریان هم بفروشد. 

سمند EL نسخه کم‌آپشن‌تری از سمند X7 بود و همان پیشرانه XU7 را هم در سینه داشت ولی برای آن‌که قیمت تمام شده کمتری داشته باشد، ایران خودرو چندین آپشن را از روی آن برداشته بود که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

البته همین آپشن‌های حذف شده، بعدها بلای جان سمند EL شد! و باعث شد تا مشتریانِ کمتری به فکر خریدنش باشند. نهایتاً نیز ایران خودرو در سال 89 و بدلیل بازار کم‌رونقش، عرضه سمند EL را متوقف کرد.

به موازات عرضه سمند EL، ایران خودرو تولید سمند ال ایکس را هم از سال 82 شروع کرد. مهم‌ترین اتفاق در سمند LX، بهبود ظاهری خودرو بود؛ چراغ‌های عقب کوچک‌تر شدند و جلوپنجره خودرو هم دوتکه‌ای شد. 

سری اول سمند LX با همان پیشرانه XU7 تولید می‌شد و 6 تیپ مختلف داشت که عبارتند از:

»» بررسی مشخصات فنی سمند LX ««

جالب است بدانید که ایران خودرو از پیشرانه TU5 اکثراً برای سمندهای صادراتی استفاده می‌کرد. به همین دلیل وقتی سمند TU5 به بازار داخلی راه پیدا کرد، با نام «سمند سفارشی» هم میان مشتریان معروف شد.

به دلیل عرضه بسیار محدود سمند TU5 در ایران، این روزها یافتن چنین سمندهایی در بازار کشورمان، کار آسانی نیست ولی باید بدانید که عرضه این سمندها تاقبل از سال 90 متوقف شد.

سمند EF7 را باید چهارمین عضو خانواده سمند بدانیم که سال 87 ابتدا نسخه پایه گازسوز آن به بازار آمد و خیلی زود نیز نسخه بنزینی‌اش روی سمند قرار گرفت. EF7 وقتی به تولید انبوه رسید، 2 ویژگی بسیار مهم داشت:

موتور EF7 را شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو یا ایپکو (IPCO) با همکاری شرکت آلمانی FEV Group ساخته و دو نوع بنزینی و پایه گازسوز دارد که البته نسخه گازسوز آن به دلیل داشتن اکتان بالاتر، دوام و عمر بیشتری نسبت به EF7 بنزینی دارد.

ایران خودرو در سال 94، تولیدانبوه پیشرانه EF7-TC را آغاز کرد؛ پیشرانه‌ای که در همان سال روی سورن توربو قرار گرفت و در سال 97 نیز در دل دنا پلاس توربو جای خوش کرد. از آنجایی که تفاوت فنی پیشرانه EF7 تنفس طبیعی با EF7 توربو را در بخش موتورهای سمند ذکر کردیم، بنابراین به جای تکرار آن داده‌ها، توجه شما را به جدول زیر جلب می‌کنیم؛ جدولی که این روزها کمتر کسی به آن توجه می‌کند!

*اطلاعات جدول فوق، از وب سایت ایران خودرو جمع آوری شده است.

هنوز هم برای خیلی‌ها جای سوال دارد که چرا ایران خودرو در سال 87 دست به عرضه سمند سریر زد درحالی که این شرکت قبلاً هم پرشیای لیموزین را تولید کرده و به موفقیت چندانی نرسیده بود.

به هرحال سمند سریر تنها مزیتش داشتن فاصله محوری بیشتر و اضافه شدن سیستم مالتی مدیا برای ردیف عقب بود و در مابقی چیزها، تفاوتی با سمند LX نداشت.

»» بررسی مشخصات فنی سمند سریر ««

یکسال پس از توقف تولید سمند X7، ایران خودرو تصمیم گرفت تا نسخه‌های معمولی‌ سمند را دوباره راهی بازار کند ولی این‌بار با ظاهری جدیدتر و البته نامی جدیدتر!پیش فروش ماشین ایران خودرو

»» بررسی مشخصات فنی سمند SE ««

بیشتر بخوانید:

# تست دنا پلاس توربو# تست تندر 90 پلاس# تست دانگ فنگ H30 کراس

سمند SE که در بازار به «سمند معمولی» هم معروف شده، مجهز به پیشرانه «XU7 یورو4» است و به همین دلیل مصرف سوختش اندکی از سمند X7 بهتر شده. سمند SE صرف‌نظر از تفاوت ظاهری‌اش با سمند LX، آپشن‌های کمتری هم نسبت به LX دارد. اگر لیست تجهیزات هردوی این تیپ‌ها را مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که سمند SE تجهیزات زیر را ندارد:

»» تجربه رانندگی با دنا پلاس توربو

»» تجربه رانندگی با تندر 90 پلاس

»» تجربه رانندگی با دانگ فنگ H30 کراس

در ادامه این متن، به برخی از مهم‌ترین سوالاتی که معمولا کاربران درباره مدل‌های مختلف سمند می‌پرسند، جواب می‌دهیم.

هم خانواده سمند و هم خانواده پژو پارس ایران خودرو، تیپ‌هایی با پسوند «سال» داشتند. مدل‌های سال در واقع ارزان‌ترین و کم‌آپشن‌ترین عضو خانواده محسوب می‌شوند و همگی آنها به پیشرانه XU7 نیز مجهزند.

برای جواب دادن به این سوال، باید کد فنی موتورهای ایران خودرو را بدانید:

بنابراین موتور L3 نام دیگر همان موتور XU7 است!

تفاوت مهم این دو مدل فقط در قسمت فنی است. به لحاظ تجهیزاتی نیز تنها می‌توان گفت که مشتریان سمند LX دوگانه، علاوه بر تریم بژ، امکان سفارش تریم خاکستری را هم داشتند.

سیستم عیب‌یابی هوشمند یا مالتی پلکس، اولین‌بار در خانواده 206 استفاده شد و چون تجربه موفقی برای ایران خودرو بود، برای مدل‌های مختلف خانواده سمند نیز به کار رفت. 

در مالتی پلکس، به جای استفاده از چندین رشته سیم، فقط از یک سیم اصلی استفاده شده؛ به همین دلیل هم حجم سیم‌کشی‌ و اتصالات مرتبط به آن کاهش یافته، هم تعمیر و دیاگ آسان‌تر شده و هم اینکه فرآیند مونتاژ برای خودروساز، سریع‌تر و ارزان‌تر می‌شود.

اگر می‌خواهید بدانید که از مالتی پلکس در چه سمندهایی استفاده شده، باید بگوییم که:

بله! تا سال 89، ایران خودرو برخی از سمندهای صادراتی‌اش را در بازار داخلی هم فروخت. یکی از این صادراتی‌ها، همین سمند اتومات بود که این روزها در بازار کشورمان نایاب است. سمندهای اتومات همگی از خانواده LX بودند و پیشرانه و جعبه‌دنده مشترکی با 206 تیپ 6 داشتند.

برای اطلاع از قیمت روز خودرو و همچنین قیمت انواع سمند و سمند سورن، لینک‌های زیر را مشاهده کنید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز سمند

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش ایران خودرو و همچنین دیدن به‌روزترین آگهی‌های سمند، لینک‌های زیر را مشاهده کنید:

»» شرایط فروش و پیش فروش ایران خودرو

»» خرید و فروش انواع سمند و سمند سورن

برای دانلود دفترچه راهنمای سمند و سمند سورن ایران خودرو و همچنین دفترچه راهنمای سایر خودروهای بازار، لینک زیر را ببینید:

»» دانلود دفترچه راهنمای خودرو

*عکاس: آرمان عراقی

تغییراتی برای ارتقای مدل‌های فعلی

تعیین قیمت تارا دنده‌ای و اتومات برای اولین‌بار!


پرمصرف‌ترین قطعات در بازار

دی 99 | طرح تبدیل تعهدات معوق ایران خودرو ویژه دی‌ماه، از تاریخ 18 دی 99 در نمایندگی‌های ایران خودرو، فعال شده تا 30 دی نیز ادامه دارد:

»» طرح تبدیل تعهدات معوق ایران خودرو – ویژه دی (PDF) ««

طبق بخشنامه ایران خودرو، این طرح تبدیل صرفا برای قراردادهای پیش‌فروش ایران خودروست که دعوتنامه آنها منقضی شده باشد.

دی 99 | همزمان با شروع دی‌ماه، ایران خودرو نیز دعوتنامه‌های دنا پلاس توربو اتومات را با موعد تحویل مرداد 99 و شهریور 99 را با قیمت مبنای 290.9 میلیون تومان، صادر کرده است.پیش فروش ماشین ایران خودرو

بیشتر بخوانید:

# قیمت روز ایران خودرو# شرایط فروش ایران خودرو# سرویس ادواری ایران خودرو# آمار تولید ماهیانه ایران خودرو# دفترچه راهنمای ایران خودرو# قیمت لوازم یدکی خودرو

حواله‌داران مرداد 99 حالا می‌توانند خودروی‌شان را 45 روزه تحویل بگیرند. حواله‌داران شهریور 99 نیز یا می‌توانند 60 روزه تحویل بگیرند یا اینکه خودروی‌شان را به «دنا پلاس توربو دنده‌ای» با قیمت 112.6 میلیون تومان تبدیل کنند و 45 روزه تحویل بگیرند.

آذر 99 | طرح تبدیل اختیاری دنا پلاس توربو اتومات، از تاریخ 10 آذرماه و به تعداد محدود، در نمایندگی‌های ایران خودرو فعال شده است:

»» طرح تبدیل دنا پلاس توربو اتومات – ویژه آذر (PDF) ««

طبق بخشنامه فوق، حواله‌داران دنا پلاس توربو اتومات، می‌توانند خودروی‌شان را به دنا پلاس توربو دنده‌ای یا به پژو پارس اتومات تبدیل کنند و 30 روزه نیز خودروی جدیدشان را تحویل بگیرند.

آذر 99 | شرکت ایران خودرو در تاریخ 2 آذرماه خبر داده که میزان تعهدات معوق این شرکت به 36 هزار دستگاه رسیده است درحالیکه این آمار، در مدت مشابه سال قبل، بیش از 200 هزار دستگاه بود. ایران خودرو همچنین تاکید کرده که بیش از 30% تعهدات معوق مربوط به تولید مشترک با خودروسازان خارجی است؛ خودروسازانی که دیگر در بازار ایران فعالیت ندارد.

هم اکنون میانگین تاخیر در تحویل محصولات ایران خودرو به کمتر از 2 ماه رسیده است. ایران خودرو در تلاش است که تا پایان سال 99، تمامی تعهدات معوق را به صفر برساند.

آذر 99 | طرح تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه آذرماه، از روز شنبه یکم آذر راس ساعت 10 صبح، در نمایندگی‌های ایران خودرو و مطابق شرایط زیر، فعال شده است:

»» طرح تبدیل ایران خودرو – ویژه آذر (PDF) ««

طبق بخشنامه ایران خودرو، طرح تبدیل آذرماه، صرفا جهت تبدیل تعهدات معوق، هم مشتری حقیقی و هم مشتری حقوقی، است.

آبان 99 | دومین طرح تبدیل متمرکز ویژه تعهدات پیش فروش ایران خودرو که دعوتنامه آنها منقضی شده، از روز دوشنبه 12 آبانماه، در نمایندگی‌های ایران خودرو و مطابق شرایط زیر، فعال شده است:

»» طرح تبدیل ایران خودرو – ویژه آبان (PDF) ««

آبان 99 | طرح تبدیل تعهدات معوق ایران خودرو برای قراردادهای پیش فروشی که دعوتنامه آنها منقضی شده، از تاریخ 6 آبانماه تا زمان تکمیل ظرفیت، در نمایندگی‌های ایران خودرو و با شرایط زیر، فعال شده است:

»» طرح تبدیل ایران خودرو – ویژه آبان (PDF) ««

طبق بخشنامه فوق، تبدیل پژو 207 پانوراما اتومات به 207 پانوراما دنده‌ای، به تازگی به طرح تبدیل محصولات ایران خودرو، افزوده شده است.

آبان 99 | بعد از انتشار آمار تولید ایران خودرو در شهریورماه امسال، که نشان‌دهنده تولید یک دستگاه هایما بود، رسانه‌های خودرویی کشورمان نوشتند که هایما به پایان کارش در ایران رسیده است.

اما حدود یک هفته بعد از انتشار این خبر، ایران خودرو واکنش نشان داد و ضمن تایید مشکلات بوجود آمده در تولید هایما بدلیل تحریم‌ها، تاکید کرد که تولید هایما در ایران خودرو خراسان همچنان ادامه دارد. ایران خودرو حتی گفته بود که اگر مشتریان در طرح تبدیل اختیاری هایما، ثبت نام نکنند، بازهم مشکلی پیش نخواهد آمد و خودروی آنها، هرچند با تاخیر، همچنان قابل تحویل است. 

ولی در تاریخ 6 آبانماه، ایران خودرو، اطلاعیه بسیار جالبی را برای نمایندگانش فرستاده؛ اطلاعیه‌ای که صراحتا در آن اعلام شده که تولید هایما اس5 و اس7 دیگر امکان‌پذیر نیست.

»» اطلاعیه توقف تولید هایما در آبانماه (PDF) ««

طبق اطلاعیه فوق، ایران خودرو از نمایندگانش خواسته تا طبق طرح‌های تبدیل پیشین این شرکت، تعهدات هایما اس7 را به یک دستگاه دنا پلاس و یک دستگاه دنا پلاس توربو تبدیل کنند. همچنین هایما اس5 نیز قابل تبدیل به یک دستگاه پارس LX و یک دستگاه پارس LX اتومات است.

آبان 99 | بعد از اتمام قرعه کشی ایران خودرو ویژه مهرماه 99، این شرکت خبر داد که طرح‌های فروش فوق‌العاده آبان را با قیمت جدید (ویژه سه ماهه سوم) انجام خواهد داد. حتی ایران خودرو، دعوتنامه‌های مشتریان قراردادهای پیش فروش با موعد تحویل آبان و آذر 99 را نیز هنوز صادر نکرده و منتظر اعلام قیمت‌های جدید شورای رقابت است.

اما آنطور که مشتریان خبر داده‌اند، ظاهرا ایران خودرو در اقدامی عجیب و البته بحث‌برانگیز، حواله‌های «پرسنلی» خود را با موعد آبان و آذرماه صادر کرده و حتی «قیمت مهرماه» را بعنوان قیمت مبنا، برای این حواله‌ها درنظر گرفته است. حالا سوال اینجاست که این اقدام ایران خودرو، آیا طبق قوانین خاصی انجام شده یا خیر؛ چراکه اصولا نباید تفاوتی میان مشتریان وجود داشته باشد.

مهر 99 | طرح تبدیل اختیاری برای تعهدات معوق هایما S5، از روز سه شنبه 22 مهرماه در نمایندگی‌های ایران خودرو فعال شده است.

»» طرح تبدیل هایما S5 به پارس ال ایکس (PDF) ««

مشتریان در این طرح می‌توانند هایما را به دو دستگاه پارس TU5 (یک دستگاه اتومات با تحویل فوری بعلاوه یک دستگاه دنده‌ای با تحویل 30 روزه) تبدیل کنند.

مهر 99 | طرح تبدیل حواله‌های هایما S7 توربو، از تاریخ 16 مهرماه در نمایندگی‌های ایران خودرو فعال شده است. از آنجایی که ظرفیت این طرح بسیار محدود بوده، ثبت نام براساس اولویت ارائه درخواست تبدیل، انجام خواهد شد.

»» طرح تبدیل هایما S7 به دنا پلاس (PDF) ««

طبق اطلاعیه ایران خودرو، مشتریان در صورت تمایل می‌توانند هایما را به دو دستگاه دنا پلاس تبدیل کنند؛ یک دستگاه دنا پلاس بدون سانروف با موعد تحویل 30 روزه و یک دستگاه نیز دنا پلاس توربو با موعد تحویل 60 روزه.

مهر 99 | بعد از 2 ماه تاخیر، سرانجام از تاریخ 10 مهرماه، دعوتنامه ایران خودرو برای خریداران سمند ال ایکس EF7 دوگانه با موعد مرداد 99، ارسال شد. قیمتی که ایران خودرو برای این مشتریان درنظرگرفته معادل 95 میلیون و 983 هزار تومان است.

مهر 99 | ایران خودرو طی بخشنامه‌ای که در تاریخ 9 مهرماه به نمایندگی‌هایش ابلاغ کرده، تاکید کرده که تحویل خودرو به مشتری باید در سریع‌ترین زمان ممکن باشد.

طبق این بخشنامه، پس از تحویل خودرو به نمایندگی، مشتری فقط 72 ساعت برای تحویل گرفتن خودرو وقت دارد و در غیراینصورت، خودرو به پارکینگ منتقل شده و هزینه‌های ناشی از آن نیز برعهده مشتری خواهد بود.

همچنین ایران خودرو به نمایندگی‌هایش هشدار داده که در صورت توقف خودرو بیش از 5 روز در محل نمایندگی، علاوه بر کسر کمیسیون نمایندگی، مسئولیت پاسخگویی به نهادهای نظارتی نیز برعهده نمایندگی خواهد بود.

مهر 99 | طرح تبدیل تعهدات منقضی ایران خودرو ویژه مهرماه، از تاریخ 2 مهر در نمایندگی‌ها فعال شده و ثبت نام ایران خودرو نیز تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. این طرح صرفا مختص قراردادهای پیش فروشی است که دعوتنامه آنها صادر شده اما مشتری، تکمیل وجه را انجام نداده است.

»» طرح تبدیل تعهدات منقضی ایران خودرو ویژه مهرماه (PDF) ««پیش فروش ماشین ایران خودرو

مهر 99 | با صدور نخستین دعوتنامه‌های موعد مهرماه 99، حالا مشخص شده که ایران خودرو فعلا برنامه‌ای برای تحویل خودرو با قیمت جدید پاییز ندارد؛ حداقل تا به امروز!

دعوتنامه‌های صادر شده ایران خودرو با موعد تحویل مهرماه، شامل 405 اس ال ایکس، 405 دوگانه، 206 تیپ 2 و صندوقدار، 207 پانوراما دنده‌ای، پارس سال و پارس ال ایکس است که همگی بدون تغییر قیمت نسبت به تابستان، درحال فاکتور شدن هستند. زمان تحویل این خودروها نیز 30 روزه خواهد بود.

شهریور 99 | بعد از استقبال مشتریان از طرح تبدیل دنای اتومات بدلیل قیمت بالای آن، حالا ایران خودرو طرح تبدیل جدیدی نیز برای وانت آریسان و از روز پنج شنبه 20 شهریورماه آغاز کرده که طی آن قرار است سمند ال ایکس را با قیمت 94.7 میلیون تومان، بعنوان خودروی جایگزین، تحویل مشتریان دهد.

طبق اطلاعیه ایران خودرو، طرح تبدیل آریسان، بصورت اختیاری بوده و مختص تعهدات موعد شهریورماه 99 است که امکان تسویه حساب از طرف مشتری، وجود ندارد. در صورت شرکت در این طرح تبدیل، خودروی سمند با موعد 30 روزه بدست مشتریان خواهد رسید.

شهریور 99 | بعد از صدور دعوتنامه‌های دنا پلاس توربو اتومات، قیمت بالای این محصول جدید، باعث نارضایتی برخی از ثبت نام کنندگان شده بود. حالا نیز ایران خودرو از تاریخ 18 شهریورماه تا زمان تکمیل ظرفیت، طرح تبدیل حواله‌های دنا پلاس توربو اتومات با موعد فروردین الی خرداد 99 را آغاز کرده است.

»» طرح تبدیل دنا پلاس توربو اتومات (PDF) ««

طبق اطلاعیه ایران خودرو، طرح تبدیل فوق، صرفا برای آن مشتریانی است که دعوتنامه خودرو برای آنها صادر شده اما مشتری، امکان تسویه حساب را ندارد. همچنین موعد تحویل خودروهای تبدیلی نیز حداکثر 30 روز خواهد بود.

شهریور 99 | دعوتنامه‌‌های جدید ایران خودرو برای مشتریان پژو پارس دوگانه سوز با موعد مرداد 99 و شهریور 99 و همچنین وانت آریسان با موعد شهریور 99، از تاریخ 17 شهریورماه و بصورت زیر، درحال ارسال است:

شهریور 99 | سرانجام دعوتنامه‌های سری اول دنا پلاس توربو اتومات و همچنین دعوتنامه سری اول پژو 207 پانوراما، از تاریخ 12 شهریورماه، با شرایط زیر، درحال صادر شدن هستند:

شهریور 99 | شرایط تبدیل ایران خودرو ویژه تعهدات معوق حقیقی، حقوقی و غیرتکراری شهریورماه، از روز چهارشنبه 5 شهریورماه، در نمایندگی‌های ایران خودرو و با شرایط زیر، فعال شده است.

»» طرح تبدیل تعهدات معوق – ویژه شهریور (PDF) ««

طبق بخشنامه فوق، این طرح تبدیل مختص تعهدات فاقد دعوتنامه، تعهدات تکمیل وجه عادی و همچنین تعهدات فروش قطعی است.

شهریور 99 | مرحله جدید طرح تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه شهریورماه، از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 3 شهریور، در نمایندگی‌های ایران خودرو با شرایط زیر، فعال می‌شود.

»» طرح تبدیل ایران خودرو ویژه شهریور (PDF) ««

طبق بخشنامه ایران خودرو، این طرح تبدیل مختص قراردادهای پیش فروش ایران خودروست که دعوتنامه آنها منقضی شده.

مرداد 99 | دعوتنامه خریداران پژو 207 دنده ای، پژو پارس سال، سمند ال ایکس و دنا پلاس با موعد تحویل شهریور 99، از تاریخ 22 مردادماه و مطابق شرایط زیر، درحال صادر شدن است:

مرداد 99 | دعوتنامه خریداران پژو 206 تیپ 2، پژو پارس ال ایکس و همچنین پژو 405 اس ال ایکس با موعد شهریور 99، از تاریخ 16 مردادماه درحال صادر شدن است. قیمت این سه پژو، تغییری نسبت به دعوتنامه‌های مرداد نداشته و بصورت زیر است:

مرداد 99 | طرح تبدیل دانگ فنگ H30 کراس، برای کلیه تعهدات فاقد دعوتنامه و همچنین برای تعهدات پیش فروش قطعی ایران خودرو با موعد مهر الی اسفند 97، از روز سه شنبه 14 مردادماه در نمایندگی‌های ایران خودرو فعال شده و ثبت نام ایران خودرو تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

»»  طرح تبدیل H30 کراس ویژه مرداد  ««

طبق بخشنامه فوق، پارس ال ایکس، پارس ال ایکس اتومات، دنا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ (به تعداد محدود) بعنوان مدل‌های جایگزین H30 کراس اعلام شده است.

مرداد 99 | شرایط تبدیل تعهدات منقضی مردادماه، از روز یکشنبه 5 مردادماه در نمایندگی‌های ایران خودرو آغاز شده و تا روز 31 مردادماه (یا تا پایان تکمیل ظرفیت) نیز ادامه دارد.

»»  طرح تبدیل تعهدات مرداد (PDF)  ««

طبق بخشنامه فوق، طرح تبدیل دعوتنامه های منقضی مرداد، فقط برای قراردادهای پیش فروش، قابل اجراست.

تیر 99 | ایران خودرو، شرایط تبدیل تعهدات به نام نمایندگی را برای H30 کراس و گروه تندر90 شامل تندر E2، تندر پلاس دنده ای و تندر پلاس اتومات را از تاریخ 17 تیرماه 99، به نمایندگی‌هایش ابلاغ کرده است.

»»  طرح تبدیل H30 کراس و گروه تندر (PDF)  ««

طبق جدول فوق، خودروهای دنا پلاس، پارس اتومات و پارس TU5 بعنوان مدل‌های جایگزین، درنظرگرفته شده.

تیر 99 | شرکت ایران خودرو، طرح تبدیل تعهدات تکمیل وجه حقیقی غیرتکراری را برای مدل‌های «پژو 206 تیپ 2» و «پژو پارس» را از تاریخ 16 تیرماه 99 تا زمان تکمیل ظرفیت، در نمایندگی‌هایش فعال کرده است.

مشتریانی که در این طرح تبدیل ایران خودرو، ثبت نام می‌کنند، می‌توانند «پژو 206 صندوقدار» را به عنوان خودروی جایگزین و با موعد فوری، تحویل بگیرند. همچنین مشتریان باید توجه داشته باشند که کد کلاس 206 صندوقدار، نامشخص بوده و در زمان تخصیص خودرو، به مشتری اعلام می‌شود.

تیر 99 | شرکت ایران خودرو، جدیدترین طرح تبدیل تعهدات باقیمانده سوزوکی ویتارا را از تاریخ 8 تیرماه 99 تا زمان تکمیل ظرفیت، در نمایندگی هایش فعال کرده است.

طبق اطلاعیه صادر شده، تعهدات باقیمانده سوزکی ویتارا که موعد تحویل‌شان در شهریور و مهر و آبان 97 بوده، حالا قابل تبدیل به هایما S7 توربو یا دنا پلاس کد 70309 (دو ایربگ و بدون سانروف) است. همچنین در صورت انتخاب هایما، موعد تحویل 90 روزه و در صورت انتخاب دنا پلاس، موعد تحویل خودرو 30 روزه خواهد بود.

تیر 99 | جدیدترین طرح تبدیل محصولات ایران خودرو، ویژه تیرماه 99، هم اکنون در نمایندگی های این شرکت، فعال شده است. این شرایط تبدیل ایران خودرو برای تعهدات فاقد دعوتنامه، تعهدات تکمیل وجه عادی و همچنین تعهدات قطعی است.

»»  طرح تبدیل ایران خودرو – ویژه تیرماه (PDF)  ««
 

طبق بخشنامه فوق، در این طرح تبدیل ایران خودرو، خودروها با موعد 30 روزه تحویل مشتریان خواهد شد.

برای اطلاع از برندگان قرعه کشی ایران خودرو و همچنین جهت اطلاع از آخرین خبرها درباره وضعیت ثبت نام ایران خودرو، لینک زیر را ببینید:

»» نتایج قرعه کشی ایران خودرو

برای ثبت نام ایران خودرو و آگاهی از آخرین اطلاعیه های فروش ایران خودرو، به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنید.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر، متقاضیان خرید اینترنتی ایران خودرو می توانند با مرکز پشتیبانی این شرکت، به شماره تلفن 096440 تماس بگیرند.

برای اطلاع از آخرین شرایط فروش فوری ایران خودرو، پیش فروش ایران خودرو و همچنین جهت دیدن به‌روزترین آگهی‌های محصولات ایران خودرو، لینک‌های زیر را مطالعه کنید:

»» خرید و فروش محصولات ایران خودرو

»» شرایط فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو

آخرین قیمت روز خودرو و همچنین آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در سال 99 را در لینک های زیر ببینید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت روز محصولات ایران خودرو


»» طرح تبدیل تعهدات معوق ایران خودرو – ویژه دی (PDF) ««Downloads-icon


»» طرح تبدیل دنا پلاس توربو اتومات – ویژه آذر (PDF) ««Downloads-icon


»» طرح تبدیل ایران خودرو – ویژه آذر (PDF) ««Downloads-icon


»» طرح تبدیل ایران خودرو – ویژه آبان (PDF) ««Downloads-icon


»» طرح تبدیل ایران خودرو – ویژه آبان (PDF) ««Downloads-icon


»» اطلاعیه توقف تولید هایما در آبانماه (PDF) ««Downloads-icon


»» طرح تبدیل هایما S5 به پارس ال ایکس (PDF) ««Downloads-icon


»» طرح تبدیل هایما S7 به دنا پلاس (PDF) ««Downloads-icon


»» طرح تبدیل تعهدات منقضی ایران خودرو ویژه مهرماه (PDF) ««Downloads-icon


»» طرح تبدیل دنا پلاس توربو اتومات (PDF) ««Downloads-icon


»» طرح تبدیل تعهدات معوق – ویژه شهریور (PDF) ««Downloads-icon


»» طرح تبدیل ایران خودرو ویژه شهریور (PDF) ««Downloads-icon


»»  طرح تبدیل H30 کراس ویژه مرداد  ««Downloads-icon


»»  طرح تبدیل تعهدات مرداد (PDF)  ««Downloads-icon


طرح تبدیل H30 کراس و گروه تندر (PDF)Downloads-icon


طرح تبدیل ایران خودرو – ویژه تیرماه (PDF)Downloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon


PDFDownloads-icon

شرایط جدید ثبت نام محصولات ایران خودرو و پیش فروش ایران خودرو از شنبه ۲۰ دی ۹۹ ساعت آغاز میشود.

ثبت نام تارا ایران خودرو 

طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو به نام تارا از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.در این طرح، تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. ویژگی‌ها، تجهیزات و تصاویر محصول جدید ایران خودرو در سایت این شرکت به ادرس ikco.ir در دسترس همگان قرار دارد.

مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تعیین خواهند شد. به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح نیز درنظر گرفته شده است. پیش فروش ماشین ایران خودرو

طــرح پــیش فــروش (حــداکثر ۱۲ ماهــه) محصول تــارا ( بــه روش قرعه کشی) مطـابق جــدول ذیـل از روز شنبه مورخ ۲۰-۱۰-۹۹ شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ ۲۲-۱۰-۹۹ ادامه خواهد داشت. مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو از الزامات ثبت نام میباشد. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود. 

شرایط فروش و ثبت نام تارا ایران خودرو / دی ۹۹

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید. مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و مشتری میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع گردد.

مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت ۵ روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد. نکته :در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود. 

قیمت نهائی خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مطابق جدول شماره یک واریز می نماید. الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه های قانونی تعیین و دریافت می گردد.

قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد نمود .

در هیچ مرحله ای از ثبت نام نیازی به ارائه چک از سوی متقاضی نخواهد بود. 

مفاد بخشنامه ثبت نام ایران خودرو  دی ۹۹

مرحله اول : متقا ضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲ :قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد. ۲ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ماه می باشد. ۳ .ارائه گواهینامه رانندگی دارای اعتبار(حداقل پایه سوم) الزامی می باشد. ۴ .انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع میباشد. ۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارتهای بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. ۶ .شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد. ۷ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود. ۸ .فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید. ۹ .گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است. ۱۰ .امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد

نکته۱ :امکان ثبتنام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) میسر نخواهد بود. نکته۲ :ثبت نام افرادی که فاقد گواهینامه رانندگی معتبر خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک فعال انتظامی باشند کان لم یکن تلقی شده، فرد متقاضی به مدت ۳ سال از ثبت نام درتمامی طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهد گردید .

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو :

۱ .اولویت تحویل خودرو به مشتریان بر اساس نتایج قرعه کشی و ضوابط ابلاغی از سوی کمیته خودرو خواهد بود. ۲ .انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری، در زمان واریز وجه پیش پرداخت علی الحساب خواهد بود. ۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود. ۴ .در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط متقاضی، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر به عهده مشتری خواهد بود. ۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت. ۶ .در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق میگیرد

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود. ۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت می تواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه های آتی مشخص می گردد. ۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استاندارد های اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد ویا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد. ۱۰ .امکان انصراف از ثبت نام یا تغییر نوع خودرو ، تا قبل از پایان مهلت ثبت نام اولیه از طریق سایت و میز کار مشتری امکان پذیر می باشد. ۱۱ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و کلیه پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت. ۱۲ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگوئی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

توضیح۱ :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود. توضیح۲:کارت طلایی اختیاری یک ستاره در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بهصورت پیش فرض انتخاب شده است ،در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در سطح کارت طلایی یا حذف آن داشته باشد میتواند قبل از مرحله واریز وجه اقدام نماید. توضیح۳ :امکان انتخاب رنگ خودرو، در زمان واریز وجه میسر خواهد بود. توضیح۴ :پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتری، امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) وجود خواهد داشت.

 

پیش فروش پژو ۲۰۷ پانوراما 

پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای پانوراما

سمند سورن پلاس

لیست نمایندگی های ایران خودرو در شهر تهران

قیمت روز خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو (اعتباری)

پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک آغاز شد

سامانه امتا ایران خودرو 

شرایط فروش K132 پروژه جدید ایران خودرو

راهنمای احراز هویت از طریق سامانه امتا ایران خودرو

معمولا بین قیمت های مصوب کارخانه محصولات ایران خودرو و بازار آزاد تفاوت قابل توجهی می باشد، در لینکهای زیر میتوانید قیمت محصولات ایران خودرو را در نمونه های صفر کیلومتر و کارکرده نظاره گر باشید.پیش فروش ماشین ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۷ صفر ۹۹

قیمت سمند EF7 صفر ۹۹ 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر ۹۹ 

قیمت پژو پارس سال صفر ۹۹

قیمت دنا صفر ۹۹

قیمت رانا صفر ۹۹

قیمت پژو ۲۰۰۸ صفر ۹۹

جهت اطلاع از آخرین شرایط فروش محصولات ایران خودرو میتوانید در کانال تلگرام Z4Car عضو شوید.

کلمات کلیدی KEYWORDS: ثبت نام ایران خودرو ، ثبت نام ایران خودرو ۹۹ ، ثبت نام محصولات ایران خودرو ، پیش فروش ایران خودرو

2513 دیدگاه ها برای “ثبت نام ایران خودرو از شنبه ۲۰ دی ۹۹”

بعد ازینکه دعوتنامه اومد برای کسایی که ثبت نام یه ساله بودن چقدر مهلت پرداخت داریم؟

یکساله ایران خودرو پژو پارس دوگانه برای امرار معاش ثبت نام کردم ۳ دوره قیمتش خیلی زیاد بالا رفته به خدا قسم مابقی پولش را ندارم. پول پیش را هم پراید و طلاهای همسرم را فروختم .که هم بابت فروش آنها اکنون متضرر شدم و هم بابت بالا رفتن بیش از حد قیمت کارخانه اگر همان موقع آزاد خریده بودم برام کمتر می افتاد شما را به خدا رحم کنید و قیمت دوره زمستان را پایین بیاورید بسه ۳ دوره افزایش قیمت این ماشین هم وسیله زیر پا و هم شغلمه

همین پولو بدین بیت کوین بخرین

***به روح پدرحرف دروغزن !وای به حال ما مردم ساده لوح وزودباورکن که اراجیف شمارو باور میکنیم.ما۸بارثبت نام کردم خانوادگی نباید یه بار به ناممون دربیاد

اخه بدبختی تا کجا اخه بدبختی تا کجا!!!!خسته شدیم خسته شدیم دزدا…

سلام ۴۰۵ نقره ای میخوام

پژو۴۰۵جیلکس

دیگه تولید نمیشه

اونوقت مردم چرابایدیکسال پولشون روبخوابونن تاسال دیگه دوبرابرقیمت پول بدن،خواب میرن بی منت ازبازارازادمیخرن،این قرعه کشی واسه شماگاری سازهاشده نون دونی،شمامردم روچی فرض کردین؟!

شاید حرف شما درسته اما مردم قشنگ میخرن

با نظر آقا امیر و همه کسایی که میگن همش دروغ و حقه و پارتی بازیع موافقم من از وقتی فهمیدم جریان قرعه کشی و اینا خودمو آقامونو خواهرم همیشه خودم ثبت نام میکنم هم ایران خودرو هم سایپا که میگن سه ماهش بهتره ن یک ساله ولی دیگه الکی وقتمو واس حقه بازا هدر نمیدم

منم هم خودم هم پدرم ١٠دوره ثبت نام کردیم ،اسممون نیوفتاد و نمی افتد و نخواهد افتاد،چون دروغه دروغ ،همه ماشینارو میدن ب نمایندگیهاشون متى بازار ازاد بفروشم،و هر ٣ماه قیمتو میکشن رو ، احمق خودتونین دزدای دروغگو

قيمت (ميليون تومان):از : تا :

با توجه به نیاز روز افزون مردم جهت خرید و فروش آسان و بی واسطه خودرو وب سایت Z4Car زدفورکار (زوم فور کار) بر آن شد تا فضایی مطمئن و کارآمد را در مسیر خرید و فروش خودرو ارائه دهد و علاوه بر آن در حیطه خودرو اطلاعات جامع و دقیقی را اعم از نقد و بررسی خودروها ، قیمت روز خودرو،شرایط فروش شرکتها و … برای مخاطبان فراهم کند.

قیمت روز خودرو

کانال تلگرام Z4car

قیمت خودرو منطقه ازاد

مشخصات فنی خودرو 

شرایط فروش خودرو

نقد و بررسی خودرو

مشاوره خرید خودرو  

خرید و فروش خودرو 

رپورتاژ آگهی

ورود/عضویت

تماس با ما

Designed By: M.M.R Group . © 2017 . All rights reserved


مفاد بخشنامه ثبت نام ایران خودرو  دی ۹۹Downloads-icon


راهنمای احراز هویت از طریق سامانه امتا ایران خودروDownloads-icon

آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سالهای اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩٦، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩٦ کاهش قابل توجهی یافت.

ایران خودرو پیش فروش محصول جدید خود را از امروز آغاز می‌کند. در این طرح، «تارا» در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه خواهد شدطرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت؛ موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. برندگان از طریقه قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

در این طرح،‌ تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می شود. مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح  نیز درنظر گرفته شده است.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:طرح پیش فروش (حداکثر 12 ماهه) محصول تارا ( به روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از روز شنبه مورخ 20-10-99 شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ 22-10-99 ادامه خواهد داشت. مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.پیش فروش ماشین ایران خودرو

شرایط عمومی بخشنامه تارا دستی و اتوماتیک

1 .به هر كد ملی فقط يك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد،می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1،000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته 1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.نكته 2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.نكته 3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 روز شنبه مورخ 99/10/20 است.

بر اساس قوانین پیش فروش خودرو مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همین عامل باعث شده تا برخی از مشتریان بر این تصور باشند که قیمت تمام شده تارا در محدوده ارقام 287 و 385 میلیون تومان برای نسخه های دستی و اتوماتیک قرار خواهد گرفت، اما واقعیت این است که با توجه به شواهد موجود، احتمال درج قیمت های بیشتر نیز در فرم تکمیل وجه تارا وجود دارد چرا که خودروسازان ممکن است در شرایط فعلی تنها نسبت به 30 یا 40 درصد رقم نهایی به عنوان پیش پرداخت حساب کرده باشند.

از سوی دیگر نرخ ارز و سایر عوامل اقتصادی نیز تا زمان تحویل خودرو تارا مشخص نیست و از این رو ایران خودرو تصمیم گرفته تا تارا را براساس قیمت گذاری غیر قطعی به فروش برساند. بنابراین عملا احتمال هرگونه تغییر در نرخ های نهایی وجود خواهد داشت. همچنین باید گفت که در زمان اجرایی بودن برجام، تعدادی از نمونه های اولیه تارا تحت عنوان پژو 301 قبل از فیس لیفت با قیمتی در حدود 90 میلیون تومان توسط ایران خودرو وارد و به مشتریان واگذار شد و با توجه به تغییرات نرخ دلار می توان حدس زد که با دلار 25000 تومانی، ایران خودرو تارا در نسخه اتوماتیک احتمالا بیش از 450 میلیون تومان قیمت می خورد و در واقع چشم امید مشتریانی که قصد ثبت نام این خودرو را دارند، باید به نرخ ارز باشد که امید است در شرایط سال آینده، روندی کاهشی را نسبت به نرخ های فعلی تجربه نماید.

قرعه کشی طرح پیش فروش 5 محصول گروه خودروسازی ایران خودرو یکشنبه برگزار می‌شود.

با پایان یافتن زمان ثبت نام طرح پیش فروش 5 محصول ایران خودرو، قرعه کشی این مرحله یکشنبه ۱۴ دی ماه راس ساعت 10 صبح با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد.

محصولات ارائه شده در این مرحله از پیش فروش شامل پژو پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس می شود.

موعد تحویل تمامی خودروها، از شهریور تا آذرماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. مشتریان نهایی برای ثبت نام تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 10-10-99 شروع و تا روز شنبه مورخ 13-10-99 ادامه خواهد داشت.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 99/10/10 است.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز یکشنبه 30 آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.

منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز یک شنبه مورخ 30-09-99 شروع و تا روز سه شنبه مورخ 02-10-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامي منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقاضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي (شرايط عمومي) در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.

2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.

6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.

7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.پیش فروش ماشین ایران خودرو

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نكته1 :براي متقاضي داراي پلاك فعال انتظامي (نصب برروي خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كساني كه فاقد گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) و يا داراي پلاك انتظامي فعال باشند و در اين طرح ثبت نام نمايند،ضمن كان لم يكن تلقي شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبتنام دركليه طرح هاي فروش آتي محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

*زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 10 روز یک شنبه مورخ 99/09/30 می باشد*

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهاي مجاز می رساند شرکت ایران خودرو در راستاي پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی هاي قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 24-09-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 26-09-99 ادامه خواهد داشت.

گویا علیرغم کاهش نسبی قیمت ارز، روند افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به سبک و سیاق سابق ادامه دارد و در تازه ترین رویداد از این دست، شاهد ارسال دعوت نامه تکمیل وجه خریداران پژو 207 و دنا معمولی هستیم که با قیمتی بیشتر نسبت به نرخ های اعلامی آبان ماه باید نسبت به تحویل خودرو خود اقدام نمایند. در این خصوص قیمت دنا معمولی با بیش از 3 میلیون تومان افزایش از 146.8 میلیون تومان به 149.9 میلیون تومان رسیده است و پژو 207 دنده دستی نیز که پیش از این با رقم 152.2 میلیون تومان تحویل خریداران می شد حالا با افزایشی 7 میلیون تومانی بدل به یک خودرو 159.8 میلیون تومانی شده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور اجرای سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، نهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه پنج محصول از فردا اجرا می‌کند.مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

به منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش همانند دوره‌های پیشین اجرا می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این محدودیت‌ها، به بخشنامه این طرح که در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو قرار دارد، مراجعه کنند. سند خودروها به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتریان، چاپ و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذیل از روز 09-09-99 شروع و تا روز 11-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 99/09/09 است.

گرچه مدیران وزارت صمت پیشتر در رهن بودن سند خودرو تا یکسال بعد از خرید را به عنوان راهی برای حذف دلال‎بازی عنوان می‎کردند، اما این مورد از شرایط پیش‎فروش اخیر ایران‎خودرو حذف شده است.

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح فروش مشارکت در تولید محصولات را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طــرح پیش فروش محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز دوشنبه مورخ 03-09-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 06-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان‌نهایی از طريق سايت فروش اينترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خريد محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 99/09/03 است.

پس از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان در هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو تا پایان امروز اول آذر، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، فردا یک‌شنبه دوم آذر ساعت 10 صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می‌شود.

در این طرح چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور تی‌یو5، پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور هشتم فروش فوق العاده محصولات خود را از روز پنجشنبه 29 آبان ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می‌توانند 4 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که همچنان محدودیت‌های دور قبل ثبت نام به قوت خود باقی است، چهار خودروی پژو پارس سال، پژو 206 تیپ 2، پژو پارس TU5 و همچنین خودروی دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، شنبه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار می‌شود.

امروز با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی هفتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز شنبه (۲۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود، پنج محصول را با موعد تحویل ۹۰ روز عرضه می‌کند. پژو ۴۰۵ اس. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

در این طرح فروش خودروی پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و رانا پلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان فروخته می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ پنج محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز سه شنبه 20 آبان ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه) محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز سه شنبه مورخ 20-08-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 22-08-99 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقا ضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي ( شرايط عمومي )در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نکات:

گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به خواست مشتریان برای خرید محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک برنامه پیش فروش این خودرو را از فردا پنجشنبه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

مشتریان نهایی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی تعیین و اعلام خواهند شد. منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند. موعد تحویل خودرو، اردیبهشت و خرداد سال آینده تعیین شده و خودرو براساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد تحویل مشتریان خواهد شد.

به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت های فروش های قبل در این طرح نیز اعمال می شود. از جمله آن می توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارایه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی اشاره کرد. سند مالکیت خودروهای تحویلی نیز به مدت یک سال در رهن ایران خودرو خواهد بود.

طرح پیش فروش ویژه دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک مطابق جدول ذیل بخشنامه از روز پنج شنبه مورخ 15-08-99 شروع و تا پایان روز شنبه مورخ 17-08-99 ادامه خواهد داشت.

قرعه‌کشی ششمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهارشنبه ۱۴ آبان با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

آمار فروش فوق‌العاده مرحله ششم ایران خودرو

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۱۳۰/۶۸۲ظرفیت: ۱۰۰۰رزرو: ۵۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۸۷۴/۶۲۶ظرفیت: ۲۰۰۰رزرو: ۱۰۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۶۴۲/۹۳۵ظرفیت: ۶۰۰۰رزرو: ۳۰۰۰

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه (۱۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می‌شود. منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند در این طرح فروش مشارکت کنند.

ایران خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

فرآیند ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 99/08/11 است.

طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو به زودی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

طی مجوز اخذ شده از کمیته خودرو ایران‌خودرو تعداد 110 هزار خودرو فروش فوق‌العاده در شش ماه دوم سال و تعداد 70 هزار خودرو پیش‌فروش ثبت نام خواهد داشت.

طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در هفته‌ی دوم و چهارم هرماه به صورت مرتب تا انتهای سال ثبت نام خواهد داشت.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر دیگر اخبار مرتبط با ثبت نام ایران خودرو در نیمه دوم سال 99:

سهیل معمارباشی، مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد: «بر اساس مصوبه شورای رقابت تمام فروش فوق‌العاده‌ها از مهرماه باید با قیمت‌های جدید انجام می‌شد اما به دلیل تاخیر بانک‌مرکزی در اعلام ضرایب تورم بخشی، این کار در فروش فوق‌العاده امروز و دیروز خودروسازان انجام نشده است.»

بر این اساس فروش فوق‌العاده اخیر خودروسازان، آخرین فروشی بود که با قیمت‌های قبلی انجام شده و طبق مصوبه شورای رقابت در طرح بعدی قیمت‌ها به‌روز‌رسانی خواهد شد.

در حال حاضر بانک‌ مرکزی تورم بخشی را به شورا اعلام کرده و خودروسازان منتظر تعیین قیمت‌های جدید از سوی این نهاد هستند.

در این مراسم که در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد، متقاضیان نهایی ۹ هزار و ۴۵۰ دستگاه فروش فوق العاده و ۲۲ هزار دستگاه پیش فروش یک ساله تعیین و نیمی از هر ظرفیت نیز به عنوان ذخیره انتخاب شدند.

منتخبان تا پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه تعیین شده در بخشنامه فروش اقدام کنند و در صورت واریز نکردن، نفرات لیست ذخیره جایگزین آنان خواهند شد.

مشخصات نفرات منتخب، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در پنجمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۷ دستی و سمند ال.ایکس و در طرح پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول پارس با موتور تی.یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است. موعد تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده حداکثر ۹۰ روز و طرح پیش فروش تیر و مرداد سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

اسامی برندگان در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قابل مشاهده است.

بدینوسیله به اطلاع كلیه مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شركت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله پنجم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واريز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دریافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این فروش فوق العاده از روز سه شنبه مورخ 22-07-99 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 24-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 : برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 : كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام دركلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 : در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 99/07/22 است.

قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز ۱۹ مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

در مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو، ۳ محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

مشتریان منتخب در این طرح تا ۵ روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

آمار قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله چهارم:

(مجموع ثبت نام کنندگان: 2092518 نفر / ظرفیت کل: 8000 دستگاه خودرو)

بدينوسيله به اطلاع كليه مشتريان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌ر ساند شركت ايران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این طرح فروش از روز دوشنبه مورخ 14-07-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 16-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر كد ملی فقط یك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت روز دوشنبه مورخ 99/07/14 است.

قیمت برخی از محصولات ایران خودرو ویژه سه ماهه سوم سال 99 منتشر گردید.

دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا محصولات ایران خودرو را با موعد تحويل مهر ٩٩ ثبت نام كرده بودند، صادرگرديد و برهمین اساس قیمت 3 ماهه سوم سال 99 محصولات این شرکت مشخص شد.

قیمت‌های درج شده ویژه تسویه حساب مشتریان بوده و ممکن است در فروش فوق‌العاده های آتی (فروش فوری)، قیمت های متفاوتی از سوی شرکت اعمال شود.

سهیل معمارباشی، مدیر‌کل صنایع حمل‌ و نقل وزارت صمت گفت:

طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، متقاضیان حضور در قرعه کشی خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا باید در زمان ثبت نام ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را به یک حساب واسط واریز کنند. متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز باید در زمان ثبت نام، ۱۰ درصد مبلغ خودرو را به حسابی واسط که در اطلاعیه فروش خودروسازان معرفی خواهد شد، واریز کنند.

مهلت ثبت نام در طرح‌های فروش خودروسازان ۳ روز تعیین شده است. قرعه کشی در روز چهارم انجام خواهد شد و همان روز یا فردای آن روز اسامی برندگان به بانک‌ها اعلام می‌شود. به این ترتیب مشخص می‌شود که وجوه واریزی چه افرادی باید بلوکه بماند. کل این فرآیند طی ۴ تا ۵ روز صورت می‌گیرد و به این ترتیب وجه پرداختی افرادی که در قرعه کشی برنده نشده باشند، طی ۴ یا ۵ روز آزاد خواهد شد.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سالهای اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩٦، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩٦ کاهش قابل توجهی یافت.

ایران خودرو پیش فروش محصول جدید خود را از امروز آغاز می‌کند. در این طرح، «تارا» در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه خواهد شدطرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت؛ موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. برندگان از طریقه قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

در این طرح،‌ تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می شود. مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح  نیز درنظر گرفته شده است.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:طرح پیش فروش (حداکثر 12 ماهه) محصول تارا ( به روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از روز شنبه مورخ 20-10-99 شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ 22-10-99 ادامه خواهد داشت. مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.پیش فروش ماشین ایران خودرو

شرایط عمومی بخشنامه تارا دستی و اتوماتیک

1 .به هر كد ملی فقط يك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد،می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1،000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته 1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.نكته 2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.نكته 3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 روز شنبه مورخ 99/10/20 است.

بر اساس قوانین پیش فروش خودرو مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همین عامل باعث شده تا برخی از مشتریان بر این تصور باشند که قیمت تمام شده تارا در محدوده ارقام 287 و 385 میلیون تومان برای نسخه های دستی و اتوماتیک قرار خواهد گرفت، اما واقعیت این است که با توجه به شواهد موجود، احتمال درج قیمت های بیشتر نیز در فرم تکمیل وجه تارا وجود دارد چرا که خودروسازان ممکن است در شرایط فعلی تنها نسبت به 30 یا 40 درصد رقم نهایی به عنوان پیش پرداخت حساب کرده باشند.

از سوی دیگر نرخ ارز و سایر عوامل اقتصادی نیز تا زمان تحویل خودرو تارا مشخص نیست و از این رو ایران خودرو تصمیم گرفته تا تارا را براساس قیمت گذاری غیر قطعی به فروش برساند. بنابراین عملا احتمال هرگونه تغییر در نرخ های نهایی وجود خواهد داشت. همچنین باید گفت که در زمان اجرایی بودن برجام، تعدادی از نمونه های اولیه تارا تحت عنوان پژو 301 قبل از فیس لیفت با قیمتی در حدود 90 میلیون تومان توسط ایران خودرو وارد و به مشتریان واگذار شد و با توجه به تغییرات نرخ دلار می توان حدس زد که با دلار 25000 تومانی، ایران خودرو تارا در نسخه اتوماتیک احتمالا بیش از 450 میلیون تومان قیمت می خورد و در واقع چشم امید مشتریانی که قصد ثبت نام این خودرو را دارند، باید به نرخ ارز باشد که امید است در شرایط سال آینده، روندی کاهشی را نسبت به نرخ های فعلی تجربه نماید.

قرعه کشی طرح پیش فروش 5 محصول گروه خودروسازی ایران خودرو یکشنبه برگزار می‌شود.

با پایان یافتن زمان ثبت نام طرح پیش فروش 5 محصول ایران خودرو، قرعه کشی این مرحله یکشنبه ۱۴ دی ماه راس ساعت 10 صبح با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد.

محصولات ارائه شده در این مرحله از پیش فروش شامل پژو پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس می شود.

موعد تحویل تمامی خودروها، از شهریور تا آذرماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. مشتریان نهایی برای ثبت نام تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 10-10-99 شروع و تا روز شنبه مورخ 13-10-99 ادامه خواهد داشت.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 99/10/10 است.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز یکشنبه 30 آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.

منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز یک شنبه مورخ 30-09-99 شروع و تا روز سه شنبه مورخ 02-10-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامي منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقاضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي (شرايط عمومي) در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.

2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.

6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.

7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.پیش فروش ماشین ایران خودرو

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نكته1 :براي متقاضي داراي پلاك فعال انتظامي (نصب برروي خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كساني كه فاقد گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) و يا داراي پلاك انتظامي فعال باشند و در اين طرح ثبت نام نمايند،ضمن كان لم يكن تلقي شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبتنام دركليه طرح هاي فروش آتي محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

*زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 10 روز یک شنبه مورخ 99/09/30 می باشد*

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهاي مجاز می رساند شرکت ایران خودرو در راستاي پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی هاي قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 24-09-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 26-09-99 ادامه خواهد داشت.

گویا علیرغم کاهش نسبی قیمت ارز، روند افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به سبک و سیاق سابق ادامه دارد و در تازه ترین رویداد از این دست، شاهد ارسال دعوت نامه تکمیل وجه خریداران پژو 207 و دنا معمولی هستیم که با قیمتی بیشتر نسبت به نرخ های اعلامی آبان ماه باید نسبت به تحویل خودرو خود اقدام نمایند. در این خصوص قیمت دنا معمولی با بیش از 3 میلیون تومان افزایش از 146.8 میلیون تومان به 149.9 میلیون تومان رسیده است و پژو 207 دنده دستی نیز که پیش از این با رقم 152.2 میلیون تومان تحویل خریداران می شد حالا با افزایشی 7 میلیون تومانی بدل به یک خودرو 159.8 میلیون تومانی شده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور اجرای سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، نهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه پنج محصول از فردا اجرا می‌کند.مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

به منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش همانند دوره‌های پیشین اجرا می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این محدودیت‌ها، به بخشنامه این طرح که در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو قرار دارد، مراجعه کنند. سند خودروها به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتریان، چاپ و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذیل از روز 09-09-99 شروع و تا روز 11-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 99/09/09 است.

گرچه مدیران وزارت صمت پیشتر در رهن بودن سند خودرو تا یکسال بعد از خرید را به عنوان راهی برای حذف دلال‎بازی عنوان می‎کردند، اما این مورد از شرایط پیش‎فروش اخیر ایران‎خودرو حذف شده است.

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح فروش مشارکت در تولید محصولات را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طــرح پیش فروش محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز دوشنبه مورخ 03-09-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 06-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان‌نهایی از طريق سايت فروش اينترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خريد محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 99/09/03 است.

پس از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان در هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو تا پایان امروز اول آذر، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، فردا یک‌شنبه دوم آذر ساعت 10 صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می‌شود.

در این طرح چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور تی‌یو5، پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور هشتم فروش فوق العاده محصولات خود را از روز پنجشنبه 29 آبان ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می‌توانند 4 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که همچنان محدودیت‌های دور قبل ثبت نام به قوت خود باقی است، چهار خودروی پژو پارس سال، پژو 206 تیپ 2، پژو پارس TU5 و همچنین خودروی دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، شنبه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار می‌شود.

امروز با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی هفتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز شنبه (۲۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود، پنج محصول را با موعد تحویل ۹۰ روز عرضه می‌کند. پژو ۴۰۵ اس. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

در این طرح فروش خودروی پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و رانا پلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان فروخته می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ پنج محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز سه شنبه 20 آبان ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه) محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز سه شنبه مورخ 20-08-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 22-08-99 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقا ضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي ( شرايط عمومي )در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نکات:

گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به خواست مشتریان برای خرید محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک برنامه پیش فروش این خودرو را از فردا پنجشنبه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

مشتریان نهایی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی تعیین و اعلام خواهند شد. منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند. موعد تحویل خودرو، اردیبهشت و خرداد سال آینده تعیین شده و خودرو براساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد تحویل مشتریان خواهد شد.

به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت های فروش های قبل در این طرح نیز اعمال می شود. از جمله آن می توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارایه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی اشاره کرد. سند مالکیت خودروهای تحویلی نیز به مدت یک سال در رهن ایران خودرو خواهد بود.

طرح پیش فروش ویژه دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک مطابق جدول ذیل بخشنامه از روز پنج شنبه مورخ 15-08-99 شروع و تا پایان روز شنبه مورخ 17-08-99 ادامه خواهد داشت.

قرعه‌کشی ششمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهارشنبه ۱۴ آبان با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

آمار فروش فوق‌العاده مرحله ششم ایران خودرو

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۱۳۰/۶۸۲ظرفیت: ۱۰۰۰رزرو: ۵۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۸۷۴/۶۲۶ظرفیت: ۲۰۰۰رزرو: ۱۰۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۶۴۲/۹۳۵ظرفیت: ۶۰۰۰رزرو: ۳۰۰۰

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه (۱۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می‌شود. منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند در این طرح فروش مشارکت کنند.

ایران خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

فرآیند ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 99/08/11 است.

طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو به زودی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

طی مجوز اخذ شده از کمیته خودرو ایران‌خودرو تعداد 110 هزار خودرو فروش فوق‌العاده در شش ماه دوم سال و تعداد 70 هزار خودرو پیش‌فروش ثبت نام خواهد داشت.

طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در هفته‌ی دوم و چهارم هرماه به صورت مرتب تا انتهای سال ثبت نام خواهد داشت.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر دیگر اخبار مرتبط با ثبت نام ایران خودرو در نیمه دوم سال 99:

سهیل معمارباشی، مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد: «بر اساس مصوبه شورای رقابت تمام فروش فوق‌العاده‌ها از مهرماه باید با قیمت‌های جدید انجام می‌شد اما به دلیل تاخیر بانک‌مرکزی در اعلام ضرایب تورم بخشی، این کار در فروش فوق‌العاده امروز و دیروز خودروسازان انجام نشده است.»

بر این اساس فروش فوق‌العاده اخیر خودروسازان، آخرین فروشی بود که با قیمت‌های قبلی انجام شده و طبق مصوبه شورای رقابت در طرح بعدی قیمت‌ها به‌روز‌رسانی خواهد شد.

در حال حاضر بانک‌ مرکزی تورم بخشی را به شورا اعلام کرده و خودروسازان منتظر تعیین قیمت‌های جدید از سوی این نهاد هستند.

در این مراسم که در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد، متقاضیان نهایی ۹ هزار و ۴۵۰ دستگاه فروش فوق العاده و ۲۲ هزار دستگاه پیش فروش یک ساله تعیین و نیمی از هر ظرفیت نیز به عنوان ذخیره انتخاب شدند.

منتخبان تا پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه تعیین شده در بخشنامه فروش اقدام کنند و در صورت واریز نکردن، نفرات لیست ذخیره جایگزین آنان خواهند شد.

مشخصات نفرات منتخب، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در پنجمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۷ دستی و سمند ال.ایکس و در طرح پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول پارس با موتور تی.یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است. موعد تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده حداکثر ۹۰ روز و طرح پیش فروش تیر و مرداد سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

اسامی برندگان در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قابل مشاهده است.

بدینوسیله به اطلاع كلیه مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شركت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله پنجم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واريز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دریافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این فروش فوق العاده از روز سه شنبه مورخ 22-07-99 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 24-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 : برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 : كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام دركلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 : در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 99/07/22 است.

قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز ۱۹ مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

در مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو، ۳ محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

مشتریان منتخب در این طرح تا ۵ روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

آمار قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله چهارم:

(مجموع ثبت نام کنندگان: 2092518 نفر / ظرفیت کل: 8000 دستگاه خودرو)

بدينوسيله به اطلاع كليه مشتريان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌ر ساند شركت ايران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این طرح فروش از روز دوشنبه مورخ 14-07-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 16-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر كد ملی فقط یك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت روز دوشنبه مورخ 99/07/14 است.

قیمت برخی از محصولات ایران خودرو ویژه سه ماهه سوم سال 99 منتشر گردید.

دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا محصولات ایران خودرو را با موعد تحويل مهر ٩٩ ثبت نام كرده بودند، صادرگرديد و برهمین اساس قیمت 3 ماهه سوم سال 99 محصولات این شرکت مشخص شد.

قیمت‌های درج شده ویژه تسویه حساب مشتریان بوده و ممکن است در فروش فوق‌العاده های آتی (فروش فوری)، قیمت های متفاوتی از سوی شرکت اعمال شود.

سهیل معمارباشی، مدیر‌کل صنایع حمل‌ و نقل وزارت صمت گفت:

طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، متقاضیان حضور در قرعه کشی خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا باید در زمان ثبت نام ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را به یک حساب واسط واریز کنند. متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز باید در زمان ثبت نام، ۱۰ درصد مبلغ خودرو را به حسابی واسط که در اطلاعیه فروش خودروسازان معرفی خواهد شد، واریز کنند.

مهلت ثبت نام در طرح‌های فروش خودروسازان ۳ روز تعیین شده است. قرعه کشی در روز چهارم انجام خواهد شد و همان روز یا فردای آن روز اسامی برندگان به بانک‌ها اعلام می‌شود. به این ترتیب مشخص می‌شود که وجوه واریزی چه افرادی باید بلوکه بماند. کل این فرآیند طی ۴ تا ۵ روز صورت می‌گیرد و به این ترتیب وجه پرداختی افرادی که در قرعه کشی برنده نشده باشند، طی ۴ یا ۵ روز آزاد خواهد شد.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سالهای اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩٦، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩٦ کاهش قابل توجهی یافت.

ایران خودرو پیش فروش محصول جدید خود را از امروز آغاز می‌کند. در این طرح، «تارا» در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه خواهد شدطرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت؛ موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. برندگان از طریقه قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

در این طرح،‌ تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می شود. مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح  نیز درنظر گرفته شده است.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:طرح پیش فروش (حداکثر 12 ماهه) محصول تارا ( به روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از روز شنبه مورخ 20-10-99 شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ 22-10-99 ادامه خواهد داشت. مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.پیش فروش ماشین ایران خودرو

شرایط عمومی بخشنامه تارا دستی و اتوماتیک

1 .به هر كد ملی فقط يك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد،می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1،000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته 1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.نكته 2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.نكته 3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 روز شنبه مورخ 99/10/20 است.

بر اساس قوانین پیش فروش خودرو مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همین عامل باعث شده تا برخی از مشتریان بر این تصور باشند که قیمت تمام شده تارا در محدوده ارقام 287 و 385 میلیون تومان برای نسخه های دستی و اتوماتیک قرار خواهد گرفت، اما واقعیت این است که با توجه به شواهد موجود، احتمال درج قیمت های بیشتر نیز در فرم تکمیل وجه تارا وجود دارد چرا که خودروسازان ممکن است در شرایط فعلی تنها نسبت به 30 یا 40 درصد رقم نهایی به عنوان پیش پرداخت حساب کرده باشند.

از سوی دیگر نرخ ارز و سایر عوامل اقتصادی نیز تا زمان تحویل خودرو تارا مشخص نیست و از این رو ایران خودرو تصمیم گرفته تا تارا را براساس قیمت گذاری غیر قطعی به فروش برساند. بنابراین عملا احتمال هرگونه تغییر در نرخ های نهایی وجود خواهد داشت. همچنین باید گفت که در زمان اجرایی بودن برجام، تعدادی از نمونه های اولیه تارا تحت عنوان پژو 301 قبل از فیس لیفت با قیمتی در حدود 90 میلیون تومان توسط ایران خودرو وارد و به مشتریان واگذار شد و با توجه به تغییرات نرخ دلار می توان حدس زد که با دلار 25000 تومانی، ایران خودرو تارا در نسخه اتوماتیک احتمالا بیش از 450 میلیون تومان قیمت می خورد و در واقع چشم امید مشتریانی که قصد ثبت نام این خودرو را دارند، باید به نرخ ارز باشد که امید است در شرایط سال آینده، روندی کاهشی را نسبت به نرخ های فعلی تجربه نماید.

قرعه کشی طرح پیش فروش 5 محصول گروه خودروسازی ایران خودرو یکشنبه برگزار می‌شود.

با پایان یافتن زمان ثبت نام طرح پیش فروش 5 محصول ایران خودرو، قرعه کشی این مرحله یکشنبه ۱۴ دی ماه راس ساعت 10 صبح با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد.

محصولات ارائه شده در این مرحله از پیش فروش شامل پژو پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس می شود.

موعد تحویل تمامی خودروها، از شهریور تا آذرماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. مشتریان نهایی برای ثبت نام تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 10-10-99 شروع و تا روز شنبه مورخ 13-10-99 ادامه خواهد داشت.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 99/10/10 است.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز یکشنبه 30 آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.

منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز یک شنبه مورخ 30-09-99 شروع و تا روز سه شنبه مورخ 02-10-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامي منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقاضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي (شرايط عمومي) در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.

2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.

6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.

7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.پیش فروش ماشین ایران خودرو

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نكته1 :براي متقاضي داراي پلاك فعال انتظامي (نصب برروي خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كساني كه فاقد گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) و يا داراي پلاك انتظامي فعال باشند و در اين طرح ثبت نام نمايند،ضمن كان لم يكن تلقي شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبتنام دركليه طرح هاي فروش آتي محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

*زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 10 روز یک شنبه مورخ 99/09/30 می باشد*

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهاي مجاز می رساند شرکت ایران خودرو در راستاي پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی هاي قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 24-09-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 26-09-99 ادامه خواهد داشت.

گویا علیرغم کاهش نسبی قیمت ارز، روند افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به سبک و سیاق سابق ادامه دارد و در تازه ترین رویداد از این دست، شاهد ارسال دعوت نامه تکمیل وجه خریداران پژو 207 و دنا معمولی هستیم که با قیمتی بیشتر نسبت به نرخ های اعلامی آبان ماه باید نسبت به تحویل خودرو خود اقدام نمایند. در این خصوص قیمت دنا معمولی با بیش از 3 میلیون تومان افزایش از 146.8 میلیون تومان به 149.9 میلیون تومان رسیده است و پژو 207 دنده دستی نیز که پیش از این با رقم 152.2 میلیون تومان تحویل خریداران می شد حالا با افزایشی 7 میلیون تومانی بدل به یک خودرو 159.8 میلیون تومانی شده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور اجرای سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، نهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه پنج محصول از فردا اجرا می‌کند.مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

به منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش همانند دوره‌های پیشین اجرا می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این محدودیت‌ها، به بخشنامه این طرح که در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو قرار دارد، مراجعه کنند. سند خودروها به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتریان، چاپ و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذیل از روز 09-09-99 شروع و تا روز 11-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 99/09/09 است.

گرچه مدیران وزارت صمت پیشتر در رهن بودن سند خودرو تا یکسال بعد از خرید را به عنوان راهی برای حذف دلال‎بازی عنوان می‎کردند، اما این مورد از شرایط پیش‎فروش اخیر ایران‎خودرو حذف شده است.

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح فروش مشارکت در تولید محصولات را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طــرح پیش فروش محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز دوشنبه مورخ 03-09-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 06-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان‌نهایی از طريق سايت فروش اينترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خريد محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 99/09/03 است.

پس از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان در هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو تا پایان امروز اول آذر، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، فردا یک‌شنبه دوم آذر ساعت 10 صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می‌شود.

در این طرح چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور تی‌یو5، پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور هشتم فروش فوق العاده محصولات خود را از روز پنجشنبه 29 آبان ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می‌توانند 4 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که همچنان محدودیت‌های دور قبل ثبت نام به قوت خود باقی است، چهار خودروی پژو پارس سال، پژو 206 تیپ 2، پژو پارس TU5 و همچنین خودروی دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، شنبه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار می‌شود.

امروز با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی هفتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز شنبه (۲۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود، پنج محصول را با موعد تحویل ۹۰ روز عرضه می‌کند. پژو ۴۰۵ اس. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

در این طرح فروش خودروی پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و رانا پلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان فروخته می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ پنج محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز سه شنبه 20 آبان ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه) محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز سه شنبه مورخ 20-08-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 22-08-99 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقا ضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي ( شرايط عمومي )در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نکات:

گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به خواست مشتریان برای خرید محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک برنامه پیش فروش این خودرو را از فردا پنجشنبه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

مشتریان نهایی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی تعیین و اعلام خواهند شد. منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند. موعد تحویل خودرو، اردیبهشت و خرداد سال آینده تعیین شده و خودرو براساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد تحویل مشتریان خواهد شد.

به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت های فروش های قبل در این طرح نیز اعمال می شود. از جمله آن می توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارایه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی اشاره کرد. سند مالکیت خودروهای تحویلی نیز به مدت یک سال در رهن ایران خودرو خواهد بود.

طرح پیش فروش ویژه دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک مطابق جدول ذیل بخشنامه از روز پنج شنبه مورخ 15-08-99 شروع و تا پایان روز شنبه مورخ 17-08-99 ادامه خواهد داشت.

قرعه‌کشی ششمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهارشنبه ۱۴ آبان با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

آمار فروش فوق‌العاده مرحله ششم ایران خودرو

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۱۳۰/۶۸۲ظرفیت: ۱۰۰۰رزرو: ۵۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۸۷۴/۶۲۶ظرفیت: ۲۰۰۰رزرو: ۱۰۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۶۴۲/۹۳۵ظرفیت: ۶۰۰۰رزرو: ۳۰۰۰

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه (۱۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می‌شود. منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند در این طرح فروش مشارکت کنند.

ایران خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

فرآیند ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 99/08/11 است.

طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو به زودی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

طی مجوز اخذ شده از کمیته خودرو ایران‌خودرو تعداد 110 هزار خودرو فروش فوق‌العاده در شش ماه دوم سال و تعداد 70 هزار خودرو پیش‌فروش ثبت نام خواهد داشت.

طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در هفته‌ی دوم و چهارم هرماه به صورت مرتب تا انتهای سال ثبت نام خواهد داشت.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر دیگر اخبار مرتبط با ثبت نام ایران خودرو در نیمه دوم سال 99:

سهیل معمارباشی، مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد: «بر اساس مصوبه شورای رقابت تمام فروش فوق‌العاده‌ها از مهرماه باید با قیمت‌های جدید انجام می‌شد اما به دلیل تاخیر بانک‌مرکزی در اعلام ضرایب تورم بخشی، این کار در فروش فوق‌العاده امروز و دیروز خودروسازان انجام نشده است.»

بر این اساس فروش فوق‌العاده اخیر خودروسازان، آخرین فروشی بود که با قیمت‌های قبلی انجام شده و طبق مصوبه شورای رقابت در طرح بعدی قیمت‌ها به‌روز‌رسانی خواهد شد.

در حال حاضر بانک‌ مرکزی تورم بخشی را به شورا اعلام کرده و خودروسازان منتظر تعیین قیمت‌های جدید از سوی این نهاد هستند.

در این مراسم که در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد، متقاضیان نهایی ۹ هزار و ۴۵۰ دستگاه فروش فوق العاده و ۲۲ هزار دستگاه پیش فروش یک ساله تعیین و نیمی از هر ظرفیت نیز به عنوان ذخیره انتخاب شدند.

منتخبان تا پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه تعیین شده در بخشنامه فروش اقدام کنند و در صورت واریز نکردن، نفرات لیست ذخیره جایگزین آنان خواهند شد.

مشخصات نفرات منتخب، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در پنجمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۷ دستی و سمند ال.ایکس و در طرح پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول پارس با موتور تی.یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است. موعد تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده حداکثر ۹۰ روز و طرح پیش فروش تیر و مرداد سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

اسامی برندگان در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قابل مشاهده است.

بدینوسیله به اطلاع كلیه مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شركت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله پنجم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واريز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دریافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این فروش فوق العاده از روز سه شنبه مورخ 22-07-99 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 24-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 : برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 : كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام دركلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 : در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 99/07/22 است.

قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز ۱۹ مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

در مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو، ۳ محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

مشتریان منتخب در این طرح تا ۵ روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

آمار قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله چهارم:

(مجموع ثبت نام کنندگان: 2092518 نفر / ظرفیت کل: 8000 دستگاه خودرو)

بدينوسيله به اطلاع كليه مشتريان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌ر ساند شركت ايران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این طرح فروش از روز دوشنبه مورخ 14-07-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 16-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر كد ملی فقط یك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت روز دوشنبه مورخ 99/07/14 است.

قیمت برخی از محصولات ایران خودرو ویژه سه ماهه سوم سال 99 منتشر گردید.

دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا محصولات ایران خودرو را با موعد تحويل مهر ٩٩ ثبت نام كرده بودند، صادرگرديد و برهمین اساس قیمت 3 ماهه سوم سال 99 محصولات این شرکت مشخص شد.

قیمت‌های درج شده ویژه تسویه حساب مشتریان بوده و ممکن است در فروش فوق‌العاده های آتی (فروش فوری)، قیمت های متفاوتی از سوی شرکت اعمال شود.

سهیل معمارباشی، مدیر‌کل صنایع حمل‌ و نقل وزارت صمت گفت:

طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، متقاضیان حضور در قرعه کشی خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا باید در زمان ثبت نام ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را به یک حساب واسط واریز کنند. متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز باید در زمان ثبت نام، ۱۰ درصد مبلغ خودرو را به حسابی واسط که در اطلاعیه فروش خودروسازان معرفی خواهد شد، واریز کنند.

مهلت ثبت نام در طرح‌های فروش خودروسازان ۳ روز تعیین شده است. قرعه کشی در روز چهارم انجام خواهد شد و همان روز یا فردای آن روز اسامی برندگان به بانک‌ها اعلام می‌شود. به این ترتیب مشخص می‌شود که وجوه واریزی چه افرادی باید بلوکه بماند. کل این فرآیند طی ۴ تا ۵ روز صورت می‌گیرد و به این ترتیب وجه پرداختی افرادی که در قرعه کشی برنده نشده باشند، طی ۴ یا ۵ روز آزاد خواهد شد.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سالهای اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩٦، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩٦ کاهش قابل توجهی یافت.

ایران خودرو پیش فروش محصول جدید خود را از امروز آغاز می‌کند. در این طرح، «تارا» در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه خواهد شدطرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت؛ موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. برندگان از طریقه قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

در این طرح،‌ تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می شود. مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح  نیز درنظر گرفته شده است.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:طرح پیش فروش (حداکثر 12 ماهه) محصول تارا ( به روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از روز شنبه مورخ 20-10-99 شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ 22-10-99 ادامه خواهد داشت. مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.پیش فروش ماشین ایران خودرو

شرایط عمومی بخشنامه تارا دستی و اتوماتیک

1 .به هر كد ملی فقط يك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد،می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1،000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته 1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.نكته 2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.نكته 3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 روز شنبه مورخ 99/10/20 است.

بر اساس قوانین پیش فروش خودرو مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همین عامل باعث شده تا برخی از مشتریان بر این تصور باشند که قیمت تمام شده تارا در محدوده ارقام 287 و 385 میلیون تومان برای نسخه های دستی و اتوماتیک قرار خواهد گرفت، اما واقعیت این است که با توجه به شواهد موجود، احتمال درج قیمت های بیشتر نیز در فرم تکمیل وجه تارا وجود دارد چرا که خودروسازان ممکن است در شرایط فعلی تنها نسبت به 30 یا 40 درصد رقم نهایی به عنوان پیش پرداخت حساب کرده باشند.

از سوی دیگر نرخ ارز و سایر عوامل اقتصادی نیز تا زمان تحویل خودرو تارا مشخص نیست و از این رو ایران خودرو تصمیم گرفته تا تارا را براساس قیمت گذاری غیر قطعی به فروش برساند. بنابراین عملا احتمال هرگونه تغییر در نرخ های نهایی وجود خواهد داشت. همچنین باید گفت که در زمان اجرایی بودن برجام، تعدادی از نمونه های اولیه تارا تحت عنوان پژو 301 قبل از فیس لیفت با قیمتی در حدود 90 میلیون تومان توسط ایران خودرو وارد و به مشتریان واگذار شد و با توجه به تغییرات نرخ دلار می توان حدس زد که با دلار 25000 تومانی، ایران خودرو تارا در نسخه اتوماتیک احتمالا بیش از 450 میلیون تومان قیمت می خورد و در واقع چشم امید مشتریانی که قصد ثبت نام این خودرو را دارند، باید به نرخ ارز باشد که امید است در شرایط سال آینده، روندی کاهشی را نسبت به نرخ های فعلی تجربه نماید.

قرعه کشی طرح پیش فروش 5 محصول گروه خودروسازی ایران خودرو یکشنبه برگزار می‌شود.

با پایان یافتن زمان ثبت نام طرح پیش فروش 5 محصول ایران خودرو، قرعه کشی این مرحله یکشنبه ۱۴ دی ماه راس ساعت 10 صبح با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد.

محصولات ارائه شده در این مرحله از پیش فروش شامل پژو پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس می شود.

موعد تحویل تمامی خودروها، از شهریور تا آذرماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. مشتریان نهایی برای ثبت نام تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 10-10-99 شروع و تا روز شنبه مورخ 13-10-99 ادامه خواهد داشت.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 99/10/10 است.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز یکشنبه 30 آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.

منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز یک شنبه مورخ 30-09-99 شروع و تا روز سه شنبه مورخ 02-10-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامي منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقاضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي (شرايط عمومي) در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.

2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.

6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.

7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.پیش فروش ماشین ایران خودرو

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نكته1 :براي متقاضي داراي پلاك فعال انتظامي (نصب برروي خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كساني كه فاقد گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) و يا داراي پلاك انتظامي فعال باشند و در اين طرح ثبت نام نمايند،ضمن كان لم يكن تلقي شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبتنام دركليه طرح هاي فروش آتي محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

*زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 10 روز یک شنبه مورخ 99/09/30 می باشد*

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهاي مجاز می رساند شرکت ایران خودرو در راستاي پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی هاي قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 24-09-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 26-09-99 ادامه خواهد داشت.

گویا علیرغم کاهش نسبی قیمت ارز، روند افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به سبک و سیاق سابق ادامه دارد و در تازه ترین رویداد از این دست، شاهد ارسال دعوت نامه تکمیل وجه خریداران پژو 207 و دنا معمولی هستیم که با قیمتی بیشتر نسبت به نرخ های اعلامی آبان ماه باید نسبت به تحویل خودرو خود اقدام نمایند. در این خصوص قیمت دنا معمولی با بیش از 3 میلیون تومان افزایش از 146.8 میلیون تومان به 149.9 میلیون تومان رسیده است و پژو 207 دنده دستی نیز که پیش از این با رقم 152.2 میلیون تومان تحویل خریداران می شد حالا با افزایشی 7 میلیون تومانی بدل به یک خودرو 159.8 میلیون تومانی شده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور اجرای سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، نهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه پنج محصول از فردا اجرا می‌کند.مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

به منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش همانند دوره‌های پیشین اجرا می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این محدودیت‌ها، به بخشنامه این طرح که در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو قرار دارد، مراجعه کنند. سند خودروها به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتریان، چاپ و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذیل از روز 09-09-99 شروع و تا روز 11-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 99/09/09 است.

گرچه مدیران وزارت صمت پیشتر در رهن بودن سند خودرو تا یکسال بعد از خرید را به عنوان راهی برای حذف دلال‎بازی عنوان می‎کردند، اما این مورد از شرایط پیش‎فروش اخیر ایران‎خودرو حذف شده است.

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح فروش مشارکت در تولید محصولات را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طــرح پیش فروش محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز دوشنبه مورخ 03-09-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 06-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان‌نهایی از طريق سايت فروش اينترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خريد محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 99/09/03 است.

پس از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان در هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو تا پایان امروز اول آذر، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، فردا یک‌شنبه دوم آذر ساعت 10 صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می‌شود.

در این طرح چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور تی‌یو5، پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور هشتم فروش فوق العاده محصولات خود را از روز پنجشنبه 29 آبان ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می‌توانند 4 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که همچنان محدودیت‌های دور قبل ثبت نام به قوت خود باقی است، چهار خودروی پژو پارس سال، پژو 206 تیپ 2، پژو پارس TU5 و همچنین خودروی دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، شنبه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار می‌شود.

امروز با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی هفتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز شنبه (۲۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود، پنج محصول را با موعد تحویل ۹۰ روز عرضه می‌کند. پژو ۴۰۵ اس. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

در این طرح فروش خودروی پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و رانا پلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان فروخته می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ پنج محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز سه شنبه 20 آبان ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه) محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز سه شنبه مورخ 20-08-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 22-08-99 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقا ضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي ( شرايط عمومي )در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نکات:

گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به خواست مشتریان برای خرید محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک برنامه پیش فروش این خودرو را از فردا پنجشنبه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

مشتریان نهایی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی تعیین و اعلام خواهند شد. منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند. موعد تحویل خودرو، اردیبهشت و خرداد سال آینده تعیین شده و خودرو براساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد تحویل مشتریان خواهد شد.

به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت های فروش های قبل در این طرح نیز اعمال می شود. از جمله آن می توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارایه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی اشاره کرد. سند مالکیت خودروهای تحویلی نیز به مدت یک سال در رهن ایران خودرو خواهد بود.

طرح پیش فروش ویژه دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک مطابق جدول ذیل بخشنامه از روز پنج شنبه مورخ 15-08-99 شروع و تا پایان روز شنبه مورخ 17-08-99 ادامه خواهد داشت.

قرعه‌کشی ششمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهارشنبه ۱۴ آبان با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

آمار فروش فوق‌العاده مرحله ششم ایران خودرو

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۱۳۰/۶۸۲ظرفیت: ۱۰۰۰رزرو: ۵۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۸۷۴/۶۲۶ظرفیت: ۲۰۰۰رزرو: ۱۰۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۶۴۲/۹۳۵ظرفیت: ۶۰۰۰رزرو: ۳۰۰۰

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه (۱۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می‌شود. منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند در این طرح فروش مشارکت کنند.

ایران خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

فرآیند ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 99/08/11 است.

طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو به زودی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

طی مجوز اخذ شده از کمیته خودرو ایران‌خودرو تعداد 110 هزار خودرو فروش فوق‌العاده در شش ماه دوم سال و تعداد 70 هزار خودرو پیش‌فروش ثبت نام خواهد داشت.

طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در هفته‌ی دوم و چهارم هرماه به صورت مرتب تا انتهای سال ثبت نام خواهد داشت.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر دیگر اخبار مرتبط با ثبت نام ایران خودرو در نیمه دوم سال 99:

سهیل معمارباشی، مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد: «بر اساس مصوبه شورای رقابت تمام فروش فوق‌العاده‌ها از مهرماه باید با قیمت‌های جدید انجام می‌شد اما به دلیل تاخیر بانک‌مرکزی در اعلام ضرایب تورم بخشی، این کار در فروش فوق‌العاده امروز و دیروز خودروسازان انجام نشده است.»

بر این اساس فروش فوق‌العاده اخیر خودروسازان، آخرین فروشی بود که با قیمت‌های قبلی انجام شده و طبق مصوبه شورای رقابت در طرح بعدی قیمت‌ها به‌روز‌رسانی خواهد شد.

در حال حاضر بانک‌ مرکزی تورم بخشی را به شورا اعلام کرده و خودروسازان منتظر تعیین قیمت‌های جدید از سوی این نهاد هستند.

در این مراسم که در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد، متقاضیان نهایی ۹ هزار و ۴۵۰ دستگاه فروش فوق العاده و ۲۲ هزار دستگاه پیش فروش یک ساله تعیین و نیمی از هر ظرفیت نیز به عنوان ذخیره انتخاب شدند.

منتخبان تا پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه تعیین شده در بخشنامه فروش اقدام کنند و در صورت واریز نکردن، نفرات لیست ذخیره جایگزین آنان خواهند شد.

مشخصات نفرات منتخب، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در پنجمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۷ دستی و سمند ال.ایکس و در طرح پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول پارس با موتور تی.یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است. موعد تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده حداکثر ۹۰ روز و طرح پیش فروش تیر و مرداد سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

اسامی برندگان در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قابل مشاهده است.

بدینوسیله به اطلاع كلیه مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شركت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله پنجم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واريز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دریافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این فروش فوق العاده از روز سه شنبه مورخ 22-07-99 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 24-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 : برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 : كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام دركلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 : در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 99/07/22 است.

قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز ۱۹ مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

در مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو، ۳ محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

مشتریان منتخب در این طرح تا ۵ روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

آمار قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله چهارم:

(مجموع ثبت نام کنندگان: 2092518 نفر / ظرفیت کل: 8000 دستگاه خودرو)

بدينوسيله به اطلاع كليه مشتريان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌ر ساند شركت ايران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این طرح فروش از روز دوشنبه مورخ 14-07-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 16-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر كد ملی فقط یك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت روز دوشنبه مورخ 99/07/14 است.

قیمت برخی از محصولات ایران خودرو ویژه سه ماهه سوم سال 99 منتشر گردید.

دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا محصولات ایران خودرو را با موعد تحويل مهر ٩٩ ثبت نام كرده بودند، صادرگرديد و برهمین اساس قیمت 3 ماهه سوم سال 99 محصولات این شرکت مشخص شد.

قیمت‌های درج شده ویژه تسویه حساب مشتریان بوده و ممکن است در فروش فوق‌العاده های آتی (فروش فوری)، قیمت های متفاوتی از سوی شرکت اعمال شود.

سهیل معمارباشی، مدیر‌کل صنایع حمل‌ و نقل وزارت صمت گفت:

طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، متقاضیان حضور در قرعه کشی خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا باید در زمان ثبت نام ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را به یک حساب واسط واریز کنند. متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز باید در زمان ثبت نام، ۱۰ درصد مبلغ خودرو را به حسابی واسط که در اطلاعیه فروش خودروسازان معرفی خواهد شد، واریز کنند.

مهلت ثبت نام در طرح‌های فروش خودروسازان ۳ روز تعیین شده است. قرعه کشی در روز چهارم انجام خواهد شد و همان روز یا فردای آن روز اسامی برندگان به بانک‌ها اعلام می‌شود. به این ترتیب مشخص می‌شود که وجوه واریزی چه افرادی باید بلوکه بماند. کل این فرآیند طی ۴ تا ۵ روز صورت می‌گیرد و به این ترتیب وجه پرداختی افرادی که در قرعه کشی برنده نشده باشند، طی ۴ یا ۵ روز آزاد خواهد شد.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

ایران خودرو محصول جدید خود با نام تارا (k۱۳۲) را از شنبه هفته آینده پیش فروش می کند. در این طرح، تارا دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه خواهد شد.

به گزارش ایمنا طرح جدید پیش فروش گروه خودرو سازی ایران خودرو با عرضه جدیدترین محصول ایران خودرو شنبه ۲۰ دی آغاز می‌شود، در این طرح خودروی تارا در دو نوع دنده‌ای و اتوماتیک در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد.

طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو، از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام ایران خودرو موعد تحویل محصول تارا، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ است.

با توجه به بخشنامه فروش ۴۳۵۰ ایران خودرو در این طرح تارا دنده‌ای با پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تارا اتوماتیک نیز با پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد. قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ ایران خودرو سود مشارکت و انصراف برای مشتریان تارا در نظر نگرفته است.پیش فروش ماشین ایران خودرو

در این طرح پیش فروش خریداران نهایی پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت نام نویسی، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. برای مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح نیز در نظر گرفته شده است.

آدرس درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو esale.ikco.ir است.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه دی ۹۹ (بخشنامه ۴۳۴۷) با عرضه پنج محصول پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای،‌ راناپلاس و سورن ‌پلاس آغاز شد.

به گزارش ایمنا ثبت‌نام طرح پیش فروش عادی ایران خودرو از دهم دی ۹۹ آغاز شد و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد.

بر اساس بخشنامه ۴۳۴۷ ایران خودرو پنج خودروی پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس و سورن پلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

ثبت نام طرح پیش فروش عادی ایران خودرو از روز چهارشنبه مورخ ۱۰ دی ۱۳۹۹ شروع و تا روز شنبه مورخ ۱۳ دی ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت. مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته: انتخاب شدگان درطرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.پیش فروش ماشین ایران خودرو

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

در طرح جدید ایران خودرو، محصولات با پیش پرداخت علی‌الحساب زیر عرضه می‌شوند:

قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند. الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود. قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و در هیچ مرحله‌ای از ثبت نام نیازی به ارائه چک از سوی متقاضی نیست.

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر ۱۲ ماهه خواهد بود.

در طرح مشارکت در فروش ایران خودرو پنج محصول با رنگ‌های مختلف به شرح زیر عرضه می‌شوند:

نکته: انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچ‌گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

نکته ۱: ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودرو) ممنوع است.

نکته ۲: ثبت نام متقاضیانی که فاقد گواهینامه رانندگی معتبر خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند، کان لم یکن تلقی شده و فرد متقاضی به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

دور جدید پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو از فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود و تا ۳ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، گروه صنعتی ایران‌خودرو در نظر دارد پیش‌فروش محصولات خود را از ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه ۱۰ دی ماه اجرا کند که به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

محصولات ارائه شده در این مرحله از پیش‌فروش شامل پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس و سورن پلاس است.

 

پیش فروش ماشین ایران خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

به جه امیدی خرید میکنید وقتی ازفردا خبر ندارید .خودرو دیگر یه کالای سرمایه نیست.با کمی مطا لعه متوجه میشوید.

هستن کسانی که پول باد آورده دارن میرن میخرن .ده تا مثل ما ادم فقیرهم نخرن چی میشه همون آش وهمون کاسه .به کی بایدبگیم اقا نخر.این ملته که داره به همنوع خودش ظلم میکنه .مشکل ما اینه که ایرانی هستیم والسلام

وحشتناکه………..

این تند تند پیش فروشا یخورده بوداره…

ملت بیدار شید…

عشق ماشین باشی نتونی بدستش بیاری لعنه لعنتا به دلاله دلالا

عطابش رابه لقایش بخشیدم………………..

این مدل ثبت نام واقعا بی معنی ترین مذخرفترین ثبت نامه در تاریخ و نهایت قیمت نامعلوم…. واقعا کسی میره ؟

توایران همه چی ممکنه

بهترین خودروها و باکیفیت ترین خودروها را با قیمت مناسب به حول قوه الهی در سطح جهان را داریم خدمت شما ملت عزیز ارائه میدهیم.

از ماست که بر ماست اگر فردا به این ملت بگن عنبر نسارا میدن قسطی صف میکشن،اقا نخرید،خانم نخرید،تا زمانی که صف خرید درست می کنید مستحق این هستیم که خودرو 50میلیونی را 200میلیون قالب کننده تازه متشکر هم باشیم.

خدا لعنت کن تر جیه میدم دو چرخه بخرم

همزمان با تایید آرای الکترال جو بایدن در کنگره و رئیس جمهور شدن او در آمریکا، ارزش دلار نزدیک به کمترین سطح حدود سه سال قبل قرار گرفته است. در بازار داخل نیز کاهش قیمت شروع شده است. آیا سقوط قیمت دلار جدی است؟

در هفته اخیر به دلیل افزایش ناگهانی قیمت اونس جهانی، ابتدا قیمت طلا یک روند صعودی قابل توجهی را در پیش گرفت اما از اواسط هفته این روند متوقف شد و طلا به روند باثبات قبلی خود بازگشت. آیا ممکن است طلا ارزان شود؟ در این گزارش پیش‌بینی مخاطبان را بخوانید.

پس از عرضه اولیه سپیدار، سهامداران منتظر عرضه اولیه چه نماد دیگری هستند؟ آیا ممکن است در آینده نزدیک شاهد عرضه اولیه جدید دیگری باشیم؟

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

تهران- ایرنا- مراسم قرعه‌کشی طرح پیش فروش ۲۰ هزار محصول ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از ایکوپرس،   فهرست منتخبان برای ثبت نام نهایی پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای ناظر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام خواهد شد. همچنین پیامک اطلاع رسانی برای برگزیدگان ارسال خواهد شد.

پذیرفته شدگان در این طرح، به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه اولیه خودرو اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه نفرات از لیست ذخیره جایگزین خواهند شد.

در این طرح محصولات پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل شهریور تا آبان ۱۴۰۰ عرضه شده است.

شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران‌خودرو برای پاسخ‌گویی در هنگام ثبت‌نام مشتریان در نظر گرفته شده است.پیش فروش ماشین ایران خودرو

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۲۹۱ هزار و ۲۳۴ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه است.

تهران- ایرنا- مراسم قرعه‌کشی هفتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، ساعت ۱۰ صبح…

تهران- ایرنا- گروه صنعتی ایران‌خودرو محصول جدید خود را به برنامه پیش‌فروش تیرماه اضافه کرد…

تهران- ایرنا- با انجام قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای ناظر، ۱۰ هزار مشتری نهایی برای چهار…

تهران- ایرنا- با انجام قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده پنج محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو، ۱۶ هزار…

تهران- ایرنا- مدیرکل هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی…

تهران – ایرنا- سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه مصرف غیرمجاز برق توسط…

تهران – ایرنا – در هفته ای که تلاش برخی فعالان بازار ارز برای افزایش…

تهران- ایرنا- رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: جهش…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

پیش فروش ماشین ایران خودرو
پیش فروش ماشین ایران خودرو
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *