پین کردن نظرات در اینستاگرام

پین کردن نظرات در اینستاگرام
پین کردن نظرات در اینستاگرام

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

پین کردن نظرات در اینستاگرام

پین کردن کامنت ها در اینستاگرام :

ویژگی پین کردن نظرات برای کاربرانی که مایل به اظهار نظرهای مثبت در پست خود هستند ، مفید خواهد بود. نظرات مثبت را می توان در بالای بخش نظرات درج کنند و در صورت وجود نظرات منفی یا نامناسب آن نظرات حذف شوند. پین کردن نظرات در اینستاگرام

 

 آموزش پین کردن نظرات در اینستاگرام

 

به عنوان مثال اگر شما از اینستاگرام برای تبلیغ کیف های یک مارک خاص استفاده می کنید. کسی که بعد از دیدن پست شما کیفی را خریداری کرده و از آن استفاده می کند ، می تواند نظر مثبت در مورد تجربه خود را بگذارد و برای کمک به سایر کاربران در مورد اطلاعات بیشتر می توانید این نظر را در بالا پین کنید. بازخورد مثبت همچنین ممکن است سایر کاربران را ترغیب به خرید کیف های شما کند.

 

برای پین کردن کامنت در iOS کافیست که کامنت را به سمت چپ بکشید و گزینه Pin را انتخاب کنید. اینستاگرام محدودیتی برای پین کردن پیام ها قرار داده که فقط شما می توانید در یک پست ۳ کامنت را پین کنید.

 

حذف نظرات منفی :

یکی دیگر از ویژگی هایی که اینستاگرام در حال پخش است گزینه حذف نظرات به صورت عمده است. این کار باعث می شود تا کاربران بتوانند نظرات منفی یا نامناسب را به یکباره حذف کنند. 

 

برای کاربرانی که تعامل زیاد و بالایی دارند ، این ویژگی برای آنها می تواند مفید باشد. مواقعی وجود دارد که حساب های جعلی یا کاربران نظرهای نامناسب را در پست های شما می گذارند.

 

حذف نظرات منفی در اینستاگرام

 

برای فعال کردن این ویژگی در iOS:

1. روی یک نظر ضربه بزنید و سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه ،روی آیکون سه نقطه  ضربه بزنید.

2. Manage Comments را انتخاب کنید و حداکثر 25 نظر را برای حذف یکباره انتخاب کنید.

3. برای مسدود کردن یا محدود کردن حساب ها به صورت عمده ، روی گزینه های بیشتر ضربه بزنید.

 

برای مسدود کردن یا محدود کردن حسابها در Android:

1. برای انتخاب آن ، یک نظر را فشار داده و نگه دارید.

2. روی نماد سه نقطه ضربه بزنید و گزینه Block یا Restrict را انتخاب کنید.

 

انتخاب کنید چه کسی می تواند شما را تگ یا منشن کند:

این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا انتخاب کنند چه کسی در اینستاگرام می تواند تا در کامنت ها ، زیرنویس ها و استوری ها شما را تگ/منشن کند.

برای تنظیم این قابلیت اینستاگرام ابتدا وارد نرم افزار اینستاگرام شوید و به قسمت Settings > Privacy بروید. در این قسمت شما می توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را انتخاب کنید.

اگر می خواهید تگ های خود را محدود کنید وارد گزینه Tags شوید. و اگر می خواهید زیر پست ها منشن نشوید به قسمت Mention بروید.

 

تگ کردن افراد در اینستاگرام

 

وارد هر کدام از دو گزینه بالا که بشوید شما سه گزینه مشاهده خواهید کرد که به صورت کامل در زیر توضیح داده شده است.

می توانید گزینه های زیر را انتخاب کنید:

1.  “Everyone ” هر کس می تواند شما را تگ/منشن کند.

2. “Only People You Follow” فقط افرادی که دنبال می کنید می توانند شما را تگ/منشن کنند.

3. “No One” هیچ کس نمی تواند شما را تگ/منشن کند.

پین کردن نظرات در اینستاگرام

  

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی

بااین بسته آموزشی آموزگار کودک خود باشید


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


واسه همه چی جا هست!


طراحی و بازسازی فضای داخلی

جستجوی انواع بهترین ونزدیکترین مراکزخدماتی

رفع دغدغه های فکری که زندگیتون رومختل کرده


بهترین موسسه آموزش زبان کدام است؟


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

ارائه موثرین راهکاررفع اضطراب و حواس پرتی

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

در صورتی که در خصوص  پین کردن نظرات در اینستاگرام سوالی دارید

در صورتی که در خصوص  پین کردن نظرات در اینستاگرام سوالی دارید

محبوبیت روز افزون شبکه اجتماعی اینستاگرام توجهات را به خود جلب کرده است ، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی دردنیا بیش از یک میلیارد نفر و در ایران بیش از سی میلیون کاربر می باشد که می توان گفت حداقل از هر سه ایرانی ، یک نفر از این شبکه اجتماعی استفاده می نمایند. این میزان محبوبیت به دلیل اهمیت دادن موسسان اینستاگرام به نظرات کاربران خود و کنترل به موقع در هنگام بروز اتفاقات ناخوشایند می باشد. ویژگی پین کردن یکی از قابلیت های به روز این شبکه اجتماعی بوده و این قابلیت برای کاربرانی که مایل به اظهار نظرهای مثبت در پست خود هستند ، مفید خواهد بود. نظرات مثبت را می توان در بالای بخش نظرات درج کنند و در صورت وجود نظرات منفی یا نامناسب آن نظرات حذف شوند. بنابراین پین کردن به معنای بالاتر و اولویت دار کردن نظرات مورد علاقه از سوی مخاطبان شما می باشد ، در واقع شما با پین کردن یک کامنت آن را به اولین کامنت خود تبدیل می نمایید. در مقاله امروز هیواتک قصد داریم شما را با این قابلیت جدید اینستاگرام یعنی پین کردن نظرات آشنا نماییم.

همانطور که مشاهده می فرمایید اینستاگرام سعی کرده با گسترش امکانات خود در نسخه های به روز به علاقه مندان این شبکه اجتماعی توجه ویژی ای نماید. بنابراین در گروه مشاوران هیواتک تصمیم گرفتیم مقاله ای در خصوص قابلیت پین کردن نظرات در اینستاگرام منتشر نماییم. در مقالات قبلی هیواتک به تفصیل در خصوص ترفند های این شبکه اجتماعی محبوب صحبت کرده ایم که برخی از آن ها را در ذیل مشاهده می فرمایید. با مطالعه این مقاله نیز با ما همراه باشید تا با پین کردن نظرات بیشتر آشنا شوید.

نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

پین کردن نظرات در اینستاگرام

بازگردانی اکانت اینستاگرام

حل مشکل وصل نشدن اینستاگرام​

همانطور که در مقدمه این مقاله بیان کردیم قابلیت جدید اینستاگرام این است که کاربران اینستاگرام می‌توانند کامنت‌های مورد علاقه در پست‌هایشان را با استفاده از قابلیت فیلتر و پین کردن کامنت اینستاگرام در بالای لیست قرار دهند. هر کاربر می‌تواند سه کامنت را در پست خود پین کرده و با این کار به دیده شدن بیشتر آن کمک کند. هدف از اضافه کردن این ویژگی دادن کنترل بیشتر به کاربران برای مدیریت جو حاکم بر کامنت‌های زیر پست‌هایشان است. با توجه به این که در شرایط کنونی رسانه‌های اجتماعی به خصوص در ایران خشونت و نفرت زیادی از طرف برخی از کاربران در این شبکه ها منتشر می‌شود، این ویژگی به کاربران کمک می‌کند که کامنت‌های مثبت را در صدر لیست کامنت‌ها قرار دهند و به بیشتر دیده شده آن‌ها کمک کنند.  

 

اینستاگرام در چند سال گذشته با معرفی ابزارها و قابلیت‌های جدید به دنبال مبارزه با نفرات پراکنی و انتشار اخبار جعلی بوده است. اینستاگرام به کمک هوش مصنوعی به طور خودکار نظرات اهانت آمیز را حذف کرده و به کمک ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربر پیش از ارسال نظرات اهانت آمیز یا آسیب زننده هشدار می‌دهد. قابلیت پین کردن نظرات همانند دیگر ابزارهای بازدارنده اینستاگرام سودمند نیست، اما همچنان کمک زیادی به کسب و کارها، تولیدکنندگان محتوا و کاربران معمولی برای مدیریت نظارت خواهد کرد. پین کردن تا پیش از این در شبکه های اجتماعی بسیاری نظیر تلگرام ، واتساپ و … استفاده شده است که در مقالات پین کردن در واتساپ و پین کردن در تلگرام به آموزش نحوه انجام این کار پرداخته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نخواهد بود.

همانطور که پیش از این گفته شد ایده پین کردن کامنت ها در اینستاگرام به منظور و در راستای مبارزه با نفرات پراکنی و انتشار اخبار جعلی بوده است که چند صباحیست در راس تصمیم گیری های مدیران اینستاگرام قرار گرفته است. در همین راستا قابلیت پین کردن نظرات در اینستاگرام ایجاد شده و از ابتدای مرداد ماه سال 99 در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است که با ز هم می تواند به کمک کاربران خود آمده و میزان رضایت از این شبکه اجتماعی را بالاتر ببرد. این قابلیت در ابتدای تیر ماه امسال به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت و پس از یک ماه در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است. لازمه استفاده از این قابلیت به روز بودن نسخه اینستاگرام گوشی می باشد ، بنابراین درنگ نکرده و برای استفاده از این قابلیت هر چه سریع تر اینستاگرام خود را به روز نمایید.  این ویژگی با هدف برجسته کردن مثبت‌ گرایی و تعدیل کامنت ‌های منفی طراحی شده تا افراد بتوانند بهتر از گذشته لحن کلی کامنت‌ها را مدیریت کنند. همچنین لازم است خاطرنشان کنیم اینستاگرام مدتی قبل قابلیت حذف دسته‌ جمعی کامنت ها را ارائه داد. این کنترل اینستاگرام بر روی کامنت ها هم می تواند باعث امنیت کاربران شود و هم گاهی با اشتباهاتی که کاربران به صورت غیر عمد انجام می دهند باعث دردسر شود. اما ترفندهایی وجود دارد که می توان این محدودیت های ناخواسته را برطرف نمود. برای آشنایی با علت محدود شدن کامنت اینستاگرام ، مطالعه مقاله رفع مشکل کامنت گذاشتن در اینستاگرام را به شما پیشنهاد می نماییم. در بخش پایانی این مقاله به نحوه پین کردن نظرات در اینستاگرام می پردازیم.

در بخش پایانی این مقاله با نحوه انجام قابلیت پین کردن نظرات در اینستاگرام در خدمت شما خواهیم بود. همچنین موارد جدیدی که در بخش نظرات به این شبکه اجتماعی افزوده شده را مرور خواهیم نمود. برای پین کردن پیام در اینستاگرام مراحل ذیل را دنبال کنید:

– انگشت خود را روی کامنت مورد نظر نگه داشته یا آن را به سمت چپ بکشید تا آیکون‌های پین، ریپورت، حذف و پاسخ دادن برای شما نمایش داده می‌شوند.

– آیکون پین را انتخاب کنید. پیام تا سقف سه کامنت را برای نمایش آن‌ها در بالای لیست کامنت‌های خود پین کنید و موارد مثبت را هایلایت کنید. زمانی که شما یک کامنت را پین کنید، به نویسنده آن اطلاع داده خواهد شد برای شما نمایش داده خواهد شد و کامنت مورد نظر پین خواهد شد.

– همین مراحل برای unpin کردن کامنت انتخابی لازم است انجام شود.
اینستاگرام همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد که برخی کلمات خاص را فیلتر کرده و جلوی کامنت شدن آن‌ ها را بگیرند. برای فیلتر کردن کلمات خاص در اینستاگرام مراحل ذیل را دنبال کنید :

– به پروفایل خود رفته و وارد تنظیمات شوید ، مسیر Privacy > Comments را دنبال کنید و گزینه Manual Filter را فعال کنید.
– در مرحله آخر، کلمه، عبارت، شماره یا ایموجی مورد نظر خود که قصد فیلتر کردن آن را دارید وارد کنید. در قسمت Comments همچنین این قابلیت را خواهید داشت که افراد خاصی را در بخش کامنت‌ها بلاک کنید. با بلاک کردن هر شخص، کامنت او تنها برای خودش قابل مشاهده خواهد بود و سایر کاربران آن را نخواهند دید.

برای بلاک کردن کامنت افراد خاص نیز مراحل ذیل را دنبال کنید:

– به پروفایل خود رفته و وارد تنظیمات شوید. مسیر Privacy > Comments را دنبال کنید. بر روی Blocks Comment From بزنید و نام کاربری افرادی که می‌خواهید بلاک کنید را جستجو و آن‌ها را به لیست خود اضافه کنید.

علاوه بر این‌ اینستاگرام قابلیت دیگری نیز به اپلیکیشن خود اضافه کرده که با استفاده از آن کاربران قادر خواهند بود تا سقف 25 کامنت را با هم حذف کنند. این گزینه می‌تواند برای افرادی که دنبال کننده‌های زیادی دارند و مورد هجوم اینستاگرامی قرار می‌گیرند گزینه بسیار مناسبی باشد. برای حذف کردن دسته‌ای کامنت مراحل زیر را دنبال کنید:

– به پستی که می‌خواهید کامنت‌های آن را به صورت دسته‌ای حذف کنید مراجعه کنید. کامنت‌هایی که می‌خواهید حذف کنید را تا سقف 25 کامنت انتخاب کنید و کامنت‌های انتخاب شده را با استفاده از علامت سطل آشغال حذف کنید.

در صورتی که با تمام تمهیدات لازم که اینستاگرام به کار بسته باز هم از این شبکه اجتماعی رضایت ندارید ، مطالعه مقاله دیلیت اکانت اینستاگرام می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

در صورتی که در خصوص  پین کردن نظرات در اینستاگرام سوالی دارید

در صورتی که در خصوص  پین کردن نظرات در اینستاگرام سوالی دارید


درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071667 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی هیواتک بهره مند گردید.

سایت مشاوره هیواتک یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787800-021 تماس حاصل فرمایید.

تماس از کل کشور : ۹۰۹۹۰۷۱۶۶۷ — تماس از تــهران : ۹۰۹۲۳۰۵۶۹۵همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸   صبح   الی   ۱  شب

اینستاگرام قابلیت پین کردن کامنت‌ها به بالای صفحه را برای تمام کاربران دنیا فعال کرد. از این پس کاربران می‌توانند حداکثر ۳ نظر را به بالای صفحه سنجاق کنند. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تا با هایلایت کردن کامنت‌های مثبت، کنترل بیشتری بر لحن نظرات پیدا کرده و تا حدودی از ارسال کامنت‌های منفی و نفرات پراکن جلوگیری کند.

اینستاگرام با انتشار پستی در توییتر به طور رسمی از فعال شدن قابلیت پین کردن کامنت‌ها برای تمام کاربران خبر داد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، از این پس می‌توان تا حداکثر سه نظر را به بالای صفحه پین یا سنجاق نمود.

اینستاگرام می‌گوید هدف از سنجاق کردن کامنت‌ها ترویج ارسال نظرات مثبت و مدیریت بهتر گفتگوها است. برای پین کردن نظر کافیست روی آن به سمت چپ سوایپ کنید. حالا چهار گزینه پین، ریپلای، ریپورت و حذف نمایش داده می‌شوند. برای سنجاق کردن کامنت‌ها باید از آخرین گزینه سمت چپ استفاده کرد.

اینستاگرام در چند سال گذشته با معرفی ابزارها و قابلیت‌های جدید به دنبال مبارزه با آزار و اذیت، نفرات پراکنی و انتشار اخبار جعلی بوده است. این اقدامات از زمان روی کار آمدن «آدام موسری»، مدیرعامل جدید این پلتفرم در سال ۲۰۱۸ شدت گرفت و قسمت‌های مختلف این شبکه اجتماعی خصوصاً بخش نظرات به طور قابل توجهی بهبود پیدا کرد.پین کردن نظرات در اینستاگرام

اینستاگرام حالا به کمک هوش مصنوعی به طور خودکار نظرات اهانت آمیز را حذف کرده و به کمک ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربر پیش از ارسال نظرات اهانت آمیز یا آسیب زننده هشدار می‌دهد.

قابلیت پین کردن کامنت‌ها همانند دیگر ابزارهای بازدارنده اینستاگرام سودمند نیست، اما همچنان کمک زیادی به کسب و کارها، تولیدکنندگان محتوا، اینفلوئنسرها و کاربران معمولی برای مدیریت نظارت خواهد کرد.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

فارنت | Farnet – اخبار فناوری اطلاعات

گوشی‌های شیائومی رام چین دیگر قادر به نصب برنامه‌های گوگل نخواهند بود
پین کردن نظرات در اینستاگرام

اینستاگرام می‌خواهد به تقلید از تیک تاک پیمایش در بخش استوری را عمودی کند!

جشنواره نوروزی هواوی با جوایز جذاب و خیره‌کننده آغاز شد

اپل افزونه iCloud Passwords را برای مرورگر کروم در ویندوز عرضه کرد

کامپیوتر کمیاب اپل وان ساخته دست استیو جابز 1.5 میلیون دلار به حراج گذاشته شد

کارت گرافیک Iris Xe اینتل معرفی شد؛ اولین کارت گرافیک دسکتاپ اینتل در 20 سال اخیر

دانشمندان می‌خواهند برای کشف منشا ویروس کرونا از توییتر استفاده کنند

گوگل برنامه تأمین اینترنت با بالن موسوم به پروژه لون را تعطیل کرد

اپلیکیشن پارلر به‌عنوان جایگزین توییتر برای طرفداران ترامپ از پلی استور گوگل حذف شد!

اکانت توییتر دونالد ترامپ برای همیشه مسدود شد

تماشا کنید: جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به دستبند هوشمند امیزفیت بند 5

بررسی گلکسی S20 FE سامسونگ؛ پرچم‌داری برای همه

بررسی گوشی میان‌رده هواوی Y9a؛ شیک‌پوش و خواستنی

تماشا کنید: جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به گوشی میان‌رده هواوی Y9a

فروش چهار و نیم میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن 5 سونی تا پایان سال 2020

خودرو تسلا مدل اس 2021 می‌تواند بازی ویچر 3 را اجرا کند

ایسوس لپ‌تاپ ROG Moba 5 را با پردازنده رایزن 9 و نمایشگر ۳۰۰ هرتزی معرفی کرد

فناوری RealSense ID اینتل با قابلیت تشخیص چهره و استفاده در دستگاه‌های هوشمند معرفی…

تی سی ال ادعای جاسوسی برای چین و با استفاده از تلویزیون‌های خود را رد کرد

ده‌ها گوشی متعلق به خبرنگاران الجزیره با استفاده از یک حفره امنیتی آیفون هک شده است!

هشدار مایکروسافت در خصوص تداوم حملات هکری Solarwinds در سراسر جهان

جف بزوس سال آینده از مدیرعاملی آمازون کناره‌گیری می‌کند

خودرو تسلا مدل اس 2021 با طراحی داخلی جدید و برد ۸۴۰ کیلومتر معرفی شد

آیا به زودی شاهد سبقت بیت کوین از غول‌های فناوری مثل اپل و آمازون خواهیم بود؟!

مقایسه گلکسی A51 با گلکسی A71 سامسونگ | کدامیک را بخریم؟

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت بیش از ۳۰ میلیون تومان | آبان ۹۹

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان | دی ۹۹

راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های بازار با قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان | دی ۹۹

پین کردن کامنت در اینستاگرام برای همگان امکان‌پذیر شد. این شبکه اجتماعی قابلیت جدید مدیریت کامنت خود را از روز گذشته به صورت عمومی منتشر کرده است.

اینستاگرام از روز سه شنبه قابلیت پین کردن کامنت‌ها را به صورت عمومی عرضه کرد. این ویژگی از ماه می در حالت آزمایشی بود. به این ترتیب کاربران می‌توانند سه دیدگاه مختلف را در بالای پست‌های خود پین کنند. به این ترتیب نویسنده پست می‌توانند با هایلایت کردن کامنت‌های مورد نظر خود، بر فضای حاکم در بخش نظرات تاثیر داشته باشد. تست اصلی قابلیت پین کردن کامنت در اینستاگرام هم‌زمان با انتشار عمومی قابلیت حذف کامنت به صورت دسته‌ای آغاز شد.

برای پین کردن یک نظر در اینستاگرام انگشت خود را روی کامنت نگه‌ دارید و به سمت چپ بکشید تا گزینه‌های  Report، Delete و Reply را مشاهده کنید. در کنار این سه گزینه کلیدی با آیکون پین را مشاهده می کنید.

اینستاگرام چند سالی می‌شود که در تلاش است، زورگویی و مزاحمت‌های ایجاد شده در فضای این شبکه اجتماعی را کاهش دهد. با تغییر مدیریت این شبکه اجتماعی، سیاست جدید اینستاگرام به صورت جدی تر دنبال گرفته شد و نتیجه آن را می‌توانیم در بخش کامنت‌ها مشاهده کنیم. حالا اینستاگرام با کمک هوش مصنوعی می‌تواند نظرات توهین‌آمیز را به صورت خودکار حذف کند و یا از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای هشدار دادن به کاربران هنگام نوشتن نظرات و یا پست کردن تصاویر نامناسب و توهین آمیز استفاده می‌کند.

پین کردن نظرات در اینستاگرام شاید تاثیری هم‌چون موارد نام برده نداشته باشد، اما هنوز هم می‌تواند به افراد مشهور، سلبریتی‌ها و یا مشاغل فعال در اینستاگرام کمک کند تا صفحه خود را به صورت بهتری مدیریت نمایند.

اینستاگرام احتمالا مانع از ارسال پست‌های کاربران در بخش استوری می‌شود!

اینستاگرام داشبورد حرفه‌ای را برای کاربران بیزینس و تولیدکننده محتوا معرفی کرد

پین کردن نظرات در اینستاگرام

طراحی بخش استوری در نسخه دسکتاپ اینستاگرام تغییر خواهد کرد

نسخه جدید برنامه اینستاگرام لایت با قابلیت‌های کمتر عرضه شد

فیسبوک شاید مجبور به فروش اینستاگرام و واتساپ شود!

مدت زمان لایو اینستاگرام برای تمام کاربران به چهارساعت افزایش می‌یابد

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

نام و آدرس ایمیل من رو برای دفعه بعد که کامنت می‌گذارم ذخیره کن

پربازدیدترین

موتورولا فناوری شارژ بی‌سیم دوربرد وان هایپر خود را به نمایش گذاشت

درز تصاویر رسمی گلکسی A52 و گلکسی A72 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

تماشا کنید: تست سقوط گلکسی S21 اولترا در برابر گلکسی S21 سامسونگ |…

گوگل قابلیت گروه‌بندی تب‌ها را به مرورگر کروم اندروید اضافه کرد

خودرو تسلا مدل اس 2021 می‌تواند بازی ویچر 3 را اجرا کند

سامسونگ تایید کرد؛ گوشی‌هایی با نمایشگر رول شونده و کشویی در راهند

امکان بازیابی و بازگردانی پست‌های پاک شده در اینستاگرام عرضه شد

آخرین مطالب فارنت

گوشی‌های شیائومی رام چین دیگر قادر به نصب برنامه‌های گوگل…

اینستاگرام می‌خواهد به تقلید از تیک تاک پیمایش در بخش استوری…

جشنواره نوروزی هواوی با جوایز جذاب و خیره‌کننده آغاز شد

فروش چهار و نیم میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن 5 سونی تا…

گوشی نوکیا 1.4 با نمایشگر 6.51 اینچی و باتری 4000 میلی‌آمپر…

اینستاگرام احتمالا مانع از ارسال پست‌های کاربران در بخش…

درز تصاویر 360 درجه‌ از گوشی گلکسی A52 سامسونگ پیش از معرفی…

امکان بازیابی و بازگردانی پست‌های پاک شده در اینستاگرام عرضه…

فروش بیش از 4.5 میلیون گوشی هواوی میت 40 پرو در چین

ادامه توسعه ارتباطات و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه…

شیائومی حالت عکاسی از ستارگان را به دوربین رابط کاربری MIUI…

دوربین بدون آینه A5100 سونی: ترکیبی از فوکوس خودکار فوق سریع…

تاثیر ارزان‌فروش‌های چینی بازار گوشی‌های هوشمند بر سهم بازار…

مطالب ویژه

آموزش/ چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟


جامع و کامل درباره «تورنت»

آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس…


آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!

مشترک خبرنامه فارنت شوید تا آپدیت بمانید!

قدرت گرفته از

ساخت ایمیل جیمیل با گوشی ، آموزش دانلود از یوتیوب ، سایبرپانک 2077 ، نصب ویندوز از روی فلش ، آموزش تیک تاک ، کد استعلام مانده اینترنت ایرانسل، کد بسته های مکالمه همراه اول ، دیلیت اکانت اینستا، تیک تاک چیست؟ ، آپدیت iOS 13 آیفون ،‌ یکاپ گرفتن از آیفون ، دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر ، بهترین فیلم های سال 2019 ، مشاهده ویدیوهای لایو اینستاگرام در کامپیوتر ، سیم کارت رایگان همراه اول  ، اخبار بازی ، پلی استیشن 5 , نصب iOS 14 آیفون ، فیفا ۲۱ ،  بازی PES 2021 ،

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

زهرا عزیزی

نوامبر 30, 2020

10 دیدگاه

اخیرا اینستاگرام برای ایجاد یک تغییر و گرفتن بازخورد از کاربران یک ویژگی جدید را به قابلیت های خود افزوده است. این ویژگی عبارت است از پین کردن کامنت در اینستاگرام. در این مقاله ما توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه کرده ایم. و راه هایی برای افزایش درآمد به کمک این قابلیت به شما آموزش داده ایم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

 

در ویدئوی بالا به آموزش سنجاق کردن کامنت در اینستاگرام پرداخته ایم. حتما شما هم تاکنون در اینستاگرام دیده اید که پیجی پستی را می گذارد. و با وجود کامنت های بالا، تعدادی از کامنت ها در بالای کامنت های دیگر به نمایش در می آیند. یا به عبارت دیگر این کامنت ها برجسته شده اند. تا کاربران در همان نگاه اول آنها را مشاهده کنند. اما این قابلیت چه مزیتی دارد و تفاوت آن با کامنت ساده چیست؟

 

پین کردن نظرات در اینستاگرام

روز دوشنبه ۷ ژوئیه، اینستاگرام ویژگی جدید خود را در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد. همانطور که از نام آن پیداست، پین نظرات اینستاگرام، شبیه به پست ها و نظرات درج شده در سایت ها و اپلیکیشن های دیگر مانند توییتر، فیس بوک و یوتیوب است. برای امتحان کردن این قابلیت جدید در پیج اینستاگرام خودتان، باید اطمینان حاصل کنید که برنامه اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روز کرده اید.

 

بعد از آخرین آپدیت اینستاگرام، امکان پین کردن کامنت در اینستاگرام برای شما فراهم شده است. بر اساس این قابلیت شما می توانید نظراتی را در بالای لیست نظرات پست های خود پین کنید.

وقتی شما یک نظر را پین می کنید، هر کسی که وارد بخش کامنت های پست شود می تواند آن را ببیند. شما باید توجه داشته باشید که همواره نظرات خوب و مناسبی را پین کنید. زیرا نظرات پین شده می تواند کمک زیادی به ایجاد تعامل و پیشرفت پیج شما بکنند.

هنگامی که یک نظر پین شد، بدون در نظر گرفتن زمان ارسال، در بالای کامنت های پست مربوطه قرار می گیرد. نکته جالب اینجاست که با پین کردن کامنت در اینستاگرام در واقع انتخاب کرده اید که حتی کسانی که وارد بخش نظرات نشده اند، بتوانند آن کامنت را ببینند و بخوانند.

در واقع کاربران کامنت های پین شده در اینستاگرام را هنگام پیش نمایش مطالب در فید خود (صفحه اصلی اینستاگرام که پست ها در آن قرار می گیرند) می بینند. و اولین نظری که هنگام باز کردن بخش کامنت ها و یا کپشن پست مشاهده می کنند، همان کامنت پین شده است.

 

پین کردن کامنت در اینستاگرام کار سختی نیست. و از قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کند. اما در ادامه چند نکته حائز اهمیت در این باره نوشته شده است:

 

همه شما میدانید که یکی از مهمترین اصول در اینستاگرام، کامنت ها و نحوه پاسخگویی به کامنت ها در اینستاگرام است. حتما این سوال برای شما پیش آمده است که اینستاگرام چرا قابلیت «پین کردن کامنت در اینستاگرام» را به ویژگی های خود افزوده است؟

باید بگویم که اینستاگرام از این قابلیت به عنوان راهی برای ترغیب افراد و کاربران به تعامل استفاده می کند. مثلا شما می توانید یک کامنت بحث برانگیز را پین کنید تا مخاطبان نتوانند از مقابل آن به سادگی بگذرند و در بحث شما شریک شوند. به این صورت تعامل شما با مخاطبین افزایش پیدا می کند. و شما می توانید فالوورهای بیشتری پیدا کنید.

به کمک پین کردن کامنت در اینستاگرام می توان عملیات لازم برای پیگیری و اطلاع رسانی به کاربران در حیطه یک پست را انجام داد. به عنوان مثال، می توانید برای اعلام برنده یک پست، یک کامنت نوشته، ارسال کرده و پین نمایید.

 

با توجه به آخرین بررسی ها، قابلیت «پین کردن کامنت در اینستاگرام» اکنون فقط برای کاربران iOS و Android در حال استفاده است.

این احتمال وجود دارد که این قابلیت برای کاربران نسخه وب به این زودی ظاهر نشود. زیرا بسیاری از ویژگی های نسخه موبایلی اپلیکیشن اینستاگرام را به نسخه دسکتاپ اینستاگرام منتقل نمی کنند. حداقل برای مدتی این امکان برای کاربران نسخه تحت وب اینستاگرام وجود نخواهد داشت.

 

برای پین کردن نظرات اینستاگرام کافی است:

 

اگر می خواهید یک نظر را از پین بردارید، به سادگی دوباره انگشت خود را روی کامنت بکشید. روی نماد سنجاق ضربه بزنید و آن را حذف کنید. وقتی که نظر را از پین برمیدارید یا به عبارتی unpin می کنید، کامنت حذف نخواهد شد. فقط دیگر در بالای کامنت ها نمایش داده نمی شود.

 

برای پین کردن نظرات اینستاگرام باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

 

اگر می خواهید یک نظر را از پین بردارید، به سادگی دوباره انگشت خود را روی کامنت بگذارید و چند ثانیه نگه دارید، روی نماد سنجاق ضربه بزنید و آن را حذف کنید. وقتی که نظر را از پین برمیدارید یا به عبارتی   unpin می کنید، کامنت حذف نخواهد شد، فقط دیگر دربالای کامنت ها نمایش داده نمی شود.

 

همانطور که در بالا گفتیم قابلیت پین کردن کامنت این امکان را برای صاحب پیج ها فراهم کرده است تا انتخاب کنند چه کامنتی در صدر کامنت های پست آن ها نمایش داده شود. در ادامه چند روش به شما آموزش می دهیم که به کمک کامنت های پین شده درآمد خود را افزایش دهید.

 

در این مقاله به آموزش پین کردن کامنت در اینستاگرام در سیستم عامل های مختلف پرداخته ایم. و مزایای آن و راه های کسب درآمد از آن را معرفی کردیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر سوال یا پیشنهادی داشتید، در کامنت ها از ما بپرسید.

فوریه 4, 2021

فوریه 4, 2021

فوریه 3, 2021

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام می تواند تاثیر مثبت بسیار زیادی برای فالوورهای شما داشته …

سلام و خسته نباشید
برای اینکه بتونیم از پین کردن کامنت استفاده کنیم باید اپدیت باشه اینستاگراممون؟!پین کردن نظرات در اینستاگرام

سلام دوست عزیز
بله، با توجه به اینکه پین کردن جز جدیدترین ویژگی های اینستاگرام است باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه موجود تغییر دهید.

چگونه کامنت ها را پین کنیم؟؟؟

مقاله رو به دقت بخونین. روش پین کردن کامنت در اینستاگرام به طور کامل برای هر پلتفرم شرح داده شده

چگونه کامنت خود را در اینستا پیدا کنیم؟؟

به صفحه activity اینستاگرام خود بروید تا تمام فعالیت های خود از جمله لایک و کامنت های خود را بیابید

چگونه کامنت را در تلگرام فعال کنم؟؟

برای کامنت گذاشتن در تلگرام باید از ربات هایی مثل anycombot استفاده کنین

سلام نحوه حذف کامل اکانت اینستا رو میشه بگید؟؟

به مقاله دی اکتیو کردن حساب اینستاگرام در چهار قدم مراجعه کنین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ورود

تخفیف شگفت انگیز محصولات آموزشی!

پین کردن نظرات در اینستاگرام

وبلاگ

در بروزرسانی اخیر یک قابلیت جدید به برنامه اینستاگرام اضافه شده است که با استفاده از آن میتوانید تا حداکثر 3 کامنت را برای هر یک از پست های منتشر شده خود بالاتر از بقیه سنجاق کنید . در ادامه با ما و آموزش پین کردن کامنت دلخواه در اینستاگرام – سنجاق کردن 3 کامنت زیر پست همراه باشید.

برای استفاده از این قابلیت لازم است برنامه اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کرده و سپس مراحل زیر را انجام دهید :

در این بخش میتوانید 3 نظر را بالاتر از همه نظرات سنجاق کنید :

برای خارج کردن از این حالت نیز کافیست :

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

سلام مرسی از مطلب خوبتون . برای پیج من نداشت ولی آپدیت کردم اضافه شد . شما بهترین سایتو دارید موفق باشید

سلام ممنون از همراهی شما دوست عزیز

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با توجه به نبود یک مرجع خوب برای آموزش برنامه های موبایل ما ترفند 3 را تاسیس کردیم و میخواهیم با همراهی شما بهترین باشیم…

جستجو با زدن Enter و بستن با زدن ESC

دسته موضوعی :

بازاريابی و تبليغات شبکه‌های اجتماعی

فهرست

روش پین کردن در لایو استوری اینستاگرام

چطور کامنت لایو اینستاگرام را unpin کنیم؟

روش پین کردن کامنت در پستهای اینستاگرام

پین کردن نظرات در اینستاگرام

 

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام امکان برگزار کردن لایو استوری است. لایو استوری در حقیقت یک نشست ویدیویی زنده بین صاحب اکانت و فالورهای آن است. اگر تابه‌حال این امکان را استفاده کرده‌اید، حتما با اهمیت پین کردن در لایو استوری اینستاگرام آشنا هستید. برای‌مثال وقتی می‌خواهید لایو را در راستای بررسی یک موضوع برگزار کنید، اهمیت این قابلیت پررنگ‌تر می‌شود. چون با شروع لایو استوری اینستاگرام به‌مرور کاربران به جمع شما اضافه شده و احتمال دارد که موضوع لایو را ندانند یا فراموش کرده باشند. با پین کردن در لایو استوری اینستاگرام می‌توانید درباره عنوان بحث را به آن‌ها اطلاع دهید. همچنین این قابلیت مانع از گم‌شدن عنوان بحث و موضوع مورد نظر بین کامنت­ های متعدد ارسالی از جانب کاربران می‌شود. البته اینستاگرام امکان پین کردن کامنت‌های درج‌شده زیر پست‌ها را فراهم کرده است. در ادامه روش انجام این دو کار را برایتان آورده‌ایم.

 

 

برای استفاده از پین کردن در لایو استوری اینستاگرام در لایوهایتان، کافی است مراحلی که در ادامه آمده را انجام دهید.

1.برنامه اینستاگرام را باز کنید.

2.وارد حساب کاربری‌تان شوید.

3.روی تصویر پروفایلتان ضربه بزنید.

4.دکمه Live را پیدا کنید.

5.ویدیوی لایو یا زنده را شروع کنید.

6. بر روی Pin کردن کامنت ضربه بزنید.

 

 

برای حذف پین کردن در لایو استوری اینستاگرام، باید روی نماد x در سمت راست کامنت پین شده ضربه بزنید. 

 

 

روش پین کردن کامنت در پست‌های اینستاگرام

 

روش پین کردن کامنت در پست‌های اینستاگرام در تاریخ دوم می سال 2020 به این برنامه جذاب اضافه‌شده است. با این روش می‌توانید نظرات برتر کاربران در زیر پست‌هایتان پین کنید تا بالاتر از نظر بقیه قرار بگیرند و دسترسی به آن‌ها راحت‌تر باشد. در ادامه روش انجام این کار را برایتان آورده‌ایم.

1.برنامه اینستاگرام را باز کنید.

2.وارد حساب کاربری ‌تا نشوید.

3.پست‌ها را باز کنید.

4.روی یک کامنت یا نظر ضربه بزنید و آن را به سمت چپ بکشید.

5.روی آیکون پین ضربه بزنید.

با پین کردن کامنت در پست‌های اینستاگرام می‌توانید نظراتی که کاربردی‌تر هستند را در بالای بقیه نظرات پین کنید تا در بین نظرات منفی و نظراتی که توسط بات‌های تلگرامی درج می‌شوند از دست نروند.

 

سخن آخر

با توجه به اینکه اینستاگرام این روزها یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است، مدیران این برنامه سعی دارند که امکانات بیشتری برای راحتی کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن در نظر بگیرند. از جمله این امکانات می‌توان به قابلیت پین کردن نظرات در لایو استوری اینستاگرام یا پین کردن نظرات کاربران زیر پست‌های اینستاگرام اشاره کرد. مدیران اینستاگرام با این روش سعی کرده‌اند که امکان فیلتر نظرات را برای مخاطبان کاربران فراهم کنند؛ و به آن‌ها این قابلیت را بدهند که نظراتی که مورد پسندشان است را برای مخاطبانشان به‌صورت برجسته‌تر و متفاوت‌تر به نمایش بگذارند.

 

مشاهده خدمات کامل تبلیغات اینستاگرامهیجان زده خواهید شد!

 

 

پین کردن نظرات در اینستاگرام

مطالب مرتبط:

 

 

برچسب ها

احتمالا این مطالب برای شما جالب باشد

اولین واکنشی که پس از دادن لیست قیمت به مشتری داده میشود این است که “اصلا نفهمیدیم اینها چی هستن! اگه میشه یکم توضیح بدین!” برای این منظور مقاله ای را برای آشنایی شما عزیزان با اصطلاحات جاری تلگرامی تدوین نموده ایم که در اینجا به آن میپردازیم. چنانچه با اصطلاحات تلگرامی آشنایی دارید از تعرفه های تبل …

فهرست روش های کسب درآمد از تلگرام صفحات خبرگزاری چطور می‌توانند از تلگرام کسب‌درآمد کنند؟ فریلنسرها با تولیدمحتوا چگونه می‌توانند از تلگرام کسب درآمد کنند؟ مقدمه امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و با وجود اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام شما هم می‌توانید به راحتی از آن کسب ‌درآمد کنید؛ اما چگونه؟ پیام‌رس …

فهرست تبلیغات چیست؟ قدرت تبلیغات در دنیای امروزی تبلیغات در شبکه های اجتماعی چیست؟ رقابت تبلیغات آنلاین و آفلاین تفاوت تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟ مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی چیست؟ چرا تبلیغات در شبکه های اجتماعی در ایران اهمیت دارد؟ انواع روش‌های تبلیغات در شبکه های اجتماعی …

آیا به دنبال راهی هستید تا بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را دگرگون کنید؟ آیا به تبلیغات بومی فکر کرده اید؟ تبلیغات بومی علاوه بر این که کاربران شبکه های اجتماعی شما را ایجاد می کنند و اشتیاق را در آن ها افزایش می دهند، مصرف کنندگان واقعی نیز برای محتوای برندسازی شده شما به ارمغان می اورند. در این …

نظر شما چیست

برای اطلاع از اخبار سایت در خبرنامه عضو شوید تا هر ماه ایمیلی از ما برای شما ارسال شود

آدرس : تهران سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، باغستان دوم، پلاک 8، واحد 4

تلفن ثابت :

02126741866

تلفن همراه

09128188446

ایمیل : [email protected]

Publisher – مرجع آموزش ایسنتاگرام

در زیر پست‌ها اینستاگرام گاهی کامنت‌های مثبتی نوشته می‌شود که شما دوست دارید همه فالورهایتان کامنت را ببینند. اینستاگرام این قابلیت جدید را به کاربران داده است تا کامنت‌های خود را مدیریت کنند. در ادامه با کادرگرام همراه باشید تا آموزش پین کردن کامنت در اینستاگرام را در سه مرحله یاد بگیرید.

 

فیلم آموزشی «آموزش پین کردن کامنت در پست‌های اینستاگرام»

اینستاگرام مدیریت کامنت‌ها را به صورت آزمایشی انجام داده و پس از تایید در ورژن جدید این قابلیت را در اختیار همه کاربران قرار داده است. شما به عنوان نویسنده پست تعداد ۳ کامنت را می‌توانید پین کنید تا بقیه دوستان‌تان کامنت‌های موردنظر را بخوانند.پین کردن نظرات در اینستاگرام

قابلیت پین کردن کامنت در ورژن جدید اینستاگرام قابل دسترسی است، بنابراین باید اینستاگرام شما آپدیت باشد. در مرحله اول باید وارد Google play یا Appstore شوید و اینستاگرام‌تان را آپدیت کنید.

وارد صفحه اینستاگرام خود شوید و پستی را که قصد پین کردن کامنت‌ها را دارید انتخاب کرده و وارد قسمت کامنت‌ها شوید.

شادوبن (Shadowban) اینستاگرام چیست؟ و چگونه از شر آن خلاص شویم؟


آموزش کپی کردن متن (Caption) از اینستاگرام

چگونه تایید هویت دو مرحله‌ای (Two-Factor Authentication) را در…

در این مرحله در گوشی‌های اندروید روی کامنت نوشته شده کلیک کنید و نگه دارید تا در قسمت بالای صفحه نوار ابزار ‌Selected (انتخاب) نمایان شود.

سپس مانند شکل بالا روی گزینه پین کلیک کنید.

در گوشی‌های ios کامنت مورد نظر را به سمت چپ بکشید تا گزینه پین فعال شود و روی آن کلیک کنید.

در پایین صفحه کادری نمایش داده می‌شود که نوشته شده: «کامنت‌های مورد علاقه‌تان را پین کنید و سپس توضیح داده است که می‌توانید ۳ کامنت را پین کنید کامنت‌ها را در بالای پست نشان می‌دهیم. وقتی که شما کامنتی را پین می‌کنید برای دوستتان که کامنت را نوشته است پیامی ارسال می‌کنیم». باید روی گزینه Pin comment کلیک کنید.

کامنت موردنظر پین می‌شود و به عنوان اولین کامنت به کاربران نمایش داده می‌شود. به این ترتیب ۲ کامنت دیگر را نیز می‌توانید پین کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید کامنتی را که پین کنید به نویسنده کامنت پیام ارسال می‌شود که پیام‌تان پین شده است.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله آموزش تصویری کپی کردن متن (Caption) از اینستاگرام را هم مطالعه کنید.

اگر سوالی در این مورد دارید می‌توانید در قسمت کامنت‌ها از ما بپرسید.

Prev Post

شادوبن (Shadowban) اینستاگرام چیست؟ و چگونه از شر آن خلاص شویم؟

Next Post

آموزش ساخت کاور ویدئو اینستاگرام با گوشی موبایل

شادوبن (Shadowban) اینستاگرام چیست؟ و چگونه از شر آن خلاص شویم؟

آموزش کپی کردن متن (Caption) از اینستاگرام

چگونه تایید هویت دو مرحله‌ای (Two-Factor Authentication) را در اینستاگرام فعال کنیم؟

چگونه از فونت‌های فارسی در استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟

سلام من از نسخه ios اینستاگرام استفاده میکنم،با اینکه به روز هستش اما نمیتوم کامنتها را پین کنم ؟؟؟؟

سلام دوست عزیز در نسخه ios باید کامنت مورد نظر را به سمت چپ بکشید کنارش چند آیکون وجود داره که یکیشون pin هستش با انتخاب گزینه پین می‌تونید کامنتتون را پین کنید.

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

پین کردن نظرات در اینستاگرام

Recent Posts

آموزش ساخت کاور ویدئو اینستاگرام با گوشی موبایل


آموزش پین کردن کامنت در اینستاگرام

شادوبن (Shadowban) اینستاگرام چیست؟ و چگونه از شر آن خلاص شویم؟


آموزش کپی کردن متن (Caption) از اینستاگرام

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

کاربران با قابلیت پین کردن نظرات در اینستاگرام می توانند حداکثر سه کامنت مناسب و مثبت را بر بالای نظرات پست خود سنجاق نمایند تا بازدید کننده ها به راحتی این نظرات را دیده و تحت تاثیر قرار بگیرند.

به تازگی اپلیکیشن اینستاگران برای ایجاد یک تغییر و دریافت بازخوردهای بهتر از کاربران، ویژگی جدیدی را به قابلیت های خود اضافه کرده است، این ویژگی پین کردن نظرات در اینستاگرام می باشد که امکانات جدیدی به کاربر می دهد. برای بررسی بیشتر این موضوع در اینستاگرام، در این مطلب همراه ما باشید.

اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت پین کردن نظرات به بالای صفحه را برای تمام کاربران در کلیه نقاط جهان فعال نموده است. کاربران با این قابلیت می توانند حداکثر ۳ نظر را به بالای صفحه سنجاق نمایند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا با هایلات نمودن کامنت های مثبت، کنترل بیشتری بر لحن نظرات داشته باشند و تا حدی از ارسال کامنت هاب منفی و نفرات پراکن پیشگیری کنند.

اینستاگرام چندی پیش با انتشار پستی در توییتر کاملا رسمی از فعال شدن قابلیت پین کردن کامنت برای کلیه کاربران اطلاع داد.

اینستاگرام هدف از سنجاق نمودن کامنت ها را ترویج ارسال نظرهای مثبت و مدیریت بهتر گفتگوها می داند، به منظور پین نمودن نظر می توانید از آموزش ارائه شده در این مطلب استفاده نمایید.پین کردن نظرات در اینستاگرام

اینستاگرام در طی چند سال گذشته ابزار و قابلیت های جدیدی را معرفی نموده که اغلب آنها برای مبارزه با آزار و اذیت و نفرات پراکنی و انتشار اخبار جعلی می باشند. این اقدامات اینستاگرام پس از انتخاب مدیر عامل جدید یعنی آدام موسری در سال ۲۰۱۸ شدیدتر شد و به دنبال آن سایر قسمت های شبکه اجتماعی اینستا به ویژه قسمت نظرات به شکل قابل توجهی بهبود یافت. اینستاگرام در حال حاضر توانسته با استفاده از هوش مصنوعی به شکل خودار نظرات اهانت آمیز را حذف نماید و با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربر قبل از ارسال نظر اهانت آمیز یا آسیب زننده هشدار دهد.

البته قابلیت پین کردن کامنت ها مثل دیگر ابزارهای بازدارنده اینستاگرام سودمند نمی باشد، ولی باز هم کمک زیادی به کسب و کارها، تولیدکنندگان محتوا، اینفلوئنسرها و کاربران معمولی به منظور مدیریت خواهد نمود.

پس از آخرین بروز رسانی اینستاگرام، قابلیت پین نمودن کامنت در اینستاگرام برای کاربران فراهم شد، با توجه به این قابلیت کاربر میی تواند نظراتی را در بالای لیست نظرات پست های خود پین نماید.

وقتی شما یک نظر را پین کنید، هر کاربری که وارد بخش کامنت های پست گردد می تواند این نظر را ببیند. در این مورد باید توجه داشته باشید که همواره نظرات مثبت و خوبی را پین نمایید، زیرا این نظرات پین شده کمک زیادی به ایجاد تعامل و پیشرفت تان در پیج می نماید. زمانی که یک نظر پین می شود، بدون در نظر گرفتن زمان ارسال، در بالای کامنت های پست مربوطه قرار خواهد گرفت، نکته جالب در این مورد این است که با پین نمودن کامنت در اینستا در حقیقت انتخاب نموده اید که حتی افرادی که وارد بخش نظرها نشده اند نیز بتوانند کامنت شما را ببینند و بخوانند.

در حقیقت کاربرها کامنت های پین شده در اینستاگرام را در زمان پیش نمایش مطالب در فید خود می بینند، فید همان صفحه اصلی اینستاگرام است که پست ها در آن قرار می گیرند. اولین نظری که در زمان باز شدن بخش کامنت ها یا کپشن پست دیده می شود همان کامنت پین شده می باشد.

پین کردن نظرات در اینستاگرام کار چندان سختی نبوده و قانون و قاعده خاصی نیز ندارد، ولی در ادامه با چند نکته مهم در این مورد آشنا می شویم:

تا جایی که همه می دانند یکی از مهمترین اصول اینستاگرام، کامنت ها و چگونگی پاسخگویی به آنها در اینستاگرام می باشد. حال باید ببینیم که چرا اینستاگرام ویژگی پین نمودن کامنت در اینستاگرام را به دیگر قابلیت های خود اضافه نموده است.

باید بدانید که اینستاگرام این قابلیت را به منظور راهی برای ترغیب نمودن افراد و کاربران به تعامل در نظر گرفته است، به عنوان نمونه کاربر می تواند یک کامنت بحث برانگیز را پین کند تا مخاطبان نتوانند از آن به سادگی رد شوند و در بحث شریک شوند. با این روش تعامل با مخاطبین بیشتر خواهد شد و کاربر می تواند فالوورهای بیشتری داشته باشد.

با استفاده از پین کردن نظرات در اینستاگرام می توانید عملیات لازم به منظور پیگیری و اطلاع رسانی به کاربران در حیطه یک پست را انجام دهید. مثلا برای اعلام برنده یک پست، می توانید یک کامنت بنویسید و ارسال نموده و پین کنید.

با توجه به تحقیقات انجام شده ویژگی پین کردن نظرات در اینستاگرام در حال حاضر برای کاربران iOS و Android در دسترس و قابل استفاده می باشد اما قرار دادن این قابلیت برای کاربران نسخه وب فعلا وجود ندارد، چون اغلب ویژگی های نسخه موبایلی اپلیکیشن اینستاگرام را به نسخه دسکتاپ اینستاگرام انتقال نمی دهد.

به منظور پین کردن نظرات در اینستاگرام به روش زیر عمل می کنیم:

حال اگر می خواهید یک نظر را از پین برداید، خیلی ساده می توانید اینکار را انجام دهید، مجددا انگشت خود را بر روی کامنت بکشید، و سپس بر روی نماد سنجاق ضربه زده تا حذف شود. با برداشتن پین کامنت پاک نمی شود بلکه فقط دیگر در بالای کامنت ها دیده نمی شود.

در ادامه به منظور پین کردن نظرات در اینستاگرام در نسخه اندروید به روش زیر عمل می کنیم:

برای unpin نمودن در اندروید باید انگشت خود را بر روی کامنت مدنظر خود بگذارید و چند ثانیه صبر کنید و بعد بر روی نماد سنجاق ضربه زده تا کامنت پین شده حذف گردد، این کامنت در واقع از بالای کامنت ها پاک می شود اما همچنان در بین نظرات وجود دارد.

همانطور که توضیح داده ویژگی پین کردن نظرات در اینستاگرام این امکان را برای صاحبان پیج فراهم نموده است تا انتخاب نمایند چه کامنتی را در بالای کامنت های پست نمایش داده شود، برای اینکه این موضوع را به خوبی متوجه شوید در ادامه چند روش را آموزش خواهیم داد تا بتوانید با استفاده از کامنت های پین شد درآمد خود را بیشتر کنید:

منبع : آرگا


بهترین فیلم های آموزش نقاشی با مداد رو در یوتیوب رایگان ببین (فیلتر شکنت رو روشن کن)


برای دیدن شیک ترین و ارزون ترین پک های هدیه، همین حالا کلیک کن


ویدئوهای رایگان تزیین میوه و سالادهای مختلف رو در کانال “ایده های میا” ببین


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده پین کردن نظرات در اینستاگرام


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

گویا تک – سایت گویا تک مجله آموزش اندروید و ویندوز. دانلود نرم افزار ویندوز و دانلود برنامه تلگرام اندروید

پین کردن کامنت در پست‌ها یکی از قابلیت‌های کاربردی اپلیکیشن اجتماعی اینستاگرام است که به کاربران اجازه می‌دهد تا یک تا سه نظر در یک پست را از دیگر کامنت‌ها یا نظرات متمایز کنند و با پین (Pin) کردن آن، نظر مورد نظر را به ابتدای بخش نظرات منتقل کنند. سنجاق کردن کامنت‌ها معمولا برای بهتر دیده شدن آن کامنت در پست می‌باشد و مراحل انجام آن بسیار ساده است. در این نوشته تصمیم داریم آموزش پین کردن کامنت که به آن سنجاق کردن یا Pin نیز گفته می‌شود را در پست‌های اینستاگرام برای بهتر دیده شدن آن نظر منتشر کنیم.

در ادامه همراه با گویاتک باشید.

 

پین کردن نظرات در اینستاگرام

 

همیشه آخرین نسخه از اینستاگرام را بر روی گوشی خود داشته باشید تا قابلیت‌های جدید برای شما فعال شده باشد. برای این کار می‌توانید از مطلب ” دانلود اینستاگرام ” استفاده کنید.

برای پین کردن کامنت ابتدا به بخش نظرات پست مورد نظر مراجعه کنید.

سپس با انگشت خود کامنت مورد نظرتان را لمس کرده و نگه دارید تا گزینه‌های آن نمایش داده شود.

 

 

اکنون در بالای صفحه روی گزینه سنجاق یا Pin ضربه بزنید.

 

 

اکنون یک پنجره باز خواهد شد. بر روی گزینه سنجاق نظر یا Pin Comment ضربه بزنید.

 

 

اکنون کامنت مورد نظر شما به بالای بخش نظرات پین یا سنجاق شده است. و با عبارت Pinned یا سنجاق شده متمایز شده است.

 

 

دیدگاه شما در رابطه با این نوشته چیست؟

در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در رابطه با سنجاق کردن نظرات اینستاگرام برای ما یک دیدگاه ارسال کنید. موفق و پیروز باشید…

امیر محمد سردبیر گویاتک است. او علاقمند به نویسندگی و بیش از یک دهه در مورد تکنولوژی نوشته است. برای دریافت آموزش‌های اینترنت پیج اینستاگرام گویاتک را حتما فالو کنید ❤
INSTA ID: @gooya.tech

پست قبلی

آموزش استفاده از ایموجی ویندوز ۱۰ در مرورگرها و ورد

پست بعدی

شناسایی برنامه‌هایی که مصرف CPU را در ویندوز ۱۰ بالا می‌برند!

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش حذف اکانت اینستاگرام Instagram 2021 برای همیشه

۶ روش رفع ارور ” خطای شبکه ناشناخته رخ داده است ” در اینستاگرام

آموزش غیرفعال کردن اطلاع رسانی لایو دوستان در اینستاگرام

نظرات حاوی تبلیغات و توهین منتشر نخواهد شد.

پین کردن نظرات در اینستاگرام

دانلودها

دانلود اینستاگرام فارسی ❤ ۲۰۲۱ Instagram اندروید (بهمن ۹۹)

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.19

دانلود ADM جدید ۲۰۲۱ برنامه دانلود منیجر پرسرعت اندروید

دانلود دیوار جدید ۹۹ ⭐ Divar برنامه خرید و فروش برای اندروید

آموزش استفاده همزمان از دو واتس اپ با دانلود YOWhatsApp

آموزش

آموزش قطع تماس اندروید با دکمه روشن / خاموش

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

آموزش فعال کردن حالت دسکتاپ سایت در گوشی اندروید

آموزش خرید و فروش سهام بورس کارگزاری آگاه در گوشی اندروید

مقالات

آموزش غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول

۵ روش مشاهده و پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی همراه اول

آموزش دریافت ۳۰% شارژ بیشتر همراه اول برای بانوان

بررسی مزایا و معایب همکاری با فریلنسرها برای تولید محتوا

لیست گوشی‌ های ۵G (اینترنت نسل پنجم) در سال ۱۳۹۹

پستهای اخیر

دانلود اینستاگرام فارسی ❤ ۲۰۲۱ Instagram اندروید (بهمن ۹۹)

دانلود واتساپ جدید ۹۹ + فارسی ⭐ Whatsapp 2.21.2.19

آموزش قطع تماس اندروید با دکمه روشن / خاموش

دانلود ADM جدید ۲۰۲۱ برنامه دانلود منیجر پرسرعت اندروید

دانلود دیوار جدید ۹۹ ⭐ Divar برنامه خرید و فروش برای اندروید

آموزش ها

آموزش قطع تماس اندروید با دکمه روشن / خاموش

آموزش پین کردن پیامک یک شماره مهم در گوشی اندروید

گویا تک ، یک تارنمای تخصصی در زمینه دانلود و آموزش فناوری هوشمند است که در سال 1396 تاسیس شده است. در گویاتک روازنه مطالب جدید منتشر می‌شود.

تمامی حقوق مطالب برای گویا تک محفوظ است و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد.

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

1334

پین کردن نظرات در اینستاگرام
پین کردن نظرات در اینستاگرام
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *