کد بسته های اینترنت ایرانسل

کد بسته های اینترنت ایرانسل
کد بسته های اینترنت ایرانسل

ایرانسل، اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات سرویس اینترنت همراه ۴G با بیشترین سرعت باند در کشور است. ایرانسل عنوان ارائه‌دهنده سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت کشور را نیز از آن خود کرده و دسترسی کاربران خود را به بهترین اینترنت پرسرعت در قالب «اینترنت همراه (۴G/4.5G)»، «اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE)» فراهم کرده است. در این مقاله از وبلاگ پرداخت قبض قبضینو با هم ویژگی های اینترنت ایرانسل، تنظیمات اینترنت ایرانسل و بسته های اینترنت ایرانسل را بررسی می کنیم. 

خرید اینترنت ایرانسل با پیشخوان۲۴

بر اساس الگوی مصرف خود و برای کاهش هزینه‌ها، می‌توانید از میان گزینه‌های متنوع بسته‌های اینترنت TD-LTE ،۳G/4G، یا ترکیبی (شامل مکالمه، پیامک و اینترنت) بهترین گزینه را انتخاب کنید. این بسته‌ها با مدت اعتبار و حجم‌های گوناگون، متناسب با هر نیاز و نوع مصرف طراحی شده و در اختیار شما قرار گرفته‌اند. همچنین اگر مایلید خودتان بسته مورد نظرتان را بسازید می‌توانید از سرویس «بوم» استفاده کنید. قبض همراه اول

بسته‌های هفتگی و ماهانه اینترنت ایرانسل را می توانید با قابلیت «تمدید خودکار» از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من و یا شماره‌گیری کد #۵*۵۵۵* خریداری نمایید (بسته های حساب چندکاربره قابلیت تمدید خودکار ندارند). برای غیرفعال‌سازی تمدید خودکار، می‌توانید به اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کنید و یا کد #۹*۵*۵۵۵* را از خط خود شماره گیری نمایید. توجه داشته باشید که تنها بسته‌های هفتگی، ۱۵ روزه و ماهیانه قابلیت تمدید خودکار را دارند.

در صورت خرید بیش از یک بسته، اولویت استفاده با بسته‌ای خواهد بود که تاریخ انقضای نزدیک تری دارد ولی این مورد شامل بسته های هدیه نمی‌شود.

کد بسته های اینترنت ایرانسل

برای خرید بسته‌های اینترنت ایرانسل با قیمت بیش از دویست هزار تومان، می‌توانید از همه روش‌های خرید بسته به غیر از «خرید از درگاه بانکی از طریق کد دستوری» استفاده کنید. در صورت تمایل به پرداخت از طریق اعتبار سیم‌کارت، کافیست اعتبار سیم‌کارت شما بیش از مبلغ بسته باشد.

زمانی که بسته رو به اتمام باشد، از طریق پیامک به مشترک اطلاع‌رسانی می‌شود. اگر مشترک از مودم استفاده کند و امکان دریافت پیامک را نداشته باشد، می‌تواند شماره‌ای دیگر، یک پست الکترونیکی و یا اپلیکیشن ایرانسل‌من را به عنوان روش دریافت پیامک اطلاع‌رسانی انتخاب کند. برای انتخاب ایرانسل‌من، می‌توانید به قسمت «تنظیمات» در اپلیکیشن مراجعه کنید.

تعرفه مصرف آزاد و بسته اینترنت همراه، برای پیام‌رسان‌های داخلی شامل جیک و پیک، لنزور، بیسفون، آی گپ، سروش، ایتا، گپ و بله به یک سوم کاهش یافت.

ترافیک ملی شامل وب‌سایت‌های منتخب است. در صورت خرید هر یک از‌ بسته‌های اینترنت همراه، با مراجعه به وب‌سایت‌های منتخب، می توانید از ۵۰% تخفیف در هزینه اینترنت بهره‌مند شوید.

شما می توانید با توجه به زمان و میزان استفاده خود از اینترنت همراه، بسته مناسب خود را از میان بسته های موجود با دوره های اعتبار متنوع انتخاب کنید. بدین ترتیب می توانید هزینه های خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید.

اگر می خواهید اینترنت خود را با دیگر دوستان ایرانسلی خود به اشتراک بگذارید، می توانید با شماره گیری کد #۴۰۰* به سرویس حساب چند کاربره بپیوندید و بسته های چند کاربره را خریداری کنید. فهرست بسته ها در اپلیکیشن ایرانسل من و کد #۱*۱*۴۰۰* قابل مشاهده هستند.

مشترکین اعتباری ایرانسل می توانند با توجه به میزان مصرف خود بسته ترکیبی مورد نظر را برای مدت زمان مکالمه، تعداد پیامک های ارسالی و حجم استفاده از اینترنت همراه انتخاب کرده و الگویی مقرون به صرفه را برگزینند.

بسته های ترکیبی ایرانسل به صورت هفتگی، یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

در هنگام استفاده از بسته بوم+ در صورت اتمام حجم اینترنت می‌توانید از اعتبار مکالمه برای استفاده از اینترنت همراه استفاده کنید (و برعکس). توجه داشته باشید که در این صورت، هزینه استفاده از اینترنت همراه به صورت ۳ برابر، از اعتبار مکالمه بسته بوم+ شما کسر خواهد شد.

برای ساختن بسته مورد نظر خود علاوه بر فرم بالا می‌توانید از اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، نسخه وب ایرانسل‌ من یا کد#۵*۵*۵۵۵* استفاده کنید. 

برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار بسته بوم یا بوم+ خود می‌توانید از برنامه کاربردی ایرانسل‌ من یا نسخه وب ایرانسل‌ من و یا کدهای #۳*۴*۱*۵۵۵* (برای بوم+) و #۴*۴*۱*۵۵۵* (برای بوم) استفاده نمایید.

در جدول های زیر می توانید بسته های مختلف ایرانسل، قیمت، کد فعالسازی، سرعت و فناوری شبکه را مشاهده نمایید. 

مشاهده قبض

 

 

۲/۵ گیگابایت

 

 

 

 

۱ ) از طریق دکمه منو (Menu) و یا گزینه برنامه‌های کاربردی (Apps)، گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.

۲ ) گزینه بیشتر… (More…) را انتخاب کنید. 

۳ ) گزینه شبکه‌های تلفن همراه (Mobile networks) را انتخاب کنید.

۴ ) گزینه داده‌ها فعال شد (Data enabled) باید انتخاب شده باشد. سپس بخش دسترسی به نام نقاط (Access Point Names) را انتخاب کنید.

۵ ) از طریق دکمه منو، APN جدید (New APN) را انتخاب کنید.

۶ ) در پنجره باز شده در قسمت نام (Name) کلمه Irancell-GPRS و در قسمت APN کلمه mtnirancell را تایپ کنید.

۷ ) از طریق دکمه منو گزینه ذخیره (Save) را انتخاب کنید.

۸ ) سپس به صفحه تنظیمات شبکه‌های تلفن همراه (Mobile networks setting) برگردید و گزینه حالت شبکه (Network mode) را در حالت WCDMA/GSM قرار دهید.

کد بسته های اینترنت ایرانسل

۱ ) در ابتدا Settings را انتخاب کنید.

۲ ) در بخش Setting گزینه Cellular را انتخاب کنید.

۳ ) با روشن (on) کردن گزینه Cellular Data میتوانید از اینترنت سیمکارتتان استفاده کنید

۴ ) فعالسازی اینترنت ۴G/4.5G، گزینه Cellular Data Options را انتخاب کنید و سپس وارد بخش Voice & Data شوید

۵ ) در بخش Voice & Data با انتخاب گزینه LTE، اینترنت ۴G/4.5G برای آیفون شما فعال میشود

 

اگر علاقمندید که از تعرفه های اینترنت همراه اول نیز مطلع شوید می توانید پست اینترنت همراه اول، شارژ همراه اول، ” همراه من” و تعرفه های همراه اول وبلاگ پرداخت قبضرا مطالعه نمایید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم قبضینو در وب سایت منتشر خواهد شد.

نام و نام خانوادگی وارد نشده است

پست الکترونیک ورد نشده است

شماره موبایل جهت پیگری وارد نشده است

متن دیدگاه یا پیام وارد نشده است

با نصب اپلیکیشن قبضینو، به آسانی تمامی قبوض خدماتی، جرائم رانندگی، عوارض شهرداری و عوارض آزادراه خود را با استفاده از تلفن همراه، کاملا رایگان و بدون محدودیت استعلام و پرداخت کنید.


خرید آنلاین بسته‌های اینترنت ایرانسل: بسته های ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه، شگفت انگیز و ثابت


درحال دریافت اطلاعات…

خرید آنلاین بسته‌های همراه اول، برای خود و دیگران: بسته‌های روزانه، هفتگی و ماهانه


درحال دریافت اطلاعات…

خرید آنلاین بسته‌های رایتل، برای خود و دیگران: بسته‌های روزانه، هفتگی و ماهانه

کد بسته های اینترنت ایرانسل


درحال دریافت اطلاعات…

اپراتور ایرانسل تعدادی بسته نامحدود اینترنت ارائه کرده است، که با استفاده از این بسته‌ ها می توانید به صورت نامحدود از اینترنت استفاده نمایید. این بسته‌ ها در دسته بندی بسته‌ های ساعتی قرار گرفته اند.

باید توجه داشته باشید که بسته‌ های نامحدود ایرانسل دارای محدودیت زمانی و بازه زمانی استفاده مشخص هستند بدین معنا که هر کدام از این بسته‌ ها را می‌بایست در مدت زمان مشخص و در بازه زمانی مشخصی استفاده کنید.

به عنوان مثال بسته نامحدود یک ساعته ایرانسل را بایست در ساعات 2 بامداد تا 8 صبح استفاده نمایید که شروع این یک ساعت از اولین اتصال شما به اینترنت می باشد.

بسته های نامحدود ایرانسل را باید مانند سایر بسته های ساعتی این اپراتور طی حداکثر 24 ساعت از خرید بسته مصرف نمایید در غیر این صورت بسته خریداری شده منقضی خواهد شد.

برای خرید بسته های نامحدود ایرانسل به بخش بسته های ساعتی مراجعه نمایید.

بسته های ساعتی ایرانسل ویژه کسانی می باشد که می خواهند برای مدتی کوتاه معمولاً برای چند ساعت از اینترنت پرسرعت ایرانسل بهره مند شوند. این مدل از بسته های ایرانسل را معمولا! برای چند ساعت می توانید خریداری کنید و شما می بایست آن در بازه ی زمانی مشخصی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که پس از خرید بسته نهایتاً 24 ساعت مهلت خواهید داشت تا از بسته استفاده کنید در غیر این صورت بسته منقضی خواهد شد.

مدت زمانی که می توانید از بسته استفاده کنید از اولین اتصال شما به اینترنت محاسبه خواهد شد.

برای خرید بسته های ساعتی ایرانسل به بخش بسته های ساعتی مراجعه نمایید.

مشترکین ایرانسل می توانند بسته های روزانه ایرانسل را در مدت زمان 1 روزه و 15 روزه از این بخش خریداری نمایند. برخی از این بسته ها دارای ترافیک روزانه و ترافیک شبانه می باشند که ترافیک شبانه آن را در ساعات 2 بامداد تا 8 صبح می توانید استفاده کنید.

در این بخش بسته هایی نیز ویژه مشترکین دائمی وجود دارد.

برای خرید بسته های روزانه ایرانسل به بخش بسته های روزانه مراجعه نمایید.

بسته های هفت روزه ایرانسل را در حجم های روزانه و شبانه متفاوت، می توانید از این بخش تهیه نمایید.

مشترکینی که تمدید خودکار بسته ها را فعال کرده اند توجه داشته باشند که در صورتی بسته به صورت خودکار تمدید خواهد شد که حجم و یا مهلت زمانی بسته به پایان برسد.

برای خرید بسته های هفتگی ایرانسل به بخش بسته های هفتگی مراجعه نمایید.

بسته هایی ماهانه ایرانسل، در مدت زمان های یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله  قابل خریداری و فعال سازی می باشند.

برخی از این بسته ها داری حجم روزانه و حجم شبانه می باشند و برخی از آنها تنها مختص مشترکین دائمی این اپراتور می باشد و برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی از فعال کردن بسته های ویژه مشترکین دائمی برای سیم کارت اعتباری خود خودداری نمایید.

برای خرید بسته های ماهانه ایرانسل به بخش بسته های ماهانه مراجعه نمایید.

بسته های شگفت انگیز به این دلیل از سوی ایرانسل ارائه شده است که مشترکین بتوانند با خرید کارت شارژ و وارد کردن پین کد شارژ با پیش شماره #رمز کارت شارژ*145* بسته اینترنت را به صورت مستقیم فعال نمایند.

در بخش بسته های شگفت انگیز می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید بسته های شگفت انگیز نمایید و علاوه بر آن مشخصات بسته ای که با هر مبلغ شارژ می توانید فعال کنید را مشاهده نمایید.

برای خرید بسته های شگفت انگیز ایرانسل به “بسته های شگفت انگیز” مراجعه نمایید.

این بسته ها مختص مشترکینی می باشد که مودم های نسل 4 ثابت به همراه سیم کارت های ویژه اینترنت ثابت که دارای پیش شماره 094 می باشند را خریداری نموده اند.

اینترنت ثابت مناسب کسانی می باشند که قصد دارند از اینترنت 4G برای منزل و یا اداره خود استفاده کنند.

توجه داشته باشید که مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور امکان خرید بسته های ثابت را نخواهند داشت و همچنین از سیم کارت های ثابت ایرانسل برای برقراری تماس و ارسال پیامک نمی توانید استفاده کنید.

برای خرید بسته های ثابت ایرانسل به بخش “بسته های ثابت مراجعه” نمایید.

با سلام؛ در این پست قصد داریم تا تمامی بسته های اینترنت همراه ایرانسل را به شما معرفی کنیم تمامی مشترکین دایمی و اعتباری این اپراتور می توانند این بسته ها را خریداری و فعال نمایند.

 

ایرانسل اقدام به ارائه ی بسته های زیادی با در حجم و مهلت زمانی متنوع کرده است در زیر بسته ها بر اساس اعتبار زمانی آنها دسته بندی شده است.

بسته های یک روزه ی ایرانسل در ترافیک های متنوعی عرضه شده است که هر شخص با توجه به نیاز خود می توانند نسبت به خرید آنها اقدام کند تعدادی از این بسته ها تنها ویژه مشترکین اعتباری این اپراتور می باشد و سایر بسته هم مشترکین دایمی و اعتباری را شامل می شوند. از تکنولوژی نسل سوم و چهارم و همچنین نسل دوم در این بسته ها می توان بهره برد.

در جدول زیر لیست بسته ها به همراه قیمت و شارژ ایرانسل مورد نیاز و همچنین نحوه فعالسازی را می توانید مشاهده نمایید.

 

بسته های 7 روزه نیز به مانند یک روزه دارای تنوع حجمی زیاد می باشد که در تصویر زیر می توانید آنها را مشاهده نمایید.

 

کد بسته های اینترنت ایرانسل

 

 

 

یکی از مهمترین ویژگی بسته های اینترنت ایرانسل امکان اشتراک گزاری آن بین چند مشترک دیگر می باشد برای اطلاع از نحوه عملکرد این سرویس می توانید به مطلب اشتراک بسته های اینترنت ایرانسل مراجعه نمایید.

 

یکی دیگر از امکانات ایرانسل امکان خرید بسته های اینترنت برای سایر مشترکین اعتباری این اپراتور می باشد، مشترکین سیم کارت اعتباری می توانند با استفاده از کدهای زیر هر کدام از بسته های موجود در تصویر زیر را برای آشنایان و دوستان خود خریداری نمایند و لذت استفاده از اینترنت پرسرعت نسل سوم و چهارم را به آنها هدیه دهند.

هزینه بسته ی خریداری شده از شارژ ایرانسل مشترک کسر خواهد شد.

نکات این سرویس:

شخص دریافت کننده بسته می بایست مشترک اعتباری ایرانسل باشد.

شماره شخصی که قصد هدیه دادن بسته به آن را دارید را باید به فرمت مقابل وارد نمایید: *********09

 

مشترکین اعتباری ایرانسل می توانند با خرید کارت شارژ از طریق خودپرداز، پایانه فروش، اینترنت (خواه خرید شارژ از طریق وبسایت ایرانسل و یا خرید از طریق نمایندگان ایرانسل از جمله وبسایت ایتور به آدرس etore.ir/buy) و وارد نمودن کد شارژ با پیش شماره *145* از تخفیف ویژه بهره مند شوند. توجه به این نکته داشته باشید که کد شارژ به این صورت وارد نمایید #رمز شارژ*145*.

جزئیات این طرح را می توانید در عکس زیر مشاهده نمایید.

 

با استفاده از بسته های ترکیبی این اپراتور شما مشترکین قادر خواهید بود که بر اساس نیاز خود اقدام به خرید بسته ها نمایید. این بسته ها شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه می باشد که با استفاده از این بسته ها می توانید در هزینه ها و مصرف شارژ ایرانسل خود صرفه جویی نمایید.

بسته های فوق دارای اعتبار زمانی حداکثر 30 روز می باشند.

 

در صورتی که قبل از به پایان رسیدن اعتبار بسته فعلیتان اقدام به خرید و فعالسازی بسته دیگری نمایید حجم باقی مانده از بسته فعلی را می توانید در بسته جدید مصرف نمایید توجه داشته باشید که از این ویژگی در بسته های بلند مدت 3 ماه، 6 ماهه و 12 ماهه نمی توانید استفاده کنید و شامل بسته های 9 شب تا 9 صبح، 2 تا 8 صبح و همچنین 12 شب تا 12 ظهر نمی باشد.

تنها مشترکین اعتباری می توانند از امکان تمدید بسته ها بهره مند شوند.

دانلود نرم افزار اندرویدی خرید شارژ و پرداخت قبض ایتور

در اینجا به معرفی روش‌های مختلفی که برای خرید بسته اینترنت ایرانسل وجود دارد می‌پردازیم. به کمک این روش‌ می‌توانید برای خود یا دیگران بسته اینترنت بخرید.

اپلیکیشن همراه کارت، ابزاری سریع برای خرید بسته‌ اینترنت ایرانسل دائمی و اعتباری است. مزیت خرید اینترنت ایرانسل با همراه کارت در این است که از سایر خدمات روزمره بانکی مانند کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض و … نیز بهره‌مند خواهید شد.

همراه کارت را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید:

* انواع بسته های اینترنت ایرانسل (روزانه، هفتگی، ماهانه، بلند مدت و …) را می‌توانید در قسمت خرید بسته اینترنت در اپلیکیشن همراه کارت مشاهده کنید.

کد بسته های اینترنت ایرانسل

* خرید بسته اینترنت ایرانسل td lte (شارژ مودم ایرانسل td-lte) در همراه کارت امکان پذیر است.

* بسته های اینترنت ایرانسل نامحدود در حال حاضر فقط برای td-lte (ثابت) قابل خریدن است.

* خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران در منوی مخاطبین همراه کارت ممکن است.

* سایر خدمات از جمله خرید شارژ ایرانسل و پرداخت قبض ایرانسل نیز در همراه کارت ارائه شده است.

یکی از روش‌های ساده خرید شارژ و اینترنت ایرانسل استفاده از کد‌های دستوری (USSD) است که نیازی به اتصال اینترنت ندارد. با شماره گیری کد دستوری *۵۵۵*۵#، لیست بسته‌های اینترنت ایرانسل نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب بسته مورد نظر، می‌توانید اقدام به خرید کنید.

 

خرید اینترنت ایرانسل از طریق شماره گیری ۰۲۱۸۷۳۴ به سادگی ممکن است. پس از تماس با تلفن گویا می‌توانید بسته‌ اینترنت ایرانسل مورد نظر را انتخاب کرده و با وارد کردن مشخصات کارت بانکی، بسته اینترنت را برای سیم‌کارت خود خریداری کنید.

 

وبسایت شرکت ایرانسل امکان خرید انواع بسته‌های مکالمه، پیامک، اینترنت و همچنین شارژ مودم همراه ایرانسل را برای مشترکین خود فراهم کرده است.

 

مشترکین ایرانسل می‌توانند با دانلود اپلیکیشن ایرانسل من، بسته های اینترنت ایرانسل خریداری کنند. همچنین امکان خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

 

* توجه داشته باشید که هنگام خرید بسته اینترنت ایرانسل از روش‌های ذکر شده در بالا، مبلغی بابت مالیات بر ارزش افزوده به قیمت نهایی بسته اضافه خواهد شد.

سلام ببخشید من سیمکارتم رو شارژ کردم تا بسته اینترنت بخرم الان از هر جا میخوام بگیرم میگه باید مبلغ رواز طریق کارت بانکی پرداخت کنی الان من چیکار کنم؟

سلام از اپراتور مورد نظر پیگیری کنید.

سلام من بسته شبانه گرفتم بسته برام فعال شده ولی نمیتونم استفاده کنم ن چیزی میشه دانلود کرد ن فرستاد چیکار باید انجام بدم

سلام لطفاً برای بررسی و راهنمایی با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02191020009) تماس بگیرید.

سلام از کدام کد اینترنت یک ماهه ۱۰ گیک بگیریم

سلام از قسمت خرید بسته، می توانید بسته های موجود را مشاهده کنید.

سلام. گزینه های خرید شارژ و بسته اینترنت برای من در اپلیکیشن غیر فعال هستند. چجوری درستش کنم؟

سلام لطفاً در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با مرکز پاسخگویی همراه کارت (02127663320) تماس گرفته و ما را در جریان جزئیات قرار دهید.

خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران با همراه کارت برام خیلی راحت شده، من برای مادربزرگم هر ماه شارژ ایرانسل هم میخرم.

من خودم سیم کارت همراه اول دارم. اگه بخوام بسته اینترنت ایرانسل برای رفیقم بگیرم باید چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنین

سلام. از طریق همراه کارت در قسمت خرید بسته اینترنت میتونید شماره دوستتون رو وارد کنید و با انتخاب اپراتور ایرانسل میتونید برای شماره ایشون بسته اینترنت خریداری کنید.

نام و ایمیل اختیاری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

توسعه تجاری اپلیکیشن همراه کارت برعهده «شرکت فناوری همراه پیدا» بوده که زیرمجموعه «شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا» است. ارتباط فردا دارای مجوز رسمی از شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) است.

همراه کارت آماده ارائه اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات شما می‌باشد. همچنین فراموش نکنید همراه کارت از شنیدن پیشنهادات و انتقادات تک تک مخاطبان خود استقبال می‌کند.



اگر هر روز با اینترنت سروکار دارید، حتما متوجه این قضیه هستید که انتخاب و خرید درست بسته اینترنت تاثیر زیادی روی مبلغی که برای اینترنت گوشی صرف می‌کنید خواهد گذاشت. ایرانسل به عنوان پرطرفدارترین اپراتور کشور هم دارای بسته‌های متنوعی برای نیازهای مختلف و مخصوصا افرادی است که اینترنت زیادی مصرف می‌کنند. به همین دلیل در ادامه این مطلب به معرفی ارزان ترین بسته‌های اینترنت ایرانسل خواهیم پرداخت.

ته‌های اینترنت ایرانسل با کدهای دستوری در دسترس هستند. با استفاده از اپلیکیشن شاپ هم علاوه بر دسترسی به تمام بسته‌های اینترنتی ایرانسل، به بسته‌های اینترنت دو اپراتور بزرگ دیگر کشور هم دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید با استفاده از شاپ به هر میزان که نیاز است خط ایرانسل را شارژ کرده و بسته‌های اینترنت متنوع این اپراتور را خریده یا تمدید کنید.

این نکته را هم در نظر بگیرید که با سیم‌کارت ‌های اعتباری ایرانسل می‌شود با توجه به مقدار مصرف مکالمه، استفاده از اینترنت همراه و پیامک را در بسته‌های ترکیبی خریداری کرد و در مصرف اینترنت صرفه‌جویی نمود.

این که چه بسته اینترنتی برای شما مناسب است به طور مشخصی به این که مصرف اینترنت شما چقدر است بستگی دارد. برای مثال اگر مصرف اینترنت زیادی ندارید اما به طور پیوسته به اینترنت نیاز دارید، بهتر است که بسته‌های سه‌ماهه، شش‌ماهه یا یک ساله ایرانسل را تهیه کنید.

کد بسته های اینترنت ایرانسل

این موضوع باعث می‌شود که هزینه پرداختی شما برای اینترنت کاهش پیدا کند و در عوض به حجم و مدت زمان بیشتری نسبت به بسته‌های کوتاه مدت دسترسی داشته باشید.

مثلا بسته اینترنت یک ساله ایرانسل ۷۲ گیگابایتی با قیمت ۱۵۵ هزار تومان در دسترس است. با یک حساب و کتاب ساده می‌توان متوجه شد که تهیه این بسته نسبت به خرید بسته ۱۰ گیگابایت ماهانه ایرانسل، حتی اگر بسته یک ساله را در یک دوره زمانی شش الی هفت ماهه زودتر به پایان برسانید، به صرفه‌تر و ارزان تر خواهد بود.

البته اگر قصد ندارید که مبلغ زیادی را به صورت یکجا برای اینترنت خود هزینه کنید، بسته ۱۰ گیگابایت برای یک ماه ایرانسل با قیمت ۳۰ هزار تومان به‌صرفه‌ترین گزینه پیش‌روی شما خواهد بود.

البته اگر استفاده چندانی از اینترنت موبایل ندارید و برای دوره زمانی کوتاه به آن نیاز پیدا کرده‌اید، ایران بسته‌های اینترنت متنوعی را در دوره‌های یک روزه‌، سه‌روزه و هفتگی در اختیار کاربران خود قرار داده است.

برای مثال بسته‌های روزانه از روزی ۶۰ مگابایت الی روزی ۲۵۰۰ مگابایت با قیمت‌هایی از ۱۶۰۰ تومان الی ۹۴۰۰ تومان وجود دارند که با توجه به نیاز خود می‌توانید از بین آن‌ها بسته منطقی‌تر را انتخاب کنید.

با مبلغ‌هایی ۵۵۰۰ تومان الی ۱۸ هزار تومان هم می‌شود به بسته‌های هفتگی ایرانسل دسترسی پیدا کرد. البته اگر به صورت روزانه از اینترنت موبایل خود استفاده می‌کنید پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ بسته‌های طولانی مدت ایرانسل بروید که از لحاظ مالی گزینه‌های به‌صرفه‌تری هستند.

نوشته های مرتبط: حذف آهنگ پیشواز ایرانسل – مقایسه تعرفه اپراتورها

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه یک لیست دانلود طولانی و حجیم در کامپیوتر یا گوشی موبایل خود دارند، بسته‌های شبانه اینترنت ایرانسل به‌صرفه‌ترین و سریع‌ترین راه دسترسی شما به دیتا مورد نظرتان است.

بسته‌های نامحدود شبانه ایرانسل از ساعت ۲ بامداد الی ۸ صبح همان روز قابل استفاده هستند و بنابر حجم دانلودی که دارید می‌توانید مدل‌های ۱ ساعته الی ۳ ساعته آن را تهیه کنید.

همچنین بسته‌های نامحدود هفتگی و ماهانه هم برای این ساعات با قیمت‌های به ترتیب ۴ هزار تومان و ۸ هزار تومان هم وجود دارند اما باید در نظر گرفت که این بسته‌ها دارای محدودیت دیتا ۵۰ و ۱۰۰ گیگ هستند و اگر لیست دانلود شما از این مقدار حجیم‌تر است، پیشنهاد می‌شود که سراغ خرید بسته‌های ساعتی شبانه ایرانسل بروید.

همچنین بسته‌های مختص به صبح ایرانسل هم به دلیل به‌صرفه بودن می‌توانند کمک زیادی به صرفه‌جویی در خرید اینترنت موبایل شما بکنند.

برای مثال بسته‌های هفتگی ۴ و ۶ گیگی مخصوص ۶ صبح الی ۱۲ ظهر با مبلغ‌های ۴۵۰۰ و ۵۵۰۰ تومان در دسترس هستند. در ضمن باید این نکته را هم بدانید که می‌توانید چند بسته اینترنت ایرانسل را به صورت همزمان تهیه کنید. در چنین شرایطی، در با توجه به ساعتی از روز که در آن هستیم، بسته اینترنت مختص به همان ساعت مصرف خواهد شد.

شما از چه بسته اینترنتی روی خط ایرانسل خود استفاده می‌کنید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ادغام بانک‌های نظامی اواخر سال ۹۷ خبر ادغام پنج بانک نظامی (بانک حکمت ایرانیان، ..

بسته‌های اینترنت همراه اول به شکلی در نظر گرفته شده‌اند که چه مصرف زیادی دارید و..

با هوشمند شدن دنیا و وابستگی زندگی تمام افراد به اینترنت، خرید ارزان‌ترین بسته ا..

خرید بسته‌ اینترنت با اپلیکیشن شاپ آسان است! شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ب..

شاپ یکی از جدیدترین برنامه‌های طراحی‌شده برای انجام تراکنش‌های پرداختی و خدماتی مانند تهیه بلیت (بلیط) مترو، شارژ کارت مترو، پرداخت عوارض آزاد‌راه‌ها، طرح ترافیک و … است.

آدرس : تهران، شهرک غرب، خیابان فلامک شمالی، نبش کوچه حیدریان، پلاک 36

پشتیبانی: support@shopp.ir

امور مشتریان شاپ: 58753-021

کد پستی : 1467684543

کاربران سیم کارت های ایرانسل همواره به دنبال طرح ها و بسته هایی هستند که بتوانند از طریق آنها از مزایای بیشتری در مقایسه با بسته های معمولی برخوردار شوند. در بسته های اینترنت شبانه ایرانسل این موضوع به دقت مورد توجه قرار گرفته و افراد می توانند بعد از بررسی ساعت اینترنت شبانه ایرانسل و خرید یکی از این بسته با قیمت بسیار پایین تر، از اعتبار و سرعت بیشتری در مقایسه با دیگر پلن ها برخوردار شوند. دلیل این امر نیز محدود بودن ساعت استفاده به یک بازه زمانی در شب است که به نسبت شبکه اینترنت ترافیک کمتری را دارد. در این مقاله از میزبان فا مگ تصمیم داریم ساعت اینترنت شبانه ایرانسل و هزینه بسته های آن را معرفی نماییم. در نهایت نیز به شکلی کاملاً تصویری نحوه خرید این بسته ها  با استفاده از کد دستوری یا خرید از وب سایت رسمی ایرانسل را آموزش خواهیم داد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. اگر از سیم کارت همراه اول استفاده می کنید راهنمای آموزشی اطلاع از ساعت اینترنت شبانه همراه اول را مطالعه نمایید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

ایرانسل یکی از اپراتورهای محبوب است که کاربران زیادی دارند. این اپراتور خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهد که خدمات اینترنتی یکی از اصلی ترین آنهاست. با استفاده از خدمات اینترنتی این اپراتور و با خرید یکی از بسته های اینترنتی آن می توانید هر زمان و هر لحظه که تمایل دارید با استفاده از سیم کارت خود به اینترنت وصل شوید. به دلیل استقبال کاربران از قابلیت اینترنت سیم کارت ایرانسل، همواره بسته ها و پیشنهادهای مختلفی معرفی می شود و هر یک از این بسته ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

در این راستا می توانید آموزش فعال سازی اینترنت ایرانسل و روش های استعلام اینترنت باقی مانده ایرانسل را مطالعه کنید.

در میان پیشنهادهای مختلف این اپراتور، بسته های اینترنت شبانه ایرانسل یکی از دسته های مهم و پرطرفدار بشمار می رود. دلیل محبوبیت اینترنت شبانه این است که به دلیل محدود بودن زمان مصرف اینترنت به بازه زمانی مشخصی در شب می توانید در مقایسه با بسته های روزانه و عادی با هزینه ای بسیار کمتر از ترافیک، پهنای باند یا سرعت بیشتری برخوردار شوید. اما نکته ای که باید به آن دقت لازم را داشته باشید این است که بررسی ساعت اینترنت شبانه ایرانسل قبل تصمیم گیری درباره خرید آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه به شما خواهیم گفت که زمان استفاده اینترنت شبانه ایرانسل دقیقا به چه شکلی بوده و چگونه می توانید بسته مورد نظر خود را خریداری نمایید.

کد بسته های اینترنت ایرانسل

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد اپراتور ایرانسل به منظور رفاه حال مشتریان خود در زمینه استفاده از خدمات این شرکت در شب بسته های پیشنهادی منحصر به فردی را معرفی کرده است. این بسته ها با توجه به ساعت اینترنت شبانه ایرانسل، بازه زمانی فعال بودن آن، حجم ترافیک ارائه شده و داخلی یا بین الملل بودن ترافیک دارای قیمت های متفاوتی هستند. در ادامه به بررسی دقیق تر بسته های اینترنت شبانه ایرانسل با توجه به مدت اعتبار آنها خواهیم پرداخت.

با خرید این بسته می توانید برای ساعتی مشخص از اینترنت شبانه ایرانسل استفاده نمایید. در حال حاضر در این دسته بندی تنها بسته 3 ساعتی نامحدود اینترنت ارائه شده است. با خرید این بسته شما می توانید از زمان فعالسازی بسته و در بازه زمانی ساعت 2 تا 8 صبح، به مدت 3 ساعت به صورت نامحدود از اینترنت خود استفاده نمایید.

⚫🔴 نکته: امکان خرید این بسته تنها از طریق وب سایت رسمی ایرانسل فراهم می باشد.

بسته های یک روزه اینترنت شبانه ایرانسل در مقایسه با بسته های ساعتی از تنوع بیشتری برخوردار است. نکته ای که در ابتدا باید در نظر داشته باشید این است که بعد از خرید هر یک از این بسته های اینترنت شبانه می توانید از بسته خریداری شده به مدت یک روز و در بازه زمانی ساعت 2 تا 7 صبح استفاده کنید. قیمت، ترافیک ارائه شده و کد دستوری خرید این بسته های اینترنت شبانه irancell متفاوت می باشد. برای استفاده از این بسته ها می توانید کد دستوری که در تصاویر زیر درج شده اند را در تلفن همراه خود شماره گیری نمایید. در ادامه به شرح مفصل نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل می پردازیم.

به طور کلی تاکنون تنها یک بسته اینترنت هفتگی شبانه توسط اپراتور ایرانسل معرفی شده است. شما می توانید با پرداخت مبلغی مشخص به مدت یک هفته و در بازه زمانی از ساعت 2 تا 7 صبح از 2 گیگ اینترنت ارائه شده در این بسته استفاده نمایید.

⚫🔴 نکته: امکان خرید بسته های هفتگی اینترنت شبانه ایرانسل تنها از طریق وب سایت رسمی این اپراتور فراهم می باشد.

آخرین بسته های اینترنت شبانه irancell که می توان به آنها اشاره کرد، بسته های ماهانه اینترنت شبانه است. با خرید یکی از بسته های پیشنهادی این اپراتور می توانید به مدت 30 روز و در بازه زمانی ساعت 2 تا 7 صبح از ترافیک خریداری شده استفاده نمایید.

⚫🔴 نکته: در صورت تمایل به خرید بسته اینترنت شبانه 30 گیگابایتی 30 روزه ایرانسل تنها می توانید از طریق وب سایت رسمی این اپراتور و به صورت آنلاین اقدام نمایید.

سوالی که اکنون مطرح می شود این است که بعد از بررسی ساعت اینترنت شبانه ایرانسل و انتخاب بسته مورد نظر چگونه باید در راستای خرید آن بسته اقدام کنید؟ در ادامه نحوه خرید بسته های اینترنت شبانه ایرانسل با استفاده از کدهای دستوری و همچنین خرید از طریق وب سایت رسمی این اپراتور را آموزش خواهیم داد.

ایرانسل این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا با استفاده از کدهای دستوری تعیین شده بتوانند به راحتی و در سریع ترین حالت ممکن بسته اینترنتی مورد نظر خود را خریداری نمایند. به منظور خرید بسته اینترنت شبانه ایرانسل با شماره گیری کد دستوری ارائه شده باید مسیر زیر را دنبال کنید:

روش دیگری که می توانید از آن برای خرید اینترنت شبانه ایرانسل استفاده نمایید، خرید به صورت مستقیم از وب سایت رسمی این اپراتور است. در واقع حتی می توان گفت که برخی از بسته های اینترنت شبانه ایرانسل دارای کد دستوری نیستند و تنها می توانید به صورت آنلاین آنها را خریداری نمایید. در صورتی که بعد از بررسی ساعت اینترنت شبانه ایرانسل قصد خرید یکی از بسته ها را داشتید باید مسیر زیر را دنبال کنید:

بسته های اینترنت شبانه ایرانسل به دلیل ارائه خدمات منحصر به فرد با قیمتی باورنکردنی در میان مشتریان این اپراتور از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. در این مقاله از میزبان فا مگ تلاش ما بر این بوده است تا به بررسی ساعت اینترنت شبانه ایرانسل و هزینه بسته ها آن بپردازیم و در نهایت به شما بگوییم به چه روشی بسته اینترنت شبانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت داشتن سوال یا ابهامی در خصوص مطالب بیان شده در این آموزش می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما همراه شوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام وقت بخیر؛ تماس های تصویری کاملا خصوصی هستن اما لایو رو…

با سلام خدمت شما , آیا استاتوس مانند استوری اینستاگرام که آر…

آیا اونایی که مارو فالو کردن یا ما آن ها را فالو کردیم ما را…

کد بسته های اینترنت ایرانسل

زنده باسید خوب بود…

با مثبت نود و هشت سیو کنید میاد…

اگر بخواهید 10 مورد از مهم‌ترین امکاناتی را که در طول روز به آن‌نیاز دارید نام ببرید، اینترنت دیتا یکی از اولین انتخاب‌های شماست. اینترنت در بسیاری از لحظات زندگی کنار ماست؛ از برقراری ارتباط به دوستان و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی گرفته تا جستجوی یک دستور آشپزی در گوگل. اینترنت دیتا دسترسی به این امکانات را بسیار ساده‌تر از هر زمانی کرده است و با سرعت بالا یکی از مهم‌ترین نیازهای ما را برطرف می‌کند. اپراتور ایرانسل نیز در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکین خود بسته‌های متنوعی را در اختیار آنان قرار داده و می‌توانید با توجه به مصرف خود مناسب‌ترین بسته را انتخاب کنید.

بسته‌های اینترنت ایرانسل به صو.رت شبانه، روزانه، ساعتی، هفتگی و ماهیانه در اختیار مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل قرار دارند و از طریق سایت و یا اپلیکیشن پیشخوان 24 می‌توانید به راحتی و با اطمینان خرید شارژ ایرانسل را انجام دهید. به هنگام خرید بسته به این نکته توجه داشته باشید که تاریخ شروع استفاده از هر بسته خریداری شده معادل تاریخ خرید بسته خواهد بود، حتی اگر بیش از یک بسته خریداری شود.

بسته های ارزان اینترنت ایرانسل

تمدید خودکار یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که استفاده از اینترنت را ساده‌تر می‌کند. با این امکان دیگر نیازی به خرید دائمی اینترنت ندارید و می‌توانید بسته مورد نظر خود را در هر دوره به صورت خودکار تمدید کنید. برخی از بسته‌های هفتگی، پانزده روزه و ماهانه که از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من و یا شماره‌گیری کد #۵*۵۵۵* خریداری می‌شوند دارای قابلیت «تمدید خودکار» هستند اما بسته‌هایی که از طریق وب‌سایت و یا شماره‌گیری #۷* خریداری می‌شوند قابلیت تمدید خودکار ندارند. بسته‌هایی که از اپلیکیشن یا سایت پیشخوان 24 خریداری می‌شوند نیز قابلیت تمدید خودکار ندارند.

کد بسته های اینترنت ایرانسل

جهت غیرفعال‌سازی بسته‌ای که با «تمدید خودکار» خریداری شده است به اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کنید و یا کد #۹*۵*۵۵۵* را از خط خود شماره گیری کنید.

بسته شبانه اینترنت نامحدود همراه ایرانسل با اعتبار زمانی یک روزه با قیمت ۳هزار تومان و بسته شبانه نامحدود هفتگی ایرانسل هم با قیمت ۱۰هزار تومان از طریق کددستوری ویژه #۵*۵۵۵* در اختیار مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل قرار گرفته است. بدین ترتیب مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند با توجه به مصرف اینترنت خود، مناسب‌ترین بسته را در دوره‌های روزانه و هفتگی شبانه انتخاب کرده و هزینه اینترنت همراه خود را تا حد چشمگیری کاهش دهند. بسته‌های نامحدود شبانه ایرانسل در بازه زمانی ساعت ۲ تا ۸ صبح قابل استفاده هستند.

اینترنت نامحدود ایرانسل با پیشخوان 

بر اساس آستانه مصرف منصفانه می‌توانید از حداکثر میزان حجم برای بسته‌های نامحدود استفاده کنید. این میزان برای هر یک از بسته‌ها به شرح زیر است:

برای خرید بسته اینترنت ایرانسل با اپلیکیشن پیشخوان 24 کافیست ابتدا نرم افزار را استورهای معتبر یا سایت پیشخوان 24 روی گوشی موبایل خود نصب کنید. پس از ثبت نام در اپلیکیشن، از صفحه اصلی، گزینه شارژ و اینترنت را انتخاب کنید.

در صفحه جدید، گزینه بسته اینترنتی را انتخاب کنید.

حالا باید شماره موبایل خود را در کادر مربوطه وارد و سپس اپراتور سیم کارت خود را انتخاب کنید.

حالا می‌توانید بسته‌های اینترنت ایرانسل را به تفکیک روزانه، هفتگی و ماهیانه مشاهده و بسته مناسب خود را با توجه به میزان مصرف خود انتخاب و خریداری کنید.

خرید شارژ ایرانسل پیشخوان

ایرانسل، اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات سرویس اینترنت همراه ۴G با بیشترین سرعت باند در کشور است. ایرانسل عنوان ارائه‌دهنده سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت کشور را نیز از آن خود کرده و دسترسی کاربران خود را به بهترین اینترنت پرسرعت در قالب «اینترنت همراه (۴G/4.5G)»، «اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE)» فراهم کرده است. در این مقاله از وبلاگ بامن با هم ویژگی های اینترنت ایرانسل، تنظیمات اینترنت ایرانسل و بسته های اینترنت ایرانسل را بررسی می کنیم.

خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض را با بامن۲۴ تجربه کنید

برای دسترسی سریع کلیک کنید:

حتماً بخوانید: درباره اینترنت TD-LTE ایرانسل چه اطلاعاتی دارید؟

بر اساس الگوی مصرف خود و برای کاهش هزینه‌ها، می‌توانید از میان گزینه‌های متنوع بسته‌های اینترنت TD-LTE ،۳G/4G، یا ترکیبی (شامل مکالمه، پیامک و اینترنت) بهترین گزینه را انتخاب کنید. این بسته‌ها با مدت اعتبار و حجم‌های گوناگون، متناسب با هر نیاز و نوع مصرف طراحی شده و در اختیار شما قرار گرفته‌اند. همچنین اگر مایلید خودتان بسته مورد نظرتان را بسازید می‌توانید از سرویس «بوم» استفاده کنید.

کد بسته های اینترنت ایرانسل

بسته‌های هفتگی و ماهانه اینترنت ایرانسل را می توانید با قابلیت «تمدید خودکار» از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من و یا شماره‌گیری کد #۵*۵۵۵* خریداری نمایید (بسته های حساب چندکاربره قابلیت تمدید خودکار ندارند). برای غیرفعال‌سازی تمدید خودکار، می‌توانید به اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کنید و یا کد #۹*۵*۵۵۵*را از خط خود شماره گیری نمایید. توجه داشته باشید که تنها بسته‌های هفتگی، ۱۵ روزه و ماهیانه قابلیت تمدید خودکار را دارند.

برای بسیاری از شما پیش آمده است که چند بسته اینترنت فعال برای سیم کارت خود دارید. در صورتی که اطلاع ندارید که اولویت استفاده با کدام بسته است و در حال حاضر اینترنت شما از کدام بسته کم می‌شود.

در صورت خرید بیش از یک بسته، اولویت استفاده با بسته‌ای خواهد بود که تاریخ انقضای نزدیک تری دارد ولی این مورد شامل بسته های هدیه نمی‌شود.

معمولا بسته های هدیه ای که ایرانسل برای مشترکین خود در نظر گرفته است، اولویت مصرف بالاتری دارند.

هم چنین درصورتی که از بسته های ترکیبی استفاده شود، اولویت استفاده با بسته های ترکیبی خواهد بود.

اپلیکیشن کاربردی ایرانسل من، این امکان را به شما می‌دهد تا متوجه شوید مصرف فعلی اینترنت فعلی شما از کدام بسته است. دقت داشته باشید که تغییر اولویت مصرف بسته اینترنت ایرانسل امکان پذیر نیست.

برای خرید بسته‌های اینترنت ایرانسل با قیمت بیش از دویست هزار تومان، می‌توانید از همه روش‌های خرید بسته به غیر از «خرید از درگاه بانکی از طریق کد دستوری» استفاده کنید. در صورت تمایل به پرداخت از طریق اعتبار سیم‌کارت، کافیست اعتبار سیم‌کارت شما بیش از مبلغ بسته باشد.

زمانی که بسته رو به اتمام باشد، از طریق پیامک به مشترک اطلاع‌رسانی می‌شود. اگر مشترک از مودم استفاده کند و امکان دریافت پیامک را نداشته باشد، می‌تواند شماره‌ای دیگر، یک پست الکترونیکی و یا اپلیکیشن ایرانسل‌من را به عنوان روش دریافت پیامک اطلاع‌رسانی انتخاب کند. برای انتخاب ایرانسل‌من، می‌توانید به قسمت «تنظیمات» در اپلیکیشن مراجعه کنید.

تعرفه مصرف آزاد و بسته اینترنت همراه، برای پیام‌رسان‌های داخلی شامل جیک و پیک، لنزور، بیسفون، آی گپ، سروش، ایتا، گپ و بله به یک سوم کاهش یافت.

ترافیک ملی شامل وب‌سایت‌های منتخب است. در صورت خرید هر یک از‌ بسته‌های اینترنت همراه، با مراجعه به وب‌سایت‌های منتخب، می توانید از ۵۰% تخفیف در هزینه اینترنت بهره‌مند شوید.

اگر می خواهید اینترنت خود را با دیگر دوستان ایرانسلی خود به اشتراک بگذارید، به سرویس حساب چند کاربره بپیوندید و بسته های چند کاربره را خریداری کنید.

همچنین کاربرد دیگر سرویس حساب چند کاربره برای کاربرانی
است که علاوه بر سیم کارتی که در گوشی خود دارند، از سیم کارت‌های دیگری در تبلت
یا دیگر دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند. با این حساب دیگر لازم نیست برای هر سیم
کارت به طور جداگانه بسته اینترنت خریداری شود.

برای فعالسازی این طرح کد دستوری #۱*۳*۴۰۰* را شماره گیری کنید.

فهرست بسته ها در اپلیکیشن ایرانسل من و کد #۱*۱*۴۰۰* قابل مشاهده هستند.

برای اینکه کاربران زیر شاخه را به
حساب اصلی اضافه کنید، باید کد دستوری #۱*۲*۱*۴۰۰*  را
شماره گیری کنید.

با شماره گیری #۵*۱*۴۰۰* می‌توانید
سرویس را غیرفعال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت و حجم بسته های حساب چندکاربره کلیک کنید

مشترکین اعتباری ایرانسل می توانند با توجه به میزان مصرف خود بسته ترکیبی مورد نظر را برای مدت زمان مکالمه، تعداد پیامک های ارسالی و حجم استفاده از اینترنت همراه انتخاب کرده و الگویی مقرون به صرفه را برگزینند.

بسته های ترکیبی ایرانسل به صورت هفتگی، یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

با بوم تعداد پیامک فارسی ایرانسلی و دقایق مکالمه ایرانسلی و حجم اینترنت خود را انتخاب کنید و بسته مورد نظر خود را بخرید. با بوم+ در صورتی که حجم اینترنت همراه تان به پایان برسد می توانید از اعتبار مکالمه بسته ترکیبی تان استفاده کنید و برعکس.

در هنگام استفاده از بسته بوم+ در صورت اتمام حجم اینترنت می‌توانید از اعتبار مکالمه برای استفاده از اینترنت همراه استفاده کنید (و برعکس). توجه داشته باشید که

در این صورت، هزینه استفاده از اینترنت همراه به صورت ۳ برابر، از اعتبار مکالمه بسته بوم+ شما کسر خواهد شد.

برای ساختن بسته مورد نظر خود علاوه بر فرم بالا می‌توانید از اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، نسخه وب ایرانسل‌ من یا کد#۵*۵*۵۵۵* استفاده کنید.

برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار بسته بوم یا بوم+ خود می‌توانید از برنامه کاربردی ایرانسل‌ من یا نسخه وب ایرانسل‌ من و یا کدهای #۳*۴*۱*۵۵۵* (برای بوم+) و #۴*۴*۱*۵۵۵* (برای بوم) استفاده نمایید.

در جدول های زیر می توانید بسته های مختلف ایرانسل، قیمت، کد فعالسازی، سرعت و فناوری شبکه را مشاهده نمایید.

حتماً بخوانید: کد دستوری غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول و ایرانسل

شما می توانید با توجه به زمان و میزان استفاده خود از اینترنت همراه، بسته مناسب خود را از میان بسته های موجود با دوره های اعتبار متنوع انتخاب کنید. بدین ترتیب می توانید هزینه های خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید.

کد بسته های اینترنت ایرانسل

جهت خرید بسته اینترنت ایرانسل اپلیکیشن بامن 24 را نصب کنید تا علاوه بر خرید بسته های عادی از بسته های 10 گیگ، 7 گیگ و 4 گیگ ایرانسل همراه با مکالمه رایگان بهره مند شوید.

حتماً بخوانید: 📶 VoLTE چیست؟ لیست گوشی‌هایی که از VoLTE پشتیبانی می‌کند و نحوه فعالسازی و تنظیمات

برای دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل در گوشی های اندرویدی
سه روش وجود دارد:

اگر برای دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل از کد دستوری استفاده می‌کنید، باید کد #۲*۴*۵۵۵* شماره گیری کنید. سپس پیامک تنظیمات مربوط به گوشی ارسال می‌شود، آن را ذخیره کنید. در صورت درخواست پین یا رمز اعداد ۱۲۳۴ را وارد کنید.

برای دریافت تنظیمات اینترنت به صورت آنلاین، ابتدا باید
وارد صفحه دریافت آنلاین تنظیمات ایرانسل شوید و مراحل زیر را طی کنید:

۱ ) از طریق دکمه منو (Menu) و یا گزینه برنامه‌های کاربردی (Apps)، گزینه تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید.

۲ ) گزینه بیشتر… (More…) را انتخاب کنید. 

۳ ) گزینه شبکه‌های تلفن همراه (Mobile networks) را انتخاب کنید.

۴ ) گزینه داده‌ها فعال شد (Data enabled) باید انتخاب شده باشد. سپس بخش دسترسی به نام نقاط (Access Point Names) را انتخاب کنید.

۵ ) از طریق دکمه منو، APN جدید (New APN) را انتخاب کنید.

۶ ) در پنجره باز شده در قسمت نام (Name) کلمه Irancell-GPRS و در قسمت APN کلمه mtnirancell را تایپ کنید.

۷ ) از طریق دکمه منو گزینه ذخیره (Save) را انتخاب کنید.

کاهش مصرف اینترنت و راهکارهای کاربردی کاهش مصرف حجم داده

برای دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل باید مراحل زیر را طی کنید:

۱ ) در ابتدا Settings را انتخاب کنید.

۲ ) در بخش Setting گزینه Cellular را انتخاب کنید.

۳ ) با روشن (on) کردن گزینه Cellular Data میتوانید از اینترنت سیمکارتتان استفاده کنید

۴ ) فعالسازی اینترنت ۴G/4.5G، گزینه Cellular Data Options را انتخاب کنید و سپس وارد بخش Voice & Data شوید

۵ ) در بخش Voice & Data با انتخاب گزینه LTE، اینترنت ۴G/4.5G برای آیفون شما فعال میشود

از خدمات منحصر به فرد بامَن ۲۴ برای خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض بهره ­مند شوید.

عاشق نوشتن هستم و دوست دارم محتوایی بنویسم که برای مخاطبم کاربرد داشته باشد.

سلام ممنون ازآموزش خوبتون

سلام دوست عزیز
از لطف سپاسگزاریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به بامن24 می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت ایرانسل برای مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ، بسته های اینترنت همراه ایرانسل را به صورت ارزان تر و بدون محدودیت سرعت در همه منطقه های تحت پوشش خدمات نسل دوم (EDGE) و نسل سوم (3G) که در بیش از ۲۷۰ شهر فعال است و نسل چهارم (4G/LTE) که در بیش از ۶۰ شهر فعال می باشد را ارائه کرده است.

در واقع شرکت ایرانسل خود را به عنوان ارزانترین اپراتور در خصوص تعرفه های اینترنت همراه در کشور معرفی کرده است. بسته های جدید ایرانسل در ۶ دسته مختلف با اعتبار زمانی روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله با حجم ۱۵ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت به مشترکین ارائه کرده است.

در جدول زیر می توانید تمامی بسته های جدید ایرانسل را مشاهده نمایید :

کد بسته های اینترنت ایرانسل

مهلتاستفاده

حجم

قیمت

کدفعالسازی

سرعت

۱ روز

۱۵ مگابایت

۵۰۰ تومان

نامحدود

۳۰ مگابایت

۹۰۰ تومان

۹#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۲۰ مگابایت

۱۸۰۰ تومان

۱۲#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱ گیگابایت شبانه

(فقط اعتباری)

۱۰۰۰ تومان

۷#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۲۰۰ مگابایت

(فقط اعتباری)

۲۵۰۰ تومان

۵#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵۰ مگابایت

شبانه ۱۵۰ مگابایت

(فقط اعتباری)

۱۲۰۰ تومان

۶#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵۰۰ مگابایت

کد بسته های اینترنت ایرانسل

۶۰۰۰ تومان

۳#*۱*۵*۵۵۵*

نامحدود

۷ روز

۴۰ مگابایت

۱۵۰۰ تومان

۸#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۶۰ مگابایت

۲۰۰۰ تومان

۱۰#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۰۰ مگابایت

۲۵۰۰ تومان

۲#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۲۰۰ مگابایت

۴۰۰۰ تومان

۳#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۳۰۰ مگابایت

۵۰۰۰ تومان

۱#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵ گیگابایت

۱۷/۵۰۰ تومان

۱#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۶۰۰ مگابایت

شبانه ۲/۴ گیگابایت

(فقط اعتباری)

۸۰۰۰ تومان

۵#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۰۰۰ مگابایت

۹ شب تا ۹ بامداد

(فقط اعتباری)

۴۰۰۰ تومان

۱۱#*۲*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱ ماهه

۲۰۰ مگابایت

۵۰۰۰ تومان

۱#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

۳۵۰ مگابایت

۷۰۰۰ تومان

۱۰#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

۴۰۰ مگابایت

۸۰۰۰ تومان

۱۱#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱ گیگابایت

۱۳/۰۰۰ تومان

۷#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵ گیگابایت

۲۰/۰۰۰ تومان

۲#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۰ گیگابایت

۳۲/۵۰۰ تومان

۳#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۲۰ گیگابایت

۵۰/۰۰۰ تومان

۴#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۲۴ گیگابایت شبانه

(فقط اعتباری)

۱۰/۰۰۰ تومان

۹#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵۰۰ مگابایت

۲/۵ گیگابایت شبانه

(فقط اعتباری)

۱۰/۰۰۰ تومان

۶#*۳*۵*۵۵۵*

نامحدود

۳ ماهه

۶ گیگابایت

۲۵/۰۰۰ تومان

۵#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۹ گیگابایت

۳۲/۵۰۰ تومان

۶#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۲ گیگابایت

۳۷/۵۰۰ تومان

۷#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۵ گیگابایت

۴۵/۰۰۰ تومان

۸#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۸ گیگابایت

۴۷/۵۰۰ تومان

۹#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۳۰ گیگابایت

۶۰/۰۰۰ تومان

۱۰#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۵۰ گیگابایت

۷۵/۰۰۰ تومان

۱۱#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۶ ماهه

۹ گیگابایت

۳۵/۰۰۰ تومان

۱۲#*۴*۵*۵۵۵*

نامحدود

۷۰ گیگابایت

۱۳۰/۰۰۰ تومان

۱۲#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱ ساله

۱۲ گیگابایت

۴۲/۰۰۰ تومان

۱۳#*۴*۵*۵۵۵*

نامحدود

۱۰۰ گیگابایت

۱۷۵/۰۰۰ تومان

۱۳#*۸*۵*۵۵۵*

نامحدود

* وب سایت رند مسئولیتی در قبال کدها و بسته های تشویقی نمی پذیرد.

همچنین از لینک زیر می توانید بسته های قابل اشتراک ایرانسل را مشاهده نمایید :

بسته های قابل اشتراک

برای ثبت نظر ابتدا در سایت
لاگین
کنید

کد بسته های اینترنت ایرانسل
کد بسته های اینترنت ایرانسل
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *