ژل ایموشن مشکی

ژل ایموشن مشکی
ژل ایموشن مشکی

۷۲۲۵۴ ۰۲۱

۳۷,۸۰۰ تومان

ژل مشکی حجم دهنده ایموشن با اسانس فلفل و لیمو، یکی از محصولات برند ایموشن است که با مجوز و گواهینامه های لازم تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول مناسب آقایان و با خاصیت حجم دهندگی آ ل ت تناسلی است.

ژل مشکی حجم دهنده ایموشن با بهره‌مندی از ترکیبات موثر و عصاره‌های گیاهی فلفل و لیمو دارای خاصیت حجم‎دهندگی است و برای افزایش حجم و طول آ ل ت تناسلی آقایان کاربرد دارد. تمام لوسیون ژل‌های ایموشن آنتی باکتریال هستند. بنابراین از ایجاد عفونت و تکثیر باکتری جلوگیری می‌کنند. همچنین با مواد گیاهی و طبیعی فرموله شده‌اند و به همین علت قابل حل در آب هستند و به راحتی با آب شسته می‌شود. ژل مشکی ایموشن را در هنگام رابطه جنسی نباید استفاده کرد. متاسفانه مشکلات جنسی یکی از بزرگترین مواردی است که باعث سردی روابط زوجین می‌شود. حس خجالت از بیان این معضلات نیز باعث شده به یک بیماری پنهان و مشکل‌آفرین تبدیل شود.

ژل ایموشن مشکی

محصولات ایموشن در شرکت کیمیا شفابخش آریا فرموله و بسته‌بندی می‌شوند. قابلیت‌های این محصول بارها مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است و موفق به اخذ مجوزهای زیر شده است.

کاربومر، پروپیلن گلیکول، سوربیتول، متیل پارابن، آب تصفیه شده، گلیسیرین طبیعی، اسانس

این ژل را 2 بار در روز و به مدت 16 هفته بر روی آ ل ت مالیده و هر بار به مدت 3 تا 5 دقیقه موضع را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از 5 دقیقه آن را به طور کامل شستشو دهید.

واژن خانم ها به هیچ وجه نباید به ژل آغشته شود.

ژل حجم دهنده در حین نزدیکی خودداری نمایید.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

در جای خنک و خشک نگهداری شود.

ایموشن

1228185274

6262254500055

حجم ‎دهنده

روزانه

فلفل سیاه

ژل

بزرگسالان

75 میلی لیتر

پلاستیکی

ایران

کیمیا شفا بخش آرین

Confidence

بطری پمپ دار

آقایان

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

داروخانه آنلاین مثبت سبز بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. شما مخاطبین محترم میتوانید با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید از داروخانه آنلاین مثبت سبز بهترین لذت خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

تهران، میدان رسالت، نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، چهارراه ارشی

کد پستی 1645637563

کلیه حقوق این سایت متعلق به داروخانه آنلاین مثبت سبز می باشد.


کد تایید *

ژل ایموشن مشکی


کد تایید *


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود


Emotion Confidence Black Gel For Men 75 ml

  ارسال 24 ساعت در تهران

  ارسال 72 ساعت به شهرستان

ارسال در بسته بندی محرمانه

بدون ذکر نام محصول بر روی بسته

ژل ایموشن مشکی

این ژل را بمدت 16 هفته 2 بار در روز بر روی آلت مالیده و به مدت 3 تا 5 دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از 5 دقیقه آلت را شستشو دهید.این ژل ویژه آقایان بوده و برای استعمال خارجی است، هرگز این ژل را در زمان مقاربت استفاده نکنید و هرگز این ژل وارد واژن نگردد.


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود

39,000 تومان 34,900 تومان

ژل ایموشن مشکی یکی از ژل های حجم دهنده و بزرگ کننده آلت تناسلی مردان است.این محصول با اسانس فلفل و لیمو،است که آقایان می‌توانند برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی خود از آن استفاده کنند.

ژل ایموشن مشکی

ایموشن

در انبار موجود نمی باشد

ژل حجم دهنده ایموشن مشکی 75 میل یکی از ژل های حجم دهنده و بزرگ کننده آلت تناسلی مردان است.

این محصول با اسانس فلفل و لیمو، یکی از محصولات برند ایموشن است که آقایان می‌توانند برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی خود از آن استفاده کنند. ژل ایموشن مشکی گیاهی و طبیعی بوده و کاملا آنتی‌باکتریال است و در آب حل می‌شود.

ایموشن معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده ایموشن می باشد. این ژل حجم دهنده ، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود،

بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

confidence enlarging effects emotion ژل مشکی ایموشن

-حجم دهنده
-خوشبو کننده بدون اسانس
-آنتی باکتریال
-دارای مجوز از سازمان غذا و دارو
– بر پایه آب یا به عبارتی water base

-کاربومر

-پروپیلن گلیکول

-سوربیتول

-متیل پارابن

-آب تصفیه شده

-گلیسیرین طبیعی و اسانس

آقایان مقدار کافی از ژل را بر روی آلت خود پمپ کرده و با کف دست سراسر محل مورد نظر را به طور کامل و یکنواخت به ژل آغشته نمایند. سپس شروع به ماساژ از سمت شکم به سمت قسمت بیرونی کرده و سپس شستشو نمایند. بهترین زمان ماساژ روزانه دوبار و هر بار حدود ۳-۵ دقیقه است. دوره استفاده ۱۶ هفته می باشد.

واژن خانم‌ها به هیچ وجه نباید به ژل آغشته شود. بنابراین نباید از ژل حجم‌ دهنده ایموشن مشکی در حین نزدیکی و رابطه جنسی، استفاده شود.
ژل ایموشن مشکی نباید بیشتر از 5 دقیقه بر روی آلت تناسلی مردان، باقی بماند.
برای رسیدن به نتیجه مطلوب و ماندگاری بیشتر تاثیر این ژل، باید حداقل به مدت 16 هفته از آن استفاده شود. (طبق اظهارات تولید کننده)
برای استفاده از ژل ایموشن مشکی، نیازی به برقراری رابطه جنسی نیست.
آب پایه بودن این محصول، سبب شده تا عوارضی برای فرد استفاده‌کننده نداشته باشد.
در صورت مشاهده هر گونه حساسیت، با پزشک مشورت کنید.
ژل مشکی ایموشن،فقط برای استعمال خارجی و مخصوص آقایان است.

ژل حجم دهنده ایموشن ساخت ایران و دارای مجوز اداره کل بهداشت با شماره ۱۲۲۸۲۲۱۱۹۷۲ می باشد.

حجم :75 میل


mohamad
– دی 23, 1398

ممنون رسید باورم نمیشد با این قیمت میشد خرید این محصول رو من از یک سایت دیگه خرید کرده بوده 45000 تومان


سجاد
– دی 25, 1398

سلام

کسی استفاده کرده نتیجه گرفته باشه؟؟؟
نتیجه به چه صورت بوده در طول و قطر


ارش
– فروردین 20, 1399

سلام وقتتون به خیر تحویلش چقدر طول میکشه


vitalux
– فروردین 21, 1399

سلام پس از ثبت نهایی سفارش بین 2 تا 5 روز کاری زمان میبره معمولا


بهراد
– تیر 28, 1399

سلام برای یک دوره ی چهار ماهه چندتا لازمه؟


vitalux
– تیر 28, 1399

سلام حداقل 4 عدد


صالح
– شهریور 31, 1399

سلام تاریخ انقضاء محصول کی هست؟

ژل ایموشن مشکی


vitalux
– شهریور 31, 1399

سلام تمام محصولات موجود در سایت بالای یک سال تاریخ دارند و محصولات ایموشن حداقل دوسال تاریخ دارند


علی
– مهر 6, 1399

من می خوام سفارش بدم فقط میترسم پستچی مرسوله رو بده دست یکی از اعضا خانواده و اونا بسته رو باز کنند راهی هست فقط به دست خودم برسونه


vitalux
– مهر 6, 1399

سلام جای نگرانی نیست فقط کافی است در انتهای آدرس پستی بنویسید بسته فقط تحویل….. شود
اون چند نقطه منظور اسم خودتون است


Ya
– آبان 7, 1399

میشه به اداره پست بره و در انجا تحویل گرفته شود


vitalux
– آبان 7, 1399

بله فقط کافیه در قسمت آدرس بنویسید اداره پست


هادی
– آبان 8, 1399

با سلام من همین ۲ساعت پیش سفارش دادم هزینه رو هم پرداخت کردم تمام کردم. ولی الان رو سبد میزنم میزنه هنوز هیچ سفارشی ندارید. سبد خرید شما صفر است چرا ممنون میشم؟؟؟؟


vitalux
– آبان 8, 1399

سلام سفارش شما ثبت شده ومشکلی نیست و بزودی توسط همکاران ما آماده می شود و در اولین فرصت تحویل اداره پست می شود


محمد خ
– دی 17, 1399

سلام وقت خوش من ۴ عدد ژل مشکی ایموشن می خوام لطفا قيمت رو بدهید تحویل هزینه اگه در محل باشه بهتر است .آیا امکان دارد ؟


vitalux
– دی 18, 1399

سلام تمام محصولات قیمت دارند ولی پرداخت در محل برای محصولات زناشویی ممکن نیست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

ویتا لوکس به عنوان یک فروشگاه های اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی، با پایبندی به دو اصل کلیدی، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایرانی، به یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی ایران در زمینه آرایشی و بهداشتی تبدیل شود. به محض ورود به فروشگاه با یک سایت پر از کالا آرایشی بهداشتی  رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. ویتا لوکس مثل یک ویترین پر زرق و برق و لوکس است که با انواع و اقسام برندها و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند، چیده شده است.فروشگاه اینترنتی ویتالوکس دارای نشان نماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال می باشد.

در انبار موجود نمی باشد

داروخانه اینترنتی آرتان طب

آرتان طب ارائه دهنده محصولات طبی و دارویی

42,000 تومان

ژل مشکی ایموشن مناسب برای مردانی است که از لحاظ سایز آلت خود رضایت کافی ندارند و قصد دارند با مصرف یک محصول موضعی حجم آلت خود را افزایش دهند. این ژل یک جایگزین مناسب برای داروهای افزایش سایز است. همچنین با توجه به قیمت مناسب محصول، در مقایسه با محصولات مشابه خارجی بسیار به صرفه است.

ژل ایموشن مشکی اصل حجم دهنده آقایان می باشد و نظرات مردم درمورد ژل ایموشن بسیار مثبت بوده و تجربیات استفاده از ژل ایموشن مشکی رضایت بخش بوده است

ژل ایموشن مشکی

برخی از آقایان از سایز آلت تناسلی خود رضایت ندارند. از این لحاظ نیز اعتماد به نفس کافی را به هنگام آمیزش با شریک جنسی خود ندارند. به همین جهت این گونه از افراد همواره به دنبال راهکارهایی بوده اند تا بدین ترتیب بتوانند سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهند تا علاوه بر افزایش اعتماد به نفس خود سبب لذت بخش تر شدن رابطه خود با شریک جنسی خویش گردند. یکی از بهترین و کم عارضه ترین راهکارهای لازم در این راستا استفاده از ژل بزرگ کننده آلات تناسلی می باشد که در ادامه این مطلب به ارائه توضیحاتی در خصوص ژل حجم دهنده ایموشن مشکی خواهیم پرداخت تا در صورتی که شما هم از سایر آلت تناسلی خود راضی نیستید، بتوانید با بهره گیری از این ژل به هدف خویش دست یابید. پس با ما همراه باشید تا این ژل را خدمت شما بیشتر معرفی کنیم.

فهرست مطالب

همان طور که از نام ژل حجم دهنده ایموشن مشکی برمی آید؛ این ژل به منظور بزرگ تر کردن حجم آلت تناسلی مردان مورد استفاده واقع می گردد. به طور کلی ژل ایموشن مشکی خاصیت حجم دهی و بزرگ کننده آلت تناسلی مردان را به صورت تضمینی دربردارد. این ژل دارای عصاره فلفل و لیمو می باشد و تحت برند معروف و مطمئن ایموشن تولید و عرضه می گردد. برای اینکه از این ژل بتوانید به خوبی استفاده کنید و از آن بهره لازم را ببرید، می بایست نحوه استفاده و مصرف آن را نیز رعایت کنید و از مصرف بی رویه این ژل خودداری نمایید. این ژل از مواد اولیه طبیعی و گیاهی تولید شده و کارایی مناسبی دارد. همچنین این محصول برپایه آب است و این خاصیت مهمی برای این محصول به حساب می آید. استفاده مرتب و طبق اصول این محصول می تواند موجب افزایش حجم و سایز آلت تناسلی مردان در طول دوره استفاده از محصول شود. (دقت نمایید عبارت دوره استفاده از این محصول ذکر شد زیرا این محصول به منظور استفاده در آقایان تولید شده و استفاده از آن به منظور درمان نیست. به همین دلیل از استفاده از دوره درمان در این محصول خودداری نمودیم.)

خرید این محصول شاید به ظاهر یک قدم کوچک باشد، ولی به اذعان افرادی که تجربیات استفاده از ژل ایموشن مشکی داشته اند این محصول می تواند کارایی و کاربردی بسیار بزرگ در پی داشته باشد و کمک شایان توجهی به کیفیت زندگی زناشویی نماید. همانطور که اشاره کردیم نظرات کاربران در مورد ایموشن مشکی با درصد بالایی نشان دهنده رضایت آن ها از این محصول بوده و بسیاری از خریداران ما نظرشان بر این بوده که خرید این ژل می تواند آرزوی مردان را برآورده کرده و سایز آلت را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهد. بنابراین کارایی و کاربرد این محصول، با توجه به بازخورد ها بسیار بالاست.

توجه: می توانید برای بهبود و تقویت نعوظ از ژل ایموشن طوسی استفاده نمایید.

ژل ایموشن مشکی از ترکیباتی تشکیل شده است که خاصیت حجم دهندگی دارند. این محصول از مواردی از جمله: کاربومر، پروپیلن گلیکول، سوربیتول، متیل پارابن، آب تصفیه شده، گلیسیرین طبیعی تشکیل شده است. عصاره های گیاهی فلفل و لیمو جزء مواد اولیه تشکیل دهنده آن می باشد که به این محصول رایحه مناسبی افزوده اند. از نظر بهداشتی نیز اکثر محصولات ایموشن ، به صورت آنتی باکتریال می باشند که مسلما از پدید آمدن عفونت و رشد باکتری ها در ناحیه تناسلی جلوگیری به عمل می آورند. شما با خیالی راحت و بدون دغدغه بهداشتی می توانید از ژل مشکی استفاده کنید زیرا این محصول یز دارای مواد ضد عفونی کننده و ضد قارچ و باکتری است. این نکته نیز حائز اهمیت است که مواد اولیه این محصول گیاهی و طبیعی هستند و محصول برپایه آب ساخته شده و به راحتی در آب قابل حل شدن می باشند. این ژل با آب شستشو داده می شود تا به این منظور شما هیچ گونه نگرانی و استرسی در خصوص عدم رعایت نکات بهداشتی نداشته باشید.

بسیاری از عزیزانی که تاکنون از این محصول استفاده نکرده اند و می خواهند که از آن استفاده به عمل آورند، سوال اصلی شان این مسئله است که میزان تأثیرگذاری ژل ایموشن مشکی تا چه میزان است و چند درصد می تواند در بزرگ تر شدن و حجیم شدن آلت تناسلی آنان تأثیر بگذارد؟

برای پاسخ دادن به این مسئله نمی توان به طور قطع به یقین پاسخی شفاف داد ولی به طور کلی می توان گفت: میزان تأثیرگذاری این ژل بستگی به فیزیک بدن شما دارد و این میزان در هر فردی با فرد دیگری به طور کلی متفاوت می باشد. از جمله عواملی که در میزان تأثیرگذاری ایموشن دخیل می باشند، می توان به مواردی از جمله: ژنتیک، نوع پوست افراد مختلف، سن آن ها و … اشاره داشت. با این وجود عوامل تولیدکننده ژل بزرگ کننده ایموشن مشکی ادعا نموده اند که با استفاده از این ژل ، تا 20 درصد به طول و قطر آلت تناسلی شما افزوده خواهد شد.

با توجه به تمامی فید بک هایی که ما تا کنون از خریدارانمان داشته ایم در مورد این محصول نظرات بسیار متفاوت است. این تفاوت از آنجاست که تاثیر این ژل روی آلت هر مرد نسبت دیگری کاملا متفاوت است. البته افرادی که ما از آنها در مورد محصول نظر دریافت می کنیم بسیار کمتر از تعداد کل خریداران این محصولات است. در کل می توان این نکته را در نظر گرفت که نظرات در مورد ژل ایموشن مشکی نسبی است و در مورد هر فرد با توجه به تاثیرگذاری محصول بر روی همان شخص بیان می شود. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که ایموشن معتبرترین برند ایرانی در زمینه محصولات زناشویی است و محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای قیمت مناسب برای خریداران هستند. با توجه به این نکته برای مثال ” قیمت ژل کلفت کننده لارگو در داروخانه ” بسیار بالاتر از این محصول است و طبعا کارایی بیشتری نیز دارد. بنا بر این با توجه به دو عامل قیمت و کارایی می توان گفت ایموشن گزینه مناسبی است برای افرادی که می خواهند بودجه کمتری صرف خرید ژل حجم دهنده کنند.

ژل ایموشن را در یک بازه زمانی 8 الی 16 هفته ای ، دو مرتبه در طی روز روی آلت تناسلی خود بمالید و حدود 3 تا 5 دقیقه آلت تناسلی خود را از سمت شکم به طرف بیرون به صورت کششی ماساژ دهید. پس از اتمام این مدت می توانید آلت تناسلی خود را شستشو دهید. این رویه را تا پایان دوره به صورت منظم رعایت کنید و کم کم می توانید شاهد حجیم شدن آلت تناسلی خود باشید.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است به هنگام ماساژ دادن ژل مورد نظر در صورتی که ژل روی پوست شما موجود نباشد، می بایست دوباره آن را پمپاژ کنید تا این ژل روی آلت تناسلی شما وجود داشته باشد و نبایست ژل مورد نظر خشک شده باشد.

شاید شما به محض شنیدن نام ژل حجم دهنده ایموشن اولین فکری که به ذهنتان خطور کند، این مسئله باشد که بلافاصله با مصرف اولیه این ژل، آلت تناسلی شما بزرگ می شود و می توانید بلافاصله رابطه جنسی خود را شروع کنید. ولی به واقع این گونه نیست. تاثیر ژل ایموشن مشکی در صورتی که شما به صورت روزانه از آن استفاده کنید، رفته رفته نمایان خواهد شد.

نکته دیگری که در خصوص نحوه استفاده از ژل بزرگ کننده ایموشن مشکی می بایست بدان توجه داشته باشید، این مسئله است که حتما می بایست بعد از مصرف ژل ایموشن مشکی و پیش از سرگیری رابطه جنسی، آلت تناسلی خود را به طور کامل شستشو دهید و سپس به رابطه جنسی خود روی آورید.

همچنین پیشنهاد می کنیم برای به تاخیر انداختن انزال پیشنهاد می کنیم از ژل ایموشن آبی استفاده نمایید که تاثیر تاخیری مناسبی دارد.

به صورت کلی می توان گفت که عوارض ژل ایموشن مشکی نزدیک به صفر است ، اما در خصوص مصرف آن می بایست حتما احتیاط های لازم را مبذول داشت. هر چند که ژل بزرگ کننده ایموشن مشکی عوارضی ندارد اما در عین حال می بایست در مورد مصرف این ژل احتیاطات اولیه را در نظر گرفت تا مشکلی برای هیچ یک از زوجین به وجود نیاید.

از جمله این احتیاط ها می توان به این مورد اشاره کرد که به هنگام شروع رابطه جنسی نباید ژل ایموشن مشکی را استفاده نمود. از آنجایی که واژن خانم ها بسیار حساس می باشد، می بایست بسیار احتیاط نمود تا مبادا ژل حجم دهنده ایموشن به واژن خانم ها آغشته گردد. برای این منظور می توان استفاده از کاندوم را هم پیشنهاد داد تا از تماس این ژل با دیواره واژن جلوگیری نمود.

از آنجایی که معمولا کودکان بسیار بازیگوش می باشند، می بایست تا حد امکان ژل بزرگ کننده ایموشن مشکی را دور از دسترس کودکان قرار داد و در جای خنک و خشک نگهداری نمایید.

با در نظر گرفتن این مسائل و رعایت این مسائل ریز می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده نمایید زیرا در صورت رعایت نکات بهداشتی و توصیه های بالا استفاده از این محصول عوارضی نخواهد داشت.

ژل بزرگ کننده ایموشن مشکی در داروخانه ها موجود و فروش آنها مجاز می باشد. قیمت مصرف کننده این محصول نسبت به کاربردی که برای آقایان دارد، مقرون به صرفه است. فروش این محصول بدون نسخه پزشک می باشد و هر فردی می تواند به داروخانه های سطح شهر خویش مراجعه کرده و آن را خریداری کند.

اما شاید همین مساله نسبتا ساده برای اکثر افراد سخت می نماید. زیرا از درخواست خرید این نوع محصولات شرم داشته و خجالت می کشند خرید حضوری داشته باشند. ما برای این عزیزان راه حل دومی داریم تا هم بتوانند محصول مورد نظر خود را از داروخانه تهیه نمایند تا اطمینان حاصل نمایند محصول درجه یک و اصلی را دریافت می کنند و هم اینکه نیازی به خرید حضوری نداشته باشند. ما برای حل این مشکل داروخانه آنلاین آرتان را راه اندازی نموده ایم و امکان خرید محصولات به صورت اینترنتی را در اختیار عزیزان قرار داده ایم بتوان به صورت آنلاین سفارش خرید محصولات را در سایت ما ثبت نمایند و ما محصولات را برای این عزیزان درب منزلشان ارسال نماییم.

در صورت خرید ژل ایموشن از داروخانه آرتان ما محصول را به صورت ارسال محرمانه برای شما خواهیم فرستاد. به این صورت که نام محصول روی بسته ارسالی درج نشده و نوع محصول مشخص نخواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سفارش خود را همین الآن ثبت نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و توضیحات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

قیمت محصول اورجینال: 42000 تومان

فرم ثبت سفارش ژل ایموشن مشکی

 

ایموشن

افزایش حجم و سایز آلت تناسلی مردان

75 میلی لیتر

جمهوری اسلامی ایران

1228221972

سجی – 2020-12-27

ببخشید میخوام بفهمم عوارض بدی نداره آیا؟؟ و اینکه دائمیه؟؟

ژل ایموشن مشکی

آرتان طب – 2020-12-27

درود بر شما خیر؛ این محصول عوارض خاصی نداره

محمد – 2020-11-18

سلام من مشکل آلت تناسلی دارم آیا دستگاه وکیوم دائمی ماندگارش است یا ژل حجم دهند

آرتان طب – 2020-11-20

درود بر شما منظورتون از مشکل باید مشخص باشه، برای مثال اگر نعوظ منظورتون هست؛ که وکیوم بهتره و البته ژل ایموشن طوسی رو می تونید استفاده کنید. در کل باید منظورتون کاملا مشخص باشه تا بتونیم پاسخ دقیق بدیم.

امیرمهدی – 2020-11-17

این ژل رو تا چند وقت استفاده کنیم تغییر سایز رو حس میکنیم و دستور عملش اصلیش چطوره و ایا تا به حال از کسانی که این ژل رو خریداری کردن نتیجه ایی گرفتن که ما علاقه مند بشیم این ژل رو تهیه کنیم؟؟؟

آرتان طب – 2020-11-17

درود بر شما این ژل رو باید برای حداقل یک دوره (که شامل یک بسته کامل) می شود مصرف نمود. خریداران هم نظر نسبتا مثبتی دارند بهش، محصول ایرانی و کاملا مطمئن هستش. برای مشاهده نظرات هم ما امکان نظر دهی رو باز کردیم تا تبادل نظر انجام شود.

shadmehr – 2020-10-08

برای افزایش قطر و طول کدام بهتر است؟ یه نظر کلی میدین

آرتان طب – 2020-10-09

درود بر شما در حالت کلی هر دو محصول برای حجم دهی تاثیر دارند، اما اگر نیازی به تاثیر فوری ندارید؛ دستگاه وکیوم تاثیرش ماندگار تر است.

shadmehr – 2020-10-07

این ژل حجم دهنده بهتره یا وکیوم ؟لطفا پاسخ دهید

آرتان طب – 2020-10-08

درود بر شما دو محصول از روش های مختلفی برای تاثیرات متفاوتی استفاده می نمایند و مقایسه این دو باید از لحاظ “تاثیر مشخصی” انجام شود.

علی – 2020-06-23

سلام بسته ارسال شده محرمانه است نام محصول روی بسته نوشته میشه یانه؟

آرتان طب – 2020-06-24

درود بسته ارسالی کاملا محرمانه است و به هیچ وجه نام محصول روی بسته درج نمی شه و نوع محصول مشخص نخواهد بود.

آبدار – 2020-04-20

برای افغانستان ارسال می کنید؟

آرتان طب – 2020-04-23

درود خیر ، فعلا تنها برای ایران ارسال انجام میدیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با استفاده از خدمات خرید اینترنتی آرتان طب می توانید داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند را به صورت اینترنتی خریداری و دریافت نمایید.

در صورتی که در مورد دارویی سوال دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

اگر شما سفارشی را ثبت کردید و نیاز به ویرایش سفارش خود احساس کردید، نگران نباشید امکان تغییر و ویرایش سفارش برای شما وجود دارد.

همواره قبل از ارسال سفارش کارشناسان آرتان طب با شما تماس می‌گیرند و در این هنگام می‌توانید سفارش خود را تغییر دهید و حتی با کارشناسان در مورد خرید محصول مورد نظر خود مشورت نمایید.

قیمت

39,900 تومان

 

abaskavarizadh – آگوست 7, 2019

عالیه

ژل ایموشن مشکی

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – آگوست 7, 2019

ممنون از نظرتون ، خوشحالیم که راضی بودید

Aria Moemeni (مالک تایید شده) – سپتامبر 17, 2019

عالییییییی

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – سپتامبر 17, 2019

نظر لطفتون هست،خوش حالیم که راضی بودید

afising30000 (مالک تایید شده) – نوامبر 15, 2019

اگه این ژل هر روز مصرف کنیم عیبی داره

Alimaleki – نوامبر 15, 2019

ایا تاثیر این ژل برای همیشه میمونه

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – نوامبر 15, 2019

درصورتی که مطابق دستور العمل ژل مصرف کنید؛ بله دایمی هست

Alimaleki – نوامبر 15, 2019

این حساسیت ها چجوریه

king (مالک تایید شده) – نوامبر 19, 2019

با سلام،خسته نباشید آیا دائمی هست حجم و طول آلت ؟ طریقه مصرف روزانه هست یا هفته ی؟ چرا قرص های حجم دهنده یا بزرگی الت نمیارید ؟ با تشکر

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – نوامبر 20, 2019

سلام و درود در صورتی که مطابق راهنمای استفاده در صفحه این محصول ، مصرف نمایید ، دائمی هست. طریق مصرف در صفحه همین محصول ذکر شده است ، لطفا مطالعه نمایید. در مورد قرص هم ما فقط مجوز کالاهایی که داشته باشیم را به فروش می رسانیم و قرص ها به دلیل نداشتن مجوز اصلا در فروشگاه بوبوریم موجود نیستند.

م – نوامبر 29, 2019

سلام خسته نباشید بسته بندی کاملا محرمانه است؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – نوامبر 30, 2019

سلام و درود بله کاملا بسته بندی محرمانه هست.

ارش – آوریل 8, 2020

سلام وقتتون به خیر تحویلش چقدر طول میکشه

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – آوریل 9, 2020

سلام و درود در صورتی که نحوه ارسالتون با پیک در داخل شهر تهران باشد،نهایتا 2 ساعت بعد از ثبت سفارشتون به دستتون میرسد و اگر ارسالتون با پست باشد،برای تهران 1 تا 2 روزکاری و برای شهرستان ها 2 تا 3 روز کاری زمان میبرد تا به دستتون برسد.

Mohammad – آوریل 11, 2020

ببخشید یه سوال. در چه حالتی باید از کرم استفاده شه. حالت عادی یا نعوظ. یا اینکه تفاوتی نداره؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – آوریل 11, 2020

سلام و درود فرقی نمی کند

آرمین – آوریل 18, 2020

ببخشید اثری که رو الت میزاره دائمی هستش؟؟؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – آوریل 18, 2020

سلام و وقت بخیر در صورتی که 2 الی 3 دوره مطابق راهمای مصرف استفاده شود،تاثیر دائمی خواهد داشت.

کاوه – می 6, 2020

ژل ایموشن مشکی

سلام وقت بخیر ایا عوارض داره ؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – می 6, 2020

سلام و درود خیر،به هیچ عنوان عوارضی ندارد

محمد – می 10, 2020

اين براي افزايش سايز الت هست درسته؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – می 10, 2020

سلام و درود بله هم افزایش سایز و هم حجم دهندگی

منتظر – ژوئن 8, 2020

سلام من نمیخوام درب منزل تحویل بگیرم امکانش هست بفرستین پست مرکزی شهرستان و بریم از اونجا تحویل بگیریم?

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – ژوئن 8, 2020

سلام و درود بله هیچ مشکلی نداره

اکبر ابراهیمی – ژوئن 15, 2020

سلام.قبل یا بعداز استفاده از این ژل از وکیوم هم میشه استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – ژوئن 15, 2020

سلام و درود بله مشکلی ندارد

محمد – ژوئن 24, 2020

درود خسته نباشید میخواستم بپرسم حجم دهنده ایموشن بهتره یا پاور مکس از کدوم بگیریم

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – ژوئن 24, 2020

سلام و درود بدون شک برند ایموشن را پیشنهاد می کنیم چون از لحاظ کیفیت خیلی بالاتر از برند های دیگر هست.

محمد – ژوئن 24, 2020

درود.ژل حجم دهنده ایموشن بهتره یا پاور مکس و سوال دیگه دو الی سه دوره چند تا از ژل ها را باید خریداری کرد؟.سپاس

عادل – جولای 1, 2020

۴ ماه هر روز دوبار خیلیه ولی خب اگه همینطور به طور منظم مصرف بشه چنتا باید از اینا بگیری برا دوره و چند سانت تقریبا طول و حجم میده!؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – جولای 1, 2020

سلام و درود این ژل از برند ایموشن یکی از بهترین برندهای موجود در بازار هست که براتی یک دوره کامل باید تقریبا دو عدد از این ژل تهیه شودو در مورد میزان حجم و طول برای هر فردی متفاوت هست و بستگی به وضعیت جسمانی افراد دارد و نمی توان عدد و اندازه دقیقی داد.

مهدی شریعتی – جولای 30, 2020

آیا تاثیری دارد

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – جولای 30, 2020

سلام و درود اگر تاثیرگذار نبود،قطعا این محصول را عرضه نمی کردیم.

pada7001 (مالک تایید شده) – آگوست 12, 2020

درود شستشو بدیم اثرات ازبین نمیره؟ حتما باید شستشو داد؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – آگوست 12, 2020

سلام و درود خیر تاثیرش از بین نمی رود و باید حتما شستشو دهید.

pada7001 (مالک تایید شده) – آگوست 17, 2020

درود دوتا سوال داشتم بلافاصله بعد از مالش که تموم شد باید شستشو داده شه؟ دوم اینکه هفته چندم تاثیر خودشو میزاره و حجم دهندگی شروع میشه ؟ ممنون

tinatttt177 (مالک تایید شده) – نوامبر 1, 2020

ببخشید با اب سرد یا گرم فرقی نمیکنه برای شستشو

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – نوامبر 1, 2020

سلام و درود خیر هیچ فرقی ندارد.

رامین – نوامبر 18, 2020

من میخوام سفارش بدم اما خانواده اصلا نباید متوجه بشه و اینکه میتونم خیابان رو بدم ولی ادرس دقیق خونه رو ندم و بزارم باهام تماس بگیره که خودم بیام پایین بی سروصدا محصول رو بگیرم؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – نوامبر 18, 2020

سلام و درود ما می توانیم براتون بفرستیم به نزدیک ترین اداره پست به آدرستون و خودتون تشریف ببرید و مستقیما از اداره پست تحویل بگیرید. ضمن اینکه بسته بندی های ما کاملا محرمانه هست و کسی از محتویات داخل آن باخبر نیست.

مهرداد – نوامبر 18, 2020

سلام. من میخوام سفارش بدم میشه ۱۰ دقیقه قبل از اینکه برسن به خانه با من تماس بگیره پیک؟ و اینکه تاثییر چشم گیری میزاره؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – نوامبر 18, 2020

سلام و درود بله مشکلی نداره قبل از ارسال تماس می گیرند خدمتتون این محصول از کیفین بالایی برخوردار هست و اگر کیفیت خوبی نداشت ، به هیچ عنوان عرضه نمی کردیم.

رضا – نوامبر 23, 2020

حداقل چند سانت افزایش ‌دارد ؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – نوامبر 24, 2020

سلام و درود حداقل دو سانتی متر افزایش می دهد ( به شرط آنکه دقیقا مطابق دستورالعمل مصرف گردد )

محمد شکری (مالک تایید شده) – دسامبر 18, 2020

سلام یک دوره مصرف اثری داره؟ اگه داره یک دوره چند سانت افزایش داره؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – دسامبر 18, 2020

سلام و درود این محصول را باید طبق دستورالعمل مصرف آن استفاده کنید و مدت زمان استفاده از این محصول 16 هفته ( 4 ماه ) می باشد. میزان افزایش این محصول با توجه به وضعیت جسمانی هر فرد متفاوت هست.

عادل – دسامبر 19, 2020

سلام من ۳۳ سالمه آیا برا من اثر میکنه؟

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – دسامبر 19, 2020

سلام و درود بله مشکلی ندارد

امیرمحمد – دسامبر 26, 2020

سلام ببخشید ژل مشکی تاریخ انقضا هم داره میشه بگید که چقدره

فروشگاه اینترنتی بوبوریم – دسامبر 26, 2020

سلام و درود ژل ها تا 2 سال و نیم آینده تاریخ انقضا دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

دیدگاه شما *

ثبت نام رایگان و آسان است!

09177898962

09175198990

info@eshghban.com

free.drop12@gmail.com

 

ژل ایموشن مشکی

نشانی :شیراز بلوار عدالت خیابان حجاب کوچه 8 پلاک 262

 

روز های غیر تعطیل از ساعت 8:30 تا 13:30 و از 16:00 تا 20:00

31,900 تومان 27,900 تومان

ژل ایموشن مشکی(حجم دهنده)

ژل کانفیدنس یا ژل حجم دهنده ایموشن با اسانس فلفل و لیمو دارای خاصیت حجم دهندگی است

برای اطلاعات بیشتر از توضیحات زیر استفاده کنید

کد ثبت دارو : ۱۲۲۸۱۸۵۲۷۴

در انبار موجود نمی باشد

با استفاده از ژل ایموشن حجم دهنده مشکی از مزایای آن بهرمند شوید .

همه مردان از داشتن یک آلت مردانه بزرگ لذت می برند . اندازه طبیعی یک آلت تناسلی مردانه بین دوازده تا پانزده سانتیمتر می باشد که این اندازه نسبت به جغرافیا محل زندگی و ژنتیک متفاوت می باشد .

نگرانی از اندازه آلت تناسلی در مردان قبل از ازدواج و رابطه جنسی بیشتر است . اما در کل کسانی هستند که دوست دارند آلت تناسلی بزرگ تری داشته باشند .

آلت تناسلی زنانه برایش فرقی ندارد یک آلت تناسلی مردانه وارد شونده به آن به اندازه یک مداد باشد یا خیلی بزرگ تر خاصیت ارتجاعی واژن هر دو را در بر می گیرد . پس جای نگرانی برای اندازه آلت مردانه وجود ندارد .

برای برخی از افراد داشتن یک آلت بزرگ اعتماد بنفس می آورد و برای همین به دنبال راه هایی برای بزرگ تر کردن آلت تناسلی خود می گردند .

البته آلت تناسلی به اندازه در لذت و تحریک بانوان تاثیر دارد و این خود بهانه خوبی است تا کمی به فکر بزرگ کردن آلت تناسلی باشیم .

یکی از راه های بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده از ژل های حجم دهنده می باشد . ژل حجم دهنده آلت تناسلی ایموشن یکی از این ژل ها می باشد .

معایب ژل ایموشن مشکی 

نحوه مصرف 

هر روز روزی دوبار آلت تناسلی خود را به ژل ایموشن حجم دهنده مشکی آغشته کنید و به مدت پنج دقیقه آلت خود را از داخل ( از طرف شکم ) به بیرون بکشید و پس از آن آلت را شستشو دهید . این کار را به مدت شانزده هفته انجام دهید .

در صورت سخت شدن کنترل انزال در هنگام ماساژ می توانید از اسپری تاخیری استفاده کنید .

منع مصرف 

هرگز با آلت آغشته به ژل ایموشن مشکی اقدام به رابطه جنسی نکنید و تحت هیچ شرایطی نباید واژن بانوان به این ژل آغشته گردد .

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

          

طراحی سایت و پشتیبانی فنی: کانون تبلیغات پاسارگاد

سئوال دارید؟ ما همواره پاسخگوی شما هستیم.

   ارتباط از طریق واتس آپ   

سبد خرید شما خالی است!

ژل کانفیدنس ایموشن مشکی محصولی منحصر به فرد برای افزایش سایز و اندازه آلت تناسلی در مردان است. فرمولاسیون این محصول بر پایه آب است و آسیبی به سلامتی وارد نمی کند.

یکی از سوالات رایج در مورد افزایش حجم آلت تناسلی این است که آیا لذت جنسی با اندازه آلت تناسلی ارتباط دارد یا خیر! بهتر است بدانید که در گذشته این باور غلط وجود داشته است که هر چقدر اندازه آلت تناسلی بزرگتر باشد، لذت جنسی بیشتر می شود. اما امروزه تمامی سکس درمان گران بر این نظر هستند که اندازه آلت تناسلی ارتباطی به کیفیت رابطه جنسی ندارد.

داروخانه آنلاین با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را فراهم ساخته است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید. مشاوره های داروخانه آنلاین در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را در مورد انواع مکملها به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.

در داروخانه آنلاین دکتر دیلی محصولاتی که نیاز به نسخه دارند عرضه نمی شود تمام محصولات داخل سایت نیازی به نسخه پزشکی ندارند. رد کردن

42,000 تومان

معرفی کامل ژل ایموشن مشکی

برای اکثر اشخاص که به دنبال راهی برای افزایش اندازه آلت تناسلی هستند این سؤال پیش خواهد آمد که

بیشتر آقایان گاهی در مرحله ای از زمان در زندگی خود دچار تشویش و تردید در باره سایز آلت تناسلی خود می شوند.

ژل ایموشن مشکی

گاهی نامناسب بودن سایز آلت تناسلی در آقایان باعث بروز مشکلات زیادی اعم از رابطه زناشویی و نبود لذت جنسی می شود.

روش های بسیاری برای افزایش و حجم آلت تناسلی وجود دارد که یکی از این راهها استفاده از ژل حجم دهنده ایموشن مشکی است.

این ژل با دارا بودن ترکیبات مفید و افشره های گیاهی اعم فلفل و لیمو توانسته باعث حجم دهندگی و همچنین باعث افزایش سایز آلت تناسلی مردان شود.

کلیه لوسیون به کار رفته در این محصول ضد باکتری هستند که از عفونت و رشد و افزایش باکتری ها جلوگیری به عمل می آورد. ساختار این محصول از مواد گیاهی و طبیعی می باشد به همین دلیل در آب قابل حل هستند و به راحتی می توان با آب آن را شستشو داد. ژل ایموشن مشکی را نباید هم زمان با رابطه جنسی مصرف کرد. متأسفانه مسئله مربوط به روابط جنسی یکی از مهم ترین معضلاتی است که باعث بی میلی روابط زوج ها می شود. حس خجالت مانع از گفتن این مسئله می شود و سرانجام به یک بیماری مشکل ساز و نهفته تبدیل می شود.

 

 

اگر به دنبال یک محصول ژل حجم و افزایش سایز آلت تناسلی خود هستید پس گاهی این سؤال پیش می آید که آیا استفاده از ژل مشکی ایموشن مناسب است؟ استفاده از ابن ژل کارایی مناسب دارد به دلیل وجود مواد طبیعی و گیاهی عوارضی ندارد و به این نکته توجه داشته باشید که فقط برای افزایش سایز بکار می رود و هیچ تأثیری بر روی انزال زود رس ندارد‌.

 

ژل ایمشون زرد روان کننده مناسب برای کسانی که از خشکی واژن رنج میبرند .کارایی این محصول فقط روان کننده می باشد

محصولی بعدی ژل ایموشن قرمز تنگ کننده واژن می باشد . با اعصاره انار برپایه آل ساخته شده

اگر به دنبال تاخیری هستی میتوانید ژل ایمشون آبی بخرید . با ۲ درصد لیدوکائین مناسب برای قبل از نزدیکی

اگر از کرم و قرص راضی نیستید ما به شما خرید اسپری تاخیری ایموشن رو پیشنهاد میکنیم . تاخیر بدونه بی حسی و قوی

برای حجم دهندگی و افزایش سایز آلت تناسلی بهتر است به مدت ۸ الی۱۶ هفته روزانه ۲ بار از ژل ایموشن مشکی استفاده کرد تا بتوانید به نتیجه ای که مدنظرتان است برسید. برای اینکه به نتیجه تقریباً ۸۰ درصدی برسید بهتر است ۴ نوبت آن را انجام دهید. برای اعمال این محصول کمی از آن را با دست روی آلت تناسلی بمالید برای اینکه کارایی ژل ایموشن مشکی مشاهده شود بهتر است انگشتان دست را دور آلت تناسلی حلقه کنید و به مدت ۳ الی ۵ دقیقه به حالت کششی از بخش انتهایی به قسمت بالا (از قسمت شکم رو به کلاهک آلت) ماساژ دهید. بهترین راه برای اینکه آسیبی به آلت تناسلی نرسد این کار را باید آرام انجام دهید و بعد از ۵ دقیقه آن را با آب سرد بشویید.

بهتر است فقط به اندازه لازم از ژله حجم دهنده ایموشن مشکی استفاده کنید به طوری که فقط آلت را مرطوب کند تا به نتیجه دلخواه خود برسید. زمانی که آلت را شستشو دادید آن را با حوله ای گرم خشک کنید و بعد از گرم شدن به تمرینات افزایش سایز و حجم که همان روش پنیمور گفته می شود بپردازید. ناگفته نماند می توانید برای امتحان کوتاه مدت این ژل قبل از رابطه جنسی از آن استفاده کنید اما قبل از رابطه حتماً باید آلت را بشویید و نباید این محصول تحت هیچ شرایطی با واژن همسرتان تماس داشته باشد.

 

با استفاده از این محصول ۲۰ تا ۲۵ درصد امکان افزایش سایز فعلی آلت تناسلی وجود دارد اما این نوع عملکرد برای تمامی آقایان یکسان نیست عواملی چون ژنتیک، نوع تغذیه، سن و سال، آناتومی بدن و آب و هوایی که شخص در آن سکونت دارد بی تأثیر نخواهد بود.

فرم سفارش ژل ایموشن طوسی تقویت نعوظ

ژل ایموشن مشکی با ماده معطر فلفل و لیمو یکی از پر طرفدارترین انواع محصولات کمپانی ایموشن می باشد‌. از کارایی ژل ایموشن مشکی می توان به افزایش سایز و حجم آلت تناسلی مردان اشاره کرد. این محصول کاملاً گیاهی و طبیعی می باشد و طبق ادعای پدیدآورنده این ژل کلاً ضد باکتری است و قابل حل در آب است. مواد سازنده این محصول عبارت‌اند از کاربومر، گلیسیرین نچرال، آب تصفیه شده پروپیلن و…

کارایی ژل ایموشن مشکی فقط خاصیت افزایش حجم را دارد و مصرف آن هیچ گونه تأثیری در رفع زود انزالی نخواهد داشت. این محصول مورد تأیید بهداشت و درمان می باشد و ساخت کشور عزیزمان ایران است. اگر سعی در افزایش سایز آلت تناسلی خود دارید می توانید به گیاهان دارویی نیز تکیه کنید.

چند نوع گیاه وجود دارند که جریان خون را به صورت مقطعی در آلت تناسلی آقایان جاری کرده و سایز آن و حالت نعوظ را افزایش می دهد. گاهی علاوه بر استفاده از این نوع گیاهان باید رژیم غذایی خود را تغییر دهید و کم کردن وزن می تواند یک راه مناسب جهت رسیدن به خواسته شما خواهد بود‌ و همچنین استفا‌ده از ژل ایموشن مشکی نیز توصیه می شود. این روش ها بسیار مناسب تر و ایمن تر از راه های خطرناک مانند جراحی است.

در زندگی مشترک یکی از مهمترین مسئله لذت بردن کافی از رابطه جنسی است. بیشتر افراد بر این باور غلط هستند که سایز و حجم آلت تناسلی مادر زادی است و به هیچ عنوان نمی توان در آن تغییری ایجاد کرد اما باید این را هم دانست که با پیشرفت علم خیلی از مشکلات حادتر از آن هم حل شده است. پس این مورد هم با روش های علمی قابل حل است استفاده از ژل حجم دهنده ایموشن مشکی می تواند روشی اثر گذار در این باره باشد.

 

این ژل دارای خاصیت درمانی می باشد . پس استفاده قبل نزدیکی حجم لجظه ایی به شما نمی دهد.

ایموشن مشکی ۷۵ میلی گرم هست

و باید روزی دوبار از این کرم استفاده کنید . و الت خود رو با یک گرم از این ژل آغشته نمایید.

سپس به مدت ۵ دقیقه آلت رو ماساژ دهید تا ویتامین ها و مواد داخل این کرم جذب پوست شود

طریقه ماساژ دادن : با دستان خود آلت رو از انتها بگیرید و به طرف سر آلت بکشید.

منبع مقاله ایموشن مشکی

خرید ژل ایموشن مشکی ؟

ژل ایموشن مشکی یک برند محبوب در بین خریداران میباشد. این ژل حجم دهنده یک محصول ایرانی و با کیفیت برای درمان کوچکی آلت تناسلی آقایان میباشد. برای خرید این محصول فقط کافیست فرم بالا را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و محصول را به هر روشی که شما بخواهید برایتان ارسال کنند.

 

طریقه مصرف ژل ایموشن مشکی ؟

برای رسیدن به آنچه که مد نظر دارید باید طول درمان این ژل را تا انتها ادامه دهید. طریقه مصرف به این صورت است که روزی دوبار هر بار به مدت ۵ دقیقه مقداری از ژل را به آلت تناسلی خود مالیده و ورزش دهید. طول درمان ژل ایموشن مشکی بین ۶ تا۸ هفته میباشد.

 

ژل ایموشن مشکی

عوارض ژل ایموشن مشکی ؟

ژل ایموشن مشکی بر پایه آب ساخته شده و به راحتی در آب قابل حل است و دارای تائیدیه وزارت بهداشت میباشد و هیچ گونه مشکل و عوارضی بوجود نمی آورد.

EMOTION

ساخت این محصول بر پایه آب می باشد.

حجم دهنده و بزرگ کننده حاوی اسانس فلفل و لیمو مناسب برای آقایان

ایران شرکت ایموشن


عباس
– 17/06/1399

ایا تحویل درب منزل دارید ؟


مدیر سایت
– 17/06/1399

سلام نه متاسفانه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید – حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

این ژل با خاصیت افزایاین ژل با خاصیت افزایش دهنده حجم آلت سبب افزایش رضایت جنسی زوجین میگرددش دهنده حجم آلت سبب افزایش رضایت جنسی زوجین میگردد

ژل ایموشن مشکی

32,000 تومان 27,500 تومان

2 در انبار

ژل بزرگ کننده ایموشن مشکی خاصیت حجم دهندگی کوتاه مدت بدلیل وجود عصاره فلفل و لیمو را نیز دارد. پس از حدود یک هفته استفاده روزانه، میتوانید برای حجم دهندگی موقت در هنگام آمیزش نیز از آن استفاده نمایید. فقط حتما بعد از مصرف ژل ایموشن مشکی و قبل از شروع به آمیزش ، آلت خود را کاملا شستشو دهید.

ژل اعتماد به نفس ایموشن مشکی را بمدت ۸ تا ۱۶ هفته ۲ بار در روز بر روی آلت مالیده و به مدت ۳ تا ۵ دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از ۵ دقیقه آلت را شستشو دهید.

اگر در هنگام ماساژ، ژل بزرگ کننده ایموشن مشکی روی پوست موجود نبود، مجدد پمپاژ کنید. توجه کنید که در طول مدت ماساژ باید ژل ایموشن مشکی روی آلت وجود داشته باشد و خشک نشده باشد.

برای اخذ بهترین نتیجه، دوره کامل ۴ عددی ژل بزرگ کننده و حجم دهنده ایموشن مشکی از طرف سازنده محصول توصیه میشود (با توجه به پوست و ژنتیک فرد، بین ۳ تا ۶ عدد می بایست مصرف گردد).

نکته: ژل بزرگ کننده ایموشن مشکی خاصیت حجم دهندگی کوتاه مدت بدلیل وجود عصاره فلفل و لیمو را نیز دارد. پس از حدود یک هفته استفاده روزانه، میتوانید برای حجم دهندگی موقت در هنگام آمیزش نیز از آن استفاده نمایید. فقط حتما بعد از مصرف ژل ایموشن مشکی و قبل از شروع به آمیزش ، آلت خود را کاملا شستشو دهید.

توجه: میزان تاثیر ژل بزرگ کننده ایموشن مشکی مانند دیگر محصولاتی که بر روی فیزیک بدن تاثیر می گذارند، بستگی به مواردی چون ژنتیک ، نوع پوست ، آب و هوای محل زندگی ، نوع تغذیه ، سن و غیره دارد.

حجم دهنده و افزایش قطر آلت تناسلی آقایان

افزایش تا ۲۰ درصد طول و قطر آلت

بخشی از مشکلات زناشویی بخاطر وجود مینی پنیس در آقایان است

کمک به افزایش حجم و سایز مرد بصورت دائمیبخشی از مشکلات زناشویی بخاطر وجود مینی پنیس در آقایان است

قابل استفاده در هر ساعت از شبانه روز

واژن خانمها نباید به هیچ عنوان به ژل ایموشن مشکی آغشته گردد

بعلت وجود عصاره فلفل ، از مصرف ژل ایموشن مشکی در حین نزدیکی خودداری نمایید

دارای مجوز وزارت بهداشت به شماره: ۱۲۲۸۱۸۵۲۷۴

برای دیدن انواع ژل ها کلیک کنید .

بزرگ کننده

ایموشن

بزرگ کننده آلت

آقایان

سازمان غذا و دارو

1228185274

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

برای ثبت دیدگاه، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، دیدگاه شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.


کد تایید *


لوازم الکتریکی همراهDownloads-icon


پخش‌کننده MP3 و MP4Downloads-icon

ژل ایموشن مشکی
ژل ایموشن مشکی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *