کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی
کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

گروه ایران مشاوره

نظری بدهید


پس از اعلام نتایج کنکور ارشد سراسری وضعیت تمامی شرکت کنندگان در آزمون آن برای فرآیند انتخاب رشته مشخص می شود. داوطلبانی که در دانشگاه های مختلف مجاز به انتخاب رشته ارشد می شوند، می توانند در موعد مقرر، لیست انتخابی خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا دانشگاه آزاد به ثبت برسانند.

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان در فاصله بین اعلام نتایج اولیه و مرحله انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد این است که آیا با رتبه و تراز مکتسبه خود، می توانند در رشته و یا دانشگاه مورد نظرشان قبول شوند یا خیر؟ پاسخ به این سوال کمی دشوار است و در واقع نمی توان به طور دقیق اظهار نظر کرد. چرا که عواملی مانند ظرفیت دانشگاه ها، تعداد شرکت کنندگان آزاد و دارای سهمیه و … همگی در دوره های مختلف، متغیر هستند و بسیار در قبولی داوطلبان تاثیرگذارند. اما راهی وجود دارد که پذیرفته شدگان می توانند به صورت حدودی احتمال قبولی خود را تخمین بزنند و آن هم بررسی کارنامه شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال های گذشته می باشد. در این مطلب قصد داریم نمونه کارنامه های رشته “طراحی صنعتی” آزمون کارشناسی ارشد سال های قبل را ارائه دهیم.

علاقه مندان به تحصیل در رشته طراحی صنعتی مقطع کارشناسی ارشد، می توانند با بررسی درصد، رتبه و تراز داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد سال های گذشته، با آگاهی بیشتری نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

پیش از مراجعه به دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد و استخراج کد رشته های مورد علاقه از آن، بهتر است داوطلبان نگاهی به کارنامه های قبولی رشته یا رشته های مورد نظر در سال های قبل بیاندازند تا بتوانند تشخیص دهند حدودا چند درصد شانس پذیرش در رشته و دانشگاه انتخابی را دارند. این اقدام می تواند در راستای کسب موفقیت بهتر در مرحله اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد تا حد زیادی به داوطلبان یاری رساند. در ادامه جداولی را مشاهده می کنید که دربردارنده جزئیات قبولی داوطلبان در رشته طراحی صنعتی مقطع کارشناسی ارشد سال گذشته می باشد.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هارتبه قبولی ارشد کارنامه ارشد

3 ساعت پیش

2 روز پیش

2 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

مجموعه طراحی صنعتی یکی از رشته‌های زیرمجموعه گروه هنر در آزمون کارشناسی ارشد است. با توجه به ادغام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان پذیرش در مقطع ارشد رشته طراحی صنعتی دانشگاه‌های سراسری و آزاد لازم است در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کنند.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

داوطلبان عزیز می‌توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد به صفحه مربوطه مراجعه نمایند تا مشاورین ما به صورت کاملاً رایگان به سؤالاتشان پاسخ دهند.

مطابق دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹، برخی دانشگاه‌ها در رشته طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرند.

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

ضریب تأثیر دروس امتحانی در گرایش‌های مختلف رشته طراحی صنعتی در آزمون کارشناسی ارشد متفاوت است. بنابراین داوطلبانی که علاقه‌مند به پذیرش در گرایش خاصی از این رشته در مقطع ارشد هستند، لازم است نسبت به بررسی سرفصل‌ها و ضرایب دروس امتحانی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند. این اطلاعات از طریق صفحه زیر قابل مشاهده است:

سازمان سنجش نسبت به پذیرش دانشجو در گرایش‌های مختلف رشته طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های مختلف در سطح کشور اقدام می‌کند که فهرست دانشگاه‌های دارای پذیرش این رشته در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری قابل مشاهده است. همچنین فهرست واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع ارشد در رشته طراحی صنعتی دانشجو می‌پذیرند نیز از طریق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در دسترس است.

ظرفیت پذیرش دوره‌های مختلف روزانه، شبانه، پردیس، غیرانتفاعی، پیام نور و مجازی و نیز دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از طریق صفحه زیر قابل مشاهده است:

همچنین برای مشاهده دانشگاه‌های دارای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد طراحی صنعتی می‌توانید به صفحه زیر مراجعه کنید:

سؤالات و پاسخنامه‌های کلیدی آزمون کاشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی از طریق صفحات زیر به صورت رایگان قابل دریافت است:

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ طراحی صنعتی

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۷-۹۸ طراحی صنعتی

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ – ۹۶ مجموعه طراحی صنعتی

دانلود سوالات آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ – ۹۵ مجموعه طراحی صنعتی

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی ۹۴-۹۵

دانلود سوالات کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی ۹۳-۹۴

دانلود تست کارشناسی ارشد مجموعه طراحی صنعتی ۹۲-۹۳

دانلود سوال کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی ۹۱

در پذیرش کنکور کارشناسی ارشد، پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد از سوی سازمان سنجش (اعلام رتبه کسب‌شده در کنکور و مجاز بودن یا نبودن جهت انتخاب رشته در دوره‎های مختلف)، داوطلب می‎تواند در صورت مجاز شدن در مرحله انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مربوط به دوره‎های مختلف دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اقدام نماید.

اطلاع از رتبه‌های قبولی دانشگاه‌های مختلف در رشته طراحی صنعتی می‌تواند کمک زیادی به داوطلبان این رشته جهت انتخاب رشته هر چه دقیق‌تر نماید تا فرصت‌های احتمالی خود را از دست ندهند.

 

منبع: گروه وب‌گردی سایت مسترتست

 

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.

ورودی 93: دانشگاه الزهرا روزانهرتبه کل: 78زبان: 10مبانی:40تاریخ:45مواد:45 

 

 ورودی 93: روزانه دانشگاه تبریزرتبه تئوری: 49رتبه عملی: 23زبان: 4.44مبانی:42.22تاریخ: 51.67ساخت و تولید: 48.33

 ورودی 94 رتبه تئوری: 80زبان: 22.22مبانی: 28.89 تاریخ: 13.33 مواد: 28.33 

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

 

 

تلفن تهیه جزوات و کتب 09106582308

 

عناوین دروس امتحانی

 

1- کتاب زبان عمومی و تخصصی، با ضریب 2

 

2- جزوه و کتاب مبانی نظری طراحی صنعتی (مبانی طراحی صنعتی، مبانی هنرهای تجسمی، مهندسی فاکتورهای انسانی، مباحث پروژه های طراحی صنعتی، ارزیابی و اقتصاد مدیریت تولیدات صنعتی، جامعه شناسی صنعتی)،با ضریب 3

 

 3- جزوه تاریخ هنر و طراحی صنعتی ایران و جهان (آشنایی با هنر در تاریخ، تاریخ طراحی صنعتی، هنر و طرح اشیا در تمدن اسلامی)،با ضریب2

 

 4- جزوه مواد، ساخت و تولید (مدلسازی، مواد و رو شهای ساخت، طراحی فنی، فیزیک و هندسه)، با ضریب 3

 

5- جزوه پروژه عملی طراحی صنعتی. با ضریب 4

 

تلفن تهیه جزوات و کتب 09106582308 با قیمت 350 هزار تومان در سال 1394

 

علاقه مندان رشته کارشناسی ارشد طراحی صنعتی باید پس از قبولی در آزمون کتبی کنکور سراسری ارشد، در آزمون عملی این رشته شرکت و در آن قبول شوند.در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور ارشد و نیز افرادی که در بازار کار به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحدهای کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، دانشگاه های دارای رشته کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، بازارکار، وضعیت استخدام و آینده شغلی رشته کارشناسی ارشد طراحی صنعتی ارایه می شود.

تلفن تهیه جزوات و کتب 09106582308

تعداد کل واحدها : 38 واحددروس اصلی و تخصصی : 30 واحددروس انتخابی : 2 واحدپایان نامه : 6 واحد

دانلود آخرین نسخه برنامه درسی (سرفصل) و تعداد واحدهای کارشناسی ارشد طراحی صنعتی (52KB)

دانشگاههایی که در رشته کارشناسی ارشد طراحی صنعتی پذیرش دانشجو دارند(بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد 94)

دانشگاه الزهرا

دانشگاه هنر تهران

دانشگاه تهران

دانشگاه علم و صنعت

دانشگاه هنر اسلامی تبریز

 

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

تلفن تهیه جزوات و کتب 09106582308


Downloads-icon

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی 98  موضوع هدف مقاله پیش روی شماست. حتما تا بحال اتومبیل های زیادی را دیده اید که می گویند این خودرو از لحاظ فنی فوق العاده است اما وقتی شما ظاهر آن را می بینید هیچ دلتان نمی خواهد راننده چنین اتومبیل به اصطلاح بی قیافه ای باشید. اهمیت وجود طراحان صنعتی با نگاه هنری و خلاقیت بالا در همین یک صنعت بسیار پر اهمیت می تواند خود را به خوبی نشان دهد. طراحی صنعتی را در کدام بخش یک اتومبیل می توانید نادیده بگیرید از صفحه کنترل سرعت گرفته تا فرم دنده و فرمان و دریچه کولر و کنسول و هرآنچه در داخل اتومبیل است. و یا شکل ظاهری و بیرونی مانند در و شیشه ها و دستگیره و چراغ ها همه و همه باید هم بر اساس اصول مهندسی و کاربردی و هم از لحاظ زیبا شناسی طراحی شوند. در این عصر دیگر تنها کاربرد ها و باطن ابزار و وسایل از اهمیت برخوردار نیست. در دنیایی که زیبایی و زیبا پسندی در تمام ابعاد حتی طراحی سطل های زباله پراهمیت است باید و باید از وجود طراحان صنعتی خلاق و خوش ایده که با در نظر گرفتن اصول مهندسی طراحی کنند بهره برد.

طراحی محصولات مثل لوازم خانگی، مبلمان اداری و خانگی، وسایل صوتی و تصویری، ماشین های اداری، نوشت افزار، اسباب بازی و غیره. طراحی دکوراسیون شامل دکوراسیون خانگی، آشپزخانه و کابینت، اداری، تجاری و غیره. طراحی محیطی فضا، چیدمان و مبلمان شهری و فضاهایی مانند پارک ها، پاساژ ها، ایستگاه های اتوبوس،  تاکسی و مترو تمام محیط های عمومی. طراحی خودرو طراحی بدنه و نمای داخلی خودرو. و طراحی بسته بندی م یتواند جز حیطه های کاری یک طراح صنعتی باشد. شما می توانید در شرکت های خصوصی و دولتی بسیار ی مشغول به کار شوید. از شرکت های خودروسازی گرفته تا انواع شرکت ها ی تولیدی هر لوازمی. طراحی داخلی خانه و کابینت تا کار در شهرداری ها و طراحی شهری

در صورتی که درباره ی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی، کارنامه قبولی و تخمین رتبه قبولی و رتبه قبولی کنکور ارشد طراحی صنعتی 98 ،  به سوال و یا ابهامی برخوردید می توانید از مشاوران خودتان در مشاور گروپ صحیح ترین و بروز ترین راهنمایی ها را گیاهیفت نمایید. ما تا آخر مسیر همراه شماییم.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071614 (بدون پیش شماره)

شماره تماس مخصوص استان تهران 9092301613

سر فصل ها

رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی 98 در این بخش به محض دستیابی به اطلاعات صحیح و قابل استناد ، قرار خواهد گرفت.

رتبه قبولی کنکور ارشد طراحی صنعتی 98

به زودی

دروسی که داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی باید خود را برای آن آماده نمایند شامل عناوین زیر می شود:

طراح اصلاحی دقیقا چه کار ی انجام می دهد؟

اصلاح خصوصیات عملکردی یا فرمی یک محصول به منظور بهبود کارایی آن را طراحی اصلاحی می گویند. گاه یک محصول از جهات مختلف مناسب است. اما نقایصی در طراحی آن وجود دارد که می تواند از یک سری کارایی ها و توانمندی های آن بکاهد. در این شرایط طراحی از ابتدا کار صحیحی نیت و بهتر است که طراحی قبلی حدالامکان اصلاح شود.

کدام دانشگاه ها در مقطع ارشد رشته طراحی صنعتی را ارائه می دهند؟

دانشگاه تهران، هنر تهران، هنر تبریز، آزاد تهران و امیرکبیر.

دوره ارشد طراحی صنعتی با کارشناسی چه تفاوت عمده ای دارد؟ آیا برای ارشد طراحی صنعتی بخوانیم؟

دروس دوره ارشد نسبت به دوره کارشناسی بیشتر جنبه نظری داشته و نیازی به کارگاه های آموزشی ندارد. این دوره کارشناسی ارشد 32 واحد است که 6 واحد آن پایان نامه می باشد. البته با وجود گسترش کارکرد این رشته در ایران و اهمیت سازمان ها به موضوع طراحی صنعتی. می توان امید داشت که فارغالتحصیلان این رشته در مقطع ارشد بسیار موفق شوند.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [
{
“@type”: “Question”,
“name”: “طراح اصلاحی دقیقا چه کار ی انجام می دهد؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: ” اصلاح خصوصیات عملکردی یا فرمی یک محصول به منظور بهبود کارایی آن را طراحی اصلاحی می گویند. گاه یک محصول از جهات مختلف مناسب است. اما نقایصی در طراحی آن وجود دارد که می تواند از یک سری کارایی ها و توانمندی های آن بکاهد. در این شرایط طراحی از ابتدا کار صحیحی نیت و بهتر است که طراحی قبلی حدالامکان اصلاح شود.”
}
}
, {
“@type”: “Question”,
“name”: “کدام دانشگاه ها در مقطع ارشد رشته طراحی صنعتی را ارائه می دهند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “دانشگاه تهران، هنر تهران، هنر تبریز، آزاد تهران و امیرکبیر.”
}
}
, {
“@type”: “Question”,
“name”: “دوره ارشد طراحی صنعتی با کارشناسی چه تفاوت عمده ای دارد؟ آیا برای ارشد طراحی صنعتی بخوانیم؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “دروس دوره ارشد نسبت به دوره کارشناسی بیشتر جنبه نظری داشته و نیازی به کارگاه های آموزشی ندارد. این دوره کارشناسی ارشد 32 واحد است که 6 واحد آن پایان نامه می باشد. البته با وجود گسترش کارکرد این رشته در ایران و اهمیت سازمان ها به موضوع طراحی صنعتی. می توان امید داشت که فارغالتحصیلان این رشته در مقطع ارشد بسیار موفق شوند.”
}
}
]
}

اصلاح خصوصیات عملکردی یا فرمی یک محصول به منظور بهبود کارایی آن را طراحی اصلاحی می گویند. گاه یک محصول از جهات مختلف مناسب است. اما نقایصی در طراحی آن وجود دارد که می تواند از یک سری کارایی ها و توانمندی های آن بکاهد. در این شرایط طراحی از ابتدا کار صحیحی نیت و بهتر است که طراحی قبلی حدالامکان اصلاح شود.

دانشگاه تهران، هنر تهران، هنر تبریز، آزاد تهران و امیرکبیر.

دروس دوره ارشد نسبت به دوره کارشناسی بیشتر جنبه نظری داشته و نیازی به کارگاه های آموزشی ندارد. این دوره کارشناسی ارشد 32 واحد است که 6 واحد آن پایان نامه می باشد. البته با وجود گسترش کارکرد این رشته در ایران و اهمیت سازمان ها به موضوع طراحی صنعتی. می توان امید داشت که فارغالتحصیلان این رشته در مقطع ارشد بسیار موفق شوند.

جهت مشاوره در زمینه رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

 

رشته طراحی صنعتی یکی از رشته هایی است که مورد علاقه بسیاری از افرادی است که داوطلب کنکور هنر می باشند. به همین دلیل بسیاری از داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل و انتخاب رشته در این موضوع می باشند. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی 98 – 99 صحبت کنیم و به این موضوع بپردازیم که با چه رتبه ای طراحی صتعتی قبول میشم؟ صحبت نماییم.

هر ساله کارنامه افرادی که موفق به کسب رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی می شوند با سال های گذشته متفاوت می باشد و به همین دلیل نمی توان همیشه نمی توان به صورت ثابت در رابطه با اینکه با چه رتبه ای طراحی صتعتی قبول میشم؟ سخن گفت. اما به طور میانگین با کسب رتبه ای خاص می توان برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقتان از احتمال پذیرش آگاه شوید. در ادامه قصد داریم تا برخی از کارنامه های سال های گذشته را مشاهده نمایید.

 

 

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

حداقل رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی 98 – 99 چه رتبه ای می باشد؟

آیا رشته طراحی صنعنتی بدون آزمون نیز وجود دارد؟

چارت درسی رشته طراحی صنعتی شامل چه دروسی می باشد؟

حداقل درصدهای لازم برای کسب رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی 98 – 99 چند درصد می باشد؟

 

 

 

جهت اطلاع دقیق از حداقل رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی 98 – 99 و دریافت توضیحات بیشتر در رابطه با چه رتبه ای طراحی صتعتی قبول میشم؟ با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل

 

 

هر ساله نحوه طرح سوالات متفاوت می باشد و همین موضوع بر رتبه قبولی داوطلبان تاثیر گذار می باشد. به همین دلیل برای قبولی نمی توان همیشه رتبه شما تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال به نسبت ظرفیت های تعیین شده هر یک از دانشگاه ها می توان رتبه فرد داوطلب متفاوت می باشد. همچنین نحوه پذیرش که به صورت تنها مرد و تنها زن نیز در احتمال قبولی شما تاثیر گذار خواهد بود.

آنچه در ادامه به عنوان کارنامه قبولی رشته طراحی صنعتی 98 – 99 برای شما ارائه خواهد گردید، در رابطه با کارنامه های سال های گذشته می باشد. همچنین با توجه به اینکه سهمیه های در نظر گرفته برای هر یک از داوطلبان در مناطق مختلف متفاوت می باشد، به همین دلیل ما تمامی کارنامه ها در هر یک از مناطق را برای شما فراهم نموده ایم تا از این موضوع اطلاع یابید که با چه رتبه ای طراحی صنعتی قبول میشم؟

 

 

( روزانه )

 

 

( روزانه )

 

 

( روزانه )

 

 

 

 

 

برای کسب رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی 98 – 99 لازم است شما رتبه سه رقمی کنکور را کسب نمایید و با توجه به نوع گزینش در رشته مورد نظر پذیرفته شوید.

 

 

 

 

 

 

 

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

 

قبل از اینکه به موضوع رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی 98 – 99 بپردازیم بهتر است به این موضوع دقت نمایید که آیا می توانید در این رشته ادامه تحصیل دهید با خیر؟ برخی از داوطلبان بنا به دلایلی ممکن است پس از پذیرش دچار مشکلاتی شوند و یا اینکه نتوانند آنطور که باید و شاید از پس از این رشته بر بیایند. چارت درسی این رشته همانند سایر رشته های دیگر شامل دروس عمومی و اختصاصی می باشد.

همانند سایر رشته های دانشگاهی دیگر در برخی از رشته ها دروس پایه ای وجود دارد و برخی از دروس دیگر به صورت دروس اختصاصی منحصر به رشته مورد نظر می باشد. برخی از دروس شامل دروس پایه ، دروس عمومی و همچنین دروس تخصصی را برای شما ارائه نموده ایم. ممکن است به نسبت به دانشگاه های دیگر در برخی از دروس متفاوت باشند.

 

دروس عمومی

دروس پایه رشته طراحی صنعتی

 

دروس اصلی رشته طراحی صنعتی

 

دروس تخصصی رشته طراحی صنعتی

 

 

 

متاسفانه تمامی دانشگاه های کشور دارای رشته طراحی صنعتی نمی باشند. و به همین دلیل این موضوع قبولی در این دانشگاه ها را برای داوطلبان با سختی بیشتری رو به رو می نماید. از جمله دانشگاه های دارای رشته طراحی صنعتی شامل دانشگاه های الزهرا ، دانشگاه تهران ، دانشگاه سمنان، دانشگاه های هنر اسلامی تبریز ، دانشگاه هنر اصفهان ، دانشگاه هنر تهران ، دانشگاه علم و صنعت ف دانشگاه بوعلی سینا رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی 98 – 99 متفاوت می باشد.

همچنین با توجه به اینکه هر ساله رقابت برای پذیرش در دانشگاه های سراسری سخت تر گذشته می باشد، هیمن مسئله می تواند بر حداقل درصدهای مورد نیاز برای قبولی شما تاثیر گذار باشد. رشته طراحی صنعتی یکی از رشته هایی است که رقابت آن به نسبت سایر رشته های دیگر رقابت شدیدتری را موجب شده است.

 

 

یکی از محاسن بسیار بزرگی که برای رشته طراحی صنعتی وجود دارد این است که افراد خلاق می توانند در آن به هر نوع طرحی که مایل می باشند دست بزنند. در واقع دارا بودن خلاقیت شرط اول و قبل از کسب رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی می باشد. شما می توانید کاملا ایده پردازی کنید و آنچه را که در ذهن دارید به یک طرح کاملا زیبا تبدیل نمایید. در هر موردی می توانید مشکلاتی که در طرح های گذشته وجود داشته است را به صفر کاهش دهید.

اگر به طراحی هایی که یک طراح صنعتی داشته است توجه نمایید، متوجه خواهید شد که لازمه این رشته توجه به جزئیات می باشد. زیرا شما هنگامی می توانید یک اثر هنری را خلق نمایید که بتوانید به تمام جزئیات توجه نمایید و به درستی ایده مورد نظر خود را پیاده نماید. در صورتی که شما در این رشته فارغ التحصیل شوید، یکی از مواردی که لازمه کار شما محسوب می شود ، مدیریت زمان و همچنین تحویل به موقع طرح ها و پروژه هایی است که بر عهده گرفته اید.

از دیگر خضوصیاتی که برای افرادی که موفق به کسب رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی شده اند ضروری می باشد این است که بتوانید ارتباط موثری با مشتریان خود داشته باشید. زیرا بخش مهمی از کار شما همین است که بتوانید رضایت مشتری خود را جلب نمایید. استعداد در این رشته بسیار تعیین کننده می باشد. در صورتی که دارای استعداد باشید می توانید بسیار بیشتر در این رشته ادامه دهید و بهترین فرد در رشته خود باشید.

 

داوطلبانی که موفق به کسب رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی شده اند، لازم است در طول دوران تحصیلی خود از مهارت های نرم افزاری برخوردار باشند. این مهارت ها برای تمامی دانشجویان الزامی می باشد و به همین دلیل در صورتی که بتوانید با استفاده از این نرم افزار ها مهارت ها تسلط یابید، می توانید به طرح ها و ایده های ذهنی خود جامعه عمل بپوشایند. خوشبختانه امکان ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در ایران وجود دارد.

نرم افزارهای مورد نیاز برای رشته طراحی صنعتی :

Rhinoceros : نرم افزار طراحی صنعتی به صورت 3 بعدی

Autodesk Alias Automotive :

نرم افزار قدرتمند طراحی صنعتی اتومبیل و خودرو دو بعدی و سه بعدی

Solidworks : نرم‌افزار طراحی قطعات (دریافت بسته آموزش نرم افزار Solidworks )

V.RAY : نرم افزار طراحی پرزانته محصول، فضای داخلی و خارجی

MAYA : نرم افزار طراحی سه بعدی

 

 

 

همانطور که ملاحظه نمودید ، درصدهای هر داوطلب در هر یک از مناطق و سهمیه ها متفاوت می باشد. به همین دلیل پذیرش شما تحت تاثیر این امر می تواند تغییر نماید. مناطق مورد نظر در قبولی و همچنین کسب رتبه مورد نظر تاثیر گذار می باشد. آنچه در این مقاله برای شما ارائه نمودیم مربوط به سال های گذشته می باشد و قطعا جابه جایی در ظرفیت و همچنین سختی و آسانی آزمون می تواند بر این مورد بسیار تاثیر گذار باشد.

اگر می خواهید بدانید با چه رتبه ای طراحی صنعتی قبول میشم؟ باید بتوانید میانگین درصد خود را به میانگین درصدهای هر یک از داوطلبانی که پذیرفته شده اند برسانید. هیچ یک از دروس عمومی و تخصصی رو کنار نگذارید یا کم اهیمت نشمارید. تمامی این دروس هر کدام از اهمیت خاص خود برخوردار می باشند. به همین دلیل هر گونه کاهلی در این مورد می تواند به عدم دست یابی به نتیجه مورد نظر شما منجر شود.

چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با با چه رتبه ای طراحی صنعتی قبول میشم؟ و یا اطلاع از اینکه رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی می توانید با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید. مشاوران ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان ما علاوه بر ارائه کارنامه های رتبه های قبولی ، به شما کمک می نمایند تا از مشاوره لازم برای قبولی در رشته های مورد علاقتان نیز بهره مند گردید.

 

در صورت کسب رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی آیا امکان کار تضمینی و دولتی برای ما وجود دارد؟

هیچ فردی نمی تواند در رابطه با شغل آینده شما تضمینی را ارائه دهد. در واقع ما تنها می توانیم به شما بگوییم که امکان اشتغال پس از فراغت از تحصیل برای شما وجود دارد یا خیر؟ در صورتی که مایل به استخدام رسمی و دولتی می باشید، می توانید دانشگاه های دارای شرایط خاص را انتخاب نمایید که عموما پس از فارغ التحصیلی دانشحویان را رسما استخدام نمایید.

آیا رشته طراحی صنعتی تنها در مقطع کارشناسی پذیرش دارد؟

هزینه مربوط به شهریه دانشگاه های بدون کنکور رشته طراحی صنعتی به چه میزان است؟

تا چه مقطعی می توان در رشته طراحی صنغتی در ایران ادامه تحصیل داد؟

عمده بازار کار رشته طراحی صنعتی در چه مکان هایی می باشد؟

برای کسب رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی به طور معمول میانگین دروس عمومی و اختصاصی باید چه درصدهایی باشد؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده با مشاوران ایران تحصیل به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط

منابع کنکور هنر 98 نظام جدید

منابع کنکور هنر سازمان سنجش 98

منابع نظام جدید کنکور تجربی 98

روش های نوین مطالعه کنکور

روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری

رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی 98 – 99

با چه رتبه ای طراحی صنعتی قبول میشم؟

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی در مناطق مختلف متفاوت می‌باشد. به همین دلیل این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته طراحی صنعتی اختصاص داده‌ایم. همچنین علاوه بر ارائه اطلاعات در رابطه با رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی در مورد آخرین رتبه قبولی طراحی صنعتی ، پاسخ به سؤال با چه رتبه‌ای طراحی صنعتی قبول میشیم؟ و رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی در ادامه خواهیم پرداخت.

 

جهت اطلاع دقیق از رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی و رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته طراحی صنعتی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 سراسر کشور و  9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

کسب رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی با توجه به برنامه ریزی برای کنکور به صورت دقیق و همچنین با استفاده از رساندن حد نصاب درصد های هر یک از دروس مورد نیاز برای داوطلبان متقاضی این رشته امکان پذیر می باشد. آنچه شما بسیار بدان نیازمند خواهید بود، کسب اطلاعات در رابطه با فنون انتخاب رشته است. زیرا انتخاب رشته کنکور اصول و قوانین مخصوص به خود را خواهد داشت که در صورت عدم آگاهی نخواهید توانست به موفقیت لازم دست یابید .

در ادامه به برخی از نمونه کارنامه های مختلفی که موفق به کسب رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی شده اند، اشاره خواهیم نمود و این اطلاعات را به داوطلبان متقاضی ارائه خواهیم داد. توجه داشته باشید که رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته طراحی صنعتی با توجه به سال های مختلف و سطح سوالات کنکور و همچنین ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته ها متفاوت خواهد بود .

 

 

رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی با توجه به ظرفیت وسطح هر دانشگاه متفاوت می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

با توجه به اینکه پذیرفته شدن در دانشگاه های مختلف در رشته طراحی صنعتی منوط به کسب رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی می باشد، بنابراین هر یک از این داوطلبان در صورت موفقیت در کس رتبه خواهند توانست در رشته مورد نظر خود پذیرفته شوند. بنابراین همانطور که ملاحظه می نمایید، درصد های هر درس در دانشگاه ها و رتبه های مختلف متفاوت می باشد.

در رابطه با آخرین رتبه قبولی طراحی صنعتی نمی توان به صراحت در رابطه با رتبه یکسانی در تمامی سال ها سخن گفت زیرا با توجه به شرایط موجود در هر دانشگاه، و تعداد ظرفیت در نظر گرفته شده را می توان در سال های مختلف به صورت متفاوت دانست. بنابراین برای قبولی در هر دانشگاه با توجه به سطح علمی همان دانشگاه شما نیازمند کسب رتبه متناسب برای پذیرفته شدن هستید.

با توجه به دانشگاه های مورد نظر و سطح آنان ، رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی را می توان متفاوت دانست. همچنین یکی از عواملی که برای قبولی و پذیرفته شدن در این رشته بسیار مهم می باشد، تاثیر سهمیه های مختلف در کنکور و همچینن اطلاع از  منابع کنکور هنر رشته طراحی صنعتی می باشد زیرا پذیرش در برخی از رشته های هنر بر اساس رتبه در سهمیه و یا رتبه کشوری صورت می پذیرد.

 

 

چنانچه مایل به ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی می باشید ابتدا باید موفق به کسب رتبه لازم برای ارشد رشته طراحی صنعتی باشید، می توانید با استفاده از کارنامه سال های گذشته از حدود رتبه ای برای قبولی در هر یک از دانشگاه اطلاعات لازم را کسب نمایید. رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی را با توجه به تفکیک هر دانشگاه برای شما ارائه خواهیم نمود. نکته قابل توجه این است که همانند سایر مقاطع تحصیلی این رتبه ها تحت تاثیر ظرفیت هر دانشگاه نیز می باشد.

دانشگاه پذیرفته شده: دانشگاه هنر تهران (روزانه)

دانشگاه پذیرفته شده : دانشگاه امیر کبیر

رتبه ها و درصدهای ارائه شده  مربوط به چند سال گذشته می باشد. به همین دلیل آگاهی  اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد، توجه به شرایط و ظرفیت سال جاری می باشد. که می توانید با استفاده از برقراری تماس با متخصصین ایران تحصیل نسبت به کارنامه های مورد نظر دسترسی داشته باشید.

 

 

همانطورکه در نمونه کارنامه های ارائه شده در رابطه با رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته طراحی صنعتی ملاحظه نمودید، برای قبولی در این دانشگاه و رشته های مورد نظر لازم است از رتبه های پایینی نسبت به سایر رشته ها برخوردار باشید. به این موضوع دقت لازم را داشته باشید که قبولی در هر دانشگاهی با توجه به حد نصاب همان دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

برای اطلاع دقیق در رابطه با رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته طراحی صنعتی می توایند با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. با استفاده از دریافت هر یک از کارنامه های موجود با استفاده از رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی در رابطه با قبولی و یا عدم قبولی در دانشگاه مورد نظر خود اطمیمان یابید.

همچنین امکان مشاوره تحصیلی تلفنی  و مشاوره قبولی در رشته طراحی صنعتی با استفاده از این تماس ایجاد شده است. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. جهت اطلاع دقیق و یافتن پاسخ کلیه سوالات خود در رابطه با رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی با متخصصین ما در تماس باشید.

 

 

نحوه گزینش برای قبولی در رشته طراحی صنعتی چگونه است ؟

تعداد ظرفیت رشته طراحی صنعتی در دانشگاه های مختلف در سال 98 چگونه است ؟

آیا می توان بدون کنکور وارد این رشته شد ؟

آزمون عملی رشته طراحی صنعتی به چه صورتی می باشد ؟

 

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

جهت اطلاع و یافتن پاسخ این سوالات با مرکز مشاوره ایران تحصیل با شماره های 9099072952 سراسر کشور و 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل؛ تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط : 

رشته های هنر بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه هنر تهران 98

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 98

رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری

برنامه ریزی کنکور 98

رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته طراحی صنعتی

رتبه لازم برای رشته طراحی صنعتی

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

در این مقاله می توانید رتبه ، درصد و کارنامه آخرین قبولی های رشته طراحی صنعتی در کنکور 95 – 96 را مطالعه کنید

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

برای مشاوره حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی در رشته طراحی صنعتی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 95 – 96

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل
درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

رشته طراحی صنعتی ترکیبی از هنر طراحی و آشنایی با صنعت است و مهمترین وظیفه یک طراح صنعتی در یک سازمان ایده پردازی و خلاقیت و نوآوری است . این رشته به دلیل این جذابیت ها مورد علاقه بسیاری از متقاضیان کنکور هنر 96 میباشد . برای کسب رتبه قبولی رشته طراحی صنعتی در انتخاب رشته 96 میبایست برنامه ریزی کنکور 96 خوب و دقیقی داشته باشید تا با تسلط بر همه دروس و آمادگی کامل وارد رقابت کنکور سراسری 96 شوید . در این مقاله حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته طراحی صنعتی در کنکور 95 – 96 با اطلاعات موجود از انتخاب رشته 95 در اختیارتان قرار گرفته است . همچنین میتوانید با مراجعه به نرم افزار انتخاب رشته هیوا اطلاعات قبولی های سایر رشته ها را نیز کسب نمایید .

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته طراحی صنعتی دولتی کنکور 95 – 96  در منطقه 1

ادبیات فارسی

68%

44%

46%

76%

56%

عربی

51%

3%

54%

23%

24%

دین و زندگی

47%

8%

66%

59%

91%

زبان انگلیسی

74%

48%

44%

7%

84%

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی

درک عمومی هنر

5%

14%

15%

30%

40%

درک عمومی ریاضی

19%

55%

56%

49%

93%

ترسیم فنی

7%

7%

14%

39%

54%

خلاقیت تصویری

42%

47%

27%

42%

84%

خلاقیت نمایشی

2-%

2%

7%

30%

22%

خلاقیت موسیقی

5%

0%

19%

14%

19%

خواص مواد

0%

0%

22%

0%

5%

رتبه در منطقه 1

841

761

260

158

5

رتبه کشوری

1565

1389

414

234

6

شهر محل سکونت

شیراز

شیراز

اصفهان

تهران

اصفهان

رشته محل قبولی

 ( روزانه )

دانشگاه سمنان

دانشگاه سمنان

دانشگاه هنراصفهان

دانشگاه علم وصنعت ايران -تهران

دانشگاه تهران

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته طراحی صنعتی دولتی کنکور 95 – 96  در منطقه 2

ادبیات فارسی

32%

4-%

26%

47%

47%

عربی

22%

19%

8%

7%

16%

دین و زندگی

4-%

80%

43%

47%

79%

زبان انگلیسی

52%

42%

0%

35%

62%

درک عمومی هنر

5%

16%

40%

20%

43%

درک عمومی ریاضی

20%

86%

27%

39%

43%

ترسیم فنی

12%

37%

9%

4%

24%

خلاقیت تصویری

55%

10%

39%

24%

30%

خلاقیت نمایشی

0%

5%

19%

32%

15%

خلاقیت موسیقی

2-%

0%

4%

10%

0%

خواص مواد

2-%

4%

0%

25%

0%

رتبه در منطقه 2

1354

476

285

205

151

رتبه کشوری

3558

1317

805

603

461

شهر محل سکونت

بهشهر

کرمان

کرمان

همدان

کرمان

رشته محل قبولی

 ( روزانه )

دانشگاه سمنان

دانشگاه الزهرا ( س ) -تهران

دانشگاه هنراصفهان

دانشگاه الزهرا ( س ) -تهران

دانشگاه الزهرا ( س ) -تهران

حداقل درصد دروس و رتبه لازم قبولی رشته طراحی صنعتی دولتی کنکور 95 – 96  در منطقه 3

ادبیات فارسی

8%

24%

31%

34%

30%

عربی

23%

20%

31%

11%

24%

دین و زندگی

36%

40%

32%

51%

54%

زبان انگلیسی

20%

7%

43%

0%

19%

درک عمومی هنر

4%

24%

19%

19%

25%

درک عمومی ریاضی

49%

9%

32%

47%

37%

ترسیم فنی

17%

2-%

14%

15%

10%

خلاقیت تصویری

20%

24%

15%

22%

42%

خلاقیت نمایشی

0%

5%

0%

0%

27%

خلاقیت موسیقی

0%

0%

0%

0%

0%

خواص مواد

0%

0%

0%

0%

4-%

رتبه در منطقه 3

528

415

298

198

64

رتبه کشوری

4017

3449

2770

2170

1038

شهر محل سکونت

جغتای

تایباد

گنبد

اسفراین

یاسوج

رشته محل قبولی

 ( روزانه )

دانشگاه سمنان

دانشگاه بوعلي سينا-همدان

دانشگاه الزهرا ( س ) -تهران

دانشگاه علم وصنعت ايران -تهران

دانشگاه علم وصنعت ايران -تهران

اطلاعات این مقاله مربوط به نفرات آخر پذیرفته شده در رشته طراحی صنعتی در دانشگاه دولتی روزانه در کنکور سراسری 95 میباشد . همانطور که میدانید برای کسب رتبه قبولی انتخاب رشته کنکور سراسری 96 میبایست میانگین درصد هایتان از آنچه در کارنامه های بالا مشاهده کردید بهتر و بیشتر باشد تا اطمینان بیشتری از قبولی داشته باشید . همچنین داشتن برنامه ریزی روزانه ، برنامه ریزی هفتگی و برنامه ریزی ماهانه دقیق و حساب شده و استفاده از فرصت هایی مانند فرصت طلایی عید و داشتن برنامه ریزی عید مناسب ، از دیگر ملزومات دستیابی به این هدف میباشد . متقاضیان علاقه مند به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 96 میتوانند با مراجعه به نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد هیوا ، آمار انتخاب رشته دانشگاه آزاد را مشاهده نمایند . ضمناً میتوانید از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری هیوا و انتخاب رشته مجازی هیوا برای کسب اطلاعات بیشتری از انتخاب رشته کنکور 96 نیز استفاده کنید . لازم به ذکر است کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا میتوانند همه روزه و از هرجای ایران که باشید با مشاوره تحصیلی تلفنی شما را برای کسب موفقیت در کنکور 96 راهنمایی نمایند . در پایان به متقاضیان شرکت در کنکور سراسری 97 توصیه میکنیم تا با مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی را در جهت برنامه ریزی کنکور 97 و کسب رتبه قبولی کنکور 97 کسب نمایند .

برای مشاوره حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم جهت قبولی در رشته طراحی صنعتی دانشگاه دولتی روزانه در کنکور 95 – 96

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 

سلام برای تحصیل دراین رشته باید چه کنکوری ثبت نام کرد ؟

سلام . باید در کنکور سراسری هنر شرکت کنین .


مقالات منتخب سردبیر

نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه

نرم افزار تخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه

راهنمای انتخاب رشته تجربی

راهنمای انتخاب رشته ریاضی

راهنمای انتخاب رشته انسانی

منتخب های خواندنی

آیا مهارت خودشناسی دارید

مشکلات خود را به شکلات تبدیل کنید

روش های مدیریت زمان

راه های افزایش تمرکز حواس

راهکارهای افزایش ساعت مطالعه برای آزمون

رمز موفقیت در کنکور

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی
کارنامه رتبه های ارشد طراحی صنعتی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *