چاپ مقاله isi

چاپ مقاله isi
چاپ مقاله isi

موسسه اشراق مقالات علمی شما را  با قیمت مناسب و در معقول ترین زمان ممکن در نشریات و مجلات معتبر و مورد تائید دانشگاه های ایران مانند ISI , ISC , SCOPUS , PUBMED بصورت تضمینی به چاپ می رساند. موسسه پژوهشی تحقیقاتی اشراق در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینه مشاوره پروژه های دانشجویی آغاز کرد. هدف ما در راستای خدمات رسانی بهتر به دانشجویان و محققین عزیز می باشد.

انتشار مقاله در ژورنال های معتبر به عنوان جزء اجتناب ناپذیر پروسه تحصیل در مقاطع دانشگاهی به شمار می آید. چاپ مقالات علمی نشان‌ دهنده‌ی علاقه‌ی دانشجو به انجام کار تحقیقاتی و میزان جدیت وی در انجام آن می‌باشد. و در بیشتر دانشگاه های کشور 2 نمره پایان نامه اختصاص به چاپ مقاله از پایان نامه تعلق می گیرد. دانشجویانی که دارای مقالات علمی هستند، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش در مقاطع تحصیلی بالاتر، به ویژه در مقطع دکتری هستند همچنین موفقیت در انتشار و چاپ مقالات علمی یکی از فاکتور های تعیین کننده در ارزیابی فعالیت های تحقیقاتی و طرح های پژوهشی محسوب می گردد.

چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جمله خدمات ارائه شده در موسسه اشراق می باشد.محققین و پژوهشگرانی که قصد چاپ مقاله در مجلات را دارند می توانند به مجرب ترین موسسه چاپ مقاله در ارتباط باشند و مشاوره های لازم در این زمینه را از مشاوران مجرب موسسه بهره مند شوند و  مقالات خود را به موسسه ما ارسال نمایند تا پیگیری و چاپ مقاله را در کمترین زمان توسط کارشناسان ما انجام شود.
هزینه دریافتی موسسه اشراق بابت ارسال مقاله به مجلات علمی ISI, ISC, SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی و پیگیری تا دریافت پاسخ نهایی از سوی مجلات بسته به نوع مجله انتخابی به این صورت است:

هزینه و مدت زمان پایه (پیش فرض) اخذ پذیرش از ژورنال های معتبر ISI در موسسه اشراق

هزینه و مدت زمان پایه (پیش فرض) اخذ پذیرش از ژورنال های معتبر  داخلی و خارجی در موسسه اشراقچاپ مقاله isi

1: ارسال درخواست خود به ادرس ایمیل  [email protected] 
2: بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
3: معرفی مجلات مناسب در اسکوپ مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
4: تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
5: ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
6: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله)

نکات مهم:

موسسه اشراق:

در کانال تلگرام موسسه اشراق عضو شوید. و از آخرین اخبار دانشگاهی، آزمون ها، تخفیفات چاپ مقاله درمناسبت های خاص و همچنین مطالب آموزشی این سایت مطلع شوید.

                                                        041-33373424                              09149724933                     [email protected]

ویرایش کتاب یک فرآیند زمان بر می باشد و نیازمند توجه زیادی است. متن کتاب عصاره و جان مایه کتاب است اگر متن کتاب به درستی ویرایش شده باشد تاثیری که بر خواننده خواهد گذاشت دو برابر می شود.در واقع ویراستار، مهندس و نگارنده متن کتاب است و آن را به زیباترین شکلی که شایسته اش باشد می آراید. 
ویرایش به بخش های مختلفی تقسیم می شود که بر اساس نوع متن، اهمیت هر کدام متفاوت است. انواع ویرایش را با توجه به تغییرات و اصلاحاتی که ویراستار در متن خام ایجاد می کند به ویرایش صوری (ظاهری، فنی) ، نگارشی (ادبی)، علمی (محتوایی) و جامع تقسیم می کنند.

ویرایش صوری یا ظاهری یا فنی همان تغییراتی است که ویراستار در صورت یا ظاهر متن ایجاد می کند.در نهایت ویرایش فنی سبب می شود تا متن خام به یک متن زیبا، اصولی و آرایش یافته تبدیل گردد تا مخاطب بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

1. اصلاح اشتباهات گرامری و ایراد های ویرایشی

2. ایجاد یکپارچگی و تصحیح درستی زمان افعال

3. ایجاد تقارن زمانی مناسب با متن و جملات

چاپ مقاله isi

4. تصحیح لحن بیان جملات

5. اصلاح ارتباطات فعل و فاعل ، معلوم و مجهوم و …

6. اصلاح غلط های املایی، تصحیح کاربرد حروف تعریف ، سجاوندی و …

7. ایجاد ارتباط معقول و مناسب بین جملات

8. ایجاد یکنواختی در ویرایش متن انگلیسی و ویرایش به یکی از سبک های انگلیسی  یا آمریکایی

نوع خدمت

ویرایش کتاب و مقاله ISI بصورت تخصصی در تمامی زبان ها

توسط دکترای همان رشته

برای مقالات هر صفحه5500تومان

برای کتب هر صفحه 4500 تومان

ویرایش کتاب و مقاله

توسط متخصصNative

 

هر ۵۰۰ کلمه یک روز

حالت استاندارد برای ویرایش مقالات به این صورت می باشد ولی در حالتی کار ترجمه بسیار ضعیف باشد و یا بخواهید مطابقت بین متن اصلی و ترجمه صورت پذیرد قسمت هایی که کار ترجمه دوباره انجام شود هزینه ترجمه مطالبه می شود.

افتخار موسسه اشراق با سال ها تجربه در زمینه ویرایش تخصصی انواع مقالات در رشته های مختلف این است که علاوه بر دقت، سرعت و کیفیت برتر ، هزینه عادلانه ای برای خدمات خود ارایه می کند.

گام اول: ارسال درخواست خود به ادرس ایمیل  [email protected] 
گام دوم: بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
گام سوم: معرفی مجلات مناسب در اسکوپ مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
گام چهارم: تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
گام پنجم: ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
گام ششم: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله)

نکات مهم:

در کانال تلگرام موسسه اشراق عضو شوید. و از آخرین اخبار دانشگاهی، آزمون ها، تخفیفات چاپ مقاله درمناسبت های خاص و همچنین مطالب آموزشی این سایت مطلع شوید.

                                                        041-33373424                   09149724933                     [email protected]

گروه مترجمین اشراق با هدف ارتقای سطح علمی و همیاری به دانشجویان و اساتید محترم در زمینه چاپ مقالات، تبدیل پایان نامه ها به کتاب و چاپ کتاب های مختلف در جامعه فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز افتخارات زیادی را کسب نموده است.

در همین راستا این موسسه برای اولین بار در ایران، با سه شرکت آمریکایی، استرالیایی/انگلیسی و کانادایی تفاهم همکاری امضا نموده است تا مقالات شما عزیزان را با بالاترین استاندارد جهانی ویرایش نموده و بدین ترتیب مسیر حضور دانشمندان ایرانی در قله های علمی را هموار سازد. با توجه به نوع خدمتی که شما انتظار دارید، خدمات این گروه به چهار دسته ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی، ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته و ویرایش توسط ویراستاران آمریکایی دسته بندی شده است تا بدین وسیله، نیاز شما در هر سطحی به بهترین شکل برآورده شود.

موسسه علمی پژوهشی اشراق با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.
برای ثبت سفارش میتوانید با شماره های 09149724933 و یا 04133373424 با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  [email protected]  ارسال نمایید تا مشاور های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی دارای اعتبار بسیار حائز اهمت میباشد و پژوهشگران باید دقت داشته باشندکه با چاپ مقالات خود در مجلات جعلی امتیاز علمی آن را از دست ندهند.

ادامه مطلب

مقالات گروه پزشکی و پیراپزشکی را می‌توانید در ژورنالهای تخصصی pubmed به چاپ رسانید. چاپ فوری مقاله در این ژورنالها به صورت فوری و تضمینی در موسسه پژوهش برتر انجام می‌شود. کلیه خدمات این موسسه به صورت تضمینی و با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌شوند. چاپ مقاله isi

ادامه مطلب

چاپ مقاله برای دانشجویان و اساتید و کسانی که می خواهند رزومه خوبی داشته باشند بسیار مورد توجه هست .

ادامه مطلب

دانشجویان و اساتید جهت تقویت رزومه ی علمی خود برای دفاع دکتری یا ارتقا رزومه ،دریافت 2 نمره پایان نامه و غیره نیاز به اکسپت و چاپ مقالات علمی خود در مجلات معتبر و مورد تایید دانشگاه دارند موسسه پژوهش برتر با سابقه ی درخشان و کادری مجرب در این زمینه یاری رسان فرهیختگان گرانقدر میباشد.

ادامه مطلب

مجلات isi جز ژورنالهای بسیار پرمخاطب می‌باشند که اغلب نویسندگان تمایل به چاپ مقاله در این نوع از ژورنالها دارند برای چاپ مقاله در ISI مقاله باید بار علمی بسیار بالایی داشته باشد و همچنین با کیفیت بسیار بالایی ویرایش و ترجمه شده باشد. در این بخش نحوه چاپ مقاله در ژورنالهای ISI را به صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد.

ادامه مطلب

ژورنالهای داخلی isc اعتبار بسیار بالایی در داخل کشور دارند و برای چاپ مقاله در این نوع از ژورنالها باید مقاله خود را با کیفیت بسیار بالا آماده کنید تا قابل پذیرش در این نوع از ژورنالها باشد. موسسه پژوهش برتر با سالها سابقه می‌تواند مقالات تخصصی و علمی شما عزیزان را در ژورنالهای معتبر داخلی isc چاپ کند.

ادامه مطلب

جلسه مصاحبه دکتری یک فرصت برای نشان دادن توانایی شما جهت تحصیل در این مقطع می باشد .
قدر فرصت خود را بدانید و با آگاهی در این جلسه حاضر شوید .

ادامه مطلب

اخذ پذیرش از ژورنالهای خارجی scopus به صورت تضمینی در موسسه پژوهش برتر انجام می‌شود و کلیه خدمات این موسسه دارای گارانتی و ضمانت می‌باشند می‌توانید برای استفاده از خدمات موسسه پژوهش برتر درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال فرمایید.

ادامه مطلب

ژورنالهای اسکوپوس دومین رتبه در سطح بین المللی را دارند و بسیار کاربردی و امتیاز آور می‌باشند چنانچه موفق به چاپ مقاله در این نوع از ژورنالها شده باشید خواهید توانست امتیازات بیشماری از چاپ مقاله در ژورنالهای اسکوپوس دریافت نمایید.

ادامه مطلب

چنانچه در نظر دارید در ژورنالهای داخلی isc مقاله‌ای چاپ کنید می‌توانید فرآیند آماده سازی مقاله را از این قسمت مطالعه فرمایید. نحوه آماده سازی و سابمیت مقاله به ژورنالهای معتبر را می‌توانید از این بخش مطالعه فرمایید.

ادامه مطلب

چاپ تضمینی مقاله در مجلات تخصصی isi با کیفیت بسیار بالا و به صورت کاملا تضمینی در موسسه پژوهش برتر انجام می‌شود. کلیه خدمات ارائه شده در موسسه پژوهش برتر به صورت کاملا تضمینی انجام می‌شود.

ادامه مطلب

چاپ مقاله در ژورنالهای تخصصی و معتبر در موسسه پژوهش برتر با کیفیت کاملا تضمینی انجام می‌شود و کلیه فرآیند چاپ مقالات به صورت کاملا تخصصی و تضمینی می‌باشد.

ادامه مطلب

مجلات اسکوپوس جز دسته معتبری از مجلات خارجی می‌باشند که چاپ مقاله در این ژورنالها کاملا تضمینی می‌باشد و اعتبار بسیار بالایی دارد. برای چاپ تضمینی مقاله در این ژورنالها می‌توانید از طریق موسسه پژوهش برتر اقدام فرمایید.

ادامه مطلب

چاپ مقاله isi

انتخاب مجلات معتبر گام اساسی و مطمئن برای پذیرش و چاپ مقالات می‌باشند. می‌توانید برای انتخاب مجله با کیفیت تضمینی از خدمات موسسه پژوهش برتر استفاده نمایید.

ادامه مطلب

پذیرش و چاپ فوری مقاله در ژورنالهای تخصصی isi و isc اعتبار بالایی دارد اما نحوه چاپ مقاله در هر یک از این ژورنالها کاملا متفاوت می‌باشد و بستگی به نوع ژورنال دارد. می‌توانید برای چاپ مقاله در این ژورنالها از خدمات موسسه پژوهش برتر استفاده کنید.

ادامه مطلب

ما در موسسه پژوهش برتر با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای جهت ترجمه تخصصی مقالات، پذیرش مقالات در مجلات ISI ، ISC ، SCOPUS و سایر مجلات داخلی و خارجی آمـاده‌ی ارائه خدمات به کلیه‌ی اساتید، فرهیختگان و دانشجویان هستیم.

ارسال سفارش چاپ و ترجمه در کوتاه ترین زمان

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

شماره تماس (الزامی)

سرویس مورد نظر استخراج مقاله ترجمه تخصصی ویرایش مقاله چاپ مقاله ترجمه کتاب چاپ کتاب واریز هزینه مقالات شرکت در همایش

انتخاب کارشناس خانم پورباقر خانم شکاری

آپلود فایل

توضیحات سفارش

 

اگر سوالی دارید و یا نیاز به راهنمایی دارید تماس بگیرید

نام شما (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

شماره تماس (الزامی)

موضوع

پیام شما (الزامی)

خانم پورباقر خانم شکاری

 

برای ارتباط با ما همواره میتوانید از طریق پل های ارتباطی زیر اقدام فرمایید

خانم پورباقر

09911755943

isipaper100@gmail.com

خانم شکاری

04133376501

09214572013

p.bartar100@gmail.com

کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

لینکدین

سامانه مشاوره و راهنمایی پژوهش برتر که با بهره گیری از کادری مجرب و کار آزموده به صورت کاملاً مکانیزه و رایگان خدمات مشاوره ی ارائه می نماید. برای ارتباط، تماس تلفنی با بخش مشاوره شرکت برقرار نموده و سوالات خود را مطرح نمایئد یا با پرکردن فرم تماس سریع، مشاوران با شما تماس حاصل فرمایند .

© تمامی حقوق برای موسسه پژوهشی تحقیقاتی پژوهش برتر محفوظ می باشد


خدمات پذیرش و چاپ مقاله ISI برای افرادی که مقاله خود را به زبان فارسی یا انگلیسی (یا زبان های دیگر) آماده کرده اند یا در حال آماده سازی می باشند اما زمان و حوصله کافی برای ثبت و پیگیری مراحل پذیرش مقاله خود در نشریات ISI را ندارند بسیار مناسب می باشد. پذیرش و چاپ مقاله ISI در دو سطح به شرح ذیل امکان پذیر است:

نوع نشریه ISI

ه

لازم به ذکر است این مرکز قرارداد همکاری ویژه ای با بسیاری از نشریات و مجلات ISI دارد که موجب شده است فرایند پذیرش و چاپ مقالات با اطمینان بیشتر اما هزینه و زمان کمتر نسبت به سایر موسسات و شرکت ها انجام گردد.چاپ مقاله isi

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز دارای گارانتی هستند و ویرایش مجدد یا ارسال به نشریه جایگزین در صورت لزوم به صورت رایگان انجام می گردد.

هشدار: با توجه به ایجاد وبسایت های مشابه و تقلبی به جای وبسایت های اصلی نشریات توسط افراد سودجو و همچنین فعالیت افراد متقلب که عموماً به صورت سیار و با عناوینی همچون خدمات آنلاین، خدمات غیر حضوری، دارای مجوز از وزارت علوم و … در فضای مجازی حضور دارند، اطلاعات تمامی ژورنال ها قبل از اقدام برای اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی و اعتبارسنجی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

شفاف سازی: هدف ما از ارائه خدمت صرفاً کسب درآمد یا چاپ یک مقاله یا کتاب بنام مشتری نیست بلکه در کنار موارد فوق آموزش نحوه جمع آوری داده ها، تحلیل و نتیجه گیری و ارائه آن به صورت یک سند علمی نیز در دستور کار ما قرار دارد. گرچه ممکن است برخی از مشتریان به دلایلی از قبیل عدم نیاز، ضیق وقت یا سایر محدودیت ها در آینده از آموزش های ارائه شده استفاده نکنند اما حداقل در این مقطع در جریان ساز و کار تولید علم قرار گرفته اند. به عبارت بهتر هدف نهایی ما از ارائه خدمات علمی و پژوهشی مشارکت هر چه بیشتر ما در زمینه تولید علم، افزایش بنیه علمی کشور و ارتقاء جایگاه ایران در رتبه بندی کشورهای تولید کننده دانش می باشد.


6
 + 
2
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

من یه مقاله تاریخی دارم، می خوام که چاپش کنم، احتیاج به راهنمایی دارم

درخواست شما به صورت حتمی قابل انجام است
لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
من ذکتر محمدی هستم
اط اساتید یکی از دانشگاهها در خصئص چاپ مقاله خئاستم کمک بگیرم
درصورت امکانم تماس بگیرید با من ۰۹۱۲*******
متشکرم

شما می توانید تمامی درخواست های خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید
همکاران واحد فروش و پشتیبانی درخواست شما را به صورت فوری بررسی کرده و با شما تماس خواهند گرفت

سلام
چاپ‌ مقاله رو در فهرست q1وq2رو تضمین میکنید و همچنین چاپ مقاله علمی پژوهشی رو در هر مجله ای؟

بله،
تمامی خدمات ما تضمینی هستند

سلام.من کمک نیاز دارم

لطفاً برای دریافت راهنمایی از طریق ایمیل اقدام فرمایید

با سلام و احترام.من یه مقاله دارم و میخواستم براید چاپش اقدام کنم.میخواستم اگه میشه بهم کمک کنید.با تشکر
منتظر جوابتون هستم.

حتماً
برای ثبت سفارش یا دریافت راهنمایی لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

سلام من یه مقاله نوشتم.میخواستم بحث پلاجیاریسم و پذیرشش توی یه مجله خوب و معتبر رو کمکم کنید..ممنون میشم به ایمیلم جواب بدین.با تشکر

حتماً
لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام من یک‌مقاله در زمینه رشته مهندسی شیمی و مهندسی نفت دارم که ۴بار به نشریات معتبرQ1وQ2ارسال کردم ولی متاسفانه به دلیل خارج از اسکوپ بودن و یا نداشتن noveltyرد شده است.تمامی ایرادات داوران اعمال و زبان آن اصلاح شده است.فقط تا اوایل اسفند فرصت دفاع دارم ،چه کمکی از دست تون بر می آید.ضمنا جهت کاهش زمان قبل از ارسال مقالم لیست مجلات رو ببینم شاید خودم به آنها ارسال کرده باشم.

ما می توانیم مقاله شما را بررسی کنیم و نشریات معتبر و مرتیط را که احتمال پذیرش مقاله در آن ها بسیار بالاست را به شما معرفی کنیم

سلام، یک مقاله آماده مستخرج از تز دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد دارم. می خوام در مجله ISI چاپ بشه؟ وقت و حوصله پیگیری ندارم. چه جوری باید با هم هماهنگ کنیم

برای ثبت سفارش لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

موفق باشین ممنون

سلام
میخواستم بدونم چاپ مقاله در زمینه آموزش عالی، در مجلات علمی-پژوهشی داخلی، چقدر طول میکشه
در ده روز امکان پذیره؟
و هزینه ش چقدره
آیا اگر مقاله در کنفرانس بصورت پوستر پذیرفته شده باشه امکانش هست به مجله ای فرستاده بشه یا نه

لطفاً برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص درخواست خود با کارشناسان ما مستقر در دفتر تهران تماس بگیرید

سلام خیلی ممنونم از مطلب خوبتون راجب چاپ مقاله موفق باشین

سلام.
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه هستم.
مقاله ای مرتبط با رسانه دارم که می خواهم در مدت زمان کمی به انگلیسی ترجمه، ایرادات آن برطرف و در یک نشریه ISI چاپ بشه. برای پذیرش دکتری بهش نیاز دارم. مدت زمانی که میتونید این کارو برای من انجام بدید چقدره؟
هزینه اش رو هم میگید؟

برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
رشته ریاضی کاربردی هستم ، می خواهم یک مقاله ISI که مقاله آن آماده است را برام حداکثر ظرف یک ماه چاپ کنید. خواستم ببینم امکانش هست یا نه؟ هزینه آن چقدر است؟ متشکرم

بله
در خدمتیم

سلام.
چاپ مقاله ایمپکت فاکتور دار مورد تائید وزارت علوم برای دفاعیه دکتری در رشته معماری لازم دارم. ایمپکت فاکتورش مهم نیست چقدر باشه. سریعترین مدت زمان چاپ چقدر است؟
با تشکر

مدت زمان مورد نیاز برای چاپ ۴ تا ۶ هفته می باشد

سلام، هزینه استخراج مقاله از پایان نامه زمین شناسی ارشد که مربوط به حدود ۵ سال پیش هست رو میخواستم ببینم چقدر میشه و چه مقدار زمان میبره؟ ممنونم

برای دریافت پاسخ دقیق لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
هزینه و زمان استخراج مقاله از پایان نامه و نیز هزینه و زمان ثبت مقاله در نشریه دانشگاه امیر کبیر و یک نشریه خارجی معتبر با if بالا

برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
من یک مقاله برای یک مجله فرستادم. ادیتور عنوان کرده که نیاز به ویرایش زبان و گواهی برای اون هست. شما میتونید چنین گواهی که در سطح بین المللی معتبر باشه بدید؟چاپ مقاله isi

بله
ما با یک شرکت معتبر خارجی در این زمینه همکاری داریم و می توانیم گواهی فوق را برای شما اخذ نماییم

مقاله انگلیسی را خودمون بفرستیم براتون هزینه اکسپت وچاپ مقاله jcr برای رشته عمرا ن جداگونه چه قدر هزینه دارد بعد کدام مجلات میفرستین به همرا ایمپکت مربوطه اعلام فرمایید باتشکر

برای دریافت لیست نشریات لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام. چرا از طریق ایمیل پاسخگو نیستین؟ قبلا کار مقاله انجام دادم. الان برای چاپ میخوام اقدام کنم. بعد یک هفته جوابی نمیاد از طریق ایمیل.

من ایمیل ها را بررسی کردم، متاسفانه ایمیل شما به دست ما نرسیده است

سلام، مقاله isi مهندسی عمران، اگر از نرم افزار perform 3d استفاده بشه نیاز به لایسنس نرم افزار هست ؟

اگر مقاله برای نشریات معتبر خارجی ارسال شود گواهینامه لایسنس نرم افزار نیز باید همراه مقاله ارائه شود

چاپ تضمینی مقاله تمامی رشته ها

دانشجوی ترم آخر دکتری فلسفه تعلیم وتربیت مقاله درمورد موضوع پایان نامه ام باعنوان طراحی واعتباریابی الگوی معلم کارآمد با تاکید بر سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان در مورد براورد هزینه ومدت زمان پذیرش اطلاعاتی میخواستم

برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام، من دانشجوی ترم آخر دکترای فیزیک هستم، به کمک استاد راهنمام یه مقاله isi دادیم ولی برای دفاع گفتن باید یه مقاله دیگه داشته باشین، آیا اساتیدی دارین که بتونن در مورد مدل هابارد یونی به من کمک کنند برای نوشتم مقاله؟

بله
در خدمتیم

سلام، برای نوشتن مقالا isi رشته ژئوفیزیک میتونید کمک کنید؟

در این خصوص بهتر است با کارشناسان ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید

میخاستم در زمینه تحلیل پوششی شبکه ای با متغیر های فازی شهودی محققی دارین که مقاله isi برای من بنویسه؟!
و اینکه ایا مقاله بیس در این زمینه دارین؟! اگر دارین میشه اطف کنین هزینه نگارش و انجام کار رادبفرمایید و برای کدنویسی کسی که برنامه نویسی گمز باد باشه به من معرفی کنین

در این خصوص لطفاً با همکاران واحد فروش و پشتیبانی مکاتبه فرمایید

پذیرش چاپ مقاله تو مجلات scopus با کوارت ۲ و ۳ چقد طول میکشه
و هزینه اش چقد میشه
خیلی ممنون میشم سریعتر به من خبر بدین
مقاله آماده دارم

۲ تا ۴ هفته

باسلام. چاپ مقاله isi مورد تایید وزارت علوم برای رشته اقتصاد چقدر طول میکشه؟ خیلی زمان ندارم. البته مقاله را خودم انجام دادم و موجود هست. لطفا هزینه را هم بفرمایی. با سپاس

مدت زمان به صورت تقریبی ۴ تا ۶ هفته می باشد

سلام مقاله انگلیسی من آماده چاپ هست منتها برای تکمیل پروسه اپلای باید در کمتر از یک ماه چاپ بشه
آیا امکان این کار برای شما وجود داره؟

بله
در خدمتیم

سلام و وقت بخیر
بنده مقاله پایان نامه ام را با ترجمه آماده کرده ام و برای اخذ پذیرش میخوام اقدام و کنم و زمان خیلی کمی دارم. جهت گرفتن دو نمره پایان نامه. آیا میتونم از موسسه شما کمک بگیرم? متشکرم

بله
در خدمتیم

بنده مدیر اداری یک اداره هستم و یک مقاله در زمینه با کار و مسیولیت خود درخواست دارم.سپاس

درخواست شما قابل انجام است
لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با درود فراوان،
من یک دانش آموز سال آخر دبیرستان هستم و چندین مقاله نوشتم. به زبان فارسی و یک مقاله به زبان انگلیسی هم دارم. جهت تقویت رزومه برای گرفتن بورس کارشناسی میخواستم مقالاتم رو چاپ کنم.
حیطه مقالات تاریخ، جامعه شناسی، علوم سیاسی هست.
سبک مقالات مطالعات میان رشته ای هست و مجلات داخلی متاسفانه به علت نداشتن تحصیلات آکادمیک این مقالات رو منتشر نمی کنن. میخواستم ببینم شما برای این موارد می تونید کمک کنید؟ یعنی چاپ در isi و مجلات علمی – پژوهشی داخلی؟
بعد اگر میشه لیست مجلات مرتبط رو هم لطفا در اختیار بنده قرار بدید.
با مهر و احترام.

بله
در خدمتیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

من یک مقاله isi ریاضی محض جبر و درباره تشخیص پذیری گروههای ساده میخوام ایا امکانش هست

بله
کارشناسان خبره ای در این زمینه با ما همکاری دارند

سلام. من یک مقاله در زمینه الکترونیک نوشتم که در سطح آی اس آی هست ذاتا. منتهی لازم دارم که نهایاتا تو یک یا دو ماه اکسپتش بشه و حتما هم ایمپکت فکتور دار باید باشه.
آیا امکان پذیر هست؟

میشه لطفا دقیق در این موضوعات زیر بمن دهید
من فوق لیسانس زمین شناسی نفت هستم و میخواهم در یک ژورنال معتبر مقاله ISI با ایمپکت فاکتور بالای یک چاپ کنم.
۱٫آیا شما با مجلات نفتی معتبر کار کردید؟ اگه بله. با کدام یک. یک چک لیست به من بدهید!!
۲٫آیا خود شما مقاله را مینویسید و چاپ میکنید؟ اگر به این نحو باشد مبلغ چقدر است در کل؟؟اگر ایمپکت باشد چقدر؟اگر لیستد باشد چقدر؟
۳٫اگر ما خودمان مقاله نوشته باشیم آیا شما میتونین در یک ژورنال خوب نفتی با ایمپکت اون را چاپ کنید؟مبلغ را نیز بگویید؟
۴٫آیا با مجلات نفتی ارتباط نیز دارید؟ اگر دارید کدام مجله؟

برای دریافت پاسخ دقیق سوالات خود،
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
یه مقاله ISIمیخواستم که impact factorبالای یک داشته باشه. ایا امکان انجامش هست؟

بله
در خدمتیم

سلام
من ارشد مدیریت امور فرهنگی به تازگی با نمره عالی دفاع کردم . ۳ مقاله آماده چاپ با رنگ بسیار بالا برای ISI و ISC رنک مهم نیست چاپ میخواستم بشوند . موضوع پایان نامه مرتبط با پایان نامه و در سه گرایش جامعه شناسی . دین و فرهنگ هست . سپاس.

درخواست شما قابل انجام است
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال فرمایید

سلام
خسته نباشید
من در جایی تبلیغ سایتی رو دیدم که برای دانشجویانی که خیلی کارشون فورس هست و هنوز مقاله ای آماده نکردن، مقاله های آماده پذیرش دارند و به صورت اشتراکی با دریافت مبلغی نام دانشجو رو در مقاله ثبت میکنن و پیگیری امور ثبت مقاله رو انجام میدن.
آیا این مسئله در حیطه کاری شما هم هست؟
سپاس

متاسفانه خیر
چنین سرویسی توسط ما ارائه نمی شود

سلام خسته نباشید
دو تا مقاله در رشته زیست شناسی دارم. میخواسم اگر امکانش هست در زمینه ویرایش و چاپش بهم کمک کنین. در مورد هزینه و مدت زمانش سوال داشتم
ممنون

حتماً
برای دریافت اطلاعات در خصوص هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
میخواستم مقاله در رشته مهندسی برق _ سیستم قدرت در یک ژورنال ISI در سطح Q1 , Q2 سابمیت و چاپ شود
خواستم ببینم شرایط و هزینه این کار چگونه است؟
با تشکر

لطفا برای دریافت لیست نشریات مرتبط درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام و خسته نباشید. دانشجوی سال آخر هستم و بهخ زودی باید دفاع کنم از تز ولی هنوز اکسپت نگرفته ام. می خواستم ببینم ده روزه می توانید برایم اکسپت بگیرید؟ هزینه اش چقدر است؟ مجله باید یا آی اس آی باشد یا پابمد باشد.منتظر پاسخ شما هستم. متشکرم

بله در خدمتیم
لطفا برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام وقت بخیر من رشته کارشناسی ارشد معماری هستم یه سوال در مورد چاپ مقاله ام داشتم موضوع مقاله من استفاده آب بازیافتی و کاهش مصرف انرژی هستش
اگه امکانش هست برای چاپ مقاله راهنمایی بفرمایید

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا همکاران راهنمایی کنند

چاپ مقاله isi

با سلام
رشته بنده مهندسی منابع طبیعی جنگلداری هست مقطع دکترا. لطفآ زمان اکسپ یک مقاله jcr و اینکه فایل مجلات رو برایم ارسال کنید. ممنونم

برای دریافت لیست نشریات و زمان بندی انجام کار لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
من یه مقاله نوشتم ولی برای ویرایش و عنوانش مطمئن نیستم و اینکه چطور باید به چاپ برسونم . میشه راهنماییم کنید .

بله حتماً
در صورت امکان درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
نشیات اقتصادی و زمان و هزینه را ایمیل بفرمایید

چشم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

باسلام.مقاله ای ازپایان نامه آماده کردم.برای چاپ isiراهنمایی کنید هم هزینه هم زمان دریافت اکسپت وچاپ.برای مصاحبه نیازدارم.

برای دریافت هزینه و زمان لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
برای رزومه دکتری ب مقالاتی در حوزه مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی پزشکی نیاز دارم، لطفا راهنمایی کنید
متشکرم

در خدمتیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با عرض ادب واحترام
این جانب دارای مدرک ارشد علوم تربیتی گرایش (برنامه ریزی آموزشی ) برای پذیرش دکترای ۹۷-۹۸ دومقاله ای اس ای می خوام .یکی آن، مقاله از پایان نامه خودم و دیگری درحیطه روان شناسی تربیتی چون در نظر دارم رشته روان شناسی تربیت امتحان بدم لطفا راهنمایی کنید . با سپاس

در خدمتیم

باسلام و خسته نباشید.میشه یک شماره تلفن بدید من بتونم صحبت کنم

لطفا به صفحه اطلاعات تماس مراجعه فرمایید

باسلام
لطفا لیست مقالات آماده چاپ رشته شیمی را برای بنده بفرستید
ممنون

سلام، تمام امور تحقیقاتی در دفتر تحقیقاتی ***

با سلام بنده یک مقاله فارسی که در همایش ایران قبلا پذیرفته شده دارم، برای مصاحبه دکتری احتیاج دارم که این مقاله ISI باشه، در مجله زمین شناسی ساختمانی از السیور میخوام اکسپت بگیرم بخشی از مقاله هم ترجمه کردم آیا برای شما مقدوره اکسپت ISI و ترجمه رو انجام بدین

بله
در خدمتیم

من فارغ التحصیل ارشد علوم وصنایع غذایی- میکروبیولوژی مواد غذایی هستم .برای تقویت رزومه برای مصاحبه دکتری مقاله isiمیخوام. از پایان نامه ام یک مقاله فارسی برای کنفرانس داخلی داده ام. با توجه به زمان محدود باقیمانده تا مصاحبه آیا میتونید برام اکسپتش رو بگیرید و چه قدر هزینه میشه؟
خیلی ممنونم.

بله
در خدمتیم

با سلام مقاله ای انگلیسی دارم آماده در رشته مهندسی عمران آیا میتونید تا اواسط خرداد برای این مقاله از مجلات با ایمپکت فکتور ۰٫۵ تا ۱٫۰ پذیرش بگیرید؟ با تشکر

بله
در خدمتیم

درخواست مقاله isi ,درزمینه ژئوتکنیک بنام خود برای مصاحبه دکتری

در خدمتیم

سلام ۲ تا مقاله isi میخواستم در عرض ۱ ماه
میتونین تحویل بدین ایمپکت هم بالا پنج دهم

بله
در خدمتیم

سلام,مجله بدون ای اف, برای مصاحبه دکتری میخوام,.که دوهفته ای جواب بگیرم,
رشته روانشناسی هستم,
تشکر.

در خدمتیم
لطفاً
درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
آیا مقاله Jcr نیز چاپ میکنید؟ و قیمت ارسال مقاله jcr چقدر است؟
با تشکر

بله
پکیج ویژه ای برای نشریات jcr موجود است

سلام، برای چاپ مقاله مورد قبول دانشگاه آزاد جهت پیش دفاع بایستی یکی از اساتید راهنما نویسنده مسئول مکاتبات باشد، با توجه به این شرایط چطور می توان از کمک شما بهره گرفت؟

در این خصوص بهتر است با همکاران واحد پشتیبانی از طریق ایمیل مکاتبه فرمایید

سلام؛ آیا برای دفاع از رساله دکتری دانشگاه های دولتی مجلاتی که ضریب تأثیر ندارند مورد قبول است؟

بله
به شرط اینکه نشریه معتبر باشد

با سلام.
من برای تکمیل رزومه دکتری مقاله میخوام.
اولا شما isi رو پیشنهاد میدید یا مقاله علمی پژوهشی؟
دوما با توجه به اینکه فرایند اکسپت isi معمولا ۵ تا ۷ ماه طول میکشه من چطور میتونم برای ۲ ماه آینده یه مقاله خوب با درجه بالا داشته باشم؟

سلام ، ایا امکانش هست که فقط پذیرش مقاله در رشته زمین شناسی تا اخر اسفند بگیرم که در بلک لیست دانشگاه ازاد نباشه? هزبنه چند?

بله
در خدمتیم

باسلام خدمت شما…من برای رزمه دکتری مقاله ای دررشته فلسفه آماده دارم شما میتونید درمقاله ای با درجه علمی پژوهشی برام پذیرش بگیریدمتاسفانه مشکل وقت دارم میخوام سریع پذیرش بشه و لطف میکنید هزینش راهم مرقوم بفرمایید باتشکر

بله
در خدمتیم

سلام و خسته نباشین
مقاله آماده ای دارم که منجر به تولید علم شده و میخوام توی یه ژورنال با ضریب خوب چاپ بشه. از این مقاله برای گرفتن بورسیه میخوام استفاده کنم و متاسفانه وقتم کمه
اولا اینکه مقاله منو میتونین تا ۷ اسفند بفرستین؟
ثانیا وقتی فرستاده شد برگه ای دستم میدن که من بتونم به دانشگاه مقصد بدم و ادعا کنم که مقاله ام در حال چاپ شدنه؟ ( نگرانی راجع به علم و تولید علم مقاله ندارم و تونستم باهاش مدرک ارشد دانشگاه سراسری تفرش که از پردیس های امیرکبیر هست رو بگیرم و داوران خارجی و داخلی حتی عنوان کردن که در حد دکتری بوده کارم)
مقاله در زمینه بینایی استریو که از شاخه های الکترونیک هست می باشد
ثالثا شرایط پرداختتون به چه صورتی هست؟ کلا باید نقد باشه یا میتونم تو چند تا قسط واریز کنم؟
در ضمن شماره تماس من اینه ***
ممنونم.
خواهشا سریعا بهم اطلاع بدین

درخواست شما قابل انجام است
برای ثبت سفارش لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام و وقت به خیر.من ارشد علوم و صنایع غذایی هستم.شما میتونید از پایان نامه برام مقاله در مجلات معتبر چاپ کنید؟و هزینه این کار چقدره؟و حدودا چه زمانی طول میکشه؟ممنون

بله در خدمتیم
لطفا برای دریافت لیست قیمت درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
من فارغ التحصیل ارشد حسابداری هستم برای تقویت رزومه برای کنکور دکتری مقاله isiمیخوام
ایا میتونید از پایان نامه ارشد برام مقاله دربیارید پذیرشش رو برام بگیرین
ممنون

بله
در خدمتیم

با عرض سلام و خسته نباشید.
بنده فارق التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه تهرانم.
در حال حاضر دو مقاله علمی پژوهشی و شش مقاله کنفرانسی داخلی و بین المللی در اختیار دارم.
من برای اپلای کشور فنلاند نیاز به یک مقاله isi با ایمپکت حدود ۰٫۵ نیازمندم. یک مقاله بدون ترجمه در اختیار دارم.
هم اکنون در خدمت سربازی به سر میبرم و این داستان سربازی معظلی تکرار ناپذیر برای بنده شده….
آیا میتوانید به بنده کمکی کنید (هم ترجمه کنید) و هم در نشریه ای معتبر با ایپکت ۰٫۵ در کمتر از شش ماه به چاپ برسانید ؟
هزینه ای که دریافت میکنید چه مبلغیست!!

بله
در خدمتیم

با سلام. چرا دوستان رو سردرگم میکنید؟ یکی از دوستان پرسیده با ۳۰۰ هزار تومان میشه رساله دکتری دفاع کرد؟ شما هم میگید «بله», یه خرده منطقی تر به دوستان جواب بدید، آخه این ژورنال ها که jcr نیستند و هیچ دانشگاهی واسه رساله دکتری قبول نمیکنه. چرا دوستان رو میخواهید وارد چالش بزرگ کنید؟

لطفا به سوال ایشان دقت فرمایید
ایشان درخواست پذیرش داشته اند و ما نیز با هزینه مورد نظر ایشان می توانیم پذیرش مقالات را از نشریات معتبر اخد و تقدیم نماییم

مقالاتی که با مبلغ ۳۰۰ هزار تومان پذیرش می گیرید برای دفاع رساله دکتری مورد قبول هست و دانشگاه اونو قبول داره؟

بله قربان

با سلام و خسته نباشید – خواستم بپرسم مقالاتی که شما پذیرش می گیرید با مبلغ ۳۰ هزار تومان برای دفاع از رساله دکتری دانشگاه علوم تحقیقات تهران مورو قبول هست ؟

بله دوست عزیز

باسلام واحترام
بنده خواستار ارسال مقالات ای اس ای با ایمپکت بالا و مقالات علمی پژوهشی
داخلی در رشته کامپیوتر
درزمینه ” تشخیص حملات دی داس در شبکه های اس دی ان هستم
خواهش می کنم راهنمایی بفرمایید و برای بنده لیست مجلاتتون در این زمینه را با لیست هزینه ها ارسال بفرمایید.

برای دریافت لیست کامل نشریات لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

باسلام وعرض ادب
من یه مقاله دارم میخوام فقط پذیرش آن در یکی ازمجلات isiکه درلیست سیاه دانشگاه ازادنباشه بگیرم،ایا ممکن است که ظرف دو ماه پذیرش ان بگیرم+هزینه ان چقدرمی شود؟؟؟؟

بله امکان پذیر است

با سلام و عرض ادب خدمت مسئولین و دست اندرکاران موسسه ایزی پیپر
از اینکه به درخواست بنده احترام می گذارید بسیار خرسندم .
مشکل اصلی بنده این است که بمدت ۲ سال است کار تزم به اتمام رسیده و سه مقاله علمی مستخرج شده ازموضوع پایان نامه داشته ام و برای مجلات علمی و پژوهشی فرستادم که یک موردش اکسپت ( علمی و پژوهشی ) آمده اما متاسفانه آن دو مقاله دیگر بیش از ۱٫۵ سال است که جواب نمیدهند و من چون در دانشگاه آزاد می خوام فارغ التحصیل بشم و مثل کنتور شهریه دارند از من می گیرند بدلیل انتظار در اکسپت مقالات آی اس آی متاسفانه همینطوری پا در هوا مانده ام .
از آن موسسه محترم خواهشمندم اگر واقعاً می تونید من را کمک کنید و اکسپت مقاله ام را از ژورنال های معتبر ظرف مدت حداکثر دو ماه بگیرید با هم به مذاکره بپردازیم و در صورت موفق شدن خیلی هزینه کار برام مهم نیست بلکه نتیجه کار برام مهم است اگرتوافق داشته باشید مشخصات زیر را برایتان میفرستم . با تشکر – بهروز حلیمی
—————————————————————————–
۱- بهروز حلیمی ۲- مجله انگلیسی معتبر دارای نمایه ISI سه – دکتری تخصصی – رشته عمران ، خاک و پی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک – فرصت حداکثر برای اکسپت اولیه ۲ ماه – **** شماره تلفن تماس – (( درخواست اکیدم را در پاراگراف اول عرض کردم ))
تشکر

ابتدا از اینکه درخواست ارزشمندتان را با ما در میان گذاشتید از شما سپاسگزاریم
ما نشریات متناسبی با شرایط شما داریم اما چون لیست به صورت pdf می باشد نیاز است برای شما ایمیل شود
لذا از شما درخواست می شود از طریق ایمیل با همکاران واحد فروش و پشتیبانی مکاتبه فرمایید تا لیست تقدیم شده و در صورت تایید حضرتعالی کار آغاز شود

با سلام
من دوتا مقاله یکی انگلیسی و دیگری فارسی(باید ترجمه شود) دارم میخوام جفتشون تو یکی از ژورتال های ISI اکسپت شوند من اکسپتشونو لازم دارم در عرض یک ماه.
جقد هزینه میشه؟
ممنون

درخواست شما قابل انجام است
برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
من دوتا مقاله دارم یکی ترجمه شده و دیگری ترجمه نشده ، جفتش میخوام توی مجله های ISI سابمیت بشه و اکسپتش بگیرم .فقط من اکسپتش در عرض یک ماه نیاز دارم.
هزینه چقد میشه؟
ممنون

در خدمتیم
برای دریافت لیست نشریات به همراه هزینه و زمان لطفا درخواست خود را ازطریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام. چرا تمام سوالات را به ایمیل ارجاع می دهد؟ خوب کمی اطلاعات رو در قسمت پاسخ نظرات بنویسید تا دوباره کاری برای دیگر عزیزان بوجود نیاید

برخی از سوالات اختصاصی و مربوط به یک شخص خاص هستند که بهتر است از طریق ایمیل پاسخ این عزیزان ارسال گردد

من یک اکسپت سریع میخواهم

در خدمتیم

سلام
با گواهی پذیرش مقاله که شما میگیرید مجوز دفاع از پایان نامه دکتری حقوق هم صادر میشه. یعنی می‌تونیم دفاع بکنیم؟

بله
حتماً

باسلام، بنده دانشجوی دکتری در رشته عمران-سازه هستم. برای تقویت رزومه و رساله دکتری، نیاز به پذیرش و چاپ چند مقاله ISI معتبر با IF بالای ۱ دارم، آیا در این زمینه می توانید به بنده کمک کنید؟

بله
در خدمتیم

سلام. لیست مجلاتی را که برای انتشار مقاله در رشته ریاضی پیشنهاد می کنید را لطفا ارسال فرمایید.

برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام

لطفا لیست مجلاتی را که برای انتشار مقاله در رشته ریاضی پیشنهاد می کنید، برای اینجانب ارسال فرمایید.
با تشکر
سوری

سلام. من یه مقاله در زمینه ی کنترل کوانتوم داشتم و از طرفی زمانی کمی برای پذیرش مقاله دارم. میخواستم بپرسم چقدر زمان نیاز هستش که بتونم برای مقاله از یک ژرنال علمی پژوهشی پذیرش بگیرم و چقدر هزینه داره؟ سپاس………

برای دریافت لیست نشریات به همراه هزینه و زمان درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام. من یه مقاله در زمینه ی کنترل کوانتوم داشتم و از طرفی زمانی کمی برای پذیرش مقاله دارم. میخواستم بپرسم چقدر زمان نیاز هستش که بتونم برای مقاله از یک ژرنال علمی پژوهشی پذیرش بگیرم و چقدر هزینه داره؟ سپاس………

سلام
یک مقاله در رشته عمران دارم می خواست در یک مجله با IF بیشتر از ۰٫۹ چاپ کنم ضمنا مقاله به انکلیسی ترجمه شده .
هزینه شما به علاوه هزینه چاپ چقدر می شود

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
ببخشید هزینه و زمان مورد نیاز جهت اکسپت در یک مقاله اسکوپوس ب بالا مورد تایید وزارت بهداشت چقدره؟

برای دریافت لیست نشریات به همراه زمان و هزینه هر کدام درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام، وقت بخیر، شما اشاره کردید که هزینه برای اخذ پذیرش در یک ژورنال با ضریب تاثیر نیم تا یک ۱.۲ میلیون تومان هزینه دریافت میشه. لطفا توضیح بفرمائید که ظیا این مبلغ شامل ترجمه مقاله به انگلیسی هم میشه؟ اگر ترجمه رو خودم بر عهده بگیرم قیمت چقدر تغییر می کنه. با تشکر

بله
ترجمه نیز انجام می شود

با سلام،
لطفا فهرست نشریات ISI رشته مهندسی برق قدرت را برای اینجانب ارسال نمایید.
با تشکر

لطفا از طریق ایمیل درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

پذیرش تضمینی در مهندسی کامپیوتر وجود داره؟
هزینه و زمانش را بفرمایید

بله
در خدمتیم

با سلام
برای اخذ پذیرش مقاله isi و یا pubmed مورد قبول وزارت بهداشت در رشته روانشناسی بالینی چقدر طول میکشه و هزینه ش چقدره؟

لطفا برای دریافت لیست نشریات، هزینه و زمان درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

باسلام
برای اخذ پذیرش سریع برای مقاله رشته کتابداری و اطلاع رسانی چه زمان طول می کشد و هزینه آن چقدر است؟
باسپاس

یک تا دو هفته
هزینه پذیرش ۳۰۰ هزار تومان می باشد

باسلام.. مقاله من در زمینه حسابداری است . من ارشد فارغ التحصیل شده ام برای رزومه و مصاحبه دکترا می خواهم در جلات isi مقاله خود را چاپ کنم. مقاله ام ترجمه می باشد. مدرک بنده از دانشگاه ازاد واحد نجف اباد است . آیا میتوانم به نام دانشگاه استاد راهنمایم چاپ کنم. ایا برای رزومه یامصاحبه دکترا بعد دچار مشکل نمی شوم.
و همچنین در زمینه چاپ و هزینه چاپ بنده را راهنمایی کنید.
با تشکر از شما

درخواست شما قابل انجام است
لطفا جهت هماهنگی بیشتر درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
جهت چاپ مقاله if دار راهنمایی میخواستم

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام لطفا ایمیل ؟

contact@easypapers.ir

سلام.
من یک مقاله انگلیسی آماده کردم که قصد دارم در ژورنال خارجی ISI دارای امپکت، چاپ کنم (ژورنال پولی و رایگان برایم مهم نیست).
مدت زمان برایم بسیار اهمیت دارد. (حتما کمتر از دو ماه پذیرش شود).
هزینه پذیرش و اسامی ژورنالها را لطفابفرستید؟
تشکر فراوان.

لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام و احترام
مقاله ای دارم که از پایان نامه ام استخراج کرده ام و میخواهم به چاپ برسانم لطفا مرا راهنمایی بفرمایید.
باتشکر

برای دریافت لیست نشریات لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

من مقاله دارم میخواهم تو یک جنرال ریاضی ایمپکت دار غیر پولی چاپ کنم.
محدودیت زمانی دارم.
لطفا لیست نشریات را بفرستین تا نشون استادم بدم.

محدودیت زمانی دارم.

با تشکر

لطفا برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام وقت بخیر.ببخشید من مدت مدیدی هست پیام میدم ولی متاسفانه هنوز پیامم پیگیری نشده.بارها هم تماس گرفتم.از لحاظ زمانی واقعا زمانم محدوده.لطفا در اسرع وقت جواب درخواست من رو بدید.متشکرم

درخواست خود را از طریق ایمیل فرستادم ولی پیامم send نمیشود. ایمیل شما دقیقا چیست؟

با سلام. من از پایان نامم یه مقاله فارسی در زمینه مهندسی عمران نوشتم. میخام که در بازه زمانی کوتاهی در یک مجله معتبر با ایمپکت چاپ بشه. لطفا ژورنال و هزینه ش رو بفرمایید. ممنون

لطفا برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
من یک مقاله انگلیسی آماده دارم که قصد دارم در ژورنال خارجی ISI چاپ شود. هزینه و ژورنالها را میشه بفرستین؟

لطفا مقاله خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا همکاران نشریات متناسب به شما پیشنهاد نمایند

arghavan.dadashi@ymail.com
سلام دوستان , من دو عدد مقاله نوشته شده ISI دارم که به دلیل هزینه چاپ نکردم و شما میتونید به اسم خودتون چاپ کنید اگر کسی تمایل به خرید داره بگه , ممنون

با سلام و خسته نباشید ببخشید من یه مقاله انگلیسی در مورد رشته مهندسی منابع اب دارم و میخوام به یک ژورنال معتبر با ایمپکت بالا فرستاده شه وسریع هم پذیرش بگیرم واسه مصاحبه دکترا احتیاج دارم هزینه ش چقدر میشه و به چه ژورنالی میفرستین؟؟؟

برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام.

من یک مقاله انگلیسی در مورد پردازش تصویر کار کردم. میخواستم برای یک ژورنال معتبر ISI ارسال کنم. آیا شما این کار را انجام می دهید؟ به کدام مجلات ارسال خواهید کرد؟ هزینه چقدر میگیرید و …؟
خلاصه من میخوام دو نمره پایان نامه رو بگیرم و برای دکتری هم امتیاز باشه.لطفا راهنمائی کنید.

با تشکر عیسی رضائی.

برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
من یک مقاله حقوقی ترجمه شده به زبان انگلیسی دارم. جهت اکسپت و پذیرش در ژورنال معتبر حقوقی با ایمپکت نیم.
در حال حاضر چه ژورنال معتبر isi حقوقی وجود دارد؟

لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام بنده دو مقاله دارم که میخوام یکیش علمی پژوهشی داخلی چاپ بشه و یکیش isi،اگر ممکنه بنده رو راهنمایی کنید که باید چه جوری مقاله هارو براتون ارسال کنم و هزینه این دو مقاله تقریبا چقد میشه؟

با سلام
من یک مقاله فارسی دارم و میخام بدونم ایا در حدی هست که در مجله isi جاپ بشه و اگر هست شما زحمتش رو بکشید

بله
در خدمتیم

سلام / مقاله اماده دارم برای رشته مدیریت صنعتی هست . لطفا بفرمایید چگونه قابل انجام است . برای رزومه دکتری هست و باید ISI در ژورنال مورد تایید وزارت علوم باشد یا علمی پژوهشی داخلی
لطفا راهنمایی کنید .

با سلام
دانشجوی دوره دکتری هستم و دومقاله آماده و ویرایش شده در زمینه تحصیلی خودم دارم میخواستم راهنمایی فرمایید برای پذیرش و چاپ

برای دریافت لیست نشریات می توانید از طریق ایمیل اقدام فرمایید

سلام
وقت بخیر
ببخشید من چند روز پیش یه مقاله برای پذیرش ISI فرستادم و میزان هزینه و راهنمایی ازتون خواستم برای پذیرش اما جوابی دریافت نکردم
از طریق ایمیل هم ارسال کردم
ممنون میشم پاسخگو باشید
با تشکر

پاسخ ایمیل شما ارسال شده است

در رابطه با رشته علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی درسی لطفا مجلاتی که jcr و مورد قبول وزارت علوم و دانشگاه آزاد باشد با ذکر مبلغ و مدت زمان پذیرش ذکر فرمایید.
بنده دانشجوی دکتری هستم و تا اواسط بهمن بیشتر فرصت ندارم.
با تشکر

لطفا جهت دریافت لیست نشریات و نمونه قرارداد درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
دو تا مقاله دارم که بصورت انگلیسی تهیه کردم- نیاز به چاپ آنها در مقالات ISI با ایمپکت فکتور تا ۰٫۵ دارم- لطفا در صورت امکان راهنمایی فرمایید و در صورت امکان لیست مجلاتی که امکان چاپ سریع دارید را برام بفرستید
رشته تحصیلی : کامپیوتر

لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
من یک مقاله آماده به زبان انگلیسی دارم خواستم بررسی کنید آیا قابلیت چاپ در ژورنال خارجی دارد یا خیر؟
ممنون میشم جوابم بدید

بله، در خدمتیم

من ایمیل زدم کسی جواب نداد.
من مقاله JCR میخوام. تا عید.
لطفا هزینه و بفرمایید و با ایمیل من جواب بدید تا مقاله رو که آماده شده و انگلیسی هم هست براتون بفرستم.

پاسخ ایمیل شما ارسال شده است

با سلام
من یک مقاله به زبان انگلیسی آماده برای چاپ دارم میخواستم از شما بپرسم آیا قابلیت چاپ در مقالات isi را دارد؟

بله حتماً

اخذ پذیرش

سلام و عرض ادب،نگارش ، پذیرش و چاپ مقالات ISI با ایمپکت بالا و JCR در کلیه رشته ها و گرایش ها

سلام من یک مقاله اماده دارم که میخوام در یک ژورنال ای اس ای بدون ایمپکت که استادم معرفی کرده برام پذیرش بگیرید، ایا برای شما امکان پذیر هست؟؟ لطفا هزینه و زمان چاپ را هم بفرمایید خیلی ممنونم

بله، در خدمتیم

با عرض سلام و خسته نباشید بنده مقاله انگلیسی ادیت شده دارم و نیاز به اخذ پذیرش از مجله معتبر با ایمپکت بالای یک تا آخر اسفند می باشم. لطفا راهنمایی کنید .

لطفا جهت دریافت لیست نشریات متناسب با مقاله خودتان از طریق ایمیل موسسه مکاتبه فرمایید

باسلام می خواستم عنوان مجلات IsI راجع به رشته محیط زیست را بدانم که می توان برای آنها مقاله برای پذیرش ارسال نمود . با تشکر.

لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام مقاله انگلیسی ادیت شده دارم و نیاز به اخذ پذیرش تا آخر اسفند از مجله ISI با ایمپکت یک به بالا امکان پذیر هست

سلام
نگارش مقالهjcr رشته نرم افزار هم دارید؟

با سلام
لطفا ژورنالهایی که در ارتباط با بیوتکنولوژی کشاورزی هستن و شما میتونین مقاله بنده رو تو اونا سابمیت کنین، برام بفرستین

لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام.
من عضو هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی هستم. مقالاتی به زبان فارسی دارم و میخواهم در مجلات معتیر نمایه شده در پایگاههایی مثل اشپرینگر، الزیویر، امرالد چاپ کنم. اگر امکانش را دارید لطفا با من تماس بگیرید.
البته من تا یکشنبه هفته آینده ایران نیستم ولی می توانید با تلگرام با من در تماس باشید.
تصمیم دارم مقالاتم را به انگلیسی ترجمه خوب و در مجلات خوب بطور تضمینی چاپ کنم.
ممنون

درخواست شما قابل انجام است

با سلام .من دانشجوی دکتری تاریخ اسلام هستم.یه مقاله دارم که ترجمه نشده کار ترجمه و گرفتن پذیرش واسه چاپ روشما قبول می کنید.برای رشته من کدوم مجلات معتبر هستند؟

بله حتماً

سلام
برای مجوز دفاع دوره دکتری جامعه شناسی اقتصادی و توسعه دانشگاه علوم و تحقیقات تهران به اکسپ آی اس آی با ارزش ایف نیازمندم. مدت زمان حدااکثر یک ماه برای ارایه اکسبت

لطفا جهت دریافت لیست نشریات از طریق ایمیل اقدام فرمایید

سلام مقاله انگلیسی کامل ادیت شده در زمینه زیست شناسی دارم و فوق العاده عجله دارم برای پذیرش قطعی درمجله ایمپکت بالای یک
امکانش هست تا اواخر دی انجام بشه؟

بله امکان پذیر است

با سلام
من یک مقاله ترجمه شده آماده چاپ دارم چطوری میتونم از خدمات شما استفاده کنم؟

ما لیستی از نشریات را در اختیار شما قرار می دهیم و پس از انتخاب توسط شما برای پذیرش و چاپ در آن ها اقدام می کنیم

سلام و خسته نباشی من یه مقاله دارم آماده هستش و استادمون هم اسم یه مجله رو داده گفته برای همین مجله اارسال کنین میشه راهنمایی بفرمائین امکان ارسال وجود داره، دانشجوی دکترای حقوقم

بله صد در صد

سلام وقت بخیر ، من یه مقاله آماده و ترجمه شده از پایان نامم دارم برای چاپ ISI خیلی هم عجله دارم میشه لطف کنید لیست مرتبط با رشتمو ارسال کنید همراه با زمان چاپ و هزینه

بله حتماً
لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام، وقت بخیر! مقاله ی ISI آماده ی چاپ دارم! لطفا در حوزه ی زبان انگلیسی، ژورنال هایی که ضریب تاثیر ۰٫۵ تا ۱ دارند رو با هزینه معرفی کنین! در نهایت اینکه لازمه *حداکثر* تا ۲۰ اسفند *قطعا* پذیرش گرفته باشه، ممنون

سلام، آیا می تونید از یک فصل از پایان نامه مقاله خارج کنید؟ هزینه اش چقدره؟

بله،

با سلام
مقاله ای ادیت شده و آماده جهت چاپ در ژورنال ISI دارم ولی برای گرفتم اکسپ عجله دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید

درخواست شما قابل انجام است
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام. لطفا لیست مجلات تخصصی روانشناسی ای اس اغی را برام بفرستید همراه با قیمت و زمان

Association relationship between shift work and Sleep Quality with public health in personnel Kaavian steel companies Khozestan.

با سلام
مقاله ای با عنوان فوق دام. می خواستم چند مجله isi معرفی کرده. هزینه و مدت زمان چاپ را بفرمایید
ممنون

لطفا جهت دریافت لیست نشریات از طریق ایمیل اقدام فرمایید

سلام
لطفا لیست نشریات isi رو برای چاپ مقاله همراه با قیمت برام ایمیل کنید

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل برای کارشناسان ارسال فرمایید تا ایشان لیست را برای شما ارسال نمایند

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید. با سپاس

سلام من دانشجوی دکترا هستم و چند بار ایمیل زدم اما جوابی دریافت نکردم
یه مقاله اماده دارم میخواستم توی یه ژورنال علمی پژوهشی داخلی به زبان انگلیسی چاپ کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم

لطفا جهت دریافت نمونه قرارداد درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
من یک مقاله آماده جهت چاپ در مجلات آی اس آی رو دارم..ممکنه که به اون ژورنالی که من میخوام برام چاپش کنید و اینکه هزینه کدوم چند میشه؟ممنون

با سلام و عرض خسته نباشید. برای گرفتن پذیرش و چاپ در ژورنال های ISI که دارای ایمپکت بالای ۱ هستند می خواستم اقدام کنم. در سایت شما شماره تماسی برای برقراری ارتباط موجود نیست. اگر رهنمایی کنید ممنون میشم.
با تشکر

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید
اطلاعات تماس در صفحه اطلاعات تماس موجود است
بنده آدرس صفحه را مجددا در این قسمت قرار داده ام
https://easypapers.ir/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3

با سلام ، لطفا لیست ژورنالهای مرتبط با رشته دکتری عمران مکانیک خاک و پی (ژئوتکنیک) به همراه مدت زمان پذیرش و هزینه اکسپت آنرا برای اینجانب ایمیل فرمایید. لازم به ذکر است که مقاله ای آماده شده و اخذ پذیرش آن مد نظر می باشد.

با تشکر

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید. با تشکر

با سلام
من دانشجوی دکتری بهداشت ابزیان هستم من دوتا مقاله فارسی دارم و میخواستم اونها به انگلیسی برگردانده بشوند وبعد در مجلات معتبر ISI که در لیست منشتر شده وزارت علوم هستن ( دانشگاه تاکید بسیار دارد بر این لیست) چاپ بشوند ، منتها میخواستم اینکار در بازه زمانی یک ماهه پذیرششون صورت بگیرد ، میخواستم ببینم این امکان برای شما وجود دارد؟ البته نام ژورنال ISI خیلی مهم نیست بلکه مهم اینه که در لیست منشر شده در سایت وزرت علوم که برای نشریات معتبر هست ، نام ژورنال وجود داشته باشد ، با سپاس

لطفا جهت ثبت سفارش درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
من دانشجوی دکتری بهداشت ابزیان هستم من دوتا مقاله فارسی دارم و میخواستم اونها به انگلیسی برگردانده بشوند وبعد در مجلات معتبر ISI که در لیست منشتر شده وزارت علوم هستن ( دانشگاه تاکید بسیار دارد بر این لیست) چاپ بشوند ، منتها میخواستم اینکار در بازه زمانی یک ماهه پذیرششون صورت بگیرد ، میخواستم ببینم این امکان برای شما وجود دارد؟ البته نام ژورنال ISI خیلی مهم نیست بلکه مهم اینه که در لیست منشر شده در سایت وزرت علوم که برای نشریات معتبر هست ، نام ژورنال وجود داشته باشد ، با سپاس

لطفا جهت ثبت سفارش درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید. با سپاس

با سلام و عرض احترام
مجله آی اس آی که ذر زمینه رشته حقوق که توی عنوانش هم حقوق باشه پذیرش میگیرین ؟؟ مدت زمان اخذ پذیرش چقدر هستش ؟؟

بله امکان پذیر است

سلام
من دو مقاله آماده جهت چاپ در مجلات آی اس آی رو دارم.فقط مراحلشو نمیدونم.ممکنه که به اون ژورنالی که من میخوام برام چاپش کنید و اینکه هزینه هر کدوم چند میشه؟ممنون…….

بله حتماً، در خدمتیم

سلام دانشجوی دکترا زمین شناسی و نیاز به مقاله isi برا ی دفاع هستم مقاله من آماده است مشکل این است که در دو زمینه زمین شناسی و دورسنجی است. مجلات remote sensing می گویند باید در مجله زمین شناسی چاپ شود و مجلات زمین شناسی می گویند در دورسنجی. لطفا راهنمایی کنید و هزینه را بفرمایید

سلام . حداقل زمان گرفتن پذیرش برای نشریات با ضریب (if) صفر تا نیم چه مدت می باشد.
و آیا در رشته معماری با چنین نشریاتی کار میکنید؟

بله، ۴ تا ۶ ماه به صورت معمول

سلام بنده مایلم مقاله در زمینه ریاضی کاربردی در مجله تخصصی و isi با درجه کیو یک چاپ کنم لطف می فرمایید راهنمایی کنید متشکر

در خدمتیم، لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

می خواستم بدونم که استخراج یک مقاله از قسمتی از پایان نامه و چاپ ISI ان چه قدر هزینه دارد و ایا شما این کار را انجام می دهید؟

بله، هزینه استخراج مقاله از پایان نامه، ترجمه و چاپ بر اساس نوع نشریه انتخابی متغییر است. بنابراین جهت دریافت لیسن نشریات از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال فرمایید.

با سلام. من مقاله ای دارم که با کیفیت عالی ترجمه شده . به چند ژورنال فرستادم که ریجکت شده و همگی ایراد را از نتایجم گرفته اند. میخاستم بدونم امکان بازنگری مقاله هست که نتایجشو تغییر بدیم؟ اگر هست لطفا هزینه رو بفرمایید. رشته ام عمرانه

درخواست شما باید به صورت دقیق توسط کارشناسان بررسی شود سپس اعلام نظر گردد

سلام من رشته ام مطالعات ترجمه ست. مقاله ی برگرفته از پایان نامه مو می خواستم تو یه ژورنال معتبر چاپ کنم. رشته ی بنده رو هم ساپورت می کنید؟

بله، در خدمتم

با سلام و عرض خسته نباشید
من یک مقاله از پایان نامم در زمینه مدیریت صنعتی تهیه کردم. برای دفاعیه نیاز به چاپ مقالم در یک مجله معتبر علمی رو دارم . زودترین زمان اخذ پذیرش و چاپ چه مدت است ؟

۲۰ روز

باسلام وخسته نباشید ایا پذیرش مقاله اددبی دریک مجله isi آلمان کمترازیک ماه اخذ می شودیازیادترازیک ماه طول می کشد

ه

من می خواهم در کوتاه ترین زمان پذیرش مقاله ISI را بگیرم

سلام. یک مقاله در حوزه ی علوم سیاسی دارم که ترجمه نشده است. آیا هزینه ی پذیرش مقاله با ایمپکت ۱ شامل هزینه ی ترجمه می شود و اینکه واقعا پذیرش مقاله، تضمینی است؟

با سلام
من دانشجوی دکتری فیزیک حالت جامد هستم مقاله ای آماده کرده ام و تاکنون چندین بار برای ژورنالهایisiفرستاده ام , بعضی ژورناها ادیتور پس فرستاده , دوتا ژورنال هم دست داور رفته کامنت زدن اصلاح کردم و در نهایت رجکت شده .لازم به ذکر هست که مقاله رو هم از نظر زبان انگلیسی هم ویرایش کردم
به نظرم به مطالب فیزیکیش باید اضافه بشه
آیا شما میتونید برام اکسپت از یک ژورنال isiبگیرید

با سلام.
آیا موسسه شما توانایی اخذ پذیرش مقاله از مجلات JCR در رشته معماری را دارد…؟
در چه بازه زمانی ..؟

بله، زمان به نوع نشریه و محتوای مقاله شما بستگی دارد.

سلام
برای مقاله فارسی در رشته مهندسی شیمی می توانید در مدت ۱ ماه گواهی Under Review
گرفت؟؟

بله

با سلام و احترام
من مقتله ای درخصوص فن شناسی و اسیب شناسی دارم که در سومین کنفرانس بین المللی برلین پذیرفته شده و در سایت علمی جهاد دانشگاهی هم نمایه شده می خواهم در یک مجله isi چاپش کنم لطفا منو راهنمایی کنید چه مجله ای مناسب هست که از نظر علمی هم معتبر باشه. من شنیدم که این مجلات دو نوع با داور و بدون داور هستند که با داورها کیفیت بالاتری دارند.لطفا هزینه هر دو مدت زمان پذیرش و چاپشون ونام مجلات را بفرمایید.
پیشاپیش از پاسختون سپاسگزارم
ل

با سلام
من دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری منظر هستم و از پایان نامه ام دو مقاله به زبان فارسی تدوین کرده ام،برا ی گرفتن پذیرش دانشگاه به چاپ آنها در مجلات ish یا isc نیاز دارم. برا ی اخذ پذیرش و چاپ مقالات به راهنمایی و مشاوره شما نیاز دارم.
منتظر پاسخ شما هستم.

با تشکر
بهناز عوض پور

با سلام
قیمتهایی که بالا نوشتین، چاپ مقاله رو هم شامل میشن یا هزینه چاپ جداست؟

خیر، هزینه چاپ جداگانه می باشد

با عرض سلام کوتاهترین وقت برای سابمیت گرفتن چه قدراست

۲ روز

با سلام مقاله زمین شناسی دارم با کیفیت و آنالیزهای عالی میخواهم بفرستم مجله ای با ایمپکت ۱ به بالا ایا مجله دارید ممنون راهنمایی کنید قیمت و نام مجله را لطفا و زمان اکسپت نیز بگویید

بله، در خدمتیم

سلام
آیا موسسه شما امکان چاپ تضمینی مقاله در ژورنالهای معتبر JCR2015 را دارد؟

بله

سلام دوستان .من یه مقاله از پایان نامه ام در حوزهی مدیریت آماده کردم ترجمه اش هم به انگلیسی شده فقط میخوام بدونم شما یه ژورنال isi و معتبر سراغ دارین که با یک میلیون بشه اونجا فرستاد .البته اکسپتش هم زود بیاد چون آخر این ماه دفاع دارم ممنون میشم اگه راهنمائی ام کنید.

بله، امکان پذیر است

سلام .ببخشید من از پایان نامه ام یه مقاله آماده کردم ترجمه اش هم به انگلیسی شده فقط یه ژورنال خوب ممیخوام که isi و معتبر باشه . میخوام بدونم با یک میلیون میشه ژورنال خوب پیدا کنم که اکسپتش زود بیاد چون آخر این ماه دفاع دارم .ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

بله، در خدمتیم

باسلام
دوستان عزیز من یه مقاله دارم در زمینه شیمی تجزیه که جذب سطحی یک رنگ برروی یک جاذب اصلاح شده است و نیاز دارم هر چه سریعتر گواهی پذیرش از یک ژورنال isi داشته باشم برا ارائه ش میخواستم ببینم شما در چه مدت زمانی و با چه هزینه ای میتونین این کار را برام انجام بدین؟

هزینه پذیرش مقالات ای اس ای ۳۰۰ هزار تومان می باشد و مدت زمان مورد نیاز حدوداً دو هفته است

سلام در خصوص چاپ مقاله آی اس آی لیستد وایمپکت دار در مجلات تخصصی اقتصادی مزاحم شدم لطفا در صورت امکان چاپ، حداقل زمان ممکن دریافت اکسپت وچاپ ونیز هزینه آن راهنمایی فرمایید اگر ممکن است نام مجلاتی که با شما کار می کنند واقتصادی هستند مرحمت فرمایید
فرزاد
شماره تماس ۰۹۱۸۸۷۲۵۳۵۱

سلام. امکان پذیرش از ژورنال های IEEE Transaction توسط شما هست؟ با تشکر

بله

با سلام
من نیاز به پذیرش مقاله ام در زمینه بیولوژی مولکولی در کمترین زمان (یک ماه) در یک مجله با ایمپکت ۱ دارم. این برای دفاعم ضروریه . آیا امکانش وجود داره؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

لطفا در این خصوص با همکاران بنده از طریق ایمیل در ارتباط باشید

با سلام
یک مقاله تحت عنوان “طراحی و تبیین مدل مدیریت وکنترل حوادث هسته ای دارم” که در همایش بین المللی پذیرش شده اما چاپ نکرده ام خواهشمندم درخصوص اخذ پذیرش در مجله isi راهنمایی فرمایید

لطفا جهت دریافت صورتحساب درخواست خود را ایمیل فرمایید

با سلام و خسته نباشید.
ژورنال هایی که انتخاب می کنید هم پولی هستند!؟

نه لزوماً
ولی نشریات پولی مقالات را سریعتر بررسی و چاپ می کنند

یک مقاله آماده کرده ام در رشته مهندسی صنایع نیاز به بررسی توسط متخصص و سابمیت در ژورنالهای خارجی معتبر وزارت علوم در کمترین زمان ممکن دارم

درخواست شما قابل انجام است، در خدمت شما هستیم

باسلام
مقاله در مورد قراردادهای حقوقی نفت و گاز نوشتم
میتونید از ژونال American business law jornal پذیرش بگیرید؟؟
هزینه و مدت زمانش
تشکر

با سلام
من یک مقاله ی آماده به زبان انگلیسی در رشته ی فیزیک دارم و می خواستم در صورت لزوم با انجام تغییراتی در آن به منظور بالا بردن کیفیتش، آن را در یک ژورنال ISI با IF حدود ۱ چاپ کنم. آیا این امکان در موسسه ی شما وجود دارد؟
با تشکر

بله، در خدمتیم

با سلام رشته بنده کامپیوتر هست و مقاله ام به زبان انگلیسی اماده است فقط می خوام در یکی از ژورنالهای ای اس ای که اگه اشپرینگر باشه بهتره اکسپت بگیرم مقاله ام تقریبا ۱۶ صفحه هست لطفا هزینه کلی و مدت زمان اکسپت رو اعلام نمایید با سپاس

در این خصوص لطفا از طریق ایمیل درخواست قرارداد ویژه نمایید
چون قرارداد ویژه ای برای این سرویس موجود است

۱۳۹۵

با سلام
آیا موسسه می تواند از یکی از سه ژورنال زیر مقاله ریاضی محض را اکسپت بگیرد یا برای شما مشکل است؟
۱-Ukrainian Mathematical Journal
۲-Portugaliae Mathematica
۳-Turkish Journal of mathematics

درخواست شما قابل انجام است. لطفا جهت دریافت نمونه قرارداد درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

با سلام
آیا موسسه می تواند از یکی از سه ژورنال زیر مقاله ریاضی محض را اکسپت بگیرد یا برای شما مشکل است؟
۱-Ukrainian Mathematical Journal
۲-Portugaliae Mathematica
۳-Turkish Journal of mathematics

ﻳﻪ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﻧﺎﻡ ﻋﻨﻮاﻥ ﺳﻴﺮﻱ ﺩﺭ ﻋﻨﺎﺻﺮ و ﺗﺰﻳﻴﻨﺎﺕ ﻳﺰﺩ ﺩاﺭﻡ. ﻛﻪ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻳﺶ ﻣﻠﻲ ﻣﻌﻤﺎﺭﻱ ﻳﺰﺩ ﭘﺬﻳﺮﺵ ﺷﺪ. اﻻﻥ ﺩﺭﺧﻮاﺳﺖ ﭼﺎﭖ ﺩﺭ isi. ﺭا ﺩاﺭﻡ. ﻫﺰﻳﻨﻪ ﭼﺎﭖ و ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺻﻮﺭﺕ اﺳﺖ? ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺣﺪﻭﺩ ۱۶ ﺻﻔﺤﻪ اﺳﺖ.

هزینه ترجمه و پذیرش در حدود ۷۰۰ هزار تئمان خواهد بود

با سلام من یک مقاله در زمینه بازاریابی سبز آماده چاپ دارم. اخذ پذیرش رو میخوام از طریق سایت شما انجام بدم قیمت و لیست مجلات با ایمپکت فکتور نیم تا یک رو در صورت امکان برای من ارسال کنید و نحوه پرداخت هزینه در سایت به چه صورت است.

درخواست شما قابل انجام است
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا همکاران رسیدگی نمایند

با سلام و خسته نباشید
می خواستم ببینم شما از مجلات که در لیست JCR 2015 هست هم میتوانید پذیرش بگیرید در رشته علوم اجتماعی و علوم تربیتی
متشکرم

بله

سلام من یک مقاله دارم که درجشنواره خوارزمی هم دربخش جوانان چندسال قبل سم شد ولی برای چاپ مقاله درمجلات اقدام نکردم موضوع هم درباره محیط زیست وشهر هست ومقاله کمی ومحساباتی به روش میدانی وپژوهشی است میخواستم بدونم امکان اخذ پذیرش ای اس ای درکمترین زمان با ای اف اصلی ای اس ای چقدرهست وچطور اقدام کنم چون فرصت کمی دارم
باتشکر

باسلام
رشته من روانشناسی عمومی است.مقاله آماده باموضوع موفقیت تحصیلی دارم.میخاستم لطف کنید چنتا مجله isi ایمپکت فکتور با هزینه آنها برای اکسپت گرفتن برام ارسال کنید .سپاسگزارم

لطفا جهت دریافت لیست نشریات رشته روانشناسی عمومی مورد تایید دانشگاه های دولتی و آزاد درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
آیا در تیر ماه پذیرش مقاله دارید

بله

رشته مدیریت آموزشی هستم کدوم آیا در تیر ماه پذیرش مقاله دارید

سلام. این ژورنال هایی که میفرستین open source هستن همشون؟!

میشه اینم توضیح بدین که فرایند پذیرش چطوریه؟ آیا نامه پذیرش برای شخص ایمیل میشه یا حیر؟
و اینکه چطوری میشه از اصالت این نامه اطمینان حاصل کرد؟

خیلی ممنونم از پاسخ شما
لطفا توضیح بدین که از کجا متوجه بشیم که
ژورنال چاپ رایگان داره یا خیر؟
مثلا آیا چاپ در ژورنال politics and law که بدون ایمپکت فاکتور هست رایگانه؟

با سلام
آیا امکان همکاری با نشریه زیر را دارید؟
PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF CIVIL ENGINEERS-GEOTECHNICAL ENGINEERING
در صورت مثبت بودن پاسخ لطفا هزینه آن را نیز بفرمایید

بله، در خدمت شما هستیم

سلام
آیا امکان ارسال مقاله ای که قبلا بصورت فارسی در ژورنال های داخلی ارسال شده بود هم در مجلات آی اس آی هست؟

اگر ترجمه و بازنویسی شود، بله

سلام
این صفحه تنها بر
آورد هزینه برای اکسپت هست یا چاپ رو هم شامل میشه؟
من از ژورنال تیلور اند فرانسیس مد نظرم هست که ضریب تاثیر تا ۰٫۵ داشته باشه

برای اکسپت است اما اکثر نشریات تخصصی چاپ رایگان دارند

سلام علیکم./
مقاله ای دارم که به زبان فارسی است می خواهم در مجله ای که در پاب مد یا آی اس آی وب آو ساینس نمایه می شود چاپ کنم. هزینه به طور کلی چقدر می شود . من حداکثر تا سه ماه دیگر می خواهم.

لطفا به بخش تعرفه های خدمات مراجعه فرمایید

سلام
آیا امکان همکاری با نشریه زیر را دارید؟ این نشریه مورد تایید دانشکده ما می باشد.
Review of European Studies
http://www.ccsenet.org/journal/index.php/res

نیازمند دریافت پذیرش از این نشریه هستم. اگر این امکان را دارید لطفا هزینه و مدت دریافت پذیرش را برای دو مقاله اعلام فرمایید. ضمنا برای دفاع از رساله، فعلا تنها نیازمند پذیرش هستم و نیازی به چاپ ندارم.
ممنون
پژوهش

بله، در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام. آیا برای چاپ مقاله isi در حوزه زنجیره تامین در ژورنال الزویر یا اشپرینگر که اکسپندد لیست هم باشه میتونید به من کمک کنید؟
هزینه نوشتن و پذیرش بعلاوه زمان تقریبی تا پذیرش؟
ممنونم

بله، در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

باسلام- اینجانب درخواست یک مقاله جهت چاپ در ژورنال ای اس ای با ضریب تاثیر حدودا یک هستم . البته من مقاله ندارم و میخواهم برایم نگارش شود.
رشته من ارشد مکاترونیک هست که پژوهشگر مکانیک یا برق کنترل شما میتوانند روی آن اعلام نظر بفرمایند. مقاله مورد نیازم روی سیستمهای دینامیکی است که بایستی حاوی پردازش سیگنال و طراحی کنترلر برورش فازی-عصبی و یا بیزین باشد . ایا این امکان برای شما وجود دارد ؟

لطفا جهت دریافت نمونه قرارداد از طریق ایمیل مکاتبه فرمایید

سلام 
رشته ام کارسناسی ارشد مهندسی صنایع هست ۳ مقاله انگلیسی دارم میخام isi چاپ بشه ترجیحا ژورنالهای زیر
-applied mathematical modeling
-computer and mathematical with application
-industrial engineerig
-international journal of production economics
-computers and industrial engineerig
ژورنال هایی که در  لیست سیاه وزارت علوم نباشه و open access هم نباشه ممنون میشم هزینه چاپ رو بهم بگید و اینکه چقدر طول میکشه.

جهت دریافت نمونه قرارداد،
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام.
وقت خوش.
من یه اکسپتنس و چاپ مقاله توی یه ژورنال isi listed میخوام. مثلا یک review در مورد باکتری استاف اورئوس.که خوذتون بنویسید.
ایمپکت همنداشته باشه مهم هنیست.
فقط یکماهه میخوام.
هزینه اش چقدره؟

با سلام من یک مقاله ترجمه شده آماده دارم رشته مهندسی مکانیک فقط میخوام برای اکسپتش و چاپش اقدام کنم خیلی برام مهمه که isi ایمپک دارباشه؟لطفا در رابطه هزینش و ژورنالها راهنمایی کنید.

لطفا برای دریافت نمونه قرارداد از طریق ایمیل مکاتبه فرمایید

من قبلا با موسسه ایدا قرار داد منعقد نمودم بعد از گذشت دو ماه اکسبت تقلبی بهم تحویل داد حتی مبلغ دو میلیون را یک جا برداخت کردم اگر با شما قرار داد ببندم ونتوانید اکسبت واقعی مورد قبول دانشگاه را تحولم دهید چه تظمینی میدهید لطفا راهنمای فرمایید

تضمین ما عودت وجود می باشد
البته ما گارنتی نا محدود هم برای سفارشات داریم

سلام
آیا امکان چاپ مقاله در مجلات تخصصی روانشناسی هم هست؟
اگر امکان دارد لیست این مجلات رو برای من بفرستید ممنون

بله

فوری با سلام لیست مجلات isi برای مقاله مالی حسابداری را برایم میل نمایید همچنینی زمان و هزین هرا

البته تو یک مجله مورد قبول وزارت علوم

سلام من یک مقاله دارم، پذیرش isi میخوام فقط ۲ هفته مهلت دارم دقیقا برا ۲۵ اردیبهشت می خوامش میشه؟؟

سلام
من دانشجوی دکتری آموزش ریاضی هستم و برای وقت دفاع نیاز به پذیرش مقاله ای اس ای دارم. لطفا لیست ژورنال های آموزشی، علوم، و علوم تربیتی را ارسال بفرمایید چون همه ی این ژورنال ها در حیطه کاری من است. متشکر و ممنون.

لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

من ۶ روز قبل جهت چاپ مقاله به شما ایمیل زدم و چند بار هم به صورت تلفنی پیگیر جواب ایمیل شدم ولی متاسفانه فعلا پاسخ ایمیل خود را دریافت نکرده ام لطف کنید پیگیر ی کنید که تا چند روز دیگر به ایمیل من پاسخ می دهید. خیلی خیلی ممنون می شوم که کار من را پیگیری کنید.

دوتا مقاله می خوام از رساله دکترای جغرافیای طبیعی گرایش اقلیم اسخراج بشه
۱-علمی پژوهشی داخلی با آی مناسب
۲- isi خارجی معتبر
برای علمی پژوهشی داخلی ضرب العجلی باشه وخارجی تا ماه فرصت باشه مشکلی نیست.

با سلام میخواستم ببینم علاوه برترجمه مقاله آیا ویرایش اون رو طبق دستورالعمل ژورنال انجام میدید؟ ممنون

لطفا لیست مجلات نمایه شده در اسکوپوس را در حوزه به ترتیب علوم تربیتی و عاوم رفتاری و علوم انسانی با با شرایط پذیرش برایم ارسال کنید.

با سپاس

مهدی نژاد

لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام برای چاپ مقالم از پایان نامه پرستاری ارشدم ر یک ژورنال ایمپکت دار ای اس ای در حداقل زمان ممکن راهنمایی میخوام ممنون میشم کمکم کنین.

من چند روز است که جهت چاپ مقاله به شما ایمیل می زنم ولی متاسفانه هیچ یک از شما پاسخگو نیست خواهشم می کنم به ایمیل من پاسخ دهید. با تشکر.

متاسفانه ایمیلی از شما دریافت نکرده ایم

من چند روز است که به شما جهت چاپ مقاله ایمیل می زنم ولی متاسفانه هیچ یک از شما پاسخگو نیستید.

با سلام و احترام بنده نیازمند یک مقاله در نشریات معتبر علمی (ISI) بنام خودم در رشته فناوری اطلاعات میباشم. خودم مقاله یا چیز خاصی ندارم . لطفا هزینه و نحوه پرداخت آن و زمان احتمالی را اعلام فرمایید

هزینه پایه برای درخواست شما ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان می باشد و زمان مورد نیاز جهت تالیف و پذیرش مقاله در حدود دو ماه برآورد می شود.

با سلام و احترام ،خواهشمنداست نسبت به ارسال قرارداد برای بنده جهت ارسال مقاله اقدام فرمایید

سلام
بنده دو مقاله دارم
یکی فارسی دیگری لاتین برای چاپ مقالات در ژورنال های معتبر isi راهنمایی کنید یا به چاپ برسانم
اگر امکان هست راهنمایی کنید یا برای من یه چاپ برسانید
مجلات معتبر

من چند روز است است درخواست کرده ام که نمونه فرم قرارداد را به ایمیل من بفرستید تا من هر چه زودتر شرایط را خوانده و مقاله ام را به شما بفرستم ولی متاسفانه هیچ یک از شما پاسخگو نیستید

من درخواست دریافت نمونه قرارداد را کرده ام ولی هنوز فرم قرارداد به ایمیل من ارسال نشده است

سلام من می خواستم بدانم برای اینکه مقاله فارسی من را در شما خودتان به انگلیسی ترجمه کرده و حداکثر تا ۳ ماه در یکی از مجلات jcr مورد تایید وزارت علوم به چاپ برسانید چه کار باید انجام دهم. لطفا کارهایی را که من باید انجام دهم به طور دقیق و شفاف به من توضیح دهید. خیلی خیلی ممنون.

برای این کار نیاز است ابتدا نمونه قرارداد را دریافت و مطالعه فرمایید. اگر مورد تایید بود سفارش خود را به ما بسپارید.

سلام می خواستم بدانم که شما هزینه چاپ مقاله در مجله isi را قبل از چاپ مقاله می گیرید یا بعد از چاپ مقاله. در ضمن چرا شما به شماره تلفن هایی که داده اید پاسخ نمی دهید.

شما در پاسخ به سوال قبلی بنده نفرمودید که هزینه چاپ و ترجمه مقاله بنده چقدر است. و پرداخت هزینه قبل از چاپ یا بعد از چاپ مقاله و به چه صورت دریافت می شود. در ضمن نفرمودید که در کدام مجله isi مقاله بنده را چاپ می کنید. لطفا با جزئیات بیشتر و به صورت کامل بنده را راهنمایی کنید که بنده باید چه کار کنم. خیلی ممنون

سلام. من یک مقاله در مورد تاثیر کودها بر عملکرد کدوی کاغذی داشتم و می خواستم در مدت حداکثر ۳ ماه در یکی از مجلات isi چاپ شود. در ضمن ضریب تاثیر مجله isi برای من مهم نیست و فقط می خواهم در یکی از مجلات isi مورد تایید وزارت علوم مقاله ام چاپ شود تا بتوانم از پایان نامه ام دفاع کنم. می خواستم بدانم که هزینه چاپ مقاله من به اضافه هزینه ترجمه ان به زبان انگلیسی چهت چاپ در مجله isi چقدر است. در ضمن می خواستم بدانم که اگر بعد از سه ماه شما نتوانستید مقاله من را چاپ کنید من چه کار باید بکنم چون من در این صورت ۳ ماه زمان را از دست داده ام. لطف کنید که به صورت کامل و جامع راهنمایی فرمایید. با تشکر فراوان

تمامی سفارشات گارانتی هستند و قطعا شما زمان را از دست نخواهید داد چون ما کمال همکاری را با شما انجام خواهیم داد.
زمان مورد نظر شما نیز برای انجام این درخواست کافی است و انشالله نتیجه مطلوب دریافت خواهید کرد.

باسلام
راستش من مقاله ترجمه شده به مجله habitat international از مجلات elesever که دانشگاه معرفی کرده ارسال نمودم ولی متاسفانه هنوز جوابی در ارتباط با پذیرش دریافت نکردم .خواستم شما دراین باره راهنمایی کنید ومن هزینه ای هنوز واریز نکردم اگر شما بتوانید کمکم کنید ممنون میشم ومن بتوانم از طریق شما پیگیر باشم وهزینه را واریز نمایم من راستش فرصتی هم ندارم حدود سه ماه است مقاله را ارسال نمودم .باتشکر

در خدمت شما هستیم
لطفا مستندات را از طریق ایمیل برای ما ارسال فرمایید تا بررسی ها انجام شود

سلام بنده مقاله فارسی در مورد قیمت گذاری اختیار معامله دارم می خواهم برای کسب نمره دفاع در نشریه پذیرش بگیرم و زمان زیادی ندارم لطفا هزینه و زمان را اطلاع رسانی کنید…با تشکر

در مدت کوتاه صرفاً نشریه ای اس ای خارجی و بدون ضریب قابل اقدام است

سلام
من یه مقاله در زمینه نانوسیالات نوشتم که حاصل کار تجربی و آزمایشگاهی بنده هستش. مقاله ترجمه شده است. ۱۰ صفحه هستش. میخوام مقالم توی یک ژورنال ISI بدون ایمپکت یا ایمپکت پایین و یا ژورنال علمی پژوهشی خارجی پذیرش بشه. لطفاً در مورد هزینه و مدت زمان پذیرش راهنمایی بفرمایید.

در این خصوص اطلاعات مکفی در وبسایت درج شده است. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید از طریق ایمیل موسسه اقدام فرمایید.

با سلام و احترام،
آدرس ۳ الی ۴ سایت ژورنال های اروپایی جهت چاپ مقالات روانشناسی در ابتدای سال ۹۵

با سلام و احترام،
آدرس ۳ الی ۴ سایت ژورنال های ار.پایی جهت چاپ مقالات روانشناسی در ابتدای سال ۹۵

سلام بنده مقاله ای با عنوان
What are the Main Subjects of Knowledge and Information Science Education in Iran? A Bibliographic Approach
دارم ترجمه شده و آماده است. می خوام در مجلات معتبر (اسکوپوس یا آی اس آی و اگه آی اس سی) چاپ بشه و کم تر از یه ماه هم بشه. مجله اگر در مورد آموزش یا میان رشته ای با محوریت آموزش و علوم تربیتی هم باشه مشکلی نیست. می تونید کمک کنید؟ بنده خودم چندین مقاله دارم، فقط به خاطر تسریع در خدمات به کمک شما نیاز دارم. اگر امکان دارد لیست پیشنهاد و هزینه رو برایم ارسال نمایید.
تلفن من ***

توضیحات مقتضی از طریق ایمیل برای شما ارسال شده است

لطفا هرچه سریع تر مجلات پیشنهادی خود را برای پذیرش و چاپ مقاله در رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی به اینجانب ارسال فرمایید تا پس از رویت و تصویب عنوان مجله توسط استاد قرارداد فی مابین منعقد گردد. مقالات حاضر هستند.

لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام، من خیلی وقت برای اخذ پذیرش درخواستمم رو به ایمیل سایت ارسال کردم ولی هنوز هیچ پاسخی دریافت نکردم، ممنون میشم اگر هرچه سریعتر پاسخ بدید، چون واقعا از نظر زمانی محدودیت دارم.منتظر لیست مجلات پیشنهادی شما برای ارسال سفارش هستم.

من یه مقاله مروری رو به صورت فارسی تنظیم نمودم. اگه شما برای من ترجمش کنین و در یک ژورنال معتبر ISI با ضریب تاثیر ۰٫۵ الی ۱ برام چاپ کنین دقیق چقدر هزینه می خواهد؟

لطفا جهت استعلام هزینه و زمان درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام من دانشجوی مخابرات میدان هستم و مقاله ام کاملا امادست می خوام در ژورنال معتبر ISI یعنی اکسپت ISI نمایه تامسون بدون ایم پک بگیرم تضمینی یعنی ۱۰۰% تا آخر این ماه هم بیشتر فرصت ندارم بی زحمت قیمت رو بهم بگید

در این مدت فقط نشریه ای اس ای عمومی و بدون ضریب قابل اقدام است

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت پژوهشگران محترم
فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته علوم اقتصادی هستم.
بنده سابقه چاپ یک کتاب ترجمه شده، دو مقاله ISI، ۲ مقاله کنفرانسی و چندین مقاله ی علمی-پژوهشی درمرحله پذیرش چاپ دارم
من کتابی در زمینه علم مدیریت ترجمه کرده ام که آماده به چاپ هست.
به دلیل مشکلات شدید مالی و قرض های مالی متعدد ناشی از هزینه درمان بیماری سرطان ، میخواهم امتیاز کتاب آماده به چاپ خود را بفروشم که هر کسی که خریدار هست کتاب را با اسم خودش چاپ کند.
مناسب برای کسب امتیاز پژوهشی در مصاحبه دکتری شاخه¬های مختلف رشته مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع و امتیازِ ارتقاء هیئت علمی مناسب برای تمامی شاخه های رشته مدیریت، اقتصاد، صنایع
حجم کتاب به زبان اصلی ۴۰۳ صفحه است که ترجمه آن ۴۵۰ صفحه شده است.
کتاب در انتشارات Springer در سال ۲۰۱۱چاپ شده است و از لحاظ علمی اثری فاخر محسوب میشود.
ترجمه به طور کامل انجام گرفته و یکبار نیز ویرایش فنی شده است.
درصورت تمایل لطفا از طریق روش¬های زیر تماس گرفته شود.
۰۹۳۶۹۴۳۵۴۹۰
seyedmehdi_mirhoseini@yahoo.com

*** هشدار ***
قبل از پرداخت هزینه یا هرگونه مراوده مالی از صحت ادعای آگهی دهنده و اخذ تضمینات مناسب اطمینان حاصل فرمایید. چون این مرکز مسئولیتی از بابت ارتباطات آتی با این شخص به عهده نخواهد داشت.

سلام.بنده دانشجوی دکتری رشته الاههیات-مدرسی معارف اسلامی پیام نور هستم و پیان نامه نوشته و دو مقاله نوشته ام اما برای دفاع نیاز به پذیرش دو مقاله در مجلات علمی پژوهشی معتبر نزد وزارت علوم دارم.
شما چه کمکی به من میکنید.
متشکرم

در زمینه پذیرش می توانیم در خدمت شما باشیم

با سلام من دو تا مقاله ریاضی کاربردی دارم. دنبال ی ژورنال isiهستم به مقالات واس مصاحبه دکتری نیاز دارم. نیاز فوری دارم…

در خدمت شما هستیم، لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

در خصوص تهیه و ارسال مقاله isi دررشته روانشناسی لطفاً راهنمایی فرمایید(از نقطه آغاز که تهیه موضوع است تا انتهای پذیرش مقاله)

لطفا به صفحه تالیف و پذیرش مقاله ای اس ای مراجعه فرمایید
اگر سوال یا ابهامی بود در خدمت شما هستیم

با سلام
برای رشته مدیریت نشریه ای سراغ دارید که بتونید توش برای بنده پذیرش بگیرید؟ دانشجوی دکتری علوم و تحقیقات هستم.اگه هست بهم بگید که باید تایید بگیرم از استادم
هزینه هم مهم نیست فقط بتونم دفاع کنم
ممنونم

سلام از پایان نامه ام میخواستم مقاله isiچاپ کنم

در خدمت شما هستیم

سلام
در زمینه معماری و هنر با کدام ژورتالها کار میکنید

سلام.احتراما بنده یک رساله مجتمع مسکونی دارم.لطفا به تفکیک بفرمایید
هزینه استخراج مقاله
ترجمه
اکسپت
چاپ
در مجله ای با ضریب تاثیر۰٫۵
ممنون از لطفتون.اگه لطف بفرمایید زودتر پاسخ بفرمایید ممنون میشم

سلام
من یک مقاله آماده برای چاپ دارم به زبان انگلیسی در زمینه IT که چکیده تز خودم می باشد.
هزینه چاپ و اعتبار بالا و همچنین هزینه و پروسه اکسپت چقدر می باشد و زمان اکسپت و چاپ؟

سلام.
دو روز پیش یه سوال پرسیدم ولی هنوز جواب ندادید! منتظر پاسخ شما هستم. پذیرش یا چاپ مقاله در زمینه منابع طبیعی و …

باسلام من ی مقاله در زمینه حسابداری دارم که می خوام در ی مجله معتبر ای اس آی چاپ بشه هزینه ترجمه و چاپ چقدر میشه ؟

هزینه پایه بر اساس تعرفه های وبسایت می باشد
اما
ممکن است هزینه نهایی با هزینه های موجود در وبسایت متفاوت باشد
از این بابت لطفا از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال فرمایید

با سلام
چندین مقاله در حوزه ادبیات فارسی در مورد شاعرانی همچون فروغ ،سیاوش کسرایی و نصرت رحمانی دارم که متقاضی چاپ در isi را دارم

لطفا در این خصوص درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام من رشته ام گراف ریاضی است.
مقاله خودمم را نوشته ام فقط میخواهم در یک جرنال ای اس آی غیر پولی پذیرش بگیرم. باید چکار کنم؟
لطفا جریانهای مد نظرتونو بفرستین ببینم استادم تایید میکنه یا نه؟
مرسی

در خدمت شما هستیم
لطفا جهت دریافت لیست نشریات و نمونه قرارداد درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

salam
man maghale daram niayaz be chap daram vase nomre pyan nameam.
در رشته تکنولوژی اموزشی.حتما هم isiiباشه.باید چیکار کنم الان؟

کافی است درخواست خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال فرمایید

با سلام ،لطفا نظر خود را در مورد اصلی یا جعلی بودن ژورنال Survey Methodology که در تامسون و لیست jcr وزارت علوم موجود است ولی مقالات نمایه شده در سایت اصلی ژورنال دارای issn متفاوت با isnn اعلام شده دز jcr می باشند.اعلام کنید
در ضمن لینک اصلی سایت این ژورنال
http://www5.statcan.gc.ca/olc-cel/olc.action?objId=12-001-X&objType=2&lang=en&limit=0
می باشد که لینک سایت مورد تایید وزارت علوم است.همچنین این ژورنال دارای لینک تقلبی به آدرس
http://survmethodjournal.org/index.php می باشد که جعلی بودن این سایت توسط وزارت علوم اعلام شده.
با تشکر

میشه لطفا دقیق در این موضوعات زیر بمن دهید
من فوق لیسانس مهندسی نفت هستم و میخواهم در چند ژورنال معتبر ISI مقاله چاپ کنم.

۱٫آیا شما با مجلات نفتی معتبر کار کردید؟ اگه بله. با کدام یک. یک چک لیست به من بدهید!!

۲٫آیا خود شما مقاله را مینویسید و چاپ میکنید؟ اگر به این نحو باشد مبلغ چقدر است در کل؟؟اگر ایمپکت باشد چقدر؟اگر لیستد باشد چقدر؟

۳٫اگر ما خودمان مقاله نوشته باشیم آیا شما میتونین در یک ژورنال خوب نفتی با ایمپکت اون را چاپ کنید؟مبلغ را نیز بگویید؟

۴٫آیا با مجلات نفتی ارتباط نیز دارید؟ اگر دارید کدام مجله؟

۵٫آیا اگر ما مقاله ای در حد نه خیلی خوب داشته باشیم با هم توانایی چاپ آن را در مجلات نفتی دارید؟ حتی اگه مجله نفتی ایمپکت نیز نداشته باشد برای ما اوکی است.

باتشکر.

با سلام و عرض ادب
به نظر شما مجلات ISI بدون IF برای چاپ مقاله اعتبار بیشتری دارند یا مجلاتی که در موسسه اسکوپوس ایندکس است؟

این موضوع به مرجع رسیدگی به درخواست شما دارد. یعنی ممکن است نهادی که به آن مراجعه می کنید ای اس ای با هر شرایطی را برتر تلقی نماید.

لطفا در خصوص معتبر بودن سایت راهنمایی فرمایید

کدام سایت؟

با سلام و روز بخیر،

بنده یک مقاله ی روان شناسی از پایان نامه ی خود استخراج کرده ام و می خواهم که اول به انگلیسی ترجمه و بعد اکسسپ آن را در یک مجله ی ISI که هزینه نخواهد بگیرید. آیا انجام می دهید؟ هزینه را بفرمایید. و اینکه آیا امکان دارد لیستی از مجلات برایم بفرستید؟

با تشکر

بلی
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار گیرد

با سلام مقاله ای تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری از بعد نیروی انسانی در بیمارستانهای علوم پزشکی تهران می خواهم پذیرش بگیرم راهنمایی می خواهم

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام و عرض ادب
ایا موسسه شما اقدام به اخذ پذیرش در ژورنالهایی مثل ieee یا Elsevier یا springer را می تواند در رشته برق انجام دهد؟
هزینه اکسپت و هزینه چاپ چقدر هستش؟

بله
جهت دریافت نمونه قرارداد درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
مجله زیست شناسی با ایمپکت فاکتور GCR دارید

بلی
در خدمت شما هستیم

با سلام من یک مقاله دارم که به زبان انگلیسی ترجه کرده ام و احتمالا نیاز به ادیت دارد ( در سال ۸۴ نوشته ام ) لطفاً هزینه پذیرش در مجلات علمی – پژوهشی را بفرمایید

در حدود ۳۰۰ هزار تومان

می خواهم برای مقاله ام پذیرش آی اس آی با ایمپکت معتبر جی سی آر بگیرید

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
می میخوام از توی پایان نامم و همچنین سایر کارهای تحقیقاتی که انجام دادم مقاله آی اس آی دارای jcr واقعی استخراج کنم.
رشته بنده مهندسی نفت شاخه حفاری است.
منتظر تماس شما هستم
با سپاس

قرارداد مناسبی برای این خدمت تهیه شده است
لطفا از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال فرمایید

با سلام بنده مقاله خود را ترجمه کرده و بر اساس اصلاحات لازم در خصوص رفع مشکل Plagiarism را نیز انجام داده ام فقط پذیرش مقاله لازم دارم : IF=.5 ، ISI
لطفا هزینه و زمان لازم برای پذیرش را توضیح دهید با تشکر

لطفا جهت دریافت نمونه قرارداد درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
اینجانب دانشجوی دکتری سازه های آبی هستم مقاله ترجمه شده در رشته سازه آبی دارم لطفا لیست مجلات تخصصی در این زمینه دارای IF هستن به ایمیل بالا ارسال کنید تا در صورت تایید دانشگاه جهت چاپ در آنها توسط شما اقدام کنم.

حتما
جهت دریافت نمونه قرارداد و لیست نشریات لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام من یه مقاله دارم ترجمه انگلیس شده که باید ادیت بشه میخوام بر ژورنال با IF – یک پذیرش و چاپ بشه چه باید بکنم ممنون

لطفا جهت دریافت نمونه قرارداد و لیست ژورنال ها درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

ایا موسسه در خصوص SCIENCE CITATION INDEX EXPANDED فعاتیت میکند

بلی، فعالیت اصلی موسسه در خصوص همین نشریات (SCIENCE CITATION INDEX EXPANDED) و سایر نشریات معتبر است.

باسلام
من یه مقاله دارم ترجمه انگلیس شده فقط میخوام بر ژورنال با IF بیم – یک پذیرش و چاپ بشه چه باید بکنم ممنون
مهندسی برق قدرت

جهت دریافت نمونه قرارداد لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام و خسته نباشید
برای چاپ مقاله تخصصی در رشته اقتصاد در مجلات isi که وضعیت JCR دارند. مجلاتی که شما معرفی می کنید کدام هستند؟ و اینکه آیا شما برای مجلاتی که خودم اسمش را بدهم اکسپت میگیرید؟

بله در خدمت شما هستیم
لطفا جهت دریافت نمونه قرارداد درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام تشکر بابت سایت خوب شما
من یک مقاله در حوزه مدیریت دانش به زبان انگلیسی نوشتم می خواستم در یک ژورنال معتبر ISI اکسپتش کنم.
هزینه اخذ پذیرش چقدر می شود؟

هزینه اخذ پذیرش ۳۰۰,۰۰۰ تومان می باشد

با سلام
امکان پذیرش و چاپ مقاله به زبان انگلیسی در مجله Environmental psychology را دارید؟ هزینه لطفا
مرسی

بله، در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
من یه مقاله دارم که ترجمه هم کردم فقط میخوام تو یه سایت معتبر با ضریب ۱٫۵ به بالا پذیرش بشه اطفا از نوحه کار وهزینه اش من رو راهنمایی کنید
ممنون

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

من یک مقاله برای ژورنال Computers & Industrial Engineering Editorial Board فرستادم میخواستم بدونم این ژورنال معتبر و مورد تایید وزارت علوم هست؟با توجه به اینکه حدود ۲ماه از ارسال مقاله ام میگذره و به غیر از اشکالات نوشتاری جوابی از مجله دریافت نکردم آیا این مدت زمان زیاد نیست باید هنوز صبر کنم؟ (در مورد اشکالات نوشتاری همه برطرف شد و به ژورنال ارسال شد)؟

زمان فوق طبیعی است

با سلام و عرض خسته نباشید
بنده دانشجوی مهندسی مواد هستم و دو سال پیش یک مقاله از پایان نامم استخراج کردم اما هر مجله isi که فرستادم یک ایرادی روش گذاشتن. الان به چاپش نیاز دارم و میخام توی یک ژورنال isi با if بالاتر یک از زیر مجموعه سایت http://www.sciencedirect.com چاپ بشه. شما می تونید اینکار رو انجام بدید؟ اگر می تونید هزینش چقدر هست؟ راستی کلا خودم یادم رفته اطلاعاتش و برای پاسخ به سئوالات ژورنال نمی تونم کمکی به متخصص های شما بکنم.
با تشکر
حامد حسنی

بلی
حتما می توانیم به شما کمک کنیم

باسلام.
بنده یک مقاله در زمینه الکترونیک نوری مرتبط با لیزر دارم. آیا ژورنالی در این زمینه با ضریب تاثیر بین نیم تا یک هست.
چه مراحلی باید برای ارسال مقاله طی نمایم.

بله، موجود است
لطفا از طریق ایمیل ثبت سفارش فرمایید

با سلام

میشه لطفا بفرمایید که هزینه اکسپت یک مقاله برا springer حدودا چقدر است؟لطفا پاسخ رو بفرمایید تا بنده ببینم که اقدام کنم یا نه؟ تشکر

در حدود ۷۰۰ هزار تومان

سلام
من ارشد کامپیوتر هستم و می خواهم مقاله ISI ارائه کنم . و اگر تا پایان تیر متن لاتین مقاله را ارسال کنم.ایا تا پایان اذر با چه IF می توانم دریافت کنم ؟
ایا موسسه چه خدماتی در باره ویرایش و سابمیت و چاپ ارائه میدهد؟
متشکرم

بله
با توجه به شرایط خاص درخواست لطفا از طریق ایمیل مکاتبه فرمایید

سلام
من دو تا مقاله آی اس آی نوشتم،اکسپت هم شدند،حالا سوال اینکه میشه این مقالاتم رو در مجلات داخلی هم ارایه بدم؟ لطفا پاسخ بنده رو بدین،تشکر

اخلاقاً خیر
اما مرسوم است برخی از افراد مقالات خود را به چند زبان در چند ژورنال مختلف منتشر می کنند

سلام من رشته حشره شناسی کشاورزی هستم مقاله علمی پژوهشی چاپ شده یا در حال بررسی دارم آیا میتونم انها به ای اس ای تبدیل کنم لطفا میزان هزینه و اینکه میشه به اقساط پرداخت کرد رو اعلام کنید در ضمن برای چاپ کتاب هم آیا پرداخت به صورت اقساط هست وآیا میتونید کتابی در زمینه رشته برای ترجمه معرفی کنید ممنون

بله
هر دو درخواست قابل انجام است
دریافت هزینه به صورت تدریجی است

با سلام
دانشجوی دکتری رشته ریاضی هستم.مقاله آماده کردم میخام تو مجله اختصاصی رشته ریاضی چاپ بشه.لطفا راهنمایی کنید

برای این درخواست شرایط ویژه ای داریم
لطفا از طریق ایمیل اقدام فرمایید

با سلام
۱-بنده مقاله ای در رشته معماری در سطح عالی دارم که به انگلیسی هم ترجمه شده است.میخواستم از کمک شما برای پذیرش مقاله استفاده کنم.هزینه اکسپ مقاله با ضریب تاثیر .۵ تا ۱ با توجه به اینکه مقاله ترجمه شده است،به چه مقدار است؟
۲- هزینه هایی که در بالا ذکر شده آیا شامل هزینه خود ژورنال نیز می باشد؟
با تشکر

اکثر ژورنال های معتبر غیر پولی هستند

با سلام
سوال اینکه ،من مقاله اماده دارم و میخوام اکسپاش رو برام در ژورنال ای اس ای بگیرین.آیا امکان داره که ژورنالی که انتخاب میکنین تو لیست سیاه وزارت علوم نره؟من مقاله رو برا رزومم میخوام نمیخوام از ارزشش در آینده کم بشه،
و سوال دوم اینکه میشه که یه مقاله هم به همایش فرستاده بشه و هم دریک ژورنال خاص منظورم جداگانه است،.تشکر

بلی
در خدمت شما هستیم

چاپ مقاله isi در رشته معماری

در خدمت شما هستیم

من میخوام مقاله هایم را برای مجلات داخلی بفرستم چیکار باید بکنم ؟

در این خصوص بهتر است از طریق ایمیل مکاتبه نمایید

http://www.pharmascope.org/ijrls/
سلام میخواستم اعتبار این وب سایت و این ژورنال رو بدونم International Journal of Review in Life Sciences
(ISI Journal)
لطفا راهنمایم کنید و اینکه خودتونم انجام می دید و هزینه چاپ و اکسبت آن چقدر است ؟

ژورنال International Journal of Review in Life Sciences یک نشریه معتبر است
اما وبسایت فوق قلابی است
برای آزمون صحت گفته های ما کافی است مقالات موجود در این وبسایت را در گوگل جست و جو نمایید
ملاحظه خواهید کرد که مقالات موجود در این وبسایت مقالات محققین ایرانی هستند که قبلا در سایر نشریات منتشر شده است
البته لازم به ذکر است مشاهده شده است که برخی از افراد طی دو روز از این وبسایت قلابی نامه پذیرش دریافت کرده اند

سلام.درمورد پذیرش مقاله و چاپ در یک مجله یا ژرنال معتبر در رشته مدیریت منو راهنمایی کنید لطفآ؟
من یک مقاله از دل پایان نامه کارشناسی ارشدم دارم و میخوام پذیرش اون رو بگیرم؟
لطفا منو راهنمایی کنید.
ممنون ار سایت خوبتون

برای این منظور ابتدا باید مقاله خود را به زبان انگلیسی ترجمه نمایید
سپس آن را ویرایش علمی و ادبی نمایید
پس از آن یکی از نشریات مدیریت را انتخاب نمایید و مقاله را بر اساس استاندارد آن حروف چینی کنید
سپس مقاله خود را برای داوری ثبت نمایید

سلام.درخواست من چاپ مقاله در مجلات تخصصی حسابداری می باشد . و قصد چاپ در مجلات بین رشته ای را ندارم آیا امکان چاپ در مجلات تخصصی وجود دارد؟

بله
اما باید سطح علمی مقاله باشد

با سلام
خواستم بپرسم آیا امکان گرفتن پذیرش از مجلات معتر ISI زمینه شیلات یا آبزیان دامپزشکی را دارید مثل :
JOURNAL OF FISH DISEASES

FISH PATHOLOGY

بلی
در خدمت شما هستیم

salam
man maghalee to hyteye modiriyat daram ke onvanesh (The relationship between optional evaluation and evaluation rank by changes in stock of the companies.)
vase isi mikham chap beshe cheghadr bayad hazine bedam va che kari bayad anjam bedam
maghale amade hast bayad vase chap ferestade beshe
mamno0on

هزینه اخذ پذیرش ۳۰۰ هزار تومان می باشد

با سلام و خسته نباشید
ایا موسسه شما اقدام به اخذ پذیرش در ژورنالهایی مثل ieee یا الزیور یا springer را می تواند در رشته برق انجام دهد؟

بلی
در خدمت شما هستیم

سلام مقاله من درباره بازار بورسه لطفا لیست مجلات مربوطه را برام ارسال کنید بررسی کنم آیا دانشگاهمون مجلات را قبول داره یا نه اگه داشت اقدام کنم

با سلام
من در حوزه روانشناسی یک مقاله انگلیسی با کیفیت تهیه نوشتم ولی زمان کافی برای اقدام رو ندارم و باید در یک مجله ISI هم به چاپ برسونم

اگه ممکنه مشصات مجله یه مجلاتی که شما باهاشون همکاری دارید رو به بنده معرفی کنید تا اگه مطمِن بشم مورد تاِئید هست زحمتتون بدم
با تشکر

لطفا از طریق ایمیل اقدام فرمایید

با سلام. منظور از هزینه پایه جهت اخذ پذیرش در مجلات ISI و علمی پژوهشی چیست؟ مثلا هزینه نهایی اخذ پذیرش از مجله ISI تا IF 0.5 چقدر است؟

هزینه ها به صورت کامل در صفحات مرتبط با هر سرویس درج شده است

با سلام من می خواهم یک مقاله isi بدهم به جایی که IF بالاتر از ۱ لطفا من را راهنمایی کنید در ضمن من وقت زیادی ندارم موضوع مقاله من اماده است و ترجمه هم کردم

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا اقدام گردد

با سلام
اینجانب مقاله ای دارم که در یک مجله علمی پژوهشی داخلی چاپ شده است و همان مقاله را با اعمال تغییراتی ترجمه نمو ده ام و قصد دارم تا بصورت isi چاپ نمایم. لطفا در صورت امکان در مورد هزینه انجام ادیت نهایی مطابق فرمت مجله و سابمیت نمودن مقاله اعلان نظر فرمایید.
لطفا بفرمایید آیا امکان دارد معرفی مجله با خود بنده باشد .
با تشکر

بلی نشریه می تواند توسط شما پیشنهاد گردد
اما توجه داشته باشید که باید تغییرات قابل توجه باشد تا در نشریات خارجی قابل اقدام باشد

با سلام
من مقاله انگلیسیم اماده هست و تمام کارهاش انجام شده، مقالم اورجینال هستش، درباره جستجوی اطلاعات سلامت هستش، ایا امکان پذیرش مقاله تا یک ماه وجود داره، من دانشجوی ارشد هستم و باید تا یک ماه دیگه دفاع کنم.
لطفا راهنمایی کنید.

بلی
در خدمتیم

با سلام
هزینه مقاله isi بدون ضریب تاثیر که ۳۰۰ تومان می باشد، به همراه چاپ در مجله است یا هزینه چاپ جداگانه می باشد؟
اگر جداگانه است، هزینه آن حدودا چقدر می باشد؟
با تشکر

با سلام
من یک مقاله دارم که برای ۲ تا زورنال فرستادم و مردود اعلام شده. می خواستم بپرسم آیا شما می تونید برای من پذیرش بگیرید؟
نکته مهم این ایت که پذیرش حتما باید با ای میل استادم باشد.
با تشکر

لطفا مقاله خود را به همراه کامنت های داوران نشریات قبلی از طریق برای ما ارسال نمایید تا امکان ارائه نظر وجود داشته باشد
در خصوص ایمیل استاد نیز مشکلی نیست و قابل انجام است

با سلام
۱-امکان داره اسم ژورنال های ISI که در رشته مدیریت دارید رو برام ایمیل کنید. ۲-می خوام ترجیحا ۱ ماهه واسه مقالم برام پذیرش بگیرید، امکانش هست؟
با تشکر

بلی
لطفا از طریق ایمیل مکاتبه فرمایید

با سلام و خسته نباشید.
ببخشید مقاله هایی که برای مصاحبه دکترا میخوان ضریب تاثیرشون مهمه؟؟ یعنی صرف آی اس آی بودن کفایت میکنه یا باید تو نشریه ای که ضریب تاثیر خاصی داشته باشه چاپ شن؟
آیا مقالات علمی ترویجی هم در مجلات آی اس آی میشه چاپ کرد؟
خودتون مقاله رو ترجمه هم می کنید؟ قیمت ترجمه جداست؟؟

برای مصاحبه دکترا مقاله با ضریب مثبت امتیازی بیشتری دارد اما مقالات ای اس ای بدون ضریب نیز خالی از تاثیر نیستند
بلی
مقاله خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا بررسی گردد

جهت موفقیت در مصاحبه دکتری، نیاز به مقاله با ضریب تاثیر چند (حداقل) است؟
مقاله معماری فارسی اماده چاپ دارم. امکان اخذ پذیرش در مجله تخصصی ISI یا علمی- پژوهشی تا اواسط اردیبهشت وجود دارد؟

لطفا ژورنالهای مهندسی شیمی برای من ارسال نمایید

سلام. ایا می توانید برای مقالات رشته فقه در مجلات isiپذیرش بگیرید؟ و ایا مجلات isiرشته الهیات تخصصی هستند؟

سلام. ایا اگر مقاله اماده را برای اخذ پذیرش برایتان ارسال کنیم ولی مجلات مقاله را از طرف شما پذیرش نکنند هزینه پایه پرداخت شده برای پذیرش به متقاضی برگردانده می شود؟

با سلام
برای اخذ ۲ نمره مقاله کارشناسی ارشد ضریب تاثیر مهم است یا همان بدون if با قیمت ۳۰۰ تومان را هم دانشگاه قبول می کند؟

تا حد زیادی به دانشگاه و استاد مرتبط است

سلام.مقاله اماده دارم ولی تا حودی ناقص هست،شما برای تکمیل مقاله هم هزینه میگیرید؟

بله، هزینه بر اساس حجم کار مشخص می شود.

با سلام
آیا معیار ISI بودن همان سایت تامسون رویتر است یا خیر؟

بله، البته برخی مراجع به فهرست جی سی ار استناد می کنند

سلام
من فبلاً مقاله علمی پژوهشی و ISI چاپ کرده ام. الان یک مقاله تهیه کرده ام و یکبار سابمیت نموده و ایرادات نشریه را نیز برطرف نموده ام.
الان به خاطر محدودیت زمانی میخواهم از خدمات شما استفاده کنم. اما یکی از دوستانم از خدمات مشابهی قبلا استفاده کرد و حقیقتش نه مقاله چاپ شد و نه به پولش رسید. لذا می خواستم بدونم راهکاری برای اطمینان از این قصیه وجود دارد؟

ما به مشتریان بازپرداخت وجه در صورت عدم رضایت یا عدم تحویل را تعهد می دهیم

سلام ،کتابی در موردهنرترجمه کرده ام کمی هم تالیف به آن اضافه کردم شد حدود ۶۰ صفحه .سوال اول آیا باید از نویسنده خارجی اجازه بگیرم.سوال دوم هزینه چاپ چقر است

خیر نیاز به کسب اجازه نیست
هزینه چاپ در حدود ۷۰۰,۰۰۰ تومان می باشد

سلام وخسته نباشید.
علی عیسایی دانشجوی کارشناسی مهندسی نرم افزار دانشگاه شیراز می خوام مقاله درمورد مهندسی نرم افزار بنویسم. راهنمایی کنید.

امکان تالیف مقاله و اخذ پذیرش با موضوع دلخواه شما با هزینه ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان می باشد
مدت زمان مورد نیاز نیز ۲ ماه می باشد

این IF ها و قیمت هایی که اعلام نمودید مسلما برای ISI listed هست درسته؟یعنی برای دفاع دکترا کفایت نمی کند: همینطوره؟؟؟؟

اتفاقا برای دفاع دکتری همین ضرایب ملاک است

با سلام
من مقاله لاتین ( ترجمه شده) در زمینه مهندسی عمران زلزله دارم می خواستم مدت زمان و هزینه لازم برای پروسه پذیرش مقاله در مجلات معتبر با if حدود ۱ چقدر است و آیا این زمان تضمینی است؟
و اگر مثلا برای فروردین سال ۹۴ پذیرش مقاله را بخواهم چه زمانی باید برای شما ارسال گردد.
۲- آیا من در جریان مجله انتخابی شما قرار می گیرم
۳- مسئولیت مکاتبات و رفع نقص های احتمالی و معرفی داور پیشنهادی و … در این فرایند بر عهده چه کسی خواهد بود
ممنون می شوم به سوالات من پاسخ دهید.
از وقتی که می گذارید متشکرم

مدت زمان مورد نیاز در حدود ۴ تا ۶ ماه می باشد
مجله با مشورت و هماهنگی شما انتخاب می شود
کلیه مسئولیت ها بر عهده موسسه می باشد

سلام و خسته نباشید.
مقاله ای در رابطه با منابع انسانی دارم.هزینه ترجمه و اکسپت در مجلات isi با if بالاتر از ۱ چقدر می ود و چه مدت زمانی طول میکشد. در ضمن بنده یک ماه فرصت دارم.
لطفا سریع پاسخ دهید .با تشکر فراوان

متاسفانه چنین چیزی امکان پذیر نیست

سلام و خسته نباشید.
مقاله ای در رابطه با منابع انسانی دارم.هزینه ترجمه و اکسپت در مجلات isi با if بالاتر از ۱ چقدر می ود و چه مدت زمانی طول میکشد. در ضمن بنده یک ماه فرصت دارم.
ممنون میشم سریعتر پاسخ دهید

متاسفانه امکان پذیر نیست

با سلام
یک ماه است که هنوز جوابی بابت اخذ پدیرش و چاپ مقالات ارسالی اینجانب داده نشده است. لطفا بررسی کنید تکلیف ۲ مقاله ارسال شده چیست.

بنده بررسی کردم
پاسخ ایمیل های اخیر شما ارسال شده است
ممکن است دریافت ایمیل از طرف سیستم شما با مشکل رو به رو باشد

سلام مجدد
شرمنده من دوباره سوالم را تکرارمیکنم چون جواب آن خیلی برایم اهمیت دارد دارد ضمن اینکه خیلی عجله دارم؛میخواستم بدانم اگر مقاله ای در کنفرانس داخلی(موضوع برق) اکسپت آیا میتوان همان مقاله را به انگلیسی ترجمه کرد و برای مقاله ISI درژورنالهای معتبر IF دار فرستاد؟؟؟؟
خواهشمند است سریعتر پاسخ دهید.
سپاسگزارم…

قانوناً خیر
اما به دلیل اینکه نشریات خارجی به سختی می توانند به منابع فارسی دسترسی پیدا کنند و مشابهت را تشخیص دهند این کار مرسوم است

باسلام
میخواستم بدانم اگر مقاله ای در کنفرانس داخلی اکسپت وچاپ شود آیا میتوان همان مقاله را به انگلیسی ترجمه کرد و برای مقاله ISI درژورنالهای معتبر IF دار فرستاد؟؟؟؟
خواهشمند است سریعتر پاسخ دهید.
باتشکر ازشما…

رجوع شود به پاسخ نظر قبلی

یعنی میشه مقاله ای که براتون میفرستم فقط به مجلات غیر پولی و رایگان برای چاپ بفرستین؟

یعنی اگر من مقاله فارسی بفرستم و بخوام در مجله به صورت غیر پولی چاپ بشه امکانش هست؟
یعنی امکانش هست مقاله ام را برای مجلات چاپ پولی نفرستین؟

سلام
شما برای مجلاتی که بابت چاپ مقاله هزینه نمیگیرن هم مقاله را میفرستید یا کارتون اینه که برای مجلات پولی میفرستین؟

ما برای هر دو گروه از نشریات ارال مقاله داریم

سلام
مقالاتم رو برای پذیرش و چاپ در مجله ی isi با ایمپکت تا ۰/۵ چطور ارسال کنم؟

با سلام
آیا این هزینه ها شامل پذیرش و چاپ هست؟
چون برای من مقاله چاپ شده حایز اهمیت هست.
با تشکر

هزینه چاپ بر اساس نوع ژورنال و یا اعلام دفتر داوران ژورنال تعیین می گردد

من یک مقاله در خصوص رشته زبان وادبیات فارسی دارم ظرف چه مدتی میتوانید پذیرش isiآنرابگیرید وقیمت ش چقدره

در حدود دو ماه
هزینه ۳۰۰,۰۰۰ تومان می باشد

با سلام
می خواستم یک مقاله در ژورنالهای ساینس دایرکت در زمینه ریاضی کاربردی با ایمپکت بالای یک برام نوشته بشه آیا امکانش هست؟

مقاله ایی اماده به زبان انگلیسی در رشته ریاضی و تایپ شده با تک دارم که خواهان چاپ در مجلات معتبر ISI و مورد تایید وزارت علوم باشند و در لیست مجلات دارای اعتبار این وزارت خانه باشند با ایمپکت تا ۱ ایا امکان پذیر هست؟

بله
لطفا مقاله خود را در صورت امکان جهت بررسی ارسال فرمایید

با سلام
می خواستم ببینم ژورنال زیر ایمپکت فاکتورش چند است و آیا در زمینه ریاضی کاربردی قوی است؟ و آیا مجله اروپایی است؟
http://science.thomsonreuters.com/cgi-bin/jrnlst/jlsearch.cgi?PC=MASTER&Error=1

ژورنالی در لینک فوق وجود ندارد

سلام..مقاله رو چطور باید ارسال کنیم؟ من مقاله فارسی نکردم هنوز….میخوام مستقیم پذیرش isi بگیرم…ممکن هست؟ if مهم نیست برام….فقط زمانش کتاه باشه

اگر ضریب مهم نباشد طی یک ماه می توان پذیرش گرفت
لطفا مقاله خود را از طریق ایمیل ذیل ارسال فرمایید
contact@easypapers.ir

با سلام
من دو مقاله فارسی دارم که یکی در کنفرانس های داخلی پذیرش شده و یکی هم جایی ارائه ندادم.
می خواستم بدونم ترجمه و چاپ در مجلات isi با ایمپکت تا ۰٫۵ چقدر هزینه خواهد داشت.
با تشکر

۷۰۰ هزار تومان

سلام
وقت بخیر
ببخشید من چند روز پیش یه مقاله برای پذیرش ISI فرستادم و میزان هزینه و راهنمایی ازتون خواستم برای پذیرش اما جوابی دریافت نکردم
از طریق ایمیل هم ارسال کردم
ممنون میشم پاسخگو باشید
با تشکر

پاسخ ارسال شد

سلام وقت بخیر
من با ایمیل داده شده مکاتبه کردم وحتی مقاله خودم رو که ترجمه شده بود فرستادم برای تعیین نرخ چاپ .اما متاسفانه از بعد از ارسال مقاله هیج جوابی بهم ارسال نشد مبنی بر هزینه چاپ یا شرایط چاپ و نحوه پرداخت و غیره
لطفا اگه امکان چاپ را دارید راهنمایی کنید چون نمیدونم چرا بعد از ارسال مقاله جوابی نگرفتم

من رشته ام در ارشد مدیریت دولتی گرایش سیستم های ااطلاعاتی بوده است برای ارسال مقاله isi باید چه کنم؟

ابتدا موضوع مقاله را انتخاب نمایید
سپس موضوع را در میان مقالات موجود جست و جو نمایید
اگر تازه و نو بود و تکراری نبود بر اساس آن مقاله خود را بنویسید و به نشریات مرتبط با موضوع ارسال فرمایید
در هر مرحله ای که نیاز به کمک داشتید به ما اطلاع دهید
با تشکر

درخواست چاپ مقاله مستخرج از پایان نامه دارم
لطفا هزینه کامل استخراج، ترجمه و اکسپت برای مجلات ISIو ISC را که حتما مورد تایید وزارت علوم باشند و در لیسا مجلات دارای اعتبار این وزارت خانه باشند را اعلام فرمایید.
ضمنا در صورت امکان نام مجلات و مدت زمان اکسپت از زمان عقد قرار داد را اعلام نمایید

لطفا منوی پایان نامه را مطالعه فرمایید.

با سلام و خسته نباشید
دو سوال داشتم اول اینکه مقاله ایی اماده به زبان انگلیسی دارم که خواهان چاپ در مجلات معتبر ای اس ای هستم با ایمپکت بالاتر از ۱ ایا امکان پذیر هست؟
دوم اینکه درخواست نگارش مقاله ای ای اس ای را دارم که از جانب خود موسسه شما باشد و باز قابل چاپ در مجلات معتبر با ایمپکت بالای ۱ با توجه به هزینه های بالا و تایم گفته شده ایا این امکان هست که میلغ فوق طی چند قسط در همین تایم گفته شده تا زمان چاپ داده شود؟
ممنون از راهنمایی شما

هر دو درخواست امکان پذیر است
لطفا از طریق ایمیل مکاتبه فرمایید
با تشکر

با سلام
من رشته ام تایخ هست، در راستای موضوع پایان نامه ارشدم یه مقاله نوشتم و ترجمه هم کردم
فقط جایی رو میخوام که چاپش کنن،لطفا راهنماییم کنین ممنون

در چه زمینه ای کار کرده اید و دستاوردهای شما در مقاله چیست؟

با سلام . من قبلا یکبار سوالم را مطرح کرده بودم ولی جواب دقیق نگرفتم: مقاله ای کاملا آماده به زبان انگلیسی در رشته زمین شناسی دارم. کل هزینه چاپ آن در یک ژورنال با ایمپکت ۱ چقدر است؟

سلام.
با عرض سلام و احترام
اینجانب خواهان پذیرش یک مقاله ISI می باشم. با توجه به شرایط دانشگاه و بنیاد ملی نخبگان، ژورنال های مورد نظر باید دارای شرایط زیر باشند:
دارا بودن نمایه ISI، نمایه شدن در سایت تامسون و عدم قرار داشتن در بلک لیست وزارت علوم/ ژورنال مورد نظر دارای ایمپکت فکتور بالای نیم و ترجیحن بالای یک باشد.
خواهشمندم موارد زیر را نیز تعیین نمایید.
زمان پذیرش مقاله / هزینه پذیرش و چاپ مقاله در صورتی که
یک: مقاله فارسی یا انگلیسی را من به شما تحویل دهم.
دو: در یک موضوع خاص مقاله تالیف گردد.
در ضمن من سه بار ایمیل زدم از هفته پیش و جوابی نگرفتم.
با تشکر

درخواست شما قابل پیاده سازی است
لطفا از طریق ایمیل ذیل درخواست خود را پیگیری فرمایید
contact@easypapers.ir

سلام
دو مقاله فارسی که در کنفرانس داخلی پذیرش شده اند دارم که می خواهم در مجلات با نمایه isi چاپ بشوند لطفاً در این خصوص راهنمائی ام کنید
تشکر

امکان پذیر است
کافی است مقالات را برای ما ارسال نمایید
تا پس از ترجمه و ویرایش ارسال شده و پذیرش دریافت گردد
البته پذیرش از نشریات خارجی در صورتی امکان پذیر است که مقالات شما قبلا به زبان انگلیسی در جائی منتشر نشده باشند.

با سلام
اینجانب در رشته مهندسی شیمی یک مقاله لاتین دارم. که میخواهم که از طریق موسسه شما به ژرنال isi با ضریب تاثیر بالای یک ( ۱< impact factor ) بفرستم. لطفا بفرمایید هزینه جهت ویرایش علمی مقاله و چک زبان انگلیسی مقاله و سابمیت و اکسبت تا چاپ چه مقدار می شود.

لطفا مقاله خود را جهت بررسی و صدور صورتحساب از طریق ایمیل ذیل ارسال فرمایید
با تشکر

contact@easypapers.ir

با سلام
می خواستم بدونم که اگر مقاله لاتین برای چاپ در مجلات با IF بالاتر از ۱ چقدر هزینه داره؟
در ضمن اگر کیفیت مقاله قابل قبول باشه آیا می توانید اکسپت آن را در مجلات با IF>2 بگیرید؟

ژورنال های مورد نظر شما کدامند؟

سلام . برای اخذ پذیرش در ژورنالی با IF بین ۰٫۸ تا ۱ در صورتیکه تمام ترجمه متن انجام گرفته باشد و به صورت لاتین تحویل داده شود، هزینه چقدر است؟ متشکرم

با سلام و احترام
به اطلاع می رساند اینجانب خواهان پذیرش یک مقاله ISI می باشم. اما با توجه به شرایط دانشگاه و بنیاد ملی نخبگان، ژورنال های مورد نظر باید دارای شرایط زیر باشند:
۱٫ دارا بودن نمایه ISI، نمایه شدن در سایت تامسون و عدم قرار داشتن در بلک لیست وزارت علوم
۲٫ ژورنال مورد نظر در لیست ژورنال های اکسپندد باید باشند
خواهشمند است موارد زیر را نیز تعیین نمایید.
زمان پذیرش مقاله
هزینه پذیرش و چاپ مقاله

باتشکر
آرمان مهر

شرایط مورد نظر شما قابل انجام است
اما آیا مقاله شما دارای کیفیت لازم است یا نیاز است مقاله تالیف گردد؟

با سلام
هنوز به ایمیل های من پاسخ داده نشده
می تونم بپرسم اگر مثاله داشته باشم…هزینه هایی که برای اخذ پذیرش زدید شامل پاپ هم میشود؟

تمامی ایمیل ها حداکثر طی ۴۸ ساعت پاسخ داده می شوند
اگر ایمیل ما را دریافنت نکرده اید لطفا فولدرهای junk یا spam را نیز مشاهده نمایید شاید ایمیل ارسالی ما به این فولدرها رفته باشد
قطعا مشخص است که هزینه هایی که برای پذیرش نوشته شده است بابت پذیرش است و هزینه چاپ بسته به نوع ژورنال مشخص می شود
اگر ژورنال مورد نظر شما پولی باشد باید هزینه پرداخت پردد و اگر مجانی باشد نیاز به پرداخت هزینه نیست
غالبا نشریاتی که توسط ما پیشنهاد می گردد یا هزینه ندارد یا هزینه چاپ بسیار اندک دارد
لذا جای هیچ گونه نگرانی از این بابت نیست

نام شما

* آدرس پست الکترونیکی شما

شماره تماس

موضوع درخواست

چاپ مقاله isi

* شرح درخواست

امکان درج فایل با فرمت های doc، pdf، zip، rar، xls، docx، xlsx می باشد. حداکثر حجم فایل ارسالی نیز 2 مگابایت است


“کد بالا را در کادر زير وارد نماييد”

هشدار: با توجه به ایجاد وبسایت های مشابه و تقلبی به جای وبسایت های اصلی نشریات توسط افراد سودجو و همچنین فعالیت افراد متقلب که عموماً به صورت سیار و با عناوینی همچون خدمات آنلاین، خدمات غیر حضوری، دارای مجوز از وزارت علوم و … در فضای مجازی حضور دارند، اطلاعات تمامی ژورنال ها قبل از اقدام برای اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی و اعتبارسنجی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

شفاف سازی: هدف ما از ارائه خدمت صرفاً کسب درآمد یا چاپ یک مقاله یا کتاب بنام مشتری نیست بلکه در کنار موارد فوق آموزش نحوه جمع آوری داده ها، تحلیل و نتیجه گیری و ارائه آن به صورت یک سند علمی نیز در دستور کار ما قرار دارد. گرچه ممکن است برخی از مشتریان به دلایلی از قبیل عدم نیاز، ضیق وقت یا سایر محدودیت ها در آینده از آموزش های ارائه شده استفاده نکنند اما حداقل در این مقطع در جریان ساز و کار تولید علم قرار گرفته اند. به عبارت بهتر هدف نهایی ما از ارائه خدمات علمی و پژوهشی مشارکت هر چه بیشتر ما در زمینه تولید علم، افزایش بنیه علمی کشور و ارتقاء جایگاه ایران در رتبه بندی کشورهای تولید کننده دانش می باشد.

 + 
7
 = 
12

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

لیست مجلات isi رشته عمران رو لطفا میفرستید
و هزینه ای ک مقاله ترجمه شده با خودمون باشه ففط اکسپت و چاپ رو بخواهیم

بله
برای دریافت لیست نشریات به همراه هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام و احترام
مقاله کیفی با عنوان طراحی مدل فرایندی خریدهای ناگهانی رشته بازاریابی جهت دفاع از رساله دکتری نیازمند پذیرش در مجله علمی پزوهشی داخلی دارم

بله
در خدمتیم
لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

من مقاله آماده دارم می خواهم در نشریات مورد تایید وزارتین و دانشگاه آزاد پذیرش بگیرم لطفا مدت زمانی که طول می کشد و هزینه آن را بفرمایید.

با سلام مقاله آماده ای دارم امکان پذیرش سریع در نشریات مورد تایید وزارتین و دانشگاه آزاد است ؟هزینه آن چقدر است؟

برای استعلام هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
لیست ژورنال های مربوط به رشته فیزیک پزشکی- رادیوبیولوژی رو میخواستم
در حوزه تاثیر اشعه بر DNA و قدرت آنتی اکسیدان ها
آیا چاپ تضمینه؟ اگر مقاله ضعیف باشه چی؟
هزینه به چه صورته؟

برای دریافت لیست نشریات لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
آیا امکان پذیرش و چاپ مقاله در ژورنال isi و دارای jcr را دارید؟
چه مدت زمانی طول می کشد تا به صورت تضمینی پذیرش مقاله jcr را بگیرید؟

بله
البته زمان پذیرش در نشریات JCR متفاوت است.
برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

سلام .دانشجوی دکترای کشاورزی شاخه زراعت_ آگرونومی ،متقاضی نگارش و چاپ ۲ مقاله با ایمپکت فاکتور بالای ۲ بصورت isi در مدت زمان کوتاه هستم .سپاس

درخواست چاپ به صورت فوری قابل انجام است.
لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

باسلام و وقت بخیر. درخواست ارسال لیست مجلات و ژورنال های معتبر علمی پژوهشی داخلی را با مدت زمان کوتاه داوری دارم. باسپاس🌷

درخواست شما قابل انجام است
برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

لطفاً مجلات ایمپکت فکتور ای اس ای را برایم بفرستید رشته ادبیات فارسی مقطع دکتری

برای دریافت لیست نشریات لطفاً از طریق ایمیل اقدام فرمایید.

چطوری میتونم تعداد مجلات در لیست ISIرو در سال۲۰۲۰ در واقعه تا الان رو متوجه بشم؟و حتی اینکه در حال حاضر ISIچه تعداد مجله رو مورد ارزیابی قرار میده ؟

سلام ، مقاله ای در ارتباط با مدیریت منابع انسانی دارم برای دفاع احتیاج به چاپ مقاله در محله علمی پژوهشی معتبر داخلی هست. لطفا اگر در این زمینه فعالیت دارید لیست مجلات و هزینه و زمان را محبت کنید.

برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

میشه لطف کنید لیست مجله های معتبر isi با درجه ایمپکت متوسط در زمینه آلودگی محیط زیست (آلودگی خاک ) را برای من اراسل کنید؟ هزینه ان جقدر میشه؟

بله
لطفا فرم را تکمیل یا از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال فرمایید تا همکاران واحد فروش و پشتیبانی لیست را تقدیم نمایند

سلام .یک مجله isi خارجی (امریکایی) یا انگلیسی با ایمپکت بالاتر از ۱۰برای چاپ مقاله میخواستم بهم معرفی کنید .تشکر ۰۹۱۷***۴۶۰۴

برای دریافت لیست نشریات، لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام می خواستم از پایان نامه یک مقاله استخراج کنم و اکسپت بگیرم هزینه اش چقدره؟

لطفاً برای استعلام هزینه و زمان درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
میشه لطف کنید لیست مجلات ISI در زمینه بهداشت حرفه ای یا بهداشت را برای من ارسال کنید؟ با ایمپکت فاکتور در حد متوسط که سریع اکسپت بگیرم
در ضمن ژورنال زیر آیا ISI هست؟
Scholars Journal of Applied Medical Sciences (SJAMS)
ISSN: 2320-6691(Online), ISSN: 2347-954X (Print)چاپ مقاله isi

Impact Factor 1.41

ممنون از لطف شما

برای دریافت لیست لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
روزبخیر
میشه لیست مجلات isi که دانشگاه ازاد و وزرات علوم هر دو قبولش داشته باشند و داوری راحت تری در زمان کمتر هم داشته باشه ، اگر هم پولی باشه مساله ایی نیست رو در زمینه مهندسی صنایع ( کار با داده و مسایل اماری) معرفی بفرمایید

بله
کافی است فرم درخواست لیست نشریات را تکمیل نمایید یا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا لیست نشریات تقدیم گردد

لیست قیمتها و مجلات علمی پژوهشی برای رشته اقتصاد

لیست نشریات از طریق ایمیل برای شما ارسال شد

سلام و عرض احترام
هزینه استخراج مقاله از پایان نامه ارشد در رشته مهندسی مکانیک و هوافضا – ترجمه انگلیسی- چاپ در مجلات ISI غیر پولی با ضریب تاثیر بالای ۱ – هزینش چقدر میشه؟ (پایان نامه بنده در زمینه انژکتورها بوده و در اون کار تجربی و شبیه سازی انجام شده) لطفا جدا جدا بگید. ضمنا در صورت امکان لیست مجلات ISI غیر پولی با داوری ساده در رشته مکانیک یا هوافضا را برای بنده ارسال کنید. ۰۹۱۱***۲۹۸۸

برای دریافت ریز هزینه انجام درخواست خود لطفاً آن را از طریق ایمیل مطرح و پیگیری فرمایید

با سلام لیست ژورنال های JCR در کشاورزی میخوام میشه برام ایمیل کنید . مقاله ای دارم که باید در ژورنال های مربوطه اکسپت بشه البته نام آن ها باید در WOS نمایه بشن .ممنون

بله
در خدمت هستیم
برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا همکاران لیست مورد نظر شما را در اسرع وقت تقدیم نمایند

باسلام
لطفا لیست ژورنالهای IF دار(ISI)رشته شیمی رو برام بفرستید
متشکر

لطفا برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام.
ببخشید امکانش هست لیست مجلات ISI معتبر در مورد بانک داری یا مدیریت را برای من إرسال کنید.
با تشکر

درضمن خسته نباشید بابت همه کارهای خوب و کمک به ما…….با تشکر ایمیل شما هم‌من ندارم

ببخشید خواستم‌بدونم‌این دوتا ژورنال معتبر‌هست ؟
Bulletin of Pure & Applied Sciences- Chemistry
ISSN: 0970-4620
American Journal of Chemistry
ISSN: 2165-8749

نشریات فوق نمایه خاصی ندارند لذا نمی توان گفت معتبر هستند یا خیر

با سلام
واحترام لطفا لیست نشریات داخلی و خارجی مربوط به رشته ادبیات فارسی یا عربی را برایم ارسال فرمایید.
ضمنا اگر امکان ارتقاء مقاله به سطح مطلوب نشریات هم وجود دارد نیز بیان فرمایید تا اطمینان بیشتری برای ارسال مقالات داشته باشیم. چون تنها سابمیت مقاله چنان دلچسب و امیدوار کننده نخواهد بود.
از لطف شما سپاس

برای دریافت لیست نشریات لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام.
ببخشید امکانش هست لیست مجلات ISI معتبر در مورد بانک داری یا مدیریت را برای من إرسال کنید.
با تشکر

با سلام. در خواستى مبنى بر ارسال لیست ژورنال هاى ISI wos که داراى ایمپکت بالاى یک باشند، را داشتم ولى متأسفانه هنوز بعد از گذشت دو سه هفته هیچ جوابى از طرف شما به بنده ارسال نشده است.
با تشکر

بنده درخواست شما را بررسی کردم و لیست نشریات در روز درخواست برای شما ارسال شده است. احتمالاً ایمیل های دریافتی را با دقت بررسی نفرمودید

بنده رشته اقتصاد محیط زیست در مقطع دکترى تخصصى هستم. اگر محبت کنید لیست ژورنال هاى اقتصاد و اقتصاد محیط ریستى و همچنین محیط زیست وا براى بنده ایکیل نمایید ممنون میشم. ژورنال هاى ISI داراى ایمپکت بالاى یک که WOS باشند.
با تشکر

لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام لطفا لیست زورنالهای مرتبط با رشته عمران سازه برایم ارسال کنید متشکرم

سلام.
اگر ممکنه برام لیست مجلات کشاورزی معتبر رو بفرستین.
خیلی ممنونم.

با سلام لطفا لیست ژورنال های رشته های ذیل را برای اینجانب ارسال فرمایید:
۱- مدیریت پروژه
۲- مهندسی عمران
۳-مدیریت اجرایی
۴-مهندسی معماری

باسلام
لیست ژورنالهای isi برایم ایمیل شد ولی ژورنالی برای رشته ی حقوق بین الملل و یا حقوق تجارت بین الملل در لیست نبود.
در مورد این رشته ها ژورنال معتبر ندارید؟؟؟
در ضمن خیلی دیر پاسخ ایمیل داده میشود (حدود سه الی چهار روز

باسلام
میخواستم هزینه چاپ مقاله isi (نگارش باشما،ترجمه،ویرایش،اکسپت و چاپ)ژورنال معتبر هندی رو بدونم،متشکر

لطفا جهت استعلام دقیق هزینه درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با عرض سلام و خسته نباشید
مقاله در رابطه به مدیریت آبهای مرزی میخواستم اگر کمکم کنید ممنون میشم

سلام لطفا لیست ژورنالهای isi در رشته گرافیک تصویرسازی ردا براین إرسال کنید ممنون

با سلام و احترام و با تبریک سال جدید
اگر امکان دارد لیست نشریات داخلی و خارجی معتبر در رشته ادبیات را لطفا برایم ارسال کنید.
در ضمن جهت ارتقاء مقاله در سطح نشریات داخلی یا خارجی مثبت آیا اقدامی انجام میدهید وئ هزینه مربوطه چقدر است؟
از لطف و محبت شما در اجابت، بسیار سپاسگزارم.

سلام
خداقوت
من میخوام مقاله ISI را در زمینه کاربرد webGIS در مدیریت بحران بنویسم، اما نمی دانم چه ژورنال هایی به کارم می آد. لطفا راهنمایی نمایید.
از لطفتان کمال تشکر را دارم

چطور می تونم از پسخ شما مطلع شوم

از طریق ایمیل و sms

با سلام
لطفا ادرس ژورنال برای جغرافیا به ایمیلم ارسال کنید ایا این ژورنالی که میگید۱۰۰ دلار معتبر است؟
متشکرم

بلی، معتبر است

با سلام و سپاس فراوان از زحمات ارزنده شما موضوع پایانامه من در مورد ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی می باشدمن قصد دارم یک مقاله isiبرای یکی از ژرنالهای معتبر بنویسم لطفا مرا راهنمایی کنید با تشکر

کافی است خلاصه ای از پایان نامه را جهت بررسی برای ما ارسال فرمایید
لطفا خلاصه را از طریق ایمیل ارسال نمایید تا کارشناسان آن را بررسی کرده و نتیجه را به شما اطلاع دهند

لیست مجله ها برای انتشار مقاله آی اس آی از کجا پیدا کنم ؟

موضوع مقاله و شرایط ژورنال مورد نظر شما چیست؟

لطفا لیست ژورنال های ISI معماری پایدار را برایم بفرستید که ژورنال را انتخاب کرده و مقاله فارسی خود را برای ترجمه و پذیرش در اختیار شما قرار دهم…

سپاس

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

یک مقاله با عنوان طراحی و پیاده سازی یک رباط سری با دو درجه ازادی و کنترل بهینه ….. نوشتم و ترجمه کردم فقط اکسپت یه ژورنال isi حتی هندی یا علمی پژوهشی .فقط یک ماه وقت دارم . چه کمکی میتونید بهم بدید

ما می توانیم در مدت ۲۰ روز برای شما پذیرش بگیریم
در صورت تمایل از طریق ایمیل ثبت سفارش نمایید

معرفی ژورنال ISI معتبر وزارت علوم و دانشگاه ازاد – در رشته محیط زیست فاضلاب- اخذ پذیرش فوری و نیاز به نامه اکسپتنس فوری برای مصاحبه دکتری

لطفا از طریق ایمیل اقدام فرمایید

سلام
لطفا لیست ژورنال های حقوق رو برام بفرستید و هزینه و مدت زمان رو هم اشاره کنید
تشکر

باسلام لیست ژورنالهای ای اس ای را بیزحمت برام بفرستید و یه سوال داشتم خدمتتون از کجاتفاوت مقاله علمی پژوهشی خارجی وای اس ای رامتوجه بشیم؟

لیست مجلات ای اس ای را از کجا دانلود کنم؟

از طریق ایمیل برای شما ارسال شد

نام شما

* آدرس پست الکترونیکی شما

شماره تماس

موضوع درخواست

چاپ مقاله isi

* شرح درخواست

امکان درج فایل با فرمت های doc، pdf، zip، rar، xls، docx، xlsx می باشد. حداکثر حجم فایل ارسالی نیز 2 مگابایت است


“کد بالا را در کادر زیر وارد نمایید”

هشدار: با توجه به ایجاد وبسایت های مشابه و تقلبی به جای وبسایت های اصلی نشریات توسط افراد سودجو و همچنین فعالیت افراد متقلب که عموماً به صورت سیار و با عناوینی همچون خدمات آنلاین، خدمات غیر حضوری، دارای مجوز از وزارت علوم و … در فضای مجازی حضور دارند، اطلاعات تمامی ژورنال ها قبل از اقدام برای اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی و اعتبارسنجی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

شفاف سازی: هدف ما از ارائه خدمت صرفاً کسب درآمد یا چاپ یک مقاله یا کتاب بنام مشتری نیست بلکه در کنار موارد فوق آموزش نحوه جمع آوری داده ها، تحلیل و نتیجه گیری و ارائه آن به صورت یک سند علمی نیز در دستور کار ما قرار دارد. گرچه ممکن است برخی از مشتریان به دلایلی از قبیل عدم نیاز، ضیق وقت یا سایر محدودیت ها در آینده از آموزش های ارائه شده استفاده نکنند اما حداقل در این مقطع در جریان ساز و کار تولید علم قرار گرفته اند. به عبارت بهتر هدف نهایی ما از ارائه خدمات علمی و پژوهشی مشارکت هر چه بیشتر ما در زمینه تولید علم، افزایش بنیه علمی کشور و ارتقاء جایگاه ایران در رتبه بندی کشورهای تولید کننده دانش می باشد.

1
 + 

 = 
7

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

هزینه اخذ پذیرش مقاله آماده شده چقدر است؟ چقدر زمان یاز دارد؟ هزینه را کی دریافت میکنید (بعد از اخذ پذیرش)؟ چطور میشود اعتماد کرد؟

برای دریافت پاسخ لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
۱_من یک مقاله متناسب با رشته فناوری ازلاعات گرایش شبکه نیاز وارم . لطفا هزینه و مدت زمان تهیه و چاپ را بفرمایید.
۲_ آیا امکان تبدیل تحقیق آموزش محور در رشته حقوق خصوصی به مقاله مبسر میشود. لطفا زمان و هزبنه را بفرمایید.

در این خصوص بهتر است از طریق ایمیل با همکاران واحد فروش و پشتیبانی ارتباط برقرار فرمایید

با سلام و عرض ادب
اینجانب فارغ التحصیل ارشد رشته مهندسی محیط زیست گرایش منابع اب متقاضی انجام مقاله تخصصی از پایان نامه خود برای مجلات معتبر آی اس آی با ضریب تاثیر بالا می باشم که در زمان کوتاه وسریع انجام بگیرد و البته پایان نامه من مربوط به ۳ سال پیش می باشد وموسسه شما اینکار را انجام می دهد؟
با تشکر

بله
در خدمتیم
لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

با سلام
من یه مقاله علمی پژوهشی چاپ شده در مجلات داخلی میخوام برای رزومه دکترام.توی رشته فیزیولوژی گیاهی.هزینه اش چقدر میشه؟

برای استعلام هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

چاپ مقاله نیاز دارم فوری jcr یا isc

در خدمت شما هستیم
لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

باسلام
وقتتون بخیر. هزینه استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه و فرستادن و گرفتن اکسپت از ژورنال ای اس ای چقدر میشه؟ لطف کنید هر مرحله جدا بفرمایید. متشکرم

برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام وقت بخیر من دانشجوی دکترای شیمی دانشگاه آزاد کازرون هستم برای دفاع باید یک مقاله isi داشته باشم که ژورنالش مورد تایید دانشگاه باشه . اگر بخوام سفارش بدم چقد هزینه ام میشه و چه مدت طول میکشه ؟ با سپاس فراوان

برای دریافت لیست نشریات و همچنین استعلام دقیق هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

درخواست تعیین میزان هزینه نگارش و چاپ مقاله علمی پژوهشی از رساله در رشته روانشناسی را دارم.

برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

من مقاله ای دارم درحوزه بازاریابی ونیاز به نامه اکسپت درژورنال های علمی -پژوهشی دارم لطفا زمان وهزینه را اعلام نمایید

برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام نیاز فوری به مقاله جهت ازمون دکتری دارم آیا زمان مکفی است؟

بله
در خدمتیم

سلام
مقاله ای در حوزه علوم قرآنی دارم که جهت دفاع از رساله نیاز به چاپ آن در مجله علمی و پژوهشی داخلی دارم می توانید کمک کنید؟ هزینه چاپ چقدر می شود؟
با تشکر

مقاله ISI نیاز دارم فوری Q1 با IF بالا وتوی سایت Elsevier و science direct نمایه بشه
لطفا شرایطش رو برام ایمیل کنید

لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام، مقاله فارسی کامل و تایید شده دارم نیاز دارم که بصورت isi انجام بشه، حداکثر زمان من ۳ ماه هست،البته با impact factor 1 تا ۱٫۵ ،امکان پذیر با این شرایط، بعد این ها تو سایت elsivier یا science direct نمایه میشه…

بله،
درخواست شما قابل انجام می باشد

سلام
بنده رشته فوق لیسانسم آموزش زبان انگلیسی بود. برای گرفتن بورسیه دکتری در کشور ایتالیا برای یکی از شاخه های زبان انگلیسی نیاز به مقاله isi با if بالای ۲ دارم. اگر این مقاله از پایان نامه بنده استخراج بشه خیلی بهتر هستش. شما امکان تهیه این مقاله برای بنده رو دارین؟

بله
پکیج های ویژه ای متناسب با درخواست شما داریمچاپ مقاله isi

سلام خسته نباشید
رشته بنده کامپیوتر مهندسی نرم افزار است لطفا هزینه استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ در ژورنال های تخصصی را بفرمایید

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه ۳۰۰ هزار تومان می باشد
هزینه چاپ بر اساس تعرفه نشریه دریافت می گردد

سلام برای دفاع از رساله دکتری به دو مقاله معتبر از نظر دانشگاه آزاد نساز دارم و پذیرش مقالات بایستی حداکثر تا پایان مرداد باشد رشته زیست شناسی رساله در مورد آمیب های آزاد زی اگر امکانش هست لطفا لیست مجلات ارسال فرمایید تا پایان خرداد مقالات را می توانم تحویل دهم

برای دریافت لیست نشریات
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام رشته روانشاسی هستم میخواستم از پایان نامه ام مقاله دربیارید و در ژورنال آی اس آی چاپ کنید هزینه اش چقدر میشه؟عجله دارم

در خدمتیم
برای دریافت لیست قیمت درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام رشته بنده مدیریت صنعتی هس مقاله ای کارکردم با موضوع ترجیح مشتری با تحلیل عاملی هزینه ترجمه و چاپ در مجله با لیست مجلات رو برای ادامه کار ارسال کنید.

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام. آیا در زمینه آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان می توانید برای بنده پایان نامه تهیه وآماده کنید.
زمان شهریور۹۷

ما فعالیتی در زمینه نگارش پایان نامه نداریم

با سلام/ لطفا لیست نشریات مرتبط با مهندسی پزشکی ( بیومتریال ) و هم چنین مهندسی مواد را ارسال نمائید.

لطفا برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام میخواستم لطفا لیست ژورنال های معتبر در رشته های “ارتباطات انسانی “و رشته ” اصول و فنون مذاکرات را برام ارسال فرمائید.

لطفا برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
من ترم آخر ارشد عمران سازه های هیدرولیکی هستم هنوز دفعا نکردم و میخوام برای ازمون دکتری شرکت کنم
برای مقاله آی اس آی چکار باید انجام بدم
لطفا راهنمایی بفرمائید.

برای چاپ مقاله نیاز است لیست نشریات را دریافت کرده و برای دریافت لیست نشریات می توانید از طریق ایمیل اقدام فرمایید

باسلام – بنده ارشد عمران گرایش مهندسی آب و سازه هیدرولیکی هستم – برای مصاحبه دکتری نیاز به نامه اکسپت مقاله علمی پژوهشی و یا isi دارم – زمان بین ۲ الی ۲٫۵ ماه – دیتا پایان نامه اکی هست و مقاله ۳۰ درصد حاضره – آیا با توجه به زمان باقیمانده امکان پذیر است؟ هزینه مقاله داخلی و خارجی بفرمایید در صورت اکی بودن؟ لطفا impact factor مجله هم خیلی پایین نباشد- مرسی

درخواست شما قابل انجام است

با سلام و احترام من فارغ التحصیل ارشد روانشناسی تربیتی هستم واسه رزومه دکترام نیاز به مقاله آ.اس آی دارم .در ضمن مقالم ترجمه شده هست اما نمی دونم فرمتش با مجلات مربوطه میخوره یا نه ؟ شما می تونین کمکم کنید تا زودتر بتونم به چاپ برسونم این امکان برای شما وجود داره میخوام هزینه کار رو هم بدونم ممنون میشم

با سلام و خسته نباشید
من دانشجوی دکتری اقتصاد کشاورزی هستم. برای دفاع از پایان نامه نیاز به اکسپت یک مقاله isi ایمپکت فکتوردار دارم. تا یک ماه دیگه نتایج پایان نامه ام استخراج میشه. هزینه این کار چقدره و چه مدت زمان می بره؟

لطفا درخواست خود را جهت بررسی دقیق تر از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام بنده دانشجو کارشناسی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث می باشم.جهت آزمون دکترا نیازمند مقاله پژوهشی و آی اس آی میباشم.آیا این کار در مدت سه ماه امکان پدیر هست؟؟میتونید کمکم کنید؟

بله زمان شما مکفی است

قیمت و زمان تهیه پایان نامه ارشد حسابداری با توجه به اینکه پروپوزال تصویب شده دارم چه میزان می باشد؟

با عرض سلام و خسته نباشید ، نتیجۀ درخواست تالیف مقالۀ کلاسی رو کی دریافت می کنم ؟

پاسخگویی به ایمیل ها به صورت مستمر انجام می شود
در صورتیکه درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال کرده باشید به سرعت پاسخ آن برای شما ارسال خواهد شد

باسلام مقاله ای از پایان نامه ارشد استخراج کردم آیا امکان دریافت اکسپت از فصل نامه داخلی میسر است چه قدر زمان برای پذیرش مقاله لازم است چون پایان نامه ام حمایت مالی شده زمانم محدود است ممنون از لطف شما

حدوداً ۲۰ روز

باسلام. من مقاله ام به زبان فارسی وانگلیسی آماده است دفاع از پایان نامه انجام شده .میخوام در یکی ازمجلات علمی پژوهشی پذیرش بگیرم.رشته حقوق جزا

برای انجام وظیفه در خدمتیم

سلام و وقت بخیر بنده می خواهم تا دوماه دیگر دو مقاله علمی پژوهشی ام در دو مجله معتبر علمی پژوهشی داخلی پذیرش جهت دفاع از رساله دکتری بگیرد .آیا امکانپذیر می باشد و هزینه آن را لطف بفرمایید اعلام دارید . با سپاس

بله

باسلام و تحیت بنده درخواست اصلاح دو مقاله استخراج از پایان نامه ارشد روانشناسی تربیتی و چاپ در مجله معتبر داخلی دارم. لطف کنید بفرمایید هزینه چقدر می شود. با سپاس

با سلام
من دانشجوی دکتری کشاورزی هستم. خواستم بدونم شما
۱-مقالات راجع به مدیریت آب در ژورنال های معتبر که تحت پوشش JCR هستند هم پذیرش می گیرید؟
۲- هزینه ی اخذ فرصت مطالعاتی ۶ الی ۹ ماهه رایگان از دانشگاههای خوب چندمیشه هزینه اش؟

بله، لطفا جهت دریافت نمونه قرارداد درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

با سلام، امکانش هست بفرمایید برای نگارش و چاپ یک مقاله isi بدون ضریب تاثیر در رشته برق قدرت توسط شما چقدر میبایست هزینه پرادخت شود؟

یک میلیون و دویت هزار تومان بابت نگارش و پذیرش مقاله

سلام من دانشجوی ارشد مدیریت دولتی گرایش مالی هستم پایان نامه به تازگی تمام شد جهت مصاحبه دکتری نیاز به ثبت دو مقاله در isiدارم که ضریب lfباشه۱۰۵چه مدتی این کار برام انجام میشه وکل هزینه این دو مقاله که همه کارش را شما بکنید چقدر میشه همراه اینجانب ***

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
بنده یک مقاله isiجهت مصاحبه دکترا لازم دارم
حداکثر یکماه وقت دارم . ایا امکان انجامش وجود داره یا خیر؟
چون پایان نامه ارشدم هنوز اماده نیست و شهریور دفاع دارم نمیتونم از پایان نامه مقاله دربیارم ولی مصاحبه دکترا اواسط تیر ماه هستش
لطفا راهنمایی کنید

بله، امکان پذیر است و ما در خدمت شما هستیم.

با سلام
آیا امکان چاپ مقاله آماده از پایان نامه در مجلات ISIتاسه هفته دیگه وجود داره؟برای مصاحبه دکترا لازم دارم.لطفا هرچه زودتر به من اطلاع بدهیدکه آیاامکانش هست یا نه

سلام دانشجوی دکتری در رشته روانشناسی هستم بدلیل مشغله کاری فرصت تالیف و چاپ یک مقاله برای دفاع رو ندارم پیشنهادات شما از جمله در کدام مجله و تخفیف دانشجویی چون از نظر مالی شرایط مناسبی ندارم لطفا از طریق ایمیل پاسخ و راهنمایی کنید

لطفا درخواستتان را از طریق ایمیل ارسال فرمایید. همکاران همکاری لازم را با شما خواهند داشت.

باسلام و تشکر.تقاضای همکاری و مساعدت در چاپ مقالات اینجانب را در اسرع زمان دارم.ممنونم

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

درخواست استخراج وچاپ مقاله از پایان نامه را دارم

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام. یک مقاله مرتبط با رشته عمران میخوام که در ISI چاپ شود. فقط موضوعش باید به تایید استادم برسه و اسم ایشان به عنوان استاد راهنما باشد. تا پایان ترم جاری ایا امکان چاپ همچین مقاله ای برای شما وجود دارد؟

بله در خدمت شما هستیم

آیا شما در خصوص نگارش پروپوزال با موضوع پیشنهادی از طرف من هم فعالیت می کنید مبلغ چقدر است
در خصوص پذیرش بورس تحصیلی چطور چه فعالیتهایی در این زمینه دارید.

خیر، متاسفانه در زمینه پروپوزال فعالیت نداریم

با سلام ،اینجانب ارشد معماری اموزش محور از دانشگاه یزد خواندم،،از انجایی که پایان نامه نداشتم مقاله ی ISI می خواهم برای مصاحبه دکتری ،هزینه مقاله و کمترین زمان ممکن چقدر است ؟با تشکر

هزینه در حدود ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد (البته با تخفیف شهریور ماه)
زمان هم ۳۰ تا ۴۰ روز
لطفا در صورت تمایل درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

و می خواستم بدونم اسامی چه کسانی در مقاله ذکر میشود و نفر اصلی چه کسی است؟

معرفی اسامی به عهده شماست
فقط اسامی معرفی شده توسط شما در مقاله درج می شود

ببخشید می خواستم بپرسم که من دانشجوی منهدسی مکانیک هستم و الان دارم کارشناسی می خونم و برای ورود به بنیاد نخبگان دارم یه مقاله می دم و می خواستم یک مقاله ISIدیگه هم در مورد بهینه سازی که نزدیک به موضوع خودم است بدم .لطفا بگویید هزینه ان چقدر میشود و چقد طول میکشد اماده شود؟

هزینه ها طبق تعرفه موجود در وبسایت محاسبه و اخذ می شود

با سلام بنده نیاز مبرم به یک مقاله در مجله که scopos باشد در کمتریم زمان ممکن میخوام و زمینه تخصصی مقاله هم برق- قابلیت اطمینان است.ممنون میشم در مورد طمان و هزینش توضیج بدید

هزینه این گونه مقالات ۱,۲۰۰,۰۰۰ تا ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان می باشد
مدت زمان مورد نیاز نیز در حدود دو ماه می باشد

سلام
درباره یادگیری مقاله نویسی باید به ایمیلتون مراجعه کنم؟ممنون

بلی، اگر تمایل دارید

سلام
من در حال کار روی یک موضوع مقاله علمی هستم.تازه کارم در زمینه مقاله نویسی هستم.از چه راهی با شما در ارتباط باشم تا تو نوشتن مقاله کمکم کنین؟این کمکتون هزینه ای هم شامل میشه؟میخوام یاد بگیرم چطور بنویسم.ممنون اگه کمکم کنید

خوشحال می توانیم بتوانیم به شما کمک کنیم
برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق ایمیل مکاتبه فرمایید

سلام
من میخوام در زمینه مقاله نوشتن اقدام کنم ایا راهی وجود دارد که درباره روند مقاله نویسی راهنماییم کنین؟متشکرم

بلی در خدمت شما هستیم

سلام
ببخشید سایت شما مقالات رو به چاپ میرسونه یا اگر بخواییم در تالیف و نوشتنش هم کمکمون میکنه؟ممنون

در دو زمینه می توانیم در خدمت شما باشیم

سلام
من دارم رو مقاله کار میکنم.شما چه قدر زمان میبره تا برام به چاپ برسونید؟در داخل کشور منظورم هست؟

بستگی به موضوع مقاله و نشریات هدف دارد

سلام
من علاقه زیادی به مقاله نویسی دارم رشته ام هم شیمی است تازه فارغ التحصیل شدم.برای نوشتن مقاله فارسی در زمینه شیمی شما چه پیشنهادی بهم دارین؟میخوام تازه شروع به مقاله نویسی کنم اولم به زبان فارسی.درباره ثبتشم بگین چکار کنم؟مرسی

برای شروع کار لازم است ابتدا یک موضوع جذاب و نو برای پژوهش پیدا کنید

با سلام
هزینه های اعلامی برای پذیرش و چاپ مقاله است و یا صرفا پذیرش؟

با سلام
یه مقاله در مورد معماری و روانشناسی محیط نوشتم و این مقاله براساس امار و اطلاعات پرسش شوندگان پایه ریزی شده و نوشته شده است و تمام محاسباتشم انجام شده و فقط احتیاج به ادیت و یک بازنگری کلی داره.خواستم ببینم هزینه و زمان ان چقدره بدون چاپ و ترجمه به انگلیسی، فقط ادیت
ممنون

در خدمت شما هستیم
لطفا از طریق ایمیل اقدام فرمایید

برای تالیف مقاله isi موضوع ر هم خودتون پیشنهاد میکنین یا حتما ما باید رو یه موضوعی تحقیق کرده باشیم به شما عنوانش کنیم؟

بهتر است ایده و موضوع از طرف شما باشد
اما می توانیم موضوع شما را پخته تر و حرفه ای تر کنیم تا برای ژورنال ها جذاب باشد

سلام
در قسمت شفاف سازی گفتین که آشنایی با نحوه جمع آوری اطلاعات،تحلیل داده و…یه آموزش کلیه یا در روند انجام مراحل مختلف مقاله خودمون قرار می گیریم؟
برای مشاوره هر مرحله،دوباره باید هزینه داد؟

خیر
موارد فوق رایگان و جزء بسته های تکمیلی قراردادهای ماست

باسلام
من لیسانس بیوسیستم(مکانیک ماشین آلات کشاورزی)هستم،برای فوقم می خوام apply کنم،اما هنوز مقاله ای ندارم،شما برای این رشته هم می تونین برای isi مقاله بدین؟
اگر امکانش هست،هزینه حدودیش چه قدر میشه؟

بله؛
تالیف مقاله ای اس ای به همراه اخذ پذیرش ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان می باشد

با سلام .من رشته ام مکاترونیک هست و موضوع پایان نامم “کنترل مقاوم روبات با صوت ” هست . برای داشتن یک مقاله isi چقدر می بایست هزینه کنم با همین موضوع که ذکر شد .
با تشکر .

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

با سلام و احترام مقاله ای با عنوان: عقل از نظر ناصر خسرو و ابوالعلا معری در ۱۲ صفحه دارم و قصد دارم در نشریات علمی پژوهشی مورد تایید وزارت علوم چاپ بشه
میخواستم هزینه بررسی و چاپش را بدانم

آیا امکان بررسی مقاله شما توسط کارشناسان ما وجود دارد؟

با سلام .ببخشید من دوتا سوال داشتم:
۱- اگر من یک مقاله بخوام در رشته معماری ودر مورد موضوع معماری پایدار و همینطور در مجلات علمی وپژهشی و یا در ISI چاپشم بکنید، چقدر هزینش میشه؟؟؟با ضریب .۵الی۱
۲-فقط تدوین یک مقاله در مورد معماری پایدار یا معماری و شهرسازی اسلامی بدون چاپ،اینم میخواستم ببینم هزینش چقدر میشه؟؟؟

ممنون میشم پاسخ بدین.صفحات مقاله بین ۶ تا۸ صفحه.

مورد اول در حدود ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان تا ۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان
مورد دوم در حدود ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

با سلام
من یک مقاله در زمینه معماری دارم که میخواهم در مجله ای معتبر و ای اس ای از نظر وزارت علوم باشه به چاپ برسونم فقط ای اس ای دارای IF باشه خواهشا راهنمایی کنید

با سلام
موضوع مقاله شما چیست؟
رنج ضریب مورد نظر شما چقدر است؟
نشریه در کدام کشور باشد؟
با تشکر


تلفن دفتر تهران: ۲۸۴۲۶۲۷۰ (۱۰ خط ویژه)

فکس دفتر تهران: ۲۸۴۲۶۲۷۱

شماره سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۵۹۶۶۰۰۰۴۰۷

آدرس ایمیل: contact@easypapers.ir

چاپ مقاله isi

آدرس دفتر تهران: تهران ، بزرگراه ارتش، جنب دانشگاه پیام نور، مرکز پردازش و پشتیبانی سفارشات

آدرس وبلاگ :   www.easypapers.ir/blog

هشدار: با توجه به ایجاد وبسایت های مشابه و تقلبی به جای وبسایت های اصلی نشریات توسط افراد سودجو و همچنین فعالیت افراد متقلب که عموماً به صورت سیار و با عناوینی همچون خدمات آنلاین، خدمات غیر حضوری، دارای مجوز از وزارت علوم و … در فضای مجازی حضور دارند، اطلاعات تمامی ژورنال ها قبل از اقدام برای اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی و اعتبارسنجی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

شفاف سازی: هدف ما از ارائه خدمت صرفاً کسب درآمد یا چاپ یک مقاله یا کتاب بنام مشتری نیست بلکه در کنار موارد فوق آموزش نحوه جمع آوری داده ها، تحلیل و نتیجه گیری و ارائه آن به صورت یک سند علمی نیز در دستور کار ما قرار دارد. گرچه ممکن است برخی از مشتریان به دلایلی از قبیل عدم نیاز، ضیق وقت یا سایر محدودیت ها در آینده از آموزش های ارائه شده استفاده نکنند اما حداقل در این مقطع در جریان ساز و کار تولید علم قرار گرفته اند. به عبارت بهتر هدف نهایی ما از ارائه خدمات علمی و پژوهشی مشارکت هر چه بیشتر ما در زمینه تولید علم، افزایش بنیه علمی کشور و ارتقاء جایگاه ایران در رتبه بندی کشورهای تولید کننده دانش می باشد.


8
 + 

 = 
11

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

درخواست تایید وچاپ مقاله علمی پژوهشی

با سلام هزینه چاپ مقاله در مجلات ISI که برای دفاع دکترا لازم دارم جقدر است/ متوسط زمان پذیرش مقاله چه مدت طول می کشد؟

برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام من دو مقاله انگلیسی در مورد اخلاق در تل مدیسین از پایان نامه دارم رشتم اخلاق پزشکی است می خواستم اکسپت بگیرم

بله
در خدمتیم

آیا امکان چاپ مقاله برای دفاع از رساله دکتری در رشته برنامه ریزی درسی در واحد علوم تحقیقات تهران در مدت یک ماه برایتون مقدور است؟

بله
در خدمتیم

با سلام متوسط هزینه چاپ مقاله در مجلات ISI که برای دفاع دکترا لازم دارم جقدر است/ متوسط زمان پذیرش مقاله چه مدت طول می کشد؟

برای دریافت لیست نشریات به همراه هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام وقت بخیر.
من دو تا مقاله isi در رشته آموزش زبان انگلیسی می خوام که در ژورنال باIF خوب اکسپت بشه چون می خوام اپلای کنم واسه دکتری و رزومه خوب می خوام. آیا این درخواست قابل انجام هست برای شما؟اگر هست هزینه و زمان انجام ان چقدر می شه؟ایا ممکن هست در زمان ۲ تا ۳ ماه انجام بشه این کار؟ممنونم.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا همکاران واحد فروش و پشتیبانی به صورت کامل به سوالات شما پاسخ دهند

سلام وقت بخیر
من مقاله ای علمی پژوهشی دارم که برای یک ژورنال بین المللی فرستاده ام اما برای چاپ اش ایراد گرفته اند میخواستم بدونم شما میتونین ویرایش اش را انجام دهید و همچنین در یک ژورنال خارجی که مورد تایید وزارت علوم باشد چاپ نمایید ؟ ممنون میشم هزینه و مدت زمان را بفرمایید . سپاس

بله
هر دو درخواست شما قابل انجام است
لطفاً سفارش خود را از طریق ایمیل موسسه ثبت بفرمایید

سلام،
درحال تحصیل در مقطع ارشد مکانیک ساخت و تولید هستم تا حدود یک سال دیگر فارغ التحصیل می شوم ، دو مقاله ISI در خصوص موضوعات ترجیحا نشتی LEAKAGE یا مترولوژی METEOROLOGY در ژورنال ایمپکت دار و جی سی آر مد نظرم می باشد.
برای اخذ پذیرش جهت مقطع دکتری. لطفا امکان انجام و هزینه را مشخص نمایید.

در این خصوص لطفاً با همکاران واحد فروش و پشتیبانی تماس بگیرید

سلام
در زمینه آنالیز داده ها خدمات دارین؟
من از پایان نامه ام مقاله استخراج کردم که اساتید بعد از داوری گفتند آنالیز واریانس باید انجام شود. در این خصوص خدماتی دارین؟

بله
در خدمتیم

سلام
مقاله isi چاپ شده در زرنال با مقاله کنفرانسی در زمینه مهندسی عمران- محیط زیست یا مهندسی اب جهب اقدام به تحصیل در مقطع دکترا در خارج از کشور را دارم.
ایا امکانش هست ؟
تمامی مراحل نگارش و … به عهده شما باشد برای مدت زمان کمتر از ۹ ماه و به شرط قرار گرفتن اسم اینجاتب در اول مقاله
با تشکر

لطفاً جهت استعلام دقیق شرایط همکاری درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام خدمت شما من سایت رومطالعه کردم اینجور که فهمیدم برای رشته های علوم اجتماعی ISI چاپ نمیکنید درسته؟
اگر من یک مقاله اماده به زبان انگلیسی داشته باشم در حوزه علوم ارتباطات و یادگیری و دانش و همچنین ارتباطش با بحثای پزشکی (البته اصل مقاله درباره علوم اجتماعی هست) معنیش اینه که نمیتونم با موسسه شما در ای اس ای چاپش کنم؟

ما هیچ گونه محدودیتی در رشته یا موضوع نداریم و برای همه زمینه ها نشریه معتبر جهت چاپ مقاله داریم

سلام
پزوهش اورجینال انجام شده در مورد چاپ مقاله isi خواستم ببینم میتونید انجام بدهید یا خیرتشکر

بله
در خدمتیم

سلام جهت دکتری پژوهش محور چاپ دو مقاله نیاز دارم که حتما باید در ژورنال ایمپکت دار و جی سی آر باشد زمانم کمتر از دو ماه امکانش هست؟

بله
در خدمتیم

سلام مجدد و خسته نباشد . لطفا جهت نحوه دریافت مقاله iso 27001 راهنمای کنید

سلام
یک مقاله در مورد iso 27001 که یک شرکت یا ارگان دولتی پیاده سازی کرده باشه به صورد گزارش کامل و ارزش گذاری شده

درخواست شما قابل انجام است

با سلام من دانشجویه کارشناسی رشته مهندسی شیمی هستم واسه اپلای یه مقاله isi میحاستم که تو ساینس دایرکت یا ieee یا الزویر چاپ بشه میتونین راهنماییم کنین؟

بله
در خدمتیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرماییدچاپ مقاله isi

باسلام
دست نویس فارسی درزمینه پزشکی (تخصصی بیهوشی) دارم برای چاپ درمجلات isi را دارم
نحوه همکاری وکل هزینه (ترجمه ویرایش اکسپت وچاپ) ومدت زمان تقریبی رابفرمایید

در صورت امکان درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

درخواست اکسپت و چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی را دارم

در خدمتیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

ببخشید هزینه چاپ مقاله در کنفرانس های داخلی در صورتی که صفر تا صد کار با خودتون باشه چقدر میشه؟

برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام…بنده نیارمندبه چاپ یک مقاله علمی پزوهشی داخلی از پایان نامه خود تا اخر ادریبهشت میباشم.خواستم ببنیدشما میتونید در این مورد کمکی بهم کنید؟ممنونم

بله
در خدمتیم

من خیلی عجله دارم و ژورنالی میخام که حداکثر ۳ هفته ای برام اکسپت گرفته بشه

لطفا لیست ژورنال های مورد تایید دانشگاه علوم تحقیقات که مرجع آن سایت science direct را به ایمیلم بفرستید تا بررسی کنم

با سلام
اینجانب رشته اولم کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و رشته دوم گرایش مدیریت شهر و فارق التحصیل سال ۹۵ دانشگاه نهران می باشم که در آزمون دکتری پذیرفته شدم. برای تقویت رزومه نیاز به چاپ مقالات دارم. دو مقاله در حد کار کلاسی تهیه کردم ولی به مرحله چاپ نرسید. با توجه به زمان اندک باقی مانده تا زمان مصاحبه چه کمکی می توانید بنمایید.
با تشکر خسروآبادی

در این خصوص بهتر است با مشاوران ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید

سلام شناسایی سیستم رو میخوام برای پهباد(الزامی) کار کنم، ISI میشه؟چقدر زمان نیاز داره؟

باسلام میخواستم مقاله isi بدم کمتر از ۱ماه جوابش بیاد. امکانش هست؟

بله در خدمتیم

سلام خسته نباشید
موضوع پایان نامه من آلودگی آب و رسوبات رودخانه (محیط زیست) هستش می خواستم لیست مجلات داخلی که شما امکان ارسال مقاله رو دارید بگیرم. ضمنا برای مجلات خارجی هزینه و زمان برای مجله الزویر رو ممنون می شم که مشخص کنید.

برای دریافت لیست نشریات به همراه هزینه و زمان لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

موضوع پایانامه من ارزیایبی خطر فلزات سنگین هستش استخراج یک مقاله انگلیسی و اکسپت آن در یک مجله معتبر ISI دار چقدر هزینه داره؟

برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
هزینه استخراج مقاله فارسی از پایان نامه چقدر است؟

۳۰۰ هزار تومان

با سلام و احترام
جهت نگارش و چاپ یک مقاله در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات با موضوع پیاده سازی erp نیاز دارم خواهشمنداست راهنمایی فرمایید

درخواست شما قابل انجام است

سلام و خسته نباشید. میتونید در عرض دو ماه مقاله رو تو مجلات علمی پژوهشی داخلی چاپ کنید؟
رشته بنده بیوتکنولوژی کشاورزی هست

بله
در خدمتیم

با سلام .من دانشجودی دکترا مدیریت بیمارستان هستم ..برا دفاع به دو تا مقاله نیاز دارم …

درخواست شما قابل انجام است

با سلام
آیا برای شما امکان نوشتن پروپوزال دکتری در زمینه حشره شناسی کشاورزی که موضوع مشخص شده است وجود دارد؟

سلام
در بخش استخدام ، قسمت اضافه کردن رشته و سابقه نتونستم موردی رو اضافه کنم

لطفا رزومه خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام. یک مقاله مدیریت استراتژی دارم می خوام تو نشریه علمی پژوهشی داخلی چاپ بشه. امکانش هست. لطفا قیمت ها رو هم بفرمایید.

بله
قطعا امکان پذیر است

با سلام ، بنده مقاله‌ای در خصوص مبارزه با پولشویی در شرکت های ایرانی با متد روز نیاز دارم . امکانش وجود داره در این زمینه با بنده همکاری داشته باشید.

بله در خدمتیم

سلام نگارش مقاله از طرح پایان نامه دکنری رشته زراعت برای ژورنال های پژوهشی داخلی(isc) معتبر تضمینی انجام می دهید ؟ اگر جواب مثبت هست حداکثر چقدر طول میکشه(گرفتن اکسپت) و هزینه تا اکسپت چقدر است؟

بله
برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام وقت بخیر
بنده یک مقاله داخلی (برای کنفرانس) و یک مقاله isi مد نظرم هستش
همچنین پایان نامه ارشد خودم هم موجوده اگر امکان استخراج مقاله داشته باشه از اون هم میتونید استفاده کنید
لطفا هزینه و زمان هر یک را بی زحمت بفرمایید
با تشکر

با سلام من ارشد روانشناسی عمومی هستم چند مقاله دارم میخواستم چاپ و پذیرش در مجلات علمی پژوهشی داخلی در کمترین زمان بگیرم که مورد تایید داوران قرار بگیرد.لطفا بفرمایید انجام می شود و هزینه ان چقدرهست .تشکر

بله
برای استعلام دقیق هزینه و زمان لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام و سپاس از شما من دانشجوی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل بودم که در مهر ماه ۹۶ دفاع کردم و با توجه به اینکه قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در خارج از کشور دارم و برای اپلای شدن نیاز به رزومه خوب و اکسپت دست کم یک مقاله معتبر دارم و با توجه به این که ۳۸ ساله هستم و فرصت زیادی برای ازمون و خطا ندارم لطفا بنده را در خصوص استخراج،ترجمه و چاپ در یک نشریه معتبر و کاربردی جهت اپلای راهنمایی بفرمایید، ضمنا در خصوص هزینه ها و نحوه پرداخت هم توضیحاتی عنایت بفرمایید. سپاسگذارم

حتماً
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام.
من برای ویرایش متن یک مقاله دیروز سفارش گذاشتم. ولی پاسخی هنوز دریافت نکرده ام که شدنی است یا نه.
لطفا سفارش ها رو زود جواب بدهید.

لطفا ایمیل خود را چک کنید چون پاسخ درخواست شما ارسال شده است

سلام
روز بخیر
یک مقاله علمی پزوهشی از نشریه معتبر علمی داخلی اکسپت می خواهم
در زمینه رشته مدیریت اجرایی
لیست نشریات داخلی معتبر که در زمینه رشته مدیریت اجرایی فعالیت دارند را برایم ایمیل نمایید
ممنون
سجاد حدادیان

چشم
ارسال خواهد شد

من دانشجوی دکتری روان شناسی هستم خواستم برام مقاله چاپ کنید .لطفا شماره ای بذاریم تماس بگیرم.تشکرفراوان

شماره ها در همین صفحه درج شده اند

سلام
۲ تا مقاله آماده چاپ دارم (ریوایز آخر داره انجام میشه). رشته مکانیک با ایمپکت ۴٫۳۵۷٫ نفر سوم و چهارم خالیه
کسی رو داشتین اطلاع بدین

با سلام . من یک مقاله برای بذیرش و چاپ در یک مجله معتبرISI برای تحقیق دکترام میخوام . در واقع فرصتم یک ماهه(آخر آذرماه) برای ارائه به استاد وقت دارم که پذیرش مقاله را به ایشان تحویل دهم البته مقاله من فارسی است ریشه انگلیسی ترجمه به فارسی ندارد..لطف کنید امکانش هست و اگر هست هزینش چقدره ؟ و چطور به سایت شما ارسال کنم ممنون .

درخواست شما قابل انجام است
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام . من یک مقاله برای ارایه و بذیرش در یک مجله علمی و بژوهشی از رساله دکترام میخوام . در واقع فرصتم یک ماهه است و اکسبت یک مجله علمی بژوهشی رو میخوام . امکانش هست و اگر هست هزینش چقدره ؟ ممنون .

بله در خدمتیم

سلام. آیا استخراج مقاله از پایان نامه در رشته مترجمی زبان انگلیسی در حیطه کاری شما قرار می گیره؟ و این که هزینه استخراج و چاپ مقاله چقدر میشه؟

بله
در خدمتیم

سلام. مقاله ای براساس پژوهش کیفی – نظریه داده بنیاد تهیه کرده ام لازم است به لحاظ علمی و فرمت قابل قبول برای چاپ در مجلات علمی- پژو هشی و نیز ادبی و نگارشی ویرایش شود . مقاله استخراج از رساله دکتری رشته مدیریت آموزشی است و عنوان آن عوامل پدیداری و شرایط زمینه ای یادگیری حین کار معلمان است. لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر علاء نوری

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

مقاله ای اماده در زمینه پردازش تصویر دارم
ژورنال معتبری سراغ دارید که بتونید برام پذیرش بگیرین؟

بله در خدمتیم

سلام. یه مقاله در موضوع هنر اسلامی دارم. تا اردیبهشت ۹۷ می تونید پذیرش isi با if نیم تا ۱ رو برام بگیرید؟ براتون ای میل زدم.

بله
در خدمتیم

با سلام
مقاله حقوق بین الملل کیفری دارم و میخواهم در نشریه علمی معتبر به چاپ برسانم آیا امکان اخذ پذیرش تا آذر ماه وجود دارد

بله
در خدمتیم

با سلام
مقاله حقوق بین الملل کیفری دارم و میخواهم در نشریه علمی معتبر به چاپ برسانم آیا امکان اخذ پذیرش تا آذر ماه وجود دارد

بله وجود دارد

سلام
لطفاً ایمیلهایتان را پاسخ دهید.
تشکر

ایمیل ها به صورت روزانه پاسخ داده می شوند
اگر پاسخ ایمیل خود را دریاقت نکرده اید احتمالا ایمیل خود را به آدرس اشتباه فرستاده اید

سلام ببخشیدچقدر طول می کشه جواب ایمیل ها را بدهید

با سلام
یک مقاله فارسی در زمینه بانکداری اینترنتی و E-CRM دارم
میتونید به صورت isi در آورده و برایم چاپ کنید ؟
و آیا مجله و سایت
Journal of Service Theory and Practice
مورد تایید وزارت علوم هست و میشه برای پذیرش دکترا دانشگاههای کانادا روی آن حساب کرد ؟

بله
این نشریه فوق العاده معتبر است
لطفا به لینک ذیل مراجعه فرمایید
http://www.emeraldinsight.com/journal/jstp

سلام چه طور می تونم باهاتون تماس بگیرم هرجی زنگ می زنم کسی پاسخگونیست

با سلام
ایا شمامشاور در زمینه انتخاب موضوع دارید که بهترین موضوع که بتوانیم پذیرش بگیریم از دانشگاههای خارجی را پیشنهاددهند

سلام
تالیف و چاپ مقاله علمی ترویجی حدودا چه هزینه و زمانی نیاز دارد؟

سلام ایا در زمینه IOT هم مقاله می نویسید برای رشته کامپیوتر و اینکه لیست ژورنال هایی که در ان مقاله را چاپ می کنید می خواستم ایا اگه ما بخواهیم در IEEE چاپ می کنید ؟

بله
در خدمتیم

سلام .ایمیل فرستادم لطفا چک کنید

من مقاله isi می خوام در زمینه بهینه سازی نور روز با پلاگین های گرس هاپر. در حیطه کاری شما هست؟

بله در خدمتیم

با سلام ، مقاله ISI در زمینه انرژی معماری انجام می دهید؟

بله در خدمتیم

سلام ایمیل فرستادم میشه چک بفرمایید

بله حتماً

استخراج مقاله از پیان نامه انجام می دید؟

بله در خدمتیم

با سلام دانشجوی دکتری ادبیات فارسی هستم درخواست چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات داخلی را داشته ام اما پاسخ روشنی از طریق ایمیل به من داده نشده است لطفا لیست نشریات داخلی و زمان و مبلغ که از طرف شما قابل اقدام هستند را ارسال بفرمایید. با تشکر

متاسفانه از این طریق امکان ارسال لیست نشریات میسر نیست اما از طریق ایمیل می توانید لیست نشریات را دریافت فرمایید

با سلام
من جهت استخراج مقاله از پایان نامه ارشدم مزاحم میشم. لطفا در مورد هزینه و زمان و معتبر بودن مقاله کمی توضیح دهید . و لطفا لیست ژورنالهای قابل چاپ را بفرمایید با ذکر هزینه.

لطفا برای دریافت لیست ژورنال ها و استعلام هزینه و زمان درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام.مقاله ی حسابداری برای چاپ دارم.لطف میکنین چندتا مجله داخلی معتبر برای چاپ معرفی بفرمایین؟ممنون از شما

لطفا برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
مقاله فارسی در رشته مدیریت دارم که پیش از این در نشریه علمی پژوهشی داخلی چاپ شده و مایلم شما آن را ترجمه و از نشریه لاتین مورد تائید وزارت علوم (ترجیحا در لیست اصلی ISI یا Emerging Sources Citation Index) برای آن پذیرش بگیرید. هزینه این کار چقدر است؟
ممنون

برای ثبت سفارش درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

می خواستم بدانم شما رشته مشاوره را هم پشتیبانی می کنید و اگر مجله ای را ما بگوییم امکان پذیرش و چاپش را دارید؟

بله در خدمتیم

با سلام
دانشگاه ما چاپ در مقالات خارجی معتبر رو قبول میکنه نه پذیرش در آنها
تو همه جا در سایت شما فقط صحبت از دریافت پذیرش هستش
همونطور که می دونید در مجلات خارجی تا زمان چاپ ممکنه کلی ویرایش بخوره
خواستم ببینم شما تا زمان چاپ مقاله پاسخگو هستین و کمک می کنید یا باید هزینه جدا داده بشع
ضمنا چقدر فاصله بین پذیرش تا چاپ مقاله است

بله
خدمات ما چاپ مقالات را نیز پوشش می دهد

با سلام. اینجانب دانشجوی دوره دکترا هستم مقاله در رابطه با برنامه درسی به مجله علمی پژوهشی خوراسگان اصفهان فرستادم با توجه به زمان بر بودن پذیرش و چاپ ان . ایا میتونید در رابطه با پذیرش دز زمان کم کمک نمائید با نهایت تشکر

بله در خدمتیم

با سلام..بنده نیاز به یک مقاله برای چاپ در ژورنال های sci /ssci دارم با اسم اول در زمینه مدیریت مهندسی /مدیریت بازاریابی ..میتوانید کمک کنید

بله در خدمتیم

باسلام،مقاله مستخرج از پایان نامه در رشته حسابداری دارم میخوام برام جهت پذیرش در مجلات علمی پژوهشی اقدام بفرمایید.

در خدمتیم

با سلام . مقاله ای در رشته مدیریت به نگارش درآورده ام. برای چاپ آن در نشریات متعتبر برای مصاحبه دکترا چه نشریه ای را پیشنهاد می کنید. چه قدر زمان می برد و هزینه آن چند است؟

برای دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

مقاله از رساله برای دفاع پذیرش علمی پژوهشی داخلی میخام

در خدمتیم

سلام
اینجانب پایان نامه دکتری مدیریت بازرگانی اماده دارم.جهت استخراج مقاله و پذیرش و چاپ در مجلات jcr 2015 وزارت علوم اقدام می کنید؟ مدت و هزینه آن چقدر است؟ لطفا سریعتر پاسخ بدهید متشکر خواهم بود.

سلام.هزینه استخراج واکسپت مقاله isi از پایان نامه باایمپکت نیم تایک چقدرمی شود؟

لطفا جهت دریافت پیش فاکتور درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
فراخوان پذیرش مقاله در فصلنامه ایده های نوین روانشناسی jnip.ir

سلام
من پایاننام خودمو در رشته تربیت بدنی گرایش بیومکانیک ورزشی دفاع کردم و باید یه مقاله استخراج و در یک ژورنال چاپ کنم ! زحمت کار استخراج و پذیرش مقاله رو به شما بدم چقدر هزینه باید بدم ؟و چقدرشو پیش پرداخت باید بدم؟ و اینکه آیا تضمینی درقبال پذیرش مقاله میدید یا نه؟
لطفا در اسرع وقت جواب بدید تا پایاننامه رو براتون ارسال کنم!

جهت استعلام دقیق هزینه لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام. اولین مقاله استخراجی از فعالیت های پژوهشی اینجانب در زمینه ریاضیات (مشتقات مرتبه کسری) به زبان فارسی استخراج شده است. با توجه به اینکه رشته اصلی من کنترل می باشد و لی برای پیشبرد طرح اصلی بایستی قسنت ریاضی کار رو ابتدا پذیرش بگیریم. حال آیا امکان ویرایش فنی مقاله و سپس ترجمه توسط تیم کاری با تخصص ریاضی توسط موسسه وجود دارد؟
مبلغ چقدر خواهد شد؟ چگونه مطمئن باشم که مطالب علمی به سرقت نخواهد رفت؟

اطلاعات شما نزد ما امانت است و به سرقت نخواهد رفت

سلام.من دوبار ایمیل زدم متاسفانه هنوز جواب ندادید.

سلام وقت بخیر.دوبار تا الان ایمیل زدم متاسفانه هنوز جواب ندادیدمن دانشجوی دکتری رشته فقه و حقوق هستم.لطفا لیست نشریات مورد تایید وزارت علوم و مورد تایید دانشگاه ازاد روکه در رشته فقه شما با اونها ارتباط دارید رو برام ارسال کنید تا به پژوهش دانشگاهمون ارائه بدم و در صورت موافقت اونها مقاله م رو بفرستم به موسسه شما.درخواست دیگه اینکه از زمانی که من مقاله ترجمه شدم رو به شما میفرستم حدودا چقدر زمان میبره تا جواب پذیرش اکسپت و بعد چاپ؟ و اینکه هزینه اکسپت و چاپ در آی اس آی چقدره؟ممنون میشم راهنمایی کامل کنید

پاسخ ایمیل شما ارسال شده است

سلام . من یک مقاله اماده در رشته زیست شناسی دارم ولی باید تا نیمه فروردین چاپ شدش دستم باشه و جزء مجلات معتبر وزارتین باشه. انگلیسی هست. ایا امکان پذیره؟ اگر بله هزینه اش چقدره؟

بله

با عرض سلام و خسته نباشید. بنده دانشجوی دکتری تخصصی هستم. مقاله دارم البته به فارسی که قصد چاپ آن در یک مقاله ISI که WOS و با ایمپکت بالای ۱ باشه را دارم. اگر راهنمایی نمایید و توضیح دهید که در چه ژورنال هایی شما اقدام به پذیرش و چاپ مقاله می کنید ممنون میشم.
با تشکر

با عرض سلام و خسته نباشید. بنده دانشجوی دکتری تخصصی هستم. مقاله دارم البته به فارسی که قصد چاپ آن در یک مقاله ISI که WOS و با ایمپکت بالای ۱ باشه را دارم. اگر راهنمایی نمایید و توضیح دهید که در چه ژورنال هایی شما اقدام به پذیرش و چاپ مقاله می کنید ممنون میشم.
با تشکر

سلام خسته نباشید بنده برای دریافت ۲ نمره به نمره دفاعم در مقطع ارشد مقاله تنظیم کردم که برای چاپش دو ماه وقت دارم مقاله از موضوعات زبان شناسیه که در لیست موضوعات شما نبود لطفا راهنمایی کنید

ما نشریات مناسب برای رشته مورد نظر شما داریم

قیمت های شما خیلی بالاست آدم رومنصرف می کنه

دوست عزیز، کیفیت هزینه دارد

با سلام و احترام
بنده دانسجوی ترم پایانی دکتری مهندسی عمذان دتنشگاه ازاد هستم و برای دفاع رساله نیاز به یک مقاله ISI با ایمپکت هستم لطفا لیست ژورنال های مرتبط با رشتت مهندسی عمران را ارسال نمایید که بعد از تایید پژوهش دانشگاه اقدام لازم جهت اخذ پذیرش مقاله با مساعدت و همکاری شما را داشته باشم. ممنون

لطفا جهت دریافت لیست ژورنال ها درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

میخواستم یک مورد مقاله در مجله علمی پژوهشی مورد تایید وزارت علوم در حوزه مدیریت بصورت مطمین در کوتاه ترین زمان چاپ کنم

در خدمتیم

با سلام
مقاله ای دارم در رشته مدیریت گردشگری که نیاز دارم در مجله علمی پزوهشی چاپ بشه تا دو نمره پایان نامه ام رو بگیرم . تا نیمه اسفند فرصت دارم .
آیا امکان پذیر هست ؟

بله

با عرض سلام ، کارشناس ارشد سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی از دانشگاه تهران هستم ، پروژه ای با عنوان شناسایی و ارزیابی توان توریسم در مناطق کویر و بیابان رو انجام دادم که در زمینه توریسم و GIS می باشد ، می خواهم یک مقاله علمی پژوهشی داخلی ازش چاپ کنم ، لطفا راهنمایی کنید.

لطفا جهت دریافت راهنمایی لازم در این خصوص درخواست خود ر از طریق ایمیل ارسال فرمایید

من یک مقاله علمی پژوهشی داخلی مورد تایید وزارت علوم در زمینه حقوق میخواهم.می خواستم ببینم شما میتوانید از رساله استخراج کنید بنویسید و اکسپت بگیرید؟اگر جواب مثبت است هزینه و شرایط به چه صورت است؟

بله، در خدمتیم

پایان نامه ، مقاله علمی پژوهشی ، پروپزال ، سمینار ، ترجمه متون و …
مشهد مقدس ، تلفن : *********

سلام
یه مقاله میخوام برای کنفرانس
میخوام پذیرش ارایه شفاهی بگیرم.
خیلی عجله دارم.

در خدمتیم

با سلام
من یک مقاله به زبان انگلیسی آماده برای چاپ دارم میخواستم از شما بپرسم آیا قابلیت چاپ در مقالات isi را دارد؟

بله حتماً

سلام
من به یک مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان ممکن برای گرفتن اکسپت نیاز داشتم. ایا برای شما مقدور است
رشته عمران سازه

بله

با سلام پذیرش در ژورنالهای معتبر وتخصصی حسابداری میخوام بگیرم در دقیقا یک ماه یا کمتراز آن درصورت امکان راهنمایی کنید با سپاس فراوان.

درخواست شما قابل انجام است

با سلام و خسته نباشید
یک مقاله در رشته زبان و ادبیات فارسی دارم میخواستم بدونم امکانش هست در یکی از مجلات علمی که با شما همکاری میکنند چاپ بشه یا نه؟
ممنون منتظر جواب شما هستم

با سلام. مقاله ای مستخرج از پایان نامه ارشد دارم. شما کار ترجمه و ارسال ان را انجام میدهید؟ در زمینه فرش است. ایا نشریه ای که با این موضوع کار کند و مورد تایید وزارت علوم هم باشد در ارتباط هستید؟

بله، درخواست شما قابل انجام است

سلام من یه مقاله در مورد دستمال کاغذی میخوام برام وشته بشه لطفا تماس بگیرید صحبت کنیم
۰۹۱۲******

با سلام
بنده متن مقاله با موضوع مدیریتی خود را برای مشاور ارسال کردم و ایشان برای ترجمه مبلغ ۸۵۰۰۰۰ تومان با تخفیف ۷۰۰۰۰۰ تومان عنوان کرده در صورتی که در سایت چیز دیگری عنوان شده و کاملا مغایر با سایت می باشد موضوع چیست؟

احتمالاً حجم مقاله شما بسیار زیاد بوده است که هزینه ترجمه به این صورت محاسبه شده است

با سلام و اعرض ادب
احتراما مقاله ای با عنوان
Explicit And Implicit Learning of Equipments Modification In Basketball Free Throw Skill: Acquisition And Retention
دارم که می بایست در مجله با رتبه Q1 , Q2 چاپ کنم لطفا راهنمایی بفرمایید
با احترام
افروزه

من یک مقاله علمی پژوهشی داخلی مورد تایید وزارت علوم در زمینه اقتصاد میخواهم.می خواستم ببینم شما میتوانید بنویسید و اکسپت بگیرید؟اگر جواب مثبت است هزینه و شرایط به چه صورت است؟

بله حتماً، لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

سلام.چاپ و اکسپت مقالات علمی پژوهشی چقد طول می کشد؟و مقاله رو خودتون می نویسید؟

بله

سلام. من برای تکمیل نمره ارشد نیاز به چاپ مقالم دارم که به دلایلی بعد از چند ماه ریجکت شده الان دیگه وقت رفع اشکال و انتظار مجدد رو ندارم چکار باید بکنم؟ خیلی درمانده شدم

مقاله را برای ما ارسال بفرمایید. شاید امکان ارتقا داشته باشد.

لسیت مجلات رو میخوام برا رشته روانشناسی. عمومی هم باشه ایرادی نداره. باید به استادا نشون بدم که تایید کنن

لطفا از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال فرمایید

با سلام وخسته نباشید لطفا لیست مجلات isi مدیریت منابع امسانی دارای ضریب به همراه قیمت ارسال کنید -برای پذیرش در دکتری لازم دارم باتشکر

چشم، ارسال می شوند

Man Yousef Masoudi hastam, va dar hale tahsil dar Malaysia.
Accepted ISI paper in a Marketing Journal is available for sale (as below):

Price: 2,000,000 toman

Journal of Sales and Marketing Management:
http://www.scimagojr.com/journalsearch.php…
Please whastapp or telegram:
۰۰۶۰۱۷۶۶۷****

سلام
من دانشجوی رشته زبانشناسی هستم، درحال حاضر به به یک کار پژوهشی به زبان انگلیسی، درخصوص سیاست زبانی و مشخصا عدالت زبانی از کار پنج نویسنده برتر در این زمینه نیاز دارم
این کار می‌بایست بین پنجاه تا هشتاد صفحه باشد
زمان زیادی هم ندارم، چنانچه وقت کافی داشتم خودم انجام میدادم
لطفا بفرمایید برای چنین کاری چه میزان وقت لازم است و چه هزینه ای خواهد داشت
سپاسگزارم

درخواست شما باید به صورت دقیق توسط کارشناسان بررسی شود لذا در صورت امکان آن را از طریق ایمیل برای کارشناسان ارسال فرمایید

سلام
من دو مقاله به زبان انگلیسی نوشته ام و چند مجله ارسال کرده ام اما به دلایل مختلف ریجکت شد. می خوام بدونم شما می تونید تضمینی برام پذیرش بگیرید. البته مجله باید ISI بوده و در لیست وزارت علوم موجود باشد و از سری مجلات open access نباشد.
شما می تونید منو کمک کنید؟

بله، لطفاً جهت دریافت نمونه قرارداد درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام،من چندتا مقاله isi میخواستم البته با این شروط که موضوع و مجله مورد نظر رو خودم تعیین میکنم … البته چون میخوام اپلای کنم و موضوعات تو رشته ی مهندسی شیمی هست ک با رشتهی خودم مهندسی نفت (دانشگاه صنعت نفت)فرق داره لذا ممکنه از شما هم پیشنهاد بگیرم برای موضوع اما مجله ای ک قراره توش چاپ شه اگه ژورنال پیشنهادی شما توی رنج من باشه قبول میکنم مگرنه خودم اسم ژورنال رو میدم…منتظر پاسختون هستم.

مشکلی نیست. در این خصوص قرارداد ویژه ای تدارک دیده شده است.

سلام،من چندتا مقاله isi میخواستم البته با این شروط که موضوع و مجله مورد نظر رو خودم تعیین میکنم … البته چون میخوام اپلای کنم و موضوعات تو رشته ی مهندسی شیمی هست ک با رشتهی خودم مهندسی نفت (دانشگاه صنعت نفت)فرق داره لذا ممکنه از شما هم پیشنهاد بگیرم برای موضوع اما مجله ای ک قراره توش چاپ شه اگه ژورنال پیشنهادی شما توی رنج من باشه قبول میکنم مگرنه خودم اسم ژورنال رو میدم…منتظر پاسختون هستم.

نگران نباشید، ما شرایط ویژه ای برای همکاری با شما داریم.

آیا در زمینه ریزشبکه در رشته مهندسی برق قدرت میتونید جهت نوشتن مقاله الزویر کمک بفرمایید؟/

بله، در خدمتیم

سلام
ژورنال های تخصصی حقوق(داخلی و خارجی) جهت چاپ مقاله و هزیته های مربوطه را مرقوم میفرمایید.

چرا ایمیلcontact@easypapers.ir پاسخگو نیست؟
بنده ار دیروز صبح تا الان سه چهار ایمیل داده ام ولی کسی جواب نمی دهد!

پاسخ ها برای شما ارسال شده اند. احتمال دارد پاسخ ها در پوشه ای غیر از inbox قرار گرفته باشند.

باسلام
درخواست تدوین واکسپت وچاپ مقاله مستخدج ازپایان نامه رادادرم ولی ابتدا درخواست لیست ژورنالهایی که شما کار انجام میدهید رادارم برای تایید اسم ژورنال توسط دانشگاه .ژورنالها تخصصیه رشته خارجی وisi ودر سایتهای مستر ژورنال واسکوپوست باشندو بلک لیست نباشند.
رشته علوم تربیتی؛برنامه ریزی آموزشی
مقطع :ارشد
دانشگاه آزاد کرج

لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
شما در حوزه کلام جهت مقاله علمی پژوهشی فعالیت دارید؟

بله، در خدمت شما هستیم

من رشته تحصیلیم آمار زیستی هست.همه کارهای پایان نامه ام را خودم انجام دادم . ترجمه رو دادم یک استاد زبان. اما متاسفانه استاد مشاور و استاد راهنمام نپسندیدن .وقت ندارم. میخواستم هم ترجمم توسط یک فرد حرفه ای ویرایش بشه هم مقالم در یک مجله خوب چاپ بشه. لطفا راهنماییم بفرمایید.

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام و احترام
من رشته تحصیلیم آمار زیستی هست.همه کارهای پایان نامه ام را خودم انجام دادم . ترجمه رو دادم یک استاد زبان. اما متاسفانه استاد مشاور و استاد راهنمام نپسندیدن .وقت ندارم. میخواستم هم ترجمم توسط یک فرد حرفه ای ویرایش بشه هم مقالم در یک مجله خوب چاپ بشه. لطفا راهنماییم بفرمایید.

درخواست شما قابل انجام است،
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام دو مقاله ی آماده که از رساله ی دکترام استخراج شده دارم وبرای ارزشیابی مدرکم در رشته روانشناسی تربیتی که از خارج کشور می باشد نیاز به اکسپت و چاپ آنها در مجلات علمی و پژوهشی داخل کشور که مورد تایید وزارت علوم باشد را دارم لطفا ما را کامل و دقیق راهنمایی کنید

با سلام و خسته نباشید
چندتا سوال داشتم. رشته ام علوم تربیته
اول اینکه مقاله مستخرج از پایان نامه در زمینه بررسی تطبیقی برنامه درسی رشته … در ایران و کشورهای منتخب دارم. می خواستم بدونم امکان چاپ مقاله در مجلات دارای ضریب تاثیر (if) بالاتر از یک هست؟ البته مجله حتما باید در لیست JCR باشه.
حداقل و حداکثر زمان لازم برای این کار چقدره؟
امکان اینکه قبل از پذیرش، در جریان اطلاعات مجله قرار بگیرم و خودم امکان انتخاب داشته باشم، هست؟
چقد و چگونه میتونم به خدماتتون اطمینان کنم؟ هم در زمینه واریز وجه و هم در زمینه عدم استفاده شخصی از مقاله؟
ممنون از پاسخگویی شما

سلام
نیاز به مقاله معتبر و یا اضافه شدن اسم به ژورنال اکسپت شده دارم. لطفا راهنمایی فرمایید.
رشته برق و کامپیوتر

باسلام پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی درمجلات تخصصی رشته علوم سیاسی لازم داشتم لطفا شرایط را بفرمایید

باسلام پذیرش مقاله علمی پژوهشی داخلی درمجلات تخصصی لازم داشتم لطفا شرایط را بفرمایید

سلام
من یک مقاله می خواستم ISI شود و کمتر از ۲ ماه submit را گرفته باشم
زمینه کاری هم نانو رنگ یا نانو کامپوزیت می باشد
لطفا شرایط را بفرمایید

درخواست شما قابل اقدام است.
لطفا جهت دریافت صورتحساب درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

متقاضی تالیف وچاپ مقاله فقط در مجله علمی پژوهشی هستم.
روح اله فیاضی
۰۹۱۲۵۲۰۷۲۴۴

افرادی با ایمیل یاهو ولی اکانت ایزی پیپربامن در حال مکاتبه هستند. ایا ایمیل ها از طرف موسسه شما برای اینجانب ارسال می گردد یا خیر؟اینم ادرس ایمیلشون:
easypapersonline@yahoo.com

بله

تقاضای تالیف وچاپ مقاله در مجله علمی پژوهشی داشتم.رشته حقوق

ba salam , chera matne payame man dar ghesmate comment ha ghar dadeh shode ? lotfan pak konid .

با سلام. لطفا در خصوص تالیف و چاپ مقاله علمی پژوهشی در حوزه هنرهای تجسمی راهنمایی بفرمایید.با تشکر

برای افزایش سایتیشن نیاز به کمک دارم که اگه مقاله ای دارید آماده چاپ داخل مقالاتون به چند تا مقاله ما ارجاع دهید. حدود ۲۰ ارجاع نیاز داریم، بابت هر ارجاع مبلغ ۵۰ هزار تومان می پردازیم. ترجیحا در زمینه برق، کامپیوتر.

با عرض سلام. من هرچى به ایمیلتون ایمیل میفرستم ارسال نمیشه. خارج از کشور هستم. راهى دیگرى براى ارتباط با شما وجود داره؟

با سلام من میخواهم مقاله isi بدم زمان هم برام خیلی مهم هست.امروز ممکن هست هماهنگ بشیم

سلام رشته ی من اب و هواشناسی است. مقاله ای نوشته ام و برای اینکه نمره پایان نامه را کامل بگیرم و وقتم هم کم است می خواهم ان را به ژورنال های خارجی بفرستم تا سریعتر بیایید ولی از اینکه اکسپت نشه نگرانم . لطفا راهنمایی ام کنید و اگر راهی سراغ دارید پیش پایم بگذارید ممنونم

اصلا نگران نباشید
کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا مقاله شما صد در صد پذیرش شود

با سلام و احترام
بنده مقاله ای را برای ژورنال http://etasr.com/index.php/ETASR/pages/view/links ارسال نموده ام که با تعدادی کامنت برگشت خورده است
خواستم بدونم اگر کارشناس شما اصلاحات را انجام دهد هزینه و زمان اکسپت و چاپ نهایی چقدر می شود!؟
با سپاس

در این خصوص لطفا با کارشناسان مربوط به سفارشات از طریق ایمیل مکاتبه فرمایید

سلام، مقاله ای رانوشتم که براساس مطالعات،تحقیق وجستودراینترنت تابحال دراین زمینه کارنشده ومنابع کافی که بشودبه انهااستنادکردپیدانکردم.مقاله تقریباکامل است.امامنابعی که بایددرپایان مقاله ذکرشود درحد ۴ منبع است ومطالب ویافته هاحاصل تحلیل ونظرات خودم است.خواستم بدونم که آیاچنین مقاله ای قابلیت پذیرش وچاپ دارد.یاخیر؟

افرادی با ایمیل یاهو ولی اکانت ایزی پیپربامن در حال مکاتبه هستند. ایا ایمیل ها از طرف موسسه شما برای اینجانب ارسال می گردد یا خیر؟

از چه آدرس ایمیلی برای شما ایمیل ارسال شده است؟

با سلام و روزبخیر احتراما به اطلاع میرساند که در اسفند امسال در رشته کارشناسی ارشد معماری دفاعیه را انجام داده ام و جهت فارغ التحصیای نیاز به مقاله دارم عنوان دفاعیه ام مجتمع توریستی تفریحی چند عملکرده با رویکرد برسازه های نو در منطقه موج شکن بندرانزلی بوده هست .جهت استخراج مقاله نیاز به همیاری شما دارم لطفا اطلاع دهید که پروسه شروع کار چگونه و به چه روال هست .منتظر اطلاع شما هستم

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام نیاز به تالیف ۷-۸ مقاله معتبر در رشته مدیریت مکانیک و صنایع دارم. خواهشمندم بفرمایید چطور میشه به این وی سایت اعتماد کرد.

در خدمت شما هستیم..
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید
contact@easypapers.ir

رشته برق کنترل برای چاپ مقاله

سفارش چاپ مقاله در مجلات معتبر و مورد تایید وزارت علوم در رشته برق کنترل

hazine chap dar majalat pubmed ro mikham impact 0.5

با سلام
برای رشته مشاوره در مجلات داخلی پذیرش مقاله میگیرید ؟
لطفا زمان مورد نیاز و هزینه و نام مجلات رو بفرمایید .
ممنون

بله، در خدمت شما هستیم

با سلام و احترام
دانشجوی دکتری هستم رشته سازه های آبی جهت دفاع نیاز به چاپ مقاله در لیست وزارت علوم دارم آیا شما در نشریات معتبر در مدت زمان کوتاه چاپ می کنید با چه هزینهایی در خارج از کشور با تشکر

بله، در خدمت شما هستیم، کافی است از طریق ایمیل با همکاران ما در ارتباط باشید یا با دفتر تماس بگیرید

سلام من پروپوزالم اماده است و کد گرفتم و فقظ نیاز دارم شبیه سازی دارم

با سلام
شما در زمینه ریوایز مقالات هم فعالیت دارین؟لطفا سریع پاسخ بدین
ممنون

سلام من یه مقاله ی آی اس آی در زمینه ی شهرسازی میخواستم با یه موضوع پیشنهادی خودتون…مدت زمان و هزینه ش تقریبا چقد میشه؟

سلام
بنده دانشجوی دکترای جغرافیای طبیعی گرایش اقلیم هستم برای دفاع به دوتا مقاله داخلی وخارجی نیاز دارم . آیا موسسه شما کار اکسپت مقالات علمی پژوهشی داخلی را هم انجام میده یانه؟ تا بعد برای خارجی هم مزاحم بشم.

باعرض سلام
مقاله ای از پایان نامه ام نوشته ام میخواهم پذیرش از مجله علمی پزوهشی وزارت علوم بگیرم لطفا” راهنمایی بفرمایید.

باعرض سلام مجدد
بعلت ضیق وقت خواهشا” سریع جواب بدین از لطف شما سپاسگزارم.

با سلام ، میخواستم بدونم اگه مقالات معتبری که در مجلات ISI چاپ شده، و ترجمه کنیم قابلیت چاپ در جایی رو داره و اعتبار داره ؟
ممنون از راهنماییتون

با سلام . من رشته ام ارشد حقوق خصوصی است و مقاله ام را نیز آماده کردم . لطفا چطور می تونم پذیرش یک مجله علمی پژوهشی داخل کشور را کسب کنم؟ تشکر می کنم هزینه اش را هم بگویید .

با سلام
می خواستم ببینم این مجلات معتبر هستند یا نه؟ لطف می کنید اگر راهنمایی بفرمایید. با سپاس
Mediterranean Journal of Social Sciences (scopus) نام مجله
http://www.mcser.org/journal/index.php/mjss
آدرس وب سایت

Stem cell (Scopus) نام مجله
http://www.sciencepub.net/stem/
آدرس وب سایت

The Caspian Sea (ISC)
نام مجله
http://csjonline.org/
آدرس وب سایت

مورد اول و سوم معتبر هستند

سلام
من سایت رو دیدم قیمت ها رو هم دیدم
در بحث عمران – گرایش مهندسی زلزله می تونید یه مقاله ISI تهیه کنید؟
موضوع ندارم خودم
ترجیحا زمینه تحلیل خطر یا مباحث لرزه ای

سلام وقت بخیر
نگارش تا چاپ مقاله تو مجله معتبر خارجی، رشته.مدیریت دولتی_ منابع انسانی هزیش چقدر میشه؟

سلام.من مقاله ای در حوزه نانو مربوط به رشته بیوشیمی به ژورنال ساینتیا ایرانیکا فرستادم.حالا برام revised اومده.میخوام حتما accept بشه.شما میتونید کمکم کنین؟
ممنون

لطفا کامنت ها را برای کارشناسان ما ارسال فرمایید. قطعا ایشان کمال همکاری را با شما خواهند داشت.

با سلام.من یک مقاله در رشته مهندسی عمران سازه دارم میخواستم جهت کسپ ۲نمره پایان نامه در یکی از ژورنالهای isiمورد تایید دانشگاه آزاد اقدام کنم.لطفا هزینه و زمان چاپ را بفرمایید.با تشکر

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا همکاران بررسی نمایند

لیست ژورنالهای isi مربوط به رشته مهندسی عمران سازه را ارسال نمایید.با تشکر

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال فرمایید

با سلام
من ارشد پرستاری مراقبت ویژه هستم
واسه دکتری دو تا مقاله ISIمیخواستم
لطفا منو راهنمایی کنید
ممنونم

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال فرمایید

سلام
مقاله با ضریب تاپیر ۰٫۵ تا ۱ جهت ۲ نمره پایان نامه جهت ارشد مکانیک تبدیل انرژی میخواستم لطفا مبلغ و نام نشریه (اگر ممکنه) را اعلام فرمائید در یک پاسخ ایمیل (ضمن عرض سلام. به منظور تکمیل دو نمره پایان نامه بایستی از متن پایان نامه مقاله استخراج و ثبت شود.لطفا در صورت انجام، هزینه و مدت زمان ثبت مقاله ارسال شود.
ارشد مکانیک(تبدیل انرژی)) پاسخ دادید (بهمن ۸, ۱۳۹۴
هزینه در حدود ۷۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. مدت زمان مورد نیاز در حدود ۳۰ تا ۴۰ روز.)

میشه پکیج ویژه خود را توضیح دهید؟
بهم گفتن بعد عید میتونیم سفارش قبول کنیم اگه الان بخوایین باید پکیج ویژه رو قبول کنم

خوب نمیشه یکی از سفارشام الان انجام شه یکی دیگه بعد عید؟
ببخشید من درست متوجه نشدم شما میگین اگه مقاله از خودمون باشه هزینه پذیرش میشه ۳۰۰٫
تو سایت نوشته
بدون ضریب تا ثیر ۳۰۰
تا نیم ۷۰۰ و
۱،۲۰۰ و ۱،۸۰۰
این هزینه هایی که گفتین فقط واسه پذیرش ؟
یعنی اگه بخوایین چاپ کنید هزینه دریافت میکنید؟
آیا مجله هایی که ضریب تاثیر حدودا ۱ دارن هم هزینه چاپ چاپ دارند؟

سلام من از طریق ایمیل درخواست خودمو فرستادم بهم گفتن بعد تعطیلات عید در خدمتیم.من عجله دارم نمیتونم تا اون موقع چاپ مقاله رو عقب بندازم.
هم در خواست نگارش مقاله دارم هم چاپ مقاله از پایان نامه خودم.

چون حجم سفارشات بالاست برخی از سفارشات بعد از عید قابل انجام هستند

با سلام بنده محمد ریاحین دانشجوی دکتری رشته مهندسی شیمی میخواهم مقاله ای اس ای واسم بنویسید در زمینه فیشر تروپش لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
در زمینه رشته حسابداری، آیا میتونین مقاله isi با ایمپکت دار کار کنین؟ هزینش چقدر میشه؟

اگه بدون ضریب تاثیر باشه ، برای ISI های اروپایی میتونین کارکنین؟ هزینش چقدر میشه؟
ممنون

تعرفه و سایر اطلاعات در وبسایت درج شده است
در صورت سوال یا ابهام در خصوص سایر موارد لطفا از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال فرمایید

سلام من در یک مجله حقوقی علمی پژوهشی معتبر مندرج در لیست وزارت علوم برای دوره دکتری می خواستم مقاله هم آماده کرده ام چند ماه حداقل طول می کشد که در مجله چاپ شود نه اکسپت؟ هزینه اش چقدر است؟ کدام مجله حقوقی است؟ منظورتان “لطفا در این خصوص درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید”یعنی چی ؟ چکار بکنیم ؟آیا شما روی مقاله فارسی خودتان هم اصلاحاتی می کنید؟ هزینه اش چقدر است؟ و اگه چند نفر باشیم چند درصد به رقم ها تخفیف می خورد در هخر مقاله؟

با سلام دوباره در مدت ۲۰ روز آیا از مجلات scupos غیر هند و پاکستان میتوان پذیرش گرفت؟

غیر ممکن نیست اما احتمال پذیرش نیز کم است

با سلام آیا امکان دارد ۲۰ روزه از یک مجله ISI که در JCR هم باشد در رشته زمین شناسی پذیرش گرفت(تا ۱۵ بهمن)؟
در مجلات ISC چطور امکان دارد ؟

خیر، ولی ای اس ای امکان پذیر است

سلام مقاله لاتین بدون اصلاحات دارم اگه اصلاحاتشو انجام بدید و اکسپتشو واسم بگیرید هزینش چقد میشه؟

در حدود ۷۰۰,۰۰۰ تومان

سلام یک مقاله در مورد هنر دوران صفوی می خواستم .
برای چاپ تقریبا سال دیگه.
برای آزمون می خواستم.
مجله پژوهش هنر اصفهان.

چقدر هزینش میشه ؟

لطفا در این خصوص درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
من یک مقاله پزشکی آماده در زمینه بیماری زنان دارم،ایا در این موضوع نیز میتوانید از مجلات ISIدار با ایمپکت فاکتور بالای یک پذیرش بگیرید،ایا پیگیری های بعدی تا چاپ مقاله را هم انجام میدهید یا فقط submitرا انجام میدهید،هزینه این خدمات چه قدر است؟

میخواستم یک طرح تحقیقاتی تا انتها و چاپ مقاله ان در یک مجله معتبر رو برام انجام بدید.(هیات علمی گروه مامایی هستم).میخواستم شرایطش رو بدونم.ممنون.

با سلام لطفا من یک مقاله در زمینه اقتصاد دارم میخوام در ژورنال مورد نظر خود چاپ کنم ایا امکانش هست?

باسلام میخواستم از روی پایان نامه کارشناسی ارشدم که بازنده سازی محله قدیمی در شهر بابل بود مقاله تهیه کنم لطفا راهنمایی فرمایید

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
درخصوص ورودی شهرهای استان مازندران میخوام مقاله علمisi تدوین کنم لطفا نحوه ارتباط با شما جزء ایمیل را برقرار کنید

لطفا در این خصوص درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا کارشناسان خبره درخواست شما را بررسی نمایند

باسلام.دومقاله آماده چاپ دارم.میخوام برای دفاعیه دکترادر نشریات isiباضریب تاثیر حدود۰٫۵چاپ شود.این امکان برای شما وجودداردکه ظرف یک ماه برای بنده اکسپت بگیرید؟میخوام تضمینی باشد.درضمن هزینه اش هم بفرماییدممنون میشم

در این مدت خیر

با سلام. اینجانب از رساله دکتری خود در رشته حقوق در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات دفاع کرده ام. برای تسویه حساب نیاز به پذیرش مقاله isi یا بین المللی معتبر غیر isi دارم. آیا میتوانید حداکثر ظرف یک ماه برایم پذیرش بگیرید؟ درصورت مثبت بودن پاسخ، هزینه پذیرش و نیز ترجمه به انگلیسی را اعلام فرمایید.
با سپاس

بله
هزینه پذیرش در حدود ۳۰۰,۰۰۰ تومان می باشد
هزینه ترجمه نیز بر اساس حجم متن مشخص می شود

سلام مقاله مربوط به حسابداری دارم برای پذیرش در علمی پژوهشی از شما کمک می خواهم
رشته حسابداری دانشگاه آزاد

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام و خسته نباشید، میخواستم از پایان نامه خودم در رشته طراحی شهری یک مقاله در سطح isi معتبر در بیارید چقدر هزینه اش میشه. لطف بفرمایید

در حدود ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان

سلام من نیاز به نوشتن یک مقاله و چاپ آن در ژورنال آی اس آی دارم. در مورد هزینه و حتی پرداخت اضافه هم مشکلی ندارم اما می خواهم به طور هفتگی در جریان پیشرفت مقاله باشم و تا حدی هم در نوشتن آن نقش داشته باشم. به این ترتیب کار قانونی و اخلاقی هم خواهد بود. آیا امکان عقد چنین قراردادی دارید؟

بلی قطعا
در خدمت شما هستیم

سلام
من یک مقاله پیرامون نقد یک کتاب نوشتم که در رشته ادبیات فارسی میگنجد. می خواستم برام در مجله ی علمی پژوهشی چاپ کنید.

در خدمت شما هستیم

سلام ساعات کاری و روزهای کاری موسسه چه زمان هایی هست آیا برای بستن قرار داد باید حضوری بیایم ؟

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۶
برای ثبت سفارش می توانید به صورت آنلاین نیز اقدام نمایید

سلام. بنده نیاز به تالیف و چاپ چند مقاله در مجله های فنی و مهندسی یا شرکت در کنفرانس های داخلی دارم. هزینه هر مقاله چقدر است و چند ماهه تحویل می دهید؟ هزینه چه موقع گرفته می شود؟

هزینه هر مقاله ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان می باشد
حدود یک تا دو ماه زمان نیاز است
هزینه هم تدریجی اخذ می شود

با سلام
هزینه پذیرش و چاپ مقاله معماری در مجله تخصصی معماری isi با ایمپکت فکتور بالای ۱ رو میخواستم بدونم

لطفا جهت دریافت نمونه قرارداد و هزینه از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال فرمایید

با سلام مدیریت محترم easypapers
اینجانب محمد هاشمی

دانشجوی دکتری مدیریت

توانایی ترجمه تخصصی
با کیفیت در حالت
ترجمه فارسی به انگلیسی
و ویرایش مقالات
ISI
و چکیده پایان نامه
در زمینه مدیریت، کارآفرینی، علوم
اجتماعی ، جامعه شناسی و روانشناسی را
دارم.

همچنین، نمونه کاری از فعالیت گذشته
پیوست شده است.
با احترام

محمد هاشمی

سلام من نیاز فوری به استخراج مقاله علمی پژوهشی از پایان نامه خودم دارم. آرشیو چاپ نزدیکه . چکار کنم ؟

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

با سلام . اینجانب نیاز به تالیف و چاپ یک مقاله علمی پژوهشی در رشته ادبیات فارسی دارم . برای پرداخت نقدی آن هیچ مشکلی ندارم. البته با همه نیازی که به این مقاله و احترامی که به موسسه شما قائلم میخواهم به من حق بدهید تا در مورد ضمانتی که در مقابل آن به بنده خواهید داد سوال کنم . خواهشمندم راهنمایی فرمایید

قطعا ما نیز سعی می کنیم اعتماد شما را جلب نماییم و خیالتان را آسوده کنیم.

سلام من نیاز به استخراج. مقاله از پایان نامه در رشته ادبیات و چاپ تو مجلات داخلی دارم من فرصت زیادی ندارم لطفا کمکم کنید

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
بنده دو مقاله لاتین دارم که نیاز فوری جهت گرفتن اکسپت در مجلات معتبر آی اس آی که جی سی آر هستند می باشم .می خواستم بدونم شما حداقل زمان ممکنتان جهت گرفتن اکسپت اولیه چقر است؟ میزان هزینه چقدر می شود؟ آیا این کار رو می تونید برای بنده در حداقل زمان ترجیحا زیر یک ماه انجام دهید. با تشکر تلفن:***

زمان مورد نیاز دو تا شش ماه می باشد. لطفاجهت دریافت نمونه قرارداد درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

با سلام
بنده فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی (گرایش صنایع پتروشیمی) در مقطع کارشناسی می باشم و جهت اخذ بورسیه تحصیلی نیاز به یک پروپوزال با موضوع جدید و بروز(در زمینه مهندسی شیمی و یا نانو) می باشم. هزینه و مراحل و مدت زمان تهیه به چه صورت می باشد ؟
با تشکر

متاسفانه در زمینه نگارش پروپوزال فعالیت نداریم.

سلام برای مصاحبه دکترا احتیاج به مقاله دارم ارشد مهندسی منابع طبیعی گرایش شیلات هستم ایا میتونم ازتون کمک بگیرم ؟

بله، در خدمت شما هستیم.

باسلام وعرض خسته نباشید.
برای پایاننامه ارشد خود ،به همکاری شما نیاز دارم .موضوع :بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر عملکرد نیروی انسانی در راه آهن شمالشرق.باتشکر

فعالیت ما در زمینه پایان نامه محدود به استخراج مقاله می باشد

این یک پروژه مطالعاتی خیلی جامع و کامل زمین شناسی هستش که پتانسیل چند مقاله رو داره. پایان نامه نیست. فقط در صورتی که میتونین ای اس ای استخراج بفرمایید و اکسپت در یک ژورنال معتبر بگیرین یا تضمین بدین که ای اس ای میگیره در خدمتتون هستم.

خدمت از ماست. لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

تالیف وچاپ مقاله

باسلام
میخواستم مقاله پایانامم که حقوقی است روچاپ کنم
هزینه چاپش چقدره؟وچقدر طول میکشه؟
تو کدام نشریه چاپ میشه؟
نشریه از نظر وزارت علوم معتبره؟

در این خصوص بهتر است درخواست خود را از طریق ایمیل مطرح فرمایید.

با سلام من روز قبل ایمیل زدم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم!

ایمیل ها به صورت روزانه بررسی شده و پاسخ داده می شوند
احتمالا ایمیل ارسالی توسط ما اسپم شده است یا آن را پاک کرده اید

سلام.لطفا نحوه گرفتن هزینه تالیف و یا چاپ مقالات علمی پزوهشی و isi را بفرمایید

با سلام
بنده درخواست خود را از طریق ایمیل عنوان کردم ولی جوابی ارسال نشده است

پاسخ شما ارسال شده است
مجددا بررسی فرمایید

سلام
برای ارزیابی مدرک در وزارت علوم نیاز به چاپ مقاله در مجله علمی و پژوهشی رسته اقتصاد با موضوع اندازه دولت در اقتصاد دارم. لطفا شرایط همکاری را اعلام فرمایید

با سلام

به نگارش و چاپ یک مقاله در مجلات معتبر داخلی در زمینه منایع انسانی یا رفتار سازمانی نیازمندم. لطفا راهنمایی بفرمایید

ارشد عمران سازه هستم واسه سمینار و تحقیق نیاز به تایید و چاپ مقاله دارم لطفا هزینه و مدت زمان لازم جهت تایید را اعلام کنید/اگه ۶نفر جداگانه باشیم تو هزینه تاثیری داره؟

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید
تعداد بیشتر باعث تخفیف خواهد شد

سلام…خواستم بدونم هزینه و زمان لازم برای ترجمه ی یک صفحه چکیده مقاله چقدره؟

متاسفانه ما قادر به پردازش سفارشات جزئی نیستیم

باسلام
برای تنظیم تا چاپ مقاله برای سه نفر در رشته زیست شناسی با موضوع سلول های بنیادی
چقدر هزینه میخواد
ISIو
برای هرکدوم جدا گانه محاسبه شود
ISC
ممنون از راهنمایی شما.

برای هر نفر ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

با سلام خواستم هزینه چاپ مقاله برای رشته اقتصاد رو بدونم هم علمی پژوهشی داخل و هم isi
ضمنا اگر همراه با همکار باشد هزینه برای هر کدام چقدر خواهد شد

هزینه تالیف مقاله و پذیرش ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان می باشد

موضوع : هنر مهارت های کلامی موثر در ارتباطات از منظر قران

سلام
ببخشید بنده برای چاپ مقاله درخواستم را ارسال کردم و برای چاپ صورتحساب و عقد قرار داد چکیده ام را ارسال کردم. اما پس از گذشت ۲و۳ روز هنوز خبری نشده.چیکار باید بکنم؟

لطفا ایمیل خود را مجدداً چک کنید

با سلام مقاله ای تحت عنوان ” هنر مهارت های کلامی موثر در ارتباطات از منظر قرآن ” رو به طبع نگارش در آوردم جهت پذیرش چاپ در مجله علمی پژوهشی داخمزاحم شدم . لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر

در خدمت شما هستیم
لطفا از طریق ایمل اقدام فرمایید

با سلام
من چندین بار از شما سوال کردم. قبلا که جواب نمی دادید و الان هم که سوالات من را کلا از صفحه حذف کرده اید. هر ند که آدرس ایمیل هم گذاشتم ولی جواب درستی به ایمیل هم نمی دهید . یک ایمیل میزنید که توش فقط یک لینکه که اون لینک هم من رو وارد همین صفحه شما می کنه و بازم هیچی…. لطفا پاسخگو باشید. با سپاس

احتمالا درخواست شما شفاف نبوده، مثل همین پرسش!
قطعا اگر درخواستتان شفاف باشد پاسخ مناسب برای شما ارسال خواهد شد

من یک مقاله براتئن ارسال کردم جهت تالیف و چاپ در مجلات علمی و پژوهشی چقدر طول میکشه تا جوابش رو بهم بدین؟؟؟؟؟

پاسخ ارسال شد

سلام؛
رشته تحصیلی من زبان و ادبیات فارسی است، آیا در زمینه این رشته نیز اخذ پذیرش انجام می شود؟
چنانچه انجام می شود با توجه به داشتن مقاله، چه مدت زمان برای دریافت پذیرش لازم است (دعوت به مصاحبه دکتری شده ام و سه هفته بیشتر وقت ندارم)
همچنین هزینه لازم را هم مشخص فرمایید.

سلام
چند مقاله دارم می خوام در ژورنال های معتبر اکسپت بگیرم . ژورنال باید مورد تایید مدیر پژوهش دانشگاه مون قرار بگیره لطفا مجلاتی که در حیطه معماری و هنر ایرانی اسلامی هستند را معرفی بفرمایید. تعدادی IF دار و تعدادی بدون ضریب. البته ضریب خیلی بالا نباشه که سخت گیر باشند . زمان ترجمه و اکسپت رو هم بفرمایید
با تشکر

سلام

من یک مقاله نوشته ام در حوزه مدیریت و علوم اجتماعی، می خواستم ببینم امکان اخذ پذیرش در یک مجله علمی پژوهشی در ایران در زمان کوتاه می باشد ؟

نشریات داخلی پروسه زمان بری دارند و نباید در مدت کوتاه انتظار پذیرش داشته باشید

با سلام، هزینه چاپ مقاله در ژورنال های اشپرینگر با ایمپکت بالای ۰٫۵ کلا چقدر می شود و آیا تعداد و ترتیب نویسندگان تاثیری در هزینه ها دارد یا خیر؟

لطفا از طریق ایمیل اقدام فرمایید

با سلام
مقاله ای دارم در زمینه مدیریت مالی آیا می توان آن را در سطح ISI ویرایش و روش تحقیق را بالا برد و در زمان ۱ ماه پذیرش گرفت؟

بلی
در خدمتیم

سلام.منظور از هزینه پایه فقط هزینه حق الزحمه شماست یا کل هزینه اکسپت و چاپ ژورنال می فرمایید.
هزینه ژورنال جداگانه هست؟
ممنون

هزینه پایه برای تالیف و پذیرش مقالات است و هزینه چاپ نشریات در حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار به صورت جداگانه می باشد

سلام من دوتا مقاله با ارزش ۱٫۵ میخوام که یکیش در خصوص مهندسی عمران و مدیریت ساخت یا مدیریت پروژه

باعرض سلام وخسته نباشید .دوسوال دارم
۱- یک مقاله استخراج شده ازپایان نامه دارم درزمینه مدیریت میخواستم اکسپت بگیرم وخیلی زود هم میخوام چون میخوام برای مصاحبه دکتری آماده بشه چکارکنم .
۲ -مقاله ای هست که بخوام اسمم دراون ثبت بشه .ممنون

برای مورد اول محدودیت زمانی شما چگونه است؟
برای مورد دوم فعلا گزینه ای در دسترس نیست

با سلام
مقاله ای در زمینه دندانپزشکی به عنوان نفر اول یا نویسنده مسول بدون توجه به ایمپکت فکتور در محدوده زمانی ۲ ماه می خواستم.

در خدمت شما هستیم
لطفا
از طریق ایمیل یا وبسایت جهت ثبت سفارش اقدام فرمایید

سلام
من یه مقاله الکترونیک با موضوع تقویت کننده توان کلاس d ya e ya f میخوام با اینپکت ۱٫۵ و در ژورنال معتبر غیر پولی و تا مرداد هم زمان دارم
و میخوام فقط اسم من درج بشه
شماره ۰۹۰۱۲۹۷۲۷۹۸

با سلام
من باتوجه به اینکه درخواست چاپ استخراج مقاله از پایان نامه خود و همچنین چاپ در ژورنالهای ISI معتبر را داشتم . همچنین درخواست بنده براساس تخفیف نوروزی پذیرفته شده است ولیکن متاسفانه صورتحساب عادی برای بنده ارسال گردیده و گفتنی است که بنده نیاز فوری به این چاپ مقاله به دلیل دو نمره پایان نامه در دانشگاه را دارم.
خواهشمندم سریعتر پاسخ مناسبی به بنده ارائه فرمائید.

تخفیف نوروزی برای تالیف مقاله است، استخراج مقاله مشمول تخفیف نوروزی نیست.

با سلام
با توجه به اینکه بنده دانشجوی دکتری مدیریت با گرایش آینده پژوهی هستم و در مرحله دفاع از پروپوزالم هستم و با عنایت به اینکه باید ۱ مقاله آی اس آی و ۲ مقاله علمی پژوهشی ارائه کنم.
سوال من اینست که با توجه به اینکه هنوز رساله من تکمیل نشده تا من بتوانم مستخرج از پایان نامه مقاله ارائه کنم حال میخواهم ببینم شما چه کمکی میتوانید در نوشتن مقاله به من داشته باشید؟
آیا اگر من عنوان رساله یا نسخه فایل پروپوزالم را در اختیارتان بگذارم شما میتوانید از آن مقاله در حد آی اس آی با ضریب نفوذ بالا تهیه کنید؟هزینه آن و مدت زمان انجام آن چقدر است؟
آیا شما میتوانید مقاله هایی متناسب و مرتبط و نزدیک به عنوان رساله بنده برای چاپ در مجلات آی اس آی (۱ مورد)و علمی پژوهشی(۲ مورد) برایم تهیه کنید اگر جواب مثبت است هزینه کل آن و مدت زمان انجام آن چقدر است؟
چند سوال دیگر:
۱-چه تضمینی میدهید که مقاله ایی که تهیه میکنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد؟
۲-چه تضمینی میدهید که مقاله ایی که تهیه میکنید در مجلات تخصصی و آی اس آی چاپ شود؟
۳-چه تضمینی میدهید که مقاله ایی که تهیه میکنید در مجلات آی اس آی با ضریب تاثیر (Impact Factor) بالا چاپ شود؟
۴-چه تضمینی میدهید که مقاله ایی که تهیه میکنید در مجلات آی اس آی و در کمترین زمان ممکن چاپ شود؟
۵-بعضی از مجلات فرایند نامنظمی برای داوری مقاله دارند که این امر باعث اتلاف وقت میشود چه راهکاری برای حل این مشکل دارید؟
۶-چه تضمینی میدهید که مقاله ایی که تهیه میکنید در مجلات آی اس آی نامعتبر از نظر وزارت علوم چاپ نشود؟

سلام
مقاله ای در رشته معماری دارم که قصد دارم isi با if تا ۰٫۵ چاپ شود. هزینه ادیت و ترجمه و چاپ چقدر خواهد بود؟
ممنون

برای استعلام هزینه بهتر است از طریق ایمیل مکاتبه فرمایید

سلام
مقاله ای دارم و محاسبات رو انجام دادم و چکیده اش را هم نوشتم. خواستم کامل بشه و برای چاپ هماهنگ بشود. ایا امکان دارد.

لطفا متن و فرمت مورد نظر خود را جهت بررسی از طریق ایمیل ارسال فرمایید

بنام حق
سلام
با توجه به اینکه بنده دانشجوی دکتری مدیریت با گرایش آینده پژوهی هستم و در مرحله دفاع از پروپوزالم هستم و با عنایت به اینکه باید ۱ مقاله آی اس آی و ۲ مقاله آی اس سی ارائه کنم.
سوال من اینست که با توجه به اینکه هنوز رساله من تکمیل نشده تا من بتوانم مستخرج از پایان نامه مقاله ارائه کنم حال میخواهم ببینم شما چه کمکی میتوانید به من داشته باشید؟
آیا اگر من عنوان رساله یا نسخه فایل پروپوزالم را در اختیارتان بگذارم شما میتوانید از آن مقاله در حد آی اس آی با ضریب نفوذ بالا تهیه کنید؟هزینه آن و مدت زمان انجام آن چقدر است؟
آیا شما میتوانید مقاله هایی متناسب و مرتبط و نزدیک به عنوان رساله بنده برای چاپ در مجلات آی اس آی (۱ مورد)و آی اس سی (۲ مورد) برایم تهیه کنید اگر جواب مثبت است هزینه کل آن و مدت زمان انجام آن چقدر است؟
منتظر راهنمایی و جوابتان هستم
با سپاس

جهت دریافت پاسخ مناسب لطفا از طریق ایمیل مکاتبه فرمایید

با سلام.برا استخراج یک مقاله ای اس ای از پایان نامه و اخذ پذیرش چقدر هزینه بایستی پرداخت شود؟ ایا این هزینه جهت چاپ هم میباشد یا هزینه چاپ در نشریه جداگانه است؟

هزینه موارد گفته شده در حدود ۷۰۰,۰۰۰ تومان می باشد
هزینه چاپ نیز در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار می باشد

Cumhuriyet Science Journal
Ciencia e Natura
Journal of Applied and Natural Science
Indian Journal of Natural Science
آیا این نشریات معتبرند؟ایا در بلک لیست وزارت علوم قرار دارند؟

لطفا لینک ژورنال ها را نیز ارسال فرمایید
چون برخی از ژورنال ها در بلک لیست نیستند اما وبسایت جعلی برای آن ها ساخته شده است

سلام،
من دانشجوی مهندسی و مدیریت ساخت هستم
شما در این رشته هم مقاله isi کار می کنید؟
ایا تضمینی می دید که مقاله حتما چاپ بشه؟
من یک مقاله isi در یک ژورنال با impact factor بالای یک می خواستم
در ضمن می خواستم در یک ژورنال تخصصی مرتبط با این رشته چاپ شه ،.نه این ژورنال هایی که هر چیزی چاپ میکنند
ژورنال هم حتما معتبر باشه ،مثلا Elsevier (مثل ژورنال های sience direct و…)
در صورتی انجام می دید لطفا هزینه و مدت زمانی که طول می کشه اکسپت بگیرید، رو بفرمایید

سلام من مقاله ام را برای بررسی فرستادم و ژورنال مورد نظر را هم فرستادم ولی هیچ جوابی ندادین؟؟ چرا؟؟

سلام خسته نباشید، رشته اموزش زبان انگلیسی هستم، دو مقاله دارم می خواهم واسم در جرنال علمی پژوهشی چاپ کنید، میتونم شماره همراهتون رو داشته باشم.و اکه ممکنه من مقاله ام واس شما بفرستم،و خودتون روند چاپش انجام دهید تووسایت متوجه نشدم نحوه ارسال چطوری هست.ممنون میشم در کمترین زمان چاپ کنید،و هزینه رو وقتی اکسپتش اومد پرداخت کنم.

لطفا از طریق ایمیل مکاتبه فرمایید

سلام خسته نباشید
برای چاپ مقاله علمی پژوهشی که از پایان نامه استخراج کردم مرا راهنمایی کنید ممنون

لطفا نوع ژورنال مورد نظر خود را انتخاب فرمایید و مقاله خود را نیز جهت بررسی از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام لطفا جواب ایمیل ها رو سریع تر بدید با تشکر

سلام پذیرش مقاله و تالیف اون در نشریات علمی پژوهشی داخلی چقدر هست ؟/؟ در زمینه روانشناسی ؟

تالیف و پذیرش در حدود ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

سلام. ظرف چه مدتی میتونید پذیرش داخلی مقالات علوم سیاسی رو بگیرید ؟

پذیرش داخلی مرتبط با ژورنال انتخابی است

سلام
من یه مقاله با عنوان “بحران آب و امنیت ملی در خاورمیانه” دارم. که برای نشریه سیاست دفاعی فرستادم. آیا میتونید یا در این نشریه و یا در نشریه علمی پژوهشی داخلی دیگری پزیرش این مقاله رو بگیرید ؟

بله، اما برای اعلام نظر قطعی نیازمند بررسی مقاله هستیم

با عرض سلام و خسته نباشید
بنده نیاز به نمره تافل دارم تا بتونم از دانشگاههای خارج از کشور بورس تحصیلی بگیرم. با توجه به اطلاعات سایت، تماس گرفتم ببینم در این زمینه هم خدمات می دهید؟ اگر خدمات دارید قیمت تافل نمره ۹۰ چقدر می شه؟ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.
با تشکر

فعالیت ما در خصوص مقاله است
در زمینه تافل فعالیت نداریم

سلام
۲روز پیش ایمیل زدم جواب دریافت نکردم.
۲ مقاله علمی پژوهشی دارم که نیار به اکسپت در نشریات داخلی دارم. لطفا نحوه پذیرش، شرایط پرد اخت، و مدت زمان ان را مشخص فرمایید.

با سلام می خواهم خیلی سریع پذیرش یک مقاله در نشریات علمی ،پژوهشی داخلی مورد تایید وزارت علوم داشته باشم زمان برایم اهمیت دارد لطفا راهنمایی نمایید

درموردهزینه وتدوین چاپ مقاله isiسوال داشتم رشته مدیریت هستم باتشکر

در خدمت شما هستیم
البته می توانید سوالات خود را از طریق ایمیل نیز ارسال فرمایید

سلام
من ارشد معماری هستم مقاله هایی در دست دارم و تمایل دارم کامل تر بشه و برای ژورنال های معتبر اپلای بگیره.چقدر طول می کشه؟ من تا ۶ ماه وقت دارم.
منتظر جواب هستم.
ممنون

لطفا مقاله خود را از طریق ایمیل جهت بررسی ارسال فرمایید

سلام ژورنال هایی که شما مقاله چاپ می کنین فقط مال کشور هند است؟؟ برای ژورنال در کشورهای پیشرفته مثل آمریکا و انگلیس چاپ نمی کنین؟ البته منظورم تضمینی هست.
من (رشته کامپیوتر- هوش مصنوعی) مقاله را برای بررسی به ایمیل تون فرستادم و چون برای اپلای می خوام حتما لازمه که ژورنال برای کشور آمریکا یا انگلیس و .. با ایمپکت ۱ باشد و هرنوع نیازی که برای تقویت و بهبود آن لازم است را میخوام انجام دهید تا آنجا جاپ شود . زمان هم ۳ماه خوبه.
لطفا هزینه و جواب را زود اطلاع دهید.

سلام من نیاز به اکسپت مقاله دارم
فوری هست مقاله رو خودم ازپایان نامه در آوردم
لطفا راهنمایی بفرمایی

پذیرش ۲۰ روزه امکان پذیر است

با سلام
آیا امکان دریافت اکسپت مقاله در رشته علوم اجتماعی(ارتباطات) به صورت فوری وجود دارد مثلا اکسپتی وجود داشته باشد که بتوان واگذار کرد.(ترجیحا نشریات داخلی معتبر)
ضمنا زمان و هزینه استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و گرفتن اکسپت برای آن چقدر است .( برای نشریات داخلی معتبر)
سپاسگزارم.

سلام . من ارشد گرافیک هستم ترم آخر . میخوام یه مقاله در حیطه رشته ی خودم در مجله آی اس آی به چاپ برسونم . ولی مقاله ای ندارم . اگه میشه لطفا بنده رو راهنمایی کنید و هزینه ها رو بهم بگید … متشکرم

بله، هزینه تالیف مقاله ای اس ای و اخذ پذیرش ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان می باشد

با سلام . من چهار روز پیش برای شما ایمیل فرستادم به همراه مقاله ام و درخواست داشتم که در زمینه چاپ آن در یک مجله علمی پژوهشی داخلی کمک کنید تا بتوانم آن را چاپ کنم ولی متاسفانه تا کنون هیچ جوابی از سوی موسسه به من داده نشده علیرغم این که در سایت اعلام کرده اید که ظرف ۷۲ ساعت جواب می دهید ! لطفا اینجانب را راهنمایی نمایید .

پاسخ از طریق ایمیل ارسال شده است
اگر پاسخ را دریافت نکرده اید لطفا پوشه های جانبی میل باکس خود را نیز بررسی فرمایید

سلام من ارشد رشته شیمی هستم و برای دکترا شدیدا نیاز به مقاله دارم. ایا افرادی رو میشناشید که مقاله های در حال اکسپت در زمینه شیمی داشته باشند و در قبال گرفتن پول حاضرباشن اسم منوهم در مقاله هاشون بنویسند. مرسی

پاسخ از طریق ایمیل ارسال شده است

ویرایش مقاله وچاپ مقاله Isi

در خدمت شما هستیم

سلام خسته نباشید دنبال چاپ مقاله هست علمی پژوهشی یا ای اس ای در رشته عمران
لطفا در صورت امکان با من تماس بگیرید

بلی حتما، ما در خدمت شما هستیم

سلام
من میخوام از پایان نامم یه مقاله استخراج کنم. ولی خودم کارای چاپ رو انجام بدم. رشته من مدیریت جهانگردیه. میخواستم بدونم هزینه فقط استخراج مقاله چقدر میشه و چند روزه آماده میشه. ممنون

هزینه استخراج مقاله ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است
هزینه استخراج مقاله از پایان نامه به همراه ترجمه و ویرایش ۷۰۰,۰۰۰ تومان است

سلام
من یک مقاله دارم از پایان نامه ام ارشد تغذیه ولی نیاز به باز خوانی کلی و ویرایش دوباره دارد می خواستم بدونم نگارش یک مقاله به شرط اکسپت در ISI چقدر میشه هزینه اش؟

امکان ویرایش مقاله وجود دارد
چه نیازی به نوشتن مقاله جدید است؟

سلام
من مقاله ای انگلیسی دارم که میخوام در نشریه isi واقعی مدیریت (مالی و سرمایه گذاری بورسی) با ضریب تاثیر خوب چاپ شود، مقاله مستخرج از پایان نامه خودم هست و پایان نامه هم ۲۰ گرفته

آیا امکانش برای شما هست که اکسپت صد در صد بگیرید یا خیر؟
در صورت مثبت بودن پاسخ، هزینه آن چقدر میشود؟
ممنون

مقاله باید توسط دو نفر از کارشناسان ما بررسی شود
پس از آن مشخص خواهد شد که آیا قابلیت پذیرش در ژورنال های مورد نظر شما را دارد یا خیر

maghale isi az payaname Arshad , marbut be reshteye modiriate mali mikham lotfan gheimat va modate zaman ro elam konid

لطفا پایان نامه خود را از طریق ایمیل ذیل جهت بررسی ارسال فرمایید
contact@easypapers.ir

درخواست عنوان و اجرای پایان نامه

فعالیت ما در خصوص مقاله است

با سلام،
یک مقاله در زمینه امنیت فناوری اطلاعات دارم که به زبان انگلیسی نوشتم و فقط نیاز به ویرایش دارد. if>./5 مد نظرم هست که در یکی از ژرنال های پایگاه داده ساینس دیرکت یا IEEE در کوتاه ترین زمان ممکن چاپ شود. زمان و هزینه چقدر میشود؟

برای پاسخ به درخواست شما نیازمند بررسی مقاله شما هستیم

سلام.
درخواست تالیف یک مقاله علمی پژوهشی دارم.
رشته حقوق عمومی
مقطع دکتری
(((موضوع در خصوص امر به معروف و نهی از منکر)))
لطفاً زمان و هزینه؟
مرسی

با سلام من یک مدل برای رشد توسعه سازمانی دارم میخواستم تبدیل به مقاله و چاپ در مراکز معتبر نمایم. شما چه کمکی میتوانید به بکنید. شرایط را کاملا برایم ارسال فرمایید. با تشکر

با سلام
من مقاله پایان نامه کارشناسی ارشدم را حاضر کرده ام. برای چاپ در مجله های داخلی جهت گرفتن نمره و امتیاز برای آزمون دکترا چه میزان هزینه و زمان لازم هستش.همچنین اگرمقاله isi در رشته حسابتالیف کنید چقدر هزینه و زمان برای چاپ لازم هست؟

با سلام و خسته نباشی یک مقاله آماده دارم فقط ویرایش انگلیسی اون مونده برای چاپ ISIبا ایمپکت فاکتور بالا چقدر هزینه و زمان می بره؟با تشکر

لطفا مقاله خود را جهت بررسی و صدور صورتحساب از طریق ایمیل ذیل ارسال فرمایید
contact@easypapers.ir

اگرمیشه سریع تر جواب امیل هایی که ما میفرستیم رو بدین. لطفا توجه کنید.

باسلام
‌ بنده کارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی هستم. میخواستم مقاله پایان نامه ام رو توی PUBMED چاپ کنم با توجه به اینکه چهل روز دیگه مصاحبه دارم میخوام حداکثر تا هفته اول آذر اماده باشه. ممنونم

متاسفانه امکان پذیر نیست
اما
ژورنال ای اس ای بدون ضریب با زمان پذیرش ۳۰ روزه موجود است

سلام یه مقاله حقوق خصوصی با ضریب تاثیر ۰٫۵ چقدر میشه؟ نحوه پرداخت به چه صورته؟؟

مقاله شما آماده است یا باید آماده گردد؟

—–
ترجمه مقاله isi؛ ویرایش مقاله isi؛ ویرایش ادبی مقاله isi؛ ویرایش فنی مقاله isi؛ ویرایش انگلیسی مقاله
https://www.easypapers.ir

با سلام
می خواستم بدانم هزینه و زمان لازم جهت استخراج مقاله از پایان نامه و چاپ آنها در پایگاه علمی تحت پوشش که از آنها نام برده اید چقدر است ؟

اطلاعات کامل در بخش پایان نامه موجود است

آیا طرح تحقیقاتی هم انجام می دهید؟ اگر بله، شرایط را بفرمایید.

موضوع طرح چیست؟

—–
ترجمه مقاله isi؛ ویرایش مقاله isi؛ ویرایش ادبی مقاله isi؛ ویرایش فنی مقاله isi
https://www.easypapers.ir

با سلام
رشته من آمارزیستی هست. نیاز به یک مقاله isi دارم . موضوعش هم برام مهم نیس. اما زمان من کم هست . انجام میدهید؟

بله، در خدمت شما هستیم
لطفا جهت تسریع در فرایند سفارش درخواست خود را به آدرس ایمیل contact@easypapers.ir ارسال فرمایید

—–
ترجمه مقاله isi؛ ویرایش مقاله isi؛ ویرایش ادبی مقاله isi؛ ویرایش فنی مقاله isi؛ ویرایش انگلیسی مقاله
https://www.easypapers.ir

با سلام
اینجانب خواهان ترجمه کتابی در زمینه رشته مهندسی معدن میباشم.البته خودم کتابی مد نظرم نیست و میخوهم به انتخاب خود کتابی در این زمینه را ترجمه و به نام بنده به عنوان مترجم چاپ کنید. خواهشمند است من را در این زمینه راهنمایی کنید.در ضمن هدف بنده قبولی در مصاحبه دکتری میباشد با تشکر

بسیار عالی است
ایده بسیار خوبی دارید
هم کمکی به شماست و هم به دوستانی که نیاز به منابع در زمینه رشته تحصیلی شما دارند
برای شروع کار کافی است موضوع تقریبی کتاب مورد نظر خود را از طریق ایمیل ذیل برای ما ارسال فرمایید
contact@easypapers.ir

با سلام من جهت واحد سمینار دانشگاه یک سیمینار که در واقع همان فصل یک پایان نامه است در ۳۰ صفحه در مورد اثرات sensory integration در درمان کودکان اختلالات یادگیری نیاز دارم .با تشکر

یعنی باید یک متن ۳۰ صفحه ای آماده کنیم؟

با سلام
من رشته ی مدیریت محیط زیست هستم و می خواستم بدونم که آیا امکان دارد مقاله ی من در اسرع وقت حداکثر سه هفته به صورت ISI پذیرش شود.؟ مقاله ی فارسی آماده است و برای ۲ نمره ی درس پایان نامه این پذیرش رو نیاز دارم.
با تشکر – بحری

بله امکان پذیر است، لطفا مقاله خود را از طریق ایمیل ذیل برای ما ارسال فرمایید.
contact@easypapers.ir

سلام وقت بخیر کارشناس ارشد ریاضی کاربردی هستم .موضوع پایان نامه من یک مدل رابطه ای برای تحلیل پوششی داده های شبکه ای است هزینه و مدت زمان نوشتن مقاله isi از پایان نامه چه قدر و چه مدت است .

هزینه استخراج مقاله از پایان نامه در رشته شما ۷۰۰,۰۰۰ تومان می باشد

مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتی هستم. پایان نامه من آماده است. ۲ نمره مقاله دانشگاه آزاد رو میخواستم . فی چند با ضمانت ؟ در مرحله قیمت گرفتن.

پاسخ از طریق ایمیل ارسال شده است

باسلام همچنان منتظرپاسخ شما هسنت.

با ifنزدیک به یک باشه .باتوجه به تجربیات شما چقدرهزینه اش میشه وچقدر طول میکشه تا اکسپتش بیاد باسپاس مجدد

باسلام وخسته نباشید ارشدفیزیک دارم ومیخواستم هزینه ارسال وچاپ وویرایش مقاله ای که به زبان انگلیسی هستش رو دریکی ازمجلات معتبر خارجی جهت اخذپذیرش از دانشگاههای درجه دوآمریکا بپرسم همچنین زمان اکسپتش وباچه ضریب تاثیری باشه بهتره .باسپاس

باسلام وخسته نباشید ارشدفیزیک دارم ومیخواستم هزینه ارسال وچاپ وویرایش مقاله ای که به زبان انگلیسی هستش رو دریکی ازمجلات معتبر خارجی جهت اخذپذیرش از دانشگاههای درجه دوآمریکا بپرسم .باسپاس

آیا امکان معرفی ژورنال توسط شما وجود دارد؟

با سلام خدمت مسئول محترم
بنده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد در رشته حسابداری هستم .
بنده مقاله را جهت چاپ در مجلات علمی و پژوهشی داخل تهیه نموده ام . لطفا در صورت امکان جهت چاپ در این مجلات با بنده همکاری کنید
با تشکر
بزرگمهریان

پاسخ از طریق ایمیل برای شما ارسال شده است

سلام برای مقالات تخصصی در زمینه GIS وRS هم متخصص دارید ؟ و می توانید به من کمک کنید؟

بله، کارشناس خبره در دسترس می باشد

با سلام
دانشجوی ترم آخر(پایان نامه)رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات هستم.
میخواستم بدونم نوع مقاله ای که برای گرفتن اون ۲ نمره ای که به استخراج مقاله از پایان نامه اختصاص یافته،لازمه،چی باید باشه؟علمی پژوهشی یا isi یا isc؟
همچنین بفرمایین هزینه استخراج این نوع مقاله از پایان نامه چقدر میشه؟
از لطف شما سپاسگزارم

با سلام
دانشجوی ترم آخر(پایان نامه)رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات هستم.
میخواستم بدونم نوع مقاله ای که برای گرفتن اون ۲ نمره ای که به استخراج مقاله از پایان نامه اختصاص یافته،لازمه،چی باید باشه؟علمی پژوهشی یا isi یا isc؟
همچنین بفرمایین هزینه استخراج این نوع مقاله از پایان نامه چقدر میشه؟
با تشکر از شما.

ای اس ای باشد بهتر است
هزینه استخراج مقاله و ترجمه و اخذ پذیرش ۷۰۰,۰۰۰ تومان می باشد

چرا ایمیل منو جواب نمیدین ؟؟؟؟؟

پاسخ ارسال گردید. موفق باشید

سلام هزینه نگارش مقاله isi رشته کشاورزی گرایش اگرواکولوژی چقدر میشه؟ همچنین هزینه ارسال مقالهچقدر میشه و مدت زمانش چقدره؟

هزینه نگارش مقاله ای اس ای به همراه اخذ پذیرش ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان و مدت زمان مورد نیاز در حدود دو تا سه ماه می باشد.

سلام و وقت بخیر
من یه مقاله علمی پژوهشی لازم دارم لطفا زمان و هزینه تالیف و چاپ را برام بفرستید ممنون از لطفتون

مقاله برای چه نشریه ای باشد؟

salam
lotfan asami journalhaEE ke dar zamine mohandesi sanaye maghale chap mikonin va if kamtar az 1 ham darand be emailam befrestin.

چه حوزه ای از مهندسی صنایع ؟
با تشکر

سلام. بنده فارغ التحصیل رشته معماری مقطع ارشد می باشم.
پایان نامه بنده در خصوص بهینه سازی انرژی در طراحی مجتمع های مسکونی می باشد.
در مورد استخراج مقاله از پایان نامه توضیحاتی می خواستم. مدت زمان و هزینه آن.
سوال آخر اینکه آیا برای مجلاتی چون Elsevier هم امکان چاپ مقاله وجود دارد؟
سپاس .

بله اگر کیفیت مقاله بالا باشد قطعا در الزویر نیز چاپ می شود
قبلا تعدادی مقاله توسط این مرکز در الزویر به چاپ رسیده است
لذا پایان نامه خود را جهت بررسی ارسال فرمایید

Ba Salam
bande ghasde CHAP e maghale dar Journale ISI hastam.mikhaham moshavereye Telefoni dar in mored dashte basham

در خدمت شما هستیم، لطفا موضوع مقاله و شرایط ژورنال هدف را اعلام بفرمایید

سلام. رشته من آموزش زبان انگلیسی مقطع ارشد می باشد.
لطفا در مورد استخراج مقاله از پایان نامه توضیحاتی می خواستم. مدت زمان و هزینه آن.
ممنون.

مدت زمان مورد نیاز برای استخراج مقاله دو هفته و برای پذیرش یکماه می باشد. هزینه استخراج مقاله، ترجمه، ویرایش و اخذ پذیرش از نشریه ای اس ای ۷۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

نام شما

* آدرس پست الکترونیکی شما

شماره تماس

موضوع درخواست

چاپ مقاله isi

* شرح درخواست

امکان درج فایل با فرمت های doc، pdf، zip، rar، xls، docx، xlsx می باشد. حداکثر حجم فایل ارسالی نیز 2 مگابایت است


“کد بالا را در کادر زیر وارد نمایید”

هشدار: با توجه به ایجاد وبسایت های مشابه و تقلبی به جای وبسایت های اصلی نشریات توسط افراد سودجو و همچنین فعالیت افراد متقلب که عموماً به صورت سیار و با عناوینی همچون خدمات آنلاین، خدمات غیر حضوری، دارای مجوز از وزارت علوم و … در فضای مجازی حضور دارند، اطلاعات تمامی ژورنال ها قبل از اقدام برای اخذ پذیرش و چاپ جهت بررسی و اعتبارسنجی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

شفاف سازی: هدف ما از ارائه خدمت صرفاً کسب درآمد یا چاپ یک مقاله یا کتاب بنام مشتری نیست بلکه در کنار موارد فوق آموزش نحوه جمع آوری داده ها، تحلیل و نتیجه گیری و ارائه آن به صورت یک سند علمی نیز در دستور کار ما قرار دارد. گرچه ممکن است برخی از مشتریان به دلایلی از قبیل عدم نیاز، ضیق وقت یا سایر محدودیت ها در آینده از آموزش های ارائه شده استفاده نکنند اما حداقل در این مقطع در جریان ساز و کار تولید علم قرار گرفته اند. به عبارت بهتر هدف نهایی ما از ارائه خدمات علمی و پژوهشی مشارکت هر چه بیشتر ما در زمینه تولید علم، افزایش بنیه علمی کشور و ارتقاء جایگاه ایران در رتبه بندی کشورهای تولید کننده دانش می باشد.

2
 + 

 = 
9

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

سوال:هزینه چاپ مقاله در مجلات تخصصی علمی پژوهشی یا isiرشته کشاورزی در کوتاهترین زمان

برای دریافت هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال بفرمایید

با سلام
لطفا در خصوص اعلام قیمت های اخذ پذیرش مقالات ISI راهنمایی بفرمایید
با احترام

برای استعلام هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

باسلام و خسته نباشید من مقاله ای از پایان نامه ام که در سال ۹۶ دفاع کرده بودم را استخراج کردم که میخوام در یک مجله علمی پژوهشی تخصصی معتبر چاپ گردد هزینه و مدت زمان اخذ و چاپ ؟ و ایا میشود از همان پایان نامه یک مقاله دیگری هم استخراج کنم و در مجله ای دیگر چاپ شود یعنی دو تا مجله با دو مقاله

بله
اکثر پایان نامه ها ظرفیت استخراج حداقل دو مقاله را دارا می باشند

سلام از شما راهنمایی میخوام برای چاپ مقاله در مجله داخلی برای دفاع دکترا

بله
لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
دانشجوی دکتری رشته الهیات-فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی هستم..
پایان نامه بنده آماده دفاع هست.. جهت چاپ مقاله مزاحم شدم..
متن مقاله هم از پایان نامه استخراج شده و آماده هست

ّله
در خدمتیم
لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

راجع به چاپ مقاله سوال داشتم

بله
در خدمتیم

با سلام من مقاله را آماده کرده ام ففط به دنبال پذیرش در کوتاهترین زمان هستم . لطفاً راهنمایی کنید. سپاسگزارم.

درخواست شما به صورت ۱۰۰% قابل انجام است.
کافی است درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید.

سلام برای رشته حسابداری لیست قیمت و هزینه های استخراج مقاله و چاپ و یا کل هزینه از ابتدارو میخواستم

برای استعلام هزینه و زمان لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
مقاله علمی پژوهشی حسابداری چقدر هزینه داره؟ممنون

در این خصوص بهتر است از طریق ایمیل با کارشناسان ما در ارتباط ما باشید

با سلام و عرض ادب
لیست قبمت میخام

سلام من یه مقاله دارم آماده و به زبان انگلیسی هم برگردان شده بخوام بدم ژورنال های پولی چقد باید پول بدم برام خیلی مهمه پولش کم باشه

بستگی به کیفیت و سطح علمی نشریه دارد
اما نشریه ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلاری نیز موجود می باشد

سلام، لیست قیمت برا نوشتن مقاله های isi رو میخواستم بدونم

برای دریافت لیست قیمت لطفاً درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام گواهی اکسپت مقالات isi رو شما میدید یا مجله های خاصی میدن؟

مجله ها

سلام من ربات تلگرامی شماره مجازی میخواستم بسازم و سورسش هم آمادس ولی نمیدونم جچوری از سایت های فروش شماره که ربات بهش وصل میشه پنلمو شارژ کنم بعضی ها میکن به محض ساخت ربات لینک پرداخت میاد و پرداخت میکنی آیا درسته؟

باسلام ودرودوعرض خسته نباشید
درخصوص استخراج مقاله ازپایاننامه دررشته حقوق خصوصی وهزینه های آن نیازبه راهنمایی داشتم
باتجدیداحترامچاپ مقاله isi

برای دریافت لیست قیمت لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام بر شما
میخواستم از شما در مورد حق الزحمه استخراج یک مقاله (تا قبل از ارسال به مجله) بپرسم. رشته کشاورزی (علوم دامی).
ممنونم.

لطفا برای دریافت لیست قیمت ها درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

ببخشید من تیک نزدم لطفا به من جواب بدید

سلام رشته من کلام هست و جزو رشته هایی بالا نیست. با توجه به اینکه پذیرش مقاله در نشریات در رشته ما به سختی انجام می شود آیا نشریه علمی تخصصی معتبر در کلام یا فلسفه سراغ دارید برای فرستادن مقاله من؟

بله در خدمتیم

برای سفارش مقاله ا اس ای تماس گرفتم

سلام
وقت بخیر
اینجانب در حال نوشتن مقاله ای در هستم که تا حدودی کار را پیش برده ام و برای ادامه نیاز به کمک دارم و هزینه آنرا نیز پرداخت خواهم کرد.
سپاس

در خدمت شما هستیم

سلام
وقت بخیر
اینجانب در حال نوشتن مقاله ای در هستم که تا حدودی کار را پیش برده ام و برای ادامه نیاز به کمک دارم و هزینه آنرا نیز پرداخت خواهم کرد.
سپاس

حتماً
در خدمتیم

سلام
من در قسمت مشاوره رایگان برایتان پیغام گذاشتم. چه مدت طول میکشد تا به من جواب بدهید؟

لطفا اگر پیام جنبه سفارش دارد از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
لطفا مرا راهنمایی فرمایید.

سلام ، در مورد استراک خدمات پژوهشی اگر پایان نامه ارایه بشه برای استخراج سه مقاله isi ایا حق اشتراک معادل یک میلیون و دویست است با چاپ ؟. یا اینکه جدا جدا برای هر مقاله هزینه جداگانه دریافت میشه، توضیحات این بخش مبهم است ممنون

خیر
اشتراک خدمات پزوهشی برای اساتید و موسساتی است که تعداد زیادی پایان نامه دارند و می خواهند با هزینه اندک به مقاله تبدیل کنند
این هزینه شامل چاپ نمی شود

سلام…میخواستم دوتا مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی در زمینه مدیریت و چاپ کتاب برام کار کنین…ممنون میشم سریع جواب بدین

در خدمتیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام
رشته من ریاضی کاربردی هست، میخواستم لیست مجلاتی که در رشته ریاضی کاربردی می توانید پذیرش بگیرید را بدونم

لطفا جهت دریافت لیست نشریات درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام
برای چاپ مقاله مرتبط با هنر، راهنمایی می خواستم؟ چه اقدامی باید انجام بدم. مقاله هم آماده است

برای ثبت درخواست کافی است درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام برای رزومه کتاب میخوام در زمینه مدیریت انرژی در سیستم های بخار
خودم هم کمک میکنم در نوشتن و کیفیت مطالب برام مهمه
خودم دکترای مهندسی شیمی دارم.
میخوام ببینم کسی رو دارید که قوی باشه؟
ممنون

بله
در خدمتیم

با سلام. لطفا لیست نشریاتی که در زمینه هنر چاپ میکنید رو بفرستید. ممنون

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

با سلام در ادامه صحبت های پیشن برای چاپ مقاله در مجلات پیشنهادی اسامی مجلاتی که موضوع مقاله بنده ( جامعه شناسی سیاسی رمان باد بادک باز به روش ساختگرایی گلدمن) مرتبط می باشد ارسال می گردد. مستدعی است در صورت امکان در یکی از این مجلات بامحدودیت زمانی حد اکثر دو تا سه ماه پذیرش اخذ نمایید . هزینه مهم نیست .
جستارهای ادبی –> دانشگاه فردوسی مشهد. زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تبریز. زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خوارزمی. پژوهش های زبان و ادبیات فارسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی. پژوهش های ادبی انجمن زبان و ادبیات فارسی.پژوهش های ادبیات معاصر دانشگاه تهران.جامعه شناسی هنر و ادبیات دانشگاه تهران.جامعه شناسی سیاسی جهان اسلام دانشگاه شاهد(لازم به ذکر است بنده خودم فرزند جانباز و عضو دفتر نخبگان این بنیاد می باشم.)نقد زبان و ادبیات خارجی دانشگاه شهید بهشتی. اضائات نقدیه فی الادبین عربی و الفارسی دانشگاه آزاد کرج( لازم به ذکر ا ست بنده دانشجوی دکتری رشته ادبیات فارسی همین دانشگاه می باشم) دراسات الادب المعاصر دانشگاه آزاد جیرفت

بنده به استخراج یک مقاله علمی از پایان نامه ارشدم و چاپ فوری آن نیاز دارم .تا قبل از مصاحبه دکتری۹۶

با سلام یه مقاله دارم میخوام فوری پذیرش و چاپ در نشریه علمی پژوهشی بگیرم. لطفا مبلغ و نحوه هماهنگی رو بفرمایید. خیلی فوریت داره.

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

لطفا پیرامون مدیریت زنجیره تامین ویا هر موضوع مدیریتی مرتبط

سلام مقاله ای در مورد خشکسالی برای جاپ در مجله علمی پژوهشی حفاظت خاک و اب گرگان داشتم میخواستم ببینم میتونید در اخذ پذیرش ان مساعدت داشته باشید؟

در خدمت شما هستیم

لطفا لیست مجلات مرتبط با رشته ریاضی محض را که میتوانید پذیرش بگیرید برایم ارسال بفرمایید.(دارای ایمپکت با حداقل زمان و هزینه معقول) . با سپاس

چاپ مقاله

برای چاپ مقاله ای که نوشنم راهنمایی می خوام تشکر

جهت چاپ مقاله از پایان نامه با موضوع بررسی تاثیر کنترل فشار کاف لوله تراشه بر درد گلو خشونت صدا وسرفه در بیماران جراحی عروق قلب راهنمایی می خواستم لطفا راهنمایی بفرمایید

باسلام.هزینه انجام پایان نامه با موضوع شیبه سازی سایش ناشی از قطرات سیال و ذرات شن در چاههای تولیدگاز با استفاده از نرم افزار کامسول رو میخواستم بدونم

با سلام ..دانشجوی سال آخر مهندسی نفت از دانشکده ی سراسری صنعت نفت اهوازم ..میخوام برای ارشد اپلای منم و فاند بگیرم بدونم۲تا مقاله با ایمپکت ۱ به بالا و ۲ تا با ایمپکت نیم تا ۱ بهم کمک میکنه یا نه ؟بعدشم میخوام مقاله ب اسم خودمو و داداشم ک هم رشته و دانشگاهیمه چاپ شه و همچنین از این مقالات ای اس ای مقاله داخلی هم در بیارید …..درمورد قیمت ها و تخفیف ها حتما تماس بگیرید چون میخوام بین مقالات فاصله باشه ک مشکلی پیش نیاد برام در فرایند پذیرش..تشکر

سلام. ممکن ه شماره تماس بذارید تماس بگیریم؟

لطفا به صفحه اطلاعات تماس مراجعه فرمایید
لینک صفحه اطلاعات تماس در صفحه اصلی نیز قرار دارد

سلام چگونه میتوانم مقاله ای اس ای isi در زمینه رشته فلسفه اسلامی بنویسم من کارشناسی فلسفه با معدل بالا از دانشگاه دولتی دارم راهنمایی بفرمایید

سلام. دانشجوی ارشد اصلاح نباتات هستم. مقاله من درباره کشت بافت گیاه موسیر است. میخوام حداکثر ۱ و نیم نمره برای پایان نامم بگیرم. حداکثر تا سه ماه دیگه برای پذیرش مجله علمی پزوهشی. ممنون میشم راهنمایی کنید.

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام. خواهشمند است لیست مجله های معتبر در زمینه هنرهای تجسمی جهت بررسی و همکاری با شما ارسال فرمایید

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

سلام دو مقاله iscمی خوام اکسپت کنم در ژورنال معتبر چیزی زمان لازم داره؟

دریافت اطلاعات در خصوص شرایط ISI کردن مقالات

سلام دانشجوی ارشد بهداشت حرفه ای هستم..و از طریق یکی از دوستان با این سایت آشنا شدم و مایل هستم یکی از مقاله هایم توسط شما در ISi به چاپ برسانم..لطفا در خصوص شرایط و هزینه مرا راهنمایی فرمایید.ممنون

مقالات حوزه کارا،رینی و مدیریت با توجه به جدولی که ارائه کردین برای پذیرش مجلات داخلی جزء بخش عمومی به حساب می آیند؟

سلام درخواست کمک برای تالیف ونشر دومقاله درحوزه روانشناسی رادارم.کارشناس ارشد روانشناسی هستم.ضمنا یک مقاله هم خودم آماده چاپ دارم.زمانم زیاد نیست.لاقل تاآخرخرداد فرصت دارم.لطفا روال همکاری وهزینه ها رابرایم شرح دهید.ممنون

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید تا اقدامات مقتضی در اسرع وقت انجام شود

باسلام
من فارغ التحصیل رشته مهندسى پزشکى مقطع لیسانس یکماه قبل هستم. هم اکنون براى فوق لیسانس رشته computer science امریکا اقدام کردم و براى ٧-٨ تا دانشگاه امریکا اپلاى کردم و رزومه فرستادم ومراحل اول اپلاى رو گذرونده و منتظر جواب هستم. همزمان با استاتید آنها هم تماس داشتم و جواب مثبت را گرفتم البته بدون فاند. Gpa من ٣ است و براى گرفتن فاند قصد دارم از طریق شما در isi مقاله چاپ کنم. ضمن اینکه هزینه آن را مىخواهم بدانم سوالم این است که با توجه به اینکخ الان رزومه من دردپارتمانشان هست و اساتید هم رزوم ام را دارند، آیا مى توانم عنوان کنم مثلاً : مقاله اى درپروسه چاپ دارم که متعاقبا چاپ مى شود و به رزومه ام اضافه مى شود؟ اگر پاسخ مثبت است بفرمایید.

بله، در این خصوص لطفا از طریق ایمیل اقدام فرمایید تا نمونه قراردادها تقدیم گردد

سلام
لطفا لیست مجلات مرتبط با رشته روانشناسی را که میتوانید پذیرش بگیرید برایم ارسال بفرمایید
علمی پژوهشی داخل یا isc
با تشکر

جهت دریافت لیست ژورنال ها لطفا از طریق ایمیل درخواست خود را ارسال فرمایید

سلام
لطفا لیست مجلات مرتبط با رشته روانشناسی را که میتوانید پذیرش بگیرید برایم ارسال بفرمایید
علمی پژوهشی داخل یا isc

سلام باتوجه به پیام ارسالی لطفا نمونه قرارداد و لیست نشریات متناسب با حوزه مهندسی صنایع یا مدیریت را هرچه سریعتر ارسال نمایید. ممنون

لطفا در ارسال پاسخ تعجیل بفرمایید.
ایا در خصوص ژورنالهایی که در سایت زیر نمایه میشوند موسسه فعالیت میکند. رشته صنایع گرایش مدیریتی
SCIENCE CITATION INDEX EXPANDED

بلی
جهت دریافت نمونه قرارداد و لیست نشریات از طریق ایمیل اقدام فرمایید

با سلام،لیسانس عمران و در حال حاضرسرباز هستم،یک مقاله برای دومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت نیاز دارم،موضوع مورد نظرم((مهارت های مورد نیاز دانشجویان مدیریت ساخت )) هست.میخواستم شما یک عنوان دقیق تر با همین موضوع پیشنهاد کنید و اینکه طی چه مدت و با چه هزینه ای کار تحویل میشه،ترجمه مقاله به صورت رایگان ارائه میشه؟
ممنون

پاسخ درخواست شما از طریق ایمیل ارسال شده است

با سلام
من ارشد روانشناسی بالینی هستم. در حال حاضر مقاله ای دارم که ترجمه شده و میخواهم در یکی از ژورنالهای تخصصی روانشناسی با IF خوب چاپ کنم. با چند مرکز تماس گرفته ام اما متاسفانه ژورنالهایی که پیشنهاد کرده اند نه تخصصی بوده و نه معتبر. از شما تقاضا دارم لیست ژورنالهایی را که مرنبط با رشته من می باشد و شما میتوانید مقاله ی من را در آنجا چاپ کنید برایم ایمیل کنید و در صورتی که ژورنالی مناسب بود کمکم کنید تا بتوانم مقاله ام را چاپ کنم. من زمان زیادی ندارم. حداکثر تا اسفند باید اکسپت مقاله ام را بگیرم.
در ضمن ممنون می شوم اگر شماره تماسی دارید بفرمایید تا با مرکزتان تماس بگیرم.
سپاس از شما

اطلاعات تماس در بخش تماس با ما موجود است
در خصوص نشریات جهت دریافت لیست از طریق ایمیل اقدام فرمایید

سلام
من رشته مهندسی کامپیوتر -گرایش معماری کامپیوتر هستم. برای اخذ پذیرش نیاز به بک مفاله معتبر به عنوان مثال الزویر دارم.هزینه و مدت زمان آن چقدر است؟ ممنون

درخدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال فرمایید

باسلام
از شما خواهانم که کتب ، مقالات انترنیتی و سایت هایکه موضوع خود را بتوانم از آن پیدل کنم ذکر کنید
موضوع پایان نامه ام بررسی اثرگذاری دوره های آموزشی برتغییرمیزان کیفیت تدریس استادان

با سلام
شما اکسپت مقاله همایشی هم میگیرین؟ در صورت قبول شدن مقالمون در یک همایش ایا نیاز به حضورمون در همایش الزامی است یا اینکه ارسال مقاله به همایش کفایت میکنه؟

بلی
در خصوص حضور برخی از همایش ها سخت گیر هستند
اما برخی دیگر خیر

با سلام
من ارشد فیزیک اتمی هستم .موضوع پایان نامم (بررسی خواص اپتیکی نانولوله ها)هست.بدلیل مشغله زیاد وقت برای کار کردن روی مقاله ای isi ندارم.میخاستم ببینم شما میتونین اینکارو برام انجام بدین؟ هزینش چقدر میشه؟ ممنون

بله در خدمت شما هستیم

با سلام
من دوتا مقاله به تازگی برای کنفرانس بین المللی در کیش فرستادم
البته این مقاله به اسم سه نفر ثبت شده
از این دوتا حالا هرکدوم که بشود مهم نیست میخوام به isi تبدیل شود با یه ایمپکت تقریبا خوبی
لطفا بهم بگید چقدر زمان میبرد ؟
چقدر هزینه دارد؟
کی میتونم سفارش بدم؟
عنوان مقاله و خود مقاله هم اگه خواستید براتون بفرستم
و اینکه من رشته م اقتصاد کشاورزی و الان در حال حاظر پایان نامه م رو نوشته م ولی هنوز دفاع نکردم
از داخل پایان نامه م نیز یک مقاله isi میخواهم
برای کامل شدن نمره پایان نامه م
ممنون میشم منو راهنمایی کنید

لطفا جهت دریافت نمونه قرارداد از طریق ایمیل ذیل اقدام فرمایید
contact@easypapers.ir

سلام.من دانشجوی دکتری ریاضی هستم.حداقل باید چهار مقاله ISI داشته باشم.دو تا مقاله دارم ولی بدلیل کمبود وقت نمیتوانم دوتای دیگر را بنویسم.آیا از دست شما کمکی بر می آِید؟

بلی
در خدمت شما هستیم

سلام
یک سوالی داشتم.
میخواستم بدونم اگر مقاله ترجمه شده و بدون ویرایش برای شما ارسال بشه ممکنه بررسی کنید ببینید آیا از نظر کیفی میشه در مجلات خاصی که مدنظر سفارش دهنده هست قابل اکسپته یا نه؟ اگر میشه هزینه چقدره؟

بلی، بررسی مقدماتی رایگان است

با سلام
ضمن تبریک سال نو
چند سوال محضر شما داشتم:
۱- با هزینه کمتر از ۱۸۰۰۰۰۰ت هم میش سفارش مقاله ای اس ای داد؟
۲- سفارش بیش از یک مقاله آی اس آی تخفیفی در هزینه دارد یا خیر و کسانی که مشتری تیم به حساب آیند و سفارشات زیاد داشته باشند از مزایای تخفیف بهره مند می شوند؟
۳- در مورد تقسیط هزینه مقاله و میزان و درصد بندی آن توضیح فرمایید؟
۴- آیا مجلات فوق شامل مجلات انتشارت الزیویر،اشپرینگر، وایلی، فراسیس و تیلور و هم می شود یا صرفا مجلات گم نام است یا مجلاتی که در همه رشته ها مقاله می گیرند؟
۵- اگر مجله ای پولی پیدا کنید و مقاله را انجا ارسال کنید معمولا بصورت نسبی هزینه آن مجله چند است؟
۶- جهت سفارش اولیه چه کار باید کرد و با چه کسی تماس گرفت و چند درصد هزینه در مرحله اول گرفته می شود؟
۷- اگر شخصی خودش مقاله آی اس ای آماده ( ترجمه شده-ادیت شده- بررس شده از لحاظ درصد هم پوشانی و …) داشته باشد آیا تیم مقاله وی را ارسال می کند یا خیر و هزینه آن چگونه است و به چه مجله ای ارسال می شود؟

با سلام
ضمن تبریک سال نو
چند سوال محضر شما داشتم:
۱- با هزینه کمتر از ۱۸۰۰۰۰۰ت هم میش سفارش مقاله ای اس ای داد؟
۲- سفارش بیش از یک مقاله آی اس آی تخفیفی در هزینه دارد یا خیر و کسانی که مشتری تیم به حساب آیند و سفارشات زیاد داشته باشند از مزایای تخفیف بهره مند می شوند؟
۳- در مورد تقسیط هزینه مقاله و میزان و درصد بندی آن توضیح فرمایید؟
۴- آیا مجلات فوق شامل مجلات انتشارت الزیویر،اشپرینگر، وایلی، فراسیس و تیلور و هم می شود یا صرفا مجلات گم نام است یا مجلاتی که در همه رشته ها مقاله می گیرند؟
۵- اگر مجله ای پولی پیدا کنید و مقاله را انجا ارسال کنید معمولا بصورت نسبی هزینه آن مجله چند است؟
۶- جهت سفارش اولیه چه کار باید کرد و با چه کسی تماس گرفت و چند درصد هزینه در مرحله اول گرفته می شود؟
۷- اگر شخصی خودش مقاله آی اس ای آماده ( ترجمه شده-ادیت شده- بررس شده از لحاظ درصد هم پوشانی و …) داشته باشد آیا تیم مقاله وی را ارسال می کند یا خیر و هزینه آن چگونه است و به چه مجله ای ارسال می شود؟

بسمه تعالی
با سلام
ضمن تبریک سال نو
چند سوال محضر شما داشتم:
۱- هزینه فوق که توافق شد آیا مقاله برای مجله پولی فرستاده میشه یا مجله رایگان؟
۲- زمان سه تا چهار ماه میشه اکسبت گرفت؟ و اگر اکسبت شد زمان چاپش چند ماه بعد است؟
۳- اگر مقاله اکسبت شد ولی قبل از چاپ مقاله و دریافت فابل آن مجله داخل لیست سیاه وزارت علوم رفت آیا هزینه عودت داده می شود یا خیر؟
۴- نحوه پرداخت هزینه و درصد بندی آن چگونه است؟
۵- هزینه فوق فقط هزینه تدوین است یا کل هزینه( از قبیل سابمیت- اکسبت- واریز- انتقال و شارژ کارت و …)؟
۶- اگر بعد از مدتی مقاله اکسبت نشد هزینه عودت داده خواهد شد یا خیر؟
۷- بعد ارسال مقاله آیا مستندات ارسال مانند یوزر پسورد جهت اطمینان صحت ارسال مقاله ارسال می گردد یا خیر؟

مجله رایگان در اولویت است
بلی می شود، چاپ دو تا سه ماه بعد انجام خواهد شد
بلی، عودت می شود
هزینه به صورت تدریجی و در چند قسط دریافت می شود
کل هزینه
بلی عودت می شود
بلی در اختیار شما قرار می گیرد

با سلام و عرض ادب :
اینجانب مقاله علمی و پژوهشی را تدوین نموده ام با توجه به نیاز ویراست و اخذ پذیرش در یک مجله علمی پژوهشی داخلی و با توجه به تنگنای زمانی پیش روی من لطفا مرا راهنمایی کنید برای همکاری با موسسه شما …
با تشکر …

در خدمت شما هستیم
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل مطرح فرمایید
انشالله نتیجه مطلوب دریافت خواهید نمود

سلام. من رشتم مهندسی مکانیک تبدیل انرژی درصورت فرستادن مقاله فارسی برای شما جهت ترجمه، برای اخذ پذیرش در یک ژورنال ISI با ضریب تأثیر بالاتر از ۱ از طریق موسسه شما چقد زمان میبره و هزینش چقدره؟ ممنون میشم.

رشته حسابداری

سلام .میخوتاستم بدونم موضوع غیر تکراری و شدنی برای پایان نامه ارشد از کجا پیدا کنم

باید به موسسات فعال در زمینه پایان نامه مراجعه فرمایید

با سلام برای تهیه مقاله از پایان نامه چه میزان زمان میبرین ؟ من چطوری میتوانم تماس از طریق تلفن داشته باشم برای سوالاتم

تهیه مقاله حدود دو هفته تا یکماه
پذیرش نیز یک تا دو ماه
از طریق تلفن نیز کارشناسان پاسخگو سوالات شما خواهند بود

سلام. من رشتم مهندسی مکانیک تبدیل انرژی درصورت فرستادن مقاله فارسی برای شما جهت ترجمه، برای اخذ پذیرش در یک ژورنال ISI با ضریب تأثیر بالاتر از ۱ از طریق موسسه شما چقد زمان میبره و هزینش چقدره؟ ممنون میشم.

با سلام
من مقاله ای را در موضوع زراعت برای یکی از مجلات معروف کساورزی ارسال کردم آنها دو ایراد به مقاله من گرفتند: کم بودن دامنه تحقیقات و اشکالات گرامری. سایت شما توسط استاد مشاورم به من معرفی شد. برای برطرف شدن اشکال اول ما تصمیم گرفتیم که دو مقاله را با هم ترکیب کنیم. متن محتویات مقاله اول تکمیل است. و در مورد مقاله دوم دیتاهای آن در دست من است. آیا این سایت بصورت همزمان ترکیب دو مقاله و ویرایش نیتیو را انجام میدهد؟
با تشکر فراوان

بله
البته ترکیب مقالات باید هدفمند باشد
به عبارت دیگر باید نتیجه کار بهتر از وضعیت فعلی باشد
لذا مقالات انتخابی باید تشابه بالایی داشته باشند
هر دو مورد قابل انجام و تجویل است

سلام می خواستم بدانم نوشتن مقاله و اخذ پذیرش از مجلات وابسته به ای اس ای. در زمینه ی حقوق بین الملل و حقوق بشردوستانه و حقوق بشر هزینه اش چند میشود و چند ماه باید منتظر ماند تا ارایه شود
راهنمایی کنید مرسی ممنون

هزینه تالیف و اخذ پذیرش ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان می باشد
تقریبا دو ماه زمان نیاز است

با سلام و خسته نباشید. من در نوشتن پایان نامه از کجا شروع کنم . در کل برای نوشتن پایان نامه دچار مشکل شدم لطفا راهنمایی کنید.

فعالیت ما در خصوص مقاله است
البته استخراج مقاله از پایان نامه نیز امکان پذیر است

سلام
هزینه ترجمه مقاله ای در حدود ۳۰۰۰ کلمه و اکسپت آن چقدر می شود؟
مقاله میان رشته ای است.
آیا امکان اکسپت و چاپ در مدت زمان دو ماه وجود دارد؟
با تشکر

۷۰۰,۰۰۰ تومان
بله

می خواستم ببینم می تونم مقالهISIدرزمینه زنان داشته باشم؟

بله، در چه خصوصی؟
موضوع مقاله چه چیزی باید باشد؟

باسلام
رشته من زبان انگلیسی هست و میخوام ازپایان نامم ، مقاله استخراج بشه.آیادرحیطه فعالیت شماهست؟
باسپاس
بذرافشان

بله
صد در صد
کافی است پایان نامه خود را جهت بررسی برای ما ارسال فرمایید

سلام من یک هفته پیش در قسمت مشاوره سوالی پرسیده بودم که هنوز جواب داده نشده. می خواستم ببینم هزینه سفارش دو مقاله جدید isi در حوزه رفتار مصرف کننده (بازاریابی) و مدیریت ریسک(مالی) با روش های فازی یا هوش مصنوعی و پذیرشش در ژورنال های معتبر با ایمپکت بالای ۱ در پایگاه های elsevier emerald springer science direct wiley چقدر میشه و چقدر زمان میبره؟

لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل پیگیری فرمایید
با تشکر

سلام هزینه نگارش مقاله حسابداری فارسی که استخراجی از ترجمه فارسی خودم باشد ترجمه را ارسال کنم چقدر میشود؟چاپ مقاله چطور در مجلات معتبرداخلی مثل حسابرس و حسابدار

سلام موضوع جامعه شناسی در مقطع ارشد هم ارایه میدین ممنون

بله، در خدمتیم

موضوع ارشد جامعه شناسی برای پایان نامه ارایه میدین ممنون

سلام ایا موضوعم ارایع میدین برای پایان نامه ارشد جامعه شناسی

هزینه اسخراج مقاله از پایان نامه ام و چاپ آن در ژورنال معتبر چقدر است؟ پرداخت چگونه است ؟
چقدر زمان میبرد؟
اگر کسی پایان نامه نداشته باشد شما میتوانید به نامش مقاله نوشته و چاپ کنید؟هزینه اش چقدر است؟ چقدر زمان میبرد؟

هزینه استخراج مقاله و ترجمه و ویرایش ۷۰۰,۰۰۰ تومان و هزینه پذیرش از ژورنال معتبر نیز ۷۰۰,۰۰۰ تومان می باشد
اگر کسی پایان نامه نداشته باشد می تواند موضوع و یا ایده مقاله را ارائه نماید تا برای وی مقاله تالیف شود

سلام من مقاله ام انگلیسی آماده کردم اگه بخوام در ژورنال isi با if بیشتر از یک مثلا ۱٫۲ چاپ کنم هزینه اش چقدر میشه؟؟ زمانش چقدر طول می کشه؟؟

رشته شما و موضوع مقاله چیست؟

سلام هزینه یک مقاله ISI برای رشته برق قدرت در حوزه حفاظت خطوط انتقال برق(distance protection) با ضریب ۰٫۷ از ژورنالهای IEEE,IET,scince direct چقدر میشه؟
از زمانی که شروع کنید تا موقعی که اکسبت مقاله بیاد چه مقدار طول میکشه؟
اگه قسطی بخواهید هزینه را دریافت کنید شرایط آن چگونه است؟و آیا می توان آن را به صورت ماهیانه پرداخت کرد؟توی چند ماه باید کل هزینه را بدهیم؟آیا باید پیش پرداخت نیز بپردازیم؟

لطفا آدرس یا شماره تلفن بدید

تلفن: ۲۸۴۲۶۲۷۰ (۱۰ خط ویژه)

مقالات ISI یکی از مهمترین قسمت های رزومه ی تحصیلی و پژوهشی هر دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا است.

در این بخش به بررسی روند پذیرش و چاپ مقالات ISI و فرآیند های مختلف سابمیت، اکسپت و چاپ مقالات خواهیم پرداخت.


مرورگر شما قادر به نمایش این ویدیو نیست.

هر فرد می تواند در صورت داشتن مقالات ISI چاپ شده از مزایای زیر بهره مند گردد:

فرآیند اخذ پذیرش و چاپ مقالات ISI بسیار پیچیده و دارای جزییات فراوان است. برای اینکه بتوانید مقالات خود را در ژورنال های ISI به چاپ برسانید بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:چاپ مقاله isi

فراموش نکنید فرآیند پذیرش و چاپ مقاله ISI پیچیده بوده و نیاز است تا از دانش و تجربه ی خوبی برخوردار باشید. همیشه به خاطر داشته باشید در این فرآیند آزمون و خطا طاقت فرسا خواهد بود و بهتر است از دانش و تجربیات دیگران استفاده کنید.

فرآیند های سابمیت، چاپ و پذیرش مقالات ISI جزییات فراوانی دارند که در این مقاله به بررسی کلی آنها خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر و اطلاعات بیشتر می توانید سایر مقالات را در قسمت مطالب وبلاگ پیگیری کنید.

پس از نگارش نهایی مقاله و آماده سازی آن باید ژورنال مناسبی برای فرستادن مقاله را انتخاب کرد. برای انتخاب ژورنال مناسب باید چند نکته ی هم را در نظر داشت. حوزه ی تخصصی مقاله باید با حوزه های تخصصی مجله متناسب باشد. برای این کار می توانید از سرویس های آنلاین مختلفی استفاده کنید. در ادامه به بررسی برخی از این سرویس ها می پردازیم:

این وبسایت متعلق به انتشارات Elsevier است. به کمک این وبسایت می توان ژورنال های پیشنهادی متناسب با مقالات خود را پیدا کنید. بدین منظور با وارد کردن عنوان و چکیده ی مقاله ی خود و همینطور انتخاب گرایش و حوزه ی تخصصی مقاله ی خود می توانید مجلات پیشنهادی را ببینید. این پایگاه یکی از معتبرترین پایگاه های پیشنهاد مجلات می باشد.

JCR یا همان Journal Citation Report گزارشی است که هر سال منتشر می شود و در آن لیست مجلاتی که دارای نمایه ISI هستند قرار داده شده است. با مراجعه به این لیست می توانید تمامی مجلات و اطلاعات مربوط به ضریب تاثیر و درجه بندی آنها را مشاهده کنید. راه دیگر استفاده از پایگاه آنلاین MJL یا همان Master Journal List است. در این پایگاه با وارد کردن کلمات کلیدی که مرتبط با حوزه و گرایش تخصصی شماست، می توانید لیست مجلات را بررسی کنید و از وضعیت مجلات از نظر اعتبار آگاه شوید. همچنین می توانید وضعیت هر مجله از نظر اعتبار ISI و … را بررسی کنید.

این یک پایگاه فارسی است که در آن با وارد کردن شماره شاپای مجله (ISSN) می توانید بررسی کنید که وضعیت ژورنال از نظر ISI بودن، نمایه شدن در Scopus، و مورد تایید بودن یا نبودن در وزارت علوم و بهداشت و … را بررسی کنید. این پایگاه تا حد زیادی قابل اعتماد است اما بهتر است پس از چک کردن دوباره با پایگاه MJL چک شود.

همچنین می توانید از تجربیات اساتید و سایر دانشجویانی که در این زمینه فعال هستند استفاده کنید. با بررسی منابع و مراجعی که در مقاله ی خود استفاده کرده اید می توانید سرنخ خوبی پیدا کنید. اگر در مقاله ی خود با مقالات ارائه شده در چند مجله رفرنس داده اید، آن مجلات یک گزینه ی خوب برای فرستادن مقاله می باشند. بسیاری از مجلات تازه کار ممکن است در ادامه ی مسیر مقالات بی کیفیت را چاپ کنند. برای همین اعتبار و سابقه ی هر مجله را برای ارسال درخواست پذیرش و چاپ مقاله ISI بررسی کنید. ترجیحا مجلاتی که اعتبار خوبی دارند و حداقل چندین نوبت چاپ مقاله ISI انجام داده اند را انتخاب کنید. ضمنا همیشه واقع نگر باشید! افراد همیشه توانایی ها و کیفیت کارهای انجام شده ی خود را دست بالاتر از واقعیت در نظر می گیرند! از فرستادن مقاله ی خود به مجلاتی که کیفیت آنها بسیار بالاتر از سطح مقاله ی شماست خودداری کنید! باور کنید تاثیر منفی چنین کاری بسیار بیشتر از تاثیر مثبت بلندپروازی شماست. در بسیاری از موارد مقاله ای با کیفیت متوسط برای یک مجله ی فوق العاده با کیفیت توسط دانشجو فرستاده می شود. در خیلی از موارد مقاله بلافاصله توسط ادیتور ریجکت می شود. همچنین در برخی موارد تعداد انتقادات و اصلاحات داوران به حدی زیاد و سنگین است که دانشجو دلسرد شده و از ادامه ی مسیر باز می ماند. همچنین باید گفت مسیر پژوهش صعب العبور است. اگر در ابتدای مسیر هستید باید بدانید که فرستادن یک مقاله برای چندین مجله و رد شدن مقاله کاملا طبیعی است.

پس از اینکه مجله ی مناسب را انتخاب کردید، باید مقاله ی خود را در وبسایت رسمی مجله بارگزاری کنید و برای خود پروفایل ایجاد کنید. در نتیجه ابتدا باید در وبسایت مجله یک اکانت یا پروفایل ایجاد کنید و سپس مقاله ی خود را بارگزاری کنید. تمامی فرآیند های بعدی از طریق همین پنل پیش خواهد رفت. پس از ساخت پروفایل و قبل از بارگزاری مقاله، باید فرمت مقاله را به فرمت استاندارد مورد تایید مجله در بیاورید که این فرمت استاندارد در وبسایت مجله قابل دسترسی می باشد. برای مثال فونت استفاده شده، حاشیه ی متن، تعداد صفحات و کلمات مجاز مقاله، نحوه ی معرفی رفرنس ها و منابع، می تواند مجله به مجله متفاوت باشد. در صورتی که مقاله ی شما به فرمت مجله در نیاید و یا اینکه این کار بصورت ناقص صورت گیرد، مقاله ی شما بلافاصله رد خواهد شد. پس حتما به این مسئله ی مهم توجه کنید. یکی دیگر از مواردی که بسیار اهمیت دارد استفاده از منابع (رفرنس) و مقالاتی است که در مجله ی مورد نظر شما تا قبل از این چاپ شده اند. خودتان را در جایگاه مسئولین یک مجله قرار دهید! آیا ترجیح نمی دهید مقالات جدیدی را چاپ کنید که در آنها به رفرنس ها و مقالاتی ارجاع داده شده اند که آن مقالات نیز در مجله ی شما چاپ شده اند؟! اینکار باعث بالا رفتن بازدید و ارجاعات مقالات چاپ شده در ژورنال شما می شود. پس برای شما بسیار با اهمیت است. در نظر داشته باشید که همیشه بهتر است تعدادی از رفرنس های مقاله ی شما از رفرنس هایی باشد که در مجله ی مورد نظر شما چاپ شده اند.  

پس از فرمت بندی و بارگزاری مقاله، مقاله وارد فرآیند بررسی و ارزیابی می شود. ابتدا به ساکن مقاله توسط ادیتور مجله بررسی می شود. در هر مرحله این امکان وجود دارد که مقاله ی شما یا کلا رد (ریجکت) شود و یا از شما خواسته شود تا لیست اصلاحات ارائه شده توسط ادیتور و یا داوران مجله را رفع نمایید. میزان سخت گیری داوران و ادیتور و همینطور تعداد داورانی که مقاله ی شما را بررسی می کنند می تواند مجله به مجله متفاوت باشد. با دریافت لیست ایرادات و اصلاحات ارائه شده توسط داوران، شما طی زمانی که مجله برای شما مشخص کرده است می توانید اصلاحات را انجام داده و برای مجله دوباره ارسال کنید. این فرآیند می تواند چندین بار تکرار شود. پس نا امید نشوید و به بهترین شکل پاسخ ایرادات را اعمال کنید. در صورتی که این مراحل را با موفقیت طی کنید. مقاله ی شما از طرف مجله پذیرفته (اکسپت) می شود. پس از پذیرش و اکسپت مقاله، مقاله ی شما وارد فرآیند چاپ شده و در زمان مورد نظر بسته به شرایط مجله (فصل نامه، دو فصل نامه و …) چاپ خواهد شد. در نظر داشته باشید بسیاری از مجلات در مرحله ی چاپ پولی می باشند. البته باید این نکته را ذکر کرد که مرحله ی اکسپت برای اخذ امتیازات پژوهشی، مصاحبه ی دکترا و … کفایت می کند.

پس از پایان نگارش مقاله و انجام فرآیند فرمت بندی باید بحث هزینه را هم برای انتخاب مجله در نظر داشته باشید. مجلات برای اخذ هزینه سیاست های مختلفی دارند.

بیشتر مجلات به این دسته تعلق دارند. شما پس از سابمیت کردن مقاله ی خود در این مجلات عموما باید برای فرآیند داوری و در صورت پذیرش شدن مقاله برای اکسپت و چاپ هزینه پرداخت کنید. البته اینکه در کدامیک از مراحل اکسپت و چاپ باید هزینه پرداخت کنید از مجله ای به مجله ی دیگر می تواند متفاوت باشد. این هزینه می تواند بسته به مجلات بسیار متفاوت باشد. ولی بطور عمومی از 60 دلار شروع شده و می تواند برای چاپ تا بیش از 1000 دلار هم باشد.

علت شکل گیری این مجلات دو مقوله می باشد. اولا در بسیاری از موارد پژوهشگران زمان کمی برا اخذ اکسپت و پذیرش مقاله ی خود دارند. بدین منظور می توانند با پرداخت هزینه ، داوری سریع داشته باشند تا هرچه سریعتر مقاله ی خود را به دست داوری بسپارند. البته این به معنای پذیرش مقاله نیست. بلکه شما فقط پول داوری سریع و جلوتر از نوبت را پرداخت میکنید. دلیل دوم ایجاد چنین مجلاتی بدلیل حمایت از پژوهشگرانی است که می خواهند به این مقالات چاپ شده دسترسی داشته باشند و هزینه ای هم ندهند. در مجلات دسته ی قبل پژوهشگران باید مقالات را از وبسایت مجلات و انتشارات خریداری کنند. قیمت خرید مقالات عموما  از 30 دلار شروع می شود. در نتیجه هزینه ی مقالات برای خوانندگان کم نیست! در مجلات دسترسی آزاد برای سهولت کار پژوهشگرانی که میخواهند به متن مقالات دسترسی داشته باشند، بجای اینکه این پول توسط آنها با خریدن مقالات پرداخت شود، از نویسندگان مقالات گرفته می شود.

پس از پذیرش مقالات نسخه ی نهایی برای نویسندگان فرستاده می شود. همچنین پس از پذیرش در تاریخی که خود مجله اعلام می کند، مقاله ی شما بصورت آنلاین در وبسایت مجله یا انتشارات نمایه می شود.

ذکر چند نکته ضروری است:

مجلات open access از نویسندگان برای چاپ مقالات ISI هزینه دریافت می‌کنند، اما هزینه پذیرش و چاپ مقاله ISI همواره ثابت و یکسان نیست و بسته به نوع مجله و البته گاهی کیفیت آن متفاوت است. همچنین این هزینه‌ها اغلب به دلار و یورو از نویسندگان گرفته می‌شوند. نکته دیگر این‌که علاوه بر هزینه پذیرش و چاپ مقاله ISI، هزینه چاپ سریع مقاله ISI نیز وجود دارد و شامل حال نویسندگانی می‌شود که تمایل دارند مقالات آن‌ها در زمان کوتاه‌تری داوری و چاپ شود؛ به عبارت دیگر این امکان در نظر گرفته شده تا پژوهشگرانی که می‌خواهند آثارشان سریع و به‌طور اختصاصی داوری و مقاله‌شان در صورت تایید بدون نوبت چاپ شود، با پرداخت مبلغی بیشتر از هزینه چاپ، این امر برای‌شان میسر شود. اگر به اطلاعات کاملتری از جزئیات این هزینه نیاز دارید نحوه محاسبه هزینه پذیرش و چاپ مقاله ISI را ببینید یا در صورت تمایل با ما تماس بگیرید.

 

اولین نفری باشید که از جدیدترین اخبار ما مطلع می شوید.

تمامی کالاها و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


قوانین و مقررات

Copyright © Tehran Trainer Institute

تهران ISI

چاپ تضمینی مقاله ISI

هزینه ی اکسپت ژورنال بستگی به نوع ژورنال دارد مبلغی حدودا بین 200 الی 500 هزار تومان میباشد.چاپ مقاله isi

ترجمه ی مقالات میتواند توسط موسسه انجام گیرد که ترجمه ی انجام شده بر اساس فرمت مقاله نویسی و ادبیات علمی انجام میشود و هزینه ی آن بر اساس تعداد لغات و صفحات میباشد. معمولا یک مقاله علمی 15 صفحه…

هزینه نگارش مقاله با توجه به حوزه و موضوع مقاله و همچنین نوع مقاله مشخص می گردد. مقالات اگر از پایان نامه ی دانشجویان استخراج شود هزینه ی کمتری داشته و اگر از موضوعات نو و جدید باشد که اطلاعات…

مقالات نگارش شده میبایست دارای کیفیت مناسبی باشند تا بتوانند در ژورنالهای معتبر جواز چاپ بگیرند بنابراین تمامی کادر مشاوره نگارش مقالات از اساتید و دانشجویان دانشگاه های معتبر ایران، کانادا، هلند، مالزی، هند، انگلستان، آلمان و سایر کشورهای اروپایی…

کلیه ی مراحل مورد نیاز برای چاپ یک مقاله اعم از ویراستاری، ترجمه، ویراستاری ترجمه بر اساس ادبیات علمی، امور مربوط به سابمیت، مذاکره با ادیتور ها و داورهای ژورنالها، اخذ نامه ی پذیرش، واریز مبلغ به حساب ژورنال و…

انجام مشاوره در خصوص انتخاب موضوع تا اخذ پذیرش نهایی مقاله توسط گروه مشاوران تهران ISI انجام می شود همچنین خدماتی از قبیل ویراستاری، ترجمه، و … توسط این گروه ارائه می گردد. نگارش مقاله برای اساتیدی که فرصت نگارش…

شماره های تماس با ما:
02147620680
9/30 الی 19
ایمیل: Tehranisi2011@gmail.com

برای دریافت لیست ژورنال ها ذکر رشته در ایمیل ارسالی ضروری است همچنین برای ارتباط سریع تر موسسه در مواقع ضروری با شما ٰٰلطفا شماره تماس خود را در ایمیل ارسالی ذکر فرمایید

چاپ مقاله برای دریافت اکسپت مقاله isi و چاپ آن در نشریات خارجی و ژورنالهای ISI میتوانید مقالات خود را به ایمیل Tehranisi2011@gmail.com ارسال نموده و با استفاده از راهنمایی های مشاوران تهران ISI  مقاله ی خود را در بهترین نشریه ی ممکن به چاپ برسانید. چاپ مقاله در ژورنالهای خارجی  و نشریات داخلی نیازمند عواملی است همچون: 1-سواد کافی 2-قدرت انتقال مطلب به زبان انگلیسی 3-آشنایی با روند و نوع نشریات و ژورنال های داخلی وخارجی 4-هزینه برای چاپ…

خدمات مشاوره پذیرش مقاله ISI خدمات مشاوره  و کمک برای ارائه مقاله ISI باکیفیت انجام امور سابمیت و اخذ نامه اکسپت مشاوره جهت بالابردن کیفیت مقاله isi پلاجیاریسم و پیدا کردن درصد کپی مقالات isi مکاتبه با نشریات خارجی و ژورنالهای…

موسسه تهران ای اس ای قادر به اخذ اکسپت مقاله ای اس ای در رشته های زیر است اکسپت مقاله isi   و چاپ مقاله isi  در رشته شیمی اکسپت مقاله isi   و چاپ مقاله isi  در رشته عمران اکسپت مقاله isi   و چاپ مقاله isi   در رشته معماری اکسپت مقاله isi   و چاپ مقاله isi  در…

دریافت اکسپت مقاله پروسه تقریبا پیچیده ای است . اما نمیتوان پیچیدگی آن را به اکسپت مقاله در همه نشریات نسبت داد برای مثال اکسپت مقاله کنفرانسی ساده ترین نوع مقاله است . برای دریافت اکسپت مقاله کنفرانسی و در…

میزان امتیاز اکسپت مقاله یا پذیرش مقاله در دانشگاه های مختلف متفاوت است میزان حدودی امتیاز پذیرش مقاله یا اکسپت مقاله isi – پذیرش مقاله یا اکسپت مقاله scopus – پذیرش مقاله یا اکسپت مقاله همایشی – پذیرش مقاله یا اکسپت مقاله علمی پژوهشی…

قبولی در مصاحبه دکتری در مرحله دوم منوط به داشتن رزومه پژوهشی قوی می باشد که تقویت رزومه پژوهشی از طریق داشتنن اکسپت مقاله – چاپ کتاب- چاپ مقاله- اضافه کردن اسم در مقالات در حال چاپ و … می…

موسسه نسبت به هزینه های گرفته شده مسئول میباشد و میبایست رضایت کامل مراجعه کننده را فراهم کند، در صورت عدم پذیرش نشریات و ژورنال ها تمامی کارهای مربوط به اصلاح مقاله برای چاپ به عهده موسسه میباشد. در صورت…

نوشتن مقاله ISI ارائه خدمات نگارش مقاله ISI توسط گروه مشاوره تهران ISI ISI چیست معرفی ISI و مختصری در خصوص تاریخچه ISI مقاله های ISI مقاله های ISI و نحوه مطالعه، نگارش و استخراج مقاله های ISI از پایان نامه چگونه مقاله ISI بنویسیم فرایند نوشتن یک مقاله ISI از ابتدا تا اخذ پذیرش و چاپ مقاله ISI مجلات ISIلیست مجلات ISI و لیست سیاهه وزارت علوم، لیست مجلات جعلی و نا معتبر فروش مقاله ISIمعرفی وب سایت هایی که ارائه دهنده مقاله ISI می باشند. پذیرش مقاله ISI ارسال مقالات برای نشریات و اخذ پذیرش مقالات   ویرایش مقاله ISI -آی اس آی رفع نواقص و مشکلات اعلامی مقاله از طرف ژورنال توسط پژوهشگران مجرب   ترجمه مقاله ISI و SCOPUS-ای اس ای و اسکوپوس انجام ترجمه نیتیو و مطابق با سطح  ژورنال توسط مترجم حرفه ای

مجلات علمی پژوهشی داخلی هر کشور تنها در صورتی برای دانشگاه های خارجی موثر است که علاوه بر علمی پژوهشی بودن دارای نمایه isi و یا scopus نیز باشد . در این صورت اکسپت مقاله علمی پژوهشی دارای امتیاز اکسپت…

شرط قبولی پذیرش مقالات از نشریات مختلف در دانشگاه های معتبر خارجی نمایه شدن ژورنال یا نشریه در پایگاه جهانی تامسون رویترز و یا پایگاه جهانی اسکوپوس است بنابراین داشتن پذیرش از مجلات اسکوپوس و یا چاپ و نمایه شدن…

قبولی در دانشگاه های کشورهای مختلف دارای شرایط گوناگون است اما تقریبا در همه دانشگاه های خارجی داشتن پذیرش مقاله های ای اس ای (ISI) و اسکوپوس (SCOPUSE) از امتیاز و اهمیت بالایی برخوردار است.

کنفرانس ها در دو نوع ملی و بین المللی هستند و دارای 2 تا 3 امتیاز در مصاحبه دکتری و 0/25 تا 1 نمره در دو نمره پایان نامه هستند. از لحاظ امتیاز تقریبا نصف اکسپت مقاله  isi واکسپت مقاله…

برای کسب 2 نمره میتوانید راه های مختلفی  را انتخاب کنید: 1.       اکسپت و چاپ یک مقاله ی isc و یک مقاله ی همایشی که از نظر هزینه مناسب میباشد و میتوان 2 نمره را به طور کامل دریافت کرد. 2.    اکسپت و چاپ…

مقالات Isi  میتوانند در بسیاری از موارد نمره ی پایان نامه را به طور کامل بگیرند و برای اپلای و ایجاد رزومه ی غنی مناسب میباشند همچنین این مقالات کارایی های دیگری هم دارند که برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره…

اینکه چه مقاله ای بهتر است که داشته باشید بستگی به نوع کارایی مقاله ی شماست، و یا به بیان بهتر مقاله را برای چه کاری میخواهید… اگر برای تنها برای رزومه میخواهید تمامی مقالات تاثیر قابل ملاحظه ای بر…

 داشتن مقاله مزایای فراوانی دارد که به صورت تیتر وار به آن اشاره میکنیم: 1.      تاثیر مستقیم و بسیار زیاد در ارتقای هیئت علمی اساتید دانشگاه ها 2.    تاثیر مستقیم و بسیار زیاد در پذیرش و جذب به عنوان هیئت علمی دانشگاه…

                                                      


چاپ مقاله isi تضمینی برای مرکز تحقیقاتی اوج دانش فقط یک شعار نیست. برای انجام یک کار تضمینی روال‌های مختلفی وجود دارد. شفافیت فرآیند کار، علمی بودن، پاسخگویی مسئولانه و پیگیری ۴ اصل اساسی در انجام تضیمینی چاپ مقاله هستند.

گروه تحقیقاتی اوج دانش برای حفظ و رعایت اصول شفاف بودن فرآیند چاپ مقاله isi تضمینی در قدم اول به دانشجویان متقاضی چاپ مقاله isi  فهرستی از مجلات معتبر isi را که مورد تایید وزارت علوم، دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت هستند را معرفی می‌نماید. معمولاً مجلات معرفی شده متناسب با رشته متقاضی هستند و سعی می‌گردد مجله‌ای تخصصی معرفی گردد.

در قدم بعدی، این فرصت به متقاضی چاپ مقاله داده می‌شود تا به بررسی مجدد اعتبار مجلات معرفی شده بپردازد. واقعیت این است که دیدگاه و نظر اساتید دانشگاه و معاونت پژوهشی دانشگاه نسبت به یک مجله بسیار حائز اهمیت است. چه بسا اتفاق افتاده است که مجله مورد تایید وزارتین و دانشگاه آزاد بوده ولی استاد راهنمای دانشجو مجله را مورد پذیرش قرار نداده است.

این فرصت بررسی اعتبار مجله، برای متقاضی بسیار ضروری و با اهمیت است. متقاضی چاپ مقاله isi می تواند بدون هیچ فشار و استرسی با خیال آسوده مجلات را بررسی نموده و در نهایت یک مجله را انتخاب نماید. چاپ مقاله isi

مراحلی که در بالا ذکر شد می‌تواند شفافیت شروع فرآیند چاپ مقاله را تضمین نماید زیرا متقاضی چاپ مقاله خود را در حالت انفعال نمی‌داند و برعکس کاملاً اختیار کامل را دارد.

منظور از علمی بودن همان داشتن تخصص و تبهر لازم در انجام کارهای سابمیت مقاله برای یک مجله isi است. چگونه برای چاپ مقاله isi یک کاورلتر بنویسیم؟ چگونه مشکلات و مباحث فنی مقاله را قبل از ارسال رفع کنیم؟ چگونه ساختار مقاله را قبل از ارسال بر اساس رهنمود مجله تنظیم نماییم؟ چگونه درجه علمی یک مجله را کشف کنیم؟ اینها و صدها سوال دیگر پاسخ‌هایی می‌طلبد که یقیناً یک فرد علمی و با اطلاعات و دانش بالا توان پاسخگویی را دارد.

لازم به ذکر است که رخ دادن اشتباه در هریک از سوالات بالا می‌تواند شانس پذیرش و چاپ مقاله شما را به صفر برساند. برعکس، حرفه‌ای بودن و دقیق بودن در قبال هریک از موارد فوق شانس پذیرش و چاپ مقاله شما را علی رغم محتوای آن بالای ۶۰ درصد هموار می‌سازد.

واقعیت این است که وقتی مقاله شما قبل از ارسال به روئیت ۲ یا ۳ فرد متخصص که معمولاً فارغ التحصیلان دوره دکترای در رشته همسو هستند می‌رسد، بسیاری از اشکالات آن بولد شده و به چشم می‌آید و سپس با رعایت حقوق مولف و با اطلاع او این مشکلات رفع و رجوع می‌شوند، به مثابه آن است که شما قبل از ارسال مقاله خود را از طریق افراد متخصص به داوری گذاشته اید. بنابراین، این مرحله، مرحله بسیار مهمی است.

دو عامل پاسخگویی و پیگیری مسولانه در گروه تحقیقاتی اوج دانش اولین و مهمترین اصل اخلاق حرفه‌ای است. صادقانه بگوییم، فردی که برای چاپ مقاله isi خود به گروه ما رجوع کرده است احتمال بسیار زیاد یا در تنگنای زمانی است، یا فرآیند سابمیت تا چاپ مقاله را نمی‌داند و یا اینکه هیچ گونه اطلاعاتی در زمینه مجلات و مفاهیم مرتبط ندارد. بنابراین، همکاران گروه تحقیقاتی اوج دانش با این نیت شروع به کار چاپ مقاله می نمایند که صرفا مشکلات متقاضی چاپ مقاله را کمتر کنند و با بی مسئولیتی و عدم پیگیری باعث از دست رفتن شانس چاپ مقاله و زمان متقاضی نگردند.

گروه تحقیقاتی اوج دانش در رشته‌های مختلف دانشگاهی اقدام به سابمیت، پذیرش و چاپ مقاله می‌نماید که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌گردد.

چاپ مقاله isi تضمینی در رشته های علوم انسانی (روانشناسی، مدیریت، جامعه شناسی و…)

چاپ مقاله isi تضمینی در رشته های علوم پایه (فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضی و ..)

چاپ مقاله isi تضمینی در رشته علوم مهندسی (عمران، کامپیوتر، مکانیک، معماری و …)

پذیرش مقاله ISI و ISC فوری

پنج نکته استثنایی در ارزیابی کیفیت مقاله



مقالات معمولاً از منابعی مختلفی آماده می‌گردند. اولین و مرسوم ترین منبع استخراج مقاله از پایان نامه می‌باشد. معمولاً دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد بعد از اتمام تز خود می بایست برای جلسه دفاعیه، مقالات خود را از بدنه پایان نامه استخراج نمایند. در این حالت همکاران ما در گوره تحقیقاتی اوج دانش این توانایی را دارند تا به استخراج دقیق و علمی مقاله از پایان نامه اقدام نمایند. در حالت دوم نیز محقق خود مقاله را نگارش می‌کند که در این حالت همکاران گروه اوج دانش می‌توانند در ساختاربندی مقاله برحسب رهنمودهای مجله و سایر فرآیندهای از سابمیت تا چاپ در خدمت متقاضیان عزیز باشند.

ایمیل: iransciencepeak@gmail.com

شماره تماس:  ۶۶۹۱۹۳۸۴ – ۰۲۱

نام *

ایمیل *

شماره تلفن *

توضیحات *

ایمیل: iransciencepeak@gmail.com
شماره موبایل:
09102013237
09101397281
شماره تماس:
66919384
021-66943803 -021

چاپ مقاله isi از مواردی است که می توان گفت بالاترین امتیاز را در رزومه پژوهشی دانشجویان و اساتید دارد. در نشریات معتبر isi انجام می شود که در اختیار تامسون رویترز میباشد. در سالهای اخیر به موسسه clarivate حق امتیازش را واگذار کرده است. پذیرش مقاله isi برای مصاحبه دکترا برای اشخاصی که مدرک ارشد دارند و قصد ادامه تحصیل دارند حایز امتیاز است. اکسپت و چاپ مقاله isi تضمینی خود را به گروه ما بسپارید. لطفا به ایمیل موسسه ارسال مقاله یا عنوان و چکیده خود را جهت بررسی ارسال نمایید. چاپ مقاله در نشریات isi روند و روال پیچیده خود را دارد که اگر تجربه کافی در این زمینه نداشته باشید ممکن است مقاله خود را هرگز نتوانید چاپ کنید. بستری که ما برای انجام چاپ مقاله انجام داده ایم این کار را برای شما تسهیل کرده ایم که با کمترین زمان و هزینه بتوایند در نشریات isi مقاله خود را به چاپ برسانید. نگارش مقاله isi باید قوی باشد با عنوانی جدید و با استفاده از منابع جدید میتوان شانس چاپ مقاله را بالا برد. در این زمینه گروه آویژه می تواند مشاوره های لازم را به اساتید و دانشجویان اراِئه دهد.  توانایی های اکسپت و چاپ تضمینی مقاله ISI

چاپ مقاله isi رابطه ی مستقیمی با نحوه ی نوشتن مقاله دارد. درواقع مقالات می توانند بصورت اخبار، آموزشی، علمی و یا هر مورد دیگری باشند و با توجه به اینکه هر کدام در نوعی که در ان قرار دارند بهترین می باشد. اصولا تمام مقالات در هر زمینه ای وجه اشتراکی از نحوه ی که ایجاد شده اند و همینطور تفحصی که برای پیدا کردن ایده صورت می گیرد تا در نهایت یک مقاله نوشته و نگارش شود ، با یکدیگر دارند . نوشتن هر نوع مقاله ای این فرصت را برای نویسنده آن فراهم می کند تا بتواند اطلاعاتی که هر خواننده ای را قانع می کند را با افراد دیگر به اشتراک بگذارد.

مقالات و مجلات isi اصولا هزینه های جاری خود را از سه منبع دریافت می کنند، که این منابع عبارتند از: منبع اول: آن دسته و گروهی از نشریات که وابسته و متصل به منبع خاصی همانند سازمان یا دانشگاه مشخصی هستند و از طریق آنها بواسطه ای بودجه هایی که در اختیارشان گذاشته می شود هزینه های مربوطه را دریافت می کنند، که هیچ گونه هزینه ای را نه از نویسنده و نه از خواننده دریافت نمی کنند. منبع دوم : گروه دوم منبع دریافت هزینه ی چاپ مقاله isi را از نویسنده ای که مقاله را نوشته است دریافت می کنند. درواقع در این نوع منبع هیچ گونه نهاد خاصی تقبل هزینه را بر عنده نمی گیرد و قبول هزینه ها برعهده ی شخص نویسنده است.  منبع سوم : هزینه هایی که بابت چاپ مقاله ایجاد می شود را خوانندگان پرداخت می کنند و روش آن هم به این صورت است که یک خواننده به ازای دریافت مقاله ی مربوطه ابتدا هزینه را پرداخت می کند و بعد می تواند دسترسی به مقاله ی مربوطه داشته باشد. در این نوع تامین منبع بودجه چاپ مقاله را نشریات متقاضی روش کار را برعهده می گیرند.

اگر که می خواهید یک مقاله isi را بنویسید یا اگر سفارش نوشتن مقاله دریافت می کنید موارد زیر راهنمای اصلی برای شما در تهیه یک مقاله ی منحصر به فرد است.

 این سؤالات را از خود قبل از نوشتن و نگارش مقاله بپرسید:چاپ مقاله isi

به عنوان مثال ، اگر می خواهید در مورد کشاورزی ارگانیک بنویسید ، ممکن است با خود بگویید ، “من فکر می کنم مهم است بدانید که برچسب زدن ارگانیک در بسته های غذایی چیست. این بسیار گیج کننده است که بدانیم این به چه معنی است.

 

 

یک مقاله که در مسیر چاپ و انتشار در نشریات isi قرار می گیرد داری قالب مشخص می باشد که تمام مقاله هایی که تولید می شوند می بایست از این روند استفاده کرده باشند.

در اینجا کار مقاله تمام شده است ولی کار شما هنوز تمام نشده است درواقع شما پس از پایان و اتمام هر مقاله نیاز است که بررسی دقیق تری نسبت به زمان نوشتن اولیه بر روی مقاله داشته باشید تا کم و کاستی ها را برطرف کنید.

وقتی که قرار است مقاله ای نوشته شود پس قطعا هزینه هایی را در این مسیر در بر خواهد گرفت . هزینه هایی که یک مقاله متحمل می شود تا به چاپ برسد متفاوت هستند که علاوه بر دستمزد تهیه مقاله شامل هزینه هایی همچون ترجمه ای که بابت منابع اصلی انجام می گیرد می شود. ژورنال های isi  همیشه سنگین ترین هزینه ها را برای ایرانیان بابت چاپ مقاله دارند و علتش این است که هزینه ها برحسب دلار محاسبه می شود در حالی که ما با ریال می بایست هزینه های دلاری را پرداخت کنیم و این یعنی افزایش چند برابری هزینه ها. اما به جهت پایین اوردن هزینه های نوتن و چاپ مقاله راهی وجود دارد. یکی از این راه ها برمی گردد به مجلات چاپ کننده مقاله که تخفیفی را برای کشورهای ضعیف مانند ایران در نظر می گیرند. دو مورد به جهت کم کردن هزینه ها مربوط به درخواست نویسنده به جهت گرفتن تخفیف به سردبیر مجله تحت عنوان waive می باشد و مورد سوم هم WHO قراردادی است که مجله های فعال در حوزه پزشکی منعقد شده است.

هرچند که خرید و هزینه کردن برای مقاله های isi عملی غیر منطقی و ناپسند است ولی بهرحال در حال حاضر در همجا این خرید و فروش مقاله isi  صصورت می گیرد. کسی بخاطر کسب درامد و تامین هزینه های مالی علم خودش را بصورت رایگان با هزینه ایی اندک از نظر نویسنده ی اصلی می فروشد و خریدار هم از مزایای قدرتمند آن بهره می برد. خرید یک مقاله isi به همین راحتی و با پرداخت پول نیست بلکه طرف انجام و کننده ی کار نیز باید مطمئن باشد برای همین گروه مشاوران و متخصصان آیویژه اطلاعات و راهنمایی هایی را برای شما در مورد خرید مقاله isi ارائه می دهند فقط کافی است تماس با گروه آویژه داشته باشید.

نگارش مقاله ای که قرار است به چاپ برسد و در نشریات isi دیده شود نیازمند نگارش باکیفیتی می باشد که بتواند در میان هزاران مقاله دیده شود. یکی از ویژگی ها و آیتم هایی که در هر گروهی دیده نمی شود و به طور جدی نمی توانید آن را بجز گروه آویژه ببینید قدرت و خلاقیت در نگارش است که این توانایی در حال حاضر اویزه ان را بازیگری و اجرا می کند.

گروه مشاوران حرفه ای در آویژه با داشتن و برخوداری از بورد تخصصی و دانش در موضوع مقالات ، آگاهی داشتن و مسلط بودن بر مهارت ها و اصول نوشتن و نگارش بصورت تضمینی مقالات را چاپ می کند. آویژه با داشتن پایگاه داده ای قدرتمند از مجلات به جهت چاپ تضمین مقالات خود را رقم می زند و همیشه موضوع مقاله با جایگاه چاپ مقاله مرتبط ترین تناسب را موضوع خواهد داشت. از دیگر توانایی ها و خصوصیات آویژه نحوه و نوع ارتباط گرفتن با سردبیر نشریات، مهرت کافی داشتن در ارسال و پاسخ دهی سریع و مناسب به داوران و نظرات آنها در مجله و در اخر در ترجمه کردن دقیق عمل کردن می باشد.

اگر در حال نوشتن مقاله در مورد چیزی هستید که افراد دیگری نیز در مورد آن می نویسند ، سعی کنید در نحوه نزدیک شدن به مطالب بی نظیر باشید. برای نوشتن یک مقاله منسجم و در عین حال مختصر ، باید موضوع را محدود کنید. این موضوع به شما کمک می کند نوشتن مطالب خاص تری داشته باشید که این امر باعث می شود مقاله ای نیرومندتر باشد. شما باید به موضوعی که انتخاب کرده اید که در مورد آن بنویسید اهمیت دهید. شور و شوق شما در نوشتن شما نشان داده خواهد شد و بسیار جذاب تر برای خوانندگان شما خواهد بود. هدف شما انتقال اشتیاق کافی است که خوانندگان شما فکر می کنند موضوع در مقاله شما ارزش توجه را دارد. برای اطلاع از کتاب ، مقاله های مجله ، مصاحبه های منتشر شده و ویژگی های آنلاین و همچنین منابع خبری ، وبلاگ ها و بانکهای اطلاعاتی مشورت کنید. آنچه که در چاپ مقاله isi شانس شما را هم در چاپ و هم در اکسپت کردن و تایید کردن بالا می برد انتخاب موضوع جدید با منابع جدید و بکر می باشد که تابحال نه کسی از آن ها استفاده کرده است و نه کسی به سراغ آن ها رفته است.

 

چاپ مقاله isi را از فرم ثبت سفارش می توانید سفارش مقاله isi جهت پذیرش و چاپ مقاله isi استفاده نمایید و کارشناسان ما پس از بررسی ظرف ۲۴ ساعت هزینه مقاله isi و زمان انجام مقاله را به اطلاع شما می رسانند.

شما به راحتی توسط گروه ما می توانید ، اقدام به چاپ مقاله isi، چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی و ترجمه مقاله خود کنید

همچنین شما می توانید در صورتی که کتابی نوشتید چاپ کتاب خود را به گروه ما بسپارید

تماس با ما

تمامی حقوق برای گروه آموزشی آویژه محفوظ است

مجموعه کانون کانون آی اس ای به لاتین : (kanoonisi) مجموعه ای علمی ، پژوهشی با کادر با تجربه ، با سابقه ، و متخصص می باشد مجموعه اینترنتی کانون ISI فعالیت خود را از سال 1380 با همت جمعی از متخصصات و اساید با انگیزه ارانی به صورت غیر رسمی آغاز نمود در این سال ها فعالیت کانون بسیار محدود بود ، اما با طراحی مجدد وب سایت کانون دات ای ای ار فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1390 آغاز نمود ، از این سال به بعد خدمات کانون بسیار گسترش پیدا کرد ، محوریت اصلی خدمات ما در کانون آی اس آی برپایه سه اصل (مشتری مداری) – (ضمانت بهترین قیمت) – و بالاترین کیفیت می باشد از جمله مهم ترین خدمات ما در کانون آی اس آی میتوانیم به خدماتی مثل : چاپ مقاله ، چاپ مقاله ISI – مقاله ISI ، انجام پایان نامه ، اکسپت مقاله ، ترجمه مقاله ، ترجمه تخصصی مقاله اشاره کنیم .

ای اس ای نام موسسه ای است معیاری برای سنجش اعتبار مقالات علمی محسوب میشود. این موسسه اعتبار نشریات مختلف را به شکل تخصصی اندازه گیری کرده و منتشر میکند، ای اس ای را میتوان مانند یک معیار اندازه گیری مانند کیلوگرم در نظر گرفت که مشخص کننده اعتبار مقالات علمی منتشر شده در سطح جهان است
این موسسه هر ساله به بررسی تمام مجله های علمی انگلیسی زبان می پردازد و با توجه به معیار هایی که دارد، نشریاتی را به عنوان نشریات معتبر معرفی میکند.در سال جاری حدود 20 هزار نشریه در فهرست ای اس ای قرار دارند و سالانه بر تعداد آنها افزوده میشود، البته قرار داشتن نام یک مجله در فهرست ای اس ای دائمی نیست و این امکان وجود دارد که مجله ای که امسال در این فهرست قرار دارد سال آینده در فهرست نباشد.

در سال های اخیر چاپ مقاله در میان ایرانیان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و دانشجویان و اساتید ایرانی توجه زیادی به آن دارند. دانشجویان و اساتید ترجیح میدهند که نتایج تحقیقاتشان تحت عنوان مقالات علمی ارائه کنند.

بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا به دنبال چاپ مقالات خود با سرعت بالایی هستند، تا بتوانند به از مزایای وجود مقالات علمی چاپ شده در مجلات علمی استفاده کنند تا بتوانند آنها در رزومه شغلی و تحصیلیشان قرار دهند و شغل مناسبی پیدا کرده یا برای دانشگاه های خارج از کشور اپلای کنند..

انتشار نتایج تحقیقات در قالب مقالات علمی و پژوهشی در سطح علمی جهانی اهمیت زیادی دارد ولی کار دشواری است، دانشجویان و اساتید میتوانند با استفاده از خدمات چاپ مقاله تضمینی ارائه توسط موسسه کانون آی اس آی مقالات خود را در مدت زمان کوتاهی چاپ کنند.
چاپ مقاله isi

اگر قصد چاپ مقاله تضمینی دارید باید در ابتدا نشریه مناسبی را انتخاب کنید که با موضوع مقاله شما سازگاری داشته باشد، برای یافتن مجله مناسب میتوانید از روش های مختلفی استفاده کنید،یکی از این روش ها کمک گرفتن از لیست مجلات مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات است، روش دیگر اینکار این است که از لیست مجلات منتشر شده در رفرنس jcr استفاده کنید. اگر در انتخاب مجله مناسب مشکل دارید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را برای انتخاب مجله مناسب و چاپ مقاله تضمینی یاری کنند.

هزینه چاپ مقاله در مجلات مختلف متفاوت است، برخی از مجلات برای چاپ مقاله هزینه ای دریافت نمیکنند و این مورد مزیت مهمی برای دانشجویانی که قصد چاپ مقاله را دارند است. نشریاتی که برای چاپ مقاله هزینه دریافت میکنند معمولا ارجاعات کمتری دارند و همین امر باعث میشود که سرعت چاپ مقالات بالاتر برود. و بتوانید در مدت زمان کوتاه تری اقدام به چاپ مقاله در این نشریات کنید. البته اگر نشریه غیر رایگانی را برای چاپ مقاله خود انتخاب میکنید باید به این نکته توجه داشته باشید که مبلغی که در ابتدا برای چاپ از شما گرفته میشود به شما برگردانده نمیشود حتی اگر مقاله شما ریجکت شود، برای همین توصیه ما به شما استفاده از خدمات چاپ مقاله تضمینی کانون ای اس ای است تا از چاپ مقالات خود اطمینان داشته باشید.

موسسسه پژوهشی سینا

موسسه تحقیقاتی سینا با بیش از 5 سال سابقه و فعالیت در حوزه ی ترجمه مقاله و کتب بصورت کاملا تخصصی، ویرایش نیتیو، پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی، انجام حوالجات دلاری از تمامی طرق و همچنین تبدیل پایان نامه به کتاب به عنوان برندی مطمئن در اذهان اصحاب دانشگاهی مبدل شده است. دلیل موفقیت و ماندگاری این موسسه نسبت به سایر موسسات دیگری که فعالیت می نمایند از نظر اساتید گرانقدر سرعت عمل، صداقت و پاسخگویی 24 ساعته در تمامی ساعات شبانروز و حتی روزهای تعطیل می باشد که به مثابه سه پایه ی بنیادین موسسه سینا می باشد.

کارشناسان و مشاوران موسسه پژوهشی تحقیقاتی سینا به صورت تمام وقت حتی در روز های تعطیل اماده ارائه خدمات حرفه ای و باکیفیت به مشتریان و کاربران خود هستند. برای دریافت مشاوره می توانید از طریق سایت به صورت آنلاین با مشاورین موسسه گفت و گو کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره های زیر در ارتباط باشید.

مطالب منتخب

پربحث ترین ها

چاپ مقاله isi

پربازدیدترین ها

جدیدترین ها

قدم به قدم تا

در کوتاه تربن زمان کنارتان هستیم

ISI مخفف Institute for Scientific Information (موسسه اطلاعات علمی) می باشد. این موسسه هم اکنون بخشی از شرکت Thomson Reuters است و جهت اطلاع از نحوه بررسی نمایه ISI یک ژورنال می توانید با داشتن نام یا ISSN ژورنال از طریق این صفحه اقدام نمایید.

دانشجویان کارشناسی ارشد می بایست 2 نمره از پایان نامه خود را با چاپ مقاله اخذ نمایند و همچنین دانشجویان دکتری بایستی 2 مقاله مستخرج از پایان نامه خود را در مجلات ISI با ایمپکت JCR به چاپ برسانند و همچنین اعضای هیئت علمی دانشگاه ها موظند هر سال حداقل امتیاز پژوهشی خود را که می تواند شامل چاپ کتاب یا مقاله باشد، کسب کند.

متقاضیان بورسیه و فاند تحصیلی داخل و خارج از کشور بایستی با تهیه رزومه قوی درخواست خود را برای دانشگاه مقصد ارسال نمایند. گیگاپیپر در تمامی رشته ها قادر به اخذ پذیرش و چاپ سریع در ژورنال های علمی پژوهشی داخلی و ISI-WOS و ISI-JCR است. بدین ترتیب اکثر متقاضیان چاپ مقاله ما دانشجویان دکتری، متقاضیان اخذ بورسیه و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها هستند. قایل ذکر است دانشجویان کارشناسی ارشد با چاپ مقاله ISI در ژورنال های تخصصی ما میتواند علاوه بر کسب 2 نمره پایان نامه خود، شانس زیادی برای قبولی در مصاحبه دکتری داشته باشند.

گروه گیگاپیپر آماده همکاری با کنفرانس ها و همایش ها برای چاپ مقالات است.

جهت دریافت لیستی از ژورنال های تخصصی رشته خود به همراه زمان و هزینه، با ما در تماس باشید. چاپ مقاله isi

ترجیحا با ایمیل زیر در ارتباط باشید:

ISI [@] GigaPaper.ir

ایمیل ما و توضیحات بیشتر در اینجا :

چاپ مقاله ISI

کلمات کلیدی : پذیرش مقاله ISI | سایت پذیرش مقاله ISI | چاپ مقاله ISI | اکسپت مقاله ISI | هزینه پذیرش مقاله ISI | هزینه چاپ مقاله ISI | سایت پذیرش و چاپ مقاله ISI | مجلات ISI | چاپ مقاله ISI-WOS | چاپ مقاله ISI-JCR

با سلام مقاله در مجله isi با ایمپکت فاکتور ( هرچند کم ) میخواستم ایرانی و خوارجی هم مهم نیست رشته مهندسی پزشکی ممنون لطفا قیمت ارسال میکنید. ضمنا ایا تضمینی است؟ ممنون

سلام مقاله ای در زمینه پزشکی دارم ایا امکان چاپ در مجلا ISIایمپکت بالای 2 یا پابمد یا مدلاین را دارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


خرید pdf کتاب خارجیDownloads-icon

چاپ مقاله isi
چاپ مقاله isi
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *